«Επιθετική» διαφημιστική στρατηγική υιοθετεί η ΔΕΗ, προσβλέποντας στην
προσέλκυση των 205.000 συνδρομητών των Energa και Hellas Power, οι οποίοι
βρίσκονται σήμερα σε εναγώνιο αναζήτηση νέου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας – με
απόλυτα ορατό το ενδεχόμενο να γυρίσουν στον … παλιό! Την ίδια στιγμή, Energa
και Hellas Power με ολοσέλιδη πληρωμένη καταχώρηση στον Τύπο αποκρούουν τις
εναντίον τους κατηγορίες.
Μάλιστα, διαβεβαιώνουν ότι τα διαθέσιμα των εταιρειών επαρκούν για να καλύψουν όλες τις υποχρεώσεις τους για το Τέλος Ακινήτων, ενώ για το ζήτημα των λογαριασμών στην Ελβετία οι δύο εταιρείες τονίζουν ότι
Μάλιστα, διαβεβαιώνουν ότι τα διαθέσιμα των εταιρειών επαρκούν για να καλύψουν όλες τις υποχρεώσεις τους για το Τέλος Ακινήτων, ενώ για το ζήτημα των λογαριασμών στην Ελβετία οι δύο εταιρείες τονίζουν ότι










.jpg)


