Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Που το πάει το ΥΠΕΚΑ με το «κούρεμα» στα φωτοβολταϊκά;

ΑΠΟ : ΣΤΕΛΙΟΣ ΨΩΜΑΣ
Να το κάνουμε 45%. Και γιατί 45%; Καλά, τότε να το κάνουμε 35%. Όχι δεν μιλάμε για παιχνίδι, για το μέλλον χιλιάδων ανθρώπων και επιχειρήσεων μιλάμε. Και τα νούμερα αφορούν φυσικά στα ποσοστά περικοπών στις ταρίφες υφιστάμενων έργων φωτοβολταϊκών που κατά καιρούς ρίχνει στο τραπέζι το ΥΠΕΚΑ, στο πλαίσιο ενός ιδιότυπου δήθεν “δημόσιου διαλόγου”. Ας παίξουμε λοιπόν με τα νούμερα και ας δούμε μερικές αλήθειες πίσω απ’ αυτά.

Δεδομένο πρώτο. Οι καθυστερήσεις πληρωμών του ΛΑΓΗΕ προς τους παραγωγούς ΑΠΕ είναι σήμερα 6-7 μήνες. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε πάνω από 1 δις ευρώ. Με βάση το τελευταίο Μηνιαίο Δελτίο Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ (Ιούλιος 2013) το συσσωρευμένο χρέος του ΛΑΓΗΕ προς τους παραγωγούς ΑΠΕ θα είναι στο τέλος του έτους 445 εκατ. ευρώ (ή 487 εκατ. ευρώ αν υπολογίσει κανείς και τα διαφυγόντα έσοδα από το Τέλος ΕΡΤ, λόγω των γνωστών εξελίξεων). 
Του λείπει 0,5 δις και τους παρακρατά 1 δις λοιπόν. Και τα υπόλοιπα που πάνε, θα αναρωτηθεί κανείς; Προφανώς για την κάλυψη της ρευστότητας σε άλλα κανάλια της ενεργειακής αγοράς, αφού όλοι χρωστάνε σε όλους. Με άλλα λόγια, οι παραγωγοί ΑΠΕ καλύπτουν εμμέσως τις τρύπες της ΔΕΗ και των λοιπών παικτών της ενεργειακής αγοράς. Κι ενώ συμβαίνει αυτό, όλοι πυροβολούν τις ΑΠΕ και κυρίως τα φωτοβολταϊκά. Φωνάζει ο κλέφτης...
Το πρόβλημα του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ είναι διττό. Αφορά τόσο στο συσσωρευμένο χρέος του ΛΑΓΗΕ προς τους παραγωγούς, για απαιτήσεις παρελθόντων μηνών, όσο και στη δυνατότητα του ΛΑΓΗΕ να διατηρεί τον Ειδικό Λογαριασμό ΑΠΕ ισοσκελισμένο και μη ελλειμματικό, σε βάθος 20ετίας.
Σε ότι αφορά στο συσσωρευμένο χρέος, να σημειώσουμε ότι αυτό είναι χρέος του ΛΑΓΗΕ προς τους παραγωγούς και όχι προς το Δημόσιο, τις Τράπεζες ή κάποιον τρίτο.  Δεν είναι λοιπόν λογικό να απαιτεί ο ΛΑΓΗΕ εισφορά από τους παραγωγούς για να αποπληρώσει το χρέος του προς αυτούς. Εκείνο που μπορεί να ζητήσει, είναι πιθανώς μια κοινά συμφωνημένη προσωρινή παράταση αποπληρωμής αυτού του χρέους. Σήμερα οι καθυστερήσεις στις πληρωμές είναι 6-7 μήνες. Αν συμφωνηθεί η προσωρινή παγίωση μιας χρονοκαθυστέρησης της τάξης των 3-4 μηνών στην πληρωμή των παραγωγών, το χρέος θα μηδενιστεί αυτόματα λογιστικά. Οι Τράπεζες από την πλευρά τους θα μπορούσαν να δώσουν μια αντίστοιχη περίοδο χάριτος στους δανειολήπτες. Μακροπρόθεσμα, και εφόσον η βιωσιμότητα του Ειδικού Λογαριασμού το επιτρέψει, θα μπορούσε η περίοδος αποπληρωμής να συντμηθεί και πάλι.
Σε ότι αφορά στο μεσοπρόθεσμο ισοσκελισμό του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ, τα οικονομικά στοιχεία που έχει δημοσιοποιήσει ο ΛΑΓΗΕ αλλά και οι σχετικές μελέτες που έχει εκπονήσει για λογαριασμό του ΣΕΦ το Πολυτεχνείο της Θεσσαλονίκης, υποδεικνύουν ότι το χρηματοδοτικό κενό (δεδομένων των λοιπών πόρων, δηλαδή του ΕΤΜΕΑΡ, του τέλους λιγνίτη, των δικαιωμάτων εκπομπών κ.λπ, όπως προβλέπονται από την υφιστάμενη νομοθεσία) είναι της τάξης των  450 εκατ. ευρώ ετησίως. Το ποσόν, συνεπώς, το οποίο πρέπει να αναζητά το ΥΠΕΚΑ από την πρόσκληση που απηύθυνε προς τους παραγωγούς για συναινετική εξεύρεση λύσης, είναι μόλις το 65% αυτού που ανακοίνωσε (700 εκατ. ευρώ) κι αυτό γιατί ένα μεγάλο μέρος των πόρων του Ειδικού Λογαριασμού για τις ΑΠΕ κατευθύνεται σε άλλες ανάγκες της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας που δεν σχετίζονται με τις ΑΠΕ. Στην πραγματικότητα, η οικειοθελής συμμετοχή των παραγωγών φωτοβολταϊκών (συμπεριλαμβανομένων των οικιακών), σε μια μείωση των εγγυημένων τιμών μεσοσταθμικά της τάξης του 30% (στα επίπεδα δηλαδή της υφιστάμενης έκτακτης εισφοράς), σε συνδυασμό με την αντίστοιχη ρύθμιση για τις λοιπές ΑΠΕ (10%), επαρκεί για τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη σταθεροποίηση του Ειδικού Λογαριασμού.
Οι παρακάτω πίνακες δείχνουν τα στοιχεία εσόδων-εξόδων του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ που βασίζονται στο Μηνιαίο Δελτίο Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ (Ιούλιος 2013), τροποποιημένο σύμφωνα με το σκεπτικό που αναπτύχθηκε παραπάνω:
Σε κάθε περίπτωση, είναι παράλογο να ζητείται από τους επενδυτές να συμμετάσχουν εθελοντικά σε ένα “κούρεμα” μεγαλύτερο από το απολύτως απαραίτητο για τη “διάσωση” του ΛΑΓΗΕ ή από την ήδη καταβαλλόμενη επαχθή έκτακτη εισφορά, αφού αυτό θα τους οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή, την οποία φυσικά δεν πρόκειται να αποδεχθούν. Άλλωστε, ακόμη και το Μνημόνιο (κεφ. 6.1.4. παρ. 3) αναφέρει πως τα όποια μέτρα δεν θα πρέπει να θέτουν εν κινδύνω τη βιωσιμότητα των επενδύσεων.
* Ο Στέλιος Ψωμάς είναι Σύμβουλος σε θέματα Ενέργειας και Περιβάλλοντος.

78 σχόλια:

  1. ο αδελφος μου εχει φ.β στην στεγη που του εχουν στηχησει 26.000 και του αποφερουν 7500. Πυστευουν εκει στο υπεκα οτι εγω με το 100 αρι που μου εχει στηχησει 100.000 σε μετριτα και 120.000 σε δανειο θα υπογραψω να περνω λιγοτερα απο τον αδελφο μου?? οσο και να μας ψεκαζουν δεν εχουμε χαζεψει τελιως.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ίσως δεν κατάλαβα καλά ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος , ο κύριος Ψωμάς μας λέει στην αρχή πώς είναι άδικη η μεσοσταθμική μύωση 35% που θέλουν να περάσουν στα φωτοφολταικά από τις προτάσεις του ΥΠΕΚΑ για να σωθεί ο ΛΑΓΗΕ , και από την άλλη μας λέει πως για να λυθεί το πρόβλημα πρέπει να δεχθούμε 30% μύωση μεσοσταθμικά για όλο το υπόλοιπο τις 20ας μας , δηλαδή να δεχθούμε όλοι μύωση στις ταρίφες 5% λιγότερο από αυτό που προτείνει αυτές τις ημέρες το ΥΠΕΚΑ και δεν πρέπει να ζήτα το ΥΠΕΚΑ περισσότερο μύωση γιατί είναι άδικο , αυτή είναι η πρόταση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OXI BEBAIA. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ. ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ. ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ. ΤΕΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστός ο 8.22. Μην ακούτε κανέναν εγκάθετο του υπουργείου. Δεν τους χαρίζουμε ούτε λεπτό του ευρώ. Δε φταίμε εμείς για αυτό το χάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο Στέλιος Ψωμάς Υπουργικός Σύμβουλος σε θέματα Ενέργειας και Περιβάλλοντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παπακυριακού Γιάννης23 Αυγούστου 2013 στις 10:55 π.μ.

    Μας έχουν βάλει όλους στη λογική οτι επειδή τα νούμερα δεν βγαίνουν πρέπει να την πληρώσουμε εμείς.Μπορεί κάποιος να μου πει ΠΟΥ επιτέλους λέει στη σύμβαση που υπογράψαμε οτι αν το ταμείο τους έχει πρόβλημα,εμείς θα πρέπει να αναλάβουμε να το στηρίξουμε;;;
    Στην gazprom επειδή η ΔΕΠΑ έχει έλειμα ΤΟΛΜΑΝΕ να τους κουρέψουν το χρέος,να τους πληρώνουν με 6 μήνες καθυστέρηση,να τους βάλουν έκτακτη εισφορά ή να τους κουρέψουν την ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ τιμή πώλησης του αερίου;
    Την gazprom δεν την αγγίζουνε γιατί ξέρουν πως αν τολμήσουν θα τους αλλάξει τα φώτα,ενώ στον μικροεπενδυτή δεν θα κουνηθεί φύλο!Ξεχνάτε όμως κάτι κύριοι του ΥΠΕΚΑ.Εταιρεία είναι η gazprom,εταιρεία κι εγώ.Πειράξτε τη σύμβαση που υπογράψαμε και θα δείτε δικαστήριο που θα σας κάνω εγώ,έστω και μόνος μου..από τώρα σκέπτομαι το κατηγορητήριο...αθέτηση σύμβασης,παράνομη έκτακτη εισφορά,παράνομο deal,κοροιδία,εμπαιγμός,καθυστέρηση σε πληρωμές που οδήγησαν σε οικονομικό αδιέξοδο και στην οικονομική μου καταστροφή,ψυχική οδύνη,καταπάτηση κάθε νόμου που ψήφισαν και πάει λέγοντας.5 χρόνια θα πάρει??10?θα το κερδίσω.
    Με έχετε βάλει να τσακώνομαι με τον κάθε άλλο επενδυτή,παλιό,καινούργιο,αγρότη,οικιακό.Ήταν δουλειά μου να σας κάνω εγώ οικονομοτεχνική μελέτη αν σας βγαίνουν τα κουκιά?
    Το αέριο πληρώνεται με επιδοτήσεις,το ποσό υπερ ΑΠΕ και νυν ΕΤΜΕΑΡ δεν πάει όλο στις ΑΠΕ,στην οριακή τιμή του συστήματος δεν υπολογίζατε ποτέ αυτή των νησιών που καίνε πετρέλαιο,περάσατε ΣΥΘΥΑ οτι σας κατέβαινε και έρχεστε και μου λέτε οτι έχετε έλειμα?και ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ?
    Χέστηκα ΤΙ θα κάνετε και ΠΩΣ θα το κάνετε!και βρείτε λύση.Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος να βρω ΠΩΣ θα μειωθεί το έλειμα που δημιουργήσατε,ΟΥΤΕ ΕΓΩ θα επομισθώ τα δικά σας λάθη.
    Πέρυσι όταν ακούσθηκε το θέμα με την έκτακτη,παίζαμε με τα ποσοστά.θα είναι 10%-20%-30%-40%....
    ΠΑΛΙ τον ίδιο ακριβώς μήνα μας κάνετε το ίδιο πράγμα..αν θα είναι μεσοσταθμικά 10%-20%-60%.
    ΠΑΛΙ παίζεται με τον υπομονή μας και τα νεύρα μας.
    ΠΑΛΙ μας κοροιδεύετε μια με το θέμα του ελείματος και μια με το ποσοστό.
    ΠΑΛΙ καλείτε τους συλλόγους που δήθεν μας αντιπροσωπεύουν για να βρείτε λύση!
    ΜΑ είστε σοβαροί?
    Ισχυρίζεστε δε, οτι πρέπει να γίνει το ΝΕΟ DEAL και να το δεχθούμε γιατί δεν βγαίνει το έλλειμα,επειδή δεν μπορεί να ανέβει άλλο το ΕΤΜΕΑΡ.Γιατί μας λέτε οτι θα πρέπει να ισχύσει η όποια μείωση στην τιμή πώλησης για το υπόλοιπο της σύμβασης μας ΜΕΤΑ το 2014?αν μέσα σε 1-2-χρόνια το έλλειμα εξαφανισθεί σημαίνει οτι ο λογαριασμός υπέρ ΑΠΕ θα έχει ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ μετά το 2014.Αυτό τι θα γίνει?θα το χαρίσουμε ΥΠΕΡ ΛΑΓΗΕ?
    Να σας πω εγώ τρόπους να μειωθεί το περιβόητο έλλειμα σας?
    1.Να βάλετε τη ΔΕΗ που εκμεταλλεύεται και εξορύσσει όλο το λιγνίτη της χώρας ΤΖΑΜΠΑ να πληρώνει γι αυτόν και τα έσοδα να πηγαίνουν υπερ ΑΠΕ.Τα βρήκατε τα λεφτά τώρα ή όχι?αλλά σε στιγμή που θέλετε να πουλήσετε και τη ΔΕΗ που να τολμήσετε να το κάνετε...
    2.Με το αέριο?της ΣΥΘΥΑ?αλλά κι αυτές που να τις αγγίξετε!προτιμάτε τις 5 μεγάλες οικογένειες στην Ελλάδα από χιλιάδες επενδυτές που είναι σε απόγνωση.
    Είστε ΜΑΦΙΑ κύριοι και μάλιστα η μεγαλύτερη που υπάρχει.Γιατί σε άλλες χώρες όλοι ήξεραν οτι υπάρχει μαφία.Στην Ελλάδα μου πήρε 15 χρόνια για να το καταλάβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστός. Επίσης ας σκεφτούν ότι, αν επιλέξουν σαν υπουργείο να μην σεβστούν τα συμβόλαια και να παίξουν εκβιαστικά, γνωρίζουμε κι εμείς τρόπους να παίξουμε εκβιαστικά. Αν θέλουν πεζοδρόμιο και νύχτα, θα βρουν πεζοδρόμιο και νύχτα.
      Όποιος τολμά να παίζει με την επιβίωση της οικογένειάς μας, να ξέρει ότι δεν έχουμε να χάσουμε ΤΙΠΟΤΑ.

      Διαγραφή
  7. πεσ τα γιαννη.τι νομιζουν?οτι αν μας εκβιασουν θα υπογραψουμε?οχι...οσα μπαινουν τοσα θα παιρνουν οι τραπεζες.θα κανω κ 1 ωραιο δικαστηριο για τοκους κ τα λοιπα οδυνες ...κτλπ κ αστους να λενε βγια πρωτογενες πλεονασμα.αφου εισπραττουν το φπα απο ολους τους κλαδουςκ δεν πληρωνουν κανεναν.το αλλο με τον τοτο το ξερετε?ο μυτιληναιος με το φυσικο αεριο ειναι α.π.ε χαχαχαχα .ουστ κλεφτες.ρε τι νομιζουν θα δουν ψηφο ξανα?χαχαχαχα
    ασημακηηηη δικαστηριο θα σου κανω για καταχρηση εξουσιας κ εκβιασμο .πως?ως εταιρια.νομικο προσωπο.ξυπνα ασημακηηη..αυτα που ονειρευεσαι να κανεις ως υπαλληλισκος του φυσικου αεριου ξεχνα τα
    τον ειδες τον παπακωνσταντινου? ε κοντα εισαιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυριε Παπακυριακου να αγιασει το στομα σου και γω μια απο τα ιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυριε παπακυριακου μπραβο σου γιατι μεσα απο λιγες αραδες αλλα εμπεριστατωμενα και με στοιχεια ατρανταχτα τους δινεις να καταλαβουν αυτους τους κυριους του υπεκα οτι οσες πιεσεις και να μας ασκησουν δεν θα υποκυψουμε. Ειναι ακαπνοι και το μονο που σκεφτονται ειναι πως θα ζουν παρασιτικα εις βαρος αλλων. Επενδυσαμε εν μεσω κρισης με 100% δανειο γιατι εχουμε παιδια ανεργα και τον κοπο μας μεχρι να στηθει και να λειτουργησει ο σταθμος δεν θα τα χαρισουμε σε κανεναν.Κωστας αγροτης ΘΕΣΣΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφου το ΥΠΕΚΑ μιλησε με τραπεζες,δλδ χωρις τον νοικοκυρη δλδ εμας,το εδεσε κομπο οτι ναι παμε για μειωση...Ποια μειωση??Μειωση τιμης π ειναι ξεκαθαρη σε συμβαση? Γτ δε πατε στον Οπαπ,στο 33% του οποιου πουλησατε,υπογραψατε συμβαση και πειτε τ,ααα καναμε λαθος,πρεπει να μας δωσετε πιο πολλα λεφτα γτ δε τα υπολογισαμε σωστα..Και εδω το ιδιο κανετε κυριοι..Τετοιες επενδυσεις θελατε τοσο καιρο? Επενδυστε,υπογραψτε συμβασεις και μετα απο λιγα χρονια,ουπς καναμε λαθος..Τα ψεματα τελειωσαν...Ηδη καρακουνηθηκατε βλεπω,το 45 το κανατε 35 %.Πραγμα που σημαινει πως δε ξερετε να κανετε καν βασικους υπολογισμους!!!!Μπορει βεβαια να ξερετε,αλλα δε κατασταλαξατε ακομα τι ποσοστο θα φατε και εσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχουμε προσφερει 6μηνο ατοκο δανεισμο στον λαγηε, εχουμε απωλεια 30% επι του τζιρου, εχουμε πληρωσει ολοκληρο το φ.π.α και φορολογηθηκαμε εξ'ολοκληρου για τα τιμολογια.
    Τι αλλο πρεπει να κανουμε να στησουμε και ....!!!
    Με απλα μαθηματικα 100kw εχει προσφερει 26000€ σε τζιρο 68000!!'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητοί Συνάδελφοι
    Είμαι καινούργιος επενδυτής (επενδυτή θεωρώ τον εαυτό μου, όχι σαν μερικούς που δηλώνουν...... αγρότες παρασυρμένοι από υποσχέσεις πολιτικών ή Ελληνες πατριώτες, που έβαλαν τα λεφτά τους για να βοηθήσουν την Πατρίδα....)
    Στον λιγο καιρό που παρακολουθώ τα όσα γραφονται κατά καιρούς, διαπίστωσα ότι ο Κος Παπακυριακού, αρκετά αξιόπιστος για μένα, είναι από τους λίγους που και πράγματα γνωρίζουν,αλλά και νομίζω ότι, αν συμφωνείτε, μπορεί να βοηθήσει όλους μας. Πώς, θα αναρωτηθούν πολλοί. Μα, με το να οργανωθούμε. Κάποιος θα πρέπει να αναλάβει μέσω δικηγόρου να δημιουργήσει κάποιο σύνδεσμο, φορέα ή όπως αλλοιώς τον ονομάσουμε, που θα εκπροσωπεί όλους όσους θεωρούν ότι δεν τους εκπροσωπούν οι υπάρχοντες σύνδεσμοι και φορείς, οι οποίοι πιθανόν, για να μην πω με βεβαιότητα, μπορεί να παίζουν παιχνίδια σε βάρος μας. Αυτός νομίζω ότι μπορεί να είναι ο Κος Παπακυριακού, αν το θέλει βέβαια κι αυτός. Αν κάποιος συνάδελφος έχει κάτι άλλο να προτείνει, ας το πει όσο είναι καιρός. Με το ΘΑ (θα τους κάνω δικαστήριο, θα τους καταψηφίσω, θα βγούμε στους δρόμους κλπ), δεν γίνεται τίποτα. Εξώδικο χρειάζεται στον ΛΑΓΗΕ και στους Υπουργό και Υφυπουργό ΥΠΕΚΑ, με κοινοποίση στον Εισαγγελέα για να βγούν και να μας πουν: πώς δημιουργήθηκε το έλλειμμα,σε τί ποσοστό ευθύνονται τα Φ/Β, πού πάνε τα λεφτά του ΕΤΜΕΑΡ, για πόσο καιρό θα πληρώνουμε τα χαράτσια κι ένα σωρό άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παπακυριακού Γιάννης24 Αυγούστου 2013 στις 11:01 π.μ.

    Κάποτε το προσπαθήσαμε....Μίλησα με αρκετό κόσμο,ήμουν αμέτρητες ώρες στο τηλέφωνο αλλά στο τέλος αποθαρρύνθηκα.Απογοητεύτηκα τελείως από τον Έλληνα σαν άνθρωπο.Ήταν το καιρό που άρχισαν να δημιουργούνται σύλλογοι υπερασπίζοντας ΜΟΝΟ τα αγροτικά.Κάποιοι μάλιστα σκέφτηκαν οτι πήγα να κερδίσω από αυτή την υπόθεση.
    Σαν Έλληνες έχουμε τόσα θετικά,τόσα πλεονεκτήματα κι αρετές, αλλά και ένα τεράστιο μειονέκτημα που διαγράφει όλα τα παραπάνω.Ο κάθε ένας θέλει να ηγείται,να νομίζει οτι είναι πιο έξυπνος από τους υπόλοιπους και το κυριότερο,να βγάζει το μάτι του άλλου.
    Γι αυτό και το διαίρει και βασίλευε πάει τόσο καλά σε αυτή τη χώρα!
    Το να δημιουργήσουμε άλλον ένα σύλλογο είτε 100 είτε 300 ατόμων,δεν πιστεύω οτι θα έχει το αποτέλεσμα που θέλουμε.
    Πρέπει να καταλάβει ο κάθε πρόεδρος-σύλλογος,οτι έτσι διαιρεμένοι όπως πάμε δεν κερδίζουμε τίποτα.Τί πετύχαμε στα τελευταία 2,5 χρόνια που υποτίθεται έχουμε συλλόγους;
    Καθυστέρηση στις πληρωμές,να μην ξέρουμε πότε θα ξαναπληρωθούμε,αβεβαιότητα για το αύριο,έκτακτη εισφορά και...νέο deal.Δηλαδή αν δεν τους είχαμε τι χειρότερο θα μας είχε συμβεί;
    Πρέπει ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ αρχικά να καταλάβουμε οτι ανήκουμε στον ίδιο παρανομαστή.Όλοι επενδύσαμε στην πράσινη ενέργεια,δεν τζογάραμε ούτε στο καζίνο,ούτε αγοράσαμε μετοχές και ομόλογα.Σίγουρα πήραμε ένα ρίσκο κάνοντας αυτή την επένδυση.Άλλο όμως ρίσκο και άλλο να μου σπας εγγυημένη τιμή-σύμβαση και να μην με πληρώνεις και να μου βάζεις έκτακτη εισφορά.
    Υπάρχει κάποιος από εμάς που δεν ανήκει στην παραπάνω κατηγορία;Είτε αγρότης,είτε μη,είτε με 20kw/p είτε με 5MW/p;παλιός ή νέος;
    Αντί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να κατανοήσουμε οτι βράζουμε στο ίδιο καζάνι έχουμε τους έξυπνους..
    α)εγώ παλιός και πλήρωσα πολλά
    β)εγώ καινούργιος και πήρα δάνειο με μεγαλύτερο επιτόκιο και μου χρωστάει η κοινωνία (αν είναι δυνατόν)
    γ)εγώ είμαι πιο έξυπνος και θα καταφέρω να φάνε κούρεμα οι άλλοι κι εγώ λιγότερο..
    ΕΛΕΟΣ!
    Ας αρχίσουμε επιτέλους να σκεπτόμαστε οτι ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    Έχουμε να κάνουμε με μαφία.Κι εγώ εμπιστοσύνη στη μαφία άλλο δεν δίνω.
    ΔΕΝ δέχομαι κανένα deal σε στιγμή που στρεβλά υπολογίζουν το έλλειμα.
    ΔΕΝ τους έχω καμία εμπιστοσύνη!Άλλα θέσπιζαν το 2008,άλλα το 2010 ,άλλα πέρυσι και άλλα τώρα.Και ποιός μου λέει οτι θα υπογράψω νέο deal και σε 1-2 χρόνια δεν θα το αλλάξουν πάλι,δήθεν εθελοντικά,επειδή πάλι τα κουκιά δεν τους βγήκαν;;;
    Αν το 80%-90% δεν υπογράψει το λεγόμενο deal τι θα κάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΧΑΡΩ ΨΕΥΤΟΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΥΠΕΡΑΠΟΔΟΣΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΊΖΟΥΝ ΠΟΣ ΘΑ ΚΆΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣΙΝΤΙΡΙΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΣ ΤΟΝ 800 ΕΥΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΌΣΗ ΔΙΚΙΟ. ΜΑΘΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΛΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΡΤ???? ΑΠΟΡΙΦΘΙΚΕ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΎ ΤΗΣ ΛΗΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΛΈΕΙ. ΘΗΜΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΛΑΓΗΕ ΑΥΤΟ!'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τη λίστα του Παπακυριακού φεύγαμε σαν τα ποντίκια από τις μαλακίες που γραφόντουσαν και στελνόντουσαν με Μαιλ. Δεν έχουν καμία ελπίδα τέτοιες κινήσεις όπου ο κάθε άσχετος γράφει τη μαλακία του και άντε να του εξηγήσεις και να τον μεζέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχουμε μεγαλυτερο προβλημα απο την στιγμη που το ελλειμα του λαγηε εγινε μνημονιακη υποχρεωση. Υπαρχει περιπτωση οταν φτασουμε στο ΣτΕ ο υπουργος οικονομικων να επικαλεστει "δημοσιο συμφερον" οπως εκανε με το χαρατσι της Δεη.
    Οποτε πιστευω οτι θα πρεπει να επικεντρωθουμε στο να αποδειξουμε τον εσφαλμενο τροπο υπολογισμου του χρεους και επισης οπως προανεφερα να αποδειξουμε οτι τα φωτοβολταικα εχουν προσφερει σχεδον το 1/3 του τσιρου τους μεσα σε ενα χρονο για την σωτηρια του λαγηε.
    Θα πρεπει και καποιοι ιθυνοντες να αναλαβουν επιτελους τις ευθυνες που τους αναλογουν.!!
    Ειχα προτεινει και παλιοτερα κεφαλαιοποιηση των δανειων των φωτ/κων εκδοση ομολογων πληρωμη των τραπεζων με ομολογα και μετα να συζητησουμε για τα υπολοιπα χρηματα. Δεν μπορουμε να ειμαστε ολα τα χρονια ερμαιο του καθε καραγκιοζη πολιτικου με τις τραπεζες απο πισω να μας ξευτιλιζουν. Οσο για τα ιδια κεφαλαια που ριξαμε φοροαπαλλαγη για τα επομενα 5 χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μνημονιακη υποχρεωση εγινε επειδη το προτεινε η κυβερνηση στη τροικα στο πλαισιο εξορθολογισμου και οχι η τροικα στην κυβερνηση...Απλα τ δεχτηκε ως μετρο η τροικα.Και αναφερει ρητα οτι οι επενδυσεις πρεπει να ειναι βιωσιμες...Αλλωστε τ γραφει ξεκαθαρα οτι η μειωσει γινεται ωστε να μην επιβαρυνθουν αλλο οι καταναλωτες..Αν επιβαρυνθουμε δλδ ολοι κατα 3 ευρω παραπανω,οπως πχ εκαναν με διοδια πχ απο 2 σε 2,40 ευρω,ε νομιζω πως λυθηκε το θεμα..Προφανως το ΥΠΕΚΑ,θελει να βαλει και αλλους μεγαλους καρχαριες στις ΑΠΕ μολονοτι εχουν εκπληρωθει οι στοχοι για το 2020...Βλεπε FAST TRACK....

      Διαγραφή
    2. diavaste to apokato email apo ton epitropo energias prin kanaxrono...
      kai kati alo ,I troika zitise apo tin ellada na plirosoun to elima mexri to 2014 ,to pos omos to afisane stin kybernisi ,auto to pliroforithika apo ton idio ton Roy Dickinson melos tis TSK FORCE TROIKA GREECE sto grafio tou to 2012...
      prepei na paroume sylogika apofaseis kai na kinithoume dikastikos ala me ta pola somateia kai tis diafoneies den tha petyxoume typota....



      Hans van Steen
      Head of Unit
      Renewables and CCS policy - ENER/C1
      Directorate General for Energy
       DM24 04/138
       + 32 2 295 37 98
       + 32 2 296 42 54


      Dear Mr Danikas,

      Thank you for your recent mail regarding the support scheme for solar PV installations in Greece.

      As you are surely aware, the European Commission is in regular contact with the Greek authorities in order to improve the investment conditions in the Greek renewable energy sector. The insights on experiences given to us by market actors like yourself are valuable information to make these discussions as fruitful as possible.

      If your allegations as regards the administration of payments to producers of electricity from renewable energy sources were to prove correct, this would be a serious issue, which would first and foremost have to be followed up by the Greek anti-corruption authorities and the Greek judiciary. Accordingly in your mail you have not mentioned any specific breach of EU law. Would you wish to file a formal complaint regarding a specific breach of EU law, you will find additional information on the Commission’s website http://ec.europa.eu/eu_law/your_rights/your_rights_en.htm.

      As regards considerations of the Greek government to introduce a specific tax on existing renewable energy investments, we share your concerns about their potential impact on investor’s confidence in the overall framework. We have therefore raised this with the Greek government at several occasions, advising them to refrain from introducing such measures altering investment conditions. We are currently preparing a guidance document for Member States on support scheme design, which will inter alia address good practice as to the development and adaptation of support schemes in order to avoid any disruptive changes. In a workshop held with Member States in Brussels last week, these issues were discussed intensively.

      Kind regards,

      Hans van Steen


      From: Roy.DICKINSON@ec.europa.eu [mailto:Roy.DICKINSON@ec.europa.eu]
      Sent: Monday, October 22, 2012 11:04 AM
      To: danikas@me.com
      Cc: Ben.Van-Houtte@ec.europa.eu; Georgette.LALIS@ec.europa.eu; Robert.LORENTZ@ec.europa.eu
      Subject: RE: SERIOUS obstacles within the solar power investment policy in Greece needs investigation.

      Dear Mr Danikas,

      Your correspondence has been forwarded to me by my colleagues in Brussels, and I have been asked to look further into the issues, as a member of the Commission Task Force for Greece.

      I should like to get a clearer picture of the situation on some of the issues you raise, and wonder if you might be available for a meeting at our offices in Athens? If not, perhaps we could speak on the phone?

      Please let me know what would be convenient for you.

      Best wishes

      Roy Dickinson
      Roy Dickinson
      Task Force for Greece - Athens Ooffice
      European Commission
      http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/taskforce-greece/index_en.htm


      Διαγραφή
  17. Παπακυριακού Γιάννης24 Αυγούστου 2013 στις 7:09 μ.μ.

    4:55 H λίστα που φτιάχτηκε τότε δεν έγινε από εμένα.ούτε τη διαχειριζόμουν ούτε υπεύθυνος ήμουν για τα e-mail που στέλνονταν.
    4:36 απάντησε μου σε παρακαλώ για ποιούς ψευτολεβέντες αναφέρεσαι και ποιούς κινέζους?και αν πρόσεξες μιλάω για χρονική διάρκεια 5 και 10 χρόνων συνεπώς δεν θα απευθυνθώ στον δικαστή των 800 ευρώ όπως λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διορθώστε με αν είναι λάθος ο συλλογισμός μου και ο παραλληλισμός μου.
    Το ελληνικό κράτος έπρεπε να κατασκευάσει αυτοκινητοδρόμους. Φώναξε λοιπόν ιδιώτες (κατασκευαστικές εταιρίες), τις έβαλε να δανειστούν από τράπεζες και ξεκίνησαν να φτιάχνουν τους αυτοκινητοδρόμους με αντίτιμο τα διόδια.
    Επίσης το ελληνικό κράτος έπρεπε να παράγει καθαρή ενέργεια με βάση τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει. Φώναξε λοιπόν ιδιώτες τους έβαλε να δανειστούν, να φτιάξουν πάρκα, να παρέχουν την ενέργεια στο δίκτυο, να αναλάβουν τη συντήρηση, με αντίτιμο υψηλότερη τιμή στην αγορά της ενέργειας από το κράτος.
    Όταν ήρθε η κρίση στα φ/β έγιναν τα γνωστά και προγραμματίζονται και χειρότερα.
    Στους δρόμους όχι απλά δεν μειώθηκαν τα διόδια αλλά, υπήρξαν και αυξήσεις με βάση τις συμβάσεις που είχαν υπογραφεί το 2007 και 2008 (λέγε με Σουφλιά). Ποινικοποιήθηκε η μη πληρωμή τους και ανοίγουν συνέχεια καινούργιοι σταθμοί. Και η πιο σημαντική δικαιολογία ότι αυτοί είχαν δάνεια από τράπεζες και κινδύνευαν και οι τράπεζες και οι εταιρίες τους.
    Εκτός του ότι αυτοί είναι ο Μπόμπολας, ο Ιωάννου κλπ γνωστοί, που ορίζουν κυβερνήσεις και υπουργίσκους πως ανεχόμαστε από το ίδιο το κράτος τόσο σοβαρή διαφορά αντιμετώπισης προς επιχειρηματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΎ ΜΙΛΑΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΘΕΝ ΟΛΟ ΔΙΚΑΣΤΙΡΙΑ Α ΚΆΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΛΌΣΕΣ ΕΊΝΑΙ. ΤΕΤΟΙΟΥΣ Η ΛΙΣΤΑ ΣΟΥ ΜΑΖΕΨΕ ΑΦΘΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΦΙΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΣΥΦ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΈΤΑΖΕ ΔΙΚΑΣΤΙΡΙΑ ΣΕ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΌΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΠΛΗΡΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΣΙΜΨΙΦΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ ΣΕ ΒΆΡΟΣ ΜΑΣ ΉΤΑΝ ΚΑ ΑΚΌΜΑ ΕΊΝΑΙ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΕΡΑΣΗ ΤΙΣ 60 ΜΕΡΕΣ ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΣΗ ΠΌΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙ ΟΛΟ ΔΉΘΕΝ ΦΟΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΖΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΕΚΗΝΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΙΛ, ΚΑΠΙΟΙ ΤΑ ΚΙΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ ΚΆΤΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΨΕΥΤΟΛΕΒΕΝΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΑΔΆΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟ ΑΠΟ ΣΗΤΕΊΑ ΚΡΉΤΗΣ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΟΥΝΕ ΤΑ ΟΥΜΠΛΑ ΜΕ ΒΛΑΚΙΕΣ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΠΛΗΡΟΝΟΝΤΕ. ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟ ΚΑΙ ΔΙΘΕΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ. ΛΟΙΠΌΝ ΆΜΑ ΘΑ ΜΠΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΟΙ ΠΡΟΤΗ ΠΑΡΝΟΜΟΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΝΙΣΙΩΝ ΚΑ ΤΑ ΟΙΚΙΑΚΆ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΣΙΜΨΙΦΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΒΆΡΟΣ ΜΑΣ. ΣΙΧΕΝΟΜΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΖΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νομιζω πως ο ΠΟΣΠΗΕΦ ηδη ζητησε παρεμβαση εισαγγελεα,διορθωστε με αν κανω λαθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς 10:27 δεν διαφωνω ετσι και αλλιως η τροικα ζηταει τα χρωστουμενα και οι δικοι μας φωστηρες προτεινουν μετρα. Το προβλημα με τα φωτ/κα ειναι οτι βαλαμε παρα πολλοι "μικροι" και αυτο ειναι προβλημα για τους "μεγαλους" γιατι οι ιστορια με τις ΑΠΕ καποια στιγμη μεσα στα επομενα 5 χρονια θα "τρεξει" με πολυ καλα κερδη. Οποτε πρεπει να μας εξοντωσουν οικονομικα ετσι ωστε να συγκεντρωθει και αυτος ο τομεας σε λιγα ατομα.
    Ωστοσο και η τροικα θα πρεπει να σεβεται την ευρωπαικη νομοθεσια η οποια ψηφιστηκε στα τελη Μαρτιου και αφορα τις πληρωμες των κρατων μελων προς τους προμηθευτες τους (εντος 30 ημερων απο την εκδοση του παραστατικου με επιχειρημα οτι καθυστεροντας τις πληρωμες τιθεται εν αμφιβολο η βιωσιμοτητα των εταιριων με αποτελεσμα συρρικνωση και απολυσεις οι οποιες βρισκονται αντιθετες με την προσπαθεια της Ε.Ε για την καταπολεμηση της ανεργιας).
    Η τροικα δεν ξερει οτι εχει κυρηχθει εσωτερικη σταση πληρωμων στην ελλαδα για να πληρωνονται οι πιστωτες!!!!
    Μας δουλευουν και οι μεν και οι δε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τ ξερει η τροικα οτι δε πληρωνομαστε και εχει δωσει χρονοδιαγραμμα ωστε οι πληρωμες να συμβαδιζουν με οσα αναγραφονται στις συμβασεις μας.Οπως εκανε το ντου ο Σαμαρας στον ΕΟΠΥΥ και ζητησε να πληρωθουν οι οφειλες στους οφειλετες μπορει να κανει και το ιδιο στο ΛΑΓΗΕ...Και οι επαναστασεις απο τους "μικρους" ξεκινησαν αλλα ΕΝΩΜΕΝΟΙ και εχουν κανει θαυματα!!

      Διαγραφή
  23. Η ΠΟΣΠΗΕΦ ΕΙΝΕ ΑΠΑΤΕΟΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΣΥΦ. ΟΥΤΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΛΕΣΑΝΕ ΟΎΤΕ ΤΊΠΟΤΑ. ΤΡΙΣ ΑΡΑΔΕΣ ΔΗΜΟΣΊΕΥΜΑ ΓΙΑ ΝΤΟΡΟ ΓΡΑΨΑΝΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΣ. Η ΚΛΙΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΧΡΙΑΖΕΤΕ ΣΤΟΙΧΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ. ΑΓΓΡΑΜΑΤΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΈΝΑ ΕΙΝΕ, ΆΛΛΑ ΕΓΩ ΟΜΟΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΟ ΠΡΟΕΔΡΙΛΙΚΙΑ. ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΑ ΜΊΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΝΑ ΞΕΡΝΑΣ ΑΛΟΓΟΜΙΓΕΣ ΑΠΙ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΙΛΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κυριε Παπακυριακου δεν σας γνωριζω αλλα απο πολυ καιρο που διαβαζω στο blog τις σκεψεις και τις προτασεις ολων ημων των επενδυτων σε Φ/β πως θα μπορεσουμε να ξεφυγουμε απο αυτη την περιδινηση στην οποια εχουμε περιελθει, πιστευω πως πρεπει να γινει ευρυτερα γνωστο το προβλημα μας πριν παρθουν οριστικες και αμετακλητες αποφασεις απο το υπουργειο με την επικαλυψη του δηθεν διαλογου με τους φορεις που μας εκπροσωπουν.. Προσωπικα πιστευω και αν κανω λαθος διορθωστε με οτι πολλοι απο εμας δεν ειναι μελη οιουδηποτε συλλογου η δεν συμφωνουν με τις θεσεις τους, η τους θεωρουν εγκαθετους,ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, γιατι στην Ελλαδα ζουμε,και απο λαμογια και αλητες πολλοι. Κυριε Παπακυριακου με ολο το σεβασμο θα σας κανω μια προταση. Αναλαμβανετε με την εμπειρια σας και τα στοιχεια που εχετε να δημοσιοποιησετε το προβλημα μας σε εκπομπη της τηλεορασης??? Μονον ετσι θα αναγκασθουν να βγουν και να πουν τι σκεφτονται να κανουν !!!!!!!! Κωστας Θεσσαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κε Κώστας Θεσσαλός είσαι πολύ καινούργιος και εύκολα γίνεσαι παπαγαλάκι. Ο Παπακυριακού για όσους τον είδαμε από την προσπάθεια της λίστας γνώσεις δεν έχει για να παίξει το ρόλο που του ζητάς ή που θα ήθελε. Αν το μπορούσε θα είχαμε έναν ακόμα σύλλογο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. EGW SYNEDESA TO PARKO MOU 500 KW TO GENARI TOY 2013 ME TARIFA 0,37 KAI MOU KOSTISE 700 XILIADES. AN KAI ME SYMFEROUN AYTA POY GRAFEI O PAPAKYRIAKOY AFOU AN THRITHOUN OI SYMBASEIS KANW SE DYO MOLIS XRONIA APOSBESH KAI TA OIKONOMAW TRELA TA YPOLOIPA 18, XERW POS TO SENARIO DEN EXEINKAMIA ELPIDA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. H APORIPSI THS PROSFIGIS THS ERT APO TO STE ANAFEREI OS DIKAIOLOGIA TON EXORTHOLOGISMO TON OIKONOMIKWN THS LEITOYRGIAS THS ERT GIA LOGOUS DHMOSIOU SMFERONTOS. TO IDIO THA GRAFEI KAI GIA LAGHE KAI AYTA POY LEEI O PAPAKYRIAKOU EINSI TRIXES GIA NA TA XASOUME OLA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εξορθολογισμος που?? Σε εμας?? Πληρωνομαστε με παχυλοτατους μισθους και δεν παταμε στην δουλεια μας??Κομματικα κριτηρια μας εδωσαν τις αδειες?? Απεναντιας εχουμε προσφερει παρα πολλα!! Ελειμμα που δε το δημιουργησαμε εμεις "φαγαμε 25-42% εισφορα επι του τζιρου!!! Οχι επι του κερδους αλλα απο το τζιρο!!Τους αρεσε μαλλον αυτο και θελουν ουσιαστικα να τ μονιμοποιησουν,με το new deal,γτ η εκτακτη εισφορα ως εκτακτη δε μπορει να ειναι για παντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ. ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΤΣΑΚΛΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΝΤΕ ΤΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν πρόκειται κανένας να χαρατσώσει τον κοσμάκι για να κάνουν κάποιοι απόσβεση σε 2 χρόνια και να οικονομάνε τα υπόλοιπα 18. Χωρίς κούρεμα για να βγαίνει ο λιγαριαμός χρειάζεται ΕΤΜΕΑΡ 24 ευρώ. Και επαναλαμβάνω πως κανείς δεν θα το πάει εκεί για να οικονομάνε υπερβολικά κάποιοι. Οι ταρίφες έμειναν υπερβολικά ψηλά ενώ το κόστος κατασκευής ξεφτυλιλστηκε τον τελευταίο χρόνο και νάτη η φούσκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 10:51 ΜΗΠΟΣ ΝΑ ΤΙΡΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 5000 MW ΑΔΙΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ETΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤ´Α ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΥΛΊΑΞΟΥΜΕ ΤΕΛΙΩΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 9:46 ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΑΠΟΣΒΕΣΗ?
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΣΕ ΚΟΒΩ Ή ΑΠΛΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ. ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ. ΑΠΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 18 ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΚΟΥΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κυριε 9΄26 ειμαι ενα χρονο στο κουρμπετι.Γραφω ποτε-ποτε ως ανωνυμος.Επισης οπως αναφερω δεν γνωριζω προσωπικα κανεναν. Και κατι ακομη. Δεν ειχα ουτε εχω προσωπικες φιλοδοξιες ουτε ειμαι μελος καποιου συλλογου. Δεν θα παψω ομως να αγωνιζομαι στο πλευρο καθε τιμιου ανθρωπου που εχει τα ιδια συμφεροντα με εμενα και την οικογενεια μου που καταφεραμε με κοπους και θυσιες να επιχειρησουμε για να ζησουμε! Διαβαστε τον 11*27 και θα καταλαβετε ολοι ποιοι ειναι τα παπαγαλακια. Τον πονεσε τωρα τον κοσμακη αν ανεβει το ΕΤΜΕΑΡ στα 24ευρω ..Ας διαμαρτυρονταν τοσα χρονια για τα τιμολογια της ΔΕΗ με τσαμπα λιγνιτη, υπαλληλους υψηλομισθους, δωρεαν ρευμα,διορισμο των παιδιων τους,και ενα εφαπαξ 100-200.000 !!!!!! Εξορθολογισμος πρωτα σε ολο το συστημα παραγωγης και διανομης και να αφησουν τις ΑΠΕ... Κωστας Θεσσαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παπακυριακού Γιάννης25 Αυγούστου 2013 στις 8:27 μ.μ.

    Προς 25/8 8:35
    Κύριε Κώστα,δυστυχώς δεν είμαι ο κατάλληλος από πλευράς γνώσεων στο βαθμό κάποιον άλλων.Η διαφορά μας είναι οτι εγώ ούτε πολιτικές επιδιώξεις έχω,ούτε κάποιον ανάγκη,συνεπώς δεν έχω να φοβηθώ κανέναν.Ακόμα και να έβγαινε όμως κάποιος, με ποιά ιδιότητα θα μιλούσε,αν όχι ως πρόεδρος ενός συλλόγου;Μια φορά αν θυμάμαι καλά βγήκε κάποιος,σε μεγάλο κανάλι, αλλά δεν θα μπορούσα να πω οτι ήταν και ιδιαίτερα λαλίστατος..
    Προς 25/8 9:26
    Δεν προσπαθώ,ούτε επιδιώκω να υιοθετήσω κανένα ρόλο!
    Για να φτιάξεις όμως έναν σύλλογο δεν προυποθέτει μόνο γνώσεις.Προυποθέτει τεράστιο χρόνο,χρήμα,καταστατικό,γραφεία κ.τ.λ. κάτι που εγώ προσωπικά μόνος μου δεν μπορούσα να αναλάβω,ειδικά εκείνο το καιρό.Όσον αφορά τη λίστα κύριε ανώνυμε,σας επαναλαμβάνω οτι βοήθησα μόνο στην ενημέρωση και καταγραφή τον επενδυτών.Πήρατε από εμένα κάποιο e-mail;κάποια ενημέρωση;προφανώς και όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παπακυριακού Γιάννης25 Αυγούστου 2013 στις 8:43 μ.μ.

    Προς 9:46
    Πολύ αμφιβάλλω για τα λεγόμενα σας.Για έναν και μόνο λόγο.Απόσβεση σε 2 χρόνια δεν κάνει κανένα πάρκο!Έχετε υπολογίσει ΟΛΑ τα έξοδα και κάνετε απόσβεση σε 2 χρόνια;
    Για να το δούμε λοιπόν....
    700.000/2=350.000 το χρόνο.Σε στιγμή που έχετε κλειδώσει με 0,37 και έχετε 500kw/p έχουμε :
    350.000/0,37=945.945kw/h το χρόνο/5 δηλαδή 189.189kw/h από 100kw/p. ΣΤΑΘΕΡΟ.
    Εφικτό αλλά πολύ φιλόδοξο.Οι 700.000 που βάλατε είναι όλα μετρητά ή υπάρχει και δάνειο;
    Aν είναι μετρητά τα λειτουργικά σας έξοδα είναι μηδαμινά;
    ΕΦΟΡΙΑ; με τις ταπεινές μου γνώσεις ο συντελεστής για το 2012 ήταν 25% και 10% στα διανεμόμενα,για το 2013 20% και 15% στα διανεμόμενα.Την εφορία την υπολογίσατε ή δεν μπαίνει στη δική σας οικονομοτεχνική μελέτη;
    Απόσβεση παγίων έχετε 5% στα πάνελ και 7% στα υπόλοιπα.(σε κάποια 10%) να τα κάνω όλα 7%?
    Έχετε απόσβεση παγίων 49.000 και λειτουργικά να βάλω ένα αστείο 20.000 ;
    Φορολογήστε λοιπόν για 281.000 (για 350.000-69.000) έχετε λοιπόν ραβασάκι από την εφορία
    281.000Χ20%=56.200 Δείχνετε λοιπόν κέρδη 224.800 τα οποία όμως πρέπει και να τα διανείμετε...οπότε
    224.800Χ15%=33720 (πἀλι εφορία)
    ΟΠΟΤΕ
    350.000 ΤΖΙΡΟΣ
    -20.000 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ
    -56.200 ΦΟΡΟΣ
    -33.720 ΦΟΡΟΣ
    Μας κάνουν 240.280.Συνεπώς όπως βλέπετε με έναν μπακαλίστικο υπολογισμό τα...κουκιά δεν βγαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παπακυριακού Γιάννης25 Αυγούστου 2013 στις 8:48 μ.μ.

    Προς 9:50
    Eσύ δέξου τότε να πάρεις τα χρήματα που έβαλες πίσω μετά από 16 με 18 χρόνια και όλα αυτά τα χρόνια να γίνεις υπάλληλος του κράτους,κι άσε με εμένα να λέω τρίχες γιατί φαίνεται οτι φιλοδοξώ να τα χάσω όλα και δεν το ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παπακυριακού Γιάννης25 Αυγούστου 2013 στις 8:50 μ.μ.

    Προς MG
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.Υπάρχουν κάποιοι που έχουν blog και μπαίνουν/γράφουν τέτοια παραμύθια για να παρασύρουν την κοινή γνώμη.
    Και παίρνει ως παράδειγμα ένα 500kw/p που έχει τεράστια οικονομία κλίμακας έναντι ενός 20kw/p ή 100kw/p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά όπως και παντού στην Ελλάδα τα παπαγαλάκια δουλεύουν γι αυτούς που πληρώνουν, χωρίς βέβαια να αποκλείονται και οι λίγες περιπτώσεις, ηλιθίων. Γιατί ακόμα και για 500ρι πάρκο ούτε τα 700,000 για κατασκευή βγαίνουν, ούτε βέβαια 190.000 ΚWh το χρόνο ούτε καν στην Κύπρο.
      Τέλος πάντων το πρόβλημα δεν είναι αυτοί οι πουλημένοι που υπάρχουν παντού και πάντα. Το πρόβλημα είμαστε όλοι εμείς που ούτε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας δεν μπορούμε. Οπότε μοιρολατρικά αποδεχόμαστε τη μοίρα μας.

      Διαγραφή
    2. MG as prosgeiothoume ligo se tekmiriopoiemenes apantiseis
      exo parko 350kwp to opeio mou edose ston proto xrono leitourgeias (12-13) 220000kwh,ston oropo kathares.an thes sou deixno kai to portal .....
      kai ego prin tin ektati eisfora eixa ypologisei aposbesi to poly se tria xronia (costos 560000)kai klidomenei timi 0,40c/kwh...den eimouna bebaios gia tin forlologia omos...

      Διαγραφή
    3. 220.000 Χ 0,40 = 88.000 Ευρώ το χρόνο
      Πως με 88.000 μικτά έσοδα το χρόνο κάνεις απόσβεση 560.000 ευρώ μέσα σε 3 χρόνια ;

      Διαγραφή
    4. SORRY LATHOS pliktro enoousa 520000kwh :)

      Διαγραφή
  38. Δεν εβαλα σε κανενα κρατος το πιστολι στον κροταφο, να το εκβιασω να δεχτει αυτην την τιμη που κλειδωσα για 20 ετη...Γλαφυρα, σε παραπανω και παλιοτερα Posts, σοβαροι συγγραφοντες, περιεγραψαν ττις στρεβλωσεις και τα υπογεια παιχνιδια που παιζονται. Δεν υπαρχει λογος υπεραναλυσης.

    Οσοι απο εσας συναισθανονται την οργη και την αγανακτηση των περισσοτερων, για την κοροιδια που ηδη εξελισσεται εις βαρος μας και η οποια παει να εξελιχθει σε δαμοκλειο σπαθη πανω απο τις οικογενειες μας, ΕΝΑ οφειλουν να κανουν:

    να μην δεχτουν ΚΑΜΙΑ αλλαγη στις συμβασεις μονομερως.

    Ολα τα αλλα ειναι περιττα.

    Eυχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. O PAPAKYRIAKOY PRAGMATI STERITE GNWSWN. STON YPOLOGISMO TOY XRONOU APOSBESHS YPOLOGIZRI THW APOSBESEIS. KOUNIA POU SE KOUNAGE PALIKARI MOU. OI APOSBESEIS DEN AFEROYNTAI DIOTI TOTE YPOLOGIZRIS DIPLOAPOSBESH!!!!!!

    TO 500ARITO KANA XWRIS DANEIO KAI GIA THN AKRIBEIA MOY KOSTISE 635.000 EYRW. UA SOU PROTEINA NA MHN TO SYNEXISOUME GIATI DEN SYMFEREI. XERW MALISTA KAPOIOUS POY EKANAN PARKO 2 MW TO 2013 ME TARIFA 0,37 KAI UA PAROUN KAI ANAPTYXIAKO!!!!! AUTA DEN KATAPINONTAI OUTE GARGARA GINONTAI ME MAZIKH KLAPSA DYSTYXWS...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ξέρω κάποιους που ήρθαν τα νεφελίμ και τους χάρισαν πολλά GW αλλά είναι κρυμένα σε μια πυραμίδα και θα βγουν όταν το ζητήσει ο Λιακόπουλος.....

      Διαγραφή
  40. ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΒΑΡΕΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟ BLOG...ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ..ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ....ΟΛΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ..ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΙΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟΣ..ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ....ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΛΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αληθεια.. που ειναι αυτος ο καλοψυχοσ ανθρωπος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιφωτοβολταικός speaking.

      Προσπαθώ να μαντέψω πόσο τις εκατό θα είναι το κουρεματάκι
      στις καταθέσεις των τραπεζών που θα επιβληθεί οσονούπω.

      Χάσατε που χάσατε τα λεφτά σας επενδύοντας στα φωτοβολταικά,
      δεν βγάζετε τα λεφτουδάκια από τις τράπεζες μην χάσετε και τα εναπομείναντα;

      Για περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω βίντεο

      https://www.youtube.com/watch?v=UTC_yS4re3g

      Υ.Γ.:Οι τελευταίες εξελίξεις στην Συρία,οι προετοιμασίες της FEMA στην Αμερική και το
      καινούργιο μνημόνιο που έρχεται, μου δημιουργούν τον φόβο και την αίσθηση
      οτι τα ΑΦΕΝΤΙΚΑ θα ξυρίσουν κυριολεκτικά τις καταθέσεις

      Διαγραφή
    2. Λεω και γω γτ εχω φαγουρα αυτες τις μερες!! Ναι βεβαια,θα κουρεψουν καταθεσεις και εσυ θα τη γλυτωσεις..Καλα ποιον κοροιδευεις? Εμας η' τον εαυτο σ? Αν εισαι τοσο διορατικος,ελα πες μας τι θα γινει σε 5 χρονια? Να ξερουμε να προνοησουμε.....!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΠΛΗΡΩΤΑ ΤΙΜ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Παπακυριακού Γιάννης26 Αυγούστου 2013 στις 9:37 μ.μ.

    26/8 1:15
    Θα με κάνεις να βγω από τα ρούχα μου.Εσύ είσαι επενδυτής που έκανε 500αρι πάρκο και δεν ξέρεις που σου πάνε τα τέσσερα.ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟὙ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ;
    Οι αποσβέσεις που σου υπολόγισα είναι οι ΚΛΙΜΑΚΕΣ που δέχεται η εφορία ΓΙΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΠΑΓΕΙΩΝ!!!Κατάλαβες τώρα;τις οποίες στις ΑΦΑΙΡΕΙ από το τζίρο σου και ΔΕΝ σε φορολογεί γι αυτό το ποσό.. 49.000 οι αποσβέσεις που τις αφαιρώ από το τζίρο σου μαζί με τα λειτουργικά σου για να υπολογίσω σε ΠΟΙΟ ποσό θα σε φορολογίσει η εφορία.
    ΕΔΩ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΛΕΙ ΑΡΗ;;;;
    Εγώ προτού ξεκινήσω την επένδυση μου ρώτησα 3 λογιστές και πλέον κάνω τα λογιστικά μου μόνος μου.(βιβλία Γ΄ κατηγορίας) Εσύ από οτι βλέπω έχεις μαύρα μεσάνυχτα.
    Την επόμενη φορά που θα βγαίνεις να κατηγορήσεις κάποιον δημοσίως,φρόντισε πρώτα να έχεις γνώση του αντικειμένου.
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ επίσης ποιός θα ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ και σε ποιόν νόμο θα πατήσει για να πάρει επιδότηση για πάρκο του 2013.
    Και επειδή το παίζεις και έξυπνος,που από τις 700.000 μου έπεσες και στις 635.000,αξία μετασχηματιστή έβαλες?κόστος σύνδεσης?ασφάλεια πάρκου-τζίρου?λογιστικά?κόστος οικοπέδου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι 635.000. Τόσα είναι με τα πουρμπουαρ.
      Προφανώς βρήκε κάποιο χωράφι γύρω στα 15 στρέμματα περίπου τσάμπα.
      Αυτό προφανώς ήταν έτοιμο από άποψη χωματουργικών κλπ εργασιών.
      Μάλλον συνορεύει από τη μια με στρατόπεδο των Λ.Ο.Κ., άρα μηδενικά έξοδα φύλαξης, από την άλλη με υποσταθμό της Δ.Ε.Η. άρα πολύ μικρά έξοδα σύνδεσης. Τα λογιστικά τα κάνει μόνος του. Τι άλλο ξεχάσαμε ;
      Τα πανέλα τα πέτυχε "τσάμπα" αλλά είναι ειδική κατασκευή και μπορούν να παράγουν 1 GWh το χρόνο. Ούτε η Πτολεμαϊδα να ήταν. Ασφάλιση δεν χρειάζεται τα φυλάει ο SUPERMAN.
      Και με όλα αυτά που λέει το πιστέψαμε ότι ο τύπος είχε κι έβαλε από την τσέπη του 700 - 635 - 600 ..... χιλιάρικα, έφτιαξε όλο αυτό το πάρκο πληρώνει εφορία και ΦΠΑ όλο αυτό τον καιρό, με καθυστέρηση πληρωμών 6-7 μήνες και δεν έχει καν ιδέα τι σημαίνει απόσβεση παγίων.
      Και δεν είναι είτε ψυχικά άρρωστος, είτε παπαγαλάκι πλουμιστό.

      Διαγραφή
    2. ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2013 ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΠΛΟΥΜΙΣΤΟ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟ.

      Διαγραφή
  44. Γιάννης Παπακυριακού26 Αυγούστου 2013 στις 9:39 μ.μ.

    γιατί για τα λειτουργικά το έκανες γαργάρα.Που θα μου πεις κι όλας οτι δεν με συμφέρει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. xaxaxa polu kalo MG.. tufla na exei o loumidis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ Ο ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ Ο ΛΟΥΜΑΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παπακυριακού Γιάννης27 Αυγούστου 2013 στις 9:01 μ.μ.

    χα,χα,χα,ΘΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ωραιος ο φιλος με τα 500kw ακομα δεν ειδε το χρωμα του χρηματος εκανε και αποσβεση.
    Εγω παντως που εβαλα στην κορινθο 100kw σταθερο 165000kwh με 0,4 ευρω χοντρικα θα επρεπε να εχω παρει 66000 εχω παρει 22000 και τα 15000 τα πηρε η τραπεζα τα 1200 δεη, τα 2500 οαεε, 1750 εφορια , 800 ασφαλεια και 1000 συντηρηση.
    Δεν βαζω το φπα για τα ανεξοφλητα τιμολογια που εχω πληρωσει στην εφορια.
    Δεν βαζω και την security γιατι στον στρατο ημουν αμφιβιος οποτε το φυλαω μονος μου.

    Ποτε θα κανω αποσβεση οεοοοοο!!

    Μαλλον ο συναδελφος δεν εχει τετοια εξοδα οποτε θα παρω το παρκο με τις νταλικες και θα το μεταφερω εκει που εχουν αλλους νομους!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. PAPAKIRIAKOU EISAI VLAX KAI SOY AXIZOUN SINOMILITES SAN TON 10.58 POU MPERDEYOUN TO TAMEIO ME TA LOGISTIKA APOTELESMATA. MPOREIS NA KILIESE STH VLAKEIA MAZI TOYS OSO THES. DE SOU AXIZEI DA KAI KALITERA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. EPEIDH SE XERW KAI EGW OAPAKYRIAKOU APO TH LISTA DEN EKPLISOMAI. EIXAME PHXEI STH MALAKIA TOTE. TO MONO POU HXERES NA KANEUS EINAI NA MAS LES POSOI GRAFTHKAN STO TEFTERI SOU. OTAN OMWS OLOI AYTOU ANOIXAN TO STOMATAKI TOUS, APO TA NARGARITARIA DEN ANTEXAME KAI FEYGAME SAN TRELLOI NA SWTHOUME. EYTYXWS DE MAZEPSES PANO APO 150 AN THIMAME KALA, OPOTE SWSAME KAI TUS DIEYTHINSEIS TVN ENAIL MAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αγαπητε δεν καταλαβαινω τι εννοεις , ταμειο και λογιστικα αποτελεσματα??
    Στις οικονομοτεχνικες μελετες που ολοι καναμε πριν ξεκινησουμε δεν υπηρχε το σεναριο 6μηνης καθυστερησης πληρωμων και εκτακτη 30% επι του τζιρου οποτε οι μελετες εδειχναν αποσβεσεις σε 4 με 5 χρονια!!
    Πλεον ομως δεν μιλαμε με μελετες αλλα με αποτελεσματα και σε πληροφορω οτι το θεμα μας δεν ειναι πως υπολογιζετε την αποσβεση στα λογιστικα σας αλλα το οτι τα εξοδα μας ειναι περισσοτερα απο τα εσοδα!!!
    Επιτελους καποια στιγμη θα πρεπει να σταματησει αυτος ο αλληλοσπαραγμος και οι ασχετες κουβεντες.
    Υπαρχει καποιος ο οποιος βγαινει οικονομικα με την παρουσα κατασταση και δεν εννοω να φυτοζωει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Οικονομικά ο χρόνος απόσβεσης υπολογίζεται από τα λογιστικά ´σοδα και όχι από το πότε πληρώνεται κάποιος. Αν υπολογιζόταν από το πότε πληρώνεται κάποιος τότε με την βελτίωσης Π.χ. της καθυστέρησης που υπ´αρχει δεν θα ήταν σωστό να αλλάζει και ο χρόνος απόσβεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Παπακυριακού Γιάννης28 Αυγούστου 2013 στις 10:17 π.μ.

    Σου διευκρίνησα οτι δεν ήμουν εγώ υπεύθυνος για τα e-mail που στέλνονταν.Για κοίταξε καλά το ταχυδρομείο σου...βλέπεις δικό μου e-mail?ΟΧΙ.Οπότε πάψε την ΚΑΡΑΜΕΛΑ!
    Σε όλα τα παραπάνω που σου ανέφερα με νούμερα ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.Προφανώς για έναν από τους παρακάτω 2 λόγους :
    Α)είτε είσαι βαλτός
    Β)είτε είσαι ανίδεος.
    Θέλω να ελπίζω το δεύτερο.
    Με τις αποσβέσεις παγίων που σου υπολόγισα κατάλαβες τίποτα ή είσαι ακόμα στην κοσμάρα σου?Έχω δίκιο ή όχι? ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ!
    Το να κατηφορείς και να βρίζεις είναι εύκολο.Με λογικά επιχειρήματα έχεις να πεις κάτι ή θα σε βάλουμε στην κατηγορία anti-fotovoltaikos?
    Εμένα άσε με,με τους υπόλοιπους να κυλιόμαστε στη βλακεία μας όπως λες...για άνοιξε και κανέναν βιβλίο-ενημερώσου και μετά μίλα όσο θέλεις..
    Υ.Γ. και γράφε ελληνικά γιατί μας έβγαλες τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιφωτοβολταικός speaking.

      Προς γνώση και συμμόρφωση.Επειδή αντιφωτοβολταικός σε αυτό εδώ το Blog
      τυγχάνει να είμαι μόνο εγώ,δεν σας επιτρέπω να σπιλώνετε και να εκμαυλίζετε την ιδεολογική μου πλατφόρμα από συμπεριφορές κυρίων οι οποιοι έχουν πάρει "διαζύγιο" με την λογική και την επιχειρηματολογία.
      Αντιφωτοβολταικός και να έχει επενδύσει στα φωτοβολταικά θεωρείται ανέκδοτο.

      Αν και στο παρελθόν κύριε Παπακυριακού είχαμε ανταλλάξει επιχειρημάτα,θεωρώ οτι η επίθεση αυτη που δέχεστε είναι άναδρη και άθλια.Αν ο εν λόγω κύριος έχει να σας επισυνάψει μια προσωπική σας ατασθαλία ας βγει να το πει.Το να χρησιμοποιεί υποτιμητικούς όρους (βλαξ) δεν τον τιμά και δεν τιμά κανέναν φωτοβολταικό.

      Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός σε αυτήν εδώ την κρίσιμη στιγμή να υπάρχουν φωτοβολταικοί και μάλιστα μεγαλοεπενδυτές και να σχολιάζουν με τον πιο απαξιωτικό τρόπο τους συναδέλφους τους.
      Επίσης,αν ήταν ένας φτωχός μικροεπενδυτής ίσως να πίστευα πως ατύχως αδικήθηκε από τον κύριο Παπακυριακού.
      Αλλά να βγαίνει κάποιος που να δηλώνει οτι εν έτη 2013 έχει επενδύσει 675000 ευρώ (δικά του χρήματα) και από την άλλη να χυδαιολογεί γιατί και καλά τον κοροιδέψανε,μου φαίνεται παραμύθι χωρίς δράκο.

      Αν μου βρείτε έναν φωτοβολταικό της διπλανής πόρτας (απλό καθημερινό άνθρωπο) που το 2010 είχε στην τράπεζα ρευστό τουλάχιστον 675 χιλιάρικα ευρώ,να έρθετε να με φτύσετε.

      Αν υποθέσουμε οτι ισχύει αυτή η επένδυση που έχει κάνει,τότε πιστεύω οτι ο εν λόγω κύριος δεν υπάρχει περίπτωση να εξαπατηθεί από κανένα διότι αντιπροσωπεύει την ελίτ των επενδυτών και οπως είναι γνωστό την ελίτ ούτε μπορείς
      να την κοροιδέψεις αλλά ούτε να της αποσπάσεις χρήματα.

      Γενικά,για να επενδύσει κανείς τόσα λεφτά,στοχεύοντας σε απόσβεση δυο ετών,τσεπώνοντας πακτωλό χρημάτων για 18 ολόκληρα χρόνια μόνο ένα πράγμα μπορεί να ισχύει

      ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ! ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ!


      Υ.Γ.:Μήπως τελικά αν ο εν λόγω κύριος έχει σώας τας φρένας και ισχύουν αυτά που λέει
      έχει βρει κανένα παραθυράκι για να τα οικονομήσει τρελά;Διότι τα λαμόγια μέσα από παραθυράκια κινούνται

      Διαγραφή
    2. Αντιφωτοβολταικός speaking.

      Διορθώνω ένα λάθος μου από κεκτημένη ταχύτητα,Ποσό επένδυσης του κυρίου 635 χιλιάδες και όχι 675.

      Θα μου πείτε,τι είναι 40 χιλιάρικα για τον εν λόγω κύριο.
      Ένα Σαββατόβραδο στο Μονακό

      Διαγραφή
  54. Παπακυριακού Γιάννης28 Αυγούστου 2013 στις 10:19 π.μ.

    Και για να αλλάξω θέμα,πληρωμές Ιανουαρίου ολοκληρώνονται σήμερα.Αύριο ξεκινάνε του Φεβρουαρίου στην εθνική και την παρασκευή στις υπόλοιπες τράπεζες.
    Τα ποσά των τιμολογίων που θα πληρωθούν δεν μπορώ ακόμα με ακρίβεια να τα γνωρίζω,περίπου μέχρι 3.500.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σαφως αλλα δεν μπορεις να παραμενεις στις λογιστικες αξιες απο την στιγμη που δεν υπαρχουν.
    Δεν ειναι δυνατον να υπολογιζω 65000 λογιστικα εσοδα απο την στιγμη που εχω νομοθετημενη εκτακτη εισφορα 30% αυτην δεν την προσμετρας στα λογιστικα σου??
    Η φορολογηση της εκτακτης εισφορας δεν υπολογιζεται στα λογιστικα??
    Η αποσβεση σου πλεον εχει νεα δεδομενα οποτε θα πρεπει να ξανακανεις την οικονομοτεχνικη μελετη με νεα τιμη πωλησης απο π.χ 0,40€/kwh σε 0,40-30%=0,28€/kwh.
    Βαλε επισης οτι θα φορολογησε για ολο το ποσο της παραγωμενης ενεργειας με την τιμη της συμβασης σου!!
    Δες τοτε ποτε θα κανεις αποσβεση??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. εγω ειλικρινα ανυπομονω για την στιγμη που θα βγει εκεινος ο πολιτικος και θα καταργησει τη μη ποινικη διωξη πολιτικων!!Ολοι το γνριζουμε αυτο..Και οπως εμας μας βομβρδιζουν με μετρα με αναδρομικη ισχυ,ετσι και σε αυτη την περιπτωση να βαλουν αναδρομικοτητα μερικα ετη για να παει ο καθε κατεργαρης στο παγκο τ...Ο επιτροπος ενεργειας ξανατονιζει οχι αναδρομικοτητα σε μετρα,και εδω οι πολιτικοι,νομιζοντας πως ειναι εκτος ευρωπης κανουν τους νταηδες..Οταν υπαρχουν τοσες φευγαλεες αποδειξεις(βλεπε οτι μονο το 40% απο ΕΤΜΕΑΡ πανε στις ΑΠΕ),δε μπορεις να τις κατηγορεις πως ειναι ακριβες...Ξεκινησε η αναπτθξη φωτοβολταικων ουσιαστικα απο 2006-2007 οταν κατεθεσαν οι επενδυτες τους φακελους στο υπουργειο..Ξκερν ποσα ΜW επρεπε να μπουν..Τιμες οκ υψηλες αλλα πολυ υψηλο κοστος κατασκευης..Απο το υπουργειο οι αδειες πανε στη ΔΕΗ..Εκειι αβερτααα αδειοδοτησεων..Με τιμες,περιπου στα ιδια επιπεδα,μεχρι το 2012 π αλλαξε...Αυτα,πρεπει να τα δει εισαγγελεας!! Και τωρα και μας χρωστανε,και μας ζητανε τα ρεστα..Ποιο??Αυτοι π φωναζαν επενδυστε επενδυστε,και μας εφτασαν σε αυτα τ χαλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τελικα το ποσο της εκτακτης εισφορας που δεν φορολογειται ειναι το ενα πεμπτο της χρονιας η ολη η εισφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η εκτακτη εισφορα φορολογηται ολοκληρη με νομοθεσια του υπ. οικονομικων στις αρχες του ιουλιου με αναδρομικη φυσικα ισχυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γιάννης Παπακυριακού29 Αυγούστου 2013 στις 12:06 μ.μ.

    Ας υποθέσουμε οτι έχετε έκτακτη εισφορά 20.000.
    Από αυτές αποσβέεται το 20% της έκτακτης,δηλαδή τα 4000 ευρώ.Συνεπώς πληρώνετε φόρο για τα υπόλοιπα 16.000.
    Τον επόμενο χρόνο ας υποθέσουμε οτι έχουμε πάλι έκτακτη εισφορά 20.000
    Αποσβέεται το 20% του προηγούμενου χρόνου (4000) + 20%=4000 αυτού του χρόνου=8000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Με τους τοκους δανειου τι γινεται τελικα. Ποσα θεωρούνται εξοδα? Κατι ελεγαν για μονο μεχρι το επιτοκιο των ομολογων δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Για την έκτακτη εισφορά και θέλω και τη γνώμη σας γιατί η νομοθεσία είναι χαοτική και θα πρέπει να αποφασίσουμε για το deal.....
    - Ν 4093 Αρ. 1 σημείο Ι2 – Ρυθμίσεις ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ επιβάλει τις εισφορές
    - Ν 4110 23.01.2013 Άρθρο 3, σημείο 21 λέει ότι τροποποιεί το άρθρο 31 του ΚΦΕ και η εισφορά εκπίπτει ισόποσα σε 5 έτη - δηλαδή δανείζουμε το κράτος...
    - Ν 4172 Άρθρο 23 σημείο ζ ο νέος ΚΦΕ (που προφανώς καταργεί τον παλιό) λέει ότι οι έκτακτες εισφορές δεν έχουν φοροαπαλλαγή. Διατηρώ μία επιφύλαξη γιατί είναι κακογραμένος και ίσως μιλάει για έκτακτες εισφορές που επιβάλλονται από τον ίδιο τον ΚΦΕ ενώ η εισφορά που έχουμε είναι για περιβαλλοντικά θέματα από τον 4093

    Οι τόκοι εκπίπτουν όλοι από τη στιγμή που είναι από τράπεζα και όχι από 3ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κατι παει να γινει τελευταια. Παρακαλω οι συναδελφοι που γνωριζουν κατι περισσοτερα απο εμας και τους λογιστες μας να ενημερωνουν .. Ο αγωνας ειναι κοινος ... κωστας ΘΕΣΣΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ