Καλημέρα και καλή σας εβδομάδα συνάδελφοι! Με αυτά και αυτά φτάσαμε μέσα Οκτ και ακόμα ο αγαπημένος μας υπουργός να βγάλει την υπουργική που να θέτει την ταρίφα, την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που θα απαιτούνται για την Online κατάθεση φακέλου για τις κορεσμένες περιοχές. Υπομονή υπάρχει... αλλά πάνε 9 χρόνια από το γενικό μπλοκάρισμα των αιτήσεων.... και άλλα 4 χρόνια που σκουριάζουν οι πυλώνες προς Πελοπόννησο χωρίς ενσυρμάτωση καθώς 4 καλόγριες έχουν κάνει μπλοκ την μισή Ελλάδα...
Για να δούμε θα του κ@υλώσει του υπουργού να κάνει κάτι και για εμάς την πλέμπα...
Καλησπέρα από Οκτώβριο και ύστερα ισχύει η ηλεκτρονική τιμολόγηση η οποία θα είναι συνδεδεμένη με την ααδε και είναι υποχρεωτική...δηλαδή θα κόβω το τιμολόγιο ηλεκτρονικά θα το εκτυπώνω και θα το στέλνω με κούριερ στον δάπεεπ!!! Άρα τέλος τα χειρόγραφα τιμολόγια που κόβαμε.
Η υπογράφετε την αυτοτιμολογηση και ξεμπερδευετε... Ούτως η άλλως δεν πρόκειται κανενας να πληρωθεί διεκδικούμενα...πεταμένα λεφτά σε δικηγόρους (όχι όλοι βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους πληρώνουν)
Α τιτάνας μελαχρινός εγώ δε σκύβω το κεφάλι σε λαμόγια.Θα το πάω ως το τέλος και όταν τελεσιδικήσει η ένσταση που έκαναν το 23,(γιατί πρωτοδικωσ Χάσανε,θα σε ενημερώσω σε Αυτο το blog αν θα πάρω λεφτά,τι θα τα κάνω..Καλό βράδυ γιουσουφάκια!!!
@Chaos-7 στο εύχομαι ολόψυχα να πληρωθείς και δεν χρειάζεται να ενημερώσεις. Εγώ είμαι πάντα με το μέρος του επενδυτή. Για αυτό και λέω ότι είναι χαμένα λεφτά. Με το υπάρχον καθεστώς ο εκάστοτε διευθυντής του ΔΑΠΕΕΠ έχει τα χέρια δεμένα να υπογράψει εντάλματα για δικαστικές αποφάσεις. Πρέπει να αλλάξει το καθεστώς έγκρισης ενταλμάτων από το ελεγκτικό συνέδριο και να υπάρξει τελεσίδικη απόφαση για το αν πρόκειται διοικητική διάφορα ή ποινική. Με μια αισιόδοξη πρόβλεψη (για όποιον έχει ποτέ κινηθεί δικαστικά)αυτό σημαίνει 8-12 χρόνια. Και πάλι δεν σημαίνει ότι θα πληρωθεί. Σημαίνει σίγουρα ότι θα έχεις καταναλώσει ατελείωτες ώρες και κόπο και χρήμα.. Και όπως λένε οι Αμερικάνοι δεν ρίχνεις ποτέ ζεστό χρήμα για να πάρεις παλιό χρήμα. Είναι επενδυτικό λάθος...όπως λαθος είναι και η επιμονή σε τέτοιους λαβύρινθους.. Γιατί να ξέρετε ότι όταν έρθει (αν έρθει) η ώρα να πληρωθείς πρώτα θα πρέπει να πληρωθεί το γραμμάτιο για την απαίτηση και τους επιμελητές και τότε ανάλογα και το πόσο θα πρέπει να σκάσεις 10χιλιαρα €...και θα τσούξει Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους πληρώνουν τους δικηγόρους..
Καλημερα ...ξανα βαζουν χερι στο λογαριασμο μας ....απο το 60% των ρυπων που πηγαινε για μας παει στο 50% ...μας κανουν οτι θελουν ...το ειχα γραψει https://energypress.gr/news/erhetai-tropologia-gia-psalidi-stoys-poroys-toy-elape-apo-tis-dimoprasies-rypon-peftei-sto-50
Τι αλλα επιχειρηματα θα μπορουσες να παραθεσεις για να μας πεισεις οτι δεν πρεπει να διεκδικουμε το δικαιο.Σε αυτον τον κοσμο που ζουμε εκτος απο λαμογια οσφυοκαμπτες και καθε λογης υπανθρωπους υπαρχουν και περηφανοι αγωνιστες που ματωνουν χωρις να εχουν παντοτε συμφερον.
@dimethas την επένδυση την κάνεις για οικονομικό όφελος. Αν ήθελες την υστεροφημία θα μπορούσες να δωρίσεις τα χρήματα σε ένα οργανισμό.. Ο καθένας κάνει ότι θέλει αλλά τα μαθηματικά είναι αμείλικτα... Και αν νομίζεις ότι είσαι περήφανος αγωνιστής και "ματώνεις"(????) επειδή αποφάσισες να μπλέξεις σε νομικό κυκεωνα με γεια σου καιε χαρά σου. Εγώ νομίζω ότι είσαι απλά ένας ακόμη εγωιστής που δεν μπορεί να ακούσει και να δεχτείςια αλήθεια και απλά επιτίθεσαι με εμπάθεια σε όποιον στην λέει... Δεν έχω κάτι μαζί σου αλλά παρατηρώ ότι έχεις στήσει καραούλι και επιτίθεσαι σε ότι ειλικρινές γράφω και δεν σου αρέσει. Τα ίδια έκανες και όταν σου είπα ότι κανένας σύλλογος , ποτέ,δεν θα σε συμβούλευε να αγοράσεις χωράφι χωρίς όρους σύνδεσης. Απλά δεν σου αρέσει να σου λένε την αλήθεια. Τώρα αυτοί οι χαρακτηρισμοί που αναφέρεις τις θεωρω μικροτητες . Μάθε να ακούς παρά να χαρακτηρίζεις...
Καλημέρα σας! Ενδιαφέρεται κανείς για ενοικίαση χωραφιού, έκτασης 11 στρεμμάτων στην Κάτω Αχαϊα (έξω από την Πάτρα); Πληροφορίες στο tmpalomenos@yahoo.gr
Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω, από αυτούς που στέλνουν ενημερότητες με παρακράτηση (από ΔΟΥ) έχετε παρακολουθήσει, πόσες μέρες κάνουν να την καταχωρήσουν; Μπας και προλάβουμε καμία πληρωμή...
Trelamene μη κλέβεις τουυς χαρακτηρισμούς που σου αποδίδω εσένα και τον άλλο τον τενεκέ ξεγάνωτο. Πριν απο μήνες έδινες συνέχεια λάθος πληροφορίες μέχρι που ξεφτιλίστηκες και σταμάτησες, Τώρα ξανάρχισες να δίνεις όταν βρωμάει το ψάρι ότι θα ξεκινήσουν. Μεγάλο κατόρθωμα κάνεις πρόσεχε μην αρχίσεις πάλι να πέφτεις έξω και κατεβάσεις τα αυτιά.
MIKE.... ΠΡΏΤΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ...... ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΣΤΟ ΓΕΜΗ, ΜΕΤΆ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ..... ΤΟ ΑΝΤΊΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ, ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΜΗ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΌ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣ ΣΤΟ ΔΑΠΠΕΠ
Στο δαππεπ κάνουν και δεκαπέντε μέρες να περάσουν ασφαλιστική ενημερωτητα με παρακατηση ευτυχώς που υπάρχει κάποιος κύριος Αντωνίου που βοηθάει την κατάσταση.
Οτι και να πούμε για τον κύριο Αντωνίου είναι λίγο. Είναι απο τους ελάχιστους που κάνουν ότι μπορούν για να εξυπηρετήσουν τους παραγωγούς. Πολλές φορές έχω την αίσθηση οτι υπάρχουν 3-4 άτομα μόνο στον ΔΑΠΕΕΠ.
MIKE..... OΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΕΊΑ...... ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΌΜΟΥ 4072 / 11 - 04 - 2012
ΥΓ..ρωτά όποιον θες εδώ μεσα που με γνωρίζει αν έχω κάψει κανένα... Εσύ έκαψες τον άλλον με τα χωράφια που σου κρατάει το φανάρι και του φταίει όλος ο κλάδος... Ειλικρινά απορώ με το πόσο βλάκας μπορείς να είσαι που μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου... Πήγαινε πλήρωσε ρε τσιγγανε που έχεις και λόγο για επενδύσεις
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ..... ΕΝΝΟΕΙΣ ΌΤΙ ΈΓΙΝΕ ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ ΔΎΟ ΕΤΑΙΡΕΙΏΝ..... ΔΎΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΑΦΜ....... ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΥΡΊΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΆΖΕΙ Ο ΑΦΜ...... ΤΟ ΈΚΑΝΑ ΤΟ 2018.......ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ 4072 /2012
Σου είπα ημιμαθή τενεκέ μην πετιέσαι σε όλα θα κάψεις κανέναν με τις παπαριές σου. ΥΓ Όταν θα αλλάξω nick name θα σε ενημερώσω για να μην κατηγορείς λάθος ανθρώπους τενεκέ ξεγάνωτε.
Και παρεμπιπτόντως θα χρειαστεί τροποποιήση της σύμβασης ακόμα και αν δεν αλλάξει ΑΦΜ. Εσείς κε.παπαδακη έχετε σύμβαση πώλησης με τον ΔΕΔΔΗΕ όχι με το ΔΑΠΕΕΠ που απαιτεί γνωστοποίηση και τροποποιήση της σύμβασης
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ..... ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΈΧΩ ΣΎΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΑΣ..... ΠΡΙΝ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΈΚΑΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ...... ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΊΧΕ ΤΌΤΕ Ο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ
Με τις φορολογικές ενημερότητες γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς γίνεται? Εγώ είχα στείλει με λήξη 29/10 την πέρασαν με αυτή την ημερομηνία και σήμερα βλέπω ότι την έκαναν 5/11. Όχι ότι με χαλάει βέβαια, αλλά δεν καταλαβαίνω τον τρόπο που λειτουγργούν.
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ.... ΒΈΒΑΙΑ..... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΑ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ..... ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΓΣΜΗ..... ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΜΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΌ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΎ ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΜΗ
Μέχρι να βγει επίσημη ενημέρωση από τον ΔΑΠΕΕΠ για την αλλαγή της διαδικασίας,καλά θα κάνουμε να την στέλνουμε όπως γινόταν μέχρι τώρα. Προφανώς και γίνονται κάποιες δοκιμές στο ηλεκτρονικό-μηχανογραφικό σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ, αλλά το πόσο εύστοχα λειτουργεί το καινούργιο σύστημα είναι υπό έλεγχο (και προφανώς γιαυτό δεν ανακοινώνεται επισήμως ακόμη τίποτε περί της νέας διαδικασίας).
Καλησπέρα έστειλα φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα εδώ και πέντε μέρες και δεν περαστηκαν..... Τα στέλνω κάθε μέρα ενώ ενημερώνεται η σελίδα δεν τα περνάν....το ξέρω ότι πλέον θα ανανεώνονται απο δάπεεπ αλλά εγώ συνεχίζω και τα στέλνω για σιγουριά . Νομίζω θα έχουμε θέμα με αυτούς για τις ενημερωτιτες.
Επίσης μπορείτε να στείλετε στην κύρια Σταβέρη, όποτε έχω στείλει φορολογική ασφαλιστική ενημερότητα, την επόμενη μέρα έχει καταχωρηθεί. Στείλε στο sstaveri@dapeep.gr.
Αυτός ο διαχωρισμός αυτών που ανήκουν στην αυτοτιμολογηση και αυτών που δεν ανήκουν ειλικρινά με ξεπερνάει.Πόσο μάλλον που εμείς οι παραγωγοί το δεχόμαστε στωικά!Παντως δεν υπάρχει καμία προστασία.Αλλα καλά να πάθουμε!!!
Είναι πάντως απίστευτη η ιδιοσυγκρασία μας. Μας κάνουν μια δουλειά δωρεαν, γλυτώνεις και τα έξοδα αποστολής , ξέρεις ότι θα πληρωθείς πιο γρήγορα (δεν εξετάζω αν είναι σωστό ή λάθος είναι όμως γεγονός) και παρόλο αυτά πάλι βλέπουμε τυρί στη φάκα.. Έχουμε δεκάδες διαχωρισμούς ως παραγωγοί αγαπητέ τουλάχιστον αυτό είναι επιλογή μας..
Εσένα τι σε βάλανε δικηγόρο του καθενός?? Η νομίζεις ότι πηγές μια φορά (δεν πλήρωσες κιόλας)και τα έμαθες όλα?? Ούτε μια παροιμία δεν μπορείς να γράψεις (τα κουβαδάκια όχι τα μπογαλάκια) αλλά κατά τα άλλα έχεις άποψη για όλα... Αγράμματος, ημιμαθης, κανονιέρης σε ρόλο επενδυτή είσαι... Το μόνο που κάνεις στη ζωή σου είναι να περιμένεις να σχολιάσω για να πεταχτεις... Τη τελευταία δεκαετία η μεγαλύτερη σου επιτυχία ήταν να αλλάζεις ψευδώνυμο και να κανονιασεις το δικηγόρο.. Παλιό αμοιβάδα...
Έχω να κάνω και με τον Μπάιντεν να ξέρεις... Παλιό σκουπρο,κηφήνα, κανονιέρη... Πήγαινε πλήρωσε την οφειλή σου ρε σκουπίδι που τολμάς και γράφεις και δημόσια
ΟΥΣΤ τενεκέ απο τη παράγκα χαχαχα και με Μπάιντεν κοπρίτη και εδω τι κάνεις παπαγαλίζεις για τα μεγάλα συμφέροντα... θέλει η που.....να να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει χαχαχα
Σε δουλεύω αφού με έχεις κάνει εργολάβο,πωλητή αδειών,τσιράκι των μεγάλων,παπαγαλάκια του ΔΑΠΕΕΠ κτλ κτλ και ότι άλλη μπούρδα έχει αραδιασει η ατέρμονη μαλακια που σε βαράει μιας και η γυναίκα σου το κόβω να περπατάει άλλου με τον μαλακα που έμπλεξε... Εσύ θες κακό γαμησι αλλά έννοια σου..
Ρε μπακούρι πες στη τριετία τι έκανες στη Πρέβεζα.. Υπαλληλάκο πες την ασχολία σου που το παίζεις εδω ημιμαθή τενεκέ των ΑΠΕ. Σε τρία χρόνια απέδειξες πόσο μακάκας είσαι και ακόμα σε ψάχνουν. Και ξαφνικά εμφανίστηκες εδώ!!!!! εκεί δεν σε έπαιρνε άλλο.. χαχα
Καλημέρα σε όλους! Ναι ναι... όπως είχαν πει τον Ιούλιο για 2 μήνες από το Νομοσχέδιο (το γράφουν κιόλας οι άχρηστοι μέσα στο κείμενο)... δηλαδή Σεπ.... μετά είχαν πει για Οκτ... τώρα για Νοε. Εγώ ξέρω ότι η όλη υπόθεση είναι μια υπουργική να καθορίσει τιμή και να μας πει τι δικαιολογητικά χρειάζονται.. Αλλά η υπουργάρα ο Σκρέκας παίζει με την πενταδάχτυλη όπως έπαιζαν και ΟΛΟΙ οι προκάτοχοι σχετικά με την Πελοπόννησο 9 χρόνια τώρα που είναι στο ψυγείο... Ας είναι καλά οι πυλώνες που είναι έτοιμοι 3 χρόνια αλλά χαλάνε την θέα στις καλόγριες.
Όλα για την μίζα και να βολέψουνε τους δικούς τους όλοι... δεν τους ενδιαφέρει που η μισή Ελλάδα είναι "τερματισμένη" ... το καλώδιο με Αίγυπτο τους μάρανε..
Θα κάνει και εκλογές ο Κούλης και θα μείνουμε όλοι στον άξονα... αλλά δεν πειράζει τους πυλώνες τους βάλαμε... τις μίζες τις πήραμε... σιγά μην ηλεκτροδοτήσουμε και τα κοροΐδα... Αλλά για τις ενεργειακές κοινότητες "χώρος" υπήρχε... Αχαχαχαχα
Ρε μπετόβλακα Σκρέκα από τον Ιούλιο δεν ήξερες οτι θα μπουκώσει το σύστημα???? 4 μήνες για να φτιαχτεί η τεχνική υποδομή??
Άλλη μια υπουργαρα. Ζούνε μέσα στο κόμπλεξ της δήθεν αναγνωρισιμότητας. Τον έχω πετύχει με κάτι παρατρεχάμενους δε γνωστό μπαρ. Μόλις είδα συμπεριφορά πραγματικά πανικοβλήθηκα για το μέλλον των ΦΒ.
Έξω κύον εκ τας οικίας, palio κύναιδε.........Μούγκα για τίς πληρωμές πάλι την τύχη με το μέρος μου είχα τυφλοπόντικα!!! σφουγγοκωλάριεε Johny21 Οκτωβρίου 2021 - 9:09 μ.μ. Όξω κοπρίτη από τη παράγκα!! Ουστ κοπριά παπαγαλάκι του ΔΑΠΕΕΠ και των μεγάλων. Τη κολυμπήθρα σου και αλλού. Johny21 Οκτωβρίου 2021 - 9:09 μ.μ. Όξω κοπρίτη απο τη παράγκα!! Ουστ κοπριά παπαγαλάκι του ΔΑΠΕΕΠ και των μεγάλων. Τη κολυμπήθρα σου και αλλού.
εγω στα εγραψα απο καιρο οτι θα βαλουν πολυ μεγαλο χερι στο ΕΛΑΠΕ αλλα δεν ειδαν κανέναν να το ενοχλεί... 30% των ρύπων θα περνούμε τα αλλα κοινωνικη πολιτική..
ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ...... ΈΧΕΙ ΔΟΚΙΜΆΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, ΝΑ ΕΚΔΏΣΕΙ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΑΔΕ, MYDATA;;;;; ΤΟ ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΔΈΧΕΤΑΙ ΜΜ ΤΗΝ KWR ΚΑΙ ΤΙΜΉ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΆΤΩ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ...... ΑΥΤΆ...... ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ;;;;;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
Ο μοναδικός τρόπος που μου έβγαιναν τα νούμερα ήταν να βάλω 1 τεμ. Χ ποσό τιμολογίου και ΦΠΑ 6% και στις παρατηρήσεις να γράψω αναλυτικά τα πραγματικά νούμερα και μονάδες. Προσωπικά θα το καθυστερήσω όσο μπορώ να ενταχθώ σε ψηφιακή τιμολόγιση μήπως και βελτιώσουν το σύστημα γιατί με τη μέθοδο που προτείνω δεν είναι σίγουρο ότι σε έλεγχο δε θα σου δημιουργούσαν πρόβλημα...
Σχετικά με την ηλεκτρονική τιμολογηση εφόσον δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση ούτε από Δαπεεπ ούτε από ΑΑΔΕ,εγώ δεν ξέρω τίποτα και θα συνεχίσω να τα στελνω χειρόγραφα με currier όπως πάντα δηλαδή.
Αυτό που αργούν να πληρώσουν τα χωρίς αυτοτιμολογιση πάντα το έκαναν. Απλά παλαιότερα αργούσαν να πληρώσουν τα μεγάλα τιμολόγια . Τα πλήρωναν και μετά άρχιζαν τον επόμενο μήνα στα μικρά.
Κύριοι συνάδελφοι SOS ΠΡΟΣΟΧΗ Ο λογιστής μου με ενημέρωσε οτι για τα εν λειτουργία 500άρια ο ΔΑΠΠΕΕΠ μας χρεώνει με πολύ παραπάνω τζίρο απο τον πραγματικό μή επιτρέποντάς μας να εκδόσουμε πιστωτικά τιμολόγια.Ναί μεν τα κέρδη παραμένουν ίδια,ομως η επιφόρτισή μας με πλασματικό τζίρο ενέχει θανάσιμο φορολογικό κίνδυνο...
Kε. Βασίλη τα πάρκα αυτά τους τελευταίους μήνες εισπράττουν περισσότερα από την κλειδωμένη τιμή που έχουν, επειδή η χονδρεμπορική τρέχει με τιμές υψηλότερες από αυτές που έχετε κλειδώσει.
Το αποτέλεσμα είναι οι ΦΟΣΕ να σας πληρώνουν περισσότερα και εσείς από την πλευρά σας θα τα επιστρέψετε στον ΔΑΠΕΕΠ. Συνεπώς δεν πρόκειται και δεν γίνετε να φορολογηθείτε για χρήματα τα οποία θα επιστρέψετε. Ίσως στο κλείσιμο Δεκεμβρίου να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα........θα το δούμε σε επόμενο χρονικό διάστημα.
Για οικονομικό συμβόλαιο γράψου σε κάποιο σύλλογο και κάνε του συλλόγου. Είναι το μοναδικό πράγμα που κάνουν. Σε όλα τα άλλα τα προσωπικά συμφέροντα του ΔΣ εξυπηρετείς. Φυσικά και εκεί μην νομίζεις ότι δεν έχουν πάλι όφελος αλλά έχεις και εσύ. Γνωστό παχύδερμο συλλόγου πήγαινε στις ασφαλιστικές και ζητούσε στις συμφωνίες που θα έκαναν να τεθεί όρος να μπουν κάποια ασφαλιστικά στα πάρκα τα οποία βεβαίως βεβαίως θα τα περνούσε ο ίδιος αφού είχε τις συντηρήσεις..!! Σε μια ασφαλιστική να μη πω ποια (ήθελε να πάει και μόνος) τον πέταξαν με τις κλωτσιές. Απο την άλλη πρόσεξε και ρώτα ποιοι αποζημιώνουν σε ζημιά. Μπορεί κάποιοι να δίνουν ελκυστικό οικονομικά συμβόλαιο αλά όταν θα γίνει η ζημιά να πάρεις τα τρία σου.. έχουν τον τρόπο αυτοί περισσότερα δεν μπορώ να σου πω.
Καλημέρα έχω βάλει τον φόρο εισοδήματος της εταιρείας μου σέ 24μηνη ρύθμιση.... Είναι πληρωμενη η ρύθμιση μέχρι καί 30/11... πληρωμενη η πρώτη δόση ΦΠΑ.. και δεν μπορώ να πάρω φορολογική ενημερότητα... Ξέρει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό;;
Καλημέρα GA13TE, Θυμάμαι ότι όταν βάζεις οφειλές σε ρύθμιση, η εφορία σου δίνει ενημερότητα μόνο με παρακράτηση. Πάρε τηλ. στην εφορία σου, μάλλον θα χρειαστεί να πας από κει.
Έχεις δίκιο DS ρώτησα σήμερα στην εφορία..... καί αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος νά κάνεις ρύθμισή να πληρώνεις και τόκους και μετά νά σου λέει δεν μπορείς να πάρεις ενημερωτητα μόνο με παρακράτηση και να σου κρατάει σέ κάθε τιμολόγιο όσα γουστάρει.... Πολύ μεγάλα καθίκια
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος εάν είναι εφικτή η τιμολόγηση μέσω του my data Taxisnet; Υπάρχουν τα πεδία για τιμή μονάδας κάτω του ένα ή για τις παρακρατήσεις 3,6% και 6%; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας.
Καλησπερα στην ομαδα.. Γνωριζει καποιος αν υπαρχει κατι νεοτερο οσο αφορα την σταθερη τιμη 0,063 για μεχρι 500kw σε ενα ΑΦΜ χωρις ν χει στο ονομα του σλλο φωτοβολταικο,οπως ειχε ανακοινωθει οτι θ γινει ?
Ναι ναι... όπως είχαν πει τον Ιούλιο σε 2 μήνες από το Νομοσχέδιο ... δηλαδή Σεπ.... μετά είχαν πει για Οκτ... μετά για Νοε... και τώρα ΜΕΤΑ τα Χριστούγεννα. Το έγραψαν στο energypress και εβγαλαν το παπαγαλάκι τους τον Τρελαμένο να βρίζει όσους κάνουν κριτική με το επιχείρημα... επί μέρες ΝΔ παίρνετε τα λεφτά σας στην ώρα τους (με κούρεμα... αλλά αυτό του διαφεύγει)..
Εγώ ξέρω ότι η όλη υπόθεση είναι μια υπουργική να καθορίσει τιμή και να μας πει τι δικαιολογητικά χρειάζονται.. Αλλά η υπουργάρα ο Σκρέκας παίζει με την πενταδάχτυλη όπως έπαιζαν και ΟΛΟΙ οι προκάτοχοι σχετικά με την Πελοπόννησο 9 χρόνια τώρα που είναι στο ψυγείο... Ας είναι καλά οι πυλώνες που είναι έτοιμοι 3 χρόνια αλλά χαλάνε την θέα στις καλόγριες.
Όλα για την μίζα και να βολέψουνε τους δικούς τους όλοι... δεν τους ενδιαφέρει που η μισή Ελλάδα είναι "τερματισμένη" ... το καλώδιο με Αίγυπτο τους μάρανε..
Αν κάνει και εκλογές ο Κούλης την Άνοιξη θα μείνουμε όλοι στον άξονα... μην περιμένεις υπουργική! Αλλά δεν πειράζει τους πυλώνες τους βάλαμε... τις μίζες τις δώσαμε... σιγά μην ηλεκτροδοτήσουμε και τα κοροΐδα... Αλλά για τις ενεργειακές κοινότητες "χώρος" υπήρχε... Αχαχαχαχα
Ρε μπετόβλακα Σκρέκα από τον Ιούλιο δεν ήξερες οτι θα μπουκώσει το σύστημα???? 6 μήνες για να φτιαχτεί η τεχνική υποδομή του συστήματος που θα υποδεχθεί τις αιτήσεις???
Ενα δηθεν προσωρινο μετρο που θα γινει μονιμο.Και εγω αναρωτιεμαι σαν πολιτης αυτου του κρατους που πληρωνω χιλιους μυριους φορους γιατι??? Με ποιο αυθαιρετο δικαιωμα γινεται τοσα χρονια αυτη η παρακρατηση???Θα την δωσω εγω την απαντηση.....
το μετρο ειναι σωστο. οταν εχει ζορι το συστημα κατεβαινουν οι διακοπτες. το προβλημα ειναι οτι δεν επρεπε να πληρωνεται απο εμας αλλα απο τους λογαριασμους ρευματος. αλλα ως γνωστον ουδεν μονιμοτερο του προσωρινου
Αφού είμαστε ανοργάνωτοι….Οι σύλλογοι ανύπαρκτοι…Πως να πληρώσουμε συνδρομή αφού είναι διακοσμητικά στοιχεία….Μια σωστή κίνηση αν κάνουν ας πληρώσουμε 5 πλασια συνδρομή…Αλλά…
Ο συνδικαλισμός στην Ελλάδα σε όλα τα επαγγέλματα έχει πεθάνει. Αντί να τρέχουν για τα προβλήματα του κάθε κλάδου έτρεχαν για τα προσωπικά και αυτό παντού όχι μόνο σε εμάς. Τώρα που η κυβέρνηση τους έχει γράψει κανονικότατα κανένας δεν έχει αρχίδια να ζητήσει. Ξοφλημένοι όλοι είναι. Όταν έπρεπε να δράσουν για τα πραγματικά προβλήματα ψωλοαρμένιζαν για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Φυσικά η ιστορία τους βρίσκει αυτούς πλουσιότερους και εμάς μαλάκες που τη τρώμε συνεχώς.
Οτι πεις τενεκέ μου ξεγάνωτε. Εμείς τη τρώμε επιχειρηματικά και εσύ στα οπίσθια σου. ||Πρόσεχε μη σου μείνει κουσούρι και κυκλοφορείς με σωβρακάκια ακράτειας..
Από πού να το πιάσω και τη να αφήσω.... Εσύ μιλάς για επιχειρήσεις??? Τράβα να κόψεις κάνα χορταρακι με το χέρι...αλλά ξέχασα έχεις "μεγάλη εταιρεία" που στα κόβει... Όσο για το δεύτερο μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλοτρια.. Φάνηκε και ποιος είναι μπακουρας και ποιος ξυνεται. Όλη η Ελλάδα ήταν έξω στις 18 Οκτωβρίου με οικογένειες και φίλους και εσύ χαιδευοσουνα στο μπλογκ 11 η ώρα το πρωι...α ρε κακομοίρη σε λυπάμαι...
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Τσόγλανε του κερατα παλιοκύναιδε Unknown σε πληρώνανε ρε τυφλοπόντικα σκουλήκι στις 30 μέρες απο το 15- εως το 2019???αντε στον αγύριστο ζωο τετραποδο που να πεσει μαυρη αστραπη να σε καψει ρεντίκολο!!!! 3 Νοεμβρίου 2021 - 9:46 π.μ. Ναι ναι... όπως είχαν πει τον Ιούλιο σε 2 μήνες από το Νομοσχέδιο ... δηλαδή Σεπ.... μετά είχαν πει για Οκτ... μετά για Νοε... και τώρα ΜΕΤΑ τα Χριστούγεννα. Το έγραψαν στο energypress και εβγαλαν το παπαγαλάκι τους τον Τρελαμένο να βρίζει όσους κάνουν κριτική με το επιχείρημα... επί μέρες ΝΔ παίρνετε τα λεφτά σας στην ώρα τους (με κούρεμα... αλλά αυτό του διαφεύγει)..
πληρώασανε ρε για σεπτεμβριο αλλα εσενα οχι γιατι εισαι απο τους αλλους τενεκε!!!ποσο ηλιθιοι και αθλιοι ειστε ρε ζωα που θα σας πλησώσουν ξανα σε 16 μερες !!!!ελεος ρε καλικάτσαροι της μέρας....
πληρώασανε ρε για σεπτεμβριο αλλα εσενα οχι γιατι εισαι απο τους αλλους τενεκε!!!ποσο ηλιθιοι και αθλιοι ειστε ρε ζωα που θα σας πλησώσουν ξανα σε 16 μερες !!!!ελεος ρε καλικάτσαροι της μέρας... fire2 Νοεμβρίου 2021 - 1:25 μ.μ. Θα γίνει πληρωμή Σεπτεμβρίου σήμερα;
Και μια χρήσιμη πληροφορία !!ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ τα περνάει ο δαπεεπ και δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα προς το παρόν αν έχουν μόνο δραστηριότητα πώληση ηλεκτρικής ενέργειας..
Ο ΦΟΣΕ πληρώνει κάθε εβδομάδα και σε λίγο καιρό μάλλον κάθε μέρα. Πληρώνει με την τιμή που έχει η ενέργεια από το χρηματιστήριο. την εβδομάδα 11-17/10 ήταν 214,15 Ευρώ /MWh. Αν έχεις συμβόλαιο με 65 Ευρώ/MWh επιστρέφεις τα επιπλέον κέρδη με πιστωτικό τιμολόγιο στο ΔΑΠΕΕΠ.
Και μιά άλλη πληροφορία .Φορολογική ενημερότητα παίρνουν από το σύστημα δοκιμαστικά και θα συνεχίσουν και στο μέλλον και δεν θα χρειάζεται να στέλνουμε εμείς. Αυτοί που δεν θα είναι ενήμεροι την ώρα τής ζήτησης ,(στέλνει μνμ το myTAXISnet Ο φορέας ΓΓΠΣ εξέδωσε εκ μέρους σας Αποδεικτικό Ενημερότητας με Αριθμό Πρωτοκόλλου)δεν θα μπορεί το σύστημα να τους δώσει ενημερότητα η έχουν δόσεις σε εκκρεμότητα. Γιά ασφαλιστική ενημερότητα είναι ακόμα νωρίς να παίρνουν από το σύστημα και θα πρέπει να στέλνουμε κανονικά όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
11. Πώς διαβιβάζονται τα δεδομένα στην περίπτωση αυτοτιμολόγησης;
Στην περίπτωση αυτοτιμολόγησης την υποχρέωση διαβίβασης σύνοψης έχει πάντα ο λήπτης αγαθών - υπηρεσιών που στην προκείμενη περίπτωση λειτουργεί ως Εκδότης και διαβιβάζει και χαρακτηρισμούς συναλλαγών εξόδων. Η οντότητα Λήπτης (πωλητής αγαθών - υπηρεσιών) διαβιβάζει μόνο χαρακτηρισμούς εσόδων.
Καλημερα, για να σταματησει η δεσμευση της συμβασης με το ΛΑΓΗΕ απο την τραπεζα , αφου ξεπληρωθηκε το δάνειο, ξερει κάποιος τη διαδικασία πρεπει να ακολουθήσω?
Ας στείλει την επιστολή και στο ΣΠΕΦ. Και αυτοί για ελλειμματικό λογαριασμό μιλούσαν και μελέτες IRR!! Κανόνι λέγανε δεν θα πληρώνετε κανείς!! Δώσανε τη πολύτιμη βοήθεια τότε να περάσει απο τη τρόικα και να μπει στα μνημόνια η καταδίκη όλου του κλάδου. Γίναμε έρμαια και η εύκολη λεία για κάθε υπουργό απο τότε. Άτιμη ράτσα είμαστε και το χειρότερο ότι ξεχνάμε...
Να επαναστατήσουμε να φάμε χημικά κάτω απο το υπουργείο ώστε να δικαιωθούμε και ο ΣΠΕΦ να φτιάξει κι άλλα πάρκα με υπερκέρδη. Η μόνη λύση άλλη δεν υπάρχει είναι επιστήμονες σε αυτό συνεργάζονται καλά με τον εκάστοτε Υπουργό.
ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλο μηνα ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλο Μηνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, έχουμε νέα για πληρωμές????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και καλή σας εβδομάδα συνάδελφοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτά και αυτά φτάσαμε μέσα Οκτ και ακόμα ο αγαπημένος μας υπουργός να βγάλει την υπουργική που να θέτει την ταρίφα, την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που θα απαιτούνται για την Online κατάθεση φακέλου για τις κορεσμένες περιοχές. Υπομονή υπάρχει... αλλά πάνε 9 χρόνια από το γενικό μπλοκάρισμα των αιτήσεων.... και άλλα 4 χρόνια που σκουριάζουν οι πυλώνες προς Πελοπόννησο χωρίς ενσυρμάτωση καθώς 4 καλόγριες έχουν κάνει μπλοκ την μισή Ελλάδα...
Για να δούμε θα του κ@υλώσει του υπουργού να κάνει κάτι και για εμάς την πλέμπα...
Θελει προσοχη το θεμα με τις ενημεροτητες...ενω ειχα εως 9/11 τωρα βλεπω τη μειωσαν σε 5/11.Μαλλον επειδη βγηκε ο ενφια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμές γνωρίζει κάποιος???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα μου ανανέωσε την φορολογική έως 5/12
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα από Οκτώβριο και ύστερα ισχύει η ηλεκτρονική τιμολόγηση η οποία θα είναι συνδεδεμένη με την ααδε και είναι υποχρεωτική...δηλαδή θα κόβω το τιμολόγιο ηλεκτρονικά θα το εκτυπώνω και θα το στέλνω με κούριερ στον δάπεεπ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα τέλος τα χειρόγραφα τιμολόγια που κόβαμε.
Η υπογράφετε την αυτοτιμολογηση και ξεμπερδευετε...
ΔιαγραφήΟύτως η άλλως δεν πρόκειται κανενας να πληρωθεί διεκδικούμενα...πεταμένα λεφτά σε δικηγόρους (όχι όλοι βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους πληρώνουν)
Α τιτάνας μελαχρινός εγώ δε σκύβω το κεφάλι σε λαμόγια.Θα το πάω ως το τέλος και όταν τελεσιδικήσει η ένσταση που έκαναν το 23,(γιατί πρωτοδικωσ Χάσανε,θα σε ενημερώσω σε Αυτο το blog αν θα πάρω λεφτά,τι θα τα κάνω..Καλό βράδυ γιουσουφάκια!!!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή@Chaos-7 στο εύχομαι ολόψυχα να πληρωθείς και δεν χρειάζεται να ενημερώσεις.
ΔιαγραφήΕγώ είμαι πάντα με το μέρος του επενδυτή.
Για αυτό και λέω ότι είναι χαμένα λεφτά.
Με το υπάρχον καθεστώς ο εκάστοτε διευθυντής του ΔΑΠΕΕΠ έχει τα χέρια δεμένα να υπογράψει εντάλματα για δικαστικές αποφάσεις.
Πρέπει να αλλάξει το καθεστώς έγκρισης ενταλμάτων από το ελεγκτικό συνέδριο και να υπάρξει τελεσίδικη απόφαση για το αν πρόκειται διοικητική διάφορα ή ποινική.
Με μια αισιόδοξη πρόβλεψη (για όποιον έχει ποτέ κινηθεί δικαστικά)αυτό σημαίνει 8-12 χρόνια.
Και πάλι δεν σημαίνει ότι θα πληρωθεί.
Σημαίνει σίγουρα ότι θα έχεις καταναλώσει ατελείωτες ώρες και κόπο και χρήμα..
Και όπως λένε οι Αμερικάνοι δεν ρίχνεις ποτέ ζεστό χρήμα για να πάρεις παλιό χρήμα.
Είναι επενδυτικό λάθος...όπως λαθος είναι και η επιμονή σε τέτοιους λαβύρινθους..
Γιατί να ξέρετε ότι όταν έρθει (αν έρθει) η ώρα να πληρωθείς πρώτα θα πρέπει να πληρωθεί το γραμμάτιο για την απαίτηση και τους επιμελητές και τότε ανάλογα και το πόσο θα πρέπει να σκάσεις 10χιλιαρα €...και θα τσούξει
Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους πληρώνουν τους δικηγόρους..
Καλησπέρα.Που θα βρίσκουμε το τιμολόγιο για να το εκτυπώσουμε ηλεκτρονικα;Απο το taxis;Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμές Σεπτεμβρίου ακόμη????
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι να ναι λες Ο Αύγουστος ακόμα δεν πληρωθηκε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυγούστου συγγνώμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα ...ξανα βαζουν χερι στο λογαριασμο μας ....απο το 60% των ρυπων που πηγαινε για μας παει στο 50% ...μας κανουν οτι θελουν ...το ειχα γραψει
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/erhetai-tropologia-gia-psalidi-stoys-poroys-toy-elape-apo-tis-dimoprasies-rypon-peftei-sto-50
Ναι αλλά η τιμή πώλησης των ρύπων έχει ανέβει 100% οπότε...
ΔιαγραφήΨαλίδι στις πληρωμές να μην ξανακάνουν...!!!
Μακαρι...το θέμα είναι όταν θα πέσουν οι ρύποι ....τι θα γίνει ποιος θα πρωτοπληρωνεται εμείς ?? η το κράτος να κανει κοινωνική πολιτική..??
ΔιαγραφήΤι αλλα επιχειρηματα θα μπορουσες να παραθεσεις για να μας πεισεις οτι δεν πρεπει να διεκδικουμε το δικαιο.Σε αυτον τον κοσμο που ζουμε εκτος απο λαμογια οσφυοκαμπτες και καθε λογης υπανθρωπους υπαρχουν και περηφανοι αγωνιστες που ματωνουν χωρις να εχουν παντοτε συμφερον.
ΑπάντησηΔιαγραφή@dimethas την επένδυση την κάνεις για οικονομικό όφελος.
ΔιαγραφήΑν ήθελες την υστεροφημία θα μπορούσες να δωρίσεις τα χρήματα σε ένα οργανισμό..
Ο καθένας κάνει ότι θέλει αλλά τα μαθηματικά είναι αμείλικτα...
Και αν νομίζεις ότι είσαι περήφανος αγωνιστής και "ματώνεις"(????) επειδή αποφάσισες να μπλέξεις σε νομικό κυκεωνα με γεια σου καιε χαρά σου.
Εγώ νομίζω ότι είσαι απλά ένας ακόμη εγωιστής που δεν μπορεί να ακούσει και να δεχτείςια αλήθεια και απλά επιτίθεσαι με εμπάθεια σε όποιον στην λέει...
Δεν έχω κάτι μαζί σου αλλά παρατηρώ ότι έχεις στήσει καραούλι και επιτίθεσαι σε ότι ειλικρινές γράφω και δεν σου αρέσει.
Τα ίδια έκανες και όταν σου είπα ότι κανένας σύλλογος , ποτέ,δεν θα σε συμβούλευε να αγοράσεις χωράφι χωρίς όρους σύνδεσης.
Απλά δεν σου αρέσει να σου λένε την αλήθεια.
Τώρα αυτοί οι χαρακτηρισμοί που αναφέρεις τις θεωρω μικροτητες .
Μάθε να ακούς παρά να χαρακτηρίζεις...
@εκτος αν εισαι ο Johnny με ένα ακόμη προφίλ οπότε χεστα Χαράλαμπε.
ΔιαγραφήΚαλημέρα έχουμε κάποιο νέο για πληρωμές, εάν ξέρει κάποιος ας απαντήσει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρεται κανείς για ενοικίαση χωραφιού, έκτασης 11 στρεμμάτων στην Κάτω Αχαϊα (έξω από την Πάτρα); Πληροφορίες στο tmpalomenos@yahoo.gr
Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω, από αυτούς που στέλνουν ενημερότητες με παρακράτηση (από ΔΟΥ) έχετε παρακολουθήσει, πόσες μέρες κάνουν να την καταχωρήσουν; Μπας και προλάβουμε καμία πληρωμή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα οι πληρωμές θα ξεκινήσουν την παρασκευή 15 /10 /21 .Τ Ρ Ε Λ Α Μ Ε Ν Ο Σ .....Το άκουσες
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny τενεκέ.....
ΧΚΩΜΟ
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!!!Γνωρίζουμε ποσό τρελαμένε??????
ΔιαγραφήTrelamene μη κλέβεις τουυς χαρακτηρισμούς που σου αποδίδω εσένα και τον άλλο τον τενεκέ ξεγάνωτο. Πριν απο μήνες έδινες συνέχεια λάθος πληροφορίες μέχρι που ξεφτιλίστηκες και σταμάτησες,
ΔιαγραφήΤώρα ξανάρχισες να δίνεις όταν βρωμάει το ψάρι ότι θα ξεκινήσουν. Μεγάλο κατόρθωμα κάνεις πρόσεχε μην αρχίσεις πάλι να πέφτεις έξω και κατεβάσεις τα αυτιά.
Να εισαι καλα.Ευχαριστο νεο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα.. θέλω να αλλάξω την ΕΕ που έχω σε ΙΚΕ ..μήπως ξέρει κάποιος τι πρέπει να κάνω? πρέπει να ενημερώσω ΛΑΓΗΕ (ΔΑΠΠΕΠ), ΔΕΗ κτλ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήMIKE.... ΠΡΏΤΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ...... ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΣΤΟ ΓΕΜΗ, ΜΕΤΆ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ..... ΤΟ ΑΝΤΊΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ, ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΜΗ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΌ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣ ΣΤΟ ΔΑΠΠΕΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο δαππεπ κάνουν και δεκαπέντε μέρες να περάσουν ασφαλιστική ενημερωτητα με παρακατηση ευτυχώς που υπάρχει κάποιος κύριος Αντωνίου που βοηθάει την κατάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι και να πούμε για τον κύριο Αντωνίου είναι λίγο. Είναι απο τους ελάχιστους που κάνουν ότι μπορούν για να εξυπηρετήσουν τους παραγωγούς. Πολλές φορές έχω την αίσθηση οτι υπάρχουν 3-4 άτομα μόνο στον ΔΑΠΕΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ κ.Παπαδακη. Τροποποίηση της σύμβασης χρειάζεται να γίνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι θυμάμαι πρέπει να γίνει και τροποποιήση σύμβασης πώλησης και τροποποιήση σύμβασης σύνδεσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήMIKE..... OΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΕΊΑ...... ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΌΜΟΥ 4072 / 11 - 04 - 2012
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Νίκο έκανα συγχώνευση και χρειάστηκε να κάνω τροποποίηση και στις δύο συμβάσεις.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω αν στην εταιρεία παραμένει το ίδιο ΑΦΜ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΥΓ..ρωτά όποιον θες εδώ μεσα που με γνωρίζει αν έχω κάψει κανένα...
ΔιαγραφήΕσύ έκαψες τον άλλον με τα χωράφια που σου κρατάει το φανάρι και του φταίει όλος ο κλάδος...
Ειλικρινά απορώ με το πόσο βλάκας μπορείς να είσαι που μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου...
Πήγαινε πλήρωσε ρε τσιγγανε που έχεις και λόγο για επενδύσεις
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζετε ποσό τιμολογίων????
ΔιαγραφήΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ..... ΕΝΝΟΕΙΣ ΌΤΙ ΈΓΙΝΕ ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ ΔΎΟ ΕΤΑΙΡΕΙΏΝ..... ΔΎΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΑΦΜ....... ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΥΡΊΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΆΖΕΙ Ο ΑΦΜ...... ΤΟ ΈΚΑΝΑ ΤΟ 2018.......ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ 4072 /2012
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ..δεν ήξερα τι γίνεται σε περίπτωση που δεν αλλάζει οΑΦΜ..
ΔιαγραφήΦαντάζομαι κάνατε γνωστοποίηση όμως?
Σου είπα ημιμαθή τενεκέ μην πετιέσαι σε όλα θα κάψεις κανέναν με τις παπαριές σου.
ΔιαγραφήΥΓ Όταν θα αλλάξω nick name θα σε ενημερώσω για να μην κατηγορείς λάθος ανθρώπους τενεκέ ξεγάνωτε.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΚαι παρεμπιπτόντως θα χρειαστεί τροποποιήση της σύμβασης ακόμα και αν δεν αλλάξει ΑΦΜ.
ΔιαγραφήΕσείς κε.παπαδακη έχετε σύμβαση πώλησης με τον ΔΕΔΔΗΕ όχι με το ΔΑΠΕΕΠ που απαιτεί γνωστοποίηση και τροποποιήση της σύμβασης
ΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ..... ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΈΧΩ ΣΎΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΑΣ..... ΠΡΙΝ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΈΚΑΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ...... ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΊΧΕ ΤΌΤΕ Ο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ
ΔιαγραφήΜε τις φορολογικές ενημερότητες γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς γίνεται? Εγώ είχα στείλει με λήξη 29/10 την πέρασαν με αυτή την ημερομηνία και σήμερα βλέπω ότι την έκαναν 5/11. Όχι ότι με χαλάει βέβαια, αλλά δεν καταλαβαίνω τον τρόπο που λειτουγργούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα από προσωποποιημένη πληροφόρηση του taxis : Ο φορέας ΓΓΠΣ εξέδωσε εκ μέρους σας Αποδεικτικό Ενημερότητας με Αριθμό Πρωτοκόλλου :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΤΙΤΑΝΑΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ.... ΒΈΒΑΙΑ..... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΑ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ..... ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΕΕ ΣΕ ΙΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΓΣΜΗ..... ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΜΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΌ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΎ ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΜΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς εκτός από τις φορολογικές ενημερότητες αν θα βγάζουν και ασφαλιστικές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ενημερωτητα φορολογική ενημερώνεται αυτόματα η θα την στέλνουμε πέρασαν είδη τέσσερις ημέρες που έληξε και δεν ανανεώθηκε η δική μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι να βγει επίσημη ενημέρωση από τον ΔΑΠΕΕΠ για την αλλαγή της διαδικασίας,καλά θα κάνουμε να την στέλνουμε όπως γινόταν μέχρι τώρα. Προφανώς και γίνονται κάποιες δοκιμές στο ηλεκτρονικό-μηχανογραφικό σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ, αλλά το πόσο εύστοχα λειτουργεί το καινούργιο σύστημα είναι υπό έλεγχο (και προφανώς γιαυτό δεν ανακοινώνεται επισήμως ακόμη τίποτε περί της νέας διαδικασίας).
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ξαναλέμε τον άλλο μήνα σύντροφοι!!!Διώξτε από δω μέσα αυτά τα καθήκια τύπου Johny!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα έστειλα φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα εδώ και πέντε μέρες και δεν περαστηκαν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα στέλνω κάθε μέρα ενώ ενημερώνεται η σελίδα δεν τα περνάν....το ξέρω ότι πλέον θα ανανεώνονται απο δάπεεπ αλλά εγώ συνεχίζω και τα στέλνω για σιγουριά .
Νομίζω θα έχουμε θέμα με αυτούς για τις ενημερωτιτες.
προώθησε το email σου και στο κυρ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ mantoniou@dapeep.gr βοηθάει
ΔιαγραφήΕπίσης μπορείτε να στείλετε στην κύρια Σταβέρη, όποτε έχω στείλει φορολογική ασφαλιστική ενημερότητα, την επόμενη μέρα έχει καταχωρηθεί. Στείλε στο sstaveri@dapeep.gr.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ.... Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΑΣ ΕΙΣΈΠΡΑΞΕ ΤΟ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΑΥΗΟΥΣΤΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήηρθε μην ΔΑΠΠΕΠ για πληρωμη ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυνημα για Αυγουστο με αυτοτιμολογηση 22.500€
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μήνα μετά ακριβώς από την προτελευταία πληρωμή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν λιγο μηνυμα απο δαπεεπ για πληρωμη Αυγουστου με αυτοτιμολογηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα για Αύγουστο από ΔΑΠΠΕΠ με αυτοτιμολόγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα μηπως γνωρίζει κάποιος με τι πόσο ξεκίνησαν οι πληρωμες Αυγούστου?
ΑπάντησηΔιαγραφή25000
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λεφτά στις τράπεζες φάνηκαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς μόλις φάνηκαν 7.700 παραγωγή Αυγούστου με αυτοτιμολόγηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης Πειραιώς πλήρωσε με αυτοτιμολόγιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλείται φβ στεγης 10 kw σε κτισμα μαζι με αγρο 5 στρ.,ταριφα 0,34 ,παραγωγη περιπου 9000 kwh ετησιως,σύνδεση 10/2012 ,qh3452@yahoo.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήχωρίς αυτοτιμολόγηση πληρωμές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΔΔΗΕ.... ΈΓΙΝΕ Η ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έγινε καμιά ανάρτηση
ΔιαγραφήΈχουμε κάποιο νέο για νέες πληρωμές;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμες σεμπτεμβριου με αυτοτιμολογηση ποτε ξεκινάνε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να σε πληρώσουν. Κόπηκε τιμο λόγιο. Τα ενημερωτικά πότε θα τα αναρτήσουν.
ΔιαγραφήΜάλλον αύριο.
ΔιαγραφήΜέσα έπεσες νούμερο
ΔιαγραφήEδώ ακόμη δεν έχουν πληρωθεί όσοι δεν ανήκουν στην αυτοτιμολόγιση για Αύγουστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά Μήπως γνωρίζει κάποιος πότε θα πληρωθούν τα τιμολόγια χωρις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο διαχωρισμός αυτών που ανήκουν στην αυτοτιμολογηση και αυτών που δεν ανήκουν ειλικρινά με ξεπερνάει.Πόσο μάλλον που εμείς οι παραγωγοί το δεχόμαστε στωικά!Παντως δεν υπάρχει καμία προστασία.Αλλα καλά να πάθουμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η δικαιολογία ότι αργούνε να τα καταχωρήσουν άλλου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πάντως απίστευτη η ιδιοσυγκρασία μας.
ΔιαγραφήΜας κάνουν μια δουλειά δωρεαν, γλυτώνεις και τα έξοδα αποστολής , ξέρεις ότι θα πληρωθείς πιο γρήγορα (δεν εξετάζω αν είναι σωστό ή λάθος είναι όμως γεγονός) και παρόλο αυτά πάλι βλέπουμε τυρί στη φάκα..
Έχουμε δεκάδες διαχωρισμούς ως παραγωγοί αγαπητέ τουλάχιστον αυτό είναι επιλογή μας..
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕσένα τι σε βάλανε δικηγόρο του καθενός??
ΔιαγραφήΗ νομίζεις ότι πηγές μια φορά (δεν πλήρωσες κιόλας)και τα έμαθες όλα??
Ούτε μια παροιμία δεν μπορείς να γράψεις (τα κουβαδάκια όχι τα μπογαλάκια) αλλά κατά τα άλλα έχεις άποψη για όλα...
Αγράμματος, ημιμαθης, κανονιέρης σε ρόλο επενδυτή είσαι...
Το μόνο που κάνεις στη ζωή σου είναι να περιμένεις να σχολιάσω για να πεταχτεις...
Τη τελευταία δεκαετία η μεγαλύτερη σου επιτυχία ήταν να αλλάζεις ψευδώνυμο και να κανονιασεις το δικηγόρο..
Παλιό αμοιβάδα...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΈχω να κάνω και με τον Μπάιντεν να ξέρεις...
ΔιαγραφήΠαλιό σκουπρο,κηφήνα, κανονιέρη...
Πήγαινε πλήρωσε την οφειλή σου ρε σκουπίδι που τολμάς και γράφεις και δημόσια
ΟΥΣΤ τενεκέ απο τη παράγκα χαχαχα και με Μπάιντεν κοπρίτη και εδω τι κάνεις παπαγαλίζεις για τα μεγάλα συμφέροντα... θέλει η που.....να να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει χαχαχα
ΔιαγραφήΣε δουλεύω αφού με έχεις κάνει εργολάβο,πωλητή αδειών,τσιράκι των μεγάλων,παπαγαλάκια του ΔΑΠΕΕΠ κτλ κτλ και ότι άλλη μπούρδα έχει αραδιασει η ατέρμονη μαλακια που σε βαράει μιας και η γυναίκα σου το κόβω να περπατάει άλλου με τον μαλακα που έμπλεξε...
ΔιαγραφήΕσύ θες κακό γαμησι αλλά έννοια σου..
Ρε μπακούρι πες στη τριετία τι έκανες στη Πρέβεζα.. Υπαλληλάκο πες την ασχολία σου που το παίζεις εδω ημιμαθή τενεκέ των ΑΠΕ. Σε τρία χρόνια απέδειξες πόσο μακάκας είσαι και ακόμα σε ψάχνουν.
ΔιαγραφήΚαι ξαφνικά εμφανίστηκες εδώ!!!!! εκεί δεν σε έπαιρνε άλλο.. χαχα
Καλησπέρα έχω αυτοτιμολογηση αλλά λόγω παρακράτησης δεν έχω πληρωθεί ακόμα για Αύγουστο γνωρίζει κάποιος τ πρέπει ν κάνω έχουν ενημεροτητα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πληρώσανε με παρακράτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΓΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΒ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουνε πει το Νοέμβριο.Αλλά στην Ελλάδα ζούμε..Αν δε βγει δύσκολο να πεις….
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ναι... όπως είχαν πει τον Ιούλιο για 2 μήνες από το Νομοσχέδιο (το γράφουν κιόλας οι άχρηστοι μέσα στο κείμενο)... δηλαδή Σεπ.... μετά είχαν πει για Οκτ... τώρα για Νοε.
Εγώ ξέρω ότι η όλη υπόθεση είναι μια υπουργική να καθορίσει τιμή και να μας πει τι δικαιολογητικά χρειάζονται.. Αλλά η υπουργάρα ο Σκρέκας παίζει με την πενταδάχτυλη όπως έπαιζαν και ΟΛΟΙ οι προκάτοχοι σχετικά με την Πελοπόννησο 9 χρόνια τώρα που είναι στο ψυγείο... Ας είναι καλά οι πυλώνες που είναι έτοιμοι 3 χρόνια αλλά χαλάνε την θέα στις καλόγριες.
Όλα για την μίζα και να βολέψουνε τους δικούς τους όλοι... δεν τους ενδιαφέρει που η μισή Ελλάδα είναι "τερματισμένη" ... το καλώδιο με Αίγυπτο τους μάρανε..
Αχαχαχαχαχα δεν πρόλαβα να γράψω το παραπάνω και μπίκα energypress
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/akomi-pio-piso-oi-aitiseis-gia-mikra-fotovoltaika-se-kriti-peloponniso-eyvoia-kai-kyklades
Πάμε για 2022 αδέλφια...!! Καλή χρονιά!
Θα κάνει και εκλογές ο Κούλης και θα μείνουμε όλοι στον άξονα... αλλά δεν πειράζει τους πυλώνες τους βάλαμε... τις μίζες τις πήραμε... σιγά μην ηλεκτροδοτήσουμε και τα κοροΐδα... Αλλά για τις ενεργειακές κοινότητες "χώρος" υπήρχε... Αχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μπετόβλακα Σκρέκα από τον Ιούλιο δεν ήξερες οτι θα μπουκώσει το σύστημα???? 4 μήνες για να φτιαχτεί η τεχνική υποδομή??
Άλλη μια υπουργαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούνε μέσα στο κόμπλεξ της δήθεν αναγνωρισιμότητας.
Τον έχω πετύχει με κάτι παρατρεχάμενους δε γνωστό μπαρ.
Μόλις είδα συμπεριφορά πραγματικά πανικοβλήθηκα για το μέλλον των ΦΒ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈξω κύον εκ τας οικίας, palio κύναιδε.........Μούγκα για τίς πληρωμές πάλι την τύχη με το μέρος μου είχα τυφλοπόντικα!!! σφουγγοκωλάριεε
ΑπάντησηΔιαγραφήJohny21 Οκτωβρίου 2021 - 9:09 μ.μ.
Όξω κοπρίτη από τη παράγκα!! Ουστ κοπριά παπαγαλάκι του ΔΑΠΕΕΠ και των μεγάλων.
Τη κολυμπήθρα σου και αλλού.
Johny21 Οκτωβρίου 2021 - 9:09 μ.μ.
Όξω κοπρίτη απο τη παράγκα!! Ουστ κοπριά παπαγαλάκι του ΔΑΠΕΕΠ και των μεγάλων.
Τη κολυμπήθρα σου και αλλού.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΙΜΟΛΌΓΙΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω στα εγραψα απο καιρο οτι θα βαλουν πολυ μεγαλο χερι στο ΕΛΑΠΕ αλλα δεν ειδαν κανέναν να το ενοχλεί...
ΑπάντησηΔιαγραφή30% των ρύπων θα περνούμε τα αλλα κοινωνικη πολιτική..
https://energypress.gr/news/apofasi-ypen-sta-epipeda-toy-30-vythizontai-ta-esoda-toy-elape-apo-tis-dimoprasies-ton-rypon
Γνωρίζει κανένας συνάδερφός γιατί δεν εκδόθηκαν τα ενημερωτικά για Σεπτέμβριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ...... ΈΧΕΙ ΔΟΚΙΜΆΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, ΝΑ ΕΚΔΏΣΕΙ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΑΔΕ, MYDATA;;;;; ΤΟ ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΔΈΧΕΤΑΙ ΜΜ ΤΗΝ KWR ΚΑΙ ΤΙΜΉ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΆΤΩ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ...... ΑΥΤΆ...... ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ;;;;;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μοναδικός τρόπος που μου έβγαιναν τα νούμερα ήταν να βάλω 1 τεμ. Χ ποσό τιμολογίου και ΦΠΑ 6% και στις παρατηρήσεις να γράψω αναλυτικά τα πραγματικά νούμερα και μονάδες.
ΔιαγραφήΠροσωπικά θα το καθυστερήσω όσο μπορώ να ενταχθώ σε ψηφιακή τιμολόγιση μήπως και βελτιώσουν το σύστημα γιατί με τη μέθοδο που προτείνω δεν είναι σίγουρο ότι σε έλεγχο δε θα σου δημιουργούσαν πρόβλημα...
Καλησπέρα ενημερωτικά δεν αναρτήθηκαν ακόμα ....στέλνω μήνυμα στον Δάπεεπ αλλά καμμία απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωριζει κάνεις να μας πει πότε θα αναρτηθούν !!!!
Σχετικά με την ηλεκτρονική τιμολογηση εφόσον δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση ούτε από Δαπεεπ ούτε από ΑΑΔΕ,εγώ δεν ξέρω τίποτα και θα συνεχίσω να τα στελνω χειρόγραφα με currier όπως πάντα δηλαδή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει κάποιος συνάδελφος μεταχειρισμένο σε λειτουργία data logic της conergy;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήπηγε 25 ο μηνας κι ακομα να αναρτησουν τα ενημερωτικα σεπτεμβριου.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχουν ξεκινησει πληρωμες χωρις αυτοτιμιλογηση για αυγουστο.....μπουρδελο...
Θα σε μαλώσω. Μην λες χαζά. Το μπουρδελο έχει σειρά.
ΔιαγραφήΑυτό που αργούν να πληρώσουν τα χωρίς αυτοτιμολογιση πάντα το έκαναν. Απλά παλαιότερα αργούσαν να πληρώσουν τα μεγάλα τιμολόγια . Τα πλήρωναν και μετά άρχιζαν τον επόμενο μήνα στα μικρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήκαν ενημερωτικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τα τιμολογια αγορας ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ τα ανεβασανε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι συνάδελφοι SOS
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΟΧΗ
Ο λογιστής μου με ενημέρωσε οτι για τα εν λειτουργία 500άρια ο ΔΑΠΠΕΕΠ μας χρεώνει με πολύ παραπάνω τζίρο απο τον πραγματικό μή επιτρέποντάς μας να εκδόσουμε πιστωτικά τιμολόγια.Ναί μεν τα κέρδη παραμένουν ίδια,ομως η επιφόρτισή μας με πλασματικό τζίρο ενέχει θανάσιμο φορολογικό κίνδυνο...
Τι εννοείς?
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήKε. Βασίλη τα πάρκα αυτά τους τελευταίους μήνες εισπράττουν περισσότερα από την κλειδωμένη τιμή που έχουν, επειδή η χονδρεμπορική τρέχει με τιμές υψηλότερες από αυτές που έχετε κλειδώσει.
ΔιαγραφήΤο αποτέλεσμα είναι οι ΦΟΣΕ να σας πληρώνουν περισσότερα και εσείς από την πλευρά σας θα τα επιστρέψετε στον ΔΑΠΕΕΠ. Συνεπώς δεν πρόκειται και δεν γίνετε να φορολογηθείτε για χρήματα τα οποία θα επιστρέψετε.
Ίσως στο κλείσιμο Δεκεμβρίου να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα........θα το δούμε σε επόμενο χρονικό διάστημα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφή@ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΔιαγραφήΆρα δεν εννοειται τα πάρκα με ΣΕΣΤ αλλά με διαφοροποίημενες συμβάσεις..
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΠολλές οι υποχρεώσεις του μήνα που τελειώνει,κάτι στον ορίζοντα για πληρωμές;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις ήρθε μήνυμα χωρίς αυτοτιμολογηση εθνική 6500
ΑπάντησηΔιαγραφήsms ήρθε. Τα χρήματα τα είδατε στο λογαριασμό σας ?
ΔιαγραφήΠPOΣΩΠOΠOIHMENH ΠΛHPOΦOPHΣH ΠAPAΓΩΓOY: EXEI ΠIΣTΩΘEI ΣTON TPAΠEZIKO ΛOΓAPIAΣMO ΣAΣ H ΠAPAΓΩΓH MHNOΣ AYΓOYΣTOY 2021 ΓIA TOYΣ ΣTAΘMOYΣ AΠE. ξεκίνησε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα ήρθε ..... πληρωμή όμως πουθενά
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική υποθέτω ... όπως και εγώ ?
Διαγραφήναι
ΔιαγραφήΜόνο μήνυμα ήρθε μέχρι στιγμής χρήματα δεν φάνηκαν ακομα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι το μεταβατικό τέλος δεν είχαν πει ότι είναι μέχρι τον Σεπτέμβριο, αλλά λογικά από Οκτωβρίο πρέπει να τελειώνει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχύει αυτό σταματάει το μεταβατικό τέλος που ειναι 3,6%?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!
Χρόνια πολλά ! Ζήτω το Έθνος !
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ Η 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Τελικά οι φορολογικές ενημερότητες ανανεώνονται αυτόματα; δεν χρειάζεται να στέλνουμε τίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δική μου δεν ενημερώθηκε αυτόματα, δεν πληρώθηκα και τους την έστειλα με email...
Διαγραφήχρηματα φανηκαν στουσ λογαριασμουσ της εθνικησ? για να δουμε και οι υπολοιποι στις αλλες τραπεζες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως οκ.Επιτέλους έπρεπε να πάμε 29/10.Καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας Μπορεί κάποιος να προτείνει μία ασφαλιστική για κάλυψη όλων των μηχανικών βλαβών καί πόσο πληρώνετε Έχω ένα 100αρι με τρακερς Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια οικονομικό συμβόλαιο γράψου σε κάποιο σύλλογο και κάνε του συλλόγου. Είναι το μοναδικό πράγμα που κάνουν. Σε όλα τα άλλα τα προσωπικά συμφέροντα του ΔΣ εξυπηρετείς. Φυσικά και εκεί μην νομίζεις ότι δεν έχουν πάλι όφελος αλλά έχεις και εσύ. Γνωστό παχύδερμο συλλόγου πήγαινε στις ασφαλιστικές και ζητούσε στις συμφωνίες που θα έκαναν να τεθεί όρος να μπουν κάποια ασφαλιστικά στα πάρκα τα οποία βεβαίως βεβαίως θα τα περνούσε ο ίδιος αφού είχε τις συντηρήσεις..!! Σε μια ασφαλιστική να μη πω ποια (ήθελε να πάει και μόνος) τον πέταξαν με τις κλωτσιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο την άλλη πρόσεξε και ρώτα ποιοι αποζημιώνουν σε ζημιά. Μπορεί κάποιοι να δίνουν ελκυστικό οικονομικά συμβόλαιο αλά όταν θα γίνει η ζημιά να πάρεις τα τρία σου.. έχουν τον τρόπο αυτοί περισσότερα δεν μπορώ να σου πω.
Σέ ευχαριστώ για την απάντηση
ΔιαγραφήΚαλημέρα έχω βάλει τον φόρο εισοδήματος της εταιρείας μου σέ 24μηνη ρύθμιση.... Είναι πληρωμενη η ρύθμιση μέχρι καί 30/11... πληρωμενη η πρώτη δόση ΦΠΑ.. και δεν μπορώ να πάρω φορολογική ενημερότητα... Ξέρει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα GA13TE,
ΔιαγραφήΘυμάμαι ότι όταν βάζεις οφειλές σε ρύθμιση, η εφορία σου δίνει ενημερότητα μόνο με παρακράτηση. Πάρε τηλ. στην εφορία σου, μάλλον θα χρειαστεί να πας από κει.
Έχεις δίκιο DS ρώτησα σήμερα στην εφορία..... καί αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος νά κάνεις ρύθμισή να πληρώνεις και τόκους και μετά νά σου λέει δεν μπορείς να πάρεις ενημερωτητα μόνο με παρακράτηση και να σου κρατάει σέ κάθε τιμολόγιο όσα γουστάρει.... Πολύ μεγάλα καθίκια
ΔιαγραφήΚαλημέρα καλό μήνα πληρωμες σεμπτεμβριου ποτέ ξεκινάνε γνωρίζουμε κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κάποιος συνάδελφος εάν είναι εφικτή η τιμολόγηση μέσω του my data Taxisnet; Υπάρχουν τα πεδία για τιμή μονάδας κάτω του ένα ή για τις παρακρατήσεις 3,6% και 6%; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήείχε κάνεις καμία πληροφόρηση απο τον ΔΑΠΕΕΠ εαν ανεβαζει στο MYDATA τα τιμολόγια της αυτοτιμολογησης?? που μας κοβει
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γίνει πληρωμή Σεπτεμβρίου σήμερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα στην ομαδα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωριζει καποιος αν υπαρχει κατι νεοτερο οσο αφορα την σταθερη τιμη 0,063 για μεχρι 500kw σε ενα ΑΦΜ χωρις ν χει στο ονομα του σλλο φωτοβολταικο,οπως ειχε ανακοινωθει οτι θ γινει ?
Ναι ναι... όπως είχαν πει τον Ιούλιο σε 2 μήνες από το Νομοσχέδιο ... δηλαδή Σεπ.... μετά είχαν πει για Οκτ... μετά για Νοε... και τώρα ΜΕΤΑ τα Χριστούγεννα. Το έγραψαν στο energypress και εβγαλαν το παπαγαλάκι τους τον Τρελαμένο να βρίζει όσους κάνουν κριτική με το επιχείρημα... επί μέρες ΝΔ παίρνετε τα λεφτά σας στην ώρα τους (με κούρεμα... αλλά αυτό του διαφεύγει)..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ξέρω ότι η όλη υπόθεση είναι μια υπουργική να καθορίσει τιμή και να μας πει τι δικαιολογητικά χρειάζονται.. Αλλά η υπουργάρα ο Σκρέκας παίζει με την πενταδάχτυλη όπως έπαιζαν και ΟΛΟΙ οι προκάτοχοι σχετικά με την Πελοπόννησο 9 χρόνια τώρα που είναι στο ψυγείο... Ας είναι καλά οι πυλώνες που είναι έτοιμοι 3 χρόνια αλλά χαλάνε την θέα στις καλόγριες.
Όλα για την μίζα και να βολέψουνε τους δικούς τους όλοι... δεν τους ενδιαφέρει που η μισή Ελλάδα είναι "τερματισμένη" ... το καλώδιο με Αίγυπτο τους μάρανε..
Αν κάνει και εκλογές ο Κούλης την Άνοιξη θα μείνουμε όλοι στον άξονα... μην περιμένεις υπουργική! Αλλά δεν πειράζει τους πυλώνες τους βάλαμε... τις μίζες τις δώσαμε... σιγά μην ηλεκτροδοτήσουμε και τα κοροΐδα... Αλλά για τις ενεργειακές κοινότητες "χώρος" υπήρχε... Αχαχαχαχα
Ρε μπετόβλακα Σκρέκα από τον Ιούλιο δεν ήξερες οτι θα μπουκώσει το σύστημα???? 6 μήνες για να φτιαχτεί η τεχνική υποδομή του συστήματος που θα υποδεχθεί τις αιτήσεις???
Φιλικά
https://energypress.gr/news/aitima-gia-epektasi-toy-metroy-tis-diakopsimotitas-ypovlithike-stin-komision-diereynisi-kai-gia
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΒρήκαν φαΐ οι βιομήχανοι...τζάμπα χρήμα...και όταν τους ζητάνε ετοιμότητα σφυρανε αδιάφορα...
ΔιαγραφήΕις υγειαν των κοροιδων!!!Σιγα μηπως δεν το ζηταγαν!!! Βιομηχανοι ειναι αυτοι ρε παιδια!!!
ΔιαγραφήΕνα δηθεν προσωρινο μετρο που θα γινει μονιμο.Και εγω αναρωτιεμαι σαν πολιτης αυτου του κρατους που πληρωνω χιλιους μυριους φορους γιατι??? Με ποιο αυθαιρετο δικαιωμα γινεται τοσα χρονια αυτη η παρακρατηση???Θα την δωσω εγω την απαντηση.....
ΔιαγραφήΜΕ ποια αιτιολογία όμως θα τους το εγκρίνουν από τη στιγμή που δουλεύει το χρηματιστήριο;
Διαγραφήτο μετρο ειναι σωστο. οταν εχει ζορι το συστημα κατεβαινουν οι διακοπτες. το προβλημα ειναι οτι δεν επρεπε να πληρωνεται απο εμας αλλα απο τους λογαριασμους ρευματος. αλλα ως γνωστον ουδεν μονιμοτερο του προσωρινου
ΔιαγραφήΑφού είμαστε ανοργάνωτοι….Οι σύλλογοι ανύπαρκτοι…Πως να πληρώσουμε συνδρομή αφού είναι διακοσμητικά στοιχεία….Μια σωστή κίνηση αν κάνουν ας πληρώσουμε 5 πλασια συνδρομή…Αλλά…
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ συνδικαλισμός στην Ελλάδα σε όλα τα επαγγέλματα έχει πεθάνει. Αντί να τρέχουν για τα προβλήματα του κάθε κλάδου έτρεχαν για τα προσωπικά και αυτό παντού όχι μόνο σε εμάς. Τώρα που η κυβέρνηση τους έχει γράψει κανονικότατα κανένας δεν έχει αρχίδια να ζητήσει. Ξοφλημένοι όλοι είναι. Όταν έπρεπε να δράσουν για τα πραγματικά προβλήματα ψωλοαρμένιζαν για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Φυσικά η ιστορία τους βρίσκει αυτούς πλουσιότερους και εμάς μαλάκες που τη τρώμε συνεχώς.
ΔιαγραφήΑφού σου άρεσει να την τρως μην τους βάζεις όλους το ίδιο.
ΔιαγραφήΟτι πεις τενεκέ μου ξεγάνωτε. Εμείς τη τρώμε επιχειρηματικά και εσύ στα οπίσθια σου. ||Πρόσεχε μη σου μείνει κουσούρι και κυκλοφορείς με σωβρακάκια ακράτειας..
ΔιαγραφήΑπό πού να το πιάσω και τη να αφήσω....
ΔιαγραφήΕσύ μιλάς για επιχειρήσεις???
Τράβα να κόψεις κάνα χορταρακι με το χέρι...αλλά ξέχασα έχεις "μεγάλη εταιρεία" που στα κόβει...
Όσο για το δεύτερο μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλοτρια..
Φάνηκε και ποιος είναι μπακουρας και ποιος ξυνεται.
Όλη η Ελλάδα ήταν έξω στις 18 Οκτωβρίου με οικογένειες και φίλους και εσύ χαιδευοσουνα στο μπλογκ 11 η ώρα το πρωι...α ρε κακομοίρη σε λυπάμαι...
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Τσόγλανε του κερατα παλιοκύναιδε Unknown σε πληρώνανε ρε τυφλοπόντικα σκουλήκι στις 30 μέρες απο το 15- εως το 2019???αντε στον αγύριστο ζωο τετραποδο που να πεσει μαυρη αστραπη να σε καψει ρεντίκολο!!!! 3 Νοεμβρίου 2021 - 9:46 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ναι... όπως είχαν πει τον Ιούλιο σε 2 μήνες από το Νομοσχέδιο ... δηλαδή Σεπ.... μετά είχαν πει για Οκτ... μετά για Νοε... και τώρα ΜΕΤΑ τα Χριστούγεννα. Το έγραψαν στο energypress και εβγαλαν το παπαγαλάκι τους τον Τρελαμένο να βρίζει όσους κάνουν κριτική με το επιχείρημα... επί μέρες ΝΔ παίρνετε τα λεφτά σας στην ώρα τους (με κούρεμα... αλλά αυτό του διαφεύγει)..
πληρώασανε ρε για σεπτεμβριο αλλα εσενα οχι γιατι εισαι απο τους αλλους τενεκε!!!ποσο ηλιθιοι και αθλιοι ειστε ρε ζωα που θα σας πλησώσουν ξανα σε 16 μερες !!!!ελεος ρε καλικάτσαροι της μέρας....
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήfire2 Νοεμβρίου 2021 - 1:25 μ.μ.
Θα γίνει πληρωμή Σεπτεμβρίου σήμερα;
πληρώασανε ρε για σεπτεμβριο αλλα εσενα οχι γιατι εισαι απο τους αλλους τενεκε!!!ποσο ηλιθιοι και αθλιοι ειστε ρε ζωα που θα σας πλησώσουν ξανα σε 16 μερες !!!!ελεος ρε καλικάτσαροι της μέρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήfire2 Νοεμβρίου 2021 - 1:25 μ.μ.
Θα γίνει πληρωμή Σεπτεμβρίου σήμερα;
Και μια χρήσιμη πληροφορία !!ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ τα περνάει ο δαπεεπ και δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα προς το παρόν αν έχουν μόνο δραστηριότητα πώληση ηλεκτρικής ενέργειας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ για όλες τις έγκυρες ενημερώσεις που δίνεις trelamenos!!!!!
Διαγραφήκαλησπέρα, γνωρίζει κάποιος τον τρόπο πληρωμής μέσω ΦΟΣΕ και τους χρόνους πληρωμής ;
ΔιαγραφήΟ ΦΟΣΕ πληρώνει κάθε εβδομάδα και σε λίγο καιρό μάλλον κάθε μέρα.
ΔιαγραφήΠληρώνει με την τιμή που έχει η ενέργεια από το χρηματιστήριο. την εβδομάδα 11-17/10 ήταν 214,15 Ευρώ /MWh. Αν έχεις συμβόλαιο με 65 Ευρώ/MWh επιστρέφεις τα επιπλέον κέρδη με πιστωτικό τιμολόγιο στο ΔΑΠΕΕΠ.
Και μιά άλλη πληροφορία .Φορολογική ενημερότητα παίρνουν από το σύστημα δοκιμαστικά και θα συνεχίσουν και στο μέλλον και δεν θα χρειάζεται να στέλνουμε εμείς. Αυτοί που δεν θα είναι ενήμεροι την ώρα τής ζήτησης ,(στέλνει μνμ το myTAXISnet Ο φορέας ΓΓΠΣ εξέδωσε εκ μέρους σας Αποδεικτικό Ενημερότητας με Αριθμό Πρωτοκόλλου)δεν θα μπορεί το σύστημα να τους δώσει ενημερότητα η έχουν δόσεις σε εκκρεμότητα. Γιά ασφαλιστική ενημερότητα είναι ακόμα νωρίς να παίρνουν από το σύστημα και θα πρέπει να στέλνουμε κανονικά όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν υπάρχει ρύθμιση και οι δόσεις πληρώνονται κανονικά τι γίνεται ;
ΔιαγραφήΜόνο Με παρακράτηση.....
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε!!!!
ΔιαγραφήΌσο αναφορά την ενημερότητα, αν την παίρνει από το ΤΑΧΙΣ ;
Διαγραφή11. Πώς διαβιβάζονται τα δεδομένα στην περίπτωση αυτοτιμολόγησης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην περίπτωση αυτοτιμολόγησης την υποχρέωση διαβίβασης σύνοψης έχει πάντα ο λήπτης αγαθών - υπηρεσιών που στην προκείμενη περίπτωση λειτουργεί ως Εκδότης και διαβιβάζει και χαρακτηρισμούς συναλλαγών εξόδων. Η οντότητα Λήπτης (πωλητής αγαθών - υπηρεσιών) διαβιβάζει μόνο χαρακτηρισμούς εσόδων.
Οι πληρωμές Αυγούστου σε τι ποσά έχουν φτάσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα, για να σταματησει η δεσμευση της συμβασης με το ΛΑΓΗΕ απο την τραπεζα , αφου ξεπληρωθηκε το δάνειο, ξερει κάποιος τη διαδικασία πρεπει να ακολουθήσω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρεπει η τραπεζα σας να ενημερωσει τον ΔΑΠΕΕΠ. Εσεις θα πρεπει να στειλετε τον ΙΒΑΝ του λογαριασμου οψεως στο mail dgioulis@dapeep.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Διαγραφήhttps://energypress.gr/news/ti-einai-en-telei-o-elape-energeiakos-logariasmos-pliromon-ton-paragogon-ape-i-logariasmos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς στείλει την επιστολή και στο ΣΠΕΦ. Και αυτοί για ελλειμματικό λογαριασμό μιλούσαν και μελέτες IRR!! Κανόνι λέγανε δεν θα πληρώνετε κανείς!! Δώσανε τη πολύτιμη βοήθεια τότε να περάσει απο τη τρόικα και να μπει στα μνημόνια η καταδίκη όλου του κλάδου. Γίναμε έρμαια και η εύκολη λεία για κάθε υπουργό απο τότε. Άτιμη ράτσα είμαστε και το χειρότερο ότι ξεχνάμε...
ΔιαγραφήΠληρωμές Σεπτεμβρίου κάποιο νέο???
ΑπάντησηΔιαγραφήtest
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο 15/11 λογικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι χθες δεν ήξεραν πότε θα κάνουν πληρωμές πάντως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοινωσε ο Σκρεκας την αφαιμαξη του ΕΛΑΠΕ για στηριξη της κοινωνιας ειπε....!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τα λεφτά των άλλων
ΔιαγραφήΚαλημερα μηπως γνωριζει κανεις τι τιμες παιζουν για συντηρηση τον χρονο σε 400αρι παρκο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα επαναστατήσουμε να φάμε χημικά κάτω απο το υπουργείο ώστε να δικαιωθούμε και ο ΣΠΕΦ να φτιάξει κι άλλα πάρκα με υπερκέρδη. Η μόνη λύση άλλη δεν υπάρχει είναι επιστήμονες σε αυτό συνεργάζονται καλά με τον εκάστοτε Υπουργό.
ΑπάντησηΔιαγραφή