Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Μάρτιος - Πληρωμή Σεπτεμβριος/Oκτώβριος 2016 -1-

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.





Για να μπορέσετε να σχολιάσετε 
δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"



Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

365 σχόλια:


  1. Cash Flow ΔΕΗ,μια πονεμένη ιστορία...

    Πόσα περισσεύουν να στείλουμε στους ΑΠΕτζηδες?

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα,της απόλυτης απαξίωσης με την οποία αντιμετωπίζεται ο κλάδος των ΑΠΕ αποτελεί η πληρωμή Φεβρουάριου.8 εβδομάδες κράτησε το μαρτύριο που σημαίνει 8 ΗΕΠ,δηλαδή 60 εκατομμύρια μόνο από ΗΕΠ.

    Χωρίς να υπολογίζουμε καμία άλλη πηγή εσόδων,για να φτάσουμε τα 128 εκ. του Φεβρουάριου χρειαζόμασταν άλλα 68 εκ.

    Με απλά ελληνικά,η ΔΕΗ δεν έβαλε ούτε ενός μηνός το ΕΤΜΕΑΡ όλο αυτό το διάστημα(!!!)

    Και οι δικαιολογίες για έλλειψη ρευστότητας της ΔΕΗ δεν είναι πιστευτες απο κανέναν πλέον,από την ρύθμιση των 36 δόσεων και μόνο βάζει 25 εκ. τον μήνα στα ταμεία της.

    Η αλήθεια είναι ότι η ΔΕΗ κάνει ότι της γουστάρει,δεν δίνει λόγο σε κανέναν για το πως και το πότε θα διαχειριστεί τα χρήματα του ΕΤΜΕΑΡ,κοιτάει να καλύψει πρώτα όλους τους άλλους(ακόμα και τους χρεωμένους δήμους) και στο τέλος ότι κοκαλάκι περισσέψει (εάν περισσέψει) το πετάει στα "πεινασμένα κουταβάκια".

    Αποτέλει ζήτημα για τον κλάδο το ότι δεν κατάφερε τόσα χρόνια να υπάρξει αλλάγη νομοθεσίας επί του συγκεκριμένου θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστουμε ΗΛΙΟΣ για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπαρχει καμια ενημερωση απο τον ΣΠΕΦ ή ΕΠΗΕ προς το μελη τους σχετικα με τις πληρωμες ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνάδελφοι, κλείσαμε ήδη 1 μήνα και 24 ημέρες - σχεδόν 2 μήνες από την τελευταία πληρωμή!!! Απ το κακό στο χειρότερο... Ακούει κανένας σύλλογος?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Μαρτίου 2016
    14.09.2016
    Άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Μαρτίου 2016. Με τις σημερινές εντολές προς τις Τράπεζες θα εξοφληθούν 3.318 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 1.849,86€ (25,5% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάρτιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ....ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ...!!ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Λ Α Γ Η Ε!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ,

      ΥΠΑΡΧΟΥΝ " ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ " ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.............

      ΠΟΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ;;;;;;;;

      ΤΕΛΟΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗΣ...............

      Διαγραφή
  7. Ο ΣΠΕΦ έστειλε μήνυμα μου είπε φίλος. Αν το cash flow της 20/9 δόσει 50 μύρια τότε πληρωμές στα 20.000. Αλλιώς κινητοποιήσεις...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ;;;;;;;;

    ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ........ΑΚΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ.....ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ......ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΟ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΟΥΝ................ΟΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ.....ΟΙ ΔΟΥΡΕΙΟΙ ΙΠΠΟΙ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΤΕΜΗ ΤΣΙΠΡΑ.... Ή ΑΛΕΞΗ ΣΩΡΡΑ..... τα λεφτα που πληρώσατε σήμερα δεν φτάνουν ούτε για τον ΙΝΤΕΓΙΕ....
    .......ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξερει κανεις να μ απαντησει στο εξης ?
    Αν καποιος αγορασει ενα παρκο π.χ 20kw με αξια ας πουμε 30.000 ευρω.
    πως φορολογειτε στην συνεχεια ? μπαινουν σαν αποσβεσεις αυτα τα 30.000 κ εχεις για καποια χρονια μειωση φορου η οχι ? κι αν ναι τι ποσοστο καθε χρονο και για ποσα χρονια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπαίνουν κανονικά σαν αποσβέσεις, αρκεί να φαίνονται λογιστικά τα λεφτά και να μην τα δώσεις μαύρα. Μιλάμε για αγορά πάρκου και όχι εταιρείας έτσι; Όσο για το συντελεστή, αν το πάρεις πακέτο ως πάρκο, σε βλέπω για 4%. Αν το πάρεις με πολλά παραστατικά, τότε κάποια στο 10% και κάποια στο 4% ανάλογα τι εξοπλισμό αφορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΚΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ ;;;;;

      Διαγραφή
    2. Για πακετο ως παρκο εννοω,
      οταν λες 4% εννοεις επι του ποσου των 30.000 να φανταστω. περιπου 1200 το χρονο αλλα για ποσα χρονια ?

      Διαγραφή
    3. Το 4% κάθε χρόνο χρειάζεται 25 χρόνια για φθάσεις στο 100% του ποσού αγοράς.

      Διαγραφή
  12. Συνάδελφοι έχει πληρωθεί κανένας απο την χθεσινή εντολή του ΛΑΓΗΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ, AKOMH, ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ.........ΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσσάξατε οι σύλλογοι ΜΔΝ για χωριστό ειδικό λογαριασμό. Φάτε τώρα τα φέσια των νησιωτών που δεν πληρώνουν το ρεύμα τους....

      Διαγραφή
  14. Μηπως πρεπει να αρχισουμε να κινουμαστε κατα της ΔΕΗ. Απο τοτε που ακουστηκε (οχι ψηφιστηκε) το νεο νομοσχεδιο που την υποχρεωνει να δινει στο λογαριασμο τα εξτρα κερδη λογω ΑΠΕ μας περναει συνεχεια στην επιθεση. Ειναι μονοφαγαδες και θελουν να καθονται οι περισσοτεροι και να παιρνουν μισθους τρελους. Ενα ακομα αρθρο απο ατομο της ΔΕΗ για να καταλαβετε τι εχουμε να τραβηξουμε απο εδω και περα απο τη ΔΕΗ. http://www.b2green.gr/el/post/38567/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

      ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ...........

      ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΟ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΑΓΩΓΕΣ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ...............

      " ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ".........

      Ο ΕΝΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ...........ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ................ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ..................MEΛΗ ΤΟΥ ΕΞΑΠΟΛΥΟΥΝ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ....................

      ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  15. Παντως το AFO γράφει οτι σε 166 ώρες θα γίνει η εξόφληση όλων των πάρκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι 166 ώρες για 7 μέρες μου κάνουν, όποτε μάλλον ότι σας μετέφερα ισχύει για cash flow, 50 μύρια κλπ

      Διαγραφή
  16. Έχει πληρωθεί κανένας απο την χθεσινή εντολή του ΛΑΓΗΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  17. Δημήτρης Γ.13 Σεπτεμβρίου 2016 - 9:13 π.μ.

    Κε Παπαδάκης, έλεος!! Μην μας φλομώνεις με ληγμένα της ΠΟΣΠΗΕΦ. Το ότι ο Μάρτης αρχίζει τη βδομάδα αυτή με μικρά ποσά το ξεπρουμε εδώ και μια βδομάδα. Πάνω στον πόνο μας, εσύ τώρα ψεκάζεις φθηνή προπαγάνδα για αδιάβαστους από ΠΟΣΠΗΕΦ. Έλεος!! Αυτό δεν είναι πολυφωνία αλλά αηδιαστική φλυαρία!!!!
    Απάντηση






    Δημήτρης Γ.13 Σεπτεμβρίου 2016 - 9:21 π.μ.

    Όσο για τα 10 εκατ της Τετάρτης που γράφει ο Τσικούρας της ΠΟΣΠΗΕΦ, αυτά ισχύουν για κάθε Τετάρτη του χρόνου αφού είναι του ΗΕΠ. Λοιπόν εδώ ή είναι ψεκασμένοι στην ΠΟΣΠΗΕΦ και δεν ντρέπονται για αυτά που γράφουν ή είναι ψεκασμένα τα όποια μέλη τους και τα τρώνε για φρέσκα ή πράγματι τα πιστεύουν όποτε ο Παναγιωτάκης τους πήρε στο ψιλό και αυτοί δεν πήρανε χαμπάρι. Το χειρότερο είναι πως τέτοια χαϊβάνια κάνουν ζημιά στον κλάδο. Επιτέλους ποτέ αλήθεια έχουν εκλογές..... ;;;;; μήπως και εξαφανιστούν;;;;;
    Απάντηση

    Απαντήσεις
















    Δημήτρης Γ.13 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:03 π.μ.

    Καλώς τον άλλο Καππαδόκη στυλοβάτη..... της ΠΟΣΠΗΕΦ. Μπράβο λοιπόν.... είναι 7,7 και όχι 10 τα εκατ του ΗΕΠ την βδομάδα τούτη. Άρα εντάξει οι βλακείες του Τσικούρας, ζήτω..... η ΠΟΣΠΗΕΦ και μια χαρά η προπαγάνδα για ψεκασμένους......







    Δημήτρης Γ.13 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:06 π.μ.

    Εδώ μας χρωστάνε 800 εκατ και οι καραγκιόζηδες του χώρου κάνουν πνεύμα για 2,3 εκατ χάρη επιςτημοςύνης κομμωτικής.....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι ξερόλας του κερατά είσαι εσύ πάλι Δημήτρης Γ?Ο ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ σε φταίει σε όλα???Τι καραγκιόζης είσαι?Έλεος πιά..............Διάβασε τα γραφόμενά σου και θα δείς ότι εχω δίκιο!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πειραιώς Καλαμαριάς (Θεσ/νίκη) πλήρωσε για 20αρι πάρκο, πριν από λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  22. Για τις εκκρεμείς επιχορηγήσεις των φωτοβολταϊκών μίλησαν ΣΠΕΦ-ΥΠΑΝ

    http://energypress.gr/news/gia-tis-ekkremeis-epihorigiseis-ton-fotovoltaikon-milisan-spef-ypan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συναδελφοι μετα απο ξενερωμα που εφαγα απο την ασφαλιστικη μου σε ζημια που εχω μηπως εσεις εχετε να προτεινετε κατι στο οποιο το ψαξατε και ειστε ευχαριστημενοι? Μιλαω για χαμηλη απαλαγη στο συμβολαιο σε εμενα ειναι 2.500 και 3.000 αναλογα τη προελευση της ζημιας και χαμηλη απαλαγη στις απωλειες κερδων που σε μενα ειναι 5 μερες. Φυσικα μιλαω για σοβαρες ασφαλιστικες αν εχετε να προτεινετε κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Stefanos interasko με αποζημίωσε σχετικά γρήγορα για απώλεια κερδών (χαλασμένος inverter)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Stefanos kos,
    η ΠΟΣΠΗΕΦ και η ΕΠΗΕ έχουν ξεκινήσει πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης. Έχω ασχοληθεί εκτενέστερα με το συγκεκριμένο ζήτημα εδώ και μήνες.
    Απαλλαγή σε συμβόλαιο 2.500 και 3.000 είναι υπερβολικό, ειδικά για 100ρι πάρκο.
    Στις μηχανικές βλάβες και φυσικά καιρικά φαινόμενα,βανδαλισμός, τρομοκρατικές, κ.τ.λ. η απαλλαγή είναι μεταξύ 5-10% με ελάχιστο τα 500-750 ευρώ (ανάλογα την ασφαλιστική).1000 ευρώ απαλλαγή έχω στα πάρκα 1.2 MW.p
    Η απώλεια κερδών είναι σε όλες τις προσφορές που πήραμε 5 ημέρες.

    Τα παραπάνω όμως δεν είναι τα μόνα που κρίνουν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Πρέπει να υπολογίζεις :
    1. Το ιστορικό της κάθε εταιρείας (πως ανταποκρίνεται στις ζημιές).
    2. Το μέγεθος της.
    3. Ποιούς έχει πραγματογνώμονες και αν ο broker σου (αν έχεις,μπορεί να τον διορίζει).
    4. Προσοχή στους όρους. Π.Χ. κάτι που οι περισσότεροι παραγωγοί δεν γνωρίζουν. Σε ορισμένα συμβόλαια σε αποζημιώνει σε αξία καινούργιου, σε άλλα απομειώνει την αξία με βάση την λογιστική απόσβεση. Δηλαδή αν πάθεις μια ζημιά σε έναν μετατροπέα ο οποίος στοιχίζει 2.500 ευρώ το 5ο έτος, τον κοστολογεί με 1.250 - και την απαλλαγή παίρνεις τσίχλες.
    5. Αστική ευθύνη έναντι τρίτου και παρακείμενης περιουσίας. Πολλά ασφαλιστήρια δεν ασφαλίζουν την παρακείμενη. Η δεν ασφαλίζουν αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες! Παράδειγμα : πάει κάποιος ανειδίκευτος στο πάρκο,τον χτυπάει το ρεύμα και πεθαίνει.Την ΕΒΑΨΕΣ....
    6. και διάφορες άλλες περιπτώσεις όπως βάρος χιονιού, αεροπορικά, υπερωρίες,αμοιβές αρχιτεκτόνων, αποκομιδή συντριμμάτων κ.τ.λ.

    Δυστυχώς τα περισσότερα ασφαλιστήρια είναι δύσκολο να διαβαστούν και να γίνουν κατανοητά από τον μέσο παραγωγό και οι περισσότεροι δεν το έχουν κάνει. Προσωπικά δυσκολεύτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πειραιως, Δράμα πληρωσε χθες περιπου 1500 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστω για τις απαντησεις. Εχω συμβολαιο με ην Εθνικη Ασφαλιστικη λογω το οτι πηρα δανειο απο την Εθνικη τραπεζα. Στους ορους του δανειου που ειχα διαβασει ελεγε οτι παραιτουμαι του δικαιωματος μου να το ασφαλισω εγω οπου θελω και γι αυτο δεν εκανα ενεργειες να φυγω αν και καποιοι μου ειπαν ακομα και να το υπογραψα αυτο στο συμβολαιο του δανειου μπορω να φυγω σε αλλη ασφαλιστικη. Θα το ψαξω.Παντως και ο πραγματογνωμων που ηρθε στο παρκο δεν ηξερε το συμβολαιο μου και μου ειπε συνηθως καμια 500-600 ευρω απαλλαγη βαζουν οι ασφαλιστικες και οταν ηρθα σπιτι και ειδα τα 2.500 για διαφορες αιτιες και 3.000 για σεισμο και φωτια πηδηξα. Η ζημια μου ειναι τοσο γυρω στα 3.000 οποτε παπαλα! Συναδελφοι οσοι δε το κανατε διαβαστε τα συμβολαια σας μη τη πατησετε οπως εγω. Αν βγει η ζημια θα ειναι αργα. Πρωτη ζημια ειναι που παθαινω στα 5 χρονια και ενιωθα οτι δεν κινδυνευω μεχρι που τη πατησα. 800 κατοσταρικα παιρνουν το χρονο και πηρα το τριτο το μ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, αυτά που σου λέει η Εθνική είναι μπούρδες. Ο όρος είναι καταχρηστικός για να παίρνουν προμήθεια κάποιοι από το υποκατάστημα. Τα ίδια μου έλεγαν, κι εμένα και μάλιστα γραπτά. Όταν όμως τους πήγα συμβόλαιο ασφάλισης της αγροτικής ασφαλιστικής το δέχτηκαν. Μπορεί όμως να σε βάλουν στο μάτι να σου δυσκολεύουν τη ζωή με το δάνειο.
      Έχω διαβάσει αναλυτικά συμβόλαια της αγροτικής, της interamerican, της ergo και 2-3 άλλων. Παραμένω από την αρχή στην Αγροτική.
      Οι απαλλαγές είναι 5% ή 1000 ευρώ για τους περισσότερους κινδύνους και 2% για σεισμό. Απώλεια κερδών 5 ημέρες για όλους τους κινδύνους εκτός σεισμού που είναι 10 ημέρες. Επίσης καλύπτει αστική ευθύνη. Σε αντίθεση με άλλες, καλύπτει όλα τα γεγονότα και όχι 1 ανά περίοδο ασφάλισης. Τέλος, για τους καλοπροαίρετους δεν είμαι ασφαλιστής.

      Διαγραφή
  28. Ρωτήστε τις ασφαλιστικές σας τι σημαίνει "χαλάζι" και πότε θεωρούν ότι επέρχεται η ζημία αυτή.

    Σε συντηρημένες εγκαταστάσεις είναι στους 3 βασικότερους κινδύνους, με το πολύ υψηλό κόστος αποκατάστασης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θελω να αγορασω 100kw φωτοβολταικο καλη κινηση η λαθος
    του 2013 αρχες 0,285 τιμη συνδεσης ποσο κοστολογηται
    ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ..ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΤΟ....!!!!

      Διαγραφή
    2. Kostas jir, για να πάρεις απάντηση θα πρέπει να συμπεριλάβεις τουλάχιστον στην ερώτηση

      1. περιοχή
      2. πάνελ
      3. ινβέρτερ
      4. βάσεις
      5. συντήρηση
      6. προσβασιμότητα αγροτεμαχίου
      7. παραγωγή εώς τώρα
      8. τυχόν ενοίκιο αγροτεμαχίου ή αξία του αν πωλείται μαζί

      Διαγραφή
  30. περιοχη αττικη
    βασεις σταθερες
    προσβαση ευκολη
    παραγωγη 42000-44000 kw
    ενοικιο 1000 ε
    χωρις δανειο
    για τα υπολοιπα περιμενω
    κατι ενδεικτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η παραγωγή που αναφέρεις σε τι περίοδο αναφέρεται?

      πάρκο 100KWp στην Αττική με σταθερές βάσεις πρέπει παράγει 155.000 - 165.000kwh / έτος αν όλα είναι σωστά

      Διαγραφή
    2. Ο Κmetrics έχει απόλυτο δίκιο. Εκτός από όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να γίνει due diligence, δηλαδή τεχνικός και νομικός έλεγχος. Σε κάθε περίπτωση ο έλεγχος θα πρέπει να γίνει από αξιόπιστη εταιρεία του χώρου και όχι από τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς.
      Μπορεί το πάρκο να έχει PID, όπως και άλλες βλάβες που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Επίσης κάποιο λάθος έχεις στην παραγωγή που αναγράφεις, εκτός αν αναφέρεσαι σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
      Οι τιμές είναι ενδεικτικές και παίζουν από 190.000 μέχρι 210.000 περίπου. Και πάλι όμως αυτό αλλάζει ανάλογα με το πως θα γίνει η αγοραπωλησία.

      Διαγραφή
    3. Προσοχή σε κομμωτές που παριστάνουν τους μηχανικούς για κάνουν ψεύτο due diligence..... Δε μου λες Παπακυριακού ποιος είναι καλύτερος: ο κομμωτής ή ο ηλεκτρολόγος της γειτονιάς;;;;

      Διαγραφή
    4. Οι τιμές είναι αρκετά παραπάνω. Τόσο θα ήθελε ο Παπακυριακού να ήταν μήπως αγοράσει κοψοχρονιά τίποτα. Δεν μου λες Παπακυριακού, το δικό σου το πουλάς 190 χιλιάρικα;;;;;;

      Διαγραφή
    5. 1. Σου είπα οτι κάνω εγώ το due diligence; Μίλησα για αξιόπιστη εταιρεία του χώρου.
      2. Ανέφερα στον άνθρωπο οτι αυτές είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ οι τιμές της αγοράς. Δεν τον παρότρυνα στο τί θα κάνει. Το δικό μου δεν κάνει χαμηλή παραγωγή, έχει ιχνηλάτες και έχει πολύ υψηλότερη τιμή, οπότε φυσικά και όχι.

      Διαγραφή
    6. Μήπως κάνει due diligence η εταιρεία που παριστάνεις τον ψευτοειδικο ψευτομγχανικό και θα στείλει εσένα να του πεις τι ξερόχορτα φυτρώνουν και πως θα τα χτενίσουν;;;;

      Διαγραφή
    7. Όσο για τα ενδεικτικά δήθεν, άσε τα πουπστικα σε μένα.... Σπρώχνεις με τις παπαριεπς σου την προπαγάνδα τιμών κάτω για να φας κάτι τσάμπα....!!!

      Διαγραφή
  31. Μια φορά ρε Παπακυριακού τάμα τοχω να μπεις σε συζήτηση χωρίς να προσπαθείς να πουλήσεις και να οικονομήσεις προμήθεια. Έλεος πιά!! Πες ρε τη γνώμη σου για την ασφάλεια αν θες και άσε ρε τα σάπια που πας πάλι να πουλήσεις ομαδικά συμβόλαια. Ρε που την βρήκες την ομάδα παραγωγών εσύ για να της πουλήσεις και συμβόλαια τρομάρα σου, που θα τα γδάρεις τανθρωπάκια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο ΠΣΑΦ το έκανε, και πήρε ένα συμβόλαιο πολύ καλύτερο και φθηνότερο από αυτά που υπήρχαν στην αγορά. Αλλά εμείς ως "λοιποί εγκαταστάτες" όχι, λες και είμαστε ανίκανοι! Στο δικό σου το μυαλό πρέπει οπωσδήποτε κάποιος να παίρνει προμήθεια και να υπάρχει από πίσω η διαπλοκή. Στο έχω ξαναπεί. Το οτι σκέπτεσαι εσύ έτσι ,δεν σημαίνει οτι το κάνουν όλοι.
    Ακόμα όμως και να πάρω προμήθεια, σε στιγμή που έχω καταφέρει να βγάλω ένα ασφαλιστήριο μακράν καλύτερο από αυτά της αγοράς και φθηνότερο από αυτό που πληρώνουν εως τώρα οι παραγωγοί, συνεπώς και με οικονομικό όφελος για τον παραγωγό, εσένα πραγματικά τί σε κόφτει; Σε υποχρεώνει κανείς να το υπογράψεις;

    Δεν βαρέθηκες να πετιέσαι διαρκώς να γράφεις τι έκανε και τι δεν έκανε ο ΣΠΕΦ; Που δεν είσαι και μέλος όπως λες αλλά κάποιος φίλος σου;
    Και μα την παναγία, σας έχω σιχαθεί. Διαρκώς η ίδια τακτική. Δεν υπάρχει ομάδα παραγωγών, υπάρχουν 2 σύλλογοι. Αν εσύ μας θεωρείς ομάδα, προφανώς και είμαστε μύγες για εσένα και δεν θα έπρεπε να ασχολείσαι. Βλέπω όμως μεγάλη κωλοπιλάλα από μέρους σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και Παπακυριακού δεν είμαστε κατηγορία "λοιποί εγκαταστάτες" αλλά επαγγελματικα ΦΒ ή λοιπές εγκαταστάσεις. Τώρα άμα εσύ κομμωτή μου καβάλησες το καλαμάκι και το παίζεις εγκαταστάτης ή άμα όσοι αγρότες μας λεν έτσι βιάζοντας την ελληνική γλώσσα, εσύ μια φόρά εγκαταστάτης από σπόντα δεν γίνεσαι.

      Διαγραφή
    2. Τώρα διυλίζουμε τον κώνωπα ή μου φαίνεται;

      Διαγραφή
    3. Αποκαλύπτουμε το κρυφό πόθο σου να το παίζεις στα λόγια ψευτοεγκαταστάτης....

      Διαγραφή
  33. Ο ΠΣΑΦ πρώτα απόλα είναι σύνδεσμος με εκατοντάδες πραγματικά μέλη, που ούτε εσύ ούτε η ποσπηεφ είστε. Πέντε άναρχοι μ@κ@κες είστε που δεν γεμίζετε ταξί. Οπότε αφού είναι έτσι και το γνωρίζει πλέον τόσα χρόνια όλη η Ελλάδα δεν μπορείς να μας πείσεις για τις μη οικονομικές προθέσεις σου. Η Προμήθεια είναι το ενδιαφέρον σου. Θα μου πεις είναι κακό αυτό; Όχι αν δεν το κάνεις όπως πάντα τραβεστί, δηλαδή να το μασκαρέβεις με επηε, ποσπηεφ και τρίχες κατσαρές. Ο σωστός δρόμος φίλε μου είναι με μην ντρέπεσαι γιαυτό που πας να κανείς. Σοβατζής, σοβατζής. Οικοδόμος, οικοδόμος. Ασφαλιστής, ασφαλιστής. Όλα αυτά είναι τίμιες και λεβεντηκες δουλειές αρκεί να μην το κρύβεις και να μην το βαφτίζεις εσύ τραβεστί. Πες λοιπόν πως θες να γίνεις ασφαλιστής, γίνε, πούλα συμβόλαια και βγάλε νόμιμη προμήθεια. Τα μασκαραλίκια περί ψεύτοσυλλόγολων τι τα θες επιτέλους;;;;; Αλλά βέβαια ξέχασα πως σε κατατρώει τι μαράζι να αισθάνεσαι πρόεδρος τρομάρα τρομάρα σου. Και για να κλείσω, η δουλειά του ασφαλιστή θα σου πηγαίνει καλύτερα από του ψευτομηχανικού που παριστάνεις κομμωτής άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον ΠΣΑΦ είχατε άλλη άποψη τον καιρό του new deal, αλλά τώρα βλέπω η γλώσσα έχει βγει μέχρι έξω. Όταν τότε σας έλεγα πως τους χρειαζόμαστε με κατηγορούσατε για τσιράκι των αγροτών.
      Και ποιός είσαι εσύ ρε φίλε, που θα κρίνεις ποιές είναι οι τίμιες δουλειές και ποιές όχι; σε διόρισε κανείς υπέρτατο κριτή;
      Όσο για το ποιός θέλει να είναι πρόεδρος, πες τα σε αυτόν που δεν θέλει την συνένωση των συλλόγων, όχι σε εμένα. Που όταν του είπα πως πρέπει να είμαστε σε έναν σύλλογο, αλλά δεν γίνεται να είναι αυτός πρόεδρος, κόντεψε να πάθει συγκοπή. Πείσε με οτι θα με εκπροσωπείς επάξια χωρίς να χρησιμοποιείς τη δύναμη που σου δίνω με την ψήφο μου για να κάνεις διαχείριση με τα ταμπλό που έχεις ανοίξει και εγώ εξαφανίζομαι την άλλη μέρα.
      Στις υπόλοιπες γελοιότητες που γράφεις δεν πρόκειται να απαντήσω. Αυτό που μετράει είναι τα ασφαλιστήρια να έχουν όλες τις καλύψεις και με χαμηλό κόστος και να γίνεται αποζημίωση και μάλιστα εντός 7 ημερών σε στιγμή που ο φάκελος είναι πλήρης. ΚΟΙΝΩΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!
      Ας έχω εγώ αποτέλεσμα και εσύ λέγε περί τραβεστί και οτι σου κατέβει στο άθλιο μυαλό σου.

      Διαγραφή
    2. Δεν καταλαβαίνω γρί από τα υπονοούμενα για new deal. Εγώ από -25% πήγα στο -8% ενώ κατι βλάκες σαν και σένα θέλανε οριζόντιο -15%.... για να φτιαχτεί ο Παναγής. Εσύ πάλι βρέθηκες στο 0%. Δεν ξέρω αν το δικαιούσαι, αλλά να σου πω χέστηκα για το παπάκι σου...
      Τώρα όσο για το αν θα εξαφανιστείς ή όχι, ξεχνάς πως μιλάς σε σοβατζή και ξέρω πάρα πολύ καλά το τι κολλάει σε βδέλλα και το τι όχι. Από εσένα τεμπελχανά μου δεν θα απαλλαγούμε μέχρι να λήξει η 20ετία της σύμβαση σου γιατί άπλετο χρόνο για ρουφιάνιά.... Μετά που θα πας για δουλειά θα ησυχάσουμε.... Οπότε εμένα μη μου πουλάς φίκια ταπεινοφροσύνης γιατί κάτι τέτοιους σαν και σένα στην οικοδομή τους πετάμε στον ασβέστη.

      Διαγραφή
    3. Την άποψη μου για τον ΠΣΑΦ οτι έκανε πουστιά με το οριζόντιο 12% στο new deal την έχω ακόμα. Ωστόσο αφού έχει παρόλα αυτά εκατοντάδες μέλη, παραμένει σύνδεσμος είτε μου αρέσει είτε όχι. Όλα αυτά όμως δεν αφορούν εσένα που παραμένεις καραγκιόζης σωσμένος με 0% κούρεμα από το Σπεφ που τον βρίζεις. Θες ψυχίατρο...

      Διαγραφή
  34. Και κάτι ακόμα. Ο ΠΣΑΦ οπτι έκανε το έκανε με τα μέλη του και στο σάιτ του κυριλέ και όχι με φτινοκόλπα και φτηνόπροπαγάνδα στα μπλογκς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  35. Για να υπαχθείς στην ομαδική ασφάλιση πρέπει να είσαι μέλος σε έναν από τους 2 συλλόγους και ταμειακά ενήμερος. Αν εσύ βρίσκεις οτι έκανα προπαγάνδα δικαίωμα σου.
    Θα μπορούσα πολύ εύκολα να το σηκώσω σε κάποιο blog ως άρθρο, και δεν το έχω κάνει.Σε αντίθεση με κάποιους που μαζεύουν συμμετοχές για αιολικό. Αλήθεια διαχειριστής ποιός θα είναι;



    ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ; Για δες το σχόλιο σου στις 7:47 σήμερα :
    Δημήτρης Γ.15 Σεπτεμβρίου 2016 - 7:47 μ.μ.


    Για τις εκκρεμείς επιχορηγήσεις των φωτοβολταϊκών μίλησαν ΣΠΕΦ-ΥΠΑΝ

    http://energypress.gr/news/gia-tis-ekkremeis-epihorigiseis-ton-fotovoltaikon-milisan-spef-ypan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ λοιπόν αφού απέτυχες να κάνεις σύλλογο, προσπαθείς πουλώντας ασφάλειες να τον φτιάξεις υποχρεωτικά. Δηλαδή να σε τρώει στη μάπα ο άλλος και επειδή μάθαμε όλοι τι κουτοπόνηρος είσαι , ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΟΡΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΛΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ ΔΙΠΛΗ ΤΙΜΗ, όποτε ΠΑΠΑΛΑ.

      Διαγραφή
  36. Όλη την ώρα στα μπλογκς είσαι και προσπαθείς να πουλάς ψεύτουπηρεσίες πλην κομμώσεις που δικαιούσαι.... Αυτό τα λέει όλα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια που μπορεί κάποιος να δει τα μέλη της ΠΟΣΠΗΕΦ;;; Ποιον τηλεφωνικό κατάλογο να ανοίξω;;;;;

      Διαγραφή
    2. Και δεν καταλαβαίνω Παπακυριακού γιατί με ψέλνεις για τον ΣΠΕΦ;;; Τι δουλια παίζει;;;; Σε πήραξε που ανέβασα ένα δημοσίευμα του Energypress για την συνάντηση τους στο υπουργείο για τους αναπτυξιακούς;;;
      Δηλαδή ρε σοβά, εσύ που έχεις γεμίσει το μπλογκ εδώ με απευθείας δημοσιεύματα βλακείες σου με την ΠΟΣΠΗΕΦ, εμείς οι απλοϊ παραγωγοί τι να πούμε;;;;; Άι σιχτιρ λίγδα......

      Διαγραφή
  37. Δημήτρης Γ έλεος δεν κουράστηκες να βρίζεις,θέλουμε να διαβάσουμε νέα για την εξόφληση Μαρτίου και διαβάζουμε ένα κάρο ανοησίες.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ανοησίες τις διαβάζεις από αυτούς που σου πουλάνε (ή νομίζουνε) το κουτόχορτο. Την άλλη φορά που θα παρέμβεις κοιτά να μας πεις κατι ουσίας.

      Διαγραφή
    2. Μαλλον εχεις εμμονες-ψυχολογικα προβληματα και νομιζεις οτι μας πληροφορεις βριζοντας τους Κυπριους και ειδικα τον Κ.Παπακυριακου που ολα αυτα τα χρονια μας πληροφορει -οπως και
      αρκετοι απο τους συμετεχοντες στο blog,χωρις βρισιες-βεβαια ολοι δινουμε οτι μας περισευει και
      ο Τρελος Σοβατζης βοθροληματα-Μας κουρασες....

      Διαγραφή
    3. Γλύψε, γλύψε αλλά μην τρως... Θυμήσου με όταν ο Κύπριος πάει να σου αρπάξει τσάμπα ευρουδάκια.... πως τελικά δεν θα του τα δώσεις επειδή εγώ στον ξεμπρόστιασα.

      Διαγραφή
  38. Βγήκαν τα ενημερωτικά του Αυγούστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Στο ενημερωτικό Αυγούστου που μου βγάλανε σημειώνουνε ότι είναι ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ και μάλιστα με μέτρηση 1/9/2016. Με παληό μετρητή και με εκκαθάριση ανά 4μηνο (Φεβρ.-Ιούνιο-Οκτώβριο)έως τώρα, έχει αλλάξει κάτι στην έκδοση των εκκαθαριστικών; Γνωρίζει κανείς κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπάρχει Τηλεμέτρηση κάθε μήνα, όποτε εκκαθάριση κάθε μήνα πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απαντήσεις
    1. Από βδομάδα λογικά,μέχρι τι πόσο ίδωμεν...Ηρθε και το ΤΕΒΕ σήμερα μας τα πέρνουν από παντού και μας τα δίνουν με το σταγονόμετρο οι παλιάνθρωποι

      Διαγραφή

  42. ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ,

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ, ΑΚΟΜΗ, ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ.....

    ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ : 163 !!!! ΜΕΡΕΣ,

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ : 204 !!!! ΜΕΡΕΣ.........

    ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Στους συλλόγους ΜΔΝ το είπες;;; Και αν ναι τι σου είπαν;;;;
    Τώρα που έχετε δικό σας λογαριασμό ΑΠΕ πρέπει να πείσετε τους Κρητικούς και τους Ροδίτες καταναλωτές που είναι πρώτοι στα φέσια να πληρώσουν το ρεύμα τους. Αλλαγή νοοτροπίας του άλλοι πληρώνουν γιαυτούς δηλαδή.... Λίγο δύσκολο το έργο σας συνάδελφε μου φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τώρα που η διαίρεση σας έφερε κακά αποτελέσματα, κατάντια όπως πολύ σωστά το λες κε Παπαδάκη, ίσως η ακόμα μεγαλύτερη διαίρεση....... σας βοηθήσει....... Δηλαδή ο κάθε σύλλογος νομού στα ΜΔΝ να ζητείσει χωριστό ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ για το νομό του....... Έτσι αν πχ οι Χανιώτες καταναλωτές πληρώνουν καλύτερα τους λογαριασμούς τους από πχ τους Ρεθυμνιώτες, να μην λούζονται οι μεν παραγωγοί την τσαμπαρια των δε...... Και μετά αν και αυτή η διαίρεση φέρει κακά μαντάτα, διαιρείστε περισσότερο ανά πόλη, δρόμο, σπίτι κλπ κλπ. Παντού σύλλογοι δηλαδή και διάλογος..... αλλά λεφτά γιόκ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η ΔΕΗ δεν είναι ελληνικό κράτος!!!! Έτσι που τα έκαναν οι σύλλογοι ΜΔΝ τα πράγματα η μόνη λύση είναι να πληρώνουν οι νησιώτες το ρεύμα τους......

    Καλά έκανες και διαγραφηκες από τους συλλόγους ΜΔΝ που σας κατέστρεψαν. Βέβαια και χωρίς καθόλου σύλλογο δεν ξέρω τι μέλλον σας περιμένει. Πάντως να είσαι προετοιμασμένος να βρεθείτε 5-6 μήνες πίσω από το διασυνδεδεμένο στις πληρωμές, όπως κάποτε συνέβαινε σε βάρος δικό μας.

    Καλή η ανεξαρτησία αλλά δεν τρώγεται... Όσο για το ενοχλητικός που λες, δυστυχώς βρίζοντας όλους δεν θα σε βοηθήσει κανείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. συνάδελφοι μήπως γνωρίζει κανείς για τις αναχρηματοδοτισεις δανείων ποιοι κάναν και πώς πήγε αυτή ή ιστορία;Νομίζω οι συνάδελφοι του αφο έκαναν αλλά δεν ξέρω πως πήγε το θέμα αν ξέρει κανείς κάτι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. συνάδελφοι μήπως γνωρίζει κανείς για τις αναχρηματοδοτισεις δανείων ποιοι κάναν και πώς πήγε αυτή ή ιστορία;Νομίζω οι συνάδελφοι του αφο έκαναν αλλά δεν ξέρω πως πήγε το θέμα αν ξέρει κανείς κάτι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Από ότι γνωρίζω ειναι ακόμα σε αναμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Από ότι γνωρίζω ειναι ακόμα σε αναμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να δούμε μέχρι τι ποσό θα πληρώσει αυριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Συναδελφοι,, φτανει,, ΦΤΑΝΕΙ,,, ο κομπος εφτασε στο χτενι και μαλιστα εσπασε και δυο δοντια !!! η συμπεριφορα της ΔΕΗ στον κλαδο μας ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ !!! μας αντιμετωπιζουν σαν τους ιθαγενεις,, μας κοροιδευουν καταφατσα με μπιχλιμπιδια και καθρεφτακια,, χρησιμοποιουν χωρις ντροπη ένα ολοκληρο κλαδο,, χιλιαδες επιχειρηματιες ,σαν μεσο κυβερνητικης πιεσης στην ψηφιση του προσφατου Νομοσχεδιου για την προμηθεια, βγαζουν σκελετους απ΄τα ντουλαπια τους,, ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥΣ,,που χωρις ιχνος ντροπης παραπληροφορουν τους Ελληνες καταναλωτες,,πονταρουν στην βαθεια αγνοια του κοσμακη, λεγοντας ασυστολα ψευδη,, κρυβουν τα δισεκατομμυρια που κερδισαν ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ από τις ΑΠΕ, με την πτωση της ΟΤΣ και των ΑΔΙ,, μας χρηματοδοτουν λεει με ποσα του ΕΤΜΕΑΡ που δεν εισεπραξαν,, οι γελοιοι !!!!!! ΝΑΙ !!!! ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ,,,, και μεις !!!!!!!!!! ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!!! ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ !!!! Τ Ι Π Ο Τ Α ένα μεγαλο Τ Ι Π Ο Τ Ε ,,,,, αφου μας βλεπουν και δεν πιστευουν στα ματια τους οι ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ,,, μα αμα είναι ετσι,, ρε δε τους παμε και δεκα μηνες την υπερημερια !!!!! χαιβανια είναι,, χαιβανια θα μεινουν !!!!
    Ρε σεις,, πραγματικα,, τι σοι συνδρομο είναι αυτό !!!! να το πω ΤΟΥ ΡΑΓΙΑ,, να το πω της ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ !!! ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ !!!! τι εγινε ρε παιδια !!!!! ΤΙ ΑΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ !!! ρε σεις,, κλεψαμε τα λεφτα κανενος και καναμε επενδυσεις !!!!! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΑΚΑΚΕΣ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ !!!! ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ,, ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ !!!!! ΤΙ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ !!!!!! Ρε σεις,, πως τους επιτρεπεται να μπαινουν στο σπιτι σας και να σας κλεβουν !!!! γιατι ,, τι νομιζεται πως κανουν όταν δεν μας πληρωνουν !!!!! ΝΑΙ ΞΕΡΩ,, ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,,, Ή ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΕΔΩ ΣΤΟ SAIT ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΡΩΣΟΥΝ,,, ¨ΡΕ ΣΥ ΦΙΛΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΡΕ ¨ ,,, ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ,,, τοσες χιλιαδες επενδυτες και εμφανιζονται στις οποιες συγκεντρωσεις διαμαρτυριας 300 ΝΟΜΑΤΕΟΙ !!!! τοσες χιλιαδες επενδυτες και αιντε σποραδικα και που καμμια πιεση στην Κυβερνηση και στους Βουλευτες !!!!! Ε μα βεβαια,,, αφου ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ !!!!.
    Ε ΛΟΙΠΟΝ ,,, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΙΤΣΟΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ ΑΠΡΑΓΟΙ,, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ,,,, ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ,,,και δυστυχως, μαζι με εσας και εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Και για οσους δεν με γνωριζουν,,ειμαι στον ενατο χρονο λειτουργιας και από τα παλαιοτερα μελη του ΣΠΕΦ,,, μονο που και παλι δυστυχως ¨ενας κουκος, δεν φερνει την ανοιξη¨,,

      Διαγραφή
    2. ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΠΕΦ....!! ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΝ ΑΥΡΙΟ Η ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΤΟ CASH FLOW ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ 50ΜΥΡΙΑ

      Δημήτρης Γ.14 Σεπτεμβρίου 2016 - 5:44 μ.μ.
      Ο ΣΠΕΦ έστειλε μήνυμα μου είπε φίλος. Αν το cash flow της 20/9 δόσει 50 μύρια τότε πληρωμές στα 20.000. Αλλιώς κινητοποιήσεις...!! ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ...ΤΙ ΑΛΛΟ ??

      ΥΓ Ο ΛΑΓΗΕ Η ΔΕΗ ΚΛΠ ... ΜΑΣ ΕΧΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ..Π....!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

      ΑΙΑΝΤΑ,

      ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.........ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.

      ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ...........ΣΤΕΛΝΩ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ.............Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ.....( ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ, ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ !!!!!!!!!!!)........

      ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ;;;;;;
      ΑΠΑΘΕΙΑ;;;;;;;
      ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ......ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟ;;;;;;;;;

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ............ΠΟΛΛΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ( ΣΥΛΛΟΓΟΙ ;;;;;;)...........

      KAI ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ " ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ " ΔΟΥΡΕΙΟΙ ΙΠΠΟΙ.............

      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΛΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ......ΒΡΙΖΟΥΝ, ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ...........

      ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ...........

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ.

      ΠΟΣΕΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΕΣ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΣΒΕΡΚΟΣ ΜΑΣ ;;;;;;;;;;;;

      ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ' ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    4. Φιλε μου, ο ΣΠΕΦ θα κανει αυτο που εκανε παντα,, αλλα επαναλαμβανω,, το θεμα ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,,, ΟΛΟΥΣ,, ουτε αυτο μπορει να γινει αντιληπτο !!!!!!! ουτε καν το αυτονοητο !!!!! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΔΙΚΟ δηλ ΥΠΕΡΣΥΛΛΟΓΙΚΟ,,, ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ,,

      Διαγραφή
    5. Εσύ Παπαδάκη που με τα μειλ σου αναμεταδίδεις ότι ασυναρτησία και διαλυτικό μήνυμα υπάρχει, τολμάς και μιλάς για διαίρεση;;;;; Ποιος λυσσάει τόσα χρόνια να μεταδίδει μαζικά σαν παπαγάλος σε υπηρεσία ότι μπούρδα ξεστομίσει οι κάθε άσχετος;;;;;;;; Από αυτά που κάνεις τοςα χρόνια ψεκασμένε έδωσες ψευτούπαρξη σε τουλάχιστον 50 ψευυοαυλλόγους!! Φάε το αποτέλεσμα τώρα....!!!!!

      Διαγραφή
  52. Παπαδάκης, μήπως με τα μειλ σου εκπέμπεις μονίμως προπαγάνδα υπέρ των δούριων ήππων ;;;;; Διάβασε τα μειλ σου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Και μιας και μιλω για αφυπνιση, παραφραζοντας την λαικη μουσα,,,

    ¨Ἀκόμα τούτη του μηνος/ραγιάδες, ραγιάδες,

    τοῦτο τὸ φθινοπωρι,/ὅσο νὰ ῾ρθεῖ ὁ Δειτζης,

    ραγιάδες, ραγιάδες/νὰ φέρει τὸ μπαξισι¨ ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαντζάνας, αν δεν έχεις μνήμη χρυσόψαρου, το 2013-14 ο Σπεφ μας μάζεψε για τις πληρωμές στις διαδηλώσεις στο υπουργείο 3 φορές και μάλιστα τσούλιααν οι πληρωμές τότε. Θυμάμαι μάλιστα την ΠΟΣΠΗΕΦ να καλεί τους παραγωγούς να μην κατέβουν........ και παράλληλα να στέλνει ευχαριστήρια στο Λαγηε που δεν πληρωνόμαστε......
    Όσο γιαυτό που μετέφερα από όσα μου είπε φίλος μου μέλος του σπεφ, δεν είμαι εκπρόσωπος τύπου τους. Οπότε άσε τις μαντινάδες για όσα είπα... Ρώτα αν θες απευθείας εκείνους τι θα κάνουν, εκτός και αν δε θες να κάνουν τίποτα για να έχουν λόγο ύπαρξης οι ψευυοσυλλογη δούριοι ίπποι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φιλε Δημήτρης Γ.20 Σεπτεμβρίου 2016 - 9:50 μ.μ ρωτω 1) σε ποιο συλλογο ανηκεις,, 2) γιατι πιστευεις πως ο ΣΠΕΦ πρεπει να απολογηθει για κατι και 3) αν πιστευεις πως με τις τοποθετησεις σου, βοηθας στην παρουσια 5000 συναδελφων εξω απο τον ΛΑΓΗΕ Ή οπου αλλου χρειαστει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ανήκω ακόμα σε σύλλογο. Σαν ανθρωπος της οικοδομής πίστευα ότι ο Μπογδάνης σαν οικοδόμος και αυτός θα μπορούσε ίσως να με εκπροσωπήσει. Τον ΣΠΕΦ προφανώς τον γνωρίζω χρόνια και βέβαια τον διαβάζω στα δημοσιεύματα. Τον αισθανόμουν ωστόσο άλλου επιπέδου, δηλαδή για μορφωμένους. Λάθος μου γιατί τελικά κατάλαβα πως μόνο ο ΣΠΕΦ στην ουσία υπάρχει και κάνει έργο. Οι άλλοι δεν κάνουν για τίποτα παρά μόνο να προσπαθούν να παριστάνουν τα βαρίδια στο ΣΠΕΦ. Και αυτό δυστυχώς το ξέρει και το υπουργείο και το εκμεταλλεύεται. Ο ΣΠΕΦ φυσικά και δεν χρειάζεται να απολογηθεί για κάτι. Συμφωνώ μαζί σου. Εγώ με τον τρόπο μου απολογούμε εδώ που δεν είμαι μέλος του τόςα χρόνια. Σύντομα όμως γραφτώ.
      Οι τοποθετήσεις μου νομίζω βοηθούνε στο ξερίζωμα ψεκασμένων διαλυτικών στοιχείων που γέμισαν ή βοήθησαν να γεμίσει ο κλάδος ψευυοαυλλόγους. Ξεριζώνοντας αυτούς τους 10 προβληματικούς, οι υπόλοιποι 4990 θα είμαστε μια γροθιά στο στομάχι του υπουργείου.

      Διαγραφή
  56. Τα πραγματα ειναι απλα και τα κανετε συνθετα. Δεν θα μπορεσουμε ποτε να ειμαστε εννωμενοι γιατι οποτε δωθηκε ευκαιρια οι συλλογοι που μας εκπροσωπουσαν κοιτουσαν την παρτυ τους και μας γραφαν πολυ απλα στα αρχιδια τους. Ξεκινησε ο Σπεφ με τις μελετες και τις θεωριες για αρκουδες σε συνεργασια με τον Ασημακη ριχνοντας ολες τις συμβασεις και σωζωντας ως δια μαγειας μονο των παραγωγων που ειχαν παρκα τις ιδιες χρονιες με αυτους.. μετα ειδε την ευκαιρια και ο συλλογος των αγροτων και σου λεει μαλακες ειμαστε εμεις πρεπει να βρουμε τροπο να σωσουμε και τις δικες μας του 2013 τι κανουμε ααα ωραια ιδεα ολοι κοψιμο το ιδιο να μη αδικουμε και κανενα. Και ερχονται τωρα οι γραφικοι και σου λενε δεν ειμαστε εννωμενοι η γιατι δε γραφομαστε σε συλλογο να οργανωθουμε..?? Γιατι πολυ απλα αρχιλαμογια ο κοσμος δεν ειναι χαζος ειδε τι κανατε και τωρα δε σας εμπιστευεται και σου λεει να τρεχω εγω να διαμαρτυρομαι για να ανεβαινει το λαμογιο και να με γαμαει με οπλο την παρουσια μου στο υπουργειο!! Και κερατας και γδαρμενος!!!!! Οχι ας δειξουν οι συλλογοι σωστη εκπροσωπηση και τοτε μιλαμε!! Εχετε δει το φωτοπουλο ας πουμε οταν φωναζε για τους Δεητζιδες να πηγαινει στη κυβερνηση και να λεει γαμηστε ολους τους νεους υπαληλους της Δεη και δωστε τα ολα σε εμας τους παλιους!!! Οχι ο συνδικαλιστη η ο συλλογος εκπροσωπει ολους του κλαδου και οχι τη παρτυ του!! Ελπιζω να το καταλαβετε αυτο για να μη γραφετε αδικα γιατι ολοι κοιμουνται!! Κανενας δεν κοιματε απλα ειναι απογοητευμενοι γιατι τους πουλησατε και εσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον τον υπάλληλο του υπουργείου που εμφανίστηκε για να σπείρει διχώνιες.... Δεν είμαστε Φωτόπουλοι φίλε γιαυτό και βγάλαμε άκρη με την παραμετροποίηση που εσύ ακόμα δεν κατάλαβες επειδή σε βόλευε το οριζόντιο...

      Διαγραφή
    2. Ίσως φάμε λίγη σκόνη ακόμα με την κατάρρευση της δεη, αλλά θάναι και ηβτελευταία αφού το μπουρδέλο και οι Φωτόπουλοι του θα κλείσουν και θα ησυχάσουμε μια για πάντα. Καλύτερα να έχουμε να κάνουμε με σοβαρούς ιδιώτες παρά με αλήτες κρατιστές Συριζαίους...!!

      Διαγραφή
  57. ειχα διαβασει σε παλιοτερη αναρτηση κατι για ειδικο καθεστος ΦΠΑ λογω της καθηστερησης καταβολης του απο τον ΛΑΓΗΕ. Ο λογιστης μου αλλα και η τοπικη εφορεια δεν γνωριζει κατι. Μπορει να μου πει καποιος λεπτομερειες; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποδίδεις τον ΦΠΑ μόνο όταν τον εισπράξεις φίλε μου. Άλλαξε λογιστή θα έλεγα αφού 2 χρόνια τώρα ακόμα δεν το ξέρει....

      Διαγραφή

    2. EΙΔΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ.


      ΑΡΙΘ. ΠΟΛ. 1214 / ΦΕΚ 2601 / ΤΕΥΧΟΣ Β' / 30 - 09 - 2014.


      1 ) ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΔΟΥ ( TAXIS NET ) KAI

      2 ) KOINOΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

      ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ :


      " ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗΣ - ΑΡΘΡΟ 226.7.Α ΟΔΗΓΙΑΣ 2006 / 11 / ΕΚ - ΑΡΘΡΟ 39.Β ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ ".

      Διαγραφή
    3. Από το taxis (www.gsis.gr) , υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, 12η επιλογή...
      "Ἑιδικό καθεστώς Φ.Π.Α."

      Παλαιότερα από τον Λ.Α.Γ.Η.Ε. είχα ενημερωθεί πως μόνο 300 παραγωγοί έχουν υπαχθεί...πράγμα αδιανόητο, συνεπώς συμπεραίνω πως είτε οι λογιστές των παραγωγών δεν φρόντισαν να ενημερωθούν, είτε τους απέτρεψαν καθώς έχουν λίγο περισσότερη δουλειά, είτε οι παραγωγοί δεν ενδιαφέρθηκαν.
      Η ΠΟΛ στην ουσία μας εξυπηρετεί αφάνταστα, καθώς τα τιμολόγια μας όταν πληρώνονται είναι εξ ολοκλήρου και όχι έναντι. Είναι ένας απλός τρόπος προκειμένου να βελτιώσουμε κάπως την ρευστότητα μας.
      Οι επιχειρήσεις που υπάγονται στο ειδικό καθεστώς θα πρέπει να αναγράφουν πάνω στο τιμολόγιο που εκδίδουν οτι ανήκουν στο ειδικό καθεστώς(δείτε την ΠΟΛ). Επίσης οι παραγωγοί ( ή ο λογιστής σας), θα πρέπει να τηρεί ένα αρχείο πληρωμών... (η ΠΟΛ αναγράφει "με εύλογο τρόπο" ).
      Συνεπώς ένα απλό excel αρκεί , στο οποίο θα αναγράφεται ο αρ. τιμολογίου -η έτος και μήνα παραγωγής, ποσό και δίπλα πότε πληρώθηκε. ΠΡΟΣΟΧΗ, οπωσδήποτε θα έχετε και το εξρέ της τραπέζης που θα αποδεικνύει το αληθές του παραπάνω αρχείου.
      Δεν έχω ενημερωθεί τί συμβαίνει αν μια εταιρεία έχει και άλλους ΚΑΔ, συνεπώς και άλλους πελάτες. Αν έχει το δικαίωμα να επιλέξει ποιά τιμολόγια θα υπαχθούν στο ειδικό καθεστώς Φ.Π.Α. και ποιά όχι.
      Οπότε φροντίστε να ενημερωθείτε τί συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση.

      ΠΡΟΣΟΧΗ :
      Τα τιμολόγια που έχει εκδώσει μια επιχείρηση που έχει υπαχθεί στο ειδικό καθεστώς και ΔΕΝ έχουν πληρωθεί, οπωσδήποτε θα αθροιστούν ως ΕΣΟΔΑ της επιχείρησης.
      (είδα λογιστές να κάνουν αυτό το λάθος ,δηλαδή να μην αθροίζουν τα τιμολόγια αυτά στα έσοδα και θα κάψουν κόσμο).

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα κ.Παπακυριακού, γνωρίζεται εάν η υπαγωγή στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή? Ο λογιστής μου μου είπε ότι μόνο τον Ιανουάριο κάθε έτους γίνεται....

      Διαγραφή
    5. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ TAXISNET, EAN ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΥΠΑΓΩΓΗ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  58. Συναδελφοι,, παρακαλω αγνοηστε τα παρασιτα και εστιαστειτε στο γεγονος,, η υπερημερια σκοτωνει τον κλαδο,, οποιος θελει να σας αποπροσανατολισει,, εξυπηρετει αυτον ακριβως τον σκοπο,,ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,, ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ, ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σε δυο ωρες δηλ απο 21:00 μεχρι 23:00, επισκεφτηκαν αυτο το topic, 720 ατομα !!! με λιγα λογια, δεν μπορειτε πια να επικαλειστε ¨μα δεν γνωριζα¨ ,, η απαθεια δεν δικαιολογειται,,οσοι συνεχιζουν να αδρανουν με τετοια υπερημερια, ειναι αξιοι της τυχης τους,,μπαταξηδες του κερατα,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  60. ΣΤΟ ΔΕΔΔΗΕ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ, ΑΚΟΜΑ, ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ...........ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ....................ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ 170 !!!!!!!! ΜΕΡΕΣ.....................ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ 210 !!!!!!! ΜΕΡΕΣ............ΕΙΧΑΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ , ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΟ, ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ, ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ...................ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ;;;;;;;;; OTAN OΦΕΙΛΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ 50.0000 ΕΥΡΩ, ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ 65.0000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ..............ΕΓΩ ΟΧΙ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γολγοθάς για μία φορολογική ενημερότητα - Τα SOS για την απόκτησή της

    http://www.capital.gr/capitaltax/3155759/golgothas-gia-mia-forologiki-enimerotita-ta-sos-gia-tin-apoktisi-tis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  63. ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ
    =====================

    ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
    =====================
    ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 70 % ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ, ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕΧΡΙ 26 ΣΕΠΤΡΜΒΡΙΟΥ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΟ 100 %.

    ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
    =====================
    ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να κάνω και εγώ μια ερώτηση σχετικά με την φορολογική ενημερότητα: Πρέπει να μην έχει λήξει η ενημερότητα καθόλη τη διάρκεια πληρωμών για να εξοφληθεί ένας μήνας, κάτι που μπορεί να διαρκέσει και 2+ μήνες; Ή ας πούμε, αν αρχίσει ο ΛΑΓΗΕ να εξοφλεί τα 20KW και είναι κάποιος ενήμερος φορολογικά, θα είναι ενήμερος μέχρι να εξοφλειθεί όλος ο μήνας, μέχρι δλδ. να έρθει η σειρά του να πληρωθεί αν έχει π.χ. 100KW, έστω και αν έχει λήξει στο μεταξύ η ενημερότητα του μέχρι να εξοφληθεί. Ελπίζω να έγινα κατανοητός και ευχαριστώ όσους απαντήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν πληρωνει ο ΛΑΓΗΕ εκεινην την ημερα θα πρεπει να εισαι ενημερος..για πληρωθεις ..την ειχα πατησει και εγω το 2012...!!αλλιως τη επομενη που θα εισαι ενημερος

      Διαγραφή
  66. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ, ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΡΙΛΙΟ, ΗΤΑΝ ΕΝΗΜΕΡΟΣ, ΤΩΡΑ Ή ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΗΜΕΡΟΣ, ΠΑΡΑΛΟΓΟ.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολυ σωστα λεει ο Παπαδακης οτι εμεις βρισκομαστε στον μηνα Σεπτεμβρη και η πληρωμη του Μαρτιου θα επρεπε να γινει τον Απριλη αν αυτοι δεν τηρουν τις συμβασεις εμεις ομως για την συγκεκριμενη πληρωμη ειμαστε ενημεροι και για ολες τις πληρωμες μεχρι τον Αυγουστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εχω ξανα γραψει μας εχουν γιαν τον π......!!στον λαγηε και στη δεη τους ειμαστε αδιαφοροι ουτε συλλογοι ουτε τιποτα στο θεμα παιζονται αλλα.....!! μαλλον γιατι τοσο σιωπη ειναι και αντιδραση καμια !!!! μονο τους λιγο τους αγροτες υπολογιζουν και αυτο γιατι κλεινου δρομους...και παλι για τον πο.....!!

      Διαγραφή
  68. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

    ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ..........ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ.......ΑΛΑΖΟΝΙΚΑ.......ΥΠΕΡΟΠΤΙΚΑ........ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ........ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ........Η ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ..........ΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΤΟΚΟΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ..........ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΚΑΚΑ.......ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ........ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ.....ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.............ΠΟΣΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΣΒΕΡΚΟΣ ΜΑΣ ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εχω την εντυπωση οτι πρεπει να υπαρχουν πληρωμες πολλων ταχυτητων γιατι ολοι οι μεγαλοι παιχτες της αγορας (που ανεβοκατεβαζουν κυβερνησεις, υπουργους) δεν ακουγονται καθολου μηπως η πιο αμεση κινηση θα ηταν ορκωτοι λογιστες στο Λαγηε να δουμε ολη την εικονα,να δουμε αν σε πρωτη φαση υπαρχει ιδια μεταχειρηση εναντι των παραγωγων, η υπαρχει σχεδιο καλογριτσα απο τους αρμοδιους να μας παρουν τα παρκα με τα χρηματα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ................ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ........ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ................ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΕΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ..........ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ ;;;;;;;;;;;;;;;;; ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΝ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑΝ, ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΔΕΘΕΙ 8 ΚΑΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ THN ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ H KYBEΡΝΗΣΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. οι συλλογοι πρεπει να βγουν να απαιτησουν ο Λαγηε και οι τραπεζες να μην Ζητουν φορολογικη και ασγαλιστικη ενημεροτητα για πληρωμες οι οποιες ηταν ενημερες οταν θα επρεπε βαση νομου να πληρωθουν και ο Λαγηε τις ξερει πολυ καλα ποιοες ειναι αυτες και οι τραπεζες επισης.Αν δεν υπηχαν οι υπερημεριες τωρα δεν θα μιλαγαμε αρα ολα ΟΛΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

    ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.............
    ΕΙΜΣΤΕ 5.000 ΜΕ ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ 50.000 ΜΕ ΣΤΕΓΕΣ ;;;;;;;( ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ )..........
    ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ Σ' ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Συναδελφοι,, φτανει,, ΦΤΑΝΕΙ,,, ο κομπος εφτασε στο χτενι και μαλιστα εσπασε και δυο δοντια !!! η συμπεριφορα της ΔΕΗ στον κλαδο μας ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ !!! μας αντιμετωπιζουν σαν τους ιθαγενεις,, μας κοροιδευουν καταφατσα με μπιχλιμπιδια και καθρεφτακια,, χρησιμοποιουν χωρις ντροπη ένα ολοκληρο κλαδο,, χιλιαδες επιχειρηματιες ,σαν μεσο κυβερνητικης πιεσης στην ψηφιση του προσφατου Νομοσχεδιου για την προμηθεια, βγαζουν σκελετους απ΄τα ντουλαπια τους,, ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥΣ,,που χωρις ιχνος ντροπης παραπληροφορουν τους Ελληνες καταναλωτες,,πονταρουν στην βαθεια αγνοια του κοσμακη, λεγοντας ασυστολα ψευδη,, κρυβουν τα δισεκατομμυρια που κερδισαν ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ από τις ΑΠΕ, με την πτωση της ΟΤΣ και των ΑΔΙ,, μας χρηματοδοτουν λεει με ποσα του ΕΤΜΕΑΡ που δεν εισεπραξαν,, οι γελοιοι !!!!!! ΝΑΙ !!!! ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ,,,, και μεις !!!!!!!!!! ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!!! ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ !!!! Τ Ι Π Ο Τ Α ένα μεγαλο Τ Ι Π Ο Τ Ε ,,,,, αφου μας βλεπουν και δεν πιστευουν στα ματια τους οι ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ,,, μα αμα είναι ετσι,, ρε δε τους παμε και δεκα μηνες την υπερημερια !!!!! χαιβανια είναι,, χαιβανια θα μεινουν !!!!
    Ρε σεις,, πραγματικα,, τι σοι συνδρομο είναι αυτό !!!! να το πω ΤΟΥ ΡΑΓΙΑ,, να το πω της ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ !!! ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ !!!! τι εγινε ρε παιδια !!!!! ΤΙ ΑΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ !!! ρε σεις,, κλεψαμε τα λεφτα κανενος και καναμε επενδυσεις !!!!! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΑΚΑΚΕΣ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ !!!! ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ,, ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ !!!!! ΤΙ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ !!!!!! Ρε σεις,, πως τους επιτρεπεται να μπαινουν στο σπιτι σας και να σας κλεβουν !!!! γιατι ,, τι νομιζεται πως κανουν όταν δεν μας πληρωνουν !!!!! ΝΑΙ ΞΕΡΩ,, ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,,, Ή ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΕΔΩ ΣΤΟ SAIT ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΡΩΣΟΥΝ,,, ¨ΡΕ ΣΥ ΦΙΛΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΡΕ ¨ ,,, ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ,,, τοσες χιλιαδες επενδυτες και εμφανιζονται στις οποιες συγκεντρωσεις διαμαρτυριας 300 ΝΟΜΑΤΕΟΙ !!!! τοσες χιλιαδες επενδυτες και αιντε σποραδικα και που καμμια πιεση στην Κυβερνηση και στους Βουλευτες !!!!! Ε μα βεβαια,,, αφου ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ !!!!.
    Ε ΛΟΙΠΟΝ ,,, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΙΤΣΟΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ ΑΠΡΑΓΟΙ,, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ,,,, ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ,,,και δυστυχως, μαζι με εσας και εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ανεβαζω μεχρι να δω ανταποκριση ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΥΤΑ ΡΕ,, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ !!!!

      Διαγραφή
    2. απο το AFO : ::: Σε λίγο θα δοθεί εντολή πληρωμής ΑΠΕ Μαρτίου, μέχρι -μόλις- περίπου 4.200 €υρώ

      TO EIΔΑΤΕ σταγονα σταγονα για μεγαλυτερα ποσα απο ΔΕΥΤΕΡΑ......ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥ ΟΣΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟ....ΣΤΑ ΑΡΧΙΔ>>>>ΤΟΥΣ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ

      Διαγραφή
    3. ΑΙΑΝΤΑ,

      ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ......ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ...............

      Διαγραφή
    4. ΑΙΑΝΤΑ,

      ΤΟ ΕΛΑΒΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΙ................

      ΙΔΩΜΕΝ..................

      Διαγραφή
  74. Η κατάσταση είναι ακριβώς έτσι όπως την περιγράφεται . ΠΡΕΠΕΙ να αντιδράσουμε . Το ζήτημα είναι να ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ όπως λέει και το ανέκδοτο .
    Εγώ προσωπικά είμαι από το Βόλο και έχω κατέβει αρκετές φορές στο παρελθόν στην Αθήνα για διαμαρτυρία , αλλά ήμασταν με το ζόρι 50-100 άτομα. Με την ψήφιση του new deal μαζευτήκαμε περισσότεροι είναι αλήθεια αλλά από τότε σιγή ασυρμάτου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

      'Η ΤΩΡΑ 'Η ΠΟΤΕ.

      ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΙΑΝΤΑΣ " ...............Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΔΟΝΤΙΑ "

      ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ;;;;;;;;

      ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ;;;;;;;;;;;;;;;

      ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΧΗ;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  75. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΟΛΛΥΡΗ ( ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ )

    Είμαστε δέκτες πολλών τηλεφωνημάτων / emails σε σχέση με το γεγονός της υπερημερίας του ΛΑΓΗΕ / ΔΕΔΔΗΕ και των τρόπων αντιμετώπισης – αντίδρασης στη μεγάλη καθυστέρηση πληρωμών.

    Με αφορμή την σημερινή επικοινωνία μας σας αναφέρουμε τα ακόλουθα.

    Επειδή έχει ήδη ασκηθεί μηνυτήρια αναφορά από την ΠΟΣΠΗΕΦ, η οποία μετά την λήξη της προκαταρκτικής εξέτασης, βρίσκεται στη Βουλή προς άρση ή μη ασυλίας βουλευτών τέως Υπουργών.

    Επειδή έχει ήδη ασκηθεί από συλλόγους ΜΔΝ αναφορά – καταγγελία τόσο σε ευρωπαϊκά όργανα όσο και στη ΡΑΕ χωρίς αποτέλεσμα μέχρι σήμερα.

    Επειδή θεωρητικά θα μπορούσαν να ασκηθούν αγωγές για τους τόκους υπερημερίας ανά παραγωγό, κίνηση η οποία μάλλον αποφορτίζει το σύστημα και είναι ατομική επιλογή εκάστου παραγωγού.

    Επειδή θεωρητικά θα μπορούσαν να ασκηθούν διαταγές πληρωμής για τα οφειλόμενα των πρόσφατων μηνών και τους τόκους, η εμπειρία όμως λέει ότι πρακτικά οι πιθανότητες να κερδηθεί προσωρινή διαταγή από τη ΛΑΓΗΕ / ΔΕΔΔΗΕ κατόπιν άσκησης ανακοπής και αναστολής κατά της διαταγής πληρωμής είναι υψηλές, με αποτέλεσμα να καθίσταται άνευ αντικειμένου η διαταγή, γιατί μέχρι να κριθεί η υπόθεση (μήνες μετά) θα σας έχουνε πληρώσει.

    Σε απάντηση, λοιπόν, των κρούσεων και ερωτημάτων σας προτείνουμε:

    Να ασκηθούν ασφαλιστικά μέτρα για προσωρινή ρύθμιση κατάστασης με ένα κοινό δικόγραφο για ΛΑΓΗΕ και ένα κοινό δικόγραφο για ΔΕΔΔΗΕ από όλους σας με προεξάρχοντες τους Συλλόγους και ονομαστικά κάθε μέλος με αίτημα την ομαλή - κανονική τήρηση των συμβάσεων χωρίς υπερημερίες.

    Στρατηγικά αυτή είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση γιατί:

    α) θα ασκηθεί η μέγιστη δυνατή πίεση προς ΛΑΓΗΕ /ΔΕΔΔΗΕ και θα αναδειχθεί εδώ και τώρα το θέμα

    β) θα προσεπικληθούν και οι τράπεζες γιατί έχουμε το θετικό προηγούμενο παρεμβάσεων (δηλαδή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο κάδρο και αυτές γιατί πολύς κόσμος κυριολεκτικά στενάζει)

    γ) θεωρητικά μπορούμε να προσεπικαλέσουμε μέχρι και τη ΔΕΗ για να λάβει θέση (ειδικά για το ΜΔΝ).

    δ) ακόμα και να χαθεί η δίκη, θα απογυμνωθεί - αποκαλυφθεί το σύστημα σε κάθε περίπτωση και θα επιχειρηθεί να εξωθηθεί ΔΕΗ- ΛΑΓΗΕ – ΔΕΔΔΗΕ να υπερασπιστούν τον εαυτό τους ενδεχομένως «καίγοντας» τους λοιπούς του συστήματος είτε άμεσα είτε έμμεσα (βλ. στρεβλώσεις που όλοι ξέρουμε και κανείς δεν ομολογεί, γιατί τα στοιχεία μένουν επίτηδες στο συρτάρι…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΟΛΛΥΡΗ ( ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ )

      Νομικά τίθεται ζήτημα ότι με την ένδικη αίτηση θα επιδιώκουμε δήθεν την πλήρη ικανοποίηση του δικαιώματός μας - είναι δεδομένο ότι αυτό θα προβάλλει η αντίδικος πλευρά.΄Οταν όμως πρόκειται για έννομη σχέση, από την οποία απορρέουν περιοδικές παροχές, η προσωρινή ρύθμιση των παροχών, που καθίστανται απαιτητές από την έκδοση της απόφασης ασφαλιστικών μέτρων μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης στην τακτική διαδικασία, δεν μπορεί να αποτελεί πλήρη ικανοποίηση, διότι σε καμία περίπτωση δεν εξαντλεί το περιεχόμενο της διαρκούς αυτής έννομης σχέσης, η οποία συνεχίζεται και ύστερα από αυτόν τον χρόνο με τις παροχές που θα καταστούν απαιτητές αργότερα (μετά τη λήξη ισχύος της απόφασης ασφαλιστικών μέτρων), και τις οποίες δεν καταλαμβάνει η προσωρινή ρύθμιση.

      Γι’ αυτό κρίνεται παγίως, ότι στην περίπτωση αυτήν η προσωρινή ρύθμιση «δεν θα συνεπάγεται και ολοσχερή εξόφληση της υποχρέωσης του οφειλέτη, αφού αυτή έχει τόση διάρκεια, όση και η έννομη σχέση από την οποία απορρέει»: βλ. έτσι ΜΠρΧαλκ 203/1991, Δ 1992, 223, 224, και επίσης ΜΠρΑθ 15611/1989, Δ 1990, 874, 875, ΜΠρΘεσ 12162/1993, Αρμ 1994, 182, 183, ΜΠρΑθ 3375/1999, ΔΕΕ 2000, 1231.

      Επίσης κρίνεται, ότι με τη ρύθμιση αυτήν της λειτουργίας μιας διαρκούς σύμβασης ως την οριστική κρίση στην τακτική διαδικασία, «δεν διατάσσεται ... εξασφάλιση ή διατήρηση του ασφαλιστέου δικαιώματος, αλλά ... προσωρινή διατήρηση των συνθηκών εκείνων που υπήρχαν στη διαμορφωμένη κατά τον χρόνο που επιχειρήθηκε η μεταβολή ή άλλη αλλοίωση της εριζόμενης έννομης σχέσεως και την αποτροπή δημιουργίας ανεπανόρθωτης βλάβης καθόλο το χρονικό διάστημα, εωσότου κριθεί οριστικά το ασφαλιστέο δικαίωμα»: βλ. έτσι για τη συνέχιση εκτέλεσης της σύμβασης στο πλαίσιο της προσωρινής ρύθμισης ΜΠρΚοζ 56/2009, ΤΝΠ ΝΟΜΟΣ.

      Επομένως, η ένσταση που θα προβληθεί θα είναι πλήρως αβάσιμη.

      Υπενθυμίζω ότι το αυτό είχε κάνει σχετικά πρόσφατα η ΛΑΓΗΕ κατά της ΔΕΗ (μετά την μηνυτήρια του γραφείου μας) και το πέτυχε.

      Η κίνηση θα έχει στρατηγικά νόημα βέβαια μόνο αν υπάρξει μαζικότητα και συμμετοχή των συλλόγων.

      Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε λεπτομέρεια.
      Με εκτίμηση,

      Dr. jur. Ηλίας Κολλύρης, LLM, MΔE

      Διαγραφή

  76. Ο ΔΕΔΔΗΕ, ΑΡΧΙΣΕ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Μαρτίου 2016
    21.09.2016

    Mε νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων παραγωγής Μαρτίου 2016, οπότε και θα εξοφληθούν 2.030 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 4.213,89€ (41,1% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάρτιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΛΑΓΗΕ
    ===============

    ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

    (41,1%)

    Εξοφληθήθηκαν 2.030 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 4.213,89€,προφανώς και όχι όλα τα 100αρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Mε νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων παραγωγής Μαρτίου 2016, οπότε και θα εξοφληθούν 2.030 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 4.213,89€ (41,1% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάρτιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Λοιπον φιλοι μου,,, ο ΛΑΓΗΕ πληρωνει σημερα μεχρι 4.200 ευρω !!!! αρα αυτο που ανακοινωσε ο ΣΠΕΦ πως η ΔΕΗ υπαναχωρησε στην καταβολη των προβλεπομενων, ειναι γεγονος !!!!! περιμενω λοιπον την αντιδραση των Συλλογων ή και παλι ντουμπεκι !!! ¨βολευτηκαν οι περισσοτεροι δικοι μας, αρα ,,,,, ¨,,, μη νομιζεται φιλοι μου, πως εχω μνημη χρυσοψαρου !!!! θυμαμαι πολυ καλα τι εκανε το ΜΔΝ το 2012 -13 -14 ,, οταν εμεις υποφεραμε με υπερημεριες οκτω μηνων !!! οταν ο συλλογος του εβλεπε μονο την παρτι του,,,θυμαμαι πολυ καλα την σταση της ΠΟΣΠΗΕΦ, του ΠΣΑΦ του ΜΑΦ του Κολλυρης κλπ ,,, πιστευω ΟΜΩΣ πως τους εγινε το παθημα ΜΑΘΗΜΑ,,, και καταλαβαν τι σημαινει ΚΛΑΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ,,, θα το διαπιστωσουμε συντομα ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιας Εσύ την θεωρείς πληρωμή αυτό γιατί εγώ το θεωρώ ξεροκοματο στους πεινασμενους. ...μην λέμε ανέκδοτα. ..μην πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες! !!έλεος

      Διαγραφή
    2. ΑΙΑΝΤΑ,

      ΜΟΝΟ Η ΕΝΩΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.....ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ ΣΤΕΓΕΣ..................ΔΙΑΣΥΔΕΝΔΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΔΝ.................

      Διαγραφή
    3. Αιας Εσύ την θεωρείς πληρωμή αυτό γιατί εγώ το θεωρώ ξεροκοματο στους πεινασμενους. ...μην λέμε ανέκδοτα. ..μην πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες! !!έλεος

      Διαγραφή
    4. Αία τα 4.200 προέκυψαν από τσίχλες του cash flow και από χρήματα του ΗΕΠ. Η ΔΕΝ δεν υπαναχώρησε σε τίποτα. Την επόμενη εβδομάδα θα πάρουμε χρήματα μόνο από τον ΗΕΠ, οπότε οι πληρωμές δύσκολα θα ξεπεράσουν τις 5.000 ευρώ.
      Αντιλαμβάνεσαι οτι μόνο από αυτό που έγινε σήμερα οι υπερημερίες ανοίγουν τουλάχιστον 15 ημέρες.

      Διαγραφή
  81. Ευχαριστούμε Λ Α Γ Η Ε..Δ Ε Η είστε ένα μάτσο κοπρόσκυλα! !!!@!!@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Το ποσο ειναι απο τον ΗΕΠ αρα η Δεη στα Πα...ρια της να κανει κατασχεση στους λογαριασμους της Δεη ο Λαγηε οπως μας κανει η εφορια τα ταμεια οι δημοι ,ολοι κανουν κατασχεση για δυο τρια χιλαιριακα και ο Λαγηε με 700 εκ. κανει κουκουρουκου ελεος πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ξερετε Αια εμεις που την φαγαμε απο τον κωλοσπεφ σας δυσκολα θα συνταχθουμε μαζι σας ακομα και για κατι που θεωρητικα μας ενωνει οπως οι εμπροθεσμες πληρωμες! Τωρα που σηκωσες την σημαια της ενωσης ως αλλος Π.Π. Γερμανός προτείνω να την βαλεις στον κωλο σου ορε!!!

    Και αναρωτιεσαι εσυ που πρωτος εσπειρες τη διχονοια και κατηντησες τις συμβασεις μας κουρελοχαρτα γιατι δεν ειμαστε ενωμενοι! Πουλα αλλου το σανο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Συναδελφοι, παροτι φυσει αισιοδοξος, μα το θεο, αδυνατω να παρακολουθησω αυτή την ¨φασαρια¨ από μεμονομενους παραγωγους,, αυτό τον συρφετο του μπουρου – μπουρου που δεν οδηγει πουθενα, αυτή την ηττοπαθεια του ραγια,, ένα ενοχικο συνδρομο που ποιος ξερει που εδραζεται ,,,τρεχουμε με πεντε μηνες υπερημερια, και οι περισσοτεροι καθονται και βλεπουν αν τα φυλλα κουνιουνται !!!! και αιντε η ΔΕΗ κανει το παιχνιδι της, ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ !!!!! Ο ΛΑΓΗΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ !!!! που καταπινει τον αγλεουρα αμασητο !!!!
    Τωρα για τους Χρήστος21 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:12 μ.μ.,,,, ειπαμε,,, τα κουβαδακια σας και στην γαλερα,,, γκιαουριδες,, δωσιλογοι ,,,παρτακιδες κλπ,,, βαριεμαι που να παρει τοσα χρονια να μου απευθυνονται ΦΥΤΑ !!!!! Ε !!! ΝΥΣΑΦΙ,, ΧΑΙΒΑΝΙΑ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αια σαλτα και γ....υ που θελεις και ενωτητα. Πριν το new deal τι ελεγες κουφαλιτσα θυμασαι..? Φυσικα τωρα με το σεναριο που παιχτηκε για τις υπεραποδοσεις λουφαξες αφου δε σε ακουμπουσε μια και εχεις το παρκο βορεια Ελλαδα οποτε εβγαλες το σκασμο. Τωρα ξυπνησες παλι αναλογα με τα συμφεροντα σου αντιδρας... Ποσο βλακας μπορει να εισαι για να πιστευεις οτι εμεις οι δυο μπορουμε να συνεργαστουμε!! Σε εμενα ερχεται κουτσουρεμενο ενημερωτικο μετα απο ενεργειες των κολητων σου που εκμεταλευτηκαν τη παρουσια μας εξω απο το υπουργειο για πρωσοπικο τους οφελος!! Σου το ξαναλεω αν δεν προκυψει συλλογος με ενιαια πολιτικη για τα συμφεροντα ολων δεν προκειται να δεις συνεργασια κανενος πλεον. Φυσικα ο συλλογος σου παει απο το κακο στο χειροτερο και εσυ και δυο τρεις αλλοι προσπαθειτε να εμπλεξετε παραγωγους σε παιχνιδια με τον υπουργο!!! Οχι δε παει ετσι.. ουστ απο εδω κοπροσκυλο πανε στα νεα σαιτ που δημιουργηθηκαν να γραφεις και να ψαχνεις μελη για το λαμογιοσυλλογο!!! Καλα ειχαμε την ησυχια μας πηρατε μπρος παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το υπουργείο έβαλε μπροστά σχέδιο άμυνας και διάσπασης με τον υπαλληλάκο του που δεν κατάφερε να μας κουρέψει την άνοιξη και λυσσάει σαν τη γκιόσα τώρα.... Χαχαχα φιλαράκο ήσουν και είσαι πολύ λίγος μπροστά μας. Μέτρα τις ήττες σου και βγάλε συμπέρασμα:

      Δεν κατάφερες να κρατήσεις το οριζόντιο κούρεμα ώστε να κανεις σαν υπουργείο οτι σου γουστάρει. Σε βάλανε στη δικαιοσύνη της παραμετροποίησης και των Irr, όποτε κατόπιν είχες όλες τις ΑΠΕ στοιχιςμένες απέναντι, δηλαδή και τις πολυεθνικές, δηλαδή και την τρόικα.

      Επειδή στο κάνανε αυτό δεν κατάφερες να κουρέψεις μόνο τα ΦΒ όπως θσθελες από κόμπλεξ την άνοιξη, αλλά βρήκες όλες τις ΑΠΕ μπροστά σου.

      Επειδή από τα κόμπλεξ δεν έχεις καθαρό μυαλό και φαντασία, όταν εσύ κωλοχτυπιώσουνα να μας κουρέψεις ο ΣΠΕΦ έδωσε πρωτότυπη νέα λύση στο πρόβλημα, που ο υπουργός νομοθέτησε και σου χάλασε την παγίδα.

      Τώρα και για λίγους μήνες ακόμα σου έμεινε το παιχνίδι των πληρωμών. Και λέω λίγοι μήνες αφού η ΔΕΗ θα σβήσει κάπου παρακάτω με μακακες φωτόπουλους σαν και σένα, οπότε η αγορά θα γίνει σαν την κινητή τηλεφωνία χωρίς φέσια και το απομεινάρι της δεη που θα εξαγοραστεί από κάποια ξένη εταιρεία θα γίνει (μακάρι) σαν την Cosmote και όχι σαν τον ΟΤΕ του Τόμπρα που ήταν παλιά (αν άκουγες Χάρυ Κλιν).

      Τέλος εποχής φιλαράκο για σένα....

      Διαγραφή
    2. Η αγάπη σου για την ΠΟΣΠΗΕΦ επειδή ο Παναγής είναι συνδικαλιστής Συριζέος και τίποτα παραπάνω πέρα από άσχετος, προδίδει την κομματική σου μήτρα... Αν υπολογίσω μάλιστα και το πάθος σου με το οριζόντιο κούρεμα 3 χρόνια τώρα που και αυτός ήθελε, νιαου νιαου στα κεραμίδια για την ταυτότητα σου....

      Διαγραφή
  86. Δημητρη Γ. σαλτα και γ....υ και εσυ μαζι με το φιλο σου τον Αια!! Οτι και να κανετε τα σκατα που αφοδευσατε πανω στους παραγωγους δεν ξεχνιουνται!! Αντε τωρα στο συλλογο σας να δειτε πως θα βρειτε κανενα μελος νεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  87. ΣΑΝ ΜΙΣΟΥΝΤΑΙ,

    ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ,

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλα χωρις ντροπη,, αυτους ακουτε φιλοι μου (Χρήστος21 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:12 μ.μ,,Ilias21 Σεπτεμβρίου 2016 - 5:49 μ.μ.) και καθεστε στον καναπε με χερια σταυρωμενα !!!!!! ,,, αν κατα κακη σας τυχη, γινοταν το 1% των οσων παπαγαλιζουν τοσα χρονια, φανταζεστε που θα ηταν τωρα ο ειδικος λογαριασμος και οι υπερημεριες !!! εδω χθες ελεγε ο σκελετος της ΔΕΗ Φωτοπουλος, μετα την διωρθωση του ΕΛΑΠΕ,,για IRR 33 στα φωτοβολταικα !!!! πως μας ταιζουν με υψηλο ΕΤΜΕΑΡ,,,πως ειμαστε εθνικος κινδυνος της ενεργιακης αγορας,,,, και να σας πω,,, αφου αυτοι οι δυο διαφωνουν με την παρουσα κατασταση,, γιατι παιρνουν καθε μηνα τα χρηματα απο τον ΛΑΓΗΕ !!!! γιατι δεν αποποιουνται των χρηματων λεγοντας ¨διαφωνω με τις παρουσες ταριφες, αποποιουμαι το παρον τιμημα και θα προσφυγω στα Ευρωπαικα δικαστηρια για την δικαιωση μου¨,,,που θα πας ρε καραμητρο, που μολις δουν με τι IRR ετρεχες, θα σου παρουν πισω και αυτα που πηρες , ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Μην ακουτε εμας ακουστε το Αια και τον Δημητρη και γρηγορα εγραφη σας στο ΣΠΕΦ που θα μας σωσει απο βεβαιο πυρινικο πολεμο βροντες και καταιγιδες!!! Αντε ρε κοπριες πουθενα αλλου αυτα.. μια φορρα μαλακας συγχωρειται 2 φορρες μια ζωη μαλακας.. οχι 2 φορρα δε θα παρουμε ψαξτε θυματα αλλου.. εξαλου εσεις δε κραζατε και λεγατε θα πατε αλλου να γραφετε και κανατε αλλα σαιτ τωρα γιατι ξαναεπιστρεψατε..? τι εγινε δεν εχουν υποψηφεια θυματα τα νεα σας σαιτ..? Ουστ ρε κοπριες απο εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ποιος θα φυγει και απο που ρε βρωμο-ουστα,,, που οταν εγω ημουν εδω εσυ νομιζες πως τα φωτοβολταικα φυτρωνουν και εσπερνες το χωραφι σου γυαλια μακακα,,, και ποιος σου ειπε ρε παρταλι πως θελω συνεργασια μαζι σου !!!!βρωμας συντηρικλα και μουχλα ρε χαιβανι,,υπομονη - υπομονη αλλα με ζωα σαν την παρτι σου δεν την αντεχω,,σαπροφυτο εισαι ρε, οτι ακουμπας μολυνεται,,βρωμιαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Οι υπερημερίες πρέπει να πάνε στους 12 μήνες για να βάλουμε μυαλό. Πρέπει ο κάθε ένας από εμάς να πληρώνεται από κάποιον ξεχωριστό λογαριασμό και να μην το έχω καταλάβει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. " ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ "...................Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Μεχρι πριν απο λιγο καιρο ειμασταν ικανοποιημενοι απο την αποφαση να μας επιστραφουν απο αρχες του 2017 μερος των υπερκερδων της ΔΕΗ που εξασφαλισε στις πλατες μας. Μηπως η ΔΕΗ σκοπιμα δεν αποδιδει το ΕΤΜΕΑΡ ως οφειλε προκειμενου να δωσει τα χρηματα απο το νεο ετος και να φανει ως εξωφληση των υπερκερδων της? Φυσικα η υπερημερια θα παραμεινει σε μεγαλα επιπεδα αντι να μειωθει προφασιζοντας οικονομικη δυσπραγια. Απο το afo μου απαντησαν σχετικα προσφατα πως περιμενουν να μειωθει η υπερημερια στους 3,5μηνες μεχρι τον μαρτιο του 2017. Γνωριζει κανεις κατι επι του θεματος?
    Επισης θα ηθελα να επισημανω οτι βαρεθηκα τους καυγαδες μεταξυ των εντεταλμενων τον καθε λογης συλλογων εδω μεσα. Κυριως ομως βαρεθηκα τις συνεχεις επιθεσεις στο προσωπο του Κ. Παπακυριακου. Τον Ολυμπιακο να ειχε λιγοτερο βρισιμο θα ετρωγε. ¨))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ότι αρλουμπα πετάει ο καθένας να λέμε μονο ΖΗΤΩ...!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Ζιάκα, θα πάρουμε και για το 2016, αλλά το ποσό είναι σχετικά μικρό. Εκτός από την ΔΕΗ, ισχύει και για τους ιδιώτες προμηθευτές (π.χ. PROTERGIA, ELPEDISON, ΗΡΩΝ κ.τ.λ) οι οποίοι πλέον κατέχουν ένα 10,5% περίπου της αγοράς.
      Οτι η ΔΕΗ κάνει διαχείριση της ρευστότητας της, όπως κάθε άλλη επιχείρηση, είναι γνωστό.
      Δεν ξέρω από που αντλεί την πληροφόρηση αυτή ο ΠΣΑΦ αλλά ούτε ο Λ.Α.Γ.Η.Ε. δεν μπορεί να κάνει τέτοια πρόβλεψη. Υπάρχει μεγάλη διαφορά του ταμειακού έλλειμματος με το λογιστικό και δεν μπορεί κάποιος έχοντας μόνο αυτά τα 2 δεδομένα να κάνει ασφαλή πρόβλεψη.
      Το γεγονός είναι πως ο Φεβρουάριος, ένας μικρός χειμερινός μήνας έκανε 2 μήνες να αποπληρωθεί. Συνεπώς αν δεν αυξηθούν τα μηνιαία ποσά πληρωμών που αποδίδει η ΔΕΗ, οι υπερημερίες θα ξεπεράσουν τους 6-8 μήνες.
      Γεγονός είναι επίσης πως κάθε χρόνο τον Αύγουστο ο καταναλωτής καθυστερεί να πληρώσει την ΔΕΗ. Επίσης το πρόγραμμα των 36 δόσεων είναι ακόμα σε ισχύ μέχρι τέλος του μήνα, οπότε ας περιμένουμε να δούμε και τα αποτελέσματα της ρύθμισης.
      Σίγουρα όμως η εισπραξιμότητα της ΔΕΗ, δεν μπορεί διαρκώς να δικαιολογεί την στάση της επιχείρησης απέναντι μας, η οποία χρωστάει ΕΤΜΕΑΡ πολλών μηνών και είναι αδιανόητο το οποιοδήποτε πρόβλημα εισπραξιμότητας που έχει να το φορτώνει διαρκώς στον τελευταίο τροχό της άμαξας, δηλαδή εμάς.
      Θεωρώ λυπηρό για τον κλάδο, ακόμα και γι αυτό το θέμα που αφορά τους πάντες να υπάρχει τέτοια διάσπαση. Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα να έβλεπα παραγωγούς να προτείνουν λύσεις και όχι τσακωμούς μεταξύ αυτών που συχνότερα αρθρογραφούν στο blog.

      Διαγραφή
    4. Οταν είχαμε λογιστικό έλλειμμα περίπου μηδέν οι πληρωμές είχαν υπερημερία 2-3 μήνες. Οπότε χωρίς πολλά πολλά, όταν το λογιστικό έλλειμμα γυρίσει κοντά στο μηδέν στα τέλη του 2017 τότε και οι υπερημερίες θα ξαναγυρίσουν στους 2-3 μήνες.
      Τώρα για παράδειγμα οι 2 από τους 4-5 μήνες υπερημερία μας προκυπψανε από το λογιστικό έλλειμμα που αυξήθηκε απο τη λάθος μείωση του ετμεαρ πέρυσι το Δεκέμβριο και παράλληλα η πτώση της οτς.

      Διαγραφή
    5. Σαν σκεπτικό σωστό αλλά λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο (ΔΕΗ). Και ο ξενοδόχος δεν νομίζω οτι προβληματίζεται ιδιαίτερα στο πόσα θα χρωστάει.Τουλάχιστον αυτό έχει δείξει μέχρι τώρα.

      Διαγραφή
  94. Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες στην εφαρμογή του νέου νόμου για το νέο έσοδο του λογαριασμού. Εξαιρετική η επιστολή ΣΠΕΦ για τις λεπτομέρειες των μαθηματικών τύπων των ΡΑΕ-ΛΑΓΗΕ κσι στο τι πρέπει να διορθωθεί

    http://energypress.gr/news/spef-na-perasei-ston-lagie-i-timologisi-toy-etmear-oste-na-diasfalistei-i-eispraxi-toy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Σας ευχαριστώ όλους για την έγκαιρη ενημέρωση που μας παρείχατε. Προφανώς ο ΠΣΑΦ διατηρεί μια πιο αισιόδοξη μάτια λέγοντας πως θα μειωθούν οι υπερημερίες τόσο σύντομα. Έστω και τέλος του χρόνου του 2017 να είμαστε στους 2-3 ημερολογιακους μήνες καθυστέρηση είναι καλά. Εάν βέβαια επιτευχθεί η είσπραξη του ΕΤΜΕΑΡ απο τον ΛΑΓΗΕ θεωρώ πως θα είναι και πιο σύντομα.Οψομεθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Συναδελφοι με τις συνψρηματοδοτησεις πληρωθηκε κανενας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Πέμπτη 29/9 Αναμένεται η πληρωμή ΑΠΕ του Μαρτίου για ποσά μεγαλύτερα από 4.200 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Πλέον δεν πάει άλλο,είναι η χειρότερη περίοδος που έχουμε γνωρίσει
    Οι πληρωμές (σημερινή πληροφόρηση) ίσως πάνε τον άλλο μήνα!
    Απόλυτη κατάρρευση
    Μας αφήνουν μέσα στα χρέοι
    Μας έχουν διαλύσει την ζωή,ξεσηκωθείτε συνάδελφοι,την άλλη εβδομάδα όλοι στην Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ................ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ, ΔΥΝΑΤΑ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ,

    ΟΙ KAΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ, ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ , ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ:

    ΕΤΟΣ.........ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ......ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
    ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ.....ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ
    ( ΜΕΡΕΣ ).......( ΜΕΡΕΣ )
    TO 2010....... - 1............25
    ΤΟ 2011........- 4........... 24
    ΤΟ 2012.........46............74
    ΤΟ 2013.........38............74
    ΤΟ 2014 ........48............88
    ΤΟ 2015.........83...........123
    ΤΟ 2016........120...........160

    ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ !!!!!!!!!

    ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΜΑΛΛΟΝ, ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Κυριοι διαβάστε energypress αναφέρει και για κουρεμα μια χαρα παμε.
    http://energypress.gr/news/hr-liaggoy-oi-daneistes-epimenoyn-se-ayxiseis-sto-ilektriko-reyma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Κυριοι διαβάστε energypress αναφέρει και για κουρεμα μια χαρα παμε.
    http://energypress.gr/news/hr-liaggoy-oi-daneistes-epimenoyn-se-ayxiseis-sto-ilektriko-reyma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά η Λιάγγου και το Μαιο κούρεμα έβλεπε και δεν είχε πάρει μυρωδιά για το μνημόνιο που το απαγόρευε,...

      Άμυνα του υπουργείου για να μην κατέβουμε στη Μεσογείων είναι...

      Διαγραφή
  102. Όλα καλά και όλα ωραία αυτά που λέμε εδώ αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που είναι στα Δ.Σ των συλλόγων γιατί δεν μιλάει κανείς γιατί είστε όλοι στην μούγκα γιατί δεν υπάρχουν διαμαρτυρία γιατί δεν υπάρχουν κινητοποιήσεις γιατί γιατί γιατί πολλά γιατί. Τι συμφέροντα παίζονται για ποιο λόγο υπάρχουν οι σύλλογοι για τους συναδέλφους τους ή για τους κυβερνητικούς...... Ας ξυπνήσουμε τώρα και αν δεν γουστάρουν οι σύλλογοι να κατεβάσουν κόσμο στην Αθήνα ας οργανωθούμε να κατέβουμε μόνοι μας και ας πέσει και καμιά σφαλιάρα δεν κάνει κακό. Υ.Γ.Τελικα τον Μάρτιο πότε θα τον πληρωθούμε ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει ΟΧΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΡΤΙΟΥ
      =================
      Ο ΛΑΓΗΕ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 50 %.

      Ο ΔΕΔΔΗΕ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ, ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ.


      Διαγραφή
  103. Αυτο λεγεται ΑΠΑΤΗ φιλοι μου,,ΑΠΑΤΗ της ΔΕΗ και οποιων κρυβονται απο πισω,, δεν με νοιαζει αν κρυβονται κυβερνητικοι - θεοι και δαιμονες !!!! πληρωσαμε με χιλιαδες των χιλιαδων ευρω για την εξυγιανση του ΕΛΑΠΕ και την ευρυθμη ροη των πληρωμων,,, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !!!!! που ειναι οι επερωτησεις των βουλευτων γι΄αυτο των ΕΜΠΑΙΓΜΟ !!!! που ειναι η προστασια των επενδυτων του Υπουργειου του κ. Σκουρλετη !!!! που ειναι η ευαισθησια του ΛΑΓΗΕ στην πενταμηνη υπερημερια !!! που ειναι η παρουσια της ανεξαρτητης αρχης ΡΑΕ,,αληθεια,, αν στον καθε κυριο Φιλιππου, γινοταν ΠΕΝΤΑΜΗΝΗ σταση πληρωμων, τι θα ελεγε στα παιδια του, στην γυναικα του, στις τραπεζες, στα ασφαλιστικα ταμεια !!!!! ΦΑΤΕ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ !!!!! ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ,, ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ,, ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ,,, ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Ή ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Συμφωνώ.Πρέπει να αντιδράσουμε οργανωμένα επιτέλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΑ.....ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ....ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ.........ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ....................ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΖΙΚΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ......ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ................ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.....ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ......ΠΑΡΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΓΩΝ...............

      Διαγραφή
    2. Και σιγά μην έρθουν οι στέγες μαζί μας. Αλήθεια εσύ προπέρσι που εμείς δεν πληρωνόμασταν κι εσύ πληρώνωςουνά ερχόσουνα μαζί μας ;;;;;;

      Διαγραφή
    3. ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ....ΔΕΝ ΜΕ ΗΞΕΡΕΣ.........ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΡΑΒΙ.....ΚΑΛΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΕΓΕΣ....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ....

      Διαγραφή
  105. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

    Η ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣH, TΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ, ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΙΓΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ Δ.Σ., ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΜΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ................ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ....................ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ.....ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΡΟΥΝ ΔΙΑΣΠΑΤΙΚΑ...............ΑΠΛΑ ΔΟΥΡΕΙΟΙ ΙΠΠΟΙ.......ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.................ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ γιατί διαγράφηκες από τους συλλόγους ΜΔΝ ;;;;

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟ

      " ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ, ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΓΕΣ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ "

      Διαγραφή
  106. ΩΠ, ωπ !!!! το ειδα μια,, το ειδα δυο !!! Συγνωμη φιλε ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ 22 Σεπτεμβρίου 2016 - 2:58 μ.μ.,,, αυτο που κανεις,, και ευχομαι να μην το κανεις,,,γιατι θα μπλεξεις μαζι μου,,, να βρηκες δηλ τις αναρτησεις μου ως δολωμα αγρα προσωπικων οποιων τρελων επιδιωξεων !!!!! ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ !!!,,, εγω δεν μιλησα για κακους και καλους συλλογους,, τουλαχιστον στην παρουσα φαση,, αυτα που μας χωριζουν διαχρονικα ειναι γνωστα και χιλιοειπωμενα,, οι οποιες διαφορες μας κρινονται εκ του αποτελεσματος αλλα στο ¨Η ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣH, TΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ, ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΙΓΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ Δ.Σ., ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΜΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ¨ή ¨ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΖΙΚΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ......ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ¨,,, τι εννοεις ακριβως !!!! αν εχεις στοιχεια,, βγες και πες τα !!!! Ευχομαι να κανω λαθος και να μην καπηλευευσαι την προσπαθεια που κανω για κλαδικη συστρατευση εναντια στον εμπαιγμο που ζουμε με τις υπερημεριες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λιγα λογια,, αν καταλαβω πως πισω απ΄αυτο το συναινετικο προσωπειο ,,, κρυβεται ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ,,ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΚΛΑΔΙΚΗ,, φιλε μου την εκανες,, τουλαχιστον μαζι μου.

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,

      ΑΙΑΝΤΑ,

      ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ;;;;

      ΚΡΙΜΑ, ΛΥΠΑΜΑΙ,

      ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ,

      ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΩΞΗ,

      ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ,

      ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ ΚΑΙ

      ΠΑΛΙ ΔΕΧΘΗΚΑ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ "

      ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ", ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ!!!!!!!

      ΤΟ 2012 ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ....

      ΑΠΑΝΤΗΣΑ " ΟΧΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ "..............

      ΤΟ 2014 ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΝΕΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΑ "ΟΧΙ, ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ, ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΥΑ .........".........

      ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΠΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ...............

      ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ,

      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ......

      THΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΑΙΤΙΗ..........

      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.......

      ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ.............

      ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ, ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ,

      ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.......................ΟΥΤΕ ΖΗΤΩ ΚΑΤΙ......

      ΜΟΝΟ ΜΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΜΑ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΓΗ........ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ.................

      ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΡΚΟ 80 KW KAI MIA ΣΤΕΓΗ 10 KW

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ