Πλήθος φ/β παραγωγών, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα
του Συνδέσμου Παραγωγών Ενέργειας με Φωτοβολταϊκά (ΣΠΕΦ), συγκεντρώθηκε
σήμερα το πρωί έξω από το ΥΠΕΚΑ με αφορμή την καθυστέρηση πληρωμών από
το ΛΑΓΗΕ. Όπως τονίστηκε από τα μέλη του Συνδέσμου, οι καθυστερήσεις των
πληρωμών φτάνουν τους 9 μήνες.
Το προεδρείο του ΣΠΕΦ και κάποιοι ανεξάρτητοι παραγωγοί συναντήθηκαν με
τον κ. Παπαγεωργίου.
Kατά τη συνάντηση που κράτησε περίπου μία ώρα,
όπως είχε μεταδώσει και νωρίτερα το energypress, οι παραγωγοί κατάφεραν
να αποσπάσουν σημαντικές δεσμεύσεις από τον κ. Παπαγεωργίου.
Αναλυτικότερα, ο Υφυπουργός αφού συζήτησε αναλυτικά τα προβλήματα
ρευστότητας του κλάδου και αναγνώρισε την ορθότητα των αιτημάτων των
παραγωγών επί του θέματος, δεσμεύθηκε πως:
- Εντός του 2013 θα έχουν εξοφληθεί ανυπερθέτως οι μήνες παραγωγής Απρίλιος και Μάιος και κατά πιθανότητα 90% και ο Ιούνιος.
- Οι παράνομοι συμψηφισμοί μεταξύ ΔΕΗ – Διαχειριστών – ΛΑΓΗΕ για πόρους
του ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ που «στριμώχνουν» αδίκως κάθε έλλειμμα
ασύμμετρα σε υποσύνολο των ηλεκτροπαραγωγών από ΑΠΕ παύουν,
αποκαθιστώντας έτσι την εκ του νόμου επιβαλλόμενη σύμμετρη μεταχείριση
όλων.
- Ο συντελεστής απόσβεσης του φωτοβολταϊκού εξοπλισμού κατόπιν της
συνεργασίας του Υφυπουργού ΠΕΚΑ με τον Υπουργό Οικονομικών για το θέμα,
όπως άμεσα αναδείχθηκε το πρόβλημα από τον σύνδεσμο την επαύριον της
προβληματικής ΠΟΛ 1216, αποφασίστηκε να προσδιοριστεί στο 10%.
- Το θέμα του συμψηφισμού των οφειλών μεταξύ Φ/Β ηλεκτροπαραγωγών
(ληξιπρόθεσμες οφειλές) και δημοσίου (φόρων) συνεχίζει να βρίσκεται υπό
επεξεργασία προς νομική-τεχνική επίλυση.
Οι παραγωγοί
Είναι χαρακτηριστική η απόγνωση του Ξενοφώντα Αναστασίου,
ηλεκτροπαραγωγού 100 kw, ο οποίος μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο
Ειδήσεων επισήμανε ότι η πλειονότητα των μικρών παραγωγών βρίσκονται
αντιμέτωποι με εξώδικα και ασφαλιστικά μέτρα. Αυτό, όπως εξήγησε,
συμβαίνει γιατί έχουν υπογραφεί συμβάσεις με εταιρείες, τράπεζες κ.λπ.
προκειμένου να υλοποιήσουν τις επενδύσεις τους, γεγονός που συνεπάγεται
και καταβολή δόσης δανείου.
Όπως τονίζει ο ΣΠΕΦ, οι εν λόγω επιχειρηματίες είναι αυτοί που
επένδυσαν αθροιστικά 5 δισ. ευρώ τα τελευταία έξι χρόνια από τις
οικονομίες τους αλλά και από πανάκριβο τραπεζικό δανεισμό υπό άκρως
αντίξοες συνθήκες. Τα μέλη του ΣΠΕΦ περιμένουν συνάντηση με
αξιωματούχους του υπουργείου προκειμένου να δοθεί λύση στο θέμα της
καταβολής των οφειλομένων του ΛΑΓΗΕ στους επαγγελματίες του κλάδου.
Νωρίτερα, το Energypress έγραφε ότι, συγκέντρωση
διαμαρτυρίας πραγματοποιεί έξω από το ΥΠΕΚΑ ο ΣΠΕΦ αναφορικά με τις
καθυστερήσεις στις πληρωμές των παραγωγών φωτοβολταϊκών από το ΛΑΓΗΕ.
Από την κίνηση αυτή απέχουν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Παραγωγής
Ηλεκτρικής Ενέργειας από Φωτοβολταϊκά (ΠΟΣΠΗΕΦ), καθώς και άλλοι
Σύνδεσμοι.
Υπενθυμίζεται ότι σε σχετική ανακοίνωσή του ο ΣΠΕΦ ανέφερε ότι:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Παραγωγών Ενέργειας με
Φωτοβολταϊκά (ΣΠΕΦ) συνήλθε την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013 με πρωτεύον θέμα
την εκρηκτική οικονομική ασφυξία που ανεξέλεγκτα πλέον διογκώνεται και
κατατρώει τους επαγγελματίες ηλεκτροπαραγωγούς από φωτοβολταϊκά του
διασυνδεδεμένου συστήματος, μέσω της επιδεινούμενης καθυστέρησης
πληρωμών του ΛΑΓΗΕ που υπερβαίνει πλέον το επτάμηνο. Αποτιμώντας την
κατάσταση συνολικά, σε συνέχεια και των συναντήσεων που προηγήθηκαν οι
οποίες ωστόσο δεν εξασφάλισαν άμεση λύση στο πρόβλημα της εξόφλησης της
παραγωγής Μαρτίου αλλά και των ανησυχιών των χιλιάδων παραγωγών όπως
καθημερινά μας επικοινωνούνται, το Δ.Σ. καλεί τους επαγγελματίες
ηλεκτροπαραγωγούς από Φ/Β σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΕΚΑ (έξω
ακριβώς από το Υπουργείο επί της Λεωφόρου Μεσογείων 119, Αθήνα) την
Τετάρτη 30/10/13 και ώρα 11.00 π.μ.
Το κάλεσμα του ΣΠΕΦ σηματοδοτεί κραυγή αγωνίας χιλιάδων παραγωγών αφού:
- Είμαστε οι μόνοι επαγγελματίες - επιχειρήσεις που υπέστησαν δια νόμου
οριζόντια μείωση επί του τζίρου τους 25 - 42% από 1/7/12 (στο καθαρό
εισόδημα η επιβάρυνση μεταφράζεται σε ποσοστά έως 95%) με στόχο την
«εξομάλυνση» των πληρωμών τους και αντί αυτού βιώνουνε την απόλυτη
επιδείνωση και εξαθλίωση. Πέρυσι είχαμε υπερημερία πληρωμών τριών μηνών
και τώρα επτά!. Δεν γνωρίζουμε άλλη κοινωνική ομάδα που να συμβαίνει
τέτοια τραγωδία!
- Είμαστε αυτοί που επένδυσαν 5 δις ευρώ τα τελευταία 6 χρόνια από τις
οικονομίες τους αλλά και από πανάκριβο τραπεζικό δανεισμό υπό άκρως
αντίξοες συνθήκες. Δώσαμε δουλειά σε χιλιάδες συμπολίτες μας στα
δύσκολα χρόνια της ύφεσης, χωρίς μάλιστα να έχουμε οι περισσότεροι καν
την ασφάλεια ενός συμπληρωματικού εισοδήματος.
- Κινήσαμε το χειμαζόμενο τραπεζικό σύστημα, το οποίο και αιμοδοτήσαμε
για χρόνια με την ρευστότητα μας και τα υψηλά επιτόκια δανεισμού
επουλώνοντας έτσι τις επισφάλειες άλλων κλάδων. Δυστυχώς η Πολιτεία
περιόρισε τις δαμόκλεια οριζόντιες παρεμβάσεις της στον «μαλακό» ιστό
των παραγωγών αφήνοντας προκλητικά στο απυρόβλητο τις δανείστριες
τράπεζες, οι οποίες ενάμιση χρόνο τώρα και παρότι έχουν απολαύσει
πακέτων διάσωσης από τον ελληνικό λαό, κερδίζουν επιπλέον από την οδύνη
μας χρεώνοντας ληστρικούς τόκους υπερημερίας για τις 7μηνες
καθυστερήσεις του ΛΑΓΗΕ.
- Είναι σε πλήρη γνώση μας πως η ελληνική κοινωνία πράγματι γογγύζει
από την ύφεση και τα φορολογικά βάρη. Ως ενεργοί πολίτες και
υπερφορολογούμενοι επαγγελματίες ηλεκτροπαραγωγοί από Φ/Β
αφουγκραζόμαστε και συμμετέχουμε στο Γολγοθά αυτό με «γενναίες» μειώσεις
στο βιοτικό μας επίπεδο ενάμιση χρόνο τώρα. Δεν ανεχόμαστε όμως τον
εμπαιγμό και την εις βάρος μας διακριτή μεταχείριση που «στριμώχνει» το
πρόβλημα της ανεισπραξιμότητας των λογαριασμών ρεύματος από την ΔΕΗ και
ολόκληρη την χονδρεμπορική αγορά μέσω των διαχειριστών αποκλειστικά σε
εμάς. Απαιτούμε άμεσα τα λογής «ρετιρέ» παραγωγών, θερμικών ή ΑΠΕ,
θεσμικά κατοχυρωμένων πίσω από ειδικούς λογαριασμούς ή άτυπα πίσω από
παράνομους συμψηφισμούς, να αναλάβουν και αυτά σήμερα κιόλας το μερίδιο
που τους αναλογεί στο πρόβλημα ρευστότητας συμμέτρως.
Αγαπητέ συνάδελφε,
Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο. Εφ’ όσον χωρίς να παράγεται νέο
λογιστικό έλλειμμα στον ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ (υπό συνθήκες
εισφοράς, ΕΤΜΕΑΡ 15 ευρώ/MWh συμπεριλαμβανομένων και των 60 εκατ. που
οφείλει η ΔΕΗ προκλητικά μήνες τώρα κατόπιν της άρσης των στρεβλώσεων
στην ΟΤΣ) οι υπερημερίες μόνο σε εμάς του ηπειρωτικού συστήματος
εκτοξεύονται, κάποιοι οπωσδήποτε «παίζουν» με τους πόρους που μας
αφορούν και τελικά με τις τύχες μας. Αυτό μας ξεπερνά πλέον όλους!
Πρόκειται για την ζωή μας, την οικογένεια μας, την περιουσία μας και
βεβαίως την αξιοπρέπεια μας ως ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ αυτής της πολλαπλά
δοκιμαζόμενης χώρας. Και πρέπει να το φωνάξουμε όσο πιο δυνατά
μπορούμε!
Να είμαστε όλοι εκεί!»
πηγη http://www.energypress.gr/news/Sygkentrwsh-diamartyrias-SPEF-sto-YPEKA
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ -
ΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ
Φωτοβολταικα BLOG blogspot fotovoltaika blog
Συνολικές προβολές σελίδας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τελικά ρε παιδιά τι έγινε ?? Εγώ είμαι από επαρχία και άφραγκος αν και ήθελα πολύ να βρίσκομαι εκεί. Ενημερώστε μας γιατί αγωνιούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήτρεις, ο κουκος και οι συγγενεις του Λουμάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Εντός του 2013 θα έχουν εξοφληθεί ανυπερθέτως οι μήνες παραγωγής Απρίλιος και Μάιος και κατά πιθανότητα 90% και ο Ιούνιος.
Διαγραφήανυπερθέτως και ασκαρδαμυκτί, Ρε τι φρουρτα ειναι αυτοι του ΣΠΕΦ !
Διαγραφήκαι τι σημαινει πιθανοτητα 90% ? μπαλκ τζακ, ρουλετα, ζαρια παιζουμε ;
Από την κίνηση αυτή απέχουν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας από Φωτοβολταϊκά (ΠΟΣΠΗΕΦ), καθώς και άλλοι Σύνδεσμοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ συντελεστής απόσβεσης του φωτοβολταϊκού εξοπλισμού κατόπιν της συνεργασίας του Υφυπουργού ΠΕΚΑ με τον Υπουργό Οικονομικών για το θέμα, όπως άμεσα αναδείχθηκε το πρόβλημα από τον σύνδεσμο την επαύριον της προβληματικής ΠΟΛ 1216, αποφασίστηκε να προσδιοριστεί στο 10%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Λουμακης με τους υπολοιπους παραγωγους λαβαναι τις διαβεβαιωσεις του κ. Παπαγεωργιου οτι: τελος των παρανομων συμψηφισμων αδμηε-δεη-δεδηε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεχρι 31/12 θα εχουμε πληρωθει ολοι μαρτιο-απριλιο-μαιο και κατα 90% τον ιουνιο (θα το γνωριζουν σε 15μερες για τον ιουνιο). Τα χρηματα για να πληρωθουμε θα βρεθουν μεσο των παρανομων συμψηφισμων και των πληρωμων των οφειλομενων του κρατους προς τη Δεη.
Ολες οι απε θα εχουν υπερημερια 150 μερες.
Με τροπολογια του κ. Στουρναρα η αποσβεση θα φτασει παλι το 10%.
Το new deal θα ερθει μεχρι τις 15/11/2013 και θα εξεταζει βαση IRR τις αποδοσεις των επενδυσεων μας.
Αυτα που δεν ξερουμε ειναι:
Τι γινεται με τις πληρωμες περα του 2013???
Το new deal θα ειναι υποχρεωτικο 'η προαιρετικο??
Με τι δεδομενα θα βγει το ΙRR των επενδυσεων μας? Με σταθερη χρηματοροη που δεν υπαρχει, με τις ζημιες που εχουμε υποστει, με σταθερη φορολογηση που δεν υπαρχει κτλ......!!!!!!
Σε περιπτωση που τα παραπανω δεν υλοποιηθουν απο τον υπουργο θα γινει παλι συγκεντρωση στο υπουργειο.
Αυτο που ηθελα να σημειωσω ειναι οτι ολα τα παραπανω, πετυχαν οι παραγωγοι να τα αποσπασουν απο τον υπουργο μεσα σε μια ωρα...!!!!!
Σπυρος Μ.
καλα τον Παπαγεωργιου, υπουργος ειναι ! αλλα ποσο ξεφτιλισμενος εισαι να γλυφεις τον Λουμακη
Διαγραφήεμεις φτεμε που δεν παμε ολοι μαζι οπως πρεπει...... να κατεβασουμε 2 τζαμαριες να δειτε πως κανουν ολη την Κατεχακη σε 5 λεπτα τρεχοντας οι ....μακηδες
ΑπάντησηΔιαγραφήστην επομενη αφορμη που 8α δςσουν οι μαμακιδες 8α εχουν θεμα σοβαρο.........
ΑπάντησηΔιαγραφή3 και ο κούκος δεν είμασταν και ούτε είμαι συγγενής του Λουμάκη κύριε 6:49 .Ίσως να είμασταν 300 άτομα και επειδή ήταν και αρκετοί από επαρχία ειλικρινά αναρωτιέμαι, οι υπόλοιποι της αττικής ΠΟΥ ήταν?στο πληκτρολόγιο?προφανώς το θέμα των πληρωμών δεν τους απασχολεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ........ΛΟΥΜΑΚΗΣ και η παρεα τους.........τρελλο δουλεμα..τι πανυγηριζουν αραγε! ......Αυριο οπως καθε μερα αλλωστε ..θα πινει τον καφε του στο γραφειο του ΜΑΛΑΚ..ΑΚΗ...ΚΟΛΗΤΑΡΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ και με την πρωθηπουργαρα μας........γιατι ως γνωστο..Για ολα φταινε οι γκομενες.............ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ Ο ΚΟς ΣΠΕΦ ποιους θα στοχοποιησει για νατην βγαλει καθαρη.....ΑΛΗΤΕΙΑ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο irr ti einai?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρεπει να μαθετε να ακουτε τα γεγονοτα απο ανθρωπους που ηταν παρον για να ξερετε τι εγινε. Δεν μπορει καποιος να πανηγυριζει επειδη το κρατος θα συνεχισει να παρανομει πανω στην συμβαση του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα μαλλον εσας δεν σας ενδιαφερουν αυτα αλλα το πως να κατηγορειται ο ενας τον συνδεσμο του αλλου. Αντι να ρωτησεις τι θα γινει με τους τοκους υπερημεριας, πως θα ανταπεξελθουμε στα δανεια μας, ποιες νομικες οδους θα πρεπει να ακολουθησουμε για να διεκδικησουμε τα συμβατικα μας δικαιωματα..........
Το μονο που σε ενδιαφερει ειναι να ριχνεις λασπη στον ανεμιστηρα.
Συγχαρητηρια συναδελφε 10:04 μολις καταφερες να ασχολησε με αυτα που θελει το υπεκα!!! Επιτηθεσαι σε συναδελφους που εχουν τα ιδια προβληματα με εσενα και προσπαθουν ο καθενας απο την δικια του σκοπια να βρει λυσεις.!!!
Συγχαρητηρια πραγματικα!!!
Σπυρος Μ.
Είναι ο ίδιος και στα υπόλοιπα σχόλια ! Του χρειάζεται ψυχίατρος ... Πάντως κ. Σπύρο η συμμετοχή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ικανοποιητική σε καμία περίπτωση . Δεν πιστεύω ότι οι παρόντες ξεπερνούσαν τα 100 άτομα . Πέρασα για λίγο λόγω συμπτωματικής κοντινής επαγγελματικής μου υποχρέωσης . Τουλάχιστον όλοι ήταν συγκρατημένοι και κόσμιοι . Οι ακρότητες και οι παρεκτροπές θα βλάψουν τον δίκαιο αγώνα μας .
ΔιαγραφήΣυναδελφε IRR ειναι ειναι ο βαθμος αποδοσης κεφαλαιου της επενδυσης. Χοντρικα να σου πω οτι με αυτον τον αριθμο φαινεται ποσο κερδοφορα ειναι μια επενδυση σε σταθερο επενδυτικο περιβαλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπυρος Μ.
Ποιο new deal? Δεν υπογραφω την καταδικη μου,δεν αυτοκτονω δηλαδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μου κλασει τα ο υπουργος και καθε υπουργος.
Αν μπορει ας μου σπασει την συμβαση,εδω ειμαι.
Μηπως νομιζει οτι κανει και χαρη με τις πληρωμες ο αλητης.
Τα συγχαρητηρια μου σε οσους πηγανε,τα αξιζετε πραγματικα. Ειμαι πλεον στο εξωτερικο για εργασια και δεν βλεπω να γυριζω πισω.Σας προτεινω να μην δεχτειτε τιποτα.Καλο κουραγιο στον αγωνα.
Ωραιο υφυπουργο εχουμε , να τον χαιρομαστε. Αντι να δεσμευτει οτι θα αρει τις αδικιες, δεσμευεται οτι θα αδικουνται ολοι το ιδιο, ακομα και αυτοι που δεν αδικουνταν τοσο. Εχει τη συμφωνη γνωμη του Στουρναρα ομως!!!!!! Και αυτοι που αδικουνταν πιο πολυ, σε ενα ρεσιταλ αλληλεγγυης τι λενε: εμεις αποκουτσαθηκαμε, κουτσανε τωρα υφυπουργε μου και τους υπολοιπους. Και ολοι αυτοι οι συλλογοι με το Φ στη συνθεση τους να μη μπορουν να συνεργαστουν, γιατι αραγε???? ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, με τον υφυπουργο και τον ΣΠΕΦ πρωτους-πρωτους
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ !!!!
ΔιαγραφήΕιναι σαφές οτι ένα new deal με σταθερές και προγραμματισμένες πληρωμές απο τον ΛΑΓΗΕ θα ήταν μια λυση δεδομενου του ´´ ουκ αν λαβης παρα του μη εχοντος ´´
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η λύση θα ήταν εφικτή για μια μειωση 15-20% , με το μικρο ποσοστό αυτων που έκαναν πάρκο μεταξύ του β εξ 2011 και α εξ 2012.
Επιπλέον εννοείται οτι θα έπρεπε να ίσχυαν επιπλέον τα εξής
1) Συμψιφησμος φόρων
2) Αποσβεσεις 7-10%
3) Ίδιος χρόνος πληρωμής για όλους
4) Λοιπές εγγυήσεις για ΑΥΤΟΜΑΤΗ αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ στο εξής
Εγω προσωπικά δεν καταλαβάινω πολλά απο αυτα που γράφονται για τον διχασμό και διασπαση των συνδέσμων των ,συλλόγων των ΣΠΑΦ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕΦ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕκλπ . Και δεν το καταλαβάινω διότι θεωρώ οτι ΟΛΟΙΝΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΌ ΜΕΊΩΣΗΣ.
Τι παει να πει αιολικό και φωτοβολταικο κλπ. Εγω εκανα φωτοβολταϊκό . Αν ήξερα οτι θα τα αλλαζες τισ τιμες μονο σταφβ θα εκανα αιολικό.Δεν καταλαβάινω απο που προκριπτει να υπαρχει διαφορα στο new deal?
ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ. ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΖΗΜΙΑ: ΑΥΤΟΙ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΣΠΗΕΦ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΚΡΗ ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ. ΕΧΟΥΝΜΕ ΛΟΙΠΟΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφή1. ΠΑΝΑΓΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΥΤΟΑΝΑΚΥΡΙΓΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΠΗΕΦ ΣΕΡΡΩΜ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ 20 ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΟΛΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ). ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΣΠΗΕΦ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ. ΜΕΓΑΣ ΑΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
2. ΤΟΚΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ - Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΜΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟΑΝΑΚΥΡΙΓΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΣΠΗΕΦ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΌ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ. Η' ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ.
3. ΝΙΚΑΣ ΑΡΗΣ - Ο ΜΟΥΓΚΟΣ ΚΑΝΤΙΛΑΝΑΥΤΗΣ. Η ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΛΑΚΑ!
Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΙΑ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΛΗΓΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΞΥΛΙΝΟ ΠΡΟΛΟΓΟ "ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΣ ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ..."
ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ. ΕΙΠΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΕΨΑΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ. ΤΟΣΗ Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΕΠΕΙΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ!
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗ ΦΑΓΑΝΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΧΩΘΕΙ 10 ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΗ ΓΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ !!! ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ.
ΠΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΛΟΥΜΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ΅Σ ?
ΔιαγραφήΤι να κατανοησεις ανθρωπε μου.......μηπως θες αυτοι που φτιαξαν παρκα απο β εξαμηνο του 12και μετα , να σου δινουν και ενα 20 % απο την εισπραξη τους ...ΕΤΣΙ ..ΝΤΑΒΑΝΤΖΙΛΙΚΗ......γιατι εισε ωρεοςς ΜΑΛΑΚΑΣ !!!!!αντε ρε ξεφτιλισμενε που τολμας και γραφεις αυτες τισ βλακειες...ζεις σ αλλη χωρα εσυ.....δεν γνωριζεις τιποτα απο τα προβληματα που αντιμετωπισαμε με την γραφειοκρατεια που σε πολλους πηγε πισω την κατασκευη των παρκων και 9-10 μηνες με συμφωνημενες τιμες ..10 μηνων πριν ..+Αλλα περα απο αυτο δειχνεις ποσο κουτοπονηρος εισε εσυ και μερικοι αλλοι εδω μεσα θιασωτες των καθε λογης συνδικαληστωαλητων... ..διαδρομηστων,..καθοτι κολλητων του ΣΑΜΑΡΑ...[στον οποιο καθετε σουζα ο ΜΑΛΑΚ...ΑΚΗΣ] ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι φαγωθειτε και αλλο μεταξυ σας,αυτο π θελει το ΥΠΕΚΑ τ πραγματοποιει!!Αφηστε τις μ@αλακιες και συγκεντρωθειτε γτ οταν φαμε κανενα κουρεματακι 30% οριζοντια θα κλαιμε μαζι..Ελεος,παλιος νεος αγροτης,καθε επενδυση ειχε τα θεματα της και πρεπει να ληφθουν υποψη!!Μη μιλας για γραφειοκρατεια οταν ατομα π παρεδωσαν φακελο για ΥΠΑΝ το 2007,καθυστερησε η εκδοση οκ μετα απο 3 χρονια..Η γραφειοκρατεια υπηρξε και υπαρχει για ολους..Αλλοι περιμεναν μηνες για να παει η ΔΕΗ να βαλει μετασχηματιστες!! Φτανει πια να τρωγεστε μεταξυ σας,ειμαστε σε απογνωση ολοι οπως με τα ατομα που βγηκαν στη καμερα του alpha στο δελτιο χθες!! Απο τ νοικοκυριο καταληξανε οι περισσοτεροι να χρωστανε παντου!!Αυτο να συγκρατησετε και οχι να βγαζουμε τα ματια μας μεταξυ μας!!!Ελεος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΜΕ ΑΓΡΟΤΙΣ ΑΠΟ ΗΠΗΡΟ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΕΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΩ ΠΟΣΟ ΑΛΗΤΗΣ ΕΙΝΕ Ο ΠΑΝΑΓΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣΠΗΕΦ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΡΟΘΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΕΠΗΔΗ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΕ ΑΧΡΙΣΤΟ ΡΕΜΑΛΙ. ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΟΙΠΟΝ ΑΛΗΤΗ ΠΑΝΑΓΗ, ΤΟΚΑ ΚΛΠ ΣΚΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΟΘΟΥΜΕ!! ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΞΑΦΑΝΙΣΤΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΟ ΗΤΑΝ. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. ΕΦΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΛΗΤΑΡΑ ΠΑΝΑΓΗ ΣΕ ΞΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΙ ΚΑΘΙΚΙ ΕΙΣΕ. ΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΙΜΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ!!!
Λουμακη εσυ εισαι ;
ΔιαγραφήΤο προβλημα το δημιουργησε ο ΛΟΥΜΑΚΗΣ και καθε αλλος που παριστανει τον συνδηκαλιστη....και προκαλει με τις θεσεις του.....αυτος μηλισε για διαφορετικη αντιμετωπιση των επενδυτων........ σ αυτον χωστα πρωτα για την διασπαση που δημιουργησε και μετα στους υπολοιπους .επενδυτες..Μηπως ξεχασες τις θεσεις του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΑΓΗ ΤΟ ΜΠΕΡΝΗΣ ΚΑΙ ΓΕΡΝΗΣ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ, Η' ΔΕ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ!!.
Λουμακη αγορι μου ! πρωινος - πρωινος
ΔιαγραφήΚύριε Λουμάκη, κύριοι όλων των λοιπών οργανώσεων,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΌΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΙΑΚΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΛΑΓΗΕ, ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΔΕΗ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ........
ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΤΡΑΦΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΌΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ.
ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ κα Μπιρμπιλη ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ "ΦΟΥΣΚΑ" , ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ...............
"Υπενθυμίζεται ότι ο κλάδος των φωτοβολταϊκών «άνθησε» από το 2010 με νόμους της τότε υπουργού ΥΠΕΚΑ κ.Τίνας Μπιρμπίλη που παρείχε εξαιρετικά ευνοϊκούς όρους επένδυσης στα ηλιακά συστήματα παραγωγής ρεύματος."
Πηγή: Διαμαρτύρονται οι παραγωγοί φωτοβολταϊκών αλλά…όχι όλοι! | newmoney.gr http://www.newmoney.gr/article/27667/diamartyrontai-oi-paragogoi-fotovoltaikon-allaohi-oloi#ixzz2jHf8it90
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΑΓΚΑΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναφελφοι πολιτικες ευθυνες δεν μπορουν να ζητηθουν γιατι οι πολιτικοι μας σε αυτο το τομεα εχουν φροντισει το συνταγμα να τους καλυπτει πληρως (ν. περι ευθυνης υπουργων). Εχω μπει εντονα στη διαδικασια της νομικης οδου αλλα να ξερετε οτι το μονο δεδομενο ειναι οτι αν δεν κανεις αγωγη στα πολιτικα δικαστηρια τα χρηματα σου δεν τα περνεις.- Τα πλεον σιγουρα χρηματα ειναι οι τοκοι υπερημεριας και τοκοι επιδικιας τα οποια ολοι πρεπει να διεκδικησουμε. Οποιος θελει παραπανω πληροφοριες email mssolarfactory@yahoo.com.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπυρος Μ.
Εμπόριο ελπίδας και προμήθειας από δικηγορικά γραφεία...
ΔιαγραφήΜε λίγες δεκάδες παραγωγούς, πίεση δεν ασκείται…(από το energypress)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να είμαι ειλικρινής, με βάση την οργή, την αγανάκτηση και την απελπισία που δείχνουν οι πολλοί παραγωγοί φωτοβολταϊκών που παίρνουν τηλέφωνο στα γραφεία μας, περίμενα ότι θα ήταν πολύ περισσότεροι αυτοί που θα συγκεντρωνόντουσαν χθες έξω από το ΥΠΕΚΑ. Εντάξει, οι περισσότεροι δεν είναι από την Αθήνα, υπάρχει και η γνωστή συνδικαλιστική διάσπαση, αλλά κακά τα ψέματα: Συγκέντρωση με λίγες δεκάδες παραγωγών από τις χιλιάδες που ανήκουν στην ίδια κατηγορία, δεν είναι σοβαρό μέσο πίεσης…
Όποιος καλοπροαίρετος και νοήμων διαβάσει το χθεσινό υπόμνημα του Λουμάκη, θα καταλάβει/διαπιστώσει ότι ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ εναντίον αυτών που πληρώνονται στην ώρα τους, έναντι των επαγγελματιών που (ΑΔΙΚΩΣ) καθυστερούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επί της ουσίας, το μόνο που ζητά είναι, να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΙΑΚΟΙ (παρανομο χαρακτηριζει τον συμψηφισμό....).
Aυτό δηλαδή που τόσο καιρό επιδιώκει και ανεπίσημα διαρέει το υπουργείο, βγήκε ο Λουμάκης να το παρουσιασει ως "αίτημα της αγοράς".
ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΑΡΕΣ ΜΟΥ !!!!!!!!
Πανίβλακα ακόμα δεν χαμπάριασες ότι το ταμείο είναι κοινό και προκαταβολές σε ημέτερους δεν δίνει. Θα μοιραστούμε τους πόρους ίσα και άμα σ' αρέσει. Και επειδή δε σ΄' αρέσει, πρώτον στα αρχίδια μας και δεύτερον πάρε το θράσος και βγες στην κοινωνία να πεις ότι επειδή είσαι παρτάκιας, για σένα δεν ισχύουν οι νόμοι και τα όποια λεφτα σου τα παίρνεις μπροστά από τους άλλους. Πες μας μάλιστα πότε θα κάνεις το αίτημα σου για να ρθουμε και να σε γιαουρτόσουμε!!
ΔιαγραφήΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΡΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΑΙΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΙΟΥΝΙΟ ΕΝΤΟΣ 2013 ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΡΤΙΟ. ΑΛΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΛΗΤΑΡΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΟΠΟΣΠΗΕΦ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΤΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΟΝΟΜΑΣΤΑΝ ΟΥΤΕ ΜΑΡΤΙΟ. ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ Ο ΠΑΝΑΓΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΚΑΤΑ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΝΑ ΤΑΚΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΑ ΑΡΧΙΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήO Ασημάκης ο Παπαγεωργίου βρήκε έναν άξιο σύμμαχο, συνομιλητή και συνοδοιπόρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.
Μετά και την χθεσινή μεγαλειώδη συγκέντρωση, ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΙΑΚΟΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΑΤΙ, και οι επαγγελματίες θα εξακολουθούν να παίρνουν τ'αρχ...ια μου...............
Πανίβλακα ακόμα δεν χαμπάριασες ότι το ταμείο είναι κοινό και προκαταβολές σε ημέτερους δεν δίνει. Θα μοιραστούμε τους πόρους ίσα και άμα σ' αρέσει. Και επειδή δε σ΄' αρέσει, πρώτον στα αρχίδια μας και δεύτερον πάρε το θράσος και βγες στην κοινωνία να πεις ότι επειδή είσαι παρτάκιας, για σένα δεν ισχύουν οι νόμοι και τα όποια λεφτα σου τα παίρνεις μπροστά από τους άλλους. Πες μας μάλιστα πότε θα κάνεις το αίτημα σου για να ρθουμε και να σε γιαουρτόσουμε!!
ΔιαγραφήΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΡΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!!
Συναδελφοι δεν μπορω, ουτε και εσεις, να προδικασω το αποτελεσμα τον δικαστηριων αλλα σε καθε περιπτωση αν δεν προσπαθησω δεν θα μαθω ποτε αν μπορουσα να παρω τα χρηματα μου. Εγω προτιμησα ως επενδυτης να πληρωσω καποιο ποσο για να διεκδικησω ενα πολυ μεγαλυτερο το οποιο κατα την αποψη αρκετων δικηγορων ειναι διασφαλισμενο. Επισης θα πρεπει να σκεφτειται ποιους αλλους μοχλους πιεσης εχουμε για να μπορεσουμε να σωσουμε τα χρηματα μας. Οι συμβασεις μας αναγραφουν οτι οποιες διαφορες μεταξυ των αντισυμβαλλομενων λυνονται σε τελικο σταδιο στα δικαστηρια. Απο την στιγμη που ολοι επικαλουμεστε τις συμβασεις μας θα πρεπει να να διεκδικησουμε βαση συμβασης τα δικαιωματα μας. Αν πιστευεις οτι θα σωθεις απο το μανα εξ ουρανου εισαι γελασμενος. Η αποψη μου ειναι οτι αν χρειαστει θα γυρισω και τον κοσμο αναποδα για να διεκδικησω τα δικαιωματα μου, θα κανω την οποια νομιμη ενεργεια μπορω για να μην χασω την επενδυση μου. Απο εκει και περα οσοι πιστοι προσελθεται!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπυρος Μ.
Πουθενά δεν είδα καμμιά φωτογραφία από χθες..................
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθεύει ότι ήσασταν τρεις κι ο κούκος ??? (μάλλον, τρεις κι ο Λουμάκης)
χαχαχαχαχα
ΕΙΣΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ..............
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ..........
http://www.naftemporiki.gr/story/722458
ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ 16 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΝΑΓΗ ΣΕ ΤΣΟΥΖΕΙ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕΣ ΤΟ ΖΑΡΕΙΦΗ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΑ Ε???
ΔιαγραφήΗ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΛΑΓΗΕ ΤΟ ΦΠΑ??
Ο ΦΠΑ ΘΑΡΘΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΟΘΗΚΑ ΗΛΙΘΙΕ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ. ΕΙΣΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ!!
ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ 3.33 ΠΑΙΞΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ 55 ΛΕΠΤΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ALPHA ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΣΠΗΕΦΕΔΕΣ.
Διαγραφήhttp://www.alphatv.gr/shows/informative/news/webtv/kentriko-deltio-301013
Συναδελφοι καλησπερα σας, ημουν και εγω στη διαμαρτυρια στο ΥΠΕΚΑ αν και δεν ειμαι μελος του ΣΠΕΦ οπως ηταν και αλλοι πολλοι ανεξαρτητοι παραγωγοι. Η αληθεια ειναι οτι στα δικα μου ματια ο κοσμος που συγκεντρωθηκε ηταν 100-200 ατομα πανω κατω και αυτα κατα την αποψη μου ειναι λιγα. Αυτο που θα ηθελα να πω ειτε ΣΠΕΦ ΠΟΣΠΗΕΦ κλπ κλπ συνδεσμοι που δεν παρευρεθησαν για εναν κοινο σκοπο στις καθυστερησεις των πληρωμων ολοι θα κριθουν απο τον καθενα σας ανεξαιρετως! Γνωριζωντας τον Σπυρο Μ. προσωπικα θα ηθελα να πω οτι ειναι ανεξαρτητος και αυτος οπως και εγω και απλα δηλωσε το παρων στο ΥΠΕΚΑ γιατι ειμαστε μαχητες και θυματα της επενδυσης μας. Οποτε οσοι τον βρισατε δεν εισασταν παροντες εκει και δεν τον γνωριζεται οτι δεν αναπαυεται με κανεναν Λουμακη ΠΟΣΠΗΕΦ και οποιοδηποτε συλλογο αλλα απο την αλλη δεν θα χασουμε ευκαιρια σε οποιοδηποτε καλεσμα απο οπου και να προερχεται για να δειξουμε οτι δεν ειμαστε ζωα για σφαγη σε αντιθεση με οσους μπορουσαν και δεν ηρθαν! Με λιγα λογια δεν ειμαι υπερμαχος του Λουμακη ουτε τον ειχα ξαναδει αλλα θα ηθελα μαχητικο πνευμα απο ολους τους συνδεσμους! Εγω προσωπικα θα ειμαι παλι εκει στην επομενη προσκληση απο ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ συλλογο γιατι δεν εφησυχαζω και ουτε θα επρεπε κανεις ειδικα απο τους απλους 100αρηδες. Συναδερφοι ξυπνηστε και απαιτειστε συλλογικοτητα και μαζικοτητα, ο κοσμος πρεπει να μαθει οτι δεν εχουμε πιασει την καλη απεναντιας ολοι χρωσταμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικα προς ολους τους Παραγωγους
Σπυρος Τ.
Συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκηο, και είσαι ο πρώτος που μιλάς λογικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι ΟΛΟΣ ο κλάδος πρέπει να ενωθεί κάτω από μια ομπρέλα, με κοινή εκπροσώπηση και κοινή φωνή.
Επαγγελματίες, αγρότες, οικιακοί, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
Δεν έχει σημασία που οι οικιακοί σήμερα πληρώνονται.
Αύριο είναι βέβαιο ότι η μπόρα θα πιάσει κι αυτούς. Σίγουρα.
Και η δική μας η προσπάθεια δεν πρέπει να είναι να μεταφερθεί και σε αυτούς τοπρόβλημα, αλλά απλά ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
Όμως, όσο ο κλάδος είναι κατακερματισμένος, το υπουργείο θα κάνει πάρτυ σε βάρος όλων μας.
Όλοι θα βρίσκουν ευκαιρία να μας λοιδωρούν, να διαδίδουν ψεύδη ότι κερδοσκοπούμε, κι άλλες αηδίες.....
Να πιέσουμε λοιπόν τους κυρίους συνδικαλιστές, να κάτσουν όλοι μαζί κάτω και να βρουν μια κοινή συνισταμένη. Μονον έτσι μπορεί να γλυτώσουμε κάτι..........
ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ 3.33 ΚΑΙ 3.26 ΠΑΙΞΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ 55 ΛΕΠΤΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ALPHA ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΣΠΗΕΦΕΔΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.alphatv.gr/shows/informative/news/webtv/kentriko-deltio-301013
Πραγματι εντυπωσιακό ~!! Για αυτο ειχε μποτιλιαρει ολη η Αθηνα χθες !
ΔιαγραφήΑν βαλεις το ΔΣ του ΣΠΕΦ ο ταμειας, οι συγγενεις, γυναικες, παιδια , γκομενες, μερικοι πακιστανοι, περισσοτεροι θα επρεπε να ειστε !
Ανώνυμος31 Οκτωβρίου 2013 - 9:22 π.μ. ΕΣΥ ΑΓΡΟΤΟΛΑΜΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΗΡΟ (ΗΠΕΙΡΟ ) οπως εσκεμένα γράφεις ανορθόγραφα και εσύ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ανώνυμος31 Οκτωβρίου 2013 - 9:54 π.μ." φίλε που σου φταίει η μπιρμπίλη επειδή έδωσε προτερεότητα στα αγροτικά.........πές τε στους κυβερνητικούς εργοδότες σας ότι οι φωτιές στο σύνταγμα ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ αλλά η "μουρμούρα " του λαού όχι......ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟΣΑΜΑΡΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΥΜ...................ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΗΝ ΑΝΧΟΝΕΣΤΕ.....ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ
Πρώτη φορά βλέπω αγράμματους συνδικαλιστές τύπου ΠΟΣΠΗΕΦ να προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο βρίζοντας τους παραγωγούς και ευχαριστώντας τους κρατικούς υπαλλήλους που δεν θα τους πληρώσουν τις παραγωγές. Καλά για να τις διεκδικήσουν ούτε λόγος να γίνεται... Περίεργο φρούτο με σίγουρο μέλλον την χωματερή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζοντας που και που το μπλογκ αυτό, νομίζω αντί να παρακαλάμε και τον τελευταίο αλήτη συνδικαλιστή να ενωθεί μαζί μας για να μας διασπάσει στην συνέχεια, πρέπει να αποβάλλουμε από την αρχή όλους όσοι δεν ειναι παραγωγοί αλλά τραμπούκοι, αλήτες, ξύλινοι συνδικαλιστές. Δεν τους χρειαζόμαστε γιατί περισσότερο κακό θα μας κάνουν μέσα. Εδώ έφτασαν να μας βρίζουν που πήγαμε να ζητήσουμε τα λεφτά μας επειδή πεινάει το σπίτι μας. Και μάλιστα την ώρα που αυτοί απέτυχαν ακόμα και το Μάρτιο να πληρωθούμε... μοιράζοντας ευχαριστώ. Φαίνεται πως πραγματικά δεν είναι παραγωγοί αλλά σκέτα λαμόγια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς ο κόσμος ΄έχει κρίση, οπότε το άρρωστο αυτό κομμάτι δεν ειναι πάνω από 10% το πολύ. Ας τους ξεγράψουμε να τελειώνουμε!! Μην τους δίνομε αξία ζητώντας την συμμετοχή τους... Στην πραγματική ζωή δε θα ζητάγαμε ούτε τι ώρα είναι...
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΤΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΕΩΣ 45% ; ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ;
ΔιαγραφήΡε παιδια η διασπαση δεν βοηθαει αλλα ειναι σιγουρη. Την ξεκινησε ο σπεφ με προτασεις υπερ των παλαιοτερων παραγωγων. Εγω προσωπικα δεν ξερω που συγκαταλεγομαι και απο την αρχη διαφωνησα με την διασπαση. Ειναι σιγουρο οτι τα συμφεροντα των νεοτερων ειναι αντιθετα με του σπεφ που θελει να τους ριξει ολο το κουρεμα για να γλιτωσει ο λουμακης τα παρκα του που τα εκανε με 50% επιδοτηση που με τις υπερτιμολογησεις που γινονταν το 2007-8 το εφτανες μεχρι 70%!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΠΕΛΟΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΔιαγραφήΣυμφωνω και επισης το IRR που μας τσαμπουνανε ειναι μεγαλη παπαρια. Δηλ εγω που ειμαι απο την Β Ελλαδα δεν πρεπει να ζητησω χαμηλοτερο κουρεμα που εχω μικροτερη παραγωγη απο την Πελοποννησο? Οι Λουμακηδες ειναι τοσο παρτακιες που δεν δεχονται εγγραφη μελους που συνεδεσε το παρκο του το 2012 και μετα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ. ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ IRR ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ! 0,60 €/KWH ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ !
ΔιαγραφήΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΤΜΕΑΡ.
ΔιαγραφήΝα ρωτησω κατι.. Η εκτακτη εισφορα στα σπιτια παροτι πηγε και στο ΣΤΕ βλεπουμε οτι γινετε μονιμη και ολοι οι Ελληνες δε μπορουν να κανουν κατι!! Η εκτακτη εισφορα στα Φ.Β. ειναι ιση με τη περικοπη στο New Deal που σκεφτεται το υπουργειο οποτε γιατι να φερουν κατι τωρα (λεω εγω) αφου μπορουν στο τελος της διετιας να το ψηφισουν για ακομη ενα χρονο και μετα αν ειναι ακομη στη κυβερνηση να το κανουν μονιμο οπως στα σπιτια οποτε και δε χρειαζεται New Deal! Τωρα θα μου πειτε εχουμε ΣΤΕ και ευρωπαικα δικαστηρια.. Αποτι εμαθα η πρωτη κινηση στα ευρωπαικα επεσε στο κενο απαντησαν οτι τη πανε στο αρχειο αφου δεν βλεπουν προβλημα σε αυτο που εκανε το Ελληνικο κρατος ωστε να ασχοληθουν..!!! Οποτε αν οι Ευρωπαιοι μας κλεινουν τη πορτα ποιος μου λεει οτι στο ΣΤΕ θα δικαιωθουμαι οταν οι δικαστες ειναι διορισμενοι απο το Ελληνικο κρατος και στην ουσια ειναι δικαστηριο του κρατους!! Μηπως τελικα ειμαστε χαμενοι απο χερι και η μονη ελπιδα μας ειναι να ξεκουμπιστουν να φυγουν αυτοι που μας κυβερνουνε!! Ολα τα αλλα ειναι για καταναλωση για συμφεροντα ατομικα ανθρωπων που απαρτιζουν συλλογους και να βγαλουν καποια δικηγορικα γραφεια τωρα στις αναδουλειες καποιες αρπαχτες!! Μη μου πει κανεις οτι θελω να απογοητευσω το κοσμο για να πεσει στο New Deal ουτε οτι θελω να διχασω τον κοσμο αφου αυτο το κανουν με μεγαλη επιτυχια οι συλλογοι!!!!! Υποψη δεν ειμαι γραμμενος σε κανενα συλλογο και παροτι στην αρχη ειχα στεναχωρηθει γι αυτο (ειμαι μεσα με τα τσαρουχια και δεν ειχα ουτε 100 ευρω) πλεων με αυτα που βλεπω χαιρομαι αφου βλεπω οτι ολοι τη παρτη τους κοιτανε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινα ευχομαι να τη βγαλουμε καθαρη αλλα δυσκολο το βλεπω αφου μας χορευουν οπως θελουν!!!!!!
Και κατι ακομα για τους μαγκες εδω που λενε θα τους κανω, θα τους δειξω, δεν υπογραφω τιποτα χεσμενους σας εχουν καθως και εμενα μαζι και να μη υπογραψετε θα σας συνεχισουν την εκτακτη εισφορα και εσεις και εγω τρεχατε να πληρωνετε δικιγορους χωρις αποτελεσμα!!! Οσο για τους τσαμπουκαδες οτι θα πατε ΥΠΕΚΑ και θα τους δειξετε πιστευω το ΥΠΕΚΑ μονο στο pc σας το βλεπετε και δε ξερετε ουτε κατα που πεφτει!!!!
ΔιαγραφήΣυμφωνω απολυτα μαζισου 9.58 αρκετα πανυγυρια ειχαμε για το τιποτα....ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ..ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΩ!!!!ακολουθος πουλημενων τομαριων εγω δεν γινωμε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και μια κινηση ενος Ελληνα με αρχιδια... Μακαρι να ειχαν το ενα απο αυτα αυτοι που διοικουν τους συλλογους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει στη βουλη να το εξαφανισουν αλλα σκεφτειται παρομιες κινησεις απο εκαντονταδες Ελληνες η απο προεδρους συλλογων τι θα ειχε συμβει...
http://www.eleysis-ellinwn.gr/el/articles/epikairotita/oikonomia/o_areios_pagos_dextike_tin_minusi_gia_esxati_prodosia.html#.UnK7HflSgrh
Συναδελφε 9:51 η εκτακτη εισφορα εχει συγκεκριμενο χρονο υποβολης και στηριζεται σε συγκεκριμενα αρθρα του συνταγματος. Οπως βλεπεις η κυβερνηση προσπαθει να την ενσωματωσει σε φορο ο οποιος εχει αλλα συνταγματικα χαρακτηριστικα. Ο φορος επιβαλλεται επι του συνολου του φορολογουμενου αντικειμενου, δηλ. αν μπει φορος στην ενεργεια θα πρεπει να μπει σε ολους τους παροχους και να παραμετροποιηθει με παρα πολλους συντελεστες και με αναλογικοτητα, βαση φορολογητεας υλης, φοροδοτικης ικανοτητας, κτλ. Αυτο ειναι κατι που δεν το θελουν γιατι εμεις οι μικροτεροι θα πληρωνουμε πολυ λιγοτερα απο τους μεγαλους. Αν λαβουμε υποψιν την λογικη που λεει οτι θελουν να τα παρουν απο τους μικρους και να συγκεντρωθει ολη η ενεργεια σε συγκεκριμενα χερια ο φορος δεν τους
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφερει. Θελουν αλλαγη της τιμης ωστε να καταστουμε μη βιωσιμοι και να μας τα παρουν.
Το ΣτΕ αποφασισε οτι το χαρατσι δεν ειναι αντισυνταγματικο ακριβως γιατι ειναι εκτακτο μετρο το οποιο εχει δικαιωμα το κρατος να επιβαλλει και δεν εχει και καμια σχεση με ευρωπαικη οδηγια απο την στιγμη που δεν συνδεεται με την ελευθερη διακινηση προιοντων απο την ευρωπη. Επισης δεχτηκε για περιορισμενο χρονικο διαστημα την εισπραξη του απο την ΔΕΗ.
Στην περιπτωση μας αν επιβληθει φορος αυτος θα πρεπει να επιβληθει και στις εισαγωγες ενεργειας οποτε θα ερθει σε αντιθεση με την ευρωπαικη οδηγια.
Η απαντηση της ε.ε στην καταγγελια του ΣΠΕΦ ηταν δεδομενη με την λογικη οτι προσπαθησαν να βαφτισουν την εκτακτη εισφορα ως ΦΠΑ, το ΦΠΑ ειναι ευρωπαικος φορος και εχει συγκεκριμενα χαρακτηριστικα.
1) ο φπα εφαρμοζεται γενικα σε συναλλαγες που αφορουν αγαθα ή υπηρεσιες
(σε εμας δεν ισχυη η καθολικοτητ γιατι επιβαλλεται μονο στα φωτ/κα)
2) ειναι αναλογικος προς την τιμη που χρεωνεται σε προιοντα ή υπηρεσιες
(αυτο ισχυη σε εμας)
3)επιβαλλεται σε καθε σταδιο παραγωγης και διανομης
( σε εμας δεν επιβαλλεται)
4) τα ποσα που επιβληθηκαν σε προηγουμενο σταδιο αφαιρουνται απο τον οφειλομενο φορο απο τον επομενο.
(δεν ισχυη σε εμας αυτο)
Η εκτακτη εισφορα εχει αδυναμια στο θεμα του αθεμητου ανταγωνισμου και την κρατικης επιχορηγησης, το θεμα αυτο η συγκεκριμενη αποφαση αναφερει οτι το εξεταζει ενδελεχος σε αλλη επιτροπη της και δεν μπορει να προδικασει τα αποτελεσματα της αλλης επιτροπης. Πιστευω προσωπικα οτι ηταν αστοχη η συγκεκριμενη καταγγελια, δεν θα αποκλεισω οτι καποιος καχυποπτος θα την θεωρουσε στημενη ωστε να φτιαξει κλιμα για το new deal.
Σιγουρα τα πραγματα θα ζορισουν παρα πολυ αλλα θα πρεπει να επιβιωσουμε με καθε νομιμο τροπο.
Σπυρος Μ.
ΠΡΟΤΟΥ ΓΡΑΨΕΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΛΟΥΜΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΟΙΚΟΙΟΘΕΛΩΣ 30% ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΠΟΙΗΜΝΕΣ ΤΑΡΙΦΕΣ.
Ο ΛΟΥΜΑΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΥΠΕΡΟΓΚΕΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ, ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΕΙΩΣΗ 30-40% ΣΤΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΜΑΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ ΚΑΙ "ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ".
ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΕΠΕΛΘΕΙ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΟΥΝ ΟΙ ΛΟΥΜΑΚΗΔΕΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ.
ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΗΔΗ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.
ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΨΕΥΤΟΣΩΤΗΡΕΣ ΛΟΥΜΑΚΗΔΕΣ.
Ο Χ Ι Σ Τ Η Ν Α Π Ο Δ Ο Χ Η Κ Α Θ Ε Ε Ι Δ Ο Υ Σ Μ Ε Ι Ω Σ Η Σ Τ Ι Σ Τ Α Ρ Ι Φ Ε Σ
9:58 δανειο δεν εχω,χρηματα πολλα εχω,επιδοτηση δεν ζητησα δεν πηρα δεν υπογραφω και δεν καταλαβαινω τιποτα και κανεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπύρος Μ. Διαβασμένο σε βλέπω έχεις κανένα email να ανταλλάξουμε στοιχεία επικοινωνίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι μια ερωτηση μηπως γνωριζετε σχετικα. Παρακολουθω το energypress.gr πολυ καιρο τωρα και ειμαι γραμμενος χρηστης. Σχεδον παντα δημοσιευουν τα σχολια μου. Οταν ομως λεω κατι εναντιον του ΣΠΕΦ και του Λουμακη δεν το δημοσιευουν ΠΟΤΕ. Γνωριζετε τι παιζει με το εν λογω site και τι συμφεροντα εκπροσωπει?
ΑπάντησηΔιαγραφήAS PROBLHMATISTOYME OLOI........
ΔιαγραφήΜπράβο σου φίλε μου! Αντιπροσωπεύεις το 0%!!! Καμμιά ιδεά σε μας τους άφραγκους ή έγραψες για να μας χαρακώσεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι μην ακουτε παπαγαλακια για την αποφαση της ε.ε. Η απιφαση αφορα τα παρακατω
ΑπάντησηΔιαγραφή1) το ελληνικο κρατος εχει δικαιωμα να επιβαλλει εκτακτα τελη κτλ
2) η εκτακτη εισφορα δεν ειναι φπα και δεν εχει σχεση με την συμφωνια της ε.ε για ενωτικους φορους
3) δεν αποδεικνυεται οτι κινδυνευουν ιδιοκτησιες
4) το σοβαρο θεμα που θετουμε ολοι, αθεμητος ανταγωνισμος και κρατικη επιχορηγηση εξεταζεται απο αλλη επιτροπη και δεν προδικαζει την αποφαση
Επιτελους να ξερουμε τι διαβαζουμε!!!
Email mssolarfactory@yahoo.com
Σπυρος Μ.
Γραφω να μην υπογραψουμε ολοι μας,αλλα με κρινουν και με βριζουν ασυστολα.Τι να κανω που εχω ανεση,και υγεια προς το παρον.Παντα υποστηριζα και υποστηριζω ολους μας.Δεν το εκανα για να θιξω κανεναν αλλα συσκεκριμενα στον 9΄58 με τις μπουρδες που λεει.Καμμια αλλαγη στην συμβαση,ισως το ιταλικο μοντελο που αυξανει τα χρονια συμβασης και θα παρουμε τα ιδια χρηματα σε μια πενταετια παραπανω,ισως μεχρι εκει,αλλα εγω δεν θα δεχτω τιποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι μην ακουτε παπαγαλακια για την αποφαση της ε.ε. Η απιφαση αφορα τα παρακατω
ΑπάντησηΔιαγραφή1) το ελληνικο κρατος εχει δικαιωμα να επιβαλλει εκτακτα τελη κτλ
2) η εκτακτη εισφορα δεν ειναι φπα και δεν εχει σχεση με την συμφωνια της ε.ε για ενωτικους φορους
3) δεν αποδεικνυεται οτι κινδυνευουν ιδιοκτησιες
4) το σοβαρο θεμα που θετουμε ολοι, αθεμητος ανταγωνισμος και κρατικη επιχορηγηση εξεταζεται απο αλλη επιτροπη και δεν προδικαζει την αποφαση
Επιτελους να ξερουμε τι διαβαζουμε!!!
Email mssolarfactory@yahoo.com
Σπυρος Μ.
Με όσα είπε ο Λουμάκης αν πάψουν οι συμψηφισμοί το σύστημα ισσοροπει στις 118 ημέρες, αλλά δεν ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον με τις καθυστερήσεις ιδιωτών στη ΔΕΗ. Άρα το εξάμηνο θα παραμείνει και ενδέχεται να αυξηθεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεπώς θα πρέπει η ΔΕΗ να κάνει ένα ρεασλιστικό πλάνο για τα μελλοντικά της έσοδα, πληρωμές και επενδύσεις. Νομίζω ότι κατατίθεται κάτι τέτοιο στη ΡΑΕ κάθε έτος (μπορεί να κάνω και λάθος) και μετά να δούμε τι χρηματοδοτικά κενά θα δημιουργηθούν στην αγορά.
Επίσης να ασκηθεί πίεση για πληρωμή λογαριασμών από τους οφειλετες (ειδικά τους πολύ μεγάλους), να βγάλουν το τέλος ακινήτων από τη ΔΕΗ και φυσικά να πέσουν τα επιτόκια για όλους...
Οι πολλοί πρόεδροι που έχουμε ας βάλουν κάτω τα νούμερα και των τρυγύρω και όχι μόνο των ΑΠΕ (στις ΑΠΕ μόνο ένας έχει υπολογίσει τι γίνεται όπως έχουν δείξει τα πράγματα) και ας προτείνουν λύσεις γιατί ο κλάδος τις ενέργειας μπάζει απο παντού και σκάει στις ΑΠΕ.
Ενδεχόμενη λύση για να μη φωνάζουν ότι οι μονάδες Φ.Α. έχουν ανάγκη για επιδοτήσεις είναι η διασύνδεση νήσων που ακούω χρόνια τώρα όπότε θα μειωθεί η κατανάλωση πετρελαίου στις μονάδες νησιών και θα πάρουν χρήματα οι προστατευόμενοι του Μάκη και πλέον και του Στουρνάρα και θα περισέψει το ΕΤΜΕΑΡ για εμάς.
Καλή η πολυφωνία για να υπάρχουν πολλές προτάσεις αλλά όχι για να υπάρχουν πολύ πρόεδροι...
Κώστας
Να επιβάλει περιοριστικούς όρους στη χρήση των τζακιών και των ξυλόσομπων λόγω της αιθαλομίχλης που άρχισε να παρατηρείται εξαιτίας της αυξημένης λειτουργίας τους και λόγω της αδυναμίας των νοικοκυριών να προμηθευτούν πετρέλαιο για να ζεσταθούν, σκέφτεται η κυβέρνηση. Κι όταν εκφράζονται τέτοιες προθέσεις το μυαλό όλων πηγαίνει στην επιβολή κάποιου φόρου, όπως εξοντωτικό φόρο στα καυσόξυλα. Για το καλό της υγείας μας ασφαλώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο και μόνο η σκέψη να μπει ένα απαγορευτικό στη χρήση τζακιών και ξυλόσομπων δείχνει πώς η κυβέρνηση έχει αιθαλομίχλη στον εγκέφαλο της. Τι περιμένεις όμως από κάποιους που επιβάλλουν φόρους στις στάνες, τα μαντριά και τις οικοδομές και μιλούν για δίκαιο καταμερισμό των φόρων;
Οι άνθρωποι έχουν βαλθεί να μας ξεκάνουν Αφού δεν τα κατάφεραν στερώντας από τον ελληνικό λαό το πετρέλαιο θέρμανσης, αφού πήγαν την τιμή του στα ύψη, τώρα θέλουν να σβήσουν τα τζάκια και τις σόμπες γιατί προκαλούν αιθαλομίχλη.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» η κυβέρνηση στοχεύει στον περιορισμό της αιθαλομίχλης με απαγόρευση της καύσης σε τζάκια και σόμπες σε συγκεκριμένες ημέρες κατά τις οποίες παρατηρούνται αυξημένα ποσοστά των σωματιδίων αιθαλομίχλης.
Σκέπτεται μάλιστα να προωθήσει το μέτρο αυτό με Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία θα υπογραφεί τις επόμενες ημέρες και θα βάζει φρένο στη χρήση των μοναδικών πλέον μέσων ζεστασιάς των Ελλήνων, αφού πετρέλαιο θέρμανσης δεν μπορούν να βάλουν, αλλά ούτε και να πληρώνουν τους υπέρογκους λογαριασμούς της ΔΕΗ από κλιματιστικά και αερόθερμα μπορούν.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα υπάρχει προειδοποίηση πριν, όταν οι συγκεντρώσεις σωματιδίων θα κυμαίνονται από 100-150 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα, ενώ μετά θα έρχονται «κυρώσεις», όταν η συγκέντρωση των σωματιδίων ξεπερνούν τα 150 μικρογραμμάρια.
Μέχρι στιγμής στην κυβέρνηση δεν έχουν καταλήξει ποιες θα είναι οι κυρώσεις, αλλά σίγουρα κάποιος εκ των φωστήρων του υπουργείου Οικονομικών, όπως λ.χ. ο κ. Καραβίτης μπορεί να σκεφθεί ένα φόρο για όσους δηλώνουν ότι έχουν τζάκι.
Οι αχρείοι στην κυβέρνηση, γιατί περί αχρείων και κάφρων πρόκειται, δεν έχουν το Θεό τους. Κάνουν τα πάντα να πεθάνουν τους Έλληνες και να μειώσουν τον πληθυσμό της χώρας. Σε αυτό αποσκοπούν, αφού όπως φάνηκε και από τα περσινά οικονομικά στοιχεία, η αύξηση του ειδικού φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης είχε το αντίθετο από το προσδοκόμενο αποτέλεσμα. Φέτος πιστεύουν πώς με ένα ψευτοεπίδομα θα σπεύσει ο κόσμος να βάλει πετρέλαιο.
Δεδομένης δε της χρήσης τζακιών και ξυλόσομπων σε μεγάλες επαρχιακές ορεινές πόλεις (όχι μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), όπου και εκεί παρατηρείται αιθαλομίχλη αλλά το κρύο τσακίζει κόκαλα, η κυβέρνηση με τη επιβολή κυρώσεων θα εξοντώσει τους ηλικιωμένους.
Φαίνεται πώς η ώρα που οι πολίτες θα πάρουν στο κυνήγι όχι μόνο την τρόικα και όχι μόνο με κέρματα, αλλά με τις πέτρες πλησιάζει…
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δέστε ποιοι μας υπόσχονται ότι θα πάρουμε και τον ΙΟΥΝΙΟΥ μέσα στο 13, ρε παιδιά είναι ποτέ δυνατόν να του πιστέψουμε. Μας βλέπω Χριστούγεννα έξω από το ΥΠΕΚΑ ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oποιοι πιστευουν οτι ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, οποιοι να το πω λαικα ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, οποιοι θελουν να παγιωσουν και να διασφαλισουν μεσω της νομικης οδου τα συμφεροντα τους, οποιοι θελουν μαζι με άλλους να διεκδικησουν τα λεφτα τους με ολα τα παρελκομενα ( υπερημεριες, επιδικιες, κτλπ ), οποιοι θελουν να συμμετασχουν σε κατι οργανωμενο, μαζι με συναδελφους-ομοιδεατες-συμπασχοντες, ας επικοινωνησουν στο mssolarfactory@yahoo.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο περισσοτεροι, συνειδητοποιημενοι και οργανωμενοι, τοσο περισσοτερος επιμερισμος κοστους , τοσο περισσοτερη η πιεση που θα ασκηθει ποικιλοτροπως.
Σας περιμενουμε
Όποιοι πιστεύουν ότι είσαι πολύ μεγάλος μαλάκας που μπαίνεις σε ένα blog και προσπαθείς με λόγο που ξεπερνάει ακόμα και τον Λιακοπουλο και χωρίς καμία ντροπή να εκμεταλλευτείς την δυσκολία στην οποία έχουν βρεθεί οι παραγωγοί να σηκώσουν το χέρι.
ΔιαγραφήΦιλε μου, οπως βλεπεις, δεν κουραζομαι να προσπαθω, διοτι οπως ο κοσμος νομιζει, εμεις οι φωτοβολταικοι αραζουμε και αυγατιζουμε τα κερδη μας. Συνεπως εχω απλετο χρονο να ξαναποσταρω το ιδιο μηνυμα, μεχρις οτου να πεισω κοσμο να ενεργοποιηθει.
ΑπάντησηΔιαγραφήOποιοι πιστευουν οτι ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, οποιοι να το πω λαικα ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, οποιοι θελουν να παγιωσουν και να διασφαλισουν μεσω της νομικης οδου τα συμφεροντα τους, οποιοι θελουν μαζι με άλλους να διεκδικησουν τα λεφτα τους με ολα τα παρελκομενα ( υπερημεριες, επιδικιες, κτλπ ), οποιοι θελουν να συμμετασχουν σε κατι οργανωμενο, μαζι με συναδελφους-ομοιδεατες-συμπασχοντες, ας επικοινωνησουν στο mssolarfactory@yahoo.com
Οσο περισσοτεροι, συνειδητοποιημενοι και οργανωμενοι, τοσο περισσοτερος επιμερισμος κοστους , τοσο περισσοτερη η πιεση που θα ασκηθει ποικιλοτροπως.
Σας περιμενουμε