Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Προς ΛΑΓΗΕ: Κύριε Μπότση - Εγώ πότε θα πληρωθώ;

Και οσο μιλάμε για το νομοσχέδιο και εχουμε βαλει στη ζωή μας τους δικηγορους, η ζωή συνεχίζεται και οι πληρωμές του ΛΑΓΗΕ γίνονται με πολύμηνη καθυστέρηση. Και ειδικά οι καθυστερησεις με βεβαίωση οφειλής! Δεν φτανει οτι εχεις τον μόνιμο βραχνα του φπα στην εφορία, χρειάζεσαι και ανανεωμένη φορολογική ενημερώτητα καθε φορά. Ως εκτουτου μια αλυσίδα καθυστέρησης ενεργειών συμβάλει στο φαύλο κυκλο του να χρωστάς, να πληρώνεσαι να χρωστας! Οταν δεν εχεις πληρωθεί τον Ιούνιο του 2013 ακόμα τι κανεις;  Γράφεις στον Κύριο Μπότση του ΛΑΓΗΕ και παρακαλάς για τα αυτονόητα. Θα διευθετηθεί; ηλιος  
 
Κύριε Μπότση ονομάζομαι Νικολαος Λόης και είμαι παραγωγός 100kw. Εδώ και ένα μηνά εχω στείλει βεβαίωση οφειλής από την εφορία για να πληρωθώ για τον μηνά Ιούνιο σήμερα πλέον ο Λαγηε πληρώνει και των Ιούλιο.

Οπως γνωρίζετε πρέπει πρώτα  να πληρωθεί η βεβαίωση οφειλής και μετα να βγάλω νεα ενημερότητα για να πληρωθώ το υπόλοιπο ποσό. Έχει περάσει ένας ολόκληρος μήνας από τότε που πληρώθηκε ο Ιούνιος ξεκίνησε και ο Ιούλιος και εγω ακόμα περιμένω.

Στις 4 Απριλίου θα λήξει και η ασφαλιστική μου ενημερότητα, και λογω οφειλής θα είναι και αυτη  με παρακράτηση ποσοστού με αποτέλεσμα να έχουμε πάλι χρονοβόρες διαδικασίες.

Πέστε  μου τη έχω κάνει λάθος για να το διορθώσω.


 Σας λέω και πάλι ότι είμαι ειλικρινά σε ιδιαίτερα  απελπιστική κατάσταση νιώθω ότι έχω μια θηλιά στο λαιμό μου, η κατασταση μου ειναι οριακη.
 Σας παρακαλώ να κάνετε ότι μπορείτε. 


Συγγνώμη για την ενόχληση αλλά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.
Το τηλεφωνο μου ειναι 6937075777


Με εκτίμηση Νικόλαος Λόης




Υ.Γ. Εκτός από τις καθυστερήσεις(6-7 μηνών)στις πληρωμές που έχει  ο ΛΑΓΗΕ εγώ είμαι και 2 μήνες επιπλέον πληρωμές πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ