Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Θα ανακαλεσουν το 0,52 για τα σπιτια;

Λιτανειες στη ΔΕΗ:σε ποια χωρα ζουμε;
(ρητορικη η ερωτηση)

Ολο και περισσότεροι επικοινωνούν με το blog και με ενημερώνουν οτι η ΔΕΗ δεν υπογραφει για τα φωτοβολταικα στα σπιτια με τιμή πωλησης στο 0.52!!! για οσους εκαναν αιτηση το νεο ετος.
Επίσης εχω ακούσει οτι εδινε συμβολαιο προς υπογραφή με λευκο το σημειο της τιμής πωλησης με τη αιτιολογια οτι δεν ηξεραν το τελευταιο δεκαδικο.

Τελικα η διευκρίνηση για το τελευταιο δεκαδικο φταίει ή υπαρχει οδηγια προς παγωμα μεχρι να βγει η νεα τροποποίηση;

Απαραδεκτη η παρανομη η ΔΕΗ;
Αν ισχει το πρωτο (τελευταιο δεκαδικο) ειναι απαραδεκτη. 

Αν ισχύει το δευτερο ειναι παρανομη. Αυτη τι στιγμή υπαρχει ΦΕΚ σε ισχυ και καμια τροποποίηση του. Δεν εχει υπαρξει καμμια ενημέρωση, ανακοινωση, ή δημοσιοποίηση οτι η αναμενόμενη μειωση στις ταριφες αφορα οικιακα.
  • Ειναι θεμα διευκρίνησης του τελευταιου δεκαδικου ή ειναι μουφα δικαιολογία; Ποσο χρονο θελουν να βρουν το τελευταιο δεκαδικο; Η μήπως δεν προκειται για δεκαδικο;
  • Και αν περασουν τον νομο , ο νομος θα ειναι ανδρομικος; Ο παπακωνσταντινου ειπε οτι δεν θα υπαρξουν εκπλήξεις και οτι θα ισχύσουν απο Φεβρουαριο και μετα!

Πρεπει να ισχυσει το 0.52 για αυτους που ήδη εχουν κανει αίτηση υπο το ισχύον καθεστώς και εχουν υπογραψει συμφωνητικα με τις εταιριες και πιθανον να εχουν προχωρήσει και στην παραγγελία του συστήματος.

ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ
Στην αγγλία ενημέρωσαν 2 εβδομαδες  πριν την μειωση της ταριφας στα σπιτια και τους πηγαν στα δικαστήρια. Νικησαν την κυβερνηση και πηραν παραταση της ταριφας για 3 μηνες.

 Αν ισχυει κατι τετοιο, θα πρεπει να υπαρξει αντίστοιχη κίνηση και απο την Ελλαδα. Να οργανωθουν οσοι ζημιώνονται.

Δεν επιθυμω να δημιουργήσω λαθος συναγερμους αλλα πραγματικα ειναι ενα θεμα-προβλημα που υπαρχει απο πλευρας της ΔΕΗ στα φωτοβολαικα στα σπιτια και εχει δημιουργήσει  ανησυχία και διλλήματα σε αρκετους.  Οτι και αν ισχύει απο τα δυο ειναι απαραδεκτη η καθυστερηση υπογραφής των συμφωνητικών με οποια δικαιολογία . 

Οποιος εχει νεωτερα υποψηφιος επενδυτης, εταιρια, ΔΕΗ, ας ενημερώσει παρακαλώ, αφορα πολλούς






9 σχόλια:

  1. Καλά δε παίζονται στην κυβέρνηση αν ισχύει κάτι τέτοιο! Εγώ έχω πάρει τρεις προσφορές και είμαι στη διαδικασία της επιλογής της εταιρίας. Διαβάζοντας το άρθρο σας σκέφτομαι να μη προχωρήσω στην επιλογή και αν υπάρξουν νέοι όροι και κατά πολύ χειρότερες τιμές να μην προχωρήσω καν στην επένδυση!

    Υ.Γ. Ένας τομέας της οικονομίας έμεινε που κάπως κινείται και έχουν βαλθεί μου φαίνεται να τον ξεκάνουν και αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν έχετε κάποια παραπάνω πληροφορία, καλό θα είναι να μας ενημερώσετε, να ξέρουμε τι θα κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο που ξερω ειναι οτι η ΔΕΗ δεν ξερει ακομα τιποτα. Τρεχουν μετα φεσια της energa και αναμενουν ενημέρωση

      Διαγραφή
  3. Σήμερα ήρθε η τιμή της κιλοβατώρας και μου ετοιμάζουν σύμβαση στα 0,52 και κάτι. No problem!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 25 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 5 ΛΕΠΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΚΟΡΙΝΘΟΥ,ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΡΙΦΑ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ

      Διαγραφή
  4. Επίσης, μόλις έφυγε ο πατέρας μου απο την ΔΕΗ Κορίνθου κ του είπαν πάλι τα ίδια. Θα πάω εντός των επόμενων ημερών με δικηγόρο για μηνύσεις. Υπάρχει υποτίθεται απόφαση αλλά δεν την έχει κανένας και δεν την δείχνει κ κανένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΑΝ ΘΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ Η ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΕΜΑΙΛ ΕΓΩ Η ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ.ΚΑΛΦΑΝ...ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ????

      Διαγραφή
  5. Το email μου είναι ptroupis@otenet.gr .
    στείλε μου το τηλ να επικοινωνήσω μαζί σου να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους,

    θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές του site οι οποίοι ανέβασαν την είδηση αυτή (ειδικά για την κόρινθο) και μέσω συντονισμένων ενεργειών με τον φίλο πάνο καταφέραμε να τους κάνουμε να μας υπογράψουν την σύμβαση συμψηφισμού στις 31/1 με τιμή 0,5225€.
    Φιλικά Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ