Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Μάϊος - Πληρωμή ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016 - Ανάρτηση 2

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.



Για να μπορέσετε να σχολιάσετε 

δείτε ανάρτηση εδώ  -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 


Απο εδώ και στο εξής, οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα θα κόβονται, παρόλο που μπορεί να περιέχουν και μία τοποθέτηση επί του θέματος.  

237 σχόλια:


  1. ....ΟΧΙ....ΡΕ...... ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ.........ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ
    ================================================

    ........ΟΙ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΧΕΔΟΝ, ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ( 136.000 ΕΥΡΩ ) ......................ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΟΥΡΕΨΑΝ 30 ℅ ( 96.000 ΕΥΡΩ ).........................ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΕΜΕΝΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ.....................ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ ( 3.500 ΕΥΡΩ ).......................ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΦΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ........ΑΠΡΙΛΙΟΥ.....ΜΑΙΟΥ..........ΙΟΥΝΙΟΥ......ΙΟΥΛΙΟΥ.......ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ......ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ( 48.000 EΥΡΩ ) , ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ( ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ 19 / 12 / 2016 ........................................ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΟ, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ, ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ..................ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ( 25 % )........ΣΥΝΟΛΟ 41.000 ΕΥΡΩ...........................ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΤΗΣ KWH........... ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΣΤΕΓΗΣ ( 5.500 ΕΥΡΩ )...........................ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΤΗΣ kWR, ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΕΔΑΦΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΦΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ, ΗΔΗ, ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Σ' ΕΜΑΣ ΜΟΛΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΜΕ..................................ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ...........................ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ...........................Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ...........................ΤΕΡΜΑ ΑΝΤΟΧΗΣ......................ΤΕΡΜΑ ΑΝΟΧΗΣ.....................ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.......ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ.......ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ........ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΣΜΕΔΕ.........ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.............................ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΟΦΕΙΛΗ.............................ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΩΡΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.........................ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ.......................ΕΓΩ ΟΧΙ...................ΤΑ ΑΠΑΙΤΩ ΤΩΡΑ...............ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.................ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ......ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.....................ΑΥΤΟΣ..................ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.......ΜΑΓΚΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ..............................ΟΧΙ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ.............ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συναδελφοι μου ηρθε ενα μαιλ εχω ινβερτερ refusol να πληρωσω ενα ετησιο τελος στην refulog για να μπορω να βλεπω την αποδοση.και αυτο ισχυει και οσους εχουν siemens
    ινβερτερ.Ξερει καποιος αλλος συναδελφος κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καινούργιο αυτό... αναρτημένο στο site της Advance energy (siemens=advance energy = refusol). Αν δεν κάνω λάθος εχθές εμφανίστηκε...

      0 - 5,00 kW 30,00 €
      5,00 - 25,00 kW 90,00 €
      25,00 - 80,00 kW 120,00 €
      80,00 - 160,00 kW 150,00 €
      160,00 - 500,00 kW 150,00 € + 0,25 €/kW
      500,00 - 990,00 kW 190,00 € + 0,20 €/kW
      990,00 - 10.000,00 kW 210,00 € + 0,20 €/kW
      > 10.000,00 kW 250,00 € + 0,15 €/kW

      Διαγραφή
  3. ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ CASH FLOW??ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΡΟΕΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ??ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ????ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ???/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kύριε Δημήτρη,
    Κάνουμε ότι είναι δυνατόν σαν σύλλογος, για τα προβλήματα και την προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου μας. Η αδιαφορία των παραγωγών είναι για εμένα αδιανόητη.
    Σεβόμενος το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοι, σας απαντώ.
    Είναι η τελευταία φορά που βγάζω ανακοίνωση του συλλόγου, σε μή μέλη.

    Αξιότιμοι συνάδελφοι,

    Το cash flow της Δ.Ε.Η. πραγματοποιήθηκε χθες 1/12/2016. Είναι ιδιαίτερα θετικό το ότι οι φήμες επιβεβαιώθηκαν. Ο ΛΑΓΗΕ λαμβάνει 50 εκατομμύρια. Με το παραπάνω ποσό κλείνουν οι πληρωμές Απριλίου. Θα ανακοινωθεί εντολή πληρωμής την Δευτέρα 5/12/2016, ύψους περίπου 4.700 ευρώ για τα τιμολόγια παραγωγής Μαίου. Την Τετάρτη 7/12/2016, θα ανακοινωθεί νέα εντολή πληρωμής ύψους περίπου 5.800 - 6.000 ευρώ.
    Το επόμενο cash flow έχει ορισθεί για της 19/12/2016. Δεν μπορεί να γίνει εκτίμηση του ποσού που θα προκύψει, συνεπώς γίνεται κατανοητό πως οποιαδήποτε πρόβλεψη, θα έχει απόκλιση.
    Ευελπιστούμε πως η Δ.Ε.Η. θα τηρήσει μια καλύτερη ροή πληρωμών στα επόμενα cash flow, από αυτήν των προηγουμένων μηνών.
    Περαιτέρω, συνεχίζουμε τις προσπάθειες μας, προκειμένου το δημόσιο να καταβάλει μέρος των οφειλών του στην Δ.Ε.Η., για τις οποίες ο κ. Παναγιωτάκης σε συνάντηση μας ( 23.09.2016), δεσμεύτηκε να αποδώσει στον ΛΑΓΗΕ, στο μεγαλύτερο τους μέρος τους.
    Εφόσον υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις του δημοσίου, αλλά και του προέδρου της Δ.Ε.Η., θα πληρωθεί ο Ιούνιος μέσα στον Δεκέμβριο.


    Με εκτίμηση,

    Η Γραμματεία της Ένωσης Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Γιαννη ενδιαμεσα δε εχει ΗΕΠ ΚΑΙ καταβολη των 17 εκ. του τελευταιου νομου?? γιατι απο 7/12/ στις 19/12/ χλωμο να πληρωθει ο Ιουνης...!!!!μεχρι τελους του 2016....δεν φτανουν οι μερες ερχεται το 2017.............!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Κε Παπακυριάκου για την ενημέρωση

      Διαγραφή
    4. Στο παραπάνω έχουμε υπολογίσει τα έσοδα του ΗΕΠ. Με 2 50ρια δεν μπορεί να κλεισει ο Απρίλιος,να πληρωθεί ο Μαίος και να άνοιξει ο Ιούνιος.

      Υ.Γ. Τα έσοδα από την σκιώδη ΟΤΣ τις 2 τελευταίες εβδομάδες έχουν πέσει αισθητά.

      Διαγραφή
  5. EYXAΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαμπρα !!!!!! δηλ τι εκανε η ΔΕΗ !!!!,,

    ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΜΕΑΡ, ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ν 4414 !!!!!

    δηλ αντι 67 εκατομ ,, 50 !!!!

    ΑΥΤΟ,, ΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΔΜΗΕ - ΛΑΓΗΕ !!!! ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ !!!!!

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ,, ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ,,, μαλιστα, με αυτο το σεναριο πληρωμων,,

    ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ ΚΑΤΑ 5 ΗΜΕΡΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ για την ενημέρωση,να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε Αια στην προηγουμενη αναρτηση εσυ δεν εγραψες οτι η επομενη πληρωμη ειναι να γινει 15-12-2016 και δεν προκειται να δοθει τιποτα σε σχεση με τις φημες που ακουγονται.. τι εγινε τωρα τον καταπιες και μιλας για 67 αντι 50... Τελικα το βαψομαλλια να τον μαλωσεις λαθος πληροφωριες του δινουν και στα μεταφερει και εκτιθεσε!!!! Μαλιστα ενω ο Παπακυριακου μιλουσε για ενδεχομενο να παρει ο Λαγηε αυτα τα λεφτα και οτι δεν μπορει να μιλησει με βεβαιοτητα εσυ απαντουσες τα επομενα 15-12-2016. Τα εχω αντιγραψει αυτα που εγραφες αλλα δε τα βαζω για να μη το κουραζουμε εδω.. Με λιγα λογια μας κουραζεις εδω με αερολογιες αφου σπανια πετυχαινεις κατι απο τις μπουρδες που λες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κανε εσυ την προσθεση, δυσκολο αλλα προσπαθησε Ilias2 Δεκεμβρίου 2016 - 4:06 μ.μ.


    Αίας28 Νοεμβρίου 2016 - 12:34 μ.μ.

    Συναδελφοι, ξεκινα ΚΑΙ ΠΑΛΙ μια κρισιμη εβδομαδα, για το ΔΣ (Διασυνδεμενο Συστημα)

    δηλ απο 28/11 μεχρι 2/12/16,, πρεπει να εισρευσουν στον ΛΑΓΗΕ,,

    συμφωνα παντα με την μειωση της υπερημεριας,,, 82 εκατομ ΕΥΡΩ

    ΗΕΠ 15 εκατομ

    ν 4414 (προμηθεια) 17 εκατομ

    Cash flow ΔΕΗ 50 εκατομ

    Που σημαινει, πρεπει να κλεισει ο Απριλιος, και να αρχισει ο ΜΑΙΟΣ με 50 εκατομ.

    Τα ματια σας σαραντα τεσσερα !!!!!!

    ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ,,, ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,, και δυστυχως , δεν συνεβη αυτο Συναδελφοι !!!!

      λειπουν τα 17 εκατομ του ν. 4414,,,

      αυτο εγραψα αλλα ο φουκαρας Ilias, τα ειπαμε,,,

      Ας περιμενουμε να δουμε και την επισημη αναρτηση του ΛΑΓΗΕ.

      Διαγραφή
    2. Αία


      δοκίμασε



      να


      γράφεις



      έτσι.



      δεν




      υπάρχει




      λόγος





      να



      μην



      γεμίζεις




      εντελώς




      την




      ανάρτηση




      με




      κενά

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φουκαρα,, ευσι ακριβως οπως τα εγραψα ειναι,,, ξερω πως δυσκολευεσαι να καταλαβεις,, αλλα μην κουραζεις τους Συναδελφους με ασυναρτησιες και με αναγκαζεις να απαντω !!!!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχει επιτελους καποιος το θαρρος, ανωνυμος ή επωνυμος, να σταθει ¨απεναντι¨ μου, και να πει κατι

    ρε αδερφε,, για το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ των αναρτησεων του Αια, ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ,, !!!!!!

    εκτος της λαικιστικης προπαγανδας για ¨πολλες αναρτησεις¨,,, ¨πολλα κενα¨ , ,κλπ

    Γραφω εδω και τεσσερις μηνες για ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ και ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ !!!

    και γραφω πυκνα,, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ,, οπως αποδεικνυεται απο τα γραπτα τους,, ΔΕΝ

    ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥΣ !!!! Πως θα διεκδικησει ενας ασχετος - ανενημερωτος τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ,

    εναντι της πανουργιας της ΔΕΗ και των δορυφορων της !!!! τι θα πει στον Πολιτικο του Αντιπροσωπο,

    οταν δεν ξερει ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ και ΓΙΑΤΙ !!!!! ΠΟΙΟΣ και ΠΩΣ ΤΟΝ ΚΛΕΒΕΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγο αυτογνωσια δε βλαπτει παλιοψωναρα...

      Διαγραφή
    2. Σε λυπαμαι φιλε μου, σε συμπονω αλλα ομολογω πως με τιμα το σχολιο σου,,κατι δειχνει στους Συναδελφους !!!,, και φυσικα δεν περιμενα να καταλαβεις αυτο που εγραψα, ποσο μαλλον να απαντησεις στο δια ταυτα.

      Διαγραφή
    3. Εχει επιτελους καποιος το θαρρος, ανωνυμος ή επωνυμος, να σταθει ¨απεναντι¨ μου, και να πει κατι

      ρε αδερφε,,

      Εχεις μεγαλο προβλημα και σε λυπαμαι....

      Διαγραφή
    4. ,,,, για το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ των αναρτησεων του Αια, ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ,, !!!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα,

    Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ εχω να πω ότι πρέπει να κάνουμε κάτι ΑΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΑ. Το cash flow της ΔΕΗ έδωσε μόνο 3 εκ την Παρασκευή πράγμα που σημαίνει ότι ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να κλείσει ο Απρίλιος πριν το νέο έτος . Η κατάσταση ΔΕΝ πάει άλλο οι πληρωμές έχουν καταρρεύσει εντελώς . Πρέπει να συντονιστούμε ΑΜΕΣΑ να δούμε τι θα κάνουμε ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΦΟ: Σε 17 λεπτά θα ξεκινήσει η πληρωμή Α.Π.Ε. Μαϊου, μέχρι περίπου 5.000 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ειμαστε ρεαλιστες Συναδελφε,, εμμεσα λες στον Φιλο μας, να πει στην τραπεζα του, να βγαλει εντολη κατασχεσης του παρκου του !!!!
      Προτεινω στον φιλο μας, να μιλησει και να ζητησει απ΄την τραπεζα του, λογω αυξησης της υπερημεριας, τετραμηνη περιοδο επιμηκυνσης του δανειου του, χωρις πληρωμη κεφαλαιου.

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σιγά μεγάλε ξερόλα!!Για να βγάλει εντολή πληρωμής η τράπεζα πρέπει να έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες τουλάχιστον 3 μηνιαίες δόσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΦΟ Πέρασαν 127 λεπτά και ακόμα να πληρώσουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατ΄αρχας Συναδελφε,, John Black5 Δεκεμβρίου 2016 - 1:27 μ.,, να εχεις την σοβαροτητα που απαιτειται !!!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ !!!! θα μπορουσα να σε πω ανευθυνο,, πως γνωριζεις εσυ, αν ο φιλος μας ειναι ή δεν ειναι στο τριμηνο !!!!!! και αν ειναι, τι του λες !!!!! να χασει το παρκο του !!!! ή ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ πως ειναι σε δεσμευμενο λογαριασμο !!!! ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙς !!!και λες εμενα ΞΕΡΟΛΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε αργόσχολοι σταματήστε επιτέλους να γεμίζετε με σχόλια το site βρεθείτε η τρεις σας (αιας Ηλίας δημητρης) και πειτε τα άλλωστε έχετε πολλές ομοιότητες και το πιο βασικό η βλακείας σας είναι ανίκητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεω να την κανεις εσυ απο εδω φιλε, που μας θυμηθηκες τον Ιουνιο του 2016,, γιατι απ΄οτι φαινεται, δεν μπορεις να ξεχωρισεις την βουρτσα απ΄την βουρτσα, ακους αργομισθε !!!! αιντε και βαρεθηκα τους ταχα μαγκες !!!! και επι τη ευκαιρια,, σε ποιο Συλλογο εισαι ;

      Διαγραφή
  23. Energy σε αυτη τη σελιδα αν πας και δεις εχω 2 σχολια ουτε μιας προτασης και ενα κανονικο στα 31 σχολια οπου τα περισσοτερα ειναι του Αια. Αν τοσο πολυ σε πειραξαν τα 3 σχολια στα 31 τοτε τι να πω ενοχλει και το ενα το δικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,, α ρε φιλε μου, που καταντησες να καθεσαι και να μετρας, αναρτησεις !!!! ¨Κυρια - κυρια, ο Πετρος εφαγε πεντε καραμελες, ο Ανδρεας 3 και γω μονο μια,,, αυτους να μαλωσεις¨,, δηλ ελεος !!!!

      Διαγραφή
  24. Τι εγινε βρε παιδια με αυτο το Cash Flow εχασε το δρομο προς το ΛΑΓΗΕ ???? Μαλλον λογω απεργιας της ΠΝΟ δεν μπορεσε να παρει το καραβι της γραμμης ΔΕΗ ΛΑΓΗΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι έγινε όλοι έξω έπεσαν με τις πληρωμές; Στο afo είχαν βάλει και χρονόμετρο.. Ξέρει κανείς τι παίχτηκε και τι θα γίνει από εδώ και πέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω τι συμβαινει Φιλε μου, προφανως τα παρακρατουν για μια ακομα ημερα,,, εδω μετεφεραν το Cash Flow την Πεμπτη, για να μενουν μεσα Σαββατοκυριακο,, αλλα εκεινο που βλεπω και χαιρομαι ειναι πως τουλαχιστον τρεις Συναδελφοι, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΝ !!!!
      Ευχομαι να γινουν συντομα εκατο.

      Διαγραφή
    2. Αφου δε ξερεις οπως λες τοτε γιατι γραφεις ρε καθυστερημενε...!!! Ο Fanis ρωτησε καθαρα ξερει κανεις τι παιχτηκε..? Και εσυ απαντας δεν ξερω μπλα μπλα ..... Απλα ετσι για να μας ζαλιζεις τον ερωτα..!!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ, τί γίνετε με τις πληρωμές Μάιου?Γνωρίζετε γιατί δεν πλήρωσαν σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ρε φιλε πλακα μας κανεις !!!!! τι ειναι αυτα που γραφεις !!!! τελικα σε ποιο Συλλογο εισαι, γιατι στον ΣΠΕΦ αποκλειεται,,, ο Συλλογος που ειμαι εγω μιλα με επιχειρηματα, δεν βριζει χωρις λογο Συναδελφους !!! και επιτελους ,, αφου δεν ξερουμε ολοι εμεις,, πες μας εσυ γιατι δεν πιστωθηκαν σημερα τα ποσα του ΛΑΓΗΕ !!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Επειδη βλεπω πως εισαι ¨διαβασμενος" ,, αρα ξερεις πολυ καλα τι γραφω,, ¨χωστα¨ σε οποιον θες, ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ,, αιτιο - αιτιατο ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ !!!!! για να εχει ο λογος σου αποτελεσμα, αλλιως χανεσαι στην μπουρδολογια,,, και μακρυα η βρωμα της εισαγωγης του σχολιου σου απο τον ΣΠΕΦ.

      Διαγραφή
  27. Μερικές φορές Κάποιοι εδώ δίνουν πληροφορίες πληρωμής επικαλούμενοι το afo.
    Δεν έχουν καταλάβει ότι η μόνη αναξιόπιστη πηγή που στην τύχη γράφει ότι του κατέβει και αν πιάσει είναι το afo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καποτε ο Μποτσης το 2012.. θα το θυματε και ιδιος ειχε υποσχεθει οτι θα υπαρχει στο ΛΑΓΗΕ τηλ.κεντρο για τις πληρωμες με ηλεκτρονικο συστημα και κιολας..!!!!...αλλα υποσχεσεις στη ΕΛΛΑΔΑ τζαμπα ειναι...ουτε που θα εκανε και καμια προσπαθεια..κιολας!!!!....ετσι και εγω σας πουλαω οικοπεδα στο φεγγαρι...!!!!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Κώστα, προσθέτω στον εύστοχο χαρακτηρισμό "αναξιόπιστη πηγή" και το "μαγαζί" απατεώνων...

      Διαγραφή
  28. Προφανώς είχαμε όλοι την ίδια πληροφόρηση. Δεν γνωρίζω για ποιόν λόγο δεν έγιναν οι πληρωμές σήμερα. Δυστυχώς το πήρα είδηση αργά πως δεν ανακοινώθηκε εντολή πληρωμής.
    Θέλω να ελπίζω πως στάλθηκε λάθος το αρχείο στην εθνική ή για κάποιον λόγο η Εθνική κράτησε τις πληρωμές.
    Θα το μάθω αύριο πρωί και θα ενημερώσω το συντομότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ¨καποιους¨,, λαθος απαντηση Συναδελφε, διαβασε παρακατω τον ΑΝΤΙΛΟΓΟ τους !!!!!!!!!!!!

      Ilias5 Δεκεμβρίου 2016 - 9:47 μ.μ.
      Αφου δε ξερεις οπως λες τοτε γιατι γραφεις ρε καθυστερημενε...!!! Ο Fanis ρωτησε καθαρα ξερει κανεις τι παιχτηκε..? Και εσυ απαντας δεν ξερω μπλα μπλα ..... Απλα ετσι για να μας ζαλιζεις τον ερωτα..!!

      Αυτα ειναι τα χαλια μας !!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Ακου φουκαρα, με μυαλο κοτας που νερο πινει (πληρωνεται) και θεο δεν βλεπει (κλαδος),,
      το ποιος ειναι η ¨πορδη¨ εδω μεσα, φαινεται απο την βρωμα των σχολιων του,, αν μπορεις, που αμφιβαλλω, ξαναδιαβασε το σχολιο μου, δες τον χρονο και γιατι το εγραψα και διαβασε πως τελειωνει,, αν δυσκολευεσαι να καταλαβεις, αναβασε το ξανα, να στο εξηγησω.


      Προς το παρον Συναδελφοι, αυτη η αποφαση του ΣτΕ , γισ τους παρανομους συμψηφισμους της

      ΔΕΗ, που μαλλιασε η γλωσσα μου να το λεω,, ειναι δικαιωση για τον κλαδο.

      Διαγραφή
    4. Ευτυχως που το δικαστηριο το εκανε ιδιωτικη εταιρια και δικαιωθηκε ολος ο κλαδος γιατι αν χωνωταν ο λαμογιοσυλλογος θα παιρναμε το τριτο το μακρυτερο!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Ο Κολύρης σου ποσά δικαστήρια έχει κερδίσει για τα λεφτά που μάσησε με μιζαδόρο τη ποσπηεφ και κράχτη το Παπακυριακού;;
      Πες μας τα κατορθώματα σου Και άσε την elpedison...

      Διαγραφή
    6. Εχουμε και λεμε σε δικη που εγινε απο το ΣΤΕ ο γνωστος λαμογιοσυλλογος το εχασε!!

      Σε δικη που εκανε αλλος συλλογος ακομα περιμενουν τη δικη οποτε δεν μπορουμε να πουμε τιποτα!!

      Παρ ολα ταυτα οταν μιλαω για λαμογιοσυλλογο καποιοι θιγονται και αρπαζονται αμεσως!! Τυχαιο δε νομιζω!!!

      Διαγραφή
    7. Τι λες ρε φουκαρα,, ποια δικη που εγινε στον ΣτΕ, εχασε ο ΣΠΕΦ !!!! που γραμματα ξερεις και μυαλο δεν εχεις να διαβασεις και να καταλαβεις !!!!!! που μεσ΄την χαμαρα σου, ουτε ημερομηνιες μπορεις να διαβασεις !!!! θα τα πουμε ομως στι 14/2/17 !!!!

      Διαγραφή
  29. Εγώ πιστεύω ότι πληρωμές θα έγιναν για τα υπόλοιπα Απριλίου αλλά ο ΛΑΓΗΕ θα βγάλει μια και καλή μια ανακοίνωση όταν μέχρι και Τετάρτη που ειναι ο ΗΕΠ ξεκινήσει ο Μάιος. Το έχει ξανακάνει και στο παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απόφαση ΣΤΕ υποχρεώνει την ΔΕΗ σε άμεση καταβολή οφειλών. Επιταχύνονται οι πληρωμές το επόμενο διάστημα / βελτιώνονται οι ηπερημερίες μας....
    http://psaaf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε «εύπεπτα» επίπεδα συνεχίζεται η επιβάρυνση των προμηθευτών για τον ΕΛΑΠΕ ( ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΕ )

    Σε φυσιολογικά επίπεδα κρατήθηκε και την τέταρτη εβδομάδα του Νοεμβρίου η χρέωση των προμηθευτών ρεύματος για την κάλυψη των αναγκών του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ.

    Συγκεκριμένα έκλεισε στα 5,5 ευρώ ανά Μεγαβατώρα, ποσό που βρίσκεται μέσα στα όρια που έχει προβλέψει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και θεωρείται ότι μπορούν να το «χωνέψουν» άνετα οι προμηθευτές.

    Όπως έχει γράψει και πάλι το energypress, η χρέωση που έχει επιβληθεί - με το νόμο του καλοκαιριού για τις ΑΠΕ - στους προμηθευτές ρεύματος, προκειμένου να καλύπτονταi με ορθολογικό τρόπο τα ανοίγματα του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ, αντιμετώπισε μια σοβαρή στρέβλωση που θα οδηγούσε, είτε στην κατάρρευση του συστήματος, είτε στην υπέρμετρη επιβάρυνση των καταναλωτών μέσω του ΕΤΜΕΑΡ.

    Ωστόσο το τελευταίο διάστημα υπήρξε «γκρίνια» στις τάξεις των προμηθευτών, καθώς καταγράφηκε απότομη άνοδος της χρέωσης αυτής κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες του Νοεμβρίου.

    Συγκεκριμένα, ενώ τον Οκτώβριο η χρέωση (η οποία σημειωτέον υπολογίζεται ανα εβδομάδα) ήταν μεσοσταθμικά 4,4 ευρώ ανά Μεγαβατώρα, την πρώτη και τη δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου εκτοξεύτηκε στα επίπεδα των 12 ευρώ ανά Μεγαβατώρα.

    Την τρίτη εβδομάδα του Νοεμβρίου η χρέωση επανήλθε σε χαμηλά επίπεδα και κατέβηκε στα 3,4 ευρώ ανά Μεγαβατώρα, ενώ την τέταρτη διαμορφώθηκε στα 5,5 ευρώ.

    Όπως εξηγούν παράγοντες που γνωρίζουν καλά τον τρόπο λειτουργίας του μηχανισμού, σημασία έχει η μέση ετήσια τιμή της χρέωσης και όχι η εβδομαδιαία η οποία επηρεάζεται από συγκυριακούς παράγοντες, όπως μια πιθανή απόσυρση μονάδων, το ύψος της ζήτησης λόγω του καιρού κ.λπ..

    Η μελέτη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με βάση την οποία έγιναν οι υπολογισμοί της ΡΑΕ και ελήφθησαν οι αποφάσεις του ΥΠΕΝ «δίνει» επιβάρυνση για τους προμηθευτές σε ετήσια βάση περί τα 6,5 ευρώ ανα Μεγαβατώρα. Μέχρι σήμερα η εφαρμογή του μέτρου δικαιώνει απολύτως τη μελέτη του ΑΠΘ:

    Η μέση επιβάρυνση κινείται πράγματι στα 6,3 ευρώ ανά Μεγαβατώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. Το ΣτΕ υποχρεώνει........THN ΔΕΗ........ να πληρώσει 400.000.000 ευρώ σε θερμικούς ηλεκτροπαραγωγούς και ΑΠΕ

    Υποχρεωμένη να καταβάλλει στον ΛΑΓΗΕ - και μέσω αυτού στους θερμικούς ηλεκτροπαραγωγούς, αλλά και στους παραγωγούς ΑΠΕ- όλα τα ποσά που συμψήφιζε κατά τις συναλλαγές της με τον ΛΑΓΗΕ, είναι η ΔΕΗ, μετά από σχετική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

    Τα ποσά αυτά υπολογίζονται, συνολικά, σε 400.000.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα μεγάλο για τα σημερινά δεδομένα του ταμείου της ΔΕΗ.

    Ειδικότερα, αρνητική για τη ΔΕΗ ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες του energypress, η απόφαση που έλαβε προ ημερών το Συμβούλιο της Επικρατείας, απορρίπτοντας σχετική αίτηση ακύρωσης που είχε καταθέσει η επιχείρηση το 2013, ως προς την απόφαση της ΡΑΕ για απαγόρευση συμψηφισμού των οφειλών και των χρεών της ΔΕΗ προς το λειτουργό και το διαχειριστή της αγοράς ηλεκτρισμού.

    Η απόφαση της ΡΑΕ προέκυψε μετά από καταγγελία που έκανε το 2013 η Elpedison.

    Κατά την εξέταση της υπόθεσης διαπιστώθηκε η ύπαρξη του συμψηφισμού από την πλευρά της ΔΕΗ, ο οποίος, όπως προκύπτει από την απόφαση της Αρχής, πρέπει γίνεται αποκλειστικά και μόνο από τον ΛΑΓΗΕ και όχι αυτοβούλως από τη ΔΕΗ, ενώ σε κάθε περίπτωση αντίστοιχη δυνατότητα συμψηφισμού δεν έχει ο ΑΔΜΗΕ.

    Επίσης η ΡΑΕ τόνιζε στην απόφασή της ότι όσο οι εκκαθαριστές της αγοράς, ανέχονται τη συγκεκριμένη καταχρηστική πρακτική συμψηφισμού της ΔΕΗ, παραβιάζουν το ρυθμιστικό πλαίσιο της αγοράς.

    Η ΔΕΗ προσέφυγε, τότε, στο ΣτΕ με αίτηση ακύρωσης της απόφασης της ΡΑΕ. Η απόφαση επί της αίτησης της ΔΕΗ εκδόθηκε τώρα και είναι απορριπτική.

    Αυτό σημαίνει ότι η ΔΕΗ πρέπει να καταβάλλει άμεσα τα επίμαχα ποσά, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι περίπου 200.000.000 ευρώ προς τους θερμικούς ηλεκτροπαραγωγούς και άλλα περίπου 200.000.000 ευρώ προς τους παραγωγούς ρεύματος από ΑΠΕ.

    Τα ποσά αυτά πρέπει να καταβληθούν προς τον ΛΑΓΗΕ, ο οποίος στη συνέχεια θα πρέπει να τα αποδώσει στους δικαιούχους.

    Παρόλα αυτά, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ξεκινήσει διαδικασίες συνεννόησης, προκειμένου η ΔΕΗ να καταβάλλει τα ποσά σε δόσεις και όχι εφάπαξ, πράγμα που θα ήταν άλλωστε σχεδόν αδύνατο λαμβανομένης υπόψη της ταμειακής κατάστασης της επιχείρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Στη σελ. 103 της οικονομικής κατάστασης της ΔΕΗ για το 2015 αναφέρεται ότι έχει καταθέσεις όψεως 101.927.000 ευρώ και προθεσμιακές 348.360.000 από τις οποίες εισπράττει τόκους...
      https://www.dei.gr/Documents2/FY2015/%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%972015%CE%A44.pdf
      Το 2017 η ΔΕΗ πρέπει να αποπληρώσει δάνεια, αλλά ποτέ δεν είχε τόσο μεγάλα ταμειακά διαθέσιμα. π.χ. το 2006 ήταν 38 εκ, και το 2005 35 εκ. (ενοποιημένα στοιχεία του ομίλου). Μετά την κρίση άρχισε να φουσκώνει ταμειακά διαθέσιμα...
      https://www.dei.gr/el/i-dei/enimerwsi-ependutwn/etisies-endiameses-oikonomikes-katastaseis-dpxp
      Επειδή δε γνωρίζω αρκετά από ισολογισμούς, αν κάποιος έχει πιο εξειδικευμένες γνώσεις και μπορεί να τα χρησιμοποιήσει υπέρ μας ευπρόσδεκτος φυσικά...

      Διαγραφή
    3. Ειναι σχεδον αδυνατον Φιλε μου, να συνδεσεις τα ταμειακα διαθεσιμα ενος ισολογισμου, και μαλιστα ενος οργανισμου οπως η ΔΕΗ, με την σταση πληρωμων στις ΑΠΕ, θα βρει χιλιουςδυο τροπους να το εμφανισει οπως την βολευει, και πιστεψε με δεν χρειαζεται,, γιατι εμεις ξερουμε την αληθεια,, ξερουμε πως η ΔΕΗ, μετα την ψηφιση του ν 4414, ξεχασε ακομα και τα προσχηματα,,και με το χειροτερο σεναριο του μ+3, παρακρατα παρανομα τουλαχιστον τρεις μηνες ΕΤΜΕΑΡ, συν τους συμψηφισμους, κλπ

      Διαγραφή
  33. Υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τις καταβολές τις Δ.Ε.Η.
    Η εντολή πληρωμής θα ανακοινωθεί την Τετάρτη. Ύψος τιμολογίων περίπου 5.800 - 6.000 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστούμε κυριε Παπακυριακού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επειδη Συναδελφοι, πιστευω και αποδιδω ¨τα του καισαρος τω καισαρι και τα του θεου τω θεω¨,,

    ¨Δημήτρης Γ.6 Δεκεμβρίου 2016 - 7:51 π.μ.
    Εγώ πιστεύω ότι πληρωμές θα έγιναν για τα υπόλοιπα Απριλίου αλλά ο ΛΑΓΗΕ θα βγάλει μια και καλή μια ανακοίνωση όταν μέχρι και Τετάρτη που ειναι ο ΗΕΠ ξεκινήσει ο Μάιος. Το έχει ξανακάνει και στο παρελθόν.¨

    Ολοι τωρα μαζι , ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Δημήτρης Γ,, το δικαιο, δικαιο δεν παλευει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπητέ Αία,
    Η Δ.Ε.Η. δεν έδωσε χρήματα την Παρασκευή και για να κλείσει ο Απρίλιος, έλειπαν περίπου 30 εκατομμύρια. Συνεπώς αντιλαμβάνεσαι ότι δεν έκλεισε κανένας Απρίλιος τις προηγούμενες ημέρες και δεν έγιναν πληρωμές τιμολογίων Απριλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε Συναδελφε,
      Ο Συναδελφος ειπε πως θα εμφανιστουν οι πληρωμες Τεταρτη, μαζι cach flow και ΗΕΠ, που ειναι η διαφωνια, αν εκλεισε ο Απριλιος Παρασκευη 2/12 ή Τριτη 6/12 !!!!,,, το ποτε θα εμφανισει ο ΛΑΓΗΕ το δελτιο πληρωμων Μαιου, αυτο δεν ειναι το θεμα !!!!! Θα συμφωνουσα μαζι σου, αν το διακυβευμα ηταν ποτε ακριβως θα κλεισει ο Απριλιος.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το ειπα, και δεν θα βαρεθω να στο ξαναλεω, ΠΩΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ,, αναθρεφεις αυτο που παλευω,,, ΥΒΡΙΣ - ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ !!!!

      Διαγραφή
  39. Τουλάχιστον μαυτά και μαυτά επιβεβαιώσαμε για τα καλά ότι ο Ilias είναι κολλητός του. Ε, δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Και ας βγει τώρα τάχαμου αυτός και οι ψευτολογαριασμοί του να μας πουν ότι δήθεν δεν το βλέπανε ότι θα μας την βάλουμε μόνιμη τη διακοψιμοτητα. Ας το παραδεχτούνε λοιπόν πόσο ηλίθιοι είναι αν ισχύει κάτι τέτοιο και δεν το βλέπανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φάνηκες μεγάλε..., ένας ένας οι ψευτολογαριασμοί του Παπακυριακού στη φόρα!!! Και ο JOHN Black στο καναβάτσο λοιπόν!! Χά χα χα!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τόσο εύκολο το ψευδόνυμο σου πανιβλακα... και Γιάννης όπως john και black από το μαυριδερό χρωματάκι του κομμωτή μας!! Χα χα χα!!

      Διαγραφή
  44. ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΙΞΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ(ΑΙΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ) ΚΑΙ ΑΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωπα !!! και ΑΛΟΙ !!!!! δηλ φιλε εκτος απο ¨θρησκευαμενος¨ εισαι και γραμματιζαμενος !!!!!
      για πες μας ρε θηριο, ποιοι ειναι ΟΙ ΑΛΟΙ (αφου γραφεις τοσο θαρραλεα !!!) ,, και σε ΠΟΙΟ συλλογο εισαι !!!!!!

      Τι εγινε ρε Συναδελφοι!! , οταν ανοιξε ο κυκλος επενδυσης των ΑΠΕ, εγραφε πουθενα ¨ζητουνται μα . . . ) ,,, ρε στην ζημια!!!

      Διαγραφή
    2. ,,, καθε λιγο, πεταγεται και μια κοτα και κακαριζει !!! θρασυδειλοι !!!

      Διαγραφή
  45. ΡΕ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΣΑΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δυστυχώς στον χώρο υπάρχουν τέτοιου είδους επενδυτές -επιχειρηματιες τύπου (αια Ηλία δημητρη) και το υπουργείο απουσία σοβαρού αντιλόγου δεν μας δίνει σημασία. Σκέφτεται όμως μήπως αυτό βολεύει κάποιους όπως Κοπελούζους μπομπολεους μητιληναιους γιατη άραγε δεν ακούμε την φωνή τους ποτέ.ποιους περιμένουν να βγάλουν το φίδι από την τρυπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες ρε ανθρωπε !!!!!! για ποιο χωρο μιλας !!!! που μπηκες τον Ιουνιο του 2016 !!!! που δεν εχεις ιδεα τι σου γινεται !!!! που τολμας θρασυδειλε να ισοπεδωνεις τα παντα !!! για απαντησε μας ρε , ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΙΣΑΙ !!!, ετσι για να μαθουμε που μαζευονται τα σαινια !!!

      Διαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναδελφε φτανει,,,και η υπομονη εχει τα ορια της,, σε παρακαλω, να μην ξανα προσθεσεις το ονομα Αιας, αν θελεις να γραψεις τετοιες ασχημιες,, ενταξει !!!!, αν το ξαναδω , θα ξεχασω πως ειμαι Κυριος !!!! το ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ή θελεις ΚΑΙ να το διαπιστωσεις !!!!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω Αίας υπερβάλεις. Ο Παπακυριακού είναι αυτός που σε κάθε του πρόταση υποκρύπτει και μια προπαγάνδα προκλητική. Και όταν κάποιος προκαλεί θα λουστεί και τις συνέπειες συνήθως.

      Διαγραφή
    3. Στα αυτονοητα αναφερομαι Συναδελφε, ετσι θα εγραφες εσυ , αν σεβοσουν τον εαυτο σου, και δεν ειχες το ακαταλογιστο του Ilias !!!! ξαναδιαβασε,,,

      Διαγραφή
    4. Ρε σεις, το εχετε αντιληφθει πως κουραστηκαμε απο γενικοτητες- βρισιες και υποθεσεις !!!! λες : ¨αυτός που σε κάθε του πρόταση υποκρύπτει και μια προπαγάνδα προκλητική¨,,, ΠΟΙΑ προταση,,, ΤΙ υποκρυπτει,,, ΠΟΙΑ προπαγανδα !!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  48. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες ρε Φιλε !!! εγω ειμαι ,, ο Αιας, οχι ψευτικο προφιλ !!! σε μενα το λες αυτο !!!! και ναι, θα σε κανω ντα, οποτε βλεπω πως σκοπος σου ειναι οι εντυπωσεις και οχι η ουσια ενος διαλογου,,,χωρις επιχειρηματα αλλα χυμα,, αυτο αλλωστε δεν εκανα οταν χλευασες τον καλο Συναδελφο nestoras paulou για τα Ελληνικα του !!!!

      Διαγραφή
    2. Το προφίλ σου δεν πιο πραγματικό από το δικό μου. Δημήτρης Γεωργακοπουλος λέγομαι. Εσύ;;;;

      Διαγραφή
  49. Δυστυχώς στον χώρο υπάρχουν τέτοιου είδους επενδυτές -επιχειρηματιες τύπου (αια Energy δημητρη) και το υπουργείο απουσία σοβαρού αντιλόγου δεν μας δίνει σημασία. Σκέφτεται όμως μήπως αυτό βολεύει κάποιους όπως Κοπελούζους μπομπολεους μητιληναιους γιατη άραγε δεν ακούμε την φωνή τους ποτέ.ποιους περιμένουν να βγάλουν το φίδι από την τρυπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα σας. Επιτρέψτε μου να επαναλάβω ότι όποια σχόλια έχετε, θα πρέπει να γίνονται χωρίς προσβλητική και υβριστική γλώσσα. Από μία τοποθέτηση,είτε αυτή είναι σωστή είτε λάθος, είμαστε όλοι νοήμονες, μπορεί κάποιος να καταλάβει τα τεκμαιρόμενα και να εξάγει τα "όποια" συμπεράσματα. Μπορούμε να το κάνουμε. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Helios αν κατι πρέπει επιπλέον να κάνεις, νομίζω ειναι να κόβεις και τις προπαγάνδες συλλόγων. Ο Παπακυριακού εν προκειμένης έχει μετατρέψει το blog σε ιστοσελίδα προσωπικής και συλλογικής προβολής του. Αυτό δεν σε ενοχλεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να αποκλείσω κάποιον να επικοινωνεί μέσα από το blog. Eίτε αυτός είναι πρόεδρος ενός συλλόγου (με πολλά, λιγα ή και κανένα μέλη), είτε ένας ανώνυμος. Ολοι μπορούν εξίσου να τοποθετηθούν. Σε οποιονδήποτε αναρτά ένα σχόλιο, μία πληροφορία, μία τοποθέτηση μπορεί επίσης ο οποιοσδήποτε επίσης να τοποθετηθεί, να απαντήσει και να εκφράσει το δικό του σχόλιο ή τη δική του άποψη πχ περί προπαγάνδας είτε ο,τιδήποτε άλλο. Το blog είναι "ανοιχτό" σε όλους τους συλλόγους και μη! Και το έχω ξαναγράψει, όποιος έχει άποψη για θέμα φωτοβολταικών, μπορεί κάλλιστα να στείλει και να ποστάρω αναρτηση κανονική. Το μόνο που ζητώ είναι να μην γίνεται ακραία χρήση γλώσσας.

      Διαγραφή
  52. Κύριε Κανάκη, τα συμπεράσματα που εξάγετε είναι καθαρά προσωπικά και βασίζονται στην προάσπιση των συμφερόντων του συλλόγου που εκπροσωπείτε. Όταν αναφέρεστε στον σύλλογο που ανήκετε, προφανώς και δεν υπάρχει καμία προπαγάνδα από πλευράς σας, σωστά;

    Χαρακτηρισμοί όπως "υποκρύπτει και μια προπαγάνδα προκλητική" είναι παντελώς αβάσιμοι.
    Έχω κάθε δικαίωμα να γράψω για τον σύλλογο που εκπροσωπώ, όπως και εσείς άλλωστε, αρκεί να μην παραπληροφορούμε τον κόσμο.
    Εκτός βέβαια αν θέλετε να στέλνω πρώτα σε εσάς τα σχόλια μου και αφού τα εξετάζετε να μου δίνετε την άδεια τί να αναρτήσω και τί όχι, έτσι ώστε να μην...ενοχλήστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστος ο Ηλιος-και ο Γ. Παπακυριακου που αρκετοι του ζητησαν
      πληροφορηση για πληρωμες και δεχτηκε επιθεση απο τους γνωστους υβριστες...

      Διαγραφή
  53. Εγώ δεν εκπροσωπώ κανένα σύλλογο και εκεί ακριβώς ειναι το πρόβλημα σου κε Παπακυριακού. Ότι παντού βλέπεις συλλόγους. Δεν υφίσταται για σένα πραγματικός διάλογος, αλλά μόνιμη προβολή συλλόγων. Αν ο Helios κατάλαβε το νόημα της παρέμβασης μου, θα πρέπει να σβήσει το σχολιο σου και σε κάθε περίπτωση να μην επιτρέψει την ανάρτηση δελτίων τύπου σας, που κάποια χρονική στιγμή είχατε γεμίσει το blog εδώ, επειδή ίσως δεν τα έπαιζαν πουθενά τα ειδησεογραφικά site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Απαντήσεις
    1. Κύριε Κακαρούνα κάντε τον κόπο να διαβάσετε τα προηγούμενα σχόλια και θα πάρετε απάντηση στο ερώτημα σας.

      Διαγραφή
  55. Κύριε Κανάκη, είμαι σίγουρος πως όποιος διαβάζει αυτό το blog μπορεί να καταλάβει το αν εκπροσωπείς σύλλογο ή όχι. Είμαι ίσως από τους λίγους που στην γραφή μου δεν χρησιμοποιώ ύβρεις και προσβολές αλλά επιχειρήματα. Αντιθέτως όποτε εσείς δεν μπορείτε να αντικρούσετε επιχείρημα μου ,στα σχόλια σας προσβάλετε σε κάθε σας πρόταση και κάνετε δυσφήμιση του ονόματος μου.
    Επίπροσθέτως διακρίνω και πρόβλημα κατανόησης του τί σας απάντησε ο διαχειριστής του blog.Ξαναδιαβάστε το.
    Όσο για τα δελτία τύπου του συλλόγου μου γνωρίζετε πολύ καλά οτι δημοσιεύονται σε site, οπότε μην αρχίζετε πάλι τα....δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ακόμα μια φορά πλήρης απώλεια πραγματικότητας... Για τον Παπακυριακού όποιοι δεν είναι στο σύλλογο του (με 7-8 μέλη) ανήκουν στον ΣΠΕΦ, ειδικά μάλιστα αν έχουν επιχειρήματα, ξέρουν να μιλάνε και τον στριμώχνουν, οπότε και τους επιτίθεται....
      Αντίθετα όποιοι είναι αναλφάβητοι, ως εύκολα θύματα, εντάσσονται στο πελατολόγιο του. Ευτυχώς όμως ο Θεός φυλάει τα έρμα και με κάποιον μαγικό τρόπο τον παίρνουν μυρωδιά και δεν γράφεται κανένας. Βλέπεις η απόχη τελικά είναι διώχτης....

      Διαγραφή
    2. Συγνωμη ρε Φιλε, απο ποια γραπτα του Παπακυριακου το εβγαλες !!! ¨Για τον Παπακυριακού όποιοι δεν είναι στο σύλλογο του (με 7-8 μέλη) ανήκουν στον ΣΠΕΦ¨!!!!!!!!
      Σταματα ρε Φιλε τωρα να γραφεις,, μας κανεις ζημια.

      Διαγραφή
    3. Δουλειά σου φίλε... και μην πετάγεσαι, γιατί έχουν και οι υπόλοιποι μύτη και καταλαβαίνουν τα υπονοούμενα της προπαγάνδας...

      Διαγραφή
    4. Κε Παπακυριακού ξαναλέω πως είμαι μηχανικός από το ΜΔΝ, αλλα ως μηχανικός που είμαι φαίνεται για σένα σημαίνει από την άλλη μεριά του ποταμού. Δηλαδή μορφωμένοι= Σπεφ και αγράμματοι=ποσπηεφ, επηε κλπ. Αν το έχεις εσυ έτσι στο μυαλό σου, λυπάμαι αλλα δεν θα μπορέσω ούτε εγώ να στο αλλάξω. Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει αυτό ειναι η ψυχοθεραπεία σου.

      Διαγραφή
    5. " Δουλεια σου φιλε !!!!! και μην πεταγεσαι !!!!¨ , , τι ειναι αυτα που λες ρε !! σε ποιον τα λες !!!! σε μενα !!!! που ξεφυτρωσες το 2015 ΚΑΙ μου μιλας εμενα για τον ΣΠΕΦ !!!!
      ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ !!!!
      Ρωτω εδω και τοση ωρα,, ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΛΕΙΣ πως ¨,,,μορφωμένοι= Σπεφ και αγράμματοι=ποσπηεφ, επηε κλπ¨,,, ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΠΟΥ !!!
      Δωσε μας επιτελους το κειμενο που το γραφει !!!!!! και ασε τις εξυπναδες σε μενα !!!!

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Κάτι μπερδεύεις!! Έχεις αρχίσει και ρετάρεις Αίας!!!, εγώ δεν μίλησα για μορφωμένους και αγράμματους, αλλά να μην πετάγεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουνε!!! Τα υπόλοιπα στον Κανάκης. Εγώ βλέπεις δεν έχω ρόλο να απαντάω για όλους όπως εσύ εδώ.....

      Διαγραφή
    8. Αίας η Παπακυριακίαση που σε εχει χτυπήσει σε κάνει και δεν καταλαβαίνεις τι γράφω. Το ανάποδο από αυτό που με κατηγορείς έγραψα. Για να στο κάνω λιανά, ο Σπεφ έχεις και μορφωμένους και μη και ουδέν πρόβλημα!

      Διαγραφή
    9. Παμε λοιπον απ΄την αρχη,,,
      Αντιπαρερχομαι τις ανοησιες περι ¨ρεταρω¨ και ¨Παπακυριακιασης¨ , ,εκτος αν ειναι στον ΣΠΕΦ και δεν το γνωριζω,,,και παμε στην ουσια,,,
      Εγω τιμω τις αρχες και τις αξιες του Συλλογου μου,, αυτο που δεν μπορειτε να καταλαβετε εσεις και μερικοι αλλοι εδω μεσα ειναι, πως δεν αντεχω ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ,, απο οπου και αν προερχονται !!!! οταν ¨παλευεις¨με ενα αντιπαλο, παλευεις τιμια,, φατσα - φατσα,, με σοβαρο αντιλογο και τεκμηριωμενες θεσεις, οχι με βρισιες και υπονοουμενα ,, γκεκε !!!!

      Διαγραφή
    10. Εγώ αγόρι μου δεν είμαι μέλος του ΣΠΕΦ και δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάς και τον αναφέρεις συνέχεια.

      Διαγραφή
    11. Εγω ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ,,, περιμενω να το σεβαστεις,,, καταλαβες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      (αγορι μου)

      Διαγραφή
    12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    13. Προσπαθησε !!!! ολο και κατι θα βγει !!!

      Διαγραφή
  56. δε θα υπηρχε κανενα προβλημα στο μπλογκ αν υπηρχε επιλογη block σε οσους δε θελουμε να βλεπουμε τις δημοσιευσεις τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 7 12 2016 / 09:42
    7 12 2016 / 09:42
    (update):

    Σύμφωνα με πληρέστερη ενημέρωση, το ποσό που είναι υποχρεωμένη να πληρώσει η ΔΕΗ προς τον ΛΑΓΗΕ για λογαριασμό θερμικών παραγωγών και παραγωγών ΑΠΕ, μετά την απόφαση του ΣτΕ είναι περίπου 155 με 160 εκατ. ευρώ και όχι περί τα 400

    http://psaaf.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Φιλε μου, ετσι ειναι, αλλα θα τους λυπηθουμε τοσο οσο αυτοι εμας !!!!! δηλ ιχνος. Σταματησαν ξαφνικα με παρανομους συμψηφισμους να αποδιδουν τα χρηματα των Ελληνων Πολιτων,, εκαναν marketing με τις καθυστερησεις πληρωμων στις ΑΠΕ,, ενω γνωριζαν απο μηνες το θεσμικο πλαισιο των ΝΟΜΕ,, δεν καναν ΤΙΠΟΤΕ για την μειωση των λετουργικων δαπανων του οργανισμου τους (ΔΕΗ) ,, ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!!!!!! ΟΧΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, με τα δικα τους λεφτα ας κανουν οτι θελουν ,, με τα δικα μας ,, ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

      Διαγραφή
  58. Και επειδη παραπανω, εγινε πολυς λογος για Συλλογους,,, ολοι εδω μεσα, γνωριζεται σε ποιο Συλλογο ειμαι απο το 2008,, ειμαι απο τα παλαιοτερα μελη του ΣΠΕΦ και ειναι καμαρι και μαγκια μου, οπως ολων των αλλωνμ σε οποιο Συλλογο και αν ειναι εγγεγραμμενοι,, οποιος αμφιβαλει για την συμβολη του Συλλογου μου στον κλαδο, ας μπει στο site και στο ιστορικο των παρεμβασεων του ΣΠΕΦ απο το 2009, για να διαπιστωσει αν αυτο ισχυει ή οχι,, τα γραμμενα μενουν Συναδελφοι, και κανεις δεν μπορει να τα αμφισβητησει .

    Εκεινο ομως που μου κανει ασχημη εντυπωση, ειναι ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΜΟΛΙΣ ΠΕΝΤΕ, ΒΑΡΙΑ ΕΞΙ,, ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ !!! αιντε την ανωνυμια,, δικαιωμα,, αλλα και τον Συλλογο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους ψευτολογαριασμούς αν υπολογίσεις θα καταλάβεις ότι οι ιδιοι 2-3 φαίνονται για 20 που κάνουν πως δεν ξέρουν. Βέβαια είπαμε, υπάρχουν και οι αναλφάβητοι που δεν βολεύονται τα κείμενα...

      Διαγραφή
  59. 07.12.2016
    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΛΑΓΗΕ ολοκλήρωσε την εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων παραγωγής Η/Ε από ΑΠΕ μηνός Απριλίου 2016. Παράλληλα άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Μαΐου 2016. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 6.100 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 5.979,15€ (47% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Απριλίου-Μαΐου 2016
    07.12.2016
    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΛΑΓΗΕ ολοκλήρωσε την εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων παραγωγής Η/Ε από ΑΠΕ μηνός Απριλίου 2016. Παράλληλα άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Μαΐου 2016. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 6.100 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 5.979,15€ (47% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα να δω την ποιότητα του Helios κατά των ύβρεων με διαγραφές των σχετικών αναρτήσεων. Κε Παπακυριακού μπορείς να καμαρώνεις για τους φίλους σου.

      Διαγραφή
    2. Και που σαι αγράμματε John Black, το "υμών" δεν σημαίνει τους δικούς μας ό....χεις αλλά τους δικούς σας!!! Αφού ρε μαύρε δεν ξέρεις ούτε νέα ελληνικά, τι τα θέλεις τα αρχαία τρομάρα σου;;;;

      Διαγραφή
    3. Και πες μας κιόλας κε John black από πότε το John black σημαίνει black eagle δηλαδή Μαυραετός;;; Τι το θες το αγγλικό ρε φουκαρά, εδώ δεν ξέρεις ούτε ελληνικά της δημοτικής να γράψεις....

      Διαγραφή
  62. Φιλε John Black7 Δεκεμβρίου 2016 - 7:18 μ.μ.,, εχεις ξεφυγει τελειως !!!! παλι τα ιδια !!!
    λογια για τα λογια, βρισια στην βρισια χωρις περιεχομενο και ουσια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  65. Κρήτη: Σε Απόγνωση οι Ιδιοκτήτες Φωτοβολταϊκών - Απλήρωτοι Εδώ και 8 Μήνες






    Απλήρωτοι εδώ και οκτώ μήνες παραμένουν οι περίπου 800 ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων στην Κρήτη, Μιλάμε για ένα ποσό της τάξης των 100 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο δεν καταβάλλεται από τον ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς να δίνονται πειστικές απαντήσεις, παρά μόνο ότι υπάρχει οικονομική στενότητα, η οποία μόλις ξεπεραστεί, θα γίνει η καταβολή.

    Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, κατέβαλε, με τις όποιες καθυστερήσεις, τα ποσά που οφείλει στους ιδιοκτήτες, βάσει των συμβολαίων που εχουν υπογραφεί, δηλαδή τον επόμενο μήνα από τη στιγμή που κόβεται το τιμολόγιο, μέχρι και τον... μισό Απρίλιο του 2016, και έκτοτε... με το σταγονόμετρο.

    Ο πίκανας αποτυπώνει τις συνολικές οφειλές του ΔΕΔΔΗΕ στα μη διασυνδεδεμένα νησιά (ΜΔΝ), όπου η Κρήτη κατέχει τη μερίδα του λέοντος.



    Υπενθυμίζουμε ότι για τους περισσότερους ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων, "τρέχουν" δάνεια που πήραν για να κάνουν την εγκατάσταση, ενώ παράλληλα, καταβάλλουν κανονικά τον ΦΠΑ, τον φόρο εισοδήματος, τις ασφαλιστικές εισφορές, χωρίς να έχουν πάρει ούτε ένα ευρώ, από την περασμένη άνοιξη!

    Η κατάσταση είναι εκρηκτική, με τον Σύλλογο Παραγωγών Φωτοβολταϊκών Ανατολικής Κρήτης, να έχει ήδη καταθέσει μηνυτήρια αναφορά τόσο εναντίον της ΔΕΗ κ. Παναγιωτάκη, όσο και του προέδρου του ΔΕΔΔΗΕ κ. Χατζηαργυρίου, ενώ έχει γίνει καταγγελία και στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), η οποία εξετάζεται εδώ και έναν χρόνο.

    Υπενθυμίζουμε ότι την εποχή των "παχέων αγελάδων" δόθηκαν κίνητρα με επιδότηση 50% για την κατασκευή φωτοβολταϊκών πάρκων των 80 KW. Οι κρητικοί, πίστεψαν στις υποσχέσεις των κυβερνήσεων για υψηλά κέρδη, και πήραν δάνεια καθώς το κόστος κατασκευής, ήταν πολύ υψηλό. Το 2009, κάθε πάρκο κόστιζε 500.000 ευρώ, ωστόσο, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν πήραν επιδότηση, γιατί απλά... άλλαξε ο νόμος και όσοι την πρόλαβαν, την πήραν "κουτσουρεμένη" στο 25%.

    Οι ιδιοκτήτες μιλούν για τεράστια οικονομική καταστροφή, με το κερασάκι στην τούρτα ...τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος δεν πληρώνει το ρεύμα που παίρνει από τα πάρκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  66. Ερώτηση 25 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τις καθυστερήσεις πληρωμών στα φωτοβολταϊκά

    Ερώτηση σχετικά με τις καθυστερήσεις πληρωμών προς τους παραγωγούς ενέργειας από φωτοβολταϊκά κατέθεσαν 25 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργο Σταθάκη.

    Όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, ίσως είναι η πρώτη φορά που κυβερνητικοί βουλευτές εναντιώνονται μαζικά στον υπουργό σχετικά με την πολιτική που ακολουθεί σε αυτό το θέμα η ΔΕΗ, καθώς, όπως υπογραμμίζουν στην ερώτηση τους, η επιχείρηση

    « ακολουθεί την επιβλαβή τακτική να προσπαθεί να αναπληρώσει τα ελλείμματα είσπραξης που αντιμετωπίζει από τη συσσώρευση οφειλών τα τελευταία χρόνια από τους καταναλωτές, καθυστερώντας τις δικές της τρέχουσες και ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τους συγκεκριμένους παραγωγούς ».

    Στην ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, ότι το ΕΤΜΕΑΡ βάσει απόφασης ΡΑΕ στα πλαίσια του Κώδικα πρέπει να αποδίδεται από την ΔΕΗ στον ΑΔΜΗΕ 3 μήνες μετά την εκκαθάριση εκάστου μηνός (m+3).

    « Παρά ταύτα η ΔΕΗ καθυστερεί συστηματικά την πληρωμή του ΕΤΜΕΑΡ που εισπράττει από τους καταναλωτές στον ΑΔΜΗΕ, για να αποδοθεί κατόπιν στους παραγωγούς μέσω του ΛΑΓΗΕ, με την εν λόγω καθυστέρηση ν α φτάνει μέχρι και τις 150 μέρες»,

    αναφέρεται και προστίθεται ότι

    « ιδιαίτερη επιβάρυνση για τους παραγωγούς αποτελεί το γεγονός ότι υποχρεώνονται να προπληρώνουν φόρους και ΦΠΑ για πωλήσεις που δεν έχουν ακόμα πληρωθεί».

    Επειδή, ωστόσο, όπως σημειώνεται στην ερώτηση,

    « η φορολογική ενημερότητα, είναι απαραίτητη για την είσπραξη και παλαιότερων οφειλών, αναγκάζονται να αναζητήσουν πολλές φορές επιπλέον κεφάλαια, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αλυσιδωτά προβλήματα στην αγορά ενέργειας ».

    Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητάνε από τον αρμόδιο υπουργό να ενεργήσει για την έγκαιρη καταβολή των οφειλομένων από τη ΔΕΗ, βάζοντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής, αλλά και να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες για παραχώρηση ειδικής φορολογικής ενημερότητας στους παραγωγούς, ώστε να μπορούν να εισπράττουν τα δικαιούμενα ποσά χωρίς να χρειάζεται να προπληρώνουν φόρους ακόμη και μεταγενέστερων απαιτήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ερώτηση 25 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα των πληρωμών και την καταχρηστική συμπεριφορά της ΔΕΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πειραιώς Καλαμαριάς (Θεσ/νικη) πλήρωσε για 20αρι πάρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. οκ 100ρι στην Κέρκυρα απο πειραιως περιπου 5900

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Θα ηθελα να μάθω όταν στέλνουμε φορολογική ενημερότητα με παρακράτηση πληρωνόμαστε στην ίδια πληρωμή η περιμένουμε την επόμενη εντολή?Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Συναδελφοι εχετε πληρωθει όλοι με την προχθεσινη εντολη στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Έμενα τα λεφτα μπήκαν στο λογαριασμο άλλα για να τα αποδώσουν από την Πειραιώς θέλουν καμια βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πολύ ησυχία έπεσε εδώ μέσα μετά τις πληρωμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. εδω και εικοσι ημερες εστειλα την φορολογικη και ακομη δεν φαίνεται στον ενημερωτικό πινακα συμβαινει να πληρωνουν και χωρις να φαίνεται η πρεπει να την περασουν και μετα να πληρωσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. tomas κάτι κανείς λάθος, στείλτο στο info@lagie.gr εγώ έστειλα την παρασκευή και την τρίτη την είχαν περασμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ειναι με παρακρατηση και την στελνω συστημενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πρόσεξε Tomas αν η ενημερότητα έχει βγει μέσω εφορίας δηλ είναι η πράσινη πρέπει να σταλεί προτοτυπη στον λαγηε και όχι μέσω mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συστημενο σου λεει τη στελνει αρα ταχυδρομικα και οχι με μαιλ....

      Διαγραφή
  79. Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος συνάδερφος αν συμβαίνει τίποτε με την ηλεκτρονική υπηρεσία του ΛΑΓΗΕ;Εχω αποστείλει φορολογική ενημερότητα από τις 5 του μήνα στο infoape@lagie.gr και δεν εχει ενημερωθεί ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  80. Ηράκλειο: Διαμαρτυρία στη ΔΕΗ από ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών


    Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα στα γραφεία της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ στο Τσαλικάκι, ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων από Ηράκλειο και Ρέθυμνο, οι οποίοι ζητούν τα χρήματά τους, καθώς παραμένουν απλήρωτοι, εδώ και 8 μήνες.


    Οπως υποστηρίζουν, οι εταιρείες τους κινδυνεύουν με πτώχευση, καθώς η ΔΕΗ αντιμετωπίζοντας εύλογες δυσκολίες ρευστότητες, παρακρατεί παράνομα, τα χρήματα που οφείλει από το νόμο να καταβάλλει για ΑΠΕ, δηλαδή στον ΑΔΜΗΕ, δηλαδή στους ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων, που στην Κρήτη φτάνουν τους 800.

    Σε δηλώσεις του στο ekriti.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Φωτοβολταϊκών Παραγωγών Ανατολικής Κρήτης, Γιώργος Γιατράκος τόνισε ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, με τις υποχρεώσεις να στοιβάζονται, την ώρα που ΔΕΗ και ΑΔΜΗΕ επιλέγουν να διαθέσουν τα χρήματα που δεν τους ανήκουν, όπου οι ίδιες οι εταιρίες κρίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  81. Ποντοκώμη Κοζάνης : 60.000.000 Ευρώ σε 10 Χρόνια Από τη ΔΕΗ για Ανασκαφές στον Προϊστορικό Οικισμό

    Η επέκταση των δραστηριοτήτων της ΔΕΗ στο ορυχείο της Ποντοκώμης και της Μαυροπηγής, έφερε στο φως για πρώτη φορά έναν νεολιθικό οικισμό που χρονολογείται γύρω στα 6.500 π.Χ.

    Η προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κοζάνης και επικεφαλής της ανασκαφής στην θέση «Σουλούκια» της Ποντοκώμης Αρετή Χονδρογιάννη, σημείωσε ότι «με βάση τα ευρήματα που έχουμε μπορούμε να μιλήσουμε για ένα οργανωμένο οικισμό που οι κάτοικοι του ήταν αγρότες και κτηνοτρόφοι, καλλιεργούσαν την γη τους και έτρεφαν κοπάδια με αιγοπρόβατα».

    Ο οικισμός φαίνεται ότι έχει ιστορία από το 6.500 έως το 6.000 π.χ. και αποτελούσε μόνιμο σημείο κατοίκησης των προϊστορικών ανθρώπων.

    Τα σπίτια ήταν πασσαλόπηκτα, με πηλό και ξερά φύλλα, αλλά όπως ανέφερε η κ. Χονδρογιάννη, «από τα ευρήματα που εντοπίσαμε στις τρύπες των πασσάλων φαίνεται ότι ο οικισμός καταστράφηκε από φωτιά».

    «Πολλές φορές στις αρχαιολογικές ανασκαφές, ειδικά την εποχή που εμείς διερευνούμε, η ιστορία γράφεται από ταπεινά αντικείμενα που έρχονται στο φως» τόνισε η Αρετή Χονδρογιάννη και ανέφερε την σφυρίχτρα που είναι κατασκευασμένη από οστό ζώου, καθώς και άλλα ευρήματα που ήρθαν στο φως, τα οποία αποδεικνύουν ότι οι κάτοικοι είχαν ξεκινήσει να εξερευνούν και την μουσική τέχνη.

    Οι προϊστορικοί κάτοικοι της Ποντοκώμης είχαν πολύ καλά λίθινα και οστέινα εργαλεία και είχαν αναπτύξει τρίχρωμη κεραμική στα αγγεία τους.

    Τα στοιχεία που διαθέτουν οι αρχαιολόγοι, τους κάνουν να πιστεύουν ότι «έχουμε τεχνική που ανέπτυξε τοπικό εργαστήριο της εποχής».

    Ο διευθυντής του Ορυχείου Καρδιάς, Κώστας Μαχτής, δήλωσε ότι για τις ανασκαφές στην περιοχή της Μαυροπηγής και της Ποντοκώμης που ξεκίνησαν το 2010, «έχουν διατεθεί από την ΔΕΗ 20.000.000 ευρώ», ενώ για «τις ανασκαφές στο ορυχείο του Αμυνταίου και στην Φλώρινα, 40.000.000 ευρώ».

    Συνολικά για μια δεκαετία η ΔΕΗ έχει διαθέσει περίπου 60.000.000 ευρώ.

    Επεσήμανε ότι ο λιγνίτης ως ενεργειακό καύσιμο κοστολογείται στα πλαίσια του ανταγωνισμού και «η επιβάρυνση που δέχεται από τις ανασκαφές και την αποδέχεται η επιχείρηση, είναι μεγάλη».

    Ανέφερε ότι «η επιβάρυνση της ΔΕΗ λόγω των ανασκαφών θα πρέπει να κινείται σε λογικά πλαίσια» δηλώνοντας όμως ότι «η ευαισθησία της ΔΕΗ στην ανάδειξη της αρχαιολογικής κληρονομιάς και ιστορίας της περιοχής είναι δεδομένη».

    Μικρό μέρος των ευρημάτων από τις ανασκαφές των τελευταίων χρόνων θα παρουσιαστούν σε επίσημη τελετή την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κοζάνης, ενώ τα περισσότερα ευρήματα φυλάσσονται σε αποθήκες του υπουργείου Πολιτισμού και στους αποθηκευτικούς χώρους του Αρχαιολογικού Μουσείου Αιανής.

    «Θα χρειαστούμε ένα πολύ μεγαλύτερο μουσείο, ή ένα νέο μουσείο για να μπορέσουμε να εκθέσουμε όλο τον αρχαιολογικό πλούτο που φέραμε στο φως» συμπλήρωσε η κ. Αρετή Χονδρογιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο όταν ένα έργο υπερβαίνει τις περίπου 600.000 ευρώ (νομίζω) σε υποχρεώνουν να πληρώνεις εσύ τις εκσκαφές. Το είχα δει στο έγγραφο που μου είχε στείλει η αρχαιολογία. Την πάτησε η ΔΕΗ...

      Διαγραφή

  82. ΦΠΑ από το 13% στο 14% ζητάει το ΔΝΤ

    Το ταμείο βάζει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων την αύξηση του χαμηλού συντελεστή ΦΠΑ από το 13% στο 14%. Με βάση τους υπολογισμούς μια αύξηση του χαμηλού συντελεστή ΦΠΑ κατα 1% θα φέρει σε μόνιμη βάση αύξηση των φορολογικών εσόδων έως και 500 εκατ. ευρώ.

    O μειωμένος συντελεστής επιβάλλεται σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης,μεταξύ άλλων και το ηλεκτρικό ρεύμα.

    Μένει να αποδειχθεί εάν θα περάσει αυτή η απαίτηση του ΔΝΤ και θα γίνει νόμος του κράτους ή εάν θα βρεθεί κάποιο εναλλακτικό ισοδύναμο που να καλύπτει χρηματικά τα 500 αυτά εκατ. ευρώ έτσι ώστε να αποφευχθεί η αύξηση του ΦΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλήμερα, υπάρχει κάποιο νέο για πληρωμές Μάιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  84. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
    =================

    ΜΗΝΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ
    ================

    ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΤΟ 80 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    KAI H KAΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣΗ....ΜΟΝΟ 226 !!!!!!!!! ΜΕΡΕΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Καλημερα Συναδελφοι, τα πραγματα ειναι απλα και συγκεκριμενα (δεν εχω καμμια πληροφορια απο καμμια υπηρεσια, απλα χρησιμοποιω την κοινη λογικη και τα ιστορικα στοιχεια)
    Οι εκροες απο ΛΑΓΗΕ για τον Μαιο ειναι 130 εκτομ,, απο τα εσοδα τις προηγουμενης εβδομαδας, εκλεισε ο Απριλιος με τα 30 εκατομ και ξεκινησε ο Μαιος με τα υπολοιπα 30 εκατομ,, που σημαινει πως υπολειπονται 100 εκατομ για να κλεισει ο Μαιος.
    Αυτη την εβδομαδα, και αφου ολα κυλησουν συμφωνα με τα προβλεπομενα, θα εισρευσουν στον ΛΑΓΗΕ,10 εκατομ απο ΗΕΠ , συν 50 εκατομ απο το cash flow της ΔΕΗ, αρα θα πληρωθουν ΟΛΑ τα εκατοσταρια και συν,,, και θα υπολειπονται 40 εκατομ , για να κλεισει ο Μαιος.
    Απο 19/12 θα μπουν αλλα 10 εκατομ απο ΗΕΠ, αρα μενουν 30 εκατομ για να κλεισει ο Μαιος, και ερχεται η εβδομαδα απο 26/12 με 30/12, που περιμενουμε 10 εκατομ ΗΕΠ, 50 εκατομ cash flow της ΔΕΗ ΚΑΙ 17 εκατομ το υπολοιπο του ν 4414, εντος του 2016,,,

    ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΙΟΥΝΙΟΥ ΜΕ 47 εκατομ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,,, εκεινο που θελω να ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ειναι , ΑΝ Η ΔΕΗ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ τα ποσα που προανεφερα δηλ 50 εκατομ στο cash flow στις 15/12,, οπως και τα υπολοιπα στις 28/12 ( 50 cash flow συν 17 του ν 4414), με λιγα λογια,, ψυχια απο αυτα που ηδη μας χρωστα !!!!!!!!

      Διαγραφή
  86. Το cash flow της ΔΕΗ ειναι15/12 ή έχει προγραμματιστεί για 19/12;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,, 15/12 γινεται,, 19/12 εμφανιζεται !!!! αλλο ενα απο τα ευτραπελα της ΔΕΗ !!!!!!!! το μετεφεραν οι γελοιοι, με την ανοχη βεβαια του ΑΔΜΗΕ, απο Τριτη σε Πεμπτη,, Σαββατοκυριακο για !!!!!!

      Διαγραφή
  87. Ας ελπίσουμε ότι 21/12/16 θα πληρωθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι Συναδελφε !!! οχι απλα το αυτονοητο " Ας ελπίσουμε ότι 21/12/16 θα πληρωθούμε¨,,, μεχρι και 17/12, το υπολοιπο του Μαιου στον ΛΑΓΗΕ, ΠΡΕΠΕΙ να ειναι 40 εκατομ,, αλλιως η ΔΕΗ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να μας δουλευει, αρα δεν θα εχει καταβαλλει τα 50 εκατομ στις 15/12,,,
      ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΜΕ,,, Ε! ΤΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  88. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Μαΐου 2016
    12.12.2016
    Με νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Μαΐου 2016. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 1.070 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 6.266,00€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 55% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,,, ας ειμαστε σε επιφυλακη,, αυτο μοιαζει σαν σταχτη στα ματια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  89. ,,,, ας ειμαστε σε επιφυλακη,, αυτο μοιαζει σαν σταχτη στα ματια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,,, εχει το ΄αρωμα¨, απο τις βρωμιες ΔΕΗ - ΑΔΜΗΕ - ΛΑΓΗΕ.

      Διαγραφή
    2. ,,,, δηλ ακομα και στην περιπτωση που ειναι 1070 παρκα στα 6.266 (που αποκλειεται) , το ποσο ειναι 6,7 εκατομ,,,, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ !!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

  90. Στις ρυθμίσεις του εξωδικαστικού συμβιβασμού σχεδιάζεται να ενταχθούν τα χρέη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη ΔΕΗ

    Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των υπερχρεωμένων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων προς τη ΔΕΗ και την ΕΥΔΑΠ θα συμπεριληφθούν στην οριζόντια ρύθμιση χρεών (σε τράπεζες, εφορία, ασφαλιστικά ταμεία) που ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή το υπουργείο Οικονομίας στο πλαίσιο του εξωδικαστικού συμβιβασμού, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η Real News.

    Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι εκπρόσωποι της τρόικας επισηµαίνουν στους συνοµιλητές τους ότι «δεν έχει νόηµα να ρυθµιστούν µόνο τα χρέη προς τις τράπεζες και το ∆ηµόσιο και όχι οι συνολικές οφειλές µιας επιχείρησης, προκειµένου να αναπνεύσει και να σταθεί όρθια».

    Το σχέδιο προβλέπει κλιµάκωση των δόσεων ανάλογα µε τα οικονοµικά µεγέθη των επιχειρήσεων και διαφορετική αντιµετώπιση των εποχικών (κυρίως ξενοδοχειακών) επιχειρήσεων.

    Από τις ρυθμίσεις του εξωδικαστικού συμβιβασμού θα εξαιρεθούν, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, όσοι χρωστούν συνολικά έως 1 εκατ. ευρώ, για τους οποίους πρόκειται να προβλεφθεί ειδική μεταχείριση και διευθέτηση των οφειλών τους μέσω ειδικής πλατφόρμας, στην οποία θα υποβάλονται τα σχετικά δικαιολογητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ¨Συναδελφε¨ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ12 Δεκεμβρίου 2016 - 8:15 μ.μ.,,, υπαρχει καινουργιο topic πιο πανω ,,, ¨Τους χρωστάει 83 εκ. ευρώ η ΔΕΗ για τα φωτοβολταϊκά¨,,, δεν νομιζεις πως πρεπει ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΩ !!!!,,, ασε μας ρε φιλε στον πονο μας !!!!, μετα τα σημερινα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αρχισε η κλαψα και οι δικαιολογιες... μηπως να κατεβασουν καμια τρελη συνταξη η μισθο σε αγραμματους και να απολυσουν καποιους που δεν εχουν πατησει ποτε στην εργασια το σκεφτονται..?

    http://www.b2green.gr/el/post/41348/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. περί ΔΕΗ ο λόγος...
    http://www.protothema.gr/greece/article/636537/dei-afesi-amartion-stous-sundikalistes-gia-to-fagopoti-ton-32-ekat/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Συνελήφθη η δραπέτης της Energa με το "βραχιολάκι"

    Συνελήφθη χθες το απόγευμα στα Βόρεια Προάστια η 43χρονη που είχε παραβιάσει στις 19 Νοεμβρίου τους περιοριστικούς όρους του κατ΄οίκον περιορισμού της με “βραχιολάκι”.

    Η 43χρονη που είχε κατηγορηθεί για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος στην υπόθεση της Energa και Hellas Power έφυγε από το σπίτι της στο Μεταξουργείο, όπου τελούσε υπό ηλεκτρονική επιτήρηση.

    Μαζί της συνελήφθη και ο 37χρονος σύζυγός της, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τα ίδια αδικήματα με τη σύζυγό του, καθώς και για σωρεία άλλων διωκτικών εγγράφων.

    Μετά από έρευνες αστυνομικών του Αναζητήσεων, εντοπίστηκαν, τέθηκαν υπό παρακολούθηση και συνελήφθησαν.

    Σε βάρος του συζύγου της πέρα από το ένταλμα που εκκρεμούσε για την ίδια υπόθεση, εκκρεμούσαν και καταδικαστικές αποφάσεις για ακάλυπτες επιταγές από άλλες προηγούμενες, δικές του επιχειρήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  95. Μηνιαίοι λογαριασμοί από τη ΔΕΗ – «Ξεσκαρτάρισμα» και νέα μορφή ευνοϊκών ρυθμίσεων από την αρχή του 2017



    Στην έκδοση μηνιαίων λογαριασμών, μόνον όμως στους πελάτες που επιθυμούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό, προχωρά πλέον η ΔΕΗ, σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις ανεξόφλητες οφειλές που είναι ο μεγάλος της «βραχνάς». Σύμφωνα με τη ΔΕΗ ξεπερνούν τα 2,2 δις. ευρώ (και εξ αυτών έχει διακανονιστεί το 1,3 δις. ευρώ), ενώ η ΓΕΝΟΠ κάνει λόγο για πάνω από 3 δις. ευρώ.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΔΕΗ έχει προχωρήσει τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο ηλεκτρονικός λογαριασμός να αποτελεί επίσημα φορολογικό παραστατικό και βέβαια να διασφαλίζεται το απόρρητο της επικοινωνίας. Αυτό της δίνει τη δυνατότητα να εφαρμόσει πολύ σύντομα το σύγχρονο αυτό τρόπο τιμολόγησης, περνώντας ταυτόχρονα στη μηνιαία έκδοση λογαριασμού για όσους πελάτες αφήνουν «το χαρτί» και περνάνε στην ηλεκτρονική εποχή.

    Οι επιτελείς της επιχείρησης εκτιμούν ότι οι μηνιαίοι λογαριασμοί προγραμματίζονται και εξοφλούνται ευκολότερα από τα νοικοκυριά σε σχέση με τους διμηνιαίους που εκδίδονται τώρα. Όμως, η μετατροπή του συνόλου των λογαριασμών σε μηνιαίους θα προκαλούσε πρόσθετο κόστος ύψους 20 εκατ. ευρώ ετησίως για την επιχείρηση (από τις δαπάνες εκτύπωσης και αποστολής των λογαριασμών), και αυτός ήταν ο λόγος που δεν προχωρά ο μηνιαίος έντυπος λογαριασμός.

    Το μεγάλο ζητούμενο για τη διοίκηση της ΔΕΗ είναι ποια πολιτική θα εφαρμόσει με τις ρυθμίσεις οφειλών. Η ευνοϊκή ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή εκτιμάται ότι λειτούργησε, ανακόπτοντας την τάση ανεξέλεγκτης μεγέθυνσης των ληξιπρόθεσμων χρεών (υπήρξε και μια μικρή βελτίωση), αλλά το πρόβλημα παραμένει τεράστιο.

    Τα στελέχη της ΔΕΗ σχεδιάζουν βελτιώσεις και συμπληρώσεις του μέτρου που λήγει την 31η Δεκεμβρίου. Βασική κατεύθυνση του προβληματισμού που αναπτύσσεται είναι να μην αξιοποιούν την ευνοϊκή ρύθμιση οι «στρατηγικοί» κακοπληρωτές που στην πραγματικότητα έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν, αλλά και να μην μένουν παντελώς στο απυρόβλητο όσοι χρωστούν μέχρι 1000 ευρώ, όπως έχει ατύπως καθιερωθεί σήμερα.

    Σε αυτό το πλαίσιο έχει ξεκινήσει το «ξεσκαρτάρισμα» των οφειλετών με βάση τα στοιχεία που διαθέτει το πληροφοριακό σύστημα της ΔΕΗ ως προς τα τετραγωνικά μέτρα ιδιοκτησίας, το μέγεθος της κατανάλωσης κ.α. Οι ιδιοκτήτες πολλών παροχών με υψηλές καταναλώσεις και ληξιπρόθεσμα χρέη θα βρεθούν αντιμέτωποι με αποκοπές, εάν δεν προχωρήσουν σε εξόφληση ή ρύθμιση του χρέους τους, ενώ μελετάται για τη συγκεκριμένη κατηγορία να ισχύουν στο μέλλον λιγότερο ευνοϊκές προϋποθέσεις (λιγότερες από τις 36 δόσεις, προκαταβολή για ένταξη στη ρύθμιση κ.λπ.).

    Ταυτόχρονα η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει καμπάνια για να πείσει τους οφειλέτες ποσών από 500 εως 1000 ευρώ, ότι τους συμφέρει να ενταχθούν στη ρύθμιση των 36 δόσεων, γιατί έτσι θα κερδίσουν την έκπτωση του 15% για τους συνεπείς οφειλέτες.

    Είναι γεγονός, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της ΔΕΗ, ότι οι καταναλωτές που χρωστάνε σχετικά λίγα χρήματα (μέχρι 1000 ευρώ) έχοντας προφανώς και την ασφάλεια ότι για τέτοια ποσά η ΔΕΗ δεν κόβει το ρεύμα, αποφεύγουν μέχρι σήμερα να προσέλθουν για διακανονισμό, παρά την πολύ ευνοϊκή ρύθμιση. Ενδεικτικά:
    •Κάτω από 500 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 1.230.000 πελάτες της ΔΕΗ με σύνολο οφειλής 146 εκατ. ευρώ.
    •Μεταξύ 500 και 1000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 298.000 πελάτες με σύνολο οφειλής 153 εκατ. ευρώ.
    •Μεταξύ 1000 και 3000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 216.000 πελάτες με συνολική οφειλή 278 εκατ. ευρώ.
    •Άνω των 3000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 89.000 πελάτες της επιχείρησης με συνολική οφειλή 509 εκατ. ευρώ.

    Αξίζει να αναφερθεί τέλος ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των υπερχρεωμένων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων προς τη ΔΕΗ και την ΕΥΔΑΠ θα συμπεριληφθούν στην οριζόντια ρύθμιση χρεών (σε τράπεζες, εφορία, ασφαλιστικά ταμεία) που ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή το υπουργείο Οικονομίας στο πλαίσιο του εξωδικαστικού συμβιβασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  96. Λοιπών μπαίνω στο θέμα ως αγενείς και άξεστος, γιατί θεωρώ ότι όλοι εσείς μ’ έχετε φέρει σε αυτή την θέση. Είναι απαράδεκτο όλοι εσείς αναγνώστες – φαντάσματα, και καφετζήδες – χαρτορίχτρες, να είσαστε σοβαροί επαγγελματίες φωτοβολταικων. Περισσότερο με πρόβατα μου μοιάζετε που παρακολουθούν κάποιο ριαλιτι η κάποια τούρκικη σειρά. Τόσα χρόνια το μόνο ενδιαφέρον σας είναι (Αν μπήκαν λεφτά στο λογαριασμό), Ανοίξτε τον ηλίθιο λογαριασμό σας online και δείτε το. Σαφώς όλοι έχουμε αγωνιά, αλλά αυτό δεν είναι και το πιο σημαντικό. Αλλά , ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ πληρώνουν, κάθε 31 ημέρες ; κάθε 37 ημέρες ;. Όταν είναι πάνω από 31 ημέρες , ΤΟΤΕ κάτι δεν πάει καλά, τότε πρέπει όλοι ν’ ανησυχούν και να ΤΡΕΧΟΥΝ. Δηλαδή ως σήμερα, αυτό το αγγούρι από το 31 έχει ξεφύγει πενήντα φορές, και μάλιστα, μια φορά μας το έκοψαν, και αυτό ακόμη μεγαλώνει .Ποιος ; και τι εχει αλλάξει, απ’ όλη αυτή την κατάσταση; μ’ αυτή την ‘αγωνία.’ Ποιος κοροϊδεύει, ποιον.
    Και όταν λέω να τρέχουν δεν εννοώ γύρω γύρω από το πάρκο. Το ‘ΤΡΕΧΟΥΝ’ σημαίνει ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, συνεργασία, θα μου πεις –τι σκατα είναι αυτό ; και που το γράφει ; . Είναι αυτό που όταν ήσουν στην σκοπιά ως φαντάρος και πρόσεχες με την σειρά σου, τα πάντα και τους πάντες, είναι αυτό, που όταν βλέπεις ποδόσφαιρο, επιθυμείς και ζητάς από τους άλλους να δεις κάτι ομαδικό και όμορφο, είναι αυτό που όταν πας το παιδί σου, στο πάρκο τις γειτονιάς σου και θέλεις να είναι καθαρό και ασφαλές.
    Όλα αυτά μην τ’ απαιτείς μόνο από τους άλλους, ο καθένας μας πρέπει να το έχει καρφωμένο μόνιμα στην κεφάλα του, επιβάλετε, εφόσον θέλεις να λέγεσαι κοινωνικό ον . Γι’ αυτό και η Ελλάδα μας έχει αυτό το χαλί, γιατί ..δεν το έχετε.
    Όσοι έχουμε φωτοβολταικα, τι πιστεύετε , ότι ο θεός μας επέλεξε γιατί είμαστε οι καλοί ; όχι βέβαια είμαστε μαζέματα του παρελθόντος, άλλος συνταξιούχος απόστρατος άλλος του δημόσιου εφοριακός άλλος χασάπης , μανάβης, βοσκός, δικηγόρος , δηλαδή με λίγα λόγια , εμείς οι μεγάλοι, οι φτασμένοι οι ώριμοι , που είχαμε ένα κομπόδεμα μικρό και άλλος πολύ μεγάλο, ε; και τι κάναμε ; κουβαλήσαμε τις παλιές συνήθειες και σ’ αυτό το επάγγελμα. Λες και είναι μια συνέχεια από το μπακάλικο μας. Ακόμη μια επιδημία.
    Τα ΑΠΕ είναι ένα σύγχρονο καινοτόμο, καινούργιο είδος στην χωρά μας, με ιδιετεροτιτες διαφορετικές, και όχι συνηθισμένες, σαν αυτές που γνωρίζαμε. Και εμείς το είδαμε ως .. χρηματιστήριο , και εμείς, το κάνουμε … φούσκα, (κάτι θυμίζει) ε.. πρόβατα. Ως συνήθως, με αυτόν το κλάδο, ασχολούνται άνθρωποι που έχουν και περιβαλλοντική συνείδηση, σεβασμό στην φύση, σεβασμό στον άνθρωπο, για μια καλύτερη ποιότητα ζωής, για ΟΛΟΥΣ. Σεβασμός , δηλαδή ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, και όχι ένα ξερό χρήμα, που με οποιοδήποτε τρόπο να τα .. αρπάξουμε σαν πεινασμένοι, λες και είμαστε κλεφτές. ΒΡΕ !!! δικά μας είναι , αλλά θέλει να έχουμε τρόπους, θέλει σωστή διαχείριση. Αυτός είναι και ο λόγος, που όλοι μέσα από την δουλεία μας, θέλουμε ν’ ανταμειφτούμε, και ν’ απολαύουμε τους καρπούς, δικαία, έντιμα για να έχουμε μια όμορφη, ήρεμη ζωή. Να μπορούμε να προγραμματίσουμε δίκαια και για τους επομένους που έρχονται. Ποιος ο λόγος να κτίζεις παλάτια επάνω στην άμμο, αφού θα πέσουν, πιο το νόημα ; να διώχνεις το παιδί σου μακριά σου ; για να μην μυρίζει τα σκατα τα δικά σου ; Ναι, έχω δει πολλούς να έχουν χρήμα και να ξεφουσκώνουν, δεν θέλει και πολύ να χαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ε.. πρόβατα, και έμενα με κάνετε να φαίνομαι πρόβατο, εξαιτίας σας. Και εγώ είμαι δεμένος με το ίδιο συμβόλαιο με εσάς. Το ένα πρόβατο εδώ το άλλο εκεί, άλλος το παίζει λεφτάς, το κλασικό (εγώ ξέρεις ποιος είμαι ;) άλλος επιχειρηματίας (και τι με νοιάζει εμένα). Άσε που πολλοί ούτε τον συναγερμό του πάρκου δεν μπορούν να οπλίσουν, την λέξη, φωτοβολταικα δεν μπορούσαν να αρθρώσουν, και… άντε τώρα να συνεννοηθούμε.
    Βρε καφενεία, συνέλθετε, προσπαθήστε να καταλάβετε τι σημαίνει ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, δώστε του λίγο χρόνο, επεξεργαστείτε το σιγά σιγά , λίγο το πρωί λίγο το απόγευμα, επεξεργαστείτε αυτήν την έννοια. Και μην βιαστείς να πεις αμέσως (– Το κατάλαβα, τι ; είμαι βλάκας ;) . Δεν ξέρω !! τότε εξήγησε μου γιατί βρισκόμαστε στην μέση του πουθενά ; .
    Σίγουρα κανένας δεν γεννήθηκε, έτοιμος, όλοι μαθαίνουμε κάθε μέρα και κάτι περισσότερο (το όλοι είναι σχετικό.), πχ ο βοηθός του ζαχαροπλάστη, κάποια μέρα θα ανταγωνιστή τον δάσκαλο του στην αγορά. Στα φωτοβολταικα, δεν υπήρξε κάποιος δάσκαλος, είναι πολύ λίγες η ειδικότητες που συσχετίζονται με τα ΑΠΕ. Με άπλα λόγια, οι περισσότεροι ήμασταν άσχετοι, και παρόλα αυτά, αντί να προσπαθήσουμε και να εξελιχτούμε, παραμένουμε στην αρχική θέση, δυστυχώς. Περίπου το 70% είμαστε σαν ένα άσχετο οδηγό, που οδηγά σε δρόμο ταχείας στην αριστερή πλευρά. Που πας ; ρε άσχετε, σου φωνάζουν, και εσύ…. Θυμώνεις νομίζοντας ότι εσύ, έχεις δίκιο.
    Βρε πρόβατα, το 30% της ενεργείας το έχουν οι μεγάλες εταιρίες που είναι ιση με το υπόλοιπο 70%, που σημαίνει ότι δεν κλονίζονται και τόσο εύκολα και κάπως το παλεύουν. (αυτοί μια και έξω σκάνε, ως συνήθως ). Όλοι οι υπόλοιπη , μεσαίοι και μικροί , τσιγαρίζονται και βασανίζονται καθημερινά, ο κίνδυνος πάντως παραμονεύει, για όλους.
    Ανεκαθεν η ΔΕΗ η καλυτέρα και η κάθε κυβέρνηση, δεν επιθυμούσαν να ασχοληθεί και να επέμβει στην ενεργεία ο ιδιώτης, ακόμη και σήμερα υπαρχή αυτή η νοοτροπία’ .
    Αν δεν υπήρχαν οι περιβαλλοντολόγοι, και με τις πιέσεις τις Ε.Ε. και τα πρόστιμα, τα δισέγγονα μας θα γνώριζαν τα ΑΠΕ.
    Ε..πρόβατα, χάρη σ’ αυτούς, υπάρχουμε εμείς. Με την επιλογή μας στα ΑΠΕ, αυτόματα ενταθήκαμε σ’ αυτή την ιδεολογία.
    Είμαστε υποχρεωμένοι ν’ ακολουθήσουμε και ν’ αναπτύξουμε αυτή την ιδεολογία. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    Ποτέ δεν είναι αργά, υπάρχει και η άφεση αμαρτιών, αρκεί έστω και λίγο, να προσπαθήσουμε, για κάτι που δίνει νόημα στην ζωή μας. Ν’ αποβάλουμε τις λάθος νοοτροπίες που έχουμε πρώτα εμείς, για να μπορέσουμε να σταματήσουμε όλους αυτούς που μας δουλεύουν και μας καταστρέφουν την ζωή μας , την δουλειά μας, που μας έχουν κάνει πρόβατα, εμείς τους δίνουμε το δικαίωμα.
    Όλοι αυτοί που αναφέρω πιο επάνω, ποτέ δεν μας δεχτήκαν, ακόμη και σήμερα, δεν έχουν καλή διάθεση να μας αφήσουν ήσυχους και ακόμη, αλλά πόσα χρονιά θα βασανιζόμαστε, δεν ξέρω. Συνεχίζουν το προσχεδιασμένο πρόγραμμα τους την ‘σφαγή των αμνών’ , δηλαδή θα είμαστε υπεύθυνοι και υπόχρεοι για αυτό που έχουμε, δίχως να το έχουμε. Ε..πρόβατα ; έξυπνο δεν ακούγετε ;.
    Μια συνηθισμένη τακτική πολιτικών σε μεγάλες ομάδες, για να είναι, ομα-Δούλες.
    (Πολιτικός) Και λέει ..δεν τους ‘βάζουμε’ και λίγο ‘διχόνοια’ *( wikipedia-Βότανο που χρησιμοποιούν οι σεφ πολιτικοί στο μαγείρεμα) έτσι για γεύση-πίκρας ;. Επόμενο βήμα. Λέει, ξανά..δεν ‘βάζουμε’ και λίγους εργατο-πατέρες*( wikipedia-Σερβιτόροι που χρησιμοποιούν οι σεφ πολιτικοί στο σερβίρισμα ) έτσι για την... μη εξυπηρέτηση δικαιωμάτων. Και έτσι φτιάχνουν ένα καλό γιαρμά-μείγμα, για τα πρόβατα. ΥΓ. Εξηγούμε για να μην παρεξηγούμε. Το εαυτό μου τον απαλλάσσω, προς το παρών, από αυτόν το τίτλο, δικαιολογημένα, γιατί θεωρό ότι τουλάχιστον, προσπαθώ ν’ αλλάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Μήπως έχετε προσέξει, πολλοί γράφουν : Κύριε υπουργέ, κύριε τάδε, ο κλάδος μας, ο κλάδος τους συνάδελφοι, μπλα, μπλα, μπλα … έχει και τι δεν έχει, κτλ. Απάντηση, είδατε ; Γιατί ; δεν κάνουν χρήση του νομού; . ‘Το δικαίωμα για έγγραφη απάντηση στα αιτήματα από τις αρχές’ γιατί ; έστω και έτσι, γιατί ;
    Το τελευταίο καιρό, άρχισε να κουνιέται το έδαφος, και ‘εγένετο φως’. Κάποιος είπε, ότι κάποιοι βουλευτές, εντελώς τυχαία, έριξαν φως σε μια σπηλιά, και είδαν ένα μεγάλο κοπάδι ΑΠΕ, απλήρωτα και πεινασμένα. Μας είδαν, επιτέλους. Αυτό !! και αν είναι γεγονός, ακόμη λίγο αν καθυστερούσαν δεν ξέρω και εγώ, πόσα θα ξόδευε η ΔΕΗ για να μας βρουν. Πιστεύω περισσότερα από 60.000.000 απ’ ότι έδωσε για τους προ-προ-ΑΠΕ που τους έφαγαν οι προ-προ-ΔΕΗ. Πολύ μαλλί, το πρόβατο. Πολλοί βολευτες, βρε παιδί μου, πολύ χρήμα. Κάθε φορά τα ιδία. Η διαφθορά και κατάχρηση εξουσίας σε όλο του το μεγαλείο. Εκατοντάδες καταχρήσεις !!. Και τώρα , λέει ο κάθε άρχοντας στους ντελάληδες : Εσύ και εσύ, στην ενεργεία, εσύ και ο άλλος, στους συνταξιούχους, και ούτω καθεξής. Δώστε, δώστε ..ελπίδα στα πρόβατα . (ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ γνωριστήκαμε, ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ χωρίσαμε...)
    Όσο υπάρχει απώλεια μνήμης και επιπολαιότητα, αυτά θα συμβαίνουν . Και όλα αυτά γιατί δεν έχουμε αυτή την τόσο μικρή στοιχειώδη ικανότητα, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    Θα μπορούσα να σας γράψω από το 2000 έως σήμερα, βήμα βήμα όλα τα γεγονότα, για να δείτε αναλυτικά πως φασκει και αντιφάσκει η πορεία τις ενεργείας και όχι μόνο, στην χωρά μας, αλλά δεν το έκανα γιατί οι περισσότεροι θα το θεωρούσατε βαρετό, και έτσι το αφήνω να το ψάξετε εσείς.
    Πρέπει να καταλάβουμε όλοι, η μονή διέξοδος είναι η επιλογή να είμαστε, ενωμένοι, είμαστε όλοι συνεταίροι, είναι δύσκολο να το αποδεχτούμε, αλλά έτσι είναι. Σας έχω ανάγκη όπως και εσείς με έχετε ανάγκη. Για να μπορέσουμε να λύσουμε τα προβλήματα μας είναι υποχρεωτικό να είμαστε όλοι μαζί.
    Η καταστροφή κάποιου συναδέλφου μας, δεν θα ωφέλησε κανέναν, με την ιδέα ότι θα διεκδικήσουμε περισσότερο χώρο.
    Ιδιοκτήτη θα αλλάξει, ο χώρος παραμένει ίδιος. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι, αυτό είναι το συμφέρων μας.
    Μόνο με αυτό το τρόπο, ακόμη και οι σύλλογοι θα αναγκαστούν να μιλούν στην ιδία γλωσσά, ως μια φωνή.
    Σας προσκαλώ και σας προκαλώ να δώσετε το πάρων σας ενεργά και να αποδείξετε ότι έχετε πρόθεση να βελτιώσουμε την εργασία μας και να απαλλαχτούμε από χαρακτηρισμούς και τίτλους και λάθη που μας βαραίνουν. Σας διαβεβαιώνω το αποτέλεσμα θα πολύ καλό. Γνωρίζω και είμαι βέβαιος ότι κάποιοι άνθρωποι ανάμεσα μας, προσπαθούν να συμβάλουν με τον τρόπο τους στην ενεργοποίηση τις συλλογικής συνείδησης. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν χαρισματικές και έντιμες προσωπικότητες που περιμένουν το έναυσμα μιας αρχής. Ας είναι τώρα αυτή η αρχή, τώρα που οι καιροί ευνοούν. Μόνος μου είναι αδιανόητο να τα καταφέρω, είναι απαραίτητη η βοήθεια σας και η παρουσία σας. Από ένα λιθαράκι ο καθένας μας, είναι αρκετό. Με δέκα λεπτά παρουσία, μια φορά την εβδομάδα είναι αρκετό, για να έχουμε ένα μεγάλο αποτέλεσμα επικοινωνίας και συνεννόησης. Ένα κλικ, ναι, όχι, συμφωνώ, διαφωνώ ένα γεια και τέλος. Κόστος, μηδέν.
    Ο καθένας για τον εαυτό του πρέπει να το κάνει. Επίσης, για να βάλω και ένα τέλος στην καχυποψία σας, δεν επιδιώκω ούτε ηγεσία, ούτε σύλλογο ούτε τίποτα, παρά μόνο την ΕΝΩΣΗ , ΠΡΕΠΕΙ.
    Αφήστε τους εγωισμούς και κάντε ένα βήμα μπροστά.
    http://peripu.com/epf/app.php/portal?sid=1156bb49160cb87445ff277bc5126af5
    http://peripu.com
    ΥΓ. Προς όλους τους διαχειριστές ιστοσελίδων, κοινωνικών δικτύων. Ζητώ συγγνώμη που καταλαμβάνω χώρο και ενοχλώ, αυτοσκοπός μου είναι να προσπαθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pyrino καλα ολα αυτα τα ρομαντικα που λες (τα ελεγα και εγω καποτε) θελω να μου απαντησεις μονο σε μια ερωτηση και τιποτα αλλο.. Θελω την αποψη σου για το κουρεμα που φαγαμε για το ρολο που επαιξε καποιος συλλογος (ολοι ξερουμε ποιος) και πως θα μπορεσω εγω τωρα να συνεργαστω με αυτον που προτεινε την αλλαγη της συμβασης μου με αιτιολογικο να πληρωνομαστε που επι της ουσιας δεν εγινε ποτε!!!

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ