Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

Για να δείτε το σχεδιο νόμου

κατεβάστε το από εδώ . Σελιδα 102

165 σχόλια:

  1. Οι παλιοί και οι μεγάλοι ωφελούνται σε σχέση με την πρώτη πρόταση ή είναι ιδέα μου; Καμία μελέτη να καταλάβουμε και εμείς οι αδαείς με ποια κριτήρια έγιναν αυτές οι αλλαγές; Είναι οικονομικού χαρακτήρα ή "βολικού" χαρακτήρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγροτικά και συνδεδεμένα μετά το τριτο τριμηνο του 2012 ειναι αυτά που πληγωνται περισσότερο και φυσικά 40% επιστροφή τιμολογίων του 2013 για τα διασυνδεδεμένα το 2013 ....ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΤΕ ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.energypress.gr/news/Dwra-se-steges-kai-agrotes-se-baros-twn-epaggelmatikwn-fwtoboltaikwn

      http://www.energypress.gr/news/Dekapente-allages-sto-New-Deal-gia-ta-fwtoboltaika-zhta-o-SPEF

      Διαγραφή
  3. μονο τη ψηφο σας θα βρειτε τελικα (και μαλλον το εχετε ηδη εμπεδωσει και κανετε την τελευταια γερη μπαζα)

    κατω τα χερια απο τα οικιακα,
    ειναι ο αδυναμος κρικος και δεν ευθυνονται για τα ελλειματα

    θα βρεθειτε βαρια κατηγορουμενοι για τις πραξεις σας ο οργη που υπαρχει δεν περιγραφεται με λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aias....exeis dikio oti ta panta miothikan...biotiko epipedo klp....ta diodia ta anebasan leei giati etsi proeblepan i sumbasis...ta sumferonta einai megala k o kathenas ta exigi opos thelei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγαλα εργα και παλια τα ευνοημενα δηλαδη: α)Μεγαλα = Ξενες επενδυσεις η Ελληνες μεγαλοκαρχαριες που ελεγχουν τα παντα
    β) Παλια εργα = Αυτοι που ενημερωθηκαν πριν βγει στη φορρα ο κλαδος των ΦΒ και πηραν ταχυστα αδειες προσπερνοντας γραφειοκρατειες και εχουν στενες σχεσεις με βουλευτες η ειναι και οι ιδιοι που τα εχουν.
    Ολα τα εχουν υπολογισει στην εντελεια προσχεδιασμενο το εγκλημα οχι μονο σε εμας αλλα σε ολες τις κοινωνικες ταξεις εκτος της κορυφης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mallon einai kairos gia mazikes agoges.ego prosopika tha kinitho dikastika kai as parei kai 5 xronia.ti proume 10.000 apo to parko ti tipota..as ta parei enas dikigoros para na ta pernoun aftoi me ti xounta tous...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Evan και εγω θα κινηθω δικαστικα το θεμα ειναι οτι σου λεει αν δε χαρισεις το 13 που εγω το περιμενω να κλεισω τρυπες δεν πληρωνεσαι οποτε τι κανεις οταν τα χρεη θα τρεχουν και τα δικαστηρια ειναι χρονοβορα...? Εκει προβληματιζομαι οσο για το νομοσχεδιο θα το περασουν αφου οι βουλευτες ακομα και για το γαλα που ηταν ανενδοτοι υποχωρησαν ηδη. Αλλα λογια να αγαπιομασταν!! Δες τι γινεται ταξι γαλα φαρμακεια διαθεσιμοτητα απολυσεις καθηγητες που παιζουν καθε μερα στα δελτια και τους εχουν γραμμενους σκεψου για εμας που δε ξερει το προβλημα ουτε η μανα μας τι θα κανουνε!! Πολυ απλα μας βγαλαν σε πλειστηριασμους απο τους μεγαλους! Αν Ελληνας ξαναψηφισει βουλευτη απο ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα ειναι αξιος της μοιρας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείτε τίτλο στο παρακάτω άρθρο και μετά διαβάστε το! Η παραπληροφόρηση καλά κρατεί...

      http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/27539/eksairoyntai-fotovoltaika-stis-steges-apo-to-koyrema

      Διαγραφή
  8. τοτε καλυτερα να μου τα πάρει η τράπεζα .δν εκανα επένδυση 300.000 € για να περιμένω να παρω με το ζόρι 20.000 € καθαρά το χρονο.αυτη η επένδυση δν υπαρχει πουθενά στην Ευρώπη.οσο για την ψήφο που είπες συμφωνώ απόλυτα.μας κατέστρεψαν θα τους καταστρέψουμε .οσο μπορούμε κ όπου μπορούμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΦΙΛΕ, ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ !!!!! ΑΚΟΥ 20000 ΚΑΘΑΡΑ !!!!!!!! ΠΑΙΡΝΕΙΣ 55.000 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 1.100.000 ΕΥΡΩ !!!!! ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 300.000 ΕΥΡΩ !!! ΑΝΤΕ, ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ !!!

      Διαγραφή
    2. Έχεις λαλήσει εντελώς.
      Δύο χρόνια πήγαν στράφι. Τα 55000 δεν έχουν έξοδα; τεβε συντήρηση ασφάλεια ενοίκο κτλ; -10000.
      η εφορία να μη πάρει ένα -12000; άρα 33000 καθαρά επί 18 χρόνια 594000. αν τα έβαζε σε προθεσμιακή με 3% τόσα θα έπαιρνε πάλι.
      Α επίσης στα 10 χρόνια τα έσοδα θα είναι 50000 χιλιάδες και μπορεί να έχουν μεσολαβήσει άλλα δυο κουρέματα.
      ΠΌΣΟ IRR EXEI;

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. AIAS..sou to poulao..an exeis ta lefta sto xeri ntoukou k zesta o ela na to agoraseis avrio kiolas..na doume posa tha vgaleis esy kathara..k pou eisai..to 1,100,000 parto esy ego den to thelo

      Διαγραφή
  9. Δηλώσεις του Υπουργού Γιάννη Μανιάτη κατά την επίσκεψη στην Λευκωσία χθες 27 Μαρτίου: «Προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης οι υδρογονάνθρακες». Προφανώς κάποιοι στη Κυβέρνηση νομίζουν ότι ο δρόμος για το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο περνά μέσα από τη σύνθλιψη των Α.Π.Ε. Άλλωστε ποιος θα θυμάται σε 15 χρόνια;»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2. Ο ΛΑΓΗΕ εντέλλεται να μην σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις (ΙΓ.3, παρ. 7, σελ. 113)!! Επειδή όμως ο συντάκτης φοβάται τις συνέπειες συμπληρώνει: «Ο ΛΑΓΗΕ δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη ούτε απέναντι στον παραγωγό ΑΠΕ/ΣΗΘΥΑ ούτε απέναντι στον επιβάλλοντα την κατάσχεση για τυχόν θετική ή αποθετική ζημία ή διαφυγόντα κέρδη αυτών από την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.». Στη Νέα Ελληνική Δημοκρατία της θεσμικής ανομίας, Νόμος ορίζει να μη σεβόμαστε τις δικαστικές αποφάσεις, δηλαδή να παρανομούμε. Αν όμως πράγματι κριθεί ότι παρανομήσαμε επειδή εφαρμόσαμε το Νόμο που μας εντέλει να παρανομήσουμε, ο ίδιος αυτός Νόμος μας απαλλάσσει από κάθε ευθύνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο πόλεμος άρχισε. Ολοι στα χαρακώματα απο Δεύτερα πρωι. Μεγάλος αγώνας και κουραστικές. Η κατάληξη υπέρ μας. Πλεον μιλάμε για στρατιωτικό καθεστώς με στύλο αντί όπλα. Θα τους δουμε. Α και ξέχασα. Μανιατη καθικι τελευταίο κεράκια στα παιδάκια σου μαζι με τον κολλητό σου. Και ολοι οι άλλοι επίσης. Οργή λαού , οργή ΘΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με αλλα λογια θελεις 15 χρονια να κανεις αποσβεση! Αν δεν εκανες αυτη την επενδυση με ρευστο 300.000 αυτη τη στιγμη εισαι βασιλιας. Και εγω μια απο τα ιδια το μονο που με παρηγορει ειναι οτι αν δε κοψω πιστωτικο τιμολογιο και δεν με πληρωνουν η τραπεζα θα παρει τα τρια της απο δοσεις αφου μονο τον εξοπλισμο και το χωραφι εχω ενεχυρο και απο τη στιγμη που δε θα αποδισει η επενδυση γιατι να τη συντηρω με δικα μου κεφαλαια..? Ας το παρει να το εκματαλευτει η τραπεζα να κανω και μια διακοπη στον ΟΑΕΕ να τελειωνουμε. Μονο για το χωραφι θα στεναχωρηθω που ηταν κληρονομια και δεν ηθελα να φυγει ετσι απο την οικογενεια. Αρε να ερθει κανενας βουλευτης να μιλησει για ψηφο σε εκλογες να δεις γελιο.... 15 αδελφια ηταν ο πατερας μου με μεγαλο σοι αν αναλογιστεις οτι και αυτοι καναν απο 2-3 παιδια και αυτοι με τη σειρα τους αλλα τοσα και υποψηφιοι βουλευτες μας γλυφουν ασυστολα οταν ερχονται εκλογες.... Ας τολμησουν ξανα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Κατσε ρε φιλε, 300.000 επενδυση σημαινει πρωτο εξαμηνο του 2012, ταριφα χωρις αναπτυξιακο 0,335 δηλ 55.275 το χρονο επι 15 χρονια μας κανουν 829.125 ευρω !!!!! ΜΗΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ !!!!!!!! ΡΕ ΔΕ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ !!!!!! ΑΝ ΕΣΥ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΒΟΡΙΓΙΝΑΣ !!!!!

      Διαγραφή
    3. ΘΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΑΤΣΕΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.Ο ΑΝΡΩΠΟΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ 9 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟ 2013 ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥΘ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ Ο ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ 90% ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.ΜΕ ΤΙ ΤΗΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ?ΔΕΝ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΟΥ.ΑΝΤΕ ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ

      Διαγραφή
    4. ΤΙ ΘΕΛΩ ΕΓΩ !!!!! ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΠΑΤΣΕΣ !!!!! ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ !!!!!
      ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΠΑΡΤΑΛΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ !!!!!! ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΣΥ , ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ !!! ΨΩΝΙΟ !! ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΣ , ΒΛΑΜΕΝΕ !!! ΑΠΑΝΤΑ ΕΔΩ,

      Κατσε ρε φιλε, 300.000 επενδυση σημαινει πρωτο εξαμηνο του 2012, ταριφα χωρις αναπτυξιακο 0,335 δηλ 55.275 το χρονο επι 15 χρονια μας κανουν 829.125 ευρω !!!!! ΜΗΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ !!!!!!!! ΡΕ ΔΕ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ !!!!!! ΑΝ ΕΣΥ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΒΟΡΙΓΙΝΑΣ !!!!!

      Διαγραφή
    5. ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΡΕΦΕΤΑΙ ΡΕ !!!!!! ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ , ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ !!! ΕΓΩ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑ 18 ΜΗΝΕΣ ΜΕ 25% ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΕΙΣΦΟΡΑ !!!!ΟΧΙ ΕΣΥ !!! ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΑΝΤΑΡΤΗ ΤΟΤΕ !!!!! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΣΤΕ ΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ !!!! ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΡΕ !!!!

      Διαγραφή
    6. ΠΛΗΡΩΡΩ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 200.000 ΕΥΡΩ , ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΤΟΥ 2013 !!!! ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΖΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ !!!! ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ !!! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ !!!!! ΠΕΣ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΤΡΩΩ ΚΑΙ ΓΩ !!!! ΑΙΝΤΕ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΕ !!!

      Διαγραφή
    7. Ρε Αια, δεν μπορεις να υπολογιζεις τον τζιρο για να δεις ποτε θα κανεις αποσβεση. Εαν απο τα 55000 τα 35000 ειναι εξοδα,εφοριες κτλ και τα καθαρα ειναι 20.000 τοτε αποσβεση κανεις σε 15+ χρονια. Δεν υπαρχουν βιωσιμες επενδυσεις που να εχουν τοσα χρονια αποσβεση και ιδικα σε περιβαλον με το δικο μας επενδυτικο ρισκο.

      Διαγραφή
    8. Φιλε, αναλυσε μου λιγο τα 35.000 εξοδα !!!!!

      Διαγραφή
    9. Καταλαβατε φιλοι μου, τι πιστευει ο Dimitris K για το τι ειναι αποσβεση !!!!!! εκτος αν τα 35000 ειναι εξοδα λειτουργιας !!!!! τελος παντων , η απολυτη αγνοια και παραπληροφορηση !!!!

      Διαγραφή
    10. τεβε συντήρηση ασφάλεια ενοίκο κτλ -10000.
      η εφορία -12000; άρα 33000 καθαρά επί 18 χρόνια 594000. αν τα έβαζε σε προθεσμιακή με 3% σχεδόν τόσα θα έπαιρνε πάλι.
      Επίσης στα 10 χρόνια τα έσοδα θα είναι 50000 χιλιάδες και μπορεί να έχουν μεσολαβήσει άλλα δυο κουρέματα.
      ΠΌΣΟ IRR EXEI;

      Διαγραφή
    11. με προλαβε και απαντησε αλλος φιλος. Για να μην βαλω και τα τελη επιτηδευματος 1000+600 . Φορος μερισματων 10 % . Εισφορα αλληλεγυης πανω σε αυτα . Ολα αυτα που μολις σου ανεφερα ειναι αλλο ενα 4000-5000 χιλιαδες. Οποτε τα εξοδα φιλε μου Αια ειναι λιγο παραπανω απο 35000 που τα βγαζαμε...

      Α και εαν θες να κανουμε και μια κουβεντα για το ΙΡΡ: το δικο σου σου κοστισε 600000 και θες IRR 10%. Αρα 60000 το χρονο , αποσβεση σε 10 χρονια. Ενα αλλο κοστισε 200000 και θελουμε IRR 10. Αρα 20000 το χρονο , και αυτο αποσβεση σε 10 χρονια. και οι δυο εχετε παρκο 100KW. Ο ενας θα βαζει στην τσεπη του 60000 το χρονο μετα την αποσβεση και ο αλλος 20000. Ειναι δικαιο ? Θα μου πεις μα εγω εβαλα 600, αρα θα βγαζω παραπανω. Και θα σου πω για να βγαζεις ομως τοσα παει να πει πως βαζεις το μαγαζι μεσα παραπανω απο οτι εγω. Αρα καπου πρεπει να σου κοψει παραπανω. Ετσι δεν ειναι ? Ποιος εχει βαλει το χερακι του στο deal και τα παλια δεν πειραζοντε οσο τα νεα?

      Διαγραφή
    12. Παρακληση, μη προχωρειτε σε τετοιες εκλαεικευμενες πρροσεγγισεις, γιατι θα κανω και γω το ιδιο !!!! 55.000 ευρω αποδοση 300.000 στην τραπεζα με 3% και ολα τα καλουδια πχ ΤΕΒΕ, φορολογικη εικονα κλπ, και αιντε βγαλτα , 22.000 ευρω το ετος , σε καφαλαιο 300.000 με 3 %, ρε παιδια, ας σοβαρευτουμε, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΛΟΓΟ 20 Ετιας ,ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ , ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ !!!!!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ !!!

      Διαγραφή
    13. 20 χρόνια στη τράπεζα με επανεπένδυση τόκων 300000 αποδίδουν στη λήξη 481000 για επιτόκιο 3%.
      18 χρόνια (τα δύο χάθηκαν) τα 3000000 στο πάρκο δίνουν 594000 ΕΑΝ δεν ακολουθήσει άλλο κούρεμα ΕΑΝ δε προκύψει κάποιο σοβαρό πρόβλημα εκτός εγγύησης και ΧΩΡΙΣ να ληφθεί υπόψη ότι η σταδιακή πτώση απόδοσης θα ρίξει τα έσοδα σε 500000 στη δεκαετία και 46000 στη δεκαοκταετία.

      Τι θα γίνει αν ο πληθωρισμός σε πέντε χρόνια ανέβει στην ευρωζώνη στο 8%;
      Οι τράπεζες θα δίνουν για προθεσμιακές 10%. Ενώ ο φίλος θα εξακολουθεί να πληρώνεται αποπληθωρισμένος.

      Τι θα τον συνέφερε λοιπόν αν είχε τώρα επιλογή;

      ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ IRR ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

      Διαγραφή
    14. Σου θυμιζου φιλε μου το bail-in., γιατι αμα ειναι να τρεχουμε σεναρια επι σεναριων, να τρεξουμε και αυτο !!!!!!
      επισης, στην επενδυση σου φιλε μου, υπαρχουν ανταποδοτικοτητες πχ αποσβεσεις, ασφαλειες, συνταξεις κλπ, στις καταθεσεις !!!!!!!

      Διαγραφή
    15. Γιατί τώρα ποιο σινάριο τρέχουμε το out;
      Είσαι πιο κοντα στη λογική του υπουργείου παρά των παραγωγών.
      Οι αποσβέσεις συνυπολογίστηκαν για να βγει το ποσό που πληρώνει στην εφορία. Αλλιω΄ς θα έβγαινε ένα 10%300000χ33%= 10000 επιπλέον για δέκα χρόνια.
      Η ασφάλεια του πάρκου τι ανταποδοτικότητα σου έδωσε;
      Πιστεύεις ειλικρινά ότι το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι ανταποδοτικό; και για αυτούς που είναι διπλοασφαλισμένοι; Οι περισσότεροι σα πεταμένα λεφτά βλέπουν το ΤΕΒΕ.

      Τελευταίο. Φτάσαμε να συγκρίνουμε τις αποδόσεις των πάρκων με αυτές των προθεσμιακών;
      Ακόμα και συ που δε κουρεύεσαι έχεις IRR 9,7658.

      ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ IRR ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

      Διαγραφή
    16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    17. A! μπραβο, τωρα μιλας σωστα!! ας μας δωσει τις παραδοχες του ,,, ημερομηνια συνδεσης, κοστος κατασκευης, τιμη FIT, χρηματοδοτικο σχημα (ποσο δανεισμου) , επιτοκιο, δυναμικοτητα, ετησια παραγωγη (με γεωγραφικη περιοχη).

      Διαγραφή
    18. Δε τα πιάνεις εύκολα.
      Το IRR είναι υπολογιστικό παιχνίδι που στηρίζεται σε ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ.
      Έχει χρησιμότητα για συγκριτικούς λόγους.
      Όπως μας απέδειξε το ΥΠΕΚΑ οι παραδοχές ανατρέπονται πολύ εύκολα.
      Δύο επενδύσεις του ιδίου ιδιοκτήτη με τα ίδια χαρακτηριστικά συνδέθηκαν λόγω ΔΕΗ με λίγες μέρες διαφορά σε διαφορετικά τρίμηνα. Είχαν δηλαδή το ίδιο IRR και τώρα έχουν μια απόκλιση 10%.
      Τα επιτόκια των δανείων είναι κυμαινόμενα. Ποιος γνωρίζει πόσο θα είναι αυτό μελλοντικά στο δικό του δάνειο;
      Η διάρκεια του δανείου πως επηρεάζει το IRR;
      Ποια η πτώση της απόδοσης κάθε πάρκου σε βάθος χρόνου;
      Ποια τα κλιματικά χαρακτηριστικά; πόσο διαφορά μπορεί να έχει ένα πάρκο στον Εβρο από ένα στη Καλαμάτα;
      Ποιά η ποιότητα της εγκατάστασης και η συχνότητα βλαβών;
      Ποια η νομική μορφή του ιδιοκτήτη;
      Αυτά είναι κάποια στοιχεία που το IRR δε λαμβάνει υπόψη του γιατί το συνολικό όφελος που θα αποκομίσει κάποιος από μια επένδυση είναι διαρκώς μεταβαλλόμενο και προσδιορίζεται με ακρίβεια μόνο όταν κάνεις ταμείο στο τέλος της εικοσαετίας.
      Επειδή μιλάμε για επενδύσεις η απόφαση πραγματοποίησης λαμβάνεται στην εκκίνηση έχοντας υπόψη εργαλεία σα το IRR αλλά όχι μόνο αυτό.
      Απο εκεί και πέρα για μια σειρά από λόγους νομικούς, αλλά κυρίως αξιοπιστίας, δε μπορεί να 'ρχεται το κράτος να κάνει ''tuning'' των αποδόσεων επειδή δημιουργούν βάρη στους φορολογουμένους και αυτό το προνόμιο πρέπει να ανήκει μόνο σ' αυτό.

      Για να καταλήξω το IRR είναι ένας δείκτης και τίποτα παραπάνω. Δε δείχνει πόσα θα κερδίσεις. ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ.

      Επειδή το ΥΠΕΚΑ ενδέχεται να κατηγορηθεί για προνομιακή μεταχείριση κάποιων παραγωγών οφείλει να δώσει τα στοιχεία που έλαβε υπόψη για να φτιάξει τους πίνακες.
      Μήπως θα ήταν τελικά αντικειμενικότερο να στηριχθεί στις τιμές που ίσχυαν μέχρι τώρα και όχι αυτές που μαγειρεύτηκαν; ΠΧ ΝΕΑ ΤΙΜΗ = ((FIT-FIT ΣΥΝΔΕΣΗΣ)/2)-Χ%.
      Έτσι μαζί με παράταση με καλές τιμές μείωση επιτοκίων αυτοτελή φορολόγηση με μικρότερους συντελεστές και ισχυρές διασφαλίσεις ότι δε θα υπάρξουν νέες ανατροπές το και καλά new deal ίσως ήταν τώρα πραγματική συμφωνία.
      Και ο μάκης δε θα εξόργιζε 50.000 οικογένειες ''νοικοκυρέων'' και η δουλειά θα γινόταν.

      Άσχετα όλα αυτά με το ρόλο που παίζεις. Τα γράφω όμως για να συνεισφέρω στη συζήτηση.

      Διαγραφή
    19. ¨ Μήπως θα ήταν τελικά αντικειμενικότερο να στηριχθεί στις τιμές που ίσχυαν μέχρι τώρα και όχι αυτές που μαγειρεύτηκαν; ΠΧ ΝΕΑ ΤΙΜΗ = ((FIT-FIT ΣΥΝΔΕΣΗΣ)/2)-Χ%.¨,
      αμφισβητεις την αντικειμενικοτητα, και την ΘΕΤΕΙΣ ΕΣΥ, ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ !!!!!!!!!!!! τι σημαινει ¨μαγειρευτηκαν¨ και αν κατι σημαινει, τι μου λεει πως δεν θα ξανα- μαγειρευτουν , αν οπως λες, μαγειρευτηκαν !!!!!!!!!!!
      Φιλε, μιλουμε για μεσο ορο, συγκεντρωσαν χιλιαδες τιμολογια απο εγκαταστατες και εισαγωγεις, προσεξτε, γιατι αν γινει ενδελεχεστερος ελεγχος κατα περιπτωση, θα εχουμε εκπληξεις !!!!!!, και στο επιπεδο μεταπωλησης αδειων !!!! και επι εμπραγματων δικαιωματων !!!! και επι ιδιας συμμετοχης κλπ να συνεχισω !!!!
      Ο νοων, νοειτω !!!!!!!!

      Διαγραφή
    20. ΟΠΑ!!!!
      ΜΥΓΙΑΣΤΗΚΕΣ?????
      Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
      Και εκνευρισμό διακρίνω. Νόμιζες μήπως ότι μας επεξεργάζεσαι γιατί σου φτιάξαν ένα εξελ;
      Προς το παρόν μην ανησυχείς.
      Το sequel (κοινώς newdeal2) να σε τρομάζει.

      Διαγραφή
    21. Με 5 irr επι 17 μηνες, δεν με τρομαζει τιποτε πια φιλε μου, εσυ να δουμε τι θα κανεις !!!! εγω με την ευρυτερη εννοια του θανατου, εξοικειωθηκα, αν καταλαβαινεις τι σου λεω !!!!! ποιο sequel και παπαριες.

      Διαγραφή
  13. http://www.energypress.gr/news/Dwra-se-steges-kai-agrotes-se-baros-twn-epaggelmatikwn-fwtoboltaikwn

    http://www.energypress.gr/news/Dekapente-allages-sto-New-Deal-gia-ta-fwtoboltaika-zhta-o-SPEF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ρε σεις καλά να πάθετε που ανοίγετε κουβέντα με το πάρταλο που υπογράφει σαν αίας. Όλα τα υπολογίζει αμέσως μόνο όταν του βγάλανε τα νουμεράκια του γκόμενού του του λουκουμάκη κατάπιε το κομπιουτεράκι του. Αγνοήστε το το χάπατο και μην του απαντάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΙΡΡ ΤΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΕ ΤΟ ΓΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΕΛΙΚΑ, ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΜΠΑΤΣΑ, ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ !!!!!

      Διαγραφή
    2. ΕΣΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΣΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ?ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕΣ ΕΣΥ?ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΜΕ ΤΟ ΙΡΡ ΤΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ ΚΑΡΑΓΙΟΖΑΡΕ?ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΕ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ

      Διαγραφή
    3. Αν γραφαμε σε αλλο topic και αλλη ωρα, θα σου ελεγα τι χανεις !!!!! η χαρα της κακογ . . . . ης απο κατι σαν και σενα, Φιλοι μου συγνωμη αλλα , , , , , , , μπλεξαμε !!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΛΤΑΡΩ !!! ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ !!!! ΠΑΡΤΑΛΙ

      Διαγραφή
  16. Δεν θα σου κανω την χαρη βριζοντας, μας διαβαζουν και σοβαροι ανθρωποι, με σεβασμο λοιπον σ΄ολους αυτους, σου παραθετω τα στοιχεια του ομοιδεατη σου, αυτολεξει, περι αποσβεσης.

    ¨τεβε συντήρηση ασφάλεια ενοίκο κτλ -10000.
    η εφορία -12000; άρα 33000 καθαρά επί 18 χρόνια 594000. αν τα έβαζε σε προθεσμιακή με 3% σχεδόν τόσα θα έπαιρνε πάλι.
    Επίσης στα 10 χρόνια τα έσοδα θα είναι 50000 χιλιάδες και μπορεί να έχουν μεσολαβήσει άλλα δυο κουρέματα.
    ΠΌΣΟ IRR EXEI;¨

    Εσυ, συμφωνεις με την αναλυση !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 'οπως είδες σάκη πάλι μπουκωμένος είναι για τα στοιχεία του λουκουμάκη. Αφήστε τον, για το μεροκάματο το κάνει κι αυτός. Τώρα αν έχει κι άλλες απολαβές........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε χαζουλι, η ενδεια των επιχειρηματων σου, φαινεται απο την Σεληνη !!!!! σου ειπα, πως περιμενω απο σενα να βγαλεις τα irr του Προεδρου μας !!! και περιμενω πεντε μερες !!!! ελα, αιντε, υπολογισε και γραψτα μας !!!! εγω λεω πως ειναι 5 και 9 , εσυ !!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΘΥ ΤΟ ΜΕΤΡΑΣ

      Διαγραφή
    3. Ειδες ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΣΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!, λοιπον, κανε ντουμπεκι και περιμενε, γιατι ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙς !!!!!

      Διαγραφή
  18. Λάθος τακτικής.
    Επιμένεις να προκαλείς χωρίς λόγο.
    Ο ΣΠΕΦ τη βόλεψε. Τουμπεκί ψιλοκομμένο λοιπόν.
    Εκτός και χρωστάτε χάρη στο ασημάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε, το πληρωσα πολυ ακριβα, πολυ ακριβα, οχι σε μενα ντουμπεκι, ντουμπεκι στους τσαματζιδες που βριζουν, ΕΝΤΑΞΕΙ !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κουράγιο.
      Τώρα όλα τελειώσανε πλέον.
      Κοίταξε να ξεπεράσεις το σοκ μη σου μείνει κουσούρι.

      Α άδειαζέ μας σιγά σιγά τη γωνιά γιατί εμείς οι υπόλοιποι εκτός από το σοκ έχουμε και κούρεμα να παλέψουμε και δικαστήρια.

      Διαγραφή
    3. Σας βοηθαω φιλε μου, σας προσγειωνω, ετσι θα ειστε ποιο αποτελεσματικοι, και σου παραθετω επι ευκαιρια των δικαστηριων ,
      ΣYNTAΓMΑ THΣ EΛΛAΔAΣ

      Αρθρο 106: (Κράτος και εθνική οικονομία)
      2. H ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή προς βλάβη της εθνικής οικονομίας.

      Διαγραφή
    4. Ποιός τα κρίνει αυτά; ο κάθε υφυπουργός μαζί με μια παρέα συμφερόντων;

      Δεν ήταν καθόλου δική μου πρωτοβουλία. Το νόμο ακολούθησα.

      Τέλος πάντων. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΗ. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΤΩΡΑ.

      Διαγραφή
  19. Συμφωνα με τον alpha πριν λιγο.. 35% κουρεμα >100kwh, 20% μεχρι 100kwh ανεξαρτήτως οικιακών,επαγγελματικών,στεγών,35% επιστροφή της 2013 παραγωγής και 1,5 ευρω στους καταναλωτές..ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * αγροτικών,επαγγελματικών,στεγών + 10% περικοπή στα αιολικά

      Διαγραφή
  20. Τι αλλάζει; καταργούν τη κλιμάκωση σε τρίμηνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μεσοσταθμικά όλα τα προηγούμενα.. + το σημαντικότερο,μείωση επιτοκίων κατά 3 μονάδες. αναμένουμε νεα..Πάνω απο 30 βουλευτές πιέζουν να αποσυρθεί το νομοσχέδιο..Ολα ειναι ακομα ρευστα οπως προκύπτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να αποσυρθεί δε παίζει. Να βάλουν χέρι τις τράπεζες και καμια ψιλοβελτίωση νομίζω είναι πολύ πιθανό.
    Το περίεργο είναι γιατί δε δίνουν παράταση των συμβάσεων με τις ίδιες ταρίφες ανάλογα με το ποσοστό κουρέματος.
    Σκέφτονται άραγε τον υφυπουγό ΠΕΚΑ μετά από 20 χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδιά όσο μπορείτε πιέστε βουλευτές και υπουργούς. Ότι μπορείτε. Ειδικά η ΝΔ είναι παρμένη με το μάκη και βρίζουν ασύστολα. Τώρα άρχισαν να παίρνουν πρέφα τι συμβαίνει και πολλοί έχουν πάθει με τα παιχνίδια του μάκη. Από χθες το βράδυ έχουν σφίξει τα πράγματα για το μάκη ειδικά. Ακούγονται βαριές κουβέντες και μέσα στο Μαξίμου για τον αλεξιπτωτιστή μάκη που τα έχει κάνει σαλάτα με τους φβ. ΠΙΕΣΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτο που λεει ο γιωργος μ ισχυει...Αρχισαν να παιρνουν πρεφα τι συμφεροντα καλυπτει ο Μακης(αεριο,μεγαλοι ομιλοι)..ο κ.Μιχαλος ζητησε συναντηση με τον κ.Σαμαρα.Ελπιζω να έχουμε νεα..30 και πλεον βουλευτες πιέζουν να αποσυρθει το νομοσχεδιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. https://www.youtube.com/watch?v=QUBrrgQTK20
    'Οσο και να πάσχισε η καυμένη, αφού τα εξήγησε όλα κατέληξε ότι η κατάσταση είναι υπό έλεγχο μέχρι το 2020.
    Τον δέσαμε τον γάιδαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απαντω γιατι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ !!!!!!!!!!!!, ναι, μου εκανε ιδιαιτερα ασχημη εντυπωση η απαντηση !!!!!!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ, χρηζει περαιτερω διερευνησης !!!!!!!!!!!!!!!!!! και θα γινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΙΔΙΟ!! Αρα προφανως,ειναι στο γραψε σβησε ακομα!! ο κ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ εχει εκτεθει ανεπανόρθωτα και προσπαθει ο κ.Σαμαρας να μαζεψει την κατασταση!! ΠΑΝΤΩΣ Η ΒΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΡΕΥΝΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ 2/3/2014
    http://www.express.gr/news/finance/746060oz_20140328746060.php3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οι τιμές αποζημίωσης αυξήθηκαν για τα πάρκα του 2012.Το ΚΟΥΡΕΜΑ % του τζίρου για το 2013 για τα 100kw/p έγινε οριζόντιο 20%.Όποιος δει άλλες διαφορές από το προηγούμενο ας ενημερώσει.

    Συζήτηση στη βουλή 28/3/2014.....ο κύριος Παπαγεωργίου ανάθεμα με και αν δίνει έστω μια ειλικρινή απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη καλημέρα!
      Έχει σημασία? Είτε 5% είτε 50% το θέμα είναι να κριθεί αντισυνταγματική η μονομερής αλλαγή των συμβάσεων.
      Ειλικρινά δεν δίνω σημασία στα νούμερα.
      Παρεπιπτόντως, χάρηκα που σε γνώρισα χθες και από κοντά.
      Χαρά στο κουράγιο σου κι εσένα!

      Διαγραφή
  30. Κ.Παπακυριακου, ο υφυπουργος απλα φανηκε πως υποστηριζει ξεκαθαρα συμφεροντα μεγαλοεπιχειρηματιων,εφαγαν τα λεφτα απο τον Λαγηε και τωρα φαισωναι τον λογαριασμο σε εμας!!!ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ!! ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ,ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΤΙΜΑΡΙΘΜΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ!!ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!! 2. Απο τα 80e/Mwh το πηγε στα 90e/Mwh!!!! Σωθηκαμε!!! Πρεπει η επεκταση των 5 ετων να γινει με την κλειδωμενη ταριφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. νομιζω σε αυτο πος καταθεσαν εδωσαν λιγο παραπανω στο β και γ τριμηνο του 2012 που ειχαν μειωσει στο προηγουμενο που ειχαν βγαλει προχθες. απο 0,335 σε 0,36. Δεν εχω κρατησει το προηγουμενο , εχει αλλαξει και αλλες κατηγοριες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχουν αλλάξει και τις τιμές στα 100άρια που συνδέθηκαν το 2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. δεν εχω λογια.. καποιος εχει ενα excel και παιζει με τις ζωες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ VERSION 3.1
    Αυτά είδα και γω κ. Γιάννη. Το 20 για τους μικρούς και τσιμπήσαν ανοδικά το 2012
    Δώσανε και ένα λεπτό επιπλέον στη πενταετή παράταση. (Αντε να δούμε πως θα τα μαζέψει ο ΥΠΕΚΑ του 2030.)

    Μία αξιοπρεπής τιμή παράτασης, τιμαριθμική αναπροσαρμογή και λίγο συμμάζεμα στη κλιμάκωση στα οικιακά (π.χ από 55 πάει μονομιάς 47. Σκέφτομαι τους φουκαράδες που συνδέθηκαν λίγες μέρες μετά με υπαιτιότητα της ΔΕΗ) θα τους έσωζε από το 1/3 των διαμαρτυριών ανέξοδα σχεδόν.

    Το μεγαλύτερο θέμα μας εξακολουθεί να είναι ότι άνοιξε η κερκόπορτα της αναθεώρησης συμβάσεων και είναι πιθανό πλέον να το δουν σα simulation game.
    Εισάγουν σενάριο και περιμένουν feed back.
    Αν δε τους κάτσει θα τροποποιούν εκ νέου τις ταρίφες σε λίγα χρόνια.
    Να λειτουργούν δηλαδή με τη μέθοδο δοκιμή και σφάλμα γιατί σε πραγματικές συνθήκες (εκτός excel) μπαίνουν και παράμετροι όπως η μείωση της εισπραξιμότητας του ΕΤΜΕΑΡ λόγω οικονομικής κατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Στο 11% το κούρεμα για αγροτικά φωτοβολταικά, 16% για στέγες . Πολύ ωραια . Εγω που εχω την ατυχια να είμαι ΑΠΛΟΣ ελευθερος επαγγελματιας να παω να πνιγω .

    ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ . ΕΙΜΑΣΤΕ Π Α Ν Τ Α ΠΟΛΙΤΕΣ 25ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ .

    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ . ΑΝΤΕ ΣΤΟ ****************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ποιο 16% παιδια οι στεγες?? απο .55 σε 385 16% ειναι. 30% ειναι. τι ακουτε τι λεει το επισημο παπαγαλακι του εγκαθετου υπεκα και της λουμακιαδας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νοημα είναι ότι καταφεραν να μας διασπασουν γιατι ο καθενας κοιτουσε την παρτη του . Τωρα την τρωμε ολοι . Αλλοι περισσοτερο αλλοι λιγοτερο .
      Εγω όπως και αρκετοι ακομη δεν συμφωνω με το κουρεμα μονομερος και δια νομου εξ΄ αρχης και για ολους .
      Γι΄ αυτό θα προσφυγω και δικαστικος .-

      Διαγραφή
  38. Αυτές είναι κονόμες τρελλές. Τσιμπήσανε λίγο τις τιμές του 12.
    Αυτά είναι λεφτά. Έλληνες κρίσοι με δικά τους νησιά κι ελικόπτερα με 13 γράμματα
    ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟΙ .
    Να μην είμαστε κι αχάριστοι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Για μενα (γ΄τρ.2012) η διόρθωση (αν τελικα ειναι αυτη) με ξελασπώνει.
    Βεβαια ο κύβος ερίφθη , εφεξής θα είμαστε με το αγχος πότε θα επαναθεωρηθούν οι τιμές απο νέο έλλειμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ξελασπώνει στα λόγια. Γιατί έστω κι αυτά τα λεφτά δεν τα εξασφαλίζει πουθενά ότι θα τα πάρεις. Και βέβαια κάθε τρεις και λίγο κι ανάλογα με πόσα καινούργια θα μπαίνουν στο σύστημα θα τρώμε κι ένα κουρεματάκι.

      Διαγραφή
    2. Με "ξελασπώνει", εννοω οτι γλυτωνω την χρεωκοπία εφόσον οι ροες εξομαλυνθούν. Δεν σημαίνει ρεφάρω!

      Διαγραφή
  40. με το νομοσχεδιο μπορει ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ να αλλαζει τις τιμες οποτε θελει . Επισης δεν υπαρχει προσαρμογή λογω πληθωρισμου κ.α. ψιλα γραμματα . ΜΗΝ βιαζεστε να πανηγυρισετε αγαπητοι συνάδελφοι . Με το 10ο νομοσχέδιο για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας τα τελευταία 2 χρόνια να δεν είναι για ΖΗΤΩ σωθήκαμε .
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτοι που πληρωνουν την νυφη ειναι τα παρκα του 2013 α και β 285 και 270 τριμηνο αντιστοιχα παραμενουν δηλ.ως εχουν στο πρωτο νομοσχεδιο και τα παρκα 2013 γ και δ ειναι 300 και 290 αν αυτο δεν ειναι τρελο καμια αυξηση των τιμων καμια εξασφαληση οτι δεν θα αλλαξουν ξανα καμια τιμαριθμικη αναπροσαρμογη ξεφτιλα το 90 ευρω ανα MWH για την παραταση τιποτα που να αποδεικνυει οτι θα πληρωνομαστε στην ωρα μας αυτοι λοιπον που πιστευουν αυτο το νομοσχεδιο και οτι στο μελλον θα ειναι ολα μελι γαλα δικαιωμα τους .Πρεπει αν ψηφισθει οσοι ειμαστε αντιθετοι να κινηθουμε νομικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Η τελευταία ενημέρωση που έχω είναι οτι το νομοσχέδιο αυτό το έφερε ο ίδιος ο Παπαγεωργίου στους βουλευτές.ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. http://dfiles.eu/files/re0lkojml κοιταξτε καλα αυτη την αναλυση και θα δειτε ολη την αληθεια για τα irrr θα διετε ποιοι την πληρωνουν και ποιοι τα οικονομανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτο αποτελει και ενα πολυ καλο εγφραφο για νομικες κινησεις και αντε να αποδειξουν οτι ο ελεφαντας πεταει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι εγινε ρε Σαινια !!!!! προβλημα !!!! το εγραψα πριν μηνες, πρεπει να δημιουργηθουν οι κατωθι συνδεσμοι
    1) οι γνωστοι ¨παλιοι¨
    2) οι του πρωτου εξαμηνου του 2010
    3) οι του δευτερου εξαμηνου του 2010
    4) οι αναλογοι του 2011
    5) 2012
    6) 2013
    7) 2014
    8) 2015
    9) 2016
    κλπ
    μου θυμιζετε το γνωστο ανεκδοτο,
    ¨ . . . περαστε ομως σε ενα μηνα που θα΄ρθουν και οι που . . . ες . . . . . . . . απο οργανωση ομως¨ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λοιπον,εκθέτω μερικές απόψεις μου αν και μπορεί να παρεξηγηθούν. 1. το θέμα δεν είναι ποιος κουρεύεται,πόσο,ΜΔΝ,οικιακά,αγροτικά,το θεμα ειναι η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ! αν το ΥΠΕΚΑ εξαρχης είχε λάβει μέτρα και προχωρούσε σε εξυγίανση του λογαρισμού και δε φερόταν τόσο πούστικα ο Ασημάκης που να φέρει ως κατεπείγον ένα κείμενο που εδώ και 11 μηνες ειχε προαναγγελει,θα είχαμε βάλει όλοι πλατες και θα μειώναμε το έλλειμα εφόσον είχαν αρθει οι στρεβλώσεις!!!! 2.απο την χ8εσινη διαμαρτυρία μονο ο alpha μας έδειξε και μάλιστα 2 θεμα,σε αντίθεση με άλλα κανάλια!!!! Βέβαια ξέχασα τα κανάλια τα αρπάζουν και όλοι ξερουμε απο που. 3.ακόμα και χθες μερικά άτομα πήγαν μόνοι τους στη βουλή,έτσι να περάσουν το δικό τους,,Μερικοί σύλλογοι ας ψαχτούν και να βρουν τα non paper που είχαν υποστηρίξει την άποψη του Λουμάκη και στα μέλη του έλεγε no deal. 4 και τελευταίο,δε κατάλαβα γτ επιχειρηματίες όπως αποκαλούνται,και μάλιστα οι μικροί, να έχουν διαφορετικοί μεταχείρηση απο οικιακά αγροτικά..οι αγρότες αν τ δείτε απο την αλλη,ειχαν ήδη τα οικοπεδα!!! Αλλα παντού υπάρχουν παραφωνίες..ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΧΙ NEW DEAL ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΗ,ΔΙΑΣΠΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΠΛΗΓΕΣ Ή ΚΕΡΔΗ!!! Οι έλληνες τελικά δεν αλλάζουμε..ΖΩ για την μέρα εκείνη και έρθει ενας υπουργός που τιμά τα παντελόνια του και πει ΤΕΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ!!! που χθες ο κ.Παπαγεωργίου ούτε μια σαφή απάντηση δε μπόρεσε να πει,εκδηλώθηκε για τα συμφέροντα που εξυπηρετεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εκτος της αντισυνταγματικοτητος του εκτρωματος δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να σταθει νομικα σε κανενα δικαστηριο
    οτι 2 ατομα με τις ιδιες ακριβως υπογγεγραμενες συμβασεις τα ιδια χαρτια και τις ιδιες εγγυημενες τιμες, στον ενα θα γινει μειωση και στον αλλον οχι. αν δεν το ξερουν θα τους το πει στο αυτι το συμβουλιο της επικρατεις οπως εγινε προσφατα με τους στρατιωτικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΙΩΣΗ 22%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. τελικα το πιστωτικο τιμολογιο ειναι για ολα τα 100kw 20% ή μονο για τα αγροτικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. το πιστωτικό ειναι για όλα μεχρι 100kwh!!! απλα ακομα δεν ειναι τπτ σιγουρο όσον αφορά το νόμο,μιας και γίνεται χαμός στην επιτροπή στη βουλή.ο ασημάκης ας πάρει αεροπλάνο απο τώρα...λογικα τα πράγματα δε μπορούν να πάνε χειρότερα,ελπίζουμε για καλυτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΔΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://www.hellenicparliament.gr/vouliTVMP.html ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανεξαρτητα απο την τελική τιμη που θα παρει ο καθένας μας ,
    2 ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ !!
    1. ΤΙΜΑΡΙΘΜΙΚΗ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΑΡΙΦΕΣ.
    2. ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ FIT , ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ 80 η 90 ΕΥΡΩ ΤΗΝ MWh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΙ μασκες επεσαν τελειως στο energypress http://www.energypress.gr/news/Ayxanetai-kata-5-eyrw-to-ETMEAR μας λεει οτι θα αυξηθει κατα 5 ευρω το Ετμεαρ δηλ πανω απο 250 εκ προσθετα εσοδα το 2014 προς τι αυτα τα μετρα αυτη η σφαγη προς τι ειναι φανερο για να μπουν τα μεγαλα λαμογια ,τα δικαστηρια θα κανουν την δουλεια τους και εμεις θα σας πεταξουμε στα σκουπιδια αη στο διαολο φασιστες της συγκυβερνησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά το ελμερ παίρνει απόφαση η ραε (ως ανεξαρτητη αρχή) ή το υπεκα .να χεσω μέσα ανεξαρτητη αρχή.πάντως αρ.χιδια είναι σίγουρα

      Διαγραφή
  54. Παραθέτω επιγραμματικά 2-3 σκέψεις που ναι μεν έχουν ακουστεί, αλλά πρέπει κάποια στιγμή να μαζευτούν όλες μαζί.
    Σημειώνω ότι δεν ασχολούμαι καθόλου με το τι γράφει το Νομοσχέδιο, γιατί απλά είναι Αντισυνταγματικό.

    1. Ιουν-2010 Υπουργός Μπιρμπίλη Υφυπουργός Μανιάτης - Χωρίς να έχει περαιωθεί η διαδικασία με όλα τα παλαιά Φ/Β (η ΡΑΕ δεν είχε ασχοληθεί καν με αιτήσεις του 2007) ανοίγουν τα Φ/Β πάλι χωρίς κανένα έλεγχο στην συνολική ισχύ αυτών και χωρίς καμία υποχρέωση ο αιτών να προσκομίσει οικονομικά στοιχεία. Αποτέλεσμα, εταιρίες να βάζουν 100 και 150 φακέλους για 500-άρια με δυνατότητα να υλοποίησης μετά βίας 2-3.
    2. Φεβ-2012 Υπουργός Παπακωνσταντίνου, Υφυπουργός Μανιάτης (αλλαγή σε τιμές kWh σε νέες συμβάσεις)
    3. Αυγ-2012 Υπουργός (ούτε θυμάμαι το όνομά του) Υφυπουργός Ασημακης - πάγωμα Φ/Β και δέσμευση επίλυσης προβλήματος
    4. Νοε-2012 Υφ. Ασημάκης Χαράτσι για 2 χρόνια (με το Μεσοπρόθεσμο) και αναγκαστική περάτωση έργων εντός 4 μηνών (αλήθεια πόσες φορές έχει βρεθεί σε εργοτάξιο χειμώνα ο Ασημάκης?) χωρίς να γίνει κουβέντα για επιστροφή όρων σύνδεσης και εγγυητικών
    5. Μαρ-2013 Υφ. Ασημάκης - ταρίφες αυξημένες σε όσους τόλμησαν να περατώσουν τα έργα τους
    6. Ιούν-2013 Αναλαμβάνει Υπουργός ο Μανιάτης (αφού είχε επιτυχημένο έργο ως Υφυπουργός)
    7. Ιουλ-2013 Υφ. Ασημάκης - καλεί Συλλόγους σε προτάσεις δίνοντας διορία 10 ημερών με στόχο την ψήφιση έως Σεπτέμβρη Νόμου.

    Ο Νόμος θα ψηφιστεί τον Μάρτιο του 2014, 2 χρόνια αφότου έχει διαπιστωθεί το πρόβλημα από την "ηγεσία" του ΥΠΕΚΑ.
    3 φορές έως τώρα ο Ασημάκης έχει δεσμευτεί για λύση και είναι έκθετος απέναντι στους προϊσταμένους του.
    Ποια είναι η τιμωρία όσων ολιγώρησαν?
    Η μία είναι στον ΟΗΕ και παίρνει 10.000€ το μήνα.
    Ο άλλος αναβαθμίστηκε σε Υπουργός.
    Ο τρίτος κυκλοφορεί ελέυθερος χωρίς να τον πειράζει κανένας (υπενθυμίζω είχε αρμοδιότητα να υπογράψει το Μνημόνιο-1 χωρίς συναίνεση από τη Βουλή).
    Ο τέταρτος (ο τωρινός) πιστεύω δεν θα τη βγάλει καθαρή.

    Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο Νόμος.
    Δεν με ενδιαφέρει αν είσαι αγρότης, έχει Φ/Β σε στέγη ή πολλά MW σε χωράφι.
    Αλλάζουν μονομερώς τις συμβάσεις τις οποίες οι ίδιοι συνέταξαν, τις οποίες δεν σου δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσεις, να τροποποιήσεις ή να διαποραγματευτείς.
    Οι ίδιοι όρισαν τιμές, χρόνους υλοποίησης, χρόνους κατοχύρωσης τιμής κλπ.

    Και στο κάτω κάτω της γραφής:
    Με ποιο δικαίωμα θα μου ορίσεις εσύ ποιο θα είναι το κέρδος μου?
    Μας έβαλαν σε ένα τρυπάκι τύπου IRR λες και ο ΑΚΤΩΡΑΣ, η ΤΕΡΝΑ, η Αρχιρόδον, η J&B ΑΒΑΞ όταν συνάπτουν συμβάσεις με το κράτος για τεχνικά έργα ελέγχονται για το IRR τους.
    Μας έβαλαν να πλακωθούμε μεταξύ μας για να μη δείξουμε συνοχή.
    Επικρατεί πρώτο θέμα το γάλα ενώ τα Φ/Β έχουν περάσει στο ντούκου.

    Και στο κάτω κάτω της γραφής, που ξέρει ο Ασημάκης αν εγώ έβαλα της ίδιας ποιότητας υλικά με το διπλανό μου και αν το κόστος κατασκευής του πάρκου μου είναι το ίδιο? Πού ξέρει πόσους όρους σύνδεσης πλήρωσα εγώ? Πού ξέρει αν το έδαφός μου έπαιρνε πασσαλόμπηξη ή έπρεπε να ρίξω μπετά? Πού ξέρει αν εγώ αναγκάστικα να χρησιμοποιήσω πιο ακριβά συστήματα ασφαλείας από κάποιον άλλον λόγω "ιδιαιτερότητας" της περιοχής.
    Και στο κάτω κάτω της γραφής ρε παιδιά, είναι το ίδιο να έχεις Φ/Β στη Σπάρτη και το ίδιο στο Καρπενήσι?
    Μα θα τρελλαθούμε τελείως?

    Ουφ, έβγαλα από μέσα μου το 10% αυτών που ήθελα να πω.
    Ευχαριστώ που με διαβάσατε.
    Κλείνω με την ιδέα που είχα γράψει και αλλού:
    Όταν ψηφιστεί το Νομοσχέδιο ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξουμε γιγαντοαφίσες και να πάμε να τις βάλουμε στο αεροδρόμιο. Φεύγοντας έχει δεξιά μία ιδανική θέση.
    DO NOT INVEST IN GREECE
    N....../2014

    chris

    Υ.Γ.-1 Θέλω να κατηγορήσω από εδώ τη συντακτική ομάδα του energypress.gr η οποία λογοκρίνει όσα κείμενα έχω αποστείλει και επίσης γράφοντας υποτιμητικά ότι χθες ήταν στο ΥΠΕΚΑ 500 άτομα. Αναρωτιέμαι πόσα έχει αρπάξει ο τύπος από τον Ασημάκη για να δημιουργήσει κλίμα
    Υ.Γ.-2 Μας πρήξανε με το NewDeal. Μην ξαναγραφτεί εδώ μέσα αυτή η λέξη. Δεν υπάρχει deal. Να το ξεκαθαρίζουμε μία για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η συμφωνία (deal) γίνεται μεταξύ 2 τουλάχιστον μερών όταν έχουμε μονομερης αλλαγή αποφασίζω και διαταζω είναι ΧΟΎΝΤΑ.να χεσω τη" δημοκρατία τους." πάντως στις εκλογές ξέρω τι ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΊΣΩ

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα φίλε μου... σωστά και ψύχραιμα τα λες...

      Διαγραφή
  55. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αλλαζουν το εξελακι τους οπως τους ερθει εκεινη την ωρα, αναλογα με το ποιος βουλευτης τους παρει τηλ! Πως καταντησε αυτη η χωρα! Το τελευταιο σχεδιο ειναι βελτιωμενο για μενα προσωπικα αλλα στην τελικη χειροτερο γιατι ειναι σιγουρο οτι μπορει σε ενα μηνα να τα αλλαξουν ολα παλι! Ειναι τρομακτικο αυτο που συμβαινει και αηδιαστικο. Το ιδιο ισχυει και για ολους μας που προσπαθουμε να βελτιωσουμε τη θεση μας εις βαρος των αλλων παραγωγων. Μας εκανε μεγαλο κακο αυτος ο Σπεφ. Τοσο μεγαλο που και τα μελη του στο μελλον (που τωρα κανουν την παπια και χαζοχαιρονται) θα συχτιριζουν! Χαθηκαν τον τελευταιο καιρο τα πολυγραφοτατα μελη του.

    Ντροπη και για το κωλο energypress! 1000 ατομα μονο ε? Ρουφιανοι δημοσιογραφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Συναδερφοι επειδη εχουμε μπλεξει με μαφια και λαμογια μηπως πρεπει απο τωρα να κοιταξουμε το αυριο και το πως θα αντιδρασουμε γιατι το ΝΣ θα ψηφιστει ουτες η αλλος... Οποτε οποιος μπορει να δωσει καμια ιδεα η ειναι δικηγορος να μας ενημερωνει τι λυσεις μπορει να εχουμε..? Να λεμε τι εγινε εχτες δε βοηθαει τα ειδαμε (επιτελους) στα καναλια. Πρεπει να οργανωθουμε ολοι μαζι και να δουμε πως θα αντιδρασουμε μαζικα και με νομικα μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλά μας κοροϊδεύουν τη επιμήκυνση είναι αυτή με 0,09 ταρίφα. Δηλαδή μιλάμε στην καλύτερη 13500 τζίρο άρα τα έξοδα μας και η εφορία θα είναι περισσότερα θα μπαίνουμε και μέσα. Επίσης ο πίνακας με τις ταρίφες στα κατοσταρια και τα οικιακά που έχει το energy press σήμερα που πρόσεξα είναι ο ίδιος με τον χθεσινό πια η μείωση των οικιακών που λένε? Κάνω κάτι λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ειναι μια εξελιξη και αυτη απο τις πολλες ζυμωσεις που συμβαινουν τις τελευταιες ωρες http://www.protothema.gr/politics/article/365831/enstaseis-vlahou-arabatzi-gia-to-polunomoshedio/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Επιβεβαιωθηκε στη βουλη οτι ο λογαριασμος ταπε του λαγηε εμφανιζει στο δελτιο του Φεβρουαριου πλεονασμα στην προβλεψη του για το 2014 αρκετα εκατ. ευρω. Γινεται μεσα πολεμος γιατι το εκρυβαν το πλεονασμα επιτηδες ο Υπουργαρας μας και οι Διοικουντες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ Σπυρο Μ. αληθεια τωρα?? ξερω οι εξελιξεις τρεχουν και αυτο που λες ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!

      Διαγραφή
  61. Σπυρο μ απο που προκυπτουν αυτα πως μπορουμε να εχουμε προσβαση σε αυτα τα στοιχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Θα παρουσιαστουν οπως πληροφορηθηκα στο "αργοπορημενο" δελτιο του Λαγηε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μήπως είναι γύρω στα 90 με 100 εκατομμύρια;....για να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΄Ολοι έχουμε πέσει με τα μούτρα στο κατά πόσο θα αλλάξουν τα νούμερα του πίνακα.Λογικό ως ένα σημείο γιατί με βάση αυτόν το πίνακα θα κριθεί η επιβίωση μας.Να μην ξεχνάμε όμως οτι στην ουσία πρόκειται για τροποποίηση της σύμβασης μας.Δεδομένο πως οτι και να ψηφιστεί θα πάμε στα δικαστήρια αυτό θα πρέπει να γίνει συλλογικά.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να υπάρχουν στην Ελλάδα τόσοι σύλλογοι για να αντιπροσωπεύσουν τις ίδιες συμβάσεις.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να γίνεται τόση προσπάθεια από μεμονωμένα άτομα,που ναι μεν είναι αξιόλογα αλλά μονάδες.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να μην μπορούμε να έχουμε νομικό και φοροτεχνικό τμήμα να μας υποστηρίζει.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να χρειάζονται κάποιοι σαν εμένα για να ενημερώσουν για πληρωμές και να προσπαθούμε να βοηθήσουμε ανθρώπους που έχουν πρόβλημα με τις καταχωρήσεις ενημερότητας στον ΛΑΓΗΕ και τις παρακρατήσεις.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να μην υπάρχει επαρκές ταμείο να μας υποστηρίξει.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να έχουμε ανθρώπους που είναι μέσα στη βουλή που βρίσκονται εκεί από παρασκευή βράδυ μέχρι και χθες το βράδυ,που θα παραμείνουν και σήμερα και να μην μπορούν να αντικατασταθούν από άλλους.
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να πρέπει συγκεκριμένοι άνθρωποι να βάζουν τόσο προσωπικό κόπο και χρήμα.
    Ο σύλλογος θα πρέπει να είναι ένας και μόνο ένας.Μόνο έτσι δεν θα μπορούν να σπέρνουν διχόνοια δημοσιεύματα συγκεκριμένων ιστοσελίδων και το ΥΠΕΚΑ.Μόνο έτσι δεν θα μπορεί συγκεκριμένα "ομάδα" να ευνοείται έναντι μιας άλλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Επιτέλους θα πρέπει να σταματήσουμε να σκεπτόμαστε ατομικά.Ατομικά κανείς μας δεν έχει τη δύναμη να προστατέψει τις επιχειρήσεις μας.
    Είναι πλέον ξεκάθαρο οτι για όσα χρόνια θα ισχύουν οι συμβάσεις μας,τόσα θα χρειαζόμαστε και εκπροσώπηση.Μην νομίζει κανείς οτι θα περάσει αυτό το νομοσχέδιο και εδώ τελειωσαν όλα.
    Έπρεπε να φτάσουμε ως συνήθως στο γκρεμό για να το συνειδητοποιήσουμε.
    Πληροφορήθηκα μετά χαράς οτι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο νομό αργολίδας,τρίπολης,αχαιας,αιτωλοκαρνανίας και λακωνίας.
    Προσωπικά θεωρώ οτι με το τρόπο που κινείται η ΠΟΣΠΗΕΦ θα αργήσουμε πολύ να οργανωθούμε.Μέχρι να δημιουργηθούν σύλλογοι ανα νομό,οι οποίοι ανα 21 άτομα θα εκλέγουν 1 αντιπρόσωπο στην πανελλήνια ομοσπονδία θα χαθεί πολύτιμος χρόνος.Και ίσως πολλά κοκόρια θα εμφανιστούν.Όμως δεν βλέπω μπροστά μου και άλλη λύση.
    Ήδη δημιουργείται ο ΣΠΗΕΦ Αττικής.Λόγο του κατεπείγοντως θα προτείνω ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ να δημιουργηθεί ένας σύλλογος που να καλύψει όλη τη Στερεά και την Πελλοπόνησο.Ελπίζω η ΠΟΣΠΗΕΦ να δεχτεί κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι υπάρχει πια η μαγιά για να σχηματιστούν κάποιοι σύλλογοι και πολλοί από εμάς πια κατάλαβαν ότι και ένωση χρειάζεται και πόροι για να μπορούμε πια να επιρεάζουμε όπως πρέπει σαν lobby.

      Διαγραφή
  66. Φυσικά δεν είναι σήμερα η μέρα για ανακοινώσεις δημιουργίας συλλόγων.Αλλά ήδη βλέπω μπροστά μου τη Δευτέρα να ξημερώνει.Είναι δεδομένο οτι θα χρειαστούμε νομική εκπροσώπηση.Δικηγορικό γραφείο που να έχει γνώσεις σε αστικό,διοικητικό,ευρωπαικό δίκαιο.Να γνωρίζει την αγορά ενέργειας.Και προσωπική μου άποψη :να μην έχει πελάτες που αντιπροσωπεύουν διαφορετικά συμφέροντα στις ΑΠΕ.

    Όσο για σήμερα.Είναι πλέον δεδομένο οτι θα υπάρξουν τροποποιήσεις.Χθες το βράδυ τα κόμματα κατέβασαν τις προτάσεις τους.Το "μαγείρεμα" θα συνεχιστεί μέχρι και την τελική ψήφιση.
    Στη βουλή ο ΠΟΣΠΗΕΦ έχει θέσει συγκεκριμένα σημεία και προσθήκες στο νομοσχέδιο.Ελπίζω κάτι να καταφέρουμε να περισώσουμε πριν κατατεθεί αυτό το έκτρωμα,αν όχι να το πάρουν πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που λες κε Παπακυριακού και υποστηρίζει η ΠΟΣΠΗΕΦ δεν έχουν καμία σχέση με την αρχή της αναλογικότητας. Εσείς παπαγαλίζετε την τήρηση των σύμβασεων φούσκα που κανείς δεν πιστεύει πως μπορούν τηρηθούν για 20 χρόνια. Μέχρι και οι αγρότες το κατάλαβαν και αυτό φάνηκε με τα κρυφά χαρτιά που έστελναν στο ΥΠΕΚΑ. Άρα πρακτικά μόνο παραμύθια πουλάτε γιατί απλά βολεύει την ΠΟΣΠΗΕΦ το οριζόντιο κούρεμα της εισφοράς. Δίαβαση τι λέει η επιστημονική υπηρεσία της βουλής και θα καταλάβεις πόσο εκτός τόπου και χρόνου είσαι. Φτάνει η σαχλαμάρα και η παραμύθια στον κοσμάκη επειδή κάποιοι καλόμαθαν στην οριζόντια εισφορά που μάλιστα τη γνώριζαν πριν επενδύσουν.

      Διαγραφή
    2. Η ΠΟΣΠΗΕΦ μάλιστα πρότεινε οριζόντια ποσοστά κουρέματος χωρίς καμία τεκμηρίωση γιαυτό και πήγαν άπατα... Ο ερασιτεχνισμός στον ψευτο συνδικαλισμό ψόφισε. Δες παράλληλα με τα χάλια της ΠΟΣΠΗΕΦ και τα χάλια του ΠΑΣΥΦ. Είναι για κλάμματα και πρέπει να παραιτηθούν άμεσα ως ανεπαρκέστατοι. Δεν είναι σε θέση ουλτε έχουν τις γνώσεις να φτιάξουν προτάσεις που να στέκουν και να βγαίνει σε αριθμούς το έργο. Όσοι τους πιστεύουν είναι άξιοι της μοίρας τους ή σαν τα μούτρα τους...

      Διαγραφή
  67. Ε[ΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΒΟΥΛΗΣ ΠΕΡΙ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ
    Για την μείωση στις τιμές αποζημίωσης των ΑΠΕ και των φωτοβολταϊκών αναφέρει ότι «συνιστούν επέμβαση του νομοθέτη σε υφιστάμενες συμβατικές σχέσεις, η οποία θα πρέπει να ελεγχθεί εάν συνάδει προς την αρχή της ελευθερίας των συµβάσεων (ΑΚ 361), ως ειδικότερης εκδήλωσης της αρχής της οικονομικής και επιχειρηματικής ελευθερίας (άρθρο 5 παρ. 1 Συντ.)».

    «Νομοθετική ρύθμιση η οποία παρεμβαίνει σε συμβατική σχέση για λόγους προστασίας της εθνικής οικονομίας, εισάγοντας ακόµη και βλαπτική μεταβολή της για το ένα μέρος, συνιστά, κατά την κρίση του Αρείου Πάγου, εξαιρετικό δίκαιο, το οποίο, όμως, δεν πρέπει να παραβιάζει την αρχή της αναλογικότητας», προσθέτει και υπογραμμίζει ότι «ζήτημα ανακύπτει και ως προς την εναρμόνιση» με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, καθώς θίγονται δικαιώματα «περιουσιακής φύσεως» και κεκτημένα «οικονομικά συμφέροντα» των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όποιον καταλαβαίνει ελληνικά, μόνο η αρχή της αναλικότητας υπάρχει. Οι συμβαςεις ως εξαιρετικό μετρό (δίκαιο) χάριν της εθνικής οικονομίας μπορούν έστω και μονομερώς κσι προς βλάβη του ενός αντισυμβαλλόμενου να τροποποιούνται.

      Διαγραφή
  68. Φιλε Μιχαλη, καλωσορισες, σταματα ομως τις αληθειες, βλαπτουν την υγεια , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗ
    Καταλήγοντας, ο Συνήγορος του Πολίτη αναγνωρίζει ότι η τιμολόγηση και ποσόστωση μεταξύ των διαφορετικών τρόπων παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ αποτελούν κυρίως πολιτική απόφαση. Εντούτοις, οι καθυστερήσεις πληρωμών των παραγωγών, συνεπεία της ύπαρξης ελλείμματος στον Ειδικό Λογαριασμό ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ οφείλονται στις λανθασμένες εκτιμήσεις και στρεβλώσεις του παρελθόντος. Επομένως, προκύπτει εν προκειμένω ότι οι πολιτικές επιλογές κάμπτουν βασικές αρχές του κράτους δικαίου, όπως τις αρχές της χρηστής διοίκησης, της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου προς τη Διοίκηση, μετακυλώντας μέρος του κόστους στον καταναλωτή και θέτοντας σε κίνδυνο τις επενδύσεις.
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΟΤΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 2012 ΣΤΑ 29.32ΕΥΡΩ/MWH TO 2013 28.37ΕΥΡΩ/MWH ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΛΑΓΗΕ ΓΙΑ 2014 ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 54,2ΕΥΡΩ/MWH

    ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
    "ΚΑΠΕΛΩΜΑ" 250% ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΕ!!

    ΑΡΧΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
    1/1/2012 ΛΑΓΗΕ ΤΡΕΧΟΝ 0 ΣΩΡΕΥΤΙΚΟ 202ΕΚ ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΙΣΧΥ 2647MW ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ 566MW ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ ΑΝΑ MW 76312ΕΥΡΩ ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΙΝ ΛΑΓΗΕ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΛΑΓΗΕ ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ!!!

    ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ
    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΟΥ 2012 100KW ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 50000ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ !!
    ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΆΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟ 83000 (ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2011 ΠΑΡΚΟ) ΕΩΣ 275000(ΓΕΝΑΡΗΣ 2009)
    ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΑΡΚΑ 100kw ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 150000KWH

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΙRR ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο επιμένεις στη μπουρδολογία θα φας κιάλλο τα μούτρα σου. Συμμετεχεις στη διαγραφή γιατι κι εσύ πρέπεθς να χαρίσεις μερικούς μήνες από την εικοσαετία σου. Αυτή είναι η βάση και πάνω εκεί χρεωπιστώνονται τα τι γλύτωσε ή επιβαρύνθηκε κάποιος από την οριζόντια εισφορά.

      Διαγραφή
    2. Μπερδευεις τις βουρτσες με τις Βουρτσες !!!!!!!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
  70. Οταν ολα τα σπιτια διπλα σου γκρεμιζονται . . . ειναι χαζο να θελεις να σωσεις μονο το δικο σου . Οσο ειναι καιρος ας επικεντροθουμε σε αυτα που μας ενωνουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Από αναλογικότητα ο πίνακας βγάζει μάτι. Πάρκα με 0 κούρεμα και πάρκα με 50%. Μόνο για γέλια είναι η κατάσταση. Πάει ο κάθε ένας βουλευτης και αλλάζει τα νούμερα λες και παίζει τζοκερ. Ερε γέλια που θα πέσουν στα δικαστήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως το ειπες. Πολλα γέλια. Απο βδομάδα οι αγωγές. Αν μπορούν ας την σπάσουν μονομερως. Αν σε ενδιαφερει να κινηθούμε μαζι για μειωση εξόδων ενημέρωσε με με μηνυμα.

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδια ολα καλα αυτα που λετε και εγω μαζι σας αλλα σε 2 μηνες θα μας κοψουν τις πληρωμες αν δεν συμβιβαστουμε και τρεχουμε στα δικαστηρια οποτε θα μας σχισουν ολοι αυτοι που χρωσταμε!! (Εκτος και αν εχετε χρημε στην ακρη για 4-5 χρονια) Ξερετε αν υπαρχουν τροποι για αμεσα δικαστηρια λογω εκβιασμου και μη πληρωμων η αν μπορουμε να αναστειλουμε υποχρεωσεις λογω εκρεμοτητας μελοντικου δικαστηριου..?

      Διαγραφή
    3. Με ασφαλιστικά μετρα. Μπορεις.φυσικα ο δικηγόρος σου θα σε ενημερώσει πιο σωστά. Οταν σταματάνε οι πληρωμές τα ασφαλιστικά ειναι η πρώτη κίνηση. Τα μετρα που εχουν ηδη με ολες τις ευκολίες προς το αέριο που ειναι παγκόσμια προς τυπικά να θεωρείται ΑΠΕ θα πέσουν ολα στο κενό. Το δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων εφόσον γινεται αυτη η μονομερής αλλαγή συμβασης θα μας δικαιώσει. Ζούμε σε ελεύθερη οικονομία. Ολα τα ταξί ξερω παίρνουν ιδια ταρίφα οσο και να στοίχισε η άδεια ή το αμαξι τους. Έτσι και εμείς. Ειμαστε η πιο χτυπημένο ομάδα επαγγελματιών. Ολα θα βγούνε στην επιφάνεια.

      Διαγραφή
  72. it was too good to be true... ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ!! απο την αλλη,το ΥΠΕΚΑ με τους διοικουντες επρεπε να ειχε πει ενα stop στις τιμες περιπου 0,4 ακομα και το 2012-2013 για διαφορες κατηγοριες και γενικα για ολους. δε μπορει επενδυσεις 400.000-500.000 να ειχαν τιμες 0,45 χωρις αναπτυξιακα,και παρκα με 200.000-250.000 παλι 0,40 περιπου...Αυτα επρεπε να γινουν πριν χρονια,οχι τωρα εκβιαστικα με new deal και μαλακιες και μας εξοργιζουν...αλλα εδω στο ΕΛΛΑΝΤΑ ολα γινονται....Μαγκες,αναμένετε μυνήσεις...Ακομα και σε οσους απο μας δεν πειράζετε τις ταριφες,για την μονομερη τροποποιηση και μονο των συμβασεων θα κινηθουμε ΝΟΜΙΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι εχουμε αποφασίσει πως θα κινηθούμε καλο ειναι να κάνουμε μια κοινή γραμμή. Με ιδιο δικηγόρο να μειωθούν τα εξοδα.

      Διαγραφή
    2. Φιλε mikenodeal, με εκπλησεις !!!!!!!!! τι εγινε, τι δικαιο - πληξια ειναι αυτη ! ηπιαμε κατι !!!!!!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχ βασικα φιλε Αια,το ποτο παιζει να ηταν μπομπα!!! η αποψη μου αυτη ειναι...δεν μπορει να εινα 0,45 εδω και χρονια με πτωση κοστους κατασκευης..ειπαμε..οι αλλαγες επρεπε να ειχαν γινει χρονια πριν ωστε να μην ειμαστε οι περισσοτεροι στα καγκελα..

      Διαγραφή
  73. μηπως εχετε καμια πληροφόρηση για τις τιμες των μεχρι 100kw στο 1&2 τριμηνο του2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Προς τους επιμονους συναδελφους
    τα παραπάνω που αναγράφω είναι απόσπασματα από τις επιστολές του συνηγορου του πολιτη, τα νουμερα είναι από τα Δελτια ΑΠΕ και ΗΕΠ του Λαγηε και τα μαθηματικά τα έχουν ανακαλύψει άλλοι πολύ πριν από εμένα. Οπότε το σχόλιο σου .....
    Όλο επιμένεις στη μπουρδολογία θα φας κιάλλο τα μούτρα σου. Συμμετεχεις στη διαγραφή γιατι κι εσύ πρέπεθς να χαρίσεις μερικούς μήνες από την εικοσαετία σου. Αυτή είναι η βάση και πάνω εκεί χρεωπιστώνονται τα τι γλύτωσε ή επιβαρύνθηκε κάποιος από την οριζόντια εισφορά.....

    Προφανως δεν αφορά εμένα που απλά έκανα αντιγραφή επικόλληση αλλά τους συγγραφείς αυτών των στοιχείων δηλαδή τον συνήγορο του πολίτη, τον Λαγηε όσο για τα μαθηματικά φταίνε οι Βαβυλώνιοι, ο Πυθαγόρας τον Σάμιο, Ζήνωνα του Ελεάτη.......μην ανησυχείς οι μαθηματικοί πέθαναν οπότε δεν θα σου πούνε άλλες "μπούρδες"
    Να ακούς τον Αία ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΜΑΣ KAI TO IRR. και μην μπαίνεις σε κακοτοπιές για αναλογικότητες, ευρωπαϊκές επιτροπές ανταγωνισμού και δικαστήρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Κύριε Μιχάλη ευτυχώς η μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου που ασχολήθηκε με τα φωτοβολταικά δυστυχώς για εσάς και ευτυχώς για αυτούς,την έμαθε...Μόλις δείτε οτι πάει να δημιουργηθεί σύλλογος και υπάρχει φωνή στο χώρο σας πιάνει μια ....αλλεργία.
    Έχετε δει πουθενά να εφαρμόζεται η αρχή της αναλογικότητας σε μια σύμβαση που έχει μια εταιρεία με το ελληνικό κράτος;Σεμινάρια σας κάνουν και βγαίνετε όλοι και λέτε τα ίδια;Παρακαλώ πολύ να συνεχίσετε να γράφετε τις μπούρδες σας στην ιστοσελίδα που ασκεί λογοκρισία προκειμένου να προασπίσετε τα συμφέροντα σας,εδώ δεν περνάει.

    " Οι συμβαςεις ως εξαιρετικό μετρό (δίκαιο) χάριν της εθνικής οικονομίας μπορούν έστω και μονομερώς κσι προς βλάβη του ενός αντισυμβαλλόμενου να τροποποιούνται."
    Σωστό αυτό που λέτε αλλά ξεχνάτε να αναφέρονται οτι οι ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΥΟΥΝ να ισχύουν σε στιγμή που θα πιστοποιηθεί πρωτογενές πλεόνασμα από τη eurostat και η χώρα θα βγει στις αγορές.Δεν νοείται χώρα να βγαίνει στις αγορές και να επικαλείται ειδικές συνθήκες.Εκτός αν θέλετε να πάτε και να το πείτε αυτό στις χρηματαγορές να διαπιστώσετε και μόνος σας την αλήθεια.Για άλλη μια φορά λέτε οτι σας βολεύει.
    Εσείς έχετε την εντύπωση οτι με την ΒΟΛΕΜΕΝΗ μελέτη που έφτιαξε ο πρόεδρος σας (αν είναι και δική του) έχετε εξασφαλιστεί;Θεωρείτε δεδομένο οτι το πινακάκι που βλέπετε τώρα θα παραμείνει σε βάθος 20 ετιας;Ανοίγουμε την κεκρόπορτα για περαιτέρω κουρέματα,δεν διασφαλίζουμε ΚΑΝ τον τροποποιημένο πίνακα που θα ψηφιστεί σήμερα και μου προξενεί κατάπληξη το πόσο υποστηρίζετε αυτήν την άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή μας λες πως τώρα που θα βγούμε στις αγορές θα αποζημιώσουμε και τους ομολογιούχους που κουρέψαμε???

      Η' σε λίγο η Κύπρος της καταθέσεις που κούρεψε?? (έτσι για να μιλάμε σε διευρυμένο ευρωπαικό πλαίσιο)

      Πόσο άσχετος και τρίχας είσαι, είναι απίστευτο!!

      Διαγραφή
  77. εάν ηθελε το κρατος να ΕΙΝΑΙ αλλα και να φαινεται ΔΙΚΑΙΟ θα επρεπε όπως ακριβως εκανε με τον καθενα μας προσωπικα στην υπογραφη της αρχικης συμβασης , να ξανακαθησει στο ιδιο το τραπεζι και να το συζητήσουμε , χωρις απειλες - εκβιασμούς - νομικα τερτηπια κ.α.
    Αυτό που βλεπω εγω είναι μια εξωφθαλμη περα για περα ΑΠΑΤΗ από μεριας του κρατους . Προσπαθει να ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ . Αυτή είναι η ουσια του θεματος .
    -Καμια ρητρα ότι θα τηρηθεί το καινουργιο σχεδιο
    -Αναπροσαρμογή τιμων όχι
    -Η επεκταση της συμβασης με τιμη για πασατεμπο , και αλλα πολλα

    Πως να συμφωνησω λοιπον , Δεν μου δινει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΟΓΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη εσυ ας πουμε, σε ενα τετοιο διαλογο, τι θα ελεγες !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τα παντα Όλα ! ΑΛΛΑ όχι άλλο καρβουνο . Όταν με <> σαν κρατος και εγω σε εμπιστευομε . Όταν με κροιδευεις ασύστολα θα τα πουμε στο δικαστηριο . ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

      Διαγραφή
    3. Φιλε, τα κουβαδακια σου και αλλου λεμε , , , ,ΑΚΟΥΣ !!!!! , ακου, τα παντα ολα !!!!. Ιδανικος συνομιλητης σε διαπραγματευση !!!! Στην τραπεζα που πηρες αν πηρες δανειο τι ειπες !!!! διαφωνω στα παντα ολα ή συμφωνω στα παντα ολα !!!! αιντε , , , , , , , , !!!!!

      Διαγραφή
    4. μαλλον δεν θελεις να καταλάβεις !!!!!! με τον ορο τα παντα όλα εννοω ότι δεν είμαι εκτος τοπου και χρονου . καταλαβαινω το πρόβλημα που υπαρχει και ότι πρεπει να βρουμε μια λυση . Μια λυση που να είναι εμπιστοσύνης και όχι κοροιδιας . Τωρα για τα κουβαδακια τι να πω !!!!

      Διαγραφή
    5. Ξανα, ¨Δηλαδη εσυ ας πουμε, σε ενα τετοιο διαλογο, τι θα ελεγες !!!!!!!¨

      Διαγραφή
    6. α) ρητρα εγγυησης ( εάν είναι σωστος ο ορος ) για την τηρηση του καινουργιου συμβολαιου
      β) τιμαρθμικη αναπροσαρμογή
      γ) τα χρονια επεκτασης της συμβασης να εχουν την ιδια αποζημιωση
      δ) υποχρεωση και της τραπεζας να κουρεψει τα επιτόκια ( 10,5%εγω)

      ... και αλλα μεγαλύτερα ή μικροτερα μεσα στα πλαισια της λογικης , της ελευθερης αγορας και της εμπιστοσύνης .

      Ελπιζω να μην με ξαναστειλεις με τα κουβαδακια......

      Διαγραφή
  78. τι γινετε με τις τιμες του 13 ξερει κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μου φαίνεται θα γεμίσουμε κουρεμένους αγράμματους φωτοβολταϊκούς να αμολάνε τις ασυναρτησίες με το κιλό!! Ο κάθε αγράμματος εδώ μέσα, με διάβασμα κουτσομπολιού μόνο μέσα από μπλογκς, το παίζει συνταγματολόγος, οικονομολόγος, διεθνολόγος, έως και Θεός!!! Και επειδή το irr 13,5% που του δίνουν του εξασφαλίζει τα προς το ζειν, θα μας τα ζαλίζει για τα υπόλοιπα χρόνια της μίζερης ζωής του και του παραδείσου irr 40% που έχασε... Κούνια που σας κούναγε θεόγκαβα κουτάβια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Προταση μομφης απο σθριζα.Σταματαει η συζητηση εως Τριτη βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δημητρα,ο τροπος που μιλας είναι απαράδεχτος! πως κρινεις ότι ολοι μετα το κουρεμα εχουν irr 13,5%?? Όλα τα υλικα εχουν ιδια τιμη?? ολα τα μερη παραγουν το ιδιο?? εμενα στοιχισε το παρκο 400000 ευρω του αλλου 250000..εμενα παραγει 1250 kwh/kw του αλλου 2000kwh/kw...εχεις υπολογισει ποτε, ότι αν τελικα ψηφιστεί αυτό το νομοσχεδιο θα υπαρχουν ανθρωποι λογω ειδικων συνθηκων,που μπορει να χρεοκοπησουν και να χασουν την περιουσια τους?? εχεις υπολογισει ποτε ότι μετα μπορει να αυτοκτονησουν? πως λες ΖΩΑ συνανθρωπους σου,που δεν είναι εγκληματιες,απλα εκαναν το λαθος να επενδυσουν νομιμα και ΤΙΜΙΑ τους κοπους τους στο Ελληνικο Κρατος δινοντας ζωη στην Ελληνικη οικονομια σε περιοδο κρισης! δεν θα πεσω στο επιπεδο σου να σου μιλησω υβριστικα,αλλα δειχνετε το επιπεδο σας και το μισος σας η παρεα του ΣΠΕΦ και των λοιπων ελεεινων στρεβλώσεων της ενεργειας,που μας κλεβουν.. μην κοιμαστε ησυχοι,ομως θα ερθει η ωρα να πληρωσετε, αν νομιζετε ότι τη γλιτώσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα, ο ΣΠΕΦ πως εμπλέκεται στην παρατήρηση μου ?? Μήπως όποιος μιλάει διαφορετικά από σας και που δεν μπορείτε να δώσετε απαντήσεις, αρχίζετε τα καπνογόνα και τα κροιτίδες??

      Διαγραφή
  82. Επιβεβαιώνω τον παραπάνω συνάδελφο joe smalis και προσθέτω ότι τώρα εξετάζει το νομικό τμήμα της βουλής αν είναι έγκυρη η πρόταση μομφής και να προβλέπεται η οριστική διακοπή της συζήτησης του νομοσχεδίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Διαβάστε την εισήγηση για το σχέδιο νόμου
    http://zeronews.gr/images/polynomosxedio2014.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Έγραψα "οι ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΥΟΥΝ να ισχύουν σε στιγμή που θα πιστοποιηθεί πρωτογενές πλεόνασμα από τη eurostat και η χώρα θα βγει στις αγορές".. Εσύ κατάλαβες περί αποζημίωσης ομολογιούχων;
    Δεν απάντησες σε τίποτα παρά μόνο βγήκες και κατηγόρησες.Όσο για το συγκεκριμένο blog σου ξαναγράφω οτι έγραψα και στον φίλο σου από τον ΣΠΕΦ.

    "Σεμινάρια σας κάνουν και βγαίνετε όλοι και λέτε τα ίδια;Παρακαλώ πολύ να συνεχίσετε να γράφετε τις μπούρδες σας στην ιστοσελίδα που ασκεί λογοκρισία προκειμένου να προασπίσετε τα συμφέροντα σας,εδώ δεν περνάει."
    Αν είχες και λίγο τσίπα και θάρρος-τι λέω βέβαια- εδώ δεν είχαν οι άνδρες που σε πλαισιώνουν- θα έγραφες ΕΠΩΝΥΜΑ τόσο καιρό.θεόγκαβα κουτάβια "κουταβίσια μάτια,ε" μόλις σας μετέφεραν οτι θα φάτε μηνύσεις χωθήκατε στο καβούκι σας.Α,μην το ξεχάσω!Ανανεώστε λίγο την ιστοσελίδα σας...ακόμα λέει 457 μέλη.Πόσους χάσατε
    Το πιο εριστικό από όλα δεν είναι οτι βρίζατε ανώνυμα.Είναι οτι θεωρείτε οτι είστε παιδιά ενός ανώτερου θεού,όπου έχετε το αλάθητο του πάπα.Τώρα που πήρε αναβολή πήγαινετε ξανά στο μάκη να το σίγουρέψετε το...σενάριο 3 γιατί έχει και άλλους στου βουλή που πάνε να σας χαλάσουν το...γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. επιτέλους ο αίας εξωτερίκευσε τςυο πόθους του ως δήμητρα, σε κάποιον έκανε καλό αυτό το blog.........

      Διαγραφή
  85. Δεν ξέρω ποιός σε παραμυθιάζει και σου μεταδίδει τις πληροφορίες που παίρνεις αλλά καλό είναι να το ψάξεις λίγο και να αναρωτηθείς μήπως τα πράγματα δεν είναι έτσι.Εγώ μετέδωσα ποτέ οτι τα 10ρια θα φάνε 10% και τα υπόλοιπα 40%;Μάλλον κακώς πληροφορημένη είσαι η μπερδεμένη.
    Όσο για το δικό σου μορφωτικό επίπεδο μόλις απέδειξες ποιό είναι.αυτό της ΤΡΟΥΜΠΑΣ.
    Ουδέποτε πήρα θέση ή άποψη που να ρίχνει έναν επενδυτή που κινήθηκε νόμιμα έναντι ενός άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Απαντήσεις
    1. Όταν θαρθουμε στην εξουσία θα σου σπάσουμε τη σύμβαση, τη κεφάλα και τον πισινό!!! Θα μάθετε όλοι σας τεμπέληδες τύπου Παπακυριακού τι θα πει μεροκάμματο!!

      Διαγραφή
    2. Τι θα μαθουμε ρε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  87. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!! Εδω και μερικες ωρες μετα την προταση δυσπιστιας του κ.Τσιπρα, και μετα τη προταση δυσπιστιας στο προεδρειο,εκτος του οτι εκθετει ασυστολα τον εαυτο του,χανει χρονο η βουλη στη συζητηση επι του πολυνομοσχεδιου!!! παιζουν το παιχνιδι η κ.Γκολια ειπε αυτο,οχι ειπε εκεινο,οχι οχι ειπε το αλλο!! Ειναι σοβαροι αυτοι οι ανθρωποι?? εδω ο κοσμος χανεται και αυτοι βρηκαν ωρα για παιχνιδια!!!Τόσες μερες πιαστηκαν με το Γαλα,που ναι μεν ειναι σοβαρο,αλλα ξεχασανε ολα τα υπολοιπα κρισιμα ζητηματα!!! Ευτυχως που υπαρχουν δικαστηρια και δη ευρωπαικα!! Και τωρα αφου ο Τσιπρας εκανε το show του,αποχωρησε απο τη συζητηση!! Ετσι,λοιπον,μερικοι απλιστοι και καραγκιοζηδες,ανεξαρτητως κομματος,καθοριζουν τισ ζωες μας!! Πραγματικα ντρεπομαι!!! Το νομοσχεδιο ψηφιζεται κανονικα το βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Τι πραγμα εκανε ο Αιας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. φιλε γιωργος μ ή οπως αλλιως γραφεις, το εχεις παραγαμ . . . σει !!!! και καλα δεν ξερεις τι ψηφιζεις, δικαιωμα σου, να κανεις λουγκρα τον Αια, δεν γινεται φιλαρακι !!!!! ξερεις ποσο βαρια ειναι η . . . . . του τσολια !!!! ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι τους παράγωγους που συνδέθηκαν το 2013 τους γάμησαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ