Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Aπριλίου - Πληρωμή Ιούνιος 2020

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό.




Για να μπορέσετε να σχολιάσετε  -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"



Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται

314 σχόλια:

  1. Καλημέρα κανένα νέο γειά πλειρομες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δοθηκαν εντολες αλλα μεχρι τι ποσό θα δείξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ.ΕΘΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kalispera ne exthes 18/06 vgikan ta enimerotika maiou stis 16:45 ala pliromi den vlepo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βγήκαν τα Ενημερωτικά Σημειώματα Εκκαθάρισης για Μάιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πριν απ ολίγο Εθνική Κατερίνης πληρωμή τιμολογίου Απριλίου για 100στάρι 3600€ με αυτοτιμολόγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα μήπως γνωρίζει κάποιος μέχρι τι ποσό έχουν βγει εντολές πληρωμής? Ευχσριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Πλήρωσε 5200???
      Εμένα πληρώθηκε το ένα 4100 αλλά το άλλο 5300 δεν πληρώθηκε στην Εθνική.

      Διαγραφή
  9. ξερει καποιος ποτε θα ανοιξει η πελοποννησος για αιτησεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τόλη εξήγησε στα παιδιά τι συμβαίνει.
    Γιατί κάποια τιμολόγια πληρώθηκαν και κάποια άλλα όχι;
    Εάν δεν μπορείς να βγεις με το ίδιο ψευδώνυμο (ΤΟΛΗΣ) επειδή γελάνε και οι πέτρες μαζί σου, τότε άλλαξε ψευδώνυμο και πάρτο από την αρχή.
    Εύκολο είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τόλη εκνευρίζεσε και θα συνεχίσουν να γελάνε οι πέτρες μαζί σου για πάρα πολύ καιρό.
    Τελικά τι ώρα έγιναν οι πληρωμές;
    Εξήγησε στις πέτρες, μήπως σταματήσουν να χασκογελάνε εις βάρος σου.
    Θωμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παίχτη άντε στο διάολο γίδι και εσύ και το afo σου κυναιδε....ρήμαξατε την ελλαδα λαμόγια του κερατα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σκεφτόμουνα Τόλη ποια μπορεί να είναι η νοημοσύνη ενός ατόμου, που σχολιάζει κάτι το οποίο δεν έχει διαβάσει.
    Έφτασα σε ένα και μόνο ένα συμπέρασμα:
    Ότι είναι βλάκας.
    Άλλη εξήγηση δεν κατάφερα να δώσω.
    Εάν ισχύει το συμπέρασμά μου, σκέφτομαι πώς μπορεί κάποιος να συνεχίσει να γράφει με το ίδιο ψευδώνυμο, όταν όλοι γύρω του θα γνωρίζουν ότι έχει αυτή την ιδιαιτερότητα:
    Την ιδιαιτερότητα του βλάκα.
    Όλοι θα γνωρίζουν, εκτός από όσους έχουν ακριβώς την ίδια ιδιαιτερότητα στην νοημοσύνη τους.
    Αυτό ήταν το σκεπτικό για να σου προτείνω να αλλάξεις ψευδώνυμο.
    Αλλάζεις ψευδώνυμο και βγαίνεις πάλι καθαρός στην κοινωνία, ώσπου να φτάσει η ώρα να δείξεις και με το καινούργιο ψευδώνυμο, την ιδιαιτερότητα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσοχή στους ψευτοειδικούς (ψευτογιατρούς, ψεύτομηχανικούς, ψευτοδικηγόρους κλπ) χωρίς πτυχία! Διαβάστε παρακάτω και φρίξτε!!!

    Τo πως αποκαλύφθηκε το φιάσκο με τον ψευτογιατρό, ο οποίος «θεράπευε» με …. ματζούνια τον καρκίνο αποκάλυψε ο άνθρωπος που τον κατήγγειλε στην αστυνομία.

    Ο κ. Παπαγιανόπουλος γιατρός στην Κεντρική Κλινική Αθηνών εξήγησε στον ΣΚΑΪ πως όταν ένας εξωτερικός συνεργάτης θέλει να συνεργαστεί με την συγκεκριμένη κλινική, του ζητούνται 12 συγκεκριμένα χαρτιά μεταξύ αυτών και ο τίτλος σπουδών του Ιατρικού συλλόγου που τους είπε πως θα τα φέρει αργότερα η σύζυγός του.
    Όπως περιγράφει ο κ. Παπαγιαννόπουλος μόλις ζητήθηκε στον ψευτογιατρό τα πτυχία, εκείνος εξαφανίστηκε και επέστρεψε μετά από ένα χρόνο.

    Τότε κατά την διάρκεια μια ξενάγησης που του γινόταν μαζί με μία ομάδα άλλων γιατρών παρατήρησαν πως δεν φόρεσε τα γάντια του όπως τα φοράνε οι γιατροί ενώ στις ιατρικές απαντήσεις έκανε λάθος..

    https://www.in.gr/2020/06/20/greece/ekane-tin-kinisi-pou-den-kanei-pote-enas-giatros-etsi-kseskepastike-o-pseytogiatros/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό στο κλάδο μας είναι ότι και αυτοί με τα πτυχία είναι λέρες και κινούν τους παραγωγούς σύμφωνα με τις τσέπες τους.

      Διαγραφή
    2. Ευτυχώς που στον κλάδο μας υπάρχουν πτυχιούχοι μορφωμένη που βάλανε τάξη και δικαιωθήκαμε πάνω στη δουλειά τους και εμείς οι αδικημένοι.
      Όσο για κομμωτές και άλλους αγράμματους άσχετους που παριστάνουν τους ειδικούς, θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη σαν τον ψευτογιατρό.

      Διαγραφή
    3. οι μορφωμένοι γράφεται με ΟΙ, καθώς πληθυντικός αριθμός.

      "και δικαιωθήκαμε πάνω στην δουλειά τους και εμείς οι αδικημένοι" ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΗΜΑ

      Πάλι άρχισες τις εξυπνάδες όπως το 2015 και 2016. Μέχρι τώρα έχω ακούσει : σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, ότι παίρνω μαύρα, ότι ζημίωσα εταιρεία και γι αυτό της πλήρωσα την προσφυγή στο ΣΤΕ για το ΜΤΑΕ, ότι μου έχουν γίνει καταγγελίες, ότι με ελέγχει η δικαιοσύνη.
      Ωραία τα λες Ανδρέα πίσω από την ανωνυμία σου! Όταν θα γράψεις με επώνυμο και πραγματικά στοιχεία, ίσως κάποιος παραγωγός σε πιστέψει.

      Διαγραφή
    4. Εσύ τώρα γιατί μυγιάζεσαι και καρφώνεσαι;;
      Διαβάστε εδώ συνάδελφοι και φρίξτε για το πως δρουν απαταιώνες «γεμάτοι» γνωριμίες, μισόλογα και υπονοούμενα!!

      https://www.iefimerida.gr/ellada/apologeitai-ston-anakriti-o-giatros-maimoy-pos-arpaxe-55-ekat-eyro-apo-ton-kontomina

      Διαγραφή
    5. Δυό λέξεις με μεγάλη σημασία. ΣΠΕΦ ΠΟΣΠΗΕΦ τέλος.

      Διαγραφή
    6. Βρε τι μου θυμίζουν όλα τα κόλπα του κομπογιαννίτη ψευτογιατρού προς τα θύματα του που πάσχιζαν «Ν’ ακούσουν μια κουβέντα που θα τους δώσει την ελπίδα. Κάθονται μαζί ώρα, πίνουν καφέ, τον κοιτούν με απόλυτη προσήλωση και δείχνουν να κρέμονται από τα χείλη του. Εκείνος τους δίνει με τα λόγια του εκείνο που ξέρει ότι θέλουν να ακούσουν. Δείχνει άνετος και με ηρεμία, επιδεικνύει τις εξειδικευμένες γνώσεις του. Ο 47χρονος φαίνεται να είχε μπει τόσο πολύ στο… πετσί του ρόλου του, που ακόμα και όταν τον συνέλαβαν οι αστυνομικοί, η ψυχραιμία του ήταν εντυπωσιακή».

      https://www.in.gr/2020/06/22/greece/apokalypsi-mega-fotografia-ntokoumento-ton-pseytogiatro-na-psareyei-thymata/

      Διαγραφή
    7. ...τα δύσκολα έρχονται μέσα με τους ποινικούς η άνεση κόβεται όταν θα δει τον ντακλαρα που θα τον θέλει για γκόμενα.....ολα εδώ πληρώνονται ...λες παπαριες εάν ήτανε και εσύ για να σώσεις την κόρη σου το ίδιο παπατζής θα ήθελες να ακουσεις μην προσβάλλεις ανθρώπους που χάσανε τα παιδιά τους η μονή διαφορά από τους γιατρούς που παίρνουν φακελάκια ήτανε ότι δεν είχε πτυχίο.... στην ελλαδα ζεις

      Διαγραφή
    8. Η ανάρτηση μου στόχευε αποκλειστικά στους απαταιώνες, κομπογιανιτες, οπότε με αντιλήφθηκες λάθος.
      Ας τα βλέπουν μερικοί μερικοί αυτά που χωρίς πτυχία και που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα τολμάνε και το παίζουν ειδικοί...

      Διαγραφή
  17. Το ερώτημα λοιπόν Τόλη, είναι:
    Τι μας οδηγεί σε συμπεριφορές τέτοιες ώστε να φτάνουμε να μας χαρακτηρίσουν οι γύρω μας ως βλάκες.
    Είναι η ανθρώπινη ματαιοδοξία μας να δείξουμε, ότι εμείς γνωρίζουμε, ενώ οι άλλοι γύρω μας είτε δεν γνωρίζουν είτε είναι λαμόγια.
    Καλή η πρόθεση. Τι γίνεται όμως όταν με αυτά που γράφουμε εκτιθέμεθα;
    Τι γίνεται όταν με το περιεχόμενο της εκφοράς του γραπτού λόγου μας, κινδυνεύουμε να μας χαρακτηρίσουν οι γύρω μας ως βλάκες;
    Γιατί να μπαίνουμε στην διαδικασία να δείξουμε την εξυπνάδα μας, όταν δεν είμαστε σίγουροι για το περιεχόμενο του λόγου μας και πολύ περισσότερο όταν δεν έχουμε διαβάσει αυτό το οποίο θα σχολιάσουμε;
    Γιατί να δίνουμε το δικαίωμα στις πέτρες να γελούν μαζί μας;
    Αλλάζουν όλα τα παραπάνω, εάν απλώς αλλάξουμε το ψευδώνυμο μας, ώστε να καθαρίσουμε το παρελθόν μας;
    Θωμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα έχει πληρωθει κάνεις από eurobank ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα. Πειραιώς Θεσ/νίκη πλήρωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα, μήπως γνωρίζετε μέχρι ποιο ποσό έχουν πληρώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πειραιώς σήμερα 3730 με αυτοτιμολόγηση, ΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eurobank 5150 με αυτοτιμολόγιση, σήμερα το πρωι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξέρει κανείς εάν ο ΔΑΠΕΕΠ θα θεωρείται πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης για το myData της ΑΑΔΕ?
    Εάν δεν θεωρείται, θα μπορούμε/θα χρειαστεί να επιλέξουμε άλλο πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ξεχασα να κανω υπευθυνη δηλωση κατα επαγγελμα αγροτης.μπορει καποιος να με βοηθησει.ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ξερει κανεις αν θα δωσει ξανα αυτη την εβδομαδα εντολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μέχρι το μεσημέρι θα δοθεί εντολή για πληρωμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ανεβήκανε τα παραστατικά (τιμολόγια) της αυτοτιμολογησης με ημερ. 19/6/2020

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλημερα ο http://www.lagie.gr αλλαξε διεύθυνσή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πληρωθηκε κάνεις με αυτοτιμολογηση ή όχι για ποσά πάνω από 7000?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κανένα νέο γειά πληρωμή εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πριν λίγο εθνική κατερίνης πλήρωσε πάρκο 100 kw με αυτοτιμολόγηση 5350€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΕΙΡΑΙΩς ΒΟΙΩΤΙΑ πληρωμη με αυτοτιμολογηση 6000ευρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πειραιώς Ορεστιάδας Έβρου με αυτοτιμολόγηση 6180€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ξέρει κανείς μέχρι τι ποσό ήταν η νέα εντολή? Φαίνεται ότι ούτε με αυτήν την εντολή πλήρωσε όλα τα τιμολόγια με αυτοτιμολογηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα, η Εθνική Ζακύνθου πλήρωσε 5.450 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τόσο δύσκολο είναι να γράψετε με αυτοτιμολογηση ή όχι;Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Chaos-726 Ιουνίου 2020 - 11:40 π.μ.
      ο ΔΑΠΕΕΠ τους τελευταίους μήνες εξοφλεί αρχικά τα τιμολόγια της αυτοτιμολογισης κατά προτεραιοτητα για προφανές λόγους...και μετά τα υπόλοιπα...
      ΕΘΝΙΚΗ 6550 αυτοτιμολογιση

      Διαγραφή
  38. Πόσο 7600 δεν έχει πληρωθεί με αυτοτιμολογιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Επίσης τιμολόγιο 7000 με αυτοτιμολόγηση δεν έχει πληρωθεί.
    Φαίνεται ότι οι πληρωμές κατρακυλάνε ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για την εταιρεία ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ που είδα κάποιες αναφορές ως προς την αξιοπιστία της ή μη, εμείς έχουμε εμπειρία με τις τιμές τους, και τους προκαλούμε να έρθουν δημόσια να τις εξηγήσουν μια προς μία εάν θέλουν. Έτσι για να γνωρίζει ο κόσμος με ποιους τρόπους 'μεγάλωσε' η εταιρεία ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ (σε περίοδο που δεν έδιναν άδειες για Φ/Β και δεν κατασκευάζονταν έργα). Έχουμε στα χέρια μας τιμές της ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ για έργο που 200 KWp στα 380.000 ευρώ!!! και αυτή η τιμή έχει μέσα τα Φ/Β πλαίσια ALEO- P19 (mono) 200 KWp, Βάση ΜETALLOUMIN (Σταθερή), τα Καλώδια και παρελκόμενα για μια τέτοια εγκατάσταση, και τις εργασίες Εγκατάστασης με τα σχέδια κλπ τις οποίες χρεώνει 100.000 ευρώ απο τα 380.000 ευρώ (200 kW έργο) *** Προσοχή Η τιμή δεν είχε μέσα 1) Ινβέρτερ, 2) Περίφραξη 3) Χωματουργικά εκτός αυτά που ήταν τα απαραίτητα έργα για την εγκατάσταση της Γείωσης και των Καλωδίων) δηλαδή ήταν σε υφιστάμενο έργο τα 200 kW. Υπάρχει κανένας εδώ που μπορεί να εξηγήσει την τιμή 380.000 ευρώ που έδωσε ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ της ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. για έργο 200 KW ή θα τον δυσφημούσε κανείς εάν έλεγε κανείς ότι τέτοια τιμή είναι τουλάχιστον 300% υπερκοστολογημένη κατά την άποψη σας ως ειδικοί στην αγορά ή ιδιοκτήτες Φ/Β σταθμών. Υπάρχει κανένας εδώ που θα πλήρωνε για μια τέτοια εγκατάσταση σε υφιστάμενο έργο 200 KW (χωρίς ανάγκη για ινβέρερ και περίφραξη) περισσότερο από 125.000 ευρώ για όλα τα υλικά και τις εργασίες, αντί 380.000 ευρώ που χρέωσε ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ;

    Το γιατί το έκανε αυτό και έδωσε και χρέωσε τέτοιες τιμές θα σας εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο, θα το βλέπαμε όμως και στους ισολογισμούς της εταιρείας, αλλά δεν βλέπω να έχει δημοσιεύσει στο ΓΕΜΗ κανένα ισολογισμό η ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ από το 2014 που ξεκίνησε.

    Περιμένω όποιον ενδιαφέρετε να απαντήσει συγκεκριμένα με τιμές ώστε να καταλάβουν όλοι εδώ πως λειτουργεί η εταιρεία αυτή και πως μεγάλωσε στην αγορά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να 'πεταχτεί', εκεί που θα πέσει θα σχιστεί εδώ και τώρα!

      Εσύ τι εμπειρία είχες μαζί τους Ανδρέα;

      Από ότι είδα μια συνέντευξη του Σπυρόπουλου Αλέξιου που έχει μάλιστα στην ιστοσελίδα του, αυτός δήλωσε στην τηλεόραση ότι σε ένα εργοτάξιο του και σε σταθμούς εκεί δίπλα που πήγε προφανώς να κτίσει για πελάτες του, κάποιοι τους έκλεψαν 9 φορές σε μια εβδομάδα, το δήλωσε δημοσίως! Δεν κατάλαβε αυτός (ούτε ο σύμβουλος του ο 'κομμωτής') ότι εάν υποστείς κλοπή μια φορά σε ένα μέρος μετά πρέπει να πάρεις άμεσα επαρκεί μέτρα για να μην γίνει δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη ή πέμπτη ή έκτη ή έβδομη ή όγδοη ή και ένατη! Από αυτά που δήλωσε ο Σπυρόπουλος Αλέξιος της Σπυρόπουλος Α.Ε. δημόσια προφανώς κανένας δεν μπορεί να τον εμπιστευτεί ή την εταιρεία του αφού είναι ανίκανοι να λάβουν μέτρα. Έκλεψαν τον εξοπλισμό των πελατών τους σε 9 συνολικά διαρρήξεις στον ίδιο τόπο σε μια εβδομάδα οι ίδιοι, και είναι δυνατόν να ήταν τόσο βλάκες αυτοί να πάνε ξανά στον ίδιο τόπο και τους έπιασαν μια φορά λέει, αλλά τους διέφυγαν! Ιστορίες για αγρίους, αλλά πλήρη απόδειξη ανικανότητας!

      http://www.pv-spyropoulos.gr/index.php/el/blog/item/2116-klopes-se-ergotaksio-kai-f-v-parka-tis-spyropoulos-a-e

      Ακούστε τον ίδιο που τα δηλώνει δημοσίως για την πλήρη ανικανότητα της εταιρείας του να λάβει μέτρα προστασίας του εξοπλισμού των πελατών της!

      Συγχαρητήρια!

      Για ελάτε να τα πούμε και για τις τιμές σας...!

      Διαγραφή
    3. Καλημερα σας , σας ευχαριστω για τα σχολια σας.

      Προφανως και δεν θα ασχοληθουμε ως ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ και ως φυσικο προσωπο απο την στιγμη που αποκριπτετε τα πραγματικα σας στοιχεια.

      Ως εκ τουτου σας ενημερωνουμε οτι εχουμε να ασχοληθουμε με πιο σοβαρα πραγματα ,οπως να υλοποιησουμε νεα project 100 MW απο το να ασχολουμαστε με καποιον που δεν εχει τι να κανει.

      Κυριε ή κυρια με ψευτικο profil θα σας απαντησουμε μονο για να σας λυσουμε τις αποριες σας που δεν μπορειτε να καταλαβετε σχετικα με την αναπτυξη της εταιρειας μας και μαλιστα την πρωτη θεση στον κλαδο της ,η απαντηση ειναι ενα μεγσλο ευχαριστω στους πελατες της και στο ανθρωπθνο δυναμικο που την στελεχωνουν.

      Διαγραφή
    4. Καλημερα σας , σας ευχαριστω για τα σχολια σας.

      Προφανως και δεν θα ασχοληθουμε ως ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ και ως φυσικο προσωπο απο την στιγμη που αποκριπτετε τα πραγματικα σας στοιχεια.

      Ως εκ τουτου σας ενημερωνουμε οτι εχουμε να ασχοληθουμε με πιο σοβαρα πραγματα ,οπως να υλοποιησουμε νεα project 100 MW απο το να ασχολουμαστε με καποιον που δεν εχει τι να κανει.

      Κυριε ή κυρια με ψευτικο profil θα σας απαντησουμε μονο για να σας λυσουμε τις αποριες σας που δεν μπορειτε να καταλαβετε σχετικα με την αναπτυξη της εταιρειας μας και μαλιστα την πρωτη θεση στον κλαδο της ,η απαντηση ειναι ενα μεγσλο ευχαριστω στους πελατες της και στο ανθρωπθνο δυναμικο που την στελεχωνουν.

      Διαγραφή
    5. Καλημερα σας , σας ευχαριστω για τα σχολια σας.

      Προφανως και δεν θα ασχοληθουμε ως ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ και ως φυσικο προσωπο απο την στιγμη που αποκριπτετε τα πραγματικα σας στοιχεια.

      Ως εκ τουτου σας ενημερωνουμε οτι εχουμε να ασχοληθουμε με πιο σοβαρα πραγματα ,οπως να υλοποιησουμε νεα project 100 MW απο το να ασχολουμαστε με καποιον που δεν εχει τι να κανει.

      Κυριε ή κυρια με ψευτικο profil θα σας απαντησουμε μονο για να σας λυσουμε τις αποριες σας που δεν μπορειτε να καταλαβετε σχετικα με την αναπτυξη της εταιρειας μας και μαλιστα την πρωτη θεση στον κλαδο της ,η απαντηση ειναι ενα μεγσλο ευχαριστω στους πελατες της και στο ανθρωπθνο δυναμικο που την στελεχωνουν.

      Διαγραφή
    6. Όλοι έχουν δώσει τα στοιχεία τους εδώ, και εάν θέλεις να μάθεις τα πλήρη στοιχεία για να απαντήσεις μπορώ να σου τα δώσω, αλλά μόνο εάν ΕΣΥ βεβαιώσεις ότι θα απαντήσεις! Αλλά γιατί, αφού μέχρι πρόσφατα η εταιρεία σου ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ MESSAGE BOARD απαντούσαν δημόσια, χωρίς να βρίσκουν δικαιολογίες 'για ανωνυμίες', τώρα τι άλλαξε?

      Μέχρι και οι κλέφτες σε έχουν καταλάβει κ. Σπυρόπουλε Αλέξη για το πόσο ανίκανος είσαι ΕΣΥ να αποφασίσεις σωστά για την εταιρεία σου (ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.) ακόμα και για να προστατέψει τα υλικά των πελατών της αφού σε έκλεψαν όπως λες 9 φορές σε μια εβδομάδα. Μήπως πλήρωσε κάποια ασφαλιστική την ζημιά των 'κλοπών' (κάποιος λογικός θα σκεφτεί) γιατί αυτό το παραμύθι κατά την άποψη μου ότι ίδιοι κλέφτες πήγαν 9 φορές στον ίδιο τόπο να κλέψουν είναι όχι μόνο απίστευτο αλλά μόνο εάν συνεννοήθηκαν οι κλέφτες με εσένα ή με το προσωπικό σου θα το έκαναν 9 φορές! Αξίζει κάποιος να το ερευνήσει το ενδεχόμενο γιατί και σε μια άλλη ασφαλιστική που γνωρίζω υπήρξε απόπειρα εξαπάτησης της όπου εσύ έδινες προσφορές με υπερκοστολογήσεις και εφόσον απαντήσεις μπορούμε να συζητήσουμε δημόσια την περίπτωση αυτή των τιμών σου με αυτήν την άλλη ασφαλιστική, και σε καλώ εδώ και τώρα να απαντήσεις, εάν υπάρχει έστω και ένα ψέμα σε αυτά που αναφέρθηκαν για όσα αναφέρθηκαν.

      Δεν απαντάς κ. Σπυρόπουλε γιατί δεν δημοσιεύεις ισολογισμούς για την ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ από το 2014 που ιδρύθηκε στο ΓΕΜΗ/ΦΕΚ ΑΕ και ΕΠΕ? Τα δηλώνεις στην εφορία αυτά που χρέωσες πχ. το παραπάνω που χρέωσες 382.000 ευρώ για 200 kW έργο?

      Ποιος είναι 'ο κομμωτής' σου αυτή η 'Μαϊμού' της διοίκησης σου (όπως τον αποκαλούν άλλοι εδώ) να απαντήσει στις προηγούμενες μεγάλες κουβέντες του που προκάλεσαν ΚΑΙ αυτές τις ερωτήσεις? Απαντάς μόνο σε όσους δεν ξέρουν, επιλεκτικά και δεν σε ενοχλεί όταν λες μεγάλες κουβέντες και προφανώς αναληθείς, αλλά τώρα που σε ρωτάνε συγκεκριμένα...δεν απαντάς, χάθηκαν οι Μαϊμούδες, και έρχεσαι εσύ τώρα να μας πεις ότι έχεις 'δουλειές' δήθεν κ. Σπυρόπουλε αλλά ούτε εσένα, ούτε τις μαϊμούδες σου δεν τις πιστεύει κανείς οπότε θα τα πούμε σε άλλο τόπο και χρόνο εμείς και εκεί δεν θα μπορείς να κρυφτείς!

      Για όσους θέλουν να κατασκευάσουν έργο Φ/Β 200 KW να ξέρουν οι τιμές της ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ με υπογραφή του Σπυρόπουλου Αλέξιου είναι από 1.6 ευρώ/WATT έως 1.9 ευρώ/Watt όταν οι τιμές τις αγοράς είναι από 0.65 ευρώ/Watt - 0.80 ευρώ/Watt. Για όσους θέλουν να το πούμε όπως έχει, για ένα Φ/Β έργο 100 kW η ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ χρεώνει περίπου 160.000- 190.000 ευρώ (με πλαίσια ALEO P-19, σταθερές βάσεις ΜΕΤΑΛΛΟΥΜΙΝ), ενώ η τιμή παρόμοιου έργου με τα ίδια υλικά και εργασίες είναι 80.000 ευρώ (max!) από άλλες εταιρείες στην αγορά.

      Έλα να το διαψεύσεις κ. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΕ ΑΛΕΞΙΕ το παραπάνω ή βάλε κάποια Μαϊμού να απαντήσει σε αυτό εάν εσύ έχεις τόσες πολλές δουλειές δήθεν!

      Διαγραφή
    7. Εν συνεχεια των συκοφαντικων σας γραπτων ,

      Σας καλουμε οπως αποσυρετε ολες τις συκοφαντικες σας δυσφιμησεις προς Εμας και οπως μας ζητησετε δημοσισ συγνωμη εντος 24 ωρων σε αλλη περιπτωση θα απολογηθειτε στον νομο που διεπεται απο το ελληνικο δικαιο.

      Παρακαλω για τις αμεσες ενεργειες σας.

      Διαγραφή
    8. Να ξεκινήσουμε μια προς μία τότε τις 'δυσφημήσεις' ώστε να τις αποσύρουμε εάν υπάρχουν (το δυσφήμηση γράφετε με 'η', όχι με 'ι', όχι όπως το γράψατε 'δυσφ(ι)μηση' και το "δημοσισ" μάλλον εννοούσατε 'δημοσίως΄ με 'ω' κ. Σπυρόπουλε.)

      Εάν και εφόσον υπάρχει έστω και μια συκοφαντική δυσφήμηση, στην διάθεση σας εδώ και τώρα να την αποσύρω και να απολογηθώ μάλιστα αμέσως.

      Υπάρχει ψέμα στους ισχυρισμούς και ποιούς να διαγράψουμε και να απολογηθούμε;

      Ποιο είναι το κάθε ψέμα που σας έθιξε για να το/τα διαγράψουμε εφόσον είναι ψέμα και αφού αυτό επιθυμείς να γίνει και ΄άμεσα' απαντήστε τότε στα παρακάτω να το βρούμε μαζί:

      1. Είναι Αλήθεια ή Ψέμα ότι η εταιρεία σου Σπυρόλοπουλος Α.Ε. με την δική σου ευθύνη προσωπικά έδωσε και χρέωσε και έδωσε προσφορά για Φ/Β έργο με τιμή στα 1.6 Ευρώ/Watt - 1.9 ευρώ/Watt για 200 kW που τιμολόγησε 382.000 ευρώ με ALEO P-19 και Βάσεις METALLOYMIN με τα σχέδια, την εγκατάσταση, και όλα τα παρελκόμενα;

      2. Είναι Αλήθεια ή Ψέμα ότι στην παραπάνω τιμή που δώσατε και χρεώσατε για τα 200 KW έργο δεν πωλήθηκαν ΙΝΒΕΡΤΕΡ ή Περίφραξη ή Υποσταθμός αφού υπήρχαν στο έργο, ούτε έγιναν Χωματουργικά εκτός από το θάψιμο τον καλωδίων και της γείωσης;

      3. Είναι Αλήθεια ή Ψέμα ότι οι τιμές τις αγοράς από το 2017 ήταν περίπου 0.60-0.80 ευρώ/Watt για πλήρες έργο 200 kW χωρίς Ινβέρτερ, Περίφραξη, Χωματουργικά στα 120.000 - 140.000 ευρώ (το πολύ!) και ότι η τιμή που δώσατε εσείς στο 1.6 ευρώ/Watt σε σύγκριση με τις τιμές τις αγοράς με τα ίδια συστήματα ήταν υπερκοστολογημένη κατά τουλάχιστον 300%;

      4. Είναι Αλήθεια ή Ψέμα ότι δεν υπάρχει δημοσίευση ισολογισμού της εταιρείας σας στο ΓΕΜΗ με όνομα ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ Ο.Ε. και της Α.Ε. εκτός από αυτήν που υπάρχει στην ιστοσελίδα σας για το 2013 και εάν υπάρχει δώστε το ΑΦΜ της Α.Ε. να το δούμε γιατί εγώ δεν βρήκα τίποτα;

      http://www.pv-spyropoulos.gr/images/pdf/%CE%99%CE%A3%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3_2013_%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%97.pdf


      5. Είναι Αλήθεια ή Ψέμα ότι η τιμή του πλαισίου SOLARWORLD 280 Wp στα 0.80 ευρώ/Watt που διαφημίζετε σήμερα στην ιστοσελίδα σας είναι και αυτή τουλάχιστον 300% υπερκοστολογημένη σε σύγκριση με τις τιμές αγοράς για το ίδιο προϊόν;


      6. Είναι Αλήθεια ή Ψέμα τα όσα ισχυρίζονται άλλοι εδώ που διάβασα και εγώ σε αυτό το MESSAGE BOARD ότι στην εταιρεία σου (η οποία ασχολείται με κατασκευές ηλεκτροπαραγωγικών σταθμών) υπάρχει μέλος της Διοίκησης που είναι 'Πτυχιούχος Κομμωτής', και το περιγράφουν σωστά ότι θυμίζει την περίπτωση του Γιατρού Μαϊμού/του άσχετου και του ανειδίκευτου δηλαδή;

      Εφόσον είναι αλήθεια όλα τα παραπάνω που σας ερωτήθηκαν τότε εμένα μου είπε ένας δικηγόρος να σας πω με όλο το θάρρος να πάτε να .........! Εάν υπάρχει έστω και ένα ψέμα όμως μου είπε να απολογηθώ και να το διαγράψω, άρα εγώ περιμένω από εσάς να απαντήσετε με πλήρη ειλικρίνεια ποιά ήταν τα ψέματα που σας δυσφήμησαν από τα παραπάνω;

      Όσο για την άποψη μου ότι μια εταιρεία που την κλέβουν 9 φορές μέσα σε ένα μήνα έχει ανίκανο διαχειριστή αλλά και προσθέτω ότι αυτός είναι Επικίνδυνα Ανίκανος! Η άποψη μου είναι λογική γιατί 9 φορές δεν αφήνει κανείς κάποιους να τον κλέψουν χωρίς να πάρει μέτρα, εκτός εάν το επιθυμεί ή το δέχεται, και εσύ μπορεί να έχεις άλλη άποψη αλλά η δική μου είναι λογική όσο και εάν δεν σου αρέσει, υπάρχει ευτυχώς και η ελευθερία του λόγου.

      Οπότε μόλις εσείς και σας παρακαλώ εγώ να απαντήσετε θα διαγραφούν τα όποια ψέματα εφόσον υπάρχουν, και θα λάβετε και απολογία για κάθε μια περίπτωση, αλλά, εάν δεν απαντήσετε τότε συνομολογείτε ότι όσα έχουν λεχθεί είναι Αλήθεια!










      Διαγραφή
    9. Κυριε Παπαδοπουλε ,

      Αποκρυπτετε απο τους αναγνωστες την ιδιοτητα σας ως κατασκευαστης φ/β παρκων και κρυβεστε πισω απο ενα ψευδονυμο.

      Αποκρυπτετε σκοπιμως οτι η εταιρεια μας ανακατασκευασε παρκο το οποιο ουδεποτε παραδωσατε και ως σημερα ο ιδιοκτητης του παρκου εχει πιστοποιησει μεσω επισημων και ανεξαρτητων φορεων πληθος ελλατωματων απο την μερους σας πλημμελη κατασκευη.

      Το οποιο μενος σας, η οποια αντιδικια σας με τον πελατη μας δεν δικαιολογει τα οσα ψευδη και συκοφαντικα δηλωνετε σε βαρος μας και σας δηλωνουμε ρητα με την επιφυλλαξη καθε νομιμου δικαιωματος μας, οτι θα κινηθουμε δικαστικα εναντιον σας για την διασφαλιση της αξιοπιστιας και της καλης φημης της εταιρειας μας , η οποια εχει αποδειχθει απο το ετος 2006 εως σημερα.

      Διαγραφή
    10. Χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες και χωρίς να θέλω να εμπλακώ σε όλο αυτό σας θυμίζω ότι η αγορά είναι ελεύθερη ως προς την διαμόρφωση των τιμών..
      Αρκεί να εκδίδονται και τα ανάλογα παραστατικά...

      Διαγραφή
    11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    13. Είχες την ευκαιρία καλόπιστα και με ειλικρίνεια να απαντήσεις στα ερωτήματα με ακρίβεια κ.Σπυρόπουλε και εάν υπήρχε έστω και ψέμα σου σου πρόσφερα να διαγραφεί αμέσως ο ισχυρισμός που το αφορά και μάλιστα να λάβεις και απολογία δημοσίως! Δεν απάντησες και παραδέχεσαι έτσι ότι οι ισχυρισμοί είναι αληθινοί, γιατί πράγματι είναι αληθινοί! Τώρα θα σου ασκήσω περισσότερη κριτική, μέχρι να το χωνέψεις ότι είναι νόμιμη. Όπως είδα στην τηλεόραση μάλλον θα δυσκολευτώ σε κάνω να το χωνέψεις, εάν πχ., κρίνω πόσο σου αρέσει το φαγητό με την κοιλίτσα που κρέμεται έξω από το παντελόνι, ενώ εσύ δημόσια μιλάς για πράσινη ενέργεια και εξοικονόμηση και το περιβάλλον, προφανώς εσύ ο ίδιος δεν τα πιστεύεις αυτά όταν δεν μπορείς να κάνεις ο ίδιος έλεγχο στις δικές σου καταναλώσεις με τις επιπτώσεις που προκαλούν αυτές στο περιβάλλον!

      Ορθά όμως ο 'Ατιτανας μελαρινός' εκτιμά ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να διαμορφώσει μια εταιρεία τις τιμές της 'ελεύθερα', δεν είναι παράνομο, εκτός εάν πράγματι έγινε με παράνομο σκοπό. Ούτε όμως υπάρχει δυσφήμηση όταν κάποιος αναφέρετε σε αυτές τις τιμές ειδικά όταν η εταιρεία δηλώνει ότι είναι ανταγωνιστικές τιμές ενώ δεν είναι!

      Εάν η Σπυρόπουλος Α.Ε. διαφημίζει στην ιστοσελίδα της σήμερα Φ/Β με τιμή με 300% κέρδος, τι πρέπει να σκεφτεί κάποιος δηλαδή, δείτε ότι έχει Φ/Β μάρκας SOLARWORLD προς πώληση σήμερα με 0.80 ευρώ/Βάττ, ενώ αυτά έχουν τιμή 0.25-0.28 ευρώ/Βάττ. Δεν είναι δυσφήμηση να λέει κάποιος ότι οι τιμές της Σπυρόπουλος ΑΕ αυτές είναι ακριβές ή ότι αυτά τα ποσά χρέωσε είναι ακριβά και τον καλώ να τα αναλύσουμε ένα προς ένα δημόσια.

      Στην ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ:

      http://www.energyclub.gr/index.php?route=product/product&product_id=68

      Η αλήθεια άρα είναι ότι οι τιμές της εταιρείας σας ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ πράγματι ΔΕΝ είναι ανταγωνιστικές, είναι πολύ ακριβές, και να το παραδεχθείτε δημοσίως κ. Σπυρόπουλε.

      Η άλλη αλήθεια είναι ότι μια ανταγωνιστική τιμή για 200 kWp έργο ανακατασκευής έργου είναι κάτω από 0.80 ευρώ/Batt δηλ. 120.000 - 140.000 ευρώ με ALEO Και METALOYMIN βάσεις με ότι χρειάζεται για να γίνει αυτό το έργο, και όχι 1.6 ευρώ/βαττ ή 1.9 ευρώ/βάττ ή αλλιώς με κόστος 380.000 ευρώ και άρα να ομολογήσετε ότι είναι αλήθεια αυτό το γεγονός και ότι οι τιμές αυτές δεν είναι ανταγωνιστικές σε σχέση με αυτές τις αγοράς.

      Άλλη αλήθεια είναι ότι εάν κάποιος αφήσει τον ίδιο κλέφτη να τον κλέψει 9 φορές σε 1 μήνα προφανώς είναι ανίκανος να σκεφτεί για να εφαρμόσει λύσεις ή μπορεί να μην τον ενοχλεί που τον κλέβουν και για αυτό συνέχισαν να τον κλέβουν.

      Ακόμη μια αλήθεια είναι ότι ο Σπυρόπουλος Αλέξιος δεν είναι ικανός διαχειριστής μιας εταιρείας Α.Ε. στον τομέα των Φ/Β εάν πράγματι είναι αλήθεια ότι αυτός επιλέγει κομμωτές στην διοίκηση εταιρείας που ασχολείται με ηλεκτροπαραγωγικούς σταθμούς.
      Δεν γνωρίζω εγώ ο ίδιος εάν είναι πράγματι αλήθεια ότι υπάρχει κομμωτής στην διοίκηση της Σπυρόπουλος Α.Ε., αλλά το διάβασα εδώ στο MESSAGE BOARD και ΔΕΝ το αρνείται ο κ. Σπυρόπουλος Αλέξιος, παρά ότι τον κάλεσα να το απαντήσει αυτό.

      Είναι επίσης αλήθεια ότι ο κ.Σπυρόπουλος Αλέξιος δεν του αρέσει να διαβάζει απόψεις, κριτική και την αλήθεια και να απαντά ορισμένα. Ο κόσμος όμως που διαβάζει γνωρίζει ότι η κριτική είναι προς όφελος όλων. Όταν εγώ λέω οι τιμές σου είναι ακριβές και είναι αλήθεια, αυτό είναι νόμιμο και θεμιτό και βοηθά όλους τους υπόλοιπους. Υπάρχουν εταιρείες που έχουν καλύτερες τιμές από εσάς, υπάρχουν εταιρείες με ασφαλέστερες αποθήκες, υπάρχουν εταιρείες που ΔΕΝ τους έκλεψαν 9 φορές σε ένα μήνα, υπάρχουν εταιρείες στα Φ/Β που δεν έχουν κομμωτές στην διοίκηση τους, υπάρχουν εταιρείες και μάλιστα διαχειριστές που απαντούν σε ερωτήματα και ειδικά εάν αυτά αφορούν την αλήθεια ή μη. Θα σε άρα δω δημόσια, όταν κάνεις τις επόμενες ομιλίες σου, εκεί να δεις ερωτήσεις που θα σου έχω για να καταλάβουν όλοι τελικά για την εταιρεία σου, εσένα και πως μεγαλώνετε!

      Διαγραφή
  41. Χωρίς αυτοτιμολόγιση, και τράπεζα πειραιως δεν έχω πληρωθεί τον Απρίλιο 2020 ξερει κανεις κατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα πληρώνει με αυτοτιμολογιση αλλά δεν έχουμε πληρωθεί ακόμα όλοι...

      Διαγραφή
  42. Χωρίς αυτοτιμολόγηση Απρίλιο δεν πληρώθηκε κανείς έως σήμερα, υπομονή λίγες μέρες ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συγνώμη αλλά τις εντολές που τις βλέπουμε πλέον?
    Γνωρίζει κάποιος?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έχω πρόβλημα με ένα inverter, βγάζει κατά τις πρωινές ώρες isolation fault. Τι μπορεί να είναι αυτό και πως μπορώ να το διορθώσω?? Γνωρίζει κανείς?
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να μην σου κάνω των ειδικό , info@datavenia.gr στείλε εκεί email, και είναι και οικονομικός.
      τεχνικός είναι για inverter.

      Διαγραφή
    2. Christos Filandros



      Data Venia

      Energy Equipment & Services

      13 Sofokleous str., 12134 Peristeri, Greece

      Phone: +30 210 5771312 Mobile:+30 6932 546 002

      Skype: christos.filandros

      filandros@datavenia.gr, www.datavenia.gr
      βρήκα όλοι την καρτέλα.

      Διαγραφή
  45. Διαπιστώνω ότι ο χώρος μας διοικείτε απο τσαρλατάνους που κόπτονται τάχα μου για το χώρο και κάνουν χοντρές μπίζνες εις βάρος μας.

    Λοιπόν σταματάμε τις ανανεώσεις εγγραφών άμεσα σε συλλόγους για να πάνε σπίτι τους όλα τα λαμόγια και μετά να ευχηθούμε να δημιουργηθεί ένας νέος χώρος με πραγματικούς εκπροσώπους μας.

    Και τώρα ένα Quiz : Ποιος εκπρόσωπος μας που εμπλέκεται με συντηρήσεις πάρκων πηγαίνοντας στις ασφαλιστικές για προτάσεις σε ομαδικό συμβόλαιο ζητούσε πράγματα και όρους εις βάρος των παραγωγών και που δεν τα είχαν στο πρόγραμμα τους οι ασφαλιστικές απλά για να βγάλει αυτός απο τις αναβαθμίσεις που ζητούσε.

    Αυτοί μας διοικούν είμαστε αρνιά επι σφαγή. Σταματήστε τις εγγραφές και ανανεώσεις πριν να είναι αργά που μπορεί να είναι ήδη. Δεν μας εξυπηρετούν σε τίποτα το τομάρι τους βολεύουν. Είναι τυχαίο που οι μεγάλοι σοβαροί επενδυτές δεν είναι κανένας γραμμένος σε σύλλογο. Με τους μικρούς ασχολούνται όλα τα σιχάματα γιατί είμαστε διαχειρίσιμοι.

    Πάρτε τώρα τις αποφάσεις σας στην νηνεμία για να έχουμε χρόνο να ελιχθούμε όταν θα έρθει η στραβή γιατί τότε θα είμαστε έρμαια στις ορέξεις τους και πάλι.

    Απο μια σύντομη έρευνα που έκανα οι αριθμοί στα μέλη που δηλώνουν οι περισσότεροι είναι πλασματικοί και ακροβατούν προς την διάλυση με ψεύτικους αριθμούς για να μην χάσουν το άρμεγμα της αγελάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Quiz 2 : Ποιος εκπρόσωπός μας ξεβράκωτος παίρνει ποσοστά στις συμφωνίες που κάνει και κάνει μεγάλη ζωή με ταξιδάκια και πολυτελέστατα ρέστωραντ στις συμφωνίες που κλείνει με χρήματα των παραγωγών.

    Μάλιστα δεν είναι και ο μοναδικός αφού κι άλλοι χρησιμοποιούν την ίδια τακτική. Αρνιά υπάρχουν παντού.

    Είναι δε τόσο αρνιά οι παραγωγοί που δεν έχει ζητήσει κανένας τους αναλυτικό απολογισμό και καταστάσεις εξόδων και πρακτικά για το πού ξοδεύονται τα χρήματα που δίνουν. Απο τι μαθαίνω οι περισσότεροι σύλλογοι αντί να δημιουργούν με τις εισροές είναι υπό πτώχευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Διαβάστε και φρίξτε:
    https://www.iefimerida.gr/ellada/nees-apokalypseis-gia-ton-giatro-maimoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εβγαλα μια ασφαλιστική ενημερότητα απο τον εφκα ηλεκτρονικά αλλά λέει οτι Θα πρέπει να υποβληθεί και αποδεικτικό ενημερότητας εργοδότη.
    Δεν έχω εργαζόμενους. Χρειάζεται στο ΛΑΓΗΕ; Ξέρει κανείς τι είναι αυτό το αποδεικτικό εργοδότη και πως το βγάζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Απριλίου 2020
    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες από την 19η Ιουνίου μέχρι και σήμερα, ο ΔΑΠΕΕΠ προχώρησε στην εξόφληση του μεγαλύτερου μέρους των τιμολογίων της αυτοτιμολόγησης για παραγωγή Απριλίου 2020. Με τις εντολές αυτές έχουν εξοφληθεί 6.650 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 14.827,44 € (86% των τιμολογίων της αυτοτιμολόγησης για το μήνα Απρίλιο 2020).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μάλιστα πληρώνονται απο εμάς και παίζουν παιχνίδια στις πληρωμές για να μας αναγκάσουν στην αυτοτιμολόγιση. Χωρίς αυτοτιμολόγηση πληρωμές γιοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί διαφωνείτε με την αυτοτιμολογηση?

      Διαγραφή
    2. Ατιτανας μελαχρινος δεν διεκδικεις τιποτε απο οσα σου φαγανε με το new deal το 2014?

      Διαγραφή
    3. Επίσης σε περίπτωση που ξανανοίξει η ψαλίδα των πληρωμών δεν μπορείς να διεκδικήσεις τόκους υπερημερίας. Μπορείς να υπαναχωρήσεις στην αυτοτιμολόγηση αλλά όσα τιμολόγια πληρώθηκες με αυτήν δεν διεκδικείς τίποτα.

      Και έχουμε και τους συλλόγους που βελάζουν βεβαίως βεβαίως. Βλέπεις εαν είναι για καμιά προσωπική μπίζνα ξυπνάνε τάχυστα απο το λήθαργό τους.

      Διαγραφή
    4. Ρε κοπρόσκυλα του ΔΑΠΕΕΠ δυο μέτρα και δυο σταθμά στα χρήματα μας!!

      Εκτός του ότι δικά μας είναι κάνετε απλά διαχείρηση με δικά μας και πληρώνεστε!!

      Διαγραφή
    5. Η Αλεξάνδρα Μητσοτάκη, η αδερφή του Κυριάκου αναλαμβάνει ως Πρόεδρος οργανισμού για την ανάπτυξη αιολικών πάρκων σε όλη τη Ελλάδα!

      Αιολικά πάρκα κατασκευάζει και εκμεταλλεύεται ο πεθερός του Γεραπετρίτη, νυν υπουργού της σημερινής κυβέρνησης.

      Νομικός σύμβουλος στην ΡΑΕ από την οποία περνούν για έγκριση όλες αυτές οι επενδύσεις είναι η σύζυγος του Γεραπετρίτη..


      Διαγραφή
    6. Αιας2 Εσυ που θα βγαλεις εξτραδακια οπως λες με τις καθυστερησεις και τους τοκους υπερημεριας γιατι γκρινιαζεις?..να πανηγυριζεις θα πρεπε.

      Διαγραφή
    7. Να πληρώνομαι στην ώρα μου όπως όλοι αυτή τη στιγμή θέλω εξυπνάκια.

      Φυσικά και εαν μας καταντήσουν επαίτες σε αυτά που δικαιούμαστε όπως παλιότερα θέλω το δικαίωμα της αντίδρασης και της προστασίας των οικονομικών μου συμφερόντων μέσω της δικαιοσύνης.

      Κατάλαβες ανόητε είναι αυτά που δικαιούμαστε και όχι εξτραδάκια!!

      Διαγραφή
    8. Και που είσαι σαχλαμάρα τα χρέη που μου δημιουργήθηκαν επειδή πληρωνόμουν με καθυστέρηση 6-7 μηνών είναι τριπλάσια απο τα εξτραδάκια όπως λες.

      Βλέπεις τα ασφαλιστικά ταμεία βαρούσαν στο κεφάλι τις καθυστερήσεις στις πληρωμές.

      Διαγραφή
    9. Μήπως θα πρέπει να αρχίσουν οι καταγγελίες..? Και εννοώ ονομαστικές!! Τέρμα οι ανοησίες με τις υπηρεσίες και κατά του ΔΑΠΕΕΠ. Ονομαστικά ποιος υπέγραψε να πληρωθούν κάποιοι και κάποιοι όχι.

      Δηλαδή εγώ πήγα το τιμολόγιο την επομένη που βγήκε. Μία μέρα καθυστέρηση σε σχέση με αυτόν που πληρώθηκε εδω και μέρες!!

      Ποιος αποφάσισε να μην πληρωθεί το δικό μου και να πληρώνετε τιμολόγιο πολύ μεγαλύτερο!! Υπεξαίρεση των χρημάτων που δικαιούμαι είναι!!

      Διαγραφή
  51. Πληρωθηκε κανεις πανω απο 7000 Εθνικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  52. NICK και
    Αλεξης Σπυροπουλος ....δεν πάτε στο διάολο από δω μέσα με τα νέα project 100 MW που βγήκατε να γίνετε ρόμπα τσαρλατάνοι,και θα πάτε και στα δικαστήρια ζώα!!!εδώ ήρθατε να πουλήσετε προσφορές για πάρκα γίδια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Τrelamene', τώρα θα έρθει να σε απειλήσει ο Σπυρόπουλος και εσένα (όπως εμένα) ότι θα σε πάρει δικαστήριο που τον αποκάλεσες 'ζώο',΄γίδι' και 'τσαρλατάνο'. Εάν δεν πρόσεξες εγώ εδώ δεν πουλάω/promotaro τίποτα, ούτε κατασκευάζω '100 MW' έργα, κλπ. στο προηγούμενο blog (προηγούμενου μήνα) θα δεις τον τύπο που το ξεκίνησε αυτό που ήρθε εδώ και promotari την Σπυρόπουλος ΑΕ, διάβασε τις απαντήσεις για μαϊμούδες και κομμωτές που έλαβε, σε αυτά συνέχισα με αλήθειες. Εάν έρθει πίσω αυτός και σε ενοχλεί και εσένα, τότε ανέλαβε τον και ΕΣΥ αυτή και πες του να πάει να ..... και από εμένα!

      Διαγραφή
  53. Προς NICK :
    1. Οι χαρακτηρισμοί περί μαϊμούδων μου αποδόθηκαν από ένα ψευδώνυμο το οποίο δεν κοινοποιεί κανένα του στοιχείο, καθώς έχει κλειστό προφίλ. Το δικό σου προφίλ επίσης δημιουργήθηκε αυτόν τον μήνα. Δεν θα μου έκανε την παραμικρή εντύπωση αν εσύ και ο ¨Ανδρέας" είστε το ίδιο πρόσωπο. Την επόμενη φορά που θα θες να με διαβάλλεις/δυσφημίσεις να το κάνεις με ονοματεπώνυμο. Είναι πολύ εύκολο και βολικό να κατηγορείς κάποιον ο οποίος γράφει επώνυμα ενώ εσύ κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου.
    2. Ως επενδυτής έχω ξεκινήσει στον χώρο από το 2007 και δραστηριοποιούμαι στα συλλογικά από το 2014. Από τον 10/2014 έως και 1/2019 δούλευα σε εταιρεία του χώρου στην οποία εσύ ούτε έξω από την πόρτα δεν μπορούσες να περάσεις και από 2/2019 είμαι σύμβουλος διοίκησης στην Σπυρόπουλος. Όσο για το αν θα πάρω προμήθεια για έργο που θα κλείσω (για να στο λύσω και αυτό), ναι θα πάρω και για κακή σου τύχη ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
    3. α)επειδή αυτά τα χρόνια είχα φίλο που στα τεχνικά είναι κινητή εγκυκλοπαίδεια ο οποίος θέλησε και αφιέρωσε χρόνο να με μάθει β) επειδή έλιωσα στο διάβασμα και γ) τυγχάνει να γνωρίζω και όλους τους νόμους που διέπουν τις ΑΠΕ και συγκεκριμένα τα φ/β αλλά το κυριότερο επειδή ο παραγωγός ξέρει ότι είμαι ειλικρινής και με εμπιστεύεται, δ)επειδή είμαι πρόεδρος συλλόγου με 136 ταμειακά ενήμερα μέλη και σε κάθε εκλογή παίρνω το 100% των ψήφων, χωρίς ποτέ να χρησιμοποιήσω τον σύλλογο προς ίδιον όφελος, μάλλον έχω αποδείξει εδώ και χρόνια και ποιος είμαι και το αν αξίζω ή όχι. Εσύ ΠΟΙΟΣ είσαι που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου και με διαβάλλεις κύριε;
    4. Ουδέποτε έγραψα ότι μετέχω στην διοίκηση της Σπυρόπουλος, είπα ότι είμαι σύμβουλος της διοίκησης, φυσικά μπορεί και να μην αντιλαμβάνεσαι την διαφορά.
    5. Όσον αφορά τις κλοπές : θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι εξοπλισμός που βρίσκεται σε αποθήκη του κατασκευαστή ανήκει και στην κυριότητα του κατασκευαστή. Εφόσον δεν γνωρίζεις ότι η αστυνομία κυνηγούσε αγροτικό σε άσφαλτο και το έχασε!!!, ότι η αποθήκη είχε φύλακα, ότι βάλαμε πομπούς στα καλώδια και τα βρήκαν και ότι στην περιοχή δρούσε οργανωμένο κύκλωμα καθώς και άλλα πολλά, καλό θα ήταν να μην εξάγεις συμπεράσματα ότι πρόκειται για λάθος της διοίκησης.
    5. Αν λοιπόν είσαι κατασκευαστής και ενοχλήθηκες από αυτά που έγραψα να το πεις και στους παραγωγούς να γνωρίζουν….και άσε τις γελοιότητες ότι στην ιστοσελίδα της Σπυρόπουλος βρήκες πάνελ τα οποία έχουν 5 φορές την τωρινή αξία (προφανώς και οι τιμές δεν είναι επικαιροποιημένες).
    6. Το αν υπάρχουν ριγμένοι, εξαπατημένοι, θιγμένοι πελάτες της Σπυρόπουλος Α.Ε. εδώ είναι το blog , ας βγουν να το πουν. Μέχρι τώρα δεν είδα κανέναν, μόνο εσένα και τον διπλό λογαριασμό σου.
    7. Προφανώς και δεν θα ξανααπαντήσω σε σχόλιο σου, εκτός και αν δημοσιεύσεις τα στοιχεία σου. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν δεν έχω σχέση με το NICK. Στα υπόλοιπα που γράφεις κ. Παπακυριακού και με αφορούν:

      1. Δυσφημεί κάποιος κάποιον, όταν λέει ψέμματα γιαυτόν. Εγώ είπα ότι είσαι κομμωτής. Είναι ψέμματα αυτό; Δυστυχώς όχι, αφού αυτό μόνο έχεις σπουδάσει.
      2. Όσο για το αν σουμαθε φίλος σου ηλεκτρολογία... και μένα φίλος μου έμαθε χειρουργική.... οπότε κάτσε να σου βγάλω τ´άντερα..... όπως έκανε ο γιατρός μαϊμού!!
      3. Εγώ δεν θα σου κάνω τη χάρη να μη σου απαντήσω, που πολύ θα το θελες, ώστε να αλωνίζεις ελεύθερα.

      Διαγραφή
    2. Ρε Ανδρέα ερώτηση καθαρά απο περιέργεια.

      Απο που έκρινες ότι το σχόλιο το προηγούμενο μήνα για προτάσεις κόστους για πάρκο που όλοι είδαμε ήταν απο την εταιρία που κατηγορείς και όχι απο κάποια άλλη ή ακόμα και βαλτό αφού το προφίλ ήταν άγνωστο..?

      Διαγραφή
    3. ALIAS2, εδώ ήταν ο Σπυρόπουλος εάν ήθελε να το απαντήσει και να πει την αλήθεια μπορούσε, θα σου είχε λύσει και εσένα την μεγάλη απορία σου για το πόσα χρέωσε τα 200 kW και γιατί! Πόσα πάνε τα Φ/Β πάρκα από το 2017 και μετά για 100 kW ή 200 kWp ή 1 ΜW έργο, μπορείς εσύ εδώ και τώρα να απαντήσεις αφού θες να μπεις στο θέμα των τιμών; Πες μας πχ. με ALEO και σταθερές Βάσεις πλήρως με γείωση και καλώδια και ινβέρτερ;

      Διαγραφή
    4. Δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα και σχολίασες απο άλλο nick name εαν είσαι ο ίδιος. Εγώ στον Ανδρέα απευθύνθηκα απο που συμπέρανε ότι πρόκειται για αυτήν την εταιρία...?

      Διαγραφή
    5. Εγώ αναφέρομαι σε κόστη (και δημοσιευμένα!) της Σπυρόπουλος ΑΕ, και για ότι αναφέρομαι έχω έγγραφα, εάν εσύ μιλάς για κάτι άλλο με τον Ανδρέα δεν το κατάλαβα. Εάν θες να απαντήσεις για τιμές τότε απάντα στην δική μου ερώτηση 'Aias2'.

      Διαγραφή
    6. Τρία πουλάκια κάθονταν... καλά κρασά!!!

      Διαγραφή
  54. Πειραιώς Αργολίδα με αυτοτιμολογηση οκ πριν από λίγο με την χθεσινή εντολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φίλε κ Ιωάννη Παπακυριακού, εγώ δεν είμαι ο Ανδρέας παρά τις υποψίες σου. Όπως διάβασες ο Ανδρέας γνώριζε ότι ΕΣΥ έχεις δίπλωμα 'κομμωτή', ενώ εγώ δήλωσα ότι δεν γνωρίζω! Τελικά δεν είπε ψέματα κανείς για εσένα για να έχεις παράπονο, το δικαίωμα να εκφράσει κάποιος την άποψη για την ιδιότητα ενός κομμωτή που δεν έχει σχέση με τον κλάδο των εγκαταστάσεων Φ/Β ή συντήρησης δεν είναι ψέμα αλλά η αλήθεια. Εάν έχεις άλλα πτυχία ή προσόντα μπορούσες να απαντήσεις και να τον αποστομώσεις τον Ανδρέα, αλλά δεν λες τίποτα συγκεκριμένο (παρά τα πολλά λόγια). Εγώ πιστεύω, ότι δεν έχει σχέση ο δήθεν γιατρός 'Μαϊμού' με το επάγγελμα του γιατρού, και εάν έχεις εσύ πρόβλημα με αυτήν την άποψη δικό σου θέμα που εμένα δεν με απασχολεί. Η άποψη μου είναι ότι Καμία σοβαρή εταιρεία κατασκευών ή συντήρησης έργων δεν είναι σοβαρό να προσλαμβάνει για παράδειγμα ως Σύμβουλο Επενδύσεων ένα Κομμωτή, ενώ πχ. μπορεί να προσλάβει πχ. Πτυχιούχους Οικονομολόγους για αυτή τη θέση που αφορά Επενδύσεις. Η άποψη μου είναι λογική, εάν δεν την σέβεσαι ούτε αυτή τότε μπορείς και εσύ να πας στο καλό!

    Επίσης αγαπητέ μου φίλε Ιωάννη, εδώ έχω εκφράσει τις απόψεις μου με ειλικρίνεια, ζήτησα από τον Σπυρόπουλο Αλέξιο να κάνει το ίδιο εάν διάβασες, αλλά αυτός ο ίδιος κρύβετε, εγώ δεν κρύβομαι εδώ είμαι και απαντώ αλλά θα απαντήσω μόνο σε αυτόν! Εσύ απλά κάνεις 'promotion' εδώ της Σπυρόπουλος ΑΕ άλλο, και χωρίς να παίρνεις ευθύνη αλλά δεν βλέπεις πχ. που δεν έχει δημοσιεύσει ισολογισμούς η εταιρεία Σπυρόπουλος Α.Ε. από το έτος 2014, γιατί δεν απαντά γιατί χρέωσε τα ποσά που εγώ δηλώνω εδώ ότι χρέωσε ή γιατί έχει τις τιμές που έχει που δεν είναι ανταγωνιστικές, ενώ στην ιστοσελίδα του λέει ότι είναι ανταγωνιστικές, και άρα λέει ψέματα η ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
    Οι τιμές της Σπυρόπουλος είναι ακριβές όπως είπα με 300% κέρδος, είναι μια χαρά 'επικαιροποιημένες' όπως τις βλέπω εγώ στην ιστοσελίδα τους, όπως είναι επικαιροποιημένες ΚΑΙ οι Ειδήσεις τους κλπ! Βλέπω εκεί ακόμα και τις 'προσφορές' του που είναι επικαιροποιημένες, και άρα φίλε εάν είσαι τίμιος να αφήσεις τις ανακρίβειες και να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα!

    Για τις κλοπές που θες πάλι να δικαιολογήσεις τον Σπυρόπουλο κ. Ιωάννη, είτε ο εξοπλισμός είναι του πελάτη ή του κατασκευαστή, αυτό δεν έχει σημασία σε σχέση με την ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ που εξέφρασα, ότι υπάρχει ανικανότητα, επικίνδυνη μάλιστα λόγο έλλειψης ορθής κρίσης από αυτόν ή από αυτούς που είχαν ευθύνη να διαφυλάξουν τον εξοπλισμό (δικό τους ή μη) όταν ήρθαν 9 φορές οι ίδιοι κλέφτες!!! σε ένα μήνα! και τους έκλεψαν! πχ. μπορούσε να τον μεταφέρει σε μια ασφαλέστερη αποθήκη ή να βάλει περισσότερους φύλακες, κλπ κλπ. Τα υπόλοιπα που λες είναι άσχετα με την άποψη μου, την οποία εάν δεν συμμερίζεσαι τότε δεν πειράζει, κατανοητό, μπορείς και εσύ να πας στο καλό!

    Το κόστος για 200 kW το χρεώνει 1.6-1.9 ευρώ το βάττ ή 320.000-380.000 ευρώ εγώ το δήλωσα στον Σπυρόπουλο Αλέξιο για να απαντήσει λεπτομερώς και να το αναλύσουμε εάν το αμφισβητεί, το δήλωσα σαν μια αλήθεια που είναι για να μην πιστεύει κανείς ότι η εταιρεία αυτή μεγάλωσε όπως δήλωσες εσύ. Δήλωσα ότι εάν απαντήσει ο ίδιος ο Σπυρόπουλος Αλέξιος έντιμα ότι και εγώ θα δηλώσω ποιος είμαι, αλλά αυτός κρύβετε και δεν απαντά αλλιώς θα γνώριζε έως τώρα ποιος είμαι.

    Από εδώ και στο εξής εγώ δεν απαντώ σε εσένα και εδώ σου ξεκαθάρισα την θέση μου με εσένα προσωπικά κ. Παπακυριακού Ιωάννη και καλό να σταματήσεις εδώ να περιαυτολογείς ή να κάνεις promotion την Σπυρόπουλος ΑΕ γιατί δεν είναι ο τόπος γιατί υπάρχουν και 'τρελαμένοι' που προφανώς έχουν δίκαιο ότι δεν είναι εδώ ο τόπος. Εάν θες κανε blog αλλού για τον εαυτό σου και την Σπυρόπουλος!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φιλε γιατί ψωνίζεις από αυτό το μαγαζί. ..άμα σου βγαίνει ακριβό. ..Μην χαλιεσαι. ..Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. ..γνώμη μου..Η ελεύθερη αγορά έχει ένα κάρο εταιρείες. ..! !

      Διαγραφή
  56. Απλα μια ερώτηση:Πως γίνεται να υπάρχει ισχυρότατο επενδυτικό ενδιαφέρον για τις ΑΠΕ ενώ ο ΕΛΑΠΕ ξεκινάει πάλι τις υπερημερίες;Τελικά δε νομίζω ότι είναι τόσο καλή ιδέα για όσους το σκέφτονται μαζί και γω φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πρόσφατα πήρε αρνητική γνωμοδότηση απο το ΥΠΕΝ αιολικό πάρκο 486 MW στο Αιγαίο...

    Όταν φωνάζαμε ότι το New Deal είναι η καταστροφή για τις ΑΠΕ όχι τόσο για την παρανομία αλλά το ότι πειράζονται οι συμβάσεις μας και γινόμαστε εύκολη λεία σε μελλοντικές ορέξεις της εκάστοτε κυβέρνησης κάποιοι δοσίλογοι τα κάναν πλακάκια με το υπουργείο και δίναν και προτάσεις στις περικοπές (ΣΠΕΦ).

    Έτσι τώρα θα μπαίνουν έργα και μόλις ο ΕΛΑΠΕ αρχίσει να ξεφεύγει τότε πολύ εύκολα θα σου πουν θα απορροφούμε μόνο τη παραγωγή που θα είναι απαραίτητη και θα μπορεί να πληρώνετε. Οπότε θα σου παίρνουν το ρεύμα που ίσα ίσα θα βγαίνει το δάνειο μην αδικήσουμε και τους καυμένους τους τραπεζίτες.

    Φυσικά και στους σύλλογους τα ΔΣ ασχολούνται πλεον με κατασκευές (ΠΟΣΠΗΕΦ-ΣΠΗΕΦ) οπότε δεν θα ασχοληθούν με τα υπάρχοντα έργα αλλά με αυτά που κατασκευάζουν και δεν θέλουν να χαλάσει το νέο πάρτυ που θα εξελιχθεί σε βατερλό Νο2 όπως το New Deal.

    Δοσίλογοι πάντα θα υπάρχουν στην Ελλάδα και θα συνεχίζουν το έργο τους.

    Γι αυτό και είπα πριν απο μέρες ο χώρος έχει ανάγκη ένα νέο σύλλογο που θα αγκαλιαστεί από όλους τους παραγωγούς και μέσα στο ΔΣ δεν θα μετέχει κανένας που έχει σχέση με κατασκευές μελέτες και νέα πάρκα. Εξάλλου όποιος έχει συμφέροντα απο κατασκευές υπάρχει και ο σύλλογος των κατασκευών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γνωρίζει κάποιος να μας πει αν θα γίνει πληρωμή για χωρίς αυτο τιμολόγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΑΓΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΑΚΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πληρωμη Μαρτιου παρκου 100kw σταθερο χωρις αυτοτιμολογιση στις 22/5. Απριλιο ακομη τιποτα. 13 μερες επιπλεον καθυστερηση σε ενα μηνα και συνεχιζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτή τη φορά το πράγμα είναι χειρότερο. Δεν είναι ότι δεν είχαν και δεν πλήρωσαν!! Πλήρωσαν και αφαίρεσαν τα τιμολόγια χωρίς αυτοτιμολόγηση. Ποιος υπόγραψε γι αυτό.??
    Δοκιμάζουν την υπομονή μας και θα πέσει ονομαστικά καταγγελία ακόμα και στο συνήγορο του πολίτη αφου πληρώνετε απο εμάς. Ξέρουμε ποιος δεν έδινε τα χρήματα σε όσους κέρδισαν τα δικαστήρια με τους τόκους υπερημερίας και ποιος βρίσκεται απο πίσω. Αν νομίζει ότι έτσι θα κάνει το καλό στη κυβέρνηση είναι γελασμένος και θα γελάσει αυτός που θα γελάσει τελευταίος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλ είναι να μιλάς με στοιχεία και όχι με χρησμούς για αυτά που λες πέρα των καθυστερήσεων. Η δυνατότητα να βγει κάποιος από την αυτοτιμολογηση θα σταματήσει μόλις μαζέψουν κάποιο επιπλέον ποσοστό παραγωγών.
      Το ότι θα μας φορτώσουν σύντομα μήνα κι σε κάθε πληρωμή ένα πενθήμερο θεωρείται δεδομένο.

      Διαγραφή
  63. Εγώ πάντως που δεν έχω δεχτεί την αυτοτιμολογηση ξεκινάω να μαζεύω αποδεικτικά από currier να κάνω αγωγή για υπερημερίες.Σας καλώ να το κάνετε όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ την έχω δεχθεί. Ο δικηγόρος δεν με άφησε να το κάνω. Δεν θέλει και πολύ λογική αν διαβάσεις αυτά που γράφει στους όρους. Ούτε στην βόρεια Κορέα δεν θα είχαν συντάξει τέτοιο κείμενο.
      Και έχω δικαστήρια για τόκους που φθάνουν τις 13000. Δεν τους χαρίζω τίποτα. Και αν δεν πληρώσουν ας σταματήσουν τον κλητήρα που θα μπει στα γραφεία τους και θα τους αδειάσει έναν όροφο για 13000. Όλα γίνονται αν έχεις κλητήρα με παπαλα

      Διαγραφή
  64. Φίλε μου εκτός του ότι πρέπει να διεκδικούμε τα δίκαια και νόμιμα δικαιώματά μας πρέπει κάποια στιγμή να κινηθούμε νομικά και κατά πρόσωπο σε αυτό που υπογράφει.
    Αυτοί κάνουν πολιτική με δικά μας χρήματα και σου λέει άσε να τα διεκδικούνε δικαστικά και μετά απο χρόνια αν δικαιωθούνε εγώ είτε είμαι είτε όχι ποσός με ενδιαφέρει... σάμπως εγώ θα τα δώσω.
    Αν φύγει η καταγγελία σε αυτόν που υπόγραψε και επέλεξε να μην πληρωθούνε τα τιμολόγια χωρίς αυτοτιμολόγηση να δεις μπακακάκια στα βρακάκια και εαν θα ξανακάνει πολιτική με ξένα χρήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να γίνει και κατάσχεση εκεί πέρα στην ακολασία με ειδοποίηση στα κανάλια να δεις γέλια. Όταν θα πάνε οι κάμερες με το κλητήρα να δείς σφίξιμο οι κώλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις βγει η απόφαση θα περιμένω 30 μέρες. Μετά βγάζω διαταγή πληρωμής. Το έκανε ο δικός μου κλητήρας σε τράπεζα. Μπήκε μέσα και πήρε τελικό ποσό από τα ταμεία. Ο διευθυντής τράπεζας έφυγε με ασθενοφόρο ξαπλωτός. Οπότε από εμένα είναι χαμένοι τελείως αν δεν πληρώσουν. Ο κάθε υπολογιστής βγαινει από πρίζα και τιμάται για 20 ευρώ. Έτσι απλά. Τώρα για οποίος υπογράφει και παίζει με τα δικά μας λεφτά έχεις δίκιο και θα το βρει μπροστά του από κάποιον από εμάς. Αφού οι σύλλογοι είναι για γέλια. Σταμάτησα να είμαι εκεί που ήμουν και ηρέμησα.

      Διαγραφή
    2. Καλήμερα,ξέρουμε κανένα δικηγόρο που να εξειδικευτείτε σε τέτοιες υποθέσεις. Τόκους υπερημερίας και τα τοιαύτα.για το δαπεεπ ή λαγηε υποθέσεις.

      Διαγραφή
    3. Δύο είναι κυρίως που τους προτείνουν συνήθως και οι λαμογιοσύλλογοι. Ο ένας ξεφεύγει στις τιμές αλλά ποιο θρασύς σε αυτά που ζητάει απο τις εκδικάσεις. Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να σου πω εδώ. Θα βγουν μετά και θα λένε ότι προωθούμε νομικούς. Αυτό κάνουν οι σύλλογοι κυρίως με τα αντίστοιχα αβάντα να το πω ευγενικά για τα ΔΣ.

      Τώρα εαν έχεις 100αρι δεν ξέρω κατά πόσο σε συμφέρει αυτή τη στιγμή.
      Το λέω γιατί τα μεγάλα ποσά στις υπερημερίες ήταν τα χρόνια που δεν μπορείς πλεον να διεκδικήσεις. Δηλ. είναι ανόητο να κυνηγάς κανένα 2χιλιαρο και να δίνεις σε έξοδα και νομικούς κανένα 1.500 χιλιάρικο. Τώρα εαν έχεις μεγάλο πάρκο και ξανανοίξουν οι υπερημερίες κυνήγα τους. Γι αυτό κάναν την αυτοτιμολόγηση για να μη μπορείς να διεκδικείς.
      Αν την έχεις κάνει μην κινηθείς άδικος κόπος.

      Το γέλιο είναι ότι κάποια ΔΣ συλλόγων αφού κινήθηκαν δικαστικά και είτε βγήκαν αποφάσεις είτε τις περιμένουν βγαίνουν τώρα και μιλάνε ανοιχτά υπέρ της αυτοτιμολόγησης. Κοπρόσκυλα που τους κάναν και τσάμπα δίκες οι δικηγόροι για να πάρουν τις υποθέσεις των παραγωγών ομαδικά.

      Κατά τα άλλα η διεκδίκηση τόκων δεν είναι κάτι τρομερό και οποιοσδήποτε δικηγόρος μπορεί να τους διεκδικήσει. Απλά έχει κάποια λεπτά σημεία που πρέπει να ενημερωθεί ο δικηγόρος που θα στραφεί για πρώτη φορά κατά του ΛΑΓΗΕ ΔΑΠΕΕΠ. Πρέπει να ξέρει τί συνήθως ισχυρίζεται η άλλη πλευρά και πως κέρδισε στις πρώτες δίκες.

      Διαγραφή
  66. Η Ελλάδα έχει καθυστερήσει να μπει στην ψηφιακή εποχή πάρα πολλά χρόνια. Βλέποντας τους παραπάνω διαλόγους ανθρώπων που εξακολουθούν να διακινούν χαρτιά... καταλαβαίνω απόλυτα το γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημέρα , σκέφτομαι να κάνω ένα πάρκο 500kw όχι αγροτικό και θα ήθελα την γνώμη σας εάν αυτή η επένδυση είναι αποδοτική (όπως μου λένε τα πρώτα 10 χρόνια κανείς απόσβεση και τα επόμενα 10 αρχίζεις να εισπράττεις περίπου 25.000 το χρόνο καθαρά ) δεν έχω κάποια σχέση με το αντικείμενο και θα ήθελα την βοήθεια σας .
    Ευχαριστώ
    Στάθης
    ΥΓ Δεν ενδιαφέρομαι για να βρω ανάδοχο για το πάρκο αλλά μόνο τα παραπάνω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου όποιος σου πει το μέλλον θα του βγάλω το καπέλο.

      Με λίγα λόγια αυτή τη στιγμή συμφέρει αρκεί να βρείς ελεύθερο δίκτυο στη Δεη για να συνδεθείς.
      Τα δίκτυα είναι κορεσμένα και λίγες περιοχές μείναν ελεύθερες.

      Τώρα στο 500αρι είναι μια καλή επένδυση που κρύβει όμως κινδύνους μελλοντικά η ΔΕΗ να σου απορροφά το ρεύμα που κρίνει απαραίτητο. Δεν είναι κάτι που γίνεται τώρα αλλά ενέχει και αυτός ο κίνδυνος μελλοντικά. Ίσως 400αρι να σε συμφέρει περισσότερο εαν βρείς ελεύθερο δίκτυο για να είσαι απαλλαγμένος και απο άλλες παπαριές όπως η εξισορρόπηση και το νέο target model. Τώρα θα μου πεις τι είναι όλα αυτά..? Μια ιδέα σου δίνω για να τα ρωτήσεις εκεί που θα απευθυνθείς αφού εδώ δεν είναι χώρος για συμβουλές σε επιχείρηση που μπορεί μελλοντικά να σε καταστρέψει. Φυσικά υπάρχει και το καλό της υπόθεσης να πάνε όλα καλά γι αυτό και το συζητάμε.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση !

      Διαγραφή
    3. Συμφέρει αν το οργανώσεις μόνος σου κ τ υλικά τ αγοράσεις σ χαμηλή τιμή.
      6938289617.τηλεφωνικα περισσότερες λεπτομέρειες

      Διαγραφή
    4. Παπανικολάου ο άνθρωπος απο την ερώτηση που έκανε φαίνεται ότι δεν γνωρίζει πολλά.
      Πως θα το οργανώσει μόνος του όταν δεν ξέρει τί να ψάξει για να πάρει τιμές.
      Τα πάνελ που θα διαλέξει συνεργάζονται με τον ινβερτερ που θα επιλέξει..? Καλώδια τι διατομή θα ψάξει που εξαρτάται το μήκος και την απόσταση. Τί ποιότητα στις υγρασίες. Ποιά πάνελ χωράνε ανάλογα τα βαττ στο χωράφι του και ένα σωρό άλλα που μπορεί να πέσει σε γκάφες που θα τον καταστρέψουνε.
      ΥΓ δεν είμαι κατασκευαστής ούτε και τους προωθώ αλλά μόνος όταν δεν ξέρεις τίποτα είναι τρομερά δύσκολο.

      Διαγραφή
  68. Καλημέρα:Antonis όταν περιμένεις απόφαση για τόκους ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ και ο δικηγόρος σου σου λέει να μην κανεις αυτοτιμολογηση...πιστεύω να καταλαβαίνεις που κολαει η διακίνηση χαρτιών.Επίσης Onnex πάρε στο Μεταξάς και συνεργάτες.Εγω με αυτούς έχω κινηθεί επειδή ειδικεύονται σε τέτοιου είδους αγωγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Antonis όπως η Ελλάδα έχει καθυστερήσει στην ψηφιακή εποχή έτσι και το Ελληνικό κράτος φέρνοντάς την την τροποποίησε κατά το δοκούν για ιδία συμφέροντα και κατά μας.

      Προφανώς μπορεί να ξέρεις απο ψηφιακή εποχή για να το λες αλλά δεν ξέρεις απο κράτος και νομικά όταν όλοι οι νομικοί συμφωνούν ότι οι όροι της αυτοτιμολόγησης κόβουν τα νομικά δικαιώματά σου. Άλλο ψηφιακή εποχή και άλλο μακάκας υπέρ του δημοσίου.

      Onex σου το ξαναλέω πρόσεχε τι θα διεκδικήσεις μην πας για μαλλί και βγείς κουρεμένος. Υπάρχουν δικηγόροι καλοί δεν λέω αλλά με υψηλές ταρίφες που στο τέλος θα μπείς μέσα αν πας τώρα που οι υπερημερίες είναι σχεδόν μηδενισμένες. Αν ξανανοίξουν που τους αφήσεις...

      Διαγραφή
  69. Από αυτούς που έχουν κατασκευάσει νέο έργο πρόσφατα, έχει κανένας να προτείνει τράπεζα για δανειοδότηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ακόμα καλύτερα συγκεκριμένο κατάστημα Αττική-Στερεά Ελλάδα;

      Διαγραφή
    2. Τώρα τελευταία μπαίνει δυναμικά στο χώρο νέα τράπεζα και όχι απο τις γνωστές.

      Διαγραφή
    3. Optima και εθνική...
      Η eurobank ζητάει extra προσημειωση περιουσιακού ,η alpha δεν πολυασχολειτε με μικρούς.
      Η πείραιως πολλά έξοδα τήρησης λογαριασμού 2-3 δόσεις μεσα και έξτρα 1500€ κάθε χρόνο όμως είναι σχετικά γρήγορη..
      Ρώτα βέβαια όλα αυτά έχουν να κάνουν και που είσαι πελατακι...

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Αίας2 σε ποια τράπεζα αναφέρεσαι;

      Διαγραφή
    5. Σε αυτήν που είπε ο φίλος ποιο πάνω και συμφωνώ και για τις δυό. Είπα να μην το πω για να μη θεωρηθεί ότι σπρώχνω κόσμο σε συγκεκριμένη τράπεζα αλλά αφού την ονόμασε ήδη ο φίλος ποιο πάνω...

      Διαγραφή
  70. Έχει πληρωθεί κάποιος χωρίς αυτοτιμολόγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε για πουσταραδες σκατοψυχους. Δημόσιοι λειτουργοί βορείου Κορέας.

      Διαγραφή
  71. Έχει τελικά πληρωθεί κάνεις χωρίς αυτοτιμολογη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αφού δεν έχει πληρωθεί όλοι η αυτοτιμολογηση Πώς θα πληρωθούν τα χωρις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Πληρωμή χωρίς αυτοτιμολογηση ακόμα τίποτα...υπάρχει κανείς που έχει μιλήσει με δαπεεπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αύριο μάλλον θα βγει εντολή πληρωμής αλλά άγνωστο εαν θα έχει χωρίς αυτοτιμολόγηση.

    Φυσικά και οι σύλλογοι αντί να ασχοληθούν με αυτό το φοβερό εκβιασμό ασχολούνται με τι άλλο με τις κατασκευές... Με φούστηδες έχουμε να κάνουμε και απο τη μία και απο την άλλη. Υπάρχει όμως και η θεία δικαιοσύνη να το θυμούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εν τω μεταξύ τον εβιασμό που φάγαμε με το New Deal και μια τώρα όλος τυχαίως είχαμε κυβέρνηση ΝΔ.

    Πρέπει να ξέρουν ότι η αλαζονεία των στελεχών που παίρνουν μια θέση και νομίζουν ότι έπιασαν το παππά απο τα @@@@@@@ στοίχισε τη πτώση τη προηγούμενη φορά.

    Το ίδιο θα γίνει και τώρα γιατί δεν ξέρουν να κυβερνάνε και νομίζουν ότι είναι στο σπίτι τους να κάνουν ότι γουστάρουν και λογαριασμό να μη δίνουν.

    Νηστικοί αλήτες που γλύφουν να πάρουν μια θέση και μόλις την πάρουν αποκτούν έπαρση και αλαζονεία.

    Και το λέει αυτό ΝΔκράτης που συχαίνεται το ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά οι Πασοκσίδες ξέρουν να κυβερνάνε μια και τέτοιους έχει ο ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εν τω μεταξύ οι εκπρόσωποί μας (υποτίθεται) ο ένας κάνει μπάνια στη Κρήτη και γουστάρει μαύρισμα ως νάρκισσος που είναι και ο άλλος γκαβλώνει να δίνει συνεντεύξεις γιατί άλλο??? για τους Εθνικούς σχεδιασμούς... Πάλι δηλαδή για τις μελλοντικές κατασκευές μη χάσουμε το μέλι.. Στα αρχί@@@α τους για τον ωμό εκβιασμό του ΔΑΠΕΕΠ.

    Αυτοί είμαστε κύριοι αυτοί είναι οι εκπρόσωποί μας και δεν ντρέπονται καθόλου. Τρεχάτε να ανανεώσετε συνδρομές να έχουν κανέναν τζάμπα κούτρα ταξιδάκι και τραπεζάκι για το επόμενο τους πάρκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Όπως προβλέπεται μέσα σε διάστημα 2 μηνών θα πρέπει να εκδοθεί από τους παραγωγούς εκπτωτικό πιστωτικό παρασταστικό που θα παρέχουν έκπτωση 35% οι παραγωγοί ενέργειας από φωτοβολταϊκά και σε ποσοστό 10% οι άλλοι παραγωγοί από λοιπές ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ για όλη την ενέργεια που πουλήθηκε το 2013. Με το πιστωτικό αυτό που αφορά τιμολογημένες ποσότητες, στην ουσία μειώνεται το υφιστάμενο έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ.

    Εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία και δεν κοπεί το εκπτωτικό πιστωτικό τότε αναστέλλεται η υποχρέωση του ΛΑΓΗΕ για το διασυνδεδεμένο σύστημα και του ΔΕΔΔΗΕ για το μη διασυνδεδεμένο για την καταβολή τιμήματος για την ποσότητα ενέργειας που παραδίδεται από το μήνα έναρξης της ρύθμισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δημοκρατική απόφαση να μην ξεχνάμε.
    Και επίσης αυτό.

    Γνωρίζω ότι η οριστική υποβολή της παρούσας δήλωσης και ένταξη μου στο καθεστώς αυτοτιμολόγησης του ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ, συνεπάγεται την από μέρους μου ανεπιφύλακτη ανάθεση έκδοσης τιμολογίου αγοράς από τον ΔΑΠΕΕΠ για λογαριασμό μου για αόριστο χρονικό διάστημα. Γνωρίζω ότι η μορφή, ο τρόπος απεικόνισης και το περιεχόμενο του τιμολογίου αγοράς καθορίζεται ελεύθερα από τον ΔΑΠΕΕΠ, τα δε αριθμητικά μεγέθη κάθε τιμολογίου θα βασίζονται αποκλειστικά στα εκάστοτε ενημερωτικά σημειώματα που αναρτώνται για κάθε ΕΔΡΕΘ, και δεν θα δύναμαι να προβάλω επιφυλάξεις για τα αριθμητικά μεγέθη των εν λόγω τιμολογίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...μπορείς ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσεις την αυτοτιμολογιση και να ξανά πας στο πρώην καθεστώς έκδοσης...

      Διαγραφή
    2. Την ώρα που δεν το αναφέρει σε όλο αυτό το κατεβατό που έγραψαν ορχηστρικά θα το αφαιρέσουν σε εύλογο χρόνο.
      Δεν θα υπάρχει το κουτάκι που το επιλέγεις.
      Έτσι απλά.

      Διαγραφή
    3. Εγώ προσωπικά δεν έχω αποδεχτεί την αυτοτιμολόγιση. Έχω κάνει αγωγή για τόκους που εκδικάζεται σε λίγες ημέρες, άγνωστο πότε η απόφαση και αγωγή για το New Deal. Κάθε τιμολόγιο γράφει επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου και είμαι σε ειδικό καθεστώς που δεν καταβάλω ΦΠΑ αν δε με πληρώσει ο ΔΑΠΕΕΠ.Όλα τα τιμολόγια αποστέλονταν με courier, πλέον με email και σε 2ο δικό μου email για να μην λένε ότι δεν τα παρέλαβαν. Και μικρό να είναι το ποσό για τόκους θα πως σε κανένα φίλο δικηγόρο την επόμενη πενταετία να κάνει την αγωγή και με αυτά θα του πληρώσω τα έξοδα μόνο και μονο για να μην γιατί είναι δικαίωμά μου...

      Διαγραφή
    4. Το μόνο που θα καταφέρουν είναι να μας εξαγριώσουν και να οργανωθούμε καθώς και οι περισσότεροι που έκαναν αυτοτιμολόγηση χωρίς να γνωρίζουν τους όρους να θελήσουν να επιστρέψουν στο παλιό καθεστώς. Συνεχίστε το μακάκες καλά το πάτε μετά το Σεπτέμβριο παίζει να είστε αντιπολίτευση με τις μακακίες που κάνετε.

      Διαγραφή
  79. Καμαρώστε τον!!! ( https://worldenergynews.gr/index.php?id=47088 )

    Ο κόσμος καίγεται και το @@@@@ χτενίζεται.

    Οι μισοί παραγωγοί (απο όσους απέμειναν) μέλη του είναι παρανόμως απλήρωτοι και αυτός ασχολείται με το που να μετακυλίεται το κόστος δικτύου.

    Βλέπεις έχει 2 άδειες σε εκκρεμότητα!!!

    Ρε πρόεδρος παραγωγών είσαι!! Όχι κατασκευαστών!!! Τι σε νοιάζει η εξάπλωση δικτύου όταν αυτοί που εκπροσωπείς είναι απλήρωτοι!! Άντε ρε κατέβα στο ΔΑΠΕΕΠ και σκίσε τους. Δώσε ραντεβού με δικηγόρο πως θα αντιδράσεις. Τουλάχιστον ξόδεψε κάποια χρήματα των παραγωγών γι αυτούς και όχι για τη πάρτι σου και τα έργα που θέλεις να κάνεις.

    Άντε αρνιά τρεχάτε να ανανεώσετε τις συνδρομές σας!!

    Αλλά στα ΔΣ στους συλλόγους έχουν παλιά πάρκα δεν έφαγαν New Deal διεκδίκησαν τους τόκους στις υπερημερίες απο τη αρχή πολύ πριν ενημερώσουν τα μέλη τους και τώρα εκ τους ασφαλούς που πληρώνονται στην ώρα τους μιλούν για το καλό της αυτοτιμολόγησης.

    Βρώμα και δυσωδία παντού!!! Άντε τρεχάτε να γραφτείτε θέλουν κι άλλα πάρκα να φτιάξουν σας χρειάζονται ως μοχλό πίεσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. τίποτα για πληρω μες και σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μήπως πρέπει να μαζευτούμε καμμιά εκατοσταρια άτομα να βάλουμε εκατό ευρω ο καθένας να μαζευτεί ένα οφειλόμενο ποσό πάνω από μισό εκατομμύριο και να κάνουμε μια μήνυση στον υπεύθυνο για υπεξαίρεση το οποίο ποσό είναι κακούργημα και ασφαλιστικά μέτρα να πάρουμε να πάντα ακόμα και τις καρέκλες τους γιατί άλλο δύο τρεις μέρες καθυστέρηση και άλλο αυτό που συμβαίνει τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μάλιστα δεν μπορούν να ισχυριστούν αυτό που ισχυριζόταν παλιότερα ότι δεν έχουν να πληρώσουν.... ΠΛΗΡΩΣΑΝ και αφαίρεσαν τα χωρίς αυτοτιμολόγηση!!! Υπεξαίρεση χρημάτων απο άτομο που πληρώνεται απο εμάς!! Κανένας εισαγγελέας ακούει!!!

      Διαγραφή
    2. Αλλά αυτά τα οργανώνουν σύλλογοι με α@@@@@@α!!!!!! Οι δικοί μας τη πάρτυ τους κοιτάν.

      ΣΠΕΦ - Αγρότες πρόδωσαν στο New Deal αυτούς που εκπροσωπούσαν για τη πάρτυ τους.

      ΠΟΣΠΗΕΦ οι κατασκευές να είναι καλά να πέφτει μάσα και στα α@@@@@@α μας οι παραγωγοί. Εντάξει τους ξεσηκώνουμε και για καμιά Ενεργειακή κοινότητα να βγάλουμε τζάμπα κούτρα και κανένα παρκάκι για εμάς απο τις προμήθειες και όλα καλά!!!

      Από τι έχετε καταλάβει είμαστε μόνοι μας. Σας το είπα ο χώρος μας έχει ανάγκη εκπροσώπους τίμιους απέναντι μας. Εγω θα περιμένω και θα στηρίξω οποιοδήποτε νέα προσπάθεια απο απλούς παραγωγούς ή οποιαδήποτε νέα κίνηση για τα συμφέροντά μας. Όπως λέει και ο φίλος ποιο πάνω μπορούμε έστω στην αρχή να οργανωθούμε απ αυτό το μπλοκ.

      Διαγραφή
  82. Παρακαλω πολυ εαν γωριζει κανεις να με ενημερωσει τι ενεργειες χρειαζεται να γινουν στον ΔΑΠΕΕΠ μετα την εξοφληση δανειου της τραπεζας για αλλαγη λογαριασμου πληρωμης. Η τραπεζα μου ειπε οτι ενημερωθηκε ο ΔΑΠΕΕΠ Ευχαριστω πολυ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Υπάρχει κάποιος που να μας πει πότε θα γίνουν πληρωμές χωρίς αυτοτιμολογη. Γιατί το αστείο παρατραβηξε νομίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο ο τύπος στο ΔΑΠΕΕΠ που τα μπλόκαρε κάνοντας πολιτική με τα χρήματά μας.

      Διαγραφή
  84. κε. Λουκά το παρακάτω είναι από παλαιότερη ενημέρωση μελών της Ε.Π.Η.Ε.

    Σχετικά με εξοφλήσεις δανείων και άρση ενεχυρίασης λογαριασμού :
    Α) Στους παραγωγούς που έχουν εξοφλήσει το δάνειο τους, η τράπεζα ενημερώνει τον ΔΑΠΕΕΠ είτε με δικαστικό επιμελητή, είτε με απλή επιστολή για την άρση της ενεχυρίασης. Σε αυτήν την περίπτωση ο παραγωγός θα πρέπει να ενημερώσει τον ΔΑΠΕΕΠ σε ποιόν λογαριασμό επιθυμεί πλέον να κατατίθενται τα χρήματα. Αρκεί ένα απλό email όπου θα αναγράφετε : α) το ΑΦΜ, β) τον ΕΔΡΕΘ του σταθμού σας και γ) να σκανάρετε από το βιβλιάριο σας (επισυναπτόμενο αρχείο) την σελίδα που αναγράφεται ο αριθμός λογαριασμού, ο IBAN και ο κάτοχος του λογαριασμού.
    Αν δεν έχετε βιβλιάριο, ένα εξτρέ της τράπεζας σας( όπου θα εμφανίζεται ο IBAN) ή την αντίστοιχη σελίδα από το web banking. Aν στον λογαριασμό υπάρχει συνδικαιούχος, τότε χρειάζεται επίσης μια υπεύθυνη δήλωση (με γνήσιο υπογραφής), όπου θα αναγράφετε ότι συμφωνείτε ο ΔΑΠΕΕΠ να καταθέτει τα χρήματα στον ΧXXX λογαριασμό στον οποίο είστε συνδικαιούχος.
    Mail αποστολής : dgioulis@dapeep.gr
    Τηλ. Επικοινωνίας : 2118806832

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. https://www.facebook.com/KostiHatzidaki/videos/2358457514460805/UzpfSTEwMDAwODk5NDU4NDMzMjoyMzMwMjQ3MDg3Mjg1MDg4/?id=100008994584332&fref=pb&__tn__=%2Cd-a-R&eid=ARD2JOsK8GuTMSmqTKxg8BXXuh_odqBBT10qjhTopXMJ3xLQWMnwzZBm26c9py-uesz_sLnNKBAI6k8k&hc_location=profile_browser

    Χατζηδάκης για τον ένα χρόνο ΝΔ. Παράλειψε να πει τις μακακίες που ξεκίνησαν για μια ακόμη φορά στις ΑΠΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. αλλαγη μετασχηματιστη του δεδδηε μετα απο μπορα σε στυλο που τροφοδοτει 3 εικοσαρια.υπαρχει περιπτωση να χρεωθει σε παραγωγους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μετασχηματιστής ανήκει το ΔΕΔΔΗΕ και είναι υποχρεωμένος να στον αλλάξουν, άσχετα με το αν τον πλήρωσες εσύ...

      Διαγραφή
    2. Μην είσαι και τόσο σίγουρος για αυτό...

      Διαγραφή
  87. ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΈΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΙΣΗ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Κε ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 08.07.2020

    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΔΑΠΕΕΠ ολοκλήρωσε την εξόφληση των τιμολογίων της αυτοτιμολόγησης για παραγωγή Απριλίου 2020 και ξεκίνησε τις πληρωμές και των λοιπών τιμολογίων. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 4.550 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 63.443,53 €.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. 08.07.2020

    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΔΑΠΕΕΠ ολοκλήρωσε την εξόφληση των τιμολογίων της αυτοτιμολόγησης για παραγωγή Απριλίου 2020 και ξεκίνησε τις πληρωμές και των λοιπών τιμολογίων. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 4.550 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 63.443,53 €.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πληρωμη χωρις αυτοτιμολογηση εθνικη θεσ/νικη 4800

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Καλημέρα.6500€ χωρίς αυτοτιμολογηση Πειραιως ok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Πληρωμή χωρίς αυτοτιμολόγηση Πειραιώς περίπου 4900 ΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Καλησπέρα σας, γνωρίζει κάποιος την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω για την πώληση - μεταβίβαση Φ/Β πάρκου 22Kw(όχι αγροτικό). Ίσως κάπου που πρέπει να απευθυνθώ, ένα τηλ. ή e-mail για να πάρω πληροφορίες. Ίσως κάποιο γραφείο ή άτομο που αναλαμβάνει τέτοιες διεκπεραιώσεις. Η τιμή πώλησης της KWh θα παραμείνει η ίδια και στον αγοραστή? Σας έυχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά πουλάς το υποκατάστημα που έχει φόρο μεταβίβασης φόρο 3-3,6% και δεν μπαίνει ΦΠΑ. Ότι κέρδη έχεις από την πώληση φορολογούνται ανάλογα με τη μορφή της εταιρείας που έχεις. Εκτός αν πουλάς εταιρεία οπότε δεν έχεις φόρο 3-3,6% και πληρώνεις φόρο για την πώληση μεριδίων εταιρείας 15 ή 20%.
      Η τιμή παραμένει σταθερή κα ιυπογράφεις ένα συμπλήρωμα σύμβασης. Αν δεν έχεις δάνειο σε 2 μήνες ο ΔΑΠΕΕΠ θα σου δώσει τη νέα σύμβαση. Αν έχεις δάνειο μπορεί να πάρει και εξάμηνο...

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ 'Costas' για τις πληροφορίες ως προς την φορολογία αλλά το ενδιαφέρον μου είναι για την διαδικασία αλλαγής-μεταβίβασης της συμβασης ως προς τον ΔΑΠΕΕΠ (δεν σηκώνουν τηλ. για να τους ρωτήσω)Δηλ. τι δικαιολογητικά θέλει ο ΔΑΠΕΕΠ για να γίνει αλλαγή ονοματος( νέος ιδιοκτήτης) της συμβασης μαζί του. Πρέπει να πάω στα γραφεία τους για υπογραφές για το συμπλήρωμα σύμβασης όπως μου αναφέρεις? Πως θα επικοινωνήσω μαζί τους? Είμαι λίγο μακριά.... περιοχή Καβάλας!!

      Διαγραφή
  95. Ο φόρος 15-20% είναι επί των κερδών και όχι για όλο το ποσό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ 'Costas' για τις πληροφορίες ως προς την φορολογία αλλά το ενδιαφέρον μου είναι για την διαδικασία αλλαγής-μεταβίβασης της συμβασης ως προς τον ΔΑΠΕΕΠ (δεν σηκώνουν τηλ. για να τους ρωτήσω)Δηλ. τι δικαιολογητικά θέλει ο ΔΑΠΕΕΠ για να γίνει αλλαγή ονοματος( νέος ιδιοκτήτης) της συμβασης μαζί του. Πρέπει να πάω στα γραφεία τους για υπογραφές για το συμπλήρωμα σύμβασης όπως μου αναφέρεις? Πως θα επικοινωνήσω μαζί τους? Είμαι λίγο μακριά.... περιοχή Καβάλας!!

      Διαγραφή
  96. Καλημερα. Είναι η τέταρτη φορά που κλέβουν τον μετασχηματιστη από το πάρκο.
    το οικόπεδο είναι απομονωμένο και χωρίς φώτα στις κολόνες τα τελευταία 400 μέτρα άρα εύκολη λεία.τι άλλο θα μπορούσα να κάνω έχει συμβεί σε κάποιον κάτι ανάλογο.Για να μπουν φώτα στις κολόνες αρκετά δύσκολο με αίτηση στον δήμο και κόστος .κάποια ιδέα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος από που μπορώ να προμηθευτώ τριφασικόυς inverter της SMA ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Καλησπέρα γνωρίζει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ inverter SMA?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ