Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Πληρωμές φωτοβολταικών ΛΑΓΗΕ παραγωγής Απριλιου - πληρωμή Νοέμβριο

Και ενώ οι πληρωμές Μαρτίου συνεχίζονται και φαινεται οτι λογω φορολογικών ενημερωτήτων και αλλαγών iban σε τραπεζες, θα εχουμε καθυστερήσεις πληρωμών σε πολλους φωτοβολταικους, παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτή την ανάρτηση για ενημέρωση για πληρωμές απριλίου.

ΑΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ  ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ  NΟΕΜΒΡΙΟΥ


 Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και ποσο. 
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής :

 Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας. Δες φωτογραφία κατω. Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ
 

ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μήνας παραγωγής
Απρίλιος
Ημ/νια πληρωμής
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ!





Τραπεζες








Εθνική




Αλφα




Αγροτική







Εμπορική






Πειραιώς




Eurobank




Αττικής






Κύπρου





Probank





Αλλες (συνεταιριστικές)







346 σχόλια:

  1. Καλή αρχή και ευχή να πληρωθούμε μεχρι τις 20/11/2013 ολοι μας τον Απριλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι αλλά τους εχεις για να το κάνουν ? Δε νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. TO ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΞΑΝΑΡΧΙΖΕΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το φπα μου ειναι 2500 δεν εχω νατο πληρ.η τραπεζα μου δινει 1000 γιατι εχω δοσει τραπ.14 νοεμβριου.ειμαι απογοειτευμενος τι να κανω/ να βαλω τα υπολοιπα δεν εχω να φαω πλεον .καμια συμβουλη ρε παιδια΄΄αγροτης απο βεροια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κρατησεις τα χρηματα για να φας και να παρεις φορολογικη ενημεροτητα με παρακρατηση του ποσου που χρωστας αν εχεις προβλήμα με αυτο.

      Διαγραφή
    2. AΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ Ο,ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΙΑ "ΜΠΙΖΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΕΝΩ ΘΑ ΚΑΘΕΣΑΙ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

      *ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΠΑΡΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

      Διαγραφή
    3. ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΑΠΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΠΙΘΕΣΗΣ

      Διαγραφή
    4. στο χρηματηστηριο δεν εκλεψαν τα λεφτα του κοσμου πια η διαφορα με φ/τ.εσει αν σε περισευον εσενα να τα βαζεις απο την τσεπη σου ωραια επενδυση να την χερομαστε

      Διαγραφή
    5. ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΣΥΜΦΩΝΩ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ

      Διαγραφή
    6. αγροτης . ειμαι που φαγαμε τυρι απο τον παπανδρεου.αλλα εσυ μαλλον εισε πλουσιος και εισαι μαθημενος να καθεσε και να πληρωνεσε.

      Διαγραφή
    7. ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ 12,13 ΚΑΙ 14 ΩΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ .ΕΧΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ

      Διαγραφή
    8. Με τη διαφορα οτι η αιτησεις στους περισσοτερους οπως και εγω εγιναν γυρω στο Μαρτιο του 2010 και οχι στο μνημονιο και ενω περιμενα τους ορους συνδεσης τρωμε τη καταπρακια με την προτεραιοτητα της εξετασης των αγροτικων αιτησεων και οταν πηρα τους ορους συνδεσης 35.000 ευρω συν εγγυητικη 15.000 συνολο 45.000 ευρω, αρχες στην κριση ακομα δεν ειχαμε καταλαβει τι θα ακολουθουσε πληρωσα με συνεπεια μετα οταν πηγα να κανω πισω μου λεγαν τα χανω τα 45.000!!! Μετα προχωρας η κανεις δωρακι στο Ελληνικο δημοσιο 45.000 ευρω.....??????????? Ας διναν τα χρηματα πισω το 2011 και 12 και θα σου ελεγα ποσα παρκα θα γινοταν και ποσοι θα καναν πισω......!!!!!!!! Αλλα οργανωμενο σχεδιο ηταν οχι μονο στη Ελλαδα να γινει πρασινη ενεργεια με χρηματα της μεσαιας ταξης και μετα να τα καρπωθουν οι ολιγαρχες και ας ακουγομαι ΚΚΕ αν και δεν ειμαι!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Να ζητήσεις από την τράπεζα εγγράφως να σου αποδεσμεύσει τα χρήματα για να πληρώσεις ΦΠΑ, στείλετε και το αποδεικτικό πληρωμής και θα το κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά θα είναι να μην φορτώνουμε την συγκεκριμένη σελίδα με σχόλια γενικής φύσεως (δεν λέω πολύ σημαντικά πλην όμως θα μπορούσαν να διατυπωθούν σε άλλα σχετικά μπλοκ). Εδώ αναφερόμαστε στις πληρωμές. Συνεπώς επί της ουσίας: γνωρίζει κανείς αν τελείωσαν οι πληρωμές του Μαρτίου και πότε θα ξεκινήσουν οι πληρωμές Απριλίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή έστω ενημέρωση σχετικά με τι χρήματα έχουν πληρωθεί ή ποσά εξοφληθέντων τιμολογίων. Αν κάποιος έχει ενημέρωση π.χ. μεγάλα τιμολόγια ας το γράψει γιατί κατα καιρούς και αυτοί ρωτάνε τι γίνεται. Δεν είναι ωραίο οι ιδιοκτήτες με τα 100 kW να γράφουν αναλυτικά τι γίνεται με τις πληρωμές και οι ιδιοκτήτες των μεγαλύτερων έργων να παίρνουν μόνο πληροφορίες χωρίς να προσφέρουν τις δικές τους πληροφορίες...

      Διαγραφή
  7. Στο ΛΑΓΗΕ θα εκαθαρίσουν πρώτα τον Μάρτιο για αυτούς που στείλανε φορολογικές ενημερώτητες με παρακράτηση... Είναι χρονοβόρο κατά δήλωση τους και μετά θα αρχίσουν να πληρώνουν Απρίλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. sos Συναδελφοι το λαγηε απειλησε σημερα οτι αν στραφουμε με αγωγες για τα χρηματα που μας χρωστανε θα διακοψει τις πληρωμες μεχρι να γινει το δικαστήριο. Σας παρακαλώ αν κάποιος συνάδελφος έχει κάνει αγωγή να μας ενημερώσει αν ισχύει η παρα πάνω απειλή. Να μας ενημερώσει και να ερθουμε σε επικοινωνία.

    Χρήστος Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ποιον μίλησες? Το όνομα του συγκεκριμένα

      Διαγραφή
    2. Αν εχεις λιγο εμπειρεια με δικαστηρια θα ηξερες οτι μπορει καποιος μεχρι να γινει η δικη να αρνηθει αλλα μου φαινεται μονο σε αυτον που εμπλεκεται στη δικη και οχι σε ολους. Απο τη αλλη δε μπορει και να μη κανεις και τιποτα ζωντας με το φοβο.

      Διαγραφή
    3. Εγώ έκανα διαταγή πληρωμής για τον 2 τιμολόγια ενώ η διαδικασία της διαταγής έτρεχε μόλις την κοινοποίησα στο ΛΑΓΗΕ και μετά άρχισαν να πληρώνουν τα τιμολόγια αυτά έμενα δεν με πλήρωναν και όλους όσους είχαν κάνει το ίδιο. Είναι πάγια τακτική του ΛΑΓΗΕ και το κάνει για να ανακαλέσεις και να παραιτηθείς από τα δικαιώματα της διαταγής πληρωμής και μετά σε πληρώνει κανονικά. Εγώ πάντως αναγκάστηκα να ανακαλέσω διότι και τα χρήματα να μην τα χρειάζεσαι για να τελεσιδικισει τα χρήματα θα τα πάρεις με κατάσχεση από λογαριασμό του ΛΑΓΗΕ που και εκεί είναι αρκετά χρονοβόρο. Βεβαία αν αντέχεις οικονομικά τότε θα πάρεις και τόκους υπερημερίας και τα έξοδα μέχρι τελευταίο ευρώ. Προσωπικά πιστεύω μόνο όσοι δεν έχουν δάνειο ή οικονομική άνεση μπορούν εύκολα να ακολουθήσουν αυτή την διαδικασία διότι θέλει ένα 7 μηνώ να ολοκληρωθεί.Εγώ δυστυχώς δεν μπόρεσα και παρατηρήθηκα.

      Διαγραφή
    4. Πριν πόσο καιρό έκανες διαταγή, γιατί και εγώ έχω κάνει, και έιναι χρονοβόρος διαδικασία όντως, αλλά όταν ήταν η στιγμή να μας πληρώσουν κανονικά, παρόλο που έτρεχε η διαδικασί της πληρωμής, με πλήρωναν στην ώρα μου. Δεν ακολουθείτε πλέον αυτή η τακτική. Ψάξτο λίγο είχε γίνει και ντόρος τότε με αυτό...

      Διαγραφή
    5. Ξεκίνησα μέσα Ιανουαρίου και παρατηρήθηκα αρχές Ιουνίου. Τώρα αν έχει αλλάξει κάτι δεν το ξέρω αλλά τότε όσοι παραγωγοί που ήμασταν δεν πληρώθηκε κάνεις μόνο μετά την παραίτηση.

      Διαγραφή
  9. και να σταματησουν οι πληρωμες δεν πειραζει.. θα εχουμε στα παρκα μας ολοι δωρεαν wi-fi. το δεσμευτικε ο σαμαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2.20 Λες οτι μπορω να γραψω ονομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μην μπορείς... ανώνυμα γράφεις, έχει σημασία αν είναι κάποιος από το λογιστήριο ή κάποιος ανώτερος πχ ο Μπότσης, καλό είναι να ξέρουμε ωστε να κινηθουμε και εμείς ανάλογα. Εφόσον σε φοβερίζει καλό θα ήταν να τον φοβερίσουμε και εμείς....τηλεφωνικός πάντα...

      Διαγραφή
  11. λες και τωρα πληρωνουν δεν παν στο διαολο φησικα και θα παω στον δικηγορο δεν εχω αλλη λυση και δεν ειμαι μονος θα πανε κιαλοι εδω στις σερρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αποκλειεται να πληρωθουμε την παραγωγη του ΑΠΡΙΛΙΟΥ μεσα στον ΝΟΕΜΒΡΙΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί το λες αυτό τόσο κατηγορηματικά?Έχεις κάποια συγκεκριμένη πληροφορία ή το λες παρασυρόμενος από την δυσπιστία σου (μας) προς το ΛΑΓΗΕ?

      Διαγραφή
    2. Εγω παλι λεω οτι μετα τις 25 θα αρχισουν πληρωμες Απριλιου. Ο Μαρτης εχει ακομα.

      Διαγραφή
    3. Εχω μιλησει πολλες φορες με τον Μπότση και τον ΓΚΙΟΥΛΗ και απο αυτα που καταλάβα είναι οτι δεν μπορουν να πληρώσουν και δεύτερο μήνα μέσα στο ΝΟΕΜΒΡΙΟ.
      Μακάρι να κάνω λάθος.

      Διαγραφή
    4. Μόνο με θαύμα θα πληρωθούμε τον ΑΠΡΙΛΙΟ μέσα στον Νοέμβριο είπαν τα κορίτσια του ΛΑΓΗΕ .

      Διαγραφή
    5. Την Παρασκευή πήρανε τηλ/νο την λογιστρια μου απο ΔΟΥ και την ρώτησαν γιατί δεν πλήρωσα το ΦΠΑ.
      Τι να κάνω ;

      Διαγραφή
  13. Oποιοι πιστευουν οτι ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, οποιοι να το πω λαικα ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, οποιοι θελουν να παγιωσουν και να διασφαλισουν μεσω της νομικης οδου τα συμφεροντα τους, οποιοι θελουν μαζι με άλλους να διεκδικησουν τα λεφτα τους με ολα τα παρελκομενα ( υπερημεριες, επιδικιες, κτλπ ), οποιοι θελουν να συμμετασχουν σε κατι οργανωμενο, μαζι με συναδελφους-ομοιδεατες-συμπασχοντες, ας επικοινωνησουν στο mssolarfactory@yahoo.com
    Οσο περισσοτεροι, συνειδητοποιημενοι και οργανωμενοι, τοσο περισσοτερος επιμερισμος κοστους, τοσο περισσοτερη η πιεση που θα ασκηθει ποικιλοτροπως.

    Σας περιμενουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Φιλε μου, αραξε στο καναπεδακι σου, σαν ραγιας και περιμενε...Εγω ξαναλεω:

      Oποιοι πιστευουν οτι ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, οποιοι να το πω λαικα ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, οποιοι θελουν να παγιωσουν και να διασφαλισουν μεσω της νομικης οδου τα συμφεροντα τους, οποιοι θελουν μαζι με άλλους να διεκδικησουν τα λεφτα τους με ολα τα παρελκομενα ( υπερημεριες, επιδικιες, κτλπ ), οποιοι θελουν να συμμετασχουν σε κατι οργανωμενο, μαζι με συναδελφους-ομοιδεατες-συμπασχοντες, ας επικοινωνησουν στο mssolarfactory@yahoo.com

      Οσο περισσοτεροι, συνειδητοποιημενοι και οργανωμενοι, τοσο περισσοτερος επιμερισμος κοστους , τοσο περισσοτερη η πιεση που θα ασκηθει ποικιλοτροπως.

      Σας περιμενουμε

      Διαγραφή
  14. 1 blog ... 3 ανώνυμοι ... με εμένα 4... 2 τσακώνωνται ... τι να πω ...

    Ανώνυμε 8 = Η απόφαση για νομική οδό δεν είναι εύκολη ... ακόμα και για όσους από εμάς δεν έχουμε δάνεια ... το κόστος του χρήματος στον χρόνο μαζί με τις καταβολές των ΦΠΑ κάνει το εγχείρημα δύσκολο ... Τώρα αντί να μαλώνουμε, καλό θα ήταν, αφού γνωρίζεις να μας εδινες κάποιες πληροφορίες που θα βοηθούσαν την απόφασή μας ... αυτές είναι
    Α. Ποιες είναι οι νομικές διαδικασίες και τα νομικά στάδια.
    Β. Πόσος χρόνος (Min-Max) σε μήνες προβλέπεται για κάθε στάδιο μέχρι και την τελική πληρωμή.
    Γ. Πόσοι έχουν δηλώσει πρόθυμοι μέχρι τώρα να ακολουθήσουν τα παραπάνω.
    Τα παραπάνω θα μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε μια καλύερη εικόνα πριν οποιαδήποτε απόφασή.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπάρχει και μια άλλη διάσταση ... η αδυναμία της ΔΕΗ να βάλει μετρητές κάνει όλες τις τιμολογήσεις να είναι έναντι ... με απλά λογια ... εχω κόψει από τον Μάρτιο 8 τιμολόγια ( με βάσει την πρώτη μέτρηση) συνόλου 14.000 όταν η παραγωγή που δείχνουν οι μετρητές μου από τους Inverters είναι της τάξης των 40.000€. Η διαφορά δεν φαίνεται πουθενά και η ΔΕΗ επικαλούμενη ελειψη μετρητών δεν παίρνει καμία θέση ... ωστε να κάνει εκκαθάρηση στον λογαριασμό. ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η δεη αν παρεις στα κεντρικα (Μιχαλακοπουλου Αθήνα) θα σου πουνε οτι εχουν στειλει του μετρητες.πιεσε την δεη στην πολη σου.μαλλον αυτοι καθηστερουν.χωρις μετρητη μην περιμενεις εκκαθάρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξαφνικά μετα την πίεση για τον Μαρτιο βρήκαν χρήματα και μας πληρωσαν όλους μεσα σε μια εβδομαδα.μας εχουν τρελανει στο δουλεμα.αρε Ασημακη κλοτσιές που θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συμφωνώ με το συνάδελφο 11.56
    Πριν μερικά χρόνια που δούλευα για το Δημόσιο, μαζευτήκαμε καμμιά 20ριά συνάδελφοι και εξουσιοδοτήσαμε ένα δικηγορικό γραφείο για να πάρουμε κάτι αναδρομικά που δεν μας έδιναν Πληρώσαμε πολύ λίγα ο καθένας μας. Γίνεται να μας πεις και εσύ, πόσα έχετε πληρώσει ο καθένας σας ή πόσα θα πληρώσετε όταν πάρετε ότι δικαιούστε? Εχω ακούσει, δεν ξέρω αν αληθεύει, ότι υπάρχουν δικηγόροι που τους δίνεις μια μικρή προκαταβολή για τα πρώτα έξοδά τους και τα υπόλοιπα τα παίρνουν όταν ο ενδιαφερόμενος πάρει τα λεφτά του. Ξέρεις αν μπορεί να γίνει αυτό, γιατί , όπως και εσύ φαντάζομαι, δεν υπάρχει μία. Το ταμείον είναι μείον, που λέμε. Αν θες, μας λες και από ποιά περιοχή εισαι, για να δούμε αν μπορούμε να τα πούμε και από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εχω ενα 100κ απο λακωνια εχω συνδεθει απο τον μαρτιο κ δεν μου εχουν βαλει ακομα μετρητη η δεη τις περιοχης μου μου λεειι οτι δεν εχει μετρητες ξερεισ κανενας καποιο τηλ να παρω αθηνα να μαθω στη δεη τι συμβαινει να πιεσω γιατι μου κοβουν ολα εναντι ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να πιέσεις.
      Δυστυχώς μέχρι να σου βάλουν μετρητή όλο έναντι θα σου κόβουν!

      Διαγραφή
  20. Ωραία κατάσταση!! ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΗ!!! ΟΥΓΚΑΝΤΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πως γίνετε σύνδεση στο δίκτυο χωρίς μετρητή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AΠΟ ΙΝVERTER TOY ΠΑΡΚΟΥ .
      ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΔΗΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ .
      ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ.

      Διαγραφή
    2. Εχεις δίκαιο φίλε.

      Διαγραφή
  22. Προς ανωνυμο 11:56 και 3:04

    Εχω γραψει το μεηλ, στειλτε μεηλ και εσεις, να ανταλλαξουμε τηλ, να μιλησουμε. Μεσω emails, εχουμε μαζευτει μερικες δεκαδες. Δεν μπορω να γραφω ονοματα και τιμες και πιθανες νομικες ενεργειες ιντερνετικα.

    Το mail ειναι mssolarfactory@yahoo.com

    Στειλτε και με μεγαλη χαρα θα σας ςξηγησουμε και θα γνωριστουμε κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημέρα, είμαι μικρός επενδυτής 100 kw και προσπαθώ να ενημερώνω για τις πληρωμές μου απλά και λιτά, αναταποδίδοντας την πληροφόρηση που πέρνω από όλους εσάς. Βλέπω όμως τα ΛΑΜΟΓΙΑ των μεγάλων πάρκων να πέρνουν απλά ενημέρωση από εμάς, χωρίς ποτέ να ενημερώσουν για τα δικά τους πάρκα. ΝΤΡΟΠΗ τους ... για να μην πώ τίποτα άλλο. ΑΥΤΟΙ είναι που κινούν τα νήματα κάνοντας ΚΟΛΠΟ ΓΚΡΟΣΟ...
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ.... ΠΑΡΤΑΚΙΔΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο, μας εχουν για μεζεδες, ενδιαφερονται μονο για τον εαυτουλη τους, δεν νιαζονται για κανενα αλλο εκτος απο τα λευτουδακια τους

      Διαγραφή
  24. Φίλε Ανώνυμε 12.10... καταρχάς γιατί γράφεις ως ανώνυμος και δεν διαλέγεις ένα ψευδώνυμο...
    Τέλος πάντων, η απάντηση στην απορία σου είναι απλή: πόσοι είναι οι μικροί και πόσοι οι "μεγάλοι";...
    Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει ένας 500ρης ή MW ανά 100 κατοστάρηδες.
    Επίσης, οι κατοστάρηδες είναι λογικό να έχουν περισσότερη έννοια από τους "μεγάλους" καθώς οι δεύτεροι δεν νομίζω να αντιμετωπίζουν τα χρηματοοικονομικά προβλήματα των πρώτων (ΦΠΑ, ΕΤΑΑ, ενημερότητες, τοκοχρεωλυτικές δόσεις κλπ), τουλάχιστον όχι στην ίδια ένταση...άρα και το κίνητρό τους να μοιραστούν ενημέρωση είναι χαμηλότερο. Το ότι είναι ΛΑΜΟΓΙΑ όμως, από που προκύπτει... και αυτοί το ίδιο απλήρωτοι είναι.

    Προς τον φίλο που δεν του έχουν βάλει μετρητή: Να καλέσεις συνάδελφε τον ΔΕΔΔΗΕ να πάρει μετρήσεις από τους inverter. Γενικά πάντως σε καλό σου έχει βγει, καθώς να ξέρεις ο μετρητής έχει μια "χασούρα" σε σχέση με την ένδειξη του inverter, συνήθως περί το 1%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα μεγαλα παρκα δεν εχουν εναντι εκκαθαριζονται καθε μηνα...δεν νομιζω να ειναι το ιδιο με εμας...δικιο εχει ο 12.10 παλι λαμογια παιζει προς οφελος των μεγαλων.......

      Διαγραφή
    2. Φίλε 2.41
      Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Κι εγώ έχω ένα 250άρι, συνδέθηκα μέσα Μαρτίου και μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει φράγκο. Πού είναι λοιπόν η λαμογια που λες?
      Καλό είναι λοιπόν όταν γράφουμε κάτι να είμαστε σίγουροι ότι αυτό είναι αλήθεια και 'οχι διαδόσεις και σαχλαμάρες.......

      Διαγραφή
    3. προφανώς θα είσαι η λαμπρή εξαίρεση, ψάξε σε όλα τα υπόλοιπο ποστ των προηγούμενων μηνών να δεις πόσοι έχουν αναφέρει κάποια πληροφορία για μεγάλα πάρκα. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
      Είμαι ο 2.41

      Διαγραφή
  25. ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εμάς τους υπόλοιπους δεν είναι κρίμα ;;

      Διαγραφή
  26. ΗΛΙΕ, να αλλάξεις τον τίτλο της ανάρτησης : Παραγωγή ΑΠΡΙΛΙΟΥ - Πληρωμή ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν πληρωθεί ο απρίλης μέσα στο Δεκεμβρη ο Μαης και ο Ιουνιος που μας έταξε το ΜΑΚΗ πότε θα πληρωθεί, και έπίσης θέλω να μου πεις φίλες μου από που πηγάζει η σιγουριά σου ποιος στα είπε αυτά?

      Διαγραφή
    2. Απλούστατα δεν πρόκειται να κρατήσει το λόγο του ο ΜΑΚΗΣ. Μας είπε ψέματα για 3 πλήρωμες για να μας διώξει απο το υπουργείο. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕ

      Διαγραφή
    3. Εχει δίκαιο ο 4.43 .
      Εδώ οι πολιτικοι δεν κρατάνε τον γραπτό λόγο τους, θα κρατήσουν την προφορική τους δέσμευση ?

      Διαγραφή
    4. Σε 3 μήνες θα γίνει ανασχηματισμός ή εκλογές και ΜΑΚΗΣ δεν θα είναι υπουργός.
      ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕ

      Διαγραφή
    5. Μας περιμένουνε μαυρο Χριστούγεννα. Θα είμαστε απλήρωτοι και χρεωμένοι σε τράπεζες και ΦΠΑ.

      Διαγραφή
  27. Αχ οι καημένοι οι αγρότες μωρε...(πιο ευνοημένος κλάδος-μαζί με τους δημόσιους υπαλλήλους -δεν υπάρχει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ολο με τουσ αγροτες τα εχετε βαλει!!!!γιατι??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτάνει πια με τους αγρότες ! Ο ιστότοπος αυτός απευθύνεται κατεξοχήν σε μικρομεσαίους επαγγελματίες παραγωγούς ηλεκτρισμού από φ/β σταθμούς . Εφόσον λέτε συνεχώς ότι αποτελείτε ιδιαίτερη περίπτωση και επιδιώκετε ιδιαίτερη μεταχείριση , απευθυνθείτε στον ΕΛΓΑ ή στα αρμόδια υπουργεία . Αφήστε μας πια ήσυχους !

      Διαγραφή
    2. που γράφει ρε λαμόγιο οτι το μπλογκ αυτό ειναι μόνο για επαγγελματικα πάρκα και όχι αγροτικά?

      Διαγραφή
  29. Φίλε 10 Νοεμβρίου 2013 - 9:02 π.μ. ο Μάκης είναι εκεί για το Φυσικό Αέριο, συμμαθητής του Σαμαρά και τον έχουν βάλει άλλοι.... Θα φύγει όταν φύγει η κυβέρνηση αυτή και μόνο... Και οι επόμενοι θα προωθήσουν τα ίδια συμφέροντα (Φ.Α.) αφού πήραν το χρίσμα από τους ίδιους...Θα έχουμε νέο Μάκη τότε με φιλοαριστερό προφίλ...
    Τώρα που παύουν οι συμψηφισμοί οι πληρωμές θα έπρεπε να είναι στις 118 ημέρες κατά Λουμάκη.
    Έργα που μπήκαν το Μάρτιο δεν έχουν περαστεί στο σύστημα και θέλει δουλειά από ΛΑΓΗΕ. Εμένα με είχαν πληρώσει το 2ο μήνα πρώτα και τον 1ο μαζί με τον 3ο.
    Άρα ενδέχεται να πληρωθεί και τμήμα Ιουνίου το Δεκέμβριο αν πληρωμές Απριλίου ξεκινήσουν 20-25 Νοεμβρίου. Μετά δεν έχει εισαγωγή νέων έργων για να χρονοτριβούνε και όταν έχουμε πρόβλημα με φορολογική τη στέλνουμε με email ή την πάμε οι ίδιοι αν μπορούμε και όχι ταχυδρομικώς που κάνει μήνες να τη δουν.
    Μην τσιμπάτε στις ρουφιανιές αυτών που γράφουν στο blog για να μας τη σπάσουν...
    Μόλις περαστούν και αυτά τα έργα εκτιμώ ότι οι πληρωμές θα τρέξουν περίπου όπως είπε ο Μάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το έχουν πει και άλλοι ποιο πριν αλλά:
    Ήλιος μπορείς να κάνεις μία πιστοποίηση χρηστών που είναι παραγωγοί για να κοπούν οι αεριτζήδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΗΛΙΕ, να γίνει πιστοποίηση αυτων που γράφουν και να χρησιμοποιϊουν τον κωδικό ΕΔΡΕΘ.
    Οποιος δεν χρησιμοποιει τον κωδικό ΕΔΡΕΘ να μην αναρτάται το σχόλιο του.

    Τι λες ΗΛΙΕ?
    ΣΕ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα, λυπαμαι αλλα δεν γινεται ουτε να κοβονται τα σχολια , ουτε να γινεται πιστοποιηση οσοι εχουν ΕΔΡΕΘ. Αναγκαστικά θα πρεπει να ξεσκαρταρουμε αυτα που γραφονται.

      Διαγραφή
  32. Παρακαλώ αν πληρώθηκε κάποιος συνάδελφος τον Μάρτιο ... Αφορά αυτούς που είχαν φορολογική Ενημερότητα με παρακράτηση.. ας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγώ που έχω ενημερότητα με παρακράτηση δεν έχω πληρωθεί ακόμα τον Μάρτιο.
    Σε λίγο θα λήξει η ενημερότητα και ακόμα δεν θα έχω πληρωθεί βγάλε άκρη τώρα εσύ.
    Δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα για ποιο λόγο δεν μας πληρώνουν εμάς που έχουμε ενημερότητα με παρακράτηση και είμαστε σε τραγική οικονομική κατάσταση για να μας ασκήσουν ακόμα μεγαλύτερη πίεση μέχρι να καταρρεύσουμε, εγώ μόνο αυτό βλέπω σαν εξήγηση με τα κοπρόσκυλα που έχουμε μπλέξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μου αρέσει οτι ο ΜΑΛ@Κ@Σ ο Μάκης υποσχέθηκε 3 μήνες μέχρι το τέλος τους έτους. πότε θα οργανωθόυμε έξω από το ΥΠΕΚΑ ξάνα ρε παιδιά ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ενα χρονο τωρα καμια υποσχεση απο οσες ακουω δεν εχει πραγματοποιηθει. Ειτε για μαζικους μηνες πληρωμων, ειτε για ημερομηνιες. Γνωριζω οτι ειναι πιονια των Δωριαιων και των αχαιων ΕΝΑΝΤΙΟΝ των Υιων Θεου Ιώνων, Αυτων που εδωσαν το 99% των παντων στη γη, πολιτισμου, επιστημων, τεχνων, φιλοσοφιας και της ΨΧ, δυο Ιωνικα γραμματα που σας δειχνουν οτι στη γη θα μεινετε δωρικοαχαικοαιολικα οντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 11:02 η ενημερώτητα με παρακράτηση θα ληφθεί υπόψη από τον ΛΑΓΗΕ ανεξάρτητα αν έχει λήξει. Το πρόβλημα είναι ότι η διαδικασία συμφημισμου γίνεται χειροκίνητα και είναι χρονοβόρα ιδιαίτερα τώρα που πολλοί συνάδελφοι στείλανε ενημερώτητα με παρακράτηση. Στο ΛΑΓΗΕ δε θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο έως ότου τελειώσουν τις πληρωμές για αυτή την κατηγορία οπότε όποιος συνάδελφος πληρωθεί Μάρτιο με φορολογική Ενημερότητα με παρακράτηση ας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη δηλαδή εγώ που έχω αναγκαστεί να πάρω ενημερότητα με παρακράτηση γιατί αδυνατώ να πληρώσω ΦΠΑ και φόρους επειδή ο ΛΑΓΗΕ δεν μου έχει αποδώσει αυτό το ΦΠΑ, επειδή ο ΛΑΓΗΕ με έχει απλήρωτο εδώ και οκτώ μήνες πρέπει να περιμένω αυτόν το ΛΑΓΗΕ να τελειώσει την χρονοβόρα αυτή διαδικασία ακόμα και μετά την λήξη της ενημερότητας για να πληρωθώ να μπω άλλον ένα μήνα μέσα δηλαδή
      και ρωτάω πως θα πάρω νέα ενημερότητα από την εφορία για να πληρωθώ τον επόμενο μήνα, πως θα πληρώσω την τράπεζα και όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα.
      Αν αυτό το τομάρι που λέγεται ΛΑΓΗΕ και όλοι αυτοί οι αργόμισθοι και αργόσχολοι εκεί στα υπουργεία και στις υπηρεσίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις συμβατικές τους υποχρεώσεις δεν πρέπει να απαιτούν από εμένα να είμαι συνεπής στο ακέραιο, ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΑΝ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΟΥ(ΜΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ) ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΑ ΚΑΙ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ, πράγματα απλά, αλλά όπου μας συμφέρει είμαστε Ευρωπαίοι και όπου δεν μας συμφέρει είναι "ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ"

      Διαγραφή
  37. Να οργανωθεί καινούρια διαμαρτυρία άμεσα έξω από το ΥΠΕΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. auti thn fora na mpoume mesa sto YΠΕΚΑ mas koroideoun pote gsekiname

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς φίλο 10 Νοεμβρίου- 7.32 μ.μ.
    Καλή η ιδέα σου αλλά δεν νομίζω ότι θα βάλουν πολλοί τον σωστό ΕΔΡΕΘ. Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι θα βάζουν ψεύτικο για να μπορούν, λόγω της ανωνυμίας, να γράφουν ότι θέλουν και πολύ περισσότερο να βρίζουν και να συκοφαντούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να κανουμε ολοι login με ονομα και επωνυμο!!!

      ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ...

      Διαγραφή
  40. Ναι καινούρια διαμαρτυρία όσοι ανήκουν σε συλλόγους ξεκινήστε την πίεση στους συλλόγους σας ΣΠΕΦ, ΠΟΣΠΗΕΦ...ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΓΡΟΤΩΝ και λοιποί ΠΙΕΣΗ για να οργανωθόυμε!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κύριοι έτσι που το πάνε αυτοί, οι μισοί θα αποκτήσουμε προβλήματα υγείας και οι άλλοι μισοί μετά την ξεφτύλα που θα υποστούμε, θα μπούμε φυλακή. Είναι αδιανόητο να μας χρωστούν τόσους μήνες και όχι μόνο δεν πληρώνουν αλλά ούτε καν μιλούν για αυτό, τι θα γίνει, πότε, πως;.Δεν πρόκειται να πληρώσουν, όχι τρείς μήνες μέχρι τον Δεκέμβριο αλλά στην καλύτερη περίπτωση αν πληρώσουν έναν. ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Π Ι Ε Σ Η, τίποτα άλλο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. το οτι διορθωθηκε η στρεβλωση της οτς δεν σημαινει τιποτα η τρυπα δεν καλυπτεται χωρις μειωση των εγγυημενων τιμων αυτο σημαινει πως το εργο καθισταται ζημιογονο ακομη και να πληρωναν χωρις υπερημερια,δηλαδη σκαμε ολοι εδω απλα για να εξυπηρετουντα τα δανεια και ο φορος εισοδηματος αισχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 100kw παρκο κοστος 215000+45000 χωραφι,οροι συνδεσης,μελετη,αιτηση=260000 εχουν περασει τα 215000 στις αποσβεσεις με 4% τωρα εκτος αν νιαστει ο μακης,τιμη 0,42*165000kwh=69300-23560εισφορα34%-24000δοσεις δανειου-750ασφαλεια-1700σπ,λογιστης,ρευμα-600ετησιως ελεγχος-14000φορος 2012 με προκ για 2013=4690 ευρω αν πληρωναν στην ωρα τους,εδωσα 100000 δικα μου χρειαζομαι ολη την συμβαση για να παρω τα λεφτα μου,ο μακης το ξερει αυτο?το ξερει αλλα δεν τον νοιαζει μαλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΩΣΤΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ 0,42 /KW ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΡΔΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

      Διαγραφή
  44. προς φιλο 8.35,ευχαριστω,εχω καταληξει πως οτι και αν γινει δλδ η μεινει η εισφορα που ειναι χειροτερη απο τη μειωση της τιμης κατα τη γνωμη μου γιατι αν και εκπιπτει στη πενταετια απο τις αποσβεσεις επιστρεφουμε περισσοτερα χρηματα στον φπα που επιστρεφουμε για εφτα ανεισπρακτα τιμολογια λογω της μεγαλυτερης τιμης μας ασφυκτια χειροτερα αλλα και να μειωθει στο 30% η εγγυημενη τιμη δεν υπαρχουν κερδη απλα θα αρρωστησουμε μεχρι να ξεχρεωσουμε και ισα ισα αν πανε ολα καλα να παρουμε τα λεφτα μας,εγω σ αυτη τη κατασταση βρισκομαι και ντρεπομαι γι αυτο το κρατος που με εκπροσωπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα, κατά τη γνώμη μου η πολιτική μεταφοράς του συνόλου της περιουσίας των Ελλήνων στις τράπεζες και μέσω αυτών σε τρίτους εφαρμόζεται και στην περίπτωση των Φ/Β.
    Το PSI αποκεφαλαιοποίησε τις τράπεζες οι οποίες εκ των πραγμάτων έχουν γίνει δημόσιες με "φιλικό" ιδιωτικό managment. Η πολιτική συνεχίστηκε με τη μεταφορά της αγροτικής γης σε "ιδιωτική τράπεζα", πλέον ένα μεγάλο κομμάτι της αγροτικής γης μπορεί να ρευστοποιηθεί ανά πάσα στιγμή.
    Σήμερα ζούμε τη δεύτερη φάση αυτής της πολιτικής με τη μεταφορά της ιδιωτικής περιουσίας στις τράπεζες. Από το Γενάρη η φάση αυτή θα είναι σε πλήρη εξέλιξη με τη μεταφορά οικοπέδων, σπιτιών, μαγαζιών κ.τ.λ. στις τράπεζες.
    Μαντέψτε λοιπόν ποια θα είναι η τρίτη και η τέταρτη φάση.
    Τρίτη φάση να περάσουν οι περιουσίες των επιχειρήσεων στις τράπεζες και τέταρτη φάση η ρευστοποίηση σε εξευτελιστικές τιμές σε funds του εξωτερικού ή/και του εσωτερικού.
    Όπως καταλαβαίνετε, εγώ αναμένω να αυξηθούν κατά πολύ οι υπερημερίες του ΛΑΓΗΕ τουλάχιστον άνω του 12μήνου.
    Εάν δεν ξεκινήσουν μαζικές και διαρκείς κινητοποιήσεις μάλλον θα χάσουμε εκτός από τις επενδύσεις μας και τα σπίτια μας σε 2-3 χρόνια.
    Μην περιμένετε λοιπόν κάτι καλύτερο και μην πιάνεστε από τα "τζάμπα" λόγια του κάθε πολιτικού που είναι περαστικός από τη θέση του.
    Εν ανάγκη, καλύτερα να ξεκινήσομε από σήμερα μέχρι και τα τέλη Φλεβάρη να κατεβάσουμε όλους τους διακόπτες.
    Τέλος θεωρώ ότι μόνο μέσω των συλλόγων μπορούν να οργανωθούν τα πράγματα.

    Άντε με τις υγείες μας και θυμηθείτε: ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ "ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ. Εμείς όλοι οι Φ/Β μάλλον λαμόγια δεν είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο Ιούνιος είναι 190 εκατομμύρια προς απέ,έκαναν δυο μήνες να πληρώσουν το Φεβρουάριο που ήταν 65εκατομμυρια,θα πληρώσουν απρ-μαι-ιουνι,που είναι 350 σε 45 μέρες απο τωρα?δεν υπάρχει καμια περίπτωση!θέλουν να μας χρεωκοπήσουν πρέπει να αποκλείσουμε το κτίριο του λαγηε εμείς οι ιδιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καμία ενημέρωση γαι τις πληρωμές Απριλίου υπάρχει, ο κύριος Παπακυριακού που έχει αξιόπιστες πληροφορίες έχει καιρό να μας πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πληρωθηκε κανεις για το μαρτιο με ενημερωτητα παρακρατισης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Για πληρωμή Μαρτίου με παρακράτηση έχει εκδοθεί το γραμματιο είσπραξης από ΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΆ που ανήκει ο ΛΑΓΗΕ αλλά δεν το έχει παραλάβει ακόμη η ΔΟΥ που ανήκω για να κάνει τον συμψηφισμο... Το υπόλοιπο ποσό για Μάρτιο που μου οφείλει ο ΛΑΓΗΕ δεν έχει πιστωθεί ακόμη στον λογαριασμό μου. Τέλος κατά την συνήθη τακτική του ΛΑΓΗΕ πρέπει να πληρωθεί ο Μάρτιος για όλους και μετά να ξεκινήσουν με την εκκαθάριση Απριλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ο απριλιος αναμενεται μετα τις 25 νοεμβριου να ξεκινησει μετα απο επικοινωνια πρεπει να εξοφληθει πληρως ο μαρτιος πρωτα,αν γινει ετσι θα ειμαστει τυχεροι αν δουμε μαιο μεσα στο 13 ο ιουνιος βλεπω να αρχιζει φλεβαρη και να τελειωνει μεσα μαρτιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλε μου με τρομάζεις με αυτά που λές για τον ΙΟΥΝΙΟ!!!!

      Διαγραφή
  51. φιλε 2.38 δικη μου εικασια κανω για τον ιουνιο μην παρεξηγηθει δεν εμαθα κατι αλλα αν 25νοεμβρη ξεκινησει ο απριλιος θελει ενα μηνα να τελειωσει οπως καθε φορα γινεται οποτε νομιζω πως ακομα και το μαιο δεν θα τον εχουν εισπραξει ουτε τα μισα εργα μεσα στο 13,πιστευω πως ολη την ανεισπραξημοτητα της δεη θα την επωμιστουμε εμεις και οσο ο κοσμος δυσκολευεται να πληρωσει θα μεγαλωνει το προβλημα μας,γιατι ουσιαστικα δεν ξερω αν ειμαι λαθος πιστευω τουλαχιστον το 70% των χρηματων που περνουμε προερχεται απο τους λογαριασμους του ρευματος,ετμεαρ και ηεπ,κτλ οποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Παιδιά υπομονή, τα δύσκολα πέρασαν. Ήρθαν...τα χειρότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Λίγο ο κόσμος που δεν έχει χρήματα να πληρώσει τους λογαριασμούς, λίγο που έχει γίνει της μόδας ''ηλεκρολογάρες'' να πειράζουν τους μετρητές του κόσμου για να γράφουν λιγότερο ή να τους γυρνάνε πίσω, μας βλέπω να έρχεται μαύρος χειμώνας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. αν μαζευτουν 1700 τρακτερ αγροτων με φωτοβολταικα και κλεισουν την εθνικη οδο για δυο μηνες πιστευω τοτε μονο μπορει να πληρωσουν μερος απο τα χρωστουμενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. φιλε 11:47 γιατί δεν κάνεις όλο το ποσό παρακράτηση και να πάρεις τα υπόλοιπο εσύ από την εφορία να το καταθέσεις στην τράπεζα? είναι πιο γρήγορο και εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ρε παιδιά τι θα γίνει με εμάς που έχουμε ενημερότητα με παρακράτηση τι προσπαθούν να κάνουν να μας τρελάνουν αυτά τα κοπρόσκυλα; Τι παπαριες για χρονοβόρες διαδικασίες ακούω, μη αρχίσουμε και κατεβαίνουμε Αθήνα και μετά δεν θα μπορούν να βγουν ούτε από τα σπίτια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα θα σπασουν τα αυγα... Καθε φορα ετσι λετε αλλα μολις ειναι για συγκεντρωση στο Υπεκα ολοι καναπε δουλευεται.

      Διαγραφή
    2. εεε μη φανταστεις....

      Διαγραφή
    3. Η μητέρα των μαχών θα δοθεί για το "New Deal"Tρόικας-ΥΠΕΚΑ 45%!!!!. Kαι επενδυτες pως να φτιάξετε ηλεκτρονικο Black Out . H ωρα και μερα πέσει ρόλο κατεβαστε τους διακοπτες ολοι μαζι στο δευτερόλεπτο και ανεβαστε τους παλι # Black Out# σε ολη την ελλαδα...Δεν πρόκειται να πληρώσουν..........

      Διαγραφή
    4. εδω παπας εκει παπας που ειναι ο παπας NAI BLACKOUT

      Διαγραφή
    5. Είμαι από Αλεξανδρουπολη δεν έχω δυνατότητα πλέον να πληρώσω το ΦΠΑ και τους Φόρους ένα πάνε έλα Αθήνα για εμένα κοστίζει περίπου 250 ευρώ συν αυτά που θα χάσω επειδή δεν θα εργαστώ. Βλέπεις τώρα πως δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όπως φαίνονται εκ πρώτης όψεως, εκτός αν θέλεις να σου δώσω τα παιδιά μου να τα ταΐσεις εσύ?

      Διαγραφή
    6. Και εγω μια απο τα ιδια ειμαι συν οτι εχω χωσει με δανεια και τους γονεις μου (συνταξιουχοι) αλλα δε λεω βλακειες εδω μεσα οτι θα κατεβω και θα τους δειξω και αλλες ανοησιες αλλα μολις γινεται συναντηση μη ειδατε το Παναγη!

      Διαγραφή
  57. Παπακυριακού Γιάννης13 Νοεμβρίου 2013 στις 9:26 μ.μ.

    Αν αποφασιστεί συγκέντρωση υπάρχνουν και τα ΚΤΕΛ!όπως επίσης και να βρεις και άλλους από την περιοχή σου,να πάτε μαζί και να μοιραστείτε τη βενζίνη.Ένα μεροκάμματο θα χάσεις.Είμαστε διάσπαρτοι σε όλη την Ελλάδα και το ξέρουν.Ας συσπειρωθούμε επιτέλους,...ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σας και εγώ θέλω να οργανωθεί μια συγκέντρωση μαζική από όλους τους φορείς για ένα πολύ απλό πράγμα τις πληρωμές τώρα άμεσα να υπάρξει πίεση να πάρουμε να λεφτά μας αυτά που μας τα παίρνουν μέσα από την τσέπη μας γιατί αυτό γίνεται για όποιον δεν το έχει καταλάβει όταν σύμφωνα με το έλλειμμα έπρεπε να μας έχουν τέσσερις μήνες μέσα και εμένα προσωπικά δεν μου έχουν πληρώσει το Μάρτιο ακόμα σημαίνει ότι έχουν πάρει τα λεφτά αυτά (ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ) και δεν μου τα δίνουν είναι ακριβώς αυτό που λέω παραπάνω, βάζουν το χέρι τους μέσα στην τσέπη μας και μας ΚΛΕΒΟΥΝ.

      Ενημερωτικά το ΚΤΕΛ Αλεξανδρουπολη Αθήνα πάνε-έλα είναι 110€ και σύνολο το ταξίδι είναι 10 ώρες πάνε και δέκα έλα αν τα βάλεις όλα κάτω με ΚΤΕΛ είναι ακόμα περισσότερα τα χρήματα το έχω ψάξει καλά και αυτό που είπα παραπάνω είναι το ελάχιστο κόστος.

      Διαγραφή
  58. ρε ΗΛΙΕ βαλε τα σχολια να φαινονται απο πανω προς τα κατω τα νεοεισερχομενα μην αναγκαζομαστε να τρεχουμε ολες τις αναρτησεις του μηνα προς τα κατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω εδω και και καιρο οποτε μπαινω εδω μου τη δινει αυτη η διαδικασια προς τα κατω και τα σχολια του θεματος ειναι πολλα αστα να πανε...

      Διαγραφή
    2. στη δεξια στηλη εκει που δειχνει τα προσφατα σχολια πατηστε πανω στο ονομα το σχολιαστη και σας βγαζει κατευθειαν στο τελος

      Διαγραφή
    3. Συμφωνω μαζί σας οτι ειναι κουραστικό και ειδιακ στις πληρωμές γίνεται "σπαστικό"! Παλαιοτερα εχω αναφέρει οτι το εχω ψαξει και δεν εχω βρει λυση τεχνικά πως να το κανω. Οποιος παρολαυτα εχει καλυτερες γνώσεις κώδικα για αναστροφή των σχολιων , η βοήθεια θα ήταν καλοδεχούμενη. Το εμαιλ ειναι στην αριστερή κολώνα. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  59. 10-5-6 , 6/2+8 , 20Χ15 , 6+7=18 , συνολο 16 πρεπει να ειναι ενταξη , αλλα ας τα ξαναδω !!!!!! Τραγουδι του Κηλαηδονη επικαιρο . Μας εχουν τρελανει τα αποβρασματα της κοινωνιας . Ειμαι μεσα και εγω σε ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΗ ΣΥΓΚΑΝΤΡΩΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τελικά κανα νέο για την ολοκλήρωση των πληρωμών Μαρτίου με φορολογική ενημερότητα με παρακράτηση υπάρχει?
    Πληρώθηκε κανείς???......Για να ξέρουμε πότε ολοκληρώνονται οι πληρωμές Μαρτίου για να αρχίζουμε να κράζουμε για πληρωμές Απριλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. πρεπει να κανουμε κατι γιατι μας ετοιμαζουνε μεγαλο σοκ παιδια. ολα ειναι φτιαχτα να ριξουν τις ταριφες , πρεπει να αντιδρασουμε αμεσα ,πρεπει να ξινει κανενα ντου σε καμμια υπηρεσια πχ ΛΑΓΗΕ αλλιως δεν μπαινουμε στο τραπεζι των συζητησεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ολοι μαζι πρεπει να διεκδικησουμε τα δικαιωματα μας
    θα μας καταστρεψουν
    ας ξυπνησουμε ????????????????
    μαλλον οχι δεν ξυπναμε ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μη γράφετε άσχετα σχόλια γράψτε αν ξέρετε κάτι για πληρωμές ΑΠΡΙΛΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Παραμυθια τουμπανα, μας εχουν σπασει στο δουλεμα. Πανυγηριζαν τα προβατα και χειροκροταγαν ενα μηνα πριν εξω απο το ΥΠΕΚΑ. Τα δανεια μας ειναι λυξηπροθεσμα και διαβαζουμε για new beal. Θα παει η αγωγη συννεφο. ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. Φτυστε καταμουτρα τους συλλογους σαν τον ΣΠΕΦ, γιατι μας κοροιδευει και ειναι ετοιμος να μας ξεπουλησει.
    ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. simfono kanenas i silogi eine lamogia mas korodevoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Με τι ασχολούμαστε ρε παληκάρια; Αγχωνόμαστε καθημερινά τελείωσαν δεν τελείωσαν, ρε δεν πάνε να πνιγούν να κόψουν το λαιμό τους, να σκάσουν και να πληρώσουν. Όχι ένα και δύο μήνες, χρωστάνε, να τα πληρώσουν όλα όπως ζητάνε από τον κοσμάκι να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του έτσι και αυτοί. Κάντε υπολογισμό αν πληρώνουν μήνα μήνα, αυτοι που έχουν δάνεια θα πάρουν ποτέ χρήματα ;ΌΧΙ θα είναι συνεχώς χρεωμένοι. Πρέπει να γίνει κάτι άμεσα γιατί αλλιώς ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. exei mia ebdomada pou tous estila forologiki enimerotita kai akoma na plirotho

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ξανά όλοι έξω από το ΥΠΕΚΑ αλλά ΌΛΟΙ αυτή τη φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δεν θα επρεπε να εχουν βγει τα εκαθαριστικα Οκτωβριου απο τον Λαγιε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειχαν βγει θα υπολογιζαμε ακομα ενα μηνα απληρωτοι οποτε δε συμφερει..!! Γι αυτους φυσικα.

      Διαγραφή
  71. ειναι πολυ πιθανο να τρωμε τετοια κοροιδια καταμουτρα που 30 δεκεμβριου να εχουμε παρει με το ζορι ολοι τον απριλιο δηλαδη 9μηνες υπερημερια,ας ενωθουν ολοι οι συλλογοι να μας καλεσουν να κανουμε συλλογικη διαμαρτυρια και οχι μια μερα μεχρι να πληρωθουμε αποκλεισμο του υπουργειου η του λαγηε,μονο με αγωνα θα πληρωθουμε εγω με 4ακομη ιδιοκτητες παρκων θα ειμαστε εκει ας ξεσηκωθουμε επιτελους δεν παει αλλο δεν εχουν πληρωσει το μαρτη ακομα ντροπης πραγματα οι υποσχεσεις του υπουργου για να φυγουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. το τηλ του δικηγορικου γραφειου (παπακωσταντινου) και με ποιον μπορουμε να μιλησουμε εκει το γνωριζει κανεις?
    μαλλον με τις μαζικες αγωγες μπορει να γινει κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ειχαμε χθες αντιπροσωπεια της Ομαδας Ανεξαρτητων Παραγωγων Φωτοβολταικων συναντηση εφ'ολης της υλης με τον διευθυνοντα συμβουλο του λαγηε κ. Γκαρη. Εχουν μεινει γυρω στα 20MW να πληρωθουν τον μαρτη. Για τις νεες πληρωμες δεν γνωριζει γιατι τα χρηματα απο τους τροφοδοτες του ειδικου λογαριασμου δεν εχουν μπει ακομα.
    Σπυρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ:
      Για τις νεες πληρωμες δεν γνωριζει γιατι τα χρηματα απο τους τροφοδοτες του ειδικου λογαριασμου δεν εχουν μπει ακομα.
      ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ??????????
      ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ!!!!!! ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΒΑΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.
      ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

      Διαγραφή
  74. Βρε ξερη κανενας ποτε θα πληροθουμε για απρηλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Φιλε μου, προφανως, οταν τελειωσει η αποπληρωμη των 20MW που ειπε ο κυριος απο πανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 20mw να ειναι να μην ειναι ενα εκατομυριο ευρω,και θελει να μας πει ο κυριος αυτος οτι δεν εχουν ενα εκατ. και χρονοτριβουν ετσι?αν ειναι ετσι πρεπει να ξεκινησουν απο δευτερα τον απριλιο ουσιαστικα ο μαρτιος τελειωσε αν ομως φτασει 25 ο νοεμβρης και ακομα κοροιδευονται με τα 20mw του μαρτιου τοτε πρεπει οπωσδηποτε να αντιδρασουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πάρτε το καλά χαμπάρι παιδιά ότι μας κοροϊδεύουν ψιλό γαζί το παραμύθι πάει σύννεφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Προφανως δεν καταλαβατε την απαντηση του κ. Γκαρη για να πληρωθει ο επομενος μηνας πρεπει να μπουν στον ειδικο λογαριασμο και αλλα λεφτα.
    Σπυρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αν ληφθει υποψιν οτι σε ερωτηση μας για τις υπερημεριες των ΑΠΕ οι ανεμογεννητριες πληρωνονται τελευταιες τα 20MW ειναι πολλα λεφτα!
    Σπυρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Οι ανεμογεννήτριες τραβάνε 450 εκατ. το χρόνο από το λογαριασμό και είναι 1800 MW. Κάνε την διαίρεση λοιπόν και ούτε 3 εκατ. δεν είναι. άντε και το παίζεις και σχετικός τρομάρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ενημέρωση μέσω e-mail από Μπότση χθες: Δεν έχουν τελειώσει οι πληρωμές Μαρτίου, άγνωστος ο χρόνος αποπληρωμής του Απριλίου.
    Όσο για να σημειώματα του Οκτωβρίου που ήταν να βγουν ως τις 13 και σήμερα 15 δεν έχουν βγει ακόμα κανείς δεν σου δίνει απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Βγήκαν τα σημειώματα του Οκτωβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλημέρα αυνάδελφοι!

    Σήμερα το πρωι ανακοινώθηκαν τα σημειώματα του Οκτώβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Μαλιστα,απο τον εκκαθαριστικο η εισφορα ειναι 6000,και παιζουν με τα νευρα μας για το ποτε θα πληρωθει ο καθε μηνας,περιμενοντας τον Απριλιο!!!! Και μετα θελει new deal,ας δουν αν ερχομαστε απο τη γωνια!!!Απατεωνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Είμαι καινούριος παραγωγός και θέλω αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, όσο αφορά στην πραγματική εξερχόμενη ενέργεια το εξής: Αφαιρώ απο την παρούσα ένδειξη την προηγούμενη και αυτό που βρίσκω το πολαπλασιάζω επι 40. Το ποσό που βρίσκω (σχεδόν διπλάσιο), είναι άλλο απο αυτό που αναγράφεται στο σημείωμα ως πραγματικη ενέργεια. Πως βγαίνει η πραγματική εξερχόμενη ενέργεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να αφαιρεσεις και την ενεργεια απο τα εναντι τιμολογια σου.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ φίλε, μας έχουν κολλήσει το μυαλό...............

      Διαγραφή
  86. Προς 12:51
    Σε καθε περιπτωση το σχολιο περι πολλων χρηματων ηταν ειρωνικο λογο της τοσης καθυστερησης να τα πληρωσουν αλλα στο φιναλε μακαρι να ειμαι ασχετος και τα 475000 € που αντιστοιχουν στα 20 MW ανεμογεννητριες βαση δελτιου λαγηε να εχουν καταβληθει εως σημερα.
    Απο δευτερα να πληρωνονται τα 20αρια.
    Παρακαλαω να επιβεβαιωθεις οτι ειμαι ασχετος!!!
    Σπυρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό τα σχόλια σας για τα φωτοβολταικα.
    Έχω ένα 100κw από το 2009 με εξαίρεση από ραε τότε για να έπρεπε να έχεις τα χρήματα το δάνειο και την έγκριση με τιμή την μέρα σύνδεσης μας υποσχέθηκαν ότι αυτές είναι οι άδειες και δεν θα δοθούν άλλες για να είναι βιώσιμο το πρόγραμμα, πολύ από σας που τώρα έχετε φωτοβολταικα μας κοροϊδεύατε για το τι πάμε να κάνουμε μετά όταν είδατε ότι θα λειτουργεί και θα αποδίδει πιέσατε με κάθε τρόπο την πολιτεία να σας δόση άδειες μη σκεπτόμενοι και εσείς και η πολιτεία ότι εάν γίνουν πολλές μονάδες δεν θα πληρώνονται, πιέσατε να ανέβετε στο τραίνο πολύ που πλέον πάει προς τα πίσω και τώρα φωνάζετε σας όταν επενδύεις πρέπει να ξέρεις το ρίσκο από την αρχή όταν διαμαρτυρόμασταν οι παλιοί σας έπιανε το συνδικαλιστικό σας ότι όλοι μαζί και πράσινα άλογα γιατί όλοι μαζί εμείς σας προειδοποιούσαμε ότι θα κατάρρευση εσείς επιμένατε να ανεβείτε για να ψοφήσει και ο γάιδαρος του γείτονα , τώρα να απεδέχθητε τις τιμές που έπρεπε να παίρνετε ανάλογα με το κόστος επένδυσης και όχι με παρατάσεις 18 μήνες και παραπάνω όταν η τιμές κόστους έπεφταν κατακόρυφα, και γιατί να παρασύρεται και μας με τις εξυπνάδες που κάνατε σίγουρα θα υπάρχουν και μερικοί που επένδυσαν παρασυρόμενοι αλλά το πρόβλημα έγινε είναι από τους πολλούς που θελαν να πλουτίσουν χωρίς να ρισκάρουν αφού είδαν εμάς ότι θα τα καταφέρουμε και η κουτσή Μαρία κατά την παροιμία φωτοβολταικα έβαλε χωρίς οικονομικό υπόβαθρο χωρίς να ξέρουν ούτε τιμολόγια να κόβουν ούτε τι είναι ρεύμα άσχετοι τελείως με τον τομέα τώρα ζητούν ενότητα και αγώνα για επιβιώσουν όχι κύριοι όπως σε όλα τα επαγγέλματα έτσι και εδώ κάποιοι θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν αφού έκαναν λάθος και οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν με μειωμένες τιμές δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις ο κάθε ένας μη βρίσκει δικαιολογίες ότι η έχει σύμβαση όταν βλέπατε ότι παραβιάζετε η βασική αρχή ότι τόσες μονάδες έπρεπε να γίνουν γιατί το αποφασίσατε τώρα έρχονται για όλους μας οι συνέπιες γιατί και εμείς κάναμε το λάθος έπρεπε να φροντίσουμε να μην γίνουν νέες μονάδες να υπήρχε δέσμευση μέσα στην σύμβαση ότι εάν θα δοθούν άλλες άδειες να πληρώνονται από άλλο ταμείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΡΟς 2.29 εσυ ησουν σχετικος απο πριν και ρωταω αν ειχες κοψει και αλλες φορες τιμολογια και ολοι οι υπολοιποι ειμασταν ασχετοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. τιμολόγιο 1983 για φωτοβολταϊκή εγκατάσταση ίσως σε καλυπτη για το άσχετος.
    Το ζήτησε το υπουργείο για την ένταξη στον αναπτυξιακού για αξιολόγηση του έργου.
    Μετα δεν έλεγχαν τίποτα πλέον μπάχαλο (και η Κουτση κτλ).
    Το βασικό δεν απαντάς εάν έπρεπε να γίνουν αυτές οι μονάδες.
    εγώ αποδέχομαι που έκανα λάθος εσείς γκρινιάζετε ενώ δεν προτείνετε λύση αφού δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Είναι πάντως πολύ βασικό να μάθουμε να συντάσσουμε μια πρόταση σωστά έτσι ώστε να μπορούν και οι υπόλοιποι να καταλάβουν τι λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Απο 2.29 .........μου άρεσε το ψευδώνυμο 229 εάν δω ότι είναι απαραίτητο θα σας δώσω σχετική επιστολή προς Προθυπουργο Καραμανλή που επεσήμανα το πρόβλημα έλαβαν γνώση και μίλησα και με τον σχετικό υφυπουργό, είχα λαβη μέρος με προτάσεις στην σύνταξη αρχικού νομου λόγω εμπειρίας.
    Μετά την αλλαγή κυβερνήσεως έγινε αυτό που ξέρετε.Τα είχα πη και στον Παπανδρέου υπάρχει σχετικό email αλλά Μπιρπιλι ήταν τι να κάνουμε πράσινα άλογα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Προς 2:29

    Δηλαδή μας λες ότι το 2009 εξέτασες τις επενδυτικές σου ικανότητες εντός των τότε εν ισχύ νομοθετικών και φορολογικών πλαισίων (κόστος εγκατάστασης, ταρίφα, προθεσμίες, αναπτυξιακός, διαθεσιμότητα και επιτόκια δανεισμού κλπ κλπ) αποφασίζοντας να επενδύσεις σε ένα 100αρι φ/β. οι υπόλοιποι μετά από εσένα 2010, 2011, 2012, 2013 μέχρι σήμερα τι διαφορετικό έκαναν ώστε να προχωρήσουν ή όχι; Έλαβαν υπ όψιν τους, τους ανά χρονική στιγμή νόμους του κράτους (ταρίφες, προθεσμίες κλπ), συνάμα τις επενδυτικές τους ικανότητες και πήραν ή όχι την απόφαση. (…γιατί σήμερα που εν τέλει άλλαξαν οι ταρίφες, δε βλέπω να προχωρεί κανείς).

    Δεν διάλεξε κανείς από μόνος του τι ταρίφα θα έχει ή τι προθεσμία υλοποίησης κλπ. Αν είχες λοιπόν εσύ προσωπικά νομοθετική εξουσία ή έστω δυνατότητα επιρροής στη διαχείριση του ΛΑΓΗΕ ή κάτι ανάλογο, ε ναι φταις ΕΣΥ. Αν είχαν ανάλογες εξουσίες και δυνατότητες στα χέρια τους οι υπόλοιποι, ε ναι φταίνε ΑΥΤΟΙ. Δε φταίω εγώ αν εσύ είχες μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης, ούτε εσύ αν δεν έχω δυνατότητα ένταξης στον αναπτυξιακό και το επιτόκιο μου είναι 11.5%.

    Πρώτα οι εκάστοτε αρμόδιοι έθεταν τα δεδομένα και έπειτα όλοι μας κινούμασταν βάση αυτών.

    Οπότε μήπως με τη στάση σου, είσαι εσύ αυτός που εύχεται το θάνατο της κατσίκας του γείτονα, αντί να κυνηγάς και εσύ μαζί με όλους τους άλλους τον λύκο που μας τρώει ολονών τις κατσίκες; Μήπως αυτός ο ίδιος λύκος δεν ήταν που είχε επιρροή στο πότε, που και με πόσα θα εγκαταστήσει ο καθένας μας το μαντρί του; Άμα κάθε φορά που έπεφτε λύκος οι τσομπάνοι αντί να τον πυροβολούσαν έστρεφαν τα δίκαννα στο γείτονα σκοτώνοντας τις κατσίκες τους και ο ένας τον άλλο, θα είχες φάει ποτέ παϊδάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Μερικές φόρες και τα καλύτερα εργαλεία (αυτόματος ορθογραφικός έλεγχος) δεν είναι ικανά να κρύψουν την ένδεια μας πρέπει να υπάρχει κάποια στοιχειώδης γνώση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Από 229 σε site φιλολόγων είμαι !!!!! πάλι λάθος έκανα.
    ΟΙ τεχνοκράτες δεν χρειάζονται πολλά και στρόγγυλα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 4.43 ο 2.29 μια χαρά τα λέει. Τα νέα πάρκα έχετε τρελά κέρδη λόγω χαμηλής ταρίφας και κόστους στα τάρταρα. Πολλά έχουν μάλιστα και αναπτυξιακό!!! Όπότε ενότητα για φίμωση μας μην περιμένεις. Το ταμείο τα δικά σας πάρκα το ρίξαν έξω. Μπήκαν 1000 ΜW το 2013!!! που ξέραν και για την εισφορά. Καμία ενότητα μαυτούς τους κερδοσκόπους . ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Συμφωνώ απόλυτα και με τον 229 και το 443. Το παιχνίδι της αναδρομικότητας του μέτρου της εισφοράς, που θεωρητικά μας ένωνε, χάθηκε αφού η ΕΕ θεωρεί ανεκτή την περικοπή που φάγαμε. Άσε που τα 1000 Mw toy 2013 ούτε σε αυτό δεν είνα μαζί μας αφού οι επενδυτές γνωριζαν την εισφορά, οπότε δεν υπάρχει καν αναδρομικότητα.
    Το μόνο που μένει λοιπόν είναι η αναλογικότητα και η παραμετροποίηση των περικοπών, ώστε να πονάμε όλοι το ίδιο και να ρθουν τα λεφτά από εκεί που περισσεύουν, δηλαδή από αυτούς που έχουν το περιθώριο!!! ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΤΕ. Η οριζόντια εισφορά είναι πολύ άδικη και όσο και αν βολέυει κάποιους, ΘΑ ΞΕΒΟΛΕΥΤΕΙΤΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Επιπλέον είναι και το μέγεθος. Πρέπει να γίνει παραμετροποίηση και ως προς αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Προς 2:29 και 441
    Για να καταλάβω. Το πρόβλημα μας είναι ότι έγιναν κι άλλα πάρκα μετά το 2009; Κι αν ναι, φταίει το 100αρι του κάθε Έλληνα και όχι τα MW των καρχαριών, ελλήνων αλλά και περισσότερο ξένων; Το έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ δεν επηρεάστηκε/επηρεάζεται καθόλου από στρεβλώσεις; Βιομήχανοι, γκαζαδες δεν το επηρεάζουν καθόλου; Είμαστε με τα καλά μας;!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ο 2'29 και 4'41 εχουν κανει αποσβεση. Λαικιστες.
    Εγω ουτε δανειο.ουτε επιδοτηση,ουτε εσπα. Το μετρητο μου εδωσα και εχω αρκετα στην ακρη να κανω 7 παρκα ακομη. Δεν με νοιαζει.Δεν υπογραφω εγω θα αντεξω.Ειναι πολλοι οι περισσοτεροι ομως που βασιζονται στο αρχικο πλανο και καλα κανουν.
    Εσεις ομως του 09' πηρατε ως τωρα τα λεφτα σας με το παραπανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Προς όλους
    Αν έβγαζε κέρδος το ΛΑΓΗΕ αντί για χασούρα θα έδινε τίποτα παραπάνω; Ιδιωτική επιχείρηση είναι. Εγώ δεν υπογράφω ούτε new deal ούτε τίποτα μέχρι να φτάσω να πουλήσω και το σπίτι μου. Όλες οι Kwh να πληρωθούν με όλα τα λεφτά που τους αντιστοιχούν. Καλύτερα να μας χρωστάνε πολλά παρά λίγα. Όταν πάνε να μας κρεμάσουν όλους δε θα κουβεντιάζω για το αν για εμένα θα έχουν τριχία η μεταξωτό σχοινί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Α πο 229 προς 433
    Δεν εξέτασα αυτά που λες μόνο αλλά πολλά περισσότερα δεν έλαβα υπόψιν μόνο ότι το κράτος αυτό δεν έχει συνέχεια όταν αλλάζει η κυβέρνηση αυτό ήταν το μεγάλο λάθος μου ζήτησαν να συμμετέχω και μάλιστα ο υπουργός μου είπε μόνο μια άδεια ζήτησες !!! φίλος μου πήρε 7 γιατί μόνο εθελοντές να βάλουμε χρήματα τρελοί όπως μας λέγαν δηλώσαμε συμμετοχή αρχικά, δεν πίστευαν σε αυτό το πρόγραμμα για αυτό και δώσανε αρχικά τόσο υψηλή τιμή ήταν το τυρί στην φάκα.
    Όσο και να φωνάζεις είδες μόνο το τυρί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλησπέρα συνάδελφοι. Νέος που προσπαθώ να βρω άκρη για το πότε και πως να πάρω έστω και το πρώτο ευρώ απ το ΛΑΓΗΕ.
    Έχω πάρκο 100kw που συνδέθηκε 17 Απριλίου. Η ΔΕΗ έβαλε μετρητή 31 Οκτώβριου κάνοντας καταγραφή της συνολικής παραγωγής απ τους inverter. Το τιμολόγιο του Απριλίου ήταν μηδενικό και όλα τα υπόλοιπα (μέχρι και το σημερινό παραγωγής Οκτωβρίου) είναι όλα έναντι 9990kwh ανά μήνα. Μιας και πλέων έχει γίνει η καταγραφή με την εγκατάσταση μετρητή, τι να περιμένω για την πληρωμή παραγωγής Απριλίου; Τίποτα; Λόγο το αρχικού μηδενικού τιμολόγιου; Μέχρι πότε; Να περιμένω να βγουν οι πληρωμές παραγωγής Μαΐου; Και τότε θα πληρωθώ το έναντι ή κάτι διαφορετικό λόγο της καταμέτρησης; Θα πρέπει να επικοινωνήσω με κάποιο άτομο στο ΛΑΓΗΕ; Αν ναι με ποιο άτομο/γραφείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΕΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΤΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Καλησπέρα και εγώ από δυτική Θεσσαλονικη έτσι την έπαθα τη να κάνω.

      ΚΑΛΆ είναι τρελοί 00000000000

      Διαγραφή
    3. προς 5:10 συνδέθηκες μετά της 15/4 γι αυτό ήταν μηδενικο το πρώτο τιμολογιο .θα πληρωθεις το μάιο όταν πληρώσουν και εμάς και θα παίρνεις το πόσο που έχεις κόψει στα τιμολόγια .απ ότι υπολογίζω έχεις 100έως; 110 χιλ kw παραγωγής σύνολο στα τιμολόγια έχεις κόψει 50000k παραγωγή οπότε το νέο θα είναι για 50000 έως 60000kw παραγωγής παραγωγής οπότε αυτό θα είναι ίδιο ή και μεγαλύτερο από το σύνολο τον ήδη κόμενων τιμολογιον

      Διαγραφή
    4. Εγώ συνδέθηκα 6/3 και είναι 000000000000000

      Διαγραφή
  103. Από 229 ναι δεν χρωστάω έχω άλλη εταιρία που κάλυψε την τυχόν αποτυχία της επένδυσης ενώ εσείς που μπλέξατε χωρίς πισινή που λένε, εγώ επένδυσα και επενδύω πάντα λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τη θα συμβεί στο χειρότερο σενάριο εσείς το σκεφτήκατε καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε κανουμε υπουργο οικονομικων εσενα εισαι πολυ γατος.

      Διαγραφή
    2. αντε ρε αγραμματε γιδοβοσκε που ηθελες και επενδυσεις και μαλιστα να το κανεις κλειστο επαγγελμα! ρε ουστ

      Διαγραφή
  104. Από 433 σε 229

    Άλλο λέω βρε άνθρωπε. Εσύ είδες τι είδες και έπραξες και όλοι οι άλλοι το ίδιο. Το θέμα είναι ότι εσύ πιστεύεις ότι το πρόβλημα σου είναι οι συνάδελφοι σου κι όχι οι εχθροί σου. Κι αν εγώ κι άλλοι 99 δεν κάναμε τα κατοστάρα μας κάποιος άλλος θα έκανε 10MW.

    Άλλοι είχαν το μαχαίρι και το καρπούζι κι απ ότι λες κι εσύ που πήγες να πεις τη γνώμη σου σε γράψανε κανονικά. Γιατί σου φταίει ο συνάδελφος κι όχι αυτοί που έφεραν και αυτόν σε ίδια (χειρότερη μη σου πω) θέση; Αυτό δεν καταλαβαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Μπράβο φτιακατε το Σαββατοκύριακο των πεταμένων του ΥΠΕΚΑ, ρίχνουν γέλιο και εσείς φαγώνεστε. Όσο για τον φίλο που τον εμποδίζουμε, ζητήστε του συγγνώμη και προτείνω να τα παρατήσουμε για να μην αγχώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. καλησπέρα σας,
    Ακόμη δεν πιστωθηκα για Μάρτιο ,σε Πειραιως και Εθνικη για δυο 100αρια, χωρις να υπάρχουν παρακρατησεις ή άλλα προβλήματα.
    Υπομονη λοιπον κυριοι για Απρίλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε email στο info@lagie.gr με τα στοιχεία των εταιρειών 99% υπάρχει κάποιο πρόβλημα φορολογική ασφαλιστική ενημερότητα, η κάτι άλλο.

      Διαγραφή
    2. Εχω πληρωθει για άλλο πάρκο στην ιδια εταιρια
      ΜΦΧ

      Διαγραφή
  107. πολυ τρελλα υπαρχει εδω μεσα. οσο για τον 229 πεστου να παει για υπνο , φαινεται απο χιλιομετρα οτι ειναι αγαυγιστο το παιδακι. εδω παιζεται χονδρο παιχνιδι με τις ταριφες και ο καθε ασχετος γραφει την μαλακια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. από 1 Νοέμβρη έχει ήδη νομοθετηθεί το net-metering ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4203 Αρ. Φύλλου 235,1 Νοεμβρίου 2013 σελ.3884, αρθρο 14Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Πως καταφεραμε και καναμε αυτο το site πεδιο για να δειχνει ο καθενας ποσο ατομιστης η μαγκας ειναι.Ο ενας 2.29 εκανε την επενδυση του και επρεπε να μεινει μονος του για να πληρωνεται κανονικα, ο αλλος 4.53 μαγκας και πακετος εχει λεφτα και δεν μασαει τιποτα και να τα χασει γιατι ειναι πολυ χοντροπακετος.Ποσο μακακες ειμαστε που αντι να κοιταζουμε να οργανωθουμε για το κοινο συμφερον ασχολουμαστε με το να δειχνουμε την εαυταρα μας και τιποτε αλλο.Βαλτε το μυαλο στο κεφαλι σας γιατι θα μας φανε λαχανο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ξερετε κατι επιτελους οι θα παλεψουμε ολοι μαζι 'η θα πεσουμε ολοι!! Αυτο να το καταλαβουν ολοι και αντι να ψαχνουν δικαιολογιες γιατι να χασω εγω την τιμη μου καλυτερα να την χασει ο αλλος. Απο τα ενημερωτικα του λαγηε φαινεται οτι υπαρχει μια πιτα χρηματων στα φωτοβολταικα της ταξης 1,3δις τον χρονο η οποια εχει μοιραστει σε παρα πολλους μικρους και αυτη θα πρεπει να συγκεντρωθει σε λιγους.
    Ξυπνατε πεθαινουμε ρε (οπως ελεγε το τραγουδι) !!!!
    Σπυρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. τι μπορουμε να κανουμε με τις τραπεζες που κρατανε χρηματα για τις επομενες δοσεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. λετε θα ξεκινησει ο απριλιος μεσα στην αλλη εβδομαδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. 2.29 ησουν ενα ακομα λαμογιο της εξουσιας.....δυστυχως ξεπεραστηκες απο αλλα λαμογια......αυτα εχει η ζωη.......απο ΑΡΕΙΟΣ...παπαριος.......ηθελες να εισε μονος στο μελι..τι να κανουμε ..Στην αλλη ζωη ..θα νομοθετησεις εσυ!!!!!!εχεις πλακα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ρωτησε συναδελφος που πηγε σημερα στο λαγηε λογο προβληματος ενημεροτητας με παρακρατηση,δεν εχει πληρωθει μαρτιο ακομη για το ποτε υπολογιζουν να ξεκινησει ο απριλιος?και εισεπραξε γελια!πιστευω αν δεν κανουμε κατι μαζικο θα εκτοξευτουν στους εννια μηνες οι υπερημεριες και παει λεγοντας..αν δεν πιεσουμε αμεσα το πασχα θα περιμενουμε να πληρωθουμε τον ιουνιο κοντα ενα χρονο μετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να αρχίσει τα μπινελίκια, να μην πω τα χαστούκια.......κατάντησαν τις πληρωμές και τον πόνο μας ανέκδοτα....................

      Διαγραφή
  115. Είσαστε όσοι λογοφέρνετε ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. Τους εγωκεντρισμούς σας να τους χρησιμοποιήσετε αλλού.
    ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ.
    Μόνο αυτό μας ενώνει και δεν μας χωρίζει Τ Ι Π Ο Τ Α.
    Αει σιχτίρι από δω μέσα παρτάκιδες, εξυπνάκιδες του πληκτρολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. 229 Ναι φίλε 10.10 όπως τα λες είναι δεν είπα τίποτα διαφορετικό άλλαξε η κατάσταση και θέλησαν να πάρουν και οι άλλοι το μέλι αλλά το κάναν αγαρπα και χωρίς σχέδιο για φτάσουμε εδώ που φτάσαμε, το λαμογιο δεν κατάλαβα όταν ψηφίζω κάποιον τον ψηφίζω για να εξυπηρετη τα συμφέροντα μου αυτό είναι το κομα εάν ξέρεις από πολιτική δεν ψηφίζουμε τυφλά χωρίς να έχουμε κάποια σχέση και πρόσβαση εάν είσαι επιχειρηματιας θα το ξέρεις, στην πραγματικοτητα νομοθετούν τα συμφέροντα που εξέλεξαν μια κυβέρνηση και όχι οι υπουργοί. Όλα πρέπει να έχουν ένα μέτρο και ένα όριο .
    τώρα γιατί εσείς ζητάτε να μην δώσουν άλλες άδειες να μην πάρουν και άλλοι μέλι ????
    μα το μέλι δεν θα είναι αρκετό ποτέ για όλους πάντα έτσι θα είναι .
    Για την άλλη ζωή ίσως να γίνω πολιτικός αυτοί στο τέλος φαίνεται έβγαζαν περισσότερα χωρίς να κάνουν τίποτ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. 229 ασε μας να μαλώνουμε 11.50 ξεχνάμε λίγο τον πόνο μας δεν βαρεθηκες να διαβαζης μας πλήρωσαν δεν μας πλήρωσαν σου χαλάμε την μονοτονία συγνώμη να κλαίμε όλοι μαζί και να μην κουβεντιαζουμε, δεν θέλεις άλλες γνώμες εκτός της δικής σου, δεν ξαναγράφω σας αφήνω στην μονοτονία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Συνάδελφοι μη μαλώνετε..Αυτό θα είναι το χειρότερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε.
    Ας αξιοποιήσουμε αυτό το blog για αυτά που μας ενώνουν και όχι γι΄αυτά που μας χωρίζουν.

    Μπορεί κάποιος να ξεγελά πολλούς για λίγο ή λίγους για πολύ. Ποτέ όμως δεν μπορεί να ξεγελά πολλούς για πολύ…
    Και αυτοί το ξέρουν αυτό.
    Αλλά να λέμε τα πράμματα με τα ονόματα τους οι βασικοί υπεύθυνοι για τον κακό σχεδιασμό της αγοράς Ενέργειας κυκλοφορούν ελεύθεροι και δεν έδωσαν λόγο καθώς για μένα έπρεπε να πάνε στα διακστήρια για ανικανότητα σχεδιασμού σε ένα σοβαρό θέμα όπως ο ηλεκτρισμός με σοβαρές επιπτωσεις σε επενδυτές αλλά και σε όλους τους πολίτες της χώρας.

    Όλοι επενδύσαμε χρήματα σε μία δύσκολη εποχή στη χώρα μας όταν άλλοι εγκαταλείπανε το πλοίο.
    Είτε με δάνεια και ιδία κεφάλαια είτε μόνο με ιδία κεφάλαια δώσαμε δουλειά σε χιλιάδες συμπατριώτες μας όταν το είχαν ανάγκη.
    Μη μαλώνετε και συσπειρωθείτε.
    Παλιοί, νέοι, αγρότες και επαγγελματίες όλοι είμαστε ηλεκτροπαραγωγοί. Αν δεν έχουμε μία φωνή δε θα πετύχουμε τίποτα.
    Ας διαπραγματευτούμε σε τιμές,συμβάσεις, φορολογικά θέματα και συμψηφισμούς ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ για το κοινό συμφέρον.

    Ευχαριστώ,

    Απόστολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Κάτσε ρε μεγάλε 229... γιατί δε μας τα λες καλά τα πράματα...
    Επειδή παρακολουθώ από το 2009 τις εξελίξεις, και τότε μόνο εύκολα δεν έπαιρνες την άδεια, αλλά με αναπτυξιακό, άλλη χρηματοδότηση τότε (που αν ήσουν φερέγγυος έδινε ακόμα λεφτά η τράπεζα) και ταρίφα στο 0,45 μια χαρά έβγαινε το project κι ας είχε το κατοστάρι, 300 χιλιάρικα.
    Γιατί και σε αυτούς που συνδέθηκαν το 2013 σου λέω εγώ, μπορεί να είχαν πέσει οι τιμές των πάνελ κοντά 50%, αλλά inverters, βάσεις, καλώδια και λοιπά έξοδα εγκατάστασης δεν έπεσαν καθόλου...
    Άσε από ποιότητα δουλειάς - δεν σου κουβεντιάζω, μπορείς να καταλάβεις μόνος σου όταν ψήφισαν τον Νοέμβριο ότι όσοι είχαν άδειες έπρεπε να υλοποιήσουν ως τον Φεβρουάριο, για να μην χάσουν τις εγγυημένες τιμές (ενώ η νομοθεσία προέβλεπε μέχρι Ιούλιο). Καταλαβαίνεις λοιπόν πως έγιναν, όσα έργα έγιναν και συνδέθηκαν το 2013, μέσα σε βροχές λάσπες κλπ.
    Και αυτοί, δεν έχουν πάρει σεντ ακόμα τουλάχιστον εσένα πρόλαβε και ζεστάθηκε λίγο το κοκκαλάκι σου.
    Κάτι που επίσης δεν μας λες καλά, είναι τι ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ έπαιξε στα έργα που ήταν στον αναπτυξιακό. Αλλά όχι εσύ δεν ξέρεις από αυτά. Εντάξει το δέχομαι εσύ ήσουν καλό παιδί. Οι συνάδελφοί σου όμως;...
    Μάλλον όμως ήθελες να έχεις το προνόμιο να είσαι ο μοναδικός που εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που προσφέρουν οι ΑΠΕ για επένδυση σε καθαρή ενέργεια, την εκμετάλλευση μιας περιουσίας που πολλοί είχαν (χωράφι που έμενε ακαλλιέργητο), την αειφόρο ανάπτυξη και την πρόοδο της κοινωνίας. Λυπάμαι, αλλά η χάρη δεν σου έγινε και καλά έκανε η Μπιρμπίλη που άνοιξε την διαδικασία των αδειών παρακάμπτωντας τις αγκυλώσεις της ΡΑΕ και τα χαζά περί αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας σε μικρά πάρκα και εγκαταστάσεις επί στεγών.
    Επίσης πολύ σωστά έκανε και θέσπισε την πτώση των ταριφών, με την πάροδο του χρόνου.
    Πώς ήταν δυνατόν το 2010 να είχε γνώση το που θα πάνε οι τιμές των πάνελ το 2012-13...
    Το μόνο που δεν έκανε σωστά και έπρεπε να φτάσει Ιούνιος του '13 ήταν η απαγκίστρωση από την στρέβλωση της ΟΤΣ (που και πάλι δεν έχει γίνει 100%) και το πώς ο λογαριασμός δεν θα είναι ελλειματικός (όταν με 30% μεσοσταθμικά εισφορά δεν μειώνεται το έλλειμμα, υπάρχει πρόβλημα)...
    Αντί λοιπόν να καθίσεις να αναρωτηθείς και να ψάξεις τι παράγει το έλλειμμα, κάθεσαι και επιτίθεσαι στους συναδέλφους σου, λες και δεν υπάρχει χώρος για όλους (όπως λες)...Δυστυχώς είσαι θύμα της προπαγάνδας και του λαϊκισμού που στρέφει τον έναν εναντίον του άλλου (διαίρει και βασίλευε), διότι η ευθύνη είναι καθαρά του κράτους και αν το κράτος ήθελε μια ευήμερη σχέση συνύπαρξης σε μια άλλη συγκυρία, θα έλεγε πόσο είναι το ετήσιο έλλειμμα του λογαριασμού; 300 εκ. (πχ).
    Πάρτα από τον προϋπολογισμό, γιατί πιστεύουμε στις ΑΠΕ και τιμούμε τις συμβάσεις μας (300 εκ, το 2008, δεν ήταν ΤΙΠΟΤΑ, να θυμίσω πόσο εύκολα βρήκε ο Αλογοσκούφης 27 ΔΙΣ για τις τράπεζες;;;!!!)...
    Τώρα το μόνο που τιμά το κράτος, είναι το μνημόνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παλι το Post πληρωμωμ μετατραπηκε σε post διαμαχης...Ο καθενας τον κ@λο τ και μετα ζηταμε την κοινη καθοδο των συλλογων!! Η ευθυνη φιλε μ ειναι αποκλειστικα των εκαστοτε Υπεκα..δεχομαι πως πολλοι πηραν επιδοτησεις,υπερτιμολογηση με συγκεκριμενο ποσο δανειου δεν πιστευω...δλδ γτ δανειστει ο αλλος 400000 ενω το εργο τ εκανε 300000?? ειναι μια παραμετρος.Γτ να φταινε αυτοι π πηραν επιδοτησεις?? Επειδη δεν πηραμε εμεις? Ε ηταν τυχεροι τι να κανουμε...Παρα πολλοι,ιδιως των τελευταιων ετων εκαναν μεγιστη δυνατη χρηση του 18μηνου,με αποτελεσμα να πεσουν κατακουρυφα οι τιμες των πανελ,που καθοριζουν σε μεγιστοτατο βαθμο τη συνολικη δαπανη του εργου...Πτωση τιμης αναμεναμε,γτ οταν μια αγορα αρχιζει και εχει τεραστιο ανταγωνισμο οι τιμες πεφτουν...Ναι η ΔΕΗ,αργισε να βαλει ρολογια,να βαλουν κολωνες...Ολα αυτα με μερικους πιο πανω θεωρουνται ρισκοι της αγορας...Αλλα αλλο να σ κοστισε το εργο 400000 τ 2010 με 0,45 και αλλο κοντα στα 180000(σταθερο) με 0,32-0,35... Την ευθυνη την εχει το κρατος που εδωσε ασυστολως αδειες,,Οι παλιοι που πολλοι τους κατηγορουν,ηταν ηλιθιοι που περιμεναν 3-5 χρονια εγκριση απο το υπουργειο να προχωρησουν σε υλοποιηση και μετα οταν ο ελεγχος πηγε στη ΔΕΗ,οι υπολοιποι εξυπνοι??ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ,YPOΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΤ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,απλα η εκτοξευση υπερημεριας γινεται γι¨αυτο το λογο,να υποκυψουμε...Και με πληροφοριες που ειχα,ηταν πολλοι απο στερεα ελλαδα που δεχονται μεχρι και 50% κουρεμα για να τους πληρωνουν στην ωρα τους,αυτο ειναι το αποτελεσμα του εκβιασμου...Αντι να τρωγομαστε για το ποιανου η επενδυση δε πρεπει να πειραχτει,ας οργανωθουμε και αν δουν ολους τους παραγωγους ενωμενους,ε τοτε,δε θα μπορεσουν να κανουν τπτ...

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο μαζί σου...
      Αυτό εξηγώ, δεν θα πρέπει να τρωγόμαστε γιατί ο καθένας από την πλευρά του έχει δίκιο.
      Για το ότι το κράτος έδωσε πολλές άδειες να μην μας κοροϊδεύουν, το κράτος τα ήθελε τα Φ/Β, γιαυτό απαγκίστρωσε την διαδικασία από την ΡΑΕ.
      Το ότι έπεσαν οι τιμές δεν ήταν αποτέλεσμα του 18μηνου, αλλά παγκόσμιας υπερπροσφοράς πάνελ και πίεσης από τους κινέζους κατασκευαστές. Εκτιμώ άλλωστε, ότι η εξάντληση του 18μηνου δεν έγινε για λόγους αναμονής πτώσης των τιμών, αλλά με δεδομένη το οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα μετά το 2010-11, οπότε υπήρξε πολύ δυσκολότερη πρόσβαση στην χρηματοδότηση και με πολύ ακριβότερα επιτόκια.
      Δεν φταίει ο κλάδος των παραγωγών για τα ελλείμματα, αλλά η εφαρμογή πολιτικών που εξυπηρετούν συμφέροντα, από πλευράς ΥΠΕΚΑ, που μοιράζει την πίτα του ΕΛ σε πολλά κομμάτια, εκ των οποίων κάποιοι δεν δικαιούνται καν να λαμβάνουν μερίδιο.
      Ας σταματήσουν λοιπόν μερικοί να γκρινιάζουν εναντίων των συναδέλφων και ας κοιτάξουμε όλοι μαζί πως μπορούμε να προωθήσουμε, τα κοινά συμφέροντα του κλάδου.

      Διαγραφή
  120. καλημερα παιδια εχω στειλει φορολογικη ενημερωτητα γιατι ειχε λιξει για μαρτη με φαξ και ιμειλ εδω και 10 μερεσ μηπωσ σασ εχει τυχει ποτε θα μου βαλουν το μαρτη αυτο το μηνα η θα παω ενα μηνα πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. 10:44 δεν θα πας μήνα πίσω, στην χειρότερη θα πληρωθεί ο Μάρτιος λίγο πριν αρχίσει ο ΛΑΓΗΕ να πληρώνει τον Απρίλιο τον οποίο θα πληρωθεις κανονικά μαζί με όλους τους παραγωγούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Παπακυριακού Γιάννης.16 Νοεμβρίου 2013 στις 11:27 π.μ.

    10:44 επιβεβαίωσε οτι έχουν λάβει το fax/e-mail και το έχουν καταχωρήσει.Έχω ακούσει για περιπτώσεις που οι ενημερότητες δεν είχαν περαστεί και κάποιοι δεν πληρωνόντουσαν.

    Υ.Γ. Μπήκε κάποιος έξυπνος και μας λέει τις εξυπνάδες του και πάλι θα διαχωριστούμε σε παλιούς και καινούργιους.Μην μπαίνετε στο τρυπάκι τους.ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΠΑπακυριακού Γιάννης16 Νοεμβρίου 2013 στις 11:37 π.μ.

    Εκτός φυσικά αν οι νέες έχουν συγκεκριμένους ΟΡΟΥΣ!
    1.Στην ουσία να τροποποιούν μερικώς την αρχική.
    2.Να μπούνε ΡΗΤΡΕΣ για μη τήρηση των υποχρεώσεων τους.π.χ. για το χρόνο πληρωμών.
    3.ΡΗΤΡΕΣ στην περίπτωση που πάλι σκατά θα τα κάνουν και θα ζητήσουν νέο νέο new deal.
    4.φορολογικές απαλλαγές.
    5.μείωση επιτοκίων
    6.αύξηση του χρόνου της σύμβασης (και όχι 2-3 χρόνια όπως κάποιοι λένε)
    7.ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ των τιμών με βάση το πληθωρισμό!!
    8.Νόμος που να ορίζει οτι μέχρι να μηδενίσει το έλλειμα του ΛΑΓΗΕ να μη συνδεθούν νέα πάρκα
    9.και όταν αυτό μηδενίσει κάθε έκτακτη εισφορά πρόσθετος φόρος κ.τ.λ θα αρθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Παπακυριακού Γιάννης16 Νοεμβρίου 2013 στις 11:47 π.μ.

    Για να μας πείσετε κύριοι να αλλάξουμε τις σύμβασεις μας,θα κερδίσετε κάτι εσείς,αλλά θα κερδίσουμε κι εμείς!Εσείς μας χρωστάτε,όχι το αντίθετο.
    Άκουσα κάποιους να μου λένε και που θα βρεθούν τα χρήματα,αρα οτι και εμείς πρέπει να κάνουμε πίσω.Δεν τους άκουσα όμως να λένε οτι το φυσικό αέριο ΔΕΝ είναι ΑΠΕ και συνεπώς ο νόμος που ορίσει το ΦΑ ως ΑΠΕ πρέπει να καταργηθεί.Δεν ισχύει σε καμμία χώρα του κόσμου!
    Και στο κάτω κάτω να κόψουν το σβέρκο τους!Όταν υπογράψαμε σύμβασεις δεν είχε κανέναν όρο που να έλεγε οτι εμείς θα πρέπει να τους βρούμε τα χρήματα όταν έχουν έλλειμα,ούτε να δώσουμε ιδέες.Ούτε που είναι η ΟΤΣ,ούτε ο ΜΜΚ,ούτε πότε πληρώνονται οι στέγες,ούτε αν παράνομα κάνει η ΔΕΗ τα κόπλα της.
    Μας έχουν κάνει όλους και έχουμε ΛΟΥΦΑΞΕΙ από το φόβο μας.Ο κάθε σύλλογος κοιτάει να προστατέψει τα δικά του συμφέροντα.
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ μόνο οι ίδιοι θα τα προστατέψουμε,κι όχι από το πληκτρολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ