Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών - Πληρωμή Μάρτιος 2025


 Καλησπέρα σας, 

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό.


206 σχόλια:

  1. Γνωρίζει κάποιος κάτι για πληρωμές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμα δεν αναρτήθηκε παραστατικό δύσκολο για αυτή την εβδομάδα η πληρωμη . μακάρι βέβαια αλλά δεν το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο mydata της ΑΑΔΕ φαίνονται τα τιμολόγια Φεβρουαρίου με σημερινή ημερομηνία έκδοσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστά μόλις το είδα ..ε τότε ίσως Παρασκευή πληρώσουν ..Εκτός και αν μίλησε κάποιος με το λογιστήριο και έχει καλύτερη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα
    Εχει βλαβη ο μετρητης της ΔΕΗ ζητησα αλλαγη. Ολος ο Μαρτιος ειναι χωρις μετρητικά δεδομένα απο ΔΕΔΔΗΕ .Πρέπει να υποβάλω διορθωτικο πινακα αλλα σε ποιον.Το πάρκο ειναι 150kw και το κακό ειναι οτι εχω δυο inverter που δεν εχουν δώσει δεδομένα για 3 μερες μεσα στον μηνα.Τι θα δηλώσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχεις webbox των ινβερντερ ?? που βλεπουν παραγωγη ημερήσια κλπ απο αυτα δηλωνεις λες τοσα κατεγραψα εγω...

      Διαγραφή
    2. αφού είσαι 150 kW λογικά έχεις και τον ηλεκτρονόμο μέσης τάσης που έχει τη μηνιαία παραγωγή

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα ..κάνα νέο από το λογιστήριο έχουμε ;;; Θα πληρωθούμε σήμερα η θα πάμε στην παρέλαση αφραγκοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια μικρή πιθανότητα σήμερα αλλιώς Δευτέρα σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανακοίνωση ΔΕΔΔΗΕ και κάποιοι δε θα κάνουμε Πάσχα
    https://deddie.gr/el/kentro-enhmerwsis/nea-anakoinwseis/anakinosi-gia-thn-efarmogi-periorismon-egxisis-stathmon-ape-kai-sithia-tis-omadas-b/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακουσα ενα καλο απο μια συνέντευξη, «συνεχιζουν να βαζουν φ/β για να βγαζουν φ/β». Ειναι σημαντικο ποια να δοθει ενα τελος στην εισοδο εργων , ειδικά φβ. Οτι δωσαν δωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωλούνται οι παρακάτω, μεταχειρισμένοι Inverter SMA Tripower με Bluetooth , με 1 έτος εγγύηση
    SMA Tripower 12000TL-10 , Κόστος 1.000€ + ΦΠΑ
    SMA Tripower 17000TL-10 , Κόστος 1.200€ + ΦΠΑ
    Refusol 20kW , Κόστος 900€ + ΦΠΑ
    τηλ επικοινωνίας 6977064438

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την Τετάρτη η Πειραιώς Παναγιώτη.Απλήρωτοι στη παρέλαση απλήρωτοι και το Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα και Χρονια Πολλα! Ψαχνω μια ιδανικη λυση για καθαρισμο του παρκου απο χορτα κλπ. Μιλαμε για 500αρι, συνεπως καπου στα 8-10 στρεμματα. Σκεφτομαι να αγορασω χλοοκοπτικο ή καταστροφεα. Εχετε να προτεινετε κατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν έχεις κάποιο γνωστό να βάλει καμιά 10αρια πρόβατα μέσα για καμιά βδομάδα είναι η καλύτερη λύση. Απλά προστάτεψε με συρματόπλεγμα τα inventer

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να κάνεις 2 ψεκασμούς για αγριόχορτα. Δυστυχώς με φυτοφάρμακο.
      Ο ένας ψεκασμός Ιανουάριο στις καλές μέρες, Αλκυονίδες, και ο άλλος 10-15 Απριλίου.

      Διαγραφή
  13. Φίλε για εμένα μην ασχολείσαι πλήρωσε και κάνε τη δουλειά σου και κάνε τη ζωή σου δεν αξίζει τον κόπο θα το δεις μακροχρόνια αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αξιζει με τις τιμες που ζητανε εδω να πληρωσω για καθαρισμο φιλε μου. Καλυτερα να αγορασω ενα μηχανημα, σιγουρα θα τα βγαλει τα λεφτα του για 2 φορες το χρονο καθαρισμα.

      Διαγραφή
  14. Πωλούνται μεταχειρισμένοι Inverter KOSTAL PIKO 10.1
    7 τεμάχια
    400,00 ευρώ / τεμάχιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΡΟΣΟΧΗ 1 : ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ

    Σε περίπτωση που όλοι οι παραπάνω έλεγχοι ολοκληρωθούν με επιτυχία, αποστέλλετε με email στη διεύθυνση hednoape@space.gr με τα παρακάτω στοιχεία συμπληρωμένα και μπορείτε να αποχωρήσετε από το σημείο:

    Serial Number Συσκευής Fortigate:

    Αριθμός Παροχής:

    Αριθμός Αίτησης Παραγωγού:

    Σημείο Εγκατάστασης:

    Όνομα Εγκαταστάτη/Ηλεκτρολόγου:

    Τηλέφωνο Επικοινωνίας Εγκαταστάτη/Ηλεκτρολόγου:

    Σκοπός: Επιτυχής Εγκατάσταση

    Επισυναπτόμενες φωτογραφίες:
    o
    Φωτογραφία με LEDs της συσκευής Fortigate (βήμα 4.5.8)
    o
    Φωτογραφία με τη στάθμη σήματος 4G/5G (με πάνω από δυο γραμμές) (βήμα 2.3.2)
    Σε περίπτωση που κάποιοι από τους ελέγχους δεν είναι επιτυχείς, και αφού ολοκληρωθούν όλα τα βήματα που προτείνονται παραπάνω, μπορείτε να καλέσετε για επιπλέον υποστήριξη στο τηλ. +302106504450 (Δευτ. – Παρ. 09.00-17.00).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας Κύριε Παπακυριακου ,όλα αυτά για το ρουτερ, που αναγράφονται να τα διαβάσω ποιο αναλυτικά διότι δεν το κατάλαβα στο 100% από τα αναγραφομενα σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Διαγραφή
  16. ΠΡΟΣΟΧΗ 2 :
    Αξιότιμα μέλη



    Το παρακάτω αφορά ενημέρωση για όλα τα έργα με ισχύ μεγαλύτερη από 399,99kwp.

    Αρχικά θα μπείτε στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ : https://ape.deddie.gr/apewebportal-ws/

    και θα ενημερωθείτε εάν ανήκετε στην ομάδα Α ή στην Β.



    Προσοχή (αφορά την ομάδα Β) : εάν ανήκετε σε αυτήν την ομάδα, ο ΔΕΔΔΗΕ θα σας στέλνει μηνύματα (SMS) προκειμένου να μηδενίσετε την έκχυση του σταθμού σας.

    Εάν δεν συμμορφώνεστε με την εντολή που θα λαμβάνετε το πρόστιμο είναι 500 ευρώ ανά 1mwh.



    Μην παραλείψετε να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Πολλοί από εσάς δεν έχουν δηλώσει το δικό τους αρ. κινητού τηλεφώνου.



    Για αναλυτικές πληροφορίες διαβάστε το παρακάτω link :



    https://deddie.gr/el/kentro-enhmerwsis/nea-anakoinwseis/anakinosi-gia-thn-efarmogi-periorismon-egxisis-stathmon-ape-kai-sithia-tis-omadas-b/



    Με εκτίμηση

    Για το Δ.Σ. της Ε.Π.Η.Ε.

    Παπακυριακού Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Κύριε Παπακυριακου υπάρχει κάποιο link που μπορούμε να δούμε όλες τις οδηγειες για την διαδικασία αυτή που χρειάζεται να κάνουμε για τα router του ΔΕΔΔΗΕ.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα σας. Έχω αναγράψει το link στο προηγούμενο σχόλιο μου.

      Διαγραφή
  17. Xαίρετε, όσοι έχετε φοσε και μηναία πληρωμή, σας πληρώνει κοντά στις ημέρες που πληρώνει ο ΔΑΠΕΕΠ ;; ή ξεφεύγει και 1-2 βδομάδες πιο μετά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εχω φοσε που πληρωνει καθε βδομαδα, και στο τελος γινεται η εκκαθαριση του ΔΑΠΕΕΠ ως συνηθως.

      Διαγραφή
  18. Κάποιο νέο για πληρωμές υπάρχει??
    Eurobank και Alphabank δεν έχει μπει τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για εμας που ανηκουμε στην ομαδα Β, θα λαμβανουμε ειδοποιηση για να περικοψουμε την λειτουργια του παρκου συμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ. Πως ακριβως θα κοβουμε το παρκο; Μπορουμε να το κανουμε μονοι μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eάν έχετε βάλει controller της ΠΡΟΤΑΣΙΣ και έχετε παραγγείλει και την υπηρεσία web, ναι μπορείτε. Δεν γνωρίζω με άλλους controller τι ισχύει.
    Επίσης εάν έχετε τηλεδιαχειριζόμενο ηλεκτρονόμο μπορείτε εάν και δεν είναι η βέλτιστη λύση για έναν επενδυτή.
    Επίσης τίθεται και το ζήτημα εάν μετά το πάρκο θα έχει ρεύμα για να πάρει μπροστά. Είναι ο λόγος που συμβούλευα στην κατασκευή να τοποθετηθεί αυτόνομο και μάλιστα μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτονομο υπαρχει εγκατεστημενο. Controller εννοειτε τον εξοπλισμο setpoint;
      Καλα μας τα λεει ο ΔΕΔΔΗΕ, αλλα για οσους δεν εχουν παραλαβει ρουτερ ακομα πρεπει να ξερουμε πως να το κανουμε. Ξερω οτι μπορει να το αναλαβει η εταιρεια εγκαταστασης του παρκου με 40 ευρω/ανα Σαββατοκυριακο και μεχρι να παραληφθει το ρουτερ το οποιο εχει ηδη πανω απο 2 μηνες αναμονη.. Δλδ αν το ρουτερ κανει 5 μηνες να ερθει θα πληρωνουμε και απο πανω για την απωλεια κερδων...

      Διαγραφή
  21. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το δελτίο τύπου της Ένωσης Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας σχετικά με την συνάντηση που είχαμε με τον ΔΑΠΕΕΠ :

    https://energypress.gr/index.php/news/synantisi-toy-dapeep-me-tin-epie-gia-elape-ekkathariseis-kai-hreoseis-mi-symmorfosis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το οτι δεν έχουμε παραλάβει ακόμα το ρούτερ είναι δική τους ευθύνη.Είναι αδιανόητο να επιβάλουν και πρόστιμα απο πάνω σε αυτούς που δεν μπορούν να κόψουν το πάρκο χειροκίνητα ενώ έχουν εγκαταστήσει set point και αναμένουν το ρούτερ απο τον ΔΕΔΔΗΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ας μας πει καποιος συναδελφος αν γνωριζει πως μπορουμε να κοψουμε τη λειτουργια του παρκου με φυσικη παρουσια, και αν ειναι ασφαλες να το κανουμε εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα Μετρικά Δεδομένα ΔΕΔΔΗΕ δεν φορτώνουν από χθες. Συμβαίνει και σε άλλους ή μόνο εγώ έχω πρόβλημα.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μεσημέρι , και σε εμένα ξανά
    τα ίδια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πώς μπορεί να γίνει πιστευτό το οτι υπάρχει πρόβλημα υπερπαραγωγής το οποίο θα λυθεί με τις περικοπές ακόμα και των 500KWp την στιγμή που αδειοδοτούν ακόμα και τώρα νέα φαραωνικά έργα των 500MWp και άνω? Δεν θα έπρεπε να έχουν σταματήσει εντελώς οι αδειοδοτήσεις νέων έργων εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια?
    Επιτέλους ζητείται μία στοιχειώδης απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι δεν εξηγεί η λογική το εξηγεί το χρήμα!!! Φυσικά και δεν μιλάω για το δικό μας χρήμα!!

      Διαγραφή
  27. Τα Μετρικά Δεδομένα ημέρας της ΔΕΔΔΗΕ επανήρθαν, αλλά πολλές ημερομηνίες λείπουν και οι μετρήσεις διαφέρουν από αυτές του μετρητή που έχω στο πάρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και σε μένα σε 2 πάρκα λείπουν κάποιες ημερομηνίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω αν ένας κάτοχος ενός έργου 500kw δικαιούται κάποια επιπλέον χρήματα από τους ρύπους που διαχειρίζεται ο ΔΑΠΕΕΠ ή ο ΦΟΣΕ. Αν ναι, ποιος είναι ο τρόπος; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, ΝΑΙ εφόσον είναι στην ελεύθερη αγορά... υπάρχει τρόπος. Το έχω κάνει σε επενδυτή.

      Διαγραφή
    2. Σύμβαση διαφορικής ενίσχυσης έχει. Δεν είναι με PPA. Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι.

      Διαγραφή
    3. ΟΚ Κατάλαβα. Μπορείς για 2 χρόνια να σπάσει η Σύμβαση διαφορικής ενίσχυσης. Και να είσαι στην ελεύθερη αγορά ΜΟΝΟ. Εξαρτάται και πότε ηλεκτρίστηκες (ημερομηνία). Τότε ΝΑΙ μπορείς να έχεις εγγυήσεις προέλευσης. Πρέπει να βγείς στην ελεύθερη αγορά ΠΡΩΤΑ εφόσον σε αφήσει η τράπεζα.

      Διαγραφή
  30. Με έχουν πρήξει από το 800 400 4000 για να επιβεβεώσω στοιχεία που έχω δηλώσει ήδη στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ για πάρκα 500kW. Εκτός του ότι παίρνουν τηλέφωνο και Σάββατο και 8 το βράδυ, από τη στιγμή που είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου ο μοναδικό λόγος που το κάνουν είναι για να φάνε λεφτά και ως μονοπώλειο μαντέψτε που θα χρεωθούν. Έλεος με τους νταβατζήδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα , έχουμε ένα πάρκο 500kw μπήκα στην εφαρμογή και το πάρκο εντάσσεται στην ομάδα Β.
    Μας ενημέρωσε ο συντηρητής ότι πρέπει να αγοράσουμε από τον ΔΕΔΔΗΕ ένα router 1736 € , το αγοράσαμε και θα πρέπει να βάλουμε και ένα πίνακα τηλεδιαχείρισης γύρω στα 3600€ συν ΦΠΑ και ένα SMA datamanager η προσφορά ανέρχεται στα 1860+ΦΠΑ.
    Όντως χρειάζονται όλα αυτά και θα πρέπει να πληρώσουμε γύρω στα 10.000€ για να μπορεί να μας κόβει το παρκο ο ΔΕΔΔΗΕ ;
    Και αν πρέπει όντως να γίνει επειδή είναι πάντα εκεί κάποιος δεν μπορούμε να το κλείνουμε μόνοι μας ;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα σας :

    Αρχικά να απαντήσω στις ερωτήσεις σας :

    1. ναι το router του ΔΕΔΔΗΕ έχει 1400 ευρώ +ΦΠΑ και πρέπει να το αγοράσετε.
    2. ναι έπρεπε ΗΔΗ να είχατε αγοράσει τον controller/set point και να είχατε ΗΔΗ υποβάλει στον ΔΕΔΔΗΕ την δήλωση συμμόρφωσης, που σημαίνει ότι ο πίνακας έπρεπε να έχει τοποθετηθεί και να είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ. Ήδη για εσάς ισχύει ΠΡΟΣΤΙΜΟ. Ο σχετικός νόμος υπάρχει (εάν θυμάμαι καλά) από τον περασμένο Μάιο και είναι κρίμα που είχατε άγνοια καθώς τα πρόστιμα είναι μεγάλα.
    3. sma datamanager; γιατί; είναι παλιό το πάρκο; ή βάλατε σε νέο πάρκο sma μετατροπείς;
    4. Όλα αυτά χρειάζονται για να μπορεί είτε ο ΔΕΔΔΗΕ, είτε ο ΦΟΣΕ να δίνει εντολή προκειμένου να μειωθεί η εκχεόμενη ενέργεια του σταθμού, δηλαδή να περιοριστεί η ωριαία παραγωγή του. Σε κρίσιμες περιπτώσεις όπως αυτές του Πάσχα (που η ζήτηση θα είναι χαμηλή και η παραγωγή υψηλή-εκτός εάν τελικά έχουμε συννεφιά) ο ΔΕΔΔΗΕ θα σας δώσει εντολή να κόψετε τελείως τον σταθμό.
    5. Εάν είχατε τοποθετήσει τον εξοπλισμό : κανονικά ήταν υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ να δίνει τις εντολές. Επειδή όμως ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι έτοιμος, μετέφερε την υποχρέωση του στις πλάτες των παραγωγών.

    Επιτρέψτε μου και ένα σχόλιο : έχετε κάνει μια επένδυση, κοντά στα 300.000 ευρώ και πιθανότατα με δάνειο. Δεν είναι δυνατόν να περιμένετε από τον συντηρητή να σας ενημερώσει και να έχετε άγνοια. Όσο καλή πρόθεση και να έχει ο άνθρωπος/εταιρεία, θα βρεθείτε προ εκπλήξεων και άμεση επιβάρυνση των εσόδων σας. Καλό θα ήταν να παρακολουθείτε τουλάχιστον το energypress ή να εγγραφείτε σε κάποιον σύλλογο. Εάν επιθυμείτε μπορείτε να με καλέσετε στο 6939513778.

    Υ.Γ. προσοχή σε ποιάς εταιρείας τον πίνακα θα επιλέξετε : Θα πρέπει οπωσδήποτε να μπορείτε και μόνη σας να έχετε πρόσβαση στον πίνακα για να δώσετε την εντολή αποκοπής του πάρκου. Δεν το προσφέρουν όλες οι εταιρείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημερα συναδελφοι. Ομαδα β, ελαβα χθες ενημερωση για ενδεχομενη περικοπη αυριο. Θελω να ρωτησω, με βαση ποιο μοντελο προβλεψης, καταληγουν στο συμπερασμα οτι ενδεχεται να χρειαστει περιορισμος στην εγχυση; Ο καιρος να φανταστω οκ! Αλλα εδω και μερες τουλαχιστον για βορεια ελλαδα (εβρο που βρισκομαι εγω), ερχεται χειμωνας με βαση την προβλεψη καιρου. Τα μνμ στελνονται μαζικα, ανεξαρτητα απο την περιοχη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με ποιον τρόπο έλαβες μήνυμα; Με sms mail;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mail μεσω του φοσε που εχω. Και το διαβασα και στο site του αδμηε. Sms θα ερθει αν χρειαστει την παραμονη, και την ιδια μερα.

      Διαγραφή
  35. Μόλις έλαβα μήνυμα για ενδεχόμενη περικοπή αύριο! Καλά πάμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχω παραγγείλει το router εδώ και τρεις μήνες και ακόμη περιμένω!! Αν το παραλάβω σε άλλους δύο μήνες θα γίνεται αυτή η δουλειά;; Τον πίνακα τον έχω αγοράσει …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και γω πηρα μνμ. Βασικα οσοι ειναι ομαδα β παιρνουν μαζικα μνμ. Δε σημαινει οτι θα τα κοψουν ολα. Εδω αυριο δειχνει βροχες. Αυριο θα το δουν πιο μεμονωμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠPOEIΔOΠOIHΣH. ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI AYPIO, ENΔEXETAI NA ΠPOXΩPHΣETE ΣE ENEPΓEIEΣ ΓIA TON ΠΛHPH ΠEPIOPIΣMO EΓXYΣHΣ THΣ IΣXYOΣ TOY/TΩN ΣTAΘMOY/ΩN OMAΔAΣ B. ΘA ΛABETE ENHMEPΩΣH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαλλον ολη η Β πηρε μυνημα. Να δουμε αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα καθίκια σε όλη την Ελλάδα βρέχει εδω και μήνες εκτός ενός 20ημερου τα φωτοβολταικά είναι στις χειρότερες επιδόσεις εδω και 10 χρόνια και αυτοί δίνουν εντολές περικοπών. Δηλαδή το καλοκαίρι αν ο καιρός είναι φυσιολογικός θα τα κλείσουμε τα πάρκα επειδή αυτοί είναι ανεγκέφαλοι και συνεχίζουν να δίνουν άδειες σε φαραωνικά πάρκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συμφωνώ απόλυτα!! Κάπως θα έπρεπε να αντιδράσουμε Νομίζω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έλαβα sms για αποκοπή του παρκου σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γελαει ο κοσμος με το ελληνικο κρατος! Προβα τζενεραλε η ομαδα β κλαιει σημερα. Υπαρχουν παραγωγοι με 3-4 παρκα σε διαφορετικες περιοχες της χωρας που ελαβαν sms χωρις να τους λενε ποιο να κλεισουν. Ουτε θεση, ουτε τουλαχιστον εδρεθ. Δλδ γελαει ο κοσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το καλύτερο όλων έχουν κόψει πάνω από 2 gw ΑΠΕ και κάνουμε εισαγωγή 1gw από τα γειτονικά κράτη. Και σε όλα αυτά οι διαχειριστές είναι πλέον και άμοιροι ευθυνών με την υπογραφή του υπουργείου και ενάντια των Ευρωπαϊκών κανονισμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Επισης, υπαρχουν παραγωγοι, οπως και εγω που δεν λαβαμε sms σημερα ουτε για περιορισμο εγχυσης ουτε για απολυτως καμια ενεργεια. Συμφωνα με την ενημερωση του δεδδηε ανημερα θα εστελναν sms ειτε χρειαστει ειτε οχι με τα παρακατω κειμενα:

    ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ.ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΕΓΧΥΣΗΣ ΤΟΥ/ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΟΥ/ΩΝ ΟΜΑΔΑΣ Β ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΞΥ XX:XX ΠΜ - XX:XX ΜΜ

    ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΠΕ-ΟΜΑΔΑ Β. ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΟΠΩΣ ΑΓΝΟΗΣΕΤΕ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ/ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΟΥ/ΩΝ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γελάει ο κόσμος. Το κάρο μπροστά από το άλογο.Σας ψηφίσαμε για να μας καταστρέψετε.
    Ποιός θα πληρώσει τα δάνεια που τα επιτόκια τα πήγαν στο Θεό. Έχουμε ένα μήνα βροχές και το πάρκο δεν αποδίδει.Έρχεστε καθήκια και κάντε περικοπές . Αυτοί είναι ανεγκέφαλοι και συνεχίζουν να δίνουν άδειες σε φαραωνικά πάρκα της ΔΕΗ που έχουν και την προμήθεια και ο μήνας έχει εννιά .Ξαναψηφίστε τους. Ο καιρός είναι συνεφιασμένος στη Βόρεια Ελλάδα και κάνουν περικοπές για να κάνουν εισαγωγές.Δεν ξέρουν την τύφλα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι γενικός απαράδεκτοι!! Ήρθε και σε μένα μήνυμα να κλείσω το πάρκο - γενικά- και δεν ήξερα ποιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πρότζεκτ που δρομολογεί η ΔΕΗ στη Δυτική Μακεδονία. Τα έργα αυτά θα συμπληρώσουν το χαρτοφυλάκιο φωτοβολταϊκών συνολικής ισχύος 2.130 MW που δρομολογεί η επιχείρηση στην περιοχή. Κατά τα άλλα κάντε περικοπές σε παλιά έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μημπως πρέπει να κινηθούμε νομικά;; Κάτι να κάνουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εκοψα το 500άρι πάρκο μου απο τις 11πμ~16μμ.
    Η εκτιμώμενη απώλεια που είχα ήταν περίπου στο 4,1% του μήνα. Δηλαδή μόνο με μία ημέρα περικοπής έχασα το 4,1% του εισοδήματος όλου του μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Παιδια δυστυχως ειτε ετσι ειτε αλλιως ετσι θα παει. Το θεμα ειναι μην απο δικα τους λαθη πληρωσουμε πεναλτι. Εγω πχ, σημερα ενω χθες μου εστειλαν μνμ να ειμαι σε επιφυλακη, σημερα δεν ειχα καμια ενημερωση, ενω ο δεδδηε αναφερει πως θα λαβετε μνμ ειτε ετσι ειτε αλλιως. Αν γυρισουν και σου πουν εγω σου εστειλα εσυ δε το ελαβες θα γινουνε μπερδεματα και τα πεναλτι ειναι τσουχτερα. Ειχε αλλος συναδελφος το ιδιο θεμα σημερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα (δεν έλαβα 2ο SMS) και με ενημέρωσαν συνάδελφοι κατά τις 12.30 με αποτέλεσμα να δουλέψει το έργο για 2 ώρες περίπου ενώ δεν έπρεπε. Ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να στέλνει email και να το αναρτά στα site του.

      Διαγραφή
    2. Εγω δε το εκλεισα, βεβαια εκεινη τη μερα ουτε μεγαβατωρα επιασε με την συννεφια. Χθες ηρθε μειλ, απο ο,τι καταλαβα αυτοματοποιημενο και ελεγε οτι δεν περιορισα την εγχυση, χωρις βεβαια να λεει ξεκαθαρα οτι θα πεσει πεναλτι. Εχω στειλει μειλ απο την Κυριακη και τους ενημερωνω τι εγινε, περιμενω να μου πουν τι θα γινει. Εχω ζητησει και αναλυτικο αρχειο απο την cosmote με τα sms εκεινο το διημερο για να το καταθεσω.Ελεγαν οτι θα ενημερωσουν με καθε δυνατο μεσο. Ενω εχουμε καταχωρησει τηλ και μειλ, στελνουν μονο sms, ενω θα επρεπε και τα 2.

      Διαγραφή
  56. Η τιμη στο χρημ.ενεργειας σημερα ηταν μηδενικη απο τις 10 το πρωι εως τις 5 το απογεμα, οποτε νομιζω κ να μην ηταν κατεβασμενο ενα παρκο παλι δε θα πληρωνοταν γιαυτες τις ωρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος αν στη Δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα στη Φλώρινα μπορείς να κατασκευάσει πάρκο με σταθερή ταρίφα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειναι απο αυτα που έδωσαν κατι ορους πρόσφατα νομίζω ναί. Οι αιτήσεις ήταν παλιές όμως, προ του 2022

      Διαγραφή
  58. https://energypress.gr/index.php/news/dei-kai-rwe-elaban-tin-teliki-ependytiki-apofasi-gia-ta-fotoboltaika-567-mw-sto-amyntaio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Και μετα φταινε τα μικρα παρκα. Αυτοι καταλαβαινουν μονο απο τσαμπουκα. Μιλαω για το Υπουργειο. Ανημερα το Πασχα λοιπον ας μην κατεβασει κανενας μας διακοπτες να φανε ενα blackout και αι στο διαολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θα τρεχουμε Πασχαλιατικα να κατεβασουμε διακοπτες γιατι ο Δεδδηε δεν εχει στειλει τα ρουτερ. Αν δεν παμε εμεις ποιον τεχνικο να πεις τετοια ημερα; Και μετα και προστιμο...επειδη οι αχρηστοι του δεδδηε δεν μας στειλανε το χρυσο τους ρουτερ των 1700 ευρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kύριε Χρήστο δεν θα διαφωνήσω μαζί σας. Ήταν υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ και επειδή δεν ήταν έτοιμος ως όφειλε, μετακύλησαν σε εμάς την υποχρέωση. Και να είχατε εγκαταστήσει το ρούτερ, εφόσον είστε στην ομάδα Β, θα έπρεπε και πάλι να δώσετε εσείς την εντολή να διακόψει το πάρκο την παραγωγή του.
      Σας θυμίζω όμως ότι εάν πάρετε εντολή για να κόψετε το πάρκο και δεν το τηρήσετε το πρόστιμο είναι 500ευρώ για κάθε MWH που θα παράξετε. Σε περίπτωση που αυτό θα γίνετε συχνά το πρόστιμο μπορεί να ανέλθει και στα 1500ευρώ/mwh

      Διαγραφή
  61. Συγγνώμη για μία άσχετη ερώτηση. Επειδή λέιπω αρκετά από το chat - οι πληρωμές συνεχίζουν να γίνονται σταδιακά ή τώρα πληρώνονται όλα μαζί την ίδια ημέρα? Ρωτώ επειδή αργήσανε να μου ενημερώσουν την φορολογική ενημερώτητα και ακόμη δεν με πληρώσανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλημέρα
    Σε ποιο mail του ΔΑΠΕΕΠ στέλνουμε τις ενημερότητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα μήπως έχει κάποιος καμία πληροφορία για πληρωμή πριν το Πασχα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΔΊΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ..... ΟΠΟΤΕ,
      ΜΑΛΛΟΝ, ΟΥΤΕ Σ' ΕΜΑΣ....

      Διαγραφή
  65. Η τιμή της ΕΤΑ για τον Μάρτιο ήταν 5€ την MWh κάτω από αυτήν που πληρώθηκα για πάρκο 500 kw. Αν βάλουμε και τις περικοπές για τον μήνα Απρίλιο που αναμένονται πολλές … βλέπω σημαντική μείωση του τζίρου.., και δεν βλέπω να διαμαρτύρεται κανείς αφού δεν θα υπάρχουν αποζημιώσεις..,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Συγγνώμη η τιμή της ΕΤΑ 5€ πάνω από αυτήν που πληρώθηκα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. To παρακάτω είναι απόσπασμα από το δελτίο τύπου της Ε.Π.Η.Ε. σχετικά με την συνάντηση που είχαμε στον ΔΑΠΕΕΠ (άρα κάποιος διαμαρτύρεται)

    3) Η τροποποίηση της διαδικασίας των εκκαθαρίσεων ΣΕΔΠ από τον ΔΑΠΕΕΠ, όσον αφορά τις
    χρεοπιστώσεις βάση Τιμής Αναφοράς των Σταθμών ΑΠΕ και της Ειδικής Τιμής Αναφοράς εκάστης
    τεχνολογίας.
    Από τον προηγούμενο Μάρτιο και σε συνέχεια έχει παρατηρηθεί η έντονη διαφοροποίηση των
    ανωτέρω τιμών, η οποία οδηγεί σε σημαντικές απώλειες εσόδων των έργων με ΣΕΔΠ. Παρατηρούμε ότι
    πολύ μεγάλο ποσοστό ΦΒ Σταθμών (περί του 70%) να βρίσκονται κάτω από την αντίστοιχή ΕΤΑ ενώ το
    υπόλοιπο 30% λόγο περιορισμών – αποσύνδεσης ή και του μόνιμου περιορισμού παραγωγής (72%-
    73%) να βρίσκονται πολύ πάνω από την ΕΤΑ. Επί αυτού του γεγονότος προτείναμε, με την συνδρομή
    του ΔΑΠΕΕΠ, να υποβληθεί στο ΥΠΕΝ η τροποποίηση της σχετικής ΥΑ όσον αφορά τις χρεοπιστώσεις
    ΣΕΔΠ με βάση την ΕΤΑ. Θεωρούμε ότι είναι εύλογο πλέον αυτές οι χρεοπιστώσεις να εκτελούνται με
    βάση τη Μεσοσταθμική Τιμή εκάστου Σταθμού ΑΠΕ, καθώς θα παύσει η αναίτια ζημία των εν λόγω Παραγωγών. Τα απαιτούμενα δεδομένα επίλυσης της προτεινόμενης διαδικασίας είναι ήδη στη
    διάθεση του ΔΑΠΕΕΠ (καταμετρηθείσα ενέργεια εκάστου ΦΒ Σταθμού και DAM). Επιπλέον, υπάρχουν
    σε ισχύ στο νομοθετικό πλαίσιο διατάξεις που προβλέπουν υπολογισμούς, από τον ΔΑΠΕΕΠ, με την
    προτεινόμενη διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. το να διαμαρτύρεται κάποιος σε ένα blog, το μόνο που καταφέρνει είναι να επικοινωνεί και με κάποιους άλλους παραγωγούς. Θα έπρεπε να ανήκετε σε κάποιον σύλλογο και να είχατε συζητήσει/επικοινωνήσει με το Δ.Σ. του συλλόγου σας σχετικά με αυτό το ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Υπαρχει τοσο μεγαλο προβλημα που χρειαζεται Απριλιο μηνα να κοβουμε τα παρκα μας ρε παιδια; Δλδ μας εβαλαν σημαια το τριημερο του Πασχα και ηδη παμε στις 2 Κυριακες που ζητανε περικοπη. Το καλοκαιρι τι θα γινει τοτε; Τι αλητεια ειναι αυτη, παιζουν με τις επενδυσεις μας και τον κοπο μας. Οι τυποι ειναι ερασιτεχνες με δολο. Παει στα σκουπιδια τοση ενεργεια λενε, και οι λογαριασμοι ρευματος στα υψη με τοσες ΑΠΕ, αν εχουν τον Θεο τους. Απο που να το πιασεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πάλι τα ίδια και αύριο, με κόψιμο των πάρκων?
    Συνάδελφοι κάτι πρέπει να κάνουμε, δεν είναι δυνατόν κάθε Κυριακή να γίνεται αυτό!!
    Ας ενημερώσει όποιος ξέρει, αν όσοι ανήκουν στην Α ομάδα τους κλείνει τα πάρκα ο ΔΕΔΔΗΕ ή είναι κάποια μορφή τιμωρίας αυτό που μας κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι ομάδα Α, εμάς τα κλείνουν πιο πολύ. Χθες το κλείσανε, σήμερα πάλι και προφανώς θα το κλείσουν και αύριο. Αλλά η ώρα δεν είναι στάνταρ. Το προηγούμενο Σάββατο υο κλείσανε από της 11 έως στις 7 το βράδυ.

      Διαγραφή
    2. Σήμερα το κλείσανε 12 με 18:00 περίπου.

      Διαγραφή
  71. Γνωρίζει κάποιος, μέχρι πότε μπορεί ένα πάρκο να παραμείνει στην ομάδα Β;
    Υπάρχει υποχρέωτικη προθεσμία όπου και πρέπει να πάμε στην ομάδα Α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικα οταν παραλαβεις ρουτερ και ολοκληρωθει η εγκατασταση του setpoint περνας αυτοματα στην ομαδα Α

      Διαγραφή
  72. Δυστυχώς όχι! Ακόμη και να παραλάβεις το ρούτερ και να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του controller θα παραμείνετε στην ομάδα Β, μέχρι ο ΔΕΔΔΗΕ να ετοιμάσει τα δικά του συστήματα για να μπορεί να δίνει εντολές ο ίδιος (ή ο ΦΟΣΕ).
    Στην ομάδα Α ανήκουν είτε τα πάρκα που είναι στον ΑΔΜΗΕ και λαμβάνουν εντολές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Παπακυριακου οριζει ο νόμος ανωτατο όριο περικοπων επι της ετησιας παραγωγης; ή οσο θελουν μπορουν να περικοπτουν;

      Διαγραφή
    2. εφόσον το 50%+ της παραγωγής προέρχεται από ΑΠΕ δεν υπάρχει όριο! και το έχουμε φτάσει.

      Διαγραφή
    3. Γιάννη, ήδη δίνουν εντολές setpoint σε εγκατεστημένους και ελεγμένους εξοπλισμούς τηλεποπτίας.

      Διαγραφή
  73. Οι εγκληματικά-υποκριτές που μας κυβερνάνε έδωσαν και πάλι εντολή περικοπής όπως και την προηγούμενη Κυριακή.Συνεπώς bye bye απόσβεση και μη χειρότερα για τα 500άκια.. Στην περίπτωσή μας των 500ηδων ταιριάζει απόλυτα το "Και δαρμένος και κερατάς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά ήθελα να ρωτήσω άξιζε τον κοπο η επένδυση στα 400αρια 500αρια κλπ με τέτοιο μάδημα που γίνεται με περικοπές προτεραιότητες..φοσε κλπ ..??. γιατί εμείς με τα παλαιά 100αρια που δεν μπήκαμε σε νεα εργα εγω δηλαδή βλέπω.... φως στο να μένει κατι αφού τέλειωσε το δάνειο της τράπεζα το 2021 περα ως περα ...γιατι στην αρχή είχα στεναχωρηθεί που δεν εκανα νεο εργο ..και επένδυσα σε ακίνητα.......

      Διαγραφή
    2. ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ...... ΓΙΑ 400 KW..... ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΤΟΥ 2021....... ΕΤΟΊΜΑΣΑ ΤΟΝ ΦΆΚΕΛΛΟ....... ΑΛΛΆ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΣΤΙΓΜΉ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΑΙΤΗΜΑ..... ΕΥΤΥΧΩΣ....

      Διαγραφή
    3. Νεο παρκο 2019 εγινε ηδη αποσβεση και μας κοψανε και 2 Κυριακες. Τι ειναι αυτα που λετε; Αν τα λετε για να χαιρεστε μην χαιρεστε, φυσικα και επρεπε να ειχατε κανει. Ειδικα εσεις που ειστε στο κολπο απο νωρις

      Διαγραφή
    4. μπράβο αφού μπόρεσες και εκανες αποσβέση σε μια πενταετία μάλλον θα είχες καλή τιμή και με μικρο κόστος κατασκευή δηλ.οπως λεγανε παλια ταρίφα στο θεο και κόστος κίνας γιατί εμένα μου πηρέ κοντά μια δεκαετία η απόσβεση με την τράπεζα μαζί. και ταρίφα 0.44
      και κόστος στο θεο....

      Διαγραφή
    5. Θυμάμαι στο new deal σχολίαζαν εδω 2 με το όνομα Χρήστος. Ο ένας διαμαρτυρόταν και σωστά έκανε και ο άλλος μαζί με τον Αία έκραζαν να μας κοπούν οι τιμές. Ελπίζω να μην ξαναβγήκε παγανιά εκείνος ο Χρήστος.

      Διαγραφή
  74. Ιδίως εμεις που κατασκευάσαμε παρκα 500kw το 2022, όταν οι τιμές των υλικών ήταν πολύ υψηλά, και με δάνειο, είμαστε σε απελπιστική κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαγαμε κοστη υλικων, επιτοκια, και τωρα ερχονται οι περικοπες. Ανηθικα καθικια.

      Διαγραφή
    2. θα μπορούσε να μην ξεφύγει η κατάσταση και να μπαίνουν σε λογικές περικοπών εάν το κράτος δεν εδωνε ασύστολα αδειες σε χιλιαδες MW επομένως μεγάλα φαραωνικά εργα απλως ξέρανε οτι το ζορι θα μπει στους μικρούς ...σαν εμας... στημενο το εργο...εδω πχ στα Αντιχασια οροι στα Τρικαλα δωσανε αδεια εργο ΦΒ στο Κοπελουζο σε εκταση 15.500 χιλιάδες στρεματα το μεγαλυτερο στην Ελλαδα ...τωρα με τις περικοπές υποτίθεται ....φαντάσου τι γίνεται

      Διαγραφή
  75. Διάβασα ότι η ΠΟΣΠΗΕΦ ζητάει την προστασία των παλιότερων έργων από το μηχανισμό των περικοπών. Συγκεκριμενα σταθμοί που αιτήθηκαν σύμβαση σύνδεσης προ της 4/07/2022 (λόγω υψηλού καταστατικού κόστους και επιπλέον οτι γνώριζαν ότι θα εξαιρούνταν από περικοπές). Ελπίζω να περάσει νομοθετικά κάτι τέτοιο. Είμαι σε αυτήν την περίπτωση και προβλέπω ότι αν συνεχιστούν οι περικοπές με αυξητική τάση τα έργα δε θα είναι πλεον βιώσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Λόγω υψηλού κατασκευαστικού κόστους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ναί θα ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση να εξαιρεθούν απο τις περικοπές έργα απο το 2019~2022...αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βγει ο λογαριασμός...τα ίδια τραβήξαμε κσι εμείς το new deal και την έκτακτη εισφορά 25%επί του τζίρου....αλλα τουλάχιστον προσωρινό μέτρο η έκτακτη...συν την συμφορά στους βιομηχάνους....κάποια χρόνια...

      Διαγραφή
  78. * συνεισφορά...εννοω χαράτσι δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ο ΠΟΣΠΗΕΦ τί ακριβώς έχει ζητήσει και για πάρκα του πότε..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.pospief.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%b7%ce%b5%cf%86-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%cf%8c-%cf%85%cf%80%ce%b5/

      Διαγραφή
    2. Η ΠΟΣΠΗΕΦ ότι ζητάει είναι για τη πάρτι του ΔΣ. Αν εμπίπτει στα συμφέροντα του ΔΣ δίνει αγώνα αλλά στα συμφέροντα των μελών τουμπεκί ψιλοκομμένο. Τώρα ας πούμε που γίνεται κόλαση με τις περικοπές αυτοί ζητούσαν άδειες για μπαταρίες... Χρήματα δε βάζουν τα βάζουν τα μέλη και ρεφάρουν απο τις κατασκευές. Απο φουκαράδες έγιναν μπίζνεσμαν με αέρα πατέρα χρήμα. Όλοι κατασκευαστές (τί δουλειά έχουν σε παραγωγούς) μάλιστα τώρα ο ένας απο τις μελέτες στις ενεργειακές εγκαινίασε και γραφείο!! Ταίζουν χόρτο πολύ χόρτο μπούφοι υπάρχουν ευτυχώς λίγοι που τους εμπιστεύονται τα χρήματα. Τους έβαλαν μέσα με πάρκα που περικόπτονται και τώρα πάνε να τους βάλουν μέσα με τις μπαταρίες. Σαν το τζόγο που παίζεις να ρεφάρεις και μπαίνεις όλο και πιο πολύ μέσα μόνο που αυτοί το κάνουν με ξένα χρήματα. Πρώτοι μάγκες απο φουκαράδες στα χωράφια τρώνε σε γκουρμέ εστιατόρια αεροπλανάκια σε συναντήσεις με υπουργούς ξενοδοχεία κάτσε καλά συναντήσεις με τρελούς λογαριασμούς στα μέρη που τις δίνουν και ζωή συνεχίζεται.. Συνδικαλιστή και τίμιο στην Ελλάδα δεν βρίσκεις νόμο. Ένας μόνο κράτησε τα προσχήματα αλλά να μην τον λέω τώρα και πουν κάποιοι ότι προπαγανδίζω υπέρ του. Τώρα για το μαφιόζο της Κρήτης που ότι ζούμε το ζούμε εξαιτίας του (άνοιξε τους ασκούς του αιόλου χωρίς λόγο) τα έχω πει πολλές φορές να μην τα ξαναλέω.

      Διαγραφή
  80. θα με συγχωρήσετε για τις βρωμολοχίες στο παρακάτω, το μεταφέρω αυτούσιο όπως το έστειλα σε φίλο μου :

    ωραίος ο τρόπος που γράφεις, καυστικός εκεί που χρειάζεται με μια δόση χιούμορ αλλά στοχευμένος και σοβαρός και εκεί που πρέπει.
    Δίνεις όμως ως λύση μόνο την αποθήκευση.

    Όταν έπρεπε να μειωθούν τα φορτία στην ζήτηση, σοφίστηκαν την διακοψιμότητα στην βιομηχανία.
    Όταν οι μονάδες φυσικού αερίου ήθελαν να τα παντελονιάσουν έπαιρναν ΜΑΜΚ, ΑΔΙ και τον κανόνα του 30%. Όταν μάλιστα τους έβαλαν χέρι για το ύψος των ΑΔΙ η ΡΑΕ τα περιόρισε στο μισό και μετά τους έδωσε ΔΙΠΛΑ ΑΔΙ. Εκεί τα αντανακλαστικά της ΡΑΕ είναι ΠΥΡΑΥΛΟΣ.
    Στην δικιά μας περίπτωση ούτε ρούτερ βλέπουν, ούτε άσκοπες αποκοπές....και εξηγούμαι : πριν 3 Σ/Κ δεν είχαμε πρόβλημα με την ζήτηση αλλά τώρα έχουμε τόοοσο μεγάλο;
    Οι μονάδες Φ.Α. αύξησαν την παραγωγή τους τις ώρες που εμείς κόψαμε τα πάρκα;
    Είναι δυνατόν τα παλιά πάρκα (με FIT) να κόβονται εξίσου με τα καινούργια;
    Eίναι δυνατόν με τέτοιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί να συνεχίζει ο ΑΔΜΗΕ να δίνει όρους σύνδεσης;
    Είναι δυνατόν ο ΔΕΔΔΗΕ εν έτη 2025 να δίνει όρους σε 26 έργα στην Φλώρινα;
    Είναι δυνατόν να μην γίνεται καμία διάκριση όσον αφορά τους περιορισμούς έκχυσης ή αποκοπές, μεταξύ έργων του 2019-2022 και αυτών 2023-2025;
    Είναι δυνατόν αυτή να είναι η νέα πραγματικότητα, οπότε όλοι οι μικρομεσαίοι να ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ με ότι επίπτωση έχει αυτό για την τοπική οικονομία και τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ οικογένειες μας και να μην λαμβάνουμε καμία αποζημίωση γιατί το ΑΡΧΙΔΙ ο ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ χορηγούσε ΟΠΣ χωρίς σταματημό;
    Είναι δυνατόν να βγαίνει ο ίδιος ο ΥΠΕΝ και να παραδέχεται με τις δηλώσεις του ότι τα σκάτωσε και ότι θα μας το πάρει το έργο η τράπεζα (αλλά να μην στεναχωριόμαστε γιατί τα πάρκα αφού έχουν χαμηλά λειτουργικά και διαχειριστικά έξοδα θα συνεχίσουν να λειτουργούν) και εμείς να συζητάμε μόνο για αποθήκευση;

    Ότι έκαναν με τον 4254 το επανέλαβαν τώρα :
    αποκοπές
    μηδενικές τιμές για περισσότερες από 2 ώρες, άρα δεν αποζημιωνόμαστε
    αρνητικές τιμές που σημαίνει ότι είτε θα κόψουμε είτε θα πληρώσουμε για την ενέργεια που παράξαμε.

    Με την ίδια λογική εμείς δεν προσφέρουμε εξισορρόπηση (καθοδική) στο σύστημα αφού έχουμε set point;
    Με την ίδια λογική εμείς δεν προσφέρουμε εφεδρείες;

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΟΥΝ, ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΩΕΥΛΟΓΟ IRR που μας έπρηξαν τα αρχίδια τόσο χρόνια!

    Αυτά από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως πρέπει να κάνει ο σύλλογός μας ή και όλοι οι σύλλογοι μαζί κάποια καταγγελία στη ΡΑΕ; Τουλάχιστον να καταχωρηθεί κάπου γιατί τώρα μιλάμε στον αέρα μόνοι μας.

      Ξέρουμε τις προθέσεις του υπουργείου; Δηλαδή αυτό το overbooking μέχρι πού θα φτάσει; Έχοντας ξεπεράσει τους στόχους του 2030 μέχρι που θα το πάνε; Υπάρχει κάποιος σχεδιασμός;

      Ρωτάω σαν αδαής αλλά είναι τοοοόσο ταξική η πολιτική του υποργείου; Ας μας πούνε τις προβλέψεις τους, ότι δηλ σε 2-3 χρονάκια από σήμερα θα σας τα κόβουμε μέρα παρά μέρα.

      Διαγραφή
  81. Ρε παιδια ολα αυτα ειναι απιστετα σοβαρα, μηπως να κοινοποιηθουν σε καποιο βουλευτη να τεθουν σαν ερωτηματα; Αν και ειδα εχει υποβληθει ερωτημα για περικοπες απο το ΠΑΣΟΚ. Να ειχαμε να λεγαμε βεβαια αλλα τεσπα. Μηπως να κινηθουμε νομικα, κατι να γινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Επισης, τιμη ρουτερ. Απο που προκυπτει το 1400αρι για ενα ρουτερ; πηγε σε διαγωνισμο ή επειδη δεν επιβαρυνει τον δεδδηε το βαρεσε οσο ηθελε; Δεν οφειλουμε να ξερουμε γιατι πληρωσαμε τοσα; ποιο ηταν το κοστος αγορας του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Με το Μητσοτάκη (όλα απο αυτόν περνάνε και όχι τους Υπουργούς) ζούμε μοναδικές στιγμές.
    Όποιος πιστεύει ότι επειδή έκανε ερώτημα και ΠΑΣΟΚ είναι αφελής. Παιδιά Σημίτη και οι δύο με ίδια πολιτική!! Μπίζνα έχουν ανοίξει και διατυμπανίζουν τη πράσινη ανάπτυξη την τρώμε και όταν παίρνουν τη καρέκλα τα δίνουν όλα στην ολιγαρχία. Η ΠΟΣΠΗΕΦ την ετήσια εκδήλωση που κάνει την έχει καταντήσει εκδήλωση ΠΑΣΟΚ τι να λέμε τώρα... Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ είναι στο σύλλογο και κινεί όλο το σύλλογο με τα συμφέροντα του ΠΑΣΟΚ ώστε κάποια στιγμή να ζητήσει και την ανταμοιβή του και απο εκεί. Τα συμφέροντα τους εκπροσωπούν. Γραφεία ανοίγουν χάρες εξυπηρετούν και με παπούτσια βερσάτσε (400 ευρώ) 6ποντα κυκλοφορούν γιατί έχουν και κάποιο κόμπλεξ με το ύψος.... τα ξεχνάνε τα χωραφάκια με τις γαλότσες οι αγροπατέρες πιάσαν την καλή και θέλουμε να νοιαστούν για εμάς. Ξυπνήστε πριν να είναι αργά!!! Σας τα έλεγα χρόνια τώρα που τα ζείτε θέλω να δω αν θα ξυπνήσετε!!! Ο μοναδικός που είναι καθαρός είναι ο προλαλήσαντας. Αλλά ούτε σε αυτόν πηγαίνετε να οργανωθείτε ούτε σύλλογο δημιουργείτε. Καθίσατε στο καναπέ και περιμένετε το μάνα εξ ουρανού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οριστε τα χώνει ο Τσικουρας στους υπεύθυνους... τι άλλο θελτε...πορτοκαλα
      https://energypress.gr/news/sygharitiria-stoys-fotoboltaikoys-paragogoys

      Διαγραφή
    2. Άλλα λόγια να αγαπιομαστε. Τρια λα λο τρια λα λα. Αντι να δώσουν μάχη να κοπούν οι άδειες πηγαίνανε και ζητούσαν παράταση στα έργα του συλλόγου για να προλάβουν να τα κατασκευάσουν ενω πηγαίναμε στα βράχια. Πως να πάει στον Υπουργό να ζητήσει στοπ οι άδειες αφου πηγαίνανε όλοι οι λύκοι μαζί κάτω και ζητούσαν συνεχώς παρατάσεις.
      Τους πήραν στο λαιμό τους δεν λειτούργησαν σύμφωνα με το ρόλο που είχαν και τώρα ζητούνε μπαταρίες και διαμαρτύρονται για φωτογραφικές άδειες σε άλλες εταιρίες.
      Με λίγα λόγια ο κόσμος καίγεται και το μ.....ι χτενίζεται. Δίνουν και συγχαρητήρια. Μόνο μακάκες που δεν λένε τους παραγωγούς αλλά σίγουρα τους θεωρούν με αυτά που κάνουν. Όλοι οι σοβαροί έφυγαν απο μέλη και έμειναν με τα λίγα μέλη που έχωσαν στις ενεργειακές. Εγκλωβίστηκαν κάποιοι φουκαράδες και τώρα τους ανέχονται μπας και σώσουν κάτι.

      Διαγραφή
  84. θα πανε περικοπές και οι μηδενικές ακόμη και οι αρνητικές τιμές γονα...που λενε σφαξιμο με βαμβακι .....αλλα στις τράπεζες καμία νύξη για κουρεμα δανεια η μειωση επιτοκιων...στημενο το ιδιο κόλπο χρονια τώρα πλάτες των μικρων.. λέμε ....οι αδειες σε GW στο θεο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Πληρωμές Μαρτίου παίζει να γίνουν μέχρι μεγάλη παρασκευή η πάει από βδομάδα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καλησπέρα παιδιά και καλή Μεγάλη βδομάδα, γενικά διαβάζω σχόλια τα οποία διημουργουμουν προβληματισμό, καθώς σκέφτομαι να να επενδύσω σε ένα 500αρι παρκο, κοντά στις 400.000 με δανεισμό, στη δυτική Μακεδονία, το πάρκο δεν έχει περιορισμό ισχύος, πιστεύετε ότι είναι μια καλή επιλογη; σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν αντέχει η τσέπη σου για την λειτουργία του μετά από περικοπές ΦΟΣΕ αρνητικές τιμές κοστις δανεισμού..κλπ και ότι μελλοντικά προκύψει για την εξισορρόπηση...καντο αλλά μεταξύ η έστω και η μικρη σιγουριά του Fit tariff δεν υπάρχει πια ...

      Διαγραφή
    2. Είναι πολύ δύσκολη η εξίσωση. Με πολιτική λύση για τα 500 θα γένουν πιο σίγουρα τα δεδομένα βιωσιμότητας. Αλλιώς στην αγορά θα επικρατήσουν οι μεγάλοι στο βάθος της 5 ετιας.

      Διαγραφή
  87. Μα είναι αλήθεια όλα αυτά?
    https://podemos.gr/?p=44372&fbclid=IwY2xjawJp4GJleHRuA2FlbQIxMAABHp85vNypZt6jQn_piJzYyhrRG8A5Ng6lzoShi9GWN2DYG1tD1qCBKQzp2bFI_aem_ZSQz1pKfk6u0ws99kazTGg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αναρτήθηκε το ενημερωτικό Μαρτίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Λέτε να πληρώσουν μέχρι την μεγάλη πέμπτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να γίνει γιατί τα ανέβασαν με ημερομηνία 11/04 που συνήθως τα ανέβασαν μετα της 17 με μέχρι 20 22 του μήνα...και

      Διαγραφή
  90. Θα ήταν ευχαριστη έκπληξη να πληρώσουν να κάνουμε Πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. https://www.skai.gr/news/business/more-kai-dei-ananeosimes-8-fotovoltaikoi-stathmoi-sti-makedonia-elavan-prosfora-syndesis
    οριστε φατε περικοπες οι μικροι και η ΔΕΗ με την MORE του ΒΑΡΔIΛΟΓΙΑΝΝΗ στηνει MW ξεχωριστα απο 2130MW που φτιαχνουν...


    MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες: 8 φωτοβολταϊκοί σταθμοί 882,4 MW στη Μακεδονία έλαβαν οριστική προσφορά σύνδεσης με το δίκτυο
    Κοινά έργα 300 MW έχουν ήδη λάβει όρους σύνδεσης, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να λάβουν Οριστική Προσφορά Σύνδεσης και άλλα έργα 311 MW των εταιρειών
    Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW της MORE, θυγατρικής του Ομίλου Motor Oil, και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρικής του Ομίλου ΔΕΗ, έλαβαν οριστική προσφορά σύνδεσης με το δίκτυο, ένα καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης.


    Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες θα κατασκευάσουν έξι φωτοβολταϊκά πάρκα συνολικής ισχύος 742,4 MW στην Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης, ένα φωτοβολταϊκό πάρκο ισχύος 92 MW στο Κιλκίς και ένα ακόμα ισχύος 48 MW στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι κοινά έργα 300 MW των δύο εταιρειών έχουν ήδη λάβει όρους σύνδεσης, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να λάβουν Οριστική Προσφορά Σύνδεσης και άλλα έργα 311 MW των δυο εταιρειών.

    Η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια θα αξιοποιηθεί για την ενίσχυση της Ελληνικής βιομηχανίας, μέσω διμερών συμβάσεων αγοράς ενέργειας (PPAs), αλλά και για τη στήριξη των αγροτών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ΓΑΙΑ», το ειδικό αγροτικό τιμολόγιο που στοχεύει στην ενίσχυση της αγροτικής δραστηριότητας μέσω της παροχής φθηνών τιμολογίων ρεύματος.

    Σημειώνεται ότι οι φωτοβολταϊκοί σταθμοί στην Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης δεν συμπεριλαμβάνονται στα φωτοβολταϊκά συνολικής ισχύος 2.130 MW, που ήδη κατασκευάζει ο Όμιλος ΔΕΗ στη Δυτική Μακεδονία στα πρώην λιγνιτικά πεδία.


    Η MORE υλοποιεί ένα στοχευμένο επενδυτικό σχέδιο για την ανάπτυξη έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας μεγάλης κλίμακας στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Εστιάζει σε τεχνολογίες όπως τα φωτοβολταϊκά, τα αιολικά και η αποθήκευση ενέργειας συγκροτώντας ένα ισχυρό και διαρκώς εξελισσόμενο παραγωγικό χαρτοφυλάκιο που την κατατάσσει ήδη μεταξύ των μεγαλύτερων και ταχύτερα αναπτυσσόμενων παραγωγών ΑΠΕ στην Ελλάδα.

    Για τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες, η συνεργασία για την κατασκευή των φωτοβολταϊκών σταθμών είναι ένα ακόμα βήμα στην ανάπτυξη ΑΠΕ, τόσο οργανικά όσο και μέσω συνεργασιών, στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου του Ομίλου ΔΕΗ για έργα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας συνολικής ισχύος 11,8 GW έως το 2027.

    Αυτή η συνεργασία, μεταξύ της MORE και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αναδεικνύει τη στρατηγική τους στόχευση στην ενίσχυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, προάγοντας την ενεργειακή μετάβαση και τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ΟΠΣ δίνονται πλέον απο το π/θ γραφείο. Κανεις δεν περνει οπσ απο αδμηε..

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς το είπα και πιο πάνω. Οι υπουργοί γλάστρες είναι όλα περνάνε απο το π/θ όπως λες. Τοποθετεί υποτακτικούς και αυλικούς για τη προσωπική του μπίζνα.

      Διαγραφή
  92. Καποιο mail απο δαπεεπ που απαντουν, για διευκρινισεις επι του ενημερωτικου σημειωματος εχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.dapeep.gr/etairia/epikoinwnia/ συμπλήρωσε αυτήν την φόρμα επικοινωνίας η
      παρε τηλεφωνο : Για πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια επικοινωνήστε με το ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ του ΔΑΠΕΕΠ στα τηλέφωνα 2118806844, 2118806847, 2118806832, 2118806904, 2118806845, 2118806941, 2118806817, 2118806937.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω. Εως ωτου απαντησουν, ας το θεσω και εδω. Τον Μαρτιο υπαρχει μια μερα που ο ΦΟΣΕ μου παρουσιασε μηδενικη παραγωγη ενω στα μετρητικα δεδομενα του Δεδδηε φαινεται κανονικα, το παρκο λειτουργουσε. Ωστοσο οι Kw ΦΟΣΕ και dapeep Μαρτιου συνολικα συμφωνουν, πως γινεται αυτο;

      Διαγραφή
    3. υπερ ταμειου λεμε να σωθουν οι μεγαλοι !!!!! αστειο μεν αλλα !!

      Διαγραφή
    4. Αθροισα τα νουμερα απο την τηλεμετρια και οντως βγαινουν σωστα, αλλα ο δαπεεπ μαλλον πρωτα συμφωνει με τα νουμερα του Φοσε, και μετα βγαζει διορθωτικο.

      Διαγραφή
  93. Καλημέρα σε όλοι την ομάδα, Θά έχουμε κάποιο νέο για πληρωμές εάν γνωρίζει κάποιος ας ενημέρωση ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Καλησπέρα θα κόψουν τα πάρκα όλες τις μέρες από 18/4- 21/4; Γνωρίζουν ότι έχουμε δάνεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Καλησπέρα κάποιο νέο για πληρωμή Πειραιώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Φαίνονται τα τιμολόγια Μαρτίου στο mydata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γνωρίζει κάποιος πόσο χρεώνει ο κατασκευαστής αν κόβει το πάρκο απομακρυσμένα (τους inverters από το i solar) λόγω περικοπών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 40 ευρω ανα σαββατοκυριακο και 60 το τριημερο Πασχα ακουσα για εναν φιλο.

      Διαγραφή
  98. Κόψιμο για 5 ώρες ενός 500KWp πάρκου για εμάς ανα ημέρα είναι περίπου στα 200 ευρώ απώλεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναδελφε επειδη πλεον μετραει και το ευρω, να πουμε οτι 200 ανα ημερα θα ειναι αν παιξει φουλ ηλιοφανεια και πιασει 3000+ kwh, συν το οτι εστω μεχρι τις 11 το πρωι και μετα τις 4, αν εχει ηλιο θα προλαβει να παραξει περιπου τις 1000kwh. Οχι οτι σωζεται η κατασταση.. τα πραγματα ειναι σοβαρα πλεον, ειμαστε με δανεια και δεν ξερω που θα παει αυτο.

      Διαγραφή
  99. Οχι δεν μιλάω για φούλ κόψιμο.Μιλάω για 5 ώρες τζίρο τις καλύτερες μέρες μαζί με τον φπα. Δηλαδή για χρηματική ταμειακή επιστροφή προκειμένου να γίνει η απόσβεση του έργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Έρχεται 4ήμερο με περικοπές....
    https://deddie.gr/el/kentro-enhmerwsis/periorismoi-egxysis-ape-sithia-enimerosi-omadas-b/anakoinosi-proetoimasias-gia-periorismo-ape-omadas-b-kata-tis-imeres-tou-pasxa/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Kαλημέρα σας.
    Μιας που συζητάμε το θέμα των περικοπών, να θυμίσω και τα εξής :
    1. εάν το χρηματιστήριο έχει μηδενική τιμή για περισσότερο από 2 ώρες δεν αποζημιωνόμαστε.
    2. εάν το χρηματιστήριο ενέργειας έχει αρνητικές τιμές (κάτι που θα συμβεί πολύ σύντομα) θα πληρώνουμε και για την ενέργεια που ρίξαμε στο σύστημα. Προκειμένου να μην συμβεί αυτό, θα ζητάμε από τους ΦΟΣΕ να κόβουν το πάρκο.
    3.Το κόστος ασφάλισης των σταθμών έχει αυξηθεί από 30% έως και 45%.
    4. Το κόστος των ΦΟΣΕ θα αυξηθεί 3 με 5 φορές (ανάλογα την εταιρεία).

    Αρχίζει πλέον και γίνεται επιτακτική ανάγκη να βρεθούν λύσεις οι οποίες θα καθιστούν τα έργα με ΣΕΔΠ όχι μόνο βιώσιμα αλλά και με ένα αποδεκτό κέρδος.
    Δεν μπορεί την ίδια στιγμή που συντελούνται τα παραπάνω να έχουμε περιπτώσεις σαν τις παρακάτω :

    Άδεια εγκατάστασης έλαβε από το ΥΠΕΝ το σχέδιο της ΔΕΗ Ανανεώσιμες για φωτοβολταϊκά συνολικής ισχύος 490 MW που θα εγκατασταθούν στο λιγνιτωρυχείο της Μεγαλόπολης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Είναι ίσως η πρώτη φορά, που για όλη αυτήν την κατάντια και το οικονομικό αδιέξοδο που θα βρεθούμε, την ευθύνη την έχει η ίδια κυβέρνηση. Με την δική της πρωτοβουλία αδειοδότησε τεράστιο αριθμό έργων. Ακόμη πιο επίφοβο ότι εξακολουθούν να αγνοούν την αγορά η οποία έχει φτάσει στο σημείο να παρακαλάει να σταματήσει η αδειοδότηση περισσότερων έργων.
    Ακόμη και στον πιο αδαή έχει γίνει αντιληπτό ότι για όσο η ζήτηση είναι στα σημερινά επίπεδα, κάθε mwp που αδειοδοτείται, θα έχουμε περισσότερες αποκοπές, περισσότερες μηδενικές τιμές και περισσότερες αρνητικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη για διαβασε το αρθρο του ΣΚΑΙ που εβαλα σε σχολιο προχθες να δεις πως τα παπαγαλάκια δουλεύουν υπερ των εργων και των αδειων https://www.skai.gr/news/business/more-kai-dei-ananeosimes-8-fotovoltaikoi-stathmoi-sti-makedonia-elavan-prosfora-syndesis ..... μια παραγραφο απο το αρθρο:
      .....Η MORE υλοποιεί ένα στοχευμένο επενδυτικό σχέδιο για την ανάπτυξη έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας μεγάλης κλίμακας στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Εστιάζει σε τεχνολογίες όπως τα φωτοβολταϊκά, τα αιολικά και η αποθήκευση ενέργειας συγκροτώντας ένα ισχυρό και διαρκώς εξελισσόμενο παραγωγικό χαρτοφυλάκιο που την κατατάσσει ήδη μεταξύ των μεγαλύτερων και ταχύτερα αναπτυσσόμενων παραγωγών ΑΠΕ στην Ελλάδα.

      Για τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες, η συνεργασία για την κατασκευή των φωτοβολταϊκών σταθμών είναι ένα ακόμα βήμα στην ανάπτυξη ΑΠΕ, τόσο οργανικά όσο και μέσω συνεργασιών, στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου του Ομίλου ΔΕΗ για έργα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας συνολικής ισχύος 11,8 GW έως το 2027.

      Αυτή η συνεργασία, μεταξύ της MORE και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αναδεικνύει τη στρατηγική τους στόχευση στην ενίσχυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, προάγοντας την ενεργειακή μετάβαση και τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα.


      Διαγραφή
    2. ...και που να δεις οτι ολοι οι μεγαλοι σε καποια χρονια.. κοντα σιμα θα μπαινουν στο συστημα κατα προτεραιοτητα λογου κλιμακας...μια σκεψη κανω...

      Διαγραφή
    3. Κατι πρεπει να κανουμε, εχουμε δανεια, παιδια, υποχρεωσεις. Απλα θα πρεπει να ειναι κάτι μαζικό για να έχει δυναμική.

      Διαγραφή
  103. Τόσο καιρό που η κυβέρνηση προετοίμαζε την εξόντωσή μας δεν παρατήρησα πολλούς να ενδιαφέρονταν τότε εδώ μέσα για το θέμα.Τώρα που άρχισε η ουσιαστική καταστροφή μας με τις συνεχείς πλεον περικοπές άρχισαν κάποιοι να ψελλίζουν διάφορα... Ο άλλος του ΑΔΜΗΕ είπε εχθές οτι ως το τέλος του έτους μάλλον θα δουλέψει το Set Point και συνεπώς εως τότε εμείς θα πρέπει να ανεβοκατεβάζουμε διακόπτες..
    Βάλτε καλά στο μυαλό σας οτι:Η κυβέρνηση εσκεμμένα εκπονεί συστηματικά σχέδιο εξόντωσής μας και αρπαγή των περιουσιών μας.Αυτή είναι η μοίρα των ανθρώπων που όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν έδειξαν τον σεβασμό την αξιοπρέπεια και την αλληλεγγύη που όφειλαν στους συναδέλφους τους που υπέστησαν παλαιότερα το New Deal. Τώρα που η κυβέρνηση μέτρησε τις τότε προδοτικές ανθρωποφάγες συναδελφικές συμπεριφορές μας προχωράει χωρίς καμία ντροπή χωρίς κανέναν δισταγμό στην οριστική εξόντωσή μας και παραδειγματικό αφανισμό της μικρής αυτής ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας που αποτελούμε εμείς οι μικροί Ελληνες επενδυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΌΜΗ ΦΟΡΑ ΈΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΤΟ
      " ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ "

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ και επαυξάνω. Τα έλεγα πολλά χρόνια. Δεν σταθήκαμε ικανοί να κρατήσουμε ένα κλάδο που απο λάθος μιας κυβέρνησης μας έβαλε στην ενέργεια μιας χώρας. Θυμάμαι τη Μπιρμπίλη όλοι την έβριζαν και δεν κοιτούσαν που μας έβαζε μέσα σε κάτι (ενέργεια) που στα κράτη ελέγχεται απο ολιγάρχες. Απο λάθος του συστήματος μπήκαμε και τώρα το σύστημα μπαίνει σε διορθώσεις. Μπορούσαμε να το σώσουμε αλλά η ξεφτίλα κάποιων και κυρίως συλλόγων δεν το άφησε. Μην ξεχνάτε ότι το 14 κάτω στο υπουργείο με τα χημικά ήταν κάτι αυθόρμητο και όχι οργανωμένο συγκεντρωτικά απο όλους τους συλλόγους. Μετά τα ΔΣ ανέβηκαν στο υπουργείο και έγινε το έλα να δεις. Παλιότερα μου έλεγαν ότι σε συζήτηση που κάποιοι έλεγαν σε παραγωγούς αλήθειες αυτοί φανατίστηκαν κατά αυτών που τους έλεγαν αλήθειες και διάλεξαν τους ψεύτες τα λαμόγια με τα ευήκοα λόγια. Δεν μπορούμε τα 400 χρόνια σκλαβιάς άφησαν σημάδια στο dna μας. Πάντα οι εχθροί μας κέρδιζαν με το διαίρει και βασίλευε. Οι κυβερνήσεις το ξέρουν αυτό και ήμαστε εύκολη λεία. Το Νιου Ντιλ ήταν η απόλυτη προσωποποίηση σε αυτό.
      Και ερωτώ κάνουμε κινήσεις και αναγκάζουμε τον υπουργό (Μητσοτάκη) να μπει σε συζήτηση για επίλυση των προβλημάτων που ζούμε. Ποιοι θα συζητήσουν; Τα ΔΣ των συλλόγων. Πιστεύει κανείς ότι δεν θα καλύψουν το κώλο τους πρώτα και μετά ότι κάτσει; Αν ήμουν Υπουργός θα τους έλεγα δώστε μου μια λίστα με τα πάρκα σας (ΔΣ) που μετέχετε ώστε να σας περιορίσουμε τις περικοπές και βγάλτε ανακοινώσεις να ηρεμήσετε τους παραγωγούς. Παλαμάκια στα βρακάκια θα κάνανε οι λούγκρες. Αυτοί ήμαστε. Φυσικά δεν θα βάλω μέσα σε αυτούς το Παπακυριακού που κράτησε καλό ρόλο και τον έκαναν και φουστιά οι συνεργάτες του στο ΔΣ που μετείχε. Έπρεπε όμως να τους ξεβρακώσει απο τότε αλλά δεν μίλησε. Για να φανταστείτε πόσο ηθικοί είναι στα ΔΣ και νοιάζονται για εμάς ο Παπακ ανακοίνωνε σε φιλικό περιβάλλον στο ΔΣ ότι περιμένει τη άδεια για δύο πάρκα στη Βόρεια Ελλάδα. Μόλις το άκουσε το κουνάβι ο μελετητής του ΔΣ (βαθύ ΠΑΣΟΚ) κάνει έρευνα ρωτάει μαθαίνει που βρίσκονται τα οικόπεδα και πάει και κουμπώνει αιτήσεις ενεργειακών πάνω στις αιτήσεις του Παπακ που περίμενε απο στιγμή σε στιγμή τους όρους σύνδεσης. Λόγω προτεραιότητας τις χάνει ο Παπακυρ. Αυτά τα έκαναν στους απόλυτους συνεργάτες θα λυπηθούν εσάς. Δυστυχώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας!!

      Διαγραφή
    3. George δεν γνωρίζω από που αντλείς τις πληροφορίες σου αλλά υπάρχουν ορισμένεςανακρίβειες σε αυτά που γράφεις.
      Όταν έγιναν οι εκλογές της ΠΟΣΠΗΕΦ το 2019, δεν συμμετείχα καν ως υποψήφιος εξαιτίας της διαφωνίας μου με το πως χειρίστηκε το Δ.Σ. το ζήτημα με την απόλυτη προτεραιότητα των ενεργειακών κοινοτήτων. Το ίδιο έκανε και ο Μπογδάνης που έως τότε ήταν αντιπρόεδρος στην ΠΟΣΠΗΕΦ (κι εγώ γεν. γραμματέας).
      Τα παραπάνω έχουν συζητηθεί ακόμη και σε αυτό το blog.
      Στις εκλογές του 2016 είχα πάρει 17 από τους 21 ψήφους των γενικών αντιπροσώπων και ο Παναγής 13. Όταν κάποιος που έχει τέτοια δυναμική δεν συμμετέχει στις επόμενες εκλογές και δεν επικαλείται επαγγελματικούς λόγους προφανώς και κάτι συμβαίνει.
      Δεν κρύψαμε ούτε την διαφωνία μας ούτε την δυσαρέσκεια μας με το θέμα των προτεραιοτήτων.

      Όσον αφορά το τι κατέθεσα στην βόρεια Ελλάδα δεν ήταν δα και μυστικό, όλοι βλέπαμε τις λίστες του ΔΕΔΔΗΕ. Μάλιστα αρκετοί είχαμε τον ίδιο μελετητή.
      Στην περίπτωση της Ασσύρου κατέθεσα (εάν θυμάμαι καλά) 02/1019 και 3 από το Δ.Σ. 07 και 08/2019. Ο μελετητής μας έβαλε στον ίδιο υποσταθμό.

      Διαγραφή
    4. Τις ανακρίβειες που της βλέπεις δεν μπορώ να καταλάβω. Είπα εγω κάτι για εκλογές και ποιος έπαιρνε τις περισσότερες ψήφους;
      Δεύτερον σε κούμπωσαν στις ίδιες γραμμές αίτηση ενω είχες προηγηθεί στις αιτήσεις; Το ήξεραν ότι κάνοντας αίτηση εκεί σου έκλεβαν τη γραμμή. Πες μας τώρα ότι έγινε τυχαία. Ο μελετητής ρωτούσε σε συγκεκριμένο χωριό κάποιους του χώρου με κατασκευές. Οπότε τι διαφορετικό λέω απο αυτά που λες.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι αυτοί που σου έκλεβαν τη γραμμή ήταν οι συνεργάτες σου στο ΔΣ του συλλόγου. Τόσο ηθικοί είναι. Φαντάσου εαν αυτά έκαναν σε εσένα τι θα κάνουν στο μέλη τους αν τους δοθεί ευκαιρία. Θα τους φάνε ζωντανούς. Και για αυτούς που δεν γνωρίζουν να πω ότι στη Κεντρική Μακεδονία εκείνο το διάστημα οι περισσότερες γραμμές είχαν κορεστεί για να μη πω όλες με τις αιτήσεις σε εκκρεμότητα. Οπότε όταν πήραν απόφαση για ενεργειακές και γνωρίζοντας ότι περίμενες την αδεια πήγαν κατευθείαν και έκαναν έρευνα στη γραμμή σου. Γνωρίζω και με ποιους μίλησαν για να επαληθεύσουν. Τώρα δεν νομίζω να είσαι τόσο αφελής. Ο μελετητής του ΔΣ έκανε την έρευνα και ρωτούσε χωρίς εσένα φυσικά παρόν και γνωρίζοντας ότι σου κόβει τις άδειες.

      Διαγραφή
  104. Το 4ημερο θα γελασει και το παρδαλο κατσικι με τα sms καθε μερα. Δυο Κυριακες εστειλαν και αρκετοι δε τα πηραν ή τα πηραν καθυστερημενα. Τωρα να δουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Σήμερα μου ήρθε router του ΔΕΔΔΗΕ με speedex αποστολέας space hellas. Πληρωμή ΔΕΔΔΗΕ τέλη Δεκεμβρίου. Ωραία ημέρα το στείλουν για να σου λένε φταις εσύ που δεν έχεις έτοιμο το συνεργείο για να το εγκαταστήσει το Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Καλησπέρα. Μόλις πλήρωσε Εθνική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. δεν εχουν ανεβασει ΤΑΥ μονο στο myDATA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. https://www.admie.gr/anakoinoseis/enimerosi/anastoli-tis-anagkis-periorismoy-ishyos-ton-stathmon-ape-toy-diktyoy-0

    Εχουν ανθρωπια τελικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Καλή Ανάσταση με υγεία σε εσάς και όλους όσους αγαπάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ