ANAΡΤΗΣΗ 2
ΑΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Λόγω πολλων σχολιων και μιας και δεν εχουν υπαρξει πληρωμές εως σήμερα 11/10 και δεν χανεται η ροη των πληρωμών, ανοίγω αυτην εδώ ως καινουργια αναρτηση Πληρωμή Οκτώβριος (2) για να μην υπαρχει το πρόβλημα με τα σχόλια
Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας. Δες φωτογραφία κατω. Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ
ΑΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Λόγω πολλων σχολιων και μιας και δεν εχουν υπαρξει πληρωμές εως σήμερα 11/10 και δεν χανεται η ροη των πληρωμών, ανοίγω αυτην εδώ ως καινουργια αναρτηση Πληρωμή Οκτώβριος (2) για να μην υπαρχει το πρόβλημα με τα σχόλια
Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής :
- Αυγούστου πατήστε εδώ.
- Σεπτεμβρίου και πληρωμές Μαρτιο -Απρίλο ΛΑΓΗΕ πατήστε εδώ.
- Οκτωβρίου και πληρωμές Απρίλιο Μάιο 2013 πατήστε εδώ.
- Νοεμβρίου και πληρωμές Ιούνιο 2013 πατήστε εδώ
- Δεκεμβρίου και πληρωμές Ιούνιο-Ιούλιο 2013 πατήστε εδώ
- Ιανουαρίου και πληρωμές Ιούλιο-Αύγουστο 2013 πατήστε εδώ
- Φεβρουαριου και πληρωμές Αύγουστο-Σεπτεμβριο 2013 πατήστε εδώ
- Εως 11/10 Σχολια μονο για Μαρτιο πληρωμή παραγωγής και πληρωμές Σεπτεμβριο-Οκτωβριο , εδώ
- Απο 11//10 και μετα χρησιμοποιούμε αυτήν την αυτήν την ανάρτηση
Τα σχολια δεν χανονται. Λόγω των πολλών σχολιων πρεπει να πατήστε το "φόρτωση περισσότερων" που υπαρχει κατω απο τον πινακα για πληκτρολογηση του σχολιου σας. Δες φωτογραφία κατω. Αν δεν δουλευει αυτό δοκιμάστε να μπειτε με διαφορετικό προγραμμα πλοήγησης -browser e.g. explorer, mozila κτλ
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
| ||||||
Μήνας παραγωγής |
Μάρτιος
| |||||
Ημ/νια πληρωμής |
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
| |||||
Τραπεζες | ||||||
Εθνική | ||||||
Αλφα | ||||||
Αγροτική | ||||||
Εμπορική | ||||||
Πειραιώς | ||||||
Eurobank | ||||||
Αττικής | ||||||
Κύπρου | ||||||
Probank | ||||||
Αλλες |
Λοιπον, αυτο που εγραψε ο κυριος Λεωνιδας πρεπει να γραφει εδω. Διαβαστε :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι πληροφορήθηκα σήμερα 11-10-13 δεν θα γίνουν πληρωμές των τιμολογίων (μηνός Μαρτίου) εντος του Οκτωβρίου. Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές του Φεβρουαριου !! Καθυστέρηση 7 μηνών! Η υπερημερία ξεφεύγει από κάθε Κοινοτικό Δίκαιο. Βλέπε σχετ αρθρο για τις καθυστερήσεις πληρωμών του δημοσίου...
"Με στόχο να μη συσσωρεύονται ληξιπρόθεσμα χρέη προς τους ιδιώτες η κυβέρνηση ετοιμάζει να εκδώσει Προεδρικό Διάταγμα στο οποίο θα περιγράφει τις νέες διοικητικές διαδικασίες που χρειάζονται οι Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου για την εκτέλεση των πληρωμών του Δημοσίου.
Σημειώνεται πως η Ελλάδα έχει μεταφέρει στο Εθνικό Δίκαιο την Κοινοτική Οδηγία 2011/7/ΕΕ. Για τις Καθυστερήσεις Πληρωμών ο νόμος 4152/2013 (παράγραφος ζ) έχει ενσωματώσει την σχετική Κοινοτική οδηγία 2011/7/ΕΕ , με πρόβλεψη από την 16η Μαρτίου 2014 η πληρωμή των τιμολογίων του Δημοσίου να γίνεται εντός 30 ημερών ή εντός 60 ημερών αναλόγως της περίπτωσης. Μετά από το διάστημα αυτό μπορεί να απαιτηθεί τόκος υπερημερίας.
Σημειώνουμε ότι οι προθεσμίες αυτές ήταν νομοθετημένες από χρόνια στη χώρα μας αλλά έμεναν ανενεργές
Λοιπον, αυτο που εγραψε ο κυριος Λεωνιδας πρεπει να γραφει εδω. Διαβαστε :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι πληροφορήθηκα σήμερα 11-10-13 δεν θα γίνουν πληρωμές των τιμολογίων (μηνός Μαρτίου) εντος του Οκτωβρίου. Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές του Φεβρουαριου !! Καθυστέρηση 7 μηνών! Η υπερημερία ξεφεύγει από κάθε Κοινοτικό Δίκαιο. Βλέπε σχετ αρθρο για τις καθυστερήσεις πληρωμών του δημοσίου...
"Με στόχο να μη συσσωρεύονται ληξιπρόθεσμα χρέη προς τους ιδιώτες η κυβέρνηση ετοιμάζει να εκδώσει Προεδρικό Διάταγμα στο οποίο θα περιγράφει τις νέες διοικητικές διαδικασίες που χρειάζονται οι Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου για την εκτέλεση των πληρωμών του Δημοσίου.
Σημειώνεται πως η Ελλάδα έχει μεταφέρει στο Εθνικό Δίκαιο την Κοινοτική Οδηγία 2011/7/ΕΕ. Για τις Καθυστερήσεις Πληρωμών ο νόμος 4152/2013 (παράγραφος ζ) έχει ενσωματώσει την σχετική Κοινοτική οδηγία 2011/7/ΕΕ , με πρόβλεψη από την 16η Μαρτίου 2014 η πληρωμή των τιμολογίων του Δημοσίου να γίνεται εντός 30 ημερών ή εντός 60 ημερών αναλόγως της περίπτωσης. Μετά από το διάστημα αυτό μπορεί να απαιτηθεί τόκος υπερημερίας.
Σημειώνουμε ότι οι προθεσμίες αυτές ήταν νομοθετημένες από χρόνια στη χώρα μας αλλά έμεναν ανενεργές
Λεωνίδας11 Οκτωβρίου 2013 - 8:14 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι πληροφορήθηκα σήμερα 11-10-13 δεν θα γίνουν πληρωμές των τιμολογίων (μηνός Μαρτίου) εντος του Οκτωβρίου. Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές του Φεβρουαριου !! Καθυστέρηση 7 μηνών! Η υπερημερία ξεφεύγει από κάθε Κοινοτικό Δίκαιο. Βλέπε σχετ αρθρο για τις καθυστερήσεις πληρωμών του δημοσίου...
"Με στόχο να μη συσσωρεύονται ληξιπρόθεσμα χρέη προς τους ιδιώτες η κυβέρνηση ετοιμάζει να εκδώσει Προεδρικό Διάταγμα στο οποίο θα περιγράφει τις νέες διοικητικές διαδικασίες που χρειάζονται οι Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου για την εκτέλεση των πληρωμών του Δημοσίου.
Σημειώνεται πως η Ελλάδα έχει μεταφέρει στο Εθνικό Δίκαιο την Κοινοτική Οδηγία 2011/7/ΕΕ. Για τις Καθυστερήσεις Πληρωμών ο νόμος 4152/2013 (παράγραφος ζ) έχει ενσωματώσει την σχετική Κοινοτική οδηγία 2011/7/ΕΕ , με πρόβλεψη από την 16η Μαρτίου 2014 η πληρωμή των τιμολογίων του Δημοσίου να γίνεται εντός 30 ημερών ή εντός 60 ημερών αναλόγως της περίπτωσης. Μετά από το διάστημα αυτό μπορεί να απαιτηθεί τόκος υπερημερίας.
Σημειώνουμε ότι οι προθεσμίες αυτές ήταν νομοθετημένες από χρόνια στη χώρα μας αλλά έμεναν ανενεργές
Λεωνίδας11 Οκτωβρίου 2013 - 8:14 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι πληροφορήθηκα σήμερα 11-10-13 δεν θα γίνουν πληρωμές των τιμολογίων (μηνός Μαρτίου) εντος του Οκτωβρίου. Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές του Φεβρουαριου !! Καθυστέρηση 7 μηνών! Η υπερημερία ξεφεύγει από κάθε Κοινοτικό Δίκαιο. Βλέπε σχετ αρθρο για τις καθυστερήσεις πληρωμών του δημοσίου...
"Με στόχο να μη συσσωρεύονται ληξιπρόθεσμα χρέη προς τους ιδιώτες η κυβέρνηση ετοιμάζει να εκδώσει Προεδρικό Διάταγμα στο οποίο θα περιγράφει τις νέες διοικητικές διαδικασίες που χρειάζονται οι Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου για την εκτέλεση των πληρωμών του Δημοσίου.
Σημειώνεται πως η Ελλάδα έχει μεταφέρει στο Εθνικό Δίκαιο την Κοινοτική Οδηγία 2011/7/ΕΕ. Για τις Καθυστερήσεις Πληρωμών ο νόμος 4152/2013 (παράγραφος ζ) έχει ενσωματώσει την σχετική Κοινοτική οδηγία 2011/7/ΕΕ , με πρόβλεψη από την 16η Μαρτίου 2014 η πληρωμή των τιμολογίων του Δημοσίου να γίνεται εντός 30 ημερών ή εντός 60 ημερών αναλόγως της περίπτωσης. Μετά από το διάστημα αυτό μπορεί να απαιτηθεί τόκος υπερημερίας.
Σημειώνουμε ότι οι προθεσμίες αυτές ήταν νομοθετημένες από χρόνια στη χώρα μας αλλά έμεναν ανενεργές
ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ
Διαγραφήεβνοουν τα φας τρακ σε βαρος ολλον μας, κρατος δικεου μετα σου λεη ο αντονακης, γερνη μονοπαντα η δηκεοσινησου αντονακη, δεν θανε μακρης ο δρομοσου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός.
ΔιαγραφήΦιλοι μου Γραικοί, θνητοι Ελληνες και Υιοί Θεού Ίωνες, μην κρινετε αυτους. Γνωριζουν τα προβληματα πληρως, τα γνωστοποιουν στην σιων και ως πιονια τους πραττουν ολα οσα θα επιδεινωσουν ή δεν θα λυσουν τα προβληματα αυτα. Δεν ειναι χαζοι, αντιθετως. Τωρα που γραφω, Ίπταμαι, προς γνωση ολων των πιονιων, για να ενημερωσουν τα αφεντικα τους. Είμαι Εδώ. Έρρωσθε και Ευδαιμονείτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΊ ΘΑ ΜΑΣ ΒΆΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΆΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΛΊΝΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εμείς καθόμαστε και τους κατεβάζουμε τα παντελόνια.καλά μας κάνουν τα κωθώνια πολιτικάντηδες .8 μήνες πληρώνουμε ΦΠΑ για λεφτά που δεν πήραμε και για το χαράτσι φπα
ήθελα να ήξερα τους οικονομικούς εισαγγελείς γιατί τους έχουμε για να συλλαμβάνουν τους πραματευτάδες.τους κλέφτες τους υπουργούς που ξέρουν μόνο φόρους να βάζουν πότε θα τους συλλάβουν για χρέος στους πολίτες η εκεί δεν πιάνει ο νόμος.ο συχωρεμένος ο παππούς μου μου έλεγε το κράτος παιδάκι μου ξέρει μόνο (το δικό μου δικό μου και το δικό σου δικό μου) .ά ρε παππού πόσο δίκιο είχες, εμπιστευτήκαμε τους απατεώνες και επενδύσαμε στην πατρίδα μας και οι ψεύτες μας κάνανε ζητιάνους.για φτύσιμο είναι όλοι τους,, μασκαράδες ψευταράδες απατεώνες με κέρατα θα έρθει η ώρα σας όλα εδώ πληρώνονται,,,(μόνο εμείς δεν πληρωνόμαστε)
Τ..ην τριτη οι αγροτες με φ/β θα ειναι εξω απο τη βουλη κατα την διαρκεια της ψηφισης του νομοσχεδιου .Λοιπον ιδου η ροδος ιδου κ το κλαμα του πληκρολογειου.ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ολα κ ελατε ευπροσδεκτοι ολοι.ΕΛΑΤΕ να αγωνιστειτε για την περιουσια σας τα παιδια σας τον ιδρωτα σαςΤΕΡΜΑ ΤΟ ΚΛΑΜΑ....ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ afo.gr.ΞΥΠΝΑΤΕ ραγιαδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε θα πληρωθούμε την παραγωγή του ΜΑΡΤΙΟΥ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάρτης ΔΕΝ θα πληρωθεί μέσα στον Οκτώβριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε 8 μήνες απλήρωτοι. Ντροπή και αίσχος. Να κρεμάσουμε τον ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ και την παρέα του στην πλατεία ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα πληρώνουν την παραγωγή του ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ. ΝΤΡΟΠΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑισχος!! Εδω και 1,5 μηνα πληρωνουν τον Φεβρουαριο που στους περισσοτερους τα τιμολογια ηταν μηδενικα εως μερικων χιλιαδων(αναφερομαι σε μικρα-μεσαια εργα)..Ετσι,στρωνουν το εδαφος εκβιασμου ωστε να δεχτουμε το new deal..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι επενδυτης μικρομετοχος σε μεγαλο εργο. Δεν πληρωθηκε ο Φεβρουαριος ακομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθε μήπως κανείς.. Για την συνάντηση που είχαν εχθές οι εμπλεκόμενοι φορείς (ΛΑΓΗΕ ΔΕΗ ΡΑΕ κλπ) σχετικά με τις καθυσστερήσεις στις πληρωμές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθε μήπως κανείς.. Για την συνάντηση που είχαν εχθές οι εμπλεκόμενοι φορείς (ΛΑΓΗΕ ΔΕΗ ΡΑΕ κλπ) σχετικά με τις καθυσστερήσεις στις πληρωμές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο οτι διαβασα σε ενα site(δε θυμαμαι ποιο ομως),η συναντηση μετατεθηκε για τη Δευτερα..Οποτε Δευτερα Τριτη θα γνωριζουμε τι θα αποφασισουν οι φωστηρες!!Οπως πηραν τα λεφτα μας για τη ΔΕΠΑ(προκειμενου να πουληθει χωρις χρεη),ε πιστευω θα κανουν κατι παρομοιο απο αλλη πηγη ωστε να πληρωθουμε εμεις...Γιατι καποια σοβαρη αποφαση με δαυτους μην περιμενουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.econews.gr/2013/10/12/fotovoltaika-agrotes-athina-106544/
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυνατή παρουσία παιδιά, δυστυχώς μόνο έτσι ίσως γίνει τίποτα. Το πρόβλημα πέρα απο εμάς και τους γύρω μας δεν το γνωρίζει κανείς, ούτε κάν οι λίγοι βουλευτές που τους έμεινε τσίπα. Κατάφεραν οι αλήτες να μας περιγελούν και οι πιο πεταμένοι (εγκεφαλικά εννοώ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι μαζί την ΤΡΙΤΗ έξω απο την βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς συναδελφοι ΟΛΟΙ να ειμαστε την τριτη στην βουλη και οχι μονο οι αγροτες!!Αγροτες και μη μας αφορα ολους!Γιατι το λινκ που εβαλε ενας φιλος απο πανω αναφερει ''καλούμε τους εγκλωβισμένους αγρότες των Φωτοβολταϊκών από όλη την Ελλάδα, να δώσουν το παρών''Στην ελλαδα ετσι ημαστε παρτακια..λες και δεν εχουμε την ιδια μοιρα σε αυτο το παλιο κρατος που μας λιωνει το κορμι και την ψυχη μερα παρα μερα!Σημερα κατεβαινουν οι γιατροι την αλλη μερα οι νοσηλευτες και την παραλλη οι οικοδομοι!Τα ιδια ζηταμε ολοι μας αξιοπρεπεια και ενα καλύτερο αυριο.Αλλα τα συνδικατα και τα καθηκια οι συνδυκαλιστες τα εχουν μιλημενα με τους δολοφονουν χαρτογιακαδες που ειναι πανω και μας κουλαντριζουν..
ΔιαγραφήΠότε θα πληρωθούμε την παραγωγή του ΜΑΡΤΙΟΥ ?
ΔιαγραφήΤην Κυριακη.
ΔιαγραφήΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυριο πιεση στον ΛΑΓΗΕ [τηλ. e-mail]Εχουμε αναγκη και τα ψιχουλα του Μαρτιου για υποχρεωσεις που εχουν ξεφυγει.Επαιτες χρεοκοπημενει.Επτα μηνες απληρωτει.ΟΡΓΗ να τους παρει ο διαλος.Αν δεν μπορουν να μας ξεχρεωσουν να κλεισουν το μπουρδελο τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήmeta mas lene egglimatiki organosi h xrisi avgi !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήna o fasismos !!! lamogia !!!!
Ti Ora avrio stin vouli????
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή αν περάσει η fast-track τροπολογία στη Βουλή (αυτή την Πέμπτη νομίζω), για τις εταιρίες του Κοπελούζου (Silcio) και του Παναγάκη (SPES Solaris), με συνολικά 293 MW και παλιές εγγυημένες ταρίφες 350 Ε/ΜWh, εμείς φαντάζομαι θα πληρωνόμαστε μία φορά το χρόνο και αν..... Τα "δικά μας παιδιά" για άλλη μια φορά σε αυτή τη χώρα.... Ντροπή τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια κάτι νεότερο, ας επικοινωνήσουμε ξανά προς το τέλος του μήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήEleni Spentzou
TELIA!!!! Tora perimeno ton logisti na mou bgali to FPA gia tin EPE. Bravo. Pos tha plirothi enas theos kseri!!!!
Hellenic Electricity Market Operator S.A.
Finance Dptm
Μη δίνεις σημασία στην κότα...
ΔιαγραφήΜίλησε κανείς με ΛΑΓΗΕ για τις πληρωμές μας τι θα γίνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λαγος δεν πληρωσε ακομα τον Φεβρουαριο. Δυσκολα τα πραγματα για εμας τους απληρωτους του Φεβρουαριου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦεβρουαριο δεν πληρωσαν, υσκολα τα πραγματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικοινωνία με ΛΑΓΗΕ τώρα. Δεν πληρώνει η ΔΕΗ και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές Φεβρουαρίου... Για αυτή την εβδομάδα σίγουρα δεν θα γίνουν πληρωμές και για την επόμενη δεν γνωρίζουμε.!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω παντως ουτε για Φεβρουαριο δεν μας απαντανε ποτε θα πληρωσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στην κυβέρνηση το έχετε παραγαμήσει.. Τι σκατά ΕΠΕΝΔΎΣΕΙΣ θέλετε όταν οδηγείται τους επενδυτές για κρεμάλα! Ουστ και από μένα! ΑΓΥΡΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στην κυβέρνηση το έχετε παραγαμήσει.. Τι σκατά ΕΠΕΝΔΎΣΕΙΣ θέλετε όταν οδηγείται τους επενδυτές για κρεμάλα! Ουστ και από μένα! ΑΓΥΡΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλλάδα! Η καλύτερη χώρα για επενδύσεις! Σε κλέβει με το Δημόσιο στην ψύχρα. Σε λίγο θα αρχίσουν να μας μοιράζουν σχοινί και σαπούνι για να κρεμαστούμε! Ουστ ΚΟΠΡΌΣΚΥΛΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έγινε ρε παιδιά ούτε χρεωστικά δεν βγάζουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι πολυ εξυπνοι, για αυτο τους χρησιμοποιουν ως πιονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο ειναι το success story της ελλαδας...Τρεχει στο εξωτερικο ο Σαμαρας να φερει επενδυσεις και δε βλεπει τα χαλια εντος της χωρας..Εχουμε καο τον στουρναρα να λεει πως ακομα τα οικονομαμε,οντως 7 μηνες απληρωτοι..Μπραβο σας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε διευκρινίσεις σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της προχώρησε η ΔΕΗ, σε συνέχεια δημοσιεύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει πως οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΑΔΜΗΕ ανέρχονται σήμερα σε 115,5 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 200,8 εκατ. ευρώ την 30/09/2013 ενώ προς τον ΛΑΓΗΕ δεν υπάρχουν ανεξόφλητες οφειλές σήμερα, αλλά ούτε και την 30/09/2013.
γιατι δεν τους κρεμαμε ρε παιδια,΄΄ετσι κι'αλλιως την φυλακη δεν την γλιτωνουμε,τουλαχιστον να πιασει τοπο...
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη μας κοροιδευουν....γαιδουρια του κερατα...σορυ αλλα δεν αντεχουμε αλλο..δεν εχουμε χρηματα για να παμε αθηνα αυριο...κ οχι μονο...ντροπη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΗ: Στα €115,5 εκατ. οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΑΔΜΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε διευκρινίσεις σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της προχώρησε η ΔΕΗ, σε συνέχεια δημοσιεύματος.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει πως οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΑΔΜΗΕ ανέρχονται σήμερα σε 115,5 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 200,8 εκατ. ευρώ την 30/09/2013 ενώ προς τον ΛΑΓΗΕ δεν υπάρχουν ανεξόφλητες οφειλές σήμερα, αλλά ούτε και την 30/09/2013.
Μας κοροιδευουν τα λαμογια του ΛΑΓΗΕ.Στημενο το παιχνιδι αδερφια.θα καει το δικο μου σπιτι αλλα θα κανω σταχτη πρωτα το δικο τους
Καλημερα σε ολους οτι φαινεται εχει μπει σε λειτουργιο το σχεδιο για να μας εξοντωσουν εμας τους μικρουςγια χαρη κοπελουζων. Επειδη βλεπω οτι οι μονοι που διεκδικουν και παντα κατι παιρνουν(καλως η κακως) ειναι οι αγροτες γιατι κανουν κινητοποιησεις οι συλλογοι που υποτιθεται μας εκπροσωπουν βγαζουν που και που καποια ανακοινωση σιγα μην παθουν υπερκοπωση.Αν θελουμε να γινει κατι πρεπει να παρουμε την τυχη στα χερια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗλιε να φτιαξεις μια σελιδα οπου οσοι θελουν να διεκδικησουμε αυτα που μας χρωστουνται να εγγραφουμε να δωσουμε τα στοιχεια μας την ισχυ μας e-mail και τηλ.επικοινωνιας.
Με αυτα τα στοιχεια ο ηλιος θα μπορει να μας φερει σε επικοινωνια θα δουμε τι ισχυ εχουμε και να βρουμε απο κοινου τροπους δρασης .Αν περιμενουμε και καθομαστε στους καναπεδσς οπως κανουμε τωρα θα μας σφαξουν.
Συμφωνω με τον παραπανω συναδελφο.Ειμαστε παρα πολλοι αλλα μας λειπει η οργανωση πρεπει οπωσδηποτε να ακουστει η φωνη μας αυτη την φορα και μαλιστα πολυ δυνατα.!!! Αλλιως θα σφαχτουμε ετσι απλα...
ΔιαγραφήΔεν μπορω να δω την αρχικη σελιδα τι προβλημα υπαρχει
ΑπάντησηΔιαγραφήολοι αυριο στην βουλη αγροτες και λοιποι
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΗ: Στα €115,5 εκατ. οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΑΔΜΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε διευκρινίσεις σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της προχώρησε η ΔΕΗ, σε συνέχεια δημοσιεύματος.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει πως οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΑΔΜΗΕ ανέρχονται σήμερα σε 115,5 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 200,8 εκατ. ευρώ την 30/09/2013 ενώ προς τον ΛΑΓΗΕ δεν υπάρχουν ανεξόφλητες οφειλές σήμερα, αλλά ούτε και την 30/09/2013.
Καλησπέρα !!!!!!!!! τοτε γιατι δεν μας πληρώνη το ΛΑΓΗΕ ??????????????????
Μπορείς να δώσεις κάποιο link για αυτό που γράφεις?
ΔιαγραφήΑν φορατε παντελονια ρε αλητες του ΥΠΕΚΑ,βγειτε και πειτε που πανε τα λεφτα μας!!! Αλητες μεταμφιεσμενοι υπουργοι,ουτε η Χ.Α. τετοιο μασκαριλικι!!! Το οτι μας εκβιαζετε για το new deal με τετοια φθηνα κολπα και σταση πληρωμων το εχει καταλαβει και η κουτση μαρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHLIOS Σε παρακαλω κανε αυτο που γραφει ο 2.06.Δεν μπορουμε να ελπιζουμε σε τιποτα αλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο που φοβουνται ειναι η φασιστικη Χ.Α, δεν μας αφηνουν αλλα περιθωρια διοτι αυτοι ασκουν χοιροτερη βια εναντιον μας, την οικονομικη και ψυχολογικη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω για σας αλλα εγω θα στραφω εκλογικα στο πιο ακραιο εθνικιστικο κομμα που υπαρχει στις δημοτικες, ευρωπαικες και βουλευτικες εκλογες που θα υπαρχει, καλυτερα να αρχισω απο το μηδεν ξανα παρα να με κοροιδευουν 20 χρονια οι ψευτοδημοκρατες.
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΑΚΟΥΓΟΜΑΣΤΕ ΦΟΒΑΜΑΙ...
Μόλις μίλησα με την γραμματέα του Οικονομικού Διευθυντή και την ρώτησα πότε οι πληρωμές και εάν ο λόγος είναι οι οφειλές της ΔΕΗ. Μου είπε ότι ακόμα δεν έχουν ενημέρωση και ναι ο λόγος είναι οι οφειλές της ΔΕΗ. Όταν της είπα τι έλεγε η ανακοίνωση που έβγαλε η ΔΕΗ μου είπε ότι αυτές είναι συνεννοήσεις σε ανώτερο επίπεδο και δεν μπορεί να μου απαντήσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφια εστειλα ενα e-mail στο ΥΠΕΚΑ με εντονες διαμαρτυριες.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ολοι να κανετε ιδιο.Να μην τους αφησουμε σε χλωρο κλαδι.Βομβαρδιστε τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΩΝΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΥΤΕ ΚΛΕΦΤΕΣ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ, ΩΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ 2:47 ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΟ MAIL ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΕΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήστο www.ypeka.gr καντε κλικ στο επικοινωνια.Βαζετε τα στοιχεια σας και το στελνετε
ΑπάντησηΔιαγραφήο μονος λογος που επικρατει αυτη η κοροιδια με τις πληρωμες των φωτοβολταικων, καθως επισης και με την εκτακτη εισφορα που εβαλε το κρατος, ειναι για να αναγκαστουν οι παραγωγοι να πουλησουν τις αδειες τους και τα παρκα, διοτι παει πολυ να υπαρχουν τοσοι ελληνες που λαμβανουν μερος στην παραγωγη ενεργειας. Μπορει πολυ ευκολα να το αντιληφθει καποιος και μονο με δυο παραδειγματα. Ενα ειναι αυτο που συμβαινει στη χωρα εδω και 5 χρονια, που ενω ολος ο πλανητης χρωσταει και μαλιστα εχουν πρωτογενες ελλειμα, μονο στην ελλαδα εχει επιβληθει μνημονιο και πουθενα αλλου στο δυτικο συμμαχικο κοσμο. Δυο ειναι οτι ενω ολοι οι μεγαλοι φωναζαν οτι πρεπει να καταργησουμε τον λιγνιτη και να βαλουμε ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, μολις οι ελληνες το εκαναν, ετρεξαν αμεσως να βαλουν εκτακτη εισφορα να αποτρεψουν το κοσμο απο αυτο το κλαδο. Πρεπει απαντες να καταλαβουν οτι ειναι εθνικη αναγκη κανεις να μην δωσει την παραγωγη του σε κανεναν, κανεις να μη δεχτει μειωση της τιμης πωλησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω που δεν μπορω να το πουλησω λογο Αγροτης ,τη να κανω ?
ΔιαγραφήΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΑΤΕ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΓΡΟΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΟΥΣΑ.
Ζουμε σε ενα κοσμο που βασιλευει η ρυπανση οι κλιματικες αλλαγες ειναι εμφανεις και τελευταιες μελετες δειχνουν οτι το 95 % οφειλεται στον ανθρωπο ολοι γνωριζουν ειτε το θελουν ειτε οχι οτι οι απε ειναι μονοδρομος το οτι βγαιναι ο υπουργος υπεκα ο μανιατης και τις αδειαζει σε δηλωσεις του δειχνει ποσο επικυνδυνο ατομο ειναι και ο στουρναρας ποσο ηλιθιος ειναι οταν ηταν στο ιοβε ελεγε αλλα και αλλα σαν υπουργος.Αυτο ειναι το προβλημα της ελλαδας οταν αλλαζεις θεση αλλαζεις και πιστευω αλλους πριμοδοτεις τι μια στιγμη αλλους την αλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ελλαδα εχει ΟΛΑ τα φοντα να ειναι ενας γιγαντας ενεργειακος για ολη την ευρωπη απο απε αντι αυτου γινομαστε τσιρακια των ρωσων και ισραηλινων κριμα στα οραματα των κυβερνοντων η απολυτη ξεφτιλα
Στείλτε όλοι mail διαμαρτυρίας στο YPEKA!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατί μόνο αγρότες αύριο στη Βουλή? ΌΛΟΙ πρέπει να είμαστε εκεί. Και επόμενο ραντεβού στις πολυτελείς εγκαταστάσεις του ΛΑΓΗΕ...
Η ΔΕΗ μπορεί να μη χρωστάει απευθείας στο ΛΑΓΗΕ αλλά:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Χρωστάει ο ΑΔΜΗΕ στο ΛΑΓΗΕ που δεν έχει λεφτά εξαιτίας της ΔΕΗ.
2. Επίσης Η ΔΕΗ συμψηφίζει ποσά με ΛΑΓΗΕ ΑΔΜΗΕ κλπ το οποίο είναι παράνομο ώστε να μην περιμένει 6 μήνες να τα πάρει πίσω.
Το πανηγύρι της ΔΕΗ (εκτιμώ προσωπικά) θα τελείωσει τέλος του έτους που ο ΛΑΓΗΕ θα γίνει ΔΕΣΜΗΕ και πάλι...
Τοτε η εξάμηνη καθυστέρηση θα περάσει και στους παραγωγούς Φυσικού Αερίου.
Με λίγα λόγια η ΔΕΗ πετά μία πέτρα που μας χτύπησε και λέει η πέτρα σε χτύπησε όχι εγω...
Ξέρει κανένας τι έγινε στη συνάτηση του Παπαγεωργίου με ΔΕΗ ΛΑΓΗΕ ΡΑΕ κλπ? Είναι πολύ σημαντικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κυριοι βουλευτες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ τα λαμογια της διαφθορας κατεθεσαν την τροπολογια μπαβο τους!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παρουν στις επομενες εκλογες απο τα τρια το μακρυτερο και για αυτο βλεπουμε να θελουν τοσο βιαστικα να κανουν τα ρουσφετια για να μπορουν να υπαρξουν αυριο μπραβο σας και παλι ο ελληνικος λαος σας καμαρωνει τετοια λεβεντια τετοια ανιδιοτελεια αργησαμε να την καταλαβουμε παλιοξεφτιλες του κερτα
Γνωριζουν τι κανουν, δεν τους ενδιαφερουν οι ψηφοι. Δυστυχως για αυτους τα αφεντικα τους θα τους πεταξουν στη γωνια ρωτους απο ολους, γιατι οι σιωνιστες δεν εχουν φιλους.
Διαγραφήhttp://www.newmoney.gr/article/26078/nea-synantisi-stoyrnara-papageorgioy-ti-apofasistike-gia-tis-ofeiles-dimosioy-pros-tin
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ποια μέτρα θα ληφθούν (οκ ίσως να έχει δίκιο) και κλείνει το μάτι στουν Υφιπουργό Μάκη για τα Φ/Β γράφοντας μπούρδες. Αν δεν έγραφε τέτοια χοντρή μπούρδα θα τον διαβάζαμε;
ΔιαγραφήΓνωριζουν τι κανουν, δεν τους ενδιαφερουν οι ψηφοι. Δυστυχως για αυτους τα αφεντικα τους θα τους πεταξουν στη γωνια πρωτους απο ολους, γιατι οι σιωνιστες δεν εχουν φιλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβαστε στο newmoney το μαυρο μελλον που μας επιφυλασει ο ασημακης αφορα την σημερινη συναντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο περίεργο είναι ότι μόνο το συγκεκριμένο site αναφέρει για δεύτερη φορά για νέο ΛΑΓΗΕ. Δεν έχει ακουστεί τίποτα άλλο από πουθενά. Τώρα η είναι διαρροές που τις κάνουν επίτηδες για να μας τρομοκρατήσουν ή το ξέρουν και άλλοι άλλα έχουν εντολή να μην αναφέρουν τίποτα μέχρι να ολοκληρωθεί η απόφαση. Πάντως είναι πολύ δύσκολο να σταθεί κάτι τέτοιο νομικά και ηθικά διότι και οι υπόλοιπες ΑΠΕ την ίδια σύμβαση έχουν υπογράψει. Πάντως το πιο ύποπτο που υπάρχει μέχρι τώρα και το διάβασα σε σχόλιο στο energypress ότι ο ΛΑΓΗΕ δεν έχει εκδοσή ακόμα το μηνιαίο δελτίο λογαριασμοί ΑΠΕ και ο μηνάς έχει 14 όποτε δεν μπορούμε και να δούμε αν τα πράγματα είναι καλύτερα ή όχι.
ΔιαγραφήΑναρωτιεμαι,αν δε συμμετεχουν τα φωτοβολταικα στο νεο ΛΑΓΗΕ,τι θα απογινουν;;; Θα φαλιρισουν;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε κάποιος για Φεβρουάριο σήμερα? Και τι μέγεθος έργο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε κάποιος για Φεβρουάριο σήμερα? Και τι μέγεθος έργο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε κάποιος για Φεβρουάριο σήμερα? Και τι μέγεθος έργο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο συγκεκριμένο site o δημοσιογράφος που αρθρογραφεί δούλευε στη ΔΕΠΑ,στο τμήμα δημοσίων σχέσεων και έφτιαχνε και το δελτίο τύπου της ΔΕΠΑ.όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Απάντηση στις εξυπνάδες τους και δεν το δημοσίευσε ποτέ.Φυσικά δεν μου κάνει καμία εντύπωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήδιόρθωση "απάντησα-σχολίασα το άρθρο του"
ΑπάντησηΔιαγραφήTo πιεστικό πρόβλημα ρευστότητας λύνεται αμέσως αν αρθούν οι στρεβλώσεις της αγοράς που το δημιουργούν.Το έλλειμα αυτό δεν προέρχεται από τα φωτοβολταικά -- σε παραπέμπω στις έρευνες του ΙΟΒΕ και του αριστοτελείου πανεπιστημίου.Για να στο πω και πιο απλά :
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που επιδοτεί τα ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ σου,του φυσικού αερίου ως ΑΠΕ ενώ είναι ορυκτά καύσιμα.
2.Το τέλος ΕΤΜΕΑΡ πηγαίνει κατά 40% στις ΑΠΕ και το υπόλοιπο 60% στα ορυκτά καύσιμα.Όταν θα βγάζεις τέτοια δημοσιεύματα θα πρέπει να έχεις την δεοντολογία να ερευνάς σε βάθος το θέμα και να μην πετάς οτι σου κατέβει στο κεφάλι χάρην εντυπωσιασμού..Εκτός αν αντί για άγνοια εξυπηρετείς συμφέροντα...
3.Τα φωτοβολταικά δίνουν τη μέγιστη ισχύ τους το μεσημέρι όπου και υπάρχει η μεγαλύτερη ζήτηση (εκτός από τις βραδυνές ώρες).Ειδικά αυτό "στεναχωρεί" ιδαίτερα τις μονάδες φυσικού αερίου-αν δεν υπήρχαν οι υπόλοιπες ΑΠΕ που εκχέουν στο σύστημα κατά προτεραιότητα- θα θυσαύριζαν.
4.Ακριβώς για τον παραπάνω λόγο οι ΑΠΕ ρίχουν την ΟΤΣ, και ειδικά τώρα με τη μειωμένη ζήτηση λόγο κρίσης,σε πολύ χαμηλά επίπεδα.Συνεπώς... θυσαυρίζει η ΔΕΗ η οποία με ΤΕΧΝΙΤΟ τρόπο ρίχνει την ΟΤΣ, με αποτέλεσμα να συμβαίνει το εξής παράδοξο: Ενώ τα φωτοβολταικά ρίχνουν την ΟΤΣ (το κόστος ενέργειας) η ΔΕΗ αν και παράγει πιο φθηνή ενέργεια καρπώνεται ΟΛΟ το κέρδος αποζημειώνοντας τον ΛΑΓΗΕ όλο και λιγότερο,δημιουργόντας σε τεράστιο βαθμό το έλλειμα που έχει δημιουργηθεί.
5.Στον υπολογισμό της ΟΤΣ η ΔΕΗ δεν λαμβάνει υπ΄ όψην της το κόστος ενέργειας των νησιών τα οποία παράγουν ενέργεια από ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ,κάτι που ανεβάζει την ΟΤΣ σε δυσθεώρητα ύψη...γιατί?επειδή έτσι την βολεύει!
6.Την ίδια στιγμή η ΔΕΗ χρωστάει στον ΛΑΓΗΕ πάνω από 220 εκατομμύρια ευρώ τα οποία δεν αποδίδει ισχυρίζόμενη οτι η αιτία είναι πως δεν πληρώνεται από τους καταναλωτές της!
Λόγο λοιπόν όλων των παραπάνω και επειδή :
α)δεν είναι 3000 επενδυτές αλλά 14.000 και μάλιστα ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ και μικροεπενδυτές που απασχολούν εργαζομένους οι οποίοι συμβάλουν σε μια οικονομία που καταρρέει
β)που δεν έβγαλαν τα χρήματα τους στο εξωτερικό όταν ξέσπασε η κρίση ΑΛΛΑ επένδυσαν στη χώρα τους,στηρίζοντας την
γ)που το κράτος δεν σεβάστηκε την υπογραφή του στις συμβάσεις του και επέβαλε ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΖΙΡΟ (παγκόσμια πρωτοτυπία)
δ)που είναι χρήματα που παρόλο που δεν λαμβάνουμε ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ (άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία)
ε)που οι άνθρωποι είναι απλήρωτοι εδώ και 6μιση μήνες ενώ τα λειτουργικά έξοδα και τα δάνεια τρέχουν
στ)που πληρώνουμε ΦΠΑ 7 μήνων χωρίς να έχουμε εισπράξει ούτε 1 ευρώ!
Το να βγαίνεις εσύ και ο οποιοσδήποτε άλλος και να πετάει σε μια πρόταση οτι το έλλειμα δεν μειώνεται αν δεν εξαλειφθούν οι επιδοτήσεις στα φωτοβολταικά,δηλαδή να καταστραφούν πάνω από 50.000 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ οικογένειες είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΤΟΠΟ και προκαλεί κοινωνική ΟΡΓΗ.
ΕΜΠΡΟΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.
ΔιαγραφήΚυρίε Παπακυριακού μήπως είχατε κάποια επικοινωνία με Λαγηέ για τις πληρωμές η κατάσταση μου είναι πλέον απελπιστική όπως και πολλών άλλων συναδέλφων φαντάζομαι. Δεν μπορώ να τους πιάσω στο τηλέφωνο να τους βρίσω να ξεσπάσω τουλάχιστον.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
Μιχάλης Π.
ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπροστά στους αγώνες οι αγρότες και απο πίσω όλοι οι άλλοι...
ΔιαγραφήΟΡΜΑΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ !!!
Διαγραφήκ παπακυριακου και ηλιε πρεπει να βοηθησετε ωστε να οργανοθουμε και να δωσουμε το παρον δυνατα γιατι αν απουσιασουμε αυτη την στιγμη απο τις εξελιξεις δυστυχως θα μας βρουν ασχημες μερες
ΑπάντησηΔιαγραφήμε λυπη διαπιστωνω οτι οι συνδικαλιστες που εμπιστευτηκαμε να μας εκπροσωπουν τα συμφεροντα μας η μας εχουν πουλησει η επιδιδονται σε ανουσιες διαμαρτυριες.Ο μονος τροπος να παρουμε τα λεφτα μας ειναι να ξεφτιλησουμε το συστημα να παμε εξω απο το ΥΠΕΚΑ να κατασκηνωσουμε να αναδειξουμε τα προβληματα μας μονοι μας και αν χρειασθει να κανουμε και απεργια πεινας
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήXA - mono aftous tous malakes fobounde ! mas katandisan na mas lene fasistes - i dithen dimokrates !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτειλτε ολοι μηνυματα στην εκπομπη του Χατζηνικολαου για τον Τσιπρα. Να πει κατι για τα φωτοβολταικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήο λουμακης ειναι μαριονετα.οι αγροτες ειμαστε καθοδόν.σε τρεις ωρες αθήνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα μία μέρα απλήρωτοι και κακομοίρηδες.. Υποτίθεται Επενδυτές με τα αυτιά πεσμένα! Το Κράτος Απατεώνας συνεχίζει ακάθεκτο προς τον 8ο μήνα φεσιού. Αλήθεια τι μπορεί να περιμένει κανείς πια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα μία μέρα απλήρωτοι και κακομοίρηδες.. Υποτίθεται Επενδυτές με τα αυτιά πεσμένα! Το Κράτος Απατεώνας συνεχίζει ακάθεκτο προς τον 8ο μήνα φεσιού. Αλήθεια τι μπορεί να περιμένει κανείς πια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήκαν τα ενημερωτικά σημειώματα για τον Σεπτέμβριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερωτικα καινουργια,το φπα τρεχει κανονικα και οι πληρωμες φαντασματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα μην το κοψω ακομη το τιμολογιο..
http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/595370/eisfora-kai-stous-paragogous-fusikou-aeriou/
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη συμμετοχή και των ηλεκτροπαραγωγών με φυσικό αέριο, ώστε να καλυφθεί το έλλειμμα του Ειδικού Λογαριασμού Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας του Λειτουργού της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ), ζητούν – με τροπολογία, που κατέθεσαν στη Βουλή – 30 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, με επικεφαλής το βουλευτή Ηρακλείου, Λευτέρη Αυγενάκη.
Τωρα μαθαινουν το 1+1=2 για να δουμε!
Να προετοιμαζόμαστε και για το ΦΠΑ του συμψηφιστικού Οκτωβρίου που θα ρίξουμε πολύ κλάμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήAσε απο τωρα μεχουν πιασει τα κλαμματα..γι αυτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήdim street car εννοείς οτι δεν είναι υποχρεωτικό το τιμολόγιο να κόβεται μέσα στον ίδιο μήνα , μπορείς να το κόψεις με μεταγενέστερη ημερομηνία, Ευχαριστώ, Αναστασια
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ακριβώς αυτό εννουσα Αναστασία!Δεν το διατυπωσα σωστα..
Διαγραφήkαθε ποτε κοβουμε εκαθαριστικο τιμολογιο;
ΑπάντησηΔιαγραφή..6.06 ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ...ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΓΙΑ ΦΛΕΒΑΡΗ ΤΟ ΙΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΓΙΑ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ....ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ::( ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ..).
ΔιαγραφήΣυναδελφοι προτεινω να μην ξανακοψει κανεις τιμολογιο μεχρι να εξοφληθουν ολα τα τιμ.και κατα συνεπεια και τα ΦΠΑ που καλουμαστε να πληρωσουμε χωρις να τον εχουμε εισπραξει.Οτι κανουμε ολοι μαζι και οχι ο καθενας μονος δεν επιτυγχανουμε τιποτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήγια σας ηθελα να ρωτησω κατι .. αν δεν κοψουμε τιμολογιο γιαυτους του μηνες που θα βγουνε τη πλοβλημα μπορει ν εχουμε? ετσι και αλλιως 6 μηνες ειμασται απληρωτη...τι πρωτινεται ν κανουμε ? ...ευχαριστω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το τιμολόγιο που αφορά Σεπτέμβριο κοπεί με ημερομηνία Οκτωβρίου θα πληρωθεί όταν ο ΛΑΓΗΕ πληρώνει τον Οκτώβριο...
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω 7.42
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.capital.gr/News.asp?id=1889924
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 7,35
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι όπως τα λες δηλαδή εγώ που έκοψα τιμολόγιο τον Αύγουστο για πρώτη φορά σε πάρκο που ξεκίνησε Φλεβάρη και που το έκανα μόνο και μόνο για να βρίσκεται η φορολογική μου ενημερότητα σε ισχύ όπως και για να μη τρέχει το ΦΠΑ, θα πρέπει να με πληρώσουν κατά τον Μάρτη του 14; Δηλαδή μας καταστρέφουν κανονικά και με σχέδιο. Κάτι κατάλαβα όταν τους ρώτησα σε email για ποιο λόγο δεν μου έχουν πληρώσει τον Φλεβάρη και μου απάντησαν με δυο ερωτήματα: Βρίσκεται η φορολογική σου ενημερότητα σε ισχύ; Πότε τα έστειλες; Δεν με συμφέρει να το πιστέψω, τώρα μόλις λαμβάνω από εσένα την πρώτη διασταύρωση. Ξέρει κανένας σίγουρα συνάδελφοι;
Ο 9,43 είμαι πάλι,
ΑπάντησηΔιαγραφήστου λόγους της καθυστέρησης μου προσθέστε άλλον ένα, ότι περίμενα την εκκαθάριση η όποια ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει. Αν έχει αντιμετωπίσει άλλος την περίπτωση καθυστερημένου τιμολογίου ας μου πει τι συμβαίνει, η τράπεζα μου έστειλε το χαρτί της κίνησης του 9ου και είδα ότι σήκωσε 35 ευρώ υπόλοιπο, για δόση 2000 ευρώ, έχω απελπιστεί σκέφτομαι να εξαφανιστώ για κανένα χρόνο.
Τι γινετε με ολα αυτα τα εναντι τιμολόγια ? Για 100αρι πάρκο για τους μήνες υψηλης παραγωγης ιουλιο αυγουστο σεπτέμβριο μου εστειλαν εναντι ενημερωτικα για 9990 kwh αντι για περιπου 18000 kwh Σε ολους ετσι γίνετε ? Η κάποιος βαριέτε να κάνει σωστά την δουλειά του ? Ξέρει κανένας τι πρέπει να κάνω ?
ΑπάντησηΔιαγραφή..ΦΙΛΕ ΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ..ΔΗΛ.ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΣ 9.99 KW TO ENANTI EINAI 9990 kwh...KAI TO META OTAN KAKOYN KATAMEΤΡΗΣΗ ΚΑΘΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΚΑΘΑΡΑΣΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΚΟ.. ΦΛΕΒΑΡΗ - ΙΟΥΝΗ ΚΑΙ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ......ΟΙ ΕΚΑΘΑΡΗΣΕΙΣ...
Διαγραφή9:43 μεγάλο λάθος να αρχίσεις να κόβεις τιμολόγια 6 μήνες μετά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν έκοψες τιμολόγιο Φεβρουαρίου 2013 τον Αύγουστο θα το πληρωθεις όταν όλοι μας πληρωθούμε τον Αύγουστο, με τα σημερινά δεδομένα θα αρχίσεις να πληρώνεσαι τον Μάιο του 2014, βέβαια εάν κόβεις σωστά χρονικά τα επόμενα τιμολόγια θα πληρώνεσαι για μερικούς μήνες δύο τιμολόγια σε κάθε πληρωμή του ΛΑΓΗΕ.
Ελπίζω να βοήθησα.
Τι νεα υπαρχουν απο τους αγροτες
ΑπάντησηΔιαγραφήγια 10,59
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε βοήθησες πως δεν με βοήθησες, μου έκανες και την καρδιά περιβόλι, άντε τώρα να την βγάλω μέχρι τον Μάιο χωρίς εισοδήματα. Είναι σίγουρο όμως; ο λόγος που το έκανα ήταν όπως προανέφερα για να είναι σε ισχύ η φορολογική μου ενημερότητα, το φπα και γιατί πίστευα ότι θα έπρεπε αφού καθυστερούν 6 μήνες να γίνει πρώτα η εκκαθάριση. Το λάθος μου που είναι; στον ιδιωτικό τομέα έτσι γίνετε. Πρώτη μου φορά θα πληρωθώ από το δημόσιο.
Μιλησε απευθειας με το ΛΑΓΗΕ ξεκαθαριζοντας τις κινησεις που εκανες και τις σκεψεις σου. Μην φοβασαι, οι υπαλληλοι απλως δουλευουν εκει. Να τους ρωτησεις και αν πληρωνονται καθε μηνα η εχουν κι αυτοι καθυστερηση 7 μηνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανενα νέο για πληρωμές;. Στα σκοτάδια είμαστε......................
ΑπάντησηΔιαγραφήναι και δεν βλεπω φως.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο θα πάω το τιμολόγιο Σεπτεμβρίου για 100άρι στην Κορινθία και θα
Διαγραφήρωτήσω ... Ελπίζω για πληρωμές το συντομότερο ... Πληρώθηκα για πρώτη φορά στις 10 Οκτωβρίου , για την παραγωγή του Φεβρουαρίου ...
Έχουμε ραντεβού αύριο έξω απο τον ΛΑΓΗΕ 6 - 7 παραγωγοί να πάμε όλοι μαζί αν μπορείς έλα να μαστε πολλοί.
ΔιαγραφήΣτο email που ρωτησα δεν τελειωσε ο Φεβρουαριος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο αλλη πηγη εμαθα ομως οτι ο Παπαγεωργιου συναντιεται με τον υπουρτγο οικονομικων για να βρουν λυση αμεση στο προβλημα. Οι πληρωμες εχουν σταματησει για το επομενο διαστημα, μεχρι να συνεννοηθουν οι δυο τους και να αποφασισουν.
Στο email που ρωτησα δεν τελειωσε ο Φεβρουαριος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο αλλη πηγη εμαθα ομως οτι ο Παπαγεωργιου συναντιεται με τον υπουρτγο οικονομικων για να βρουν λυση αμεση στο προβλημα. Οι πληρωμες εχουν σταματησει για το επομενο διαστημα, μεχρι να συνεννοηθουν οι δυο τους και να αποφασισουν.
Στο email που ρωτησα δεν τελειωσε ο Φεβρουαριος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο αλλη πηγη εμαθα ομως οτι ο Παπαγεωργιου συναντιεται με τον υπουρτγο οικονομικων για να βρουν λυση αμεση στο προβλημα. Οι πληρωμες εχουν σταματησει για το επομενο διαστημα, μεχρι να συνεννοηθουν οι δυο τους και να αποφασισουν.
Φιλοι και συναδελφοι ειναι αδιανοητο με τοσα λεφτα που εχουμε χαλασει και με τοσους ανθρωπους που θρεψαμε για την ολοκληρωση των εργων μας να μας εχουν του κλοτσου και του μπαταου και να κατεβαινουν οι αγροτες και να διεκδικουν και να περνουν οτι θελουν η ξεκιναμε και μεις τις κινησεις μας ηι θα μας τα παρουν τραπεζες και ομιλοι για ενα κομματι ψωμι και μεις θα χασουμε και τις περιουσιες μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κάποιος εαν τα αγροτικά φωτοβολταϊκα χθες χαρακτηρίστηκαν ως ειδική κατηγορία κατα την ψήφιση του νομοσχεδίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδική κατηγορία τα αγροτικά φωτοβολταϊκά
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεκτή έκανε ο υπουργός ΠΕΚΑ, την πρόταση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Θάνου Μωραϊτη να αντιμετωπίζονται τα αγροτικά φωτοβολταϊκά ως ειδική κατηγορία.
Ειμαστε μεγαλα αρνια!!! Μια χουφτα αγροτες πηγαν εξω απο το Υπεκα και καταφεραν κατι!!! Εμεις με τοσους επενδυτες γυρω στην Ατικη δε μπορουμε να παμε και οσοι καταφερουν απο υπολοιπη Ελλαδα!!! Θα τους σκισουμε απο το καναπε δε νομιζω!! Ειμαστε αξιοι της μοιρας μας!!!
Μην ακουσω κανενα να τα βαζει με τους αγροτες γιατι θα ειναι πολυ βλακας... αυτοι τρεχουν και περναν τις θεσεις τους εμεις τι κανουμε...? ΚΑΝΑΠΕ!!!!
Εν μερη εχεις δικιο εμεις δεν εχουμε κανει τιποτα..αλλα και τους αγρότες ανέκαθεν τους ΄΄φοβοντουσαν΄΄ τα κομματα!Τροφοδοτουν και καλα την πρωτεύουσα με αγαθα λιγο τα τρακτερ που φρακαρουν τα παντα λιγο το οτι ειναι πιο αποφασισμενοι και κινητοποιουνται-συσπιρωνονται πιο εύκολα λιγο του οτι τοσσα χρονια συνδικαλιζονται και ''πιεζουν'' βουλευτες.Και εμεις οι επενδυτες ασχετος αν εχουμε παρει δανεια η οχι περιμενουμε απο ποιους?Τον καθε τυχαρπαστο Συλλογο και που καλα μας αντιπροσωπευει?Η ελλαδα αρκετα χρονια τωρα βασιζεται στην καταναλωση και μονο!Δηλαδη τι?Βλεπουμε να ανοιγουν καφετεριες-μπαρακια και σουβλατζιδικα αβερτα!Παραγωγη μηδεν μονο καταναλωση..Ετσι δεν παμε μπροστα!Τι σκατα εχει η ελλαδα?Ηλιο,αερα,θαλλασα,γη!Την γη την παρατησαμε η μας καναν να την παρατησουμε δεν φτανει τιποτα να θρεψει ουτε την μιση ελλαδα..κοινως?Εισαγωγες!Τον ηλιο και αυτον ηθελαν να τον ριμαξουν χρονια τωρα..Η θαλλασσα καλα κρατει λόγω ΄΄οικογενειων΄΄που κινουν νημματα,αερας και αυτος μεχρι στιγμης καλα ειναι..Στον ηλιο μπλεκομαστε πολλοι και τους χαλαμε την δουλειά γιαυτο γίνονται ολα αυτά..
ΔιαγραφήΕΛΑΤΕ ΜΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΣΠΗΕΦ
ΔιαγραφήΤελειωμενο θεμα ειναι το εθελοντικο New Deal και παει για εγκριση στο υπουργειο οικονομικων!! 6 μηνες δε κοβουμε τιμολογια, 6 μηνες σταματαμε να πληρωνουμε δοσεις στις τραπεζες και υπογραφουμε νεα συμβολαια για 25-30% κατω και μαλλον 5 χρονια επιμυκηνση συμβολαιων στα 25 χρονια. Ωραια τωρα μπορειται να κλαψετε στο καναπε οσο θελετε!! Να δουμε αποσβεση κεφαλαιου ποτε θα κανουμε και αν θα ζουμε η θα εχουμε τα παρκα μας μεχρι τοτε!!! Αντε στην υγεια μας τον ηπιαμε!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικα στους 6 μηνες οι τραπεζες θα παρουν μετεπειτα τα επιτοκια που χαθηκαν!! Δηλαδη ταισαμε τη μιση Ελλαδα οταν τα φτιαχναμε, μετα τις τραπεζες, εφοριες, επιμελητηρια, ασφαλιστικουσ φορεις και τωρα περνουμε ως ανταμοιβη το τριτο.....
ΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ?????? ΤΩΡΑ ΤΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ???? Ως ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ ΜΟΝΙΜΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ.
ΔιαγραφήΤο τρίτο και μακρύτερο !! Θα δούμε τι θα γίνει ...
Διαγραφήγιατί δεω μαζευόμαστε όλοι μαζι να κάνουμε ασφαλιστικά μέτρα? εγω θα το κάνω και όσοι το έχουν κάνει έμαθα πληρώνονται!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρε τηλ 697 40 82 665 να με ενγμερώσεισ ευχαριστώ
ΔιαγραφήΘΑ ΣΕ ΠΆΡΩ ΓΎΡΩ ΣΤΙς 6¨00 ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΜΑς ΈΡΘΕΙ ΠΟΛΛΉ ΛΙΓΌΤΕΡΑ ΚΑΙ Ε΄ΓΩ ΜΌΝΟς ΜΟΥ ΦΕΝ ΒΓΑΊΝΩ ΌΛΟΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΝΜΟΙΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
Διαγραφήεγω αντιθετως ακουσα πως σε οσους κανουν αγωγες τους κανουν τη ζωη δυσκολοτερη οσον αφορα τις πληρωμες...
ΔιαγραφήΤι λετε συναδελφοι ρωτηστε κανενα που το εχει κανει... αν ψαξετε στο internet θα βρειτε συζητησεις αναλυτικα τι τραβηξαν καποιοι που το δοκιμασαν. 6 μηνες τρεχαν ταισαν δικηγορους και οταν δικαιωθηκαν πηραν τα λεφτα που ουτες η αλλος θα περναν μετα απο 6 μηνες καθηστερηση. Φυσικα υπηρχε η περιπτωση ο ΛΑΓΗΕ να μη υποχωρησει και τοτε μονο πλειστηριασμο θα μπορουσες να κανεις... εχει ωραιες καρεκλες και γραφεια οταν θα καιγεσαι για ρευστο. Τωρα αν μας εχουν απληρωτους κανενα 9μηνο τοτε εχει καποια αξια να κινηθεις γιατι μετα απο 6 μηνες διαδικασιων θα παρεις οχι μονο τους 6 μηνες που θα επερνες ετσι και αλλιως αλλα και τους αλλους 3.. μαλλον γι αυτο μας εχουν εκει κοντα στους 6 μηνες απληρωτους για να ειμαστε μπρος γκρεμος και πισω ρεμα!!
ΔιαγραφήΤΑ ΑΣΦΛΙΣΤΗΚΑ ΓΝΩΡΊΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡ5ΧΟΥΝ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΞΕΜΑΤΑ.... ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ.... Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΟΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΦΤΊΞΟΥΝ ΜΊΑ ΑΛΛΗ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟΜΕΡΟΣ....
ΔιαγραφήΕσένα που τρομοκρατείς και συνέχεια βάζεις εμπόδια σε κάθε δικαστική κίνηση ( εσύ που είπες ότι όσοι κάναν ασφαλιστικά μέτρα τους βασανίζουν , μπορείς να δώσεις το μέιλ σου να μιλήσουμε κ να μου πεις ποιοι είναι αυτοί κ αν ξέρεις έστω κ έναν????
ΔιαγραφήΣε παρακολουθώ κ από το τρόπο που γράφεις πάντα καταλάβαμε τι είσαι κ για ποιους δουλεύεις.
Πάντα λες κάτι με σκοπό να δημιουργείς κλίμα αρνητικό όσον αφορά τις κινητοποιήσεις.
Φαίνεσαι πρόσεχε καταντάς γελοίος
Α και κάτι ακόμα ο δικήγόρο μου είπε ότι και για την εφορία μπορω να το κάνω μιας και η εταιρία μου είναι καθαρα ηλεκτρικής ενέργειας να κάνω ασφαλιστικα και να μην πληρώνω....απότην στιγμη που δεν με πληρώνουν εγω παιδια έμαθα ότι πάνε να το κάνουν 9μηνο για τις πληρωμες ώστε να αναγκαστούμε να υπογράψουμε τις καινούργιες συμβάσεις... εγώ πάντος δεν υπογράφο να πάνε να πνιγούνε......
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχως ακουστηκε χθες στο ΛΑΓΗΕ απο καποιους που πηγαν τα τιμολογια τους αυτοπροσωπως οτι οι πληρωμες του Μαρτιου θα γινουν σ ενα μηνα απο τωρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλα ελπιζω να μην ισχυσει...
Οταν λενε οτι για ενα εξαμηνο δεν θα κοβουμε τιμολογια συνεπως δεν θα πληρωνουμε φπα εννοουν πως θα τους χαρισουμε την παραγωγη αυτου του εξαμηνου ή θα κοπει μετα ενα συγκεντρωτικο τιμολογιο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ενημερωθω απο το δικ. γραφειο που εδωσα την υποθεση μου κατα ποσο ειναι συνταγματικο το κρατος να μου διακοψει την επιχειρηματικη μου δραστηριοτητα χωρις να υπαρχουν παρανομες πραξεις απο μερος μου 'η δικαστικη αποφαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω οτι θα γελασει και ο καθε πικραμενος!!!
Οι αγροτες καλα εκαναν αλλα προσωπικα θα κανω αγωγη για αθεμητο ανταγωνισμο και αν με κλεισουν και παραμεινουν αλλες απε ανοιχτες θα πρεπει να μου πληρωσουν ολοκληρα τα τιμολογια γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει ανταποδοτικο οφελος. Αν ειναι να μου κρατουν λεφτα για να πληρωνονται αλλοι ευχαριστω πολυ δεν θα παρω.
Το μονο μου πλεον εσοδο ειναι το παρκο μου δεν εχω να χασω κατι αλλο θα το παω μεχρι εκει που δεν παει!!!
Οποιος θελει να το τραβηξει το σχοινι ας επικοινωνησει μαζι μου mssolarfactory@yahoo.com.
Σπυρος Μ
Αυριο 9 το πρωι εχουμε ραντεβου καποιοι παραγωγοί να πάμε μαζί τα τιμολόγια στη διοίκηση κ να μιλήσουμε.
Διαγραφήκαλό ειναι να μαστε πολλοί.
αν θεσ επικοινωνησε μαζί μου θρλω να μάθω κ γω τι μπορω να διεκδικησω.
ευχαριστω
ΒΑΣΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΛΑΓΗΕ Κ ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ
Διαγραφή--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 1
Ο ΛΑΓΗΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ
(Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ)
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ.
ΤΙ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ??? ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!!
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 2
ΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΑΔΕΙΕΣ.
ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΕΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ????
ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ??? ΤΟΥΣ ΠΙΕΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ?? ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΜΕ??
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΙΝΑΝ ΤΟ ΟΚ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΑΜΕ Σ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 3
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ Κ ΑΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΟΠΩΣ ΦΟΡΟΙ ΚΛΠ
ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ Κ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚ.ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Κ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΛΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 4
ΒΓΑΛΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ !!!!!!!!!!!!
( ΨΑΧΝΟΥΝ Κ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΕΝΔΥΤΗ)!!!!!!!!
ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ( ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ) ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΓΑΛΑΝ ΛΕΦΤΑ ,
Κ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΒΓΑΛΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΤΑΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΤΑ ΠΑΙΡΝΩ?? .
ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΩΡΑ.
ΤΙΜΩΡΙΑ???
Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 5.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ , ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΝ.!!!!!!!!!
Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ,
ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ
ΩΣ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ????
ΤΑ ΚΡΑΤΑΩ Κ ΤΑ ΔΙΝΩ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ , ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΔΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΦΟΡΙΕΣ ΑΣΦ.ΤΑΜΕΙΑ ΚΛΠ
ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝΕ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΩΔΕΣ
Αν καποιος εκανε ασφαλιστικα μετρα για πληρωμες απο λαγηε θα τον παρακαλουσα να μου δωσει το τηλεφωνο του δικηγορου του
ΑπάντησηΔιαγραφήAν υπάρχουν παραγωγοί από Λακωνία που δεν είναι ενταγμένοι κάπου ή δεν είναι ευχαριστιμένοι εκεί που είναι και ψάχνουν να κάνουν κάτι πιο δραστικό για το μέλλον μας, ας επικοινωνήσουν στο yorgosgr66@yahoo.gr να συζητήσουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΤΙ.... ΙΣΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΠΥΡΟ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΛΟ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ.... ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ,,,ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΑ.....
Διαγραφήναι, αλλά πως ;
ΔιαγραφήΚαμμία ιδέα ;
Κάτι από τις πολύ λίγες φορές που κράζουν το φυσικό αέριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.energypress.gr/news/Fthhnh-energeia-h-fthhnh-propaganda
Διαγραφήξέχασα το link...
Μας λενε οτι ακομα και με την εκτακτη εισφορα το ελλειμα μεγαλωνει γι αυτο και πρεπει να παμε σε New Deal... Καλα αν για 6 μηνες δε κοψουμε τιμολογια και μηδενιστη το ελλειμα οπως λενε αμεσως μετα στους 6 μηνες η στον ενα χρονο με 25-30% τα συμβολαια κατω παλι δε θα δημιουργηθει ελλειμα οπως δημιουργειται τωρα και μεγαλωνει με την εκτακτη εισφορα.. Μας δουλευουν ψιλο γαζι!! Μετα τι θα μας πουν καναμε λαθος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΟΡΚΟΤΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟς ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟς ΑΠΕ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΚΕΙς ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ
ΔιαγραφήΟπότε εκτιμώ ότι για να πληρώσει ο ΛΑΓΗΕ αφού δεν έχει λεφτά τώρα θα πρέπει να περιμένει ένα μήνα ακόμα ώστε να τον ξαναπληρώσει η ΔΕΗ=> καπέλο άλλο ένα μήνα. Αν γίνει αυτό που λες με τζίρο 4 δις στην αγορά ενέργειας και έλλειμα 500-600 εκ. Ευρώ είναι 2 μήνες καθυστέρηση στις πληρωμές από τον νεο ΛΑΓΗΕ που θα πληρώνει όλους τους παραγωγούς υπό την προυπόθεση ότι πληρώνει αναλογικά όλους.
ΔιαγραφήΘα είχε πολύ ενδιαφέρον να γνωριστούμε από κοντά όσοι μιλάμε από εδω μέσα μήπως βγει κάτι. Αν βρεθούμε όμως να έχουμε μαζί έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι έχουμε πάρκο για να μην εμφανιστεί κανένας τραμπούκος τον οποίο θα ήθελα πολύ να δείρουμε...
Οχι γιατι τώρα ο ΛΑΓΗΕ πληρωνει ΦΠΑ13% επι όλου του ποσου. Δεν αφαιρεί την εκτακτη εισφορά.
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι Ας ετοιμαστούμε για το ΦΠΑ 3ου τριμήνου! Και ας έχουμε πληρωθεί μερικοί μέχρι τον Ιανουάριο του 2013. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Φλεβάρης δεν έχει εκαθαρισθεί ακόμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα πληρωμες μαρτιου δεν εχει το ταμειο ειναι μειον οποτε θα πεσει πολυ κλαμα αν δεν τα βρουνε με το υπουργειο οικονομικων
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παραγωγοί που θα πηγαίνατε στο Λαγηέ σήμερα ενημερώστε και εμάς μόλις μπείτε στο site για τις πληρωμές που δουλεύαμε και δεν μπορούσαμε να έρθουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
Καλησπέρα σε όλους , παρέδωσα το τιμολόγιο Σεπτεμβρίου σήμερα το μεσημέρι στην κ. Σπέντζου ( αν δεν απατώμαι ) . Μου είπε ότι ακόμα πληρώνεται ο Φεβρουάριος και ο χρόνος πληρωμής του Μαρτίου εξαρτάται από το πότε θα δώσει χρήματα η ΔΕΗ . Το πιθανότερο από τις αρχές Νοεμβρίου ...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Πρώτη φορά κάνω κάποιο σχόλιο. Δυόμιση χρόνια στην παραγωγή και άνεργος, ειλικρινά δεν ξέρω πώς θα τα βγάλουμε πέρα ... γενικά όλα λειτουργούν υπέρ τους και δεν υπάρχει καμία λογική (πλήρωνε Φ.Π.Α , Ταμεία και δεν συμμαζεύεται ...ενώ περίμενε όταν και εφόσον έχουν διάθεση τα παιδιά να πληρωθείς ). Έχουμε χάσει κυριολεκτικά την υγεία μας (και οι οικογένειές μας μαζί) και το όλο θέμα δεν έχει τελειωμό. Πολύ απλά δεν προσδοκώ σε καμία λύση από "αυτούς" . Χωρίς να γνωρίζω πολλά και μην έχοντας νομικές γνώσεις, δύο φαντάζομαι είναι οι δρόμοι που πρέπει να ακολουθήσουμε ; 1) Ευρωπαϊκό δικαστήριο (εάν και εφόσον είναι εφικτό κάτι τέτοιο) ή 2) Πραγματική Επανάσταση (να χυθεί αίμα...) . Να με συγχωρείτε για την αγανάκτηση.... Απλά βρίσκομαι σε αδιέξοδοι, όπως όλοι μας. Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις δικαιο φιλε 3,29..μας εχουν φτασει στο τερμα..δεν παει αλλο.πρεπει να επαναστατησουμε..αν καθαρισουμε κανα δυο απο δαυτους ισως κατι γινει..θα παμε φυλακη...ε και....ετσι κι' αλλιως οπου να'ναι μεσα θα'μαστε...τουλαχιστον να λεμε για φονο κ οχι γιατι μας ξεγελασαν τα κοπροσκυλα κ επενδυσαμε στην ΕΛΛΑΔΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγα και εγω σημερα το τιμολογιο μαζι με αλλους 3 παραγωγους, ισχυει το γεγονος οτι φεβρουαριος δεν εχει τελειωσει και ο μαρτης το πιο πιθανο απο νοεμβρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεφτομαστε σοβαρα να παμε παρεα σε δικηγορικο γραφειο για ολα τα θεματα που μας απασχολουν, οσοι πιστοι προσελθετε για να πετυχουμε καλυτερη τιμη και περισσοτερη δυναμικοτητα στα δικαιωματα μας
Σπυρος Τ.
Τα τελευται χρηματα που εχω θα τα δύσω σε οπλα ,χειροβομβιδες και οχι πλεον το φ.π.α τεβε... 8α χυθεί αίμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς σε παρακαλώ 4:33 να μας δώσεις στοιχεία σου (π.χ. ένα mail) να επικοινωνήσουμε μαζί σου όσοι ενδιαφερόμαστε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπυρος Τ
Διαγραφήspyrotsir@gmail.com
Οσοι ενδιαφερονται ας μου αφησουν ενα ονομα και ενα σταθερο τηλεφωνο (για ευνοητους λογους) και θα επικοινωνησω μαζι σας το συντομοτερο, ευχαριστω
Οπως εχω αναφερει και πιο πανω εγω ηδη εχω συνεργασια με δικ. γραφειο για το θεμα της εκτακτης εισφορας. Ειμαι στη διαθεση οποιου συναδελφου για να παμε μαζι στο δικ. γραφειο και σε αυτο που συνεργαστηκα εγω και σε δικο του να ενημερωθουμε και απο εκει και περα να λαβουμε τις αποφασεις μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήE-mail mssolarfactory@yahoo.com
Σπυρος Μ
Φιλε Σπυρο ειναι ευκολο να μας δωσεις καποιες πληροφοριες για το ποιο δικηγορο εχεις και ποιες ενεγειες εχουν γινει καθως και για την αμοιβη του και αν ειναι απο τους γνωστους δικηγορους που ασχολουνται με το θεμα?
ΔιαγραφήΣυναδελφοι τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα. Πιστευω οτι μια καλη λυση στο λεγομενο new deal θα ηταν να μη κοβαμε τιμολογια για εξι μηνες, οι τραπεζες να μας εκαναν εξι μηνες διαξοπη των υποχρεοσεων μας στα δανεια, με παραλληλη αυξηση της συμβασης μας κατα εξι μηνες, φυσικα να περνουμε κανονικα φορολογικη και ασφαλιστικη ενημεροτητα, αλλα σε καμια μα καμια περιπτωση ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ. Να βοηθησουμε ολοι αλλα αλλα δεν θα ειμαστε εμεις που θα πληρωσουμε το μαρμαρο. Ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν αλλα το βρησκο πιο δικαιο απο οτι δηποτε αλλο. Κατι τετοιο θα το υπεγραφα. Tο mail μου ειναι taniepitas68@yahoo.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΖΙ ΣΟΥ 4.38... ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ... ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΟΧΙ....ΚΟΠΡΙΤΕΣ....ΠΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ...ΘΑ'ΘΕΛΑ ΑΛΛΑ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ...ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ΄' ΕΠΙΖΟΥΜΕ' Κ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ..Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ..ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΕΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε 4.57 αυτα που θα μαζευτουν μετα απο 6 μηνες ολα μαζι θα μπορουν να μας τα δωσουν ενω δεν μπορουν ακομη να πληρωσουν τον φεβρουαριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε 5:10 δε θα μαζευτει τιποτα γιατι δε θα εχουμε κοψει τιμολογια απλα πρεπει να πληρονομαστε τους μηνες που ηδη μας χρωστανε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ 4.57 ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΥΤΗ..ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ..ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΛΥΣΗ ΣΩΣΤΗ..ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ..ΦΤΑΝΕΙ..ΩΣ ΕΔΩ..ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΘΟΛΩΣΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΤΣΑΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΝΟ...ΕΛΕΟΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήοι τρεις τελειες συνεχως σε προδιδουν...χιχιχι
ΑπάντησηΔιαγραφήη ελλαδα εχει το πιο ακριβο φυσικο αεριο στην ευρωπαικη ενωση δεν βλεπω να πηγαινουν να κοβουν την ταριφα τους και αυτο γιατι ξερουν οτι την επομενη μερα θα βρεθουν σε καποιο χαντακι αντι λοιπον να πηγαινουμε σε δικηγορους να βαλουμε 10Ε ο καθενας και εναν ΧΑ να τους σπασουν ποδια χερια
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γραφειο που συνεργαστηκα για την εκτακτη εισφορα ηταν του Μεταξα και Συνεργατες. Πηγα μονος μου. Τιμες και ενεργειες δεν μπορω να σας πω στο block. μην θεωρηθει διαφημιση. Οποιος θελει πληροφοριες στο παραπανω e-mail.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπυρος Μ.
Πήγα κ γω σήμερα τιμολόγιο μαζί με άλλους οργανωνόμαστε να προσφύγουμε νομικά.
ΔιαγραφήΠροσωπικά δεν θα κάνω καμμία κίνηση που με σπρώνουν αυτοί.
Δεν τους πιστεύω ότι θέλουν να μαζέψουν λεφτά 6 μήνες.
Οτι λένε είναι ψέμα , επειδή οι συμβάσεις που έχουμε υπογράψει είναι μπόμπες ενεργέςπροσπαθούν με κάθε τρόπο να μας βάλουν ν αλλάξουμε τα συμβόλαιά μας
Δεν θα αλλάξω τίποτα και ειδικά όταν μου το προτείνουν αυτοί που μας πάνε στη καταστροφή.
Για το φυσικό αέριο να πληρώνουν έχουν λεφτά .
Κ για τις 2 μεγάλες εταιρείες που θέλουν να βάλουν μέσα τώρα με τιμές πριν 2 ετών!!!!!!!!
Μην κάνετε μεονωμένες κινήσεις που θα κάψουν όλους.
Αν πάμε 20 -30 -50 σ ένα δικηγορικό γραφείο κ τα έξοδα θα ναι μηδενικά και θα μπορούμε ν απαιτήσουμε δυνατά.
ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ Κ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝ ΒΡΑΣΜΟ , ΑΛΛΑ Κ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΠΙΑ.
ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ .
ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ Κ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝΕ .
ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ ΠΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Κ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
natalia_aini@yahoo.gr
Παιδιά αφού οι πληρωμές καθυστερούν πάνω από 6μηνο θα βγάλω διαταγή πληρωμών κάθε τιμολόγιο που θα πηγαίνω θα το ακολουθεί κ μια διαταγή πληρωμής πάντα .
ΔιαγραφήΑφού το δικαστήριο κάνει 6 μήνες να βγάλει απόφαση με συμφέρει συν του ότι είναι με τόκο τα λεφτά κ μπαμ άμμεσα.
Μέχρι 6μηνη καθυστέρηση δεν σύμφερε όντως γιατί ήταν περίπου στο ίδιο χρονικό διάστημα, τώρα όμως θα τους αλλάξω τα φώτα στις διαταγές πληρωμής.
Χάνω τίποτα πια κ αν μαζευτούμε λίγοι ακόμα ίσως μας έρθει πολύ φθηνά.
Κ μην τους ακούτε εμείς δεν έχουμε υπογράψει σύμβαση με τον ΛΑΓΗΕ αλλά με το Ελληνικό Δημόσιο που σαφώς έχει να μας δώσει κ ας λέει όχι .
Πάντα όχι θα λέει σε μας .
Απευθύνομαι στον Σπύρο Μ . Κ γω έχω πάει στον Μεταξά κ συνεργάζομαι.
ΔιαγραφήΑν θέλεις γράψε μου το τηλ σου ή με κάποιο τρόπο να μιλήσουμε.
natalia_aini@yahoo.gr
Ευχαριστώ
ΠΡΟΣΟΧΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπευθύνομαι στους παραγωγούς που είμασταν μαζί το πρωί της Πέμπτης 17/9 στο ΛΑΓΗΕ.
Να προσέχουμε σε ποιον μιλάμε.
Πολλοί με πήραν τηλ κ άρχιζαν τις ερωτήσεις.
Μην απαντάτε ή μην δίνετε πληροφορίες τηλεφωνικά .
Να ξέρουμε με ποιον μιλάμε με στοιχεία όνομα τηλ πάρκο κ ΑΦΜ πάρκου να γνωριζόμαστε μεταξύ μας.
Αν κάποιος σου δώσει όνομα κ στοιχεία που τα ψάχνεις κ είναι αληθινά συνομιλούμε.
Πλεόν πρέπει να κινηθούμε σωστά κ με σύστημα.
Πολυ σωστός Φιλέ,
ΔιαγραφήΑσε κανα μαιλ για επικοινωνια
01.papadopoulos@gmail.com
Θα το υπεγραφα το New Deal μόνον με τις παρακάτω προυποθέσεις :
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Να ισχύσει η τιμαριθμική αναπροσαρμογή όπως είχαμε υπογράψει
2) Να πληρώνονται στο εξής πρώτα τα φβ και μετά το αέριο κλπ
3) Σε περίπτωση αλλαγής των νέων όρων του New Deal θα μειώνεται με όλη την επιβάρυνση (οχι μονον την αύξηση) το αέριο και οποιοδήποτε άλλο ΑΠΕ εφ’όλης της μείωσης.
4) Το ποσόν που μας εχουν παρακτατήσει απο την εκτακτη εισφορά να μειώσει μελλοντικό φόρο
5) Να εγγυηθεί επιπλέον το δημόσιο οτι το ΕΤΜΕΑΡ θα ισοσκελίζει το οποιο μελλοντικό ανοιγμα εντός του επομένου μηνός
6) Οι τράπεζες θα υποχρεούνται να προεξοφλούν οποιοδήποτε μελλοντικό έλλειμα και τυχόν τόκος υπερημερίας θα εισπράτεται απο τον ΛΑΓΗΕ
7) Θα υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς του πάρκου σε άλλη περιοχή εαν πληρούνται όλοι οι όροι της αρχικής αδειοδότησης.
8) Οι τράπεζες θα μειώσουν το επιτόκιο κατα 2-3%
9) Με νόμο θα γίνουν πολύ αυστηρές οι παραβάσεις για τους κλεπτοαποδέκτες καλωδίων , πανέλων ,inverter κλπ
10) Οι τράπεζες θα επεκτείνουν τον χρόνο δανείου κατά 10 ετη
11) Θα υπάρχει επιδότηση επιτοκίου κατα 5% για την αλλαγή των inverter στα 10 και στα 20 ετη που θα απαιτηθεί.
12) Σε περίπτωση αθέτισης της νέας συμφωνίας δεν παραιτουμαστε απο τον ειδικό φορο που μας παρακρατηθηκε και την εξαμηνη τιμολόγηση που δεν θα τιμολογήσουμε
13) Θα δοθούν επιπλέον εγγυήσεις για τις πληρωμές
14) Η οφειλή απο το κράτος θα μπορεί να συμψιφήσει λοιπές οφειλές στο Δημόσιο , δικαιωμα το οποίο θα μπορεί να μεταβιβαστει σε τρίτον .
Επιπλέον ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινανε και κοβουνε την εκτακτη εισφορά , την αλλαζουν με μείωση ταριφας και εαν δουμε οτι ειναι σωστοί στο τέλος του 2014 κόβουμε πιστωτικό για το 2014.
Καλα,ο καθενας οτι του κατεβει,οτι να'ναι ειμαστε.Πρεπει να σοβαρευτούμε επιτελους.Αυτα που λετε γενικα σαν κινησεις θελουν χρηματα τα οποια οι περισσοτεροι δεν εχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αν μαζευτούμε 20 ή 30 ή κ παραπάνω δεν μας κοστίζει τίποτα .
ΔιαγραφήΑλλοιως τι θα κάνουμε έχεις καμμιά λύση ν απροτείνεις ή να συζητάμε κάθε μέρα στο μπλοκ σαν παιδάκια 20 χρονών.
Αν δεις το μπλοκ του 2012 κ 2011 θα κλαις τα ίδια λέγαμε ακριβως , πόσα χρόνια ακόμα??
Ας μπουμε φυλακή να κάνουμε παρέα να τα λέμε κ απόπ κοντα΄.
ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΛΗΓΕΙ .ΦΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΕΛΟΣ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΦορολογική ενημερότητα αν μέχρι τώρα ήσουν εντάξει πάρε από το Internet μία τετράμηνη έως και τη Δευτέρα το απόγευμα ίσως μέχρι και κυριακή μη γίνει καμία στραβή. Αλλιώς τρέχα Δευτέρα πρωί εφορία...
ΔιαγραφήTι "φυστίκι" θα μας βγει Κυριακή/Δευτέρα?
ΔιαγραφήΤρεις λέξεις : Κατάληψη του κτιρίου ...
ΑπάντησηΔιαγραφήKanena neo gia pliromes Martiou?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διάβασες τα παραπάνω ;;;!!!....
ΔιαγραφήΤου αγίου π...ου !
ΔιαγραφήΝα κοψουν τους μισθους ρτων υπαλληλων του υπουργειου, να δοτυμε αν δεχονται να δουλκευουν σε μια υπηρεσια που οδηγει σε καταστροφη τοσο κοσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο είναι του Αγίου Π... ου Ανήμερα! Λέτε να μας πληρώσουν ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΟ NEW DEAL ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ.
ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ?
Οι αγροτες εχουν και 2 κοτες για αυγα και 2 ντοματες εμας θα μας φαει η μαρμαγκα!
ΔιαγραφήΜπράβο τους βρε τους α...................ούτε μια ανακοίνωση για το τι συμβαίνει, τι θα γίνει και πότε με τις πληρωμές
ΑπάντησηΔιαγραφήEΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ NEW DEAL .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ .