Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής Ιουλίου - πληρωμή Μαρτιο-Απριλιο

 
Oι πληρωμές Ξεκίνησαν 1/4. Για να μπορέσετε να σχολιάσετε δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account" ηλιος
Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ


ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μήνας παραγωγής
Ιούλιος
Ημ/νια πληρωμής
Απρίλιος
1-2/43/4-4/45-7/4

Τραπεζες





Εθνική1/4
Ξάνθη 3550€,
 60 kw,
Λάρισα 100kw 3550, Κέρκυρα - 100Kw - 3.350, 3360€ ΒΟΛΟΣ
2/4
 ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ  2500€ 100kW, πατρα3000+,Εύβοια 145KW - 7879 €, ΞΑΝΘΗ 100ΚW -3550 EYΡΩ
3/4
Αττική 1.850,
 ΖΑΚΥΝΘΟΣ 100ΚW3500
 4/4 Θεσσαλονικη 2χ100 3742 εκαστο, 3300,
ΟΧΙ
3/4 Αττική 3700



Αλφα (Εμπορική)2/4
2 Χ 21Kw 1250έκαστο, Θεσσαλονίκη 3740
4/4 Αττική 2700


Αγροτική






Πειραιώς2/4
ΝΑΙ
Λακωνία 3600, Θεσσαλονίκη 20κw 572 εναντι, 3000+, 3500€ Μακρακωμη,  Ξάνθη 100κw 3750 εναντι, Αρτα 3334 € 100κw, ΠΑΤΡΑ, 20kw  Ηγουμενιτσα, ΛΑΡΙΣΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 2476, Γιαννιτσα,
θηβας 3558, λαμιας 3346, Θεσσαλονίκη 3070€, 401 KW νομού αττικης 20228.74, Ορεστιάδα 4070, Πτολεμαίδα 3.100, Δράμα 100kw - 4030 €, Χαλκιδική 20kw

 2/4
ΟΧΙ
 Αργολίδα για Ιούλιο 100kw, ΣΚΥΔΡΑ ΠΕΛΛΑΣ, εδεσσας γιαννιτσων-
NAI
3/4 :Αργολίδα, Λιβαδεια
4/4:


ΗΜΑΘΙΑ 100KW

Eurobank2/4 ΤΡΙΚΑΛΑ 3.5503/4:Θεσσαλονίκη  500αρι, μαρουσι, 235890,
4/4:  Κέρκυρα  3000
Θεσσαλονίκι 500kw 33.000 e

Αττικής2/4 ΣΠΑΡΤΗ-100KW 3550, Eυβοια 2χ100kw





Κύπρου




Probank





Αλλες (συνεταιριστικές)
Πανελληνια 0κ 60 kw

372 σχόλια:

  1. Με τον ΠΙΝΟΚΙΟ υπουργό και τον ασημάκη παραδίπλα, κακώς αγαπητέ μου αναφέρεις στις πληρωμές τον Μάρτιο. Χρόνια πολλά!!! μην ξεχάσουμε να τους πούμε την τελευταία τους πρωταπριλιά στον σβέρκο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους τους αναγνώστες. Γιάννης υπουργός Ασημάκης υφυπουργός, ΝΕΟΠΑΣΟΚ παλαιού τύπου, ΒΛΑΧΟΜΠΑΡΟΚ, ζήτω τα μαύρα ταμεία και οι εθνικοί επιχειρηματίες, μόνο που όταν θα εξαφανίσουν όλους τους μικρούς θα τους καταπιούν οι ακόμη μεγαλύτεροι και ο λαός γιατί επιχειρηματίας και πολιτικός γίνεσαι ή γεννιέσαι όχι διορίζεσαι η κλέβεις την ψήφο [λεφτά υπάρχουν] ή κλέβεις το κράτος και τους πολίτες. Απορώ πως ο πρωθυπουργός κάνει αγώνα για τα ενεργειακά-γεωστρατηγικά και τους εμπιστεύεται στα τεράστια ενεργειακά ζητήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα , πολυ φοβαμαι πως το new deal θα το βαλουν μαζι με το πολυνομοσχεδιο της ερχομενης εβδομαδας και δεν θα υπαρχει ουτε χρονος ουτε μεγαλες αντιδρασεις διοτι θα πιεστουν οι βουλευτες να το ψηφισουν μαζι με ολα τα υπολοιπα...Θα 'χαθει' δηλαδη μεσα σε ολα τα αλλα που θα σηζητανε...απλα ελπιζω να καλυτερεψουν οι οροι γιατι οσο και να γκρινιαζουμε , οταν θα μας βαλουν το μαχαιρι στο λαιμο και μας πουνε ειτε υπογραφετε , ειτε δεν πληρωνεστε ,τοτε να δουμε τι θα κανουν οι περισοτεροι....Ακομα και σιγουροι να ειμαστε πως μετα απο 3-4 χρονια θα δικαιωθουμε απο το δικαστηριο , ποιος αντεχει μεχρι τοτε απληρωτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους.Δείτε ένα πολύ καλό άρθρο στην energypress -φωτοβολταικά.21/03/2014 08:18 Η πολιτεία μετατρέπει την Πράσινη Ανάπτυξη σε φούσκα.
    Με τις πληρωμές συμπεριφέρονται σαν λαμογιοεμποράκοι με λίγδες στις ποδιές τους.Μπράβο σας ρε παλικαράδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε καλύτερα να πάρεις τηλ. Τον Λουμάκη [του έχει και αφιέρωμα του μεγαλοπαράγοντα] ή τον Ασημάκη απο το να διαβάζεις το energypress μετά από τόσες αναρτήσεις έγραψε και μια καλή δήθεν επαναστατική. Άλλωστε το άρθρο δεν είναι του energy press.(του του Β’ Αντιπροέδρου της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος και Προέδρου του Επιμελητηρίου Πέλλας, Ιορδάνη Τσώτσου)

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ για το σχόλιο που αφορά στην energy press,ο στόχος όμως ήταν το σοβαρό σχόλιο του κ. Τσώτσου.

      Διαγραφή
  5. Άς σταματήσει αυτό το παραμύθι για κακούς υπουργούς <φταίει ο Μάκης, φταίει ο Γιάννης, ή φταίει μόνο το Πασόκ. ενώ ο πρωθυπουργός έχει κατανόηση, ή στη καλύτερη περίπτωση άγνοια. Ας το καταλάβουμε όλοι ότι είναι συνολική κεντρική απόφαση να μας διαλύσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτα σωστός !!!!!
      Παραμυθάκια του στυλ ο αντωνάκης δεν ήξερε, δεν έμαθε, δεν πρόφθασε τους κακούς υπουργούς του που τα έκαναν θάλασσα δεν παίζουν πια.
      Στις εκλογές πρώτος θα πονέσει ο αντωνάκης της πολάν και μετά αυτό το κοπάδι που ονομάζει κυβέρνηση.

      Διαγραφή
  6. Πειτε μου για πληρωμες με παρακρατηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μελετήσει την πρόταση της ΠΟΣΠΗΕΦ και θα την υποστηρίξει, εάν: Δεν επιβαρύνει τον καταναλωτή με επιπλέον αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ και φυσικά της τιμής της KWH. Δεν επιβαρύνει τα δημόσια ταμεία και, εάν είναι τεχνικά εφαρμόσημη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.energypress.gr/news/Exetazoyn-na...-kollhsoyn-kai-to-New-Deal-sta-proapaitoymena

    Τα λεγα , δεν ταλεγα? Και τωρα αντε τρεχτε συλλογοι να οργανωσετε συλλαλητηρια και διαμαρτηριες...Νυχτα θα τα περασουν τα μετρα και ολες οι διαμαρτηριες των βουλευτων ειναι για τα ματια των ψηφοφορων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ !

    Προκειμένου να μην χρειασθεί να κριθεί μεμονωμένα στα έδρανα της Βουλής η τύχη ενός τόσο κρίσιμου νομοθετήματος, κάτι που θα προκαλούσε νέο πονοκέφαλο στην κυβέρνηση μετά από εκείνο για το γάλα, το ΥΠΕΚΑ βρίσκεται εδώ και ημέρες σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών, ώστε οι διατάξεις για το κούρεμα των ΑΠΕ να πάνε "πακέτο" με τα προαπαιτούμενα, και να αποφευχθούν έτσι δυσάρεστες εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατι μηπως περιμενε κανεις να κανουν κατι διαφορετικο αφου ειναι γνωστος ο τροπος που λειτουργουν.Εκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι η σιωπη των μεσων ενημερωσης παρολη την μεγαλη αντιδραση απο πλευρας των βουλευτων και του μεγαλου αριθμου των θιγομενων ενω για το γαλα γινεται χαμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα ποσοστά τους ειναι κάτω απο 15% στα γκάλοπ των κομμάτων.......όχι απλά μαυρισμα στις εκλογές αλλά 1 μήνα πρίν θα κάνω αγώνα για να φανε μαυρίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε για φυλακη ειναι ολοι οι απατεωνες, το θεμα ειναι θα πανε η θα παμε εμεις πρωτοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πληρώθηκε κανεις υπόλοιπο τιμολογίου Ιουνίου με την εντολη που δόθηκε την Παρασκευή ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και εγώ δεν πληρωθεί ακόμα για Ιούνιο με παρακράτηση (βεβαίωση οφειλής ληγει στις 27/3)! Υπάρχει κανένα νέο για πληρωμές Ιουνίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. george best εχεισ στειλει καθαρη φορολογικη ενημεροτητα μετα την βεβαιωση οφειλης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OXI. Ακόμη χρωστάω και αν δεν πληρωθώ για Ιούνιο θα χρωστάω ακόμη με αποτέλεσμα να μην μπορώ να πάρω σε καμία περίπτωση καθαρή φορολογική ενημερότητα! Εσύ?

      Διαγραφή
  16. Φιλοι καλοι και συναγωνιστες αυτα τα δυο ειναι για τον αια και για σας να δειτε το φιλαρακι τον Λουμακη πως κανει τις δουλειες του και τα κουφια που μας λενε εδω μεσα πολλοι
    http://static.diavgeia.gov.gr/doc/45%CE%A8%CE%A8%CE%A6-%CE%97%CE%9A%CE%9D
    http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%99%CE%A6%CE%96%CE%A6-1
    Εβαλε στη μια περιπτωση 126.151,00 €) και στην δευτερη 84.750 και αν???? τα εβαλε με ψιλουπερτιμολογησεις δεν εβαλε τιποτα και ερχετε να μας κανει και διαλεξη για irr και πρασινα αλογα λες και τρωμε κουτοχορτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπύρο είσαι είσαι θεός!!! Έτσι προκύπτει ότι ένα έργο του 2009 (504.602-201.840=302.762) και 2010 (339.000-135600=203400) έχει κοστίσει λιγότερο από τα έργα του 2011 (300.000+όροι σύνδεσης) και αρχές 2012 (200.000+όροι σύνδεσης) ενώ έχει πληρωθεί και στο ακέραιο για κάποια έτη με 60.000+ Ευρώ/έτος.
      Επίσης να δούμε αν τα ποσά αυτά τα παίρνουν αφορολόγητα (άρα γλυτώνουν και φόρους ίσους με 26% Χ ποσό επιδότησης) ή μειώνουν και τις αποσβέσεις στο αντίστοιχο ποσό γιατί παλιά αυτά ήταν αφορολόγητα και οι αποσβέσεις έμεναν ως είχαν δηλ. στις 550.000 Ευρώ ενώ θα έπρεπε να είχε αφαιρεθεί η επιδοτηση (200.000) και να είχαν αποσβέσεις 350.000 Ευρώ.
      Το ποιο ωραίο είναι ότι έχει λάβει ήδη κάποια επιδότηση και τώρα δικαιώθηκε να πάρει το υπόλοιπο ενώ ο Στουρνάρας είχε πει όχι αρχικά!!! Άρα το ίδιο θα γίνει και με τις συμβάσεις μας!!!!
      Τα λεφτά αυτά δεν είναι από το πτωχευμένο ταμείο της Ελλάδας (Ν.3299/2004= λεφτά από Ελλάδα και όχι ΕΕ);
      Να δώσει το καλό παράδειγμα ο Λουμάκης ως ηγέτης και πρωτοπόρος και όλοι όσοι από το ΔΣ του ΣΠΕΦ υποστηρίζουν το κούρεμα να υπογράψουν οικιοθελώς τη νέα σύμβαση που τους προτείνει το υπουργείο για να παραδειγματιστούμε από τη θυσία τους και ίσως να υπογράψουμε και εμείς, αν θέλουμε!!!
      Αν δεν υπογράψει ο Λουμάκης με όσα έχει πει για όσους συνδέθηκαν μετά από αυτόν για τα δήθεν υψηλά κέρδη τους να παραιτηθεί γιατί τώρα είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα από αυτούς που χλευάζει και τους κατηγορεί για κερδοσκόπους και πρέπει να δώσουν τα υπέρογκα κέρδη τους. Αλλιώς είναι πολύ χειρότερος από τους κερδοσκόπους που έλεγε στο SBC...
      Όχι σε μονομερή τροποποίηση σε κανέναν!!!
      ΠΑΝΑΓΗ βλέπεις το Σπύρο που σου έστρωσε πάσα σε κενή εστία;;;

      Διαγραφή
    2. Χτες προσπαθησα να το αναρτησω στο energypress και κοπηκε καταλαβαινετε λοιπον οτι το κρυψαν σκοπιμα γιατι ο Λουμακης ειναι κολητος και δεν θελουν να βγουν οι πληροφοριες αυτες

      Διαγραφή
    3. Δεν νομίζω να το ανεβάσουν παρότι είναι δημόσιο έγγραφο (αδιαβάθμιτο - όχι απόρρητο) και το δημοσιοποιεί το ίδιο το κράτος από δικό του διαδικτυακό χώρο... Τι έχει να γίνει αν οι ποιο παλιοί από αυτόν (με αριθμό πρωτοκόλλου στο Οικονομικών) δεν έχουν πάρει αντίστοιχη απόφαση...

      Διαγραφή
  17. http://www.energypress.gr/news/POSPHEF:-8-alhtheies-kai-psemata-gia-to-New-Deal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά μπράβο στον ΠΟΣΠΗΕΦ πλήρως εμπεριστατωμένα και με κάθε λεπτομέρεια. Ελπίζω να το διαβάσουν πριν πάνε να περάσουν το νομοσχέδιο. Επίσης τις τελευταίες μέρες βλέπω ότι πάνε να τα ρίξουν όλα σε αυτούς που κατασκεύασαν πάρκα το 12 και 13. Γιατί δεν λένε όμως ότι όλοι μας για να κατασκευάσουμε πάρκο εκείνη την περίοδο είχαμε ξεκινήσει την διαδικασία από το 10 και ότι η εισφορά μπήκε τον Νοέμβριο του 12 και δεν μπορούσαμε να κάνουμε πίσω γιατί είχαμε δώσει πολλά λεφτά σε εγγυητικές ενοίκια μελέτες και όρους σύνδεσης? Τη μισή αλήθεια πάντα ε?Γιαυτό δεν θα πάμε ποτέ μπροστά σαν λαός γιαυτό αντί να είμαστε ενωμένοι κοιτάμε πως θα γλιτώσει ο καθένας την ταρίφα του σπιλώνοντας τον συνάδελφο του.

      Διαγραφή
    2. Στην επιστολή προς τους Βουλευτές, το ΨΕΜΑ Νο 2 είναι ακόμη μεγαλύτερο, καθώς τον Ιούλιο του 2013 έγινε αναθεώρηση του μνημονίου όπου τα πεπραγμένα και οι υποχρεώσεις του ΥΠΕΚΑ αναδιατυπώνονται ως εξής :

      Στο The Second Economic Adjustment Programme for Greece - Third Review – July 2013 στις σελίδες 41 και 108, το Υπουργείο αναφέρει ως πεπραγμένα την προσωρινή μείωση των τιμών η οποία εφαρμόζεται από τον 07/2012 μέχρι 07/2014, και την θεσμοθετημένη πλέον δυνατότητα της ΡΑΕ για αυξήσεις του ΕΤΕΜΑΡ ανά εξάμηνο ώστε να μηδενιστεί το έλλειμμα μέχρι το τέλος του 2014. Επίσης αναφέρει ότι έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τους παραγωγούς [ The Government has started a negotiation with RES producers ].

      Αυτά τον Ιούλιο του 2013. Από τότε μέχρι σήμερα ούτε το ΕΤΜΕΑΡ αύξησε όπως είχε δεσμευθεί, ούτε κάποια διαπραγμάτευση είχε με τους παραγωγούς, αντίθετα ύστερα από 9 μήνες αναμονής η μόνη πρωτοβουλία του υπουργείου είναι η παρουσίαση του παρόντος νομοσχεδίου.

      Στην σελίδα 108, παρ 9 το ΥΠΕΚΑ δηλώνει :
      «...
      Now we will monitor developments closely, including the number of new producers in the renewable energy market, to ensure that the RES deficit remains in line with targets, and adjust the Renewable Energy Special Levy every six months, as necessary, to eliminate the debt in the RES Account by end-2014.
      ...»

      «... Τώρα θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των νέων παραγωγών στην αγορά των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ώστε να εξασφαλιστεί ότι το έλλειμμα των ΑΠΕ θα παραμένει σύμφωνα με τους στόχους, και θα ρυθμίζουμε το ΕΤΜΕΑΡ κάθε έξι μήνες, ανάλογα με τις ανάγκες, για την εξάλειψη του χρέους του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ έως το τέλος του 2014. ...»

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. George best στείλε μου μαιλ για πιο άμεση επικοινωνία στο mixphot@ yahoo. Gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΙΧΑΛΗ ,ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΙΟΥΝΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΣΤΗΣ 26-03-.. ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΘΑΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΛΑΓΗΕ; .emeil ..ariskritas@yahoo.gr

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ
      Ο ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
      ΟΛΟΙ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΑΙ
      ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕΣ ΤΟ Μ...Ι ΤΗΣ Μ...Σ ΤΟΥΣ

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σημερινή πληροφορία από τον κύριο Μπότση, ο ΛΑΓΙΕ θα ξεκινήσει πληρωμές την Παρασκευή στην Εθνική για ποσά και πάνω από 4000€. (ανέφερε "σίγουρα, παραπάνω από 4000€)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείς πληρωμές Ιουλίου? Πως μπορεί να γίνει αυτό δεδομένου ότι δεν έχει πληρωθεί ο Ιούνιος με βεβαίωση οφειλής?

      Διαγραφή
    2. To "πώς" δε μπορώ να το ξέρω... ίσως γίνουν σήμερα-αύριο... εγώ αναφέρω αφιλτράριστη την πληροφορία...
      Ρώτησα και την απάντηση την έγραψα... τα περαιτέρω δεν τα γνωρίζω... κρατάτε μια επιφύλαξη, όμως η πληροφορία είναι αληθινή...

      Διαγραφή
  22. δεν εχω πληρωθει τον Ιουνιο με βεβαιωση οφειλης. σε ερωτηση που εκανα στο ΛΑΓΗΕ για το ποτε θα με πληρωσουν διοτι στις 4/4/14 θα ληξει και η ασφαλιστικη ενημερωτητα, μου απαντησαν οτι εκτιμουν οτι θα προλαβουν να με πληρωσουν πριν της 4/4/14 για τον Ιουνιο παντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οποιος πληρωθει πρωτος με βεβεωση οφειλης τον Ιουνιο. ας ενημερωσει και τους υπολοιπους για να ξερουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να τους ρωτήσεις για να ξέρουμε σίγουρα αν ισχύουν αυτά που λέει ο michalis phot?

      Διαγραφή
  24. george best ΕΧΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΙΟΥΝΙΟΥ? ΕΑΝ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΑΝ ΙΣΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nick the Greek ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΕΝΟΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΕΑ ΚΑΘΑΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΓΗΕ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΩ.

    Πότε λήγει?? Έχουμε περιθώριο να βγάλουμε την οφειλή σας προς την ΔΟΥ μέχρι την λήξη της. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να μας φέρετε καθαρή φορολογική για να πληρωθείτε το υπόλοιπο ποσό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ BLOG???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. η ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ είναι απεριόριστη.......
    και τον ιουνιο και τον ιουλιο και μεχρι τον οκτωμβριο να πληρώσουν ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.....κατά καιρούς εδω αναρτάτε ένας πίνακας που όταν γίνουν οι πληρωμές ήδη έχει περάσει στη πίσω σελίδα του μπλογκ.....ΕΛΕΟΣ επιτέλους άυτό στο χωριο μου το λένε "παρηγοριά στον άρωστο μέχρι να βγεί η ψυχή του""""" κάντε καμιά πρόταση που να πάμε στις εκλογές που ερχονται και να αναρτηθούν τα ονοματα των βουλευτών που θα ψηφισουν την κυριακή το νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ να εχει κάποιο ενδιαφέρον..........να ετοιμαστούμε να τους ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπραβο ρε spiros s! Aς το βαλει καπου ο Ηλιος αυτο σε νεο θεμα! Αυτοι εχουν κανει ηδη αποσβεση και μιλανε τα καθικια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειμαι απληρωτος για Ιουνιο και σας βλεπω να κανετε αντιπολιτευση !!!!!!!!!!!!!!!! ρε ουστ απο δω παρταλια !!!!! ουτε τον πονο μας καταλαβαινετε !!!!!!!!!!!!!!! αει στην στην ευχη της παναγιας !!!!!!!!!!! τι θα γινει ρε παρταλαι αμα πεσει η κυβερνηση !!!!!!!!!!!!!! θα΄ρθει ο Τσιπρας να μας πληρωσει !!!!!!!!!!!!!!!!! πατατε ρε !!!! θα ψηφισει ο Τσιπρας ΕΤΜΕΑΡ 200% για να πληρωθουμε εμεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! που ζειτε την καταδικη μου !!!!! ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΥ !!!!!!! στον θεο σας ρε, ΣΕΒΑΣΜΟΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιο νούμερο υπαλλήλου είπαμε ότι είσαι;πάντως για την ουσία ΔΕΝ είπε κανείς τι να ψηφίσουμε μόνο ότι δεν πρέπει να ψηφίσουμε μπατσοκ και νδουλα.

      Διαγραφή
  33. Κύριε Αntony ταιριάζει με αυτά που μου είχε πει ο κύρος Μπότσης την προηγούμενη εβδομάδα.Δεν επικοινώνησα σήμερα μαζί του,θα το κάνω αύριο πρωί και αν έχω νέα γράψω στα σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αποφασίστηκε ήδη αύξηση στο ΕΤΜΕΑΡ 12.5% και θα ισχύσει αναδρομικά από 1 Γενάρη 2014, έτσι το έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ που πρέπει να καλυφθεί έως το τέλος 2014 θα είναι μικρότερο, με ότι αυτό συνεπάγεται για το New deal.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ποιον Michael αποφασιστηκε ; Πως προκυπτει αυτό ;

      Διαγραφή
  35. ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΔΝ
    ΜΗΝΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    2ος 2013 Nov-12 2 ΜΗΝΕΣ
    3ος 2013 Dec-12 2 ΜΗΝΕΣ
    4ος 2013 Jan-13 2 ΜΗΝΕΣ
    5ος 2013 Feb-13 2 ΜΗΝΕΣ
    6ος 2013 Mar-13 2 ΜΗΝΕΣ
    7ος 2013 Apr-13 2 ΜΗΝΕΣ
    8ος 2013 May-13 2 ΜΗΝΕΣ
    9ος 2013 Jun-13 2 ΜΗΝΕΣ
    10ος 2013 Jul-13 2 ΜΗΝΕΣ
    11ος 2013 Aug-13 2 ΜΗΝΕΣ
    12ος 2013 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    1ος 2014 Sep-13 3 ΜΗΝΕΣ
    2ος 2014 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    3ος 214 Oct-13 4 ΜΗΝΕΣ
    4ος 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΛΗΡΩΜΗ ΛΑΓΗΕ 100 KWP
    ΜΗΝΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    2ος 2013 Aug-12 5 ΜΗΝΕΣ
    3ος 2013 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    4ος 2013 Sep-12 6 ΜΗΝΕΣ
    Oct-12 5 ΜΗΝΕΣ
    5ος 2013 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    6ος 2013 Nov-12 6 ΜΗΝΕΣ
    Dec-12 5 ΜΗΝΕΣ
    7ος 2013 Jan-13 5 ΜΗΝΕΣ
    8ος 2013 Feb-13 5 ΜΗΝΕΣ
    9ος 2013 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    10ος 2013 Mar-13 6 ΜΗΝΕΣ
    11ος 2013 Mar-13 7 ΜΗΝΕΣ
    12ος 2013 Apr-13 7 ΜΗΝΕΣ
    1ος 2014 May-13 7 ΜΗΝΕΣ
    2ος 2014 Jun-13 7 ΜΗΝΕΣ
    3ος 214
    4ος 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΛΗΡΩΜΗ ΛΑΓΗΕ > 101 KWP
    ΜΗΝΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    2ος 2013 Aug-12 5 ΜΗΝΕΣ
    3ος 2013 Aug-12 6 ΜΗΝΕΣ
    4ος 2013 Sep-12 6 ΜΗΝΕΣ
    Oct-12 5 ΜΗΝΕΣ
    5ος 2013 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    6ος 2013 Nov-12 6 ΜΗΝΕΣ
    Dec-12 5 ΜΗΝΕΣ
    7ος 2013 Dec-12 6 ΜΗΝΕΣ
    8ος 2013 Jan-13 6 ΜΗΝΕΣ
    9ος 2013 Feb-13 6 ΜΗΝΕΣ
    10ος 2013 Mar-13 6 ΜΗΝΕΣ
    11ος 2013 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    12ος 2013 Apr-13 7 ΜΗΝΕΣ
    1ος 2014 May-13 7 ΜΗΝΕΣ
    2ος 2014 ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ
    3ος 214 Jun-13 8 ΜΗΝΕΣ
    4ος 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ναι ρε αια τσίπρα ή ότι άλλο γιατί καίγεσαι ????κάτσε να δουμε αν Η ΝΔ σας ευνοείσει εσάς τα παιδιία της ...ξέρεις τι λέω έχει ξαναγραφτεί ....εσείς του ΣΠΕΦ είσαστε κατα 90% παιδιά της λόγο των τσιμπουκιών 2006-2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φωτοβολταϊκά: συλλογή υπογραφών κατά new deal στο avaaz

    Σε συλλογή υπογραφών με την οποία ζητούν την απόσυρση του νομοσχεδίου που προβλέπει κούρεμα των εγγυημένων τιμών πώλησης έχουν προχωρήσει ορισμένοι παραγωγοί ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά μέσω της πλατφόρμας avaaz.

    Σύμφωνα με τους παραγωγούς, το new deal διαιωνίζει τις στρεβλώσεις στην αγορά ενέργειας με ωφελημένους τους μεγάλους ιδιώτες προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο και τη ΔΕΗ.

    Επίσης, υποστηρίζουν ότι το new deal συνοδεύεται από το επίπλαστο δίλημμα “κούρεμα στις ΑΠΕ ή αύξηση ΕΤΜΕΑΡ” φέρνοντας αντιμέτωπους τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας με την κοινωνία.

    Όπως αναφέρεται στο κείμενο που αναρτήθηκε στο avaaz:

    “Το ελληνικό κράτος με το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις για την Εξυγίανση του Ειδικού Λογαριασμού του Άρθρου 40 Ν.2773/1999 και λοιπές διατάξεις» επιχειρεί να καταστρατηγήσει αναδρομικά συμβάσεις που υπέγραψε με πολίτες, μικροεπενδυτές και επιτηδευματίες για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών επί εδάφους και φωτοβολταϊκών στις στέγες μέσω του ειδικού προγράμματος, μη σεβόμενο τις πρόσφατες οδηγίες της Ε.Ε. και τις δημόσιες ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ενέργειας, για μη αναδρομική αλλαγή συμβάσεων με τους επενδυτές.
    http://www.econews.gr/2014/03/26/fotovoltaika-tarifes-avaaz-113572/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγαπητοί κύριοι,

    Στους παραπάνω πίνακες εμφανίζεται η συνεχής αύξηση της καθυστέρησης πληρωμής των παραγωγών ρεύματος, τόσο στο Διασυνδεδεμένο όσο και στο Μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο.
    Για το πώς και αν μπορεί να λειτουργεί μία επιχειρηματική-επενδυτική δραστηριότητα, με πληρωμές για το έργο που παράγει καθυστερημένες κατά 8 μήνες από το συμβατικά συμφωνηθέν με τον φορέα πελάτη της (ΛΑΓΗΕ – ΔΔΝ), θεωρείται εκ προοιμίου αδύνατο. Όταν μάλιστα η επιχείρηση καλείται να καταβάλει ΦΠΑ 8 μηνών που δεν εισέπραξε, να καταβάλει φόρους εισοδήματος και προκαταβολή αυτών του επομένου έτους για τους 8 μήνες που δεν εισέπραξε, υποχρεούμενη ταυτοχρόνως να απωλέσει 25-37% του προβλεπόμενου και συμβατικά συμφωνημένου εσόδου της, για έως και 21 μήνες μέχρι σήμερα, μη έχοντας πρόβλεψη για αυτό στο πλάνο λειτουργίας της, καλούμενη δε να πληρώσει φόρους εισοδήματος και προκαταβολές για το επόμενο έτος ακόμα και σε αυτό το ποσό.

    Συμπερασματικά:
    Κάτω από αυτό το πλαίσιο λειτουργίας Κρατικών -στην πραγματικότητα- φορέων, είναι άξιο απορίας με ποιο θάρρος από πλευράς επενδυτών και θράσος από πλευράς διοικούντων, η χώρα μας αναζητά αύξηση ρυθμών ανάπτυξης σε επενδυτές Έλληνες και ΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γράψτε το email σας δεξιά πατήστε sign και ύστερα γράψτε το Ονομετεπώνυμό σας, τη Χώρα και τον Ταχυδρομικό Κωδικό της περιοχής σας,εδώ το λινγκ
    https://secure.avaaz.org/en/petition/Pros_to_Elliniko_Koinovoylio_To_the_Greek_Parliament_parliament_Stirixi_ton_fv_paragogon_apo_ti_monomeri_paraviasi_tis_s/?dDKNihb&pv=14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εγώ να κάνω μια ερώτηση? Την παρασκευή ψηφίζεται στην βουλή και σήμερα τετάρτη δεν το έχουν βγάλει το νομοσχέδιο. Πότε θα το βγάλουν για να το δουν και να το μελετήσουν οι βουλευτές την παρασκευή το πρωί? έλεος δηλαδή τόσο τσαπατσουλιά.. Τη μαγειρεύουν θα θελα να ξέρω που θα το βγάλουν λίγες ώρες πριν την ψήφιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΣΠΗΕΦ,ΠΑΣΥΦ ΚΑΙ ΘΕΣΙΦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό λέγεται ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ . Νομίζω πλέον ότι δεν πρέπει να έχει κανείς αμφιβολία για τα αν θα πρέπει να κινηθεί νομικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50000 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟ ΨΗΦΗΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΕΤΙ ΑΠΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σπύρο πιστεύεις αληθινά ότι φοβάται κανένας τους ;;;
    Τελικά ίσως ο μόνος τρόπος να αλλάξει κάτι είναι από τη μια μαύρο στις εκλογές κι από την άλλη να τρέμουν να εμφανιστούν δημόσια. Αλλιώς κοίτα ότι αποτυχημένος που δεν κατάφερε να εκλεγεί έγινε πρόεδρος κάποιου οργανισμού, διευθυντής κλπ. Το σύστημα φροντίζει τους σφουγγοκολάριους πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σπύρο μου ήδη ο "κύριος" Αυγενάκης μας έκανε στροφή 180 μοιρών με τη θεική ατάκα δεν μπορώ να ρίξω την κυβέρνηση για τα φωτοβολταικά!ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η στιγμη εφτασε!!! Ή κατεβαινουμε ολοι ή μας τελειωνουν!!! http://www.pospief.gr/ολοι-μαζι-στην-αθηνα-την-παρασκευη-μπ/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΩΡΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ .ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ 12,00

      Διαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπάρχουν συνεχόμενες εξελίξεις πάνω στο θέμα.Φροντίστε να είστε σε επαφή.
    Ακόμα και αυτή τη στιγμή ούτε οι ίδιοι βουλευτές δεν γνωρίζουν τι περιλαμβάνει.
    Αποφασίστηκε να γίνει μαζική συγκέντρωση όχι στη βουλή αλλά έξω από το ΥΠΕΚΑ στις 28/3 και ώρα 12:00
    Η ανακοίνωση υπάρχει ήδη από την ιστοσελίδα της ΠΟΣΠΗΕΦ.
    ΠΟΣΠΗΕΦ
    ΘΕΣΙΦ
    ΠΑΣΥΦ
    ΕΣΑΦ
    ανεξάρτητοι παραγωγοί,στέγες και πιθανότατα και ο ΠΑΣΥΦ θα συμμετάσχουν.Είναι η τελευταία μας ευκαιρία πριν περάσει αυτό το ΕΚΤΡΩΜΑ.
    Παρακαλώ ενημερώστε όλους τους γνωστούς σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τελικά έχουν δίκιο αυτοί που λένε μια φορά πουλημένο τομάρι, πάντα πουλημένο τομάρι.
    Όσα έκανε το '93 ο αντωνάκης της πολαν δεν μας έβαλαν μυαλό. Καλά να πάθουμε.
    Ζάππειο Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και στο τέλος ο Τιτανικός. Ελπίζω ο δικός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ρε παιδια που ειναι ο Αιας που δε αφηνε τιποτα ασχολιαστο...!! Μαλλον πληροφωρηθηκε οτι δεν αλαξε τιποτα στο νομοσχεδιο δε χανει ευρουλακι οποτε πλεον κοιμαται ησυχος οτι εκπληρωσε τις υποχρεωσεις του στο ακεραιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Και οι αγρότες την παρασκευή στην Αθήνα!!!! 11 μηνών new deal έγινε κατεπειγον!!!! Μπράβο Ασημάκη και κ.Σαμαρά,50.000 οικογένειες μόλις άλλαξαν στρατόπεδο!! Πλέον και ο Συριζα στην κυβέρνηση δεν έχουμε να χάσουμε και πολλά!!!! ΟΛΟΙ ΑΘΗΝΑ!!! ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!!! ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΩ!!! 1 ΜΕΡΑ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. συριζα και με χερια και με ποδια. οχι καπου διπλα απο αυτους δηλ δορυφορους. απεναντι 180 μοιρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δειτε εδω!!! http://www.enikos.gr/politics/223563,Tropopoihsh_toy_sxedioy_nomoy_gia_ta_fwt.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μάλλον εκεί στο ΠΑΣΟΚ δεν έχουν καταλάβει τίποτα από όσα τους έχουμε ενημερώσει για το θέμα των στρεβλώσεων τις αγοράς και τις διπλοχρεώσεις της ΔΕΗ, αυτοί κατάλαβαν εκτός αν θυμήθηκαν τις μίζες που πέφτουν για τις αποφάσεις ένταξης στους αναπτυξιακούς!!! Διακριτή μεταχείριση μεταξύ παραγωγών ίδια τεχνολογίας, καινούργια παραμετροποίηση μεταξύ ΜΔΝ. Τέλος άφησα το παρακάτω •Παρακολούθηση διείσδυσης των ΑΠΕ για αποφυγή μελλοντικής δημιουργίας νέου ελλείμματος, βεβαίως έχετε δίκιο σε αυτό που ζητάτε και θα σας εξηγήσει το μεγαλο στέλεχός σας ο κ. Μανιάτης πως γίνεται η παρακολούθηση των ΑΠΕ γιατί είναι ο πλέον αρμόδιος και κατάλληλος για αυτή τη δουλεία!!! Μετά απορούμε γιατί η χώρα πάει κατά διαόλου ο ένας παρανομεί (Παπαγεωργίου) και ο άλλος παρακολουθεί (Μανιάτης) και οι υπόλοιποι κάνουν "κωλοτούμπες" την στιγμή της ψήφισης των εκτρωμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μαυρο στους αλητες Σαμαρα και Βενιζελο γιατι ο Παπαγεωργιου απλως κανει οτι του λενε μην κοροιδευομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν συμφωνώ!
      Ο Παπαγεωργίου κάνει ότι του λένε τα συμφέροντα και οι Σαμαράς και Βενιζέλος απλώς τον ακούνε.
      Αφού δεν έχει γίνει ντόρος για τα Φ/Β σου λέει περνάνε οι μειώσεις.
      Τη σήμερον εποχή αν δεν κάνεις ντόρο, δεν ακουστείς στα μίντια, δεν κλείσεις δρόμους δεν πετυχαίνεις τίποτα.

      Διαγραφή
  58. Μπράβο ΠΑΣΟΚ.. Οι αγρότες και στέγες κερδίζουν 10% και οι υπόλοιποι θα επιβαρυνθουν ανάλογα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ρε σείς μήν ανχώνεστε η λύση είναι μία ....στις ευρωεκλογές ΜΑΥΡΙΣΜΑ αλλά καί στις δημοτικές για να τους πονέσει πολύ...........καλά θα είναι καπου αλλού το εγραψα να αναρτηθεί ένας πίνακας με το ποιοί θα το ψιφήσουν το νομοσχέδιο ....πρωτοστατούντος των ονομάτων ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ -ΜΑΝΙΑΤΗ και στη συνέχεια όλων των λοιπόν.......και κάθε σελίδα που ασχολείτε με τα φ/β να το έχει στο κεντρικό ΠΑΝΕΛ να μή ξεχνιόμαστε ............γράφοντας ότι οι συγκεκριμενοι βουλευτές έφεραν την καταστροφή μας................για να τους "ξαναψοφίσουμε" γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΗΝΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ
    Η εντολή θα δωθεί από τον ΛΑΓΗΕ είτε την παρασκευή,είτε τη δευτέρα.Οπότε είμαστε όλοι οριακά για το αν θα πληρωθούμε τη δευτέρα 31/3 η 1--2/4.
    Τα τιμολόγια θα κυμαίνονται μεταξύ 20.000-25.000
    100% θα μπορούμε να γνωρίζουμε παρασκευή απόγευμα.Αν κανείς σκοπεύει να πάει στον ΛΑΓΗΕ την παρασκευή ας μας ενημερώσει καθώς εγώ πολύ δύσκολα θα μπορέσω να επικοινωνήσω.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Φωστηρες της αντιδρασης και του ξεσηκωμου, που εισασταν τοσο καιρο που μας βιαζαν !!!!!! εχουμε ξεφτιλιστει στους παντες με τα δανεικα για να ζησουμε !!!! τωρα βλεπω και λεωφορεια και τηλεφωνα κλπ . Προσεξτε ομως φιλοι μου, αυτο που ηδη καποιοι γραψαν !!! μηπως αυτη η πιεση που ασκηθει, ριξει το μεσο irr των φωτοβολταικων απο το 14 στο 12, και για ψηφοθηρικους λογους, το πληρωσουν τα επαγγελματικα φωτοβολταικα εις οφελος των οικιακων και αγροτικων !!!!!!! Σας το λεω γιατι κατι τετοιο βλεπω στην ανακοινωση της ομαδας του ΠΑΣΟΚ !!!!!!!!!!!!!!!! ηδη ο ΠΣΑΦ το ανακοινωνει κρυφα, το ιδιο και οι συλλογοι των οικιακων !!!!!!!!!!!!! Θα δειξει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηαλαδή ρε Αιας να κάτσοτμε στον καναπέ?

      Διαγραφή
    2. Εγω φιλε μου εγραψα αυτο που ηδη διαφαινεται, τιποτε περισσοτερο η λιγοτερο !!!! αλλωστε το δικο μου irr ειναι 9,54, τι να λεμε !!!!!! δεν προκειται λοιπον επι προσωπικου !!! απλα, βαρεθηκα να ξαναδιαβαζω ξανα μανα παραπονα !!!! κοντος ψαλμος αλληλουια, θα ξερουμε την Παρασκευη τις θεσεις τους και την Κυριακη βραδυ το αποτελεσμα.

      Διαγραφή
    3. και στις επερχόμενες εκλογές τα ζόρια

      Διαγραφή
    4. Ρε Γιωργη, ακομα δεν καταλαβες πως ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ, ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, απο τετοιες λογικες και πρεσεγγισεις !!!!!!!!!!!!!!
      Θυμαμαι σαν τωρα το κραξιμο, σαν του Γιωργη, στον Γιαννιτση, οταν προσπαθησε να εξορθολογισει το ασφαλιστικο !!!!!!!!!!!!!!! ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΣΑ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ !!!! πλην λιγων εξαιρεσεων , ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ , ΟΛΟ ΟΜΩΣ, ΤΟ 2010 !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Λόγω της αποτυχίας του Γιαννίτση φάγαμε το ασφαλιστικό;;;
      Κάνεις τους ίδιους λογαριασμούς που έκανες και με τα πάρκα του αφεντικού σου που ποτέ δεν απάντησες.
      Το ασφαλιστικό το έφαγες γιατί τα παληκάρια του αλήτη του βαγγέλη και του άλλου του ξεπουλημένου, του κατατρεγμένου του αντωνάκη της πολαν αφού έφαγαν τα πάντα στο τέλος έριξαν κι ένα κούρεμα σε ότι είχε μείνει.
      Βαρεθήκαμε πια τους τσάτσους όλων αυτών ότι χρώμα κι αν είσαστε.

      Διαγραφή
    6. Μαλλον δεν θυμασαι καλα, τι εγινε τοτε στην Ελλαδα, δεν θυμασαι τις κραυγες και του οδυρμους, τα βρισιδια και τις καταρες καλη ωρα !!!!! ολο εκεινο το κυμα αντιδρασης , ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ, ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ κλπ, σου θυμιζει κατι Γιωργο !!!!!!!!!
      Και συ δηλ τι μας προτεινεις !!!!!!

      Διαγραφή
    7. Τώρα που γίνονται τρισχειρότερα σε όλα τα επίπεδα γιατί δεν υπάρχουν κραυγές, οδυρμοί, διαδηλώσεις μολότωφ και καταλήψεις.
      Απλόυστατα γιατί τότε είχαν επαγγελματική πολιτική κάλυψη.
      Αν θες να συνεισφέρεις εσύ στα κέρδη του ΦΑ και στην ικανοποιητική εισπραξιμότητα του χαρατσιού μέσω των λογαριασμών τησ ΔΕΗ δικαίωμά σου. ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΑΥΡΙΟ.
      (Αν και υποψιάζομαι ότι όταν περάσουν τα μέτρα τους θα εξαφανιστεις γενικά)

      Διαγραφή
    8. Θελω εγω !!!!!! να συνεισφερω !!!! στον ΦΑ !!!!!!! αυτον που μας γονατισε !!! που πεινασαμε !!!!!
      Τι θα γινει ρε παιδια, σας λεω πως το πραγμα παει προς αγροτικα- οικιακα, ας προφυλαχτουμε, ειμαι κακος, δεν σας το λεω, εξυπηρετω τα συμφεροντα μου !!!! παλι κακος, κανω σχολια, ο ΣΠΕΦ κλπ κακιστος, ρε μπας και στραβα αρμενιζουμε !!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    9. Νατα μας.... δυο μερες σωπασε ανετος πλεον οτι το νομοσχεδιο θα δοθει ως εχει δηλ -ΣΠΕΦ,Αιας- και μολις ειδε κινδυνο για αλλαγες απο ξεσηκωμο και κατι βλακειες απο Πασοκ ξαναεμφανηστηκε κανοντας πολεμο σε οσους θελουν να κατεβουν οτι ο καθενας παει για τη παρτη του!! Δηλαδη ο Σπεφ οταν πηγαινε για ποιον πηγαινε για ολους τους παραγωγους... χαχαχα ειναι θρασυς τελικα!! Τουλαχιστον τωρα στο ξεσηκωμο εχει απο ολες τις ταξεις των ΦΒ και οχι μονο των παλαιων!! Αληθεια σε τετοια υπηρεσια που ειναι ποσα να πληρωνεται αραγε..? Εκτος και αμα ειναι γραμματεας και τα βρισκουν αλλιως με το αφεντικο χαχαχα

      Διαγραφή
    10. Καλα α α α α, εδω θα ειμαστε !!!!!!!, θα μιλησω μετα απο οσα θα διαβασω αυριο !!! σου το λεω ομως απο τωρα, ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ, ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΟΥΝ !!!!

      Διαγραφή
  62. Τόσο καιρό που υπήρχαν μόνο κάποιοι άλλοι "φωστήρες" όπως λες, φάγαμε έκτακτη εισφορά,είμαστε απλήρωτοι 8 μήνες,κανένας συψηφισμός δεν έχει γίνει (ΦΠΑ,φόρος εισοδήματος) και πλέον πάμε και για μονομερή τροποποίηση των συμβάσεων.Δεν είδα επίσης ποτέ το σύλλογο που έχει ταμείο πάνω από 50.000 ευρώ να κατεβάζει έστω 1 λεοφωρείο.
    Όλοι οι σύλλογοι και ομάδες που θα κατέβουν άυριο απαιτούν να το πάρει πίσω.Όχι να παίξουμε με νούμερα.Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ επίτηδες είναι διασπαστική και σκόπιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ Γιαννη, μη το κανεις !! δεν σου παει να εισαι αδικος !!!!!!!! τοποθετηθηκαμε επανειλημμενως , για ολα αυτα τα θεματα που γραφεις, ξερεις ποιες ειναι οι προσφυγες μας για ολο αυτο το μπαχαλο των στρεβλωσεων !!!! ποιους επληξε περισσοτερο ολων η οριζοντια εισφορα;
      Θα εισαι λοιπον εκει και θα δεις !!!! πες μου ομως Γιαννη, τι θα κανεις οταν ξαναδεις να γερνει η πλαστιγγα υπερ αγροτων και οικιακων !!!!!!! αφου το βλεπεις!! ερχεται !! ειδες τι εγινε με τον ΠΣΑΦ !! εσενα θα βριζουν και παλι !!!!

      Διαγραφή
  63. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013
    27.03.2014
    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα 27.3.2014 νέα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013, πληρωτέου ποσού έως 465.000€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφορα πιστευεις καποιον απο εμας?

      Διαγραφή
    2. Αν παρατηρησει καποιος την ανακοινωση του λαγηε δεν γραφει ποσους παραγωγους εξοφλει ενω στα αλλα ελεγε ποσες χιλιαδες εργα εξοφλουσε τυχαιο δεν νομιζω

      Διαγραφή
  64. ΜΑΥΡΟ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
    ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 80 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τα γύρισε ο Μανωλιός… κι έβαλε την καρδάρα αλλιώς
    Μόνο που αυτή τη φορά πρέπει να τη βρει άδεια.
    Αυτός και οι υπόλοιποι 56
    Πάνε οι παλικαρισμοί πάνε οι κουμπουριές πάνε οι μαγκιές …
    Πάει το κίνημα των 56…..
    Όλα από πριν σχεδιασμένα και πλήρως προμελετημένα.
    Δε σε σώζει κάνεις αν μόνος σου δεν το κερδίσεις .
    ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/3 ΚΑΙ ΩΡΑ 12.00 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Στη Βουλή το ν/σχ για «New Deal» και ενεργειακό Μνημόνιο
    http://spiefnserron.gr/index.php/news/579-sti-vouli-to-n-sx-gia-new-deal-kai-energeiako-mnimonio

    ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 12π.μ. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ.
    ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΛΑΨΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι είναι bail in;

    Bail in είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην οικονομία ως μία επιχείρηση διάσωσης μιας χώρας που κινδυνεύει να καταρρεύσει οικονομικά, χρησιμοποιώντας εσωτερικούς πόρους.

    Το bail in γίνεται για παράδειγμα με το κούρεμα των καταθέσεων:

    η χώρα για να ορθοποδήσει οικονομικά, κουρεύει τις καταθέσεις των πολιτών (αποκομίζοντας χρήματα από έναν τέτοιο εσωτερικό πόρο) κι έτσι βρίσκει τα χρήματα που της λείπουν, χωρίς να χρειαστεί εξωτερική βοήθεια.



    Τι είναι bail out;

    Bail out είναι ένας οικονομικός όρος που υποδηλώνει τη διάσωση μιας χώρας που κινδυνεύει να καταρρεύσει οικονομικά, από εξωτερική βοήθεια.



    Ευρωπαϊκή Τραπεζική Ένωση: Τέλος στην εποχή των bail-outs
    http://www.inewsgr.com/162/evropaiki-trapeziki-enosi-telos-stin-epochi-ton-bail-outs.htm



    Υ.Γ.: ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ,ΟΕΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατσε φιλε !!!!! Ωπα !!!!! αυτο να μας το ελεγες αλλες φορες, οχι σημερα !!!!!! σημερα το θυμηθηκες !!!! περασαμε απο συμπληγαδες, και βγηκες σημερα να μιλησεις για bail in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, αν το ελεγες τον 5/10, τον 11/12 θα ειχε νοημα, οχι σημερα, ωπα λεμε, τσαμπα πανικος !!!!!!!!!!!!!!!!!!! οσο για το bail out, γιναμε ποια μαστορες !!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Εκτος αν εννοεις πως θα ειναι προαπαιτουμενο της απομοιωσης του Εθνικου Χρεους !!!!!! ο Πρωθυπουργος που θα δεχτει τετοιους ορους, ξερει πως θα εινα ηδη πολιτικα ¨νεκρος¨ !!!!!!

      Διαγραφή
    3. Θυμασαι τι εγινε μετα την ανακοινωση του Ντάισελμπλουμ !!!!!!! ξερεις πως το ιδιωτικο χρεος της Ολανδιας εινα στο 350% του ΑΕΠ !!!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΙΟΥΣ ΑΣΚΟΥΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ !!!!!! Και μη μου πεις το παραδειγμα της Κυπρου !!!! εκτος αν δεν ξερεις, τι εγινε εκει !!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  68. Αν περασει οι ποιο πολλοι απο εμας θα αποσβεσουν τα κεφαλαια που βαλαν στα 12 με 15 χρονια και μετα με φυσιολογικες απωλειες πανελ ζημιες εκτος εγγυησης εξοδα απο ολες τις πλευρες μειωση τιμης λογω πληθωρισμου τα τελευταια χρονια θα περνουμε ενα χαρτζιλικι εαν το παιρνουμε και αυτο αφου θα κινδυνευουμε παλι μετα τη ληξη των δανειων για καινουργια New Deal...
    Με λιγα λογια μας καταστρεψαν εμενα προσωπικα με φαγαν καμποσα χρονια απο τη ζωη μου και 100.000 ευρω κεφαλαια ολες τις οικονομιες που ειχε οι οικογενεια μου για ενα σπιτι ισως ωστε να μη βγουμε στο δρομο αμα συνεχιστει η κατρακυλα που εχουμε παρει ολοι μας!! Ειναι αλητες και ελπιζω καποια στιγμη να πληρωσουνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. http://www.energia.gr/article.asp?art_id=80416 Στον πίνακα στο Β τρίμηνο του 12 από 34 έχει γίνει 33;Κάνω κάτι λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυξάνει τις τιμές μέχρι Α τρίμηνο 12 και τις μειώνει από το Β τρίμηνο και μετά;Το 35% γίνεται 37,5%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αία,όταν ο αντιφωτοβολταικός μιλούσε για την απάτη των φωτοβολταικών,εσύ το έπαιζες επιτυχημένος επενδυτής.
    Τώρα που είσαι λίγο πριν την οικονομική καταστροφή κάτι που επιβεβαιώνει τις αρχικές μου εκτιμήσεις,εξακολουθείς να πιστεύεις οτι η επενδυσή σου θα καταστεί βιώσιμη.

    Όταν εγώ μιλούσα για αρπαγή καταθέσεων,εσύ έκανες όνειρα για τα φράγκα που θα κερδίσεις από την επενδυσή σου.

    Σε αυτό το blog συνάντησα δυο "έξυπνους".Τον φίλο μου τον ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ και εσένα.

    Διάβασε λοιπόν τι έγραφα στον φίλο μου τον ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ στις 21 Μαρτίου του 2013 (ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ)


    21 Μαρτίου 2013 - 1:59 π.μ.

    Αντιφωτοβολταικός speaking.

    ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙΣ.
    ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ,ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ!

    http://fotoboltaika.blogspot.com/2013/03/timologia-laghe-me-epifylaksi-tis-ektaktis-eisforas.html#more



    Υ.Γ.: ΑΣΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΑΦΗΣΕ ΤΑ! ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΕΣ.ΤΣΑΜΠΑ ΠΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.


    ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ
    https://www.youtube.com/watch?v=0dEe2vht0Sc


    ΑΦΡΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΙΑ! ΑΦΡΟΣ ΟΛΑ!

    ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Απο μικρο με μαθαν, να μην φοβαμαι τα φαντασματα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ας προσεχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν φοβάσαι τα φαντάσματα γιατί κλαψουρίζεις εδώ μέσα για τα καινούργια μέτρα;

      Για το bail-in,δεν το συζητώ, είναι νωρίς για κλαψουρίσματα.

      Αν είχες τέτοια ικανότητα,να βλέπεις μακριά,δεν θα είχες κάνει και το λάθος να επενδύσεις στα φωτοβολταικά.

      Διαγραφή
    2. Αία,δεν ξέρω αν εσύ αντιγράφεις τον Σαμαρά ή ο Σαμαράς εσένα.

      Δες και άκου τις δηλώσεις του Σαμαρά για να δεις πόσο κοντά είστε στον τρόπο σκέψης

      http://www.youtube.com/watch?v=5EGoUfxoHMo

      Διαγραφή
    3. Ο Σαμαρας ειμαι, ακομα δεν το καταλαβες !!!!!!!!!! ρε φιλε, αφου ξερεις πως δεν σε παιρνει με μενα, υπαρχουν μπολικα θυματα εδω μεσα !!!! με μενα θα μιλας ΣΟΒΑΡΑ, αν εχεις κατι να πεις !!!!! και μη μου λες τα τετριμμενα, με κουραζεις !!!!!!

      Διαγραφή
  73. κανενα νεο απο την συγκεντρωση εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Υπάρχει κάποια εμφάνιση πληρωμής????

    Με το νέο νομοσχέδιο (αν ψηφιστεί) θα κάνουμε πολύ καιρό κάποιοι από εμάς να δούμε πληρωμές λόγω των νομικών αγώνων που θα ξεκινήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ρε παιδια στο νομοσχεδιο για παρκο 99KW στο διασυνδεδεμενο Χ.Ε για πρωτο τριμηνο 2012 βλεπω 37λεπτα.γιατι καποιος στα σχολια μιλαει για 33,5 λεπτα?αν ξερει καποιος ας μου απαντησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ξερει κανεις γιατι ΔΕΝ μπηκανε λεφτα με παρακρατηση φορου για Ιουνιο φορολ. εληξε 24/3/2014 και δεν πληρωθηκε ουτε η εφορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ...ΕΑΝ Π.Χ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ Η ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 25-3 ΕΙΣΑΙ ΑΝΗΜΕΡΩΤΗ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΛΛΗ....

      Διαγραφή
  80. Πληρωθηκε κανεις σημερα για ιουλιο;; ποτε θα πληρωθουμε με τους αλητες που μπλεξαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
    ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΡΓΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.Η ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΓΗΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.
    Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΠΟΤΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ,ΟΠΟΤΕ ΘΕΩΡΕΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και παλι συγχαρητηρια γιαννη για την σοβαρη ενημερωση που συνεχιζεις να κανεις

      Διαγραφή
    2. Γιάννη,

      δεδομένου ότι θα έχει ψηφιστεί το Νομοσχέδιο (βέβαια η ελπίδα πεθαίνει τελευταία) δεν θα ισχύει ότι θα πρέπει πρώτα να κοπέι το πιστωτικό και μετά να γίνει εξόφληση?

      Για να προλάβω, σίγουρα η ισχύς του Νόμου είναι από την ημέρα δημοσίευσης σε ΦΕΚ, αλλά Πολιτικός προϊστάμενος είναι το ΥΠΕΚΑ, λίγη καθυστέρηση μπορεί να δημιουργήσει.

      Διαγραφή
  82. Η φωτογραφία με φόντο την ελληνική σημαία και κάποιον με το χέρι μέσα στο σακάκι στυλ Βοναπάρτη αποδεικνύει με ποιους έχουμε να κάνουμε...Προσπαθώ να καταλάβω αν οι διαχειριστές του site το έκαναν επίτηδες...
    http://www.energypress.gr/news/Papagewrgioy:-Hwris-prosektiko-programmatismo-h-anaptyxh-twn-APE-ews-twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Λένε ότι η Πολιτική είναι το δεύτερο αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου. Έχω διαπιστώσει ότι έχει καταπληκτική ομοιότητα με το πρώτο.
    Ρόναλντ Ρήγκαν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Οφειλω να ομολογησω, πως τα μονα δεδομενα που πηρα και μελετησα και που πλησιαζουν καπως τα δικα μου, μετα New Deal εποχη, ειναι του Γιαννη Παπακυριακου !!!! Γιαννη, εχεις τους δικους μου λογους, να λες οτι γουσταρεις !!!!!!!!!!!!!!!! τουλαχιστον , οι αριθμοι σε υπερασπιζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ 2/3/2014
    http://www.express.gr/news/finance/746060oz_20140328746060.php3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η τελευταία ενημέρωση που έχω είναι οτι το νομοσχέδιο αυτό το έφερε ο ίδιος ο Παπαγεωργίου στους βουλευτές.ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΔΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://www.hellenicparliament.gr/vouliTVMP.html ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πιστεύω πως θα έχει βελτιώσεις.Μην λέω μεγάλα λόγια,έχουμε σχεδόν 2 μέρες ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Παπακυριακού εχθές σας γνώρισα και από κοντά και χάρηκα ιδιαιτέρως. Εύχομαι και εγώ για βελτιώσεις του ν.σ. Εάν χρησθεί να κατέβουμε ξανά αύριο στην Αθήνα, είμαστε και πάλι έτοιμοι.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Παπακυριακού,
      Μπορείτε να μου εξηγήσετε σας παρακαλώ σε ποιά κατηγορία ανήκουν αυτοί, που έπρεπε να πάρουν την επιδότηση εδώ και δύο χρόνια, αλλά ακόμη δεν είδαν το χρώμα του χρήματος, και συνεχίζοντας να εξοφλούν στις Τράπεζες το τεράστιο δάνειο με εξοφρενικά επιτόκια ?
      Δεν είναι λογικό αυτοί να μειώσουν τις ταρίφες τους ΕΦΟΣΟΝ πάρουν την επιδότηση ?

      Διαγραφή
    3. Όπως ηλίθιε κε Παπακυριακού μας είχες φλομώσει στην ασυναρτησία πριν 3 εβδομάδες για κούρεμα 10% στα 100άρια και 45% στα πάνω από 100 KW σύμφωνα με τις μυστικές πληροφορίες σου??. Καλά τόσο βλαμμένος είσαι και τα πιστεύεις αυτά?? Και άμα οι άσχετοι που νταλαβερίζεσαι και ξευτιλίζεσαι αναπαράγοντας τα λεγόμενα τους σε χρησιμοποιούν για να διαδίδουν τις ασυναρτησίες τους, εσύ πόσο τούβλο παίζει να είσαι για να συνεχίζεις το ίδιο στυλ??? Από εκείνη την παλιολίστα πριν ενάμιση χρόνο και τα μπινελίκια που έτρωγες για τις ασυναρτησίες που μας ενοχλούσαν νυχθημερόν, δεν έμαθες τίποτα???

      Διαγραφή
    4. Δήμητρα ( ή Δημήτρη ) - τι πετυχαίνεις βρίζοντας? Τι άλλο πρέπει να σου κάνουν για να στραφείς εναντίον των πραγματικών εχθρών σου? Οι προβλέψεις ( ή ακόμη και οι πληροφορίες) του ανθρώπου είναι πολύ κοντά στα δρώμενα.Τώρα - εάν δεν σε συμφέρουν αυτά είναι άλλο πράγμα.......

      Διαγραφή
  89. Καλησπερα σας παληκαρια..... συνχαιρω κυριε Γιαννη εσας για την εγκυρη και εγκαιρη ενημερωση που μας κανεται, ευχαριστουμε πολλυ......
    Δεν εχω καταλαβει κατι στην αναγνωση του νομου περι του πιστοτικου τιμολογιου που θα πρεπει να κοψουμε προς τον λαμογιε....στην ε κατηγορια πια φοτοβολταικα ανοικουν? Ολα απο 0 εως και 100 KW συμπεριλαμβανομενων και των αγροτικων ανεξαρτητος πια ημερομηνια συνδεθηκαν? δηλαδη αν καταλαβα καλα τα αγροτικα που ειναι μεχρι και 100 KW οπως και τα επαγγελματικα μεχρι και τα 100 KW ανεξαρτητος ποτε συνδεθηκαν θα κοψουν πιστοτηκο τιμολογιο 20% της ενεργειας που παρηγαγαν για το 2013? το ποσο του τιμολογιου θα υπολογιστει ΠΧ 100-20%-25%? κυριε Γιαννη απαντηστε μου εχω καταλαβει σωστα? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξαναγινει υπολ.ογισμος για το συνολο του 2013. Ποσο εισεπραξες χωρις την εκτακτη εισφορα ? Πχ 100.
      Θα πρεπει να κοψεις πιστωτικο τα 20 ευρω. Στα υπολοιπα 80 θα υπολογισεις την εκτακτη εισφορα . Εαν πχ ειχες 30% εκτακτη , τοτε η εκτακτη σου θα ηταν 24 ευρω. Θα γινουν συμψιφισμοι στο τι σου εχουν παρακρατησει για ολο το 2013 μεσω της εκτακτης εισφορας ( στο παραδειγμα μας σου εχουν κρατησει το 30% του 100 , αρα 30 ) και θα σου βγαλει ο ΛΑΓΗΕ ενα ενημερωτικο πιστωτικο τιμολογιο οπως μας βγαζει καθε μηνα για την παραγωγη μας που θα πρεπει να κοψει ο λογιστης μας προς ΛΑΓΗΕ. Στο παραδειγμα μας το πιστωτικο θα ειναι τελικα 20+24= 44 που πρεπει να πληρωσουμε - 30 που εχουμε δωσει ηδη = 14 .

      Διαγραφή
  90. Αλλάζω πλέον το κανάλι της Βουλής.. Η όποια βελτίωση κι αν γίνει θα παραμείνει χαμηλότερη των προσδοκιών ... Ας ελπίσουμε ότι θα βρούμε όλοι τον ίδιο δικηγόρο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Παρακολούθησα για αρκετές ώρες το κανάλι της βουλής, και πρόσεξα τα εξής:
    - Κανείς δεν ασχολείται με το πολυνομοσχέδιο, ενώ η συζήτηση είναι αποκλειστικά για αυτό.
    - Η όποια αναφορά σε κάποιο μέρος του νομοσχεδίου γίνεται όπως δείχνει τυχαία, και δεν αφορά ποτέ κάποιο συγκεκριμένο άρθρο ή παράγραφο, ενώ είναι τόσο σύντομη που θεωρείται αμελητέα.
    - Πως θα διαμορφωθεί ένα τόσο σημαντικό πολυνομοσχέδιο και από ποιον; όταν αυτοί που θα το ψηφίσουν δεν το συζητούν;
    - Προσέξτε ότι δεν βλέπω καμία διαφορά σε κανένα κόμμα.
    - Πιστεύεται ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή στη βουλή κάποιος άξιος να παραμείνει εκεί στην οποιαδήποτε επόμενη κυβέρνηση;
    - Φοβάμαι ότι το μοναδικό κριτήριο για να πει ο οποιοσδήποτε παπάρας εκεί μέσα τη γνώμη του, είναι μήπως και πετύχει να πάρει κάνα ψηφουλάκι επιπλέον.
    - Το πολυνομοσχέδιο θα ψηφιστεί – καταψηφιστεί τελικά, και από ποιον; Με ποιο τρόπο;
    Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Συμφωνώ κύριε συνάδελφε.Για να συντάξεις ένα νομοσχέδιο πρέπει να δουλέψεις πολύ να έχεις επάρκεια κλπ.
    Πως κατάφεραν να βγάλουν όλους στα κάγγελα??,και αργότερα τα προβλήματα που θα δημιουργήσουν στο κράτος ?? Δικαστήρια ,αγωγές,τράπεζες δάνεια ,οικογενειακές τραγωδίες κλπ.
    Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ ρε ΥΠΕΚΑ με τα στελέχη σου.
    Δείτε τα βιογραφικά των εμπλεκομένων ,αλλά ιδίως δείτε αυτών που θα ψηφίσετε στις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Σήμερα υποτίθεται ότι ο ΛΑΓΗΕ θα έσπρωχνε χρήμα στις τράπεζες.
    Λέτε να ασχολούνται με τα καινούρια πληροφοριακά συστήματα που θα υποδεχθούν τις δηλώσεις και να το ξέχασαν?
    Μου μυρίζει μεγάλη καθυστέρηση και μπερδέματα στις πληρωμές από εδώ και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. kanena neo gia pliromes re palikaria? kirie papakiriakou eseis exete kapoio neo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αν μηδενιστεί το έλλειμμα τέλος του 2014 πάει να πει ότι το τιμολόγιο 12/2014 θα εξοφληθεί έως 10/2/2015. Έστω έργο 100 kW που έχει πληρωθεί έως 6/2013. Τότε μέχρι 10/2/2015 (10 μήνες από τώρα) θα πρέπει να έχει πληρωθεί για 18 μήνες (6 μήνες για το 2013 και 12 για το 2014). Στα 100 kW το πιστωτικό τιμολόγιο 20% είναι λιγότερο από τον εκκαθαριστικό του Οκτωβρίου. Άρα στη χειρότερη περίπτωση μιλάμε για 17 πληρωμές σε 10 μήνες. Ο ΛΑΓΗΕ ξέρει ότι από εδώ και πέρα θα πρέπει να πληρώνει κάθε μήνα 2 φορές ή υπολογίζει ότι δεν θα πληρώνει ούτε τα τσεκουρεμένα τιμολόγια και θα κλείσουν και τον Αύγουστο για διακοπές;
    Έχει κανένας άποψη πως θα βρεθούν τα λεφτά για το ΛΑΓΗΕ π.χ. ΔΕΗ/ΔΕΣΜΗΕ energa/Hellaspower ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ξέρει κανείς πόση είναι συνολικά η εγκατεστημένη ισχύς άνω των 100KW?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. «ΕΦΑΓΑΝ» ΤΟΝ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ΦΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ!!
    ΒΛΕΠΟΥΜΕ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Πάντως στο πολυνομοσχέδιο αναφέρει ότι μέχρι να τους κόψουμε το πιστωτικό τιμολόγιο, δεν υποχρεούνται να πληρώνουν (ΛΑΓΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ κτλ) καμία παραγωγή (ούτε παλιά ούτε νέα). Άρα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, μπορεί να ισχυριστεί ο ΛΑΓΗΕ ότι δεν πληρώνει τπτ μέχρι να εκδοθεί το πιστωτικό. ΠΑΡΑΝΟΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν πάιξει αυτό το σενάριο - τότε καρφώνουν και το φέρετρο, στο οποίο ξαπλώσαμε μόνοι μας !!!

      Διαγραφή
    2. Αν συνυπολογίσουμε και το σχόλιο του Γιώργου παρακάτω για τιμολόγηση με τιμες ΜΕ (που σύμφωνα με το νόμο, έτσι θα γίνει), τότε πραγματικά οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα περί αγοράς, επιχειρήσεων και υποχρεώσεων αυτών.

      Διαγραφή
  100. ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ 2014 (4 μήνες για να κάνει λογισμικό ο ΛΑΓΗΕ και 2 μήνες για να στείλουμε υπευθυνες δηλώσεις αν πήραμε επιδότησηκαι μέχρι να τις αρχειοθετήσει ο ΛΑΓΗΕ) ΘΑ ΤΙΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ (ΜΕ),
    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο είμαι λίγο ποιο αισιόδοξος για τις διαδικασίες στο ΛΑΓΗΕ και για τις πληρωμές στους αμέσως επόμενους μήνες για τα μικρά έργα Φ/Β. Τα παρακάτω είναι όλα εκτιμήσεις και δεν έχω πληροφορίες εκ των έσω.....
      Νομίζω ότι το πληροφοριακό έχει ξεκινήσει να χτίζεται ήδη.... Σε αντίστοιχη περίπτωση η ΡΑΕ που είχε θέμα με την κατάθεση αιτήσεων για άδειες παραγωγής το 2007 κάθε 2 μήνες λόγω των τεραστίων ουρών που σχηματίζονταν στην Ακαδημίας έφτιαξε το πληροφοριακό της ανοικτό στους αιτούντες για καταχώρηση δεδομένων νύχτα...
      Ο ΛΑΓΗΕ μπορεί να ζητήσει ένα εκκαθαριστικό τιμολόγιο για 1/2014 έως 3/2014 προκειμένου να γίνει να συμψηφισμός και θα υπολογίζουν κάθε μήνα εκκαθαριστικό τιμολόγιο μέχρι να έρθουν στα ίσα τους
      όπως έγινε με τα έργα του 2012 που συνδέθηκαν χωρίς μετρητή και υπολόγισαν κατά λάθος 2 φορές την παραγωγή της περιόδου μέχρι να μπει μετρητής
      Τα νέα τιμολόγια θα τα κόβουμε με την τιμή της kWh του νέου νόμου και όταν δηλώσεις ότι δεν έχεις πάρει επιδότηση τότε θα σου δώσουν τη διαφορά.
      Μέχρι να φτάσουν να πληρώσουν Ιανουάριο 2015 που ισχύει η νέα τιμή θέλει τουλάχιστον για εμένα 3 μήνες ακόμα. Εκτιμώ ότι στα μικρά έργα το πιστωτικό τιμ. σου τρώει τον Οκτώβριο (εκκαθαριστικό) ενώ στα μεγάλα έργα με 37,5% τους τρώει Αύγουστο έως Δεκέμβριο (έχουν εκκαθάριση κάθε μήνά). Τα μεγάλα έργα δεν μπορούν να μένουν απλήρωτα ξανά για 6 μήνες και να πληρωθούν για Ιούλιο/2014 και επόμενη πληρωμή για 1/2015 γιατί έχουν πρόβλημα οι .... ΤΡΑΠΕΖΕΣ. Άρα μέσα στο επόμενους 2-3 μήνες θα προσπαθήσουν να κλείσουν το 2014.
      Δεν αναφέρω για τα δικά μας προβλήματα με ΦΠΑ και φόρους γιατί χεσμένους μας έχουν...
      Το πρόβλημα είναι που θα βρουν τα λεφτά για να τρέξει το πράγμα και όχι οι διαδικασίες...

      Διαγραφή
  101. Σωστα ΓΕΩΡΓΙΟΣ μερχρι να γινουν δηλωσεις τιμολογουμε ΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. το ΑΦΟ γραφει οτι εντοσ 48 ωρων θα αρχισουν οι πληρωμες ιουλιου............ΕΙΔΟΜΕΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. για να δουμε.... θα επαλειθευτουν οτι εγραψε στο μπλογγ ο Κ Παπακυριακου προχτες? γιατι μονον αυτος εχει ενγγηρη ενημερωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Σύμφωνα με τον πίνακα για έργα με ισχύ μέχρι 100kw και σύνδεση στο γ τρίμηνο του 2012 η ταρίφα διαμορφώνεται στα 0,36 €. Δηλαδή υπάρχει αύξηση αντί μείωση, αφού η τιμή που ίσχυε εκείνη την περίοδο ήταν 0,33€, σωστά; Ή κάτι μου διαφεύγει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. σου διαφευγει. υπήρχαν έργα με 0,44- 0,42 0,39 τοτε

      Διαγραφή
    3. Οι τιμές αυτές αν θυμάμαι καλά ίσχυαν για το 6μηνο Φεβρουάριος - Αύγουστος 2011. Ένα χρόνο πριν δηλαδή συνδεθούν. Δηλαδή υπέγραψαν συμβάσεις τότε και τα πάρκα έγιναν το γ τρίμηνο του 2012; Περίεργο μου φαίνεται. Εγώ υπέγραψα σύμβαση τον Μάρτιο του 2012 ( με 0,33 €) και το έργο ολοκληρώθηκε και συνδέθηκε τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου.

      Διαγραφή
    4. ενοειτε πως υπαρχουν τετοιες περιπτωσεις ( πρεπει να ειναι και οι περισοτερες) . Συμβαση το 2010 ή το 2011 και συνδεση πολυ κοντα πριν ληξει το 18μηνο , μιας και επεφταν οι τιμες στην κατασκευη. Αυτες οι περιπτωσεις ειναι και οι ποιο ευνοημενες.

      Διαγραφή
    5. Οι διατάξεις των υποπεριπτώσεων (α), (β) και (γ) της περίπτωσης 1 δεν εφαρμόζονται σε περιπτώσεις σταθμών, για τους οποίους η εφαρμογή των εν λόγω διατάξεων οδηγεί σε τιμή, η οποία, περιλαμβανομένων τυχόν προσαυξήσεων, είναι υψηλότερη της τιμής αποζημίωσης που εφαρμόζεται για την εκτέλεση των αντίστοιχων συμβάσεων πώλησης και συμψηφισμού τον Ιανουάριο του 2014.

      Διαγραφή
  105. Οπως διευκρινιζει το νομοσχεδιο η προσαρμογη της τιμης δεν μπορει να ειναι παραπανω απο αυτην που ειναι κλειδωμενη με τον ΛΑΓΗΕ. Το 0.36 ισχυει για αυτους που ειχαν μεγαλυτερη τιμη και υφιστανται μειωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ την 1.4.2014 ΑΠΟ ΛΑΓΗΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα για ποίο λόγο "εφευρέθηκε" το σκαλοπάτι από 0,36 σε 0,285 ανάμεσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2012 και στο πρώτο του 2013 ? και μόνο στα 100άρια ? Τί είναι πάλι αυτό ? Πώς εμφανίστηκε ξαφνικά στο τελικό νομοσχέδιο ενώ δεν ήταν στη διαβούλευση? Επίσης, πως είναι δυνατόν τα νησιά να έχουν χαμηλότερες τιμές από την υπηρωτική Ελλάδα για την ίδια περίοδο, τη στιγμή που ξέρουμε ότι το κόστος των έργων εκεί ήταν κατά 10-20% υψηλότερο ενώ και η ωφελιμότητα των Φ/Β μεγαλύτερη. Πείτε μου κάποια ιδεά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείτε τους πίνακες τιμολόγησης
      1.του σχεδίου νόμου που βγήκε σε διαβούλευση
      2. του σχεδίου που μπήκε στη βουλή
      3.του τελικού σχεδίου που βγήκε σε νόμο
      Αγαπητοί συνάδελφοι μιλάμε για μεγάλο πάρτυ το βράδυ της κυριακής.Έγραφαν-έσβηναν πρίν την ψήφιση.Πολλά τα λεφτά.
      Φαίνεται ότι δεν ήσουν στο κουτάκι κάποιου,από τις που άλλαξε την τιμή.

      Διαγραφή
    2. Δείτε τους πίνακες τιμολόγησης
      1.του σχεδίου νόμου που βγήκε σε διαβούλευση
      2. του σχεδίου που μπήκε στη βουλή
      3.του τελικού σχεδίου που βγήκε σε νόμο
      Αγαπητοί συνάδελφοι μιλάμε για μεγάλο πάρτυ το βράδυ της κυριακής.Έγραφαν-έσβηναν πρίν την ψήφιση.Πολλά τα λεφτά.
      Φαίνεται ότι δεν ήσουν στο κουτάκι κάποιου,από τις που άλλαξε την τιμή.

      Διαγραφή
  108. Εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ την 1.4.2014
    01.04.2014
    Ο ΛΑΓΗΕ, με σημερινές εντολές του προς τις Τράπεζες, ολοκληρώνει την εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013 ενώ συγχρόνως εξοφλεί άνω των 8.700 παραγωγών από ΑΠΕ (70% του συνόλου των εγκαταστάσεων) με πληρωτέο ποσό έως και 350.000€, για την παραγωγή μηνός Ιουλίου 2013.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Κάτι λίγο άσχετο, υπάρχει τρόπος να απαλλαγούμε από το τέλος επιτηδεύματος για το υποκατάστημα (το χωράφι δλδ) δηλώνοντας έδρα το χωράφι? Το έχουν ψάξει οι λογιστές μου με την τοπική ΔΟΥ, η οποία δεν το επιτρέπει (δεν επιτρέπει λέει να έχει έδρα το χωράφι η εταιρία..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ίδια λογική είναι και με τις μικρές ιχθυοκαλλιέργιες που έχουν έδρα έκεί που είναι η παραγωγή. Τα περίπτερα που έχουν έδρα; Ρώτα τους τους λόγους που δε σε αφήνουν να το κάνεις. Αν υπάρχει οικίσκος με γραφείο, και έχεις θυρίδα αλληλογραφίας που το προβλημά τους, τι παραπάνω έχει μία έδρα σε σπίτι; Στην Καλαμάτα υπάρχουν ΕΠΕ με έδρα το χωράφι...

      Διαγραφή
    2. Πρεπει να υπαρχει οικισκος ωστε να δικαιολογησεις γραφειο για εργασιες υποτιθεται εκει θα κοβεις τιμολογια θα εκτυπωνεις κ.α.

      Διαγραφή
    3. ρε παιδια εγω εχω εδρα το χωραφι και δεν εχω ουτε οικισκο πως γινεται αυτο;

      Διαγραφή
    4. Η εφορια σου ειναι για τα μπαζα!!! Οταν δηλωνεις εδρα υποτιθεται οτι ερχεται η εφορια και κανει αυτοψια στο χωρο!! Υποτηθετε εχεις το γραφειο της εταιριας σου για τις δοσοληψειες της εταιριας. Τα ΦΒ επειδη δεν εχουμε αναγκες για τετοια γι αυτο και μπορουσαμε να δηλωνουμε το σπιτι εδρα γιατι το χωραφι δεν εστεκε. Εμενα η δικη μου ηρθε αμεσως οταν δηλωσα το σπιτι για εδρα και εντελως τυπικα μπηκε ειδε και εφυγε. Τωρα αν καποια στιγμη στειλουν εγραφο σε ολες τις εφοριες να γινει ελεγχος στα ΦΒ της εδρας εσενα τι θα ερθει να δει..? Τα χωματα η κανενα δενδρο..? Σου λεω για αν τους στειλουν εγγραφο γιατι σε μενα μετα απο 1,5 χρονο λειτουργιας ξαφνικα με πηραν τηλ και μου ειπαν για ραντεβου στο χωραφι για ελεγχο και αυτοψια αν εχουν μπει τα υλικα που δηλωσα και πηρα απαλακτικο ΦΠΑ και οταν τον ρωτησα καλα κοντευω τα δυο χρονια τωρα το θυμηθηκατε μου ειπε οτι τους ηρθε εγγραφο να ελεγξουν τα ΦΒ .... τωρα αμα μου ειπε ψεμματα θα σε γελασω.

      Διαγραφή
    5. μα και σε εμενα ηρθε για αυτοψια κανονικα! ηρθαν το ειδαν κ εφυγαν! υπαρχει πιθανοτητα να εχω καποιο προβλημα στο μελλον;

      Διαγραφή
    6. Δε νομιζω να εχεις απο τη στιγμη που καναν και αυτοψια ειναι δικο τους προβλημα. Τα ΦΒ ηταν κατι καινουργιο για τις εφοριες και καθε εφορια απο τη στιγμη που δεν υπηρχαν οδηγιες η καποιος νομος να συμβουλευονταν λειτουργουσαν κατα το δοκουν με συνεπεια πολλα προβληματα σε αυτο το θεμα. Ναι και αλλες εφοριες δεχοταν το χωραφι εδρα αλλα απλα η δικη μου σκεψη ηταν με ποια λογικη..? Δηλαδη αν θελησει ο ΛΑΓΗΕ να σου ταχυδρομησει κατι που θα τοκανει στο χωραφι η που εκτυπωνεις και στελνεις τιμολογια και ενα σωρο αλλα που στο χωραφι η λογικη λεει δεν γινονται αλλα απο τη στιγμη που η εφοριες το καναν δεν ειναι δικο σου προβλημα.

      Διαγραφή
  110. Εθνική Ξάνθης πλήρωσε για Ιούλιο στις 5:10 πόσο 3550 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΠΙΠΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ ΕΜΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ENER-UNIT-C1@ec.europa.eu
    2:52 μ.μ. (Πριν από 3 ώρες)

    προς
    Αγγλικά
    Ελληνικά Προβολή αρχικού μηνύματος
    Μετάφραση πάντα: Αγγλικά
    Αγαπητέ Κύριε,
    Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας αποσταλεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σχετικά με τις πρόσφατες μεταρρυθμίσεις στα συστήματα υποστήριξης για έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα.

    Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι κατανοώ πλήρως τις ανησυχίες σας σχετικά με τις επιπτώσεις της τελευταίας μεταρρύθμισης καθεστώς στήριξης για το γενικότερο κλίμα των επενδύσεων σε έργα καθαρής ενέργειας στην Ελλάδα. Όπως γνωρίζετε, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημοσίως και επανειλημμένως εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τα εθνικά μέτρα που αλλάζουν αναδρομικά τους οικονομικούς όρους των υφιστάμενων επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς απειλούν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη των επενδυτών και πέρα από το χρονικό διάστημα του ίδιου του μέτρου.

    Αν και οι αλλαγές αυτές είναι ανεπιθύμητες, οι μεγάλες οικονομικές δυσκολίες που έχουν προκύψει και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τα ελληνικά χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς, συμπεριλαμβανομένου του τομέα της ενέργειας, θα πρέπει να αναγνωριστεί. Σε αυτό το πλαίσιο, η ανάγκη να αντιμετωπιστούν σε ένα δομικό τρόπο το μεγάλο έλλειμμα στο λογαριασμό των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έχει προκύψει.

    Όταν οι επενδύσεις σε τεχνολογίες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα έχουν υπεραντιστάθμιση δημιουργώντας ένα δυναμικό αδικαιολόγητη επιβάρυνση για το δημόσιο τομέα και την κοινωνία στο σύνολό της, έχει καταστεί προφανές ότι οι αποζημιώσεις θα πρέπει να επανέλθει στην αποδοτικό από πλευράς κόστους επίπεδα για να σταθεροποιηθεί το σύστημα, μέσω μέτρων , η οποία, ωστόσο, διατηρούν μια συνολική θετικού επενδυτικού κλίματος.

    Πρέπει επίσης να αναγνωρίσουμε ότι η Ελλάδα είναι σήμερα σε καλό δρόμο για την επίτευξη των εθνικών στόχων για την ανανεώσιμη ενέργεια από 18% μέχρι το 2020 που καθορίζονται στην οδηγία 2009/28/ΕΚ σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat, το μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα ήταν 15,1% το 2012, πάνω από την ενδεικτική πορεία που ορίζονται στην οδηγία (9,1% για την περίοδο 2011-2012).

    Στο πλαίσιο αυτό, και σύμφωνα με τους στόχους του προγράμματος οικονομικής προσαρμογής που διέπουν τη χρηματοδοτική στήριξη που έλαβε η Ελλάδα από το 2010, οι ελληνικές αρχές δεσμεύθηκαν να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για την εξάλειψη του χρέους στο λογαριασμό των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέχρι το τέλος του 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Β ΚΕΙΜΕΝΟ Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή προέβη οι αρχές γνωρίζουν ότι οι προσαρμογές αυτές θα πρέπει να γίνει χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την οικονομική βιωσιμότητα των υφιστάμενων σχεδίων. Κατά συνέπεια, τα μέτρα που αποσκοπούν στη μείωση της υπερβολικής απροσδόκητα κέρδη πρέπει να λαμβάνονται μόνο σε περιπτώσεις όπου οι τιμές δεν είχαν προηγουμένως είχε ρυθμιστεί σε ανταγωνιστικά επίπεδα ήδη. Η μεταρρύθμιση δεν πρέπει να θέσει υπερβολική επιβάρυνση για τους καταναλωτές. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαρκής μεταρρυθμίσεις, η Επιτροπή κάλεσε επίσης την ελληνική κυβέρνηση να συνεργάζονται στενά με τους ενδιαφερόμενους του κλάδου κατά το σχεδιασμό μέτρων για τη μεταρρύθμιση.

      Επιπλέον, η Επιτροπή πρότεινε, επίσης, την υποστήριξη προς την ελληνική κυβέρνηση στις προσπάθειές της για τη μεταρρύθμιση της ανανεώσιμης ενέργειας κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα με την παροχή τεχνικής βοήθειας.
      Επιτρέψτε μου σε αυτό το πλαίσιο τονίζουν ότι, σύμφωνα με την αρχή της επικουρικότητας, η ελληνική κυβέρνηση είναι υπεύθυνη για τον προσδιορισμό της πλέον ενδεδειγμένο τρόπο για την επίτευξη των προαναφερθέντων στόχων και πιεστικά, και να αποφασίζει πώς να μοιράζονται τις προσπάθειες για τη σταθεροποίηση της ελληνικής λογαριασμό των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

      Αντιλαμβανόμαστε ότι οι ελληνικές αρχές έχουν αποφασίσει να μειώσει το feed-in tariff μέσω ενός νόμου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, και ότι πρόθεσή τους είναι να κάνουν κάθε παίκτης στον τομέα να συμμετάσχουν στην προσπάθεια μεταρρύθμισης, συμπεριλαμβανομένων των νοικοκυριών που είχαν επενδύσει σε ηλιακών φωτοβολταϊκών μονάδων σε στέγες τους.

      Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που έχουν παράσχει και επιτρέψτε μου να σας διαβεβαιώσω ότι παρακολουθούμε τα θέματα αυτά εκ του σύνεγγυς και σε συνεννόηση με τις ελληνικές αρχές.

      Με εκτίμηση,
      Paula Marques Abreu
      Επικεφαλής της Μονάδας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και Πολιτική CCS


      Ευρωπαϊκή Επιτροπή
      Γενική Διεύθυνση Ενέργειας
      DM24 4/138
      B-1049 Brussels / Βέλγιο
      +32 2 295 38 05

      Αυτό το μήνυμα προορίζεται για χρήση μόνο από τον παραλήπτη και μπορούν να περιέχουν πληροφορίες που είναι προνομιακή και εμπιστευτική. Εάν δεν είστε ο προοριζόμενος παραλήπτης, θα ειδοποιηθείτε ότι οποιαδήποτε διάδοση της παρούσας ανακοίνωσης είναι αυστηρά απαγορευμένη. Εάν έχετε λάβει αυτό κατά λάθος, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αμέσως με την επιστροφή του e-mail. Η παρούσα ανακοίνωση δεν συνιστά καμία επίσημη δέσμευση εκ μέρους της Επιτροπής.

      Διαγραφή
  113. η εκτακτη εισφορα απο ποτε παυει να ισχυει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Εθνική Λάρισα 100 kw 3550 ευρώ ώρα 17:10 πληρωμή για Ιούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΗΜΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΌ ΛΟΥΜΆΚΗ.

    http://energypress.gr/news/ASPH:-F-B-kai-APE-den-einai-oi-enohoi-ths-ayxhshs-twn-logariasmwn-ths-DEH
    Έχει γίνει πλέον από όλους μας αντιληπτό ότι η προαναφερόμενη προστασία των ιδιωτών παραγωγών φυσικού αερίου, που κρατώντας πολύ χαμηλά την ΟΤΣ και συμβάλλοντας στο έλλειμμα, έγινε εφευρίσκοντας διάφορους μηχανισμούς προστασίας με εγγυημένες αμοιβές (ΑΔΙ, ΜΑΜΚ). Παράλληλα, η ύπαρξη αυτών των μηχανισμών ουσιαστικά κατέστησε αδιάφορους τους ιδιώτες παραγωγούς για την ΟΤΣ. Τελικά ο μόνος που εθίγετο ήταν ο ΛΑΓΗΕ και οι Α.Π.Ε.

    Εθίγετο όμως και ο καταναλωτής, ο οποίος πληρώνει για κάθε μονάδα ηλεκτρικής ενέργειας που παράχθηκε από φυσικό αέριο τουλάχιστον 105 ευρώ ανά MWh.

    Δηλαδή, η αμοιβή του φυσικού αερίου είναι τουλάχιστον 20% ακριβότερη από τα αιολικά πάρκα και 15% ακριβότερη από τα νέα Φ/Β.

    Ο καταναλωτής επίσης επιβαρύνθηκε αδικαιολόγητα και για την Μεγάλη ΣΗΘΥΑ της «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε.» (130MW) η οποία απόλαυσε εγγυημένη τιμή περί τα 102 ευρώ ανά MWh και επιβάρυνε το έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ κατά 60 εκατομμύρια Ευρώ μέσα σε ένα μόνο έτος.

    Άρα αλλού πρέπει να βρουν τους «ενόχους» για την αύξηση των λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω ΕΤΜΕΑΡ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα Φ/Β και οι Α.Π.Ε. δεν έχουν καμία σχέση, έχουν ήδη συνεισφέρει οικονομικά πολύ περισσότερο από όσο τους αναλογεί, ενώ «λεφτά υπάρχουν» στην εξακολουθούμενη πριμοδότηση των ιδιωτικών μονάδων φυσικού αερίου που κάποια στιγμή θα πρέπει να επιστραφούν και να ελαφρύνουν τους καταναλωτές της ΔΕΗ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Τι πρέπει να γίνει

    Είναι φανερό ότι η μακροχρόνια επιβάρυνση του ΛΑΓΗΕ οφείλεται στην στρέβλωση λόγω των τεχνητά χαμηλών ΟΤΣ.

    Και εδώ φαίνεται η διαφορά στην αντιμετώπιση από το κράτος αφενός των μετρούμενων στα δάκτυλα του ενός χεριού ιδιωτικών μονάδων φυσικού αερίου και αφετέρου των εκατοντάδων χιλιάδων κυρίως μικροπαραγωγών ΦΒ που ασχολήθηκαν με τις ΑΠΕ.

    Η απόφαση για την κατασκευή των ιδιωτικών μονάδων φυσικού αερίου αποτελούσε μια επενδυτική πρωτοβουλία των αντίστοιχων ιδιωτικών επιχειρήσεων, χωρίς την ύπαρξη οποιασδήποτε θεσμοθετημένης εγγύησης εσόδων, όπως εν αντιθέσει για τα Φ/Β. Επίσης, τόσο ο Μηχανισμός Ανάκτησης Μεταβλητού Κόστους (ΜΑΜΚ) όσο και η υποχρεωτική αγορά των ΑΔΙ από τον ΑΔΜΗΕ σε ρυθμιζόμενη και πολύ υψηλή τιμή, αποτελούσαν μεταβατικές διατάξεις του Κώδικα Διαχείρισης του Συστήματος και έπρεπε να είχαν καταργηθεί από τον Οκτώβριο του 2010. Ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι, η ΡΑΕ πρόσφατα και μέσα σε περίοδο κρίσιμης οικονομικής συγκυρίας, αποφάσισε τον διπλασιασμό του ποσού των ΑΔΙ σε 90.000€/MW για τις μονάδες Φυσικού Αερίου, όταν στην Ευρώπη πληρώνονται, όταν πρέπει να πληρωθούν, με 15.000€/ΜW.

    Σε περίοδο λοιπόν κρίσης έχουν επιδοτηθεί οι ιδιωτικοί σταθμοί με φυσικό αέριο λόγω ΑΔΙ και ΜΑΜΚ για το 2012 και το 2013 με ποσό άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, χωρίς το κράτος να έχει καμία υποχρέωση για την καταβολή αυτού του ποσού.

    Το δίκαιο και συνταγματικά ορθό λοιπόν είναι το έλλειμμα του Ειδικού Λογαριασμού να καλυφθεί αναλογικά από όλους ανεξαιρέτως τους παραγωγούς που μετέχουν στο ενεργειακό μίγμα της χώρας και κυρίως οι ιδιωτικοί σταθμοί με φυσικό αέριο να συμβάλλουν ώστε να μην χρειαστεί να επιβαρύνονται οι καταναλωτές της ΔΕΗ με αύξηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος.

    Επίσης θα πρέπει να πιστωθεί στον Ειδικό Λογαριασμό του ΛΑΓΗΕ για τις ΑΠΕ η επιστροφή του ποσού εξαιτίας της μειωμένης τιμής του φυσικού αερίου που είναι ευνόητο ότι δεν θα πρέπει να εισπράξουν οι ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγοί αναδρομικά, δεδομένου ότι έχουν ήδη αποζημιωθεί μέσω του ΜΑΜΚ.

    Έχει γίνει πλέον από όλους μας αντιληπτό ότι η προαναφερόμενη προστασία των ιδιωτών παραγωγών φυσικού αερίου, που κρατώντας πολύ χαμηλά την ΟΤΣ και συμβάλλοντας στο έλλειμμα, έγινε εφευρίσκοντας διάφορους μηχανισμούς προστασίας με εγγυημένες αμοιβές (ΑΔΙ, ΜΑΜΚ). Παράλληλα, η ύπαρξη αυτών των μηχανισμών ουσιαστικά κατέστησε αδιάφορους τους ιδιώτες παραγωγούς για την ΟΤΣ. Τελικά ο μόνος που εθίγετο ήταν ο ΛΑΓΗΕ και οι Α.Π.Ε.

    Εθίγετο όμως και ο καταναλωτής, ο οποίος πληρώνει για κάθε μονάδα ηλεκτρικής ενέργειας που παράχθηκε από φυσικό αέριο τουλάχιστον 105 ευρώ ανά MWh.

    Δηλαδή, η αμοιβή του φυσικού αερίου είναι τουλάχιστον 20% ακριβότερη από τα αιολικά πάρκα και 15% ακριβότερη από τα νέα Φ/Β.

    Ο καταναλωτής επίσης επιβαρύνθηκε αδικαιολόγητα και για την Μεγάλη ΣΗΘΥΑ της «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε.» (130MW) η οποία απόλαυσε εγγυημένη τιμή περί τα 102 ευρώ ανά MWh και επιβάρυνε το έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ κατά 60 εκατομμύρια Ευρώ μέσα σε ένα μόνο έτος.

    Άρα αλλού πρέπει να βρουν τους «ενόχους» για την αύξηση των λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω ΕΤΜΕΑΡ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα Φ/Β και οι Α.Π.Ε. δεν έχουν καμία σχέση, έχουν ήδη συνεισφέρει οικονομικά πολύ περισσότερο από όσο τους αναλογεί, ενώ «λεφτά υπάρχουν» στην εξακολουθούμενη πριμοδότηση των ιδιωτικών μονάδων φυσικού αερίου που κάποια στιγμή θα πρέπει να επιστραφούν και να ελαφρύνουν τους καταναλωτές της ΔΕΗ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Πληρωμη Ιουλιος στην Πειραιως για παρκο Λακωνιας 3600 στις 10:05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΙΟΥΛΙΟ ? ΑΠΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ,ΟΙ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Θεσσαλονίκη Πειραιώς 20kw 572€ (τιμολόγιο έναντι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Πλήρωσε η Πειραιώς. λίγο πάνω από 3000€. Το καινούριο είναι ότι κράτησε 3 ευρώ για προμήθεια εμβάσματος ,λέει.
    δεν του πιάνεις πουθενά τους ξεφτίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντος και εμενα μου εκανε εντυπωση αυτο. Αραγε ειναι νεο απο την τραπεζα ή απο τον ΛΑΓΗΕ? Φανταζομαι πως ειναι απο ΛΑΓΗΕ διοτι οταν κανεις εμβασμα απο αλλη τραπεζα ( ΕΘΝΙΚΗ) σε ρωταει "δικα σου εξοδα ή του παραληπτη" , οποτε μαλλον εριξε σε εμας το κοστος.

      Διαγραφή
  121. Πειραιώς- Ξάνθη- 100 KW 3750 εναντι Σημερα 10:50

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ