Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.
Για να μπορέσετε να σχολιάσετε
δείτε ανάρτηση εδώ -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
Για να μπορέσετε να σχολιάσετε
δείτε ανάρτηση εδώ -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ !!!!
Επίσης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητάω προς αγορά 20 έως 50 kW φωτοβολταϊκό πάρκο.Αν κάποιος πουλάει πάρκο ανάλογης ισχύος ας μου στείλει μήνυμα στο e-mail kokvas67@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Από την Παρασκευή δεν έχω δεδομένα από το portal της ABB Συνάδελφοι ξέρει κάποιος κάτι σχετικά ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Η ABB κάνει συντήρηση στην πλατφόρμα της
ΔιαγραφήEBGALE βλαβη οινβερτερ RESTART IN 20 S KAI 350 1 ξερει κανεις τι ειναι πρωτη φορα στα πεντε χρονια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόβλημα στην αντίσταση μόνωσης.
ΔιαγραφήTO ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΙ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΛΑΒΗ
ΔιαγραφήΚαλημερα σας ποτε θα ξεκινησει η πληρωμη παραγωγης Οκτωβριου ξερει καποιος να μας ενημερωσει???
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορει να γινει μεταβιβαση αγροτικου παρκου σε ιδιωτη -εχει κλεισει 5τια -διατηρωντας την ιδια ταριφα?
ΑπάντησηΔιαγραφήόχι η ταρίφα θα αλλάξει. Θα πληρώσεις και ΦΠΑ γιατί η μεταβίβαση θα γίνει τουλάχιστον στη λογιστική αξία του υποκαταστήματος...
ΔιαγραφήCostas απ'όσο θυμάμαι, αν η μεταβίβαση γίνει 5 έτη μετά την ενεργοποίηση του σταθμού, η τιμή δεν αλλάζει, αλλά δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω. Είσαι σίγουρος;
ΔιαγραφήΠαιζει πληρωμη σημερα για τον οκτωβριο μεχρι περιπου 5000 ευρω..... Εχει καποιος την ιδια πληροφορια ?? Η ειναι ραδιο αρβυλα ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αρχισει η πληρωμη παραγωγης Οκτωβριου σημερα???Γνωριζει καποιος να μας ενημερωσει???
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου 2017
21.02.2018
Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΛΑΓΗΕ ολοκλήρωσε την εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων παραγωγής Η/Ε από ΑΠΕ μηνός Σεπτεμβρίου 2017. Παράλληλα άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2017. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 6.540 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 5.655,75€ (50% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο).
Εθνική 5036.00 ευρω.Δεν μπήκε όμως το ΜΤΑΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιβεβαιώνω πληρώθηκαν 20αράκια Εθνική. Το ΜΤΑΕ του Οκτωβρίου είχε πληρωθεί με τον Ιούλιο. Σ'αυτό αναφέρεσαι;
ΔιαγραφήΈχεις δίκιο μπερδευτικα.
ΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ 4200€ ΑΠΟ 100ΣΤΑΡΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΜΤΑΕ ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει πάλι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΜΤΑΕ ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει πάλι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία έχει μπει ήδη στα καινούρια ενημερωτικά του Γενάρη
Διαγραφήθα το έχουμε μέχρι 31-12-2019
Ευχαριστώ THEMIS.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ THEMIS.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα , κύριοι και κυρίες,
ΔιαγραφήΜου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
Web bank: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
E-mail: v.zacharias87@gmail.com
Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.
Το Ευρωκοινοβούλιο ψήφισε για την αναδρομική παύση των απαιτήσεων εξισορρόπησης για νέες και υφιστάμενες μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι οι ΑΠΕ δεν θα εξαιρούνται πλέον από τις αποζημιώσεις προς τους διαχειριστές για τις διακυμάνσεις στην αναμενόμενη παραγωγή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.b2green.gr/el/post/55041/
Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.... ο καναπές τέλος γιατί μετά θα είναι αργά για δάκρυα για να μη πω ότι το κλίμα εις βάρος μας έχει ήδη σχηματιστεί. Τώρα μπορούμε να ασχολούμαστε αποκλειστικά και μόνο με το πότε θα πληρωθούμε. Όταν όμως θα πληρωνόμαστε και θα αφαιρούν τα περισσότερα χρήματα με διάφορα τερτίπια και στο τέλος δε θα μένει τίποτα να μην ακούσω παράπονα.
Σωστό το σχόλιο του κομματιού για τον καναπέ και συμφωνώ. Όσον αφορά τις διακυμάνσεις για την αναμενόμενη παραγωγή, αυτό νομίζω ότι αφορά τους σταθμούς ΑΠΕ που συμμετέχουν σε δημοπρασίες μιας και όσοι είμαστε με feed in tariff, δεν έχουμε δώσει πουθενά αντίστοιχα στοιχεία που να μας δεσμεύουν/δηλώνουν την παραγωγή μας
ΔιαγραφήΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ
ΔιαγραφήStergios p συμφωνώ με αυτό που λες αλλά να σου κάνω το εξής ερώτημα. Το οτι δεν θα εξαιρούμαστε απο λάθος προβλέψεις προς τις αποζημιώσεις πως το καταλαβαίνεις? Δηλ. εαν αστοχούμε και ο διαχειριστής θέλει να αποζημιωθεί για τη λάθος πρόβλεψη και για τη ζημιά που του κάναμε και πάνω σε αυτό τον στηρίζει και η Ευρώπη αλλά και το ίδιο το Ελληνικό κράτος πες μου αλήθεια απο που πιστεύεις θα βρεθεί αυτή η αποζημίωση? Πιστεύω άρχισαν τα καμπανάκια και όσο ποιο νωρίς ξυπνήσουμε τόσο το καλύτερο.
Διαγραφήhttps://windeurope.org/newsroom/press-releases/european-parliament-votes-to-make-european-electricity-market-ready-for-renewables/
ΔιαγραφήΓ. Παπακυριακου εμάς πως μας αφορά αφού δεν δηλώνουμε ημερήσια παραγωγή σε κάποιον; Επίσης απ'ότι είδα έχει όριο 500KW
ΔιαγραφήΓραφεία θα την κάνουν την πρόβλεψη και όχι εμείς οι ίδιοι. Μάντεψε ποιος θα πληρώνει αυτά τα γραφεία. Μάντεψε ποιος θα αποζημιώνει τις αστοχίες της πρόβλεψης. Ποιος θα πληρώνει το Λαγηε ποιος θα πληρώνει το τέλος διακοψιμότητας ποιος ποιος ποιος βγάλε χαρτί και μολύβι.
ΔιαγραφήΌσι θέλουν να ασφαλιστουν σωστά και φτηνά, χωρίς νταβατζιλικια, εκβιασμούς, εγγραφές και συνδρομές, ενημερωνονται εδώ: http://psaaf.blogspot.gr/2018/02/blog-post_8.html?m=1
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκόλλα εδώ έρχεται θύελλα για τις επιχειρήσεις μας και εσύ ασχολείσαι με δευτερεύοντα θέματα.
ΔιαγραφήΠειραιώς μόλις πλήρωσε για 20αρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως πληρωσε 100ρι αλλα μο ο την παραγωγη και οχι κ την επιστροφη του τέλους διακοψιμοτητας. Γνωριζει καποιος κατι γι αυτο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην επιστροφή του τέλους την πληρωθήκαμε τότε που βγήκε το ενημερωτικό Πάνο (Οκτώβριο ή Νοέμβριο)
ΔιαγραφήΚαλησπερα , κύριοι και κυρίες,
ΔιαγραφήΜου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
Web bank: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
E-mail: v.zacharias87@gmail.com
Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν ειχαν καθυστερησει να σταλουν τα τιμολογια για κανα δυο μερες, ξερει κανεις ποτε θα πληρωθουμε? Τον επομενο μηνα?!
ΑπάντησηΔιαγραφήγια ποια τιμολογια γραφεις?? τωρα πληρωνει ο ΛΑΓΗΕ τα τιμολογια του Οκτωμβρη..!!
ΔιαγραφήΥπάρχουν μερικοί inverters μεταχειρισμένοι SMA SMC 9000TL-10, 10000TL-10 και 11000TL-10 ανακατασκευής. Καινούργια WEBBOX RS485 , BLUETOOTH, οθόνες για STP και κάρτες επικοινωνίας. ΜΠΕΚΙΑΡΟΥΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 6976568337.
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως υπαρχει STC17000TL-10
ΔιαγραφήΚαλησπερα , κύριοι και κυρίες,
ΔιαγραφήΜου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
Web bank: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
E-mail: v.zacharias87@gmail.com
Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.
Ναι για τα τιμολογια του Οκτωβρη εννοω...
ΑπάντησηΔιαγραφήApostolos Kantartzis23
Διαγραφήαφου τα πληρωνουν με τεσσερις μηνες καθυστεριση δεν θα εχεις θεμα εαν εισαι φορολογικα και ασφαλιστικα ενημερος
Τα ειχαμε στειλει με μια-δυο μερες καθυστερηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 4800 ΓΙΑ 100ΑΡΙ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό που προκύπτει ότι εμείς θα δίνουμε προσφορές. Στον νέους κώδικες δεν αναφέρει κάτι τέτοιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΚαλησπερα συναδελφοι,θα ηθελα σας παρακαλω να ρωτησω σχετικα με την αναρτηση που εχει το ΑΦΟ στο ημερολογιο του και αναφερει οτι μεσα στον Μαρτιο θα πληρωθουν Νοεμβρης-Δεκεμβρης. Γνωριζει καποιος αν κατι τετοιο ειναι εφικτο? Κυριε Παπακυριακου ποια η αποψη σας επ αυτου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς φίλε Thomas Kyr STP 17000TL-10 είναι δύσκολο να βρεθούν στη Γερμανία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι έτσι είναι και όσοι έχουν πρόβλημα πάνε στους 20000TL που βγήκαν αργότερα και αντικατέστησαν τους 17000TL
ΔιαγραφήΚαλησπερα , κύριοι και κυρίες,
ΔιαγραφήΜου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
Web bank: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
E-mail: v.zacharias87@gmail.com
Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.
υπαρχει ηλεκτρολογογος στην περιοχη της θεσσαλιας και συγκεκριμένα καρδιτσα για ελεγχο σε 100kw parko
ΑπάντησηΔιαγραφήThomas Kyr επικοινωνησε στο 6944601440 για ΚΑΡΔΙΤΣΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ AFO ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΚΟΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ...Πληρωμές φωτοβολταϊκών του μηνός Οκτωβρίου, μέχρι το ποσό τουλάχιστον των 6.100€ έγιναν το μεσημέρι. Πιθανόν η εντολή να αφορά αρκετά μεγαλύτερα ποσά. Περισσότερα το απόγευμα της Τετάρτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε συνέχεια υπαναχώρησης της ΔΕΗ στα προγραμματισμένα από το προηγούμενο Cash Flow ποσά που είχε ενημερωθεί ο ΛΑΓΗΕ πως θα λάβει εντός της τρέχουσας εβδομάδας, οι πληρωμές Οκτωβρίου για την εβδομάδα αυτή όπως μας ενημέρωσε ο ΛΑΓΗΕ θα περιοριστούν σε πληρωτέο ποσό λίγο πάνω από τις 6,000 ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήχθες η ΔΕΗ έλεγε πως όλα είναι μια χαρα !!
Διαγραφήκατερινη 6100 εθνικη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εγινε ρε παιδια??? Που χαθηκατε ολοι??? Εφυγε ο Παπακυριακου απο το μπλογκ και οριστε τωρα....ερημια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2017
ΑπάντησηΔιαγραφή28.02.2018
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες, χθες και σήμερα, ο ΛΑΓΗΕ συνέχισε την εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2017. Με τις εντολές αυτές εξοφλήθηκαν 1.880 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 6.094,82€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 65% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.
Μας υποχρέωσαν πάλι με καθυστέρηση δευτερος μηνας μετα το Δεκέμβρη που πηδηξανε σε πληρωμές νωρίτερα για μεγαλύτερα
Διαγραφήποσα καμιά πρόβλεψη για ποσά παραπάνω π.χ 6950 ???
καλησπερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήενδιαφερομαι για αγορα φωτοβολταικου σταθμου απο 20kw μεχρι 100kw με αγορα παγιου.
Παρακαλω να αναγραφουν τα τεχικα στοιχεια (πανελ,ινβερτερ , σταθερο/τρακερ)καθως και ημερομηνια συνδεσης.
email : ept.pvgroup@gmail.com
παρακαλω μονο σοβαρες προτασεις
ευχαριστω πολυ
ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΟΠΑΤΕΡΕΣ:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Διεκδικούνται αναδρομικά από 01/04/2014 οι παραμετροποιημένες τιμές της στήλης (6) του πίνακα, που αντιστοιχούν στις τιμές των υπολοίπων παραγωγών της ίδιας κατηγορίας (<=100 kwp/ΧΕ) με ενιαία προσαύξηση +15% ΣΕ ΟΛΟΥΣ, αντί της υφιστάμενης που κλιμακώνεται σήμερα από +39,66% στους ακραία ευνοημένους ( ανάμεσά τους τα προεδρεία και οι συγγενείς των τότε αγροτικών συλλόγων ) έως - 28,45% στους ακραία αδικημένους."
https://psaaf.blogspot.gr/2018/02/3.html?m=1
Δηλαδή??? Μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις...
ΔιαγραφήΤΙ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΉΣΩ. Η ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΊ ΤΟΥ ΠΊΝΑΚΑ ΕΞΗΓΟΎΝ ΤΑ ΠΆΝΤΑ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΜΌΝΟ ΟΣΟΙ ΑΝΗΣΥΧΟΎΝ ΚΑΙ... ΚΆΝΟΥΝ ΠΏΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.
ΔιαγραφήΕντάξει ΑΛΕΞ δεν τα είχα δεί και προς στιγμήν εξεπλάγην στην πρώτη είδηση.Δεν χρειάζεται όλο αυτό το ύφος και τα υπονοούμενα...Είμαι σχετικά νέος στο Blog και παρατηρώ πολύ νευρικότητα στα γραφόμενα πολλών.Με ενδιαφέρει πολύ η νομική διεκδίκηση των κλεμμένων απο το μονομερές σπάσιμο της σύμβασής μου.
ΔιαγραφήΚαλησπερα , κύριοι και κυρίες,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
Web bank: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
E-mail: v.zacharias87@gmail.com
Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.
Vasiliki, σαν bot που είσαι, μια συμβουλή: Το google translate είναι χάλια!
ΔιαγραφήΤι ειναι αυτο παλι τις εβικεν να πληρωσουν η απε το καλωδιο τις κρητης στο energyprees
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς πόρνη της ενέργειας που είμαστε κάθε δυσκολία θα περνάει έστω και ως σκέψη πάντα απο εμάς.
Διαγραφήhttps://energypress.gr/news/meridio-apo-pleonasma-toy-elape-diekdikoyn-ependytes-fotovoltaikon-zitontas-dikastika-tokoys-5
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερίδιο από το πλεόνασμα του ΕΛΑΠΕ διεκδικούν επενδυτές φωτοβολταϊκών ζητώντας δικαστικά τόκους 5 χρόνων.
Οι σύλλογοι δεν έλεγαν ότι είναι δύσκολο να διεκδικηθούν αυτά τα ποσά? Ένας επενδυτής είχε κάνει ανάρτηση εδώ ότι μπορούμε να τα διεκδικήσουμε και ότι αυτός το έχει κάνει και βγήκαν εδώ όλοι να τον φάνε. Γιατί?
Kύριε Καζάκο, ίσως δεν θα έπρεπε να το γενικεύετε ("όλοι οι σύλλογοι").
ΔιαγραφήΖητήματα σαν το παραπάνω είναι καθαρά επαγγελματική επιλογή του καθενός μας.
Προσωπικά , προκειμένου να μην παραγραφεί το 2012, έχω κάνει αγωγή για τους τόκους (κατέθεσα 12/2017). Αν και είναι ίσως ένα από τα λίγα δικαστήρια που μπορεί να κερδίσει ένας παραγωγός, έχει πολλά σημεία που χρήζουν προσοχής και ένας άσχετος δικηγόρος μπορεί να σε κάψει.
Θυμάμαι που κάποιος είχε γράψει παλαιότερα γι αυτό το θέμα και πως υπήρξαν αντιδράσεις, δεν θυμάμαι όμως τον λόγο.
Ολα τα δικαστήρια που έγιναν απο παραγωγούς μαζικά ήταν προσωπική επιλογή του καθενός. Απλά σε μαζικές αγωγές κάνεις καλύτερη επιλογή δικηγόρου σου έρχεται ποιο φθηνά και έχεις μεγαλύτερη δύναμη. Οπότε για τέτοια θέματα όπως και στα προηγούμενα δικαστήρια συλλόγων ναι έπρεπε να ενημερώνουν οι σύλλογοι. Εξάλλου για τα συμφέροντα των επενδυτών δεν πασχίζουν? Το μόνο που κρατάω επιφυλάξεις είναι η επιλογή δικηγόρου αφού πάντα βρίσκονται οι κακοπροαίρετοι να αφήσουν υπόνοιες.
ΔιαγραφήΕπίσης λέτε ότι: (Αν και είναι ίσως ένα από τα λίγα δικαστήρια που μπορεί να κερδίσει ένας παραγωγός) Συμφωνώ μαζί σας σε αυτό αλλά πως γίνετε όλοι οι σύλλογοι και δεν μιλώ για το δικό σας αλλά για όλους να οδηγούν τόσο εύκολα σε δικαστήρια τους επενδυτές και στο μόνο δικαστήριο που μπορούν να κερδίσουν να σφυρίζουν αδιάφορα και να μην ενημερώνουν. Είναι λίγο οξύμωρο.
ΔιαγραφήΝα μη ξεχνάμε και τον επενδυτή που είχε κάνει ανάρτηση εδώ και έψαχνε κι άλλους επενδυτές για να κινηθούν μαζικά και πέσαν όλοι εδώ να τον φάνε. Τι φοβόντουσαν και γελοιοποίησαν το θέμα με τη μία με συνέπεια να αποτρέψουν τους επενδυτές να διεκδικήσουν τις καθυστερήσεις των πληρωμών?
ΔιαγραφήΥπαρχει 'χοντρικα' καποια φορμουλα που να σου λεει τι ποσα κυνηγαει ο καθενας?
ΔιαγραφήΠχ για τα 100αρια . Τον ταδε χρονο με βαση τις καθυστερισεις , τι ποσα χρωστανε? Για να ξερουμε εαν εχει καποιο νοημα να μπεις σε αυτη την διαδικασια.
Υπαρχει καποιο ετοιμο excel που να του βαζεις ποσο τιμολογιου και ποτε πληρωθηκε και να σου βγαζει το χρωστουμενο ποσο με βαση την καθυστεριση?
κ. Καζάκο, δεν έχετε άδικο σε αυτά που γράφετε, αλλά προφανώς δεν μπορείτε να δείτε τα πράγματα από την δική μου οπτική. Γνωρίζετε πολύ καλά πόσο κατηγορήθηκα για τα δικαστήρια που έκανε ο κ. Κολλύρης. Έχουν γράψει για λάθος επιλογή δικαστηρίου, για την λάθος στρατηγική του δικηγόρου, ότι έχω πάρει μίζες, κ.τ.λ.... παρόλο που δεν είχα ούτε καν δικαίωμα ψήφου για την επιλογή του δικηγόρου!
ΔιαγραφήΣυνεπώς αντιλαμβάνεστε ότι δεν έχω καμία απολύτως διάθεση να ακούω τα ίδια και τα ίδια. Επίσης το να παροτρύνεις μέλη σου να ασκήσουν αγωγές για τόκους έχει και ένα Χ κόστος (έξοδα δικηγόρου, δικαστηρίου και αν υπάρχει δάνειο, ουκ ολίγες επιδόσεις με δικαστικό επιμελητή). Αν το δικαστήριο χαθεί, γνωρίζω πολύ καλά ότι κάποιοι θα επιρρίψουν ευθύνες.
Αν εμείς ως Ομοσπονδία κάναμε κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να είμαστε απόλυτα σίγουροι για τον δικηγόρο που θα επιλέγαμε, καθώς δικά του λάθη θα είχαν αντίκτυπο σε εμάς.
- Θα έπρεπε να αφιερώσω αμέτρητες ώρες στο τηλέφωνο να μιλάω με κάθε μέλος (πολλοί θα σκεφτούν ως εξής : παίρνω τις πληροφορίες που χρειάζονται και πάω με τον δικό μου δικηγόρο , είτε επειδή του έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, είτε επειδή με χρέωσε λιγότερο).
- Επίσης θα έπρεπε να αφιερώσω χρόνο προκειμένου να πιάσω τον στόχο που έχουμε συμφωνήσει με τον δικηγόρο (προκειμένου να μας κάνει καλύτερη τιμή).
-Επίσης να απαντάω σε δεκάδες ερωτήσεις καθώς αν κάνεις αγωγή για τόκους 5ετίας , υπολογίζεις τουλάχιστον 60 τιμολόγια που πρέπει να καταχωρηθούν ΣΩΣΤΑ, δηλαδή μήνες παραγωγής, ημερομηνία παραλαβής, κ.τ.λ. Ο όγκος είναι τεράστιος και μην ξεχνάμε πως πολλοί παραγωγοί δεν τηρούν καν ηλεκτρονικό αρχείο. Επίσης οι ημερομηνίες μπλέκονται περισσότεροι όταν κάποιος παραγωγός δεν είχε φορολογική ενημερότητα και πληρώθηκε με μεγαλύτερη καθυστέρηση.
Δεν σας κρύβω ότι δοκιμάσαμε με δικηγόρο το καλοκαίρι του 2017 να βάλουμε μπροστά αυτήν την υπόθεση, έτσι ώστε να μην παραγραφούν οι τόκοι του 2012. Μας είπαν ότι θα κατάφερναν να εκχωρηθούν με πιο εύκολη και οικονομική διαδικασία τα δικαιώματα (όσοι έχουν πάρει δάνειο έχουν εκχωρήσει στην τράπεζα τα δικαιώματα από την σύμβαση με τον ΛΑΓΗΕ), το οποίο δεν συνέβηκε.
Επίσης να μην ξεχνάμε πως το διάστημα που είχαμε υπερημερίες 6 μηνών, δεν υπήρχε πρόσφορο έδαφος για τέτοιες αγωγές, καθώς είναι κοστοβόρες. Προσωπικά έχω πληρώσει έως τώρα 560 ευρώ μόνο σε επιδόσεις με δικαστικό επιμελητή.
Dimitris K Yπάρχει και το έχουν συνήθως όλοι οι δικηγόροι. Το 2012 ξεχάστε το καθώς έχει πλέον παραγραφεί.
ΔιαγραφήDimitris K Ενας που έβγαλε τέτοιο αρχείο εδω και προέτρεπε τους επενδυτές να δηλώνουν τις πληρωμές για να βγαίνουν οι τόκοι και αυτόν τον έφαγαν εδω μέσα ότι θέλει να κάνει νέο σύλλογο κ.α. Το μοναδικό του λάθος έγραφε ανώνυμα οπότε γινόταν δύσπιστος από όλους. Επίσης οι τόκοι διαφέρουν απο επενδυτή σε επενδυτή με τις ίδιες καθυστερήσεις στις πληρωμές γιατί έχει σχέση με το πότε στέλνουν και τα τιμολόγια με τα ενημερωτικά στο Λαγηε και φυσικά και το πότε πληρώνονται λόγω φορολογικής ενημερότητας όπως λέει ο κ. Παπακυριακού.
ΔιαγραφήΤο θεμα ειναι να καταλαβουμε για τι ποσα μιλαμε. Μιλαμε για 300 ευρω ή για 2000 ευρω? Να ξερουμε ενα υπαρχει λογος να μπουμε σε αυτη την διαδικασια. Προφανως και καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη (διαφορετικη παραγωγη , διαφορετικη αποδοση, ενημερωτητες, δανεια κτλ ) , αλλα εχουμε παρα πολυ χοντρικα μια ταξη μεγεθους ?
ΔιαγραφήΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΥΡΙΟ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΣΑ ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ασφαλιστικη ενημεροτητα με ηλεκτρονικη υπογραφη,γινεται αποδεκτη απο τον ΛΑΓΗΕ με email;;
Ευχαριστω
Καλημερα,ναι γινεται ano ka
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστω
ΔιαγραφήΘα βγει σημερα εντολη πληρωμης ?
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ......ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2014 ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ, ΜΕ ΤΗΝ Δ.Ο.Λ. ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, ΕΓΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ :
Σε απάντηση του Ε-mail που μας αποστείλατε, σας ενημερώνουμε ότι η καθυστέρηση
των σχετικών πληρωμών δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά σε λόγους
που ανάγονται στη γενικότερη λειτουργία της εγχώριας αγορές των Α.Π.Ε, οι
οποίοι σχετίζονται άμεσα και με τον ελλειμματικό ειδικό λογαριασμό Α.Π.Ε. του
άρθρου 40 του Ν. 2773/1999 που διαχειρίζεται ο ΛΑΓΗΕ.
Ως εκ τούτου σας γνωρίζουμε ότι οι αιτιάσεις σας δεν είναι αποδέκτες.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ.
ΑΠΟ ΤΟ 2010....ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ......6.900 ΕΥΡΩ.
ΑΠΟ ΤΟ 2013.......ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 6.100 ΕΥΡΩ.
ΕΠΙΤΟΚΙΟ 10 %......ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.....ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ 8 % ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 10 %.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ...................Η ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΩΣ ΑΔΥΝΑΤΗ.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΟΥΣΗ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΣΔΕΛΦΟΥΣ, ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ....................ΑΛΛΑ ΜΕΙΝΑΜΕ ΔΥΟ.....ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΕΛΕΙΟ.......ΓΡΑΦΙΚΟΙ ;;;;;;;
Kύριε Παπαδάκη το επιτόκιο δεν παραμένει σταθερό, υπήρξε περίοδος που έτρεχε με 6 και περίοδος που έτρεχε με 9.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφικός δεν είναι ποτέ αυτός που προσπαθεί να υποστηρίξει την επιχείρηση του, ειδικότερα όταν με βάση σύμβαση έχει δικαίωμα σε τόκους. Γραφικός είναι ο αδιάφορος με την επιχείρηση του, αυτός που δέχεται κάθε μέτρο εναντίον του είτε λόγω απάθειας, είτε λόγω άγνοιας.
...ΣΩΣΤΑ.....ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ " ΑΥΤΟΙ " ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΙ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως εχετε καποια εικονα για τις πληρωμες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρομαι για αγορά 20 έως 50 kW φωτοβολταϊκό πάρκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος έχει κάποια πρόταση παρακαλώ ας στείλει μήνυμα στο
kokvas67@gmail.com
Ευχαριστώ
ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ!!!ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΥΡΕΥΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ ΑΚΟΜΑ????ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΦΙΛΟΣ... ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ .5 ΤΕΜΑΧΙΑ *850000ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ 2010 ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΑΡΙΦΑ 0,418 ΤRACKER 2 AΞΟΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΣΑΙ????
Διαγραφήtrelamenos τα πολλά λόγια είναι φτώχεια .
Διαγραφήπουλάς ή όχι??
Εάν Ναι έχω γράψει mail στείλε μου εκεί ότι θες
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι ζόρι τραβας ρε μεγαλε!!!!
ΔιαγραφήΑν είναι να βρίζουν μερικοί εδώ μέσα όταν πάνε να μιλήσουν κάποιοι στο τέλος δεν θα μπαίνει κανένας.Αν έχεις αντίθετοι άποψη με κάποιον πες την διαφωνία σου με επιχειρήματα και όχι με ύβρεις.Ο νοών καταλαβαίνει ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως βλεπεις Dimitris , ολοι κρυβονται σαν τα ποντικια. Αυτοι που βριζαν και ηθελαν να το κανουν το μπλογκ σαν τα μουτρα τους, τωρα μουγκα...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους!Σημερα στο cash flow που έγινε γνωρίζει κάποιος κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε συμπληρωση της ερωτησης του συναδελφου, θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος, αν θα πληρωθουν 2 μηνες παραγωγης μεσα σε εναν μηνα. Κατι τετοιο ελεγε το σαιτ του ΑΦΟ για τους μηνες Νοεμβριου-Δεκεμβριου οι οποιοι θα πληρωνοντουσαν μεσα στον Μαρτη, αλλα για αλλη μια φορα αυτο αλλαξε μετα την τελευταια πληρωμη του Οκτωβριου.....
ΔιαγραφήΜε το cash flow κανεις δεν ξερει τι εγινε πολλη καλα......Sanas η γνωμη ειναι απι 21/02που πληρωθηκε ο Οκτωβριος και μεχρι 21/04 θα πληρωθουν Νοεμβριος-Δεκεβριος και Ιανουαριος
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Σανα, στο αφο εκτός από κλέφτες και απατεώνες είναι και βλακες. Τι άλλο μπορεί να είναι κάποιος που άνοιγει καινούργιο λογαριασμό (Μάρτιος 2018) ως GA13TE για να υπερασπιστεί την ανύπαρκτη αξιοπιστία του (αφο) πιστεύοντας πως είναι εξυπνότερος των άλλων και τους εξαπατά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανε κλικ στο όνομα του (GA13TE) για να διαπιστώσεις κι εσύ την απάτη του.
Kyriakidis 1)Απο ποτε απαγορευται να κανεις λογαριασμο και να σχολιαζεις στο blog;;;2)Που ειδες να υπερασπιζομαι και να αναφερομαι στο αφο;;;3)Η γνωμη μου ειναι οτι θα πληρωθουν τρια τιμολογια στις ημερομηνιες που αναφερω και για το τελος πιστευω πως εισαι κομπλεξικος και τραχανας πρεπει να βλεπεις πολλα φαντασματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να πληρωθεί και ο Ιανουάριος (100ρια) χρειάζονται περίπου 360 εκατομμύρια. 70 άντε 85 χοντρικά θα τα πάρουμε μέχρι τότε από τον ΗΕΠ και ρύπους (πολύ πρόχειρος υπολογισμός). Από χρέωση προμηθευτών άντε να πάρεις 30 (1 μήνας). Τα υπόλοιπα 245 θα τα πάρεις από το πολύ 4 cash flow; (50 εκ. ανά cash flow;;;)
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,ΓΙΑΝΝΗ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ CASH FLOW???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2017
ΑπάντησηΔιαγραφή07.03.2018
Συνεχίζεται, με νέες εντολές προς τις τράπεζες, η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2017. Με τις εντολές αυτές εξοφλήθηκαν 2.290 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 8.874,77€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 82% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρισμενοι εδω μεσα δεν πανε καλα βρε τι εχουμαι παθει
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετα πως να μπει κανεις εδω μεσα ρε παιδια και να κανει εστω μια ερωτηση???? Δες κυρια/κυριε μου τα τελευταια 10 σχολια και θα καταλαβεις τι αρρωστια υπαρχει τελικα. Ειμαστε για τα αναθεμα τελικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς Αργολίδα οκ πριν από λίγο με την χθεσινή εντολή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους,τελικα για να μην υπαρχει ενημερωση για το cash flow μαλλον δεν τα εγινε
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΓΗΚΑΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΧΘΕΣ ΔΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΑΓΗΕ
Διαγραφήξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2017
07.03.2018
Συνεχίζεται, με νέες εντολές προς τις τράπεζες, η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2017. Με τις εντολές αυτές εξοφλήθηκαν 2.290 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 8.874,77€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 82% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.
πληρωμή από Πειραιώς 8-3-18 6400 ευρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει συνεργαστεί κανείς με την axa solar για συντήρηση ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή ερώτηση,θα ήθελα και εγώ να μάθω για την συντήρηση της axa solar. Σας ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήμακρια και αγαπημενα
ΔιαγραφήΚαλήμερα γνωρίζει κάποιος κάποιον τεχνικό με εμπειρία σε tracker pesos της pairan?
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι χάνει τον παλμό "pulse failure"
ευχαριστω.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το trailer από την εκδήλωση της Ομοσπονδίας στις 24/02/2018, όπως και το δελτίο τύπου, τα βίντεο και τις φωτογραφίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.pospief.gr/
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφερομαι για την αγορα φ/β παρκου απο 20kw εως 100kw σε περιοχες μεταξυ Θεσ/νικης και Εβρου. Για επικοινωνια στο email aekdaf@yahoo.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήEnergy τους γνωριζεις στην axasolar? εχεις συνεργαστει μαζι τους? ακουσα οτι κανουν συντηρηση μαζι με πλυσιμο 400 ευρω τον χρονο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήNick the greek μπορείς να κάνεις έλεγχο στο μοτέρ που εκτελει την οριζοντια κίνηση. Ενδεχομένως να έχει καταστραφεί (συνηθως σπάει ο άξονας) ή να έχεις πρόβλημα στο control box.
ΑπάντησηΔιαγραφήNick the Greek. Τα μοτέρ τον συγκεκριμένων tracker έχουν εσωτερικά μια μικρή πλακέτα που δίνουν παλμους κατα την κίνησή των μοτερ. Με κάθε επιφύλαξη μαλλον έχει καεί η πλακετα και πας για αλλαγή μοτέρ είτε είναι στο elevation ή στο azimouth ανάλογα που έχεις το πρόβλημά. Τα μοτέρ του elevation είναι της Nidec και του azimuth της Dunkermotoren. Αν χρειάζεσαι κάποια πληροφορία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου. 6976568337 ΜΠΕΚΙΑΡΟΥΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2017
ΑπάντησηΔιαγραφή14.03.2018
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2017. Με τις εντολές αυτές θα εξοφληθούν 1.310 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 159.457,45€, οπότε έχει πλέον εξοφληθεί το 92% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο.
Καλημέρα συνάδελφοι, το ενθαρρυντικό είναι ότι πλέον ο διαχειριστής βλέπω ότι άρχισε να ενεργεί άμεσα και αποτελεσματικά...πάμε καλά πλέον.
ΑπάντησηΔιαγραφήSanas ο διαχειριστής πληρώνει ότι εισπράττει, όπως πάντα. Προσωπικά δεν βρίσκω καθόλου ενθαρρυντικό να εισηγείται ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. ότι του κατέβει επειδή "κάποιοι" βολεύονται.Χαρακτηριστικό το άρθρο 33 (από την διαβούλευση που έκλεισε την περασμένη Παρασκευή) και τα σχόλια μας ως Ομοσπονδία :
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παρόν άρθρο επιφυλάσσει για ακόμα μια φορά μια νέα επιβάρυνση επι του τζίρου στους παραγωγούς ΑΠΕ-ΣΗΘΥΑ, με σκοπό την ανάκτηση του ΔΑΠΕΕΠ των Λειτουργικών, Επενδυτικών δαπανών του και ενός εύλογου κέρδους. Είναι απαράδεκτο τα εν λόγω έξοδα ενός φορέα της Γενικής Κυβέρνησης (100% μέτοχος το Δημόσιο) να επιβαρύνουν αποκλειστικά τους παραγωγούς ΑΠΕ-ΣΗΘΥΑ, χωρίς αυτοί να έχουν την δυνατότητα μετακύλησής τους. Σε ρεαλιστικές συνθήκες το οποιοδήποτε λειτουργικό-διαχειριστικό κόστος παραγωγής και πώλησης ενός προϊόντος (στην περίπτωση μας ηλεκτρική ενέργεια), ενσωματώνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος. Καθώς το υφιστάμενο καθεστώς των μονάδων ΑΠΕ – ΣΗΘΥΑ δεν επιτρέπει την προαναφερόμενη δυνατότητα, θα πρέπει σε επίπεδο ΔΑΠΕΕΠ οι εν λόγο χρεώσεις να μετακυλίονται στους αγοραστές του προϊόντος δηλ. στους Προμηθευτές.
Σε κάθε περίπτωση, είναι γνωστό της πάσης ότι το προϊόν που συναλλάσονται οι Παραγωγοί ΑΠΕ – ΣΗΘΥΑ με τον ΛΑΓΗΕ (ΔΑΠΕΕΠ) είναι η παραγόμενη ενέργεια σε KWH και το αντίτιμο αυτής της συναλλαγής είναι σε ευρώ. Συνεπώς, η μεθοδολογία επιμερισμού των εν λόγω εισροών του ΔΑΠΕΕΠ θα πρέπει να γίνεται με γνώμονα την παραγόμενη ενέργεια και όχι των τζίρο των επιχειρήσεων, όπως εξάλλου λειτουργεί όλη η χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Σε συνέχεια και οι επιβολές τελών στον υπο διαβούλευση Κώδικα (βλ. αρ 31) υπολογίζονται με βάση το συναλλασσόμενο προϊόν και όχι με την αξία του, συνεπώς διακρίνουμε μια διαφορετική προσέγγιση στον υπολογισμό των βαρών με δεδομένη στόχευση την ασύμμετρη επιβάρυνση της τεχνολογίας των φωτοβολταϊκών.
Στην προτεινόμενη μεθοδολογία του αρ.33 παρ Γ το στοιχείο MCR αφορά την αμοιβή που λαμβάνουν οι Παραγωγοί ΑΠΕ-ΣΗΘΥΑ για την εγχεόμενη ενέργεια τους στο σύστημα. Όπου προκύπτει το παράλογο αποτέλεσμα 2 μονάδες, ανεξαρτήτου τεχνολογίας, που έχουν την ίδια εγχεόμενη ενέργεια, άρα και ο ΔΑΠΕΕΠ αποδίδει τις ίδιες υπηρεσίες, λόγω της διαφορετικής τους τιμής (feed in tariff) να επιβαρύνονται με διαφορετικό ποσό για τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες.
Για να διασκεδάσουμε τις εντυπώσεις, θα παραθέσουμε ένα καθημερινό παράδειγμα για να καταδείξουμε τον παραλογισμό της χρέωσης υπηρεσιών με βάση τον τζίρο. Με βάση τον προτεινόμενο τρόπο χρέωσης θα έπρεπε και τα ΕΛΤΑ για την αποστολή λογαριασμών π.χ της ΔΕΗ να χρεώνουν την υπηρεσία αποστολής τους με βάση το ποσό που αναγράφει ο λογαριασμός που θα αποστείλουν στον παραλήπτη!
Βασικά αναφερόμουν στον διαχειριστή του μπλόγκ και στα σχόλια τα οποία διαγράφει άμεσα πλέον, αφου αυτά μόνο χολή περιέχουν...
ΔιαγραφήΣε ότι αφορα τα του ΛΑΓΗΕ, πλέον ξέρουμε τι μας περιμένει. Και μόνο που έχουμε να κάνουμε με αυτό το άχρηστο κράτος, μας καθιστά όμηρους και έρμαια αυτού. Ας ελπίσουμε ότι κάποτε όλοι οι σύλλογοι θα αντιληφθούν ότι πρέπει να υπάρξει ομόνοια και συνεργασία για να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι. Μέχρι τότε...όπως είπα πριν, έρμαια!!!
Από ότι φαίνεται, κάποιοι πάντα θα προσπαθούν να επιβάλουν χρεώσεις στις ΑΠΕ, άμεσες ή έμμεσες.
ΔιαγραφήΜήπως μια γενική διάταξη που να λέει ότι τούδε και στο εξής οποιαδήποτε άμεση η έμμεση χρέωση, τέλος, φόρος κλπ επί της συμβολαιοποιημένης τιμής ή της τιμής των μελλοντικών διαγωνισμών επιβαρύνουν τον ΛΑΓΗΕ- Ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ;.
Ίσως να αξίζει κανείς να διεκδικήσει μια τέτοια διάταξη παρά να περιμένει πότε ο κάθε καλοθελητής θα προσπαθήσει να επιβάλει μια νέα εισφορά.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας, Νεα ανάρτηση για Νοέμβριο http://fotoboltaika.blogspot.com/2018/03/no-2018.html#more
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήβοηθήστε τώρα από μένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι έτοιμος να βοηθήσω όσους έχουν πραγματικά ανάγκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναζητάτε επείγον στεγαστικό δάνειο; Σας στερήθηκε δάνειο από την τράπεζά σας ή από κάποια χρηματοοικονομική εταιρεία; Χρειάζεστε οικονομική βοήθεια; Χρειάζεστε ένα δάνειο για να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας ή να αγοράσετε ένα σπίτι ή να ενοποιήσετε το χρέος σας και να είστε απαλλαγμένοι από χρέη; Θέλετε να έχετε μια δική σας επιχείρηση και χρειάζεστε βοήθεια χρηματοοικονομικού δανείου; Επικοινωνήστε μαζί μας για το γρήγορο αξιόπιστο δάνειο σας με χαμηλό επιτόκιο 3%. Είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε είτε σε Επιχειρηματικά είτε σε Προσωπικά Δάνεια, σε προσιτό πρόγραμμα αποπληρωμής με καλό πιστωτικό ρεκόρ. Προσφέρουμε δάνειο με προσιτό επιτόκιο. Εάν ναι, επικοινωνήστε με την Tamara Johnson για περισσότερες πληροφορίες ... Επικοινωνία μέσω email: freeloanservice069@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήWhatsapp: +16513336753
Χρειάζεστε οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια; Προσωπικά δάνεια? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια? Εταιρικά δάνεια; Γεωργία και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: (dakany.endre@gmail.com)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί να πάρω ένα δάνειο, πήρα την ήδη προγραμματισμένη κενή κάρτα ΑΤΜ για ανάληψη έως και 5.000 $ ημερησίως για 30 ημέρες. Είμαι τόσο χαρούμενος για αυτό γιατί πήρα το δικό μου την περασμένη εβδομάδα και το χρησιμοποίησα για να πάρω 50.000 $. Ο κύριος Mike δίνει την κάρτα μόνο για να βοηθήσει τους φτωχούς και τους άπορους, αν και είναι παράνομο, αλλά είναι κάτι ωραίο και δεν είναι σαν τους άλλους ανθρώπους που προσποιούνται ότι έχουν τις κενές κάρτες ATM. Και κανείς δεν πιάνεται όταν χρησιμοποιεί την κάρτα. πάρε το δικό σου από αυτόν τον προτείνω ανεπιφύλακτα. Απλώς στείλτε του ένα email στο (blankatm002@gmail.com) whatsapp Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για περισσότερη διαφώτιση +1(765) 705-0044
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε οικονομική βοήθεια οποιουδήποτε είδους; Προσωπικά δάνεια? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια? Εταιρικά δάνεια; Γεωργική χρηματοδότηση και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: richardcosmos5@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε δάνειο με χαμηλό επιτόκιο Έχετε κακή ή καθόλου πίστωση; Χρειάζεστε χρήματα για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση; Χρειάζεστε δάνειο αυτοκινήτου; Θέλετε να υποθηκεύσετε ξανά το σπίτι σας; Χρειάζεστε μεγάλο κεφάλαιο για να ξεκινήσετε μια εταιρεία μεγάλης κλίμακας. επικοινωνήστε μαζί μας στο: dakany.endre@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε οικονομική βοήθεια οποιουδήποτε είδους; Προσωπικά δάνεια? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια? Εταιρικά δάνεια; Γεωργική χρηματοδότηση και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: (dakany.endre@gmail.com)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Αξιότημε Πελάτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε προσωπικό δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο διακοπών, επιχειρηματικό δάνειο, φοιτητικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο ή οποιοδήποτε είδος δανείου; Προσφέρουμε δάνεια με επιτόκιο 2%. Προσφέρουμε οικονομικά δάνεια από 2.000 ευρώ έως 8.000.000 ευρώ. Επικοινωνήστε μαζί μας email: (dakany.endre@gmail.com) Για περισσότερες πληροφορίες
Επείγουσα προσφορά δανείου.
χρειάζεσαι δάνειο; προσωπικό δάνειο? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικό δάνειο? Γεωργία και χρηματοδότηση έργων; Προσφέρουμε όλους τους τύπους δανείων με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία με e-mail; richardcosmos5@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσφέρουμε Δάνεια με 2 %, Προσφέρουμε Δάνεια Εξυγίανσης Χρέους, Επιχειρηματικά Δάνεια, Προσωπικά Δάνεια, Δάνεια Αυτοκινήτων, Δάνεια ξενοδοχείων, Φοιτητικά Δάνεια, Προσωπικά Δάνεια Δάνεια Αναχρηματοδότησης Κατοικίας, Μάθετε περισσότερα Email: (richardcosmos5@gmail.com)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπείγουσα προσφορά δανείου.
ότι ένας ιδιώτης δανειστής με διέσωσε και μου πρόσφερε δάνειο με επιτόκιο 2%, επικοινωνήστε μαζί τους τώρα μέσω email εάν χρειάζεστε επείγοντα δάνειο Email: richardcosmos5@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσφορά δανείου
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε επειγόντως δάνειο; Προσφέρουμε προσωπικό δάνειο; Επιχειρηματικά δάνεια; Γαρνιτούρα? Αγροτικά δάνεια; Δάνεια για την εκπαίδευση; Δάνειο εξυγίανσης χρέους; Δάνεια φορτηγών; Δάνεια αυτοκινήτου; Δάνεια ξενοδοχείων; Αναχρηματοδότηση δανείου; και ακόμα περισσότερο χρέος; Πρώτα δάνεια; .Προσφορά με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: dakany.endre@gmail.com
χρειάζεσαι δάνειο; προσωπικά δάνεια; επιχειρηματικά δάνεια; στεγαστικό δάνειο; Γεωργική χρηματοδότηση και χρηματοδότηση έργων, ΓΡΗΓΟΡΟ ΔΑΝΕΙΟ, Χρειάζεστε δάνειο για να ξεπληρώσετε το χρέος σας ή να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας ή να ξεκινήσετε μια ωραία επιχείρηση; ? Χορηγούμε παντός τύπου δάνεια με επιτόκιο 2%! email επικοινωνίας: ecofinance2020@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήεπικοινωνήστε μαζί μας στο: ecofinance2020@gmail.com
whatapp: +2348029970634
Σχέση
ecofinance2020@gmail.com
Χρειάζεστε δάνειο; προσωπικά δάνεια? επιχειρηματικά δάνεια; στεγαστικά δάνεια? χρηματοδότηση γεωργικών έργων και έργων; δίνουμε όλα τα είδη δανείων με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία μέσω email; (dakany.endre@gmail.com)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε δάνειο; προσωπικά δάνεια? επιχειρηματικά δάνεια; στεγαστικά δάνεια? χρηματοδότηση γεωργικών έργων και έργων; δίνουμε όλα τα είδη δανείων με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία μέσω email; dakany.endre@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεστε επείγον δάνειο ;;; Είσαι χρέος; Έχετε κακή πίστωση; χρειάζεστε δάνειο ;, Δίνουμε δάνεια σε Άτομα παρά τα κακά / κακά πιστωτικά αποτελέσματά τους. Δίνουμε επιχειρηματικά και προσωπικά δάνεια με μακροπρόθεσμη και βραχυπρόθεσμη διάρκεια της επιλογής σας. Ο προγραμματιστής δανείων μας είναι γρήγορος και αξιόπιστος, εφαρμόστε σήμερα και επιστρέψτε άμεσα στο πεδίο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δάνεια μας κυμαίνονται από τουλάχιστον 5.000,00 ευρώ ΕΥΡΩ και μέγιστο 100.000.000,00 ευρώ ΕΥΡΩ, Τα δάνεια μας είναι καλά ασφαλισμένα, 100% Εγγυημένα και οι Πελάτες έχουν μέγιστη ασφάλεια. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της διεύθυνσης email μας Email: georgenicolaslink@mail.com
Τις καλύτερες ευχές
Κ. George Nicolas MD / CEO
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: georgenicolaslink@mail.com