Σε καλό και κακό θα διαχωριστεί ο ΕΛΑΠΕ. Όλοι οι παλιοί θα είναι στον κακό... Εντάξει, οι άνθρωποι δεν υπάρχουν!... https://www.kathimerini.gr/economy/561317293/se-kalo-kai-kako-diachorizetai-o-logariasmos-gia-tis-ape/
Όταν μας έπαιρναν χρήματα για να σώσουν τη ΔΕΗ όταν αφαιρούσαν τα έργα μετά του 15 που ανήκαν στους γνωστούς επιχειρηματικούς κύκλους και οι σύλλογοι μας έγλυφαν τα κάκκαλα του Χατζηδάκη για γρηγορόσημα στις προσωπικές τους άδειες και ψωλοαρμενίζαν στα προβλήματα του κλάδου τώρα θα τα λουστούμε... και που είστε ακόμα.
Η πλάκα είναι ότι μετά τα ρουσφέτια τους οι σύλλογοι δεν μπορούν να διεκδικήσουν πλεον τίποτα είναι μπουκωμένοι.
Με τι μούτρα θα πάνε σε υπουργό με λερωμένη τη φωλιά τους..???
Άντε καλό ύπνο όταν θα ξυπνήσουμε αυτοί θα είναι πλουσιότεροι και εμείς φτωχότεροι!!
Αλλά για δημιουργία νέου σύλλογου ούτε κουβέντα καλά είμαστε..
Την απραξία και τη βαρεμάρα θα τη πληρώσουμε.... ήδη τη πληρώνουμε.
Τώρα μπορείτε να ρωτήσετε πότε θα πληρωθούμε!!
Λέω μάλιστα να κάνουμε ένα σύλλογο ενημέρωσης πληρωμών θα έχει μεγάλη επιτυχία!! Το αν θα πληρωνόμαστε άλλο καπέλο θα ενημερωνόμαστε και για τις πιστόλες....
Είναι έγκλημα και δεν πρέπει να περάσει γιατί κάθε φορά που δε βγαίνουν τα χρήματα θα μας κάνουν κούρεμα. Θα λένε τόσα χρήματα υπάρχουν μοιραστείτε τα και παρατάτε μας.
Αν το δεις διαφορετικά πάντως, με αυτό τον τρόπο η αποζημίωση για τα νέα έργα δεν θα επηρεάζει τα παλιά, εφόσον θα πληρώνονται από διαφορετικούς λογαριασμούς. Οπότε το όποιο έλλειμμα δημιουργείται από την είσοδο νέων εγκαταστάσεων θα αφορά τον συγκεκριμένο λογαριασμό.
..ναι αλλά μετα θα θεωρούνται η πριν του 21 ακριβείς ΑΠΕ και δεν θα τους ενδιαφέρει να είναι ο λογαριασμος πλεονασματικος ...και ειδικά εάν μπουν στο σύστημα οι χιλιάδες βεβαιώσεις και οι αδεές που εκκρεμούν θα είμαστε το μαύρο πρόβατο ....
Σε οποιον γνωριζει. Εχω παρατήρηση οτι πολλοί δηλώνουν αδυναμία συνδεσεις στο Δίκτυο (μιλαω για 500kw) Παρόλου που εχει χώρο ο υποσταθμος. οπότε θα ηθελα να ρωτησω τη τεχνικη είναι αυτήν? μιας και ενδιαφέρομαι να δώσο μερικα χωράφια για τέτοια μικρομεσαία εργα αλλα παλι φοβαμε της διαδικασίες και μια απ αυτες ειναι η παραπάνω που δεν ξερω γιατι το κανουν. Απλα σκεφτικα οτι ισως ειναι ακριβοί οι οροι συνδεσεις αλλα παλι αν ειναι σοβαρή εταιρεία θα εχει προυπολογιση σωστα, αρα γιατι διατηρούν σε εκκρεμότητα για 1 ετος απ οτι γράφουν τα αρχεία του ΔΕΔΙΕ? ευχαριστώ σε οποιον απαντηση και επισεις αν καποιο εργο δηλωση αδυναμια μπορει να επανελθει? και πως
Καλησπέρα μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν στο πάρκο μπορούμε να προσθέσουμε μια ανεμογεννήτρια. Φυσικά μιλάμε 3 έως 5 Κw και νόμιμα ,έως υποβοηθεια του φωτοβολταϊκού συστήματος .Που πρέπει να απευθυνθώ εάν ισχύει βέβαιος .
Μπορείς και να επιδοτηθείς βάζοντας κάτι τέτοιο αλλά με τη προυπόθεση ότι το ρεύμα θα χρησιμοποιείτε για άλλες ανάγκες καλής λειτουργίας και όχι να το προσθέσεις στην παραγωγή που έχεις το συμβόλαιο και αμείβεσαι. Φυσικά σε επιδότηση κάποιοι το πέρασαν παλιότερα στις αναβαθμίσεις επιχειρήσεων μέσω ΕΣΠΑ και έβαλαν κάποια πάνελ αλλά για τις ανάγκες του σταθμού όχι στην παραγωγή. Οπότε το θεωρώ ότι αν έχεις το τρόπο μπορείς να περάσεις και την ανεμογεννήτρια με προυποθέσεις αφού δεν θα έχει σχέση με την παραγωγή και πρόκειται για μικρή που θα χρησιμοποιηθεί ως αναβάθμιση της επιχείρησης. Αν θυμάμαι καλά αυτοί που χρησιμοποιησαν το πρόγραμμα αυτό ήταν κυρίως για υπολογιστές σάιτ και διάφορα άλλα τέτοια και κατάφεραν να το κολλήσουν.
μόλις εμφανίστηκε μήνυμα στο κινητο μου για κατάθεση παραγωγής Ιανουαρίου 3500 με αυτοτιμολογιση. ....μπήκα στην winbank να δω στον λογαριασμό του ΔΑΠΕΕΠ και δεν υπηρχε... υποθέτω θα είναι με έμβασμα.
Καλημερα σε ολους, εχω καποιες ερωτησεις που μαλλον εχουν απαντηθει στο παρελθον και θα εκτιμούσα πολύ οποιαδήποτε απάντηση η καθοδήγηση. είμαι τελείως νεοεισερχόμενος στον κλάδο και προσπαθώ να κατανοήσω πως δουλεύει. 1. Συμβασης Αγορας: απο την εμπειρια σας υπαρχουν καθυστερησεις στην υπογραφη της συμβασης αγοραπωλησιας με τον ΔΕΔΗΕ / ΔΑΠΕΕΠ? μιλαμε για ΦΒ λιγο κατω απο 1MW στην Αττικη. 2. Τιμή: η τιμή για ιδιώτη παραγωγό - μη αγρότη - είναι γύρω στα 63MWh από τις υπάρχουσες πληροφορίες στο θεσμικό πλαίσιο. Αυτή η τιμή σύμφωνα με τον Κώδικα Ηλεκτρικής Ενέργειας και την σύμβαση αγοράς αλλά και την εμπειρία σας είναι σταθερή για 20 έτη (διάρκεια σύμβασης με ΔΑΠΕΕΠ)? 3. Κόστος Εγκατάστασης: ο τεχνικός σύμβουλος λέει ότι για 1MW το κόστος εγκατάστασης είναι περιπου 400k. πόσο ακριβές είναι το αυτό το ποσό?
pithanos14 Απριλίου 2021 - 11:42 π.μ. φιλε το μονο σιγουρο απο ολα ειναι η 20ετια της συμβασης ολα τα αλλο ειναι ρευστα και εξαρτουνται απο πολλους παραγοντες στο λιγο κατω απο 1MW πας σε διαγωνισμος για τιμη.. η σταθερη τιμη αρκει και εφοσον εχει χώρο το δυκτιο πας κατω απο 499kw για παρεις ορους συνδεσεις δυσκολο τωρα και αυτό με προθεσμίες για να κλειδωσεις τιμη ...κοστος κατασκευεις ειναι τι ποιοτητα υλικα θα βαλεις δεν υπαρχουν στανταρ εχει πολλους παραγοντες απο την κουβεντα στην κατασκευη ...!!!
ευχαριστώ πάρα πολυ Θέμη. πολυ χρήσιμες οι πληροφορίες. μηπως ξέρεις σε ποιο νόμο ορίζονται οι όροι για το διαγωνισμό της τιμής? ευχαριστώ θερμά και πάλι
1. Άλλο πράγμα είναι η σύμβαση του ΔΕΔΔΗΕ άλλο του ΔΑΠΕΕΠ. Έχετε όρους σύνδεσης; 2. Αν ναι κλειδωμένη τιμή λαμβάνετε ως ιδιώτης με έργο από 499,99Kwp και μικρότερο και ως ενεργειακή κοινότητα με 999,99kwp και μικρότερο. Αν δεν ανήκετε σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες, π.χ. είστε ιδιώτης με έργο 900kwp δεν λαμβάνετε κλειδωμένη τιμή αλλά θα συμμετέχετε σε μειοδοτικό διαγωνισμό προκειμένου να κατοχυρώσετε τιμή 3. Το κόστος εγκατάστασης εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες, σχήμα αγοτεμαχίου, ποιότητα εδάφους, αν θα είναι στα 400V ή στα 800V,ποιότητα κατασκευής, επιλογή εξοπλισμού....κι άλλο 1mwp άλλο λίγο κάτω από 1 mwp. Όπως και να έχει 1mwp δεν έχει κόστος κατασκευής μεγαλύτερο εκτός αν θα βάλετε πανέλα γ διαλογής.
Σχετικά με τα τιμολόγια που βγήκαν ΕΝΑΝΤΙ, ενώ έχουμε τηλεμετρία..Ξέρει κανείς αν πρέπει να κάνουμε κάτι ή απλώς περιμένουμε το επόμενο τιμολόγιο και βλέπουμε?
Καλησπερα και σε εμένα έναντι βγήκαν του μαρτιου ,περίεργο ,εχω τηλεμετρηση και κανονικά έβγαιναν εκκαθαριστικά. Βλέποντας και κάνοντας να δουμε και το επομενο μαλλον ..
Καλησπέρα. Εμένα είχε πρόβλημα ο μετρητής, τον έφτιαξαν, αλλά εξακολουθούν εδώ και αρκετό καιρό να μου στέλνουν έναντι και επίσης κανέναν λογαριασμό χρέωσης.
Να ρωτήσω τους συναδέλφους που έχουν πρόβλημα με τα έναντι τιμολόγια. Όταν λέτε ότι έχετε τηλεμετρία εννοείται την τηλεμετρία των ινβερτερ (sunny portal,refulog, fusion Huawei κτλ κτλ)? Ο δεδδηε έχει τηλεμετρία στο ρολόι του πάρκου? Φαίνεται στο apps.deddie στην πύλη μετρικών δεδομένων το ρολόι σάς??
Αυτή τη στιγμή η συνεισφορά των ΑΠΕ στο σύστημα είναι περίπου 30%.οποτε είναι παντελώς απίθανο τέλος του 21 να καλυφθεί η ζήτηση από ΑΠΕ. Προσωπικά πιστεύω ότι με την επιδημία αρνητικών εισηγήσεων από φορείς τω ΟΤΑ ούτε το 2030 θα υπάρχει 100% κάλυψη από ΑΠΕ. Συμφωνώ ότι δεν υπάρχουν εγγυήσεις για την τιμή,όπως δεν υπάρχουν εγγυήσεις για την απορρόφηση της ενέργειας. Πιστεύω όμως ότι το μέλλον επιφυλάσσει άγνωστα μέχρι τώρα διμερή συμβόλαια. Ενδεικτικά επισυνάπτω την τελευταία συμφωνία Μυτιληναίου
Τέλος και εκεί εγώ προσωπικά διαφωνώ κάθετα αν νομίζεις ότι υπάρχει ρίσκο είναι προτιμότερο να προχωρήσεις σε μια σύσταση ΙΚΕ και να πάρεις χρηματοδότηση παρά να βάλεις τα λεφτά σου και να τα χάσεις εξαρχής καθώς θα φαίνονται στο μετοχικό σου κεφάλαιο
Εφόσον λάβεις δάνειο και στην ΙΚΕ η τράπεζα θα σε υποχρεώσει να μπεις εγγυητής, δηλαδή να βάλεις προσωπικές εγγυήσεις, συνεπώς θα βαρύνεσαι για το σύνολο της περιουσίας σου. Εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις σε όλους τους υπόλοιπους οι τράπεζες τις ζητάνε.
Το ξέρω αλλά τι είναι πιο σίγουρο?? Να βάλεις στο μετοχικο τα λεφτά σου και να τα χάσεις ή να βάλεις ένα 20% και τα υπόλοιπα χρηματοδότηση ? Που όλοι ξέρουμε ότι ειδικά στα επιχειρηματικά δάνεια παίρνει επαναρυθμιση και επιμήκυνση και λοιπές παρεμβάσεις?? Στην πρώτη περίπτωση βάζεις τα λεφτά σου και αν τα χάσεις δεν ασχολείται κανείς και στην δεύτερη βάζεις μικρό μέρος των χρημάτων σου και αν τα χάσεις ειδικά σε περιπτώση αθέτησης σύμβασης έχεις περισσότερες πιθανότητες να κινηθείς και να επαναρυθμιστεις.. Εγώ προσωπικά μετανοιωσα για το πρώτο μου πάρκο που το έκανα με ιδία συμμετοχή.. Και στα άλλα δεν έχω υπογράψει προσωπική εγγύηση..(σε συγκεκριμένη τράπεζα)
:32 μ.μ. Μαθηματικά νομίζω ότι κάνεις λάθος. Αλλά αν εσύ νοιώθεις πιο ήσυχος και σίγουρος με αυτό οκ.. Εγώ απλά θα πω ότι ένα 500αρι έργο με μια τιμή 65€ /mw είναι και σίγουρο και είναι και έργο βιώσιμο πέραν της εικοσαετίας.. Άσε που έχω την αίσθηση ότι αν υπάρξει οποιαδήποτε αθέτηση όρων η παρέμβαση θα είναι πιο πιθανό να επηρεάσει τα παλιά πάρκα και όχι τα καινούργια. Όπως νοιώθεις όμως.
Αν τα παλιά πάνελ δεν έχουν μείωση παραγωγής πάνω από 5/100 κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν νομίζω ότι θα σου δώσουν τα λεφτά τους πίσω σε 11 χρόνια. Χαμένος κόπος. Τα inverter δεν το συζητώ, δεν θα στα δώσουν σίγουρα. Κράτα τα λεφτά σου.
Καλά αυτό αφορά κυρίως πάρκα με trackers γιατί τα άλλα ούτε 1200kwh/kwp δεν θα φτάνουν. Άσε που και να δουλεύουν τα τρακτέρς μέχρι τότε νομίζω ότι η συντήρηση τους και τα έξοδα θα είναι ασύμφορη οπότε όλοι θα τα σταθεροποιήσουν.
Μακάρι γιατί παλιά μικρά συστήματα σε εξοχικά η και σκάφη μετά την 20ετια καταρρέουν στην κυριολεξία.. Το καλύτερο φθάνει στο 80% από όσα έχω δει.. Βέβαια με παλιότερα υλικά και χωρίς συντήρηση. Όμως ειλικρινά δεν ξέρω αν έχουν σχέση όλα αυτά. Μπορεί τα καινούργια να είναι και χειρότερα. Όταν λες στοχευμένες αλλαγές τι εννοείς?
Έχει κάποιος παραγωγός ενταχθεί σε ηλεκτρονική τιμολόγιση; Θα ήθελα μας πει αν υπήρξαν αντιδράσεις από ΔΑΠΕΕΠ και αν τον πληρώνουν μαζί με όσους έχουν ενταχθεί στην αυτοτιμολόγιση ή μαζί με αυτούς που δεν συμμετέχουν στην αυτοτιμολόγιση.
Συνάδελφοι γνωρίζει κάποιος να μας πει πόσο στοιχίζουν τα πάνελ για ένα 100kw σκέφτομαι αν αξίζει να κάνω αλλαγή έχω tracer και έχω αρκετά μειωμένη παραγωγή στην 10ετια μίλα με για κινέζικα πάνελ γνωστών εταιρειών..
Τα πάνελ κοστίζουν από 20-24 χιλιάδες. Δεν είναι όμως το βασικό κόστος.. Είναι πολλά τα εργατικά βγάλε-βαλε ,είναι μεγαλύτερα πάνελ οπότε ίσως χρειαστεί τροποιησεις το πάρκο όσον αφορά βάσεις και καλωδιώσεις.. Κάποιος συνάδελφος εδώ μέσα το είχε κάνει και αν δεν κάνω λάθος μας ανάφερε ένα κόστος γύρω στα 80χιλ..
Σ ευχαριστώ μάλλον δεν συμφέρει με τίποτα είναι μεγάλο το κόστος.Πιστευα ότι τα πάνελ είχαν πέσει οι τιμές τους πιο πολλοί οπότε δεν πειράζουμε τιποτα..
Ολα τα παλια πανελ δεν εχουν χασει ακομα πολυ. Αν μετρησεις και βρεις πια δεν παιζουν στο 90% φανταζομαι δεν θα ειναι πσνω απο 40. Συμφερει να βαλεις κινεζικα αρκει το στησιμο του παρκου να το επιτρπει.
Jim Συγνώμη τι πάνελ έχεις εγω με aleo 235 Γερμανίας...περσινή χρονιά ήτανε η μεγαλύτερη σε παραγωγή από το 2011 που ξεκίνησα το πάρκο με 166000kw και μέσο όρο από 154000 μέχρι 164000 είχα στα προηγούμενα χρόνια ανάλογα την ηλιοφάνεια αλλά τόση μεγάλη πτώση δεν φαίνεται πουθενά...το πάρκο στην Αχαΐα
Για τα πάνελ.ειμαι 100% σίγουρος.. Για τα υπόλοιπα θυμάμαι ότι μας είχε πει ότι κόστισε 80χιλ απλά δεν θυμάμαι τι ακριβώς εργασίες έκανε.. Πχ αν ήταν σταθερά και έβαλε τρακερς.. Πάντως έχει ανοίξει η κουβέντα και η αγορά για το repowering.. μπορείς να κάνεις κάνα τηλέφωνο πληροφοριακά
Το θέμα είναι εάν η παραπάνω παραγωγή με καινούργια πάνελ κάνεις απόσβεση του κόστους τους στα χρονιά που μένουν...εκεί είναι εάν συμφέρει η εξίσωση...??
Δηλαδή τι παραγωγές δίνουν τα καινούργια πάρκα σε τωρινό χρόνο μιλάμε με εξελιγμένα πάνελ πχ στα 100αρια αλλά εάν υπάρχει κάποιος με κατασκευή 2018 19 η 20 να μας το γράψει εγώ δεν έχω γνώση για τα καινούργια..
Θέμη στην περιοχή της Πρέβεζας 500αρι του 2019εχει γράψει 850000κβ δλδ περίπου 1700kw/kwp. Και 400αρι με διπλής όψης δεν έχει κλείσει χρόνο αλλά υπολογίζω γύρω στις 720000-730000 δλδ 1800-1820kw/kwp.. Εγώ προσωπικά δεν το αποδίδω στην κλιματική αλλαγή και αυτό που παρατηρώ (με δικές μου παρατηρήσεις) είναι ότι τα καινούργια γράφουν καλύτερα τις μέρες με συννεφιά... Βέβαια αυτό είναι λίγο αυθαίρετο που λέω γιατί πρέπει να υπολογίζεις τις συνθήκες κάθε εγκατάστασης και το μικροκλίμα
Δεν διαφωνώ...παραθέτω τα νούμερα από τα πάρκα μου όπως ζητήθηκαν και τα συμπεράσματα δικά σας.. Εξάλλου είναι ωραίο να υπάρχουν μέτρα σύγκρισης με πραγματικά νούμερα για να ξέρει ο καθένας τι τον συμφέρει και τι όχι.
Δεν ξέρω την απόδοση στην περιοχή σου αλλά στη Λαμία που γνωρίζω για 100άρια που κατασκευάστηκαν το 2010~2013 δεν υπάρχει κανένα που να απέδωσε πάνω απο 156.000KWh και αυτό μάλιστα συνέβη μόνον 2 φορές μέσα στη δεκαετία.Η απόδοση κυμαίνεται απο 146~156.000KWh.Τα πάνελς συνήθως Poly 235Wp/σταθερές βάσεις...
Έχει περισσότερη συννεφιά η ανατολική Ελλάδα από τη Δυτική. Άλλη παραγωγή έχει η Δυτική Φωκίδα από την Ανατολική. Δυτική Φωκίδα 100αρι δεν έχει πέσει κάτω από 156.000kwh, με καλύτερη παραγωγή 167.000. Υπάρχει πάρκο που έκανε 175.000 kwh
Είναι πολλά που παίζουν ρόλο... Θερμοκρασία, υγρασία, μικροκλίμα.. Στη Ζάκυνθο γύρω από το ένα πάρκο γράφουν όλα πάνω από 1600κβ/κβπ Εμένα μια χρονιά τα πέρασε. Το έψαξα με ,θερμοκαμερες, μετρήσεις και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είμαι σε ένα μέρος σαν γούβα που επικρατεί άπνοια και υψηλότερες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να μπουκωσει το πάρκο τους μήνες Ιούνιο-συγουστο. Όλους τους μήνες παράγω τα ίδια με τα γειτονικά πάρκα και αυτούς τους τρεις μήνες χάνω συνολικά 5000-7000 kw..
Παιδιά καλησπέρα.Δεν ξέρω αν είμαι από τους τυχερούς.Το δικό μου πάρκο είναι tracker 100άρι κατασκευής του 2011 και η μέση παραγωγή είναι 217Mwh και με σοβαρή βλάβη το 2016.Είναι στην Αρκαδία σε ορεινό και σε πολύ καλό προσανατολισμό.Για τα προηγούμενα σχόλια σχετικά με μειωμένη απόδοση των πανέλων απόψή μου είναι οτι δεν είναι τέτοια που να χρειάζονται ακόμα αλλαγή.Νομίζω οτι με καλή συντήρηση για 3-4 χρόνια θα πηγαίνουν καλά.Εξάλλου το κόστος αλλαγής είναι τέτοιο που προς το παρόν είναι ασύμφορη η αντικατάσταση.Εκτός αν τα παλιά χρησιμοποιηθούν για net metering ή αλλού.
Ο Σαββίδης ήταν από τους λίγους σοβαρούς του χώρου και για να συνεχίζεις με αυτές τις αποδόσεις μάλλον ασχολείσαι με το παρκο. Με επιφύλαξη για την γήρανση των πλαισίων επειδή είναι σε τράκερ και ζορίζονται αρκετά, όπως και τα inverter (που όμως επισκευάζονται), μπορεί να βλάλεις την 20 ετία χωρίς ιδιαίτερα έξοδα.
Μόλις επικοινώνησα με το λογιστήριο δάπεεπ .Και μου απάντησε μια κυρία πως δεν έχει καμία ιδέα για πλήρωνε και δεν ξέρει καν αν πληρώνεται ο Φεβρουάριος.Αν ξέρει κάποιος κάτι πιο συγκεκριμένο ας μας πληροφορήσει.
Μάλα...Ες λένε έχουν εντολή να μην ενημερώνουν (για να μην πρυζουμε τις τράπεζες) εμένα με είπαν δεν ξέρω θα δούμε αν μας βάλουν λευτα και σε μισή ώρα πλήρωσαν
Με την προσωποποιημενη πληροφορηση δεν θα εχουμε εικονα οπως ειχαμε παλιοτερα που ξεραμε που βρισκονται οι πληρωμες Φυσικα πριν σταματησουν τις ενημερωσεις!
και εγω που επικοινώνησα με τον λαγηε για άλλο θέμα, αλλά ρώτησα και για τις πληρωμές την ίδια απάντηση πήρα 'ότι δεν γνωρίζουν τιποτα" αλλά και τον προηγούμενο μήνα πάλι το ιδιο είχε συμβεί και μετα από 2 ώρες ήρθε μνμ πληρωμής. το θέμα είναι αν όντως κάποιος γνωρίζει κάτι να ενημερώσει αν θέλει γιατί αν περιμένουμε από συλλόγους σωθήκαμε.
Προσωπικά πιστεύω ότι repowering στα 100αρια πάρκα είναι ασύμφορο... Είναι πολύ μεγάλη η πτώση της τιμής μετά την εικοσαετία και πολύ μικρή η παραγωγή για να μείνει βιώσιμο ένα 100αρι πάρκο.. Επίσης διαφωνώ με την λογική να αλλάξεις τώρα τα πάνελ με τη λογική ότι θα σε κρεμάσουν μετά. Αν δουλεύει και όσο δουλεύει δεν το πειράζεις.. Πιστεύω ότι το repowering θα είναι λογικό και θα αξίζει στα έργα που γίνονται τώρα. Αυτά τα έργα είναι τώρα βιώσιμα με 6 λεπτά και θα αξίζει μετά από 10-15 χρόνια να αναζωογονήσουν την παραγωγή. Είναι έργα που ποντάρουν στην παραγωγή και όχι στην τιμή πόσο μάλλον σε 20 χρόνια που δεν θα έχουν χρηματοδότηση και θα είναι βιώσιμα ακόμα και αν πουλάνε 3λεπτα.. Είμαι σχεδόν σίγουρος δε ότι σε 20 χρόνια η τιμή της κιλοβατώρας θα είναι πολύ πιο ακριβής από τα 6λεπτα που θα πουλάνε τα πάρκα και ίσως τους συμφέρει η λήξη της σύμβασης με τον δαπεεπ.. Όλα αυτά είναι πολύ μακρυά βέβαια και έχουμε να δούμε και πολλές αλλαγές ακόμα. Το repowering αξίζει ,όπως είπε κάποιος φίλος εδώ,αν η πτώση της παραγωγής οφείλεται σε κάποια προβληματικά πάνελ και αλλαχθούν επιλεκτικά.. Απόψεις μου είναι αυτές βέβαια..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ..... ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΝ Μ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ 3000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΙΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Εμένα μου ήρθε notification από την εφαρμογή της Εθνικής. Συνήθως το μύνημα του δαπεεπ αργεί και από ότι ξέρω έρχεται αφού τρέξουν όλες οι προγραμματισμένες πληρωμές. Αν η τελευταία πληρωμή δλδ γίνει στις 19:00 μετά ξεκινά η αποστολή των sms
Ευχαριστώ γιατί κανείς δεν ξέρει μέχρι τί πόσο έχει πληρωθεί οπότε από τά μηνύματα μπορεί να ξέρει κάποιος αν έχει πληρωθεί για όλες τις τράπεζες εκτός Εθνικής που φαίνεται από σήμερα η πληρωμή
Η πληρωμή έγινε 14:20 και το sms ήρθε 17:02. Σε δεύτερη περίπτωση το sms ήρθε 17:02 αλλά επειδή ο λογαριασμός δεν είναι εθνική τα χρήματα δεν έχουν φάνει ακόμα στην Πειραιώς. Πάντα το sms έρχεται αυτοματοποιημένο αφού πρώτα τελειώσει η διαδικασία της αυτοματοποιημένης πληρωμής η οποία μπορεί να κρατήσει και τρεις ώρες κάποιες φορές
Καλησπέρα ...σχετικά με την εισφορά 6% επί του περσινού τζίρου ,πρέπει να ενημερώσω τον λογιστή να αφαιρεσει το ποσό για το οικονομικό έτος 2020 στην φορολογική δήλωση.!!!
Την περασμένη εβδομάδα έβγαλα ασφαλιστική ενημερότητα αφού εξόφλησα και τις οφειλές που είχα ως ελεύθερος επαγγελματίας (ΕΦΚΑ) και τις εργοδοτικές εισφορές (ΙΚΑ). Και η ενημερότητα έχει διάρκεια μόλις δύο μήνες!!! Είχε ανακοινωθεί προ μερικών μηνών, ότι για να λαμβάνει κανείς ασφαλιστική ενημερότητα δεν θα πρέπει να οφείλει σε κανένα ασφαλιστικό φορέα. Ήδη εφαρμόζεται.
panos η πτώση από 157000 σε 140.000 μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, σε βλάβες Inverter, σε πτώση απόδοσης πλαισίων, σε κακές επαφές, σε διαρροές σε σε σε....; Πιστεύω ότι η ετήσια απόδοση που λες να είναι από τα ενημερωτικά του ΛΑΓΗΕ γιατί αλλιώς μπορεί να έχεις πρόβλημα ακόμα και στην τηλεμετρία... Σύγκρινε για αρχή τα Inverter μεταξύ τους και αν αποδίδουν περίπου το ίδιο τότε το ποιο πιθανό είναι να είναι τα πλαίσια...
Ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η μακακια... Αν δεν μπορείτε να τσεκαρετε τις μέρες ηλιοφάνειας κάθε μήνα ξεχωριστά και ρωτάτε σε ένα σάιτ μάλλον φταίνε οι μπεκάτσες που έχουν ξεσηκώσει... σε ένα νορμάλ πάρκο με καλά πάνελ είναι νωρίς ακόμα για αλλαγή.. μην ακούτε την κάθε μάλ..θα από διάφορους μάλ.,Ες που έχουν συμφέρον να σε βάλουν στο τρυπάνι να αλλάξεις πάνελ... μας επριξαν με το διθεν πλύσιμο κ τώρα με τα πάνελ... Στο τέλος θα μας πουν να αλλάξουμε φράχτη γιατί έχει σκουριαση κ δε περνά ο ήλιος
.... ΚΑΛΗΜΈΡΑ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιο νέο για πληρωμές υπάρχει;
ΑπάντησηΔιαγραφή2397 πειρεως Ιανουαρίου
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απριλιου 2700 αυτοτιμολογηση Πειραιώς Ιανουαριου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε καλό και κακό θα διαχωριστεί ο ΕΛΑΠΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι παλιοί θα είναι στον κακό...
Εντάξει, οι άνθρωποι δεν υπάρχουν!...
https://www.kathimerini.gr/economy/561317293/se-kalo-kai-kako-diachorizetai-o-logariasmos-gia-tis-ape/
Λογικό είναι.
ΔιαγραφήΌταν μας έπαιρναν χρήματα για να σώσουν τη ΔΕΗ όταν αφαιρούσαν τα έργα μετά του 15 που ανήκαν στους γνωστούς επιχειρηματικούς κύκλους και οι σύλλογοι μας έγλυφαν τα κάκκαλα του Χατζηδάκη για γρηγορόσημα στις προσωπικές τους άδειες και ψωλοαρμενίζαν στα προβλήματα του κλάδου τώρα θα τα λουστούμε... και που είστε ακόμα.
Η πλάκα είναι ότι μετά τα ρουσφέτια τους οι σύλλογοι δεν μπορούν να διεκδικήσουν πλεον τίποτα είναι μπουκωμένοι.
Με τι μούτρα θα πάνε σε υπουργό με λερωμένη τη φωλιά τους..???
Άντε καλό ύπνο όταν θα ξυπνήσουμε αυτοί θα είναι πλουσιότεροι και εμείς φτωχότεροι!!
Αλλά για δημιουργία νέου σύλλογου ούτε κουβέντα καλά είμαστε..
Την απραξία και τη βαρεμάρα θα τη πληρώσουμε.... ήδη τη πληρώνουμε.
Τώρα μπορείτε να ρωτήσετε πότε θα πληρωθούμε!!
Λέω μάλιστα να κάνουμε ένα σύλλογο ενημέρωσης πληρωμών θα έχει μεγάλη επιτυχία!! Το αν θα πληρωνόμαστε άλλο καπέλο θα ενημερωνόμαστε και για τις πιστόλες....
Είναι έγκλημα και δεν πρέπει να περάσει γιατί κάθε φορά που δε βγαίνουν τα χρήματα θα μας κάνουν κούρεμα. Θα λένε τόσα χρήματα υπάρχουν μοιραστείτε τα και παρατάτε μας.
ΔιαγραφήΑκριβως!
ΔιαγραφήΑν το δεις διαφορετικά πάντως, με αυτό τον τρόπο η αποζημίωση για τα νέα έργα δεν θα επηρεάζει τα παλιά, εφόσον θα πληρώνονται από διαφορετικούς λογαριασμούς. Οπότε το όποιο έλλειμμα δημιουργείται από την είσοδο νέων εγκαταστάσεων θα αφορά τον συγκεκριμένο λογαριασμό.
Διαγραφή..ναι αλλά μετα θα θεωρούνται η πριν του 21 ακριβείς ΑΠΕ και δεν θα τους ενδιαφέρει να είναι ο λογαριασμος πλεονασματικος ...και ειδικά εάν μπουν στο σύστημα οι χιλιάδες βεβαιώσεις και οι αδεές που εκκρεμούν θα είμαστε το μαύρο πρόβατο ....
ΔιαγραφήΠληρωμή 12/3/21 πόσο 2540€ παραγωγή Δεκεμβρίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή 26/3/21 πόσο 2540€ παραγωγή Ιανουαρίου.
Είναι σωστά τα ποσά που έχετε πληρωθεί?
ΔιαγραφήΉ μπήκε το ίδιο ποσό και τους δύο μήνες?
W
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε οποιον γνωριζει. Εχω παρατήρηση οτι πολλοί δηλώνουν αδυναμία συνδεσεις στο Δίκτυο (μιλαω για 500kw) Παρόλου που εχει χώρο ο υποσταθμος. οπότε θα ηθελα να ρωτησω τη τεχνικη είναι αυτήν? μιας και ενδιαφέρομαι να δώσο μερικα χωράφια για τέτοια μικρομεσαία εργα αλλα παλι φοβαμε της διαδικασίες και μια απ αυτες ειναι η παραπάνω που δεν ξερω γιατι το κανουν. Απλα σκεφτικα οτι ισως ειναι ακριβοί οι οροι συνδεσεις αλλα παλι αν ειναι σοβαρή εταιρεία θα εχει προυπολογιση σωστα, αρα γιατι διατηρούν σε εκκρεμότητα για 1 ετος απ οτι γράφουν τα αρχεία του ΔΕΔΙΕ? ευχαριστώ σε οποιον απαντηση και επισεις αν καποιο εργο δηλωση αδυναμια μπορει να επανελθει? και πως
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γίνει καμιά πληρωμή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς τίποτα?
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Φ/Β ΠΑΡΚΟ 40 kw ΣΤΟ ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΤΙΜΗ kwh 0.2850 ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ 12(+7) ΕΤΗ. ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ. 6979202365 ΜΙΧΑΛΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΣΕΡΡΩΝ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως γνωρίζει κάποιος το email του κ. Γκιούλη στον ΔΑΠΕΕΠ?
ΑπάντησηΔιαγραφήdgioulis@dapeep.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς το εκτιμόμενο κόστος όρων σύνδεσης για 500 kW (Μέσης Τάσης) περίπου 400 μέτρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει απλή απάντηση.
ΔιαγραφήΕξαρτάται από πολλά.
Μπορεί να σου βγει 13.000€ μπορεί και 80.000€
.... ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ...... Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΑΣ ΕΙΣΈΠΡΑΞΕ ΤΟ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΔΔΗΕ? Μήπως εννοείς Φεβρουαρίου?
Διαγραφή.... ΌΧΙ ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ....... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΩΝ ΦΊΛΩΝ ΕΔΏ ΓΎΡΩ ΕΙΣΟΡΑΞΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.......
ΔιαγραφήΠόσο ;;
ΑπάντησηΔιαγραφή... ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΌΜΑΣΤΕ ΜΕ ΥΨΟΣ ΠΟΣΟΥ.....ΌΛΟΙ ΈΧΟΥΜΕ ΠΆΡΚΑ 80 KW.....
ΔιαγραφήΚαλησπέρα μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν στο πάρκο μπορούμε να προσθέσουμε μια ανεμογεννήτρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά μιλάμε 3 έως 5 Κw και νόμιμα ,έως υποβοηθεια του φωτοβολταϊκού συστήματος .Που πρέπει να απευθυνθώ εάν ισχύει βέβαιος .
Δεν γίνεται. Είναι αλλαγή τεχνολογίας. Έχεις πάρει κάποιες άδειες/εξαιρέσεις μόνο για τεχνολογία φωτοβολταικά.
ΔιαγραφήΜπορείς και να επιδοτηθείς βάζοντας κάτι τέτοιο αλλά με τη προυπόθεση ότι το ρεύμα θα χρησιμοποιείτε για άλλες ανάγκες καλής λειτουργίας και όχι να το προσθέσεις στην παραγωγή που έχεις το συμβόλαιο και αμείβεσαι. Φυσικά σε επιδότηση κάποιοι το πέρασαν παλιότερα στις αναβαθμίσεις επιχειρήσεων μέσω ΕΣΠΑ και έβαλαν κάποια πάνελ αλλά για τις ανάγκες του σταθμού όχι στην παραγωγή. Οπότε το θεωρώ ότι αν έχεις το τρόπο μπορείς να περάσεις και την ανεμογεννήτρια με προυποθέσεις αφού δεν θα έχει σχέση με την παραγωγή και πρόκειται για μικρή που θα χρησιμοποιηθεί ως αναβάθμιση της επιχείρησης. Αν θυμάμαι καλά αυτοί που χρησιμοποιησαν το πρόγραμμα αυτό ήταν κυρίως για υπολογιστές σάιτ και διάφορα άλλα τέτοια και κατάφεραν να το κολλήσουν.
ΔιαγραφήΠληρωμή 3150 Γενάρη με αυτοτιμολογηση πριν λίγο Εθνική φάνηκαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή 3533,49 Ιανουαρίου με αυτοτιμολογηση Εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήκανένας χωρίς αυτοτιμολογηση ??
ΑπάντησηΔιαγραφήμόλις εμφανίστηκε μήνυμα στο κινητο μου για κατάθεση παραγωγής Ιανουαρίου 3500 με αυτοτιμολογιση. ....μπήκα στην winbank να δω στον λογαριασμό του ΔΑΠΕΕΠ και δεν υπηρχε... υποθέτω θα είναι με έμβασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας από Πειραιώς πληρώθηκε?
ΑπάντησηΔιαγραφή3200 Αυτοτιμολόγηση Εθνική ΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχεται mail που σε ενημερώνουν ότι πληρώθηκες? Ή μόνο sma?
ΑπάντησηΔιαγραφήSms
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα Εθνική, αύριο Πειραιώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα έλαβαν sms ολοι όσοι δήλωσαν τηλέφωνο στον δαπεεπ και πληρώθηκαν, mail δεν στέλνουν ίσως αργότερα
Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς 3450 πριν λίγο για Ιανουάριο με αυτοτιμολόγηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς 3180 με αυτοτιμολόγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήTest
ΑπάντησηΔιαγραφήπληρώθηκε 2.050 ευρώ χωρίς αυτοτιμολόγιση ΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς, 6100 χωρίς αυτοτιμολόγηση για Ιανουάριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγουρα 6000?
ΔιαγραφήΝαι, όπως τα έγραψα.
ΔιαγραφήΟκ ευχαριστω!
ΔιαγραφήΣυνάδελφοί καλησπέρα υπάρχει ενδεχόμενο να πληρωθεί ο Φεβρουάριος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα στον Απρίλιο??
Ναι, μάλλον θα ξεκινήσει από Δευτέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ VOULA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ για τα καλά νέα VOULA μας αναπτερωσες το ηθικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο VOULA!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΗ ΠΟΣΟ 3800 ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιον μηνα
ΔιαγραφήΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
ΔιαγραφήΚαλημερα σε ολους, εχω καποιες ερωτησεις που μαλλον εχουν απαντηθει στο παρελθον και θα εκτιμούσα πολύ οποιαδήποτε απάντηση η καθοδήγηση. είμαι τελείως νεοεισερχόμενος στον κλάδο και προσπαθώ να κατανοήσω πως δουλεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Συμβασης Αγορας: απο την εμπειρια σας υπαρχουν καθυστερησεις στην υπογραφη της συμβασης αγοραπωλησιας με τον ΔΕΔΗΕ / ΔΑΠΕΕΠ? μιλαμε για ΦΒ λιγο κατω απο 1MW στην Αττικη.
2. Τιμή: η τιμή για ιδιώτη παραγωγό - μη αγρότη - είναι γύρω στα 63MWh από τις υπάρχουσες πληροφορίες στο θεσμικό πλαίσιο. Αυτή η τιμή σύμφωνα με τον Κώδικα Ηλεκτρικής Ενέργειας και την σύμβαση αγοράς αλλά και την εμπειρία σας είναι σταθερή για 20 έτη (διάρκεια σύμβασης με ΔΑΠΕΕΠ)?
3. Κόστος Εγκατάστασης: ο τεχνικός σύμβουλος λέει ότι για 1MW το κόστος εγκατάστασης είναι περιπου 400k. πόσο ακριβές είναι το αυτό το ποσό?
ευχαριστώ για οποιαδήποτε απάντηση η καθοδήγηση.
pithanos14 Απριλίου 2021 - 11:42 π.μ. φιλε το μονο σιγουρο απο ολα ειναι η 20ετια της συμβασης ολα τα αλλο ειναι ρευστα και εξαρτουνται απο πολλους παραγοντες στο λιγο κατω απο 1MW πας σε διαγωνισμος για τιμη.. η σταθερη τιμη αρκει και εφοσον εχει χώρο το δυκτιο πας κατω απο 499kw για παρεις ορους συνδεσεις δυσκολο τωρα και αυτό με προθεσμίες για να κλειδωσεις τιμη ...κοστος κατασκευεις ειναι τι ποιοτητα υλικα θα βαλεις δεν υπαρχουν στανταρ εχει πολλους παραγοντες απο την κουβεντα στην κατασκευη ...!!!
Διαγραφήευχαριστώ πάρα πολυ Θέμη. πολυ χρήσιμες οι πληροφορίες. μηπως ξέρεις σε ποιο νόμο ορίζονται οι όροι για το διαγωνισμό της τιμής? ευχαριστώ θερμά και πάλι
ΔιαγραφήΕδω στο σαιτ του υπουργείου θα βρεις τα πάντα θέλει ψάξιμο γιατί άλλαξαν πολλά τελευταία....
Διαγραφήhttps://ypen.gov.gr/energeia/ape/nomothesia/ethniko-plaisio/
1. Άλλο πράγμα είναι η σύμβαση του ΔΕΔΔΗΕ άλλο του ΔΑΠΕΕΠ. Έχετε όρους σύνδεσης;
Διαγραφή2. Αν ναι κλειδωμένη τιμή λαμβάνετε ως ιδιώτης με έργο από 499,99Kwp και μικρότερο και ως ενεργειακή κοινότητα με 999,99kwp και μικρότερο. Αν δεν ανήκετε σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες, π.χ. είστε ιδιώτης με έργο 900kwp δεν λαμβάνετε κλειδωμένη τιμή αλλά θα συμμετέχετε σε μειοδοτικό διαγωνισμό προκειμένου να κατοχυρώσετε τιμή
3. Το κόστος εγκατάστασης εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες, σχήμα αγοτεμαχίου, ποιότητα εδάφους, αν θα είναι στα 400V ή στα 800V,ποιότητα κατασκευής, επιλογή εξοπλισμού....κι άλλο 1mwp άλλο λίγο κάτω από 1 mwp. Όπως και να έχει 1mwp δεν έχει κόστος κατασκευής μεγαλύτερο εκτός αν θα βάλετε πανέλα γ διαλογής.
Καλημέρα, Βγήκαν τα Ενημερωτικά Σημειώματα Εκκαθάρισης ΜΑΡΤΙΟΥ 2021
ΑπάντησηΔιαγραφήβγηκαν ομως σε ολους ως εναντι και οχι εκκαθαρστικο οπως εως τωρα??
Διαγραφή"ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ
ΔιαγραφήΜέτρηση: 01/03/21 - 01/04/21"
Όπως γράφει πάντα
Σε μένα αυτή τη φορά βγήκε ως έναντι.δεν ξέρω γιατι βέβαια
ΔιαγραφήΚαι σε εμένα το ίδιο, βγαίνει έναντι.
ΔιαγραφήΌσοι έχουν τηλεμετρησει στο πάρκο έχουν κάθε μήνα εκκαθαριστικό, ενώ στους υπόλοιπους έχουν έναντι και μετά εκκαθαριστικό..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει τηλεμετρία, αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά!
Διαγραφήακριβως κ εδω.τηλεμετρια υπαρχει
ΔιαγραφήΜήπως τότε η τηλεμετρησει δεν έστειλε δεδομένα και σας έβαλαν έναντι και στον επόμενο κάνουν εκκαθαρίσει..είναι μια εικασία χωρίς να είμαι σίγουρος..
ΔιαγραφήΚαλησπέρα συναδελφοι, απο που μπορω να προμηθευτω 2-3 τεμαχια SMA Webbox BT?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω καταφέρει να βρω στην αγορά, ψάχνω 6 μήνες περίπου.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα παιδιά, έχω εγώ, αν θέλετε καλέστε με στο 6977064438
ΔιαγραφήΕπίσης έχω προς πώληση μεταχειρισμένους SMA Tripower 17000TL-10 με bluetooth
ΔιαγραφήΣχετικά με τα τιμολόγια που βγήκαν ΕΝΑΝΤΙ, ενώ έχουμε τηλεμετρία..Ξέρει κανείς αν πρέπει να κάνουμε κάτι ή απλώς περιμένουμε το επόμενο τιμολόγιο και βλέπουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα και σε εμένα έναντι βγήκαν του μαρτιου ,περίεργο ,εχω τηλεμετρηση και κανονικά έβγαιναν εκκαθαριστικά. Βλέποντας και κάνοντας να δουμε και το επομενο μαλλον ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Εμένα είχε πρόβλημα ο μετρητής, τον έφτιαξαν, αλλά εξακολουθούν εδώ και αρκετό καιρό να μου στέλνουν έναντι και επίσης κανέναν λογαριασμό χρέωσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα καταμέτρησης του εκάστοτε ΔΕΔΔΗΕ να δουν αν στέλνει σήμα ο μετρητής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανά νέο για πληρωμή VOULA έχουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σε μένα έναντι μου έστειλαν για πρώτη φορά παρόλο που η τηλεμετρία λειτουργεί κανονικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα τιμολόγια Μαρτίου με ημερομηνία 15/04/2021.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι εναντι.....Πρωτη φορα.Αφου εχει τηλεμετρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ρωτήσω τους συναδέλφους που έχουν πρόβλημα με τα έναντι τιμολόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λέτε ότι έχετε τηλεμετρία εννοείται την τηλεμετρία των ινβερτερ (sunny portal,refulog, fusion Huawei κτλ κτλ)?
Ο δεδδηε έχει τηλεμετρία στο ρολόι του πάρκου?
Φαίνεται στο apps.deddie στην πύλη μετρικών δεδομένων το ρολόι σάς??
Ο ΔΕΔΗΕ έχει τηλεμετρία στο ρολόι του πάρκου μου και η καταμέτρηση γίνεται από απόσταση. τουλάχιστον μέχρι και τον Φεβρουάριο!
ΔιαγραφήΟ ΔΕΔΗΕ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ
ΔιαγραφήΠερίεργο...
ΔιαγραφήΜήπως υπήρξε κάποιο τοπικό πρόβλημα?
Από Ζάκυνθο, Κέρκυρα,Πρέβεζα,Άγιο Θωμά μας έστειλαν εκκαθαριστικό όπως πάντα
Αυτή τη στιγμή η συνεισφορά των ΑΠΕ στο σύστημα είναι περίπου 30%.οποτε είναι παντελώς απίθανο τέλος του 21 να καλυφθεί η ζήτηση από ΑΠΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά πιστεύω ότι με την επιδημία αρνητικών εισηγήσεων από φορείς τω ΟΤΑ ούτε το 2030 θα υπάρχει 100% κάλυψη από ΑΠΕ.
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχουν εγγυήσεις για την τιμή,όπως δεν υπάρχουν εγγυήσεις για την απορρόφηση της ενέργειας.
Πιστεύω όμως ότι το μέλλον επιφυλάσσει άγνωστα μέχρι τώρα διμερή συμβόλαια.
Ενδεικτικά επισυνάπτω την τελευταία συμφωνία Μυτιληναίου
https://www.google.com/amp/s/m.naftemporiki.gr/amp/story/1713190/mytilineos-nea-sumbasi-ilektrikis-energeias-stin-australia-me-blockchain?espv=1
Τέλος και εκεί εγώ προσωπικά διαφωνώ κάθετα αν νομίζεις ότι υπάρχει ρίσκο είναι προτιμότερο να προχωρήσεις σε μια σύσταση ΙΚΕ και να πάρεις χρηματοδότηση παρά να βάλεις τα λεφτά σου και να τα χάσεις εξαρχής καθώς θα φαίνονται στο μετοχικό σου κεφάλαιο
Εφόσον λάβεις δάνειο και στην ΙΚΕ η τράπεζα θα σε υποχρεώσει να μπεις εγγυητής, δηλαδή να βάλεις προσωπικές εγγυήσεις, συνεπώς θα βαρύνεσαι για το σύνολο της περιουσίας σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις σε όλους τους υπόλοιπους οι τράπεζες τις ζητάνε.
Το ξέρω αλλά τι είναι πιο σίγουρο??
ΔιαγραφήΝα βάλεις στο μετοχικο τα λεφτά σου και να τα χάσεις ή να βάλεις ένα 20% και τα υπόλοιπα χρηματοδότηση ?
Που όλοι ξέρουμε ότι ειδικά στα επιχειρηματικά δάνεια παίρνει επαναρυθμιση και επιμήκυνση και λοιπές παρεμβάσεις??
Στην πρώτη περίπτωση βάζεις τα λεφτά σου και αν τα χάσεις δεν ασχολείται κανείς και στην δεύτερη βάζεις μικρό μέρος των χρημάτων σου και αν τα χάσεις ειδικά σε περιπτώση αθέτησης σύμβασης έχεις περισσότερες πιθανότητες να κινηθείς και να επαναρυθμιστεις..
Εγώ προσωπικά μετανοιωσα για το πρώτο μου πάρκο που το έκανα με ιδία συμμετοχή..
Και στα άλλα δεν έχω υπογράψει προσωπική εγγύηση..(σε συγκεκριμένη τράπεζα)
Καλησπέρα. Ποια τράπεζα είναι αυτή που δεν ζητάει προσωπική εγγύηση??
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή:32 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαθηματικά νομίζω ότι κάνεις λάθος.
Αλλά αν εσύ νοιώθεις πιο ήσυχος και σίγουρος με αυτό οκ..
Εγώ απλά θα πω ότι ένα 500αρι έργο με μια τιμή 65€ /mw είναι και σίγουρο και είναι και έργο βιώσιμο πέραν της εικοσαετίας..
Άσε που έχω την αίσθηση ότι αν υπάρξει οποιαδήποτε αθέτηση όρων η παρέμβαση θα είναι πιο πιθανό να επηρεάσει τα παλιά πάρκα και όχι τα καινούργια.
Όπως νοιώθεις όμως.
Αν τα παλιά πάνελ δεν έχουν μείωση παραγωγής πάνω από 5/100 κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν νομίζω ότι θα σου δώσουν τα λεφτά τους πίσω σε 11 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαμένος κόπος.
Τα inverter δεν το συζητώ, δεν θα στα δώσουν σίγουρα.
Κράτα τα λεφτά σου.
Πόσο πάει η τιμή για μια άδεια για ένα 500αρι? Όσοι δεν έχουμε όρους πιστεύω ότι θα θέλανε να μάθουν..
ΑπάντησηΔιαγραφή120-150 χιλιαδες μαζι με όρους
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζω ότι έχουν γίνει αγοραπωλησίες σε αυτό το νούμερο αλλά είναι ελάχιστες και εξωπραγματικές. Δεν αφορούν το μέσο όρο.
ΔιαγραφήΓνωρίζετε για άδειες(με όρους) σε άλλη τιμή?,
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει κάτι νεότερο, η παράταση που ορίζεται στον ν.4254 ισχύει
ΑπάντησηΔιαγραφήποσο ειναι η παραταση?
Διαγραφή7 χρονια με 9 λεπτα αν θυμαμαι καλα
ΔιαγραφήTo θέμα είναι αν θα είναι βιώσιμο μετά την εικοσαετία...
ΔιαγραφήΜε πτώση παραγωγής στα 130.ooo kw και τιμή 0.09 δεν το κόβω να βγαίνει
Η παράταση έχει και ανώτατο ετήσιο όριο παραγωγής 1.500KWh/KWp
ΔιαγραφήΚαλά αυτό αφορά κυρίως πάρκα με trackers γιατί τα άλλα ούτε 1200kwh/kwp δεν θα φτάνουν.
ΔιαγραφήΆσε που και να δουλεύουν τα τρακτέρς μέχρι τότε νομίζω ότι η συντήρηση τους και τα έξοδα θα είναι ασύμφορη οπότε όλοι θα τα σταθεροποιήσουν.
Με στοχευμενες αλλαγες εχω 1660 στα 12 χρονια πιστευω το 1500 ειναι εφικτο
ΔιαγραφήΜακάρι γιατί παλιά μικρά συστήματα σε εξοχικά η και σκάφη μετά την 20ετια καταρρέουν στην κυριολεξία..
ΔιαγραφήΤο καλύτερο φθάνει στο 80% από όσα έχω δει..
Βέβαια με παλιότερα υλικά και χωρίς συντήρηση.
Όμως ειλικρινά δεν ξέρω αν έχουν σχέση όλα αυτά.
Μπορεί τα καινούργια να είναι και χειρότερα.
Όταν λες στοχευμένες αλλαγές τι εννοείς?
Αλλαξα 30 πανελ που δεν πηγαιναν καλα και η αποδοση πηγε σχεδον οπως το 2009
ΔιαγραφήΣε μια διετια θα κανω το ιδιο
Πόσο κόστισε όλη η ιστορία?
ΔιαγραφήΈχει κάποιος παραγωγός ενταχθεί σε ηλεκτρονική τιμολόγιση; Θα ήθελα μας πει αν υπήρξαν αντιδράσεις από ΔΑΠΕΕΠ και αν τον πληρώνουν μαζί με όσους έχουν ενταχθεί στην αυτοτιμολόγιση ή μαζί με αυτούς που δεν συμμετέχουν στην αυτοτιμολόγιση.
Διαγραφήγνωρίζει κάποιος αν θα υπάρξει εντολή πληρωμής αυτή την εβδομάδα? ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι γνωρίζει κάποιος να μας πει πόσο στοιχίζουν τα πάνελ για ένα 100kw σκέφτομαι αν αξίζει να κάνω αλλαγή έχω tracer και έχω αρκετά μειωμένη παραγωγή στην 10ετια μίλα με για κινέζικα πάνελ γνωστών εταιρειών..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πάνελ κοστίζουν από 20-24 χιλιάδες.
ΔιαγραφήΔεν είναι όμως το βασικό κόστος..
Είναι πολλά τα εργατικά βγάλε-βαλε ,είναι μεγαλύτερα πάνελ οπότε ίσως χρειαστεί τροποιησεις το πάρκο όσον αφορά βάσεις και καλωδιώσεις..
Κάποιος συνάδελφος εδώ μέσα το είχε κάνει και αν δεν κάνω λάθος μας ανάφερε ένα κόστος γύρω στα 80χιλ..
Σ ευχαριστώ μάλλον δεν συμφέρει με τίποτα είναι μεγάλο το κόστος.Πιστευα ότι τα πάνελ είχαν πέσει οι τιμές τους πιο πολλοί οπότε δεν πειράζουμε τιποτα..
ΔιαγραφήΟλα τα παλια πανελ δεν εχουν χασει ακομα πολυ. Αν μετρησεις και βρεις πια δεν παιζουν στο 90% φανταζομαι δεν θα ειναι πσνω απο 40. Συμφερει να βαλεις κινεζικα αρκει το στησιμο του παρκου να το επιτρπει.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήJim
ΔιαγραφήΣυγνώμη τι πάνελ έχεις εγω με aleo 235 Γερμανίας...περσινή χρονιά ήτανε η μεγαλύτερη σε παραγωγή από το 2011 που ξεκίνησα το πάρκο με 166000kw και μέσο όρο από 154000 μέχρι 164000 είχα στα προηγούμενα χρόνια ανάλογα την ηλιοφάνεια αλλά τόση μεγάλη πτώση δεν φαίνεται πουθενά...το πάρκο στην Αχαΐα
Για τα πάνελ.ειμαι 100% σίγουρος..
ΔιαγραφήΓια τα υπόλοιπα θυμάμαι ότι μας είχε πει ότι κόστισε 80χιλ απλά δεν θυμάμαι τι ακριβώς εργασίες έκανε..
Πχ αν ήταν σταθερά και έβαλε τρακερς..
Πάντως έχει ανοίξει η κουβέντα και η αγορά για το repowering.. μπορείς να κάνεις κάνα τηλέφωνο πληροφοριακά
Το θέμα είναι εάν η παραπάνω παραγωγή με καινούργια πάνελ κάνεις απόσβεση του κόστους τους στα χρονιά που μένουν...εκεί είναι εάν συμφέρει η εξίσωση...??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω για σταθερό μιλάω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τι παραγωγές δίνουν τα καινούργια πάρκα σε τωρινό χρόνο μιλάμε με εξελιγμένα πάνελ πχ στα 100αρια αλλά εάν υπάρχει κάποιος με κατασκευή 2018 19 η 20 να μας το γράψει εγώ δεν έχω γνώση για τα καινούργια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός κανένας μάντης δεν είμαστε το θέμα είναι να σου αρκεί αυτο που δίνει έστω κσι με τις αυξομειώσεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα !Καποιο νέο για πληρωμές υπάρχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέμη στην περιοχή της Πρέβεζας
ΑπάντησηΔιαγραφή500αρι του 2019εχει γράψει 850000κβ δλδ περίπου 1700kw/kwp.
Και 400αρι με διπλής όψης δεν έχει κλείσει χρόνο αλλά υπολογίζω γύρω στις 720000-730000 δλδ 1800-1820kw/kwp..
Εγώ προσωπικά δεν το αποδίδω στην κλιματική αλλαγή και αυτό που παρατηρώ (με δικές μου παρατηρήσεις) είναι ότι τα καινούργια γράφουν καλύτερα τις μέρες με συννεφιά...
Βέβαια αυτό είναι λίγο αυθαίρετο που λέω γιατί πρέπει να υπολογίζεις τις συνθήκες κάθε εγκατάστασης και το μικροκλίμα
Μπράβο εάν είναι έτσι πολύ καλή παραγωγή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαφωνώ...παραθέτω τα νούμερα από τα πάρκα μου όπως ζητήθηκαν και τα συμπεράσματα δικά σας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξάλλου είναι ωραίο να υπάρχουν μέτρα σύγκρισης με πραγματικά νούμερα για να ξέρει ο καθένας τι τον συμφέρει και τι όχι.
Αλιτανας Μελαχρινός Για τις αποδόσεις των 850.000KWh για το 500άρι & 720~730.000 με bifacial για το 400άρι...είναι με κινητές βάσεις ή σταθερές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταθερά Βασίλη
ΔιαγραφήΔεν ξέρω την απόδοση στην περιοχή σου αλλά στη Λαμία που γνωρίζω για 100άρια που κατασκευάστηκαν το 2010~2013 δεν υπάρχει κανένα που να απέδωσε πάνω απο 156.000KWh και αυτό μάλιστα συνέβη μόνον 2 φορές μέσα στη δεκαετία.Η απόδοση κυμαίνεται απο 146~156.000KWh.Τα πάνελς συνήθως Poly 235Wp/σταθερές βάσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφή255wp έχω στα κατοσταρια του 2012 ΣτΕ Ζάκυνθο και είναι σε αυτά τα νούμερα που λες..μια χρονιά πέρασα τα 160000
ΔιαγραφήΠρέβεζα σε ποια περιοχή είσαι και με τι πανέλα; Εγώ είμαι κοντά στη Τζάρα (υποσταθμό) και περιμένω να συνδεθώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει περισσότερη συννεφιά η ανατολική Ελλάδα από τη Δυτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλη παραγωγή έχει η Δυτική Φωκίδα από την Ανατολική.
Δυτική Φωκίδα 100αρι δεν έχει πέσει κάτω από 156.000kwh, με καλύτερη παραγωγή 167.000.
Υπάρχει πάρκο που έκανε 175.000 kwh
Είναι πολλά που παίζουν ρόλο...
ΔιαγραφήΘερμοκρασία, υγρασία, μικροκλίμα..
Στη Ζάκυνθο γύρω από το ένα πάρκο γράφουν όλα πάνω από 1600κβ/κβπ
Εμένα μια χρονιά τα πέρασε.
Το έψαξα με ,θερμοκαμερες, μετρήσεις και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είμαι σε ένα μέρος σαν γούβα που επικρατεί άπνοια και υψηλότερες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να μπουκωσει το πάρκο τους μήνες Ιούνιο-συγουστο.
Όλους τους μήνες παράγω τα ίδια με τα γειτονικά πάρκα και αυτούς τους τρεις μήνες χάνω συνολικά 5000-7000 kw..
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑτιτανα στο 500αρι ποση παραγωγη ειχες το Μαρτιο του 2021??
ΔιαγραφήΣτην εκκαθάριση 77153kw..
ΔιαγραφήΈχει σημασία η Χρόνια 100kw σταθερο από 155.157.και πέρσι που ήταν καλύτερη η Χρόνια 162..του 2013 κατασκευασμένο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασα να πω ότι είναι Λακωνια το πάρκο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να ρωτήσω αν έχουμε κάποια ενημέρωση για πληρωμές.
ΤΕΛΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΚΑ ΜΕ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΑΡΤΙΟΥ ΒΓΗΚΕ ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μενα εκκαθαριστικό βγήκε. Μηπως έχεις καποιο θέμα με την τηλεμετρία και το βάλανε έτσι μεχρι να διορθωθεί;
ΔιαγραφήΚάτι για πληρωμές??
ΑπάντησηΔιαγραφή100Kw ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ Μ.Ο. ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ 156.000Kwh / year
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα κάποιο νέο για πληρωμή έχουμε. Ευχαριστώ πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε κάποιο νέο για πληρωμές φεβρουαριου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά καλησπέρα.Δεν ξέρω αν είμαι από τους τυχερούς.Το δικό μου πάρκο είναι tracker 100άρι κατασκευής του 2011 και η μέση παραγωγή είναι 217Mwh και με σοβαρή βλάβη το 2016.Είναι στην Αρκαδία σε ορεινό και σε πολύ καλό προσανατολισμό.Για τα προηγούμενα σχόλια σχετικά με μειωμένη απόδοση των πανέλων απόψή μου είναι οτι δεν είναι τέτοια που να χρειάζονται ακόμα αλλαγή.Νομίζω οτι με καλή συντήρηση για 3-4 χρόνια θα πηγαίνουν καλά.Εξάλλου το κόστος αλλαγής είναι τέτοιο που προς το παρόν είναι ασύμφορη η αντικατάσταση.Εκτός αν τα παλιά χρησιμοποιηθούν για net metering ή αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για τις αποδόσεις σου. σπάνιο να έχεις συνεχόμενες καλές αποδόσεις σε τράκερ. Μπορείς να πεις μάρκες από τρακερ πλαισια και inverter?
ΔιαγραφήΤράκερ ptolemeo πλαίσια aleo και inverter sma 17000
ΔιαγραφήΟ Σαββίδης ήταν από τους λίγους σοβαρούς του χώρου και για να συνεχίζεις με αυτές τις αποδόσεις μάλλον ασχολείσαι με το παρκο. Με επιφύλαξη για την γήρανση των πλαισίων επειδή είναι σε τράκερ και ζορίζονται αρκετά, όπως και τα inverter (που όμως επισκευάζονται), μπορεί να βλάλεις την 20 ετία χωρίς ιδιαίτερα έξοδα.
ΔιαγραφήΜόλις επικοινώνησα με το λογιστήριο δάπεεπ .Και μου απάντησε μια κυρία πως δεν έχει καμία ιδέα για πλήρωνε και δεν ξέρει καν αν πληρώνεται ο Φεβρουάριος.Αν ξέρει κάποιος κάτι πιο συγκεκριμένο ας μας πληροφορήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλα...Ες λένε έχουν εντολή να μην ενημερώνουν (για να μην πρυζουμε τις τράπεζες) εμένα με είπαν δεν ξέρω θα δούμε αν μας βάλουν λευτα και σε μισή ώρα πλήρωσαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείς πλήρωσαν τι μήνα σου πλήρωσαν?
Διαγραφήhttps://www.facebook.com/95960413463/posts/10159313408608464/?sfnsn=mo
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τουρτα για τα γενεθλια του χατζηδακη.
Με το σημα της ΔΕΗ επανω.....
Ο νοών νοειτο....
Καμία πληρωμή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την προσωποποιημενη πληροφορηση δεν θα εχουμε εικονα οπως ειχαμε παλιοτερα που ξεραμε που βρισκονται οι πληρωμες
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικα πριν σταματησουν τις ενημερωσεις!
και εγω που επικοινώνησα με τον λαγηε για άλλο θέμα, αλλά ρώτησα και για τις πληρωμές την ίδια απάντηση πήρα 'ότι δεν γνωρίζουν τιποτα" αλλά και τον προηγούμενο μήνα πάλι το ιδιο είχε συμβεί και μετα από 2 ώρες ήρθε μνμ πληρωμής. το θέμα είναι αν όντως κάποιος γνωρίζει κάτι να ενημερώσει αν θέλει γιατί αν περιμένουμε από συλλόγους σωθήκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά πιστεύω ότι repowering στα 100αρια πάρκα είναι ασύμφορο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολύ μεγάλη η πτώση της τιμής μετά την εικοσαετία και πολύ μικρή η παραγωγή για να μείνει βιώσιμο ένα 100αρι πάρκο..
Επίσης διαφωνώ με την λογική να αλλάξεις τώρα τα πάνελ με τη λογική ότι θα σε κρεμάσουν μετά.
Αν δουλεύει και όσο δουλεύει δεν το πειράζεις..
Πιστεύω ότι το repowering θα είναι λογικό και θα αξίζει στα έργα που γίνονται τώρα.
Αυτά τα έργα είναι τώρα βιώσιμα με 6 λεπτά και θα αξίζει μετά από 10-15 χρόνια να αναζωογονήσουν την παραγωγή.
Είναι έργα που ποντάρουν στην παραγωγή και όχι στην τιμή πόσο μάλλον σε 20 χρόνια που δεν θα έχουν χρηματοδότηση και θα είναι βιώσιμα ακόμα και αν πουλάνε 3λεπτα..
Είμαι σχεδόν σίγουρος δε ότι σε 20 χρόνια η τιμή της κιλοβατώρας θα είναι πολύ πιο ακριβής από τα 6λεπτα που θα πουλάνε τα πάρκα και ίσως τους συμφέρει η λήξη της σύμβασης με τον δαπεεπ..
Όλα αυτά είναι πολύ μακρυά βέβαια και έχουμε να δούμε και πολλές αλλαγές ακόμα.
Το repowering αξίζει ,όπως είπε κάποιος φίλος εδώ,αν η πτώση της παραγωγής οφείλεται σε κάποια προβληματικά πάνελ και αλλαχθούν επιλεκτικά..
Απόψεις μου είναι αυτές βέβαια..
Για να δούμε αύριο λένε θα ξεκινήσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ..... ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΝ Μ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ 3000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΙΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε η θα γίνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γίνει σήμερα!!!! το απόγευμα θα φανούν στην εθνική και την μ Δευτέρα στην Πειραιώς
ΔιαγραφήΠληρωμή Φεβρουαρίου με αυτοτιμολογιση 1600,00 στην εθνικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή Φεβρουαρίου στην ΕΘΝΙΚΗ με αυτοτιμολόγηση από 100σταρι σταθερό 2.450 πριν από μια ώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι τι ποσό έχουν βάλει γνωρίζει κανείς???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική 2648€
ΑπάντησηΔιαγραφήΣορι 2468€..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχες δίκιο VOULA για πληρωμές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς
ΔιαγραφήΜήνυμα από ΔΑΠΕΕΠ έχετε λάβει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα μου ήρθε notification από την εφαρμογή της Εθνικής.
ΔιαγραφήΣυνήθως το μύνημα του δαπεεπ αργεί και από ότι ξέρω έρχεται αφού τρέξουν όλες οι προγραμματισμένες πληρωμές.
Αν η τελευταία πληρωμή δλδ γίνει στις 19:00 μετά ξεκινά η αποστολή των sms
Ευχαριστώ γιατί κανείς δεν ξέρει μέχρι τί πόσο έχει πληρωθεί οπότε από τά μηνύματα μπορεί να ξέρει κάποιος αν έχει πληρωθεί για όλες τις τράπεζες εκτός Εθνικής που φαίνεται από σήμερα η πληρωμή
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω αναφέρει ποιο πάνω.... Η εντολή ήταν μέχρι 3000 €
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!!!Γνωρίζετε μήπως για την επόμενη εντολή???
ΔιαγραφήΌποιος πληρώθηκε έχει πάρει μήνυμα από τον δαπεεπ άσχετα σε ποια τράπεζα είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πληρωμή έγινε 14:20 και το sms ήρθε 17:02.
ΔιαγραφήΣε δεύτερη περίπτωση το sms ήρθε 17:02 αλλά επειδή ο λογαριασμός δεν είναι εθνική τα χρήματα δεν έχουν φάνει ακόμα στην Πειραιώς.
Πάντα το sms έρχεται αυτοματοποιημένο αφού πρώτα τελειώσει η διαδικασία της αυτοματοποιημένης πληρωμής η οποία μπορεί να κρατήσει και τρεις ώρες κάποιες φορές
Μήνυμα για πληρωμή Φεβρουαρίου χωρίς αυτοτιμολόγηση σε Alpha Banka ύψους 2630Ε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα για πληρωμή Φεβρουαρίου με αυτοτιμολόγηση στην Εθνική για 3 20αράκια ποσά περίπου στα 900 ευρώ το καθένα
ΔιαγραφήΜηνυμα απο ΔΑΠΕΕΠ για πληρωμη Φεβρουαριου ΧΩΡΙΣ αυτοτιμολογηση 3000 περιπου Εθνικη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜύνημα χθές από ΔΑΠΕΕΠ για πληρωμή Φεβρουαρίου με αυτοτιμολογηση 2800 περίπου Πειραιώς! Βέβαια δεν έχουν φανεί ακόμα στο λογαριασμό αλλά... αναμένουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα ...σχετικά με την εισφορά 6% επί του περσινού τζίρου ,πρέπει να ενημερώσω τον λογιστή να αφαιρεσει το ποσό για το οικονομικό έτος 2020 στην φορολογική δήλωση.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη φορολογική δήλωση του 22 που θα αφορά το οικον.ετος 21 θα δηλωθούν
ΔιαγραφήΑκουστικέ ότι ο εφκα δεν θα δίνει ασφαλιστική ενημερότητα αν χρωστάς από τον Ιούνιο και μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς να μας πει σίγουρα τι συμβαίνει?
Την περασμένη εβδομάδα έβγαλα ασφαλιστική ενημερότητα αφού εξόφλησα και τις οφειλές που είχα ως ελεύθερος επαγγελματίας (ΕΦΚΑ) και τις εργοδοτικές εισφορές (ΙΚΑ). Και η ενημερότητα έχει διάρκεια μόλις δύο μήνες!!!
ΔιαγραφήΕίχε ανακοινωθεί προ μερικών μηνών, ότι για να λαμβάνει κανείς ασφαλιστική ενημερότητα δεν θα πρέπει να οφείλει σε κανένα ασφαλιστικό φορέα. Ήδη εφαρμόζεται.
Γιατί δύο μήνες μόνο??
ΔιαγραφήΈχεις κάποια ρύθμιση η είναι καινούργιο αυτό??
Πληρωμή από Πειραιώς 1000 € χωρίς αυτοτιμολογηση
ΑπάντησηΔιαγραφήeurobank 1100 με αυτοτιμολόγηση οκ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης Πειραιώς οκ με αυτοτιμολόγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Γνωρίζει κανείς αν γίνεται δεκτή από τον ΔΑΠΕΕΠ η ασφαλιστική ενημερότητα που βγάζουμε ηλεκτρονικά απο το εφκα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑν έχει ηλεκτρονικη υπογραφή γίνεται.
ΔιαγραφήΤην κανεις pdf και την ονομάζεις asf_το ΑΦΜ.pdf όπως τη φορολογική δλδ και την στέλνεις με mail
Οκ. Ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΓνωριζει κανενας ενα παρκο σταθερο που εχει πεσει απο 157000 kwh, στις 140000 kwh τον 9ο χρονο χρειαζεται αναβαθμιση
ΔιαγραφήΘα υπάρξει πληρωμη αυτή τη βδομαδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο οτι ακουγεται ναι!Μ.Τεταρτη...!?
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Το όριο για ενημερότητα (ασφαλιστική ή φορολογική) είναι πλέον 3000€ από 1500 που ήταν; γνωρίζει κάποιος;Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια ασφαλιστικη ειναι 3000 ευρω ΚΑΙ για φορολογικη ειναι 1500 ευρω...
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση. 👍
Διαγραφήpanos η πτώση από 157000 σε 140.000 μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, σε βλάβες Inverter, σε πτώση απόδοσης πλαισίων, σε κακές επαφές, σε διαρροές σε σε σε....; Πιστεύω ότι η ετήσια απόδοση που λες να είναι από τα ενημερωτικά του ΛΑΓΗΕ γιατί αλλιώς μπορεί να έχεις πρόβλημα ακόμα και στην τηλεμετρία... Σύγκρινε για αρχή τα Inverter μεταξύ τους και αν αποδίδουν περίπου το ίδιο τότε το ποιο πιθανό είναι να είναι τα πλαίσια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μεγαλύτερος παράγοντας είναι η μακακια... Αν δεν μπορείτε να τσεκαρετε τις μέρες ηλιοφάνειας κάθε μήνα ξεχωριστά και ρωτάτε σε ένα σάιτ μάλλον φταίνε οι μπεκάτσες που έχουν ξεσηκώσει... σε ένα νορμάλ πάρκο με καλά πάνελ είναι νωρίς ακόμα για αλλαγή.. μην ακούτε την κάθε μάλ..θα από διάφορους μάλ.,Ες που έχουν συμφέρον να σε βάλουν στο τρυπάνι να αλλάξεις πάνελ... μας επριξαν με το διθεν πλύσιμο κ τώρα με τα πάνελ... Στο τέλος θα μας πουν να αλλάξουμε φράχτη γιατί έχει σκουριαση κ δε περνά ο ήλιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου ακριβως βασιζεις αυτο περι αυξημενης ηλιοφανειας? Γιατι εγω ειδα τα 2 προηγουμενα χρονια αυξημενη συννεφια...
ΑπάντησηΔιαγραφή