Η απίστευτη εμμονή της κυβέρνησης να μην γίνεται συγκεκριμένη για τις προδιαγραφές της Αποθήκευσης σε οτι αφορά ολους τους συνήθεις Ελληνες επενδυτές αλλά απο το πίσω μέρος εδώ και δύο χρόνια η ΡΑΕ να δέχεται τις αιτήσεις πολλών GWh αποθήκευσης απο ελάχιστους συγκεκριμένους και μόνον..??? Με άλλα λόγια η χωρητικότητα για αποθήκευση έχει ηδη εξαντληθεί. Δεν ξέρω πια εαν η λέξη ΝΤΡΟΠΗ υπάρχει ακόμα σαν έννοια... Τους πληροφορούμε για άλλη μια φορά οτι γνωρίζουμε εκ των προτέρων πού ακριβώς το πάνε...
Απλά δεν κάνανε το ίδιο "λάθος" που είχαν κάνει με τα φ/β. Τότε έγινε ο 3468/2006 τον πήραμε χαμπάρι οι μικροί και μέχρι να κινηθούν τα μεγάλα σχήματα ήταν αργά για εκείνους. Οπότε τώρα το κάνουνε ανάποδα... Περίμενες κάτι καλύτερο;
Μα να μην αφήσουν απολύτως τίποτα για το 99,9% των Ελλήνων..? Δηλαδή ο ενας υπουργός στη κυβέρνηση η σύζυγός του διορισμένη σε κρίσιμη θέση στη ΡΑΕ και ο πεθερός του ιδιοκτήτης της μονοπωλιακής και γενικά μεγαλύτερης πλεον εταιρείας στη χώρα...Ιχνος ντροπής..ούτε για τα προσχήματα?
ΣΚΡΕΚΑ είσαι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ και ΑΧΡΗΣΤΟΣ. Μητσοτάκη αν θέλεις να ξαναβγείς πρέπει να διώξεις τέτοια βαρίδια. Μόνο τα δικά του παιδιά απο την εκλογική περιφέρεια και ολοι οι άλλοι να πάνε να γ... 10 χρόνια "κορεσμένη" η μισή Ελλάδα και ο υπουργός ΔΕΝ Υλοποιεί αυτα που ΕΧΕΙ ψηφίσει για τα μάτια του κόσμου
ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΙΣΤΟΙ και οι 2.
10 ΜΗΝΕΣ για μια Υπουργική απόφαση και μια πλατφόρμα...
Καλησπέρα συνάδελφοι , αφού εγγράφηκα να βλεπώ τις μετρήσεις απο τον ΔΕΔΔΗΕ (apps.deddie) για τα νέα μου 500 αρια πάρκα διαπίστωσα οτι υπάρχει διαφορά με τους inverter , το περίργο είναι οτι οι μετρήσεις των inverters είναι πιο κάτω σε όλα τα πάρκα και σε κάποια πολύ πιο κάτω . Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ?
Οι μετρήσεις του μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να έχουν διαφορά από αυτήν των μετατροπέων. Οι μετρήσεις από τους μετατροπείς θα πρέπει να είναι μεγαλύτερες από αυτές του μετρητή κατά περίπου 1% άντε 1,4% σε ημέρες που το πάρκο έχει παράξει πάνω από 3.400kwh.
Το να είναι οι μετρήσεις του μετρητή ΔΕΔΔΗΕ μεγαλύτερες από των μετατροπέων δεν το έχω ξανακούσει και είναι όντως παράξενο, θα μπορούσε να εξηγηθεί με ελαττωματικό μετρητή....αλλά και πάλι σε όλα τα πάρκα να σας συμβαίνει το ίδιο είναι εξαιρετικά περίεργο. Ο κατασκευαστής τι σας λέει;
Και σ εμένα συμβαίνει αυτό σε 100αρι η ινβερτερ γράφουν πιο λίγο από το ρολόι τις Δεη. Έναν που ρώτησα μου είπε κάτι με την μέτρηση που κάνουν οι ινβερτερ έχουν πιο λίγο από ότι ο μετρητής τις δεη .στα λέω καπως πιο απλά και το άφησα έτσι..
Τελικά στο υπο διαβούλευση νομοσχέδιο ο περιορισμός έγχυσης του 5% που θα μπορεί να αλλάζει με απόφαση της ΡΑΕ ισχύει για όλα τα έργα (και τα παλιά) ή μόνο για τα νέα έργα? Επίσης ο μέσος όρος της πενταετίας η παράμετρος αυτή κάθε χρόνο θα αλλάζει με το νέο έτος ή θα μείνει σταθερή η πενταετία αρχής απο το νομοσχέδιο μέχρι τη λήξη των συμβολαίων?
Αναρτήθηκαν από ΔΑΠΕΕΠ (για όσους έχουν 500αρια τουλάχιστον), και αναδρομικά για κάθε μήνα σημειώματα τα οποία είναι όλα χρεωστικά, λόγω της αύξησης χρέωσης στην ενότητα ''μηνιαίο ποσό εκκαθάρισης'' (ΜΗ Π ΕΚ). Δώστε προσοχή γιατί τα έχουν αναρτήσει ανακατεμένα με παλαιές αναρτήσεις. Κοιτάξτε με βάση την ημερομηνία ανάρτησης για να τα βρήτε. Μας ροκανίζουν σιγά σιγά....λίγο λίγο...κάθε μήνα, όλο και κάτι βρίσκουν, όλο και κάτι μας αυξάνουν. Ευτυχώς που η παρούσα ιδεολογική πλατφόρμα που ασκεί κυβερνητική πολιτική είναι υπέρ της επιχειρηματικότητας. Φανταστείτε να μην ήταν....
Με λίγα λόγια απο μπρός παρθένα και απο πίσω μπαίνουν τρένα...... Αφου ο ΣΚΡΕΚΑΣ μοίρασε την πίτα τώρα παγώνει τα πάντα για τους μικροεπενδυτές... ΕΛΕΟΣ ... ΑΧΡΗΣΤΟΣ.. ΒΑΛΤΟΣ
Και επιτέλους μας έδωσε την απάντηση στα ερωτήματά μου¨.. ""Ρε Σκρέκα τι θα γίνει με εκείνη την υπουργική για τα κορεσμένα??? έχουν περάσει 10 μήνες... τι κάνεις?"""
ΤΙΠΟΤΑ και με δόλο καινούργιο νομοσχέδιο να κόψω τον βήχα σε όλους τους μικρούς
ΜΑΥΡΟ λοιπόν στον Σκρέκα και το αφεντικό του που τον κοιτάει και δεν κάνει τίποτα... και να μην πεταχτεί κανένας ηλίθιος να πει οτι κάνω πολιτική και βρίζω... διότι αυτό και μόνο τους αξίζει. Πίσσα και πούπουλα
Συγγνώνη ο ΔΑΠΕΕΠ ανάστησε είδοποιητήρια πληρωμής για τα 500 αρια χθές με ημερομηνία πληρωμής χθες ? μας δουλεύουν ? πών να το ξέρουμε ? να μπαίνουμε κάθε μέρα στο σιτε του ΔΑΠΕΕΠ
Τα ειδοποιητήρια αυτά τα έχει αναρτήσει πριν 20 μέρες περίπου έχοντας βάλει εκ του προτέρου μελλοντική ημερομηνία ανάρτησης την 10/5/2022 ή οποία ήταν και η ημερομηνία τελευταίας εξόφλησης της οφειλής. Κάτι παρόμοιο κάνανε και με τα ειδοποιητήρια του ΜΗΠΕΚ που γράφω λίγο παραπάνω (αυτά τα σκόρπισε ο ΔΑΠΕΕΠ σε βάθος χρόνου ανάμεσα στα παλαιότερα ειδοποιητήρια, κάνοντας μας να κοιτάμε πλέον κάθε φόρα όλα τα ειδοποιητήρια προς τα πίσω, μήπως εντοπίσουμε κάποιο εμβόλιμο πρόσφατο. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται, καμιά σειρά.
Τα έχει αναρτήσει από 25/4 περίπου. Αν έχασες την ημερομηνία βάλε δικηγόρο γιατί η νομοθεσία λέει εντός 2 μηνών από π.χ. 31/3 άρα η εξόφληση είναι κανονικά μέχρι 31/5 και όχι 10/5. Όταν τα έκαναν μαντάρα για την εξόφληση Δεκεμβρίου αποφάσισαν ότι με το πνέυμα του νομοθέτη αφού τα εηνμερωτικά βγήκαν 15/1 οι 2 μήνες μέτρησαν από τότε. Έψαχαν χρήματα για τη χρηματοδότηση κόστους ενέργειας και το εκβίασαν να γίνουν πληρωμές νωρίτερα...
Costas, δεν χρειάζεται δικηγόρος, απλά εξοφλεί τώρα και το σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ ενημερώνεται αυτόματα ότι έχει εξοφλήσει. Δεν γνωρίζω αν του βάλουν τόκο για τις ημέρες που ήτανε ανεξόφλητο μετά την λήξη, αλλά αν το κάνουν και αυτό θα βγει αυτόματα στο επόμενο ειδοποιητήριο. Εγώ πάντως που εξόφλησα ένα εκκαθαριστικό, (το πρώτο), την επόμενη της λήξης, δεν είχα καμιά επίπτωση.
Διάβασε το νόμο που γράφει πάνω το εκκαθαριστικό και θα δεις ότι νν καθυστερήσεις να πληρώσεις σε πετάνε 2 μήνες εκτός αγοράς... Δηλ. δε θα πληρωθείς για 2 μήνες. Δε μιλάω για τόκους...
Costas έχεις απόλυτο δίκαιο, τον γνωρίζω τον νόμο γιατί όπως προείπα είχα θέμα, πλήρωσα εκπρόθεσμα και το έψαξα για μένα. Πλήρωσα εκπρόθεσμα γιατί κάνανε λάθη στο πόσο που έπρεπε να επιστρέψω. Είχανε προσθέσει κωδικούς στο ενημερωτικό, βάση του όποιου βγαίνει το ειδοποιητηριο, τους οποίους είχα ήδη πληρώσει. Έτσι επικοινώνησα με τον αρμόδιο. Μου απάντησε ότι επειδή γίνανε πολλά λάθη, τουλάχιστον στην πρώτη εκκαθάριση από το σύστημα, να μην πληρώσω αν δεν είχε ξανά αναρτηθεί διορθωμένο το νέο ειδοποιητήριο (αναρτήθηκε την επόμενη της λήξης του). Εν πάση περίπτωσή μέσα σε όλα τα άλλα όταν του ανέφερα την ποινή αν δεν πλήρωνα, μου απάντησε ότι για τους επόμενους μήνες και μέχρι να βεβαιωθούν ότι το σύστημα δουλεύει σωστά, δεν υπάρχει πρόθεση ενεργοποίησης της ποινής σε αυτό το στάδιο. Δεν ήθελα να τα αναφέρω όλα αυτά στην παραπάνω ανάρτηση για να μην χαθούμε στις λεπτομέρειες. Γίνανε και γίνονται ακόμη λάθη στα ειδοποιητήρια, ειδικά στους κωδικούς στους οποίους αναφέρονται τα ποσά. Τώρα αν επιμένεις για νόμους και δικηγόρους κλπ, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο, τι να σου πω...οκ, εγώ να βοηθήσω τον συνάδελφο ήθελα...όχι να τον μπερδέψω
Μακάρι να ήξερα αυτή την πληροφορία γιατί είχα ρίξει ξενύχτια τέλη Φεβρουαρίου περιμένοντας το ΔΑΠΕΕΠ να βγάλει ενημερωτικό φοβούμενος ότι θα με πετάξουν εκτός αγοράς... Και φυσικά δεν έιχε βγει ούτε μία ανακοίνωση για την παράταση που έδωσαν στους εαυτούς τους...
ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΑΔΕ ΜΌΝΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ ...... ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ, ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ, ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΑΠΕΕΠ
Στα Ελαχιστα Δικτυα που εχουν περιθωρια πανω απο 10MW που ειναι το οριο, παλι θα σταματησουν προσωρινα να δεχονται αιτησεις; Γενικοτερα καταλαβα οτι δεν θελουν κανεναν μικρομεσαιο επενδυτή. Για την αποθηκευση ενεργειας ολα γινονται σκοτεινα και χωρις διαυγεια και για τα μέχρι προτινος φ/β που επιθυμούσε ο καθε επενδυτής του απαγορευεται η προσβαση!! Ν.Δ for ever. Καθε φορα που βγαινει η ΝΔ η Δαδα μπαινει καπου σε εμας του φωτοβολταικους.
Ok κάπου μας μπαίνει, ποια η αντίδραση όλων μας? Ποια η αντίδραση των τριων μεγαλύτερων συνδέσμων. Πραγματικά διάβασα επιγραμματικά κάποιες δηλώσεις και τοποθετήσεις του Σπεφ. Ο Ποσπηεφ που είναι? Ο σύλλογος των αγροτικών φωτοβολταικών που είναι? Αιτία να γίνει χαμός δεν είναι μόνο να είσαι απλήρωτος ( τελευταια φορά που θυμαμαι ηταν οταν είχαν καθυστερησει στις πληρωμες). Αιτία να γίνει χαμός είναι η ύπαρξη του μικρομεσαίου επενδυτή όπως ειμαι εγω και όλοι μας πιστεύω.
Manthos12 Μαΐου 2022 - 12:00 μ.μ. Κάνεις λάθος τους ενδιαφέρει αλλά όχι όπως το αντιλαμβάνεσαι. Έχουν επικεντρωθεί στις νέες άδειες και γι αυτό τρέχουν!! Και η ΠΟΣΠΗΕΦ έκανε δηλώσεις για το νέο νομοσχέδιο υπο διαβούλευση. Επικεντρώθηκε στο 5% των νέων έργων. Απο την άλλη ο ΣΠΕΦ που δίχασε το κλάδο δεν εμπνέει καμία μα καμία εμπιστοσύνη. Γραμμένο τον έχουν οι πάντες. Απο ηγέτης στο χώρο τότε κατάντησε παλιολινάτσα του Υπουργού καταστρέφοντας παραγωγούς για το προσωπικό κέρδος του προέδρου και 30 μελών. Οι αγρότες άστα να πάνε την έφεραν και αυτοί στον ίδιο το κλάδο τους. Θέλεις κι άλλα ή σου φτάνουν οι αντιδράσεις τους?
Σας ενημερώνω ότι η Ε.Π.Η.Ε. θα αποχωρίσει από την ΠΟΣΠΗΕΦ. Όσον αφορά τα σχόλια του κάθε συλλόγου, όποιος μπει και τα διαβάσει εύκολα θα καταλάβει ποιός σύλλογος έχει τεχνική επάρκεια να καλύψει τον κλάδο μας και ποιός όχι. Παρακάτω (στο link από το energypress) θα βρείτε τα σχόλια της Ένωσης Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία συμμετείχε σε συνολικά 14 άρθρα επί της διαβούλευσης.
Όσον αφορά το ποιός σύλλογος είναι μεγάλος, ας το κρίνουμε όταν θα εμφανίσουν τα πραγματικά ταμειακά ενήμερα μέλη τους. Η Ε.Π.Η.Ε. ένα μήνα πριν τις εκλογές για ανάδειξη νέου Δ.Σ. έχει 109.
Καλησπέρα έχω στείλει τη φορολογική ενημερότητα εδώ και μια εβδομάδα στο γνωστό email και ακόμα δεν έχει αναρτηθεί. Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ποτέ τις αναρτούν?
λογικα καθε 2 με 3 μερες ..... αλλα ειναι και αυτο χωρις ενημερωση οπως οι πληρωμες....παρε τηλεφωνο στο 2118806941 !!!! συνηθως απαντανε..... και θα σου λυσει η κυρια το προβλημα σου....ειναι η μονη που απανταει με ευγενεια!!!
Καλησπέρα σας, συνάδελφοι αιμοδότες του Ελληνικού συστήματος, για την πληροφόρηση αυτών που θέλουν να επενδύσουν σε φωτοβολταϊκα σας αναφέρω ότι για σύμβαση (500αρι) ΣΕΣΤ 2019 τιμή 70,3 ευρά/ΜWh συνδεμένο το 2020, το 2021 το συνολικό Κόστους Εξισορρόπησης ήταν 3500 ευρά μαζί με τα έξοδα του ΔΑΠΕΕΠ το 2022 η χρέωση Κόστους Εξισορρόπησης για τον μήνα Φεβρουάριο είναι 565 ευρά σε καθαρή αξία τιμολογίου 3288 ευρά, τον μήνα Ιανουάριο 420 ευρά, τον Μάρτιο προβλέπετε με βάση την ΕΤΑ τεχνολογιών ΑΠΕ & ΣΥΘΗΑ πάνω από 1000 ευρά σε τιμολόγιο περίπου 5000 ευρά άρα για το 2022 προβλέπετε ένα κόστος 9000 - 10000 ευρά. Για τις συμβάσεις ΣΔΕΠ σε ΦΟΣΕ η χρέωση ακόμη είναι χαμηλή, από το 2023 και αυτοί προβλέπετε να πάνε σχεδόν ίδιες χρεώσεις. Προς ενημέρωση σας συνάδελφοι αιμοδότες.
Δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να πάνε οι ΣΕΔΠ σε τέτοιες χρεώσεις, μην σπέρνετε πανικό. Ενημερωθείτε, σκεφτείτε το σοβαρά και πάρτε μια απόφαση αν αξίζει να αλλάξετε την ΣΕΣΤ σε ΣΕΔΠ.
Εχω δηλώσει ετοιμότητα από 28/2 για Φ\Β πάρκο 500kw στην περιοχή της Αρτας και δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση ούτε καν κατά προσέγγιση για το ποτε θα συνδεθεί. Γνωρίζει κάποιος γιατί καθυστερούν τόσο;
Καταρχάς δεν έχει καμία σχέση πότε δήλωσες ετοιμότητα, η ημερομηνία αρχίζει και ''μετράει'' από την ημερομηνία της υπογραφής της σύμβασης σου με τον διαχειριστή του δικτύου. Είναι πολύ νωρίς για να ανησυχείς. Συνήθως έως αρχές του 2022 η αναμονή ήτανε για σύνδεση 1 έτος. Αυτή την στιγμή (από άμεση γνώση του θέματος σε συγγενή μου), η αναμονή έχει ξεπεράσει προ πολλού το 12 μηννο (το οποίο είναι και η συμβατική υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ). Εξαρτάται βέβαια και από γεωγραφικό διαμέρισμα που είσαι, από όσο ξέρω εσύ που υπάγεσαι στην Πάτρα που καλύπτει την Ήπειρο, πλέον η αναμονή πλησιάζει το 14μήννο. Τώρα το τι φταίει, δεν έπρεπε να το ρωτήσεις εφόσον είσαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδος. Και εδώ αντιστρέφω την ερώτηση. Είναι κάτι στην Ελλάδα που να εμπλέκεται ο δημόσιος τομέας (γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ στην ουσία νοοτροπία δημοσίου έχει ακόμη) που να βαδίζει έγκυρα, να διακατέχεται από λογική και να αντιμετωπίζει την επιχειρηματικότητα θετικά;
Στέφανε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Εχεις απολυτο δικιο ως προς τη νοοτροπία και συμπεριφορά του δημοσίου, η οποία δεν αλλάζει προς το καλύτερο με τίποτα.
Συνθέθηκα στην Πρέβεζα 4 ημέρες πριν περάσει ένα έτος από τότε που υπέγραψα σύμβαση κατασκευής δικτύου και έτσι θα έπρεπε να μου καταβάλουν το μισό κόστος δικτύου... Κυνηγησέτε το με όποιο τρόπο μπορείς και κυρίως πολιτικό....
ok... Γι' αυτό θα είμαι και εγώ εδώ να τους υπενθυμίζω κάθε 5 μέρες ότι είναι αλήτες και η μόνη τους έννοια είναι η αρπαχτή και ας γίνομε ενοχλητικός και κουραστικός για μερικούς. Από έναν ψηφοφόρο της ΝΔ...
καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω εαν καποιος παραγωγος εχει να πληρωθει για 3 μηνες. Γιατι εμενα σε 20 αρι μου βγενει μηδενικο τον φεβρουαριο,μαρτιο και τωρα απριλιο.Ηρθα σε επαφη τον προηγουμενο μηνα με την δεδηε κατερινης και μου ειπανε οτι εκαναν μια νεα εφαρμογη στο λογισμικο στο ρολοι. Μαλιστα μου ειπανε θα πληρωθεις μαλλον τον Ιουνιο μαζεμενα. Που πρεπει να απευθυνθω? Ευχαριστω εκ των πρωτερων
Καλή ερώτηση. Στο ένα πάρκο ήταν πάντα εναντι. Το άλλο είχε μετρητή με gsm αλλα χάλασε και τον άλλαξαν πριν απο ένα μηνα. Θα περίμενα αυτός ο μήνας, λόγω αποκατάστασης της βλάβης να ήταν εκκαθαριστικός όπως παλιά, αλλά δεν ήταν...Μάλλον κάτι γίνεται με την επικοινωνία ΔΕΔΔΗΕ και ΔΑΠΕΕΠ...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Και εμένα η παραγωγή του Απριλίου είναι μεγαλύτερη από του Μαρτίου παρόλα αυτά η αποζημίωση από τον δαπεεπ στο εκκαθαριστικό Απριλίου είναι κατά πολύ μικρότερη από του Μάρτιου...τι μπορεί να συμβαίνει?
Πληρώθηκε ο Απρίλιος σε δυο φωτοβολταϊκά παρκα ισχύος 80kw έκαστο στην Δυτική Κρήτη. 5750€ το ένα και 5400€ το άλλο ..παραγωγή 16.660 kwh και 15.800 αντίστοιχα.τράκερ διπλού άξονα το πρώτο και μόνου άξονα το δεύτερο.Mechatron tracker και στα δυο. Πάνελ sunpower δουλεύουν από τα ιουλιο του 2011 με σχεδόν καθόλου πτώση απόδοσης..
Πωλούνται 5 μεταχειρισμένα refusol 17k. Τα Inverters είναι σε λειτουργία σε πάρκο που γίνεται αναβάθμιση και φαίνεται μέσω της υπάρχουσας τηλεμετρίας ότι είναι πλήρως λειτουργικά και χωρίς βλάβες. Αν αγοραστούν και τα 5 μαζί δίνονται και οι κωδικοί με πληρωμένη συνδρομή για το σύστημα τηλεμετρίας τους για 2 έτη (μέχρι 2/2024) . τηλ. 217 000 2989
Καλημέρα σε όλους.Σχετικα με τις ενημερότητες ο ΔΆΠΕΕΠ τις αντλεί μόνος του η πρέπει να τα στείλουμε εμείς. Πρώτη φορά αυτοτιμολογηση και νόμιζα ότι τα αντλούν οι ίδιοι .
ΕΣΕΝΑ ΡΕ ΚΑΡΑΓΙΟΖΗ ΠΩς ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΝΤΑ 18000 ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΡΑΚΕΡ ΔΥΟ ΑΞΟΝΩΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ...ΡΕ ΜΑΛ.ΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕς ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΝΕΚΕ ΞΕΓΑΝΩΤΕ..... Βασίλης19 Μαΐου 2022 - 5:34 μ.μ. Το δικό μου 100αρι τον Μάρτιο (Μέτρηση ΔΕΗ) ηταν:13.253KWh και τον Απρίλιο 17.854KWh με σταθερές βάσεις...
και το δικό μου έκανε 21.333kwh και είναι τράκερ μονού άξονα με χειροκίνητο τον άξονα βορρά νότου. Άρα πήγε σαν πάρκο πολύ καλύτερα από το δικό σου που είναι 2 αξόνων. Σημαίνει ότι λέω ψέματα; Δεν υπάρχει μικροκλίμα; Δεν υπάρχουν πάρκα που έναν μήνα μπορεί να πάνε εκπληκτικά καλά και κάποιον άλλο όχι; και στο κάτω κάτω τι τρόπος είναι αυτός; Δούλευες μικρός στο λιμάνι;
Ετσι είναι! Πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να δεχτούν οτι κάτι μπορεί να μην έκαναν καλά χωρίς να φταίνε οι ίδιοι.Υπάρχουν επενδυτές που έτυχε να πέσουν σε πολύ ταλαντούχους-ευφυείς τεχνικούς συμβούλους και που διέθεταν την ψυχική δύναμη να τους εμπιστευθούν χωρίς πονηριές-πλάγιες σκέψεις και εξυπνακισμούς τότε που έπρεπε στην αρχή.Υπάρχουν ειδικές ποιότητες υλικών,ειδικές σχεδιάσεις απο βαθείς γνώστες,εγκαταστάσεις που κατασκευαστικά έχουν κοστίσει πολλά χρήματα σε σημεία που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά... Αυτοί οι λίγοι λοιπόν που έπραξαν αυτό που έπρεπε οταν έπρεπε αξίζουν αποδόσεις και ανταμοιβή για πολλά πολλά χρόνια! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ
Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται απο την αντίδραση οτι: ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ...Ως εκ τούτου σταματώ πλεον να δίνω οποιαδήποτε χρήσιμη ή μη..τεχνική πληροφορία.Λυπάμαι μόνον για τους κάποιους καλοπροαίρετους συναδέλφους που θα μπορούσαν να βοηθηθούν στα υφιστάμενα ή στα μελλοντικά τους έργα.
Βασίλη ποτέ μην αφήνεις τους διάφορους 'τρελαμένους', ΄'βαρεμενους' και 'ψεκασμένους' να κυριαρχήσουν. Προσωπικά έχω κάνει αγώνα σε αυτό το σαιτ και δεν το βάζω κάτω. Αρνούμαι να υποκύψω στους νεοέλληνες τραμπούκους που στη δεκαετία του 90 ανακάλυψαν το ουίσκι με τα μπουζούκια και το το 2010 τα φωτοβολταϊκά. Εμείς έχουμε υποχρέωση και τους νέους συνάδελφους να βοηθάμε και επιχειρηματικές ιδέες- πληροφορίες να ανταλλάσσουμε κλπ Άστους να βρίζουν, τη δουλειά μας εμείς.
Με το φθόνο που έχουν για οτιδήποτε καλύτερο απο την μετριότητά τους βάζουν φραγμό πρώτα απ'ολα στην δική τους βελτίωση και εξέλιξη. Αυτούς τους ανθρώπους πραγματικά δεν μπορεί να τους βοηθήσει ουτε ο θεός.Το θέμα είναι οτι εφόσον ειναι τοξικοί ρυπαίνουν και τον περίγυρο που σίγουρα διψά για κάτι καλύτερο ή για κάτι χρήσιμο και επωφελές που δεν γνώριζε μεχρι τώρα.
Καλημέρα μήπως μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι όφελος έχω να είμαι σε ΦοΣΕ και αν αξίζει να κάνω έρευνα αγοράς για τον πιο φθηνό ή όλοι έχουν την ίδια τιμή ετησίως
Τι ακριβώς εννοείς; Αν έχεις 500αρι δεν είναι θέμα επιλογής, είναι υποχρεωτικό να εκπροσωπείσαι , λόγω χρηματιστηρίου ενέργειας. Πολύ πολύ χοντρά, για να καταλάβεις ο ΦΟΣΕ είναι κάτι παρόμοιο με την χρηματιστηριακή εταιρεία διαμέσου της οποίας αγοράζεις-πουλάς μετοχές. (βέβαια ο ΦΟΣΕ κάνει και άλλα πέρα από μια απλή διαμεσολάβηση, αλλά δεν θέλω να σε μπερδεύω). Οι τιμές πάνω κάτω είναι παρόμοιες. Αυτή την στιγμή είναι 0,35 ευρώ/ Mw στο μέσο όρο. Παρόλο που υπογράφεις σύμβαση με τον ΦΟΣΕ, με μια γραπτή ειδοποίηση κάποιους μήνες πριν, αν είσαι δυσαρεστημένη μπορείς να αλλάξεις εταιρεία, είναι αρκετά εύκολο. Γνώμη μου για αρχή να επιλέξεις έναν ΄΄μεγάλο΄΄ ΦΟΣΕ, (γιατί από αυτόν θα πληρώνεσαι κυρίως, άρα πρέπει να είναι φερέγγυος), και βλέπεις. Σε αυτό θα σε βοηθήσει σίγουρα ο κατασκευαστής σου.
φιλε για κουνουργιο λιγη μου φαινεται εδω εμεις με εκατοσταρια 10ετιας και κανουμε για Απρίλιο 15300kwh φετος περσι κοντα 16900kwh αν το βαλεις επι 5 που ειναι τα δικα σας = 76500 λιγες...
Γιατί καθόμαστε σαν τα πρόβατα και περιμένουμε τον ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ Σκρεκα... να κάνει πράξει αυτά που πρότεινε και νομοθέτησε πριν απο 10 μήνες... Κοινός περιμένουμε μια Γλαρόσουπα απο τον ΑΧΡΙΣΤΟ και με δόλο υπουργό
ελα ρε ολο παραπονα βγαινει η υπουργικη σε κανα δυο μηνες...https://energypress.gr/news/fos-sto-toynel-gia-ta-mikra-fotovoltaika-se-kriti-peloponniso-eyvoia-kai-kyklades-gia-ypovoli το θεμα ειναι 86mw Πελοποννήσο δηλ 215 πάρκα οποίος πρόβαλε το κυριο ειδε ...αν δεν είναι δοσμένα απο χερι σε χερι
Και τι να πει κανείς ρε παιδιά; Θα μας αυτοκτονήσει όλους ο Κούλης, ρίξτε μια ματιά μόνο τριγύρω σας. Το αργότερο μια βδομάδα πριν πληρωθείς δεν έχει μείνει σάλιο. Δεν υπάρχει κάτι που να μην αυξήθηκε η τιμή του. Το ΤΕΕ που είμαι γραμμένος πήγε 200 τοις εκατό πάνω. Το έφκα 100 τοις εκατό πάνω. Τον Απρίλιο πληρώσαμε ΦΠΑ. Τον Μάιο τον ΈΝΦΙΑ πέντε μήνες πιο νωρίς από ότι έπρεπε. Παρτα ταβγο και κουρευτο. Από που να το πιάσεις και που να ταφήσεις. Εγλήματα και αυτοκτονίες κάθε μέρα πλέον. Δεν έχει ξαναγίνει αυτό, νομίζω ποτέ στην ιστορία του κράτους μας, παρά μόνο σε πολεμικές περιόδους. Δηλαδή αμά μπουκάρει και κανάς Τούρκος τί θα μας κάνουν. Θα ,μας ψήσουν στο φούρνο με πατάτες για να έχουν να φάνε; Δεν υπάρχει λέμε...
Χωρίς να έχω κομματικές αγκυλώσεις και ιδεολογικές προτιμήσεις, συνάδελφε Apostolos, τα μπερδεύεις πολύ. Τι σχέση έχει ο Τούρκος και οι πατάτες, με την ακρίβεια και την οικονομία; Ξεκινάς με ΕΦΚΑ και ΤΕΕ 100% πάνω. Από που προκύπτει αυτό; Τα τελευταία χρόνια τον ίδιο ΕΦΚΑ πληρώνω προσωπικά. Μετά λες ότι τον Απρίλιο πλήρωσες ΦΠΑ. Μα τον ΦΠΑ το πληρώνεσαι και κατόπιν τον αποδίδεις, εκτός αν έχεις έξοδα που αποδίδεις ότι έλαβες μείον τον ΦΠΑ των εξόδων σου. Ο κούλης που κολλάει; Κατόπιν λες για τον ΕΝΦΙΑ και 5 μήνες πιο νωρίς πληρωμή. Σοβαρά τώρα; Τι επιχείρημα για είναι αυτό; Εγκλήματα και αυτοκτονίες κάθε μέρα λες. Το ίδιο είχαμε και το 10 και το 12 και το 15 και το 19. Έχεις κάποια στατιστική που να μιλάει για δραματική αύξηση αυτοκτονιών; Καλά για τον Τούρκο δεν το σχολιάζω καθόλου. Τι θέλω να πω με όλα αυτά. Η λύση στα όποια προβλήματα ανακύπτουν και η ατομική ευημερία μας, όσο και αν σου φαίνεται παράξενο, ξεκινά από εμάς τους ίδιους. Αν δεν εντοπίσεις και αναλύσεις σωστά και αντικειμενικά ένα πρόβλημα σου ή προβληματισμό σου, (αλλά κάνεις ανάλυση καφενείου), τότε πως θα λύσεις το πρόβλημα; Σαφώς όμως και έχεις απόλυτο δίκαιο για την ακρίβεια. Το ζούμε όλοι μας καθημερινά. Φταίει ο κούλης ; (όπως απαξιωτικά τον ονομάζεις). Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Είναι ένα πολυσύνθετο θέμα, γιατί εμπλέκεται ως αιτία ο παράγοντας του παγκοσμίου φαινομένου. Ίσως να μην έκανε καλή διαχείριση, οκ είναι πιθανόν, όπως και είναι πιθανόν κάποιο άλλο κόμμα να το αντιμετώπιζε καλύτερα και αυτόν δεκτό, (αν και προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι τα προβλήματα δεν τα λύνουν οι ιδεολογικοί προσανατολισμοί και συγκεκριμένα κόμματα, αλλά η ατομική αξιοσύνη των ανθρώπων που καταλαμβάνουν τις θέσεις εξουσίας). 'Όποτε μάλλον πρέπει να το προσεγγίσεις πιο ...προσεκτικά το θέμα....και όποιο θέμα.
Θα σταθώ μόνο στο θέμα της ακρίβειας, γιατί κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου. Η κυβέρνηση είναι ο μοναδικός υπαίτιος για τη δυσανάλογη ακρίβεια που περνά η χώρα. Δες το θέμα της βενζίνης, για το οποίο ενώ έχουμε δικά μας διαλυστήρια η Κύπρος αγοράζει από εμάς, και χρεώνει στους πολίτες της 1,7 ενώ εμείς πληρώνουμε 2,4, από τις ακριβότερες τιμές παγκοσμίως. Να μη μιλήσω ποιός κονομάει από το ενεργειακό, ξέρουμε καλά όλοι. ( δες αεριτζήδες ). Και κλείνω με το δυσανάλογο κόστος ζωής - μισθού - ενοικίων. Για όλα τα παραπάνω είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη της κυβέρνησης.
Xωρίς να θέλω να μιλήσω περί πολιτικών, αυτή τη φορά το κύμα ακρίβειας προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες για τους οποίους δεν μπορεί να κατηγορηθεί η κυβέρνηση. Για το πως το διαχειρίζεται προφανώς και είναι ζήτημα, να μην ξεχνάμε όμως ότι υπάρχουν και περιορισμένα χρήματα στα ταμεία του κράτους. Σε αυτό που έχετε λάθος Apostolos είναι στο θέμα του Φ.Π.Α. Προφανώς έχετε βιβλία β΄κατηγοριάς με περιοδική κάθε τρίμηνο. Το α΄τρίμηνο του 2022 εισπράξατε Φ.Π.Α. το οποίο δεν ήταν έσοδο σας, αλλά φόρος που γνωρίζατε ότι θα αποδώσετε εντός του Απριλίου.
Ο ΚΟΥΛΗΣ φταίει γιατί δεν ελέγχει τους υπουργούς του. Δεν απολύει αυτόν τον ΑΧΡΗΣΤΟ ΣΚΡΕΚΑ ο οποίος εμπαίζει τους μικροεπενδυτές. 10 ΜΗΝΕΣ για μια κολουπουργική κάθε 3 μήνες βγάζει τα πουλέν του στο energynews να λέει οτι η υπουργική είναι έτοιμη..... ΨΕΜΑΤΑ ... Παπατζη ΣΚΡΕΚΑ σε έχει σιχαθεί ο μικροεπενδυτής
ελα ρε ολο παραπονα βγαινει η υπουργικη σε κανα δυο μηνες...https://energypress.gr/news/fos-sto-toynel-gia-ta-mikra-fotovoltaika-se-kriti-peloponniso-eyvoia-kai-kyklades-gia-ypovoli το θεμα ειναι 86mw Πελοποννήσο δηλ 215 πάρκα οποίος πρόβαλε το κυριο ειδε ...αν δεν είναι δοσμένα απο χερι σε χερι
Ρε φίλε θα πάω να παίξω τζοκερ.... γελάνε και τα τσιμέντα με την πάρτη σου Σκρέκα... σε έχουν πάρει χαμπάρι όλοι... σε κανά 2 μήνες που θα είμαστε προεκλογικά... ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ
Οσο πλησιαζουν οι εκλογες τοσο θα βλεπουμε νεους λογαριασμους στο φορουμ φτιαγμενους εναν μηνα πριν, να γραφουν τερατωδη ψεματα τυπου αυξησεων 100% στον εφκα η 200% στο ΤΕΕ και μετά τα γνωστα τροπαρια περι αυτοκτονιων κλπ Οπως ελεγε και ο δασκαλος τους ο Γκεμπελς: ''οσο ποιο μεγαλο ειναι το ψεμα και οσο περισοτερο επεναλαμβανεται τοσο ποιο πιστευτο γινεται''. Μην δινεται σημασια 0,60/ποστ ας βγαλουν μεροκαματο τα παιδια καμια δουλεια δεν ειναι ντροπη.
Μας δουλεύουν ψιλο γαζι γιατι σε 2 μηνες εχουμε αυγουστο οποτε καλες διακοπες.... και μετα μπαινουμε σε προεκλογικη φαση οποτε δε θα κάτσουν να υπογράψουν τιποτα, παμε απο 2023 κ βλεπουμε...
Συνάδελφοι χαλαρά.... ΜΗΝ ελπίζετε... η υπουργάρα απλά έβγαλε τα παπαγαλάκια να πούνε μια μλκ να πάνε την μπάλα παρακάτω... όπως είπε και ο Πάνος... έρχονται τα μπάνια του λαού και ο τεμπέλης και ανίκανος υπουργός θα την έχει κάνει.. μετά προεκλογική περίοδο κτλ κτλ... ΠΟΤΕ δεν θα γίνει... απλά το πέρασε στον νόμο το 2021 για να κάμψει τις "όποιες" αντιδράσεις απο το κούρεμα 6% που μας έβαλαν... Είναι απλά τα πράγματα.. δεν ενδιαφέρεται για τον μικροεπενδυτή.. δεν τον αφορά... είναι Φτωχάτζα
Στο εγραψα ολα για τους μεγάλους και εσυ περιμένεις να βγει η απόφαση για τα κορεσμένα 400αρια κλπ ειναι δοσμένα λεμε https://energypress.gr/news/g-fintikakis-kleidonoyn-oi-paiktes-stin-energeia-gia-ta-epomena-20-hronia
Αν δεν είχε κάνει τη λαμογιά του αιώνα ο Λουμάκης τώρα θα είχαμε ισχυρό κλάδο και θα μπορούσαμε να σώσουμε κάτι και για εμάς τους μικρούς. Μας δίχασε χωρίς λόγο για καπρίτσια του φυσικού αερίου (Ασημάκης) που τα ζούμε τώρα και γίναμε έρμαιο του κάθε πολιτικού. Ας προσέχαμε ποιον βάζαμε να φυλάει τα πρόβατα απο τους λύκους.
Παρε κόσμε υπουργικές αποφάσεις... Ρε ΟΥΥΥΥΣΤ ΣΚΡΕΚΑ ΑΝΙΚΑΝΕ... 10 μήνες έχεις χάσει την μπάλα... φτιάχνεις την πλατφόρμα... την φτιάχνεις για τα καλά όμως... μην σου ξεφύγει τίποτα..
Κάτσε κάνε δουλειά ρε τεμπέλη για το συμφέρον όλων και όχι μόνο των μεγάλων παιχτών... ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ - ΣΚΡΕΚΑΣ..... ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ είσαι συνένοχος
Μην μπερδεύεσαι και συνεχώς γράφεις για το Σκρέκα... Ο Σκρέκας είναι ένα γλυφτράκι που ότι του πει το αφεντικό το πράττει. Γλάστρα είναι και όλα περνάνε απο το γραφείο του Μητσοτάκη. Όλα τα Υπουργεία είναι λοβοτομημένα απο εκεί. Πετάει ο γάιδαρος πετάει λένε αρκεί να κάθονται στη καρέκλα. Μάλιστα άκουγα το Σκρέκα στο κρατικό ραδιόφωνο και εκνεύρισε ακόμα και το δημοσιογράφο. Τον ρωτούσε για την ενέργεια και αυτός έβγαζε λογίρδια για τον Μητσοτάκη... Μα κύριε Σκρέκα του έλεγε ο δημοσιογράφος σας ρωτήσαμε για τους λογαριασμούς ρεύματος και όχι για την επίσκεψη Μητσοτάκη στην Αμερική. Μα όχι είναι πολύ σημαντικό που ο Πρωθυπουργός μίλησε στο κογκρέσο να λέει αυτός και γλύψιμο στο φουλ. Στο τέλος τον βαρέθηκαν και τον άφησαν να μιλάει για τον σπουδαίο Μητσοτάκη.. Για αυτό σου λέω ο Σκρέκας είναι μια μαριονέτα που χορεύει όπως του πουν. Δεν έχει καμιά συμμετοχή στις αποφάσεις!! Όλα απο το γραφείο Μητσοτάκη περνάνε.
Θα ήξερε κάποιος να ενημερώσει τι γίνεται με παλαιά έργα του 2005 - 2007 άμα την λήξη της εικοσαετίας..θα συνεχίσουν λειτουργία και με τι όρους ; Ευχαριστώ...
δεν ξερω εαν πιανει εργα 2005 η 2007 κλπ αλλα εργα του 2009 και μπροστα που εγινε το new deal και με εκτακτη εισφορα θα παρουν παραταση λειτουργειας για 7 χρονια με πλαφον παραγωγης και με τιμη 0.090
Για τις ΑΠΕ θα οριστεί συγκεκριμένη ανώτατη τιμή αποζημίωσης ανάμεσα στα 85 με 90 ευρώ ανά MWh, ενώ πιο ψηλά θα είναι εκείνη των υδροηλεκτρικών σταθμών στα 100 ευρώ ανά MWh.
Σε οικιακό Φ/Β του 2012 έχουν ένα χρόνο και να βγάλουν λογαριασμό. Ο λογαριασμός έρχεται έναντι οπότε αντί να εισπράτω πληρώνω Δε νομίζω ότι έιναι πρόβλημα έλλειψης υπαλλήλων γιατί για το άλλο διαμέρισμα που έχει ρολόι ακριβώς δίπλα η καταγραφή γίνεται κανονικότητα...
Εδώ και έναμιση χρόνο στο πάρκο που έχω, έχει σταματήσει να έρχεται λογαριασμός κατανάλωσης. Παρόλο που τους έχω ενημέρώσει αρκετές φορές και έχω στείλει και εγώ ο ίδιος την μέτρηση, δεν έχει γίνει τίποτα ακόμη.
Πλεόνασμα 2,3 δισ. ευρώ στον λογαριασμό των ΑΠΕ για το 2022 https://news.b2green.gr/20146 Κουφάλες γυρίστε πίσω τα κλεμμένα απο το New Deal και ο Λουμάκης γονυπετής να ζητήσει συγνώμη απο το κλάδο αφού πρώτα παραιτηθεί και εξαφανιστεί απο το χώρο. Ο Ασημάκης εξαφανίστηκε καιρός να εξαφανιστεί και αυτός αρκετά έκανε στο χώρο. Αν δεν μπορείτε απο τη ξεφτίλα να τα δώσετε πίσω δώστε τα κλεμμένα πίσω μέσω νέων αδειών και επιδοτήσεων. Εξάλλου το λαμόγιο ο Λουμάκης που αφαιρέθηκε απο το new deal με επιδοτήσεις αναπτυξιακού τα έκανε. Ας πατσίσουμε το κλέψιμο μέσω νέων έργων.
πωλειται πασσαλομπηχτης ORTEGO. εχει γινει ολικη ανακατασκευη το 2021. το μηχανημα ειναι σε εξαιρετικη κατασταση. εχει ενεργο μηκος 2.40μετρα και ιστο 3.10μετρα. βαραει και τριμετρους πασσαλους. βρισκεται στην Θρακη αυτη την στιγμη. πληροφοριες: kristorepoulos@gmail.com
Καλημέρα συνάδερφοι θα ήθελα να ρωτήσω εάν με το ΑΦΜ της Ο.Ε εταιρείας φωτοβολταϊκών θα μπορούσα να δραστηριοποιηθω και στον χώρο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα loft ) ως παράλληλη δραστηριότητα.Επισης θα επηρεάσει τον φάκελο για το ΕΣΠΑ η δεν παίζει ρόλο .
Φυσικά μπορείς. Στο καταστατικό θα προσθέσεις όποια δραστηριότητα θέλεις, θα ανοίξεις ΚΑΔ σχετικό με τη νέα δραστηριότητα και θα προχωρήσεις. Προσοχή σε ένα σημείο μόνο: επειδή μιλάς για επιχορήγηση, θα πρέπει να ελέγχεις ότι ο λογιστής σου δεν την έβαλε στον ΚΑΔ ή/και στην εγκατάσταση του φωτοβολταϊκού αλλά στον άσχετο με τα φ/β ΚΑΔ. Στο ΕΣΠΑ δεν παίζει κάποιο ρόλο. Απλά η κύρια δραστηριότητα σου θα είναι τα φ/β (λόγω τζίρου) και τυχόν άλλες δραστηριότητες θα είναι δευτερεύουσες (με ότι ρόλο μπορεί να παίξει αυτό στην βαθμολογία).
Προσοχή μόνο μην σας ζητηθεί να υπογράψετε βεβαίωση ότι δεν έχετε πάρει καμία άλλη επιδότηση στην εταιρεία σε καμία μορφή. Αν έχετε πάρκα με fit θεωρείται μορφή επιδότησης
Γνωρίζει κανείς αν στο νέο νομοσχέδιο του Υπ. Ενέργειας, όσον αφορά την αποθήκευση, αφήνουν χώρο και για μας τους μικρούς, ή όλα θα πάνε στους μεγάλους, που ήδη έχουν καπαρώσει σχεδόν όλο το δίκτυο με αιτήσεις?
Συνάδελφε Στέφανε μην ανησυχείς καθόλου. Θα σου αφήσει το παράθυρο και θα σου λέει οτι θα γίνει αφού πρώτα βγάλει μια υπουργική απόφαση..... Θα βγάλει ο ΣΚΡΕΚΑΣ μια υπουργική και θα τα ρυθμίσει όλα... λίγο υπομονή.... 2...3..6...7...8..10 μήνες ... δεν είναι κάτι θα γίνει. Ακριβώς όπως έκανε και με τα κορεσμένα (τυράκι) όταν μας έβαλε το 2ρο χαράτσι 6%... λόγω Covid.... Θα σου βγάζει και κανα 2 μήνες τα site να λένε ότι όπου να ναι βγαίνει η υπουργική ώστε να σε έχει να περιμένεις σαν ΜΑΛΑΚΑΣ όποτε όλα καλα... αυτός έκανε την δουλειά του (βλέπε κούρεμα / καπαρωμένο δίκτυο) και εσύ θα περιμένεις να κρεμάσουν τα @@ της αγελάδας.
Βασικά σε έχει γραμμένο εσένα τον μικροεπενδυτή... ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι...
Μα αρεσει που καποιοι περιμενουν ΥΑ να ανοιξει η πλατοφορμα για τα κορεσμενα σαν ανεκδοτο ακουγεται ..για τους μικρους https://energypress.gr/news/pros-anastoli-ypodohis-neon-aitiseon-ape-gia-oroys-syndesis-ston-admie-poy-tha-efarmosthoyn-oi
καλησπερα και χρονια πολλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγοράζω με ΜΕΤΡΗΤΑ παλιά μεταχειρισμένα πάνελς και σταθερές βάσεις από repowering. 1MW στα ~40.000€!
ΔιαγραφήΠαρακαλώ στείλτε μου τις προτάσεις σας με τις παραγωγές τους να δω πόσο πεσμένα είναι, περιοχή, καθώς και ένα κινητό, στο email: nicktronas@gmail.com
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ...... ΚΆΘΕ ΚΑΛΌ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρονια πολλα κ τα καλλιτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απίστευτη εμμονή της κυβέρνησης να μην γίνεται συγκεκριμένη για τις προδιαγραφές της Αποθήκευσης σε οτι αφορά ολους τους συνήθεις Ελληνες επενδυτές αλλά απο το πίσω μέρος εδώ και δύο χρόνια η ΡΑΕ να δέχεται τις αιτήσεις πολλών GWh αποθήκευσης απο ελάχιστους συγκεκριμένους και μόνον..??? Με άλλα λόγια η χωρητικότητα για αποθήκευση έχει ηδη εξαντληθεί. Δεν ξέρω πια εαν η λέξη ΝΤΡΟΠΗ υπάρχει ακόμα σαν έννοια... Τους πληροφορούμε για άλλη μια φορά οτι γνωρίζουμε εκ των προτέρων πού ακριβώς το πάνε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά δεν κάνανε το ίδιο "λάθος" που είχαν κάνει με τα φ/β. Τότε έγινε ο 3468/2006 τον πήραμε χαμπάρι οι μικροί και μέχρι να κινηθούν τα μεγάλα σχήματα ήταν αργά για εκείνους. Οπότε τώρα το κάνουνε ανάποδα...
ΔιαγραφήΠερίμενες κάτι καλύτερο;
Μα να μην αφήσουν απολύτως τίποτα για το 99,9% των Ελλήνων..? Δηλαδή ο ενας υπουργός στη κυβέρνηση η σύζυγός του διορισμένη σε κρίσιμη θέση στη ΡΑΕ και ο πεθερός του ιδιοκτήτης της μονοπωλιακής και γενικά μεγαλύτερης πλεον εταιρείας στη χώρα...Ιχνος ντροπής..ούτε για τα προσχήματα?
ΔιαγραφήΑναφέρεσαι στον Γεραπετρίτη και την ΤΕΡΝΑ Βασίλη?
ΔιαγραφήΚαλημερα. Μοιραζουν την πιτα οπως και οπου θελουν. Για τους μικρους δεν περισευουν ουτε ψιχουλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΡΕΚΑ είσαι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ και ΑΧΡΗΣΤΟΣ. Μητσοτάκη αν θέλεις να ξαναβγείς πρέπει να διώξεις τέτοια βαρίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο τα δικά του παιδιά απο την εκλογική περιφέρεια και ολοι οι άλλοι να πάνε να γ...
10 χρόνια "κορεσμένη" η μισή Ελλάδα και ο υπουργός ΔΕΝ Υλοποιεί αυτα που ΕΧΕΙ ψηφίσει για τα μάτια του κόσμου
ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΙΣΤΟΙ και οι 2.
10 ΜΗΝΕΣ για μια Υπουργική απόφαση και μια πλατφόρμα...
ΠΑΡΤΟΥ την ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΩΡΑ
μας τα επρηξες με τον σκρεκα και την περιπτωση σου. εχει αλλα σημαντικοτερα θεματα απο το δικο σου
ΔιαγραφήΚαλημερα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεια και ευτυχια Εχει κανεις προβλημα με το σαιτ dapeep Δεν εχω καθολου προσβαση
ΑπάντησηΔιαγραφήμπαινεις απο το firefox??? απο εκει δεν εχει θεμα εγω μπηκα σημερα κανονικα
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Παρακαλώ εάν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να μου πει σε ποιο email στέλνω τη φορολογική ενημερότητα. Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήinfoape@dapeep.gr
Διαγραφήsstaveri@dapeep.gr και εδώ στείλτε το που είναι και Η αρμόδια που περνάει τις φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερώσεις.
Διαγραφήγραφεις στο θεμα: FOR : Α.Φ.Μ (αφμ σου)_pdf και στέλνεις στο infoape@dapeep.gr,
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Σκρέκα τι θα γίνει με εκείνη την υπουργική για τα κορεσμένα??? έχουν περάσει 10 μήνες... τι κάνεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχαν βγαλει ενημερωση μεσω της σδουκου οτι η πλατφόρμα θα γινει μαρτιο με απριλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε μαιο κι ακομα τιποτα....
Καλα κρασια....
Καλησπέρα συνάδελφοι , αφού εγγράφηκα να βλεπώ τις μετρήσεις απο τον ΔΕΔΔΗΕ (apps.deddie) για τα νέα μου 500 αρια πάρκα διαπίστωσα οτι υπάρχει διαφορά με τους inverter , το περίργο είναι οτι οι μετρήσεις των inverters είναι πιο κάτω σε όλα τα πάρκα και σε κάποια πολύ πιο κάτω . Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μετρήσεις του μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να έχουν διαφορά από αυτήν των μετατροπέων.
ΔιαγραφήΟι μετρήσεις από τους μετατροπείς θα πρέπει να είναι μεγαλύτερες από αυτές του μετρητή κατά περίπου 1% άντε 1,4% σε ημέρες που το πάρκο έχει παράξει πάνω από 3.400kwh.
Το να είναι οι μετρήσεις του μετρητή ΔΕΔΔΗΕ μεγαλύτερες από των μετατροπέων δεν το έχω ξανακούσει και είναι όντως παράξενο, θα μπορούσε να εξηγηθεί με ελαττωματικό μετρητή....αλλά και πάλι σε όλα τα πάρκα να σας συμβαίνει το ίδιο είναι εξαιρετικά περίεργο. Ο κατασκευαστής τι σας λέει;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήπαντως στο δικο μου εχω διαφορές περίπου 40 η 50 με 60kwh το μηνα αναλογα μεγαλυτερη στους μετατροπεις απο τον μετρητη του ΔΕΔΔΗΕ
ΔιαγραφήΚαι σ εμένα συμβαίνει αυτό σε 100αρι η ινβερτερ γράφουν πιο λίγο από το ρολόι τις Δεη. Έναν που ρώτησα μου είπε κάτι με την μέτρηση που κάνουν οι ινβερτερ έχουν πιο λίγο από ότι ο μετρητής τις δεη .στα λέω καπως πιο απλά και το άφησα έτσι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά στο υπο διαβούλευση νομοσχέδιο ο περιορισμός έγχυσης του 5% που θα μπορεί να αλλάζει με απόφαση της ΡΑΕ ισχύει για όλα τα έργα (και τα παλιά) ή μόνο για τα νέα έργα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ο μέσος όρος της πενταετίας η παράμετρος αυτή κάθε χρόνο θα αλλάζει με το νέο έτος ή θα μείνει σταθερή η πενταετία αρχής απο το νομοσχέδιο μέχρι τη λήξη των συμβολαίων?
Απο οτι ειχαν πει θα αφορα μονο τα καινουρια εργα...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκαν από ΔΑΠΕΕΠ (για όσους έχουν 500αρια τουλάχιστον), και αναδρομικά για κάθε μήνα σημειώματα τα οποία είναι όλα χρεωστικά, λόγω της αύξησης χρέωσης στην ενότητα ''μηνιαίο ποσό εκκαθάρισης'' (ΜΗ Π ΕΚ). Δώστε προσοχή γιατί τα έχουν αναρτήσει ανακατεμένα με παλαιές αναρτήσεις. Κοιτάξτε με βάση την ημερομηνία ανάρτησης για να τα βρήτε. Μας ροκανίζουν σιγά σιγά....λίγο λίγο...κάθε μήνα, όλο και κάτι βρίσκουν, όλο και κάτι μας αυξάνουν. Ευτυχώς που η παρούσα ιδεολογική πλατφόρμα που ασκεί κυβερνητική πολιτική είναι υπέρ της επιχειρηματικότητας. Φανταστείτε να μην ήταν....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/stamataei-na-dehetai-aitimata-gia-oroys-syndesis-neon-ape-o-deddie-se-oli-ti-hora-fovoi-oti
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λίγα λόγια απο μπρός παρθένα και απο πίσω μπαίνουν τρένα...... Αφου ο ΣΚΡΕΚΑΣ μοίρασε την πίτα τώρα παγώνει τα πάντα για τους μικροεπενδυτές... ΕΛΕΟΣ ... ΑΧΡΗΣΤΟΣ.. ΒΑΛΤΟΣ
Και επιτέλους μας έδωσε την απάντηση στα ερωτήματά μου¨.. ""Ρε Σκρέκα τι θα γίνει με εκείνη την υπουργική για τα κορεσμένα??? έχουν περάσει 10 μήνες... τι κάνεις?"""
ΤΙΠΟΤΑ και με δόλο καινούργιο νομοσχέδιο να κόψω τον βήχα σε όλους τους μικρούς
ΜΑΥΡΟ λοιπόν στον Σκρέκα και το αφεντικό του που τον κοιτάει και δεν κάνει τίποτα... και να μην πεταχτεί κανένας ηλίθιος να πει οτι κάνω πολιτική και βρίζω... διότι αυτό και μόνο τους αξίζει. Πίσσα και πούπουλα
Σεβασμός ΜΗΔΕΝ στον μικροεπενδυτή
Στο παρακάτω Link μπορείτε να βρείτε τα σχόλια της Ένωσης Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας, επί της δημόσιας διαβούλευσης που τελείωσε χθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/ta-sholia-tis-enosis-paragogon-ilektrikis-energeias-epie-epi-tis-diavoyleysis-toy-shedioy-nomoy
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΑ ΠΛΗΡΩΜΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγγνώνη ο ΔΑΠΕΕΠ ανάστησε είδοποιητήρια πληρωμής για τα 500 αρια χθές με ημερομηνία πληρωμής χθες ? μας δουλεύουν ? πών να το ξέρουμε ? να μπαίνουμε κάθε μέρα στο σιτε του ΔΑΠΕΕΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ειδοποιητήρια αυτά τα έχει αναρτήσει πριν 20 μέρες περίπου έχοντας βάλει εκ του προτέρου μελλοντική ημερομηνία ανάρτησης την 10/5/2022 ή οποία ήταν και η ημερομηνία τελευταίας εξόφλησης της οφειλής. Κάτι παρόμοιο κάνανε και με τα ειδοποιητήρια του ΜΗΠΕΚ που γράφω λίγο παραπάνω (αυτά τα σκόρπισε ο ΔΑΠΕΕΠ σε βάθος χρόνου ανάμεσα στα παλαιότερα ειδοποιητήρια, κάνοντας μας να κοιτάμε πλέον κάθε φόρα όλα τα ειδοποιητήρια προς τα πίσω, μήπως εντοπίσουμε κάποιο εμβόλιμο πρόσφατο. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται, καμιά σειρά.
ΔιαγραφήΤα έχει αναρτήσει από 25/4 περίπου. Αν έχασες την ημερομηνία βάλε δικηγόρο γιατί η νομοθεσία λέει εντός 2 μηνών από π.χ. 31/3 άρα η εξόφληση είναι κανονικά μέχρι 31/5 και όχι 10/5. Όταν τα έκαναν μαντάρα για την εξόφληση Δεκεμβρίου αποφάσισαν ότι με το πνέυμα του νομοθέτη αφού τα εηνμερωτικά βγήκαν 15/1 οι 2 μήνες μέτρησαν από τότε. Έψαχαν χρήματα για τη χρηματοδότηση κόστους ενέργειας και το εκβίασαν να γίνουν πληρωμές νωρίτερα...
ΔιαγραφήCostas, δεν χρειάζεται δικηγόρος, απλά εξοφλεί τώρα και το σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ ενημερώνεται αυτόματα ότι έχει εξοφλήσει. Δεν γνωρίζω αν του βάλουν τόκο για τις ημέρες που ήτανε ανεξόφλητο μετά την λήξη, αλλά αν το κάνουν και αυτό θα βγει αυτόματα στο επόμενο ειδοποιητήριο. Εγώ πάντως που εξόφλησα ένα εκκαθαριστικό, (το πρώτο), την επόμενη της λήξης, δεν είχα καμιά επίπτωση.
ΔιαγραφήΔιάβασε το νόμο που γράφει πάνω το εκκαθαριστικό και θα δεις ότι νν καθυστερήσεις να πληρώσεις σε πετάνε 2 μήνες εκτός αγοράς... Δηλ. δε θα πληρωθείς για 2 μήνες. Δε μιλάω για τόκους...
ΔιαγραφήCostas έχεις απόλυτο δίκαιο, τον γνωρίζω τον νόμο γιατί όπως προείπα είχα θέμα, πλήρωσα εκπρόθεσμα και το έψαξα για μένα. Πλήρωσα εκπρόθεσμα γιατί κάνανε λάθη στο πόσο που έπρεπε να επιστρέψω. Είχανε προσθέσει κωδικούς στο ενημερωτικό, βάση του όποιου βγαίνει το ειδοποιητηριο, τους οποίους είχα ήδη πληρώσει. Έτσι επικοινώνησα με τον αρμόδιο. Μου απάντησε ότι επειδή γίνανε πολλά λάθη, τουλάχιστον στην πρώτη εκκαθάριση από το σύστημα, να μην πληρώσω αν δεν είχε ξανά αναρτηθεί διορθωμένο το νέο ειδοποιητήριο (αναρτήθηκε την επόμενη της λήξης του).
ΔιαγραφήΕν πάση περίπτωσή μέσα σε όλα τα άλλα όταν του ανέφερα την ποινή αν δεν πλήρωνα, μου απάντησε ότι για τους επόμενους μήνες και μέχρι να βεβαιωθούν ότι το σύστημα δουλεύει σωστά, δεν υπάρχει πρόθεση ενεργοποίησης της ποινής σε αυτό το στάδιο.
Δεν ήθελα να τα αναφέρω όλα αυτά στην παραπάνω ανάρτηση για να μην χαθούμε στις λεπτομέρειες. Γίνανε και γίνονται ακόμη λάθη στα ειδοποιητήρια, ειδικά στους κωδικούς στους οποίους αναφέρονται τα ποσά.
Τώρα αν επιμένεις για νόμους και δικηγόρους κλπ, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο, τι να σου πω...οκ, εγώ να βοηθήσω τον συνάδελφο ήθελα...όχι να τον μπερδέψω
Μακάρι να ήξερα αυτή την πληροφορία γιατί είχα ρίξει ξενύχτια τέλη Φεβρουαρίου περιμένοντας το ΔΑΠΕΕΠ να βγάλει ενημερωτικό φοβούμενος ότι θα με πετάξουν εκτός αγοράς... Και φυσικά δεν έιχε βγει ούτε μία ανακοίνωση για την παράταση που έδωσαν στους εαυτούς τους...
Διαγραφήκαλημερα !! κανενα νεο για καποια πληρωμη υπαρχει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα την ασφαλιστική την παιρνουν από το ταχιςη πρέπει να τη στείλουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΌ ΤΗΝ ΑΑΔΕ ΜΌΝΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ ...... ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ, ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ, ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΑΠΕΕΠ
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
ΔιαγραφήΣτα Ελαχιστα Δικτυα που εχουν περιθωρια πανω απο 10MW που ειναι το οριο, παλι θα σταματησουν προσωρινα να δεχονται αιτησεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικοτερα καταλαβα οτι δεν θελουν κανεναν μικρομεσαιο επενδυτή. Για την αποθηκευση ενεργειας ολα γινονται σκοτεινα και χωρις διαυγεια και για τα μέχρι προτινος φ/β που επιθυμούσε ο καθε επενδυτής του απαγορευεται η προσβαση!! Ν.Δ for ever. Καθε φορα που βγαινει η ΝΔ η Δαδα μπαινει καπου σε εμας του φωτοβολταικους.
Ok κάπου μας μπαίνει, ποια η αντίδραση όλων μας? Ποια η αντίδραση των τριων μεγαλύτερων συνδέσμων. Πραγματικά διάβασα επιγραμματικά κάποιες δηλώσεις και τοποθετήσεις του Σπεφ. Ο Ποσπηεφ που είναι? Ο σύλλογος των αγροτικών φωτοβολταικών που είναι? Αιτία να γίνει χαμός δεν είναι μόνο να είσαι απλήρωτος ( τελευταια φορά που θυμαμαι ηταν οταν είχαν καθυστερησει στις πληρωμες). Αιτία να γίνει χαμός είναι η ύπαρξη του μικρομεσαίου επενδυτή όπως ειμαι εγω και όλοι μας πιστεύω.
Διαγραφή
ΔιαγραφήManthos12 Μαΐου 2022 - 12:00 μ.μ.
Κάνεις λάθος τους ενδιαφέρει αλλά όχι όπως το αντιλαμβάνεσαι.
Έχουν επικεντρωθεί στις νέες άδειες και γι αυτό τρέχουν!!
Και η ΠΟΣΠΗΕΦ έκανε δηλώσεις για το νέο νομοσχέδιο υπο διαβούλευση.
Επικεντρώθηκε στο 5% των νέων έργων.
Απο την άλλη ο ΣΠΕΦ που δίχασε το κλάδο δεν εμπνέει καμία μα καμία εμπιστοσύνη. Γραμμένο τον έχουν οι πάντες. Απο ηγέτης στο χώρο τότε κατάντησε παλιολινάτσα του Υπουργού καταστρέφοντας παραγωγούς για το προσωπικό κέρδος του προέδρου και 30 μελών.
Οι αγρότες άστα να πάνε την έφεραν και αυτοί στον ίδιο το κλάδο τους.
Θέλεις κι άλλα ή σου φτάνουν οι αντιδράσεις τους?
Σας ενημερώνω ότι η Ε.Π.Η.Ε. θα αποχωρίσει από την ΠΟΣΠΗΕΦ. Όσον αφορά τα σχόλια του κάθε συλλόγου, όποιος μπει και τα διαβάσει εύκολα θα καταλάβει ποιός σύλλογος έχει τεχνική επάρκεια να καλύψει τον κλάδο μας και ποιός όχι.
ΔιαγραφήΠαρακάτω (στο link από το energypress) θα βρείτε τα σχόλια της Ένωσης Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία συμμετείχε σε συνολικά 14 άρθρα επί της διαβούλευσης.
https://energypress.gr/news/ta-sholia-tis-enosis-paragogon-ilektrikis-energeias-epie-epi-tis-diavoyleysis-toy-shedioy-nomoy
Όσον αφορά το ποιός σύλλογος είναι μεγάλος, ας το κρίνουμε όταν θα εμφανίσουν τα πραγματικά ταμειακά ενήμερα μέλη τους. Η Ε.Π.Η.Ε. ένα μήνα πριν τις εκλογές για ανάδειξη νέου Δ.Σ. έχει 109.
Γιατί θα υπάρχει ΠΟΣΠΗΕΦ για να αποχωρίσετε?
ΔιαγραφήΚαλησπέρα έχω στείλει τη φορολογική ενημερότητα εδώ και μια εβδομάδα στο γνωστό email και ακόμα δεν έχει αναρτηθεί. Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ποτέ τις αναρτούν?
ΑπάντησηΔιαγραφήλογικα καθε 2 με 3 μερες ..... αλλα ειναι και αυτο χωρις ενημερωση οπως οι πληρωμες....παρε τηλεφωνο στο 2118806941 !!!! συνηθως απαντανε..... και θα σου λυσει η κυρια το προβλημα σου....ειναι η μονη που απανταει με ευγενεια!!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνάδελφοι αιμοδότες του Ελληνικού συστήματος, για την πληροφόρηση αυτών που θέλουν να επενδύσουν σε φωτοβολταϊκα σας αναφέρω ότι για σύμβαση (500αρι) ΣΕΣΤ 2019 τιμή 70,3 ευρά/ΜWh συνδεμένο το 2020, το 2021 το συνολικό Κόστους Εξισορρόπησης ήταν 3500 ευρά μαζί με τα έξοδα του ΔΑΠΕΕΠ το 2022 η χρέωση Κόστους Εξισορρόπησης για τον μήνα Φεβρουάριο είναι 565 ευρά σε καθαρή αξία τιμολογίου 3288 ευρά, τον μήνα Ιανουάριο 420 ευρά, τον Μάρτιο προβλέπετε με βάση την ΕΤΑ τεχνολογιών ΑΠΕ & ΣΥΘΗΑ πάνω από 1000 ευρά σε τιμολόγιο περίπου 5000 ευρά άρα για το 2022 προβλέπετε ένα κόστος 9000 - 10000 ευρά. Για τις συμβάσεις ΣΔΕΠ σε ΦΟΣΕ η χρέωση ακόμη είναι χαμηλή, από το 2023 και αυτοί προβλέπετε να πάνε σχεδόν ίδιες χρεώσεις. Προς ενημέρωση σας συνάδελφοι αιμοδότες.
Δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να πάνε οι ΣΕΔΠ σε τέτοιες χρεώσεις, μην σπέρνετε πανικό. Ενημερωθείτε, σκεφτείτε το σοβαρά και πάρτε μια απόφαση αν αξίζει να αλλάξετε την ΣΕΣΤ σε ΣΕΔΠ.
ΔιαγραφήΥπάρχει πληρωμή χωρίς αυτό τιμολόγηση για το μήνα Απρίλιο.
Διαγραφήρωτας? η μας ενημερωνεις για κατι που ισως ξερεις εσυ παραπανω? και εαν ξερεις πεσμας και εμας ποτε??????????!!!!
ΔιαγραφήΕχω δηλώσει ετοιμότητα από 28/2 για Φ\Β πάρκο 500kw στην περιοχή της Αρτας και δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση ούτε καν κατά προσέγγιση για το ποτε θα συνδεθεί. Γνωρίζει κάποιος γιατί καθυστερούν τόσο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς δεν έχει καμία σχέση πότε δήλωσες ετοιμότητα, η ημερομηνία αρχίζει και ''μετράει'' από την ημερομηνία της υπογραφής της σύμβασης σου με τον διαχειριστή του δικτύου.
ΔιαγραφήΕίναι πολύ νωρίς για να ανησυχείς. Συνήθως έως αρχές του 2022 η αναμονή ήτανε για σύνδεση 1 έτος. Αυτή την στιγμή (από άμεση γνώση του θέματος σε συγγενή μου), η αναμονή έχει ξεπεράσει προ πολλού το 12 μηννο (το οποίο είναι και η συμβατική υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ).
Εξαρτάται βέβαια και από γεωγραφικό διαμέρισμα που είσαι, από όσο ξέρω εσύ που υπάγεσαι στην Πάτρα που καλύπτει την Ήπειρο, πλέον η αναμονή πλησιάζει το 14μήννο.
Τώρα το τι φταίει, δεν έπρεπε να το ρωτήσεις εφόσον είσαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδος.
Και εδώ αντιστρέφω την ερώτηση. Είναι κάτι στην Ελλάδα που να εμπλέκεται ο δημόσιος τομέας (γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ στην ουσία νοοτροπία δημοσίου έχει ακόμη) που να βαδίζει έγκυρα, να διακατέχεται από λογική και να αντιμετωπίζει την επιχειρηματικότητα θετικά;
Στέφανε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Εχεις απολυτο δικιο ως προς τη νοοτροπία και συμπεριφορά του δημοσίου, η οποία δεν αλλάζει προς το καλύτερο με τίποτα.
ΔιαγραφήΣυνθέθηκα στην Πρέβεζα 4 ημέρες πριν περάσει ένα έτος από τότε που υπέγραψα σύμβαση κατασκευής δικτύου και έτσι θα έπρεπε να μου καταβάλουν το μισό κόστος δικτύου... Κυνηγησέτε το με όποιο τρόπο μπορείς και κυρίως πολιτικό....
ΔιαγραφήΠώς έγινε αυτο COSTAS ? το προβλέπει κάποιος νόμος ? η σύμβαση ? θέθω λεπτομέριες και έγω έχω πάρκο με σύνδεση 2 μέρες πριν την λήξη του έτους
ΔιαγραφήΠληρωμή χωρίς αυτοτιμολογιση 100kw 4500ευρω
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναιτεριστικης
Διαγραφήπληρωμη στην πειραιως για μαρτιο χωρισ αυτοτιμολογιση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβασμός ΜΗΔΕΝ στον μικροεπενδυτή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΡΕΚΑ πες μας τι γίνεται με τον νόμο που ψήφισες πριν από 10 μήνες και γιατί ΔΕΝ θέλεις να βγάλεις την υπουργική για τις κορεσμένες περιοχές.
Κοροϊδεύεις τον μικροεπενδυτή και τον φτύνεις κατάμουτρα, του λες ΔΕΝ με ενδιαφέρεις.
https://ypodomes.com/i-etaireia-poy-meso-syggenikon-epekteinei-to-chartofylakio-tis-akoma-treis-adeies-gia-ape/
ΔιαγραφήΟυδέν σχόλιο... Αλήτες.... Περίμενε εσύ... εγώ και άλλοι μικροεπενδυτές να βγάλει την Υπουργική ... ΨΕΥΤΗΣ
ΔιαγραφήΚαι να βγει η υπουργική ούτε εντερ δεν θα προλάβεις στην πλατφόρμα να κάνεις...είναι δοσμενα!!!
Διαγραφήok... Γι' αυτό θα είμαι και εγώ εδώ να τους υπενθυμίζω κάθε 5 μέρες ότι είναι αλήτες και η μόνη τους έννοια είναι η αρπαχτή και ας γίνομε ενοχλητικός και κουραστικός για μερικούς. Από έναν ψηφοφόρο της ΝΔ...
ΔιαγραφήΠληρωμή Πειραιώς χωρίς αυτοτιμολογηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΈΡΑ..... Η ΣΕΛΊΔΑ ΤΟΥ ΔΑΠΕΕΠ, ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα συνάδελφοι, βγήκαν τα ενημερωτικά Απριλίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω εαν καποιος παραγωγος εχει να πληρωθει για 3 μηνες. Γιατι εμενα σε 20 αρι μου βγενει μηδενικο τον φεβρουαριο,μαρτιο και τωρα απριλιο.Ηρθα σε επαφη τον προηγουμενο μηνα με την δεδηε κατερινης και μου ειπανε οτι εκαναν μια νεα εφαρμογη στο λογισμικο στο ρολοι. Μαλιστα μου ειπανε θα πληρωθεις μαλλον τον Ιουνιο μαζεμενα. Που πρεπει να απευθυνθω? Ευχαριστω εκ των πρωτερων
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσω e-mail δοκίμασε,
Διαγραφήmantoniou@dapeep.gr
Ευχαριστω πολυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα .Αναρτηθηκαν ενημερωτικα Απριλιου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Τα ενημερωτικά Απριλίου είναι σε όλους έναντι για κάποιο λόγο; ή μόνο στην δική μου περίπτωση; Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή ερώτηση. Στο ένα πάρκο ήταν πάντα εναντι. Το άλλο είχε μετρητή με gsm αλλα χάλασε και τον άλλαξαν πριν απο ένα μηνα. Θα περίμενα αυτός ο μήνας, λόγω αποκατάστασης της βλάβης να ήταν εκκαθαριστικός όπως παλιά, αλλά δεν ήταν...Μάλλον κάτι γίνεται με την επικοινωνία ΔΕΔΔΗΕ και ΔΑΠΕΕΠ...
Διαγραφήσε μενα κανονικα η παραγωγη του μηνα Απριλη
ΔιαγραφήΚαι σε εμένα εκκαθαριστικός ήρθε κανονικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε καποιο νεο για πληρωμες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεχρι τελος της εβδομαδας θα εχουν ξεκινησει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παραγωγή Απριλίου από ότι είδα είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή του Μαρτίου ... Έχετε δει κάτι ανάλογο και στις δικές σας παραγωγές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι φίλε μου κάτι άλλο συμβαίνει. Μάρτιος στη Φωκίδα 13.600 και Απρίλιος 16500 σε 100άρι
ΔιαγραφήΑΝ. ΚΡΉΤΗ...... 80 KW...... ΜΑΡΤΙΟΣ 7.800 ΚWH....... ΑΠΡΙΛΙΟΣ 12.300 ΚWH
ΑπάντησηΔιαγραφήαχαια σταθερο Μαρτης 13300 Απριλης 15250
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις απαντήσεις σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εμένα η παραγωγή του Απριλίου είναι μεγαλύτερη από του Μαρτίου παρόλα αυτά η αποζημίωση από τον δαπεεπ στο εκκαθαριστικό Απριλίου είναι κατά πολύ μικρότερη από του Μάρτιου...τι μπορεί να συμβαίνει?
καλημερα
ΑπάντησηΔιαγραφήενω μπαινω στην σελιδα του δαπεεπ και ζητω κωδικο με sms δεν ερχεται καποιος κωδικος .Μηπως ξερει καποιος τι συμβαινει?
Επικαιροποιησε το τηλεφωνικό σου νούμερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω νασσι καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα.Αναρτήθηκαν τα τιμολόγια Απριλίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό τον φόρο που πληρώναμε το μεταβατικό τέλος 3,6% τον σταμάτησαν ή θα μας τον ξαναβάλουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλεύουμε οι βιομήχανοι να ξαναπάρουν έγκριση από Ε.Ε να μας ξαναβάλουν χαράτσι...έτσι γιατί εχουν φτώχεια καταραμένη
ΔιαγραφήΓιατι ετσι εμαθαν!! Και τους αρεσει ετσι ειναι! Τζαμπα χρημα εις υγειαν.....
ΔιαγραφήΈγινε πληρωμή Απριλίου με αυτομολογιση φάνηκε στην Εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ποσο;
ΔιαγραφήΚοντά στα 7000
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
ΔιαγραφήΠαρα πολυ ωραιο νεο. Ευχαριστω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉρθε και μυνημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι μονο ενημέρωση από internet banking
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρίν λίγο εγινε πληρωμή μηνός απριλίου από εθνική μέ αυτοτιμολόγηση 5900 €.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς τίποτα υπάρχει κάποιος που πληρώθηκε απο Πειραιώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε ο Απρίλιος σε δυο φωτοβολταϊκά παρκα ισχύος 80kw έκαστο στην Δυτική Κρήτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή5750€ το ένα και 5400€ το άλλο ..παραγωγή 16.660 kwh και 15.800 αντίστοιχα.τράκερ διπλού άξονα το πρώτο και μόνου άξονα το δεύτερο.Mechatron tracker και στα δυο.
Πάνελ sunpower δουλεύουν από τα ιουλιο του 2011 με σχεδόν καθόλου πτώση απόδοσης..
Το δικό μου 100αρι τον Μάρτιο (Μέτρηση ΔΕΗ) ηταν:13.253KWh και τον Απρίλιο 17.854KWh με σταθερές βάσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλη, καλησπέρα!
ΔιαγραφήΣε ποια περιοχή βρίσκεται το πάρκο σου?
Στη περιοχή Λαμίας
ΔιαγραφήΛαμια που αν επιτρεπεται? Τι πανελ? Εξαιρετικη αποδοση για κατοσταρι, εγω 500αρι 70000κιλοαβατορες κοντα.
ΔιαγραφήΠωλούνται 5 μεταχειρισμένα refusol 17k. Τα Inverters είναι σε λειτουργία σε πάρκο που γίνεται αναβάθμιση και φαίνεται μέσω της υπάρχουσας τηλεμετρίας ότι είναι πλήρως λειτουργικά και χωρίς βλάβες. Αν αγοραστούν και τα 5 μαζί δίνονται και οι κωδικοί με πληρωμένη συνδρομή για το σύστημα τηλεμετρίας τους για 2 έτη (μέχρι 2/2024) . τηλ. 217 000 2989
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους.Σχετικα με τις ενημερότητες ο ΔΆΠΕΕΠ τις αντλεί μόνος του η πρέπει να τα στείλουμε εμείς. Πρώτη φορά αυτοτιμολογηση και νόμιζα ότι τα αντλούν οι ίδιοι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ ΝΑΙ......... ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΌΧΙ, ΟΠΌΤΕ ΤΗΝ ΣΤΈΛΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή Απριλίου, 5300, αυτοτιμολόγιση, Πειραιώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΕΝΑ ΡΕ ΚΑΡΑΓΙΟΖΗ ΠΩς ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΝΤΑ 18000 ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΡΑΚΕΡ ΔΥΟ ΑΞΟΝΩΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ...ΡΕ ΜΑΛ.ΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕς ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΝΕΚΕ ΞΕΓΑΝΩΤΕ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης19 Μαΐου 2022 - 5:34 μ.μ.
Το δικό μου 100αρι τον Μάρτιο (Μέτρηση ΔΕΗ) ηταν:13.253KWh και τον Απρίλιο 17.854KWh με σταθερές βάσεις...
Απάντηση
και το δικό μου έκανε 21.333kwh και είναι τράκερ μονού άξονα με χειροκίνητο τον άξονα βορρά νότου. Άρα πήγε σαν πάρκο πολύ καλύτερα από το δικό σου που είναι 2 αξόνων. Σημαίνει ότι λέω ψέματα; Δεν υπάρχει μικροκλίμα; Δεν υπάρχουν πάρκα που έναν μήνα μπορεί να πάνε εκπληκτικά καλά και κάποιον άλλο όχι; και στο κάτω κάτω τι τρόπος είναι αυτός; Δούλευες μικρός στο λιμάνι;
ΔιαγραφήΕτσι είναι! Πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να δεχτούν οτι κάτι μπορεί να μην έκαναν καλά χωρίς να φταίνε οι ίδιοι.Υπάρχουν επενδυτές που έτυχε να πέσουν σε πολύ ταλαντούχους-ευφυείς τεχνικούς συμβούλους και που διέθεταν την ψυχική δύναμη να τους εμπιστευθούν χωρίς πονηριές-πλάγιες σκέψεις και εξυπνακισμούς τότε που έπρεπε στην αρχή.Υπάρχουν ειδικές ποιότητες υλικών,ειδικές σχεδιάσεις απο βαθείς γνώστες,εγκαταστάσεις που κατασκευαστικά έχουν κοστίσει πολλά χρήματα σε σημεία που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά...
ΔιαγραφήΑυτοί οι λίγοι λοιπόν που έπραξαν αυτό που έπρεπε οταν έπρεπε αξίζουν αποδόσεις και ανταμοιβή για πολλά πολλά χρόνια!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ
Εγινε πληρωμή ΠΕΙΡΑΙΩΣ 20αράκι αυτοτιμολόγηση Απριλίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια άλλη μία φορά αποδεικνύεται απο την αντίδραση οτι: ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ...Ως εκ τούτου σταματώ πλεον να δίνω οποιαδήποτε χρήσιμη ή μη..τεχνική πληροφορία.Λυπάμαι μόνον για τους κάποιους καλοπροαίρετους συναδέλφους που θα μπορούσαν να βοηθηθούν στα υφιστάμενα ή στα μελλοντικά τους έργα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλη ποτέ μην αφήνεις τους διάφορους 'τρελαμένους', ΄'βαρεμενους' και 'ψεκασμένους' να κυριαρχήσουν. Προσωπικά έχω κάνει αγώνα σε αυτό το σαιτ και δεν το βάζω κάτω. Αρνούμαι να υποκύψω στους νεοέλληνες τραμπούκους που στη δεκαετία του 90 ανακάλυψαν το ουίσκι με τα μπουζούκια και το το 2010 τα φωτοβολταϊκά. Εμείς έχουμε υποχρέωση και τους νέους συνάδελφους να βοηθάμε και επιχειρηματικές ιδέες- πληροφορίες να ανταλλάσσουμε κλπ
ΔιαγραφήΆστους να βρίζουν, τη δουλειά μας εμείς.
Με το φθόνο που έχουν για οτιδήποτε καλύτερο απο την μετριότητά τους βάζουν φραγμό πρώτα απ'ολα στην δική τους βελτίωση και εξέλιξη. Αυτούς τους ανθρώπους πραγματικά δεν μπορεί να τους βοηθήσει ουτε ο θεός.Το θέμα είναι οτι εφόσον ειναι τοξικοί ρυπαίνουν και τον περίγυρο που σίγουρα διψά για κάτι καλύτερο ή για κάτι χρήσιμο και επωφελές που δεν γνώριζε μεχρι τώρα.
ΔιαγραφήΑπορώ γιατί ασχολείσαι ακόμα με τον ΤΡΕΛΑΜΕΝΟ ... δεν αξίζει...
ΔιαγραφήΜήπως γνωρίζει κανείς μέχρι τι ποσο πλήρωσαν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε πληρωμή ΗΠΕΙΡΟΥ, δύο 20αράκια, 2 χ 1500, αυτοτιμολόγηση Απριλίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 7.267
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, και η άλφα πλήρωσε 100ρι 5700
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια πληρωμής ΔΑΠΕΕΠ μηνός Απριλίου 2022 για πάρκα 500kw. Πληρωμή έως 10/6/22
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγοράζω 500KW μεταχειρισμένα panels παλιά με ΜΕΤΡΗΤΑ! Ανάλογος την κατάσταση ~20.000~25.000€, ...(αγοράζω και μικρότερα πάρκα, από 100kw και πάνω).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχολιαστέ από κάτω τις προσφορές σας ή
Στείλτε μου ένα email με μερικές πληροφορίες για τα πάνελς, τον νόμο που είναι και το κινητό σας και θα σας τηλεφωνήσω. nicktronas@gmail.com
Επίσης αγοράζω και μεταχεισμένες βάσεις αλουμινίου, (από αναβαθμίσεις σε tracker)
ΔιαγραφήΚαλημέρα μήπως μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι όφελος έχω να είμαι σε ΦοΣΕ και αν αξίζει να κάνω έρευνα αγοράς για τον πιο φθηνό ή όλοι έχουν την ίδια τιμή ετησίως
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ακριβώς εννοείς; Αν έχεις 500αρι δεν είναι θέμα επιλογής, είναι υποχρεωτικό να εκπροσωπείσαι , λόγω χρηματιστηρίου ενέργειας.
ΔιαγραφήΠολύ πολύ χοντρά, για να καταλάβεις ο ΦΟΣΕ είναι κάτι παρόμοιο με την χρηματιστηριακή εταιρεία διαμέσου της οποίας αγοράζεις-πουλάς μετοχές. (βέβαια ο ΦΟΣΕ κάνει και άλλα πέρα από μια απλή διαμεσολάβηση, αλλά δεν θέλω να σε μπερδεύω).
Οι τιμές πάνω κάτω είναι παρόμοιες. Αυτή την στιγμή είναι 0,35 ευρώ/ Mw στο μέσο όρο.
Παρόλο που υπογράφεις σύμβαση με τον ΦΟΣΕ, με μια γραπτή ειδοποίηση κάποιους μήνες πριν, αν είσαι δυσαρεστημένη μπορείς να αλλάξεις εταιρεία, είναι αρκετά εύκολο.
Γνώμη μου για αρχή να επιλέξεις έναν ΄΄μεγάλο΄΄ ΦΟΣΕ, (γιατί από αυτόν θα πληρώνεσαι κυρίως, άρα πρέπει να είναι φερέγγυος), και βλέπεις. Σε αυτό θα σε βοηθήσει σίγουρα ο κατασκευαστής σου.
Καλησπέρα, έχει καποιος εικόνα απο παραγωγές πάρκων 500 kw με Bifacial panels κεντρική Ελλάδα , εγώ τον Απρήλιο έκανα 73 000 kwh
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε για κουνουργιο λιγη μου φαινεται εδω εμεις με εκατοσταρια 10ετιας και κανουμε για Απρίλιο 15300kwh φετος περσι κοντα 16900kwh αν το βαλεις επι 5 που ειναι τα δικα σας = 76500 λιγες...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΛάρισα 78000kWh με monofacial
ΑπάντησηΔιαγραφήtg το Μάιο πόσο έχει γράψει ?
Διαγραφή65,5 MWh
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΡΕΚΑΣ = Σεβασμός ΜΗΔΕΝ στον μικροεπενδυτή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΡΕΚΑ πες μας τι γίνεται με τον νόμο που ψήφισες πριν από 10 μήνες και γιατί ΔΕΝ θέλεις να βγάλεις την υπουργική για τις κορεσμένες περιοχές.
Κοροϊδεύεις τον μικροεπενδυτή και τον φτύνεις κατάμουτρα, του λες ΔΕΝ με ενδιαφέρεις.
Μήπως έχει κανείς εικόνα μέχρι τι ποσο πλήρωσαν? Αυτοτιμολογηση 23.000 δεν έστειλαν ούτε μήνυμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εστειλαν μήνυμα αλλα πλήρωσαν .ποσό > 10.000
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα έχει πληρωθεί κάποιος με παρακράτηση στα τιμ Απριλίου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, ακόμη αλλά μου είπαν μέσα στη βδομάδα θα γίνει
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την απαντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αναρτήσεις κόλλησαν στην 25 Μαϊου. Δεν βλέπω κάτι από εκεί και πέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγιναν κάποιες πληρωμές χωρίς αυτοτιμολόγηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα ακόμη
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ. Γιατί τόση ησυχία?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί καθόμαστε σαν τα πρόβατα και περιμένουμε τον ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ Σκρεκα... να κάνει πράξει αυτά που πρότεινε και νομοθέτησε πριν απο 10 μήνες... Κοινός περιμένουμε μια Γλαρόσουπα απο τον ΑΧΡΙΣΤΟ και με δόλο υπουργό
ΑπάντησηΔιαγραφήελα ρε ολο παραπονα βγαινει η υπουργικη σε κανα δυο μηνες...https://energypress.gr/news/fos-sto-toynel-gia-ta-mikra-fotovoltaika-se-kriti-peloponniso-eyvoia-kai-kyklades-gia-ypovoli το θεμα ειναι 86mw Πελοποννήσο δηλ 215 πάρκα οποίος πρόβαλε το κυριο ειδε ...αν δεν είναι δοσμένα απο χερι σε χερι
ΔιαγραφήΠραγματικά, όμως... 6 ημέρες τσιμουδιά...Διακοπές όλοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς κάτι για τις πληρωμές χωρίς αυτοτιμολόγηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι να πει κανείς ρε παιδιά; Θα μας αυτοκτονήσει όλους ο Κούλης, ρίξτε μια ματιά μόνο τριγύρω σας. Το αργότερο μια βδομάδα πριν πληρωθείς δεν έχει μείνει σάλιο. Δεν υπάρχει κάτι που να μην αυξήθηκε η τιμή του. Το ΤΕΕ που είμαι γραμμένος πήγε 200 τοις εκατό πάνω. Το έφκα 100 τοις εκατό πάνω. Τον Απρίλιο πληρώσαμε ΦΠΑ. Τον Μάιο τον ΈΝΦΙΑ πέντε μήνες πιο νωρίς από ότι έπρεπε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρτα ταβγο και κουρευτο. Από που να το πιάσεις και που να ταφήσεις. Εγλήματα και αυτοκτονίες κάθε μέρα πλέον. Δεν έχει ξαναγίνει αυτό, νομίζω ποτέ στην ιστορία του κράτους μας, παρά μόνο σε πολεμικές περιόδους. Δηλαδή αμά μπουκάρει και κανάς Τούρκος τί θα μας κάνουν. Θα ,μας ψήσουν στο φούρνο με πατάτες για να έχουν να φάνε; Δεν υπάρχει λέμε...
Χωρίς να έχω κομματικές αγκυλώσεις και ιδεολογικές προτιμήσεις, συνάδελφε Apostolos, τα μπερδεύεις πολύ. Τι σχέση έχει ο Τούρκος και οι πατάτες, με την ακρίβεια και την οικονομία;
ΔιαγραφήΞεκινάς με ΕΦΚΑ και ΤΕΕ 100% πάνω. Από που προκύπτει αυτό; Τα τελευταία χρόνια τον ίδιο ΕΦΚΑ πληρώνω προσωπικά.
Μετά λες ότι τον Απρίλιο πλήρωσες ΦΠΑ. Μα τον ΦΠΑ το πληρώνεσαι και κατόπιν τον αποδίδεις, εκτός αν έχεις έξοδα που αποδίδεις ότι έλαβες μείον τον ΦΠΑ των εξόδων σου. Ο κούλης που κολλάει;
Κατόπιν λες για τον ΕΝΦΙΑ και 5 μήνες πιο νωρίς πληρωμή. Σοβαρά τώρα; Τι επιχείρημα για είναι αυτό;
Εγκλήματα και αυτοκτονίες κάθε μέρα λες. Το ίδιο είχαμε και το 10 και το 12 και το 15 και το 19. Έχεις κάποια στατιστική που να μιλάει για δραματική αύξηση αυτοκτονιών;
Καλά για τον Τούρκο δεν το σχολιάζω καθόλου.
Τι θέλω να πω με όλα αυτά.
Η λύση στα όποια προβλήματα ανακύπτουν και η ατομική ευημερία μας, όσο και αν σου φαίνεται παράξενο, ξεκινά από εμάς τους ίδιους. Αν δεν εντοπίσεις και αναλύσεις σωστά και αντικειμενικά ένα πρόβλημα σου ή προβληματισμό σου, (αλλά κάνεις ανάλυση καφενείου), τότε πως θα λύσεις το πρόβλημα;
Σαφώς όμως και έχεις απόλυτο δίκαιο για την ακρίβεια. Το ζούμε όλοι μας καθημερινά. Φταίει ο κούλης ; (όπως απαξιωτικά τον ονομάζεις). Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Είναι ένα πολυσύνθετο θέμα, γιατί εμπλέκεται ως αιτία ο παράγοντας του παγκοσμίου φαινομένου. Ίσως να μην έκανε καλή διαχείριση, οκ είναι πιθανόν, όπως και είναι πιθανόν κάποιο άλλο κόμμα να το αντιμετώπιζε καλύτερα και αυτόν δεκτό, (αν και προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι τα προβλήματα δεν τα λύνουν οι ιδεολογικοί προσανατολισμοί και συγκεκριμένα κόμματα, αλλά η ατομική αξιοσύνη των ανθρώπων που καταλαμβάνουν τις θέσεις εξουσίας).
'Όποτε μάλλον πρέπει να το προσεγγίσεις πιο ...προσεκτικά το θέμα....και όποιο θέμα.
Θα σταθώ μόνο στο θέμα της ακρίβειας, γιατί κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου.
ΔιαγραφήΗ κυβέρνηση είναι ο μοναδικός υπαίτιος για τη δυσανάλογη ακρίβεια που περνά η χώρα.
Δες το θέμα της βενζίνης, για το οποίο ενώ έχουμε δικά μας διαλυστήρια η Κύπρος αγοράζει από εμάς, και χρεώνει στους πολίτες της 1,7 ενώ εμείς πληρώνουμε 2,4, από τις ακριβότερες τιμές παγκοσμίως.
Να μη μιλήσω ποιός κονομάει από το ενεργειακό, ξέρουμε καλά όλοι. ( δες αεριτζήδες ).
Και κλείνω με το δυσανάλογο κόστος ζωής - μισθού - ενοικίων.
Για όλα τα παραπάνω είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη της κυβέρνησης.
Xωρίς να θέλω να μιλήσω περί πολιτικών, αυτή τη φορά το κύμα ακρίβειας προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες για τους οποίους δεν μπορεί να κατηγορηθεί η κυβέρνηση. Για το πως το διαχειρίζεται προφανώς και είναι ζήτημα, να μην ξεχνάμε όμως ότι υπάρχουν και περιορισμένα χρήματα στα ταμεία του κράτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό που έχετε λάθος Apostolos είναι στο θέμα του Φ.Π.Α. Προφανώς έχετε βιβλία β΄κατηγοριάς με περιοδική κάθε τρίμηνο. Το α΄τρίμηνο του 2022 εισπράξατε Φ.Π.Α. το οποίο δεν ήταν έσοδο σας, αλλά φόρος που γνωρίζατε ότι θα αποδώσετε εντός του Απριλίου.
Ο ΚΟΥΛΗΣ φταίει γιατί δεν ελέγχει τους υπουργούς του. Δεν απολύει αυτόν τον ΑΧΡΗΣΤΟ ΣΚΡΕΚΑ ο οποίος εμπαίζει τους μικροεπενδυτές. 10 ΜΗΝΕΣ για μια κολουπουργική κάθε 3 μήνες βγάζει τα πουλέν του στο energynews να λέει οτι η υπουργική είναι έτοιμη..... ΨΕΜΑΤΑ ... Παπατζη ΣΚΡΕΚΑ σε έχει σιχαθεί ο μικροεπενδυτής
ΑπάντησηΔιαγραφήελα ρε ολο παραπονα βγαινει η υπουργικη σε κανα δυο μηνες...https://energypress.gr/news/fos-sto-toynel-gia-ta-mikra-fotovoltaika-se-kriti-peloponniso-eyvoia-kai-kyklades-gia-ypovoli το θεμα ειναι 86mw Πελοποννήσο δηλ 215 πάρκα οποίος πρόβαλε το κυριο ειδε ...αν δεν είναι δοσμένα απο χερι σε χερι
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φίλε θα πάω να παίξω τζοκερ.... γελάνε και τα τσιμέντα με την πάρτη σου Σκρέκα... σε έχουν πάρει χαμπάρι όλοι... σε κανά 2 μήνες που θα είμαστε προεκλογικά... ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ
ΔιαγραφήΟσο πλησιαζουν οι εκλογες τοσο θα βλεπουμε νεους λογαριασμους στο φορουμ φτιαγμενους εναν μηνα πριν, να γραφουν τερατωδη ψεματα τυπου αυξησεων 100% στον εφκα η 200% στο ΤΕΕ και μετά τα γνωστα τροπαρια περι αυτοκτονιων κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ελεγε και ο δασκαλος τους ο Γκεμπελς: ''οσο ποιο μεγαλο ειναι το ψεμα και οσο περισοτερο επεναλαμβανεται τοσο ποιο πιστευτο γινεται''. Μην δινεται σημασια 0,60/ποστ ας βγαλουν μεροκαματο τα παιδια καμια δουλεια δεν ειναι ντροπη.
Ελπίζω να μην μας δοθλεύουν για ακόμα μια φορά
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/fos-sto-toynel-gia-ta-mikra-fotovoltaika-se-kriti-peloponniso-eyvoia-kai-kyklades-gia-ypovoli
Να δω με κόστος υλικών-κατασκευης 300χιλ καιε όρους σύνδεσης κάνα 50χιλ ποιος θα ρίξει αίτηση για 400kw...
ΔιαγραφήΜας δουλεύουν ψιλο γαζι γιατι σε 2 μηνες εχουμε αυγουστο οποτε καλες διακοπες.... και μετα μπαινουμε σε προεκλογικη φαση οποτε δε θα κάτσουν να υπογράψουν τιποτα, παμε απο 2023 κ βλεπουμε...
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι χαλαρά.... ΜΗΝ ελπίζετε... η υπουργάρα απλά έβγαλε τα παπαγαλάκια να πούνε μια μλκ να πάνε την μπάλα παρακάτω... όπως είπε και ο Πάνος... έρχονται τα μπάνια του λαού και ο τεμπέλης και ανίκανος υπουργός θα την έχει κάνει.. μετά προεκλογική περίοδο κτλ κτλ... ΠΟΤΕ δεν θα γίνει... απλά το πέρασε στον νόμο το 2021 για να κάμψει τις "όποιες" αντιδράσεις απο το κούρεμα 6% που μας έβαλαν... Είναι απλά τα πράγματα.. δεν ενδιαφέρεται για τον μικροεπενδυτή.. δεν τον αφορά... είναι Φτωχάτζα
ΔιαγραφήΣτο εγραψα ολα για τους μεγάλους και εσυ περιμένεις να βγει η απόφαση για τα κορεσμένα 400αρια κλπ ειναι δοσμένα λεμε https://energypress.gr/news/g-fintikakis-kleidonoyn-oi-paiktes-stin-energeia-gia-ta-epomena-20-hronia
ΔιαγραφήΑν δεν είχε κάνει τη λαμογιά του αιώνα ο Λουμάκης τώρα θα είχαμε ισχυρό κλάδο και θα μπορούσαμε να σώσουμε κάτι και για εμάς τους μικρούς. Μας δίχασε χωρίς λόγο για καπρίτσια του φυσικού αερίου (Ασημάκης) που τα ζούμε τώρα και γίναμε έρμαιο του κάθε πολιτικού. Ας προσέχαμε ποιον βάζαμε να φυλάει τα πρόβατα απο τους λύκους.
ΔιαγραφήΣωστά !
Διαγραφήhttps://energypress.gr/news/pro-ton-pylon-i-ypoyrgiki-apofasi-gia-ti-seira-proteraiotitas-ton-ergon-ape-poy-perimenoyn
ΔιαγραφήΠαρε κόσμε υπουργικές αποφάσεις... Ρε ΟΥΥΥΥΣΤ ΣΚΡΕΚΑ ΑΝΙΚΑΝΕ... 10 μήνες έχεις χάσει την μπάλα... φτιάχνεις την πλατφόρμα... την φτιάχνεις για τα καλά όμως... μην σου ξεφύγει τίποτα..
Κάτσε κάνε δουλειά ρε τεμπέλη για το συμφέρον όλων και όχι μόνο των μεγάλων παιχτών... ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ - ΣΚΡΕΚΑΣ..... ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ είσαι συνένοχος
Μην μπερδεύεσαι και συνεχώς γράφεις για το Σκρέκα... Ο Σκρέκας είναι ένα γλυφτράκι που ότι του πει το αφεντικό το πράττει. Γλάστρα είναι και όλα περνάνε απο το γραφείο του Μητσοτάκη. Όλα τα Υπουργεία είναι λοβοτομημένα απο εκεί. Πετάει ο γάιδαρος πετάει λένε αρκεί να κάθονται στη καρέκλα. Μάλιστα άκουγα το Σκρέκα στο κρατικό ραδιόφωνο και εκνεύρισε ακόμα και το δημοσιογράφο. Τον ρωτούσε για την ενέργεια και αυτός έβγαζε λογίρδια για τον Μητσοτάκη... Μα κύριε Σκρέκα του έλεγε ο δημοσιογράφος σας ρωτήσαμε για τους λογαριασμούς ρεύματος και όχι για την επίσκεψη Μητσοτάκη στην Αμερική. Μα όχι είναι πολύ σημαντικό που ο Πρωθυπουργός μίλησε στο κογκρέσο να λέει αυτός και γλύψιμο στο φουλ. Στο τέλος τον βαρέθηκαν και τον άφησαν να μιλάει για τον σπουδαίο Μητσοτάκη.. Για αυτό σου λέω ο Σκρέκας είναι μια μαριονέτα που χορεύει όπως του πουν. Δεν έχει καμιά συμμετοχή στις αποφάσεις!! Όλα απο το γραφείο Μητσοτάκη περνάνε.
Διαγραφήκαποιο νεο για πληρωμες μηπως υπαρχει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήξερε κάποιος να ενημερώσει τι γίνεται με παλαιά έργα του 2005 - 2007 άμα την λήξη της εικοσαετίας..θα συνεχίσουν λειτουργία και με τι όρους ; Ευχαριστώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερω εαν πιανει εργα 2005 η 2007 κλπ αλλα εργα του 2009 και μπροστα που εγινε το new deal και με εκτακτη εισφορα θα παρουν παραταση λειτουργειας για 7 χρονια με πλαφον παραγωγης και με τιμη 0.090
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την πληροφορία...ποιο θα είναι το πλαφόν? Έχεις κάποιο λινκ της απόφασης?
Διαγραφήμε παραγωνη στα 100kw πχ 150000kwh ετησια επι 0.090 = βγαζεις νουμερο
ΔιαγραφήΤί ακριβώς εννοουν με αυτό:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις ΑΠΕ θα οριστεί συγκεκριμένη ανώτατη τιμή αποζημίωσης ανάμεσα στα 85 με 90 ευρώ ανά MWh, ενώ πιο ψηλά θα είναι εκείνη των υδροηλεκτρικών σταθμών στα 100 ευρώ ανά MWh.
Ευχαριστώ φίλε...
ΔιαγραφήΠλήρωσαν χωρίς αυτοτιμολογηση Εθνική Θέσ/νίκη 5500
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποιον μήνα αναφέρεται το ποσό που αναγράφεις;
ΔιαγραφήΑπριλιο
ΔιαγραφήΞερει κανεις καποιον Γιαννη Καλαμαρα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βγηκε ο λογαριασμος δεη για το παρκο.(νορμαλ εβγαινε γυρω στις 5 του μηνος).Συνεβει και σε καποιον αλλον?Πιθανολογώ προβλημα στη τηλεμετρηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σε μενα το ιδιο συνεβει.
ΔιαγραφήΣε οικιακό Φ/Β του 2012 έχουν ένα χρόνο και να βγάλουν λογαριασμό. Ο λογαριασμός έρχεται έναντι οπότε αντί να εισπράτω πληρώνω Δε νομίζω ότι έιναι πρόβλημα έλλειψης υπαλλήλων γιατί για το άλλο διαμέρισμα που έχει ρολόι ακριβώς δίπλα η καταγραφή γίνεται κανονικότητα...
ΔιαγραφήΕδώ και έναμιση χρόνο στο πάρκο που έχω, έχει σταματήσει να έρχεται λογαριασμός κατανάλωσης. Παρόλο που τους έχω ενημέρώσει αρκετές φορές και έχω στείλει και εγώ ο ίδιος την μέτρηση, δεν έχει γίνει τίποτα ακόμη.
ΔιαγραφήΜε τηλεμετρηση εισαι?παιρνεις μονο εκκαθαριστικους λογαριασμους?
ΔιαγραφήΠλεόνασμα 2,3 δισ. ευρώ στον λογαριασμό των ΑΠΕ για το 2022
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://news.b2green.gr/20146
Κουφάλες γυρίστε πίσω τα κλεμμένα απο το New Deal και ο Λουμάκης γονυπετής να ζητήσει συγνώμη απο το κλάδο αφού πρώτα παραιτηθεί και εξαφανιστεί απο το χώρο. Ο Ασημάκης εξαφανίστηκε καιρός να εξαφανιστεί και αυτός αρκετά έκανε στο χώρο.
Αν δεν μπορείτε απο τη ξεφτίλα να τα δώσετε πίσω δώστε τα κλεμμένα πίσω μέσω νέων αδειών και επιδοτήσεων. Εξάλλου το λαμόγιο ο Λουμάκης που αφαιρέθηκε απο το new deal με επιδοτήσεις αναπτυξιακού τα έκανε. Ας πατσίσουμε το κλέψιμο μέσω νέων έργων.
Αυτό πρέπει να γίνει και άμεσα μάλιστα
Διαγραφήπωλειται πασσαλομπηχτης ORTEGO. εχει γινει ολικη ανακατασκευη το 2021. το μηχανημα ειναι σε εξαιρετικη κατασταση. εχει ενεργο μηκος 2.40μετρα και ιστο 3.10μετρα. βαραει και τριμετρους πασσαλους. βρισκεται στην Θρακη αυτη την στιγμη. πληροφοριες: kristorepoulos@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα συνάδερφοι θα ήθελα να ρωτήσω εάν με το ΑΦΜ της Ο.Ε εταιρείας φωτοβολταϊκών θα μπορούσα να δραστηριοποιηθω και στον χώρο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα loft ) ως παράλληλη δραστηριότητα.Επισης θα επηρεάσει τον φάκελο για το ΕΣΠΑ η δεν παίζει ρόλο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά μπορείς. Στο καταστατικό θα προσθέσεις όποια δραστηριότητα θέλεις, θα ανοίξεις ΚΑΔ σχετικό με τη νέα δραστηριότητα και θα προχωρήσεις. Προσοχή σε ένα σημείο μόνο: επειδή μιλάς για επιχορήγηση, θα πρέπει να ελέγχεις ότι ο λογιστής σου δεν την έβαλε στον ΚΑΔ ή/και στην εγκατάσταση του φωτοβολταϊκού αλλά στον άσχετο με τα φ/β ΚΑΔ.
ΔιαγραφήΣτο ΕΣΠΑ δεν παίζει κάποιο ρόλο. Απλά η κύρια δραστηριότητα σου θα είναι τα φ/β (λόγω τζίρου) και τυχόν άλλες δραστηριότητες θα είναι δευτερεύουσες (με ότι ρόλο μπορεί να παίξει αυτό στην βαθμολογία).
Προσοχή μόνο μην σας ζητηθεί να υπογράψετε βεβαίωση ότι δεν έχετε πάρει καμία άλλη επιδότηση στην εταιρεία σε καμία μορφή.
ΔιαγραφήΑν έχετε πάρκα με fit θεωρείται μορφή επιδότησης
Γνωρίζει κανείς αν στο νέο νομοσχέδιο του Υπ. Ενέργειας, όσον αφορά την αποθήκευση, αφήνουν χώρο και για μας τους μικρούς, ή όλα θα πάνε στους μεγάλους, που ήδη έχουν καπαρώσει σχεδόν όλο το δίκτυο με αιτήσεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε Στέφανε μην ανησυχείς καθόλου. Θα σου αφήσει το παράθυρο και θα σου λέει οτι θα γίνει αφού πρώτα βγάλει μια υπουργική απόφαση..... Θα βγάλει ο ΣΚΡΕΚΑΣ μια υπουργική και θα τα ρυθμίσει όλα... λίγο υπομονή.... 2...3..6...7...8..10 μήνες ... δεν είναι κάτι θα γίνει. Ακριβώς όπως έκανε και με τα κορεσμένα (τυράκι) όταν μας έβαλε το 2ρο χαράτσι 6%... λόγω Covid.... Θα σου βγάζει και κανα 2 μήνες τα site να λένε ότι όπου να ναι βγαίνει η υπουργική ώστε να σε έχει να περιμένεις σαν ΜΑΛΑΚΑΣ όποτε όλα καλα... αυτός έκανε την δουλειά του (βλέπε κούρεμα / καπαρωμένο δίκτυο) και εσύ θα περιμένεις να κρεμάσουν τα @@ της αγελάδας.
ΔιαγραφήΒασικά σε έχει γραμμένο εσένα τον μικροεπενδυτή... ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι...
Μα αρεσει που καποιοι περιμενουν ΥΑ να ανοιξει η πλατοφορμα για τα κορεσμενα σαν ανεκδοτο ακουγεται ..για τους μικρους https://energypress.gr/news/pros-anastoli-ypodohis-neon-aitiseon-ape-gia-oroys-syndesis-ston-admie-poy-tha-efarmosthoyn-oi
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδε κανείς αν βγήκαν τα εκκαθαριστικά του Μαΐου?
ΑπάντησηΔιαγραφήναι βγηκαν
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. γνωρίζει κάποιος πότε αναρτώνται τα τιμολόγια με αυτοτιμολογιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυριο μεθαυριο θα ανεβουν
ΑπάντησηΔιαγραφή