Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Kαταγγελία για neon energy

To blog ελαβε την παρακάτω καταγγελία. Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε την απάντηση της εταιρίας neon energy. ηλιος
 
 Γιατί Neon Energy - Γιατί  προσπαθούν να κλέψουν υποψήφιους επενδυτές !
Ο  κ. Παπαδόπουλος του γραφείου σας Θεσ/νικης  , εξαφανισμένος για τρεις εβδομάδες τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο,  αφού πρώτα με αποθάρρυνε  μισο-απειλώντας  « μην τα βάζετε με την εταιρεία μας. Η εταιρεία δεν πληρώνει, δεν επιστρέφει προκαταβολές κλπ» ένιψε τας χείρας του παραπέμποντας το θέμα στην Αθήνα  « ότι πουν από κάτω»

Γιατί
η νομικός σας σύμβουλος κ. Δανδουλάκη δείχνοντας κατανόηση  και επειδή δεν με πίστευε μίλησε και με τον ΔΕΔΔΗΕ  Κοζάνης που της επιβεβαίωσαν τα λεγόμενά μου –δηλ. η αίτηση για Φ/Β σταθμό τέθηκε στο αρχείο αυτοδίκαια – εξαφανίστηκε εδώ και τρεις  εβδομάδες που προσπαθώ να της μιλήσω στο τηλέφωνο
Γιατί
η κυρία που σηκώνει το τηλέφωνο αδυνατεί εδώ και τρεις  εβδομάδες να μου δώσει έναν υπεύθυνο της εταιρείας για να μιλήσω  ( μήπως αυτό σημαίνει το  ΑΕ )
 
Γιατί ο κ. Πεσιανάκης (ο υπεύθυνος) χθες 1-12 πρότεινε την προσφορά άσχετων με Φ/Β προϊόντων της εταιρείας  αντί χρημάτων  και σήμερα 2-12 πρότεινε να επιστέψει 3000 ευρώ αντί των 5000 της προκαταβολής  σύμφωνα με τη σύμβαση NE-Π902  27/12/2010,  επειδή λέει η εταιρεία έκανε κάποια έξοδα όσον αφορά τη χρηματοδότηση κλπ
Στη σύμβαση  φαίνεται καθαρά ότι το έργο θα γινόταν με ίδιους πόρους-δεν αναφέρεται πουθενά χρηματοδότηση και ότι σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης από τη ΔΕΗ η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει την προκαταβολή
 
Κύριοι
Από τις 24-2-2011 δεν με πήρατε ούτε ένα τηλέφωνο .Μόνο εγώ σας τηλεφωνώ. Τόσο ενδιαφέρον ?
Μου οφείλετε την προκαταβολή των 5000 ευρώ (από 24-2-2011)
Η ΔΕΗ (ΔΕΔΔΗΕ σήμερα) μου έχει επιστρέψει το ποσό των 300 ευρώ για εξέταση φακέλου, θέτοντας την αίτηση μου  στο αρχείο, μετά από αίτησή μου να μου επιστραφούν τα χρήματα για εξέταση φακέλου και όχι όπως ισχυρίζεστε για ακύρωση της αίτησης για όρους σύνδεσης. Αυτό έγινε αυτοδίκαια από το ΔΕΔΗΕ βάσει νόμου
Σαν σύμβουλος μου και ανάδοχος του έργου οφείλατε να με ενημερώνετε για αλλαγές στην νομοθεσία , κάτι που δεν κάνατε.
Δική σας δουλειά είναι να παρακολουθείτε τη σχετική νομοθεσία  ? διαφυγόντα κέρδη για μένα ?
 
Σας καλώ να μου επιστρέψετε άμεσα την προκαταβολή που μου οφείλετε σύμφωνα με την σύμβαση παρ. 2.5
Επειδή με ταλαιπωρείτε να μου επιστρέψετε τα υπ. αρ. έγγραφα  1, 2, 3 της παρ. 1.1 που αναλάβατε σύμφωνα με τη σύμβαση NE-Π902  27/12/2010 – όχι τα δικά μου που σας έδωσα αλλά τα δικά σας – αυτά που εκπονήσατε !
 
Σε περίπτωση που δεν ικανοποιήσετε άμεσα το αίτημά μου θα κινηθώ νομικά εναντίον σας  ζητώντας τις ανάλογες τυχόν αποζημιώσεις  ενημερώνοντας ταυτόχρονα τα σχετικά site για ενεργειακά θέματα για τη συνεργασία σας με υποψήφιους επενδυτές.
 
 
Κοζάνη 2-12-2014
 
Για την
Μητσιάνη Ευγενία
(η κ. Ευγενία είναι πλέον 80 ετών )
 
Ο γιός της
Μητσιάνης Φιλάρετος
 
Τηλ. 6977928181

3 σχόλια:

  1. Φιλάρετε αγωγή και διαταγή πληρωμής. Βρες έναν καλό δικηγόρο, αλλιώς θα σε κοροϊδεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η neon Energy το λέει καθαρά στη διαφήμισή της '' Θα σας αλλάξω τα φώτα ""

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτά να τα δούν οι παρακάτω αγροτοπατέρες που στήσαν σύλογο αδικημένων.....ΝΕΟΝ ENERGY 1 ΤΡΙΜΗΝΟ 2013 ( Η ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ) ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 αξία 195.000 ευρώ σύν τα άλλα ...δηλαδή 205000 που τα είδατε ρε αγροτοπατέρες τα 150000 ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ