Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.
Για να μπορέσετε να σχολιάσετε
δείτε ανάρτηση εδώ -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
Για να μπορέσετε να σχολιάσετε
δείτε ανάρτηση εδώ -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
.....ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέστ
ΑπάντησηΔιαγραφήTast χαρτορίχτρες και γάτες του afo.
ΑπάντησηΔιαγραφήαρχισαν και πληρωνουν,ξερει κανεις???
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήκαν τα ενημερωτικά σημειώματα Νοεμβρίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς ΜΤΑΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήναι αλλα την περιγραφη του τελους δεν την σβησαν!!!
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήNik petridis17 Δεκεμβρίου 2017 - 12:14 π.μ.
αρχισαν και πληρωνουν,ξερει κανεις???
Nik petridis17 Πότε ξεκίνησαν Αύγουστο? δεν έβγαλαν ανακοίνωση???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκδόθηκε το Ενημερωτικό Σημείωμα Λ.ΑΓ.Η.Ε. της παραγωγής Νοεμβρίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ CASH FLOW???
ΑπάντησηΔιαγραφήΥγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Όνειρα, Χαμόγελα, Δημιουργικότητα, Επιτυχίες και καλές Παραγωγές είναι μερικές μόνο από τις ευχές μας για τα φετινά Χριστούγεννα και τη νέα Χρονιά που πλησιάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια Πολλά.
PV-LOG , Το Πρώτο Ελληνικό Σύστημα Τηλεμετρίας Φωτοβολταϊκών σταθμών.
παιδια εχετε ακουσει τιποτα για τις μικρες ανεμογεννητριες? συμφερει ν ασχοληθει καποιος? με τι τιμη θα αποζημιωνεται η παραγωγη? απο οτι διαβασα θα επιτρεπονται 60 kw κι αναμενεται να βγει η υπουργικη αποφαση
ΑπάντησηΔιαγραφή.....ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.....ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΧΕ ΑΛΟΙΞΕΙ ΤΡΕΙΣ !!!! ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΘΣ !!!! ΣΤΙΣ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.....ΜΕΧΡΙ 60 KW.....ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ......
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήTrelamenos , οχι απλα προφερεις σωστα πλεον το ονομα του Παπακυριακου, αλλα τον προσφωνεις και κυριο!! Μπραβο βελτιωση...
ΔιαγραφήΠλακα πλακα, ξερουμε τιποτα για τις πληρωμες του Αυγουστου???
ΔιαγραφήΜΈΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ.Πώς να τον προσφωνήσω τον Παπακυριάκου ρε??Πλάκα με κάνεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε , πλακα σε κανω! Απλα θυμαμαι που τον ελεγες Παπακυριακο και σου την ελεγαν μερικοι... Τωρα για την πληρωμη, ελπιζω να βγουν αληθινοι αυτοι που τα λενε αυτα...
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ CASH FLOW???
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Παπαδακη για την τιμη πωλησης της κιλοβατωρας τι εχετε ακουσει? νομιζω παλιοτερα υπηρχε η σκεψη να ειναι στα 0.25 ευρω αλλα κατοπιν συζητηθηκε αυτη να προκυπτει μεσω μειοδοτικων διαγωνισμων? κατι τετοιο νομιζω
ΑπάντησηΔιαγραφή.....ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Η ΤΙΜΗ ΗΤΑΝ 0,25 ΕΥΡΩ / KWH......ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ.....ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ......ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ......
ΑπάντησηΔιαγραφήτον κυριο παπακυριακου περιμενουμε να μας πει,σημερα θα ηξερε ειχε πει!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπιστευετε θα ψηφισθει αυτη τη φορα η παμε για τεταρτη αναβολη?
ΑπάντησηΔιαγραφή......ΘΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ.....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΘΕΙ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ......ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ....ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ 12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.....ΚΑΙ ΣΤΙΣ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ !!!!
ΔιαγραφήΠαπακυριακού κανένα νέο για το πότε θα αρχίσουν οι πληρωμές Αυγούστου. Αν βέβαια θέλεις να μας πείς, γιατί εσείς πάντα γνωρίζετε κάτι παραπάνω από μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ CASH FLOW ΤΙ ΕΓΙΝΕ???ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ???
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν λετε εισιτηριο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παρακάτω είναι από την ενημέρωση μελών των συλλόγων της Π.Ο.Σ.Π.Η.Ε.Φ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθώς δημιουργείται τεράστια αδικία μεταξύ παραγωγών που συμμετέχουν ως μέλη μας και πληρώνουν τις συνδρομές τους, έναντι αυτών που λαμβάνουν πληροφόρηση δωρεάνστο blog, είναι η τελευταία φορά που αναγράφω για πληρωμές σε αυτό το site.
19/12/2017
Σχετικά με τις πληρωμές :
Στις 18/12/2017 πραγματοποιήθηκε το cash flow της Δ.Ε.Η. το οποίο δεν απέδωσε χρήματα στον Λ.ΑΓ.Η.Ε. (θυμίζουμε ότι είναι το δεύτερο στην σειρά όπου ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. δεν λαμβάνει χρήματα).
Προκειμένου να κλείσει ο Ιούλιος χρειάζονται περίπου 78 εκατομμύρια.
Ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. αναμένεται να εισπράξει από ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ συνολικά 13 εκατομμύρια. Από τα έσοδα του ΗΕΠ (στις 20/12 και 27/12) και των ρύπων, υπολογίζουμε εισροές άνω των 24 εκατομμυρίων Επίσης αναμένουμε από συμψηφισμό άλλα 20 εκ. Συνεπώς απομένουν για το κλείσιμο Ιουλίου, 21 εκατομμύρια.
Ανάλυση : Η χρέωση προμηθευτών αναμένεται να αποδώσει μεγαλύτερα ποσά από τους προηγούμενους μήνες. Το ποσό μόνο από το πρώτο 10ημερο, ανήλθε στα 18 εκατομμύρια. Διακινδυνεύοντας πρόβλεψη (τα ποσά δεν έχουν ανακοινωθεί), το μέτρο ίσως να ξεπεράσει τα 45 εκ.
Συμπέρασμα - πρόβλεψη : Η ΔΕΗ καταβάλει την παραπάνω χρέωση στο τέλος κάθε μήνα. Συνεπώς αν το ποσό της χρέωσης καταβληθεί 27 -29/12/2017, ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. θα ανακοινώσει εντολή πληρωμής για τιμολόγια παραγωγής Αυγούστου έως περίπου 6.000 ευρώ, στις 27-29/12/2017.
Λογιστικά θέματα : Σύμφωνα με το νόμο 4484/2017 που δημοσιεύτηκε στις 30/09/2017 και έχει ισχύ από 01/08/2017, εάν έχετε επιχείρηση που είναι σε καθεστώς φπα, το τιμολόγιο που θα σας εκδώσουν για τα ανωτέρω αγαθά ΔΕΝ θα πρέπει να έχει ΦΠΑ αλλά αντίθετα να αναγράφει τη φράση «Άρθρο 39α υπόχρεος για την καταβολή του φόρου είναι ο αγοραστής».
Συνεπώς θα αγοράζετε κινητά τηλέφωνα, tablet ή laptop χωρίς να πληρώνετε ΦΠΑ. Αν τυχόν πωλήσετε εσείς τις συσκευές έστω και μεταχειρισμένες σε άλλο επαγγελματία θα ακολουθήσετε την ίδια τακτική. Αν όμως πωλήσετε σε ιδιώτη τότε θα βάλετε ΦΠΑ και τότε είναι που θα το καταβάλλετε με τη δήλωση ΦΠΑ σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν έχετε τιμολόγιο που δεν ακολουθεί τις ανωτέρω οδηγίες ΠΡΕΠΕΙ να ζητήσετε οπωσδήποτε πιστωτικό τιμολόγιο, και να σας εκδώσουν ξανά ΝΕΟ τιμολόγιο με τη σωστή ανωτέρω διαδικασία.
Αν δεν το κάνετε σε έλεγχο θα επιβληθεί σε εσάς να πληρώσετε το ΦΠΑ + πρόστιμο.
link : https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/26848 (παράγραφος 3)
Με εκτίμηση,
Ο Γ.Γ. της Π.Ο.Σ.Π.Η.Ε.Φ.
Παπακυριακού Γιάννης
ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ CASH FLOW??
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ !!!
Το παρακάτω είναι από την ενημέρωση μελών των συλλόγων της Π.Ο.Σ.Π.Η.Ε.Φ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθώς δημιουργείται τεράστια αδικία μεταξύ παραγωγών που συμμετέχουν ως μέλη μας και πληρώνουν τις συνδρομές τους, έναντι αυτών που λαμβάνουν πληροφόρηση δωρεάνστο blog, είναι η τελευταία φορά που αναγράφω για πληρωμές σε αυτό το site. Παπακυριακου κάνε ότι νομίζεις δεν θα τα βάψουμε και μαύρα.Να ρωτήσω κατι όμως ,εγω που είμαι μέλος του Π.Ο.Σ.Π.Η.Ε.Φ και παίρνω μαιλ πριβέ για πληρωμές δεν μπορώ να το αναρτήσω στο μπλοκ?Γιά κοίτα έρχομαι παπακυριακο???
ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΦΟ.GR ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που το πας....ΑΦΟ και ξερο ψωμι!!! Για πια αποκλιση μιλας??? Εδω ο Λαγηε βγαζει ανακοινωση και ελεγχει αν συμβαδιζει με την αναλογη στο ΑΦΟ και αν οχι, κανει διορθωτικη!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Ε ρε μ..λ..κια που μας εχει φαει εδω μεσα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ξέρει κανείς να μας πει γιατί δεν απέδωσαν λεφτά δύο Cash flow στη σειρά;
ΑπάντησηΔιαγραφήτο τελευταιο ενημερωτικο του λαγηε που δεν εχει ΜΤΑΕ θα μας το στειλουν αναδρομικα με τα επομενα τιμολογια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΟΘΗΚΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ CASH FLOW.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ?
ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ?
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ?
Ή ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟΣΟΙ ΡΩΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΕΣ ΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ?
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τα παραπάνω το μόνο που δείχνετε είναι την δική σας ποιότητα, όχι την δική μου. Ειδικά εσύ Γιάννης Φθιώτιδα, είσαι από τους παλαιότερους στο blog και γνωρίζεις πόσους έχω βοηθήσει να πληρωθούν (ειδικά μετά τον ν.4254) που ο ΛΑΓΗΕ έχανε 1 στα 3 τιμολόγια, φορολογικές, κ.τ.λ. Κάποιοι τότε είχαν φτάσει να νομίζουν ότι δουλεύω στον ΛΑΓΗΕ.!
Όσους βοήθησα το έκανα ανιδιοτελώς. Επίσης γνωρίζεις πως από τότε που απέκτησα πρόσβαση σε πληροφορίες, πάντα τις μετέφερα, ενώ δεν είχα ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια. Ακόμα έχω ενημερώσει πολλούς είτε για λογιστικά θέματα, είτε άλλης φύσεως.
Βγήκε ποτέ κανείς να πει ότι με πλήρωσε για να τον βοηθήσω; (ούτε καν αυτοί που αρπαζόμαστε στο blog). Σας έχω κάποια υποχρέωση και δεν την γνωρίζω;
Τις εξυπνάδες για τις καρέκλες να τις πείτε αλλού, όχι σε εμένα. Αλλιώς ελάτε να τις αναλάβετε να δείτε πόσος χρόνος αναλώνεται.
Όσον αφορά το χρήμα, γνωρίζετε επίσης ότι οι θέσεις των μελών Δ.Σ. είναι αμισθί. Τα μέλη δεν πληρώνουν εμένα αλλά το ταμείο των συλλόγων προκειμένου ο σύλλογος να λειτουργεί. Προφανώς δεν έχετε σκεφτεί καν ότι οι σύλλογοι διατηρούν ιστοσελίδες, έχουν μεταφορικά, τηλεφωνικά, κ.τ.λ. Αυτά ποιός τα καλύπτει; Ο Θεός;
Έχουν φτάσει μέλη μας να λένε "για ποιόν λόγο να πληρώνω συνδρομή όταν τα γράφετε όλα σε ένα blog" και έχουν δίκιο. Εσύ στην θέση μου θα έκανες κάτι διαφορετικό;
Άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ, ο ΣΠΕΦ και ο ΠΣΑΦ έκαναν τις αγωγές υπέρ ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ. Νομίζετε πως έγιναν ΤΖΑΜΠΑ;
ΣΠΕΦ στο ΣΤΕ για την διακοψιμότητα έγινε ΤΖΑΜΠΑ;
ΠΟΣΠΗΕΦ υπέρ ΛΑΓΗΕ κατά ΔΕΔΔΗΕ, έγινε ΤΖΑΜΠΑ;
Οι επαφές με τον πρόεδρο της ΔΕΗ και αεροπορικά από Θεσσαλονίκη μας τα πλήρωσε ο θεός;
Ασφαλιστικά μέτρα υπέρ ΛΑΓΗΕ κατά ΑΔΜΗΕ (ΕΠΗΕ) έγιναν ΤΖΑΜΠΑ;
Το ότι όλοι οι σύλλογοι της χώρας τον 5/2015 μπλοκάρανε της διακοψιμότητα για 7 μήνες σας γλύτωσε (στο 100ρι) τουλάχιστον 800 ευρώ.
Το ότι εγώ παράτησα την δουλειά μου γιατί με ειδοποίησαν τελευταία στιγμή και έπρεπε εντός 1 ώρας να πάω στο cash flow και οδηγούσα με 250 στην αττική οδό να προλάβω μπας και καταφέρουμε να πάρουμε περισσότερα χρήματα, εσείς μου τα πληρώσατε;
Καταλήγοντας, κάποιοι ΗΛΙΘΙΟΙ πλήρωσαν για όλα αυτά. Όλα αυτά που εσείς απολαμβάνετε ΤΖΑΜΠΑ. Έτσι έχετε μάθει. Στο τζάμπα και να τρέχουν τα κορόιδα. Νομίζετε ότι εσείς είστε οι έξυπνοι; ΡΕ ΕΔΩ ΤΖΙΡΑΡΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 42.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 50-100 ΕΥΡΩ να προστατέψετε την επιχείρηση σας. Όταν είχαμε υπερημερίες 6 και 8 μηνών είχατε μια δικαιολογία. Πλέον είστε ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΙ !
ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κατηγορείτε και από πάνω. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ! Αλλά βέβαια για να ντρέπεσαι πρέπει να έχεις και λίγη ΤΣΙΠΑ!(στην δική σας γλώσσα
ΓΙΑΝΝΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ!!!
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΔιαγραφήΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠ' ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΠΑΡΑΦΩΝΟΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΥΤΟΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.
Ευχαριστουμε Για ολα Κυριε Γιαννη. Καλες γιορτες να εχουμε ολοι. Ο Θεος να μας εχει ολους καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον ετσι ειναι τα πραγματα δεν γινετε να ειμαστε απο 12000 και πανω φ/β και οι συλλογοι να μην εχουν μελη,και στην πρωτη δυσκολια τη κανουν οι συλλογοι,στο τζαμπα με τζιρους απο 40000 και πανω ειναι απαραδεκτο.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να πληρώνω συνδρομή για να μάθω μια πληρωμή που την έχει γράψει ο ΑΦΟ εδώ και ένα μήνα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω όποιος έχε μια πληροφόρηση πρέπει να τη γράφει εδώ. Τα υπόλοιπα είναι φθηνές δικαιολογίες.
Α ολα κι ολα, εδω ο Παπακυριακου εχει δικιο. Δεν γραφομαστε σε συλλογο μονο και μονο επειδη μας προσφερει ενημερωση για τις πληρωμες. Ετσι δινουμε βημα να χλευαζουν καποιοι "κυριοι" εδω μεσα για το οτι το μονο που μας ενδιαφερει ειναι το ποτε θα ερθει το "κασερι". Δεν ειναι ετσι κυρια μου. Ψαξτο λιγο σε παρακαλω. Οσο για το ΑΦΟ που λες οτι το γραφει εδω και ενα μηνα, μαλλον δεν το παρακολουθεις το θεμα καλα , γιατι αν ειχες σωστη εικονα θα εβλεπες οτι τον τελευταιο χρονο το ΑΦΟ δινει οτι να ναι απο ημερομηνιες.
ΔιαγραφήΕδω ειχε γινει πληρωμη τις προαλλες καμια βδομαδα νωριτερα απο αυτο που ελεγε το προγραμμα του ΑΦΟ και οι κακομοιριδες εκαναν 2 μερες να κατεβασουν την λαθασμενη αναρτηση απο το site. Για να ειμαστε και δικαιοι, ειναι γεγονος οτι το ΑΦΟ στα πρωτα βηματα του, εδινε πολυ καλη και εγκυρη ενημερωση, επεφτε μεσα σε ολες τις ημερομηνιες πληρωμων. Το τελευταιο, χρονο σιγουρα, ομως εχει χασει καθε επαφη με την ακριβεια. Πριν μιλησουμε ειναι καλο να ζυγηζουμε καλα αυτα που λεμε. Καλες γιορτες να εχετε.
Το αφο γράφει ότι ημερομηνία τον ενημερώσουν από τον ΛΑΓΗΕ και πολλές φορές πέφτει έξω.Ένός μηνός πρόβλεψη δεν μπορώ να κάνω εγώ που με ενημερώνει η ΔΕΗ για τα cash flow και την εισπραξιμότητα της και θα σου κάνει το ΑΦΟ. Και τώρα το ΑΦΟ γράφει ότι θα πληρωθείς τον φεβρουάριο 3 τιμολόγια. Ζέστανε από τώρα την τσέπη σου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κάθε βαλτός εδώ μέσα, χωρίς ονοματεπώνυμο ξεφουρνίζει ότι του κατέβει. Τόσο πολύ φοβάστε ότι θα εκτεθείτε; Έλεος πια, βαρέθηκα να απαντάω σε γελοιότητες.
Και αν καταλαβαίνεις ότι ο λόγος που πρέπει να εγγραφείς σε σύλλογο είναι για να μαθαίνεις μόνο για τις πληρωμές, τότε είσαι άξια της μοίρας σου.
Αυτο παλι με τους τρεις(3) μηνες πληρωμης για τον Φεβρουαριο, τι ειναι? Το ειχα ρωτησει και προγενεστερα αλλα απαντηση δεν πηρα απο καποιον...
ΔιαγραφήO LAGHE ΠΡΩΤΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟ ΑΦΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ???? ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΦΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΡΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ να γεια σου....και μετα ερχονται και οι μελισσες!!!
ΔιαγραφήΚύριε Παπακυριακού κατ αρχάς με κατονομάσατε ως <> ενώ δεν σας έδωσα τέτοιο δικαίωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σας <> φαίνεται ότι δεν είναι μόνο όποιος σας κολακεύει. O trelamenos που μέχρι χθες σας έγραφε καλά λόγια επί τόσο καιρό σήμερα είναι κι αυτός βαλτός;
Νομίζω ότι έχετε χάσει το μέτρο.
Επίσης όλοι αυτοί που σας κολακεύουν εδώ μέσα είναι χωρίς ονοματεπώνυμο. Γιατί θυμόσαστε το <> κάθε φορά που σας γίνεται μια καλόπιστη κριτική;
Νομίζω έχετε χάσει το μέτρο. Δεν σας πρόσβαλα έστω και χωρίς ονοματεπώνυμο όπως λέτε.
Όσο γι αυτούς που σας λοιδωρούν εδώ μέσα νομίζω κάτι θα έχουν καταλάβει που δεν το έχουν καταλάβει όσοι σας κολακεύουν και σας είναι αρεστοί.
Όλοι αυτοί όμως που σας κολακεύουν δεν είναι <>;
<> είναι μόνο όποιοι σας ασκούν κριτική;
Προσπαθείτε να εγγράψετε μέλη χρησιμοποιώντας τον εκβιασμό ενημέρωσης για τις πληρωμές. Δικαίωμά σας. Βασικά ψάχνετε για αιμοδότες και μέλη που δεν πιστεύουν στην ουσιαστική παρουσία σας αλλά να σας τροφοδοτούν με χρήματα. Τι υπόσταση θα έχετε σε αυτούς αφού τους καλείτε να γραφτούν μόνο και μόνο για να μαθαίνουν τις πληρωμές;
Πάντως σας εύχομαι καλές δουλειές και να αυξηθούν οι πελάτες σας. Εγώ θα συνεχίσω να μαθαίνω για τις πληρωμές από τον ΑΦΟ και εσείς συνεχίστε να με αποκαλείτε <> για να μετριάσετε τον αντίκτυπο της αποτυχίας σας. καλές δουλειές.
Όπου υπάρχουν αγγύλες έγραφα τη λέξη [Βαλτός]
ΔιαγραφήΠροφανώς μου δώσατε δικαίωμα όταν γράψατε για φθηνές δικαιολογίες!
ΔιαγραφήΟ trelamenos έχει αποδείξει και στο παρελθόν πως όταν βολεύεται όλα είναι καλά και όποτε όχι αλλάζει ύφος. Λάθος παράδειγμα βρήκατε.
Λέτε " Όσο γι αυτούς που σας λοιδωρούν εδώ μέσα νομίζω κάτι θα έχουν καταλάβει που δεν το έχουν καταλάβει όσοι σας κολακεύουν και σας είναι αρεστοί."
Δηλαδή όλοι αυτοί που έχουν γράψει για μίζες, καταγγελίες στην εφορία , οτι παίρνω μαύρα, θα μου κάνουν δικαστήρια, θα,θα,θα....... κάτι ξέρουν που δεν ξέρουν οι υπόλοιποι;
Δηλαδή ποτέ στο μυαλό σας δεν σας παραξένεψε που τα σχόλια είναι ανώνυμα,ε;;
Έχω γράψει αμέτρητες φορές για ποιόν λόγο πρέπει να συμμετέχετε σε συλλόγους, αλλά δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε. ΠΡΟΦΑΝΩΣ παραβλέπετε επίσης αυτό που έγραψα , πως πολλά μέλη μας διαμαρτυρήθηκαν ,......ότι δίνω την ενημέρωση που έδινα ως τώρα και δικαίως.
Εφόσον παρακολουθείτε το ΑΦΟ όπως λέτε, καλά κάνετε. Συνεπώς δεν θα έπρεπε να ενοχλείστε καθόλου με αυτά που έγραψα, ούτε να το σχολιάζετε. Επειδή προφανώς έχετε και ασθενή μνήμη, άλλη φορά να βγάζετε μια φωτογραφία για να δείτε πως αλλάζουν τις ημερομηνίες. Για παράδειγμα τώρα γράφουν ότι μέσα στον Φεβρουάριο θα πληρωθούμε 3 μήνες.
Προφανώς και υπολογίζουν από τα χρήματα που θα εισπράξει η ΔΕΗ από τα ΥΚΩ. Τα χρήματα αυτά η ΔΕΗ θα τα λάβει 4 Ιανουαρίου και όχι νωρίτερα έτσι ώστε να μην πληρώσουν φόρο για την χρήση του 2017. Τα χρήματα αυτά δεν θα ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΩΝ. Το ζητήσαμε από τον πρόεδρο της ΔΕΗ και αρνήθηκε. Μας είπε όμως ότι ο ρυθμός πληρωμών θα παραμείνει σε καλό επίπεδο. Προφανώς το ΑΦΟ ξέρει περισσότερα από εμένα που συνάντησα τον άνθρωπο που ρίχνει τα λεφτά στον ΕΛΑΠΕ, ε;
Επειδή εγώ όμως, για κακή σας τύχη δεν έχω μνήμη χρυσόψαρου, είδα ότι γραφτήκατε στο blog τον Ιούλιο του 2017 και προπαγανδίζατε υπερ του ΠΣΑΦ για τις υπερημερίες. Μαζί με εσάς μπήκε και το άλλο το τσόκαρο ο ΤΑΚΑΣ.
Οπότε όταν εγώ γράφω ΒΑΛΤΟΣ, ξέρω τι λέω. Αν έχετε παρατηρήσει προσέχω πάντα και ΤΙ γράφω, ΠΩΣ γράφω και ΠΟΤΕ το γράφω.
Λέτε " Όσο γι αυτούς που σας λοιδωρούν εδώ μέσα νομίζω κάτι θα έχουν καταλάβει που δεν το έχουν καταλάβει όσοι σας κολακεύουν και σας είναι αρεστοί."
Δηλαδή όλοι αυτοί που έχουν γράψει για μίζες, καταγγελίες στην εφορία , οτι παίρνω μαύρα κάτι ξέρουν που δεν ξέρουν οι υπόλοιποι;
Δηλαδή ποτέ στο μυαλό σας δεν σας παραξένεψε που τα σχόλια είναι ανώνυμα,ε;;
Έχω γράψει αμέτρητες φορές για ποιόν λόγο πρέπει να συμμετέχετε σε συλλόγους, αλλά δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε.
Ποιος είσαι ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ για να μπορείς ν κάνεις ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΗΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σημαίνει ότι επειδή δε μπορεί να το κάνεις εσυ δε μπορεί .... ..... κανένας άλλος
Πάτα και λίγο στη γη αγόρι μου κατέβα απ το αλεξίπτωτο
Μα αυτό είπε, ότι δεν μπορεί να κάνει πρόβλεψη μήνα, παρόλο που έχει άμεση πληροφόρηση, πόσο μάλλον το αφο. Μια χαρά τα λέει ο Παπακυριακού και όποιος παρακολουθεί το μπλογκ εδώ και καιρό καταλαβαίνει. Δεν είναι υποχρεωμένος να δίνει ενημέρωση σε κανέναν εδω μέσα. Ποτέ δεν αρνήθηκε να βοηθήσει όποιον ζήτησε βοήθεια και απο πολλούς χλευάστηκε και πολεμήθηκε. Το να απαιτεί ο καθένας (βλέπε σχόλιο: " Νομίζω όποιος έχε μια πληροφόρηση πρέπει να τη γράφει εδώ. Τα υπόλοιπα είναι φθηνές δικαιολογίες.") να έχει πληροφόρηση εδω μέσα, αντί να λέει κι ευχαριστώ είναι τουλάχιστον αστείο....
ΔιαγραφήGreesky : Ευτυχώς που σου απάντησε άλλος, γιατί προφανώς δεν καταλαβαίνεις τί διαβάζεις.
ΔιαγραφήΠάμε ξανά : αν δεν μπορώ να κάνω εγώ την πρόβλεψη μήνα (με ακρίβεια) που έχω πρωτογενή πληροφόρηση και γνωρίζω άμεσα τί χρήματα δίνει η ΔΕΗ, πως θα την κάνει κάποιος που δεν την έχει;
.....ΣΑΝ ΜΙΣΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΟ ΤΟΥΣ.....ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιπαμε...αρρωστημενη κατασταση.
ΔιαγραφήΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ , ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠ ΤΟ BLOG . ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μας πει κάποιος γιατί δεν απέδωσαν λεφτά τα Cash flow;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΠΑΣ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ???ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΨΑΡΟΤΟΠΟ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πληρωμές Α.Π.Ε. παραγωγής Αυγούστου, για ποσά από περίπου 5.000€ μέχρι περίπου 10.000€ θα γίνουν σε 14 ημέρες, 13 ώρες και 31 λεπτά! ΔΕΙΤΕ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ Εσύ που έχεις πρωτογενή πληροφόρηση και γνωρίζεις άμεσα τί χρήματα δίνει η ΔΕΗ, οφείλεις (αυθωρεί και παραχρήμα)να μας ενημερώσεις αμέσως όλους και όχι μόνο τα μέλη σου ,γιατί στην θέση σου θα πήγαινε κάποιος άλλος και θα ενημέρωνε άπαντες, κατάλαβες ψαράκο μου !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίγαντα ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ, γράφεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή- αν δεν μπορώ να κάνω εγώ την πρόβλεψη μήνα (με ακρίβεια) που έχω πρωτογενή πληροφόρηση και γνωρίζω άμεσα τί χρήματα δίνει η ΔΕΗ, πως θα την κάνει κάποιος που δεν την έχει;
# Σου απαντάω >
* Η ΔΕΗ δεν είναι η πρωτογενής πληροφόρηση σε ότι αφορά τις πληρωμές. Είσαι βαθύτατα νυχτωμένος για άλλη μια φορά. Μετά από 20 χρόνια που λήγουν οι συμβάσεις και θα πάμε στα 8 λεπτά, θα σου πω ποια είναι η πολιτικο-εμπορική πηγή που καθορίζει τις εκταμιεύσεις της ΔΕΗ
* Τώρα που θα σταματήσεις τις ελέυθερες εκφωνήσεις περί πληρωμών θα γίνει συνωστισμός εγγραφών στον ψευτοσύλλογό σου. Βλέπω το ΣΠΕΦ να αδειάζει και να ρχονται τα πελατάκια σε σένα
* Εάν μας λες 3 μέρες πριν πληρωθούμε ότι ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ είναι για πανηγυρίζουν και να σε ευχαριστούν οι ψευτολογαριασμοί σου στο blog. Ούτε στην εβδομάδα δεν μπορείς να προβλέψεις πληρωμές και ξέρεις γιατί: Επειδή είσαι ευθυνόφοβος.
Τί σχέση έχει το τί θα συμβεί μετά από 17-20 χρόνια με τις πληρωμές του 2017 μου εξηγείς; Γράφεις για να γράφεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΕΗ καμάρι μου έχει το 87% της λιανικής. Κάθε 15 ημέρες κάνει cash flow (κυρίως ποσά ΕΤΜΕΑΡ) και αποφασίζει πόσα θα δώσει τον ΑΔΜΗΕ και πόσα στον ΔΕΔΔΗΕ.
Συνεπώς πάλι ότι σου κατέβει γράφεις.
Στην ΔΕΗ αντιστοιχεί και το 87% της χρέωσης προμηθευτών. Καθώς οι ιδιώτες καταβάλουν τα ποσά στην ώρα τους, ο ΗΕΠ επίσης - και τα νούμερα είναι γνωστά, προκειμένου να υπολογίσεις τις εισροές για να κάνεις υπολογισμό πληρωμών πρέπει να γνωρίζεις τι θα ρίξει αυτός που έχει το συντριπτικά μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
Αν τα κατάλαβες τα παραπάνω έχει καλώς, αν όχι, διάβασε και λίγο δεν κάνει κακό. Ως συνήθως συνεχίζεις την τακτική, πετάω την μπάλα στην εξέδρα και συνεχίζεις γράφοντας αρλούμπες.
Ψευτολογαριασμούς ποτέ δεν είχα. Εσείς το κάνατε και ανοίξατε 3-4 επειδή σας ενοχλούσαν αυτά που έγραφα. Τις γελοιότητες που κάνατε μην νομίζετε πως τις κάνουν όλοι.
Για τους ψευτοσυλλόγους τα έχουμε πει 100 φορές. Θες άλλη μια απάντηση; Η παρακάτω όλη δική σου.
Η ΕΠΗΕ έχει 109 μέλη. Μέχρι στιγμής δεν έχουν εξοφλήσει τις συνδρομές τους οι 14. Σε 1,5 χρόνο διπλασιάσαμε τα μέλη μας, αλλά θεωρώ τον αριθμό μικρό. Ως σύλλογος έχουμε λειτουργία 3 χρόνια.
Θες να μου πεις πραγματικά πόσα μέλη έχετε με λειτουργία τουλάχιστον από το 2009;; Ταμειακά ενήμερους ρωτάω, πρόσεχε! Και επιτέλους αυτοί που σας έχουν ζητήσει να διαγραφούν και δεν έχουν πληρώσει εδώ και 3 χρόνια, ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ.
Θες παραδείγματα ; capital έχουν πουλήσει τα πάρκα 2+4mw, enel αποχώρησε, ο Καπόλλας είναι εκπρόσωπος της ΕΠΗΕ στην ΠΟΣΠΗΕΦ, ο πρώην πρόεδρος του ΣΠΕΦ που έχει αποχωρήσει εδώ και χρόνια, πρόσφατα άλλο μέλος του Δ.Σ. σας , η ENEL, ο Καραλής, η AG hellas, ο Δριμάλας με 1,7mw.p. Μέχρι και τον πρόεδρο του ΣΠΗΕΦ Θεσσαλονίκης (ΠΟΣΠΗΕΦ) τον έχετε ως μέλος (Μανές). ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΡΗ, θες να τους πιάσω έναν έναν;
Όσο για το ευθυνόφοβος : είμαι ο μόνος με ονοματεπώνυμο που πάντα διατύπωνα τις απόψεις μου ανοιχτά σε αυτό το blog. Ίσως ο μόνος που δεν κάνω κωλοτούμπες και δεν διαδίδω ψεύδη. Οπότε κάνε μου την χάρη Greeksy. Στον δρόμο έτσι σε φωνάζουν;
Και ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν πρωθυπουργός με ονοματεπώνυμο. Τι σημαίνει; Ότι δεν ήταν ευθυνόφοβος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσβάλεις όλους εμάς που γράφουμε με ψευδώνυμο, προϋπόθεση που έδωσε Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ του blog. Δεν το κάνουμε αυθαίρετα.
Εννοείς δηλαδή ότι επειδή εσύ γράφεις με ονοματεπώνυμο είσαι κάτι πιο σπουδαίο από ολους εμάς του υπόλοιπους; Ποιος είσαι ρε ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ;
Λοιπόν είσαι ένας αργόσχολος που ξημεροβραδιάζεσαι σε ένα blog για να δώσεις λόγο ύπαρξης στην ανούσια ζωή σου.
Να κάνω και μια πρόβλεψη;
Πάλι εδώ θα είσαι να μας λες για τα cash flow, διότι εάν σταματήσεις να το κάνεις δε θα έχει κανένα νόημα η ζωή σου.
Όλη η ζωή σου είναι το να πουλάς μυαλό σε ένα blog. Τόσο που αν ποτέ έκλεινε θα έπεφτες σε κατάθλιψη.
Μεταξύ μας: Κι εμείς θα πέφταμε σε κατάθλιψη διότι θα χάναμε την καθημερινή μας πλάκα , μαζί σου.
Πότε έχει cash flow είπαμε ???
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με όποιον γράφει με ψευδώνυμο, όχι όμως όταν απευθύνεται προσωπικά και κατηγορεί.
ΔιαγραφήΈγραψες ότι το να μαθαίνεις τα ποσά που θα δώσει η ΔΕΗ δεν είναι πρωτογενής πληροφόρηση και το πιο σημαντικό όσον αφορά τις πληρωμές μας. Σου απάντησα αποδομώντας τις σαχλαμάρες που έγραψες.
Η δική σου απάντηση ήταν ποιός είμαι, τι είμαι , κ.τ.λ. Πάλι λοιπόν η μπάλα στην εξέδρα.
Για να τελειώνουμε. Το πιο σημαντικό δεν είναι αν θα δώσεις στους παραγωγούς την πληροφορία αν θα πληρωθούν σε 2 ή 5 ημέρες. Απλώς οι παραγωγοί επειδή έχουν υποχρεώσεις και αγωνιούν (με όλα αυτά που έχουν περάσει) θέλουν να γνωρίζουν.
Το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζεις ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ τί πρόκεται να συμβεί με τις ροές των πληρωμών. Για παράδειγμα, 2 διαδοχικά cash flow ΜΗΔΕΝΙΚΑ είναι κάτι ανησυχητικό, καθώς αντιστοιχεί σε ΕΤΜΕΑΡ 30-60 εκατομμυρίων με σημαντικό άνοιγμα ή κλείσιμο των υπερημεριών.
Άμα ο Παπανδρέου ήταν ευθυνόφοβος δεν θα είχατε εσείς οι μικροί τώρα φωτοβολταϊκά να τσακώνεστε για πληρωμές και για ανεπαρκείς προέδρους συλλόγων.
Διαγραφή....ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ....Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ Ο ΝΚΟΛΑΣ.....ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΙ' ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΟΘΡΟ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown21 Δεκεμβρίου 2017 - 9:04 π.μ.
Άμα ο Παπανδρέου ήταν ευθυνόφοβος δεν θα είχατε εσείς οι μικροί τώρα φωτοβολταϊκά να τσακώνεστε για πληρωμές και για ανεπαρκείς προέδρους συλλόγων
ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚW ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ????ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!!
ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΠΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ!!
ΑΦΟ.GR Οι πληρωμές Α.Π.Ε. παραγωγής Αυγούστου, για ποσά από περίπου 5.000€ μέχρι περίπου 10.000€ θα γίνουν σε 13 ημέρες, 22 ώρες και 37 λεπτά! ΘΑΥΜΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown ΑΓΝΩΣΤΕ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΜΑΚΑΚΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια παράδειγμα, 2 διαδοχικά cash flow ΜΗΔΕΝΙΚΑ είναι κάτι ανησυχητικό, καθώς αντιστοιχεί σε ΕΤΜΕΑΡ 30-60 εκατομμυρίων με σημαντικό άνοιγμα ή κλείσιμο των υπερημεριών.ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΓΙΑ (cash flow) ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΕΗ!!!ΜΗ ΜΠΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΠΡΙΝ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήtrelamenos
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί στην θέση σου θα πήγαινε κάποιος άλλος και θα ενημέρωνε άπαντες.
Δεν πήγα στην ΔΕΗ και με δέχτηκε ο πρόεδρος της επειδή με λένε Γιάννη. Πήγα επειδή είχε την επαφή ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΗΕΦ, Παναγής Γιάννης.
Και ο λόγος που μας ενημερώνει είναι γιατί δεν ήρθαμε σε αντίθεση με την ΔΕΗ (για λόγους που έχω εξηγήσει), επειδή κάταθέσαμε καταγγελία στην ΡΑΕ για χειραγώγηση της αγοράς που δεν έχει κάνει ποτέ κανείς. Επειδή δεν είπαμε "μην πληρώσεις τους υπαλλήλους σου" (τηρώντας μια στάση που δεν θα απέδιδε απολύτως τίποτα), αλλά επειδή δείξαμε μεν κατανόηση στα προβλήματα εισπραξιμότητας της ΔΕΗ, αλλά τους δώσαμε να καταλάβουν ότι οι επιχειρήσεις μας δεν τρέχουν με 20% irr, ότι υπάρχουν τράπεζες και ότι στραγγαλιζόμαστε οικονομικά. Ότι η άγνοια που δεν ξέρουμε πότε θα πληρωθούμε δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην αγορά.....ανασφάλεια, λιγότερες επενδύσεις.
Επίσης αποδείξαμε εδώ και έναν χρόνο πως ότι λέμε το τηρούμε, όπως έκανε και ο ίδιος.
Άλλος βρήκε τα στοιχεία και υπέγραψε την καταγγελία στην ΡΑΕ, άλλος σχεδίασε την τακτική που θα ακολουθήσουμε, άλλος είχε την επαφή. Και όλοι οι παραπάνω δεν κάναμε καραγκιοζιλίκια και δεν πετάξαμε φωτοβολίδες για εντυπωσιασμό.
Όλα τα παραπάνω δεν έγιναν επειδή υπάρχεις εσύ και ο κάθε trelamenos. Aν νομίζεις ότι είναι τόσο εύκολο να δεις τον πρόεδρο της ΔΕΗ, κάνε σύλλογο και ζήτησε συνάντηση. Ούτε στην άλλη ζωή δεν θα τον δεις.
Ξαναλέω πως όλα τα παραπάνω έγιναν επειδή υπάρχουν από πίσω ΜΕΛΗ που στηρίζουν τις προσπάθειες μας. Εσύ και ο κάθε εσύ, περιμένεις από ένα blog και από το ΑΦΟ να σε ενημερώσουν για το πότε θα πληρωθείς. To μεγαλύτερο πρόβλημα σου είναι πότε ακριβώς θα πληρωθείς το επόμενο τιμολόγιο; Η ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ;;
Έχεις αντιληφθεί πως υπάρχουν πιέσεις στο εξωτερικό και στο εσωτερικό να καταργηθεί η προτεραιότητα έκχυσης των ΑΠΕ (ναι το χειμερινό πακέτο για την ώρα μας προστατεύει);
Έχεις αντιληφθεί ότι τώρα γράφονται οι κώδικες για το target model;
Έχεις αντιληφθεί τι έχει συμβεί με την χρέωση προμηθευτών;
Έχεις αντιληφθεί πως αν καταργηθεί η χρέωση προμηθευτών οδηγούμαστε σε τεράστια ελλείμματα μέσα στο 2019 στον ΕΛΑΠΕ (το ταμείο που σε πληρώνει είναι);
Έχεις αντιληφθεί ότι η λύση του προέδρου του ΛΑΓΗΕ καταργεί ένα μέτρο που μας δίνει 380 εκατομμύρια και φέρνει ως αντιστάθμισμα ένα μέτρο που στην καλύτερη μας δίνει 25-30;;
Έχεις αντιληφθεί πως έλλειμμα στον ΕΛΑΠΕ όπως το παραπάνω οδηγεί σε αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ, τουλάχιστον κατά 25%;
Μπορείς να αντιληφθείς πως κανείς υπουργός, οποιασδήποτε κυβέρνησης δεν θέλει αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ;
Καταλαβαίνεις πως ακόμα και να συμβεί η παραπάνω αύξηση, θα λες ότι έχεις φωτοβολταϊκό και θα σε πετροβολάει όλη η υπόλοιπη κοινωνία και πως θα αρχίσουν πάλι τα ΜΜΕ να δείχνουν την γιαγιά χωρίς ρεύμα με τα κεριά και να λένε ότι φταίμε εμείς; Ότι θα μας ζαλίσουν πάλι με το είστε ακριβοί και σας πληρώνουμε πολλά;
Καταλαβαίνεις ότι η παραπάνω παράγραφος ανοίγει ζητήματα που στο παρελθόν τα πληρώσαμε με αίμα;
Συνεπώς άσε τα Παπακυριακού όποτε βολεύεσαι και τα Παπακυριάκο όποτε όχι και φρόντισε να αλλάζεις τρόπο σκέψης - για το καλό σου.
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΜΟΛΙΣ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΕΣ ΛΟΥΦΑΞΑΤΕ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ;
(Δεν απευθύνομαι μόνο σε εσένα, αλλά σε όλους τους υπόλοιπους παραγωγούς που δεν βλέπουν πέρα από τον επόμενο μήνα).
ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΑ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΑΘΑΜΑΝΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΡΤΑΣ!!!ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ....
ΔιαγραφήΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ!!!!!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΑΥΤΙΑ .....
ΔιαγραφήΚΥΡΙΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΞΑΝΦΟΡΕΣΑΝ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2019 ΔΙΑΚΟΨΗΜΟΤΗΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ !!! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΑΓΕΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/dietis-paratasi-gia-ti-diakopsimotita-vgike-se-fek-i-shetiki-apofasi
Ε ναι οι βιομηχανίες θέλουν ενίσχυση δεν τα βγάζουν πέρα ποια κορόιδα θα την ενισχύσουν εμείς τι να πω έλεος πια,
ΑπάντησηΔιαγραφήβλεπω συντελεστη 1,8 στο φεκ για τα ΦΒ . Αυτο σημαινει πως εγινε μισο το ποσοστο που θα πληρωνουμε? Ας απαντησει ακποιος που γνωριζει
ΑπάντησηΔιαγραφήTo 1,8 στο ΦΕΚ είναι ο τεχνολογικός συντελεστής Χ 2% (ο νόμος4203) = 3,6%
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να καταλάβετε ότι δεν θα πληρωνόμασε μόνο και μόνο επειδή ο ήλιος ανατέλει και δύει. Ο κλάδος μας βάλεται συνεχώς και αυτό θα συνεχιστεί. Μην αδιαφορείτε.
Συμφωνω και επαυξανω,, γι΄αυτο πρεπει να ειμαστε ΟΛΟΙ, με τεκμηριωμενο λογο, βαθεις γνωστες του αντικειμενου,, και παρα πολυ προσεκτικοι στις ανακοινωσεις μας, γιατι οπως παντα, ο διαολος κρυβεται στις λεπτομερειες.
ΔιαγραφήΘυμαμαι πριν λιγο καιρο εδω στο blog καποιοι κυριοι του ΣΠΕΦ και του ΑΦΟ γραφανε κατοπιν ενεργειων τους το μετρο δεν περναει ως εχει στην επιτροπη εξω αλλα μαλλον ονειρο βλεπανε και πουλαγανε στα μελη τους φυκια για μεταξωτες κορδελες ... !!!
ΔιαγραφήΚαι οπως θα ελεγε και ενας γνησιος Ελλην, "παρτε τα κακαλαμ' τωρα!!!". Αντε και καλες γιορτες να εχουμε κυριοι του ΣΠΕΦ και του ΑΦΟ! Ευχαριστουμε πολυ για το δωρακι μερες που ειναι...
ΔιαγραφήΕυτυχώς εσύ ανήκεις στην ποσπηεφ που δεν κάνει ποτέ της τίποτα, οπότε δεν έχεις να περιμένεις και τίποτα. Σίγουρα πράγματα δηλαδή!
ΔιαγραφήΔεν μου επιτρεπετε να σου απαντησω κυριε Γιωργο Κανελλοπουλε, διοτι εσυ μιλας επωνυμα ενω εγω ανωνημα (χωρις αυτο να σημαινει οτι "κρυβομαι", ειναι απλα επιλογη μου). Καλες γιορτες να εχουμε και υγεια σε ολους μας...θα μας χρειαστει ουτως η αλλως απο οτι βλεπετε!!
ΔιαγραφήΕμένα Sanas δεν με πειράζουν οι ανώνυμοι, αρκεί βέβαια να λένε κάτι ουσίας. Αντίθετα μάλιστα σιχαίνομαι τους επώνυμους που γράφουν μονίμως φλυαρίες και βλακείες.
ΔιαγραφήΔεκτο. Καλες γιορτες λοιπον. (Αν δεις προγεννεστερα σχολια μου θα προσεξεις οτι περισσοτερο διαπιστωσεις κανω και χλευαζω το ξεκατινιασμα που γινεται εδω μεσα...)
Διαγραφήισως την γλυτωσαμε σε αυτο αλλα μαλλον παμε σε χαρατσι σταθεροτητας δικτυου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήenergypress.gr/news/kratane-tin-proteraiotita-prosvasis-sto-diktyo-oi-yfistamenoi-stathmoi-ape
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Κανελλόπουλε δεν τα λες σωστά τα πράγματα... Η ποσπηεφ δεν ειναι από αυτές που δεν κάνουν τίποτα. Κάνει πολλά ή μάλλον πάρα πολλά ώστε να πάθουμε την μεγαλυτερη δυνατή ζημιά.!! Για παράδειγμα αν η διακοψιμοτητα είχε εξαρχής παραμετροποιηθεί, τα μικρά φωτοβολταικά θα πληρώναμε λιγοτερο αντί για το 3,6%. Κάποιοι τοτε το 2015 που το πρότεινε με αριθμούς και ανάλυςη ο ΣΠΕΦ το χτύπαγαν και το κατέκριναν. Οπότε μας έμεινε το 3,6%. Και βεβαια οι τσάμπα μάγκες της ποσπηεφ δεν έκαναν μετά απολυτως τιποτα περα απο συνδικαλιστικό καφεδάκι.
ΔιαγραφήMATZANAS: το δυστήχημα με σενα έναι πως το παρκο σου αποκαταστάθηκε από την παραμετροποίηση του ΣΠΕΦ στο new deal, ενω θα καταστρεφόσουν αν περίμενες δικαιοσύνη από τα λάθος αςτικά δικαστήρια της ποσπηεφ με τον Κολύρη. Αυτο ακόμα δεν το έχεις καταλάβει. Κατηγορεις τον ΣΠΕΦ οταν βρίσκει δίκαιες λύσεις χωρις δικαστήρια, αλλά τον κατηγορεις και οταν πάει στα δικαστηρια. Μάλλον πρεπει να βάλεις σε τάξη τη σκεψη σου για το τι θέλεις.
ΚΑΖΑΚΟΣ Κ.ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΕΦ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΠΕΦ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΕΓΩ ΤΟ ΕΦΑΓΑ ΚΑΙ ΑΣ ΗΜΟΥΝ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΦΩΣ ΤΟ 13 ΚΑΙ ΜΠΗΚΕΣ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ..!!!
ΔιαγραφήΕγώ δεν ειμαι του 2013. Είμαι του 2010 και βρήκα το δικιο μου με την παραμετροποιηση του ΣΠΕΦ. Ο ΣΠΕΦ εχει πολλά μέλη και οπαδους που προφανως ο καθενας εχει την γνωμη του και την γράφει. Άλλωστε μετά από όσα έχει καταφέρει ο ΣΠΕΦ διαχρονικά (παραμετροποιπηση στο new deal, εικονικός ΗΕΠ, ειμονική ΟΤΣ για θεςπιςη Χρέωσης Προμηθευτή, μείωση υπερημεριών απο τις 200 στις 80 μέρες), νομίζω δικαιως κάποιοι προσδοκούσαν και εδώ κάποιο θαύμα του.
ΔιαγραφήΕδω φιλε μου εσύ γλείφεις την ποσπηεφ που ποτέ δεν ειδες τιποτα καλό από δαυτην....
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚΑΖΑΚΟΣ Κ Εγω ειμαι το 2007 με εργο 2011 και με χωρις χωρις επιδοτηση και δεν γλυφω κανενανε!!! τοσο ξερεις τοσο γραφεις!!!!!
ΔιαγραφήΓια να μην τρελαθούμε τελείως MATZANAS και επειδή ο ελέφαντας δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλο μας, ποσπηεφ δεν είσαι;;;;;;
ΔιαγραφήΚαρά ποσπηεφ ειναι ο matzanas κ. Κανελόπουλε, αλλά δυστυχώς δεν ξέρει γιατί. Εκτος και αν matzanas μας πεις τώρα το λόγο.
ΔιαγραφήΕπίσης να πω κάτι για τη δικιψιμότητα γιατί θα σκάσω αν δεν το πω.Κατι γράφει το Afo ότι ο υπουργός ο υπουργός θα φανεί συνεπής προς στη δέσμευση του προς τους αγρότες!Δεκτό και μακάρι!Αν συμβεί αυτό δε θα είναι αδικία προς τους μη αγρότες;Η μήπως τα γίδια έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους υπόλοιπους;Ε Τικι τάκα;
ΑπάντησηΔιαγραφή3,6% θα πληρωσουν και οι αγρότες. Άμα διαβάσεις το ΦΕΚ τους έχει μέσα και αυτούς ίδια με εμάς.
ΔιαγραφήΣωστά. Μόνο τα οικιακά ΦΒ παραμένουν σε χαράτσι 0%. Βλέπω στον πίνακα του ΦΕΚ μάλιστα πως στα αιολικά αυξήθηκε το χαράτσι και θα πληρώσουν 2% αντί για 1,8% πριν. Το ίδιο και τα μικρά υδροηλεκτρικά. Αντίθετα ελαφρύνθηκε η ΣΗΘΥΑ και το αέριο που από 0,4% πέφτουν στο 0,2%.
ΔιαγραφήΑυτά είναι διδακτικά για μερικούς ηλιθίους του συνδικαλιστικού καφέ, που τοσο το 2015 όσο και τώρα κατέκριναν τις προσπάθειες του ΣΠΕΦ να ελαφρυνθούν δίκαια και τα φβ λίγο με παραμετροποίηση οπως έγραψε ο κος Καζακοσ. Μάλιστα ακόμα και τον περασμένο μήνα που τους πούλησε καφέ με σανό ο γεν γραμματέας του υπουργείου πως δήθεν λόγω του αιτήματος παράτασης ταχα δεν υπάρχουν περιθώρια αλλαγών και παραμετροποίησης, εκείνοι καμάρωναν εδώ πως δεν χωράει ταχα παραμετροποίηση. Ας φάνε τώρα 3,6% για αλλά δυό χρόνια.
ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΑ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΑΘΑΜΑΝΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΡΤΑΣ!!!ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίστεψε με αν αφορούσε τον σταθμό μου, δηλαδή την λειτουργία και τις πληρωμές του θα φρόντιζα να το μάθω. Επειδή όμως το Αθαμάνιο δεν έχει καμία σχέση, ενώ αυτά που σου έγραψα παραπάνω έχουν, καλό θα είναι να κάνεις την υπέρβαση και να ξεφύγεις από τον τρόπο που σκέπτεσαι.
ΔιαγραφήΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΤΡΕΜΕΙΣ ΨΑΡΑΚΑ ....Όλα τα παραπάνω δεν έγιναν επειδή υπάρχεις εσύ και ο κάθε trelamenos. Aν νομίζεις ότι είναι τόσο εύκολο να δεις τον πρόεδρο της ΔΕΗ, κάνε σύλλογο και ζήτησε συνάντηση. Ούτε στην άλλη ζωή δεν θα τον δεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ αρρωστια ρε παιδια. Ειλικρινα σας ευχομαι ο νεος χρονος να σας βρει με υγεια, σωματικη αλλα κυριως ψυχικη, γιατι οπως φαινεται θα την χρειαστειτε πολλοι απο εδω μεσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ - ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΦΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφή".... χάρις στις άοκνες προσπάθειες του Συνδέσμου από τις 215 ημέρες υπερημέρια, έπεσαν στις 95 ημέρες....
ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
"....Εκτιμούμε λοιπόν ακράδαντα, ότι ο Υπουργός της Ελληνικής Κυβέρνησης θα είναι συνεπής με την δέσμευσή του προς τους εκπροσώπους μας, στις 14/2/2017 και δεν θα εμπλέξει τους αγρότες με την Διακοψιμότητα...."
ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΗΜΉΤΡΗ /GREESKY /MAVRIKIE ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ Σ' ΑΥΤΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΟΥ? ΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ (ΜΕ ΓΙΩΤΑ) ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΩΡΕΙ (ΚΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΥ) "ΓΙΔΙ" ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΡΒΙΡΕΙ (ΑΟΚΝΑ) ΣΑΝΟ? ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΥΤΟΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ Μ.....Σ ΤΟΥ?
Άφο και τα μυαλά στα κάγκελα. Οι αγρότες τα έχουν πετύχει όλα φίλε μου, τη δική σου νοημοσύνη να εξετάσεις. Τα "Γίδια" όπως τα αποκαλείς έχουν πετύχει όλα με όσα ασχολήθηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραγουδάτε εδώ μέσα σαν καρδερίνες και οι αγρότες απολαμβάνουν τη δικαίωση των αγώνων τους.
Μαζεύουν σε συνελεύσεις 500 και πάνω άτομα κι εσείς τραγουδάτε. Έχουν 1500 μέλη με ονόματα κι εσείς τραγουδάτε.
Γλιτώσαν το υποκατάστημα κι εσείς τραγουδάτε. Γλιτώσαν το κούρεμα και εξακολουθείτε να τραγουδάτε.
Ασφαλίζουν το πάρκο με 250 κι εσείς τα κατοστάρια με 500 και συνεχίζετε να τραγουδάτε.
Τι πίνεις ALEX kai δε μας δίνεις
Δεν έχετε κούρεμα 12% στα αγροτικά;
ΔιαγραφήΤα μέλη της ΠΟΣΠΗΕΦ για 140.000 ασφαλιστέα αξία και 60.000 απώλεια κερδών, πληρώνουμε 340 ευρώ.
ΔιαγραφήΤα tracker τα δέχεται ακόμα ή Interamerican; Γιατί ξέρω ότι ανανεώσεις σε tracker δεν δίνει.
Σωστά. Έχουμε κούρεμα 12% όπως ακριβώς το λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνούμε και σ αυτό όπως και στα υπόλοιπα που έγραψα.
Το έγραψα γιατί είναι αμαρτία και νομίζω λάθος όταν πληρώνεις κάτι απο το αίμα σου να φαίνεσαι σαν να μην το πληρώνεις. Τα βλέπουν στο υπουργείο αυτά και τους ανοίγει η όρεξη.
ΔιαγραφήΆλλη δουλειά δεν είχε το υπουργείο από το να ασχολείται με 5 αργόσχολους και έναν έκτο που θα μας πει το cash flow.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ που γράφει παραπάνω για τις ασφάλειες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα τράκερ τις ασφαλιστικές αξίες το cash flow και τον ελαπε μίλα με τον τοίχο σου για να συνενοηθείς. Εγώ ξέρω ότι ασφάλισα το πάρκο μου στο ΠΣΑΦ με 256 ευρώ
Τα υπολοιπα είναι για να πουλάς μυαλό σε 3 χάχανα που σε παρακολουθούν. Τόση επιστήμη και να μη σε ακολουθάει κανένας για να γίνει μέλος σου θα πρέπει να το κοιτάξεις. Κάποιο λάθος κάνεις στα cash flow και απογοητεύεις τον κόσμο
Χα χα χα χαααα
Παπαγιάννη κοίτα να αγοράσεις και ένα διπλοκάμπινο και κάνε μου την χάρη.
ΔιαγραφήΉρθατε στην συνάντηση της Θεσσαλονίκης με τους υπόλοιπους συλλόγους, δώσαμε χέρια ότι στα προβλήματα που μας ενώνουν θα κινούμαστε από κοινού και δεν τηρήσατε ούτε λόγο, ούτε τίποτα.
Για το μέτρο της διακοψιμότητας σας ξεστραβώσαμε, σας βάλαμε στο βιομηχανίας και πίσω από την πλάτη μας προσπαθούσατε να πάτε με μικρότερο συντελεστή από τους υπόλοιπους. Κι όλα αυτά γιατί κάποιος σας παραμύθιασε ότι είναι εφικτό.
Το 2013-2015 βρίζατε τον πρόεδρο του ΣΠΕΦ και το energypress ενώ εμένα με στηρίζατε και τώρα μου είστε όλο αγκαλίτσες. Στην δε ιστοσελίδα σας όλο αποσπάσματα του energypress είστε πλέον (με εγκάρδια σχόλια).
Σας φέρθηκα σπαθί και τήρησα τον λόγο μου και το μόνο που εισέπραξα ήταν κοροϊδία και δούλεμα.
Ήμουν ο μόνος ιδιώτης που το 2014 είπα ότι τα αγροτικά πάρκα είναι ξεχωριστή κατηγορία και τα μέλη του ΣΠΕΦ πέσανε να με φάνε. (τότε είχαμε μεγάλες αγάπες μεταξύ μας). Αυτός που δεν το αποδεχόταν ήταν ο πρόεδρος του ΣΠΕΦ και τον φέρατε και στην γενική σας συνέλευση. Αλλά τί να περιμένω από παραγωγούς με μνήμη χρυσόψαρου.
Φυσικά αποδειχτήκατε εξπέρ στις κωλοτούμπες. Δικαίωμα σας. Αλλά να φτάσετε να βγάζετε για κουτσές μαρίες από την Κύπρο και περί κουτρούλη ο γάμος για τις εκλογές του ΕΒΕΑ;;
Το λίπασμα κύριοι μπαίνει στα χωράφια. Σε εσάς έχει μπει στο μυαλό σας.
ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑ(ΔΟ)ΓΙΑΝΝΗ ΟΥΤΕ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΡΜΗ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ? ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ: Π.Χ.ΥΠΟΤΙΜΑΣ -ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ- ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΠΡΟΣΩΠΙΑ ΣΟΥ. ΠΡΟΧΘΕΣ ΔΗΜΉΤΡΗΣ /GREESKY /MAVRIKIOS, ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑ(ΔΟ)ΓΙΑΝΝΗΣ! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
ΥΓ
ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ (500,1500, 250 ΚΛΠ) ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ (ΣΑΝΟ)!!...
Επειδή έχω αρχίσει να ενοχλούμαι ιδιαίτερα είτε με την άγνοια είτε με την ηλιθιότητα, θα ξαναγράψω τα παρακάτω και δεν πρόκειται να απαντήσω σε κάτι άλλο γιατί έχουμε και Χριστούγεννα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά και κατανοητά :
Το κείμενο έγκρισης της Κομισιόν 10/2014 στοχοποιούσε την τεχνολογία. Συνεπώς :
Δεν μπορούσε να γίνει παραμετροποίηση με βάση την οικονομική επίπτωση του μέτρου ανάλογα με το μέγεθος του σταθμού. Η Κομισιόν δεν την αναγνώριζε. Πώς αλλιώς να το γράψω για να γίνει κατανοητό;
Στα Δ.Σ. των συλλόγων μας οι περισσότεροι έχουν σταθμούς 100kw.p Ο ίδιος έχω 100kw.p Τα περισσότερα μέλη μας επίσης 100kw.p. Η παραμετροποίηση μας βόλευε αλλά δεν μπορούσε να περάσει. Επίσης πρέπει να έχεις την στοιχειώδη νοημοσύνη να καταλάβεις πως όταν αγωνίζεσαι να μην περάσει το μέτρο, δεν βγαίνεις και λες "πέρασε το αλλά βάλε λιγότερο σε εμένα". Απόδειξη πως τότε καταφέραμε το μέτρο να μην περάσει για 6 μήνες. ΜΕ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ : ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. Το πως φτάσαμε να πάμε όλοι ενωμένοι, το έχω ξαναγράψει και θεωρώ περιττό να γράφω τα ίδια.
ΞΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ : Το κείμενο έγκρισης της Κομισιόν και τότε 10/2014 στοχοποιούσε την τεχνολογία. Συνεπώς :
Δεν μπορούσαν τα αγροτικά να έχουν διαφορετικό συντελεστή. Δεν το κατάλαβαν το 2015, εξακολουθούν να μην το καταλαβαίνουν και τώρα. Απόδειξη πως δεν το κατάλαβαν το 2015 είναι γιατί σε εμάς έπαιζαν το παιχνίδι, "ναι πάμε όλοι μαζί" και πίσω από την πλάτη μας ζητούσαν να πάνε με μικρότερο συντελεστή.
Απόδειξη πως δεν το καταλαβαίνουν και τώρα είναι το παρακάτω κείμενο από την ιστοσελίδα τους :
" Εκτιμούμε λοιπόν ακράδαντα, ότι ο Υπουργός της Ελληνικής Κυβέρνησης θα είναι συνεπής με την δέσμευσή του προς τους εκπροσώπους μας, στις 14/2/2017 και δεν θα εμπλέξει τους αγρότες με την Διακοψιμότητα."
Μιας που το θυμήθηκα έχουν και κάποιους supported πλέον στον σύλλογο τους, οι οποίοι δεν έχουν αγροτικό πάρκο αλλά ιδιωτικά. Δεν έχουν δικαίωμα στο εκλέγειν ούτε στον εκλέγεσθαι. Ο σύλλογος που στηρίζουν αποδεικνύεται με τα παραπάνω πόσο τους στηρίζει.
Προς Παπαδογιάννης, Κανελλόπουλος και λοιποί ΣΠΕΦ του blog :
To 2015 κανένας δεν κατέκρινε τον ΣΠΕΦ και ειδικά για την Διακοψιμότητα, ήταν η μοναδική φορά που οι σύλλογοι είχαν ταύτιση απόψεων (βλ. 3η συνεδρίαση γ.γ. Βιομηχανίας). Η ΠΟΣΠΗΕΦ όχι μόνο ζημιά δεν έκανε αλλά έβγαλε στην φόρα τα «άπλυτα» που έστειλε ο Ασημάκης στην Κομισιόν για να πάρει την έγκριση του μέτρου. Τα «άπλυτα», εάν κατάλαβες, τα είδαμε όλοι και η ΡΑΕ μαζί τον περσινό χειμώνα (βλ. Διαχείριση Κρίσης στην Προμήθεια Φυσικού Αερίου). Οι συντελεστές της Κομισιόν, κάποια στιγμή έστω και μετά από 3 χρόνια θα πρέπει να το καταλάβεις, δεν αλλάζουν μονομερώς με μια Υπουργική Απόφαση. Ο μόνος συντελεστής που μειώθηκε είναι για την τεχνολογία του φυσικού αερίου, όλοι οι υπόλοιποι αυξήθηκαν εκτός των φ/β που είχε την ανώτερη τιμή, και αυτές οι αλλαγές ήρθαν από την Κομισιόν…. ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΥΠΕΝ. Το ΥΠΕΝ δεν έχει κανένα περιθώριο να αλλάξει του συντελεστές τεχνολογίας για αυτό και προτείναμε από τον Ιούλιο να μειωθεί ο ΒΠΠΕ= 2% (ν.4203). Τώρα εάν εσύ ακόμα συνεχίζεις να πιστεύεις ότι στην Διακοψιμότητα μπορούσε να υπάρξει διαφοροποίηση εντός της ίδιας τεχνολογίας (μικρά πάρκα και μεγάλα), ότι το ΥΠΕΝ μπορεί μονομερώς να αλλάξει τους συντελεστές της Κομισιόν και ότι σου φταίει η ΠΟΣΠΗΕΦ για την Διακοψιμότητα δείχνει παθολογικό κομπλεξισμό. Το μέτρο, ως είχε, «έπεσε» πάλι στο κεφάλι μας και τελικά όλοι θα περάσουμε όμορφα με το Χριστουγεννιάτικο δώρο!! Τα υπόλοιπα είναι να πουλάμε αέρα κοπανιστό στους "ιθαγενείς".
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ στην Κατερίνη τους ρόλους τύπου "Παπακυριακού´ τους λέμε γιασεμιάδες. Πληρώνονται δηλαδή από τον αντιπαλο για να τρώνε ξύλο από τον αντιπαλο και να πουλάνε φιγουρα ήρωα, αγωνιστή.... που προσπαθησε να τα βγάλει περα ο "καημένος" αλλά η μάχη ήταν άνιση...,, ο καιρός κακός.... , ο μπακλαβάς γωνία, το κανταίφι αχτενιστο, ο κουραμπιές σκονισμένος.... κλπ, κλπ, χαχαχα
ΔιαγραφήΣου είπα το λίπασμα πρέπει να το βγάλεις από το κεφάλι σου. Γι αυτό σου έγραψα αγόρασε κανένα διπλοκάμπινο, επειδή είναι το ΠΣΑΦ. Ούτε να καταλαβαίνεις τί διαβάζεις δεν μπορείς. Τρομάρα σου, θες να εξαιρεθείς και από την διακοψιμότητα, σούργελο.
ΔιαγραφήΝα δω ως πότε τα μέλη σας θα μασάνε τον σανό που τους σερβίρετε
Υ.Γ. τα προσωπικά άσε τα απ΄ έξω ξεφτιλισμένε ως που θα φτάσεις πια;
Για το έλλειμμα του ΗΕΠ 120εκ. που θα το βαφτίσουν έλλειμμα των ΑΠΕ και θα το αφήσουν στον νέο λαγηε να προστεθεί στον ελαπε, θα μας πει κανένας φωστήρας γιατί πέρασε από την διαβούλευση ασχολίαστο? ή σπεφ και ποσπηεφ το έχουν αποδεχτεί?
ΑπάντησηΔιαγραφήjimakos :
ΔιαγραφήΑν ήσουν γραμμένος σε σύλλογο θα μπορούσες να ειδοποιήσεις το Δ.Σ. σου σχετικά με αυτό. Για να απαντήσω όμως, θα έπρεπε να παρατηρήσεις ότι το συγκεκριμένο άρθρο δεν έμεινε ασχολίαστο ...
Στο άρθρο 117Β και ειδικότερα στο αρ 3 παρ β, παρ 4 εδάφιο ε, προτείνουμε λόγο ανάληψης των υποχρεώσεων της από τον εισφερόμενο κλάδο να διατηρήσει η ΛΑΓΗΕ Α.Ε. μέρος των ειδικών αποθεματικών προς κάλυψη υποχρεώσεων οι οποίες υπάρχουν ή ενδέχεται να υπάρξουν από τον εισφερόμενο κλάδο πριν την ολοκλήρωση της απόσχισης.
Αυτό που λέμε είναι, ο ΛΑΓΗΕ να κρατήσει μέρος των ειδικών αποθεματικών για να καλύψει υποχρεώσεις οι οποίες ήδη υπάρχουν απο τον εισφερόμενο κλάδο του ΗΕΠ (βλ. ελλείμματα ΗΕΠ) και για αυτές που ενδέχεται να υπάρξουν (βλ. αγωγές συμμετεχόντων στον ΗΕΠ για τόκους απο την καθυστέρηση καταβολής των αποζημιώσεων απο τον ΗΕΠ).
ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ!!!ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛ ΠΙΝΩ ΚΑΦΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Παπαγιάννης22 Δεκεμβρίου 2017 - 11:10 μ.μ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΣ ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ .........ΜΑΣ ΜΙΛΑΣ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
trelamenos είσαι δάχτυλος του ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ. Αυτό καταλαβαίνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος φτάνει πια μέρες που είναι.Καλά Χριστούγεννα με υγεία και καλά μυαλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλή Χριστούγεννα σε όλους και Χρόνια Πολλά. Υγεία, ευτυχία και ότι το καλύτερο για εσάς και τις οικογένειες σας να φέρει η νέα χρονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σου επιτρέπω να με αποκαλείς Σκωραμίς. Δε σου έδωσα κανένα δικαίωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Γιάννης Παπαγιάννης ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ Γιάννης Παπαγιάννης
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν ανταλλασετε τ στοιχεία σας .τηλ...mail
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να τα λέτε μεταξύ σας?
?
?
Όσοι κοντραρεστε κ βριζεστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ,ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΜΕΧΡΙ 6000???ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ 4840ΕΥΡΩ.ΠΡΟΦΕΣΟΡΑ ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια σας πολλά, ενημέρωση για πληρωμή παραγωγής Αυγούστου ποτέ θα αρχίσει και μέχρι πιο ύψος θα φτάσει μπορούμε να έχουμε από κάποιον που γνωρίζει;;;Ευχαριστώ σε όποιον απάντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά σε όλους μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω αν γνωρίζει κάποιος, σε εταιρία Ε.Ε αν φύγει ο ένας μέτοχος από τους δυο στο εξωτερικό και άρα δεν έχει ασφάλεια ελλαδα αλλά έχει στο εξωτερικό μπορεί να συνεχίσει να ειναι μέτοχος η πρέπει να πάρει την θέση του άλλος? Ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ είμαι μέτοχος σε Ο.Ε με ΦΒ. Και οι δύο μέτοχοι είμαστε στο εξωτερικό και προσκομίζουμε Α1 και παίρνουμε απαλλαγή απο ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα.
ΔιαγραφήΝα σαι καλά φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση σου άρα λογικά και στην περίπτωση θα παραμένει κανονικά γιατί μετά θα έπρεπε να αλλάξω μορφή εταιρίας και θέλει πολύ φασαρία..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι απλά φορολογικά ίσως να είναι λίγο πολύπολοκο. Εμείς φορολογούμαστε ως κάτοικοι εξωτερικού (μένουμε έξω, δουλευουμε εξω, οικογένεια έξω). Τωρα μαθαίνω ότι αν έχεις επιχείρηση στην Ελλάδα (όπως πχ η ΟΕ) οι εφορίες δεν σε αφήνουν να δηλωθείς κάτοικος εξωτερικού! Αυτό σημαίνει ότι ίσως να πρέπει να φορολογείσαι με βάση το παγκόσμιο εισόδημά σου και στις δύο χώρες, παρόλο που υπάρχουν σθυμβάσεις σποφυγής διπλής φορλογίας. Εμείς το κάναμε το πριν απο εξι-επτά χρόνια και ήταν εντάξει.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Είναι εττερόρυθμος εταίρος; Αν όχι δεν μπορεί να γίνει κάτοικος εξωτερικού.
ΔιαγραφήΛόγοι απόρριψης:
2. Επαγγελματικοί δεσμοί: Στην περίπτωση που υπάρχει ενεργή ατομική επιχείρηση στην Ελλάδα ή
- είναι ομόρρυθμος εταίρος σε ΟΕ ή ΕΕ ή
- είναι διευθύνον σύμβουλος σε ΑΕ ή
- είναι διαχειριστής σε ΕΠΕ ή ΙΚΕ.
Κατέχει το 1% σε μια Ε.Ε εταιρία, απλά για τυπικούς λόγους ειναι στην εταιρία. Άρα μπορεί να συνεχίσει να ειναι στην εταιρία η όχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ το 1% της Ο.Ε κατέχω αλλα είμαι και κάτοικος εξωτερικού. Ο Stergios p έχει δικιο με βάση το τί γίνεται πλεόν στην πράξη. Αν κάποιος όμως πάει στα δικαστήρια πιστευω ότι θα δικαιωθεί, το θέμα είναι ποιος μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία. Η νομοθείσα αναφέρει ότι είσαι φορολογικά κάτοικος εκεί που έχεις το κέντρο των ζωτικών σου συμφερόντων. Απορώ πως γίνεται κάποιος με δουλειά και οικογένεια στο εξωτερικό και 1% σε μια Ε.Ε στην Ελλάδα να θεωρείται ότι τα ζωτικά του συμφέροντα στην Ελλάδα. Είναι τρελό, χαζό αλλα έτσι μας έχει συνηθίσει η χώρα μας....
ΔιαγραφήΣχετικά με τις πληρωμές :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τις μέχρι τώρα πληροφορίες μας, δεν πρόκειται να γίνουν τελικά. Από το ποσό που περιμέναμε από την χρέωση προμηθευτών (37εκ), έδωσαν μόνο τα 17 εκ. με τα οποία ολοκληρώνονται οι πληρωμές Ιουλίου.
Συνεπώς η επόμενη εντολή πληρωμής θα ανακοινωθεί στις 3/01/2018
Τα παραπάνω τα γράφω λόγω του ότι ο ΛΑΓΗΕ έχει ένα πρόβλημα με το portal και δεν μπορεί να ανακοινώσει την ολοκλήρωση εξόφλησης του Ιουλίου. Οι εκκρεμότητες που υπήρχαν (π.χ. παρακρατήσεις από εφορία) πληρώνονται σήμερα (για τιμ. Ιουλίου).
Επίσης επειδή δεν θέλω να φανώ ασυνεπής από την προηγούμενη ενημέρωση που είχα γράψει: (αν ο ΛΑΓΗΕ λάβει το ποσό της χρέωσης προμηθευτών από την ΔΕΗ θα ανακοινώσει εντολή πληρωμής έως 6.000 ευρώ)
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΠΑΛΙ ΩΡΑΙΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ.......ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ Η ΔΕΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΙΩΤΑΚΗΣ ΜΟΝΟ ΕΜΑΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΩΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ναι η τάση για αύξηση υπάρχει είναι φανερό δύο Cash Flow μέσα στον Δεκέμβριο με μηδέν χρήματα στον λογαριασμό, χρέωση προμηθευτών 37 εκατομμύρια απόδοση μόνο 17..... Τι άλλο πρέπει να γίνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα μόνο Cash Flow να είχαν μπει 35 εκατομμύρια σήμερα θα είχαμε πληρωθεί τον Αύγουστο
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραια .. Λειτουργει η σελιδα του λαγηε αλλα χωρις καμμια νεα ανακοινωση .Υποθετουμε λοιπον οτι δεν προκειται να πληρωσουν αυγουστο .Βαρεθηκαμε τις μπαρουφες .Ημαρτον .Ο καθενας κανει και την προβλεψη του και οκ ολα καλα.Σανοοοοοοοοο...καλα μας κανουν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!
ΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Αν εννοεις το επιθετο φανταζομαι ξερεις οτι ειμαστε πολυ .Δεν νομιζω να ειναι μεμπτο να χρησιμοποιω το πραγματικο μου ονοματεπωνυμο για να κανω σχολια .αν σε ενοχλει η συνωνυμία μπορω να γραφω και πατρωνυμο.
ΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ.........
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά σε όλους συνάδελφοι. Η συμβουλή από μένα είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην τρώμε φόλες από τους «γνωστούς εγκάθετους» που μοιράζουν δήθεν αποκλειστικές πληροφορίες πληρωμών και που συνέχεια μονίμως δεν πληρωνόμαστε, ίσα για να μας αποκοιμίζουν και για να κάνει μια χαρά τη δουλειά της η ΔΕΗ παρακρατώντας τα χρήματα μας. Αυτοί έχουν πουλήσει την ψυχή τους στον εχθρό ίσα για να έχουν ρόλο παπαγάλου του!
Επειδή το έργο λοιπόν της φόλας το είδαμε και πέρυσι από τους γνωστούς ψευτοσυνδικαλιςτες αγαπημένους του Παναγιωτάκη- ΓΕΝΟΠ, απλά κλείνουμε τα αυτιά μας σε δαύτους. Και πάλι απέναντι μας θα είναι!!
Αυτοί που μας ξελάσπωσαν πέρυσι (ΣΠΕΦ-ΠΣΑΦ) είμαι σίγουρος πως θα το κάνουν και φέτος πάλι αν χρειαστεί.
Υπερημερία μεσοσταθμικά 90 ημερών, δηλαδή πληρωμή όλων των 100ριών για Αύγουστο όχι πέρα απο τις 10/1/18 ειναι ικόκκινη γραμμή με βάση την ανεισπραξιμότητα της ΔΕΗ και το μηδενικό έλλειμμα του ΕΛΑΠΕ σύμφωνα με όσα μάθαμε από τις σχετικές αναλύσεις του ΣΠΕΦ πέρυσι που αντιμετωπίσαμε τα πολύ χειρότερα.
ΔιαγραφήΟπότε θα προπεινα στους σοβαρούς αγωνιστές του χώρου να μην μεταθέσουν άλλο τα χρονόμετρα της πληρωμής μας.
Όλη η βλακεία συσσωρευμένη σε 2 παραγράφους. Τέλος της χρονιάς σας τρώει ο .... να αρχίσω πάλι.
ΔιαγραφήΟ ΕΛΑΠΕ έχει έλλειμμα για 12/2017 και ούτε το έχεις πάρει χαμπάρι καημένε.
14 εκατομμύρια περίπου που δεν έχει τιμολογήσει το Αλουμίνιο. Οριστική εκκαθάριση ΕΤΜΕΑΡ 2014 την είδες; Την έχουν υπολογίσει; μόνο αυτή είναι περίπου 50 εκατομμύρια.
ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ Ο ΣΠΕΦ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ!
Σε ξελάσπωσαν πέρυσι ο ΠΣΑΦ και ο ΣΠΕΦ με αγωγές άνευ ουσίας που ακόμα δεν έγιναν. ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙ, το έχεις παρακάνει. Δεν είμαστε όλοι ζώα να μασάμε τον σανό σου.
Και μην μου γράφεις εμένα για όρια 10/01/2018 γιατί ξέρεις πως πριν από τις 10 του μήνα θα πέσουν πολλά χρήματα.
Κυριε παπακυριακου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θες να μιλησουμε σοβαρα ο λογος που δεν εδωσε χρηματα η δεη τον δεκεμβριο ειναι γιατη θελει να γραψει στον ισολογισμο του 2017 μεγαλο ταμειο και για αλλη μια φορα παρακραταει χρηματα του ετμεαρ γιατη με ελειμα λαγηε περιπου 100 μυρια μαζαι με το αλουμινιο δεν δικαιολογουνται στον λαγηε ελειμα ρευστου 600 μυρια
Συνεπώς συμφωνούμε ότι ο ΕΛΑΠΕ είναι στο παρόν με έλλειμμα, ενώ ο ΛΑΓΗΕ στο μηνιαίο δελτίο δείχνει 32 εκ. πλεόνασμα.
ΔιαγραφήΣτην συνέχεια η ΡΑΕ προτείνει μείωση ΕΤΜΕΑΡ με βάση το μηνιαίο δελτίο του ΛΑΓΗΕ, όπως έκανε και το 2015. Τότε έκανε μείωση 100 εκ. παρόλο που βγαίναμε με έλλειμμα 306, ελπίζω να το θυμάσαι. Τρέξε τα νούμερα και δες το κλείσιμο του 2019 και ειδικότερα δες το σωρρευτικό για 12/2020. Και μην μου πεις ότι δεν σου πέρασε από το μυαλό η επανάλειψη του α΄ εξαμήνου του 2016! Εδώ έχουν λυσσάξει αν θα πληρωθούν 28-29/12 ή 3-6 Ιανουαρίου και το έλλειμμα πάλι πάει στον θεό!
Και μην μου πεις ότι περιμενεις αύξηση ΕΤΜΕΑΡ που θα ξεπερνάει το 25% από κανέναν υπουργό οποιασδήποτε κυβέρνησης.
Τώρα για το τί κάνει ή δεν κάνει η ΔΕΗ μην τα σκαλίζεις και γράφεις τέτοια πράγματα γιατί χαλάς το αφήγημα. Κάποιοι ακόμα πουλάνε στους ιθαγενείς τα παραμύθια με τα δικαστήρια και τις υπεξαιρέσεις που έκοψαν τον βήχα στην ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ είχε τέλος του μήνα να πληρώσει κάποιες δανειακές υποχρεώσεις ενώ το δημόσιο κάποια χρήματα που είχε υποσχεθεί δεν τα έδωσε. Επίσης η ΔΕΗ επέλεξε να μην εισπράξει μέσα στο 2017 τα ΥΚΩ για να μην πληρώσουν φόρο εισοδήματος για την χρήση του 2017.
Υ.Γ. Συμφωνούμε ότι κρατάει χρήματα ΕΤΜΕΑΡ και δεν είναι τα μόνα.Χωρίς να γράψεις τίποτα από τα παραπάνω και μόνο με 2 μηδενικά cash flow το αντιλαμβάνεσαι. Άλλο που έγιναν "τράμπα" 20 εκατομμύρια. Τα χρήματα που γράφω από την χρέωση προμηθευτή είναι του ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!
Επίσης τις εξυπνάδες ότι η κατάργηση του μέτρου της χρέωσης προμηθευτών μπορεί να αντισταθμιστεί με τις εγγυήσεις προέλευσης, μόνο ΓΕΛΙΑ προκαλούν. (αν όχι κλάματα).
ΔιαγραφήΒρε για πότε πετάχτηκε ο «γνωστός» παπαγάλος της ΓΕΝΟΠ δεη να αμυνθεί με τα ληγμένα που τον εφοδιάζουν... οι εχθροί μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι το καταλάβατε νομίζω ποιους τρέμουν εκεί απέναντι στο δεητζίδικο και ποιους κομμωτές θα αμολήσουν πάλι... με αρλούμπες!!
Κομμωτή παπαγάλε πες στους δεητζίδες πως στις 10/1 game is over λόγω 90 days υπερημερία, οπότε θα φάνε πολύ ξύλο!! Άντε ρουφιανάκια!!! Βγάλτε και καμιά selfie!!!!
Εγώ σας χαιρετώ εδώ, καλή χρονιά, και τα ξαναλέμε στις 10/1 αν.... χρειαστεί!!
Τις γελοιότητες αυτές στους ηλίθιους που ταίζεις σανό Καλούδη. Έχει έλλειμμα ο ΕΛΑΠΕ 12/2017 ή όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήξεραν οι παραγωγοί στοιχειώδη πράγματα θα σας είχαν ταράξει στις σφαλιάρες με τις ηλιθιότητες που ξεφουρνίζεις
Δείξε κιάλλο την πάστα σου για να καταλάβει και ο τελευταίος παραγωγός Παπακυρίακο γιατί στις εκλογές του ΕΒΕΑ μεταξύ 8,000 επιχειρήσεων (υποχρεωτικά λόγω ΓΕΜΗ) ταμειακά ενήμερων με δύο ή τρεις ψήφους η κάθε μία, πήρες μόλις 17 ψήφους και πάτωσες. Χαχα!!
ΔιαγραφήΠπακυριάκο, σου εύχομαι το 2018 να σου βγει χειροτερο από το 2017!! Χαχα!! Αν και επειδή το 2017 έπιασες πάτο, θέλει μεγάλη προσπάθεια για να πας πιο κάτω στα μάτια των παραγωγών...! Σίγουρα πάντως πρέπει να συνεχίσεις:
Διαγραφή1. να μην κάνεις απολυτωσ τίποτα οπως πάντα
2. να αραδιάζεις ότι ψευτοδικαιολογίες σου δινουν τα αφεντικά σου της ΓΕΝΟΠ
3. να βρίζεις συστηματικά αυτούς από τον αγώνα των οποίων και μόνο υπάρχεις.
4. να πετάς την μπάλα στην εξέδρα με ιστορίες του 2015-6 που βέβαια και τότε το τίποτα έκανες.
Σου εύχομαι μια πραγματικά κακή χρονιά σε προσωπικό επίπεδο όσο και η περυσινή που κυριολεκτικά καταστράφηκες!! Χαχα!! Άντε και εις κατώτερα!! Χαχα!!
Δεν μπορώ να απαντώ σε μαλακίες. Καλή χρονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε παπακυριακου συμφωνουμαι στα βασικα απο εκει και περα αν θελεις κατι να συζητησουμε θελω να μου πεις πως μια εταιρεια σαν την δεη μονοπωλειο χρονια εχει καταφερει να χρωσταει 5 δις και να χρωσταει σε οποιον μιλαει ελληνικα πραγματικα θελω μια απαντησει σε αυτο επισεις να μου την συγκρινεις με τον οτε πριν μια δεκαετια και σημερα ευχαριστω για την απαντηση σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αντιλαμβάνομαι ποιό είναι το όφελος από αυτήν την συζήτηση. Μήπως είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που είχε το μονοπώλιο και την φέρανε σε αυτό το σημείο; Ολυμπιακή, ΟΣΕ, ΟΛΠ και δεκάδες άλλες.
ΔιαγραφήΠοιό το όφελος αν αυτή τη στιγμή συζητήσουμε για λάθος επιλογές,ανυπαρξία σοβαρού επενδυτικού πλάνου, υπεράριθμου προσωπικού, κάκιστη διαχείριση αναλωσίμων, πεπαλαιωμένα εργοστάσια, υπέρογκα ποσά σε ιδιώτες στα ορυχεία.....Από κάθε κυβέρνηση η ΔΕΗ χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να μαζευτούν ψηφαλάκια.
Ο κατάλογος είναι τεράστιος. Είναι όμως λυπηρό η μεγαλύτερη εταιρεία της χώρας να έχει τόσα προβλήματα. Για άλλη μια φορά αποδείξαμε πόσο άχρηστοι είμαστε.
Η σύγκριση με τον ΟΤΕ για ποιόν λόγο πρέπει να γίνει; προκειμένου να επιχειρηματολογήσουμε αν η εταιρεία πρέπει να έχει ιδιωτική ή δημόσια διαχείριση;
Κυριε παπακυριακου
ΔιαγραφήΚαταρχην σε θεωρω σοβαρο και σεβομαι της αποψεις σου αν ομως δεν δουμε πως φτασαμε ως εδω θα επιστρεψουμε παλι απο εκει που ξεκινησαμε αυτο ισχυει και για την δεη αλλα και για την χωρα μας.συνεπως η διαφωνια μας ειναι οτι δεν μπορουμε να στηριζουμε ανθρωπους τυπου παναγιωτακιδες που ζουν με λεφτα δικα μας που διοικουν επιχειρησης χωρις να γνωριζουν αλλα και βασικο χωρις να εχουν συνεπειες και σε καμια περιπτωση δεν μπορει ο ιδιωτικος τομεας να δανειζει μια απο της καλυτερες εταιρειες της ελλαδος γιατη χρεωκοπησε απο λαθος επιλογες και πολυ μασα.
Αρα ναι συμφωνο για το μοντελο δοιηκησης της δεη γιατη το νεχρι τωρα μοντελο δεν λειτουργησε σωστα δεν φταιει το οχημα αλλα ο οδηγος μαλον η οδηγη.Να συνεχισουμε λοιπον να στηριζουμε ασχετους κρατικοδοιετους η να δουμε πως θσ βαλουμε ικανους ανθρωπους και οχι ψευτες.τα λεω ολα αυτα γιατη πρεπει σαν λαος να αρχισουμε να σκεφτομαστε να κρινουμε και να περνουμε σωστες αποφασειςγιατη το ψαρι βρομαει απο το κεφαλι και πρεπει να ξυπνισουμε μονον ετσι θα παμε παρακατω.Καλη χρονια σε ολους
Δεν υπάρχει καμία διαφωνία σε αυτά που αναφέρεις, γιατί κανένας δεν στηρίζει τον εκάστοτε πρόεδρο της ΔΕΗ. Είναι όμως προς όφελος μας να υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας με τους ανθρώπους που έχουν θεσμικούς ρόλους (βλέπε ΡΑΕ, ΥΠΕΝ, ΛΑΓΗΕ). Είναι υποχρέωση μας ανεξάρτητα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με τις ενέργειες τους να υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας - εξάλλου ο πρωτεύον σκοπός είναι να διασφαλιστούν τα νόμιμα συμφέροντα των παραγωγών.
ΔιαγραφήΤο που θα πάμε είναι γνωστό σε όλους.....το πως η ΔΕΗ θα μετατραπεί σε μια ανταγωνιστική, βιώσιμη εταιρεία ξηλώνοντας τις παθογένιες είναι πολύ σοβαρό ζήτημα. Αν θέλουμε όμως να ληφθούν υπ όψιν αυτά που έγραψες αλλλα και πολλά άλλα, θα πρέπει να συμμετέχουμε στο τραπέζι που γίνεται αυτή η συζήτηση. Οπότε καταλαβαίνεις γιατί πρέπει να υπάρχουν ανοιχτοί δίαυλοι επικοινωνίας. Ο καθένας σε αυτές τις συζητήσεις φροντίζει να βάλει στο τραπέζι τα συμφέροντα που εκπροσωπεί...... Αν λείπεις από το τραπέζι νομίζεις οτι θα στηρίξει κανένας τα συμφέροντα σου ή θα έχουν την αντικειμενικότητα να διατηρήσουν ισορροπίες;
Τα γεγονότα έχουν δείξει το αντίθετο, συνεπώς αν έχες αντίληψη του τι γίνεται φροντίζεις να μετέχεις στο τραπέζι που συζητιούνται αυτά τα θέματα. Θα παρατήρησες τι έγινε με την Χρέωση Προμηθευτών, πως οι προμηθευτές πήγαν στις Βρυξέλλες και πως η κατάργηση της μπήκε ως δια μαγείας ως άμεσο προαπαιτούμενο!
Κυριε παπακυριακου
ΔιαγραφήΑν αυτος ειναι ο στοχος συμφωνω μαζι σου θα μιλησουμε μετα της γιορτες να κανω και μια εγγραφη στον συλογο σου
Κατά τα άλλα Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους τους συναδέλφους και να είμαστε προετοιμασμένοι: ´Οποτε ο κλάδος θα περνά δυσκολίες ή κάποιοι θα θέλουν το κακό μας, τόσο πιο πολύ θα αλωνίζει ο Παπακυριακού εδώ μέσα για ξεκάρφωμα και παραπλάνηση. Την διχόνοια δεν την συμπεριλαμβάνω, αφού όπως και πέρυσι φάνηκε, με μηδενικούς οπαδούς και μέλη δεν ειναι σε θέση να την προκαλέσει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Παπακυριακού
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή βλέπω ότι αγωνίζεσαι να αποδείξεις ότι ο Σύλλογο σου είναι μεγάλος και αυτός είναι ο κύριος εκφραστής για τη διασφάλιση των συμφερόντων του κλάδου, έχω να σας πω ότι όποιος άνθρωπος έχει κόμπλεξ με το μπόι του και πιστεύει ότι είναι κοντός περπατάει με τεντωμένα τα δάκτυλα των ποδιών του προσπαθώντας να αποδείξει στους άλλους ότι δεν είναι κοντός. Αυτά σαν επισήμανση. Καλή χρονιά.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΖΑΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟ EMΑL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ gkak56k@yahoo.gr ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΔιαγραφήΠροφανώς τον μπερδεύεις με τον πολιτικό τον Καζάκο. Αυτος ουδεμία σχέση και μόνο πατριώτης δεν είναι.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΔΕΝ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΡΑΦΩ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ, ΠΑΤΡΙΔΑ.
ΔιαγραφήΑπόλυτα επιτυχημένη η παρομοιωση Κε ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ. Και δυστυχώς όσο κοντένει συνέχεια, τόσο χειρότερο είναι το θέαμα.
ΔιαγραφήΣε ποιόν απο τους δύο κ. Κακουλιδη?
ΔιαγραφήΥπαρχει και αλλος Καζάκος, που ειμαι εγώ και δεν έχω σχέση με τον ακριβώς προηγούμενο.
ΔιαγραφήΔηλαδή είμαστε τρεις.
ΔιαγραφήΧρονια Πολλα και Καλη Χρονια ΣΕ ΟΛΟΥΣ,, και τα μυαλα στην θεση τους, γιατι οπως γραφω εδω και χρονια,, ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΚΑ, ή την βουλιαζουμε και πνιγομαστε ολοι μαζι, ή την κραταμε στην επιφανεια και σωζομαστε ολοι μαζι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει ατονησει εντελως η πιεση προς τον λαγηε για ενημερωση.Αυτο βολευει και τους συλλογους.Πρεπει να γραφομαστε στους συλλογους για πολλους και σημαντικους λογους δε γουσταρω ομως την εμεση πιεση που ασκειται λογω της εσωτερικης πληροφορησης που εχουν οι συλλογοι στους παραγωγους για να γραφτουν.Ειναι υποχρεωμενος ο λαγηε να ενημερωνει για την επομενη πληρωμη(αν ειναι ληξιπροθεσμη)αν δε γνωριζει να πιεση για να μαθει.καλη χρονια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά σε όλους και καλά μυαλά. Εύχομαι το 2018 να έχει λιγότερα προβλήματα για τον κλάδο των φωτοβολταϊκών από το 2017.
ΑπάντησηΔιαγραφή2/1/2018: Μείωση ΕΤΜΕΑΡ από ΡΑΕ – Ακολουθούν παραμετροποίηση αγροτών και μείωση της «χρέωσης προμηθευτή»....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://psaaf.blogspot.gr/
Καλη χρονια σ ολους
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α ΚΑΙ ΚΑΛΗ Χ Ρ Ο Ν Ι Α
ΑπάντησηΔιαγραφήAFO Μην ταίζεις σανό τα ζώα είναι βαλσαμωμένα ,κάτι σας ξέφυγε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΡΕΣΚΟΣ (ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ) ΣΑΝΟΣ:
Διαγραφή<< Ειδήσεις στο λεπτό, από το afo.gr :
- Σε εξέλιξη η υποβολή της Φόρμας Αγρότη προς τον Λ.ΑΓ.Η.Ε. έτους 2017 - Μέχρι ώρα 20.00' είχε υποβληθεί από 420 Μέλη του Συνδέσμου...>>
ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΦΟ:
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ << 420 Μέλη του Συνδέσμου >> ΑΦΟΥ Η ΑΡΙΘΜΙΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ (ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ?
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ(ΣΑΝΟΣ) ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ?
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (ΓΝΩΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ...ΗΛΙΘΙΟΥΣ)
Χρονια πολλα,καλη χρονια κ καλη αρχη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα νέο για πληρωμές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά τι λέω, γιατί να έχουμε ενημέρωση? Αφού αυτοί που το κάνουν , τους επιτίθονται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε παρακαλώ τότε γράψου στον ψευτοσύλλογο του να σε φλομώνει στις κλούβιες ΓΕΝΟΠιτικες προπαγάνδες του για άφαντες πληρωμές και παράτα μας.
Διαγραφήνα γραφτούμε στο σύλλογο το δικο σου εαν θέλεις να μας τον πεις βεβαία για να εχουμε μια εμπεριστατωμενη ενημέρωση πες μας τον λοιπον
ΔιαγραφήΤον λέω μόνο επειδή εσύ με προκάλεσες και όχι για να κάνω διαφήμιση που δεν την χρειάζεται κιόλας. Είναι ο ΣΠΕΦ.
ΔιαγραφήΠΟΤΕ ΛΕΕΙ Ο ΣΠΕΦ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΑΙ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάβαμε πριν λίγο Mail απο ΣΠΕΦ αλλά για να μην συνεχίσω το γαϊτανάκι του Παπακυριακού δεν το δημοσιεύω.
ΔιαγραφήΚαλημέρα.
ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή