trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:13 π.μ. Καλημέρα σας με αφήσανε από το τρελάδικο και σας ενημερώνω ότι σμερα θα πληρώσουν ΙΟΥΛΙΟ όλα τα ποσά με αυτοτιμολόγηση τουλάχιστον. Μόνο ο τρελαμένος ξέρει πότε και πόσο θα πληρώσουν το ακούσατε κουμπάροι και κουμπάρες...
Απάντηση Απαντήσεις trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:17 π.μ. και αν κάποιος έχει αντίρρηση ας βγεί να το πεί.... Εχω ακούσει και διαβάσει πολλά εδώ μέσα και συχάθηκα γι αυτό σταμάτησα να γράφω....καλό... φάγωτα αδέλφια!!!
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:19 π.μ. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:20 π.μ. Τ Ρ Ε Λ Α Μ Ε Ν Ο Σ..............
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:26 π.μ. Αν διαψευστώ δεν ξαναγράφω εδώ μέσα και κλείνομαι στο κελί ισόβια...και χάσατε ένα αδελφό...αδέλφια...χαχαχαχα....
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:28 π.μ. Καλή συνέχεια κουτσομπόληδες .........................................
Στο μοναδικό πράγμα που ο ΔΑΠΕΕΠ και το κράτος είναι συνεπής και εντός των συμβατικών υποχρεώσεων ,αυτή την εποχη,είναι οι πληρωμές.. Παρόλα αυτά μόνο για αυτό φωνάζετε. Όλα τα τα άλλα που μας χρεωνουν και μας κοροϊδεύουν καποιοι τα βλέπουν δευτερεύοντα. Έκτακτη εισφορά λόγω χαμηλής ζήτησης από τον covid παρόλο του ότι φέτος χτύπησε ρεκόρ η ζήτηση, διακοψιμοτητα, δίκτυα,την γαργαρα της περσινής ΔΕΘ για υπεραποδοσεις,τον έμμεσο αποκλεισμό όλων των μικρών από τα δίκτυα κτλ κτλ τα προσπερνάτε και ασχολείστε με το μοναδικό που είναι εντός ορίων... Και το χειρότερο είναι ότι απλά επιτίθεστε αναίτια δε κάποιους που έχουν και κάποιες άλλες ανησυχιες.. Άντε να πληρώσουν να ησυχάσουμε κάνα μήνα..
Το blog οπως εχεις καταλαβει αφορα κυριως ατομα που με τον εναν η αλλον τροπο βρεθηκαν με ενα παρκο στα χερια. Αυτα που πολυ σωστα επισημαινεις δεν τους αγγιζουν . εδω μπαινουν και ρωτανε το mail που στελνουμε ενημερωτητες, ζητανε να πληρωθουν ΠΡΙΝ την ημερομηνια συμβατικης υποχρεωσης του ΔΑΠΠΕΠ και φυσικα γκρινιαζουν γιατι πληρώνονται πρωτα αυτοι με αυτοτιμολογηση λες και θα επρεπε να περιμενουν ολοι τον καθε καθυστερημενο να κοψει τιμολογιο ενω υπαρχουν λεφτα στο ταμειο.
@Tsopanis το πρόβλημα δεν είναι το τι ρωτάνε ή γιατί ρωτάνε... Το πρόβλημα είναι ότι επιτίθονται σε άλλους που έχουν κάποια άλλη ερώτηση-συζητηση... Κόμπλεξ πολλά , συνάδελφε...
Οι πληρωμές θα αρχίσουν στις 15 είπε ο Γιαρεντης... Εγώ δεν έχω "άκρη" και από ότι βλέπω μόνο η VOULA είμαι ενημερωμένη για αυτό το θέμα. Οι υπόλοιποι 12X...
Συνάδελφοι γνωρίζετε από εμπειρία ποιο είναι το εκτιμώμενο κόστος ΦΟΣΕ για ένα πάρκο 500κw με παραγωγή ας πούμε 900kwh και έσοδα 55κ τον χρόνο? Σας ευχαριστώ και συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με το σχόλιο του Ατιτανας μελαχρινός σχετικά με το τι είναι σημαντικό και τι όχι...
@Costas αυτό που λες είναι το καπέλο για την αμοιβή του ΔΑΠΕΕΠ... Για ένα 500αρι πάρκο αμοιβή,διακοψιμοτητας και εξισορρόπηση να τα υπολογίζεται στο 5000€...
Παρακαλώ...κάνω μια διόρθωση γιατί η διακοψιμοτητα δεν πέρασε από την Κομισιόν οπότε (εκτός απροόπτου)τελειώνει στις 30/9/21 Άρα αμοιβή ΔΑΠΕΕΠ και κόστος εξισορρόπησης για τα mw που αναφέρεις γύρω στα 3500€ + 24% φπα
ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ..... ΟΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΏΝΕΙ...... ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΆ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ....... ΤΟ ΈΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΊ ΤΟ ΆΛΛΟ.
Αυτό που κάνω συνάδελφε Unknown είναι αυτό που ζητάει ο Ilios (Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό)
ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΠΛΗΡΩΝΟΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙ..Π..ΡΟΚΟΚΚΙΝΟΛΕΜΗ,ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ Ο ΜΗΤΣΟΓΚΑΝΤΕΜΗΣ?ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΓΛΥΦΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΟ... Apostolos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 4:04 μ.μ. Εγώ το μόνο που βλέπω είναι ότι ο Μητσογκαντέμης θεωρεί εαυτόν πολύ έξυπνο και νομίζει ότι μπορεί να μας δουλεύει όλους ψιλό γαζί...
έκανε ο μπαμπάς σου φβ κ αφίσες το φβ +(επηδη θέλει φωτό) κ έπιασες αλλά σάιτ για να περνεσε έξυπνος.... Στην χάλασε η Βούλα ε?? Φαντάσου την κ καλή επιτυχία!!!!!!
Trelamene πριν απο μήνες έπεφτες συνεχώς έξω στις πληρωμές και αφου γελειοποιήθηκες σταμάτησες να γράφεις. Τώρα ξαφνικά που ενω ήταν σίγουρο ότι θα ξεκινήσουν οι πληρωμές τις πέτυχες κανόνισε μην μας πρήξεις τα ...ιδια για τη μεγάλη σου δήθεν επιτυχία.
Είμια διαχειριστής σε εταιρεία που δεν έχει ληξηπρόθεσμες οφειλές και έχω ατομική μου επιχείρηση δεν έχει καμία οφειλή. Δεν μπορώ να βγάλω φορολογική ενημερότητα. Έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα;
Τη δήλωση την έκανε αλλά η προθεσμία για πληρωμή είναι μέχρι 17/9. Δεν είναι ληξιπρόθεσμη η οφειλή για να μην μπορώ να βγάλω ηλεκτρονικά ενημερότητα. Η εταιρεία βγάζει φορολογική ενημερότητα... Πάντως ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Δεν θυμάμαι ποιος συναδέλφος είχε ρωτήσει αλλά μόλις έπεσα επάνω στο άρθρο 2, παρ19 του ν1577/1985 του ΓΟΚ που απαγορεύει την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών σε οικόπεδο εντός σχεδίου και εντός οικισμού.
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΚΑΛΗΜΈΡΑ... ΔΕΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ..... ΤΟΥ ΕΊΧΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΓΩ..... ΤΟ 2010 ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΌ ΧΩΡΙΌ ΕΊΧΕ ΓΊΝΕΙ ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΆΡΚΟΥ 80 KW, ΣΤΟ ΚΈΝΤΡΟ ΧΩΡΙΟΎ..... ΟΠΌΤΕ ΑΥΤΌΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ 1985 ΝΑ ΕΊΧΕ ΑΛΛΆΞΕΙ, ΓΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.... ΑΝ ΈΧΕΙ ΞΑΝΑΛΛΑΞΕΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ
Καλημέρα..ο γενικός οικοδομικός κανονισμός συνήθως ενεργοποίηται μετά από καταγγελία. Ειδικά στα παλιά πάρκα που η άδεια εργασιών μικρής κλίμακας δεν έβγαινε ηλεκτρονικά ήταν κάτι σαν τους ημιυπαιθριους χώρους.. Όλοι ήξεραν ότι ηταν παράνομοι αλλά όλοι τους έφτιαχναν..
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ... ΠΟΛΛΆ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΊ.... ΤΟ 2009 ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΈΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΏΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ, Η ΤΟΠΙΚΉ ΠΟΛΕΟΔΟΜΊΑ ΉΤΑΝ ΥΠΈΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ ΤΥΠΙΚΉ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ..... ΤΏΡΑ ΑΝ ΉΤΑΝ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...... ΤΙ ΝΑ ΠΩ....
Καλημέρα. Ο γενικός οικοδομικός το απαγορευει. Επιτρέπει το metering όμως. Καλά θα ήταν αν έχει αλλάξει κάτι και το έχετε υπόψη σας να μας στείλετε το άρθρο ή τη σχετική απόφαση. Είχα τις αμφιβολιες μου όταν τέθηκε το ερώτημα αλλά ψάχνοντας τη νομοθεσία για κάτι άσχετο έπεσα πάνω στον ν1577/1985 που το απαγορεύει. Μακάρινα έχετε κάτι νεότερο από αυτό γιατί μου λύνει και τα χέρια.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΣ? ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ!ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΜΝΜ ΣΕ ΑΛΛΟΥΤΣ ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΛΟΥΜ!!!!
Το ζητάς στην Εφορια στο φτιαχνουνε και το στέλνεις ταχυδρομικώς στο Δαπεεπ.Στο φάκελο απέξω γράψε φορολογικη ενημερότητα με παρακράτηση.Καλού κακού στείλε και mail εκεί που στέλνεις ενημερότητες
ΚΥΡΙΟΙ Κ ΚΥΡΙΕΣ , ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΛΘΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝΕ ΜΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ. ΟΠΟΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ . Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ 1ΜΙΣΟ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΛΟΓΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ . ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ..... ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΛΟ ΤΟ Π. Δ.;;; ΕΙΝΑΙ ΛΊΓΟ ΠΕΡΊΠΛΟΚΗ Η ΔΙΑΤΎΠΩΣΗ ΤΟΥ...... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΆΤΩ ΤΩΝ 2.000 ΚΑΤΟΊΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΉ ΔΙΆΤΑΞΗ
Επειδή το έχω ψαξει και με μηχανικο , για χωρια κατω απο 2000 κατοίκου που δεν είναι χαρακτηρισμένα παραδοσιακα και ΔΕΝ υπάρχει ΓΠΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ !!!!!!! Εγώ έχω πάρκο εντός οικισμού
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ.... ΜΕ ΛΊΓΑ ΛΌΓΙΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΟΙΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΓΠΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Φ/Β...... ΟΠΌΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΌΓΟ ΑΥΤΌ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΌ ΜΟΥ ΧΩΡΙΌ ΥΠΆΡΧΕΙ Φ/Β ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΌ...... ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΊΣΑΜΕ ΤΏΡΑ;;;
Ναι Κε Νίκο... Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι οικισμοί προφανώς και είναι στυλ Μάτι...ισχύει ο νόμος της Ομερτά.. Είναι όλοι παράνομοι οπότε κανένας δεν καταγγέλλει κανένα.. Το πιθανότερο είναι να είναι οι οικισμοί παράνομοι για αυτό οι χρήσεις γης επιτρέπουν τις ΑΠΕ. Η ουσία του θέματος είναι ότι με τον νόμο,το προεδρικό διάταγμα που ανέφερε ο συνάδελφος και τον οδηγό του ΣΕΦ ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ΡΗΤΆ...
Δεν ακούγεται η ισχύς της ειναι μεχρι μκαι και μήνα Σεπτέμβριο....οπότε δεν. Νομίζω να την συνεχίσουν . Η κομισιον μάλλον την απέρριψε πάνε σε άλλο τύπο.....ειδωμεν
Ναι λήγει στις 30/9 και δεν πήρε έγκριση η συνέχιση της. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Έχουμε άλλες ανησυχίες εμείς οι φωτοβολταϊκοί δεν μας ακουμπάνε αυτά..
Για αυτό που αναφέρετε για τα ΦΒ εντός σχεδίου υπάρχει σαφής οδηγία από το ΥΠΕΝ που προηγείται του Προεδρικού Διατάγματος που αναφέρει ότι επιτρέπονται τα ΦΒ εντός οικισμού χωρίς σχέδιο. Το κάνω upload γιατί δεν υπάρχει πουθενά. https://files.fm/f/329hs3b7g
Αυτό δεν λύνεται με αίτηση στην πολεοδομία για χρήσης Γης?
Ναι σαφώς..αν στο τοπογραφικό οι χρήσεις γης το επιτρέπουν προχωράς.. Συνήθως όμως όταν γίνονται μέσα σε οικισμούς κάποιο λάκκο έχει η φάβα... Υπάρχουν πολλοί παράνομοι οικισμοί στην Ελλάδα οπότε όταν κάνεις αίτηση για φβ επιτρέπεται από τις χρήσεις γης ενώ στην πράξη φαίνεται ότι είσαι εντός σχεδίου.
Από την άλλη αυτό είναι το 2012 ενώ το ΠΔ που αναφερε ο συνάδελφος είναι το 2018. Επίσης αυτό αναφέρεται σε βιοτεχνικές και ΒΙΠΕ Χηλής όχλησης καθώς και σε οικισμούς σαν αυτόν που αναφέρω... Αν οι χρήσεις το επιτρέπουν προχωράς αλλιώς μπλέξιμο
Έχω στείλει στον δαππεπ ασφαλιστική με παρακράτηση από την προηγούμενη Δευτέρα 8/9 και δεν έχει περάσει ακόμα . Εν τω μεταξύ ο πίνακας έχει λέει να ενημερωθεί από τις 8 του μήνα. Ξέρει κανείς τι γίνεται εκεί στον δαππεπ έχει άλλος τέτοιο πρόβλημα η μόνο εγώ?
Ο ΔΑΠΕΕΠ είχε κάποιους συμβασιούχους που έληξε η σύμβαση και δεν ανανεώθηκε ξανά. Ως γνωστόν οι συμβασιούχοι βγάζουν όλο το φόρτο εργασίας... Τώρα ή θα πληρώνουν ή θα καταχωρουν .. Όχι και τα δύο μαζί... δυστυχώς
Παύλος στείλε την ενημερότητα και στον κύριο Αντωνίου, συνήθως την περνάει αμέσως mantoniou@dapeep.gr.Αν μπορείτε πείτε μου πως βγαίνει ασφαλιστική με παρακράτηση?
Πας στον εφκα που ανήκεις κάνεις αίτηση και σου δίνει χειρόγραφη κοιτάει αν έχεις ρύθμιση θα χρειαστεί ο αριθμός rf τις ρύθμισης Αν είσαι τυχερή και πέσεις σε υπάλληλο να ξέρει...αλλιώς εμπλεξες
@ vlkr ξέρεις αν π.χ. ο έλεγχος γίνεται την ημέρα που πάνε να πληρώσουν ή τραβάνε από το σύστημα συγκεκριμένες ημερομηνίες και φαίνεσαι ενήμερος για π.χ. 1 μήνα. Γιατί π.χ. μπορεί στις 30/11 να πάρω ενημέρότητα, να πληρώσω ΦΠΑ την ίδια ημέρα και αν φανούν στο σύστημα μετά από 10 ημέρες και γίνει πληρωμή σε αυτό το διάστημα να μη μπορώ να πληρωθώ....
Βγάλε τη λογική τη δική σου το πως έστελνες και κρατούσε ένα μήνα και θα καταλάβεις. Αυτοί δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο και να ξέρουν για ένα μήνα. Αυτοί θα βλέπουν πριν τη πληρωμή εαν είσαι εντάξει όπως εσυ μπαίνεις στο ταξις και βλέπεις ότι είσαι οκ.
Johny μπορούν να ξέρουν για 1 μήνα. Η βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας λέει ότι είμαι ενήμερος για 1 ή 2 μήνες σύμφωνα με υπουργική απόφαση και ως δημόσιος τομέας (ακόμα και ευρύτερος δ.τ.) είναι υποχρεωμένοι να προβλέψουν στο σύστημά του ότι θα είμαι ενήμερος για 1 μήνα. Η εφαρμογή που τραβάει την ενημερότητα θα είναι για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και όλες θα κάνουν το ίδιο όλοι.
Ναι εγω απλά λέω ότι αυτούς δεν τους ενδιαφέρει όλος ο μήνας. Αυτούς τους ενδιαφέρει η μέρα που πληρώνουν αν είσαι ενήμερος. Εκείνη τη μερα θα κοιτάξουν.
Καλημέρα. Η φορολογική μου ενημερότητα έληξε την 16/9 και μέχρι σήμερα δεν είχα στείλει και νούργια. Σήμερα όμως διαπίστωσα ότι στο σύστημα των ενημεροτήτων του ΔΑΠΕΕΠ έχει ανέβει φορολογική ενημερότητα με λήξη 9/11. Συμπεραίνω ότι ο ΔΑΠΕΕΠ άρχισε να εφαρμόζει την αυτεπάγγελτη αναζήτηση εκτός και αν συμβαίνει τίποτε άλλο π.χ. λάθος που το θεωρώ απίθανο. Τελικά το κράτος άρχισε να εκσυχρονίζεται έστω και καθυστερημένα, καλό αυτό.
Με ποια λογική και ποιο αλγόριθμο άραγε ενημερώνεται αυτομάτως το σύστημα, ποιος ξέρει...!Η δική μας ενημερότητα έληγε 6/10/2021 και από χθες στο σύστημα άλλαξε σε 7/10/2021, χωρίς χρέη (παρά μόνο οι τρέχουσες μηνιαίες οφειλές φόρου-επόμενη πληρωτέα έως 30/9/2021). Άντε να δούμε πως θα τρέξει κι αυτό το σύστημα (ας ελπίσουμε χωρίς παρατράγουδα και χοντράδες)...
Καλημέρα συνάδελφοι! Έχει κανείς καμία ενημέρωση για το πότε θα του "σηκωθεί" του Σκρέκα να περάσει την τροπολογία για να μας ενημερώσει πότε και τι χαρτούρα θα χρειαστεί για τις αιτήσεις online για Πελοπόννησο? Η μπόχα της καθυστέρησης δεν πάει άλλο... κατεβαίνω Πελοπόννησο 1 φορά τον μήνα και βλέπω τους πυλώνες εδώ και 2 χρόνια να σκουριάζουν επειδή οι σκατόγριες από το μοναστήρι με αλλουνού λεφτα κάνουν αγωγές... κάτι σαν τους κορμοράνους ένα πράγμα... είναι ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ .... και οκ στα παπάρια μου οι γριές... ο άλλος εδώ και 6 μήνες λέει ότι θα "ανοίξει" η Πελοπόννησος... τι στο διάολο κανει... Τέλος πάντων... έχει κανείς συνάδελφος ενημέρωση? Ευχαριστώ
Ακριβώς... και αμα ανοίξει το σύστημα 2'' νωρίτερα και κάποιοι με έτοιμες αιτήσεις πατήσουν το send? Θα το πάρουμε ποτέ χαμπάρι ???? Χαχαχαχαχα τελικά η χώρα θέλει μνημόνιο και βούρδουλα μεχρι να βγεί ο ήλιος απο την δύση... και στα @@ μου είτε ειναι Νδ, ΠΑΣΟΚ, συριζα και σφύριζα πάνω... ΜΝΗΜΟΝΙΟ για πάντα.... μπας και βάλουν καλώδια στους πυλώνες...
UNKNOWN.. ΚΑΛΗΜΈΡΑ... ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΟΊΞΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ....... ΜΕΤΆ ΆΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΟΚΤΏΒΡΙΟ...... ΣΉΜΕΡΑ ΆΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΟΈΜΒΡΙΟ...... ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΓΊΝΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ..... 3 'Η 4 ΦΟΡΕΣ ΆΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΈΚΛΕΙΣΕ..... ΙΔΩΜΕΝ
Ευχαριστώ Νικόλα... με "υποχρέωσες" :) ... Μερικές φορές απορώ με το εαυτό μου που θέλω να μπω στην διαδικασία να ασχοληθώ... αλλά μάλλον το κάνουν επίτηδες για να ξενερώσει ο κόσμος και να μην ασχοληθεί ώστε να τα πάρουν οι δικοί τους....
εχει κανένας υπόψιν η εάν εχει κανει αλλαγή αντικατασταση παλια πανελ δηλ. πχ ALEO 230 που είναι τα δικα μου 10ετιας με νέας τεχνολογιας τι κόστος περίπου βγαίνει και αν το κοστος συμφύρει με την απόδοση των καινουργιων σε παραγωγη?? ευχαριστώ
Εχω τα αλεο απο το 2009 , περαν απο 30 που ειχε πεσει δραματικα η αποδοση και αλλαξα δεν νομιζω οτι αξιζει κανεις να αλλαξει οσο η αποδοση ειναι ανω του 90%
Εγω τα έχω Aleo 230 Γερμανίας απο το 2011 και το 2020 μου δώσανε την μεγαλύτερη παραγωγή από ποτές θα μου 166500 χιλ.kwh σταθερό θα πεις ήτανε καθ καιρός φετος βαδίζουμε κοντά στις 163000 χιλ αλλά δεν ξέρω ακούω πολλά για μεγάλες αποδόσεις στα καινούργιας τεχνολογίας...θέλει ψάξιμο...
Πρέπει να αλλάξει πολλά πράγματα για να βάλεις καινουρια πανελ (καλωδιώσεις, τροποποίησεις οι αλλαγές στις βάσεις)και θα χρειαστείς πολλά εργατικά.. Αν έχεις μόνο 10 χρόνια συμβόλαιο ακόμα πιστεύω ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς... Υπολογίζω όμως ότι δεν θα πας κάτω από 50χιλ€
UNKNOWN..... ΛΥΠΆΜΑΙ.... ΛΈΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΎΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΆ...... ΤΈΧΝΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΡΎΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΑΊΤΗΣΗ....... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΗ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ..... ΕΓΩ ΈΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΊ ΚΑΙ ΘΑ ΚΆΝΩ ΤΗΝ ΑΊΤΗΣΗ...... ΔΕΝ ΘΑ ΠΈΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΊΔΑ ΤΟΥΣ......
Ρε παιδιά ειλικρινά τώρα έχω μια απορία.Αφου βλέπετε την κατάσταση και πως αν είχαμε όλοι αυτοτιμολογιση θα πληρώνονταν νωρίτερα γτ δεν το κάνετε???τι περιμένετε να κερδίσετε από τις υπερημερίες??!
Πρώτον δεν υπάρχουν υπερημερίες οπότε κανένας δεν καθυστερεί να πληρωθεί εκτός αυτών που δεν έκαναν αυτοτιμολόγηση. Οπότε έχουμε αυτούς που έκαναν και πληρώνονται κανονικά στην ώρα τους (εδω θα έλεγα αν όλοι είχαν κάνει αυτοτιμολόγηση τότε θα καθστερούσαν να πληρώνουν τα ποιο μεγάλα τιμολόγια αφού θα έπρεπε να πληρωθούν εξτρα τιμολόγια που τώρα τα αφήνουν για το τέλος) και αυτοί που δεν έκαναν για κάποιους λόγους νομικούς και μετά απο σύσταση δικηγόρων. Τώρα εαν εσείς που πληρώνεστε ποιο μπροστά εξαιτίας κάποιων που δεν έκαναν και σας πειράζει και απο πάνω θα το χαρακτήριζα να ψοφήσει η κατσίκα όλων με μεγάλη δόση βλακείας. Άντε περαστικά σας Ελληνάρες.
Ώρες ώρες απορώ με το επίπεδο γνώσης που έχεις.αυτο κατάλαβες ότι θέλω να ψηφίσει η κατσίκα των άλλων???ίσα ίσα που παροτρύνω να κάνουν όλοι με αυτοτιμολογιση για να πληρώνονται πιο νωρίς οι άνθρωποι.οσον αφορά τα πάρα πολύ μεγάλα τιμολόγια προφανώς δεν πρόκειται για μικροεπενδυτές που είμαστε εμείς αλλά συνήθως είναι εταιρίες.Απορω ειλικρινά ποιοι έχουν φωτοβολταϊκά όταν βλέπω τέτοιες απαντήσεις.Και σου απαντάει ένας άνθρωπος ο οποίος έχει αγροτικό φωτοβολταϊκο από τον πατέρα του και ο οποίος έχει τελειώσει χημ.μηχανικος και παράλληλα μεταπτυχιακό στην άσσοε πάνω στην οικονομική πολιτική και δημόσια διοίκηση.Στα δηλώνω όλα αυτά γτ συνεχώς ψάχνομαι και πάντα θα είμαι με το μέρος του αδικημένου.
Να μην παραβλέπεις τότε ότι πολλοί διεκδικούν αρκετές χιλιάδες ευρώ σε πολλές περιπτώσεις που γνωρίζω 28 και 35 χιλιάδες που δεν νομίζω κανείς να άφηνε τέτοια ποσά στη τύχη εκτός και αν γράφουνε εδω Βαρδινογιάννηδες και δεν τους ενδιαφέρουν τέτοια ποσά. Η κατσίκα πήγαινε στο τύπο που συνδύασε τα εμβόλια με τις αρκετές χιλιάδες ευρώ...
Επίσης να σου πω ότι το βιογραφικό σου δεν ενδιαφέρει καν στο εαν κάνουμε αυτοτιμολόγηση και επίσης πως ένας τύπος με τέτοιο βιογραφικό συνεχώς ρωτούσε πότε θα πληρωθούμε γιατί είχε πρόβλημα υγείας... κάτι κάνεις λάθος με τέτοιο βιογραφικό να μην έχεις και να περιμένεις...
Παρακαλώ διορθώστε με εάν έχω λάθος, αλλά πιστεύω ότι δεν έχω Οταν συναινείς στην Αυτοτιμολόγηση (σχετική ΥΔ) συναινείς ότι όλα τα αναγραφόμενα επί του Τιμολογίου είναι ακριβή και αληθή. Μεταξύ αυτών και η πετσοκομμένη για τους περισσότερους από εμάς τιμή του New Deal. Δηλαδή εκείνη την στιγμή παραιτείσαι των όποιων δικαιωμάτων σου επί της τιμής. Μέχρι τώρα όταν τελείωνε η πληρωμή των προνομιούχων άρχιζε η πληρωμή των μην προνομιούχων και με την προϋπόθεση ότι υπήρχαν ταμειακά διαθέσιμα. Ακουσα όμως ότι άλλαξε κάποιος διευθυντής στον ΔΑΠΕΕΠ, λόγω συνταξιοδότησης του παλαιού). Επίσης ότι υπάρχουν διαθέσιμα εδω και μέρες για να ξεκινήσει η πληρωμή των μη προνομιούχων. Εάν συνδυάσω τα δύο αυτά και με την προϋπόθεση ότι είναι αληθή, οδηγούμαι σε πολύ δυσάρεστο συμπέρασμα για το εγγύς μέλλον. Βέβαια θα πρέπει κάποιος να νιώθει ιδιαίτερα προστατευμένος για να δώσει μια τέτοια εντολή ή να έχει σαλτάρει εαν νομίζει ότι μπορεί να κρυφτεί πίσω απο το δάκτυλό του.
Καταρχήν θα είχαν μεγάλη βάση οτι γράφεις που μπορεί να έχουν έαν έγραφες με όνομα και επίθετο.. υπάρχουν προνομοιουχοι που είχαν ταριφες και κάναν τα πάρκα τζάμπα και πήραν και επιδότηση και ως γνωστόν χρόνια τώρα...12 13 14 κλπ βρήκαν πολλοι φως και μπήκαν...σχεδόν τζάμπα με τιμές σε κατασκευή πολύ φθηνότερα και με τιμές στην kh του 2008 η 2009....και με επιδότηση....σε αντίθεση με εμάς τους μαλακές με χωρίς επιδότηση και με επιτόκιο στο Θεό και με χρήμα ζεστό τσέπης...και με 450 και 550 ευρώ το πανελ...οπότε μην μιλάς για προνομοιουχους...
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως ενώ όλοι έχουν χάσει την αρχική μας τιμή λόγω του new deal λίγοι είναι αυτοί που κυνηγούν να λάβουν την όποια αποζημίωση.εγω αυτό που γνωρίζω είναι πως θα έπρεπε συντονισμένοι όλοι μέσω του ΣτΕ να υποβάλαμε τις αντιρρήσεις μας εξ αρχής και αυτό θα ήταν αρμόδιο να απαντήσει και να λύναμε τις όποιες διαφορές έχουμε με το κράτος.Απο κει και πέρα τα υπόλοιπα είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Τόλη είσαι βαθιά νυχτωμένος. Οι παλιοί δεν το αγγίζουν το θέμα (δεν τους συμφέρει) και απο τους υπόλοιπους που την έφαγαν έχουν πάει παντού. Τελευταίες δίκες περιμένουν για να καταφύγουν στα Ευρωπαικά δικαστήρια(αν ποτε δικαιωθούν).
THEMI δεν το περίμενα ακόμα να βγάζετε κόμπλεξ με αυτούς που έκαναν πάρκα μετα απο εσάς. Αποδείχτηκε στη πράξη ότι ήταν ένα μετρό που δεν χρειαζόταν άσχετα εαν τεχνικά δημιουργούσαν πρόβληαμ στο λογαριασμό με συνέπεια κάποιο αφελείς συμφεροντολόγοι να πιστέψουν ότι σώνουν το κώλο τους εις βάρος άλλων. Λες φτιάξαν ποιο φτηνά έργα...!! Ρε μπετόβλακα και τώρα φτιάχνουν στο 1/6 της τιμής και παίρνουν όσα παίρναμε εμείς τότε πριν το New Deal. Αλλά τώρα που μπήκανε οι μεγάλοι που ελέγχουνε κυβερνήσεις την κοτίτσα τα παλιά σε πειράζουν. Όταν οι μεγάλοι θα πιέσουν να χωριστεί ο λογαριασμός στα δύο και θα μπεις στους παλιούς τότε να σε δω τί κοτίτσα θα είσαι...
Επίσης ο Άδωνις πριν απο καιρό έδωσε κεφάλαια για αλλαγή εξοπλισμού σε μεγάλα έργα πράσινης ενέργειας. Με το μεταχειρισμένο εξοπλισμό που άλλαξαν έφτιαξαν νέες μονάδες παραγωγής ενέργειας που θα πληρώνονται απο το λογαριασμό που πληρώνεσαι και εσύ THEMI.. άντε να σε δώ μάγκα μου όχι ποιο φθηνά απο σένα αλλά τζάμπα μονάδες.. τί έγινε εκεί κοτίτσα κο κο κο ΖΗΤΩ οι Ελληνάρες της πράσινης ανάπτυξης!!!
αυτό δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και εσένα και ολους αν ψαξεις πρωτος εδω μεσα το εγραψα πως πανε να μας φανε λεφτα απο ΕΛΑΠΕ με δυο ταμεια ....εγω εγραψα με τον διαχωρισμο στα καινουργια μεγαλα ...και για τα 150μυρια που περνουν απο τους ρυπους για να δωσουν στην αυξηση του ρευματος .. που δεν φθανουν με τιποτα ....και του ανοιξε η ορεξη και φετος που πηγε η καταναλωση στο θεο δεν μας γυρισαν τιποτα πισω απο το 6% που μας εβαλε χατζηδακης...λογου ιου...το θεμα εμένα γιατί να με βαζουν στους προνομιούχους επειδη εκανα αυτοτιμολογηση.... και επειδη ξερω και εγω να βριζω !!!! σβησε το μπετοβλακας.....!.γκεκε...
Το γκεκε να το πεις αλλού με τις εξυπνάδες σου. Σας ένοιαζαν άλλες επιχειρήσεις που δεν είχαν καμία σχέση με εσάς με το ψευτοεπιχείρημα ότι δεν θα πληρώνετε κανένας!! Δηλ. πριν απο χρόνια με το μισθό δημοσίου υπαλλήλου αγόρασες με δάνειο σπίτι. Τώρα ούτε γοα κατούρημα οπότε να πάνε οι νέοι δημόσιοι υπάλληλοι να ζητήσουν έκτακτη εισφορά στους παλιούς και να ανέβει ο δικός τους μοσθός για να αγοράζουν και αυτοί σπίτι. Τώρα αυξήθηκαν οι τιμές κατασκευής στα πάρκα να ζητήσουν οι νέοι που φτιάχνουν τώρα αναδρομικό χαράτσι στους μετά το 15 γιατί έκαναν ποιο φθηνά πάρκα απο αυτούς... Λογική γκασμά εντελώς και να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. Δεν πάει έτσι.
Είτε τρεις είτε δεκατρείς αυτη είναι η πραγματικότητα. Βάλατε χέρι σε ξένες επιχειρήσεις με το επιχείρημα ότι έφτιαξαν ποιο φθηνά πάρκα απο εσάς!! Είστε τραγικοί και για δέσιμο!! Λοποδύτες με μάσκες είστε!!
Είναι σαν να λένε τώρα όσοι κατασκευάζουν ένα 500αρι οι περσινοί το έφτιαχναν με 220.000 και τώρα ανέβηκαν οι τιμές και εμας μας στοιχίσει 280.000 οπότε κατεβάστε το 0,064 που πήραν οι περσινοί (2020) γιατί βάζουν μέσα το λογαριασμό και εμείς κορόιδα είμαστε να παίρνουμε τα ίδια με ποιο ακριβά πάρκα!!!
Αυτό είναι σαν να ζητάτε τώρα απο την ανάποδη αυτή τη φορά!!
Δεν υπάρχει αυτό που έγινε το 14 με αστεία επιχειρήματα βασιζόμενο στη ρουφιανιά και κακία τους Έλληνα εις βάρος του συναδέλφου του!! Όλα τα άλλα είναι λόγια της χαλιμάς!!
Εφιάλτες της πράσινης ενέργειας σε αψεγάδιαστη συνεργασία με τη ποιο λέρα υπουργό που πέρασε.
Εαν πράγματι ισχύει αυτό με το ΔΑΠΕΕΠ θα πρέπει οι σύλλογοι (έχουν μέλη χωρίς αυτοτιμολόγηση) να κινηθούν νομικά και να τον σχίσουνε το νέο διευθυντή που υπάρχουν χρήματα και δεν πληρώνει. Αλλά θα μου πεις τα ΔΣ των συλλόγων θα κινηθούν μόνο όταν καίγεται ο προσωπικός τους κώλος. Άντε τώρα να πεις στους αγροπατέρες και στου χοντρούς που πιάσαν κορόιδα τα μέλη τους και μπήκαν μεγαλομέτοχοι στις ενεργειακές με χρήματα των συλλόγων να τρέξουν.. Άντε να μπει και κανένας εισαγγελέας στα ταμεία τους να δει πως διακινήθηκε το χρήμα και πως πτωχευμένοι τρώνε με χρυσά κουτάλια ως μεγαλοεπενδυτές.
ΚΑΛΗΜΈΡΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΈΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήtrelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:13 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας με αφήσανε από το τρελάδικο και σας ενημερώνω ότι σμερα θα πληρώσουν ΙΟΥΛΙΟ όλα τα ποσά με αυτοτιμολόγηση τουλάχιστον. Μόνο ο τρελαμένος ξέρει πότε και πόσο θα πληρώσουν το ακούσατε κουμπάροι και κουμπάρες...
Απάντηση
Απαντήσεις
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:17 π.μ.
και αν κάποιος έχει αντίρρηση ας βγεί να το πεί.... Εχω ακούσει και διαβάσει πολλά εδώ μέσα και συχάθηκα γι αυτό σταμάτησα να γράφω....καλό... φάγωτα αδέλφια!!!
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:19 π.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:20 π.μ.
Τ Ρ Ε Λ Α Μ Ε Ν Ο Σ..............
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:26 π.μ.
Αν διαψευστώ δεν ξαναγράφω εδώ μέσα και κλείνομαι στο κελί ισόβια...και χάσατε ένα αδελφό...αδέλφια...χαχαχαχα....
Απάντηση
trelamenos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:28 π.μ.
Καλή συνέχεια κουτσομπόληδες .........................................
ΧΛΩΜΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΔιαγραφήΑφού ακομη δεν έχει ξεκινησει ο Ιούλιος, γιατί ο Ηλιος έκανε νεα αναρτηση για πληρωμές Αυγούστου;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, απο οτι φαίνεται με "χτύπησε" ο ήλιος του Αυγούστου! Συγνώμη, εκ παραδρομής. Το διορθώνω.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας, γνωρίζει κάποιος τι γίνεται , μετά από repowering, με τα παλιά πάνελ; Ανακύκλωση, πώληση, απόρριψη κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ
Μακαρι Τρελαμενε αλλά τα χωρίς αυτοτιμολογηση πότε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα γίνει ρε παιδιά ούτε σήμερα καμία πληρωμή??? δεν ντρέπονται λίγο???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχουν λόγια συνονόματε...
ΔιαγραφήΣτο μοναδικό πράγμα που ο ΔΑΠΕΕΠ και το κράτος είναι συνεπής και εντός των συμβατικών υποχρεώσεων ,αυτή την εποχη,είναι οι πληρωμές..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρόλα αυτά μόνο για αυτό φωνάζετε.
Όλα τα τα άλλα που μας χρεωνουν και μας κοροϊδεύουν καποιοι τα βλέπουν δευτερεύοντα.
Έκτακτη εισφορά λόγω χαμηλής ζήτησης από τον covid παρόλο του ότι φέτος χτύπησε ρεκόρ η ζήτηση, διακοψιμοτητα, δίκτυα,την γαργαρα της περσινής ΔΕΘ για υπεραποδοσεις,τον έμμεσο αποκλεισμό όλων των μικρών από τα δίκτυα κτλ κτλ τα προσπερνάτε και ασχολείστε με το μοναδικό που είναι εντός ορίων...
Και το χειρότερο είναι ότι απλά επιτίθεστε αναίτια δε κάποιους που έχουν και κάποιες άλλες ανησυχιες..
Άντε να πληρώσουν να ησυχάσουμε κάνα μήνα..
Το blog οπως εχεις καταλαβει αφορα κυριως ατομα που με τον εναν η αλλον τροπο βρεθηκαν με ενα παρκο στα χερια. Αυτα που πολυ σωστα επισημαινεις δεν τους αγγιζουν . εδω μπαινουν και ρωτανε το mail που στελνουμε ενημερωτητες, ζητανε να πληρωθουν ΠΡΙΝ την ημερομηνια συμβατικης υποχρεωσης του ΔΑΠΠΕΠ και φυσικα γκρινιαζουν γιατι πληρώνονται πρωτα αυτοι με αυτοτιμολογηση λες και θα επρεπε να περιμενουν ολοι τον καθε καθυστερημενο να κοψει τιμολογιο ενω υπαρχουν λεφτα στο ταμειο.
Διαγραφή@Tsopanis το πρόβλημα δεν είναι το τι ρωτάνε ή γιατί ρωτάνε...
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι ότι επιτίθονται σε άλλους που έχουν κάποια άλλη ερώτηση-συζητηση...
Κόμπλεξ πολλά , συνάδελφε...
Οι πληρωμές θα αρχίσουν στις 15 είπε ο Γιαρεντης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν έχω "άκρη" και από ότι βλέπω μόνο η VOULA είμαι ενημερωμένη για αυτό το θέμα.
Οι υπόλοιποι 12X...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΆρα η Βούλα που είχε πει ότι θα πληρωθούμε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου είναι πλήρως ενημερωμένη???
ΔιαγραφήΤότε γιατί ρωτάτε εδώ για πληρωμές??
ΔιαγραφήΑφού κανείς δεν είναι ενήμερος
Συνάδελφοι γνωρίζετε από εμπειρία ποιο είναι το εκτιμώμενο κόστος ΦΟΣΕ για ένα πάρκο 500κw με παραγωγή ας πούμε 900kwh και έσοδα 55κ τον χρόνο? Σας ευχαριστώ και συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με το σχόλιο του Ατιτανας μελαχρινός σχετικά με το τι είναι σημαντικό και τι όχι...
ΑπάντησηΔιαγραφήπερίπου 0,35 ευρώ ανά MWh
ΔιαγραφήΜιλάω για αυτή τη στιγμή γιατί στο μέλλον θα μπορούσε να πάει και 2 ευρώ/MWh...
ΔιαγραφήΜέχρι τώρα έχουν χρεώσει από 2,9€/MW ως 3,6€/MW.
ΔιαγραφήΓια 900mw (που μάλλον εννοείς) πρέπει να υπολογίζεις κάνα 3000€...
@Costas αυτό που λες είναι το καπέλο για την αμοιβή του ΔΑΠΕΕΠ...
ΔιαγραφήΓια ένα 500αρι πάρκο αμοιβή,διακοψιμοτητας και εξισορρόπηση να τα υπολογίζεται στο 5000€...
Σας ευχαριστώ και τους δύο κύριοι.
ΔιαγραφήΠαρακαλώ...κάνω μια διόρθωση γιατί η διακοψιμοτητα δεν πέρασε από την Κομισιόν οπότε (εκτός απροόπτου)τελειώνει στις 30/9/21
ΔιαγραφήΆρα αμοιβή ΔΑΠΕΕΠ και κόστος εξισορρόπησης για τα mw που αναφέρεις γύρω στα 3500€ + 24% φπα
Εγώ το μόνο που βλέπω είναι ότι ο Μητσογκαντέμης θεωρεί εαυτόν πολύ έξυπνο και νομίζει ότι μπορεί να μας δουλεύει όλους ψιλό γαζί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη φοβάσαι κάποια στιγμή θα πληρώσει και θα τα ξεχάσουν όλα τα άλλα ...έτσι έγινε και πέρυσι..
ΔιαγραφήΠλήρωσε Εθνική Τράπεζα Πάτρας 1.800€
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ..... ΟΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΏΝΕΙ...... ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΆ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ....... ΤΟ ΈΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΊ ΤΟ ΆΛΛΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου απλά κάποιοι επιτήδειοι και κάποιοι βλ..λες εκμεταλλεύονται τις μέρες πληρωμής για να πούνε αυτά που θελουν
ΔιαγραφήΚάνα 100σταρι πληρώθηκε???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔλδ ένας άνθρωπος μέσα σε αυτό το μπλογκ πληρώθηκε σήμερα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιατίθεται δωρεάν ρεύμα! ΔΕΗ, Μυτιλιναίος και λοιποί πάροχοι και βιομήχανοι πήραν ήδη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος ενδιαφέρεται πληροφορίες inbox...
Μόλις τώρα ΕΘΝΙΚΗ για τιμολόγιο Ιουλίου 4600€ για 100kW σταθερό με αυτοτιμολόγηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταθερή αξία είσαι !!!!!
ΔιαγραφήΑυτό που κάνω συνάδελφε Unknown είναι αυτό που ζητάει ο Ilios (Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό)
ΔιαγραφήΜόνο τρελαμένο θέλουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η μόνη λύση.
Κι ας βρίζει τους πάντες...
Γνωρίζετε κάποιος μέχρι τι ποσό?????ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΠΛΗΡΩΝΟΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙ..Π..ΡΟΚΟΚΚΙΝΟΛΕΜΗ,ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ Ο ΜΗΤΣΟΓΚΑΝΤΕΜΗΣ?ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΓΛΥΦΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήApostolos13 Σεπτεμβρίου 2021 - 4:04 μ.μ.
Εγώ το μόνο που βλέπω είναι ότι ο Μητσογκαντέμης θεωρεί εαυτόν πολύ έξυπνο και νομίζει ότι μπορεί να μας δουλεύει όλους ψιλό γαζί...
Το ξέρουμε ότι είσαι κομματόσκυλο, δε θα το μάθουμε τώρα...
ΔιαγραφήΠληρώθηκαν τρία πάρκα με μεγαλύτερο ποσό 6300περιπου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε τα λέμε τον άλλο μήνα...
Σας ήρθε μήνυμα????
ΔιαγραφήΑρχίστε από αύριο να ρωτάτε πότε θα ξεκινήσει ο Αύγουστος ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ...Μετά τις δέκα Οκτωβρίου να ρωτάτε γίδια ξανά για πληρωμή...........ΕΛΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ είμαι αυτός που είμαι(τρελαμένος) αλλά πολιτική δεν κάνω παλιομαλάκα αποστόλ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εμείς από τότε που μπλέξαμε με αυτή την ιστορία, έχουμε τρελαθεί.
ΔιαγραφήΤι νομίζεις ότι είσαι ο μόνος και δικαιολογήσαι;
Ανόητε!
Σήμερα θα λπηρωθούν όλοι με αυτοτιμολόγηση σας έγραψα από το πρωί.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ τρελαμένε!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήTrelamene έχεις μετοχές στο ΔΑΠΕΕΠ?? Ζώο κόβω τιμολόγιο πρέπει να πληρωθώ τι σου είναι άγνωστο καθηστερημε?
ΑπάντησηΔιαγραφήγια όλα τα ποσά
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΠλήρωσε με αυτοτιμολογηση 6800
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ήρθε μήνυμα????
ΔιαγραφήΟχι χωρίς
ΔιαγραφήΣ ευχαριστώ πολύ!!!!!THEMIS.
ΔιαγραφήUnknown μήπως θέλεις να σε πληρώνουν παλιομαλάκα πρίν κόψεις τιμολόγιο....ούστ από δω γίδι, έτσι σε πληρώνανε και πριν λίγα χρόνια κύναιδε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην πέφτεις κάτω!!!!!
ΔιαγραφήΤι να πληρώσει παλιό τραχανά 1ο αποκλείεται να έχεις γκόμενα 2ο σίγουρα δεν έχεις οικογένεια κ 3 είσαι χαραμοφαης
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ακριβώς
Διαγραφήέκανε ο μπαμπάς σου φβ κ αφίσες το φβ +(επηδη θέλει φωτό) κ έπιασες αλλά σάιτ για να περνεσε έξυπνος.... Στην χάλασε η Βούλα ε?? Φαντάσου την κ καλή επιτυχία!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ξέρω ότι γίνονται ένα σωρό μαλακίες και ούτε καν να εκτονωθούμε μπορούμε πλέον. Τουλάχιστον πιο πριν είχαμε να βρίσουμε. Τώρα...μιλιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΣΟΚ θα λέτε και θα κλαίτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ήρθαν μυνήματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΎΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΆΝΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΆ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΏΝ :
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚA NEA - ΑΠΑΤΕΣ - ΤΙΜΕΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ - ΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ
Έχω 2 ×100 σε κανένα δεν ήρθε μήνυμα περιμένουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφή5800 ΕΘΝΙΚΗ ΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφή7200 εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό τιμολόγηση
2100 Εθνική Μαγνησία
ΑπάντησηΔιαγραφήTrelamene πριν απο μήνες έπεφτες συνεχώς έξω στις πληρωμές και αφου γελειοποιήθηκες σταμάτησες να γράφεις. Τώρα ξαφνικά που ενω ήταν σίγουρο ότι θα ξεκινήσουν οι πληρωμές τις πέτυχες κανόνισε μην μας πρήξεις τα ...ιδια για τη μεγάλη σου δήθεν επιτυχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς 7000 μόλις τώρα χωρίς μνμ από δαπεεπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα 23.500€ αυτοτιμολογηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια τραπεζα?
ΔιαγραφήΜήνυμα με αυτοτιμολογηση 4.500€ οκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμια διαχειριστής σε εταιρεία που δεν έχει ληξηπρόθεσμες οφειλές και έχω ατομική μου επιχείρηση δεν έχει καμία οφειλή. Δεν μπορώ να βγάλω φορολογική ενημερότητα. Έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα μου είχε μπλοκάρει το ΑΦΜ ο Δήμος για μια παλιά στάθμευση πήγα στο Δήμο πλήρωσα και μου ξεμπλόκαρε το ΑΦΜ
ΔιαγραφήΜήπως έκανε ο λογιστής σου την δήλωση το 21 και δεν στην έστειλε??
ΔιαγραφήΤη δήλωση την έκανε αλλά η προθεσμία για πληρωμή είναι μέχρι 17/9. Δεν είναι ληξιπρόθεσμη η οφειλή για να μην μπορώ να βγάλω ηλεκτρονικά ενημερότητα. Η εταιρεία βγάζει φορολογική ενημερότητα... Πάντως ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
ΔιαγραφήΠαλιά probank εθνική τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ ευχαριστω.
ΔιαγραφήΤράπεζα Ηπείρου Δύο εικοσαράκια χ 1800 με αυτοτιμολόγηση. Πρώτα πληρωμή και μετά μήνυμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤράπεζα Πειραιώς με αυτό τιμολόγηση 6984 14-09-2021
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό τιμολόγηση 7361ε Πειραιώς καλαμπακα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μυνημα μιας ημέρας πριν
Δεν θυμάμαι ποιος συναδέλφος είχε ρωτήσει αλλά μόλις έπεσα επάνω στο άρθρο 2, παρ19 του ν1577/1985 του ΓΟΚ που απαγορεύει την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών σε οικόπεδο εντός σχεδίου και εντός οικισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΚΑΛΗΜΈΡΑ... ΔΕΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ..... ΤΟΥ ΕΊΧΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΓΩ..... ΤΟ 2010 ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΌ ΧΩΡΙΌ ΕΊΧΕ ΓΊΝΕΙ ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΆΡΚΟΥ 80 KW, ΣΤΟ ΚΈΝΤΡΟ ΧΩΡΙΟΎ..... ΟΠΌΤΕ ΑΥΤΌΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ 1985 ΝΑ ΕΊΧΕ ΑΛΛΆΞΕΙ, ΓΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.... ΑΝ ΈΧΕΙ ΞΑΝΑΛΛΑΞΕΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα..ο γενικός οικοδομικός κανονισμός συνήθως ενεργοποίηται μετά από καταγγελία.
ΔιαγραφήΕιδικά στα παλιά πάρκα που η άδεια εργασιών μικρής κλίμακας δεν έβγαινε ηλεκτρονικά ήταν κάτι σαν τους ημιυπαιθριους χώρους..
Όλοι ήξεραν ότι ηταν παράνομοι αλλά όλοι τους έφτιαχναν..
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ... ΠΟΛΛΆ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΊ.... ΤΟ 2009 ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΈΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΏΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ, Η ΤΟΠΙΚΉ ΠΟΛΕΟΔΟΜΊΑ ΉΤΑΝ ΥΠΈΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ ΤΥΠΙΚΉ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ..... ΤΏΡΑ ΑΝ ΉΤΑΝ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...... ΤΙ ΝΑ ΠΩ....
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρέπεται κανονικότατα η εγκατάσταση ΑΠΕ εντός οικισμοί έκτος αν είναι παραδοσιακός χαρακτηρισμένος, η υπάρχει ΓΠΣ που δεν το επιτρέπει.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚαλημέρα.
ΔιαγραφήΟ γενικός οικοδομικός το απαγορευει.
Επιτρέπει το metering όμως.
Καλά θα ήταν αν έχει αλλάξει κάτι και το έχετε υπόψη σας να μας στείλετε το άρθρο ή τη σχετική απόφαση.
Είχα τις αμφιβολιες μου όταν τέθηκε το ερώτημα αλλά ψάχνοντας τη νομοθεσία για κάτι άσχετο έπεσα πάνω στον ν1577/1985 που το απαγορεύει.
Μακάρινα έχετε κάτι νεότερο από αυτό γιατί μου λύνει και τα χέρια.
Διαβάστε το ... ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 59
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο έτος?
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΣ? ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ!ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΜΝΜ ΣΕ ΑΛΛΟΥΤΣ ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΛΟΥΜ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ...... Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΑΣ ΕΙΣΈΠΡΑΞΕ ΤΟ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΙΟΥΛΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Χρειάστηκε κάποιος ασφαλιστική ενημερότητα με παρακράτηση? Ποια είναι η διαδικασία?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζητάς στην Εφορια στο φτιαχνουνε και το στέλνεις ταχυδρομικώς στο Δαπεεπ.Στο φάκελο απέξω γράψε φορολογικη ενημερότητα με παρακράτηση.Καλού κακού στείλε και mail εκεί που στέλνεις ενημερότητες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ αλλά θέλω ασφαλιστική ενημερότητα, όχι φορολογική
ΑπάντησηΔιαγραφήPAPSTOCK...... ΠΡΟΕΔΡΙΚΌ ΔΙΆΤΑΓΜΑ 59.....ΠΟΙΟΥ ΕΤΟΥΣ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει.Το ίδιο.Απλα γράφτο στο φάκελο έξω.Από το ταμείο παρτο.Στον ΟΑΕΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήChaos-7 ευχαριστώ πολύ
ΔιαγραφήΚΥΡΙΟΙ Κ ΚΥΡΙΕΣ , ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΛΘΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝΕ ΜΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ. ΟΠΟΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ . Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ 1ΜΙΣΟ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΛΟΓΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ . ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΔ 59 , 29/6/2018 ΦΎΛΛΟ 114
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ και εγώ αλλά νομίζω ότι αυτό επιβεβαιώνει ότι ΔΕΝ επιτρέπεται τελικά
ΔιαγραφήPAPSTOCK.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφή33. Εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας,
ΑπάντησηΔιαγραφήύδρευσης, τηλεπικοινωνιών και φυσικού αερίου, και
συναφείς εγκαταστάσεις.
34. Εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Τους ορισμούς διαβάζετε??
ΔιαγραφήΣτο άρθρο 2,3,4 τα οποία είναι οι χρήσεις στα εντός σχεδίου δεν συμπεριλαμβάνεται η ανάπτυξη ΑΠΕ
ΔιαγραφήΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ..... ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΛΟ ΤΟ Π. Δ.;;; ΕΙΝΑΙ ΛΊΓΟ ΠΕΡΊΠΛΟΚΗ Η ΔΙΑΤΎΠΩΣΗ ΤΟΥ...... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΆΤΩ ΤΩΝ 2.000 ΚΑΤΟΊΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΉ ΔΙΆΤΑΞΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πιο ξεκάθαρο από τον νόμο που βρήκα το πρωί
ΔιαγραφήΣτο άρθρο 8,10,12 & 14 που επιτρέπει την ανάπτυξη είναι τα λεγόμενα εκτός σχεδίου.
ΔιαγραφήΆσε που ψάχνοντας βρήκα και αυτό....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος σελίδας 5..
https://helapco.gr/pdf/HELAPCO_PV_Investment_Guide.pdf
Επειδή το έχω ψαξει και με μηχανικο , για χωρια κατω απο 2000 κατοίκου που δεν είναι χαρακτηρισμένα παραδοσιακα και ΔΕΝ υπάρχει ΓΠΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ !!!!!!! Εγώ έχω πάρκο εντός οικισμού
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα στα εντός σχεδίου (που σήμαινε ότι υπάρχει ΓΠΣ αλλιώς δεν είναι εντός σχεδίου) απαγορεύεται.
ΔιαγραφήΛέμε το ίδιο πράγμα με άλλα λογια
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ.... ΜΕ ΛΊΓΑ ΛΌΓΙΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΟΙΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΓΠΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Φ/Β...... ΟΠΌΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΌΓΟ ΑΥΤΌ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΌ ΜΟΥ ΧΩΡΙΌ ΥΠΆΡΧΕΙ Φ/Β ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΌ...... ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΊΣΑΜΕ ΤΏΡΑ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι Κε Νίκο...
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι οικισμοί προφανώς και είναι στυλ Μάτι...ισχύει ο νόμος της Ομερτά..
Είναι όλοι παράνομοι οπότε κανένας δεν καταγγέλλει κανένα..
Το πιθανότερο είναι να είναι οι οικισμοί παράνομοι για αυτό οι χρήσεις γης επιτρέπουν τις ΑΠΕ.
Η ουσία του θέματος είναι ότι με τον νόμο,το προεδρικό διάταγμα που ανέφερε ο συνάδελφος και τον οδηγό του ΣΕΦ ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ΡΗΤΆ...
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας, ακουγεται οτι η διακοψιμοτητα τελειωνει τον Σεπτεμβριο. Ειναι σιγουρο αυτο? Ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ακούγεται η ισχύς της ειναι μεχρι μκαι και μήνα Σεπτέμβριο....οπότε δεν. Νομίζω να την συνεχίσουν . Η κομισιον μάλλον την απέρριψε πάνε σε άλλο τύπο.....ειδωμεν
ΔιαγραφήΝαι λήγει στις 30/9 και δεν πήρε έγκριση η συνέχιση της.
ΔιαγραφήΑλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Έχουμε άλλες ανησυχίες εμείς οι φωτοβολταϊκοί δεν μας ακουμπάνε αυτά..
Για αυτό που αναφέρετε για τα ΦΒ εντός σχεδίου υπάρχει σαφής οδηγία από το ΥΠΕΝ που προηγείται του Προεδρικού Διατάγματος που αναφέρει ότι επιτρέπονται τα ΦΒ εντός οικισμού χωρίς σχέδιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κάνω upload γιατί δεν υπάρχει πουθενά. https://files.fm/f/329hs3b7g
Αυτό δεν λύνεται με αίτηση στην πολεοδομία για χρήσης Γης?
Ναι σαφώς..αν στο τοπογραφικό οι χρήσεις γης το επιτρέπουν προχωράς..
ΔιαγραφήΣυνήθως όμως όταν γίνονται μέσα σε οικισμούς κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
Υπάρχουν πολλοί παράνομοι οικισμοί στην Ελλάδα οπότε όταν κάνεις αίτηση για φβ επιτρέπεται από τις χρήσεις γης ενώ στην πράξη φαίνεται ότι είσαι εντός σχεδίου.
Από την άλλη αυτό είναι το 2012 ενώ το ΠΔ που αναφερε ο συνάδελφος είναι το 2018.
ΔιαγραφήΕπίσης αυτό αναφέρεται σε βιοτεχνικές και ΒΙΠΕ Χηλής όχλησης καθώς και σε οικισμούς σαν αυτόν που αναφέρω...
Αν οι χρήσεις το επιτρέπουν προχωράς αλλιώς μπλέξιμο
Έχω στείλει στον δαππεπ ασφαλιστική με παρακράτηση από την προηγούμενη Δευτέρα 8/9 και δεν έχει περάσει ακόμα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τω μεταξύ ο πίνακας έχει λέει να ενημερωθεί από τις 8 του μήνα.
Ξέρει κανείς τι γίνεται εκεί στον δαππεπ έχει άλλος τέτοιο πρόβλημα η μόνο εγώ?
Ο ΔΑΠΕΕΠ είχε κάποιους συμβασιούχους που έληξε η σύμβαση και δεν ανανεώθηκε ξανά.
ΔιαγραφήΩς γνωστόν οι συμβασιούχοι βγάζουν όλο το φόρτο εργασίας...
Τώρα ή θα πληρώνουν ή θα καταχωρουν ..
Όχι και τα δύο μαζί... δυστυχώς
Έχει βγει νέος διαγωνισμός για νέους συμβασιούχους.
ΔιαγραφήΒλέπετε οι υψηλές αποδοχές των προέδρων κ.τ.λ. που λειτουργούν και ενάντια μας δεν αφήνουν περιθώρια για μονιμοποιήσεις.
ΔιαγραφήΠαύλος στείλε την ενημερότητα και στον κύριο Αντωνίου, συνήθως την περνάει αμέσως mantoniou@dapeep.gr.Αν μπορείτε πείτε μου πως βγαίνει ασφαλιστική με παρακράτηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠας στον εφκα που ανήκεις κάνεις αίτηση και σου δίνει χειρόγραφη κοιτάει αν έχεις ρύθμιση θα χρειαστεί ο αριθμός rf τις ρύθμισης
ΔιαγραφήΑν είσαι τυχερή και πέσεις σε υπάλληλο να ξέρει...αλλιώς εμπλεξες
Ξεκίνησε η αυτόματη σύνδεση δαπεεπ με γγπσ για φορολογική ενημερότητα. Αποστολή φορολογικής ενημεροτητας τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση? Και αφορά μόνο τις φορολογικές ενημερότητες ή και τις ασφαλιστικές??
ΔιαγραφήΟχι ακόμα. Και μόνο φορολογικη ενημεροτητα
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την άμεση απάντηση
Διαγραφή@ vlkr ξέρεις αν π.χ. ο έλεγχος γίνεται την ημέρα που πάνε να πληρώσουν ή τραβάνε από το σύστημα συγκεκριμένες ημερομηνίες και φαίνεσαι ενήμερος για π.χ. 1 μήνα. Γιατί π.χ. μπορεί στις 30/11 να πάρω ενημέρότητα, να πληρώσω ΦΠΑ την ίδια ημέρα και αν φανούν στο σύστημα μετά από 10 ημέρες και γίνει πληρωμή σε αυτό το διάστημα να μη μπορώ να πληρωθώ....
ΔιαγραφήΦορολογική βγαίνει μόνο εάν δεν έχεις ληξιπρόθεσμες όφειλες εάν έχεις οφειλή με δόσεις πχ φορος πάρκου βγαίνει μηναία αν δεν χρωστάς δίμηνο..
ΔιαγραφήΠριν από κάθε πληρωμή θα ενημερώνονται.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την άμεση απάντηση. Θα φανεί και στα μυνήματα του taxis πότε θα τραβάνε την ενημερότητα, αλλά ήθελα να γνωρίζω τη λογική.
ΔιαγραφήΒγάλε τη λογική τη δική σου το πως έστελνες και κρατούσε ένα μήνα και θα καταλάβεις.
ΔιαγραφήΑυτοί δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο και να ξέρουν για ένα μήνα. Αυτοί θα βλέπουν πριν τη πληρωμή εαν είσαι εντάξει όπως εσυ μπαίνεις στο ταξις και βλέπεις ότι είσαι οκ.
Johny μπορούν να ξέρουν για 1 μήνα. Η βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας λέει ότι είμαι ενήμερος για 1 ή 2 μήνες σύμφωνα με υπουργική απόφαση και ως δημόσιος τομέας (ακόμα και ευρύτερος δ.τ.) είναι υποχρεωμένοι να προβλέψουν στο σύστημά του ότι θα είμαι ενήμερος για 1 μήνα. Η εφαρμογή που τραβάει την ενημερότητα θα είναι για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και όλες θα κάνουν το ίδιο όλοι.
ΔιαγραφήΝαι εγω απλά λέω ότι αυτούς δεν τους ενδιαφέρει όλος ο μήνας. Αυτούς τους ενδιαφέρει η μέρα που πληρώνουν αν είσαι ενήμερος. Εκείνη τη μερα θα κοιτάξουν.
Διαγραφήok
ΔιαγραφήΠολύ σημαντικό αυτό.Ας μας ενημέρωσει οποίος γνωρίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς αυτοτιμολογηση πληρωμές;Κάποια ενημέρωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΔΔΗΕ......ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.....ΕΓΙΝΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως εννοείτε την εκκαθάριση?
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Η φορολογική μου ενημερότητα έληξε την 16/9 και μέχρι σήμερα δεν είχα στείλει και νούργια. Σήμερα όμως διαπίστωσα ότι στο σύστημα των ενημεροτήτων του ΔΑΠΕΕΠ έχει ανέβει φορολογική ενημερότητα με λήξη 9/11. Συμπεραίνω ότι ο ΔΑΠΕΕΠ άρχισε να εφαρμόζει την αυτεπάγγελτη αναζήτηση εκτός και αν συμβαίνει τίποτε άλλο π.χ. λάθος που το θεωρώ απίθανο. Τελικά το κράτος άρχισε να εκσυχρονίζεται έστω και καθυστερημένα, καλό αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η δικά μου είχε λήξη 30/09 και είδα ότι πέρασαν στο σύστημα λήξη ενημερότητας 9/11 καλο ειναι αυτο την περνουν αυτοματα !!
ΔιαγραφήΕγώ λέω να μη το δεχτούμε...είναι παγίδα σαν την αυτοτιμολογηση!
ΔιαγραφήΜε ποια λογική και ποιο αλγόριθμο άραγε ενημερώνεται αυτομάτως το σύστημα, ποιος ξέρει...!Η δική μας ενημερότητα έληγε 6/10/2021 και από χθες στο σύστημα άλλαξε σε 7/10/2021, χωρίς χρέη (παρά μόνο οι τρέχουσες μηνιαίες οφειλές φόρου-επόμενη πληρωτέα έως 30/9/2021). Άντε να δούμε πως θα τρέξει κι αυτό το σύστημα (ας ελπίσουμε χωρίς παρατράγουδα και χοντράδες)...
ΔιαγραφήΚαι η δική μου άλλαξε σε 7/11/21....;
Διαγραφή
ΔιαγραφήΑτιτανας μελαχρινος21 Σεπτεμβρίου 2021 - 2:10 μ.μ.
Εγώ λέω ότι είσαι μαλάκας και ψάχνεις ευκαιρία να το εκδηλώσεις.
Να πας να πληρώσεις το γραφείο που δαγκώσες τενεκέ
Διαγραφήθα πληρωσουνε τα τιμολογια που ειναι χωρισ αυτοτιμολογηση για τον ιουλιο? η θα μας βγει η ψυχη? ξερει κανενασ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα φορολογικη ενημερότητα σε ισχύ μέχρι 18-10-2021 στο ΔΑΠΕΕΠ και βλέπω τώρα στο σύστημα έχει ισχύ έως 7-10-2021 τι έγινε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΠΟ 11/10 ΕΓΙΝΕ 07/10
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον πρέπει να πληρωθεί ο φόρος εισοδήματος μέχρι τις 7/10??
ΔιαγραφήΜαλλον θα τραβηξε υο ΔΑΠΕΕΠ φορολογικες 7/9 και του εδωσε για ενα μηνα το συστημα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι και αυτό πιθανόν..
ΔιαγραφήΕμένα μου έβγαλες μέχρι 9/10 που πρέπει να πληρώθει ο φόρος...
Εκτός αν έτυχε..
κανενα νεο για πληρωμες χωρις αυτοτιμολογηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα συνάδελφοι! Έχει κανείς καμία ενημέρωση για το πότε θα του "σηκωθεί" του Σκρέκα να περάσει την τροπολογία για να μας ενημερώσει πότε και τι χαρτούρα θα χρειαστεί για τις αιτήσεις online για Πελοπόννησο? Η μπόχα της καθυστέρησης δεν πάει άλλο... κατεβαίνω Πελοπόννησο 1 φορά τον μήνα και βλέπω τους πυλώνες εδώ και 2 χρόνια να σκουριάζουν επειδή οι σκατόγριες από το μοναστήρι με αλλουνού λεφτα κάνουν αγωγές... κάτι σαν τους κορμοράνους ένα πράγμα... είναι ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ .... και οκ στα παπάρια μου οι γριές... ο άλλος εδώ και 6 μήνες λέει ότι θα "ανοίξει" η Πελοπόννησος... τι στο διάολο κανει... Τέλος πάντων... έχει κανείς συνάδελφος ενημέρωση? Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήαμα προλάβεις... 85MW με 88WM δηλαδη 215 με 220 400αρια ....στα πρωτα δυο τρια λεπτα και αν !!! εχει καλυφτεί το οριο
ΔιαγραφήΑκριβώς... και αμα ανοίξει το σύστημα 2'' νωρίτερα και κάποιοι με έτοιμες αιτήσεις πατήσουν το send? Θα το πάρουμε ποτέ χαμπάρι ???? Χαχαχαχαχα τελικά η χώρα θέλει μνημόνιο και βούρδουλα μεχρι να βγεί ο ήλιος απο την δύση... και στα @@ μου είτε ειναι Νδ, ΠΑΣΟΚ, συριζα και σφύριζα πάνω... ΜΝΗΜΟΝΙΟ για πάντα.... μπας και βάλουν καλώδια στους πυλώνες...
ΔιαγραφήUNKNOWN.. ΚΑΛΗΜΈΡΑ... ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΟΊΞΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ....... ΜΕΤΆ ΆΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΟΚΤΏΒΡΙΟ...... ΣΉΜΕΡΑ ΆΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΟΈΜΒΡΙΟ...... ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΓΊΝΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ..... 3 'Η 4 ΦΟΡΕΣ ΆΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΈΚΛΕΙΣΕ..... ΙΔΩΜΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Νικόλα... με "υποχρέωσες" :) ... Μερικές φορές απορώ με το εαυτό μου που θέλω να μπω στην διαδικασία να ασχοληθώ... αλλά μάλλον το κάνουν επίτηδες για να ξενερώσει ο κόσμος και να μην ασχοληθεί ώστε να τα πάρουν οι δικοί τους....
Διαγραφήεχει κανένας υπόψιν η εάν εχει κανει αλλαγή αντικατασταση παλια πανελ δηλ. πχ ALEO 230 που είναι τα δικα μου 10ετιας με νέας τεχνολογιας τι κόστος περίπου βγαίνει και αν το κοστος συμφύρει με την απόδοση των καινουργιων σε παραγωγη?? ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω τα αλεο απο το 2009 , περαν απο 30 που ειχε πεσει δραματικα η αποδοση και αλλαξα δεν νομιζω οτι αξιζει κανεις να αλλαξει οσο η αποδοση ειναι ανω του 90%
ΔιαγραφήΕγω τα έχω Aleo 230 Γερμανίας απο το 2011 και το 2020 μου δώσανε την μεγαλύτερη παραγωγή από ποτές θα μου 166500 χιλ.kwh σταθερό θα πεις ήτανε καθ καιρός φετος βαδίζουμε κοντά στις 163000 χιλ αλλά δεν ξέρω ακούω πολλά για μεγάλες αποδόσεις στα καινούργιας τεχνολογίας...θέλει ψάξιμο...
ΔιαγραφήΠρέπει να αλλάξει πολλά πράγματα για να βάλεις καινουρια πανελ (καλωδιώσεις, τροποποίησεις οι αλλαγές στις βάσεις)και θα χρειαστείς πολλά εργατικά..
ΔιαγραφήΑν έχεις μόνο 10 χρόνια συμβόλαιο ακόμα πιστεύω ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς...
Υπολογίζω όμως ότι δεν θα πας κάτω από 50χιλ€
ναι αλλα 10 ετσι πιστευω και εγω το μονο που πρεπει σε πανελ που εχουν χασει σε απόδοση να κανω οποια αλλαγη στο μελλον σε ευχαριστω πολυ
ΔιαγραφήΧωρίς αυτοτιμολογηση;;;;;;ΕΛΕΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήUNKNOWN..... ΛΥΠΆΜΑΙ.... ΛΈΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΎΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΆ...... ΤΈΧΝΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΡΎΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΑΊΤΗΣΗ....... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΗ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ..... ΕΓΩ ΈΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΊ ΚΑΙ ΘΑ ΚΆΝΩ ΤΗΝ ΑΊΤΗΣΗ...... ΔΕΝ ΘΑ ΠΈΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΊΔΑ ΤΟΥΣ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σάς ξέρεις κανείς αυτό με την φορολογική ενημερότητα θα ανανεώνεται κάθε μήνα στο δαπεεπ?έχετε ενημερωθεί γιαυτό?τι ακριβώς γίνετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό θα ισχύει και για την ασφαλιστική?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γίνεται με τα ενημερωτικά
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πληρωσουν ποτε για ιουλιο τα τιμολογια χωρις αυτοτιμολογιση? η θα βγει ο μηνας και μετα θα πληρωσουν?ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά ειλικρινά τώρα έχω μια απορία.Αφου βλέπετε την κατάσταση και πως αν είχαμε όλοι αυτοτιμολογιση θα πληρώνονταν νωρίτερα γτ δεν το κάνετε???τι περιμένετε να κερδίσετε από τις υπερημερίες??!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόλη μην την ψαχνεις... είναι σαν το εμβολιο. Δεν το κανουμε για το γαμωτο...
ΔιαγραφήΡε παιδιά δεν το έχω παρακολουθήσει τι κερδίζεις άμα δε κάνεις αυτοτιμολογηση ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον δεν υπάρχουν υπερημερίες οπότε κανένας δεν καθυστερεί να πληρωθεί εκτός αυτών που δεν έκαναν αυτοτιμολόγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε έχουμε αυτούς που έκαναν και πληρώνονται κανονικά στην ώρα τους (εδω θα έλεγα αν όλοι είχαν κάνει αυτοτιμολόγηση τότε θα καθστερούσαν να πληρώνουν τα ποιο μεγάλα τιμολόγια αφού θα έπρεπε να πληρωθούν εξτρα τιμολόγια που τώρα τα αφήνουν για το τέλος) και αυτοί που δεν έκαναν για κάποιους λόγους νομικούς και μετά απο σύσταση δικηγόρων.
Τώρα εαν εσείς που πληρώνεστε ποιο μπροστά εξαιτίας κάποιων που δεν έκαναν και σας πειράζει και απο πάνω θα το χαρακτήριζα να ψοφήσει η κατσίκα όλων με μεγάλη δόση βλακείας.
Άντε περαστικά σας Ελληνάρες.
Ώρες ώρες απορώ με το επίπεδο γνώσης που έχεις.αυτο κατάλαβες ότι θέλω να ψηφίσει η κατσίκα των άλλων???ίσα ίσα που παροτρύνω να κάνουν όλοι με αυτοτιμολογιση για να πληρώνονται πιο νωρίς οι άνθρωποι.οσον αφορά τα πάρα πολύ μεγάλα τιμολόγια προφανώς δεν πρόκειται για μικροεπενδυτές που είμαστε εμείς αλλά συνήθως είναι εταιρίες.Απορω ειλικρινά ποιοι έχουν φωτοβολταϊκά όταν βλέπω τέτοιες απαντήσεις.Και σου απαντάει ένας άνθρωπος ο οποίος έχει αγροτικό φωτοβολταϊκο από τον πατέρα του και ο οποίος έχει τελειώσει χημ.μηχανικος και παράλληλα μεταπτυχιακό στην άσσοε πάνω στην οικονομική πολιτική και δημόσια διοίκηση.Στα δηλώνω όλα αυτά γτ συνεχώς ψάχνομαι και πάντα θα είμαι με το μέρος του αδικημένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην παραβλέπεις τότε ότι πολλοί διεκδικούν αρκετές χιλιάδες ευρώ σε πολλές περιπτώσεις που γνωρίζω 28 και 35 χιλιάδες που δεν νομίζω κανείς να άφηνε τέτοια ποσά στη τύχη εκτός και αν γράφουνε εδω Βαρδινογιάννηδες και δεν τους ενδιαφέρουν τέτοια ποσά. Η κατσίκα πήγαινε στο τύπο που συνδύασε τα εμβόλια με τις αρκετές χιλιάδες ευρώ...
ΔιαγραφήΕπίσης να σου πω ότι το βιογραφικό σου δεν ενδιαφέρει καν στο εαν κάνουμε αυτοτιμολόγηση και επίσης πως ένας τύπος με τέτοιο βιογραφικό συνεχώς ρωτούσε πότε θα πληρωθούμε γιατί είχε πρόβλημα υγείας... κάτι κάνεις λάθος με τέτοιο βιογραφικό να μην έχεις και να περιμένεις...
ΔιαγραφήΕμένα δεν με πειράζει αν κάποιος δεν έχει κάνει αυτοτιμολογηση απλά ρώτησα γιατί δεν ήξερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρχισαν οι παπά..ροές!!! Που να φτάσει κ ο καιρός των πληρωμών!!! https://youtu.be/yF1WYio004I
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί όλοι οι...unknown που μας βρίζουν μόνο και τίποτα άλλο, τί ρόλο βαράνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαρέστε τίποτα άλλο μπας και σας φύγει η κόμπλα γα...ω τα τρολ σας!...
Παρακαλώ διορθώστε με εάν έχω λάθος, αλλά πιστεύω ότι δεν έχω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν συναινείς στην Αυτοτιμολόγηση (σχετική ΥΔ) συναινείς ότι όλα τα αναγραφόμενα επί του Τιμολογίου είναι ακριβή και αληθή. Μεταξύ αυτών και η πετσοκομμένη για τους περισσότερους από εμάς τιμή του New Deal. Δηλαδή εκείνη την στιγμή παραιτείσαι των όποιων δικαιωμάτων σου επί της τιμής.
Μέχρι τώρα όταν τελείωνε η πληρωμή των προνομιούχων άρχιζε η πληρωμή των μην προνομιούχων και με την προϋπόθεση ότι υπήρχαν ταμειακά διαθέσιμα. Ακουσα όμως ότι άλλαξε κάποιος διευθυντής στον ΔΑΠΕΕΠ, λόγω συνταξιοδότησης του παλαιού). Επίσης ότι υπάρχουν διαθέσιμα εδω και μέρες για να ξεκινήσει η πληρωμή των μη προνομιούχων. Εάν συνδυάσω τα δύο αυτά και με την προϋπόθεση ότι είναι αληθή, οδηγούμαι σε πολύ δυσάρεστο συμπέρασμα για το εγγύς μέλλον. Βέβαια θα πρέπει κάποιος να νιώθει ιδιαίτερα προστατευμένος για να δώσει μια τέτοια εντολή ή να έχει σαλτάρει εαν νομίζει ότι μπορεί να κρυφτεί πίσω απο το δάκτυλό του.
Καταρχήν θα είχαν μεγάλη βάση οτι γράφεις που μπορεί να έχουν έαν έγραφες με όνομα και επίθετο.. υπάρχουν προνομοιουχοι που είχαν ταριφες και κάναν τα πάρκα τζάμπα και πήραν και επιδότηση και ως γνωστόν χρόνια τώρα...12 13 14 κλπ βρήκαν πολλοι φως και μπήκαν...σχεδόν τζάμπα με τιμές σε κατασκευή πολύ φθηνότερα και με τιμές στην kh του 2008 η 2009....και με επιδότηση....σε αντίθεση με εμάς τους μαλακές με χωρίς επιδότηση και με επιτόκιο στο Θεό και με χρήμα ζεστό τσέπης...και με 450 και 550 ευρώ το πανελ...οπότε μην μιλάς για προνομοιουχους...
ΔιαγραφήΕγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως ενώ όλοι έχουν χάσει την αρχική μας τιμή λόγω του new deal λίγοι είναι αυτοί που κυνηγούν να λάβουν την όποια αποζημίωση.εγω αυτό που γνωρίζω είναι πως θα έπρεπε συντονισμένοι όλοι μέσω του ΣτΕ να υποβάλαμε τις αντιρρήσεις μας εξ αρχής και αυτό θα ήταν αρμόδιο να απαντήσει και να λύναμε τις όποιες διαφορές έχουμε με το κράτος.Απο κει και πέρα τα υπόλοιπα είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
ΔιαγραφήΤόλη είσαι βαθιά νυχτωμένος. Οι παλιοί δεν το αγγίζουν το θέμα (δεν τους συμφέρει) και απο τους υπόλοιπους που την έφαγαν έχουν πάει παντού. Τελευταίες δίκες περιμένουν για να καταφύγουν στα Ευρωπαικά δικαστήρια(αν ποτε δικαιωθούν).
ΔιαγραφήTHEMI δεν το περίμενα ακόμα να βγάζετε κόμπλεξ με αυτούς που έκαναν πάρκα μετα απο εσάς. Αποδείχτηκε στη πράξη ότι ήταν ένα μετρό που δεν χρειαζόταν άσχετα εαν τεχνικά δημιουργούσαν πρόβληαμ στο λογαριασμό με συνέπεια κάποιο αφελείς συμφεροντολόγοι να πιστέψουν ότι σώνουν το κώλο τους εις βάρος άλλων. Λες φτιάξαν ποιο φτηνά έργα...!! Ρε μπετόβλακα και τώρα φτιάχνουν στο 1/6 της τιμής και παίρνουν όσα παίρναμε εμείς τότε πριν το New Deal. Αλλά τώρα που μπήκανε οι μεγάλοι που ελέγχουνε κυβερνήσεις την κοτίτσα τα παλιά σε πειράζουν. Όταν οι μεγάλοι θα πιέσουν να χωριστεί ο λογαριασμός στα δύο και θα μπεις στους παλιούς τότε να σε δω τί κοτίτσα θα είσαι...
Επίσης ο Άδωνις πριν απο καιρό έδωσε κεφάλαια για αλλαγή εξοπλισμού σε μεγάλα έργα πράσινης ενέργειας. Με το μεταχειρισμένο εξοπλισμό που άλλαξαν έφτιαξαν νέες μονάδες παραγωγής ενέργειας που θα πληρώνονται απο το λογαριασμό που πληρώνεσαι και εσύ THEMI.. άντε να σε δώ μάγκα μου όχι ποιο φθηνά απο σένα αλλά τζάμπα μονάδες.. τί έγινε εκεί κοτίτσα κο κο κο
ΔιαγραφήΖΗΤΩ οι Ελληνάρες της πράσινης ανάπτυξης!!!
αυτό δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και εσένα και ολους αν ψαξεις πρωτος εδω μεσα το εγραψα πως πανε να μας φανε λεφτα απο ΕΛΑΠΕ με δυο ταμεια ....εγω εγραψα με τον διαχωρισμο στα καινουργια μεγαλα ...και για τα 150μυρια που περνουν απο τους ρυπους για να δωσουν στην αυξηση του ρευματος .. που δεν φθανουν με τιποτα ....και του ανοιξε η ορεξη και φετος που πηγε η καταναλωση στο θεο δεν μας γυρισαν τιποτα πισω απο το 6% που μας εβαλε χατζηδακης...λογου ιου...το θεμα εμένα γιατί να με βαζουν στους προνομιούχους επειδη εκανα αυτοτιμολογηση.... και επειδη ξερω και εγω να βριζω !!!! σβησε το μπετοβλακας.....!.γκεκε...
ΔιαγραφήΤο γκεκε να το πεις αλλού με τις εξυπνάδες σου. Σας ένοιαζαν άλλες επιχειρήσεις που δεν είχαν καμία σχέση με εσάς με το ψευτοεπιχείρημα ότι δεν θα πληρώνετε κανένας!! Δηλ. πριν απο χρόνια με το μισθό δημοσίου υπαλλήλου αγόρασες με δάνειο σπίτι. Τώρα ούτε γοα κατούρημα οπότε να πάνε οι νέοι δημόσιοι υπάλληλοι να ζητήσουν έκτακτη εισφορά στους παλιούς και να ανέβει ο δικός τους μοσθός για να αγοράζουν και αυτοί σπίτι. Τώρα αυξήθηκαν οι τιμές κατασκευής στα πάρκα να ζητήσουν οι νέοι που φτιάχνουν τώρα αναδρομικό χαράτσι στους μετά το 15 γιατί έκαναν ποιο φθηνά πάρκα απο αυτούς... Λογική γκασμά εντελώς και να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. Δεν πάει έτσι.
Διαγραφήα καλα τρεις λαλουν ...
ΔιαγραφήΕίτε τρεις είτε δεκατρείς αυτη είναι η πραγματικότητα. Βάλατε χέρι σε ξένες επιχειρήσεις με το επιχείρημα ότι έφτιαξαν ποιο φθηνά πάρκα απο εσάς!! Είστε τραγικοί και για δέσιμο!! Λοποδύτες με μάσκες είστε!!
ΔιαγραφήΕίναι σαν να λένε τώρα όσοι κατασκευάζουν ένα 500αρι οι περσινοί το έφτιαχναν με 220.000 και τώρα ανέβηκαν οι τιμές και εμας μας στοιχίσει 280.000 οπότε κατεβάστε το 0,064 που πήραν οι περσινοί (2020) γιατί βάζουν μέσα το λογαριασμό και εμείς κορόιδα είμαστε να παίρνουμε τα ίδια με ποιο ακριβά πάρκα!!!
Αυτό είναι σαν να ζητάτε τώρα απο την ανάποδη αυτή τη φορά!!
Δεν υπάρχει αυτό που έγινε το 14 με αστεία επιχειρήματα βασιζόμενο στη ρουφιανιά και κακία τους Έλληνα εις βάρος του συναδέλφου του!! Όλα τα άλλα είναι λόγια της χαλιμάς!!
Εφιάλτες της πράσινης ενέργειας σε αψεγάδιαστη συνεργασία με τη ποιο λέρα υπουργό που πέρασε.
Και εμένα μου κόψανε τιμή...οπότε σσσσσσσ
ΔιαγραφήΚαι μυαλό δεν έβαλες...
Διαγραφήφίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο σε ότι έγραψες και μάλλον έχεις και πολλυ καλή ενημέρωση σε ότι έχεις γράψει για τον δαπεεπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν πράγματι ισχύει αυτό με το ΔΑΠΕΕΠ θα πρέπει οι σύλλογοι (έχουν μέλη χωρίς αυτοτιμολόγηση) να κινηθούν νομικά και να τον σχίσουνε το νέο διευθυντή που υπάρχουν χρήματα και δεν πληρώνει. Αλλά θα μου πεις τα ΔΣ των συλλόγων θα κινηθούν μόνο όταν καίγεται ο προσωπικός τους κώλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε τώρα να πεις στους αγροπατέρες και στου χοντρούς που πιάσαν κορόιδα τα μέλη τους και μπήκαν μεγαλομέτοχοι στις ενεργειακές με χρήματα των συλλόγων να τρέξουν.. Άντε να μπει και κανένας εισαγγελέας στα ταμεία τους να δει πως διακινήθηκε το χρήμα και πως πτωχευμένοι τρώνε με χρυσά κουτάλια ως μεγαλοεπενδυτές.
Αναρτήθηκαν τα εκκαθαριστικά του Αυγούστου
ΑπάντησηΔιαγραφή