Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ IANOYAΡIOY ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΙΟΥΛΙΟ
ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ!
Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και αν το ποσο ειναι μεγαλύτερο απο 15 χιλιαρικα . Αν δεν γραψετε ποσο θεωρείτε οτι ειναι μικρότερο απο 15 χιλιαρικα
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής :
- Αυγούστου πατήστε εδώ.
- Σεπτεμβρίου και πληρωμές Μαρτιο -Απρίλο ΛΑΓΗΕ πατήστε εδώ.
- Οκτωβρίου και πληρωμές Απρίλιο Μάιο πατήστε εδώ.
- Νοεμβρίου και πληρωμές Ιούνιο πατήστε εδώ
- Δεκεμβρίου και πληρωμές Ιούνιο-Ιούλιο πατήστε εδώ
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
|
||||||
Μήνας παραγωγής |
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
|
|||||
Ημ/νια πληρωμής |
ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
|
|||||
24-7
|
25-7 | 26-7 | 27-31/7 | 1/8 | ||
Τραπεζες | ||||||
Εθνική | ΝΑΙ Κιλκις,Tρίκαλα Aρτα, Χαλκιδική, Καβάλα, Λακωνία |
ΝΑΙ Ν.Ερυθραία, Θεσσαλονίκη, Kοζάνη, Νάουσα 3,200, Λάρισα, Ηλεία 100kw, Ηράκλειας Σερρών, Αιγιο 3.500 |
ΝΑΙ Λακωνία 100kw |
ΝΑΙ Δράμα 29/7 ΟΧΙ Αργος 30/7 |
ΝΑΙ Αθήνα 4 χιλ |
|
Αλφα | ΝΑΙ Πειραιας 3,500, Ξάνθη, Αιγιο |
ΝΑΙ Βόλος, Δράμα 29/7 |
ΟΧΙ Αθήνα 3,9χιλ 30/7 |
|||
Αγροτική | ΝΑΙ Μεσσηνία-Καλαμάτα, Σερρες, Ξάνθη >3000, Δομοκου 3,700, Σκύδρας |
ΝΑΙ Ξηρόμερο 30/7 |
||||
Εμπορική | ΝΑΙ Αθήνα 100kw |
ΟΧΙ Αργος 30/7 |
ΝΑΙ Αθηνα 8χιλ |
|||
Πειραιώς | OXI Βεροια |
ΝΑΙ Λακωνία, Μεσηνία Καλαμάτα, Τρίκαλα, Σέρρες, Ηγουμενίτσα, Λαμία>3500, Πτολεμαίδα 2χ100, Κόρινθος |
OXI Aχαϊα, Πάτρα |
ΝΑΙ Ξηρόμερο, Φάρσαλα 30/7 ΟΧΙ Αχαία 29/7, Αγρίνιο 29/7, Πατρα 4χιλ, Βεροια 3550 |
NAI Βέροια 3,550, Αργολιδα 3,9+, Πάτρα 4χιλ, Λαμία 4050, Ξάνθη 4χιλ, Σέρρεσ 5χιλ+, |
|
Eurobank | ΝΑΙ Θεσσαλίκη 100kw, Aττική 100kw, Λαρισα Θήβα, |
ΝΑΙ Ιωαννινα 4044, |
||||
Αττικής | ΝΑΙ Ευβοια 3,9 χιλ |
|||||
Κύπρου | ||||||
Probank | ΝΑΙ Κοζάνη |
ΝΑΙ Βόλος 100kw |
||||
Αλλες | NAI Συνεταιριστική Καρδίτσας 100kw |
Δεν ειναι κανενας εδω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΨαχνεις παρεα?
ΔιαγραφήΠες μου που εισαι και τι κανεις;
ΔιαγραφήΣτον πινακα εκει που γραφει μηνας παραγωγης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ επρεπε να γραφει ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ SUNBLOG......Με βάση πληροφορίες του sunblog, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας o ΛΑΓΗΕ θα ξεκινήσει τις πληρωμές των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά για τον μήνα Ιανουάριο 2013. Κανονικά θα έπρεπε με βάση την σύμβαση που έχουν υπογράψει οι παραγωγοί,τώρα να πληρώνονται τα τιμολόγια του Ιουνίου .Ωστόσο η κατάσταση άρχισε να καλυτερεύει εδώ και δύο μήνες, αφού η καθυστέρηση μειώθηκε από τους 7 στους 5 μήνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με πληροφορίες του ΥΠΕΚΑ η ροή των πληρωμών θα ομαλοποιηθεί μέχρι το τέλους του 2013 και θα γίνονται στις προκαθορισμένες από την σύμβαση ημερομηνίες.
Η 5μηνη καθυστέρηση δημιουργεί πολλά οικονομικά προβλήματα στους παραγωγούς, οι οποίοι εκτός από την έκτακτη εισφορά του 25 μέχρι 42% έχουν να καλύψουν τις τράπεζες, την πρόωρη καταβολή ΦΠΑ, τα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, αμοιβές λογιστών, ασφαλιστικά ταμεία κτλ.
ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΙΟΥΝΑΡΙΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΔΙΟΑΒΡΥΛΑ ......ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΟ POSTARO...
αυτη την εβδομαδα τελειωνουν τα μεγαλα εργα πληρωμες πανω απο 52000 και απο εβδομαδα ξεκινανε τα μικρα ιανουαριου. 3 κλιμακες εχουνε μεσα στον λαγηε. εμενα αλλο με ανησυχει το νομοσχεδιο που εδω και ενα μηνα ειναι στην βουλη τι εγινε?
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος themi mantzana - Μακάρι αυτά που ισχυρίζεσαι ναναι αλήθεια γιατί εγώ μετά από προσωπική επαφή με τον Μπότση στο ΛΑΓΗΕ μου είπε ότι ναι μεν θα πληρωθούν όπως πληρώνονται τα τιμ Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου ( μικρός εκαθαριστικός) αλλά από Μάρτιο και μετά πιστεύει επιπλέον καθυστέρηση λόγω του ότι θα πληρώνονται και τα μετέπειτα μεγάλα πάρκα που συνδέθηκαν (δυστυχώς).
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ 7.36 ΣΤΟ SUNBLOG.. TO ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑ...ΤΩΡΑ ΑΝ ΨΕΜΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΜΗΛΑΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΤΣΗ...ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΕΡΕΓΓΑΙΟΙ......ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΜΑΡΙΔΕΣ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ,ΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΣΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5-6 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΙΜΟΓΟΓΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙ..ΤΟ ΕΝΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ KWATT TΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΗΛ..ΑΝ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ 99.40 KW ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ 9.940kwh Χ ΤΙΜΗΣ ΣΟΥ = ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ο ΛΑΓΗΕ.. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....!!!! ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΑΙΔΑΡΟΥ....!!
ΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΑΡΧΕΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ,ΕΧΩ ΚΟΨΕΙ 4 ΤΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ 3540,ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ 540 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 9200 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ..
ΔιαγραφήΙανουαριο αν εκοψες τιμολογιο, μιας και γραφεις οτι συνδεθηκες στις αρχες, θα πληρωθεις μαζι με ολους μας που περιμενουμε για Ιανουαριο να αρχισουν οι πληρωμες. Αν ξεκινησες Φεβρουαριο, τοτε θα περιμενεις λιγο ακομα. Σε αυτο το νημα παντως γραφουμε για τις αναμενομενες πληρωμες Ιανουαριου.
ΔιαγραφήA7
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι, καλημέρα,
Το πρό-τελευταίο βήμα έχει γίνει όπως θα διαβάσατε πιθανόν στο παρακάτω link:
http://www.energypress.gr/news/Sta-15-eyrw-MWh-to-mesostathmiko-ETMEAR-Ayxhsh-120-sta-oikiaka-timologia
Το παραπάνω μέτρο θα βοηθήσει να παραμείνουν οι πληρωμές στους 6-7 μήνες καθυστέρηση, όπως ισχύει μέχρι σήμερα, και ΙΣΩΣ να περιορίσει την καθυστέρηση αυτή κατά ένα με δύο μήνες στο σύνολο των πληρωμών το επόμενο τετράμηνο λαμβάνοντας υπόψην ότι η κοινωνία θα αντέξει να πληρώνει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ στην ώρα τους.
Έχει μείνει λοιπόν ένα τελευταίο βήμα να γίνει το οποίο θεωρώ θα είναι και το πιο επώδυνο για τους παραγωγούς των ΑΠΕ. Αυτό εκτιμώ θα ανακοινωθεί προς τα τέλη Σεπτεμβρίου και αφού έχουν ξεκαθαρίσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούν οι συστημικές τράπεζες σε σχέση με τα δάνεια προς σταθμούς ΑΠΕ και δη ΦΒ, τις διαθέσεις του ΥΠΕΚΑ σε σχέση με την παράταση ή όχι των υπογεγραμμένων συμβάσεων αναδιαρθρώνοντας τις τιμές προς τα κάτω(σε όσους φυσικά το αποδεχθούν)αλλά πιο σημαντικά αν οι ΜΕΓΑΛΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ αποδεχθούν (όπως έχουν ανακοινώσει κατά το παρελθόν) μείωση των δικών τους τιμών με ποινικές ρήτρες έναντι της νέας συμφωνίας που θα υπογράψουν με το ΛΑΓΗΕ.
Οι προτάσεις των συνδέσμων (ΣΠΕΦ, ΣΕΦ, κλπ) έχουν καταγραφεί από ΥΠΕΚΑ και ΡΑΕ και θα ληφθούν (ίσως και όχι) στα υπόψην του υπουργείου πριν το τελικό κείμενο.
Σε κάθε περίπτωση η αγορά θα εξομαλυνθεί, η έκτατη εισφορά θα σταματήσει να υφίσταται από τον Ιούνιο του 2015 εκτός και αν υπάρξει μεγάλη συμμετοχή στο new deal και αφαιρεθεί νωρίτερα.
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗΝ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΕΙΟΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΤΟΥΣ.
Όσον αφορά από που προέρχονται οι πληρωμές προς των ΛΑΓΗΕ που επίμονα ρωτούσα τον Α3 κατά το παρελθόν, σήμερα διαβάζοντας την ενημέρωση του ΥΠΕΚΑ για το ΕΤΜΕΑΡ κατάλαβα ότι γίνονται αυτόματα από 5 πηγές. Στο παραπάνω Link μπορείτε να ενημερωθείτε αντίστοιχα.
Η απογοήτευση όλων μας ΣΗΜΕΡΑ είναι μεγάλη από το ρίσκο το οποίο πήραμε επενδύοντας στα φωτοβολταϊκά. Θέλω να πιστεύω ότι μακροπρόθεσμα θα δικαιωθούμε στη βάση της λογικής και των αντοχών μας.
Το 2013 θα είναι έτος ΥΠΟΜΟΝΗΣ για όλου μας......
Α12 Μήνυμα από Σπέφ πρίν από λίγο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ενημερώνουμε ότι οι πληρωμές του μήνα Ιανουαρίου ξεκινάνε την προσεχή Τετάρτη 24/07/2013 αρχίζοντας από τα χαμηλά τιμολόγια και σταδιακά συνεχίζοντας προς τα ψηλότερα.
ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!
ΔιαγραφήΚαταλαβαμε...καλο 15αυγουστο να εχετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδη ποσες μερες μετα πληρωνιυν τα μεσαια τιμολογια? Και το ρωταω αυτο γιατι για τα χαμηλα ενημερωνουν και δινουν συγκεκριμενη ημερομηνια εναρξης πληρωμων. Για τα μεσαια ομως που ειναι τα περισσοτερα με βαση των αριθμο των συμμετεχοντων, δεν δινουν ημερομηνια, ουτε και για τα μεγαλα. Αλλες φορες πληρωνουν 15 μερες μετα τα μικρα, αλλες οπως η προηγουμενη πληρωμη εγινε 25 μερες μετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικοτερα ο Δεκεμβριος αρχισε να πληρωνεται 21 Ιουνιου και οποτε εχει περασει τουλαχιστον ενας μηνας μεχρι να πληρωθει ο Ιανουαριος. Δεν πληρωσαν λοιπον 2 μηνες μαζεμενους, εφοσον για τον τριτο μηνα καθυστερησαν.
Οι ευχες τουλαχιστον δεν ειναι μηνυσημες, αυτο εχω να πω.
...TO EΓΡΑΨΕ ΤΟ ENERGYPRESS...Δημόσια διαβούλευση για τους οικονομικούς κινδύνους του ΛΑΓΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λειτουργός της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας θα προβεί σε Δημόσια Διαβούλευση με θέμα: «Μηχανισμός Περιορισμού του Χρηματοοικονομικού Κινδύνου του ΛΑΓΗΕ». Η Δημόσια Διαβούλευση πρόκειται να διαρκέσει από την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013 μέχρι και την Κυριακή 18 Αυγούστου 2013. Στις 26 Ιούλιου 2013, ημέρα Παρασκευή, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της ΛΑΓΗΕ Α.Ε. οι προτεινόμενες τροποποιήσεις του Κώδικα Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΚΣΗΕ) καθώς και σχετική συμπληρωματική παρουσίαση με αναλυτικά παραδείγματα επί των προτεινόμενων αλλαγών. Η Δημόσια Διαβούλευση δεν θα πάρει παράταση.
ΗΜΕΡΙΔΑ την Τρίτη 30 Ιούλιου 2013 (10:00 – 13:00)
Ο Λειτουργός της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας διοργανώνει στο ισόγειο του κτιρίου των γραφείων του στον Πειραιά, Κάστορος 72, Ημερίδα για την παρουσίαση του “Μηχανισμού Περιορισμού του Χρηματοοικονομικού Κινδύνου του ΛΑΓΗΕ”.
.
ΒΑΡΑΝΕ ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.....ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΑΓΚΕΣ....!!!..Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΛΟ ..( ΓΟΥΛΙ.....!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ20++ Αντε παλι τα ιδια....ποση υπομονη ακομα;;;εχουμε εξαντληθει πλεον..ΕΕΛΛΕΕΟΟΣΣ.....ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ...ΣΣΥΝΤΟΜΑΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας συναδελφοι παρακολουθω πολλη καιρο το μπλογκ και πρεπει να ευχαριστησω τον ιδρυτη και ολους που προσφερουν τις πληροφοριες τους εδω.Εχουμε μπλεξει με ανικανους και αλητες. Εχω συνδεθει 22 Ιανουαριου πρωτο τιμολογιο Φεβρουαριο την Παρακευη με προσωπικη ενημερωση θα πληρωθω αρχες Σεπτεμβρη αρα δεν βλεπω καμια βελτιωση ελπιζω να κανουν λαθος.Καλο κουραγιο και υπομονη
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικο να σου πουν ετσι. Αυτο ισχυει με βαση το τωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήμας χρωστουσανε τον Νοεμβριο του 12 απο λαθος τους και πληρωθηκε χθες. Αρα πιστευω οτι τακτοποιουνε το 2012 και μετα θα ξεκινησουνε το 2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη την εβδομαδα ο Γεναρης και μετα απο περιπου 15 μερες ο φεβρουαριος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληροφορια με επιφυλαξη απο προεδρο συλογου Φ/Β θελουν για κοψουν απο τα Φ/β περιπου 300-350 εκατομ(+50 απο τα οικιακα φ/β) τα εσοδα του ΛΑΓΗΕ θα ειναι 1,8-1,95 δις και τους λειπει το ποσο αυτο οποτε το κουρεμα στης ταριφες αναμενεται μεσοσταθμικα στο περιπου στο 50% με απομακρυνση της εκτακτης εισφορας
ΑπάντησηΔιαγραφήο,τι ναναι γραφει ο καθενας χωρις συντακτικο και δεν βγαινει ξεκαθαρο νοημα...κι εγω το ιδιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ελληνικό δημόσιο εφαρμόζει την εξής λογική:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαδίδει ότι θα σου κόψει και τα 2 χέρια και στο ΄τελος σου κάνει τη χάρη να σου κόψει το 1 οπότε μη ψαρώνεται με ότι ακούτε.
Επίσης πολλά άρθρα που γράφονται είναι για να δούν τι παίζει πόσο αντιδράμε και να πράξουν ανάλογα.
Το 50% μπορεί να παίξει σε κούρεμα μόνο σε όσους έκαναν τα έργα ενώ είχε ψηφιστεί ο νόμος της έκτακτης εισφοράς.
Αν κόψουν 50% στα πολύ παλιά έργα τότε βγαίνει κόκκινο κατευθείαν σε στην τράπεζα οπότε πρέπει να δόσουν κάτι να μην κοκκινήσουν τα δάνεια.
Το πρόβλημα είναι ότι Αυγουστο γίνονται όλες οι μαιμουδιές στην Ελλάδα και αυτό είναι που με φοβήζει...
Και να ρωτήσω κάτι αφού σας χαιρετίσω, μια και γράφω πρώτη φορά εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς θα κάτσουμε έτσι τελικά σαν κοτούλες να μας .... ;
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα ;
Θα τα βλέπουμε όλα να διαλύονται κι εμείς θα χαζεύουμε ;
Απλά ρωτάω.....
παμε ολοι μαζι φυλακη.να κατεβασουμε ολοι τους διακοπτες εμεις οι μικροι παραγωγη θα την πατησουμε.αγροτης 100κw.το πουλαω το εργο αν προλαβω πριν τα παρει ολα η τραπεζα//////////////
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά δεν είναι λύση αυτή. Που θα βρεθούν φυλακές για όλους μας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί όμως κάποιος τρόπος αντίδρασης θα υπάρχει που να τους πονάει ή να τους φοβίζει.
Ξ Ε Κ Ο Λ Λ Α Τ Ε Ρ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ.
ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
Κ Α Ν Ε Ν Α Σ
Και πως εξασφαλίζεις ότι κάποιοι, κυρίως μεγάλοι, δεν θα υπογράψουν. Ή το ότι θα σου ρίξουν μια "αλληλεγγύη" 50% για μερικά χρόνια. Δεν βγαίνει τίποτα έτσι. Πρέπει να νοιώσουν ότι θα πονέσει κι όχι μόνο εμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνα με τ energypress.gr το κουρεμα θα αγγιξει το 45%...Ωστοσο δεν εδωσε εικονα για κινητρα και αντικινητρα....Βρε δε πατε εσεις κυριοι του ΥΠΕΚΑ να κοροιδεψετε αλλους??
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι, αυτή η κυβέρνηση στηρίζεται σε δυο πόδια. Το ένα είναι ΝΔ και το άλλο ΠΑΣΟΚ. Υπουργός ΥΠΕΚΑ είναι ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ του ΠΑΣΟΚ. Όλοι λοιπον ανεξαιρέτως στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να περάσουμε το μήνυμα πως αν ο Μανιάτης περάσει κάτι τέτοιο τότε το ΠΑΣΟΚ να ψάχνει στις επόμενες εκλογές να βρει κάποιες ψήφους, γιατί μόνο τις δικές τους θα βλέπουν. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και οι υπόλοιποι,όποιο κόμμα κι αν υποστηρίζουν, δεν θα πρέπει να κάνουν το ίδιο. Κι αυτό πρέπει να αρχίσει από τώρα γιατί όπως είπε κι ο συνάδελφος πιό πάνω, τον Αύγουστο περνάνε πιο εύκολα τα νομοσχέδια που πονάνε!!!!!! Κινητοποίση χρειάζεται συνάδελφοι. Μην αφήνετε τα πράγματα στην τύχη. Όλοι στους βουλευτές και στις κομματικές οργανώσεις, γιατί δεν είμαστε σε κράτος που δουλεύει σωστά. Το μόνο που υπολογίζουν οι βουλευτάδες είναι πώς θα είναι στη Βουλή. Τίποτα άλλο δεν τους νοιάζει. Αγώνας χρειάζεται για να μην περάσουν τα σχέδιά τους. Οι συμβάσεις που έχουμε υπογράψει δεν πάνε περίπατο τόσο εύκολα. Αγώνας και συσπείρωση. Όλοι ενωμένοι για να πετύχουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ Φ/Β ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟΥ 30 % ?
Προς συνάδελφο 23 Ιουλίου 11.01
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λογική σου να σε φοβίζει. Αυτές οι συμφεροντολογικές σκέψεις κάνουν κακό. Εμείς να βολευτούμε και οι άλλοι.... άστους να κουρεύονται. Εμ, δεν λειτουργούν έτσι οι ομάδες, αν θέλουν αυτοί που ανήκουν σε αυτές να μην τρώνε χαστούκια χωρίς να αντιδρούν. Γιατί μπορεί να γίνει κούρεμα σε εμάς που υπογράψαμε ενώ είχαν πει για έκτακτη εισφορά (στα Φ/Β στην αρχή και μετά το γυρίσαν σε όλες τις ΑΠΕ, αν το ξέρεις, μετά την παρέμβαση Βενιζέλου) και όχι σε εσάς? Εκεί θα φθάσουμε, ο ένας να θάβει τον άλλο για το δικό του συμφέρον και μόνο? Γιατί δε λες ότι η έκτακτη εισφορά είναι για 2+1 χρόνια, ήδη τα δυο χρόνια σχεδόν πέρασαν και ας κοιτάξουμε πώς θα γίνει, αν όχι να σταματήσει και να μην ισχύει για τον τρίτο χρόνο, τουλάχιστον να μην ανανεωθεί, μια και στην Ελλαδίτσα μας... ουδέν μονιμότερον του προσωρινού...Έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε όλοι και όχι τί συμφέρει εμένα, που είμαι από τους παληούς, χωρίς να σκέφτομαι τους άλλους!!! Αλλοίμονο αν επικρατήσει το ...διαίρει και βασίλευε..., πάει, χαθήκαμε!!!!!!! Συσπείρωση και μόνο συσπείρωση, όπως γράφουν και αρκετοί άλλοι συνάδελφοι.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λέει πιο πάνω ο συνάδελφος 3.52. Το μήνυμα να το πάρει πρώτος απ'όλους ο ίδιος ο Βενιζέλος. Γι' αυτό, συνάδελφοι της Θεσ/νίκης, στείλτε τα χαμπέρια... στον Βενιζέλο. Ή θα φροντίσει να κάνει ένα κράτος δικαίου και να υπάρχει εμπιστοσύνη όχι μόνο επενδυτών (όπως είμαστε εμείς), αλλά όλων ανεξαιρέτως, Ελλήνων και ξένων, ή να τα βροντήξει και να φύγει. Διαφορετικά, στις άλλες εκλογές, θα δει το κόμμα του να πέφτει ακόμα πιο χαμηλά και ο ίδιος ούτε βουλευτής να μην βγαίνει!!!!!
Αντιφωτοβολταικός speaking
ΔιαγραφήΟ 23 Ιουλίου 11.01 καλά τα λέει.
Η δική σου λογική με φοβίζει πάρα πολύ.
Ο Βενιζέλος με 12% που πήρε στις εκλογές το ΠΑΣΟΚ είναι αντιπρόεδρος
της κυβέρνησης.
Ο Παπαδήμος χωρίς να ψηφιστεί καν βουλευτής έγινε πρωθυπουργός.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΦΟΒΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ;
ΤΟΣΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΙΣΑΙ! ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
Ο ΑΔΩΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΕΓΙΝΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ.ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ 3-4% ΑΠΕΚΤΗΣΕ
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ
Ο 23 Ιουλίου 11.01 έχει δίκαιο και στην λογική που εφαρμόζει το ελληνικό δημόσιο,αλλά και για τις μαιμουδιές του Αυγούστου.
Στον στρατό,τα σαβ/κύριακα και τις αργίες,όταν έκανες φρουρά δεν σου έλεγε ο επόπτης,οτι πρέπει να δείξεις ιδιαίτερη προσοχή κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας σου διότι όλες οι στραβές γίνονται τις αργίες που είναι πιο χαλαρα τα πράγματα;
Έτσι και με τον Αύγουστο.Όταν ο λαός είναι χαλαρός και κάνει τα μπανάκια του,αυτοί είναι ικανοί να ξεπουλήσουν το σύμπαν και να μην πάρει κανείς είδηση.
Όσο αφορά το 50% του κουρέματος δεν αντιλαμβάνομαι κανενός είδος μονομέρειας.
Ο άνθρωπος μια εκτίμηση κάνει.
Σιωπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΗ εκτακτη εισφορα θα εκδικαστει στο ΣτΕ τον Οκτωβρη επειδη εχω κινηθει και εγω δικαστικα η ενημερωση που εχω ειναι οτι δυσκολα θα δικαιωθει το κρατος. Για αυτο κιολας θα προσπαθησουν να πιεσουν το new deal να εχει τελειωσει πριν τον Οκτωβρη. Το θεμα της μειωσης της ταριφας οριζεται σε μεγαλο βαθμο απο τις τραπεζες και απο ποσο ελκυστικες ρυθμισεις εχουν τη δυνατοτητα να κανουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να την κανω την επιμηκυνση της συμβασης απο την στιγμη που η αξιοπιστια του κρατους ειναι μηδενικη. Μονο εαν μπουν ρητρες του τυπου "εγγυητης των δανειων να ειναι το κρατος" οποτε σε μη συμβατικη πληρωμη η οποια αλλη αντισυμβατικη ενεργεια η τραπεζα να απαιτει απο το κρατος.
Αν δεν θελουν, ας κανει το κρατος ομολογα τις πληρωμες και ας τα δωσει στις τραπεζες.
Επισης σε καθε περιπτωση για να υπογραψει, οποιος θελει, καινουργια συμβαση θα πρεπει να εκπληρωθουν ολες οι απαιτησεις απο την προηγουμενη συμβαση γιατι σιγουρα θα ζητησουν να παραιτηθει απο καθε απαιτηση που αφορα την προηγουμενη συμβαση.
Λετε να βρουν τα λεφτα να πληρωσουν ντουκου η θα φαμε και αλλο παραμυθι με υποσχεσεις για μηδενισμο του ελλειματος μεχρι το 2014,
Αν δεΝ λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη όλοι οι υπουργοί και γεν. γραμματείς που περάσαν τα τελευταία 6 χρόνια από το ΥΠΕΚΑ νέο deal να το ξεχασουν γιατι είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας απο τους κύριους υπεύθυνους ονομάζεται ΜΑΘΙΥΔΑΚΗΣ ο ΓΓ του ΥΠΕΚΑ τα τελευταία χρόνια παρων σε όλες τις κρισιμες αποφάσεις που πηρανε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ? ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΛΦΑΒΑΝΚ ΒΟΛΟΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ Ε Ν Π Ρ Ο Κ Ε Ι Τ Α Ι Ν Α Δ Ι Κ Α Ι Ω Θ Ε Ι Τ Ο Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Δ Η Μ Ο Σ Ι Ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ Τ Ο Δ Ι Κ Α Σ Τ Η Ρ Ι Ο Τ Ο Υ Ο Κ Τ Ω Β Ρ Ι Ο Υ.
Σ Υ Ν Α Δ Ε Λ Φ Ο Ι Μ Η Μ Α Σ Α Τ Ε.
Κ Α Ν Ε Ν Α Σ Ο Υ Τ Ε Π Α Λ Ι Ο Σ Ο Υ Τ Ε Ν Ε Ο Σ Δ Ε Ν Π Ρ Ε Π Ε Ι Ν Α
Δ Ε Χ Θ Ε Ι Α Λ Λ Α Γ Η Τ Η Σ Σ Υ Μ Β Α Σ Η Σ Τ Ο Υ .
Δ Ι Κ Α Σ Τ Η Ρ Ι Α Κ Α Ι Π Α Λ Ι Δ Ι Κ Α Σ Τ Η Ρ Ι Α.
23 Ιουλίου 2013 - 8:22 μ.μ. συμφωνω οτι πρεπει να κρατησουμε τη συμβαση που υπογραψαμε και να μην παρουμε τα νεα κουρελοχαρτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως για το ΣτΕ να εισαι σιγουρος οτι το κρατος θα δικαιωθει δυστυχως! Οπως εγινε με τους ομολογιουχους. Οι δικαστες θα επικαλεστουν το δημοσιο συμφερον. Μη ξεχνας οτι ειναι κ αυτοι διορισμενοι δικαστες καριερας! Δυστυχως αυτο ειναι το κρατος μας!
23 Ιουλιου 9:46 πμ συνεχεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχα μια συζητηση με τον προεδρο ενος συλογου ΦΒ χτες περιμενε κουρεμα 50% ηταν 45 οποτε ειναι λιγο αξιοπιστοςκαι μου ειπε σε γενικες γραμμες τα εξης
Για να αποφυγουμε το κουρεμα πρεπει να πληρωσουν εισφορα αλληλεγγυης 5-10% επι του τζιρου και οι κατασκευαστες εργων ΑΠΕ αναδρομικα απο το 2012 και να μην γινουν αλλες συνδεσης ΦΒ το 2014 εστι ο ΛΑΓΗΕ βγαινει ανετα με εισφορα για 2 ετη.
Ο τροπος που θα πρεπει να γινει το κουρεμα στα ΦΒ ειναι με μαθηματικο τυπο επι του ποσου του τιμολογιου των πανελ και μαλιστα μονο με αυτο το τιμολογιο!!!!!
Το κουρεμα αυτο ειναι μεγαλυτερο απο την εκτακτη εισφορα γιατι το ΥΠΕΚΑ στηριζει μονο τα συμφέροντα των μελων του ΣΕΦ που απολαμβανουν απο φετος ολα τα κερδη που θα επρεπε να ειχαν ως το 2020 το ΥΠΕΚΑ θελει να αρη την αναστολη συνδεσεων του 2013
και το 2014 να συνδεση 1,2 GW Φ/Β μετα τη συνδεση τους θα εγκατασταθουν συστηματα που θα κλεινουν τα Φ/Β μεσης και χαμηλης τασης οταν ο διαχειρηστης δεν θελει την παραγωγη τους και ετσι εμεις θα εχουμε νεο κουρεμα στη παραγωγη ομως και οι κατασκευαστες Φ/Β παρκων νεα υπερκερδη.
ξεχασα να γραψω πως περιμενει ιδρυσει νεου οργανισμου πληρωμων οπου θα υπογραφουμε τη νεα συμβαση << εθελοντικά>>
Διαγραφή1) 8:53 Σαφες αυτο που λες αλλα δεν νομιζω οτι θα δικαιωθει το κρατος . Το ξερουν πολυ καλα γιαυτο τρεχουν για νεο deal.
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Προσωπικα το ΛΑΓΗΕ μου χρωσταει πανω απο 150.000 . Τι σημαινει αυτο? Οτι με την επιμηνυνση των δανειων κλπ και δεδομενου οτι τα χρηματα αυτα θα παρω πρακτικα με την ληξη της συμβασης σε 20 χρονια , θα πρεπει για αυτα που μου οφειλουν τωρα να δωσω στην Τραπεζα 150.000 Χ 1,10 εις την 20 = 1.009.000 !!!! ( το επιτοκιο δανεισμου μου ειναι 10 %).
Συνεπως ηδη ακομα και με τον μηδενισμο της εκτακτης εισφορας εαν δεν μου δωσουν αμεσα τα χρωστουμενα μου εχουν ´´φαει ´´ 1.000.000.
3) Η προσωπικη αποψη ειναι οτι η τελικη μειωση της ταριφας δεν θα ξεπερασει το 10-15%
Με μηδενισμο της εκτακτης εισφορας εννοειται
4) Οταν τις ωρες που η Ελλαδα εδινε μαχη για την παραμονη στο ευρω - προκειμενου να αποφευχθει η ακαριαια εξαθλιωση- καποιοι βγαζαν τα λεφτα τους στο εξωτερικο και μερικοι συνεχιζαν να επενδυουν στην Ελλαδα. Και αυτοι θα τιμωρηθουν?
Ανακοινωθηκε μειωση 45% μεσοσταθμικα ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ δεν θα ειναι 10-15% θα ειναι 45% να το λες μπροστα απο ενα καθρεπτη να το χωνεψης ενημερωτικα τα LEXOTANIL εμενα με βοηθησαν αρκετα
ΔιαγραφήΡε παιδια , ξερει κανεις το energypress τι ρολο βαραει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιευονται υποπτα σχολια. (Πολυ αντιφωλτοβολταικα)
9:36 Αν ειχες φ/β - γιατι δεν νομιζω οτι εχεις- δεν θα επαιρνες LEXOTANIL. Γιατι θα ηξερες πολυ καλα οτι δεν θα περασει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΔΥΣΤΗΧΩΣ και εχεις δικιο δε περναει
ΔιαγραφήΑντιφωτοβολταικός speaking
ΑπάντησηΔιαγραφή'Οπως όλοι θα έχετε συνειδητοποιήσει το 25 ΕΤΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ!
Σας κάνουν οτι θέλουν ,χώρις καμιά νομική συνέπεια.
Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ!
ΥΠΕΚΑ: Κούρεμα 45% στις ταρίφες των υφιστάμενων φωτοβολταϊκών
http://www.energypress.gr/news/fwtoboltaika/YPEKA:-Koyrema-45-stis-tarifes-twn-yfistamenwn-fwtoboltaikwn
Υ.Γ.: Το επόμενο μέτρο,γιατί πάλι δεν θα τους βγαίνουν τα κουκιά,θα είναι η κατάργηση της ταρίφας.
Και πιθανόν,ο εκβιασμός θα είναι του τύπου ή δέχεσαι κατάργηση της ταρίφας ή δε σου απορροφούμε την παραγωγή
Εισαι εντελως ασχετος με τον χωρο. Δεν υπαρχει 25ετες συμβολαιο. Γραφεις ο,τι σου κατεβει εδω και καιρο.
ΔιαγραφήΡωτησα πριν δυο μηνες στο δικηγορικο γραφειο που με εκπροσωπει για το θεμα του δημοσιου συμφεροντος που μπορει να επικαλεστει ο υπ. οικονομικων οταν εγινε η ιστορια με το τελος ακινητων μεσο δεη. Μου απαντησε οτι το χαρατσι της δεη ηταν μνημονιακη δεσμευση υπογεγραμμενη. Το θεμα με τον μηδενισμο του ελλειματος που ειναι και αυτο μνημονιακη δεσμευση υπαρχει η εξης διαφορα, τα χρηματα τα οποια περνουν με την εκτακτη εισφορα απο τα φωτοβολταικα επιδοτουν αλλους παραγωγους ενεργειας (φυσικο αεριο κ.α) οποτε υπαρχει θεμα κρατικης επιχορηγησης προς συγκεριμενη μεριδα παραγωγων το οποιο ειναι εναντια στην Ευρωπαικη οδηγια περι κρατικων επιχειρησεων και αθεμητου ανταγωνισμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτο και η Voltalia εχει παει την υποθεση σε ακροαση στο ευρωπαικο δικαστηριο.
Παρομοιο θεμα εξεταζει τωρα η ευρωπαικη ενωση για τις επιχορηγησεις των εγχωριων εταιριων στην Γερμανια.
Παντως δεν αποκλειω προσωπικα και καμια κολοτουμπα απο το ΣτΕ τυπου ΕΡΤ. Το σιγουρο ειναι οπως προανεφερα εαν δεν κλεισουν οι εκκρεμοτητες με την τωρινη συμβαση δεν μπορει κανενας να υπογραψει καινουργια. Θα χασει τα λεφτα του!!
Εαν δεν ειχε νομικη ισχυη η συμβαση τα νομικα συμβουλια των τραπεζων που εδωσαν τις δανειακες συμβασεις για τα δανεια βαση αυτης της συμβασης θεωρεις οτι ειναι μαλακες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποθηκευοντας μονο τον κινητο εξοπλισμο και τις απαιτησεις του παραγωγου απο τον ΔΕΣΜΥΕ.
Καλώς τα παιδιά τα δικά μας!! Να πιάσουμε το Βαγγελάκη να του πούμε αυτό κι αν δε φοβηθεί να πάμε στον Αντωνάκη να του πούμε το άλλο!!! Τι ακριβώς δεν έχετε καταλάβει?'Οτι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε γιατί επί χρόνια λειτουργούσαμε έτσι!! Ο κ..ος μας και τίποτα άλλο!! Αμ δεν κυβερνάνε ούτε ο Βαγγελάκης ούτε ο Α<ντωνακης κι ευτυχώς δηλαδή γιατί μας πρόκοψαν τόσα χρόνια!! Οι αποφάσεις παίρνονται από αλλού όχι από τους Εβραίους, αλλά από τους δανειστές μας!!!Ό σο για τις συμβάσεις σου πετάει ένα εθνική ανάγκη συνείδηση ασφάλεια κι ό,τι άλλο έχουμε σε έθνος και τελειώσαμε!! Τα φ/β τέλειωσαν πάμε για άλλα. Τα ποσά που θα παίξουν θα βγάζουν τις δόσεις και μεις θα πάρουμε την ευχή του μακαρίτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο παρατηρησεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΒ ΟΤΑΝ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΒΩΣΑΝ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΠΕ , ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (?) ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΕΚ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ..... ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΒΑΡΥΝΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΕΙ .
2) Σημερα πηρα τον εκαθαριστικο λογαριαμο του σπιτιου .
• Για την ΔΕΗ Συνολον 4μηνου : 400 € ( αναλογο με kwh ). OK
• Ελληνικο συστημα μεταφορας. : 17 δεν ξερω τι ειναι , αλλα μικρο ειναι αρα ΟΚ
• Συστημα διανομης : 66 € . Αλλο κερατο αυτο . Λες και δεν τα εχουμε πληρωσει με την συνδεση . Τελος παντων. ΟΚ
• Υπηρεσιες κοινης ωφελειας. 131 € ! Τι ειναι τουτο ?Τελος παντων ΟΚ
• ΕΦΚ , Ειδικο τελος Ν 2093. 15€. Αλλο και τουτο!!!
• ΔΤ , ΔΦ ΤΑΠ. 60 € Τα κλασικα .....
• Χαρατσι ακινητου η δοση 100 € . Αντε γιια την αλλυλεγγυη
• ΦΠΑ 30 € . Μην χασει και το κρατος ... Πως θα συντηρηθει....
ΕΤΜΕΑΡ. 40 €. Ελαχιστο για την χρησιμοτητα των ΑΠΕ
Ρε κερ .....δες του ΥΠΕΚΑ γιατι το ΕΤΜΕΑΡ απο 40 δεν το πατε στα 100 οπως προτεινε ο ΛΑΓΗΕ? για να τελειωνουμε?
Για το ΕΤΜΕΡΑΡ σας επιασε η στοργη και ο πονοσ να μην επιβαρυνθουν οι καταναλωτες ?
Για ολα τα αλλα τιποτα δεν λετε? Με το 4% του λογαριασμου ασχολεισθε στις πλατες αυτων που επενδυσαν?
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΕ ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ .
Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ!!!
ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ 10% , μονον αν εξοφληθουμεωτα μεχρι σημερα.
ΑντιΦωτοβολταικε εχασες.
Μετα την προσφατη αυξηση ΕΤΜΕΑΡ να εισαι βεβαιος οτι θα ακολουθησει και αλλη μεχρι να μηδενισθει το ελλειμα.
Με τα τωρινα δεδομενα το τρεχων ελλειμα εχει μηδενισθει και απλα ισχυει η 6μηνη καθυστερηση λογω του μεχρι σημερα συσσωρευμενου ελλειματος.
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ , ΝΕΑ .
Συνεπως αντιφωτοβολταικε την πατησες.
Ειτε γιατι δεν τα υπολογισες καλα ειτε γιατι δεν μπορεσες.
Καληνυχτα .
ΥΓ Αντιφωτοβολταικε , για δημοσιο υπαλληλο σε κοβω....
Αντιφωτοβολταικός speaking
ΔιαγραφήΚαλά τα λες! Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!
Και για να κοιμηθείς σαν πουλάκι άκου και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=16ERURCJzRM
ΔιαγραφήΡε συ αντιφωλτοβολταικε τι δουλεια κανεις?
Πολυ σημασια σου δωσανε.
Φωτοβολταικο εσυ γιατι δεν εκανες . Τι μισος βγαζεις?
Αντιφωτοβολταικε ,
ΔιαγραφήΔιαβαζε για να μαθαινεις:
http://www.energypress.gr/news/fwtoboltaika/PASYF:-Dhmeysh-perioysias-opoiadhpote-allagh-stis-symbaseis-twn-fwtoboltaikwn
Αντιφωτοβολταικός speaking.
ΔιαγραφήΒγάζω μίσος,ε; Έτσι ,λες;
Εγώ ,πάντως λέω οτι πλησιάζει η ώρα της επιβεβαίωσης των εκτιμησεών μου
με πανηγυρικό τρόπο.
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ (ΕΞΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΩΣ ΑΝΤΙΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΣ).
Εσύ τι λες;
ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΩ;
Δεν απαντησες στον 11:46
ΔιαγραφήΑντιφωτοβολταικός speaking.
ΔιαγραφήΜην με ρωτάτε τα ίδια και τα ίδια.
Έχω βαρεθει να το λέω.
ΕΙΜΑΙ ΜΕΝΤΙΟΥΜ.
Εγώ πάντως εκτιμώ,πως αν δεν έχει συμβεί κοινωνική έκρηξη μέχρι τότε, οτι θα σας καταργήσουν και τις ταρίφες.
Εσείς τι λέτε; Η ισπανία ετοιμάζεται
Το 70% συμφωνει οτι θα πρεπει να παρθουν καποια μετρα .
ΔιαγραφήΣυνεπως κοινωνικη εκρηξη ξεχασε την.
Αλλα να μιλησουμε για μια προσωρινη , εθελοντικη μειωση 10% το πολυ 20% .
Οχι για παραπανω.
Για την Ισπανια δεν εχεις ιδεα τι εχει γινει !
Που ζεις ρε μεγαλε. Διαβαζε πρωτα πριν ξερολιαζεις....
Αντιφωτοβολταικός speaking.
ΔιαγραφήSWEAT DREAMS!
Και ελεγα οτι θα κοιμοσουν .....
ΔιαγραφήΔιαβαζοντας τη συμβαση θα δειτε οτι για την μη τηρηση των συμβατικων υποχρεωσεων θα πρεπει να δηλωσει η χωρα εκτακτη αναγκη εχει ξεχωριστο αρθρο γι'αυτο. Στην πραξη το. κρατος με διαφορες μαιμουδιες καθυστερει τις πληρωμες πρωτων για να δειχνει στην τροικα πλεονασματικους προυπολογισμους και δευτερον να υπερδιογκωθει το ελλειμα (δινοντας παρατασεις τον οκτωβρη για τα φωτοβολταικα) κανοντας και αυξησεις στους καταναλωτες υπερ των φωτοβολταικων οπως λενε για να μπορουν να στρεψουν την κοινωνια εναντιον μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο πιστευω που μεχρι στιγμης μας σωνει ειναι οι τραπεζες (αυτοι που με την αδηφαγια τους μας εφεραν ως εδω) εχουν και αλλα crash test απο την black rock οποτε δεν χωραει αλλα κοκκινα δανεια. Θα βρουν προιοντα για ρυθμισεις που θα πρεπει να ειναι το τυρι για να αλλαξουμε συμβασεις. Οπως με την εκτακτη εισφορα εβγαλαν μιση δοση για οσο ισχυη η εκτακτη εισφορα(εθνικη). Αν ηταν να μας τα παρουν θα το ειχαν κανει ηδη. Τι να κανει τα πανελα και τους inverter η τραπεζα αν δεν μπορει να παρει τα φραγκα. Θα μας εχουν στην εντατικη για να μπορουν να μας ξεζουμιζουν. Και την τραπεζα την συμφερει περισσοτεροι τοκοι και εμεις θα νομιζουμε οτι το παλευουμε και οτι θα τα φερουμε βολτα.
Το μονο που μας ενδιαφερει ειναι να μασ δωσουν αυτα που μασ χρωστν και να αυξηθει και αλλο το ΕΤΜΕΑΡ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να κανουν οι Τραπεζες? Να κανουν το επιτοκιο απο 10% σε7% η 6% ?
Δεν αλλαζει τιποτα.
Να κανουν τα δανεια 15ετη ? Με τι επιτοκιο. Αν ειναι με 3η 4% το συζηταμε , αλλα αδυνατον.
Αλλη λυση ειναι - αν θελουν τοσο πολυ να μηδενησουν το ελλειμα- ειναι να κανουν για 2 ετη μια μειωση της ταριφας και να ειναι η επενδυση για 10 ετη αφορολογητη.
Συναδελφε δεν συμφωνω. Θελω να πληρωνομαι οπως πρεπει και να πληρωνω και τους φορους μου οπως πρεπει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι αλλες προσωρινες λυσεις να βρεθει η λυση η οποια θα ειναι σταθερη για ολα τα χρονια να μπορουμε να εχουμε σταθερα δεδομενα για την επενδυση που εχουμε κανει. Δεν θα ειμαστε καθε χρονο ομηροι του καθε καραγκιοζη καριεριστα πολιτικου, δικαστη ....
Τωρα που ολοι (κρατος, τραπεζες, κοινωνια, επενδυτες) ειναι στην κοψη του ξυραφιου μπορεις να πετυχεις κατι.
Ενταξει ολοι θελουμε μια λυση , αλλα τι λες ?
ΔιαγραφήΝα μας κοψουν οτι θελουν?
Εχουμε συμβαση ισχυροτατη και κοινωνικα δικαιη. Δεν πηγαμε σε κανεναν να παρακαλεσουμε να μας δωσουν την ταριφα. Αυτοι τις ειπανε για να μην φανε προστιματα.
Τι θελουν τωρα?
Και προσεχε , δεν τα ειπαν μονον το 2006 - προ κρισης- αλλα το συνεχησαν μεχρι το 2012.
Τι λυση εσυ συναδελφε προτεινεις?
Προτεινω την μειωση την οποια θα κανουν στην αξια της επενδυσης μου να την δεχτουν και οι εταιροι μας (τραπεζες) ετσι ωστε να πληρωνω δανειο αναλογο με το κοστος που λεει το κρατος οτι αξιζει το φωτοβολταικο μου. Γιατι και οι τραπεζες πριν ενα τριμηνο σε συναντηση με το υπεκα ειχαν βγαλει τα κοστη των επενδυσεων μας κατα τα δικα τους δεδομενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπ.χ αρχες 2012 κοστος επενδυσης 180000€
εμενα το παρκο το κοστολογησαν τεχνικη υπηρεσια τραπεζας και μηχανικος 245000 στις αρχες του 2012 και μου εδωσαν το 75% σε δανειο. Οποτε αν συμφωνουν στα 180000 να πληρωσω και εγω δανειο για το 75% αυτου του ποσου αλλιως θα πρεπει να δεχτουν ως κοστος επενδυσης οτι γραφει η δανειακη συμβαση και βαση αυτου να υπολογιζουν κερδη και αποσβεσεις και αποδοσεις κεφαλαιου.
Για τους επενδυτες οπως εγω και αλλοι΄' που δεν εχουμε δανεισμο!!!!Δεν εινε τοσο απλο το θεμα......Ολοι παλι κοιτανε τον ευατουλη τους εδω μεσα...Αν δεν ακολουθησουμε μια κοινη γραμμη .....ΧΑΣΑΜΕ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφε πως θα αποδειξεις εσυ χωρις δανειο το κοστος της επενδυσης σου για βγουν οι αποδοσεις??? Βαση τιμολογιων που εκοβαν οι εταιριες για τον απαλλαγμενο απο φ.π.α εξοπλισμο???? Νομιζω οτι στο υπεκα δεν λαμβανουν υποψη τα τιμολογια που εχει ο καθενας μας. Τα κοστη τα περνουν απο τις τραπεζες γιατι μονο αυτες εχουν τετοια βαση δεδομενων για να μπορει το υπεκα να βγαλει την αποδοση των μετρων. Νομιζω οτι σε συμφερει να λαβουν υποψη τις δανειακες συμβασεις για το κοστος του εργου γιατι σιγουρα εσυ που ειχες ολο το χρημα cash πετυχες καλυτερες τιμες απο εμας που πηγαμε με δανεια τα οποια λεφτα η εταιρια θα τα επερνε στο τελος του εργου και ειδικα σε εποχες (μαιος 2012) με διπλες εκλογες και καμια ασφαλεια στις συναλλαγες με την Ελλαδα!! Αδικως με κατηγορεις!!! Αν τα λαβουν και αυτα υποψη σιγουρα κερδισμενος θα βγεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστα νομιζω οτι μιλαει ο 1:34
ΔιαγραφήΚαι οι αδανειστοι κερδισμενοι θα βγουνε οταν με το καλο σοβαρευτουν και παρουν σοβαρες αποφασεις
τελικα τι γινεται?λεφτα υπαρχουν???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μικρα απο Τεταρτη δεν ειπαν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μειωσειςστις ταριφες θα ειναι 45% μεσοσταθμικα ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ 10 ΟΥΤΕ 15 ΟΥΤΕ 20 ΘΑ ΕΙΝΑΙ 45% οσοι γραφουν για μειωσεις 20% ζουν σε αλλη χωρα!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν κοψουμε την προθεση σε ΥΠΕΚΑ και κατασκευαστες να συνδεσουν νεα εργα το 2014 ( με αρση της αναστολης συνδεσεων ) καθαριζουμε με εισφορα για 2 ετη μιας και το ΕΤΜΕΑΡ στο μελλον θα αυξηθη εκει που πρεπει. Και τα λευτα απο αυτην την αυξηση θα πρεπει να παν εκει που πρεπει.(στης τσεπες να καλιψουν τις ζημιες οσων επενδυσαν για να επιτευχθη ο στοχος για το 2020 και οχι στα νεα εργα του 2014 που ειναι εντελως εκτος στοχου). Οσοι δε νομιζουν οτι επειδη θα μπουν με χαμηλες ταριφες και για το λογο αυτο δεν αυξανουν το ελλειμα απλα δε γνωριζουν ποσο θα το πουλα ο ΛΑΓΗΕ ποσο ποσοστο θα παρουν απο τους ρυπους κ.α. ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΘΑ ΤΟ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ 2014 ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάλαβα. Το μόνο που βλέπω είναι υπολογισμοί μπακάλικου του πόσο θα μας κόψουν, πόσα θα πάρουν οι τράπεζες και τι θα γίνει αν αυτό κι αν εκείνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ιδέες για να γίνει κάτι συγκεκριμένο και μαζικό κουβέντα. Κι ένας να περιμένει τη γαλλική επανάσταση και τις γκιλοτίνες. Άρα μάλλον μας αξίζει ότι θα πάθουμε, όσο κακό κι αν είναι αυτό.
Καλημέρα. Έχουμε κανα νέο απο τις πληρωμες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο αφορά τις μειώσεις θα πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος κατασκευής (υπάρχουν τιμολόγια), την τιμή που έχουμε υπογράψει. Οτι γινει πρέπει να κυμανθεί σε λογικά επίπεδα. Ας αφήσουν οι ´´επιστημονεσ´´ τα περί 8% κέρδος. Δεν θελουμε νταβατζηδες στις επιχειρήσεις μας. Μια λογική μειωση(χαμηλότερη της έκτακτης εισφοράς) να τελειώνουμε κ να μας αφήσουν ήσυχους να ασχοληθούμε με τα προβλήματα μας που δεν ειναι και λίγα.
Πιαστε τους βουλευτες δεν γινεται αλλιως. Μονο αν δουν οτι κινδυνευουν να μη βγουν τοτε κανουν κατι η αν κινδυνευει να μην ψηφιστει κατι και πεσει η κυβερνηση. Δηλαδη τι περιμενετε, να μπει το αγγουρι, και μετα να τρεχετε και να μη προλαβαινετε?.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σας εκλεβαν το σπιτι ετσι θα καθοσασταν η το φαι των παιδιων σας. Η νομιζετε οτι δεν θα φτασει και σε σας?. Απο το λαιμό οποιος δεν λεει οτι το ψηφιζει.
Αν δεν φοβοντουσαν την ισχυ των συμβασεων μας θα το ειχαν κανει ηδη αναγκαστικο το ντιλ εδω και μηνες! Απλα θα βαλουν πρωτα τους μεγαλους να συμφωνησουν, θα το διαφημισουν κ μετα θα προσπαθησουν μεσα στη συγχυση να μας τραβηξουν ολους κατω. Αν βεβαια παει και αυτο στο ΣτΕ (το ειπα και παραπανω) να ειστε σιγουροι οτι θα χασουμε διοτι οι δικαστες ειναι διορισμενοι και εχουν στηριξει την κυβερνηση στα παντα μεχρι τωρα. Το μονο που μπορει να μας σωσει ειναι πιεση στους τοπικους βουλευτες. Χεστε τις επιστημονικες αναλυσεις ΛΑΓΗΕ, πανεπιστημιων κλπ. Μονο αυτο υπαρχει στο Ελλαδα. Πιεση στους βουλευτες και στα κομματοσκυλα της γειτονιας σας! Ετσι παιζεται το παιχνιδι! Μην ψαρονουμε με τις αναλυσεις τους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς μπορεί να γίνει αποδεκτή μια απόδοση 8% όταν το δάνειο έχει συνολικό επιτόκιο 11 - 12 % (μαζί με τις διάφορες επιβαρύνσεις που βάζουν οι τράπεζες); Μπορεί για άλλες χώρες της Ευρώπης, στις οποίες υπάρχουν επιτόκια 1 - 2%, το 8% να είναι αποδεκτή απόδοση. Αλλά, όχι στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη μήπως έχουμε κομμουνισμο; Τι θα πει να βγάλετε 8% κέρδος; Επάναλαμβανω δεν θελουμε νταβατζηδες να μας υπολογίζουν το οικονομικό αποτέλεσμα της επιχειρήσεις μας. Αυτο ειναι δικό μας θέμα. Εμείς θελουμε δημοκρατία κ σεβασμό στα συμβόλαια που υπό γράψαμε. Να δεχτούμε μια μικρή μειωση συνεισφέροντας και με αυτο στις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ηθελα να πω σε αυτους τους εξυπνους που θα μας καθορισουν ποσο θα εχουμε κέρδος απο την επένδυση, ότι και αυτοί θα παίρνουν το μισθό που θα το καθορίζουμε εμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τις πληρωμές τί γίνεται; Γνωρίζει κάποιος να μας ενημερώσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα ξεκινόυν οι πληρωμές σύμφωνα με ενημέρωση του ΣΠΕΦ,πληρώθηκε κανείς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Α Ν Ε Ν Α Σ Ο Υ Τ Ε Π Α Λ Ι Ο Σ Ο Υ Τ Ε Ν Ε Ο Σ Δ Ε Ν Π Ρ Ε Π Ε Ι Ν Α
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ Ε Χ Θ Ε Ι Α Λ Λ Α Γ Η Τ Η Σ Σ Υ Μ Β Α Σ Η Σ Τ Ο Υ .Κ Α Ν Ε Ν Α Σ.
Προβλέπω ξαφνικό άνοιγμα της καθυστέρησης των πληρωμών, έτσι έχω μια διαίσθηση ενόψει της πίεσης που θα ασκήσει το υπουργείο για τα νέα μετρά, γιατί απλά τα νούμερα δεν βγαίνουν όπως θα λένε και όπως θα βλέπουμε και εμείς. Δεν θέλει τίποτα άλλο πέρα από ρόπαλα καδρόνια και τενεκεδάκια και στα σπίτια τους από έξω, να τρέμουν και να μην μπορούν να κοιμηθούν, μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δω ποιά λαλίστατα γατάκια θα σκύψουν το κεφάλι και θα δεχτούν μείωση τιμών. Πάντα από μέσα πέφτουν τα τείχη. Πέραν των προδοτών ΠΑΣΥΦ και ΣΠΕΦ οι οποίοι αργά ή γρήγορα θα δεχτούν το deal (άντε να κόψουν ελάχιστο ποσοστό μόνο και μόνο για να φανεί πως προσπάθησαν), όλοι οι υπόλοιποι απλοί επενδυτές τι θα κάνουν; Αν όλοι πούμε όχι, είναι πασιφανές πως το κράτος θα μας κλάσει μια μάντρα @@. Άρα στο φινάλε από εμάς εξαρτάται και την συνοχή μας. Για να δούμε λοιπόν ποιά γατάκια θα υποχωρήσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήτην πιθανότητα να μας πει πάρτε το ρεύμα και βάλτε στον κ... σας τη σκέφτηκες? Δεν μας παίρνει να κάνουμε μαγκιές όπως ήρθαν τα πράγματα. Το κράτος είναι εξουσία κι αυτό φαίνεται παντού. Περαστικά μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλύτερα να το κάψω παρά να υπογράψω οποιαδήποτε μείωση... 0% κύριοι.... τπτ αλλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι, μεγάλο λάθος που συζητάμε εδώ μην γνωρίζοντας καν πως αποδεικνύεται αυτό το περίφημο έλλειμα. Πως προήλθε, ποιος το δημιούργησε και πως υπολογίζεται. Λάθος υπολογισμός; ή από το ίδιο ταμείο εισέπρατταν και άλλες μορφές ενλεργειας μεταφέροντας το κόστος στα φωτοβολταικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο ισχυρισμός πολλά φωτοβολταικά παράγουν έλλειμα. Γιατί τότε τα δέκα πρώτα πάρκα θα είχαν πολύ μα πολύ πλεόνασμα στο ταμείο. Αφού η πηγή εσόδων παραμένει σταθερή στο μεγαλύτερο ποσοστό. Γιατί λοιπόν δεν ελέγχουν πρώτα ορκωτοι λογιστές ποιο είναι το έλλειμα και αν τα έσοδα που αφορούσαν τα φωτοβολταικά πήγαν στα φωτοβολταικά. Μήπως θέλουν να εμφανίσουν πλεόνασμα στο φυσικό αέριο με την κρατική αυτή ενίσχυση για να πουληθεί ακριβά; έλεγχος κύριοι του ελλείματος από ειδικούς. Ποιος λέει ότι είναι 700 και όχι 600 και όχι 900. Μήπως δεν είναι αληθινό; αυτό είναι που ελέγχουμε πρώτα
Και μία απάντηση στο αν τα οικιακά παράγουν έλλειμα ή όχι. Μήπως μόνο τα επαγγελματικά; ρητορικό το ερώτημα...ο ίδιος 12:14
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποια κοινωνική έκρηξη μιλάς? Το παίζεις κι έξυπνος!! Ποιος θα ξεσηκωθεί τα γερόντια/ Οι νέοι που πρωτοστατούν στις επαναστάσεις στην Ελλάδα είναι πολύ λίγοι πια και στο τέλος δεν θα μείνει κανένας!1 Οι περισσότεροι δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους από την πέινα θα παίξουν και πετρπόλεμο με τα ΜΑΤ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε μορφή ενέργειας έχει κάποιο κόστος όταν εισάγεται. Και αρχικά ακριβό. Οι παραγωγοί πλήρωσαν το κόστος αυτό και με ίδια κεφάλαια και με δανεισμό όσοι έκαναν. Συνεπώς γιατί δεν γίνεται ανάληψη ευθύνης του κόστους από τον προυπολιγισμό. Είναι ευθύνη κάθε χώρας και υποχρέωσή της για καθαρή ενέργεια. Ευθύνη και υπογραφη του 20-20-20 σηναίνει πληρώνω το κίστος και καθορίζω τιμές πώλησης βάσει αυτού. Αν κάνω λάθος αποδέχομαι την διαφορά. Πως λοιπόν το δικό σου ρίσκο ως κράτος θες να το μετακυλίσεις χωρίς α πληρώσεις και ζητάς καθαρή ενέργεια; πληρώνεις και διορθώνεις τα μετέπειτα. Πληρώνοντας οι παραγωγοί δύο φορές και βάλε το κόστος τότε το κράτος πέτυχε να έχει καθαρη ενέργεια από το μηδέν. Χωρίς επιβάρυνση. Σε ολον τον κόσμο ο ρυπαίνων πληρώνει. Στην ελλάδα ο καυαρων πληρώνει διπλά. Ο ίδιος12:14
ΑπάντησηΔιαγραφήTA AGROTIKA F/B DEN PARAGOYN ELLEIMA .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι οι σύλλογοι πρεπει να πεξουν τον ρολο τους. δειτε λιγο και αυτο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sunblog.org/eidiseis/2013/07/o%CE%B9-7.000-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-17873.html?preview=true&preview_id=17873&preview_nonce=c11c8da3f1
ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ΣΤΑ Φ/Β ΠΑΡΚΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά το κράτος όλοι παράγουν έλλειμα. Ενημερωθείτε. Η ΟΤΣ -παραγωγή απέ=ταμείο λαγηε δηλ έλλειμα. Αφού λαθεμένα τα εχουν ως μέρος της αφαίρεσης και αφού συμμετέχουν με μηδενική τιμή στην ΟΤΣ τότε κάθε πάρκο παράγει έλλειμα. Όμως η ΟΤΣ αφορά τις άλλες μορφές παραγωγής. Απορώ ποιο μυαλό το συνέδεσε με αυτόν τον τρόπο. Οπότε και αγροτικά και οικιακά στην ίδια πράξη εισάγονται. Καλά δεν είναι γνωστά αυτά; ο ίδιος 12:14
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΕΡΑΙΩΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΚΟΜΑ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δημοπράτηση ρύπων ξεκίνησε όλα τα δεινά..ο αρχικός σχεδιασμός της ευρώπης ήταν πως με την τιμή περίπου 15 με 20€ ο τόνος όντως κάθε χώρα θα έκανε την πολιτική της για να πιάσει τους στόχους. Όταν όμως πέταξαν τα έσοδα των απέ στο χρηματιστήριο ρύπων χωρίς ελάχιστη βάση, που να εξασφαλίζει την βιωσιμότητα, εύλογα κερδοσκόπισαν και έπεσε η τιμή κοντά στα 3 ευρώ ο τόνος. Άρα το έσοδο χάθηκε. Και αν δεν ψηφιζόταν το backloading στην ευρώπη δεν θα έπιανε τα 5 περίπου € ο τόνος που είναι σήμερα. Αυτό μείωσε το έλλειμα κατα κάποιες δεκάδες εκατομύρια. Περι τα 20 εκ. Στα 12 ευρω θα είχαμε δραστική μείωση του υποτιθέμενου ελλείματος. Λυπάμαι για τέτοιους γελοίους σχεδιασμούς. Το ρίσκο είναι καθαρά θέμα κρατικό. Αυτά είναι βασικές παράμετροι για το που βρίσκεται το έλλειμα....ο ίδιος 12:14
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε κανένας συνάδελφος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ...ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤ.......Ο..!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή45% ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΡΙΦΑΣ ΜΟΥ ΝΑΙ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΕΨΕΙΣ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ 45% , ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΜΕΑΡ Εχουν εισπράξει 700 εκατομμύρια και για ΑΠΕ εχουν δόση 280 περιπου. Ορίστε πως διμιουργίτε το ελιμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας στην δημόσια διαβούλευση που θα ξεκινήσει αρχές Αύγουστου να δώσετε όλοι τα σχόλια σας ……παρακαλώ πολύ
Διαγραφήτι αλλο θα κουρεψουν απο τα κουρεμενα.....να ερθουν να μασ κουρεψουν και το δανειο που εχουμε παρει και μετα συζηταμε
ΑπάντησηΔιαγραφή11.36 auto prepei na gini kai imaste arketi alimonotous den exoume na xasoume tipota
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική Κιλκίς πλήρωσε σήμερα για 20άρι για μήνα Γενάρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος μας ρώτησε για την έκατακτη? Κανείς! Τη φάγαμε!! Ποιος θα μας ρωτήσει τώρα? Κανείς! Αν μπουν στο λγ/μο 300 ευρώ αντί για 3000(τα ποσά είναι εικονικά) τι μπορούμε να κάνουμε/ Τίποτα! Το δικαστήριο απεφάνθη το άμεσο άνοιγμα ης ΕΡΤ! ακόμα ανοίγει! Κράτος ίσον εξουσία! Θα μας κουρέψουν αλλά ας αποφασίσουν επιτέλους μια και καλή! Κάθε τρεις και λίγο κάτι θυμούνται! Δεν μπορείς να πηγαίνεις στο κουρείο κάθε μέρα.Κανενός το μαλλί δε μεγαλώνει τόσο γρήγορα, ούτε του Σαμψών!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΙΚΑΛΑ ΕΘΝΙΚΗ 100ΑΡΙ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήarxisan oi pliromes ianouariou?monon ethniki? ales trapezes?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική Άρτας πλήρωσε 24/07 για Ιανουάριο 100αρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο 24 Ιουλίου 2013 - 3:35 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε από πού πηγάζει αυτή η πληροφορεί σου ; μπορείς να μας πεις γιατί είναι πόλη σοβαρό στοιχείο ;
Κ Α Ν Ε Ν Α Σ Ο Υ Τ Ε Π Α Λ Ι Ο Σ Ο Υ Τ Ε Ν Ε Ο Σ Δ Ε Ν Π Ρ Ε Π Ε Ι Ν Α
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ Ε Χ Θ Ε Ι Α Λ Λ Α Γ Η Τ Η Σ Σ Υ Μ Β Α Σ Η Σ Τ Ο Υ .Κ Α Ν Ε Ν Α Σ.
ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ
ΔιαγραφήΜετά τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των φωτοβολταϊκών σήμανε η ώρα να αντιδράσουν όλοι οι παραγωγοί ενέργειας από φωτοβολταϊκά, οργανωμένα και δυναμικά. Το υπουργείο προγραμματίζει να ακυρώσει τις σύμβασεις πάνω στιs οποίεs χιλιάδες μικροεπενδυτές είχαν στηρίξει τις οικονομίες τους και την ελπίδα για κάτι καλύτερο και για οικονομικά κέρδη, με το ίδιο δικαίωμα κάθε επιχείρησηs που διαθέτει ένα κεφάλαιο από 200.000 € μέχρι 500.000€. Το φωτοβολταϊκό πάρκο αποτελεί μια επένδυση όπως όλες που σκοπό έχει το κέρδος, δεν πρόκειται για φιλανθρωπικό ίδρυμα. Aς μην ξεχνάμε ότι ο τρόπος που έγινε η όλη διαχείριση της κρίσης στον χώρο της ενέργειας(εσκεμμένα), κατόρθωσε να στρέψει την κοινή γνώμη όλων των πολιτών ενάντια στους παραγωγούς επενδυτές φωτοβολταϊκών, παρουσιάζοντάς τους σαν τους τυχάρπαστους που αποκομίζουν τεράστια κέρδη εις βάρος της κοινωνίας(μέσου του ΕΤΜΕΑΡ). Δενπαράγουν φθηνό ρεύμα με εισαγόμενη καύσιμη ύλη όπως το φυσικό αέριο, γιατί στα εισαγόμενα καύσιμα (φυσικό αέριο) οφείλεται το μισό και πάνω έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου (Μελέτη ΙΕΝΕ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΉδη τα κέρδη των φωτοβολταϊκών έχουν εξανεμισθεί από την έκτακτη εισφορά, τώρα με το νέο κούρεμα θα χαθούν και περιουσίες. Το υπουργείο με το κούρεμα στις ταρίφες των φωτοβολταϊκών φροντίζει να εξασφαλιστούν οι τράπεζες και αδιαφορεί παντελώς για τoν κάθε παραγωγό επενδυτή. Δεν ευθύνεται ο παραγωγός για την ανικανότητα της ηγεσίας εδώ και χρόνια να διαχειριστεί την βιωσιμότητα του ειδικού λογαριασμού ΑΠΕ. Από καιρό οι σύλλογοι των φωτοβολταϊκών μιλούσαν για τις στρεβλώσεις στην διαχείριση του ειδικού λογαριασμού αλλά η ηγεσία αδιαφορούσε και φρόντιζε τα συμφέροντα κάποιoν. Τώρα με την εύκολη λύση του κουρέματος πάει να καταστρέψει 7.000 επενδυτές. Πήρε ότι μπόρεσε να πάρει από αυτούς: τα ιδία κεφάλαια, τις υποθήκες και την δέσμευση τους στις τράπεζες, την εξασφάλιση για 2-3 χρόνια χιλιάδων θέσεων εργασίας και τώρα αποφάσισε να τους εξαφανίσει. Δεν τους χρειάζεται άλλο, απεναντίας οι μικροπαραγωγοί ενέργειας δημιουργούν προβλήματα σε κάποιους «έτερους ημέτερους» μεγαλοπαραγωγούς ενέργειας Αιολικά-ΣΗΘΥΑ.
Η αντίδραση πρέπει να είναι συνολική. Είναι καιρός να ενωθούν όλοι οι σύλλογοι και οργανώσεις φωτοβολταϊκών κάτω από μια “Πανελλαδική Oμοσπονδία Φωτοβολταϊκών” με μια κοινή φωνή για να μπορέσουν να αντιστρέψουν τις τρέχουσες άσχημες καταστάσεις του κλάδου. Η εξυγίανση στον χώρο των ΑΠΕ δεν γίνεται μόνο μονομερώς με τους φωτοβολταϊκούς, δεν ευθύνονται μόνο τα φωτοβολταϊκά για τα ελλείμματα. Η διάσπαση του ΔΕΣΜΗΕ σε ΛΑΓΗΕ και ΑΔΜΗΕ ίσος κρύβει και την πηγή του κακού.
Δεν πρέπει να σπάσουν τα συμβόλαια, είναι το μόνο που έχουν στα χέρια τους οι παραγωγοί ενέργειας από φωτοβολταϊκά, εάν χαθεί και αυτό τότε έχουν τελειώσει. Ας μην ελπίζουν στην επιμήκυνση της νέας σύμβασης και τις γελοίες υποσχέσεις του υπουργείου, η επιμήκυνση είναι μόνο καλή για τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς για να πάρουν με το παραπάνω τα χρήματά τους(Η επιμήκυνση του δανείου σημαίνει επιπλέον χρήματα για την τράπεζα). Η νέα σύμβαση για τους παραγωγούς μπορεί να είναι 25 χρόνια αλλά ποιος τους εξασφαλίζει ότι δεν θα σπάσει πάλι σε 2-3 χρόνια ή δεν θα κουρευτεί επιπλέον;
Το καλύτερο που πρέπει να γίνει αυτή την στιγμή και πολύ γρήγορα είναι η ΕΝΩΣΗ όλων των συλλόγων σε ΕΝΑN Πανελλαδικό Σύλλογο για αντίδραση με ενωμένη ισχυρή φωνή. Δεν χρειάζεται ο κάθε νομός και η κάθε κατηγορία έναν δικό της σύλλογο. Όλoι οι παραγωγοί φωτοβολταϊκών στην Μακεδονία ή την Κρήτη, την Θεσσαλία ή την Ήπειρο έχουν τα ίδια προβλήματα και τα ίδια δικαιώματα.
Γαλάνης Ιωάννης
Διαβασα αυτο παρακατω
ΔιαγραφήΑυτη την κυριακη 12:00 κατεβαζω διακοπτη 12:15 ανεβαζω διακοπτη 12:30 κατεβαζω διακοπτη 12:45 ανεβαζω 1:00 κατεβαζω 1:15 ανεβαζω
1:30 κατεβαζω και τελος 1:45 ανεβαζω
Ποιο αποτελεσματικο μου φαινεται πριν απο λιγο καιρο ειχα διαβασει οτι στο ηλιοβασιλεμα δοκιμαζονται τα δίκτυα λογο αποτομης διακοπης των φωτοβολταικων με το πανω κατω στις ωρες αιχμης θα τρελαθουν
Κύριε Γαλανη, κανω αναρτηση την ενδιαφέρουσα τοποθέτηση σας. Αν εχετε αντίρρηση ενημερώστε με και τ κατεβάζω
ΔιαγραφήΠροσωπικά δεν δέχομαι καμία μα καμία μείωση της υπογεγραμμένης μου σύμβασης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα κάνω πίσω πουθενά.
Οποιος μπει στη φάκα κακό του κεφαλιού του.
Αυτοί που δημιούργησαν τον πλασματικό ελλειματικό λογαριασμό του ΛΑΓΗΕ να κόψουν το κ..ο τους να τα βρούνε, αλλά όχι από τη δική μου πλάτη που χρωστάω και της Μιχαλούς.
Να πάτε να πνιγήτε ρε, δεν υπογράφω τίποτα.
ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
Αντιφωτοβολταικός speaking
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ! Ου! Θα σας κάνουμε,θα σας φτιάξουμε,θα δείτε τι θα πάθετε και όλοι ενωμένοι και μπράβο
παιδιά και δεν υποχωρούμε και δεν υπογράφουμε.
Αφού θα τα δεχτείτε όλα, γιατί φωνασκείτε;
Όλα είναι τετελεσμένα γεγονότα,το μόνο που μένει είναι το ποσοστό κουρέματος.
Ποιος φωτοβολταικός θα επαναστατήσει; Εδώ δεν επαναστατεί μια ολόκληρη κοινωνία
και θα επαναστατήσει ο φωτοβολταικός;
Μην τρέφετε φρόυδες ελπίδες.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι το εξής απλό,αν βέβαια σας επιτρέπει το κουρελόχαρτο που υπογράψατε.
ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ.
Ακολουθήστε την λογική που ακολουθεί ένας έξυπνος τζογαδόρος.
Όταν βλέπει οτι έχει χάσει αρκετά λεφτά,σταματά να παίζει και σηκώνεται φεύγει από το καζίνο.
Μπορεί να έχει χάσει τα λεφτά που είχε στην τσέπη του,αλλά θα έχει σπίτι να μείνει.
Αν συνεχίσει να τζογάρει θα χάσει και το σπίτι του στο τέλος.
ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ! ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ.
ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ.
Μην περιμένετε να σας σώσει κανείς! Δεν πρόκειται να ξεσηκωθείς κανείς φωτοβολταικός.
Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ!
ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΤΕ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΑΤΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!
Υ.Γ.: ΑΠΟ ΤΙΣ 1/1/2014 ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΣΠΙΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ
ΣΙΩΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΑντιφωτοβολταικός speaking.
ΔιαγραφήΟΧΙ ΣΙΩΠΗ,ΑΛΛΑ ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΣΙΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΑΣ!
ΤΟ ΒΛΕΠΕΣ.ΤΟ ΠΑΙΞΕΣ;
ΡΕ ΣΥ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΥΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΒΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΙΔΕΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΑΚΟΥ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ .... ΑΝΙΚΟΥΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ . ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΣ SPEAKING ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΝΗΔΗΣΕΙΣ. Η ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΥΝΗΔΗΣΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΟΣ. ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΧΕΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΣΥΝΗΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ΕΛΕΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ. ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.
ΔιαγραφήΑυτο που δεν καταλαβαίνω με εσένα φίλε μου είναι το εξής....εσένα γιατί σε κόβει τόσο πολύ το τι θα γίνει με εμάς? Άσε μας να βράζουμε στο ζουμί μας. Ναι, εσύ μπορεί να είχες και να έχεις δίκιο. Αυτό όμως δεν σε καθιστά αυθαιρέτως το άτομο εκείνο που θα μας μιλήσει για το αν πράξαμε σωστά ή όχι επενδύοντας στα φωτοβολταϊκά. Δημοκρατία (υποτίθεται), ότι υπάρχει στην Ελλάδα και ο καθένας μπορεί να λέει την άποψή του. Εσύ μας την είπες 1, 2, 3....10^ν...δεν κουράστηκες? Εγώ προσωπικά βαρέθηκα να σε ακούω όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα πιστεύω. Εμείς θα πάθουμε ό,τι είναι να πάθουμε οπότε άσε μας να το πάθουμε και βρες κάτι άλλο να ασχοληθείς. Ό,τι και να μας πεις εσύ τώρα δεν αλλάζει τα πεπραγμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικά, Σωτήρης
προς κύριο Ιωαννη Γαλάνη: Μπορείτε να συντάξετε μια επιστολή και αφού την δημοσιεύσετε εδώ να αρχίσουμε όλοι να την στέλνουμε σε όλα τα email του ΥΠΕΚΑ; Αναστασία παπαδοπούλου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε και τα τελευταία πακέτα από τον ασημάκη όσο εμείς κάνουμε την επανάσταση του πληκτρολογίου. Και για μας βέβαια μιλάει ο ΣΠΕΦ, ΠΑΣΥΦ, ΣΕΦ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε τώρα να μας δω τι θα κάνουμε κι αν θα συνεχίσουμε να κλαψουρίζουμε στα πληκτρολόγια.
http://www.energypress.gr/news/Sto-trapezi-shedio-gia-koyrema-apo-20-ws-60-stis-tarifes-twn-f-b
1,1 ΔΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΠΡΟ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΤΜΕΑΡ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2014. Η ΑΥΞΗΣΗ 60% ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΣΟΔΑ 300 ΕΚ. ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΡΑ 450 ΕΚ. ΣΥΝΟΛΙΚΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ 700 ΕΚ. ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΥΠΕΚΑ. ΣΕ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΠΟΤΕ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΥΡΓ. ΑΠΟΦΑΣΗ. Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΕΞΑΜΞΝΟ ΤΟΥ 2014 ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΣΟΔΑ 250 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ 450 ΕΚΑΤ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΠΠΙΠΕΔΑ ΠΛΕΟΝ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ 2015 ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ 450 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΥΠΕΚΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ 700 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ - ΟΧΙ ΕΦΑΠΑΞ - ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ. ΕΝΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑ 600 ΕΚΑΤ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΤΕΙ ΣΕ 18 ΜΗΝΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 400 ΕΚΑΤ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Ο ΥΠΕΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΞΙΑΣ 400 ΕΚΑΤ. ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΣΕ ΜΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΥΡΗΞΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ENERGYPRESS. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΟΤΙ "ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ". ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΑΠΕΝΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΗΤΑΝ. ΟΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΕΑ ΤΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΕ ΑΚΡΕΣ ΣΤΟ ΣΕΦ ΗΞΕΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012 ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΟΦΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2013 ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟ 2014 ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 50 με 55% ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2013 ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΝΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΗΜΗΝΕΣ ΝΑ ΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΝΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΤΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΔΕΝ ΕΠΕΙΡΕΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΓΗΕ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΝΩ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΜΕΑΡ ΕΤΣΙ ΜΕΣ ΤΟ 2014 ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΝΕΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ (στο τελος του 2013 οχι του 2014 οπως απαιτη οι τροικα και για το λογο αυτο θελουν κουρεμα 50% και οχι 10-15 ) ΔΕΙΤΕ στο sunblog πληρωμές-λαγηε-για-τον-μήνα-ιανουάριο
Διαγραφήhttp://www.sunblog.org/eidiseis/2013/07/%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%B7%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-17755.html
Αφήστε τους υπολογισμούς και τα μετρήματα για τον ασημάκη. Επί του πρακτέου υπάρχουν σκέψεις και απόψεις αντίδρασης ; Σοβαρές εννοείται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιφωτοβολταικός speaking.
ΔιαγραφήΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ (ΑΠΟΔΟΣΗ Φ.Π.Α) Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΟ ΤΟΥ Σ.Π.Ε.Φ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΣΠΕΦ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ.
Ο ΣΠΕΦΣ στην ιστοσελίδα του, γράφει
Βάσει καταστατικού αναλυτικά ο σκοπός του συνδέσμου είναι:
1. Η προώθηση των θεμάτων και η διαφύλαξη των συμφερόντων των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα.
2. Η μελέτη προβλημάτων σχετικών με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκούς σταθμούς και συστήματα καθώς και η επίλυση τους.
3. Η προάσπιση των οικονομικών και επαγγελματικών συμφερόντων των μελών του σωματείου.
4. Ο συντονισμός προκειμένου η διαδικασία ενώπιον των αρμόδιων υπηρεσιών και φορέων, κρατικών και μη που εμπλέκονται στην ίδρυση και λειτουργία φωτοβολταϊκών πάρκων στην Ελλάδα να καθίσταται συντομότερη και απλούστερη.
5. Η εκπροσώπηση των μελών του σωματείου ενώπιον ελληνικών και διεθνών Αρχών, στους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες και στα Μ.Μ.Ε.
6. Κάθε πρωτοβουλία ή ενέργεια που σαν στόχο έχει την εξάλειψη του φαινομένου του θερμοκηπίου και την προστασία του περιβάλλοντος.
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ,ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ
εισαι απλοσ ντενεκεσ?η εισαι και ξεγανοτοσ???
ΔιαγραφήToo good to be true!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό για να είναι αληθινό. Αυτό θα πόναγε αλλά ειδικά από αυτά τα σωματεία το βρίσκω απίθανο. Αν μπορούσαμε απλά για μερικούς μήνες να μαζευόμασταν αρκετοί και να κόβαμε πληρωμές σε τράπεζες, ΦΠΑ, ΤΕΒΕ θα βλέπαμε αν ζοριζόντουσαν ή όχι. Αλλά θέλει οργάνωση.
ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΟΤΗΣ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη την κυριακη 12:00 κατεβαζω διακοπτη 12:15 ανεβαζω διακοπτη 12:30 κατεβαζω διακοπτη 12:45 ανεβαζω 1:00 κατεβαζω 1:15 ανεβαζω
1:30 κατεβαζω και τελος 1:45 ανεβαζω και να παθουν τιποτα που δε παθαινουν της τραπεζας ειναι στα α....... Οποιος θελει ακολουθει και να δουμε τη θα κανει η ΔΕΗ με αυτο!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΔΕΗ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!!
ΔιαγραφήΤΗ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ?
Καλά κάνουν αν ειναι πολλοι σε μια γραμμή θα εχει πρόβλημα τάσης και αν το κάνουμε ολοι θα εχει πρόβλημα το ΥΠΕΚΑ.
ΔιαγραφήΝα συνεργαστούν ολοι οι σύλλογοι και να το κάνουμε μαζικά να δούμε αν θα μπορούν να ρυθμίσουν την τάση του δικτύου μετά.
ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ
ΔιαγραφήΑντιφωτοβολταικός speaking.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστευω οτι ετσι θα γινει.
Εχω επενδυσει σε δυο εργα και απαιτω κι εγω, φτανει να απαιτησετε κι εσεις.
Για δειτε και αυτο!! http://www.sunblog.org/eidiseis/2013/07/greenpeace-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81-17895.html Ξερουν ολοι πλεον Ασημακη πως πινεις νερο στο ονομα του φυσικου αεριου..Γτ δεν τολμα η κυβερνηση να αποσπασει τις πληρωμες του φυσικου αεριου απο το λογαριασμο των ΑΠΕ? Γλυκαθηκαν πολυ μ φαινεται,φουσκωνουν ανετα το ελλειμα τ ΛΑΓΗΕ,και γεμιζουν τις τσεπες τους. Γτ σε κουρευεται και εσεις κυριοι τους μισθους σας κατα 60%,να φορολογειστε για το 100% του εισοδηματος σασ και οχι μεροσ αυτου?? Και καλα επειδη ειστε υπουργοι και θα σωσεται την Ελλαδα??? Απατεωνες ειστε και τπτ αλλο..Ξερετε πολυ καλα να παιζεται με τα λεφτα του κοσμου,με τα δικα σας ουτε λογος!!
ΑπάντησηΔιαγραφή΄Αρθρο δωδέκατο
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογαριασμοί και πληρωμές
1. Ο υπολογισμός του τιμήματος της ηλεκτρικής ενέρ−
γειας που εγχύθηκε στο Σύστημα ή το Διασυνδεδεμένο
Δίκτυο και απορροφήθηκε από αυτό γίνεται από το
ΔΕΣΜΗΕ σύμφωνα με τον Κώδικα Διαχείρισης του Συ−
στήματος και Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας, το
Ν. 3468/2006, το άρθρο 27Α του Ν. 3734/2009, το άρθρο
5 του Ν. 3851/2010 και τη λοιπή κείμενη νομοθεσία. Προς
τούτο αποστέλλεται στον Παραγωγό σχετικό σημείω−
μα στο οποίο αναφέρονται και τυχόν χρέωση αέργου
ισχύος και τυχόν απαιτήσεις του ΔΕΣΜΗΕ κατ’ αυτού.
Ο Παραγωγός βάσει του πιο πάνω σημειώματος εκδίδει
τιμολόγιο στο οποίο οι απαιτήσεις αυτές συμψηφίζονται
με το τίμημα που ο ΔΕΣΜΗΕ πρέπει να καταβάλει στον
Παραγωγό. Το τιμολόγιο αποστέλλεται στο ΔΕΣΜΗΕ
για εξόφληση και είναι πληρωτέο μέσα σε είκοσι (20)
ημέρες από την κατάθεσή του στο ΔΕΣΜΗΕ.
2. Η εξόφληση του τιμολογίου του Παραγωγού γίνεται
μέσα στην προθεσμία της προηγούμενης παραγράφου,
ακόμη και αν υπάρχουν αντιρρήσεις ή επιφυλάξεις από
οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη όσον αφορά
την ακρίβεια του λογαριασμού. Το συμβαλλόμενο μέρος
που έχει αντιρρήσεις ή επιφυλάξεις τις γνωστοποιεί
αμελλητί στο άλλο μέρος. Σε περίπτωση που τελικά
διαπιστωθεί σφάλμα, το συμβαλλόμενο μέρος σε βά−
ρος του οποίου προκύπτει διαφορά, οφείλει να την
επιστρέφει στο άλλο συμβαλλόμενο μέρος έντοκα, με
το νόμιμο τόκο της υπερημερίας από την ημέρα εξό−
φλησης των τιμολογίων, μέχρι την ημέρα επιστροφής
της διαφοράς.
3. Σε περίπτωση καθυστέρησης της εξόφλησης λο−
γαριασμού ή τιμολογίου πέραν της προθεσμίας της
παρ. 1 του παρόντος άρθρου, ο ΔΕΣΜΗΕ οφείλει να
πληρώσει στον Παραγωγό και τόκο υπερημερίας επί
του οφειλομένου ποσού, από την επομένη της λήξης της
προθεσμίας εξόφλησης και χωρίς άλλη ειδοποίηση.
4. Η εκκαθάριση και οι πληρωμές θα γίνονται από το
ΔΕΣΜΗΕ σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Δια−
χείρισης του Συστήματος και Συναλλαγών Ηλεκτρικής
Ενέργειας. θελετε μηπως κυριοι τ ΥΠΕΚΑ να παρουμε κατα γραμμα τη συμβαση και να δειτε ποσα απιδια εχει ο σακοσ???
Αντιφωτοβολταικός speaking
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρο τον 24 Ιουλίου 2013 - 11:57 μ.μ.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ!
Η δική σου ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ είναι μοναδική μην ανησυχής
ΔιαγραφήΑκριβως. Την ηλιθιοτητα οπως καταλαβες αντιγραφει...
ΔιαγραφήΕίναι ανάγκη να δημιουργηθεί ενας και μόνο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ σύλλογος παραγωγών ενέργειας από φωτοβολταικα ώστε να μπορούμε να δράσουμε όλοι μαζί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει Ομοσπονδια ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑΝ ΚΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ αλλα οπως καιοι υπολοιπη συλλογοι δεν μπορει να κανει προτασεις δεν μπορει να πει πχ στους παλιους τοο στους αγροτες τοσο στα οικιακα στα 100 τοσο στα 500 τοσο στα ποιο μεγαλα τοσο και παντα στο τελος οταν εχεις μονο να συλλογο τοτε στην κορυφη γινεται κομματικη μαχη ποιοα παραταξη θα επικρατηση του ΠΑΣΟΚ της ΝΔ του ΣΥΡΙΖΑ
ΔιαγραφήΕθνικη τραπεζα Χαλκιδικης πληρωσε στις 24/07/13 τιμολογιο Ιανουαριου σε 100Kwp.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ενημερωση σας
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Κο Γαλάνη
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως κι εγώ, πιστεύω ότι πολλοί είναι εκείνοι που συμφωνούν μαζι σας. Αυτό όμως θέλει οργάνωση και αυτό μπορεί να γίνει μόνο από κάποιον που μένει Αθήνα αφού ΥΠΕΚΑ,ΛΑΓΗΕ κλπ βρίσκονται εκεί. Εμείς από επαρχία δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο. Εάν εσείς ή κάποιος άλλος που μένει Αθήνα και θέλει, νομίζω είναι εύκολο να βρει ένα δικηγορικό γραφείο για να μας αναλάβει.Όσο για την αμοιβή τους, παίρνουν τα στοιχεία μας από το ΥΠΕΚΑ ή το ΛΑΓΗΕ, ορίζουν την αμοιβή τους και στέλνουν στον καθένα μας έντυπο υπεύθυνης δήλωσης για το αν αποδεχόμαστε ή όχι τους όρους τους.
Χίλιοι παραγωγοί να δεχθούν για παράδειγμα από 50 ευρώ ο καθένας είναι 50.000 ευρώ, ποσό αρκετά σεβαστό για τις μέρες μας.
Εάν κάποιος άλλος συνάδελφος έχει να προτείνει κάτι άλλο, συνάδελφοι ας το πει όσο είναι νωρίς. Αν δεν κινηθούμε έγκαιρα, αλλοίμονό μας. Την πατήσαμε άσχημα!!!!!!!!!
Θα το φάμε το χωνί μας!! Κάτι μου λέει ότι το κούρεμα θα ισχύσει αναδρομικά από το Γενάρη και στο τέλοςθα βγούμε και χφεωμένοι!!! Θα μας δίνουν ένα χαρτζιλίκι της τάξεως των 300 ευρώ μηνιαίως κι αυτά όποτε τα έχουν και τα παιδιά μας θα είναι χρεωμένα μέχρι να γίνουν παππούδες!!! Στην Ισπανία η ταρίφα τέλειωσε!! Στην Αυστραλία είναι 8 σεντς!! Και σαν να μην έφτανε ο πόνος μου η γυναίκα μου που ήταν από την αρχή αρνητική είναι έτοιμη να με πυροβολήσει και με το δίκιο της αφού τα χρήματα της οικογένειας έκαναν φτερά, το πάρκο είναι το μόνο έσοδό μας και τα χρέη μας πνίγουν!! Οι δικηγόροι δεν είναι λύση! Οι αποφάσεις είναι ειλημμένες κι ό,τι κι αν κάνουμε η κατάσταση δεν αλλάζει Κάτι μου λέει ότι δεν θα σταματήσουν στο κούρεμα!!! Ελπίζω να διαψευστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήαναδρομικο θα ειναι το εχει δηλωση ο προερδρος του ΛΑΓΗΕ εννεσως μετα μτην πληρωμη του μαρτιου ο ΛΑΓΗΕ εχει προβλημε
ΔιαγραφήΜια χαρά ρεύμα έδινε η ΔΕΗ και πριν τα πάρκα!! Αν κατεβάσουμε διακόπτες τι θα κερδίσουμε? Το απόλυτο τίποτα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τους κατεβασεις τιποτα. Αν αρχισεις να τους αναβοκατεβαζεις μεσημεριατικα ομως, με το 20-25% που παραγουμε να μπαινει και να βλαινει αποτομα η ΔΕΗ εχει τεραστιο προβλημα να κρατειση την ταση στα νομιμα επιπεδα εκτος των οποιων καιγονται οι οικιακες συσκευες
ΔιαγραφήΑυτή τη στάση πληρωμών προς τις τράπεζες θέλω να τη δω!! Θα σοβαρευτούμε επιτέλους? Πώς θα κάνω στάση πληρωμών στην τράπεζα όταν τα λεφτά περνούν από κει κρατά το δάνειο και μου δίνει οτι κι αν περισσέψει? Αν δεν πληρώσεις ΦΠΑ δεν παίρνεις φορολογική ενημερότητα και δεν πληρώνεσαι από το ΛΑΓΗΕ!!! καμμιά άλλη φαεινή ιδέα έχει κανείς από το ΣΠΕΦ? Μας έχουν κλειδωμένους από παντού και το ξέρουν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνικη τραπεζα, Καβάλα, 24/07/13 τιμολογιο Ιανουαριου σε 40Kwp.
ΑπάντησηΔιαγραφήMπράβο !!! Εγώ λέω να προτείνουμε οικειοθελώς το κούρεμα να ισχύσει από το 1821. Από τα 300 ευρώ το μήνα που θα μας δίνουν τα μισά να τα δίνουμε στο ταμείο για το χρέος από μόνοι μας. Κι αν στην αυστραλία είναι 8 σεντς εμείς να ζητήσουμε 4. Επίσης ούτε δικηγόροι, ούτε τίποτα. Μόνο λίγο κλάμα στα πληκτρολόγια και να λέμε εε τι να κάνουμε οι αποφάσεις είναι ειλημμένες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΑΓΙΑΔΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
ΛΑΚΩΝΙΑ ΕΘΝΙΚΗ 100 K.W ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ 24/7/2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΚΩΝΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 100 KW ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ 25 ΙΟΥΛ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΗ Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ 100KW ΠΛΗΡΩΣΕ 25/07/2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγροτικη -πειραιως Μεσσηνια καλαματα πληρωσε μολις τωρα ολα οκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΗ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπειραιως τρικαλα πληρωσε 2 τον 20kw
ΑπάντησηΔιαγραφήαγροτικη και πειρεως σερρες πληρωσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως Ηγουμενιτσα πληρωσε 20kw,25/7,Ιανουαριος 2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι επαναστάτες το παίζουμε στο δια ταύτα όμως τίποτα!! Τι γίνεται με το δικαστήριο για την έκτακτη εισφορά πόσες αναβολές το κόβετε να παίρνει? Θα κάνουμε ένα ακόμη για την αναδρομική μείωση, ένα για τις καθυστερήσεις, ένα για την αθέτηση συμφωνίας ένα για την τιμή των όπλων κι όποτε βγάλουμε άκρη γράψτε μου. Είναι αργά για δάκρυα άσε που οι άντρες δε κλαίνε όπως λέει και η γιαγιά μου! Είναι όμως εξίσου αργά και για νταηλίκια γιατί δεν περνάνε αυτά στην τρόικα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΛΑΓΗΕ ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 3.ΟΟΟ?ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΕΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΗΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΩΣ 3.000
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΜΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ >3500€
ΔιαγραφήEUROBANK ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 100KW ENANTI Ο.Κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χαρά μου είναι απερίγραπτη!! Πληρώθηκα!!Πήρα 3000 χρωστάω 3000 ΦΠΑ γύρω στα 12000 εφορία κι έχω και οικογένεια! Μόλις μας πέταξαν το κοκαλάκι, την ξεχάσαμε τη λαίλαπα που έρχεται!! Ελλάς το μεγαλείο σου!!! Ευτυχείτε μας πλήρωσαν με επτά μήνες καθυστέρηση και η εφορία θα πρέπει να πληρωθεί άμεσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα. Τελικά από ότι δείχνει το πράγμα ο καθένας μόνος του κι όποιν πάρει ο χάρος (ασημάκης).
ΑπάντησηΔιαγραφήEUROBANK ΑΤΤΙΚΗ 100 KW OK
ΑπάντησηΔιαγραφή11.14 ΚΑΙ 11.48 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ?????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΗ PROBANK ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς το ψάξουμε, ας ρωτήσουμε, ας πει ο καθένας την άποψη του, απλά περιεκτικά κι όσο το δυνατό συγκεκριμένα. Από να τρελλάνουμε τους βουλευτές και το υπουργείο με το ίδιο email όλοι μέχρι και ποιό σοβαρές λύσεις, δικηγόρους κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφή11.58 ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3.000Ε ΑΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάρισα Θήβα, Eurobank
ΑπάντησηΔιαγραφήETHNIKH NAOUSA PLHRVSE 32OO EYRO SHMERA.
ΑπάντησηΔιαγραφήαγροτικη Ξανθης >3000 οκ 25/7/2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λυση ειναι Ξυλο στους βουλευτες και εκβιασμους να μην τα ψηφισουν
ΑπάντησηΔιαγραφήKάτι πιο σοβαρό και υπεύθυνο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡόπαλα και κονσερβοκούτια;
ΔιαγραφήΕΤΕ ΛΑΡΙΣΑ ΠΛΗΡΩΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί κυριές και κύριοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήείδα πριν λίγο τις προτάσεις σας και τις ιδέες σας στον blogs σας. Έχετε δίκιο να αντιδράτε έτσι, απλά δεν μπορείτε να έχετε αποτέλεσμα με αυτόν τον τρόπο.
Εγώ πρότεινα ΕΝΑΝ ενιαίο σύλλογο για τον λόγο ότι πρέπει να αντιδράσετε ομαδικά και οργανωμένα. Δεν μπορεί να υπάρχουν 50 σύλλογοι γιατί κανείς δεν σας παίρνει σοβαρά υπόψιν του και δεν θέλει να ασχοληθεί για το ίδιο θέμα με 50 διαφορετικές αντιπροσωπείες μελών. Δεν μπορεί το υπουργείο να δέχεται 50 επιστολές και ο καθένας να ζητάει ειδική μεταχείριση για τα δικά του μέλη. Θα πρέπει να λαμβάνει μια επιστολή με τα αιτήματα σας και να μιλάει μια μια επιτροπή.
Η αναβολή που πήρε το Ευρωπαϊκό δικαστήριο οφείλετε στις συνεχόμενες καταγγελίες διαφορετικών συλλόγων για το ίδιο θέμα και εάν συνεχίσετε έτσι δεν θα γίνει ποτέ η δίκη. Μια δίκη που θα οδηγήσει στην δικαίωση σας (για αυτό και δεν θέλει το υπουργείο η έκτακτη εισφορά να εκπίπτει από το εισόδημα).
Σταματήστε να μιλάτε ΕΜΕΙΣ οι αγρότες, εμείς με τα οικιακά, εμείς με τα 100αστα εμείς με τα 20αρια.
Απευθυνθείτε στους συλλόγους σας και απαιτήστε την δημιουργία ενός ενιαίου δυνατού συλλόγου με 7.000 μέλη.
Είναι το μόνο που πρέπει να κάνετε στην παρούσα φάση το συντομότερο δυνατό για να παρουσιαστείτε ενωμένοι το Σεπτέμβριο που θα κατατεθούν οι προτάσεις των φορέων στο ΥΠΕΚΑ. Γιατί οι αιολικοί έχουν ένα σύλλογο; Γιατί τα υδροηλεκτρικά έχουν έναν σύλλογο; Γιατί η βιομάζα έχει έναν σύλλογο.
Το sunblog είναι μαζί σας και κάνει ότι μπορεί. θα συνεχίσει να σας στηρίζει με κάθε τρόπο.
Γαλάνης Ιωάννης
Mακάρι να μπορούσαμε να ενωθούμε έστω και 1000 όλοι μαζί. Για τους συλλόγους που υπάρχουν φοβάμαι ότι δεν παίζουν καθαρά παιχνίδια. Αλλά πιστεύω ότι κι από εδώ ίσως να μπορούσαμε να συντονίσουμε κάτι και να κινηθούμε. Είμαστε πολλοί αν θέλουμε να κάνουμε κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήALPHA BANK ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙ 3557€ ΓΙΑ ΠΑΡΚΟ ΜΕΓΑΡΩΝ .
ΑπάντησηΔιαγραφήA7
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή τιμολόγιο Ιανουαρίου 2Χ100 Πειραιώς σήμερα οκ! Περιοχή ΠτολεμαΪδας
Εθνική Ηλείας πλήρωσε 100kw
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγηκατε λανθασμενοι οσοι γραφατε οτι θα πληρωθουν μαζι Ιανουαριο Φεβρουαριο...ντροπη σας που γραφετε πραγματα θεωρητικα και τιν καθε αγραμματο τον κανετε να ελπιζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιφωτοβολταικός speaking.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον 25 Ιουλίου 2013 - 5:40 π.μ.
Θεωρεί ανήκουστο το γεγονός την παραχώρηση της σύμβασης στις τράπεζες.
Σε ερωτώ,για να δω πόσο τελικά έξυπνος είσαι.
Αν παραχωρήσουν την συμβασή τους όχι όλοι ,αλλά έστω οι μισοί φωτοβολταικοί,
οι τράπεζες θα καταρρεύσουν ναι ή οχι;
Η χασούρα των επενδύσεων θα μεταφερθεί στις τράπεζες και επειδή ουδείς θα βρεθεί
να αγοράσει τις παραχωρημένες συμβάσεις, θα καταρρεύσουν.
Μόνο και μόνο η συντήρηση της κάθε επένδυσης ξέρεις πόσο θα κοστίζει στην τράπεζα;
Επιπλέον η καθυστέρηση στις πληρωμές της παραγωγής ξέρεις πόσα εκατομμύρια ευρώ θα σήμαινε για τις τράπεζες;
ΟΣΟ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ "ΚΑΖΙΝΟ",ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ! ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ
ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΑΖΙΝΟ" ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΝ ΝΑ ΧΑΣΑΤΕ 50 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ,ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ.
Το παιχνίδι είναι στημένο.Σκοπός τους είναι να σας φάνε τις περιουσίες σας.
Θα σας φέρουν σε τέτοιο σημείο εξαθλίωσης,όπου δεν θα μπορείτε να ξεπληρώσετε
τα δάνεια,μια και οι εισπράξεις που θα έχετε αφενώς θα είναι καθυστηρημένες και αφετέρου
ελαχιστότατες.Αφού,λοιπόν,δεν θα μπορείτε να ξεχρεώσετε θα σας κατάσχουν όχι μόνο την επένδυση σας ,αλλά και αυτά που έχετε υποθηκεύσει.
Απο 1/1/2014 ξεκινούν οι πλειστηριασμοί σπιτιών.Για λίγα ψωροευρώ θα σου παίρνουν το σπίτι.
ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΕΛΕΟΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΕΣΑΣ;
Να σας πω και το άλλο; Καλύτερα να χάσω 20 ή 50 χιλιάρικα και να ησυχάσω,παρά κάθε μέρα να ζω με το άγχος και την αγωνία.Το άγχος θα σας διαλύσει.Θα σας πνίγει σιγά σιγά ο φόβος της καταστροφής και στο τέλος θα κρεμιόσαστε από τα δένδρα.Λησμονήσατε τον συναδελφό σας που αυτοκτόνησε;
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΑΓΚΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ.ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕ.ΘΥΣΙΑΣΤΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ.ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ,ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ
ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ! ΜΟΝΟ ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ!
Όταν πριν από μερικούς μήνες,στην μείωση των ταριφών στις καινούργιες επενδύσεις, σας έλεγα,βρείτε ένα κορόιδο και πουλήστε το πάρκο σας,με βρίζατε.'Ελα όμως που ήρθε η στιγμή να μειώσουν και τις δικές σας ταρίφες.
Τώρα σας λέω παραχωρήστε (σε όσους επιτρέπεται) την σύμβαση.Είναι σίγουρο πως θα φάω πολύ βρισίδι.
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
ΑΤΕ ΔΟΜΟΚΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ 3742Ε.ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΤΣΑΚΟΝΩΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ..ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ..ΚΑΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήALPHA BANK ΞΑΝΘΗΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2013 ΣΤΙΣ 25-07-2013
ΑπάντησηΔιαγραφήOK πρωην αγροτικη αρχαια ολυμπια 100kw σημερα 25/07.
ΑπάντησηΔιαγραφήομονοια μεταξυ των Φ/Β παραγωγων και ολα θα πανε καλα εναντι των αλητων της κυβερνησης που παριστανουν τους κυβερνητες. Υπουργισκοι με σταβλιτες τους φιμωμενους βουλευτες. Θελουν να τα δωσουν ολα στους υμετερους, παραγωγους φυσικου αεριου δηλαδη σε οτι δεν ειναι ελληνικο και ας λενε οτι κοπτονται για πρωτογεννη παραγωγη.
προς κυριο γαλανη δεν θα τα βρουμε για εναν συλογο δυστηχως ο καθενας το κοντο και το μακρι του το φωναζω εδω και καιρο αλλα τιποτα ο καθενας για την καρεκλα εδω στην χωρα αν καταλαβουνε οι παραγωγοι τι γινετε και ξυπνησουνε καλα θα ειναι τον σεπτεμβριο ερχετε ο λογαριασμος αν καταλαβανε τι γινετε οι μεγαλοι εδω και καιρο τα λενε με το υπουργειο τι θα γινει αλλα αυτοι δεν κρεμονται στην πληρωμη του καθε μηνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο μαρτυριο του σισυσυφου το ξερετε? ψαξτε στην μυθολογια αυτο μας κανουνε
θεοφιλος κοτανιδης
Αντιφωτοβολταικέ πες μου τι δουλεια εχεις εσυ εδω? Εχεις ψυχολογικα προβληματα και ξεσπας σε μας? Πηγαινε να δουλεψεις κανενα αλλον σημερα. πχ. τους κατοχους ομολογων, ακινητων, μετοχων.....απο βδομαδα παλι με μας...οτι σου πει ο ψυχολογος σου τεσπα. Επισης θα σου αποκαλυψω κατι που θα σε πονεσει! Υπαρχουν περιπτωσεις επενδυτων στα ΦΒ που και με 50% κουρεμα μια χαρα την βγαζουν! Για τσεκαρε το αλλα μην παθεις και τιποτα!
ΑπάντησηΔιαγραφή