Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής IΟΥΛΙΟΣ 2014 - πληρωμή Δεκεμβριο - Ανάρτηση 2

Λόγω πολλών σχολιων κανω δεύτερη ανάρτηση.
Παρακαλώ τα σχολια να αφορούν τις πληρωμές .

Σχόλιο επι σχολιων: η ιδιοτητα καποιου σε επαγγελματικό επίπεδο δεν προσδιορίζει τη γνώση που μπορεί να εχει καποιος στα φωτοβολταικά η σε αλλο αντικείμενο!  Η αναφορά σε τετοιου ειδους χαρακτηρισμούς αποτελεί
ρατσιστική επίθεση σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομαδες και σαθρό επιχείρημα αν μη τι αλλο.   ηλιος

Για να μπορέσετε να σχολιάσετε δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account" ηλιος

 Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.

Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση
περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ

360 σχόλια:

  1. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΕΦ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 23/12 ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΙΜ ΜΕΧΡΙ 50.000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΑ Φ/Β ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΗΕΦ Ν. ΣΕΡΡΩΝ
    Διαβάστε σχετικά εδώ: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=19480&lang=el

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψηφίστηκε χαριστική ντροπολογία για τα μεγάλα Φ/Β (>1MW). Δες τε εδώ: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=19491&lang=el και διαβάστε πως παρουσίασε την είδηση το κυβερνητικό energypress εδώ: http://www.energypress.gr/news/ananeosimes-phges/Tropologies-me-mikroallages-stis-tarifes-fwtoboltaikwn
    ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα εχουν ταριφα με την ημερομηνια αιτησης συνδεσης στη Δεη γιατι λεει η Δεη καθυστερησε λογω φορτου εργασιας να τα συνδεσει...... Γιατι στα 100 αρια η Δεη τα συνεδεσε αμεσως με την αιτηση..?? Αλητες μεχρι τελος.

      Διαγραφή
  4. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΡΟΙΚΑ ΔΕΣ https://www.youtube.com/watch?v=ye8vi6rvGcU ΧΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η προτεινόμενη ρύθμιση συμπληρώνει τη διάταξη αυτή του άρθρου 20 του ν. 4203/2013, καθώς τα εν λόγω έργα είχαν κατασκευαστεί ήδη το τελευταίο τρίμηνο του 2012, επομένως αρμόζει να λάβουν τιμή αποζημίωσης που αντιστοιχεί στο κατασκευαστικό κόστος εκείνης της περιόδου».

    Για τα 100αρια και 150αρια που φωναζαμε προ του New Deal για καθυστερηση συνδεσης και προβλημα στο πραγματικο κοστος τουμπεκι !!!!!!!!!!! Ελπιζω να μη βρουν τους 180 οι αλητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα οσοι εχουν κινηθει δικαστικα για το New Deal ελπιζω η δικηγοροι τους να το εκματαλευτουν γιατι δε μπορει να εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα.... Δηλαδη στα παρκα ανω του 1 Mw αναθεωρουμε το New Deal γιατι βλεπουμε το δικαιο αλλα στους μικρους στον καιαδα!!

      Διαγραφή
    2. Την 16/12/2014 ο Κος ΤΑΜΠΟΥ( μην το ξεχασετε ..δεν υπαρχουν ταμπου) σε συνεδριο εξηγγειλε μειωση κατα
      20% της τιμης της kwh για τις επιχειρησεις που ειναι συνδεδεμενες στη μεσαια ταση (ενεργοβορες).
      0 ανωτερω Υφυπουργος σε Υπουργειο ......και Κλιματικης Αλλαγης(αν ειναι δυνατον) με την απραξια,με την παροτρυνση η τουλαχιστον με την ανοχη του και με οργανα τους κους Ζερβο και Γκαρη συνεχιζει να υποβαλλει τους φ/β παραγωγους στο μαρτυριο της σταγονας(οσον αφορα τις πληρωμες).

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θερμή παράκληση προς ήλιος.Οταν φτιάχνεις νεα ανάρτηση να ενημερωνεις σε παρακαλω παρα πολυ!Προσωπικα την εχω πατήσει άλλες 3 φορές!Σε ευχαριστω παρα πλυ και συγγνώμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ chaos-7. Για να γνωρίζεις, ισως να σε βολεύει, κάθε φορά που υπαρχει νέα ανάρτηση, ενημερώνω και το μπανερακι, που βρισκεται μονιμα στην δεξιά κολώνα του blog που τρεχει το λεκτικό "ΛΑΓΗΕ , ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΗΝΑΣ". Κάθε φορα που το πατας σε πηγαίνει στην τελευταία αναρτηση που υπαρχει για τον τρεχοντα μήνα.

      Διαγραφή
  8. Πληρώθηκε κανείς για Ιούλιο σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σήμερα θα βγει εντολή πληρωμής για τιμολόγια μέχρι 42.100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: http://spiefnserron.gr/index.php/news/838-koini-anakoinosi-15-syllogon-f-v ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 15 ΣΥΛΛΟΓΩΝ Φ/Β.
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Ιουλίου 2014
    22.12.2014
    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.08.2014.
    Με την σημερινή εντολή θα εξοφληθούν 3.400 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 4 τιμολογίων) έως 42.105€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
    Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Ιουλίου 2014
    22.12.2014
    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.08.2014.
    Με την σημερινή εντολή θα εξοφληθούν 3.400 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 4 τιμολογίων) έως 42.105€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επί τάπητος τα προβλήματα του φωτοβολταϊκού κλάδου από 15 Συλλόγους
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: http://spiefnserron.gr/index.php/news/838-koini-anakoinosi-15-syllogon-f-v
    Ευχομαι στην επόμενη συνάντηση να είναι εκει και οι υπόλοιποι Σύλλογοι και όλοι μαζί σύντομα να βρεθούμε έξω από το ΥΠΕΚΑ και το ΥΠΟΙΚ για να διεκδικήσουμε τα χρωστούμενα και να είναι τα φετινά τα τελευταία μαύρα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οπως πανε τα πραγματα θα κανουμε καταμαυρα χριστουγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ??????ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ............ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΙΟΥΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΤΟΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πληρωθηκα εγω για παρκο 100kw απο τραπεζα πειραιως Κορινθιας στις 19-12-2014 για το τιμολογιο ιουλιου 3700 ευρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχει κλεισει καλα καλα ουτε 1 χρονο το new deal και παλι οι υπερημεριες καθε μηνα αυξανονται αντι να μειωνονται....και αν δεν ειχαμε κοψει το πιστωτικο να χαρισουμε 4-5 μηνες....δε θα ειχε αλλαξει τιποτα και θα βρισκομασταν ακομα στους 10μηνες....αυτο βλεπω εγω....τις υπεριμεριες απ τους 10 μηνες στους 5 που ειναι τωρα δε τις εριξε κανεις αλλος παρα εμεις που απλα τους χαρισαμε με τα πιστωτικα....το new deal σε τιποτα δεν εχει βοηθησει κ βλεπω οτι συντομα θα αναγκαστουν να λαβουν κι αλλα μετρα εις βαρος των παραγωγων φυσικα...

      Διαγραφή
  20. 100αρι Κατερίνη 7.373€ στην Εθνική, οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 100αρι Εθνική 7.780,00€ 5.00μμ, οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πειραιώς Αργολίδα 7000+ οκ πριν απο λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μόλις τώρα (10, 48πμ) από Πειραιώς Αθήνα 6800 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ok Hlios και σε ευχαριστω που απαντησες.Απλα εγω επειδη μπαίνω με κινητο iPhone δεν το βλεπω.Παντως αν σου ειναι εύκολο και το θυμηθεις Απλα γράψε οτι εχει βγει νεα ανάρτηση.Και παλι σε ευχαριστω και χίλια συγγνώμη!Χρονια πολλα και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. gia sas ta sipliromatika gia aftous pou kopsane meta tis 15 7 pote tha plirothoun efharisto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ερώτηση:
    Ασφαλιστική ενημερότητα από ΙΚΑ βγαίνει μέσα από το site του ΙΚΑ?
    Αν ναι κάποιος να με κατευθύνει?
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όχι πήγαινε στο ΚΕΠ και θα τους τη στειλουνε με fax απο το ΙΚΑ.Εγω έτσι το έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κάποιος γνωρίζει να μας πει πόσοι και ποιοι σύλλογοι υπάρχουν εκτός των 15 που υπέγραψαν την κοινή δήλωση;ivan agapidis έκοψα στις 17/7 και πληρώθηκα σε αυτή την δόση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα,
    Τράπεζα Αττικής νομός Εύβοιας πλήρωσε χθες τιμολόγιο 7300€.
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα και καλές γιορτές,

    Οι πληρωμές του Ιουλίου αναμένεται να πληρωθούν μέχρι το τέλος του 2014, αρχές Ιανουαρίου του 2015.

    Με τη χώρα σε εκλογική περίοδο τον Ιανουάριο, έχει υπάρξει πρόβλεψη για τις πληρωμές τιμολογίου του Αυγούστου? Για τιμολόγια Σεπτεμβρίου ούτε να το συζητάει κάποιος εδώ μέσα αν δε ξεκαθαρίσει το ασταθές πολιτικό περιβάλλον.

    Τα λεφτά που απαιτούνται έχουν βρεθεί ή ΘΑ δωθούν από χρήματα τα οποία αναμένει η ΔΕΗ από το κράτος, κλπ.?

    Γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα να μας απαντήσει?

    Προσωπικά τα βλέπω πολύ δύσκολα τα πράγματα για εμάς του φωτοβολταϊκούς με την πολιτική αστάθεια που θα προκύψει. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης, να είστε σίγουροι ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ δε θα ενδιαφερθεί για εμάς εν μέσω διαπραγματεύσεων εκλογής κυβέρνησης ή μνημονίου με τρόικα.

    Θα παρακαλούσα αν κάποιος συνάδελφος έχει κάποια σημαντική πληροφόρηση εκ των έσω να μας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρονια πολλα σε ολους ειμαστε παλι μαζι μετα απο ενα χρονο θυσιων (πιστωτικα κοψιμο τιμης ) να βρισκομαστε στην ιδια θεση(απληρωτοι στις γιορτες μεγαλωμα υπερηιμεριων) γιατι αυτοι που μας κυβερνουν βρισκουν διαφορα κολπακια και τροπολογιες για να αποκατσταθουν οι φιλοι τους .Ελπιζω το 2015 να βρεθουμε σε καλυτερη θεση και να παψουν να μας εχουν του κλοτσου και του μπατσου και να μπορεσουμε και μεις να προγραμματισουμε την ζωη μας.Οπως φαινεται αυτοι που κυβερνουν δεν εχουν ιερο και οσιο τσαλακωνουν ολες τις κοινωνικες ταξεις.Το συνθημα μας ειναι να τους τσακισουμε εμεις τωρα .Καλες γιορτες και ευτυχισμενο το νεο ετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς ΗΛΙΟΣ: Η πλαστοπροσωπεία δικηγόρου με μάσκα οικοδόμου προς άγραν πελατείας, αποτελεί κολάσιμη πράξη που οι φέροντες κοινό νου καταδικάζουμε.

    Κατά δεύτερον, το επάγγελμα του οικοδόμου ή του κομμωτή ή του οποιουδήποτε άλλου, είναι απολύτως σεβαστά, αρκεί βέβαια να τα σέβονται πρώτα αυτοί που τα ασκούν. Η πλαστοπροσωπεία δεν δείχνει κάτι τέτοιο.

    Κατά τρίτον, η γνώση χρειάζεται υπόβαθρο το οποίο δεν αποκτάται οποτεδήποτε και από οποιονδήποτε. Ο σεβασμός προς την δυσκολία της γνώσης αποτελεί το πρώτο κριτήριο αντίληψης του εύρους και του βάθους που απαιτείται, αλλά και της πληθώρας άλλων τεχνικών, μαθηματικών, ηλεκτροτεχνικών και γλωσσικών εφοδίων που δεν αποκτούνται μπλογκάροντας... Όποιος το αμφισβητεί, ας πάει στον περιπτερά την επόμενη φορά που θα χρειαστεί εγχείρηση και όχι σε γιατρό... Έτσι για να μην αερολογούμε καλύπτοντας νοσηρές καταστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όταν θα αρχίσεις να γράφεις επώνυμα και να πετάς την παραπάνω λάσπη,μπορεί και κάποιος να σε λάβει σοβαρά υπ΄ όψην του..Όσο κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία και την προστασία του gmail και άλλων αμερικάνικων server μπορείς να συνεχίσεις να γράφεις τις σάχλες σου,νομίζοντας οτι θα καταφέρεις κάτι...Για να το πω αλλιώς....
    ΒΑΛΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΗΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΖΕΣ...ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!

    Όσο για το εύρος και το βάθος γνώσεων που κατέχετε να τα πείτε σε αυτούς που οικονομικά έχουν εξαθλιωθεί.Η γνώση "κύριε" Χρήστο πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά και για το καλό όλων.Όχι προς επιδίωξη ιδίων συμφερόντων.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρες καλώς την κομμένη κεφαλή! Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό... Είπαμε στον περιπτερά για γιατροσόφια αντί στο γιατρό την άλλη φορά... Αργολσχολε...

      Διαγραφή
  34. Καλως τον επαγγελματια γιατρο-χασαπη! Και του χρονου βουλευτης (ξερεις εσυ).Τωρα ασε τις σαλτσες και επανελαβε επωνυμα αυτα που ισχυριζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστος Ηλιάκης ειναι το πλήρες όνομα μου, φαλακρέ ανεπάγγελτε κομμωτή! Επειδή ζορίζεσαι, πες του Κολύρη τώρα να αρχίσει να γράφει για σένα. Τι Σπύρος Μ, τι Παπακυριακού, ψευδόνυμα, πλαστοπροσωπείες και ανδρίκελα είστε... Ξυπνήσατε και τον άλλο Καππαδόκη τον Παπακωνσταντίνου με το άλλο κουφάρι συλλογής αγωγών τον ΠΕΠΠΗΕΦ. Όλα για το μεροκάμματο τυφλοπόντικα...

      Διαγραφή
  35. Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! Ιδιαίτερους χαιρετισμούς, επιτρέψτε μου να μεταφέρω, στους συναγωνιστές μας, που τα γραφόμενά τους, τα νέα τους για πληρωμές, μπορούν να χαρακτηρισθούν ως Αγιοβασιλιάτικα δώρα, μια που η οικονομική μας κατάσταση μας έχει καταντήσει σχοινοβάτες. Τους Ευχαριστώ προσωπικά και τους περιμένω στο BLOG και του χρόνου, έγκυρους, ενημερωμένους και με αντοχή στους διάφορους «ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ», γιατί είμαι από επαρχία, χωρίς άλλη δυνατότητα ενημέρωσης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Την τελευταία φορά που έγραψα ,παρεμβαίνοντας,στις ''πληροφορίες''-βρισίδια,ομολογουμένως πολύ αργά και δύσκολα γιατί είμαι 61 ετών και υπό σύνταξη,έγραψα,όπως πάντα,επωνύμως και ανέφερα μάλιστα και τον κωδικό ΕΔΡΕΘ μου κυρ Χρήστο. Από σεβασμό προς αυτούς που υποχρεώνω να διαβάσουν τα όσα γράφω χρησιμοποιώ το λεξικό της GOOGLE.Όλα αυτά για να μην αποκτήσω ξαφνικά κάποιο πτυχίο καθότι μαραγκός το επάγγελμα. Μετέχω στον δικαστικό αγώνα,προφανώς με τον κ.Κολλύρη και μάλιστα μετά από συζήτηση με τον προσωπικό μου δικηγόρο-κουμπάρο και επιστήθιο φίλο για πολλούς λόγους. Έχω να σας ρωτήσω γιατί κοπτόσαστε; Έχετε κάτι να χάσετε αν παρ'ελπίδα κερδίσουμε κάτι;Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν με βοηθάει το μυαλό μου;Σας παρακαλώ να απαντήσετε όπως και να σταματήσει αυτή η ανούσια και πολύ κουραστική επιθετικότητά σας. Έχει ο κλάδος πολλά προβλήματα και μάλλον έρχονται και άλλα. ΛΥΣΕΙΣ θέλουμε και την μεγαλύτερη δυνατή συσπείρωση.Τέλος εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους ανεξαρτήτως και λύση λύσεις στα προβλήματα του κλάδου και του τόπου. Υ.Γ. Τελικά 3/4 της ώρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον με μπερδεύεις με τον άλλο Χρήστος που υπάρχει στο μπλογκ και βρίζει ασύστολα. Κάποιος σωστά τον χαρακτήρισε τετράποδο!! Οπότε κάνε έναν κόπο, να τον εντωπίσεις και να τον ρωτήσεις στοχευμένα ώστε να μην δημιουργούνται ψευδείς εντυπώσεις. Για να σε βοηθήσω, το τετράποδο Χρήστος (σούπερ υβριστάκος) είναι υποστηρικτής του Παπακυριακού ( ή ο ίδιος ο Παπακυριακού) και έτσι θα τον βρεις να κρέμεται... κάτω από πόστ Παπακυριακού. Δεν νομίζω πως θα βέβαια πως θα πάρεις απάντηση, απλά βρίζοντας σε θα νιώσεις την διαφορά του.

      Διαγραφή
  37. Με υποχρεώνεις μέρες χρονιάρες να ανταπαντήσω.Αναφέρθηκα σε εσάς που μόλις γράψατε , αλλά βέβαια και σε όποιους κατά καιρούς βρίζουν .Δεν διάβασα όμως κάποια απάντηση στα ερωτήματά μου 'η σε κάποια άλλα ερωτήματα όπως ας που μαι πόσοι τελικά σύλλογοι υπάρχουν και πόσοι απ' αυτούς δεν συνυπέγραψαν την τελευταία δήλωση -ανακοίνωση ΠΟΣΠΗΕΦ ΕΠΗΕ και υπολοίπων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καταρχήν χρόνια πολλά σε όλους. Θα ήθελα τα φώτα σας για ένα θέμα. Στο τιμολόγιο του Νοεμβρίου που έστειλα στο ΛΑΓΗΕ, ξέχασα να βάλω ημερομηνία. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Υπάρχει κάποιο τηλ (που να σηκώνουν) για να επικοινωνήσω με ΛΑΓΗΕ, ή καλύτερα κάποιο email; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κε Chris Χρονια πολλα και για την ονομαστικη σου εορτη.
    Ειχα αναλογη περιπτωση με απωλεια του πρωτοτυπου τιμ. και καλυφθηκαν με το αντιγραφο.
    Αρα συμπερασματικα στελνετε συνημμενο το αντιγραφο με mail στο infoape@lagie.gr τους εξηγειτε και ολα θα πανε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimer και για την απάντηση και για τις ευχές. Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  40. Καλημερα! Ξεκουμπιζετε το διεφθαρμενο συστημα,που μετα απο τοσα που μας εκανε,εχει το θρασος τελευταια στιγμη να κανει δωρακια σε φιλους τους-δοσιλογους

    http://www.econews.gr/2014/12/22/fotovoltaika-allages-tarifes-119628/

    Πρεπει να δικαστει και να παει φυλακη το συναφι του ΥΠΕΚΑ..πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου να γινει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΜΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γεια σε ολους ελπιζω πραγματικα ολοι οσοι εχουν κανει εγκληματα να πανε στο μπουντρουμι εχει μαθει καποιος νεωτερα για πληρωμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εντάξει ok.Μη μας πανε μόνο εκτός ευρω και αντίο φωτοβολταικα μετα.Εγω μόνο αυτο φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σας , θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ενημέρωση για τα φ/β πάρκα 20KW που κατασκευάστηκαν το 2010, για το πρόγραμμα επιδότησης έχουμε κάποιο νέο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Συνάδελφοι χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
    Μαζί με την τροπολογία (άρθρο 30) που έχει ήδη αναφερθεί στο blog, στο εν λόγω νομοσχέδιο ψηφίστηκε και άλλη μια (άρθρο 58) την οποία επίσης σας παραθέτω μαζί με τις υποπαραγράφους που αναφέρεται για την διευκολυνσή σας.


    ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΕ ΓΗ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑ

    Άρθρο 30

    Πριν από τον πίνακα Β΄ της υποπερίπτωσης α΄ της πε- ρίπτωσης 1 της υποπαραγράφου ΙΓ1 της παραγράφου ΙΓ του άρθρου πρώτου του ν. 4254/2014 (Α΄ 85) προστίθε- ται νέο εδάφιο ως εξής:
    «Ειδικά, για τους φωτοβολταϊκούς σταθµούς που εµπί- πτουν στις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 20 του ν. 4203/2013, οι τιµές που εφαρµόζονται για την εκτέλε- ση των συµβάσεων πώλησης αναπροσαρµόζονται, από την έναρξη ισχύος του παρόντος, στις τιµές που αντι- στοιχούν στο τέταρτο τρίµηνο του 2012 («Δ Τριµ. 2012») του πίνακα Α΄ της παρούσας υποπερίπτωσης α΄.»

    Άρθρο 58
    Τροποποίηση της περίπτωσης 3 υποπαραγράφου Ι.Γ.1 της παραγράφου ΙΓ του άρθρου 1 του ν. 4254/2014

    Στη διάταξη της περίπτωσης 3 της υποπαραγράφου Ι.Γ.1 της παραγράφου ΙΓ του άρθρου πρώτου του ν. 4254/2014 προστίθεται δεύτερο εδάφιο ως εξής:
    «Το προηγούµενο εδάφιο δεν εφαρµόζεται στους σταθµούς για τους οποίους η τιµή αναφοράς αποζηµίω- σης της παραγόµενης ενέργειας έως την έναρξη ισχύος της παρούσας υποπαραγράφου καθορίστηκε βάσει των διατάξεων της περίπτωσης 2 της υποπαραγράφου Ι.2. της παραγράφου I του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012, και οι οποίοι συνδέθηκαν εντός του Β΄ Τριµήνου του 2013.»

    4254/2014
    Περίπτωση 3 υποπαραγράφου ΙΓ1 παρ ΙΓ άρθρο 1
    3. Οι διατάξεις των υποπεριπτώσεων α΄, β΄ και γ΄ της περίπτωσης 1 δεν εφαρµόζονται σε περιπτώσεις σταθ-
    µών, για τους οποίους η εφαρµογή των εν λόγω διατάξεων οδηγεί σε τιµή, η οποία, περιλαµβανοµένων τυχόν προσαυξήσεων, είναι υψηλότερη της τιµής αποζηµίωσης που εφαρµόζεται για την εκτέλεση των αντίστοιχων συµβάσεων πώλησης και συµψηφισµού τον Ιανουάριο του 2014.

    4093/2012
    Περίπτωση 2 υποπαραγράφου Ι2 παραγράφου 1 άρθρου πρώτου
    2. Η παράγραφος 5α) του άρθρου 27Α του ν. 3734/2009 (Α΄ 8), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 186 του ν. 4001/2011 (Α΄ 179), αντικαθίσταται ως εξής:
    «5.α) Η σύμβαση πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκό σταθμό συνάπτεται για είκοσι έτη, συ− νομολογείται με την τιμή αναφοράς που αναγράφεται στον ανωτέρω πίνακα και αντιστοιχεί στην τιμή που ισχύει κατά την ημερομηνία έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας ή, αν δεν προβλέπεται περίοδος δοκιμα− στικής λειτουργίας, κατά την ημερομηνία της ενεργο− ποίησης της σύνδεσης του φωτοβολταϊκού σταθμού.
    Ο αρμόδιος διαχειριστής υποχρεούται στη θέση του φωτοβολταϊκού σταθμού σε δοκιμαστική λειτουργία ή, εάν δεν προβλέπεται περίοδος δοκιμαστικής λειτουρ− γίας, στην ενεργοποίηση της σύνδεσής του, εντός προ− θεσμίας ενός μήνα από τότε που ο ενδιαφερόμενος θα δηλώσει την ετοιμότητα του σταθμού για έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας ή για ενεργοποίηση της σύνδεσης, εφόσον, κατά την ημερομηνία υποβολής του σχετικού αιτήματος, έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα προβλε− πόμενα στην οικεία σύμβαση σύνδεσης έργα επέκτασης για σύνδεση ή έχει παρέλθει ο συνομολογημένος στην σύμβαση σύνδεσης χρόνος υλοποίησης των εν λόγω έργων.
    Εάν παρέλθει άπρακτο το ανωτέρω διάστημα του ενός μήνα για λόγους οφειλόμενους σε υπαιτιότητα του διαχειριστή, που διαπιστώνεται από τον ίδιο και γνω− στοποιείται εγγράφως προς τον Λειτουργό της Αγοράς ή τον διαχειριστή για τα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά κατά περίπτωση, ως τιμή αναφοράς λαμβάνεται η τιμή που αναγράφεται στον ανωτέρω πίνακα και αντιστοιχεί στην τιμή που ίσχυε κατά την ημερομηνία παρέλευσης της ανωτέρω προθεσμίας του ενός μήνα. Η ανωτέρω έγγραφη γνωστοποίηση παρέχεται μόνον από ειδικώς εντεταλμένα προς τούτο όργανα του αρμόδιου διαχει− ριστή, που ανακοινώνονται στον Λειτουργό της Αγοράς τη ΡΑΕ και την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Επενδυτών για έργα Α.Π.Ε. του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  47. 4001/2011

    Άρθρο 186
    Τροποποίηση του άρθρου 27Α του ν. 3734/2009
    1. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 5 του άρθρου 27Α
    του ν. 3734/2009 (Α΄ 8) αντικαθίσταται ως εξής:
    «5.α) Η Σύμβαση Πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκό σταθμό συνάπτεται για είκοσι έτη, συ− νομολογείται με την τιμή αναφοράς που αναγράφεται στον ανωτέρω πίνακα και αντιστοιχεί στην τιμή που ισχύει κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης εφό− σον ο φάκελος είναι πλήρης, άλλως από την ημερομηνία υποβολής του τελευταίου δικαιολογητικού που καθιστά το φάκελο πλήρη, υπό την προϋπόθεση έναρξης δοκι− μαστικής λειτουργίας ή, εάν δεν προβλέπεται περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας, υπό την προϋπόθεση ενερ− γοποίησης της σύνδεσης του φωτοβολταϊκού σταθμού, εντός δεκαοκτώ μηνών για τους σταθμούς ισχύος έως
    10MW και εντός τριάντα έξι μηνών για τους σταθμούς ισχύος μεγαλύτερης ή ίσης των 10MW από την ημε− ρομηνία υπογραφής της σύμβασης πώλησης από τον αρμόδιο Διαχειριστή.
    Η ανωτέρω προθεσμία των τριάντα έξι μηνών ισχύ− ει και για μεμονωμένους φωτοβολταϊκούς σταθμούς ισχύος μικρότερης των 10MW, σε περίπτωση που για τη σύνδεσή τους τα αναγκαία νέα έργα σύνδεσης απαι− τούν την κατασκευή ενός τουλάχιστον νέου Υποσταθ− μού 150/20kV. Αν οι ανωτέρω προθεσμίες παρέλθουν άπρακτες, ως τιμή αναφοράς λαμβάνεται η τιμή που αντιστοιχεί στο μήνα και έτος έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας ή, αν δεν προβλέπεται περίοδος δοκιμαστι− κής λειτουργίας, της ενεργοποίησης της σύνδεσης του φωτοβολταϊκού σταθμού, με βάση την ισχύ που διαθέτει ο σταθμός κατά την εν λόγω χρονική στιγμή.»

    3734/2009
    27 α
    5. α) Η σύμβαση πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκό σταθμό συνάπτεται για είκοσι (20) έτη, συνομολογείται με την τιμή αναφοράς που αναγρά− φεται στον ανωτέρω πίνακα και αντιστοιχεί στο μήνα και έτος που υπογράφεται η Σύμβαση Αγοραπωλησίας ηλεκτρικής ενέργειας με τον αρμόδιο Διαχειριστή, υπό την προϋπόθεση έναρξης δοκιμαστικής λειτουργίας ή για τις περιπτώσεις που δεν προβλέπεται περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας ενεργοποίησης της σύνδε− σης του φωτοβολταϊκού σταθμού, εντός δεκαοκτώ (18) μηνών για τους σταθμούς ισχύος έως 10 MW και εντός τριάντα έξι (36) μηνών για τους σταθμούς ισχύος από
    10 MW και άνω. Σε αντίθετη περίπτωση, ως τιμή ανα− φοράς θα λαμβάνεται η τιμή που αντιστοιχεί στο μήνα και έτος που πραγματοποιείται η έναρξη δοκιμαστικής λειτουργίας ή για τις περιπτώσεις που δεν προβλέπεται περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας η ενεργοποίησητης σύνδεσης του φωτοβολταϊκού σταθμού, με βάση την ισχύ που διαθέτει ο σταθμός κατά την εν λόγω χρονική στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γεια σας , θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ενημέρωση για τα φ/β πάρκα 20KW που κατασκευάστηκαν το 2010, για το πρόγραμμα επιδότησης έχουμε κάποιο νέο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γνωρίζει καποιος τι γίνετε με τις πληρωμες; Σημερα κανονικά ήταν να ανακοινωθεί η εξωφληση μηνος Ιουλίου σύμφωνα με το afo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκουσα πως προβληματίζονται σε τί νόμισμα θα πληρώσουν...
      Φυσικά και αστειεύομαι...άντε και καλή μας χρόνια!

      Διαγραφή
  50. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γνωρίζει κανείς αν θα πληρωθεί ο μήνας Ιούλιος 2014 γιατί παρότι εγώ είμαι εντάξει φορολογικά μέχρι 18 Ιανουαρίου 2015 δεν πήρα λεπτό και το ποσόν ειναι κάτω απο τρις χιλιάδες.Μήπως τώρα που πάμε για εκλογές 25 του μηνά μας πληρώσουν στο αγελαδοκούρεμα.
    ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ και είμαι μπερδεμένος δεν ξέρω τι είμαι επενδυτής η μακάκας . οι φιλοι μου με λένε μακάκα οι δικοί μου χαζό.Εδωσα 150 χήνες ζωντανές και έφτιαξα 60 kw.Λοιπόν το 2013 απο τα εσοδα της μοναδος ηταν 38,000 χηνες
    και μου πήραν !!!!!!!! έχουμε και λέμε με πραγματικά στοιχεία
    37 της εκατό έκτακτη εισφορά
    20 της εκατό πιστωτικό
    26 της εκατό φορο εισοδήματος μετρητά με την μια χωρίς δόσεις (έκανα την μακακια και έβγαλα βεβαίωση οφειλής)
    14 της εκατό προκαταβολή φόρου
    12 της εκατό τεβε
    5 της εκατό λειτουργικά έξοδα
    ----------------------
    Συν 114 της εκατό της παραγωγής έβαλα και 14 της εκατό από την τσέπη μου.(οικονομικά για διδασκαλία)
    πείτε μου κάποιος τι είμαι ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ η ΜΑΛΑΚΑΣ (και θα΄ρθουν να μου πουν να τους ψηφίσω χαχαχχαχαχα
    καταλαβαίνετε δεν χρειάζεται να σας πω τι θα πάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. και το κούρεμα - ξύρισμα 40 της εκατό για τα επόμενα 25 χρόνια της συμβεβλημένης τιμής που το βάζετε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κύριε filis ο ΛΑΓΗΕ έχει ανακοινώσει πως έχει πληρώσει τιμολόγια μέχρι 42.105 ευρώ για την παραγωγή Ιουλίου.Συνεπώς καθώς το τιμολόγιο σας είναι πολύ μικρότερο,έπρεπε να έχετε πληρωθεί.Δεν χρειάζεται να ρωτάτε κανέναν από το blog σε τέτοια περίπτωση.Είτε το τιμολόγιο έχει χαθεί,είτε το εκδώσατε με λάθος στοιχεία.
    Όσον αφορά τα στοιχεία που παραθέτετε έχετε κάνει ορισμένα λάθη:
    1.Στις 38.000 τζίρο για το 2013 πρώτα θα υπολογίσετε το πιστωτικό 20& δηλαδή -7600
    2.Στις 30.400 θα αφαιρέσετε την έκτακτη εισφορά,δηλαδή -11.248
    3.Η προκαταβολή φόρου εισοδήματος 14% πρέπει να είναι λανθασμένη καθώς οι ατομικές έχουν 55% και οι εταιρείες πολύ περισσότερο.
    Τώρα όσο αφορά το ερώτημα σας,το αν είμαστε επενδυτές ή όχι,νομίζω οι περισσότεροι φωτοβολταικοί το έχουμε απορία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυρ παπακυριακου δεν νομίζω να έκανα λάθος μάλλον μπερδεύεσαι εσύ το πιστωτικό τι είναι; αφαίρεση εισοδήματος η φορολόγηση έγινε όντως μείον το πιστωτικό το 14 δεν είναι λάθος έτσι είναι το μισό του 26 είναι 13
      άρα το 55 τις εκατό του 26 προκαταβολή φόρου ποσό είναι.και ενα δεύτερο λάθος σου η έκτακτη εισφορά φορολογήθηκε κανονικά σαν να τα έβαλα στην τσέπη αν εσύ δεν τα έβαλες και τα αφαίρεσες απο το εισόδημα περίμενε θα σου έρθουν.απλά πράγματα μακάρι να κάνω λάθος. Και το τελευταίο το τμ είναι κανονικότατο και δεν μπορεί να χάθηκε έχω απόδειξη παραλαβής από λαγηε άρα τι συμβαίνει.ΑΛΛΑ θα σου το πω τι συμβαίνει κάποιο καλόπαιδο στο λαγηε έχει άνωθεν εντολή αγανακτήστε τον και ξέρεις γιατί όταν κάναμε την διαμαρτυρία στο ΥΠΕΚΑ για το κούρεμα ήμουν αυτός που είχε το μικρόφωνο και συντόνιζε ΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ.δεν μπορεί για την προηγούμενη πληρωμή να είμαι 11 μήνες απλήρωτος και να πέταξαν κατά λάθος φορολογική ενημερότητα ασφαλιστική ενημερότητα βεβαίωση οφειλής και οταν απειληθήκαν απο την προϊσταμένη της εφορίας μου την βρήκαν στη ανακύκλωση φυσικά ληγμένης ημερομηνίας. ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥκυρ γιαννη λενε ποιος ανακατεύετε με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες ελπίζω τώρα να κατάλαβες γιατί. ΕΛΠΙΖΩ να μην τρελαθώ κάποια στιγμή ΚΑΙ παρω το αεροπλάνο και κατέβω κάτω στο λαγηε και κρεμάσω κανέναν στο παράθυρο ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. καλή χρονιά να έχουμε μόνο και να μας φωτίσει ο θεός είμαστε σχεδόν ολοι τρελαμένοι με τις πουστιές που μας κάνουν τα λαμόγια του κερατά.

      Διαγραφή
    2. Κύριε filis δεν κατάλαβα πως εννοούσες την προκαταβολή (26%+55%=14,3)
      Η έκτακτη εισφορά αποσβέεται με 20% το έτος.Δεν περνάει σαν έξοδο χρήσης για όλο το έτος.Συνεπώς η φορολόγηση είναι για το 80% της έκτακτης.
      Να σου θυμίσω πως έγινε επαναυπολογισμός της έκτακτης στο τζίρο σου ΜΕΙΟΝ το πιστωτικό.Δεν έχεις έκτακτη εισφορά στο αρχικό σου τζίρο.
      Συνεπώς η σωστή αποτίμηση σου είναι ως εξής :
      38.000 τζίρος-- 20% πιστωτικο (7600)=30.400
      [30.400 - 37% έκτακτη εισφορά = 11.248 Στην έκτακτη η απόσβεση σου(20%) είναι 2249,6 οπότε φορολογίσιμη ύλη έχεις :
      30400- 2249,6 έκτακτη = 28150 - 1900 λειτουργικά έξοδα (τα οποία θεωρώ πολύ λίγα) =26.250
      ΓΙΑ ΤΗ χρήση 2013 ο ΟΑΕΕ μπορεί να προστεθεί στα έξοδα συνεπώς αφού έχεις ΟΑΕΕ :
      26250-4560 =21.690
      Από τα 21690 αν είχες δάνειο θα αφαιρούσες τους τόκους.Επίσης θα αφαιρέσεις τις αποσβέσεις παγίων στοιχείων.Καθώς δεν παραθέτεις τέτοια στοιχεία υποθετικά βάζω 11.690.
      Οπότε 21690-11690=10.000 που φορολογείται με 26%=2600+55%προκαταβολή (1430)=
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ 4.030

      Φυσικά άλλο η λογιστική εικόνα και άλλο η τσέπη μας οπότε :
      Έχεις 38.000-7.600=30.400-1.900 έξοδα-4.560 ΟΑΕΕ- 4030 εφορία-11.248 έκτακτη =8662 ΚΑΘΑΡΑ

      Αν θέλεις και μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι,είτε λογιστικό είτε στο θέμα της πληρωμής επικοινώνησε μαζί μου i.papakyriacou@hotmail.com

      Διαγραφή
  54. Καλημερα και καλη χρονια σε όλους ! Λόγω δουλειάς δεν παρατήρησα οτι άλλαξαν τα διορθωτικά τιμολόγια και έτσι δεν έχω στείλει ακομα τπτ . Υπάρχει περίπτωση να μπορω να διορθώσω το λάθος μου ; Και αν ναι γνωρίζει κάποιος τον τροπο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ......Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Ιουλίου 2014
    30.12.2014
    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.08.2014.
    Με την σημερινή εντολή θα εξοφληθούν 365 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 4 τιμολογίων) έως 84.915€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Kostas kazanobas για τους μηνες Απρίλιος -Ιούνιος έχω στείλει μονο τα αρχικα τιμολογια με την μειωμενη τιμή και χθες πληροφορίθηκα οτι έπρεπε να στείλουμε και συμπληρωματικα.Γνωριζει κάποιος αν μπορώ να τα στείλω με σημερινή ημερομηνια για να μην χάσω τα χρήματα ; και αν ναι πρέπει στο τιμολογιο να γράψω κάτι περιταιρω ? Οποίος συνάδελφός γνωριζει κάτι ασ μου στείλει παρακαλω ειτε εδώ ειτε στι savvatiskostas@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kostas savvatis για άμεση πληροφόρηση του θέματος σου να μεταβεις ο ιδιος στο λαγηε

      Διαγραφή
  57. Καλή χρόνια να έχουμε με υγεία
    ηλιοφάνεια και να μας εξοφλούν
    χωρίς υπερημερίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. πρωτοχρονια εχουμε , οχι πρωταπριλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Να σας πω κάτι ευχάριστο που έμαθα πριν από λίγο.Έγινε εξόφληση πολύ μεγάλου πάρκου(πολύ περισσότερο από 84495) που σημαίνει πως έκλεισε ή κλείνει άμεσα ο ΙΟΥΛΙΟΣ.
    Χωρίς να έχω κάποια άμεση πληροφόρηση,έχω την εκτίμηση πως ο Αύγουστος θα ξεκινήσει λίγο πριν ή λίγο μετά τις 10 Ιανουαρίου.
    Καλό χρονιά σε όλους σας,με υγεία,ευτυχία!Οτι άλλο επιθυμείτε για εσάς και την οικογένεια σας να πραγματοποιηθεί το νέο έτος.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλή μας χρονια με υγεια και σε όλους το 2015 να ειναι φωτεινό-λαμπερό-τυχερό-ηλιουστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ολους εκτος απο οσους αδικα επραξαν σε βαρος μας τους ρουφιανους και τα παπαγαλακια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλή χρονιά σε όλους και καλό κουράγιο, ας ελπίσουμε για καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΛΗ και ευλογημένη χρονιά να έχουμε όλοι συνάδελφοι και οι αχτίδες του ήλιου να μην μας αδικούν όπως έπραξαν κάποιοι καρεκλάτοι εις βάρος μας. ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΚΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ΄ΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γεια σας , θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ενημέρωση για τα φ/β πάρκα 20KW που κατασκευάστηκαν το 2010, για το πρόγραμμα επιδότησης (αναπτυξιακός) έχουμε κάποιο νέο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλημέρα συνάδελφοι με υγεία σε όλους.Το 15 να μας βρει ενωμένους για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε τις περιουσίες μας.Πραγματικά είμαι πολύ προβληματισμένος για το πως πρέπει να συμπεριφερφούμε σαν κλάδος ενόψει των εκλογών.Τα μεγάλα προεκλογικά λόγια δεν διασφαλίζουν το μέλλον μας.Πόσες φορές τα ψέματά τους,τα μέτρα τους,οι μονομερείς τους αποφάσεις μας εξέθεσαν πληγώνοντας την αξιοπρέπειά μας.Τώρα είναι η ώρα μας.Οι σύλλογοι μας πρέπει να διαισθανθούν που το πάνε, να μας ενημερώσουν,να μην γίνουμε από ομάδα εξαθλιωμένων παραγωγών ομάδα κοψοχέρηδων.Μετά θα είναι αργά.
    Συνάδελφοι είχα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας της ανησυχίες μου.Εύχομαι προσωπική και οικογενειακή ευτυχία σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλή χρονιά βρε παιδιά
    με υγεία πάνω από όλα για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Προς ΑΓΑΠΙΔΗ και SAVVATIS o 4254/2014 προβλέπει : Σε περίπτωση κατά την οποία σταθμοί που πληρούν τις προϋποθέσεις κατάταξης στην κατηγορία ΧΕ (χωρίς χρήση ενίσχυσης) δεν υποβάλλουν τη δήλωση της παρούσας περίπτωσης εντός της ανωτέρω δίμηνης προθεσμίας,(ως την 2/9/2014) η κατάταξή τους στην κατηγορία ΧΕ (χωρίς χρήση ενίσχυσης) γίνεται από την πρώτη ημερολογιακή ημέρα του επόμενου της υποβολής της δήλωσης μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργο δεν καταλαβα τι εννοεις ακριβως για ποιο θεμα μιλας?????

      Διαγραφή
  68. Γιώργο έχω καταθέσει τις δηλώσεις στο συστημα αλλά δεν έχω στειλει τα διορθωτικα τιμολογια Απριλίου ,Μαιου,Ιουνίου ..Τους έχω πάρει 100 φορές αλλά καμια ανταπόκριση . Να τα στείλω και τα 3τιμολογια με σημερινή ημερομηνία ; Η πληρωμή του Ιουλίου μου έγινε κανονικά .το μονο.θεμα που έχω είναι τα διορθωτικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Να τα στείλεις με ημερομηνία μέσα στο 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κανένα σχόλιο για την ομιλία του πρωθυπουργού και τις νέες τιμές που θέλει στα Φ/β για τα επόμενα δέκα χρονια για να επέλθει ξανά η εμπιστοσύνη στον κλάδο ;;;;;
    http://www.afo.gr/2015/index.php/agrotika-2015/364-samaras-03012015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εγγυημένες τιμές για 10 χρόνια??? Γιατί τί είχαμε πάντα.? Μεταβλητές??? Επίσης τι εννοεί? Μικρότερες εγγυημένες??? και γιατί για 10 χρόνια??20 +7 έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενοουσε σιγουρες τιμες με ακομα ενα κατεβασμα και σταθερες περιπου για 10 χρονια που κραταν τα δανεια και μετα ενα κουρεματακι ακομα.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη κανει δηλωσεις για το τι εχει σκοπο να κανει στα 10 χρονια.. Δηλαδη εχει τοση επαρση που πιστευει οτι θα κυβερναει για τα επομενα 10 και βαλε χρονια!!! Πως την ειδε..? Θα παρει την απαντηση του πολυ συντομα. Οπως μετρουσαμε τις μερες για το New Deal εμεις ετσι θα μετραει και τις δικες του πλεον!!

      Διαγραφή
  72. Τουλάχιστον ξέρουμε τι μας ετοιμάζουν εάν ξανά βγουν κυβέρνηση !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Συναδελφε mihalis δεν χρειαζεται κανενα σχολιο διοτι σε ολους μας ειναι γνωστοι ( φυσικος και ηθικοι αυτουργοι)
    ολοι αυτοι που εγκληματισαν σε βαρος μας. Τωρα ειναι δικη μας ωρα. Βαρατε αλυπητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Νομίζω ότι ο Σαμαράς ανακοίνωσε το new deal Νο2 και επίσημα, σε περίπτωση που ξανακυβερνήσει βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ο Πινοκιο αρχισε παλι τα Ζαπεια....!!!!!!!!!!!!! ΘΑ ΞΕΡΑΣΩ!!!!!!!!!!!!! Ετοιμο ηταν το New Deal 2 αλλα δεν προλαβανε.. ελπιζω να μη του δωσουμε το χρονο!! Θα επρεπε να ντρεπεται και μονο να προφερει τη λεξη Φωτοβολταικα εεεεε οχι και να κανει και δηλωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Mα τι λέτε ;; Κούρεμα η κυβέρνηση ; Αυτή η κυβέρνηση ; Είσαστε καχύποπτοι και κακοί. Λες και ξανάκανε κάτι τέτοιο για να το ξανακάνει πάλι τώρα. Σιγουριά με αντώνη σαμαρά κι όχι με τους άλλους του κουμμουνιστές που θα μας πάρουν και σπίτια και πάρκα. Για πόσο τραγιά μας περνάει τελικά ο πιτσαδόρος κι ο κολλητός του ο μάκης ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εμενε τουλαχιστον στην πιτσαρια που εσκιζε γιατι εμας σιγουρα μας ξεσκισε!!

      Διαγραφή
  77. Στο afo.gr αναφερουν πως υπηρξε συντακτικο λαθος στο κειμενο ομιλιας του...''υπηρχε προβλημα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δεν ξέρω αν όντως υπήρχε συντακτικό λάθος,αλλά ένας πρωθυπουργός οφείλει να διαβάζει το κείμενο της ομιλίας του προτού το εκφωνήσει.
    Η διαφορά του "Και θα πρέπει άμεσα να επαναφέρουμε "
    και αυτό που θεωρώ εγώ οτι έπρεπε να λεχθεί : και έπρεπε να επαναφέρουμε" είναι τεράστια.
    Να μην σχολιάσω το "10 χρόνια!" (το οποίο μου θυμίζει ατάκες του κυρίου Παπαγεωργίου)
    Σε κάθε περίπτωση το γραφείο τύπου της Ν.Δ. οφείλει να το αποσαφηνίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αυτα περι συντακτικου λαθους ειναι παπαριες.
    Ειπε:

    «όπως όμως γνωρίζετε, υπήρξε πρόβλημα με τα φωτοβολταϊκά. Και θα πρέπει άμεσα να επαναφέρουμε την εμπιστοσύνη στα φωτοβολταϊκά. Και να βρούμε νέες τιμές αλλά τουλάχιστον σίγουρα σταθερές τιμές για τα επόμενα 10 χρόνια»

    Νεες τιμες οι οποιες θα ειναι σιγουρα σταθερες και επειδη μονο προς τα κατω θα ειναι σταθερες για 10 χρονια οποιος καταλαβε καταλαβε. Δεν ειπε οτι θα βρεθουν τροποι να ειναι σταθερες οι τιμες αλλα μιλησε οτι θα γινει μεσω νεων τιμων!!
    Φυσικα εβαλε οριο τα 10 χρονια για να παιρνουν οι τραπεζες τα δανεια και μετα το κουρεμα της αρκουδας!!
    Ψηφιστε τον ξανα το λεβεντο......α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Διαβασατε στο energy pap..pap ? (παπαγαλακι παπαγεωργιου) Ο Γκαρης (τσιρακι του Ζερβου) συναντηθηκε με τον Χαρδουβελη για να παρουσιασει το προβλημα δηλ. τις οφειλες του Δημοσιου προς την ΔΕΗ.
    Εχετε λυση ρουφιανοι ...πιστωτικο στους φωτοβολταικους.
    Θυμομαστε το συνθημα: πρασινη ενεργεια αυτος ,πρασινα αλογα εσεις.Εμεις υλοποιησαμε το συνθημα για πρασινη ενεργεια και εσεις κοντευετε να υλοποιησετε το δικο σας.
    ΒΑΡΑΤΕ ΑΛΥΠΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. καλημέρα και Καλη Χρονια σε ολους! οι ανθρωποι εκτος από ασχετοι είναι και επικίνδυνοι για την Ελλαδα! προβλεπω με αυτά που βλεπω μεγαλη ηττα στις εκλογες,πολυ μεγαλη ηττα,παρολο που μεχρι τελευταια στιγμη θα κανουν το ασπρο-μαυρο (τελευταια δημοσκοπηση δοσιλογων παπαγαλων 30 Συριζα-27 Νδ).πανω από 20% δεν παιρνουν που να χτυπιουνται κατω..επισης πιστευω ότι η Χρυση Αυγη θα είναι ανετα τριτο κομμα με μεγαλο ποσοστο..δεν ντρεπετε αυτό το τομαρι μετα από αυτά που μας εκαναν να βγαινει και να μιλαει?
    επισης δειτε εδώ ποιοι είναι οι προδοτες του Εθνους

    http://www.makeleio.gr/?p=185350

    επισης δειτε σημερινο δημοσίευμα προπαγάνδας κατά των περιουσιων μας επειδή ετσι γουσταρουν να μην πληρωνουν,αλλα ρυθμισεις για τους κολλητούς κανουν, παρολο που χρεωνουν τον λογαριασμο ΑΠΕ..

    http://www.energypress.gr/news/Pollh-katanohsh-alla-katholoy-reysto-sta-tameia-toy-LAGHE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ....όπως όμως γνωρίζετε, υπήρξε πρόβλημα με τα φωτοβολταϊκά. Και θα έπρεπε άμεσα να επαναφέρουμε την εμπιστοσύνη στα φωτοβολταϊκά. Και να βρούμε νέες τιμές αλλά τουλάχιστον σίγουρα σταθερές τιμές για τα επόμενα 10 χρόνια. Αυτό ήθελε να πει και είπε άλλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή χρονιά,
    θα παρακαλούσα για την ευκολία όλων μας να χρησιμοποιείτε το blog μόνο για θέματα πληρωμών, πιστεύω ότι υπάρχουν και άλλοι χώροι όπου ο καθένας μπορεί να αναφέρει τις σκέψεις του ή τους προβληματισμούς του.
    Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια νεότερη πληροφορία για τις πληρωμές.
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. καλη χρονια
    πιο είναι το mail που στέλνουμε την φορολογική ενημερότητα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Εδώ,, Kostas Kriti5 Ιανουαρίου 2015 - 10:39 π.μ.,, διαβάστε φίλοι μου το απαύγασμα της μονοφαγίας !!!!! εμείς το λέμε ¨ταμαχι¨, κοινώς αχαριστία , , θα τα πούμε το πρωί στις 26/1 , , ,εκτός αν πιστεύεις πως τρώμε κουτόχορτο , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασυναρτησίες για άλλη μια φορά. Την αχαριστία που την είδες ακριβώς;
      Στο ότι αφου κουρέψαν τις τιμές ΜΑΣ, μας έφαγαν και τα λεφτά των πιστωτικών, μας ξαναέφτασαν σε 6 μήνες καθυστέρηση ; Όλος ο σπεφ απαντά τώρα και ως βούλτεψη ή μόνο εσύ ;

      Διαγραφή
  86. Καλησπέρα και καλή χρονιά! Μήπως υπάρχει κάποιο κείμενο που μπορούμε να στείλουμε στα κόμματα ωστε να ξέρουμε τις προθέσεις τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλησπέρα,καλή χρονιά με υγειά και κερδοφορία!

    Το πρόγραμμα πριν την εκλογή τους η την μετέπειτα ατζέντα τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Που ειδα την αχαριστια !!!!!!!!!!!!!!! Влади́мир Ильи́ч Улья́нов5 Ιανουαρίου 2015 - 7:15 μ.μ.,, (ειναι το αλλο προσωπο !!!),, μηπως στο ρυθμο αποσβεσης της επενδυσης σου !!!!!!!!! λεμε τωρα !!!! Αρε, επρεπε να επενδυες αλλου πχ πρωτογενη τομεα,, τουρισμο,, μεταποιηση κλπ τοτε θα τα΄λεγαμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Χαχα σφιξαν οι κωλοι μετα την ομιλια Σαμαρα στη Λαρισα και ξυπνησε ο ΣΠΕΦ. Τελικα μηπως ο Σαμαρας εννοουσε νεες τιμες μονο για τους παλιους που τη γλιτωσαν στο New Deal...
    Σου λεει ο Σπεφ αλλο κοψιμο σε αυτους δε κανει που ειναι οριακα και θα κοκινησουν τα δανεια σε περιπτωση κι αλλου κουρεματος οποτε για ποιον κτυπαει η καμπανα..????
    Να βγει ο Σαμαρας να διευκρινησει τι εννοουσε για να ξερω αν θα τον ψηφισω αμα ειναι να εχω σταθερη τιμη με κουρεματακι και των παλιων. Μια μου και μια σου.

    http://energypress.gr/news/fwtoboltaika/SPEF-pros-Samara:-Alloi-peiramatismoi-kai-parexhghseis-pros-toys-paragwgoys-den-hwroyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπεφ: Όπως γνωρίζετε ο κλάδος των Φ/Β –όχι από ευθύνη του- έχει υποστεί τα πάνδεινα τα τελευταία χρόνια
      -Ναι ο κλαδος εκτος απο εσας!!-

      Σπεφ:Το μόνο που χρειάζεται από τον πλεονασματικό σε λίγους μήνες –με τις αιματηρές θυσίες των παραγωγών
      - Αιματηρες απο εμας οχι απο εσας!!-

      Διαγραφή
    2. Το IRR των νέων είναι γύρω στο 13% και των παλιών στο 10%. Άσε που στους παλιούς χρωστάει και τα λεφτά από την υπερβολική εισφορά 25% που ήτην πόλύ πάνω από το επίπεδο κουρέματος που τους αναλογούσε. Οπότε οι νέοι ας ετοιμάζονται να κατέβουν σε IRR 10%, με άλλα λόγια πάλι τους νέους θα αφορά το κούρεμα αν υπάρξει, αφού το κριτήριο της σύγκλισης των αποδόσεων και πάλι θα ισχύσει. Άσε που εγώ προτείνω όλοι όσοι ειναι του 2013, δηλαδή πάνω απο το στόχο των 1500 MW να τους γυρίσουν σε ΟΤΣ να τελειώνουμε. Elias εσύ και οι όμοιοιι σου μπορούν να λέτε ότι θέλετε. Θα τη φάτε και πάλι, οπότε σου συνιστώ να το βουλώσεις. Εκτός και αν δεν πήρες το μάθημα από την προηγούμενη φορά, πως οι αριθμοί νικούν τα βελάσματα... Χαχά και γω λοιπόν.

      Διαγραφή
    3. Τοτε γιατι ασχολεισται και απαντατε αφου ειστε τοσο σιγουροι...?

      Διαγραφή
    4. Επισης για το να το βουλωσεις που λες να σε ενημερωσω οτι χρησιμοποιειται ευρεως στην Ελλαδα απο παιδακια και γκομενιτσες.. εσυ τι απο τα δυο εισαι?

      Διαγραφή
  90. Φιλε Elias5 Ιανουαρίου 2015 - 9:47 μ.μ.,, μιλαμε περιπου δυο χρονια και μυαλο δεν εβαλες !!! ακουσα απο πρωτοκλασατο στελεχος ( Δριτσας), στην ερωτηση ¨που θα βρειτε τα λεφτα¨,, κατι για καποια 350 εκατ Ευρω το χρονο που χορηγουνται λεει !!! ως επιδοτηση,, λεει !!!! προς ΑΠΕ,, για παρε τηλ στους συνδαιτημονες σου και ρωτα τους,, τι εννοουσε το παληκαρι !!!!!!!!!!!γιατι αλλιως,, θα εχει πολυ γελιο, , , να δω τα λεφτα σου στο προγραμμα της Θεσσαλονικης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω απλα ειπα οτι εαν ο Σαμαρας εννοουσε τους παλιους με το νεες τιμες θα τον ψηφισω αν και δεν ειχα σκοπο.
      Τωρα ξαφνικα εσας τι σας επιασε δε μπορω να καταλαβω?? Απο τη μια το παιζεται ανετοι οτι δε σας πειραζουν τις τιμες και οτι παλι οι ιδιοι θα τη φαμε αλλα αμεσως τσιμπατε μολις καποιος μιλησει για παλιους.
      Εγω ξερω οταν ειμαι σιγουρος για κατι ειμαι ανετος και δεν ασχολουμαι..

      Διαγραφή
    2. Για το καλό σου Elias απόλαυσε το 13% IRR σου και μην ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη. Εγώ μια φορά στο εξήγησα. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Οι αριθμοί θα είναι πάντα εδώ., ποτέ μην το ξεχνάς αυτό!!

      Διαγραφή
    3. Ενταξει αφου ενδιαφερεσαι για το καλο μου παω πασο!! Ενας εσυ και ενας ο Ασημακης που ενδιαφερεται για ολους και τωρα τελευταια και ο Σπεφ για ολο τον κλαδο.
      Αυτα για σημερα εχω πιο χρησιμα πραγματα να κανω απο το να σας απανταω.

      Διαγραφή
  91. Τομαρια ανοιξατε πολεμο..αλλα θα νικησει το δικαιο.εδω θα'μαστε και θα δουμε τι θα λετε και τι θα κανετε,οταν τα κολληταρια σας θα πανε σπιτι τους 26/1/2015..ΟΤΣ του 2013 αυτο θελετε ε; Κουνια που σας κουναγε θα κλαψετε πικρα..εγω ειμαι του 2011,αλλα ειναι γελοια οσα λετε και οσα κανετε..συγνωμη συναδελφοι για το off topic,δεν ξαναγραφω κατι εδω στις πληρωμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεγαλύτερο μέρος των αγωγών που ´εχουν κατατεθεί μαζικά στα δικαστήρια κατά του κράτους αφορούν ακριβώς την υπέρβαση του στόχου. Ζητούν μάλιστα την αποζημίωση των φβ πάνω από το στόχο με ΟΤΣ και όχι ταρίφα, ώστε να μην τραβούν ΕΤΜΕΑΡ. Επιδότηση για εργα πάνω από το στόχο δεν νοείται τομάρι-ταμαχι μου...

      Διαγραφή
  92. Ρε συ Kostas Kriti5 Ιανουαρίου 2015 - 10:49 μ.μ.,, προσεχε πως μιλας !!!!!!!!!!!!!!!!!,τομαρια !!!!!!!!! ε!! δεν μιλας με αδαη νεουδια που χλαπακιαζουν οτι ανοησια λες !!!!!!!! σταματα εδω τις ανοησιες, ολοι ¨γνωριζομαστε¨ και εντος και εκτος Κρητης,, μη παιζεις με την τυχη των λεξεων σου!!!!!!! ολοι εχουμε βιο και πολιτεια, οπως και συ ¨Kostas Kriti5¨,, αν γινομαι αντιληπτος !!!! αν οχι ,, συνεχισε να γραφεις χαζομαρες και θα δουμε !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Το ξαναανεβαζω ,, μπας και παρω απαντηση !!!!!,, σιγα μη παρω :) ¨Φιλε Elias5 Ιανουαρίου 2015 - 9:47 μ.μ.,, μιλαμε περιπου δυο χρονια και μυαλο δεν εβαλες !!! ακουσα απο πρωτοκλασατο στελεχος ( Δριτσας), στην ερωτηση ¨που θα βρειτε τα λεφτα¨,, κατι για καποια 350 εκατ Ευρω το χρονο που χορηγουνται λεει !!! ως επιδοτηση,, λεει !!!! προς ΑΠΕ,, για παρε τηλ στους συνδαιτημονες σου και ρωτα τους,, τι εννοουσε το παληκαρι !!!!!!!!!!!γιατι αλλιως,, θα εχει πολυ γελιο, , , να δω τα λεφτα σου στο προγραμμα της Θεσσαλονικης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παρεις απαντηση 25-1-2015. Ειναι κοντα δε πιστευω να βιαζεσαι..!!

      Διαγραφή
  94. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Διαβασα παραπάνω το εξής σχόλιο:
    << για τους μηνες Απρίλιος -Ιούνιος έχω στείλει μονο τα αρχικα τιμολογια με την μειωμενη τιμή και χθες πληροφορίθηκα οτι έπρεπε να στείλουμε και συμπληρωματικα.Γνωριζει κάποιος αν μπορώ να τα στείλω με σημερινή ημερομηνια για να μην χάσω τα χρήματα ;
    Αυτό αφορά όλους μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς και θα τα πληρωθείς με τον μήνα που στα τιμολόγια θα εχει την ίδια ημερομηνία. Δηλαδή αν τα κόψεις τώρα με ημερομηνία 31/12/14 θα τα πληρωθείς με την εξόφληση της παραγωγής Δεκεμβρίου.

      Διαγραφή
  95. Χρήστο επειδή έχω χάσει την μπάλα εγώ είχα αρχική τιμή 0,33 και με την μειωση πηγε 0,208 το τελευταιο όμως ενημερωτικό ήρθε με 0,28.Τι πρέπει να κάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον έκανες υπεύθυνη δήλωση ΧΕ/ΜΕ εμπρόθεσμα, δηλαδή έως 7/9/14, δικαιούσαι βάσει του ν. 4254 να τιμολογησεις την διαφορά τιμής (0,28 - 0,208) από τον Απρίλιο του 2014 και μετά.
      Αν είσαι εκπρόθεσμος στη δηλωση ΧΕ/ΜΕ, τότε μπορείς να τιμολογησεις τη διαφορά από τον μήνα της δήλωσης και μετά.
      Για όλα αυτά δεν χρειάζεται να αυτισχεδιάσεις, αφού ο Λαγηε στη μερίδα σου έχει αναρτήσει τα σχετικά συμπληρωματικά ενημερωτικά.

      Διαγραφή
  96. Χρήστο αυτό πως το βλέπω στην μεριδα μου δλδ έρχεται σαν ενημερωτικό οπως του κάθε μήνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ωπα το βρήκα, εκανα υποβολη 09.10.2014 τι πρέπει να κάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Τιμολόγησε τα πρόσθετα ενημερωτικά σε όσους μήνες τα εχει συμπεριλάβει ο Λαγηε. Έλεγξε δηλαδή στη μερίδα σου ξανά τους μήνες από Απρίλιο και μετά για να είσαι σίγουρος οτι θα τα βρεις όλα όλα ´εχουν εκδοθεί και υπαρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόσθετο ενημερωτικό ούτε καν μετά τον Οκτώβρη που έγινε η δήλωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή έκανες την δήλωση ΧΕ/ΜΕ εκπρόθεσμα (Οκτωβριο οπως έγραψες) δεν εχεις αναδρομικά να λάβεις. Οι τιμές ΧΕ για σένα ισχύουν από την δήλωση και μετά σύμφωνα με το νόμο 4254. Οπότε μετά την δήλωση λαμβάνεις ενημερωτικά με την νέα τιμή ΧΕ.

      Διαγραφή
  100. Καλημερα και Χροναι πολλά,
    Γνωρίζει κανείς την διαδιακασία ώστε το ΦΠΑ να πληρώνεται όταν θα εξοφλείται το αντίστοιχο τιμολόγιο του ΛΑΓΗΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Για να καταλαβετε φιλοι μου, την απολυτη ενδεια των επιχειρηματων τους, και συνγχρονως , τον κινδυνο που ελλοχευει για ολους μας, τους ρωτησα
    ¨Φιλε Elias5 Ιανουαρίου 2015 - 9:47 μ.μ.,, μιλαμε περιπου δυο χρονια και μυαλο δεν εβαλες !!! ακουσα απο πρωτοκλασατο στελεχος ( Δριτσας), στην ερωτηση ¨που θα βρειτε τα λεφτα¨,, κατι για καποια 350 εκατ Ευρω το χρονο που χορηγουνται λεει !!! ως επιδοτηση,, λεει !!!! προς ΑΠΕ,, για παρε τηλ στους συνδαιτημονες σου και ρωτα τους,, τι εννοουσε το παληκαρι !!!!!!!!!!!γιατι αλλιως,, θα εχει πολυ γελιο, , , να δω τα λεφτα σου στο προγραμμα της Θεσσαλονικης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!¨
    και μου απαντησαν,,
    ¨Θα παρεις απαντηση 25-1-2015. Ειναι κοντα δε πιστευω να βιαζεσαι..!!¨
    Οι εντυπωσεις, δικες σας !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Επειδή δεν αντέχω να διαβάζω άλλο εδώ την διαμάχη παλιών και νέων σταματήστε τον τσαμπουκα εκατέρωθεν! Ολοι καταλαβαίνουμε τι γίνετε. Πολλοί παλιοί (και προσωπικοί μου φίλοι-τα ξέρω από πρώτο χέρι) που έκαναν το πάρκο τους την περιοδο 2008 τα έχουν κάνει ήδη απόσβεση. Έχουν περάσει ήδη 7 χρόνια σχεδόν και είναι λογικό ότι οταν τα ξεκίνησαν δεν πήγαιναν να κάνουν απόσβεση σε μεγαλύτερο χρόνο. Ηδη από πέρισι τα αποσβέσαν και αν ο Αίας που βγαίνει να μίλήσει μόνο όταν έχει να πει κατι εναντιον των νέων έχει ηδη κανει το παρκο του αποσβεση τοτε να μην προβοκαρει αλλο!
    Οι νέοι απο την αλλη μερια τα καναν τζάμπα και θελανε αποσβεση σε 3 χρονια! Το υπουργείο απο την αλλη επεβαλε σε μερικους απο αυτους πολυ μεγαλες μειώσεις και σε αλλους ψιχουλα. Σιγουρα παντως το να μην κανεις μειωση σε καποιον που εχει κανει ηδη αποσβεση ειναι τρελο!
    Ας ανοιξει επιτελους μια αλλη σελιδα με τιτλο ξεκατινιασμα και ας γραφουν οσοι θελουν εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Χωρίς διάθεση για πολιτική αντιπαράθεση και επειδή έτυχε να ακούσω και εγω τον Δρίτσα και τα 250 η 350 εκατομμύρια επιδότησης απο την ΔΕΗ προς ΑΠΕ για κόστος που πληρώνει η ΔΕΗ χωρις παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας , δηλαδή δεν αφορά τα φωτοβολταικα μιας και δεν πληρωνομαστε για αεργη ενέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. και για να μην παρεξηγηθω εγω το εκανα τελος του 2011 οποτε μαλλον δεν ειμαι ουτε παλιος ουτε νεος. ειναι η πρωτη φορα που αναγκαζομαι να γραψω εδω για αλλο θεμα εκτος απο ενημερωση πληρωμης και δεν θα το ξανακανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Χρόνια πολλά σε όλους! Συνάδελφους και συμπάσχοντες ή όχι. Για όλους εκτός κάποιους ΑΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ κλπ πρέπει να πω πως μάλλον σε σωστό δρόμο βρισκόμαστε , γι'αυτό και η τόσο μεγάλη επιθετικότιτα αν όχι και ανησυχία από τους προαναφερόμενους που γενικώς θορυβούνται από την συσπείρωση γύρω από τους συλλόγους που επιθυμούμε να μας εκπροσωπούν. Αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα, μάλλον κακώς ,δεν έχω γραφτεί σε κάποιον. Άποψη, βέβαια, δική μου είναι αλλά πιστεύω ότι όποιος υπογράφει κάτι πρέπει και να το τιμά. Γιατί ο πατέρας μου έλεγε'' παιδί μου την υπογραφή σου και το που-΄- σου να προσέχεις που το βάζεις ''.Είναι πολύ γνωστή ατάκα αλά όπως φαίνεται κάποιοι δεν μεγάλωσαν με αυτά τα ντόπια χαρακτηριστικά. Για αυτούς με τα 13 &10% IRROOPP και σούξου μούξου μανταλάκια, τους προκαλώ να με αποζημιώσουν να μου αποδεσμεύσου το κτίριο (προσημειωμένο) να πληρώνουν την τράπεζα να μου δώσουν και ένα μικρό ενοίκιο για την στέγη μου και δεν θα τους ξανά ενοχλήσω , αν όχι κύριοι παρακαλώ θερμά να μην μας προκαλείται .Στο παρελθόν έχω ρωτήσει τι συμφέροντα έχετε εσείς από την δική μας μιζέρια;Σιγά μη σκοτώνεστε να απαντήσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Α ρε Χρήστος6 Ιανουαρίου 2015 - 2:17 μ.μ. :) :) :) ,, καλα για τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΑΚΗΣ6 Ιανουαρίου 2015 - 2:37 μ.μ.,, δε λεω , πηγε για μαλι και βγηκε κουρεμενος !!! εκτος αν μας αποδειξει πως καποιος τον εκβιασε να επενδυση στα Φ/Β !!!!!!!
    Θα ξανα- ματα - πω μονο τουτο,,, 9/2008 συνδεση ,, εσοδα 2008: 25.000 ευρω,,, εσοδα 2009: 87.000,,, εσοδα 2010-11-12-13-14: 435.000 ευρω,,,, συνολο : 547.000 ευρω,,, αφαιρεστε τωρα φιλοι μου το 25% τσαμπουκα του Ασημακη,, συν το πιστωτικο !!!δηλ 55.000 ευρω,, τουτεστιν 547.000 - 55.000= 492.000!!!! κοστος επενδυσης 740.000 ευρω (ακους Χρηστο !!!!),,, υπολοιπο 248.000 ευρω!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΡΕ ΧΡΗΣΤΟ Ο Ο Ο Ο Ο !!!!!
    Να αυτο φιλοι μου λεγεται αγνωσια και λαικισμος !!!! κοινως ,, παραμυθια της χαλιμας κλπ κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη εαν σε πιασαν το κωλο εσενα τοτε πρεπει να πληρωσουμε εμεις!!! Επειδη απο παλια ηθελα να κανω παρκο τοτε καποιοι με γραφεια σαν εργοστασια και υπαλληλους διναν τετοιες τιμες. Αν ειχες ψαξει λιγο παραπανω σε μικροτερους κατασκευαστες με λιγοτερα λειτουργικα εξοδα θα σου διναν 600.000 με 650.000 το πολυ... Δεν ηξερες δεν ρωταγες!! Μια και ομως δεν εχεις υπομονη να περιμενεις την 25-1-2015 οπως εκανες και με το παρκο σου την απαντηση σου τη δινει λιγο πιο πανω ο mihalis phot6 Ιανουαρίου 2015 - 2:18 μ.μ.

      Διαγραφή
    2. Βρε Αια! Βρε Αια! Αν δηλ δεν σου ειχαν κοψει τα 55000 που λες τωρα θα ησουν στα 547000-740000=- 193000 και θα ηθελες αλλα 2 χρονια+ για αποσβεση δηλ περι τον Μαρτιο του 2017 ας πουμε. Συνδεση Σεπτεμβριο του 2008, δηλ 8,5 χρόνια. Επειδη οπως λες τα νουμερα ειναι νουμερα εσυ ξεκινησες τοτε, εβαλες 740000 (ιδια? δανειο οποτε και τοκοι που προστιθ στο κοστος επενδυσης?) για να τα παρεις πισω σε 8,5 χρονια? Δεν ειναι δυνατον να εισαι τοσο κοροιδο? Γιαυτο λεω οτι μας δουλευετε μερικοι εδω μεσα. Τα ΦΒ απο την πρωτη στιγμη εγιναν μοδα σιγουρα οχι για το οτι σου δινουν αποσβεση σε 8,5 χρονια! Εισαι για γελια και για κλαματα!!!

      Διαγραφή
  107. Και μη μου ξαναπει κανενας Κιτρινοροζοπρασινοκοκκινος για αναπτυξιακους και παπαριες !!!!!!!! γιατι καποιοι Ελληνες, δεν θελησαν ποτε να μπουν σε τετοια κουλαντρισματα λεμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Όσοι ασχολούνται με την απόσβεση και όχι με την οικονομική απόδοση project IRR σημαίνει πως επένδυσαν ίσα για πάρουν τα λεφτά τους πίσω?? αλλού οι τρίχες κύριοι. Ο δείκτης οηκονομικής απόδοσης που αφορά σωρευτικά την 20ετία λέγεται project irr και είναι ο μόνος μπούσουλας. Ευτυχώς μέσα στο χάος τελικά το σύστημα λειτούργησε βάσει αυτού. Τα υπόλοιπα είναι απλώς για τα πανηγύρια. Εγώ πλέον δεν ανησυχώ αφού όλες οι ΑΠΕ και όχι μόνο τα φβ κινούνται σε IRR 13%. Οπότε δεν υπάρχει κάνεις που να υπεραποδίδει και οπωσδήποτε όχι πλέον τα φβ. Όσο μάλιστα αφορά τα παλαιά φβ αυτά έχουν ακόμα χαμηλότερο IRR 20ετίας στο 10%. Με βάσει αυτό για να μας πειράξει κάποιος πρέπει εξίσου να κουρέψει βαθιά τα αιολικά, υδροηλεκτρικά κλπ που απλά αποκλείεται... Καλή χρονιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Καλησπέρα σας
    Εργο μας 150kw που ολοκληρωθηκε τον Μαρτιο του 2011 εντάχθηκε στο Αναπττυξιακό 3299/04 με επιχορήγηση 172.000 που εισπραχθηκε 31/12/2014
    Υπο άλλες συνθήκες θα ζητούσα απόσυρση της υπαγωγής(39λεπτα ΧΕ και 27λεπτα ΜΕ) αλλα τώρα με την αβεβαιότητα
    που επικρατεί αποφάσισα να εισπραξω την επιχορήγηση για να μειώσω τον δανεισμό μου .
    Επειδή εχω ακούσει οτι συνάδελφοι εχουν συσπυρωθεί και εχουν ξεκινήσει δικαστικά για την αποκατάσταση της ζημίας, παρακαλώ εαν γνωρίζετε να μου συστήσετε συνάδελφο
    ή γραφείο που ασχολειται με την εν λογω υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ, ολόψυχα σου εύχομαι "ΚΑΛΟΦΑΓΟΤΑ". Επειδή περιμένω και εγώ πληρωμή από αναπτυξιακό,έχω αρ. πρωτοκόλλου για αίτημα εκταμίευσης 59503 - 17/11/2014. Πες μου σε παρακαλώ αν είμαι κοντά στο δικό σου, να ελπίζω ή όχι...?

      Διαγραφή
  110. ''Εκβιασμός'' ! Εντελώς λάθος έννοια, οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω. Αν εννοείς παραπλάνηση - εξαπάτηση όπως καλή ώρα ''χρηματιστήριο'' Σιμήτη ή ''πράσινη ανάπτυξη'' Παπανδρέου τότε μπορώ να σου απαντήσω πως εξαπατήθηκα !Αν πιστεύεις ότι για να αποφασίσω να φτιάξω ένα 100/αρι πρώτα έπρεπε να τελειώσω την ΑΣΟΕ δεν γνωρίζω , μπορεί να έχεις δίκιο,αν πάλι πιστεύεις ότι δεν έπρεπε να πιστέψω την κυβέρνηση πάλι έχεις δίκιο μόνο που εδώ συμφωνούμε. Όμως για πες μου σε παρακαλώ πρέπει να κάτσω με σταυρωμένα χέρια και να περιμένω την μοίρα μου,ή να προσπαθήσω να αντιδράσω με όπια έκβαση;Αυτή είναι η πρώτη ερώτηση .Τις άλλες δύο τις έχω υποβάλει λίγο πριν .Επί σεις αφού εξακολουθεί να είναι καλή ''επένδυση'' η πρότασή μου για εξαγορά ισχύει και θα ισχύει .Αν σέβεσαι τον ''συνομιλητή '' σου και τον εαυτό σου και επιθυμείς να μου απαντήσεις παρακαλώ μόνο συγκεκριμένα σε αυτά που ρωτώ και εκεί που τοποθετούμαι , μετά γράψε ότι θέλεις .Έχω γράψει και στο παρελθόν μου είναι πολύ δύσκολο να γράφω απλώς δεν έχω άλλο τρόπο επικοινωνίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Συγνώμη το ανωτέρω σχόλιο αφορά τον ΑΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Φιλε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΑΚΗΣ6 Ιανουαρίου 2015 - 6:42 μ.μ.,, εισαι νεος και μαλλον δεν διαβαζες αυτα που εγραφα τα τελευταια χρονια !!!! Θα επαναλαβω μερικα, , , η ολιγωρια και η βλακεια των διοικουντων , να θεσπισει κανονες ρυθμισης της διεισδυσης των ΑΠΕ στο συστημα, οδηγησε σε πτωχευση του ειδικου λογαριασμου,,, επισης, η αλογιστη εισοδος του Φ/Α,, η καταχρηστικη συμπεριφορα υπερ ΔΕΗ,,, τα δυο μετρα και σταθμα στο διασυνδεμενο και μη δυκτυο, ,,η χειραγωγηση της ΟΤΣ , , κλπ .
    Βλεπεις φιλε μου, εγω ειμαι αντικειμενικος, ποτε δεν ζητησα τον ¨θανατο¨ κανενος, εν αντιθεσει με πολλους και καλα ΝΕΟΥΣ, που ζητουσαν τον δικο μου !!!! οταν επι δυο χρονια, με 25% εισφορα , ετρεχα με project IRR 4!!!!!!!!, κανεις δεν ειπε ¨κατσε ρε συ, ο ανθρωπος παει για 15ετη αποσβεση!!!!!!¨,, και οταν, ακουσον - ακουσον, πεσαν στο 13 IRR, εγινε πολεμος ,,, βρισιες, απειλες, που συνεχιζονται μεχρι και σημερα,, αυτα ειναι αδικα πραματα φιλε μου!!!!
    Ευτυχως που μιλουνε οι αριθμοι και οχι ανθρωποι, οπως σωστα γραφει ο Καζάκος Κ6 Ιανουαρίου 2015 - 5:24 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Αγαπητέ ΑΙΑΣ .Όταν αναφέρεις ''νέος'' προφανώς εννοείς ''φωτοβολταικός'' γιατί είμαι 61 ετών. Σε ευχαριστώ που μπαίνεις στον κόπο για άλλη μια φορά να μου απευθυνθείς όμως ούτε έβρισα ούτε μπορώ να διαφωνήσω με αυτά που γράφεις .ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΆΝΤΗΣΕΣ ΟΜΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΜΧ ΉΛΙΟΝ:Αν και φοβάμαι ότι θα ακούσω τα εξ αμάξης ,για αυτό που ρωτάς θα σου συνιστούσα την ΕΠΗΕ ή ΠΟΣΠΗΕΦ για περισσότερες πληροφορίες μόνο παρακολουθώντας εδώ μπορεί να καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Φιλε μου, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΑΚΗΣ6 Ιανουαρίου 2015 - 9:23 μ.μ.,,, απαντωντας, θα κανεις οτι σου υπαγορευει η συνειδηση σου, για να προασπισεις τα συμφεροντα σου, μονο, να λαβεις υποψη σου, πως εισαι μελος ενος ¨κοινου ειδικου λογαρισμου¨, αν γινομαι αντιληπτος !!
    Μακαρι φιλε μου, να υπηρχαν κλειστοι ετησιοι ειδικοι λογαριασμοι δηλ ο του 2008,, του 2009 , ,10 κλπ,, εκει να εβλεπες κλαμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Βρε Αια! Βρε Αια! Αν δηλ δεν σου ειχαν κοψει τα 55000 που λες τωρα θα ησουν στα 547000-740000=- 193000 και θα ηθελες αλλα 2 χρονια+ για αποσβεση δηλ περι τον Μαρτιο του 2017 ας πουμε. Συνδεση Σεπτεμβριο του 2008, δηλ 8,5 χρόνια. Επειδη οπως λες τα νουμερα ειναι νουμερα εσυ ξεκινησες τοτε, εβαλες 740000 (ιδια? δανειο οποτε και τοκοι που προστιθ στο κοστος επενδυσης?) για να τα παρεις πισω σε 8,5 χρονια? Δεν ειναι δυνατον να εισαι τοσο κοροιδο? Γιαυτο λεω οτι μας δουλευετε μερικοι εδω μεσα. Τα ΦΒ απο την πρωτη στιγμη εγιναν μοδα σιγουρα οχι για το οτι σου δινουν αποσβεση σε 8,5 χρονια! Εισαι για γελια και για κλαματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Και ρωτατε καλοι μου φιλοι γιατι πτωχευσαμε σα Κρατος !!!!!!!!!!!!!!!! Να η μεγιστη αποδειξη,, Χρήστος 6 Ιανουαρίου 2015 - 10:10 μ.μ,,,,,.να η Κρατικοδιαιτη Πολιτικη των νεων Εθνοσωτηρων !!!!!!!!!!!! Πατε σε οποιο σοβαρο Κρατος πιστευετε, μπειτε στην πρωτη σοβαρη τραπεζα βρειτε με business plan αποσβεσης 8 ετιας!!!! θα ψαχνουν ενα μηνα, πως γινεται !!! και στην μεγαλη Ελλαδα μας ο κ. Χρηστος μου λεει πως ¨Εισαι για γελια και για κλαματα¨ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Γι΄αυτο επτωχευσαμε κυριες/οι !!!!!!!!!!!!!!, αυτες ειναι οι Νεοελληνικες επιχειρηματικες προσεγγισεις !!!!!! δηλ σα να λεμε,, Οπλα - Ναρκωτικα - Πουτανες !!!!!! Ασε με ρε φιλε, μετα απο τετοιο στραπατσω πεντε χρονια, μυαλο δεν εβαλες,, και αντε εσυ, εμεις που σκατα φταιμε !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ακουστε - ακουστε γιατι τωρα το ειδα !!!! ¨Δηλαδη εαν σε πιασαν το κωλο εσενα τοτε πρεπει να πληρωσουμε εμεις!!! Επειδη απο παλια ηθελα να κανω παρκο τοτε καποιοι με γραφεια σαν εργοστασια και υπαλληλους διναν τετοιες τιμες. Αν ειχες ψαξει λιγο παραπανω σε μικροτερους κατασκευαστες με λιγοτερα λειτουργικα εξοδα θα σου διναν 600.000 με 650.000 το πολυ... Δεν ηξερες δεν ρωταγες!! Μια και ομως δεν εχεις υπομονη να περιμενεις την 25-1-2015 οπως εκανες και με το παρκο σου την απαντηση σου τη δινει λιγο πιο πανω ο mihalis phot6 Ιανουαρίου 2015 - 2:18 μ.μ.¨ Elias 6 Ιανουαρίου 2015 - 9:01 μ.μ. !!!!
    αλλη γατα Νεοελληνας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλ ρε μεγαλε ,,αν εσενα σε επιασε τον κολο ο Ασημακης, εγω που φταιω !!!!! Ειναι φιλοι μου αυτη λογικη !!!!!! Ναι αι αι αι ,, του κολου βεβαια !!!! σαν αυτα που γραφει η γατα Elias,,, αν ΘΑ εκανε την δικη μου επενδυση το 2008 (τοτε που νομιζε πως τα φωτοβολταικα τα ποτιζουμε),, ΘΑ εβρισκε ο φουκαρας,, καλυτερες τιμες !!!!! ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΜΥΞΟΠΟΝΗΡΙΕΣ φιλοι μου , , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτον ο Ασημακης σε αυτο που σου ειπα που κολαει..?? Μπερδευεις τις βουρτσες με τις π......ς!!!
      Δευτερον ξεκινας με το ακουστε ακουστε-ακουστε... ρε ψωναρα νομιζεις οτι εχεις κοινο που σε ακουει!!! Χαχαχα
      Τριτον ανοητε πολλα χρονια πριν κανεις το παρκο σου ειχα ασχοληθει με μικρα πανελ παραγωγης ενεργειας (με μικρες τοτε αποδοσεις) σε μικρες κατασκευες οποτε μη μου μιλας για ποτισμα.
      Τεταρτον γι αυτα που λεω εχω προσφορες απο εταιριες στο ε-μαιλ μου με διαφορες μεχρι και 90.000 ευρω το ιδιο μηνα και χρονο που ζητηθηκαν!!
      Συμπερασμα σε πιασαν το ΚΩΛΟ και προσπαθεις να ρεφαρεις απο εμας!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Θα τη φας και θα πονάς Elias... Πέρα οτι δεν έχεις επίπεδο, δεν καταλαβαίνεις από αριθμούς κσι το χειρότερο δεν μαθαίνεις κιόλας.

      Αίας, νομίζω κσι εσύ δεν εχει νόημα να συνεχίζεις. Πίστεψε με. Από τη στιγμή που στην πράξη βρήκες το δίκιο σου, δεν εχει κανένα νόημα να κυλιέσαι με τον κάθε άσχετο που επίτηδες σε προκαλεί εδώ μεσα. Αυτά είχαν νόημα όταν σε είχαν στο IRR -4% λογω οριζόντιας μαλακοεισφοράς, οπότε σε έπνιγε το δίκιο σου. Αυτά τέλειωσαν και ο κάθε κατεργάρης έκατσε στο πάγκο του!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Μιλησε και το ακροατηριο του Αια!! Αφουγκραστηκε το καλεσμα ακουστε ακουστε το σκυλακι!!!
      Ο Αιας για δωρακι θα σου παρει Royal Canin...

      Διαγραφή
  119. Βρε Αια, βρε Αια τι μαλακιες μας τσαμπουνας! Τι θες να μας πεις... ότι μπηκε ολος ο κοσμος στα ΦΒ, εγινε το νέο ελντοραντο, τοσος χαμος, σταματησαν οι αιτησεις χρονια πριν την Μπιρμπιλη το 2010 γιατι εγινε χαλασμος από αιτησεις για εξαιρέσεις από αδειες παραγωγης....όλα αυτά για να παρει ο κοσμος πισω του τα χρηματα του σε 8,5 χρονια!

    Νομιζεις ότι απευθυνεσε σε βλακες κουτοπονηρε? Είναι σιγουρο ότι εχεις κανει αποσβεση και ότι τωρα πας δουλευεις και παραπλανεις τον κοσμο προσπαθώντας να μετριασεις της αντιδράσεις του!

    Ας σχολιασουν οσοι μας διαβαζουν! Οσοι ασχοληθηκαν ή ακουσαν εστω κατι για ΦΒ από το 2007 και μετα! Τα νουμερα που βλέπανε μιλούσαν για αποσβεση 8,5 χρονων? Και ξετρελαθηκαν τοσο πολύ και πλακωσανε ολοι! Όχι αγαπητε, ο λογος που εγινε χαμος με τα ΦΒ και όχι με τα υδροηλεκτρικα ή με οποιαδήποτε άλλη επενδυση είναι ότι ηταν ελντοραντο!

    Αυτος είναι και ο λογος που ένα διποδο σαν και εσενα και τον Χρηστο παραπανω βγηκατε να το παιξετε επιχειρηματιες θελωντας να το κανετε κλειστο επαγγελμα! Απλα λογια-νουμερα που ξεγυμνωνουν και φανερωνουν τον ρολο σας παπαγαλάκια του σπεφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ελπζω να παρακολουθειτε φιλοι μου. Μολις τεθηκε το θεμα (αγανακτηση) στη σωστη του βαση ,ορισμενοι πετυχαν αποπροσανατολισμο με παρεμβασεις του τυπου το blog ειναι μονο για ...πληρωμες η ακομη χειροτερα ξεκατινιασματα οπως τελευταια ( Κοι Κανακη και Elias δεν αναφερομαι σε σας) .Αυτο λεγεται προβοκατσια και το παιγχνιδι αυτο θα παιζεται παντου ολο και χειροτερα.
    Εσεις ομως ξερετε : ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΠΗΤΑ ! ο χρονος τους τελειωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimer εχω παρκο 2.5 χρονια και ειμαι εσοδα εξοδα στα ιδια. Δεν εχω βαλει μια στην ακρη ποσο μαλλον για αποσβεση των 100.000 ευρω που εβαλα απο τη τζεπη μου συν το δανειο και αυτο συνεχιζετε. Περσι μαλιστα εβαλα και απο αλλες πηγες χρηματα για το παρκο. Μετα απο ολα αυτα βλεπω καποιους παλιους εδω που εχουν ταριφες στο Θεο και τζιρο 90.000 ευρω και βαλε να διαμαρτυρονται και να πεζουν με τον πονο μας και να λαικιζουν με ασχημο τροπο σε διαφορους εδω οπως καναν στον Κ Παπακυριακου που ο ανθρωπος μονο βοηθεια εχει δωσει στον κλαδο. Μετα απο αυτο και ενω δε συμετηχα ποτε σε αναφορες τους αποφασισα να τους απανταω με τον ιδιο ακριβως τροπο που κανουν εδω καιρο και μαλιστα αν δεις τις απαντησεις τους τους πειραζει ενω δεν εχουν υποστει καμια μειωση. Σκεψου την αλαζονεια τους και την ασεβεια τους προς εμας ειναι η ιδια αλαζονεια και ασεβεια που εστειλε στο θανατο τον Αια τον Λοκρο. Γι αυτο και να με συγχωρουν αυτοι που μπαινουν για πληρωμες αλλα καποιος πρεπει να τους απανταει με τον ιδιο τροπο. Τοσο καιρο δε μιλουσαμε και ειδαμε που φτασαμε.

      Διαγραφή
    2. Αία η έκτακτη εισφορά να σου θυμίσω πως μπήκε από 7/2012 μέχρι και 3/2014.
      Από τα γραφόμενα σου κάνεις περίπου 193.000kw/h και με το κόστος που είχες το 2009 συμπεραίνω πως έχεις tracker μe X0,45=ας πούμε 87.000 τζίρος.Κάνω τζίρο περίπου 4000-5000 περισσότερο από εσένα,οπότε θα αυξήσω και προς τα πάνω την έκτακτη.
      Για το 2012 πλήρωσα έκτακτη 11131
      Για το 2013 πλήρωσες 17400 έκτακτη και 17400 πιστωτικό
      Για το 2014 >> 3748
      ΣΥΝΟΛΟ : 49679 (μάλλον η διαφορά από τις 55.000 είναι επειδή ξέχασες πως η έκτακτη επαναυπολογίστηκε αφού αφεραίθηκε το πιστωτικό).

      740.000 για 100kw/p με tracker ήταν σχετικά φυσιολογικό κόστος για πάρκο του 2009 με καλή ποιότητα κατασκευής.Δεν αναφέρεις όμως πως τα παραπάνω νούμερο είναι ο τζίρος σου και όχι τα καθαρά σου.Η απόσβεση του πάρκου γίνεται από τα καθαρά/έτος και όχι από τον τζίρο
      Οπότε 547000 τζίρός - (10.000 έξοδα Χ 6 χρόνια=60.000) -49679 έκτακτη +πιστωτικό = 437321 καθαρά.Θέλεις άλλα 302679 για να αποσβέσεις.και όλα τα παραπάνω αν ΔΕΝ έχεις δάνειο.

      Διαγραφή
  121. Ενεργεις προς την θετικη κατευθυνση απο συλλογους των ΑΠΕ
    http://www.energypress.gr/news/Sygkekrimenes-apanthseis-desmeyseis-gia-ta-f-b-zhta-apo-ta-kommata-enopsei-eklogwn-h-EPHE
    http://www.energypress.gr/news/Tis-theseis-twn-kommatwn-gia-thn-energeia-kai-tis-APE-zhta-na-mathei-h-ELETAEN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. καλημερα σας και καλη χρονια με υγεια και δουλεια....... υπαρχει κατι νεοτερο για τις πληρωμες αυγουστου?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Κε Elias αγαπητοι συναδελφοι το προβλημα εχει ξεφυγει απο τα οικονομικα πλαισια εδω προκειται για προσβολη της νοημοσυνης,για προσβολη της τιμης και της αξιοπρεπειας του καθενος,προκειται για εγκληματιες και συνεργους που συχνα αδικοκοπρακτουν σε βαρος μας,μας υβριζουν και μας συκοφαντουν και επομενως ανεξαρτητα απο πολιτικες και κοματικες ιδεοληψιες θα πρεπει να τιμωρηθουν. Δραττομαι της ευκαιριας να ευχαριστησω τον Κο Μιχαλο για τις προσωπικες του παρεμβασεις με επιστολες ,που δημοσιευτηκαν ,προς τον φυσικο και ηθικο αυτουργο του εγκληματος.
    Και εις επιρρωση των οσων προανεφερα σας υπενθυμιζω προσφατη ανακοινωση του ΛΑΓΗΕ οτι εχει μεγαλη κατανοηση αλλα οχι ρευστοτητα,εαν αυτο δεν ειναι ειρωνεια και υβρις τοτε τι αλλο ειναι? Για αυτους τους λογους και μονο για αυτους ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΠΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Φιλε ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ7 Ιανουαρίου 2015 - 12:27 μ.μ.,,καλα τα λες, αλλα μη τα λες σε μενα αλλα στα σκουληκια τυπου,,,Χρήστος7 Ιανουαρίου 2015 - 10:05 π.μ.,,, και Elias7 Ιανουαρίου 2015 - 11:18 π.μ.,, που κουβαλας στον κορφο σου !!!! σου το εγραψα πριν ενα χρονο,, προσεχε φιλε γιατι αμα πεινασουν (που πεινανε παντα),, θα φανε πρωτο εσενα Γιαννημ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αία ακόμα κι όταν έχεις δίκιο,γράφεις με άσχημους χαρακτηρισμούς και το χάνεις.

      Διαγραφή
    3. Ετσι ειναι Γιαννη αλλα δυστυχως, αυτη την γλωσσα καταλαβαινουν, και γω λυπαμαι , και μαλιστα μαλιστα πολυ !!!!!

      Διαγραφή
  125. Δεν είναι σωστό επιχείρημα του "νέου" πως ο παλιός έχει αποσβέσει.Ακόμα και να είχε η λογική τώρα κουρέψτε τον,είναι άδικη.
    Αντίστοιχα και ο "παλιός" δεν είναι δυνατόν να λέει,είχε καλυφθεί ο στόχος πήγαινε με ΟΤΣ έτσι ώστε να μην επιβαρύνεις.
    Μην αρχίζουμε την ίδια κόντρα που δεν ωφελεί πουθενά.Ειδικά στις μέρες μας.
    Ας κοιτάξουμε όλοι μαζί,παλιοί και νέοι,τα πράγματα που μας ενώνουν.Να κατοχυρώσουμε τα έσοδα του ειδικού λογαριασμού,τις πληρωμές,καλύτερη αντιμετώπιση από τις τράπεζες καθώς και το θέμα του μεταβατικού τέλους ασφάλειας εφοδιασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Τωρα παρακαλω, παρτε τα παιδια απο τις οθονες !!!!!!!!!!!!!!1

    Ρε κρετινοι, Elias, Χρηστος,, ερπετα τα κωλου, τυχαρπαστα παρταλια που βρηκατε φως και μπηκατε αναμεσα μας, σκατα ξερατε να μαζευευτε,, κοπρια μας πετατε καθε μερα!! θρασημια του κερατα, ανοητοι παρτακηδες που με 170.000 ευρω πιστεψατε πως λυσατε το προβλημα της ζωης σας, ρουφιανοι εισαστε ρε, τεμπελιδες στις πλατες μας, δοσιλογοι εισαστε ετοιμοι να πουλησετε τα παντα για την μονοχνωτη τσεπη σας,, ακου αποσβεση σε δυο χρονια !!! και παραπονιεστε κιολας που πηγατε στα τεσσερα!!! γιατι δεν κανατε μπουρδελα ρε να μην σας εχουμε στα ποδια μας !!! Ουστ απο πανω μας,, ακριβες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετα την αλαζονεια και την ασεβεια ερχεται ο εκνευρισμος!!! Ο Αιας ο Τελαμωνιος στον εκνευρισμο του επιχειρησε να σκοτωσει τους πολεμαρχους αργηγους αλλα σκοτωσε ενα κοπαδι προβατα!! Χαχα μετα ηρθε η πτωση και ο θανατος. Τωρα φιλε Αια (οπως λες και εσυ απο που και που φιλοι..) εισαι στον εκνευρισμο και σε λιγο θα υποπεσεις στο μεγα λαθος με φιναλε το θανατο... Στα ξεκουμπιδια απο τωρα θα μας λειψεις....

      Διαγραφή
    2. Εκεινο που ξεχνας τρισμεγιστε σοφε μαγε της φυλης των ηλιθιων, ειναι πως την εποχη που ζουσε και σκοτωνε ο Αιας ο Τελαμωνιος , ησουν προβατο βλακα, οπως προβατο εισαι και σημερα, χαμενο προβατο !!!!!! που πας ρε καραμητρο ξεβρακωτος στις π . . ες !!!!, με μενα εμπλεξες , βλακα, ξυπνα και παρτο αλλιως,,,

      Διαγραφή
  127. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Γραψτε εδω ρε βρωμιαρηδες, Χρήστος7 Ιανουαρίου 2015 - 10:05 π.μ.,, Elias7 Ιανουαρίου 2015 - 11:18 π.μ.
    1) Μηνα και ετος συνδεσης στο συστημα
    2) Τυπο και κοστος των Panels , inverters και αν υπαρχουν Trackers,,
    3) Κοστος κατασκευης εργολαβου (χωματουργικα - κιοσκι - ηλεκτρολογικα -καμερες - συναγερμοι - κλπ)
    4) Κοστος συνδεσης στο συστημα της ΔΕΗ
    4) Κοστος συντηρησης - φυλαξης και Ασφαλιστηρια

    αντε ρε παρταλια, αντε να δουμε ποσο βλακες και σκατοαχαριστοι εισαστε!!

    Περιμενω !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλακας εισαι εσυ διοτι εγω δεν εδωσα 720.000 για να τα παρω πισω σε 10 χρονια! Τετοια βλακεια δεν πιστευω ότι ακομα και ένα υποκειμενο σαν και σενα μπορει να την εκανε! Και λες βλακες αυτους που επενδυσαν πιο συνετα στο ελντοραντο των ΦΒ

      Διαγραφή
    2. Αν σου πω νουμερα θα κλαψεις και θα λες τον εαυτο σου βλακα διοτι πιθανως τον θεωρεις και πρωτοπορο που επενδυσε σε μια τελειως ανωριμη τεχνολογια τοτε, σε μια τελειως ανωριμη αγορα! Περαστικα!

      Διαγραφή
  129. Σε μελλοντικους αυτοχειρες δε νομιζω να δινεις τετοια στοιχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) :) :) ΦΟΥΚΑΡΑ,, ΣΤΟ ΕΙΠΑ,, ΕΛΑ Α Α Α ΞΕΒΡΑΚΩΣΟΥ,, ΛΕΓΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΜΠΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ !!!

      Περιμενω,,, και ασε τα χαζα μαζι μου!!!

      Διαγραφή
  130. Απαντω στον Elias7 Ιανουαρίου 2015 - 1:54 μ.μ.,,,

    Εκεινο που ξεχνας τρισμεγιστε σοφε μαγε της φυλης των ηλιθιων, ειναι πως την εποχη που ζουσε και σκοτωνε ο Αιας ο Τελαμωνιος , ησουν προβατο βλακα, οπως προβατο εισαι και σημερα, χαμενο προβατο !!!!!! που πας ρε καραμητρο ξεβρακωτος στις π . . ες !!!!, με μενα εμπλεξες , βλακα, ξυπνα και παρτο αλλιως,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Προβοκατορας....παπαγαλακι...τσιρακι.....κοματαρχης...και οσονουπω εγκλειστος ψυχιατρειων.Εμεις την γλυτωσαμε αυτοι
    οχι. ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΠΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Κύριε Παπακυριακού χρονια πολλα για τη γιορτή σου!Επισης το afo γράφει οτι οι πληρωμές Αυγούστου αρχίζουν την άλλη Παρασκευή!Γνωριζουμε αν θα βάλουν όρια στα ποσά όπως τις άλλες φορές;Πάντως το site ειναι ενημερωτικό για τις πληρωμές και οχι να...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Πολύ γελαω με την παρτη σου! Φαινεται από τις βρισιες που γραφεις τι ανθρωπος εισαι! Να σε χαιρονται οι δικοι σου πραγματικα!

    Από κει και περα, όπως γραφει και ο Παπακυριακού θελεις ΑΛΛΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ. κονως από συνδεση Σεπτεμβριο του 2008 εσυ θα κανεις αποσβεση Δεκεμβρη αντε Σεπτεμβρη του 2018, δηλ σε 10 χρονια. Και αυτό μονο αν δεν εχεις παρει δανειο!

    Δυο τωρα είναι οι περιπτώσεις επομένως:
    1. Μας δουλευεις γιατι εχεις κανει ηδη αποσβεση που είναι και το πιθανοτερο!
    2. Εισαι τοσο μαλακας και κακος επενδυτης, τραγικα επενδυτικα γελοιος για σενα και τους γυρω σου που εβαλες στα ΦΒ 720.000 για να τα παρεις πισω σε 10 χρονια!!!!!! Αν εχεις κανει τετοιο εγκλημα σταματα να γραφεις και βαρα το κεφαλι σου στον τοιχο να ξυπνήσεις!

    Εχεις παρα πολύ πλακα παντως και συνεχισε να μας βριζεις αλλα τα νουμερα είναι νουμερα και μαλλον εσυ εισαι ολιγον κουμπουρας με τα μαθηματικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ