Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Πελατες energa hellas power: πως, που, γιατι


Ερωτήματα για το που πρέπει να εξοφλήσουν το λογαριασμό που έχουν από τον προηγούμενο προμηθευτή τους, τι ισχύει με το τέλος ακινήτων που επρόκειτο να καταβάλουν, καθώς και ποιά ακριβώς δικαιολογητικά χρειάζονται για την υπογραφή νέου συμβολάιου με τη ΔΕΗ, δέχεται από χθες το πρωί η ειδική τηλεφωνική γραμμή της επιχείρησης 214-214-2000 που δημιουργήθηκε γι' αυτόν ακριβώς το σκοπό.
Χθες, πρώτη ημέρα λειτουργίας της, δέχθηκε συνολικά 4.162 κλήσεις, και τα 5 βασικότερα ερωτήματα που διατύπωσαν οι πελάτες των δύο εταιρειών, μαζί με τις απαντήσεις έχουν σύμφωνα με τη ΔΕΗ, ως εξής :

  1. Που πρέπει να εξοφλήσω το λογαριασμό που έχω από προηγούμενο προμηθευτή ; Αναμένονται σχετικές οδηγίες, και πιθανώς να ανακοινωθεί κάποιος τραπεζικός λογαριασμός.
  2. Που θα εξοφλήσω το τέλος ακινήτων που έπρεπε να πληρώσω στις δύο εταιρείες ; Στην εφορία της περιοχής του καταναλωτή, ακόμη και αν δεν έχει πληρωθεί ο λογαριασμός.
  3. Ποια δικαιολογητικά χρειάζονται για την υπογραφή νέου συμβολαίου με ΔΕΗ ; Πρόσφατος λογαριασμός, αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, αποδεικτικό ΑΦΜ, αντίγραφο ενοικιαστηρίου θεωρημένο από ΔΟΥ, αποδεικτικό εξόφλησης του συνόλου των δόσεων του τέλους ακινήτου με τους όποιους έχω χρεωθεί ως σήμερα. Εφόσον το νέο συμβόλαιο παραμείνει στο ίδιο όνομα, δεν απαιτείται έλεγχος ηλεκτρολόγου (εξοικονομείται δαπάνη από 90-150 ευρώ).
  4. Είχα υπογράψει διακανονισμό με την προηγούμενη εταιρεία, τώρα τι κάνω ; Τυχόν εκκρεμούσες οφειλές δεν αποτελούν λόγο άρνησης από ΔΕΗ.
  5. Θα μου επιστραφεί η προκαταβολή που κατέβαλα στον προηγούμενο προμηθευτή ; Είναι θέμα δικής του αρμοδιότητας, δεν μπορεί να επιστραφεί από τη ΔΕΗ.
 ΠΗΓΗ ENERGYPRESS.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ