Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Oκτώβριος - Πληρωμή Ιούνιος 2017 - Aνάρτηση 2

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.




Για να μπορέσετε να σχολιάσετε 

δείτε ανάρτηση εδώ  -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

Απο εδώ και στο εξής, οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα θα κόβονται, παρόλο που μπορεί να περιέχουν και μία τοποθέτηση επί του θέματος.  

208 σχόλια:

  1. Καλημέρα σας . Συνολική απόδοση πάρκου/ έτος 100kw με tracker στον Πύργο 235.000kw.
    Υπάρχει παρακαλώ κάποιος με αντίστοιχο στην περιοχή να δω αν είναι καλή απόδοση?
    Ευχαριστώ εκ τον προτέρων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορυφαία ειναι η αποδοση σου. Εισαι στο sunny portal?

      Διαγραφή
    2. H παραγωγή σας είναι από τις καλύτερες που έχω ακούσει. Αν ήταν δηλαδή στην ανατολική πελοπόννησο πόσα θα έπιανε;!!!
      Αν επιτρέπετε ποιά πάνελ και ποιό tracker έχετε;

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα σας,
      Ευχαριστώ για τις ενθαρρυντικες απατήσεις σας , συγνώμη για την καθυστέρηση της δικής μου
      (ήμουνα εκτός )
      Να σας πω ότι η απόδοση που σας ανέφερα αφορά την καλύτερη χρονιά στα 5 χρόνια λειτουργίας .Χωρίς κανένα πρόβλημα .
      Οι υπόλοιπες με μικροπροβληματάκια είναι στα 227-225-229(χιλ). Αλλά με τα λεγόμενα σας καλά είναι .
      ΠΑΝΕΛ: GruneEnergy
      TRACKER : DEGER-ENERGY (230751/EMOHD)
      kαι Kostal piko 10.1

      Διαγραφή
  2. 70100 KWh μεχρι σημερα το 2017 100αρι σταθερο Αχαια καλα ειναι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 66700 στην Κερκυρα μέχρι σημερα το 17...καλα ειναι για ενα χιλιαρικο λιγοτερο ...λογω γεωγραφικης θεσης.

      Διαγραφή
    2. Αα! ειχα και εναν 25ρι ινβερτερ για εναν μηνα εκτος!

      Διαγραφή
  3. 69.050 στη Μεσσηνία μαζί και μέχρι σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Θέμη πότε το έφτιαξες το πάρκο σου;Εγώ το 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To 2011 με εξαιρεση απο 2009 και καταθεση αιτηση 2007 ....με πηδηξανε στα χαρτια δυο χρονια !!

      Διαγραφή
  5. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ......Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ KWHR / KW.....ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ.....ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ....ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ.... ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχαΐα σταθερό 100αρι έως τώρα έχει κάνει 76.200 kwh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η παραγωγή των φ/β εγκαταστάσεων εξαρτάται ΚΥΡΙΩΣ από παράγοντες με σειρά σπουδαιότητας ως ακολούθως:
    1. Βάσεις (σταθερό - κλίση, τράκερ μονού-διπλού άξονα κτλ)
    2. Καιρός (ετήσια προσπίπτουσα ακτινοβολία - θερμοκρασία)
    3. Πάνελ («ποιότητα», ζημίες, αστοχίες)
    4. Σκιάσεις
    5. Ρύποι πάνελ
    6. Μικροκλίμα περιοχής εγκατάστασης
    7. Ινβέρτερ
    8. Καλωδιώσεις
    9. Διαθεσιμότητα εγκατάστασης – δικτύου

    Συνεπώς, η σύγκριση μηνιαίων ή ετήσιων παραγωγών (KWh) δεν παρέχει αντικειμενικά στοιχεία.
    Αυτό που είναι ορθό να συγκρίνεται είναι το PR (performance ratio) http://files.sma.de/dl/7680/Perfratio-TI-en-11.pdf . Βεβαίως, θα πρέπει το πυρανόμετρο να μετρά «σωστά» ή τουλάχιστον το «ίδιο σωστά» τα χρόνια που επιχειρείται σύγκριση. Να σημειωθεί επαγγελματική φ/β εγκατάσταση χωρίς πυρανόμετρο ΔΕΝ νοείται…
    Ωστόσο, στην περίπτωση που δεν υπάρχει πυρανόμετρο, ένας ΓΕΝΙΚΟΣ κανόνας είναι ότι εγκαταστάσεις που εμφανίζουν πτώση παραγωγής μεγαλύτερη του 1-1,5% ανά χρόνο λειτουργίας σημαίνει ότι ΜΑΛΛΟΝ κάτι δεν πάει καλά. Σύγκριση θα πρέπει να γίνεται και μεταξύ των ινβέρτερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντως αυτο που λες για το 1 -1.50% δεν ειναι μετρο συγκρισης για τι εγω πχ το 2012 ειχα 165900kwh το 2013 ειχα 162500kwh και 2014 158000kwh και το 2015 164500kwh περσι 161000kwh χωρις να εχει παρουσιασει κανενα προβλημα και σγκριση το analysis pro της sma απο φετος

      Διαγραφή
    2. και το πρωι εχω και κανα δυο ωρες ομιλχη λογο του Λαδωνα ποταμου !!

      Διαγραφή
    3. kmetrics καλημερα.εχω σταθερη εγκατασταση στη βορεια ελλαδα με νοτιο προσανατολισμο (μονοκρυσταλλικο conergy και omron inverter)την οποια εχω τη δυνατοτητα να την αλλαζω κλιση ανα μηνα.τωρα την εχω στις 8 μοιρες.χτες ηταν μια σχετικα ζεστη μερα με ηλιοφανεια και εγραψα 660kwh στα 100kw.ξερεις στο διαδικτυο κανενα προγραμμα που να μου λεει με σιγουρια τις σωστες μοιρες ανα μηνα συμφωνα με την τοποθεσια του παρκου?

      Διαγραφή
    4. THEMIS MANTZANAS

      Το 1-1,5% προκύπτει από τις εγγυήσεις των κατασκευαστών, δεν είναι δική μου θεωρία!
      Ως 2ο παράγοντα ανέφερα τον καιρό, που ενδεχομένως ισχύει στην περίπτωσή σας.
      Σε κάθε περίπτωση, ο ιδιοκτήτης ή διαχειριστής της εγκατάστασης οφείλει να έχει τα πλήρη δεδομένα προκειμένου να αποφασίζει για το αν απαιτείται κάποια ενέργεια.
      Πυρανόμετρο έχετε? Και αν ναι, ποιο είναι ανά έτος το PR της εγκατάστασης?

      Διαγραφή
    5. Σαββας Ρωμανιδης

      Αρχικά να σας πω πως θα πρέπει να εμπιστευθείτε την κλίση που αναφέρεται στην μελέτη της εγκατάστασή σας, καθώς εκεί λαμβάνονται υπόψη ειδικοί παράμετροι πχ σκιάσεις, ιδιαιτερότητες εγκατάστασης κτλ.

      Μία σελίδα που υπολογίζει δωρεάν την βέλτιστη γωνία ανά μήνα είναι http://solarelectricityhandbook.com/solar-angle-calculator.html . Χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω αυτή τη στιγμή την ακρίβεια και ορθότητα των αποτελεσμάτων, νομίζω ότι είναι σωστά. Προσοχή μόνο πρέπει να δοθεί ότι αναφέρεται σε γωνία σε σχέση με το κάθετο επίπεδο. Για την αντιστοίχιση με το οριζόντιο επίπεδο θα πρέπει να γίνει η πράξη

      Γωνία (οριζόντιου επιπέδου) = 90 - Γωνία (κάθετου επιπέδου)

      Διαγραφή
    6. Υπάρχει και το site http://re.jrc.ec.europa.eu/pvg_tools/en/tools.html με "καλής" ποιότητας δεδομένα.
      Από αυτά μπορείτε να δείτε αν η παραγωγή της εγκατάστασης ακολουθεί τα δεδομένα ακτινοβολίας της περιοχής.
      Είναι το πιο αξιόπιστο "εργαλείο" για σύγκριση στην περίπτωση μη ύπαρξης δεδομένων από μετρητικές διατάξεις της εγκατάστασης.

      Διαγραφή
    7. Kmetrics Greece οχι δυστυχως δεν εχω αλλα βασιζομαι στα δεδομεμα που παιρνω καθημερινα απο το SUNNY PORTAL και στις αναλυσεις του ...αλλα θα ηθελα να μου πεις ενα ενδεκτικο κοστος του πυρομετρο και αν η sma εχει κατι αναλογο προιον παντως εχω δει εδω καιρο στο portal του τον πινακα το performance ratio στα στατιστικα αλλα....εαν μπορεις να με ενημερωσεις..
      σε ευχαριστω

      Διαγραφή
    8. Εχω εν μικρο πανελακι της SMA που μετραει ακτινοβολια watt/m2... αυτο ειναι το πυρομετρο..?

      Διαγραφή
    9. Sunny sensor box το ονομαζει η SMA.... αυτο ειναι η ειναι κατι αλλο το πυρομετρο..?

      Διαγραφή
    10. Το SMA Sunny sensorbox είναι πυρανόμετρο, εμπεριέχει θερμόμετρο πάνελ και μπορεί να συνδεθεί με ανεμόμετρο και θερμόμετρο περιβάλλοντος.

      ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, μαζί με τον Power injector πρέπει να έχει γύρω στα 5 κατοστάρικα + ΦΠΑ ανάλογα και την έκδοση. Ο συντηρητής σας μπορεί να σας βοηθήσει στην επιλογή της κατάλληλης έκδοσης.

      Διαγραφή
    11. Το θερμόμετρο πάνελ είναι εξωτερικό και όχι εσωτερικό και το κολάς κάτω από κάποιο πάνελ.
      Το πυρανόμετρο της SMA δεν είναι ακριβείας, δηλαδή άμα σου καεί και το αλλάξεις το άλλο μπορεί να έχει διαφορά ως και 200 watt /m2 στη μέτρηση της ηλιακής ακτινοβολίας δηλαδή 20%. Οπότε η ιστορία του πάρκου μετά δεν είναι συκρισιμη. Αντίστοιχα δεν μπορείς να συγκρίνεις με άλλο πάρκο...!!

      Διαγραφή
    12. Σύμφωνα με το datasheet της SMA το Sunny sensorbox έχει ακρίβεια μέτρησης:

      +/-8% στην ακτινοβολία
      +/- 0,5C στην θερμοκρασία πάνελ

      Προφανώς, υπάρχουν μεγαλύτερης και μικρότερης ακρίβειας συσκευές, με το αντίστοιχο κόστος.
      Θα πρέπει να διευκρινιστεί πως αυτές οι μετρητικές διατάξεις, παρέχουν σημαντική πληροφόρηση σε αυτόν που κάνει το Monitoring ειδικά όταν βρίσκεται μακριά από την εγκατάσταση, και με την κατάλληλη επεξεργασία - σύγκριση.
      Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν ΑΠΟΔΕΙΞΗ για την εντός προδιαγραφών λειτουργία των πάνελ, που συνήθως είναι ο καθοριστικός και εύκολα μεταβλητός παράγοντας παραγωγής!
      Αστοχίες π.χ. σε ινβέρτερ ή τράκερ κ.τ.λ. είναι εντοπίσιμες κατά 99% δια γυμνού οφθαλμού.

      Διαγραφή
    13. Kmetrics ειχες πει πριν κατι μερες οτι πηγες σε παρκο οπου μετα απο χαλαζι ειχαν ζημια πολλα πανελ χωρις να σπασουν και τελικα ο ιδιοκτητης ενω στην αρχη με θερμοκαμερα δεν αποζημιωθηκε μετα με τη δικη σας πιστοποιηση τα πανελ αλλαχτηκαν... 1) Εννοουσατε απο την εταιρια των πανελ λογω εγγυησης..?
      2) Ή εννοουσατε απο την ασφαλιστικη..?
      το ρωταω γιατι ψαχνω για ασφαλισικη και ενω εχω παρει προτασεις σχεδον απο ολες καμια δεν σε καλυπτει σε χαλαζι με εσωτερικη ζημια και μη σπασμενα πανελ
      Αν ειναι η περιπτωση 2 ποια ασφαλιστικη ειχε ο πελατης σας..? Εαν φυσικα υσχυει η 1 δεν περιμενω απαντηση και θεωρηστε οτι δεν ρωτησα.

      Διαγραφή
    14. Τις ζημίες από χαλαζόπτωση, λόγω του ότι πρόκειται για φυσικό φαινόμενο, οφείλουν να τις καλύπτουν οι ασφαλιστικές.
      Οι κατασκευάστριες εταιρίες των πάνελ αναφέρουν ρητά στις εγγυήσεις ότι δεν τις καλύπτουν. Γι' αυτό άλλωστε ζητούν συγκεκριμένο έλεγχο, που αποκλείει την περίπτωση ζημιών από χαλάζι, για απο-αντι-καταστήσουν "προβληματικά πάνελ".
      Η διάγνωση της ζημιάς από χαλαζόπτωση ( - μη σπασμένα "τζάμια") γίνεται μόνο με συγκεκριμένο τρόπο, και όχι με θερμοκάμερα.

      Προφανώς, οι ασφαλιστές δεν έχουν την γνώση (και είναι λογικό) των πραγματογνωμόνων. Συνεπώς, θα πρέπει να ζητηθεί ΕΓΓΡΑΦΩΣ η επεξήγηση της κάλυψης του όρου χαλάζι στα ασφαλιστήρια συμβόλαια από τις ασφαλιστικές εταιρίες.
      Η ασφαλιστική του πελάτη μου είναι ελληνική, πρώην τράπεζας.
      Ασφαλιστικές του εξωτερικού καλύπτουν πλήρως τις περιπτώσεις ζημιών από χαλαζόπτωση, και το ίδιο καταφέρνουμε και εδώ έχοντας τις ανάλογες αποδείξεις!

      Ωστόσο, στα δικά σας πάνελ (thin film) δεν νοείται ζημιά από χαλάζι χωρίς ράγισμα του κρυσταλλικού τζαμιού.

      Κρακ στις κυψέλες, λόγω χαλαζιού, έχουμε σε "τυπικά" μονο-πολυ/κρυσταλλικά πάνελ ΜΗ κρυσταλλικού "τζαμιού".

      Διαγραφή
    15. Ευχαριστω πολυ!! Παντως μιλησα με ολες τις ασφαλιστικες που αναφερθηκαν ποιο πανω και ζητησα να μου εξηγησουν αν αποζημιωνουν σε τετοια περιπτωση και μου ειπαν ολοι οτι θα μιλησουν με τα κεντρικα και θα μου απαντησουν.. ολοι ειχαν αρνητικη απαντηση. Τελος παντω θα με ξαναπασχολησει σε περιπτωση αλλαγης των πανελ.

      Διαγραφή
    16. Είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να αναλυθεί μέσω του blog.
      Η απάντηση πάντως είναι ότι με τις ανάλογες αποδείξεις υπάρχει αποτέλεσμα, ήτοι αποζημείωση.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
    ===============

    ΜΗΝΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
    ------------------

    ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μετα τη κατολισθηση του λιγνιτορυχειου θα μπορουμε πλεον και εμεις να ρωταμε τη γενοπ τι θα γινει αν δεν εχουμε λιγνιτη..? Τοσο καιρο μας πριζαν κινδυνευουμε με μπλακ αουτ τι θα γινει αν δεν εχουμε ηλιο και αερα..? Η λυση ειναι ο λιγνιτης λεγαν!!! Να που τελικα δεν ειναι ο λιγνιτης και ειναι ο ηλιος και ο αερας τους καλοκαιρινους μηνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΠΕΦ: Το υπουργείο Οικονομίας απάντησε ότι δεν χρειάζονται POS στα φωτοβολταϊκά

    https://energypress.gr/news/spef-ypoyrgeio-oikonomias-apantise-oti-den-hreiazontai-pos-sta-fotovoltaika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκεκριμένα, στο έγγραφο αναφέρονται τα εξής:

      "ΘΕΜΑ: «Διευκρίνιση επί της ΚΥΑ 45231/17 ‘Ρύθμιση Υποχρέωσης Αποδοχής Πληρωμών με Κάρτα, σύμφωνα με το άρθρο 65 του ν. 4446/2016 (Α’240)’»
      Σχετ. : Το από 01-06-2017 e-mail του Συνδέσμου Παραγωγών Ενέργειας με Φωτοβολταϊκά

      Επί του ανωτέρου σχετικού, σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 1 της ΚΥΑ 45231/17 Β’ 1445, «οι δικαιούχοι πληρωμής της περ. γ’ του άρθρου 62 του ν. 4446/2016 (Α’ 240), οι οποίοι διαθέτουν τους παρακάτω κύριους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (εφεξής Υπόχρεοι) υποχρεούνται να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα κατά την ολοκλήρωση των πράξεων πληρωμής που πραγματοποιούν καταναλωτές της περ. α’ του άρθρου 62 του ν. 4446/2016 (Α’240)». Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 62 ως καταναλωτής ορίζεται «κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, ή επαγγελματική του δραστηριότητα σύμφωνα με την περίπτωση 3 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751».

      Όσον αφορά την τροποποίηση της παρ. 1 του άρθρου 65 του ν. 4446/2016, αυτή δεν αναστέλλει την υποχρέωση εγκατάστασης POS και τις ημερομηνίες συμμόρφωσης στους υπόχρεους της ΚΥΑ 45231/17. Με την ανωτέρω τροποποίηση καθορίζεται ως μέγιστη διάρκεια τα τρία (3) έτη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας με την οποία μελλοντικά θα συμπεριληφθούν νέοι υπόχρεοι με τους αντίστοιχους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας τους (ΚΑΔ)."

      Διαγραφή
    2. Η απάντηση λέει ότι ο ΛΑΓΗΕ σύμφωνα με το άρθρο 62 του ν. 4446/2016 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ και κατά συνέπεια οι πληρωμές απ' αυτόν δεν εμπίπτουν στις διατάξεις της ΚΥΑ, οι δικαιούχοι των πληρωμών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΙ και κακώς δημιουργείτε ζήτημα!!!
      Το ίδιο συνέβη πριν ένα χρόνο με το ανύπαρκτο θέμα "φορολόγησης της διακοψιμότητας"
      Δυστυχώς δημιουργούνται "εκ του μη όντος" ζητήματα, που στην συνέχεια επιλύονται "κατόπιν ενεργειών μου"... (του γνωστού ΑΦΟ)
      Ο ΣΠΕΦ, ως σοβαρός - επιστημονικός σύλλογος, πρέπει να είναι προσεκτικότερος όταν ανοίγει τέτοιου είδους (ανύπαρκτα)ζητήματα.

      Διαγραφή
    3. Δηλαδη απο τη μια ανοιξε θεμα εκει που δεν υπηρχε και μετα αντι να λουφαξει διαφημιζει οτι εσωσε το κλαδο ακομα μια φορρα!!! Λαοπλανοι στο φουλ!!!

      Διαγραφή
    4. Μην ξεχάσεις να τα πεις και στα επιμελητήρια και στους ψευτοσυλλόγους που καναν επιστολή μόλις ώρες αργότερα από του ΣΠΕΦ. Εσύ πάντος να αγοράσεις pos για διαμαρτυρία βλακείας!!!

      Διαγραφή
    5. Τώρα βέβαια εκείνο που σε πεθαίνει εσένα είναι που το Υπουργείο απάντησε μόνο και πρώτα στον ΣΠΕΦ. Ξυδάκι φίλε μου στα κόμπλεξ σου.... χαχαχα

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tα χρήματα από το cash flow ο ΛΑΓΗΕ τα έλαβε σήμερα.
    Σε λίγο θα ανακοινωθεί εντόλή πληρωμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2016
    12.06.2017

    Συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2016 με νέες εντολές προς τις τράπεζες. Με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 5.060 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 25.211,80€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 88% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΡΩΤΗΣΗ.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΕΝΩ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 88% ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΟΠΩΣ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ??Εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Σεπτεμβρίου 2016
    18.05.2017
    Νέες εντολές δόθηκαν σήμερα προς τις τράπεζες για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Σεπτεμβρίου 2016, οπότε και εξοφλήθηκαν 328 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 17.816,54€. Με τις σημερινές εντολές έχει πλέον εξοφληθεί το 88% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Σεπτέμβριο.
    Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2016
    12.06.2017
    Συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2016 με νέες εντολές προς τις τράπεζες. Με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 5.060 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 25.211,80€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 88% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 50%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΕ δεν είναι μονο τα φωτοβολταϊκά. Είναι και τα αιολικά και τα υδροηλεκτρικά που παίζουν προφανώς ανάποδα.

      Διαγραφή
  16. ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 15 ΔΕ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.Εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Οκτωβρίου 2015
    12.04.2016
    Με νέες εντολές προς τις Τράπεζες που έδωσε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ, συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Οκτωβρίου 2015. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 2.960 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 56.875,77€ οπότε θα έχει εξοφληθεί το 89% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.
    Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Νοεμβρίου 2015
    13.05.2016
    Συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων παραγωγής Νοεμβρίου 2015, με νέες εντολές που έστειλε σήμερα ο ΛΑΓΗΕ προς τις τράπεζες. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 4.230 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 22.298,39€, οπότε θα έχει πλέον εξοφληθεί το 88% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Νοέμβριο.
    ξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Δεκεμβρίου 2015
    07.06.2016
    Με νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων ΑΠΕ για παραγωγή Η/Ε μηνός Δεκεμβρίου 2015. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 1.000 πάρκα με πληρωτέο ποσό έως 12.907,83€ οπότε θα έχει πλέον εξοφληθεί το 88% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Δεκέμβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς γιατί οι παραγωγές κάθε χρόνο δεν είναι ίδιες. Εξαρτάται πόσο και πότε βρέχει το 2015, πότε και πόσο το 2016 και πότε και πόσο φυσάει. Αν δεν βαρίεσαι, κάτσε από το δελτίο ΑΠΕ και πρόσθετε μεγαβατώρες και όχι λεφτά και δες τι δείχνει. Επίσης το ίδιο πρέπει να κάνεις και για τα φβ αλλά εκεί παίζουν ρόλο και οι διαφορές στις ταρίφες.

      Διαγραφή
    2. Πρέπει επίσης στα αιολικά που αναπτύσονται να λάβεις υπόψη και τα 200 -300 νομίζω μεγαβάτ που μπήκαν το 2016 και πόσα και σε πιο μήνα ώστε η σύγκριση με το 2015 κάθε μήνα να μην στραβή.

      Διαγραφή
  17. ΔΗΔ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΗΛΙΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΕΡΑ ΣΥΝ ΝΕΡΟ Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΤΟΥ15 ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ15 ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΤΟΥ 15 ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 15 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΑΜΑΠΟΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΓΡΑΨΕΣ?ΜΑΛΟΝ ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν αναφέρθηκε κάτι βασικό. Ο Οκτώβριος για πολλά πάρκα είναι μήνας εκκαθαριστικός (γι αυτούς δηλαδή που ο μετρητής τους δεν αλλάχτηκε, και τιμολογούν με έναντι).
    Επίσης δεν παίζει ρόλο πόσο και πότε έβρεξε αλλά πόσο δούλεψαν τα υδροηλεκτρικά.
    Τα παρακάτω είναι ενδεικτικά :
    Για να πληρωθούν τα πάρκα έως 150kw.p για τον μήνα Ιανουάριο χρειάζονται περίπου 32 εκατομμύρια. Για τον Φεβρουάριο, αν και εκκαθαριστικός χρειάζονται 25.
    Για τον Απρίλιο 35.Για τον Αύγουστο 55 και για τον Οκτώβριο 62!!

    Toν 4/2015 τα υδροηλεκτρικά και τα αιολικά για να πληρωθούν ήθελαν 35 εκατομμύρια ενώ
    τον Αύγουστο 25 και τον Οκτώβριο 45.

    Όπως καταλαβαίνετε, στις ανακοινώσεις του Λ.ΑΓ.Η.Ε. το ότι αναγράφεται το ποσοστό των εγκαταστάσεων είναι ιδιαίτερα παραπλανητικό για τον μέσο παραγωγό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε οτι αφορά τα υδροηλεκτρικά του ΕΛΑΠΕ μην τα μπερδεύεις με τα μεγάλα της δεη που δεν έχουν σχέση με ΕΛΑΠΕ. Τα μικρά υδροηλεκτρικά λοιπόν (220 μεγαβάτ) που πληρώνονται από ΕΛΑΠΕ, δεν έχουν φράγμα ή ταμιευτήρα και παράγουν παραπάνω όταν βρέχει και το ποτάμι κατεβάζει νερό.

      Διαγραφή
    2. Αντίθετα της δεη πληρώνονται μόνο από ΗΕΠ, αφού δοσουν προσφορά και μπουν, και η δεη ελέγχει πότε θα δουλέψουν με θυρόφραγμα στην τεχνίτη λίμνη (πχ Λίμνη Πλαστήρα αμα έχεις πάει...

      Διαγραφή
  19. Δημήτρη έχεις δίκιο. Λάθος δικό μου για τα Η/Υ. Το ξέχασα τελείως καθώς κοίταζα τα νούμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με ρωτησε γνωστος μου εαν υπαρχουν εγγυημενες ταριφες για αιτηση σε βιομαζα η για 50Kw ανεμογεννητριες. Γνωριζει καποιος εαν ισχυει κατι η εχουν σταματησει τα παντα..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.........ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΤΟΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα σας!Εγινε πληρωμή από Πειραιως πριν 40 λεπτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα σε όλους
    Με συγχωρείτε που επαναλαμβάνω ένα θέμα που απ' ότι θυμάμαι έχει καλυφθεί και στο παρελθόν απλά δεν μπόρεσα να βρω τη σχετική ανάρτηση.
    Φαντάζομαι ότι το θέμα των βλαβών στους Inverter εκτός εγγύησης απασχολεί όλους.
    Συγκεκριμένα αναφέρομαι για έναν inverter sma stp 10000 TL ο οποίος μετά από 6 χρόνια λειτουργίας έβγαλε σφάλμα 64 (interference device) και δεν λειτουργεί πλέον. Από το service της sma-ακτωρ fm, η απάντηση ήταν ότι στέλνουν επισκευασμένο με 1 χρόνο εγγύηση στην τιμή 850 ευρώ +φπα.Τιμή λίγο τσιμπημένη για εμένα.
    Γνωρίζει κανείς κάποιον άλλο που αναλαμβανει επισκευές inverter?
    Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μηπως γνωριζει κανεις το τηλ. του Θεοφιλου Κοτανιδη ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι costas? Τον ψαχνεις και δεν τον βρισκεις? Προσοχη με τον τυπο.

      Διαγραφή
    2. Απλα costas το αναφερω γιατι συνεργατης μου που εχει παρκο, τον πληρωσε λεφτα για υποτιθεν συμβόλαιο ενος χρονου και μετα μην τον ειδατε τον Παναη. Το τηλεφωνο που σου δεινουν παντως ειναι σωστο. Και γω αυτο εχω.Αυτα. Καλο βραδυ

      Διαγραφή
    3. για πες ποιος είναι ο συνεργάτης σου????? όχι απλα λασπη παντου σανας

      Διαγραφή
    4. Με το συγκεκριμενο οταν χρειαστηκα κατι πριν απο χρονια με ειχε τρελανει στο ψεμμα!! Καραγκιοζακος σε αυτα που λεει και υποσχετε και τα λεω απο προσωπικη πειρα!!

      Διαγραφή
    5. Καλημερα σας. Κοτανιδη μην μου ζητας και τον λόγο τώρα. Εδω εχεις αλλαξει έσυ ο ίδιος και πλέον δεν εχεις την σελίδα σου στο ιντερνετ, οπως είχες παλια, παρά μονο απλά εμφανιζεσαι σε ένα ανώνυμο μπλοκ που δεν αναφέρεις καν το όνομα σου. Από έκει να φανταστουν οι συνάδελφοι έδω μέσα με ποιον έχουν να κανουν...Και η αλήθεια ειναι κυριοι και κυριες οτι αυτο το μεγαλο θεμα των συντηρητων παρκων ποναει πολυ, υπαρχει πολυ σκαρταδουρα στην αγορα. Προσοχη πολυ σας παρακαλω που δεινετε τα χρηματα σας. Αν υπαρχουν αξιοπιστες προτασεις για συντηρητες παρκων στην Μακεδονια γενικοτερα πειτε μου σας παρακαλω, ενδιαφερομαι. Ευχαριστω και καλη σας ημέρα.

      Διαγραφή
  25. Κ.Κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΗΝΑ??ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 235.000 μέσος όρος είναι κάτι εκτός πραγματικότητας. Ο άνθρωπος όμως το διόρθωσε μετά και είπε 235 η καλύτερη χρονιά που είναι πράγμα εφικτό μιας και το έχω πιάσει και εγώ στην Λακωνία.

      Διαγραφή
    2. αχαια παρκο του 2011 με τρακερ
      2012 232,37
      2013 230,19
      2014 222,59
      2015 235,15
      2016 229,1
      μεσος ορος 233,75

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Συνεχιστε να κοντραρεστε για τις ποιο υψηλες παραγωγες και να προκαλειτε τη κοινη γνωμη το υπουργειο και εμας στη Βορεια Ελλαδα που πολλα παρκα εκτος καποιων εξαιρεσεων παραγουν απο 140.000 μεχρι 150.000 kwh ανα ετος που κουρευτηκαν αγρια και αν οχι μπηκαν μεσα βγαινουν μετα δυσκολιας με κινδυνο οι τραπεζες να τους παρουν και τα βρακια!!!
      Υποψη οτι παιχτηκε σεναριο για κοψιμο των υπεραποδοσεων που εμεινε στα χαρτια και τονιζετε με καθε τροπο εδω την αδικια του New Deal!!!
      Συνεχιστε τη παπαρια που ξεκινησε καποιος χωρις να ξερω το λογο και ξεβρακωθειτε οσο περισσοτερο μπορειτε.....
      Ακουρευτα παρκα με παραγωγες ανω των 200.000 Kwh ανα ετος και αντι να κανετε τη παπια το διαφημιζετε κι ολας σαν να λετε στο υπουργειο εδω ειμαστε βγαζουμε τα αντερα μας!!!

      Διαγραφή
    2. ο καθενας εκανε την επιλογη του σε ποια περιοχη της ελλαδας θα κανει την επενδυση, αν καποιος επελεξε την Β ελλαδα επρεπε να ξερει οτι θα εχει μικροτερη παραγωγη.
      ειναι σα να επιλεξεις να καλιεγησεις μπανανες στην β ελλαδα και να πειμενεισ να αποδοσουν το ιδιο με νοτια ελλαδα.

      Διαγραφή
    3. Εχεις δίκιο φίλε Ilias, μάλιστα τώρα που ξαναμέτρησα είχα κάνει λάθος με την απόδοση, 135000 είχα γράψει οχι 235000. Επείσης θέλω να σου πω ότι η γυναίκα μου είναι κακάσχημη, τα παιδιά μου βλαμένα, το σπίτι μου τσαντίρι και το αμάξι μου κουβάς. Ενιωσες καλύτερα?

      Διαγραφή
    4. Συμφωνω αλλα οταν καναμε τα παρκα καναμε και το λογαριασμο μας και το κουμαντο μας.
      Μετα ομως σε καποιους το κουμαντο και το λογαριασμο με χαμηλες αποδωσεις τους ξεσκισαν με την αιτιολογια οτι ο λογαριασμος δεν βγαινει και καποιους με υπεραποδοσεις δεν τους ακουμπησαν καν... εκει ειναι η διαφορα η μεγαλη και το θεμα το μεγαλο και οχι τι παρκο αποφασισες να κανεις και που!!!

      Φυσικα εγω δεν ειχα και δεν εχω προβλημα με αυτους που αποφασισαν να κανουν εργα στη Νοτια Ελλαδα αλλα εχω με αυτον που τους εκπροσωπει και πηγε και προτεινε εμενα με το χαμηλο κερδος να με ξεσκισουν....

      Επισης το σχολιο μου εγινε για προστασια σας και οχι για το κακο σας αφου αν συνεχισετε να παινευεστε για εσοδα των 90.000+ ευρω το χρονο προκαλειται οχι εμενα αλλα τις ορεξεις του υπουργειου σε μελλοντικο New Deal!!! Αν βαλεις οτι ο Συριζα ειχε ετοιμο νομοσχεδιο για κοψιμο στις υπεραποδοσεις και μελλοντικα θα εχουμε ΝΔ οπου και εκει ο Σκρεκας μιλησε για νεο New Deal καταλαβαινεις οτι το πενεμα σας θα το χρησιμοποιησουν εναντια σας προς τους υπολοιπους παραγωγους που βγαινουν μετα δυσκολιας!!!

      Εξαλου αυτο κανουν ολες οι κυβερνησεις της κρισης στρεφουν την μια ομαδα κατα της αλλης για να παιρνουν οτι μετρα γουσταρουν και χρησιμοποιουν τους εκαστοτε εφιαλτες η γερμανοτσολιαδες (ΣΠΕΦ) για να πετυχαινουν το σκοπο τους!!

      Οποτε εαν εισαι υπερηφανος που εκανες το εργο σου Νοτια με υπεραποδοσεις συνεχισε το χωρις να με ακους και ξαφνικα θα σου σκασει απο εκει που δεν το περιμενεις γιατι παλι θα βρεθει καποιος εφιαλτης που απο το κοψιμο της υπεραποδοσης σου θα πληρωθει χρωστουμενα!!

      Διαγραφή
    5. Υποψη καποιοι κανουν τζιρο 35.000 - 50.000 μετα το αγριο κουρεμα τους με δανεια στο Θεο και καποιοι χωρις κουρεμα χτυπανε τζιρους 90.000+ και χωρις κουρεμα!!!! Επιχειρηση καναμε με υπογεγραμενο συμβολαιο δεν παιζαμε γεογραφικο τζοκερ....

      Αν πιστευεις οτι δεν προκαλει το New Deal μετα απο αυτες τις αδικιες συνεχισε να μιλας εδω για τα τρελα σου κερδη μεχρι το δρεπανι τους κρατους να φτασει σε σενα απο την προκλητικοτητα σου!!!!

      Εγω τα ματια πηγα να σε ανοιξω και εσυ μου μιλας για γεωγραφικο τζοκερ!!!

      Σκεψου στο new Deal o βαψομαλλιας να ειχε παρκα στη Βορεια Ελλαδα και οι περικοπες στις ταριφες να γινοταν συμφωνα με τις υπεραποδοσεις και οχι την συνδεση και μετα εγω να σου ελεγα εγω φταιω που πηγες και το εκανες Νοτια Ελλαδα και σε πετσοκοψαν εγω την ειχα ψιλιαστει οτι δεν παει καλα το πραγμα και πηγα για τα λιγα εσυ προτιμησες τα πολλα και εχασες και τα λιγα!!! Σκεψου το αυτο το σεναριο και μετα τα λεμε!!!

      Ελλαδα η χωρα του μπουρδελου και των νομοθεσιων στο ποδι χωρις καμια μελετη απλα για να εξυπηρετουμε εφιαλτες!!!

      Διαγραφή
    6. Souks δεν καταλαβες τιποτα απο τι λεω.... Συνεχισε να μιλας για τα τρελα σου κερδη και εγω να ειμαι χαλια οπως λες αλλα σε λιγο καιρο εσυ θα οδηγησεις το κρατος σε δρεπανι στα κερδη σου οχι εγω!!!!

      Διαγραφή
  29. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2016 14.06.2017
    Με νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2016. Με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 450 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 140.472,40€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 91% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Sun-line
    ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΏΝ ΠΆΡΚΩΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
    697 6568337

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπορεί να προτείνει κάποιος αξιόπιστα συνεργεία για συντήρηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπερα ποιος γνωριζει ποτε ειναι το επομενο cash flow και ποσα χρηματα θελει για να κλεισει ο Οκτωβριος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Voltalia Ελλάς
    210-6729523
    6981312537 το δικό μου (μόνο για θέματα συντηρήσεων όχι συλλόγικα).

    Ιστοσελίδες : www.voltalia.gr
    http://www.voltalia.com/en/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εχει κανει κανεις σας χρηση του αρθρου 39β για αποδοση του ΦΠΑ με την πληρωμη του τιμολογιου;αν ναι τι χρειαζεται για μια επε;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται να ρωτήσεις τον λογιστή σου, αυτός θα το κάνει. Εδώ και 2 χρόνια, αλλιώς δεν επιβιωνεις.....

      Διαγραφή
  35. SOLAR CLEANER
    ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
    ΠΛΥΣΙΜΟ ΠΑΝΕΛ ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΗ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΣ SOLA TECS-ΚΟΨΙΜΟ ΧΟΡΤΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΣΦΥΡΙΩΝ- ΨΕΚΑΣΜΑ ΧΟΡΤΩΝ.
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΑΡΚΟΥ.
    ΕΛΕΧΓΟΣ ΠΑΝΕΛ ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΑΜΕΡΑ-ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ IV-ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ RISO.
    ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ PID.
    ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΤΑΘΜΩΝ Μ/Τ
    6944601440
    solarcleaner500@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γνωριζει καποιος αν την παρακρατηση 3.6% θα την εμφανισουμε ως εξοδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Unknown15 Ιουνίου 2017 - 10:06 π.μ διάβασε το παρακάτω λινκ και δώστο να το διαβάση και ο λογιστής σου
      http://psaaf.blogspot.gr/2016/06/blog-post_7.html

      Διαγραφή
  37. στέλνω εννημερότητα με παρακράτηση φόρου για το φπα ιανουαρίου στο τιμολόγιο σεπτεβρίου, πληρώνεται εντωμεταξύ εχει βεβαιωθεί φπα απρiλιου ξαναστέλνω με παρακράτηση εμφανίζεται στο portal του λαγηε οτι εχει δοθεί εντολή να αποδοθεί εχουν περασει 2 βδομαδες και ακομη τίποτα να ενημερωθεί το taxis ...δηλ για τα υπολοιπα σεπτεμβριου οκτωμβριου και τωρα νοεμβρίου θα τα βάλουν όλα μάζι οταν ενημερωθεί το taxis και τους στείλω τότε την ενημερότητα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Hellas hellas οταν γινεται παρακρατηση στελνεται η παρακρατση στην εφορεια σου αλλα θα πρεπει να πας αυτοπροσωπος προκειμενου να δηλωσεις οτι με τα χρηματα αυτα θελεις να πληρωσεις το Φ.Π.Α ή κατι αλλο. Η διαδικασια που σου περιεγραψα λογιστικα εχει ονομα αλλα δεν το θυμαμαι. Τουλαχιστον αυτο ισχυει πριν 1,5 χρονο. Μην περιμενεις να φανει αυτοματα στο συστηαμ τυο taxis αδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημερα σε ολους καποιος να μας ενημερωσει ποτε εχει cash flow και ποσα χρηματα χρειαζονται για να κλεισει ο Οκτωβριος.....και μια εκτιμιση ποτε θα ξεκινησει ο Νοεμβριος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βγήκαν τα ενημερωτικά σημειώματα του Μαΐου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα,

    Σκέφτομαι να αγοράσω την περιστρεφόμενη βούρτσα της qleen για πλύσιμο σε σταθερά πάρκα και θα ήθελα αν έχει κάποιος εμπειρία να μας πει:
    Πόσο χρόνο κάνει ένα άτομο για να καθαρίσει ένα Φ/Β 100 kW και με τι πλάτος βούρτσας.
    Ποιο χρώμα βούρτσας έχει.
    Κάθε πότε πλένει τα πλαίσια.
    Αν χρησιμοποιεί χημικά.
    Αν κάνει καλύτερο καθάρισμα η περιστρεφόμενη από τις απλές βούρτσες.
    Οτιδήποτε άλλο χρήσιμο γνωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μονο που μπορω να σου πω οτι προσοχη στο χρονο καθαρισματος γιατι στην ουσια αμα δυναμωσει ο ηλιος και τα πανελ ανεβασουν θερμοκρασιες με το κρυο νερο που θα πεφτει μπορει να τα δημιουργησεις προβλημα απο την αποτομη αλλαγη θερμοκρασιας. Δηλαδη εαν καποιος σου πει 5 ωρες στην ουσια πρεπει να πας 2 μερες πολυ πρωι απο τα χαραματα γιατι το καλοκαιρι απο τις 10 με 11 το πρωι εχουν ανεβασει ηδη θερμοκρασια τα πανελ. Επισης να υπολογισεις τη ροη νερου γιατι πιεστικα βγαζουν καποια λιτρα ανα ωρα οποτε μπορει να σου τελειωνει η δεξαμενη και να πρεπει να ξαναγεμιζεις οποτε κι αλλο χασιμο χρονου εκτος και εαν εχεις νερο στο παρκο. Εγω παλιοτερα που τα επλυνα μια δεξαμενη 1.200 λιτρα τελειωνε στο 1/5 του παρκου και πηγαινα 5 μερες συνεχεια. Επισης μια μερα που πηγα λιγο αργοτερα ειδα οτι δημιουργησα προβλημα σε καποια πανελ και σταματησα και πηγα την επομενη ποιο νωρις. Εαν εχεις thin film οπως εγω ξεχνα το μη τα πλενεις μονο προβλημα θα δημιουργησεις και διαφορες σε Kw που πηρα ηταν απειροελλαχιστες και δεν αξιζε το κινδυνο στα πανελ. Επισης προσεξε την πιεση στα πανελ παλι μπορει να δημιουργησεις προβλημα. Το τελευταιο που θα σου πω εαν εχεις διαρροη σε καποιο πανελ κινδυνευεις με το νερο οποτε προσοχη ειναι 100 Kw παρκο!!! Γενικα ειναι μια διαδικασια που μελλοντικα ειναι πιθανο να τη σταματησεις και αδικα να εχεις παρει βουρτσες πλυστικα και δεξαμενες και τρειλερ. Προσωπικη μου αποψη τα μειον ειναι περισσοτερα απο τα θετικα της εξτρα παραγωγης.... και εγω οταν ειχα δει ερευνες την εφαγα και ετρεξα σε αγορα εξοπλισμου για να τα πλενω αλλα στη πραξη δεν ηταν ετσι οπως τα υπολογισα σε εσοδα με τις παραπανω kw που πηρα. Φυσικα να τονισω οτι εχω thin film τυπου tandem οποτε εαν εσυ εχεις πολυκρυσταλικα η μονοκρυσταλικα να δεις διαφορες μεγαλυτερες αλλα και παλι θα σου σκεψου το. Σε καποια φαση ειχα φαει και μια μικρη δοση ηλεκτρισμου οταν το ποδι μου ακουμπησε ενα πανελ που επλενα και εκει ειπα η ζωη ειναι σημαντικη και σταματησα. Φυσικα δεν εχω γειωμενα πανελ εγω απλα να το πω γιατι ποτε δεν ξερεις. Ο σκελετος εχει τρομερη κατασκευη γειωσης που πηγε στην υπερβολη τα πανελ ομως δεν εχουν πλαισιο και δεν γειωνουν στον σκελετο αλλα στον ενα πολο που δεν το υποστηριζουν οι ινβερτερ. Αυτα περιπου γιατι ποτε δεν ξερεις....

      Διαγραφή
    2. Ξεχασα να σου πω για τα αλατα... Επειδη δε γνωριζω το επαγγελμα σου θα στα πω χοντρικα.
      Εχουμε δυο ειδων αλλατων στο νερο. Προσοχη στην αγορα εξοπλισμου γιατι οι μπουκαλες που καθαριζουν τα αλατα και εχουν στις καφετιερες τα μπαρακια δεν κανουν και χρειαζεται απιονισμος νερου που κανουν αλλες ειδους φιλτρα. Οποτε υπολογισε και την αντικατασταση του υλικου του φιλτρου που θα κανει τον απιονισμο στα εξοδα. Εαν εχει χαμηλη ροη νερου απο το πλυστικο οκ αλλα εαν ξοδευεις μεγαλη ποσοτητα θα πρεπει να αλλαζεις συνεχως. Γι αυτο και οι ποιο πολλες εταιριες βγαζουν βουρτσες με περιστροφη απο μοτερ ρευματος-μπαταριας και οχι απο τη πιεση του νερου. Η Karcher ας πουμε οι δυο στρογγυλες βουρτσες που δινει για καθαρισμο πανελ γυρνανε απο πιεση του νερου με συνεπεια να θελει πολλα λιτρα νερου αν λεπτο.

      Διαγραφή
    3. Costas πριν προχωρίσεις σε οποιαδήποτε αγορά θέλω να θέσω στην διάθεση σου την εξής πληροφορία. 4 tracker μετά από λασποβροχή- τα δύο πλύθηκαν- έγινε συγκριση απόδοσης με τα άλλα δύο και η διαφορά τους ήταν 5%.

      Διαγραφή
    4. Εχω 6 ινβερτερ. Εγινε σορταρισμα στα 800 πανελ με τα +5 να μπαινουν μακρυα απο τους ινβερτερ και οσο πλησιαζαν πεφταν μεχρι το 0 αφου ηταν ολα θετικα. Οποτε οι διαφορες τους καλοκαιρινους μηνες ειναι 1-2 kw ο ενας ινβερτερ απο τον αλλο. Οταν αρχισα να τα πλενω 1 ινβερτερ καθε μερα εβλεπα τις διαφορες του με τους αλλους που δεν ειχα πλυνει μεχρι και τα φτασω στην 6 μερα που ειχα πλυνει ολο το παρκο. Οι διαφορες μηδαμηνες δεν αξιζε καν. Μιλαμε διαφορα 2-3 Kw στον καθε ινβερτερ και κριμα που ξοδευτηκα σε αγορα εξοπλισμου. Δηλαδη καλοκαιρι με τρελη αποδοση επερνα 12-18 Kw συνολο στο παρκο τη καθε ημερα. Αν τα πολλαπλασιασεις με τη ταριφα το κερδος του μηνα ηταν αστειο και ουτε αποσβεση τους εξοπλισμου πλυσιματος δεν θα εκανα. Αυτα που διαβαζα σε ερευνες κατι για 15-20% διαφορα ηταν παπαριες και με παρασυραν σε περιτα εξοδα. Φυσικα να τονισω οτι τα πανελ μου δεν εχουν πλαισιο οποτε δεν συσωρευουν βρωμιες στο κατω μερος και ειναι τυπου tandem που αποδιδουν και στην εμμεση ηλιοφανεια ακομα και με βρωμικα πανελ. Αν και ο κατασκευαστης δεν εκανε τη παπαρια με τη γειωση θα ημουν απολυτα ευχαριστημενος απο τη κατασκευη και αποδοση του παρκου. Μια λεπτομερεια ιδιορυθμια των πανελ μου κατεστρεψε ολη τη καλη δουλεια που εκανε ο κατασκευαστης. Με λιγα λογια σε εμενα το πλυσιμο ηταν περιττο και δεν χρειαζοταν.

      Διαγραφή
    5. Να μη ξεχασουμε και το εμμεσο ποτισμα στα αγριοχορτα οποτε αλλα εξοδα. Ενα καλοκαιρι που επλυνα 3 φορρες το παρκο πηγα 3 φορρες για αγριοχορτα ενω τωρα παω μια. 6 μερες πλυσιματος απο 1200 λιτρα νερου που επεφτε τη φορρα τα αγριοχορτα ηταν μες την καλη χαρα.

      Διαγραφή
  42. συναδελφοι η σκονη και η βρωμια για λιγο χρονικο διαστημα δεν ειναι προβλημα αλλα αν η βρωμια κατσει παρα πολυ χρονικο διαστημα και τη δει πολυ καιρο ο ηλιος δε θα καθαριστει μετα απο ισχυρη καταογιδα.καναμε θερμογραφηση τα πανελ μου και στο κατω μερος ηταν πολυ πιο θερμα λογω ρυπων.αυτο που προτεινω εγω ειναι ενα καλο πύσιμο το χρονο και τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε πιστευω οτι αξιζει να αγορασεις εξοπλισμο γις μια φορα το χρονο.οταν καθαριζουμε εστιαζουμε στο κατω μερος των πανελ.ολη η βρωμια εκει μαζευεται

      Διαγραφή
    2. Μήπως δεν φταίει η βρωμιά, αλλά έχουν PID?

      Διαγραφή
  43. δε μπορει να ειναι συμπτωση που ολα τα πανελ ηταν πιο θερμα στους 20 κατω ποντους και υπηρχε μια βρωμια που μονο με το νυχι μπορουσες να την ξυσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το πλυσιμο ειναι μερος της συντηρησης του παρκου... μπορει οι 1 2 kwh που εχεις + στον καθε ινβερτερ να μην ειναι κατι σημαντικο αλλα μια κουτσουλια που θα την καιει ο ηλιος ολο το καλοκαιρι και θα σου καψει την κυψελη και κατεπεκταση θα σου αχρηστευσει το πανελ και θα σου μειωσει την αποδοση μιας ολοκληρης στοιχειοσειρας ειναι σημαντικο θεμα. Τωρα γιατι πλενεις 1 100αρι παρκο 6 ημερες δεν μπορω να καταλαβω. Σε 1 μερα μπορεις να πλυνεις με 2 3 ατομα κοντα στα 400kw ισως και 500kw... και μιλαω για καλο πλυσιμο που ξεκολαει και τους ριπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανως διαβασες στα γρηγορα και οχι προσεκτικα.

      Το παρκο εχει thin film δηλαδη διπλασια πανελ (800) απο τι τα 100αρια με πολυκρυσταλικα. Αρα ειναι στην ουσια σε πανελ ειναι σαν 200αρι.

      Δευτερον παω μονος και οχι με 2-3 ατομα.

      Τριτον μιλησα για τι βουρτσα εχουμε για το πλυσιμο... Ειπα οτι με της Karcher που εχω εγω γυρναει με τη πιεση του νερου και δουλευει σε πολλα bar.. τι σημαινει αυτο το εξηγησα πριν πολυ νερο!!! Δηλαδη μια δεξαμενη 1.200kg που εχω πλενω ακριβως τα 17Kw του ενως ινβερτερ που εχω οποτε πρεπει να την ξαναγεμισω και νερο στο παρκο δεν εχω γι αυτο και μιλησα για το εαν υπαρχει νερο στο παρκο και αν η βουρτσα που εχει δουλευει με ρευμα-μπαταρια η την πιεση του νερου.

      Τεταρτον τα thin film που εχω ειναι τρομερα ευαισθητα στις αποτομες αλλαγες θερμοκρασιας. Οποτε μετα τις 9-10 το πρωι ξεχνα το εχουν ανεβασει θερμοκρασιες!!! Φυσικα ολα τα πανελ δεν ειναι και το καλυτερο τους οι τρομερα αποτομες διαφορες θερμοκρασιας!!! Εχω φιλο με 10αρακι σε ταρατσα και τα επλενε μεσσημερι νταλα ο ηλιος και τα μαμησε και πεσαν σε αποδοση τρομερα. Μεχρι που τα αλλαξε ολα και σταματησε να τα πλενει.

      Πεμπτον δεν εχουν κυψελες οποτε αυτο για τη κουτσουλια ξεχνα το. Επισης οι κουστσουλιες με τις βροχες φευγουν και αντε να χρειαστει 2-3 βροχες σε καποια δυσκολη που το πουλι δεν ηξερε τι ετρωγε.

      Τελευταια να σου πω οτι υπαρχουν εταιριες που δεν αναλαμβανουν καν το πλυσιμο τετοιου ειδους πανελ.

      Τωρα μετα απο ολα εαν εσυ θεωρεις σημαντικο το πλυσιμο για 2-3 kwh τι να πω παω πασο.

      Επισης εαν μπορεσεις να πλυνεις με ενα ατομο μεχρι της 9-10 το πρωι (μετα θα μου καταστρεψεις τα πανελ) 800 πανελ με συχνες αλλαγες εξοπλισμου σε θεση λογω διαφορετικων στοιχειοσειρων (1 ινβερτερ 2,5 σειρες) σου βγαζω το καπελο.... και σε θελω να μου τα πλενεις!!




      Διαγραφή
    2. Επισης ξεχασα να σου πω οτι εαν εισαι εταιρια και εχεις υπαλληλους οκ αλλα εαν εγω παρω βοηθους και ενας παθει ζημια η φυγει για αλλους κοσμους θα με κλεισουν μεσα!!! Οποτε το πλυσιμο θελει προσοχη και δεν ειναι παιρνω ενα τρειλερ μια δεξαμενη και παω και πλενω οπου αυτη ηταν η ερωτηση καποιου εδω που απαντησα.

      Διαγραφή
  45. Γνωριζει καποιος εαν οι SMA TRIPOWER TL στις προδιαγραφες του μπαινουν και σε εξωτερικο χωρο η μονο σε εσωτερικα σε οικισκο..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαίνουν και σε εξωτερικό.
      Η πλειονότητά τους έχουν τοποθετηθεί "κρεμασμένοι" στις βάσεις, πίσω από τα πάνελ, γιατί είναι σημαντικό να μην τους βλέπει ο ήλιος.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για την απαντηση. Το διαβασα στα ψιλα γραμματα απο ορους ασφαλιστικης και ηθελα να ξερω επειδη κανω ερευνα που να ασφαλιστω.

      Διαγραφή
  46. Αρθρο για το χαλαζι στην Αργολιδα που εχει φωτο απο καταστροφη σε ΦΒ παρκο με τρακερ!!! Ας ελπισουμε να εχει καλη ασφαλεια ο ανθρωπος και να μην πεσει απο τα συννεφα...

    https://www.b2green.gr/el/post/47307/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχει ασφαλιστική κάλυψη, αυτός που θα υπογράψει περί της πλήρους αποκατάστασης της ζημίας, θα πρέπει να είναι 1000% για την ΠΛΗΡΗ αποκατάσταση, για να μην πάρει στο λαιμό του τον επενδυτή, όπως έχει συμβεί σε πολλές προγενέστερες περιπτώσεις!

      Διαγραφή
  47. k.I ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ γνωρίζετε πότε θα ξεκινήσει ο Νοέμβριος για τα μικρά ,20αράκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ CASH FLOW ΜΠΟΡΟΥΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗΦΟΡΗΣΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος, εάν παρεις επιχορήγηση το ποσό αυτό αφαιρείται από το σύνολο των παγίων και οι αποσβέσεις γίνονται στο υπόλοιπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ....ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.........Η ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ.....ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ.......ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.....ΤΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ......ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΗ !!!!!!! ( ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ ΣΑΝ ΕΣΟΔΟ !!!!!!! )......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικο,
      εισαι σιγουρος περι αφορολογητου;;; Εγω ξερω οτι μπαινει στα αποτελεσματα , αλλα 10% ετησίως , όχι σε μια χρηση εφαπαξ.

      Διαγραφή
    2. ......ΤΟ ΕΙΧΑ ΨΑΞΕΙ......ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ.....ΔΙΣΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ......ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ......ΕΙΧΑ......ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.....ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ-ΛΟΓΙΣΤΗ.......ΕΙΧΕ ΛΑΘΟΣ.....ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ.....

      Διαγραφή
  51. ΤΟ ΑΦΟ ΜΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΝΟΕΒΡΙΟΥ ΣΤΗΣ 26 ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ 28 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΙΣΧΥΕΙ???ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. John Black13 Ιουνίου 2017 - 9:38 μ.μ.
    Κ.Κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΗΝΑ??ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ???
    John Black19 Ιουνίου 2017 - 9:49 π.μ.
    k.I ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ γνωρίζετε πότε θα ξεκινήσει ο Νοέμβριος για τα μικρά ,20αράκια !!!!!!ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ κ.κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ,ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σχετικά με την επιχορήγηση, αν είναι από τον Ν.3299/2004 δεν αφαιρείται από τις αποσβέσεις το ποσό, παραμένει για 10 έτη από την ημερομηνία λήψης της σε ένα ειδικό λογαριασμό και φορολογείται στο 10ο έτος στο σύνολο της με το 50% του φορ. συντελεστή που θα ισχύει τότε (αν πήρες πχ 100.000€ επιχορήγηση θα φέτος έκλεινες το 10ο έτος θα πλήρωνες 100.000€ Χ 29%/2= 14.500€).
    Αν είναι από κάποιο νόμο μετά τον 3299/04 ή από κάποιο ΕΣΠΑ τότε αφαιρείται το ποσό από την αξία του παγίου που επιχορηγήθηκε και οι αποσβέσεις γίνονται επί αυτού το ποσού.
    Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, μην επαναπαύεστε στις γνώσεις του λογιστή σας αν δεν έχει τρέξει πολλούς αναπτυξιακούς ή/και ΕΣΠΑ και πάρτε και δεύτερη γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για φορολογία μετά το 10ο έτος είναι αμα έχεις Γ κατηγορίας βιβλία και θελήσεις να πάρεις τα λεφτά από την εταιρεία (που θα έχουν μαζευτεί από τις αποσβέσεις που αναλογούν στην επιδοτηση). Στα β κατηγορίας βιβλία δεν πληρώνεις τίποτα γιατί απλά δεν έχεις ταμείο και δεν μπορεί κανείς να σου πει φέρε να δω τι σήκωσες και τι όχι.

      Διαγραφή
    2. Ο νόμος δεν κάνει τέτοιο διαχωρισμό Δημήτρη. Όταν λέω λογαριασμό εννοώ λογιστικό λογαριασμό, που είτε σε Γ είτε σε Β τον χρησιμοποιείς στα βιβλία σου αν έχεις πάρει επιχορήγηση (τα "πραγματικά" χρήματα της επιχορήγησης δεν μένουν κάπου, είτε εξοφλούν το δάνειο έναντι επιχορήγησης, είτε τα χρησιμοποιεί η επιχείρηση, δεν στα δεσμεύει ο νόμος).

      Σε κάθε περίπτωση όποιος έχει πάρει επιχορήγηση ας πληρώσει έναν ορκωτό λογιστή να πάρει σωστή πληροφόρηση γιατί σε περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος το Υπουργείο μπορεί να ζητήσει πίσω την επιχορήγηση εντόκως!

      Διαγραφή
  54. ...Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ε.Ε.......ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΣΟΔΩΝ-ΕΞΟΔΩΝ.....ΜΙΑ ΣΤΗΛΗ " ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ Ν. 3299/2094 ".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εχεις δικιο δεν τα διαβασα ολα Ηλια. Παρολα αυτα αμα θες πλυντα αμα θες αστα στο ελεος του θεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημερα,εχουμαι πληροφορηση για την πορεια των πληρωμων????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. άρθρο 8 παρ.7  του Ν.3299/04 η επιχορήγηση είναι αφορολόγητη 7. Εγγραφή στον προϋπολογισμό - Απαλλαγές
    Η προβλεπόμενη για κάθε οικονομικό έτος δαπάνη σε βάρος του Δημοσίου για την καταβολή των επιχορηγήσεων επενδύσεων και των επιδοτήσεων του παρόντος εγγράφεται στον προϋπολογισμό των Δημοσίων Επενδύσεων.
    Οι επιχορηγήσεις επενδύσεων, οι επιδοτήσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης, οι επιχορηγήσεις του μισθολογικού κόστους της απασχόλησης που καταβάλλονται με βάση τις διατάξεις του παρόντος απαλλάσσονται από κάθε φόρο, τέλος χαρτοσήμου ή δικαίωμα, καθώς και από κάθε άλλη επιβάρυνση σε όφελος του Δημοσίου ή τρίτου. Τα ποσά αυτά των επιχορηγήσεων δεν αφαιρούνται από την αξία των επενδυτικών δαπανών και το μισθολογικό κόστος της απασχόλησης προκειμένου να γivει προσδιορισμός των φορολογητέων κερδών. δείτε και το λινκ για απλογραφικά βιβλία εσόδων-εξόδων https://www.taxheaven.gr/acforum/topic/103357-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BD329904-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF-%CE%BD/ ...............πριν γράφετε εδώ μέσα (παπαριές)συμβουλευτείτε και κανέναν που γνωρίζει!!η επιδότηση είναι αφορολήγητη και δεν αφαιρείται από τις επενδυτικές δαπάνες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΝΙΚΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΑΨΟΓΟΣ ΣΕ ΟΛΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  59. Stergios p19 Ιουνίου 2017 - 10:32 μ.μ.
    Σχετικά με την επιχορήγηση, αν είναι από τον Ν.3299/2004 δεν αφαιρείται από τις αποσβέσεις το ποσό, παραμένει για 10 έτη από την ημερομηνία λήψης της σε ένα ειδικό λογαριασμό και φορολογείται στο 10ο έτος στο σύνολο της με το 50% του φορ. συντελεστή που θα ισχύει τότε (αν πήρες πχ 100.000€ επιχορήγηση θα φέτος έκλεινες το 10ο έτος θα πλήρωνες 100.000€ Χ 29%/2= 14.500€).
    Αν είναι από κάποιο νόμο μετά τον 3299/04 ή από κάποιο ΕΣΠΑ τότε αφαιρείται το ποσό από την αξία του παγίου που επιχορηγήθηκε και οι αποσβέσεις γίνονται επί αυτού το ποσού.
    Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, μην επαναπαύεστε στις γνώσεις του λογιστή σας αν δεν έχει τρέξει πολλούς αναπτυξιακούς ή/και ΕΣΠΑ και πάρτε και δεύτερη γνώμη.
    Απάντηση
    Απαντήσεις


    Δημήτρης Γ.19 Ιουνίου 2017 - 10:40 μ.μ.
    Αυτό για φορολογία μετά το 10ο έτος είναι αμα έχεις Γ κατηγορίας βιβλία και θελήσεις να πάρεις τα λεφτά από την εταιρεία (που θα έχουν μαζευτεί από τις αποσβέσεις που αναλογούν στην επιδοτηση). Στα β κατηγορίας βιβλία δεν πληρώνεις τίποτα γιατί απλά δεν έχεις ταμείο και δεν μπορεί κανείς να σου πει φέρε να δω τι σήκωσες και τι όχι. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΤΕ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΜΗΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΤΕ!!!!!!!ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  60. Dimitris Papageorgiou19 Ιουνίου 2017 - 10:06 μ.μ.
    Νικο,
    εισαι σιγουρος περι αφορολογητου;;; Εγω ξερω οτι μπαινει στα αποτελεσματα , αλλα 10% ετησίως , όχι σε μια χρηση εφαπαξ. ΕΣΥ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αυτές τις παπαριές που τι βρήκες και τις γράφεις εδώ μέσα??? γ αυτό σε είπα και κακομοίρη!!!τι ήθελες να σε πω βλάκα!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αιντε ...για να μην σου χαλάσω χατήρι με ειπε η μανα μου κακομοιρη!!!!αλαξε κατι απ την παπαριά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σχετικα με της πληρωμες υπαρχει καποια ενημερωση????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΤΟ 3.6 Η ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΕΚΠΙΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας, το μεταβατικό τέλος εφοδιασμού εκπτίπτει στο σύνολο του από τα έξοδα.

      Διαγραφή
  65. Αποκαλυπτικά στοιχεία για τα ληξιπρόθεσμα των ΑΠΕ έρχονται στο φως από τις αγωγές του ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ

    https://energypress.gr/news/apokalyptika-stoiheia-gia-ta-lixiprothesma-ton-ape-erhontai-sto-fos-apo-tis-agoges-toy-lagie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ για την πολύ καλή δουλειά όλους αυτούς τους μήνες, για τα συμφέροντα όλων μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατι δε το κανανε αυτο αφου ειναι τοσο καλο πριν το New Deal και φαγαμε στη μαπα μειωσεις και πιστωτικα και τωρα κατοπιν εορτης ερχονται και λενε οτι αλλου ωφειλετε το ελλειμα και οι τογκες που τρωμε απο το Λαγηε..... δηλαδη οι μελετες τους με τα IRR ηταν μια μαλακθα και μιση και δεν λυναν το προβλημα απλα καταστρεφαν ανθρωπους!!! Η απολυτη παραδοχη του εγκληματος του Σπεφ!!!!! Αλλου μας λενε τωρα ειναι το προβλημα και κινουμαστε να λυθει οταν πριν μερικα χρονια με μελετες θεωρησαν αλλου το προβλημα και μας κατεστρεψαν!!! Αντε βγαλε ακρη με τα λαμογια του χωρου!!! Βρε ουστ απο το χωρο να δουμε μια ασπρη μερα!!!

      Διαγραφή
    2. Με το new deal λύθηκε το λογιστικό πρόβλημα ενω τώρα υπάρχει ταμειακό. Δηλαδή καμία σχέση!!! Αλλά θα σου πάρει 15 χρόνια να το καταλάβεις και βέβαια θα γεμίσουμε με τα ίδια και τα ίδια καμιά 80ριά σελίδες εδώ.

      Διαγραφή
    3. Αν δεν υπήρχε το new deal τώρα πέρα από τα 850 εκατ που ταμειακά μας χρωστάνε θα είχαμε και άλλο 1,6 διεσεκατομρια λογιστικό έλλειμμα . Δηλαδή συνολικά θα μάνα χρώσταγαν 2,4 δισεκ ευρώ !!

      Διαγραφή
    4. Τα οποια τα πηραν απο εμας και τα δωσαν σε εσας... χαχαχα ειστε ωραιοι και κοπριτες!!!

      Διαγραφή
    5. Ο μακακας ποτε δεν παραδεχεται το λαθος του!!

      Παντα θα επιμενει οτι την καταστροφη των συναδελφων του την εκανε για καλο.... μονο που ητο καλο ειχε αντικρυσμα μονο για τη τσεπη του!!

      Με λιγα λογια και παρτακιας και μακακας!!!!

      Διαγραφή
    6. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον Παπακυριακού για την πολύ καλή δουλειά όλους αυτούς τους μήνες, για τα συμφέροντα όλων μας!!

      Διαγραφή
    7. Πάλι δεν κατάλαβες και κρίμα τις 80σελίδες που γέμισα πριν κανά μήνα για να στα εξηγήσω. Πάμε λοιπόν από την αρχή:

      1. Με την οριζόντια εισφορά του νόμου 4093 μας κούρευαν 400 εκατόμύρια το χρόνο, στραβά όμως και από αυτούς που δεν είχαν το περιθώριο. Εσένα προφανώς σε βόλευε η οριζόντια εισφορά, για όσο την πρόλαβες... αφού σαν πάρκο του 2013 που εισαι την πλήρωσες για λιγότερο χρόνο.

      2. Με το new deal τα ίδια 400 εκατόμύρια τα παίρνουν αναλογικά ανάλογα με το οικονομικό περιθώριο του καθενός. Εσένα προφανώς δεν σε βολεύει αυτό, αφού είχες τρελό περιθώριο και το new deal σου παίρνει πάνω από την εισφορά.

      3. Αν πάλι στο θολό μιαλο σου πιστεύεις πως θα ζούσαμε χωρίς εισφορά ή χωριs new deal (και τα δυο αποδίδουν 400 εκατόμύρια το χρόνο), θα πρέπει να μας πεις από που θα βρισκόντουσαν τα 400 εκατόμύρια αυτά κάθε χρόνο ώστε να μην παράγουμε λογιστικό έλλειμμα.

      4. Αν λοιπόν δεν υπήρχε η εισφορά ή το new deal σήμερα στα 5 χρόνια που έχουν περάσει θα είχαμε λογιστικό έλλειμα 5 Χ 400= 2 δισεκ ευρώ (όχι μονο 1,6 που έγραψα πριν κατά λάθος).

      5. Οπότε θα μας χρώσταγαν 2 δισεκ ευρώ λόγω του ελλείμματος και άλλα 850 ταμειακά, δηλαδή 2,85 δισεκ.

      Διαγραφή
    8. Οποτε παμε στην ερωτηση των 100.000 ευρω!!!

      Για πες μας ρε κοπρια οι παραγωγοι που βγαιναν πριν κατι μερες με παρκα στου 10 και του 11 ακουρευτα με παραγωγες ανω των 200.000 kwh και τζιρους ανω των 90.000 ευρω τα παιρνουν αναλογικα αναλογα με το οικονομικο τουτ περιθωριο οπως λες..?

      Εχω περιεργεια τι παπαρια θα απαντησεις τωρα με μελετη του κωλου που κανατε καταστρεφοντας οικογενειες!!

      Προσεξε απαντηση σε αυτο που σε ρωταω συμφωνα με αυτα που μου λες εσυ οχι μπαλα στη κερκιδα που το συνηθιζεις!!

      Διαγραφή
  67. Καλημερα ποτε εχει cash flow,πως θα παει η ροη των πληρωμων,ποτε θα τελειωσει ο Οκτωβριος και ποτε θα ξεκινησει ο Νοεμβριος γνωριζει καποιος να μας ενημερωσει?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίλησα με τον κύριο Λουμάκη το πρωί για να τον συγχαρώ για την πολύ καλή δουλειά και μου είπε πως από το σημερινό cash flow κλείνει Οκτώβριος και αναμένεται να ξεκινήσει ο Νοέμβριος, επίσης υπάρχουνε σημαντικές προοπτικές να αρχίσει και ο Δεκέμβριος πολύ γρήγορα. Ολα αυτά επειδή η ΔΕΗ έχει πάρει τα λεφτά από την πώληση του ΑΔΜΗΕ και λόγω και των αγωγών του ΛΑΓΗΕ μαλλον θα τρέξει να κλείσει την ψαλίδα της υπεξαίρεσης των κονδυλίων που αφορούν τις ΑΠΕ. Τέλος όπως πάντα θα μας ενημερώσουν με e-mail.

      Διαγραφή
    2. Επισης ο Κ. Λουμακης τελειωνοντας σου ειπε να περασεις και απο το σπιτι για την ανταμοιβη των υπηρεσιων σου!!!!
      Μονο πες μας αν ειναι σε χρημα η σε ειδος κοπρια!!! χαχαχααχ

      Διαγραφή
  68. Gsis, αν σε χτένισε καλά ο Παπακυριακού και τον ευχαριστείς (γιατί κάτι άλλο εμείς δεν είδαμε) μπορείς να του αφήσεις φιλοδώρημα στο ταμείο δεξιά. Εδώ μιλάμε για ΛΑΓΗΕ και χρωστούμενα, αν κατάλαβες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ενα μεγαλο ευχαριστω στους ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ για την δουλειά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  70. Καλημέρα σε όλους. Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει για επέκταση εγγύησης σε inverter? Έχω 6 sma tripower 17000 και λήγει η πενταετία της εγγύησης. Είναι απαραίτητη η επέκταση; Γιατί έχει και ένα κόστος. Έχουν με τα χρόνια απώλειες οι inverter; Θα πρέπει μελλοντικά να αντικατασταθούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. K. Άνθιμε προσωπικά σας προτείνω να κάνετε την επέκταση εγγύησης. Ψάξτε το όμως γιατί ο κάθε ένας χρεώνει ότι τον βολεύει.

      Διαγραφή
    2. https://www.sma-service.com/en/sma-extended-warranty.html

      και

      https://www.sma-uk.com/fileadmin/content/www.sma-uk.com/Service/Documents/PriceList.pdf

      Διαγραφή
  71. Επειδή τα inverter της SMA εμφανίζουν αρκετές αστοχίες, γνώμη μου είναι να προχωρήσεις σε επέκταση εγγύησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αντιλαμβάνομαι πως ο κάθε σύλλογος προσπαθεί να πάρει τα εύσημα αν οι πληρωμές πάνε καλύτερα και να αποδώσει ευθύνες στους άλλους αν οι πληρωμές εξελίσσονται χειρότερα.
    Νομίζω ότι είναι καιρός να σταματήσετε αυτήν την μικροπρέπεια και να αρχίσετε να είστε πιο ειλικρινείς προς τους παραγωγούς, είτε είναι μέλη σας είτε όχι.
    Εσείς αποφασίσατε να έρθετε σε αντιπαράθεση με την ΔΕΗ, πιστεύοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα πιέσετε για τις πληρωμές. Μέχρι τώρα το αποτέλεσμα που έχετε φέρει είναι μηδενικό. Ειλικρινά σας το λέω, μακάρι να μην ήταν!
    Φτάσατε στο σημείο να καλείτε τους παραγωγούς να γραφτούν στον σύλλογο σας προκειμένου να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή : δηλαδή την πρόσθετη παρέμβαση που κάνατε υπέρ ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΗΕΕ. Είπατε επίσης ότι αυτός είναι ο λόγος που οι υπερημερίες δεν αυξήθηκαν περισσότερο.

    Μέχρι τώρα στις εξυπνάδες σας αυτές, σκόπιμα τόσο καιρό δεν απαντούσα και σας αφήνω να δω μέχρι που θα φτάσετε.
    Για να δείτε την διαφορά μας : ΥΠΕΡ ΛΑΓΗΕ ΚΑΤΑ ΑΔΜΗΕ έχουμε καταθέσει ως ΠΟΣΠΗΕΦ ΕΠΗΕ ΕΣΑΦ πρόσθετη παρέμβαση και δεν το ξέρουν ούτε καν τα μέλη μας. Δεν βγάλαμε ντελάλη μήπως και μαζέψουμε κανένα μέλος.....σε αντίθεση με εσάς. Αλήθεια πόσα ζητάει ο ΛΑΓΗΕ από τον ΑΔΜΗΕ στην πρώτη αγωγή; 30 εκατομμύρια; Όσα δηλαδή ένα επιεικώς μέτριο cash flow.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ :
    Υποθέτω πως οι περισσότεροι παραγωγοί δεν το κατάλαβαν όταν έγραψα ότι η ΔΕΗ αποφάσισε να πληρώνει την χρέωση προμηθευτών. Σήμερα ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. θα λάβει 29 εκατομμύρια από την χρέωση προμηθευτών. Μαζί με τα χρήματα από τον ΗΕΠ πιθανότατα σήμερα θα κλείσει ο Οκτώβριος.
    Λόγο κάποιων προσωπικών προβλημάτων, δεν γνωρίζω τα ακριβή ποσά, πράγμα που θα το πράξω αύριο. Δεν νομίζω να ξεκινήσουν πληρωμές τιμολογίων Νοεμβρίου με τα παραπάνω ποσά.
    Σήμερα η Δ.Ε.Η. έχει cash flow. Χθες έλαβε 320 εκατομμύρια από την κινέζικη εταιρεία για τον ΑΔΜΗΕ. Θεωρώ πως το ποσό που θα προκύψει από το cash flow θα επαρκεί για να ξεκινήσουν οι πληρωμές Νοεμβρίου. Αν τα χρήματα αποδοθούν την Παρασκευή, αυτό θα γίνει με εντολή που θα ανακοινώσει ο ΛΑΓΗΕ την Παρασκευή.
    Μετά από αυτά που κάνατε με τις απειλές κατά ΔΕΗ (την οποία την στηρίζει κράτος, υπουργείο, αντιπολίτευση, ΡΑΕ,ΛΑΓΗΕ), αφού η ΔΕΗ εισπράξει τα ποσά από την πώληση του ΑΔΜΗΕ, να κλείσετε συνάντηση με τον πρόεδρο της, να ζητήσετε χρήματα για την μείωση των υπερημεριών, να δούμε τι θα σας δώσει. Και πείτε μου ειλικρινά, αν πάει οποιοσδήποτε άλλος, έχει πιθανότητα να πάρουμε περισσότερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Για να μην κατηγορηθώ ότι είμαι υπέρ της ΔΕΗ, σας λέω ότι καλά το παίξατε. Δεν φροντίσατε όμως κάποιος να έχει διαφορετικό ρόλο στην υπόθεση. Αν είχαμε συνεργαστεί θα ήταν προς όφελος όλων των παραγωγών.....αλλά ξέχασα, ο μόνος σοβαρός σύλλογος είστε εσείς, εμείς δεν έχουμε καν μέλη.
    Δυστυχώς ο κλάδος μας είναι ένα χάλι και με την οικονομική πίεση που έχουμε, οι περισσότεροι παραγωγοί βλέπουν μόνο την επόμενη πληρωμή και τίποτα άλλο. Ίσως τα πράγματα μέχρι τον Αύγουστο πάνε καλύτερα και καταφέρουμε να μαζέψουμε κανέναν μήνα και ίσως λίγο παραπάνω.
    Το τελευταίο τρίμηνο του έτους η ΔΕΗ έχει να πληρώσει άλλο ένα ομόλογο 170 εκατομμύρια. Το ίδιο διάστημα εμείς θα περιμένουμε από τον ΛΑΓΗΕ πληρωμή καλοκαιρινών τιμολογίων (ότι έγινε και πέρυσι την ίδια περίοδο). Φοβάστε ότι οι υπερημερίες θα ανοίξουν περισσότερο ναι ή όχι; Έχετε μήπως την εντύπωση πως με τα δικαστήρια θα μας φοβηθούν και θα πληρώνουν;
    Το 2018 θα είναι για εμάς πολύ πιο βατό από το 2017. Το 2019 όμως η ΔΕΗ έχει να πληρώσει κοινοπρακτικό δάνειο 1,2 ΔΙΣ ΕΥΡΩ. Είδατε τί έγινε προκειμένου να λάβει 200 εκατομμύρια πριν λίγο καιρό. Με λιγότερες μονάδες στην παραγωγή,, χωρίς τον ΑΔΜΗΕ, με απώλειες μεγάλου μεριδίου στην λιανική, και με άλλα 500 εκατομμύρια ομόλογο που λήγει το 2019, χωρίς σχέδιο εξυγίανσης, ποιό θεωρείτε πως είναι το μέλλον μας;
    Η εταιρεία συμβούλων που υποσχέθηκε στην ΔΕΗ αύξηση της εισπραξιμότητας της καθυστερεί. Προφανώς και δεν θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι, αλλά από Σεπτέμβριο. To κλειδί για να βελτιωθεί για εμάς το ταμειακό είναι η εισπραξιμότητα αυτής της επιχείρησης( για την ώρα), είναι η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της κυβέρνησης, είναι η ανέχεια προς τους κακοπληρωτές.
    Την διακοψιμότητα ετοιμάζονται ΠΑΛΙ να μας την φορέσουν στο κεφάλι και να την πληρώνουμε εμείς....και μην εμπιστεύεστε τον φίλτατο υπουργό μας που είπε ότι δεν θα πληρώνουμε εμείς. Ένα τυπικό 100ρι πληρώνει 2000 ευρώ τον χρόνο. 166 ευρώ τον μήνα. Είτε σε όλους περισσεύουν εδώ μέσα, είτε δεν σας ενδιαφέρει.
    Αν ήμασταν ενωμένοι θα είχαμε γλυτώσει πολλά, και θα μπορούσαμε να γλυτώσουμε και πολλά από αυτά που έρχονται, αλλά όχι! Εμείς το βιολί μας. Δεν έχω την απαίτηση από τον απλό παραγωγό με τα 1000 προβλήματα να δει πέρα από την μύτη του, του λείπει άλλωστε και η πληροφόρηση.
    Εμείς για πόσο ακόμα θα συνεχίζουμε το διαίρει και βασίλευε;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντήσω επιγραμματικά για να μη κουραζόμαστε:

      1. Ο ΣΠΕΦ δεν βγήκε παγανιά να στρατεύσει κανένα μέλος, είχε μέλη, έχει μέλη, θα έχει μέλη και πάντα οι παραγωγοί έρχονται από μόνοι τους να γράφονται.
      2. Σήμερα είναι η μέρα που τελείωσαν τα ψέματα σου, οι αγωγές και οι αριθμοί είναι αμείλικτοι, προφανώς εσύ κάνεις πως δεν κατάλαβες για την μεγάλη αγωγή που έγινε κατά του ΑΔΜΗΕ για τα 500+ εκατομμύρια και στέκεσαι μόνο στους τόκους υπερημερίας των 30 εκατ που λες πως κάνουν ούτε για cashflow.
      3. Είσαι τόσο μικρόψυχος για τους τόκους υπερημερίας, όσο μικρό είναι και το μυαλό σου, αφού δεν καταλαβαίνεις πως όταν ο ΛΑΓΗΕ εισπραξει τόκους για πενταετία, θα πρέπει να μας τους μοιράσει γιατί επίσης μας οφείλει τόκους. Κάποτε μάλιστα αμφισβητούσες το αν θα γίνουν αγωγές και για όλα τα ληξιπρόθεσμα. Αυτό έγινε και τώρα που έγινε, κανεις πως δεν το βλέπεις.
      4. Τολμάς και μιλάς για διακόψειιμότητα όταν εισαι αυτός που δεν έκανε τίποτα και μιλάς μάλιστα για το ΣΠΕΦ, ο οποίος είναι αυτός που το έχει πάει το θέμα και στην ευρωπαΐκή επιτροπή και στο ΣτΕ.
      5. Η μόνη σου συνεισφορά είναι να ξημεροβραδιάζεται εδώ στο blog και το ένα τηλέφωνο τη βδομάδα που κάνεις στο Μπότση και σου λέει μερικά νούμερα, τίποτα παραπάνω.
      6. Δεν έχεις τίποτα να προσφέρεις πέρα από εμπόδια, χολή, ψέμα και υστεροβουλία. Πραγματικά δεν σε χρειάζεται ο ΣΠΕΦ ούτε για μέλος και δεν σε χρειάζονται και οι παραγωγοί. Εκτος βέβαια από δυο τρεις ψεκαςμένους εδώ...
      7. Είσαι μόνος επειδή ακριβώς δεν ασχολείται κανένας μαζί σου και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μας δείχνεις καθε φορά εδώ επιδεικτικά το ποιόν σου. Δεν ξέρεις πόσο καλό κάνεις στο ΣΠΕΦ που σήμερα που είναι μια μέρα νίκης για τους παραγωγούς, εσύ βγαίνεις να στάξεις χολή και να πεις ότι δεν πέτυχαν ταχα τίποτα.
      8. Είσαι ότι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί στον κλάδο και σαν άνθρωπος και σαν παρουσία και θα μείνεις πάντα μόνος!! Πήγαινε τώρα να στηρίξεις τον Παναγιωτάκη, να τον γλείψεις, γιατί τον περιμένουν δύσκολες ώρες. Η υπεξαίρεση είναι καραμπινάτη με τιμολόγια πλέον του ΛΑΓΗΕ.

      Διαγραφή
    2. Και τώρα που σου απάντησα Παπακυριακού, να κάνω και μερικές ασφαλής προβλέψεις:
      1. Θα σε τρώμε στη μάπα κάθε μέρα εδώ για καμιά βδομάδα, επειδή ακριβώς ξέρεις ότι σβήνεις, τελειώνεις, χάνεσαι και δεν το αντέχεις.
      2. Ακριβώς για να μην αισθάνεσαι ότι σβήνεις, θα προκαλέσεις κόντρες και καυγάδες εδώ, θα στάξεις απίστευτη χολή, θα στρατευτείς ακόμα και με το διάβολο τον ίδιο, μόνο και μόνο για να έχεις ένα ρόλο. Πρέπει να είναι πολύ φρικτή η καθημερινότητα σου, για να έχεις τόσο πολύ ανάγκη αυτό το παλιόρόλο.
      3. Θα βγάλεις από το σεντούκι ότι e-mail του 2014,2015 έχεις, για τίποτα αλληλογραφία που έκανες τότε για να μας πεις ότι κάτι έκανες και ότι υπήρξες, επειδή απλά τώρα δεν υπάρχεις...
      4. Το ποτάμι όμως "φίλε" μου δε γυρίζει πίσω, έδειξες πολλές φορές τι σκουπίδι είσαι, και ότι πραγματικά δεν έχεις να προσφέρεις τίποτα θετικό, αλλά μόνο πρόβλημα.

      Πήγαινε τώρα να κάνεις κανα ραντεβού με τον Παναγιωτάκη που είναι στριμωγμένος, να τον στηρίξεις και να δείξεις το πιόν σου μπας και τον κάνεις κάλά.

      Διαγραφή
    3. Καμαρώστε συνάδελφοι τον Παπακυριακού να χαρακτηρίζει "μικροπρέπεια" το σημερινό ρεπορτάζ του energypress για όλη την ενημέρωση και όλες τις ενέργειες τις δικαστικές που αναγκάστηκε ο ΛΑΓΗΕ να κάνει. Από αυτό και μόνο μπορείτε να βγάλετε συμπέρασμα με τι είδους άνθρωπο έχουμε να κάνουμε και τι καρκίνωμα είναι.

      Διαγραφή
    4. Πρωτη φορρα βλεπω ειδημονα του χωρου των ΑΠΕ μετα απο τηλεφωνικο φροντιστηριο!!!

      Δε μου λες μηπως στο σπεφ κανουν τηλεφωνικο φροντιστηριο και στις ξενες γλωσσες μπας και μαθουμε καμια απο τηλεφωνο... χαχαχαχαχα αρε κοπριες!!!

      Διαγραφή
    5. Και κοιτα αν στο τηλεφωνικο σας φροντιστηριο κανετε και κινεζικα (που τον κινεζο τον κανετε συχνα) να μας πειτε μπας και μαθουμε να τον κανουμε και εμεις κοπριες....

      Διαγραφή
  74. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2016
    21.06.2017

    Με νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2016. Με τις σημερινές εντολές εξοφλούνται 400 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 234.172,80€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 94% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τη μπαλα στην κερκιδα και τον κινεζο ακομα μια φορρα!!

    Λοιπον βαζω το σχολιο σου και αμεσως μετα την ερωτηση μου αν και ξερω οτι παλι το κινεζο θα κανεις!!!

    Σχολιο σου: Με το new deal τα ίδια 400 εκατόμύρια τα παίρνουν αναλογικά ανάλογα με το οικονομικό περιθώριο του καθενός.

    Ερωτηση μου: Για πες μας ρε κοπρια οι παραγωγοι που βγαιναν πριν κατι μερες με παρκα στου 10 και του 11 ακουρευτα με παραγωγες ανω των 200.000 kwh και τζιρους ανω των 90.000 ευρω τι τους πηραν αναλογικα αναλογα με το οικονομικο τους περιθωριο οπως λες..?

    ΥΓ δεν ειμαι υπερ να τους τα παρουν αφου επενδυσαν συνφωνα με τους νομους του Ελληνικου κρατους απλα ερχεται σε αντιθεση με αυτα που λετε περι εκατομμυριων και IRR!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  79. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Οπότε αντί να ψωνίσεις τα σκουπίδια που ψώνισες, ας έβαζες τράκερ με παραπάνω κόστος και ας κατέβαινες πιο νότια να φυτέψεις μπανάνες. Λυπούμαστε που δεν κάναμε τον ίσκιο, ήλιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ευχαριστούμε ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ ξανά!

    https://energypress.gr/news/apokalyptika-stoiheia-gia-ta-lixiprothesma-ton-ape-erhontai-sto-fos-apo-tis-agoges-toy-lagie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρης Γ.21 Ιουνίου 2017 - 5:42 μ.μ.
      Κάποτε ο κομμωτής απαντώντας στον εαυτό για το προσθετο κόστος των τράκερ νομίζω απλοϊκά τσάτρα πάτρα οπωσ μπορούσε σου είχε απαντήσει. Οπότε πάρτον τηλέφωνο να στα ξαναπεί..... λέμε τώρα.... Σοτι αφορά το ΣΠΕΦ και επειδή το έχω συζητήσει με το Λουμάκη, ο ΣΠΕΦ δεν παραμετροποιπησε ούτε το κλίμα, ούτε την τεχνολογια (τράκερ). Παραμετροποιπησε τη λαμογιά των πολιτικών να αφήσουν ψιλά τις ταρίφες όταν το κόστος κατασκευής είχε πέσει. Αντίστοιχα στα αιολικά και εκεί η παραμετροποίηση σωστά δεν μετέτρεψε το κάβο ντόρο σε κωπαίδα. Θα χρειαστείς καμιά 50αριά χρόνια ακόμα να τα καταλάβεις...

      Διαγραφή
  83. Να εξετάσω λίγο την ημέρα νίκης για τους παραγωγούς. Τα 30 εκατομμύρια είναι από το 2015. Εσύ πιστεύεις ότι ο ΛΑΓΗΕ θα επιμερίσει 30 εκατομμύρια στους παραγωγούς προκειμένου να αποδόσει μέρος των τόκων που χρωστάει; Εγώ πάλι δεν το νομίζω.
    Όσο για την αναγνωριστική αυτή θα γίνει μετά από σχεδόν 1 χρόνο. Αν το αποτέλεσμα είναι θετικό μετά ο ΛΑΓΗΕ θα πρέπει να κάνει διαταγή πληρωμής στον ΑΔΜΗΕ.
    Το ποσό ήδη μειώνεται κατά 160 εκατομμύρια, καταλαβαίνεις ότι μέχρι τότε θα έχουν εξοφληθεί ή όχι; Το θέμα της διακοψιμότητας έχει συζητηθεί εκτενέστερα. Το αν κάναμε κάτι ή όχι, μπορεί να στο πιστοποιήσουν όσοι ήταν στην συνεδρίαση στο υπουργείο βιομηχανίας. Για κακή σου τύχη ήταν αρκετοί, οπότε εκτίθεσαι με τις χαζομάρες που γράφεις.
    Συγγνώμη που σας χαλάω την προπαγάνδα, αλλά το δικαστήριο αυτό είναι πουλημένο από την αρχή μέχρι το τέλος. Εσείς τώρα επικοινωνήστε το στους παραγωγούς όπως νομίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  84. Οι αγωγές έχουν κατατεθεί, η πρώτη αρχές Απριλίου και η δεύτερη τέλος Μαἱου. Μέχρι και σήμερα οι υπερημερίες δεν είχαν μειωθεί. Κατηγορηθήκαμε τον Απρίλιο επειδή αναφέραμε ότι μέχρι τέλος Απριλίου θα παίρναμε τα λεφτά από την πώληση του ΑΔΜΗΕ και την αναχρηματοδότηση του κοινοπρακτικού δανείου της Δ.Ε.Η. Η ουσία είναι πως, λαμβάνοντας υπ΄ όψην το πρόβλημα ρευστότητας της αγοράς, ο μόνος τρόπος να μειωθούν οι υπερημερίες ήταν από την πώληση του ΑΔΜΗΕ.

    Το παρακάτω είναι από Δελτίο τύπου μετά την συνάντηση με τον κ. Παναγιωτάκη η οποία έγινε 4 Μαϊου 2017 .

    Θέσαμε στον πρόεδρο της Δ.Ε.Η. την πρόταση μας για πλάνο πληρωμών το επόμενο 4μηνο με το οποίο θα μειωθούν οι υπερημερίες των παραγωγών Α.Π.Ε. τουλάχιστον κατά 2 μήνες. Το πλάνο των πληρωμών στηρίχτηκε στις παρακάτω παραδοχές, ενώ λήφθηκαν υπ΄ όψιν τα αριθμητικά δεδομένα του Η.Ε.Π. σε συνδυασμό με τα ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης και το μερίδιο λιανικής της Δ.Ε.Η., με σκοπό την ρεαλιστική προσέγγιση των αναγκαίων ροών της Δ.Ε.Η. προς τον Ε.Λ.Α.Π.Ε.

    Συνοπτικά οι παραδοχές είναι:

    Εντός του Ιουνίου θα έχει υλοποιηθεί η απόσχιση του Α.Δ.Μ.Η.Ε. και θα έχουν εισρεύσει τουλάχιστον τα 320 εκ. ευρώ από την πώληση του 24%, δεν λήφθηκε υπ΄ όψιν, στο προτεινόμενο πλάνο το μερίδιο του δημοσίου το οποίο αποτιμάται στα 295 εκ. ευρώ.

    Link : http://ephe.gr/%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%b9%ce%bf-%cf%84%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85-852017-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b5%ce%b4/

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ 21/06/2017
    Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε χθες αλλά και σήμερα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ, είναι ήδη ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ 160 εκατομμύρια τα οποία θα λάβει ο ΛΑΓΗΕ.
    Με αυτά τα χρήματα κλείνει ο Οκτώβριος, πληρώνεται ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο Νοέμβριος και εξοφλούνται τα πάρκα έως 150kw.p για ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ.
    Ενδέχεται να υπάρξει νέα τηλεφωνική επικοινωνία, ακόμα και συνάντηση με την διοίκηση της ΔΕΗ, προκειμένου το ποσό να διαφοροποιηθεί ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ, ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.
    Ακόμα και τώρα γίνονται ενέργειες προκειμένου να πάρουμε περισσότερα από 160 εκατομμύρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξαναπαίξω μια φορά ακόμα τις αντιδράσεις του Παπακυριακού όταν οι άλλοι κάνουν έργο και εκείνος γλύφει τους αντιπάλους:

      Δημήτρης Γ.21 Ιουνίου 2017 - 4:06 μ.μ.

      Και τώρα που σου απάντησα Παπακυριακού, να κάνω και μερικές ασφαλής προβλέψεις:
      1. Θα σε τρώμε στη μάπα κάθε μέρα εδώ για καμιά βδομάδα, επειδή ακριβώς ξέρεις ότι σβήνεις, τελειώνεις, χάνεσαι και δεν το αντέχεις.
      2. Ακριβώς για να μην αισθάνεσαι ότι σβήνεις, θα προκαλέσεις κόντρες και καυγάδες εδώ, θα στάξεις απίστευτη χολή, θα στρατευτείς ακόμα και με το διάβολο τον ίδιο, μόνο και μόνο για να έχεις ένα ρόλο. Πρέπει να είναι πολύ φρικτή η καθημερινότητα σου, για να έχεις τόσο πολύ ανάγκη αυτό το παλιόρόλο.
      3. Θα βγάλεις από το σεντούκι ότι e-mail του 2014,2015 έχεις, για τίποτα αλληλογραφία που έκανες τότε για να μας πεις ότι κάτι έκανες και ότι υπήρξες, επειδή απλά τώρα δεν υπάρχεις...
      4. Το ποτάμι όμως "φίλε" μου δε γυρίζει πίσω, έδειξες πολλές φορές τι σκουπίδι είσαι, και ότι πραγματικά δεν έχεις να προσφέρεις τίποτα θετικό, αλλά μόνο πρόβλημα.

      Πήγαινε τώρα να κάνεις κανα ραντεβού με τον Παναγιωτάκη που είναι στριμωγμένος, να τον στηρίξεις και να δείξεις το πιόν σου μπας και τον κάνεις κάλά.

      Να προσθέσω και το γνωστό κουκουλοφόρο και η λίστα είναι πλήρης...!!!

      Διαγραφή
  86. Ευχαριστούμε κύριε Παπακυριακού για τις πληροφορίες περί πληρωμών.Είμαι μέλος της ΠΟΣΠΗΕΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Ρε παλιομουχριτσα μια ερωτηση σου εκανα και μας εχεις πεθανει στα σχολια...

      Θα απαντησεις η θα γραψεις παλι 5-6 σελιδες εδω!!!!

      Επισης μιλησες οτι πεσαν τα κοστη στα παρκα και επρεπε να γινει το κουρεμα.. εισαι τοσο ασχετος που δεν ξερεις καν οτι η μελετη του λαμογιοσυλλογου βασιστηκε σε IRR!!! Θυμασαι το Αια που το ειχε κανει σημαια το IRR!!!

      Και ξαναρωτω τι IRR εχουν ολοι αυτοι με παρκα του 10 και 11 και ταριφες στο θεο με kwh πανω απο 200.000 και τζιρους πανω απο 90.000 ευρω...?

      Σου ξαναθυμιζω τι ειπες: Με το new deal τα ίδια 400 εκατόμύρια τα παίρνουν αναλογικά ανάλογα με το οικονομικό περιθώριο του καθενός.

      Τι αναλογικο περιθωριο εχουν και ειχαν ολοι αυτοι που μιλουσαν αυτες τις μερες με τζιρους πανω απο 90.000 ευρω...?

      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...!!!!

      Ξερω φταιει ο Παπακυριακου χαχαχαχαχαχα ποιο βλακας πεθαινεις!!!

      Αντε τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια χεστη μια απαντηση δεν εισαι ικανος να δωσεις!!!!

      ΥΓ Κοιτα μην αρχισεις να γραφεις σελιδες παλι για το Παπακυριακου... αρωστε συγκεκριμενα πραγματα στην ερωτηση που εκανα!!!

      Διαγραφή
    5. Έλα κουκουλοφόρε
      Δημήτρης Γ.21 Ιουνίου 2017 - 6:56 μ.μ.
      Δημήτρης Γ.21 Ιουνίου 2017 - 5:42 μ.μ.
      Κάποτε ο κομμωτής απαντώντας στον εαυτό για το προσθετο κόστος των τράκερ νομίζω απλοϊκά τσάτρα πάτρα οπωσ μπορούσε σου είχε απαντήσει. Οπότε πάρτον τηλέφωνο να στα ξαναπεί..... λέμε τώρα.... Σοτι αφορά το ΣΠΕΦ και επειδή το έχω συζητήσει με το Λουμάκη, ο ΣΠΕΦ δεν παραμετροποιπησε ούτε το κλίμα, ούτε την τεχνολογια (τράκερ). Παραμετροποιπησε τη λαμογιά των πολιτικών να αφήσουν ψιλά τις ταρίφες όταν το κόστος κατασκευής είχε πέσει. Αντίστοιχα στα αιολικά και εκεί η παραμετροποίηση σωστά δεν μετέτρεψε το κάβο ντόρο σε κωπαίδα. Θα χρειαστείς καμιά 50αριά χρόνια ακόμα να τα καταλάβεις...

      Διαγραφή
  87. H λογική σου είναι γράφοντας αηδίες το σχόλιο μου να μην διαβαστεί. Δεν θα σου κάνω την χάρη.

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ21 Ιουνίου 2017 - 8:56 μ.μ.

    Οι αγωγές έχουν κατατεθεί, η πρώτη αρχές Απριλίου και η δεύτερη τέλος Μαἱου. Μέχρι και σήμερα οι υπερημερίες δεν είχαν μειωθεί. Κατηγορηθήκαμε τον Απρίλιο επειδή αναφέραμε ότι μέχρι τέλος Απριλίου θα παίρναμε τα λεφτά από την πώληση του ΑΔΜΗΕ και την αναχρηματοδότηση του κοινοπρακτικού δανείου της Δ.Ε.Η. Η ουσία είναι πως, λαμβάνοντας υπ΄ όψην το πρόβλημα ρευστότητας της αγοράς, ο μόνος τρόπος να μειωθούν οι υπερημερίες ήταν από την πώληση του ΑΔΜΗΕ.

    Το παρακάτω είναι από Δελτίο τύπου μετά την συνάντηση με τον κ. Παναγιωτάκη η οποία έγινε 4 Μαϊου 2017 .

    Θέσαμε στον πρόεδρο της Δ.Ε.Η. την πρόταση μας για πλάνο πληρωμών το επόμενο 4μηνο με το οποίο θα μειωθούν οι υπερημερίες των παραγωγών Α.Π.Ε. τουλάχιστον κατά 2 μήνες. Το πλάνο των πληρωμών στηρίχτηκε στις παρακάτω παραδοχές, ενώ λήφθηκαν υπ΄ όψιν τα αριθμητικά δεδομένα του Η.Ε.Π. σε συνδυασμό με τα ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης και το μερίδιο λιανικής της Δ.Ε.Η., με σκοπό την ρεαλιστική προσέγγιση των αναγκαίων ροών της Δ.Ε.Η. προς τον Ε.Λ.Α.Π.Ε.

    Συνοπτικά οι παραδοχές είναι:

    Εντός του Ιουνίου θα έχει υλοποιηθεί η απόσχιση του Α.Δ.Μ.Η.Ε. και θα έχουν εισρεύσει τουλάχιστον τα 320 εκ. ευρώ από την πώληση του 24%, δεν λήφθηκε υπ΄ όψιν, στο προτεινόμενο πλάνο το μερίδιο του δημοσίου το οποίο αποτιμάται στα 295 εκ. ευρώ.

    Link : http://ephe.gr/%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%b9%ce%bf-%cf%84%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85-852017-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b5%ce%b4/

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ 21/06/2017
    Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε χθες αλλά και σήμερα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ, είναι ήδη ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ 160 εκατομμύρια τα οποία θα λάβει ο ΛΑΓΗΕ.
    Με αυτά τα χρήματα κλείνει ο Οκτώβριος, πληρώνεται ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο Νοέμβριος και εξοφλούνται τα πάρκα έως 150kw.p για ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ.
    Ενδέχεται να υπάρξει νέα τηλεφωνική επικοινωνία, ακόμα και συνάντηση με την διοίκηση της ΔΕΗ, προκειμένου το ποσό να διαφοροποιηθεί ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ, ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.
    Ακόμα και τώρα γίνονται ενέργειες προκειμένου να πάρουμε περισσότερα από 160 εκατομμύρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα καραγκιοζάκο διάβασε
      Δημήτρης Γ.21 Ιουνίου 2017 - 9:35 μ.μ.
      Να ξαναπαίξω μια φορά ακόμα τις αντιδράσεις του Παπακυριακού όταν οι άλλοι κάνουν έργο και εκείνος γλύφει τους αντιπάλους:

      Δημήτρης Γ.21 Ιουνίου 2017 - 4:06 μ.μ.

      Και τώρα που σου απάντησα Παπακυριακού, να κάνω και μερικές ασφαλής προβλέψεις:
      1. Θα σε τρώμε στη μάπα κάθε μέρα εδώ για καμιά βδομάδα, επειδή ακριβώς ξέρεις ότι σβήνεις, τελειώνεις, χάνεσαι και δεν το αντέχεις.
      2. Ακριβώς για να μην αισθάνεσαι ότι σβήνεις, θα προκαλέσεις κόντρες και καυγάδες εδώ, θα στάξεις απίστευτη χολή, θα στρατευτείς ακόμα και με το διάβολο τον ίδιο, μόνο και μόνο για να έχεις ένα ρόλο. Πρέπει να είναι πολύ φρικτή η καθημερινότητα σου, για να έχεις τόσο πολύ ανάγκη αυτό το παλιόρόλο.
      3. Θα βγάλεις από το σεντούκι ότι e-mail του 2014,2015 έχεις, για τίποτα αλληλογραφία που έκανες τότε για να μας πεις ότι κάτι έκανες και ότι υπήρξες, επειδή απλά τώρα δεν υπάρχεις...
      4. Το ποτάμι όμως "φίλε" μου δε γυρίζει πίσω, έδειξες πολλές φορές τι σκουπίδι είσαι, και ότι πραγματικά δεν έχεις να προσφέρεις τίποτα θετικό, αλλά μόνο πρόβλημα.

      Πήγαινε τώρα να κάνεις κανα ραντεβού με τον Παναγιωτάκη που είναι στριμωγμένος, να τον στηρίξεις και να δείξεις το πιόν σου μπας και τον κάνεις κάλά.

      Να προσθέσω και το γνωστό κουκουλοφόρο και η λίστα είναι πλήρης...!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  88. Καλησπέρα, νέα Ανάρτηση για Νοέμβριο, καλές πληρωμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΔΗΜΗΤΡΗ Γ. , ILIAS , ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ Γ. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ, ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΑ , ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ , ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΝΗΠΙΟΥ, ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  90. Για πείτε μου σας παρακαλώ από το παραπάνω σχόλιο μου (21 Ιουνίου 2017 στις 10:22)
    τί ακριβώς βρίσκετε επιπέδου κάτω του νηπίου;
    Ο πονεμένος όπως λέτε παραγωγός, τουλάχιστον σε αυτό το blog ενημερώνεται σχετικά με τις πληρωμές κατά τουλάχιστον 50% από εμένα τον ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Souks και ειδικά ilias σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Κάποιο λάθος έχω κάνει και δεν μπορώ να επικοινωνήσω ή έχει πέσει μούγκα ;Παρακαλώ ας με ενημερώσει κάποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Δεκεμβρίου 2016
    28.06.2017
    Άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Δεκεμβρίου 2016. Με τις σημερινές εντολές προς τις Τράπεζες θα εξοφληθούν 11.314 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 38.188,59€ (87% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Δεκέμβριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΑΠΟ 100ΣΤΑΡΙ 2600

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δυστηχως δεν εχω παει διακοπές, αλλα υπαρχει υπερβολικός φόρτος εργασίας! Νεα αναρτηση για Ιανουάριο http://fotoboltaika.blogspot.com/2017/07/i-2017.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Γεια σου
    Δυνατότητα δανεισμού και γρήγορη χρηματοδότηση
    Είμαι ένας δανειστής που χορηγεί προσωπικά δάνεια σε όποιον έχει ανάγκη δανεισμού. Εάν οποιαδήποτε στιγμή είστε που έχουν ανάγκη από δανεισμό χρημάτων σας ικετεύω να ευγενικά έτσι ώστε μπορώ να σας βοηθήσω. Εδώ είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου:
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ