παιδία καλησπέρα , τα νέα 500 αρια σας πέφτποθν και σας τόσο συχνά ? έμενα ενα μου έχει πέσει 3 φορές μεσα σε 15 μέρες ! έχω βάλλει μεγάλο ups και πάλι τίποτα , τι κάνουμε ?
Και εγώ και αρκετοί συνάδελφοι επίσης δεν έχουμε πληρωθεί τον Δεκέμβριο (είχαμε σε ισχύ ενημερότητες). Επικοινώνησα χθες με τον Αντωνίου, μου είπε θα τρέξουν άμεσα.
Καλησπέρα σε όλους. Θα μπορούσε να μου πει κάποιος παρακαλώ τι κάνουμε σε περίπτωση αλλαγής router; αν χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις σχετικά με την σύνδεση του με το webbox; ευχαριστώ.
Eνημέρωσα από χθες ότι υπάρχει πρόβλημα με τον δορυφόρο. Μετά από 1-2 ώρες η datafast έστειλε το πρώτο από 2 mail σχετικά με αυτό το ζήτημα.(1 χθες και 1 σήμερα).
Κατά πόσο θα έχει άνθιση το 2022 αυτό που παρουσιάστηκε από το 2019 με την τρέλα με τις άδειες....?είναι ερώτηση που αν θέλετε απαντάτε και το ερώτημα είναι εν μέσο πληθωριστικων τάσεων θα κολωσουν οι μικροί επενδυτές οι όχι?
Με σημερινές τιμές κόστους για να φτιάξει κανείς το πάρκο και running costs στον Θεό ... ΔΕΗ, ΦΟΣΕ, Συντήρηση, ασφάλεια κτλ κτλ έχεις IRR sto 8% ..... στο έφαγε ΟΛΟ ο πληθωρισμός αν τρέχει με 5% ανα έτος... με άλλα λόγια ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.... ή Los Poulos...
Αγοράζω και ένα ομόλογο δλδ με 3% και κοιμάμαι αραχτός απο τους τυχαίους ληστές του Δημοσίου που ανα πάσα ώρα και στιγμή σου βάζουν ενα κουρεματάκι ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.... το βαφτίζουν ΔΕΗ... ΚΡΙΣΗ.... ΟΥΚΡΑΝΙΑ... ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΛΕΣ
Εχεις πρόχειρο έναν απλό προϋπολογισμό...δηλαδή αν πούμε ότι το 2019 κάποιος που κατέθεσε αίτηση για όρους συνδέσεις υπεθετε ότι ας πούμε θα του έβγαινε το έργο για 500kw 230.000ευρο.τωρα πόσο? Επισεις μόλις σήμερα η Ευρώπη ανακοίνωσε πληθωρισμό για Ιανουαρίου 6,5%....
Ο πληθωρισμός είναι αόρατο χαράτσι είτε επενδύσεις είτε όχι.. Είτε έχεις τα λεφτά στην τράπεζα,είτε σε ομόλογα είτε σε φωτοβολταϊκά ο πληθώρισμος θα τρώει αόρατα ένα ποσοστό... Παρεμπιπτόντως αυτό το 6.5% αφορά το Γενάρη και είναι πρόσκαιρο. Όλα τα χρόνια υπάρχουν μήνες με αρνητικούς δείκτες και μήνες με τετοιους δεικτες.. Ετήσια Μετάβολη άνω του 3% είναι ακραία
Καλησπέρα έχει μια εβδομάδα που δεν έχω εικόνα λογο προβλήματος με το δορυφορικό ίντερνετ.Με ειδοποίησαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί ...υπάρχει κανείς που συνεχίζει να έχει θέμα !!!
Καλημέρα μιας και ερχεται η εποχη που ανεβαινει η παραγωγη!!!! Καλο θα ηταν ναμεριμνησουμε και για την καθαριοτητα που πραγματικα αποδιδει και προστατευει το πανελ μας!!! www.elpowerinvest.gr Μην διστασετε να με καλεσετε... Η καθαριοτητα προστατευει και κανει το πανελ να αποδιδει περισσοτερο!
Μιλάμε για δορυφορικό internet. Ο πάροχος έχει χακαριστεί με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία. Δεν είναι μόνο τα ΦΒ μας που έχουν θέμα. 11 GW με αιολικά στην Ευρώπη δεν έχουν τηλεμετρία...https://www.pv-magazine.com/2022/03/01/satellite-cyber-attack-paralyzes-11gw-of-german-wind-turbines/
Αν έχει κάποιο αφμ Ίδη 2 έργα αλλά με απόφαση 3851 εξαιρέσεις ραε...μπορεί να κάνει και 3 έργο συμβατικό?το ρωτάω διοτι έπεσε στην αντίληψη μου αφμ με 2 έργα 100kw και πήρε και άδεια για 3 έργο 500kw.αιτηση καλοκαίρι 2019.μιας και ο κόφτης αν θυμάμαι καλά ήταν μέχρι Φεβρουαρίου 2019.
Καλησπέρα σε όλους. Για όσο καιρό θα διαρκέσει το πρόβλημα με τον δορυφόρο μπορεί κάποιος να μας πει άλλους τρόπους επικοινωνίας με Internet, που να συμφέρουν όμως οικονομικά ; Ευχαριστώ!
Μια sim κάρτα για mbyte θέλεις όπως επίσης και router.. Για το πρόγραμμα μην αγχώνεσαι και πολύ γιατί είναι πολύ λίγα τα mb που χρειάζονται μηνιαία.. Τι έχεις 1gb τι έχεις 10gb κάθε μήνα θα ανανεώνεις την κάρτα.
Ειναι μια καρτα sim που αντι να την βαζεις σε κινητο την βαζεις στο ρουτερ σου, και τα 10 γιγα εινα πολλα αλλα δεν εχουν συμβολαια με λιγοτερα γιγα. Επισης αυτο με το vpn που λεει ο κυριος παπακυριακου ειναι σημαντικο.
εξαρτταται τις καμερες. Οι καινούριες καμερες δεν χρειάζονται ούτε "ανοιχτό vpn" (βασικά να σου δινει public ip) ούτε port forward. Δουλευουν οπως και να έχει.
Mε συμβόλαιο στην wind 15 ευρώ το μήνα (με φπα) και 30gb.
Nα ζητήσετε να είναι ανοιχτό το vpn για να μπορούν να δουλεύουν κάμερες. Πάντως η τεχνολογία άλλαξε κατά πολύ συγκριτικά με το παλιό πάρκο όσον αφορά συναγερμούς και αυτοματισμούς.
Συνάδελφοι τί γνωρίζετε σχετικά με το κόστος για λογιστική υποστήριξη μιας εταιρείας ΕΠΕ και με μοναδικό αντικείμενο 100KWp x2 πάρκα συν 500KWp x1 πάρκο...Ποιό θεωρείτε ως ένα λογικό μηνιαίο κόστος γι'αυτή την υπηρεσία ή ποιά είναι η εμπειρία σας σχετικά.Η εταιρεία μας βρίσκεται στην Αθήνα
Έχω λογιστή Αθηνά που εκτός από το 2×100kw δικα μου έχει και άλλα πάρκα που διαχειρίζεται στο γραφείο του Εάν θέλεις προσφαρα κάλεσε με στο τηλ 6945283651 να σου δώσω το τηλ.να μιλήσετε..
Για όσους έχουν δορυφορικό internet, μην περιμένετα κάποια λύση σύντομα... βρήκα ενα αρθρο απο καποιον που φαίνεται να ξέρει τί γίνεται και το μετεφρασα. Δεν είναι απο την επίσημη εταιρία, αλλα φαίνεται λογική η εξήγηση... "Την Πέμπτη, η πρώτη παρτίδα των δορυφορικών μόντεμ της Tooway δέχθηκε επίθεση και το υλικολογισμικό τους διαγράφηκε. Πρόκειται για μόντεμ μίας θύρας. Την επόμενη ημέρα, την Παρασκευή, δέχθηκαν επίθεση πιο προηγμένα μόντεμ (με WiFi), τα οποία επίσης απενεργοποιήθηκαν. Δυστυχώς, ο φορέας εκμετάλλευσης του mega "έδωσε τα σώματα", διότι μετά την πρώτη επίθεση δεν εμπόδισε την περαιτέρω καταστροφή του δικτύου συνδρομητών και επέτρεψε να καταστραφεί σχεδόν ολοκληρωτικά. Επί του παρόντος, λειτουργούν μόνο τα μόντεμ που είχαν αποσυνδεθεί από το δορυφορικό δίκτυο κατά τη στιγμή της επίθεσης και δεν λειτουργούν οι εφεδρικές συσκευές που πρέπει να ενεργοποιηθούν εκ νέου ή δεν έχουν ενεργοποιηθεί από τα μέσα του 2021. Ο φορέας εκμετάλλευσης δεν πραγματοποιεί επί του παρόντος νέες ενεργοποιήσεις.
Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ότι τα μόντεμ για τους χρήστες είναι νεκρά. Οι λυχνίες LED είναι σβηστές. Το υλικολογισμικό της συσκευής IDU δεν ξεκινά - εσωτερικό μόντεμ (έλεγξα με τον αναλυτή ραδιοφάσματος στη θύρα ομοαξονικού καλωδίου - δεν υπάρχει σήμα στη θύρα προς την ODU (προς την εξωτερική συσκευή / πομπό στην κεραία)). Η θύρα ETH του δρομολογητή IDU λειτουργεί ηλεκτρικά, αλλά δεν ανταποκρίνεται σε πακέτα. Η ODU στην κεραία δεν ανταποκρίνεται - έχει το δικό της λειτουργικό σύστημα, αλλά δεν έχει ισχύ ή σήμα ενδιάμεσης συχνότητας. Δεν είναι δυνατή η εξ αποστάσεως (από τον χειριστή) μεταφόρτωση νέου λογισμικού στο μόντεμ - IDU ή στον δορυφορικό πομπό - ODU. IMHO ήταν μια επίθεση που πραγματοποιήθηκε από τα κεντρικά γραφεία του φορέα εκμετάλλευσης που έστειλε μια ελαττωματική απομακρυσμένη (OTA) ενημέρωση στις συσκευές των συνδρομητών και κατέστρεψε (διέγραψε) το flash με το λογισμικό στους δρομολογητές των συνδρομητών. Από την Πέμπτη έως σήμερα, η δορυφορική σύνδεση δεν λειτουργεί, ο φορέας εκμετάλλευσης δεν παρέχει χρόνο επισκευής. Πιθανότατα θα υπολογιστεί σε εβδομάδες. Είμαι της γνώμης ότι δεν μπορούν να το διορθώσουν εξ αποστάσεως. Δεν γνωρίζω αν μπορεί να διορθωθεί μέσω της θύρας USB του δρομολογητή (ο αναλυτής USB που είναι συνδεδεμένος στη θύρα δεν δείχνει δραστηριότητα του δρομολογητή)."
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιον έχετε συμβουλευτεί και δεν έχετε κάνει αυτοτιμολογηση.Δεν μπορώ να διανοηθω την ταλαιπωρία που υφίστανται ενώ εχετε λύση.Και στο λόγο μου βαλτος δεν είμαι από κανέναν αλλά είναι κρίμα να αγωνιστεί ενώ θα μπορούσατε να χετέ πληρωθεί.
Σχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει στο δορυφορικό internet, φαίνεται φωσ στο τουνελ. Απο Δευτέρα αναμένεται να έρθει email απο την Datafast σχετικά με αντικατάσταση του modem. Όπως ανέφερα σε προηγούμενο post, λόγω της επίθεσης τα μόντεμ ειναι νεκρά και η λύση που φαινεται ότι θα προσφέρει η εταιρία είναι η αντικατάσταση με νέα, τα οποία λογικά δεν έχουν την "αδυναμία" που είχαν τα προηγούμενα. Επειδή μιλάμε για χιλιάδες μοντεμ ανα την Ευρώπη, πιστευω ότι η όλη διαδικασία θα πάρει αρκετες μέρες. Προσωπικά θα είμαι χαρούμενος αν η αποκατάσταση γίνει μέσα στον Απρίλιο.
Εξαρτάται, αν τα υφιστάμενα μπορούν να φλασαριστούν με το νέο firmware τότε χρειάζεται μονό ένα μικρό στοκ, 5-10 modem να ανακυκλώνεται. Αν όμως είναι τελείως νεκρά τότε το βλέπω από Φθινόπωρο και βάλε.
Δεν έχω ιδεα αν τα υφιστάμενα μπορούν να φλασαριστούν, πιθανόν ναι, αλλα δεν θα γίνει επι τόπου. Θα σταλούν νέα απο την εταιρία. Τωρα αν γίνει ανακύκλωση όπως λες σίγουρα θα παρει πολύ χρονο. Ευελπιστώ ότι θα πάρουμε μηχανήματα πολύ πιο γρήγορα...
Η παρακάτω ενημέρωση είναι από την εταιρεία datafast
Αγαπητοί μας πελάτες,
Μετά από την τελευταία ενημέρωση που είχαμε από την εταιρεία viasat, σας ενημερώνουμε πως αποκαταστάθηκε η βλάβη που είχε δημιουργηθεί και από το τέλος της άλλης εβδομάδας θα ξεκινήσει η σταδιακή αντικατάσταση των τερματικών (modem).
Θα σας σταλεί νέα ενημέρωση αρχές της επόμενης εβδομάδας.
υπαρχει καποιος χριστιανος που να μπορει να μας ενημερωσει τι ακριβως συμβαινει με τις πληρωμες για τα τιμολογια που ειναι χωρις αυτοτιμολογηση? η να μου δωσει καποιο μαιλ ωστε να εποικινωνησω με καποιον στο λαγιε?
Παρακολουθώ εδώ και καιρό την αγωνία πολλών συναδέλφων που δεν είναι στην αυτοτιμολόγηση και θα ήθελα να καταθέσω την δική μου βιωματική εμπειρία. Παρακολουθώ, με τον αδελφό μου, 3 πάρκα. Ένα του 2012 και 2 του 2021. Μπήκα σε όλα αμέσως στην αυτοτιμολόγηση, έχοντας βέβαια στο πίσω μέρος του μυαλού μου την δυσπιστία ως προς τις μετρήσεις και την ακρίβεια τους. Δημιουργήσαμε λοιπόν ειδικούς πίνακες excel στους οποίους καταγράφονται μηνιαίως όλες οι παραγωγές , (ξεχωριστά για κάθε πάρκο), από τους inverter και σε άλλες στήλες τις μηνιαίες καταγραφές του ΔΑΠΕΕΠ. Ποτέ η απόκλιση τιμών inverter-ΔΑΠΕΕΠ κάθε μήνα δεν ξεπέρασαν maximum τον αριθμό των 50 kw για το παλαιό των 100άρι και τον αντίστοιχο αριθμό των 200kw για τα 500άρια (συνήθως είναι πολύ μικρότερες). Μιλάμε όχι απλά για αμελητέα ποσότητα, αλλά εντελώς μέσα στα όρια του στατιστικού λάθος. Πολλές τεχνικές γνώσεις δεν έχω ούτε τον έξυπνο θέλω να κάνω, αλλά ειλικρινά δεν κατανοώ, στα πλαίσια της λογικής και εμπειρίας της ήδη εφαρμόζουσας εδώ και 2 έτη αυτοτιμολόγισης, πιο είναι το μειονέκτημα της.
Νομίζω ότι παλιότερα (μόλις ξεκίνησε δηλαδή) το επιχείρημα κατα της αυτοτιμολόγησης ηταν νομικής φυσεως και σχετιζόταν με την καθυστερηση πληρωμών και την διεκδίκηση των τόκων (αν καποιος πήγαινε δικαστικά). Λέγανε ότι με την αυτοτιμολόγηση κάπως θα χανόταν ενα βασικό επιχείρημα της διεκδίκησης των τόκων, δεν θυμάμαι το πως και το γιατί.
Αυτό από όσο γνωρίζω έχει αλλάξει και δεν σταματάς αν θες να διεκδικείς.ειναι κρίμα να είναι μέσα στο άγχος τόσο κόσμος ενώ μπορεί να πληρωθεί στην ώρα του.δε ξέρω τι να πω πραγματικά
τελικα πληρωθηκαν τα τιμολογια που ειναι χωρις αυτοτιμολογηση ολα? εγω ακομα δεν εχω δει τιποτα στην πειραιως παντως και μαλον δεν ειμαι ο μονος..... εντομεταξυ ειμαι οκ απο φορολογικη και ασφαλιστηκη ενημερωτητα
Δείτε διαφορά και αντιμετώπιση εταιρείας συγκριτικά με άλλες (αφορά το πρόβλημα με τα δορυφορικά) :
Αγαπητοί μας πελάτες,
Σε συνέχεια της τελευταίας μας ενημέρωσης από την Παρασκευή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα modem θα σταλούν με ταχυμεταφορική (courier). Υπάρχει και η δυνατότητα να παραλάβετε κι εσείς από τα γραφεία μας στην Αργυρούπολη κατόπιν συνεννόησης.
Για να προχωρήσουμε χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, θα θέλαμε να απαντήσετε σε αυτό το e-mail με τα ακριβή στοιχεία αποστολής του modem ανά σύνδεση.
Θα χρειαστούμε:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση
ΤΚ
Πόλη
Τηλέφωνο
Η αντικατάσταση είναι απλή, μπορεί να γίνει από τον καθένα. Σας επισυνάπτουμε και τις οδηγίες. Ωστόσο θα χρειαστεί να μας καλέσετε για να σας δώσουμε τους κωδικούς ενεργοποίησης για την κάθε σύνδεση.
Σε περίπτωση που η εγκατάσταση δεν βρίσκεται στον χώρο σας αλλά είναι σε απομακρυσμένο σημείο και δεν υπάρχει τρόπος να μεταβεί κάποιος, να μας ενημερώσετε ώστε να κανονίσουμε να γίνει η αντικατάσταση από δικό μας τεχνικό (στην περίπτωση αυτή μπορεί να υπάρξει μια ακόμη καθυστέρηση λόγω του προγράμματος του εκάστοτε τεχνικού).
Μετά την αντικατάσταση -στην ίδια συσκευασία- παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το παλιό σας modem, χρησιμοποιώντας την ίδια ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας και σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
ΣΚΡΕΚΑ τεμπέλη βγάλε την υπουργική για τα κορεσμένα ρε... έρχονται εκλογές Πανε 9 μήνες ρε!!! ΜΑΥΡΟ στην ΝΔ συνολικά και όχι στον Σκρέκα διότι και ο ίδιος ο ΠΘ θα έπρεπε να ελέγχει το κατά πόσο ο υπουργός του άλλα υπόσχεται και άλλα κάνει... σκοπίμως.
Αν η πενταδάχτυλη μαλακία είχε όνομα θα λεγόταν ΣΚΡΕΚΑΣ .... βγάζει νόμο Ιούλιο για τις αιτήσεις σε Πελοπόννησο (και άλλες κορεσμένες περιοχές)... παραθέτει στο μέλλον με υπουργική απόφαση.... και 9 μήνες ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ.
Απο έναν πραγματικό ΝΔ ψηφοφόρο θα πάρεις τα @@ μου στις εκλογές για να καταλάβεις οτι ΔΕΝ είμαστε Ζωα ούτε τρώμε σανό. 8 χρόνια κορεσμένη η περιοχή χωρίς να κάνετε ΤΙΠΟΤΑ ουτε εσύ ούτε οι Ζαιοι (που μεταξύ μας δεν περίμενα και τίποτα... αλλά τουλάχιστον δεν είχαν βγάλει νόμο!)
Κάθεστε εσύ και η άλλη η πατσαβούρα η αναπληρώτρια και χαϊδεύετε τις ενεργειακές κοινότητες οι οποίες ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν αιτήσεις στις κορεσμένες περιοχές όπως επίσης γλύφετε και οι 2 κατουρημένες ποδιές απο τις καλόγριες...
Ρε άιντε βγάλτε την υπουργική που περιμένετε να τα κάνετε προεκλογικά για να σας ψηφίσουμε και καλά... 9 μήνες ρε... ΑΛΗΤΕΣ έλεος
ΣΥΝΆΔΕΛΦΕ ΤΟ 50% ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ;;;;; ΚΑΙ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΆΡΙΟ;;;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ....... ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΌΛΟΙ ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ...... ΔΥΣΤΥΧΩΣ
Δεν εχουν περάσει ακόμη όλα τα τιμολόγια χωρίς αυτοτιμολλογηση.Λείπουν οι μισοί υπάλληλοι...Ρωτήστε πρώτα για τα τιμ.σας στο λογιστήριο αν το έχουν περάσει.
Γνωρίζει κανένας από το ναυπλιο την εταιρεία dts που έβαζε καποτε φωτοβολταϊκα τρακερ..? Εχω χάσει κάθε επαφή, εάν γνωρίζεις κανένας να με πληροφορήσει..
Παραθέτω το κείμενο από την ΥΑ από 11/3/2022 του κ. Σκρέκα όπου μέχρι 30/5/2022 ο ΕΛΑΠΕ πρέπει να καταβάλλει 780εκατ εύρω στο Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης!!
Άρθρο 1
Ο ειδικός λογαριασμός με τίτλο «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης» (ΤΕΜ), ο οποίος έχει συσταθεί με την παρ. 1 του εξηκοστού πρώτου άρθρου του ν. 4839/2021, χρηματοδοτείται από τον «Ειδικό Λογαριασμό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (ΣΗΘΥΑ)» (ΕΛΑΠΕ) του άρθρου 143 του ν. 4001/2011 (Α’ 179) με ποσό το οποίο ανέρχεται σε επτακόσια ογδόντα εκατομμύρια ευρώ (780.000.000,00 €). Η εταιρεία «Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέρ[1]γειας και Εγγυήσεων Προέλευσης Α.Ε.» (ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ), ως διαχειριστής του ΕΛΑΠΕ Διασυνδεδεμένου Συστήματος και Δικτύου, προβαίνει στην μεταφορά του ανωτέρω ποσού σταδιακά συνεκτιμώντας τις ταμειακές ανάγκες τόσο του ΕΛΑΠΕ όσο και του ΤΕΜ. Σε κάθε περίπτωση η μεταφορά του ανωτέρω ποσού πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 30η.05.2022.
Το ποσό είναι ασύλληπτο εάν λάβουμε υπόψη ότι πρέπει να καταβληθεί στους επόμενους 2,5 μήνες.
Πάλι τα εύκολα θύματα θα είμαστε εμείς?Ας μας δώσουν πίσω αυτά που μας έχουν πάρει,μην διανοηθούν να πουνε πάλι ότι το Ταμείο είναι ελλειμματικό..Τούς πήρε μην πω τίποτα χειρότερο...
Καλημέρα γιατι και να πουν οτι θα κόψουν, θα αλλάξει κάτι. Εχετε δει ΠΟΣΠΗΕΦ η ΣΠΕΦ καπου να υποστηρίζει τα μέλη του τα τελευταία χρόνια. Δεν άνοιξε ρουθουνι πέρσι, παρόλο τα υπερκερδη της ΔΕΗ, παλι σε εμας κόψανε ποσοστό. Εκεί υπήρξε καμία αντίδραση?
Η υπουργική απόφαση είναι η ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/24031/1214.
Σε αυτήν αναγράφεται ότι ο πρόεδρος του ΔΑΠΕΕΠ έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα στο ΥΠΕΝ στις 22/02/2022 αναφορικά με την εκτίμηση του ΕΛΑΠΕ για το έτος 2022.
Παρακάτω ορισμένα εύλογα ερωτήματα :
1.Αυτό το "ηλεκτρονικό μήνυμα" (sms,twiter,facebook) που στάλθηκε από τον πρόεδρο, το γνωρίζουν τα μέλη του Δ.Σ. του ΔΑΠΕΕΠ;
2.Οι παραγωγοί που πληρώνονται από αυτό το ταμείο δεν πρέπει να ενημερωθούν;
3.Δεν θα πρέπει επιτέλους να οριστεί εκπρόσωπος των παραγωγών στο Δ.Σ. του ΔΑΠΕΕΠ;
4.Σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει τα ταμειακά του ΕΛΑΠΕ, ούτε ποιές είναι οι οφειλές των προμηθευτών.
5.Ποιές παραδοχές έχουν ληφθεί; Είναι παράλογο από πλευράς μας να εικάζουμε ότι για άλλη μια φορά έχουν φουσκωθεί τα έσοδα προκειμένου ο ΕΛΑΠΕ να αποδώσει περισσότερα χρήματα στο ΤΕΜ;
6. Aν οι υπολογισμοί του προέδρου πέσουν έξω και ο ΕΛΑΠΕ καταστεί ελλειμματικός από που θα καλυφθεί η τρύπα;
ΣΚΡΕΚΑΣ σε αποστολή όπως και πριν από 1 χρόνο η άλλη η πατσαβούρα ο Χατζιδάκης. ΜΑΥΡΟ και ξύλο... ασελγούν... Αλλά ο άχρηστος υπουργός αυτές τις υπουργικές ξέρει να τις βγάζει σε μια νύχτα. Για τα κορεσμένα 9 μήνες. Θα γ..... όλοι μαζί εκεί... ΟΛΟΙ
Απο την μια η ενέργεια έχει πάει στον Θεό από την άλλη ΣΚΡΕΚΑ τράβα γλύψε καμιά κατουρημένη καλογριάτικη ποδιά σίχαμα. ΑΧΡΙΣΤΕ. Άνοιξε ρε μαλακα την Πελοπόννησο και τα λοιπά κορεσμένα αφού έχει χώρο το δίκτυο.
βρε συναδελφε εχεις δικιο το ειδαμε και το εκτυπωσαμε και εμεις.... λευτα για τον γεναρη δεν εχουμε δει ακομα .... σε αυτο απανταω οτι ενω δεν εχει απο οτι λενε συστημα ο δαπεεπ πως αναιβηκαν τα ενημερωτηκα του φεβρουαριου?
μπα .... δεν το βλεπω..... και σημερα δεν ειχαν συστημα ετσι λενε τουλαχιστον.....να μην κανουν μια πληρωμη την αλλη εβδομαδα μαζι με τα τιμολογια του φεβρουαριου που ειναι με αυτοτιμολογηση? και μετα θα μασ εχουν εναν μηνα μεσα
έχετε δει μεγάλες αποκλίσεις στην τηλεμετρία σας και στην παραγωγή από το ενημερωτικά? Γιατί σε 400αρι πάρκο η διαφορά είναι στις 400 kwh, είναι νορμάλ αυτό?
Αν είχες παραγωγή τον περασμένο μήνα ας πούμε 40.000 kw, τα 400 διαφορά είναι 1%. Αμελητέα ποσότητα. Βέβαια αυτό να μην συμβαίνει και κάθε μήνα. Παρακολούθησε το μερικούς μήνες. Πιστεύω ότι θα είναι κυμαινόμενο από 0,03% έως 1%
Τα πάρκα με μετασχηματιστή έχουν απώλειες... Δεν είναι σαν τα 100αρια.. Οι ετήσιες απώλειες θα είναι πάνω από 3%. Παρακολουθώ τα δικά μου από το 2019 ως σήμερα και έχω 25-30mw το χρονο
εβγαλε ο δαπεεπ λιστα πληρωμων με ημερομηνια 10/3 στην οποια δεν ειναι ο κοδικοσ μου μεσα.....αρα το τιμολογιο δεν εχει περαστει η χαθηκε..... ειπαρχει καποιο τηλεφωνο που να σηκωνουνε εκει ωστε να δω τι μπορω να κανω? η ενα μαιλ?
Μόλις τώρα πήρα σε αυτό τηλ.Ευγενεστατη η κυρία που απάντησε και αφού το έψαξε μου είπε ότι δεν είχε καταχωρηθεί ακόμα το τιμολόγιο μου.Στην επόμενη πληρωμή θα πληρωθώ..
Καλησπέρα και εγώ εκτός λίστας του ΔΆΠΕΕΠ είμαι. Η χάθηκαν η δεν τα πέρασαν και θάφτηκαν σε κανένα συρτάρι. Ουτε μια στο δις δεν σηκώνουν τηλέφωνο...άρα εάν κάποιος έχει κάποιο email στο λογιστήριο να τα στείλω ξανά ηλεκτρονικά η τα ξαναβάζω σε έναν φάκελο και τα ξαναστελνω με κούριερ.
Με αυτά που πληρώνεις, αν έχεις και άλλα πάρκα για να το στηρίξεις, μήπως σε συμφέρει να σπάσεις τη σύμβαση και να βγεις ελεύθερη αγορά; Όσο διαρκεί βέβαια γιατί δεν ξέρουμε ποτέ τι γίνεται...
Αυτό είναι το πρόβλημα ότι αν σπάσεις την ΣΕΣΤ δεν επανέρχεσαι ποτέ σε εγγυημένη σταθερή τιμή... Από την άλλη όταν σου τρώνε 12 λεπτά από την τιμή συν την αμοιβή του ΔΑΠΠΕΠ δεν σου δίνει και πολλά περιθώρια σκέψης... Αν το σκεφτείς πάντως είναι τραγικό πάρκα με ΣΕΣΤ να συμμετέχουν στην εξισορρόπηση και να πληρωνουν και 12€/mw. Έχουν την ίδια σύμβαση με τα 100αρια.
Ατιτανας μελαχρινος17 Μαρτίου 2022 - 5:34 μ.μ. Κόστος εξισορρόπησης ΦΟΣΕΤΕΚ για 12/2021
12,13€/MW....
Δηλαδή το 20% του τζίρου
20% του τζίρου σου κρατάει για τον Δεκέμβρη ο δαπεεπ για τον φοσετεκ?? Μπορείς να δώσεις παράδειγμα με πόσα? Ρωτάω γιατί περιμένω όρους σύνδεσης για 500kw και δεν ξέρω τι είναι ο φοσετεκ.
Κρατάει ακριβώς το ποσό που έγραψα παραπάνω... Επειδή πιθανώς δεν θα έχεις ΣΕΣΤ θα πας κατευθείαν σε ιδιωτικό ΦΟΣΕ που χρεώνουν πολύ λίγο... Με ένα ρίσκο βέβαια για την πρόβλεψη της τιμής που σίγουρα δεν θα είναι τόσο τραγικό όσο το 12€/mw... Αν επιτρέπεται ποτέ κατέθεσες αίτηση και που??
Είναι ένα έξοδο που δεν το γνωρίζω και πρέπει να το συμπεριλάβω μαζί με τα υπόλοιπα για να δω αν αξίζει τελικά η επένδυση. Αν έχεις την καλοσύνη απάντησέ μου... σε ευχαριστώ.
Το έξοδο σας δεν είναι ο ΦΟΣΕΤΕΚ. Καλέστε με στο 6939513778 προκειμένου να σας εξηγήσω. Ειδικότερα με την εφαρμογή του full scale target model θα αλάξουν πολύ περισσότερο τα πράγματα. Εσείς θα υπογράψετε ΣΕΔΠ (σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης διαφορικής προσαύξησης) και όχι ΣΕΣΤ (σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης σταθερής τιμής)
Κύριε Παπακυριακού ευχαριστώ για την απάντηση σας ...θα σας καλέσω όταν πάρω και τους όρους σύνδεσης. Στο παρελθόν Με είχατε ξανά συμβουλέψει για κάποιο άλλο θέμα και το εκτιμώ. Πάντως να ξέρετε ότι αν προχωρήσω την επένδυση του πάρκου θα έρθω στο σύλλογο σας και στην ομαδική ασφάλεια που κάνετε.
Μην φας... έχει γλαρόσουπα... το παλικαράκι είναι ΑΧΡΙΣΤΟ... ένας γελοίος και μισός. 9 μήνες για την υπουργική και είναι στα τελευταία χτενίσματα... καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτο..? Οτι δεν θα γίνει ποτέ και περίμενε εσυ και εγώ σαν μλκς .... ή μάλλον θα γίνει λίγο πριν τις εκλογές για να πάρει ψήφους αυτός και η άλλη η πατσαβούρα... αλλά το έχω ξαναπεί απο εμένα εναν ΝΔ μέχρι κόκκαλο θα πάρει τα @@ στο πιάτο διότι με έχει για μλκ... Αν έβγαινε και έλεγε έκανα μλκ το παίρνω πίσω οκ... αλλα εδώ σε εμπαίζει και αυτός και το αφεντικό του που δεν τον ελέγχει.
Θα μπει υπογραφή απο εβδομάδα σε εβδομάδα... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τρέχα ρε μλκ και κάτσε να δουλέψεις.
Πάντως οφείλω να πω πως είναι οργανωμένοι... τουλάχιστον έχουν βάλει ένα reminder στο ημερολόγιό τους και όταν πλησιάζει η ημερομηνία που έχουν υποσχεθεί βάζουν το πουλέν τους το energyprsess να γράψει ένα άρθρο οτι και καλά να έρχεται η υπουργική απο μήνα σε μήνα... απο εβδομάδα σε εβδομάδα.. να καθησυχάσουν τον κόσμο... κοινώς συνάδελφε σε / μας ταΐζουν ΣΑΝΟ διότι μας περνάνε για γίδια και ηλίθιους.
Εσύ παίρνεις φορά και χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.πρεπει να χεις φάει χοντρό δούλεμα και δεν κάνεις αυτοτιμολογηση.Επισης δεν θα περιμένουν εσένα για να πληρώσουν τον Φλεβάρη.Μακαρι να πληρωθείς άμεσα αλλά βάλε μυαλό πρώτα.
Καλημερα και καλη εβδομαδα, ακουγα χθες τον λογο του Ανδρουλακη στην κετρικη επιτροπη του Πασοκ,μου εκανε εντυπωση που γι αμια ακομη φορα θελουν να φορολογησουν τα υπερκερδη των παραγωγων. Των προμηθευτων περσι τα φορολογησαν? Φετος γιατι να δωθει βοηθεια στους προμηθευτες? Περσι γιατι δεν εβαλαν πλατη που ο ελαπε ηταν ελλειματικος? Εχουμε συλλογους και μια ανακοινωση για οποιο θεμα μας απασχολει δεν εχει βγαλει. Να παρει μια θεση που να την κρατησουν γιατι εκπροσωπουν επενδυτες. Μηπως κατι πρεπει να αλλαξει?
Αναφερεται σε αυτουσ που παραγουν με φυσικο αεριο. αγοραζουν αεριο με κλειδωμενες τιμες απο περισι μεσω ρεβυθουσας και πουλανε 0,30Ε/κιλοβατωρα. Το θεμα εχει συζητηθει σε ευρωπαικο επιπεδο δεν περιμεναν τον φελο να το προτεινει
εσεις κανατε repowering η εισαστε τιποτα χαζοι? σιγα μην το καταλαβουν και δεν ειναι και παρανο μο ....
Να προχωρήσει άμεσα σε έλεγχο 418 φωτοβολταϊκών πάρκων που παράγουν πολύ μεγαλύτερες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας από αυτές που προβλέπουν οι άδειές τους και συνεπώς αποζημιώνονται με υψηλότερα ποσά ζητεί η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) από τον ΔΕΔΔΗΕ και τον ΔΑΠΕΕΠ.
Πωλούνται 100 Kw πάνελ στην αρχική τους συσκευασία. Αγοράσθηκαν για αναβάθμιση υφιστάμενου πάρκου που λόγω της σχεδιαζόμενης ρύθμισης ακυρώνεται. Χαρακτηριστικά πάνελ: Jollywood 455wp, Διπλό γυαλί, Bifacial , τύπου N popcon, συντελεστής θερμοκρασίας 32, γραμμική εγγύηση απόδοσης 30 ετών 86,4%. Datashet http://www.jolywood.cn/upload/202202/11/202202111443169580.pdf Όποιος ενδιαφέρεται 6951576612
Χαζομάρες..."Σύμφωνα με την Επιτροπή Παρακολούθησης «στον όρο ενεργειακή αναβάθμιση περιλαμβάνονται, όχι αποκλειστικά, και οι ενέργειες αντικατάστασης των παλιών φωτοβολταϊκών πανέλων του σταθμού με νέα καλύτερης απόδοσης ή/και η τοποθέτηση και χρήση συστημάτων ιχνηλάτησης του ήλιου (trackers) με αποτέλεσμα την αύξηση κατά πολύ της απόδοσης του συστήματος»." Η σύμβαση έχει να κάνει με τα KWp. Αν πχ βάλεις τρακερ στα παλιά πανελ, και βγάλεις και αδεια εργασιων μικρής κλιμακας απο την πολεοδομία (αν απαιτείται) που ειναι η παρανομία, δεν καταλαβαίνω...
δεν νομιζω να συμφερει η αλλαγη απο σταθερο σε tracker σε παλαιά πανελ εαν εχουν περασει και καμία 8-9 απο την λειτουργια του σταθμου ισα βαρκα ισα πανια θα βγει στο τελος...
υπαρχει καποιος που να μπορει να τσεκαρει εαν ζητησε ο δαπεεπ αυτοματα απο το ταξις φορολογικες ενημερωτητες? μονο ετσι θα καταλαβουμε εαν πλησιαζει πληρωμη
Να ρωτήσω πάνω τις ενημερότητες... αν τον προηγούμενο μήνα τράβηξαν δίμηνη ενημερότητα (έως 17/4/2022) και τώρα (21/3/2022) πάνε να τραβήξουν και δεν είμαι ενήμερη θα κάνουν πληρωμή μέσα στον Μάρτιο ?
Μήνυμα Από TAXISnet Ημ/νία Αποστολής 21/03/2022 15:49:34 Ημ/νία Ανάγνωσης 21/03/2022 16:04:38 Θέμα Αίτηση Έκδοσης Αποδεικτικού Ενημερότητας Συνημμένο Ο φορέας ΓΓΠΣ εξέδωσε εκ μέρους σας Αποδεικτικό Ενημερότητας με Αριθμό Πρωτοκόλλου: 73681312
ΚΑΛΗΜΈΡΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκα σήμερα το πρωί τον Γενάρη του 22'(Αυτότιμολόγηση). Η πιο άμεση εξόφληση που είδαμε ποτέ εδώ και 12 χρόνια! ΑΜΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλληνες αει παιδες εστε.Καλημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 4300
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΔΩΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ , ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΤΗΡΉΣΕΙΣ : ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΉ ΧΡΈΩΣΗ (0,402-0,325)
ΧΡΈΩΣΗ ΠΕΡΙΌΔΟΥ 1-3/2021 ΤΟΥ ΕΔΡΕΘ -----
ΘΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΤΕΊ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΌΦΛΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΌΔΟΥ 01/22
(ΆΡΘΡΟ 22 ΚΔΑΠΕΕΠ, ΦΕΚ Β`2307 / 18.06.2018)
ΠΑΡΑΤΗΡΉΣΕΙΣ : ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΉ ΧΡΈΩΣΗ (0,581-0,402)
ΧΡΈΩΣΗ ΠΕΡΙΌΔΟΥ 1/2022 ΤΟΥ ΕΔΡΕΘ -----
ΘΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΤΕΊ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΌΦΛΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΌΔΟΥ 01/22
(ΆΡΘΡΟ 22 ΚΔΑΠΕΕΠ, ΦΕΚ Β`2307 / 18.06.2018),ΦΕΚ Β 6047 ΑΠΟΦΑΣΗ 988-2021
Πληρωμή Πειραιώς 3x20kw φβ 2840€ με αυτοτιμολογιση
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδία καλησπέρα , τα νέα 500 αρια σας πέφτποθν και σας τόσο συχνά ? έμενα ενα μου έχει πέσει 3 φορές μεσα σε 15 μέρες ! έχω βάλλει μεγάλο ups και πάλι τίποτα , τι κάνουμε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλως ήρθες και εσυ στο γκρουπ, και εγω το ψαχνω ακόμα διάβασε και τι απαντήσεις μου δώσανε την δευτέρα..
ΔιαγραφήΤι ακριβώς "πέφτει"???
ΔιαγραφήΠαιδια πληρωθηκα για Ιανουαριο αλλα ακομα για Δεκεμβριο. Με αυτοτ.Οταν πληρωσανε Δεκεμ ειχα προβλημα με την φορολ ενημερ.Ποτε θα με πληρωσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλτε email να ενημερώσετε για την κατάσταση και θα πληρωθειτε στην επόμενη εντολή. Καλύτερα στον κύριο Αντωνίου mantoniou@dapeep.gr
ΔιαγραφήΕυχαριστω.
ΔιαγραφήΚαι εγώ και αρκετοί συνάδελφοι επίσης δεν έχουμε πληρωθεί τον Δεκέμβριο (είχαμε σε ισχύ ενημερότητες). Επικοινώνησα χθες με τον Αντωνίου, μου είπε θα τρέξουν άμεσα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Θα μπορούσε να μου πει κάποιος παρακαλώ τι κάνουμε σε περίπτωση αλλαγής router; αν χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις σχετικά με την σύνδεση του με το webbox; ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή Ιανουαρίου 4220 Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε αυτοτιμολόγιση ή χωρίς;
Διαγραφήυπάρχει συνάδελφος με δορυφορικού ιντερνέτ στο πάρκο του ??? γιατί το δικο μου από χθες τα ξημερώματα είναι OFF ...!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Θέμη. Είναι γενικό το πρόβλημα. Όποιος έχει internet με Tooway, περιμένει αποκατάσταση της βλάβης. Δε σου ήρθε e-mail?
ΔιαγραφήEνημέρωσα από χθες ότι υπάρχει πρόβλημα με τον δορυφόρο.
ΔιαγραφήΜετά από 1-2 ώρες η datafast έστειλε το πρώτο από 2 mail σχετικά με αυτό το ζήτημα.(1 χθες και 1 σήμερα).
το διαβασα Γιαννη χθες αλλα υπολόγιζα οτι γίνει email δεν ελαβα απο την DATAFAST tg
ΔιαγραφήEπικοινώνησε με την κα. Ζυγούρα στην Datafast, έπρεπε να έχεις λάβει.
Διαγραφή(Έλεγξε και στα spam/ανεπιθύμητα).
σε ευχαριστω Γιαννη !!!
Διαγραφήhttps://www.energia.gr/article/186048/anoigei-h-platforma-gia-mikra-fotovoltaika-se-krhth-peloponnhso-eyvoia-kai-kyklades
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερίεργο οτι δεν έχει αναφερθεί σε κανένα άλλο site....
ΔιαγραφήΜακάρι αλλά δεν το νομίζω.... αν δεν δούμε την υπουργική τότε δεν πιστεύω τίποτα.
Καλό μηνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μήνα
ΔιαγραφήΈχουμε καμία πληρωμή χωρίς αυτό τιμολόγηση καλό μήνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα κάποιος να μας πει που βρίσκονται η πληρωμές
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έχει
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά πόσο θα έχει άνθιση το 2022 αυτό που παρουσιάστηκε από το 2019 με την τρέλα με τις άδειες....?είναι ερώτηση που αν θέλετε απαντάτε και το ερώτημα είναι εν μέσο πληθωριστικων τάσεων θα κολωσουν οι μικροί επενδυτές οι όχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε σημερινές τιμές κόστους για να φτιάξει κανείς το πάρκο και running costs στον Θεό ... ΔΕΗ, ΦΟΣΕ, Συντήρηση, ασφάλεια κτλ κτλ έχεις IRR sto 8% ..... στο έφαγε ΟΛΟ ο πληθωρισμός αν τρέχει με 5% ανα έτος... με άλλα λόγια ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.... ή Los Poulos...
ΔιαγραφήΦιλικα.
ΕΧΕΙΣ ΔΊΚΙΟ...... ΑΣΎΜΦΟΡΗ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ...... ΝΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΔιαγραφήΑγοράζω και ένα ομόλογο δλδ με 3% και κοιμάμαι αραχτός απο τους τυχαίους ληστές του Δημοσίου που ανα πάσα ώρα και στιγμή σου βάζουν ενα κουρεματάκι ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.... το βαφτίζουν ΔΕΗ... ΚΡΙΣΗ.... ΟΥΚΡΑΝΙΑ... ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΛΕΣ
ΔιαγραφήΕχεις πρόχειρο έναν απλό προϋπολογισμό...δηλαδή αν πούμε ότι το 2019 κάποιος που κατέθεσε αίτηση για όρους συνδέσεις υπεθετε ότι ας πούμε θα του έβγαινε το έργο για 500kw 230.000ευρο.τωρα πόσο? Επισεις μόλις σήμερα η Ευρώπη ανακοίνωσε πληθωρισμό για Ιανουαρίου 6,5%....
ΔιαγραφήΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ
Διαγραφήυπαρχουν και τα ομολογα συνδεδεμενα με πληθωρισμο... :)
ΔιαγραφήΟ πληθωρισμός είναι αόρατο χαράτσι είτε επενδύσεις είτε όχι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε έχεις τα λεφτά στην τράπεζα,είτε σε ομόλογα είτε σε φωτοβολταϊκά ο πληθώρισμος θα τρώει αόρατα ένα ποσοστό...
Παρεμπιπτόντως αυτό το 6.5% αφορά το Γενάρη και είναι πρόσκαιρο.
Όλα τα χρόνια υπάρχουν μήνες με αρνητικούς δείκτες και μήνες με τετοιους δεικτες..
Ετήσια Μετάβολη άνω του 3% είναι ακραία
Καλησπέρα έχει μια εβδομάδα που δεν έχω εικόνα λογο προβλήματος με το δορυφορικό ίντερνετ.Με ειδοποίησαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί ...υπάρχει κανείς που συνεχίζει να έχει θέμα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα δεν εχεις εικονα απο το portal?
Διαγραφήαν δεν εχεις στο παρκο ιντερνετ και στο portal φαίνεται διακοπή
ΔιαγραφήΕχω και εγω το ιδιο προβλημα.Τα ιδια μου ειπαν. Εχω παρoχο την forthnet.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα μιας και ερχεται η εποχη που ανεβαινει η παραγωγη!!!! Καλο θα ηταν ναμεριμνησουμε και για την καθαριοτητα που πραγματικα αποδιδει και προστατευει το πανελ μας!!! www.elpowerinvest.gr Μην διστασετε να με καλεσετε... Η καθαριοτητα προστατευει και κανει το πανελ να αποδιδει περισσοτερο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα με το δορυφορικο παραμενει αν εχει κανεις εικονα για το ποτε θα λυθει τοθεμα αν θελει ας το μοιραστει μαζι μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαββα εχω κι εγω προβλημσ. Εκτίμηση μου είναι οτι οσο διαρκει ο πολεμος δύσκολα θα δουμε internet. Ηδη σκεφτομαι τις εναλλακτικές...
Διαγραφήhttps://mobile.twitter.com/avgerinosx/status/1499533905350770694?t=zfaIn9CwRoOt9Lda4PrIdQ&s=07
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακρια απο ΝΔ. Η καταστροφη του κλαδου μας κ ολα τα χαρατσια μας που τσεπωνονται οι γαλαζιοι της ΔΕΗ.
Καλημέρα Θα έχουμε πληρωμές σήμερα;γνωρίζει κάποιος να μας πει χωρίς αυτοτιμολογηση θα έχουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως οι VPN καρτες σας ηταν 3G και τωρα αναβαθμιστηκαν στο 4G kai πρεπει να
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλαχθουν? Δεν εξηγειτε γιατι ξαφνικα ολοι εχουν προβλημα...
Μιλάμε για δορυφορικό internet. Ο πάροχος έχει χακαριστεί με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία. Δεν είναι μόνο τα ΦΒ μας που έχουν θέμα. 11 GW με αιολικά στην Ευρώπη δεν έχουν τηλεμετρία...https://www.pv-magazine.com/2022/03/01/satellite-cyber-attack-paralyzes-11gw-of-german-wind-turbines/
ΔιαγραφήΤο δορυφορικο ιντερνετ δεν εχει καρτες.
ΔιαγραφήΑν έχει κάποιο αφμ Ίδη 2 έργα αλλά με απόφαση 3851 εξαιρέσεις ραε...μπορεί να κάνει και 3 έργο συμβατικό?το ρωτάω διοτι έπεσε στην αντίληψη μου αφμ με 2 έργα 100kw και πήρε και άδεια για 3 έργο 500kw.αιτηση καλοκαίρι 2019.μιας και ο κόφτης αν θυμάμαι καλά ήταν μέχρι Φεβρουαρίου 2019.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕξαιρούνται τα έργα προ διαγωνισμών...άσε που αν είχε πάρει όρους το 19 μπορεί να είχε και δύο πεντακοσαρια
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Για όσο καιρό θα διαρκέσει το πρόβλημα με τον δορυφόρο μπορεί κάποιος να μας πει άλλους τρόπους επικοινωνίας με Internet, που να συμφέρουν όμως οικονομικά ; Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε μου εγω ειμαι στην cosmote και δινω 13 ευρω τον μηνα για 10 giga internet και μεχρι τωρα είμαι ευχαριστημένος..
ΔιαγραφήΑυτά τα δεδομένα παρέχονται σε στικάκι ή σε άλλη συσκευή; Επίσης είναι με κάποιο συμβόλαιο; Πως λέγεται το πρόγραμμα για να ρωτήσω; Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια sim κάρτα για mbyte θέλεις όπως επίσης και router..
ΔιαγραφήΓια το πρόγραμμα μην αγχώνεσαι και πολύ γιατί είναι πολύ λίγα τα mb που χρειάζονται μηνιαία..
Τι έχεις 1gb τι έχεις 10gb κάθε μήνα θα ανανεώνεις την κάρτα.
Ειναι μια καρτα sim που αντι να την βαζεις σε κινητο την βαζεις στο ρουτερ σου, και τα 10 γιγα εινα πολλα αλλα δεν εχουν συμβολαια με λιγοτερα γιγα. Επισης αυτο με το vpn που λεει ο κυριος παπακυριακου ειναι σημαντικο.
Διαγραφήεξαρτταται τις καμερες. Οι καινούριες καμερες δεν χρειάζονται ούτε "ανοιχτό vpn" (βασικά να σου δινει public ip) ούτε port forward. Δουλευουν οπως και να έχει.
ΔιαγραφήMε συμβόλαιο στην wind 15 ευρώ το μήνα (με φπα) και 30gb.
ΑπάντησηΔιαγραφήNα ζητήσετε να είναι ανοιχτό το vpn για να μπορούν να δουλεύουν κάμερες.
Πάντως η τεχνολογία άλλαξε κατά πολύ συγκριτικά με το παλιό πάρκο όσον αφορά συναγερμούς και αυτοματισμούς.
Συνάδελφοι τί γνωρίζετε σχετικά με το κόστος για λογιστική υποστήριξη μιας εταιρείας ΕΠΕ και με μοναδικό αντικείμενο 100KWp x2 πάρκα συν 500KWp x1 πάρκο...Ποιό θεωρείτε ως ένα λογικό μηνιαίο κόστος γι'αυτή την υπηρεσία ή ποιά είναι η εμπειρία σας σχετικά.Η εταιρεία μας βρίσκεται στην Αθήνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω λογιστή Αθηνά που εκτός από το 2×100kw δικα μου έχει και άλλα πάρκα που διαχειρίζεται στο γραφείο του Εάν θέλεις προσφαρα κάλεσε με στο τηλ 6945283651 να σου δώσω το τηλ.να μιλήσετε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους έχουν δορυφορικό internet, μην περιμένετα κάποια λύση σύντομα... βρήκα ενα αρθρο απο καποιον που φαίνεται να ξέρει τί γίνεται και το μετεφρασα. Δεν είναι απο την επίσημη εταιρία, αλλα φαίνεται λογική η εξήγηση...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Την Πέμπτη, η πρώτη παρτίδα των δορυφορικών μόντεμ της Tooway δέχθηκε επίθεση και το υλικολογισμικό τους διαγράφηκε. Πρόκειται για μόντεμ μίας θύρας. Την επόμενη ημέρα, την Παρασκευή, δέχθηκαν επίθεση πιο προηγμένα μόντεμ (με WiFi), τα οποία επίσης απενεργοποιήθηκαν. Δυστυχώς, ο φορέας εκμετάλλευσης του mega "έδωσε τα σώματα", διότι μετά την πρώτη επίθεση δεν εμπόδισε την περαιτέρω καταστροφή του δικτύου συνδρομητών και επέτρεψε να καταστραφεί σχεδόν ολοκληρωτικά. Επί του παρόντος, λειτουργούν μόνο τα μόντεμ που είχαν αποσυνδεθεί από το δορυφορικό δίκτυο κατά τη στιγμή της επίθεσης και δεν λειτουργούν οι εφεδρικές συσκευές που πρέπει να ενεργοποιηθούν εκ νέου ή δεν έχουν ενεργοποιηθεί από τα μέσα του 2021. Ο φορέας εκμετάλλευσης δεν πραγματοποιεί επί του παρόντος νέες ενεργοποιήσεις.
Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ότι τα μόντεμ για τους χρήστες είναι νεκρά. Οι λυχνίες LED είναι σβηστές. Το υλικολογισμικό της συσκευής IDU δεν ξεκινά - εσωτερικό μόντεμ (έλεγξα με τον αναλυτή ραδιοφάσματος στη θύρα ομοαξονικού καλωδίου - δεν υπάρχει σήμα στη θύρα προς την ODU (προς την εξωτερική συσκευή / πομπό στην κεραία)). Η θύρα ETH του δρομολογητή IDU λειτουργεί ηλεκτρικά, αλλά δεν ανταποκρίνεται σε πακέτα. Η ODU στην κεραία δεν ανταποκρίνεται - έχει το δικό της λειτουργικό σύστημα, αλλά δεν έχει ισχύ ή σήμα ενδιάμεσης συχνότητας. Δεν είναι δυνατή η εξ αποστάσεως (από τον χειριστή) μεταφόρτωση νέου λογισμικού στο μόντεμ - IDU ή στον δορυφορικό πομπό - ODU. IMHO ήταν μια επίθεση που πραγματοποιήθηκε από τα κεντρικά γραφεία του φορέα εκμετάλλευσης που έστειλε μια ελαττωματική απομακρυσμένη (OTA) ενημέρωση στις συσκευές των συνδρομητών και κατέστρεψε (διέγραψε) το flash με το λογισμικό στους δρομολογητές των συνδρομητών. Από την Πέμπτη έως σήμερα, η δορυφορική σύνδεση δεν λειτουργεί, ο φορέας εκμετάλλευσης δεν παρέχει χρόνο επισκευής. Πιθανότατα θα υπολογιστεί σε εβδομάδες. Είμαι της γνώμης ότι δεν μπορούν να το διορθώσουν εξ αποστάσεως. Δεν γνωρίζω αν μπορεί να διορθωθεί μέσω της θύρας USB του δρομολογητή (ο αναλυτής USB που είναι συνδεδεμένος στη θύρα δεν δείχνει δραστηριότητα του δρομολογητή)."
Ένα ανέκδοτο:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.protothema.gr/economy/article/22510/m-papageorgioy_-o-gayros-aytokinhtas-poy-mas-esose-me-to-aerio/
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα συναδελφοι!!!! κανενα νεο για πληρωμες χωρις αυτοτιμολογηση εχει κανεις???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά οι πληρωμές χωρίς αυτοτιμολογηση ξέρει κάποιος αν θα γίνουν ή ……..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΘΕΊ ΑΚΌΜΗ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΆΡΙΟ;;;;
ΔιαγραφήΟχι
ΔιαγραφήΛΥΠΆΜΑΙ.....
ΔιαγραφήΧωρίς αυτοτιμολογηση γνωρίζει κάποιος να μας πει τη γίνετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήτιποτα και σημερα!!!!! ουτε φωνη ουτε ακρωαση.... ουτε καποια πληροφορια
ΑπάντησηΔιαγραφήMολις ήρθε μήνυμα χωρίς αυτοτιμολογιση
ΑπάντησηΔιαγραφήΉρθε μύνημα πληρωμής για χωρίς αυτοτιμολόγιση
ΑπάντησηΔιαγραφήΉρθε μήνυμα χωρις αυτοτιμολογηση δεν φάνηκαν όμως ακόμα στην τράπεζα εθνικη
ΑπάντησηΔιαγραφή.ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΠΕΕΠ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε σε μένα έχει έρθει.Για τι ποσα μιλάμε;Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω εχω 20αρακι ειμαι κοντα στο 1000ρικο
Διαγραφή3800εθνικη
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλοσ κανεις στην εθνικη που να ειδε χρηματα και εαν πειρε και μηνυμα παρακαλω ενημερωστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σε μένα ήρθε στο ένα πάρκο από τα 2 που έχω Εθνική χωρίς αυτοτιμολόγηση 3850.
ΔιαγραφήΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΑΡΚΟ ΕΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ?
ΔιαγραφήΜήνυμα μου ήρθε μόνο για αυτό που πληρώθηκε και τα 2 παρκα είναι 100άρια και έχουν παρόμοιες παραγωγές.
ΔιαγραφήΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ? Η ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ? Η ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ?
ΔιαγραφήΚαλησπέρα δεν μου ήρθε μήνυμα από ΔΑΠΕΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζουμε μέχρι τι ποσό είναι η εντολή πληρωμής???
Πειραιώς πλήρωσε 4000 ευρώ για 100 αρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ? ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΜΥΝΗΜΑ? ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΜΥΝΗΜΑ ΗΡΘΕ ΕΧΘΕΣ ΟΥΤΕ ΛΕΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Διαγραφήκαποιος αλλος εχει πληρωθει απο την πειραιως χωρις αυτοτιμολογηση? ενημερωστε παρακαλω!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαρα ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΡΦΡΑΓΚ Η ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Η ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ.....ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΙΣΗ Η ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ!!!!!
ΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω ποιον έχετε συμβουλευτεί και δεν έχετε κάνει αυτοτιμολογηση.Δεν μπορώ να διανοηθω την ταλαιπωρία που υφίστανται ενώ εχετε λύση.Και στο λόγο μου βαλτος δεν είμαι από κανέναν αλλά είναι κρίμα να αγωνιστεί ενώ θα μπορούσατε να χετέ πληρωθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε η αυτοτιμολόγηση ειναι σαν το εμβόλιο. Δεν το κάνεις και πολεμάς το σύστημα...
ΔιαγραφήΧαχαχαχα επαναστάτες χωρίς αιτία
ΔιαγραφήΣχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει στο δορυφορικό internet, φαίνεται φωσ στο τουνελ. Απο Δευτέρα αναμένεται να έρθει email απο την Datafast σχετικά με αντικατάσταση του modem. Όπως ανέφερα σε προηγούμενο post, λόγω της επίθεσης τα μόντεμ ειναι νεκρά και η λύση που φαινεται ότι θα προσφέρει η εταιρία είναι η αντικατάσταση με νέα, τα οποία λογικά δεν έχουν την "αδυναμία" που είχαν τα προηγούμενα. Επειδή μιλάμε για χιλιάδες μοντεμ ανα την Ευρώπη, πιστευω ότι η όλη διαδικασία θα πάρει αρκετες μέρες. Προσωπικά θα είμαι χαρούμενος αν η αποκατάσταση γίνει μέσα στον Απρίλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαρτάται, αν τα υφιστάμενα μπορούν να φλασαριστούν με το νέο firmware τότε χρειάζεται μονό ένα μικρό στοκ, 5-10 modem να ανακυκλώνεται. Αν όμως είναι τελείως νεκρά τότε το βλέπω από Φθινόπωρο και βάλε.
ΔιαγραφήΔεν έχω ιδεα αν τα υφιστάμενα μπορούν να φλασαριστούν, πιθανόν ναι, αλλα δεν θα γίνει επι τόπου. Θα σταλούν νέα απο την εταιρία. Τωρα αν γίνει ανακύκλωση όπως λες σίγουρα θα παρει πολύ χρονο. Ευελπιστώ ότι θα πάρουμε μηχανήματα πολύ πιο γρήγορα...
ΔιαγραφήΠληρώθηκε 4380 πειραιώς χωρίς αυτοτιμολόγιση
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης δε μου είχε έρθει μύνημα για αυτό το πάρκο αλλά για άλλο
ΔιαγραφήΤο άλλο που δεν πληρώθηκε για ποσα λεφτά ήταν costas?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι το άλλο πληρώθηκε 2.800. Έγραψα το μεγαλύτερο ποσό για να φανεί που έχουν φτάσει οι πληρωμές.
ΔιαγραφήΗ παρακάτω ενημέρωση είναι από την εταιρεία datafast
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί μας πελάτες,
Μετά από την τελευταία ενημέρωση που είχαμε από την εταιρεία viasat, σας ενημερώνουμε πως αποκαταστάθηκε η βλάβη που είχε δημιουργηθεί και από το τέλος της άλλης εβδομάδας θα ξεκινήσει η σταδιακή αντικατάσταση των τερματικών (modem).
Θα σας σταλεί νέα ενημέρωση αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
υπαρχει καποιος χριστιανος που να μπορει να μας ενημερωσει τι ακριβως συμβαινει με τις πληρωμες για τα τιμολογια που ειναι χωρις αυτοτιμολογηση? η να μου δωσει καποιο μαιλ ωστε να εποικινωνησω με καποιον στο λαγιε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθώ εδώ και καιρό την αγωνία πολλών συναδέλφων που δεν είναι στην αυτοτιμολόγηση και θα ήθελα να καταθέσω την δική μου βιωματική εμπειρία. Παρακολουθώ, με τον αδελφό μου, 3 πάρκα. Ένα του 2012 και 2 του 2021. Μπήκα σε όλα αμέσως στην αυτοτιμολόγηση, έχοντας βέβαια στο πίσω μέρος του μυαλού μου την δυσπιστία ως προς τις μετρήσεις και την ακρίβεια τους. Δημιουργήσαμε λοιπόν ειδικούς πίνακες excel στους οποίους καταγράφονται μηνιαίως όλες οι παραγωγές , (ξεχωριστά για κάθε πάρκο), από τους inverter και σε άλλες στήλες τις μηνιαίες καταγραφές του ΔΑΠΕΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ η απόκλιση τιμών inverter-ΔΑΠΕΕΠ κάθε μήνα δεν ξεπέρασαν maximum τον αριθμό των 50 kw για το παλαιό των 100άρι και τον αντίστοιχο αριθμό των 200kw για τα 500άρια (συνήθως είναι πολύ μικρότερες). Μιλάμε όχι απλά για αμελητέα ποσότητα, αλλά εντελώς μέσα στα όρια του στατιστικού λάθος. Πολλές τεχνικές γνώσεις δεν έχω ούτε τον έξυπνο θέλω να κάνω, αλλά ειλικρινά δεν κατανοώ, στα πλαίσια της λογικής και εμπειρίας της ήδη εφαρμόζουσας εδώ και 2 έτη αυτοτιμολόγισης, πιο είναι το μειονέκτημα της.
Νομίζω ότι παλιότερα (μόλις ξεκίνησε δηλαδή) το επιχείρημα κατα της αυτοτιμολόγησης ηταν νομικής φυσεως και σχετιζόταν με την καθυστερηση πληρωμών και την διεκδίκηση των τόκων (αν καποιος πήγαινε δικαστικά). Λέγανε ότι με την αυτοτιμολόγηση κάπως θα χανόταν ενα βασικό επιχείρημα της διεκδίκησης των τόκων, δεν θυμάμαι το πως και το γιατί.
ΔιαγραφήΑυτό από όσο γνωρίζω έχει αλλάξει και δεν σταματάς αν θες να διεκδικείς.ειναι κρίμα να είναι μέσα στο άγχος τόσο κόσμος ενώ μπορεί να πληρωθεί στην ώρα του.δε ξέρω τι να πω πραγματικά
Διαγραφήτελικα εδωσαν εντολη για πληρωμη για αυτουσ που ειναι χωρισ αυτοτιμολογιση την πεμπτη που μασ περασε η οχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πω.Θα φανεί τη Δευτέρα.Με προβληματίζει όμως η πληρωμή στην πειραιως την Παρασκευή
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί εγώ είμαι Πειραιως και δε πληρώθηκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως και εγω ..... αλλα δεν εχω και καποιον στον δαπεεπ για να ρωτησω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκαν την Παρασκευή στην Πειραιώς χωρίς αυτοτιμολογηση πόσο 2700.
τελικα πληρωθηκαν τα τιμολογια που ειναι χωρις αυτοτιμολογηση ολα? εγω ακομα δεν εχω δει τιποτα στην πειραιως παντως και μαλον δεν ειμαι ο μονος..... εντομεταξυ ειμαι οκ απο φορολογικη και ασφαλιστηκη ενημερωτητα
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω στειλει σε 4 διαφορετικα μαιλ και δεν εχει ερθει απαντηση .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε διαφορά και αντιμετώπιση εταιρείας συγκριτικά με άλλες (αφορά το πρόβλημα με τα δορυφορικά) :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί μας πελάτες,
Σε συνέχεια της τελευταίας μας ενημέρωσης από την Παρασκευή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα modem θα σταλούν με ταχυμεταφορική (courier). Υπάρχει και η δυνατότητα να παραλάβετε κι εσείς από τα γραφεία μας στην Αργυρούπολη κατόπιν συνεννόησης.
Για να προχωρήσουμε χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, θα θέλαμε να απαντήσετε σε αυτό το e-mail με τα ακριβή στοιχεία αποστολής του modem ανά σύνδεση.
Θα χρειαστούμε:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση
ΤΚ
Πόλη
Τηλέφωνο
Η αντικατάσταση είναι απλή, μπορεί να γίνει από τον καθένα. Σας επισυνάπτουμε και τις οδηγίες. Ωστόσο θα χρειαστεί να μας καλέσετε για να σας δώσουμε τους κωδικούς ενεργοποίησης για την κάθε σύνδεση.
Σε περίπτωση που η εγκατάσταση δεν βρίσκεται στον χώρο σας αλλά είναι σε απομακρυσμένο σημείο και δεν υπάρχει τρόπος να μεταβεί κάποιος, να μας ενημερώσετε ώστε να κανονίσουμε να γίνει η αντικατάσταση από δικό μας τεχνικό (στην περίπτωση αυτή μπορεί να υπάρξει μια ακόμη καθυστέρηση λόγω του προγράμματος του εκάστοτε τεχνικού).
Μετά την αντικατάσταση -στην ίδια συσκευασία- παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το παλιό σας modem, χρησιμοποιώντας την ίδια ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας και σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
ΣΚΡΕΚΑ τεμπέλη βγάλε την υπουργική για τα κορεσμένα ρε... έρχονται εκλογές Πανε 9 μήνες ρε!!! ΜΑΥΡΟ στην ΝΔ συνολικά και όχι στον Σκρέκα διότι και ο ίδιος ο ΠΘ θα έπρεπε να ελέγχει το κατά πόσο ο υπουργός του άλλα υπόσχεται και άλλα κάνει... σκοπίμως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η πενταδάχτυλη μαλακία είχε όνομα θα λεγόταν ΣΚΡΕΚΑΣ .... βγάζει νόμο Ιούλιο για τις αιτήσεις σε Πελοπόννησο (και άλλες κορεσμένες περιοχές)... παραθέτει στο μέλλον με υπουργική απόφαση.... και 9 μήνες ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ.
Απο έναν πραγματικό ΝΔ ψηφοφόρο θα πάρεις τα @@ μου στις εκλογές για να καταλάβεις οτι ΔΕΝ είμαστε Ζωα ούτε τρώμε σανό. 8 χρόνια κορεσμένη η περιοχή χωρίς να κάνετε ΤΙΠΟΤΑ ουτε εσύ ούτε οι Ζαιοι (που μεταξύ μας δεν περίμενα και τίποτα... αλλά τουλάχιστον δεν είχαν βγάλει νόμο!)
Κάθεστε εσύ και η άλλη η πατσαβούρα η αναπληρώτρια και χαϊδεύετε τις ενεργειακές κοινότητες οι οποίες ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν αιτήσεις στις κορεσμένες περιοχές όπως επίσης γλύφετε και οι 2 κατουρημένες ποδιές απο τις καλόγριες...
Ρε άιντε βγάλτε την υπουργική που περιμένετε να τα κάνετε προεκλογικά για να σας ψηφίσουμε και καλά... 9 μήνες ρε... ΑΛΗΤΕΣ έλεος
Συμφωνώ σε όλα φίλος...
ΔιαγραφήΟι ενεργειακές όμως δεν έχουν καμία σχέση με την κορεσμένη ΜΤ στις περιοχές αυτές
Ειχαν πει οτι θα βγει μες το Μάρτη.....
ΔιαγραφήΆκρα του τάφου σιωπή και μεις απλήρωτοι για Ιανουάριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΌΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΘΕΊ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΆΡΙΟ;;;;;
Διαγραφήναι και δεν λεμε ψεματα..... ειμαστε το 50 % των τιμολογιων χωρισ αυτοτιμολογηση και δεν φταιμε εμεισ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΆΔΕΛΦΕ ΤΟ 50% ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ;;;;; ΚΑΙ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΆΡΙΟ;;;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ....... ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΌΛΟΙ ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ...... ΔΥΣΤΥΧΩΣ
ΔιαγραφήΕγώ χωρίς αυτοτιμολογηση εθνική 4100 πληρώθηκαν 10 Μαρτιου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνα νέο για τα Ενημερωτικά σημειώματα Φεβρουαρίου 2022
Δεν εχουν περάσει ακόμη όλα τα τιμολόγια χωρίς αυτοτιμολλογηση.Λείπουν οι μισοί υπάλληλοι...Ρωτήστε πρώτα για τα τιμ.σας στο λογιστήριο αν το έχουν περάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν στο Δαπεεπ δεν έχουν σύστημα λόγω συντήρησης.Αύριο θα έχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανένας από το ναυπλιο την εταιρεία dts που έβαζε καποτε φωτοβολταϊκα τρακερ..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω χάσει κάθε επαφή, εάν γνωρίζεις κανένας να με πληροφορήσει..
τι ακριβως ψαχνεις για τα dts? εχει κλεισει η εταιρεια!!!
ΔιαγραφήΠαραθέτω το κείμενο από την ΥΑ από 11/3/2022 του κ. Σκρέκα όπου μέχρι 30/5/2022 ο ΕΛΑΠΕ πρέπει να καταβάλλει 780εκατ εύρω στο Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρθρο 1
Ο ειδικός λογαριασμός με τίτλο «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης» (ΤΕΜ), ο οποίος έχει συσταθεί με την παρ. 1 του εξηκοστού πρώτου άρθρου του ν. 4839/2021, χρηματοδοτείται από τον «Ειδικό Λογαριασμό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (ΣΗΘΥΑ)» (ΕΛΑΠΕ) του άρθρου 143 του ν. 4001/2011 (Α’ 179) με ποσό το οποίο ανέρχεται σε επτακόσια ογδόντα εκατομμύρια ευρώ (780.000.000,00 €). Η εταιρεία «Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέρ[1]γειας και Εγγυήσεων Προέλευσης Α.Ε.» (ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ), ως διαχειριστής του ΕΛΑΠΕ Διασυνδεδεμένου Συστήματος και Δικτύου, προβαίνει στην μεταφορά του ανωτέρω ποσού σταδιακά συνεκτιμώντας τις ταμειακές ανάγκες τόσο του ΕΛΑΠΕ όσο και του ΤΕΜ. Σε κάθε περίπτωση η μεταφορά του ανωτέρω ποσού πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 30η.05.2022.
Το ποσό είναι ασύλληπτο εάν λάβουμε υπόψη ότι πρέπει να καταβληθεί στους επόμενους 2,5 μήνες.
Πάλι τα εύκολα θύματα θα είμαστε εμείς?Ας μας δώσουν πίσω αυτά που μας έχουν πάρει,μην διανοηθούν να πουνε πάλι ότι το Ταμείο είναι ελλειμματικό..Τούς πήρε μην πω τίποτα χειρότερο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα γιατι και να πουν οτι θα κόψουν, θα αλλάξει κάτι. Εχετε δει ΠΟΣΠΗΕΦ η ΣΠΕΦ καπου να υποστηρίζει τα μέλη του τα τελευταία χρόνια. Δεν άνοιξε ρουθουνι πέρσι, παρόλο τα υπερκερδη της ΔΕΗ, παλι σε εμας κόψανε ποσοστό. Εκεί υπήρξε καμία αντίδραση?
ΔιαγραφήΣωστός ο φίλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε όμως όνομα να ξέρουμε ποιος είσαι.
Η υπουργική απόφαση είναι η ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/24031/1214.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτήν αναγράφεται ότι ο πρόεδρος του ΔΑΠΕΕΠ έστειλε
ηλεκτρονικό μήνυμα στο ΥΠΕΝ στις 22/02/2022 αναφορικά με την εκτίμηση του ΕΛΑΠΕ
για το έτος 2022.
Παρακάτω ορισμένα εύλογα ερωτήματα :
1.Αυτό το "ηλεκτρονικό μήνυμα" (sms,twiter,facebook) που στάλθηκε από τον πρόεδρο, το
γνωρίζουν τα μέλη του Δ.Σ. του ΔΑΠΕΕΠ;
2.Οι παραγωγοί που πληρώνονται από αυτό το ταμείο
δεν πρέπει να ενημερωθούν;
3.Δεν θα πρέπει επιτέλους να οριστεί εκπρόσωπος
των παραγωγών στο Δ.Σ. του ΔΑΠΕΕΠ;
4.Σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει τα ταμειακά του
ΕΛΑΠΕ, ούτε ποιές είναι οι οφειλές των προμηθευτών.
5.Ποιές παραδοχές έχουν ληφθεί; Είναι παράλογο από
πλευράς μας να εικάζουμε ότι για άλλη μια φορά έχουν φουσκωθεί τα έσοδα
προκειμένου ο ΕΛΑΠΕ να αποδώσει περισσότερα χρήματα στο ΤΕΜ;
6. Aν οι υπολογισμοί του προέδρου πέσουν έξω και ο ΕΛΑΠΕ καταστεί ελλειμματικός από που θα καλυφθεί η τρύπα;
Στραγγιζουν το ταμειο μας και οταν χρειαστηκε να το στηριξουν μας εριξαν στο κεφαλι την εισφορα 6% !!!
ΔιαγραφήΣΚΡΕΚΑΣ σε αποστολή όπως και πριν από 1 χρόνο η άλλη η πατσαβούρα ο Χατζιδάκης. ΜΑΥΡΟ και ξύλο... ασελγούν... Αλλά ο άχρηστος υπουργός αυτές τις υπουργικές ξέρει να τις βγάζει σε μια νύχτα. Για τα κορεσμένα 9 μήνες. Θα γ..... όλοι μαζί εκεί... ΟΛΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι με τα λεφτά άλλων κάνουν πολιτική.
Απο την μια η ενέργεια έχει πάει στον Θεό από την άλλη ΣΚΡΕΚΑ τράβα γλύψε καμιά κατουρημένη καλογριάτικη ποδιά σίχαμα. ΑΧΡΙΣΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιξε ρε μαλακα την Πελοπόννησο και τα λοιπά κορεσμένα αφού έχει χώρο το δίκτυο.
Καλό μεσημέρι . Αναρτήθηκαν τα ενημερωτικά σημειώματα Φεβρουαρίου
ΑπάντησηΔιαγραφή2022 .
ενω δεν εχει οπως μας λενε συστημα ο δαπεεπ πως αναρτηθηκαν τα ενημερωτικα του φεβρουαριου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ εισήλθα κανονικά με 6φήφιο κωδικό τηλεφωνικού μηνύματος και το είδα αναρτημένο . Δοκιμάστε κι εσείς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δυναμη μας η ψηφος μας. Πλησιαζει ο καιρος. Με ξενα κολυβα πολιτικη ?η η μεγαλυτερη κομπινα του αιωνα η και τα δυο?
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε συναδελφε εχεις δικιο το ειδαμε και το εκτυπωσαμε και εμεις.... λευτα για τον γεναρη δεν εχουμε δει ακομα .... σε αυτο απανταω οτι ενω δεν εχει απο οτι λενε συστημα ο δαπεεπ πως αναιβηκαν τα ενημερωτηκα του φεβρουαριου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να πληρωθείτε το συντομότερο δυνατόν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λιάκος μπαίνει βουλή Σκρέκαααα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχεται η ώρα σας
μπα .... δεν το βλεπω..... και σημερα δεν ειχαν συστημα ετσι λενε τουλαχιστον.....να μην κανουν μια πληρωμη την αλλη εβδομαδα μαζι με τα τιμολογια του φεβρουαριου που ειναι με αυτοτιμολογηση? και μετα θα μασ εχουν εναν μηνα μεσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που συμβαίνει με τν πληρωμή του Γενάρη δεν έχει ξαναγίνει εδώ και 12 χρόνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε αδερφέ το χω ξαναπεί κάντε αυτοτιμολογηση.ημαρτον δλδ
Διαγραφήέχετε δει μεγάλες αποκλίσεις στην τηλεμετρία σας και στην παραγωγή από το ενημερωτικά? Γιατί σε 400αρι πάρκο η διαφορά είναι στις 400 kwh, είναι νορμάλ αυτό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι και 5%δικαιολογειται από απώλειες μετασχηματιστή κλπ
ΔιαγραφήΑν είχες παραγωγή τον περασμένο μήνα ας πούμε 40.000 kw, τα 400 διαφορά είναι 1%. Αμελητέα ποσότητα. Βέβαια αυτό να μην συμβαίνει και κάθε μήνα. Παρακολούθησε το μερικούς μήνες. Πιστεύω ότι θα είναι κυμαινόμενο από 0,03% έως 1%
ΔιαγραφήΤα πάρκα με μετασχηματιστή έχουν απώλειες...
ΔιαγραφήΔεν είναι σαν τα 100αρια..
Οι ετήσιες απώλειες θα είναι πάνω από 3%.
Παρακολουθώ τα δικά μου από το 2019 ως σήμερα και έχω 25-30mw το χρονο
Τις απώλειες από τον μετασχηματιστή τις βάζεις?Αν είναι μόνο οι 400kwh είσαι super.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερωτικά οκ
ΑπάντησηΔιαγραφήεβγαλε ο δαπεεπ λιστα πληρωμων με ημερομηνια 10/3 στην οποια δεν ειναι ο κοδικοσ μου μεσα.....αρα το τιμολογιο δεν εχει περαστει η χαθηκε..... ειπαρχει καποιο τηλεφωνο που να σηκωνουνε εκει ωστε να δω τι μπορω να κανω? η ενα μαιλ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά απαντάει ο κος Αντωνίου: mantoniou@dapeep.gr
Διαγραφήεεχω στειλει απο την κυριακη στον κ αντωνιου αλλα τιποτα ακομα
ΔιαγραφήΠαρε στο 2118806941 στο λογιστήριο.Συνήθως απαντάει μια κυρία.
ΔιαγραφήΜόλις τώρα πήρα σε αυτό τηλ.Ευγενεστατη η κυρία που απάντησε και αφού το έψαξε μου είπε ότι δεν είχε καταχωρηθεί ακόμα το τιμολόγιο μου.Στην επόμενη πληρωμή θα πληρωθώ..
Διαγραφήεχεισ δικιο .....και το σηκωσε το τηλεφωνο με την πρωτη κληση.... πολλυ εξυπηρετικη κυρια
ΔιαγραφήΚαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε καμία πληροφορία για πληρωμες ΤΙΜ Φεβρουαρίου 2022
Καλησπέρα και εγώ εκτός λίστας του ΔΆΠΕΕΠ είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χάθηκαν η δεν τα πέρασαν και θάφτηκαν σε κανένα συρτάρι.
Ουτε μια στο δις δεν σηκώνουν τηλέφωνο...άρα εάν κάποιος έχει κάποιο email στο λογιστήριο να τα στείλω ξανά ηλεκτρονικά η τα ξαναβάζω σε έναν φάκελο και τα ξαναστελνω με κούριερ.
Ακομα με τιμολογια ασχολεισαι;
ΔιαγραφήΚόστος εξισορρόπησης ΦΟΣΕΤΕΚ για 12/2021
ΑπάντησηΔιαγραφή12,13€/MW....
Δηλαδή το 20% του τζίρου..
Με αυτά που πληρώνεις, αν έχεις και άλλα πάρκα για να το στηρίξεις, μήπως σε συμφέρει να σπάσεις τη σύμβαση και να βγεις ελεύθερη αγορά; Όσο διαρκεί βέβαια γιατί δεν ξέρουμε ποτέ τι γίνεται...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό είναι το πρόβλημα ότι αν σπάσεις την ΣΕΣΤ δεν επανέρχεσαι ποτέ σε εγγυημένη σταθερή τιμή...
ΔιαγραφήΑπό την άλλη όταν σου τρώνε 12 λεπτά από την τιμή συν την αμοιβή του ΔΑΠΠΕΠ δεν σου δίνει και πολλά περιθώρια σκέψης...
Αν το σκεφτείς πάντως είναι τραγικό πάρκα με ΣΕΣΤ να συμμετέχουν στην εξισορρόπηση και να πληρωνουν και 12€/mw.
Έχουν την ίδια σύμβαση με τα 100αρια.
Ατιτανας μελαχρινος17 Μαρτίου 2022 - 5:34 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόστος εξισορρόπησης ΦΟΣΕΤΕΚ για 12/2021
12,13€/MW....
Δηλαδή το 20% του τζίρου
20% του τζίρου σου κρατάει για τον Δεκέμβρη ο δαπεεπ για τον φοσετεκ??
Μπορείς να δώσεις παράδειγμα με πόσα?
Ρωτάω γιατί περιμένω όρους σύνδεσης για 500kw και δεν ξέρω τι είναι ο φοσετεκ.
Κρατάει ακριβώς το ποσό που έγραψα παραπάνω...
ΔιαγραφήΕπειδή πιθανώς δεν θα έχεις ΣΕΣΤ θα πας κατευθείαν σε ιδιωτικό ΦΟΣΕ που χρεώνουν πολύ λίγο...
Με ένα ρίσκο βέβαια για την πρόβλεψη της τιμής που σίγουρα δεν θα είναι τόσο τραγικό όσο το 12€/mw...
Αν επιτρέπεται ποτέ κατέθεσες αίτηση και που??
2019 σε Πιερία
ΔιαγραφήΑτιτανα το Έτος πόσο φοσετεκ πληρώνεις περίπου?
ΔιαγραφήΑπλώς ρωτάω για να δω τελικά αν συμφέρει η επένδυση σε 500kw ή όχι.
Είναι ένα έξοδο που δεν το γνωρίζω και πρέπει να το συμπεριλάβω μαζί με τα υπόλοιπα για να δω αν αξίζει τελικά η επένδυση.
ΔιαγραφήΑν έχεις την καλοσύνη απάντησέ μου... σε ευχαριστώ.
Kαλημέρα κε. Βασίλη
ΔιαγραφήΤο έξοδο σας δεν είναι ο ΦΟΣΕΤΕΚ. Καλέστε με στο 6939513778 προκειμένου να σας εξηγήσω.
Ειδικότερα με την εφαρμογή του full scale target model θα αλάξουν πολύ περισσότερο τα πράγματα.
Εσείς θα υπογράψετε ΣΕΔΠ (σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης διαφορικής προσαύξησης) και όχι ΣΕΣΤ (σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης σταθερής τιμής)
Κύριε Παπακυριακού ευχαριστώ για την απάντηση σας ...θα σας καλέσω όταν πάρω και τους όρους σύνδεσης. Στο παρελθόν Με είχατε ξανά συμβουλέψει για κάποιο άλλο θέμα και το εκτιμώ.
ΔιαγραφήΠάντως να ξέρετε ότι αν προχωρήσω την επένδυση του πάρκου θα έρθω στο σύλλογο σας και στην ομαδική ασφάλεια που κάνετε.
Να ετοιμαζόμαστε σιγά -σιγά:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/apo-anavoli-se-anavoli-oi-aitiseis-gia-nea-ektos-diagonismon-mikra-fotovoltaika-se-kriti
Μην φας... έχει γλαρόσουπα... το παλικαράκι είναι ΑΧΡΙΣΤΟ... ένας γελοίος και μισός. 9 μήνες για την υπουργική και είναι στα τελευταία χτενίσματα... καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτο..? Οτι δεν θα γίνει ποτέ και περίμενε εσυ και εγώ σαν μλκς .... ή μάλλον θα γίνει λίγο πριν τις εκλογές για να πάρει ψήφους αυτός και η άλλη η πατσαβούρα... αλλά το έχω ξαναπεί απο εμένα εναν ΝΔ μέχρι κόκκαλο θα πάρει τα @@ στο πιάτο διότι με έχει για μλκ...
ΔιαγραφήΑν έβγαινε και έλεγε έκανα μλκ το παίρνω πίσω οκ... αλλα εδώ σε εμπαίζει και αυτός και το αφεντικό του που δεν τον ελέγχει.
Θα μπει υπογραφή απο εβδομάδα σε εβδομάδα... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τρέχα ρε μλκ και κάτσε να δουλέψεις.
Πάντως οφείλω να πω πως είναι οργανωμένοι... τουλάχιστον έχουν βάλει ένα reminder στο ημερολόγιό τους και όταν πλησιάζει η ημερομηνία που έχουν υποσχεθεί βάζουν το πουλέν τους το energyprsess να γράψει ένα άρθρο οτι και καλά να έρχεται η υπουργική απο μήνα σε μήνα... απο εβδομάδα σε εβδομάδα.. να καθησυχάσουν τον κόσμο... κοινώς συνάδελφε σε / μας ταΐζουν ΣΑΝΟ διότι μας περνάνε για γίδια και ηλίθιους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα νέο για πληρωμές Φεβρουαρίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατσε να πληρωθούμε και μεις πρώτα το Γενάρη ρε κουμπάρε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΥΠΆΜΑΙ..... ΑΚΌΜΗ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ;;;;; ΑΎΡΙΟ 21 ΜΑΡΤΊΟΥ...... ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ...
ΔιαγραφήΕσύ παίρνεις φορά και χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.πρεπει να χεις φάει χοντρό δούλεμα και δεν κάνεις αυτοτιμολογηση.Επισης δεν θα περιμένουν εσένα για να πληρώσουν τον Φλεβάρη.Μακαρι να πληρωθείς άμεσα αλλά βάλε μυαλό πρώτα.
ΔιαγραφήΚαλημερα και καλη εβδομαδα, ακουγα χθες τον λογο του Ανδρουλακη στην κετρικη επιτροπη του Πασοκ,μου εκανε εντυπωση που γι αμια ακομη φορα θελουν να φορολογησουν τα υπερκερδη των παραγωγων. Των προμηθευτων περσι τα φορολογησαν? Φετος γιατι να δωθει βοηθεια στους προμηθευτες? Περσι γιατι δεν εβαλαν πλατη που ο ελαπε ηταν ελλειματικος? Εχουμε συλλογους και μια ανακοινωση για οποιο θεμα μας απασχολει δεν εχει βγαλει. Να παρει μια θεση που να την κρατησουν γιατι εκπροσωπουν επενδυτες. Μηπως κατι πρεπει να αλλαξει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφερεται σε αυτουσ που παραγουν με φυσικο αεριο. αγοραζουν αεριο με κλειδωμενες τιμες απο περισι μεσω ρεβυθουσας και πουλανε 0,30Ε/κιλοβατωρα. Το θεμα εχει συζητηθει σε ευρωπαικο επιπεδο δεν περιμεναν τον φελο να το προτεινει
ΔιαγραφήΕννοεί τους παραγωγούς Φ.Α που πληρώνονται 350€/MW...
ΔιαγραφήΣυγνωμη αν δεν εδωσα τοση σημασια. Η παρελειψα κατι να καουσω την δεδομενη στιγμη...
Διαγραφήεσεις κανατε repowering η εισαστε τιποτα χαζοι? σιγα μην το καταλαβουν και δεν ειναι και παρανο μο ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα προχωρήσει άμεσα σε έλεγχο 418 φωτοβολταϊκών πάρκων που παράγουν πολύ μεγαλύτερες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας από αυτές που προβλέπουν οι άδειές τους και συνεπώς αποζημιώνονται με υψηλότερα ποσά ζητεί η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) από τον ΔΕΔΔΗΕ και τον ΔΑΠΕΕΠ.
https://www.powergame.gr/green-power/220144/rae-epistoli-se-deddie-gia-elegcho-se-418-fotovoltaika-parka/?fbclid=IwAR3W7hW8V8ALBt43V0_TPWIF6SDxeRivqVp5LaVEZGcSxTwLdCLee8ztkjY
Πωλούνται 100 Kw πάνελ στην αρχική τους συσκευασία. Αγοράσθηκαν για αναβάθμιση υφιστάμενου πάρκου που λόγω της σχεδιαζόμενης ρύθμισης ακυρώνεται. Χαρακτηριστικά πάνελ: Jollywood 455wp, Διπλό γυαλί, Bifacial , τύπου N popcon, συντελεστής θερμοκρασίας 32, γραμμική εγγύηση απόδοσης 30 ετών 86,4%. Datashet http://www.jolywood.cn/upload/202202/11/202202111443169580.pdf
ΔιαγραφήΌποιος ενδιαφέρεται 6951576612
Εάν δεν ανοίγει το Datashet μπορεί κατέβει εδώ: http://www.jolywood.cn/en/Download-28.html ( επιλογή N-Type TOPCon Bifacial Module--166mm
Διαγραφή144 Half-Cell Double Glass Module )
για μαλακες!!! τους περνάγατε θα αφήναν αναβάθμιση με τιμές παλιές .. εδω μαλλον τα βαζουν και με τα traker πάρκα που εχουν απόδοση συν 35%
ΔιαγραφήΧαζομάρες..."Σύμφωνα με την Επιτροπή Παρακολούθησης «στον όρο ενεργειακή αναβάθμιση περιλαμβάνονται, όχι αποκλειστικά, και οι ενέργειες αντικατάστασης των παλιών φωτοβολταϊκών πανέλων του σταθμού με νέα καλύτερης απόδοσης ή/και η τοποθέτηση και χρήση συστημάτων ιχνηλάτησης του ήλιου (trackers) με αποτέλεσμα την αύξηση κατά πολύ της απόδοσης του συστήματος»." Η σύμβαση έχει να κάνει με τα KWp. Αν πχ βάλεις τρακερ στα παλιά πανελ, και βγάλεις και αδεια εργασιων μικρής κλιμακας απο την πολεοδομία (αν απαιτείται) που ειναι η παρανομία, δεν καταλαβαίνω...
Διαγραφήδεν νομιζω να συμφερει η αλλαγη απο σταθερο σε tracker σε παλαιά πανελ εαν εχουν περασει και καμία 8-9 απο την λειτουργια του σταθμου ισα βαρκα ισα πανια θα βγει στο τελος...
Διαγραφήυπαρχει καποιος που να μπορει να τσεκαρει εαν ζητησε ο δαπεεπ αυτοματα απο το ταξις φορολογικες ενημερωτητες? μονο ετσι θα καταλαβουμε εαν πλησιαζει πληρωμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχουν ζητησει.
Διαγραφήβγηκαν τα τιμολογια αγορας ΔΑΠΕΕΠ του Φλεβαρη αρα παμε για πληρωμη φλεβαρη με αυτοτιμολογιση !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεσα στην εβδομαδα η πληρωμη!
ΔιαγραφήΑν δεν εκδώσουν Τιμολόγιο Πώλησης Υπηρεσιών (Αμοιβή ΔΑΠΕΕΠ)και ενημερότητα να τραβήξουν πληρωμή δεν γίνεται...
ΔιαγραφήΝα ρωτήσω πάνω τις ενημερότητες... αν τον προηγούμενο μήνα τράβηξαν δίμηνη ενημερότητα (έως 17/4/2022) και τώρα (21/3/2022) πάνε να τραβήξουν και δεν είμαι ενήμερη θα κάνουν πληρωμή μέσα στον Μάρτιο ?
ΔιαγραφήΝαι εφοσον ειναι αναρτημένη στην εφαρμογη ισχυει η 17/04
ΔιαγραφήΜηπως εχει παρει καποιος προσφορα για κατασκευη παρκου 500KW με τωρινές τιμες ?
Διαγραφήποσο κοστίζει ?
Τράβηξαν φορολογική ενημερότητα 21/3 άρα πληρωμή σύντομα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ασφαλιστική ενημερότητα την τραβάνε επίσης μόνοι τους ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι τώρα , κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί .
ΔιαγραφήΜήνυμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό TAXISnet
Ημ/νία Αποστολής 21/03/2022 15:49:34 Ημ/νία Ανάγνωσης 21/03/2022 16:04:38
Θέμα Αίτηση Έκδοσης Αποδεικτικού Ενημερότητας
Συνημμένο
Ο φορέας ΓΓΠΣ εξέδωσε εκ μέρους σας Αποδεικτικό Ενημερότητας με Αριθμό Πρωτοκόλλου: 73681312