Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής Ιουνίου - πληρωμή Ιανουάριo (2)

Είναι η 2η ανάρτηση για παραγωγη Ιούνιο. Για σχόλια και ενημέρωση απο την 1η αναρτηση στα σχόλια πατήστε εδώ. Ελπίζω να γίνουν πληρωμές και να μην χρειαστεί και 3η αναρτηση!!

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ


ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μήνας παραγωγής
Ιούνιος
Ημ/νια πληρωμής
Ιανουάριος





Τραπεζες





Εθνική




Αλφα




Αγροτική






Εμπορική ()






Πειραιώς




Eurobank




Αττικής






Κύπρου




Probank





Αλλες (συνεταιριστικές)






440 σχόλια:

  1. Συναδελφοι καλημερα.
    Στο τελος του 2012 εδωσα 480.000 ευρω και εφτιαξα 4 κατοσταρια .. τα εκανα επενδυση για το μέλλον των παιδιων μου και των ανηψιων μου... ποτε δεν περιμενα ποσο σκατα ειναι το κρατος μας... εκει που υπολογιζα αποσβεση σε 4χρονια συν 6 μηνες η καθυστερηση πληρωμων τωρα θελω περιπου στα 7 χρονια συνολο...
    Κ τελικα σκέφτομαι αξιζει τον κοπο ???
    Πιστευω πως οχι.. παιδια συνεχιζουμε κ ο θεος βοηθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην παιζεις με τον πονο των υπολοιπων. υπαρχουν ατομα που ΕΑΝ περασει το new deal δεν θα κανουν αποσβεση ΠΟΤΕ! Επενδυσανε για να πληρωνουν το κρατος!

      Διαγραφή
    2. ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ ΜΕ 120.000 ΤΕΛΟΣ 2012 ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ; ΤΩΡΑ ΠΗΓΕΣ ΣΤΑ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ;
      ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΣ SPEAKING ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    3. Προφανως καποιος ειρωνας που σπαει πλακα με το πονο μας ειναι μη του δινεται σημασια!!!!!!!!!!! Ολοι ξερουμε ποτε θα κανουμε αποσβεση και αν τελικα τη κανουμε ποτε!!!!! Εγω κλεινω 2 χρονια χρωσταω ακομα στον κατασκευαστη εχω πληρωσει μονο ενα διμηνο οαεε και με το ζορι βγηκε η τριμηνη δοση της τραπεζας!!!

      Διαγραφή
    4. καλημερα 10:06... εμας μας βγηκε το παρκο 200.000 συνδεση τελη 2012... αφου εσυ το εκανες με 120.000 πρεπει να σου κανουν ειδικη προσφορα κουρεματος 50% και εξτρα μπονους ενα καλο ξυρισμα για τον τροπο που τοποθετεισαι...

      Διαγραφή
    5. Μα ρε φίλε 26 Ιανουαρίου 2014 - 10:06 π.μ.
      με τα 4Χ100 στα 480.000 κορόιδο σε πιάσανε.. Εγώ με 3Χ100.000 Ευρώ (μέσα και οι όροι σύνδεσης) έφτιαξα 3Χ100 kW με thin film, με τιμή συμβολαίου 0,441 cents τον Ιούλιο του 2012. Πάντως είσαι καλός άνθρωπος αφού έκανες πάρκο και τα ανήψια!!!

      Διαγραφή
    6. Αυτά που διαβαζω είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ, Βαλτε όλα τα εξοδα σας; μεσα !

      Διαγραφή
    7. Ιουλιο του 12 εφτιαχνες 100KW με thin film στην καλυτερη με 180.000 ευρω με κοστολογηση κατευθειαν απο εργοστασιο χωρις μεσαζοντες και απο stok!!! (Εννοειται πληρες εργο με περιφραξεις συναργερμους χωματουργικα και ολα τα αλλα και αξιοπρεπεις inverter) Πολλοι παπαρες μαζευτικατε εδω νομιζω.... Εκτος και αν τον Ιουλιο του 12 ξεκινησες να το σκεφτεσαι και το παρκο ολοκληρωθηκε το 13.

      Διαγραφή
    8. 1.δεν ειμαι αντιφοτοβολταικος
      2.δεν ειμαι ειρωνας κ σπαω πλακα
      3.συνδεθηκαν ολα στο τελος του 12
      4.πανελ luxor & inverter sma εβαλα.

      κ τελος παιδια δεν ειρωνευομαι κανεναν.... εδω που μπλεξαμε ολοι χωρευουμε τωρα..εαν εσεις το ειδατε διαφορετικα τον προβληματισμο που εξεφρασα τι να πω.

      καλημερα σε ολους φιλους κ επικριτες

      Διαγραφή
    9. Μήπως σε λένε Νικο Λ.

      Διαγραφή
  2. Καλημερα συναδελφοι μηπως υπαρχει κανενα νεο για τις πληρωμες;Υπαρχει καμια περιπτωση να αρχισουν μεσα στην εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι πληρωμες για τα 20kw πιθανοτατα θα ξεκινησουν απο δευτερα 3φεβρουαριου και εν συνεχεια με δευτερη εντολη θα ξεκινησουν τα ποσα μεχρι 15000 απο παρασκευη 7φεβρουαριου το αργοτερο δευτερα 10φεβρουαριου αυτα γνωριζω απο ανθρωπο της εταιρειας που εφτιαξα το παρκο και εχει γνωριμιες στο λαγηε αυτα εμαθε την παρασκευη και μου τα μεταβιβασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία...!!!

      Διαγραφή
    2. Μακαρι να βγουν αληθινες οι πληροφοριες

      Διαγραφή
  4. ο ιουνιος τιμολογηθηκε 12ιουλιου αυτο σημαινει οτι 20μερες μετα δηλαδη ακριβως 1αυγουστου επρεπε να πληρωθει απ εκει και μετα μετραμε 178μερες υπερημερια,αν βαλω και τον ενα μηνα απο τοτε που εκλεισε ο ιουνιος μιλαμε για 210 μερες που δωσαμε την παραγωγη μας και δεν μας την εχουν πληρωσει ουτε κουτσουρεμενη,και αν βαλω οτι ο ιουνιος ειναι εκκαθαριστικος η παραγωγη ειναι απο τις 19φλεβαρη και μετα και ολη την ανοιξη δηλαδη το ρευμα μας το εχουν πουλησει στο δικτυο ενα χρον πριν και εμεις ειμαστε ακομα απληρωτοι,ελλαδαρααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατασκευασα 100αρι σταθερό τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2013 στην ΝΑΟΥΣΑ και το πληρωσα 130.000 €.
    Αυτές ήταν οι τιμές τότε.,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 130.000 ευρώ με όλα μέσα?και τη προσφορά σύνδεσης?

      Διαγραφή
    2. Γράψτε και την προσωπική σας ιστορία θα ήταν ποιό καλά απο το να γράφετε και να καυχέστε ο καθένας πόσο φθηνά αγόρασε και πόσο υψιλή τιμή έκλλεισε. Μη παραπονεθείτε εάν σας μειώσουν τις τιμές στο 50% για υψηλό ποσοστό κέρδους. Θα έχουν και δίκαιο......

      Διαγραφή
    3. Ενας παπαρας βγηκε και ειπε τη βλακεια του (δε θεωρω οτι εγινε τυχαια) και απλα οι αλλοι τσιμπισαν....

      Διαγραφή
    4. ειμαι ο 01.58 και εκανα το εκατοσταρι με 130.000 ευρω χωρισ τουσ ορους συνδεσεις

      Διαγραφή
  6. Κύριε Παπακυριακού κανένα νέο για πληρωμές; Μήπως μπορείτε να διασταυρώσετε την πληροφορία του συναδέλφου για 3 Φεβρουαρίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 100αρι αρχες 13 με ρενεσολα βιρτους κ ρεφουσολ ινβερτερ 130000 χωρις ορους συνδεσης,μελετες,αγορα χωραφιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριοι,

      είστε εκτός θέματος (off topic). Το θέμα μας είναι οι πληρωμές του Ιουνίου 2013 (Ιανουάριος (;) 2014).

      HELIOS, εάν οι παραπάνω κύριοι θέλουν να συζητήσουν για το πόσο έφτιαξαν το πάρκος τους, άνοιξέ τους ένα άλλο θέμα.

      Διαγραφή
  8. Το προβλημα ειναι οτι δεν πληρωνομαστε.. και οχι το κοστος του φωτοβολταικου παρκου. Το αλλο προβλημα ειναι οτι ολοι καθομαστε με σταυρωμενα χερια αντι να παμε στο σπιτι του Παπαγεωργιου να του κλεισουμε την εισοδο με καποιο τρακτερ και να μην μπορει να βγει εαν δε μας πληρωσει. Τετοιου ειδους τυχωδιωκτες μονο τετοια μεσα καταλαβαινουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι αγροτες που χρησιμοποιουν τα τρακτερ και οχι τις γραβατες βλεπε Λουμακης καλα τα καταφερνουν εως σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παπακυριακού Γιάννης26 Ιανουαρίου 2014 στις 8:06 μ.μ.

    Υπολογίζω νεότερα να έχω την τρίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kirie papakiriakou tha ithela mia apantish stin eksis erotisi............. an i entoli gia pliromi enos mina dothi stin ethniki stis 2 /6 gia paradigma ke ego exo forologiki enimerotita me parakratisi pou na exi isxi mexri kai tin 30/6 iparxi periptosi na min plirotho tin sigkekrimeni pliromi?
    kai an xerete kapio mail na stilo forologiki enimerotita....ston lagie fisika....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντιφωτοβολταικός speaking.

    Όταν κάποιοι συνανθρωποί μας στα τέλη του 2012 αυτοκτονούσανε γιατί είχαν
    μείνει άνεργοι και δεν είχαν λεφτά να αγοράσουν ένα μπουκάλι γάλα για τα παιδιά τους
    κάποιοι άλλοι με ξένα ή με δικά τους λεφτά κάνανε επενδύσεις της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων
    ευρώ για να εξασφαλίσουν όχι μόνο μια άνετη ζωή για τους ίδιους,αλλά και για τα παιδιά τους και για το
    σόι ολόκληρο.

    ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ Η ΠΕΙΝΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΙ.
    ΑΣ ΖΩ ΕΓΩ ΣΑΝ ΠΑΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΓΥΡΩ ΜΟΥ ΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ.

    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ! ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΕΤΗ ΖΩΗ, ΣΑΣ ΤΥΦΛΩΣΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ
    ΜΕ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ.


    Υ.Γ.: ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΚΑΤΟΥΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΙΑΚΟΥΣ.

    ΑΝ ΤΟ 2012 ΕΙΧΑ 100 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΞΟΔΕΜΑ,ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΦΑΕΙ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ

    ΑΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑΚΙΑ!

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ "ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ" ΤΟΥ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

    http://www.youtube.com/watch?v=55Aplyuupj8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αφού μας τα ζάλισες μήνες τώρα με μαθήματα περί επιχειρηματικότητας μας εξηγείς επιτέλους πως εννοείς εσύ την επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις. Καμά 10ρια γκομενάκια, μάκης και άλλα εξωτικά φρούτα. Αλήθεια τον άκη και τους φίλους του πόσο καλά τους ξέρεις ;

      Διαγραφή
    2. filaraki mas ta xeis priksei.pire kanenas ta lefta sou na ftiaksei fotoboltaiko?ante salta na paikseis parapera karagiozi.mas ta xeis kanei toumpano me tis paparies sou

      Διαγραφή
  13. Aντιφωτοβολταικέ στείλε μου το mail σου.Αν πεινάς άθλιε τώρα που θα πληρωθώ κάτι μπορώ να σου στείλω.
    Σε παρακαλώ μην αυτοκτονήσεις,ποιός θα μας διασκεδάζει με τις ανοησίες του.
    Αν τα έφαγες στο Μάκη πριν το 2012 κορόιδο, επιλογή σου.Η δικιά μας επιλογή ήταν άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπέρα οι πληρωμερς θα ξεκινουσουνε περιπου 2 με 3 φεβρουαριου για νεοτερα δευτερα θα εχουμε τι θα γινει υπομονη και κουραγιο σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα καλησπέρα θα ήθελα να μάθω αν και σε άλλους συναδέρφους η τράπεζες κάνουν 4 συμβόλαια ασφάλισης. Έμενα η Πειραιώς με έχουν 4 και είναι από 600 ευρω. Τη κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eνα συμβολαιο για τον εξοπλισμο(150000) 450 ευρω και μια ασφαλεια δανειοληπτη στα 500 ευρω

      Διαγραφή
    2. Πως μπορώ να της μειώσω από 3 που είναι και να μειώσω τα πόσα το πάρκο είναι 60 Kw

      Διαγραφή
  16. Η παραμετροποιησή του ΣΠΕΦ ειναι πολυ σωστή, με αυτά που λέτε. Το 2011 το 100αρι μας κόστησε πανω απο 400000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οσοι δικαιουσασταν Επιδοτηση την εχετε παρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ από κατοστάρι πήρα την τελευταία δόση που αφορούσε εκταμίευση κατόπιν αίτηση θεραπείας- αναμόρφωση κόστους στις 5/1/2014. Το Φ/Β λειτουργεί από τον 9/2009....αλλά τι σχέση έχει αυτό με το παρόν που αφορά τις πληρωμές Ιουνίου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε εάν μπορείς επικοινώνησε μαζί μου θα ήθελα να σε ρωτήσω σχετικά με την αίτηση θεραπείας γιά μία διευκρίνηση μιά και εγώ περιμένω κάτι ανάλογο.Τό τηλέφωνό μου 6909636380 η στείλε μου εμαιλ στο maikts@yahoo.gr και θα επικοινωνήσω μαζί σου.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Διαγραφή
  19. Το παιδαρέλι του ΣΠΕΦ δεν ξέρει τι πάει να πει διαπραγμάτευση και να κλείνεις συμφωνίες. Ακόμα και σε αυτά τα νούμερα να ήθελε να πέσει τώρα που ξεκίνησε το πύχη από εκεί τα νούμερα θα πάνε ποιο κάτω και θα του χαριστούν σε τίποτα τα λαμόγια που έχουμε και μας διοικούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατασκευασα 100αρι σταθερό τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2013 100.000 €. 9xSMA SMC11KW Inverter 225P πολυκρυσταλλικα πλαισια
    Κατασκευασα 300αρι σταθερό τον Μάρτιο ΤΟΥ 2013 300.000 €.
    Κατασκευασα 100αρι 66%σταθερό 33% Περιστρεφόμενο τον Μάρτιο ΤΟΥ 2012 160.000 €
    Αυτές ήταν οι τιμές τότε......
    2014 350 ευρω και μια ασφαλει 100αρi
    2014 650 ευρω και μια ασφαλει 300αρi .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 1.29 στον υπνο σου μπορεις να κατασκευασεις και τουσ κρεμαστους κηπους της Βαβυλωνας ....εχεις μεγαλη φαντασια βλεπω.......αντε και πρωθυπουργος.....αλλα πριν κατασκευασε και μια κουνια να σε κουναει........!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1:44 μ.μ. Βαζουμε ενα στοιχημα ???τι νομιζεις ποιος εισαι και αλλά άτομα κάνανε με αυτη την τιμη....
      αν το χάσεις θα με δωσει το εργο σου ?????ΑΝ...ΕΧΕΙΣ ΑΡ@ΙΔΙΑ ?????

      100αρι σταθερό τον 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2013 ((((100.000 €))))

      Διαγραφή
    2. εγω το εκανα δεκεμβρη του 12 100αρι σταθερο 200.000
      και μη μου πεις ας προσεχα γιατι δεν ειχα αλλη επιλογη για χρηματοδοτηση.
      και μη μου πεις να μην το εκανα γιατι μετα οροι συνδεσης και εγγυητικη παπαλα.
      αφου εσυ το εκανες με 100.000 καταλαβαινεις ποιος εχει υψηλοτερο IRR και ποιος πρεπει να κουρευτει περισσοτερο... συμφωνεις;;

      Διαγραφή
    3. σε καταλαβαινω απολυτα 15.000 εγγυητική επιταγή +ΔΕΗ +++ μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.
      το θεμα ειναι ποιος και τι πρεπει να κουρευτει περισσοτερο?
      οχι κανεις λαθος..μετα απο λιγα χρονια τι θα γινει ?καινουργιο κουρεμα?
      με αυτη την μεθοδο μας κάνουν να μαλωνουμε μεταξυ μας .

      Διαγραφή
  22. Μα καλα ποσο μ@αλακες ειστε;;;; Ο ελληνας δε θα αλλαξει ποτε και καλα κανουν και μας γ@μανε!! Το post αφορα τις πληρωμες και εσεις γραφετε για κοστη παρκων και επιδοτησεις!!! Πατε καλα επιτελους;;;; Οποιος θελει να μαθει ας κατσει να ψαξει και μη γεμιζετε τη σελιδα με μ@λακιες!! Λες και με ενδιαφερει το κοστος κατασκευης του καθενος απο εσας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις απολυτο δικιο φιλε μας εχουν ζαλισει με το ποσο κατασκευασε ο καθενασ το παρκο του!αν θελετε να πειτε αυτα πειτε τα σε αλλη αναρτηση σχετικη με το θεμα!ΕΔΩ ΛΕΕΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε?αν εχετε να πειτε κατι για τις πληρωμεε γραψετο αλλιως μην λετε τιποτα!

      Διαγραφή
    2. Καλα και εσεις δεν μπορειται να καταλαβετε οτι επιτηδες μπαινουν καποιοι εδω και βαζουν ξεφτιλα κοστος ΦΒ παρκων για να τα παρουμε και να γινει κολος εδω μεσα και αυτοι να γελανε διαβαζοντας τα.... Απλα γραψτε τους ολοι εμεις που εχουμε παρκα ξερουμε ποσο μας στοιχισαν!

      Διαγραφή
    3. Δίκιο έχεις ανώνυμε 3:28
      Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
      Δεν είχαν άδικο λοιπόν που οι μεγάλοι κρατούσαν τα οφέλη της εμπορείας ενέργειας τόσα χρόνια για τους εαυτούς τους.
      Μόλις μας έδωσαν δικαίωμα επένδυσης στον κλάδο της ενέργειας αμέσως δείξαμε το επίπεδό μας.Ναι μπορεί μερικοί να είναι εγκάθετοι και τσιράκια του κάθε Ασημάκη ή του ΣΠΕΦ για να μας διαλύσουν εντελώς...αυτό όμως δεν αναιρεί το οτι δε είμαστε άξιοι για αυτά που τραβάμε.Η πονηρή πολιτική ηγεσία γνωρίζοντας καλά με ποιους είχε να κάνει μας διαχώρισε αμέσως απο τους Αιολικούς και τους Υδροηλεκτρικούς προκειμένου παραδειγματικά να μας ξεσκίσει.Ραγιάδες,κομπλεξικοί και "ξερεις ποιος είμαι εγώ ρε" θα παραμείνουμε.Ο Ασημάκης,ο Μανιάτης,η πρωτοφανής κοροιδίστικη έκτακτη εισφορά και ηφορολογία στο 100% της παραγωγής τελικά μας αξίζει συνάδελφοι.Θλίβομαι που είμαι αναγκασμένος να λέγομαι συνάδελφός σας και να έχω εκ των πραγμάτων κοινές διεκδικήσεις με τους περισσότερους αναξιοπρεπείς εδω μέσα! Γαμώ τη τύχη μου...

      Διαγραφή
    4. μη λαικιζεις 5:06... να εισαι σιγουρος πως οι μεγαλοι που τους ζηλευεις αν δεχονταν τετοια εξοντωτικα μετρα δε θα εβριζαν απλως οπως εμεις αλλα θα επαιρναν κεφαλια.... και δε μιλω μεταφορικα...

      Διαγραφή
  23. το ξερω πως ειναο off topic , αλλα ενδιαφερει τους περισοτερους . Ανακοινωση απο τον Λαγηε για τις ενημεροτητες :

    http://www.lagie.gr/perissoteres-anakoinoseis/anakoinosi/article/830/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ειναι off topic , οι ενημερωτητες εχουν σχεση με τις πληρωμες! thanks you!

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη εμεις που δε χρωσταμε εφορια και βγαζουμε φορολογικη ενημεροτητα απο το TAXISNET θα τη στελνουμε μονο με FAX η με e-mail....? Στο φακελο με τιμολογιο που στελνουμε δε θα τη βαζουμε... Επισης απο το TAXISNET η φορολογικη ενημεροτητα δεν αποθηκευεται για να τη στειλεις με e-mail παρα μονο εκτυπωνετε... εκτος και αν τη εκτυπωσουμε και μετα τη σκαναρουμε αλλα ολοκληρη μανουρα ως προς τι..?

      Διαγραφή
    3. Μπορείς να την κάνεις save σε μορφη pdf

      Διαγραφή
    4. επισης μπορεις να την κανεις print screen

      Διαγραφή
    5. ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΝ ΜAΙΟ με την δηλωση εισοδηματος ερχεται το τελος μας ,άλλο πια δεν μπορώ τελος τα δανεικα που πηρα απο δω και περα χτυπησε το καμπανακι εσυ την παλεύετε ρε παίδες?
      και κάθε φορά τα ίδια σταγονόμετρο πεφτει και εμείς θα λέμε πάλι τα ιδια.θα πληρωθούν τον Ιούνιο.θα πληρωθούν τον Ιούλιο.....οταν το ακο αυτο μου την δινει την παλεύετε ρε παίδες?Τι να κάνουμε ε ε ε δεν μας μενει και τιποτα να κανουμε να καθόμαστε να γραφουμε εδω για τις πληρωμές ή μήπως να πάμε σε μια Intenet-καφετζού-χαρτορίχτρα ?ολοι μαζι μπορουμε μονωμενα δεν κανουμε τιποτα !!! μας γελάσανε μας κλεψανε και καθομαστε ακομα να τα δεχομαστε ολα αυτα ? να οργανωθούμε σωστα αυτό είναι το θέμα που πρέπει να κυνηγήσουμε οχι το πως και ποτε θα πληρωθουμε αν το κυνηγήσουμε σωστα θα πληρωνομαστε ,ομως να καθόμαστε με την καφετζού-χαρτορίχτρα να μαντεύουμε το ποτε θα θα πληρωθουμε ειμαστε ενοχοι γιατι δεν κάνουμε τίποτα .τίποτα.τίποτα

      Διαγραφή
    6. βάλε ένα virtual printer pdf και το κάνει σε μορφή pdf και το αποθηκεύει στον υπολογιστή σου

      Διαγραφή
    7. κανενα νεο για πληρωμες?

      Διαγραφή
  24. κανενα νεο για πληρωμες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πληρωμεσ μετα τισ 15 φεβρουαριου. δεν εχουν λεφτα οι οποιες θα εχουν διαρκεια 2 με 3 μηνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο εχεις τετοια πληροφορια?τοτε με το φπα να εκρεμει και πληρωμες σε 2-3 μηνες θα μπουμε ολοι μεσα!

      Διαγραφή
  26. Καλησπερα παιδες. ερωτηση για τον συναδελφο με την αιτηση θεραπειας - αναμορφωσης κοστους. Θυμασε μηπως ποτε την κατεθεσες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κατάθεση της αίτησης θεραπείας την έκανα στις 23/9/13, η εγκριτική απόφαση της αναμόρφωσης του κόστους βγήκε στις 30/10/13 και η πληρωμή του ποσού έγινε στις 7/1/14 τώρα που βλέπω τις ημερομηνίες στον φάκελο και όχι στις 5 που είπα παραπάνω.

      Διαγραφή
  27. kirie papakiriakou tha ithela mia apantish stin eksis erotisi............. an i entoli gia pliromi enos mina dothi stin ethniki stis 2 /6 gia paradigma ke ego exo forologiki enimerotita me parakratisi pou na exi isxi mexri kai tin 30/6 iparxi periptosi na min plirotho tin sigkekrimeni pliromi?
    kai an xerete kapio mail na stilo forologiki enimerotita....ston lagie fisika....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστω φιλε μου. κατεθεσα στις 28 /10 και ακομη τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συνάδελφοι, ενα καλό άρθρο για την φορολογική ενημερότητα έχει το sunblog.

    http://www.sunblog.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα οτι αφμ κ να βαλω για να κανω καποιον μη λογιστη, δηλαδη καποιον συγγενή νομιμο αντιπροσωπο μου το βγαζει οτι δεν ειναι εγκυρο. Δεν ξερω με λογιστη κ δεν θελω κιολας. Καμια ιδεα?

      Διαγραφή
    2. εμενα φιλε δουλεψε κανονικά, εβαλα εμενα σαν εκπροσωπο της ΕΕ

      Διαγραφή
  30. το mail του λαγηε ειναι infoape@lagie.gr η infoape@lagie.gr. ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γιατί στέλνουμε με διαφορετικό τρόπο την φορολογική από την ασφαλιστική ενημερότητα, όταν και τις δύο τις βγάζομε μέσο internet ομολογώ ότι δεν το πολυκαταλαβαίνω. Τρώμε φόρους, εισφορές, καθυστερήσεις πληρωμών και χίλιες δυο μαλακίες και μας ταλαιπωρούν ακόμη και για τα πιο απλά και αυτονόητα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παρακαλώ κυριοι μια απάντηση στην ερώτηση: Η εισφορά αλληλεγγύης που μας παρακρατείτε θα αφαιρεθεί στην φορολογική δήλωση από τον φόρο εισοδήματος που θα βγει να πληρώσουμε?? θεωρείτε φόρος που παρακρατήθηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. νομίζω πως χάνετε , πάει υπέρ πίστεως και πατρίδως, δεν λογίζεται πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπίπτει ισόποσα για τα επόμενα 5 έτη. Απλά δανείζουμε άτοκα για 5 έτη το δημόσιο πληρώνοντας προκαταβολικά φόρους.
      Έστω έχεις εισφορά 30% οπότε Εισφορά 2012 30% Χ 30.000 Ευρώ = 9.000 και
      στο Εισφορά 2013 30% Χ 60.000 = 18.000 Ευρώ
      Γλυτώνεις φόρους για το ποσό 20% Χ 9.000 +20% Χ 18.000 Ευρώ = 5.400 Ευρώ. πολλαπλασίασέ το με 26% ή 33% ανάλογα με την κλίμακα που είσαι και βλέπεις τι γλυτώνεις
      Όμως θα πληρώσει φόρους για το ποσό 18.000 Χ 80%= 14.400 Ευρώ έστω κλίμακα 26% + προκαταβολή επομένου έτους 55% άρα 14.400 Χ 0,26 Χ 1,55 = 5.800 Φόρος έξτρα που είναι δάνειο στο Στουρνάρα...

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας προς ενημέρωσή μου.- Γ.Δ. Θάσος -.

      Διαγραφή
  34. Εμένα οτι αφμ κ να βαλω για να κανω καποιον μη λογιστη, δηλαδη καποιον συγγενή νομιμο αντιπροσωπο μου το βγαζει οτι δεν ειναι εγκυρο. Δεν ξερω με λογιστη κ δεν θελω κιολας. Καμια ιδεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι ο Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2014 - 1:36 μ.μ. ότι έφτιαξε το έργο με 100.000 Ευρώ και με όρους σύνδεσεις; Ειρωνεύεται τον άλλο Ανώνυμος26 Ιανουαρίου 2014 - 10:06 π.μ. με τα 120.000 που λέει ότι έφτιαξε πάρκο και για τα ανήψια...Όσοι είχατε ψάξει τιμές ξέρατε τι έπαιζε τότε και αν υπήρχε συνεργείο να κάνει έργο και πόσα έργα μείνανε μισά από έλλειψη υλικών και τι βροχές είχε εκείνη την περίοδο, τι τράβηξε να βγάλει την άδεια (ειδικά αυτοί που ξεκίνησαν το 2007, τι δουλειέςς παράτησαν και πόσα χρόνια έχασαν από τη ζωή τους με το φιλικό περιβάλλον στην Ελλάδα... Τροφή για ηλίθιους αντιφωτοβολταικούς δίνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. O φορος εισοδήματος ερχεται και για κάθε 100αρι θα'νε 15 εως 20 χιλαιδες.
    πως θα πληρωθουν αυτά τα νουμερα ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σχετικά με την ανάρτηση ''εισφορά αλληλεγγύης'' , αφαιρούμε το 20% της εισφοράς , από τον φόρο που θα πληρώναμε, και ο φόρος που μας αναλογεί είναι πάνω στο καθαρό ποσό? Δηλαδή έστω : 100ευρώ - 30%(εισφορά) = 70ευρώ . Φορος 70 χ 26% = 18,2ευρώ.......μειον 6ευρώ (εισφορά 30ευρώ χ 20% = 6ευρώ) , τελικος φορος 12,2ευρώ??? Παρακαλώ ενημερώστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φορολογήσαι για τα κέρδη σου που είναι:
      =τζίρος - έξοδα - ασφαλιστικές εισφορές - αποσβέσεις - 20% εκτακτη εισφορά των ετών 2012 και 2013

      Επίσης υπολογίζεις το φόρο που είχες προκαταβάλει το 2012 αλλά υπολογίζεις και το φόρο που θα προκαταβάλεις για το επόμενο έτος.

      Διαγραφή
  38. Το 20% της έκτακτης εισφοράς που κατεβαλλες και για 5 έτη αφαιρείται από τα ακαθάριστα κέρδη της εταιρείας σου.
    Άρα 5 έτη επί 20% = 100%.
    Εννοείται ότι για την φετινή δήλωση της εταιρείας προσθετεις και το 20% της έκτακτης εισφοράς που σου είχε κρατηθεί για το 2011.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κανένα νέο για τις πληρωμές? Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κύριε Παπακυριακόυ, είχατε πει οτι θα ειχατε νέα για τις πληρωμές σήμέρα, μήπως έχετε κάποια πληροφόρηση? Εμείς από επαρχία ήμαστε τελείως στο σκοτάδι...

    Ευχαριστώ πολύ
    Χρήστος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενώ αυτοι από τις πόλεις είναι ενημερωμένοι

      Διαγραφή
  41. κανενα νεο ρε παιδια για τις πληρωμες δεν αντεχουμε αλλο!!!!και απο το πληκτρολογιο δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα. 9:52, δεν υπήρχε έκτακτη εισφορά το 2011...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο φίλε για το μισό του 2012 ήθελα να γράψω και ασφαλώς έκανα λάθος εκ παραδρομής... Ευχαριστώ για την διόρθωση.

      Διαγραφή
  43. Διαβαστε τα θα εχουν συσκεψη για το New Deal!!!!

    http://energypress.gr/news/fwtoboltaika/Skepseis-gia-diplo-tamplo-sto-new-deal-twn-APE

    Περσι τετοια εποχη ο Γιακουματος στη πρωινη εκπομπη της Τσαπανιδου σε ερωτηση της Τσαπανιδου για τα ΦΒ ειπε πως κανετε ετσι εεεε ενταξει για 2 χρονια ειναι η εκτακτη εισφορα τι να κανουμε και μιλησε σαν να προκειται για κατι απλο και μηδαμηνο και το απαξιωσε οτι πολυ ντορος για το τιποτα και μετα εσκουζε οπως κανει παντα οταν δεεν ξερει τι να πει!!! Εστειλα αμεσως e-mail και sms στην εκπομπη και ενω διαβαστηκαν ενα σωρο μπουρδες τα δικα μου δεν διαβαστηκαν καν....
    Τα καινουργια νεα ειναι οτι η γυναικα του Γιακουματου και ο αδελφος του συνεληφθησαν για φοροδιαφυγη ενω ο ιδιος γλυτωσε λογω βουλευτικης ασυλιας!!!
    Καταλαβατε... αυτοι οι ανθρωποι σε λιγο καιρο ισως να ψηφιζουν τον αφανισμο μας ειναι σκληροπετσοι και κοπ.......ες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σας ενημερώνω ότι μου τηλεφώνησαν από ΔΕΔΔΗΕ για να κλείσω ραντεβού προκειμένου να μου βάλουν ψηφιακό μετηρτή σε έργα χαμηλής τάσης, ίδιο με το μετρητή που έχω σε έργο μέσης τάσης και μάλλον έτσι θα γίνεται εκκαθάριση κάθε μήνα και στα έργα των 100 kW.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πριν μια εβδομαδα γινοταν ψηφοφορια στι Internet η οποια επεσε απο το δικτυο μετα για ποιον θελετε να κτυπισει ο Ξηρος χαχαχα κριμα επρεπε να μεινει να φηφισουμε ολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ερώτηση που έχει να κάνει και με τις πληρωμές ,απο το ΙΚΑ μπορουμε να βγάζουμε μεσω internet ενημερότητες αφου δεν έχουμε προσωπικό και άρα δεν έχουμε Αριθμό Μητρώου Εργοδότη (ΑΜΕ) αφου βέβαια κάνουμε την εγγραφή στην αρχή η πρέπει να πάω σε υποκατάστημα του ΙΚΑ ?
    Αν γνωρίζει κανείς???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υποκατάστημα του ΙΚΑ θα χρειαστείς να πάς!

      Διαγραφή
    2. ...και σου δίνουν ετήσια ενημερότητα.

      Διαγραφή
    3. το προσπαθησα και εγω , αλλα δεν γινετε. ΑΜΕ εχεις ΜΟΝΟ εαν εχεις απασχολησει προσωπικο. αρα δεν μπορεις να βγαλεις κωδικους και αρα πρεπει να πας μια βολτιτσα για 'αναπογραφο' ΙΚΑ.

      Διαγραφή
  47. κανενα νεοτερο για πληρωμες ιουνιου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπερα κυριοι. Σημερα το πρωι επικοινωνησα με λαγηε κ ο υπαλληλος οταν τον ρωτησα για πληρωμη ιουνιου γελουσε κ μου ειπε καποια στιγμη θα πληρωθειτε απλα μην ακουτε αυτα που λενε για 4 με 6 φεβρουαριου. Και θα συνεχισα την κουβεντα αλλα εμεινα απο καρτα(μιας και δεν εχω λεφτα να πληρωσω την συνδεση)ειδαλλως θα μαθαινα κατι παραπανω. Φαινοταν διαθεσιμος για ενημερωση.αν εχετε κανενα νεο ενημερωστε γιατι σκαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι έγκυρη ενημέρωση δίνει μόνο ο κύριος Μπότσης. Έχει τύχει να επικοινωνήσω με λογιστήριο, να μου λένε οτι δεν γνωρίζουν πότε θα γίνουν πληρωμές και το απόγευμα της ίδιας μέρας να έχει ολοκληρωθεί το έμβασμα και να πιστώνονται τα χρήματα στον λογαριασμό μου.
      Εγώ σήμερα δεν μπόρεσα να βρω τον κύριο Μπότση από τις 8.10 το πρωί και μέχρι πριν λίγο. Συνολικά πήρα περίπου 8-10 φορές......μέχρι και με απόκρυψη.......ερε που φτάσαμε.

      Διαγραφή
  49. Και σαν μην εφτανε αυτο κρατησαν κ ολο το ποσο του μαιου η τραπεζα. Κ το τηλεφωνο χτυπαει απο τους οφειλετες και τι να τους πεις ;;; Κ δεν θα εχουμε κ φορολογικη ενημεροτητα για την επομενη κ εχουμε 0,72 σεντ στη τσεπη και θα αρχισουμε να πουλαμε τα ρολογια μας να παρουμε ψωμι. Ημαρτον με εχουν ξενερωσει. Μαζευτειτε να παμε να ισιαξουμε τις γραβατες τους. Δεν παει αλλο... Θελω να κατεβω αθηνα κ δεεν μπορω(απο κομοτηνη).ημαρτον κ παλι κατι πρεπει να κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μακαρι να ειναι ετσι αγαπητε 3:20.αυριο το πρωι θα ξαναπαω τραπεζα για ενημερωση οποτε αν υπαρχει κατι νεοτερο θα ενημερωσω. Βεβαια το προβλημα επικοινωνιας σωστα το αναφερεις. Γολγοθας να απαντηςει καποιος αλλα οταν απαντουν ειναι ευγενεστατοι. Οφειλουμε να το πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλα μας εχουν φερει σε εξαθλιωση δεν εχουμε φραγκο στην τσεπη ολοι μας κυνηγανε και εχουμε τα υπαλληλακια του Λαγηε να μας κανουν και πλακιτσα κανονικα πρεπει να τους στρωσουμε στις κλοτσιες ολους τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βρε καλως ειναι εκει που ειναι αλλα απαντησε στο κολοτηλεφωνο να με βγαλεις απο την αγωνια.προ διμηνου συναδελφος απο γιαννιτσα αυτοκτονησε κ στο γραμμα που αφησε αναφεροταν στο λαγηε με μεγαλα γραμματα. Καταλαβαινουν που μας φτασανε.; Δεν συμφωνω με αυτη την αντιμετωπιση των πραγματων αλλα ας αναλογιστουν που οδηγουν τον κοσμο; Δεν μπορει να παει ετσι. Ειμαστε ολοι σε τελμα.λαικιστι,,,, δεν την παλευουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ο αυτόχειρας ηταν συνάδελφος-ιδιοκτήτης πάρκου? Μπορείς να μας πληροφορήσεις με λεπτομέρειες...όνομα κλπ?
      Όσον αφορά τους υπαλλήλους του ΛΑΓΗΕ πράγματι έχουν πολύ ΥΦΟΣ απέναντί μας.Ο εξευτέλισμός μας δεν έχει όρια...

      Διαγραφή
  53. GNWRIZEI KAPOIOS NA APANTHSH OTAN TO 2011 KAI TO 2012 EXOYME MONO EKSODA GIA TO PARKO,DIOTI SYNDETHIKE GENARH 2013 OXI APSBESEIS ALLA TIMOGIA PAROXHS YPHRESIWN .ME LIGA LOGIA ZHMIES TO 2011 KAI 2012.MPOROYME AYTA TA EKSODA NA TA BALOYME STH DHLWSH TOY 2014??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ Φ/Β ΠΑΡΚΟ 100ΚW ΑΓΡΟΤΙΚΟ ?
    ΕΙΝΑΙ 4% Η' 10% ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛ. 1252/25.11.2013 Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΙΝΑΙ 10%.

      Διαγραφή
    2. Το διαβασες και καταλαβες 10% ;;;;
      Αφου το λεει ξεκάθαρα 4% !!!

      Διαγραφή
    3. Εμενα ο κατασκευαστης μου , με ειπε οτι η αποσβεση του παρκου θα ειναι 7%
      ΒΕΡΟΙΑ 100ΚW ΣΤΑΘΕΡΟ .

      Διαγραφή
  55. Συνάδελφοι το σχέδιο τους είναι να υπογράψουμε.Άρχισε ο εκβιασμός.
    Μέχρι τέλους φλεβάρη πρέπει να έχουν νομοθετήσει.Αμα είσαι καλό παιδί έλα να πάρεις κάνα δύο μήνες.
    Να πάρουμε τα οπλα,τι έχουμε άλλο να χάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μασάτε καμιά υπογραφή για νέο συμβόλαιο.

      Διαγραφή
  56. Αντιφωτοβολταικός speaking


    ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΚ
    Εφάπαξ φόρος 10% σε καταθέσεις, μετοχές, ομόλογα ακίνητα

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26517&subid=2&pubid=113209531


    Υ.Γ.:ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
    ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ.

    ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ,ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ
    ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ.

    ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ,ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ,ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ
    ΟΤΑΝ ΧΡΩΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ1: Επειδη καταλαβαινω οτι εχεις προβλημα με τους επενδυτες, θα σου προτεινα να γινεις καραβανας η ταξιτζης γιατι εγκεφαλο για περισσοτερα δεν εχεις.
      ΥΓ2:Οι καταθεσεις ΣΟΥ θα χρματοδοτησουν τους υπολοιπους που δεν εχουν.
      ΥΓ3: Οτι μπαινει ΚΑΙ στο δικο σου λογαριασμο θα δεσμευεται αυτοματως οπως και των αλλων, συμφωνα με τη θεωρία σου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  57. χαρειτε τον καραγκιοζη
    http://www.energypress.gr/news/Ef-olhs-ths-ylhs-synenteyxh-toy-Stelioy-Loymakh-gia-ta-fwtoboltaika#7d5ab7c3-4023-4e34-a9f2-a22144ba0d11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. αν γίνει διαμαρτυρία στην θεσσαλονίκη μπορεί να οργανωθεί και στην Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα και ώρα για την Βόρεια Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. θαυμαστε τον αλητη τον ΛΟΥΜΑΚΗ στο τtime tv.... ο επομενος που θα τις φαει μετα τον φιλο του ,τον Παπαγεωργιου εινε αυτος.......ΑΛΗΤΗΣ.....και ξεφτυλισμενος οπως παντα ...να τον χερστε κυριοι του ΣΠΕΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Απαντήσεις
    1. με 4% δεν αποσβεβεται σε 20 χρονια !! καποιο λαθος κανεις !

      Διαγραφή
    2. 4% κανένα λάθος ο λογιστής δε σου είπε;το ξέρουνε.......

      Διαγραφή
  61. ο Λουμακης ποιον εκπροσωπει ρε παιδια;τους παραγωγους;η το Υπεκα;μηπως θελει να κατεβει για βουλευτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι πολύ! Είμαστε κότες αποδεδειγμένα.Γι'αυτό μας αξίζουν δοσίλογοι και προδότες σαν το Ασημάκη και το Λουμάκη...Αν είμασταν σοβαροί και αξιοπρεπείς θα τους είχαμε γδάρει ζωντανούς...καλά μας κάνουν !

      Διαγραφή
  62. Πόσο μακακας είναι ο άνθρωπος όταν βγαίνει και λέει για παραμετροποίηση της εισφοράς και ότι σε κάποιους πρέπει να φτάσει 60%. Ποιος είναι αυτός που θα δεχτεί κάτι τέτοιο καλύτερα να το κάψει το πάρκο. Για τα χρήματα που έχουν εισπράξει μέχρι τώρα οι παλαιοί και τον αναπτυξιακό δεν ανέφερε τίποτα. Τι καραγκιόζης που είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ του να είναι καραγκιόζης ο Λουμάκης ή πολύ πολύ αδιάβαστος εσύ, εγώ ποντάρω στο δεύτερο. Καλά που ζεις και τι διαβάζεις τόσο καιρό και δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι η παραμετροποίηση αφορά και τους αναπτυξιακούς και τις παλιές αποδόσεις προ εισφοράς??

      Διαγραφή
  63. Παπακυριακού Γιάννης28 Ιανουαρίου 2014 στις 8:36 μ.μ.

    1.Όσον αφορά τις πληρωμές δυστυχώς ούτε εγώ κατάφερα σήμερα να μιλήσω με τον κύριο Μπότση.
    2.Πολλές φορές διαβάζω διάφορα φορολογικά προβλήματα που έχετε...Αν δεν έχετε λογιστή,συμβουλευτείτε κάποιον που να έχει και γνώσεις για το αντικείμενο μας.Στη χειρότερη των περιπτώσεων να πληρώσετε 10-20 ευρώ
    Κάνω λοιπόν μια μικρή ανακεφαλαίωση.
    ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ :
    Mε βάση την τελευταία ΠΟΛ που είναι η 1252 και βγήκε 25/11/2013 οι αποσβέσεις στον κλάδο μας είναι με 10% (όπως πολύ σωστά έγραψε ο 6:52).O συντελεστής αυτός περιλαμβάνει τα τράκερ,πάνελ,inverter,καλώδια κ.τ.λ δηλαδή ΟΛΟΝ τον μηχανολογικό εξοπλισμό του πάρκου.
    Μηχανολογικός εξοπλισμός του πάρκου ΔΕΝ είναι τα χωματουργικά,ο οικίσκος κ.τ.λ τα οποία αποσβέονται με 4% (κτιριακές εγκαταστάσεις).
    Επειδή ακούστηκε μια εξυπνάδα κάποτε να μπουν όλα με 10%.Μη διανοηθείτε και το κάνετε.Κάποια στιγμή που θα έρθει έλενχος δεν υπάρχει περίπτωση να μην το βρούνε.Και φυσικά το φόρο εισοδήματος που γλυτώσατε τότε θα τον πληρώσετε με προσαυξήσεις.
    Όσον αφορά την έκτακτη εισφορά αυτή αποσβέεται όπως πολύ σωστά είπε ο 28/1 9:52
    27/1 10:13 Την φορολογική ενημερότητα που βγάζεις από το taxis τη στέλνεις κανονικά με e-mail (infoape@lagie.gr) ή fax.Αυτήν που βγάζεις από την εφορία θα πρέπει να την στέλνεις με courier αναγράφοντάς επάνω στο φάκελλο ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ. (Υπάρχει η σχετική ενημέρωση στην ιστοσελίδα του ΛΑΓΗΕ.)
    28/1 4:20 Όχι δεν μπορείς να τις βάλεις.Η ζημιά κάθε χρήσης μεταφέρεται στην επόμενη.Δηλαδή αν το 2012 είχες ζημιά 2150 ευρώ :
    Tζίρος-έξοδα-αποσβέσεις παγίων-τόκοι δανείου-ζημία προηγούμενου έτους (2150)=το υπόλοιπο φορολογείται.
    Όσο για το θέμα των αυτοκινήτων.Μπορείτε να μεταβιβάσετε το αυτοκίνητο σας στην εταιρεία σας.Από αυτό έχετε το εξής κέρδος :
    Αν π.χ. το μεταβιβάσετε για 10.000 έχει και αυτό απόσβεση 10% το έτος δηλαδή 1000 ευρώ που ΔΕΝ φορολογούνται.
    Αν το αυτοκίνητο είναι λιγότερο από 1600 κ.εκ. εκπίπτει το 65% των εξόδων του.(διόδια,βενζίνη,τέλη κυκλοφορίας,συντήρηση)
    Αν είναι μεγαλύτερο από 1600 κ.εκ. εκπίπτει το 35% των εξόδων.
    Σε όλα τα παραπάνω να τονίσω οτι ΔΕΝ είμαι λογιστής οπότε αν σε κάτι έχω κάνει λάθος,ευχαρίστως να με διορθώσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αποσβεσεις !!! ξερεις να διαβαζεις.
      διαβασε την ΠΟΛ που αναφέρεις και μετά γραψε !
      εισαι ωραιος, εχεις την ΠΟΛ και δε την εχεις διαβασει ;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Διάβασε εσύ την ΠΟΛ βρές μετά την διευκρινιστική όπως σωστά λέει ο Κύριος Παπακυριακού και μετά γράψε...φιλικά Grizos

      Διαγραφή
    3. κατά βασην είναι 4% και μερικά τμηματα του εργου μπορουν να πανε με άλλο συντελεστή, Αυτό λεει η εγγυκλιος !!

      Διαγραφή
  64. Παπακυριακού Γιάννης28 Ιανουαρίου 2014 στις 8:39 μ.μ.

    Από τον Ιανουάριο έχει επίσης δημιουργηθεί αυτό το θέμα με το taxis.Θα μπείτε με τους κωδικούς της εταιρείας και θα ορίσετε νόμιμο εκπρόσωπο τον εαυτό σας.Στην σελίδα που δηλώνεις εκπρόσωπο (πάνω ψηλά) δέχεται μόνο το ΑΦΜ λογιστή.Αν κατεβείτε τελείως κάτω και άλλη επιλογή.Σε αυτήν βάζεται το ΑΦΜ σας.
    Από εκεί και έπειτα για να κάνετε οτιδήποτε μέσω taxis για την εταιρεία σας θα πρέπει να μπαίνετε με τους δικούς σας κωδικούς taxis (φυσικού προσώπου) και από εκεί να διαλέγεται την επιλογή ΩΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ,για να μπορέσετε π.χ. να καταθέσετε μια περιοδική ΦΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καλησπερα σε ολους και υπομονη την ασφαλιστικη ενημεροτητα που την στελνουμε?εχει αλαξει κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. κυριε παπακυριακου υσχειουν τα ιδια και για την ατομικη επιχειρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. κανενα νεο για τις πηρωμες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως παρατηρώντας τη γλώσσα του σώματος του Πούτιν στη συνάντηση απέναντι με το Σαμαρά,βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα οτι Ρώσος έχει τον δικό μας στο πόλυ κλάσιμο.

      Διαγραφή
  68. Τι θα γινει με τη δεσμευση του υπουργου για παρατα φπα μεχρι 28 φλεβαρη ξερεις κανεις κατι;; δεν υπαρχει μια τωρα πως θα πληρωσουμε 3500 χιλιαρικα φπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΟΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΟ ΦΠΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΠΣΑΦ...

      Διαγραφή
    2. ΘΑ ΘΕΛΕΣ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΕΝΑ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ.......ΟΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.................

      Διαγραφή
  69. Με την ατομική επιχειρηση και φορολογικη ενημερότητα μεσω taxis net τι γινεται? Δεν μπορω να βγαλω ακρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Παπακυριακού Γιάννης29 Ιανουαρίου 2014 στις 7:53 π.μ.

    28/1/2014 8:54 Κλασσική περίπτωση έλληνα που αρέσκεται στο να κατηγορεί και να ειρωνεύεται,χωρίς να έχει και δίκιο.
    ΠΟΛ 1252 ....... 4η παράγραφος:Το παράδειγμα αυτό δεν είναι δεσμευτικό για τις παραπάνω επιχειρήσεις (4%) καθώς δεν τις υποχρεώνει.....Αντίθετα στα πάγια που είτε από την περιγραφή του τιμολογίου αγοράς,είτε από την πραγματική τους χρήση ή άλλα ουσιώδη χαρακτηριστικά εντάσσονται σε άλλη κατηγορία παγίου,εφαρμόζεται ο οικείος συντ. απόσβεσης που προβλέπεται από τις διατάξεις της περίπτωσεις στ της παρ. 1 του άρθρου 31 του Ν2238/94

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατά βασην είναι 4% και μερικά τμηματα του εργου μπορουν να πανε με άλλο συντελεστή, Αυτό λεει η εγγυκλιος !!
      Τι δεν καταλαβαίνεις ;

      Διαγραφή
  71. Παπακυριακού Γιάννης29 Ιανουαρίου 2014 στις 8:37 π.μ.

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ :
    1.Τα 20kw/p θα ξεκινήσουν να πληρώνονται την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου.
    2.Τα άνω των 20kw/p υπολογίζονται να έχουν εξοφληθεί ΠΕΡΙΠΟΥ στις 15 φεβρουαρίου.Λογικά τα ποσά που θα διατεθούν θα ικανοποιήσουν περίπου το 90% των παραγωγών.
    3.Ο ΛΑΓΗΕ περιμένει ένα ποσό της τάξης των 300 εκατομμυρίων περίπου το οποίο δυστυχώς θα καθυστερήσει-κανείς δεν ξέρει ακόμα πόσο.Εάν είμαστε τυχεροί και το πάρουν,θα εξοφληθεί μέσα στο μήνα ολόκληρος ο Ιούνιος αλλά και ο ΙΟΥΛΙΟΣ.
    4.ΌΛΑ τα παραπάνω είναι η ΠΡΟΒΛΕΨΗ και όπως καταλαβαίνετε μπορεί να υπάρχουν και κάποιες αλλαγές στις ημερομηνίες.
    5.Την επόμενη τετάρτη ή πέμπτη θα έχω νεότερα με μεγαλύτερη ακρίβεια στις ημερομηνίες πληρωμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ κ ΓΙΑΝΝΗ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ / ΒΟΛΟΣ
      ΕΙΣΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ .

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση .

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε για την έγκυρη ενημέρωση. Τα 300 εκ. θα τα ρίξουν στην αγορά πριν τις εκλογές και ίσως πριν την επίσιμη πρόταση για το new deal. Είναι τα λεφτά για τα οποία μίλαγε ο Παπαγεωργίου στην 1η συνάντηση στο ΥΠΕΚΑ αλλά, αλλά, αλλά...

      Κώστας

      Διαγραφή
  72. iparhi kanis pou den ehi plitothi to mina maio?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ξέρει κάποιος τι εννοεί ο ΛΑΓΗΕ στην έκτακτη ανάρτηση που έκανε για ΗΕΠ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Για μαιο ειναι πληρωμενοι ολοι με τελευταια αποστολη 13 ιανουαριου. Λογια υπαλληλου λαγηε. Αν δεν πληρωθηκε καποιος ψαξε καπου αλλου.(φορολογικη ασφαλιστικη καποιο λαθος στο λογαριασμο για εμας που πηγαμε απο probank σε εθνικη συνεβη κ αυτο).αυτη την ενημερωση ειχα απο λαγηε. Μιας κ εμενα πιστωθηκε 9 ιανουαριου. Κ συν αυτου μπηκαν κ σε λογαριασμο εγγυησεων κ οχι των οψεως οπως θα επρεπε. Δες το λιγο γιατι μου φαινεται δεν γα μπορουμε ουτε να τα παρουμε ετσι πως πανε η κολοτραπεζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κάποιος μου είπε οτι πρόσφατα η Εθνικη επιτρεψε προσβαση (μονο να βλεπεις τις κινησεις) του λογαριασμου ΛΑΓΗΕ. Γνωριζει κανεις αν ισχύει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 200 ΜΕΡΕΣ υπερημερία, πάλι ποίο πίσω οι πληρωμές.Καλοπληρωτές.
    Τους ενδιαφέρει αν μπορούμε να ζήσουμε άλλες 15 μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΕ Παπακυριακού μην ξανανεβάσεις στο energypress την προπαγάνδα του ΛΑΓΗΕ αμάσητη για τις πληρωμές γιατί άθελα σου την νομιμοποιείς. Θεωρούν δηλαδή τα βόδια ότι όλα εντάξει....
    Ότι πληροφορία έχεις γράφε την στο μπλογκ εδώ και όχι στο energypress ή αλλού, διότι λειτουργεί ανάποδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Έκθεση Κομισιόν: Δεν καθορίζουν οι ΑΠΕ το κόστος ενέργειας για την ευρωπαϊκή βιομηχανία

    Από την επισκόπηση αυτή φαίνεται ότι η διείσδυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας δεν είναι στην πραγματικότητα ο βασικός παράγοντας που επηρεάζει το κόστος της βιομηχανίας αφού χώρες με χαμηλή διείσδυση Α.Π.Ε. (όπως η Γαλλία) εμφανίζουν πολύ μεγάλη αύξηση στο κόστος αυτό. Αντίθετα χώρες όπως η Δανία που έχουν πολύ μεγάλη διείσδυση Α.Π.Ε. εμφανίζουν πολύ χαμηλό Πραγματικό Κόστος Ενέργειας.



    Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης είναι ότι το Πραγματικό Κόστος Ενέργειας για την ευρωπαϊκή βιομηχανία δεν διαφέρει από τη βιομηχανία των ΗΠΑ και είναι μικρότερο από της Κίνας


    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ!! O ΑΝΤΙ-ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙ;;; Παρακαλώ να του τα διαβάσει κάποιος. Ενδεχομενως να έχει και προβληματα ανάγνωσης συν ολων των αλλων.

      Διαγραφή
  79. Για οσους χρωστανε ΟΑΕΕ διαβαστε το!!!! Εμμμ μας χρωστανε μας σκιζουν και απο πανω!!!!!!!!!!!!!

    http://www.money-money.gr/news/poso-anevenoun-i-ofiles-stin-eforia-me-ta-nea-exontotika-prostima-pinakes-ke-paradigmata/619

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
    Ο ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΜΑΥΡΟ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΥΣΤ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ 300

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Απο την Ελληνικη Βουλη (αναδημοσιευση ) - για οσους πιστευουν πως θα αλλαξουν προς το καλυτερο τα πραγματα σε επερχομενες εκλογες :
    Αν έρθει στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ θα υπάρχουν ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγοί; Ρώτησε από το βήμα της Βουλής ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. Μάκης Βορίδης, για να πάρει ένα αρχικό «ναι» από τα έδρανα του ΣΥΡΙΖΑ (το είπε ο Απόστολος Αλεξόπουλος) και αμέσως μετά ένα «θα δούμε» εν χορώ από τους παρευρισκόμενους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Θα το εξετάσουν προφανώς και θα δούνε… Μπορεί να κλείσουν τις μονάδες, ή να τις κρατικοποιήσουν… Και μην ξεχνάμε ότι όταν λέμε ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγούς βάζουμε μέσα και τους παραγωγούς από ΑΠΕ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συναδελφε σε φοβησε μην και ερθει ο συριζα και δεν θα ειναι καλα τα πρεγματα ,οπως σημερα??

      Διαγραφή
    2. καλυτερα να μου χρωστανε , παρα να μου παρουν το παρκο ...νομιζω

      Διαγραφή
  83. Κύριοι, ψυχραιμία, όλοι είμαστε στην ίδια τραγική θέση, χρεωμένοι μέχρι κεφαλής, αλαλαγμοί και άναρχες φωνές δεν βοηθούν σε τίποτε. Υπήρχαν στρεβλώσεις στην αγορά ενέργειας, κακοί σχεδιασμοί, βιασύνη, κλπ !!! Μόνο μέσω σοβαρών θεσμικών οργάνων μπορούμε να αμυνθούμε, στόχος το κοινό καλό. Όποιος αποβλέπει μόνο σε ίδιο όφελος, στο τέλος θα χάσει, όποιο δικαίωμα του απόμεινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Από τις 10 Φεβρουαρίου, αναμένονται πληρωμές της παραγωγής Ιουνίου, ενώ θα καταβληθεί και ο Ιούλιος μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε για την πληροφορία ¨Ανώνυμε 3:14¨, απ΄το στόμα σου και στου θεού τ΄αυτί !!

      Διαγραφή
    2. Από που προέρχεται αυτή η πληροφορία συνάδερφε? Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  85. μάλλον από το .... υπερπέραν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ.ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν λες συνάδερφε οτι βλέπεις τις κινήσεις εννοείς από τον όψεως σωστά? οχι του λογαριασμού εγγυήσεων σωστά?

      Διαγραφή
    2. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΑ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ LEASING,ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.

      Διαγραφή
    3. Συνέντευξη Λουμάκη:
      Μετά απο προσεκτική ακρόαση της συνέντευξης Λουμάκη συμπεραίνω ότι ο άνθρωπος εκπροσωπεί ξεδιάντροπα τα συμφέροντα των παλαιών και μεγάλων επενδυτών φωτοβολταικών.
      1) Ηθελε μ'άλλα λόγια οτι αφού αυτοί κατοχυρώσαν τις πολύ υψηλές ταρίφες και τις επιδοτήσεις του αναπτυξιακού,αμέσως μετά να κλείσει η πόρτα των αδειοδοτήσεων για όλους τους υπόλοιπους.
      2) Κυριολεκτικά έσταζε μέλι για τον Ασημάκη Παπαγεωργίου
      3) Πουθενά αναφορά για την αντισυνταγματικότητα της έκτακτης εισφοράς,απεναντίας δικαιολογεί απόλυτα τον Παπαγεωργίου για την εισφορά ως αναγκαία.
      Επίσης τώρα ζητάει παραμετροποίηση δηλάδή στην ουσία αυτοί να απαλλαγούν απο την εισφορά και να αυξηθεί το ποσοστό της σ'όλους τους υπόλοιπους.
      Λουμάκη προφανώς αναγλύφεσαι για κάποια δημόσια θέση γλύφωντας τον υπόκοσμο που μας κυβερνά.Απο την εμπειρία του παρελθόντος έχω να παρατηρήσω αναμφισβήτητα οτι είσαι σε πολύ καλό δρόμο.Ο σίγουρος δρόμος της ανάληψης εξουσίας στην Ελλάδα περνούσε και περνάει απο τη προδοσία το δοσιλογισμό και το γλύψιμο.Κατόπιν αυτού συμπεραίνω Λουμάκη και πάλι οτι είσαι σε πολύ καλό δρόμο !

      Διαγραφή
    4. Τι είναι μωρέ αυτά που λες !!! Δοσιλογισμός και γλύψιμο είναι αυτά που πρεσβεύεις !!! από πότε η λογική είναι δοσιλογισμός !!! από πότε η βασική αρχή της επιχειρηματικότητας δηλ η απόδοση των επενδυομένων κεφαλαίων, σε χρόνο , τόπο και αντικείμενο, είναι γλύψιμο !!

      Διαγραφή
    5. 1 + 1 = 2, ε !! 2 + 2 = 4 , έτσι !!!
      Αφού τα θες διάβαζε , , ,
      Επένδυση 740.000 Eυρω, Μάρτιος 2008, 100 kw/p με trackers Megatron, απόδοση ανά έτος 83.000 ευρω. Ίδια ακριβώς επένδυση (740.000 Ευρω), Μάρτιος του 2012 , 350 kw/p !!!! Απόδοση με την ανάλογη τιμή κλεισίματος 223.000 ευρω !!!! που είναι η λογική !!! και δεν αναφέρομαι καθόλου σε πληθωρισμούς και τα τοιαύτα !!! παλιοί και νέοι !!! μάθαμε !!! αγράμματοι !!!

      Διαγραφή
    6. Ο ΣΠΕΦ βγάζει ανακοίνωση ότι έστειλε έγγραφο για να φαίνονται τα δικαιολογητικά πληρωμών στο site του ΛΑΓΗΕ. Ο ΛΑΓΗΕ το είχε ανακοινώσει ένα μήνα ποιο πριν.
      Ο ΣΠΕΦ βγάζει ανακοίνωση για την καθυστέρηση των έξυπνων μετρητών και την ίδια ημέρα γράφουν εδώ ότι πήγαν να τους εγκαταστήσουν έξυπνο μετρητή.
      Μπράβο στο ΣΠΕΦ που καπηλεύεται τα έτοιμα... Στα θρανία το παιδαρέλι του ΣΠΕΦ
      φαίνεται ότι ήξερε να αντιγράφει και μόνο...

      Διαγραφή
    7. Στις 740.000 υπολογίζεις και την επιδότηση?
      Επίσης την υπερτιμολόγηση την υπολόγισες,στην οποία πάνω πήρες την επιδότηση?
      Ετσι είναι αφού θέλεις να συνομιλείς με αγράμματους!!!

      Διαγραφή
    8. Τι υπερτιμολογήσεις και επιδοτήσεις μου λες ρε φουκαρά !!! δες λίγο τις τιμές !!! Μάρτιο του 2008 έγραψα !!!

      Διαγραφή
    9. Πάντως απόδοση τράκερ μόνο 84000/0,45 = 185.000 kW θα πρέπει να νιώθεις πολύ χάλια με την υπερβολικά χαμηλή απόδοσή του πάρκου σου... Τα τράκερ έχουν 30% τουλάχιστον επιπλέον απόδοση άρα ισοδυναμεί με 140.000 kW στο σταθερό. Κάτι δε μας λες καλά...

      Διαγραφή
    10. Πόλη σωστή παρατήρηση. Φίλε είσαι πολύ χαμηλά σε παραγωγή με tracker. Αλλά μάλλον θες και εσύ να δείξεις το πόσο αδικημένοι είσαστε και καλά. Μας κουράσατε κύριοι των παλαιών πάρκων!!!

      Διαγραφή
  87. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εσύ Λουμάκη θα ήθελες να πάρεις όλες τις άδειες των πολλών MW κλείνοντας τους στόχους του 2020,να κατασκευάσεις υπερτιμολογώντας και να πάρεις και την επιδότηση του αναπτυξιακού πάνω στη υπερτιμολόγηση...
      Ολα αυτά βεβαίως τα έκανες,αλλά να θέλεις να κόψεις το δικαίωμα των υπολοίπων που και πολύ χαμηλώτερη ταρίφα έχουν και επιδότηση δεν πήραν και ποτέ δεν πρόλαβαν να πληρωθούν ούτε ένα μήνα χωρίς έκτακτη εισφορά απο το έργο τους...
      Επιχειρηματικότητα είναι αυτό ρε Λουμάκη???

      Διαγραφή
  88. Από δω να καταλάβετε Κύριοι, το επίπεδο κάποιων ¨επενδυτών¨ !!! και να φανταστείτε πως δεν λέγομαι Λουμάκης !!! αλλά αυτός ο ¨Κύριος¨, κατ΄ ευφημισμόν , πιστεύει, ακόμα, πως με ύβρεις και λεκτικές υπερβολές , θα κρύψει την αλήθεια !!! Είναι σαν αυτούς που πάνε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο και ως ξερόλες, λένε στους γιατρούς τι να τους κάνουν !!!! αυτοί είναι Κύριοι, που θέλουν να καταρρεύσει όλο το σύστημα ενέργειας, για να βρίζουν μετά στα αποκαΐδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα που διτηρείς ψηλά το επίπεδο και που δε σε λένε Λουμάκη:
      Για να μη καταρρεύσει το σύστημα ενέργειας πρέπει να συμφωνήσεις οτι παρανόμως επιδοτείται ο κάθε Κοπελούζος ως ΑΠΕ στρεβλώνοντας τον τρόπο υπολογισμού του ταμείου και να δεχτείς οτι η εισφορά είναι ανεπίτρεπτη και αντισυνταγματική για όλους...
      Οχι να βγάζεις απ'εξω την ουρά σου συμμαχώντας και γλύφωντας τον Ασημάκη για προσωπικά οφέλη...
      Ετσι ειναι συνάδελφε και θα πρέπει να θυμάσαι οτι:"ο σπείρων ανέμους θερίζει θιέλλας"

      Διαγραφή
    2. Για σένα που διατηρείς ψηλά το επίπεδο και που δε σε λένε Λουμάκη:
      Για να μη καταρρεύσει το σύστημα ενέργειας πρέπει να συμφωνήσεις οτι παρανόμως επιδοτείται ο κάθε Κοπελούζος ως ΑΠΕ στρεβλώνοντας τον τρόπο υπολογισμού του ταμείου και να δεχτείς οτι η εισφορά είναι ανεπίτρεπτη και αντισυνταγματική για όλους...
      Οχι να βγάζεις απ'εξω την ουρά σου συμμαχώντας και γλύφωντας τον Ασημάκη για προσωπικά οφέλη...
      Ετσι ειναι συνάδελφε και θα πρέπει να θυμάσαι οτι:"ο σπείρων ανέμους θερίζει θιέλλας"

      Διαγραφή
  89. Συνάδελφοι θα ήθελα να επισημάνω σε όλους, ότι ενώ ακούμε διάφορα για νέες συμφωνίες κ.τ.λ. περιέργως, κανείς δεν αναφέρεται στην απολύτως απαραίτητη και σημαντική, τιμαριθμική αναπροσαρμογή της τιμής της κιλοβατωρας.Αν μετά το όποιο ενδεχόμενο κούρεμα τα έσοδα μας περιοριστούν κατά πολύ, σκεφτείτε ότι μια πληθωριστική απομιωση 2% το χρόνο, σε πολύ φυσιολογικές συνθήκες (εξαιρετικό για την κατάσταση της χώρας ), θα οδηγήσει σε βάθος 10ετιας σε απώλεια ενός άλλου 20% των εσόδων μας ενώ στην 20ετια 35%.Αναλογιστειτε τι θα συμβεί εάν πάμε στη δραχμή ,(εκτός και αν νομίζετε ότι αυτό είναι φανταστικό σενάριο…) ,με πληθωρισμό στο 50% στην αρχή και σε πληθωρισμούς 8-10% τα επόμενα χρόνια .Σε δυο τρία χρόνια θα χαθεί όλη η επένδυση μας και κανείς δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει τα δάνεια που πήρε ενώ οι απαιτήσεις επί των εμπραγμάτων εγγυήσεων θα τρέχουν. Θα μιλάμε για ολική καταστροφή. Γι αυτό θεωρώ ότι πρέπει, πάση θυσία να κατοχυρωθεί με νόμο η τιμαριθμική αναπροσαρμογή στο ακριβές ύψος του εκαστοτε πληθωρισμού και για αυτό θα πρέπει να μεριμνήσουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ναι πολυ υψηλο το επιπεδο του ελληναρα 6.56!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το κοπλιμάν !!! Ηλίθιος που έμπλεξα μαζί σας είμαι !!!!

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ