Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής Ιουνίου - πληρωμή Φεβρουαριο !!! (7)

Eίναι η 7η ανάρτηση για παραγωγη Ιούνιο και οι πληρωμές συνεχίζονται!


 Για σχόλια και ενημέρωση απο την 1η αναρτηση στα σχόλια πατήστε εδώ. για τη 2η αναρτηση εδώ., για 3η ανάρτηση εδώ, για 4η ανάρτηση εδώ, για 5η ανάρτηση εδώ., για 6η ανάρτηση εδώ. Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μήνας παραγωγής
Ιούνιος
Ημ/νια πληρωμής
Φεβρουαριος
12-15/221/2-24/225/2-26/2

Τραπεζες





Εθνική20αρια ΣΕΡΡΕΣ, Κοζάνη 4χιλ, 2,5χιλ,
20αρια Ξανθη 2,4χιλΕ, 20kw Θεσ/νικη
6000 κοζανη, 4600 Δράμα, Λάρισα 100 kw σταθερό 7.200 ευρώ, Bολος, Άρτα 21/02/2014 6600 €, 8.400ε100άρι  Βόλο,ΤΡΙΚΑΛΑ 8.400 21-2-2014 24/2 Κατερίνη  4528, Θεσσαλονίκη 8005, Θεσσαλ. 4200,Θεσσ Μαρτίου 7800 100αρι, Θεσσαλ. 8500, Τρικαλα 9500, 10750 οκ, 10.750 στις 17:15,  10950 Mεσσηνίας, 100αρι, 6900 Κέρκυρα, 5.000€ Αττική

oxi
22/2 Καρδίτσα
 Σερρες10.000, καστορια 11000, 100kw Κόρινθος 9.800
26/2 Θηβων 10500

οχι
βεροια τιμολογιο 8800, ΑΧΑΙΑΣ 11046


Αλφα (Εμπορική)
Οχι

26/2 9200 ευρω

Αγροτική


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 6700









ΠειραιώςΣερρες 20kw, Nιγρίτα Σερρών 20kw+40kw <4000euro, Eυοσμος Θεσσαλονίκη 20kw 2,4 χιλ, Κοζάνη 20kw, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ <4000 Ε., 20 kw  Ξάνθη, 2χ20 και 40kw Tρικαλα, 100αρι 3543 ε Αγρινιο, 5x100 Ηγουμενίτσα (-4000),  Λιβαδεια 2χ20 kw, Ηγουμενίτσα 20kw <4000, Χαλκιδική 20kw,  100KW ΚΟΡΙΝΘΟΣ < 4000 24/2 oλα
20κw 4000+,
100Κw, 5800 ευρώ Θεσσαλονικη, Λαμία 7594,Θεσσαλονική 20kw, Ηγουμενίτσα 10κw, Ημαθία 5500, Κατερίνη 7970, Πτολεμαίδα 6638, Εδεσσα 6500, Γρεβενα 5900,  Χαλκιδική 100κw 5000, Καρδίτσα 8200, ειραιώς , ΒΕΡΟΙΑ 100ΚW 8015, τιμολογιο με παρακρατηση 3200

οχι
22/2 Πειραιώς 100la kw, 24/2 Πατρα, Αχαία
Καλαμάτα 8400€<ποσό<1150€ ΟΚ !!!, 10.050 10:00, Αγρινιου 9200, 3200 τιμολογιο με φορ ενημερ. με παρακρατηση που εληγε 17/2, 9970 100 kw Μεγαρα, € 9,800 Αμφισσα, Σερρες 9700, 9100 οκ,  8560 ΟΚ




EurobankΚοζάνη 20kw, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ <4000 Ε.24/2 8300 Θεσσαλονική, Κατερίνη 100kW  7.900€,  Κατερίνη 100kW 8.420€, 4740 οκΑλεξανδρούπολη 100KW 4.900€, Αθήνα 9700, τρικαλα 100kw 9500

Αττικής

Εύβοιας, 10.560€, 9.600

οχι
>8400




Κύπρου




Probank





Αλλες (συνεταιριστικές)Πανελληνια 1x20 kw,  2 χ 20 kw , Ιωάννινα , Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου

337 σχόλια:

  1. Υπάρχει κανείς από Ηγουμενίτσα που έχει πληρωθεί από εθνική για 100αρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον τρόπο που το “εθελοντικό” new deal στα φωτοβολταϊκά θα αποκτήσει υποχρεωτικό χαρακτήρα αναζητά η ηγεσία του ΥΠΕΚΑ από κοινού με στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που επισκέπτονται τη χώρα μας, καθώς είναι δεδομένες οι αντιδράσεις, αλλά και η απροθυμία πολλών παραγωγών να συναινέσουν.

    Εντωμεταξύ, αύριο αναμένεται να συνεδριάσει η Ολομέλεια της ΡΑΕ με αντικείμενο το αίτημα του υφυπουργού ΠΕΚΑ, Ασημάκη Παπαγεωργίου, για παράταση ενός μήνα στην εφαρμογή του μέτρου αύξησης του ΕΤΜΕΑΡ (μεσοσταθμικά 98%), ώστε να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με το new deal.

    Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, η ΡΑΕ αναμένεται να δώσει το “πράσινο” φως, καθότι σε διαφορετική περίπτωση η κοινωνική πίεση από μια αύξηση στα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος θα είναι τεράστια.

    —Νέες αντιδράσεις για το new deal

    Παρότι τύποις εθελοντικό, το “κούρεμα” στις συμβατικές εγγυημένες τιμές που απολαμβάνουν οι παραγωγοί πρέπει να έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα καθώς δεν υπάρχει διάθεση για συμβιβασμό με το ΥΠΕΚΑ.

    Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν οι επικείμενες αντιδράσεις όπως αυτή του Πανελληνίου Συνδέσμου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών (ΠΣΑΦ), ο οποίος συνεπικουρούμενος από τον Σύλλογο Αγροτικών Φωτοβολταϊκών Ηπείρου, διοργανώνει κινητοποίηση έξω από το υπουργείο την Πέμπτη 27/2 στις 12.30.

    Ο ΠΣΑΦ ζητά “να τηρηθούν οι συμβάσεις, που απειλούνται μονομερώς από το υπουργείο ΠΕΚΑ, και να συντομευθούν οι πληρωμές, που σήμερα ξεπερνούν σε καθυστέρηση τους 7 μήνες”.

    Από την πλευρά του ο Σύλλογος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών Ηπείρου τονίζει σε επίσημη ανακοίνωσή του ότι, συμμετέχει στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας καθώς συνεχίζεται ο αγώνας ενάντια στα σχέδια του υπουργείου.

    «Τονίζουμε για ακόμη μια φορά, ότι δεν πρόκειται να αποδεχθούμε κανένα κούρεμα στις συμβάσεις μας, που προσπαθεί να μας επιβάλει το υπουργείο.

    Το σχέδιο που έχει, και οι αναβολές σχετικά με την ανακοίνωση των μέτρων, μας ενθαρρύνει προσφέροντας δύναμη και θυμό. Είμαστε πανέτοιμοι να τους αντιμετωπίσουμε με όποιο τίμημα, έτσι και αλλιώς, ότι ήταν να χάσουμε το χάσαμε. Κατάφεραν να μας κάνουν από νοικοκύρηδες ,επαίτες [για να πληρώνουμε το Φ.Π.Α κάθε φορά] και όχι μόνο.

    Τέλος καλούμε τα μέλη μας αγρότες και όλους τους συναδέλφους ιδιώτες και οικιακούς, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας συμμετέχοντας στην διαμαρτυρία της Πέμπτης. Είναι ο μόνος τρόπος, για να καταλάβουν ότι πέρασε η εποχή του καναπέ, και ότι μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε ακραίες ενέργειες» καταλήγει η ανακοίνωση του Συλλόγου.

    —Πληρώνεται ο Ιούνιος

    Τουλάχιστον ο ΛΑΓΗΕ ανακοίνωσε ότι “έδωσε σήμερα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013, πληρωτέου ποσού έως 11.150 ευρώ”.

    Υπενθυμίζεται ότι οι πληρωμές των φωτοβολταϊκών για τον περασμένο Ιούνιο είχαν ξεκινήσει από τις 12 Φεβρουαρίου. Αφορούσε την εξόφληση συνολικά 2.600 τιμολογίων, εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ πληρωτέου ποσού έως 4.000 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φιλε μας ζαλισες.Παντου τα ιδια γραφεις.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  3. 26/2 ΠΕΙΡΑΙΩΣ 100ΚW ΗΜΑΘΙΑ ΠΛΗΡΩΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πειραιώς Ημαθία πλήρωσε 9,000 25/2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΠΕΦ που είσαι ;;;;;; Ολα τα μέλη σου είμαστε ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ!!!!!για τον Ιούνιο ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;; Ο υπουργός δεν τήρησε τις δεσμεύσεις που έκανε εσύ τι κανείς;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λουμακης ακουει? Ακουει? Φωναζουν οι πελατες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κανένα νεο για μεγαλα τιμολογια?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν υπαρχουν χρηματα για τα πανω απο 11150 θα περιεμενουμε πολυ ακομη

      Διαγραφή
  8. Δυστυχώς το υπεκα θα εκμεταλλευτεί το λάθος του ΠΣΑΦ να βάλει λάθος ταμπέλα στην κινητοποίηση ότι δεν έιναι για όλους και για τις πληρωμές μας, αλλά μόνο για τους αγρότες μέλη του για το ροιυσφέτι της απαλλαγ'ης από το χαράτσι. Φαγώθηκε με αυτό η βδομάδα, χαλάρωσε ο Ασημάκης αφού οι υπόλοιποι δεν κατεβαίνουν και "γεια σας" οι υπόλοιπες πληρωμές!!!
    Τώρα άμα ο Σπανούλης κατεβασει τις γριες, άσχετες με Φ/Β, για πληρωμένη διαδήλωση - εκδρομή για θαλάσσια μπάνια, ο Ασημάκης δεν τα τρώει αυτά. Ας κάτσουμε λοιπον απλήρωτοι, ώστε την επόμενη φορά να περιφρουρούμε με περισσότερο μυαλό το ποιον υποστηρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαντάσου να ακούγαμε τον ΠΟΣΠΗΕΦ που μας "πρόσταξε" τρομάρα του να μην κατέβουμε στο υπεκα στις 12/2 για τις πληρωμές μας και να περιμέναμε λέει το new deal. Θα τόπαιρνε γραμμή και σχοινί - κορδόνι ο Ασημάκης και θα μας πηγαινε 20 χρόνια απλήρωτους με την απειλη της ανακοίνωσης του new deal.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι ναι ευτυχως που ειναι και ο λουκουμακης ο λαγος ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  11. με λυπη μου βλεπω ότι εδώ μεσα είναι πεδιο αντιπαραθεσης των συλλογων, δυστυχως κανεις δεν βλεπει τη ζημιά που θα προκληθεί,
    ολοι κανουν παχνίδι με τα αξιωματα και τα πιθανά προσωπικά οφέλη που θα εχουν όταν παρουσιαστούν ως εκπροσωποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν είδα ποτέ τον ΣΠΕΦ να συκοφαντεί στις επιστολές, τα δελτία τύπου του ή στην ιστοσελίδα του κανένα σύλλογο. Αντίθετα οι επιστολές, τα δελτία τύπου και η ιστοσελίδα του ποσπηεφ είναι γεμάτες ύβρεις και συκοφαντίες για τον ΣΠΕΦ.
      Όσο για το site του ΠΣΑΦ, καλά αυτοί είναι για κλωτσές και Εισαγγελέα!!!
      Είμαστε οι παραγωγοί υπεύθυνοι να μην τους βάζουμε όλους στο ΄διο καλάθι, αλλά να απομονώνουμε τους αλήτες!!!

      Διαγραφή
  12. υπαρχει κανενα νεο για τιμολογια μεγαλυτερα 11150??
    δεν ανατεχω αλλο.......
    δεν εχουνμε να φαμε πλεον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΙΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ,ΕΡΜΑΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΟΛΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΣΤΙΧΩΣ

      Διαγραφή
    2. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100ΚΒ ΕΤΣΙ?ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΣΚΑΣΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200.000ΕΥΡΩ,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ.ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ,ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ?

      Διαγραφή
  13. Tο επίπεδο είναι ύπουλα χαμηλό σε όλο το blog.
    Ο τρόπος που γράφονται ορισμένα σχόλια (όλο και πιο πολλά), δεν δείχνει ανθρώπους αγχωμένους να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και που τους πνίγει ο θυμός και η αδικία για το ρίσκο που βρίσκονται οι επενδύσεις τους.
    Οι προσπάθειες συσπείρωσης που γίνονται τελευταία, σίγουρα έχουν αν όχι φοβίσει, αναστατώσει ορισμένους. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι προβοκάτορες είτε του υπουργείου, είτε πληρωμένοι δημοσιογραφίσκοι. Παραγωγοί μέλη Δ.Σ. συλλόγων, δεν θέλω πιστεύω ότι είναι, γιατί δεν είναι αμόρφωτοι να πιστεύουν ότι η σύμβαση τους είναι πιο ισχυρή από τη δική μας ή ότι θα πληρωθούν πιο γρήγορα από εμάς, μόνο και μόνο επειδή παρουσιάζονται σαν εκπρόσωποι.
    Ο Ήλιος έχει την ευθύνη, πριν γίνει ζημιά, να αφαιρέσει την ανωνυμία.
    Έλενα Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου διαβάζουμε πάρα πολλοί το blog αλλά δεν σχολιάζουμε με τέτοιον τρόπο λες και είμαστε τραμπούκοι έχω αρχίσει να πιστεύω ότι κάποια συμφέροντα εξυπηρετούν κάποιοι εδώ μέσα πάντως παραγωγοί δεν είναι σίγουρα. Αυτά για να μην μας περνάνε για ηλίθιους.

      Διαγραφή
    2. ΣΥΜΦΩΝΩ Κ ΕΓΩ 100%. ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΑΛΤΟΙ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

      Διαγραφή
    3. ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ !! ΠΟΙΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ !!! ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΠΟΥ Η ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ !!! ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ, ΜΗ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΡΙΦΑ ΜΟΥ !!! ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ, ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ !! ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ , ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ, ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΡΙΦΑ !!! Ε ΑΕΙ ΚΑΙ ΠΝΙΞΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ! ΜΗ ΜΕ ΤΡΑΒΑΣ !!!!

      Διαγραφή
    4. Θα συμφωνήσω μαζί σας οτι το τελευταιο διάστημα υπαρχει μία απίστευτη υβρης που δεν συναδει με οτι εχουμε συνηθίσει. Κουράστηκα να σβήνω σχόλια που δεν εχουν κανενα νοημα, μονο να ριξουν το επίπεδο. Να δοκιμάσουμε λοιπον απο σήμερα. Οποιος σχολιάζει πρεπει να εχει id- ταυτότητα . Αν αυτό λυσει το θεμα...

      Διαγραφή
  14. Συμφωνω και εγω με τους προλαλησαντες!! Και η γνωμη μου ειναι οτι ειναι προβοκατορες,των μεγαλοσυμφεροντων,που μαχονται τα φωτοβολταικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλλα ολα εδω πληρωνονται! Θα ερθει η ωρα τους! Οσο για τον Καλογερακη που εγραψε καποιος "ανωνυμος" οτι ειμαι φιλος,να ξερει οτι τον θεωρω μεγαλο προδοτη,που ζητουσε νεα φωτοβολταικα,ενω εμεις πνιγομαστε..ελπιζω να εχει αλλαξει γνωμη..αν μπει εστω και ενα KW νεων ΑΠΕ στην Ελλαδα,ενω εμεις εχουμε υποστει αναγκαστικο κουρεμα,θα υπαρχει ενα ακομα ισχυρο αλλοθι,στα δικαστηρια υπερ μας..θα πληρωσετε οσοι ευθυνεστε γι αυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kostas Kriti χαίρομαι που έχουμε την ίδια άποψη για τον Καλογεράκη του πασυφ. Και εγώ από Κρήτη είμαι και ξέρω ότι εδώ και καιρο τον έχουμε για κλωτσές το σύντεκνο. Μα το αστείο όμως είναι ότι η ΠΟΣΠΗΕΦ τον φώναξε να κόψει κορδέλα ως τιμώμενο πρόσωπο πέρσι τον Μάιο!!!
    Αλλά και πάλι τι λέω, αφού η ΠΟΣΠΗΕΦ διέταξε... να μην διαμαρτυρώμαστε για τις πληρωμές και μας επέβαλε στρατιωτικό νόμο ο Σαντάμ χουσείν Παναγής... στέλνοντας ευχαριστήρια στον Σουλτάνο που δεν μας πληρώνει και καλωσόρισε τους φαστ τρακ βαρβάρους να έρθουν και να μας λιώσουν... Ευτυχώς ο ΠΑΣΥΦ δεν έχει πλέον μέλη ενώ ο ¨ΠΟΣΠΗΕΦ δεν είχε ποτέ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπόν παιδιά έκανα έναν υπολογισμό και πραγματικά τρελάθηκε με την ανοησία κάποιων, δηλαδη του ΠΣΑΦ. Στο πανό τους στην σημερινή διαμαρτυρία, που το διαφημίζουν στο afo.gr, αναφέρουν πως μια χούφτα αγρότε χαρίζουν (με την εισφορά προφαανώς) 10 εκατ. στο Κράτος. Υπολογίζοντας πως όλοι αυτοί έχουν 100άρια με τζίρο περίπου 60,000 ευρώ το χρόνο (ταρίφα 0,42), έρχεται με την εισφορά 30% και πληρωνουν 18,000 ευρώ τον χρόνο χαράτσι. Ο ΠΣΑΦ λοιπον διαχαστικά ακόμα και προς τους αγρότες δεν πολλαπλασιάζει τα 18,000 ευρώ με τους 2,500 αγρότες φωτοβολταικούς που υπάρχουν αλλά μόνο με τα 500 μέλη του και βγάζει τα 10 εκατομμύρια!!!! Είναι τρέλα το πόσο διχαστικός είναι και πρέπει οι αγρότες να τον πάρουν με τις πέτρες!!!!
    Τώρα για τον Παπακυριακού που είναι αγκαλιά του τι να πω??? Απαλλάσσεται λόγω βλακείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑ Ο ΠΣΑΦ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ, ΘΕΛΈΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΜΟΜΝΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ... Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ.... ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ. ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!! ΚΑΙ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ AFO.GR ΝΑ ΔΕΙΣ, ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΡΑΦΟΥΝ Π΄Χ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΣΑΦ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΜΕΝΟ ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!

      Διαγραφή
    2. ΡΕ σεις? Σύγχρονοι προβοκάτορες των ηλεκτρονικών ΜΜΕ. Λίγο τσίπα δεν έχετε πάνω σας ?
      Αγρότες είμαστε όχι αμόρφωτοι αγροίκοι , για να μην καταλαβαίνουμε την προσπάθεια που καταβάλετε για να διχάσετε τους απλούς και ανεξάρτητους από συλλόγους α/φ από τον ΠΣΑΦ.
      Ξέρετε σε ποιους αναφέρομαι .......Ή ΜΑΛΟΝ ΞΕΡΕΙΣ 2.12..κ 2.15 μ.μ.
      Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει ! Έτσι ε? Για να φαίνεστε πολλοί ε ? εεεεεεεε?
      Τίποτα άλλο για σένα .!
      Απλά ας ξαναδιαβάσεις την τελευταία πρότασή σου!

      Υ.Γ. Παναγιώτης Λ. Αγρότης

      Διαγραφή
    3. Ποιο μιλάνε που έχουν το μ@λ@κ@ τον Γιωτάκο επαγγλματία προβοκάτορα στο afo.gr!!! Ο 2.12 σας έγραψε κάτι που δείχνει ακριβώς τι ςφασίνες είστε, για ξαναδιάβασε το, στο κάνω copy εδώ κάτω:

      Στο πανό τους στην σημερινή διαμαρτυρία, που το διαφημίζουν στο afo.gr, αναφέρουν πως μια χούφτα αγρότε χαρίζουν (με την εισφορά προφαανώς) 10 εκατ. στο Κράτος. Υπολογίζοντας πως όλοι αυτοί έχουν 100άρια με τζίρο περίπου 60,000 ευρώ το χρόνο (ταρίφα 0,42), έρχεται με την εισφορά 30% και πληρωνουν 18,000 ευρώ τον χρόνο χαράτσι. Ο ΠΣΑΦ λοιπον διαχαστικά ακόμα και προς τους αγρότες δεν πολλαπλασιάζει τα 18,000 ευρώ με τους 2,500 αγρότες φωτοβολταικούς που υπάρχουν αλλά μόνο με τα 500 μέλη του και βγάζει τα 10 εκατομμύρια!!!! Είναι τρέλα το πόσο διχαστικός είναι και πρέπει οι αγρότες να τον πάρουν με τις πέτρες!!!!

      Διαγραφή
  18. ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ, ΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΟ ΤΟΥ ΛΙΓΑ ΛΕΦΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ... ΕΤΣΙ ΘΑ ΝΑΙ... ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΕΙ... ΛΟΓΙΚΗ ΣΠΑΝΟΥΛΗ / ΓΙΩΤΑΚΟΥ / ΠΣΑΦ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΚΟΥΤΣΟΙ, ΣΤΡΑΒΟΙ, ΗΛΙΘΙΟΙ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε παιδια τη εγινε σημερα στη συγκεντρωση ειχαμε κανενα νεο για πληρωμες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ηρεμια ρε παιδια ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε αγροτης απο βεροια απληρωτος 8800τιμ απο εθνικη΄΄και ενημερωση καμια ολη μερα τηλ στο λαγηε ακομα το σηκωνουν τι να κανω .πετρελεο να παω στο χωραφι δεν εχω.να πανε να γαμειθουν//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είσαι του ΠΣΑΦ δεν θα πληρωθείς... διάβασε την μετάφραση του πανό τους!!! εδώ:

      Στο πανό τους στην σημερινή διαμαρτυρία, που το διαφημίζουν στο afo.gr, αναφέρουν πως μια χούφτα αγρότε χαρίζουν (με την εισφορά προφαανώς) 10 εκατ. στο Κράτος. Υπολογίζοντας πως όλοι αυτοί έχουν 100άρια με τζίρο περίπου 60,000 ευρώ το χρόνο (ταρίφα 0,42), έρχεται με την εισφορά 30% και πληρωνουν 18,000 ευρώ τον χρόνο χαράτσι. Ο ΠΣΑΦ λοιπον διαχαστικά ακόμα και προς τους αγρότες δεν πολλαπλασιάζει τα 18,000 ευρώ με τους 2,500 αγρότες φωτοβολταικούς που υπάρχουν αλλά μόνο με τα 500 μέλη του και βγάζει τα 10 εκατομμύρια!!!! Είναι τρέλα το πόσο διχαστικός είναι και πρέπει οι αγρότες να τον πάρουν με τις πέτρες!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά η μακακία του ΠΣΑΦ κάνει χάι σκόρ!!! Σε λίγο θα ζητήσουν στο ΛΑΓΗΕ,δίπλα από τον κωιδκο ΕΔΡΕΘ του παρκου να βάλει και ειδικό σημαδάκι αν ανήκει στον ΠΣΑΦ, ώστε να τον πληρώνει και χωρίς παραγωγή!!! κάτι σαν τις κούφιες επιδοτήσεις που έπερναν κάποια λαμόγια αγρότες για γη που δεν είχαν!!! από κει τα ξέρει τα σκ@τ@ αυτά ο Σπανούλης!!! Είχε φτάσει η ελλάδα στο μηχανογαρφικο του υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης να έχει τριπλάσια έκταση από την πραγματική λόγω των ψεύτικων δηλώσεων!!!

      Διαγραφή
  21. Πληρωμη Πειραιως Αμφισσα απογευμα 25/2 100kw 11.000€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Παραγωγός από Φ/Β, όχι αγρότης και μην ξεχάσω δυστυχώς... όχι μέλος του ΠΣΑΦ (γιατί αυτό είναι το κυριότερο ακόμα... και από το να είσαι αγρότης!!!) ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ?????

      Διαγραφή
  23. ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. λαμογια μια ζωη τα ιδια οπως παντα με τις κυβερνησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΓΡΟΤΗΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΓΑΙΩΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε κοίτα τη γη σου και παράτα μας κε επενδυτή γαιών με κεφαλαία τρομάρα σου!!!

      Διαγραφή
  26. ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

    HLIOS ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ???

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 5:37 μ.μ. ΑΠΟ ΠΟΥ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ? ΚΑΙΓΟΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 5:36 ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ;
    ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΤΟ ΓΙΩΤΑΚΟ Η ΤΟ ΠΣΑΦ ;
    ΠΩΣ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ;

    ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΥΣΑΝΕ ΟΙ ΒΑΛΤΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάζεις χολή επειδή φάγατε τα μούτρα σάς στο ΥΠΕΚΑ σήμερα και είσαστε πλέον και απέναντι σε όλους μας παρτάκιδες!! Ακομα κσι στους αγρότες απέναντι που δεν τους τιμήσατε ούτε στο πανό σας.

      Διαγραφή
  29. ΕΣΥ 605 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΒΟΗΘΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ.

    ΔΕ ΣΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ. ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.

    ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΓΡΑΨΕ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ Η ΜΠΕΣ ΣΕ ΚΑΝΑ SITE ΓΝΩΡΙΜΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΖΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σημερα ήμουν στους δεκα που ανέβηκαν στον υπουργό,ο υπουργός μας διαβεβαίωσε πως μόνο οι αγροτες που ανήκουν στον πσαφ θα πληρώνονται απο εδώ και πέρα απ τον ειδικό λογαριασμό απέ οι υπόλοιποι θα μείνουν μάλλον απλήρωτοι οι δε αγροτες είπε που είναι μέλη του πσαφ και μόνο και έχουν μήκους πεους πάνω απο δεκαεννιά πόντους θα πληρωθούν Ιούνιο,Ιούλιο,Αύγουστο και Σεπτέμβριο αμεσως μόλις γινουν οι μετρήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δε μέτρηση του πέους των αγροτών θα γίνεται με ειδική συσκευή που οναμάζεται κωλαράκιτου6:24.

      Διαγραφή
  31. Απο το site του afo.gr πανω πανω , γραφει πως το αποτελεσμα της συναντησης ειναι πως θα πληρωθει ο Ιουνιος την Δευτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καιρός επίσης να αρχίσουν και τα πόθεν έσχες για κάτι παλιούς που έχωσαν έτσι εύκολα 600 - 700 - 800 χιλιάδες το 2007, 2008 , 2009 κατά δική τους ομολογία. Πλάκα που θα είχε μετά την παραμετροποίηση και τα στοιχεία να έπιανε και δουλειά το ΣΔΟΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστος. επισης και για τραπεζες που εχωσαν δανεια 300000 και 400000 για πάρκα ετσι αερα πατερα.

      Διαγραφή
    2. Μακαρι να γινει φιλοι μου, θα εχουμε τοτε και επιστροφες λογο του οριζοντιου 25%

      Διαγραφή
  33. Πως θα πληρωθεί όλος ο Ιούνιος ΕΩΣ την Δευτέρα ? την Δευτέρα είναι αργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ απλα , παλι μας δουλεψαν!

      Διαγραφή
    2. υπερβολές. απλά ξεχάστηκαν οι άνθρωποι και μπερδεύτηκαν

      Διαγραφή
  34. Οπως φαίνεται όντως μας δούλεψαν για άλλη μια φορά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εχετε λαλησει ολοι....τι παθατε;;σας χτυπησε η αφραγκια κατακούτελα κ γραφετε βλακειες;;;Για συνελθετε!!καταλαβαίνετε οτι εχουμε σοβαρα προβληματα ΟΛΟΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πληρωμή ξανα Δευτερα;μας δουλεύεις;εδω βρηκες να παιξεις; η' να ειρωνευτεις;η'περνιεσε για εξυπνος ;χορατατζη@@@@@@@!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εώς την Δευτέρα λένε θα πληρωθεί όλος ο Ιούνιος μετά απο δέσμευση του υπουργού εκ νέου σήμερα afo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καποιος να μας ενημερωσει για το τι εγινε σημερα υπαρχει;η'ολοι οι ασχετοι θα γράφουν.;ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν σου άρεσε αυτό που έγραψα ; Περισσότερα αργότερα στο ago.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καταρχην , οταν λεμε πληρωμη , ενοουμε εξοφληση Ιουνιου για ποσα > 11150. κατα Δευτερο, εαν οντος ισχιει αυτο που γραφει το afo.gr ( που δεν εχουμε λογο να το αμφισβιτισουμε - δικια τους ηταν η συγκεντρωση σημερα ) , τοτε κανονικα πρεπει να δοθουν αυριο εντολες πληρομων . Βεβαια το πιθανοτερο εινα να τους ειπε επομενη εβδομαδα , και εκ παραδρομης στο site να το γραψαν για Δευτερα. Θα δουμε. Εν παση περιπτωση πιστευω πως επομενη εβδομαδα θα ξοφλησουν. Τελευταιεες ημερες εχουν μπει και γραφουν διαφοροι και αντι να ειναι ενημερωτικο το blog , ειναι για να βριζει ο ενας τον αλλο και κυριως εχουν στοχοποιησει καποιον που μας δινει αν μη τι αλλο πληροφοριση . Εαν συνεχισει ετσι , απλα θα χασει την επισκεψημοτητα του το blog. HELIOS , θα πρεπει να σκευτεις παλι το θεμα με τις ανωνυμες αναρτησεις. ΔΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. epomenes entoles pliromon apo lagie mexri 14400 euro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι γελας ρε νουμερο;;καλα εχετε χασει καθε σοβαροτητα..mail του σπεφ αναφερει πληρωμες μεχρι 14400

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπαλληλος του λαγηε μου ειπε σημερα στο τηλεφωνο οτι τα τιμολογια πανω απο 11150ε θα πληρωθουν αυριο παρασκευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. New Deal και αναδρομικές περικοπές ΑΠΕ κεντρική θεματική ευρωπαϊκού συνεδρίου στις 5/3

    Μεγάλες ευρωπαϊκές ενώσεις επενδυτών στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και εξειδικευμένοι νομικοί σύμβουλοι κύρους, με κύρια έμφαση σε εκπροσώπους χωρών που πλήττονται πιο καίρια από τις αναδρομικές περικοπές, θα συγκεντρωθούν την επόμενη εβδομάδα, και συγκεκριμένα στις 5 Μαρτίου 2014, στις Βρυξέλλες σε Συνέδριο με θέμα «The future of Renewables support schemes in Europe», προκειμένου να συζητήσουν από κοινού και με παράγοντες της ενεργειακής αγοράς, παρουσία εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, για το παρόν και μέλλον της εν λόγω αγοράς και ιδίως για τις νομικές πτυχές της προβληματικής των αναδρομικών αρνητικών παρεμβάσεων στο θεσπισμένο επενδυτικό πλαίσιο των ΑΠΕ.

    Στη συγκεκριμένη εκδήλωση έχει προσκληθεί από τους διοργανωτές ο Δρ. Αντώνης Μεταξάς, Διευθύνων Εταίρος της Δικηγορικής Εταιρείας Μεταξάς & Συνεργάτες, για να αποτυπώσει την επιστημονική του θεώρηση για τη συμβατότητα με το ενωσιακό και εθνικό δίκαιο των πολιτικών που συνίστανται στις αναδρομικές παρεμβάσεις στα συστήματα εγγυημένων τιμών για τις ΑΠΕ και στο συναφές συμβατικό πλαίσιο μεταξύ επενδυτών και Λειτουργών της Αγοράς (στην περίπτωση της Ελλάδας, του ΛΑΓΗΕ).

    Όπως αναφέρει η δικηγορική εταιρεία, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η περίπτωση της Ελλάδας αντιμετωπίζεται και από τα έτερα κράτη-μέλη, στα οποία οι επενδυτές βιώνουν κρατικές παρεμβάσεις στο υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο, ως ίσως το πιο τυπικό παράδειγμα ριζικών και νομικά προβληματικών αναδρομικών παρεμβάσεων, οι οποίες παραβιάζουν την ασφάλεια δικαίου επηρεάζοντας αρνητικά όχι μόνο τους υφιστάμενους επενδυτές ΑΠΕ αλλά και αποτρέποντας προφανώς και τους μελλοντικούς.
    energypress

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ισχύει το 14400 για αύριο ; Η κάποιοι τρολαρουν εδώ ; Φαίνεται ασυνήθιστο εώς απίθανο ο ΛΑΓΗΕ να απάντησε σε email και να έδωσε ποσο πληρωμής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λάβαμε Mail από ΣΠΕΦ πως αύριο δίνουν εντολή ΓΘΑ πληρωτέο μεχρι 14.400 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να καταργηθουν ολοι οι συλλογοι πλην Σπεφ και Πσαφ. Εαν οι συλλογοι αυτοι εκπροσωπουσαν ολους τους επενδυτες φβ ο Παπαγεωργιου δεν θα μιλουσε για new deal......Αλλα μονο 2 συλλογι επαγγελματικα και αγροτικα. Φτιαξτε εναν υπερσυλλογο επιτελους χωρις διαφωνιες, ολοι απο το ιδιο ταψι τρωμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Επιβεβαιώνω και εγώ, το ΜΑΙΛ από ΣΠΕΦ για τις νέες πληρωμές ως 14,400 ευρώ ήρθε στις 7.00 ΜΜ σήμερα. Η εντολή στην τράπεζα δίνεται αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έλεος ρε παιδιά έλεος. Που πήγαν οι μερακλήδες και οι άνθρωποι με μπέσα και τιμή; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Δεν ντρεπόμαστε λέω γω. Όλοι να ζήσουμε θέλουμε και δεν θέλουμε κανενός το κακό. Μην λειτουργείτε όπως θέλει το σύστημα. Δηλαδή το διαίρει και βασίλευε. Αν φαγωθούμε και μεταξύ μας πάει τελειώσαμε σίγουρα... Ας ενωθούμε όπως παλιά. Αυτό φοβούνται. Την ένωση. Βάλτε τις ανοησίες στην άκρη και ας ενωθούμε όλοι μαζί. Όλοι έχουμε ένα κοινό στόχο με κοινό το αποτέλεσμα. Να ζήσουμε και να θρέψουμε τα παιδιά μας, που αύριο από τα παιδιά μας ποιος ξέρει μπορεί και κάπου να συγγενέψουμε. Καλοί μου άνθρωποι, αδέρφια μου Έλληνες, ενωθείτε, μην παίζετε το παιχνίδι τους..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οποίος γνωρίζει καλα την διαδικασία που χρειάζεται για φορολογικη ενημερότητα με παρακράτηση και τι ισχύει με τις πληρωμές απο τον ΛΑΓΗΕ θα με βοηθούσε παρά πολυ .στειλτε μου πληροφορίες στο mixphot@yahoo.gr Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα.Σου απαντησε καποιος σχετικα με την διαδικασια ?

      Διαγραφή
  51. 9.25 πολυ ωραιο το μηνυμα σου! Να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Περισσότερες Ανακοινώσεις
    Είστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
    Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013 28.2.2014
    28.02.2014

    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα 28.2.2014 νέα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013, πληρωτέου ποσού έως 14.400€. Με τις μέχρι σήμερα πληρωμές, έχει εξοφληθεί το 60% των τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εχει κανεις πληρωθει απο Alpha σήμερα???Μεχρι τωρα δεν υπάρχει καταθεση μεχρι 14400
    Μας δουλευουν παλι?
    Θα κρατησουν τα λεφτα για 3 μερες και ξανα απο Τριτη βλέπουμε. Μονο που την Τριτη ο μηνας εχει4/3/14
    Ο Λαγηε ολη την ημερα αφαντος στο τηλέφωνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Στην Alpha περιμένουμε την Τρίτη.
    Το απόγευμα της πρώτης μέρας εμφανίζονται στην Εθνική. Οι υπόλοιποι πάμε για την επόμενη εργάσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα, για να βλέπω αν έχουν μπει τα λεφτά με i-bank, τι πρέπει να κάνω; Να πάω στην τράπεζα και να φτιάξω i-bank στον λογαριασμό του δανείου-λογαριασμού τράπεζας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. NA ΦΤΙΑΞΕΙΣ Ι.DANK... ΑΛΛΑ AN EIΣΑΙ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΑΝΕΙΟ ..ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ....ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΣΤΑ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΨΕΩΣ...ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΟ Ι.DANK

      Διαγραφή
  58. Φίλοι μου, τα πράγματα είναι απλά !! οι παλιοί, δεν ήξεραν τι θα ακολουθήσει, οι νέοι ήξεραν και μπήκαν, οι παλιοί δεν ήξεραν , όταν πλήρωναν 550.000 ευρώ τα 100 Kw, πως οι ταρίφες θα παραμείνουν στο 0,40 και η κατασκευή θα υποχωρήσει πέντε φορές !!! οι νέοι το ήξεραν. Με λίγα λόγια, αν λειτουργούσαν οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς, ΘΑ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ !!! Συνεπώς σταματήστε την καραμέλα του ¨ας πρόσεχες παλιέ, ή σε πιασαν κότσο παλιέ, ή καλά να πάθεις παλιέ κλπ¨, γιατί θα καταπέσουν όλα στο πρώτο δικαστήριο !!! Όταν χειραγωγείς την αγορά, καταλύεις τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς, δεν μπορείς να λες σ΄αυτόν που δεν το δόθηκε η ευκαιρία να αποφασίσει σωστά, γιατί επένδυσες ακριβά !!!! και ποιος σου είπε εσένα, πως αν γνώριζα εγώ πως η αγορά αυτή θα χειραγωγηθεί κρατώντας τις ταρίφες ψηλά, με υποχώρηση δραματικά της κατασκευής, πως θα επένδυα !!!! Γιατί, την στοιχειώδη οικονομική λογική αν έχεις, ξέρεις πως αργά ή γρήγορα, το σύστημα αυτό θα πτωχεύσει. Άρα , ενώ ξέρω γράμματα, δεν μου έδωσε κανένας την ευκαιρία να αμυνθώ, ΑΔΙΚΟ, ΠΑΡΑΝΟΜΟ, ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟ.
    Και για γίνω σαφέστερος στους κακοπροαίρετους, δίνουμε και οι δυο μας, παλιός - νέος, στα δυο παιδιά μας, τα ίδια χρήματα να αγοράσουν το ίδιο παγωτό, και στον δρόμο για το περίπτερο, χωρίς να το γνωρίζω, ενώ ο νέος το γνώριζε, τα λεφτά του δικού μου παιδιού , άξιζαν πέντε φορές λιγότερο !!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις βαρεθεί ακόμα να ποστάρεις τα ίδια και τα ίδια ; Πότε θα καταλάβεις ότι εδώ μιλάμε για επιχειρήσεις κι όχι για κοινωνική δικαιοσύνη, Επένδυσες τότε που επένδυσες με τους όρους που θεώρησες σύμφορους. Αν ο μετά από σένα επένδυσε με ακόμα καλύτερους όρους εσύ γιατί κάθεσαι και κλαις ;
      Και μη βαυκαλίζεσαι ότι για τα χάλια του ειδικού λογαριασμού φταίνε οι νέοι ή οι παλιοί κ.ο.κ. . Φταίνε μόνο όσοι το διαχειρίστηκαν, όπως διαχειρίστηκαν και τα υπόλοιπα οικονομικά της χώρας εδώ και δεκαετίες. Και τσάμπα να τους δίναμε το ρεύμα πάλι μέσα θα τον έβαζαν το λογαριασμό. Σταμάτα λοιπόν να γκρινιάζεις για τους παλιούς και τους νέους. Το θέμα είναι να μην γίνει κούρεμα. Αν γίνει πάντα κάποιοι θα βγουν περισσότερο χαμένοι. Απλά με το κούρεμα ΟΛΟΙ θα βγούμε χαμένοι.

      Διαγραφή
    2. Φιλε μου Γιωργο μ, αν και κουραστηκα να απαντω στα ιδια, θα το ξανακανω !!! κατ΄αρχας δεν ειναι του χαρακτηρα μου να ¨κλαιω¨, σε παρακαλω !!! καταγραφω ναι, ΑΝ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΒΓΑΙΝΕ, ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ, κανενα κουρεμα σε κανενα, και φυσικα υπαρχουν ευθυνες στους Κρατικους φορεις, το λεω πρωτος, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ !!!! Και το επαναλαμβανω, εχουμε ενα κουβα νερο που αδειαζει, ή θα μπει περισσοτερο νερο (ΕΤΜΕΑΡ - εξορθολογιμος στρεβλωσεων) ή θα κλεισουν οι ¨τρυπες¨ που χανεται το νερο ή και τα δυο, μαγικες αλλες λυσεις, δεν υπαρχουν !!!! στην περιπτωση των περικοπων, και αφου ζουμε σε ενα Ευρωπαικο ευνομουμενο κρατος, η αναλογικοτητα του irr, ειναι η δικαιοτερη λυση. ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ, Αν εσυ φιλε μου, εχεις δικαιοτερη λυση, την ακουω. Παντα με την προυποθεση, ΠΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Κι εσύ από την άλλη δεν μπορείς να καταλάβεις, ή μάλλον δεν θες, ότι δεν φταίει κανείς ούτε νέος, ούτε παλιός για το χάλι. Ούτε θα σταματήσει το χάλι με κουρέματα και ξυρίσματα. Οι τύποι και το σύστημα που διαχειρίζεται το όλο "κόλπο" φταίει. Σήμερα θα σου ζητήσει 30% κούρεμα, αύριο άλλο 30% και πάει λέγοντας. Πες μου εσύ που και πως θα τους σταματήσεις όταν γίνει η αρχή.
      Το μόνο που ζητάς ραγιαδίστικα είναι παραμετροποίηση της μιζέριας και της ανομίας.
      Κι αυτό με το irr μη το κολάς κι εσύ και το λες και το ξαναλές. Στη σοβαρή επιχειρηματικότητα δεν ισχύουν αυτά. Φαντάσου τον εφοπλιστή που έτυχε, ήταν μάγκας, ότι θες πες κι αγόρασε ένα καράβι μέρες πριν κάνει η ναυτιλία μια άνοδο από αυτές που κάνει κάθε κάποια χρόνια. Αυτός ο τύπος το πουλάει σε μέρες 5 και 10 φορές την αξία του. Φαντάσου το γελοίο του πράγματος να πάει κάποιος άλλος καΙ να του πει ότι δεν πρέπει γιατί το αγόρασες φτηνά καΙ το irr της αγοραπολησίας είναι ψηλό. Να μη σου πω με τι θα τον πάρουν.
      ΜΗΝ ασχολείσαι λοιπόν με την διαχείριση της μιζέριας μας επειδή νομίζεις ότι έτσι θα χάσεις λιγότερο. Να ασχολείσαι με το να βγούμε από τη μιζέρια μας που δεν μπήκαμε ούτε από λάθη των νέων, ούτε των παλιών. Κανένας δεν μπήκε με το όπλο στο ΔΕΣΜΗΕ και τους ανάγκασε να υπογράψουν οτιδήποτε.

      Διαγραφή
    4. Εννοειτε φιλε μου, πως η διαχειριση της μιζεριας, ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΕΡΙΑ. Αλλα, δυστυχως, για πολλους λογους, ειμαστε εδω. Χαιρομαι για το παραδειγμα που χρησιμοποιησες, καραβια ε! . Μα φιλε μου, αν πτωχευε η ναυτοσυνη, ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ !!! ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ, και επρεπε για να σωθει, να πουλησουν καποιοι τα καραβια τους, με ενα κοινα αποδεκτο κανονα, ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ IRR, ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ. Αν, λεμε , πτωχευε η παγκοσμια ναυτηλια. Ο κλαδος μας, Πανελλαδικα πτωχευσε, αν πτωχευε μονο πχ η Εκαλη, θα μπορουσε και να ισχυει η λογικη του παραδειγματος που χρησιμοποιησες

      Διαγραφή
    5. Ξέρεις γιατί δεν πτωχεύει η ναυτιλία ; Γιατί δεν την διοικεί το ελληνικό κράτος. Όπου έβαλε το χέρι του (ΝΑΤ) τα κατάφερε.
      Όσο για το irr δεν είναι τίποτα άλλο από ένα λογιστικό παιχνίδι. Για την ίδια εταιρία ανάλογα με τις παραδοχές που θα κάνεις μπορείς να την βγάλεις κερδοφόρα ή για τα μπάζα. Περίπου όπως και το περίσευμα της ελληνικής κυβέρνησης. Και μη μου πεις ότι το irr δεν πειράζεται γιατί μάλλον δεν έχεις σχέσεις με επιχειρήσεις.
      Αλλά το σημαντικό και δεν θα ξαναασχοληθώ άλλο με αυτά που λες, είναι ότι με αυτά που λες το μόνο που κάνεις είναι να σπέρνεις διχόνοια ανάμεσά μας. Δεν πτώχευσε ο κλάδος μας. Πτώχευσαν έναν λογαριασμό κι αντί εμείς να φωνάξουμε να ψάξουν ποιός τα έφαγε, δείχνει ο ένας τον άλλον μεταξύ μας και λέμε αυτουνού κόψτου περισσότερα έχει καλύτερo irr από μένα. Διχόνοια και μόνο διχόνοια.

      Διαγραφή
    6. Ναι, σταματω και γω την κουβεντα, αλλα, να σου θυμισω φιλε μου πως εγω μιλησα πρωτος για εξορθολογισμο, για αρση των στρεβλωσεων, για ευθυνες του Κρατικου μηχανισμου κλπ, μονο που με καταγγελιες και ευχες δεν γινετε να στειλω λεφτα στον γυιο μου που σπουδαζει. Το irr ειναι λογιστικο παιχνιδι ΜΟΝΟ αν οι παραδοχες του ειναι ανοητες !!! στην περιπτωση μας, δεν μπορει να συμβει, γιατι οι παραδοχες του ελεγχονται απο τους παντες, αν γνωριζεις απο χρηματοοικονομικα, ξερεις πως αν εμφανισεις ενα επιχειρηματικο πλανο με εξωπραγματικο irr , θα στο τριψει στην μουρη, ο πρωτος υπαλληλος της τραπεζας, ποσο μαλλον ενας ολοκληρος κλαδος !!! αν οι αποδοσεις των 2011 - 12 - 13, ηταν στα λογικα πλαισια των 2008 -9 - 10, σημερα ο κλαδος θα ειχε τελειως διαφορετικη πορεια, αναφερομαι στο συνολο των επενδυσεων στις ΑΠΕ.

      Διαγραφή
  59. καλησπερα.μπορει καποιος να μου πει εαν υπαρχει τροπος να βγαλω φορολογικη ενημεροτητα εαν χρωσταω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ..ΥΠΕΡ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΧΕΩΣΤΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. χάθηκε η ανωνυμία.... χάθηκε και όλος ο καλός ο κόσμος απ' το blog....
    Helios .... well done !!!! (με την καλή έννοια )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 μέρες βρε Ήλιε κι ούτε ένα μπινελίκι, ούτε κουβέντα για τα σεξουαλικά του παναγή και του λουμάκη, ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ :)

      Διαγραφή
  62. HLIOS Μήπως γίνετε στην ενότητα πληρωμές να μπορούν να σχολιάζουν και ανώνυμα, γιατί από ότι βλέπω δεν θα μαθαίνουμε για το πότε και ποιος πληρώθηκε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλό Μήνα σε όλους.. Όσο γίνεται φυσικά! Γιατί από ότι φαίνεται, το post.. οι "ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΛΑΓΗΕ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΙΟΥΝΊΟΥ 7" Μέχρι να εκαθαρισθή ο Ιούνιος θα φτάσουμε σε post για τις πληρωμές στο νούμερο "XXX"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σκόπιμα δεν έχω γράψει καθώς προσπαθώ κι εγώ να καταλάβω τι έχει συμβεί.Στη συγκέντρωση για άλλη μια φορά ειπώθηκε οτι θα πέσουν 12 εκ στον λογαριασμό και οτι με αυτά θα έκλειναν τουλάχιστον τα 100ρια.Την παρασκευή το πρωί μίλησα με τον κύριο Μπότση και μου είπε πως πράγματι μπήκανε στον λογαριασμό το χρήματα αυτά και πως με αυτά θα φτάνανε πληρωμές μέχρι 14.400.Μέσα στην εβδομάδα υπολογίζει ο κ.Μπότσης άλλα 7-8 εκ και με αυτά θα μπορέσει να βγει εντολή για πληρωμές ΠΕΡΙΠΟΥ 16.000
    Με βάση αυτά που γνωρίζω ο Ιούνιος δεν κλείνει για τα 100ρια,πόσο μάλλον για μεγαλύτερες μονάδες.Αυτή είναι η δική μου πληροφόρηση.Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κυριε Παπακυριακου, θα συμφωνησουμε και οι δυο στην αρση των στρεβλωσεων, εξορθολογισμος της αγορας και κανενα κουρεμα σε κανενα. Θα θελα ομως την γνωμη σας, στην περιπτωση που παρολαυτα, συνεχιζει να δημιουργειται πρωτογενες ελλειμα. Ποια πιστευε πως ειναι η δικαιοτερη λυση ;, αν τελικα πρεπει να κουρευτουν οι ταριφες, ποιος ειναι, κατα την γνωμη σας, ο δικαιοτερος κανονας εναντι ολων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Για κανένα παραγωγό δεν υπαρχει η λεξη κουρεμα.
    Η ΡΑΕ δεν συνεδρίασε για την παράταση εφαρμογής της νεας τιμής του ΕΤΜΕΑΡ, οποτε απο αρχή του Μαρτη ισχυει η αυξημένη τιμή.
    Το ΥΠΕΚΑ απο οτι φαίνεται τοσο καιρό, έπαιζε καποιο παιχνιδι με το κουρεμα στις ταριφες.
    Αν τα πραγματα πανε όπως πανε μεχρι τωρα τον χρονο αυτό θα πληρωθουμε τα καθυστερουμενα και η υπερημερία θα μηδενιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλο μηνα και καλη υπομονη σε ολους μας...... σωστο το ΒLOG για το θεμα της ανωνυμιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κύριε Αία, καταλαβαίνω τη λογική σας αλλά δεν θέλω να μπω καν σε αυτή τη διαδικασία.Αν έγω κάνω λάθος στην επιχείρηση μου επωμίζομαι και της ευθύνες μου.Αν δεν είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου το κράτος μου κάνει δώρο πρόστιμα,επιβαρύνσεις κ.τ.λ.
    Πρέπει επιτέλους και το κράτος να μάθει να επωμίζεται τις δικές του ευθύνες.Παρότρυνε,θεσμοθέτησε,νομοθέτησε λάθος;Πρέπει να το διορθώσει..πώς θα μου πείτε;(με τη λογική οτι δεν ανεβαίνει το ΕΤΜΕΑΡ λόγο των ήδη επιβαρυμένων νοικοκυριών)
    Νομοθετείς έτσι ώστε (π.χ. βάζεις ένα άρθρο στη φορολογία εισοδήματος) όπου τα καθαρά κέρδη που προκύπτουν από εισόδημα φωτοβολταικών φορολογούνται με 5% και το υπόλοιπο (π.χ σε εταιρεία συνολικό 34,3%) δηλαδή 29,3% πηγαίνει στον λογαριασμό των ΑΠΕ.
    Έτσι ανακτάται και η εμπιστοσύνη του επενδυτή στις ξένες χώρες.Δεν βάζεις έκτακτη εισφορά,λες οτι έτσι θα λύσεις το πρόβλημα (νοέμβριος/2012) και έρχεσαι 8/13 και λες new deal.και οτι έτσι θα λύσεις το πρόβλημα μέχρι το 2020.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κύριε Αία,δεν είχα δει τα προηγούμενα σχόλια σας.Να προσθέσω το εξής :
    Εξετάζουμε όλα τα δεδομένα και βλέπουμε οτι πάλι ο λογαριασμός έχει έλλειμα;Σε στιγμή που ο παραγωγός θα χρειαστεί να κάνει πίσω σε αυτά που υπέγραψε θα πρέπει να πάρει και κάποια ανταλλάγματα.(δίπλα θα βάζω και προβλήματα που ανακύπτουν)
    1.Παράταση συμβάσεων....έχω δικό μου χωράφι και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα.Αυτός όμως που πληρώνει ενοίκιο αμέσως έρχεται αντιμέτωπος με τη λέξη χρησικτησία.Ειδικά με τον νέο νόμο (δεν ξέρω αν ψηφίστηκε ακόμα) μίσθωση επαγγελματικής στέγης θα μπορεί να λήξει και στην 3ετια (ίσως σε αυτό να μην είμαι σωστά ενημερωμένος).Οπότε του μένουν άλλα 2 χρόνια σύμβασης που δεν ξέρει αν θα έχει το χώρο).
    2.Υπάρχουν άνθρωποι που υπολόγιζαν στα 20 χρόνια να συνταξιοδοτηθούν,αυτόν τον ανεβάζει άλλα 5 χρόνια (άποψη παραγωγού που επικοινώνησε μαζί μου και την μεταφέρω)
    3.Το ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ από όλα :Οποιαδήποτε νέα σύμβαση θα πρέπει να διέπεται από το αγγλοσαξωνικό δίκαιο.Και να προβλέπονται και χρηματικές αποζημιώσεις σε περίπτωση αθέτησης εκ νέου των συμβάσεων αυτών.
    4.Ίσως μια λύση του 1 και 2 θα ήταν να μπορεί να έχει τη δυνατότητα να αυξήσει ένα π.χ. 10% την εγκατεστημένη ισχύ του πάρκου του.Σε περίπτωση οικονομικής αδυναμίας να προβλέπεται χαμηλότοκο δάνειο (π.χ. τύπου jeremie)

    Πιστεύω πως λύσεις υπάρχουν.Αν όλοι οι σύλλογοι είχαν μια κοινή γραμμή θα μπορούσαμε πολύ καλύτερα να διαπραγματευούμε τέτοιες λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου κύριε Παπακυριακού στην τελευταία παράγραφο του κειμένου σου εάν έλειπαν δηλώσεις τύπου: «υπερβατική επικοινωνία με το μυαλό του κυρίου Υφυπουργού, κάτι που πέτυχε μόνον η διοίκηση του ΠΣΑΦ». Το πώς καταφέρνεις εσύ και επικοινωνείς τις θέσεις σου ως μη αγρότης φωτοβολταϊκός…… , μάλλον έχεις χάρισμα που δεν έχουν άλλοι.

      Διαγραφή
  70. Αυτόν τον μύθο για επιβάρυνση των καταναλωτών απο την αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ δεν πρέπει να την αναπαράγουμε.

    Παράδειγμα, παίρνω δυο λογαριασμούς ΔΕΗ, έναντι και εκαθαριστικό,
    σύνολο 450 €
    Για ρεύμα πληρώνω 230
    ΕΤΜΕΑΡ 15
    Για τον ΑΔΜΗΕ 29
    Τα υπόλοιπα είναι φόροι

    Το ΕΤΜΕΡ προκαλεί την μικρότερη επιβάρυνση, και αν ακόμα αυξηθεί πάλι θα είναι μικρότερο από τις υπόλοιπες επιβαρύνσεις.

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως ‘παραγωγοί ’ υποστηρίζουν την διατήρηση του ΕΤΜΕΑΡ στις σημερινές τιμές (σε λιγο μπορεί να μας πουνε να μειωθεί ) καθώς γνωριζούν οτι δεν ειναι αυτό που επιβαρυνει τον καταναλωτή, αλλα ειναι η μονη θεσμοθετημένη διαδικασία για να πληρωνόμαστε.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Οι απαντήσεις σας κύριε Κύρου βρίσκονται στο άλλο άρθρο (1669)

    Κύριε Παπαδόπουλε συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.Γι αυτό και τα περί ΕΤΜΕΑΡ είναι σε παρένθεση.Απλά είναι ένα επικοινωνιακό παιχνίδι του υπουργείου,οτι δήθεν κόπτεται.Δεν κόπτονται διόλου για όλα τα υπόλοιπα που μας φορτώσαν στο κεφάλι τα τελευταία 3 χρόνια και το taxis έχει γίνει η σελίδα με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αν θέλουν λύση για το έλλειμα του λαγηε μπορούν να την βρούν , αλλά αυτοί θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Αυτοί που τα κάναν μαντάρα ας επιστρέψουν στο λαγηε την φορολογία που πληρώνουμε (26% και βάλε). Με λίγα λόγια ας επιστρέψει το κράτος αυτά που τσεπώνει και έτσι ληγει το θέμα. Ούτε αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ ούτε μείωση ταρίφας, ούτε αλλαγές συμβάσεων. Ας αναλάβουν και αυτοί επιτέλους τις ευθύνες των πράξεών τους.
    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κύριε παπακυριακου η οποίος άλλος γνωρίζει ας με βοηθήσει με την διαδικασία που ακολουθούν στον ΛΑΓΗΕ με την βεβαίωση οφειλής και ποτε περίπου πληρώνουν η τι άλλο πρέπει να κάνω εκτός απο το να στείλω την βεβαίωση για να πληρωθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσο γνωρίζω πρώτα θα στείλεις την βεβαίωση οφειλής και όταν πληρώσει ει ο λαγηε την οφειλή ,τότε εσύ θα πας να βγάλεις καινούρια ενημερότητα ότι δεν οφείλεις και να την στείλεις στο λαγηε για να πληρωθείς το υπόλοιπο ποσό. Δεν μου έχει τύχη ακόμα έτσι άκουσα ότι γίνετε όποιος έχει εμπειρία ας ενημέρωση για την ακριβές διαδικασία.

      Διαγραφή
    2. Εμένα μου έχει τύχει και είναι έτσι όπως τα περιγράφει ο Nick the Greek. Είχα μάλιστα την ατυχία η βεβαίωση οφειλής να περιλαμβάνει ποσό μέχρι τις 28/2. Η οφειλή αυτή στις 01/3 θα είναι προσαυξημένη κατά το πρόστιμο λόγω αλλαγής του μήνα. Οπότε αν πληρωθεί στις 04/03 θα παραμένει ακόμη ένα υπόλοιπο, για το οποίο θα πρέπει να εκδοθεί νέα βεβαίωση οφειλής που θα καταβληθεί εντός του Μαρτίου. Μόλις γίνει κι αυτό τότε θα εκδοθεί φορολογική ενημερότητα που θα επιτρέψει την μεταφορά του τελικού υπολοίπου στην Τράπεζα. Εκεί, θα αρπάξει ότι μπορεί η Τράπεζα κι εγώ θα περιμένω στην επόμενη πληρωμή εάν μείνει κάτι για το Πάσχα. Τόσο απλά είναι για τους αστούς φωτοβολταϊκούς.
      Μετά από όλα αυτά δεν έχω καμία διάθεση να στηρίξω και τις εξαιρέσεις που επιδιώκονται από τους Αγροτικούς ή τους ΜΔΝ. Μήπως έχω άδικο…!!!!!

      Διαγραφή
  74. Μα κυριε Παπακυριακου, αν δεν ειχε πτωχευση το Κρατος, θα ειχε τροπους και μεσα να υποστηριξει τον κλαδο !!!! πως ομως τωρα θα εμφανιστει προταση για μειωσει του συντελεστη φορολογιας, οταν ηδη υπαρχουν δεκαδες κλαδοι στα ορια της πτωχευσης, με μεσο irr 7 !!!!!!!!! Θα μας παρουν με τις πετρες, ειναι δυνατον να ζητας υποστηριξη απο το Κρατικο προυπολογισμο και εντος του κλαδου σου να υπαρχουν τετοιες υπεραποδοσεις !!! irr 35 !!!!! σε πτωχευμενο Κρατος !!! οι κλαδοι των δομικων υλικων, σιδερα, τσιμεντα, χημικα τρεχουν με irr κατω του 5 !!! με πολλες χιλιαδες εργαζομενους και μεις θα τους πουμε τι !!! στηριξτε εμας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κύριοι ας σταματήσει πρώτα το κράτος τις στρεβλώσεις που υπάρχουν στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, με ΑΔΙ, ΜΜΚ χειραγώγιση ΟΤΣ από ΔΕΗ και μετά βλέπουμε τις ανάγκες υπάρχουν. Όσο δεν παύουν οι στρεβλώσεις εμείς θα φαίνεται ότι χρειαζόμαστε περισσότερα και το εκμεταλλεύονται επικοινωνιακά. Τις μονάδες Φ.Α. θέλανε και τις σώσανε μέσω φουσκωμένων ΑΔΙ σε καιρό χρεωκοπίας. Τα λεφτά αυτά τα πλήρωσαν καταναλωτές αλλά δεν τους νοιάζει αυτή η περίπτωση...
    Για αυτό άρση στρεβλώσεων, υπολογισμός της ζημίας που προκάλεσαν στο ΔΕΣΜΗΕ/ΛΑΓΗΕ και μετά μιλάμε για τις πραγματικές ανάγκες του λογαριασμού. Επιχειρηματολογία υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου, ξερεις καλα πως το 80% των στρεβλωσεων ειναι πισω μας, αλλα, το ελλειμα αυξανεται !! σιγουρα οι μοναδες Φ.Α επιβαρυναν το συστημα, ομως οταν μιλας για ¨φουσκωμένων ΑΔΙ σε καιρό χρεωκοπίας¨, πες κατι και για τα εξωπραγματικα irr των 35 !!!!! γιατι οσο δεν βαζουμε το δαχτυλο ¨επι τον τυπον των ηλων¨, θα υπαρχει ο σκληρος αντιλογος, που δυστυχως δεν παλευεται !!!

      Διαγραφή
  76. Οι στρεβλώσεις συνεχίζουν να υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό αφού τα ΑΔΙ είναι 90.000/ MW στις περισσότερες περιπτώσεις όταν το κόστος κατασκευής μονάδας είναι 550.000/MW; Οι μονάδες φυσικού αερίου που παράγουν και θερμικά φορτία είναι μέσα στο ΛΑΓΗΕ ως ΑΠΕ? Τα κίνητρα για νέες μονάδες βιομάζας συνεχίζουν να υπάρχουν στα ύψη περίπου 0,2+/kWh? Γιατί να πληρώσουμε εμείς τα παιχνίδια της ΔΕΗ να μειώσει την ΟΤΣ για να πετάξει έξω τους άλλους παραγωγούς και να χρειάζονται ΑΔΙ για να μη φαλιρίσουν και οι τράπεζες με τα τεράστια δάνεια που έδωσαν σε χωρίς ιδία συμμετοχή ιδιώτες και η ΔΕΗ να γράψει υπερκέρδη από το μονοπώλιο στην εμπορία;
    Να υπολογιστούν πρώτα αυτές οι εσκεμμένες ζημίες στο ΛΑΓΗΕ, να πληρώσουν αυτοί που τις δημιούργησαν και μετά βλέπουμε αν πρέπει να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
    Επίσης αν βγάζω παραπάνω κέρδη μήπως πληρώνω και παραπάνω φόρους?
    Εγκυκλοπαιδικά η άδεια μου είναι από ΡΑΕ 1ος κύκλος 2007 μέσα στον 1ο κύκλο των 700 MW και συνδέθηκα 5/2012 εξαιτίας των δημοσίων υπηρεσιών στα περιβαλλοντικά. Είχα δυνατότητα να φτιάξω 4Χ100 kW ακόμα με το νέο νόμο του 2012 δεν έφτιαξα κανένα γιατί προτίμησα το 1ο έργο χωρίς δάνειο και δε δέχομαι καμία περικοπή ούτε θεωρώ κίνητρο τη μείωση του επιτοκίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε η παραταση συμβασης ειναι κινητρο για οσους ειναι σε μισθωμενα αγροτεμαχια και ληγει η μισθωση σε 20 χρονια..

      Διαγραφή
    2. Φιλε μου, πως η ΔΕΗ παιζει βρωμικα το ξερουμε απ΄την αρχη !!! οχι, διαφωνω με το ΄ΑΔΙ είναι 90.000/ MW¨ επισης για τις μοναδες Βιομαζας στα 0,2+/kWh, επισης τα παιχνιδια με την ΟΤΣ βλεπεις πως συνεχως εξορθολογιζονται !! επισης, απο εγκυκλοπαιδικο ενδιαφερον, εχεις αδεια απο ΡΑΕ 1ος κύκλο 2007 μέσα στον 1ο κύκλο των 700 MW και συνδέθηκες 5/2012 εξαιτίας των δημοσίων υπηρεσιών στα περιβαλλοντικά !!!!!! Φιλε μου ή κατι κρυβεις ή δεν μου λες ολοι την αληθεια !!! τετοια αδεια υλοποιησεις, ακουω πρωτη φορα !!!! εχει επισης σημασια, να μου πεις το τελικο κοστος κατασκευεις του παρκου σου, αν θελεις βεβαια, Και τελος, οταν η κατσικα του γειτονα, τρωει τα δικα μου σπαρτα και μενουν και τα δικα παιδια μου νηστικα, πρεπει τουλαχιστον να την περιορισει φιλε μου, κοινως , να την μαντρισει.

      Διαγραφή
  77. Κύριε Αία πιστεύω είναι λάθος σας να συγκρίνετε το irr άλλων επενδύσεων με τον κλάδο μας.Κάθε κλάδος έχει δικά του μέτρα και σταθμά.Να σας παραθέσω ένα από παράδειγμά..Το irr που εμφανίζει όποιος παρέχει υπηρεσίες είναι τεράστιο.(π.χ υδραυλικοί,ηλεκτρολόγοι,δικηγόροι κ.τ.λ) Υπάρχει η προσωπική εργασία.Ως επενδυμένο κεφάλαιο τι θα υπολογίσετε;τις σπουδές;
    Δεύτερο παράδειγμα.Αν οι μεγάλες πολυεθνικές είχαν irr 7% θα έκαναν τούμπες από τη χαρά τους.Εμείς με 7% κάνουμε απόσβεση στα 14+ χρὀνια.Εμπορικές-καταναλωτικές εταιρείες έχουν σε κάποια προιόντα κέρδος 30% και σε άλλα 60%.Μην νομίζετε οτι σε αυτά με τη μεγαλύτερη κερδοφορία έχουν απαραίτητα και μεγαλύτερο irr.Κάποιες φορές δεν ισχύει.
    Όσο για τον κλάδο μας,το κράτος ΜΕΤΑ την πιστοποίηση του πλεονάσματος από την eurostat είναι υπόχρεο να μην εμφανίζει πλέον στα δικαστήρια λόγους εθνικού συμφέροντος ως δικαιολογία.Αλλιώς ας περάσουμε σε ελενχόμενη οικονομία όπου το υπουργείο οικονομικών θα βγάζει κάθε χρόνο το μέγιστο επιτρεπτό irr σε όλες τις επιχειρήσεις.Αυτές είναι προσπάθειες μεθόδευσης-χαλιναγώγησης της αγοράς που πλέον είναι απορριπτέες από οποιοδήποτε δικαστήριο.
    Δεν άκουσα κανέναν να μιλάει για υπεραποδόσεις σε άλλους τομείς της αγοράς.Εκείνους τους τομείς το κράτος γιατί δεν τους αγγίζει;
    Οι υπεραποδόσεις σίγουρα υπάρχουν.Δεν ανήκω σε αυτή τη κατηγορία,δυστυχώς.Σε στιγμή που κινήθηκαν στα πλαίσια του νόμου δεν μπορώ εγώ που δεν τις έχω να φωνάζω γιατί κάποιοι τις έχουν.Αν κινήθηκαν παράνομα τότε βεβαίως και ναι.
    Όσον αφορά τα ΑΔΙ έπρεπε να πάψουν από το 2010;μέχρι και το 2013 εν καιρό κρίσης αυξήθηκαν 3 φορές πάνω!εκεί το κράτος δεν ήταν πτωχευμένο; (αν στην τελευταία πρόταση κάνω κάπου λάθος,παρακαλώ διορθώστε με)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Παπακυριακου, μονιμως θελουμε να ξεχναμε πως μιλουμε στην βαση ενος πτωχευμενου Κρατους και ενος επισης πτωχευμενου ειδικου λογαριασμου, που παραγει ακομα και σημερα πρωτογενες ελλειμα !!! Αν αυτα τα χαρακτηριστικα, τα λαβουμε υποψη, αναθεωρουνται ολα. Οσο για το 7 irr, σε μενα τουλαχιστον δινει αποσβεση 9 χρονια και οχι 14+.

      Διαγραφή
  78. Όσο για τις πληρωμές υπάρχει μια πληροφορία οτι αυτή την εβδομάδα τα βάσανα του ιουνίου για τους περισσότερους από εμάς τελειώνουν.Την έμαθα πριν λίγο,ελπίζω να βγει αληθινή.
    και για όποιους θα βρούνε πάλι κάτι να πουν τονίζει οτι δεν την κατονομάζω όπως κάνω άλλες φορές και τη λέξη ΕΛΠΙΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι "κάποιοι θα βρούνε πάλι κάτι να πουν" αγαπητέ κύριε Παπακυριακού...????? Να το συζητήσεις το θέμα αυτό με κάποιον ειδικό….!!!!!! Δεν σε καταδιώκει κανείς μας…. μην ανησυχείς .. κι αν κάποιος βρει πάλι κάτι να πει… σκασίλα σου και σκορδοκαΐλα σου.

      Διαγραφή
    2. Για τις πληρωμές του Ιουλίου που υποσχέθηκε ο Ασημάκης μέχρι 10 Μαρτίου ούτε λόγος???

      Διαγραφή
  79. Χαλαρότατα φίλε υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις γιατί δεν ξέρεις τι βλακεία μπορεί να κρύβει μία περιοχή σύμφωνα με ΥΑ και βασιλικά διατάγματα ακόμα και του 1923...
    Π.χ. Α. είσαι δίπλα στο Γοργοπόταμο και πρέπει με παλιό νόμο να κάνεις περιβαλλοντικά όπως αρχίζουν και ισχύουν άπειροι περιοριστικοί όροι για να γνωμοδοτήσει μέχρι και ο παπάς της ενορίας και πληρώνεις μελέτες για να αποδείξεις ότι θα Φ/Β δεν είναι πυρηνικός σταθμός. Οπότε αν ήσουν δεν ήσουν σε Natura με το νόμο 3851/2010 πέρναγες χωρίς περιβαλλοντικά και περίμενες πολεδομία 6 μήνες μέχρι να το καταλάβουν και αυτοί τι έχει αλλάξει.
    Β. Είσαι κοντά σε κεντρικούς αγωγούς Φ.Α. και σε υποχρεώνουν να κάνεις ότι βλακεία μπορείς να φανταστείς σε θέματα γειώσεων (περίπτωση Revoil)
    Γ. Είσαι κοντά σε χωματερή και δεν παίρνεις περιβαλλοντικούς όρους λόγω της χωματερής. Υπάρχει βέβαια και πάρκο 6 MW που έχει γίνει πάνω σε χωματερή αλλά όταν το έφτιαξαν είχαν χάσει το 36μηνο και συνδέθηκαν με 17 cents ενώ είχαν αρχικό συμβόλαιο με 40 cents.
    Δ. Είσαι σε απόσταση 4900 μέτρα από τη λίμνη Υλική και δεν σου δίνουν άδεια περίπτωση Energa 5MW λόγω αρνητική γνωμοδότησης ΕΥΔΑΠ όταν έχει η ίδια Φ/Β δίπλα στο υδραγωγείο στις Αχαρνές και υδροηλεκτρικά πάνω στους αγωγούς νερού αλλά για τα δικά της έργα γνωμοδότησε θετικά.
    Και πόσα άλλα που βαριέμαι να γράψω και τα έμαθα όταν νόμιζα ότι οι μελετητές στην Ελλάδα μας έλεγαν ψέματα με αυτά που συμβαίνουν με αδειοδοτήσεις...
    Διάβασε καλύτερα νομοθεσία για να καταλάβεις τι γίνεται. Δες την απόφαση της ΡΑΕ 339/2013 όπου τα ΑΔΙ είναι 112.000/MW και όχι 90.000 δηλαδή ακόμα χειρότερα από αυτό που έγραψα και μπες στο site του υπουργείου να καταβάσεις την ΥΑ και να δεις τα κίνητρα για τις μονάδες βιομάζας και αν μονάδες Φ.Α. είναι χαρακτηρισμένες ως ΑΠΕ και τις πληρώνει ο ΛΑΓΗΕ. Ίσως να έχουν και 20% επιπλέον στην τιμή αν δεν πάρουν επιδότηση σύμφωνα με 3851/2010 ή να αυξήσουν την ισχύ κατά 10% που δεν ισχύει στα μικρά έργα Φ/Β. Μπορεί να έχει αλλάξει το 20% αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν επενδύουμε άλλο Ελλάδα με αυτά που τραβήξαμε και χάσαμε και πόσους πελάτες που τους είπαμε να επενδύσουν Ελλάδα σε Φ/Β.
    ΠΕΣ ΕΣΥ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ; Τα IRR που αναφέρεσαι μόνο κακό κάνουν σε όλους. Αν οι τιμές των πλαισίων δεν είχαν κατρακυλήσει δε θα μίλαγε κανένας για τις συμβάσεις μας αλλά τώρα θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Προς άπαντες του συγκεκριμένου blog : Δεν νομίζω πως πρέπει να ασχοληθούμε με τα irr της κάθε περιόδου.
    Την στιγμή που σου έδινε το δικαίωμα το κράτος να επενδύσεις με τους ΌΡΟΥΣ του (τις συμβάσεις τις κατασκευάσανε αυτοί όχι εμείς) πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Γιατί πρέπει να ακολουθήσω την λογική να ρίξω ευθύνες στον παλιό ή νέο επενδυτή και τα irr του καθενός? Τι φταίει ο καθένας τους για το δικαίωμα που του δώσανε να επενδύσει σε φ/β? Μας περάσανε την ιδέα ότι για τις μη πληρωμές μας, μας φταίνε οι άλλοι επενδυτές ΑΠΕ. Εμείς τσιμπήσαμε... και τώρα τρώει ο ένας τον άλλο. Μήπως θα 'πρεπε να νιώθει και ενοχές αυτός που έχει ταρίφα 0,45 σε σχέση με μένα που έχω 0,33. Την δικαιολογία του κράτους ΄΄΄΄δεν βγαίνει ο λογαριασμός γιατί κάναμε λαμογιές, και τώρα πρέπει να αλληλοεξοντωθείτε για να μειωθεί το κόστος'''' γιατί πρέπει να την συμμεριστούμε ? Δεν νιώθω ένοχος γιατί επένδυσα σε φ/β, αλλά ούτε και κανίβαλος να φάω τον γείτονα. Η κατσίκα μου πεινάει όχι γιατί τρωει όλο το χορτάρι η κατσίκα του γείτονα, αλλά γιατί αυτός που μας πούλησε το χωράφι έβαλε να βόσκουν και τα πρόβατά του μέσα .
    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ξανα λοιπον, φιλοι μου τι δεν καταλαβαινετε !! στην Ελλαδα μου, δεν ηθελα καμια μειωση σε καμια ταριφα, ουτε μειωσεις σε μισθους και συνταξεις, ουτε εναμιση εκκατομυριο ανεργους, ουτε απολυσεις στο Δημοσιο, ουτε πτωση του βασικου μισθου, ουτε αυξηση των αυτοκτονιων, ουτε υποχωρηση των εργατικων κεκτημενων, ουτε αρση των συλλογικων συμβασεων !!! δεν ηθελα τιποτε απ΄όλα αυτά, ΑΛΛΑ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ !! και μας τα τριψαν όλα στην μουρη, γιατι !!! γιατι βγηκαμε και ζηταμε δανεικα !! επιτελους, δεν μπορει να πληρωσει αυτό το κρατος υπεραποδοσεις !! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ. Αν οι φουρνοι πουλουσαν ψωμι με 35 irr, θα κοστιζε το καρβελι τεσσερα ευρω !!!!! ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ !!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΚΑΡΒΕΛΙ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΥΡΩ ή σχεδον κανενας, εκτος από τους υπερ –εχοντες, δωστε λοιπον το δικαιωμα εσεις, με irr 15 με 35, στον καταναλωτη, και αν αγορασει το ρευμα σας, πουληστε το. Εμεις οι αλλοι τι φταιμε να ειμαστε απληρωτοι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Προς Αίας : '''ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΑΣ, ''''', Την σύμβαση δεν θα την υπέγραφα αν δεν είχα την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου.
    Επίσης δεν θα την υπέγραφα αν ήξερα ότι θα έκανα απόσβεση του κεφαλαίου μου σε 12 χρόνια.
    Θεωρώ ότι με εξαπάτησε το ελληνικό κράτος.
    Αν είχα τη δύναμη να γυρίσω το χρόνο πίσω δεν θα ξόδευα ούτε ευρώ σε επένδυση φ/β με συνέταιρο το κράτος.
    Θα είχα ευθύνη για την σημερινή κατάσταση αν ήμουν κρατικοδίαιτος εργολάβος, πολιτικός, λαμόγιο στο δημοσιο
    τομέα ή γενικά αν είχα το οποιοδήποτε κέρδος ψηφίζοντας τους πολιτικούς που μας φέραν στην πτώχευση.
    Και γω απλήρωτος είμαι Αία, αλλά ευτυχώς ακόμα έχω την δυνατότητα να κρατάω άμυνα απέναντι στους δυνάστες της ζωής μου.
    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω φιλε μου gioris, ουτε φυσικα και γω θα επενδυα, η μονη διαφορα μας ειναι πως αν εισαι επενδυτης του 2012, σχεδον ηξερες, εβλεπες να πετουν παραξενες ταριφες στον αερα, μπορουσες να προβλεψεις την επικειμενη καταστροφη, εγω το 2008, δεν ειχα καμμια ελπιδα, το παραμικρο σημαδι, καμια ευκαιρια να αμυνθω !!! Και μιας και μιλησες για αποσβεσεις, το irr 12 που ακουγεται, δινει αποσβεσεις σε 5 ετη, το παραλογο ειναι, πως καποιοι θελουν 2 χρονια , αυτα ειναι τρελα πραγματα gioris !!!!! και λοιπαμαι που δεν τα κατακεραυνωνει κανενας !!!! αυτα μας πτωχευσαν, αυτες οι λογικες μας οδηγουν σε αδιεξοδο. Συνεπως και κλεινοντας, δεν μιλαμε για αποσβεση 12 ετων, αλλα 5, πουθενα δεν θα εβρισκες τετοιες αποδοσεις, με τετοια συμβαση πωλησης.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Αία, μέσες- άκρες συμφωνούμε.
      Καλό μας κουράγιο!!!
      Enjoy koulouma!!!
      Δ.Γ.

      Διαγραφή
  84. Κύριε κυρου ευχαριστώ κατα αρχήν , φαντάζομαι πως εάν πληρώσεις τισ προσαυξήσεις στην ΔΟΥ μπορείς να πάρεις ενημερότητα για να πληρώθεις και δεν χρειάζεται να ξανά πάρεις βεβαίωση οφειλών γιατί ακριβώς τις ίδιες ημερομηνίες έχω και εγώ με αυτές που αναφέρεις στο κυνηγά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ευχαριστώ εξίσου και τον nick the greek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Επισης φιλε μου gioris, καλα Κουλουμα, πρεπει ομως να πω, σε οσους εμμενουν σε αποσβεσεις διετιας με irr 35, πως μου θυμιζουν την Μαρια Αντουανετα, που οταν της ειπαν πως ο λαος δεν εχει ψωμι να φαει, τους προετρεψε να φανε παντεσπανι, το τελος της, πιστευω πως το ξερουμε ολοι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μα βρε Αία γλώσσα λανθάνουσα αλήθεια λέγει: "ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΑΣ". Αφού δεν έχεις πάρκο τι κόπτεσαι; Γιατί παρέβλεψες να πεις τα επιχειρήματα σου για τα ΑΔΙ στις μονάδες Φ.Α. με 112.000 ευρώ το MW? Αυτοί σε πληρώνουν; Μέχρι στιγμής μόνο κακή διαφήμιση πας να κάνεις στο κλάδο ότι όλοι τα βγάζουμε χοντρά λεφτά, που δεν υπάρχει κανένας που να του έχουν περισσέψει λεφτά μετά το 2010. Εκτός και αν είσαι κανένας πληρωμένος για να μας κάνεις πλύση εγκεφάλου... Αν θέλεις να κράξεις κάποιον κράξε την κυβέρνηση που πλήρωσε ομόλογα στο fund 3rd point σε διπλάσια τιμή από αυτή που τα είχαν αγοράσει πριν από ένα μήνα και ζημίωσε τους έλληνες πολίτες με μισό δις ευρώ και κατέληξαν τελικά στα ταμεία ενός δεξιού και ενός αριστερού κόμματος συγκυβέρνησης..
    Και κάτι άλλο. Μετά την πώληση του ΑΔΜΗΕ όλες οι μονάδες φυσικού αερίου θα μπουν κάτω από το ΛΑΓΗΕ όπως παλιά στο ΔΕΣΜΗΕ και τότε θα φάνε και αυτοί μια καθυστέρηση ένα μήνα περισσότερο από εμάς. Γέλια που έχω να κάνω με άδεια τα ταμεία της ΔΕΠΑ και να αναγκάζεται να κόβει τους παχυλούς μισθούς σε υπαλλήλους της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα φιλε, με κουρασαν πολλοι ολοι αυτοι οι πομφολυγες απο ασχετους επενδυτες !!! "ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΑΣ" οσων υπερασπιζουν ακομα και σημερα αποσβεσεις δυο ετων με iirr 35 !!!! εγω δεν ανηκω σ΄αυτην την κατηγορια, ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΣΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ !!!! Και φυσικα βγαζουν χοντρα λεφτα οταν αποσβενουν σε δυο χρονια !!! ασχετε !! εγω πλυση εγκεφαλου !! εγω δεν ειμαι επενδυτης !!! ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΡΝΗΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ !!! ΕΣΥ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΒΑΝΤΣΕΣ ΚΑΙ ΔΡΝ ΘΕΛΕΙΣ ΛΥΣΗ !!! ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΕΙΣΤΕ , ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ, ΕΣΥ, ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΞΙΟ ΛΟΓΟΥ, ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  89. Αλλα και υπομονη εχει τα ορια της, ανεχομαι μεχρι και σημερα 25% εκτακτη εισφορα, τρεχω με irr 4 , ξεροντας πως ΕΣΥ ο ευαισθητος πολυλογας , τρεχεις με 20, και βριζεις απο πανω !!!! Μ΄αυτο το ηλιθιο θρασος του νεοπλουτου !!! ε! οχι, μεχρι εδω οι οριζοντιες περικοπες, ο καθε κατεργαρης στον παγκο του !!! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ, ΠΛΗΡΩΣΑ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ, ΑΝΟΙΞΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΝΑ Τ΄ΑΚΟΥΩ ΚΙ΄ΑΠΟ ΠΑΝΩ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Αία:
    1. Σου γράφουν την απόφαση της ΡΑΕ και αρνήσε να παραθεχτείς τα το έγκλημα των ΑΔΙ στις μονάδες Φ.Α. στα 112.000 Ευρώ/MWh.
    2. Για τις άπειρες περιπτώσεις που καθυστέρησαν με άδειες του 2007 υπάρχουν και τα έγγραφα από δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντάς.
    3. Η τιμή της βιομάζας είναι 20 cents υπαρχει νομοθεσία δεν λες πάλι τίποτα.
    4. Τολμάς να συγκρίνεις το σταθερό IRR στα Φ/Β με τα IRR ελέυθερης αγοράς σε καιρό μέγιστης ύφεσης.
    5. Φωνάζεις σα τη χήρα στο κρεβάτι, λες ότι σε βρίζουν και μονολογείς για τις δήθεν υψηλές αποδόσεις των άλλων και εσύ είσαι ο ριγμένος που άνοιξε την αγορά και όχι το dumping των κίνέζων ή τα κίνητρα για ΑΠΕ σε παγκόσμιο επίπεδο και με λες θρασή και νεόπλουτο για την ποιο αποτυχημένη επενδυτική κίνηση που έχω κάνει. Σου φταίνε μόνο τα Φ/Β με τις δήθεν υψηλές αποδόσεις.
    Τι να υποθέσω από όλα αυτά; ότι είσαι:
    Α: ψώνιο, καθυστερημένος, ηλίθιος, αγράμματος, άσχετος, κάποιος που έφαγε πολύ σφαλιάρια στο στρατό και θέλει να το παίξει παλιός σε κάτι, κομπλεξικός ή
    Β: ρουφιάνος χωρίς πάρκο;
    Ρε τσιράκι μονολόγησε όσο θες.Καλύτερα να ήσουν μόνο η Β κατηγορία αλλά είσαι και η Α κατηγορία και πολλά που δεν έχω γράψει. Πες στα αφεντικά σου ότι ακόμα και να είχα 20% IRR είναι δικαίωμά μου και υποχρέωση αυτού που υπέγραψε να τηρήσει τις υποχρεώσεις του. Αυτά θα φύγουν με ελικόπτερο εσύ τι θα κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθω ευγενικα να μην σε ¨ξαβρακωσω¨, αλλα εσυ επιμενεις και όχι μονο επιμενεις αλλα προχωρας και σε ανοητους χαρακτηρισμους, σου τα επιστρεφω όλα

      1) μιλας για το εγκλημα των ΑΔΙ στις μοναδες Φ/Α αλλα δεν λες πως είναι πια ικανη και να αναγκαια συνθηκη για να εξισορροπειτε το δικτυο από τα δικα μας μπες – βγες λογο νωφωσεων και ένα σκασμο αλλων λογων. Και μην ξεχνας πως εγω πρωτος μιλησα για την καταχρηστικη συμπεριφορα εναντι ολων αυτων.
      2) απειρες καθυστερησεις του 2007 !!!! όχι σε μενα τετοια ασχετε !! αν ειχες προβληματα με τα περιβαντολογικα σου ή με οτιδηποτε άλλο αφορουσε τις αδειοδοτησεις σου, να διαλεγες άλλη επενδυση, ακου απειρες !!! εκατον πενηντα ειμασταν και τους ξεραμε με το μικρο τους ονομα.
      3) Ποια τιμη στην Βιομαζα ρε, μπες και δες το συνολο παραγωγης της Βιομαζας !!!! που παρακαλαμε για επενδυσης να ανεβασουμε τον δεικτη εισοδου !!!
      4) Κανω τι !!!!! τολμαω να συγκρινω σταθερο irr των φοτοβολταικων, με της υπολοιπης αγορας, σε καιρο υφεσης !!!!! και αυτά τα γραφει επενδυτης !!!! μονο καραγκιοζης θα εβαζε τετοιες ταμπελες !!! πηγαινε εξυπνε αυριο στην Τραπεζα, κατεθεσε ένα επιχειρηματικο πλανο για φωτοβολταικα, και θα στα πουν αυτοι καλυτερα, πηγαινε και απεδειξε πως επειδη επενδυσες ΕΣΥ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΥΦΕΣΗΣ, θελεις irr 25, αιντε εξυπναδες. Ότι θα παρεις θα παρεις ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ, και αιντε για νομπελ, ακου κλαδικο irr !!! Τα λες στους ασχετους τα λες και σε μενα !!!!
      5) Για ποιο dumping των κίνέζων μου λες !!!! αυτό που κατεβασε τις τιμες 120.000 και κρατησε την ταριφα στο 0,39 !!!! γι΄αυτό το dumping γιατι δεν λες τιποτε !!!!! δεν σε βολευει ε! ο τυπος αυτος , χρεωνει τον ειδικο λογαριασμο 49.000 ευρω τον χρονο, η τιμη που θα του αναλογουσε είναι 0,009 και παιρνει 0,39, ποιος πληρωνει εξυπνε την διαφορα !!!! Βριζεις την κυβερνηση, βριζεις το συστημα, αλλα δεχεσαι τα λαθη τους που κρατησαν επι τρια χρονια τις ταριφες στον θεο, υποτιμας την λογικη μας !!!

      Τωρα για το ψωνιο, τσιρακι, μπαμπας, ρουφιανος κλπ οποιος ξερει γραμματα, καταλαβαινει, παρε τους αγραμματους, χαλαλι σου.

      Διαγραφή
    2. ο δαιμων του πληκτρολογιου, 0,09.

      Διαγραφή
  91. Hlios μήπως εκτός από υβριστικά σχόλια θα πρέπει να κόβεις και τα κακόβουλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. κύριοι κρατήστε επίπεδο!!!
    Η επιχειρηματολογία είναι ανώτερη και πιο κατανοητή απ' το οτιδήποτε άλλο.
    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε ρε φιλε, εδω φτασαμε στα ορια μας, και καποιοι ταχα εξυπνοι, ταχα γνωστες του κινεζικου dumping, παιζουν με τον πονο μας !!!! δεν θα μπορω να εχω φορολογικη, ουτε με παρακρατηση, και ασχολουμαι με τον διεθνη ανταγωνισμο της Κινας !!!! ασε, μπλεξαμε !!!!

      Διαγραφή
  93. Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς τι έγινε με την απόφαση της ΡΑΕ για την αύξηση ή όχι του ΕΤΜΕΑΡ, παράξενο αλλά δεν βλέπω κανέναν να σχολιάζει κάτι τόσο σημαντικό όυτε εδω αλλά όυτε υπάρχει και κάποιo άρθρο σε στα site!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Μούγκα στη στρούγκα το έχουν κάνει….. εάν δεν ανακοινώσουν τίποτε τότε ισχύει η απόφαση που πήραν στις 31/12 με έναρξη 01/03. Έτσι λέει η απόφασή τους…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Τριτη 10:01 : πληρωμη Πειραιως 11850

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Εθνικη θεσ\νικης για παρκο Μεσσηνια 100 kw ,ποσο 12440 ευρω ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Έχω λυθεί στα γέλια με κάποιο που προσπάθησε να γυρίσει την έκφρασή του "ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΑΣ" και τώρα το παίζει θύμα παραγωγός. Ούτε οι ρουφιάνοι στο στρατό επί χούντας δεν ήταν τόσο γελίοι όταν τους πετύχαινες σε μετάθεση και προσπαθούσαν να κάνουν τον καλό. Πάντως για να πάρει θέση κατά των εργοδοτών του δε το κάνει. Παλιότερα έβαζε link με ηλίθια βίντεο, έγραφε για το ότι ήταν γκαντέμης στο ΧΑΑ και σε αυτό οφείλεται ότι έγινε στα Φ/Β και να του δώσουμε τα πάρκα μας και όσες φορές του έλεγαν κάτι απεφευγε να απαντήσει ευθέως και πάντα γκρίνιαζε και έλεγε ότι δεν καταλαβαίνει όποιος του παρουσίαζε επιχειρήματα. ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΗΡΕ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για το αντιθετο την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια και συνέχισε να τα χώνει. Ξεβρακώθηκε πλήρως.
    Προτείνω επειδή τόσο καιρό μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με το new deal τώρα που έχει ρίξει χώμα και έχουμε peak στα πάρκα να τα κλείνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα για να τα πλύνουμε εκεί στις 12:00-15:00 αφού βέβαια έχει κλείσει και καμιά στρόφιγγα πλησίον μιας σεβαστής πολης. Ετσι για να καταλάβουν λίγο τον όρο του ενεργειακού εφοδιασμού σε περιόδους έντασης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Καλησπέρα σε όλους,
    Τράπεζα Αττικής νομός Εύβοιας πλήρωσε σήμερα 04/03 τιμ Ιουνίου 13.400€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Alpha Θεσ/νίκης - Σήμερα πληρώθηκε τιμολόγιο 12600

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Θα ήθελα να ενημερώσω αυτούς που μιλάνε για πτωχευμένο κράτος και πτωχευμένο λογαριασμό. Αν είναι έτσι ας βγουν να το δηλώσουν επίσημα οι υπεύθυνοι και να μας που πως φτάσαμε εδώ. Άλλα δεν το κάνουν γιατί πτωχευμένος λογαριασμός είναι αυτός που δεν έχει έσοδα και όχι αυτός που έχει έσοδα άλλα κατευθύνονται σκοπίμως αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Καλησπέρα σας
    Υπάρχει κανένα νεώτερο για τις πληρωμές άνω των 14.400 €;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετα την Πέμπτη γιατι το σύστημα στον ΛΑΓΗΕ είναι εκτός.....

      Διαγραφή
  102. Σημερα πληρωθηκα πειραιως 13070 Φθιωτιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αία είσαι κλασική χήρα στο κρεβάτι όπως πάντα. Πιάνεις το θέμα και μετά λες αρλούμπες όπως και στα άρθρα που γράφεις. Και αποδεικνύεις ότι είσαι ο ρουφιάνος που τόσο καιρό γράφει ότι αποδέχεται μειώσεις σε συμβάσεις και προσπαθεί να δημιουργήσει τύψεις σε κανέναν μήπως και δεχτεί τις μειώσεις. Σε ότι έγραψα.
    1) Δες αποδέχεσαι τις πριμοδοτήσεις του αφεντικού σου στα μεγάλα αφεντικά του - ξεκάθαρη νομοθεσία την αρνείσαι.
    2) Το θέμα energa και ΕΥΔΑΠ χιλιοπαιγμένο στα κανάλια - εσύ λες δεν υπάρχουν τέτοια. Που να ξέρεις αφού δεν έβγαλες άδεια ποτέ...
    3) Η τιμή της βιομάζας για μονάδες είναι 20 cents, εσύ δεν το παραδέχεσαι.
    4) Καιρός ύφεσης και βιομάζα με απόδοση 60% εσύ συνεχίζεις τις αρλούμπες
    http://www.dosenergy.gr/%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%B1-10-kw-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CF%83-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%B1%CF%83-1-mw/
    5) Ρε ψώνιο οι κινέζοι έριξαν τις τιμές και όχι το ανύπαρκτο πάρκο σου των 100 kW.
    Τρόλαρε όσο θες. Οποίος ξέρεις να διαβάζει σε έχει πάρει χαμπάρι τσιράκι.
    Πας σε συνάντηση ανεξάρτητων παραγωγών έχοντας ταυτότητα και καταστατικό εταιρείας και ενημερωτικό σημείωμα πληρωμής για να αποδείξεις ότι έχεις πάρκο ή φοβάσαι ότι θα μετρήσουν το βάθος μίας κοιλότητας που σου είχαν πει σε προηγούμενοι ανάρτηση?
    Ο ΓΛΟΙΩΔΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΠΑΝΤΑ. Αποτυχημένε, πήγαινε να γράψεις τώρα ένα ψεύτικο άρθρο ότι δήθεν σου εκμυστηρεύτηκαν κάτι για τις εξελίξεις στην Κριμαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Συνάδελφοι, πέραν των αντεγκλίσεων, που ήσουν δεν έχουν νόημα κάποιες φορές, ρωτώ κάτι πρακτικό εάν το έχετε αντιμετωπίσει: η δαπάνη της Σύνδεσης Όρων της ΔΕΗ, τα ψιλολόγια που δεν έχουν σχέση με μηχανολ εξοπλισμό, ο λογ/σμός τηλ περνάν με 4% στις αποσβέσεις; εσεις πώς το κάνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά οι όροι σύνδεσης αφορούν μετασχηματιστή και δίκτυο και αποσβένεται ως Η/Μ εξοπλισμός σύμφωνα με το Ν.4110/2010 με 10% ανεξαρτήτως την επένδυση που αφορά.
      Στα έργα Μέσης τάσης ο Μ/Τ ανήκει στον παραγωγό οπότε είναι εύκολο και αποδεικνύεται.
      Στα έργα χαμηλής τάσης δεν ανήκει στο παραγωγό παρότι ο παραγωγός τον πλήρωσε, αλλά ανήκει στο ΔΕΔΔΗΕ (ναι συμβαίνει και αυτό στην Ελλάδα), οπότε σε αυτή την περίπτωση μπορεί να είναι δαπάνη (όπως ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών) και να πάει με 4%.
      Σε δικό μας έργο 100 KW με ίδρυση εταιρείας 2007 και έναρξη λειτουργίας πάρκου 2012 , ο λογιστής μας το είχε εγγράψει σα ζημία την 5η χρονιά επικαλούμενους ότι είχες δικαίωμα να αποσβέσεις κάποια πράγματα εφάπαξ μέσα στα 5 πρώτα έτη λειτουργίας. Νομίζω πλέον η 5ετία είναι τριετία.
      Τα ποσά μέχρι 1.000 Ευρώ χωρίς ΦΠΑ, ίσως 1.500 Ευρώ από φέτος, αποσβένονται εφάπαξ.
      Περιφράξεις και μη οικιστικές κατασκευές π.χ. τσιμέντα 4%.
      Οι λογαριασμοί Internet είναι έξοδα 100% εκτός κινητού που μπαίνουν έξοδα με συντελεστή 50% γιατί το υπόλοιπο 50% θεωρείται ότι είναι για προσωπική χρήση...
      Έχε αυτά στο νου σου αλλά ρώτα και το λογιστή σου ο οποίος θα επικαλεστεί την εγκύκλιο του Θεοχάρη με 4%. Δείξε του όμως το νόμο αυτούσιο γιατί μια εγκύκλιος δεν υπερισχύει έναντι νόμου...
      Ελπίζω να βοήθησα αλλά ρώτα και για σιγουριά τον Αία που είναι παλιός παραγωγός να σου πεις πως κάνει τις δικές του αποσβέσεις στο ανύπαρκτο πάρκο του!!! Χαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
  105. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι με τον κατ΄ευφημισμο κυριο EnergyParibus, τον παραδιδω στην λογικη σας φιλοι μου, οποιος πιστευει πως με τετοιο χαρακτηρα και συμπεριφορα, υπερσπιζονται τα συμφεροντα του, απαταται οικτρα.

    " Πραγματικα φιλε, με κουρασαν πολλοι ολοι αυτοι οι πομφολυγες απο ασχετους επενδυτες !!! "ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΑΣ" οσων υπερασπιζουν ακομα και σημερα αποσβεσεις δυο ετων με iirr 35 !!!! εγω δεν ανηκω σ΄αυτην την κατηγορια, ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΣΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ !!!! Και φυσικα βγαζουν χοντρα λεφτα οταν αποσβενουν σε δυο χρονια !!! ασχετε !! εγω πλυση εγκεφαλου !! εγω δεν ειμαι επενδυτης !!! ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΡΝΗΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ !!! ΕΣΥ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΒΑΝΤΣΕΣ ΚΑΙ ΔΡΝ ΘΕΛΕΙΣ ΛΥΣΗ !!! ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΕΙΣΤΕ , ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ, ΕΣΥ, ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΞΙΟ ΛΟΓΟΥ, ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΟΥ¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Αία έχεις σχέση με ποίηση; σε λίγο θα πιάσεις και τον pani 3 στο επίπεδο.
    Αποδείχτηκε ότι είσαι ρουφιάνος και παρουσιάζεις τις τακτικές σου ως τακτικές άλλων.
    1. Συνεχίζεις να γράφεις ότι έχουμε απόδοση 35% που κάνει κακό σε όλους λες και ο καθε ένας δει ένα πάρκο και θα ξέρει τι απόδοση έχει...
    2. Γράφεις ότι: "ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΣΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ !!!!" και λες μετά ότι δεν προσπαθήσει να κάνεις πλύση εγκεφάλου?
    3. Αναφέρεις ξανά το λάθος που έκανες με άλλη έκφραση δίπλα μήπως και το καλύψεις.
    4. Λες καταγγέλουμε χωρίς να καταθέτουμε ελλά ότι γράφω έχει παραπομπή.
    5. Προσπαθείς να διαιρέσεις τους παραγωγούς σε νέους και παλιους. Αποκαλέις φίλους σου όσους γράφουν εδώ για ανα δημιουργήσεις εντυπώσεις αλλά από την άλλη τους αποκαλείς άσχετους επενδυτες. Θέλεις να κουρευτούν οι συμβάσεις τους για τα αφεντικά σου και όχι για το πάρκο που δεν έχεις.
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ.

    ΥΓ. Το πάρκο που το έχεις; στη σκοτεινή πλευρά της σελήνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Εχει παρακαλω καποιος νεα για πληρωμη με παρακρατηση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι; Σε πληρώνει το κράτος για να ρουφιανεύεις και σου ζητάει φορολογική ενημερότητα; Η ΕΥΠ σε πληρώνει; Γιατί για να πληρωθεί από το ανύπαρκτο πάρκο σου δε χρειάζεσαι ενημερότητα χαχαχα!!!!
      Κακησπέρα Ρουφιάνε!!!

      Διαγραφή
    2. Μου λες που μπορω να σε συναντησω, face to face ; , να σου ¨εξηγησω¨ απο κοντα και μην κουραζεις τους φιλους εδω μεσα !!

      Διαγραφή
    3. Το επιπεδό σου και οι ρουφιάνικες νοοτροπίες σου φαίνονται σε κάθε λέξη σου.
      Εγώ αντιπροτείνω να βρεθούμε πολύ παραγωγοί από κοντά, και ειδικά αυτοί που που τους κορόιδευες τόσο καιρό. Να έχουμε όλοι αποδεικτικά έχουν ταυτότητες, καταστατικά που να φαίνεται ότι έχουμε εταιρεία και αποδεικτικό πληρωμής από το ΛΑΓΗΕ με ΕΔΡΕΘ πάνω και αντίστοιχη κίνηση λογαριασμού τραπέζης. Όποιος δεν έχει όλα αυτά τα στοιχεία δε θα ξαναπερπατήσει στο υπόλοιπο της ζωής του... ΤΟΛΜΑΣ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ;

      Διαγραφή
    4. Μονο πες μου ωρα και μερα, φυσικα παλι κρυβεσαι σαν σκουλικι που εισαι, πισω απο συναδελφους !! δεν πειραζει, θα σε βρω, δεν μπορει !! καποιος συναδελφος θα σε ξερει !! τοτε θα ¨πουμε¨ καλα ομως, ξερεις που θα σου βαλω τα αποδεικτικα του ΛΑΓΗΕ μου ε! μαζι με την συμβαση μου ! απο κοντα λοιπον, θρασυδειλο σκουλικι. Παντα λατρευα τις προκλησεις, σε μπερδεψε ο τροπος που γραφω, και νομιζεις πως θα δεις κανα φλωρο !!! αρε κουνια που σε κουναγε, βαλε σπορτεξ, θα σου χρειαστουν !! ρουφιανομπεμπε.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    7. Και για σε βοηθησω, Θεσσαλονικη Κηφησια Καλαμαριας ειμαι, με σε ψαχνω ανα την Ελλαδα ε!! Θαραλεε !!

      Διαγραφή
  109. εχει καποιος νεα για πληρωμες ???????? τι θα γινει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. τι γινεται καμια πληροφορηση απο κανενα για τα τιμολογια πανω απο 14400 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Θα παρακαλουσα τον παροχο, Hlios , αφου τα σχολια πια εχουν ηλεκτρονικο ιχνος, να προσεχει λιγο περισσοτερο τις αναρτησεις απο υπανθρωπους που αντι επιχειρηματων, υβριζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παρακαλούσα τον Hlios που γνωρίζει πολύ καλά ότι κάποιοι πάνε να καταστρέψουν κάθε προσπάθεια που κάναμε από αυτό το blog είτε σε νομικό επίπεδο είτε με συγκεντρώσεις να κόβει τις απόψεις που κάνουν κακό στο κλάδο και προέρχονται από ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΙΑΣ που αφού γράψουν τις προβοκατόρικες απόψεις του και μετά το παίζουν ότι είναι δήθεν παλιοί παραγωγοί και δήθεν ζητούν πληροφορίες για πληρωμή με παρακράτηση γιατί ζορίζονται πολύ οικονομικά.
      Ας διαβάσετε παρακαλώ παραπάνω ότι ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΑΙΑΣ πουθενά δεν πήρε θέση υπέρ των παραγωγών με Φ/Β και το μοναδικό που υποστηρίζει είναι το κούρεμα στις ταρίφες και προσπαθεί να διασπάσει σε νέους και παλιούς. Αν ήταν παλιός παραγωγός θα γνώριζε πως έβγαλαν τις άδειες αυτοί που ξεκίνησαν το 2007

      Διαγραφή
  112. Συμφωνα με αναρτηση του afo.gr θα εξοφληθει σε ολους ο Ιουνιος πολυ συντομα ,ενδεχομενως και απο αυριο.Μακαρι να επαληθευτει συναδελφοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Απο Λαγηε:
    Συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013, με πληρωτέο ποσό έως και 150.000€. Με τη νέα αυτή εντολή που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ προς τις Τράπεζες για εξόφληση 1.400 εγκαταστάσεων θα έχουν συνολικά εξοφληθεί 8.702 παραγωγοί για το μήνα αυτό (το 71% του συνόλου των εγκαταστάσεων).

    Ας μου εξηγησει καποιος το 29% αναφερετε σε αριθμο παραγωγων που περνουν >150000 ευρω?? Δηλαδη 3554 παραγωγοι περνουν >150.000 . Κατι λαθος καταλαβαινω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον >15.000 θα εννοει !!! στην ουσια, τοσοι εχουμε και trackers.

      Διαγραφή
    2. αποκλειτε στην ανακοινωση να εχουν κανει λαθος το ποσο.

      Διαγραφή
    3. Πιθανών να είναι και φωτοβολταικα που δεν έχουν πληρωθεί λογο ενημερότητας όπως και επίσης πάρκα με παρακράτηση

      Διαγραφή
    4. ΡΟΥΦΙΑΝ - ΑΙΑ έχει και τράκερ στη Σελήνη; Γιατί τόσες εγκαταστάσεις (3554) με trackers δεν έχει στην Ελλάδα. Μονάδες μεγαλύτερες των μονάδες 200-300 kW με σταθερές βάσεις που δίνουν ποσά μεγαλύτερα των 15.000 Ευρω τον Ιούνιο δεν υπάρχουν;
      ΆΛΛΗ ΜΊΑ ΦΟΡΆ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΕΤΑΙ ΌΤΙ ΕΊΣΑΙ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ αλλα και βλάκας γιατί δεν ξέρεις διάβασες αυτόν που πας να παραστήσεις.

      Διαγραφή
  114. Εκτος και εαν στους 3554 παραγωγους που δεν πληρωνοντε , υπολογιζοντε και αυτοι που δεν εχουν ενημεροτητες κτλ κτλ . και δεν τους πληρωνει με αυτη την εντολη πληρωμης . Πιο πιθανο μου ακουγετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013
    05.03.2014
    Συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013, με πληρωτέο ποσό έως και 150.000€. Με τη νέα αυτή εντολή που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ προς τις Τράπεζες για εξόφληση 1.400 εγκαταστάσεων θα έχουν συνολικά εξοφληθεί 8.702 παραγωγοί για το μήνα αυτό (το 71% του συνόλου των εγκαταστάσεων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ