Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ - Πληρωμή ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2023


 Καλησπέρα σας, 

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, αυτοτιμολόγηση ή όχι, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνάτε το ποσό.


263 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή εβδομάδα. Πότε θα έχουμε εκκαθαριστικά Αυγούστου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας.
    Προς συναδέλφους που έπαθαν ζημιές στα φωτοβολταϊκά.
    Με αφορμή το δημοσίευμα του energypress σχετικά με τις αποζημιώσεις στα πάρκα (http://energypress.gr/news/pnigikan-ta-fotoboltaika-sti-thessalia-pano-apo-1000-mw-i-egkatestimeni-ishys) έχω να προτείνω τα εξής:
    Συμβουλευτείτε καλό δικηγόρο και απαντήστε με αγωγές. Είμαι παθών από ασφαλιστική εταιρία, η οποία πατώντας πάνω σε όρο που υπήρχε στα "ψιλά γράμματα",δεν θέλησε να με αποζημιώσει.Τελικά μετά από ταλαιπωρία ετών δικαιώθηκα πρόσφατα, πανηγυρικά μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό είναι να μας πεις ποια η ασφαλιστική που είχες το πρόβλημα. Χαίρομαι που τους τσάκισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τις πληρωμές τι έχει γίνει? 7- 8 του μηνός έγινε μαζική πληρωμή για αυτούς που καθυστέρησαν με τα πολύγωνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΨΑΧΝΩ ΠΑΝΕΛ SUCHO 240 PL ΔΥΟ ΤΕΜΑΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΡΑΜΑΣ .ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από την ιστοσελίδα του ΔΑΠΕΕΠ διάβασα το παρακάτω και μου δημιουργείται το εξής ερώτημα : ποιός δίνει το δικαίωμα στον πρόεδρο του ΔΑΠΕΕΠ να παίρνει τέτοιες αποφάσεις; Γιατί όποιο ποσό τελικά δωθεί, δεν το πληρώνει ο ίδιος ή ο ΔΑΠΕΕΠ αλλά εμείς οι ίδιοι (εφόσον πληρώνουμε το κόστος λειτουργίας του ΔΑΠΕΕΠ). Όποιος με γνωρίζει ξέρει ότι είμαι πολύ θετικός σε τέτοιες πρωτοβουλίες, θυμίζω την πρωτοβουλία προκειμένου να μαζευτούν χρήματα για τους πυρόπληκτους στο Μάτι. Αυτό όμως έγινε με τα δικά μας χρήματα και την απόφαση και το ύψους που δώσαμε το αποφασίσαμε οι ίδιοι.


    "Η εταιρία μας, θα συνδράμει και υλικά στους πληγέντες προσφέροντας ένα σημαντικό ποσό στις κοινωνικές πρωτοβουλίες που θα υπάρξουν."
    Πηγή : https://www.dapeep.gr/7107/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστά μιλάς!!!Εγώ δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί τους πληρώνουμε εμείς τους μισθούς τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χειρότερο δεν είναι οι μισθοί αλλά ενω πληρώνονται απο εμάς ο τύπος αυτός τραβάει στα άκρα τα δικαστήρια για του τόκους υπερημερίας και δεν δίνει τα χρήματα αλλά και πάει σε εφέσεις και πάλι δεν τα δίνει. Να τον πληρώνεις και να λειτουργεί ενάντια των συμφερόντων σου το κοπρόσκυλο.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα! Δεν πρόλαβα να πάρω την βεβαίωση ΡΑΕαλλα μου ειπαν ότι εκδίδεται ακόμα. έκανα την διαδικασία (αντίκλητοσ κτλ)αλλά στο αρχείο κολλάω. εναν τοπογράφο που ρώτησα μου ειπε 150 ευρώ. Εαν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει ή εχει κάποια καλύτερη τιμή, μπορεί να με καλέσει στο 6949312015. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μένα κάηκε το πάρκο μου στις φωτιές που έγιναν Βοιωτία! Τώρα είμαι στην διαδικασία αποκατάστασης βλαβών! Η ασφαλιστική μέχρι στιγμής είναι συνεργάσιμη ( interamerican).
    Μόλις τελειώσει η όλη διαδικασία θα σας πω αν μου δώσανε τα χρήματα που βάζω από την τσέπη μου.
    Καλή δύναμη στους συναδέλφους που είμαι στις περιοχές με πλημμύρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φορολογικές ενημερωτικές κάθε πότε τραβάνε κ φένονται στο σύστημα?η δική μού ελλειξε 10 Σεπτεμβρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΊΑ.... ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΤΑ ΧΡΌΝΙΑ...... ΈΓΚΑΙΡΑ......... ΣΤΕΊΛΕ ΕΣΎ ΤΏΡΑ.......

      Διαγραφή
    2. Κάθε 15 του μηνός δεν τραβάνε φορολογικές?Κάθε μήνα ανανεώνεται στο σύστημα του δαπεεπ δεν είχα θέμα τώρα απλά καθυστέρησε μού προτείνετε να βγάλω και ν στείλω εγώ?

      Διαγραφή
    3. ΕΓΏ ΑΥΤΌ ΈΚΑΝΑ ΤΟΝ ΠΡΏΤΟ ΚΑΙΡΌ ΤΟΥ ΜΈΤΡΟΥ, ΠΟΥ ΥΠΉΡΞΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ....... ΣΤΕΊΛΕ.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα σας, υπάρχουν διαθέσιμα μεταχειρισμένα πάνελ SOLARWATT ισχύος 245 Watt?
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημερα σας, έχω μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος, στα νέα έργα 500kw που πήραν ορους το 2023, εφαρμόζεται η μόνιμη περικοπή ισχύος 73% , οπότε κατασκευάζεται μικρότερο εργο ? Η μήπως ισχύει περιστασιακά η περικοπή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://energypress.gr/news/ekdothike-i-ya-gia-toys-periorismoys-eghysis-ton-stathmon-ape-ti-problepetai-gia-fotoboltaika

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ! Αλλα δεν εχω καταλάβει αν πάρεις όρους για 500kw σήμερα, θα κατασκευάσεις 365kw έργο ? Αφού θα έχει μόνιμη περικοπή 73%.

      Διαγραφή
    3. Αυτό που καταλαβαίνω είναι περικοπή της ισχύος του σταθμού. Δηλ. 73% των 500kw. Αν το πας σε 365kw θα σου πάρουν τη παραγωγή κατά 73% απο αυτή την ισχύ που έφτιαξες. Θα σου κοστολογήσουν το 73% απο τη παραγωγή που είχες. Άλλη παραγωγή βγαζουν τα 500 και άλλη τα 365.

      Διαγραφή
  13. Απο ποιά ημερομηνία σύνδεσης και μετά ισχύει η περικοπή αυτή και για ποιού μεγέθους πάρκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπο υπογραφής συμβάσης σύνδεσης ή υποβολής πλήρη φακέλου στον δεδδηε για υπογραφή σύμβασης σύνδεσης μετά της 4/7/22, ο νομος λεει οτι ολα τα φβ πάρκα ανεξάρτητα ισχυός έχουν μόνιμη περικοπή 73% στην ισχύ. Τώρα τι θα γινει στην πραγματικότητα μάλλον διαφέρει απο αυτο που λεει ο νομος, αυτο εχω καταλάβει.

      Διαγραφή
    2. Με λίγα λόγια όσοι πραγματοποίησαν τα έργα (μετά τον 7 μήνα του 22) θα υποστούν ένα νέου τύπου new deal (να είναι καλά αυτοί που άνοιξαν το δρόμο το 2014). Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι σε αυτούς που θα τα κατασκευάσουν από εδώ και πέρα. Αν είναι κάποιος να κατασκευάσει 1 MW και τελικά του παίρνουν την ισχύ στο 73% τότε γιατί δεν του μετατρέπουν την άδεια σε 730 Kw ώστε να μην μπαίνει χωρίς λόγο σε περιττά έξοδα κατασκευάζοντας 270 kw τα οποία θα είναι αέρας κοπανιστός. Φυσικά εαν παίρνουν όλη τη παραγωγή και αποζημιώνουν το 73% τότε βρήκαν τρόπο και επίσημα πλέον να μπαίνει το κράτος τσαμπουκά μέτοχος στο πάρκο σου στο 27%. Τελικά η ΝΔ για ακόμη μια φορά δείχνει το αληθινό της πρόσωπο νομοθετώντας μόνο για το επιχειρείν των μεγάλων και όχι των μικρομεσαίων.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς έτσι
      Και οταν λέμε για το Επιχειρείν των Μεγάλων εννοείται οτι αυτοί οι Μεγάλοι δεν ξεπερνούν τους 5 μαζί με τους Γερμανούς... Τελικά ο Μητσοτάκης ηταν η ταφόπλακα για την επενδυτική πορεία των μεσαίων και μικρομεσαίων Ελλήνων.Η χώρα αυτή και ο γηγενής λαός της τελείωσε.

      Διαγραφή
    4. Eίστε σίγουροι ότι ισχύει για έργα μετά τον 7ο του 2022; το ΦΕΚ λέει το εξής: '' Οι λειτουργικοί περιορισμοί εφαρμόζονται για σταθμούς Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α. που έχουν λάβει ή λαμβάνουν οριστική προσφορά σύνδεσης από τον αρμόδιο Διαχειριστή, εξαιρουμένων των σταθμών που λειτουργούσαν κατά την έναρξη ισχύος του ν. 4951/2022 ή έχουν υποβάλει μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2022 δήλωση ετοιμότητας του άρθρου 4α του ν. 4414/2016 (Α’ 149) ή έχουν επιλεγεί πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4951/2022
      για ένταξη σε καθεστώς λειτουργικής ενίσχυσης μέσω ανταγωνιστικής διαδικασίας υποβολής προσφορών του άρθρου 7 του ν. 4414/2016 ή εξαιρούνται των ανταγωνιστικών διαδικασιών υποβολής προσφορών του άρθρου 7 του ν. 4414/2016 και μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4951/2022 είτε έχουν συνάψει σύμβαση σύνδεσης είτε έχουν υποβάλλει πλήρες αίτημα για σύμβαση σύνδεσης στον αρμόδιο Διαχειριστή.'' Άρα αν έχεις ετοιμότητα μέχρι 31/12/2022 ή είχες υπογράψει σύμβαση σύνδεσης μέχρι 7ο του 2022, δεν τρως περικοπή.

      Διαγραφή
  14. Σε περίπτωση που δεν το έχει δει κάποιος, έχουν τραβήξει φορολογικές ενημερότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πώς μπορούμε να επέμβουμε για τα πολύγωνα από Μάιο κι ακόμα να τα στείλουν κάποιο μέιλ τηλ η κάτι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι γίνεται με τον Αύγουστο?
    Θα έχουμε τίποτα αναρτήσεις σήμερα, ώστε να αρχίσουν οι πληρωμές μέσα στην βδομάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωλουνται 52 τεμ. Πανελ 155w
    Soler frontier (thin film) συνολικης ισχυος 8kw. Διάστασης 1x1.25.
    Υψηλης απόδοσης με πολυ καλο θερμοκρασιακο συντελεστη -0.30.
    Τιμη για ολα μαζι 1400 ευρω η για καθε πανελ ξεχωριστά 30 ευρω ανα τεμάχιο.
    Επικοινωνια 6942845573
    Mail : sc0rpion@freemail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζητείται φωτοβολταϊκο πάρκο 500kwγια αγορά σε λειτουργία η όχι.στην περιοχή θεσσαλιας.kyrgiakosth @gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωλουνται μεταχειρισμένα 800 panels 72.5 W First Solar FS-272 (72.5W) Solar Panel, 3€ το τεμάχιο. Βέροια. 6977335368

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πότε τα ενημερωτικά του Αυγούστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα τηλεφωνο σήμερα, δεν γνωρίζουν πότε θα αναρτηθούν τα ενημερωτικά. Προφανώς δεν πάνε για πληρωμή αυτή τη βδομάδα.

      Διαγραφή
  21. Αμα δεν ξερουν οι αρμοδιοι για το ποτε θα γινει η αναρτηση των ενημερωτικων.Ποιος ξερει, ο φουφουτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι καλές διακοπές είναι το Σεπτέμβριο. Όχι τον Αύγουστο με όλο τον κόσμο. Υπομονή θέλει η ζωή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτός ο ΔΑΠΕΕΠ Α.Ε. δεν έχει πρόγραμμα εργασίας? δεν λειτουργεί με "επιτελικό σχεδιασμό"? Θου Κύριε φυλακή το στοματι μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα. Η καθυστέρηση έκδοσης εκκαθαριστικών οφείλεται.οπως λέγεται, σε τεχνικό πρόβλημα....ειδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πότε ο Γιάννης δε μπορεί ποτέ ο κωλος του πονεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αναρωτιέμαι!!!!
    Οι υπάλληλοι που πρέπει να λύσουν το τεχνικό πρόβλημα έχουν μείνει απλήρωτοι για τεχνικούς λόγους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ INVERTER KACO 7200xi ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η πλάκα είναι ότι δεν σέβονται καθόλου τους παραγωγούς ώστε με μια ανακοίνωση να τους ενημερώσουν σχετικά.....τόσο πολύ επιτελικά λειτουργούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πληρωμές θα γίνουν τελικά σήμερα ξέρει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτιμώ πως όχι. Δεν έχουν εκδοθεί καν ενημερωτικά. Λογικά μετά την Τρίτη.

      Διαγραφή
  30. Και ειναι τοσο ευκολο κε Γαβαλα. Υποθετω οτι τους (μεγαλους) ωραιους τους ενημερωσαν και προσωπικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν μας σέβονται, και την προηγούμενη φορά με την καθυστέρηση πληρωμής και τώρα με τα εκκαθαριστικά, γραμμένους μας έχουν..... Τα λεφτά μας όμως τα παίρνουν.... Από τους κωδικούς ΕΔΡΕΘ προκύπτει ότι είμαστε τουλάχιστον 15.000 πάρκα...πού είναι η δύναμή μας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Η δύναμη είναι μέσω των συλλόγων, αλλά πραγματικά από το 2012 δεν τους έχω δει πουθενά. Παρα μόνο όταν είναι να κάνουν μια πρόταση με δικά τους οφέλη ή γνωριμία στον εκάστοτε υπουργό, που στην πραγματικότητα είναι για δικά τους συμφέροντα. Δυστυχώς δεν υπάρχουμε!!!!

      Διαγραφή
    3. Η συλλογικότητα χάθηκε το 2014. Ποτέ άλλοτε οι παραγωγοί όλοι μαζί δεν ήταν τόσο ενωμένοι. Όσοι φάγανε τα χημικά τότε θα θυμούνται. Φυσικά και μόλις στο υπουργείο έριξαν το τυράκι στα ΔΣ (τους είχαν για εύκολη λεία) ξέφυγε η κατάσταση σε προσωπικό επίπεδο συμφερόντων των ΔΣ δηλ αυτών που μας εκπροσωπούσαν. Απο εκείνη την αποφράδα ημέρα αλλά και τις μετέπειτα μέρες με τις μελέτες IRR του ΣΠΕΦ τελείωσε οτιδήποτε θα μπορούσαν να κάνουν οι παραγωγοί. Μας διέσπασαν εξωφρενικά γελοία και εύκολα. Χαρακίρι κάναμε μόνοι μας. Ποιος πλέον απο τότε εμπιστεύεται άνθρωπο των ΔΣ όταν πάει στο υπουργείο; Ο ΣΠΕΦ άνοιξε το δρόμο και μετέπειτα η ΠΟΣΠΗΕΦ με τις νέες άδειες και τις ενεργειακές το αποτελείωσε. Αυτοί ήμαστε πάρτε το χαμπάρι γι αυτό και μας κάνουν πλάκα ότι ώρα γουστάρουν. Η ΝΔ πούλησε τις ΑΠΕ σε 5 οικογένειες και τα ΔΣ απλά δεν υπάρχουν. Το μόνο που έκαναν πήγαιναν να πάρουν στη ζούλα καμιά νέα άδεια για προσωπικά πάρκα.

      Διαγραφή
    4. Τα ζούμε κάθε μέρα από τότε. Δεν υπάρχει πλεον αντίδραση γιατί κινούμαστε με τα προσωπικά συμφέροντα των ολίγων και επιτήδειων. Αν συμπίπτουν τα δικά σου με τα δικά τους κάποιες φορές είσαι προς στιγμή τυχερός μετά το έλεος. Παράδειγμα πρόσφατα πάρθηκαν μέτρα στα νέα πάρκα (7-22). Είδατε καμιά αντίδραση; Τα ΔΣ στις τελευταίες συναντήσεις τους ζητούσαν κάποιες συνδέσεις πάρκων στα οποία μετείχαν.

      Διαγραφή
  32. εχουν συμβατικη υποχρεωση να εξοφλουν στις 20 του επομενου μηνος για τα τιμολογια τρεχοντος μηνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ειδαλλως ......τοκους υπερημεριας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εχεις παρει εσυ τοκους υπερημερίας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επιτελους αναρτηθηκαν τα ενημερωτικα Αυγουστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτό τον μήνα η παραγωγή από ΔΑΠΕΕΠ στο τιμολόγιο είναι 245 kwh κάτω από οτι στην τηλεμετρία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απόλυτο νούμερο που δίνεις δε λέει κάτι. Πάντα υπάρχει μια διαφορά απο την τηλεμετρία, καθώς υπάρχουν απώλειες απο τη δική σου (inverters)μέχρι το ρολόι του ΔΑΠΕΕΠ. Το θέμα πόσο μεγάλες είναι οι απώλειες αυτές. 1-2% πιστευω ότι ειναι φυσιολογικό. Απο εκεί και πάνω ρώτα τον ηλεκτρολόγο σου...

      Διαγραφή
    2. Σ'εμένα είναι 100kwh παραπάνω στο ενημερωτικό.

      Διαγραφή
  37. Δεν μπορώ να μπω στη σελίδα του ΔΑΠΕΕΠ έχει και άλλος το ίδιο πρόβλημα σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναδοκίμασε λίγο αργότερα και εμένα στην αρχή δεν με έβαζε. Επίσης καμία φορά δεν με βάζει από google και με βάζει από bing.

      Διαγραφή
  38. Ναι το πρόβλημα υπάρχει προφανώς λόγω φόρτου. Προσπαθήστε ξανά θα μπείτε με λίγη προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μπες με firefox..εγω παντα απο εκει μπαινω..λιγο αργει αλλα οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εκεί μπαίνω πάντα αλλά το πρωί είχε πρόβλημα στη συνέχεια διορθώθηκε.

      Διαγραφή
  41. Ενημερωτικά με ημερομηνία 18/9/2023 σήμερα δηλαδή.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πωλουντε πανελς της risen solar syp 235w 100 kw του 2012 δουλεύουν σε πάρκο ακόμα με 155 000 kwh παραγωγή του 2023 και 160 000 kwh το 2022 δεκτός έλεγχος.

    Το πάρκο είναι στην Ζάκυνθο και τα δίνω λόγω αλλαγής με νεας τεχνολογίας πανελς

    0,08/w

    Επικοινωνία κυπριώτης Αντώνιος

    Τηλ 6979032666

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μπαίνω στην σελίδα του ΔΑΠEΕΠ μέσω firefox στα ενημερωτικά αλλά δεν τη δείχνει ολόκληρη και δεν μπορώ να ανοίξω το ενημερωτικό
    Έχει άλλος το ίδιο πρόβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αν μπαινεις απο κινητο ..γυρησε το στα πλαγια ν ανοιξει η εικονα και επειτα μπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπάρχουν μήπως πληροφορίες για πληρωμές σήμερα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αναρτήθηκαν τα τιμολόγια Αυγούστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μόλις έγινε πληρωμή Αυγούστου. ΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μόλις πληρώθηκε ο Αύγουστος Εθνική κοντά 7000χιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπερα ομαδα. Εγω ελαβα ενα ποσο στην εθνικη απο δαπεεπ, στην αιτιολογια αναφερει μεταξυ αλλων αριθμητικων τον 8-23, αλλα δεν υπαρχει γι αυτο το ποσο παραστατικο στην πλατφορμα. Εν ολιγοις δεν ξερω τι αφορα. Μου φαινεται περιεγο. Εχει τυχει σε καποιον??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πληρωμή από Εθνική. Μπράβο στη
    Δ /νση Οικονομικών ΔΑΠΕΕΠ που σε μια εργάσιμη ολοκλήρωσε το θέμα (αναρτήσεις παραστατικών ) και πληρωμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο...απλά προς ενημέρωση σου όλα ήταν έτοιμα για πληρωμές από την 21/9 αλλά δεν έδινε εντολή ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ...και εάν δεν δώσει αυτός εντολή δεν πληρώνει ο ΔΑΠΕΕΠ...Έπειτα από το προηγούμενο κράξιμο που έφαγε τον προηγούμενο μήνα από το Μαξίμου πίστευα ότι θα στρώσει....αλλά πουουουου!!!! Πάει για αλλαγή ναλον ...κσι κάνει τσιριμονιες

      Διαγραφή
  52. Καλησπέρα σας να σας ρωτήσω έχετε τελειώσει από δάνειο και πληρωθηκατε τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι θέμα Δανείου εάν είσαι εντάξει με φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα..πληρώνεσαι ηρ δάνειο η χωρίς δάνειο

      Διαγραφή
    2. Εγώ που τελείωσα τα διαδικαστικά του δανείου πριν μια εβδομάδα πληρώθηκα κανονικά χτες.Εγινε άμεσα η αλλαγή του λογαριασμού και δεν είχα απολύτως κανένα θέμα.

      Διαγραφή
  53. Γνωρίζει κάποιος για ποιο λόγο οι περικοπές ισχύουν και για τα ΦΒ με μπαταρίες. Υποτίθεται γι αυτό βάζεις μπαταρίες για να μην έχεις περικοπές. Τελικά για μικρά έργα με μπαταρίες εως 1MW απ ότι φαίνεται δεν θα συμφέρει να ασχοληθούν μικρομεσαίοι ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι. Δεν φαίνεται να ζητήσουν στα εν λειτουργία μικρά έργα να βάλουν μπαταρίες. Αλλά απ΄εδω και πέρα για να ξαναδώσουν όρους σε νέα αιτήματα σε οποιαδήποτε κατηγορία θα είναι υποχρεωτική η μπαταρία.

      Διαγραφή
    2. Με λίγα λόγια μας εξαφανίζουν. Απο τη μια αυτή τη στιγμή δεν μπορείς να αιτηθείς αλλά και να μπορούσες θα έπρεπε μόνο με μπαταρίες που δεν συμφέρει. Απο τη άλλη οι γελοίοι έδωσαν λέει σε ιδιωτική εταιρία να συντάξει μελέτη για πως θα χειριστούν τις αιτήσεις απο εδω και πέρα. Και εδω πέφτει το γέλιο. Η συμφωνία γραφειοκρατικά θα είναι έτοιμη τους πρώτους μήνες του 24. Θα χρειάζονται 2-3 μήνες για τη μελέτη και κανένα 2μηνο να ψηφιστεί πάμε μετά το εξάμηνο του 24. Τότε όμως θα έχει κορεσμό ακόμα και με μπαταρίες αφού αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται και αδειοδοτούνται χαοτικά έργα με μπαταρίες. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης 550 MW. Αν βάλουμε και τις άλλες οικογένειες της ΝΔ προβλέπεται μια καθαρά οικογενειακή μπίζνα στα φωτοβολταικά. Μας δουλεύουν ψηλό γαζί δεν σου επιτρέπουν να αιτηθείς και όταν θα σου το επιτρέψουν δεν θα μπορείς.

      Διαγραφή
    3. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στα σκαριά έργα που καλύπτουν τους στόχους που έχει βάλει η Ελλάδα και η ΕΕ. Αυτά τα χαοτικά έργα αν περιορίζονταν θα υπήρχε ανάπτυξη στην πραγματική οικονομία της Ελλάδας και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες θα ξόδευαν χρήματα άμεσα μέσα στις τοπικές κοινωνίες. Αν βάλουμε πχ 330MW της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τα 210 MW της Canadian Solar (ένα δείγμα απο αυτά που κατασκευάζονται η έχουν αδειοδοτηθεί) σε έργα του 1 MW σε ντόπιους έξω απο χωριά θα είχαμε 540 οικογένειες να τραφούν και να ξοδέψουν ζεστό χρήμα μέσα στο εκάστοτε χωριό. Αλλά μας θέλουν στις πόλεις άνεργους να παρακαλάμε για δουλειά και να είμαστε άμεσα εξαρτώμενοι απο αυτούς για κανένα ταμείο ανεργίας. Ξεφτίλα βγάζει ο υπουργός αποφάσεις για τους μεγάλους αλλά για τους μικρούς δεν μπορεί να αποφασίσει και τα δίνει σε ιδιωτικές εταιρίες που θα βγάλουν πόρισμα κατόπιν εορτής και αφού θα γίνει η δουλειά τους.

      Διαγραφή
    4. Αυτά όλα που λες είναι σωστά αλλά οι εκλογές πέρασαν...41%..τώρα είναι αργά......

      Διαγραφή
    5. Φιλε Σάκη δεν ξέρω εάν έχεις πάρκο η το ψάχνεις τώρα ...αλλα εαν το ψάχνεις τώρα άργησες καμία δεκαρια και βάλε χρονάκια ..τότες ήτανε για μικρούς...που φάγαμε και πολλές "πιπες" στην πορεία

      Διαγραφή
    6. Αυτό κατάλαβες; Μίλησα σε προηγούμενο σχόλιο για τα χημικά που φάγαμε. Σου φαίνομαι για καινούργιος; Απλά βλέπω τα πράγματα πως πάνε. Σε 5-8 χρόνια τελειώνουν τα συμβόλαια μας και φεύγουμε απο το χώρο οριστικά. Μας πέταξαν με το γαντι απ έξω. Δηλαδή εσυ δεν θα ήθελες να συνεχίσεις στο χώρο επαγγελματικά; Εμείς ρίξαμε με αρκετό εως πολύ ρίσκο το κόστος κατασκευής για να τα χαίρονται τώρα άλλοι. Δηλαδή ετοιμάσαμε το γλυκό για να το απολαύσουν άλλοι. Αλλά είμαστε άτιμη φάρα. Όταν το πολιτικό σύστημα μας φοβήθηκε πραγματικά το 14 μας μετέτρεψε άμεσα σε φοβισμένους εξαιτίας του ΣΠΕΦ και της προδοσίας του. Χεσμένος ήταν ο Ασημάκης δεν μπορούσε να το περάσει απο τη τρόικα και φοβόταν επίσης το πολιτικό κόστος απο την αντίδρασή μας. Εκεί τελείωσαν όλα. Απο επιτιθέμενους μας μετέτρεψαν σε κυνηγημένους. Το έλεγαν τότε στο Λουμάκη ανοίγει τους ασκούς του αιόλου αλλά έβλεπε το δέντρο (τα πάρκα του) και όχι το κακό που κάνει. Γίναμε εύκολη λεία και τώρα μας πετάνε απ εξω. Και για να σου λύσω την απορία δεν άργησα καθόλου απλά θέλω να μείνω στο χώρο όπου ρίσκαρα τους κόπους μιας ζωής. Ναι μου βγήκε αλλά δικό μου το ρίσκο και δεν θέλω να το χαίρονται τώρα 4-5 οικογένειες. Μας πετάνε απ το χώρο και εσύ μιλάς για αργοπορίες. Αυτό είναι το ελληνικό επιχειρείν; Αν ναι τότε πες ότι αργήσαμε. Ναι αργήσαμε γιατί δεν πετάξαμε έξω απο τα ΔΣ τους λύκους που βάλαμε να μας φυλάνε.

      Διαγραφή
    7. Εχω και βιντεο απο τα χημικα που ειχαμε φαει ,περιμεναμε τρομαρα μας και να βγει ο παπακυριακου και ο λουμακης απο το γραφειο του υπουργου για τις πληρωμες .

      Η νδ ποτε δεν ηθελε τους μικρους στις ΑΠΕ, τους χαλασε την μαγια ο παπανδρεου.

      Αφπου μας στραγγιξε ο σαμαρας με τις καθυστερήσεις και πολλοι συναδελφοι πουλησαν γιατι ειχαν δανεια να τρεχουν , μετα το ελλειμα ,και τωρα διακοψιμοτητα που θα ερθει.

      Στην Ελλαδα οχι επενδυσεις ,αλλα ουτε τυροπιταδικο !Ακομα και αυτες τωρα εχουν μεσα τυρια λευκα απο βουλγαριες και ρουμανιες.

      Διαγραφή
    8. Και η Μπιρμπίλη που τη έβριζαν όλοι ενω έφερνε το μοντέλο με τις ταρίφες απο Αγγλία. Μάλιστα κάποιοι κατεστραμμένοι οικονομικά με πάρκα του 2006-08 που δεν έβγαιναν οικονομικά τους έσωσε με τις ταρίφες. Και μετά την έβριζαν και απο πάνω.

      Διαγραφή
    9. DimZer εφόσον είσαι παλιός και τα θυμάσαι καλά μην με συνδέεις με τον Λουμάκη, ειδικότερα εκείνη την ημέρα. Ο Λουμάκης τότε ήταν πρόεδρος του ΣΠΕΦ κι εγώ απλός παραγωγός που είχα αγανακτήσει με την όλη κατάσταση (έκτακτη εισφορά, έλλειμα ΕΛΑΠΕ, υπερημερίες). Ο Λουμάκης δεν με γνώριζε. Στο ισόγειο του ΥΠΕΝ είχαν βάλει περιορισμό να ανέβουν 3 άτομα. Τους απάντησα σε έντονο ύφος ότι δεν είναι δυνατόν να θέτουν περιορισμούς, ειδικότερα με τα μέτρα που σχεδιάζουν. Το θυρωρείο επικοινώνησε με τους πάνω ορόφους, και τελικά δέχτηκαν (αν θυμάμαι καλά 5-6 άτομα). Ο ίδιος ο Λουμάκης τότε επέλεξε ποιός θα ανέβει πάνω και ποιός όχι και τελικά ήμουν ένας από αυτούς που ανέβηκαν. Ο Παπαγεωργίου δεν εμφανίστηκε καν, μόνο κάποιοι σύμβουλοι του ΥΠΕΝ.
      Επίσης επειδή είσαι παλιός θα έπρεπε να θυμάσαι πόσο πόλεμο μου έχουν κάνει ανώνυμα σε αυτό το blog από το περιβάλλον του.

      Διαγραφή
    10. Τα παρακάτω είναι μερικά από αυτά που έχουμε κάνει σαν σύλλογος :
      1.Μαζί με τον Μπογδάνη καθυστερήσαμε την διακοψιμότητα ένα 6μηνο τουλάχιστον.
      2. Επιμέναμε ότι ο μόνος τρόπος να μαζευτούν οι υπερημερίες ήταν να πάρει ο ΔΑΠΕΕΠ ένα μεγάλο ποσό από την πώληση του ΑΔΜΗΕ, όπως και τελικά έγινε (Αντί για 160 εκ. 240εκ). Είμαι ο μόνος παραγωγός που έχω μπει στο cash flow της ΔΕΗ και πίστεψε με δεν ήταν καθόλου τυχαίο το πως έγινε.
      3. Ανακαλύψαμε ότι πρώην πρόεδρος του ΔΑΠΕΕΠ "έτρεχε" παράνομα την αγορά και τον πιέσαμε προκειμένου και αυτός με την σειρά του να κινηθεί νομικά κατά ΔΕΗ προκειμένου να εισπράξει μέρος των οφειλών όπως όφειλε.
      4. Ύστερα από συνάντηση με τον πρόεδρο της ΔΕΗ και το επιτελείο του, η ΔΕΗ απέδιδε τα χρήματα στον ΔΑΠΕΕΠ (ΛΑΓΗΕ τότε) την ΕΠΟΜΕΝΗ ημέρα από το cash flow, αντί για 15 και 30 ήμερες που ίσχυε μέχρι τότε.

      Τα παραπάνω είναι μερικά από αυτά που έχουμε κάνει ως σύλλογος, υπάρχουν και πολλά άλλα που δεν είναι δυνατόν να γραφούν εδώ. Να σου θυμίσω επίσης ότι για τα νέα πάρκα υπήρχαν πολλές φωνές που δεν ήθελαν τους μικροεπενδυτές. Και πάλι δεν ήταν τυχαίο που στην επιτροπή εμπορίου της βουλής ήταν ο Μπογδάνης για το συγκεκριμένο ζήτημα.

      Καλό είναι λοιπόν, ειδικότερα οι παλαιοί να μην εξισώνουμε τα πάντα. Το έχω πει άπειρες φορές και δεν θα σταματήσω να το λέω: Όσο είμαστε διασπασμένοι σε πολλούς συλλόγους, ή δεν συμετέχουμε σε κανέναν ή απλά πληρώνουμε μια συνδρομή χωρίς να βοηθάμε ποτέ (γιατί έλα μωρέ θα τρέξουν οι άλλοι για εμάς), απαιτήσεις πολλές να μην έχουμε.

      Διαγραφή
    11. Κ. Παπακυριάκου αν και η απάντηση σας είναι σε άλλο συνάδελφο θα σταθώ στο εξής που είπατε: δεν συμμετέχουμε σε κανέναν ή απλά πληρώνουμε μια συνδρομή χωρίς να βοηθάμε ποτέ.
      Για πες τε μου γιατί να βοηθήσω και να δώσω τον οβολό μου σε κάποιον που όταν μπαίνει στο Υπουργείο δήθεν ως εκπρόσωπός μου αυτός κοιτάει τη προσωπική του μπίζνα εις βάρος της δικής μου επιχείρησης. Δηλαδή να πληρώνω και να βοηθάω αυτόν που με καταστρέφει. Όχι δεν πάει έτσι αυτός στην Ελλάδα λέγεται κορόιδο και μ.......ς
      Είπα το 14 δόθηκε μια πραγματική ευκαιρία που οι σύλλογοι τη πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων. Από τότε δεν υπάρχει εμπιστοσύνη. Ο Φούστης παραμένει φούστης αυτό μου έχει διδάξει η ζωή όσες και ευκαιρίες να του δώσεις. Μετά το 14 κάποιοι έπρεπε να εξαφανιστούν απο το χώρο και να ντρέπονται να εμφανιστούν όχι να παραμένουν πρόεδροι.

      ΥΓ το σχόλιο μου δεν είναι αιχμή προς το δικό σας σύλλογο αλλά προς κάποιους άλλους λύκους που το παίζουν εκπρόσωποί μας.

      Διαγραφή
    12. Γιαννη πως να μπω σε καποιον συλλογο μετα απο οσα εχουν γινει?
      Ποσπηεφ και Σπεφ δυστυχως οι πλεον αναξιοπιστοι!!!! Το μονο που εκαναν ηταν να προστατεψουν τα δικα τους συμφεροντα . Οχι στο συνολο των μελων τους. Παρα μονο των διοικητικων τους.

      Διαγραφή
    13. Manthos και ο ρόλος των αγροπατέρων το 14 δεν ήταν και ότι καλύτερο. Θυμάστε πως προστάτεψαν τα προσωπικά τους πάρκα κατασκευασμένα το 13 εις βάρος των αγροτών που εκπροσωπούσαν και τους ρίχναν στάχτη στα μάτια στέλνοντας τη συγκέντρωση αλλού μακρυά απο το υπουργείο. Τουλάχιστον αυτοί δικαιώθηκαν μετά απο αγώνα φυσικά που έδωσαν.
      Δυστυχώς ήμασταν ένας παρθενικός κλάδος που επιτρέψαμε επιτήδειους αργείτες και λαμόγια να μας εκπροσωπούν.
      Κανονικά έπρεπε να βρεθεί τρόπος να δικαιωθούν όλοι οι παραγωγοί που βιαίως είδαν τα νόμιμα συμβόλαια τους με το κράτος να αλλάζουν μονομερώς.
      Απλά δεν μας ήθελαν στο χώρο και αδιαφόρησαν αφού λαδώσαν εμμέσως τους εκπροσώπους μας.
      Κάποτε είχα γράψει ότι όσοι είχαμε υποστεί το new deal να παρατηθούμε των μελλοντικών μας αξιώσεων αφού μας παραχωρούσαν κατά προτεραιότητα άδεια για ένα πάρκο ίσων οικονομικών απολαβών απο τη κλοπή του new deal. Δηλ με τα σημερινά δεδομένα 1 Mw. Αυτό είναι το κράτος δικαίου. Σου τα παίρνω απο τη μία σου τα δίνω απο την άλλη αφού ούτες η άλλως σε κάποιον θα τα έδινα.
      Φυσικά και δέχτηκα επίθεση. Δηλαδή κάποιους του πείραζε κάποια περιορισμένα MW σε όλη την Ελλάδα και δεν τους πείραζαν τα χαοτικά έργα που φτιάχνονται τώρα. Ένα Δυο χαοτικά πάρκα (όχι περισσότερα) θα αντικαθιστούσαν την αδικία του new deal. Δηλαδή σου αρπάζω παράνομα τα έσοδά σου και στα αντικαθιστώ με άλλο τρόπο. Πόσοι απαγωγοί θα είμασταν μπροστά στα GW που κατασκευάζονται τώρα; Εδώ για να φτιάξουν οι Συριζαίοι βουλευτές έργα που είχαν χάσει το τρένο σκαρφίστηκαν για να υποσκελίσουν αυτούς που ήταν στη σειρά αδειοδότησης τις ενεργειακές που στο εξωτερικό είναι άλλο το σκεπτικό δημιουργίας τους.
      Είπαμε αυτοί είμαστε αυτά εισπράττουμε.

      Διαγραφή
    14. Εντάξει ρε Σάκη δεν ξέρω από ποτέ γράφεις εδώ σαν Σάκης δεν σε θυμάμαι απο παλια μου φάνηκε η ανάρτηση σου ότι τώρα μπαίνει στο χώρο σορρυ μην βαράς...

      Διαγραφή
    15. Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες μπροστινοι τα πρώτα χρόνια μέχρι να ωριμάσει η τεχνολογία....μετά ήρθαν οι μέλισσες κοιφηνες...να μας φάνε

      Διαγραφή
    16. Φιλοι, βρειτε τροπο να σαπισετε στο ξυλο τους προεδρους και τους εκπροσωπους και μετα συζηταμε

      Διαγραφή
    17. Εισαι λαθος δεν χωρανε αυτα!!!! Ο καθενας μπορει να κανει οτι θελει!! Εμεις προσπαθουμε να εχουμε τα καλυτερα αποτελεσματα για τις επιχειρησεις μας!

      Διαγραφή
    18. Φιλε, σου λεει ο προεδρος και τα ΔΣ, ολοι τον μαμησανε τον παραγωγο, απο τραπεζες εως κατασκευστες, εγω να μην τον αρμεξω ? Χαζος ειναι ο παραγωγος, νομιζει πως ειναι και σουπερ επιχειρηματιας ! εντωμεταξυ οι μισοι απο τους ΔΣ συνδεοντε με στενες σχεσεις τριτου τυπου, τον παιρνουν και τον δινουν ανετα, θα σου γαμησουν την γυναικα ή τον γαιδαρο, οτι βρουν. Υποκειμενα. Δεν υπαρχει καμμια ηθικα απαξία αν τους σφαξεις και τους γδαρεις ! Ξεκινηστε δηλαδη απο τα βασικα που ειναι να απολυμανεται το χωρο σας και μετα συζητατε τα πιο συνθετα.

      Διαγραφή
  54. Πληρωμή Πειραιώς για παραγωγή Αυγούστου πριν λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πληρωμή Ηπείρου για παραγωγή Αυγούστου πριν λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα σε ολους.
    Κυριε Παπακυριακού το τρομαρα μας πηγαινε σε ολους μας ,οχι με την εννοια οτι αδικως περιμεναμε αποτελεσματα απο εσας.
    Πήγαινε στο οτι το πολιτικο συστημα ειναι διεφθαρμενο, αναξιοπιστο ,και δικαιως ειμαστε failed state διοτι φταιμε σαν πολιτες ,απο τα πιο απλα μεχρι τα πιο σημαντικα.
    Πηγαινε στο οτι απαξ και υπαρχει πολιτικη βουληση να γινει καποια αλλαγη ,θα γινει ο κοσμος να χαλασει ,τα σχεδια τους δεν τα γνωριζαμε για τον κλαδο ,αλλα λεγανε αλλα υλοποιησαν.
    Οσων αφορα το θεμα οτι σαν εχουν κανει πολεμο φυσικα και το γνωριζω ,και λασπολογουσαν και χιλιες αλλες προσβολες ,γινοταν τοσο εντονα και καθημερινα που εμενα το μυαλο μου πηγαινε στο οτι οι ανθρωποι αυτοι ηταν βαλτοι.
    Εγω ουδεποτε εχω επιτεθει προσωπικα σε παραγωγο η μη εδω στο μπλογκ.
    Στην Ελλαδα πιανει το διαιρει και βασιλευε ακομη !
    Με τα μυαλα που εχουμε σαν πολιτες και τις ανικανες για την χωρα μαριονετες του πολιτικου σκηνικου η χωρα διαλυεται και το βλεπουμε σε καθε τομεα καθημερινα.
    Εν ετη 2023 προς 2024 η χωρα δεν εχει ουτε τα βασικα.
    Σταθερο φορολογικο τομεα!
    Εμπορικο και εργασιακο δικαιο αμεσο και λειτουργικο!
    Αμεση και αποτελεσματικη δικαιοσυνη και ασφαλεια! Η ελλαδα ειναι η χαρα του παραβατικου
    Υγεια ,παιδεια διαλυμενα .
    Οι δυσβαστακτοι φοροι μας πανε σε ημετερους και στα καρτελ.
    Μεχρι το 2030 ζητημα θα ειναι να μην ξανα εχουμε πτωχευσει σαν χωρα και ελπιζω αυτη την φορα να ειναι ολικη οχι σαν την προηγουμενη που μας ειχαν στην ανανηψη για να παρουμε τα χαμπαρια μας κανονικοτατα!
    Και καταλαβαινω τους παραγωγους που δεν ειναι σε κανενα συλλογο γιατι νιωθουν προδομενοι ,αδικο εχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σάκη μπερδεύσαι μάλλον,οι ενεργειακές κοινότητες ξεκίνησαν επί Σαμαρά ,πάγωσαν επί Σύριζα όπως και όλες οι αιτήσεις για νέα πάρκα τα πάντα δηλαδή (και τα λαμόγια το έφεραν βαρέως και έβριζαν όλη μέρα) και φυσικά όλα ξαναρχισαν με τον Μητσοτακη που τα έδωσε όλα...Το δικαστήριο που κάναμε με συλλόγους το '14 ακόμη σέρνεται και αυτοί που μας προέτρεψαν να το κάνουμε σε 2ο βαθμό μας είπαν μην το συνεχίζετε γιατί θα χάσετε(έφυγε η μίζα για τους ίδιους και δεν μιλιούνται με τον δικηγόρο).Ετσι έχουν τα πράγματα και το δικαστήριο που έκανα μόνος μου για τις υπερημερίες το'17 το κέρδισα και στο εφετείο και πήρα και τα τα λεφτά μετά από κατάσχεση αλλά αυτοί μου έλεγαν σταμάτησε το γιατί δεν θα πάρεις λεφτά.Αυτοί είναι οι σύλλογοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο Μητσοτακης ήρθε το 19. Οι Συριζαίοι βουλευτές είχαν στήσει ήδη ενεργειακές και πάρκα. Ξεκίνησαν να τις στήνουν αμέσως μετά το Σαμαρά και μετά το παίζαν δίκαιοι και σταμάτησαν. Ξέρω και ονομαστικά ποιοι μετείχαν σε αυτές καθώς και βουλευτές απο άλλα κόμματα. Οι ενεργειακές νομοθετήθηκαν για να πάρουν προτεραιότητα οι βουλευτές και μετά βόλεψε και κάποιους που κινήθηκαν γρήγορα. Όχι ότι δίνω άλλοθι στο Μητσοτάκη που τα διέλυσε παντελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ο 1ος νόμος για τις ενεργ.κοιν. έγινε το 2013......αλλά εμεις πρέπει να βαζουμε το συμφέρον του κλάδου μας πάνω από τα κόμματα και όχι να αφήνουμε πέντε άτομα(γιατί τόσα έχουν μείνει πλεον στους συλλογους,εκτός απο τους αγρότες) να πέρνουν αποφάσεις για εμάς χωρίς εμάς...Ειναι κρίμα γιατί εμείς οι μικροί είμαστε 15000...και δεν πιέζουμε καμία κατάσταση με τους άχρηστους που το παίζουν πρόεδροι.Φταίμε όμως γιατί δεν κάνουμε τίποτα .Εναν καινουριο φορέα εννοώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συμφωνω με ολους τους προλαλησαντες. Δεν θα πρεπει να ξεχασουμε εκεινον τον πολιτικο που πιστευε στην πρασινη ενεργεια και πως θα μπορουσε η χωρα μας να κανει εξαγωγη. Θυμηθειτε επισης οτι αυτο αποτελεσε αφορμη για αντιπολιτευτικο λογο. Μη ξεχναμε τα παπαγαλακια που περιφερονταν στον χωρο. Αληθεια που ειναι τοσοι και τοσοι λαλιστατοι?καποιος ατιτανας μελαχροινος τι απεγινε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαι παρακολουθώ την κατάπτωση...
      Εσένα σου μπήκα στο μάτι επειδή σου είπα ότι κανένας σύλλογος δεν θα σε συμβούλευε
      να αγοράσεις χωράφι χωρίς καν να ξέρεις αν μπορείς να συνδεθείς...
      Πήγες αγόρασες χωράφι και μετά φταίνε οι σύλλογοι..
      Τέτοιοι εμπαθείς είστε...
      Τους συλλόγους τους θυμάστε αφού κάνετε τις μπούρδες και εννοείται ότι όταν σας λένε την αλήθεια τους κατακρίνετε κιόλας

      Διαγραφή
    2. Σε ποιο σύλλογο που δεν τον κατακρίνεις ανήκεις εσύ;

      Διαγραφή
  61. Το 13 οι ενεργειακές ήταν στο ξεκίνημα και δεν υπήρχε σταθερό πλαίσιο όλοι περιμένανε υπουργικές αποφάσεις. Είχα πάει σε συναντήσεις συλλόγων και κανένας δεν ήξερε να απαντήσει στα ερωτήματα των παραγωγών. Θα δούμε περιμένουμε απόφαση του υπουργού αυτές ήταν οι απαντήσεις. Όλα ξεκαθαρισαν και έγινε το έλα να δεις επι Συριζα. Φυσικά οι βουλευτές τις γνώριζαν τις αποφάσεις που θα ερχόντουσαν και ήταν έτοιμοι. Μετείχαν οι πάντες απο Συριζα στο παρτι με τις ενεργειακές όπως και απο άλλα κόμματα. Απλά για την ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το '18 έγινε ο επόμενος νόμος και το '19 άρχισε το πάρτυ, μέχρι τότε δεν μπήκε στο στστημα ούτε 1kw.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Το 18 ποιος ήταν κυβέρνηση; Σου είπα ότι είχαν στήσει οι βουλευτές τις ενεργειακές πριν το νόμο. Όλα ήταν έτοιμα τα είχαν βρει μεταξύ τους ποιοι θα μετέχουν και όταν όλα ήταν έτοιμα να αιτηθούν ψήφισαν το νόμο.

      Διαγραφή
  62. Καλημερα και γιατι δεν φτιαχνουμε ενα συλλογο που να μην αφηνει να εχει μελος πανω απο ενα μεγαβατ ανα αφμ. Να ειναι για μικρους μονο. Να εκφρασουμε τα προβληματα και να δουμε τι μελλει πραγματικα γενεσθαι στο χωρο μας. Να υπαρχει ενα μελος απο καθε νομο υπευθυνο και να ενημερωνει.... Λεω εγω μια χαζομαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΉ ΠΡΌΤΑΣΗ....... ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΥΠΆΡΞΕΙ ΜΑΖΙΚΉ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ......... ΘΑ ΥΠΆΡΞΕΙ

      Διαγραφή
  63. Κι εγώ συμφωνώ απόλυτα!!Είμαι μέσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασς ξεκινησουμε λοιπον κατι!!!! Για το συμφερον ολων μας

      Διαγραφή
    2. Αν θέλετε να πετύχει κάτι τέτοιο πρέπει να γίνουν κάποιες πρώτες κινήσεις.
      Φτιάχνεις σελίδα στο φαις πχ Παραγωγοί εως 1MW.
      Κάνεις μέλη στη σελίδα μόνο παραγωγούς. Εννοείται προφίλ μόνο με πραγματικές φωτό και πραγματικά στοιχεία.
      Ανοίγεις θέματα δημοσιεύεις συζητάς και αν μπουν κάμποσα μέλη μπορείς για αρχή μια δυο φορές το μήνα να κάνεις ιντερνετική συνάντηση μέσω φαις.
      Προτείνεις τη σελίδα μόνο σε παραγωγούς που γνωρίζεις και όχι άσχετους. (Κλειστή ομάδα).
      Κάνεις διαχειριστή της σελίδας 1 απο κάθε νομό. Αν βρεθούν 2 δεν πειράζει ακόμα καλύτερα.
      Όταν συμπληρωθεί ένας αριθμός μελών που θα μπει στόχος δημιουργείς νόμιμα σύλλογο.
      Εννοείτε χωρίς συνδρομή ελεύθερος στους μικροπαραγωγούς.

      Εννοείτε ότι αν δημιουργηθεί σύλλογος αυτοί που θα πρωταγωνιστήσουν και θα το πάρουν πάνω τους ας πούμε να πρέπει να πάνε σε κάποια συνάντηση θα το κάνουν με δικά τους έξοδα χωρίς συνδρομές. Όλοι μετέχουν στις αποφάσεις και βγαίνουν απο κοινού.
      Φυσικά τέτοια έξοδα μπορούν να προκύψουν μόνο αν προχωρήσει η ομάδα σε σύλλογο αφού στις αρχές οι ιντερνετικές συναντήσεις βοηθάνε και δεν έχουν έξοδα.

      Βασικό κάποιος να δημιουργήσει τη σελίδα.

      Έτσι ξεκίνησαν πολλοί σύλλογοι σε άλλους κλάδους με μεγάλη δυναμική αργότερα.

      Διαγραφή
    3. ΣΥΜΦΩΝΏ...... ΣΩΣΤΆ........ ΣΥΝΔΡΟΜΉ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ....... ΘΑ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΔΑΠΑΝΕΣ......

      Διαγραφή
    4. Στην αρχή δεν χρειάζεται αφού μόνο ιντερνετικά θα δημιουργηθεί. Αργότερα όπως είπα αν δημιουργηθεί ο σύλλογος μπορεί κάποιοι απο αυτους που θα πρωταγωνιστήσουν να δηλώσουν διεύθυνση συλλόγου το γραφείο τους. Έτσι δεν υπάρχουν έξοδα γραφείων και υπαλλήλων. Εδω κόμματα που ξεκινάνε το κάνουν καθώς και πολλοί άλλοι κλάδοι. Αργότερα αν η προσπάθεια πετύχει και χρειαστεί να πάει κάποιος σε υπουργείο τότε ή πάει κάποιος απο Αθήνα (θα έχει βρεθεί μέχρι τότε) η πάει κάποιος με δικά του έξοδα. Δεν μπορεί να λέγεσαι πρόεδρος να πας σε συναντήσεις με υπουργό και να μην έχεις να πληρώσεις μια μέρα ξενοδοχείο φαγητό. Και πόσες φορές θα χρειαστεί 1-2 το χρόνο. Έτσι ως σύλλογος δείχνεις και το αγαθό των πράξεων σου. Έτσι θα γραφτούν και θα έχεις συμμετοχή τους πάντες. Γίνεται σε πολλούς κλάδους με χιλιάδες μέλη και χωρίς συνδρομές. Πληρώνουν μια μικρή συμμετοχή μόνο όταν πάνε να ψηφίσουν για ΔΣ (κάπου στα 5-10 ευρώ). Αυτός είναι ο τρόπος αν θέλετε το ξεκινάτε αφού κάποιος απο εσας δημιουργήσει σελίδα στο φαις (κλειστή ομάδα μόνο σε παραγωγούς). Αυτό δεν έχει έξοδα και βλέπεις την απήχηση. Αν υπάρξει απήχηση και μαζευτούν πάω απο 500 πχ τότε προχωράς στο επόμενο βήμα.

      Διαγραφή
    5. Βλέπω καμιά φορά φωτογραφίες απο συναντήσεις ΔΣ συλλόγων με υπουργό. Πάντα στις φωτογραφίες βλέπεις 6-7άτομα. Γιατί να πάνε τόσοι με έξοδα των μελών δεν καταλαβαίνω. Και φυσικά δεν νομίζω να πάνε οδικώς σίγουρα αεροπλανάκι και καλό ξενοδοχείο. Οχι δεν πάει έτσι αν θέλεις να πας κουστωδία να πας οδικώς με αμάξι με ρεφενέ τις βενζίνες και τα διόδια. Αν είσαι απο νησί με το πλοίο της γραμμής. Δηλαδή μάγκας στον υπουργό με χρήματα άλλων. Όχι αυτά βλέπουν τα μέλη στους συλλόγους και δεν γράφονται. Πόσο μάλλον όταν τους πληρώνουν και διεκδικούν προσωπικά συμφέροντα. Εδώ ο άλλος έβαζε σε περιπέτειες δικαστικές τα μέλη του πήγαινε στον υπουργό δηθεν για τα συμφέροντα τους και αυτός ζητούσε νέα έργα που θα αναλάμβανε η εταιρία του. Όταν τον πήραν χαμπάρι και το στείλαν στον αγύριστο βρήκε άλλη ευκαιρία και έκανε με 2 κολλητούς άλλο σύλλογο για να ξαναπηγαίνει δήθεν για τα συμφέροντα στον υπουργό. Με έξοδα των μελών φυσικά. Και φυσικά δηλώνει παντού πρόεδρος. Παπατζής τους κερατά. Δεν γίνεται έτσι. Πρέπει να έχεις πεντακάθαρη ματιά απέναντι στους παραγωγούς για να σε εμπιστευτούν.

      Διαγραφή
    6. ΠΟΛΎ ΚΑΛΆ........ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

      Διαγραφή
    7. Και να πω κάτι τελευταίο. Τί είναι προτιμότερο να είσαι ΔΣ σε σύλλογο 40 μελών να σου πληρώνουν τα έξοδα τα μέλη να πηγαίνεις στον Υπουργό και να γελάει μαζί σου ή να είσαι ΔΣ σε σύλλογο με 5000 μέλη και να πηγαίνεις στον υπουργό και να σκέφτεται το πολιτικό κόστος; Πιστέψτε με οι Υπουργοί πριν πας ξέρουν ήδη την απήχησή σου και πόσα μέλη εκπροσωπείς. Γι αυτό μας έχουν για τη πλάκα.

      Διαγραφή
    8. Συμφωνώ. Ας γίνει η αρχή. Εγώ δηλώνω συμμετοχή

      Διαγραφή
    9. Καλημερα μιας και εδωσα το εναυσμα δηλωνω παρων και συμμετεχω!!! Δεν θεωρω οτι πρεπει να γινει κατι μεσω σοσιαλ. Θα πρεπει να γινει σε πιο σωστη βαση. Αποδεικτικο ο καθενας οτι θα πρεπει να εχει ανα αφμ εως 1 μεγαβατ και σιγουρα καταστατικο συλλογου για αρχη! Απο κει και περα το να μαζευτουμε καπου και να αναλυσουμε καποια θεματα νομιζω ειναι εφικτο και σε δευτερη φαση σαφως και θα χρειαστει εδρα. Οσοι πιστοι και σιγουρα ενεργοι προσελθετε! Να πω οτι δεν χωρανε στον χωρο πολιτικες πειποιθησεις κομματικα.... Παρα μονο οφελος για τις περιουσιες κοπους και επιχειρησεις μας!!! Αν κανω λαθος με διορθωνετε!

      Διαγραφή
    10. Ξεκινάς κατευθείαν στα βαθιά. πρώτα βλέπεις πόσοι θέλουν να ακολουθήσουν μια τέτοια προσπάθεια. Πως θα συντονίσεις παραγωγούς απο όλη την Ελλάδα; Ποιοί θα συζητήσουν όπως λες; Και όποιοςδεν μπορεί να έρθει στη περιοχή που θα γίνει θα τα μαθαίνει σπασμένο τηλέφωνο; Ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και μιλάτε για δια ζώσης απο όλη την Ελλάδα ενω δεν έχεις τίποτα αυτή τη στιγμή. Εδω πρωθυπουργοί κρατών μιλάνε ιντερνετικά. Είπαμε ξεκινάς ιντερνετικά γνωρίζεσαι μαθαίνεις πληροφορείς και αφού το αγαπήσουν οι παραγωγοί πας επίσημα σε σύλλογο. Αμα ξεκινήσες κατευθείαν σύλλογο ποιος ο λόγος να φύγουν απο εκεί που είναι να έρθουν σε σένα που δεν θα ξέρουν τι καπνό φουμάρεις;

      Διαγραφή
    11. Σακη δεν ειπα να ξεκινησει απο ολη την Ελλαδα απευθειας. Απλα 4-5 ατομα να συντονιστουμε να γνωριστουμε. Να ξερουμε πως ξεκιναμε. Καθενας απο αυτους τους 4-5 να αναλαβει και κατι!!! Αυτο εννοω και σαφως με σοσιαλ. Δεν ξεκιναει ενας και ακολουθηστε. Αν υπαρχει μια βαση θα ειναι καπως καλυτερα!!!

      Διαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει μια αρχή για να έχουμε δυνατή φωνή. Συμφωνώ και θα συμμετέχω σε μια τέτοια κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν έχεις καμιά πολύτως δύναμη όπως δεν έχω και εγώ όπως δεν έχει κανένας μέσα σ’ αυτό το μπλοκ που είναι παραγωγός. Η τελευταία μας ευκαιρία για να κάνουμε σύλλογο ήτανε περίπου το 2017 με 18 που είχε προτείνει ο Παπακυριακού να προχωρήσουμε στην δημιουργία συλλόγου. Δυστυχώς κανείς δεν έδωσε την πρέπουσα σημασία βάζω και τον εαυτό μου μέσα οπότε αυτή τη στιγμή αν θεωρείς ότι με αυτά τα εργάκια που έχουμε όλοι μας που μας τα κατάντησαν σκουπίδια και κωλόχαρτα ότι έχεις δύναμη να επηρεάσεις την οποιαδήποτε κυβέρνηση σε πληροφορώ ότι είσαι βαθιά νυκτωμένος. Δεν πρόκειται να απαντήσω απλά μπήκα και του ανέφερα μήπως και καταλάβεις κι εσύ και κάποια άλλη το τι πραγματικά συμβαίνει. Σε αυτή τη χώρα δυστυχώς είμαστε θύματα οπότε μην περιμένετε τίποτα απολύτως. Εύχομαι να διαψευστώ. Και ο λόγος που δεν απαντάω δεν είναι ότι Δεν σας σέβομαι απλά δεν μπαίνω στη διαδικασία γιατί με κουράζει ψυχολογικά πλέον.

      Διαγραφή
  66. Kαλησπέρα. Ο σύλλογος μας ιδρύθηκε το 2014 και από τότε παραμένω πρόεδρος. Έχουμε (μιλάω για ταμειακα ενήμερα) περίπου 130-140 μέλη. Σας πληροφορώ ότι όποτε κάνουμε εκλογές έχουμε πρόβλημα να συμπληρώσουμε τα μέλη του Δ.Σ. και πάντα στις εκλογές παίρνω το 100% των ψήφων. Αυτό προφανώς κάτι λέει. Όσο "υπέροχος" και "¨αλάνθαστος"¨και να είμαι δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν άλλοι να θέλουν να αναλάβουν! Πολλές φορές σε αυτό το blog έχω γράψει ότι μπορείτε να εγγραφείτε και εάν το επιθυμείτε η πόρτα του συλλόγου για μέλος Δ.Σ. (συμπεριλαμβανομένη του προέδρου) είναι ανοιχτή. Αν υπάρχει άνθρωπος με γνώσεις, εμπειρία, ορθή κριτική σκέψη και διάθεση να βοηθήσει θα χαρούμε πολύ να τον έχουμε μαζί μας. Σε λίγο κλείνω 10 έτη μαζί με τον Μπογδάνη και δεν το κρύβω ότι λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων ο χρόνος μας πλέον είναι περιορισμένος. Ο σύλλογος είναι πανελλήνιος και δεν κάνει διακρίσεις παρά μόνο αυτήν της τεχνολογίας. Παραγωγοί στο διασυνδεδεμένο, μη διασυνδεδεμένο, αγρότες, μικροί και μεγάλοι μπορούν να εγγραφούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι πάρκα έχετε, από πότε και σε πόσες ενεργ.κοιν.είστε μέλος και με τι ποσοστό κ.Παπακυριακού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν είμαι μέλος σε καμία κοινότητα αγαπητέ. Όσον αφορά τα υπόλοιπα μόλις μου πείτε το ονοματεπώνυμο σας, ευχαρίστως να σας απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Προφανώς δεν γνωρίζετε ότι ο λόγος που δεν ξαναέβαλα υποψηφιότητα στην ΠΟΣΠΗΕΦ ήταν για την απεριόριστη προτεραιότητα που απολάμβαναν οι κοινότητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γνωριζόμαστε, έχουμε μιλήσει και στο τηλ.,εγώ ξέρω τι έχετε.Πείτε το στους άλλους εδώ μέσα (που έχουν ονοματεπώνυμο) και εγώ το δικό μου θα σας το πω κατ'ιδίαν.Εγώ λοιπόν έχω 2 (100αρια) του'10 και δεν χρειάζομαι ονοματεπώνυμα για να το πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κύριοι δεν χρειάζεται και άλλος σύλλογος. Ο μεγαλύτερος εχθρός του κλάδου με μεγάλη διαφορά είναι ο Λουμακης προς επιβεβαίωση δείτε τη λέει για τον διαγωνισμό με τα 400 στην Πελοπόννησο και όλα αυτά μόνο και μόνο γιατί έμεινε στην απ΄έξω για πρώτη φορά. Γράφει παντού προκειμένου να περάσει το δικό του. Το ίδιο μένος δεν είδα να είχε και για το NEW DEAL εκεί βόλεψε τον εαυτό του και μετά κρύφτηκε. Δεν λέω ότι ο διαγωνισμός στην Πελοπόννησο είναι σωστός αλλά το ίδιο έγινε και γίνετε στο εξοικονομώ αλλά η διαδικασία προχώρησε.
    Θυμηθείτε με αυτά όλα που έγιναν πάρκα στη Πελοπόννησο από μικρούς δεν θα γίνουν και η ισχύ θα χαθεί και όλα αυτά γιατί ο Λουμακης πιάστηκε στον ύπνο.
    Όταν ξεφορτωθούμε αυτόν τότε κάτι μπορεί να αλλάξει αλλά τότε η συμβάσεις θα έχουν λήξει και θα φτάσουμε να πουλάμε την ενέργεια που παράγουμε σχεδόν τσάμπα. Ειδικά όταν θα έχουν τοποθετηθεί έξυπνοι μετρητές που θα μπορούν να τιμολογούν την ενέργεια ανά ώρα.
    Το πρόβλημα δεν είναι οι σύλλογοι άλλα τα άτομα που διοικούν αυτούς και δυστυχώς δεν υπάρχουν άτομα που έχουν την άποψη ότι το γενικό κάλο του κλάδου μακροπρόθεσμα ευνοεί τους πάντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μεγάλος αλήτης. Απορώ πως οι κρητικοί τον ανέχονται. Τους είχα για παντελονάτους αλλά λουφάξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Για ο,τι αποφασίσετε παραθέτω μέιλ: metaxasj255@yahoo.gr και τηλ: 6936864173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Θα μπει κανένας στην διαδικασία να το κάνει?

    https://energypress.gr/news/xekinaei-apo-dapeep-i-diadikasia-gia-dieti-ethelontiki-egkataleipsi-tis-symbasis-apo-stathmoys?fbclid=IwAR30FQW8RpdEOPGv_ujjK3lbfiITOakPvpqXmGFzNbxenR4G9O-Xjn35SGk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ειμαι θετικος στο να το ψαξω. Συνδεθηκα με 500αρι τον φετινο Ιουνιο, και με το διπλασιο επιτοκιο που εχω τωρα, θα ηταν μια ανασα. Βεβαια να δουμε τους ορους και τι τιμη μπορουμε να κλειδωσουμε. Παντως ειναι αδικο, καθως αυτο εχει ψηφιστει εδω και μηνες και προσωπικα εγω θα μπορουσα απο Ιουνιο, εχοντας ολο το καλοκαιρι μπροστα να σωσω ο,τι σωζεται, αλλα και για 1,5 χρονο καλο θα ειναι...

      Διαγραφή
    2. Το δικό μου 500άρι συνδέθηκε τον 5ο του 2021. Εχω δικαίωμα διετίας ή όχι?

      Διαγραφή
    3. Αν δεν κάνω λάθος δεν κλειδώνεις τιμή αλλά πουλάς στην χονδρική με την τιμή που έχει κάθε μέρα η Η/Ε. Με το πλαφόν που υπάρχει στα 85€/MW στα Φ/Β το μάξιμουμ που θα πάρεις είναι αυτό. Εγώ αυτό έχω καταλάβει αν κάνω λάθος διορθώστε με.

      Διαγραφή
    4. Πολλά τα ρίσκα....
      Μετά τη διετία τι...?
      Οι τράπεζες που έχουν προσημειωμένες συμβάσεις θα το δεχτούν?

      Διαγραφή
    5. Το πιο δύσκολο είναι με τις Τράπεζες όσοι έχουν δάνειο και εκχώρηση σύμβασης η τράπεζα ούτε μια στο εκατομμύριο να το δεχτεί. Είναι τροποποίηση του δάνειου ουσιαστικά και αν το δεχτεί θα θέλει πρόσθετες εγγυήσεις.

      Διαγραφή
    6. Λογικα οχι γιατι η διετια μετραει απο την ημερα ηλεκτρισης. Αρα 5/23 εληγε. Η τραπεζα δε χαλιεται να πληρωνεται ο πελατης με παραπανω απο τη συμφωνημενη ταριφα. Μετα τα 2 χρονια επιστρεφεις στην τιμη που ειχες. Οι τραπεζες δεν κινδυνευουν σε αυτο το σεναριο. Με ΦΟΣΕ που εχω συμβαση οταν μιλησα μου ειπαν πως κλειδωνεις σταθερη τιμη για τα 2 χρονια αν θες.

      Διαγραφή
    7. Θα γυρισεις με την τιμη της ταριφας που ειχες? η θα βγαλουν κανα φεκ παλι και δεν θα μπορεις να γυρισεις? Δεν ξερω πολλα εχουμε δει!

      Διαγραφή
    8. Τι εννοεις να μην μπορεις να γυρισεις? Εγω πληρωνομαι με 6,5 λεπτα τωρα. Αν υποθεσουμε οτι μου δωσει ο φοσε ενα 7,5 οταν περασει η διετια θα επιστρεψω στο 6,5. Ας βγει ΦΕΚ να μεινω στο 7,5 μια χαρα! 😄

      Διαγραφή
    9. Έάν κάποιος έχει 1 σταθμό θα του πρότεινα να μην το κάνει. Αν έχει π.χ. 3 το να βγάλεις ένα στην αγορά δεν είναι ζήτημα.
      Την προσοχή σας όμως : α)Για όσο ισχύει το πλαφόν στην τιμή δεν θα πάρετε πάνω από 85ευρώ/mwh β)κανείς δεν μπορεί να σας πει με σιγουριά ότι η τιμή στο χρηματιστήριο (στους επόμενους μήνες) θα είναι μεγαλύτερη από αυτήν που έχετε κλειδώσει. Έως τώρα ναι είναι μεγαλύτερη αλλά μην ξεχνάτε ότι όσο περνάει ο καιρός μπαίνουν και άλλοι σταθμοί στο σύστημα και πως η ζήτηση δεν αυξάνεται. Άρα υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να δούμε χαμηλότερες τιμές. Επίσης στον χειμώνα που έρχεται, ειδικότερα εάν είναι ήπιος οι τιμές λογικά θα πρέπει να είναι χαμηλές.

      Προφανώς και οι συμβάσεις είναι εκχωρημένες στην τράπεζα και θα χρειαστείτε την σύμφωνη γνώμη της προκειμένου να προβείτε σε τέτοια κίνηση.

      Διαγραφή
    10. @GeoChatz

      Όταν εγκαταλείψεις τη σύμβαση με τον ΔΑΠΠΕΠ δεν σημαίνει ότι επιστρέφεις όποτε θες με τους ίδιους όρους...
      Όταν επιστρέψεις (αν επιστρέψεις..)θα κάνεις νέα σύμβαση με ναό ΕΔΡΕΘ και πιθανόν με τους όρους της ημερομηνίας νέας σύμβασης.
      Αυτό μπορεί να σημαίνει νέα τιμή,πλαφόν στην απορρόφηση κτλ κτλ

      Διαγραφή
    11. Δεν προκυπτει απο καπου αυτο, τουλαχιστον απο οσα μου εχουν πει. Γιατι να κανεις νεα συμβαση? Εχεις ηδη μια, η οποια απλα θα ανασταλει γι αυτο το διαστημα. Αλλα ας περιμενουμε να δουμε τι και πως.

      Διαγραφή
  75. Καλησπέρα σας,
    Θα ήθελα την βοήθειά σας για όποιον ξέρει κάποιον που μπορεί να αναλάβει ως εργασία την καταχώρηση βεβαίωσης πολυγώνου του πάρκου μου. Λόγω προβλημάτων υγείας εδώ και ένα χρόνο άφησα τον λογιστή μου ως υπεύθυνο ..... αλλά αυτός κοιμόταν... Παρακαλώ για μια πληροφορία σας σχετικά. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ΥΓΕΙΑ σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'στειλε μου μνμ αν θέλεις στο antoniskypriotis@yahoo.gr η στο τηλ 6979032666

      Διαγραφή
  76. Σε ποιά περιοχή είσαι φίλε μου?

    Οσον αφορά για τα παραπάνω σχόλια ..κάτι πρέπει να κάνουμε ,να μαζευτούμε όχι να μείνουμε μόνο στα λόγια....5 να συναντη-
    θούμε στην Αττική ,5στην Θεσσαλία, 5στην Μακεδονία κτλ και μετά θα δούμε .Ας κάνουμε μια αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας, είμαι στο νησί της Θάσου , Νομος Καβάλας.

      Διαγραφή
  77. Καλησπέρα
    Για να συνδέσω πάρκο με διαδίκτυο χωρίς σταθερό, μόνο διαδίκτυο με δεδομένα απεριόριστα να στέλνω και να λαμβάνω, υπάρχει εναλλακτική λύση στην Λακωνία;;
    Θα εκτιμούσα οποία βοήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. WIND vodafone με ρουτερακι και καρτουλα για δεδομενα!

      Διαγραφή
    2. DATA FAST 99 10 με φπα εύρω το τετράμηνο δορυφορικο 20 γιγα δεν θες απεριόριστα πληρωνεις εξοπλισμο πιατο κλπ αλλιως NOVA 35.90 τον μηνα απεριοριστα γιγα με καρτα εβαλα εγω σε περιοχη εξοχικο δηλαδη που δεν υποστηρίζει σταθερο η 24.90 ευρω μηνα NOVA 400 giga μηναία

      Διαγραφή
  78. Οι εκλογές τελείωσαν.Να δούμε τι θα κάνουμε τώρα.Θα ορίσουμε συναντήσεις?Κάπως να ξεκινήσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν πρόκειται να δημιουργηθεί σύλλογος αποτελούμενος μόνον απο κουρεμένους το 2014 εως 1 MWp είμαι κι εγώ θετικός

      Διαγραφή
    2. Έχεις κάποιο δίκαιο σε αυτό αφου αντικειμενικά είναι το μοναδικό κομμάτι παράνομα αδικημένων παραγωγών. Απο την άλλη δεν μπορείς να είσαι όμως μονοθεματικός αν θέλεις να δημιουργήσεις κάτι καλό. Φυσικά δεν βλέπω και πολλές ελπίδες για δικαίωση της παρανομίας τους κράτους έναντι των συμβολαίων των παραγωγών. Και αυτό γιατί αν βάλεις ότι οι παραγωγοί πρέπει κάθε 2 χρόνια να κάνουν δικαστήριο για τα νέα έσοδα που χάνονται εξαιτίας της παρανομίας είναι τρομερά δύσκολο και ακατόρθωτο. Στο τέλος αν ποτέ δικαιωθούν κάποιοι που κατέφυγαν στα δικαστήρια για δικαίωση θα διεκδικήσουν τα 2-3 χρόνια της προσφυγής και το πιστωτικό. Μιλάμε όμως για άλλα 14 με 16 χρόνια περίπου απώλειες στο συμβόλαιο που θα έχουν παραγραφεί. Η μόνη σωτηρία συνεχή δικαστήρια με αξιόπιστο και έντιμο δικηγόρο που δεν θα είναι του σκεπτικού βρήκα κώ...ο τον πηδάω. Πως θα γίνει αυτό όμως όταν αυτοί που πάνε να συζητήσουν ή πρώτη τους έννοια δεν είναι το new deal και η δικαίωση των παραγωγών αλλά η προμήθεια που θα πάρουν απο το δικηγόρο για κάθε παραγωγό που θα στείλουν. Ένα άλλο θέμα είναι και ο πληθωρισμός και τα επιτόκια. Κάποτε είχαμε αυξήσεις ανάλογα το πληθωρισμό. Καταργήθηκε και αυτό και λένε στους νέους παραγωγούς πηγαίνετε για κάποια χρόνια στην ελεύθερη αγορά θα πληρωθείτε καλύτερα τώρα που το ρεύμα είναι στα ύψη. Στους παλιούς που λόγω επιτοκίων και πληθωρισμού βλέπουν την αξία των εσόδων να πέφτουν δραματικά τιποτα απολύτως. Μας έχουν γραμμένους κανονικά παρανομούν και δεν δίνουν σημασία. Εντάξει ο νέος θα πάρει κάτι απο την αγορά λόγω κατάστασης εμένα γιατί με μειώνεις τα έσοδα έμμεσα βγάζοντας μονομερώς και παράνομα την αύξηση της ταρίφας λόγω πληθωρισμού και αφου με έχεις πετσοκόψει τη ταρίφα παράνομα; Δύο κακά δηλαδή ταυτόχρονα. Έχετε δει κανένα να μιλάει; Όχι τα παρκάκια να συνδεθούν που περιμένουν με τους παραγωγούς θα ασχολούμαστε; Αυτοί είναι μόνο για να παίρνουμε ισχύ για τα προσωπικά μας οικονομικά συμφέροντα. Ένα άλλο θέμα είναι ο κορεσμός. Εντάξει δεν μου επιτρέπεις να αιτηθώ είναι κορεσμένο το δίκτυο. Εξήγησε μου όμως πως ξεκινάνε και αιτούνται ή κατασκευάζονται έργα 250 300 400 MW σε όλη την επικράτεια. Θα δημιουργήσουν δικό τους δίκτυο δεν νομίζω. Εμείς θα το λουστούμε. Έτσι λέγανε στη πράξη άλλο αποδεικτικε. Είπα όλα είναι μια απάτη για τους μικρομεσαίους που θέλουν να μας βγάλουν απο τη μέση και σε αυτό πήραν μαζί τους με το αζημίωτο αυτούς που μας εκπροσωπούν. Οι εκπρόσωποι λένε δεν έχουν συμμετοχή και δύναμη και ρίχνουν το μπαλάκι των ευθυνών στους παραγωγούς που δεν συμμετέχουν. Μα όταν σου την έδωσα τη καταχράστηκες για ιδίων όφελος πως θέλεις να εξακολουθώ να σου δίνω δύναμη; Ξεχνάνε τη μαζική κοινητοποίηση στο new deal. και εκεί ο άλλος μιλούσε για irr γλυτώνοντας τα πάρκα του ο άλλος τους έδιωχνε ότι όλα θα λυθούν και έσωνε και αυτός τα προσωπικά του πάρκα και ο κόσμος χάνονταν και αυτοί να μη πω καλύτερα. Στο Λουμάκη δεν του έλεγαν ανοίγεις τους ασκούς του αιόλου και κάνεις τις συμβάσεις μας κουρελόχαρτα. Θα το πληρώσουμε στο μέλλον και θα μας κάνουν ότι γουστάρουν δεν του έλεγαν; Τίποτα φόκους να σώσει τα προσωπικά του συμφέροντα και οι πολεμιστές κάτω έτρωγαν χημικά. Αυτοί είμαστε με αυτό πληρωνόμαστε.

      Διαγραφή
    3. Θα σχολιάσω μόνο το θέμα του πληθωρισμού...
      Από το 2011 έως το 2022 οι τιμές του καταναλωτή ήταν αρνητικές...
      Αυτό σημαίνει ότι αν δεν είχε καταργηθεί η διάταξη επί έντεκα χρόνια θα είχαμε μείωση τιμών...

      Διαγραφή
    4. Προσωπική μου άποψη ξεκινάτε από λάθος βάση. Ο κλάδος θα έπρεπε να είναι ενιαίος και αδιαίρετος. Αυτήν την στιγμή έχουμε :
      1. 2 συλλόγους που ως μέλη έχουν μόνο αγρότες (θεωρούν ότι είναι ξεχωριστή κατηγορία γιατί.....έτσι τους βολεύει)
      2. Τον ΣΠΕΦ που κάποιες φορές κάνει ομολογουμένως πολύ σωστές κινήσεις και άλλες τραβάω τα ελάχιστα μαλλιά που έχω
      3. Τους συλλόγους του ΜΔΝ που και αυτοί θεωρούν ότι είναι πιο αδικημένοι από άλλους και μάλιστα κάποτε ζήτησαν να κουρευτούν περισσότερο τα πάρκα του 2012 του διασυνδεδεμένου και τα χρήματα που θα προκύψουν να τα πάρουν οι ίδιοι
      4. Την ΠΟΣΠΗΕΦ όπου επίσης κάποιες φορές κάνουν σωστές κινήσεις αλλά μην τους θίξεις τις Ενεργειακές Κοινότητες βγάζουν φλύκταινες.
      5. Έναν άτυπο σύλλογο που αποτελείται από πάρκα άνα του 1,5 mwp οι οποίοι πιστεύουν ότι αν μπουν σε κανονικό σύλλογο θα τους καταπιούν οι "μικροί"
      6. Την ΕΠΗΕ η οποία ως μέλη της έχει από όλους τους παραπάνω.


      και εσείς τώρα θέλετε να δημιουργήσετε νέο σύλλογο αλλά με προϋπόθεση να έχουν πάρκα μικρότερα από 1mwp και κουρεμένα.

      Δυστυχώς έχουν περάσει τόσα χρόνια και ακόμη οι παραγωγοί δεν έχουν καταλάβει πως πρέπει να παραγνωνίσουν διαφορές και να είναι ενωμένοι σαν μια γροθιά. Ο ένας πρόεδρος στις εκλογές χλωμιάζει μήπως και βρεθεί άνθρωπος να του πάρει την καρέκλα, οι αγρότες έχουν την δική τους παράγκα, οι άλλοι το δικό τους μαγαζί και αν το καλοσκεφτεί κανείς ...... ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ γιατί πολύ απλά οι παραγωγοί τους στηρίζουν. Κανείς δεν μιλάει, κανείς δεν ενοχλείται και όλα βαίνουν καλώς.

      Πόσες φορές έχω σκεφτεί πως αν ήμουν ο νέος ΥΠΕΝ θα μας είχα αλλάξει τα φώτα, αφού χαμπάρι δεν παίρνουμε!

      Υ.Γ. Αυτή την περίοδο τα βασικά ζητήματα που έχουμε είναι 3 : α)το έλλειμα που πάλι δημιουργείται στον ΕΛΑΠΕ β)να επανέλθει η αύξηση των τιμών στο τουλάχιστον 50% του πληθωρισμού γ) οι αναγκαστικές αποκοπές που έρχονται κυρίως (και ίσως όχι μόνο) στα καινούργια πάρκα.

      Διαγραφή
    5. Οχι μόνο αυτά τα τρία κύριε Παπακυριακού.Είναι πρώτα απ'όλα τα κλεμμένα χρήματα απο την παραβίαση της σύμβασής μας που ανέρχονται μέσα σε 11 χρόνια περι τις 200.000 ευρώ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΛΟΙΠΟΝ.
      *Οφείλω να πώ οτι θεωρώ τον κύριο Παπακυριακού ένα ιδιαίτερα ικανό άτομο και αρκούντως ηθικό. Ομως δεν είναι κουρεμένος και για αυτό με το να μην ανακινεί το θέμα φοβούμενος οτι ενδεχομένως εαν φωνάξει θα κουρευτεί και το δικό του πάρκο...με το νομικό ισχυρισμό της ισότητας και του υγιούς ανταγωνισμού.

      Διαγραφή
    6. Κανέναν σύλλογο δεν τον απασχολεί το new deal. Οι αγρότες δικαιώθηκαν οπότε απέχουν. Ο ΣΠΕΦ το δημιούργησε σώζοντας τα δικά του οπότε φυσιολογικά απέχει. Η ΠΟΣΠΗΕΦ ασχολήθηκε κάποτε αλλά αφού ρέφαραν όλοι στο ΔΣ απο τις ενεργειακές δεν ασχολούνται πια. Η ΕΠΗΕ εδω και χρόνια το θεωρεί παλιά ξινά σταφύλια και πρέπει να βλέπουμε μπροστά το μέλλον και όχι το παρελθόν. Αν είχαν χάσει πακτωλό χρημάτων δεν ξέρω αν θα είχαν την ίδια άποψη όλοι τους. Οπότε απλά είναι τα πράγματα.

      Διαγραφή
  79. Ατιτανας μελαχρινος ή είσαι βαλτός ή ανόητος. Έχω πάρκο του 11 και μέχρι να μας κόψουν την αυξηση εξαιτίας του πληθωρισμού η ταρίφα μου είχε ανέβει. Πως γίνετε εσυ να βλέπεις ότι απο το 11 που το έχω να ήταν αρνητική και εγώ να πληρωνόμουν περισσότερα μόνο εσυ είσαι ικανός να το σκεφτείς. Στα ενημερωτικά φαίνεται όποιος είχε πάρκο απο το 11. Απορώ έχεις πάρκο τη ταρίφα σου δεν την έβλεπες το 11 το 12;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχετε μια μανία σε αυτό το blog να προβαίνετε σε χαρακτηρισμούς και επίθετα ακόμα και σε θέματα που είστε παντελώς άσχετοι.
      Μια απλή αναζήτηση στο google και στην ΕΛΣΤΑΤ προτού βγάλετε το δηλητήριο δεν θα έβλαπτε.

      https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B5%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%82_%CF%84%CE%B9%CE%BC%CF%8E%CE%BD_%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%AE

      Διαγραφή
  80. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τιμές αναπροσαρμογής γίνονται πάντα μια χρονιά πίσω .
      Το 2011 γίνεται με τιμές του 2010.
      Πόσο ασχετοσυνη πια ..
      Και στην τελική δεν μας είπες για τα υπόλοιπα χρόνια από το 2012-2022...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Και το 12 με τιμές 11 πανίβλακα που είπες ήταν αρνητικές. Μέχρι που μας έκοψαν το πληθωρισμό μόνο θετικές ήταν οι αναπροσαρμογές. Και το 12 για το 13 θετικές ήταν πανίβλακα. Τώρα αν εσυ βλέπεις αρνητικές το 11 το 12 και 13 ποιος μου λέει ότι δεν λες μπαρούφες και για τα μετέπειτα. Αλλά ακόμα και εαν για 5-6 χρόνια είσαι θετικός και μετά τα ίδια χρόνια αρνητικός πάλι στα ίδια είσαι με τη διαφορά ότι πήρες ζεστό χρήμα ποιο μπροστά και αυτό στους νόμους της αγοράς είναι σημαντικό.

      Διαγραφή
    4. Και που είσαι αντί να βάζεις wikipedia μπες στα ενημερωτικά σου και δες τι τιμές είχες. Αλλά δεν ξέρω και αν είχες πάρκο τότε. Είσαι η εγγύηση του αντιθέτου. Όλοι θυμούνται εδω τί έλεγες πέρσι και μετά μούγκα στη στρούγκα απο τις θεωρίες για αγρίους που μας εξιστορούσες.

      Διαγραφή
    5. Τη wikipedia στην επισυναψα γιατί είσαι καθυστερημένος.
      Μπες και δες ενα- ένα στην ΕΛΣΤΑΤ τα χρόνια που σου λέω.
      Η αλήθεια είναι ακόμη χειρότερα αν σκεφτείς και τα χρόνια του κορονοιου...
      Και που είσαι καθυστερημένε..
      100-20%=80..
      80+20%=96..
      Άρα όταν κάτι πέφτει θέλεις μεγαλύτερη άνοδο για να επανέλθει στα ίδια...6η δημοτικού μαθηματικά...
      Εξάλλου δεν μιλάμε για 5 χρόνια πτώση και 5 άνοδο , μιλάμε για δέκα χρόνια πτώση και επίσης μάθε ότι στις αναπροσαρμογές το 22 και 2023 έχει μπει πλαφόν
      Όσο για το τι έλεγα πέρυσι σας τσούζει γιατί δεν σας αρέσει η αλήθεια.
      Σας έφαγαν τα λεφτά οι δικηγόροι για τις υπερημερίας και σας φταίει οποίος σας τα λέει.. Παρεμπιπτόντως εξήγησε μου την φράση "εγγύηση του αντιθέτου"... αγράμματο γίδι..

      Διαγραφή
  81. Δεν είπα ποτέ ότι θέλω να κάνω σύλλογο πανίβλακα. Πρότεινα στους παραγωγούς να κάνουν. Προφανώς και εμφανίζεσαι όταν υπάρχει κάτι για να το αποσυντονίσεις. Ακόμα να απαντήσεις για τα ενημερωτικά του 11 του 12 και του 13. Εκεί ΕΛΣΤΑΤ δεν είχαμε πανίβλακα. Το μοναδικό πράγμα που πέφτει είναι το IQ πληρωμένε δοσίλογε που πάντα μπαίνεις με σκοπό εδω μέσα. Μιλάς και για τους τόκους υπερημερίας τενεκέ. Απο εκεί φαίνεται πόσο πανίβλακας είσαι που ειρωνεύεσαι αυτούς που διεκδικούν τα νόμιμα. Αμφιβάλλω και εαν είσαι παραγωγός. Τι να μας τσούξει πανίβλακα; Που μας έλεγες να κάνουμε πάρκα με πάνελ διπλης όψεως και χαλίκια για τρελές αποδόσεις και τώρα τρώνε περικοπές και με αυξημένα επιτόκια δανείων. Πανίβλακας ήσουν πανίβλακας παραμένεις. Θυμάσαι τις αερολογίες και τις θεωρίες για αγρίους που μας έλεγες; Ευτυχώς που σε είχαμε γραμμένο γιατί αν σε ακούγαμε τότε θα μας έτσουζε και πολύ μάλιστα. Πάντα πετιέσαι σαν τη π.....α με συγκεκριμένους σκοπούς. Άντε πέρνα και απο το αφεντικό να σου δώσει το μπουλκουμέλ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακολουθώ 12 χρόνια τις συζητήσεις και δεν συμμετέχω γιατί βλέπεις που καταλήγουν.
      Σχολίασα επειδή σε κάποιους ελλειψα και με ζήτησαν.

      Τι να αποσυντονισω??
      Εσένα ρε αφηρημένε?
      Εσύ δεν μπορείς να κάνεις μαθηματικές πράξεις δημοτικού και στο απέδειξα παραπάνω..
      Αγράμματο.
      Κανόνισε με τις μπούρδες που πετάς να επαναφέρουν αναδρομικά τις αναπροσαρμογές και να μην ξέρεις από που σου ήρθε με δέκα χρόνια σερί πτώση και με πλαφόν πέρυσι και φέτος...
      Πιάνεις στο στόμα σου μεγέθη που ούτε ξέρεις πως προκύπτουν ούτε ξέρεις την πραγματικότητα..
      Για τις αποδόσεις με ρώτησαν και απάντησα..
      Και οποίος έκανε βλέπει την διαφορά.
      Αλλά και εκεί παρότι είσαι άσχετος θεωρείς ότι τα ξέρεις όλα.
      Αλλά επειδή και εκεί είσαι παντελώς ανίδεος πες μου ποιο πάρκο του 2018-2022 με πάνελ διπλής τρώει περικοπή και τι τι επιτόκια τρώει....???
      Μάλλον εσύ δεν έχεις πάρκο γιατί ξέχασες ότι τα επιτόκια το 2011-2012 ήταν στο 7-9 % και μιλάς για αυτούς που κλείσανε με 3,% ότι τρώνε αυξήσεις...
      Είσαι ένας παντελώς ανίδεος και επικίνδυνος παπαγάλος..
      Ευτυχώς που δεν με ακούσατε γιατί ο ηλεκτρικός χώρος ήταν περιορισμένος τότε...
      Ο "συγκεκριμένος λόγος" ποιος είναι ρε ψεκασμενε???
      Που σου είπα ότι είχαμε αρνητικές τιμές καταναλωτή??
      Αλλά ξέχασα εσύ ξέρεις καλύτερα και από την ΕΛΣΤΑΤ και από το ΙΝΚΑ και από τις τράπεζες που σε όλη την Ευρώπη εφάρμοσαν και αρνητικά επιτόκια καταθέσεων για να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο...
      Που ζεις ρε ψεκασμενε?

      Διαγραφή
    2. Για αναπροσαρμογή της ταρίφας στα ενημερωτικά μιλούσαμε στα επιτόκια των τραπεζών μας το πήγες. Εγω βλέπω τα ενημερωτικά τι γράφανε εκείνα τα χρόνια.

      Πανίβλακα πέρσι και πρόπερσι παρότρυνες να φτιαχτούν πάρκα. Μπες και δες τα σχόλια σου. (Τα ξεχνάς βλέπω και τα θυμάσαι αλ καρτ) Σημαίνει ότι όποιος σε άκουσε ή δεν έχει συνδεθεί ακόμα και θα τη φάει ή έφαγε περικοπή. (7-22) Αυτοί που τα ολοκλήρωσαν αρχές 22 και δεν έφαγαν περικοπή σημαίνει ότι είχαν αιτηθεί πολύ πριν αρχίσεις να μας γραφεις τις μπούρδες σου εδω μέσα.

      Δεν γνωρίζεις ούτε τα βασικά. Απλά μιλάς συνεχώς για νούμερα έχοντας παντελώς αγνοια με τη πραγματικότητα. Το IQ σου απο τα πολλά τα νούμερα είναι ένα με τα χαλίκια που πρότεινες τότε συνεχώς

      Συνεχίζεις να ειρωνεύεσαι για τις διεκδικήσεις επιτοκίων απο τις καθυστερήσεις πληρωμών καθώς και για το new deal.
      Προφανώς και δεν είχες πάρκο εκείνα τα χρόνια αφου προφανώς δεν έφαγες new deal δεν έφαγες καθυστερήσεις αλλά συνεχώς μιλάς για έργα απο 18 μέχρι 22 με χαλίκια.
      Δεν σε απασχολούν γιατί βλέπεις τις απώλειες των παλιών σε δικά σου κέρδη και το προπαγανδίζεις συνεχώς.

      Είσαι μια λέρα και πανίβλακας ταυτόχρονα που πέρα απο χαλίκια και νούμερα δεν βλέπεις που παν τα τέσσερα παλιονούμερο. Χαλίκια βλέπεις σκατά σκέφτεσαι παλιονούμερο. Τα φωτοβολταικά για σένα είναι καθρεπτάκια σε ιθαγενείς.

      Άντε αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου που μιλάς για ενότητα καθυστερημένε ενω καταδικάζεις τους πιο παλιούς απο εσένα (New deal, Καθυστερήσεις πληρωμών) και απο την αρχή της σκατένιας σκέψης σου είσαι ήδη διχαστικός.


      Διαγραφή
    3. Και φέτος προτείνω να γίνουν πάρκα...αλλά εσύ κοιτάς να σώσεις τον κωλο σου..
      Είσαι τόσο καθυστερημένος που νομίζεις ότι τα επιτόκια των τραπεζών με το δείκτη τιμών καταναλωτή και τις αναπροσαρμογές είναι ξεχωριστα μεγέθη....
      Δεν έχεις ούτε τις βασικές γνώσεις από το πώς λειτουργεί η αγορά και θες και να το παίξεις και ξερολας...
      Εγώ ανήκω σε όλες τις κατηγορίες...
      Αλλά φανερώσεις το επίπεδο σου...όταν στριμώχνεται αρχίζεις τους χαρακτηρισμούς...
      Θαυμάστε επίπεδο επενδυτή....και μετά απορούμε για την κατάντια μας...

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Δεν είπα ότι αποτελούν κάτι ξεχωριστό αλλά βλέπω το άμεσο τη σύμβαση μας και την αναπροσαρμογή στη ταρίφα που υπογράψαμε. Δεν μπορείς να μου λες ότι το 11 12 13 είχαμε αρνητικό στα ενημερωτικά ενώ εγώ άμεσα βλέπω τα ενημερωτικά μου απο εκείνα τα χρόνια που είναι αυξημένα στη ταρίφα.

      Διαβάζεις wikipedia γιατί δεν έχεις ενημερωτικό απο εκείνα τα χρόνια. Εγω βλέπω το άμεσο τη σύμβαση μας και την αναπροσαρμογή στη ταρίφα που υπογράψαμε και εσυ wikipedia. Εθελοτυφλείς γιατί προφανώς δεν έχεις ενημερωτικό στα χέρια σου απο εκείνα τα χρόνια.

      Οι γνωσεις σου περα απο χαλίκια και σκατά δεν πάνε παραπέρα χοντρομπαλά.

      Ο επενδυτής φαίνεται απο το καλό του κλάδου και των συναδέλφων του και αν κρίνω απο τη σκέψη σου να κοροιδεύεις αυτούς που διεκδικούν του τόκους υπερημερίας και αυτούς που έφαγαν ληστρικά το new deal καταλαβαίνω τι κουμάσι παραγωγός-επενδυτής είσαι.

      Να καταστραφούν οι άλλοι για τη πάρτι μου και μετά όλοι μαζί. Ενωτικός αφού εξασφάλισα τα δικά μου. Δεν πάει έτσι επενδυτά της κακιάς ώρας. Υπήρξαν παρανομίες στο κλάδο που θα τις βλέπουμε συνεχώς μπροστά μας και θα έπρεπε να σε απασχολούν αλλά είσαι να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα.

      Είσαι ένας ημιμαθείς ξερόλας που προσπαθείς να παντρέψεις ένα άλλο κλάδο που έχεις γνώσεις μόνο απο το wikipedia με κάτι καινούργιο για σένα. Στο κεφάλι σου το χοντρό βλέπεις μόνο πάστες και σκ...ά και χαλίκια.

      Τη καλημέρα μου.

      Διαγραφή
    6. Ακόμα δεν μας είπες για τα έτη 2012-2022 όμως....το wikipedia στο επισυναψα μπας και βρούμε κοινό επίπεδο.
      Την ΕΛΣΤΑΤ κανείς πως δεν την ακούς γιατί το τσεκαρες και είδες ότι έχω δίκιο...
      Δυστυχώς δεν μπορώ να πέσω χαμηλότερα για να συνεννοηθούμε...
      Οι τιμές καταναλωτή και οι αναπροσαρμογές ήταν αρνητικές για δέκα σερί χρόνια και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός...
      Απλά ως γνήσιος τενεκές είπες μια μπούρδα που δεν θες να παραδεχτείς και δεν θες να συμμαζέψεις...
      Όλα τα άλλα που λες είναι υποθετικές κακοήθειες ενδεικτικές του επιπέδου σου... Ευτυχώς εδώ μέσα δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτα.
      Όσοι με ξέρουν και όσους ξέρω έχουμε γνωση

      Διαγραφή
  82. Μην αναλώνεστε σε προσωπικές αντιδικίες.Οι αδικημένοι δηλαδή οι κουρεμένοι να δημιουργήσουν δικό τους σύλλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία προσωπική αντιδικία κύριε.
      Υπάρχουν κάποιοι διαταραγμένοι που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα του επενδυτικού περιβάλλοντος και μένουν κολλημένοι στο παρελθόν..Το new deal σφραγίστηκε με ταφόπλακα από το ΣτΕ,όλα τα άλλα είναι για τα καφενεία και για το χρονοντούλαπο.
      Από εκεί και πέρα θα χαρώ πολύ να δω ένα σύλλογο που να ενώνει και να μην χωρίζει.
      Ακόμα και για το όριο του 1MW το θεωρώ διχαστικό ,περιοριστικό και αντίθετο στην έννοια της επένδυσης.
      Άσε που οποίος εδώ μέσα έχει πάνω από ένα mw το έκανε μετά το 2018 που σημαίνει ότι βγάζει λιγότερα από κάποιον που έχει δύο κατοσταρια του 2010-2012...
      Άρα γιατί να είναι η ισχύς το όριο και όχι το ταμείο?
      Δεν χρειάζεται να απαντήσετε στο ερώτημα,είναι ενδεικτικό για να καταλάβετε ότι οι περιορισμοί και τα όρια είναι για να διχάζουν όχι να ενώνουν...
      Τώρα θα μου πείτε κάποιοι εδώ μέσα δεν μπορούν να τα βρουν ούτε με τον εαυτό τους και με την πραγματικότητα...οκ..

      Διαγραφή
  83. Εσύ μπορείς να πας σε όποιον σύλλογο θες.
    Μην του απαντάτε άλλο!!!!!
    Αυτό θέλουν να μας αποσυντονήσουν και να μαλώνουμε μόνο.Ας δώσουμε ένα σημέιο συνάντησης,ας ξεκινήσουμε από κάπου και βλέπιυμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ με τους διαχωρισμούς που κάνετε δεν μπορώ να πάω σε κανέναν σύλλογο ή πρέπει να πάω σε όλους!
      Έχω πάρκο που δεν κουρεύτηκε,έχω πάρκο που κουρεύτηκε έχω πάρκο με σεδπ έχω πάρκο με σεστ μέχρι και στις δύο ταράτσες μου διχασμένος είμαι....
      Πάω μπροστά όμως και εξελίσσομαι δεν αναλώνονται με τα παλιά .
      Ο καθένας όμως όπως καταλαβαίνει.
      Αυτοί έφεραν τα irr αλλά τώρα τα ξαναξεχασαν που το 500αρι κοστίζει κάτω από 200χιλ...
      Ένα πράγμα σου λέω μόνο....κοίτα μη σας ζητήσουν τίποτα νέους έντιμους δικαστικούς αγώνες με τιμή έκπληξη και τραβολογιεστε πάλι καμία δεκαετία στα δικαστήρια ενώ οι άλλοι θα βγάζουν πάρκα...
      Παπαγαλάκια νομικών μυριζομαι και από ότι καταλαβαίνω έχεις καεί μια φορά...

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ