Για να μπορέσετε να σχολιάσετε δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account" ηλιος
Με συγχωρείτε για τη καθυστέρηση της αναρτησης. Για λογους υγείας δεν μπορούσα να προβώ σε νέα ανάρτηση. ηλιος
Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.
Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση
περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας. Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ
Με συγχωρείτε για τη καθυστέρηση της αναρτησης. Για λογους υγείας δεν μπορούσα να προβώ σε νέα ανάρτηση. ηλιος
Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση
περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας. Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εισαι καλα Βασιλη . Ευχαριστω.
ΔιαγραφήΠληρωμές την Πέμπτη, ποσό άγνωστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάδε έφη Μπότσης Δευτέρα μεσημέρι.
Μόλις πριν απο λίγο στο afo.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΛΑΓΗΕ φαίνεται ότι συμπληρώνει το απαιτούμενο ποσό, σίγουρα για τα αγροτικά φωτοβολταϊκά (ποσά από 9.100 ως 16.000 ευρώ περίπου) και ίσως και για μεγαλύτερα έργα Λοιπών Εγκαταστατών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 30 Οκτωβρίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συμφωνία Καρασμάνη - Χαρδούβελη για τη φορολόγηση, ως αγροτικού, του εισοδήματος από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ισχύος μέχρι 100KW.
Συμφωνία επήλθε, μετά από αλλεπάλληλες συναντήσεις, μεταξύ του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γεωργίου Καρασμάνη και του Υπουργού Οικονομικών κ. Γκίκα Χαρδούβελη, προκειμένου το εισόδημα που προέρχεται από τη διαχείριση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως 100 KW να θεωρείται και να φορολογείται πλέον ως αγροτικό.
Την ανάγκη αλλαγής του τρόπου φορολόγησης είχε θέσει εδώ και μήνες ο κ. Καρασμάνης προς το υπουργείο Οικονομικών ζητώντας την εφαρμογή του Νόμου 3874/2010 (ΦΕΚ 151Α) περί μητρώου Αγροτών και Αγροτικών εκμεταλλεύσεων ο οποίος περιλάμβανε ανάλογη ρύθμιση, πράγμα το οποίο και έγινε αποδεκτό από τον Υπουργό Οικονομικών.
Ωραία θα ήταν να συμπεριλάβει και μας που δεν ήμαστε αγρότες !!!!!!!!!!
Από εμάς τους μη αγρότες δεν θα κόψει τίποτα να τα δώσει σ'αυτούς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι υψηλή ταρίφα, και 13% φορολόγηση και αγροτικό εισόδημα το φωτοβολταϊκό.
Αν δεν το πέρναγε σαν αγροτικό εισόδημα κινδύνευαν όλοι οι ψευτοαγρότες να μην έχουν το κύριο τους εισόδημα από αγροτική δραστηριότητα και έτσι θα τους πέταγε έξω. Θα έμπαιναν στη κατηγορία μας, στο λάκκο με τα ...δάχτυλα.
Κατάρα στην αγροτιά η μήπως μπράβο στη οργανωτικότητα τους και τη δράση τους.
Φεύγει εντολή πληρωμής από τον ΛΑΓΗΕ αύριο,που σημαίνει οτι οι πληρωμές θα φανούν στην Εθνική την δευτέρα το πρωί και προφανώς στις υπόλοιπες τράπεζες την τρίτη.Είναι σίγουρο οτι πληρώνονται όλα τα 100kw/p και 150kw/p αλλά και μεγαλύτερα. Ύψος τιμολογίων δεν μπορώ να αναφέρω με ακρίβεια,γύρω στις 45.000 με 50.000.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι αφορά όσους υπέβαλαν την υπεύθυνη δήλωση μέχρι τις 15.07.2014;;;
ΔιαγραφήΕαν δοθει αυριο πληρωμη, τοτε τα χρηματα σε Εθνικη ειναι διαθεσιμα το απογευμα και στις αλλες την Δευτερα μετα τις 10-11.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμεση ανταπόκριση από τον ΛΑΓΗΕ.................. εχθές έστειλα την φορολογική ενημερότητα μέσω email και σήμερα ήταν περασμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ημερομηνία 15/7 αφορά τη πληρωμή των συμπληρωματικών και όχι την παραγωγή ιουνίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς Δημήτρη τα χρήμματα θα πάνε στην εθνική το απόγευμα της παρασκευής,οπότε θα φανούν στην εθνική τη δευτέρα και στις υπόλοιπες τρίτη.εκτός αν λόγο του οτι λήγει ο μήνας και πολλοί έχουν φορολογικές υποχρεώσεις καταφέρει ο ΛΑΓΗΕ να επιταχύνει κάπως τις διαδικασίες και φανούν από την παρασκευή.
Κύριε Γιάννη συνήθως στην Εθνική φαίνονται το απόγευμα της ίδιας μέρας και μάλιστα λίγα λεπτά μετά τις 17.00.
ΔιαγραφήΑπο ebanking πειραιως μπηκε ποσο 9.207(ιουνιου) χωρις συμπληρωματικα καθως υπεβαλα τη δηλωση μετα τις 15.07.2014..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς έγινε αυτό?? Δεν έπρεπε να φανούν πρώτα χρήματα σε πάρκα που πληρώνονται σε ΕΤΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδεα δεν εχω!! Ακομα και mail μου ηρθε οτι μπηκε το ποσο -4€ Προμηθεια!
ΔιαγραφήΤηλεφώνησα στην γραμματέα του Μπότση και μου είπε οτι πλήρωσαν εχθές μεχρι 9700
ΔιαγραφήΑπό Εθνική τίποτα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριοχη λαμιας Πειραιώς σήμερα 9,30 το πρωί πληρωμη ιουνιου και συμπληρωματικών ποσο 9.187 και για να πω την αλήθεια με ξαφνιασαν γιατί τα περίμενα από Τρίτη διαβάζοντας τα λεγόμενα η ειδοποίηση έγινε με e-banking
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ενημέρωση κράτησαν 4€ προμήθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στην δική μου περίπτωση που είχαν να μου βάλουν από τον Ιούνιο και τους είχα στείλει βεβαίωση οφειλής για 9035 μπήκαν μόνο 6073, υποθέτω ότι αφορά μόνο δυο μηνιάτικα αφού καθ ένα αντιστοιχεί σε 3035. Αν έμπαινε και τρίτο τότε θα ξεπερνούσε το όριο πληρωμής που είναι σύμφωνα με τα γραφόμενα 9700. Στην Πειραιώς δεν έχει εμφανιστεί τίποτα από, την καρτέλα του ΛΑΓΗΕ τα είδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα και πάλι δεν βγαίνει. Ότι θέλουν κάνουν.
ΔιαγραφήΕμένα πάντως στην Πειραιώς δεν με έχουν πληρώσει, παρότι τη Δευτέρα ήμουν εκεί (είχαν παραπέσει τα τιμολόγια μου και δεν είχαν περαστεί στο σύστημα) και είπαν θα με πλήρωναν σε αυτή τη φουρνιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για τιμολόγια των 1.500€ (20kW πάρκα)
Καλησπέρα στην δική μου περίπτωση μπήκαν ΣΗΜΕΡΑ στην ΕΘΝΙΚΗ 5200€. Το τιμολόγιο ΙΟΥΝΙΟΥ που έστειλα είναι κομμένο όπως το ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ με 10000€ και το έχω εκτυπώσει. Αυθαίρετα τώρα το ενημερωτικό ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ!!! και άλλαξε με το μισό ποσό 5000€. Για να σας προλάβω. ΟΙ υπεύθυνες δηλώσεις στάλθηκαν με τους πρώτους 400. Αυτοί παρέλαβαν μόνο την δήλωση επαγγέλματος και ξαναέστειλα τις υπεύθυνες δηλώσεις 3 ώρες μετά τα μεσάνυχτα της λήξης με αριθμό 12000.Γιατί δεν αναγνωρίζεται η υπεύθυνη δήλωση με αριθμό κάτω από 400? Γιατί δεν πληρώθηκα με την προηγούμενη πληρωμή? ποιος μου ΕΚΛΕΨΕ τα υπόλοιπα χρήματα για τα οποία πλήρωσα και ΦΠΑ με το ενημερωτικό των 1000€ που μου έστειλαν? Δικηγόρος στο BLOG για να τους κάνει εκεί στον ΛΑΓΗΕ να τρέμει η καρέκλα τους υπάρχει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμη χθες 30/10 ΕΤΕ Μεσσηνια 9430, Ιουνιος + συμπληρωματικα
ΑπάντησηΔιαγραφήEξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Ιουνίου 2014
ΑπάντησηΔιαγραφή31.10.2014
Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα νέα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουνίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου και Μαΐου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.07.2014.
Με τη σημερινή εντολή θα εξοφληθούν επιπλέον 3.700 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 27.950€. Συνολικά πλέον έχει εξοφληθεί το 85% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο.
Τίποτα ακόμα Πειραιως Μεσσηνιας
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκυρο τελικά.Μολις τα είδα! 9.467 Πειραιώς Καλαμάτας με 4 ευρώ προμήθεια τελικά!Αφου είναι μεγάλα κοράκια όπως ξέρουμε εξάλλου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν δει καποιος Εθνικη για ποσα >9700 ( που απο οτι καταλαβα ειχε δοθει χτες εντολη ) , μας λεει για να περιμενουμε την Δευτερα στις υπολοιπες
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ Η ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου καλημέρα και καλό μήνα. Πρέπει να βρεις έναν Διευθυντή τράπεζας με κοινό νου, ο οποίος θα σου δώσει τα χρήματά ΣΟΥ από τον λογαριασμό που σου κατέθεσε ο ΛΑΓΗΕ, να πληρώσεις τις οφειλές σου προς το Κράτος εκεί στο ταμείο της τράπεζας και παίρνεις τα υπόλοιπα χρήματα.
ΔιαγραφήΚαλημερα καλο μηνα και καλες πληρωμες σε ολους
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την βεβαίωση οφειλής , ο ΛΑΓΗΕ πληρώνει πρώτα τις βεβαιωμένες οφειλές σου και οταν πληρωθούν βγάζεις νεα φορολογικη ενημερότητα που τους την στέλνεις και οταν βγάλουν νεα εντολη πληρωμής καταθέτουν το υπόλοιπο ποσο που περισσεύει στην τράπεζα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλο μηνα..Μηπως μπορει καποιος να μου απαντησει σχετικα με αυτο;; Εχω κανει α1 δηλωση στον Λαγηε,και ενα μηνα μετα βγηκε υπουργικη αποφαση οτι υπαγομαι στον αναπτυξιακο με καθορισμενο αριθμο χρηματων που δικαιουμαι..σε περιπτωση που λαβω τα χρηματα,γινεται να κανω α2 δηλωση μιας και ο χρονος υποβολης των αιτησεων εχει παρελθει;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζεται να κάνεις κάτι τώρα. Όταν εισπράξεις την επιδότηση θα κάνεις νέα δήλωση.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ..
Διαγραφήπληρωμη πειραιως ποσο >10000
ΑπάντησηΔιαγραφήπληρωμη πειραιως >20000 Λακωνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο πειρεως σερρων πληρωθηκε κανεις;Η φορολογικη εληγε σημερα λετε να μην πληρωθω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω οτι θα πληρωθείς, γιατι εντολή πληρωμής δώσανε την παρασκευή.
ΔιαγραφήΟλα καλα τελικα πειρεως σερρες πληρωσε ιουνιο και συμπληρωματικα....ποσο πανω απο 12 χιλιαδες
ΑπάντησηΔιαγραφήενα τηλεφωνο επιονωνιας με λαγιε?
ΑπάντησηΔιαγραφήπληρωθηκαν ολοι απο πειραιως?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μια σκληρή όσο και διεξοδική έκθεση, η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Αλλαγή του Κλίματος (IPCC) τονίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί και πρέπει να παράγεται από πηγές χαμηλών εκπομπών άνθρακα μέχρι το 2050.
ΑπάντησηΔιαγραφή- See more at: http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis-perivallon/51/226289/i-chrisi-orykton-kafsimon-prepei-na-einai-parelthon-eos-to-2100#sthash.OHSGCFqn.dpuf
Κοπεγχάγη: Η απεριόριστη χρήση των ορυκτών καυσίμων πρέπει να εξαλειφθεί σταδιακά μέχρι το 2100, προκειμένου να αποφευχθεί μία επικίνδυνη αλλαγή του κλίματος, τόνισε η ομάδα εμπειρογνωμόνων που εργάστηκε με τη στήριξη του ΟΗΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή- See more at: http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis-perivallon/51/226289/i-chrisi-orykton-kafsimon-prepei-na-einai-parelthon-eos-to-2100#sthash.OHSGCFqn.dpuf
Πληρωμή Πειραιώς αργολιδα >15.000
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα τράπεζα Αττικής νομός Εύβοιας πλήρωσε >11000€ για τιμολόγιο Ιουνίου και συμπληρωματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά στον HLIOS!!!
Και εγω με τη σειρά μου:ΗΛΙΟΣ καλη ανάρρωση και παντα υγιής και σιδερένιος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω τίποτα το σοβαρό helios,περαστικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς πλήρωσε σήμερα το πρωί 20.300
Τι θα γινει με αυτους τους αγροτες ρε παιδια? Σε τι κωλοχωρα ζουμε? 13% συντελεστη? Αηδία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί θέλεις να τους το ξαναπάνε 26% ή να το πάνε και σε μας τους υπόλοιπους 13%?
ΔιαγραφήΠροφανώς θέλω ισονομία! Απαιτώ να μην είμαι πολίτης β' κατηγορίας επειδή δεν έχω τρακτέρ να κλείνω δρόμους κ να τάζω ψηφαλάκια! Θέλω προφανώς χαμηλούς συντελεστές ίσους για όλους!
ΔιαγραφήΣωστά και οι δυο παράγουμε και πουλάμε το ίδιο ακριβός το προϊόν ρεύμα από φωτοβολταικα. Δεν γίνετε να έχουμε διαφορετική τιμή πώλησης και διαφορετικούς συντελεστές φορολόγηση
Διαγραφήκαλησπερα εστειλα φορολογικη στς 23 τη ειδα σημερα στο συστημα δεν πληρωθηκα ,μαλλον θα πληρωθω με τη επομενη εντολη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι έτσι ακριβώς ειναι.Να μην διαμαρτυρόμαστε όμως γιατι αυτοί ειναι οργανωμένοι και πιέζουνε και ειναι μια γροθιά γι αυτο και πέτυχαν καλύτερης μεταχείρισης στο new deal!Εμεις πρέπει να ξυπνήσουμε και να οργανωθούμε πριν μας εξαφανισουν!Οι φορείς που εχουμε που ούτε κάν ξέρουμε Ποσπηεφ και μπούρδες ειναι άχρηστοι!Πρεπει να ξυπνήσουμε πριν ειναι αργά!Ειδατε το ΑΦΟ;Ο νοών νοείτο!
ΑπάντησηΔιαγραφή1ο και 2ο τριμηνο του 2012 επιρεαστηκαν ανισα από ολες τις ρυθμισεις που εγιναν.
ΔιαγραφήΣυναδελφοι ετσι ειναι μην μας πειραζει που διεκδικισαν κ κερδισαν χαμηλο συντελεστη.Γιατι μου θυμιζει το ρητο που λεει ο λαος,για την κατσικα του γειτονα να ψοφισει μαζι με την δικια μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε κανείς από Alpha Bank για ποσά πανω από 15.000?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μήνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, καλο μήνα και περαστικά στον ήλιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποια πληροφορία για τις πληρωμές Ιουλίου; Πότε περίπου θα ξεκινήσουν; Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦάνη για 15 Νοεμβρίου ακούγεται ότι θα ξεκινήσουν οι πληρωμές Ιουλίου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλω Πληρώθηκε κανείς από Alpha Bank για ποσά πανω από 15.000?
ΑπάντησηΔιαγραφήMichalis krikzonis από ότι μου ειπαν απο το Λαγηε εγώ που είχα βεβαίωση οφειλης μέχρι 31/10 θα σταλθεί τις επόμενες ημέρες στη εφορία η παρακράτηση και τα υπόλοιπα στο λογαριασμό μου (εύχομαι)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΩΦΕΙΛΗΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΙΜΙΛΟΓΙΟΥ.ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΓΗΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΔΟΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΕΙ;
ΔιαγραφήΌσοι έχετε δάνειο στην πειραιώς και είδατε την πληρωμή από ΛΑΓΗΕ τη Δευτέρα που πέρασε,παρακαλώ ενημερώστε με πότε σας απελευθέρωσε η συγκεκριμένη τράπεζα τα χρήματα.Η δόση μου πληρώνεται 15/11,τα χρήματα ήδη υπάρχνουν και η πειραιώς ακόμα δεν έχει αποδεσμεύσει κανένα ποσό από τα υπόλοιπα.Ουδέποτε έχω καθυστερήσει το δάνειο μου και δεν είναι σίγουρα θέμα παρακράτησης άλλου ποσού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καινούργια διευθύντρια που έχει αναλάβει στο κατάστημα με ενημέρωσε οτι αργούν να απαντήσουν τα κεντρικά,(παίρνει άδεια έγκρισης για να απελευθερωθεί το υπόλοιπο ποσό),πράγμα που θεωρώ αδιανόητο καθώς δεν μου έχει ξανασυμβεί μέχρι τώρα.
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΣΟΥ ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΟΣΗ ΓΙΑ 23/12/14 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΙΣΧΥΕΙ.(ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΔιαγραφήΔεν μου εχει τυχει μεχρι στιγμης να καθυστερησουν την αποδεσμευση χρηματων πανω απο 3 μερες. Για την τελευταια πληρωμη κιολας τα χρηματα ηταν διαθεσιμα το μεσημερι της δευτερας. Τελικα ειναι θεμα υποκαταστηματος. Εξυπηρετουμε απο καταστημα της Λαρισας.
ΔιαγραφήΣυγχωρεστε με για το ασχετο της ερωτησης αλλα επειδη εχω μεγαλη πτωση στο παρκο απο σπασμενα πανελ απο Heliosphera 125W μηπως καποιος γνωριζει αν ταιριαζει στα ρευματα ταση και δε ξερω τι αλλο τεχνικος δεν ειμαι καποιο πανελ αλλης εταιριας..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Elias, έχω και εγώ πάρκο με πανελ HELIOSPHERA 120W και όταν ήθελα κάποιες τεχνικές πληροφορίες επικοινώνησα με την εταιρεία (πριν περίπου 1 μήνα). Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 6972 600989 - καλό θα ήταν να μιλήσεις κατευθείαν μαζί τους πρώτα από όλα. Στη δική μου περίπτωση πάντως η απόδοση του πάρκου είναι ικανοποιητική. Σε εσένα λογικά χρειάζεται να αλλάξεις τα σπασμένα πανελ.
ΔιαγραφήΕχω επικοινωνησει ηδη εστειλα φωτογραφιες ηδη και η απαντηση του τεχνικου τμηματος ηταν οτι σε δυο μονο πανελ που ξεκωλησε το junction box θα τα αλαξουμε τα αλλα πρεπει να τα αγορασω γιατι το κατω γυαλι γινεται ρυζι εξαιτιας πιεσεων απο τις βασεις μπορει να μη παταει καλα στις βασεις και δεν ευθυνεται το πανελ. Εγω προτεινα να ερθουν οι φωστηρες τεχνικοι στο παρκο να διαπιστωσουν αν τα πανελ που ραγισαν τα κατω γυαλια ειναι πιεσμενα η κακοπερασμενα και αυτα ειναι δικαιολογιες. Επισης απο ισχυρους ανεμους εχω μετατοπισεις των πανελ με συνεπεια να συγκρουονται μεταξυ τους παροτι με διαβεβαιωναν στις συμφωνιες πρι γινει το παρκο οτι αν το πανελ κουμπωσει ειναι δυσκολο ακομα και να το βγαλεις!! Μπουρδες προκαλω οποιον θελει να ερθει στο παρκο να δει ποσο ευκολα μετακινουνται. Μαλιστα ο υπευθυνος μου ειπε να βρω τροπο να στερεωσω τα πανελ ισως με βιδες στις δαγκανες των πανελ και των δοκων που στηριζονται γιατι εχω μεγαλες πιεσεις απο ανεμους!!! Δηλαδη δεν εχω εγγυηση γιατι φυσαει πολυ στο παρκο το καταλαβαινεις!!! Μαλιστα δεν εχουν 125W και εχουν στοκ μονο 120W που πρεπει φυσικα να αγορασω (σε καλη τιμη) ριχνοντας τα στριγκ που θα κουμπωσουν και φυσικα χωρις εγγυηση αφου αν σπασει καποια απο αυτα θα μουν παλι για πιεσεις στους δοκους ανεμους και κουραφεξαλα!! Κριμα γιατι ημουν ενθερμος υποστηρικτης της Hliospheras και το παρκο μου στοιχισε 15.000 ευρω παραπανω αν εβαζα γερμανικα πανελ και γυρω στις 40.000 ευρω αν εβαζα κινεζικα.
ΔιαγραφήΣυν που ο κατασκευαστης κατεβηκε Αθηνα σε εκθεση που γινοταν εκεινο το καιρο με πηρε τηλ μπροστα τους να μου πει τη τιμη των πανελ και οταν πηγε να γινει η παραγγελια ειπαν οτι η τιμη ηταν για τα 120 και οχι για τα 125 και μας την αυξησαν τελευταια στιγμη. Παντως περιμενω μηπως αλαξει κατι αλλιως παω σε αλλη εταιρια που θα εχω και εγγυηση και τα πανελ θα εχουν πλαισιο προστασιας και δε θα ειναι σκετο γυαλι.
harris, ποιά είναι η ετήσια παραγωγή σου με τα Heliosphera? 100kW? Σε ποια περιοχή? Έχω κι εγώ υπ' όψη μου μια περίπτωση Heliosphera με μειωμένη παραγωγή.
ΔιαγραφήElias έτσι όπως τα περιγράφεις υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τον εγκαταστάτη σου και όχι με τον εξοπλισμό σου. Αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον...
Διαγραφήtg έχω 20αρι στην Λακωνία με μέση απόδοση 32200 kWh/ έτος για τα δυο χρονια λειτουργίας. Αλλά επειδή αυτά εξαρτόνται από τον καιρό και την περιοχή καλύτερα βρες κάποιον με πάρκο κοντα σε εσένα. Μπορείς να τσεκάρεις και την απόδοση των inverter ακόμα πιο αντιπροσωπευτικά. Αλήθεια τι inverter έχεις βάλει στο πάρκο σου ή σε αυτό που ξέρεις με τη μειωμένη παραγωγή?
γνωριζει κανεις μεχρι τι ποσα πληρωνουν τωρα? Υ.Γ νεος στην ωραια παρεα σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν ποτε θα δωσουν εντολη για μεγαλυτερα ποσα; Ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορεις να ενημερωνεσε για τα ποσα απο το επισημο site του ΛΑΓΗΕ www.lagie.gr . Αυτη τη στιγμη εχουν πληρωθει ποσα Ιουνιου ( με τα συμπληρωματικα ) εως ποσου 27.950€ . Το ποτε θα πληρωσουν παλι ειναι κατι που συζηταμε στο blog. Προς το παρον δεν υπαρχει ενημερωση. Τις τελευταιες βδομαδες εχουμε ενημερωση καθε Τεταρτη .
ΔιαγραφήΕυχαριστω πολυ Δημητρη. Αν μαθετε παντως κατι γραψτε το
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις έμαθα οτι από λάθος του υποκαταστήματος το αίτημα μου στα κεντρικά δεν φαινόταν!!!Και φυσικά δεν το έμαθα από το ίδιο υποκατάστημα αλλά από άλλη πηγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Ρωμανίδη αν τα καθυστερούνε 10 μέρες κάτι δεν κάνουν σωστά στο υποκατάστημα.Το έχω ξανακούσει κάποιες φορές όταν το αναλαμβάνει κάποιος υπάλληλος και όχι ο διευθυντής.Την επόμενη φορά κάντε τους φασαρία.
Καλησπέρα κ. Παπακυριακού έμενα μου έχουν σπάσει τα νεύρα εδώ και ένα χρόνο κάνουν τους Νταβατζήδες στα λεφτα μας με τα λεφτα μας τα καριόλια.
Διαγραφήk papadopoulos
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ακριβώς εννοείς με το << επιρεαστηκαν ανισα >>; Σε τι αναφέρεσαι;
jann
Διαγραφήκατ αρχας να πω πως δεν ειμαι υπερ των μειωσεων κανενος ουτε και των διακρισεων,
δεν θελω μειωσεις στις ταριφες αλλα αυτο ειναι δικαιωμα του υπουργειου οπως αποδειχτηκε
δικαίωμα επίσης του υπ. οικονομικών να ορίζει διαφορετικούς φορ συντελεστές
οτι θελουν μπορουν να κανουν
μεσα σε ολους εμας που βλεπουμε τις ρυθμισεις σα τα τρενα να παιρνουν οπως αγελαδα οταν βοσκει στο λιβαδι,
δεν μπορουμε να κανουμε απολυτως τιποτα,
μονο να γραφουμε εδω μεσα καθενας το δικο του προβλημα
το 1ο και 2ο τρίμηνο του 2012, χαρακτηρίζεται από
α) απόλυτη αναστολή χορήγησης δανείων από όλες τις τράπεζες
β) επενδυτική ψυχολογία υπό το μηδέν
γ) οι τιμές των υλικών και των εργασιών είναι παρόμοιες με το 2011, μιλάμε για τους έμπορους στην Ελλάδα
αυτοί που έφτιαξαν πάρκο το 2012 είναι κάτι παλαβοί τύποι που χωρίς δάνειο, χωρίς επιδότηση η πλειοψηφία, μέσα σε ενα περιβάλλον που όλοι ήταν καχύποπτοι με την Ελλάδα
έβγαλαν και έδωσαν 250 χιλιάδες για να κάνουν ένα πάρκο
είναι πράγματι παλαβοί όλοι αυτοί
σε μια εποχή που το χρηματιστήριο ήταν 300 μονάδες, τα μπαούλα και τα στρώματα φίσκα σε μετρητό, έτοιμοι όλοι να βγούμε από το εύρο
στο τέλος της ημέρας όλα αυτά τα πάρκα είδαν μείωση στις ταρίφες δυσανάλογη του κόστους αρχικής επένδυσης
αυτα .... χρηματα δεν βλέπω να μενουν, και η επενδυση, ηταν η χειροτερη.
Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε
ΔιαγραφήΔεν σχολιάζω την άποψη ( που σερβίρετε από πολλούς ) περί παρόμοιων τιμών του 2011 - 12 & 13. Αυτό είναι καταγεγραμμένο σε πολλά αρχεία, αποδεικνύεται εύκολα και φυσικά διαφωνώ.
Στέκομαι στο μοιρολατρικό "ειναι δικαιωμα του υπουργειου". Δηλώνει πως αποδέχεσαι εκ προοιμίου τις τριτοκοσμικές αυθαιρεσίες τους και τις παλαιοκομματικές και φαύλες πρακτικές τους. Έστω και αν παραβιάζουν την προστατευμένη από το σύνταγμα ισότητα και προσβάλλουν θεμελιώδη σου δικαιώματα. Θεωρείς πως η αυθαιρεσία είναι νόμιμο δικαίωμά τους και την αποδέχεσαι χωρίς αντίδραση. Και αυτό είναι καταστροφικό. Επειδή δρά πολλαπλασιαστικά στην αυθαιρεσία τους .....
Εγω ειπα μονο για την ιδιαιτεροτητα των παρκων του 1ου και 2ου τριμηνου του 2012.
ΔιαγραφήΦαινεται δε καταλαβαινιες καλα αυτα που διαβαζεις.
Το δικαίωμα του υπουργείου είναι γεγονός φίλε, δεν είναι μοιρολατρία.
Είναι γραμμένο στην σύμβαση σου, άλλο αν δε την διάβασες όταν έπρεπε, όπως και γω.
Αυτο το εχουν καταλαβει οι αγροτες και το ΜΔΝ και οπως βλεπεις δεν προχωρουν με δικηγορους, οι οποίοι εχουν αποτυχει.
Τα αλλα που λες περι φαυλες πρακτικες, συνταγμα, ισότητα, θεμελιωδη δικαιώματα κλπ ειναι παρλαπίπες ξεπατικωμένες απο πολιτικη αγωγή που κάναμε γυμνάσιο. Τοσες φανφαρες μαζεμενες δε γραφονται ευκολα.
Συμφωνω με το κ παπαδοπουλος γιατι ειναι ετσι ακριβως αν και θα προσθετα στα τριμηνα και την αιτηση ενοργοποιησης στη ΔΕΗ. Καποιος θα πει πονηρα οτι συνδεθηκα σε αυτα τα τριμηνα γι αυτο και συμφωνω. Λοιπον αιτηση για δανειο εκανα Νοεμβριο του 11. Η τραπεζα μου λεει σε 1,5 μηνα απαντηση. Τελη Δεκεμβριου του 11 συμφωνουμε με τιμες με εταιριες και ειμαστε ετοιμοι για το εργο αφου περιμεναμε απο μερα σε μερα το δανειο. Το δανειο τελικα το παιρνω αρχες του 12 και ενω πραγματι εχουν μπει σε αναστολη τα δανεια και με εχουν κοψει αλλες δυο τραπεζες που εκανα αιτηση. Δινω προκαταβολες στις εταιριες με κοστη τελη του 11 για να ερθουν τα υλικα. Τα πανελ ερχονται οπως μας υποσχεθηκε η εταιρια αλλα οι βασεις ενω η συμφωνια ελεγε σε 20 μερες μετα τη προκαταβολη ηρθαν 2 μηνες μετα και χανεται και το ραντεβου με την εταιρια που θα εκανε τη πασαλαμπηξη. Τελικα το εργο ολοκληρωνεται τελη Μαιου του 12 κανω αιτηση συνδεσης στη ΔΕΗ και με συνδεει 1 Ιουλιου του 12. Λοιπον κυριε jann το παρκο με στοιχησε τιμες τελη του 11 η Ιουλιο του 12...? Αυτο πιστευω εγινε στους περισσοτερους ειτε απο καθυστερηση τω πανελ ειτε των βασεων ειτε της ΔΕΗ ειτε του κατασκευαστη που μπορει να εκανε αλλο εργο εκεινη την εποχη. Ειμαι σιγουρος αν ξεραμε τοτε οτι οι τιμες μας καποια στιγμη θα αλλαζαν συμφωνα με τη συνδεση θα ειχε πεσει πολυ ξυλο τοτε.
ΔιαγραφήΟ ΛΑΓΗΕ έδωσε νέα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουνίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου και Μαΐου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.07.2014.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την εντολή αυτή θα εξοφληθούν επιπλέον 550 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 34.730€. Συνολικά πλέον έχει εξοφληθεί το 90% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο.
Καλημερα σας κυριε Παπακυριακου.... για την πειραιως να σας ενημερωσω οτι... οταν ο λαγηε βγαζει αν ακοινωση την παρασκευη τα χρηματα φαινονται στην πειραιως την δευτερα στις 11 το πρωι ............ εγω με αιτημα στην τραπεζα ετοιμο απο την παρασκευη το οποιο το στελνει ο υποδιευθηντης του καταστηματος μολις εμφανιστουν τα χρηματα (δηλαδη το πρωι της δευτερας στις 11) στην καλυτερη περιπτωση να τα παρω στα χερια μου την πεμπτη με καθημερηνη επι
ΑπάντησηΔιαγραφήσκεψη στο καταστημα και πιεζοντας τον υπαλυλο μεσο τηλεφωνου 2 φορες την ημερα σε καθημερινη βαση.
τωρα.... το καινουργιο που μου βγαλανε ειναι το εξης.....απο την πληρωμη του ιουνιου μου κρατησανε στον ατοκο λογαριασμο (DAY) 3 δωσεις μπροστα για το δανειο μου. Το δανειο μου εχει δωση καθε 29 του μηνα.... και μου κρατησαν τα χρηματα που αναλογουν μεχρι και την δωση της 29/12/2014...
εμαθα επισης απο συναδελφο που εχει φοτοβολταικο χωρις δανεισμο στην συγγεκριμενη τραπεζα οτι τα λεφτα δεν τα παιρνει στα χερια του πριν την τεταρτη αρα..... να παρακαλαμε και να ευχομαστε οσοι εχουμε δανισμο να τα αποδεσμευουν απο τεταρτη μεχρη παρασκευη το αργοτερο αλιως κατι αλο συμβαινει
Aπολύτως έτσι είναι και γω αυτή την αλλαγή είδα. Πειραιως Θεσσαλονίκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επιτόκιου του δανείου σας σε τι ύψος βρίσκεται;
ΛΟΙΠΟΝ.Βλεπω τις κινησεις μου.23/10/14 μπηκαν τα χρηματα ημερα πεμπτη κατα τις 10 το πρωι και ζητησα τηλεφωνικα αποδεσμευση.η αποδεσμευση πραγματοποιηθηκε 3/11/14.ο ιδιος υπαλληλος μου ειχε κανει στις προηγουμενες πληρωμες αποδεσμευση σε δυο μερες.δυστυχως κυριε παπακυριακου κατι εχει αλλαξει προς το δυσμενεστερον(για πειραιως παντα μιλαμε με συμπληρωμενη την επομενη δοση τριμηνου 23/12/14
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τις αποδεσμεύσεις από την Πειραιώς (κατάστημα Καλαμαριάς Θεσ/νίκης), στην δική μου περίπτωση, το τελευταίο εξάμηνο τουλάχιστον, η αποδέσμευση γίνεται το πολύ σε 2 μέρες και η μεταφορά των χρημάτων αυτόματα στον λογαριασμό μου χωρίς να υπογράψω τίποτα. Αυτό οφείλεται πιστεύω κυρίως στον υπάλληλο της τράπεζας που συνεργάζομαι και προωθεί γρήγορα τα αιτήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΡΕΣ ΤΕΣΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ Η ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΟ 50000 ΜΕ ΔΟΣΗ 6000 ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΝΗΜΕΡΟ ΓΙΑ 2 ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΖΗΤΑΕΙ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΑ ΕΝΦΙΑ ΔΕΗ ΚΑΡΤΕΣ Κ.Α.
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ
Καλησπέρα πληρώθηκε κανείς με την νέα εντολή πληρωμής ????
ΑπάντησηΔιαγραφήMichalis krikzonis. Εάν το πόσο που χρωστάς στην εφορία είναι μικρότερο από εκείνο που θα εισπράξεις τότε θα πάρακρατήσει η εφορία τα δικά της και τα υπόλοιπα θα πάνε στο λογαριασμό σου. Εάν είναι περισσότερα τότε θα κρατήσει όλο το πόσο. Δεν γνωρίζω κάτι για αριθμό τιμολόγιου. Εύχομαι να σε κάλυψα!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήA!! Και κάτι ακόμα michali εμένα μου χρέωσε όλο το ΕΝΦΙΑ μαζί. Ενώ αν είχα φορολογική ενημερότητα θα μπορούσα να το πληρώσω σε έξι δόσεις ενώ τώρα το προκατέβαλα. Η αλαζονεία σε όλο της το μεγαλείο! !!@
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος κ. "Μαρία 6 Νοεμβρίου 2014 - 5:24 μ.μ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που σας έκανε η ΔΟΥ σας είναι απαράδεκτο. Σύμφωνα με την ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ και τις οδηγίες προς τους πολίτες (http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/TaxGuide/GeneralInformation.html) ισχύουν τα ακόλουθα:
"11) Ποιά η διάρκεια ισχύος του αποδεικτικού;
Η διάρκεια ισχύος του αποδεικτικού ενημερότητας, ανεξαρτήτως της πράξης ή συναλλαγής για
την οποία ζητείται, είναι δύο (2) μήνες, εφόσον δεν υφίστανται βεβαιωμένες οφειλές και ένας
(1) μήνας, σε περίπτωση ύπαρξης μη ληξιπρόθεσμων οφειλών, οφειλών που τελούν σε αναστολή
ή έχουν υπαχθεί σε πρόγραμμα ρύθμισης τμηματικής καταβολής."
Αν εσείς δεν είχατε ληξιπρόθεσμη οφειλή στον ΕΝΦΙΑ έπρεπε να σας δώσουν μηνιαία γορολογική ενημερότητα.
Προς κ. Έλενα 3:32.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚα Έλενα είχα μια δόση ληξιπρόθεσμη οφειλή στον ΕΝΦΙΑ και είχα και το ΦΠΑ τού δεύτερου τριμήνου . Οπότε μου έδωσαν βεβαίωση οφειλης για ένα μήνα με το πόσο όλου του ΦΠΑ τις προσαυξήσεις και όλο το ΕΝΦΙΑ μαζί.Και σε εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί όλο το ΕΝΦΙΑ μαζί?αλλά ρώτησα και τον λογιστή μου και μου είπε οτι έτσι γίνεται. Θα το κοιτάξω πάλι. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. ...
Στο προηγούμενο σχόλιο σας δεν είχατε αναφέρει ότι είχατε ληξιπρόθεσμη δόση του ΕΝΦΙΑ την οποία (δόση) από ότι καταλαβαίνω δεν την είχατε βάλει και σε κάποιο καθεστώς ρύθμισης, οπότε μάλλον έχει δίκιο η ΔΟΥ που σας κράτησε το σύνολο του ΕΝΦΙΑ.
ΔιαγραφήΑπό όσα γνωρίζω οι ΔΟΥ χορηγούν βεβαίωση μη οφειλής μηνιαία, μόνο όταν δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμα χρέη ή εάν υπάρχουν είναι σε ρύθμιση για την αποπληρωμή τους.
Ο δε ΦΠΑ είναι ακόμα πιο πονεμένη ιστορία.Στη δική μου ΔΟΥ μου έχουν πει ότι ο ΦΠΑ είναι άμεσα απαιτητός και ως εκ τούτου ακόμα και αν δεν είναι ληξιπρόθεσμος η ΔΟΥ έχει υποχρέωση να τον κρατήσει. Δηλαδή τον ΦΠΑ σου τον κρατούν όπως και να έχει.
ΔιαγραφήΕάν κάποιος άλλος από το blog ξέρει κάτι περισσότερο ας μας ενημερώσει.
Γνωριζει κανεις ποτε θα δωσει εντολη για μεγαλυτερα ποσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Έλενα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα εχουν δώσει εντολή πληρωμής απο Πέμπτη και κανένας δεν εχει δει χρήματα ακόμα ??????? τι γίνετε !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή500kw ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΛΗΡΩΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ποσο φιλε john? εγω περιμενω πανω απο 35.000 και ακομη τιποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εντολή αφορά πληρωμές εως 34730 ευρώ. Στην επόμενη θα πληρωθείς.
ΔιαγραφήΕχει ακουσει κανεις για ποτε θα δωσουν εντολη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως σε σημερινή επικοινωνία με τον κύριο Μπότση, μου ανέφερε οτι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ο Ιούλιος να ξεκινήσει την Παρασκευή. Θα το ξέρει την Τετάρτη, οπότε θα προσπαθήσω να μιλήσω μαζί του τότε και ελπίζω να έχω ευχάριστα νέα. Λογικά ο Ιούλιος θα ξεκινήσει ταυτόχρονα με την εξόφληση των τελευταίων έργων για τον Ιούνιο όπως γίνεται και τους τελευταίους μήνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την ενημέρωση Γιάννη.
ΔιαγραφήΓιάννη ολο καλά νέα είσαι, περιμένουμε την Τετάρτη να μας το επιβεβαιώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη PV,την ίδια πληροφορία έχω κι εγώ.Ας ελπίσουμε οτι η ΔΕΗ θα πληρώσει κάτι παραπάνω από τον ΗΕΠ αυτήν την εβδομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτελους οι ενημεροτητες από το taxis
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tovima.gr/finance/article/?aid=649458
Νέα στοιχεία προς συμπλήρωση κατά την υποβολή της αίτησης για φορολογική ενημερότητα.
ΔιαγραφήΑΙΤΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ - ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Φορέας που θα κατατεθεί: ΛΑΓΗΕ
Στοιχεία Τίτλου Πληρωμής: ????? (Γνωρίζει κάποιος τι συμπληρώνουμε εδώ; )
γραψε λαγηε και αποκατω τιμολογιο
ΔιαγραφήΔημοσίευση Μηνιαίου Δελτίου Λογαριασμού ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ - Οκτώβριος 2014
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.lagie.gr/perissoteres-anakoinoseis/anakoinosi/article/712/
Παλι χειροτερα τα πραγματα .... Δεκεμβριο πηγε το μηδενισμα του λογαριασμου....Οποτε και οι πληρωμες μας μην ελπιζετε να καλυτερεψουν μεχρι τοτε. 4μηνο-5μηνο θα μας εχουν...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΜπορεί να το πήγανε Δεκέμβριο του 15 το πλεόνασμα αλλά αν προσέξεις στους πίνακες από 228,67εκ€ που είναι σήμερα το έλλειμμα, τον Μάρτιο του 2015 πάει σε 62εκ€.
ΔιαγραφήΠρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι υπερημεριες μας τότε πρέπει να μειωθούν στο 1/3, δηλαδή θα πρέπει τον Μάρτιο να πληρωθούμε την παραγωγή Δεκεμβρίου/Ιανουαρίου.
Για να ισχύσει το παραπάνω, και με δεδομένα αυτά που αναφέρει το μηνιαίο δελτίο από τη μία, και το γεγονός ότι οι περισσότεροι έχουν πλέον εκκαθαριστικά ενημερωτικά λόγω αλλαγής μετρητών (και επομέωνς μειωμένα τιμολόγια τους χειμερινούς μήνες) από την άλλη, οι πληρωμές θα πρέπει να είναι κάπως έτσι:
Μήνας Πληρωμής Μήνας Παραγωγής
Νοέμβριος Ιούνιος/Ιούλιος 2014
Δεκέμβριος Αύγουστος 2014
Ιανουάριος Σεπτέμβριος/Οκτώβριος 2014
Φεβρουάριος Νοέμβριος/Δεκέμβριος 2014
Μάρτιος Ιανουάριος 2015
κ.ο.κ.
Δεν ειναι ακριβως ετσι: Οι πληρωμες του ΛΑΓΗΕ καθε μηνα ειναι -πολυ πολυ χοντρικα- περι τα 200εκατομυρια. Αρα το λογιστικο ελλειμα μας καθυστερει 1 μηνα. Τους αλλους 2-3 μηνες τους καθυστερει η ΔΕΗ (λογο περιορισμενης ρευστοτητας-εκαθαρισεων-στρεβλωσεων κτλ κτλ ) . Οταν το λογιστικο ελλειμα μειωθει κατα 150 εκατ., απλα θα μειωθουν κατα 1 μηνα οι υπερημεριες μας. Για να μειωθουν κι αλλο , θα πρεπει ο λογαριασμος να ειναι θετικος και να μας πληρωνουν απο το πλεονασμα ( εαν ποτε υπαρξει ετσι οπως το πανε...)
ΔιαγραφήΤότε πως εξηγείται το γεγονός Δημήτρη ότι οι καθυστερήσεις τον προηγούμενο Μάρτιο ήταν στους 8 μήνες με το έλλειμα να είναι 473εκ€, και τώρα είναι στους 4 μήνες με το έλλειμα να είναι ακριβώς στο μισό;
ΔιαγραφήΑκομη να πληρωσουν ποσα πανω απο 34700. Τι κανουν;;;;; Εμεις παμε για 6 μηνες καθυστερηση!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους (αν και συνεφιασμένη...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΉθελα να ρωτήσω αν κάποιος μπορεί να αποκωδικοποιήσει αυτά που αναφέρει ο ΛΑΓΗΕ στις ενημερώσεις του. Λέει
στις 15.10.2014:"Με την σημερινή εντολή θα εξοφληθούν 6.130 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 7.600€ (46% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο)."
στις 22.10.2014: "Με τη σημερινή εντολή θα εξοφληθούν επιπλέον 1.200 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 9.170€. Συνολικά πλέον έχει εξοφληθεί το 57% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο"
σις 31.10.2014: "Με τη σημερινή εντολή θα εξοφληθούν επιπλέον 3.700 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 27.950€. Συνολικά πλέον έχει εξοφληθεί το 85% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο."
στις 6.11.2014: "Με την εντολή αυτή θα εξοφληθούν επιπλέον 550 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 34.730€. Συνολικά πλέον έχει εξοφληθεί το 90% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούνιο."
Δεν μπορώ να καταλάβω αν τα ποσοστά αναφέρονται σε εγκατεστημένη ισχύ, σε αριθμό πάρκων, ή σε οφειλόμενο ποσό... Τίποτα δεν βγάζει νόημα... τουλάχιστον σε μένα.
σε απολυτο αριθμο εγκαταστασεων. Τα παρκα ειναι περιπου 15000 .
ΔιαγραφήΣε πρωινή επικοινωνία με τον κύριο Μπότση, μου ανέφερε οτι οι πληρωμές Ιουλίου δεν θα ξεκινήσουν την Παρασκευή αλλά το πιθανότερο μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Θα γνωρίζει Τρίτη-Τετάρτη. Πολύ πιθανό όμως να βγεί μέσα στην εβδομάδα νέα εντολή πληρωμής που να αφορά παραγωγή Ιουνίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα σας.... μηπως εχουμε την τυχη να εχει διαφορετικα η ποιο ευχαριστα νεα ο Κ Παπακυριακου μεσω ενημερωσης του τωρα το μεσημερι??
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 40.750 € ΓΙΑ ΙΟΥΝΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήEξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Ιουνίου 2014
ΑπάντησηΔιαγραφή12.11.2014
Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε νέα εντολή στην Τράπεζα για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Ιουνίου 2014 συγχρόνως με την εξόφληση των συμπληρωματικών τιμολογίων Απριλίου και Μαΐου, για όσους παραγωγούς είχαν υποβάλει Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι δεν έχουν λάβει επιχορήγηση έως τις 15.07.2014.
Με την εντολή αυτή θα εξοφληθούν επιπλέον 600 πάρκα συνολικού πληρωτέου ποσού (άθροισμα 3 τιμολογίων) έως 80.125€.
Συνεχιζοντας την κουβεντα για τις μελοντικες πληρωμες , συμφωνα με χοντρικους υπολογισμους , η ΔΕΗ καθε εβδομαδα βαζει περιπου 50.000.000 . Αρα χρειαζετε 4-5 εβδομαδες για να ξοφληθει 1 μηνας. Την ερχομενη ισος και την μεθεπομενη εβδομαδα θα ξοφληθει το αλλο 5% που εχει μηνει για Ιουνιο και τελος μηνα θα ξεκινισει ο Ιουλιος και λογικα τις πρωτες 2 εβδομαδες Δεκεμβριου θα εχουν πληρωθει τα περισοτερα παρκα . Λογικα ετσι θα μας πηγαινει καθε φορα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ μας πληρωνουν καθε μηνα ενα μηνα νομιζω ειναι καλα τα πραγματα για να εξοφλισουν δεν το βλεπω να γινεται το θεμα ειναι να μην μας ξανα πανε στους7-8 μηνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λογικη λεει πως πρεπει να πανε στο 'λογικο' 2μηνο που ισχυει στην αγορα εταιριων-προμηθευτων. Αλλα για να συμβει αυτο θα επρεπε η ΔΕΗ να πληρωνε κανονικα + να μην υπηρχε λογιστικο ελλειμα. Οσο η ΔΕΗ δεν πληρωνει (και δεν θα πληρωνει ) κανονικα , εμεις θα ειμαστε στους 2μηνες + το λογιστικο ελλειμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήNα αναφέρω κάποιες γενικές παραδοχές...
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Ο Ιούνιος ήταν ο βαρύτερος μέχρι τώρα από πλευράς πληρωμών.Έφτασε τα 180 εκατομμύρια.(λογιστικά πάντα συμπεριλαμβάνοντας και τα συμπληρωματικά απριλίου,μαίου).
2.Υπάρχει εβδομάδα που η ΔΕΗ πληρώνει μόνο τον ΗΕΠ ο οποίος κυμαίνεται στα 8-10 εκατομμύρια και γι αυτό κάποιες φορές παρατηρείται να αυξάνεται κατά μικρό ποσό η πληρωμή τιμολογίων.Σε αυτή την εβδομάδα αυτό συνέβηκε.
3.Αν η ΔΕΗ δεν πληρώνε ΕΤΜΕΑΡ όπως καταλαβαίνετε για να κλείσει ένας μήνας,χρειάζονται περίπου 12 με 14 εβδομάδες.
4.Δυστυχώς η ΔΕΗ κάθε φορά που αυξάνονται τα ληξιπρόθεσμα της,η το δημόσιο δεν πληρώνει τις οφειλες του στην επιχείρηση η ΔΕΗ έχει την τάση να βαρύνει τις δικές μας πλάτες.Παράδειγμα.Οι δήμοι δεν παίρνουν από το κράτος τις επιχορηγήσεις που θα έπρεπε,με τη σειρά τους δεν πληρώνουν τη ΔΕΗ και η ΔΕΗ καθυστερεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της. (το παραπάνω είναι γενικό και όχι εξειδικευμένο)
5.Η ΔΕΗ είναι υποχρεωμένη να αποδίδει το ΕΤΜΕΑΡ εντός 2 μηνών από τότε που εκδώθηκε το τιμολόγιο.Με απόφαση της ΡΑΕ (14/9/2014) θέλουν να αυξήσουν το χρονικό διάστημα αυτό σε περίπου 2 μήνες και 20 ημέρες...αλλά κανείς δεν το έχει πάρει είδηση,ή το πήρε και δεν μιλάει.
Nα προσθέσω οτι υπάρχουν πολλές πιθανότητες την ερχόμενη εβδομάδα να κλείσει ο Ιούνιος και να αρχίσουν οι πληρωμές Ιουλίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήEυχαριστουμε πολυ για την ενημέρωση.
ΔιαγραφήΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα γιατί το ενημερωτικό του Οκτωβρίου ειναι έναντι, δεν θα έπρεπε να ειναι εκκαθαριστικό ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΣ΄ εμένα είναι εκκαθαριστικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ` έμενα είναι εκκαθαριστικος και 0νικος
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε fa, αν το πάρκο σου βρίσκεται στην Πελοπόννησο, στην Αττική ή στην Βοιωτία, στείλε e-mail στο info@btenergy.gr για να τσεκάρουμε γιατί έχεις μηδενικό εκκαθαριστικό.
ΔιαγραφήΕίναι Θεσσαλονίκη
ΔιαγραφήΓνωριζει καποιος κατι σχετικο με το πρασινο πιστοποιητικο που εκδιδει ο ΛΑΓΗΕ για τις εκπομπες CO2..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου ηρθε e-mail απο εταιρια για μεταβιβαση ΕΠ σε τριτες επιχειρησεις και εσοδα σε παρκο απο 250 ευρω εως και πανω απο 2000 ευρω. Αν κανεις την αιτηση στο ΛΑΓΗΕ χανεις κατι αλλο και πως γινεται η μετανιβαση σε τριτες επιχειρησεις και πως τις βρισκεις..? Αν γνωριζει καποιος κατι σχετικο ας ενημερωσει.
Elias
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράψε το τηλέφωνό σου για να σε πάρω η προώθησέ μου το e-mail που σου έστειλαν στο tbaloti@gmail.com για να σε ενημερώσω.
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ 14-11-2014 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Θα πληρωθείς αυτό το ποσό όταν την στείλεις στο μέλλον.
ΔιαγραφήΑγαπητε jann στείλε σε παρακαλω και στο gchryss00@gmail.com την ενημερωση για τα πρασινα πιστοποιητικα ή δημοσιευσε την εδω για να ανοιξει μια σχετικη συζητηση με την ευκαιρια αυτη. Ευχαριστω εκ των προτερων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν γινεται και εδω mike74363@gmail.com
ΔιαγραφήJann καλημέρα αν μπορείς στείλε και εδώ zonnetje202002@hotmail.com
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι μόλις γύρισα απο τον λαγηε μίλησα με τον Μπότση και σε ερώτημα μου για τις πληρωμες του Ιουλίου μου είπε απο βδομάδα ο Ιούνιος εχει ακόμα σημαντικά ποσα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα πράσινα δικαιωματα που καποιος γράφει μου είπε οτι ακόμα δεν εχει ξεκαθαρίσει το τοπίο αλλα αυτο που μου ξεκαθάρισε ειναι οτι δεν θα επηρεάζει σε τίποτα ουτε την εγγυημένη τιμη ουτε τα έσοδα μας η χρησιμοποίηση τους για τις πληρωμες πάντως πρεπει να πιέσουμε πολυ αλλιώς προβλέπω αύξηση των καθυστερήσεων.για τις τράπεζες είπε οτι η πειραιως θέλει να παρει την θέση της εθνικής για τις πληρωμες για να εξετάσει ενδεχόμενες ρυθμισεις στα δανεια
Ευχαριστούμε πάρα πολύ Ανδρέα για τις πληροφορίες και συμφωνώ με τις συστάσεις, αλλά να ξέρουμε ότι χρήματα του ΑΠΡΙΛΙΟΥ -ΜΑΪΟΥ - ΙΟΥΝΙΟΥ( 50% ) είναι ακόμη!!! στις τσέπες τους. Ντροπή....
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή πλημμύρησε το mail μου με ερωτήσεις για τα πράσινα πιστοποιητικά σας ενημερώνω επιγραμματικά:
Δυνατότητα εγγραφής στα Μητρώα και ανοίγματος μερίδας στους φορείς έκδοσής (ΛΑΓΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ} έχουμε όλοι χωρίς την μεσολάβηση οποιουδήποτε. Η διαδικασία και τα δικαιολογητικά αναφαίρονται εδώ: http://www.desmie.gr/leitoyrgia-dedomena/eggyiseis-proeleysis/
Το θέμα είναι πως και να το κάνουμε δεν κερδίζουμε τίποτα -τουλάχιστον προς το παρόν-, αφού δεν υπάρχει δυνατότητα πώλησής τους για τους λόγους που περιγράφονται εδώ: http://www.energypress.gr/news/En-ahrhstia-oi-ellhnikes-Eggyhseis-Proeleyshs-apo-APE-kai-SHTHYA.
Θερμή παράκληση μην στέλνετε άλλα mail.
Μια και ανοιξε θεμα για τα πρασινα (αλογα) πιστοποιητικα να ρωτησω και αν ξερει καποιος ας απαντησει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κανεις αιτηση στο ΛΑΓΗΕ περνεις πιστοποιητικα για το συνολο της ενεργειας που εχεις παραγει η απο τη μερα της αιτησης?
Αν θυμάμαι καλά, κάνεις αίτηση μέχρι και για το προηγούμενο τρίμηνο ή τετράμηνο (το 2ο νομίζω). Αλλά αν πιστοποιηθείς σήμερα, δεν μπορείς να ζητήσεις πιστοποιητικό για ενέργεια που έχεις παράξει προ της πιστοποίησης.
ΔιαγραφήΈχω πιστοποιηθεί εδώ και 2 χρόνια που συνδέθηκα. Τσάμπα κόπος μέχρι στιγμής.
Όπως λέει ο φίλος jann μην ασχολείστε ακόμη. Του χρόνου τέτοια εποχή, ενδεχομένως να μπορούμε να κάνουμε κάτι.
Αυτο που "ακουσα "ειναι οτι τα πιστοποιητικα απο απε με fit εγγυμενο δεν ειναι εμπορευσιμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανως να γινει κατι με τα εργα απε που θα συνδεθουν με οτς. Και να εκδιδουν πιστοποιητικα τετοια που να εισερχονται προς πωληση στο χρηματιστηριο ενεργειας.
Τα λεω με καθε επιφυλαξη ολα αυτα.
ΚΑΝΑ ΝΕΟ ΓΙΑ ΠΛΉΡΩΜΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΑΧΡΗΣΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή100%ΟΧΙ ι γι αυτήν τη βδομάδα!Απο την άλλη μάλλον σίγουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ενδιαφέρει όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΣώστε την ΔΕΗ!
Το νούμερο είναι εντυπωσιακό και κόβει τη χολή. Οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς την ΔΕΗ ξεπερνούν σήμερα το ποσό του 1,7 δισεκατομμυρίων ευρώ! Πέρυσι το Νοέμβριο οι υποχρεώσεις ήταν στο ύψος του 1,2 δισεκατομμυρίου ευρώ.
Ένα στα πέντε νοικοκυριά οφείλει χρήματα στην ΔΕΗ! Το νούμερο είναι πράγματι εντυπωσιακό και δείχνει το μέγεθος της κρίσης. Κι ο αριθμός αυτός αυξάνεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Όταν μέσα σε έναν χρόνο οι οφειλές των καταναλωτών καταγράφουν άνοδο 42%, πως μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον;
Το ερώτημα είναι πως θα καλυφθούν αυτές οι οφειλές. Είναι αδύνατον να συνεχίσει η ΔΕΗ να λειτουργεί με ένα τέτοιο βάρος. Μόνο και μόνο το χρηματοοικονομικό κόστος γι΄ αυτό το κονδύλι ανέρχεται σε περισσότερα από 120 εκατομμύρια ευρώ.
Περίπου όσα χρήματα είναι το κόστος των ΑΔΙ, δηλαδή των επιχορηγήσεων των εργοστασίων που βρίσκονται στο σύστημα ηλεκτρισμού. Και τις οποίες επιχορηγήσεις υποσχέθηκε να κόψει ο ΣΥΡΙΖΑ για να προσφέρει μέσα από αυτό το κονδύλι δωρεάν ρεύμα σε 300.000 οικογένειες. Είναι σαφές ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν! Τα 120 εκατ. ευρώ τα χρειάζεται η επιχείρηση για να εξυπηρετήσει το κονδύλι του 1,7 δισ. ευρώ. Εφόσον το νούμερο αυτό δεν αυξηθεί.
Ποιοί από τους 1.000.000 καταναλωτές που δεν πληρώνουν σήμερα το ρεύμα τους θα εισέλθουν στο πρόγραμμα των 300.000, με τι κριτήρια και πόσο τελικά θα κοστίσει αυτή η ενέργεια; Και τι θα συμβεί με εκείνους που δεν θα μπουν στο πρόγραμμα; θα τους κοπεί το ρεύμα; Εκτός κι αν το ζητούμενο είναι δωρεάν ρεύμα, νερό και τηλεφωνία για όλο τον λαό.
Καταλαβαίνουμε ότι οι ψήφοι είναι πολλές και δεν θέλουν να τις χάσουν. Ούτε από την κυβέρνηση, ούτε από την αντιπολίτευση. Ας μας πουν όμως οι μεν και οι δε τι πρέπει να γίνει. Διότι στην περίπτωση εκείνη που δεν θα συμβεί κάτι για να ανακοπεί το κύμα των ληξιπρόθεσμων, η ΔΕΗ θα καταρρεύσει. Κι αυτό θα είναι σε βάρος όλων μας.
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πραγματικό πρόβλημα να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Κι άλλοι που απολαμβάνουν μία καλή ζωή. Θα πρέπει οι έχοντες και κατέχοντες να συνδράμουν εκείνους που δεν έχουν. Αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα να υπάρχει ένα αξιόπιστο σύστημα που να βρίσκει και να βοηθάει αυτούς που πραγματικά το χρειάζονται και όχι όποιον έχει βρει πρόσχημα την κρίση για να μην πληρώσει. Να μην πούμε πάλι τα περί διαλόγου. Να μείνουμε μόνο σε μία επισήμανση: Τα λόγια δεν έχουν αξία. Κάντε κάτι τώρα για την ΔΕΗ, πριν να είναι αργά! Πριν ζήσουμε εικόνες που κάποτε τις διαβάζαμε μόνο στις εφημερίδες, για χώρες που οι κάτοικοί της είχαν ηλεκτρικό λίγες μόνο ώρες την ημέρα και εκ περιτροπής...
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@capital.gr
Πηγή:www.capital.gr
η τιμή της kw έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα αυτό πιθανών έχει ως απο τέλεσμα αυξημένες οφειλές αλλά και περισσότερα έσοδα απο τους υπολοιπους 4 στους 5 που πληρώνουν οπότε η αποσπασματικά χρήση στοιχείων δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διεξαγωγή έγκυρων συμπερασμάτων.
Διαγραφήγια πάρκο 20 kw έγιναν πληρωμές 16/10 οπότε έχει περάσει ο μήνας και ελπίζουμε να γίνουν σύντομα του Ιουλίου
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΡΑΕ 2012-2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε επίπεδο χρηματορροών, τα έσοδα των παραγωγών συμβατικών τεχνολογιών (πλην ΑΠΕ) που προκύπτουν από την επίλυση του ΗΕΠ, ανήλθαν κατά το 2013 σε 1,8 δις €, ενώ οι εκ των υστέρων εκκαθαρίσεις που διενεργεί ο ΑΔΜΗΕ σε 1,2 δις €, με αποτέλεσμα η συνολική αξία της χονδρεμπορικής αγοράς να φθάσει τα 3,02 δις €, ενώ οι μηχανισμοί ΜΑΜΚ (Μηχανισμός Ανάκτησης Μεταβλητού Κόστους ) και ΜΔΕΙ (Μηχανισμός Διασφάλισης Επαρκούς Ισχύος ) ανήλθαν σε 556 και 546 εκατ. €, αντίστοιχα. Σημειώνεται, τέλος, ότι το
2013 η συνιστώσα του ΕΦΚ στο φυσικό αέριο ανήλθε σε 148 εκατ. €, ενώ το τέλος λιγνιτικής παραγωγής που καταβάλει η ΔΕΗ σε 46 εκατ. €.
Στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα του ΑΔΜΗΕ για το 2013 διαβάζουμε:
Διασφάλιση Επαρκούς Ισχύος 610,967 (εκατ ευρώ)
Κάλυψη Μεταβλητού Κόστους 433,92 (εκατ ευρώ)
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΡΑΕ 2012 - 2013
ΑπάντησηΔιαγραφή2.1.2.3 Πιστώσεις ηλεκτροπαραγωγών
Η απόκλιση μεταξύ του πραγματικού κόστους παραγωγής και του κόστους που αποτυπώνει η ΟΤΣ παρέμεινε αισθητή κατά το 2013. Ενώ η μέση ΟΤΣ διαμορφώθηκε στα 41,47
€/MWh, το μέσο κόστος παραγωγής (ως άθροισμα των πιστώσεων ΗΕΠ και συμπληρωματικών μηχανισμών) ανήλθε στα 74,8 €/MWh. Σημειώνεται επίσης από στοιχεία του ΑΔΜΗΕ, ότι το συνολικό κόστος αγορών ενέργειας για τον κυρίαρχο προμηθευτή (ΔΕΗ) ανήλθε στα 87,5 €/MWh.
ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την άρση των μεταβατικών μηχανισμών (κανόνας 30 και ΜΑΜΚ), ορισμός μέσου μεταβλητού κόστους θερμικών μονάδων ως floor της ΟΤΣ προέκυψαν από τα Δελτία του Ειδικού Λογαριασμού τα παρακάτω:
Χρονική Περίοδος Συνολική παραγωγή ΑΠΕ Αποζημίωση ΗΕΠ Ευρω/MWH
1ο δεκάμηνο του 2014 7382GWH 318εκατ.ευρώ 43.077
1ο δεκάμηνο του 2013 7329 GWH 210εκατ.ευρώ 28.65
Έχουν υπολογιστεί και οι αποκλίεις στα παραπάνω ποσά.
Είναι εμφανέστατη η αύξηση εσόδων μέσο ΗΕΠ κατά 50,4% για 0,07% αύξηση της παραγόμενης ενέργειας.
Ποσα πολλα ξερετε και δεν μας τα λεγατε...., θα ειναι χρησιμα στη φυλακη
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δουμε αν θα στρωσουν το επομενο διαστημα οι ροες, το ελπιζω.
Συνάδελφοι μια ερώτηση πως στέλνετε στο Λαγηε με το Ταχυδρομείο , συστημένα η πόρτα-πόρτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι μια ερώτηση πως στέλνετε τα τημολογια στο Λαγηε με το Ταχυδρομείο , συστημένα η πόρτα-πόρτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε courier !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα !!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάχθηκα στο νέο νόμο για το ΦΠΑ που ισχύει απο 1-10 χρειάζεται να ενημερώσω το ΛΑΓΗΕ '''η μια σφραγίδα στο τιμολόγιο αρκεί ?
Τα τιμολόγια στέλνονται με courrier αλλά καλό είναι πάνω στο φάκελο να αναγράφετε τι περιέχει.Ειδικότερα όταν μέσα υπάρχει φορολογική ή ασφαλιστική ενημερότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήALEX MAS έχω ενταχθεί και εγώ στο ειδικό καθεστός Φ.Π.Α....μπες στο taxis.gr και δες τι πρέπει να αναγράψεις πάνω στο τιμολόγιο...
"Ειδικό καθεστώς καταβολής του φόρου κατά το χρόνο είσπραξης της αντιπαροχής, άρθρο 226.7α Οδηγίας 2006/112/ΕΚ άρθρο 39β κώδικα Φ.Π.Α"
Μην το αντιγράψεις από το site,μπες στο taxis και δες το ο ίδιος.
Aν θέλεις στείλε μου στοιχεία επικοινωνίας σου στο i.papakyriacou@hotmail.com (σχετικά με κάτι που θέλω να σε ρωτήσω)
Εχω φτιάξει σφραγίδα ( που λέει - ειδικό καθεστώς.......ΦΠΑ ) μετά απο συνεννόηση με τον λογιστή μου, και σφράγισα στο τιμολόγιο του Οκτωβρίου.
ΔιαγραφήΧρειάζεται να ενημερώσουμε και το ΛΑΓΗΕ με κάποιο έγγραφο ?
για πληρωμες ιουλιου εχουμε καμια ενημερωση
ΑπάντησηΔιαγραφήκακησπερα σας..... αφου δεν αναφερει τιποτα για πληρωμες ο κ Παπακυριακου η ο Γιαννης PV τα πραγματα ειναι δυσκολα ..... αν παμε απο εβδομαδα δεν θα μπορεσουμε λογο πειραιως να πληρωσουμε την εφορια μας και οτιδιποτε αλλο εχουμε για τελη του μηνα ::::::((((
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι καταστρέφομαι. Μακάρι να μην είχα κάνει το γαμωπάρκο, θα μπορούσα ήδη να είχα κάνει κάποια άλλη επένδυση. Ένα εικοσαράκι πήγα να κάνω και τώρα δεν έχω τα χρήματα για να καλύψω το μαγαζί μου. Χρωστάω σε έμπορο, ΟΑΕΕ, ενοίκια και όλα αυτά επειδή δεν πληρωνόμαστε στην ώρα μας. 34 χρονών άνθρωπο με κάνουν να κλαίω.Δεν έχω σε ποιον να μιλήσω,άπό ποιον να ζητήσω βοήθεια,θέλω απλά να τα βγάλω από μέσα μου. Είμαι απελπισμένος από την χώρα μου. Δεν υπάρχει ούτε δικαιοσύνη (8 χρόνια ακόμα στο εφετείο η υπόθεση με το κάθαρμα χωρίς δίπλωμα που σκότωσε τον πατέρα μου).Σας παρακολουθώ κάθε μέρα, είστε η μόνη μου παρέα στα προβλήματα μου. Σας εύχομαι υγεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω μπει στο ειδικό καθεστώς του ΦΠΑ. Στο τιμολόγιο όμως του Οκτωβρίου δεν έγραψα τίποτα, ούτε το σφράγισα αντίστοιχα. Διορθώνεται άραγε αυτο, και με ποιο τρόπο?
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριε παπακυριακου εχουμε κανενα νεο για πληρωμες?θα τα παρουμε την αλλη εβδομαδα?η παλι δεν υπαρχει εικονα?ελεος,εφτασα 42 χρονων για να ζητιανευω τα λεφτα που μου ανηκουν,ελεος..αλλα να πατε παλι να τους ψηφισετε στις εκλογες,μην χασετε την ευκαιρια αυτη,η αν οχι αυτους να ψηφισετε τον συριζα,να τρεμει η ψυχη μας αν θα γινουν αυτα που λεει ο γιαλαντζι ηρωας,αν με ρωτησει καποιος τι να ψηφισουμε τοτε,η μονη απαντηση που εχω ειναι δεν ξερω...για να μην κατηγορηθω οτι ανηκω καπου!!!!φιλε παραγωγε,ολοι αν οχι ολοι η ποιο πολοι εδω μεσα στην ιδια κατασταση ειμαστε,στο τελος θα κανουμε ψυχοθεραπεια εδω μεσα,καταντια βρεεε και να κανταντουσαμε μονη μας καλα να παθουμε αλλα να μας κανταντησουν ετσι 300 κλεφτες λες και ειμαστε προβατα και να λενε οτι μαζι τα φαγαμε δεν μπορω να το δεχτω αυτο σαν ανθρωπος που δουλευω απο τα 15 μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή20/11 4:10 και γιάννης φθιώτιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ίδιο σημείο,είτε λίγο είτε πολύ φτάσαμε πολλοί από εμάς.Πιστέψτε με δεν είστε οι μόνοι.Άλλος απογοητεύεται,άλλος αυτοκτόνησε και πολλοί από εμάς φτάσαμε να αποκτήσουμε προβλήματα υγείας.Δυστυχώς όσοι ασχολήθηκαν με αυτό το τομέα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή και μάλιστα μεγάλη.
Nα υπενθυμίσω πως παλιές επιχειρήσεις αλλά και νέες που άνοιξαν τη περίοδο της κρίσης καταστράφηκαν,άλλοι έμειναν άνεργοι.Ζούμε σε μια πολύ άσχημη περίοδο και πρέπει όλοι να αμυνθούμε με όποιο τρόπο ο κάθε ένας μπορεί.
Χωρίς να θέλω να λέω μεγάλα λόγια,ενδέχεται να έχουμε ομαλοποίηση στο θέμα των πληρωμών,τουλάχιστον στο ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟ μέλλον.Κάντε ακόμα λίγη υπομονή.
στο afo.gr γραφουν οτι η πληρωμες Ιουλιου θα ξεκινησουν την τελευταια εβδομαδα του Νοεμβριου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Παπακυριακου ειδα στο energypress για την Ενωση παραγωγων ηλεκτρικης ενεργειας, ποτε θα εχουμε πληροφοριες για τη δραση και για πως θα γινουμε μελη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η σελίδα πλεον παρεχει και ψυχοθεραπευτικες υπηρεσιες φίλοι μου. Τι να σας πω. Προσεύχομαι κάθε βράδυ να αλλάξουν τα πράγματα, αλλά κάθε πρωί όλο και χειρότερα είναι. Γιαννη Φθιώτιδα την αλήθεια θα σου πω. Τον αντώνη ψήφισα, δεν είχα επιλογές. ποιον να ψήφιζα ? τον αλέξη που δεν ξέρει τι είναι να πληρώνεις ΤΕΒΕ? δεν είμαι γραμμένος σε κανένα κόμμα. Μόνο στο newsletter του ποταμιού είμαι γραμμένος. Απο τα 19 μου ενσημα κολλάω και μέχρι τώρα συνεχόμενα μέχρι τα 34 μου. Είμαι κουρασμένος όχι με την δουλειά μου, αλλά από την κλασσική συζήτηση κάθε μέρα με την γυναίκα μου ,που όταν με ρωτάει πότε θα την πάω στον γυναικολόγο, όλο της απαντάω τον άλλον μήνα,τον άλλον μήνα. Καλημέρα σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε nick the Greek,μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα του συλλόγου (www.ephe.gr) όπως και από την πρώτη ανάρτηση στο blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι διαβάστε αυτό απο τον ΠΟΣΦΠΗΕΦ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.
Διαδοχικές Συναντήσεις είχε την Εβδομάδα που μας Πέρασε η Διοίκηση της Ομοσπονδίας στην Αθήνα .
Το πιο άμεσο θέμα είναι το θέμα της Καθυστέρησης των Πληρωμών στο οποίο ακόμα δεν έχει δοθεί λύση . Ωστόσο δεν περιοριζόμαστε μόνο σε αυτό .
Στις συναντήσεις αυτής της Εβδομάδος συμμετείχαν εκ μέρους της Ομοσπονδίας ο Πρόεδρος Γιάννης Παναγής , Ο Αντιπρόεδρος Στέργιος Τόκας , ο Γενικός Γραμματέας Τσικούρας Πέτρος και ο Οργανωτικός Γραμματέας Κύριος Νίκας Άρης .
Έχουμε βάλλει στόχο να πληρωθεί μέχρι τις 31/12/2014 και ο Σεπτέμβριος για τους Παραγωγούς .
Η Πρώτη Συνάντηση της Διοίκησης της Ομοσπονδίας έγινε με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ τον Κύριο Αρθούρο Ζερβό . Η συνάντηση διήρκεσε πάνω από μία ώρα και έγινε σε πολύ καλό κλίμα . Ο Πρόεδρος της ΔΕΗ μας δήλωσε ότι συνειδητοποιεί τα προβλήματα των Παραγωγών λόγω της Καθυστέρησης των Πληρωμών .
Μας δήλωσε ότι θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια να πληρώσει στο ΛΑΓΗΕ 150 εκατομμύρια Ευρώ μέχρι το τέλος της Χρονιάς , παρά την ταμειακή Ασφυξία της ΔΕΗ όπως μας ανέφερε .
Συζητήσαμε για τα χρήματα , Εκατόν Ογδόντα Εκατομμύρια Ευρώ που χρωστάει η Κυβέρνηση στη ΔΕΗ ( 180.000.000 Ευρώ ) και μας υποσχέθηκε ότι αν τα λάβει αμέσως θα τα προωθήσει στο ΛΑΓΗΕ για να γίνουν πληρωμές ΑΠΕ . Χαρακτηριστικά μας είπε Αν πιέσετε να τα πάρουμε και ξέρω πως πιέζετε , γιατί ξέρω πως πιέζετε εμένα , σας Υπόσχομαι ότι την Ίδια Στιγμή θα τα δώσω στον Γκαρή ( Πρόεδρος του ΛΑΓΗΕ ) για να κάνει πληρωμές .
Μας επιβεβαίωσε ότι η Πληρωμή των 180.000.000 Ευρώ είναι Μνημονιακή Υποχρέωση .
Εμείς τονίζουμε ότι το Μνημόνιο δεν είναι α λα καρτ .
Δεν μπορεί να εφαρμόζεται μόνο μία απαίτηση του Μνημονίου , να κλείσει το έλλειμμα του ειδικού Λογαριασμού ΛΑΓΗΕ , μονομερώς και ταυτόχρονα ή άλλη απαίτηση που ζητάει από την κυβέρνηση να πληρώσει τις Υποχρεώσεις στη ΔΕΗ να μην εφαρμόζεται.
Φύγαμε από τη ΔΕΗ με τη Δέσμευση του Κυρίου Ζερβού για 150.000.000 Ευρώ από το ΕΤΜΕΑΡ , και 180.000.000 από τα λεφτά που χρωστάει το Κράτος στη ΔΕΗ .
Το επόμενο ραντεβού ήτανε Πάλι με τον Κύριο Τάσο Γκαρή , Πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ .
Είναι αλήθεια ότι ο Κύριος Γκαρής μας δέχεται πάντοτε όταν το ζητάμε και οι Συζητήσεις είναι πάντα σε πολύ καλό κλίμα .
Ενημερώσαμε τον κύριο Γκαρή για τις Δεσμεύσεις του Κύριου Ζερβού για τις οποίες έδειξε μεγάλη χαρά και ευχήθηκε να υλοποιηθούν . Μαζί υπολογίσαμε ότι στο ποσό των 150 +180= 330 μπορούν να προστεθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς περίπου Εκατό Εκατομμύρια Ευρώ ( 100.000.000 Ευρώ ) από τα έσοδα από τον ΗΕΠ και από τα τέλη ρύπων .
Έτσι μαζεύονται 430 εκατομμύρια με τα οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν και οι Πληρωμές του Σεπτεμβρίου ή για να κυριολεκτούμε να Ξεκινήσουν .
Με τον Κύριο Γκαρή επίσης συζητήσαμε ( Ξανά ) το θέμα της Παράτασης για τις δηλώσεις ΜΕ-ΧΕ και κόστους Κατασκευής για τις οποίες μας δήλωσε ότι έχει εισηγηθεί θετικά στο ΥΠΕΚΑ και αναμένει Νομοθετική Πρωτοβουλία από αυτό .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυζητήσαμε επίσης τη Δυνατότητα χρήσης Φωτοτυπίας Φορολογικών και Ασφαλιστικών Ενημεροτήτων με παρακράτηση κάτι για το οποίο υπάρχει σχετική ΠΟΛ . Αναμένει απάντηση από το Υπουργείο Οικονομικών μας δήλωσε .
Ο Κύριος Γκαρής μας δήλωσε ότι ήταν έντονα Ανήσυχος με το Επεισόδιο του Εξ επαφής πυροβολισμό Δικηγόρου Του ΛΑΓΗΕ πριν από μερικές ημέρες , και το απέδωσε όχι σε Ληστεία όπως κυκλοφόρησε αλλά σε αντιδικία του ΛΑΓΗΕ με συγκεκριμένα συμφέροντα του Ενεργειακού χώρου . ( Μπορείτε σχετικά να δείτε την Προηγούμενη Ανάρτηση στο site της ΠΟΣΠΗΕΦ με τίτλο « Δικηγόρος του ΛΑΓΗΕ , δέχεται δολοφονική Επίθεση . » )
Εκφράσαμε στον Πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ τις ανησυχίες μας σχετικά με το Προωθούμενο Χρηματιστήριο Ενέργειας για τον τρόπο Λειτουργίας του , αλλά κυρίως για τη σκοπιμότητα λειτουργίας του . Ουσιαστικά Πιστεύουμε ότι το σύνολο σχεδόν των Λειτουργιών πραγματοποιείται σήμερα από το ΛΑΓΗΕ χωρίς απολύτως κανένα Πρόβλημα . Το μόνο που δε υπάρχει σήμερα , όπως έχουμε εμείς Παρατηρήσει , είναι η Διαπραγμάτευση Προθεσμιακών Συμβολαίων ( futures ) κάτι που δεν μπορούμε να αποτιμήσουμε τη αναγκαιότητα του , αλλά εν πάσει περιπτώσει αν πραγματικά χρειάζεται τότε μπορεί αυτό και μόνο να προγραμματιστεί να διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών .
Εμείς θεωρούμε ότι με την Προωθούμενη Ίδρυση Χρηματιστηρίου Ενέργειας , αποδυναμώνει ο ΛΑΓΗΕ ( και δεν αντιλαμβανόμαστε γιατί ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΛΑΓΗΕ Προωθεί την αποδυνάμωση της Επιχείρησης που Προΐσταται και Προεδρεύει ) ενώ δεν εξυπηρετεί τίποτα . Τα προβλήματα είναι αλλού . Ένας νέος Οργανισμός , μία Νέα Επιχείρηση Ένα επιπλέον Κόστος , Ένας επιπλέον Εμπλεκόμενος Μη Παραγωγικός .
Το Επόμενο Ραντεβού μας ήταν με Τον Αξιότιμο Υφυπουργό ΠΕΚΑ κύριο Ασημάκη Παπαγεωργίου που τελικά κλείστηκε με Καθυστέρηση 3 μηνών παρά την δέσμευση του κυρίου Υφυπουργού ότι την Δευτέρα αμέσως μετά τις Ευρωεκλογές θα ξεκινούσαν οι Μεταξύ μας διαπραγματεύσεις .
Τα ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣΠΗΕΦ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΚΑ ΚΥΡΙΟ ΑΣΗΜΑΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΙΣ 19-11-2014 .
*ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ NEW DEAL .
* AΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ .
* ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ Ν.4254 .
*ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ .
* ΑΣΚΗΣΗ ΠΙΕΣΗΣ ΣΤΗ ΡΑΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ
( ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ) ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΕΣ .
* ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΓΗΕ .
*ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ .
ΑπάντησηΔιαγραφή—————————————————————————,
Η Συνάντηση δεν ξεκίνησε Καλά γιατί ενώ τον Ραντεβού ήταν με τον Κύριο Υφυπουργό στην αίθουσα Συνεδριάσεων δεν ήρθε ο Υπουργός αλλά Τρεις Συνεργάτες του .
Οι Τόνοι Οξύνθηκαν και απειλήθηκε Αποχώρηση εκ μέρους μας . Ήρθαμε να δούμε τον Υφυπουργό .
ΔΕΝ ΕΠΑΙΤΟΥΜΕ . ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ . Δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας .
έχουμε δεχτεί Μονομερώς μέχρι 42 % μείωση των τιμών μας των Υπογεγραμμένων Συμβάσεων μας προκειμένου να εξυγιανθεί ο Ειδικός Λογαριασμός και να ομαλοποιηθεί ο Ρυθμός των Πληρωμών .
Εμείς λέγαμε ότι το πρόβλημα δεν ήταν το Λογιστικό έλλειμμα αλλά το Ταμειακό έλλειμμα . Έγινε αυτό που ήθελε ο Κύριος Υπουργός . Εμείς όμως δε βλέπουμε ότι έχει βελτιωθεί το θέμα των Πληρωμών μας . Είμαστε απλήρωτοι ( κάποιοι) ακόμα και για τον Ιούνιο . Και αυτό γιατί έχουμε εκδώσει πιστωτικό για 4 μήνες , δηλαδή χαρίσαμε τις εισπράξεις μας τεσσάρων μηνών .
Τα πυρά μας δέχθηκε και ο Παραβρισκόμενος πλέον στη Συζήτηση , Βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ Κύριος Ντίνος Κλειτσιώτης , που προς τιμήν του διαπίστωσε το μέγεθος του Θέματος αποχώρησε από την Αίθουσα και γύρισε λίγο αργότερα μαζί με τον Κύριο Υφυπουργό .
Ο κύριος Υφυπουργός ενημερώθηκε για τα θέματα που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαμε συζητήσει και μας έκανε την Ακόλουθη δήλωση την οποία σας την Παραθέτουμε ασχολίαστη έτσι όπως ακριβώς έγινε :
« Πιστέψτε με ειλικρινά αγωνίζομαι για εσάς , προκειμένου να πληρωθείτε , σε τέτοιο βαθμό που οι συνάδερφοι Υπουργοί είναι πολλοί Ενοχλημένοι Μαζί μου . . »
Δηλαδή H υπόλοιπη κυβέρνηση τον κοιτάζει περίεργα εξαιτίας της Βοήθειας που παρέχει στους Παραγωγούς των Φωτοβολταικών .
Είπαμε θα το αφήσουμε ασχολίαστο .
Ο κύριος Παπαγεωργίου αρνήθηκε να δεσμευτεί ότι μέχρι τις 31-12 -2014 θα έχουμε πληρωθεί μέχρι και το Σεπτέμβριο , δήλωσε που είχε κάνει το καλοκαίρι.
Μας δήλωσε ότι θα κάνει ότι μπορεί.
Εμείς τον Ευχαριστήσαμε και του είπαμε να Προσέξει μόνο μη από την Πολύ βοήθεια στους Παραγωγούς Βρεθεί εκτός Κυβέρνησης . Δε θα το θέλαμε. Θα ήταν μεγάλο πλήγμα για τη χώρα και δεν μπορούμε να φέρουμε εμείς το βάρος της Ευθύνης .
Η Επόμενη Συνάντηση μας ήταν στην Βουλή με μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Σύριζα . Τον Κύριο Θανάση Πετράκο και την Κυρία Χαρά Καφαντάρη .
Μας δήλωσαν ότι είναι απαράδεκτη η Καθυστέρηση των Πληρωμών μας και μας υποσχέθηκαν να φέρουν άμεσα το Θέμα στη Βουλή με σχετική Επερώτηση .
Η προσπάθεια μας δε σταματάει εδώ . Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας καταβάλει κάθε δυνατή Προσπάθεια για την άμεση ομαλοποίηση των Πληρωμών .
Μακάρι και μπράβο!Προσωπικα πιστευω οτι με τα χίλια ζόρια θα πληρώσουν μεχρι και Αύγουστο!Παντως καταλαβαίνουν πραγματική πίεση μόνο αν νοιωσουν οτι απειλείται η θέση τους!
ΑπάντησηΔιαγραφή