Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Μεχρι να παρουν το παραδάκι...


Μην τον είδατε τον Παναγή!

 Επιστολή αναγνώστη:  Μας τάσσουν λαγούς και πετραχήλια μέχρι να πάρουν το παραδάκι.
Και μόλις το πάρουν, μην τον είδες τον Παναγή.
 Όχι ότι δεν ήξερα τι με περιμένει όταν αποφάσισα να επενδύσω. 
Απλώς επένδυσα επί Ελληνικού εδάφους, με λάθος ανθρώπους στη
πράσινη ενέργεια - που λέγετε και φωτοβολταικά .
Και αυτό ήταν το λάθος μου, όπως και πολλών άλλων φαντάζομαι.

Πάνε πέντε μήνες από την τοποθέτηση των 10Kw στη τυχερή σκεπή του σπιτιού μου και ακόμη να δω τις υποσχέσεις τους να γίνονται πράξη. Ούτε το μισό της απόδοσης δεν έχω. Χρεώθηκα ένα 10ρι που συμπεριφέρεται ως 5αρι, σε όλα του.

Γιατί η εταιρία έπεσε έξω σε όλα. Στα έσοδα  που μου υποσχέθηκε, στο biasness plan που μου έδωσε και στις ελπίδες που μου χρέωσε. Ούτε η τρόικα να ήταν ..
Και τώρα  που τους έχω ανάγκη και τους εκλιπαρώ να ασχοληθούν για λίγο μαζί μου, για να διασώσω τα χρήματα μου, τις δόσεις που καλούμε ανελλιπώς να πληρώνω στις τράπεζες, ούτε φωνή –ούτε ακρόαση.

Μου είπανε προσφάτως, όταν τους ξετρύπωσα με ύπουλο τρόπο –άκουσον –άκουσον « έχασες την προτεραιότητα σου, γιατί προηγούνται πλέον άλλοι πελάτες ». Ψάχνουν τα επόμενα κορόιδα…

Σας γνωρίζω το πρόβλημα μου γιατί ίσως να συναντιέμαι με τις αγωνίες κάποιων άλλων απελπισμένων, που είναι μετέωροι στις υποσχέσεις των επιτηδείων.  

Σκέφτομαι να εγκαταλείψω το «σαβουάρ βίβρ» των διεκδικήσεων μου και να γίνω πιο αποτελεσματικός.. Ίσως και απειλητικώς.  Δεν ξέρω πώς… αλλά  κάτι πρέπει να κάνω. Πριν είναι αργά… Δυστυχώς αυτοί μας έλαχαν. Θέλει προσοχή. Η άγνοια στην εποχή μας δεν συγχωρείται…

Σ.Α.

2 σχόλια:

  1. γνωμη μου καλα θα κανεις να ξεχασεις τους καλους τροπους και να τους στριμωξεις με οπλα ομως ... δεν ξερω αν πρεπει να πεις και την εταιρεια για να εχουμε το νου μας και εμεις που προσπαθουμε να κανουμε καποιο εργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θες ανέβασε φωτογραφίες από την εγκατάστασή σου μήπως είναι προφανές το πρόβλημα. Από σκιάσεις πώς είναι; Τι προσανατολισμό και κλίση έχει η εγκατάσταση; Πολλά είναι τα πιθανά λάθη που δικαιολογούν μειωμένη απόδοση, αν μιλάμε όντως για μειωμένη απόδοση και όχι ότι απλά σου έταζαν υπέρογγες αποδόσεις.
    Γνώμη μου είναι να απευθυνθείς σε άλλη εταιρεία ώστε με μικρό κόστος να κάνουν έναν έλεγχο στην εγκατάστασή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ