Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Νοέμβριος - Πληρωμή Φεβρουαριος/Μαρτιος 2019

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.




Για να μπορέσετε να σχολιάσετε  -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"



Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται

250 σχόλια:

  1. Απ’οτι αντιλαμβάνομαι και αν αντιλαμβάνομαι σωστά,οι πληρωμές μας θα προχωρήσουν πιο γρήγορα δεδομένου ότι μπαίνουμε σε πιο μικρούς μήνες.Μακαρι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,

    είχα στείλει στο ΔΑΠΕΕΠ ένα φάκελο με τα τιμολόγια Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου.
    Πληρώθηκα για τον μήνα Νοέμβριο αλλά όχι για τον Οκτώβριο.
    Θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλεύσει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να συννενοηθώ με τον ΔΑΠΕΕΠ;

    Καθώς μένω μακριά από την Αθήνα, εάν κάποιος πάει στον ΔΑΠΕΕΠ και μπορούσε να ρωτήσει θα του ήμουν υπόχρεος.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. PV Panel28 Φεβρουαρίου 2019 - 2:07 μ.μ.
    Στείλε πάλι τα τιμολόγια που δεν έχεις πληρωθεί με φαξ στον ΛΑΓΗΕ και κοίτα αν έισαι φορολογικά ενήμερος και ασφαλιστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε δει αλλαγές στις ασφαλιστικές σας εισφορές, απο 1-12019;;; Δηλαδή μείωση κατά 33,3%, όπως περιμένουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχει κάποιος πκηροφόρηση η εκτίμηση για τον χρόνο που χρειάζεται ο ΔΑΠΕΕΠ για την καταχώρηση των τιμολογίων μας? Εστειλα το τιμ του Νοεμβρίου ηλεκτρονικα (ετσι το κάνω πάντα) αντι για 15/12 στις 15/01 και δεν πληρωθηκα. Απο 15/01 μεχρι 27/02 δεν το περασαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα (με ταχυδρομική αποστολή τα είχα στείλει). Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω από Δευτέρα. Αν έχω κάποιο νέο θα το γράψω εδώ.

      Διαγραφή
    2. Σήμερα τα είδα στον λογαριασμό μου (Τρ. Πειραιώς), που σημαίνει ότι πρέπει να πληρώθηκα με την εντολή της 1ης Μαρτίου.

      Διαγραφή
  6. Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Νοεμβρίου 2018
    01.03.2019

    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Νοεμβρίου 2018. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 1.715 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 16.733,43 € (78% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Νοέμβριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την επόμενη φορά παλιοσκυλοκοπρίτη bill 127 Φεβρουαρίου 2019 - 5:03 μ.μ.πες μας εσύ ποτε θα πληρώσουν παλιόσκυλο, σκουλήκι bιλλλ!!!

    Ουστ παλιόσκυλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά έχω στο πάρκο μου 3 inverter kaco 33.0 tl3 και θέλω να τους πουλήσω για να βάλω 12 αρηδες ξέρετε αν η kaco αγοράζει; Και αν όχι πού μπορώ να απευθυνθώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. christos goumas
      KACO NEW ENERGY GMBH
      Εταιρεία Κατασκευής Ηλεκτρονικών Συστημάτων Inverter για Φωτοβολταϊκά
      Πλαταμώνας, τηλ. 2352043411
      Πάρε τηλ στην αντιπροσωπεία ίσως βρεις λύση

      Διαγραφή
  9. https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia

    Για όποιον ενδιαφέρεται για τα νέα έργα ο νόμος πριν λίγη ώρα αρτήθηκε στην ιστοσελίδα της βουλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σταθάκης για για παραμετροποίηση αγροτών (βίντεο)
    https://psaaf.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο προς ψήφιση νομοσχέδιο προβλέπεται η πρόσληψη 25 ατόμων στον ΔΑΠΕΕΠ.
    Ας ελπίσουμε πως τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί, ειδικότερα στα παρακάτω ζητήματα να εκλείψουν:

    α)μεταβίβασης σταθμού
    β)υπογραφή σύμβασης
    γ)στο λογιστήριο (καταχώρηση τιμολογίων, ενημερότητες, κ.τ.λ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο θρασύδειλος αρχιαπατεώνας έχασε εντελώς την ψυχραιμία του!
    Χωμένος στην τρύπα (λαγούμι) του επιτίθεται σε ότι κινείται έξω από το μαντρί του με τις κλεμμένες κατσίκες. Βλέπει (η δημιουργεί) παντού εχθρούς.

    Απολαύστε τον https://premium.afo.gr/2019/03/01/saridis/:

    ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΩΖΕΙ ΑΓΡΟΤΕΣ: ΟΙ …ΑΟΚΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΡΙΔΗ
    11 ώρες πριν
    Κατά μία έννοια οι αράδες που ακολουθούν, πιθανόν να αδικούν τον κ. Σαρίδη, υπό την παραδοχή ότι προηγήθηκαν και άλλοι «Σαρίδηδες», υποψήφιοι «σωτήρες» των αγροτικών φωτοβολταϊκών.

    Το ότι δεν ασχοληθήκαμε, δεν παγιώνει μια κατάσταση. Τουτέστιν, πλέον δεν θα αφήσουμε οποιαδήποτε στρεβλή αναφορά στα αγροτικά φωτοβολταϊκά, χωρίς σχολιασμό.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
    Ο Ιωάννης Σαρίδης είναι Βουλευτής Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Κεντρώων.

    ΤΙ ΕΚΑΝΕ
    Ο Ιωάννης Σαρίδης με επερώτηση στη Βουλή (παρατίθεται δεξιά) παρουσίασε ψεύτικα στοιχεία, προσέβαλε τους Έλληνες αγρότες και προσέβαλε το έργο του Πανελληνίου Συνδέσμου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών.

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑΘΑΚΗ
    Ο Υπουργός Ενέργειας, έδωσε –πολύ ορθά– μια «απάντηση-ξεπέτα», παρόμοια με του προκατόχου του Πάνου Σκουρλέτη σε αντίστοιχη επερώτηση Βουλευτή ιδίου βεληνεκούς νοημοσύνης!
    Κάτι έπρεπε να πει ο Υπουργός για να …προχωρήσει η ζωή. Και …αυτό έκανε!
    ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΑΡΑ …ΛΕΩ (ΚΑΙ ΤΑΖΩ) ΟΤΙ ΘΕΛΩ!
    Πιστεύουμε ακράδαντα, ότι η εποχή που Βουλευτές της Αντιπολίτευσης έβγαιναν και έταζαν “και του πουλιού το γάλα”, έχει περάσει.
    Θα αργήσει να περάσει όμως η εποχή που οι Βουλευτές παίρνουν «έτοιμο κείμενο» και το μεταφέρουν ως επερώτηση τους στη Βουλή. Αυτό δηλαδή που έκανε ο Σαρίδης.

    ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΑΡΙΔΗ
    Διότι, δεν φτάνει μόνο η …εκφώνηση ενός «ετοιμοπαράδοτου κειμένου». Θα πρέπει ο Βουλευτής να μπορεί να το υποστηρίξει. Μπορεί άραγε να το υποστηρίξει ο κ. Σαρίδης…;

    Ψέμα 1o: Αναφέρεται ο Βουλευτής σε «ανισότητες» που δημιούργησε ο Ν. 4254/2014 στα αγροτικά φ/β σε βάρος των συνδεδεμένων του 2011 και 2012. Είναι ψέματα και αρκεί η απλή ανάγνωση του 4254. Εάν ο κ. Σαρίδης έκανε την ανάγνωση και παρ’ όλα ταύτα προχώρησε στην επερώτηση, είναι απλώς …ψεύτης!
    Εάν δεν έκανε ανάγνωση του Νόμου και απλώς τον επικαλείται, τότε είναι απλώς …ταχυδρόμος!
    Ψέμα 2o: Αναφέρει ο Βουλευτής, ότι ο Ν.4254/2014 αποκλείει την παραμετροποίηση από τους αγρότες. Ψέμα!
    Όποιος αγρότης επιθυμεί, μπορεί να ενταχθεί στο καθεστώς της παραμετροποίησης των τιμών!

    ΣΑΡΙΔΗΣ: ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΗ ΣΦΑΓΗ. ΕΙΔΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΜΕΝΟ ΔΑΧΤΥΛΟ
    Ο …νομομαθής κ. Σαρίδης, επικαλείται μια δήθεν αδικία του Ν. 4254/2014 και δεν βλέπει το προφανές: Ότι με τον συγκεκριμένο νόμο μειώθηκαν αυθαίρετα οι τιμές των αγροτών.
    Δηλαδή, είναι -για παράδειγμα- σαν να βρίσκει ο κ. Σαρίδης δυο σφαγμένους στο διάβα του και να κάνει καταγγελία στην αστυνομία μόνο για τον ένα, επειδή -κατά την γνώμη του- έχει (επιπρόσθετα) κι ένα κομμένο δάχτυλο!
    Με ποια αλληλουχία λογικής ο Βουλευτής κάνει επερώτηση για το ελάσσων και αγνοεί το μείζον;
    Είναι πραγματικά να γελάει κανείς με τους ανθρώπους που έχει στείλει στη Βουλή ο Ελληνικός λαός…!

    Ο ΣΑΡΙΔΗΣ ΕΜΑΘΕ ΤΟ …ΑΕΙ ΑΡ ΑΡ
    Στην επερώτησή του ο Βουλευτής επικαλείται το περιβόητο “άει άρ άρ“.
    Αγνοεί ότι η αποδοχή του “άει αρ αρ” ίσχυε και πριν τις 7 Απριλίου 2014. Γιατί όλα με όλα τα αγροτικά πάρκα ξεκίνησαν με συγκεκριμένη ταρίφα και δεν υπολογίστηκε το “άει αρ αρ”;
    Τι έγινε;
    Έχουμε “άει αρ αρ” μετά το κούρεμα. Πριν το κούρεμα τι έχουμε; Φυστικοστράγαλα…;

    ΛΑΘΟΣ ΤΙΤΛΟΣ
    Αλλά, ακόμα και ο τίτλος της επερώτησης είναι λάθος:
    "ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ αποκατάστασης ανισοτήτων σε επαγγελματίες αγρότες/ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών σταθμών"

    ενώ θα έπρεπε να είναι:
    «Καθυστέρηση αποκατάστασης νοημοσύνης, προσωρινού ιδιοκτήτη βουλευτικού εδράνου»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν τόλμησε να βγει απ' το λαγούμι του ο θρασύδειλος

    Θανασάς Ρήγας23 Φεβρουαρίου 2019 - 1:46 μ.μ.
    Αφιέρωμα στον Γιωτάκο
    Κλειδωμένος στο λαγούμι σου πυροβολείς τους εχθρούς σου με άσφαιρα πυρομαχικά. Στους μονολόγους σου γράφεις ότι μαλακία σε βολεύει. Μάθε λοιπόν ότι παρότι συνδέθηκα πριν από σένα ( 14 Οκτωβρίου του 2012 έναντι 29 Ιανουαρίου 2013 που συνδέθηκε εσύ ) έχω εξαιτίας σου τιμή 0,355 (άνοιξε τον σύνδεσμο να το δεις https://drive.google.com/file/d/1hPvf4DfnZX4UwcH4J4yawSS0v0RhF7fl/view?usp=sharing ) και όχι 0,37708 που γράφεις και έχεις εσύ. Με την πουτανιά σου δηλαδή παίρνεις περισσότερα από μένα, ενώ χωρίς αυτήν θα έπαιρνες σαφώς λιγότερα. Κατάλαβες γιατί είμαι απέναντί σου; Επειδή με έβαλε η πουτανιά σου!
    Και για να μην το κουράζουμε άλλο με τα αυτονόητα σε προκαλώ να βγεις απ'το λαγούμι σου και να δεσμευτείς δημόσια ότι θα απαντήσεις σε 10 ερωτήσεις μου όπως δεσμεύομαι κι εγώ να απαντήσω στις δικές σου.
    Αλλοιώς μείνε κλειδωμένος στο μαντρί και τάιζε τα ζωντανά σου με μουχλιασμένο σανό για λίγο ακόμα καιρό. Ο ΧΡΌΝΟΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΏΝΕΙ. Και εν τω μεταξύ μέχρι τότε μην τολμήσεις να ξαναγράψεις το όνομά μου στην φυλλάδα σου.

    Θανασάς Ρήγας
    πρόεδρος ΠΣΑΑΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πριν αποφανθουν και σας πουν για να σχηματισετε γνωμη τα "εγκυρα" sites τι ακριβως σημαινει για τους μικρομεσαιους επενδυτες των φωτοβολταικων ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,διαβαστε μια ψυχραιμη και αντικειμενικη γνωμη,μακρια απο ομαδες και συμφεροντα.ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ στο photoboltaika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα σας. Έχω πρόβλημα με το touch screen panel ktp400 της siemens. Δεν λειτουργεί καλά η οθόνη.Ειναι μετατοπισμενη και πατάς για παράδειγμα το 1 και εμφανίζετε το 4.
    Την οθόνη τη βρήκα για να την αγοράσω το πρόβλημα μου είναι το λογισμικό του tracker. Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να το επισκευάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κύριε Παπακυριακού
    Ισως μπορείτε να με πληροφορήσετε σχετικά με τον τρόπο απόκτησης αδείας για την κατασκευή ενός Φ/Β πάρκου 100KWp...1)Κάνουμε αίτηση στη ΔΕΗ της περιοχής μας και περιμένουμε άδεια ή ορους σύνδεσης? 2)Επιτρέπεται η κατασκευή του νέου πάρκου να είναι δίπλα στο παλαιό πάρκο μας? Επιτρέπεται σε περιοχή Natura και υψηλής παραγωγικότητας? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Κάνουμε αίτηση στη ΔΕΗ της περιοχής μας και περιμένουμε άδεια ή ορους σύνδεσης?
      H ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΟΡΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ. ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΟΜΩΣ: ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΗ ΥΨΗΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

      2)Επιτρέπεται η κατασκευή του νέου πάρκου να είναι δίπλα στο παλαιό πάρκο μας? ΝΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ
      Επιτρέπεται σε περιοχή Natura και υψηλής παραγωγικότητας?
      ΟΧΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 1% ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

      Διαγραφή
  18. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΙΟΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ Φ/Β ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΔΗΗΕ ΟΤΙ
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΝ ΜΕΣΟΣΤΑΘΜΙΚΗ ΤΙΜΗ
    ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΠΟΗΓΟΥΝΟΥ ΕΤΟΥΣ Χ5%
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ Π.Χ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και εγώ ενδιαφέρομαι για τους όρους απόκτησης νέας άδειας.......Τι προυποθέσεις πρέπει να έχει το γήπεδο-χωράφι????
    Που μπορούμε να μάθουμε με απόλυτο τρόπο???? Ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριε Παπακυριακου γnωριζετε κατι για το virtual net metering για επαγγελματιες αν θα υπαρξουν αδειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι γίνεται με τις νέες άδειες για αγρότες ο νόμος που προβλεπει μέχρι 100κιλοβατ μόνο για αγρότες άλλαξε?
    Αν ξέρει κάποιος υπεύθυνα ας μας πει η τι παίζει η που να απευθυνθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ισχύει τέτοιος νόμος και μην παρασύρεστε από άσχετους που τάζουν ότι τους κατέβει στο άδειο τους κεφάλι.

      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΕΣ.

      Βρίσκεις το χωράφι, προσπαθείς να πας όσο πιο κοντά γίνεται στα καλώδια-κολώνες, έχεις ελέγξει υποσταθμό (ότι έχει χωρητικότητα), έχεις πάρει τα απαραίτητα χαρτιά ότι δεν είναι δασική έκταση, αρχαιολογικός χώρος και γη υψηλής παραγωγικότητας. Την απαλλαγή από ΕΠΟ, την άδεια μικρής κλίμακας (προφανώς και έχεις βγάλει τοπογραφικό) κ.τ.λ.

      Διαγραφή
    2. Άδεια που θα πάρω έστω και μη αγροτικη

      Διαγραφή
  22. Λυπάμαι αλλά ειλικρινά δεν έχω χρόνο να απαντήσω σε όλα τα ερωτήματα. Απευθυνθείτε στους συλλόγους σας ή στις εταιρείες που κάνουν αυτές τις δουλειές.

    Ήδη έχει κατατεθεί ο νόμος για τις τιμές στα μικρά φ/β 100-500Kwp ο οποίος πάει για ψήφιση στην βουλή, διαβάστε το σχέδιο νόμου.
    Για τα 100kwp που θα καταφέρουν να ηλεκτροδοτήσουν εντός του 2019 ισχύει : ΟΤΣ προηγούμενου έτους προσαυξημένη κατά 10%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εαν για παράδειγμα η τιμή που θα προκύψει βάσει του ανωτέρω υπολογισμού είναι 0,073/KWh,αυτή η τιμή θα συνεχίσει σταθερή για όλη την 20ετία?

      Διαγραφή
  23. και καλύτερα να διαβάσετε το νομοσχέδιο αφού ψηφιστεί καθώς κάποιες μικροαλλαγές μπορεί να υπάρξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για την πορεία των νέων αδειών εάν και πότε θα υπάρξουν στα αγροτικά φωτοβολταϊκά να ενημερώνεστε από το σαΐτ ΤΟΥ afo. Προς το παρόν είναι μία πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου το afo δεν ενημερώνει. Κάνει προπαγάνδα, η αλλιώς μοιράζει σανό που ως γνωστόν αρέσει στα γίδια της στάνης του. Το τελευταίο δέμα (σανού) των 5000 αγροτικών με τιμές 0,12 η 0,14 είναι εντελώς "αναμμένο" (μουχλιασμένο) και τρώγεται μόνο από αστοιχειωτους που "μαντρώνονται" για αναχρηματοδοτήσεις με 2 τοις εκατό και δεν χαμπαριάζουν ότι τους κατακλέβουν με την οριζόντια μείωση των τιμών που τους επέβαλαν. Μπες λοιπόν στην ουρά και περίμενε να κάνεις 2ο αγροτικό και μάλιστα με 0,14.

      Διαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπερα Κυριοι.
    Εχει κανεις ενημερωση για το τι γινεται με την υπευθυνη δηλωση για Κατάταξη
    στην Κατηγορία "Κατ' Επάγγελμα Αγρότης" . Στο site του ΔΑΠΕΕΠ οταν προσπαθω να καατχωρισω νεα δηλωση μου εμφανιζει μηνυμα error forbidden . Η προθεσμια ληγει στι2 31/3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κ. Βασίλη, το παρακάτω είναι ένα παράδειγμα γιατί πρέπει να ανήκετε σε συλλόγους. Την παρακάτω ενημέρωση την έχω στείλει στα μέλη μας πριν μήνες

    ΟΤΣ Χ 1,1
    3468/2006
    3734/2009 το άρθρο 27Α καθόρισε τις τιμές
    3851/2010 Άρθρο 5 παρ.6 τροποποίησε τον 3734/2009. Αναγράφεται ότι πλέον οι τιμές ορίζονται από ΥΠ. Απόφαση του υπουργού περιβάλλοντος
    Υ.ΑΠΕ/Φ1/οικ2262/31/01/2012
    Υ.ΑΠΕ/Φ1/1289/9012 2/05/2013
    ΣΕΣΤ Σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης σταθερής τιμής
    Η ΟΤΣ Χ 1,1 μπήκε στο ελληνικό σύστημα με τον 3734/2009 σε καθεστώς στήριξης FIT του 3468/2006

    ν.4414/2016 σελ 8285 και σελ 8293
    3. Η περίπτωση ΟΤΣ Χ 1,1 είναι η σύμβαση με Σ.Ε.Σ.Τ. (Σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης σταθερής τιμής). Υπάρχει εσφαλμένη άποψη ότι εφόσον η ΟΤΣ αλλάζει κάθε χρόνο θα αναπροσαρμόζεται η τιμή πώλησης ενέργειας των σταθμών με Σ.Ε.Σ.Τ. το οποίο δεν ισχύει. Για την ώρα όλο το πλαίσιο των Α.Π.Ε. στηρίζεται σε σταθερές τιμές. Συγκεκριμένα : ο ν.3468/2006 όρισε το πρωταρχικό πλαίσιο των Α.Π.Ε. και τις σταθερές τιμές. Σε συνέχεια ο ν.3734/2009 αρ.27Α (σταθμοί μικρότεροι των 100kw.p με ΟΤΣ προηγούμενου έτους Χ 1,4 και μεγαλύτεροι σταθμοί έως 500kw.p με Χ1,3) όριζε ότι οι τιμές αλλάζουν με απόφαση του υπουργού ανάπτυξης. Σε συνέχεια ο ν.3851/2010 τροποποιεί το άρθρο 27Α του ν.3734/2009 ( πλέον ο υπουργός περιβάλλοντος εκδίδει υπουργική απόφαση για τις τιμές και τροποποιεί τον πίνακα τιμών του Μ.Δ.Ν.). Σε συνέχεια ο ν.4414 (βλ. συνημμένο αρχείο) ορίζει την Τ.Α. (τιμή αναφοράς) για τους φ/β σταθμούς έως 500kw.p(σελ 8285, παρ.2 έως και 7 και σελ 8293, άρθρο 10 ). Στην συνέχεια η υπουργική απόφαση ορίζει τις τιμές που ισχύουν σήμερα (βλ. συνημμένο αρχείο)δηλαδή για τα έργα έως 100kw.p ΟΤΣ προηγούμενου έτους Χ1,2 και για τα έως 500kw.p ΟΤΣ Χ 1,1

    ΠΡΟΣΟΧΗ : ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ Η ΟΤΣΧ1,1 και 1,2 ισχύει μγια τους σταθμούς που θα ηλεκτρίσουν έως και 31/12/2019

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Παπακυριακού σας ευχαριστώ θερμά για την εμπεριστατωμένη απάντησή σας...

      Διαγραφή
  28. Ακομα και τα εμπειτα sites κανουν λαθη.Περιμενοντας μια απαντηση απο το energypress.Μονο στο photoboltaika.blogspot.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχεις κάνει σαλάτα Green Energy. Το 58 τιμή αφορά το διαγωνισμό στα αιολικά και όχι στα μεγάλα φβ του Δεκέμβρη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ναι το 58,58 αφορα τα αιολικα,για τα φωτοβολταιακα εως 20mw ητανε 70,39 αλλα ΜΑΤΑΙΑΩΘΗΚΕ,δηλαδη και 43534542213512342 να ηταν η τιμη δεν εχει σημασια.Το καταλαβες;Αυτο βρηκες να πεις απο ολα αυτα που διαβασες;Επι της ουσιας τσιμουδια.

      Διαγραφή
  29. Σημερα στην Βουλη ΣΠΕΦ,ΠΟΣΠΗΕΦ,ΠΣΑΦ για το ενεργειακο νομοσχεδιο.Θα καταφερουν να αλλαξουν αυτο το εκτρωμα που παει να ψηφιστει;Μονο στο photoboltaika.blogspot.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα!!
    Ενοίκιαζονται 2 αγροτεμάχια συνολικού εμβαδού 16στρ στην αιτωλοακαρνιανια για εργα απε...είναι γη 'μη' υψηλής παραγωγικότητας δεν προέρχονται από κατάτμηση και είναι καθαρά από δασαρχείο.το δυκτιο μεσης τασης είναι στο 150μ και ο υποσταθμος έχει περιθώριο.
    Ιδανικά για άμεση κατάθεση φακέλου.
    (Πληροφορίες 6946908609)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συναδελφοι η δεη ερχεται στι οαρκο μου 20 ευρω τι μηνα δεν ειναι πολλα? Εσας ποσι σας έρχεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα στα 11 με 12 ευρώ το μήνα. Έχω 6 κάμερες, συναγερμό, τηλεμετρία (SMA Webbox).

      Διαγραφή
  32. Ακυρο στις παραλογες απαιτησεις ΠΣΑΦ απο τον υπουργο ενεργειας κ. Σταθακη.Μονο στο photoboltaika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θερμή παράκληση, μην διαβάζετε την κάθε αρλούμπα που γράφει ο κάθε δημοσιογράφος που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βγάλει πρώτος την είδηση. Ότι και να σας πει ο οποιοσδήποτε (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου) να φροντίζετε πάντα να το ελέγχετε και μόνοι σας.

    To τελευταίο δελτίο του ΕΛΑΠΕ μπορείτε να το δείτε εδώ :
    http://www.lagie.gr/fileadmin/groups/EDSHE/MiniaiaDeltiaEL/DEC__2018_DELTIO_ELAPE_v1.0.pdf

    Στην σελ. 25 αναγράφεται η μέση ΟΤΣ για το 2018 η οποία είναι 60,39€/MWh

    Οπότε 0,06039ευρώ/kwh

    X10% (για τα έργα από 100 έως 500) = 0,066429 ευρώ.
    Χ20% για τα έργα έως 100kwp = 0,0724468

    Όταν λοιπόν η αγορά τρέχει με τέτοια νούμερα νομίζω ότι είναι κατανοητό ότι δεν μπορείς να ζητάς αρλούμπες, δηλαδή 14 λεπτά (και αφού αντιλαμβάνεσαι ότι δεν σε παίρνει 12) γιατί γελάνε και οι πέτρες πίσω από την πλάτη σου.

    Δεν υφίσταται πλέον αγροτικό φ/β και πρέπει οι επιτέλους κάποιοι μπακάληδες να το καταλάβουν.
    Επίσης χρειάζεται και στοιχειώδη (τουλάχιστον) νοημοσύνη να μην λες στην επιτροπή ότι το 100ρι έχει κόστος κατασκευής 98.000 ευρώ. Ειδικότερα όταν στο ΥΠΕΝ υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δουλέψει στο χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον 200αρι θα ειχαν στο μυαλο τους οταν ελεγαν για τις 98.000 ευρω.Το θεμα ειναι οτι θα πρεπει να οριστει μια σταθερη ταριφα 8 cent για ολα τα ιδιωτικα φωτοβολταικα μεχρι 500kw γιατι απο την στιγμη που συνδεεται η τιμη με την μεσοσταθμικη των διαγωνισμων του προηγουμενου ετους και επειδη η τιμη στους διαγωνισμους οσο περνανε τα χρονια θα τεινει προς το μηδεν,καταλαβαινουμε ολοι γιατι αυτο το νομοσχεδιο ειναι το τελος των μικρομεσαιων.Και ενα αλλο θεμα ειναι οτι θα πρεπει η τιμη να κλειδωνει με την αιτηση στον ΔΕΔΔΗΕ και οχι με την συνδεση.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ή αν δεν θελουν σταθερη ταριφα 8 cent,να διατηρησουν το 1,2xΟΤΣv-1 για εως 100kw και 1,1xΟΤΣν-1 για εως 500kw.Δηλαδη ποσο επιβαρυνση θα επιφερουν στον ΕΛΑΠΕ οι μικρομεσαιοι,εαν διατηρηθει αυτος ο τροπος υπολογισμου;

      Διαγραφή
    4. Green Energy μάλλον δεν διαβάζεις τα δελτία τύπου που εκδίδουμε.
      Κλείδωμα τιμής με αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ δημιουργεί πολλά προβλήματα και δεν είναι αποδεκτή.
      Σταθερή τιμή ηλέκτρισης δεν την δέχεται ο υπουργός.

      Η τιμή 8 σεντ είναι πιο υψηλή από την τιμή που κατοχύρωσαν 500ρια στον τελευταίο διαγωνισμό, συνεπώς δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
    5. Κλειδωμα τιμης με την συνδεση απο ΔΕΔΔΗΕ δημιουργει περισσοτερα προβληματα.
      Εαν δεν την δεχεται ο υπουργος την σταθερη,εας διατηρησει το 1,2 και 1,1xΟΤΣν-1.
      Για ποιο λογο να συνδεουμε τις τιμες αποζημιωσης για εργα μεγαλυτερα ή ισα των 500kw μεσω διαγωνισμων,οπου εκει ολοι γνωριζουμε το φαινομενο της κατατμησης οπου μεγαλοκαρχαριες σπανε τα απειρα mw τους σε 500αρια, με τον μικρομεσαιο επενδυτη που θελει να φτιαξει ενα φωτοβολταικο εως 499kw εκτος διαγωνισμων;Τι παει να πει δεν μπορει να γινει κατι τετοιο;Εχουν βαλει βετο οι μεγαλοκαρχαριες και για ποιο λογο;Ποιους θα επιβαρυνει στην τελικη ο μικρομεσαιος επενδυτης με τιμη 8 cent;

      Διαγραφή
    6. Σου ξαναλέω ότι ο υπουργός δεν δέχεται την ΜΟΤΣ για ηλέκτριση το 2020.Θέλει η τιμή που θα προκύπτει να συνδέεται με αυτήν των διαγωνισμών. Σχετικά με αυτό κάναμε πρόταση που θα την δεις στο βίντεο.

      Στο νομοσχέδιο μπήκε πλαφόν για να σταματήσει η μέθοδος του μπακλαβά.

      Για τα 8 σεντ. Δεν μπορεί ο 500ρης που μπήκε στον διαγωνισμό να πήρε 6,5 σεντ και να βγει τώρα νομοσχέδιο που πρακτικά βγάζει ηλίθιους όλους αυτούς που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

      Το πρόβλημα δεν είναι πλέον η μέθοδος του μπακλαβά. Το πρόβλημα είναι ότι η διαφορά σε οικονομία κλίμακας και κόστη κατασκευής ενός έργου 500kwp με ένα 5mwp είναι μακράν μεγαλύτερη από το 5% ( η μεσοσταθμική διαγωνισμών που συμμετέχουν τα μεγάλα έργα προσαυξημένη με 5%)

      Διαγραφή
    7. Επι της ουσιας το ιδιο λεμε.Αφου οπως και εσυ λες η οικονομια κλιμακας και τα κοστη κατασκευης (και η προσβαση σε χρηματοδοτησεις)δεν εχουν καμια σχεση με καποιων μεγαλοκαρχαριων με πολλα mw που τα σπανε σε 500αρια με καποιον που παει να φτιαξει ενα 499kw,το 1,05 ειναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ για να ισοφαρισει αυτη τη διαφορα.Και μετα την ενοποιηση των 2 κατηγοριων απο τους επομενους διαγωνισμους ολοι καταλαβαινουμε οτι οι τιμες αποζημιωσεις που θα προκυπτουν θα παρουθν την κατιουσα,για να φτασουν στα 48 και 58 ευρω ανα μεγαβατωρα οπως ειναι και στην Γερμανια.Που να παει ο μικρομεσαιος με τετοιες τιμες;Αυτο πρεπει να αλλαξει και το ξερει και ο υπουργος οτι δεν ειναι δικαιο.ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΡΙΟ.Αυτο ειναι το σωστο.

      Διαγραφή
    8. ΣΥΦΩΝΟΥΜΕ.
      ΑΝ περάσει η πρόταση μας το σώσαμε

      Διαγραφή
  34. Κύριε παπακυριακου όταν λετε
    "Δεν υφίσταται πλέον αγροτικό φ/β"
    Θεωρείτε ότι δεν θα δούμε ούτε καν στο άμεσο μέλλον μια καινούργια κατηγορία φωτοβολταικων από αγροτες;;;
    Απλά οι εικόνα που κυκλοφορεί δείχνει το υπουργείο να είναι θετικό σε μια τέτοια προοπτική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η εικόνα που κυκλοφορεί είναι από συγκεκριμένους ανθρώπους που θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο θα εξαναγκάσουν το υπουργείο. Προσωπικά θεωρώ πως κινούνται σε λάθος κατεύθυνση και πως θα το διαπιστώσουν πολύ σύντομα.

    Δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη κάτι αντίστοιχο. Συνέβηκε τότε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να συνεχιστεί.Δεν υπάρχει και λόγος άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα παρακάτω αφορούν την παρουσία (σήμερα στην επιτροπή για την συζήτηση επί του νομοσχεδίου)του εκπροσώπου αγροτικού συλλόγου.
    Όταν η αγορά τρέχει με τα παραπάνω νούμερα νομίζω ότι είναι κατανοητό ότι δεν μπορείς να ζητάς αρλούμπες, δηλαδή 14 λεπτά (και αφού αντιλαμβάνεσαι ότι δεν σε παίρνει 12) γιατί γελάνε και οι πέτρες πίσω από την πλάτη σου.

    Δεν υφίσταται πλέον αγροτικό φ/β και πρέπει οι επιτέλους κάποιοι «εκπρόσωποι» να το καταλάβουν. Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι στην ιστοσελίδα τους, γράφουν ότι τα αγροτικά στο παρόν νομοσχέδιο θα ενσωματωθούν!!!! Άκου θα ενσωματωθούν! ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ!
    Επίσης χρειάζεται και στοιχειώδη (τουλάχιστον) λογική να μην λες στην επιτροπή ότι το 100ρι έχει κόστος κατασκευής 98.000 ευρώ. Ειδικότερα όταν στο ΥΠΕΝ υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δουλέψει στο χώρο.
    30.000 ευρώ όρους σύνδεσης αν βγάλει το 100ρι δεν το κάνεις. Το κόστος αυτό θεωρείται σχετικά υψηλό για 500ρι. Οπότε είτε άσχετος είσαι και πήγες να κάνεις ανάπτυξη στο Άμπου Ντάμπι είτε ξεφουρνίζεις αρλούμπες για να δείξεις ότι τα κόστη είναι πολύ μεγαλύτερα προκειμένου να επηρεάσεις την επιτροπή και να πάρεις την τιμή (στον θεό) που ζητάς.
    ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προς Green Energy :
    όταν γράφεις κλείδωμα τιμής με την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ τι εννοείς;

    α)με την αίτηση για όρους σύνδεσης ή
    β) με την δήλωση ότι ο σταθμός έχει κατασκευαστεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τα κτήματα είναι ιδιοκτησία των αγροτών τα βουνά που κάνουν αιολικά οι μεγαλοεπενδυτες της χώρας είναι δικά τους? Γιατί αν δεν είναι να κάνουν αιολικά στην Κηφισιά έξω από το σπίτι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έχεις μπερδέψει κάποιοα πράγματα :

      1. Ζούμε σε ελεύθερη αγορά και όχι σε καθεστώς ΣΟΒΙΕΤ. Συνεπώς ο οποιοσδήποτε επενδυτής μπορεί να αγοράσει γη για την επένδυση του. Όπως κάναμε και πολλοί ιδιώτες στα φ/β παλαιότερα.
      2. Ακριβώς επειδή δεν κάνουν σε ιδιόκτητα (οι περισσότεροι) πληρώνουν και στους ΟΤΑ κάτι που σε εσένα δεν συμβαίνει.

      Με την δική σου λογική έργο ΑΠΕ μπορεί να κάνει μόνο αγρότης. Επίσης μια βιομηχανία ή ένα εμπορικό κέντρο μπορεί να εγκατασταθεί μόνο στο σπίτι του ιδιοκτήτη (της βιομηχανίας ή του εμπορικού).

      Νομίζω ότι αντιλαμβάνεσαι ότι το σχόλιο σου είναι άστοχο.

      Διαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. TO AFO ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΡΑΨΕ :

    https://premium.afo.gr/2019/03/06/stathakis/

    Γυρολόγοι οι οποίοι διατείνονται ότι εκπροσωπούν παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας, «κοινώνησαν» σε παράγοντες του Υπουργείου, ότι το κόστος ενός φωτοβολταϊκού 100kw κυμαίνεται στις 52.000€
    Εφόσον υπάρχουν κατασκευαστές ή …γυρολόγοι που μπορούν με αυτά τα χρήματα να κατασκευάσουν μια φ/β μονάδα, στην οποία θα συμπεριλαμβάνονται: Οι όροι σύνδεσης, το χωράφι (ενοίκιο ή αγορά, ότι επιθυμούν) και (τουλάχιστον) 5 inverter, τότε υπάρχει η διάθεση προκαταβολής από σήμερα για 500 πάρκα και ας γίνουν οι κατασκευές το 2020. Οι προκαταβολές από σήμερα….
    Αναμένουμε προτάσεις και φυσικά ο Σύνδεσμος θα σταματήσει οποιαδήποτε άλλη διεκδίκηση βιωσιμότητας, αφού με τις 52.000€ κατασκευή (με όσα δεδομένα αναφέρουμε παραπάνω) είναι εφικτή!

    ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ :

    Γυρολόγος είσαι εσύ που δεν έκατσες ποτέ να ασχοληθείς σοβαρά και αρκείσαι στο να γράφεις ότι σου κατέβει.
    Στο αν εκπροσωπώ ή όχι παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας φαίνεται και από το βίντεο της Θεσσαλονίκης. Επίσης φαίνονται και οι φορείς που συμμετείχαν. Αν δεν κάνω λάθος, άντε σε συνέλευση σου να σου απάντησαν θετικά 2 (το πολύ).
    Ουδέποτε είπα 52.000 ευρώ κόστος κατασκευής στο 100ρι αλλά 62.000 ευρώ. Η συζήτηση έγινε στην συνάντηση που είχαμε με την επιτροπή που βγάζει τις τιμές. Μην προσθέτεις όρους σύνδεσης και αγορά χωραφιού. Ο πρόεδρος σου μίλησε για κόστος κατασκευής 98.000 ευρώ. Στο κόστος κατασκευής άσχετε δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε το χωράφι, ούτε οι όροι σύνδεσης.

    Στο 100ρι δεν βάζεις 5 μετατροπείς. 5 και 6 μπαίνανε στα παλιά πάρκα. Επειδή ποτέ σου δεν ασχολήθηκες, ούτε καν γνωρίζεις (προφανώς) ότι έχουν βγει μετατροπείς μεγαλύτεροι στην αγορά.

    Οι όροι σύνδεσης δεν πρέπει να ξεπερνάνε τις 8000 άντε 9000 ευρώ αλλιώς ξέχνα το.

    Αν σου κάνω πρόταση για 62.000 ευρώ κατασκευή θα την αποδεχτείς; ΠΡΟΣEXE TI ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 5000 η αγροτικά πάρκα με 0,14 !!!!!

    Φυσικά και πρόκειται για ένα (ηλίθιο) επικοινωνιακό πυροτέχνημα των Σπανούλη / Γιωτάκο που δεν πίστεψαν ούτε οι ίδιοι (εκτός κι αν πράγματι είναι ηλίθιοι) με μοναδικό σκοπό τον αποπροσανατολισμό από το μέγα ζήτημα κατάρρευσης της οριζόντιας μείωσης τιμών που εξελίσσεται και την συνακόλουθη απολογία στους 11άρηδες 12άρηδες για την ευθύνη τους στην ζημιά που τους προκάλεσαν. Με άλλα λόγια κάνουν ότι τους κατέβει για να κρατήσουν το κοπάδι στην στάνη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Στο παρακάτω Link, στην 3η παράγραφο(από την τέταρτη γραμμή) ο Σταθάκης αναφέρει την πρόταση μας.

    https://energypress.gr/sites/default/files/media/praktika_-_stathakis_-_20190305_-_polynomoshedio_synedriasi_deyteri_2.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαθος που κανει ο υπουργος το ΜΕΓΑΛΟ (ελπιζω οχι ηθελημενα) ειναι οτι σε μελλοντικους διαγωνισμους η τιμη στους διαγωνισμους δεν θα ειναι 70 ευρω,οπως αναφαιρει και στα πρακτικα, αλλα πολυ παρακατω.Γιαυτο δεν θα εχει και καμια μελλοντικη χρηση το 1,05 για ιδιωτες εως 500kw.

      Διαγραφή
  43. Προταση Σκρεκα για ενταξη ΜΟΝΟΝ των αγροτικων φωτοβολατικων στον αναπτυξιακο.Αφηνουν παλι απεξω τα ιδιωτικα εως 500kw;Μονο στο photoboltaika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τούβλο ρε φιλαράκι, τσιμπάς με το παραμικρό και είσαι και πανάσχετος όσο και οι αγρότες. Όποιος πάρει ενίσχυση αναπτυξιακού, ΕΣΠΑ κλπ πανασχετε βάσει ευρωπαικήσ Οδηγίας του μειώνεται η ταριφα κατά τουλάχιστον 25-30%. Ούτε 5 σεντς την κιλοβατώρα δεν θα παίρνει.

      Διαγραφή
    2. Ηρεμησε,θα σου ρθει περιοδος.Εκτος απο ασχετος εισαι και αγενης.Δεν σου φτανει που τo photoboltaika.blogspot.com ενημερωνουν την ενεργειακη κοινοτητα σε...ζωντανη συνδεση;Εκτος και αν θες να περιμενεις να τα διαβασεις αυριο στα ενεργειακα sites.

      Διαγραφή
    3. Ξεστραβώθηκες λιγάκι τουλάχιστον ;

      Διαγραφή
  44. Με βαση τους 3 τελευταιους διαγωνισμους ο υπολογισμος της μεσοσταθμικης για τα ιδιωτικα εως 500kw.Μονο στο photoboltaika.blogpsot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγροτικα φωτολοβλαικα οπως ενεργειακες κοινοτητες.Μονο στο photoboltaika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!!!!!!!
    Χθες καταδικάστηκε σε 2ετή φυλάκιση σε πρώτο βαθμό, ο πρόεδρος της ΓΑΙΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΡΤΕΜΙΣ ΕΠΕ Γεώργιος Καρούνος, θυγατρικής της Dos Energy.
    Φυσικά για χρηματική απάτη της ΓΑΙΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Unknown7 Μαρτίου 2019 - 5:48 μ.μ
      Καλησπέρα
      Επειδή εμπλέκομαι εγώ κι άλλα 20 άτομα στην απάτη της dos energy στείλε μου ένα email σου ή ένα τηλέφωνο σου
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  47. Έχει συμβεί πάλι κάτι με τις καταχωρήσεις των φορολογικών ενημεροτήτων; Είχα να το λέω ότι με τον νέο ηλεκτρονικό τρόπο αποστολής το προηγούμενο διάστημα καταχωρούνταν σε 4-5 εργάσιμες, αλλά βλέπω ότι τώρα δε γίνεται ούτε στο 10ήμερο. Γνωρίζει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όποιος είναι θύμα της χρηματικής απάτης της Dos Energy και της Γαιοδυναμικής Άρτεμις στις οποίες πρόεδρος είναι ο Γιώργος καρούνος παρακαλώ ας μου στείλει μήνυμα.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. DOS ENERGY DOS ENERGY

    Όποιος είναι θύμα της χρηματικής απάτης της Dos Energy και της Γαιοδυναμικής Άρτεμις στις οποίες πρόεδρος είναι ο Γιώργος Kαρούνος παρακαλώ ας μου στείλει μήνυμα.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!!!!!!!
    Χθες καταδικάστηκε σε 2ετή φυλάκιση σε πρώτο βαθμό, ο πρόεδρος της ΓΑΙΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΡΤΕΜΙΣ ΕΠΕ Γεώργιος Καρούνος, θυγατρικής της Dos Energy.
    Φυσικά για χρηματική απάτη της ΓΑΙΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κύριε Παπακυριακού ενημερώστε μας σας παρακαλώ πότε ξεκινούν οι πληρωμές δεκεμβριου και εάν υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταικα.
    σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει πρώτα να διευκρινήσεις εάν είσαι γίδι η ο γιδοβοσκός της στάνης και στην συνέχεια -αντί να ρωτάς τον κ. Παπακυριακού- να διαβάσεις από την σελίδα https://psaaf.blogspot.com/p/blog-page_27.html τα παρακάτω link :

      * Ν.3851/2010 (Ο ιδρυτικός νόμος των αγροτικών φωτοβολταϊκών)
      Ο ιδρυτικός νόμος των αγροτικών φωτοβολταϊκών και η προϋπάρχουσα των Σπανούλη - Γιωτάκου ευνοϊκή τους διάκριση και μεταχείριση ( Άρθρο 15, παρ.6.β )

      * Αριθ. A.Y./Φ1/οικ.19598
      Κατανομή Εγκατεστημένης Ισχύος ΑΠΕ
      Η Επιβεβαίωση της Ειδικής Κατηγορίας των Αγροτικών Φ/Β από την 1 Οκτ. 2010 (στην κατανομή του πίνακα της σελίδας 3)

      Το ερώτημά σου απαντιέται με σαφήνεια. Όποιος τελείωσε δημοτικό καταλαβαίνει.

      Διαγραφή
    2. Ο Υπουργος το λεει ξεκαθαρα πλεον και για τους αγροτες ενεργειακες κοινοτητες!!!! με 10% πανω απο την τιμη του διαγωνισμου της προηγουμενης χρονιας ....και 5% ο ιδιωτες στα κατω απο 500kw

      Διαγραφή
  52. Σχετικά με της πληρωμές, να απευθυνθείτε στον φίλο σας τον σκιτζή ο οποίος μας είπε ότι θέλει τουλάχιστον 5 μετατροπείς για πάρκο 100kwp. Τώρα με το 500ρι θα βάλετε τουλάχιστον 50;
    Μας είπε επίσης ότι το 100ρι για να κατασκευαστεί θέλει 98.000 ευρώ. Άντε λοιπόν εξαιτίας της οικονομίας κλίμακας τώρα έχει 80.000 ευρώ Χ 5. Άρα το 500ρι θα το κατασκευάσετε με 400.000 ευρώ; ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ

    Όσον αφορά την τιμή που λαμβάνετε το κάνετε όμως ΓΑΡΓΑΡΑ! Αντί λοιπόν να ειρωνεύεστε να πείτε και ένα μεγάλο ευχαριστώ. Προφανώς εξαιτίας του ΣΑΝΟΥ δεν γίνομαι αντιληπτός, διαβάστε τα παρακάτω :
    1. Προτείνατε ποτέ να εξαιρεθούν τα 500ρια από τις διαγωνιστικές διαδικασίες; Γιατί εμείς το κάναμε από τον Αύγουστο 2018!!
    2. Τι προέβλεπε αρχικά το σχέδιο νόμου για τα πάρκα έως 500Kwp. που θα ηλεκτρίσουν εντός του 2020; Ότι τα πάρκα αυτά θα λάβουν την μεσοσταθμική τιμή των διαγωνισμών + 5%
    ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ :
    https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/ToKtirio/Fotografiko-Archeio/#0061539a-c540-4311-9bb2-aa0800a9f1d6

    Δείτε το βίντεο από την τοποθέτηση του προέδρου σας (από το 07:38) και ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ σε ποιο σημείο αναφέρει την μέθοδο υπολογισμού.
    Μετά δείτε και το παρακάτω που είναι η δική μας πρόταση στην επιτροπή.(Η τοποθέτηση μας ξεκινά από 1:36:50 ως 1:40:40 και απάντηση του Υπουργού από 2:42:46

    ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Βασίλης8 Μαρτίου 2019 - 1:46 μ.μ.
      Ναί το βίντεο είναι κατατοπιστικό.Το σημείο που δεν κατάλαβα καλά είναι οταν ο υπουργός χαμογελώντας και ενώ κοίταζε τον κύριο που του είχε θέσει το θέμα ανάφερε οτι: 1)Το μέγιστο που θα μπορούσε να γίνει ίσως οι αγρότες μεμονομένα ή και οι ιδιώτες επενδυτές να έχουν ταρίφα με +10% όπως και οι ενεργειακές κοινότητες...Μήπως εννοούσε και επιδότηση? 2)Για τα εως 2 έργα ανα άτομο ή νομικό πρόσωπο:Στην περίπτωση των 2 έργων επιτρέπεται πλέον η εγκατάσταση στο ίδιο χωράφι?Αυτό είναι κατάτμηση? Δεν ξέρω εαν κατάλαβα καλά περι των προθέσεών του...Εαν κύριε Παπακυριακού έχετε αντιληφθεί κατι περισσότερο εως τώρα ή στο μέλλον παρακαλώ πολύ διαφωτίστε με. Ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  53. Κύριε παπακυριακού σας παρακαλώ πολύ ενημερώστε με πόσο πήγε η ΟΤΣ σήμερα και εάν υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά.
    Εάν μπορείτε λίγο σύντομα επειδή βιάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Στρατό της κυρα Λένας είσαι μεγάλο λαμόγιο.Δε θα τσιμπήσει ο Παπακυριακού σε αργόσχολους λιμοκοντορους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ορισμένοι βιάζονται να πανηγυρίσουν αγνοώντας ότι διατάξεις κατατεθειμένου σχεδίου νόμου αλλάζουν μόνο με νομοτεχνικές βελτιώσεις. Δεν αρκούν τα βίντεο και οι διάφορες τοποθετήσεις κατά την διάρκεια της επεξεργασίας τους στις επιτροπές. Εγώ δεν αντιλήφθηκα τον Σταθάκη να καταθέτει καμία τέτοια. Καλό είναι να περιμένουν πρώτα τον νόμο όπως θα δημοσιευθεί στο ΦΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί πλέον, από την δική μου ανάγνωση των πρακτικών δεν προκύπτει διαφοροποίηση ιδιωτών - μεμονομένων αγροτών παρά μόνο για ομάδες παραγωγών και συνεταιρισμούς που ούτως η άλλως μπορούσαν και μπορούν να συστήνουν ενεργειακές κοινότητες.

      Διαγραφή
  56. Περισσότερες Ανακοινώσεις
    Είστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
    Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Οκτωβρίου 2018
    22.02.2019
    Με διαδοχικές εντολές, χθες και σήμερα, προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Οκτωβρίου 2018, οπότε και θα εξοφληθούν 640 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 317.108,28 € (85% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Οκτώβριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έχετε φάει τέτοια χλεύη κύριοι και βγαίνετε ακόμα και μιλάτε?
    προχτες ο ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ έγραφε ότι
    Δεν ισχύει τέτοιος νόμος και μην παρασύρεστε από άσχετους που τάζουν ότι τους κατέβει στο άδειο τους κεφάλι.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΕΣ.
    Σήμερα τι μας λέτε ότι δεν υπάρχει στο νόμο?
    Αύριο που θα πάρει φεκ τι θα μας πειτε , ότι δεν φαίνεται καλά στο χαρτί?
    ΠΟΣΠΕΗΦ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΥΡΙΑΚΟΥΔΕΣ Έχετε ξεφτιλιστεί στο πανελληνίο με αυτά που γράφετε. Γελάει ο κόσμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Τι θα λέει δηλαδή το ΦΕΚ; 5000 (η 15000) αγροτικά με 0,14 (η 0,12): Αυτό προανήγγειλαν στους αγρότες σαν ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ!!!
      Στην καλύτερη των περιπτώσεων να μιλάει για επαγγελματίες αγρότες με τιμή ίδια με των ενεργειακών κοινοτήτων. Δηλαδή 0,003 ευρώ / κιλοβατώρα. Δηλαδή πολύ καβγάς για το τίποτα!!

      Διαγραφή
  58. Περισσότερες Ανακοινώσεις
    Είστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
    Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Νοεμβρίου 2018
    08.03.2019
    Συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Νοεμβρίου 2018 με νέες εντολές προς τις τράπεζες, οπότε και θα εξοφληθούν 1.210 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 143.688,89 € (87% των εγκαταστάσεων με παραγωγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κύριε Παπακυριακού σας ευχαριστούμε για όλη την βοήθεια που μας προσφέρετε. Δυο ερωτήσεις
    Όταν υπάρχει συννεφιά επηρεάζεται η ΟΤΣ ;
    Επίσης μήπως γνωρίζετε εάν θα μπουν τα αγροτικά φωτοβολταικα στο νομοσχέδιο. Γενικά δηλαδή την άποψή σας εάν υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκα ή είναι ένας μύθος που διαιωνίζεται.
    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Για τα υπόλοιπα θα πάρεις απάντηση το συντομότερο.
    Για την συννεφιά : εφόσον είναι μέρα ΝΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ (και δεν αστειεύομαι) γιατί θα δώσει στον ΗΕΠ προσφορά μονάδα πιο ακριβή.

    Άσε τις ηλιθιότητες βλάκα αγρότη που άσχετος ήσουν και είσαι και ξαφνικά βρέθηκες να το παίζεις μεγαλοπαράγοντας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κύριε Παπακυριακού σας ευχαριστώ για την τεκμηριωμένη απάντηση.
    Σε ότι αφορά τον ΗΕΠ:
    Ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Πηγών (ΗΕΠ) μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα στο συνημίτονο της διάτασης όταν η σκίαση των πανέλων ξεπερνάει τις 15 μοίρες ή μήπως επιβάλλεται να γρασάρουμε τον αντιστροφέα ώστε η διάταξη του συνημίτονου να είναι αντιστρόφως ανάλογη της υποτείνουσας που τέμνει τον αντιστροφέα;
    Επίσης, ποια είναι η άποψή σας για την γαλβανισμένη ΟΤΣ στο ενδεχόμενο που ο ΗΕΠ ανεβάσει πυρετό;
    Αξίζει το γαλβάνισμα ή είναι πεταμένα λεφτά;

    Τέλος, επειδή πολλά ακούγονται, αν μπορείτε πείτε μου τελικά: Υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά ή όλα είναι ένας μύθος?

    Μπορεί δηλαδή να ξυπνήσουμε ένα πρωινό και να μην υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. bill8 Μαρτίου 2019 - 8:23 π.μ.
      Πρέπει πρώτα να διευκρινήσεις εάν είσαι γίδι η ο γιδοβοσκός της στάνης και στην συνέχεια -αντί να ρωτάς τον κ. Παπακυριακού- να διαβάσεις από την σελίδα https://psaaf.blogspot.com/p/blog-page_27.html τα παρακάτω link :

      * Ν.3851/2010 (Ο ιδρυτικός νόμος των αγροτικών φωτοβολταϊκών)
      Ο ιδρυτικός νόμος των αγροτικών φωτοβολταϊκών και η προϋπάρχουσα των Σπανούλη - Γιωτάκου ευνοϊκή τους διάκριση και μεταχείριση ( Άρθρο 15, παρ.6.β )

      * Αριθ. A.Y./Φ1/οικ.19598
      Κατανομή Εγκατεστημένης Ισχύος ΑΠΕ
      Η Επιβεβαίωση της Ειδικής Κατηγορίας των Αγροτικών Φ/Β από την 1 Οκτ. 2010 (στην κατανομή του πίνακα της σελίδας 3)

      Το ερώτημά σου απαντιέται με σαφήνεια. Όποιος τελείωσε δημοτικό καταλαβαίνει.

      Διαγραφή
  63. Εξομοίωση τιμής αγροτών με ενεργειακών κοινοτήτων

    Σύμφωνα με το άρθρο 72 του νέου νόμου που έχουμε στην διάθεσή μας, οι φ/β σταθμοί έως 500kw που ανήκουν σε επαγγελματίες αγρότες.......

    https://psaaf.blogspot.com/2019/03/blog-post_9.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απαντώ στα σχόλια του παραπάνω γελοίου (Ο ΣΤΡΑΤΗΣ).
    Όλες οι εξυπνάδες που γράψατε ξεκίνησαν από τα σχόλια μου, όταν απάντησα στον κ. Κακαρούνα. Για να μην ψάχνεστε τα αναδημοσιεύω :

    παυλος κακαρουνας4 Μαρτίου 2019 - 2:32 μ.μ.
    Τι γίνεται με τις νέες άδειες για αγρότες ο νόμος που προβλεπει μέχρι 100κιλοβατ μόνο για αγρότες άλλαξε?
    Αν ξέρει κάποιος υπεύθυνα ας μας πει η τι παίζει η που να απευθυνθουμε
    Απάντηση
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ4 Μαρτίου 2019 - 8:13 μ.μ.
    Δεν ισχύει τέτοιος νόμος και μην παρασύρεστε από άσχετους που τάζουν ότι τους κατέβει στο άδειο τους κεφάλι.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΕΣ.
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ5 Μαρτίου 2019 - 10:28 μ.μ.
    Δεν υφίσταται πλέον αγροτικό φ/β και πρέπει οι επιτέλους κάποιοι μπακάληδες να το καταλάβουν.
    Επίσης χρειάζεται και στοιχειώδη (τουλάχιστον) νοημοσύνη να μην λες στην επιτροπή ότι το 100ρι έχει κόστος κατασκευής 98.000 ευρώ. Ειδικότερα όταν στο ΥΠΕΝ υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δουλέψει στο χώρο.


    Η απάντηση μου :
    Η τελευταία φορά που αναφέρεται το αγροτικό φωτοβολταϊκό, ήταν στον νόμο 4254/2014 (τον γνωστό ως new deal όπου τα αγροτικά φ/β πάρκα πήραν διαφορετική τιμή από τα ιδιωτικά).
    Οποιοσδήποτε νόμος η υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε μεταγενέστερα από τον παραπάνω νόμο ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΚΑ και πουθενά δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά σε αγροτικό πάρκο ή διακριτή μεταχείριση μεταξύ ιδιωτών/αγροτικών.

    Οι απαντήσεις μου στις 4 και 5 Μαρτίου είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΕΣ καθώς έως και πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου, δεν υπάρχει καμία αναφορά σε αγροτικό σταθμό.

    Οι εκπρόσωποι του ΠΣΑΦ είπαν ότι ζητάνε 5000 αγροτικές άδειες. Τις πήρανε; ΟΧΙ
    Ζητήσανε τιμή 12 λεπτά. Το πέτυχαν; ΟΧΙ

    Προφανώς αυτό που πέτυχαν είναι μια καλύτερη τιμή από τους ιδιώτες και οφείλω να το παραδεχτώ (+5% οι ιδιώτες + 10% οι αγρότες). Προφανώς και διαφωνώ κάθετα με αυτήν την διαφοροποίηση, προφανώς λόγο εκλογών κυβέρνηση και αντιπολίτευση στήριξε την διάκριση αυτή.

    Το υπουργείο τον Αύγουστο ήθελε όλα τα έργα να μπαίνουν σε διαγωνισμό. Τότε η ΠΟΣΠΗΕΦ πρότεινε την εξαίρεση των σταθμών έως 500kw.p Ο ΠΣΑΦ ουδέποτε ασχολήθηκε με το ζήτημα αυτό.
    Στα παρακάτω βίντεο επίσης φαίνεται τη ζήτησε ο ΠΣΑΦ στην επιτροπή και τι ζήτησε ο εκπρόσωπος της ΠΟΣΠΗΕΦ. Η μέθοδος υπολογισμού της τιμής που ψηφίστηκε στον νόμο είναι ακριβώς η πρόταση του εκπροσώπου της ΠΟΣΠΗΕΦ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ. (όχι σου είπα, μου είπες, ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ).

    Επειδή κατηγορήθηκα στην ιστοσελίδα του ΠΣΑΦ ως γυρολόγος και πολλά άλλα ερωτώ :
    Ποιός είναι γυρολόγος; Αυτός που προτείνει την μέθοδο υπολογισμού (η οποία γίνεται αποδεκτή) ή αυτός που ζητάει σταθερή τιμή 12 λεπτά;
    Ποιός είναι γυρολόγος; Αυτός που ζήτησε να εξαιρεθούν τα πάρκα των 500kw.p (το οποίο έγινε αποδεκτό) ή αυτός που ζητούσε εξαίρεση για τα 100ρακια;
    Ποιός είναι γυρολόγος ; αυτός που λέει ότι το κόστος κατασκευής στο 100ρι είναι 98.000 ευρώ ή αυτός που λέει 62.000 ευρώ;
    Ποιός είναι γυρολόγος ; αυτός που λέει ότι το 100ρι θέλει τουλάχιστον 5 μετατροπείς ή αυτός που το κατακρίνει; (κάνεις την δουλειά σου και με έναν 100ρι μετατροπέα με προφανώς μικρότερο κόστος)
    Η δε ποιότητα του «κυρίου» που με αποκαλεί γυρολόγο φαίνεται και από το τι έγραψε στην ιστοσελίδα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκες πάλι χώρο που δεν ασχολείται κανεις μαζί σου Παπακυριακού και απλώθηκες:
      - Τα 500άρια ψεύτη έπαιζαν και εκτος διαγωνισμων τον Αύγουστο, οπότε αλλού το σανό σου οτι εσύ ταχα τα πρότεινες εκτός διαγωνισμών.
      - Ως συνήθως μπερδεύεις τα πράγματα, για να πουλήσεις προπαγάνδα. Τον περασμένο Σεπτέμβρη στο να προτείνεις άλλη τιμή εκτος του 1.1χΟΤΣ πάλι πίσω από την προταση ΣΠΕΦ-ΣΕΦ ήρθες την οποία και αντεγραψες κακέκτυπα.
      - Το 100αρι ανοητε δεν κάνει 62,000 εκτός και το κάνεις κοτέτσι.
      - Τον περασμένο Ιούλιο πηγες να καταστρέψεις όλα τα πάρκα που ο Μπογδάνης σου προτεινε οι διαγωνισμοί να παρατείνονται άεναα χρονικά μέχρι να πατώνουν οι τιμές, μήπως ανεγκέφαλο μερμυγκι και νικουσες τους ελέφαντες... Ευτυχώς ο ΣΠΕΦ το έσωσε το θέμα συσπειρώνοντας και τους αιολικούς.
      - Όταν η ΡΑΕ τον Φλεβάρη γνωμοδοτησε η εκτος διαγωνισμού τιμή να αλλάζει απότομα από τον τελευταίο μόλις διαγωνισμό, πάλι μονο την διαμαρτυρία και τις κινήσεις του ΣΠΕΦ είδαμε. Εσύ κοιμόσουν όρθιος....
      - Όσο για αυτά που είπε στη Βουλή ο Μπογδάνης και τον καμαρωνεισ.... είναι η πρώτη φορά που δεν βάλατε αυτογκόλ στο κλάδο, προφανώς από τύχη επειδή άλλοι είχαν προβάλλει τόσο πολύ τα θέματα, που έλεος δεν χώραγε γκάφα...

      Άντε τώρα να πετάξεις αητό.

      Διαγραφή
    2. Παιδιά μην περάσουμε πάλι το 3μερο με Παπακυριακού, γιατί αυτός κάθε αργία κάνει ντου εδώ. Παρακαλώ να επικεντρωθούμε σε χρήσιμες πληροφορίες από το νομοσχέδιο και τι ισχύει. Όσο για το πλήρες πάρκο των 100 κιλοβάτ, προφανώς και κοστίζει περισσότερο από 62 χιλιάδες.
      Τελικά όσα πάρκα συνδεθούν το 2019 θα τα προσμετρούν στα δύο ή όχι όπως γράφει το Energypress και ζήτησε ο ΣΠΕΦ;
      https://energypress.gr/news/varos-peftei-tora-stin-ermineia-toy-nomoy-gia-ton-megisto-arithmo-fv-parkon-statheris-timis

      Διαγραφή
  65. Σχετικά με το θέμα που έβαλε ο κ. Κίτσος, αν μπορείτε κύριε Παπακυριακού να μου δώσετε δυο τρεις απαντήσεις (εάν βέβαια γνωρίζετε σχετικά):
    Κατά πόσο επηρεάζει την ΟΤΣ η μαζική εκτόξευση Χαρταετών την Καθαρά Δευτέρα και τι μέτρα προστασίας μπορεί να πάρει ένα απλός παραγωγός που δεν έχει τις ανάλογες γνώσεις;
    Επίσης, όταν ένα από τα στρίγκ του φ-β πάρκου έχει εντερικά τότε είναι σωστή η άποψη που εκφράζουν άνθρωποι του χώρου, ότι το τετράγωνο της υποτείνουσας θα πρέπει να βάλει θερμόμετρο στο άθροισμα των τετραγώνων των δύο κάθετων πλευρών ώστε να μετακυλιστεί ο ΕΛΑΠΕ κάτω από τον περονόσπορο της ΠΧΦΕΛ;
    Είναι σημαντικά ζητήματα που απασχολούν πιστεύω τον κάθε παραγωγό.
    Α κι επίσης ενημερώστε μας εάν υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά διότι ανησυχούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαμά εσύ είσαι;
      Μήπως έμαθες τίποτε περισσότερο; Υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά;
      Και ετοίμασε τη λαγάνα έρχομαι στην τραπεζαρία σε 10 λεπτα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  67. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μαμάκα, κασφλού είναι εάν συμβάν για το οποίο κρεμόμαστε για ενημέρωση από τα χείλη του κυρίου Παπακυριακού.
    Κι εγώ δεν γνωρίζω περισσότερα όμως ο κ. Παπακυριακού που είναι πολυάσχολος και ξημεροβραδιάζεται όλη μέρα εδώ είμαι σίγουρος πως θα σου απαντήσει.
    Με την ευκαιρία να σου πω ότι χώρισα με τη Νίτσα επειδή επέμενε ότι η απομείωση του βέλιουρα ενός ινβέρτερ ισούται με το συνημίτονο της διαγωνίου ενός τουμποφλό σε συνδυασμό με τον πρωινό ψεκασμό της ΟΤΣ.
    Γενικά μαμά δεν είμαι στα καλύτερα μου και σε αυτό ήρθε να προστεθεί και η άποψη του κ. Παπακυριακού ότι δεν υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά.
    Ανησυχώ μαμά. Ανησυχώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Bάλαμε τους διαγωνισμούς του 2018 στον τρόπο υπολογισμού και σώθηκαν οι μικροί.
    Όποιος έχει μυαλό και μπορεί φτιάχνει πάρκα.
    Τα υπόλοιπα είναι για τους αργόσχολούς και τα βαλτά τσιράκια συλλόγων που πάνε να οικειοποιηθούν ή να μειώσουν την επιτυχία. Συγγνώμη δεν θα σας ακολουθήσω, προτιμώ να φτιάξω πάρκο.

    Υ.Γ. Αν δες σας βγαίνει το 100ρι με 62.000 και νομίζετε ότι θα το κάνετε με 98.000 δικό σας πρόβλημα, δικά σας και τα χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κασφλού παιδάκι μου θα μας το πεις που κρεμόμαστε από τις χειλαρες σου;; Η για δε σε νοιάζει όπως όταν δεν πληρωνόμασταν και ο γιος μου έχασε τρία δόντια από αβιταμίνωση και τώρα του χτυπάει τα ούλα και το σουσάμι απτή λαγάνα!!

      Διαγραφή
    2. Στον επομενο διαγωνισμο ομως,η τιμη εκκινησης στην ενοποιημενη κατηγορια θα ειναι αρκετα χαμηλη(64,72)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ κύριε Παπακυριακού:Οπως καταλαβαίνω οι εντελώς ριγμένοι και σε αυτή τη περίπτωση θα είναι οι επιχειρηματίες-ιδιώτες,όπως και στο New deal. Αλλα εν πάσει περιπτώσει επι του προκειμένου:Ανα φυσικό ή νομικό πρόσωπο επιτρέπονται εως 2 πάρκα των 500 Κιλοβάτ.Η ερώτηση είναι:Μπορεί ο κάτοχος των 2 αυτών αδειών να εγκαταστήσει τα 2 αυτά 500άρια στο ίδιο χωράφι? ή υποχρεούται να τα υλοποιήσει σε ξεχωριστά χωράφια?

      Διαγραφή
    4. Σε ξεχωριστά χωράφια πάντα.
      Προσοχή το πλαφόν μπαίνει στο "κεφάλι". Δηλαδή αν κάνω 2 πάρκα με την ΜΕΠΕ που έχω, δεν μπορώ και ως φυσικό πρόσωπο να κάνω άλλα 2 που θα πάρουν τιμή με το ευνοϊκό καθεστώς.
      Το ίδιο θα ισχύει ακόμα και στην παρακάτω περιπτώση :
      έχετε μια εταιρεία η οποία έχει πάρει την ευνοϊκή τιμή (για 2 έργα). Στην εταιρεία αυτή μετέχω με ποσοστό (π.χ.) 1%. Δεν θα μπορώ να κάνω είτε ως φυσικό πρόσωπο, είτε ως ΜΕΠΕ κανένα.

      Διαγραφή
    5. Αναφέρεστε στο νέο νομοσχέδιο για ενεργειακές κοινότητες και ενεργειακό συμψηφισμό ?

      Διαγραφή
    6. όχι, αναφέρομαι στον ν.4602 που ψηφίστηκε πρόσφατα και συγκεκριμένα στο άρθρο 72

      Διαγραφή
  70. Εξομοίωση τιμής αγροτών με ενεργειακών κοινοτήτων

    Σύμφωνα με το άρθρο 72 του νέου νόμου που στάλθηκε στο Ε.Τ. και έχουμε στην διάθεσή μας,
    η τιμή των νέων φ/β σταθμών έως 500 kwp των επαγγελματιών αγροτών που θα συνδεθούν μετά την 1/1/2020, εξισώνεται με των ενεργειακών κοινοτήτων και αντί να ισούται με την οριακή τιμή συστήματος χ 1,1 που ισχύει σήμερα, θα ισούται με την << μεσοσταθμική Τ.Α. που προέκυψε κατά τις 3 προηγούμενες πριν την τελευταία ανταγωνιστικές διαδικασίες υποβολής προσφορών που αφορούν στην εν λόγω κατηγορία φ/β σταθμών η, αν δεν έχουν διενεργηθεί διαγωνισμοί στην κατηγορία, στην ίδια τεχνολογία προσαυξημένοι κατά 10% >>*

    πηγή: https://psaaf.blogspot.com/2019/03/blog-post_9.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ποσο κοστιζει σημερα ενα φωτοβολταικο παρκο 100 kw; Με αποδειξεις μονο στο photoboltaika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. update 10/03/2019 - 12:18
    Το pdf του νομοσχεδίου - όπως στάλθηκε στο Ε.Τ. για ΦΕΚ - θα αναρτηθεί αύριο 11/3/2019 - 08:30

    https://psaaf.blogspot.com/2019/03/blog-post_9.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κύριε Παπακυριακού ενημερώστε μας σας παρακαλώ για το θέμα που τέθηκε στην επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου για την γεωθερμία και τις κατατμήσεις των έργων
    Τι γνώμη έχετε για το φαινόμενο να σπάνε μεγάλα έργα σε πολλά μικρά για να φέρνουν εγγυημένη τιμή που προσφέρετε στους μικρούς.
    Επίσης κάτι πολύ σημαντικό: Τα αγροτικά φωτοβολταϊκά θα ενσωματωθούν στο νομοσχέδιο ή ως συνήθως μας πουλάνε παραμύθια αυτοι στον ΠΣΑΦ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Γιατί κρύβεσαι; Στην Καρδίτσα αυτή είναι η νοοτροπία; Γιατί δεν βγαίνεις με το όνομα σου;

    1. Για τα αγροτικά απάντησα παραπάνω. Αν έχεις πρόβλημα αντίληψης είναι δικό σου θέμα.
    2. Για την κατάτμηση ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ; ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ
    3. Για τον υπολογισμό της τιμής ; ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ
    Το τι κάναμε εμείς αποδεικνύεται και από την επιστολή που στάλθηκε στο υπουργείο 3/09/2018. Σε αυτήν μεταξύ άλλων αναφέρεται και το σπάσιμο μεγάλων έργων σε μικρότερα και η εξαίρεση των 500kwp και η μέθοδος υπολογισμού για να πάρουν τιμή.Προφανώς και η επιχειρηματολογία. Εσύ το μόνο που έκανες είναι να ζητάς 5000 αγροτικά πάρκα με τιμή 12 λεπτά (και 14 παλαιότερα). Με την μόνη επιχειρηματολογία ότι δεν βγαίνεις με λιγότερα και την τόνωση της υπαίθρου και του αγροτικού κόσμου εξαιτίας του επιπλέον εισοδήματος που θα λάβουν. Λες και οι υπόλοιποι ιδιώτες δεν τονώνουν την οικονομία αλλά την Σουηδία.

    https://www.pospief.gr/exairesi-pv-stations/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κύριε Παπακυριακού σας ευχαριστώ για την απάντηση όμως έχω κάποια κενά.
    Εάν η υποτείνουσα της κατάτμησης διαιρεθεί με το ήμιση της ευκοίλιας ενός στρίγκ σε συνάρτηση με πιθανή συννεφιά στην καρδίτσα, τότε μπορούν 5.000 πάρκα να δηλωθούν ως αγροτικά;
    Γενικά επειδή έχω πολλές αμφιβολίες: Υπάρχουν αγροτικά πάρκα ή όλα είναι ένας μύθος;
    Σας παρακαλώ απαντήστε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δηλαδή εγώ στην ΟΕ που έχω και έχω το 97% α)μπορώ να κάνω τροποποίηση του καταστατικού για να είμαι στο 100% ώστε να με πιάσει ο νέος νόμος;Και αν με πιάνει ο νόμος και β)τι οφέλη θα έχω στην τιμή;Αν μπορούσα να έχω μια απάντηση...Ευχαριστώ Γιάννη μου!!!Οσο για τα λαμόγια τους αγρότες πάλι φαίνεται ότι ωφελουνται πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Απαντήσεις
    1. Αρα σε ξεχωριστά χωράφια το κάθε ένα απο τα δύο έργα.Υπάρχει κάποια υποχρεωτική απόσταση που πρέπει να έχει το ένα χωράφι απο το άλλο?ή μπορεί να είναι ακριβώς το διπλανό...αρκεί να είναι ξεχωριστή ιδιοκτησία?

      Διαγραφή
  78. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  79. update 11/03/2019 - 08:36
    Διαβάστε εδώ τον προς δημοσίευση τελικό νόμο. Τις τροποποιήσεις του Ν.4414/2016 θα τις βρείτε στο άρθρο 72.
    https://psaaf.blogspot.com/2019/03/blog-post_9.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πληκτρολογιοαεριτζηδες λεφτά τέλος μόνο όταν ιδρωνετε θα αμοιβεστε αλλιώς πείνα, το αίμα των αγροτων τελείωσε, φτάνει τόσο που ρουφηξατε τόσα χρόνια. Οι αγρότες δουλεύουν για τον εαυτό τους. ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Το 4χ4 είναι Fort και οι αποσβέσεις ισχύουν για όλους από το 1821 καιρός να ισχύσουν και για τους αγρότες Τώρα εάν δεν σ'αρεσει ξύδι Κιναιδοβδεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Έχω καταθεση πριν τις 28/2 για όρους σύνδεσης για 2 πάρκα.το ένα 100kw σαν φυσικό πρόσωπο και ένα 500κw σε εταιρία ε.ε.
    Γνωρίζει κάποιος έαν συνδέσουν στο δυκτιο μετά το 2019 με ποια τιμη θα πληρώνονται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Κύριε Παπακυριακού επειδή υπάρχει μια διάσταση απόψεων για τις αποσβέσεις παρακαλούμε για την άποψή σας.
    Ειδικότερα, κατά πόσο το cash flow επηρεάζει μια απόσβεση όταν η μερέντα της ΟΤΣ έχει ημερομηνία λήξεως μικρότερη της υποτείνουσας του κομίστρου διοδίων στα διόδια των Μαλγάρων.
    Επίσης επειδή υπάρχουν αρκετά ερωτήματα γνωστών μου: Υπάρχουν αγροτικά φωτοβολταϊκά ή είναι όλα φαντασιώσεις;
    Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΡΕ ΣΤΟΥΡΝΕ
    Ads Pap ΠΕΡΝΕΙΣ ΟΡΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΜΗ ΖΩΟΟΟΟΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ!!!ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΙΜΗ Ο ΜΕΛΙΣΟΚΟΜΟΣ?????ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΕΝΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΡΕΕΕΕ ΜΕΓΑΛΕ!!!!Η ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  87. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!!!ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΥΠΕΝ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ Η ΚΥΡΑ ΛΕΝΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μήπως έχουμε κανένα νέο για τις πληρωμές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Τελικά ποιά τιμή ισχύει για πάρκα έως 500 Kw για το 2019 και τι θα ισχύσει μετά 1/1/2020?
    Για τα πάρκα έως 100 Kw τιμή παίζει τώρα και ποιά θα είναι η τιμή μετά 1/1/2020?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ads Pap και kostaslas-hot
    μην βασίζεστε σε οτιδήποτε σας πει ο οποιοσδήποτε. Διαβάστε μόνοι σας τον νόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Όρε μύλος!! Κανεις που έχει δυο πάρκα και παλιά ναναι δεν μπορεί μετά τις 28/2/19 να αιτηθεί άλλα!!
    https://energypress.gr/news/oi-periorismoi-sta-parka-ektos-diagonismon-pagose-tin-agora-fotovoltaikon-protaseis-therapeias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα βέβαια! Έχεις απόλυτο δίκιο. Επίσης αν έχεις ηλιακό μπορείς να κάνεις μόνο 200kwp και όχι 500!

      Διαγραφή
  92. Καλημέρα αν όλα πάνε καλά θα ξεκινήσουν οι πληρωμές για Δεκέμβριο και για μικρά ποσά την Παρασκευή 15/3 σε διαφορετική περίπτωση την άλλη εβδομάδα και μετά την Τρίτη 19/03 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  93. Εδώ να γράφεις παλληκάρι μου να σε καμαρώνουμε!!!
    ΑΓΡΟΤΗΣ Ανδρεας13 Μαρτίου 2019 - 10:32 π.μ.

    ΜΟΝΟ Ο ΓΙΟΤΑΚΟΣ ΔΕ ΒΛΕΠΗ ΑΔΙΚΙΑ. Ο ΑΡΧΙΑΠΑΤΕΟΝΑΣ ΒΡΙΖΗ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΦΤΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΑΛΗΘΙΕΣ ΚΕ ΦΑΝΙΚΑΝ Η ΑΠΑΤΕΟΝΙΕΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σόρρυ για το off topic, αλλα θα ήθελα γνώμη, αν έχει κανείς πρότερη εμπειρία. Οι γειώσεις των πάρκων είναι ανεβασμένες. Η αντίσταση της γείωσης λειτουργίας είναι 3Ω (με όριο 2Ω) και η αντίσταση της γείωσης του αλεξικέραυνου είναι 16Ω (με όριο 10Ω). Η εταιρία συντήρησης προτείνει 1-2 τρόπους για την βελτίωση των γειώσεων, χωρίς όμως να μπορεί να εγγυηθεί ότι οι νέες τιμές των αντιστλάσεων γείωσης θα είναι μέσα στα όρια. Τα πάρκα λειτουργούν απο το 2010 και μέχρι τωρα δεν είχαμε θέμα με κεραυνούς. Η ερώτηση είναι αν κάποιος έχει παρόμοιο θέμα και αν έκανε κάτι. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι πράγματι θέμα που χρήζει αντιμετώπισης, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος (δεν μου είπαν ακόμη για πιθανά κόστη) και τη πιθανή αναποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Με την υψηλή παραγωγικωτιτα θα έχουμε πρόβλημα δεν έχουμε χωράφια στη χαμηλή παραγωγικότητα δεν θα μπορούμε να καταθέσουμε χαρτιά για νέες αδειες μηπωςπαιζει να αλλάξει ο νομος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Αν περιμένεις από τους εχθρούς της επιχειρηματικότητας να αλλάξουν τον νόμο είσαι μακριά νυχτωμένος φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Κανένα νέο για πληρωμές ?
    Υπάρχει καμία περίπτωση να βάλουν δύο μήνες μαζί η να αλλάξω πλευρό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  99. ΠΑΥΛΟ ΚΟΥΡΟΥΝΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ , ΞΕΚΙΝΟΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ Σ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακομοίρης εισαι εσύ και δεν κατάλαβα γιατί βριζεις.
      Επειδή εισε ανωνυμος μωρη κότα για βρησε με το όνομα σου να σε δω .

      Διαγραφή
  100. Πώς τα ξέρεις όμως όλα πως μπαίνουν άτιμο.....τα βαζεις με τη σειρά μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Με τον νεο νομο που βγηκε προχτες περι αγροτικων φ/β μπορουν πλεον οι αγροτες
    Να κάνουν παρκο 500kw με τιμη αυξημενη κατα 10% απ.οτι στον τελευταιο διαγωνισμο.
    Μια ερωτηση : αν ενας αγροτης εχει ηδη παρκο 100kw μπορει να αιτηθεί για ενα νεο 500kw ? Η πρεπει να εχει συνολικα εως 500kw ?
    Γνωριζει κανεις με σαφήνεια να απαντησει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε λάθος.διαβάστε τον νόμο και μην βγάζετε λανθασμένα συμπεράσματα

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για την απάντηση.
      Αφου διαβασα εβγαλα αυτο το συμπέρασμα.
      Που εχω καταλαβει λαθος?
      Μπορειτε να με βοηθησετε ?

      Διαγραφή
    3. Αν θέλετε μπορείτε να με καλέσετε στο 6939513778

      Διαγραφή
    4. Ωραια θα σας καλεσω αυριο
      Ευχαριστω

      Διαγραφή
  102. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΤΕ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΜ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ(ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΗΔΗ ΕΜΕΙΣ)??ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΡΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Κύριε Παπακυριακού όταν στην τηλεμετρία έχουμε σημάδια τερηδόνας, μπορεί να γίνει εξάλειψη του φαινομένου εάν ψεκάσουμε τον ΕΛΑΠΕ;
    Επίσης εάν γνωρίζεται για το ενδεχόμενο να δοθούν φωτοβολταϊκά και στους αγρότες.
    Κάτι ακούγεται για τιμή 0,14
    Είναι αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. 13 μερες σημερα και ακομα δεν μου εχουν περασει τν φορ ενημεροτητα. εχει αλλος το ηδιο προβλημα. υπαρχει προβλημα με το σαιτ lagie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Καλησπέρα σας, σήμερα από το μεσημέρι και μετά που δοκίμασα το https://ape.dapeep.gr έχει πρόβλημα έχει πέσει. Φυσικά δοκιμάζω με edge περιηγητή όχι chrome !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Κάποιο λάθος κάνετε κυρία μου, σε μια η δύο μέρες τις περνάνε!!!ΤΟ αρχείο σε pdf και for_ (κάτω παύλα)και το αφμ σας δηλαδή for_00000000 pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Κάποιο λάθος κάνετε κυρία μου, σε μια η δύο μέρες τις περνάνε!!!ΤΟ αρχείο σε pdf και for_ (κάτω παύλα)και το αφμ σας δηλαδή for_00000000 pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανακοίνωση για νέο τρόπο αποστολής φορολογικών και ασφαλιστικών ενημεροτήτων
    11.09.2018

    Η ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ ανακοινώνει ότι, αποκλειστικά για τις φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες των παραγωγών ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ που εκδίδονται ηλεκτρονικά, από τις 12/9/2018 θα γίνονται αποδεκτές μόνο στο infoape@dapeep.gr που έχει δημιουργηθεί ειδικά για το σκοπό αυτό.

    Για την ευκολότερη επεξεργασία του email, οι παραγωγοί παρακαλούνται να εφαρμόζουν τους ακόλουθους κανόνες στη σύνταξη του email.

    SUBJECT/ΘΕΜΑ/ΤΙΤΛΟΣ: Το ΑΦΜ για το οποίο στέλνεται η φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα. Κάθε e-mail θα πρέπει να αναφέρεται σε ένα και μόνο ένα ΑΦΜ.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Το περιεχόμενο του email θα πρέπει να είναι τα σχετικά αρχεία ενημεροτήτων (φορολογική ή/και ασφαλιστική) ως συνημμένα (attachments) σε μορφή PDF.

    Η ονομασία του αρχείου για την φορολογική ενημερότητα θα πρέπει να είναι: for_τοΑΦΜσας.pdf. Έτσι π.χ. για την ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ που έχει ΑΦΜ 099936480 η ονομασία του αρχείου για τη φορολογική ενημερότητα θα είναι for_099936480.pdf

    Αντίστοιχα η ονομασία του αρχείου για την ασφαλιστική ενημερότητα θα πρέπει να είναι: asf_τοΑΦΜσας.pdf. Έτσι π.χ. για την ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ που έχει ΑΦΜ 099936480 η ονομασία του αρχείου για την ασφαλιστική ενημερότητα θα είναι asf_099936480.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. trelamene δε σε αναγνωρίζω.????
    Τι ευγενεια είναι αυτή??
    Μπράβο σου.
    Συγχαρητήρια .
    Ευγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ευχαριστω για την βοηθεια σας ομως καθε φορα για τρεισ μηνες ετσι το κανω
    τωρα τιποτα ακομα 13 μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Δυστηχως αυτο γινεται και σε μενα την περνουσαν κανονικα την φορολιγθκη εως 1 Μαρτιου. Μετά το εστειλα 2 φορες τίποτα τελικα την πηγε καποιος γνωστός την φορολογικη και την περασαν αμεσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από 21/2 μέχρι σήμερα (20ή εργάσιμη)και η δική μας ενημερότητα παραμένει απέραστη, παρά το γεγονός ότι ακολουθήσαμε κατά γράμμα την νέα διαδικασία (όπως κάναμε από τότε που ορίστηκε). Δυστυχώς είμαστε στην άλλη άκρη της Ελλάδας και δεν έχουμε κάποιον εκεί κάτω για να τους την παραδώσει ιδιοχείρως. Πολύ φοβάμαι ότι θα μας πετάξουν εκτός στην επόμενη πληρωμή.

      Διαγραφή
    2. Μεγαλε εισαι πολυ 'τυχερος', την δική μου που την εστειλα στις 06/03 ακομα να την περασουν

      Διαγραφή
  113. Καλημερα σας υπαρχει περιπτωση να ξεκινησει η πληρωμη παραγωγης Δεκεμβριου σημερα??Κ.Παπακυριακου μπορειται να μας ενημερωσεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!! ,ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΤΕ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την δική σου μπορεί να την περάσανε όπως λες πιο πάνω αλλά την δική μας όχι! Δες πιο πάνω το σχόλιό μου (George Xenos7 Μαρτίου 2019 - 6:53 μ.μ.)μετά την νέα αποστολή που κάναμε κι εμείς 4/3 και θα καταλάβεις. Εχθές ξαναστείλαμε και περιμένουμε. Εδώ υπάρχει κάποιο πρόβλημα και συ πουλάς τρέλα με ομπρέλα εξυπναδίστικα, βρίζοντας κρυμμένος πίσω απ' την ανωνυμία του πληκτρολογίου σου. Αν δεν μπορείς να βοηθήσεις κάνε στην άκρη και μην ασχολείσαι.

      Διαγραφή

  115. trelamenos δωσε πονο ετσι για να γουσταρουμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Τελικα θα κανουμαι παρελαση και μετα θα πληρωθουμαι ετσι ειναι τα τελευταια νεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. παιδια εμενα δεν την περνουσαν γιατι δεν εβαζα to asf μπροστα ,εχθες που εστηλα ετσι σημερα ενημερωθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ρε κόπανε με ποιο φαξ να στείλουν???ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΜΠΟΥΦΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ!!!!Ανακοίνωση για νέο τρόπο αποστολής φορολογικών και ασφαλιστικών ενημεροτήτων
    11.09.2018

    Η ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ ανακοινώνει ότι, αποκλειστικά για τις φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες των παραγωγών ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ που εκδίδονται ηλεκτρονικά, από τις 12/9/2018 θα γίνονται αποδεκτές μόνο στο infoape@dapeep.gr που έχει δημιουργηθεί ειδικά για το σκοπό αυτό.

    Για την ευκολότερη επεξεργασία του email, οι παραγωγοί παρακαλούνται να εφαρμόζουν τους ακόλουθους κανόνες στη σύνταξη του email.

    SUBJECT/ΘΕΜΑ/ΤΙΤΛΟΣ: Το ΑΦΜ για το οποίο στέλνεται η φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα. Κάθε e-mail θα πρέπει να αναφέρεται σε ένα και μόνο ένα ΑΦΜ.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Το περιεχόμενο του email θα πρέπει να είναι τα σχετικά αρχεία ενημεροτήτων (φορολογική ή/και ασφαλιστική) ως συνημμένα (attachments) σε μορφή PDF.

    Η ονομασία του αρχείου για την φορολογική ενημερότητα θα πρέπει να είναι: for_τοΑΦΜσας.pdf. Έτσι π.χ. για την ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ που έχει ΑΦΜ 099936480 η ονομασία του αρχείου για τη φορολογική ενημερότητα θα είναι for_099936480.pdf

    Αντίστοιχα η ονομασία του αρχείου για την ασφαλιστική ενημερότητα θα πρέπει να είναι: asf_τοΑΦΜσας.pdf. Έτσι π.χ. για την ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ που έχει ΑΦΜ 099936480 η ονομασία του αρχείου για την ασφαλιστική ενημερότητα θα είναι asf_099936480.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ