Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Ιουλίου - Πληρωμή Αύγουστος 2024


 Καλησπέρα σας, 

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό.


147 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας ενδιαφέρομαι για ηλεκτρολόγο-τεχνικό στην περιοχή της Κορινθίας, μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?
    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, έχει ακούσει κάποιος αν θα δοθεί παράταση στην προθεσμία για την ρύθμιση του διακόπτη στη μέση τάση που είναι μέχρι μέσα Αυγούστου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΕ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα,
    Πωλούνται 90 τεμ. Φβ πανελ Conergy PowerPlus 220P σε πολυ καλη κατάσταση ειναι πληρως λειτουργικά
    Προσφορά ολα μαζί 1800€.
    Βρισκονται στην Αριδαια Πέλλης.
    Πληροφοριες:Info@topaper.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. https://energypress.gr/index.php/news/dapeep-me-elleimma-194-ekat-ekleise-2023-o-elape-epikrateias-sta-2845-ekat-problepetai-i-trypa
    Ας ελπισουμε να φτιαξουν τα πραγματα ..γιατι εαν δεν φτιαξουν εμεις θα βαλουμε πλατη παλι ..αν και δεν αυξησουν το ΕΤΜΕΑΡ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στις αρχές Ιουλίου με ενημέρωσε ο ΔΕΔΔΗΕ για δαπάνη ύψους 3300€ ( ημ. πληρωμής μέχρι 11/8) λόγω αντικατάστασης ξύλινων στύλων που οδηγούν στο πάρκο εξαιτίας κακοκαιρίας οκτώ μήνες πριν 19/11/2023. Σε επίσκεψη μου στον ΔΕΔΔΗΕ γιατί δεν με ειδοποίησαν, πόσοι στύλοι αντικαταστάθηκαν, γιατί δεν μου έστειλαν αντίγραφα τιμολογίων η απάντηση ήταν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι. Ερώτηση είμαι ο μοναδικός να μην αυτοχαρακτηριστω, η υπάρχει και άλλος. Πάντως τέτοια αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση ούτε η Μ Βρεττανία προ αιώνων με τις αποικίες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολοι οι στυλοι μεχρι τον μετρητικο ειναι ιδιοκτησια του δεδδηε. γιατι να σε χρεωσουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπαρχει καποιο τηλ στον δαπεεπ για τα διορθωτικα. εχουμε αποκλισεις μετρησεων και δεν εχει βγει ακομα το διορθωτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδη και εγω ειχα αποκλισεις καποιους προηγουμενους μηνες και οφειλονταν στις μηδενικες τιμες που επαιρνε η κιλοβατ για καποιες ωρες της μερας μου ειπαν οτι δε θα υπαρξει διορθωτικο μιας και ειναι βασει νομου. Εκτος αν αναφερεσαι σε αλλης αιτιολογιας αποκλιση.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ 360Χ ΠΑΝΕΛ SUNTECH 270W ΑΠΟ REPOWERING. 10€ ΤΟ ΤΕΜΑΧΙΟ.ΕΙΝΑΙ 14 ΧΡΟΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ. ΠΕΤΡΟΣ 6975851734

      Διαγραφή
  9. Πωλούνται Φωτοβολταϊκά Πάνελ sunways 230W (434 τεμάχια)
    Τα πάνελ προέρχονται από φωτοβολταϊκό 100KW του 2012 και αντικαταστάθηκαν τον Ιούλιο του 2024. Είναι πλήρως λειτουργικά και βρίσκονται στην περιοχή του Μεσολογγίου.
    Τιμή: 10 ευρώ/πάνελ
    Τηλέφωνο: 6934455404
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βλέπω ότι αρκετά παρκα κάνουν repower και το σκεφτομαι. Μερικές ερωτήσεις: 1. Υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης του ΔΑΠΕΕΠ ή και ΔΕΔΔΗΕ; 2. Αναγκαστήκατε να αλλάξετε και inverter? Ποιες εταιρίες πανελ είναι value for money ή ποιες εταιρίες καλό είναι να αποφύγουμε; 3. Σε περίπτωση που δεν βρείτε αγοραστή για τα παλιά πανελ, υπάρχει δίκτυο ανακύκλωσης των παλαιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.Ναι υπάρχει.η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας ape.deddie.gr.
      2.στο ένα τα άλλαξα στο αλλο δεν τα άλλαξα ,αλλά τα ινβερτερ βγάζουν βλάβες και αρχίζω να το σκέφτομαι.
      Επίσης θα χρειαστεί να άλλαξε καλωδίωση και πολλά παρελκόμενα.(Κλιπς,strings και στις βάσεις )
      Πολύ καλά και άφθονα είναι τα jinko solar αλλά πρέπει να βρεις και ποια ταιριάζουν στις βάσεις σου.
      3.Τα παλιά θα τα παντρευτείς,θα σε ζαλίσουν στα τηλέφωνα για 4-5 κομμάτια εκτός αν τα δώσεις σε κάτι Νιγηριανούς στον Ασπρόπυργο.
      Μιλάμε για κάνα 2000€ όλα...

      Διαγραφή
    2. Φίλε Πάνο σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Τα Jinko solar είδα ότι είναι bifacial. Εβαλες τέτοια; Είδες διαφορά στην απόδοση; Αναρωτιέμαι αν η ονομαστική ισχύς περιλαμβάνει την όποια "θεωρητική απόδοση" της πίσω πλευράς, οπότε ανάλογα με την εγκατάσταση και τις ανακλάσεις απο το περιβάλλον δεν αποδόσουν. Επίσης, τα 2000 ευρώ σε τι αναφέρεται; Τα πάνελ βλέπω είναι περίπου στα 0,21 ευρώ ανα watt.

      Διαγραφή
    3. Στείλε μου ένα email η τηλέφωνο αν θες

      Διαγραφή
    4. Στείλε μου σε παρακαλώ στο petrol_compote.0f@icloud.com - Θα σου απαντήσω απο την κανονική μου διευθυνση, αυτή είναι για να αποφυγω τα spam. Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα , Σχετικά με την δήλωση των νέων ρυθμίσεων που μας έστειλε ο ΔΕΔΔΗΕ που ανεβάζουμε την ΥΔ μηχανικού ? στην πλατφόρμα στα δικά μου πάρκα ισχύος 500kw , εεν υπάρχει αυτη η επιλογή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε Παπαδάκη
    Εμείς στην Κρήτη για τα ογδονταρια χρειάζεται να βάλουμε διακόπτη; γιατί διάβαζα ένα άρθρο αν θυμάμαι καλά στο energypress και μάλλον είμαι αδιάβαστος. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠ' ΌΤΙ ΞΈΡΩ, ΌΧΙ...... ΑΥΤΌ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕ ΙΣΧΎ ΆΝΩ ΤΩΝ 400 KW.

      Διαγραφή
  13. Χαίρετε, ξέρετε όταν ο ΔΑΠΕΕΠ βγάζει χρεωστικό σημείωμα, για 500kw, μέχρι πότε έχουμε περιθώριο να καταθέσουμε τα χρήματα και που;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει κωδικό RF για πληρωμή σε τράπεζα και ημερομηνία λήξης πάνω στο ειδοποιητήριο.

      Διαγραφή
    2. Σας στέλνουν εντολή πληρωμής, έχει όλα τα στοιχεία.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ!, την βρήκα. Σε περίπτωση για καποιο λογο λήξει και δεν πληρωθεί εγκαίρως τι γίνετε?

      Διαγραφή
    4. Βάσει νόμου βγαίνεις εκτός αγοράς για 2 μήνες αλλά δεν μπορούν να επιβάλουν ποινή από ΔΑΠΕΕΠ λόγω έλειψης οργάνωσης σε αυτό το θέμα. Πριν από περίπου 1,5 χρόνο το Φεβρουάριο δεν είχαν βγάλει εγκαίρως τα ενημερωτικά για την επιστροφή και ερμήνευσαν μόνοι τους το νόμο όπως ήθελαν για να μην έχουν κυρώσεις.

      Διαγραφή
    5. Η ΑΔΔΑΕ έστειλε αυτό το μήνυμα
      Φορολογικές Υπηρεσίες > Επαγγελματικός Λογαριασμός.


      Εφιστούμε την προσοχή σας ότι σε περίπτωση που δεν εγγραφείτε στην εν λόγω υπηρεσία μέχρι τις 2/9/2024, προβλέπεται επιβολή προστίμου ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. (ΚΥΑ 119899/13-12-2023 & ΚΥΑ 37848/2024).


      Σε περίπτωση που έχετε ήδη εγγραφεί, παρακαλούμε αγνοήστε την παρούσα ειδοποίηση.


      Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο και τη συνεργασία σας.>
      Tι κάνουμε?Δεν είχαμε πάρε απαλλαγή φ/β?

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σήμερα, η μόνη διαθέσιμη σχετική υπηρεσία είναι η IRIS payments, που παρέχεται από τη ΔΙΑΣ ΑΕ.


    Με την συγκεκριμένη υπηρεσία, οι πελάτες σας είναι σε θέση να πραγματοποιούν πληρωμές από το κινητό τους, 24/7, μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της mobile banking εφαρμογής της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται. Ο πελάτης δεν χρειάζεται να γνωρίζει τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού σας για να πραγματοποιήσει την πληρωμή, ούτε να καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας πληρωμών του, ενώ παράλληλα δεν επιβαρύνεται με χρέωση συναλλαγής.


    Η πληρωμή πραγματοποιείται είτε με καταχώριση του αριθμού κινητού τηλεφώνου ή του ΑΦΜ της επιχείρησής σας, είτε με σάρωση του QR κωδικού σας. Η πίστωση στον λογαριασμό σας πραγματοποιείται εντός 2 δευτερολέπτων, ακόμη κι αν δεν συνεργάζεστε με την ίδια τράπεζα. Ενημερωνόσαστε άμεσα για τη μεταφορά των χρημάτων, καθώς και για τα στοιχεία του αποστολέα με μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. https://energypress.gr/index.php/news/epie-na-min-epiblithoyn-prostima-stoys-paragogoys-ape-gia-ta-pos

    H παρακάτω επιστολή στάλθηκε στον πρόεδρο του ΔΑΠΕΕΠ και στο γραφείο του ΥΠ.ΕΝ.

    ΕΠΙΣΤΟΛΗ

    12/08/2024
    Θέμα : Υποχρέωση εγγραφής στο Iris Payments σε φωτοβολταϊκούς παραγωγούς

    Προς : Πρόεδρο ΔΑΠΕΕΠ κο. Γιαρέντη
    Κοιν. : ΥΠ.ΕΝ.



    Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
    Το τελευταίο χρονικό διάστημα μέλη του συλλόγου μας Ένωση Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΠΗΕ) έχουν λάβει ειδοποίηση από την ΑΑΔΕ, βάση των ΚΥΑ 119899/13-12-2023 & ΚΥΑ 37848/2024, σχετικά με την
    « υποχρέωση ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή αυτοαπασχολούμενοι να εγγραφούν σε υπηρεσία άμεσης πληρωμής, από λογαριασμό σε λογαριασμό για επαγγελματική χρήση», με καταληκτική ημερομηνία την 2/9/2024.
    Σημειώνετε δε ότι, το διοικητικό πρόστιμο της μη εμπρόθεσμης συμμόρφωσης με την ανώτερο υποχρέωση είναι ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ.
    Συγκεκριμένα, η προαναφερόμενη ειδοποίηση εστάλη από την ΑΑΔΕ σε ατομικές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως μοναδική δραστηριότητα μια ή περισσότερες των παρακάτω.
    1) παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος Κ.Α.Δ. 35.11.10.00,
    2) παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φ/β συστήματα Κ.Α.Δ. 35.11.10.09 και
    3) παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από μετατροπή ηλιακής ενέργειας Κ.Α.Δ. 35.11.10.04.
    Οι ανωτέρω δραστηριότητες εμπεριέχονται στο ΚΑΔ 35.11 Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος το οποίο και αναγράφεται στον Πίνακα του αρ. 1 της ΚΥΑ 119899/13-12-2023.
    Υπενθυμίζουμε ότι αντίστοιχη σύγχυση δημιουργήθηκε εξαρχής και με την ΚΥΑ 45231/17 Β’ 1445 (4/2017), των Υπουργείων Οικονομικών και Οικονομίας για τον καθορισμό των επαγγελμάτων και των επιχειρήσεων που υποχρεούνται, εντός τριμήνου να εγκαταστήσουν POS και να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα (ν.4446/2016), όπου συμπεριλαμβάνονταν ο γενικός Κ.Α.Δ. 35.11 (Παραγωγή Ηλεκτρικού Ρεύματος).
    Από τiς 19/4/2017 είχαμε αποστείλει κοινή επιστολή Φ/Β Φορέων προς τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και τα συναρμόδια Υπουργεία, σχετικά με την εξαίρεση μας από τις διατάξεις της ΚΥΑ 45231/17 Β’ 1445 (4/2017), αναγράφοντας συγκεκριμένα :
    «…..Οι συγκεκριμένες συναλλαγές είναι απολύτως διαφανείς και δεν εμπίπτουν επ’ ουδενί στις παράνομες πρακτικές τις οποίες καλείται να καταπολεμήσει ο ν.4446/2016 αρ. 63-76, όπως αυτές αναφέρονται στην εισηγητική έκθεση του συγκεκριμένου νόμου. Συνεπώς, δεν υφίσταται καμία περίπτωση αφενός μεν, απόκρυψης εσόδων πόσο μάλλον ξέπλυμα «μαύρου χρήματος» αφετέρου δε, οι εν λόγω συναλλαγές είναι διασφαλισμένες ήδη λόγω της αποκλειστικής χρήσης του τραπεζικού συστήματος.
    Παράλληλα, με βάση το αρ.63 του ν.4446/2016, το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του εν λόγω



    νόμου ορίζεται στην βάση ότι, « ο πληρωτής ενεργεί στο πλαίσιο της συναλλαγής με την ιδιότητα του καταναλωτή ». Ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. και ο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε., οι οποίοι είναι αντισυμβαλλόμενοι στις συμβάσεις πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας με τις επιχειρήσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φ/β συστήματα, δεν έχουν την ιδιότητα του καταναλωτή. Συνεπώς με βάση τα προαναφερόμενα, η εγχεόμενη ηλεκτρική ενέργεια στο σύστημα δεν πωλείται από τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από φ/β απευθείας σε καταναλωτές, ενώ ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. – Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. (ανα περίπτωση) δεν λειτουργούν με την ιδιότητα του καταναλωτή κατά την πραγματοποίηση των πληρωμών προς τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από φ/β.
    Για τους προαναφερόμενους λόγους, είναι πασιφανές, ότι οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις/επαγγελματικές δραστηριότητες θα πρέπει να εξαιρεθούν άμεσα, από την υποχρεωτική χρήση μηχανημάτων POS.»

    Υπό τα ανωτέρω τεκμηριώθηκε πλήρως και εφαρμόστηκε η εξαίρεση των Φωτοβολταϊκών Παραγωγών και γενικότερα των Παραγωγών Α.Π.Ε. από την υποχρέωση εγκατάστασης POS.
    Ως Ε.Π.Η.Ε. λαμβάνοντας υπόψη το νόμιμο συμφέρον των μελών μας, την αποφυγή της οποιαδήποτε «αστοχίας» εκ μέρους της ΑΑΔΕ και
    Επειδή, οι Παραγωγοί ενέργειας από ΦΒ και γενικότερα από ΑΠΕ έχουν ορθώς εξαιρεθεί από την εγκατάσταση POS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επειδή, η ΚΥΑ 119899/13-12-2023 δεν τροποποιεί αλλά αντικαθιστά την ΚΥΑ 45231/17 Β’ 1445 (4/2017).
    Επειδή, η ειδοποίηση της ΑΑΔΕ εστάλη και σε μέλη μας, ατομικές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως μοναδική δραστηριότητα που εμπίπτει στον γενικό ΚΑΔ 35.11 Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
    Επειδή, η όποια «άστοχη» επιβολή προστίμου από την ΑΑΔΕ, περί μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση εγκατάστασης IRIS payments, θα δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στους Παραγωγούς από Φωτοβολταϊκά.
    Επειδή, ο ΔΑΠΕΕΠ είναι ο αποκλειστικός αντισυμβαλλόμενος μας, ο οποίος εκπροσωπεί - αποζημιώνει την εγχεόμενη ενέργεια των ΑΠΕ στη χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και σε καμία περίπτωση δεν έχει την ιδιότητα του Καταναλωτή ή του Πληρωτή του αρ. 62 του ν.4446.


    Παρακαλούμε, βάσει των ανωτέρω να προβείτε και εσείς άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες- διευκρινίσεις προς την ΑΑΔΕ ώστε να αποφευχθεί η οποιαδήποτε «άστοχη» επιβολή διοικητικών προστίμων στους Φωτοβολταϊκούς Παραγωγούς και γενικότερα στους Παραγωγούς ΑΠΕ, όπως αυτά προβλέπονται στην ΚΥΑ 119899/13-12-2023.

    Με εκτίμηση
    Το Δ.Σ. της Ε.Π.Η.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την ενημέρωση και πρέπει όλοι μας να γραφτούμε στον σύλλογο σας έτσι ώστε να γίνει πιο δυνατή η φωνή σας!!

      Διαγραφή
    2. Η υποχρέωση αφορά μόνο τις ατομικές επιχειρήσεις?

      Διαγραφή
    3. προς το παρόν ναι. Για εταιρείες σε περίπου 1 χρόνο. Η πειραιώς το έχει δωρεάν προς το παρόν αλλά νομίζω βάζει όρο να μην έχεις 2ο iris

      Διαγραφή
  18. Απο ΑΦΟ:
    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
    13 ώρες πριν
    ΠΣΑΦ
    Η ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥΔΑΠΕΕΠpay pv
    Στις 12/8/2024 αντλήθηκαν φορολογικές ενημερότητες, εν όψει της εξόφλησης Ιουλίου, ενώ σήμερα Δευτέρα 19/7 αναμένεται η έκδοση των σημειωμάτων παραγωγής.
    Το πιθανότερο σενάριο είναι η εντολή του ΔΑΠΕΕΠ να δοθεί την Παρασκευή 23/8

    IRIS ΚΑΙ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ
    Πριν τον Δεκαπενταύγουστο εκατοντάδες Μέλη (όχι όμως όλα), έλαβαν την κάτωθι επιστολή από την ΑΑΔΕ:
    ΑΑΔΕΣας ενημερώνουμε ότι, μέχρι τη Δευτέρα 2/9/2024, υποχρεούστε ως ελεύθερος επαγγελματίας ή αυτοαπασχολούμενος να εγγραφείτε σε υπηρεσία άμεσης πληρωμής, από λογαριασμό σε λογαριασμό για επαγγελματική χρήση.
    Σήμερα, η μόνη διαθέσιμη σχετική υπηρεσία είναι η IRIS payments, που παρέχεται από τη ΔΙΑΣ ΑΕ.
    Με την συγκεκριμένη υπηρεσία, οι πελάτες σας είναι σε θέση να πραγματοποιούν πληρωμές από το κινητό τους, 24/7, μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της mobile banking εφαρμογής της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται.
    Ο πελάτης δεν χρειάζεται να γνωρίζει τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού σας για να πραγματοποιήσει την πληρωμή, ούτε να καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας πληρωμών του, ενώ παράλληλα δεν επιβαρύνεται με χρέωση συναλλαγής…. κλπ κλπ

    Η ανωτέρω επιστολή της ΑΑΔΕ δεν έχει ουσιαστικό νόημα, δεδομένου ότι τα φωτοβολταϊκά ήδη έχουν εξαιρεθεί από την υποχρέωση διατήρησης POS
    Οστόσο, επειδή έχουμε ζήσει τον παραλογισμό αντιμετώπισης των φωτοβολταϊκών σε διάφορες περιπτώσεις, ήδη ο Σύνδεσμος έχει προχωρήσει σε ενέργειες ενημέρωσης της ΑΑΔΕ για την –διατυπωμένη μέσω εγκυκλίου– εξαίρεση των φωτοβολταϊκών, από την παραπάνω υποχρέωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα σας. Έχω ένα πάρκο 500KW που είναι σε λειτουργία ενάμιση χρόνο. Τα πάνελ εναι LONGI bifacial και σταδιακά ραγίζουν από την πίσω πλευρά, αυτή τη στιγμή έχουν φτάσει τα 65. Απευθυνθήκαμε στη κατασκευάστρια εταιρία του πάρκου η οποία δεν έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφερον στο πρόβλημα μας, στείλαμε πολλές φωτογραφίες στον αντιπρόσωπο της LONGI από όλα τα σπασμένα πανελ με τους σειριακούς και η απάντησή της LONGI ειναι οτι τα ραγίσματα προέρχονται από πέτρες. Στο πάρκο δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ χορτοκοπτικό και τα χόρτα ραντίζονται. Εχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε δικηγόρο...για βρεις...άκρη για κακή κατασκευή....και τον κατασκευαστή και την εταιρεία των πάνελ....

      Διαγραφή
    2. Είχα παρόμοιο πρόβλημα. Στους πρώτους μήνες λειτουργίας του πάρκου η εταιρία τωβ πάνελ μου αντικατέστησε τα πρώτα πάνελ καμιά 5-6 στον αριθμό. Όταν άρχισε να ξεφεύγει η κατάσταση και τα πάνελ ήταν πολλά έστειλε πραγματογνώμονα δικό της και μου είπαν ότι ζορίζονται τα πάνελ εξαιτίας του ότι δεν είναι απόλυτα ευθειασμένες οι βάσεις, Δεν ίσχυε κάτι τέτοιο και κινήθηκα νομικά όπου και μου άλλαξαν και τα υπόλοιπα που είχα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Μετά κατέρρευσαν όλα τα πάνελ αλλά η εταιρία των πάνελ βάρεσε κανόνι ήταν και στο εξωτερικό οπότε δεν έβγαζα άκρη και άλλαξα όλα τα πάνελ απο μόνος μου.

      Διαγραφή

    3. Ειναι κατασκευαστικο σφαλμα ωφειλουν να τα αλλαξουν. Εξαρταται βεβαια ποσο σοβαρη ειναι η εταιρια των πανελ

      Διαγραφή
    4. Kαλησπέρα κε. Κώστα, μπορείτε να με καλέσετε στο 6939513778. Έχουμε παρατηρήσει παρόμοιο ζήτημα.

      Διαγραφή
  20. Δεν αναρτήθηκαν τα ενημερωτικά, όπως ανέφερε η ενημέρωση του ΠΣΑΦ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ενημερωτικά από το χρηματιστήριο ενέργειας την προηγούμενη εβδομάδα δεν έγινε καμία πληρωμή ενώ έπρεπε, ούτε λήφθησαν ενημερωτικά από το ΦΟΣΕ. Προφανώς κάποιοι το έκλεισαν το μαγαζί για διακοπές και το ίδιο φαίνεται έκαναν στο ΔΑΠΕΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν αναρτήθηκαν ακόμη τα ενημερωτικά...
    Καλά πάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αύριο το πρωί ....ίδωμεν το ποσο αξιόπιστοι είναι ....δεν έχουν αλλωστε και την έξωθεν καλή μαρτυρία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα σας!
    Ερώτηση για Ασφαλιστική.
    Η Εταιρία που ήμουν δεν ανανεώνει το συμβόλαιο ζήτησα προσφορές και η μοναδική που δέχτηκε, την απαλλαγή την ανέβασε στις 9.000 για Πάρκο 100kw 2009 και ασφάλιστρο 9‰ , ισχύει και για άλλους?
    Έστειλα email στην Π.Ο.Σ.Π.Η.Ε.Φ για το πρόγραμμα "ΙΣΧΥ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ" και δεν πήρα απάντηση και κατάλαβα ότι δεν ισχύει πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα σας. Το πρόγραμμα που αναφέρεστε το έφτιαξα κατά το μεγαλύτερο μέρος του εγώ. Η ΠΟΣΠΗΕΦ σπάνια ασχολείται -έως καθόλου γι αυτό και δεν λάβατε απάντηση. Παλαιό πάρκο του 2009 πλέον δεν ασφαλίζεται εκτός εάν έχει γίνει repowering.

      2,5 τοις χιλίοις έως και 4 τοις χιλίοις έχω ακούσει, αλλά όχι 9!! Είναι υπερβολικό και σίγουρα όχι με τόσο μεγάλη απαλλαγή. Εκτός εάν έχετε μεγάλο ιστορικό ζημιών ή βρίσκεστε σε περιοχή που ενδέχεται να ξαναπλημμυρίσει.

      Διαγραφή
  26. Εγω εθνική ασφαλιστρο για παρκο του 2011 από 1.5της χιλιες το πήγε 2.6 στις χίλιες...με απαλλαγή 4000 και στις 20 μέρες νομίζω μηχανικών και το ίδιο για απώλεια εισοδήματος....λογου κλιματικής αλλαγής κλπ Ντάνιελ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ακόμη τα ενημερωτικά... Χαχαχα! Εγγλέζοι στην ώρα τους!
    Το βλέπω Δευτέρα 26/08/2024 να αναρτούνται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπομονή ο τίγρης κοιμάται και βρυχάται....που λέει ο λόγος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστω βαγγελη. Το περιμεναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΙΟΥΛΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ 17480 , ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ 14991(ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ) ΒΕΒΑΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙ.ΚΑΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη μέση τάση μου ζήτησαν να δώσω στοιχεία τηλεμετρίας γιατί είχαν πρόβλημα στις μετρήσεις ΔΕΔΔΗΕ και σε αυτά που δήλωνε ο ΦΟΣΕ. Οπότε ή έχει πρόβλημα το σύστημά τους ή ο μετρητής σου έχει αρχίσει και βγάζει προβλήματα. Μπες στο https://apps.deddie.gr/mdp/intro.html και δες τι τιμές δίνει ανά ημέρα ο ΔΕΔΔΗΕ και σύγκρινέτα με την τηλεμετρία σου. Από εκεί θα καταλάβεις τι γίνεται.

      Διαγραφή
    2. Χρήστο καλημέρα! Στο πάρκο αυτό είχες εκκαθαριστικό κάθε μήνα ή όχι; Εάν είχες εκκαθαριστικό και τώρα λέει έναντι, λογικά στο ενημερωτικό σημείωμα (τέρμα κάτω) θα έχει σχόλιο.

      Διαγραφή
    3. Κάθε μήνα. Βρήκα άκρη, τον προηγούμενο μήνα μου άλλαξαν μετρητή και δεν είχε ενημερωθεί το σύστημα μου (μου είπαν) όποτε την διαφορά θα την πιστώσουν τον άλλο μήνα.
      Ίδωμεν

      Διαγραφή
  32. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου
    Το ψάχνω, είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στο ενημερωτικό Ιουλίου οφείλω να επιστρέψω χρήματα τα οποία όμως είναι περίπου 300 περισσότερα από αυτά που θα έπρεπε. Οι κιλοβ φοσε και ΔΑΠΕΕΠ συμφωνούν, αλλά ενώ βάσει φοσε πληρώθηκα 1500 παραπάνω, ο ΔΑΠΕΕΠ μου ζητάει 1800. Τι μπορεί να συμβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Η μέση τιμή Ιουλίου στις πληρωμές φοσε για τον μήνα Ιούλιο διαφέρει από την ΕΤΑ Ιουλίου - με αποτέλεσμα να πληρωθώ κατά 300 ευρώ λιγότερο. Διαφορά είχα και τον Ιούνιο. Το θέμα είναι πρέπει να απευθυνθούμε στο Φοσε;

      Διαγραφή
  34. https://fose.energy/amoivi-paragogou-paradeigma/

    Σε αυτό το παράδειγμα ενώ έχει fixed τιμή 65,74 γιατί στο τέλος πληρώνεται με μικρότερη; Ποιο το νόημα τότε της σταθερής τιμής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κάποιο νέο υπάρχει για πληρωμές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάει για Δευτέρα λογικά η πληρωμή .;;;; Έχουμε καποια ενημέρωση ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα.Μηπως γνωρίζει κάποιος για τον επαγγελματικό λογαριασμό μέσω Ίρις και πως τον ανοίγουμε; Έχουμε κάποιο νέο όσον αφορά από δαπεεπ η ααδε για αυτούς που έχουν μόνο φωτοβολταϊκο πάρκο;Γιατί ανήκω σε αυτήν την κατηγορία και μου ήρθε μήνυμα οτι εάν δεν ανοίξω προστιμο1500 εύρος.Εαν υπάρχει κάποια πληροφοριαεπι του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εαν έχεις internet banking...στον λογαριασμό σου εχει μέσα στο σαιτ του λογαριασμού την κατηγορία για να ανοίξεις την κατηγορία πληρωμή μεσου Iris τουλάχιστον στην εθνική έχει κατηγορία πληρωμή μεδου Iris το πατάς και δηλώνεις το τηλ και αφμ
    που είναι συνδεμένο με το λογαριασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα! Κάποιο νέο για πληρωμές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ξέρει κανείς πότε θα γίνει πληρωμή?
    Να απαντήσει μόνο όποιος γνωρίζει σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπερα εγινε πληρωμη σημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όποιος έχει Εθνική και έχει δει σήμερα χρήματα ας ενημερώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Από εθνικη τιποτε ακόμη. Ο Μάνθος κάπου τα μπέρδεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και σ'εμενα τώρα μόλις μπήκαν Εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ορισμενα ατομα ειναι αξιοπιστα. Ενα απο αυτα ειναι και ο Μανθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Συνάδελφοι πόσο εύκολο δύσκολο είναι φωτοβολταικό (ατομική επιχείρηση) να μεταβιβαστεί σε άλλο μέλος της ίδιας οικογένειας.
    Γίνεται ή γίνεται διαδικασία;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταβίβασε ο σύζυγος μου στον γιο μας πριν 6 χρονια.Ειναι δουλειά του λογιστή σας δεν είναι κάτι δύσκολο

      Διαγραφή
  48. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο ότι στο συγκεκριμένο αγροτεμάχιο που είναι το πάρκο είχε την υψηλή κυριότητα ο γιος κ ο πατέρας την επικαρπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα μήπως έχουν φανει σε κάποιον χρήματα σε τράπεζα Πειραιώς η eurobank?ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα βοηθήστε με σας παρακαλώ εμένα Πειραιώς ακόμα τίποτα,Αίγιο Αχαΐας τι συμβαίνει?ας με βοηθήσει καποιος

      Διαγραφή
  51. Πληρωμή Πειραιώς για παραγωγή Ιουλίου ΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σε ένα 400αρι πάρκο στο ενημερωτικό σημείωμα Ιουνίου έχει καταγράψει περίπου 4.000kwh λιγότερες ο ΔΑΠΕΕΠ. Επειδή ήταν ο πρώτος μήνας λειτουργίας του πάρκου και ενδέχεται να είχανε θέματα με τις τηλεπικοινωνίες, με ποιον να μιλήσω στον ΔΑΠΕΕΠ ώστε να μου το διορθώσουν; Έχουμε κάποιο συγκεκριμένο τηλ ή email; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι στα λογικά πλαίσια η απόκλιση.
      Αν η σύνδεση έγινε μια δυο μέρες αργότερα...
      Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να λυθεί αυτό στον δαπεεπ.
      Απλά θα σου πουν οτι υπεύθυνος για την μέτρηση είναι ο ΔΕΔΔΗΕ.
      Πρέπει να βγάλεις κωδικούς και να βλέπεις τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ στην ΜΤ.

      https://apps.deddie.gr/mdp/intro.html

      Διαγραφή
    2. Σε δικό μας πάρκο ήταν χαλασμένος ένας μετασχηματιστής τάσης εντάσης του μετρητή. Αν έχεις και αυτό το μήνα το ίδιο θέμα ζήτησε να σου βάλουν καταγραφικό από το ΔΕΔΔΗΕ ή σύγκρινε το με κάποιο γειτονικό παρκο. Η απόκλιση μας ήταν περίπου 33% γιατί ήταν ο 1 από τους 3 χαλασμένος και δεν μετρούσε την ενέργεια από την μια φάση.

      Διαγραφή
    3. Το πρόβλημα ήταν τον 1ο μήνα μόνο. Στους επόμενους μετράει σωστά.

      Διαγραφή
  53. Καλησπέρα, ενημερώστε οποίος ξέρει αν έχουν φανεί στην σελίδα οι βεβαιώσεις οφειλής... ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. https://fose.energy/amoivi-paragogou-paradeigma/

    Μπορεί παρακαλώ ένας έμπειρος συνάδελφος να εξηγήσει γιατί στο παράδειγμα αυτό η αμοιβή δεν βγαίνει βάσει της συμφωνημένης ταρίφας αλλά με μικρότερη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γιατί ο συγκεκριμένος σταθμός δεν μπόρεσε να "πιάσει" την ΕΤΑ του συγκεκριμένου μήνα. Έλαβε 50,23ευρώ/mwh αντί για 51,73, δηλαδή 1,5ευρώ/mwh λιγότερα. Αυτό μπορεί να συμβεί για αρκετούς λόγους, π.χ. :
    -ο σταθμός αυτόν τον μήνα είτε έκανε συντήρηση Μ.Τ., δηλαδή σταμάτησε να λειτουργεί όλο το πάρκο για Χ ώρες
    -ο σταθμός είχε συντήρηση Χ.Τ. οπότε έκλειναν εκ περιτροπής τους μετατροπείς
    -ο σταθμός είχε πρόβλημα το οποίο δεν αποκαταστάθηκε άμεσα
    -είναι στημένος σε λάθος μοίρες και όχι στις βέλτιστες
    - η περιοχή του σταθμού είχε αισθητά μικρότερη ηλιοφάνεια από τα υπόλοιπα πάρκα
    - και υπάρχουν και κάποιες άλλες περιπτώσεις τις οποίες για την ώρα δεν μπορώ να εξηγήσω
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. τα παραπάνω είναι και μερικοί από τους λόγους που παλαιότερα έγραφα ότι οι νέοι σταθμοί δεν έχουν καμία σχέση στην διαχείριση τους με τους παλαιούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεπώς ούτε το αυτονόητο της κλειδωμένης ταρίφας είναι δεδομένο. Και γω τον Ιούλιο τον πληρώθηκα με 62,88 αντί για 65,74. Τελικά μόνο τα ζωντανά λεφτά που μπαίνουν στην τράπεζα ισχυουν και όχι οι προβλέψεις.

      Διαγραφή
  57. Mα δεν είναι αυτονόητο, δεν έχετε ΣΕΣΤ, δηλαδή σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης σταθερής τιμής αλλά ΣΕΔΠ δηλαδή σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης διαφορικής προσαύξησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ρε παιδιά μήπως γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τις ταυτότητες πληρωμής, πότε θα αναρτηθούν επιτέλους;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γνωρίζουμε κάτι για επόμενη πληρωμή?? Γιατί την προηγούμενη δευτ δεν πληρώθηκα Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν έχουν εκδοθεί ακόμα οι ειδοποιήσεις πληρωμής του ΔΑΠΕΕΠ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εγώ ακόμη να πληρωθώ για αυτόν τον μήνα.Υπαρχει και άλλος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα RF με τις επιστροφές προς ΔΑΠΕΕΠ θα εκδοθούν αν όχι αύριο, σε 2-3 ημέρες.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  62. Έχει πληρωθεί κανείς με βεβαίωση οφειλής???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, από τις 27 Αυγούστου. Στείλτε ένα email στον κύριο Αντωνίου και θα σας βοηθήσει: mantoniou@dapeep.gr

      Διαγραφή
  63. Καλησπέρα. Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την ταρίφα. Τον Ιούλιο πληρώθηκα με 82,8 ευρώ την MWh ενώ η ΕΤΑ ήταν 85,67 ευρώ η MWh. Ο σταθμός λειτούργησε κανονικά, δεν υπήρχε κάποια βλάβη, δεν έγινε συντήρηση κτλ. Απευθύνθηκα στο ΦΟΣΕ που μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει κάποια απάντηση. Ποτέ δεν είχα ξανα κάποιο τέτοιο θέμα. Η μεσοσταθμική τιμή για κάθε μήνα ήταν πάντα πολύ κοντά στην ΕΤΑ. Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νέο σταθμό έξι μηνών κάθε μήνα έχω αυτή την αρνητική διαφορά που κυμαίνεται από 2 έως 4%.
      Ο σταθμός είναι σταθερής κλίσης, λειτουργεί χωρίς διακοπές και στη σύγκριση με παρόμοιους σταθμούς, έχει πολύ ικανοποιητικές αποδόσεις, για τα δεδομένα της περιοχής.

      Διαγραφή
  64. Kαλησπέρα! έχει πάρει κάποιος προσφορά για το μηχανισμό set point; Θα δοθεί παράταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σε λίγες ημέρες θα μπορώ να σας ενημερώσω καθώς θα κάνουμε μαζικές παραγγελίες προκειμένου να μειώσουμε την τιμή αγοράς του εξοπλισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Με τον άνθρωπο που λέγεται Παπακυριακού έχω μιλήσει στο τηλέφωνο δυο φορές. Απορώ για το κράξιμο που έχει φάει. Το να είσαι σωστός είναι αδίκημα σε αυτή την χώρα. Τελικά παίρνουμε ότι μες αξίζει. Κάτι σαν το 41%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Και εγω κρατάω με του πάντες επιφυλάξεις πολλές με αυτά που έχω δει αλλά ο Παπακυριακού δεν μου έχει δώσει δικαίωμα να του τα ψάλλω. Θα τον προτιμούσα όμως λίγο ποιο επιθετικό στα λαμόγια. Ίσως και να κουράστηκε δεν ξερω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο άνθρωπος το κατέχει το αντικείμενο. Ασχολείται αδιάλειπτα και πρέπει να τον συγχαρούμε.
    Μία ερώτηση. Ποιό είναι συνολικά το θεσμικό πλαίσιο για αποθήκευση με μπαταρίες και αν κάποιος γνωρίζει τα συγκεκριμένα βήματα για μπαταρίες σε εν λειτουργία ΦΒ έως 500KW και σε αιτούμενο έως 500 KW ; Πάντα στο όριο αποθήκευσης που ο νόμος προβλέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ανωνυμε 5000 με εγκατάσταση συν κατι ψιλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Τράβηξαν φορολογικές ενημερωτητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρωτάς ή το δηλώνεις; Γιατί σε εμένα δεν τράβηξαν

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν ρωτάω εμένα τράβηξαν

      Διαγραφή
    3. ρε παπαρα τραβήξανε απο σένα μόνο φορολογική ενημερότητα...για πληρωμή???πόσο ζωο μπορεί να είσαι και το ποστάρεις κιολας....γιατι σε κανεναν αλλο δεν κανανε το ιδιο!!

      Διαγραφή
  71. Καλημέρα σας, τα στοιχεία παράγωγης, απόδοσης των inverters, κτλ. του πάρκου μου είναι συνδεδεμένα με την FRONIUS κι έτσι παρακολουθώ καθημερινώς εδώ και 8,5 χρόνια την κατάσταση του. Τους τελευταίους 2 μήνες εμφάνισε 2-3 φορές δυσλειτουργία και ενώ έδειχνε ότι λειτουργεί δεν εμφάνιζα παραγωγή, όμως το βράδυ έκανε διόρθωση και τα έδειχνε όλα. Τώρα έχει από το απόγευμα της 8ης Σεπτεμβρίου που δείχνει εκτός σύνδεσης(ούτε καν ποσοστό απόδοσης) κι ο τεχνικός μου δεν απαντάει!! Μήπως έχει κάποιος πληροφόρηση αν έχει πρόβλημα το σύστημα της FRONIUS??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μήπως γνωρίζει κάποιος εάν ανάμεσα στις κανονικές πληρωμές γίνονται και κάποιες ενδιάμεσες για όσους δεν πληρώθηκαν λόγω φορολογικής Ενημερώτητας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουν μια εμβόλιμη πληρωμή ανάμεσα από τις καθαρισμένες κάθε μήνα. Λογικά την άλλη βδομάδα θα στα βάλουν.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ φίλε μου για την πληροφορία 🙂

      Διαγραφή

  73. Geogian13 Σεπτεμβρίου 2024 στις 11:20 π.μ.
    Όχι δεν ρωτάω εμένα τράβηξαν ρε παπαρα τραβήξανε απο σένα μόνο φορολογική ενημερότητα...για πληρωμή???πόσο ζωο μπορεί να είσαι και το ποστάρεις κιολας....γιατι σε κανεναν αλλο δεν κανανε το ιδιο!!

    Διαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε κάποιους εδώ μέσα , μερικές ερωτήσεις φαίνονται γελοίες, σε κάποιους άλλους μπορεί να μην είναι.
      Η ευγένεια είναι αρετή, παρακαλώ μην προκαλείτε.

      Διαγραφή
    2. Δεν ανέχομαι χαραχτηρισμους η φορολογική ενημερότητα μου έληγε 11/9 και ανανεώθηκε για τις 11/10. Νομίζετε έχω όρεξη να σας λέω ψέματα;

      Διαγραφή
    3. Μόλις τσέκαρα και εγώ και σε εμένα ακριβώς το ίδιο,άλλος είναι ο παπαρας όπως φαίνεται 😉

      Διαγραφή
  74. 11 του μήνα τράβηξαν φορολογική ενημερότητα.θεωρω σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μήνυμα
    Από myAADE
    Ημ/νία Αποστολής 11/09/2024 10:04:09 Ημ/νία Ανάγνωσης 13/09/2024 15:15:17
    Θέμα Αίτηση Έκδοσης Αποδεικτικού Ενημερότητας
    Συνημμένο
    Ο φορέας ΓΓΠΣ εξέδωσε εκ μέρους σας Αποδεικτικό Ενημερότητας με Αριθμό Πρωτοκόλλου: 81240261

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλό θα ήταν πριν προβείτε σε αναρτήσεις που έχουν κάπως επιθετικό χαρακτήρα να ενημερώνεστε καλύτερα. Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Σε εμένα δεν τράβηξαν φορολογική και αναρωτιέμαι γιατί. Αν δε μου τραβήξουν και τον Οκτώβριο θα μου δημιουργήσουν πρόβλημα στην πληρωμή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσέκαρε μήπως άφησες κάτι απλήρωτο κατά λάθος και δεν έχεις φορολογική

      Διαγραφή
    2. Βγάλτη μόνος σου και στείλτη, μην τους περιμένεις.

      Διαγραφή
    3. Νίκο όχι δεν οφείλω τίποτα. Μπήκα και το είδα και τώρα. 0€
      Εξ ΄Αμφίσσι πλέον θέλει ΜΑΡΚ για το τιμολόγιο που θέλεις να πληρωθείς, οπότε εγώ δεν έχω τίποτα τέτοιο προς το παρόν.

      Διαγραφή
    4. ΒΆΛΕ ΤΟ ΜΑΡΚ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΊΟΥ.... ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΝ ΤΆΞΕΙ

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ