Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής IΟΥΛΙΟΣ 2014 - πληρωμή ΝΟΕΜΒΡΙΟ

Για να μπορέσετε να σχολιάσετε δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account" ηλιος

 Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.



Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση
περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας.  Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ

517 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τιμολόγιο εγώ το στέλνω με ταχυδρομείο συστημενο όχι με courier

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κκαλησπερα σας .....μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά μαύρη σαν καλιακούδα....λαμογιε καληνύχτα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο τον κο Μποτση σημερα, θα ξεκινησει ο Ιουλιος την ερχόμενη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αndonis S αν θέλεις δώσε μου στοιχεία επικοινωνίας.Το e-mail μου είναι i.papakyriacou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σας, δεν θέλω να σας πανικοβάλλω, αλλά πρέπει να δοκιμάσετε σύντομα την έκδοση Φορ.Ενημ. θα έχετε μάλλον τις απορίες που έχω, σε ποια κατηγορία μπαίνουμε (στην 3)? τι είναι αυτός ο τίτλος οφειλής? μπορώ να μπω να δω τις οφειλές προς εμένα στον ΛΑΓΗΕ?
    Εφεξής, εκδίδεται ηλεκτρονικά αποδεικτικό ενημερότητας μηνιαίας ισχύος στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    1) Για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης και εκτός μεταβίβασης ακινήτου.

    2) Για είσπραξη χρημάτων από φορείς του Δημοσίου πλην Κεντρικής Κυβέρνησης, εφόσον οι συνολικές οφειλές δεν υπερβαίνουν τα τριάντα (30) ευρώ.

    3) Για είσπραξη χρημάτων από φορείς του Δημοσίου πλην Κεντρικής Κυβέρνησης, εφόσον οι οφειλές δεν είναι ληξιπρόθεσμες.

    4) Για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης και εκτός μεταβίβασης ακινήτου, εφόσον οι οφειλές είναι ρυθμισμένες και η ρύθμιση είναι ενήμερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά έβαλα την Είσπραξη Χρημάτων από φορείς του Δημοσίου πλην Κεντρικής Κυβέρνησης, ως φορέα το ΛΑΓΗΕ και ως στοιχεία έγραψα "Εξόφληση Τιμολογίων".
      Άλλωστε τα δύο τελευταία δεν φαίνονται στην ενημερότητα

      Διαγραφή
  7. Έχω μπει στο ειδικό καθεστώς του ΦΠΑ. Στο τιμολόγιο όμως του Οκτωβρίου δεν έγραψα τίποτα, ούτε το σφράγισα αντίστοιχα. Διορθώνεται άραγε αυτο, και με ποιο τρόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει κάποιος να μας ενημερώσει αν θα γίνουν πληρωμές έως και Πέμπτη (ώστε Παρασκευή να φανούν στις Τράπεζες)?
    Όσο νωρίτερα ξέρουμε τόσο πιο έγκαιρα θα οργανωθούμε για τις πληρωμές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όπως εχει παρατηρηθεί πληρώνουν Παρασκευή εκτός απο κατι εξαιρέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νέα για τις πληρωμές θα έχουμε την Τετάρτη. Ελπίζω μόνο να είναι θετικά και να γίνουν αυτή την εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα σας κυριοι.... το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτον τον μηνα δεν θα πληρωσω εφορια.... με συνεπια να μην εχω φορολογικη ενημεροτητα για τον δεκεμβριο....και τι κανουμε? θα σταματησουμε να πληρωνομαστε με τους μαλακες της δεη θες? του λαμογιε θες? δε ξερω τι να υποθεσω και τι να προγραματισω.... προβλεπω μαυρα Χριστουγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και τι θα γινει ρε κράτος τώρα. την εφορία του μήνα πως θα την πληρώσουμε? ρε να μας καταστέψετε θέλετε? ανάθεμα που μπλέξαμε με εσάς. Ρε σεις το καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να καλύψουμε τα βασικά μας έξοδα?μαύρα, όλα μαύρα. κάθε μέρα που ξυπνάω. Συνέχεια μας βάζουν μέσα. Για ποια ομαλοποίηση πληρωμών μιλάμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μετα απο επικοινωνια με τον μποτση σημερα το πρωι, μου ειπε οτι οι πληρωμες του Ιουλιου δεν θα ξεκινησουν αυτη την εβδομαδα. Την αλλη και θα δουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Giorgos Lioudakis, από που προκυπτει αυτη η πληροφορία διότι είχα μια προσωπικη συνάντηση με τον κο Μπότση την προηγούμενη Παρασκευή 21/11 και μου είπε 100% πληρωμή για τον Ιούλιο αυτή την εβδομάδα. Από Τετάρτη θα έχει καλύτερη εικόνα διότι τότε έχουν ενημέρωση για τον ΗΕΠ και ΔΕΗ.

      Διαγραφή
  14. Στο afo.gr λένε ότι υπάρχει πιθανότητα να ξεκινήσουν την Παρασκευή 28/11 οι πληρωμές. 'Οσοι έχουμε δόση δανείου αρχές του Δεκέμβρη κινδυνεύουμε να μην πάρουμε λεφτά στα χέρια μας, γιατί θα πληρωθεί η δόση με αυτά που είναι ήδη μέσα και αυτά που θα μπούνε (του Ιουλίου) θα δεσμευτούν για την επόμενη δόση που είναι σε 3 μήνες. Τουλάχιστον στην Πειραιώς έτσι γίνεται στην δική μου περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορία: όλοι εσείς που η τράπεζα σας κρατάει 2 και 3 δόσεις μετά, το έχετε συμφωνήσει στη μεταξύ σας σύμβαση αυτό; Υπάρχει η υπογραφή σας ότι η τράπεζα θα κρατάει πέραν της μίας δόσης; Αν ναι, δυστυχώς μάλλον δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά. Αν όχι, και αντί να το κυνηγήσετε άμεσα με δικηγόρο (μηνύσεις για υπεξαίρεση, αγωγές για ζημία κλπ) απλά λέτε τον πόνο σας εδώ... απορώ.

      Διαγραφή
  15. Fani Σωστά τα λες με τα καριόλια της Πειραιώς που μπλέξαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα σας ... περιμενω με αγωνια τα αυριανα σχολια για πληρωμες του Κ Παπακυριακου και του Κ Γιάννης PV Θεσσαλονίκη....... γιατι κοντεθω να τρελαθω........ εξαλου εχω παρει αποφαση οτι εφορια δεν μπορω να πληρωσω αυτον τον μηνα..... τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ANTONY έχει βγει η ρύθμιση για μέχρι 100 δόσεις στο taxis σήμερα.Μέχρι να ξεκαθαρίσεις τις υποχρεώσεις σου ίσως είναι μια λύση.Προβλέπεται επίσης,πως όποτε θελήσεις μπορείς να πληρώσεις εφ΄άπαξ όλο το ποσό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μιλησα με τον κύριο Μποτση και δυστυχως τα νέα δεν είναι καλά. Σίγουρα δε θα γίνουν πληρωμες αυτή την εβδομάδα αλλά μάλλον ούτε και την άλλη. Με τα σημερινα δεδομένα οι πληρωμές θα ξεκινήσουν γύρω στις 10 Δεκεμβριου. Ο Λαγηε δεν εισπράττει από τη ΔΕΗ και δυσκολεύεται να πληρώσει τους παραγωγούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία!
    Τρεχάτε ποδαράκια μου τώρα.....
    Αν δηλαδή δεν είχαν μειώσει τις ταρίφες ποιο μήνα θα πληρωνόμασταν τώρα? Τον Απρίλιο και αν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί, νομίζεις πλήρωσαν τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο? ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. Γιατί απλά από τα δύο χαρτιά που θέλανε λένε ότι πήραν το ένα και μάλιστα μέσα στους 300 πρώτους. ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΈΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ...

      Διαγραφή
  20. Να δεις που μας πάνε πάλι για πιστωτικό τιμολόγιο ή για new deal 2 ή και τα δύο μαζί.
    Για αυτό πάνε να μας εξαθλιώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ?ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ??ΤΙ ΕΧΟΥΜΕΝ ΧΑΣΟΥΜΕ?ΕΙΔΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ Η ΔΕΗ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ....ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΑΠΕΣ...... ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάλι ο ίδιος γολγοθάς με τους αλήτες και ανίκανους που μπλέξαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αλεξ, δυστηχως καπως ετσι ειναι. Και στις αλλες χωρες της κοινοτητας θα γινουν ξανα μειωσεις.
    Το λεω μετα λυπης μου, αλλα δεν ειναι ελληνικο το θεμα.
    Ελπιζω να στρωσουν οι χρηματοροες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονιστε να αρχισετε αυτη τη καραμελα και να μπαινουν ιδεες!!!!!! Τελος οτι καναν το καναν παρανομωντας και δεν ανεχομαστε πλεων ουτε σε αναφορα σε κατι τετοιο παρα μονο αναθεωρηση προς ωφελος μας η και καταργηση του New Deal. Εξαλου ο Παπαγ. ειπε στη συναντηση οτι εχει προβλημα με τους αλλους υπουργους γιατι παλευει για εμας...!! Μηπως το προβλημα το εχει γιατι δυο φορρες εχει κανει λαθος στα μετρα που περνει και τις υποσχεσεις που δινει στους βουλευτες για να ψηφισουν αυτα που κατεβαζει στη βουλη!!! Εγω αμα ημουν βουλευτης η υπουργος θα του ελεγα μας δουλευεις δυο φορρες μας λες θα λυσεις το προβλημα και τελικα κανεις μια τρυπα στο νερο θαβοντας μικροεπενδυτες που στο βαθος ειναι και υποψηφιοι ψηφοφοροι μας. Ο Σαμαρας θα επρεπε να τον ειχε πεταξει εδω και καιρο αλλα οταν θα το καταλαβει θα ειναι αντιπολιτευση με κατρακιλα αναλογη του Πασοκ. Ισως να ειναι τωρα ευκαιρια να ξαναπιεσουμε βουλευτες τωρα που δευτερη φορρα βγαινει λαθος ωστε να μη ξαναδεχτουν να κανουν εις βαρος μας παρα μονο να βελτιωσουν τις συνθηκες για εμας!!!

      Διαγραφή
    2. Σωστά! Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα οπως τα λες Ellias.Το οτι μειωνουν και σε αλλες χωρες δεν σημαινει οτι πρεπει να περιμενουμε και αλλη μια μειωση.Οταν οι οροι και τα πραγματα ειναι καλυτερα εδω γιατι δεν τα σκεφτομαστε?Μας εχουν μαθει στην ψαροκωσταινα να φοβομαστε,ειμαστε σε μια Ευρωπαικη ενωση με αλλους ορους και νομους.Σε αλλες χωρες απαγορευονται οι μαζικες απολυσεις ενω η τροικα εδω επιμενει σε αυτες.Διανοείσαι σπασιμο συμβασεως ΜΟΝΟΜΕΡΟΣ οπως αυτη που εχουμε υποστει σε αλλη χωρα της ευρωπαικης ενωσης?πχ Γερμανια,Αγγλια.Και μη πει κανεις τι καναν στην βουλγαρια η στην Ισπανια γιατι θα εχει ηδη απαντησει μονος του το γιατι.Πατανε στην στημένη κριση,σε αυτο πονταρουν και γιαυτο βγηκε ο Σαμαλακας επειδη φοβισε τον κοσμακη και θα το ξανα χρησιμοποιησει στις επομενες εκλογες γιατι στην ελλαδα ο κοσμος φοβαται και δεν γνωριζει τα συνταγματικα του δικαιωματα.

      Διαγραφή
  24. @ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠ για ποιους συλλογους μιλας να κατεβασουν κοσμο,τους ανυπαρκτους,τα τσιρακια των κομματων.καθιστε εδω μεσα να κλαιτε την μοιρα σας,και να περιμενετε ποτε θα τους ερθει να πληρωσουν,εχθες επρεπε να ημασταν εξω στους δρομους εχθες οχι σημερα,παρακαλαμε να χουμε καλα νεα και παπαριες,τους χαρισαμε λεφτα,μας κοψαν την τιμη και παλι μας δουλεουν ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε,και εσεις υπομονη τι να πω!!!!!!!!!!!!τουλαχιστον μην σχολιαζετε καθιστε και κλαψτε στα σπιτια σας!!! αα μην ξεχαστω και στις εκλογες κοιταξτε μην δεν τους ψηφισετε,μονο αυτοι μπορουνε να μας σωσουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ γιαννης φθιωτιδα Ε ΤΟΤΕ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΠΟΔΥΤΕΣ ΑΣ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΟΙ ΝΑΡΚΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΑΙ?




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντρέα και Γιάνννη πρέπει να κανονίσουμε μια κινητοποίηση και εμείς , μόνο οι αγρότες το κάνουν και βγαίνουν κερδισμένοι και πολύ καλά κάνουν γιατί έχουν σύλλογο , κανονίστε από εδώ μέσα να κατέβουμε εγώ θα βοηθήσω όσο μπορώ να οργανώσω τους Πατρινούς

      Διαγραφή
  26. Συναδελφοι παρατηρειται ενας εμπαιγμος μεταξυ των ανακοινωσεων της ΔΕΗ και των λεγομενων του Κ.Μποτση. Βαση λοιπον της ανοικοινωσης της ΔΕΗ οτι δεν εχουν αυξηθει τα ληξιπροθεσμα χρεη των καταναλωτων γεγονος εξαιρετικα ενθαρρυντικο βαση των Υπευθυνων της, θα περιμενε καποιος οτι θα πληρωθουμε στην ωρα μας.Ωστοσο η δηλωση του Κ. Μποτση οτι η ΔΕΗ δεν αποδιδει τα χρηματα λογο ανεξοφλητων λογαριασμων ερχεται σε πληρη αντιθεση με τα παραπανω. Προσωπικα πιστευω οτι οσο θα διαρκεσει η διαπραγματευση με την Τροικα και την οριστικη συμφωνια δεν προκειται να πληρωθουμε. Ο λογος ειναι οτι τα χρηματα τα δικα μας τα εκμεταλλευονται προκειμενου να πληρωθουν οι συνταξεις στην ωρα τους.

    Σημειωνω οτι τα λεγομενα μου ειναι απορροια δικων μου συλλογισμων και οχι πληροφοριων που εχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΙΑΚΑΣ που υπαρχει η ανακοίνωση της ΔΕΗ για τα ανεξοφλητα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το διάβασα σε άρθρο που δημοσίευσε το energypress στις 20/11/2014 με τίτλο " φρένο στα ληξιπρόθεσμα χρέη της ΔΕΗ". Μπορείτε βα κάνετε αναζήτησή στο site βαση της ημερομηνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. To afo.gr λεει απο 17/12 και αν...κοινως,τον ηπιαμε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. οοι δεητζήδες περνούν τον παχυλό μισθό τους στην ώρα τους και σχεδόν τζάμπα ρεύμα... ere που έμπλεξα το έχω μετανιώσει χίλιες φορες ,δυο χρονια πήγα σε 15 υπηρεσίες για να φτιάξω το πάρκο έδωσα 20000 χιλιάδες στην δει για σύνδεση και όλα αυτά γιατί ????για την εφορία και την τράπεζα ...γιατιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρε παιδιά με συγχωρείτε δεν υπάρχει κανενας γαύρος που να έχει κολλητό τον Μαρινάκη να μας δώσει κανα ματσάκι?
    Τι άλλο να κάνουμε με αυτά τα αποβράσματα που μπλέξαμε. Άτιμο Αθάνατο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    Εμείς ρε είμαστε πάλι αυτοί που χαρίζουμε την ανάπτυξη στην ελλάδα? Από εμάς πάλι κρατάτε για να πείτε ψέματα στους ευρωπαίους?
    οχι ρε π...τη μου υπάρχουν όρια ρε αλήτες. Μας καταδικάζετε σε αργό θάνατο ρε καθίκ...α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ασχετο: Η ΔΕΔΔΗΕ μου εστειλε σημειωμα για επιστροφη πιστωτικου ποσου απο διαφορά στο κοστος συνδεσης του πάρκου(απολογιστικο-πληρωθεν). Ηλθε και σε άλλους; Μηπως υπάρχει καμμια φάβα , γιατι να μου γυρίσουν λεφτα μου φαίνεται παραξενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε όντως ισχύει, γιατί η ΔΕΗ στους όρους σύνδεσης είχε κόψει ταρίφα ένα ποσό να πληρώσουμε όλοι. Αν διαβάσεις το συμβόλαιο λεέι πως μετά την αποπεράτωση του έργου θα βγάλουν το τελικό κοστολόγιο + ή - .
      Σε φίλο του επέστεψαν 3.000€

      Διαγραφή
    2. εμένα στο σημείωμα του Σεπτεμβρίου μου έγραψαν 10000 kw παραπάνω να πληρωθώ, γιατί λέει έγινε λάθος στον υπολογισμό της παραγωγής μου. έγραφαν οι δύο μετρητές διαφορετικά νούμερα.

      Διαγραφή
    3. Εμενα παντως δε με φωναξαν ουτε για επιστροφη ουτε για να δωσω... Οταν εκανα το παρκο ειχα παραπονεθει για τους ορους συνδεσης και ο διευθηντης που απευθυνθηκα μου ειπε εισαι και τυχερος κανονικα επρεπε να δωσεις ποιο πολλα!! Εχει πληρωσει καποιος λιγοτερα απο 29.000 ευρω μαζι με το ΦΠΑ για συνδεση σε αποσταση 400 μετρων (κολωνες δυστηλο καλωδια μετασχηματηστης) μη παω και κανω γκαφα και με βγαλουν κανενα φεσι να πληρωσω.

      Διαγραφή
    4. 70 metra, κολώνα ,μετασχηματιστής, καλώδια, εργατικά 4700 ζήτησαν

      Διαγραφή
  33. Συνάδελφοι ΠΙΕΣΗ ΠΙΕΣΗ ΠΙΕΣΗ.Γιαννη Παπακυριακού που εισαι πρόεδρος στο Σύλλογο ΠΙΕΣΤΕ και όλοι εμείς θα ανταποκριθούμε και με την φυσική μας παρουσία και οικονομικά όσο μπορούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε Παπακυριακού κάτι πρέπει να κάνουμε , πρέπει να πιέσουμε όλοι μας , να πάμε Αθήνα όσοι περισσότεροι μπορούμε να απαιτήσουμε αυτά που δικαιούμαστε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητοι Συναδελφοι,,, διαβαστε το σχολιο του φιλου ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΙΑΚΑΣ26 Νοεμβρίου 2014 - 1:48 μ.μ , , μαλλον εχει δικιο , , ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κύριε Παπαγεωργίου,δεν υπάρχει κανένας φόβος.Επιστροφή ποσού λόγο διαφοράς του πραγματικού κόστους σύνδεσης με αυτό που πληρώσατε αρχικά (όροι σύνδεσης) είναι κάτι σύνηθες.Θα πάτε στη ΔΕΗ με το χαρτί που σας έδωσαν καθώς και με τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα που θα ζητήσουν ,όπως π.χ. αν είστε εταιρεία οτι είστε ο διαχειριστής,ιδιοκτήτης κ.τ.λ και θα σας επιστρέψουν τα χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όσον αφορά το φλέγον θέμα των πληρωμών : Η ενημέρωση που έχω είναι οτι για να κλείσει ο ΙΟΥΝΙΟΣ χρειάζονται 45-50 εκατομμύρια.(ενημέρωση από κύριο Μπότση,από την προηγούμενη εβδομάδα)
    Η ΔΕΗ έδωσε στον ΛΑΓΗΕ 40 εκατομμύρια (πληροφορία από άλλη πηγή).Αν ισχύει λογικά ο ΛΑΓΗΕ θα βγάλει αυτήν την εβδομάδα εντολή πληρωμής για τα μεγαλύτερα πάρκα που ακόμα είναι απλήρωτα.Φυσικά με το παραπάνω ποσό ΔΕΝ ξεκινάει ο ΙΟΥΛΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Chaos-7 και Φίλιππος Δημητρόπουλος.
    ο Ιωάννης Ζιάκας έχει δίκιο.Τα ληξιπρόθεσμα της ΔΕΗ αυξήθηκαν τους τελευταίους μήνες κατά περίπου 400 εκατομμύρια.Υπήρχε μάλιστα εκτίμηση πως με τέτοιο αλματώδη ρυθμό θα έφταναν τα 2 δις!
    Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα και από ενημέρωση που επίσης είχα,η αλματώδης αυτή αύξηση σταμάτησε και κυμαίνεται στα 1,7 δις με τάση συγκράτησης.
    Το είχα γράψει μάλιστα και πριν περίπου ένα μήνα οτι το μεγάλο μας πρόβλημα είναι πως η ΔΕΗ παρακρατά παράνομα το ΕΤΜΕΑΡ (που είναι το βασικό έσοδο του ειδικού λογαριασμού).Κάποιοι ίσως να παρατηρήσατε πως το εξώδικο που απέστειλε η ΕΠΗΕ προς ΥΠΕΚΑ,ΛΑΓΗΕ,ΑΔΜΗΕ και ΡΑΕ εμπεριέχει αναφορά πάνω σε αυτό το θέμα.4(ιστοσελίδα :www.ephe.gr,επιλέξτε νομικές ενέργειες)Το εξώδικο είναι 32 σελίδες και επιδώθηκε 29/10/2014

    "ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ

    Να πράξετε παν δέον έκαστος στα πλαίσια της καθ’ ύλην αρμοδιότητάς σας ή των εταιρικών σκοπών σας αντίστοιχα, επί τω τέλει όπως διασφαλισθεί κατ’ αναλογίαν προς ό,τι ισχύει σήμερα για τον ΗΕΠ η καθ’ ολοκληρίαν είσπραξη και απόδοση του ΕΤΜΕΑΡ στην ΛΑΓΗΕ ΑΕ μέσω της ΑΔΜΗΕ ΑΕ.

    Να προχωρήσετε στην υιοθέτηση αντίστοιχων μέτρων κατ’ αναλογίαν προς ό,τι ισχύει σήμερα για τον ΗΕΠ προς εξασφάλιση των παραγωγών ΑΠΕ από το ενδεχόμενο καθυστερήσεων.

    Να αναφέρονται στον οικείο Πίνακα του Ειδικού Λογαριασμού που δημοσιεύεται αρμοδίως διακριτώς τα ταμειακά έσοδα από το ΕΤΜΕΑΡ που παρακρατά η ΔΕΗ ΑΕ, ώστε να μπορεί έκαστος να λαμβάνει διαφανώς γνώση και των εισροών του ΕΤΜΕΑΡ στον Ειδικό Λογαριασμό των ΑΠΕ."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. To προσωρινό προεδρείο της ΕΠΗΕ εκλέχθηκε με στόχο να ιδρύσει το σύλλογο,το οποίο είναι μια ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία και έπρεπε να προσεχθούν συγκεκριμένα σημεία κατά τη σύνταξη του.Στη διάρκεια αυτών των μηνών,καθώς οι εξελίξεις έτρεχαν με καταιγιστικό ρυθμό αναγκαστήκαμε να κάνουμε αρκετές κινήσεις οι οποίες ξέφυγαν από τα όρια των στενών προσωρινών μας αρμοδιοτήτων.
    Πριν περίπου 20 μέρες συναντήθηκα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου ανάπτυξης,χθες 5 από τα μέλη του προσωρινού προεδρείου είχαν συνάντηση με την επιτροπή ενέργειας του Σύριζα.
    (κάθε σύλλογος οφείλει να κρατά ουδέτερη στάση απέναντι στα πολιτικά κόμματα,το τονίζω για να προλάβω μερικούς).
    Κάθε σύλλογος οφείλει να έχει μια "αντζέντα" σχετικά με το πως σκοπεύει να κινηθεί.Επιγραμματικά θα σας αναφέρω κάποιες άμεσες :
    1.Θέμα πληρωμών -δεν μπορώ εδώ να αναφερθώ για την ώρα εκτενέστερα.
    2.Διασφάλιση των εσόδων του ειδικού λογαριασμού.(δείτε επίσης στην ιστοσελίδα την νέα υπουργική απόφαση.Με βάση αυτήν ο ΕΛΑΠ θα εμφανίσει πλεόνασμα καλοκαίρι του 2017,σ.σ. πρόχειρος υπολογισμός)
    3.Καταχρηστική συμπεριφορά τραπεζών.

    Οι παραπάνω πληροφορίες,και μάλιστα πολύ πιο αναλυτικά θα έπρεπε να αναγράφονται στην ιστοσελίδα του συλλόγου.
    ΖΗΤΑΜΕ την κατανόηση σας καθώς ο σύλλογος είναι νεοἲδρυθείς (ακόμα δεν υπάρχει καν ταμείο,λογαριασμός τραπέζης ανοίγει εντός ημερών ).Κανένα μέλος του προεδρείου δεν εξυπηρετεί συμφέροντα και σκοπιμότητες και όλη η προσπάθεια γίνεται με προσωπικό κόστος. Θα πρέπει να στελεχωθεί από άτομα δυναμικά,με γνώσεις και με διάθεση να προσφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για να καταλήξω στο θέμα της συγκέντρωσης.
    Επειδή το έζησα επι προσωπικού και μάλιστα αρκετές φορές.Το να βγεις και απλά να φωνάζεις πλήρωσε με γιατί καταρρέω δεν οδηγεί πουθενά καθώς αυτοί που θα έπρεπε να ακούν κοφεύουν.
    Συνεπὠς πρέπει να έχεις "όπλα" για να διαπραγματευτείς,να έχεις κάνει όλες τις κατάλληλες δυνατές κινήσεις και =φυσικά ΟΓΚΟ ανθρώπων που θα υποστηρίξουν αυτή τη συγκέντρωση.
    Καθώς το πνεύμα του συλλόγου είναι ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ,το προεδρείο έχει άριστες σχέσεις και με την ΠΟΣΠΗΕΦ και τον ΠΣΑΦ.Σε ενδεχόμενη συγκέντωση θα πρέπει να είμαστε όλοι.Μια πανελλαδική κινητοποίηση, θα πρέπει να γνωρίζετε πως φέρνει ταμεία πολλών συλλόγων στις αντοχές τους,συνεπώς θα πρέπει να γίνεται στοχευμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν ξερω αν δεν τα υπολογιζω σωστα αλλα με το πιστωτικο και το κατεβασμα στις ταριφες τους χαρισαμε γυρω στους 4-5 μηνες... δηλαδη αν δεν ειχε γινει το New Deal τωρα απο τους 7 μηνες που ειμασταν τοτε θα μας ειχαν στους 11-12 μηνες απληρωτους τωρα!!! Δηλαδη οι αχρηστοι οτι καναν το καναν στις πλατες μας και δεν εχουν να επιδειξουν καμια δικη τους επιτυχια για ευρεση χρηματων!!! Συγνωμη ετσι γινομαι και εγω υπουργος ειναι πανευκολο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γιάννης Μανιάτης: «Με 150 εκατ. € ενισχύεται η Βιομηχανία μέχρι το 2020, για τη μείωση του ενεργειακού κόστους.»
    Υπεγράφη η Υπουργική Απόφαση για την αντιστάθμιση του κόστους των ρύπων για τη βιομηχανία.


    Υπογράφηκαν από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννη Μανιάτη και προωθούνται για υπογραφή στους συναρμόδιους Υπουργούς, οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για την αντιστάθμιση του κόστους των εκπομπών ρύπων για τη βιομηχανία.
    Με τις αποφάσεις, αφενός ενσωματώνεται η αναλυτική λεπτομερής διαδικασία προκειμένου να καταστεί εφικτή η υλοποίηση του εν λόγω μέτρου από τον Λειτουργό Αγοράς Ενέργειας A.E. (ΛΑΓΗΕ A.E.) μέχρι το τέλος του 2014 και αφετέρου προσδιορίζονται οι πόροι για τη χρηματοδότηση του μέτρου για το σύνολο της περιόδου 2013-2020. Το μέτρο χρηματοδοτείται από τα έσοδα που προκύπτουν από τις δημοπρασίες δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου, για τις οποίες τον ρόλο του εκπλειστηριαστή έχει ο ΛΑΓΗΕ, ως ένα πρώτο βήμα αναβάθμισής του στη μετάβαση προς ένα σύγχρονο Χρηματιστήριο Ενέργειας.

    Με το μέτρο αυτό, οι ενεργοβόρες βιομηχανίες όπως χαρτοβιομηχανία, κεραμοποιία, κλωστοϋφαντουργία, βιομηχανία μετάλλων, υπολογίζεται ότι θα ωφεληθούν με ποσό της τάξης των 15-20 εκατ. ευρώ ετησίως, για τη χρονική περίοδο 2013- 2020, ούτως ώστε να αντισταθμίσουν ένα σημαντικό μέρος της αύξησης του ενεργειακού κόστους λόγω του έμμεσου κόστους δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.

    Οι δύο ΚΥΑ έχουν σταλεί για υπογραφή στους Υπουργούς, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας καθώς και Οικονομικών κι ενσωματώνουν όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες προκειμένου να καταστεί εφικτή η υλοποίηση του μέτρου μέχρι το τέλος του 2014, που θα συμπεριλάβει την αναδρομική ενίσχυση της βιομηχανίας και για το 2013.

    Σε δηλώσεις του ο Υπουργός ΠΕΚΑ, Γιάννης Μανιάτης, επισημαίνει τα εξής:
    «Με την υπογραφή των σχετικών ΚΥΑ, ολοκληρώνεται μια συντονισμένη πολιτική και επιστημονική προσπάθεια για ενσωμάτωση στην Ελληνική ενεργειακή πολιτική ενός σύγχρονου μέτρου μείωσης του ενεργειακού κόστους. Ενός μέτρου, που ήρθε για να μείνει πολλά χρονιά, καθώς θεωρείται δεδομένη η επέκτασή του και μετά το 2020. Η αντιστάθμιση του έμμεσου κόστους εκπομπών CO2 αποτελεί βασικό πυλώνα της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την Ενέργεια και την Κλιματική Αλλαγή, προκειμένου να προστατέψει την ευρωπαϊκή και ελληνική βιομηχανία από τον διεθνή ανταγωνισμό. Με ένα ποσό ύψους 120 - 160 εκατ. €, το ΥΠΕΚΑ αποτελεί ένα από τα πρώτα Υπουργεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ενσωματώνει στις πολιτικές του ένα τέτοιο μέτρο στήριξης της εγχώριας βιομηχανίας».

    συνεχίζεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Από την παραπάνω απόφαση ασφαλώς προκύπτει:
    1) η αναδρομικότητα της διάταξης του ν.4277/2014 αρ.47 από το 2013 όπως εξάλλου και εμφανώς ο νόμος την διατύπωνε,
    2) η αφαίρεση εσόδων του ειδικού λογαριασμού όπως αυτά ορίσθηκαν από τον ν.4062 αρ. 39 παρ 2 ¨ Για την περίοδο 2013-2015, το σύνολο των εσόδων από πλειστηριασμούς δικαιωμάτων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου αποτελούν πόρο του ειδικού λογαριασμού του αρ. 40 του ν.2773/1999¨.
    Όπως είναι προφανές ο σκοπός του ν.4254 (μηδενισμός ελλείμματος στο τέλος του 2014) δεν επιτυγχάνεται, όπως επίσης και ο σκοπός της πράξης νομοθετικού περιεχομένου 229/19/11/2014 αρ.9 παρ 1 ¨Οι ανωτέρω μοναδιαίες χρεώσεις αναθεωρούνται με την ίδια διαδικασία, τον 6ο μήνα κάθε ημερολογιακού έτους για εφαρμογή από την 1η Ιουλίου έως την 31η Δεκεμβρίου του ίδιου έτους, εφόσον αυτό απαιτείται με βάση την εξέλιξη των εσόδων και εξόδων του ειδικού διαχειριστικού Λογαριασμού εντός του έτους. Για την περίοδο 2013−2014 το ύψος των μοναδιαίων χρεώσεων καθορίζεται κατά τρόπο ώστε το έλλειμμα του ειδικού διαχειριστικού Λογαριασμού να αποσβεστεί έως το τέλος της διετίας¨, το οποίο μετατράπηκε σε μνημονιακή υποχρέωση ( τρίτης επικαιροποίηση μνημονίου Ιούλιος 2013 ¨ Προσαρμόζει το τέλος ΑΠΕ κάθε έξι μήνες (Ιούλιος 2013, Ιανουάριος και Ιούλιος 2014) για να εξαλειφθεί το έλλειμμα του λογαριασμού ΑΠΕ μέχρι το τέλος του 2014 (διαρκώς)¨.)
    3) με μια απλή πρόβλεψη ο μηδενισμός του ελλείμματος του ειδικού λογαριασμού μεταφέρεται για στο 1ο τρίμηνο του 2016, χωρίς να υπολογίζουμε τυχόν άλλες ¨απώλειες¨.
    Μπορούν να γραφτούν σελίδες επί σελίδων για το τι έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια στον τομέα της ενέργειας και πως φορτώθηκε ο καταναλωτής και οι παραγωγοί την συντήρηση κάποιων άλλων.
    Το EU TARGET MODEL, κατά την δήλωση του κ. Παπαλεξόπουλου (σχεδιαστής του συγκεκριμένου μοντέλου για την ελληνική αγορά), δεν έχει ως προϋπόθεση την μείωση των τιμών στον καταναλωτή αλλά την παροχή καλύτερων και ασφαλέστερων υπηρεσιών δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εξισορρόπηση δικτύου και την ασφάλεια εφοδιασμού. Η εμπειρία στην λειτουργία του συγκεκριμένου μοντέλου και σε άλλες χώρες έδειξε την αύξηση των τιμών για τον τελικό καταναλωτή.
    Δεν θέλω να εκφέρω προσωπική άποψη αλλά θέτω την εξής ερώτηση ¨Με ποια εντιμότητα, εμπιστοσύνη και αξιοπιστία μπορούν να μιλάνε κάποιοι φορείς, αρμόδιοι, αναρμόδιοι και λοιποί παρατρεχάμενοι για συμφωνίες και δεσμεύσεις απέναντι στους παραγωγούς και στους καταναλωτές, να επικαλούνται το δημόσιο συμφέρον και την προστασία του καταναλωτή για παροχή ¨φθηνής¨ ενέργειας;¨.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΠΕΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΥΓΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ.......ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΠΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΣ ΠΑΓΑΙΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΙΣ 20-25 ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.Κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΟΥΝΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΟΤΗΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΑΝ.ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΕΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε ρε μαλάκα προβοκάτορα των αγροτών που δήθεν κατέβηκαν ποτέ αυτοί για πληρωμές. Εμείς οι κανονικοί παραγωγοί κατεβήκαμε τρεις φορές πέρσι. Οι αγρότες μονο μία και αυτήν οταν ήδη πληρωνόμασταν. Έτσι για να μη λέμε και μαλακίες και στραβωθούμε τελείως!

      Διαγραφή
  45. ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΔΕΗ ΔΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΓΑ.......Ι ΠΑΝΤΑ ΕΜΕΙΣ?ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ Η ΔΕΗ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ.......ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΝΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ.....ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ Η ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρεα ολοι το εχουν παρει χαμπαρι αλλα παντα αντιδρουμε καθε κοινωνικη ταξη που κτυπανε ξεχωριστα, ποτε εμεις ποτε οι καθαριστριες ποτε καθηγητες ποτε γιατροι και αλλοι. Αν μια μερα ξεσηκωνομασταν ολοι μαζι σε ενα μηνα θα ειχαν παει σπιτι τους ολοι.

      Διαγραφή
  46. Ξυπνησε και ο ΣΠΕΦ απο το ληθαργο. (Επιστολή ΣΠΕΦ για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές των ΑΠΕ)
    Τωρα τι εχει να πει που χωρισε το κλαδο στα δυο και παλι απληρωτοι ολοι μας μενουμε!!! Αλλα ερχεται και η σειρα του εμας να μας κατεβασουν αλλο δε μπορουν γιατι δε θα βγαινουν τα δανεια στις τραπεζες και θα κοκινησουν εκει μπορουν να κανουν ενα κουρεματακι να πληρωθουμε 1-2 μηνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Α ΤΑ ΠΟΥΛΗΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΕΦ ΜΟΝΟ ΑΗΔΙΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΜΗΝ ΞΕΡΑΣΩ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κάτι πρέπει να κάνουμε με της πληρωμές δεν πάει άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ξεκινά σήμερα η εξόφληση των παραγωγών ΑΠΕ στα ΜΔΝ, για το μήνα Αύγουστο
    Η εξόφληση της παραγωγής Αυγούστου 2014 των ΑΠΕ στα ΜΔΝ, καθώς και των αναδρομικών χρεώσεων του ίδιου μήνα, θα αρχίσει σήμερα, Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014.
    Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Λειτουργιών του ΔΕΔΔΗΕ μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου του 2014 θα καταβληθούν 7 εκατ. ευρώ από την παραγωγή Αυγούστου και θα έχουν εξοφληθεί οι αναδρομικές χρεώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 26.11.2014

    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε νέα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουνίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου και Μαΐου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.07.2014.
    Με την εντολή αυτή θα εξοφληθούν επιπλέον 320 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 464.000€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΕΛΑΓΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ 320 ΠΑΡΚΑ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΛΗΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Από τις ανακοινώσεις του ΛΑΓΗΕ προκύπτει ότι έχει εξοφλήσει 12500 πάρκα με συνολικό ποσό 250-300εκ ευρώ για Απρ-Μαιο-Ιουνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. και επίσης από τα ποσοστά που αναφέρει, ο συνολικό αριθμός εγκαταστάσεων πρέπει να είναι περίπου 13300... άρα μένουν κι άλλα να πληρωθούν για τον Ιούνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ελπιζω να μη μας ξαναπουν δεν μπορουμε να κανουμε διαφορετικα υποχρεωση απο τη τροικα και του μνημονιου γιατι τελικα μηδενισμο του ελλειματος στις πλατες μας δε μπορεσαν να κανουν οπως υποχρεωνε η τροικα. Τωρα μας λενε για το πρωτο τριμηνο του 16 εδω δεν υπαρχει υποχρεωση, δηλαδη τη τροικα τη χρησιμοποιουμε α λα καρτ οπου μας βολευει..? Φυσικα συνεχιζουν οι αδειες και τα εργα με πολλα μεγαβατ απο ανεμογεννητριες και προσεχως απο βιομαζα και το ελλειμα προβλεπω να συνεχισει οσο θα κανουν κουμαντο αυτοι εις βαρος μας. Προφανως κανουν τις τελευταιες καβαντζες μια και σε λιγους μηνες τους βλεπω στα σπιτια τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΕΡΙ ΔΙΑΚΟΨΙΜΟΤΗΤΑΣ
    Ν.4023/2013 ΑΡΘΡΟ 17 ΠΑΡΑΓ. 11

    §11. Μετά το άρθρο 143 του ν. 4001/2011, προστίθενται άρθρα 143Α, 143Β και 143Γ ως εξής:

    «Αρθρο 143Α Υπηρεσία Διακοπτόμενου Φορτίου
    1. Η ΑΔΜΗΕ ΑΕ δύναται να συνάπτει συμβάσεις με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, δυνάμει των οποίων συμφωνείται η παροχή Υπηρεσίας Διακοπτόμενου Φορτίου από τους καταναλωτές προς την ΑΔΜΗΕ ΑΕ (Συμβάσεις Διακοπτόμενου Φορτίου). Η Υπηρεσία Διακοπτόμενου Φορτίου συνίσταται στη συνομολόγηση του δικαιώματος της ΑΔΜΗΕ ΑΕ να προβαίνει μονομερώς σε πρόσκαιρο περιορισμό της ενεργού ισχύος των αντισυμβαλλομένων της καταναλωτών μέχρι ενός συμφωνημένου ορίου, έναντι οικονομικού αντισταθμίσματος.
    2. Οι κατηγορίες καταναλωτών που δικαιούνται να καταρτίσουν Συμβάσεις Διακοπτόμενου Φορτίου, οι προϋποθέσεις κατάρτισης και το ελάχιστο υποχρεωτικό περιεχόμενο των Συμβάσεων Διακοπτόμενου Φορτίου, οι λόγοι ενεργοποίησης της Υπηρεσίας Διακοπτόμενου Φορτίου, ο τρόπος προσδιορισμού, καθώς και ο τρόπος, ο χρόνος και οι προϋποθέσεις καταβολής του οικονομικού αντισταθμίσματος των συμβαλλομένων σε αυτές καταναλωτών, καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Με την ίδια απόφαση μπορεί να προβλέπεται κείμενο πρότυπης Σύμβασης Διακοπτόμενου Φορτίου, σύμφωνα με το οποίο θα καταρτίζονται οι σχετικές συμβάσεις.
    3. Η κατάρτιση Συμβάσεων Διακοπτόμενου Φορτίου δεν είναι υποχρεωτική για τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας.

    Αρθρο143Β Μεταβατικό Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού
    1. Σε όλες τις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, που είναι συνδεδεμένες στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα και Δίκτυο, επιβάλλεται Μεταβατικό Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού. Στις ανωτέρω μονάδες παραγωγής περιλαμβάνονται όλες ανεξαιρέτως οι μονάδες που εγχέουν ηλεκτρική ενέργεια στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα και Δίκτυο, δηλαδή τόσο οι συμβατικές μονάδες παραγωγής όσο και οι μονάδες παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ενώ δεν περιλαμβάνονται οι μονάδες που εγχέουν ενέργεια στα μη Διασυνδεδεμένα Νησιά.
    2. Το Μεταβατικό Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού διαφοροποιείται ανά κατηγορία μονάδων παραγωγής (λιγνιτικές, πετρελαϊκές, υδροηλεκτρικές, φυσικού αερίου, αιολικά, φωτοβολταϊκά, φωτοβολταϊκά ειδικού προγράμματος στεγών, μικρά υδροηλεκτρικά, βιοαέριο/βιομάζα και ΣΗΘΥΑ (< 35 MWE) και υπολογίζεται για κάθε κατηγορία Μονάδων Παραγωγής σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο:

    ΜΤΑΕu = ΒΠΠΕ Χ ΣΔu Χ ΣΚΕu
    όπου:
    MTAEu:Μεταβατικό Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού ανά μονάδα παραγωγής
    ΒΠΠΕ:Βασικό Ποσοστό Παρακράτησης Εσόδων ίσο με 2%
    ΣΔu:Συντελεστής Διαφοροποίησης ανά κατηγορία μονάδων παραγωγής
    ΣΚΕu:Συνολικά Έσοδα της Μονάδας Παραγωγής

    συνέχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ως Συνολικά Έσοδα μιας Μονάδας Παραγωγής u (ΣΚΕu) ορίζονται:
    • για τις Κατανεμόμενες και τις Συμβεβλημένες Μονάδες του Μητρώου Μονάδων του ΑΔΜΗΕ, το αλγεβρικό άθροισμα των πιστώσεων και χρεώσεων της μονάδας που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των εκκαθαρίσεων της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας που διενεργούνται από την ΑΔΜΗΕ Α. Ε. και τη ΛΑΓΗΕ Α. Ε. αντίστοιχα, εξαιρουμένων των χρεώσεων μη Συμμόρφωσης και των χρεώσεων για μη επιβεβλημένες μεταβολές παραγωγής,
    • για τις Μονάδες Α. Π. Ε. και ΣΗΘΥΑ του άρθρου 143 του ν. 4001/2011 το αλγεβρικό άθροισμα των πιστώσεων και χρεώσεων της μονάδας που προέρχονται από πώληση ηλεκτρικής ενέργειας και προκύπτουν ως αποτέλεσμα της εφαρμογής της Συμβάσεως Πωλήσεως Ηλεκτρικής Ενέργειας μεταξύ της ΛΑΓΗΕ Α. Ε. και του Παραγωγού,
    • για τα Φωτοβολταϊκά του Ειδικού Προγράμματος Στεγών, η πίστωση που προκύπτει ως αποτέλεσμα της εφαρμογής της Συμβάσεως Συμψηφισμού Ηλεκτρικής Ενέργειας μεταξύ του εκάστοτε Προμηθευτή και του Παραγωγού,
    • για τις Κατανεμόμενες Μονάδες ΣΗΘΥΑ το αλγεβρικό άθροισμα των πιστώσεων και χρεώσεων της μονάδας που προκύπτουν αφενός ως αποτέλεσμα των εκκαθαρίσεων της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας που διενεργούνται από την ΑΔΜΗΕ Α.Ε. και τη ΛΑΓΗΕ Α.Ε. αντίστοιχα, εξαιρουμένων των χρεώσεων μη Συμμόρφωσης και των χρεώσεων για μη επιβεβλημένες μεταβολές παραγωγής και αφετέρου από την εφαρμογή της Συμπληρωματικής Συμβάσεως Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας Κατανε μόμενης Μονάδας ΣΗΘΥΑ μεταξύ της ΛΑΓΗΕ Α. Ε. και του Παραγωγού.
    Στα ως άνω συνολικά έσοδα συμπεριλαμβάνονται τυχόν επιβαλλόμενοι φόροι εξαιρουμένου του ΦΠΑ.
    Λεπτομέρειες σχετικά με τον υπολογισμό των Συνολικών Εσόδων των Μονάδων Παραγωγής καθορίζονται στον Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας.

    ΣΧΟΛΙΟ
    Το μόνο που απομένει για να τεθεί σε πρακτική ισχύ ο νόμος 4203 και να παρακρατούνται τα προαναφερόμενα ποσά απο τους παραγωγούς είναι η υπουργική απόφαση του ΥΠΕΚΑ για το ΣΔu:Συντελεστής Διαφοροποίησης ανά κατηγορία μονάδων παραγωγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. http://www.pospief.gr/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-%CE%B1%CF%86%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B6%CE%BF/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καλησπέρα σας , χρειάζομαι την βοήθεια σας, ο θείος μου εχει μια Ο.Ε. με 3 πάρκα των 100Kwp, το 1ο έχει υπογράψει σύμβαση με την ΔΕΣΜΗΕ στις 13/08/2012 και συνδέθηκε με τιμή πώλησης 0,23038€ στις 13/03/2013, τα άλλα 2 υπέγραψαν σύμβαση στις 08/03/2013 και πίστευε οτι θα έχει τιμή πώλησης 0,225 άλλα των πληρώνει με 0,12287 και έχει συνδεθεί στις 14/06/2013 . μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί???? σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε Ηλια Λαζιδη, πρεπει να ανατρέξετε στον νόμο που ψηφίστηκε τον Απρίλιο του 2014, το επονομαζόμενο NEW DEAL για τα φωτοβολταικα. Υπάρχουν αναλυτικοί πίνακες που αναγράφουν τις τιμές ανάλογα στα τρίμηνα που συνδέθηκαν στο δίκτυο (ημερομηνία ηλέκτρισης του σταθμού). Εαν θυμάμαι καλά το ΥΠΕΚΑ είχε δώσει προθεσμία μέχρι τον 03/2013 να ηλεκτριστούν όλα τα πάρκα που είχαν άδειες. Όσοι δεν πρόλαβαν θα λάμβαναν τιμή ανάλογα σε αυτό που προέβλεπε ο νόμος.

      Διαγραφή
  60. Ν. 4254 σελ 55 ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΙΜΩΝ
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/m-oikplai-pap.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τι ειναι βρε παιδια το ΔΝΜ που λεει ο ALEX MAS ποιο πανω,καιλεει δοθηκε για σημερα εντολη πληρωμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΔΝ μαλλον εκανα λαθος,ALEX MAS αν το δεις απαντησε μου και εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Συνάδελφοι, μόλις έπεσε στην αντίληψή μου κάτι, για όσους έχουν ενταχθεί στον αναπτυξιακό.
    Σύμφωνα με νόμο του 2012, θα έπρεπε να καταθέταμε στο υπουργείο ή ηλεκτρονικά σε εφαρμογή του υπουργείου, δικαοιολογητικά τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων, επιχειρήσεων που έχουν υπαχθεί στους επενδυτικούς νόμους 3299/2004 και 3908/2011.
    Μόλις το έμαθα, από το 2009 δεν έχω καταθέσει τίποτα και περιμένω απάντηση από τον λογιστή μου για τα περαιτέρω.
    http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/15234

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ΤΗ πρέπει να στέλνεις κάθε χρόνο και για πέντε χρόνια, από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης ολοκλήρωσης κάποια έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι τηρείς τις υποχρεώσεις της υπαγωγής (ΦΕΚ Β 3341-14/12/12.
      Αλλιώς κινδυνεύεις με πρόστιμο 5% της επιχορήγησης για κάθε χρόνο που δεν υπέβαλες. Θα πρότεινα να μιλήσεις με το γραφείο εξυπηρέτησεις επενδυτών: 210-3258800-04.
      Μην το αμελήσεις.

      Διαγραφή
    2. Απο τη στιγμη ληψης των χρηματων ή απο την αποφαση υπαγωγης;;;

      Διαγραφή
    3. όπως έγραψα, από την ημερομηνία δημοσίευσης της απόφασης ολοκλήρωσης στο ΦΕΚ.

      Διαγραφή
  64. Σίγουρα δεν αντέχουμε μετά το 30% έκτατη εισφορά το neaw deal και το πιστωτικό τιμολόγιο άλλες καθυστερήσεις πληρωμών.
    Εγώ το neaw deal προσωπικά το δέχτηκα μόνο με την ελπίδα ότι θα μπούνε σε σειρά οι πληρωμές προς τους παραγωγούς.
    Δεν φτάνει που με το τέλος επιτηδεύματος 1.000 ευρώ +600 ευρώ υποκατάστημα τα φωτοβολταϊκά και 26% εφορία από το πρώτο ευρώ +55% προκαταβολή φόρου πέρσι πληρώσαμε τα πάρκα από την τσέπη μας.
    Φέτος πάνε και πάλι να μας ξεζουμίσουνε οικονομικά.
    Για να μην μιλήσω για τα δάνεια και ειδικά για την τράπεζα Πειραιώς που καταχρηστικά κάνει ότι θέλει.
    Εμένα πάντως η υπομονή μου εξαντλήθηκε αναμένω κινητοποιήσεις και αντιδράσεις για το θέμα δεν πάει άλλο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alex το New Deal δεν το δεχτηκαμε με ελπιδα να πληρωνομαστε αλλα μας το επιβαλανε φασιστικα με το τσαμπουκα και εγω προσωπικα εχω κινηθει νομικα ασχετα αν θα δικαιωθω η οχι....

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και πάρα πολύ καλά έκανες!!! εγώ προσωπικά το δέχτηκα ενώ μου επιβλήθηκε φασιστικά όπως λες αλλά χωρίς αντίκρισμα σε ομαλή ροή των πληρωμών για να μου χρυσώσουν το χάπι τουλάχιστον.
      Εξάλλου και εγώ έχω 2 χρόνια περιθώριο να κινηθώ νομικά αν συνεχίσει η κατάσταση καθυστέρησης πληρωμών αυτό θα κάνω.

      Διαγραφή
  65. Η ΔΕΗ για να πληρώσει το ΕΤΜΕΑΡ δεν μπορεί, για να απαιτεί από μας να της καταβάλουμε επιπλέον χρήμα για το κόστος σύνδεσης των πάρκων , μπορεί... Πόσο λογική σας ακούγετε η παρακάτω περίπτωση?? Πάρκο 20KW , εντός οικισμού (στην αυλή του σπιτιού μου) σε απόσταση 24 μέτρα από υπάρχουσα κολόνα. Υλικά που έβαλε η ΔΕΗ είναι 30 μέτρα καλώδιο (4χ6) και μια χελώνα με τον μετρητή. Αρχικό κόστος 1700ευρώ. Μου ήρθε χαρτί να πληρώσω άλλα 500 ευρώ. Σύνολο 2200ευρώ. Εχει κανείς σας κάτι παρόμοιο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανως τους βαλαν να μαζεψουν χρημα απ οπου μπορουν και ξεσκαλιζουν τα παντα. Το θεμα ειναι οτι πως κανουν τον ελεγχο στις τιμες του καθε εργου..? Συγκρινουν οτι εβαλαν με κοστολογια τοτε που το καναν η με τωρα? Οι τιμολογησεις στα υλικα που εβαζε η ΔΕΗ αλαζαν οποτε πως μπορουμε να αποδειξουμε αμα ερθει ραβασακι για πληρωμη οτι ο υπολογισμος δεν εχει γινει σωστα. Εξαλου τα υλικα της ΔΕΗ ειναι παραγγελιες γι αυτην και μονο αυτη γνωριζει ποσο της στοιχησαν οποτε λογικα εμεις δεν μπορουμε να αντιδρασουμε και να αποδειξουμε τιποτα. Ισως επειδη τελευταια ηρθε σε πολλους ραβασακι θα επρεπε και καποιος συλογος να ενδιαφερθει για το πως κοστολογει η ΔΕΗ εργα που εκανε πριν χρονια και πως μπορουμε να ελεγξουμε εμεις αυτη τη κοστολογηση. Εμενα στοιχησε κοντα στα 30.000 ευρω και ο κατασκευαστης που εκανε το παρκο ειχε φτιαξει στη Λαρισα ενα αλλο και με περισσοτερα μετρα τον ειχαν κοστολογισει κοντα στα 20.000 ευρω. Οταν ρωτησα στη ΔΕΗ γιατι μου ειπαν οτι η ΔΕΗ κρινει απο που θα περασουν οι κολωνες και κοστολογειται η αποσταση οποτε αν σε καποιον σε αποσταση 500 μετρα εκρινε οτι δε θα οφελισει να παει ισια αλλα απο αλλο σημειο για αναπτυξη δυκτιου και κανει τα 500 μετρα σε 800 τοτε θα κοστολογισουν τα 500 και οχι το κυκλο που κανα για οφελος του δυκτιου και χρησιμοτητα απο το αλλο σημειο που διαλεξε αυτη για αλλους σκοπους. Αυτα μου τα ειχα πει ο διευθυντης τοτε που ασχοληθηκα και δεν ξερω αν ανταποκρινονται στα αληθεια η τα ειπε για να με ξεφορτωθει.

      Διαγραφή
    2. Elias ελπίζω να σου στείλουν ραβασάκι με επιστροφή για το πάρκο σου. Σήμερα ρώτησα πως βγαίνει το κόστος και μου απάντησαν πως είναι δύσκολο να μου εξηγήσουν γιατί έχει πολλές παραμέτρους. Δηλ. μη ρωτάς αλλά πλήρωσε.

      Διαγραφή
  66. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλημεαρα σας και καλο μηνα ..... με διπλη πληρωμη (αμαν τι ανεκδοτο ειναι αυτο?) τα νεα για την πληρωμη ιουλιου μετα την τεταρτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. http://www.energypress.gr/news/Dramatikh-epistolh-LAGHE-pros-YPEKA-gia-thn-epideinwsh-stis-plhrwmes-twn-APE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλό μήνα! ANTONY το άλλο με το τοτο το ξέρεις? ??ουτε μια στο εκατομμύριο να πληρώσουν πριν τις 15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλημερα σας και καλο μηνα σε ολους, ναι θα γινει διπλη πληρωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Billy απο που εχεις αυτή την πληροφορία γιατί καιγόμαστε!!

      Διαγραφή
  71. Billy γνωρίζεις κατι απο μεσα για να το λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πληροφοριες απο μεσα..(μαλλον ολα καλα θα πανε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Τι ψαρωνετε με πληροφοριες απο μεσα....Εδω ο ΛΑΓΗΕ τα λεει καθαρα στο ΥΠΕΚΑ. Δεν υπαρχει μια. Μεχρι το τελος του χρονου το πολυ πολυ να κλεισει ο Ιουλιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ενας υπευθυνος ομως δεν μπορει να μας ενημερωσει για το τιγινεται?θα πληρωθουμε η οχι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ο Δεδδηε στο ΜΔΝ προχτες πληρωσε και τον Αυγουστο...κι εμεις με τον λαγηε ακομα περιμενουμε τον Ιουλιο....
    δε μπορω να καταλαβω γιατι γινεται αυτη η διαφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εχουν πολύ μεγαλη πλακα τα γιουσουφακια-δημοσιογραφοι του energypress! Φοβερη λογοκρισια! Μη πει κανεις τπτ εναντιον του ΣΠΕΦ-ΥΠΕΚΑ-Αγροτων! Αι στο διαολο πουλημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Εχεις απόλυτο δίκιο Χρήστο με τα παπαγαλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Εχεις απόλυτο δίκιο Χρήστο με τα παπαγαλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλημερα σας, είχα μια κατ' ιδίαν συνάντηση με τον κο Μπότση το πρωι στον Λαγηε. Τα πράγματα δεν είναι ενθαρρυντικά. Καμία εικόνα για τις πληρωμές δεν υπάρχει αυτήν την στιγμή. Αυτό που θα γίνει μάλλον είναι να πληρωθούν οι περισσότεροι παραγωγοί το τιμολόγιο του Ιουλίου. Όσο αφορά τον Αύγουστο μην περιμένετε Χριστουγεννιάτικα δώρα από το αναξιόπιστο κράτος. Αν γίνει μακάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ρε Andonis S δε τους πλακωνες με μια καρεκλα στο κεφαλι.Πως θα πληρωσουμε τελος
    του χρονου ενα σωρο υποχρεωσεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. τα λεφτα ερχονται......

    Στην εξόφληση οφειλών Περιφερειών και Νομαρχιών ύψους 11,9 εκατ. ευρώ προς τη ΔΕΗ προχωρεί η κυβέρνηση. Τα εν λόγω χρέη που αφορούν στη χρονική περίοδο έως τις 31 Μαρτίου 2014 προέρχονται από κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος για ηλεκτροφωτισμό οδών και λοιπών κοινόχρηστων χώρων, καθώς και τη λειτουργία φωτεινών σηματοδοτών.

    http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/302912

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τι κοροιδία και αυτή , βαζουμε απο την τσέπη μας για να συντηρουμε τισ επενδύσεις αυτές.
    Παρανοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ............ΟΛΟΙ ΣΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΟΠΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. κυριε παπακυριακου υπαρχει καποια σοβαρη ενημερωση,γιατι ο καθενας εδω λεει οτι του κατεβει,ξερετε κατι να μας πειτε και εμας που μπαινουμε 500 φορες τη μερα εδω μεσα μηπως και δουμε κατι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Πρέπει να αντιδράσουμε συλογικά και δυναμικά.Ας μην ανεχόμαστε άλλο τον εμπαιγμό!!
    Αναμένουμε γιά μία σοβαρή και δυναμική πρόταση αντίδρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι γιατί είμαστε νοικοκυραίοι εμείς. Δεν είμαστε τίποτα τσογλάνια που θα κάνουμε φασαρίες και θα οδηγήσουμε τη χώρα στην καταστροφή. Ας θυσιαστούμε για την πατρίδα πια. Τι μας ζητάνε ;

      Διαγραφή
  86. ζητειτε παρκο 100kw θεσσαλια στερεά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Gnwrizei kaneis an h DEH einai ypoxrewmenh stis kolones meshs tashs na exei geiwseis? Rwtaw giati tetoies kolones einai poly konta sto parko mou kai fobamai tous keraunous(me sygxoreite gia tus agglikous xarakthres).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. thomas για αγορα?στειλε μου το τηλ σου να μιλησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. To μόνο δεδομένο αυτή τη στιγμή είναι η πληρωμή Ιουλίου μέσα στο Δεκέμβριο.Υπάρχνουν πολλές μεταβλητές,συνεπώς κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά πως θα βγει και η πληρωμή παραγωγής Αυγούστου αυτόν το μήνα.Γίνονται όμως προσπάθειες προς αυτή τη κατεύθυνση.
    Να επισημάνω πως είναι μνημονιακή υποχρέωση να εξοφλήσει η κεντρική κυβέρνηση τη ΔΕΗ μέχρι 12/2014.(180 εκ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Συνάδελφοι μου χάλασε η επικοινωνία sunywebbox inverter και δεν γνωρίζει κανένας στην περιοχή να το φτιαξει η εταιρεια που το έφτιαξε έκλεισε καμια ιδέα;
    Είμαι στην Σπαρτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα μηχανήματα έχουν εγγύηση. οπότε αν όντως έχει χαλάσει θα στο αντικαταστήσουν.
      Πολύ εύκολα και σε επικοινωνία με το service line της sma μπορείς να βεβαιωθείς για το αν όντως είναι χαλασμένο η όχι.
      Τηλεφώνησε εκεί 210 9856 660. εξήγησε τους τι ακριβώς σου συμβαίνει και ίσως χρειαστεί να πας στο πάρκο να δεις κάποια πράγματα σε πραγματικό χρόνο. Δεν χρειάζεται να είσαι μάστορας, μην σε αγχώνει αυτό.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Bel! Πάρε με τηλέφωνο 6977 064438, είμαστε Τρίπολη και έχουμε αρκετά πάρκα στη Λακωνία, να βοηθήσουμε και το δικό σου σε οτιδήποτε χρειαστεί!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Bel, πάρε την SMA και ρώτα. Ζήτα αν έχουν να σου προτείνουν και κάποιον τεχνικό, στην περιοχή σου, αν δεν έχεις κάποιον δικό σου.
      Αν δεν έχεις αντικεραυνικά βάλε και στην τηλεμετρία, πολλές ζημιές σε τηλεμετρίες βγαίνουν από τις υπερτάσεις άσε που μπορεί να σου βγάλει ζημιά ΚΑΙ στα inverter!

      Διαγραφή
    4. Αν έχει κοπεί απλά η επικοινωνία με το webox, είναι πολύ πιθανό να θέλει απλά μια επανεκκίνηση το router (απλά κλείστο και ανοιξέ το). Γίνεται και μέσω sms αλλά δεν γνωρίζω ποια συσκευή gsm έχεις για να σου πω ακριβώς τι να κάνεις. Εμένα μου συμβαίνει αρκετά συχνά και αρκεί μία επανεκκίνηση του router για να επανέλθει η επικοινωνία.

      Διαγραφή
    5. Βλέπω εναν inverter υπάρχει περιπτωση να θέλει αλλαγή η κάρτα επικοινωνίας του ινβερτερ και να βραχυκυκλωνη τους αλλους μιλάμε με sma αλλά είναι λίγο πολύπλοκο η βλαβη πρεπει να γίνει ελενχος καθέ κάρτας ξεχωριστα

      Διαγραφή
  91. Bel στείλε μου email να σου δώσω στοιχεία mixphot@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ PV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ? ΠΣΑΦ, ΕΠΗΕ, ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΜΑΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ.....ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΗΝ ΤΟΥ ΚΟΙΤΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ε όχι και ένα αντρικο! Εσεις οι αγροτες πηρατε ελαχιστο κουρεμα και εχετε φορολογια 13%! Ε όχι και ένα! Εμεις ειμαστε πολιτες κατώτερης κατηγοριας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΧΡΗΣΤΟ ΟΧΙ ΑΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΡΙΤΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΤΟ 13% ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΟΓΓΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑΝ.ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αρνείται… να μηδενιστεί το λογιστικό έλλειμμα του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ

    http://www.energypress.gr/news/Arneitai-na-mhdenistei-to-logistiko-elleimma-toy-Eidikoy-Logariasmoy-APE-toy-LAGHE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Panayioti το χειροτερο σε αυτο το αρθρο ειναι στην αρχη που λεει ( -δημιουργεί κινδύνους για νέες περιπέτειες των πολύπαθων παραγωγών ΑΠΕ και ειδικά φωτοβολταϊκών- )
      Τα παπαγαλακια του Energypress αρχισαν να μας σερβιρουν σιγα σιγα για να εμπεδώσουμε νεα μετρα οπως κανανε με το New Deal μηνες πριν τη ψηφηση του αισχους!!!
      Τι δεν καταλαβαινουνε δηλαδη δε βλεπουν οτι μας εχουν καταστρεψει και σκεφτονται ακομα ετσι...
      Οι εκλογες πλησιαζουν!!!

      Διαγραφή
    2. Το διάβασα πρωϊ πρωϊ και σχολίασα "νομίζετε πως με τέτοια άρθρα κάνετε καλό στον κλάδο;"...
      Το σχόλιο μου ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση βέβαια!!!

      Διαγραφή
  96. Δυστυχώς εμείς εχουμε για συλλόγους κατι μπουχεσοκλανηδες που δεν κατάφεραν να πετύχουν τίποτα στο new deal!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Chaos αυτες τις μερες γινονται πολλες συναντησεις συλλογων οποτε μπορεις να πας σε μια απο αυτες αν εισαι γραμμενος και να θεσεις τους προβληματισμους σου. Αν δεν εισαι γραμμενος και δε συμετεχεις στα κοινα δε μπορεις να εκφερεις γνωμη για το εργο του καθε συλογου.

      Διαγραφή
    2. κανένας σύλλογος και ποτέ δεν θα καταφέρει τίποτα όσο οι υπουργοί και οι σφουγγοκολάριοι θα μας θεωρούν δεδομένους. Όσο θα ξέρουν ότι ότι και να γίνει, εμείς από φόβο για ακόμα χειρότερα, θα ξαναμπαίνουμε στο μαντρί τους απλά χέστ....αν. Άλλωστε έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν και πιο αποδοτικά από το να ασχοληθούν με τα "σιγουράκια". Εργολάβοι, βιομήχανοι κλπ περιμένουν κι αυτοί τη βοήθεια της κυβέρνησης και με το αζημίωτο.

      Διαγραφή
  97. Ζητείται πάρκο 100kw σε Ξάνθη ή Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΟΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΝΩΘΟΥΜΑΙ ΜΟΡΟΥΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ ΚΑΤΙ.ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΟΣ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ.Γ......Ω ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ Γ.....Ω ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Γ......Ω ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΟΛΟΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΙΤΣΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Προς ενημερωση ολων για τα ασφαλιστικα μετρα που κατατεθηκαν απο ποσπηεφ ειναι αρνητικα εχι βγει αποφαση απο το δικαστηριο και ακομα δεν εχουμε παρει ενημερωση απο τον ποσπηεφ. Γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΖΗΤΗΣΗ, παρκο Λακωνια, Μεσσηνια, Αργολιδα, Αρκαδια
    sales.pvs@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ρε παλικαρια κανενα νεο για πληρωμες? θα γινει τιποτα η θα ψαχνουμε παλι δανεικα για το τελος του χρονου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ANTONY λογικά στις 10 του μήνα θα αρχίσουν οι πληρωμές για το τιμολόγιο του Ιουλίου, γίνετε συζήτηση ότι μπορεί να πληρωθεί μαζί και ο Αύγουστος , αναμένουμε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Εάν ξέρει και κάτι ο ΓΙΑΝΝΗΣ PV πού πάντα πέφτει μέσα να μας ενημερώσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Καλησας μέρα!Τα παπαγαλάκια του energy press αρχίσανε να μιλάνε για new deal.Αυτο που συμβαίνει στη ληστρική κωλοχωρα που ζούμε ειναι πρωτοφανές!Οσοι δεν εχουμε προσφύγει στα δικαστήρια πρέπει να το κάνουμε τωρα!Εξαλλου εχουμε 2 χρονια μετα τη ψήφιση του new deal.Λενε οτι δεν εχει ειπωθεί επίσημα αλλα θα πρέπει απο τωρα να τους Γ..........γιατι αυτοί δεν ειναι μόνο ηλίθιοι οι οποίοι ειναι ανίκητοι αλλα και άκρως επικίνδυνοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Αυτό σημβαινει οτα φταιει ο γάιδαρος και εσυ βαρας το σαμαρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΚΑΛΗΜΕΡΑ......Ο Κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ,Ο Κ,ΓΙΑΝΝΗΣ PV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ?????ΑΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΛΗ ΗΣΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Chaos επειδή εμενα μου την εχουν σπασει επειδη δεν δημοσιευουν τα σχολια μου, ειδικα όταν ειναι εναντιον του ΣΠΕΦ τους στελνω το παρακατω μηνυμα κάθε μερα (σιγα μην ιδρωνουν βεβαια οι γελιοι) "Καλη σας μερα παπαγαλάκια! Καμια δουλεια δεν είναι ντροπη ε????"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος, θα είχε πλάκα να το κάναμε αρκετοί μαζί κάθε μέρα

      Διαγραφή
  108. Σημερινος τιτλος σε σαιτ:
    Φωτοβολταϊκά: κίνδυνος για νέο New Deal λόγω αστοχίας στην εξάλλειψη του ελλείμματος -
    Δηλαδη οι αλητες αρχισαν παλι τα ιδια πριν φυγει η βαζελινη απο τη προηγουμενη.
    Η κυβερνηση επεσε εξω λεει στις προβλεψεις η ΔΕΗ εχει προβλημα και δεν πληρωνει το Λαγηε και λενε φταινε παλι οι επενδυτες οποτε ας τους ξανακανουμε ενα κουρεματακι!!! Ετσι ειναι μας διεσπασαν μας βιασαν μας εχουν παρει τον αερα και χρησιμοποιουν παλι τη τροικα οτι πιεζει. Η τροικα παντα πιεζει σε οτι τους συμφερει στα αλλα οχι.
    Παντως αν καποιος ξανακουρευτει αυτος θα πρεπει να ειναι τα μελη του ΣΠΕΦ και του προεδρου τους που ξεκινησε και συνεργαστηκε σε αυτο το βιασμο που υποστηκαμε ολοι οι επενδυτες εκτος απο αυτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Μια επικαιρη ερωτηση : Η ΡΑΕ δεν πρεπει(επρεπε) να παρει αποφασεις για το ΕΤΜΕΑΡ για να ειναι μηδενισμενος ο λογαριασμος? Νομιζω πως καθε 6μηνο πρεπει να το αναπροσαρμοζουν. Γιατι οι συλογοι -βλεποντας το προβλημα που παει να δημιουργηθει - δεν απευθυνοντε στην ΡΑΕ για να την θεσουν προ των ευθυνων της?
    Οσο αναφορα τις πληρωμες , εφοσων δεν εχουμε καποια περετερω ενημερωση , και σε συνδιασμο πως εχουν συναντηση την Δευτερα Δεη και Λαγηε (απο afo αυτο ) , νομιζω πως θα ξεκινησουν την ερχομενη Τεταρτη τον Ιουλιο . Αυτα που λενε για διπλες πληρωμες δεν πιστευω να εχουν βαση και απλα διαρεουν για καθησυχασμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Πάντως αν το ξαναδούμε παλι γραμμενο για new deal θα πρέπει να μαζευτούμε με τις καραμπίνες μόνοι μας να τους καθαρίσουμε γιατι δεν υπάρχει δικαιοσύνη στην Ελλάδα!Ναι να τους σκοτώσουμε!Και το εννοω!Δε το λέω εν βρασμω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. και στο econews για νεο new deal γραφουν, και μαλιστα με εντολη τροικας λογο οτι δεν μηδενιζει το ελλειμα.

    ""ΑΠΕ: κίνδυνος για νέο new deal από τον εκτροχιασμό του Ειδικού Λογαριασμου΄΄΄΄
    http://www.econews.gr/2014/12/03/ape-new-deal-119211/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΡΕ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ Γ.................ΑΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΠΕΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΤΑ Α...........Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. βρε αφηστε τα παπαγαλακια...εδω δεν μπορει ο Ασημακης να διευθετησει το θεμα των πληρωμων,τον πιστευατε οτι με το new deal θα σταθεροποιουταν ο κλαδος μεχρι το 2020?? μη τρωτε κουτοχορτο...η τροικα ποτε δεν επεβαλε το new deal..αυτο ηταν ιδεα του Ασημακη.. οσο παραμενει στη θεση αυτη αυτοσ ο ανθρωπος ειναι επικινδυνοσ!! δλδ επειδη το χρηματιστηριο του co2 μειωθηκε,πρεπει να μειωσουν τις ταριφες? οταν ανεβει το χρηματιστηριο τι θα γινει δλδ? Παρτε το χαμπαρι!! η διεκδικουμε τα αυτονοητα η μας τελειωνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mike εχεις δικαιο ολα ειναι του ακατανομαστου με πλατη το Σαμαρα που τον στηριζει σε ολα τα λαθη που κανει διαρκως και θα το πληρωσει στις εκλογες αλλα απο την αλλη δε βλεπεις οτι οταν σκεφτεται κατι ο Ασημακης πρωτα βαζει τα παπαγαλακια να διαρεουν συνεχεια πραγματα και μολις ωριμασουν στο μυαλο μας τα κανει πραξη!!! Οποτε πρεπει να δινουμε σημασια στα παπαγαλακια ωστε να αντιδρουμε απο τωρα πριν ωριμασει κανενα νεο γ......η.

      Διαγραφή
  114. Ναι σιγά μην είναι αποφάσεις του ασημάκη και κάθε ασημάκη. Εντολές εκτελεί των αφεντικών του κι εμείς ως καλοί και ήσυχοι νοικοκοιραίοι θα καθίσουμε φρόνιμα και θα τους ξαναψηφίσουμε γιατί όπως μας λένε θα υπάρξουν και χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καποιο νέο για πληρωμες Ιούλιου έχουμε? ??? Όλα τα άλλα περι New Deal δεν θα σχολιασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Την ωρα που κοβουν τα παντα στους Ελληνες 4 Υπουργαρες πανε Νεα Υορκη για οικονομικο συνεδριο 1 μερας αλλα θα το κανουνε ενα καλο κυριλε 4ημερο!!!!!!!!! Μπορειται να σκεφτειται ποιος ειναι μεσα στους 4..? Ας ελπισουμε να μαθει εκει κατι γιατι μεχρι στιμης τα εχει κανει θαλασσα!!!

    http://www.kontranews.gr/politiki/item/26733-ypourgoi-xlidates-diakopes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Oι μεγαλύτερες εταιρείες βάσει κύκλου εργασιών το 2013:".............Στην τρίτη θέση συμπεριελήφθη η ΔΕΗ, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη επιχείρηση της Ελλάδας από πλευράς αριθμού εργαζομένων. Η ΔΕΗ έχει να αντιμετωπίσει και τον αυξανόμενο αριθμό απλήρωτων λογαριασμών, εξαιτίας της αδυναμίας των νοικοκυριών να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους προς τις ΔΕΚΟ..........Ο ΛΑΓΗΕ, που είναι ο αρμόδιος φορέας για τη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα, βρίσκεται στην πέμπτη θέση και ο οποίος τα τελευταία χρόνια είχε μία αυξανόμενη τάση των οικονομικών του επιδόσεων. Στην έκτη θέση βρίσκεται η Τράπεζα Πειραιώς, που αποτελεί, βάσει ενεργητικού, τη μεγαλύτερη τράπεζα της Ελλάδας."

    Α..α? Τι είπατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Δείτε πόσο καλά ξέρουν να διαμορφώνουν κλίμα.
    α) Ξεχνάει τα 180 εκατομμύρια που χρωστάει η κεντρική κυβέρνηση στη Δ.Ε.Η. που είναι μνημονιακή υποχρέωση.
    β)Οι αποζημιώσεις -ΑΔΙ που η τρόικα δεν δέχεται τα περνάει στα ψιλά γράμματα.
    γ)Ουδέποτε αναφέρθηκε από κανέναν πως τα χρήματα που χρωστάει η ΔΕΗ στον ΛΑΓΗΕ υπόκεινται ΣΕ ΤΟΚΟΥΣ,τους οποίους ο ΛΑΓΗΕ ουδέποτε ζήτησε και...πως να το κάνουμε..έχουν επίπτωση στο λογιστικό ταμείο του ΛΑΓΗΕ.
    γ)ΟΜΩΣ ΤΟΝΙΖΩ υπέρμετρα το θέμα του λογιστικού ελλείματος του ΛΑΓΗΕ και σπέρνω τους πρώτους σπόρους του νέου new deal.

    Τι συμβαίνει όμως στο κεφάλι του παραγωγού : Έχει ξεχάσει τα ΑΔΙ,έχει ξεχάσει τα 180,ξεχνάει και τις πληρωμές γιατί 2 ιστοσελίδες έσπειραν ζιζάνια νέου new deal.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Πέτυχαν αυτό που ήθελαν.

    Υ.Γ.1 : οι περισσότεροι δεν γνωρίζετε καν τι πέρασαν με τους ρύπους και μάλιστα αναδρομικά από το 2013,όπως και τις επιπτώσεις που θα έχει στον ειδικό λογαριασμό.
    Υ.Γ.2: Αρχές του 2015 μας προετοιμάζουν τη διακοψιμότητα.Θα δημιουργηθεί ταμείο στον ΛΑΓΗΕ στο οποίο τα έσοδα θα προκύπτουν από :
    TΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΣΑΣ Χ 2% Χ (τον συντελεστή που θα ορίσει με υπουργική απόφαση ο υπουργός.).Όπότε νέα μόνιμη εισφορά η οποία μάλιστα θα αναπροσαρμόζεται.Και σε ποιούς;Σε αυτούς που εξαφάνισαν τη μια από τις 2 αιχμές ζήτησης.

    Με τα παραπάνω θέλω να τονίσω το εξής:Σίγουρα οι πληρωμές μας αφορύν όλους και είναι το βασικότερο για να συνεχίσουμε.Αλλά κάθε παραγωγός,σε στιγμή που έχει κάνει το Χ διόλου ευκαταφρόνητο ποσό επένδυση,οφείλει να ενημερώνεται για τις εξελίξεις και όχι μόνο για το πότε θα πληρωθεί.Πώς αλλιώς θα αποφασίσει τι θα κάνει και πώς θα κρίνει τον κάθε σύλλογο και τις αποφάσεις που αυτοί λαμβάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Κύριε ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ας οργανωθούμε λοιπόν το συντομότερο δυνατόν, πρέπει να βοηθήσουμε όλοι από την πλευρά μας να διεκδικήσουμε αυτά που υπογράψαμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Συνάδελφοι sos!Να οργανωθούμε πρέπει τωρα πριν ειναι παρα παρα πολυ αργά!Πρεπει να αντιδράσουμε ομαδικά και όλοι οι Σύλλογοι!Πρεπει να σεβαστούν αυτα που υπογράψαμε!Μετα θα το φυσάμε και δε θα κρυώνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. καλημερες!! για πληρωμες δεν υπαρχει κανενα νεο?δεν ξερει κανενας τιποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ................ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ας κανουν κουρεμα στους λαγους του ΣΠΕΦ! Εδώ δεν παει άλλο! Θα παρουμε τα οπλα!
    Παντως αρχισανε τα οργανα! Σε λιγους μηνες θα μας το ξεφουρνίσουνε! Δεν είναι τυχαια αυτά που γράφονται!
    Να το εχετε σιγουρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Επιπλέον ας απαγορεψουν την εισοδο αλλων φβ στο συστημα και ας μηδενιστεί το κωλοελλειμα τελη του 15 αντι τελη του 14! Και τι εγινε? Μετα που θα είναι πλεονασματικο το ταμειο τι θα κανουνε? Θα μας δωσουν αυξησεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Παλι τα ιδια θα εχουμε! Να δειτε που σε λιγο θα αρχισουν παλι να γραφουν εδώ τα βαλτα μελη του σπεφ τυπου Αιας Κυρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Πάντως εγω δε ξερω για σας Χρήστο!Αν γραφτεί παλι κατι τέτοιο όπως Εχθες θα ξεκινήσω τη διαδικασία να κανω έγκλημα!Ειλικρινα δε ξερω αν θα ειμαι εγω η κάποιος άλλος....Δε μου αρέσει και να πάω φυλακή για αυτές τις λουμπινες-πατσαβούρια.Προτιμω να πληρώσω να τους καθαρίσουν παρα κατι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Οπως και να έχει τα πράγματα πάνε απο το κακό στο χειρότερο άλλο δρόμο απο αυτόν της μαζικής αντίδρασης δεν μπορώ να σκεφτώ και να δω.
    Αλλά με λύπη βλέπω οτι ακόμα και εμείς δεν έχουμε μια κοινή γραμμή και ορισμένοι εδω μέσα βρίζονται αντί να είναι αγαπημένοι και ενωμένοι απέναντι στον κοινό εχθρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Συνάδελφοι καλημέρα!
    Ψυχραιμία φίλε Chaos... δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι με αυτό τον τρόπο, φθείρεσαι ψυχικά έτσι χωρίς να καταφέρνεις κάτι. Πίστεψε με, όσο δίκιο και να έχεις, με το να κάνεις (ή να απειλείς έστω, να κάνεις) κακό στον άλλον, δεν θα σε κάνει να νοιώσεις καλύτερα ούτε και θα σου λύσει το πρόβλημα.
    Για εμένα, παρά την παραφιλολογία, δεν πρόκειται να γίνει κάτι. Εκλογές έρχονται, σε λίγο θα έρθουν να μας ζητήσουν την ψήφο.
    Το αν το έλλειμμα δεν μηδενισθεί στο 2014 και μηδενισθεί το 2015 δεν σημαίνει κάτι, θα είναι απλά ένας στόχος που χάθηκε μέσα στους δεκάδες που έχουν χαθεί, θα γίνει μια ανακατωσούρα με την ΤΡΟΙΚΑ, ούτως ή άλλως το μνημόνιο θα πάρει 1μιση χρόνο παράταση και μέσα σε αυτό το μνημόνιο θα μπει η υποχρέωση στον ενάμιση χρόνο το ταμείο του ΛΑΓΗΕ να έχει περάσει σε θετικό πρόσημο.
    Πάντως, η πολυδιάσπαση που έχει ο κλάδος είτε μεταξύ Φωτοβολταϊκών (βλ. παλιοί-νέοι, μικροί-μεγάλοι, ηπειρωτικοί-ΜΔΝ, αγρότες-μή αγρότες κλπ) και των ΑΠΕ γενικότερα (αιολικοί, ΦΒ, κλπ) μόνο κακό έχει κάνει.
    Ο Γιάννης Παπακυριακού νομίζω έχει κάνει μια καλή προσπάθεια να γεφυρώσει κάποια χάσματα, δεν ξέρω Γιάννη μου αν η προσπάθειά σου πλαισιώνεται από κάποιον τεχνοκράτη για να εμβαθύνει τις τοποθετήσεις του συνδέσμου και να ενημερώσει και τους παραγωγούς πάνω στις τεχνικές λεπτομέρειες της αγοράς Ηλεκτρικής ενέργειας και τις διαμορφούμενες αλλαγές (βλ. ΑΔΙ, ΝΟΜΕ, ρύποι, ΕΤΜΕΑΡ κλπ)...
    Επίσης, καλό θα ήταν να γίνει μια προσέγγιση με την ΕΛΕΤΑΕΝ του Τσιπουρίδη και να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό πόλο προώθησης των ΚΟΙΝΩΝ συμφερόντων του κλάδου.
    Να σημειώσω ότι τόσο στα ΦΒ όσο και στα Αιολικά, συμμετέχουν μεγαθήρια της ενέργειας (πχ ΤΕΡΝΑ, ΜΕΤΚΑ κλπ) με ισχυρές δομές δικτύωσης που ο λόγος τους μετράει στα κέντρα λήψεως αποφάσεων. Βέβαια αυτοί έχουν και θερμικές μονάδες οπότε έχουμε σύγκρουση συμφερόντων...αλλά σε συγκεκριμένα θέματα μπορούμε να συμπορευθούμε μαζί τους.
    Επιπλέον, μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με τον ΣΕΒ που έχει επίσης ισχυρή παρουσία και προωθεί εν γένει την υγιή επιχειρηματικότητα.
    Οι διεκδικήσεις καλές είναι, αλλά η εικόνα 500 επιχειρηματιών έξω από το ΥΠΕΚΑ δεν λέει κάτι.
    Ψυχραιμία λοιπόν, και να οργανωθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Τσιπουρίδης της ΕΛΕΤΑΕΝ είναι η προσωποποίηση της φούσκας των ΑΠΕ. Ήταν επίσημα σύμβουλος της Μπιρμπίλη το 2010, τότε δηλαδή που υποθηκεύτηκε ο κλάδος με υπερβολές. Ο ίδιος δεν έχει δικό του ούτε μισό κιλοβάτ για να πονάει. Παίρνει μισθό από την ΕΛΕΤΑΕΝ για να προωθεί μεγαλοσυμφέροντα των πολυεθνικών μελών του. Οποιοι τον έχουμε ακούσει, μιλάει μονίμως για χιλιάδες νέα μεγαβάτ και ποτέ για το πως θα πληρώνονται αυτά. Μέχρι σήμερα δεν έχει μάλιστα γράψει ούτε μισή γραμμή για τις πληρωμές γιατί απλά δεν τον απασχολεί. Μαιντανός σκέτος λοιπόν!!! Μακριά!!!

      Διαγραφή
    2. Κώστα μου αυτά που λες να σου πω την αλήθεια δεν τα γνωρίζω, όμως για τις πληρωμές και για την μαύρη τρύπα που παρήγαγε το συσσωρευθέν έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ, ήταν από τους πρώτους που είχε μιλήσει προτού καν εκτοξευθεί το έλλειμμα σε τέτοιο βαθμό, με σωρεία άρθρων!

      Τέλος πάντων πιστεύω ότι πρέπει να ρίχνουμε γέφυρες και όχι να υψώνουμε τείχη, όταν μιλάμε για ΚΟΙΝΑ συμφέροντα...ειδικά από την στιγμή που υφιστάμεθα όλοι τις συνέπειες αυτού του εκτρώματος με την βλαχοαμερικάνικη ονομασία "new deal" (ο Θεός να το κάνει deal! steal έπρεπε να το πούνε!!!).....

      Διαγραφή
    3. Ο Τσιποιυρίδης είναι εντελώς ασυνεννόητος, άσχετος με τα οικονομικά και κατάλληλος μόνο για την greenpeace και άλλες αμπελοφιλοσοφίες. Όταν το 2012 ο Παπακωνσταντίνου ως Υπουργός ΠΕΚΑ συζήταγε να καταργηθεί το 18μηνο διακράτησης των ψηλών ταριφών ώστε να αποφευχθεί η επερχόμενη φούσκα με τα νέα έργα, εκείνος έβαλε βέτο!! Βλέπεις τον είχανε διορίσει πρόεδρο στην ΔΕΗ ανανεώσιμες και ήθελε να μοσχοπουλήσει τα 50 ΜW του ΦΒ πάρκου της Μεγαλόπολης, που ωστόσο δεν έγινε ποτέ!! Έτσι διευκόλυνε παράλληλα και τα πολυεθνικά κολλητάρια του να κάνουν τα μεγαλοπαρκάκια τους με ψηλές τιμές και μπάταρε το σύστημα. Σε ανταμοιβή τον έβαλαν μετά στην ΕΛΑΤΑΕΝ πρόεδρο με μισθό και χωρίς να έχει την παραμικρή ενεργό εμπλοκή σε έργα ΑΠΕ.
      Σήμερα που όλοι πονέσαμε από την φούσκα των ΑΠΕ οπότε και καταλάβαμε πως όπου ακούς πολλά κεράσια μην βαστάς καθόλου καλάθι, ο Τσιπουρίδης είναι απλά τελειωμένο χαρτί!! Εκτός και αν κάποιος ήρθε μόλις από το διάστημα... και μόλις ανακαλύπτει την χώρα των λοτοφάγων!

      Διαγραφή
  129. Αυτή η καραμέλα περί νέου new deal πρέπει να σταματήσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ! Δεν πρέπει ούτε καν να ασχολούμαστε και να σχολιάζουμε τις μ...κιες που γράφει ο καθένας ανώνυμα και χωρίς κανένα σοβαρό στοιχείο στα διάφορα sites. Με το να ασχολούμαστε και να συζητάμε για αυτό, κακό σε εμάς κάνουμε, γιατί δημιουργείται αρνητικό κλίμα που εξυπηρετεί τα όποια συμφέροντα και επιδιώξεις έχουν στο μυαλό τους οι διάφοροι παρατρεχάμενοι "σύμβουλοι" στο υπουργείο. Γιατί μη γελιόμαστε, αυτοί οι σύμβουλοι που δεν τους ξέρει κανείς και δεν φαίνονται ποτέ κάνουν στην ουσία κουμάντο και επηρεάζουν τις αποφάσεις των εκάστοτε υπουργών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Φάνη συγχαρητήρια για την τοποθέτησή σου.
    Προσυπογράφω μέχρι κεραίας τις απόψεις σου.
    Χρειάζετε λίγη σοβαρότητα στην προσέγγιση των θεμάτων που δυστυχώς απουσιάζει στα περισσότερα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολυτα με τους προλαλήσαντες και μάλιστα τα μάλα ,, ,

      ΥΓ

      Φίλε Χρήστος5 Δεκεμβρίου 2014 - 10:11 π.μ.,, όλο αυτό το διάστημα παρακολουθώ και διαβάζω τα πάντα,, μιλώ μόνο όταν έχω να πω κάτι , ,

      Διαγραφή
  131. Panos μην ξεχνας σε παρακαλω πως δεν ισχυει αυτό που εγραψες...ειδικά από την στιγμή που υφιστάμεθα όλοι τις συνέπειες αυτού του εκτρώματος. Οι παλιοι δεν κουρευτηκαν καθολου. Λειτουργουν τα παρκα τους εδώ και μια 5ετια, οσο ακριβως λεγανε τοτε ότι χρειαζεται για να γινει η αποσβεση. Κοινως οι περισσοτεροι του 2007-8 τα εχουν κανει ηδη αποσβεση! Κουρεμα όμως μηδεν! Γιατι? Γιατι ο Λουμακης ειχε τις ακρες και οι αλλοι τις ΠΟΣΠΗΕΦ τους οποιους και εγω δυστυχως υποστηριζα μαλλον εχουνε κρυφη ατζεντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Καλησπερα! Panos δεν υπαρχει αλλη ψυχραιμια! Ποσο ψυχραιμια ακομη; Μονο μισος υπαρχει και μαλιστα μεγαλο..βλεπεις οτι πρατουν δικτακτορικα..βαλανε εκτακτες εισφορες,,σπασανε τα συμβολαια μας,μειωσαν τιμες,συνεχιζουν παλι να καθυστερουν πληρωμες γιατι λεει εκαναν λαθος παλι υπολογισμους..θα καθομαστε με σταυρωμενα τα χερια;;;
    Παιζουν το κεφαλι τους κορωνα-γραμματα αν το εχουν καταλαβει.μαλλον απο την παραφροσυνη τους και την ηλιθιοτητα τους δεν το εχουν καταλαβει και δεν θα το καταλαβουν ποτε..οσο για τα Ελληνικα δικαστηρια,οτι πιο ξεπουλημενο και κατευθυνομενο υπαρχει σε αυτο το κρατος..εγω κυριοι εχω φαει κουρεμα,42%...ειμαι ηδη τελειωμενος.εχω να πληρωθω 6 μηνες γιατι δεν μπορω να βγαλω ενημερωτητα..αντιμετωπιζω ηδη αμεση κατασχεση των παρκων και της περιουσιας μου απο την τραπεζα..αν δεν ειχα παιδια και το λεω ειλικρινα θα τους ειχα καθαρισει.αλλα ποτε δεν ξερεις οταν τα σκεφτομαι συνεχεια και μου θολωνει το μυαλο..και το πιο εξοργιστικο απο ολα...ΜΗΔΕΝ κουρεμα σε παρκα του 2007-8-9...γιατι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Τα ΜΔΝ φιλαράκι πάλι πληρωμένα προνομιακά μέχρι και Αύγουστο είναι, δηλαδή όυτε δύο μήνες υπερημερία δεν εχετε. Άντε να κλάψεις λοιπόν αλλόυ και μην μας προκαλείς όλους εμάς που είμαστε 4 μήνες καθυστερημένοι και με τον Ιούνιο ακόμα ανοιχτό,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Θα παω αλλου να κλαψω κυριε Καζακο οκ! Αλλα δεν νομιζω να σε προκαλεσα σε κατι...εκτος αν εισαι της παρεας Λουμακη-ΥΦ Υπεκα,και σε πειραξε το μηδεν κουρεμα σε 2007-8-9..το διαβασες το μηνυμα παραπανω;; εχω να πληρωθω οπως και πολλοι αλλοι,που δεν μπορουμε να βγαλουμε ενημερωτητα 6 μηνες..γιατι σπερνεις διχονεια αμεσως για ΜΔΝ και Διασυνδεμενο;; Μηπως εισαι απο αυτους που ειναι βαλτοι να σπερνουν διχονειες για να μην μπορεσουμε ποτε ενωμενοι να πετυχουμε κατι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Θα σου έλεγα να αλλάξεις και λογιστή! Αν θυμάμαι καλά σου έβγαλε και πολύ φόρο πέρυσι κσι πάλι νιαουριζες... Δε σε τιμά να μην κάνεις τίποτα για να πληρωθείς, όταν οι υπόλοιποι στο ΜΔΝ είναι πληρωμένοι κσι Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Κυριε Καζακο ξερεις πολλες επιχειρησεις που με 42% μειωση του τζιρου τους απο τη μια μερα στην αλλη επειδη ετσι γουσταρουν οι δοσιλογοι που μας κυβερνουν,μπορουν να επιβιωσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Kostas, κάνε οτι χρειάζεται για να πληρωθείς μεχρι και Αύγουστο που ειναι οι υπόλοιποι στη Κρήτη πληρωμένοι και μην αυτοκτονείς τσάμπα. Λεφτά έξι μηνών τα εχεις στο τραπέζι τσάμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Αλλα οι δοσιλογοι του ΥΠΕΚΑ θα πουν οτι δεν το προβλεψαν..οτι επεσαν εξω στις προβλεψεις τους παλι..εκανα λαθος υπολογισμους και ετσι χρεωκοπησαν και καποιες επιχειρησεις με φωτοβολταικα παρκα,λογω new deal..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Κανω οτι μπορω! Αλλα πολλα πραγματα δεν τα πετυχαινουμε παντα ειδικα οταν υπαρχουν τοσοι ασταθμιτοι παραγοντες,που δεν μπορουσες να προβλεψεις απο την αρχη που ξεκινουσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. βρε παιδια ασχολεισται συνεχεια με την καινουργια παπαρια που καποιος πεταξε και με τις πληρωμες τιποτα,εχουμε καποιο νεο για πληρωμες?κυριε παπακυριακου,κυριε δημητροπουλε εχετε καποιο νεο?θα πληρωθουμε την αλλη εβδομαδα η οχι?τι γινεται?μπορειτε να μας ενημερωσετε και εμας να δουμε τι θα κανουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. PANOS "από κάποιον τεχνοκράτη για να εμβαθύνει τις τοποθετήσεις του συνδέσμου και να ενημερώσει και τους παραγωγούς πάνω στις τεχνικές λεπτομέρειες της αγοράς Ηλεκτρικής ενέργειας και τις διαμορφούμενες αλλαγές (βλ. ΑΔΙ, ΝΟΜΕ, ρύποι, ΕΤΜΕΑΡ κλπ)..."

    Αγαπητέ Πάνο,
    κάποιες αναφορές και σχόλια σχετικά με το ΕΤΜΕΑΡ,τη διακοψιμότητα και τους ρύπους τις έχω κάνει σχετικά πρόσφατα.Διάβασε από την ιστοσελίδα του συλλόγου ,http://ephe.gr/%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%B5-%CF%80-%CE%B7-%CE%B5/ τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα.
    Για παράδειγμα στο συνέδριο για τα πιστοποιητικά εγγυήσεων προέλευσης ομιλητής ήταν ο κύριος Κουμούσης,γραμματέας του συλλόγου.
    Για να γραφτεί ένα εξώδικο 32 σελίδων που δεν αποτελείται μόνο από νομικές διατυπώσεις έχει γίνει τεράστια έρευνα.Οι κινήσεις του συλλόγου είναι στοχευμένες.Δεν φτιάξαμε έναν ακόμα σύλλογο έτσι για να υπάρχει.
    Επίσης γίνονται κινήσεις που προς το συμφέρον όλων μας είναι καλό να μην δημοσιευθούν και θα φανούν εν καιρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυριε παπακυριακου,κανενα νεο για πληρωμες υπαρχει?γιατι τοσο σιωπη?μονο εγω καιγομαι τελικα για λεφτα?

      Διαγραφή
  142. ηθελα να συμπληρωσω και ο ΓΙΑΝΝΗΣ PV αν εχει και αυτος κανενα νεο,γιατι οτι λεει παντα βγαινει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Όσο για τις πληρωμές περισσότερα θα ξέρουμε τη τρίτη.Κάντε όλοι υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Δυστυχώς καιγόμαστε όλοι.Αν υπήρχε κάτι χειροπιαστό αυτή τη στιγμή θα το είχα αναφέρει.Αποφεύγω να δώσω εκτίμηση,καθώς αποδείχθηκε στο παρελθόν πως αν πέσω έξω....εμφανίζονται καλοθελητές που δεν καταλαβαίνουν τη λέξη πρόβλεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. η καλοθελητες κυρις κυριακου να πανε να κανουν τουμπες,το λεω ποιο κοσμια,εμεις που σας πιστευοθμε σαν ανθρωπο και σας εκτιμαμε πανω απολα θα θελαμε να μας πειτε την αποψη σας,και για ενα μηνα μιλαμε η για δυο?και για ποτε φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. γιάννης φθιώτιδα: ο Ιούλιος θα ξεκινήσει στις 10 Δεκεμβρίου για τα μικρά τιμολόγια, την Τρίτη θα γνωρίζουμε με περισσότερες πιθανότητες εαν έχουν σκοπό να μας πληρώσουν και το τιμιλόγιο του Αυγούστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ