Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.
Για να μπορέσετε να σχολιάσετε -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ -
ΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ
Φωτοβολταικα BLOG blogspot fotovoltaika blog
Συνολικές προβολές σελίδας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα !! Κανα καλο νεο εχουμε ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα.
ΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουνίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή04.10.2019
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουνίου 2019. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 506 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 211.310,43 € (91% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουνίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 1ου 3μήνου 2019.
Γνωρίζει κανείς τίποτα για εξαγορά δανείων τις πειρεως λιζη γκ από την Εθνική?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά η Εθνική ενδιαφέρεται για μεταφορές δανείων φωτοβολταϊκών (όλες οι τράπεζες). Αυτό που πρέπει να προσέξεις, πέραν επιτοκίου κλπ είναι ότι η Εθνική βάσει ένα επιπλέον ετήσιο κόστος φακέλου από 1500€ μέχρι 750€ (ανάλογα τη συμφωνία).
Διαγραφήκαλησπερα γνωριζετε ποτε ξεκιμουν οι πληρωμες Ιουλιου???
ΑπάντησηΔιαγραφή15/10 με 18/10
ΔιαγραφήΚαλημέρα μόνο ο trelamenos μπορεί να μας ενημερώσει
ΑπάντησηΔιαγραφήεδώ και πάνω απο εξι μήνες πληρωνόμαστε με τον ιδιο ρυθμό
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τοτε που παρακολουθω το blog μια εβδομάδα μετά τις πληρωμές αρχίζουν οι ερωτησεις για την επόμενη πληρωμή.
17.09.2019 Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Μαΐου – Ιουνίου 2019
19.08.2019 Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Απριλίου - Μαΐου 2019
23.07.2019 Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Μαρτίου – Απριλίου 2019
20.06.2019 Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2019
20.05.2019 Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Φεβρουαρίου 2019
23.04.2019 Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Δεκεμβρίου 2018 – Ιανουαρίου 2019
Τι γινεται με τα δικαστηρια σχετικα με τους τοκους υπερημεριας;Γιατι κανεις δεν μιλαει γιαυτο το θεμα και επικρατει μια παρατεταμενη σιωπη;Εχουν ολοκληρωθει δικες;Εχουν βγει αποφασεις;Δικαιωθηκαν παραγωγοι;Ποιοι ειναι τελικα οι κερδισμενοι της ολης ιστοριας;Ερχεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναμένω τον Απρίλιο του 20 την απόφαση
ΔιαγραφήΥπάρχει τρόπος να βγάλουμε ασφαλιστική ενημερότητα ηλεκτρονικά και αν ναι μπορεί κάποιος να μας πει την διαδικασία? Ευχαριστώ όποιος απαντήσει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είχες στο παρελθόν απασχολήσει προσωπικό και τώρα όχι είναι αδύνατο. Αν δεν είχες ποτέ ή έχεις τώρα μπορείς μέσω κωδίκων που βγάζεις στο κατάστημα του εφκα που ανήκεις.
ΔιαγραφήΑν δε ειχες ποτε προσωπικο μπορεις και μεσου ΚΕΠ της περιοχης που ανηκει η μοναδα φωτοβολταικου σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΧ μπορείς σε παρακαλώ να με ενημερώσεις πως γνωρίζεις πότε θα βγει η απόφαση στις 20 Απριλίου;Ρωτάω για να ξέρω αν θα πρέπει να ασχοληθώ περεταιρω με τη δικηγορική.Τοσα λεφτά έχουν πάρει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΗ ιστορια ξεκίνησε απο το 2015. Αφου έτρεξαν αρκετες αναβολές τελικά υποβλήθηκε εκ νέου νέα αγωγή που συζητήθηκε αρχές του 2019 με καταθεση προτάσεων και αντικρούσεων εκ μερους και των δύο μελλών. Τελικά το Πρωτοδικείο Αθηνών εδωσε δικάσιμο για 24/09/20 οπότε θα εκδοθεί και η απόφαση
ΔιαγραφήΣχετικά με το κόστος μετράω πάνω απο 4.000ευρώ μεχρι σήμερα
Περί πληρωμών ο λόγος για τους ευγενείς αλλά και τους αγενείς που το έχουν περισσότερο ανάγκη....Η πληρωμές θα ξεκινήσουν από την επομένη τρίτη 15 Οκτωβρίου ανάλογα με τα χρήματα που θα έχουν μέχρι τίς 18 από μικρά ποσά όπως πάντα...Να είστε και να περνάτε καλά και ότι καλό και όποια κριτική γράφετε για μένα καλοδεχούμενο τα κακά σας τα επιστρέφω....καλό απόγευμα να έχετε όλοι σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!!!
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε trelamenos
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά trelamene.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γινεται με τα δικαστηρια σχετικα με τους τοκους υπερημεριας;Γιατι κανεις δεν μιλαει γιαυτο το θεμα και επικρατει μια παρατεταμενη σιωπη;Εχουν ολοκληρωθει δικες;Εχουν βγει αποφασεις;Δικαιωθηκαν παραγωγοι;Ποιοι ειναι τελικα οι κερδισμενοι της ολης ιστοριας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις δεν ασχολειται; Που ειναι π.χ οι συλλογοι να βγαλουν ανακοινωσεις;Που ειναι π.χ ο πολυγραφοτατος κυριος Παπακυριακου να γραψει 2 πραγματακια;Που ειναι π.χ ο trelamenos που εκτος απο τα να εξαπολυει βρισιες,δινει μονο πληροφοριες για τις πληρωμες;Σας αρκουν αυτα παραγωγοι;Μεχρι εκει;
Προσπαθώ να εκδόσω στο taxis φορολογικη ενημερoτητα και δεν ειναι δυνατή η έκδοση της. Δεν εχω κάποια οφειλη. Αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχύει ο νόμος 300 μέτρα από εθνική οδό και 200 μέτρα αποεπαρχιακη οδό για εγκατάσταση καινούργιο αγροτικό φωτοβολταϊκό περνειεξερεσει από τη γη υψηλής παραγωγηκοτητας
ΑπάντησηΔιαγραφήΝεκρική σιγή....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποστόλη φορολογικών ενημεροτητων τις περάσανε σε 2ημερες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν την στειλεις οπως πρεπει ναι.Εμενα παντα σε 2 μερες....
Διαγραφήπως είναι ο σωστος τροπος;
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος είναι ο σωστος τροπος argyris?
ΑπάντησηΔιαγραφήmail και οπως ακριβως περιεγραψαν πως το θελουν...
ΔιαγραφήΞέρετε ποτέ θα ξεκινήσουν οι πληρωμές δεδδηε
ΑπάντησηΔιαγραφή.... ΠΙΘΑΝΟΝ ΣΉΜΕΡΑ 'Η ΑΥΡΙΟ...... ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΉΣΕΙ ΑΥΤΌ ΤΟΝ ΜΉΝΑ....
ΔιαγραφήΣας ευχαριστω κ. Παπαδακη
Διαγραφή... ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΆ....
ΔιαγραφήΞέρετε μήπως για το ποσό,?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Παρασκευή θα αρχίσουν οι πληρωμές Ιουλίου για ποσά πάνω από 3000 ευρώ ,(την Πέμπτη θα ξέρω μέχρι τι ποσό ακριβώς).Επίσης την Παρασκευή θα αναρτηθούν και τα ενημερωτικά Σεπτεμβρίου.Να είστε και να περνάτε όλοι καλά t r e l a m e n o s .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!!!!!
ΔιαγραφήΤρελαμενε ευχαριστούμε....Αλλά σίγουρα είσαι καλά φιλαράκι;;Όπως και να είναι και πάλι ευχαριστούμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτους ευγενείς απαντάω και ενημερώνω πάντα με ευγένεια, και στους αγενής με ευγένεια ,γιατί έναν αγενή άνθρωπο ίσως να τον βοηθήσεις να ηρεμήσει και να δει και αυτός ευγενικά τα πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρνω τα χάπια μου!!!!!!!!!!!!! Chaos-7 χαχαχαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήChaos-716 Οκτωβρίου 2019 - 12:33 μ.μ.
ευχαριστούμε....Αλλά σίγουρα είσαι καλά φιλαράκι;;Όπως και να είναι και πάλι ευχαριστούμε!!!
Σωστός ο θεότρελος!Συμφωνω απόλυτα!Μπραβο σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε trelamenos
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι παιδιά να ανεβαίνει το επίπεδο της συζήτησης ευχαριστούμε για τις πληροφορίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά τρελαμένε είσαι τέλειος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΉ ΤΟΥ ΙΟΥΛΊΟΥ.
Πόσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα! Βγάλανε ενημερωτικά Σεπτεμβρίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρασκ. Αναμένεται η έναρξη εξόφλησης της παραγωγής Ιουλίου για ποσά μέχρι περίπου 5.000€
Περισσότερες Ανακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Αυτοτιμολόγηση - Διευκρινίσεις
18.10.2019
Διευκρινίζεται ότι Τιμολόγια Αγοράς Σεπτεμβρίου 2019 θα εκδοθούν για όσα ΑΦΜ υπέβαλαν Δήλωση έως την 17η Οκτωβρίου 2019 στις 23:59. Για τα ΑΦΜ που η Δήλωσή τους υποβλήθηκε από 18 Οκτωβρίου 2019 και μετά, Τιμολόγια Αγοράς (ΤΑ) θα εκδοθούν με την εκκαθάριση του Οκτωβρίου 2019, οπότε για τον μήνα Σεπτέμβριο θα πρέπει τα εν λόγω ΑΦΜ να εκδώσουν Τιμολόγια Πώλησης όπως έκαναν και όλους τους προηγούμενους μήνες.
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουνίου – Ιουλίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή18.10.2019
Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΔΑΠΕΕΠ ολοκλήρωσε την εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων παραγωγής Η/Ε από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2019. Παράλληλα άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2019. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 3.400 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 3.726,56 € (26% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουλίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 2ου 3μήνου 2019.
Εθνική πλήρωσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια νέα πληρωμή κάνα νεότερο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς ακόμα τίποτα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα ακόμη από Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ αργεί η Πειραιώς σήμερα. Ακόμη τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ από Πειραιώς τελικά, μόλις φάνηκε το πόσο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα υπαρξει σημερινη εντολη???
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι ο ΔΑΠΕΕΠ δεν έχει αναρτήσει στη μερίδα μας το ΤΠΥ για το β´ 3μηνο του 2019 που μας κράτησε στην σημερινή πληρωμή, σωστά; Ξέρει κανείς πότε θα ανεβάσει τα ΤΠΥ αυτά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παρακαλούσα να γράφετε και το ποσό μαζί με την τράπεζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα γνωρίζετε κάτι για αυτοτιμολογηση κόβουμε παραστατικό για Σεπτέμβριο η κόβουν από ΔΑΠΕΕΠ και έχει σταλεί σε κάποιον συμβαση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την αυτοτιμολόγηση τα τιμολόγια του Σεπτεμβρίου έχουν ήδη αναρτηθεί στην σελίδα με τα παραστατικά ΔΑΠΕΕΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα συνάδελφοι μήπως ξέρει κάποιος το mail του Κου Γκίουλη Δαυίδ στον ΔΑΠΕΕΠ?
ΑπάντησηΔιαγραφήdgioulis@lagie.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ!!!
ΔιαγραφήΚαλησπερα ... καμμια εντολη στο βαθος ??? Εχουμε πληροφορηση ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο μάλλον πόσο γύρω στις 6000€
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω !!
ΔιαγραφήΑντε να δούμε σήμερα θα έχουμε πληρωμή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα ποιος γνωρίζει αν θα υπάρξει εντολή πληρωμής σήμερα;;; Ας μας ενημερώσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε κάποια πληρωμή σήμερα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλήρωσαν μέχρι 5983 περίπου καλή Παρασκευή τωρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈως 6000 ευρώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Διαγωνισμοί (προσλήψεων/προμηθειών)
Είστε εδώ: Αρχική Ανακοινώσεις Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Ανακοίνωση
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2019
23.10.2019
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2019. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 2.500 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 5.983,77 € (44% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουλίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 2ου 3μήνου 2019.
Σε εθνικη παντως δεν φαινονται ακομα .εχω και το ibank alert και τιποτα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ 100ΣΤΑΡΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 5 ΧΙΛ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοίγω ένα θέμα που έχει σχολιαστεί παλαιότερα.. Μήπως κάποιος έχει κάτι νεότερο με το "ΜΕΤΑΒ. ΤΕΛΟΣ ΑΣΦΑΛ.ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ". περί νομιμότητας, κατάργησης, επιστροφής ποσών..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλείται Inverter SMA Tripower 15000TL-10 με bluetooth σε τιμή 3000€ + Φ.Π.Α.
και SMA Webbox Bluetooth-20 σε τιμή 700€ + Φ.Π.Α.
Όποιος ενδιαφέρετε μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο 6977064438 και vlachos@btenergy.gr
Καλησπέρα!! Εθνίκη Π. Φαλήρου για 100στάρη 23/10 15:00 5500.Όσο για την αλλαγή Λογαριασμού στον ΔΑΠΕΕΠ με μειλ στον Κο Γκιούλη ανταποκρίθηκε αμέσως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποιο πρόβλημα με το site του ΔΑΠΕΕΠ; Όλη μέρα με πετάει απ' έξω με μήνυμα "403 Forbidden"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι και μέχρι αυτή τη στιγμή υπάρχει πρόβλημα.
ΔιαγραφήΣε μενα ανοιγει , με mozilla firefox ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο με mozilla firefox ανεβαίνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποιο νέο για πληρωμές
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα θα πληρώσουν όπου ναναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση Unknown
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλήρωσαν τώρα μόλις μέχρι 6800
ΑπάντησηΔιαγραφήθεσσαλονικη εθνικη πληρωσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δάνειά μας είναι γρήγορα και ασφαλή και με πολύ χαμηλά επιτόκια. Ζητήστε το δάνειο σας τώρα και λάβετε γρήγορη επιβεβαίωση και σταθερό επιτόκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήpsoloukas@gmail.com
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή25.10.2019
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2019, οπότε και θα εξοφληθούν 2.403 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 6.851,71 € (62% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουλίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 2ου 3μήνου 2019.
Μπήκαν στην Πειραιώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΑΠΕΕΠ δεν ανοίγει και σε εμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο διαφορετικούς browser βγάζει τα ίδια. 403 Forbitten.
Βγάζει και σε άλλους τα ίδια?
Και σε εμένα το ίδιο..
ΔιαγραφήΜΟΝΟ ΜΕ INTERNET EXPLORER
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μικροσκόπιο η προτεραιότητα των ενεργειακών κοινοτήτων στα δίκτυα ρεύματος – Μελετάει εναλλακτικά σενάρια το ΥΠΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγή : https://energypress.gr/news/sto-mikroskopio-i-proteraiotita-ton-energeiakon-koinotiton-sta-diktya-reymatos-meletaei
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το σχόλιο μου :
Όπως αναφέρει και η Ένωση Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας στην επιστολή της
προς το ΥΠΕΝ, η λύση είναι να εφαρμοστεί (όπως και θα έπρεπε εξαρχής να
εφαρμόζεται) ο ν.3468, ο οποίος ορίζει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ εντός 4 μηνών πρέπει να
εκδίδει όρους σύνδεσης (σε όλους, ιδιώτες και μη). Επειδή ο ΔΕΔΔΗΕ είναι
υποστελεχωμένος δεν μπορεί να εξετάζει κατά προτεραιότητα το αίτημα μιας Εν.
Κοινότητας η οποία κατάθεσε αίτημα τον Σεπτέμβριο και να παγώνουν τα αιτήματα
ιδιωτών που είναι 6 και 7 μήνες προγενέστερα.
Η έννοια της προτεραιότητας στις Εν. Κοιν. έχει καταστρατηγηθεί στην
Ελλάδα, εξαιτίας ενός νόμου που για άλλη μια φορά γράφτηκε πρόχειρα. Προφανώς
και έπρεπε να μπει μετοχολόγιο. Το να μπορεί ένας άνθρωπος να κατέχει το 99,9% της
κοινότητας (χρησιμοποιώντας το ΑΦΜ φυσικού προσώπου και άλλα 7 ΑΦΜ εταιρειών
του, είναι τουλάχιστον γελοιότητα).
Προφανώς και τα συμφέροντα μιας τοπικής κοινωνίας- δήμου-ΟΤΑ μπορούν να
έχουν προτεραιότητα στο δίκτυο. Επίσης θα είχε λογική η προτεραιότητα μιας Εν.
Κοιν. η οποία έχει π.χ. 100 μέλη. Μια όμως Εν. Κοιν. κερδοσκοπικού
σκοπού/χαρακτήρα η οποία πρακτικά εξυπηρετεί τα κερδοσκοπικά συμφέροντα 1-2-3-
ατόμων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχει προτεραιότητα έναντι ιδιώτη, ο
οποίος προφανώς έχει ακριβώς τον ίδιο σκοπό.
Είναι επίσης απορίας άξιο γιατί το συγκεκριμένα ζήτημα το αναδεικνύει η ΕΠΗΕ
και ο ΣΠΕΦ αλλά η Ομοσπονδία Φωτοβολταϊκών (Π.Ο.Σ.Π.Η.Ε.Φ.) τηρεί σιγή ιχθύος.
Εκτός αν φυσικά η Ομοσπονδία βρίσκεται σε σύγχυση για το αν τελικά αντιπροσωπεύει τα συμφέροντα των μελών της (οι οποίοι είναι νομικά και φυσικά πρόσωπα με φ/β σταθμούς σε λειτουργία, εκ των οποίων πολλοί από αυτούς έχουν καταθέσει αιτήματα προκειμένου να επαναεπενδύσουν στον κλάδο) ή τα συμφέροντα των ενεργειακών κοινοτήτων εις βάρος των ίδιων της των μελών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποιο πρόβλημα με το site του ΔΑΠΕΕΠ; Με όποιον browser και να μπω παίρνω σφάλμα 403.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοκίμασα chrome,opera,mozilla, microsoft edge kai explorer.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΟΙ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. Ίσως οι υπόλοιποι χρειάζονται κάποιο add on,δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Ετσι ακριβως ειναι οπως το γραφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ μονο με τα δυο τελευταια μπανεις
ΔιαγραφήΑκόμη και σε explorer μου βγάζει : Your session has expired.
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα οφείλεταισ στην νέα έκδοση του firefox 70.0. Έκανα downgrade στην 69.0 και όλα ΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Andreas! Το πρόβλημα πράγματι υπήρχε εκεί..
ΔιαγραφήΠλεον ανοιγει κανονικα και με firefox.
ΔιαγραφήΠερισσότερες Ανακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Ενημερωτικών Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ (ape.dapeep.gr)
30.10.2019
To Ηλεκτρονικό Σύστημα Ενημερωτικών Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ (ape.dapeep.gr) λειτουργεί απρόσκοπτα μέχρι και την έκδοση 69.0.3 του Firefox. Στην έκδοση 70.0 παρουσιάζεται το λάθος «Oracle REST Data Services - 403 Forbidden» και απορρίπτεται η πρόσβαση. Το πρόβλημα βρίσκεται υπό διερεύνηση για την αντιμετώπισή του.
Προσωρινά, οι χρήστες που χρησιμοποιούν την τελευταία αυτή έκδοση του Firefox, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον Internet Explorer για την πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Ενημερωτικών Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων ΑΠΕ & ΣΗΘΥΑ.
εντολη δεν βλεπω να βγαινει μεχρι ωρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή30.10.2019
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2019, οπότε και θα εξοφληθούν 3.000 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 70.656,99 € (85% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουλίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 2ου 3μήνου 2019.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2019
30.10.2019
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2019, οπότε και θα εξοφληθούν 3.000 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 70.656,99 € (85% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουλίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 2ου 3μήνου 2019.
Παρα το οτι μπήκαμε στους ''ακριβούς'' μήνες οι πληρωμές παραμένουν στο ίδιο τέμπο και δεν ανοίγουν. Λογικά μετά την πληρωμή του Αυγούστου πρέπει να φάμε και έναν μήνα ακόμη και να πάμε στις 45 ημέρες . Ίδωμεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς ακόμα τίποτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς ΟΚ πριν λίγο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Πειραιώς οκ για 100στάρι πάρκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλή ησυχία έχουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυταααα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν βγει πληρωμη πανω απο 200000 τοτε ο αυγουστος θα αρχισει απο 18/11 λογικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΡυθμίσεις για την ετήσια δήλωση κατ’ επάγγελμα αγροτών παραγωγών ΑΠΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://psaaf.blogspot.com/
Καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς πότε ξεκινάει ο Αύγουστος¨??
ΑπάντησηΔιαγραφήποιον αφορα αυτή η ανακοίνωση??Ανακοίνωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποστολή Βεβαίωσης Σύνδεσης Σταθμών ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ με Σύμβαση Διαφορικής Προσαύξησης (ΣΕΔΠ) από τον αρμόδιο Διαχειριστή.
31.10.2019
Στα πλαίσιο εφαρμογής του νόμου ν.4414/2016, ΦΕΚ Α’ 149/09.08.2016, Μέρος Πρώτο «Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής», προκειμένου να αποφευχθεί κενό εκπροσώπησης κάποιου Σταθμού ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ στην Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας, παρακαλούνται οι Κάτοχοι Σταθμών ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ με Σύμβαση Διαφορικής Προσαύξησης, να αποστέλλουν άμεσα με την ηλέκτρισή τους, τη Βεβαίωση Σύνδεσης από τον αρμόδιο Διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ ή ΑΔΜΗΕ) στον ΔΑΠΕΕΠ στη ηλεκτρονική διεύθυνση info@dapeep.gr.
Aφορά τα πάρκα που έχουν υπογράψει σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης διαφορικής προσαύξησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης τα έργα που έχουν υπογράψει ΣΕΣΤ αλλά θα ηλέκτρισαν μετά τις 4/07/2019
Δηλαδή αφορά τα νέα έργα και όχι τα υφιστάμενα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚαι αυτά που είναι από διαγωνισμό και συνδέονται από τις 4/7/2019 και μετά??
ΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς να μας πεί τι γίνεται με τον νέο νόμο όσον αφορά την σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης διαφορικής προσαύξησης? Πως ακριβώς θα αμείβονται τα 500άρια και ποιό περίπου είναι το κόστος εξισορρόπησης?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/nomoshedio-ypen-me-poia-seira-tha-vgainoyn-ektos-oi-monades-ape-otan-apaiteitai-apo-systima
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομοσχέδιο ΥΠΕΝ: Με ποια σειρά θα «βγαίνουν εκτός» οι μονάδες ΑΠΕ όταν απαιτείται από το σύστημα
Αυτό ισχύει και για 500αρια που υπέγραψαν ΣΕΣΤ από διαγωνισμό ??
ΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή08.11.2019
Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2019, οπότε και εξοφλήθηκαν 885 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 253.029,26 € (92% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, με την πληρωμή της παραγωγής του Ιουλίου 2019 θα παρακρατηθεί το τιμολόγιο λειτουργικών δαπανών ΔΑΠΕΕΠ του 2ου 3μήνου 2019.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε 2 τρόπους για να πάρουμε τιμή :
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Να συμμετέχουμε στον διαγωνισμό της ΡΑΕ (μειοδοτικός)
2. Να μην συμμετέχουμε σε διαγωνισμό και να πάρουμε τιμή για έως 2 έργα με ανώτερη εγκατεστημένη ισχύ ανά έργο τα 500kwp. Δηλαδή αν κάνετε 2 πάρκα των 100kw.p έχετε εξαντλήσει το πλαφόν. Αν κάνατε 2 έργα των 400 η 500kw.p πάλι έξαντλήσατε το πλαφόν.
Δεν τα έκαναν 400kw.p!!!! ΙΣΧΥΕΙ το παραπάνω που σας έγραψα.
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να υλοποιήσετε 5 έργα. Τα 2 θα πάνε με το πλαφόν και τα υπόλοιπα 3 θα πρέπει να τα βάλετε σε διαγωνισμό προκειμένου να κλειδώσετε τιμή.
ΕΙΤΕ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΤΕ 2 ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ 2 ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400KWP τα έργα αυτά έχουν υποχρεώσεις στην αγορά, άρα θα πρέπει να υπογράψετε με ΦΟΣΕ (aggregator)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕπίσης στο εξωτερικό από όσο ξέρω σε αφήνουν να διαλέξει αν θες χρηματιστήριο ή αν θες σταθερή τιμή αλλά πιο χαμηλή από τη χρηματιστήριακη εδώ γιατί να τα κάνουν έτσι δεν μπορώ να το καταλάβω... και να έχουν σταθεροί όσοι πάνω πάνω από 250MEGAWATT
ΑπάντησηΔιαγραφήH τιμή που θα κλειδώσετε είναι ως εξής : η μεσοσταθμική τιμή των 3 τελευταίων διαγωνισμών εξαιρουμένου του τελευταίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δηλαδή ηλεκτρίσετε πριν τον Α΄διαγωνισμό του 2020 δεν θα υπολογίσετε τον διαγωνισμό 12/2019, αλλά αυτούς : 7/2019, 12/2018, 7/2018
Αν ηλεκτρίσετε το έργο μετά τον Α΄διαγωνισμό του 2020 : θα υπολογίσετε (για να βγάλετε την τιμή) τους εξής διαγωνισμούς : 12/2019, 7/2019 και 12/2018.
Όλα τα παραπάνω με +5% εφόσον είστε ιδιώτης.
Η τιμή είναι για 20 χρόνια, όχι 25.
Ο Φ.Ο.Σ.Ε. δεν έχει σχέση με το πλαφόν. Έργα πάνω από 400kw.p έχουν υποχρεώσεις στην αγορά, άρα χρειάζονται ΦΟΣΕ.
Το αν θα συμφέρει έναν επενδυτή να συμμετέχει το πάρκο στην αγορά ή να πάρει τιμή είναι μεγάλη κουβέντα.......θα ισχύσει και εδώ πάντως.
Για τιμές ΦΟΣΕ είναι αρκετά σύνθετο δεν θέλω να γράψω σχετικά σε blog.
Τι εννοείται «το αν θα συμφέρει έναν επενδυτή να συμμετέχει το πάρκο στην αγορά ή να πάρει τιμή είναι μεγάλη κουβέντα» για πάρκα πάνω από 400kw και με δεδομένο ότι έχουμε ξεπεράσει τα δυο έργα, υπάρχει η δυνατότητα να μην μπεις σε φοσε;; Υπαρχει άλλος τρόπος πληρώνεις εκτός από φοσε για 3 έργο;; Αν έχετε και θέλετε μπορείτε να μου πείτε κάποιο λινγκ του τι παίζει στην αγορά της ευρωπησ....Και πάλι σας ευχαριστώ καλό ξημέρωμα
ΑπάντησηΔιαγραφήκα. Ιωάννα
ΑπάντησηΔιαγραφήότι και αν ηλεκτρίσετε πάνω από 400kwp (1 έργο η περισσότερα/πλαφόν/χωρίς πλαφόν/με διαγωνισμό=χωρίς διαγωνισμό) έχουν υποχρεώσεις αγοράς. Οι τρόποι να το κάνετε αυτό είναι 3 : α) μόνη σας (που δεν έχετε ούτε την τεχνογνωσία όυτε την ικανότητα β) ΦΟΣΕ γ) ΦΟΣΕΤΕΚ (όπου όσο παραμένετε εκεί τόσο περισσότερο θα σας χρεώνουν
Καλημέρα...Αφού για τα 500αρια ξεχνάμε την κλειδωμένη τιμή και συμμετέχουμε στην αγορά ηλεκτρικης ενεργειας υπάρχει μια προσέγγιση για το ποιά θα είναι η μέση τιμή που θα πουλάμε την kWh ? Επίσης, γνωρίζει κάποιος ποιό είναι το ετήσιο κόστος των ΦΟΣΕ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπηκαν μεγαλα ψαρια στη γυαλα......
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τιμή είναι κλειδωμένη δεν αλλάζει Είτε είναι ΣΕΣΤ είτε ΣΕΔΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη τα φοσε θα παιρνουν λεφτα μονο για την μελετε/??? δεν θα πουλασ το ρευμα στα φοσε??
ΔιαγραφήΚύριε Παπακυριακού, ποιά είναι η κλειδωμένη για ΣΕΔΠ? Πάντως στο νομοσχέδιο δεν αναφέρεται καμία κλειδωμένη τιμή. Ακόμα και η διαφορική προσάυξηση δεν αναφέρεται ποιά είναι. Η εντύπωση που έχω είναι ότι τα 500άρια απλά συμμετέχουν στο χρηματιστήριο ενέργειας και αμείβονται απο τις τιμές που προκύπτουν χρηματιστηριακά.
ΑπάντησηΔιαγραφήH Τιμή που κλειδώνουν τα πάρκα για 20 έτη, (εφόσον είναι έως 499,99Kw.p) ορίζεται από την μεσοσταθμική τιμή των τριων τελευταίων διαγωνισμών (εξαιρουμένου του τελευταίου) προσαυξημένη κατά 5% αν πρόκειται για ιδιώτη.
ΔιαγραφήΗ διαφορά ΣΕΣΤ με ΣΕΔΠ είναι ο τρόπος που πληρώνεστε. Στο μεταβατικό target model θα πληρώνεσετε ως εξής : ότι τιμές έδωσε για την παραγωγή σας ο ΦΟΣΕ μέσα στην εβδομάδα το πληρώνεστε την 8η ημέρα. Την διαφορά (αν υποθέσουμε ότι ο ΦΟΣΕ είχε μεσοσταθμική τιμή 35 ευρώ/mwh και εσείς έχετε κλειδωμένη 65) θα την πάρετε από τον ΔΑΠΕΕΠ όπως πληρώνονται τα υφιστάμενα πάρκα.
Όταν το target model θα λειτουργεί full scale η διαφορά είναι ότι θα πληρώνεστε την παραγωγή 2 ημερών την τρίτη ημέρα.
Σας ευχαριστώ πολύ
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Μήπως ξέρει κάποιος να μας πει σε πόσους μήνες από την στιγμή που καταθέσουμε για όρους σύνδεσης έχει υποχρέωση ο ΔΕΔΔΗΕ να μας απαντήσει. Κάπου είχα διαβάσει ότι πρέπει μέσα σε 4 μήνες αλλά δεν μπορώ να το βρω. Αν ξέρει να μας πει και το αναφέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
καλημερα κυριε Παπακυριακου επισης θα κανεις συμβολαιο με το κρατος για 20 ετια ή δεν ισχυει??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα trelamenos.... Έχεις πληροφορίες για το πότε θα ξεκινήσει η πληρωμή παραγωγής Αυγούστου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλημέρα σε όλους απο zurich .Αύριο η μεθάυριο θα ξέρω επιστρέφοντας .Βλέπω καινούργια οργια να ξαναχτυπανε!!!τι τα θέλετε ρε ορνεα τα 400και 500 MEGAWATT???TI ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΡΩΤΑΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΞΑΝΑ!!!!ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΣΧΟΛΙΑΣΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑΤΕ ΠΑΛΙ!!!!ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ !!!!ioanna10 Νοεμβρίου 2019 - 9:01 μ.μ.
ΔιαγραφήΕπίσης στο εξωτερικό από όσο ξέρω σε αφήνουν να διαλέξει αν θες χρηματιστήριο ή αν θες σταθερή τιμή αλλά πιο χαμηλή από τη χρηματιστήριακη εδώ γιατί να τα κάνουν έτσι δεν μπορώ να το καταλάβω... και να έχουν σταθεροί όσοι πάνω πάνω από 250MEGAWATT ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΗΛΙΘΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ!!!!!!!!!!
Ο ν.3468 αρ. 8 παρ. 4, έτσι όπως τροποποιήθηκε από τον 4093 αναγράφει :
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αρμόδιος διαχειριστής με απόφαση του χορηγεί μέσα σε (4) τέσσερις μήνες από την κατάθεση σχετικού αιτήματος μη δεσμευτική προσφορά σύνδεσης προκειμένου για σταθμούς ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ ή ΣΗΘΥΑ "
Επειδή αυτό που γίνεται με τις Εν. Κοιν. είναι παραλογισμός με αποτέλεσμα οι ιδιώτες να μην βρίσκουν χώρο σε υποσταθμό-γραμμή για να ηλεκτρίσουν, ή εξαιτίας της καθυστέρησης να χάνεται η τιμή, το παραπάνω συμπεριλαμβάνεται στην επιστολή που έστειλε η ΕΠΗΕ στο ΥΠΕΝ και στον ΔΕΔΔΗΕ.
Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν αιτήματα ιδιωτών που κατάθεσαν ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ να μην έχουν απαντηθεί και ο ΔΕΔΔΗΕ να εξετάζει τα αιτήματα Εν. κοινοτήτων οι οποίες κατέθεσαν ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ. Αυτό το καραγκιοζιλίκι πρέπει να πάψει άμεσα.
Ευχαριστώ πολύ κύριε Παπακυριακου. Έχω κατάθεση αίτηση από τον Μάιο και μέχρι σήμερα τίποτα. Όποτε θα ξεκινήσω με ένα εξώδικο γιατί όποια ενεργειακή κοινότητα έχει καταθέσει από τον Σεπτέμβριο και μετά και αξιολογηθεί πριν από εμένα θα πάμε στα δικαστήρια διότι μόνο αυτά φοβούνται.
ΔιαγραφήΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ! ΣΥΜΦΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
ΔιαγραφήΚΙ ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ.
Κι όσο τους αφήνουμε τόσο η γελοιότητα συνεχίζεται.
Ενδεχομένως να χρειαστεί να τους πάμε και στην επιτροπή ανταγωνισμού.
Δεν είναι καραγκιοζιλίκι κ. Παπακυριακού απλά στημένο. Είναι πολλοί πολιτικοι μέσα σε κοινότητες όπως και μέλη του ΔΣ της ποσπηεφ. Όλοι αυτοί κάνουν καθυστέρηση για να προλάβουν πριν αρθεί η προτεραιότητα να περάσουν και άλλα έργα τους. Μιλάμε για ξελιγωμένους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά όλα αυτά που λέτε αλλά επειδή πλησιάζουν πληρωμές δεν ακούω κανέναν να διαμαρτύρεται για τις φορολογικές ενημερότητες. Στο ΔΑΠΕΕΠ κοιμούνται βαριά μου φαίνεται πάνω στο θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο το καλοκαίρι το να σου περάσουν τη φορολογική ενημερότητα είναι θέμα τζόκερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλες και όλους..Περί πληρωμών ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ Ο λόγος.Την ερχομένη Τετάρτη 20/11/19 θα ξεκινησουν για μικρά ποσά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε!!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα trelamenos ευχαριστούμε για την ενημέρωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται στο ΔΑΠΕΕΠ ότι μυρίζονται τους ηλίθιους και δεν περνάνε τις φορολογικές ασφαλιστικές ενήμεροτητές τους!!!!Ποτέεεεεεεεε ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΗΜΕΡΕς ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήtrelamenos13 Νοεμβρίου 2019 - 10:24 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε τρελέ δεν είναι ακριβώς έτσι.
Τρελαμένε πόσα κιλά βλάκας είσαι? Αμα βρεις και αυτό σε παραδέχομαι. Άμα ήσουν πουλί σίγουρα μπούφος θα ήσουν. Άλλαξε εραστή και βρες νέο γκόμενο για πληροφορίες. Ακόμα και οι εργαζόμενοι στο ΔΑΠΕΕΠ αναγνωρίζουν το πρόβλημα με τις ενημερότητες τους τελευταίους τρεις μήνες. Με το ίδιο τρόπο τη στέλνουν πολλοί παραγωγοί και άλλοτε τη περνούν και άλλοτε όχι.
ΔιαγραφήΚαι πως είναι basilaki ,αφού δεν ειναι έτσι???
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι θα ήθελα την βοήθεια σας έχω στο πάρκο internet on the go της cosmote 10G 38 ευρώ τον μηνά και τους τελευταίους 6 με 7 μήνες το intenet στο πάρκο σέρνεται μέχρι μηδαμινό και πάρα πολλές διακοπές και πρόβλημα που δεν μπορώ να βλέπω κάμερες και δεδομένα παράγωγης με μεγάλο κόστος δυο ταξίδια στο πάρκο συν τηλεφωνά στο 13818 της Cosmote από σταθερό wind (5ψηφιο) και έκανα παράπονα στην cosmote να μου πάρουν πίσω δυο τρία πάγια στους μήνες που είχα το πρόβλημα και μείωση πάγιο αναλόγως την υπηρεσία που με προσφέρουν και δεν δέχτηκαν τίποτα απλός μου είπα θα φτιάξουν τις γραμμές αναμετάδοσης σήματος κάποια στιγμή στο μέλλον!!! μπορεί κάποιος να μου δώσει που άλλου να πάω κρατώντας το ίδιο νούμερο κάρτας sim στο ρουτερ μου ... ευχαριστώ για όποια συμβουλή σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαλε δορυφορικό. Κι εγώ χρόνια παιδευομουν με τις εταιρίες κινητής. Μια δεν είχε σήμα, μια τελειωναν τα δεδομένα και κοβοταν τελείως...ωσπου εβαλα δορυφορικό και ησυχασα. Datafast.
Διαγραφήgsis13 Νοεμβρίου 2019 - 4:31 μ.μ.Τι κοστος εχει εγκατασταση και μηναιο πληρωνεις και ποσα giga ??? κρατας το ιδιο νουμερο αν θελεις
ΔιαγραφήΔεν έχεις νουμερο-δεν έχει καμία σχέση με κινητή. Εγώ έχω 8 γιγα και πληρώνω 14 ευρώ το μήνα - είναι απο τα παλιά προγραμματα. Έδωσα 300 για εγκατάσταση κι εξοπλισμό. Τωρα η εγκατάσταση και ο εξοπλισμός είναι μισή τιμή, στα 170 σύνολο. Τα καινουρια πακετα έχουν δωρεαν σταθερή IP και δωρεαν αναβαθμιση και υποβαθμιση σε άλλο πακετο. Με 20 ευρώ το μηνα έχεις 10 γιγα και μετά απλά η ταχυτητα πεφτει στα 256kbps που σημαινει ότι μπορείς να βλέπεις και κάμερες ακόμη (χαμηλή ποιότητα) - τουλάχιστον δεν κοβεται...
Διαγραφήσε ευχαριστω θα το ψαξω αυριο
Διαγραφήgsis14 Νοεμβρίου 2019 - 12:37 π.μ.Εισαι ευχαριστημενος απο την datafast ειναι αξιοπιστη σε αυτα που λεει βαση του πακετου και της ποιοτητας στο internet..???
ΔιαγραφήΘέμη έχω πολλά χρόνια datafast. Δεν είπα ποτέ πρόβλημα, ούτε μια φορά.
ΔιαγραφήThemis επειδή το παρακολουθώ συνέχεια, μου έχει τυχει κάποιες φορές να μην έχει δίκτυο για λίγη ώρα, για κάποιο λόγο. Αυτό όμως έχει συμβεί πολύ λίγες φορές και το "πρόβλημα" λύθηκε μόνο του. Γενικά είναι πολύ αξιόπιστο και μακράν καλύτερο απο τα δίκτυα κινητής, τουλάχιστον σε σχέση με την "προβληματική" περιοχή που βρίσκονται τα δικά μου. Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι και να τελειώσουν τα γίγα, δεν κόβεται η συνδεση, απλά μειώνεται η ταχύτητα, οπότε ενημέρωση για την παραγωγή του πάρκου συνεχίζεις να έχεις.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήσε ευχαριστω ηδη μιλαω μαζι τους μες την εβδομαδα θα το εχω λυσει γιατι εκει στην cosmote μας δουλευουν ..!!! σε ευχαριστω και παλι
ΔιαγραφήΕνημεροτητες 3 με 4 μερες το πολυ .Για εμενα τουλαχιστον..τωρα αν συμβαινει κατι αλλο σε καποιους συναδελφους δεν γνωριζω .καθε φορα που στελνω δεν αργουν παραπανω .εκτος και αν μεσολαβει καμμια γιορτη καμμια αργια οκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΠέστα φίλε μου σε αυτόν τον κύναιδο=(πουστρ..αα)ότι το πολύ σε 4 μέρες περνάνε τις φορολογικές ενημερότητες ζώοοοο..........
Διαγραφήγια σένα τα γράφω.... Γιώργος Κ.13 Νοεμβρίου 2019 - 12:47 μ.μ
Τι έγινε σε μάλωσε ο εραστής σου Τρελαμένε? Μπάτζιο ναι τις περνούσαν σε 2-3 μέρες αλλά τελευταία δεν τις περνούν σε όλους. Το ότι δεν έτυχε ακόμα σε σένα δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται. Ποτέ δεν βάζουμε τη προσωπική μας εμπειρία ως κανόνα. Εκτός εαν είσαι Τρελαμένος και το βράδυ έχει παντόφλα.
Διαγραφήπανίβλακα!!!εγώ είμαι και με βούλα τρελός ξύπνιε!!!εσύ αν ήσουν πουλί σίγουρα καρακάξα θα ήσουν σκουλήκι!!!ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΜΙΣΟΓΥΝΗ ΚΥΝΑΙΔΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Κ.13 Νοεμβρίου 2019 - 12:47 μ.μ.
Τρελαμένε πόσα κιλά βλάκας είσαι? Αμα βρεις και αυτό σε παραδέχομαι. Άμα ήσουν πουλί σίγουρα μπούφος θα ήσουν. Άλλαξε εραστή και βρες νέο γκόμενο για πληροφορίες. Ακόμα και οι εργαζόμενοι στο ΔΑΠΕΕΠ αναγνωρίζουν το πρόβλημα με τις ενημερότητες τους τελευταίους τρεις μήνες. Με το ίδιο τρόπο τη στέλνουν πολλοί παραγωγοί και άλλοτε τη περνούν και άλλοτε όχι.
καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει κανει κανεις και ποτε αιτηση για νεο παρκο και εαν εχει λαβει λαβει ορυς συνδεσης>
Ρώτα το Τρελαμένο που τα ξέρει όλα. Έχει κάνει πολλές αιτήσεις αλλά για το ψυχιατρείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τρελαμένος ηλίθιε έκανε αιτήσεις το 2009 και έχει 500kw (3 εκατοσταρια και 10 εικοσαρια σε tracker δύο αξονων με επιδότηση 40% ) με σημερινή τιμή πανίβλακα 0,42 για ακομα 10 χρονια, εσύ κανε τώρα κ΄ύναιδε να πάρεις τα μέζεα μου (μπαλάκια μου) για τιμή!!!
ΔιαγραφήΣτα αρ....δια μας.
ΔιαγραφήΔεν έχεις κύναιδε αρχί...ια
Διαγραφή(Γιώργος Κ.13 Νοεμβρίου 2019 - 10:23 μ.μ.
Στα αρ....δια μας.....)τζαμπα μην ψάχνεις χοντρομαλάκα!!!!
kiriakos13 Νοεμβρίου 2019 - 1:53 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριάκο καλησπέρα
Έχω κάνει αίτηση πριν τέσσερις μήνες αλλά για όρους σύνδεσης ούτε κουβέντα αφού προηγούνται οι ενεργειακές κοινότητες ...εσύ τι έχεις κάνει με αυτό το θέμα??
περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα έχω μάλλον εάν πάρουμε κάποια στιγμή ορούς θα είναι με εντελώς διαφορετική τιμή οιδωμεν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα Η τιμή είναι σημαντική αλλά μην ξεχνάμε και τις ενεργειακές κοινότητες οι οποίες κατακλύζουν όλα τα δίκτυα και είναι θέμα τελικά αν θα αφήσουν ελεύθερα δίκτυα για να εξεταστούν και τα δικά μας αιτήματα και να πάρουμε όρους σύνδεσης...προσωπικά το βλέπω δύσκολο εκτός και αν αλλάξει κάτι με το νομοσχέδιο που από ότι πληροφορήθηκα είναι προς διαβούλευση και αλλάζει την προτεραιότητα εξέτασης αιτημάτων των ενεργειακών κοινοτήτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νομοσχέδιο για τις ενεργειακές κοινότητες έτσι όπως στήθηκε ήταν ένα μεγάλο κόλπο για να προχωρήσουν οι μεγάλοι τα έργα τους πρώτοι από όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown12 Νοεμβρίου 2019 - 4:40 μ.μ.
Δεν είναι καραγκιοζιλίκι κ. Παπακυριακού απλά στημένο. Είναι πολλοί πολιτικοι μέσα σε κοινότητες όπως και μέλη του ΔΣ της ποσπηεφ. Όλοι αυτοί κάνουν καθυστέρηση για να προλάβουν πριν αρθεί η προτεραιότητα να περάσουν και άλλα έργα τους. Μιλάμε για ξελιγωμένους!
Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
Σχόλια / Προτάσεις στην δημόσια διαβούλευση του ενεργειακού νομοσχεδίου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://psaaf.blogspot.com/2019/11/blog-post_44.html?m=1#more
Ο Τρελαμένος ηλίθιε έκανε αιτήσεις το 2009 και έχει 500kw (3 εκατοσταρια και 10 εικοσαρια σε tracker δύο αξονων με επιδότηση 40% ) με σημερινή τιμή πανίβλακα 0,42 για ακομα 10 χρονια, εσύ κανε τώρα κ΄ύναιδε να πάρεις τα μέζεα μου (μπαλάκια μου) για τιμή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ξανά στα αρ...δια μας.
ΔιαγραφήΔεν έχεις κύναιδε αρχί...ια
ΑπάντησηΔιαγραφή(Γιώργος Κ.13 Νοεμβρίου 2019 - 10:23 μ.μ.
Στα αρ....δια μας.....)τζαμπα μην ψάχνεις χοντρομαλάκα!!!!
Ξαναπάω με τους τρελούς δεν γίνετε χωριό με τόσους....ηλίθιους και πανηλίθιους!!!giorgaki t akoys???
ΑπάντησηΔιαγραφήtrelamenos13 Νοεμβρίου 2019 - 10:14 π.μ.
Καλημέρα σε όλες και όλους..Περί πληρωμών ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ Ο λόγος.Την ερχομένη Τετάρτη 20/11/19 θα ξεκινησουν για μικρά ποσά.
Ευχαριστούμε!!!!!!
ΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΉ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΗΝΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
Το Μεταβατικό Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού ΜΤΑΕ λήγει τον Νοέμβριο του 2019?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόστιμο 10 e/kwp (=1000 ευρώ στο 100άρι) στις εκπρόθεσμες δηλώσεις των αγροτών
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://psaaf.blogspot.com/2019/11/10-ekwp-1000-100.html
Το νομοσχέδιο που έχει κατατεθεί , δεν έχει καμία αναφορά για κατάργηση προτεραιότητας στις αιτήσεις από τις ενεργειακές κοινότητες . Γνωρίζει κάποιος εάν θα υπάρξει καμία προσθήκη ή θα συνεχιστεί αυτό το πανηγύρι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο δεν ασκούνται πιέσεις το πανηγύρι θα συνεχίζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορά είναι ότι όσοι έχουν ενεργειακές κοινότητες πιέζουν να διατηρηθεί η υπάρχουσα κατάσταση ενώ οι ιδιώτες απλά περιμένουν....τον θεό να τους σώσει.
Εγώ ότι μπορούσα να κάνω από πλευράς μου το έκανα.
Υ.Γ. Στα νομοσχέδια βέβαια πάντα υπάρχουν και οι εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής!
Γνωρίζει κανείς πόσα στρέματα γηπεδο χρειάζονται για 400 και πόσα για 500 kw?
ΑπάντησηΔιαγραφήSouks η ερώτηση που κάνεις έχει πολλές παραμέτρους. Τι τεχνολογίας πάνελ θα βάλεις αν είναι με τράκερ σκιάσεις στο χωράφι και ένα σωρό άλλα. Τα thin film θέλουν σχεδόν διπλάσιο χώρο. Υπάρχουν πάνελ που βγάζουν πολλά Watt σε σχέση με άλλα με το ίδιο μέγεθος οπότε εκεί θα χρειαστεί μικρότερο χωράφι. Αν βάλεις τράκερ που δεν νομίζω (κανένας δεν βάζει πλέον) και το χωράφι δεν βοηθάει στις σκιάσεις μπορεί να θέλει μεγαλύτερο. Όλα είναι σχετικά. Αν έχεις δικό σου χωράφι δες ποιά τεχνολογία σου επιτρέπει να βάλεις. Τώρα αν είναι πάνω 12 στρέμματα νομίζω μπορείς να σκεφτείς τα πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα ενημερωτικά Οκτωβρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή