Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών - Πληρωμή Σεπτέμβριος 2025


 Καλησπέρα σας, 

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό.


189 σχόλια:

  1. https://www.newsit.gr/oikonomia/finance/megalonei-diarkos-i-trypa-sto-logariasmo-ton-ananeosimon-pigon-energeias/4475811/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ελλειμα του ΕΛΑΠΕ μπορει να μεγαλωνει (206 εκ. τον Ιουλιο) ομως αυτο δεν εμποδιζει τον ΔΑΠΕΕΠ να χρηματοδοτει καταχρηστικα με χρηματα του (ΕΛΑΠΕ) δικες αναιρεσης στον Αρειο Παγο για υποθεσεις κατα παραγωγων που εχουν κερδισει και το εφετειο για τοκους υπερημεριας.Επισης οι τραπεζες σε συνεργασια με τον ΔΑΠΕΕΠ προσπαθουν μεχρι τελευταια στιγμη το ιδιο καταχρηστικα να εμποδισουν την εισπραξη των χρηματων.Και να πει κανεις οτι τα ποσα που διεκδικουν οι παραγωγοι ειναι μεγαλα να πεις παει και ερχεται.Καθοτι οι μεγαλοι δεν εκαναν αγωγες για τοκους υπερημεριας καθως πληρωνοταν στην ωρα τους σε αντιθεση με τους μικρομεσαιους,το συνολικο ποσο που θα πρεπει να δωσει ο ΔΑΠΕΕΠ εαν χασει ολες τις δικες ειναι πολυ μικρο για τα επιπεδα του ενω τα εξοδα που κανει για τις δικες αναιρεσης στον Αρειο Παγο ειναι κοντα στο ποσο αυτο.Παρολη αυτη τη ζοφερη κατασταση κανεις δεν μιλαει ουτε τα δημοσιογραφικα sites ενεργειας ουτε οι συλλογοι των παραγωγων.Την επομενη φορα λοιπον εσεις κυριοι των συλλογων που θα καλεσετε τους εκπροσωπους του ΔΑΠΕΕΠ στις ετησεις συγκεντρωσεις σας για να βγειτε φωτογραφιες μαζι τους κοιταξτε να ειστε παλι το ιδιο διαχυτικοι και φιλικοι προς αυτους,σαν να μην τρεχει τιποτα.ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ακριβώς όπως τα λες. Έχω κερδίσει και εγώ δικαστήριο και εφετείο για τους τόκους. Έχω πάρει τα χρήματα τα οποία σε σχέση με αυτά που έχω πληρώσει είναι πραγματικά σα να μην έχω πάρει τίποτα. Τώρα κάνουνε προσπάθεια στον Άρειο Πάγο να το αναιρέσουν αλλά δεν μπορούν. Ποιο είναι όμως το ζητούμενο από Αυτή την κίνηση. Κάνεις δικαστήριο πληρώνεις τα παίρνει το κράτος. Κάνεις εφετείο πληρώνεις τα παίρνει το κράτος. Παίρνεις τα χρήματα που σου αναλογούν βεβαίως φορολόγησε για αυτά που έχεις πάρει. Σε πάνε στον Άρειο Πάγο πληρώνουν αυτοί το παράβολο Το οποίο παράβολο δεν το πληρώνουν από την τσέπη τους αλλά από τα χρήματα όλων εμάς και δεν πονάνε καθόλου. Τα χρήματα πηγαίνουνε πάλι στο κράτος. Αναγκάζεσαι κι εσύ να πληρώσεις παράβολο και τα χρήματα πηγαίνουν πάλι στο κράτος. Όταν θα βγάλει απόφαση ο Άρειος Πάγος απλά θα έχεις βάλει από την τσέπη σου επιπλέον τουλάχιστον 5000 €. Και μετά θα σου βγάλει μια απόφαση για να πάρεις δικαστικά έξοδα 300 400 €. Οπότε την ώρα που δεν υπάρχει κράτος δίπλα στον πολίτη και είναι απέναντι από τον πολίτη μην περιμένεις τίποτα. Μας έχουν καταστρέψει με τον έναν ή άλλο τρόπο. Για εμένα αυτή η χώρα έχει τελειώσει πραγματικά να ψοφήσουν όλοι τους μαζί με τις οικογένειές τους και να τους βρει το χειρότερο κακό.

      Διαγραφή
    2. Ειμαι και εγω παθών και η αναίρεση εξετάζεται 22/09/25 .Πληρωσα αμοιβή δικηγορου και παράβολο 5400 μόνο για την αναίρεση .Δεν ξερω ποσο θα τραβήξει αυτό αλλα μεχρι τωρα εδωσα παραπάνω απο αυτά που απαιτώ. Τα δικά σας εξοδα ηταν τοσα πολλά ?.Παρακαλώ ενημερωστε με στο ilionenergy@gmail.com

      Διαγραφή
    3. Εχω στείλει μέιλ. Ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

      Διαγραφή
    4. Ξεχνάτε και κάτι ακόμα. Τα χρήματα απο τους τόκους υπερημερίας που ζητάμε δεν είναι απλά γιατί καθυστερούσαν να μας πληρώσουν αλλά επειδή αφήσαμε πολλούς απλήρωτους λογαριασμούς όπως τα ταμεία μας επειδή δεν μας πλήρωναν... Τα ταμεία μας εφορία Φπα κ.α όταν δεν τα πληρώναμε στην ώρα μας έμπαιναν τόκοι υπερημερίας και μάλιστα εξοντωτικοί!! Προσωπικά στον ΟΑΕΕ χρωστούσα καθαρά 2600 και είχαν φτάσει κοντά στα 8000. Να σκεφτούν οι απαράδεκτοι εντάξει δεν τους πληρώνουμε ας μην τους βάζουμε τόκους στα χρωστούμενα που τους δημιουργήσαμε εμείς ή να πατσίσουν λογιστικά τα χρωστούμενα μας με αυτά που μας χρωστούσε η ΑΕ του Ελληνικού Δημοσίου που να το σκεφτούν. Και τελικά με τα κολπάκια του ΔΑΠΕΕΠ βγαίνουμε και πάλι ζημιωμένοι!! Ας πλήρωναν στην ώρα τους εγώ γιατί να το επωμισθώ και να πληρώνω εξτρα; Συμβόλαιο είχαμε ή όχι τελικά.

      Διαγραφή
  3. Μια φωτογραφία με τον υπουργό και ξεχνιούνται όλα αρκει προηγουμένως δοθεί και καμιά προσωπική εξυπηρετισούλα ακόμα και τώρα είτε σε μπαταρία είτε σε πάρκο φωτ που δεν έχει συνδεθεί ακόμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν κάποιος φίλος ειδικός μπορεί να ανακτήσει δεδομένα παραγωγής από inverter SMA 10.0 3AV-40 παρακαλώ να επικοινωνήσει στο qh3452@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω αναφέρει πως ο κλάδος αν δεν υπάρξει αντίδραση από τους παραγωγούς θα τσακιστει στα βράχια. Όταν ο καθένας κοιτάζει το προσωπικό του συμφέρον τότε το κοινωνικό σύνολο θα υποφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αρχή έγινε δυστυχώς το 2014 με το New Deal όταν οι γνωστοί δοσίλογοι-προδότες του κλάδου έπραξαν αυτά που έπραξαν και κατέστρεψαν τότε πολλούς απο εμάς.Φυσικά τώρα που οι κυβερνήσεις γνωρίζουν ακριβώς πώς να συμπεριφέρονται στις αγέλες που διοικούν μας κάνουν οτι πραγματικά θέλουν...

      Διαγραφή
    2. Δεν μπορεί όμως καθε ηγεσία να λειτουργεί εις βάρος ενός κλάδου. Και ειδικά στις αρχές της εισόδου των ΑΠΕ στην αγορά βάζοντας φρένο και χειρόφρενο μαζί σε κάθε σκέψη ενός υποψηφιου επενδυτή. Αφού βλέποντας αυτά που συνέβησαν δεν ρίσκαρε τα χρήματα του. Πόσο μάλλον για δανειοδότηση

      Διαγραφή
    3. Κατα τα φαινόμενα Ναί μπορεί οταν μέλη των κυβερνήσεων μετέχουν στους 3~4 κυρίαρχους σχεδόν μονοπωλιακούς ομίλους λιανικής ενέργειας στη χώρα.

      Διαγραφή
  6. AΦΟ:Την Τετάρτη 17/09/2025 αναμένεται η έκδοση του σημειώματος παραγωγής Αυγούστου.
    Την Δευτέρα 22/09/2025 αναμένεται η εξόφληση των τιμολογίων.
    Ήδη έχουν καταχωρηθεί (από 08/09/2025) οι ανανεωμένες φορολογικές ενημερότητες, στο portal του ΔΑΠΕΕΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΑΠΕΕΠ: Τα Εκκαθαριστικά Σημειώματα θα αναρτηθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας, λόγω τεχνικού προβλήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι έγκυρη η ενημέρωση γιατί εχθές άλλη ενημέρωση έλεγε για ανάρτηση εκκαθαριστικών σήμερα με ποιο υπάλληλο μιλήσατε και σας μετάφερε την πληροφορία και γιατί τέλος πάντων δεν κάνουν μια ανακοίνωση όπως επιβάλει ένα «επιτελικό» εγχειρίδιο διοίκησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΑΒΑΛΑΣ ΜΙΧΑΉΛ
      Επικοινωνήστε μαζί μου

      Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
      Μέλος του Blogger από: Μάρτιος 2021
      Προβολές προφίλ: 185
      Αναφορά κατάχρησης
      Σχετικά με εμένα
      Φύλο Άνδρας
      Επάγγελμα Συνταξιουχος
      Τοποθεσία 15354 ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ, Ελλάδα
      εχεις παρκο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?????????????????

      Διαγραφή
  9. Συγνώμη δεν κατάλαβα ότι υπάρχει σχετική ανακοίνωση από τον ίδιο τον ΔΑΠΕΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΕΛΙΚΑ , ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, ΟΙ ΑΦΡΑΓΚΕΣ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....
    ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΞΕΦΤΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν πειράζει να βγουν την Παρασκευή αρκεί να πληρωθούμε Δευτέρα-Τρίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ πιθανό να χρειάζεται η αναβάθμιση των λειτουργικών συστημάτων του ΔΑΠΕΕΠ λόγω και της πληθώρας των παραγωγών που υπάρχει σήμερα , συγκριτικά με πριν δέκα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα..φίλος μου εκ των έσω του δάπεεπ μου είπε σήμερα πως από τον επόμενο μήνα δε θα πάνε καλά τα πράγματα με τις πληρωμές..θα μας βάλουνε και δεύτερο μήνα μέσα και τρίτο και δε ξέρω εγώ πόσο ..έχει ακούσει κάποιος άλλος συνάδελφος κάτι σχετικό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε ζήσει και χειρότερα μέχρι 8 μήνες και βαλε με τα φιντάνια υπουργούς και προέδρους και να πληρώνεις φπα για τιμολόγια που δεν πληρώθηκες για εχεις φορολογική ενημερότητα να πληρωθείς....γαματα.

      Διαγραφή
    2. 8 μέσα και πληρωθηκαμε τον ένατο,επί σαμαρά,με χατζηδακη υπουργό,κ ΦΠΑ οχι 6% τότε αν δεν κάνω λαθος

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα πρώτη φορά εγώ προσωπικά το ακούω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαν της καταχρηστικοτητας,το θεμα με τις δικες αναιρεσης στον Αρειο Παγο ειναι πολυ πιο σοβαρο απο οτι θεωρουν καποιοι.Ισως επειδη η πλειοψηφια δεν εχει διεκδικησει τοκους υπερημεριας να αδιαφορει.Η ουσια σε αυτο που συμβαινει αυτη τη στιγμη ειναι οτι ενα μικρο ποσοστο των παραγωγων εχει μπει μπροσταρηδες σε μια ιστορια που θα ειναι καταλυτικη για το μελλον.Καθως σε περιπτωση που κερδισει ο ΔΑΠΕΕΠ τις δικες αυτες θα δημιουργηθει δεδικασμενο που δεν θα μπορει να ανατραπει και θα του δινει το δικαιωμα στο μελλον να πληρωνει οποτε του γουσταρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι αλλα υπάρχει δεδικασμένο ηδη απο παραγωγούς που κέρδισαν και πήραν τους τόκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποφαση της ολομελειας του Αρειου Παγου ειναι πιο ισχυρη απο καθε αλλο δικαστηριο.

      Διαγραφή
  17. Για την ιστορία σε ότι αφορά τις καθυστερήσεις πληρωμών από τον πρώην ΛΑΓΗΕ ΑΕ :
    Η υπόθεση σχετικά με την καταβολή τόκων υπερημερίας από τον ΔΑΠΕΕΠ Α.Ε. (πρώην ΛΑΓΗΕ Α.Ε.) σε παραγωγούς Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) βρίσκεται σε εξέλιξη στον Άρειο Πάγο.

    Ιστορικό Υπόθεσης

    Η διαφορά ξεκίνησε με αγωγές παραγωγών ΑΠΕ κατά του ΛΑΓΗΕ Α.Ε. (νυν ΔΑΠΕΕΠ Α.Ε.), ζητώντας την καταβολή τόκων υπερημερίας για καθυστερημένες πληρωμές κατά την περίοδο 2012-2017. Το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά, δικάζοντας ως Εφετείο, έκανε δεκτή την αγωγή των παραγωγών, απορρίπτοντας την ένσταση του ΔΑΠΕΕΠ Α.Ε. περί έλλειψης υπαιτιότητας λόγω ελλειμματικότητας του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ.

    Απόφαση Α3 Πολιτικού Τμήματος (378/2025)

    Το Α3 Πολιτικό Τμήμα του Αρείου Πάγου δικαιώσε κατά πλειοψηφία τους παραγωγούς, κρίνοντας ότι η ελλειμματικότητα του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ δεν απαλλάσσει τον ΔΑΠΕΕΠ Α.Ε. από την υποχρέωση καταβολής τόκων υπερημερίας. Η πλειοψηφία υποστήριξε ότι η ΔΑΠΕΕΠ Α.Ε. φέρει ευθύνη για την επάρκεια του λογαριασμού, ενώ η μειοψηφία θεωρεί ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες και όχι σε υπαιτιότητα της εταιρείας.

    Παραπομπή στην Ολομέλεια

    Λόγω της διαφωνίας μεταξύ των δικαστών, το ζήτημα παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου για οριστική απόφαση. Η απόφαση αυτή αναμένεται να έχει σημαντικές συνέπειες για τις συναλλαγές στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και τις υποχρεώσεις των διαχειριστών συστημάτων.

    Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στην απόφαση 378/2025 του Αρείου Πάγου





















    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λίγα στοιχεία για τον ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ και διάφορες «ιδέες» για την λύση του όπως σταχυολογούνται από διάφορα έντυπα:
    Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, ο Ειδικός Λογαριασμός ΑΠΕ (ΕΛΑΠΕ) παραμένει ελλειμματικός. Σύμφωνα με τον ΔΑΠΕΕΠ, το έλλειμμα για το 2023 ανήλθε σε 92,99 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2024 εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 232,56 εκατ. ευρώ .

    Η κύρια αιτία για το έλλειμμα είναι η διαφορά μεταξύ των τιμών αποζημίωσης που λαμβάνουν οι παραγωγοί ΑΠΕ και των εσόδων που προκύπτουν από την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.

    Για την κάλυψη του ελλείμματος, εξετάζονται διάφορα μέτρα, όπως η επιβολή έκτακτου φόρου στα έσοδα των παλαιών έργων ΑΠΕ ή η ενοποίηση των υπολογαριασμών νέων και παλαιών έργων .

    Εάν επιθυμείτε να παρακολουθείτε την τρέχουσα κατάσταση του ΕΛΑΠΕ, μπορείτε να επισκέπτεστε την επίσημη ιστοσελίδα του ΔΑΠΕΕΠ για τις τελευταίες αναφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμάς τους παλιούς μας εχουν ήδη πηδήξει αρκετές φορες ...ας μην δίνανε χιλιάδες gigawatt αδειες ....εδώ έχουμε καλύψει την παραγωγή μέχρι το 2070....λεμέ με τοση χορήγηση αδειών και το ρεύμα στο θεο και μηδενικές και περικοπές και μείωση σε κατανάλωση οι παλιοί τους φταίνε παλι ...???.

      Διαγραφή
    2. ΓΑΒΑΛΑ ΜΙΧΑΉΛ Άκου μεγάλε εμάς μας πηδήξανε με την έκτακτη εισφορά και τώρα να τα πάρουνε από εσάς και από αυτούς που μπήκανε τώρα και ανεβάσανε gigawatt σε νέες άδειες με κάλυψη μέχρι το 2040-2050..ουστ από εδώ εγκάθετε !!!!σπεκουλαδόρε -σπεκουλάτορα.....!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Η απόφαση αφού πήγε στην ολομέλεια μάλλον πάει για εναντίον των παραγωγών αφού αρχικά η πλειοψηφία συμφώνησε και δε βγήκε απόφαση βάσει της πλειοψηφίας του έκαναν για τα μάτια του κόσμου και με νέο σκεπτικό θα βγει απόφαση εναντίον. Με τις υγείες μας. Όταν κάθεσαι σπίτι και δεν πάτε να ψηφίσετε αυτά έρχονται. Και όταν λέτε δεν υπάρχει άλλο, να ψηφίσουμε και ποιος να βγει αυτά συμβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΘΕΟ , ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΑ ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΑ ΦΑΡΑΩΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΤΥ, ΑΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΑΠΕ, ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ

    ΟΠΌΤΕ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΕΙΤΕ , ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΡΟΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η σελίδα του ΔΑΠΕΕΠ ακόμα να φτιαχτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα ενημερωτικά σημειώματα τελικά έχουν αναρτηθεί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπήκα στη σελίδα μέσω του Firefox. Έχουν αναρτηθεί τα ενημερωτικά του Αυγούστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δυστυχως εγω δεν μπορω να μπω Internal Service Error Εχei αλλος το ιδιο προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα , κι εγώ το ίδιο και προσπαθώ πάνω
    από δύο ώρες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι ουτε εμενα με βαζει στο site !
    Ουτε περιπτερο δεν ειναι να εχεις σε αυτην την χωρα
    Μονο μαυρα να περνεις μεροκαματα ,και να βουτας κανα επιδομα απο εδω και απο κει απο τα κοροιδα που πληρωνουν φορους και εισφορες και μερισματα κτλ κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οπότε μιλάμε επίσημα πλέον για περικοπή 30% τον Αύγουστο σε 500kw!τουλάχιστον σε εμένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ
    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ € 1500 ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ , ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΔΥΟ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ Ή ΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μιλάτε για ενημερότητες με παρακράτηση τότε θέλει 2, ξεχωριστά για το κάθε τιμολόγιο

      Διαγραφή
    2. ΒΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
      ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΙΛΑΩ

      Διαγραφή
  30. Αυγουστος τραγωδια.....52000kwh τιμολογημενες σε 500αρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα 'όλους,

    Ερώτηση αν μπορεί κάποιος συνάδελφος να βοηθήσει. Παλαιά 500αρια του 2014.... υπάρχει και εκεί περιορισμός ισχύς και δια οψιμότητα? Εξαιρούνται τα παλαιά ή όχι? Αν ναι υπάρχει μηχανισμός αποζημιώσεις?

    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τον Αύγουστο από παραγωγή 80.000kwh μου τιμολογισανε 51.900kwh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγω εκανα τη συγκριση με τα 2 προηγουμενα χρονια, που Αυγουστο ημουν χωρις περικοπες περιπου στις 84000χιλ, φετος 52000. Οι ινβερτερ κατεγραψαν 78000, αλλα το ειχα κλεισει καποιες μερες στις αρνητικες τιμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτα όλα είναι παλαιά Φωτοβολταικα 500αρια; Υπάρχει πρόβλεψη για μηχανισμό αποζημίωσις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τελικά το 30% περικοπή είναι όνειρο!απο 91000 παραγωγή τιμολόγησαν 54.000!απίστευτα πράγματα !είναι καιρός για πόλεμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα συνάδελφοι,

    Έφτασε η ώρα να αναλάβουμε δράση. Λόγω των περικοπών που έφτασαν το 32% τον Αύγουστο, είναι απαραίτητο να κινητοποιηθούμε συλλογικά ώστε να προστατεύσουμε τα έργα μας και να διασφαλίσουμε βιώσιμες συνθήκες για τα φωτοβολταϊκά στην Ελλάδα. Ως εταιρεία, προτείνουμε τις εξής δράσεις, πλήρως τεκμηριωμένες και ευθυγραμμισμένες με τις ευρωπαϊκές πρακτικές και νομοθεσίες:

    1. Αύξηση του Ορίου Περικοπών:
    Ζητάμε την ευθυγράμμιση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και πρακτική, όπου οι περικοπές ενεργοποιούνται μετά από περισσότερες ώρες μηδενικών ή αρνητικών τιμών. Για παράδειγμα, στη Γερμανία και τη Δανία, το όριο είναι συνήθως στις 5-6 ώρες, αντί για τις 2 ώρες που ισχύουν στην Ελλάδα. Αυτή η αλλαγή θα εξισορροπήσει τον ανταγωνισμό και θα μειώσει τις αδικαιολόγητες απώλειες εσόδων.

    2. Αποζημίωση για Περικοπές:
    Προτείνουμε τη θεσμοθέτηση ενός μηχανισμού αποζημίωσης για περικοπές που υπερβαίνουν ένα λογικό όριο. Αυτό είναι σύμφωνο με το ευρωπαϊκό δίκαιο και εφαρμόζεται ήδη σε άλλες χώρες της ΕΕ, διασφαλίζοντας ότι οι παραγωγοί δε θα υφίστανται δυσανάλογες ζημίες.

    3. Επιδοτήσεις για Αποθήκευση Ενέργειας:
    Προτείνουμε τη διεκδίκηση ευρωπαϊκών και εθνικών χρηματοδοτήσεων, όπως μέσω του REPowerEU ή άλλων ταμείων, για την εγκατάσταση μπαταριών στα υφιστάμενα φωτοβολταϊκά έργα. Αυτό θα επιτρέψει την καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, θα μειώσει τις απώλειες λόγω περικοπών και θα ενισχύσει τη βιωσιμότητα των επενδύσεών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεν σταματήσουνε οι αδειες χθες ...δεν υπάρχει σωτηρία οι περικοπές στο, θεό και οι μπαταριες με επιδοτήσεις ειναι για τους καρχαρίες και του λαού τα εργα στις τράπεζες ... γνωστο το παραμύθι στημένο το παιχνίδι

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς και επιδοτήσεις να δώσουν με εγγυητικές στο θεό και χωρίς διασφάλιση εσόδων καμιά τράπεζα δεν πρόκειται να σε δανειοδοτήσει. Πάλι οι μεγάλοι θα φάνε τις επιδοτήσεις. Τα έχουν μαμήσει εσκεμμένα και ειλικρινά σκέφτομαι λύσεις και λύσεις δεν βρίσκω. Το 'εστησαν το παιχνίδι ρουά ματ υπερ των ολιγαρχών... Έπρεπε πριν 3-4 χρόνια να είχαμε ξεσηκωθεί αλλά τότε όλοι βάζανε βίζμα για να αδειοδοτηθούνε. Φυσικά και όλοι το βλέπαμε ότι πάμε στα βράχια αλλά ελπίζαμε λάθος.

      Διαγραφή
  37. ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ 51700 ΑΠΟ ΤΙΣ 91000 ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα..ξέρουμε αν θα γίνουν πληρωμές σήμερα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα. Ανέβηκαν τα τιμολόγια στο mydata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλησπέρα τι γίνεται με το site του ΔΑΠΕΕΠ ? μπορέσατε να κατεβάσετε τα ενημερωτικά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΑΡΓΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 01:00 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα. Το πρόβλημα με τις μηδενικές τιμές είναι πολύ μεγάλο και δεν ξέρουμε ακόμα τι θα γίνει από τον Φεβρουάριο και μετά που οι παράγωγες είναι πολύ μεγάλες και θα έχουν μπει και άλλα πάρκα Αιολικά και Φ/Β. Πρώτου όμως κάνουμε προτάσεις κάλο θα είναι να κοιτάμε λίγο τα στοιχειά. Τον Αύγουστο οι είχαμε μηδενικές τιμές για 20 μέρες εκ τον οποίων τις 17 μέρες ήταν για πάνω από 2 ώρες. Αναλυτικά, είχαμε 2 μέρες με 3 ώρες, 1 ημέρα με 4 ώρες, 5 μέρες με 6 ώρες, 5 μέρες με 7 ώρες, 2 μέρες με 8 ώρες και 2 μέρες με 9 ώρες. Αν αύριο πρωί από της 2 ώρες που έχουμε απαλλαγή την έκαναν 4ωρες θα γλυτώναμε 3 ήμερες το οποίο μεταφράζετε σε 4% όφελος για τους παραγωγούς, αν την έκαναν 5 ώρες θα είχαμε το ίδιο όφελος, αν την έκανα 6 ώρες θα είχαμε όφελος 10%. Όπως βλέπετε δεν λύνει το πρόβλημα οπωσδήποτε βεβαία βοηθού όμως δεν ξέρουμε που θα είναι τα πράγματα την άνοιξη. Ο Σεπτέμβριος μέχρι σήμερα κινείτε περίπου στα ίδια επίπεδα, είχαμε 1 μέρα με 3ωρες, 2 μέρες με 5ωρες, 1 μέρα με 6ωρες, 4 μέρες με 7 ώρες, 2 μέρες με 8 ώρες. Για να μην παρεξηγηθώ δεν είπα να μην γίνουν προτάσεις και ότι η αλλαγή των ωρών τις απαλλαγής δεν βοηθούν αλλά πιστεύω χρειάζονται αλλά ή και αλλά μέτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουν νόημα φίλοι μου αυτές οι προτάσεις περί παρατάσεων διότι δεν υπάρχουν λεφτά στον ΕΛΑΠΕ για να στα πληρώσουν..., αν μπορούσες να εγχύσεις, που δεν θα μπορείς γιατί η ζήτηση είνια λιγότερη της προσφοράς. Επιπλόεν ο περιορισμός των δύο ωρών ήταν γνωστός και θεσμοθετημένος όταν επενδύσαμε...

      Διαγραφή
  43. Καλησπερα, και με τις αρνητικές τιμες ? δεν ειναι μονο οι μηδενικες γιατι εχουμε και αυξηση στις αρνητικές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει συμβεί και σε κάποιον άλλον να βγάζει ο ΔΑΠΕΕΠ ενημερωτικό και τιμ με λιγότερες kwh από ότι τα μετρικά του Δεδδηε και μετά από 1,-2 μήνες να βγάζει διορθωτικό τιμ. με τις υπόλοιπες kwh?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΑΠΕΕΠ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑ,ΟΧΙ.ΣΤΟ MY DATA H VOULA ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΑΝΕΒΗΚΑΝ.ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΟ MY ΧΑDATA?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν ανεβαίνουν όλα την ίδια ώρα στο mydata, το πρωί και μεσημέρι δεν υπήρχε το δικό μου, τώρα το βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.. στο my data πώς βρίσκω τα ΤΑΥ?

      Διαγραφή
    2. μπαινεις στην παραγραφο που λεει συνοπτικο βιβλιο...μετα μπαινεις με κωδικους taxinet στο λογαριασμος σου και παλι εκει που λεει συνοπτικο βιβλιο φαινονται τα εσοδα εξοδα σου και κοιτας το ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ και βλεπεις το εσοδο

      Διαγραφή
  48. Πάντως εδώ και 3 μέρες προσωπικά δε μπορώ να μπω στο site για να κατεβάσω τα ενημερωτικά σημειώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα!
    Τα ΤΑΥ στη σελίδα του ΔΑΠΕΕΠ δεν έχουν αναρτηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ελα ντε ..δε μπορώ πάλι να μπω να δω αν ανέβηκαν τα ταυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το Σάββατο μπόρεσα να μπω στο σάιτ και φαινόντουσαν τα ενημερωτικά. Εφορία ανέβηκαν κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Θα έχουμε πληρωμή σήμερα ή όχι ; Γνωρίζει κανείς να απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν βλέπω να «τσουλάει» το πράγμα ίδωμεν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πήρα τηλέφωνο και στο λογιστήριο αλλά δε τα κατάφερα να μιλήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν έχουν ανεβεί τά ΤΑΥ στο site του ΔΑΠΕΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Με ενημέρωσαν απο λογιστήριο για παρασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δηλαδή εμείς που δεν έχουμε Εθνική πάμε από Δευτέρα. Μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Έχουν έλλειμμα. Δεν φτάνουν τα λεφτά. Από εδώ και πέρα άγνωστο πότε θα πληρωνόμαστε.
    Μην στηρίζετε το εισόδημα και τη ζωή σας στον ΔΑΠΕΕΠ.
    Το σανίδι είναι σάπιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αυτό το τονίσαμε ....μπήκανε άκριτα και ασυλόγιστα πολλές μοναδες …αυτό πρέπει να σταματήσει χθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. πάντα έτσι γίνεται πουλάνε φόβο και ανασφάλεια με τον λογαριασμό που δεν βγαίνει... που αυτοί ειναι υπεύθυνοι για τις αδειες terragigawatt στο θεο φαραωνικά εργα και μετα φταινε οι μικροι.. οι παλιοι κλπ πουλανε ελπιδα με την λογική περικοπές μηδενικές τιμές κλπ με new deal έκτακτές εισφορές παλιότερα δυο φορες μια 25% και μια 6% για να μας σώσουν.... αλητεία μια ζωή ...

      Διαγραφή
  60. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΤΑΥ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μην τρομάζετε το κόσμο και τον προηγούμενο μήνα έλλειμμα είχε και πληρωθηκαμε κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μην τρομάζετε τα πρόβατα.
      Ο λύκος είναι φίλος...

      Έλλειμμα και κανονικές πληρωμές συμβιβάζονται?
      Από κάπου τα μπάλωσαν . Και τώρα αυτό προσπαθούν να κάνουν. Γι' αυτό αργουν.

      Θα ποντάρουμε τη ζωή μας στα μπαλώματα?

      Με δεδομενες τις περικοπές και τα αυξανόμενα ελλείμματα, οι συμβάσεις του ΔΑΠΕΕΠ ειναι χαρτοπετσέτες

      Διαγραφή
  62. οταν το κρατος εχει ελλειμα, πως πληρωνονται οι δημοσιοι υπαλληλοι? σταματησε ποτε η μισθοδοσια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κράτος έχει πλεόνασμα. 11 δις μάλιστα. Το διαφημίζει η κυβέρνηση

      Διαγραφή
  63. ΓΑΒΑΛΑΣ ΜΙΧΑΉΛ
    Επικοινωνήστε μαζί μου

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
    Μέλος του Blogger από: Μάρτιος 2021
    Προβολές προφίλ: 185
    Αναφορά κατάχρησης
    Σχετικά με εμένα
    Φύλο Άνδρας
    Επάγγελμα Συνταξιουχος
    Τοποθεσία 15354 ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ, Ελλάδα
    έχεις πάρκο ρεεεεεεε και τρομάζεις τον κόσμο από εδώ μέσα με τα ελλείματα και της πληρωμές !!!!εγκάθετε!!!αι σιχτιρ από εδώ συνταξιούχε του κέρ,,τα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. όλο μαλακίες και φιλοσοφίες είσαι κέρατο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΓΑΒΑΛΑ ΜΙΧΑΉΛ Άκου μεγάλε εμάς μας πηδήξανε με την έκτακτη εισφορά και τώρα να τα πάρουνε από εσάς και από αυτούς που μπήκανε τώρα και ανεβάσανε gigawatt σε νέες άδειες με κάλυψη μέχρι το 2040-2050..ουστ από εδώ εγκάθετε !!!!σπεκουλαδόρε -σπεκουλάτορα.....!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΓΑΒΑΛΑΣ ΜΙΧΑΉΛ
    Φύλο Άνδρας
    Επάγγελμα Συνταξιουχος
    Τοποθεσία 15354 ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ, Ελλάδα


    έχεις πάρκο ρεεεεεεε και τρομάζεις τον κόσμο από εδώ μέσα με τα ελλείματα και της πληρωμές !!!!εγκάθετε!!!αι σιχτιρ από εδώ συνταξιούχε του κέρ,,τα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημέρα ανέβηκε το ΤΑΥ στο site τού ΔΑΠΕΕΠ με ημερομηνία 22/09

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν μπορώ να μπω στην σελιδα. Ισχύει και σε άλλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Από την ιστοσελίδα του ΔΑΠΕΕΠ :



    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω αυξημένου φόρτου στον διακομιστή, παρατηρούνται καθυστερήσεις κατά την είσοδο στην πλατφόρμα.

    Παρακαλούμε να προσπαθήσετε να συνδεθείτε αργότερα.

    Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντι να κανετε copy paste τις ανακοινωσεις του ΔΑΠΕΕΠ μηπως θα ηταν πιο χρησιμο να βγαλετε καποια ανακοινωση για τις καταχρηστικες δικες αναιρεσης του στον Αρειο Παγο (με λεφτα του ΕΛΑΠΕ) εναντιον παραγωγων;Γιατι εαν δεν κανω λαθος ειστε προεδρος συλλογου και αν οχι,σιγουρα ανθρωπος της αγορας.

      Διαγραφή
  71. Πειραιώς οκ, την συνηθισμένη ώρα 9:30 - 10:00 το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. λειτουργει σημερα η εφαρμογη του ΔΑΠΕΕΠ για ΤΑΥ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δεν μπορώ να μπω στον ΔΑΠΕΕΠ για τα εκκαθαριστικά σημειώματα.
    Έχουμε κανένα νέο για το πότε θα αποκατασταθεί το portal.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Εχει κάποιος θέμα με συχνά βραχυκυκλώματα από πουλιά στα καλώδια της δεη? Ειναι αρκετα μετρα καλώδια σε απόσταση μέχρι τον πίνακα της δεη και εχει σαν αποτέλεσμα να σταματάει το πάρκο απο τα πουλιά που πανε εκεί.. Έχετε κάποια ιδέα πως να τα κανω να μην πλησιάζουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν καταλαβα καλα πρεπει να εχεις το προβλημα που ειχα πολυ παλια,
      Εχαν μεγαλη αποσταση οι κολωνες της ΔΕΗ και τα καλωδια δεν ηταν καλα τεντωμενα με αποτελεσμα να κανουν μεγαλη κοιλια και οταν καθοντουσαν επανω πολλα μαυροπουλια,την στιγμη που κατι τα τρομαζε και πετουσαν ξαφνικα την ιδια στιγμη ,γινοταν μεγαλη ταλαντωση στα καλωδια με αποτελεσμα να βρισκουν τα καλωδια μεταξυ τους και να πεφτει η ασφαλεια που κουμπωνα στο δικτυο.
      Θεσε το θεμα στον ΔΕΔΔΗΕ , διοτι ειναι καθαρα ευθυνη δικη του.

      Διαγραφή
  75. Βάλε κανόνι κρότου εάν δεν υπάρχουν κοντά κατοικίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εχει κάποιος συνάδελφος καταφέρει να μπεί στο site του ΔΑΠΕΕΠ για να κατεβάσει τιμολόγια τις τελευταίες ημέρες ή μόνον εγώ έχω το πρόβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΉΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΊ ΤΑ ΚΑΤΆΦΕΡΑ..... ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ..... ΚΟΥΡΆΓΙΟ

      Διαγραφή
  77. Καλημέρα σας,
    Για τον Αύγουστο η παραγωγη μου,ο φοσε:88750, η μετρητικη πυλη:88750,το τιμολογιο δαπεεπ:52500 γιατί αυτή η διαφορά με τον δαπεεπ στις κιλοβατώρες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διάβασε παραπάνω και αλλοι σαν εσένα ..στην ιδια λογικη ...οι περικοπες !!!!

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη Θέμη αλλά δεν έχεις δίκιο. Εάν ήταν οι περικοπές το πάρκο δεν θα είχε παράξει γιατί θα έπαιρνε εντολή από τον ΔΕΔΔΗΕ να σταματήσει να παράγει. Εφόσον ΦΟΣΕ και μετρήσεις ρολογιού συμφωνούν και ο ΔΑΠΕΕΠ έχει άλλο νούμερο τα τινά είναι 2 : είτε ο ΔΕΔΔΗΕ δεν πήρε σωστές μετρήσεις (που δυστυχώς δεν ισχύει στην παραπάνω περίπτωση) είτε (που ΙΣΧΥΕΙ) το χρηματιστήριο ενέργειας είχε μηδενικές και αρνητικές τιμές τόσες ώρες που αντιστοιχούν στις 36000+kwh, για τις οποίες GeoProedroS δεν αποζημιώνεσαι!

      Διαγραφή
    3. Δεν αντιλέγω έχεις δίκιο απλως το έβαλα σε με μια γενικότερη έννοια το τι μπορει να συμβαίνει βαση των αναφορών πιο πάνω άλλων συναδέλφων που γράψανε οτι είχα την ίδια αντιμετώπιση.. ήθελα σπλως να βοηθήσω στην απορία του συναδέλφου.....

      Διαγραφή
    4. Το γνωρίζω πολύ καλά ότι είχες την πρόθεση να βοηθήσεις.
      Διόρθωση στο παραπάνω που έγραψα : Στην περίπτωση 1 : είτε ο ΔΑΠΕΕΠ δεν πήρε τις σωστές μετρήσεις (που δυστυχώς δεν ισχύει στην παραπάνω περίπτωση)

      Διαγραφή
  78. Ο ΔΑΠΕΕΠ στις 29/9 εξέδωσε ενημερότητα από την ΑΑΔΕ, την οποία δεν έχει ανεβάσει. Συνήθως εκδίδει κατά τις 10 του μήνα. Συνέβη σε κάποιον άλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Δεν ξέρω αν παρακολουθείται τα μμε αλλα τελευταία τα παγαλάκια άρχισαν το πάρτυ. Δεν μου αρέσει αυτό γιατί κάπως έτσι είχαν ξεκινήσει με το νιου ντιλ και τις έκτακτες εισφορές.
    Ο λογαριασμός είναι ελλειμματικός και αυξάνει σε τεράστια μεγέθη, οι καταναλωτές δεν μπορούν να πληρώνουν τις πανάκριβες ΑΠΕ , η κυβέρνηση εγκαταλείπει τη πράσινη ενέργεια λόγω chevron και στρέφεται προς το φυσικό αέριο, θα αρχίσουν οι υπερημερίες και άλλες τέτοιες παπαριές λες και φταίμε εμείς για όλα αυτά ενω είναι απολύτως αυτοί υπεύθυνοι. Δεν ξέρω δεν μου αρέσουν όλα αυτά άρχισαν το γνωστό παραμύθι για να μας κτυπήσουν... Εδω και χρόνια κοιμόμαστε όρθιοι συνδικαλιστικά και πιστεύω θα μας μαμήσουν δίχως σάλιο να το θυμόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ελαβε κανεις ενημερωση απο τον ΦΟΣΕ του για μηδενικες/αρνητικες τιμες αυριο; Μου εστειλε η metlen για 10:00-17:00, αλλα στην εφαρμογη του ΑΔΜΗΕ η ελαχιστη που θα λαβει αυριο ειναι 12 ευρω/Mhw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. καλημέρα η εφαρμογή του ΑΔΜΗΕ προφανώς δεν εχει πάρει αναβάθμιση γιατι πλεον οι τιμες ειναι ανα 15λεπτα και οχι ανα ωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχυει ναι. Το ιδιο μου απαντησε η metlen σε σχετικη ερωτηση που εκανα.

      Διαγραφή
  82. Ερώτηση οταν εχει αρνητικές τιμές και κόβουμε τα πάρκα, ποιες ΑΠΕ μπαίνουν στο σύστημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. νομιζω τα φωτοβολταικα πριν το 2013 και κυριως τα αγροτικα γιατι λογω συμβασης εχουν προτεραιοτητα εγχυσης στο συστημα, δεν ειμαι ομως σιγουρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Κάλησπερα!!
    Είμαι επαγγελματίας αγρότης από το 2015.τον 2/2021 εγκατέστησα ένα φ/β 300 kw.
    Μου ήρθε ειδοποίηση από τον εφκα και μου λένε ότι από 2/2021 μεχρι και τον 01/2023 θα πρεπει να ασφαλιστω σαν ελεύθερος επαγγελματίας γιατι η εγκυκλιος(42/2023 με την οποία αυξάνεται το όριο απαλλαγής απο 100 σε 500kw την υποχρέωση ασφάλισης ,έχει εφαρμογή από από 01/2023.
    Γνωρίζει κάποιος τι ισχυει??
    Έφτιαξε κάποιος αγρότης φ/β πάνω απο 100kw πριν το 2023?? Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει σχετικά θα ηθελα βοήθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε γραμμένος στο ΠΣΑΦ;
      Μπορούν να σας ενημερώσουν.

      Διαγραφή
  85. Τον Αύγουστο είχαμε απώλειες της τάξης του 40%. Τον Οκτώβριο πάμε για 50%!! Και μιλούσαν για 10%…. Καταστροφή του κλάδου…Μεγαλύτερη παραγωγή από τη ζήτηση, μηδενικές και αρνητικές τιμές και τώρα αγοράζουν φυσικό αέριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ναι αλλα εδω λενε για ρεκορ εξαγωγες ενεργειας........ ....!!!! ποιοι τα κονομανε ???
    https://www.capital.gr/oikonomia/3950138/rekor-exagogon-ilektrikis-energeias-i-ellada-edraionei-ti-thesi-tis-os-katharos-exagogeas/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και η ενέργεια αυτή είναι που έχει αγοραστεί με μηδέν ή αρνητικές τιμές. Οι ίδιοι οι φοσέ που πουλάνε την τζάμπα ενέργεια που έχουν σε κάποιον. Έχω ακούσει για εταιρείες Βουλγαρία και Ελβετία για να μην ξαναπληρώσουν φόρο για υπερκέρδη αλλά δεν ξέρω πως ακριβώς δουλέυουν.

      Διαγραφή
  87. Τι γίνεται καμία κίνηση προετοιμασίας πληρωμών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλησπέρα.
    Φορολογικές ενημερότητες έχουν ανεβάσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλησπερα. Εχω παρκο 500kw το οποίο συνδέθηκε πριν τρία χρονια και το κατασκεύασα εχοντας παρει δάνειο από την εθνική τράπεζα. Μέχρι τον Αύγουστο γινόταν κανονικά η αποπληρωμή του, και οι εκταμιεύσεις των υπόλοιπων ποσων, από το υποκατάστημα από το οποίο είχα παρει το δάνειο. Από τον Αύγουστο και μετα με ειδοποίησαν από το υποκατάστημα ότι πλέον ολες οι κινήσεις θα γίνονται από τα κεντρικά και θέλουν γραπτή εγγύηση καλης λειτουργίας από τον κατασκευαστή που θα καλύπτει ολο το διάστημα μέχρι την αποπληρωμή του δάνειου, και έχουν σταματήσει τις πληρωμές. Και όχι μόνο αυτό αλλα για την αποπληρωμή των δέσεων δεν θα χρησιμοποιούν τα χρήματα του δεσμευόμενου λογαριασμού αλλα θα πρέπει να βαζω ιδια κεφάλαια. Συμβαίνει και σε αλλους αυτό δανειολήπτες της εθνικής; Οι άλλες τράπεζες ζητάν αυτή την εγγύηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όχι μόνο αυτό αλλα για την αποπληρωμή των δέσεων δεν θα χρησιμοποιούν τα χρήματα του δεσμευόμενου λογαριασμού αλλα θα πρέπει να βαζω ιδια κεφάλαια.
      ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ Μ ΑΥΤΟ? Κ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΦΟΣΕ Κ ΔΑΠΕΕΠ? ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ Σ ΑΥΤΟ .. ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΝ ΠΗΓΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ

      Διαγραφή
    2. Προφανως γι αυτο σταματησαν Στεφανε αλλα δεν μου το ειχαν ζητησει. Και εκτος αυτου τι νοημα εχει να μην πληρωνουν τις δοσεις απο τα χρηματα αυτα που μαζευονται και να κινδυνευω να καταστουν ληξιπροθεσμες

      Διαγραφή
    3. Aπο την στιγμή που το πάρκο ειναι ασφαλισμένο για μηχανικά μέρη και ασφάλεια εισοδήματος και το πάρκο παραγει κάθε μηνα δεν εχουν λογο να ζητανε παραπάνω εγγύηση
      τωρα θα μου πεις οτι γουσταρουν κανουν

      Διαγραφή
  90. Πάντα το ζητούσε η Εθνική. Απλά μάλλον το ξέχασαν σε σένα και εκβιάζουν με τα χρήματα μήπως το αρνηθείς εσύ ή ο κατασκευαστής επειδή πέρασαν χρόνια. Το θέμα είναι ότι το ζητάνε στην αρχή οπότε αν ο κατασκευαστής κλείσει την εταιρία του τί γίνεται ισχύει η εγγύηση..; Σε μένα έδωσε ο κατασκευαστής την εγγύηση και μετά φαλιριμέντο. Δεν υφίσταται εταιρία οπότε η Εθνική τι θα μου πει τώρα αν γίνει κάτι δεν ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ενημερωτικά σημειώματα δεν ανέβηκαν ακόμα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Τις διορθωτικές εκκαθαρίσεις τις πληρώνει ο ΔΑΠΕΕΠ ή έχει σταματήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Καλημέρα και καλή εβδομάδα , αναρτήθηκε το ενημερωτικό
    σημείωμα του Σεπτεμβρίου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ερώτηση..έχω ένα 100kw από το 2006 και του χρόνου λήγει ή σύμβαση , τι γίνεται από εκεί και πέρα αποζημιώνεται με κάποιο τρόπο η παραγωγή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εαν είσαι στην λογική που με το new deal με 12 χρονια λειτουργια το 2014 εχει παραταση συμβασης και αποζημιώνεσαι με δυο τροπους δηλ ολη η παραγωγη σου με τιμες αγορας η γυρω στα 0.09 λεπτα με μαθηματικο τυπο βάση της ισχυ του σταθμου με την παραγωγη ...το δηλωνεις 6 μηνες νωριτερα δες εδω απλως η παραταση στηναρχη ητανε 5 χρονια και μετα εγινε 7 https://www.opengov.gr/minenv/?p=5726&cpage=1

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή με λίγα λόγια ένα έργο 100kw ισχυ με λιγότερα από 12 χρόνια λειτουργίας το 2014 θα πάει για 7 χρόνια είτε με τιμή αγοράς στο σύστημα είτε σύμφωνα με τον τύπο 100 × 1500 συντελ=150.000 kwh και αυτό επί 0.08 έχουμε 12.000 ευρώ μικτά. Σωστά?

      Διαγραφή
    3. κάπως έτσι εάν παράγεις περισσότερα δεν πληρώνεσαι για ολη την παραγωγη εαν θες να πληρωνεσαι για ολη την παραγωγη πας με τιμη αγορας στα 0.064 κλπ ε

      Διαγραφή
    4. Πραγμα πού σημαίνει και 200.000 kwh να παράγεις από ένα άρτια συντηρημένο 100kw μέ 0.64 πχ αντε να πάρεις 13.000 το χρόνο. Με έξοδα επισκευών πολλαπλάσια... Άρα αυτή η περίπτωση δεν συμφέρει!

      Διαγραφή
  95. Μου βγαζει συνέχεια αυτό το μύνημα: 503 Service Unavailable

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,ναι και σε εμένα απο το πρωι ,θελει υπομονή θα δοκιμάσουμε και σε αλλες ωρες που δεν θα ειναι τοσο φορτωμενος ο σερβερ λογικά η ακομη θα ανεβαζουν αρχεια !Γενικα τωρα τελευταια ολο θεματα εχει και δεν το φτιαχνουν

      Διαγραφή
    2. Τι ζώα είναι αυτά !!!
      Δεν μπορούν να φτιάξουν έναν server 2 μήνες?
      10000-15000 είσοδοι τη μέρα. Χαράς το πράγμα. Τι να πει το Amazon !

      Διαγραφή
  96. Όταν ανακοινώθηκε το τεκμαρτό ο Μητσοτάκης είπε ότι θα κατεβαίνει ανάλογα τη πάταξη της φοροδιαφυγής και ότι πάρθηκε για αυτό ακριβώς το λόγο για τη πάταξη της φοροδιαφυγής.
    Ως γνωστό όσοι έχουμε φωτοβολταικά πρώτον δεν φοροδιαφεύγουμε και να θέλαμε δεν θα μπορούσαμε και δεύτερο δεν μπορούμε να φορτώνουμε έξοδα όπως άλλες επιχειρήσεις. Άρα με το τεκμαρτό μας σκίζουν στην κυριολεξία και είναι κάτι χειρότερο ακόμα και απο το new deal...
    Διαβάζω σήμερα ότι σε κάποιους επιχειρηματίες θα καταργηθεί φέτος το τεκμαρτό και σε κάποιους 50%
    Φυσικά και δεν είμαστε μέσα. Είναι ακόμα και κυλικεία σχολικά στο 50%..!!! Έχετε δει κυλικείο να κόβει απόδειξη στους μαθητές..? Μας δουλεύουν στην ψύχρα τα καθίκια και απορώ οι σύλλογοι όταν πάνε στα υπουργεία τί κάνουν τί λένε..???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Λογικά - αλλά αυτή είναι πολύ ακαταλαβίστικη λέξη για αυτόυς - την Παρασκευή. Αλλά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ