δείτε ανάρτηση εδώ -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ -
ΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ
Φωτοβολταικα BLOG blogspot fotovoltaika blog
HLIOS θα μας βοηθούσε τους αναγνώστες αν κάθε 200-250 σχόλια έκανες νέα ανάρτηση. Κάθονται οι ίδιοι και οι ίδιοι να γράφουν συνέχεια τα ίδια, να πλακώνονται μεταξύ τους και να μην μπορούμε να διαβάσουμε τίποτα ουσιώδες που έχει να κάνει με τον τίτλο της ανάρτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε μου,, ειναι τουλαχιστον λαικισμος το τσουβαλιασμα,,, καποιοι εδω μεσα, προσπαθπουν να προσφερουν στο συνολο ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ, μπορει στις μερες μας, να χανεται αυτη η συνομοταξια,,αλλα μαλλον δεν μπορουν να κοψουν τις ¨κακες¨ τους συνηθειες.
ΔιαγραφήΑία τυγχάνει να σε θυμάμαι από τα σχόλια σου στο energypress πριν από αρκετά χρόνια (εκτός αν είναι συνωνυμία το nickname). Άλλοτε συμφωνούσα άλλοτε διαφωνούσα κάθετα με ότι διάβαζα. Το ίδιο και εδώ, ΑΛΛΑ το να γράφουν κάποιοι ΣΥΝΕΧΩΣ τα ίδια ή όχι πράγματα σε μία ανάρτηση που είναι για ΑΛΛΟ λόγο, καταντάει κουραστικό για εμάς που θέλουμε να παρακολουθήσουμε νέα για τις πληρωμές. Δυστυχώς είναι δύσκολο για εμάς να φιλτράρουμε μέσα από αυτή τη δύσχρηστη μορφή που έχει το blog την χρήσιμη για εμάς πληροφορία. Καλώς η κακώς, αυτό το blog έχει κοινό, αλλά διαβεβαιώ τον admin ότι είναι όλο και περισσότεροι το εγκαταλείπουν λόγω ακριβώς του παραπάνω φαινομένου.
ΔιαγραφήΚαι για να σε προλάβω, όχι δεν με νοιάζει μόνο το πότε θα πληρωθώ, αλλά ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ αυτή την ανάρτηση όλα τα υπόλοιπα σχόλια και κινήσεις. Οι μόνες φορές που εγώ παρέκκλινα από το topic των πληρωμών εδώ μέσα ήταν αν είχα λύση σε κάποιο πρόβλημα που ανέφερε κάποιος συνάδελφος. Αλλά και τότε απαντούσα στο ίδιο νήμα που άνοιγε εκείνος και δεν γέμιζα όλη την ανάρτηση με ακατάπαυστη ρητορική.
Είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς με τα παραπάνω, απλά προσπάθησε να συμβάλεις και εσύ στο να μείνουν εντός θέματος τα ποστ στην συγκεκριμένη ανάρτηση.
Ήδη έχουμε παρεκκλίνει...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΣυμφωνω απολυτα φιλε μου,,,ΠΡΟΣΠΑΘΩ να εστιασω ακριβως στο θεμα του topic,,αλλα με ενα σωρο παρεμβολες !!!,,, Απο τον τροπο γραφης σου υποθετω πως συμφωνεις μαζι μου, στην ενημερωση των Συναδελφων,, δυστυχως στην πλειοψηφια τους , δεν γνωριζουν τα δικαιωματα τους !!!
ΔιαγραφήΦαινεται απο το υφος και την ηττοπαθεια στην αντιδραση !!!! Ειναι φορες που πιστευω πως καποιοι σχεδον επαιτουν !!!!! δηλ μιλαμε για τρελα πραγματα !!!! Μονο ο αντικειμενικα ενημερωμενος, μπορει να διεκδικησει πειστικα τα διακαιωματα του.
Εδω μας κλεβουν,, πειναμε,, και απο τον χαλαρο , ενοχικο τροπο αντιδρασης,,, κινδυνεουμε να μας πουν, πως ειμαστε και οι βολεμενοι !!!! ασε που μας το λεει ηδη η ΓΕΝΟΠ !!!!
Αυτο προσπαθω να κανω,,, τιποτε λιγοτερο ή περισσοτερο.
Γεια σας είδε Κανίς λευτα στους λογαριαζμους άπω της κενουρηες εντολιες
ΑπάντησηΔιαγραφήαιγω κατοι υδα....αλα ωχει κε πωλλα πραγματα....
ΔιαγραφήNestoras paulou φίλε μην παίξεις τζόκερ χαμένα λεφτά
ΑπάντησηΔιαγραφήTest
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επαναλαμβανω για μην ξεχνιομαστε,,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι, μην εφησυχαζετε !!!!
ΑΥΤΗ Η ΠΛΗΡΩΜΗ, ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ !!!!
28/11,, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΙΟΥ, ΜΕ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ 165 ΜΕΡΕΣ !!!
ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΥΡΑΚΙ,, ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΕ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ !!!!!!!!
ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥΣ,,,,
ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ 524 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ,,,
3,5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ !!!!!!!
Η εθνικη τραπεζα πληρωσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως εννοείς Απρίλιο ??
ΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΗ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 7/11/16 ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ 100kW 4570€
ΔιαγραφήΑν συνεχισουμε ετσι μεχρι την ανοιξη φοβαμαι οτι θα τη φαμε ασχημα. Ακουγεται κουρεμα χρεους την ανοιξη με κουρεμα στις καταθεσεις και στα χρωστουμενα απο το Ελληνικο κρατος....
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΟΒΑΣΑΙ ILIAS Η ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ;ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ!ILIAS ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΦΙΛΙΚΑ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΑΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΟΥΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτον δεν ψηφισα Συριζα και ουτε προκειται αν με γνωριζες θα ηξερες οτι δεν παιζει με τιποτα. Απλα ειμαι με το δικαιο και μου αρεσει να λεω αληθειες ανεξαρτητου απο που προερχονται. Λοιπον με ΝΔ τη φαγαμε στο κωλο και με Συριζα γλυτωσαμε πολλα και φαγαμε κατι μικρο και προσωρινο. Τωρα αν ζητανε καποιοι για μονιμοτητα θα το δουμε πως θα πραξει η κυβερνηση. Δευτερον και σημαντικο στα αλλο που λες πρεπει να εισαι πολυ καθυστερημενος και μονο απο το nick name που διαλεξες φαινεσαι οτι εισαι ενα ατομο προβληματικο και της αντιθεσης σε ολα!!!! Οποτε ο Αιας ξερει ενα καλο ψυχολογο πες του να σου δωσει τα στοιχεια παλιοκοπρια!!!
ΔιαγραφήΓια να μην αρχίσετε τα ίδια : πήρατε είδηση οτι οι εκπρόσωποι της βιομηχανίας ζητάνε παράταση του μεταβατικού τέλους εφοδιασμού;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://energypress.gr/news/episimo-aitima-tis-viomihanias-gia-paratasi-tis-diakopsimotitas
Πήραμε χαμπάρι και από το πρωί την απάντηση του ΣΠΕΦ διαβάζουμε, ο οποίος τους τρέχει δικαςτικά στο ΣτΕ και την Κομισιόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://energypress.gr/news/spef-pros-stathaki-krisimi-i-katastasi-stis-pliromes-ape-ehei-exoflithei-monaha-o-martios
H επιστολή του ΣΠΕΦ είναι πολύ καλή, ειδικότερα στο θέμα του net metering.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σχολιάζω ούτε το ΣΤΕ ούτε το θέμα με την κομισιόν.
Το προηγούμενο σχόλιο το έγραψα γιατί οι περισσότεροι παραγωγοί δεν ενημερώνονται.
γιαννη .μου.εχουμε γινει ροιτερ...!! απο τη ενημερωση ολη μερα καθε μερα.....εχει βγει
Διαγραφή!!
καλημερα, μηπως γνωριζει κανεις αν καποιος δεν προλαβει να στειελει εγκαιρα φορολογικη ενημεροτητα και τη στειλει αργοτερα (αφοτου εχουν δοθει οι εντολες πληρωμης), ποτε πληρωνεται? ευχαριστω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πληρωθείς με την επόμενη εντολή που θα βγει. Αν πχ Πέμπτη πληρώσουν για πάρκα μέχρι 20.000€, εξοφλούν και όσους είναι κάτω από 6.600 και πλέον είναι ενήμεροι (ή έχουν στείλει βεβαίωση οφειλής).
ΔιαγραφήΑπό Πειραιώς πληρώθηκε κανένας συνάδελφοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Πειραιώς έχει πληρωθεί κανείς;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως,, συμφωνω και επαυξανω ,, ΑΛΛΑ, ΕΧΟΥΣΙΝ ΓΝΩΣΙΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή,,,αλλα απορω Συναδελφοι !!!! τι λιγοτερο περιμενατε να κανουν οι εκπροσωποι της βιομηχανιας, απ΄το να υιοθετησουν της Γερμανοστροφες αποφασεις της Ευρωπαικης Επιτροπης !!!!!
Διαγραφή,,, κατα το δοκουν !!!!
Διαγραφή,,, και εδω ,, σημασια δεν εχουν οι διεκδικησεις των βιομηχανων,,, αυτο ειναι αναμενωμενο... ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΦΟΣ, Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ !!!! στην παρουσα,, η προσπαθεια του ΣΠΕΦ, να κριθει στον ΣΤΕ η νομιμοτητα του μετρου της Διακοψιμοτητας.
ΔιαγραφήSURFER ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΡΙΛΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΡΤΙΟ!100%
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Πειραιώς πληρώθηκε κανένας συνάδελφοι???
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα παιδιά με της καθυστέρησης μαι της πληρωμές μου έληξε η φορολογική ενημερότητα πάω στην εφορία να βγάλω κενουρια και μου λεη να βγάλω πιστωτικό άφιλης αυτή στην εφορία πάνε καλά τη μπορώ να κάνω έτσι έβγαλα πριν ένα χρόνο και μου κράτησαν 3700 ευρο και έχω να ορθοποδησο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα παιδιά με της καθυστέρησης μαι της πληρωμές μου έληξε η φορολογική ενημερότητα πάω στην εφορία να βγάλω κενουρια και μου λεη να βγάλω πιστωτικό άφιλης αυτή στην εφορία πάνε καλά τη μπορώ να κάνω έτσι έβγαλα πριν ένα χρόνο και μου κράτησαν 3700 ευρο και έχω να ορθοποδησο ΤΗ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΚΑΝΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι Νέστορα. Βγάζεις βεβαίωση οφειλής και το στέλνεις στον ΛΑΓΗΕ. Εκείνος αποδίδει το ποσό που λέει η βεβαίωση στην εφορία, και μετά σου δίνει το υπόλοιπο. Αν δεν φτάσει, πάει όλο στην ΔΟΥ και ξαναβγάζεις βεβαίωση οφειλής για το υπόλοιπο από την ΔΟΥ και ξανά το ίδιο.
ΔιαγραφήΑν δεν έχεις μπει στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ (να πληρώνεις δλδ το ΦΠΑ όταν το εισπράττεις και όχι όταν κόβεις το τιμολόγιο) μίλησε με τον λογιστή σου και πες του να το κάνει (είναι έξτρα δουλειά για τους λογιστές και συνήθως αποτρέπουν τον πελάτη να το κάνει).
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήεχεις ληξειπροθεσμες οφειλες..??? αν εχεις μονο δοσεις... παιρνες απο το taxisnet για ενα μηνα..αλλιως μονο με παρακρατηση εφοριας!
ΔιαγραφήΣυναδελφοι,,, μην ανησυχειτε,,, θα ξεκινησει και η ΠΕΙΡΑΙΩΣ και η ALPHA κλπ αντε και να παρει 15:00,, τους ξερετε !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημαντικοτερο απο ολα ειναι,,,,
ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΙΟΥ,,,, ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ 28/11 !!!!!!!
ΟΛΟΙ ΣΑΣ Η ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ,,
ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ,,,
ΜΗΝ ΧΑΛΑΡΩΝΕΤΕ,,
ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ !!!!!
MAX ,,, ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ,,,,
ξερεις κανενας τι παιζει με τα επιτοκια της εθνικης.τωρα??..ξεκινησε το δανειο μου αρχες του 2011 με 7.448 % το επιτοκιο εχεις πεσει λογο eurbor..στα 6,45% μετα απο τοσα χρονια να ζηταω να μου το ριξουν και λενε στην τραπεζα οτι ειναι πολυ δυσκολο γιατι λεει να ειμαι ευχαριστημενος!!!! ειναι χαμηλο εχει κανενας καμια εμπειρια να μου πει..???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Και μενα ακριβως το ιδιο μου ειπαν η Εθνικη...!!!
ΔιαγραφήΧαλαρώστε παιδιά εγώ 35000 δάνειο με 10% επιτοκιο και με κάνουν τουλούμπες τα καριολ....
ΔιαγραφήFaxoyridis Stefanos εγω λεω για δανειο 210000 και (τα 100000 δικα μου) εχουν παρει σε 5 χρονια 155000 χιλιαδες και χρωσταω αλλες 147000 για τα επομενα 5 χρονια...τι να χαλαρωσω????
ΔιαγραφήKαλημέρα Θέμη,
Διαγραφήεπιβεβαίωσε μου σε παρακαλώ τα επιτόκια που γράφεις.
Αρχές 2011 7,49% και τώρα 6,45%.
Το επιτόκιο που πήρες ήταν συνδεδεμένο με euribor τριμήνου, σωστά;
Οχι Μηνος Γιαννη !!
ΔιαγραφήΣε μενα τριμηνου. 187.000 με τα ιδια επιτοκια. Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχω απληρωτη εφορια ενφια φπα και η τραπεζα εχει εξαντλησει τις 2 τριμηνες δοσεις που κρατουσε με συνεπεια οσο και να πληρωνομαι απο και περα τα παιρνει τραπεζα. Θα θελει να παρει 2 δοσεις στην ακρη που καθε δοση ξεπερναει το μηνιατικο πληρωμης απο Λαγηε (λογω σταθερου παρκου και βορεια Ελλαδα και μειωμενη ταριφα) και μετα σκαει και η δοση τριμηνου καθως και τα τρεχοντα φπα και δοση εφορια που θα τα πληρωνει απο τις δυο δοσεις που κραταει. Οποτε εγω για να βαλω στην ακρη κατι για να πω οτι κανω αποσβεση τα χρηματα μετρητοις που επενδυσα εκτος δανειου πρεπει να πληρωθω 8 μηνιατικα μαζεμενα. Και εχεις και τις κοπριες να σου λενε αναγκαιο κακο οι αλλαγες στις συμβασεις!!
Διαγραφήστο ιδιο παρανομαστη ειμαστε ολοι...μας....!!!
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
================
ΣΗΜΕΡΑ.....ΑΡΧΙΣΕ......Η ΠΛΡΩΜΗ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ..............
,,, και μη μασατε με τα ¨ληξιπροθεσμα¨ της ΔΕΗ,,,, Ο ν 4414,, επιβαλει εισφορα στην προμηθεια,, αποτελει δεδικασμενο,,,προβλεπει, λογω στρεβλωσης της ΟΤΣ,, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ,, και ρωτω !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΗ Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ,, ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΤΗ 2016 ΚΑΙ ΜΕΤΑ !!!!!!
ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ !!!! ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΜΑ !!!!
2008- 9- 10- 11 - 12 - 13 - 14 - 15 !!!! ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ 2016 !!!!!
ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ !!!!
Και μας μιλουν ΕΜΑΣ για τα 250 εκατομ ΕΤΜΕΑΡ, των ληξιπροθεσμων !!!!!
ΜΗ ΧΑΛΑΡΩΝΕΤΕ ΣΥΝΑΓΕΛΦΟΙ !!!! MAX ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ,,, = ΕΛΛΕΙΜΜΑ , ,
ΕΜΕΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ,, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΑΝ και ΚΛΕΒΟΥΝ.
ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΝΕΙΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς ακόμα τίποτα. Έτσι κι αλλιώς με πληρωμή ανά δύο μήνες, δεν προλαβαίνουμε ούτε να τα δούμε. Πρέπει οπωσδήποτε να πληρωθεί κι άλλος μήνας εντός του Νοεμβρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πειραιως ειναι κοπροσκυλα με το Κ κεφαλαιο.ξεκινησαν να πληρωνουν 9.30 την επομενη και οσο δε μιλαμε θα το πανε και τη μεθεπομενη.και αμα κολλησουν και κανα σ.κ. μια χαρα.για ολες αυτες τις μερες φυσικα τρεχουν κανονικοτατα οι τοκοι υπερημεριας για τους περισοτερους που ειναι ληξιπροθεσμοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι υπερημεριες ειναι βουτυρο στο ψωμι των τραπεζων.εκει που εχεις ενα δανειο με 5%αν μπεις μεσα μερικες δοσεις το δανειο σου τρεχει με 10%
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυαγγελε. Οχι δεν πληρωσε ακομη η Πειραιως-κωλοτραπεζα-σκεφτομαι να παω
ΔιαγραφήΕΘΝΙΚΗ......
Πέμπτη 10/11 Αναμένεται να πληρωθεί η παραγωγή Α.Π.Ε. του Απριλίου, μέχρι περίπου 7.650 €υρώ (μεθαύριο) (afo)
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς τι παίζει με την Πειραιώς και δεν έχουν μπει ακόμη τα λεφτά; άλλες φορές το πολύ μέχρι τις 2:00 το μεσημέρι φαίνονταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή----------------
ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ, ΣΗΜΕΡΑ, ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ, ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ : ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ.......ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ; ΑΓΝΩΣΤΟΝ.......ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ;;;;;;;;;;
ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ,,,
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 25/9 ,,,
ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΤΕ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ,, ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ Ή ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ !!!!!!
ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ !!!!!!
ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ !!!!!
ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΘΡΑΣΙΜΙΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ !!!!
ΕΙΔΑΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΓΙΟΥΡΓΙΑ !!!!!!
ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ !!!!
ΜΠΗΚΑΝ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ !!!! ΠΟΙΑ ΜΩΡΕ !!!
ΓΙ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΑΣ,,, ΑΙΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ !!!!!!
Θα σε δωσουμε λογαριασμό τι γραφουμε ρε μπαγλαμα; εσυ δηλαδη τι έκανες για τις υπερημερίες; καθοσουν εδω μεσα και γεμιζες σελιδες και αρχισες να κανεις το ιδιο παλι. Αντε μαζεψου βλάκα
ΔιαγραφήΕγω ρε ¨μπαγλαμα ¨,, δεν ζητω ¨λογαριασμο¨ γι΄αυτα που γραφεις,,, απεναντιας,, ζητω ¨λογαριασμο¨ γιατι γραφεις ΜΟΝΟ ΓΙ΄ΑΥΤΑ, σκεψου λιγο !!!! μη το κουρασεις ομως πολυ !!!
ΔιαγραφήΟσο για το ¨βλακας¨,, ναι ! οφειλω να ομολογησω πως με προβληματισες !!!!!!
Μακαρι να σ΄εβλεπα και μου τα΄λεγες το 2007 !!!!!
,,,, επισης,,,επειδη δεν εχεις ιδεα τι κανω εγω για την υπερημερια,,,
ΔιαγραφήΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕ..
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή από EUROBANK Ελευσίνας 4900
ΑπάντησηΔιαγραφήkata tis pente, mpeikan peripou exi xiliades stin peiraios tis kerkyras
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς Καλαμαριά πλήρωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Παπακυριακού, η αναφορά σας στην παράταση του μεταβατικού τέλους εφοσιασμού, ως αίτημα των βιομηχάνων, επί της ουσίας τι παρενέργειες έχει για τον κλάδο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα που δημιουργεί σε εμάς το Μ.Τ.Α.Ε. χωρίζεται σε 3 άξονες :
Διαγραφήα)το πρακτικό : η άδικη επιβάρυνση στα οικονομικά των μονάδων μας που έχουμε υποστεί (για άλλη μια φορά).
β)το θεωρητικό : η τεχνολογία που επιβαρύνει περισσότερο, πληρώνει και περισσότερα. Τα περισσότερα τα πληρώνουμε εμείς, συνεπώς θεωρήθηκε οτι εμείς επιβαρύνουμε το σύστημα και αυτό οδηγεί σε κινδύνους.
γ) Το ηθικό : Πληρώνουμε για μια υπηρεσία που οι βιομήχανοι δεν την προσφέρουν, δεν χρειάζεται και δεν πρόκειται ποτέ να χρειαστεί για τα επόμενα χρόνια. Ακόμα και αν χρειαζόταν θα έπρεπε να την πληρώνουν όλοι οι καταναλωτές (όπως γίνεται στην Γερμανία) καθώς όλοι οι καταναλωτές ωφελούνται και όχι για άλλη μια εμείς.
Για το παραπάνω μέτρο έχουν γραφτεί πολλά, δυστυχώς ελάχιστοι παραγωγοί το έχουν καταλάβει (γιατί το πληρώνουν), και επειδή το ποσοστό είναι μικρό (συγκριτικά με π.χ. την έκτακτη εισφορά), δεν υπήρξαν μαζικές αντιδράσεις από τους παραγωγούς. Το 3,6% όμως δεν είναι καθόλου μικρό αν αναλογιστεί κανείς τι ποσοστό αποτελεί στα καθαρά κέρδη μας.
Πληρώσαμε έκτακτη εισφορά, κούρεμα τιμών, υποχρεωτικό πιστωτικό τιμολόγιο, βάζουμε πλάτη στην ΔΕΗ (και είμαστε οι μόνοι), είμαστε 6 μήνες απλήρωτοι , μας κατηγορούν ότι φταίμε για το κόστος του ρεύματος και από πάνω πληρώνουμε την βιομηχανία για να κάθεται και να ξύνεται.
Ε, πάει πολύ!
Λοιπόν συνάδελφοι στην σημερινή επιστολή ΣΠΕΦ, για την διακοψιμότητα είδα και το εξής φοβερό: οι βιομήχανοι εισπράττουν το 3,6% του τζίρου μας 3 μήνες πριν εισπράξουμε εμείς το τζίρο μας. Απίστευτο πλιάτσικο!!!! στα λεφτά μας!!!! Δεν έχει ξανακουστεί να πληρώνεται η παρακραπτηση τρεις μήνες πριν το εισόδημα από το οποίο προκύπτει!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπειραιως κορινθιας πληρωσε γυρω στις 5 το απογευμα σημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφε Δημήτρης Γ.8 Νοεμβρίου 2016 - 6:01 μ.μ. Επειδη το θεμα ειναι πολυ σοβαρο,,, αναφερεσαι στο συγκεκριμενο σημειο του κειμενου ΣΠΕΦ.
ΑπάντησηΔιαγραφή¨Απόλυτος κυνισμός τέλος υφίσταται και στις πληρωμές των ΥΔΦ, αφού σύμφωνα με ενημέρωση που έχουμε οι δικαιούχοι έχουν εισπράξει το αντίτιμο των μηδενικών τους αντιπαροχών για ΥΔΦ μέχρι και τον Μάιο, ενώ οι παραγωγοί ΑΠΕ που το πληρώνουν έχουν πληρωθεί μόλις τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα οι ΥΔΦ του Απριλίου 2016 πληρώθηκαν στους δικαιούχους καταναλωτές τον Αύγουστο και οι ΥΔΦ του Μαίου 2016 καταβλήθηκαν τον Οκτώβριο 2016, όταν οι παραγωγοί ΑΠΕ που πληρώνουν τα κονδύλια αυτά δεν έχουν πληρωθεί ακόμα τον Απρίλιο!.¨
Και αν ναι,,, ποσο τεκμηριωμενο ειναι !!!!!
Και αν ειναι τεκμηριωμενο,,, εγινε εν αγνοια ΑΔΜΗΕ - ΛΑΓΗΕ - ΥΠΕΝ . .
Εχετε αντιληφθει Συναδελφοι γιατι μιλαμε !!!!!!
ΔιαγραφήΤι λες ρε φίλε... αφού ο ΑΔΜΗΕ τους πληρώνει και ο ΛΑΓΗΕ τους δίνει τα λεφτά πριν τα πάρουμε εμείς για να τους πληρώσει!!!!!! Το θέμα είναι για ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ !!!!!!!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolas Pappas
35 λεπτά ·
..
1 δισ. ευρω ΕΠΙΠΛΕΟΝ ρευστότητα στην ΔΕΗ το 2017 πέραν των τακτικών εσόδων της.
Τα χρήματα που αναμένεται να εισρεύσουν στα ταμεία της επιχείρησης εώς το τέλος του 2017 από:
1)Την πώληση του 24% του ΑΔΜΗΕ στη State Grid (320 εκατ. ευρώ)
2)Την μεταβίβαση του 25% του ΑΔΜΗΕ στο Δημόσιο (περίπου 300 εκατ. ευρώ)
3)Την κεφαλαιοποίηση των αποθεματικών του ΑΔΜΗΕ (περίπου 150 εκατ. ευρώ)
4)Την προκαταβολή της Αλουμίνιον στο πλαίσιο της συμφωνίας για το νέο τιμολόγιο (100 εκατ. ευρώ)
5)Τα έσοδα από τις δημοπρασίες ΝΟΜΕ (περίπου 150 εκατ. ευρώ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
==================
ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ.
ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ.
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΜΑΙΟΣ........ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕως 31/12/2016 θα πληρωθεί η παραγωγή Ιουνίου 2016.
Ερχέται νόμος για παράκαμψη Δ ΕΗ-ΑΔΜΗΕ όσον αφορά το ΕΤΜΕΑΡ
Δυο πολυ σημαντικες ειδησεις εκρυβε η σημερινη επιστολη του ΣΠΕΦ προς τον νεο υπουργο Ενεργειας κ. Σταθακη.
Χαρακτηριστικα ο συνδεσμος αναφερει:
1. Σε συνέχεια «πυκνής» επικοινωνίας μας με τον ΛΑΓΗΕ ο
προγραμματισμός του Λειτουργού είναι να καταφέρει να
αποπληρώσει μέχρι τέλος του 2016 και την παραγωγή Ιουνίου
2016,
2. Η μεταφορά της είσπραξης του ΕΤΜΕΑΡ από την Προμήθεια
απευθείας στον ΛΑΓΗΕ όπως νομοθετικά άμεσα επίκειται
σύμφωνα με όσα μας γνωστοποίησε ο Λειτουργός αλλά και ο
ΑΔΜΗΕ πρόσφατα,
Η επί τέλους λοιπόν παράκαμψη από την αλυσίδα είσπραξης
του ΕΤΜΕΑΡ του ΑΔΜΗΕ που ως θυγατρική της ΔΕΗ ουδέποτε
άσκησε τα νόμιμα δικαιώματα της έναντι της μητρικής στην
είσπραξη του πόρου αυτού, θα ενηλικιώσει τον μετοχικά και
διοικητικά ανεξάρτητο ΛΑΓΗΕ έναντι των υποχρεώσεων και των
ευθυνών του για την ομαλή και πάνω απ’ όλα οικονομικά
αξιόπιστη και αμερόληπτη εκκαθάριση της αγοράς σε όλα τα
μέτωπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήσιμες και οι "κλειστές" διαβουλεύσεις αλλά ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ανακοινώσει επίσημα τις θέσεις της για την αγορά ενέργειας η ΝΔ.
Με επιτυχία, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς που συμμετείχαν, πραγματοποιήθηκε την προηγουμενη εβδομαδα η ενημερωτική διαβούλευση της Νέας Δημοκρατίας με στελέχη της ενεργειακής αγοράς.
Συμμετείχαν επιχειρηματίες και στελέχη από το χώρο της θερμικής ηλεκτροπαραγωγής, των υδρογονανθράκων, των ΑΠΕ, των βιομηχανικών καταναλωτών και εκπροσώπων των ΔΕΚΟ του ενεργειακού τομέα.
Το θεμα για τους παραγωγους ΑΠΕ ειναι να τους δοθουν
συγκεκριμενες και εγγραφες διαβεβαιωσεις οτι δεν προκειται να
αιφνηδιαστουν ξανα απο αποφασεις τυπου New Deal που ελαβε το
2014 το κομμα της ΝΔ σε μια ακρως σκανδαλωδη διαδικασια
κλεινοντας ταυτοχρονα τα ματια στα υπερκερδη των προμηθευτων
λογω συμμετοχης των ΑΠΕ στο συστημα.
ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΑΠΕ ΑΠΑΙΤΟΥΝΕ, ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ, ΕΓΓΡΑΦΕΣ
ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΟΣΩΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟ 2014.
Βερροιόπουλος :
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι προμηθευτές ρεύματος καρπώνονταν τόσα χρόνια τα οφέλη από την συμμετοχή των ΑΠΕ στο σύστημα .
Ο Γ.Γ. του υπουργείου Ενέργειας κ. Βερροιόπουλος ξεκαθάρισε οτι η συμμετοχή των ΑΠΕ στην αγορά ευνοεί τους προμηθευτές και, κυρίως, την ΔΕΗ, όφελος το οποίο, ως τώρα, παρέμενε αποκλειστικά σε αυτούς.
Ναι Συναδελεφε ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ8 Νοεμβρίου 2016 - 7:56 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα ο ΣΠΕΦ ειπε και αλλα στον Υπουργο , ,
πχ
1. Πληρωμές παραγωγών ΑΠΕ
Σύμφωνα με το πρόσφατο δελτίο Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ (ΕΛΑΠΕ) που δημοσιεύει κάθε μήνα ο ΛΑΓΗΕ, ο ΕΛΑΠΕ τον Αύγουστο του 2016 διατηρούσε σωρευτικό λογιστικό έλλειμμα 248 εκατ. ευρώ ευθυνόμενο για μέση υπερημερία πληρωμών 50 ημερών. Η πραγματική υπερημερία πληρωμών προς τις ΑΠΕ ωστόσο την περίοδο εκείνη έφθανε σε μέσα επίπεδα τις 130 ημέρες, αφού τον Αύγουστο του 2016 πληρωνόταν το κύριο τμήμα της παραγωγής του προηγούμενου Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Λειτουργού στο δελτίο ΕΛΑΠΕ και σε συνέχεια των μέτρων του ν. 4414 που θεσπίστηκαν, το σωρευτικό έλλειμμα στα τέλη του 2016 θα βρίσκεται στα 254 εκατ. ευρώ και με κατεύθυνση να μειωθεί στα 125 εκατ. ευρώ τον Ιούνιο του 2017 και να μηδενιστεί στα τέλη του έτους αυτού. Αυτό σημαίνει πως η μέση υπερημερία πληρωμών προς τις ΑΠΕ μέχρι τέλος του έτους θα έπρεπε να παραμείνει στις 50 μέρες, στα μέσα του 2017 να κατέλθει στις 25 ημέρες και στα τέλη του έτους αυτού να μηδενιστεί, δηλαδή οι πληρωμές να έχουν επανέλθει πλήρως στα συμβατικά επίπεδα.
--------------
Για τις καθυστερήσεις πληρωμών αυτές, που όμοιες τους δεν υφίστανται πουθενά στην χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, οι παραγωγοί ΑΠΕ όχι μόνο δεν λαμβάνουν διευκολύνσεις για τις τραπεζικές, φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις αλλά αντίθετα εξευτελίζονται καθημερινά από τις πιέσεις των φορέων αυτών (κατασχέσεις, δεσμεύσεις λογαριασμών, εξώδικες ειδοποιήσεις βάσει του Κώδικα Δεοντολογίας της ΤτΕ κλπ) χωρίς μάλιστα να συνυπολογίζονται καν οι λειτουργικές και βιοποριστικές τους πραγματικές ανάγκες.
ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΥΔΦ !!!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ, ΠΟΥ ΣΚΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ !!!!
Υπηρεσίες Διακοπτόμενου Φορτίου (ΥΔΦ ή διακοψιμότητα)
ΔιαγραφήΦιλοι μου, το θεμα μου, δεν ειναι τοσο αν η Βιομηχανια ΠΡΟ-ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ το αντίτιμο των μηδενικών τους αντιπαροχών για ΥΔΦ,, οσο Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ !!!!!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ !!!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ !!!!
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΤΟΠΗΜΑ !!!!!
ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ,, ΠΑΛΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΑΠΕ !!!
,,, δηλ υπηρξε στελεχος του ευρυτερου Δημοσσιου τομεα,, που ενω γνωριζει πως εμεις ειμαστε ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ,,,, ΠΑΡΑΝΟΜΑ,,, 170 ημερες,,, απο την ΔΕΗ,,,
ΔιαγραφήΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ,, ΠΡΟΩΡΑ,,, ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ τις ΥΔΦ !!!!!!!
ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ !!!!!
ε! ΝΑ,,, αυτο θελω να το ξερεις ο κ. Σταθακης !!!!!!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήKύριε Παπαδάκη,
σε επαφές που είχαμε παλαιότερα με τον τότε πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ, πιέζαμε να ασκήσει ασφαλιστικά μέτρα και ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.
Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε πως η αγορά λειτουργεί παράνομα στην απόδοση του ΕΤΜΕΑΡ. Απειλήσαμε ότι αν δεν ασκήσει τα ασφαλιστικά κατά ΑΔΜΗΕ θα υπάρχουν γι αυτόν συνέπειες (και έτρεχε στο υπουργείο επί Λαφαζάνη και ζητούσε νομική κάλυψη δια βίου), την οποία το υπουργείο δεν του την έδωσε.
Το πρώτο δικαστήριο έγινε 16/2/2015 και πήρε αναβολή για 1 μήνα. Δείτε τα σχετικά εδώ :
http://ephe.gr/%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%b9%ce%bf-%cf%84%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85-1722015/
Στο διάστημα αυτό πιεζόμασταν από την πολιτική ηγεσία να παραιτηθούμε από τα ασφαλιστικά.
Στις 18/2/2015 γίνεται ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ συνάντηση υπουργού με όλους τους συλλόγους της χώρας. Ποιός νομίζετε έδωσε τα ονόματα συλλόγων οι οποίοι δεν έχουν ξαναπατήσει στο υπουργείο ; Εξαιτίας του δικαστηρίου μπόρεσα και το έκανα.
Στις 20/2/2015 στέλνουμε επιστολή προς τον κ. Γκαρή και όλο το Δ.Σ. του ΛΑΓΗΕ πως αν διανοηθεί να ζητήσει αναβολή από το δικαστήριο(16/3/2015), θα έχει επιπτώσεις. Την επιστολή την έχουν υπογράψει 11 σύλλογοι. ( όλοι οι σύλλογοι του ΜΔΝ, ΕΠΗΕ, ΠΟΣΠΗΕΦ, ΣΑΦΗ, ΘΕΣΙΦ, ΕΑΦΒ
Η επιστολή κλείνει ως εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας γνωστοποιούμε ότι:
Σε περίπτωση απόσυρσης σας από την νομική διεκδίκηση των οφειλών του Α.Δ.Μ.Η.Ε προς τον Ε.Λ.Α.Π.Ε μέσω των ασφαλιστικών μέτρων ή και την μη εκδίκαση αυτών με υπαιτιότητά σας ή ακόμα και την μη εκδίκαση αυτών λόγω της παθητικής σας στάσης, θα αναγκαστούμε, με δεδομένο τον οικονομικό στραγγαλισμό που έχουμε επί μήνες υποστεί και με γνώμονα την προάσπιση των νόμιμων συμφερόντων μας, να προβούμε σε περεταίρω ενέργειες για τις όποιες ευθύνες προκύπτουν από την πλημμελή άσκηση των καθηκόντων σας.
Στο δικαστήριο εκτός από το Δ.Σ. της Ε.Π.Η.Ε. και έναν εκπρόσωπο της ΠΟΣΠΗΕΦ πάτησε το πόδι του και ένας ιδιώτης ο οποίος εκπροσωπούσε μερικά MW.
Με εξαίρεση κάποια μέλη της Ε.Π.Η.Ε. και μερικούς που πραγματικά ασχολούνται με τα προβλήματα μας, κανείς παραγωγός δεν πήρε είδηση τίποτα.
Συμπερασματικά λοιπόν, θεωρώ πως αν οι παραγωγοί ενδιαφέρονταν στο δικαστήριο δεν θα υπήρχε παρουσία μόνο των 9 και ο ....κούκος.
Αφού πλέον εξασφαλίσαμε όλες τις διαβεβαιώσεις που ήταν εφικτό να πάρουμε και γνωρίζοντας πως ο κ. Γκαρής σκόπιμα δεν κατέθεσε όλα τα τιμολόγια ως όφειλε παραιτηθήκαμε από τα ασφαλιστικά. Ήταν όμως ένας βασικός λόγος που τότε πληρωνόμασταν και οι υπερημερίες μαζεύτηκαν.
Για να γίνουν όλα τα παραπάνω κάποιοι μέσα στην Ε.Π.Η.Ε. δαπάνησαν πολύτιμο χρόνο για να βρουν την παρανομία που λειτουργούσε η αγορά, σε επαφές και συναντήσεις με τον κ. Γκαρή, με δικηγόρους κ.τ.λ.
Η Ε.Π.Η.Ε. ως νεοσύστατος σύλλογος (3 μήνες λειτουργίας) τότε πλήρωσε ΟΛΟ το δικαστήριο.
Προσωπικά η υπερημερίες και να αυξηθούν και 8 και 9 μήνες, θα δυσκολευτώ αλλά θα αντέξω. Οι παραγωγοί που είναι ήδη σε απόγνωση ενδιαφέρονται; Πραγματικά αρχίζω και αμφιβάλλω.
Ας μη σχολιάσω την ποιότητα και τα αναμασήματα που λες Παπακυριακού. Αυτό που με ενοχλεί είναι πως οποτεδήποτε οι παραγωγοί συσπηρωνονται για τις πληρωμές τους, εσύ και μετά ο κολλητός σου ο Ilias πετάγονται για να τα κάνουν όλα λάσπη και βέβαια εσύ ειδικά ο πρώτος μετά Χριστό προφήτης. Φοβάσαι μη σε ξεχάσει εντελώς ο κόσμος και φλομώνεις ληγμένα και άκυρα εδώ μέσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχα ποιο λαμογια πεθαινετε!!! Σας κανω χαζι τελικα τα μπουλντογκ του Σπεφ!!!
ΔιαγραφήΜη γραψει καποιος συλλογος επισημα για κατι που εκανε αμεσως βγαινεται και γραφεται αραδες οπως εσυ και ο Αιας και καποιοι αλλοι!!
Τοσο πανικος σας εχει πιασει...!!!!!
Λοιπον για να μη μας σπατε τα αρ.....α εχω να ποτεινω να μετονομαστει το μπλογκ αυτο σε σελιδα Σπεφ και να γραφετε και να προπαγανδιζετε μονο εσεις οπως και κανετε μονο εσεις!!
Ποσο κοπριες μπορει να ειστε!!!
Ποτε συσπειρωθηκαν οι παραγωγοι να μας πεις μονο γιατι μαλλον ζειτε σε εικονικη πραγματικοτητα!!! Μετα τη προδοσια σας το 14 δε προκειται ποτε να ειναι συσπειρωμενοι οι παραγωγοι!! Θα ειναι παντα 2 ομαδες η μια ολοι οι παραγωγοι εκτος του Σπεφ και στην αλλη οι ξεφτιλες και ρουφιανοι μελοι του Σπεφ!! Οτι και να κανετε λουγκρες τελειωσατε απο το χωρο!!
Μαζευτε και λιγο τα σαλια σας στο νεο Υπουργο γιατι εχει παρει της πληροφοριες του απο το προηγουμενο τι εστι Σπεφ και θα γραψει στα αρ....α οπως ο προηγουμενος!!
Καλα που ειμαι και εγω και σας διαβαζω αλλιως μονο μεταξυ σας θα μιλουσατε λουγκρες... ακομα να κανονισετε συναντηση στο Σπεφ να γνωριστειτε μεταξυ σας!!!
Προσεχε καραδοκει ο Αιας που ειναι παλιουρας (παλιο γιουσουφακι του σουλτανου) και δε σε ξερει ουτε φατσικα παλιοκοπρια!!
Τρεις σε παρακαλώ μην αρχίσουμε πάλι συζητήσεις με το βλαμμένο το Παπακυριακού διότι θα καταλήξουμε στην εποχή του Νώε και άκρη δε θα βγάλουμε. Ο άνθρωπος πέρα από ψεύτης είναι για κομπλεξικός με μόνη του έννοια όχι να πληρωθούμε, αλλά του ίδιου το όνομα να μην ξεχνιέται εδώ στο blog. Δεν ξεχνάω βέβαια και την άλλη μεγάλη του εννοιά μαζί με το φίλο τον Παναγή ή Ilias να κάνουν τον τερματοφύλακα του ΣυΡιζΑ και να διασπάνε τους παραγωγούς με βλακείες. Αλήθεια το ότι δεν ήρθε κανείς στο δικαστήριο, αν είναι για τα πράγματα όπως τα λες, που δεν ειναι, μήπως φταις εσύ που είσαι Καραγκιόζης και όλοι οι ψεύτικοι συλλογοι που εσύ ως Καραγκιόζης προσπαθείς να κάνεις ότι δήθεν υπάρχουν, ώστε να υπάρχεις μέσα στο ψέμα και εσύ;;;; Είναι απίστευτο ρε συ το θράσος σου να είσαι εξαφανισμένος και λουφαγμένος τόσο καιρό για τις πληρωμές και μη χαλάσει η χωρίστρα του ΣυΡιζΑ και τωρα εδώ που άλλοι φτιάχνουν μέτωπο, να ξεθάβεις δήθεν ιςτοριες μυθεύματα διετίας και πίσω για να μας πεις πως υπάρχει λόγος που υπάρχεις.... Αντί να ντρέπεσαι ρε που έκανες γαργάρα τις αμαρτίες του Φίλιππου με το φίλο σου τον Παναγή η Ilias και σε ξεφτυλιςαν εδώ μέσα και είχες αποδειχθεί πως δεν θα πληρωθούμε μεχρί τέλος του 16 τίποτα παραπάνω από τον Απρίλιο, ερχεσαι τώρα και μας λες ότι αντέχεις υπερημερία 8 ή 9 μηνών γελοίε.... Πόσο προβληματικός και εγωπαθής είσαι..... Δεν προκειται ποτέ κανεις να σε αναγνωρίσει ούτε να κανεις πραγματικό σύλλογο επειδή είσαι λιγδας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΡε Κανάκη δεν έχεις βαρεθεί ποιά να γράφεις μαλακίες; έλεος πια με εσένα.
ΔιαγραφήΔεν μπαίνω καν στον κόπο να σου απαντήσω.
Ιlias κανείς από τα έσοδα του φωτοβολταϊκού και μόνο δεν μπορεί να αντέξει υπερημερίες 8 και 9 μηνών. Θα πρέπει να έχει άλλες πηγές εσόδων. Μην γυρνάς διαρκώς την κουβέντα σε παλαιούς και καινούργιους. Το θέμα αυτή τη στιγμή είναι οι πληρωμές και όλοι οι παραγωγοί πληρώνονται από το ίδιο κουρεμένοι και μη.
ΔιαγραφήΤο γυρναω και θα το γυρναω γιατι εμενα ποναει η τσεπη μου οταν πληρωνομαστε και καταστραφηκα οικονομικα οχι οι παλιοι!! Ευκολο τωρα να σε απασχολουν μονο οι πληρωμες αφου στην ουσια μονο αυτο σε αποσχολει και οχι καποιοι μετα απο σενα που καταστραφηκαν!!!
ΔιαγραφήΔυστηχως αυτοι που κατστραφηκαν τους απασχολουν κι αλλα και πως τοτε καποιοι επιτηδειοι χωρισαν τους παραγωγους σε παλιους και νεους λες και ειμασταν φανταροι οχι επιχειρηματιες και μετα καθως και τωρα σηκωνουν τη λευκη σημαια ομονοιας και μιλανε σε μενα να μη μιλαω για παλιους και νεους!!! Μα αυτοι πρωτοι μας χωρισαν σε παλιους και νεους οχι εγω ειναι δυνατον τωρα να το λενε σε μενα που ποναει και η τσεπη μου απο αυτη τη ενεργεια τους!!!
Για ακόμα μία φορά η ταυτοπροσωπία Παπακυριακού = Παναγής = Ilias είναι προφανής, τους χαρίζουμε στο πανελλήνιο για φτύσιμο !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συμπέρασμα πως ο Παναγής είναι ο ilias είναι δικό σου και μόνο.
ΔιαγραφήΌταν θα μπαίνετε με επώνυμο και με στοιχεία που να το επαληθεύουν, θα πάρετε και τις απαντήσεις που σας αρμόζουν. Όσο κρύβεστε πίσω από ένα ψευδώνυμο και γράφετε ψεύτικα επώνυμα σας αγνοούν, δυστυχώς για εσάς...όλοι.
Καλα στην αρχη ημουν (δε θυμαμαι κι ολας για ποιο με περνουσαν) μετα εγινα Παναγης μετα εγινα ενας υπαλληλος υπουργειου ονοματι Δουλος μετα Παπακυριακου μετα συνδικαλιστης του Συριζα και τωρα παλι Παπακυριακου Παναγης... αποφασιστε τελικα ποιος ειμαι κοπριες!!!
Διαγραφήκαλημερα σας, αντι να μαλωνετε ολοι μερα ολοι σας δεν ειναι πιο καλα να βοηθαμε ο ενας τον αλλον και να δινουμε πληροφοριες για το καλο μας ολοι μας εδω, τι λετε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήεως τωρα 11 η ωρα δεν εμφανιστικαν χρηματα στις τραπεζες, αν γνωριζετε κατι πειτε μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήBilly ποτε δε προκειται να συνεργαστω με αυτον που κατεστρεψε οικονομικα εμενα και την οικογενεια μου!!!! Οσο θα γραφουνε και θα προπαγανδιζουν εδω το λαμογιοσυλλογο τους αλλο τοσο θα γραφω εδω και θα τους απανταω να μαθουν ολοι οι παραγωγοι την μεγαλη τους ξεφτιλα τα γιουσουφακια του λουκουμα!!!!!!!!
ΔιαγραφήΦωναζαν τοτε οταν το κρατος παρανομουσε και αυτοι συνεργαζοντουσαν στην παρανομια οτι αναγκαιο κακο για να πληρωνομαστε τι θελετε δηλαδη να μη πληρωνεται κανενας...? Αφου μας κατεστρεψαν οικονομικα ερχονται και λενε τωρα ομονοια γιατι η Δεη μας κλεβει!!! Και γιατι ρε φωστηρες δε φωναζατε τοτε για τη Δεη και φωναζατε για τα νομιμα κερδη τα δικα μου που επενδυσα σε μια επιχειρηση και με καταστρεψατε..? Και τωρα να το ξεχασω οχι δε ξεχνιετε γιατι καθε φορρα που παω να κοιμηθω κανω πραξεις στο τοιχο πως θα βγω και να παρω τα ψωνια τις αλλης ημερας εξαιτιας της ρουφιανιας σας κυριοι του λαμογιοσυλλογου σας!!!! Οχι δε ξεχνω οχι γιατι δε θελω αλλα γιατι δεν με αφηνουν τα χρεη να ξεχασω και τα λεφτα που επενδυσα και δεν εχω κανει τοσα χρονια ουτε ενα ευρω αποσβεση απο αυτα που εβαλα απο τη τσεπη μου γιατι μου τα κλεψατε εσεις που τοτε λεγατε τι θελετε να μη πληρωνετε κανεις αναγκαιο κακο!!!!!!!!!! Με ξενα χρηματα μιλουσατε για αναγκαιο κακο με τα δικα σας υπερκερδη μοκο τουμπεκι ψιλοκομενο κυριοι του λαμογιοσυλλογου!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήIlias25 Οκτωβρίου 2016 - 9:04 π.μ.
ΔιαγραφήΠρωτον εφτιαξες παρκο με μηδεν κεφαλαιο οποτε τι θελεις να μας πεις τωρα δε μπορω να καταλαβω. Οσα και να σου παιρνουν σου το κανανε αλλοι δεν εβαλες μια.
Εχεις ακομα το θρασσος και ρωτας ποιος θα πάρει λεφτά; αυτός που τα είχε; και κάλωςτα ειχε ή εγώ που τα αγορασα;
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Σκεψου μονο οτι εχεις ιδια ταριφα με καποιον αλλον αγροτη που εφτιαξε πολυ ποιο ακριβο παρκο πριν απο σενα και με κεφαλαιο δικο του.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήIlias29 Οκτωβρίου 2016 - 8:22 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή........ εγω δεν τα ξεχνω βλεπεις ειτε πληρωνωμε ειτε οχι το ιδιο και το αυτο οποτε αβυσος μας χωριζει.
Συναδελφε Stergios p,,, θα ηθελα τωρα την γνωμη σου !!!!! τι θα εκανες εσυ, στην δικη μου θεση, αν διαβαζες ολα αυτα !!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑία θα έκανα ότι κάνω και τώρα: ξεκινάω να διαβάζω και μόλις διαπιστώσω άκυρα, άκαιρα, προπαγανδιστικά ή/και υβριστικά σχόλια απλά σταματάω και πάω παρακάτω...
ΔιαγραφήΚαι φυσικα ολα ειναι απαντησεις στα ακυρα σχολια των φιλων σου απο το λαμογιοσυλλογο σας ΑΙΑ... Φαινεται σας περνανε απο τεστ βλακειας εκει πριν σας γραψουν εκει οποτε τα παραπονα σου Αια στους κολλητους σου που ξεκινησαν ακομα μια φορρα την επιθεση.
ΔιαγραφήΜέχρι 6800 θα δώσουν εντολή μας δουλεύουν οσο δεν πάει αλλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερισσότερες Ανακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Απριλίου 2016
09.11.2016
Με νέες εντολές που δόθηκαν σήμερα προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων παραγωγής Απριλίου 2016, οπότε και θα εξοφληθούν 850 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 6.835,66€. Με τις εντολές αυτές έχει πλέον εξοφληθεί το 64% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Απρίλιο.
εχετε δει καποιος χρηματα σε πειραιως ? ακομη δεν εμφανιστηκαν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να ομολογήσω ότι πράγματι ο Αίας κρατάει τους τόνους χαμηλά και είναι προς τιμή του,σε σχέση βέβαια με τον συνονόματο και τους άλλους δύο που εκπροσωπούνται από τον ΣΠΕΦ.Ο Ilias από την άλλη τον χαβά του .Ilias είμαι και εγώ κουρεμένος και διαλυμένος στην κυριολεξία δεν συμφώνησα ποτέ με τον ΣΠΕΦ και δεν πρόκειται να συμφωνήσω δια βίου στο κακό που μας έκανε στο παρελθόν, όμως στην προκειμένη περίπτωση και στο συγκεκριμένο θέμα των πληρωμών δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου όσο και να το εξηγείς. Επίσης βρίζεις ,γιατί; Πες τις απόψεις σου και τέλος !Το ίδιο και για τους υπόλοιπους.Εγώ είμαι σε κάποιον σύλλογο εσύ είσαι; Γιατί το μεγάλο πρόβλημα είναι εκεί,είμαστε σπαρμένοι σέ όλη την Ελλάδα και ο μόνος τρόπος να αντιδράσουμε είναι αυτός δεν υπάρχει άλλος.Τώρα για τους υπόλοιπους κυρίους, όπως έχετε προαναφέρει όταν ο Παπακυριακού δρα ως "δούρειος ίππος" στην ΠΟΣΠΗΕΦ ως "ακούρευτος" τι περιμένετε από εμάς τους "κουρεμένους" να έρθουμε στον ΣΠΕΦ ;Οπότε ας πάψει πια αυτή η διαφήμιση γιατί είναι εκνευριστική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ! ρε φιλε :) ,,,, μου θυμισες και παλι αλλο ανεκδοτο ,,,,
ΔιαγραφήΠοιος εισαι,
ποιος πιστευουν πως εισαι,,,,
ποιος θα ηθελες να εισαι,
ποιος πιστευεις, πως πιστευουν πως εισαι,,
ποιος θα ηθελες, να πιστευουν, πως πιστευεις πως εισαι κλπ
Τ
ο ανεκδοτο,,
Αφου λοιπον τον εχουν σαπισει στο ξυλο,, τους ρωτα,, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΒΑΡΑΤΕ ΡΕ, ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!,,,, ε ! γι΄αυτο,,, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ :) :) :)
Αυτα ειναι τα χαλια μας !!!!!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΦιλε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΑΚΗΣ9 Νοεμβρίου 2016 - 3:24 μ.μ.,,, εδω ειναι ενα blog πληρωμων,, προσπαθω να εστιαστω σ΄αυτο,, και ξανα μανα, πρεπει να απαντω στα ιδια και τα ιδια που σου επιβαλει ενας ψυχωσικος !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες ¨δεν συμφώνησα ποτέ με τον ΣΠΕΦ και δεν πρόκειται να συμφωνήσω δια βίου στο κακό που μας έκανε στο παρελθόν, ¨,,,,
- ΕΙΧΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ IRR 12, και σου εκανε κακο ο ΣΠΕΦ !!!!!
- ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ¨ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ¨ , , ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ,,, ΜΕΣΑ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ,,, ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ¨ΚΛΕΙΤΟ¨ , , ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ 8 !!!
- ΜΑΡΤΙΟΣ 2014,,, ΕΛΛΕΙΜΜΑ 550 ΕΚΑΤΟΜ,,,, ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ 12/14 ,,, 700 ΕΚΑΤΟΜ
- ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ ΔΕΗ,,, 1,3 ΔΙ
- ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΑΠΕ, ΤΟΥ ν4414 ΣΤΟ 2014,,, ΠΟΣΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ !!! 120 ΕΚΑτΟΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ !!! ΕΛΛΕΙΜΜΑ 550,,, ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ ΜΙΛΑΜΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!!!! ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ν 4254 !!!
Βαρεθηκα ομως να λεω τα ιδια και τα ιδια !!!!!!
,,, και να σου πω τι κανεις, εσυ και ολοι οι ομοιοι σου !!!!
ΔιαγραφήΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙΣ Σ΄ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ,, ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ !!!!!
Αυτος ειναι ο αληθηνος Αιας που ολοι ξερουμε!! Αυτα αναρτουσε τοτε το καιρο του new Deal και πολλα χειροτερα!!!
ΔιαγραφήΧαιρομαι που θυμηθηκες το παλιο καλο ευατο σου γιατι κοντεψες να μας τρελανεις περι ομονοιας που ελεγες!!!
Εξαιτιας του οτι κακοπροαιρετα εβλεπες τα εσοδα αλλων και ζητουσες τις αλλαγες των συμβασεων τους ακριβως γι αυτο το λογο δε μπορεις τωρα να ζητας τη βοηθεια τους!!!
Οταν ελεγα εγω οτι απο το λαμογιοσυλλογο σας δεν εμπιστευομαι κανεναν σας γιατι μια φορρα πουστης παντα πουστης φαινεται να βγαινω αληθινος για ακομη μια φορρα!!! Ουστ απο εδω ρε κοπριες που επεμβαινεται στα οικονομικα αλλων οικογενειων και με μελετες ζητατε τη θυσια τους για να πληρωθειτε απο το αιμα των αλλων!!! Ουστ ρε απο εδω κοπριτες που τωρα μιλατε για ομονοια!! Οσο ποιο γρηγορα απομακρυνθειτε απο το χωρο των Απε τοσο ποιο γρηγορα θα βρουμε την υγεια μας!!
Τι γραφεις ποιο πανω...
ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ,,, ΜΕΣΑ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ,,, ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ¨ΚΛΕΙΤΟ¨ , , ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ 8 !!!
- ΜΑΡΤΙΟΣ 2014,,, ΕΛΛΕΙΜΜΑ 550 ΕΚΑΤΟΜ,,,, ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ 12/14 ,,, 700 ΕΚΑΤΟΜ
Κασι γιατι να μη εξαφανιστεις εσυ απο το χωρο για το καλο του λογαριασμο και πρεπει να φυγω εγω ρε κοπρια!!!!!!!! Δε καταλαβα επειδη εισαι ποιο παλιος...????? Ουστ ρε κοπριτες που καταστρεψατε το κλαδο και πλεον ειμαστε ερμαια του καθε υπουργου!! Αλλαγη συμβασης θα μπορει πλεον να τη κανει ο καθενας μετα τη ρουφιανιας σας!!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Παναγιώτης Κανάκης αλήθεια είναι πως η ποςοηεφ δεν θα έπρεπε ούτε καλημέρα να λέει με τον Παπακυριακού. Ωστόσο μην ξεχνάς ότι η ποσπηεφ είναι εγκεφαλικά καθυστερημένοι και το χειρότερο απ' όλα είναι πως νομίζουν και τον κόσμο ακόμα περισσότερο καθυστερημένο. Επειδή επιπλέον είναι και αγράμματοι πήραν τον Παπακυριακού από κοντά μόνο και μόνο για να τους γράφει καμιά επιστολή επειδή τελοσπάντων έχει βγάλει το λύκειο ενώ υπολοίποι ούτε το δημοτικό, βλέπε Παναγής, Τσεκούρας κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα όσο για αυτά που γράφεις για το ΣΠΕΦ θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις από το 25 % ή 30% που ήσουνα κουρεμένος με την οριζόντια ειςφορά κι η οποία θα έμενε μόνιμη, με το new deal τι κούρεμα υπέστης;; μικρότερο ή μεγαλύτερο;; Ετσι για να ξέρουμε αν σε βόλευε το οριζόντιο κούρεμα της ειςφορας εστω και αν κάποιοι πέθαιναν οπως είπε ο Αίας σωστά. Εκτός κι αν πιστεύεις πως η οριζόντια εισφορά δεν θα ήταν μόνιμη οπότε πες μας με τι ψεκάζεσαι.
Δηλαδη με λιγα λογια τι μας λες οτι επρεπε να ξεφορτωθειτε την εκτακτη εισφορα απο τις πλατες σας και αντι να παλεψετε γι αυτο προτιμησατε να ερθετε σε συμφωνια στηριξης του υπουργου και να τη φωρτωσετε ολη στις πλατες αλλων!!!!!! Αυτο λες παλιοκοπρια!! Ουστ ρε απο εδω κοπριτες!!
ΔιαγραφήΧαιρομαι που ενα σχολιο ενος δευτερου Κανακη εκανε να ξεβρακωθειτε λαμογια και να βγαλετε τη μασκα της ομονοιας που φορεσατε τελευταια...
Κε Κανάκη συνεχίζω να περιμένω την απάντηση σας, παρά τα παράσιτα του Παναγή της ΠΟΣΠΗΕΦ = Ilias για τα οποία αδιαφορώ αφού τον θεωρώ όπως είπα παραπάνω διανοητικά καθυστερημένο.
ΔιαγραφήΚύριε συνάδελφε Κανάκης Νίκος ,δεν βρίσκομαι συνέχεια πάνω από τον υπολογιστή και αργώ και πάρα πολύ στο γράψιμο .Δεν έχω διάθεση να διαφωνήσω μαζί σου αλλά πρώτα βγάζεις συμπέρασμα ότι είναι"εγκεφαλικά καθυστερημένοι" και στην συνέχεια ότι είναι αγράμματοι που αυτομάτως σημαίνει ότι είσαι γραμματιζούμενος.Το πρώτο λέει ότι είσαι μάλλον γιατρός και στο δεύτερο δεν είναι συμπεριφορά μορφωμένου ανθρώπου να κάθεσαι να βρίζεις και να προσβάλεις .Λοιπόν έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι έχω ένα "πάρκο" επι στέγης κτηρίου με κατεύθυνση κορφιά βοράς-νότος είναι 100/στάρι στην Αττική και η ετήσια παραγωγή του είναι 149 MW από 0,404 πήγα 0,28 ,έχω πληρώσει 160000 στο εργολάβο (πραγματικά) και 22000 στην ΔΕΗ συν ΦΠΑ βέβαια . Το 30% τι να με φοβίσει αφού αυτό έχω ,αλλά δεν θα σταθώ εκεί θα σε ρωτήσω μόνο τι διαφορά μπορεί να έχει η δική μου υπογραφή (της σύμβασης) από την δική σου;Εγώ δεν διαμαρτύρομαι γιατί δεν κούρεψε και εσάς διαμαρτύρομαι για το κούρεμα .Εδώ λοιπόν είναι που θεωρώ τον ΣΠΕΦ αντισυναδελφικό, αν μου επιτρέπετε ο όρος.Από τα 3500 περίπου κατά μέσο όρο τον μήνα βγάλε 2150 για την τράπεζα και μετά έλα να μου πεις ότι θέλεις Δεν βρίζω και δεν θέλω να με βρίζουν ,πράγμα που αφού γίνεται ανωνύμως το θεωρώ και άνανδρο δεδομένου ότι το 95% που γράφουμε εδώ χρησιμοποιούμε ανδρικό προφίλ . Τώρα δεν γνωρίζω αν κάλυψα όλες τις απορίες σου θα ήθελα όμως επειδή δεν είμαι γνώστης οικονομικών να μου υπολογίσει κάποιος το IRR,ο κύριος Αίας ας πούμε
ΔιαγραφήΚύριε Κανάκης μηχανικός είμαι δεν είμαι γιατρός όπως έχω σε προηγούμενα Ποστ γράψει. Χαίρομαι που συμφωνούμε στην ουσία οτι ο ποςοηεφ είναι αγράμματοι. Οσον αφορά την περίπτωσή σου απ' ό,τι καταλαβαίνω το κούρεμα του new deal είναι περίπου όσο και η εισφορά. Σε κάθε περίπτωση όμως το IRR σου είναι στο 13%. Φαντάσου λοιπόν τωρά αν είσαι εςύ δυσαρεστημένος, τι πέρασαν εκείνοι που με την οριζόντια ειςφορά το IRR τους είχε πέσει στο 3%...
ΔιαγραφήΧαίρομαι επίσης που πρακτικά συμφωνείς μαζί μου πως η οριζόντια ειςφορά θα έμενε μόνιμη, και δεν ήταν θέμα του new deal το κούρεμα μας.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΡε που να παρει !!! δεν υπαρχει επιτελους ενας ανθρωπος,, που να τον ξερει, να τον παρει απ΄το χερακι, να τον παει ΣΕ ΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ !!!!! ,,, δεν το βλεπετε !!!! ΥΠΟΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!!! ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν μας λεει και τον Συλλογο του, να παρω ενα τηλ, μπας και σε καποιον ειναι γνωστος !!!!!!
Επιστολή ΣΠΗΕΦ ΜΔΝ προς ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή====================================
«Αξιότιμε κ. Χατζηαργυρίου,
Αξιότιμε κ. Παναγιωτάκη,
Σε συνέχεια των αλλεπάλληλων επιστολών και τηλεφωνικών επικοινωνιών μας με θέμα την εξοντωτική καθυστέρηση στις πληρωμές ΑΠΕ των ΜΔΝ, θα επιθυμούσαμε για μια ακόμη φορά να σας υπενθυμίσουμε την αφόρητη κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει εξαιτίας της ασυνέπειας που επιδεικνύουν ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ και ΔΕΗ ΑΕ στο θέμα αυτό.
Μας δημιουργεί πραγματικά θλίψη και απογοήτευση η έλλειψη κατανόησης στο πρόβλημα μας καθώς και η μη αποδοχή των ρεαλιστικών και συμβιβαστικών προτάσεων που έχουμε καταθέσει, παρόλο που οι προτάσεις αυτές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη το δυσμενές περιβάλλον που έχει γενικά διαμορφωθεί και παραβλέπουν ακόμη και θεμελιώδη δικαιώματα μας που απορρέουν από τις συμβάσεις, το νόμο και τον ΚΜΔΝ.
Ειδικότερα, περισσότερο από όλα μας θλίβει το γεγονός ότι, μετά την ασύμμετρη και άδικη επιβάρυνση που μας επιφύλασσε η επιβολή του New Deal (χαμηλότερες τιμές και πολύ χαμηλότερες οικονομικές αποδόσεις (IRR) από αυτήν που καθόρισε ο νομοθέτης -13,5%- για όλα τα έργα), για μια ακόμη φορά οι νησιώτες παραγωγοί ΑΠΕ «πληρώνουν τη νύφη», καθώς υφίστανται, και στο θέμα των πληρωμών, άνιση και άδικη μεταχείριση.
Όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα, η αξία της ηλ. ενέργειας από ΑΠΕ των ΜΔΝ έως και τον Σεπτέμβριο είναι 135.720.000€ ενώ για την ίδια περίοδο το άθροισμα ΜΜΚμδν και ΕΤΜΕΑΡ, που αποτελούν τις κύριες συνιστώσες εσόδων του ειδικού λογαριασμού ΑΠΕ των ΜΔΝ, είναι 168.120.000€.
Συνεπώς, ο ειδικός λογαριασμός ΑΠΕ των ΜΔΝ, για το ενιάμηνο του 2016, παρουσιάζει πλεόνασμα ίσο με 32.400.000€.
Ως εκ τούτου, δεν δικαιολογείται ούτε μία ημέρα καθυστέρησης, όχι μόνο βάσει των συμβάσεων μας, του νόμου και του ΚΜΔΝ, αλλά και βάσει των λογιστικών στοιχείων του ειδικού λογαριασμού ΑΠΕ των ΜΔΝ.
Είναι δε εντυπωσιακό το γεγονός ότι, ακόμη και αν διέθεταν, ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ, μόνο το ΜΜΚμδν για την πληρωμή ΑΠΕ των ΜΔΝ και καθόλου ΕΤΜΕΑΡ, θα έπρεπε να έχει πληρωθεί έως σήμερα στους παραγωγούς ΑΠΕ των ΜΔΝ τουλάχιστο η παραγωγή του Ιουνίου.
Όμως, αντί γι’ αυτό, πληρώθηκε λιγότερο από το 40% της παραγωγής του Απριλίου.
Ενώ λοιπόν για όλους τους συμβατικούς παραγωγούς, τόσο του ΔΣ όσο και των ΜΔΝ, έχει ήδη πληρωθεί το σύνολο του ΗΕΠ/ΜΜΚ, για δε τουςπαραγωγούς ΑΠΕ του ΔΣ πληρώθηκε εκτός από το σύνολο του ΗΕΠ/ΜΜΚ και το ΕΤΜΕΑΡ ορισμένων μηνών του 2016, εξαιρετικά και αδίκως για τις ΑΠΕ των ΜΔΝ δεν έχει καταβληθεί ούτε καν το μισό ΜΜΚμδν (οι πληρωμές ΑΠΕ που έλαβαν χώρα το 2016 ανέρχονται σε €39.064.150 ενώ το ΜΜΚμδν, έως και τον Σεπτέμβριο, ανέρχεται σε €85.360.000).
Αν η ενέργεια που παράγεται σήμερα από ΑΠΕ στα ΜΔΝ παραγόταν από συμβατικές θερμικές μονάδες, είναι βέβαιο ότι το ίδιο και ίσως υψηλότερο ΜΜΚ (καύσιμα, μισθοδοσία, κ.λπ.) θα πληρωνόταν δίχως καθυστερήσεις στους συμβατικούς παραγωγούς, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα με το σύνολο της ενέργειας που παράγεται από τέτοιες μονάδες.
Εκ των ανωτέρω αβίαστα συνάγεται ότι, ΔΕΔΔΗΕ και ΔΕΗ, κατά παράβαση των αποφάσεων της ΡΑΕ 333/2014 και 378/2014 οι οποίες χαρακτήρισαν σύννομη και συνταγματική την κατά προτεραιότητα πληρωμή των ΑΠΕ στα ΜΔΝ, έπραξαν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που και οι ίδιες (όχι μόνο η ΡΑΕ) υποστήριξαν ως ορθό και δίκαιο.
Εν προκειμένω, ταυτιζόμενες με τους καταγγέλλοντες, υιοθέτησαν, εν τοις πράγμασι, τις αβάσιμες -κατά ΡΑΕ, ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ- αιτιάσεις τους και μετά-κύλισαν, εν τέλει, την αρρυθμία των πληρωμών του ΔΣ στα ΜΔΝ, αυξάνοντας την καθυστέρηση στις πληρωμές των ΜΔΝ από δίμηνη και τρίμηνη σε επτάμηνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι απαράδεκτο σε μια σύγχρονη χώρα ένας προμηθευτής ηλ. ενέργειας, δηλαδή ένας από τους ελεγχόμενους, να έχει και το ρόλο ελεγκτή (λειτουργός της αγοράς) μέσω θυγατρικής του.
Βεβαίως, αν ένας από τους εναλλακτικούς παρόχους (ιδιώτες προμηθευτές) τολμήσει να επιδείξει ίδια συμπεριφορά/ασυνέπεια με αυτήν που επιδεικνύει η ΔΕΗ ως προμηθευτής, ο νόμος και ο κώδικας είναι τόσο αυστηρός που με την θεσμική παρέμβαση του λειτουργού της αγοράς θα αφανιστεί από τον χάρτη της αγορά ηλ. ενέργειας.
Στην περίπτωση όμως της ΔΕΗ, ως εκπροσώπου φορτίου, λόγω της μητρικής σχέσης, γίνονται, εκνόμως, στρογγυλοποιήσεις και παραβλέψεις, κοινώς τα «στραβά μάτια». Τοποθετείται η ΔΕΗ υπεράνω νομικού και κανονιστικού πλαισίου απολαμβάνοντας μια ιδιότυπη ασυλία ή ανοχή.
Επισημαίνουμε με έμφαση ότι οι δικές μας επιχειρήσεις όχι μόνο δεν τυγχάνουν παρόμοιας ευνοϊκής μεταχείρισης σε περίπτωση αδυναμίας εκπλήρωσης των υποχρεώσεων τους, απεναντίας εισπράττουν ακραία σκληρότητα και αναλγησία από τους πιστωτές τους που δεν είναι άλλοι από τις, κατ’ ουσία, κρατικές τράπεζες και από το ίδιο το δημόσιο (δυο μέτρα και δυο σταθμά).
Υπό το φως των ανωτέρω, ευλόγως και δικαίως και δίχως φυσικά να απεμπολούμε δικαιώματα για τα οποία επιφυλασσόμεθα, απαιτούμε να αποδοθεί ανυπερθέτως στον ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ των ΜΔΝ και ακολούθως στους παραγωγούς ΑΠΕ, το τμήμα του ΜΜΚ που δεν έχει ακόμη αποδοθεί και το οποίο, είτε η ΔΕΗ είτε ο ΔΕΔΔΗΕ, παρανόμως διοχετεύουν σε αλλότριους προορισμούς.
Ομοίως απαιτούμε να αποδοθεί στον ίδιο λογαριασμό και το αντίστοιχο ΕΜΕΑΡ που έχει ήδη καταβληθεί στον ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ του ΔΣ.
Τότε και μόνον τότε, παρόλο που θα συνεχίζεται η παραβίαση των συμβάσεων μας, του νόμου και του ΚΜΔΝ, θα μπορούμε να μιλάμε για ίση μεταχείριση ΔΣ και ΜΔΝ (ουσιαστικά εξίσωση του βαθμού ασυνέπειας του ΔΕΔΔΗΕ με αυτόν του ΛΑΓΗΕ) και για ισοκατανομή του προβλήματος ρευστότητας μεταξύ των ΑΠΕ του ΔΣ και των ΜΔΝ.
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, προδήλως, επουδενί δικαιολογούμε τις καθυστερήσεις στις πληρωμές του ΔΣ ή υπαινισσόμαστε την επιδείνωση τους.
Με εκτίμηση και με πολύ απόγνωση,
Η Επιτροπή Εκπροσώπησης των Συλλόγων: Καμπούρης Θανάσης, Γιατράκος Γιώργος, Φαϊτατζόγλου Κώστας
Οι πρόεδροι των Συλλόγων: Καλλιμάνης Παντελής (ΣΠΗΕΦ Ανατολικής Κρήτης), Κουτράκης Ιωάννης (ΣΠΗΕΦ Ν. Χανίων), Φέσσας Ανδρέας (ΣΠΗΕΦ Ν. Ρεθύμνου), Χασάπης Αλέξανδρος (ΣΠΗΕΓ Ν. Δωδεκανήσου), Φαϊτατζόγλου Κώστας (ΣΠΗΕΦ Α. Αιγαίου), Χιωτέλης Λάμπρος (ΣΠΗΕΦ Ν. Λέσβου)»
:) :) τι να σου πω ρε Συναδελφε ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ,,, ευτυχως υπαρχεις και συ και γελαει το χειλακι μας :),,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη την επιστολη περιμενες τεσσερις μηνες απο τον Συλλογο σου ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ!!!!!
Αιντε,, να πεφτουν σιγα - σιγα οι μασκες !!!!
¨Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, προδήλως, επουδενί δικαιολογούμε τις καθυστερήσεις στις πληρωμές του ΔΣ ή υπαινισσόμαστε την επιδείνωση τους.¨ !!!!!!
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΦΥΛΑΧΘΕΙ !!!
Σωστοοοοοοοοοός!!!!!!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΦιλαρακι μου,,ηρεμα,, θα εχουμε χρονια να τα λεμε,, μου λες σε παρακαλω σε ποιο Συλλογο εισαι, μη τα βαζω ρε συ με λαθος ανθρωπους,, σκεψου,, ειναι αδικο.
ΔιαγραφήΚαι σου εχω και μια προταση ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ,,, αφου ο Συλλογος σου, εξαντλησε ολη την ευφυια του στην συγκριση πληρωμων ΔΣ με ΜΔΝ,,,
ΑπάντησηΔιαγραφήπροτεινω λοιπον,, να βρουμε τον μεσο ορο υπερημεριας των τελευταιων εξι ετων,,ΔΣ - ΜΔΝ,,, και ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΤΕΊ Η ΔΙΑΦΟΡΑ,,
ΤΙ ΛΕΣ !!!
Οσο για το IRR,, ισως,, αφου ο Συλλογος σου το ειπε σαν παραπονο,,
ΝΑ ΞΑΝΑΒΛΕΠΑΜΕ ΜΗΠΩΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΜΔΝ !!!!!
Α ρε ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,, ανοιγετε τρυπες, για πεσετε μεσα.
Άσε φίλε μην μου θυμίζεις τι πήγαμε να πάθουμε από την απληστία των συλλόγων ΜΔΝ στο IRR. Παραλίγο να κουρέψουν μόνο το μδν ξανά ως απάντηση.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΣυγχωρεστε,, θεωρω, λαθος μου, πως καποια πραγματα ειναι γνωστα,,,
ΔιαγραφήΔΣ = Ολοι εμεις που πληρωνομαστε απο ΛΑΓΗΕ, (Ηπειρωτικη Ελλαδα)
ΜΔΝ = Ολοι αυτοι που πληρωνονται απο ΔΕΔΔΗΕ (Νησιωτικη Ελλαδα)
Τωρα μην αρχισω να εξηγω και τον δεικτη IRR, θα μου λενε καποιοι πως τα λεω πολλα !!
Για σας σήμερα πήγα στην εφορία να βγάλω ενημερότητα και έβγαλα πιστωτικό Οφηλίας και τη ωρεα το έβγαζε και εγώ δεν ηχα που να ξεσπάσω 6200 ευρό ήτανε αυτά τα πίρε όλα η εφορία τον άλω τον μηνά εχουμαι την τράπεζα και δεν μιλάω για ασφαληα κομενη και συν συν και ληπα κάτι πρεπε να γηνη αμεσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σας σήμερα πήγα στην εφορία να βγάλω ενημερότητα και έβγαλα πιστωτικό Οφηλίας και τη ωρεα το έβγαζε και εγώ δεν ηχα που να ξεσπάσω 6200 ευρό ήτανε αυτά τα πίρε όλα η εφορία τον άλω τον μηνά εχουμαι την τράπεζα και δεν μιλάω για ασφαληα κομενη και συν συν και ληπα κάτι πρεπε να γηνη αμεσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα ειναι Φιλοι μου,,, ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,,,
ΔιαγραφήΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ,, ΕΔΩ,,, ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος συνάδελφος την διαδικασία για μεταβίβαση
ΑπάντησηΔιαγραφήφ/β πάρκου από Φυσικό Πρόσωπο σε Φυσικό Πρόσωπο(Α βαθμός συγγένειας συγγεκριμένα).
6944374263
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣΑΙΤ... EΝERGYPRESS...KAI ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΓΔΑΡΜΕΝΟΙ..!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ...ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑ.....ΑΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΒΟΙΜΗΧΑΝΟΙ ΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΧΡΗΜΑ ΜΑΓΚΕΣ.....ΕΛΕΕΟΣ "Έπιασε τόπο" η διακοψιμότητα.. Εκτίναξη παραγωγής και εξαγωγών, αύξηση της απασχόλησης Χαλυβουργία, τσιμεντοβιομηχανία, χαρτοποιία είναι μερικοί από τους βιομηχανικούς κλάδους που συμμετείχαν στις δημοπρασίες της διακοψιμότητας, με στόχο την εξασφάλιση της ευστάθειας του ηλεκτρικού συστήματος και αμείφθηκαν για τις υπηρεσίες που...Αλλά και σήμερα η βιομηχανία επικροτεί την απόφαση της ΡΑΕ να υπάρξει λελογισμένη και προγραμματισμένη ένταξη νέας ισχύος φωτοβολταϊκών με τιμές κατά πολύ μικρότερες από τις εγγυημένες τιμές που σήμερα απολαμβάνουν οι παραγωγοί και οι οποίες έχουν επιβαρύνει τον έλληνα καταναλωτή, την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας και φυσικά συνετέλεσε στο έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ.
Συναδελεφε,, γιατι απορεις !!!! οι ανθρωποι, υποστηριζουν συντεταγμενα τα συμφεροντα τους !!
Διαγραφήυπαρχουν ολα τα στοιχεια που αποδεικνυουν, πως αυτο που επικαλουντε ως ΔΙΑΚΟΨΙΜΟΤΗΤΑ στην Γερμανια,,, ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕ !!!! αυτο, μετα την προσφυγη του ΣΠΕΦ, θα κριθει συντομα στον ΣΤΕ,,και τοτε θα δουμε , ποσα απιδια βαζει ο σακος !!!!!
Για εκεινο που πρεπει να φωναζεις, και να ειμαστε ολοι στα καγκελα ειναι,,, ΠΟΙΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ, ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ !!!!!
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΝΑ ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΑ, ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΩΝ ΑΠΕ !!!!!!!
Απο εμας τα πηραν δεν εχουν να παρουν αλλα... ας τα παρουν απο αυτους που δεν δωσαν μια και εχουν το θρασσος να μιλανε!!! Τα μελη του ΣΠΕΑ εχουν πολλα να δωσουν ας κοιταξουν κατα εκει θα βρουν πολλα κελεπουρια να κοψουν χρημα!!! Καθως και πολλα παρκα 100αρια που δεν κουρευτηκαν και ανηκουν σε ενα ΑΦΜ και εχουν υπερκερδη οπως του Λουκουμα... ας ψαξουν εκει να δεις γλεντια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεφτειται 4-5 παρκα 100αρια του ιδιου ατομου που εχει ταριφα πανω απο 0,42 να τα εχει Νοτια Ελλαδα με οτι συνεπαγεται σε υπερπαραγωγες να μην εχει κουρευτει καθολου αλλα να εχει οδηγησει τη κυβερνηση σε κουρεμα αλλων για να παρει καποια τρελα τιμολογια στην ωρα τους!!
ΔιαγραφήΑρε Ελλαδα με τις αδικιες σου σκισιμο που θελουν καποιοι να δουν τη γλυκα με τις μελετες τους!!!
Φιλε μου, να το παρουμε αλλιως,,, αν ησουν σε καποιο Συλλογο, ποιος θα μπορουσε να ηταν ;
Διαγραφήχωρις αγχος,,μη φοβασαι, δεν κινδυνευεις, μια απλη ερωτηση ειναι.
τεστ
ΑπάντησηΔιαγραφήIlias σε παρακαλώ πολύ. Καταλαβαίνω οτι έχεις το θέμα με το κούρεμα της τιμής, αλλά δεν γυρίζει όλος ο κλάδος γύρω από αυτόν τον άξονα και μόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα του μεταβατικού τέλους εφοδιασμού έχει αναλυθεί εκτενέστερα. Σου επαναλαμβάνω όμως τα εξής :
1. Η Ευρωπαϊκή επιτροπή που έδωσε την άδεια για την έγκριση του μέτρου, δεν αναγνωρίζει την επίπτωση στα οικονομικά της μονάδας σου.
2. Η ευρωπαϊκή επιτροπή αναγνωρίζει ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Βλέπεις λοιπόν οτι καθώς έχεις άγνοια στο θέμα, χτυπάς σε λάθος κατεύθυνση. Ειδικότερα στο θέμα της διακοψιμότητας δεν μπορεί να γίνει διάκριση σε αγροτικό πανέλο, νησιώτικο, ηπειρωτικό, βόρειο και νότιο. Η την τρώμε όλοι ή κανείς.
Το συγκεκριμένο άρθρο του energypress είναι άνω ποταμών. Καταλαβαίνεις τι γράφουν;
1. Ο ΑΔΜΗΕ δεν έδωσε ούτε μια φορά εντολή περικοπής ή διακοπής της παραγωγής τους και το δημοσίευμα λέει οτι είχε όφελος ο ΑΔΜΗΕ!!!
2.Επειδή τα παντελονιάσανε από εμάς λένε οτι αυξήθηκε η παραγωγή τους με όφελος για το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας, μείωση της ανεργίας κ.τ.λ. και φέρνουν ως παράδειγμα την χαλυβουργία που πέρυσι ήταν σχεδόν κλειστή και φέτος προφανώς πήρε κάποια παραγγελία και δουλεύει!
3. Οτι πολλές βιομηχανίες επίσης δεν κλείσανε επειδή εγώ και εσύ τους πληρώναμε!
4. "ότι η διακοψιμότητα και οι υπηρεσίες ευελιξίας ευθυγραμμίζονται και εξυπηρετούν τους στόχους της ΕΕ για αυξημένη διείσδυση των ΑΠΕ."
Μετάφραση : εσύ κι εγώ αποσταθεροποιούμε το δίκτυο, γι αυτό και πρέπει να πληρώνουμε!
5. Σου λένε οτι είσαι ακριβός και εξαιτίας σου επιβαρύνθηκε ο καταναλωτής, οτι είχε έλλειμμα ο ΕΛΑΠΕ κ.τ.λ. ..........ξεχνάνε ποιός κανιβάλιζε την ΟΤΣ με αποτέλεσμα τα έσοδα του ΗΕΠ να είναι 3 και 60. Ξεχνάνε οτι με τις 3πλες επιδοτήσεις που έπαιρναν οι μονάδες Φ.Α. (σε σημείο που κάποιες απο αυτές έκαναν απόσβεση σε 4 χρόνια), τους δινόταν η δυνατότητα να δίνουν προσφορές στον ΗΕΠ χαμηλά με αποτέλεσμα η ΟΤΣ να είναι στα τάρταρα.
Οι βιομήχανοι έχουν λυσσάξει το μέτρο να πάρει παράταση και να την φάμε ΟΛΟΙ. Κι εσύ βγαίνεις και λες , το δικό μου πανέλο έχει πληρώσει πολλά, πάρτε τα από τα παλαιά πανέλα!
Συναδελφε,, δεν προκειται να σε καταλαβει !!! οχι γιατι δεν θελει (και γω αυτο νομιζα),, αλλα γιατι δεν ΜΠΟΡΕΙ !!!!,, θα βγει τωρα να σου πει,, πως και εσυ λαμογιο παλιος,,βλεπεις την παρτι σου,, φταει ο λαμοσυλλογος,, που μας , ,και εσυ ,,, ,και εμεις που , , ,κλπ. Πρεπει να βρουμε καποιον που τον ξερει,, και αφου τον βρουμε , να τον βοηθησουμε.
ΔιαγραφήΤωρα σχετικα με το σημερινο αρθρο του energypress,, δεν χρειαζεται να πω , πως ειναι καταπτυστο, κανονικο εργαλειο προπαγανδας !!! Ας περιμενουμε ομως την ετυμογορια του ΣΤΕ.
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ....ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΞΕΦΤΙΛΑ.....!!!!!
Διαγραφή,,, κανονικη προπαγανδα,,, μη νομιζεις Συναδελεφε,, πως αυτο θα περασει απαρατηρητο !!!!!!!
ΔιαγραφήΡε Παπακυριακου τι λες τωρα δεν αναγνωριζει Νοτια βορεια και λαγκαδια τις παπαριες του ΣΠΕΑ μας λες και εσυ. Το New Deal βασιστηκε σε μελετες αποδοσεις των εργων.. ναι η οχι? Ποιοι προτειναν αυτες τις μελετες..?
ΔιαγραφήΦυσικα και η Ευρωπαικη Ενωση δεν αναγνωριζει Βορρα Νοτο αλλα αναγνωριζει εφοριες κοστοι τιμολογια αποδοσεις και αλλα.!!! Γιατι ενω μπορουσε ανετα το κουρεμα (για μενα επρεπε να μη υποχωρησει κανενας οχι να βοηθανε κι ολας με μελετες) να γινει με τις εφοριες τα τιμολογια που κοπηκαν και τις αποδοσεις εγινε μεσω μελετης χαρακτηριζοντας ολα τα παρκα που συνδεθηκαν την ιδια εποχη ιδια!!!
Ποιους συνεφερε αυτο το πραγμα..?
Γιατι ενω μπορει να εδωσες προκαταβολες και να εκλεισες τιμες χαρακτηριζοντας τη τιμη του παρκου σου (φαινεται μεσω τιμολογιων) λογω οτι καποιοι σε ριξαν στους χρονους ειτε ειναι εταιρια πανελ ειτε βασεις ειτε λεγεται ΔΕΗ χαρακτηριστηκε το παρκο σου με τιμες πολυ αργοτερα και ποιο φτηνες..?
Γιατι στα μεγαλα παρκα χαρακτηρισαν εστω σαν χρονο κατασκευης την αιτηση συνδεσης και στα μικρα το ποτε συνδεθηκες..?
Ποιοι δωσαν αυτες τις μελετες και καταστρεψαν ανθρωπους ετσι αοριστα με κοστοι παρκων χωρις πραγματικα δεδομενα!!
Γιατι αυτα τα δεδομενα τα πηραν βαση στα μεγαλα εργα και οχι στα μικρα?
Ρε Παπακυριακου μη μπαινεις στη παγιδα αυτη και εσυ γιατι θα πιστεψω οτι και εσυ εισαι ενας συμφεροντολογος του κερατα που επειδη δεν κουρευτηκες τωρα τι προσπαθεις να μας αποδειξεις οτι το μετρο ηταν δικαιο..?
Το μετρο εμπαζε απο παντου ηταν ενα μετρο φορομπηχτικο για να τη γλιτωσουν καποιοι!!
Αυτοι οι καποιοι βγαλαν και παραδωσαν και τις μελετες!!
Αυτοι οι καποιοι δωσαν αλοθι στον υπουργο για την μεγαλυτερη απατεωνια του Ελληνικου κρατους με συνεπεια να το βρισκουμε συνεχεια μπροστα μας οταν δεν πανε καλα τα πραγματα!!
Ποιος θα πληρωσει το οτι παλι εχουμε προβλημα..? Αυτοι δεν ειεπαν αναγκαιο κακο και λυνεται το προβλημε για τα επομενα 10 χρονια..!!! Τις ξεχνας τις δηλωσεις!!!
Τωρα που εχουμε παλι προβλημα και καποιοι καταστραφηκαν απο τις κακες μελετες και την πληρωσαν λαθος ανθρωποι δεν πρεπει να πληρωσουν σε ενα κρατος δικαιου!!!
Οριστε ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα!! Ας τιμωρηθουν με κουρεμα των δικων τους τρελων τιμολογιων εγω γιατι απο μελετες του ποδαριου τη πληρωσα απο αυτους και καταστραφηκα!!!
Παπακυριακου αν θελεις να εισαι σωστος πρεπει να βαζεις παντα το γιατι και το ατομο σου στη θεση των αλλων και να δουμε τοτε αν θα μιλας για βουνα και λαγκαδια!!!
Επισης γιατι καποιοι που ειχαν ακρες στη Δεη η τα παρκα ανηκαν σε Δεητσιδες καναν προκαταβολικα και εικονικα συνδεσεις με συνεπεια ενω εγω ξεκινησα και εκλεισα τιμες πριν απο αυτους αυτοι συνδεθηκαν πριν απο μενα και δεν υποστηκαν κουρεμα ενω εγω κουρευτηκα..?
ΔιαγραφήΠολλα γιατι οποτε ασε τα σαπια και κοιτα να γινεις σωστος ανθρωπος.
Ολα στο φως μεσω εφοριας αλλα βλεπεις καποιοι δεν του συνεφερε!!! Τα τιμολογια εχουν πανω ημερομηνιες και τα εχει και η εφορια γιατι δεν υπολογιστηκαν ποτε για τα κοστη των παρκων!!
ΔιαγραφήΚαι φυσικα ολοι αυτοι οπως και εσυ τωρα βγαινουν και μιλανε για βουνα και λαγκαδια ρεματα και κουφαλες!! Κουφαλες του κερατα ειστε οσοι μιλατε με αυτη τη λογικη και δε βλεπετε τις μελετες του κωλου που δοθηκαν χωρις να υπολογιστουν βασικα πραγματα!!!
Κανονικα θα επρεπε να μπει εισαγγελεας με τις αδειες και τις συνδεσεις Φωτοβ Παρκων και οχι αυτες να λαμβανονται υποψη για κουρεμα τιμης!!!!!
ΔιαγραφήΣτο τομεα της Δεη που πηρα την αδεια πριν την παρω εντοπισα καταλαθος απο υπαλληλο χαζαβιολα που βρισκοταν εκει και ανοιξε μπροστα μου τους φακελους αρμοδιοτητας αλλου γραφειου γραφειου αδειες ετοιμες προς υπογραφη του διευθυντη που ειχαν αιτηθει μηνες μετα απο μενα και οταν ηρθε ο αρμοδιος υπαλληλος εχασε το φως του και προσπαθουσε με αρλουμπες να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα σε ερωτησεις μου!!! Γνωστος υπαλληλος στη Θεσσαλονικη που συνταξιοδοτηθηκε αμεσως μετα τις ατασταλιες του!!!!! Και βγαινουν ολα αυτα τα βυσματα τωρα τα γνωστα λαμογια και μου μιλουν για βουνα και λαγκαδεια!!! Της ποπης εγινε και το μετρο ηταν προσκεδιασμενη πουστια του κρατους στους απλους οικογενειαρχες με βοηθεια του ΣΠΕΑ!!!!!!
Οποτε Παπακυριακου αν θελεις να εισαι σωστος και ακεραιος και οχι πουστης μη μου μιλας εμενα για βουνα και λαγκαδια αλλα ως συλλογος να πηγαινες σε εισαγγελεα και να ζητουσες ερευνα σε ολη την επικρατεια για τις αδειες και της συνδεσης της ΔΕΗ και οχι να μου μιλας εμενα για τη αναγνωριζει η Ευρωπη και τι οχι και βουνα και λαγκαδια και βορρα και νοτο!!!! Εξαλλου και απο τις παραγωγες φαοινεται αν καποιος εχει συνδεθει εικονικα και γλυτωσε κουρεμα!! Αλλα τι να λεμε τωρα ψιλα γραμματα για σενα εσυ κοιτας αλλα πραγματα και τη γεωγραφια!! Σαν συλλογος μπορουσες εκτος και αν μετειχες και εσυ στο παρτυ και δε σε συμφερει!!!
ΔιαγραφήΚαι να σου πω και κατι ακομα επειδη το New Deal βασιστηκε σε ημερομηνιες συνδεσης αν ποτε γινει ερευνα απο εισαγγελεα στη Δεη στα αιτηματα και στις συνδεσεις και παρατηρηθουν τρελες παρανομιες θα εχει και αμεσο αντικτυπο στο New Deal και θα το ακυρωνει γιατι εχει βασιστει σε παρανομα στοιχεια!!! Εγω δεν εχω τη δυναμη την οικονομικη να τρεχω για ερευνα σε εισαγγελεις μονο καποιος συλλογος που ειναι αποφασισμενος να τα τσουγκρισει και με τη Δεη αλλα που τετοιο χαιρι στη Ελλαδα οταν και οι προεδροι των συλλογων ως δια μαγειας δεν κουρευτηκεν και δεν τους νοιαζει!!! Και μετα θελετε και συμετοχη στους συλλογους σας!!
ΔιαγραφήΚαι τελευταια σε ολα αυτα που σου ειπα δεν υπαρχει καμια λογικη στο οτι δυο παρκα που κατασκευαστηκαν την ιδια μερα και καναν ιδια μερα αιτηση συνδεσης στη Δεη το ενα να κουρευτηκε γιατι η Δεη της περιοχης δεν ειχε μετρητη η καλωδια και το αλλο επειδη η Δεη της περιοχης τα ειχε δεν κουρευτηκε με ιδια κοστη!! Σκεψου κι ολας να ειναι αυτο που δε κουρευτηκε Κρητη και το αλλο Μακεδονια με οτι αυτο συνεπαγεται!!!!!!!!! Αλλα πολυ ευκολα σαν τους ΣΠΕΑιτες θα μιλησεις για Βορρα και Νοτο και ενα σωρο αλλες παπαριες!!!!!
ΔιαγραφήIlias προφανώς δεν κατάλαβες καν τί έγραψα.
ΔιαγραφήΑναφέρομαι στο κείμενο έγκρισης της Κομισιόν για το μεταβατικό τέλος εφοδιασμού.
Ξανά : Η έγκριση που έδωσε η Κομισιόν για το μέτρο της διακοψιμότητας δεν υπολόγισε την οικονομική επίπτωση της ενεργοποίησης του μέτρου. Στοχοποιούσε τεχνολογία.
Σου γράφω ότι δεν μπορεί να γίνει διαφοροποίσηση στο ποιός φωτοβολταϊκός θα την πληρώσει γιατί όλοι έχουμε την ίδια τεχνολογία και το γυρνάς στο new deal.
Εσυ εδω και καιρο κολησες και μιλας συνεχεια για τη διακοψημοτητα που ειναι 200-300 αντε 400 ευρω στο καθε τιμολογιο για 100αρι και δε σου λεμε τιποτα εμεις δεν εχουμε δικαιωμα να μιλαμε για τα χοντρα λεφτα που χασαμε και καταστραφηκαμε με το New Deal!!! Αλλα βεβαια δεν σε επιασε το μετρο τι σε νοιαζει σε πειραζουν τα ψιλα που σου παιρνουν που να εισαουν δηλαδη στη θεση μας και στα παιρναν χοντρα και σε καταστρεφαν τι θα εκανες..???
ΔιαγραφήΒεβαια ο κοσμος (κλαδος) οπως λες δεν περιστρεφεται γυρω απο αυτο το θεμα αλλα απο τα ψιλα που εχασες και μας πριζεις ολη μερα!! Τα χοντρα δικα μας ειναι αναξια να ασχολουμαστε οποτε ας σχολιαζουμε αυτα που ενδιαφερουν εσενα !!! Βλεπεις οι μαστιχες ειναι ποιο σπουδαιες απο τη κλοπη του μαγαζιου!!!!!!!!!! Αρχιζεις και Αιαιζεις και δε μου αρεσει!!! Αλλα δε βαριεσαι περασμενα ξεχασμενα εσεις για τη φυλακη και εγω ασχολουμε με τα ψιλα!!! Τελικα τωρα καταλαβα γιατι επεμενες τοτε στο New Deal να ανεβεις και εσυ επανω με τον υπουργο!!!
Η χοντρη η πλακα ειναι που ρωτατε γιατι δεν εχετε μελη οι συλλογοι!! Γιατι αραγε...??? Αφου μονο τα προσωπικα σας συμφεροντα εξυπηρετειτε!! Αν δε σας ακουμπαει στα αρχιδια μας και μας Κωστης Παλαμας!!
Και κατι ασχετο πριν καμια 10αρια μερες σας μιλησα οτι το κρατος πλεον εχει πτωχευσει και δεν εχει μια και μαζευει απο παντου για πληρωμες συνταξεων και δημοσιων υπαλληλων και συζητιεται πλεον ανοιχτα κουρεμα χρεους με κουρεμα καταθεσεων ομολογιουχων και χρεη του Ελληνικου Δημοσιου προς ιδιωτες!! Αν τυχον τελικα γινει κατι τετοιο που σημερα το λεγαν και στα καναλια ετοιμαστειτε για τα χοντρα ενω εσεις ασχολειστε με τις μαστιχες!! Και μη πεις οτι τις αποκαλω μαστιχες γιατι μετα το κουρεμα που εφαγα και καταστραφηκα με τα ποσα που εδωσα να το φτιαξω το παρκο εμενα μαστιχες μου φαινονται!!!!!!!!!
ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ..... ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ..... ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΧΡΗΜΑ ΓΙΝΟΜΑΙ...ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠ.....!!!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να μην ξεχνιομαστε !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,,, 28/11 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΙΟΥ !!!
ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΒΕΙ,, Η ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ !! ΑΛΛΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ !!!!
ΜΗΝ ΕΦΥΣΗΧΑΖΕΤΑΙ !!!!
ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ (ΔΕΗ) ,, ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ,, ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΑ ΨΥΧΟΥΛΑ !!!
Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ Φ/Β,, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΧΥΡΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟ !!!
ΜΗΝ ΕΦΥΣΗΧΑΖΕΤΑΙ !!!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχα καιρό να γράψω και θα ξανακάνω καιρό να γράψω αλλά είναι αστείο πρώτον να προσπαθούν κάποιοι να δικαιολογήσουν την παράνομη περικοπή (μονομερής τροποποίηση) συμβάσεων οταν οι επενδύσεις γίνανε σύμφωνα με τους,νόμους του κράτους και αδειοδοτήσεις του κράτους, χωρίς έγκριση των δυο εμπλεκομένων μερών αυτών των συμβάσεων.......και έχεις ανθρώπους συλλόγων (ανθρωπάκια προσωπικά) να προσπαθούν να σε πείσουν για IRR και παπαριές! Γιατι κύριοι οταν υπογράφονταν ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (τράπεζες, ΔΕΔΔΗΕ, ΛΑΓΗΕ, φυσικά πρόσωπα, νομικά πρόσωπα, κλπ) δεν υπήρξε πότε αναφορά IRR, επομένως όσοι προσπαθούν να αποδείξουν σήμερα το αντίθετο είναι τουλάχιστον ΒΛΑΚΕΣ! ΤΕΛΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ενα κράτος δικαίου ΠΡΕΠΕΙ να έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα, δε κατάλαβα ´οτι αν κάποιος είναι αγρότης (χωρίς να έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους) θα πρέπει να εχει διαφορετική μεταχείριση από κάποιον που υπέγραψε σύμβαση την ίδια μέρα και δεν είναι αγρότης. Δε κατάλαβα γιατι,κάποιος που υπέγραψε σύμβαση το 2010 θα πρέπει να εχει διαφορετική μεταχείριση απο κάποιον που υπέγραψε σύμβαση το 2013 όταν ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ λειτούργησαν κάτω από τους ίδιους νόμους της ιδιάς νομοθεσιάς της ίδιας ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (μπουρδέλο). Επομένως μη προσπαθούν εσφαλμένα κάποιοι να κρίνουν για το δίκαιο της απόφασης η όχι. Είναι ξεκάθαραρο ότι ήταν ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!
Αν λοιπόν είχαμε σοβαρό κράτος, δίκαιο κράτος, θα έπρεπε το κράτος να καλέσει έναν, έναν, τους ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ για νέα συμφωνία και επανακαθορισμό των τιμών των συμβάσεων λαμβάνοντας υπόψην τα στοιχεία και εφόσον αυτοί το επιθυμούσαν βάσει των αναγκών τους! Δεν είναι δυνατόν το κράτος να τροποποιεί συμβάσεις όπως αυτό επιθυμεί και δυστυχώς να βρίσκει συμμάχους εντός των κλάδων αυτών που δε κουρεύτηκαν (ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΟΙΝΩΣ). Δε διαφέρουν οι ΤΣΑΜΗΔΕΣ το 1940, από αυτούς που συντάχθηκαν εντός του κλάδου των ΦΒ με το κούρεμα τιμών συναδέλφων (κοινώς προδότες), επειδή διασφάλισαν τον κώλο τους. Αν ήταν πατριώτες, για το ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ, θα έπρεπε να ζητήσουν να μην υπάρξει ουδεμία μείωση τιμών σε κανέναν εντός του κλάδου των ΦΒ η να πάρουν μερίδιο αυτών των περικόπών και να ελαφρύνουν τους συναδέλφους τους, αν δεν υπήρχε άλλη επιλογή για να υπάρχει ομοψυχία και ΚΟΙΝΟΣ αγώνας. Στη συγκεκριμμένη περίπτωση το διαίρει και βασίλευε λειτούργησε ΑΨΟΓΑ.
Αυτό που δε κατάλαβαν αυτοί που νομίζουν ´οτι γλίτωσαν είναι ´οτι αργά ή γρήγορα θα το πληρώσουν είτε με επιπλέον φορολόγηση, είτε με νέα μείωση τιμών, είτε αύξηση πληρωμών υπερημερίας. Όπως και ξεκίνησε να γίνεται.
Δε θυμάμαι να συμφώνησε κανένας κουρεμένος παραγωγός στο κούρεμα (κάτι ανθρωπάκια μόνο, αν ήταν σε συλλόγους ή οικονομική κατηγορία (αγρότες) δεν έχει καμία σημασία, γιατι δε πείραξε την τιμή τους ή την μείωσε ελάχιστα σε σχέση με αυτές των υπολοίπων συναδέλφων) επομένως ενστερνίζομαι απόλυτα τις αντιδράσεις τύπου Ilia και ομοίων, και θα πρέπει ο κάθε τύπου Αιας να σκεφτεί οταν θα κοπεί η τιμή του (γιατι θα κοπεί με έμμεσο ή άμεσο τροπο) ποσό ανόητος´ θα,αισθάνεται,για όλα αυτά που,έγραφε,κατα καιρούς! Συμπαράσταση δε θα βρει, τη ρουφιανιά πολύ αγάπησαν το ΡΟΥΦιΑΝΟ ουδείς! Υπάρχει σημερινό παράδειγμα του ΜΔΝ είχαν υπερημερίες δύο μηνών και έφτασε σε χειρότερο επίπεδο απο τους αυτούς του διασυνδεδεμένου συστήματος και όταν ζήτησαν και ζητούν υποστήριξη (ενώ πάλεψαν για τα δικά τους συμφέροντα) από τους λοιπούς πέρνουν τα αρχ..... τους.
Τέλος αυτό το blog είναι για πληρωμές και ενημέρωση με φλέγοντα ζητήματα του κλάδου. Μη συνεχίζεται κάποιοι απο εσάς να μας παροτρύνετε για τις υπερημερίες, απλά κάνετε τις ενέργειες που απαιτούνται για το καλό του συνόλου και διασφάλιση των συμφερόντων αυτού του κλάδου. ΑΓΡΟΤΕΣ, ΠΟΣΠΗΕΦ, ΕΠΗΕ, ΣΠΕΦ, ΜΔΝ, δεν έχει καμία σημασία. Το συμφέρον όλων είναι η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς.
Η τιμή των πάρκων μου είναι 0,11749€, για να μη διαβάσω καμία παπαριά από τις πολλές που συνεχίζουν να αναγράφονται απο τις αναρτήσεις φερέφωνων συλλόγων και όχι μόνο και προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν ανήκω σε κανένα σύλλογο.
Με Εκτίμηση
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήAthanasios Krytsanis10 Νοεμβρίου 2016
ΔιαγραφήΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΑΔΙΚΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΤΟ 2013 Η ΕΓΩ ΜΠΗΚΑ ΤΟ 2011 ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟ ΜΑΙΟ 2007 ...ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ 2014 ΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΣΕ MW2500 Η ME 2700 TA ΦΘΑΣΑΝ ΣΕ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΤΑ MW ΜΕ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 60% ΜΕ 70% ΚΑΤΩ ΚΑΙ ME ΤΙΜΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ 042 040 ,037 Κ.Λ.Π.. ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ.ΣΕ ΑΔΕΙΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.. ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ....ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΠΑΡΙΕΣ... ΒΛΕΠΕ ΔΕΑΤΖΗΔΕΣ,,....!:!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήThemi αυτο που λες δεν εχει καμια σημασια μπροστα σε αυτα που σου λεει ο αλλος που μιλαει για παρανομια τρελη!!! Επισης να σε ρωτησω κατι ακομα και αν πουμε οτι επρεπε να γινει κουρεμα (ειμαι αντιθετος γιατι εκτος της παρανομιας ανοιγει φαυλος κυκλος για να κτυπηθει σιγα σιγα ολος ο κλαδος) συμφωνεις οτι εγινε δικαια και δε καταστραφηκαν ανθρωποι!!! Δηλαδη γιατι λες στο αλλο που τον ξεσκισαν και σου λεει οτι παρανομα το καναν (ο τροπος σου ειπε ειναι και αδικος και παρανομος) μιλας για τζαμπα κοστος και πλαφον και φευγεις απο την ουσια του θεματος που ειναι η παρανομια (θεωρεις οτι η ημερομηνια συνδεσης ανταποκρινεται στο κοστος καθε εργου..!!) και το ανοιγμα των ασκων του αιολου για να κτυπηθουν σιγα σιγα ολοι οι επενδυτες στα ΦΒ. Αυτο δεν κανουν απο τη πρωτη μερα της κρισης στην Ελλαδα οι κυβερνωντες!! Πρωτα βγαζαν δελτια στις ειδησεις οτι καποια επαγγελματικη ομαδα κανει οργια στρεφαν την οργη προς αυτους και μετα κτυπουσαν και τους οργισμενους απο τις αλλες ταξεις!! Σε εμας αν θυμασαι καλα πρωτα μας στοχοποιησαν στην κοινωνια οτι εχουμε υπερκερδη διοτι πεσαν οι τιμες και υπαρχουν υψηλα πλαφον (αυτο που κανεις τωρα εσυ απο αγνοια λογω προσωπικου προβληματος) αφου χεστηκαμε απο φοβο τι θα αποφασισουν να κανουν ψαξαν να βρουν ρουφιανους για να κανουν ποιο ευκολο το εργο τους και εκει ως δια μαγειας οπως γινεται παντα στην Ελλαδα βρεθηκαν αρκετοι και διαλεξαν αυτους που θα τους στοιχηζε λιγοτερο αφου ηταν λιγοτερα τα εργα τους σε σχεση με τα υπολοιπα!! Εκει χωθηκαν και τα αγροτικα και ειπαν δωσε κατι και σε αυτους να το βουλωσουν και πλεον ο κλαδος ειναι υποχειριο μας οποτε θελουμε και οποτε γουσταρουμε τους κτυπαμε!!
ΔιαγραφήΟποτε στην ουσια αφου εχεις και εσυ προβλημα πρεπει να συμφωνεις και οχι να μπαινεις και εσυ στη λογικη του Αια και να βλεπεις πως θα σωσεις το κωλο σου αφου ο κωλος σωνεται παντα συνολικα και οχι σε κατηγοριες απλα σε κατηγοριες περιμενεις ποτε θα μπεις στις ορεξεις του γαμια (Ελληνικου κρατους). Οποτε αυτα βλεπουν οι επενδυτες και δεν εμπιστευονται κανενα συλλογο γιατι βλεπουν οτι οι συλλογοι κινουνται συμφωνα με τα συμφεροντα των προεδρων και οχι του συνολου!! Οταν θα βρεθει συλλογος που θα κινειτε συμφωνα με τα συμφεροντα ολων των παραγωγων τοτε θα γινει και ο μοναδικος συλλογος στην Ελλαδα με τα περισσοτερα μελη..
Φίλε ξαναδιάβασε ´οτι έγραψα και τι γράφεις.
ΔιαγραφήΌλοι οι επενδυτές λειτούργησαν με τους νόμους του κράτους! Πιστεύω συμφωνείς! Πιστεύω ´οτι συμφωνείς ξαναγράφω!
´Οτι άλλο γράφεις για κούρεμα εξυπηρετεί συμφέροντα άλλων! Τι δε καταλαβαίνεις;
Ξύπνησε κάποιος και είπε στα καλά καθούμενα θα επενδύσω στα ΦΒ ;
Κάποιοι νομοθέτησαν και οι επενδυτές επένδυσαν σε νόμο του κράτους. 2006, 2007; 2014; Δεν εχει καμία σημασία.
Το κράτος δε τήρησε τη σφραγίδα του και κάποιοι (θέλω να πιστεύω όχι και εσύ) ήρθαν να στηρίξουν την ΠΑΡΑΝΟΜΗ, ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ, ΜΟΝΟΜΕΡΗ απόφαση ενός κράτους οι οποίοι επένδυσαν με τους ίδιους νόμους, στο ίδιο κράτος εναντίων άλλων επενδυτών που επένδυσαν στο ίδιο κράτος με τους ίδιους νόμους!
Τι δε καταλαβαίνουμε εδώ μέσα; Δεν υπάρχει σύμπνοια, δεν υπάρχει δίκαιο και το χειρότερο επενδυτές του ίδιου κράτους, του ίδιου κλάδου βάλλεται ο ένας έναντι του άλλου! Τι δε καταλαβαίνεις;
Αν αύριο σε κόψουν 90% τι θα πεις; αν αύριο δε σε πληρώσουν 12 μήνες; Τι θα γράψεις;
Χάσατε το νόημα! Επειδή σε κόψανε την τιμή και επειδή το κράτος το επέτρεψε να επενδύσουν κάποιοι με αυτούς τους κανόνες φταίνε αυτοί που επένδυσαν; Δεν έχω κάνενα άδικο! Είμαι ρεαλιστής!
Επειδή κάποιοι επένδυσαν πρώτοι είχαν περισσότερο δικαίωμα έναντι αυτών που επένδυσαν τελευταίοι με τον ίδιο νόμο σε ενα θεωρητικά κράτος δικαίου; Ειμαστε σοβαροί; Βγαίνουν Ρουφιάνοι και υποστηρίζουν ´οτι οποία μονομερή τροποποίηση συμβάσεων έγινε ήταν σωστή; Είμαστε τρελοί;
Σκέψου τι γράφεις! Δικαιολογείς τη μονομερή απόφαση μιας εκάστοτε κυβέρνησης που χτυπάει συναδελφους σε ίδιο κλάδο άλλους πολύ και άλλους λίγο και άλλους καθόλου και έχω άδικο;
Ξυπνήστε επιτέλους γιατι το παράλογο το παρουσιάζεται ´οτι εχει λογική!
Αν αύριο δε πληρώσουν κανένα γιατι ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος τι θα κάνεις; Θα τους ´σκοτωσεις´; Δε θα πληρώσουν γιατι έτσι θέλουν. Θα πούμε είχαν δίκαιο γιατι εξυπηρετήθηκαν αυτοί του κοινωνικού τιμολογίου;
Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ και ξεκολλήστε απο το ποιους έκοψε! Αυτό που έγινε ήταν άδικο και κάποιοι (προςωπικα προδότες) κοίταξαν να καλύψουν την πάρτη τους! Εγώ δε κουρεύτηκα! Μπήκα στο σύστημα καθυστερημένα ΕΙς γνώση μου. Κουράστηκα θέλοντας να φιλτράρω χρήσιμες πληροφορίες κάθε φορά που ανοίγει το blog σελίδα, διαβάζω παπαριες απο κάποιους που προσπαθούν να διατηρήσουν ως δίκαιο το παράνομο και παράλογο.
Αυτό που γίνεται είναι άδικο και θα μας χτυπήσει όλους! Οι εισφορές έρχονται! Το τέλος διακοψημοτητας θα παραμείνει, αν αφαιρεθεί θα έρθει κάτι άλλο και όλα αυτά γιατι κατάφεραν (τελείωσε αυτό, δεν αλλάζει), και διασπάσανε τον κλάδο!
Θέλω να πάψουμε να γράφουμε για τα αυτονόητα και να δικαιολογήσουμε τα ηλίθια των μονομερών αποφάσεων.
Ας εστιάσουμε στην εύρυθμη λειτουργία του κλάδου, πιθανόν ούτε θα σας πείσω αλλά ούτε θα με πείσετε για το τι θεωρεί ο καθένας μας σωστό και λάθος. Θα φανούν όλα στο τέλος της διαδρομής..... Στο ταμείο λοιπόν!
ΦΙΛΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ MW ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ..ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΛΑΦΟΝ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 2750MW KAI TO 2013 ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΕ 5 ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΕΥΛΕΥΘΕΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ 011
ΔιαγραφήΘΑ ΠΑΣ 000011 ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕ ΤΟΣΟΥΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΙΡΑΜΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ..ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΞΩ.....!!!ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΛΛΑ ΤΑ MW ΓΙΑ ΨΑΧΤΩ .ΛΙΓΑΚΙ!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ακόμη μια φορά ζούμε το παράλογο . Τώρα μας την πέφτουν οι βιομήχανοι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λοιπόν πρέπει η βιομηχανία να αγοράζει την ενέργεια ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ , κάπως πρέπει να επιδοτηθεί . Ας βάλει λοιπόν το κράτος ένα τέλος ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ όπως έκανε και με το ΕΤΜΕΑΡ .
Αλλά φυσικά κάτι τέτοιο είναι μάλλον παράνομο αλλά επίσης θα τους πάρουν με τις πέτρες .
Σκέφτηκαν κάτι πιο Διαβολικό . Θα πάρουμε χρήματα που πληρώνει ΟΛΟΣ ο κόσμος για να έχει καθαρή ενέργεια και θα τα δώσουμε στην πιο ρυπογόνο μάλιστα μορφή της βιομηχανίας . Μάλιστα κύριοι , αυτό ακριβώς γίνεται .
Κατά την γνώμη μου αυτά έπρεπε να ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ και όχι εάν μας κούρεψαν πολύ ή λίγο κ.α.
ΦΙΛΙΚΑ & ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΑ
Ενταξει εμας μα κλεψαν ολο το περιπτερο και δε πρεπει να ασχολουμαστε αλλα πρεπει να ασχολουμαστε με τη κλοπη των Trindent!!! Ωραια λογικη μπραβο σου και κοιτα σε λιγο που θα σου μπει μετοχος το κρατος 100% στην επιχειρηση σου και ολα τα κερδη θα πηγαινουν εκει (εμας τα κερδη πηγαινουν ηδη) κοιτα να φωναζεις ακομα για τις trindent!!!
ΔιαγραφήΑγαπητε ilias .ΟΛΑ παιζουν. Αναφέρομαι για την δεδομενη στιγμη .
ΔιαγραφήΠραγματι,, προσπαθω να καταλαβω, τι κρυβεται πισω απο φωνες τυπου Athanasios Krytsanis !!!! και μαλιστα αυτες τις στιγμες !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιους βολευει ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ,, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΝΗ , , Συναδελφοι !!!!
Για βαλτε, ολοι σας την φαντασια !!!!!
ΝΑΙ ! ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ !!!
ΤΗΝ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ,,,
ΤΗΝ ΔΕΗ,,, ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ,,
ΤΟΝ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ,,,
ΣΑς το ειπα,,, η προπαγανδα, θα πιασει ουρανο,,
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ,,,,
Εισαι αστείο ανθρωπάκι! Ούτε Καν γνωριζεις ποιος είμαι και λασπολογείς σα κάτι συνδικαλιστακια του κωλου που σήμερα ψάχνουν τρύπες να κρυφτούν!
ΔιαγραφήΘα δούμε αν τελικά έχω δίκαιο η άδικο, μακάρι να έχω εγώ άδικο εσύ δίκαιο και όλοι να πληρώνονται στην ώρα τους!
Να εισαι σίγουρος αν συμβεί αυτό εγώ θα χειροκροτήσω πρώτος! Απλά περιόρισε τις ανούσιες αναρτήσεις σου!
Ενωμενοι ειναι πολλοι ,,, δεν μας βολευει !!!!
ΔιαγραφήΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΕΕΙ !! ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ Η ΔΕΗ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΑ !!!!!
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ !!!! ΑΠΕ !!!
ΟΡΜΑΤΕ !!! ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ.
φερεφωνα,, αδαεις παραγωγους !!!! ΜΠΟΛΙΚΑ.
Aia στο τεστ βλακειας που σας κανουν πριν σας δεχτουν στο ΣΠΕΑ ως μελη το δικο σου πρεπει να κτυπησε κοκκινο!!!! Εγω δε θα ευχηθω σαν τον Athanasio να εχεις δικαιο αλλα να εχεις αδικο και να νιωσεις το εργαλειο του κρατους εκει που πρεπει για να νιωσεις οπως εμεις αλλιως λογω βλακειας δε θα καταλαβεις ποτε!! Και να ξερεις οταν θα ερθει αυτη η ωρα εγω θα παιρνω να δινω στο κρατος τις βαζελινες!!! Ουτε η αλλως εμεις ειμαστε ηδη με ακρατεια και το κρατος δε μας γουσταρει ειμαστε συναταξιουχοι ερχεται η σειρα σας να σας γλεντησει.
ΔιαγραφήΛοιπον ξανα απο την αρχη !!!!!
Διαγραφή¨Εισαι αστείο ανθρωπάκι! Ούτε Καν γνωριζεις ποιος είμαι¨,,,, βαρεθηκα !!!!
Ποιος εισαι !!!!
Ακουω,, περιμενω !!!
ΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ !!!
ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ !!
ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΜΕ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ 170 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ, ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ !!!!
ΑΚΟΥΣΤΕ ΡΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ !!! ΔΕΗ,,, ΑΔΜΗΕ,,, ΛΑΓΗΕ,,,
ΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΕΣ ΟΙ ΠΟΜΠΕΣ ΣΑΣ,, ΠΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ,, ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ !!!!
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙ Η ΔΕΗ ΤΟ ΕΤΜΕΑΡ !!!
ΠΑΡΑΝΟΜΑ Ο ΛΑΓΗΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ
ΠΑΡΑΝΟΜΑ Ο ΑΔΜΗΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΡΟΩΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΨΙΜΟΤΗΤΑ
Εδω θα ειμαστε,,, οταν ολα αυτα φτασουν στους ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ.
http://topotami.gr/anagki-ke-apotelesmatikotita-tou-metrou-ipiresion-diakoptomenou-fortiou/
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://energypress.gr/news/synehizetai-i-kontra-spef-eviken-gia-ti-diakopsimotita-toys-voyleytes-enimeronei-o-syndesmos
Ο ΛΑΓΗΕ,,, δεν ξερει τιποτε για την υπερημερια,,, πεταει αετο !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΔΜΗΕ,, εκπλησσεται για την παρακρατηση του ΕΤΜΕΑΡ απο ΔΕΗ,, και ΠΡΟπληρωμες της Διακοψιμοτητας,
Η ΡΑΕ,,, κανει πως σκουπιζει, οταν μιλαμε για την νομιμοτητα της εισφορας Διακοψιμοτητας
ΤΟ ΥΠΕΝ,,, ενδιαφερεται λεει για το ¨κοινο καλο¨,, αδιαφορωντας για ενα σκασμο ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ , ,
ΤΟ ΜΔΝ ,,, ζητα πληρωμες σε βαρος μας
Ο ΕΒΙΚΕΝ (Βιομηχανια) , , , ζητα επεκταση του μετρου Διακοψιμοτητας, μονο σε βαρος των ΑΠΕ !!!
ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ,,,, εδω μεσα, ζητουν καταργηση του ν 4254,,, δηλ υπερημερια 600 ημερων,,
Η ΔΕΗ,,,, ζητα καταργηση του ν 4414 ,, επικαλουμενη λεει η αθεοθοβη,,, ΠΤΩΧΕΥΣΗ !!!!
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ,, ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΕΜΟ,,,
ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΣΑΣ,,,
ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ,,,ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ,,,
ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ ΣΤΙΣ 15:00 Ή ΣΤΙΣ 17:00 !!!
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,,,
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ,,, ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΡΓΑ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ,,
ΔιαγραφήΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΣΑΤΕ ΟΛΟ ΣΑΣ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ,,
ΚΑΠΟΙΟΙ,,
ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ.
Το πιστευαν και οταν εσυ πανυγηριζες με τον υπουργο την καταστροφη μας και οτι για 10 χρονια οπως ελεγε ο Ασημακης λυσαμε το προβλημα!!! Εμεις το ειχαμε δει εσυ τωρα ξυπνας αλλα λογω προσωπικου συμφεροντος.. οποτε τωρα σκασε και κολυμπα!!!!
ΔιαγραφήΜήπως πληρωθηκε κανείς επιχορήγηση Ν3299/04 απο 20kw βασει της τελευταίας ανακοινωσης του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΗΞΗΣ απο 26/10.16 και εαν ναι πληρώθηκε δόση ή ολόκληρο το ποσό της επιχορήγησης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή,, επισης στην αναφορα μου,, ξεχασα ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβαστε Φιλοι μου τον ¨Athanasios Krytsanis10 Νοεμβρίου 2016 - 8:07 μ.μ.¨,,,,
ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ , ΟΥΤΕ Ο ΓΚΕΜΠΕΛΣ !!
,,, και επειδη Athanasios Krytsanis,, αναφερεσαι με ευκολια στον ορισμο της ¨μονομερους ενεργειας¨,, ¨μονομερη ενεργεια¨ ειναι να κλεισει καποιος την πορτα ενος parking και να καουν 100 συνανθρωποι, και μονομερης ενεργεια ειναι να κλεισει την βρυση, για να μην πνιγουν 100,,
ΔιαγραφήΣε ποια ακριβως μορφη της αναφερεσαι !!!
,,, προφανως μιλας μεταξυ δυο συμβαλλομενων !!! δηλ εαν εσυ συμβληθεις, με το Δημοσιο του Καμερουν, για δικαιωματα στην Σεληνη,,, θα διεκδικησεις απο τους κατοικους του Καμερουν να στο πληρωσουν !!!! εξω και περα απο καθε Διεθνες Οικονομικο status !!!!!.
Διαγραφή