Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγή Σεπτέμβριος 2014 - πληρωμή Ιανουαριος/Φεβρουαριος 2015

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 


Για να μπορέσετε να σχολιάσετε 
δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"

 Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.

Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση
περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ

256 σχόλια:

  1. Ήλιε σε ευχαριστούμε παρα πολυ που μας ενημέρωσες για τη νεα ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα στηρίξουμε τους μικρούς και πολύ μικρούς παραγωγούς ΑΠΕ ειπε ο Λαφαζανης. ποιους εννοει μικρους και πολυ μικρους; αυτους με τα 20αρια και τους οικιακους αντιστοιχα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νέες πληρωμές ΛΑΓΗΕ-Εξοφλήθηκαν επιπλέον 600 παραγωγοί τον Αύγουστο

    Νέες εντολές που έδωσε σήμερα στις Τράπεζες ο ΛΑΓΗΕ, συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Αυγούστου του 2014.

    Παράλληλα, συνεχίζεται και η πληρωμή συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει έως τις 02.09.2014, Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση.

    Όπως τονίζει ο λειτουργός της αγοράς, με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 600 πάρκα, συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 5 τιμολογίων) έως 57.456 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποιο νέο για πληρωμές Σεπτεμβρίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν νομιζω να γίνουν αλλες πληρωμές ίσως παρουμε τον Σεπτέμβριο αν είμαστε τυχερή η κατάρευση έρχεται .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα ανεχτω αλλα troll εδω μεσα,,τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα,, ολοι ειμαστε σε σταση αναμονης , , ξεκουμπισου τωρα ή αλλαξε υφος !!!!!!!!!!!!!!! εκτος αν θελεις να συγκριθουμε οι δυο μας σε θεματα της Ελληνικης ,, πολλω μαλλον ετυμολογιας !!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  7. Τώρα θα πάμε σίγουρα σε νιου ντιλ με τον συντροφο Λαφαζανη με θετική κατευθυνση αυτή τη φορα. Θα εξαρτηθεί βεβαια παλι και από την επιρροή του κάθε συλλογου του κατακερματισμενου κλαδου μας....οι τιμες για 20χρονια θα ειναι ασανσέρ και θα αλλαζουν με τον κάθε υπουργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. από energypress:
    απομαγνητοφωνημένη αναφορά (χθες) του Παναγιώτη Λαφαζάνη: «Θα στηρίξουμε βεβαίως τις ΑΠΕ και ειδικότερα, θα έλεγα, θα στηρίξουμε τους μικρούς και πολύ μικρούς παραγωγούς φωτοβολταϊκών και ΑΠΕ, ώστε να γίνει βιώσιμη η επένδυσή τους». Από εκεί και πέρα, ότι καταλάβατε, καταλάβατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ωστε να να γινει βιωσιμη"..... αυτο αρκει νομιζω. αν το παρκο εξυπηρετει το δανειο και σου αφηνει 10 ευρω το μηνα κερδος θεωρειται βιωσιμο...

      Διαγραφή
  9. Φιλοι μου,, σταματειστε τις υπερβολες , , ,τα πολιτικα διακυβευματα κριθηκαν,, επι του πρακτεου λοιπον , , ,σοβαρες πληροφοριες επι του πρακτεου περιμενουμε , , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι πρώτες πληρωμες του Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσουν στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας (Πέμπτη ή Παρασκευή), και σταδιακά θα δωθούν και άλλες εντολές. Τα κατοστάρια θα εξοφληθούν στο διάστημα 9 με 13 Φεβρουαρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστούμε Γιάννη, κι εγώ τις ίδιες πληροφορίες έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για κάποιο λόγο φαίνεται να γίνονται πιο τακτικά πληρωμές... Εννοώ σε μικρές δόσεις. Η καθυστέριση όμως αυξάνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  13. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Αυγούστου 2014
    30.01.2015

    Συνεχίζεται, με τις νέες εντολές που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ στις Τράπεζες, η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Αυγούστου 2014 και συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει έως τις 02.09.2014, Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση.
    Με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 430 πάρκα, συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 5 τιμολογίων) έως 168.513€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνάδελφοι καλησπέρα , απο 27/1 είχα αναφερθεί σε πληροφορία απο συνάδελφο που είχε επικοινωνήσει με τον ΛΑΓΗΕ ότι όσοι έχουμε ενταχθεί στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ θα έχουμε μεγαλύτερη καθυστέρηση στις πληρωμές τιμολογίων έναντι των άλλων παραγωγών , δυστυχώς ένας ακόμα συνάδελφος μου το επιβεβαίωσε σημερα μετά απο ερώτηση του λογιστή του προς τον ΛΑΓΗΕ .Οποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο η μπορεί να περάσει απο τον ΛΑΓΗΕ για το θέμα αυτό ας μας ενημερώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιπου σχετικό με το παραπάνω θέμα. -
      Σημειωνω οτι και εγω εχω ενταχθεί στο ειδικό καθεστώς και δεν εχω επι πλεον καθυστερήσεις δηλαδή εχω πληρωθεί και τον Αυγουστο.
      Οσοι εχουν ενταχθει στο ειδικο καθεστως ΦΠΑ γνωριζει κανεις εαν εχουν και αλλες υποχρεώσεις(σε παλαιοτερα αρθρα ειχα διαβάσει οτι προβλέπεται ανα τριμηνο συγκεντρωτική κατασταση εισπράξεων πληρωμών
      Εχει κανεις καποια πληροφορία.

      Διαγραφή
    2. Οι καθυστερήσεις αν τελικά θα υπάρξουν θα ξεκινήσουν απο το τιμολόγιο Οκτωβρίου

      Διαγραφή
    3. αν όντως ισχύσει αυτό, μιχάλη θα είναι απαράδεκτο. θα πρέπει να περιμένουμε τον επόμενο μήνα ή μπορούμε να συντάξουμε ένα email και να το στείλουμε όσοι μας αφορά. Φαντάζομαι εννοείς το 39β, πληρωμή φπα με την είσπραξη.

      Διαγραφή
  15. Οποιος φιλοι μου,, ανεξαρτητως πολιτικης ιδεολογιας (αναφερομαι στα κομματα του Δημοκρατικου τοξου),, δεν στηριξει την οποια, ομως, Ελληνικη Κυβερνηση σ΄αυτες τις κρισιμες στιγμες,,, θα το βρει μπροστα του συντομα , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μακάρι να τους βγει αλλα ειναι κομπλεξικοι και το βασικότερο επικίνδυνοι!Με λίγα λόγια αν δεν τους βγει τη ....σαμε όλοι και εμείς οι φωτοβολταικοι πρώτοι και καλύτεροι.Αυτο όμως επιλέξαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,, ναι αλλα, , , μια η Ελλαδα , , , οσο για μας !!!! αν εξαντλησουν τα περιθωρια σε ολους,, μα ολους τους απο πανω μας !!!! και δεν φτανει !!!!!! , , , χαλαλι , ,

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα.Καποιο νέο οσο αφορα της πληρωμες Σεπτεβριου υπαρχει;
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στις 17/2 αναμένεται να γίνει η πληρωμή της παραγωγής του Σεπτεμβρίου συμφωνα με afo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μόλις έστειλα στον ΛΑΓΗΕ (ΑΝΤΩΝΊΟΥ) το παρακάτω κείμενο:
    Καλησπέρα. Μόλις ενημερώθηκα από τον λογιστή μου που επικοινώνησε μαζί σας ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις σε όσους έχουν υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ. Αυτό καθιστά έναν αδικαιολόγητο διαχωρισμό των πληρωμών την στιγμή που με βάση το υπάρχον συμβόλαιο που έχουμε υπογράψει οφείλονται ήδη τόκοι υπερημερίας που δεν έχουν αποδοθεί ποτέ από τον ΛΑΓΗΕ. Παρακαλώ όπως προβείτε σε όλες τις νομιμες ενέργειες για την διευθέτηση του ζητήματος. Ευχαριστώ.

    εαν έχετε ενταχθεί στο 39β μπορείτε να το αποστείλετε, και να περιμένουμε απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Kalamon. .τα τιμολόγια που είναι να πληρώσουν είναι τού δεν έχουν καμία σχέση με το νέο καθεστώς ΦΠΑ. .αυτο αφορά τον Οκτώβρη. τιμολόγια τι του είπα του λογιστή σου. ?και ποιος είναι ο λόγος. .?

      Διαγραφή
  20. καλημερα...... υπαρχει καμια πληροφορια για τις πληρωμες? πολλυ ησυχια..... επαναπαυομαστε στο τι γραφει το AFO?εμεις δεν εχουμε καπια νεοτερη πληροφορια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε μια απάντηση τουλάχιστον για αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Αυγούστου 2014
    04.02.2015

    Συνεχίζεται, με τις νέες εντολές που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ στις Τράπεζες, η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Αυγούστου 2014 και συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει έως τις 02.09.2014, Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση.
    Με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 200 πάρκα, συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 5 τιμολογίων) έως 239.270€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αρα..... κυριες και κυριοι η εξοφληση του σεπτεμβριου παει για την αλλη εβδομαδα το συντομοτερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αυτο θα ηταν το καλο σεναριο... Εχουν ακομα να πληροθουν περιπου 1000 -ακριβα- παρκα . Με βαση τον ρυθμο πληρωμων και με βαση των πολιτικων εξελιξεων δεν νομιζω να 'κουνηθει' τιποτα την επομενη εβδομαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι Κοι Ζερβος και Γκαρης συνεχιζουν το μαρτυριο τη σταγονας. Τα ιδια προσωπα η ιδια τακτικη.Τουλαχιστον σηκωνουν
    τηλεφωνα ? Οπως φαινεται ο ουρανος θα αργησει να γινει πιο γαλανος .Υπομονη περηφανοι και ταλαιπωροι Ελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κατά πάσα πιθανότητα ο Σεπτέμβρης θα ξεκινήσει να εξοφλείται την Τετάρτη. Για σίγουρα θα ξέρουμε την Τρίτη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συναδελφε teodoros πραγματικα συμπαρισταμαι στο προβλημα σου και ευχομαι αισια εκβαση.
    Επειδη ανεφερες την SMA αντιμετωπισα προσφατα το εξης προβλημα. Αφου συμπληρωθηκε ο χρονος της 5ετους εγγυησης, ζητησα επεκταση της. Η SMA μου γνωρισε οτι θα πρεπει να της καταβαλω εφ'απαξ 2.700 ευρω.
    Εχει κανεις αλλος απ'τους παλιους αναλογη εμπειρια? καταλαβαινω οτι ζουμε σε λευθερη αγορα αλλα μου θυμιζει
    αυτο που λεει ο λαος ...απ'τον πεθαμενο ζητουν ζεστο κ...ο.
    Συνεργαζεται κανεις με σωστο (γνωστη) ηλεκτρονικο ?( περιοχη Θεσσαλονικης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για το ποσό, αλλά σίγουρα η επέκταση της εγγύησης μετά τα 5 χρόνια κοστίζει. Και νομίζω max είναι τα 10 χρόνια. Πάντος, αξίζει τον κόπο, αν σκεφτείς ότι θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για άλλα 5 χρόνια.

      Διαγραφή
    2. kW στα 10 έτη στα 15 έτη στα 20 έτη στα 25 έτη
      0 < 1 135 €1) 295 € 430 € 860 €
      1 < 2 150 € 330 € 480 € 960 €
      2 < 3 165 € 365 € 530 € 1.060 €
      3 < 4 180 € 395 € 575 € 1.150 €
      4 < 5 195 € 430 € 625 € 1.250 €
      5 < 6 210 € 460 € 670 € 1.340 €
      6 < 7 230 € 505 € 735 € 1.470 €
      7 < 8 250 € 550 € 800 € 1.600 €
      8 < 9 270 € 595 € 865 € 1.730 €
      9 < 10 290 € 640 € 930 € 1.860 €
      10 < 12 315 € 695 € 1.010 € 2.020 €
      12 < 14 345 € 760 € 1.105 € 2.210 €
      14 < 16 375 € 825 € 1.200 € 2.400 €
      16 < 18 405 € 890 € 1.295 € 2.590 €
      18 < 20 435 € 960 € 1.390 € 2.780 €
      20 < 22 465 € 1.020 € 1.490 € 2.980 €

      Διαγραφή
    3. Το παραπάνω είναι ο πίνακας που είχε δώσει η SMA πριν 2.5 χρόνια.
      Έχει τίτλο ''ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ SMA ACTIVE'' και πιθανόν να μπορείτε να το βρείτε και στο site της εταιρίας.
      Επέκταση εγγύησης για τις συσκευές Sunny Boy, Sunny Mini Central, Sunny Tripower, Sunny Island,
      Sunny Backup (SBU 2200, SBU 5000) και Windy Boy

      Διαγραφή
  31. Σε συνεχεια του απο 6/2 12:23 προκειται για φ/β με 9 inverters των 11000 SMC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστω Michailis θα συνεκτιμησω και θα πραξω. Συνεκτιμησε και συ το εξης: Η εταιρια κλεινει και τα μαζευει .
    Η προκαταβολη με ενοχλει και με φοβιζει. Με την ιδια λογικη και η ασφαλεια θα μπορουσε να ζητησει προκαταβολη
    εφ΄απαξ ασφαλιστρα πεντε ετων. Νομιζω οτι και η SMA θα πρεπει να συνεκτιμησει την κατασταση μας και τους αγραφους
    ηθικους κανονες της αγορας και να δεχεται ισοποσες ετησιες δοσεις διαφορετικα ισχυει ολα στου ...κασιδι το κεφαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. DImer φαντάζομαι το ποσό αναφερεται στο συνολο των 9 Inverter σωστα? Εχεις πολυ δικιο και προβληματιζεσαι. Την προηγουμενη εβδομαδα η SMA στην Γερμανια ανακοινωσε 800 απολυσεις. Ποιος ξερει την τυχη της σε 2-3 χρονια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρηστο ευχαριστω για την πληροφορια των απολυσεων . Το ποσο αφορα τους 9 inverter. Εκτιμω οτι το ποσο ειναι στα
    πλαισια του λογικου εκεινο που με προβληματιζει ειναι η εφαπαξ καταβολη του.
    Και παλι ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επισης να πω οτι οταν βγαλει προβλημα ενας ινβερτερ της SMA μεσα στην εγγυηση σου στελνουν την ιδια μερα αλλον αλλα ανακατασκευης δηλαδη επισκευασμενο απο αλλο παρκο οπως και τον δικο σου που στελνεις πισω τον επισκευαζουν και τον εχουν σταντ μπαι να τον στειλουν αλλου. Τωρα τι εγγυηση ειναι αυτο δε μπορω να καταλαβω αλλα ετσι λειτουργει. Κανονικα δε θα επρεπε να στελνουν καινουργιο...!! Δηλαδη πληρωνεις επεκταση εγγυησης αλλα αυτοι στελνουν μεταχειρισμενο ο οποιος χαλασε σε αλλο παρκο και τον επισκευασαν. Φυσικα παλι καλα να λεμε γιατι μια αλλη εταιρια απο ινβερτερ εκλεισε και να μη πω τι πηραν οι ατυχοι επενδυτες οταν χαλασε καποιος ινβερτερ.Τελικα ετσι οπως γιναν τα πραγματα δε μπορεις να προβλεψεις τιποτα στο χωρο αυτο για να προστατευτεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα σας!!Κάποιο νέο για πληρωμές υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) :) συγνωμη φιλε μου που γελαω , ,αλλα αν και συμπασχω , , εχεις πολλη πλακα, σ΄αυτο ειδικα το timing, με τις ερωτησεις σου !!!!!

      Διαγραφή
    2. Εσύ γέλα όσο θες αλλά ο κάθε ένας που μπαίνει εδώ και ρωτάει όπως και εγώ μπορεί να έχει προβλήματα που εσύ δεν γνωρίζεις και ανεύθυνα γελάς .Γι αυτό αν έχεις να πεις κάτι πες το αλλιώς μπες σε κανένα άλλο site να σπάσεις τη πλάκα σου.

      Διαγραφή
    3. Θα το ξαναπω , ,γιατι ηδη το εγραψα , , , συγνωμη φιλε μου, , , ειμαι σε πολυ χειροτερη θεση απο σενα , , πιστεψε με, , αντιλαμβανομαι ομως πως το μεγεθος της ¨αντιληψης¨ στον κλαδο μας,, ειναι το διακυβευμα , , ,

      Διαγραφή
    4. Ποιό είναι το μέγεθος της αντίληψης ,να πετάγεσαι και να θίγεις χωρίς λόγο και να να μην μιλά κανείς.

      Διαγραφή
  38. μεσα στις καινουργιες συμβασεις προβλεπεται αναπροσαρμογη τιμης συμφωνα με τον πληθωρισμο??Αιας ξερεισ τιποτε σχετικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,,μην παιζεις μαζι μου φιλε,,φορτωνω ευκολα !!!! και μη μου κανεις ερωτησεις οταν ξερεις την απαντηση !!!!!! ρωτα με ας πουμε,,, τι θα γινει με το ΕΤΜΕΑΡ !!!! την επιβαρυνση δηλ του μεσου και φτωχου Ελληνα πολιτη !!!! Ασε φιλε,,, μη το σκαλιζεις , , ,

      Διαγραφή
  39. Καλησπερα σε ολους ! Μπορει καποιος συναδελφος να μου πει σε ποιο fax στελνει τις ενημεροτητες γιατι τις εστειλα με το ταχυδρομειο και δεν εχει ενημερωθει ακομη ο Λ.α.γ.η,ε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2109466841, όσες φορές έχω στείλει τις περνάνε μέσα σε 2 ημέρες

      Διαγραφή
  40. καλημερα σας κυριοι...... ηρθε και η τριτη.....γιατι εχει πεσει τοσο μεγαλη μειωση πληροφοριων για τις πληρωμες?δεν υπαρχει καποιο νεο? οι συναδελφοι που ειχαν προσβαση στον λαγηε δεν εχουν πλεον νεα η δεν εχουν πλεον προσβαση? η ησυχια που υπαρχει στο blog ειναι τρομακτικη...... η αλαγη της κυβερνησης δεν εφερε αλαγες προσωπων στον λαγηε ακομα αρα οι ιδιοι ανθρωποι στην ιδια θεση εχουν γινει πιο δυσκολοι ως προς την διαροη πληροφοριων? τι γινετε ρε παιδια?
    ενημερωστε μας αν γνωριζει καποιος........ Κ Παπακυριακου? Κ Γιάννης PV Θεσσαλονίκη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κατι ειπε ο πετρακος χθες, δεν καταλαβα αν αναφεροταν σε απε ή γενικα και στα ιδιωτικα θερμικα.
    Αγνωστη η μαλακια τοτς ως τωρα.......
    Φανταζομαι μεχρι την επομενη βδομαδα να εχουμε ηρεμισει, μετα την συνοδο κορυφης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βοηθας φιλε προκαταλαμβανοντας τους συναδελφους !!!! ας ειμαστε ολοι ψυχραιμοι , ,

      Διαγραφή
  42. Η κυβέρνηση θα στηρίξει τους πολύ μικρούς παραγωγούς ΑΠΕ για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους...είπε ο κ. Λαφαζάνης σήμερα στην βουλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Από το Afo.gr:

    # Σήμερα έχουμε Τρίτη 10 Φεβρουαρίου
    Στις 17/2 αναμένεται να γίνει η πληρωμή της παραγωγής του Σεπτεμβρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο λαφαζανης το ειχε ξανα αναφερει αυτο για τους μικρους παραγωγους. Απλα ο πετρακος σε επομενη φαση εκανε δηλωσεις για την ενεργεια, που δεν προεκείπτε θετικη σταση για τους ιδιωτες.
    Καλο ειναι οτι εγινε ακριβης αναφορα για εμας απο τον υπουργο.
    Πιστευω οτι γινονται διεργασιες παντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε παιδια !!! τι σας επιασε !!!! φαγαμε στην μαπα ενα σκασμο μακακιες,,, υποφερουμε τα κακα της αρκουδας,, λιγο υπομονη !!!!! και το ξαναλεω , , ,αν πληρωσουν ¨ολοι οι απο πανω μας¨,,, ο νοων νοειτω , , ,και δεν φτανουν !!!!!!!!!!!!!! να πληρωσουμε και μεις , , ,δικαιοκρατικα , , ,δεν προκειται σημερα να ανακαλυψουμε τους κανονες της ισονομιας !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρε παιδιά τι γίνεται με τους κοπριτες του λαγηε έχω στείλει φορολογική ενημερότητα 2 φορές μέσα σε 20 μέρες και δεν την καταχωρουν. Αν δούλευαν στον ιδιωτικό τομέα έτσι θα έκαναν; Με τα λεφτά μας πληρώνονται. Μήπως πρέπει να επέμβει κάποιος φορέας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα. Σήμερα θα ξεκινήσουν οι πληρωμές Σεπτεμβρίου για ποσά μέχρι περίπου 5.200€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ.

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!! Ο AFO ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ 100kw

      Διαγραφή
  48. Για τις ενημεροτητες , δειτε την παλιοτερη ανακοινωση του ΛΑΓΗΕ . Εαν δεν ακολουθητε την παρακατω διαδικασια , ειναι λογικο να μην σας περνανε οι ενημεροτητες.

    http://www.lagie.gr/anakoinoseis/anakoinoseis/anakoinosi/article/830/

    Γιαννη PV σε ευχαριστουμε για την ενημερωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Αυγούστου 2014
    11.02.2015
    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων για παραγωγή Αυγούστου 2014 και συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει έως τις 02.09.2014, Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Άραγε η παραγωγή Σεπτεμβρίου θα πάει πάει για Παρασκευή ως συνήθως;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χάλια μαύρα...... Άντε πάλι κάντε υπομονή συνάδελφοι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η εντολή είναι όντως έτοιμη για ποσά μέχρι 5.200 ευρώ από χθες το πρωί.Κάποιο πρόβλημα που είχε ανακύψει και εμπόδιζε την έναρξη τους, αναμένεται να επιλυθεί σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Για να δουμε κ σημερα θα ξεκινησουν η πληρωμες,η θα μας αφησουν παλι να σε αναστολη μεχρι νεοτερας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έναρξη εξόφλησης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Σεπτεμβρίου 2014
    13.02.2015

    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα νέες εντολές στις Τράπεζες για εξόφληση τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Σεπτεμβρίου 2014.
    Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 5.080 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 5.757€ (39% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Σεπτέμβριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ναι φιλοι μου , οτι καλυτερο στις μερες μας,, να ΄ακουμε ομως τον Γιαννη Παπακυριακου και τους σοβαρους φορεις μας,, σε ολες τις ανακοινωσεις τους,, οχι μονο στις πληρωμες !!!!! για σκεφτειτε τι εικονα προβαλουμε σαν κλαδος !!!!! ενα τεραστιο ¨ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ¨ , , ετσι, αποδυναμωνουμε τα επιχειρηματα τους,, δημιουργουμε συντεχνιακο χαρακτηρα,, καθε μερα διακυβευονται δικαιωματα του κλαδου,, δεν γινεται εμεις να νοιαζομαστε μονο για τις πληρωμες μας !!!!! Υπαρχουν αναμεσα μας, τοσοι σοβαροι επενδυτες , ,γραψτε , μιληστε,, πιεστε,, ασχοληθειτε , ,μη τα περιμενετε ολα απο τους αλλους !!!! εκτος αν ειστε της λογικης ¨τα δικα σου δικα μου και τα δικα μου δικα μου ¨,,, οποτε και θα τα χασετε ολα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ετησια αμοιβη διαχειρισης στην Εθνικη 1500Ε. Ισχύει για ολους που εχουν παρει δανειο απο Εθνική? Υπαρχει κάποιος που έχει ψαξει - διεκδικήσει μείωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου στο info@btenergy.gr ένα e-mail ή ένα τηλέφωνο για να σου στείλω λεπτομέρειες anagnodo

      Διαγραφή
    2. Σε μενα (Εθνικη) παιρνουν 600 ευρω το χρονο για 100αρι παρκο. Μηπως εχει σχεση το μεγεθος του παρκου η του δανειου..? Δε ξερω υποθετικα μιλαω. Tg εχεις βρει τροπο μειωσης του ποσου που ζητανε οι τραπεζες ως ετησια εξοδα?

      Διαγραφή
  57. Αναριωτιεστε Φιλοι μου γιατι και πως χασαν οι Γερμανοι δυο παγκοσμιους πολεμους !!!!!!!!! η απαντηση ειναι απλη,,,, εξαπτουν τοσο πολυ το μισος,,, που μπορει ενας να εξολοθρευσει 20 απ΄αυτους , , ,και δυστυχως ,, οπως τοτε ετσι και τωρα , ,20 εξαπατημενους - παραπληροφορημενους Γερμανους πολιτες !!!!!!!! Παιζουν πολυ βρωμικα σημερα στις Βρυξελλες και θα το βρουν και παλι μπροστα τους !!!!!! Τα γραφω αυτα να μεινουν ετσι για την Ιστορια του κλαδου , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Είναι και αυτή μια εξήγηση Αία,αλλά οι γερμανοί έχασαν το Β παγκόσμιο πόλεμο για άλλους λόγους όπως π.χ.
    1)την έναρξη της επιχείρησης Μπαρμπαρόσσα ( εισβολή στη Ρωσία) καθυστερημένα και μην ξεχνάμε λόγο Ελλάδος (επιχείρηση Μαρίτα και Ερμής) καθώς περίμεναν να επιστρέψουν οι μεραρχίες που διέθεσαν έτσι ώστε να ενταχθούν στην Μπαρμπαρόσσα.
    2)Το τεράστιο στρατηγικό λάθος να χωρίσει ο Χίτλερ τα στρατεύματα του προκειμένου να καταλάβει 2 αντικειμενικούς στόχους αντι για 1 [το Στάλινγκραντ και την πορεία προς τον Κάρπαθο (πετρέλαια).]
    3)Την επιμονή του να κρατηθεί το Στάλινγκραντ από τις εξασθενημένη στρατιά του Πάουλους στις υπέρμετρες στρατιές των Ρώσων (Ζούκωφ)
    4) Στην πεποίθηση πως θα έβρισκε στην Αγγλία έναν ιδεολογικό σύμμαχο κατά των κουμουνιστών. (μια από της αιτιολογίες γιατί διέταξε τα άρματα μάχης του Γκουντέριαν να σταματήσουν 1 εβδομάδα έξω από την Δουνκέρκη) το οποίο έδωσε χρόνο στους Άγγλους να εκκενώσουν το υπόλοιπο της βρετανικής εκστρατευτικής δύναμης.
    5) Στην πεποίθηση πως οι Ιάπωνες θα προκαλούσαν τόσο μεγάλη απειλή για τις ΗΠΑ έτσι ώστε αυτές να μην επέμβουν στην Ευρώπη,αλλά μόνο στον Ειρηνικό.
    6) Στην καταστοφή του africa corps (Ρόμελ) που σκοπό είχε να μετατρέψει τη μεσόγειο σε γερμανική θάλασσα,αποκλείοντας απόβαση των συμμάχων από τη νότια Ευρώπη (όπως και έγινε- Ιταλία)
    7) στην διαβεβαίωση του αρχηγού της Λουτφάβε ,Γκέρινγκ πως η RAF θα κατατροπωνόταν και θα άνοιγε δρόμο για την επιχείρηση θαλάσιος Λέων (απόβαση στην Αγγλία) και
    8)στην μεγάλη του εμπιστοσύνη στα γερμανικά υποβρύχια πως θα εμπόδιζαν την αποστολή πολεμικών εφοδίων από τις ΗΠΑ στην Αγγλία.

    Καθώς έχω πάθος με την ιστορία του Β παγκοσμίου πολέμου δεν κρατήθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη,, δεν θα μπορουσα να τα γραψω καλυτερα !!!!!! :),,, επετρεψε μου ομως να επιμεινω σε δυο ,,, την καθυστερηση ενισχυσης της επιχειρησης Μπαρμπαροσσα,(Ελλαδα),,, την αποκοπη τροφοδοσιας των στρατευματων του Ρομελ,,(Ελλαδα) και ενα τριτο , ,την παταγωδη αποτυχια της αντικατασκοπειας του Γκαιμπελς στην αποβαση της Νορμανδιας , , ,

      Διαγραφή
  59. Ωραίος ο κ. Παπακυριάκου!Η Ιστορία πρέπει να μελετάται προς αποφυγήν επαναλήψεως της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αία,η έναρξη της επιχείρησης στα Βαλκάνια καθυστέρησε κυρίως του οτι περίμεναν τις πολιτικές εξελίξεις σε Γιουγκοσλαβία και όχι τόσο λόγο έλλειψης εφοδίων.Όσο για την απόβαση στη Νορμανδία,αν όντως γνώριζαν το σημείο,η απόβαση θα είχε αποτύχει.Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.Αλλά σε στιγμή που οι σύμμαχοι είχαν τον έλενχο σε αέρα και θάλασσα θα έβρισκαν άλλο σημείο (π.χ. νότια Γαλλία,Ιταλία,Ελλάδα).
    Ερώτηση μου που ποτέ δεν απαντήθηκε.Τον καιρό των επιχειρήσεων στο ανατολικό μέτωπο,η Ιαπωνία έχει 30 μεραρχίες (αν θυμάμαι καλά το νούμερο) στα σύνορα με τη Ρωσία.Πάνοπλες και εφοδιασμένες.Απέναντι τους η Ρωσία είχε να παρατάξει 8.Ουδέποτε ενεπλάκησαν στον πόλεμο με τη Ρωσία κάτι που θα εμπόδιζε τους Ρώσους να ρίξουν όλη τους την προσπάθεια στο ανατολικό μέτωπο.
    Ερώτηση 2. 6 Δεκεμβρίου 1941.Όλα τα αεροπλάνοφόρα του αμερικανικού στόλου φεύγουν από το Περλ Χάρμπορ,χωρίς συνοδεία!! για ...άσκηση!ακριβώς μια μέρα πριν το χτύπημα στο περλ από τους Ιάπωνες.
    Η εξήγηση στην 2 υπάρχει αν και δεν πιστεύω πως ευσταθεί ιδιαίτερα.Η 1 όμως;

    Καθώς μέσα στην εβδομάδα θα υπάρχουν αρκετά θέματα που μας αφορούν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Α ρε Γιαννη !!!!!!! :) :) ,, χαιρομαι με τους απολυτα ευστοχους προβληματισμους σου !!!!!! Φυσικα και δεν μπορω να απαντησω !!!! μπορω ομως να σου δωσω πληροφοριες , , , μετα το κραχ στις 24 Οκτωβρίου του 1929, ολοι οι επομενοι προεδροι της Αμερικης προσπαθησαν, με καθε μεσο, να ανακοψουν την τεραστια οικονομικη υφεση,, λεγεται πως ο Ρουσβελτ εβγαλε εκατονταδες χιλιαδες δημοσιους υπαλληλους να σκουπιζουν δρομους,, ετσι και μονο, , για να τονωσει την ζητηση,,, τιποτε !!!!!!!!! μετα την αδιανοητη επιθεση στο Pearl Harbor , , και την αμεση εμπλοκη της Αμερικης στον Β΄ Παγκοσμιο πολεμο , , , ως δια μαγειας , , πεθανε η υφεση και ξεκινησε η αναπτυξη !!!!!!!!!!!! οι εντυπωσεις δικες σου , , , αυτο ειναι που φοβαμαι στις μερες μας !!!!!!!!!!!! Αυτη ειναι η απαντηση μου στις ευστοχες ερωτησεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγικοτερο και επικινδυνοτερο ολων ομως Γιαννη, και δεν μπορεις να διαφωνησεις, ειναι πως η τελευταια ιστορικη συμφωνια αλλαγης συνορων,,,εγινε σε χωρα που το 2014 ξανα - αλλαξε συνορα !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  62. Την εποχή του β παγκοσμίου πολέμου με το νόμο που ψήφισε το Κογκρέσσο περί δανεισμού και εκμίσθωσης όπως και με τις τεράστιες αποστολές πολεμικών εφοδίων οι ΗΠΑ κατάφεραν οικονομικά να γονατίσουν την Αγγλία (και όχι μόνο).Το αποτέλεσμα του πολέμου ήταν για τις Η.Π.Α να μειώσουν την ανεργία,να έχουν απίστευτους ρυθμούς ανάπτυξης,να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τη βιομηχανία τους και να γίνουν η κύρια εξαγωγός χώρα παγκοσμίως.(στο οποίο βοήθησε ιδιαίτερα το σχέδιο Μάρσαλ).Στην ουσία κατέρρευσε η Βρεττανική αυτοκρατορία και τη θέση της στον παγκόσμιο χάρτη πήραν οι Η.Π.Α.
    Στις μέρες μας :
    H FED είναι ιδιωτική τράπεζα..... :) Κοινώς τυπώνω όσο θέλω,εκδίδω αμερικανικά 10ετη ομόλογα, (τα οποία αγοράζει σε τεράστιο βαθμό η Kίνα στις μέρες μας) και έτσι στηρίζω την ισοτιμία. Η Κίνα έχει φτάσει να διακρατά πάνω από 100 τρις $ σε τέτοια ομόλογα.Τα οποία αν ποτέ τα έριχναν στην αγορά θα είχαν διαλύσει την αμερικανική οικονομία.Φυσικά θα ήταν τρελοί να κάνουν κάτι τέτοιο καθώς είναι...ο καλύτερος τους πελάτης.
    Πλέον όμως οι κινέζοι και φαίνεται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια είναι αδύνατον να διατηρήσουν τους ρυθμούς ανάπτυξης των προηγούμενων ετών.Η αμερικανική οικονομία δείχνει να ανακάμπτει αλλά με πύλινα πόδια.Η Ρωσία περικυκλωμένη από παντού προσπαθεί να προστατέψει τα συμφέροντα της με την αμερική να σφίγγει ολοένα τον κλοιό.(βλέπε απόφαση του ΟΠΕΚ να μην περιορίσει την παραγωγή πετρελαίου ασχέτως της πτώσης τις τιμής κάτω από τα 50$,το οποίο ζημιώνει και τις ΗΠΑ,Ουκρανία,εμπάργκο,κ.τ.λ.)
    Η Ευρώπη παραμένει οικονομικά στάσιμη με τα γνωστά σε όλους μας προβλήματα σε θέματα αποφάσεων κ.τ.λ. και μέσα σε όλα αυτά, μια κουτσουλιά- εμείς,μια χώρα με ιδιαίτερα εφυής ανθρώπους οι οποίοι όμως δεν μπορούν να συνεργαστούν σε τίποτα. Είμαστε ανίκανοι να αφήσουμε πίσω τις παθογένειες του παρελθόντος (δεν μιλάω κομματικά).Μια χώρα με παρατεταμένη ύφεση, που δεν παράγει τίποτα,δεν εξάγει τίποτα -ούτε καν οδοντογλυφίδες!

    Υ.Γ. Ο συγκεκριμένος φόβος σου, είναι και δικός μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω απολυτα , , να προσθεσω μονο πως ο δεικτης που αντακλωνται ολα αυτα ειναι το ισοζυγιο τρεχουσων συναλλαγων , ,

      Διαγραφή
  63. Στέλιος Ψωμάς: Πόσο μικρό είναι το «μικρό» στα φωτοβολταϊκά

    http://www.energypress.gr/news/Stelios-PSwmas:-Poso-mikro-einai-to-mikro-sta-fwtoboltaika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. καλημερα σας ...... τι γινετε στην πειραιως? πληρωθηκε κανεις?
    ενειμερωστε σας παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Για τις πληρωμές, έχουμε κανένα νέο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλημέρα! Μόλις πληρώθηκα σε ΠΕΙΡΑΙΩΣ απο φωτοβολταικό 20kw που έχει ενταχθεί στο καθεστώς ΦΠΑ 39β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πειραιώς Καλαμάτα 5.223€, πλήρωσε σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Για πάρκο 20kw στην Θεσσαλονίκη Τράπεζα Πειραιώς μπήκαν τα λεφτά χωρίς προμήθεια και αυτή τη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Kalamon είναι το τιμολόγιο του Σεπτεμβρίου από το τιμολόγιο του Οκτωβρίου θα έχουμε πρόβλημα εάν ισχύουν αυτά που λέγονται,είχες καμία απάντηση στο email που έστειλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Να ρωτησω κατι αν ενταχθεις στο καθεστως ΦΠΑ 39β μεσω taxιs αυτοματα εχει γινει ολη η διαδικασια η πρεπει να ενημερωσεις και το ΛΑΓΗΕ για να ισχυει..? Οπως επισης αν ενταχθεις αλλα πληρωνεις το ΦΠΑ κανονικα και δε κανεις χρηση του 39β παλι θεωρηται οτι εχεις κανει χρηση..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ 100 kW ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ Ε.Τ.Ε. ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Elias αν ενταχθείς μέσω taxis (που είναι και ο μόνος τρόπος) θα πρέπει να αναγράψεις πάνω στο τιμολόγιο που θα εκδώσεις "Ειδικό καθεστώς καταβολής φόρου κατά το χρόνο είσπραξης της αντιπαροχής άρθρο 226.7.α. οδηγίας 2006/117/ΕΚ. άρθρο39β Κώδικα Φ.Π.Α) αλλιώς ο ΛΑΓΗΕ δεν μπορεί να γνωρίζει αν εσύ έχεις υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς ή όχι,όπως και ποιά τιμολόγια συμπεριλαμβάνει.
    Σχετικές πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ :
    http://www.gsis.gr/gsis/export/sites/default/gsis_site/Services/documents_epixeiriseis/pol1214.pdf

    Δεν πιστεύω πως γίνεται σε περίπτωση που έχεις υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς να πληρώσεις το ΦΠΑ.Θα έπρεπε να βγει διευκρινιστική σε πολλά θέματα που αφορούν το ειδικό καθεστώς αλλά δυστυχώς ακόμη τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλησπέρα, Τράπεζα Αττικής, νομός Εύβοιας πλήρωσε σήμερα τιμ. Σεπτεμβρίου 4900€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σήμερα 16/2 στην Ευελπίδων είχαμε τα ασφαλιστικά μέτρα ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ στα οποία η ΕΠΗΕ μαζί με την ΠΟΣΠΗΕΦ έχει κάνει παρέμβαση.Το ποσό αντιστοιχούσε σε 2 μήνες πληρωμών τουλάχιστον.Όπως αναμενόταν η δίκη πήρε αναβολή.
    Η ΕΠΗΕ έχει συγκεκριμένα στοιχεία και πληροφορίες τα οποία μετέφερε σε άλλους συλλόγους.Με βάση αυτά συντάχθηκε υπόμνημα στο οποίο τονίσθηκε ιδιαίτερα στον κύριο Γκαρή (πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ) πως αν ζητούσε ο ΛΑΓΗΕ αναβολή θα προέκυπταν νομικές ευθύνες εναντίον του.Το υπόμημα υπογράφτηκε από τους εξής συλλόγους :
    ΕΠΗΕ
    ΠΟΣΠΗΕΦ
    ΘΕΣΙΦ
    Σύλλογος αγροτικών φωτοβολταικών Ηπείρου
    Σύλλογος αγροτικών φωτοβολταικών βόρειας Φθιώτιδας
    όπως και όλοι οι σύλλογοι του μη διασυνδεδεμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Το ακριβές κείμενο της επιστολής όπως και δελτίο τύπου θα βγει από την ιστοσελίδα της ΕΠΗΕ το συντομότερο δυνατόν.
    Οι εξελίξεις τρέχουν και δυστυχώς λόγο φόρτου εργασίας η ενημέρωση των παραγωγών έχει καθυστερήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Για να καταλάβετε φίλοι μου,, το γελοίο της απειλής περί Grexit του Γερμανού υπουργού οικονομικών !!!! Ξέρετε το ανέκδοτο με τα μυρμήγκια και τον ελέφαντα !!!! αυτό, που αφού με μια κίνησή του τα πέταξε όλα από πάνω του και έμεινε ένα κρεμασμένο απ΄το λαιμό του,,, του φώναζαν τα υπόλοιπα που πέσαν,, ¨Θανάση πνίξ΄τον – πνίξ΄ τον¨ , , , αυτό κάνει τώρα η Γερμάνια ,,,. Μυρμήγκι μπροστά στο θηρίο της Παγκόσμιας οικονομικής αστάθειας που θα ακολουθήσει , , ,και το ξέρουν Φίλοι μου,, ευτυχώς και μείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. kalispera sas ithela na rotiso na matho gia to simioma tou ianouariou ti paragogi sinoliki egpapse 6.480 gia 100ari stin periohi seron ean ine kali efharisto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ενα μηνα δε μπορεις να πεις εαν ειναι καλη η οχι αλλα μονο ετησια. Υπαρχουν τοπικα καιρικα φαινομενα που επηρεαζουν και μονο εαν εχεις διπλα σου ενα παρκο 100αρι θα μπορεις να συγκρινεις την αποδοση του παρκου σου σε μηνα. Εγω ας πουμε με καποια παρκα σε ακτινα 10 χιλιομετρων εχω διαφορες τη μια εγω ποιο πανω την αλλη τα αλλα και μιλαμε για καποια χιλιομετρα που τωρα που ρωτας στο νομο Σερρων...!!! Εδω πολλες φορρες που υπαρχουν συνεφα βλεπω διαφορες στους 6 ινβερτερ που εχω.. μια μερα υπερεχουν καποιοι την αλλη οι αλλοι!! Παντως ετσι ξερα χωρις να το δωσεις σημασια ειναι μετρια παραγωγη για Βορεια Ελλαδα αφου τα περισσοτερα σταθερα γραψαν πανω κατω στις 7.000 KWh τον Ιανουαριο που ηταν παρα πολυ καλος σε σχεση με προηγουμενες χρονιες. Να μη ξεχνας και ποτε εκανες το παρκο σου που σε καποια πανελ εχουμε 2-3% πτωση τη πρωτη χρονια και μετα περιπου 1% το χρονο. Φυσικα ειναι πολλα αλλα που θα ηθελε συζητηση μιας ωρας και βαλε τι επηρεαζει την αποδοση ενος παρκου.

      Διαγραφή
  81. Καλησπερα ! Εχει πληρωθεί κάποιος για 100 αρι στην Alpha bank ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Βγηκαν τα ενημερωτικα Ιανουαριου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Σημερα ειναι η συναντηση των συνδεσμων φβ με λαφαζενη. Οποιος εχει την καλοσυνη ας μας ενημερωσει μετα ή αυριο εστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καλημέρα, έχω να κάνω μία επισήμανση σχετικά με την Τράπεζα Πειραιώς και όσους έχουμε εκεί δάνεια και δεσμευμένους λογαριασμούς. Ενώ η αποδέσμευση των χρημάτων, μέχρι και την πληρωμή του προηγούμενου μήνα γινόταν σε λίγες ώρες, στην τρέχουσα πληρωμή του τιμολογίου Σεπτεμβρίου που έγινε την Δευτέρα, έχει φτάσει Τετάρτη και ακόμα δεν έχει γίνει αποδέσμευση. Σε επικοινωνία με την τράπεζα προαποφασίζονται φόρτο εργασίας στα κεντρικά κτλ.. Έχω την εντύπωση ότι οι τράπεζες έχουν μείνει από ρευστό και κρατούν ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ για να δείχνουν ότι έχουν ρευστότητα και να διατηρούν σε ένα βιώσιμο επίπεδο το ενεργητικό τους και τον δείκτη καταθέσεις/χορηγήσεις. Δεν είναι καθόλου καλό σημάδι αυτό, μάλλον κάτι περιμένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φάνη, σε εμένα τα αποδέσμευσαν σε μία ημέρα αυτή τη φορά. Η διαδικασία που ακολουθώ είναι πάντα ίδια. Στέλνω φαξ για αποδέσμευση μόλις μου έρθει email ότι μπήκαν τα χρήματα. Μάλλον κάτι κάνει το υποκατάστημά σου και σε καθυστερεί...

      Διαγραφή
    2. Παιδιά χαλαρώστε έμενα στην πληρωμή Αυγούστου έκαναν 20 ΜΕΡΕΣ παρακαλώ για των Σεπτέμβριο κανένας δεν ξέρει ( Φορολογική και Ασφαλιστική Ok )

      Διαγραφή
  87. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Σεπτεμβρίου 2014
    18.02.2015

    Συνεχίζεται, με τις νέες εντολές που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ στις Τράπεζες, η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Σεπτεμβρίου 2014.
    Με τις σημερινές εντολές έχουν συνολικά εξοφληθεί 7.090 πάρκα (55% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Σεπτέμβριο), συνολικού πληρωτέου ποσού έως 6.356€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μας δουλεύουν με το σταγόνομέτρο πληρωμές ...δηλαδή πάνω από 13.000 χιλιάδες τον άλλο μήνα έλεος. ..μα αρέσει που πάνε και στα Δικαστήρια. .δεν τους νοιάζει. ...

      Διαγραφή
  88. Phanis και εγω μια απο τα ιδια Τραπεζα Πειραιως Κεντρικο Καταστημα Θεσ/νικης. Οπως και ναχει το πραγμα ,
    συγγνωμη για την εκφραση προκειται για νταβατζιλικια ο καθενας μπορει και ασελγει σε βαρος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. καλησπερα, μου ηρθε το ενημερωτικο του Ιανουαριου για ενα φωτοβολταικο παρκο 99.7kw που εχω, η ταριφα απο 0,24 που ηταν εγινε 0,27, γνωριζει κανεις γιατι εγινε αυτη η αυξηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εφόσον τα ταμειακα διαθεσιμα της χώρας μας τελειώνουν γίνονται περικοπές παντού για να κερδίσουμε χρόνο μεχρι να κάνουμε συμφωνία αν κανουμε.Σε κάθε περίπτωση αυτο επιλέξαμε να εχουμε και τωρα όλοι τουμπεκι ψιλοκομμενο κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Συναδελφοι εχω παρει 2 δανεια απο πειραιως για 2 παρκα,μου εγινε μειωσει επιτοκιου κατα 1 μοναδα στο καθε δανειο.Στο χαρτι που μου εστειλε η τραπεζα αναφερει λογο της καλης συνεργασια σας που εχουμε.Γνωριζετε κατι εχει γινει κ σε αλλον τετοια αναλογη κινηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και σε εμένα αλλά από τη στιγμή που δεν υπογράψαμε νέα σύμβαση είναι στη "διακριτική τους ευχέρια" να το ανεβάσουν 1% στο μέλλον. Αντιθέτως, ξέρω ότι η Εθνική μείωσε 2% με υπογραφή νέας σύμβασης και όχι μαιμουδιές

      Διαγραφή
    2. Συναδελφε και εμένα για τον ίδιο λογο κατεβασαν το επιτόκιο απο το 3,5% στο 2,5%

      Διαγραφή
  92. Κοι του ΣΠΕΦ,του ΠΟΣΠΗΕΦ κ.λ.π, που παραβρεθηκαν στη συσκεψη /ενημερωση με τον κο Λαφαζανη και κο Γκαρη
    θυμηθηκατε να ρωτησετε τον δευτερο εαν με δικη του εντολη/ανοχη οι υπαληλοι του ΛΑΓΗΕ επιμενουν να μη ...σηκω
    νουν τηλεφωνα ?
    Οσο αυτοι (του ΛΑΓΗΕ) συνεχιζουν την ιδια τακτικη τοσο περισοτερο δεκνυουν την με μειωμενο ηθος αντιμετωπιση μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. πληρωμη απο τις χθεσινες εντολες στην Πειραιως στις 12:05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πληρώθηκε απο ΕΤΕ, 100αρι στην Κέρκυρα στις 18 02 2015, ποσό 6092.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ζητείτε για αγορα παρκο σε λειτουργια 500 kw kyrgiakosth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. DIMITRIS JIM τι επιτόκιο πληρώνεις στα 2 δάνεια και τι ποσό έχεις αιτηθεί?¨εχω δάνειο στην Πειραιώς 227000€ με επιτόκιο 6,5% χωρίς προσημείωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. γνωριζει κανεις ποια ειναι η τιμη της κwh στα φωτοβολταικα στη γαλλια και ισπανια τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Για τον Teo T to ενα 120000ε με επιτοκιο 9,8 κ το αλλο 220000 με 6,5 κ στα 2 δανεια εχουν μπει εγγυητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο 6,5 πηγε με τη μειωση η ηταν 6,5 και μειωθηκε 1 μοναδα?

      Διαγραφή
  99. Το 6,5 και το 5,5 το 2,5 και το 3,5 δεν υπάρχουν εγώ έχω 9,8 και με βάζουν να κάνω κολοτούμπες στην π....... Πειραιώς για μειωση ούτε που ρωτάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΤΕ, 100αρι κάτω από 6.356€ με ενημερότητες δεν πληρώθηκε ακόμη.
    Ήταν το πρώτο τιμολόγιο με το νέο καθεστώς ΦΠΑ.
    Έχει πληρωθεί κανείς με το νέο καθεστώς ΦΠΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τα τιμολόγια που υπάγονται στο ειδικό καθεστώς θα λυθεί στην επόμενη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη συγνώμη τι σχέση έχουν οι πληρωμές του Σεπτέμβρη που ήταν στο προηγούμενο καθεστώς ΦΠΑ. .με το καινούργιο πού αφορά τα τιμολόγια του Οκτωβρίου και μετά...????? Γιατί εγώ τον έχω αποδώσει τον ΦΠΑ του . τιμολόγιου. Σεπτέμβρη ..Έχουμε κανένα νέο για μεγαλύτερη πληρωμή πάνω από 13450..???

      Διαγραφή
    2. τα τιμολόγια του Σεπτέμβρη μερικοί τα κόψανε με ημερομηνια 1 Οκτωβρίου

      Διαγραφή
  102. Σε ευχαριστώ Pilot. Αυτή τη σκέψη. ..δεν την έκανα. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Σε ευχαριστώ Pilot. Αυτή τη σκέψη. ..δεν την έκανα. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Δεν έχουν γίνει μειώσεις επιτοκίου στην Πειραιώς στα δάνεια μου παρά μόνο περίοδο χάριτος ενός χρόνου με πληρωμή μόνο τόκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε theo t ,πως πηρες περιοδο χαριτος; εστηλες αιτημα; υπογραψες νεα συμβαση;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Aριστοτέλη,δεν υπογράφεις νέα σύμβαση, κάνεις τροποποίηση της υπάρχουσας.
      Πας στην τράπεζα σου και συμπληρώνεις ένα αίτημα ..π.χ. για ποιό λόγο θέλεις την παράταση.(στις περισσότερες περιπτώσεις αναγράφεις για οικονομικούς λόγους.Μόνο αν σου ζητήσουν διευκρινήσεις θα αναγράψεις π.χ. υπερημερίες,βλάβες κ.τ.λ.)
      Ανάλογα την περίπτωση - εικόνα σου σαν πελάτη,το υποκατάστημα και την παρούα συγκυρία (από πλευράς τράπεζας) θα πάρεις και απάντηση από 1 εως και 3 μήνες.Βέβαια άκουσα και περιπτώσεις ακραίες αλλά δεν χρειάζεται να τις αναφέρω..
      ΠΡΟΣΟΧΗ : δεν θα υπογράφεις οτιδήποτε προκειμένου να δώσεις στην τράπεζα περισσότερες εξασφαλίσεις (π.χ. υποθήκη σπιτιού, εξοπλισμού κ.τ.λ.) Σε κάθε περίπτωση αν κάποιος δεν έχει γνώσεις να μην υπογράψει το οτιδήποτε με τράπεζα χωρίς συμβουλή από καταρτισμένο και έμπιστο άνθρωπο του.

      Διαγραφή
  105. καλημερα πληρωθηκε κανεις απο πειραιως στην τελευταια εντολη πληρωμης την τεταρτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. καλημερα πληρωθηκε κανεις απο πειραιως στην τελευταια εντολη πληρωμης την τεταρτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. την ειδα την αναρτηση Dimitris K που ειχες κανει..αλλα συνηθως υπηρχε πληθωρα απο αναρτησεις σε καθε εντολη.εγω ειμαι οκ ασφαλιστικη και φορολογικη ενημεροτητα αλλα δεν ειδα φως ακομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Δευτέρα 16/3 Η έκδοση του ενημερωτικού σημειώματος της παραγωγής Φεβρουαρίου


    Πέμπτη 19/3 Αναμένεται να πληρωθεί η παραγωγή του Οκτωβρίου 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Μηπως γνωρίζεις ποτε θα βγεί νεα εντολή για Σεπτέμβριο και μεχρι ποιο ποσό , για τον Οκτώβριο βλέπουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Στο τέλος της εβδομάδας, αναμένεται να εξοφληθούν και τα υπόλοιπα πάρκα για την παραγωγή του Σεπτεμβρίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το γνωρίζω...κατά την γνώμη μου θα υπάρξουν και άλλες πληρωμές την επόμενη βδομάδα.

      Διαγραφή
  111. Μήπως γνωρίζει κάποιος αν θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην πληρωμή του τιμολογίου του Οκτωβρίου για τους παραγωγούς που έχουν υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ? Έχω στείλει επανειλημμένως email στον κ. Μπότση αλλά καμμία απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι έχει γράψει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ θα λυθεί αυτή την βδομάδα το πρόβλημα που είχε προκύψει

      Διαγραφή
    2. έστειλα email στον αντωνίου και στον γκιούλη με κοινοποίηση και στο infoape αλλά δεν έχω πάρει εδώ κ ένα μήνα κάποια απάντηση.πόσοι είμαστε που έχουμε ενταχθεί στο 39β-ειδικό καθεστώς φπα; Απ' ότι κατάλαβα ο κ,Παπακυριακού αναφέρθηκε σε άλλο πρόβλημα με κάποια τιμολόγια του Σεπτεμβρίου που κόπηκαν με ημερομηνία οκτωβρίου. Η πληρωμή των τιμολογίων θα γίνεται παράλληλα με τους άλλους παραγωγούς ή θα υπάρξει διαχωρισμός και καθυστερήσεις;

      Διαγραφή
    3. Tο πρόβλημα ήταν πως ο ΛΑΓΗΕ δεν μπορούσε να κάνει αυτό το διαχωρισμό.Τα τιμολόγια ίδιου ύψους ποσού πρέπει να πληρώνονται την ίδια χρονική στιγμή ανεξαρτήτως αν κάποιοι έχουν υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ ή όχι.
      (Κάποιοι από εμάς που έχουν υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς τιμολόγησαν την παραγωγή σεπτεμβρίου τον οκτώβριο )
      Στο ειδικό καθεστώς έχουν υπαχθεί πάνω από 300 και λογικό είναι να ακολουθήσουν κι άλλοι.

      Διαγραφή
  112. Θα δοθεί σήμερα νέα εντολή για πληρωμες? ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ξαφνικά βλέπω στο μπλοκ πολύ μεγάλη ηρεμία. Δεν νοιάζεται κανείς για πληρωμές. Δεν χρωστάει κανείς στις τράπεζες. Όλοι έχουν ευρώ για την καθημερινότητα. Δεν διαμαρτύρεται κανένας και για τίποτα. Θυμήθηκα το σοφό λαό που λέει: Για την ίδια πράξη η γυναίκα, το άντρα που θέλει το αποκαλεί εραστή, ενώ τον άνδρα που δεν γουστάρει τον αποκαλεί βιαστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχουμε συνηθίσει τόσο πού τον βιασμού, που αποκαλούμε πια τον βιαστή μας εραστή......

      Διαγραφή
  114. Εχεις δικιο εχουν καθυστερηση οι πληρωμες ετσι οπως μας πανε παμε κ για αλλον ενα μηνα για υπηρημερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Κάποιοι λαλίστατοι του παρελθόντος απολαμβάνουν τώρα τον εραστή τους.
    Με όλη τη σημασία της λέξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Συνεχίζεται, με τις νέες εντολές που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ στις Τράπεζες, η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Σεπτεμβρίου 2014. Με τις σημερινές εντολές έχουν συνολικά εξοφληθεί 8.890 πάρκα (69% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Σεπτέμβριο), συνολικού πληρωτέου ποσού έως 7.365€.
    Με το σταγονόμετρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Περιπου 12.000.000 καθε εβδομαδα . Τοσα περνουν απο ΔΕΗ , τοσα δινουν. Γινετε καθε μηνα καποια εκαθαριση και δινουν παραπανω απο ΔΕΗ σε ΛΑΓΗΕ? Γνωριζει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη αναφέρεσαι στον ΗΕΠ ο οποίος έχει εκκαθάριση εβδομαδιαία και είναι το μόνο που η ΔΕΗ αποδίδει στην ώρα της.Το ποσό κυμαίνεται από 8 -12 εκ περίπου την εβδομάδα.
      Όταν το ύψος πληρωμών αυξάνεται ελαφρώς (π.χ. από 5.700 ευρώ σε 6300) τότε ο ΛΑΓΗΕ έχει λάβει μόνο ΗΕΠ.Όταν τα ποσά πληρωμών έχουν μεγάλες διαφορές από την προηγούμενη (π.χ. από 5.700 σε 14000) τότε ο ΛΑΓΗΕ έχει πάρει από τον ΑΔΜΗΕ έναντι κάποιο ΕΤΜΕΑΡ.
      Αυτός είναι και ο λόγος που έχουμε κάνει παρέμβαση στα ασφαλιστικά ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ,καθώς εκεί βρίσκονται τα λεφτά μας.Ο ΑΔΜΗΕ ζήτησε και πήρε αναβολή 1 μηνός και η δίκη ορίστηκε για τις 16/3.Ελπίζω αυτή τη φορά να μην υπάρχουν μόνο 5 παραγωγοί εκεί.

      Η επόμενη εντολή πληρωμής θα βγει σύντομα και το ύψος τιμολογίων που θα πληρωθούν θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερα.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για την ενημερωση. Ξερεις -θεωρητικα- καθε ποτε πληρωνει ο ΑΔΜΗΕ ? Εβδομαδιαια - μηνιαια ? ή δεν υπαρχει πρακτικη δεσμευση . Εαν εχει παρει αναβολη για 1 μηνα μεχρι 16/3 , τοτε ειναι σχεδον σιγουρο πως δεν θα καταβαλει και χρηματα μεχρι τοτε . Κανω λαθος? Απο που κι ως που θα βγει μεγαλυτερη εντολη πληρωμης ?

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς το τι θα έπρεπε να ισχύει βάση νόμου και το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα έχει τεράστια διαφορά σε αυτή τη περίπτωση.Πρακτικά ο ΑΔΜΗΕ πληρώνει όποτε του κατέβει και οτι του κατέβει.Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που πλέον δεν μπορώ να κάνω κάποια ενημέρωση πιο συγκεκριμένη για τις πληρωμές.(Αν θυμάσαι παλιότερα γνώριζα και 1 εβδομάδα νωρίτερα)
      Υποθετικό σενάριο που δεν έχει μεγάλη διαφορά από την πραγματικότητα :
      ο μήνας κλείνει και λογικά ο ΑΔΜΗΕ θα έπρεπε να πληρώσει το σύνολο του ΕΤΜΕΑΡ 1 μηνός.(ας πούμε 90εκ). Έχει καταβάλει μέχρι τώρα 30,συνεπώς ΠΡΙΝ το κλείσιμο θα έπρεπε να δώσει στον ΛΑΓΗΕ άλλα 60.Όμως δίνει άλλα 35,Συνεπώς 90-30-35=25 εκ τα οποία θα έπρεπε να καταβάλει και δεν το κάνει.
      Δυστυχώς το τι θα έπρεπε να ισχύει βάση νόμου και το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα έχει τεράστια διαφορά σε αυτή τη περίπτωση.Πρακτικά ο ΑΔΜΗΕ πληρώνει όποτε του κατέβει και οτι του κατέβει.Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που πλέον δεν μπορώ να κάνω κάποια ενημέρωση πιο συγκεκριμένη για τις πληρωμές.(Αν θυμάσαι παλιότερα γνώριζα και 1 εβδομάδα νωρίτερα)
      Υποθετικό σενάριο που δεν έχει μεγάλη διαφορά από την πραγματικότητα :
      ο μήνας κλείνει και λογικά ο ΑΔΜΗΕ θα έπρεπε να πληρώσει το σύνολο του ΕΤΜΕΑΡ 1 μηνός.(ας πούμε 90εκ). Έχει καταβάλει μέχρι τώρα 30,συνεπώς ΠΡΙΝ το κλείσιμο θα έπρεπε να δώσει στον ΛΑΓΗΕ άλλα 60.Όμως δίνει άλλα 35,Συνεπώς 90-30-35=25 εκ τα οποία θα έπρεπε να καταβάλει και δεν το κάνει.
      Οπότε από Σεπτέμβριο 60 από νοέμβριο 40 κ.τ.λ μαζεύεται ένα τεράστιο ποσό.Το οποίο είναι και ο λόγος που έχουμε υπερημερίες.
      Αν θα παρατηρήσεις στο μηνιαίο δελτίο του ΕΛΑΠΕ αποτυπώνεται η λογιστική εικόνα. Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις την ταμιακή εικόνα κάτι το οποίο η ΕΠΗΕ έχει ζητήσει από τον Νοέμβριο.(πλέον και άλλοι σύλλογοι).Καθώς η ταμειακή εικόνα δεν ταιριάζει στην λογιστική,η διαφορά είναι οι οφειλές προς τον ΛΑΓΗΕ. (φυσικά υπολογίζεις και το έλειμμα του ΕΛΑΠΕ προκειμένου να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.)

      Διαγραφή
    4. Σε ευχαριστουμε και παλι για την ενημερωση.

      Διαγραφή
  118. Σε απάντηση του kalamon , και εγώ έχω ενταχθεί στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ.
    Δεν μπορώ να φανταστώ γιατί μπορεί να υπάρχει άλλη μεταχείριση σε εμάς? Αν γνωρίζει κάποιος κάτι, ας το αναφέρει. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε καμιά περιπτωση δεν υπάρχει άλλη μεταχείριση για όσους μπήκαν στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ.

      Διαγραφή
    2. Ως αιτία ωστόσο της παραπληροφόρησης αυτής εικάζεται πως λειτούργησε το γεγονός ότι ο ΛΑΓΗΕ μηχανογραφικά θα καταχωρεί λογιστικά χωριστά τα τιμολόγια των παραγωγών που αφορούν το νέο καθεστώς ΦΠΑ. Προς τον σκοπό αυτό το μηχανογραφικό λογιστικό πρόγραμμα SAP του ΛΑΓΗΕ πρόκειται να αναβαθμιστεί ώστε να διαχειρίζεται τα τιμολόγια αυτά ως λογιστική (και όχι ως πληρωμές) διαφορετική κατηγορία. Η ολοκλήρωση της επέκτασης του λογιστικού προγράμματος του Λειτουργού θα έχει, σύμφωνα με την Διοίκηση του, επιτελεσθεί εντός των επομένων τριών εβδομάδων. Συνεπώς για τις πληρωμές της παραγωγής Οκτωβρίου, που δεν θα γίνουν νωρίτερα από ένα μήνα από σήμερα, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.

      Ενδεχόμενο ωστόσο πρόβλημα θα μπορούσε να υπάρξει για όσους παραγωγούς τιμολόγησαν την παραγωγή Σεπτεμβρίου με ημερομηνία 1/10/14 και ταυτοχρόνως εντάχθηκαν στο νέο καθεστώς ΦΠΑ. Όπως όλοι γνωρίζουμε από το παρελθόν, η τιμολόγηση ενός Χ μήνα με ημερομηνία 1ης του επόμενου αντί για 31 του ιδίου, ουδέποτε επηρέασε τις πληρωμές, αφού ο ΛΑΓΗΕ για τις πληρωμές στέκεται στην ουσία του ποιον μήνα παραγωγής αφορά το τιμολόγιο βάσει και του προηγηθέντος εκκαθαριστικού σημειώματος, ούτως ώστε να μην διαταράσσεται ο σύμμετρος χαρακτήρας των πληρωμών μεταξύ των παραγωγών. Στην δεδομένη συγκυρία ωστόσο αποκλειστικά για τα τιμολόγια παραγωγής Σεπτεμβρίου που φέρουν ημερομηνία Οκτωβρίου και ταυτόχρονα υπάγονται στο νέο καθεστώτος ΦΠΑ, διαφαίνεται πως ίσως υπάρξει αρρυθμία αφού δεν μπορούν ακόμη να καταχωρηθούν λόγω ανάγκης αναβάθμισης του μηχανογραφικού προγράμματος SAP του Λειτουργού. Το θέμα αυτό το συζητήσαμε σήμερα εκτενώς με την διοίκηση του ΛΑΓΗΕ, η οποία αφού αντιλήφθηκε και αυτή την παράμετρο θα επιταχύνει την προσαρμογή του μηχανογραφικού της, ώστε να μην υπάρξει καθόλου πρόβλημα με τις πληρωμές Σεπτεμβρίου (της υποπερίπτωσης που εντάσσονται στο νέο καθεστώς ΦΠΑ και ταυτόχρονα τιμολογήθηκαν με ημερομηνία Οκτωβρίου).

      Διαγραφή
  119. Πειραιώς Αργολιδα για Σεπτεμβριο 7200 οκ πριν από λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατομένη ενημέρωση Pilot.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον ΣΠΕΦ να ευχαριστείς Penny, αφού η δημοσίευση του Pilot αφορά αυτούσιο mail του ΣΠΕΦ στα μέλη του πριν 15 ημέρες.

      Διαγραφή
  121. Επόμενες πληρωμές (Σεπτεμβρίου), αναμένονται στις 5/3...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Καλημέρα,
    Τράπεζα Αττικής νομός Εύβοιας πλήρωσε σήμερα τιμολόγιο Σεπτεμβρίου 7200€

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ