Πανελλήνιος Σύλλογος Φ/Β Στέγης:
Όταν
παραβιάζονται μονομερώς οι συμβάσεις 36.000 νοικοκυριών με 30-40% μείωσεις, κανένας
δεν θα πρέπει να μιλά για «δώρα στα οικιακά» και για «υποχωρήσεις στις
μειώσεις». Οι αναφορές επίσης σε μέσους όρους 16% ή 20% μείωση, ουσιαστικά αποκρύπτουν
την πλήρη αλήθεια και τεχνηέντως ρίχνουν στάχτη στα μάτια.
Το ΥΠΕΚΑ έκανε καμπάνια και μέσω των τραπεζών καλούσε τους πολίτες για
εγκατάσταση φωτοβολταϊκού
στα σπίτια τους (οικιακό, Φ/Β στέγης). Διαφήμιζαν σε πράσινα φυλλάδια την
πράσινη ανάπτυξη και τον κοινωνικό χαρακτήρα των Φ/Β στέγης. Το ΥΠΕΚΑ μιλούσε για εγγυημένη τιμή και έτσι παρέσυρε τον
κόσμο.
Το καλοκαίρι του 2012 υπογράφτηκαν
συμβάσεις με 0,495 ευρώ την κιλοβατώρα. Η ίδια ηγεσία του ΥΠΕΚΑ το Μάρτιο του
2014 καταθέτει νομοσχέδιο για μείωση σε 0,34 έως 0,295 ευρώ την κιλοβατώρα, δηλαδή
μείωση 31,3 έως 40,4% αντίστοιχα. Πως μπορεί να χαρακτηριστεί αυτή η
αθέτηση υπογραφής ακόμα και από τον πιο καλόπιστο πολίτη; Δεν είναι άραγε ικανό
το ΥΠΕΚΑ να κάνει ορθούς υπολογισμούς; Δεν μπορεί να προβλέψει ούτε για ένα με
δύο έτη; Εδώ πρόκειται για μια εξόφθαλμα παράνομη και
αντισυνταγματική πράξη της ηγεσίας του ΥΠΕΚΑ. Είναι γνωστό πως αυτό που έχει
συμβεί στις ΑΠΕ δεν μπορεί να αποδίδεται απλά σε κακοδιαχείριση. Η αιτία είναι μεγάλα
συμφέροντα στον τομέα της ενέργειας τα οποία αυτή τη στιγμή εξυπηρετούνται σε
βάρος των χιλιάδων μικρομεσαίων.
Που είναι η μείωση
«δωράκι» του 20% ή του 16% που ακούγεται τις ημέρες αυτές από κάποιους; Μπορεί διαφορετικοί
ιδιοκτήτες να τοποθετούνται μαζί και να βγαίνει ο μέσος όρος; Μήπως ο Υφυπουργός
σκέφτεται: «0% στον ένα και 40% στον άλλο = 40%, δια δύο = 20% μείωση». Είναι
αυτό λογικό; Η πλειοψηφία των στεγών έχουν μείωση από 15% μέχρι το τραγικό 40%.
Περίπου μία στις πέντε εγκαταστάσεις θα έχει μείωση
της τάξης του 40%. Αν ζητείται να
δώσουμε και έναν ουσιαστικό μέσο όρο τότε η μείωση είναι 27,6% για τα Φ/Β που
υπέστησαν περικοπές (Σχήμα 1).
Σχήμα
1. Κατανομή των Φ/Β στέγης με περικοπή της ταρίφας ανάλογα με το βαθμό μείωσης
που υπέστησαν.
Με μια προσεκτική ματιά οι
μειώσεις ανά τρίμηνο προκαλούν πολλά ερωτήματα για την ορθότητά τους. Είναι χαρακτηριστικό πως δεν έχει δημοσιευτεί καμία ολοκληρωμένη
οικονομοτεχνική μελέτη η οποία να λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους για τα
36.000 Φ/Β στέγης. Μεταξύ
κάποιων τριμήνων υπάρχει απότομη μείωση, ενώ μεταξύ άλλων καμία ή πολύ μικρή ή ακόμα και αύξηση (;). Αυτό δείχνει επιεικώς την
προχειρότητα με την οποία το ΥΠΕΚΑ μελέτησε και πάλι το θέμα. Μήπως και αυτή η άδικη
κατανομή της αρπαγής ευελπιστεί να διασπάσει τους 36.000 ιδιοκτήτες με το να
αφήνει και κάποιους ανεπηρέαστους;
Πάσχει ακόμα και το κριτήριο με
το οποίο χωρίστηκαν οι ιδιοκτήτες σε τρίμηνα. Η σύνδεση των Φ/Β στέγης (δηλ
ημερομηνία που τέθηκαν σε λειτουργία) σε πολλές περιπτώσεις καθυστερούσε με
υπαιτιότητα της ΔΕΗ (Σχήμα 2). Κατά μέσο
όρο αυτή η καθυστέρηση έπαιρνε δύο με τρεις μήνες. Συνεπώς, το να λαμβάνεται υπόψη
η ημερομηνία σύνδεσης και όχι η ημερομηνία που δηλώθηκε ετοιμότητα από τον
ιδιοκτήτη αποτελεί σοβαρό ατόπημα (Σχήμα 2).
Σχήμα 2. Πορεία εγκατάστασης Φ/Β στις στέγες. Αναγράφεται
ο συνολικός αριθμός ανά τρίμηνο. Στο κόκκινο τα τρίμηνα με μειώσεις 22-40%.
Το ΥΠΕΚΑ φαίνεται να λαμβάνει
υπόψη του μόνο το αρχικό κόστος αγοράς του εξοπλισμού για το Φ/Β. Τίποτα
άλλο!!! Τα Φ/Β είναι μια τεχνολογία που δεν έχει δοκιμαστεί για πολλά έτη και
αναμένεται σοβαρή μείωση της απόδοσής τους. Ήδη αναφέρονται ζημιές και φθορές
που στοιχίζουν μερικές χιλιάδες ευρώ. Επιπλέον η εγκατάσταση ενός Φ/Β σε στέγη
έχει πολλές ιδιαιτερότητες: 1) ήταν υποχρεωτική η ύπαρξη ηλιακού θερμοσίφωνα,
όποτε πολλά νοικοκυριά επιβαρύνθηκαν με ένα επιπλέον κόστος 800 ευρώ περίπου,
2) η στέγη δεσμεύτηκε για 25 έτη και ο ιδιοκτήτης απαγορεύεται πλέον να κάνει
οποιαδήποτε τροποποίηση ή επέκταση στο σπίτι του που αφορά τη στέγη, 3)
προαπαιτήθηκαν διάφορες κατασκευές για την τοποθέτηση των ρολογιών όπως και η μόνωση
της στέγης καθώς μετά θα ήταν ανέφικτη κάθε εργασία (σε μερικά δώματα ξεπέρασε
τις 5000 ευρώ), 4) στις στέγες είναι δύσκολη η συντήρηση και ο καθαρισμός του
Φ/Β συστήματος, αλλά και η συντήρηση της στέγης, 5) στις στέγες είναι μικρότερη
η παραγωγή λόγω μη άριστης κλίσης και προσανατολισμού της στέγης, 6) στις
στέγες το αρχικό κόστος εγκατάστασης ανά κιλοβάτ ισχύς είναι σοβαρά μεγαλύτερο
σε σχέση με τα μεγάλα πάρκα. Επιπλέον τα Φ/Β στέγης
βρίσκονται πάνω σε σπίτια και συνεπώς οι ιδιοκτήτες επιβαρύνονται και από το
ΕΕΤΗΔΕ (κοινώς χαράτσι).
Τα κοινωνικά
προβλήματα που θα προκληθούν είναι πολλά. Μερικοί ιδιοκτήτες πληρώνουν μέρος
του δανείου του σπιτιού τους από τα έσοδα του Φ/Β στέγης. Άλλοι μάλιστα σύναψαν
συμβάσεις με κατασκευαστικές εταιρίες όπου μέρος της αγοράς του σπιτιού
αποπληρώνεται από το Φ/Β στέγης που παράλληλα τοποθετήθηκε. Πάνω από όλους, πρόβλημα έχουν οι χιλιάδες δανειολήπτες που συνδέθηκαν
το 2012 και υπέστησαν 30 – 40% μείωση. Αρκετοί πληρώνουν περίπου 3.700 ευρώ
ετησίως στις τράπεζες και επιπλέον 100 με 150 ευρώ υποχρεωτική ασφάλεια.
Συνεπώς, τα καθαρά τους έσοδα από το Φ/Β ίσα που επαρκούν ή δεν επαρκούν για να
πληρώσουν το δάνειο. Χαρακτηριστικά
είναι τα μηνύματα ιδιοκτητών προς τον Πανελλήνιο Σύλλογο Φωτοβολταϊκών Στέγης (www.oikopv.gr):
-
«Το παραμύθι
του υπουργείου έχει να κάνει με τι κόστος χρεωθήκαμε την εγκατάσταση. Εγώ που είμαι
πάντως Γ΄τριμηνο του 2012 μου κόστισε το 10αρι που έχω 34.400. Ολο το παραπάνω ποσό
με δανειο, οπότε τα 34 λεπτά που μου κάνει χάρη το υπουργείο με το δήθεν
διορθωμένο νομοσχέδιο με βάζουν μέσα για τα καλά»
-
«οι διαφορές της τιμής από την αλλαγή της
ημερομηνίας από την σύμβαση στην σύνδεση είναι μεγάλες γιατί να έχουμε αυτήν
την μείωση όταν η ΔΕΗ καθυστερούσε τις συνδέσεις ; Σε εμένα π.χ η διαφορά από
το Δ' τρίμηνο 11 στο 1 τρίμηνο του '12 έχει μια τεράστια διαφορά! Συμφωνώ ότι
πρέπει να πάμε όλοι μαζί δικαστικά με χιλιάδες αγωγές εναντίον ΥΠΕΚΑ, ΛΑΓΗΕ,ΔΕΗ κτλ».
Και όλα αυτά για να έχει το ειδικό Ταμείο για τις ΑΠΕ
(ΛΑΓΗΕ) μια εξοικονόμηση της τάξης του 3.5%. Ο
Πανελλήνιος Σύλλογος Φωτοβολταϊκών
Στέγης έχει να απαντήσει στην ηγεσία του ΥΠΕΚΑ: την κοροϊδία που μας κάνατε
δεν θα την αφήσουμε έτσι, θα τα πούμε στα δικαστήρια.
Για τους ιδιοκτήτες των Φ/Β
στέγης
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Εκ
μέρους του Συμβουλίου του Πανελλήνιου Συλλόγου Φωτοβολταϊκών Στέγης
Φιλοποίμενος
43 Πάτρα, κιν.6974.436.031, oikopv@gmail.com,
http://www.oikopv.gr
ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΝΩ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ 11% ΕΓΩ ΕΧΩ 22% ΤΗ ΔΙΠΛΑΣΙΑ .ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΧΑΛΗ Ο ΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΙΠΟ ΞΕΧΡΕΩΤΟ ΣΥΝΑΦΗ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΡΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΡΕΩΣΑΝ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ
ΔιαγραφήΚΑΙ ΑΙΑ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟΤΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΕΦ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΗΚΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
Τι λετε ρε !!!!!!!!!!!!!!!!!! πατε καλα !!!!!!!!!!!!!!!! πατατε ρε !!!!!!!!!!!! που σκατα ζειτε !!! στην Ελβετια !!!! πατε εκει και παρτε οτι αποδοσεις θελετε !! ακου 0,34 και παραπονιεται !!!!!!!!!!!!! αιντε την ξεφτιλα σας!!! εχω πληρωσει 500.000 ευρω μεχρι τωρα με ο,45, με εκτακτες εισφορες με φορο στο κεφαλι, απληρωτος 9 μηνες ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΠΑΡΙΕΣ !!!!!!!!!!!!! Ε ΑΕΙ , , , , ,ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΡΕ . .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 0.34 ΑΛΛΑ 0.32 ΑΠΟ 0.42 ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΕ 220000 ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ ΜΕ 11% ΕΠΙΤΟΚΙΟ
ΔιαγραφήΝαι αλλα μολις τελειωσει το δανειακη στα 10 χρονια θα κανεις τζιρο για αλλα 10 χρονια 70.000 - 80.000 το χρονο με ταριφα 0,45 δηλαδη καθε χρονο θα παιρνεις 20.000 με 30.000 παραπανω απο τους αλλους να μη το ξεχνας αυτο οταν παραπονιεσαι.
ΔιαγραφήΚαλα ρε Ηλια, και εδω !!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΕεεεε τι να σου πω εγω ειμαι υπερ ολοι μαζι εννωμενοι αλλα οταν εσυ ασχολησαι με τα irr τρελαινομαι..!! Το θεμα ειναι οτι το κρατος παρανομει σε ολους και δε μπορει να λες οτι ο αλλος εκανε κατι μετα και βγαζει γιατι αυτο στις επιχειρησεις γινετε συνεχεια.. Δηλαδη ανοιγει καποιος κατι με θυσιες και κοπο και μεγαλο ρισκο πετυχαινει κανει το μερος πιατσα και μετα σα μανιταρια ανοιγουν ενα σωρο οποτε εκει τι κανει παει ο πρωτος στους αλλους και λεει εγω εκανα πιατσα το μερος θελω ποσοστα απο το τζιρο σας..? Οταν μπαινεις στο τρυπακι να μη κοιτας το ευατο σου λογικο δεν ειναι και εγω να σου πω το συμφερον που κρυβεις οπως κρυβει και ο αλλος και ο φαυλος κυκλος συνεχιζεται και ετσι πεφτουμε στο γκρεμο μαζι αφου ξεβρακονομαστε και το κρατος μας πηδαει μαζικα!!!!!!
ΔιαγραφήΡε συ, αφου καταλαβες πως ειμαι ο ¨πληρωνω¨ !!! τι μου λες !!! εγω στην δεκαετια που λες θα πρεπει να αποσβεσω 730.000 ευρω επενδυση, εδω που πας και γραφεις, στο topic αναφερομαι, σε δυο - τρια χρονια το πολυ, αποσβενουν !!! ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ !!!!!
ΔιαγραφήΝαι αλλα παραλειπεις οτι αμα πηγαινες στο παραδειγμα μου να ζητησεις απο το τζιρο τους θα σε παιρναν με τις λεμονοκουπες και θα σε θεωρουσαν... να μη πω και χαλασει η συζητηση.
ΔιαγραφήΕπισης οσοι πηραμε TV πλασματος και LCD οταν αλαζε η τεχνολογια απο τις CRT και ηταν πανακριβες τωρα επειδη βοηθησαμε να πεσει το κοστος και να τις παιρνεις παυθηνα να ζητησουμε ποσοστα απο τις πωλησεις οσων παιρνουν τωρα!!
ΔιαγραφήΚανετε και διαγραμματα με μπαρες !!!!! σοβαροτητα για !!!!!! αντε καντε και ενα διαγραμμα με τα irr σας !!!!!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΛΕΜΕ, παιζετε με τον πονο μας!!! επειδη ειστε πολλα ψηφαλακια !!! αιντε, πατε να ξαναγλυψτε !!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτα αλλου αντε μαζεψε τη λουμακιαδα και αμολα απο τα οικιακα βενεζουελα λεμεεεεεεεε. σου στειλε το φαξ το αφεντικο να σου πει γιατι εχουν τα οικιακα αφορολογητο ενω αυτος εχει υπετιμολογησεις η ακομα
ΔιαγραφήΨιτ, γατακι, περιμενω τις μπαρες με τα irr του κλαδου σας, ολα τα αλλα, ειναι λασπη στον ανεμιστηρα !!!! ή πιστευεις πως οι αναγωστες εδω μεσα, ειναι ηλιθιοι, ΠΕΡΙΜΕΝΩ !!!!
Διαγραφήακου γατακι πες το αφεντικο σου να μας δειξει τα τιμολογια για τα 10 παρκα και ολα τα αλλα θα τα βρει η υπηρεσια. αντε τωρα για σανο γιατι ετσι οπως αναλωνεσαι απο τα ποστ των αγροτικων στα ποστ των οικιακων θα παθεις κανενα εγκεφαλικο. και εχεις και IRR ΧΑΜΗΛΟ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΛΟΟΥΝ ΤΗΣ ΛΟΥΜΑΚΙΑΔΑΣ
Διαγραφήκαι πουσαι ζουζουνι πες του να μην βαζει και φωτο γιατι τα πανελ βγαινουν 570!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΤυχαίνει να έχω και εγώ 570 πάνελ στο παρκο μου επί 175 watt το καθένα = 99,75 kWp. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό, ή έχουμε μόνο καινούργιους εδώ που δεν ξέρουν ότι μέχρι και το 2009 ο βασικός τύπος πανέλου ήταν 175 watt?
Διαγραφήξερει αυτος για τι μιλαω. αυτο τι σημαινει οτι ολα τα παρκα του ειναι πριν το 2009?
ΔιαγραφήΘα γραψετε επιτελους τους δεικτες irr !!!!!!!!!!!!!!!!!!! τι φοβαστε ; ή φοβαστε !!!!!!! μαλλον κατι πολυ χειροτερο !!!ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ.
ΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟ ΤΟ IRR AIA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΡΙΦΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ!!!!!!
ΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΣΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΠΟΣΒΕΣΕΣ
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΣΒΕΣΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΑΛΛΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΜΕ.ΕΧΩ ΔΑΝΕΙΟ 12 ΧΡΟΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑια μια και μιλας για irr εγω ξερω οτι το εργο το ξεκινησα με κοστολογια τελη του 11 δινοντας προκαταβολες απο δικα μου κεφαλαια και ξεκινησα το εργο περιμενοντας να βγει το δανειο και αφου με ριξαν πολλες φορρες οι εταιριες στη παραγγελια υλικων (λαθος μου να μη βαλω ρυτρες στο χρονο παραδοσης ενω μου ειχαν πει 20 μερες απο τη καταθεση προκαταβολης) το εργο ολοκληρωθηκε Μαρτιο του 12 και στοιχησε 248.000 σταθερο με πολυ καλο εξοπλισμο (οχι κινεζικα) εδωσα 30.000 για κολωνες καλωδια κτλ στη Δεη οποτε παμε 278.000 και πηρα δανειο με 8% επιτοκιο. Η δεη με συνδεσε 1 Ιουλιου ημερα Κυριακη ενω περιμενα απο το Μαρτιο στην αρχη δεν ειχαν μετρητη και μετα μου λεγαν βρηκαν αλλα ειχαν ελειψη σε καλωδια και περιμεναν δανεικα απο ΔΕΗ σε αλλη περιοχη για να με εξυπηρετησουν!! Οποτε για πες μου το νσ στην αρχη με πηγαν απο 0,39 στο 0,31 και με τις διορθωσεις τωρα το πηγαν 0,36 οποτε για κανε τα irr σου και πες μου ειμαι χεσμενος στο ταληρο..? Εγω ξερω χρωσταω τους παντες και ΟΑΕΕ εχω πληρωσει ενα διμηνο μονο. Υποψη την αιτηση στη ΔΕΗ την εκανα αρχες του 10 και περιμενα ενω εβλεπα πολλα στη ΔΕΗ που πηγαινα και ενω ημουνα νουμερο 15 στην αιτηση σε ολο το νομο Θεσσαλονικης με δωσαν ορους Οκτωβριο του 11 οπου και το ξεκηινησα αμεσως!! Δυστηχως δεν εχω αποδειξεις για ολα αυτα που ειδα οταν πηγαινα καθημερινα στη ΔΕΗ και πως καποιοι περναν ορους αμεσως και οταν ελεγα το υπαληλο οτι ειδα φακελο πανω στο διευθηντη γαι υπογραφη που ηταν μετα απο μενα εχανε τα λογια του αλλα ελα που δε μπορουσα να το αποδειξω... ηρθε και η Μπιρμπιλη μετα δινοντας προτεραιοτητα στους αγροτες και εδεσε το γλυκο και παρ ολα ταυτα εγω θα ειμαι μαζι και με τους αγροτες αν κινηθουμε ολοι μαζι γιατι ολοι θιγμενοι ειμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω αλλα οπως και ρωτησα προχθες κανενας δε αναφερεται μεχρι στιγμης πως μπορουμε να κινηθουμε νομικα ολοι μαζι..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς όλοι οι παραπάνω είστε σίγουροι ότι ανήκετε στην κατηγορία ΧΕ (χωρίς ενίσχυση);
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά κάτι μου βρωμάει και θα σας το εξηγήσω. Εγώ υπέγραψα τον 02/2012 με 0,33€ και συνθέθηκα τον 08/2012. Κατά τον πινακα πάω στα 0,36€ αλλά κατα το πλήρες κείμενο του νόμου η τιμή του πίνακα δεν μπορεί να είναι υψηλοτερη της αποζημείωσης του 01/2014. Να σημειωθεί πως δεν έλαβα ουτε μείωση επιτοκίου ούτε αναπτυξιακό ούτε τίποτα παρά μόνο την απαλλαγή του ΦΠΑ των panel, των tracker, των καλωδίων και των inverter κάτι το οποίο δεν αποτελεί ενίσχυση (κατά τις σπουδές και τις γνώσεις μου πάντα) Μέχρι εδώ όλα οκ και χωρίς καμία μείωση και παρεκτροπή από τα αρχικά μου επενδυτικά σχέδια. Εσεις πιστευέται πως δεν θα έχω καμία μείωση; Χλωμό έως απιθανο. Άρα; Μάλλον κάποιο τερτίπι θα βρουν να μην μας εντάξουν στο ΧΕ.
Αία είσαι απαράδεκτος. Τα οικιακά είναι εντελώς άλλο πράμα, άλλος νόμος, και το μόνο κακό που έχουν που πιστεύω ότι επίτηδες το έκαναν για να αποπροσανατολίζουν άτομα σαν σένα, είναι ότι πληρώνονται από το ίδιο ταμείο. Το γλύψιμο που αναφέρεις μάλλον για σένα είναι εύκολο, για εμάς τους οικιακούς που ξέρουμε τον αγώνα από μέσα ξέρεις τι είναι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερώσαμε όλους τους βουλευτές τι πάνε να κάνουν, ότι η αλλαγή συμβάσεων είναι παράνομη για όλους από την στιγμή που δεν διορθώνουν τις στρεβλώσεις ή δεν ακούν άλλες λύσεις...
Και εσύ νομίζεις ότι φοβήθηκαν τους οικιακούς και τους αγρότες?
Στάχτη στα μάτια σου ρίχνουν για να μας τα πρίζεις.
Ξύπνα επιτέλους...
και ναι οι μπάρες δείχνουν πιο εύκολα την αλήθεια που θέλουν να κρύψουν. Ακόμα και αυτό σε πείραξε?
Ψιτ, γατακι, περιμενω τις μπαρες με τα irr του κλαδου σας, ολα τα αλλα, ειναι λασπη στον ανεμιστηρα !!!! ή πιστευεις πως οι αναγνωστες εδω μεσα, ειναι ηλιθιοι, ΠΕΡΙΜΕΝΩ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑία αυτοί μόνο από μπάρες σοκολάτας καταλαβαίνουν... Εδώ δεν ήξεραν ότι τα πρώτα χρόνια τα πανέλα στην αγορά ήταν 175 watt! Από εκεί να καταλάβεις...
ΔιαγραφήΕσύ κρίνεις την ασχετοσύνη από τον εαυτό σου και τον περίγυρό σου.
ΔιαγραφήΣτο σπίτι μου είχα φωτοβολταϊκό πολύ πριν δεις εσύ πάνελ. Το πυρίτιο κάποιοι το χρησιμοποιούσαν πολύ πριν το δεις εσύ πίσω από το τζάμι.
Εσείς μόνο ότι σας συμφέρει ξέρετε και πάμε και στοίχημα ότι ούτε ένα απλό γράφημα δεν μπορείτε να διαβάσετε.
Διότι αν το είχατε διαβάσει και το διασταυρώνατε με το νομοσχέδιο θα βλέπατε πόσο ακριβές είναι και δεν θα λέγατε αρλούμπες.
ευτυχως που εισαι εσυ ο παλιος μαζι με το γατακι τον αια που μαθατε τι ειναι το πανελ το 2009 και τι ειναι o inverter. θα αλλαξω επαγγγελμα.
Διαγραφήτι εγινε ρε αια επεσε πολυ δουλεια και αναλαβατε βαρδεια ανα 2? τουλαχσιστον πληρωνει καλα το αφεντικο?
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή3! μη ξεχναμε και τη δημητρα! και ολοι μονο με το μικρο τους ονομα, γραμμενο στα ελληνικα με μικρα γραμματα και τονο! ετυχε μωρε!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφήσίγουρα οι υπαλληλοι είναι 3 και ίσως 4 που γράφουν εδώ μέσα
ΔιαγραφήΑυτή τη στιγμή θέλω να μάθω πως κάποιος μπορεί να έχει γράψει με το δικό μου ονοματεπώνυμο στο blog.Το παραπάνω ΔΕΝ είναι δικό μου κείμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήμα αυτη ειναι η δουλεια του συναδελφε γιαννη... εφτιαξε λογαριασμο με το δικο σου ονομα... τοσα και τοσα εφτιαξε, ενα ακομα θα τον πειραξει; πως θα δικαιολογησει το μεροκαματο; και δεν ξερω πως μπορει να αποτραπει... παντως για τους παρατηρητικους μπορουν να διακρινουν διαφορα στη γραμματοσειρα με πιο ευδιακριτο το γραμμα γιωτα που στο δικο σου φαινεται πιο λεπτο...
ΔιαγραφήΕγώ ήμουνα και το έκανα κατά λάθος. Νόμιζα πως ήμουν με άλλο προφίλ και μου ξέφυγε. Πάντως δεν είμαι ο Κασιδιάρης που με βρίζει και θέλει να μου σπάσει τη σύμβαση και άλλα τέτοια. Εγώ δεν πίνω αίμα, άλλωστε το κούρεμα που μου αναλογεί στο new deal ειναι περίπου στο 10%. Το αίμα το πίνουν αν το πίνουν τα πάρκα του 2012-13 που κουρεύονται πολύ παραπάνω. Εντάξει κύριε Ηλία;
ΑπάντησηΔιαγραφήσηκω φυγε απο δω γαμω το σπιτι σου!!! αν θελεις να πληξεις τον Παπακυριακου καντο αντρικια και οχι πουστικα! βρωμοκαριολη!!
ΔιαγραφήΚαλά είναι δυνατόν να βρίζεις έτσι γυναίκα πράμα; Μάλλον δεν είσαι γυναίκα άλλα όπως έγραψαν παραπάνω ο Παπακυριακού ο ίδιος! Γιάννη ξεφτυλιστηκες πλέον τελείως και αν θες τη γνώμη κόφτο αμέσως.
Διαγραφήαν οι βρισιες μου σε πειραζουν περισσοτερο απ τον fake παπακυριακου δεν εχω κατι να πω... ζησε με τα προσχηματα... αν θελεις πατα στα προφιλ και των 2 και ισως καταλαβεις κατι... αν θελεις βεβαια να καταλαβεις...
ΔιαγραφήΕίδατε οτι αλλιώς δεν μπορείτε να με αντικρούσετε και μετά τα βρισίδια σκεφτήκατε και αυτόν το τρόπο;συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφή570 πάνελ εξαφανισμένα όμως απο τη σελίδα ρίξε μία ματιά φίλε γιώργο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.loumakisgroup.gr/
τώρα αφαίρεσε τη σελίδα ή τα πάνελ? .....ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΩ ΣΤΗ ΔΕΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΛΕΝΧΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΡΙΓΙΑΝΤΙΝΗ ΣΤΟ ΜΑΛΑΚΙ ΤΟΥ αφού είναι καθαρός δεν έχει τίποτε να φοβηθεί///////.......κανονικά έπρεπε όλοι οι υπόλοιποι πρόεδροι των συλλόγων που ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ να το κάνουν για να δείξουν νομιμότητα .....αλλά θα το επιχειρήσω εγω.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΡε ψωνιο, σου απαντησε ο Γιωργος και επιμενεις !!!!!! αλλα μια και θα πας στην ΔΕΗ, να σου στειλω και τον λογαριασμο μου;
Διαγραφήφιλε fantasma εχει πεσει πολυ δουλεια και δεν προλαβαινει ο αιας μονος του επεσε διπλοβαρδια.
ΔιαγραφήΘα γραψετε επιτελους τους δεικτες irr !!!!!!!!!!!!!!!!!!! τι φοβαστε ; ή φοβαστε !!!!!!! μαλλον κατι πολυ χειροτερο !!!ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχάλης,Γιώργος Ανδρέου,Ηλίας κασιδιάρης κτλ...κάτι καλύτερο δεν έχεις να κάνεις;τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος τη ξέρεις;συνέχισε έτσι και θα στην μάθω εγώ καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννη !!!! με σενα μιλαω ; Παπακυριακου;, εχω μπερδευτει τελειως !!
ΔιαγραφήΈχω αποταθεί και εγώ εκεί από τότε που το site ηταν γεμάτο ανώνυμους που έβριζαν και ανεγκέφαλους γεμάτους προπαγάνδα... Φυλάξου θα σου πρότεινα και γενικά περιόρισε το μπλογκάρισμα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα, έχω και μια εταιρεία εκτός κλάδου φωτοβολταϊκών. Κάθισα και υπολόγισα έναν όρο που ομολογώ ότι δεν τον ήξερα πριν κανένα μήνα και που πολλοί εδώ μέσα επικαλούνται, το περίφημο IRR, για το 2013. ΗΤΑΝ 180%. Είναι έγκλημα? να περιμένω κούρεμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ήταν να υπογράψω με το κράτος την σύμβαση, μου είπαν ότι έχω 18 μήνες για να κατασκευάζω το πάρκο. Τότε σκεπτόμενος επιχειρηματικά και βλέποντας την πτωτική τάση που είχαν τα πάνελ θεώρησα σωστό να εξαντλείσω τα χρονικά περιθώρια που είχα από το κράτος και λίγο πριν την λήξη να είμαι έτοιμος να συνδεθώ.
Η κατηγορία στην οποία ανήκω βγήκε σε όλες τις περιπτώσεις του νομοσχεδίου χαμένη... ανεξάρτητα αν συνδέθηκα το 2009, το 2010, το 2011, το 2012 ή το 2013
Φιλε, μη τα μπερδευεις και συ!!!!!!!!!!!!! εκανες μια εταιρια ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ irr 180%, μπραβο σου και μαγκια σου, αν το παρεις !!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΕΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ 20 ΕΤΙΑΣ, δηλ η μερα με την νυχτα !!!!! να ειμαστε σοβαροι λεμε !!!
ΔιαγραφήΔεν ξεκινάω συζήτηση μαζί σου ρε φίλε, ότι γράφω δεν σε αφορά
Διαγραφήκλειδωμένες ταρίφες ειχες μονο εσυ αια και το συναφη σου
ΑπάντησηΔιαγραφήκανατε τα εργα με 50%+ επιδοτηση χαμηλοτοκα δανεια λιγοτερα ιδια κεφαλαια ειστε οι μονοι που βγαλατε και κερδη!!!!!!!!!!
και σημερα το πaiζεται αδικημενοι γιατι δε βγαζεται οσα πρεπει στην 20 ετια για πειτε στο λουκουμακι εκτος απο 30% εφορια να υπολογισει και το επιτοκιο δανεισμου και το country risk kai tην καθαρη παρουσα αξια και να παει στο υπεκα να προτεινη για εσενα οριακη τιμη συστηματος και πολλα ειναι ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ (ΚΕΡΔΗ) ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΑΣ ΜΟΥ ΞΕΡΧΕΟΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΑΩ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΣΥ ΑΙΑ ΤΟ ΔΕΧΕΣΑΙ ΑΥΤΟ (ΑΓΡΟΤΗΣ)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΤωρα ποιος ξερει με ποιον, AGROTIS, μιλαω !!!!!!!!! ρε συ, το δικο μου υπολοιπο στην τραπεζα , ειναι το συνολικο κοστος σου !!!!!! πλακα με κανεις !!!!!! πληρωνω απο τον 2/2008 καιν οφειλω ΑΚΟΜΑ 200.000 Ευρω !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ, ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ !!!!!!!!!! ΠΕΙΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ !!!! ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΡΕ ΝΕΟΙ !!!!!!!
ΑΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΙΑ
ΔιαγραφήΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΚΟ ΑΠΟ ΤΟ 2009 ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΞΕΡΧΕΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΗΣ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΑΛΛΟΥ
ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΠΑΣ ΟΡΙΚΑΚΗ ΤΙΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ IRR
ΑΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ, ΑΚΟΥΣ ΠΑΡΤΑΛΙ !!!!!!!!!!! ΟΣΟ ΓΙ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ, ΕΛΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΑ ΕΣΥ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΣΟΥ ΔΕΙΝΩ ΕΓΩ 200.000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΕΣΥ !!!!! ΑΙΝΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ !!!! ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ !!!!!!!!!!!
Διαγραφήkatatehike pinakas me ales times sta fotovoltaika sti bouli
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Ο ΑΙΑΣ???????? ΟΧΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΡΕΩΤΟΣ
Διαγραφή