Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής Ιουνίου - πληρωμή Φεβρουαριο !!! (3)

Eίναι η 3η ανάρτηση για παραγωγη Ιούνιο. Για σχόλια και ενημέρωση απο την 1η αναρτηση στα σχόλια πατήστε εδώ. για τη 2η αναρτηση εδώ.

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ


ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μήνας παραγωγής
Ιούνιος
Ημ/νια πληρωμής
Φεβρουαριος





Τραπεζες





Εθνική




Αλφα




Αγροτική






Εμπορική ()






Πειραιώς




Eurobank




Αττικής






Κύπρου




Probank





Αλλες (συνεταιριστικές)






342 σχόλια:

  1. Η ΠΟΣΠΗΕΦ γιατί δεν βγαίνει να τοποθετηθεί προκειμένου να μας ενημερώσει επίσημα, για τις πληρωμές; Όταν θα βγάλει ανακοίνωση ο ΛΑΓΗΕ τότε θα το παίξουνε σοφοί; Συνάδελφοι είναι ανίκανοι για εκπροσώπηση και πρέπει όλοι μας να ξεγραφτούμε από τους συλλόγους που τους στηρίζουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο ΠΟΣΠΗΕΦ σε ανακοινωση του ειπε θα πληρωθουμε 3 μηνες (ιουνιο-ιουλιο-αυγουστο)...
    ξερει κανεις τιποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας θεωρούνε τόσο ηλίθιους που θα μας πούνε σε λίγο ότι θα πληρωθούμε όλα τα χρωστούμενα.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Εάν είστε ανίκανοι να μάθετε να παραιτηθείτε.

      Διαγραφή
  6. Ο ΠΟΣΠΗΕΦ θα βγει για τα ευχαριστήρια ως συνήθως και μάλιστα χωρίς να πληρωνόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι συναδελφοι και εγω για τρεις μηνες διαβασα. Εως 15 του μηνα λεει.ισχυει κατι τετοιο η παλι παπαγαλιζουν παπ...ριες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κανα νεο για πληρωμεσ ιουνιου ξερει κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 11.53 καλά εσύ μόνο τις παπ...ριές διαβάζεις από ΠΟΣΠΗΕΦ για να δεις την ασχετίλα τους??
    Εδώ άοκνα έστελναν φιλιά και ευχαριστώ που θα πληρωνόμασταν το φθινόπωρο μόνο Μάρτιο...και που θα έμπαιναν ΦΑΣΤ ΤΡΑΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν πλήρωναν 3 μήνες μαζί η εθνική δεν θα μου ζητούσε 2 +1 τρέχον δόση από δεκεμβριο .άσχετα αν δεν τα εχω δόσει και είμαι 1+1 τρέχον.τα λαμογια έχουν σχέδιο και προσπαθούν να το πετύχουν πιέζοντας απ όλες τις πλευρές ο νοών νοείτο. ΝΑΥΑΡΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή μου αρέσει να βλέπω την πηγή από αυτά που ανέφεραν οι συνάδελφοι παραθέτω link από την ανακοίνωση ΠΟΣΠΗΕΦ:
    http://www.pospief.gr/%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85/

    και το link που περιέχει την απόφαση για το ΕΤΜΕΑΡ
    http://www.pospief.gr/to-etmea%CF%81-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CE%B1%CE%BA%CE%BF/

    Καλή νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνάδελφοι Αττικής και τον γύρω νομών μην μας αφήνετε στο σκοτάδι.Οργανωθείτε όλοι μαζί σήμερα αύριο να μάθουμε κάτι έχουμε γονατίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ti ginete me ta pano ton 900KW gia ton maio plirothikan?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα συναφελφοι υπαρχει κανενα νεο τι γινεται με τις πληρωμες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε Παπακυριακού είχατε κανένα νέο από για τις πληρωμές ΙΟΥΝΙΟΥ?
    Δεν πάει αλλο!!!1

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΠΟΜΟΝΗΗ.....αφου καθε φορα τα ιδια μας κανουν οι παπαρες,μας εχουν εξοντωσει κ συνεχιζουν,φιρι φιρι το πανε να μας στριψει καμια βιδα [ενα τσακ θελει] να καθαρισουμε κανεναν κ τοτε να δουμε...NTΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΛΕΦΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝ διαβάσετε την ανακοίνωση του ΠΟΣΠΗΕΦ στο λινκ που δίνει ο συνάδελφος παραπάνω, λέει ότι αυτά τους τα είπε ο πρόεδρος του ΛΑΓΗΕ (ότι περιμένει δηλαδή ένα καλό ποσό που θα του επιτρέψει να πληρώσει 3 μήνες εντός του Φεβρουαρίου), ωστόσο αυτοί δεν κατάφεραν να διασταυρώσουν από κάπου αλλού την πληροφορία για το ποσόν, οπότε δεν το θεωρούν οι ίδιοι πολύ πιθανό να συμβεί.
    Φίλε ανώνυμε που ρωτάς για πάνω των 900kw κανονικά έπρεπε να έχεις πληρωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλα ο τυπος απο τη Πειραιως ειναι για πολλες κλοτσιες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://energypress.gr/news/fwtoboltaika/Epimenei-h-Trapeza-Peiraiws-sto-syntheto-montelo-gia-to-new-deal-twn-APE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... συνάδελφε καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου και είμαι και εγώ μαζί σου ... ομως αν με ρωτήσες ηρεμα και νηφάλια ... τι προτιμώ? ... το μπάχαλο και το μαρτύριο της σταγόνας που έχω τώρα με το μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει και ΔΕΝ βγαίνει Ή μιας και καλής να ξέρω οτι έχασα 3,4 μήνες, αλλά με αντάλαγμα την πίεσή μου, 7 χρόνια παράταση και μόνο 30% μείωση στην ταρίφα ... ρεαλιστικά προτιμώ την πρόταση της Πειραιώς ...

      Διαγραφή
  19. κάποιος πρέπει να είναι πολύ .... εαν πιστέψει ότι μαζέυουν τα χρήματα για να τα δώσουν όλα μαζί (3 μήνες)
    και επίσης πρέπει να απολογηθεί αυτοός που έδωσε την υποτιθέμενη πληροφορία ότι κρατάει τα χρήματα και δεν κάνει τμηματικές πληρωμές......ΕΚΤΕΛΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. για την αναχρηματοδότηση των τραπεζών δεν είδα να προτείνει κάποιος τραπεζικός την υποχρεωτική δωρεά 4 - 5 μηνιάτικων των τραπεζοϋπαλλήλων... και παράλληλο κούρεμα των μισθών 25%...

    σχεδιασμός με στρατηγική "σε ξένη καμπούρα όσο θέλεις βάρα" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
      ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΛΑΣΚΑΡΕΙ Η ΒΥΔΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΕΣΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ .-

      Διαγραφή
  21. Ελπιζω καποια στιγμη και οι συλλογοι μας να κανουν τα αυτονοητα και να πανε στον εισαγγελεα κανενα Ασημακη!! Μεγαλη εταιρια το εχει κανει ηδη...

    http://www.trelokouneli.gr/sti-vouli-dikografia-kata-tis-tinas-birmpili/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΦΟΥ Η ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΔΩΡΟ 4ΜΗΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΛΑΓΗΕ ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΜΕΝΑ
    ΙΣΟΠΟΣΟ ΔΩΡΟ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ 4 ΜΗΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΑ ΛΗΣΤΡΙΚΑ
    ΕΠΙΤΟΚΙΑ 10,7% ΤΗΣ ΤΕΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΤΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σχετικά με την λύση που προτείνει η Πειραιώς: Αν το δούμε το θέμα ψύχραιμα και ρεαλιστικά, η πρόταση αυτή αποτελεί το μη χείρον βέλτιστον. Αν είναι να επιλέξουμε μεταξύ κουρέματος 46% που θέλει το ΥΠΕΚΑ και της λύσης αυτής δηλαδή, χάρισμα κάποιων μηνών και απο εκεί και μετά 24% μείωση της ταρίφας, σίγουρα η δεύτερη επιλογή αποτελεί βιώσιμη λύση. Άλλωστε οι ταρίφες που έχουμε δεν είναι ήδη κουρεμένες κατά 27% τουλάχιστον λόγω εισφοράς αλληλεγγύης; Αρκεί βεβαίως να κλείσει έτσι το έλλειμα του ΛΑΓΗΕ, να πληρωνόμαστε στην ώρα μας και προπαντώς να μην έρθουν μετά από 2 χρόνια και μας πουν ότι δεν ήταν αποτελεσματικά τα μέτρα και το έλλειμα ξαναδημιουργήθηκε με όλα τα επακόλουθα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 11.38 σου ακουγετε πολυ ελκυστικο ..το τυρακι και τσιμπας!!!!!!!!Δεν εμαθες ακομα τι συμφερωντα σε αντιπαλευωντε!κατα βαθος ξερεις οτι αν δεχτεις το πρωτο κουρεμα...και σπασεις την συμβαση..σε περιμενουν μετα κι αλλα ..πολλα!!!!Δυστυχως ειμαστε στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφέρωντα... αντιπαλευωντε..... Έχεις πάει σχολείο ρε μεγάλε???

      Διαγραφή
  25. Επειδή έχουμε κάνει ενεχειρίαση της σύμβασης στην Πειραιώς, η Πειραιώς έχει υποχρέωση να κινήσει νομικές διαδικασίες κατά του ΛΑΓΗΕ για να μας προστατέψει πράγμα το οποίο αρνείται να κάνει.... Για αυτό καίγεται να υπάρξει μείωση ώστε να μη χτυπηθεί με το ΛΑΓΗΕ....

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. παληκαρια το χρωμα του ευρω θα το δουμε? ποτε? θα αντεξουμε ? ακομα ποσο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παρτε ρε παιδια ενα τηλεφωνο καποιος στον λαγηε!Εμενα ετσι οπως με καταντησαν δεν εχω να παρω τηλεφωνο!Καλα π ειναι κ ο γειτονας κ του περνουμε internet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κύριε Παπακυριακού καποια ενημερωση εστω!!!!!!!! Απ το πρωι με εχουν ζαλισει οι εισπρακτικες απ τις 3 "συστημικές" μπουρδελοτράπεζες.................... Λιγο νερο ρε παιδιααααααααααα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εκείνο που έμαθα από τον δικηγόρο που πήγε στον λαγηε του είπανε 6 με 7 του μηνά τα 20 kw και από 10 με 12 του μηνά μέχρι 15000 ευρώ αυτά μου είπε αυτά σας μεταφέρω για να μην βρω πάλι τον μπελά μου όπως την άλλη φορά που είπα ότι το βλέπει χλωμό ο μποτσης να πληρωθούμε τέλος του Ιανουαρίου και κάποιοι με πήραν από τα μούτρα ……panos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εχω παει .και το εχω τελειωσει.....ρε μεγιστε...1.00...κατι αλλο εχεις να μας πεις μηπως!καποια αλλη απορια να σου λυσουμε..γιατι εχεις σοβαρες ......!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προσπαθώ εδώ και μισή ώρα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με ΛΑΓΗΕ ( με το λογιστήριο συγκεκριμένα), άλλα είναι αδύνατον.. Ή θα μιλάει συνέχεια ή δεν θα το σηκώνουν.... Άσχημα τα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μονοτάξιο νηπιαγωγείο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παπακυριακού Γιάννης4 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:12 μ.μ.

    4/2 1:00 είχα γράψει σε προηγούμενο σχόλιο μου οτι θα έχω νεότερη ενημέρωση αύριο τετάρτη,με την προυπόθεση οτι θα καταφέρω να μιλήσω με τον κύριο Μπότση.
    Όσον αφορά τα 300 εκατομμύρια,μου τα έχει αναφέρει και ο κύριος Μπότσης.Με τη διαφορά οτι αν τα λάβουν θα τελειώσει ο Ιούνιος μέσα στο φεβρουάριο για όλους και θα πληρώσουν και άλλον 1 μήνα,τον ιούλιο.ΟΧΙ όμως και 3.Από που έβγαλε ο οποιοσδήποτε αυτό το συμπέρασμα,οτι με 300 εκ πληρώνονται 3 μήνες;καλά θα ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τηλεφωνικη επικοινωνια το πρωι με το λαγηε για να ρωτησω αν ειμαι φορολογικα ενημερος και στην ερωτηση για τις πληρωμες δεν ξερουμε αλλα καποτε θα πληρωθητε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο τριτος συναδελφε 2:12υποτιθεται θα πληρωθει με τις ταυτοχρονες εισροες του λαγηε. Ετσι τουλαχιστον λεει ο πρεσρος του λαγηε. Ας πληρωσουν δυο μηνες και τον αυγουστο ας μας τον αφησουν πιο μετα. Δεν μου αρεσει που αρκουμε αλλα οπως ακουω παραπανω δεν ειμαι ο μονος χωρις τηλεφωνο. Αλλα και οταν ειχα ο λαγηε δεν το σηκωνε οποτε οκ. Περιστατικο που συνεβη. Ειμαι κομοτηνη προσπαθω να καλεσω λαγηε 15 μερες κανεις τιποτα και αναγκαστηκα να στειλω τη θεια μου απο λαμια να παει λαγηε. Τους την λεει και η απαντηση του λογιστηριου ηταν γιατι δεν μας πηρε ενα τηλεφωνο κυρια μου;;;; Ενταξει εχουν κεφυγει τα πραγματα. Τελικα με πηραν αυτοι υστερα απο 1 ωρα. Ελεος. Δεν ειμαστε ζωα. Λιγο σεβασμος δεν βλαπτει κανεναν. Εγω εχω δρικαρει πλεον και απλα δεν ασχολουμε. Απλα περιμενω. Κακος λαθος αυτο ειναι. Δεν παλευονται εως οτου καποιος φρικαρει τελειως και παει με την καραμπινα εκει; Αλλα θα βρει δικιο; Οχι θα τον κλεισουν μεσα.χεστε τα συναδελφοι.θαυματα τελος στην ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ, ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΘΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ.
    Ν-Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις συμβάσεις όπως είναι αυτή τη στιγμή για το δάνειο που έχω με την Πειραιώς, η Πειραιώς είναι υπεύθυνη που δεν πληρώνομαι. Αν πήγαινες σε δικαστήριο με διαταγή πληρωμής θα ανακάλυπτες ότι αν η τράπεζα δεν έδινε το ΟΚ εσύ χρήματα δεν έπαίρνες. Ο αστικός κώδικας λέει όμως ότι η Πειραιώς πρέπει να ζητήσει από το ΛΑΓΗΕ τα χρήματα που μου οφείλει το οποίο έχουν συμφωνήσει κάτω από το τραπέζι να μην κάνει... Άρα αυτή τη στιγμή εγώ διασφαλίζω προς το παρόν την περιουσία μου επειδή η Πειραιώς δεν κάνει αυτό που πρέπει έναντι του ΛΑΓΗΕ.
      Μόλις υπογράψω τη νέα σύμβαση ενώ η παλιά συνεχίζει να είναι ενέχυρο στην Πειραιώς, η Πειραιώς μήπως μπορεί δηλώσει ότι την εξαπάτησα, και να συντρέχουν λόγοι να ζητήσει πίσω το δάνειο και μπορεί να ανοίξουν οι δρόμοι για να μου κατάσχει και πάρκο και σπίτι;
      Αυτά στα λένε στην Πειραιώς; Μήπως έτσι είναι παράνομη και η παρακράτηση των επόμενων δόσεων από τις τράπεζες και το κάνουν για να καλύψουν τα κόκκινα διακοποδάνεια και τα δάνεια αυτοκινήτων των αλλοδαπών που γύρισαν στις πατρίδες τους μαζί με τα αυτοκίνητα και άφησαν εδώ τα χρέη;

      Διαγραφή
  37. Σε επικινονια με λαγιε πληρωμες 15με 20 του μηνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΠΕΛΟ.
      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ.
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΝΕΟ ΕΛΕΙΜΑ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΗΝΩΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ

      Διαγραφή
  38. Ρε παιδιά μια Βοήθεια!!! Δεν μπορώ να βγάλω φορολογική εξουσιοδότηση μεσω taxisnet. Και δεν με αφηνει να κανω και εξουσιοδότηση.
    Δεν χρωστάω τίποτα, πουθενά. Απο εφορία βγάζω κανονικά και μου λένε δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αλλά δεν γίνεται να βγάζω συνέχεια και να τις στέλνω και αυτές με courier.
    Να πω πως το πάρκο είναι ΑΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΡΩΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΡΕ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ
    ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το σχέδιο αυτό της τράπεζας το έχουμε ακούσει απο τον νοέμβριο απο τον κ. Γκαρή, αν βάλετε όμως τα πράγματα σε πραγματικές τιμές θα δείτε ότι για τους περισσότερους π.χ οι 4 μήνες 9-10 εκκαθαριστικός-11-12 είναι ίσοι με το 50% της παραγωγής τους και οι υπόλοιποι 8 μήνες θα τους πληρωθούν με π.χ 30% έκτακτη εισφορά αν βάλουμε υποθετικα ποσά για ένα 100αρι πάρκο
    σύνολο 60000ευρώ-30000(50% 4μήνες)=30000ευρώ-9000(30% έκτακτη εισφορά )=21000ευρώ δηλαδή να χαρίσουμε ουσιαστικα το 60% σε μια χρονιά. Με φορολογία στο θεό, με πληρωμένο ΦΠΑ σε αυτά τα τιμολόγια, με καμία εγγύηση απο μεριάς κράτους και τραπεζών (αφού το προτείνουν) σε περίπτωση αποτυχίας και με το κυριότερο ότι αλλάζουμε την σύμβαση η οποία έχει αποδειχθεί πολύ ισχυρή στο κομμάτι των μονομερών αλλαγών.
    Τα χρήματα που θα εισπράξει η Δεη απο τους καταναλωτές για την δωρεάν παραγωγή θα πάνε στον λογαριασμό των ΑΠΕ όπως και τα χρήματα της έκτακτης εισφοράς???? Γιατί ξέρουμε όλοι οτι η Δεη χρωστάει 900εκ ευρώ στον Λαγηε και για αυτό δεν πληρωνόμαστε!! Δεν φτάνει που δανείζουμε άτοκα τον Λαγηέ δίνουμε και ανάσα ρευστότητας στη Δεη!!
    Οι τράπεζες αφού θέλουν να λάβουμε υπόψιν τα στοιχεία τους ας βγάλουν και τις τεχνικές μελέτες των μηχανικών τους που έχουν κάνει εκτίμηση στα έργα, να δούμε πόσο κόστιζαν τα έργα μας και με τι ποσα δανειοδοτηθήκαμε!!!!!
    Επαναλάμβάνω είχαν δύο χρόνια (απο 11/11/2012-εως τέλος 2014) να μηδενίσουν το έλλειμα του Λαγηε αλλά οι "υπεύθυνοι" φρόντιζαν το φυσικό αέριο και τώρα θέλουν σε 10 μήνες να κλείσει η "τρύπα" μόνο απο τα φωτοβολταϊκα και μάλιστα και απο συγκεκριμένες ημερομηνίες σύνδεσης .............!!! Και φυσικά υπάρχουν και κάποιοι που συμφωνούν με αυτες τις σκέψεις γιατί τους φαίνονται λογικές απόψεις!!!
    Ας διαβάσουν το μηνιαίο δελτίο απε που έβγαλε ο Λαγηε την προηγούμενη βδομάδα να καταλάβουν τι χρήματα λένε οι τράπεζες να χαρίσουμε (765εκ ευρώ) σε σύνολο 1148εκ ευρώ.
    Σπύρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι 4 μήνες που αναφέρουν είναι μάλλον για μελλοντικούς μη τιμολογημένους μήνες.

      Διαγραφή
  42. Αγαπητοι διασυνδεμενοι οι φιλοι του ΜΔΝ εχουν πληρωθει και τα τιμολογια του Αυγουστου και μεις δεν εχουμε να φαμε μας εχουν χωρισει σε οικιακους ,διασυνδεμενους μη διασυνδεμενους μικπους μεγαλους και τωρα παλιους και νεους και φυσικα αγροτες η διασπαση σε ολο το μεγαλειο της και απο οτι βλεπουμε ο καθε συλλογος εξυπερετει τα συμφεροντα του που ομως απο οτι φαινεται οι απλοι 100αρηδες δεν εχουμε φωνη κανεις δεν μας εκπροσωπει και ολοι θελουν να μιλησουν και να πραξουν εκ μερους μας χωρις εμας.Το μονο που μας μενει αν θελουμε να εχουμε φωνη και να ακουγονται οι αποψεις εκει που μετραει και οχι στο μπλογκ και ανωνυμα να φτιαξουμε δικο μας συλλογο για τα κατοσταρια του διασυνδεμενου και να μπορουμε να εχουμε φωνη και αξιωσεις γιατι κανεις μα κανεις δεν θα γνοιαστει για εμας αν δεν το κανουμε εμεις οι αποψεις σας ευπροσδεκτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπερα συναδελφοι σημερα μετα απο επικοινωνια με τον λογιστη μου με πληροφορησε οτι η εφορια ειναι περιπου 20000 ευρω.
    Συνδεθηκα Νοεμβρη του 12 (100αρι) και μεχρι στιγμης λεφτα δεν εχουν μπει στην τσεπη μου παρα πληρωνοντας μονο τις δανειακες μου υποχρεωσεις, συντηρηση παρκου και ολα τα εξοδα του.
    Η ερωτηση μου ειναι η εξης:
    Ειναι σωστο το ποσο που μου εβγαλε ο λογιστης?

    Και τελος μια προσωπικη διαπιστωση ειναι οτι το παρκο το φτιαξαμε για ΟΛΟΥΣ τους αλλους εκτος απο μας...

    Τουλαχιστον ερχονται εκλογες και με ολο αυτο το ψυχολογικο (NEW DEAL) και οικονομικο πολεμο που μας κανουν, θα βγαλω το αχτι μου εκει γιατι την ελπιδα μου την εχουν διαγραψει απο το λεξιλογιο μου.

    Ευχαριστω συναδελφοι και καθε πληροφορια δεκτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φίλε 4.59, τι κέρδη παρήγαγε το πάρκο σου;
    Ισχύει 26% φορολογία και 80% προκαταβολή (!!!) φόρου... ο λογιστής χλωμό το βλέπω να έχει πέσει έξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται από το αν υπάρχει δάνειο ή όχι . Επίσης νομίζω ότι η προκαταβολή φόρου είναι 55% . Μέχρι καθαρά κέρδη 50000€ , ο φόρος είναι 26% και για ότι παραπάνω 33% . Χονδρικά πάντως εκεί γύρω θα κυμανθεί .

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω και στους 2 για την απαντηση, ναι εχω δανειο και μου ειπαν οτι οι τοκοι μονο περνανε στα εξοδα.και μιλησε για 55% προκαταβολη φορου οποτε αφου μου λετε και εσεις τα ιδια μαλλον αυτο θα ειναι το σωστο ασχετα απο το πως θα πουλησω το νεφρο μου η κατι αλλο για να πληρωσω...
      Ευχαριστω συναδελφοι για την ενημερωση

      Διαγραφή
  45. ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ POST, ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΙ ΕΔΩ...
    Μια πρόταση που θα μπορούσε να σταθεί, θα ήταν το έλλειμμα αυτό να τιτλοποιηθεί με εγγύηση του Δημοσίου και να αγορασθεί από επενδυτές σε ένα βάθος χρόνου 10ετίας, με μορφή ομολόγου. Έτσι σβήνεις το έλλειμμα χωρίς να οδηγήσεις στο λουκέτο τους παραγωγούς. Και να διασφαλισθεί η πληρωμή του βέβαια, όχι όπως έγινε με το PSI που την φάγανε οι Ελληνικές Τράπεζες, τα Ελληνικά Ασφαλιστικά Ταμεία και οι μικροομολογιούχοι (τι εξυπνάδα Θεέ μου!!!)
    Έχω σκεφτεί έναν τρόπο που θα μπορούσε να γίνει αυτό, το αφήνω όμως αργότερα.
    Αν δεν γίνει κάποια τέτοια λύση και πάει ο ΥΠΕΚΑς να το φορτώσει όλο στους παραγωγούς μέσω κουρέματος, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, τι θα το κάνει το κούρεμα όταν το έλλειμμα εκμηδενισθεί και πλέον έχουμε πλεόνασμα; Μήπως θα επιστραφεί η διαφορά στους παραγωγούς με μείωση του ποσοστού του κουρέματος; Δεν νομίζω!

    Πάμε τώρα στο new - deal. Είναι φανερό ότι ως έχουν τα πράγματα, ο λογαριασμός δεν βγαίνει.
    Άρα, 2 τινά μπορεί να συμβούν:
    α) Άυξηση του ΕΤΜΕΑΡ κατά 100% σχεδόν, όπως έχω αναλύσει και όπως εισηγήθηκε και η ΡΑΕ.
    Έτσι το ΕΤΜΕΑΡ καλύπτει το απαραίτητο ποσό που λείπει από τον Ειδικό Λογαριασμό, ώστε να μην προκείπτει νέο έλλειμμα (υπολογισμοί χωρίς την εισφορά)
    β) Μόνιμα μέτρα, ύψους όσο αυτό της εισφοράς
    Λυπάμαι που το λέω όμως το να τιμολογούμε και να πληρωνόμαστε έπειτα από 10 μήνες επ' ονόματι μιας σύμβασης, δεν μας συμφέρει. Δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων (αποπληρωμή δανείων, αδυναμία καταβολής ΦΠΑ, αδυναμία καταβολής εισφορών, αδυναμία εκτέλεσης εργασιών λειτουργίας και συντήρησης, αδυναμία καταβολής δαπανών ασφάλισης και φύλαξης των πάρκων κλπ, αδυναμία λήψης ενημερότητας και κατεπέκταση αδυναμία πληρωμής).
    Νομίζω ότι οι παραγωγοί θα μπορούσαν να μπουν σε μια λογική κουρέματος των εγγυημένων τιμών που έχουν εξασφαλίσει, εαν από την άλλη ο έταιρος συμπαίκτης διέθετε μια παρόμοια λογική με δέσμη μέτρων από την πευρά του όπως:
    - παράταση της διάρκειας των συμβάσεων κατά 10 έτη
    - ελάττωση του συντελεστή φορολόγησης κερδών
    - απόδοση μέρους του ΦΠΑ των Φ/Β μονάδων υπέρ του ΛΑΓΗΕ
    - κατάθεση εγγυήσεων ότι η όποια νέα συμφωνία θα τηρείται και ότι οι πληρωμές θα εκτελούνται εντός των συμβατικώς συμφωνηθέντων χρονικών ορίων
    - η μικρότερη δυνατή αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ και πάγωμα αυτού, για την στήριξη των νοικοκυριών και της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής βιομηχανίας / μείωση ΥΠΕΡΟΓΚΗΣ φορολόγησης της παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.

    Εφόσον υπάρχει δανεισμός, θα πρέπει νομοθετικά οι τράπεζες να αναχρηματοδοτήσουν τους δανειολήπτες, σύμφωνα με τους νέους όρους του παιχνιδιού, χαμηλώνοντας τα επιτόκια δανεισμού και δίνοντας παράταση στην χρονική διάρκεια αποπληρωμής, έχοντας αποτινάξει βέβαια μεγάλο μέρος του κινδύνου μη εξυπηρετούμενων δανείων από επάνω τους.

    Τέλος, άφησα εκκρεμότητα ως προς την τιτλοποίηση του ελλείμματος και μηδενισμό αυτού μέσω έκδοσης ομολόγου.
    Εφόσον το κράτος αναλάμβανε τις ευθύνες του και ερχόταν για ειλικρινή διαπραγμάτευση απέναντι στους παραγωγούς έτοιμο να βάλει κι αυτό το χέρι στην τσέπη υπέρ του ειδικού λογαριασμού, θα μπορούσαν οι παραγωγοί να κάνουν αποδεκτό να πληρωθούν μέρος των τιμολογίων που τους οφείλονται σε ομόλογα με ένα εύλογο επιτόκιο.
    Από την επομένη όμως που θα γίνει κάτι τέτοιο, όλες οι πληρωμές να πληρώνονται ΚΑΝΟΝΙΚΑ...εντός 20ημέρου και όχι 7-8 μηνών (έχουμε 2ο και ακόμα ΚΟΥΒΕΝΤΑ για πληρωμή Ιουνίου!!!!!!!!!)
    --------κάτι άλλο που ήθελα να προσθέσω:
    Το άλλο που θα μπορούσε να γίνει, αφού οι τράπεζες βρίσκουν τόσο εύκολο το να πληρώσουν οι παραγωγοί το χρέος, το χρέος αυτό να το αγοράσουν τιτλοποιημένο οι ίδιες. Πως σας φαίνεται αυτό, ε;
    -----------
    (ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.
    ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΣΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΝ, ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΔΕ, ΔΙΑΘΕΣΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπερα παιδια η δικια μου γνωμη ειναι να αφησουμε για λιγες μερες στην ακρη τισ σκεψεις μας για το new deal και να ασχοληθουμε για λιγο με τις πληρωμες πρεπει να πιεσουμε για να πληρωθουμε για τον ιουνιο οσο δυνατον γρηγοροτερα!Ισως βεβαια ειμαι μονο εγω τοσα χαλια οικονομικα!Δικια μου γνωμη βεβαια αυτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Οχι φιλε 608 ειμαστε ολοι να πεταξουμε τα μυαλα μας οπου και να παμε μας κυναγανε απο τα χρεη η πληρωμη ειναι το υψιστο αυτη την στιγμη αλλα φοβαμε οτι με το ετμεαρ παρανομο ολα θα ερθουν πακετο και τοτε θα τρεχουμε και δεν θα φτανουμε πληρωμη Ιουνιου μονο ειναι ουτε ασπιρινη στις υποχρεωσεις που εχουμε πλεον με το κλεισιμο του ετους πρεπει να ερθει και Ιουλιος τουλαχιστον οχι οτι θα μεινει τιποτα αλλα θα κλεισουμε καποιες τρυπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ Pano PV - θεωρώ πολύ σωστές τις σκέψεις σου
    .PSI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μόλις τιμολογησω τον Ιανουάριο σε εννιά μέρες θα μου χρωστάνε 45300 με ένα απλό κατοστάρι,αν βαλω και χωρίς εισφορά 75000 βαση αρχικής σύμβασης..κωμικοτραγικο,γελοιο,θλιβερό ελληνικό κράτος..η εξαθλίωση μας είναι δεδομενη ντροπή και αίσχος κατά παντός υπευθυνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγώ μόλις υπολογισα και τον Ιανουάριο 2014 και μου χρωστάνε 48585 με ένα απλό κατοστάρι.
    Δε ψαχνω πλεον για ντροπη......... Συναδελφοι, σας το υποσχομαι, θα παρω μερικους μαζι μου στο αλλο κοσμο οταν θα επισκεφθω το υπεκα τη Δευτερα 10/2...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα μέχρι στιγμής συσσωρευμένα χρέη είναι απλά ένας τεχνητός μοχλός πίεσης και τίποτα παραπάνω. Εφόσον το λογιστικό έλλειμμα είναι μικρότερο του πραγματικού, υπάρχουν 1000 τρόποι να εκμηδενιστεί το έλλειμμα σε μία ημέρα. Ο πιο απλός θα ήταν π.χ. να μην κόψουμε τιμολόγια για 4 μήνες όπως λεέι η Πειραιώς με αντιστάθμισμα την παράταση της σύμβασης για τέσσερις μήνες το 2032 και βάλε. Εφόσον είμαστε 8 μήνες απλήρωτοι η παραπάνω λογιστική αλχημία δεν θα έχει κανέναν αντίκτυπο στα οικονομικά μας εκτός εάν κάποιος πιστεύει τους επόμενους μήνες θα μειωθεί η υπερημερία κατά 120 ημέρες και πως τους επόμενους 5 μήνες θα πλρωθούμε για 10. Προφανώς και όχι. Στην καλύτερη περίπτωση σε τέσσερις μήνες να έχει πληρωθεί και ο Οκτώβριος οπότε εάν εμείς δεν έχουμε τιμολογήσει Φεβρυάριο - Μάιο τι έγινε; Τον Αύγουστο θα πληρωθούμε τον Ιανουάριο και τον Σεπτέμβριο θα πληρωθούμε τον Ιούνιο αφού δεν θα έχουμε τιμολογήσει Φεβρουάριο - Μάιο. Και θα πλρώσουμε και λιγότερο Φόρο Εισοδήματος του χρόνου έχοντας εισπράξει τα ίδια λεφτά, για αυτόν τον λόγο αυτή η λύση δεν ενθουσιάζει τον Στουρνάρα. Οπότε είναι φανερό ότι όλα είναι πιέσεις του υπουργείου, όχι για να καλυφθεί το έλλειμα του ΛΑΓΗΕ αλλά για να παράγει πλεόνασμα ο λογαριασμός για τα επόμενα 19 χρόνια για ευνότους λόγους. Να μούνε νέες fast track επενδύσεις στο σύστημα που θα πληρώνονται από τον πλεονασματικό πλέον λογαριασμό.
    Άρα το μόνο πρόβλημα είναι τον νέο έλλειμα που παράγεται το οποίο με τα υφιστάμενα ποσοστά εισφοράς είναι μηδενικό και μάλιστα ο λογαριασμός θα παράγει πλεόνασμα περίπου 50 εκατ. το χρόνο. Συνεπώς το μοναδικό πρόβλημα είναι περίπου 400 εκατ. το χρόνο αν δεν πάρχει εισφορά. Πως μηδενίζεται;
    1. Από τα 190 εκατ. του τέλους ΝΕΡΙΤ τα 90 επιστρέφουν στο Δημόσιο. Γιατί όχι στο ΛΑΓΗΕ
    2. Τέλος ΕΤΜΕΑΡ 800 εκατ. Δεν μπορεί να αυξηθεί κατά 10-15% και όχι 97% που λέει η ΡΑΕ; + 120 εκατ
    3. Δεν μπορεί να μπεί ένα 10% στα οικιακά; + 25 εκατ.
    4. Tα δικαιώματα εκπομπής ρύπων υπολογίστηκαν στα 4€ ενώ σήμερα είναι στα 5,5€. Για κάθε ευρώ αυξησης έχουμε επιπλέον 40 εκατ. στον ΛΑΓΗΕ. Άρα + 40 - 60 εκατ.
    5. Από την αύξηση της ΟΤΣ η οποπία υπολογίστηκε στα 56€ ενώ θα προσεγγίσει τα 70€ επιπλέον 50 εκατ. περίπου
    6. Αν το υπουργείο νομοθετούσε κάτι από τα παραπάνω ισως θα μπορούσαμε και εμείες να δεχτούμε κάποιο κούρεμα. Από τον 1,1 δις τζίρο των φωτοβολατικών με κούρεμα 10-15% θα έβγαιναν 110-160 εκατ. Αλλά και πάλι τώρα που το σκέφτομαι ποιον να εμπιστευτείς και να αλλάξεις την σύμβαση όταν δεν υπάρχει μπεσα.
    Λίγο πολύ όλα ή μερικά από τα παραπάνω θα μπορούσαν να νομοοθετηθούν πολύ ευκολα και χωρίς πολλές αντιδράσεις εάν το υπουργείο πραγματικά ήθελε να δώσει λύση. Αλλά δυστυχώς άλλα έχει στο μυαλό του ο ΥΦΥΠΕΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ένα μεγάλο βαθμό έχεις δίκαιο.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα, φίλε μου, με τα παραπάνω, αλλά δεν είναι ότι δεν μπορούν να τα σκεφτούν και οι τεχνοκράτες αυτά που γράφεις. Δεν είναι βλάκες!! Μπορούν να μας βγάλουν πολύ ευκολα απ'το λούκι που μας έχωσαν όταν άρχισαν να επιδοτούν το αέριο σαν ΑΠΕ και άρχισαν τα ελλείματα. Για κάποιους έχει πολύ μάσα αυτή η μπίζνα, και να 'σε σίγουρος φίλε μου δεν είμαστε εμείς μέσα σ'αυτή την μπιζνα με τα κατοστάρια μας. Το ποσοστό παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος από φυσικό αέριο είναι μεγάλο , πολύ μεγάλο, και η ταρίφα 55λεπτά και βάλε. Ποιος μπορεί να τα βάλει με δαύτους που μπορουν να εξαγοράζουν ακόμα και πρωθυπουργούς. Οπότε ας αρκεστούμε στα σχόλια και την γκρίνια αναμεταξύ μας και όπου νάνε θα μάθουμε και μεις τι αποφάσισαν για μας χωρίς εμάς!! Regards from Thassos island!

      Διαγραφή
    3. Το αέριο πληρώνεται 10 λεπτά την κιλοβατώρα. 55 λεπτά πληρώνονται τα οικιακά φ/β. Τα εχεις μπερδέψει φίλε...

      Διαγραφή
    4. Τώρα που άρθηκσν οι στρεβλώσεις δεν μας συμφέρει να φύγει το αέριο γιατί θα πέσει η ΟΤΣ, οπότε θα έχουμε πάλι παραγωγή ελλειμμάτων.

      Διαγραφή
    5. επιδοτείτε το φυσικό αέριο σ'αυτές τις εταιρείες??/

      Διαγραφή
    6. πρώτη απόφαση

      Τον Απρίλιο του 2008 ωστόσο, με απόφαση του τότε υπουργού Ανάπτυξης κ. Χρ.Φώλια, η άδεια αυτοπαραγωγού ηλεκτρικής ενέργειας της Αλουμίνιον της Ελλάδος μετατράπηκε σε άδεια μονάδας συμπαραγωγής ηλεκτρισμού- θερμότητας (ΣΗΘ, κατά την ορολογία της ΔΕΗ). Γεγονός που έδινε δικαίωμα στην εταιρεία να πουλά το παραγόμενο ρεύμα μέσω του συστήματος αντί να το ιδιοχρησιμοποιεί. Αυτή η ρύθμιση προωθήθηκε επ΄ ωφελεία του επιχειρηματικού ομίλου, καθώς θα μπορούσε πια να διαθέτει το ρεύμα πολύ ακριβότερα απ΄ όσο το αγόραζε από τη ΔΕΗ.

      Σε εκείνη την πρώτη φάση μπορούσε να πουλάει προς 55 ευρώ τη μεγαβατώρα αντί 41 ευρώ τη μεγαβατώρα που το αγόραζε για δική της χρήση από τη ΔΕΗ. Η ρύθμιση χαρακτηρίστηκε τότε «πασχαλιάτικο» δώρο, επειδή υπεγράφη μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, το Πάσχα του 2008.
      ολόκληρο το άρθρο στο : http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=418916

      Διαγραφή
    7. Αυτό ειναι η ΣΗΘΥΑ των 130 MW και δεν έχει σχέση με τα 5.000 MW κανονικών μονάδων φυσικού αερίου. Η ΣΗΘΥΑ αυτή επιβαρύνει τον λιγαριασμό ΑΠΕ με 20 εκατ ευρώ το χρόνο μετά την προσφυγή στο ΣτΕ.
      Τα 5000 mw φυσικού αερίου χωρίς στρεβλώσεις μας συμφέρει να δουλεύουν αφού ανεβάζουν την ΟΤΣ. Αν δεν δουλεύουν θα πέσει πάλι στα 40 ευρώ από 65 που είναι τώρα. Αυτό θα σημάνει 250 εκατ. το χρόνο έλλειμμα στο λογαριασμό ΑΠΕ. Χωρίς αεριο θα πέσει και η ασφάλεια του ΜΜΚΣΘΜ.

      Διαγραφή
  52. καλησπερα σας,
    ποιος ξερει ρε παιδια τι γινεται με φορολογικη ενημεροτητα?Εαν χρωστας πως σου δινουν?Υπαρχει κατι που πρεπει να ξερω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. TΡΕΛΛΕΝΟΜΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ. ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
    ΕΙΣΤΕ ΜΩΡΕ ΚΑΛΑ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ΘΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ??????????????????????????????????????
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ???????????????????????????????????????
    ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΒΑΛΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ
    ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ Μ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ.
    ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ
    ΕΑΝ ΜΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΧΑΡΗΣΟΥΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ
    ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΩΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΤΙΜΗ, ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΝΕΟ ΕΛΛΕΙΜΑ.
    ΑΕΙ ΣΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σε ένα μεγάλο βαθμό έχεις δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΟΣΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ...ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΩΝΗ Κ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ...ΜΟΝΟ!!!
    Κ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΑΠΟΝΤΕΣ!!ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!ΝΤΟΠΗ!!!ΜΟΝΟ 50-100 ΑΤΟΜΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ...ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΑΖΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?

      ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.....

      Διαγραφή
    2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ!!

      Διαγραφή
    3. Πριν απο λιγο και μενα ο λογιστης μου με πληροφορησε οτι η εφορια ειναι περιπου 20.000ευρω.Εκεινη την στιγμη μουδιασε το αριστερο μου χερι,αυτα τα οποια γίνονται στην ελλαδα εχουν ξεφυγει καθε οριο.Η αληθεια ειναι οτι κατι πρεπει να κανουμε,και οχι να ειμαστε ερμαια στον συνδικαλιστή η καθε υφυπουργο η στην εκαστοτε κυβερνηση.Αλλα ειχαμε υπολογισει μολις καναμε τα παρκα και αλλα μας ερχονται τωρα..Κεραμιδες η μια πισω απο την αλλη.Εγω προσωπικα στις 2 τελευταίες φορες στην μάζωξη στου Σπεφ ειχα παει,χωρις να ειμαι σε κανεναν συνδεσμο,και ειχα απογοητευτει απο το ποσο μικρη φωνη εχουμε.Φυσικα δεν ειναι λογος αυτος να εμπαίζουν,με την ψυχολογια μας,με τις οικογενειες μας,και με το οποιο μελλον μπορουμε να εχουμε σε αυτην την χωρα.Αυτοι δεν γνωριζουν απο μεροκαματο ουτε απο καν κάματο!Την τελευταία φορα μας ειπε ο υφυπουργος παιδια δεν παιζει φραγκο,αλλα δεν γυρισε κανεις να του πει τι λες ρε καθίκι?Και μας το λες ετσι?Να σε πληρωνουμε μια ζωη στην καρεκλα σου να παιζεις με τις ζωες μας και να γυρνας και να λες οτι δεν παιζει φραγκο?Τα ατομα που ανεβηκαν στον υφυπουργο εξαιρουμενου 2 που λιγο πολυ γνωριζουμε οτι κατι αξιζουν και προσπαθουν,ειναι γελιοι και θελουν να δημιουργησουν εντυπωσεις οτι και καλα φωναζουνε και απαιτούμε.Αμα δεν γινει χαμος δεν παιρνουν χαμπαρι,καμερες δεν ερχονται.. συνδεσμοι που να μας εκπροσωπούν και να αντιπροσωπεύουν(την πλειονοτητα απο μας εστω)δεν υπαρχουν!!Ο κοσμακης ειναι ανενημέρωτος και μεσα στο δικο του δραμα ειναι εναντίον μας,τα μμε ειναι εναντιον και αυτα.Δεν κανουμε δουλεια ετσι,και γιαυτο δεν παμε μπροστα. Καποιοι μας διαβαλλουν και θα εξακολουθουν να το κανουν αμα δεν φανε τις μαπες.Κανεις δεν εχει χρηματα αλλα κατι πρεπει να κανουμε,εγω δεν γνωριζω ακριβος αλλα θα στηριζω με την παρουσια μου οποιους συναδερφους εστω κινητοποιουνται προς η και κατα του ΥΠΕΚΑ!

      Διαγραφή
  56. Μπράβο μας καθόμαστε στον καναπέ και γράφουμε μεταξύ μας τα ίδια και τα ίδια λες και δεν ξέρουμε τα προβλήματα μας. Πιστεύω ότι και να μας κάνουν πάλι εμείς θα γράφουμε. Τι καθόμαστε και περιμένουμε; Αυτοί οι συνάδελφοι που μένουν Αθήνα και πέριξ γιατί δεν πάνε στο ΛΑΓΗΕ και ΥΠΕΚΑ να μάθουν τι γίνεται, πότε θα πληρώσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δυστηχος επετε συνεχεια.
    Πληρωμες εκκαθαριση την βδομαδα αυτη και την επομενη εως 15κ.
    Ιουλιος με ερωτηματικο για τελος αυτου η αρχες του αλλου.
    Πληροφοριες απο φιλο που ειχε παει λαγηε σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. oli mazi sto υπεκα gia diamartiria,parte danika alios pote den tha ehoume lefta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. http://www.spef.gr

    Στις 12 Φεβρουαρίου ο ΣΠΕΦ ανακοίνωσε στο site του συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΕΚΑ για πληρωμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Κ´ΥΡΙΟΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑΥΑΓΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Ω ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Απο την ανακοίνωση Σπεφ. Αν κρίνω από το ύφος πρέπει να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις πληρωμές για να λέει πως δεν θα αποχωρήσουν από το ΥΠΕΚΑ χωρίς λύση.

    καλεί όλους τους επαγγελματίες ηλεκτροπαραγωγούς από φωτοβολταϊκά σε δυναμική κάθοδο - συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΕΚΑ (Λ. Μεσογείων 119, Αθήνα) την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 14.00 μ.μ., απ’ όπου και δεν θα αποχωρήσουμε αν δεν πειστούμε για την αναστροφή της απαράδεκτης αυτής κατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΣΠΕΦ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ. ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΑΙΟ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΙΟΥΝΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ´ΕΧΟΥΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ ΚΥΡΙΟΙ !! ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΘΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σημειωτέον ότι η εγγυημένη τιμή μιας τέτοιας μονάδας που καίει φυσικό αέριο είναι υψηλότερη εκείνης που προσφέρεται σε αιολικές και επιπλέον συνδέεται με τη διεθνή τιμή του φυσικού αερίου, γεγονός που αυξάνει την επιδότηση στον χρόνο. Βάσει της ρύθμισης αυτής και ενός μαθηματικού τύπου το ρεύμα στη συγκεκριμένη μονάδα της Αλουμίνιον της Ελλάδας θα πληρώνεται με τιμολόγιο αιολικής συν τη ρήτρα φυσικού αερίου με αποτέλεσμα να εκτινάσσεται σε δυσθεώρητα ύψη. Κατά μία εκδοχή η Αλουμίνιον της Ελλάδος παράγει ρεύμα με κόστος 60 ευρώ τη μεγαβατώρα, το πουλά στη ΔΕΗ με 87 ευρώ τη μεγαβατώρα και στη συνέχεια το αγοράζει από τη ΔΕΗ για τις μονάδες με 51 ευρώ τη μεγαβατώρα. Το ετήσιο καθαρό κέρδος της συναλλαγής ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ και μπορεί να προσεγγίσει το 1,5 δισ. ευρώ(!) στην τριακονταετή λειτουργία του.

    Διακομματική μεσολάβηση

    Ουσιαστικά η Αλουμίνιον της Ελλάδος με τη διακομματική μεσολάβηση του κ. Φώλια, της κυρίας Μπιρμπίλη και του κ. Παπακωνσταντίνου πέτυχε τριπλή και τετραπλή επιδότηση για την επένδυσή της, αφαιρώντας πόρους και δυνατότητες από άλλους μικρότερους παραγωγούς. Δεν είναι τυχαίο ότι το ταμείο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έχει ξεμείνει από χρήματα και ο αρμόδιος υπουργός Περιβάλλοντος πρόσφατα δήλωσε ότι πρέπει να ξαναδούμε τα λογιστικά των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν μπορούν να καλυφθούν οι ενισχύσεις και οι επιδοτήσεις προς τις πολλές μικρές μονάδες αιολικών πάρκων και φωτοβολταϊκών τόξων. Οταν προσφέρονται ετήσια «δώρα» 50 εκατ. ευρώ σε έναν όμιλο, πού να βρεθούν χρήματα για άλλες επιχειρήσεις;

    Το σκάνδαλο προφανώς είναι μέγα. Η μεταχείριση της Αλουμίνιον της Ελλάδος είναι μοναδικά προνομιακή και θυμίζει όντως τις αποικιοκρατικές συμβάσεις της ΠΕΣΙΝΕ στη δεκαετία του ΄60, τότε που οι έλληνες πολιτικοί άρχισαν να ανακαλύπτουν πόσο προσοδοφόρες μπορεί να είναι οι μπίζνες με ισχυρούς παίκτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό ειναι η ΣΗΘΥΑ των 130 MW και δεν έχει σχέση με τα 5.000 MW κανονικών μονάδων φυσικού αερίου. Η ΣΗΘΥΑ αυτή επιβαρύνει τον λιγαριασμό ΑΠΕ με 20 εκατ ευρώ το χρόνο μετά την προσφυγή στο ΣτΕ.
    Τα 5000 mw φυσικού αερίου χωρίς στρεβλώσεις μας συμφέρει να δουλεύουν αφού ανεβάζουν την ΟΤΣ. Αν δεν δουλεύουν θα πέσει πάλι στα 40 ευρώ από 65 που είναι τώρα. Αυτό θα σημάνει 250 εκατ. το χρόνο έλλειμμα στο λογαριασμό ΑΠΕ. Χωρίς αεριο θα πέσει και η ασφάλεια του ΜΜΚΣΘΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χωριε στρεβλώσεις ο εχθρός είναι πλέον η μονοπωλιακή δεη που με το φθηνό λιγνίτη και όλη την αγορά στα χέρια της κάνει οτι γουστάρει. Δεν μας συμφέρει να συγκρινόμαστε με το λιγνίτη κοστολογικά. Μην μπερδεύεις τη ΣΗΘΥΑ με το αέριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ρε φίλε 10.26 εδώ μας χρωστάει ο Λαγηε 900 εκατομμύρια και εσύ μας κάνεις κύρηγμα τώρα που καιγόμαστε για τα 20 εκατ της ΣΗΘΥΑ??? Γράψε άλλού έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πρεπει φιλοι να αρπαξουμε την ευκαιρια που μας δινεται (συγκεντρωση)και ισως να ειναι και η τελευταια που θα μας δοθει να βρεθουμε εμεις οι απλοι παραγωγοι να φωναξουμε και να ιδρυσουμε μια δικη μας επιτροπη εκεινη την ημερα να διεκδικησουμε τα δικια μας αν δεν δειξουμε την δυναμη μας την αγανακτηση μας αλλα και την οργη μας δεν προκειται να καταφερουμε να κανουμε τιποτα τερμα το πληκτρολογιο και ο καναπες εγω δεν εχω φραγκο θα παρω δανεικα και θα παω δεν θα αφησω να με τσακισουν αλλο δεν αντεχω αλλο και οι φοροι που ερχονται και φπα θα μας τσακισουν τελειωτικα δεν πρεπει φιλοι να μας απασχολει ποιος την κανει πρεπει να αδραξουμε την ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Παιδια ολοι στο ΥΠΕΚΑ οδηγουμαστε στην καταστροφη με μαθηματικη ακριβεια!Οσο για καποια σχολια που ελεγαν οτι μεχρι τις 15 θα πληρωθουμε 3 μηνες αυτο ειναι αδυνατο!Εδω κανουν 2 μηνες να πληρωσουν εναν μηνα και θα πληρωσουν 3 σε δεκα μερες και ο ενας να ειναι και εκαθαριστικος!ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κατεβαίνοντας στο ΥΠΕΚΑ έχουμε τη δύναμη να αλλάξουμε κάτι. Το φθινόπωρο μας είχαν κασελωμένους να πληρωθούμε μόνο Μάρτιο μεχρι τέλος του 2013 και καταφέραμε να πάρουμε και Απρίλιοκαι Μάιο. Δεν πρέπει λοιπον´να γλυστισουμε και να τους αφήσουμε να μας φτάσουν σε καθυστέρηση 8-9 μηνών όπως θέλουν.Την κάτσαμε μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. oloi mazi paidia sto upeka den pai allo mono ama fai kanenas apo autous mia sfera tote mpori na alaksoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Όλοι στο ΥΠΕΚΑ. Μη πιστεύεται τα ψέμματα για τάχα μου άμεσες πληρωμές που όλο αργούν. Μας κοιμιζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Η μεγαλύτερη μακακία είναι το ρημαδοπληκτρολόγιο. Επίτηδες οι χούντες μας το μοίρασαν τα προηγούμενα χρόνια για να μας κιμά τώρα. Πετάω το πληκτρολόγιο και παω Στ ΥΠΕΚΑ μπάς και τους πάρει λίγο ο διάολος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Βρε νουμερα αφου στη συγκεντροση παλη 10 ατομα θα ειναι.Μολης θα βαλουνε λεφτα δεν θα παη κανενας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σημερα ειχε συναντηση ο speif σερρων του ΠΑΝΑΓΗ οποιος επιμενει οτι μεχρι της 15 του μηνος θα πληρωσουν 3 μηνες!ΙΟΥΝΙΟ ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟ!Καλα θα ηταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά... τίποτα πιο σοβαρό εχεις;;; Αυτός θα μοιράσει ευχαριστήρια και να μην πληρωθούμε!!

      Διαγραφή
    2. Οχι δεν εχω αυτο ηξερα αυτο ειπα!Αμα ξερεις εσυ πες μας!

      Διαγραφή
  75. Παπακυριακού Γιάννης4 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:50 μ.μ.

    Δεν υπήρξε φορά που έγινε συγκέντρωση στο ΥΠΕΚΑ και δεν πήγα.Αλλά αυτή τη φορά μου περνάνε περίεργες σκέψεις από το μυαλό.
    Στις 12 θέλει να κάνει συγκέντρωση ο ΣΠΕΦ και η ενημέρωση των περισσότερων είναι οτι κατά τις 15 θα έχουμε πληρωθεί;μου κάθεται κάπως περίεργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Παπακυριακού Γιάννης4 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:51 μ.μ.

    Είτε ο ΛΑΓΗΕ μας δουλεύει ψιλό γαζί,είτε ο ΣΠΕΦ έχει πληροφορίες για τις πληρωμές και θέλει να λάβει με αφορμή τη συγκέντρωση τα εύσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 15 του μήνα είναι Σάββατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μίλησα με το Λουμάκη σήμερα για πληρωμές και μου είπε τα ακόλουθα :

    Επικοινωνία με ΥΠΕΚΑ χθες για πληρωμές: μακάρι ο Λαγηε να βρει λεφτά να σας πληρώσει. Συμπέρασμα, το ΥΠΕΚΑ το ρίξε στα ευχολόγια...

    Επικοινωνία σήμερα με Γκαρή στο ΛΑΓΗΕ: πληρώνουμε ακόμα Μάιο και τα λεφτά που θα μας δώσει η δεη είναι γιαυτό. Τα 300 εξατομμυρια μη τα είδατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κύριοι, τα πράγματα πια είναι πολύ σοβαρά, ο εμπαιγμός και οι ολιγωρίες έχουν φτάσει στο απροχώρητο, τα βάρη πλέον είναι δυσβάσταχτα, ναι! σεβόμαστε την ανάγκη του πρωτογενούς πλεονάσματος, αλλά, ήδη !!! το πληρώσαμε αρκετά !!! νομίζω πως μιλούμε πια για σενάρια κοινωνικού αυτοματισμού !!! κάποιοι σχεδιάζουν βρώμικα. Επενδύσαμε σε εποχή κρίσης 2,5 δις ευρώ, αντέξαμε επτά μήνες υπερημερία, έκτακτες εισφορές, παραλογή καταβολή ΦΠΑ που ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΕ, φόρους επί μη εισπραχθέντων εισοδημάτων !!! προφανώς για ΚΑΠΟΙΟΥΣ, η ελαστική μας στάση, λαμβάνεται ως ΑΔΥΝΑΜΙΑ !!!!
    Όλοι στην ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ του ΣΠΕΦ έξω από το ΥΠΕΚΑ, δεν είναι δυνατόν !!! δεν είναι λογικό να ανέχεστε τέτοια πίεση και να κάθεστε στο σπίτι σας, περιμένοντας !!! περιμένοντας τι !!! να σας βρουν ποιοι !!! αυτοί που σας χρωστούν !!!! να ενδιαφερθούν αν ζείτε ή πεθαίνετε !!! αν έχετε τα χρήματα για την επόμενη φορολογική ενημερότητα !!!!
    Μα αν κάθεστε στον καναπέ σας, λογικό είναι να σκεφτούν πως έχετε τα λεφτά και ¨πιέζετε¨ για να φάτε παντεσπάνι ρε !!! αυτό πιστεύουν !!! πως ζείτε μια χαρά και ζητάτε χρήματα για τα μπουζούκια. Ε! μπουζούκια !!! ξυπνήστε,
    ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΕΦ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ, αλλιώς τσιμουδιά !!! τσιμουδιά λέμε, αν μη τι άλλο, σκάστε και κολυμπάτε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ποτε ειναι η συγκεντρωση. Ειμαι απο Θεσσαλονικη και φτανει ποια ο εμπαιγμος τους . Να λογοδοτησουν για τα ελλειματα που αυτοι εχουν αφησει να γινονται και οχι να τα φορτωνουν σε εμας. ΚΑι το ΣΤΕ ακόμα να βγαλει αποφαση με την εκτακτη εισφορα. Γνωριζει κανεις την εξελιξή του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. υπόθεση εργασίας:α) το υπεκα δεν θέλει new deal μια χαρά βολεμενο είναι από την έκτακτη εισφορά χωρίς να να έχει προβλήματα και δε θα λήξει τον 6/14χαλαρά δίνουν 1χρόνο παράταση,αρα6/15 και βλέπουμε τα δικαστήρια θα τα κρίνουν "νόμιμα"λόγο έκτακτης ανάγκης στη χώρα όπως το χαράτσι της δεη για τα σπίτια. β)το ετμεαρ το έκριναν ως φόρο αλλά θα βρουν γρήγορα τη λύση γιατί θα έχουν πρόβλημα με τα αφεντικό τους και γ) τα μδν πληρώνονται πιο γρήγορα από εμάς αν τον εκκαθαριστικό του ιουνίου των πληρώθηκαν σεπτέμβρη και τον εκκαθαριστικό οκτωβρίου γενάρη σημαίνει ότι δεν περισσεύουν χρήματα για μας τέλη αυγούστου πληρωθηκαμε για φεβρουαριο σεπτέμβρη τίποτα και τέλη οκτώβρη για μάρτιο αν τα μδν γενάρη πληρώθηκαν ή πληρώνονται ακόμα για εκκαθαριστικό οκτώβρη δεν έχει για εμάς,συνοψίζοντας όταν τα μδν πληρώνονται εκκαθαριστικό εμείς τρώμε ένα μήνα καθυστερηση .τα πιο πάνω είναι από προσωπικές εκτιμήσεις και έτσι διαβάζω τα γεγονότα.και δύο ερωτήσεις πόσοι είναι η ψηφίσαντες στον σπεφ στις εκλογές του γενάρη , και επειδή κάποιος έγραψε ότι το φ.α δενπρέπει να βγει από τις α.π.ε τώρα γιατί αν βγει θα ρίξει την ο.τ.σ είναι αλήθεια ευχαριστώ. ΝΑΥΑΡΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε 12¨56 , από την ¨πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα¨ !!! ρε συ, άσε τις εξυπνάδες και τις διαπιστώσεις !!! φτάνει ρε !! χορτάσαμε τους έξυπνους !!! πήγαινε στο ΥΠΕΚΑ , στη συγκέντρωση του ΣΠΕΦ και πέστα όλα εκεί που πρέπει !!! φώναξε !! ούρλιαξε !!! πάρε το δίκιο σου ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ !!! φτάνει πια με τις αναλύσεις και τις διαπιστώσεις !!!! δυστυχώς ΔΕΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ !!!!

      Διαγραφή
  82. ¨Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου στο ΥΠΕΚΑ για τις πληρωμές οι παραγωγοί από φωτοβολταϊκά¨ από τον ΣΠΕΦ, και μη μου πείτε πως δεν το είδατε ή δεν το ξέρετε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Επειδή ζω τα ίδια , την ίδια στιγμή που θα γυρνάτε, σα τρελοί, γύρω - γύρω απ΄το τραπέζι σας , μόνοι !!! στο απόλυτο οικονομικό αδιέξοδο, σκεφτείτε πως στις 12/2 , θα είμαστε όλοι μαζί ρε, όλοι μαζί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Εγω που ειμαι 700 km απο αθηνα πως θα ερθω που θα βρω τα λεφτα; θα ηθελα πολυ να ειμαι εκει αλλα δυστιχος δεν εχω ουτε για να πληρωσω το νοικι του παιδιου μ π σπουδαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς φίλε μου, στα ίδια είμαι και γω, άλλα, θα δανειστώ , για μια ακόμη φορά !!!! για να έχει αύριο το παιδί μου που σπουδάζει στα Γιάννενα με 200 ευρώ τον μήνα, την ξεφτίλα μου :( !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. , , ,και φυσικά, απλήρωτο νοίκι, δυο μηνών !!!! (εννοείται)

      Διαγραφή
  85. Ο Μάιος δεν έχει τελειώσει ακόμα. Δεν έχουμε πληρωθεί εδώ για μεγάλο έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Παπακυριακού Γιάνης5 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:56 π.μ.

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ.
    Μόλις πριν λίγο μίλησα με τον κύριο Μπότση.
    Είναι όντως αλήθεια οτι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί ο μάιος στο 100% στα πολύ μεγάλα πάρκα!Οι πληρωμές Ιουνίου είναι αδύνατον να ξεκινήσουν σε στιγμή που η ΔΕΗ δεν έχει πληρώσει στο ΛΑΓΗΕ ούτε ΣΕΝΤ!!!Συνεπώς δεν μπορεί να κάνει πλέον και καμία πρόβλεψη,σε στιγμή που δεν εξαρτάται από αυτόν.
    Γίνονται κάποιες κινήσεις προκειμένου η ΔΕΗ να μην δώσει το χαράτσι στο κράτος έτσι ώστε να πληρώσει τις υποχρεώσεις της προς εμάς (σε ένα βαθμό) αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία εξέλιξη.-και πολύ αμφιβάλλω οτι οι αρμόδιοι υπουργοί θα δεχτούν κάτι τέτοιο
    Τα πράγματα είναι όντως πολύ άσχημα.
    ΣΥΝΕΠΩΣ ο ΣΠΕΦ έχει απόλυτο δίκιο που σχεδιάζει αυτή τη συγκέντρωση.Αν κι αυτή τη φορά είμαστε 100 άνθρωποι τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέκύριε Παπακυριακού:
      Εκτιμώντας τη σοβαρή στάση σας και την αναμφισβήτητη προσφορά σας στο επίπεδο διαλόγου του παρόντος BLOG,εχω να παρατηρήσω οτι εσείς αισθανόμενος την οικονομική πίεση της μη καταβολής Ιουνίου αναγκάζεστε να συντάσεστε εστω κατα περίσταση με το κύριο Λουμάκη λησμονώντας την υπονομευτική και ιδιαίτερα αρνητική συνεισφορά του στο κλάδο μας.Είναι υπεύθυνος για τη διαίρεσή μας και εν τέλει για τη δημιουργία μεγάλης σύγκχυσης για το τι πραγματικά συνέβη...Βεβαίως το ΥΠΕΚΑ δεν αφήνει το δώρο του Λουμάκη να πάει χαμένο...
      Παρακαλώ πολύ οχι πανικό.Η μόνη αποδεκτή κοινή κάθοδος για διαδήλωση απο τη πλειοψηφία των επενδυτών θα είναι με τον ΣΠΕΦ εκτός.Με την συστηματικά υπονομευτική του και διασπαστική του δράση μας ανάγκασε να παλεύουμε και να ζητιανεύουμε τα αυτονόητα.
      ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗ ΦΑΚΑ!

      Διαγραφή
    2. Ο κύριος γράφει, ΑΠΛΑ ΑΝΟΗΣΙΕΣ !!!!, ας θυμόμαστε πως ΟΤΑΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΗΔΕΝ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΗΔΕΝ !!!!! απλά μαθηματικά !!!

      Διαγραφή
  87. ΣΠΕΦ-ΕΣΑΦ-ΠΑΣΥΦ-ΣΠΗΕΦ.Τετάρτη να υπερασπίσουμε την αξιοπρέπεια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Κε Παπακυριακού κάνε copy το μήνυμα σου στις 7.56 στο energypress ως σχόλιο μπάς και ξυπνήσουν οι παραγωγοί και για να μην υπάρχει ψευτοδικαιολογία για κανέναν. Μπροστά μας έχουμε πτώχευση. ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Παπακυριακού Γιάννης5 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:04 π.μ.

    ΄Ηδη έστειλα μύνημα σε ΠΟΣΠΗΕΦ και στους αγρότες για τον ίδιο λόγο.Ελπίζω να καταλάβουν οτι τουλάχιστον σε αυτό πρέπει να κινητοποιηθούμε όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Στο energypress θα το έγραφα αλλά δεν βλέπω καν σχετικό άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙ0Ν ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΛΑΓΗΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. http://www.energypress.gr/news/To-StE-apofasizei-gia-toys-sympshfismoys-ths-DEH-pros-LAGHE-kai-ADMHE
    Διαβαστε και μετα απαντηστε αν πρεπει να δεχτω μειωση ταριφας για να δινω ρευστοτητα στη Δεη και τον Αδμηε???
    Σπυρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν πρόκειται ποτέ να συμπορευθώ με το Λουμάκη.
      Οτι και αν κάνει δήθεν για την καταβολή του Ιουνίου (αφού πρώτα έχει υπονομεύσει το κλάδο μας με κάθε μέσο) στο τέλος θα αποβεί εις βάρος μας...
      (100KWp x2)

      Διαγραφή
    2. Εσυ μην συμπορευεσαι με τον Λουμακη αλλα ελα μαζι μας να φωναξεις για τον εαυτο σου.Πρεπει η συγκεωτρωση να ειναι μεγαλη για το καλο ολων μας και για το μελλον των παιδιων μας.

      Διαγραφή
  93. Παπακυριακού Γιάννης5 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:12 π.μ.

    10:48 κι εγώ είμαι αντίθετος στην παραμετροποίηση του ΣΠΕΦ αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην είμαι εκεί.Το θέμα της συγκέντρωσης είναι οι πληρωμές μας.Σε στιγμή που μας καίει όλους,θα πρέπει και όλοι να είμαστε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια από της πιο σωστες φωνες εδώ μεσσα εισαι γιαννη. όπως τα ειπες για της πληρωμες πανε να μας εξοντώσουνε και καποιοι μαλωνουνε για το ποιος θα είναι προεδρος.. ολοι μαζι μικρα παρκα ενωμενοι μονο ετσι θα πιεσουμε δεν φταιμε εμεις για το ελειμα, αλλοι το εχουνε δημιουργηση ας πληρωσουνε αυτοι

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ, συμφωνώ απόλυτα με τον 12:18, όσο για την παραμετροποίηση Γιάννη, επιφυλάσσομαι, γιατί ΤΩΡΑ, παλεύουμε για την κοινή, απλή, πεντακάθαρη, ΑΥΡΙΑΝΗ ΜΑΣ, ΕΠΙΒΙΩΣΗ !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  94. Συνάδελφοι όχι σταυρωμένα χέρια.Άνοιγμα λογ. σε τράπεζα όσοι μπορούμε πενήντα ευρό να καταθέσουμε για όσους αποδεδειγμένα δεν μπορούν να μετακινηθούν.Δεν ανήκω σε κανένα σύλλογο,είναι η τελευταία μας ευκαιρία μας.Με κάθε μέσο να αποκλείσουμε το μπουρδολοΥΠΕΚΑ.Να τους πάρουμε μαζί μας.ΟΡΓΗ από μία τάξη που επένδυσε στο κολοχανίο κράτος.Εδώ και τριάντα χρόνια το έχουν λεηλατήσει και τώρα κοροιδεύουν΄.ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΟΥΜΕ ΑΠΕΞΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΜΕΤΑ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΛΑΓΙΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΡΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΑΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! ε! φίλε, με ¨φανταστικές¨ φάπες και ψευτοτσαμπουκάδες, διαλυμένοι, φτάσαμε σ΄αυτά τα χάλια !!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ με σοβαρότητα και τεκμηριωμένες διεκδικήσεις, που να πάρει !!!! ΟΛΟΙ 12/2 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ.

      Διαγραφή
  96. Η σοβαρότητα μας έφαγε και οι τεκμηριωμένες διεκδικήσεις, τα ίδια και τα ίδια. Ανεχόμαστε 2 χρόνια τώρα να μας δουλεύουν τα λαμόγια, να τρέχουμε με την ψυχή στο στόμα να προλάβουμε να πληρώσουμε ΦΠΑ, φόρο, τράπεζες, να πάρουμε ενημερότητες, να μας χλευάζουν από το ΛΑΓΗΕ, να μην σηκώνουν τα τηλέφωνα, να μην απαντάν στα email. Εχουμε χάσει κάθε αξιοπρέπεια λεγοντας ψεματα στα παιδιά μας, στους γονείς μας (δεν έχω να πάρω τούρτα στο γιο μου που έχει γενέθλια) ότι πιο σημαντικό για μένα και εσύ μιλάς για σοβαρότητα; δεν είμαι σοβαρός φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αγαπητέ φίλε μου, διαφωνώ, συμπάσχω και είμαι χειρότερα από σένα !!!! η αδιαφορία και η πολυφωνία μας έφαγε !!! Τους πειράζει η φωνή του ΣΠΕΦ, Η ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΑΣ, αυτό μας τρώει !!! αλλά θα το ξαναπώ, όσο και να τους κουράζει, ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΗΔΕΝ, ΜΗΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ !!!! Αλλά δεν είναι η ώρα για τέτοια, γιατί τώρα, ένα βήμα πριν τον γκρεμό του κλάδου ( εγώ προσωπικά, ήδη πέφτω), μόνο ενωμένοι θα επιβιώσουμε !!! μετά βλέπουμε (όσοι βλέπουν). ΟΛΟΙ 12/2 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ ,

      Διαγραφή
  97. Όλοι μας κατηγορούμε τον ΣΠΕΦ, αλλά έχει κάνει και 2-3 συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας. Οι άλλοι σύλλογοι τι έχουν κάνει? Δεν μιλάω για τους αγροτικούς που κοιτάζουν μόνο τον κώλο τους!
    Ωραία η διαμάχη μας, καλά πάμε! ¨
    Ίσως με καμιά 500αρια ακόμη νέους συλλόγους πετύχουμε κάτι καλύτερο.
    Τι κάθεστε ο καθένας από έναν ΝΕΟ σύλλογο με 3 μέλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. loumakis prepi na paretitis apo auti tin karekla ksiloma edo kai tora ta fas kala tin tetarti apateona na baloun allon stin thesi sou kai th to fonakso dinata gia na me akousis apateona ksiloma kai meta bale ta fotoboltaika ston gkolosou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. telika o ellhnas den allazei pote...edw mas exoun 8 mhnes mesa k sena sou ftaiei o loumakhs..les k an paraitithei tha se plhrwsoun...poso afelhs eiste kurie...krima..anti apenanti mas na einai to upeka h politeia k o laghe gia sena einai o loumakhs...ntroph!

      Διαγραφή
  99. Εγώ θα ήθελα να προσθέσω εκείνη την μέρα να φωνάξουμε τα κανάλια. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος τους. Δημοσιεύοντας τα προβλήματα μας και τα δίκαια αιτήματα μας πιστεύω και ο κόσμος θα μας έβλεπε με καλύτερο μάτι και η κυβέρνηση θα καταλάβαινε ότι δεν αστειευόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Να !!!! φίλε 1:10 , αυτοί οι κάφροι μας υπονομεύουν !!! αναφέρομαι στον 1:47 !!! αυτά τα σκουλήκια κουβαλάμε στον κόρφο μας, αυτοί οι ανόητοι ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, άσχετοι , αγράμματοι, που δεν ξέρουν να μιλούν Ελληνικά !!! όχι μόνο δεν μπορούν να αντιληφτούν, τι σημαίνει εξορθολογισμός και βιωσιμότητα ενός κλάδου, αλλά είμαι σίγουρος, πως κάθε πρωί, βάζουν κάποιο φουκαρά να τους θυμίζει πως ξύπνησαν !!!!, ΤΙΜΗ ΣΤΑ ΖΩΑ !!! Μέχρι λοιπόν να μάθουν Ελληνικά, η θέση τους είναι στον καιάδα φίλοι μου. Συμφωνώ απόλυτα με τον 1:55 !!!! ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ 12/2 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. υμφωνώ απόλυτα με τον 2:07, μόνο που φίλε μου, δεν θέλουμε να αποδείξουμε σε κανέναν τίποτε !!! τι να αποδείξουμε δηλ πως τα ψάρια κολυμπούν και τα πουλιά πετάνε !!!! εδώ μιλάμε για την πλέον κατάφορη παραβίαση των αρχών, της στοιχειώδους επιχειρηματικότητας !!! ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΥΠΕΡ Δ.Ε.Η ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. υμφωνώ απόλυτα με τον 2:07, μόνο που φίλε μου, δεν θέλουμε να αποδείξουμε σε κανέναν τίποτε !!! τι να αποδείξουμε δηλ πως τα ψάρια κολυμπούν και τα πουλιά πετάνε !!!! εδώ μιλάμε για την πλέον κατάφορη παραβίαση των αρχών, της στοιχειώδους επιχειρηματικότητας !!! ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΥΠΕΡ Δ.Ε.Η ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Δοκίμιο του δημοσιογράφου Κ. Βαξεβάνη που το αφιερώνω στους αδιάφορους του καναπέ και του πληκτρολογίου...

    «Μισώ τους αδιάφορους και γι’ αυτό: Γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων», έγραφε ο Αντόνιο Γκράμσι. Αποκαλούσε τους αδιάφορους «το νεκρό βάρος της Ιστορίας», αυτούς που πρέπει να απολογηθούν για ό,τι έχουν κάνει, αλλά κυρίως για όσα δεν έχουν κάνει.

    Οι αδιάφοροι έχουν ένα και μόνο προβληματισμό: Για τις ευθύνες των άλλων. Ποτέ τις δικές τους. Αυτοαθωώνονται πάντα με πρόσχημα τη χαριτωμένη τους φύση ή την αδυναμία τους να βρουν κάτι αρκετά σοβαρό για να το υποστηρίξουν όπως και όσο πρέπει.

    Αυτάρκεις πάντα, με τη βεβαιότητα που τους παρέχει το προσωπικό τους «τίποτα», είναι έτοιμοι να κατακρίνουν τα πάντα.
    Ρωτούν με αγωνία «γιατί το έκανε;», «ποιον εξυπηρετεί;», «υπάρχει ένας ικανός και τίμιος;», «γιατί δεν αλλάζουν τα πράγματα;», κρατώντας το σκήπτρο της βασιλικής τους απραξίας.

    Αν ρωτήσεις τον αδιάφορο «εσύ τι έκανες για να μην είναι έτσι τα πράγματα;» θα σου απαντήσει σαν να ζει στη σκιά της σπουδαιότητας και όχι στη σκιά της καφετέριας, όπου πίνει τον καφέ της μοιρολατρίας του.

    Οι αδιάφοροι δεν αναπαράγουν μόνο αυταπάτες, αλλά το μέλλον. Με την ισχύ της απραξίας, με την κομψότητα της δικαιολογημένης πάντα αποχής τους, με τη λειτουργική τους κενότητα, κλαψουρίζουν σαν να είναι η ζωή κάτι που υπάρχει για να τους δικαιώσει προσωπικά. Ούτε σύνολο ανθρώπων, ούτε σύνολο καταστάσεων.

    Αχρηστεύουν κάθε διαλεκτική εξήγηση, κάθε λογική ερμηνεία, μέσα από την απαίτηση να γίνουν τα πάντα όπως οι ίδιοι, να εξελιχθούν όπως το θεωρητικό τους νεφέλωμα, προκειμένου να στρέψουν το βλέμμα με κάποιο ενδιαφέρον.

    Οι αδιάφοροι δεν είναι τεμπέληδες. Είναι κάτι ακόμη χειρότερο. Είναι δειλοί που προσπαθούν να πείσουν πως έχουν τη γενναιότητα και την ωριμότητα να παραβλέπουν τα πράγματα γιατί δεν εμφανίζουν κανένα ενδιαφέρον. Πως δεν φοβούνται, αλλά όλα γύρω είναι τόσο ποταπά, που δεν σκοπεύουν να αντιπαρατάξουν το τεράστιο και αδιάφορο εγώ τους.

    Οι αδιάφοροι λατρεύουν τη συνωμοσιολογία, γιατί τους απαλλάσσει από τη σκέψη της προσωπικής ευθύνης. Κάπου, κάποιος φταίει και έχει οργανώσει τόσο καλά την πανίσχυρη συνωμοσία του, ώστε δεν έχει κανένα νόημα να ενδιαφέρεσαι ή να αντιδράς.

    Δεν παίρνουν ποτέ θέση, μπορούν να είναι ταυτόχρονα με όλους και με κανέναν, μεταφράζοντας την άγνοια και την αδιαφορία τους σε θέση και στάση ίσων αποστάσεων, σε αντικειμενική κρίση. Είναι δυνατόν να ζεις τις αντιθέσεις της ζωής καθημερινά και να μην μπορείς να αποφασίσεις με ποιον είσαι;
    Ποιο το νόημα της ύπαρξης σου, αν όχι η απόφαση για το πού θα πας τη ζωή σου;

    Οι αδιάφοροι είναι οι μωρές παρθένες του συστήματος, που δεν θα χαλάσουν την παρθενιά τους για πράγματα που δεν έχουν τη σπουδαιότητα της μεγάλης απόφασης.
    Κρατούν, εν ολίγοις, την παρθενιά τους για τον βιαστή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΟΚΙΜΙΟ!! ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο 2,24 ΜΜ
      ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ ΣΤΙΣ 12/2 ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!!!

      Διαγραφή
  104. κανενα νεοτερο για πληρωμες εχουμε...
    θα ξεκινησουν τελος της εβδομαδας οι πληρωμες για τα μικρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. προς κ Παπακυριακου Γιαννη
    ΓΡΑΦΑΤΕ
    α)18-01-2014: χθες συναντηθηκα με τον κ Μποτση, περιπου στις 27 ιανουαριου ξεκινουν τα 20αρια πληρωμη

    β)29-01-2014: τα 20αρια την πρωτη εβδ του φεβρουαριου και μεχρι τις 15 φεβρ το 90%

    γ)5-02-2014: μιλησα με κ Μποτση, δεν εχουν ολοκληρωθει ακομα του Μαιου, ασχημα τα πραγματα.

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    23-01-2014 σε σχολιο μου αναφερω:μεσα φεβρουαριου θα ξεκινησουν και θα ολοκληρωθουν μεσα απριλιου, το ποσο του ιουνιου ειναι μη διαχειρισιμο.
    συναδελφοι τα συμπερασματα δικα σας.
    τα δικα μου ειναι οτι η οικονομικη κατασταση της Ελλαδας ειναι τραγικη και δυστυχως το μονο που θα καταφερουμε ειναι να πληρωσουμε τα δανεια μας.τιποτα περισσοτερο. δυστυχως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Δεν αρκει μονο να μαζευτούμε ατο υπουργειο,πρεπει η φωνη μας ν'ακουστεί κ αυτο θα γινει μονο αν έρθουν καναλια κ εχουμε κ ζωντανη. σύνδεση με καποιο απο αυτα,οπως κανουν οι αγροτες. που προσπαθούν για κατι καλυτερο.μηπως να'θουν κ αυτοι με τα τρακτέρ μπας κ κανουμε κατι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Συναδελφοι δεν μπορω να τονισω ποσο σημαντικο ειναι να παρευρεθουμε στην συγκεντρωση να φωναξουμε να διεκδικησουμε τα χρηματα μας να τους δειξουμε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ανεχτουμε αλλη κοροιδια αλλα να τους δειξουμε τι τους περιμενει αν διανοηθουν να μας πλασαρουν κανενα κουφο new deal ,ολα αυτα που περναμε τωρα το εχουμε επιφερει στους εαυτους μας γιατι οι συγκεντωσεις που εγιναν δεν τους προκαλεσαν κανενα φοβο αφου 100 ατομα περιπου ειναι αξιολυπητο νουμερο για τον κλαδο μας που εχει υποστει τις μεγαλυτερες περικοπες και το μεγαλυτερο χρονικο διαστημα απληρωσιας θα επρεπε καθε συγκεντωση να ειναι φοβος και τρομος για το ΥΠΕΚΑ και επισης ενα θεμα με τον σπεφ στην γενικη συνελευση ηταν 130 ατομα που ψηφισαν το ΔΣ το σπεφ αντιπροσωπευει 336,35MW κανει κανεις την διαιρεσει και βλεπεις ποιους αντιπροσωπευει ολους τους καρχαριες αυτο ομως μας δινει και ενα επιπλεον κινητρο να ειμαστε εκει για να μαθει και αυτος οτι δεν μας αντιπροσωπευει και αν διανοηθει να παιξει πανω στις πλατες μας θα εχει οδυνηρες για αυτον συνεπειες και το κυριοτερο θα καταλαβει οτι εμεις το μεγαλο πληθος των μικρων παραγωγων κανουμε κουμαντο και θα μας βρουνε απεναντι.
    Ενα πραγμα με προβληματιζει μηπως μεχρι τοτε μας δωσουν μια δοση για να κατσουμε στα αυγα μας και ο σπεφ παιζοντας ενα ρολο να αρχισει να μεταφερει τις μερες οπως εγινε στο παρελθον.Προτεινω αν δεν πληρωθουν Ιουνιος Ιουλιος και Αυγουστος μεχρι τοτε αν και δοθει ενας μηνας ασχετως τι θα κανει ο σπεφ εμεις να βρεθουμε ΕΚΕΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. καταληψη στο λαγηε πρεπει να κανουμε....
    να μπουμε μεσα και να κλειδωσουμε τισ πορτες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. είναι η τελευταια μας εκαιρια πριν αποφασισουν αυτοι για μας, χωρις εμας. Να συγκεντρωθούμε ολοι και όχι να περιμενουμε να το κανει ο άλλος και εμεις οι εξυπνοι σε εισαγωγικα να υποφελειθουμε. Το γνωστο σκεπτικο του νεοελληνα που μας καταντησε σε αυτή την κατασταση χωρις να βγαζω και τον εαυτο μου εξω.Εχουν αντιλειθλει την ανικανοτητα μας να οργανωθούμε βλεπουν την ανωρημοτητα μας αντι να ζητήσουμε εδώ και τωρα να λυθει το πρόβλημα μας καθόμαστε στον καναπε και περιμενουμε ποτε αυτοι θα αποφασισουν. Τοτε θα είναι αργα στην ουσια θα επρεπε με ολο αυτό που τραβαμε να ειμαστε μαζεμένοι όχι μια μερα μονο. αλλα μια βδομαδα εξω από το ΥΠΕΚΑ και με τα καναλια φυσικα.
    υπαρχει καποιος συλλογο που μπορει να το οργανωσει να τον υποστηρηξουμε ολοι μαζι οι παραγωγοι κι όταν ληθει το πρόβλημα μας ας δουμε ποιος θα είναι προεδρος και ποιος είναι καλυτερος συλλογος πλεον μας εχουν μελετησει ξερουν ότι δεν αφήνουμε ευκολα την βολεψι μας και τον καναπε μας πρεπει να τους αιφνιδιάσουμε με την παρουσια μας ολοι ενωμενο.ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. γνωρίζουμε περίπου πόσοι είμαστε στο σύνολο οι παραγωγοί ηλ. ενέργειας απο φωτοβολταικά; ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. 7000 διαφορετικα αφμ,6000 περίπου μικροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα γύρω στα 2.000 διαφορετικά φυσικά πρόσωπα που διατηρούν τα 6 έως 7000 αφμ

      Διαγραφή
  112. http://www.euro2day.gr/news/market/article/1129235/dehafxhsh-kerdon-166-sto-q2-vlepei-h-alpha.html Η μετοχή της ΔΕΗ μια χαρά πάει, αλλά τα χρέη προς τον ΛΑΓΗΕ δεν τα εξοφλεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. και για τους πολεμιους των ΑΠΕ, και οτι ειμαστε μαλακες και κοροιδα η απαντηση δοθηκε απο την ευρωπη ειμαστε εδω και θα παραμεινουμε σε οποιον αρεσει οποιον δε αρεσει χ.........με σε και θα πολεμησουμε για τα δικαια μας στη συγκεντωση ολοι, αρχιζουν να ισχυροποιουνται οι θεσεις μας ποιος δεν θυμαται το Μανιατη και τον Στουρναρα οτι καναμε λαθος στις ΑΠΕ τωρα τους εδωσε η ευρωπη τον πουλο παλι αν τους πουλους που εχουνε φαει γενικος τους ειχαν κανει ευρω η μανουλα του στουρναρα θα ειχε φαγητο για 10 ζωες http://www.energypress.gr/news/H-eyrwboylh-adeiazei-ton-Mparozo-gia-toys-stohoys-toy-2030

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Κύριοι , είναι η πρώτη φορά που γράφω στο site σας. Δεν είμαι από τους 'αγωνιστές' και από αυτούς που κατεβαίνουν σε συγκεντρώσεις , πορείες . Το αντίθετο μάλιστα . Δυσανασχετώ κάθε φορά που κάποιοι κλείνουν ένα δρόμο ή εξοργίζομαι που κάποιοι με το έτσι θέλω κλείνουν τα διόδια ή την είσοδο σε χώρους που κάποιοι θέλουν να δουλέψουν. Όπως καταλαβαίνετε με βάση τα προηγούμενα , δεν θα κατέβαινα στην συγκέντρωση της επόμενης εβδομάδας , εάν δεν είχα ακούσει τον παρακάτω απλό συλλογισμό: Είμαστε επιχειρηματίες και μας έχουν κόψει επιταγές αξίας 20-30-50 χιλιάδων ευρώ. Δεν μας τις έχουν πληρώσει . Το λιγότερο που θα κανείς , δεν είναι να πας σε αυτόν που στα χρωστά και να του τα ζητήσεις ? Ε , λοιπόν αυτό κάνουμε. Τα λέμε την ερχόμενη Τετάρτη εκεί.
    Καλή συνέχεια και καλα κουράγια . Δ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Παιδιά η μόνη αλήθεια είναι ότι την πατήσαμε! Δεν υπάρχουνε λαεφτά για πληρωμές!!!! Το όλο εγχείρημα ήταν μαι καλοδουλεμένη πλεκτάνη για να κινηθεί έστω και για λίγο η αγορά! Πώς θα μας πληρώσουν και πότε? Τι θα μείνει σε μας αφού ακόμα κι αν μας ξόφλαγαν αύριο έχουμε πια συσσωρεύσει τόσα χρέη που απλά θα ξεχρεωνόμασταν! Κάποιοι θριαμβολογού ότι το Φλεβάρη θα μας δώσουν δύο μήνες!!! Πότε μας πλήρωσαν διπλό μηνιάτικο και δεν το θυμάμαι? Το Γενάρη δεν μας πλήρωσαν καθόλου! Αν έιναι μια να μας πληρώνουνμ και μια όχι την κάτσαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Φίλε 4:20, μη με τσιγκλάς !!!! άσε τις κούφιες κουβέντες για κουφό new deal κλπ άσε τις υπερβολές και τους πομφόλυγες !!! έλα κάτω 12/2 και πάλεψε για την στάση πληρωμών του κλάδου και άσε τα υπόλοιπα σ΄αυτους που ξέρουν να τα χειριστούν. Σου θυμίζω πως ΟΤΑΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΗΔΕΝ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΗΔΕΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ποιος μας χρωστάει τα λεφτά ρε παιδιά; Ο ΛΑΓΗΕ. Μήπως πρέπει να πάμε στον ΛΑΓΗΕ να κλείσουμε τις πόρτες και να μας εξηγήσει ο Μπότσης και ο Γκαρής που είναι τα λεφτά μας; Ποιος τα καταχράζεται; Και γιατί αυτοί που είναι η δουλειά τους δεν φροντίζουν να πληρωθούμε; Γιατί εμείς πρέπει να λύνουμε εξισώσεις συνέχεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, και αν μας πουν οτι φταιει το ΥΠΕΚΑ, να έρθουν μαζι μας στο ΥΠΕΚΑ

      Διαγραφή
  118. Παπακυριακού Γιάννης5 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:36 μ.μ.

    5/2 2:55 Αναφέρεστε στα σχόλια μου αλλά δεν τα βάζετε και ολόκληρα,συνεπώς όποιος δει το δικό σας θα νομίσει οτι παραμυθιάζω τον κόσμο.
    Όσον αφορά το παλιότερο σχόλιο σας θα ήταν αδύνατον να είχατε καλύτερη ενημέρωση από τον διευθυντή λογιστηρίου του ΛΑΓΗΕ,εκτός και αν είστε μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΗ.Η εκτίμηση σας οτι οι πληρωμές θα αρχίσουν από τα μέσα φεβρουαρίου και θα παραταθούν μέχρι και απρίλιο από που πηγάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Παπακυριακού στο συγκεκριμένο blog πρέπει αναρτώνται πληροφορίες κυρίως πληρωμών. Δυστυχώς το επίπεδο των ανώνυμων σχολίων δεν είναι αυτό που αρμόζει στα προβλήματα και στις επενδύσεις μας. Συνεχίστε να μοιράζεστε τις πληροφορίες σας μαζί μας και όποιος δε θελει ας μην τις διαβάζει. Προσωπικά σας ευχαριστώ. Έλενα Μ.

      Διαγραφή
  119. παντως ΝΑΙ - ολοι στη συγκεντρωση και εκει μπορουμε να κάνουμε και ανοιχτη συνελευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. κ παπακυριακου εαν θελετε βαλτε τα εσεις ολοκληρα τα προηγουμενα σχολια σας. η ουσια των σχολιων σας ειναι αυτη που ανεφερω στο 2.55 σχολιο μου.
    αυτοδιαψευδεστε συνεχως. εσεις γραφατε οτι σας ειπε ο κ Μποτσης οτι οι πληρωμες ξεκινουν στις 27 ιανουαριου. επομενως ή ο κ Μποτσης δεν ξερει τι λεει ή εσεις δεν μεταφερετε σωστα αυτα που σας λεει.
    τελος δεν θα ηθελα να πιστεψω οτι σας χρησιμοποιει ενας υψηλοβαθμος υπαλληλος του ΛΑΓΗΕ.
    Υ.Γ. Δεν ειμαι της ΔΕΗ. απο την απαντηση σας στη κριτικη που σας εκανα σε πραγματικα δικα σας σχολια, αντιλαμβανομαι οτι τα σχολια σας υποκρυπτουν τουλαχιστον σκοπιμοτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Την πέφτετε ανόητα παρτάλια στον Γιάννη, όποτε δεν σας βολεύει, όποτε σας βολεύει, γιατί παίρνετε τα λεφτά σας, τον εκθειάζετε !!!!!, ρε ουστ απο δω !!!! ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ , ΚΑΘΕΤΑ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ NEW DEAL ( που μάθατε όψιμα και αγγλικούς όρους). Χτυπάτε όποιον και ότι βρεθεί μπροστά στο ύψιστο, για σας, ¨ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ¨ , ΑΝΟΗΤΟΙ, αδιάφοροι τελείως για το συνολικό καλό !!! δηλ ΤΑ ΠΗΡΑ, ΝΤΟΥΜΠΕΚΙ !!! παρτάλια , παρτάκιδες !!! άρε που μπλέξαμε !!!!! Σας φταίει ο Γιάννης, όταν δεν πληρώνεστε, ο Λουμάκης , όταν προσπαθεί να εξορθολογίσει το σύστημα, ο Θανάσης, όταν σε λέει κοντό, που εισαι δηλ !!!! ε! ε! νυσάφι !!! μας πατώσατε ανόητοι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ¨κάνε με προφήτη, να σε κάνω πλούσιο¨ λέει ο Σοφός Λαός !!!! Αν γνώριζα το 2007 , με ποιους θα συνέπραττα το 2014, δεν θα επένδυα ούτε Σεντ !!!! και δεν θα υπήρχε αυτή η αγορά, ψώνια !!! Ευτυχώς που ανάμεσα μας, υπάρχουν και σοβαρές φωνές, βάλσαμο, γι΄αυτό φίλοι μου, ΟΛΟΙ 12/2 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ, αλλιώς θα μας κατασπαράξουν τα ΟΡΚ, που ζουν, ΚΑΙ ανάμεσα μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Παπακυριακού Γιάννης5 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:58 μ.μ.

    5/2 9:31 Εξηγήστε μου ποιά είναι η σκοπιμότητα που εγώ εξυπηρετώ...για ενημερώστε με παρακαλώΠοιό είναι το κέρδος μου;Εμένα αυτό είναι το όνομα μου,αυτό το ΑΦM μου 998874861 κι αυτός ο κωδικός μου ΕΔΡΕΘ 3894..ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ;
    !Εδώ και σχεδόν 1 χρόνο που μιλάω με τον κύριο Μπότση θεώρησα σωστό να μεταδίδω τα λεγόμενα του.Μια φορά δεν έπεσε μέσα στην πρόβλεψη του που είχε αναφέρει οτι θα πέρναμε 2 μήνες παραγωγής μέσα στον αύγουστο.σε όλες μου τα σχόλια τονίζω και μάλιστα επανειλλημένα τη λέξη ΠΡΟΒΛΕΨΗ,την διαβάσατε ή την παραβλέψατε επειδή σας βολεύει;
    Στο επόμενο ενημερωτικό σημείωμα που θα βγει πάλι θα πάω να σφραγίσω το τιμολόγιο μου.ΕΛΑΤΕ μαζί μου να πάμε μαζί στον ΛΑΓΗΕ να δούμε ποιός θα διαψευστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Παπακυριακού συνεχίστε σας παρακαλώ να μας ενημερώνετε.
      μη δείνετε στούς κάποιους αχρίους τροφή. Αυτό που εσείς κάνετε ονομάζεται έργο επι της ουσίας, όλοι οι άλλοι φλυαρούν. Να είστε καλά. Μη υποχωρίσουμε στον εκβιασμό αλλαγής των συμβάσεών μας. Καληνύχτα!

      Διαγραφή
    2. Κε Παπακυριακου, ποιος σφραγίζει ή ποιος πρέπει να σφραγίσει τα τιμολόγια στο ΛΑΓΗΕ και για ποιό λόγο;;

      Διαγραφή
  124. Παπακυριακού Γιάννης5 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:07 μ.μ.

    Επίσης δεν μου απαντήσατε στο από που αντλήσατε την πληροφορία οτι η παραγωγή ιουνίου θα ολοκληρωθεί απρίλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ως απάντηση στα περί αμφισβήτησης του κυρίου Παπακυριακού, απλά να προσθέσω ότι όποιος έχει περάσει από τον ΛΑΓΗΕ, θα έχει καταλάβει ότι ποτέ δεν είσαι σίγουρος γι' αυτά που σου λένε. Στο λογιστήριο είναι ικανοί να σου πουν ότι δεν ξέρουν απολύτως τίποτα για πληρωμές και να ξεκινήσουν την αμέσως επόμενη ημέρα το πρωί. Τον κύριο Μπότση, τον οποίο δε μπορώ να κατηγορήσω χωρίς να είμαι βέβαιος, πραγματικά δε μπορώ να τον εμπιστευτώ ακόμα κι αν μου πει ότι ξεκινούν οι πληρωμές από αύριο. Το πιο καλοπροαίρετο σενάριο λέει ότι είναι απλά αισιόδοξος κάποιες φορές ή ότι του δίνουν λάθος πληροφορίες (πχ. από ΔΕΗ???) και το κακοπροαίρετο ότι απλά υπόσχεται ότι 'από βδομάδα' κλπ. ξεκινούν οι πληρωμές για να ξεφορτώνεται τον εκάστοτε παραγωγό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΟΤΑΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΩ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ κ.ΜΠΟΤΣΗ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Πως είπαμε πως είναι το όνομα σου !!! ¨ΕΠΩΝΥΜΕ¨ 11:53 !!!!! Άσε μας ρε φίλε, στον πόνο μας !!! ούτε ο Παπακυριακού , ούτε ο Λουμάκης, έχουν ανάγκη, τέτοιους γιαλαντζή ¨επώνυμους¨ !!!! Είπαμε, 12/2 στο ΥΠΕΚΑ, όλα τ' άλλα , είναι μεζές για τσίπουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Τελικά , έχετε πολύ πλάκα :), Μας θεωρείτε ανόητα συντεχνιακά ανθρωπάκια !!!! Μας βολεύει η παραμετροποίηση, Λουμάκης , δεν μας βολεύει, ΠΟΣΠΥΕΦ κλπ, είμαστε κάπου ανάμεσα, Παπακυριακού !!!! Τι χαζά είναι αυτά μωρέ !!! ούτε χιμπατζήδες τα ενστερνίζονται !!! Αν καταρρεύσει το σύστημα, που θα καταρρεύσει αν συνεχίσουν οι ανόητοι, θα πάρετε , , μη πω τι !!! ΟΛΟΙ 12/2 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ, ΑΛΛΙΩΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Σας παρακαλω μπορει καποιος ν.
    α μου πει που θα στειλω την ασφαλιστικη ενημεροτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Παπακυριακού Γιάννης6 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:20 π.μ.

    Το παρακάτω είναι από την ιστοσελίδα του ΛΑΓΗΕ

    Ανακοίνωση σχετικά με την υποβολή Αποδεικτικών Φορολογικής Ενημερότητας
    27.01.2014

    Σας ενημερώνουμε ότι εφεξής:


    α) Τα Αποδεικτικά Φορολογικής Ενημερότητας που εκδίδονται μέσω TAXIS NET θα γίνονται δεκτά από το ΛΑΓΗΕ είτε με fax στο 210-9466841 είτε μέσω e-mail αποκλειστικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση infoape@lagie.gr.

    β) Σε περίπτωση που το Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας ή η Βεβαίωση Οφειλής προς το Δημόσιο εκδίδεται από τις αρμόδιες ΔΟΥ, βάσει των Α.Υ.Ο. Πολ 1274/27.12.2013 και Α.Υ.Ο. Πολ 1275/27.12.2013, θα πρέπει το πρωτότυπο να αποστέλλεται στην Υπηρεσία Λογιστηρίου του ΛΑΓΗΕ. Κατά την αποστολή μέσω ταχυδρομείου θα πρέπει για την έγκαιρη διεκπεραίωση να αναγράφεται στο φάκελο η ένδειξη “ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ” ή “ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Παπακυριακού Γιάννης6 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:35 π.μ.

    Τον κύριο Μπότση τον γνώρισα στον ΛΑΓΗΕ,καθώς και εγώ όπως όλοι προσπαθούσα να επικοινωνήσω με τον ΛΑΓΗΕ εβδομάδες ολόκληρες.Εδώ και ένα χρόνο έχουμε ανταλλάξει και 5 -10 κουβέντες παραπάνω και για άσχετα θέματα με τις επενδύσεις μας.Μου έχει εξηγήσει επανειλλημένα οτι και αυτός υπολογίζει τις ημερομηνίες πληρωμών σύμφωνα με τα έσοδα του ΛΑΓΗΕ.Όπως πολύ καλά γνωρίζετε τα έσοδα του ΛΑΓΗΕ δεν έχουν πάντα σταθερές ημερομηνίες και πολλές φορές υπάρχουν και εκπλήξεις που δεν τις γνωρίζει.
    Την προηγούμενη εβδομάδα που έδωσε την πρόβλεψη του με τη λογική οτι η ΔΕΗ Θα πλήρωνε.Συμφωνήσαμε να μιλήσουμε την τετάρτη που πέρασε για να μου δώσει με ακρίβεια τις ημερομηνίες.Μιλήσαμε και μου απάντησε οτι η ΔΕΗ δεν έχει πληρώσει δεκάρα τσακιστή,οπότε εσείς στη θέση του τι θα απαντούσατε;
    Όλα τα παραπάνω τα διασταύρωσα επίσης με τον κύριο Γιωτάκο μέσο e-mail (Γραμματέας του
    Πανελληνίου Συνδέσμου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρ Γιάννη μου αρέσει που κάθεσαι και απαντάς στον κάθε κακοπροαίρετο (για να μην προβώ σε άλλους χαρακτηρισμούς).
      Μην δίνεις βάση, συνέχισε να μας ενημερώνεις με ό,τι πληροφορίες έχεις, και να ανταλλάσσεις τις απόψεις σου με τους υπόλοιπους συναδέλφους.
      Αφού δεν με ακούει ο HLIOS και αφήνει τα ανώνυμα σχόλια αυτά γίνονται.

      Διαγραφή
    2. Η ΔΕΗ κάνει επενδυτικό με τους νέους μετρητές και μαντέψτε από που αντλεί ρευστότητα...

      Διαγραφή
  132. Αρχικά νόμιζα ότι σε αυτό το blog είναι μαζεμένοι απαισιόδοξοι. Τώρα πια είμαι σίγουρος ότι είναι απλά γιάφκα συριζαίων. Γιατί να δω τι θα πείτε όταν μέχρι το τέλος της βδομάδας το περίσευμα του προϋπολογισμού θα έχει φτάσει τα 3δις κι έχει ο θεός. Είναι θέμα ημερών, να μην πω ωρών, που η τρισμέγιστη πρωθυπουργάρα μας θα ανοίξει τους κρουνούς της ρευστότητας για να πνίξει τους αντιφρονούντες. Τότε να σας δω γατάκια τι θα λέτε που ο ίδιος ο μπότσης θα σας επισκέπτεται στον χώρο σας και αβάδιστα θα σας πληρώσει έναντι μέχρι και την παραγωγή του 2016. Βρωμοκομμούνια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6 Φεβρουαρίου 2014 - 11:54 π.μ.
      δες το βιντεάκι στο 10ο δευτερόλεπτο. "Φίλε, πόσες?"
      http://www.youtube.com/watch?v=6S1hxSM2tkc
      Σε κόβω για πάνω από 4...

      Διαγραφή
    2. 12:27 να ρίχνεις βρε κι εσύ καμία γιατί παραέγινες δυσκοίλιος και λυπάμαι τους άλλους δίπλα σου. Από χιούμορ σαν αυτούw που παρακολουθείς στο youtube.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  133. Πεμπτη σημερα παει και αυτη η εβδομαδα και θα παν και πολλες ακομα δυστιχως χωρις να παρουμε φραγκο!Τι θα γινουμε ρε συναδελφοι;Δεν γινετε να περιμενουμε ποτε θα θυμηθουν αυτοι να μας δωσουν τα λεφτα μας!Δικα μας ειναι δεν κλεψαμε απλα καναμε ενα λαθος και επενδυσαμε σε αυτο το ΚΟΛΟ ΚΡΑΤΟΣ!Ο Κυριος Παπακυριακου ειναι σχεδον ο μονος που εχει εγκυρες πληροφοριες για αφηστετον να συνεχισει το εργο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Απο την αρχη υποστηριζα οτι ο κλαδος μας δε πρεπει να ειναι χωρισμενος αλλα ολοι μια γρωθια.. Αυτο με μεγαλη επιτυχια καταφερε να το καταστρεψει ο Λουμακης με τις ενεργειες του. Τωρα ερχεται και μας λεει ολοι κατω και ναι θα ηθελα να το κανω αλλα πως θα παω με αυτον τον ανθρωπο να διαμαρτυρηθω οταν θα εκμεταλευτει τη παρουσια μου και ολων των αλλων για να ανεβει πανω και προωθησει τα δικα του συμφεροντα. Αν ηταν σωστος στην αρχη και δε μας χωριζε σε δυο κατηγοριες τωρα θα ηταν πρωτος μαγκας και θα κυβερνουσε ολο το χωρο των ΦΒ και δεν θα υπηρχαν τοσοι συλλογοι. Αυτος διαλεξε το λαθος δρομο αλλα αφου θελει να μας καταστρεψει για τη παρτη του η θα τον παρουμε μαζι στην πτωση μας η θα αλαξει δρομο και θα παμε ολοι μαζι προς τη σωτηρια μας αλλα μεχχρι να δειξει οτι καταλαβε το λαθος του και υποστηριξει ολους τους επενδυτες εγω δε προκειται να του δωσω δυναμη με τη παρουσια μου για να με καταστρεψει και να σωθει αυτος!!!!!!!!! Εεεεεε οχι ρε αδελφε η Ελλαδα ετσι λειτουργουσε χρονια (εκτος των αγροτων) δε προκειται να με εκμεταλευτει κανεις. Σκεψου να κατεβω Αθηνα και ξοδευτω απο αυτα που δεν εχω και να μαθω οτι προτεινε πανω το θανατο μου και τη σωτηρια του.... αυτος τα εκανε ετσι ας τα ξεμπλεξει και εξαλου αποτι εχω ακουσει ο συλλογος του δεν δεχετε καν μελη απο καινουργια παρκα. (με επιφυλαξη εδω το εχω ακουσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πια ¨πάρτη¨ του μωρέ !!! πια δικά του συμφέροντα αγράμματε 12:11 !!!! ποιος διαιρεί τον κλάδο !!! ο Λουμάκης !!!! επειδή δεν υποστηρίζει τις υπέρ – αποδόσεις σου ανόητε !!! που έδωσες 150.000 για 100 Kw , και θέλεις να ζεις μια ζωή χωρίς να κάνεις τίποτε !!!! αυτός ή εσύ με τις υπερβολές που υποστηρίζεις, φαταούλα !!!!! Δεν θέλεις παραμετροποίηση ! , δεν θέλεις ισονομία και ισοδικία ! , δεν θέλεις ισότιμη απόδοση των κεφαλαίων ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ; ; Ωραία λοιπόν, κράτα τις ταρίφες σου και δώσε σε μένα + 40% , για δικαιοσύνη δεν μιλάς !!!! 150.000 εσύ 740,000 εγώ !!!! Και άμα δεις βιωσιμότητα κλάδου με τέτοιες λογικές, έλα να σε πληρώσω εγώ , φαφλατά !!!! Όχι φίλοι μου, αυτοί μας διασπούν, οι φαταούλες, ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΟΛΩΝ, 12/2 ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ .

      Διαγραφή
    2. Ο Λουμάκης δεν ανεβαίνει ποτέ μόνος του στον υπουργό παίρνει μαζί του πάντα κάποιους επενδυτές που θέλουν να πάνέ, κοινούς επενδύτές σαν και εμένα και έσενα, έτσι διατηρείται διαφάνεια.... Αυτά παιδιά τα έχω δεί με τα μάτια μου και για να μην αρχίσετε να με τρώτε όχι δεν έιμαι μέλος του ΣΠΕΦ

      Διαγραφή
    3. Άντε λοιπόν στις 12/2 στο ΥΠΕΚΑ εσύ που είσαι ορθολογιστής και οι φίλοι σου με το λουκουμάκη και πες στο φίλο σας το μάκη να κουρέψουν τους άλλους, τους κακούς που είναι πιο νέοι και μπήκαν στο κόλπο αργά. Αφου ήταν μαλάκες και δεν πρόφθασαν πληρωμές 100% και στην ώρα τους επί 6 χρόνια. Αφού δεν πήραν αναπτυξιακούς, πιο μικρά επιτόκια κλπ ας τους ρίξει κι ένα καλό κούρεμα, ξύρισμα καμιά 60% για να γίνουν βιώσιμες οι δικές σας επενδύσεις. ΤΣΑΤΣΑΔΕΣ

      Διαγραφή
    4. Και να μην ξεχάσω να πω στον φαταούλα 12:11, πως υπέγραψε μια σύμβαση, η οποία γράφει ρητά για την ταρίφα του, που υπερασπίζεται μανιωδώς, αλλά επίσης γράφει πως το μέγεθος της απορροφούμενης παραγωγής του, είναι στην ευχέρεια του Λειτουργού Συστήματος και των αναγκών του !!!! Διάβασε τι υπέγραψες, ξερόλα !!!

      Διαγραφή
  135. για αυτο στο τελος θα γινει πραξη το σεναριο της πειραιως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς !!! όσο οι φαταούλες λένε αυτές τις ανοησίες, μπορεί και να χειροτερέψει !!!!!!!!!!!!, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ.

      Διαγραφή
  136. κρίμα γιατί είχα σκοπό να ανέβω στο ΥΠΕΚΑ την Τετάρτη. Αλλά με όλα αυτά που βγαίνουν εδώ και μας λένε οι του σπεφ μάλλον για μαλάκες χειροκροτητές ψάχνουν. Και πάλι κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν απο οσα γραφονται εδω, εσυ κατεληξες σ΄αυτο το συμπερασμα, φιλε μου, εισαι αξιος της φτωχια σου, που θα ακολουθησει, να εισαι βεβαιος !!! Εμας τους υπολοιπους, δεν μας αφορουν οι αυτοκαταστροφικοι.

      Διαγραφή
  137. στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Aς μείνει λοιπόν ο καθένας να παλέψει μόνος του, όσο αντέξει κι όσο μπορέσει. Έτσι κι αλλιώς και οι προτάσεις εδώ είναι του στυλ "βόηθα με φτωχέ μου να μη σου μοιάσω". Μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί κάποιος που και θα ξεπεράσει τα όριά του αλλά και θα έχει τα μπαλάκια να πάρει μαζί του μάκηδες, λουμάκηδες, κανένα τραπεζίτη κι όποιον άλλο βρει μπροστά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτες οι λογικες, στηριζουν τους αντιπαλους μας !!!!!!!

      Διαγραφή
  139. Γιατί να ασχολούμαστε με τον Λουμάκη ή τον Γιαννάκη ή οποιοδήποτε άλλον. Η συγκέντρωση στις 12/2 αφορά όλους εμάς που έχουμε να πληρωθούμε 7 μήνες και μας δουλεύουν κιόλας. Άρα μας αφορά όλους (αγρότες, επαγγελματίες, όλους τους συλλόγους). Επομένως πρέπει να είμαστε όλοι στην συγκέντρωση ώστε να πιέσουμε για τις πληρωμές και για το New Deal. Πρότασή μου είναι ότι η συγκέντρωση πρέπει να γίνει και στο ΛΑΓΗΕ και στη ΔΕΗ με τους οποίους έχουμε υπογράψει και τα συμβόλαια, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι και για τις πληρωμές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ