Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Απριλιος - Πληρωμή Σεπτεμβριος 2017 (συνεχεια)

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.








Για να μπορέσετε να σχολιάσετε

δείτε ανάρτηση εδώ  -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.



Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται

222 σχόλια:

  1. Βγηκαν τα ενημερωτικα σημειωματα του Αυγουστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Παπακυριακού μπορω να δω αν έχει περαστεί ενημερότητα κάπου την έστειλα απο τη δευτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Jonny
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΕ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΚΑ!!

      Διαγραφή
    2. Όπως πολύ σωστά γράφει ο κ. Ματζάνας, από την ιστοσελίδα του Λ.ΑΓ.Η.Ε. χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας. Θα παρατηρήσετε ότι κάτω από το πινακάκι με τις φορολογικές + ασφαλιστικές ενημερότητες αναγράφει την ημερομηνία που ενημερώθηκε ο πίνακας. Στην προκειμένη είναι η 14.09.2017.

      Αν την στείλατε Δευτέρα και την λάβανε Τρίτη 12.09.2017, πρέπει να εμφανίζεται στον παραπάνω πίνακα. Αν δεν εμφανίζεται τα τεινά είναι 2:

      Είτε δεν την έχουν λάβει, είτε την έλαβαν αλλά δεν την έχουν περάσει στο σύστημα.

      Υ.Γ. Αν και στην επόμενη ενημέρωση του πίνακα, δεν περαστεί σημαίνει ότι έχει χαθεί ή δεν την έλαβαν.

      Διαγραφή
    3. Υπαρχει και μια περιπτωση ποιο σπανια. Να την εχουν περασει να φαινεται σε αυτους αλλα να μη την εχουν ανακοινωσει στο σαιτ. Μου εχει συμβει σε μενα και ενω δεν την εβλεπα και δεν απαντουσε κανενας εστειλα ατομο και τελικα μου ειπε θα πληρωθω απλα εχουν προβλημα και δεν τη βαλαν στο σαιτ. Τελικα πληρωθηκα και στο σαιτ εμφανιστηκε μετα απο καποιες μερες.

      Διαγραφή
    4. Σωστό. Κάποιες φορές ειδικότερα τους τελευταίους μήνες υπήρχε κάποιο πρόβλημα στο portal και ενώ ήταν περασμένες δεν εμφανιζόντουσαν.

      Διαγραφή
  3. k.Παπακυριακου ποτε θα ειναι η επομενη εντολη απο το ΛΑΓΗΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω αρκετές μέρες να μιλήσω με Λ.ΑΓ.Η.Ε. αλλά δεν νομίζω ότι περιμένουμε κάποιο πρόσθετο έσοδο. Οπότε με τον Η.Ε.Π. στις 20/09
      (την ίδια μέσα έχει cash flow η Δ.Ε.Η.).

      Διαγραφή
  4. Την έστειλα ηλεκτρονικά παίζει ρόλο αυτό.μέχρι τώρα μου την έστελνε άλλος αλλά για λόγους υγείας δεν μπορεί. Εν τω μεταξύ δεν πληρωθηκα ούτε το Μάρτιο θα τα πάρω όλα μαζί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην πληρωθήκατε τον Μάρτιο κάποια αιτία υπάρχει. Συνηθέστερες :
      1. Είστε αγρότης και δεν κάνατε την υπεύθυνη δήλωση.
      2. Έχετε λάβει αναπτυξιακό και δεν το δηλώσατε
      3. Δεν έλαβαν τα τιμολόγια

      Αν δεν πληρωθήκατε από τον Μάρτιο και ύστερα ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιο πρόβλημα υπάρχει.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Θα πληρωθεις... καλο κακο ξανα στειλτην για δευτερη γιατι μπορει να μην την ειδαν, στειλτην και στον ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΡΕΙΦΗΣ azarifis@lagie.gr για πιο σιγουρια

      Διαγραφή
    2. Προς Johny : Καλό είναι να τα στέλνετε οι ίδιοι. Όσες βγαίνουν από το taxis τις στέλνετε με email.
      Όσες είναι από εφορία (μπλε) μόνο με ταχυδρομείο.

      Προσωπικά είτε φορολογική είτε ασφαλιστική την στέλνω πάντα με email στο infoape@lagie.gr εδώ και 6 χρόνια,πάντα την περνάνε και ποτέ δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα

      Διαγραφή
  6. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φορολογική , ασφαλιστική την στέλνω πάντα με email στο infoape@lagie.gr εδώ και αρκετά χρόνια,πάντα την περνάνε και ποτέ δεν είχα πρόβλημα
    Jonny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην μπερδευουμαι το κοσμο η φορολογικη απο ταχις-νετ στελνετε με e-mail οταν ειναι απο εφορια μονο ταχυδρομικα. Τωρα για την ασφαλιστικη εαν εχεις προσωπικο και τη βγαζεις ηλεκτρονικα ναι μπορεις ταχυδρομικα αλλα επειδη οι περισσοτεροι εχουν μονο φοτοβ. παρκο και την παιρνουν απο ΙΚΑ την στελνεις μονο ταχυδρομικα και οχι σκαναρισμενη ηλεκτρονικα.

      Διαγραφή
  8. Την ασφαλιστική ενημερότητα τη σκανάρω και την στέλνω επίσης ηλεκτρονικά και την περνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο ποτε ισχυει αυτο..? Εχει βγαλει καμια ανακοινωση ο Λαγηε..?

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κάνω το πιο απλό. Βγάζω την ασφαλιστική ενεμερότητα ηλεκτρονικά και την στέλνω ηλεκτρονικά στο infoape@lagie.gr. Ούτε εντυπώνω, ούτε σκανάρω. Και φυσικά δεν την πηγαίνω από κει.

      Διαγραφή
    2. ....ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ;;;;;;.......ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΙΚΑ, ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΤΗΣΙΑ.......

      Διαγραφή
    3. εγω συναδελφε τη βγαζω , ακολουθωντας τα εξης βηματα :
      1) μπαινω www.ika.gr ......
      2) """"" στις Ηλεκτρονικες Υπηρεσιες .....
      3) """"" στις ηλεκτρονικες υπηρεσιες προς εργοδοτες ....
      4) """"" στη Βεβαιωση ασφαλιστικης ενημεροτητας .....
      5) """"" και συνεχιζω με τους κωδικους προσβασης....

      Διαγραφή
    4. Ξεχασα να γραψω , πως ειναι εξαμηνιαια...

      Διαγραφή
    5. Σ' ευχαριστώ με πρόλαβες πριν απαντήσω... Για πιο λιανά εγώ να πω, πως είναι χαζομάρα να εκτυπώνεις και μετά να σκανάρεις που λέει ο Παπακυριακού. Αν έχεις φθάσει μεχρι την εκτύπωση, κανεις εκτύπωση σε PDF και όχι στον printer. Οπότε είσαι έτοιμος απευθείας για να στείλεις το αρχείο PDF στον ΛΑΓΗΕ με e-mail.

      Διαγραφή
    6. Απο τι ξερω για να μη μπερδευεται το κοσμο οταν απασχολεις η εχεις απασχολησει προσωπικο μπορεις να παιρνεις ηλεκτρονικα την ασφαλιστικη. Οταν εισαι μισθωτος και απλα εχεις ενα παρκο τη παιρνεις μονο απο ΙΚΑ. Ετσι τουλαχιστον μου ειπαν στο ΙΚΑ οτι εγω δε μπορω να παιρνω ηλεκτρονικα και μονο απο εκει.

      Διαγραφή
    7. Ειναι για εργοδοτες που απασχολουν προσωπικο η ηλεκτρονικη ασφαλιστικη. Εαν δεν εισαι εργοδοτης και δεν ειχες αποσχολησει ποτε προσωπικο δεν μπορεις ηλεκτρονικα παρα μονο απο Επισκεψη στο ΙΚΑ. Οσοι εχουν παρκο δεν σημαινει οτι ειναι και εργοδοτες.

      Διαγραφή
    8. Όταν πέρυσι ρώτησα στο ΙΚΑ αν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια για να την παίρνω ηλεκτρονικά μου είπαν πως δεν γίνεται (Στην εταιρεία με το φ/β δεν έχω ποτέ απασχολήσει προσωπικό).

      Συνεπώς προφανώς και πρέπει να την σκανάρω για να την στείλω με email αφού την έχω σε έντυπη μορφή από το ΙΚΑ. Καλό θα είναι να σκέπτεσαι και άλλες περιπτώσεις (εκτός από την δική σου) προτού βιαστείς να χαρακτηρίσεις κάτι ως χαζομάρα.

      Διαγραφή
  10. TAKIS TAKIS ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ......ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ......ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλά Παπαδάκης! Απλά να σου πω εγώ στην εταιρεία μου (φωτοβολταϊκό, σοβάδες, επιχρίσματα) απασχολώ μισθολογικά προσωπικό (έχω δηλαδή με μισθό κάποιους στάνταρ εργάτες). Οπότε δεν ξέρω αν η ηλεκτρονική διαδικασία για εταιρείες όπως η δική μου είναι ίδια με μια εταιρία με μόνο φωτοβολταϊκό που δεν έχει απασχολήσει μισθολογικά προσωπικό.

      Διαγραφή
    2. Όταν πέρυσι ρώτησα στο ΙΚΑ αν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια για να την παίρνω ηλεκτρονικά μου είπαν πως δεν γίνεται (Στην εταιρεία με το φ/β δεν έχω ποτέ απασχολήσει προσωπικό).

      Συνεπώς προφανώς και πρέπει να την σκανάρω για να την στείλω με email αφού την έχω σε έντυπη μορφή από το ΙΚΑ. Καλό θα είναι να σκέπτεσαι και άλλες περιπτώσεις (εκτός από την δική σου) προτού βιαστείς να χαρακτηρίσεις κάτι ως χαζομάρα.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Ilias εγώ έχω εταιρεία που πεθαίνεις από ζήλια!! Αναλαμβάνω σοβάδες σε ανακαινίσεις ξενοδοχείων 5στερων!! Έχω προσωπικό που δουλεύει για μένα και για τις εργασίες μου αυτές με πληρώνουν μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρειές. Εσύ αντίθετα όλο κι όλο ένα φωτοβολταϊκό και τις σαχλαμάρες εδώ στο μπλογκ έχεις!! Όσο για τον ήρωα... σου, τον Παπακυριακού να τον χαίρεσαι!!!!

      Διαγραφή
    5. Σε ότι αφορά Ilias τον Πρόεδρο του ΣΠΕΦ που αναφέρεσαι, είναι τέτοια η αξία και η προκοπή μου στο χώρο των κατασκευών, που δεν θα ασχολουμουνα με τίποτα άλλο πέρα από τον Λουμάκη. Πλησιάζω ανθρώπους (και γραφομαι σε συλλόγους) που έχουν μεγαλύτερη αξία από μένα μόνο, ώστε να έχω να μαθαίνω και να προοδεύω!! Λυπάμαι που θα το πω ακόμα μια φορά, αλλά πέρα από τον Λουμάκη και τον ΣΠΕΦ, οι υπόλοιποι είναι για τα μπάζα..!!

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    7. Copy paste για να τα εμπεδώσεις:
      Ilias εγώ έχω εταιρεία που πεθαίνεις από ζήλια!! Αναλαμβάνω σοβάδες σε ανακαινίσεις ξενοδοχείων 5στερων!! Έχω προσωπικό που δουλεύει για μένα και για τις εργασίες μου αυτές με πληρώνουν μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρειές. Εσύ αντίθετα όλο κι όλο ένα φωτοβολταϊκό και τις σαχλαμάρες εδώ στο μπλογκ έχεις!! Όσο για τον ήρωα... σου, τον Παπακυριακού να τον χαίρεσαι!!!!

      Διαγραφή
    8. Για τις λαθος συμβουλες που δινεις και μπερδευεις το κοσμο τενεκε εχεις να πεις κατι..?

      Σου τοειχα πει και παλιοτερα η ημημαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας!!!

      Εχει γινει ξεφτιλα και συνεχιζεις... συνεχισε το παικταρα μου χαζι σε κανουμε!!

      Γρηγορα στο λουκουμακι να σου πει κι αλλες λαθος συμβουλες να δωσεις τενεκε!!!

      Συμβουλη: Αλλαξε επαγγελμα ο πολυς ασβεστης σε εχει καψει τον εγκεφαλο!!!

      Διαγραφή
    9. Ilias εγώ έχω εταιρεία που πεθαίνεις από ζήλια!! Αναλαμβάνω σοβάδες σε ανακαινίσεις ξενοδοχείων 5στερων!! Έχω προσωπικό που δουλεύει για μένα και για τις εργασίες μου αυτές με πληρώνουν μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρειές. Εσύ αντίθετα όλο κι όλο ένα φωτοβολταϊκό και τις σαχλαμάρες εδώ στο μπλογκ έχεις!! Όσο για τον ήρωα... σου, τον Παπακυριακού να τον χαίρεσαι!!!!

      Διαγραφή
    10. Και αφού τα εμπεδώσεις αυτά πες μας Ilias:

      - τι έγινε με τα δικαστήρια του Κολύρη ποσπηεφ;
      - τι έγινε με τη μηνυτήρια αναφορά κατά της ΡΑΕ;

      100 χιλιάρικα μάσησατε και απάντηση καμία!!

      Διαγραφή
    11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  11. ......ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ.....ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.......'Η ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.......ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ.......ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ.......ΙΣΧΥΣ 12 ΜΗΝΩΝ.... ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνάδελφοι ισχύει η βεβαίωση οφειλής για την ασφαλιστική ενημερότητα;Νομίζω πως ναι απλά θέλω να το τσεκάρω!Ευχαριστω εκ'των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συναδελφοι εχει κανενας απο εσας ασχοληθει με μικρες μοναδες βιοαεριου ? Εχω απο συγγενη επαρκη πρωτη για δυναμικοτητα εως 300kw .Εχω δει ελαχιστες τετοιες στην Ελλαδα και δεν μπορω να εχω καθαρη εικονα .Εχει κανενας ιδεα για κοστη ή καποιον αξιοπιστο εγκαταστατη να κανω μια επαφη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρη μοναδα ειναι και ειναι ασυμφορη εκτος εαν εχεις τις πρωτες υλες για το βιοαεριο.

      Διαγραφή
    2. Έχεις εικόνα από κόστος κατασκευής ; να έχω μια πρώτη ιδέα .

      Διαγραφή
    3. Αγνωστο το κοστος αφου δεν εχω μαθει στην Ελλαδα για βιοαεριο σε τετοια KW. Γενικα ολα αυτα αξιζει να ασχοληθεις εαν εχεις ενα μεγαλο ποσοστο απο πρωτες υλες δικες σου. Προς το Σοχο εγινε μια μεγαλητετοια μοναδα αλλα ηταν κτηνοτροφοι και γνωριζαν και τους κτηνοτροφους της περιοχης ωστε να μαζευουν τις πρωτες υλες. Αυτοι αν βρεις στοιχεια τους θα μπορουν να σε βοηθησουν σε κοστη αλλα μου φαινεται καναν καπου στο 1 μεγαβατ μοναδα.

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαντίδικο... κατά το σουβλατζίδικο.... Αθάνατε JOHN black Χαχαχαχα... Καλά Παπακυριακού με τέτοιους οπαδούς και μάλιστα τσαμπατζήδες που ούτε 3ευρω το Χρόνο δεν σου χαλαλίζουν, σκίσεις!!!

      Διαγραφή
  16. https://energypress.gr/news/oi-exi-protaseis-toy-syndesmoy-stegi-ston-skreka

    Η ΝΔ με το Σκρεκα δεν το παει καλα και αν βγουν κυβερνηση θα εχουμε χοντρο προβλημα!

    Συναντηση λεει και προτασεις απο το συλλογο Στεγη!!!!

    Ο τυπος (το σιχαμα ριαλυτι πριν κατι χρονια) μπηκε και αυτος αφου ειδε φως στο χωρο των Φωτοβολταικων ως κατασκευαστης (φτιαχνοντας πολυ κακα 10αρακια με πανελ δικιας του εισαγωγης) και οταν ειδε την ευκαιρια μετα το Νιου Ντιλ εφτιαξε μονος του το συλλογο στεγη και αφου αυτοδιοριστηκε προεδρος βρηκε αρκετα κοροιδα μελη για το συλλογο του αφου υποψηφιοι αγανακτησμενοι απο το νιου ντιλ υπηρχαν αρκετοι!!
    Επειτα εκλεισε ραντεβου ως κομματοσκυλο της ΝΔ τοτε στον Ασημακη για τα συμφεροντα των μελων της στεγης και αντι ακουστε να μιλησει για αυτα αυτος εγλυφε τον Ασημακη να κατεβασει νομους για να ανοιξει η πιατσα ξανα που ως γνωστο ενω ο χωρος δεν αντεχε αλλα εργα αυτος θα εβγαζε φραγκα ως κατασκευαστης!!
    Εκανε και κατι δικαστηρια του κωλου για να δικαιολογησει τη παρουσια του ως αυτοδιορηζομενου προεδρου και αφου εβγαλε και απο εκει!!
    Και τωρα ο Σκρεκας συναντιεται με αυτο το ατομο να του δωσει τις θεσεις για τις ΑΠΕ.... ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!! Απο ποιον το λαμογιο κατασκευαστη που δηθεν ενδιαφερεται για τους πονεμενους του Νιου Ντιλ ενω κανει κονε με μελλοντικους υπουργους για τη νεα μασα μπουκα εις βαρος των υπαρχουσων φωτοβολταικων.

    Καλα το παει η ΝΔ συνεχιστε ετσι η κυβερνηση συνεχως θα απομακρυνετε απο δικες σας βλακειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ Στη συναντηση ηταν και βουλευτης της ΝΔ και αυτος κατασκευαστης!!!

      Ωραια συναντηση κατσκευαστων με το ονομα ΣΤΕΓΗ... χαχαχαχααχ

      Διαγραφή
  17. Εκτος από ικα μπορει καποιος να παρει ασφαλιστικη ενημεροτητα από τα κεπ για 1 χρονο διαρκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συμφωνώ απόλυτα.Βεβαιωση οφειλής;για ασφαλιστική ενημερότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαντίδικο κατά το σοβλαντζιδικο κατά τον JOHN black!!! Χαχαχα!!

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Φ/Β ΩΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΓΗΣ?
    ΕΓΩ ΑΠΑΣΧΟΛΩ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΕΡΓΟΣΗΜΟ ΑΛΛΑ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΩΝ 1050Ο ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΨΕΙΑ
    ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ,
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΡΦΑΣΙΑ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΩΡΑΡΙΟ
    ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεις σε παρακαλω να εξηγησεις λιγο καλυτερα, γιατι να φας προστιμο?

      Ας υποθεσουμε οτι φερνω εναν εργατη στο χωραφι μου, για 20 μεροκαματα μεσα στο μηνα Σεπτεμβριο. Και 28 Σεπτεμβριου πηγαινω στα ΕΛΤΑ και καταθτω ας πουμε 700 ευρω για εργοσημο. Γιατι να μου επιβαλλει καποιος προστιμο και πως ακριβως θα κανει αυτοψια?

      Διαγραφή
  22. την φορολογικη ενημεροτητα που εκδιδεται μεσω taxis την στελνουμε μονο μεσω email η μπορουμε και με το ταχυδρομειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξερει κανεις για την κατασκευη νεου παρκου απο 100 - 500kw με τι τιμη πουλανε ρευμα αυτη τη στιγμη και πως θα διαμορφωθει και για τα επομενα 2-3 χρονια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κύριε Καλφάδη, το πλαίσιο έχει αλλάξει. Πλέον νέος σταθμός προκειμένου να "κλειδώσει" τιμή θα πρέπει να συμμετέχει σε δημοπρασία.
    Νέα δημοπρασία δεν πιστεύω να καταφέρουν να κάνουν μέσα στο 2017 -(μια μικρή πιθανότητα υπάρχει Νοέμβριο με Δεκέμβριο). Στο 2018 σίγουρα.
    Αν θυμάμαι καλά η προηγούμενη δημοπρασία έβγαλε τιμή περίπου στα 9,5 - 10 σεντ για τα έως 100 ρια και γύρω στα 9 για τα μεγαλύτερα.

    Κανείς δεν μπορεί να σας διαβεβαιώσει σε ποιά νούμερα θα παίξει η επόμενη δημοπρασία καθώς αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (π.χ. δημοπρατούμενη ισχύ, κόστος κατασκευής -εξοπλισμού, πλήθος συμμετεχόντων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντηση του Παπακυριακου δεν ειναι ακριβής. Σταθμοι φωτοβολταικών μέχρι 500 kw έχουν την δυνατότητα να λάβουν ταριφα ΟΤΣ Χ 1,2 ή ΟΤΣ Χ 1,1 αναλόγως αν ειναι κατω η πάνω από 100 kw. Οπότε γιαυτούς τους σταθμούς δεν απαιτούνται οπωςδηποτε δημοπρασίες ώστε να κλειδώσουν τιμή που εσφαλμένα γραφει ο Παπακυριακου. Η συμμετοχή τους σε διαγωνισμό είναι απλά μια επιλογή για να παρουν καλυτερη ταρίφα, όταν υπάρχουν βεβαιως διαγωνισμοί.
      ΟΤΣ είναι η μέση οριακη τιμή συστήματος του προηγούμενου ετους.

      Διαγραφή
    2. Η απάντηση του κ. Παπακυριακού δεν είναι ακριβής είναι όμως η σωστή.
      Δεν νομίζω κανείς επενδυτής να θέλει να πάει με ΟΤΣ προηγούμενου έτους Χ1,2 (για μικρότερα των 500kw.p) εκτός αν θέλει να πουλάει με τιμή χαμηλότερη!

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστω και τους δυο για τις απαντησεις σας !!!

      Διαγραφή
  25. Καλημερα
    Ξερει κανεις που πρεπει να απευθυνθω για αντικασταση ενος inverter refusol 20k;
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ξερει κανενας τι απεγιναν τα ποσα απο την διακοψιμοτητα?? που ηταν μας επιστραφουν πολυ γαργαρα δεν το κανανε εκει στο ΑΔΜΗΕ ΚΑΙ ΛΑΓΗΕ !! ακομη....λεω εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θέμη ο ΛΑΓΗΕ δεν μπορεί να επιστρέψει ποσά, αν πρώτα ο ΑΔΜΗΕ δεν κάνει την εκκαθάριση.
    Είχαμε θίξει αυτό το θέμα στην συνάντηση που είχαμε με τον πρόεδρο της ΡΑΕ και τον γ.γ. του ΥΠΕΝ τέλος Ιουνίου.
    Τα χρήματα προς επιστροφή είναι περίπου 12 εκατομμύρια. Προκειμένου να επιστραφούν πρέπει ο ΑΔΜΗΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να κάνει την εκκαθάριση. Με γελοίες δικαιολογίες το καθυστερούν.
    Θεωρώ τουλάχιστον αστείο να χρειαστεί να κάνουμε καταγγελία για αυτό το ζήτημα, αλλά αν καθυστερήσουν κι άλλο θα το κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μήπως για την επιστροφή των ποσών της διακοψιμοτητας πρέπει να πέσει καμία αγωγή;Λέω εγώ!Υπαρχει κάποιο νέο για πληρωμές;Και αν ναι για αύριο θα ξεπεράσουμε τις 8000€;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απαντήσεις
    1. Ναι σωστά 12/12/17, αλλά δεν ειναι δικό μου το λάθος, αφού το πηρα copypaste από το energypress. Τώρα βλέπω πως και το energypress το διόρθωσε. Το τσέκαρα και από το site του ΣΠΕΦ οπου εκεί αναγράφεται 12/12/17.

      Διαγραφή
    2. https://energypress.gr/news/stis-12-dekemvrioy-sto-symvoylio-epikrateias-oi-prosfyges-ton-fotovoltaikon-gia-ti

      Για τις 12 Δεκεμβρίου 2017 ορίστηκε τελικά από το ΣτΕ η νέα δικάσιμος για την προσφυγή που έχουν καταθέσει οι σύνδεσμοι των φωτοβολταϊκών ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ για τη διακοψιμότητα, μετά την αναβολή της εκδίκασης που ήταν προγραμματισμένη για χθες.

      Σημειώνεται ότι, πέραν της αίτησης ακύρωσης στο ΣτΕ κατά της υπουργικής απόφασης για τη διακοψιμότητα, ο ΣΠΕΦ έχει προσφύγει με καταγγελία κατά της διακοψιμότητας και στη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήδη από τον Απρίλιο του 2016.

      Οι φωτοβολταϊκοί παραγωγοί υποστηρίζουν ότι η απόφαση για τη διακοψιμότητα επιφυλάσσει διακριτή μεταχείριση σε βάρος των φωτοβολταϊκών.

      Η υπόθεση, βεβαίως, δεν έχει μόνο αναδρομικό χαρακτήρα, δεδομένου ότι εκκρεμεί ακόμα το ζήτημα της παράτασης ή μη της διακοψιμότητας, με την ελληνική κυβέρνηση να έχει υποβάλλει σχετικό αίτημα στην Κομισιόν από τον Ιούλιο.

      Μάλιστα, όπως σημειώνουν στο energypress εκπρόσωποι των φωτοβολταϊκών παραγωγών, η τύχη του αιτήματος της κυβέρνησης ενδέχεται εν πολλοίς να καθοριστεί από την καταγγελία τους στην DG Comp.

      Διαγραφή
  31. Κατά τα άλλα η δικαιοσύνη σε αυτήν την χώρα είναι αδιάβλητη και δεν επη
    ρεάζεται από πολιτικές αποφάσεις. Στην Ρουάντα ζούμε και δεν το ξέρουμε.
    Με ποιά δικαιολογία το ΣΤΕ προσέφυγε σε τρίτη αναβολή; Ξανά η...απεργία των δικηγόρων για το ασφαλιστικό;

    Στο δημοσίευμα υπάρχει μια παράλειψη. Στο ΣΤΕ έχει προσφύγει και η Voltalia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ουγκάντα ζούμε... Έχουν διαλυθεί τα πάντα με αυτούς τούς αλητες που κυβερνούν

      Διαγραφή
    2. Συγνωμη αλλα σε καιρους κρισης εαν περιμενεις δικαστες που διοριζονται απο το κρατος να σε δικαιωσουν κατα του κρατους πρεπει να εισαι βαθια νυχτωμενος!! Τωρα για ψυλολογια καποιες φορρες δικαιωνουν για να δικαιολογουν τα αδικαιολογητα γιατι αλλιως κανενας δεν θα πηγαινει στο ΣΤΕ!!!

      Διαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νομίζω αν δεν κάνω λάθος δικαιούνται από το νόμο 3 αναβολές.Αλλα εντάξει στην προκειμένη περίπτωση μυρίζει σίγουρα παρέμβαση στη δικαιοσύνη.Ειπαμε είμαστε κόπανοι και ηλίθιοι αλλά εδώ θα δείξει αν υπάρχει κράτος εκ'του αποτελέσματος εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αναβολή ΣτΕ σίγουρα έγινε για να βγει πρώτα η απόφαση της Κομισιόν στην καταγγελία του ΣΠΕΦ, η οποία ξεκάθαρα θα κρίνει και την παράταση ή όχι του μέτρου ή με ποιες προϋποθέσεις και αλλαγές την συνέχιση του. Ας μη γελιόμαστε, το ΣτΕ προτίμησε να δικάσει στα σίγουρα..., βάση της αποφασης πρώτα της ΕΕ. Το θέμα είναι εξαιρετικά τεχνικό, η κόντρα ΣΠΕΦ ΕΒΙΚΕΝ εχει φθάσει στα όρια πολλές φορές, τα τεχικά υπομνήματα και μελετεσ από ΣΠΕΦ που ξεδοντιάζουν το μέτρο και τη μούφα εφαρμογή του έχουν πέσει βροχή και βεβαίως το ΣτΕ για μην υποκύψει σε πολιτικές παρεμβάσεις αφήνει την ΕΕ να κάνει παιχνίδι πρώτη. Για να δούμε...

      Διαγραφή
    2. Η ΕΒΙΚΕΝ έχει ασκήσει παρέμβαση στη δίκη του ΣτΕ υπερ του ΥΠΕΝ και κατά του ΣΠΕΦ μόνο, επειδή προφανώς την πεθαίνουν οι μελέτες του. Άντε τώρα να δικάσει το ΣτΕ... Γιαυτο και με την αναβολή αφήνουν το μπαλάκι στην Καταγγελια της ΕΕ.

      Διαγραφή
    3. Δημήτρης Γ. να μην παραπληροφορείς παραγωγούς : Η απόφαση της Κομισιόν αναμένεται επειδή το ΥΠΕΝ απέστειλε αίτημα για παράταση του μέτρου, όχι επειδή έκανε καταγγελία ο ΣΠΕΦ.(από τα γραφόμενα σου προκύπτει το δεύτερο).

      Καζάκος Κ : ο μέσος παραγωγός δεν γνωρίζει τί είναι η ΕΒΙΚΕΝ. Εξήγησε το (δεν ειρωνεύομαι).

      Διαγραφή
    4. Το ΥΠΕΝ έστειλε αίτημα παράτασης της διακοψιμοτητας στην DG Comp της ΕΕ, δηλαδή εκεί ακριβώς που ο ΣΠΕΦ πολύ νωρίτερα κατέθεσε την Καταγγελία του κατά του μέτρου. Οπότε η απόρριψη ή αποδοχή της παράτασης εξαρτάται από την απόφαση της ΕΕ και για την Καταγγελία του ΣΠΕΦ. Τι δεν καταλαβαίνεις Παπακυριακού;;;;;
      Εκτός και αν θες να αρχίσεις πάλι με ψέματα να ροκανίζεις την προσπάθεια του ΣΠΕΦ, όπως έκανες και στις πληρωμές και εκτέθηκες ανεπανόρθωτα!!!
      Τι πληγή "φίλε" μου είσαι εσύ..... μονίμως υπέρ των αντιπάλων των φωτοβοκταικών πας!!!

      Διαγραφή
    5. Το ότι εκτέθηκα ανεπανόρθωτα είναι κάτι έχεις στο δικό σου το μυαλό. Το ότι ιχύει στον δικό σου φανταστικό κόσμο δεν σημαίνει ότι ισχύει και για τους υπόλοιπους οι οποίοι αντιλαμβάνονται ότι οι αγωγές δεν έφεραν κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Πρέπει να νομίζετε ότι οι παραγωγοί είναι ηλίθιοι και δεν καταλαβαίνουν ότι 1 αναγνωριστική αγωγή δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα
      2. Αυτό που έφερε αποτέλεσμα είναι οτι καταφέραμε από την πώληση του ΑΔΜΗΕ να εκταμιευθεί ένα τεράστιο ποσό (235 εκατομμύρια) τα οποία μείωσαν τις υπερημερίες.
      3. Ο κώδικας έδινε τον "αέρα" στην ΔΕΗ (με περίοδο 9μηνης προσαρμογής) να καθυστερεί να πληρώσει τα τιμολόγια ΕΤΜΕΑΡ (πριν τον 10/2016). Η περίοδος προσαρμογής έληξε τέλος Αυγούστου 2017. Αυτός είναι και ο λόγος που πλέον οι υπερημερίες μαζεύονται και όχι μια αγωγή στον γάμο του καραγκιόζη. Αν θες το καταλαβαίνεις. Αν όχι διάβασε τον ριμαδιασμένο τον κώδικα.
      4. Προφανώς είχατε τεράστια ανάγκη να δείξετε στα μέλη σας ότι εσείς ευθύνεστε για την μείωση των υπερημεριών, είναι δικό σας θέμα. Στον απλό παραγωγό που έχει άγνοια, επικοινωνιακά τους έχετε δουλέψει ψιλό γαζί. Έχεις την εντύπωση πως τους υπόλοιπους που έχουν τις ελάχιστες νομικές γνώσεις δεν έχετε εκτεθεί με αυτά τα επικοινωνιακά τρίκ;

      Όσον αφορά την διακοψιμότητα : Επειδή τυγχάνει να απευθύνεσαι σε αυτόν που μεσολάβησε έτσι ώστε να μπούνε όλοι οι σύλλογοι στο υπουργείο βιομηχανίας και να παγώσει το μέτρο για 6 μήνες, μιλάς πολύ, ενώ έχεις άγνοια.

      1. Το μέτρο έπρεπε να πάρει την έγκριση της Κομισιόν προκειμένου να ισχύσει στην Ελλάδα. Η Κομισιόν απάντησε θετικά τον 10/2014, με ισχύ του μέτρου τα 3 έτη.
      2. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΟΙΠΟΝ και για να βγει νέα θετική απόφαση η Κομισιόν πρέπει να την εγκρίνει.
      3. ο ΣΠΕΦ αν δεν κάνω λάθος κατέθεσε καταγγελία στην επιτροπή ανταγωνισμού. ΟΡΘΩΣ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ.

      Επειδή άλλος σου δίνει τις πληροφορίες και προφανώς δεν καταλαβαίνεις και τί σου λέει, εκτόξευε κατηγορίες όταν γνωρίζεις. Όταν έχεις άγνοια, μην μιλάς, εκτείθεσε.

      Υ.Γ. Έχεις την τάση να αναμασάς τα ίδια και τα ίδια και να με αναγκάζεις να σου απαντώ στα ίδια και τα ίδια...και γίνεται ιδιαίτερα κουραστικό.

      Διαγραφή
    6. Επειδή μέχρι σήμερα όχι μονο δεν έχεις κάνει τίποτα Παπακυριακού για τον κλάδο, αλλά αντίθετα επιτίθεσαι μονιμωσ στον ΣΠΕΦ και σε όσους πραγματικά υπερασπίζονται τον κλάδο, δεν έχει κανένα νόημα η συζήτηση μαζί σου.
      Ειναι αναμενόμενο πως και τώρα με τους αντιπάλους μας θα είσαι..., για να καλύπτεις το κενό στο κεφάλι σου.
      Και μην ξεχάσεις:
      - Αν δοθεί η παράσταση στη διακοψιμότητα να επιτεθείς στον ΣΠΕΦ πως απέτυχε.
      - Αν δεν δοθεί η παράσταση στη διακοψιμότητα, πάλι να επιτεθείς στον ΣΠΕΦ μη και καρπωθεί την επιτυχία...!!!
      Εσύ πάντως που δεν κάνεις ποτέ και τίποτα, σίγουρα δεν κερδιζεις!!!

      Διαγραφή
    7. Και Παπακυριακού επειδή πάλι έχεις αμνησία, ας τα πούμε μια φορά ακόμα για τις αγωγές:

      Το πρώτο και βασικό είναι πως με τις νομικές ενέργειες των ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ για απιστία κατά ΛΑΓΗΕ πιέστηκε ο ΛΑΓΗΕ να κάνει εκείνος νομικές ενέργειες κατά ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ.
      Από τις αγωγές αυτές του ΛΑΓΗΕ κατα ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ που παρεμβαίνουν ως διάδικοι οι ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ προέκυψαν όλα τα πρωτογενή στοιχεία που αποδεικνύουν την υπεξαίρεση του ΕΤΜΕΑΡ απο την Δ.Ε.Η. Ο απόλυτος εφιάλτης για ΔΕΗ!
      Από το σημείο λοιπόν αυτό και μετά η μήνυση μπορούσε άνετα να κατατεθεί και να κερδηθεί, εφόσον η ΔΕΗ δεν πλήρωνε για να κατέβουμε στις 120 μερες Υπερημερία που ο ΣΠΕΦ είχε ζητήσει ήδη από τον χειμώνα για να κλείσει το κενό της υπεξαίρεσης του ΕΤΜΕΑΡ. Επειδή η ΔΕΗ έπραξε αυτό που ζήταγε ο ΣΠΕΦ, η μήνυση προς το παρόν τουλάχιστον περίσσευε.
      Μαζί με όλα τα παραπάνω με τις αγωγές αυτές Ο ΛΑΓΗΕ ζητάει και τόκους υπερημερίας πενταετίας το οποίο σε κάθε περίπτωση είναι προς όφελος του ειδικού λογαριασμού αλλά και του βασικού μήνυματος που περνάει ο λειτουργός, πως τέρμα τα τσάμπα δάνεια από τον ΕΛΑΠΕ.

      Προφανώς όλα αυτά είναι δύσκολα να τα καταλάβεις και αδύνατα να τα συλλαβεις, σχεδιασεις, υλοποιήσεις ως στρατηγική και βεβαίως μια στρατηγική που χρειάζεται πολύ καλές μαθηματικες αναλύσεις πριν μάλιστα αποκτήσεις τα πρωτογενή στοιχεία ώστε να την χάραξης και επομένως ούτε κατά διάνοια μπορούσες να κάνεις κομμωτής άνθρωπος. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος που οι αγρότες σε απέρριψαν στο παρελθόν και κάνεις εδώ τώρα ζηλίτσες.... μοιράζοντας κακία...

      Θα σου πρότεινα για μια ακόμα φορά να μη στρέφεσαι εναντίον των συμφέροντων των παραγωγών με αυτά που ψέμματα που γράφεις και να γίνεσαι χειρότερος από τη ΓΕΝΟΠ.

      Προσπάθησε να συνηθίσεις την νεα πραγματικότητα που όλοι οι παραγωγοί έχουν καταλάβει ποιοι μπορούν να παράξουν έργο και ποιοι είναι φηρα όπως εσύ για τον κλάδο.
      Προσπάθησα ως απλος παραγωγός που βλέπει το επίπεδο του να ανεβαινει μέσα από την συμμετοχή του στον ΣΠΕΦ, να σου το πω όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά δυστυχώς Παπακυριακού είσαι ένας απ' αυτούς που ποντάρεις στους δυο τρεις τσαμπατζηδες του μπλοκ για να εισπράξεις κούφια λόγια και κουφια αναγνώριση. Είσαι για λύπηση.

      Διαγραφή
    8. Προτείνω στους παραγωγούς που διαβάζουν εδώ το μπλογκ να προβληματιστούν με το γιατί κάθε φορά που υπάρχει προβολή κάποιου κρίσιμου θέματος που χειρίζεται ο ΣΠΕΦ στα ΜΜΕ, ο Παπακυριακού εδώ λυσσάει.... Νιάου νιάου στα κεραμίδια....

      Διαγραφή
    9. Όσο για το γιατί βελτιώνονται κιάλλο οι πληρωμές των ΑΠΕ και πάνε προς τις 90 μέρες, καλύτερα να μας πεις γιατί εσύ προέβλεπες χειροτέρευση τον Ιούνιο και συστηνες στους παραγωγούς να μην περιμένουν αλλά λεφτά.!!!! Την ίδια στιγμή οι ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ αφού είχαν καταφέρει να μειωθεί η υπερημερία από τις 200 στις 120 μέρες, ο Λουμάκης σε βίντεο του AFO και αφού ειχε μελετήσει τα στοιχεία της δικογραφίας και τα τιμολόγια του ΛΑΓΗΕ, προέβλεψε πως η υπερημερία θα μειωθεί κιάλλο στις 90 μέρες.
      Παπακυριακού προσπαθείς να κάνεις καριέρα μελλοντολόγου, διαβάζοντας ομως την ιστορια ανάποδα!!!

      Διαγραφή
    10. Απο ποιο τσουβαλι με μακακες εχεις βγει ρε Δημητρη Γ. δεν μπορω να καταλαβω!! Τωρα μη μου πεις οτι ολα αυτα που γραφεις ειναι δικα σου γιατι θα σκασω στα γελια.. πες τον τουλαχιστον αν φοραει παντελονια να τα γραφει με το ονομα του σοβατση τη κακιας της ωρας!!!

      Διαγραφή
    11. Το ανέλυσα γιατί προέβλεπα μια δυσκολία μέσα στον Σεπτέμβριο -Οκτώβριο.
      ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ;
      Πάμε ξανά :
      Το τελευταίο μεγάλο ποσό που περιμέναμε ήταν από την πώληση του ΑΔΜΗΕ και το λάβαμε.
      Μέσα στον Σεπτέμβριο θα ξεκινούσαν να πληρώνονται καλοκαιρινά τιμολόγια που είναι μεγάλα.
      Η ΔΕΗ ακόμα ΔΕΝ πληρώνει την χρέωση προμηθευτών όπως ορίζει ο κώδικας αλλά όπως την βολεύει.
      Η ΔΕΗ πάντα τον Αύγουστο παρουσιάζει σημαντική μείωση στην εισπραξιμότητα της.
      Είχα τον φόβο μην τυχόν και η ΡΑΕ βάλει πλάτη στην ΔΕΗ και αλλάξει πάλι τον κώδικα (σχετικά με το πότε ένα τιμολόγιο ΕΤΜΕΑΡ είναι ληξιπρόθεσμο).

      Κατόπιν των παραπάνω, σε συνδυασμό ότι η ΔΕΗ δεν κατάφερε ακόμα να βάλει την εταιρεία που θα μειώσει τα ληξιπρόθεσμα, είπα στους παραγωγούς το εξής :

      Αυτά είναι τα τελευταία μεγάλα ποσά που θα λάβουμε προκειμένου να μείωθούν σημαντικά οι υπερημερίες. Τους είπα να κάνουν καλή διαχείριση (καθώς θα πέρναμε τιμολόγια μαζεμένα) γιατί αυτός ο ρυθμός δεν θα συνεχιζόταν και επειδή υπήρχε ο φόβος για μια παροδική άυξηση στις υπερημερίες.

      Υ.Γ. Για πρώτη φορά φέτος η εισπραξιμότητα της ΔΕΗ δεν μειώθηκε και τα πράγματα πήγαν καλά.

      Υ.Γ. Αν θυμάμαι καλά το τελευταίο cash flow έδωσε 32 εκατομμύρια. Δεν είναι και πολύ καλό. Ας δούμε από το σημερινό (εκτός αν άλλαξε η ημερομηνία και δεν το γνωρίζω).

      Διαγραφή
    12. Και Παπακυριακού επειδή πάλι έχεις αμνησία, ας τα πούμε μια φορά ακόμα για τις αγωγές:

      Το πρώτο και βασικό είναι πως με τις νομικές ενέργειες των ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ για απιστία κατά ΛΑΓΗΕ πιέστηκε ο ΛΑΓΗΕ να κάνει εκείνος νομικές ενέργειες κατά ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ.
      Από τις αγωγές αυτές του ΛΑΓΗΕ κατα ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ που παρεμβαίνουν ως διάδικοι οι ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ προέκυψαν όλα τα πρωτογενή στοιχεία που αποδεικνύουν την υπεξαίρεση του ΕΤΜΕΑΡ απο την Δ.Ε.Η. Ο απόλυτος εφιάλτης για ΔΕΗ!
      Από το σημείο λοιπόν αυτό και μετά η μήνυση μπορούσε άνετα να κατατεθεί και να κερδηθεί, εφόσον η ΔΕΗ δεν πλήρωνε για να κατέβουμε στις 120 μερες Υπερημερία που ο ΣΠΕΦ είχε ζητήσει ήδη από τον χειμώνα για να κλείσει το κενό της υπεξαίρεσης του ΕΤΜΕΑΡ. Επειδή η ΔΕΗ έπραξε αυτό που ζήταγε ο ΣΠΕΦ, η μήνυση προς το παρόν τουλάχιστον περίσσευε.
      Μαζί με όλα τα παραπάνω με τις αγωγές αυτές Ο ΛΑΓΗΕ ζητάει και τόκους υπερημερίας πενταετίας το οποίο σε κάθε περίπτωση είναι προς όφελος του ειδικού λογαριασμού αλλά και του βασικού μήνυματος που περνάει ο λειτουργός, πως τέρμα τα τσάμπα δάνεια από τον ΕΛΑΠΕ.

      Προφανώς όλα αυτά είναι δύσκολα να τα καταλάβεις και αδύνατα να τα συλλαβεις, σχεδιασεις, υλοποιήσεις ως στρατηγική και βεβαίως μια στρατηγική που χρειάζεται πολύ καλές μαθηματικες αναλύσεις πριν μάλιστα αποκτήσεις τα πρωτογενή στοιχεία ώστε να την χάραξης και επομένως ούτε κατά διάνοια μπορούσες να κάνεις κομμωτής άνθρωπος. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος που οι αγρότες σε απέρριψαν στο παρελθόν και κάνεις εδώ τώρα ζηλίτσες.... μοιράζοντας κακία...

      Θα σου πρότεινα για μια ακόμα φορά να μη στρέφεσαι εναντίον των συμφέροντων των παραγωγών με αυτά που ψέμματα που γράφεις και να γίνεσαι χειρότερος από τη ΓΕΝΟΠ.

      Προσπάθησε να συνηθίσεις την νεα πραγματικότητα που όλοι οι παραγωγοί έχουν καταλάβει ποιοι μπορούν να παράξουν έργο και ποιοι είναι φηρα όπως εσύ για τον κλάδο.
      Προσπάθησα ως απλος παραγωγός που βλέπει το επίπεδο του να ανεβαινει μέσα από την συμμετοχή του στον ΣΠΕΦ, να σου το πω όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά δυστυχώς Παπακυριακού είσαι ένας απ' αυτούς που ποντάρεις στους δυο τρεις τσαμπατζηδες του μπλοκ για να εισπράξεις κούφια λόγια και κουφια αναγνώριση. Είσαι για λύπηση.

      Διαγραφή
  34. ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΧΡΙ 250000ΕΥΡΩ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εχεις δικιο Δημητρη. Υποπτος ο ρολος του Παπακυριακου. Ειναι εναντια σε καθε κινηση που προστατευει τα συμφεροντα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με τον baggelis που ποστάρει εδώ απο παλιά κι επαυξάνω. ΨΕΦ και ΨΑΦ δαγκωτό

      Διαγραφή
    2. Ναι, ναι baggelis, έφτιαξες προφίλ πριν λίγο μόνο και μόνο για να υπερασπιστείς τον Δημήτρης Γ. -υπεύθυνο προπαγάνδας.
      Λες και διάβασες ή κατάλαβες τίποτα από τα παραπάνω που γράφω.

      Διαγραφή
    3. Ρε το τσουβαλι με τους μακακες εχει πολλους τελικα και πετιουνται απ εξω οποτε τους καπνησει!!!

      Διαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. Μέχρι 7150 λέει το αφο σε αλλαγή που έκανε πριν από λίγο από τις 20.000

      Διαγραφή
  37. εγω παντως gsis δεν ανηκω σε κανεναν συλλογο. Και δε θα εδινα ουτε ενα ευρω γιατι πολυ απλα δεν εμπιστευομαι κανεναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά αυτοί στο AFP είναι πολύ μεγάλοι ΜΑΛΑΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν βρίσεις chaos7 βάλε λίγο το μυαλό σου να δουλέψει. Τα 7150 είναι μόνο ο ΗΕΠ της Τετάρτης (κάθε βδομάδα το ίδιο γινεται) και όχι το cash flow που υπάρχει στη βδομάδα αυτή (γίνεται κάθε δυο βδομαδες). Οπότε αν με το cash flow το ποσό ανέβει σε ποσά φεύγα, θυμίσου να ζητήσεις συγνωπμη από το afo που σε ενημέρωσε τσάμπα.

      Διαγραφή
  39. Ποτέ μην ξανά μπείτε να μάθετε για πληρωμές στο ΑΦΟ.Ειναι επικίνδυνοι οι άνθρωποι.Μπορε να σου κάνουν μεγάλη ζημιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΝΟ CHAOS 7:

    Γράφεις στις 2 Αυγούστου:
    Έχεις δίκιο Δημήτρη για το υποκατάστημα! Αφου πάνε να κάνουνε ένα καλό οι παρτάκηδες το afo το κάνουνε για την πάρτη τους και όχι για όλους!

    Σου απαντάω από κάτω:
    Στείλε ένα mail στο αφο με το ΑΦΜ σου για να σου διαγραφεί το υποκατάστημα. Μόνο έτσι θα το γλιτώσεις.

    Ερώτηση σήμερα 20/9:
    Έστειλες mail για να γλιτώσεις το υποκατάστημα;

    Γράφεις στις 28/7
    Τελικά η κουτσή Μαρία δεν ήταν από την Κύπρο.Ηταν από την Ελλάδα και άκουγε στο όνομα www.Afo.gr

    Γράφεις στις 9 Αυγούστου:
    AFO και τα μυαλά στα κάγκελα. Aχαχά αχααχαχαχα!Βρε τους καραγκοιζακους! Τους κανουν πλάκα εκεί στο ΛΑΓΗΕ!!!

    Γράφεις στις 30 Αυγούστου:
    Θερμά συγχαρητήρια στο ΑΦΟ που έπεσε πάλι μέσα!Τι να πω!Η κουτσή Μαρία από την Κύπρο θα φταίει!!!

    Γράφεις στις 20 Σεπτεμβρίου:
    Ποτέ μην ξανά μπείτε να μάθετε για πληρωμές στο ΑΦΟ.Ειναι επικίνδυνοι οι άνθρωποι.Μπορε να σου κάνουν μεγάλη ζημιά!

    ΔΗΛΑΔΗ τα 7 στα 10 μηνύματα που γράφεις αφορούν το αφο. Τα άλλα 3 που απομένουν είναι για να γράψεις TEST κάθε φορά που ανοίγει νέο post (πόσο βλάκας θέ μου να κάνει test λες και είναι ο κλαριντζής σε πανηγύρι) και για να μας πει ότι βγήκνα τα ενημερωτικά.

    Και προτρέπεις να μη μπουν στο αφο οι υπόλοιποι όταν ξημεροβραδιάζεσαι εσύ;
    Πόσο βλάκας θε μου;

    Για να μην έχεις το λάπτοπ ανοικτό όλη νύχτα περιμένοντας τι θα γράψει το αφο υπάρχει μια εγαρμογή στα win10 που κάνει γκλαγκ όταν βγαίνει νέο θέμα.
    Να κοιμάσαι τα βράδια. Μην κάνεις βλακείες. Σ έχει φάει το αφο κι η μαλακία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι του λες τώρα Μπάμπης Τάκας του Chaos7.... Εδώ 60 μηνες παραγωγός δεν έμαθε πότε πρέπει να βγάζει Φορολ ενημερότητα και ξεμένει.... στα μέσα του μήνα αντί στο τέλος!!!

      Διαγραφή
    2. Eσύ "Μπάμπης Τάκας" (σιγά μην φόραγες παντελόνια και έμπαινες με αληθινό όνομα), ανέλυσε στους παραγωγούς ποιόν κοροϊδεύεις ως κουτσή Μαρία από την Κύπρο (όχι ότι περίμενα και τίποτα άλλο από έναν βλάχο σαν και εσένα), και θα χρειαστείς όλα τα μέλη σου να συνεισφέρουν οικονομικά από τα δικαστήρια που θα φας.

      Όταν μιλάγαμε και σε ξεστράβωνα καλά ήταν. Ήθελα να ήξερα στο παιδί σου τέτοια του μαθαίνεις; Βλαχοπονηριά, διπροσωπία και ψευτιά. Σαν δεν ντρέπεσαι!

      Διαγραφή
    3. Δημήτρης Γ.20 Σεπτεμβρίου 2017 - 5:42 μ.μ.
      Τι του λες τώρα Μπάμπης Τάκας του Chaos7.... Εδώ 60 μηνες παραγωγός δεν έμαθε πότε πρέπει να βγάζει Φορολ ενημερότητα και ξεμένει.... στα μέσα του μήνα αντί στο τέλος!!!

      Ενω εσυ ξερεις πως βγαινει η ασφαλιστικη.... χαχαχαχα εισαι ηλι@@@ος παντελως!!!

      Διαγραφή
    4. Εγώ μια χαρά βγάζω ασφαλιστική ενημερότητα ηλεκτρονικά. Εσύ σαν άεργος μακακας σέρνεσαι στο ΙΚΑ!! Χαχαχα

      Διαγραφή
  41. Εντάξει για τη φορολογική βλακεία μου!Αλλα ρε ξεφτιλισμένοι το afo είναι το πλέον αναξιόπιστο site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο οποίο όμως εσύ ξημεροβραδιάζεσαι.
      ΒΛΑΚΑ.

      Διαγραφή
    2. Πάλι καλά Chaos7 που παραδέχεσαι τη φορολογική βλακεία σου! Τουλάχιστον σου έμαθα κάτι. Αν μάλιστα διαβάζεις όσα γράφω, θα μάθεις πολλά χρήσιμα για τη φωτοβολταϊκή ζωή σου!!

      Διαγραφή
    3. Τουλαχιστον εσυ εμαθες ποιοι δικαιουνται ασφαλιστικη ηλεκτρονικα...?

      Διαγραφή
    4. Εγώ μια χαρά βγάζω ασφαλιστική ενημερότητα ηλεκτρονικά. Εσύ σαν άεργος μακακας σέρνεσαι στο ΙΚΑ!! Χαχαχα

      Διαγραφή
  42. Μα γι αυτό αγαπητέ συνάδελφε του προσάπτω τον χαρακτηρισμό ΒΛΑΚΑΣ.

    Ο καθένας πρέπει να ξεκινάει εστιάζοντας στο πρόβλημα και έπειτα να ψάξει για τη διόρθωση του προβλήματος.
    Άλλος έχει πρόβλημα με την τράπεζα. Πρέπει να ψάξει να βρει τη λύση.
    Άλλο έχεις πρόβλημα με το δόντι του. Πρέπει να πάει στον οδοντίατρο.

    Ο chaos7 είναι ΒΛΑΚΑΣ. Πρέπει να βρει κάποιον που θα τον βοηθήσει να διορθώσει το πρόβλημα.

    Πιστεύω ότι έπειτα από χρόνια ο chaos7 θα με ευγνωμονεί που τον αποκάλεσα ΒΛΑΚΑ.
    Αν και όσο το σκέφτομαι, έπειτα από χρόνια η μόνη βελτίωση που μπορεί να υπάρξει για την περίπτωσή του, είναι το να γίνει απλώς ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΒΛΑΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα μετα το παντρεμα των δυο συλλογων το τσουβαλι με τους μακακες παραγεμισε και θα σκασει... προσοχη στους μακακες που θα πεταχτουν!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Κρίμα που χάσατε τον Chaos7.... που τουμαθα να βγάζει ενημερότητα και έτσι έχασε τσάμπα ερωτήσεις ο Παπακυριακού... και τώρα σας έμεινε μόνο o john black!!! Χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Όλες οι γεροντοκόρες στους γάμους ρίχνουν μαύρο δάκρυ.
      Κάνει κρύο εκεί στο ράφι;

      Διαγραφή
  43. Καλησπέρα. Υπάρχει κάποιος φίλος του blogpsot που να πληρώθηκε σήμερα από την Εθνική Τράπεζα (μετά τις 17:00) για το τιμολόγιο Απριλίου και για ποσό πάνω από 6405€?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σχόλιο του Δημήτρης Γ : Δημήτρης Γ.20 Σεπτεμβρίου 2017 - 2:08 μ.μ.
    . Επειδή η ΔΕΗ έπραξε αυτό που ζήταγε ο ΣΠΕΦ, η μήνυση προς το παρόν τουλάχιστον περίσσευε.

    Σχόλιο μου στις ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ11 Αυγούστου 2017 - 9:44 π.μ.

    Με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι και είναι κουραστικό. Η μόνη νομική ενέργεια που θα έφερνε αποτέλεσμα ήταν τα ασφαλιστικά μέτρα ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ. Αντί γι αυτό ο πρόεδρος του ΛΑΓΗΕ προτίμησε τις αγωγές γνωρίζοντας ότι μέχρι αυτές να εκδικαστούν τα ζητούμενα τιμολόγια θα είχαν εξοφληθεί.

    1. Η πρώτη αγωγή (ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ) ζητούσε 30 εκατομμύρια, όσο δηλαδή ένα μέτριο cash flow. Στην αγωγή ο ΛΑΓΗΕ ζητούσε και τόκους γι αυτό και κάναμε και εμείς πρόσθετη παρέμβαση υπέρ ΛΑΓΗΕ (όπως και εσείς).
    2. Η δεύτερη ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ είναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΗ. Στην αναγνωριστική αν την κερδίσεις, απλά βεβαιώνεις ότι τα ποσά που ζητάς είναι όντως χρωστούμενα – δεν υποχρεώνεις τον ΑΔΜΗΕ να πληρώσει τον ΛΑΓΗΕ. ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΙΕΣΗΣ. Ακόμα και να μην ήταν αναγνωριστική ο ΛΑΓΗΕ ζητάει αν θυμάμαι καλά μέχρι και τιμολόγια ΕΤΜΕΑΡ Μαρτίου, τα οποία έχουν ΗΔΗ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ, όπως είχα προβλέψει μήνες πριν.


    Χαίρομαι που με επιβεβαιώνεις!!!! Τι σας είχα γράψει; ότι μέχρι να εκδικαστούν οι αγωγές τα ληξιπρόθεσμα τιμολόγια ΕΤΜΕΑΡ θα έχουν πληρωθεί.
    Τι ΈΓΡΑΨΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ :
    . Επειδή η ΔΕΗ έπραξε αυτό που ζήταγε ο ΣΠΕΦ, η μήνυση προς το παρόν τουλάχιστον περίσσευε.

    ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΛΕΓΑ ΤΟΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και Παπακυριακού επειδή πάλι έχεις αμνησία, ας τα πούμε μια φορά ακόμα για τις αγωγές:

      Το πρώτο και βασικό είναι πως με τις νομικές ενέργειες των ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ για απιστία κατά ΛΑΓΗΕ πιέστηκε ο ΛΑΓΗΕ να κάνει εκείνος νομικές ενέργειες κατά ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ.
      Από τις αγωγές αυτές του ΛΑΓΗΕ κατα ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ που παρεμβαίνουν ως διάδικοι οι ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ προέκυψαν όλα τα πρωτογενή στοιχεία που αποδεικνύουν την υπεξαίρεση του ΕΤΜΕΑΡ απο την Δ.Ε.Η. Ο απόλυτος εφιάλτης για ΔΕΗ!
      Από το σημείο λοιπόν αυτό και μετά η μήνυση μπορούσε άνετα να κατατεθεί και να κερδηθεί, εφόσον η ΔΕΗ δεν πλήρωνε για να κατέβουμε στις 120 μερες Υπερημερία που ο ΣΠΕΦ είχε ζητήσει ήδη από τον χειμώνα για να κλείσει το κενό της υπεξαίρεσης του ΕΤΜΕΑΡ. Επειδή η ΔΕΗ έπραξε αυτό που ζήταγε ο ΣΠΕΦ, η μήνυση προς το παρόν τουλάχιστον περίσσευε.
      Μαζί με όλα τα παραπάνω με τις αγωγές αυτές Ο ΛΑΓΗΕ ζητάει και τόκους υπερημερίας πενταετίας το οποίο σε κάθε περίπτωση είναι προς όφελος του ειδικού λογαριασμού αλλά και του βασικού μήνυματος που περνάει ο λειτουργός, πως τέρμα τα τσάμπα δάνεια από τον ΕΛΑΠΕ.

      Προφανώς όλα αυτά είναι δύσκολα να τα καταλάβεις και αδύνατα να τα συλλαβεις, σχεδιασεις, υλοποιήσεις ως στρατηγική και βεβαίως μια στρατηγική που χρειάζεται πολύ καλές μαθηματικες αναλύσεις πριν μάλιστα αποκτήσεις τα πρωτογενή στοιχεία ώστε να την χάραξης και επομένως ούτε κατά διάνοια μπορούσες να κάνεις κομμωτής άνθρωπος. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος που οι αγρότες σε απέρριψαν στο παρελθόν και κάνεις εδώ τώρα ζηλίτσες.... μοιράζοντας κακία...

      Θα σου πρότεινα για μια ακόμα φορά να μη στρέφεσαι εναντίον των συμφέροντων των παραγωγών με αυτά που ψέμματα που γράφεις και να γίνεσαι χειρότερος από τη ΓΕΝΟΠ.

      Προσπάθησε να συνηθίσεις την νεα πραγματικότητα που όλοι οι παραγωγοί έχουν καταλάβει ποιοι μπορούν να παράξουν έργο και ποιοι είναι φηρα όπως εσύ για τον κλάδο.
      Προσπάθησα ως απλος παραγωγός που βλέπει το επίπεδο του να ανεβαινει μέσα από την συμμετοχή του στον ΣΠΕΦ, να σου το πω όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά δυστυχώς Παπακυριακού είσαι ένας απ' αυτούς που ποντάρεις στους δυο τρεις τσαμπατζηδες του μπλοκ για να εισπράξεις κούφια λόγια και κουφια αναγνώριση. Είσαι για λύπηση.

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει όταν σε κολλάω στον τοίχο που επαναλαμβάνεσαι.

      1.Το ίδιο πράξαμε και εμείς το 2014 (πιέσαμε τον πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ κ. Γκαρή), αλλά τότε ο ΛΑΓΗΕ κατέθεσε ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ τα οποία εκδικάζονται εντός 2μηνου και όχι ΑΓΩΓΗ που μπορεί να πάρει και 1 χρόνο.
      2. Τα περί υπεξαίρεσης καλά τα λες, αλλά να σου θυμίσω πως όταν λάβατε απάντηση στο εξώδικο του Παναγιωτάκη, το κάνατε γαργάρα. Αντιλαμβάνεσαι ότι ο Παναγιωτάκης έχτιζε την υπεράσπιση του πάνω στον Εθνικό συμφέρον; Αντιλαμβάνεσαι ότι υπήρχε σε ισχύ απόφαση της ΡΑΕ που του κάλυπτε σε μεγάλο βαθμό αυτά που ΕΣΥ θεωρείς ληξιπρόθεσμα τιμολόγια;

      3. Έχει προσφύγει υπερ ΛΑΓΗΕ κατά ΔΕΔΗΕΕ και η ΠΟΣΠΗΕΦ με την ΕΠΗΕ και τον ΕΣΑΦ (όσον αφορά τους τόκους). Διαβάζεις τι γράφω ή έχεις παρωπίδες από τον στρατηγικό σχεδιασμό που κάνεις;

      4. Για τους συλλόγους μπορεί να γράψεις ότι σε βολεύει αλλά όσο δεν κάνεις επώνυμα καταγγελία δεν αξίζει πλέον να ξανασχολιάσω.

      Υ.Γ. Πάλι όμως ξέφυγες από την κουβέντα. Είχα πει ότι μέχρι να εκδικαστει η αγωγή ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ τα τιμολόγια θα έχουν πληρωθεί.ΕΓΙΝΕ ότι είπα από τον Απρίλιο; ΝΑΙ. ΤΕΛΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.

      Διαγραφή
    3. Και Παπακυριακού επειδή πάλι έχεις αμνησία, ας τα πούμε μια φορά ακόμα για τις αγωγές:

      Το πρώτο και βασικό είναι πως με τις νομικές ενέργειες των ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ για απιστία κατά ΛΑΓΗΕ πιέστηκε ο ΛΑΓΗΕ να κάνει εκείνος νομικές ενέργειες κατά ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ.
      Από τις αγωγές αυτές του ΛΑΓΗΕ κατα ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ που παρεμβαίνουν ως διάδικοι οι ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ προέκυψαν όλα τα πρωτογενή στοιχεία που αποδεικνύουν την υπεξαίρεση του ΕΤΜΕΑΡ απο την Δ.Ε.Η. Ο απόλυτος εφιάλτης για ΔΕΗ!
      Από το σημείο λοιπόν αυτό και μετά η μήνυση μπορούσε άνετα να κατατεθεί και να κερδηθεί, εφόσον η ΔΕΗ δεν πλήρωνε για να κατέβουμε στις 120 μερες Υπερημερία που ο ΣΠΕΦ είχε ζητήσει ήδη από τον χειμώνα για να κλείσει το κενό της υπεξαίρεσης του ΕΤΜΕΑΡ. Επειδή η ΔΕΗ έπραξε αυτό που ζήταγε ο ΣΠΕΦ, η μήνυση προς το παρόν τουλάχιστον περίσσευε.
      Μαζί με όλα τα παραπάνω με τις αγωγές αυτές Ο ΛΑΓΗΕ ζητάει και τόκους υπερημερίας πενταετίας το οποίο σε κάθε περίπτωση είναι προς όφελος του ειδικού λογαριασμού αλλά και του βασικού μήνυματος που περνάει ο λειτουργός, πως τέρμα τα τσάμπα δάνεια από τον ΕΛΑΠΕ.

      Προφανώς όλα αυτά είναι δύσκολα να τα καταλάβεις και αδύνατα να τα συλλαβεις, σχεδιασεις, υλοποιήσεις ως στρατηγική και βεβαίως μια στρατηγική που χρειάζεται πολύ καλές μαθηματικες αναλύσεις πριν μάλιστα αποκτήσεις τα πρωτογενή στοιχεία ώστε να την χάραξης και επομένως ούτε κατά διάνοια μπορούσες να κάνεις κομμωτής άνθρωπος. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος που οι αγρότες σε απέρριψαν στο παρελθόν και κάνεις εδώ τώρα ζηλίτσες.... μοιράζοντας κακία...

      Θα σου πρότεινα για μια ακόμα φορά να μη στρέφεσαι εναντίον των συμφέροντων των παραγωγών με αυτά που ψέμματα που γράφεις και να γίνεσαι χειρότερος από τη ΓΕΝΟΠ.

      Προσπάθησε να συνηθίσεις την νεα πραγματικότητα που όλοι οι παραγωγοί έχουν καταλάβει ποιοι μπορούν να παράξουν έργο και ποιοι είναι φηρα όπως εσύ για τον κλάδο.
      Προσπάθησα ως απλος παραγωγός που βλέπει το επίπεδο του να ανεβαινει μέσα από την συμμετοχή του στον ΣΠΕΦ, να σου το πω όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά δυστυχώς Παπακυριακού είσαι ένας απ' αυτούς που ποντάρεις στους δυο τρεις τσαμπατζηδες του μπλοκ για να εισπράξεις κούφια λόγια και κουφια αναγνώριση. Είσαι για λύπηση.

      Διαγραφή
    4. Οπότε Παπακυριακού καταλήγουμε πως για να πληρωθούμε έπρεπε α γίνουν οι αγωγές. Πολύ περισσότερο μάλιστα τώρα που εκδικάζονται σε 100 μέρες και όχι ένα χρόνο που ψέμματα λες. Γιαυτό και σε 100 μερεσ πληρωθήκαμε!!!!!!! Αλλά βλέπεις οι αγωγές δεν γίνονται με γλύψιμο αλλά με απειλή μηνύσεων που έκαναν ΜΟΝΟ οι ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ.!!!!

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. Και κάτι ακόμα Παπακυριακού: τον Γενάρη του 2014 ο Γκαρής του ΛΑΓΗΕ κατέθεσε ασφαλιστικά και αγωγές κατά ΑΔΜΗΕ για τα χρωστούμενα, επειδή τον Δεκέμβρη του 2013 έφαγε μήνυση από τον ΣΠΕΦ. Ήταν η προσπάθεια του Γκαρή για να μαζευτεί η μήνυση!!! Ο ΣΠΕΦ τότε επειδή ακριβώς είχε καταθέσει μήνυση, δεν ηθελε να παρέμβει στην αγωγή και τα ασφαλιστικά υπέρ ΛΑΓΗΕ. Τόσο απλά!! Όταν πληρωθήκαμε μετά από κάτι μηνες,, ο ΣΠΕΦ μάζεψε τη μήνυση με αίτηση του στον Εισαγγελέα!! Τώρα εσύ με το χρυσόχαρτο της ψευτοπαρεμβασης που έκανες τότε στα ασφαλιστικά, νομίζεις πως κάτι έκανες μέσα στο σκοτάδι σου..... Το θέμα αγόρι μου και τοτε και τώρα είναι ποιος καταφέρνει να γίνουν οι αγωγές και τα ασφαλιστικά.!!!! Αυτός τότε ηταν ο ΣΠΕΦ και τώρα πάλι ο ΣΠΕΦ με τον ΠΣΑΦ!!

      Διαγραφή
    7. Είσαι εκτός τόπου και χρόνου και ξαναλέω : δεν προσέχεις τι γράφω, μόνο θες να πεις τα δικά σου. Ανεφέρομαι στον ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ του 2015 και όχι 1 χρόνο πριν που γράφεις εσύ. Ο Γκαρής λειτουργούσε παράνομα την αγορά. Υπάρχουν κοινά δελτία συλλόγων γι αυτό το θέμα.

      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (17/2/2015)

      Πραγματοποιήθηκε στις 16/2/2015 στο κτίριο 5 της Σχολής Ευελπίδων και ώρα 9:00 π.μ η ακρόαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε ο Λ.Α.Γ.Η.Ε εναντίον του Α.Δ.Μ.Η.Ε για τις ληξιπρόθεσμές οφειλές του τελευταίου αξίας 300εκατ. ευρώ προς τον ειδικό λογαριασμό των ΑΠΕ.

      ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Φ/Β ΠΡΟΣ Δ.Σ ΛΑΓΗΕ (20/2/2015)

      ΠΡΟΣ: Τον κ. Αναστάσιο Γκαρή (Πρόεδρο & Δ.Σ. Λ.Α.Γ.Η.Ε.) και

      τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Λ.Α.Γ.Η.Ε.

      ΚΟΙΝ: Μέγαρο Μαξίμου – Γραφείο Πρωθυπουργού,

      Yπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

      Υπουργείο Δικαιοσύνης,

      Υπουργείο Οικονομικών

      10η Φεβρουαρίου 2015

      ...Σας γνωστοποιούμε ότι:

      Σε περίπτωση απόσυρσης σας από την νομική διεκδίκηση των οφειλών του Α.Δ.Μ.Η.Ε προς τον Ε.Λ.Α.Π.Ε μέσω των ασφαλιστικών μέτρων ή και την μη εκδίκαση αυτών με υπαιτιότητά σας ή ακόμα και την μη εκδίκαση αυτών λόγω της παθητικής σας στάσης, θα αναγκαστούμε, με δεδομένο τον οικονομικό στραγγαλισμό που έχουμε επί μήνες υποστεί και με γνώμονα την προάσπιση των νόμιμων συμφερόντων μας, να προβούμε σε περεταίρω ενέργειες για τις όποιες ευθύνες προκύπτουν από την πλημμελή άσκηση των καθηκόντων σας.

      Διαγραφή
    8. Οτι ψεύτο χαρτούρα μπόρεσες να στείλεις, το έκανες επειδή το 2014 ο Γκαρής αφού έφαγε τη μήνυση από τον ΣΠΕΦ τον Δεκέμβριο του 2013 ξεκίνησε να διεκδικεί δικαστικά από ΑΔΜΗΕ τα χρωστούμενα. Αν δεν έτρωγε τη μήνυση από ΣΠΕΦ, δεν θα υπήρχαν καν δικαστήρια να αποσυρθεί!! Ξύπνα!! Τίποτα δεν έκανες ούτε τότε!!

      Διαγραφή
    9. Όπως εγραψα λοιπόν νωρίτερα, επειδή έφαγε τη μήνυση, επλαμε και ασφαλιστικά και αγωγές. Οι αγωγές αυτές δικάστηκαν αρκετά αργότερα, έως και χρόνια αργότερα με το παλιό σύστημα, οπότε θα μπορούσες και το 2016!να ξανάστείλεις τέτοια επιστολή. Το θέμα όμως ειναι αλλού, στο ποιος δηλαδή κατάφερε να ξεκινήσουν τα δικαστήρια;;;; Ο ΣΠΕΦ με μήνυση τον Δεκέμβρη 2013. Γιατί ο ΣΠΕΦ δεν ήθελε να ασκήσει παρέμβαση υπερ ΛΑΓΗΕ στα δικαστήρια εκείνα;;;;; Δεν ήθελε γιατί είχε ασκήσει μήνυση κατά του Προέδρου του ΛΑΓΗΕ!!!!

      Διαγραφή
    10. Πάρε Παπακυριακού και ένα δημοσίευμα για το ιστορικό των νομικών ενεργειών του ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ που ξεκινά τον Δεκέμβριο του 2013, αμέσως μόλις έφαγε τη μήνυση από ΣΠΕΦ.

      https://energypress.gr/news/katatethike-i-agogi-toy-lagie-enantion-toy-admie-gia-tis-lixiprothesmes-ofeiles

      Ιστορικό

      Την 12.10.2016 εκδικάστηκαν ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών δύο (2) αγωγές του ΛΑΓΗΕ κατά του ΑΔΜΗΕ (η από 13.2.2014 και η από 2.1.2015 αγωγή του ΛΑΓΗΕ) και μία (1) αγωγή του ΑΔΜΗΕ κατά του ΛΑΓΗΕ (η από 12.2.2015 αγωγή του), επί των οποίων αναμένεται η έκδοση των σχετικών δικαστικών αποφάσεων. Η από 18.12.2013 αγωγή του ΛΑΓΗΕ κατά του ΑΔΜΗΕ ματαιώθηκε και θα επαναπροσδιοριστεί με κλήση του ΛΑΓΗΕ, καθώς το δικαστήριο δεν δέχτηκε κοινό αίτημα αναβολής της δεδομένου ότι η επίδικη οφειλή του ΑΔΜΗΕ προς τον ΛΑΓΗΕ εξαρτάται από την έκβαση άλλης δικαστικής του αντιδικίας ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων αναφορικά με τη νομιμότητα υπολογισμού της σχετικής χρέωσης για το ίδιο επίδικο διάστημα.

      Διαγραφή
  45. Φανταστείτε λέω συνάδελφοι αν προκύψει κάτι θετικό από την ΕΕ κατά της διακοψιμοτητας, πόσες μέρες ο Παπακυριακού με τον Ilias (Παναγής) θα χτυπιώνται εδώ κατά του ΣΠΕΦ και της καταγγελίας του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τελικά ο ΣΠΕΦ και ο ΠΣΑΦ (ΑΦΟ) έχουν τρελή αναγνωσιμότητα!!! Μόλις βγει κάποιο δελτίο τύπου ή νέο τους γίνεται χαμός!!!!! Ούτε πρωθυπουργοί να ήταν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  48. Έχει βγάλει εντολή πληρωμής σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Επειδή στο ΑΦΟ λένε πραγματικές κουταμάρες οι μεγάλο αγρότες τρομάρα τους επειδή είναι και χαρτορίχτρες και γάτες μπορεί να βγάλει καμία εντολή πληρωμής και αύριο και να τις πσταρουνε μαζί με τη σημερινή.Μην διαβάζετε ποτέ μα ποτέ το ΑΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η βλακεία ενός βλάκα είναι ανίκητη στον αιώνα τον άπαντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η βλακεία είναι ανίκητη μαρία μου και δεν μπορεί να πληρώσει ούτε 3 ευρό το χρόνο για να έχει πληροφορίες. Πληροφοριακά το afo.gr έχει γράψει από τις 3 το μεσημέρι για τις σημερινές πληρωμές και άλλοι παραπάνω ρωτάνε αν έγιναν πληρωμές σήμερα.
    Δεν υπάρχει σωτηρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα!Κυριε Παπακυριακού γνωρίζετε αν θα βγάλει εντολή πληρωμής για σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Στον εισαγγελέα το πόρισμα της ΤτΕ για την τράπεζα Πειραιώς -έλεγχοι & σε δάνεια φωτοβολταϊκών

    https://www.b2green.gr/el/post/50088/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα σε όλους! Θα ήθελα, σας παρακαλώ, εάν γνωρίζει ή αντιμετωπίζει κάποιος πορόμοιο θέμα την βοήθειά του. Έχω ένα Φ/Β πάρκο 20 kwh με 2 inverter solaredge και τα ανάλογα box σε κάθε πάνελ. Οι inverter απέχουν από το ρολόι της ΔΕΗ 35 μέτρα, περίπου και καθημερινά παρατηρώ, στο ρολόι της ΔΕΗ, μια μείωση 8 με 8,5 Kwh από ότι δείχνει το portal της solaredge, στο οποίο φαίνεται αναλυτικά η συνολικά παραγόμενη ενέργεια, καθημερινά. Η ΔΕΗ, μετά από αίτημά μου, έλεγξε το ρολόι της και μου είπε ότι είναι εντάξει. Γνωρίζω επίσης ότι υπάρχουν κάποιες απώλειες από τους inverter μέχρι το ρολόι της ΔΕΗ, λόγω απόστασης (35 μέτρα) αλλά οι 8 με 8,5 Kwh, καθημερινά, νομίζω είναι πολλές. Πως μπορώ να ελέγξω και να βρώ τι φταίει ; Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 8 με 8.5 kWh δεν λέει κάτι. Κοίτα ως ποσοστό της ημερήσιας παραγωγής πόσο είναι. 1 με 1.5% είναι ΟΚ.

      Διαγραφή
    2. Το 1-1,5% ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να είναι πολύ έως πάρα πολύ!

      Διαγραφή
    3. Επειδή το πάρκο είναι η μικρό δηλαδή εικοσαράκι, να κοιτάξεις και τι ιδιοκαταναλώσεις έχεις απάνω την ημέρα, που τραβάνε από την παραγωγή σου. Για παράδειγμα οι καμερεσ, "DVR, κλπ. Το ρεύμα αυτό ως προς την παραγωγή του μικρού πάρκου, ανεβάζει το ποσοστό πολύ πάνω από τις πραγματικές απώλειες καλωδίων.

      Διαγραφή
  61. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Απριλίου 2017
    20.09.2017

    Συνεχίζεται, με νέες εντολές προς τις τράπεζες, η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Απριλίου 2017. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν επιπλέον 2.030 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 7.148,52€, οπότε έχει εξοφληθεί πλέον το 64% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Απρίλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ CASH FLOW ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. γνωρίζει κάποιος σε ποιό νούμερο μπορούμε να βρούμε κάποιον υπεύθυνο στο υπουργείο για τις επιδοτήσεις στα πλαίσια του αναπτυξιακού? μια προϊστάμενη κα. Τσομπου στο 2103332310 δεν απαντά στα τηλέφωνα 3 μήνες τώρα που την καλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΕ mathousalix ΓΡΑΨΕ ΜΑΙΛ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 20ΑΡΑΚΙ ΠΑΛΑΙΟ.

      Διαγραφή
  65. ΤΜΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
    Διεύθυνση Έγκρισης & Παρακολούθησης Επενδύσεων
    Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων

    Διεύθυνση: Λέκκα 23-25 (5ος όροφος), Αθήνα

    Email:infodesk@mnec.gr

    Τηλ: +30 210 3258800 - 804

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αγαπητέ φίλε Πέτρο έχεις απόλυτο δίκαιο υπάρχουν 4-5 άτομα που συνεχίζουν να βρίζουν και να επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια, αν και εδώ ταιριάζει το ρητό τα ίδια και τα ίδια μας πρήξατε τα --------α. Εγώ θα τους συνιστούσα να το ψάξουν λίγο γιατί κάτι δεν πάει καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. To cash flow που ήταν προγραμματισμένο για χθες, θα γίνει σήμερα.
    Ακούγεται για ένα ποσό της τάξης των 35- 50 εκατομμυρίων.
    Επίσης εκτός από τον ΗΕΠ στο τέλος της επόμενης εβδομάδος αναμένεται και η εκκαθάριστη της χρέωσης προμηθευτών. Το ποσό (χωρίς την εκκαθάριση είναι περίπου 35 εκατομμύρια).

    Νομίζω ότι πλέον όλοι γνωρίζουν πως όταν έχουν πληρωθεί τιμολόγια ύψους 7000 ευρώ, με τα παραπάνω ποσά το ποσό πληρωμής θα ανέβει στα ύψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Οπότε έχουμε και λέμε:
    - Τα 20αρια πληρώθηκαν τον Απρίλιο με υπερημερία 90 ημερών πριν 10 μερες
    - Όσα 100αρια πληρωθηκαν χθες, εξοφληθηκαν με υπερημερία 100 ημερών τον Απριλιο.
    - Όσα 100άρια την ερχόμενη πες Δευτέρα 25/9 με υπερημερία 105 ημερες
    Αν και πάλι τα υπολοιπα ΑΠΕ εξοφληθούν τον Απρίλιο μέχρι 10/10 αυτο θα είναι υπερημερια 120 μέρες γιαυτά και αν ταυτόχρονα ανοιξει και ο Μαιος για τα μικρά, υπερημερια 90 ημερες για τα 20άρια.
    Συμπερασματικά δηλαδή τρεχουν οι ΑΠΕ με μεση υπερημερία 105 ημερών, δηλαδή κάτω από τις 120 που ηταν ο πρώτος στόχος και ολοταχώς προς τις 90 που ειναι ο νέος στόχος για το φθινόπωρο, αφού μηδενίζεται και το έλλειμμα του ΕΛΑΠΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κε Καζάκο μην ξεχνάμε-χαρίζουμε και κάτι άλλο που έχει πει ο Πρόεδρος, πως τα λεφτά της ανεισπραξιμότητας του ΕΤΜΕΑΡ δικαιολογούν 2 καλοκαιρινούς χρωστούμενους μηνες ή τρεις χειμωνιάτικους. Οπότε με μηδέν έλλειμμα ΕΛΑΠΕ "δικαιολογείται" να μας χρωστάνε 2 καλοκαιρινούς μηνες δηλαδή 60 μερες υπερημερία ή τρεις χειμωνιάτικους δηλαδή 90.
    Επειδή τώρα έχουμε μπροστά μας καλοκαιρινούς μήνες Μα πληρωθούν, αυτό σημαίνει πως χωρις ελλειμμα ΕΛΑΠΕ πρέπει να πάμε προς τις 60 μέρες τέλος του χρόνου.
    Αυτά τα ολιγα, ώστε να μην επικρατει μόνο η προπαγάνδα αύξησης της υπερημερίας λόγω πληρωμής καλοκαιρινών μηνών. Το ανάποδο λογιστικά ισχύει όπως επέχει πει ο Λουμάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. THEMIS MANTZANAS. AYΡΙΟ ΝΕΑ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕΧΡΙ 250000 ΕΥΡΩ ΕΑΝ ΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ cash flow .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την απάντηση ας βάλει ο θεός το χέρι του!!!

      Διαγραφή
  72. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. https://www.b2green.gr/el/post/50159/
    Παράταση δηλώσεων αγροτών με φωτοβολταϊκά & λοιπά θέματα ΑΠΕ στο Σ/Ν για το δομημένο περιβάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε για την πρόσφατη ενημέρωσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα, σας παρακαλώ, εάν γνωρίζει ή αντιμετωπίζει κάποιος πορόμοιο θέμα την βοήθειά του. Έχω ένα Φ/Β πάρκο 20 kwh με 2 inverter solaredge και τα ανάλογα box σε κάθε πάνελ. Οι inverter απέχουν από το ρολόι της ΔΕΗ 35 μέτρα, περίπου και καθημερινά παρατηρώ, στο ρολόι της ΔΕΗ, μια μείωση 8 με 8,5 Kwh από ότι δείχνει το portal της solaredge, στο οποίο φαίνεται αναλυτικά η συνολικά παραγόμενη ενέργεια, καθημερινά. Η ΔΕΗ, μετά από αίτημά μου, έλεγξε το ρολόι της και μου είπε ότι είναι εντάξει. Γνωρίζω επίσης ότι υπάρχουν κάποιες απώλειες από τους inverter μέχρι το ρολόι της ΔΕΗ, λόγω απόστασης (35 μέτρα) αλλά οι 8 με 8,5 Kwh, καθημερινά, νομίζω είναι πολλές. Πως μπορώ να ελέγξω και να βρω τι φταίει ; Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εγκαθιστώντας έναν μετρητή αξιόπιστο αμέσως μετά τον ινβερτερ. Οι ωμικες απώλειες υπολογίζονται εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κύριε Kmetrics,ποιός είναι ένας αξιόπιστος μετρητής και πως υπολογίζονται οι ωμικές απώλειες εύκολα μπορείτε,σας παρακαλώ, να μου το αναλύσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετρητές αξιόπιστοι υπάρχουν αρκετοί στο εμπόριο, εξαρτάται από το ποσό που θέλετε να δαπανήσετε. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι η ακρίβεια μέτρησης του μετρητή (που είναι και το κρίσιμο).

      Ενδεχομένως, ο συντηρητής σας να έχει κάποιον και να σας τον δανείσει για 2-3 μέρες, που είναι αρκετές για να εξαχθεί συμπέρασμα.

      Οι ωμικές απώλειες εξαρτώνται, κατά βάση, από το τύπο του καλωδίου, την διατομή και το μήκος του. Αν έχετε γνώσεις ηλεκτροτεχνίας μπορείτε εύκολα να το βρείτε, διαφορετικά είναι λίγο "δύσκολο". Ενδεικτικά και με καλή προσέγγιση υπάρχει αυτό:

      http://photovoltaic-software.com/DC_AC_drop_voltage_energy_losses_calculator.php

      Ωστόσο, θα σας πρότεινα να απευθυνθείτε σε μηχανικό που μπορεί εμπεριστατωμένα να σας δώσει απαντήσεις.

      Διαγραφή
  79. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε για την πρόσφατη ενημέρωσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλησπέρα, μήπως γνωρίζει κανείς ποιος έχει την αντιπροσωπία και το service της KACO στην Ελλάδα? αν έχετε τηλ. ή e-mail θα με βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ενδιαφέρομαι για την αγορά φωτοβολταϊκού Πάρκου 20 έως 50 kW παρακαλώ Όποιος ενδιαφέρεται ας γράψει στο e-mail μου kokvas67@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. καλησπερα.
    ενδιαφερομαι για αγορα φωτοβολταικου σταθμου μεχρι 100kw σταθερο η τρακερ με αγορα εταιρειας η παγιου. email ept.pvgroup@gmail.com
    ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ενδιαφέρομαι για την αγορά φωτοβολταϊκών Πάρκων απο 20 σταθερά -κινητά έως 500 kW

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  87. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ

    ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Κύριε John Black μπορείτε να μου στείλετε περισσότερες πληροφορίες στο " energy.nikolaou@gmail.com ".Πρόκειται όντως για παλιό 20kw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΤΕ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΠΑΡΚΑ...ΕΛΑ ΡΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. https://energypress.gr/news/anisyhia-gia-nea-energeiaki-krisi-noemvrio-logo-tis-gallias

    "Θυμίζουμε ότι πέρυσι οι γαλλικές αρχές διέκοψαν τη λειτουργία αρκετών πυρηνικών σταθμών για λόγους συντήρησης και ασφάλειας, γεγονός που προκάλεσε έλειμμα ισχύος στη χώρα και ένα ντόμινο εισαγωγών-εξαγωγών στην Ευρώπη. Σε συνδυασμό με το ψυχρό κλίμα που επικράτησε στην ήπειρο, το γαλλικό έλειμμα οδήγησε στη γνωστή ενεργειακή κρίση."

    Ελπίζω φέτος τα αντανακλαστικά των..εποπτικών αρχών στην χώρα μας, σε περίπτωση που επαναλειφθεί το περσινό φαινόμενο στο εξωτερικό, να διακόψουν άμεσα τις εξαγωγές. Επίσης καλά θα κάνουν κάποιοι να θυμούνται ότι η Ρεβυθούσα είναι μονάδα εξισορρόπησης. Δεν ξεπατώνουμε τα αποθέματα (προκειμένου να εξάγουμε) και μετά λέμε για κατάσταση συναγερμού στην Ελλάδα. Ακολούθως η βιομηχανία να κουνάει σημαιάκια ότι τα παραπάνω αποδεικνύουν την αναγκαιότητα του μέτρου της διακοψιμότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πληρώθηκε πάρκο στην Εθνική 8.100 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Επίσης, πληρώθηκε 100αρι πάρκο στην Εθνική 9.200€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
    Κάτι το οποίο η πλειονότητα των παραγωγών δεν γνώριζε είναι ότι ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. πλήρωνε φόρο εισοδήματος για τις κερδοφόρες χρήσεις, πράγμα παράλογο καθώς ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. είναι διαχειριστής του ΕΛΑΠΕ και όχι ιδιοκτήτης (που είναι το ελληνικό δημόσιο).

    Για τον παραπάνω λόγο ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. έλαβε το ποσό των 45 εκατομμυρίων ως επιστροφή σήμερα. Το αποτέλεσμα είναι η περαιτέρω μείωση των υπερημεριών.

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ :

    http://ephe.gr/pliromes-lagie/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. κ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα για τις πληρωμές, Σας ευχαριστούμε για την πρόσφατη ενημέρωσή σας.Oπως πάντα μέσα στα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Δείτε και τα ρεζίλια τι γράφανε το πρωί Σήμερα έχουμε Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017 ώρα 10:47 και το afo.gr σας παρουσιάζει τα σημαντικότερα γεγονότα του εξαμήνου
    Το Ημερολόγιο του afo.gr :
    Τετάρτη 27/9
    Αναμένεται να πληρωθεί η παραγωγή ΑΠΕ
    Απριλίου, για Τιμολόγια ως 300.000€ (αύριο)και τι γραφει τώρα καμαρώστε τους.Το Ημερολόγιο του afo.gr : για 6 μήνες
    Τετάρτη 27/9
    Θα γίνει η έναρξη πληρωμής ΑΠΕ,
    για την παραγωγή Μαϊου, μέχρι περίπου 6.100€ (αύριο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Κύριε Γιάννη ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Αλήθεια, έχετε εικόνα το ποσό αυτό (45 εκατ.) τί ποσοστό είναι για έναν μήνα σαν τον Απρίλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το 1/3 του Μαίου. Για τον Μαιο θα χρησιμοποιηθεί, οπότε τι τον θες τον Απρίλιο;
      Η εικόνα του πόσα χρήματα είναι κάθε μήνας υπαρχει στο δελτίο ΕΛΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ.

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ