Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής Απριλιου - πληρωμή Νοέμβριο

Ειναι η 2η ANAΡΤΗΣΗ για παραγωγη Απριλιου - Δεν μου φαινεται οτι οι πληρωμές θα γινουν Νοεμβριο- παμε για αλλον ενα μήνα να προσθέσουμε! 
Και μαλλον το πλεονασμα που ευαγγελίζεται η κυβερνηση μεταξύ σοβαρου και αστείου, τελικά βγαινει απο τις καθυστερήσεις στις πληρωμές φωτοβολταικών μαζί με τα εφαπαξ που χρωστανε στον κοσμο! ηλιος

ΑΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ  ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ  NΟΕΜΒΡΙΟΥ
Ξεκίνησαν οι πληρωμές, μεχρις στιγμής 30/11 κανένας δεν εχει πληρωθεί πανω απο 4000 ευρώ!


 Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και ποσο. 
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής :

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ


ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μήνας παραγωγής
Απρίλιος
Ημ/νια πληρωμής
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ!
28-29/112-3/12


Τραπεζες








Εθνική28/11: 100αρι αυλιδα, Λακωνία

29/11: Boιωτία 2χ100,-4000ευρω, 2Οαρακι, Λαρισα 100kw, 20αρι Κιλκις, Θεσσαλνικη 2χ100kw 3700,Λακωνία <4000, Κοζάνη 100kw 3500, Aχαία 100αρι 3984 (παρα τριχα!!), Κομοτηνη 2χ20αρια. Αίγιο 100αρι, Λαμία 100kw 3400, Ηγουμενίτσα 100αρι
Καστοριά 4050 100αρι,


Αλφα29/11 Πειραια 100kw-4000, Αττικη <4000, Δράμα 100αρι +80αριΟΧΙ
Ανω των 4000



Αγροτική



>4000 Β.Εβρο


Εμπορική2χ100κw Aργολιδα 3500 + 3350, Ν. Αρκαδίας <4000,





Πειραιώς29/11 Καλαμωτό 3560, 100αρι, Λακωνία 100αρι, Ημαθία 100κw, Λαρισα 3500, Κοζάνη 3500,Φλώρινα <3000, Κόρινθος 100αρι <4000, Πιερία 100αρι <4000, Ξάνθη 20αρι, Τρίκαλα 2χ20αρια+ 40αρι,Nεα Μουδανια-Xαλκιδική 100kw, Koρινθος 3560, Λάρισα 3600,Σερρες 100αρι <4000, Ν. Αρκαδιας <4000, 20κw χαλκιδική, Λουτράκι <3000, 2400+3700 οκ, Λιβαδεια 2χ20αρια , Μεσολόγγι 100αρι, 3950 οκ,Ιωαννινα 100αριΝΑΙ
100αρι 4030!, 7500 ευρω, Καστορια 40kw, Κατερίνη 100αρι 4054, Πατρα 4050


OXI
Βολος, Πατρα



Eurobank100κw, 100αρι Αττική, Τρίκαλα 100κw, Λαρισα Θήβα <4000, Χαλκιδικη <4000, Ιωαννινα 4044, Κερκυρα <4000, Θήβα 4023


Αττικής29/11 Eυβοια 2χ100kw , <4000ευρω,Σπαρτη 100αρι





Κύπρου
N. Aρκαδίας <4000,




Probank





Αλλες (συνεταιριστικές)2χ100kw







574 σχόλια:

  1. pote tha plirothoume rrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................... pote tha dosete xrhma ston lao rreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο υπουργός μας είπε πριν απο 1 μήνα οτι θα πληρωθούμε 3 φορές μέχρι τέλος του 2013.

    Χα! χα! χα!
    Πολύ καλό. Το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρετε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό το είχα γράψει μόλις είπε το λαμογιο ότι μέχρι τέλος του 13 θα πληρωθουμε απρίλιο μάιο και ίσως ιούνιο.

      Διαγραφή
  3. αλητες τα λεφτα μας ντροπη σας μαυρο θα φατε ερχεται ο συριζα κ η δραχμη να ερθει...κ η μερκελ να ερθει εσεις ψευτες ομως θα φυγετε ουστ κλεφτες...οξωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έρθει ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α και η δραχμή , δεν πρόκειται να πάρεις δεκάρα τσακιστή στον αιώνα τον άπαντα ....

      Διαγραφή
    2. Τώρα πληρώνομαι με 7 μήνες καθυστέρηση και με ότι αυτό συνεπάγεται ...

      Διαγραφή
  4. 1.NΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΓΗΕ...
    ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ...

    2. ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ.

    3.ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ new deal.

    4. OI AΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 10% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ... ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 20% ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΑΣ...

    5.ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ

    ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΕΛΕΟΣ... ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ..

    Απόστολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποστολέ δεν τα εχεις σκεφτει καλα τα πραματα, και ολα που γραφεις ειναι τουλαχιστον ανεφαρμοστα

      1. Διχως φρολογική ενημερωτητα ουτε τιμολογια δεν μπορεις να εκδιδεις και αυτο ισχυειε απο παντα για ολους. Εσυ τωρα θες και να τα εκδισεις και να τα πληρωνεσαι ;
      2. Συμψηφισμός θα γινει οταν ειναι να γινει για ολη την αγορά. Ελπιζω να μην ζητας εξεραιση !
      3. Υπαρχει ετοιμος φορεας και ειναι η ΡΑΕ, εσυ θες και αλλον που θα τον εχουμε εγκρινει και μεις ; πως δια βοής ;
      4. Οι αποσβεσεις δεν γινοντε οπως σε βολευει αλλα εχουν σχεση με τον χρονο ζωης των παγιων και υπαρχει νομοθεσια απο πισω
      5. Για παραταση δανείου πηγαινε στην τραπεζα, οχι στο υπουργειο


      Διαγραφή
    2. 1. Ο ΛΑΓΗΕ δέχεται και αθεώρητο τιμολόγιο οπότε κόβεις όποτε θέλεις. Αν έχει θεωρήσει φύλλα σε διάτρητο θα σου ξαναζητήσουν φορολογική ενημερότητα όποτε πας να θεωρήσεις αλλά πλέον καλύπτεσαι από αθεώρητο τιμολόγιο.
      2. Νομικά κάποιος πρέπει να κινηθεί γιατί δεν περιλαμβάνεται ο ευρύτερος δημόσιος τομέας στο συμψηφισμό αφού και αυτό είναι κράτος 100%. Στο κρατικό προϋπολογισμό για να μπούμε στο μνημόνιο τα ελλείμματα του ευρύτερου δημόσιου τομέα ήταν σε αυτόν αλλά για το ΔΕΣΜΗΕ/ΛΑΓΗΕ κάνουμε τα στραβά μάτια.Δεν έχει δικαίωμα να σου ζητά φορολογική ενημερότητα αν δεν είναι δημόσιο.
      3. Η ΡΑΕ έχει πολιτικά πρόσωπα μέσα και όσο και ανεξάρτητη να είναι πάντα παίζει το παιχνίδι της. Όποιος βλέπει εδώ και πολλά χρόνια τα πρόσωπα που μπαίνουν ξέρει τι γίνεται (το κανάλι της βουλής είχε παίξει την κρίση του Βασιλάκου και ο Πολύδωρας είχε πει ότι παρότι άριστος ο Βασιλάκος θα τον καταψηφίσει - οι συμβάσεις των υπαλλήλων δεν ανανεώνονταν μόλις άλλαζε κυβέρνηση)
      4. Η νομοθεσία αλλάζει και αυτή τη στιγμή ισχύει ο 4110 που λέει 10%. Ο κάθε παράρας ας βγάζει εγκύκλιο νομίζοντας ότι έχει μεγαλύτερη ισχύ από νόμο – κλασική περίπτωση έλληνα υπουργού που θέλει να στήσει το μαγαζάκι του.
      5. Όποτε το θυμούνται λένε η τράπεζα δεν έχει σχέση αλλά τη φωνάζουν να πει τη γνώμη της στο deal... Γιατί αφού είναι κάτι άλλο δεν παρατείνει από τώρα τις συμβάσεις άσχετα με το deal και μας παρακρατά παράνομα επόμενες δόσεις.

      Διαγραφή
    3. 1. O οποιαδήποτε μπορεί να σου ζητήσει φορολογική ενημερότητα πριν σε πληρώσει.
      2. Δεν βγαζω νοημα τι γραφεις. Αλλα ο ΛΑΓΗΕ δεν ειναι στον προϋπολογισμό, ειναι ΑΕ με μοναδικό μετοχο το δημοσιο. Φορολογική μπορεί να σου ζητά. Και ποινικό μητρωο μπορει να σου ζητά, και οτι αλλο θελει. Η τροικα μονο ζητησε να ισοσκελιστούν δαπανες-εισπραξεις. Λογικό νομιζω, αυτό πρεπει να ζηταμε και μεις.
      3. Η ΡΑΕ ειναι ανεξαρτητη αρχή, αν θες να φτιαξεις και αλλη ΡΑΕ με προσωπα αποδεκτά σε σενα, δεν μπορεις. Ουτε να ελεγξεις την ΡΑΕ μπορεις.
      4. Το 10% ειναι πολύ, εκτός και αν ο χρονος ζωής καθε πάρκου ειναι 10 χρόνια. Ας το αφησουμε ετσι λοιπον, και μην τα σκαλιζουμε.
      5. Οι τραπεζες θα χρησιμοποιήσουν καθε μεσο και δυνατότητα για να εισπράξουν οσα περισσότερα γινετε. Τωρα που βρηκανε την κοτα με τα χρυσα αυγά δεν θα την αφησουν να φυγει. Το κρατος ειναι φεουδο των τραπεζων, που ελεγχονται από την τραπεζα της Ελλαδος, που με την σειρα της ελεγχεται από την ΕΚΤ.

      Με ποιον ακριβώς θες να διαπραγματευτούμε ; Τι επιχειρηματα εχουμε ; Πως θα τις πεισουμε να δεχτουν κατι που ΔΕΝ θα τις ωφελήσει ;

      Όνειρα χειμερινής νύκτας...
      Καληνύχτα και να σκεπάζεστε καλά.

      Διαγραφή
    4. 1. Δεν ξέρεις να διαβάζεις ελληνικά και να γράφεις. Εσύ είπες ότι δεν μπορείς να εκδίδεις τιμολόγιο και δεν αναφέρθηκες στο κομμάτι των πληρωμών τιμολογίου. Είναι τελείως διαφορετικό κόβω τιμολόγιο με εξοφλούν είναι διαφορετικό πράγμα.
      2. Βάλε το μυαλό σου (αν έχεις να δουλέψει) αφού είναι 100% κρατικό και δεν υπάρχει πουθενά καμία οδηγία στην ΕΕ για ιδιωτικοποίηση του διαχειριστή ηλεκτρικής ενέργειας γιατί δεν είναι κράτος.Greek patenta!!!
      3. Δεν είπα ότι μπορεί να φτιαχτεί άλλη ΡΑΕ αλλά ότι ελέγχεται κρατικά και παρέθεσα στοιχεία να καταλάβεις (αλλά αμφιβάλλω).
      4. Ο χρόνος ζωής είναι ενός υλικού και όχι σύμβασης για λειτουργία ενός συνόλου υλικών. Χάλασε inverter και τον αντικαθιστώ. Ισχύει νόμος που λέει 10% οπότε ναι δεν τα σκαλίζουμε με βλακειες εγκυκλίους. Κάποιοι ηλίθιοοι που έγραψαν για 4% υπολόγισαν ζωή έργου για 25 χρόνια όταν έχει σύμβαση για 20 και εγγύηση υλικών το πολύ έως 10 χρόνια.Τα 5 τελευταία έτη θα έχω την εταιρεία για να γράφει ζημίες και μηδενικά έσοδα?
      5. Οι τράπεζες είναι όλες κρατικές σχεδόν κατά 90% γιατί πήραν βοήθεια από το ελληνικό κράτος σου λέει κάτι?

      Από αυτά στο σημείο 4 πέρι αποσβέσεων αμφιβάλω άν έχεις πάρκο...Συνέχισε να είσαι απαισιόδοξος, να σκέφτεσαι με αδόμητη λογική και ελπίζω να ξέρεις σκεπάζεσαι καλά γιατί σε λίγο θα έχει πολύ κρύο...
      Κοιμάσαι όλη την ημέρα και το βράδυ πας για ύπνο...

      Διαγραφή
    5. 1. Εσυ κοψε οτι θες, ο αντισυμβαλλομενος δεν το παραλαμβανει.
      2. Ο ΛΑΓΗΕ θα παραμεινει οπως εχει, αν δεν καταλαβαινεις τον λογο ειναι διοτι μεχρι εκει φτανουν οι δυνατοτητες σου.
      3. Η ΡΑΕ ειναι ανεξαρτητη αρχη και ΔΕΝ ελεγχεται κρατικά, αγραμματε.
      4. Ναι ρε βλαμενε, αυτο λεω και γω, για το χρονο ζωης των υλικων. 20 χρονια. Ολα τα μηχανηματα εχουν εγγυηση 20 χρονια τουλαχιστον. Ποσο μαλακας εισαι πια ;
      5. Οι τραπζες ηληθιες δεν ειναι κρατικές, ειναι του ΤΧΣ, το οποιο δεν ειναι κρατος ειναι ανεξαρτητος μηχανισμός. Οτι ομως και να ειναι μετοχικά, δεν εχει σημασια για τον ρολο τους.

      Διαγραφή
    6. Αποδυκνείεις ότι είναι ένας ρουφιάνος γονυπετής και οπισθοβαλόμενος που δεν έχει πάρκο και γράφει για να προκαλέσει.
      1.Δείχνεις ότι δήθεν δεν καταλαβαίνεις τι διαφορά εκδίδω τιμολόγιο από παραδίνω. (δεν μου κάνει εντύπωση αφού θες να μας πείσεις ότι είναι αναγκαία η φορολογική ενημερότητα). Εγώ κόβω αθεώρητο τιμολόγιο χωρίς θεώρηση από ΔΟΥ και το παραλαμβάνουν μια χαρά.
      2. Ο ΛΑΓΗΕ θα θεωρείται σε λίγο καιρό δημόσιο αφού είναι δημόσιο (χονεψέ το και θα γίνουν και εξισώσεις σε μισθούς)
      3. Η ΡΑΕ μπορεί να είναι ανεξάρτητη αρχή αλλά τα άτομα εκεί μπαίνουν με πολιτικό βύσμα (αγνοείς αυτό για την ακρόαση Βασιλάκου που έπαιζε το κανάλι της Βουλής για τα γνωστά συμφέροντά σου)
      4.inverter εγγύηση 5 έτη, πλαίσια πριν το 2011 5 έτη, μετά το 2011 ίσως 10 έτης αλλά όχι όλα τα πλαίσια=> σε έχει κτυπτήσει ο αυνανισμός στο κεφάλι και έχεις και μειωμένη όραση.
      5. Το ΤΧΣ είναι κράτος όπως και Ο ΛΑΓΗΕ έμμεσα ή άμεσα. Ο ρόλος τους είναι τήρηση νόμων και δεν τους τηρούν.
      Τράβα αι τώρα άλλη μία να ηρεμίσεις τρολ.

      Διαγραφή

    7. Εσυ εισαι ο ορισμός του τρολ.

      1. Σου ξαναλεω, ο καθενας θα μπορουσε να σου ζητησει φορολογική ενημεροτητα για να καταχωρησει το τιμολογιο που εχεις εκδοσει. Δεν το κανουμε στις συναλαγες ουτε μας ζητανε ουτε ζηταμε, αλλα δε σημαινει οτι ο ΛΑΓΗΕ κανει κατι παρατυπο
      2. Ο ΛΑΓΗΕ θα μεινει οτι ειναι, δηλαδη ο Διαχειριστής του Συστηματος, οπως ο ΔΕΔΔΗΕ, ο ΑΔΜΗΕ διαχειριστής του δικτύου, τωρα τι μαλακιες εχεις μεσα στο ηλιθιο κεφαλι σου και επαναλαβανεις τις ιδιες ασυναρτησίες ενας θεος ξερει. Αν ρε κοπανε, γινει δημοσιο, πως θα κανει τις συναλλαγες ενεργειας με του ιδιωτές προμηθευτές και αγοραστές, πως θα κανει τις διασυνοριακές αγοροπωλησιες. Βαλε το σαπιο κεφαλι σου να δουλεψει.
      3. Η ΡΑΕ στελεχωνεται με αποφαση της Βουλής. Η θητεια της ειναι συγκεκριμένη, αλλα δεν ταυτιζεται χρονικά με την θητεια της καθε κυβερνησης. Σε καθε περιπτωση ειναι ανεξαρτητη αρχη με οτι αυτό σημαινει. Ελπιζω να καταλαβενεις τι σου λεω, ερασιτεχνη παπαγαλε.
      4. Εδω πιθανόν να μην στο εθεσα σωστά και μπερδευτικές, δε χρεαζεσαι και πολύ. Ο χρονος ζωής μιας επενδυσης δεν ταυτιζεται με τον χρονο εγγυησης του εξοπλισμού. Ολοι μεχρι σημερα εκαναν χρηματοοικονομική αναλυση της βιωσιμοτητας της επενδυσης με δεδομενο τα 20 χρονια ζωής της επενδυσης. Βλακα, αφου ολοι λεμε 20 χρονια θα ζησει ο εξοπλισμός, πως θες αποσβεσεις πανω από 5%. Αστο λοιπον 10% και να πεις και ευχαριτσώ.
      5. Αν εσυ εχεις μπλεξει το ΤΧΣ τον ΛΑΓΗΕ την βουρτσα, ειναι δικο σου προβλημα, διανοητικό. Πανε κανε φροντηστηριο στον αποστολο, πιο βλαμενος να γινεις αποκλειεται.

      Ελπιζω βλακα να μην πανε χαμενοι οι κοποι μου να σου ανηξω τα ματια.

      Διαγραφή
    8. Αυτό με το που χρειάζεσαι φορολογική ενημερότητα για να εκδόσεις σε κάποιον τιμολόγιο, ακόμα και ιδιώτη, μπορεί να φέρει ακόμα και τον στουρνάρα στα πρόθυρα τρέλλας. Ή που αν εκδόσεις τιμολόγιο σε κάποιον χρειάζεσαι φορολογική ενημερότητα για να το παραλάβει. Σε ποιά χώρα ρε φίλε γίνονται αυτά; Γιατί εγώ 25 χρόνια έχω κόψει χιλάδες τιμολόγια και φορολογική ενημερότητα δεν μου ζήτησε κανένας.

      Διαγραφή
    9. Ο άνθρωπος 25 Νοεμβρίου 2013 - 9:01 μ.μ. λέει μπούρδες όπως συνήθως.
      Για τα τιμολόγια σου την είπε άλλος.
      Με μεγαλομέτοχο το δημόσιο στις τράπεζες (90-100%) τις υποχρεώνουν αύριο να ρίξουν τα επιτόκια αν θέλουν σε χρόνο ρεκόρ. Το ότι είναι κρατικές το λέει ο υπουργός οικονομικών που μπορεί να μην ξέρει όπως ο παραπάνω ξερόλας.
      http://www.newmoney.gr/article/30680/g-stoyrnaras-mas-endiaferei-i-ygeia-ton-trapezon-simera-oi-trapezes-kata-90-100
      Ο ΛΑΓΗΕ είναι κρατικός 100% και θα μπει στο συμψηφισμό αργά ή γρήγορα. Χόνεψέ το...
      Όταν η ΔΕΗ ήταν 100% κρατική και πριν μπει στο χρηματιστήριο δεν υπήρχε ο ΛΑΓΗΕ ΡΑΕ κλπ δεν έκανε εισαγωγή ρεύματος και εξαγωγές.
      Πόσοι θέλεις να σου πουν ότι εσύ είσαι που δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται τριγύρω σου και λες τι μία βλακεία μετά την άλλη?
      Αντίο στο στρουμφοχωριό γιατί βαρέθηκα να απαντώ είτε σε βαλτούς είτε σε κομπλεξικούς που προσπαθούν να τραβήξουν προσοχή.

      Διαγραφή
    10. Υπάρχει καμιά πληροφόρηση για πληρωμή Απριλίου, οι οικονομικοί μου κατάσταση βρίσκετε υπό του μηδενός.

      Διαγραφή
  5. 12.02 Απόστολε μπορείς να το στήλης στο info@lagie.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μειωση του επιτοκιου. Αυτο ειναι σημαντικο, οπως θελουν να μας μειωσουν την τιμη της ταριφας,το ιδιο ποσοστο πρεπει να μειωθει και το επιτοκιο(και για αυτους που δεν εχουν δανεια μακαρι να ημουν στη θεση τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή αυτοί που δεν έχουν δάνεια έχουν σχεδόν σίγουρα γραμμάτεια και το όλο επιτόκιο έχει υπολογιστεί μέσα στο συνολικό κόστος του πάρκου και οι περισσότεροι από αυτούς ήδη τρέχουν στα δικαστήρια από τις εταιρίες που τους κυνηγούν πρόσεχε για τι εύχεσαι τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο φαίνονται και όσο θέλουν κάποιοι να τα παρουσιάζουν.

      Διαγραφή
  7. Σε συμπονώ, επένδυση χωρίς κεφάλαιο με μόνη υποθήκη την ίδια την επένδυση. Πότε θα ήθελες να είσαι στη θέση μας τώρα που δεν έχουμε τίποτα στην τσέπη μας, επενδύοντας τους κόπους μιας ζωής, ή μετά που εσύ χωρίς αρχικό κεφάλαιο θα παίρνεις έστω ένα χαρτζιλίκι ενώ εμείς δεν θα κάνουμε απόσβεση σχεδόν ποτέ (ίσως μετά από 15 χρόνια)
    Μήπως θέλεις και κούρεμα δανείου το οποίο φυσικά θα πληρωθεί από τη μείωση των εσόδων μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 9.16 Δεν είναι το πρόβλημα ποίος θα πάρει λίγα παραπάνω.Είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση.Αν πλήρωναν κανονικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα για κανένα.Αφήστε τις διαφορές,ασκήστε πίεση σε όλα τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη λήψη δανείου , την εποχή τουλάχιστον που έλαβα τους όρους σύνδεσης του δικού μου 100αριού το καλοκαίρι του 2011, οι τράπεζες απαιτούσαν τουλάχιστον 25% ιδία συμμετοχή και υποθήκη σε προσωπικό ακίνητο σύν την υποθήκη της σύμβασης και του εξοπλισμού.... Δεν απαιτείτο υποθήκη μόνο στην περίπτωση ιδίας συμμετοχής άνω του 50% . Έχω προσωπική εμπειρία από την ΕΤΕ , την Τρ. Πειραιώς και το Ταχ. Ταμ/τήριο . Πραγματικά μία τέτοια συζήτηση είναι άκαιρη και άσκοπη . Ας επικεντρωθούμε όλοι με ενότητα και οργάνωση στην επίλυση των ασφυκτικών προβλημάτων μας .

      Διαγραφή
  9. Αυτά είναι τα λεφτά ανά μήνα που πρέπει να πληρώσει ο ΛΑΓΗΕ.
    Ιανουάριος 106,5
    Φεβρουάριος 90
    Μάρτιος 133,6
    Απρίλιος 149,9
    Μάιος 161
    Ιούνιος 209,9
    Ιούλιος 175,7
    Ο κύριος υφυπουργός και ο κ. Λουμάκης ήξεραν τα ποσά που πρέπει να καταβληθούν. Θεωρώ δεδομένο τις πληρωμές Απριλίου και Μαίου μέχρι τέλος έτους και λέω ότι η πιθανότητα 90% να έχω 209 εκ. ευρώ επειδή δεν έρχονται όλα μαζί στο ΛΑΓΗΕ πάει να πει ότι θα είχαν ένα ποσό άνω τον 150 εκ. μέχρι τα τέλη Δεκέμβρη για τις πληρωμές Ιουνίου.
    Άρα μας δούλευαν κανονικά και κανένας από αυτού δεν έχει την ευαισθησία να μας πει τι γίνεται με αυτά που μας υποσχέθηκαν. Αν νομίζουν ότι απευθύνονται σε ιθαγενείς καλό θα είναι να ξέρουν ότι οι ιθαγενείς σπάνια είναι πολιτισμένοι και αντιδρούν ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηπως ξερει καποιος να μου πει εαν προρει να στειλει email για γορολογικη ενημεροτητα.Εγω μου το αποριπτει συνεχεια

      Διαγραφή
    2. ποιο χρησιμοποιεις ;

      Διαγραφή
    3. Μας κοροίδεψε ο υπουργός και ο Λουμάκης. 0
      Τελικά είμαστε ιθαγενείς.

      Διαγραφή
    4. Μπράβο 11.02 τα λες πολύ καλά.
      Αντώνης

      Διαγραφή
    5. 11.02 σε βρίσκω αρκετά αδιάβαστο έως και αγράμματο. Από εκεί που διάβασες τα ποσά και βιαστικά μας τα πληκτρολόγησες, μάθε να αφαιρείς πρώτα την παρακρατούμενη εισφορά (30%) αλλά και τα ποσά του ΜΔΝ (10%) και των οικιακών (20%) που έχουν ήδη πληρωθεί. Πήγαινε λοιπόν και κάνε τις πράξεις...

      Όσο για τον αέρα σου..., πες μας πρώτα αν κατέβηκες στο ΥΠΕΚΑ στις 30/10 να φωνάξεις για τα λεφτά σου ή ντράπηκες για τον εαυτό σου συντασσόμενος με τους αληταράδες της ποσπηεφ Παναγή, Τόκα και σία!!

      Διαγραφή
    6. Λουμακη εσυ εισαι ;

      Η μονη λυση απο οτι μπορω να συμπερανω ειναι η αυξηση του ΕΤΜΕΑΡ ! να παει από τα 15 στα 19 ευρω.

      Διαγραφή
  10. Όποιος επένδυσε δικά του χρήματα είναι σε πιο καλή μοίρα!! Γιατί? Θα μπορούσε να πάρει τρία διαμερίσματα με αυτά τα λεφτά, να πάει διακοπές στην Τζαμάικα να τα φάει με γκόμενες να τα φχαριστηθεί, να τα βάλει σε σακκούλι και να τα μετράει κάθε μέρα! Τα λεφτά δικά μας, δανεικά έχουν χαθεί οριστικά! Κανείς μας δεν έχει λεφτά για πέταμα ειδικά σήμερα κι ας μη μας το παίζουν όσι δεν έχουν δάνεια γιατί στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 11.02 σε βρίσκω αρκετά αδιάβαστο έως και αγράμματο. Από εκεί που διάβασες τα ποσά και βιαστικά μας τα πληκτρολόγησες, μάθε να αφαιρείς πρώτα την παρακρατούμενη εισφορά (30%) αλλά και τα ποσά του ΜΔΝ (10%) και των οικιακών (20%) που έχουν ήδη πληρωθεί. Πήγαινε λοιπόν και κάνε τις πράξεις...

    Όσο για τον αέρα σου..., πες μας πρώτα αν κατέβηκες στο ΥΠΕΚΑ στις 30/10 να φωνάξεις για τα λεφτά σου ή ντράπηκες για τον εαυτό σου συντασσόμενος με τους αληταράδες της ποσπηεφ Παναγή, Τόκα και σία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον κατέβηκα στο ΥΠΕΚΑ και σίγουρα με είδες και εσύ. Αν θέλεις μπορείς να στείλεις ένα ενημερωτικό που να εξηγείς με νούμερα και αν εκτιμάς ότι θα γίνουν πράξη όσα υποσχέθηκε ο Υπουργός με τα νούμερα και τις τεχνικές λεπτομέριες που γνωρίζεις για να μάθουμε κάτι που δεν γνωρίζουμε.
      Εγώ παραδέχομαι ότι προσπαθώ με τη μετριότητά μου. Έσύ με την πολύ καλή γνώση της ενεργειακής αγοράς δεν μπορείς να κρυφτείς ποιος είσαι. Μόλις έχασες μία ψήφο στις επόμενες εκλογές του συνδέσμου. Δυστυχώς για εσένα δεν ήμουν ο Παναής.
      Αν έχει την παραμικρή ευαισθησία δώσε απάντηση γιατί δεν γίνονται αυτά που υποσχέθηκε ο υπουργός και κάποιοι καπηλεύτηκαν ως κατορθώματά τους.

      Διαγραφή
  12. ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ Ο ΠΑΝΑΓΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΑΤΟΠΟΣΠΗΕΦΕΣ ΘΑ ΠΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ!!
    ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΣΠΗΕΦ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝΕ ΤΟ ΦΠΑ ΑΠΌ ΤΟ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΜΑΡΤΙΟΣ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΚΕΙ ΦΧΑΡΙΣΤΩ!! ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριοι τα πράγματα είναι απλά και κατά την γνώμη μου έχουν ως εξής:

    1. Ο Παπαγεωργίου μπορεί και να μας ξεγέλασε, αν και οριστικά θα το ξέρουμε την 1/1/14.
    2. Ο Λουμάκης / ΣΠΕΦ προσπάθησε και προσπαθεί. Αν πήραμε το Μάρτιο από λεφτά ΔΕΗ σ' αυτούς οφείλεται.
    2. Η παρέα της ποσπηεφ όχι μόνο δεν προσπάθησε ή βοήθησε στις πληρωμές, αλλά έκανε ότι μπορούσε για να μην πληρωθούμε. Θυμηθείτε τα ευχαριστώ άνευ πληρωμών και τις ρουφιανιές που έσπερναν για να μην κατέβουμε στο ΥΠΕΚΑ, επειδή αυτοί ήταν άχρηστοι!! Και όλα αυτά με ποια κατάληξη?? Να μας πλασάρουν τις μαζικές αγωγές του Παπακωνσταντίνου που θα χρειαστούν 4-6 χρόνια για να εκδικαστούν και που μέχρι τότε θα έχουμε πληρωθεί μεν από μόνοι μας από το ΛΑΓΗΕ, αλλά θα χρωστάμε του δικηγόρου την προμήθεια 6% που τα μισά είναι η μίζα του Παναγή!!!
    Τελικά έχουν δίκιο οι αγρότες που βρίζουν τον Παναγή αφού όπως λένε τον ξέρουν από τα αγροτοσυνδικαλιστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λάθος του Λουμάκη είναι ότι καπηλεύτηκε τις υποσχέσεις του υφυπουργού σαν κατόρθωμά του. Όσοι ήμασταν εκεί το είδαμε. Ας μας πει γιατί δεν έγιναν αυτά που μας είπε, είναι υποχρέωσή του. Πρόεδρος συνδέσμου είναι και θα μάθει να δέχεται κριτική όταν δεν τηρούνται η υποσχέσεις του και να αντιδρά με έργα και όχι μειώνοντας τους άλλους. Η υπεροψία και η αγένεια δεν τον τιμούν για το πρόσωπο και τη θέση που θέλει να έχει. Βλέπει παντού φανταστικούς εχθρούς....

      Διαγραφή
    2. To ατομο ειναι πουλημενο !

      Διαγραφή
  14. http://www.thessalikigi.gr/enot-news/5811-2013-11-20-21-31-52

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι περιμενουμε ρε παιδια ;

    Να έρθει η 31/12/2013 και απλα να διαπιστώσουμε οτι μας κοροιδεψαν?

    Αν με το που γίνεται διαδήλωση πληρώνουν ύλης να πάμε κάθε εβδομάδα.

    Εγω δεν γνωρίζω. Γνωρίζει κανεις απο που περιμένει χρηματα ο ΛΑΓΗΕ και ποιος τον καθυστερεί?

    Παράκληση εμπεριστατωμενες απόψεις ΌΧΙ ΚΡΑΥΓΈΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΊΠΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αν δέν πληρώσουν όχι μόνο τις δόσεις στις τράπεζες αλλά και εμάς να βγάλουμε τις υποχρεώσεις μας ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .αλλά όσο περναει απο το χέρι μου (αυτό το λίγο) ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ .ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΚΑΙ "ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ" ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΌΓΙΟ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ----ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ "ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ" ΠΟΥ ΛΕΝΕ.2 ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Ο "ΛΑΡΙΣΑΣ" ΚΑΙ Ο "ΗΠΕΙΡΟΥ" ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΤΡΑΒΑ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άντε να κάνουμε κάτι, όσο περιμένουμε δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. ΠΙΕΣΗ ΜΟΝΟ ΠΙΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειμαστε εθνος ηλιθιων αυτο εχω καταλαβει... Ο κοσμος καιγεται και το μ....ι χτενιζεται!!!! Καλα για καποιους εδω ειναι ποιο σημαντικο να κατηγορουν τον αντιπαλο συλογο παρα να δουν τι θα κανουν με το Υπεκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. lefta re pedia pote tha doume................. exei kanenas kamia enimerosi??????????????o kirios papakiriakou mipos exi kapia egiri enimerosh?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειμαστε σε τραγικη κατασταση.. δεν υπαρχει ουτε ευρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φίλοι, εγώ δεν έχω πια τίποτα να χάσω!! Σήμερα με εγκατέλειψε η γυναίκα μου και δε την αδικώ!! Έκανα ένα κατοστάρι, ιδία συμμετοχή 60% , άνεργοι και οι δύο, δύο παιδιά φοιτητές που δεν μου απαντούν πια στα τηλέφωνα καθώς προσπαθούν να επιβιώσουν μόνα τους κι ένα φέτος δίνει Πανελλαδικές. Καταχρεωμένοι, άφραγκοι, οι καβγάδες καθημερινοί και συνεχείς, το τέλος μοιραίο! Η γυναίκα μου ήταν αντίθετη σε αυτή την επένδυση από την αρχή, τα χρήματα ήταν οικονομίες μιας ζωής για τις σπουδές των παιδιών κι εγώ τα εμπιστεύτηκα σε ένα αναξιόπιστο κράτος. Δεν μετράει πάντα η πρόθεση. Να φυλάγεται όμως κανείς από αυτόν που δεν έχει πια να χάσει τίποτα, μα τίποτα όμως!!!! Καλή τύχη σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΗ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΠΟ ΑΡΓΟΤΙΚΟ ΦΟΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΤΟΥ 2013?ΠΧ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΑΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 40000 ΕΥΡΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2012, για 47000€ αγροτικό ΦΒ 6 μηνών, ο φόρος ήταν 3800€. (Τα οποία φυσικά δεν έχω πληρώσει ακόμη)

      Διαγραφή
  23. Φιλε2.17 26% θα φορολογηθείς δηλαδη 10500 και50% προκαταβολή για του χρόνου δηλαδη 5250 και τέλος επιτηδεύματος 650€ αν έχεις μια έδρα δηλαδη 16000 χιλιάρικα περίπου τα πλήρωσα και εγώ τα μισά τωρα στις τριάντα οκτωμβρη και αλλα μισά στις τριάντα δεκεμβρη!ωραία μπιζνα δε φτιάξαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλε οι αγρότες είναι με 10% νομίζω...

      Διαγραφή
    2. Ετσι ειναι για τους αγροτες με 10% γιατι το θεωρουν αγροτικο εισοδημα.. Αλλη μια αδικια .... Λες και οι υπολοιποι που δεν ειναι αγροτες παραγουν αλο προιον.. Αυτα μονο στο.Ελλαδισταν γινονται ... Το ιδιο προιον με διαφορετικο συντελεστη φορολογισης

      Διαγραφή
  24. ΩΡΑΙΑ ΔΕ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ...ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΜΟΝΟ 20 ΤΗΣ ΕΚΑΤΟ ΘΑ ΕΚΠΙΠΤΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν ειμαι σε σωματείο εσείς που είστε πιέστε για διαμαρτυρία ας κανονισουμε κάτι απο εδώ μέσα,κάνω θερμή παράκληση σε όλους να ορίσουμε ημερομηνία συγκέντρωσης έξω απ το λαγηε να ρθουν τα κανάλια να δουν που είναι το πλεόνασμα δημόσιος λειτουργός μας χρωστάει ένα δις ευρώ,εμένα μου χρωστάνε 43000€ με εισφορα κανονικά βαση σύμβασης μου χρωστάνε 70000 και πρέπει να πληρώνω φόρο,φπα σαν να τα έχω εισπράξει όλα,σας παρακαλω σηκωθείτε απ τα laptop μας έχουν διαλύσει,ας αγωνιστούμε για συμψηφισμό τουλάχιστον να μην πληρώνουμε απο τη τσέπη μας,έχουμε γονατίσει πρέπει να το δουν..απαντηστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι 20% το χρόνο για πέντε χρόνια περνάει κάθε χρόνου η εισφορά στις αποσβέσεις,τι αποσβέσεις ειχες7%?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πιο πλεονασμα χρωσταν τους παντες μια σφερα στο κεφαλι θελει ενας απο αυτους και δεν θα αργειση καρτερι εκσω απο τα σπτια τους δεν εχουμε να χασουμε τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οι αποσβέσεις του εξοπλισμού του έργου,δηλαδη αν το έργο κόστισε 200000€ με αποσβεσεις7% που ήταν μέχρι πριν δυο μήνες τωρα πήγαν 4% κάθε χρόνο απο τον τζίρο θα αφαιρείται απο τη φορολόγηση 200000*7% 14000 για τις αποσβεσεις,20%απο την εισφορά,λοιπά έξοδα,πάρε με στο 6982345048 να σου εξηγήσω αναλυτικότερα αν δεν σε κατατοπισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε συνάδελφοι τι περιμένουμε, δεν βλέπεται ότι πλησιάζει η φυλακή η το εγκεφαλικό; Παράκληση ποιος είναι σε σωματείο να ρωτήσει, να πάρουμε κάποια απάντηση απο τους αλήτες στο υπουργείο. Να μας πούνε τουλάχιστον τι πρόκειται να γίνει να ξέρουμε πως να κινηθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όπως φαίνεται μας πούλησαν όλοι, κυβερνήσεις, βουλευτές, σύλλογοι, μας έχουν αφήσει να πεθαίνουμε μέρα με την μέρα, ΑΥΤΟΊ Η ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΌΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συνάδελφοι, με τις ξένες εταιρείες που έχουν γεμίσει τον τόπο με πάρκα τι γίνεται ως προς την εφορία και την έκτακτη εισφορά? Πληρώνουν κι αυτοί όσα πληρώνουμε εμείς ή εμείς είμαστε τα κορόιδα και αυτοί οι ξύπνιοι? Ξέρει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα, συνάδελφοι όπως όλοι κατάλαβαμε πλέον, οι κύριοι δεν νοιάζονται για κανέναν και τίποτα, δεν τους ενδιαφέροι αν κλείνουν σπίτια, αν πεινάει κόσμος, αν καταστρέφονται οικογένειες, παρά μόνο κοιτούν τα νούμερα και τους αριθμοί τους. Από την εμπειρία μας πλέον βλέπουμε ότι απο τα καταστροφικά μέτρα που λαμβάνουν αν κάποια μετριάζονται αυτό γίνεται μόνο σε αυτά που ξεσηκώνεται ο κόσμος και σε αυτά που δίνεται ιδιαίτερη δημοσιότητα απο τα ΜΜΕ. Λοιπόν πιστεύω και προτείνω, αν θέλουμε να γίνει κάτι, να κανονίσουμε ΑΜΕΣΑ συγκέντρωση διαμαρτυρίας και επιτέλους κάποιος που είναι σε σύλλογο να κανονίσει συνέντευξη σε κανάλια ώστε να γίνει γνωστό το πρόβλημά μας. Σίγουρα δεν περιμένουμε να μας λυπηθεί κανείς απλά πιστεύω ότι θα πιέσει αρκετά τους υπαιτίους της κατάστασης μας, είτε να δώσουν λύση μέσω άμεσων πληρωμών, είτε να βρούν λύση για τράπεζες, εφορίες, είτε να συμψηφίσουν οφειλές, είτε τελικά να μας πουν πότε θα μας τα πάρουν να τελειώνουμε. Ήδη έχουμε αργήσει, μην ξεσηκωθούμε όταν θα είναι πλέον αργά............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. συμφωνω απολυτα μαζι σου .Μονο η πιεση και οι οργανωμενη αντιδραση μπορει να δωσουν λυση στα προβληματα μας αλλιως χαιρετα μου τον πλατανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. συμφωνω απολυτα μαζι σου 10.19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι σύλλογοι ρε παιδιά που είναι; Γιατί δεν βγαίνει κανείς να μας ενημερώσει, τι συμβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ολοι μας πουλησαν απο οργανωσεις μεχρι και οι ψευτες υπουργοι δεν εχουμε να περιμενουμε τιποτα απο αυτους και οπως δειχνουν τα πραγματα αν παρουμε μια δοση μεχρι τα Χριστυγεννα θα ειμαστε τυχεροι με αυτο το τροπο μας πανε στον αφανισμο η πολεμαμε η μας ισοπεδωνουν και παντα οτι εγινε στην ιστορια εγινε απο απλους ανθρωπους οχι σωτηρες.Αυτο που εκαναν με τον κλαδο μας ειναι οτι δημιουργησαν πολλες κατηγοριες και η καθε κατηγορια εχει τα δικα της συμφεροντα με αποτελεσμα να μην μπορει να συσπειρωθει ο κλαδος οι οικιακοι ειναι μια χαρα οι μη διασυνδεμενοι εχουν το πολυ 3μηνη καθυστερηση τα πολυ μεγαλα εχουν διαφορετικη αντιμετωπιση απο τραπεζες εφοριες κρατος τα αιολικα βιομαζα και μοναδες ΦΑ μικρη καθυστερηση τα αγροτικα αλλη κατηγορια και οι μονοι που τρωνε τα λαθη ολες τις στρεβλωσεις και τα χαστουκια ολου του ενεργειακου κλαδου στην ελλαδα ειναι τα μικρα ΦΒ .Αυτο που πρεπει να καταλαβουν ολοι οι μικροι ΦΒκοι αν μας τσακισουν εμας που ειμαστε και οι περισσοτεροι (επαγγελματικα 100αρια) τοτε δεν θα αφησουν τιποτα ορθιο στο κλαδο μας . Ειναι απλο γιατι το κανουν, οι μικροι τους πηραμε μεσα απο χερια τους 1.8GW (και στην ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΩΝ)και αυτο δεν θα το αφησουν να περασει ετσι και καταληγω αν θελουμε να διεκδικησουμε αυτο μας ανηκει πρεπει εμεις απο μονοι μας να παρουμε τα πραγματα στα χερια μας την υποθεση να μην περιμενουμε κανενα σωτηρα και να αρχισουμε τις κινητοποιησεις οχι σημερα αλλα ΧΤΕΣ!!!!! Το πληκτρολογιο δεν εχει αλλη δυναμη απο περιγραφικο μπορει ομως αν εχουμε την θεληση να μας συγκεντωσει πολυ ευκολα εξω απο το ΥΠΕΚΑ ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα ολα τα αλλα ανευ σημασιας γιατι θα βλεπουμε ενα ενα τα παρκα μας να περναν σε ξενα χερια και θα λεμε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΚΟΥΓΑ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,

    ΑΝ ΠΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΥΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ ΤΟ ΚΡΑΧ..

    ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ :

    1.NΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΓΗΕ...
    ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ...

    2. ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΑΠΟ ΑΠΕ.( ΦΠΑ,ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ,ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΛΑΓΗΕ)

    3.ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΦΟΡΕΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ new deal.

    4. OI AΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 10% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ... ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 20% ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΑΣ...

    5.ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ

    Εγώ θα πάω αυτή την εβδομάδα και στο ΥΠΕΚΑ και στο ΛΑΓΗΕ. Σας καλώ να κάνετε και εσείς το ίδιο.

    Με φιλικούς χαιρετισμούς και μη μασάτε απλά δράστε...

    Απόστολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποστολέ δεν τα εχεις σκεφτει καλα τα πραματα, και ολα που γραφεις ειναι τουλαχιστον ανεφαρμοστα

      1. Διχως φρολογική ενημερωτητα ουτε τιμολογια δεν μπορεις να εκδιδεις και αυτο ισχυειε απο παντα για ολους. Εσυ τωρα θες και να τα εκδισεις και να τα πληρωνεσαι ;
      2. Συμψηφισμός θα γινει οταν ειναι να γινει για ολη την αγορά. Ελπιζω να μην ζητας εξεραιση !
      3. Υπαρχει ετοιμος φορεας και ειναι η ΡΑΕ, εσυ θες και αλλον που θα τον εχουμε εγκρινει και μεις ; πως δια βοής ;
      4. Οι αποσβεσεις δεν γινοντε οπως σε βολευει αλλα εχουν σχεση με τον χρονο ζωης των παγιων και υπαρχει νομοθεσια απο πισω
      5. Για παραταση δανείου πηγαινε στην τραπεζα, οχι στο υπουργειο


      Διαγραφή
    2. Αυτα θα σου απαντησει ο Μακης και μετα θα σου ζητησει να πεσεις στα γονατα και να του κατεβασεις το φερμουαρ.

      Διαγραφή
    3. Φιλε 3¨48 , τίποτα δεν ισχύει απο τις υποθετικές απαντήσεις που δίνεις ,όταν ο αντισυμαβλλόμενος έχει αθετήσει πρώτος την συμφωνία.

      Εύκολο είναι και πρέπει να δικδικηθούν αυτα που λέει ο Αποστολος

      Διαγραφή
    4. Επαναστάτες του γλυκού νερού, που θέλετε και διεκδικήσεις, έχετε καταλάβει τίποτα από την εμπειρία αυτή ;
      Ποιοι σας εχουν εκμεταλλευτεί και σας έχουν πουλήσει ; Οι μελετητές πρώτα πρώτα που σας παρότρυναν να επενδύσετε, οι τράπεζες, οι εγκαταστάτες, οι σύλλογοι, οι υπουργοί, οι δικηγόροι, και έρχονται και άλλοι συνδικαλιστές που θα σας οργανώσουν και θα σας πακετάρουν για μαζικούς αγώνες.

      Αν οι αηδίες του απόστολου, που δεν έχουν καμία βάση, ακούγονται ως επιχειρήματα από παραγωγό, τότε προετοιμαστείτε για αρμαγεδωνα.

      Διαγραφή
    5. Επειδή δεν είσαι παραγωγός ειναι λογικό να εισαι εκτος τόπου και χρόνου....

      Διαγραφή
    6. Εγω ειμαι παραγωγός,
      Εκτος τοπου και χρονου ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι ειναι οι παραγωγοί. Ετσι νομιζεις. Αλλα θα βρεθει καποιος και θα δεις τα βιζια της χελωνας.

      Διαγραφή
    7. Ολο θεωρίες και μαλακίες . Κουράζεις φιλε, εξαφανίσου.......

      Διαγραφή
    8. Να εξαφανιστώ απο που ;

      Διαγραφή
  39. Συμφωνώ απόλυτα ας κανονισουμε μια διαμαρτυρία και να μην φυγουμε απο κει μέχρι να πληρωθούμε,τι περιμένετε 11μηνη υπερημερια για να ξεσηκωθείτε?σας το λεω και το πιστεύω έτσι όπως πάει τωρα ο Ιούνιος θα πληρώνεται αρχες Μαρτίου θα το δειτε και τοτε όλοι αδύναμοι θα τους αφησουμε να μας τα πάρουν,πάμε να πάρουμε τα λεφτά μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φ/Β αγροτικό 72000 2012 φόρος 7.000 απλήρωτος φυσικά! Αγροτικά και μη σκ...ά! Λεφτά πεταμένα! Ας πιέσουν και οι τράπεζες αν θέλουν τα λεφτά τους. όπως ξέρουν και στέλνουν τα χαρτάκια τους σε μας να τα στείλουν και σε αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτοί που έβγαλαν τους εκπροσώπους στους συλλόγους γιατί σιωπαίνουν, γιατί δεν τους πιάνουν απο τον γιακά, τι νομίζουν όταν τους τα πάρουν και τους στέλνουν φυλακή θα τους σώσει κανείς; Και στα αγροτικά που είναι η θεσσαλία, η ήπειρος, όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οφειλές στον ΟΑΕΕ δεν έχει κανένας άλλος εκτός από εμένα εδώ μέσα? Ρωτάω γιατί δεν βλέπω κανέναν να το σχολιάζει και η δημιουργία του ΚΕΑΟ είναι έτοιμη και έρχονται κατασχέσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Που είναι οι σύλλογοι ? Τι περιμένουμε ?

    Ξανά διαδήλωση για τους 3 μηνες που μας υποχέθηκαν . Και δεν συμφωνώ να μας δώσουν τους 2 μήνες διότι όταν ενας υπουργός λέει 90% και για τον τρίτο η δεν ξερει τι του γίνεται η απλά υπάρχουν τα χρήματα αλλα θα τα δώσει αλλού .
    Και εν παση περιπτώσει αν δεν μας δώσει τον τρίτο ( Ιούνιο) να μας εξηγήσει τι εν των ματαξύ μεσολάβησε.

    Και δεν νομίζω οτι δεν ξέρει τι του γίνεται. Απλά θα τα δώσει αλλού.

    Τώρα θέλει πίεση που η δέσμευση είναι πρόσφατη. Απο κεί και πέρα ποιός ζεί και ποιός πεθαίνει. Σε δυό μήνες μπορεί να είναι και άλλος υπουργός.

    Πϊεση και μόνον πίεση διότι θα τα δώσουν σε άλλους τα λεφτά μας .

    Τόσο απλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τρεξε να προλαβεις πριν κρυωσουν τα κουλουρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φίλε 3.48 & 4.06 τα δικαιολογείς όλα πολύ ωραία και δεν αμφιβάλω ότι αυτά προβλέπονται.ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΑΚΗΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ-ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Και αν μου πείς οτι αυτό οφείλεται στην γενικότερη οικονομική κατάσταση να ξέρεις οτι ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Πρόταση αφού δεν είναι συνεπής στην υποχρέωση του και εξαιτίας του οδηγούμαστε στην καταστροφή, να αλλάξει αυτά που όπως λες ίσχυαν απο πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα που λες ειναι ανουσια, ανωριμα, ανεφαρμοστα,
      Νομιζω εχεις καβαλεισει ενα καλαμι και θες να πεταξεις στο φεγγαρι, Μονο για παραμυθια εισαι ετοιμος και θες και χαππυ εντ.

      Διαγραφή
    2. Είσαι υπέρ του ότι εμείς πρέπει να είμαστε συνεπής στις υποχρεώσεις μας αλλά το κράτος .............., τι μου θυμίζει (κάτι απο κυβέρνηση). Τελικά τι έχεις να πεις για την μη εξόφληση των τιμολογίων; που είναι το άδικο του κόσμου, πως θα πληρώσει ο κόσμος αν δεν πάρει χρήματα; Ωραία λογική έχεις ρε μεγάλα κατέβα υποψήφιος να σε ψηφίσουμε

      Διαγραφή
  46. Αν ήθελα να κατεβώ υποψήφιος θα έλεγα ότι λες συ. Θα έδινα ελπίδα στους παραγωγούς, θα τους παρότρυνα να κάνουν λάθος κινήσεις, να ελπίζουν, να ζητάνε παράλογα πράγματα, θα τους έλεγα ότι είναι αδικημένοι και αλλά χριστιανικά.

    Όμως δε πιστεύω ότι είμαστε αδικημένοι, απλά ΜΑΛΑΚΕΣ, που αφήνουμε τον κάθε καραγκιόζη σα και σένα να το παίζει επαναστάτης και καθοδηγητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κατασταση σου πρεπει να ειναι πολυ σοβαρή !!!!

      Διαγραφή
    2. Να εισαι σιγουρος οτι θα βρεθει ο καταλληλος ανθρωπος και για σενα !

      Διαγραφή
  47. Αυτό που κάνεις εσύ ρε παπάρι τι είναι; δηλαδή τι θέλεις να τρώμε όλες τις μαλακίες τους, να περιμένουμε τι; και τελικά δεν κατάλαβα εσύ τι θέλεις να υπερασπιστούμε τους καταστροφείς μας;. Αντε παράτα μας μας 'επριξες τα ούμπαλα, τι θέλεις να κοιμόμαστε άντε λοιπόν κοιμήσου και σταμάτα να απαντάς γιατί μας βαρέθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  48. Τα ραδίκια έχουν πιο πολύ μυαλό απο σένα.
    Αυτο που πρέπει να κανείς ραδικομυαλε, εσυ και οι ομοϊδεάτες σου, είναι να αφήσει τους παραγωγούς στην ησυχία τους, να ωριμάσει ο θυμός μέσα τους, και μετά να πάνε να τους σπάσουν τα κεφάλια, κατά σειρά σε ολους οσους ανέφερα παραπανω, από μελετητές μεχρι συνδικαλιστές.

    Τα υπόλοιπα που γραφεις ειναι ρομαντζαδες για αδερφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι εκτός τόπου και χρόνου, οι προτάσεις παραπάνω 1:42 δεν έγιναν απο εμένα και δεν έχω σχέση με συνδικαλιστές, κομματα, κλπ. απλά απάντησα απο (6:36) και δεν είπα τίποτα παραπάνω απο το να αναφέρω την αγανάκτησή μου και στις παπαριές που ανέφερες στον (1:42). Άν νομίζεις ότι λέω κάτι παραπάνω η δεν καταλαβαίνεις τι λέω, σε συμβουλεύω να πάρεις τα χάπια σου.

      Διαγραφή
    2. Ο ιδιος εισαι και σου απαντησα τα εξης :

      1. Διχως φρολογική ενημερωτητα ουτε τιμολογια δεν μπορεις να εκδιδεις και αυτο ισχυειε απο παντα για ολους. Εσυ τωρα θες και να τα εκδισεις και να τα πληρωνεσαι ;
      2. Συμψηφισμός θα γινει οταν ειναι να γινει για ολη την αγορά. Ελπιζω να μην ζητας εξεραιση !
      3. Υπαρχει ετοιμος φορεας και ειναι η ΡΑΕ, εσυ θες και αλλον που θα τον εχουμε εγκρινει και μεις ; πως δια βοής ;
      4. Οι αποσβεσεις δεν γινοντε οπως σε βολευει αλλα εχουν σχεση με τον χρονο ζωης των παγιων και υπαρχει νομοθεσια απο πισω
      5. Για παραταση δανείου πηγαινε στην τραπεζα, οχι στο υπουργειο

      Και οτι οι προτασεις σου ειναι ανησιες.

      Εγω ανα παρω τα χαπια μου μπορει να βελτιωθω, εσυ και φαρμακοβιομηχανια να παρεις δε θα καταλαβεις τιποτα. Εγχειρηση στα κεφαλι χρειαζεσαι.

      Διαγραφή
    3. Λοιπον προς ολους τους μαγκες που τρωγονται μεταξυ τους εδω τελευταια νεα που ακουσα μολις τωρα στη TV στους οργανισμους προς κλεισιμο που συζητα το ελληνικο κρατος με τη τροικα ειναι και ο ΛΑΓΗΕ........!!!!!!!!!!!!!!
      Οποτε αμα κλεισει ολα τα συμβολαια μας ειναι στον αερα με οργανισμο που δεν θα υπαρχει και θα πρεπει να γινουν νεα συμβολαια με καποιον αλλον οργανισμο που θα δημιουργηθει για εμας και θα διαπραγματευτει εκ νεου τις τιμες που θα υπογραψουμε οποτε το ασημακι που κοροιδευεται βρηκε λυση και εσεις τωρα μπορειται οπως και εγω να πατε να ΓΑ........ΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!
      Ελλαδα αθανατη!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτο π λες αφορα απολυση υπαλληλων απο τον Λαγηε και οχι κλεισιμο του λαγηε..2.Οι συμβασεις ειναι με το ελληνικο δημοσιο και οχι με το Λαγηε..Αν θυμασαι πιο πριν ηταν ΔΕΣΜΗΕ,μετα Λαγηε και στο αμεσο μελλον μπορει να ονομαστει και αλλιως..

      Διαγραφή
    5. 8:52 μη δίνεις σημασία σε πισωγλέντηδες ρουφιάνους που τα διαδίσουν αυτά.Πες μας σε ποιο κανάλι το άκουσες?

      Διαγραφή
    6. Άκουσα στην τηλεόραση ότι πτωχεύει κάτι που έχει σχέση με ενημέρωση και ένας πισωγλέντης ρουφιάνος που καταβάζει τα παντελόνια στο Μάκη και έχει εμπειρία σε δημόσιες σχέσεις μένει χωρίς δουλειά....Επίσης τον ψάχνουν και αυτό το βράδυ πακιστανοί για να έχει το γνωστό του ρόλο στο κοινόβιο!!!!

      Διαγραφή
  49. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.

    ΜΗ ΜΑΛΩΝΕΤΕ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ.

    ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ.
    ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΦΒ ΔΑΝΕΙΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ. ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΜΕ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΣΤΟ 4% ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΙΠΡΑΚΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΗΤΑΝ 7% . ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ 10%.. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΩΝΩ.

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΧΙ ΕΓΩ.
    ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΛΑ .... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΕΝΩ ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ.
    ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΛΕΙ.

    ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΕΧΩ ΝΑΠΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ.8 ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΑ ΟΤΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΤΟΣΟ.

    ΓΙΑ ΤΗ ΡΑΕ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ.
    ΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΙΝ ΤΟ NEW DEAL. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΑΡΙΦΩΝ.
    ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ, ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ . ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑΣτΗΡΙΑ....

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΗ ΜΑΛΩΝΕΤΕ.

    ΕΚΦΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ.

    ΦΙΛΙΚΑ

    Αποστολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αν δε πληρώσουν ούτε τον Απρίλιο μέσα στο 13 τοτε μπορεί να γινει καμια ενέργεια,καμια κινητοποίηση,εγω πιστεύω ότι πρέπει να γινει αυτο για να σηκωθούν απ τα κομπιουτερ όλοι,και θα γινει γιατι μας βλέπουν σαν πειραματόζωα που αντέχουν στο φάρμακο της απληρωσιας και μεγαλώνουν τη δοση!θα μας ξεκάνουν θα το δειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  51. Να είσαι ενεργός πολίτης, για σένα να είσαι ότι θες.

    Όταν οι απόψεις σου είναι παράλογες, θα ακους και την απάντηση. Τώρα τα αλλά τα ‘ενωτικά’ , πολύ μελό μας τα λες.

    Και σου επαναλαμβάνω αυτά που έγραψες ενα προς ενα ειναι ουτοπικά και κανένα με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να εφαρμοστεί.

    ΑΝ υστερα απο ολα αυτα που εχουμε περασει, η προταση μας ειναι αυτή που γραφει ο αποστολος, τοτε μαυρα τα μαντατα.

    Η νεα ιδεα που εριξες ειναι η Κεντρική Διαπραγματευση με τις τραπεζες. Ποιος θα την κανει και πως, και ποσο θα κοστισει, και ποσο μαλακες ειναι οι τραπεζες να δεχθουν μειωση των κερδων τους ; Μηπως νομιζεις οτι οι τραπεζες ειναι Παραγωγοι ΦΒ, που με ευχες ελπιζουν να την γλυτωσουν.

    Ποιος σου την ειπε αποστολε αυτη την ιδεα ; Αυτος που θελει να κανει την διαπραγματευση μηπως ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως κάποιος νιώθει ότι δεν θα τραβήξει άλλο ο σύλλογός του?

      Διαγραφή
  52. re sis.......... iparxi kapios edo mesa pou na mpori na mathi apo sigouri pigi ti ginete me tis pliromes???? exi teliosi o martios????? pote tha arxisi o aprilios???????.....giati se ligo den tha mporoume na grafoume oute sto blog.... tha mas kopsoun ke to reyma......... IPARXI KANIS?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? EFXARISTO EK TON PROTERON...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικα φιλε μ απο αυριο κατι θα μαθουμε...Προφανως απο αυτη τη βδομαδα πρεπει να αρχισουν να πληρωνουν

      Διαγραφή
  53. ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΆΤΕ ΣΤΑ TROLL http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF%81%CE%BF%CE%BB_(%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εσυ εισαι troll γιατι εισαι εκτος θεματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αδέλφια με κάθε τρόπο επικοινωνία με το λαγηε να μάθουμε νέα.Οργή για τα λαμόγια της εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σε σημερινή επικοινωνία με το Λαγηε, ακόμη δε γνωρίζουν για πληρωμές Απριλίου. Το πότε θα προχωρήσουν σε πληρωμές θα το γνωρίζουν μάλλον την Τετάρτη....Αυτά μου είπαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Απο επικοινωνια πριν 10 λεπτα με Λαγηε ακομα υπαρχουν εκκρεμοτητες με Μαρτιο αγνωστο για Απριλη ακομα και με επικοινωνια με γνωστο μου με παρκο στην Κρητη οι ΜΔΝ πληρωνονται τιμολογιο Αυγουστου πολυ ισονομια και ιση αντιμετωπιση υπαρχει αυτη ειναι η Ελλαδα δυο μετρα και σταθμα για τους πολιτες της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ξέρει κανείς τι γίνεται αν έχεις ενημερότητα με παρακράτηση που έληξε και δεν έγινε πληρωμή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγαλε αλλη αλλιως γιοκ πληρωμη. η εφορια σου ξαναβγαζει

      Διαγραφή
    2. Μην παίρνεις και όρκο δεν είναι όλες οι εφορίες ίδιες εδώ σε μας ο έφορος δεν βγάζει νέα ενημερότητα το Κράτος έχει συνέχεια.

      Διαγραφή
  59. Ενημερότητα με παρακράτηση πληρώνεται από ΛΑΓΗΕ ακόμα και αν έχει λήξει, είχα και εγώ την ίδια ανησυχία αλλά με διαβεβαίωσε ο Αντωνίου στον Λαγηε και όντως Πληρώθηκα Μάρτιο ενώ είχε λήξει. Στείλε email στον mantoniou@lagie.gr και ρώτησε αν έχει καταχωρηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως εγινε αυτο ρε μεγαλε. και εγω ειχα ιδιο προβλημα και ο αντωνιου μου ζητησε καινουργια φορολογικη?

      Διαγραφή
  60. Η Κρητη εχει βγαλει τους πιο ξεφτιλισμενους.Ειναι αληθεια.Η Ελλαδα πληρωνει και θα πληρωνει για χρονια το κρητικο παρτυ.Απο ανυπαρκτα χωραφια και κοπαδια εως χρηματοδοτησεις.Λυπαμαι αλλα οι αντρες δεν ειναι ετσι.Απο κρητικη λεβεντια εμεινε μονο η κρητικη ξετσιπωτια.Καμια σχεση με τους κρητικους που πολεμησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. enimerosh gia pliromes exi kanis???????????????????????????????????????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. κανενα νεο για τις πληρωμες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. απο δεκεμβρη μολις τελειωσει ο μαρτιος,μην βιαζεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ αν έχετε κάποια πληροφόρηση σχετικά με πληρωμή Απριλίου ενημερώστε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γ@μω και τους συλλογους και τις υποσχεσεις τους και ολους τους εμπλεκομενους, ας παρουμε τη μοιρα στα χερια μας και ας δωσουμε ραντεβου εξω απο το ΥΠΕΚΑ και καντε οτι νομιζετε. Εγω νομικες κινησεις εχω κανει και δεν θα διαφημισω με ποιον αλλα ειμαι μεσα και και σε αλλες ενεργειες οπως τη διαμαρτυρια εξω απο τους φιλους υπουργους μας!!

    Σπυρος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπύρο μ, Με το μαλακό, μην ρίξεις την κυβέρνηση.
      Επειδή σε βλέπω ανεβασμένο, να πάρεις και προφυλακτικά μαζί σου και να φορέσεις το χοντρο καλσον, θα κανει κρυο.

      Τελικά το χουμε καταλάβει όλοι, οτι δεν είσαι διαφημιστής δικηγορών, μην μας το υπενθυμίζεις συνεχώς..

      Διαγραφή
    2. Eίσαι τόσο λεβεντομ@λ@κ@ς και τόσο βιαστικός να βρίσεις που ούτε βλέπεις ποιός είναι αυτός που γράφει. Τελικά γίνεσαι μεγάλο αξιοθέατο εδώ μέσα. Αρκεί να βρίσκεται και κάποιος να σε κουρντίζει.........

      Διαγραφή
    3. Δεν προσεξα, τωρα που αλλαξες επωνυμο,
      αλλα το 'μ' δεν ηταν από το Σπυρος Μ. αλλα από το μμμμμουυυυυ της αγελαδας

      καλο βραδυ λεβεντη μου

      Διαγραφή
    4. Και μη ξεχασεις στο Υπουργειο στο Υπουργειο ολες μαζι..

      Διαγραφή
    5. χώσε, χώσε, αν μπορέσεις να βάλεις και κανένα σκίτσο θα ήσουν μέγκλα......

      Διαγραφή
    6. Πάμε όλοι εκει πρέπει να παμε

      Διαγραφή
  66. 6:17 να σε βοηθήσω προσπάθησα, εκφράσεις του τύπου ρε μεγάλε δεν αρμόζουν και ειδικά όταν δεν γνωριζόμαστε. Τέλος πάντων είχα την καλή διάθεση να σου πω και τι να κάνεις αλλά είμαι σίγουρος ότι θα την βρεις την άκρη μόνος σου όπως την βρήκα και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. lipon gia to thema me tis forologikes enimerotites exo enimerosi apo eforiako ipalilo........ pernis tin forologiki enimerotita apo tin eforia sou me parakratish h oxi, tin vgazis fototipia,ke stelnis ston lagie to akrives adigrafo,tin prototipi tin kratas esi sta xeria sou,ke 5 meres prin lixi ,pas stin eforia me tin gnisia kai tou les tou efora oti den xriastike na tin xrisimopiisis ke oti tha sou xriasti ali me kenourgia imerominia,afou tin epistrefis stin eforia ine o eforos ipoxreomenos na sou tin antikatastisi logo tou oti den tin xrisimopiises.Etsi pernis enimerotita akoma gia enan mina..... o lagie gnorizo oti dexete enimerotites akoma ke apo to fax,den ixa pote provlima oses fores tou estila akrives adigrafo tis forologikis mou enimerotitas........ me sfragida tou kep gia to gnisio tis fisika
    Eyxome na boithisa kapoious sinadelfous...... ANTONIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εκτιμώ οτι ένας τρόπος να προβληθεί το πρόβλημα μας, είναι να κατακλύζονται με ερωτήσεις τα κέντρα των τηλεοπτικών καναλιών, σε εκπομπές που φιλοξενούν πολιτικούς. Αυτή τη στιγμή φιλοξενείται στον ΕΝΙΚΟ ο υπουργός ανάπτυξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Στείλτε πάλι ρε παιδιά γιατί δε μας απάντησε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γίνετε νέα συγκεντρωση διαμαρτυρίας από όλους τους παραγωγούς την τρίτη 03/12/2012 στις 2:00 ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. ΟΡΓΑΝΩΘΕΊΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ. ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΣ ΠΙΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πρίν απο λίγο, στην εκπομπή Live η Κατσέλη σε ένα παραλλήριμα σχετικά με κυβερνητικά λάθη, οικονομικής διαχείρησης, μεταξύ άλλων ανέφερε ότι για τις ΑΠΕ πληρώνουν πολλαπλάσια χρήματα............ Να γελάσουμε , να βρίσουμε, τι να κάνουμε.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε τέτοιες μ@λ@κίες μετά θα μαζέψουν τη ΧΑ κι ότι άλλο ψώνιο θα εμφανιστεί φιλοχουντικό και μη. Να δω που θα κρυφτούν αν πιάσει κανένα 15% η ΧΑ και να δούμε μετά ποιός θα τους κουνήσει.

      Διαγραφή
    2. Mε τέτοιες μ@λ@κίες μετά θα μαζέψουν τη ΧΑ κι ότι άλλο ψώνιο θα εμφανιστεί φιλοχουντικό και μη. Να δω που θα κρυφτούν αν πιάσει κανένα 15% η ΧΑ και να δούμε μετά ποιός θα τους κουνήσει.

      Διαγραφή
    3. Εδώ δεν ήξερε τι έγραφε το μνημόνιο όσο ήταν υπουργός, τώρα που είναι απ' έξω θα ξέρει τι της γίνεται ? Αφήστε ρε τη θείτσα στην ησυχία της. Την έσωσε κι αυτή την Ελλάδα. Τόπος στα νιάτα.... άδωνη εσένα λέω.....

      Διαγραφή
  73. enimerosi gia tis pliromes iparxi?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. μορε θα τους παρη ο διαολος τιν τριτη ετσι κια λιος καταστραφικα και ασ με κλισουν και μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ξερω οτι εχει τελειωσει η υπομονη μας τωρα χρειαζομαστε ψυχραιμια η απογνωση πολλα μπορει να κανει ΠΡΟΣΟΧΗ αναφερομαι σε αυτους που παιζουν με τις ζωες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. lamogia, milane kiolas i bolemeni ! tha tous alaksoun ta petrelaia otan pari kana 20% i XA !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. re pedia ok gia tin triti.......... gia tis pliromes den iparxi kanena neotero?den mpori na mas enimerosi kanis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ενταξει να κατεβουμε αθηνα να πληρωσουμε 150-200 ευρω εξοδα εδω πληρωνουμε 3-4 χιλιαρικα φπα και να πληρωθουμε για τον απριλιο και μετα?????τι ...παλι ραντεβου σε ενα μηνα εξω απο τοΥΠΕΚΑ??? ενα νιωθω και θα το πω απο απο νοικοκυραιους μας καταντισαν διακοναραιους ντροπη τους... ολους μας ειδικα τους μικρους ασχετα αν ειναι παλιοι καινουργοι αγροτες η οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. αν δεν ειναι 1500 ατομα τουλαχιστον εξω απ το υπεκα την τριτη ειμαστε αξιοι της μοιρας μας και καλα μας κανουν,αν ειναι 80-100 ατομα εκει θα σκεφτει ο υπουργος εχουν λιπος ακομα αυτοι δε καταλαβαινουν τιποτα..ελπιζω να ερθουν πολλοι να δωσουν με ενταση το παρον ετσι πρεπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Και που είναι ρε παιδιά αυτό το μπ@ρδέλο το ΥΠΕΚΑ που θα μαζευτούμε την Τρίτη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επι της Μεσσογείων ένα μπεζ κτίριο, δίπλα στο νοσοκομείο Ντυνάν. Η είσοδός του είναι στην κάθετο τις Μεσσογείων Αμαλιάδος 17. ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ!!!

      Διαγραφή
  82. Παπακυριακού Γιάννης27 Νοεμβρίου 2013 στις 8:09 π.μ.

    Καλημέρα σε όλους.Οι πληρωμές Απριλίου θα ξεκινήσουν από Παρασκευή στην εθνική και λογικά από δευτέρα στις υπόλοιπες τράπεζες.Υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο όμως να ξεκινήσουν από πέμπτη στην εθνική και στις υπόλοιπες από παρασκευή.Ξαναλέω..μικρό ενδεχόμενο.Τα τιμολόγια που θα πληρωθούν (κατά προσέγγιση κι αυτό) θα φτάσουν το ανώτερο τις 4000 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/maksilaraki_300_ekat_eyrw_sth_deh_gia_thn_apofygh_mplak_aoyt.2523197.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πιστεύω τίποτα αν δεν γίνει. Το γράφουν για να μας καθυσηχάσουν αλλά δεν το καταφέρνουν. Δε λέω ευχαριστώ όταν μου χρωστάνε 100 και μου δίνουν 10...Το χρονοδιάγραμμα που έδωσε ο Μάκης ήταν μεγάλο ψέμα.
      Μια φορά ψεύτης πάντα ψεύτης...

      Διαγραφή
  84. Ρε συνάδελφοι... Μήπως Λαγηε-Υπεκα-Σπεφ το στήνουν τόσο καλά το έργο. Με το που ανακοινώνει ο ΣΠΕΦ συγκέντρωση διαμαρτυρίας, αμέσως ανακοινώνονται πληρωμές. Το energypress αμέσως δημοσίευσε άρθρο περι ''δήθεν'' ρευστότητα στην ενέργεια με 300 εκατομμύρια ευρώ... Μας δουλεύουν? Μήπως σκόπιμα γίνονται όλα αυτά, έτσι ώστε να κατευνάσουν την κατάσταση για να μην έχει επιτυχία η όποια συγκέντρωση διαμαρτυρίας......
    1.Ανακοίνωση του ΣΠΕΦ για συγκέντρωση διαμαρτυρίας
    2.Αμέσως ανακοίνωση/φήμες ότι ξεκινούν οι πληρωμές
    3.Βομβαδισμός δημοσιεύσεων περί ρευστότητας 300 εκατομμύρια ευρώ στην αγορά ενέργειας
    4.Εκτόνωση της κατάστασης επειδή μας δίνουν ελπίδα με τα παραπάνω
    5.Αποτυχία της συγκέντρωσης λόγω της εκτόνωσης
    6.Πάμε πάλι από την αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Δεν υπάρχει καμία ενόχληση και από κανέναν για το τι θα γίνει με την θέληση του Υπουργείου να μειώσει τις ταρίφες στα υφιστάμενα....Ασχολείται κανένας ή περιμένουν τον νόμο να ψηφιστεί και μετά να μιλήσουν όντας αργά πλέον;
    Υπάρχει κανένας να υπολογίσει επακριβώς πόσα είναι τα έσοδα για ΑΠΕ και πόσα τα έξοδα; Υπάρχει κανείς να δει όταν πλήρωνε ο κόσμος και υπήρχε πλεόνασμα, ποιος εισέπραξε τα τέλη που αφορούσαν τις ΑΠΕ; Υπάρχει κανένας να ασχοληθεί επιτέλους σοβαρά τι σημαίνει η σύμβαση που υπεγράφη με το Δημόσιο και αν οι νόμοι που περιγράφονται εξασφαλίζουν τα έσοδα και από που; Υπάρχει να δει κανένας για ποιο λόγο υπάρχουν διακρίσεις στο 1 ευρώ που τοποθετεί για επένδυση επι γηπέδου ο επενδυτής και στο 1 ευρώ που τοποθετεί ο άλλος επενδυτής στη στέγη; Υπάρχει κανείς να δει πως ρεύμα δίνουν στο δίκτυο της ΔΕΗ όλοι ισόποσα; Υπάρχει κανένας να δει πως με μείωση της υφιστάμενης ταρίφας ο υποτιθέμενα αρνητικός λογαριασμός μετά τον μηδενισμό θα δημιουργεί πλεόνασμα; Υπάρχει κανένας να δει για ποιο λόγο πρέπει να υπάρχει πλεόνασμα; Για να δοθούν νέες άδειες με τα λεφτά των υπολοίπων; και αυτό δεν λέγεται πολιτική με τα λεφτά των άλλων; Υπάρχει κανένας να δει για ποιο λόγο δεν έχει γίνει έρευνα από ορκωτούς λογιστές και εισαγγελείς παρά στηρίζονται για αποφάσεις πολλών δις σε απλά report οργανισμών που σε καμία περίπτωση δεν ερμηνεύουν πως προκύπτουν όλα τα στοιχεία που προβάλονται ως έλλειμα; Το αν έγινε λάθος πολιτική από την Ε.Ε. ή την Ελλάδα ή και άλλες χώρες, το άν οι εκπομπές ρύπων στο χρηματιστήριο κατρακύλισαν διότι κάποιος ή κάποιοι "γνώστες" αποφάσισαν να ρίξουν στην αρένα του χρηματιστηρίου τα έσοδα τόσων επενδύσεων, αποτελεί ρίσκο των επενδυτών ή ρίσκο των κρατών; Οι νομικοί τα γνωρίζουν αυτά τα θέματα ή είναι αρκετά δύσκολο να αποδειχθεί; Το αν η πολιτική στηρίχθηκε σε πώληση ρύπων εντός χρηματιστηρίου με μία υψηλή τιμή και βάσει αυτών βγήκαν οι νόμοι και οι συμβάσεις τότε απορώ πως επιτρέπεται να μεταφερθεί το ρίσκο αυτό στους επενδυτές...που επένδυσαν χρήματα (αληθινά λεφτά) βάσει συγκεκριμένης σύμβασης και απόδοσης που ο νόμος ερμήνευε....Υπάρχει κανένας να θέλει να ασχοληθεί σοβαρά αντί να θεωρούμε απλά σαν δεδομένο ότι υπάρχει "έλλειμα" και αν όντως υπάρχει γιατί δεν το αποδεικνύουν; Υπάρχει κανένας που γνωρίζει ή θέλει να ασχοληθεί; Υπάρχει κάποιος εισαγγελέας που πραγματικά ενδιαφέρεται για δικαιοσύνη και ισονομία και έλεγχο της νομοθετικής εξουσίας που ασκείται; Υπάρχει κανένας εισαγγελέας να ορίσει έλεγχο αν υπάρχει έλλειμα και σε ποιους οφείλεται; και αν υπάρχει γιατί δεν πληρώνεται από όλους ανάλογα με την συμμετοχή τους σε παραγωγή ενέργειας; Λυπάμαι αλλά τα ευρώ που επενδύονται οφείλουν να είναι ίδια για όλους..αν όχι τότε μιλάμε για μόρφωμα "ισονομίας" διότι πουθενά δεν προκύπτει να πληρώνει στοχευμένη ομάδα για λόγαριασμό όλων...Αδυνατεί η λογική να το συλλάβει....Υπάρχει λοιπόν έστω και την τελευταία στιγμή κάποιος να ενημερώσει αυτούς που λέγονται ΤΡΟΙΚΑ πως προέκυψε και από ποιους το έλλειμα και να αναζητηθεί από τους υπεύθυνους αντί να το λαμβάνουμε ως δεδομένο ψάχνοντας από λίγους να πληρώσουν τα ελλείματα όλων...Υπάρχει κανένας εισαγγελέας να ορίσει ορκωτούς λογιστές να καθορίσει την χρηματοροή των ΑΠΕ αντί να λέμε ότι στο περίπου το έλλειμα είναι τόσο...μετά από λίγο τόσο και μετά από λίγο κάποιο άλλο ποσό....και να λέμε θα κόψω τόσο και αν δεν βγει άλλο τόσο και πάει λέγοντας....Επειδή χάνεται η σοβαρότητα και χιούμορ δεν υπάρχει πλέον, όλα αυτά που γίνονται και θα γίνουν στο μέλλον για τις ΑΠΕ εναντίον τους, θα πληρωθεί στο πολλαπλάσιο μιας και κάποια στιγμή το δίκαιο θα προκύψει είτε εντός είτε εκτός Έλλάδας..και τότε ίσως αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει.....Επειδή υπάρχει έλεγχος της νομοθετικής εξουσίας περιμένω έστω και τώρα κάποιο πόρισμα για το τι ισχύει τελικά...επίσημα και από επίσημα χείλη.....Αρκετά κύριοι...αρκετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α.Π. Συμφωνώ, πολύ σωστά.

      Διαγραφή
    2. Αφού συμφωνούμε λοιπόν γιατί δεν γίνεται κάτι; φορείς, δικηγόροι, επιμελητήρια, εισαγγελείς....καλά ένα πόρισμα από όλα αυτά που γράφτηκαν κατά καιρούς δεν μπόρεσε να φτάσει στα χέρια ενός εισαγγελέα; τόσο δύσκολο είναι να αποδειχθεί; έλεος πια....από όπου και να το πιάσει κανείς βρωμάει....άκου δεν περιμέναμε να μπούνε τόσα φωτοβολταικά....σε ποιον πλανήτη είσασταν όταν έμπαιναν; δεν μειώνατε τις τιμές τότε; τις μειώσατε...αν δεν γνώριζε το υπουργείο υπολογισμούς ποιος ευθύνεται; Νόμοι δεν βγήκαν; Τι άλλο να πω πια....έχουμε διαστρεβλώσει την λογική..επιτέλους ένα ολοκληρωμένο πόρισμα και στον εισαγγελέα...μπορεί κάποιος να το κάνει επίσημα ή όχι τελικά;

      Διαγραφή
  86. Αξιότιμοι συνάδερφοι,
    μην σταματάτε τον αγώνα και μην επαναπαύεστε.... Όλα είναι μια καλά στημένη υπόθεση. Ο ΛΑΓΗΕ καθώς και όλοι οι υπάλληλοι που δουλεύουν σε αυτόν και μας διαβεβαιώνουν καθημερινώς ότι τα ταμεία τους είναι άδεια και ότι κάνουν ότι μπορούν για να μην καθυστερούν οι πληρωμές ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΔΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ:
    Μόνο για τον μήνα Οκτώβριο η μισθοδοσία των υπαλλήλων του Λαγηε ανήλθε στο ποσό των 175.326,10 ευρώ και το ακόμα πιο περίεργο της υπόθεσης είναι ότι ακόμα 4.500,00 ευρώ δόθηκαν από το ταμείο του Λαγηε για δαπάνη φύλαξης σε βρεφονηπιακούς σταθμούς των παιδιών των εργαζομένων του λαγηε!!!! Εγώ δεν γνωρίζω στον ιδιωτικό τομέα ο εργοδότης να πληρώνει τον βρεφονηπιακό σταθμό του εργαζόμενου... Γιατί τέτοια μεταχείριση στους δημοσίους του Λαγηε????
    Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο Λαγηέ αυτό το διάστημα υπογράφει πολλές συμβάσεις έργων με Δικηγορικές εταιρείες και Νομική Προστασία για να δει με ποιο τρόπο θα μπορέσει να μειώσει αυτό το τεράστιο έλλειμμα που έχει δημιουργηθεί( κατά την ταπεινή μου γνώμη προσπαθεί να δει με ποιο τρόπο θα μπορέσει να απαλλαγεί από την πληρωμή των οφειλών του και να είναι και καλυμμένος νομικά , καθώς πολλοί ξένοι μεγάλοι επενδυτές στα ελληνικά φ/β έχουν ήδη κινηθεί νομικά).
    Όλοι λοιπόν αύριο στην συγκέντρωση. ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ισχύουν όσα γράφετε , η μεταχείριση τους είναι προκλητικά και ξεδιάντροπα προνομιακή . Αναλογιστείτε όμως τις συνέπειες μίας ενδεχόμενης απεργίας τους ( και μάλιστα πολυήμερης ) ... Και βέβαια δεν θα κάνουν κατάληψη του πολυτελούς κτιρίου του Λ.ΑΓ.Η.Ε. ,διότι τότε θα αντιμετωπίσουν όλους εμάς από πολύ κοντά .... Απλά θα κάθονται σπιτάκι τους ,εκτοξεύοντας έτσι τις καθυστερήσεις σε εξοντωτικούς για μας ( και όχι μόνο ... ) χρόνους και διαταράσσοντας όλη την ενεργειακή αγορά της χώρας . Θα υπάρξουν βέβαια υπουργικές συστάσεις , απειλές ,καταδικαστικές αποφάσεις δικαστηρίων και όλα τα σχετικά . Εμείς όμως τι θα κάνουμε ;

      Διαγραφή
    2. Ας όψονται οι διάφορες κυβερνήσεις που με δανεικά λεφτά μοίραζαν διορισμούς , πρόωρες συντάξεις , χαριστικά επιδόματα και αδιανόητα προνόμια εδώ κι εκεί . Έτσι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ...

      Διαγραφή
    3. Και βέβαια ισχύουν αυτά που γράφω. Είναι όλα αναρτημένα στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και όλοι μπορείτε να τα δείτε. Να προσέξουμε λοιπόν καλά στις επόμενες εκλογές τι θα ψηφίσουμε όλοι μας γιατί ο Έλληνας δυστυχώς ξεχνάει πολύ εύκολα και με το λίγο που του τάζουν διαγράφει τα πολλά που του χρωστούν.
      Πίεση όσο το δυνατόν περισσότερο...Μην τους λυπάστε...Αυτοί έχουν... Αλίμονο σε εμάς που μας κυνηγάει η τράπεζα και η εφορία... Όλοι στην συγκέντρωση την Τρίτη...

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ μαζί σας .

      Διαγραφή
  87. Συνάδελφοι, δεν πρέπει να σταματήσουμε ακόμα και αν αρχίσουν πληρωμές για τον Απρίλιο. Και μετά τι θα γ'ινει; το ίδιο πάλι, έτσι θα πηγαίνουμε; αυτό το ξέρουμε μας καταστρέφει. Πρέπει να απαιτήσουμε πληρωμές και άλλων μηνών και βασικό, τον συμψηφισμό οφειλών με χρέη στην εφορία, μήπως και αντέξουμε κάποιους μήνες. ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. δεν μας νοιαζι αν πληρωσουν για 1 μινα κοπριτες τα μαλακα τα λογια τελιοσαν και ι μερα πλισιαζι εκσο απο το ιπεκα λιπον καλι ανταμοσι λαμογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή έτσι θα πηγαίνουμε τώρα... Μήνα μήνα ...Θα σκάσουμε, δε είναι έτσι κύριοι υπάλληλοι του ΥΠΕΚΑ και Οικονομικών...
      Αν δε ξέρετε τι πάει να πει επιχείρηση, μισθoδοδίες, ΙΚΑ, δάνεια,έξοδα, ΦΠΑ, φόροι, επιταγές κτλ...Να κάτσετε σπίτια σας να αναλάβει κανένας που καταλαβαίνει...
      Αρκέτα με τους ανίκανους σε αυτή τη χώρα...

      Εγώ θα πάω την Τρίτη...
      Έχουν καταντήσει τη χώρα προτεκτοράτο

      Απόστολος

      Διαγραφή
    2. Μας πέταξες τα μάτια έξω.

      Διαγραφή
  89. Ολοι την Παρασκευή 27 Νοεμβριου στις 11 εξω απο το υπουργειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Παρασκευη η Τριτη ρε παληκαρια;Τι ειναι αυτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή 27 Νοεμβριου στις 11

      Διαγραφή
    2. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 14:00. ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

      Διαγραφή
    3. ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙΣ ; Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 Η ΩΡΑ.

      Διαγραφή
    4. ΤΡΙΤΗ, 3/12/2013 ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 14:00.

      Διαγραφή
  91. τριτη δυο το μεσημερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Για να τελειώνει το παραμύθι της παραπληροφόρησης με το πότε είναι η συγκέντρωση, να επισκέπτεστε το www.spef.gr που την εξήγγειλε.

    Τρίτη 3 Δεκεμβρίου ώρα 2.00 το μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΟΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΤΟ NEW DEAL ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ. ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΑΚΟΜΑ. ΕΛΠΙΖΩ Η ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΣΩΝ ΜΗΝΩΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΡΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ. ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΘΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΘΑ ΕΙΝΕ ΚΙ ΟΑΔΩΝΗΣ..ΕΚΕΙ.....αν ερθει κανα καναλλι ..ειδοποιηστε το παιδι ...μην χασει...εινε και φυλλος του ΛΟΥΜΑΚΗ.....θα μας βοηθεισει ..με την παρουσια του......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ο αγωνας τωρα δικαιωνεται.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Α.Π Έχω κάποιες απορίες, πως γίνεται να έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα πως γίνεται η ΔΕΗ να παρουσιάζει κέρδη πως γίνεται να πληρώνονται όλοι του δημοσίου και τα στελέχη τους αδρά, πως... πως....και πολλά αλλά. Το πρόβλημα δεν είναι απλά μόνο οικονομικό, θεωρώ έχουν ότι έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια. Μας κλέβουν αλλά και μας ΚΟΡΟΙΔΕΥΝΟΥΝ έχουμε γίνει οι υπάλληλοι τους παρακαλάμε για τον μισθό μας και αυτό με παζαρέματα και όχι μόνο αλλά μας απειλούν με κατασχέσεις .Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης. Μας χρωστά 10 και χρωστάμε 5 , ακόμη και ένα μικρό παιδί κατανοεί αυτή την πράξη για το ποιος είναι υπόχρεος. Έχουν ανατρέψει όλους τους κανόνες. Απορώ με τόσους συνδέσμους που δημιουργήθηκαν το τελευταίο καιρό να μην βρίσκουμε γλωσσά επικοινωνίας , αντί να δυναμώνει οι σχέση μας αυτή, να διασπάτε, μήπως έβαλαν και εκεί το χεράκι τους. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να τρέχω έξω από τα υπουργία και να παρακαλάω για τ αυτονόητα , εφόσον γνωρίζουν το πρόβλημα μας, τους έχουν ενημερώσει οι πρόεδροι των συνδέσμων ,(Δεν είδα έγγραφος από τον υπουργό καμία δέσμευση) από την τελευταία συνάντηση. ΕΔΩ δεν είναι κάποιος υπάλληλος που ζητά κάποια χάρη, ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΚΛΑΔΟΣ το καταλάβατε κύριε βουλευτή, υπουργοί κτλ . ΚΛΑΔΟΣ = Χιλιάδες επαγγελματίες και μη, προσφέρουμε δεν κλέβουμε. Αυτή η συνάντηση έχει κανονιστεί για τώρα εκεί στο υπουργείο καλά ας είναι , εγώ θα προτιμούσα να είναι στην ΕΚΑΛΗ εκεί στο σπίτι του υπουργού , μήπως αισθανθεί κάπως άβολα, όπως κάποιους από εμάς να μας βλέπουν τα παιδιά μας η γυναίκα μας ανήσυχους και αδύναμους να προσφέρουμε τα καθημερινά. Δ Ε Ν μ ενδιαφέρει αν θα με προφέρεις αλήτη, απολίτιστο, παράλογο δεν μ ενδιαφέρει γιατί και η άδικη σας συμπεριφορά είναι απολίτιστη δίχως ίχνος ντροπής . Όλοι οι υπάλληλοι στης υπηρεσίες γνωρίζουν και κατανοούν το πρόβλημα αλλά …εκτελούν εντολές, εκτελούν τους νόμους σας έτσι ακριβός που τα φτιάξατε να έχετε πάντα δίκιο εσείς
    Αγαπητοί συνάδελφοι μετά από αυτή την συνάντηση ελπίζω όλοι οι σύνδεσμοι να βρεθούν σ ένα τραπέζι και ν αποδείξουν την αξία τους (συν δεσμός) αλλιώς ας χαθούν
    Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βελτιωθούν τα προβλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Τραβάτε!! Θα βγει ο υποργός θα πει τη μαλακία του (οι μαλακίες είναι δωρεάν), θα χειροκροτήσουν τα κουτ΄βια από κάτω, όπως πριν ένα μήνα και θα είμαστε όλοι μια ωραία ατμόασφιαρα!! Τα έξοδα για να κατέβω στην Αθήνα που δεν έχω ευρώ ποιος θα μου τα βάλει? Κι άντε και τα βρήκα γιατία να τα πετάξω άδοξα? Τι βγήκε την προηγούμενη φορά? Τι θα βγει τώρα? Ταξίματα και φράγκο πουθενά!! Το new deal καθυστερεί και οι πληρωμές επίσης! Τυχαίο? Δε νομίζω!! Θα τραβάμε τα μαλλιά μας (όσοι έχουμε ακόμη και δεν έχουμε καραφλιάσει από το άγχος κι από αυτά που ακούμε) όταν θα σκάσει η ατομική!! Ο Χατζηδάκης στο Χατζηνικολάου που είναι ο μόνος που έχει θίξει το θέμα μας είπε πως δεν θα ήθελε να είναι στη θέση του Παπαπγεωργίου. Στη δική μας θα ήθελε να ήταν? όλοι παραδέχονται εμμέσως πλην σαφώς ότι τα φ/β ήταν φούσκα χρηματιστήριο στυλ που έσκασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΤΣΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ.ΘΑ ΣΤΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΑ....

      Διαγραφή
    2. 5:12 + 6:22 ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΔΡΟΜΟΥΣ ! ΚΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΧΩΡΑΕΙ.

      Διαγραφή
  98. Εμπρός! Ζητιανέψτε, παρακαλέστε, βγείτε και στα κανάλια να σας δει κι η γιαγιάπό το χωριό! Βρίστε, ξεσπαθώστε, κι ύστερα ήρθε η άνοιξη! Πάρτε τα ψίχουλα του Απριλίου κα΄ντε Χριστούγεννα μα ψωμοτύρι και δόξα τω Θεώ να λέτε! Κα΄θε φορά θα πηγαίνουμε στο ΛΑΓΗΕ ΥΠΕΚΑ για να ζητιανέψουμε τα λεφτά μας! Για πόσους μήνες αντέχετε να το κάνετε αυτό? Ένα, δύο, τρεις! Εκεί ποντάρουν κι αυτοί. Στη βαρεμάρα μας. Θα πληρωθώ τον Απρίλη 4000. Χρωστάω 10000 δόσεις, 6000 ΦΠΑ, 2000 λογ/μους, 10000 φροντιστήρια των παιδιών από πέρσι και με ότι περισσέψει θα πάω και για σκι έτσι για το γαμώτο! Αν υπάρχει άνθρωπος στο blog που δεν είναι καταχρεωμένος να μου τον δείξετε κι εμένα. Κι όσοι έκαναν έργο με δικά τους λεφτά τα κλάινε γιατί θα μπορούσαν να τα επενδύσουν αλλού με μεγαλύτερα και πιο σίγουρα κέρδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι και παραγωγοί ή "παραγωγοί" και εδώ μέσα λένε ότι τα φ/β ήταν φούσκα τύπου χρηματιστηρίου και έσκασε, κι αφού έσκασε τι να κάνουμε, ας το βουλώσουμε κι αν μας προκύψει και κανένα ευρώ ας το πάρουμε κι ας είμαστε και υπόχρεοι στους αφεντάδες.
    Λοιπόν καμάρια μου σας έχω νέα. Τα φ/β και όλο αυτό δεν ήταν καθόλου φούσκα, ούτε χρηματιστήριο, ούτε άλλα τυχερά παιχνίδια. Κανονικό σχέδιο ήταν, αρκετά καλά μελετημένο και υπολογισμένο. Το κύριο πρόβλημα στην Ελλάδα ήταν ότι, όπως σε όλα, κάποιοι αποφάσισαν ότι είναι άλλη μια καλή ευκαιρία να φάνε τα λαμόγια, να ταΐσουν και τους φίλους τους, πολιτικούς κυρίως κι απλά δεν υπολόγισαν ότι η γενική κατάρευση θα ερχόταν τόσο γρήγορα και έντονα. Μη μας παραμυθιάζουν λοιπόν με πίπες του στυλ τι να κάνουμε τζόγος ήταν και χάσαμε κλπ. Γιατί αν το κωλοχανείο που λέγεται ελληνικό δημόσιο δεν προσέχει που βάζει την υπογραφή του, τι με υποχρεώνει εμένα να τηρώ τις δικές μου υποχρεώσεις απέναντί του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί που έσκαψαν τον λακο μας ας τους ρίξουμε εμείς μέσα , αφού έτσι έχει αποδειχθεί ας προσπαθησουμε

      Διαγραφή
  100. Συνάδελφοι μην ασχολείστε με ρουφιάνους που μπαίνουν εδώ για να φλυαρίσουν ανούσια και να διχάσουν χωρίς να προτείνουν τίποτα. Τη δουλειά τους αυτοί... την δουλειά μας και εμείς. Αν πρέπει να κατεβαίνουμε στο ΥΠΕΚΑγια να πληρωνόμαστε, εγώ δεν έχω πρόβλημα να το κάνω. Τον Οκτώβριο που το κάναμε πληρωθήκαμε Μάρτιο και πήραμε και τις γνωστές δεσμεύσεις που τώρα πιέζουμε ΚΑΙ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ. Αν δεν είχαμε τότε κατέβει τώρα θα ακούγαμε μόνο κλάματα και παντού σκοτάδι... Ίσως δεν είχε αρχίσει να πληρώνεται ούτε ο Μάρτιος. Αφήστε τους λοιπόν να λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι νουμερο εισαι εσυ ; Τι νομιζεις ; Εσυ και μερικοι σκορπιοι, πιεσατε τον Υπουργό ; Τοσο UFO εισαι πια .

      Διαγραφή
  101. Αν θεωρεις ρουφιανο οποιον εχει διαφορετικη αποψη απο εσενα ..εισε .....φασιστοειδες......αν υπαρχουν αντιρρησεις εινε γιατι δεν εινε δραστικη λυση..να παρακαλλας καθε μηνα στο πεζοδρομιο για αυτα που σου ανηκουν..και καποιοι σαν τ αφεντικο σου τον ΛΟΥΜΑΚΗ ..τον κολλητο του υπουργου που σε πολεμα να καπηλευτε, τα παντα!!!!!Απλα δεν τρωμε ολοι το κουτοχορτο του..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Για να λυθει το προβλημα πρεπει να αντιμετωπησουμε την αιτια, και οχι να σκιαμαχουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗ ΜΥΓΑ ΤΗΣ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑΣ ΜΗΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟΤΙ ΦΑΊΝΕΤΑΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΌΜΑΣΤΕ. ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΚΌΜΑ ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΝ ΚΆΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ!! ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΜΆΛΙΣΤΑ ΑΠΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ ΌΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΈΧΟΥΜΕ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. δωσε χρημα μακη στους πεινασμενους φωτοβολταικους,θα σας πω κατι που πιστευω και εχω δικιο,αν σε οοιαδηποτε δουλεια που ειχατε κανει σας χρωσταγαν απο 40000 μεχρι και 1000000 ευρω θα κανατε οτι περναει απ το χερι σας για να τα παρετε αν ας πουμε εισασταν στο εμποριο και ειχατε ακαλυπτη επιταγη 50000 ευρω θα σας τρελενε και θα πηγαινατε ακομα και στο σπιτι αυτουνου με οπλο για να τα παρετε,ξερετε τωρα γιατι βαριεστε να πατε μεχρι το υπεκα βολτα με το φρεντο στο χερι?θα σας πω εγω γιατι υποσυνειδητα πιστευετε οτι χασατε τα παντα δεν θα παρετε μια και το παρκο ηταν μια αποτυχια..αν δεν δειτε ολοι το παρκο σαν δουλεια και δεν αγωνιστειτε με ολους εμας οπως θα κανατε με την επιταγη σας η με το χρεοφειλετη σας στο τελος σιγουρα θα χασετε οπως θα χανατε και απο τον χρεοφειλετη στην αλλη σας δουλεια που δεν τον κυνηγησατε ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Δε μου λες ρε φιλε 7.10, όταν λες-αν δεν αγωνιστείτε με όλους εμας- ποιούς εννοείς? Μπορείς να μας το διευκρινίσεις για να ξέρουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Οντως εχει δικιο ο συναδελφος το παρκο ειναι δουλεια και πρεπει να το αντιμετωπισουμε κατα αυτον τον τροπο.Πρεπει να παλεψουμε για να μπει σε ενα σωστο δρομο γιατι θα μας απασχολει για μια ζωη.Αν τα παρατησουμε στην μοιρα τους κριμα στον κοπο μας γιατι ο καθενας μας εχει τραβηξει τον δικο του γολγοθα για να το φτιαξει που αυτος μονο τον ξερει.Οποτε καθε κινηση για να διεκδικησουμε τα δικια μας ειναι εκ των ων ουκ ανευ.Ολοι μαζι στο ΥΠΕΚΑ την Τριτη.Βασιλης Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. φιλε 7,45 εννοω με ολους εμας που δεν ειμαστε με κανενα συλλογο που δεν βριζομαστε μεταξυ μας και θα παμε για να δουμε το καλο ολων μας χωρις να μαστε με κανεναν λουμακη πιστευοντας στον εαυτο μας και αφηνοντας το λαπτοπ και ναι πληρωνοντας 100ευρω για να παμε γιατι ειναι η δουλεια μας που αγωνιστηκαμε και χρεωθηκαμε να την κανουμε..να ρθειτε ολοι ο απριλιος ειναι τιποτα ειναι ψιχουλα ειναι αποφαγια των μεγαλων,εγω δεν ειμαι σκυλος,εσυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ρουφιανος εισε εσυ με τον αρχη ρουφιανο τον ΛΟΥΜΑΚΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ....γιατι αντιδρας σε καθε αλλη κινηση .εκτος ΣΠΕΦ...6.39 Η ΜΗΠΩς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΛΟΥΜΑΚΗ -ΜΑΚΗ.......αρκετα με το δουλεμα σας ΛΑΜΟΓΙΑ....τον φρεντο καλα τον πινετε εσεις με τον υφυπουργο καθημερινα.....ουστ!!!Διαδρομιστες του κερατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Και που ηταν κρυμενος ο Λουμακης τοσο καιρο...περιμενε να ερθει το τελος του μηνα ..να καπηλευτη παλι την πληρωμη......ΑΓΩΝΗΣΤΑΡΑΔΕΣ...σας μαθαμε πια .....ΑΝΤΕ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΕ ΑΛΛΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ