Εελα, υπαρχουν προβλήματα;; Δεν το ήξερα! |
Σε συνέχεια και προηγούμενης ανάρτησης περί ποιοτικων πάνελ, καυτά ερωτήματα που σχετίζονται με την ποιοτητα ετέθησαν όπως αναφέρει και το Pv magazine.
Το αρχικό ερώτημα ήταν γιατι η ποιότητα στην αγορά των
φωτοβολταικων δεν εχει φτάσει στην επιτομή της. Επίσης οτι πρέπει να γίνουν προσπάθειες για για να διαμορφωθεί μια σταθερά πιστοποιημένει διαδικασία που θα εγγυάται την ποιότητα τους.
Προβλήματα που παρατηρούνται στα φωτοβολταικά πανελ ακόμα και πιστοποιημένα είναι συχνά αλλα η βιομηχανία των φωτοβολταικών ειναι ακόμα νέα και πρέπει να δουλέψει να βρεί λύσεις.
Το πρόβλημα του προσδιορισμού του τι εστί ποιοτικό πάνελ, είναι οχι μονο των πελατών/καταναλωτών αλλα και των τραπεζών. Οι ίδιες οι τράπεζες επιζητούν ένα τρόπο να έχουν έργα με υψηλής ποιότητας υλικά και εγκατάσταση. Η TUV επιβεβαίωσε οτι θέλουν και αυτοί να υπάρχει κάποια πρόοδος στο συγκεριμένο θέμα.
Επίσης επισυμάνθηκε από την αρχή οτι υπάρχουν ακόμα κάποιοι οργανισμοί που εμφανίζονται ως "testers- αξιολογητές" και προτείνουν τεστ αξιολόγησης, που δεν βοηθούν καθόλου την αγορά. Τέτοια τεστ και σφραγίδες αξιολόγησης δεν σημαίνουν απαραίτητα οτι καποιο υλικό ειναι υψηλής ποιότητας.
"Ποιότητα είναι οταν ο πελάτης επιστρέφει , οχι το προιόν"
Αναμείνατε στο ακουστικό σας....θα ψαξω να βρώ και άλλα.
Η εταιρία πιστοποίησης TUV είναι αυτή που πιστοποιούσε και εκείνες τις ηλεκτρικές συσκευές που είχαν σκάσει .Τι μπορεί να περιμένει από κάποια ιδιωτική εταιρεία πιστοποίησης που πιστοποιεί ιδιώτες ? Αυτοί θέλουν να μη χαλάσουν το χατήρι του πελάτη τους που τους πληρώνει.Άλλο κύρος θα είχε να πιστοποιείται υποχρεωτικά από εκλεκτικό κρατικό φορέα με ΚΥΑ Δεν θα είχαν λόγους να κάνουν τα στραβά μάτια γιατί και τα λεφτά θα έπαιρναν και τον πελάτη δεν θα έχαναν λόγω ΚΥΑ.Αυτό θα μπορούσε να γίνει σε έργα που επιχορηγούνται από το κράτος η τις τράπεζες για να διασφαλισθούν οι πελάτες και το κράτος η και οι τράπεζες .
ΑπάντησηΔιαγραφή