Ερωτήματα για το που πρέπει να εξοφλήσουν το
λογαριασμό που έχουν από τον προηγούμενο προμηθευτή τους, τι ισχύει με
το τέλος ακινήτων που επρόκειτο να καταβάλουν, καθώς και ποιά ακριβώς
δικαιολογητικά χρειάζονται για την υπογραφή νέου συμβολάιου με τη ΔΕΗ,
δέχεται από χθες το πρωί η ειδική τηλεφωνική γραμμή της επιχείρησης
214-214-2000 που δημιουργήθηκε γι' αυτόν ακριβώς το σκοπό.
Χθες, πρώτη ημέρα λειτουργίας της, δέχθηκε συνολικά
4.162 κλήσεις, και τα
5 βασικότερα ερωτήματα που διατύπωσαν οι πελάτες των δύο εταιρειών, μαζί με τις απαντήσεις έχουν σύμφωνα με τη
ΔΕΗ, ως εξής :