Καινούρια φωτοβολταϊκά, με μετρητά, τιμές ανά WATT: 100kw 0.265€/W, 250kw 0.26€/W, 400kw+ 0,255€/W
Άμεσα ετοιμοπαράδοτα, εκτελωνισμένα με είδη πληρωμένο ΦΠΑ. Ευκαιρία για Repowering projects. Δωρεάν ξήλωμα και τοποθέτηση των καινούριων πάνελ, αν πάρω τα παλιά σας πάνελς.
Ποιοτικά και βαριά bifacial, double glass type, half cut cell μοντέλα, Tier 2 μάρκας! Προσεγμένο προφίλ αλουμινίου, πάχους 3cm με δύο διπλά νευρά! Έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά και συνοδεύονται με EL test report κατασκευαστή! Εγγύηση κατασκευαστή 12 χρόνια με εγγύηση απόδοσης 30 χρόνια!
Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε email: nickfromathens1999@gmail.com Διαθέσιμα και αχρησιμοποίητα honeybee optimizer 1600W στα 65€ (για 100kw πάρκο διαθέσιμα)
Ελλειματικος παλι ο λογαριασμος!!! Πακι εμεις θα το τραβηξουμε το κουπι (μαλλον). Βεβαια θα δουμε και την διαβουλευση για την αυξηση απο τα εσοδα των ρυπων!
Οταν δεν φτανουν τα λεφτα ανακαλυπτουν τεχνικο προβλημα .Εμεις ομως πρεπει να βρουμε χρηματα (κοψε το λαιμο σου) για να πληρωσουμε το φορο εισοδηματος και το ΦΠΑ μεχρι το τελος του μηνα
Κάτι ακούγεται για Παρασκευή. Γίνεται ένα μπάχαλο στο κράτος και δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα. Είναι εκτεθειμένοι οικονομικά βουλώνοντας τρύπες απο εδω και απο εκεί. Ο Ένας παίρνει του αλλουνού. Είναι σε πανικό και δε νομίζω να περάσουμε καλές μέρες στο μέλλον. Προπάντως στις ΑΠΕ τα έχουν μαμήσει και κύριος υπεύθυνος είναι ο Σκρεκας ο γλύφτης που δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της Α κατηγορίας δηλ. τα της οικογένειας. Μάλιστα ο άχρηστος έδινε αφειδώς άδειες σε αυτή τη κατηγορία και τώρα δεν μπορεί το σύστημα να δεχτεί ούτε αυτές που έδωσε. Αν πήρε και προμήθεια απο τις άδειες που έδινε στο τέλος θα φάει πολύ ξύλο απο αυτούς που εξυπηρέτησε φωτογραφικά.
Είπα ο ένας παίρνει του αλλουνού. Δηλαδή σε όλα τα υπουργεία γίνεται μάχη και πραγματικό μπάχαλο. Σε λίγο καιρό θα τα βλέπουμε μπροστά μας. Ζούμε καθαρά με δανεικά απο τα οποία τα περισσότερα πάνε στην υψηλή τάξη. Εμείς όμως θα τα ξεχρεώνουμε τα επόμενα χρόνια. Αμερική και ΕΕ στηρίζουν Μητσοτάκη και κάποια στιγμή θα έρθει ο λογαριασμός. Φυσικά στο κλάδο μας ο γλύφτης την έχει κάνει τη ζημιά και δεν ξέρω πλεον αν μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι. Μακάρι να δούμε φως αλλά μας την έχουν στημένη.
Καλημέρα. Κάποτε πρέπει να συμπεριφέρονται στον κλάδο με επαγγελματικότητα. Όπως οι ίδιοι γνωρίζουν ως μισθωτοί και Πρόεδροι ποτέ πληρώνονται και προγραμματίζουν τις υποχρεώσεις τους ποσό μάλλον οι παραγωγοί που δημιουργούν τον όπιο πλούτο στη Χώρα. Εκτός και αν εξακολουθούμε να είμαστε μπανανία παρά τα παρά του αντιθέτου λεχθέντα πρόσφατα από το κ.Πρωθυπουργό. Εξάλλου το ποτέ πληρώνεσαι και όχι το κρυφτούλι και η κοροϊδία είναι το σημαντικότερο στοιχείο το επιτελικού κράτους που δεν έχουμε αλλά ελπίζουμε κάποτε να αποκτήσουμε.
Πάραυτα δεν έχουμε εικόνα τι θα γίνει .Και άντε ξανά μανά περίμενε .Ωραίοι είναι . Θεωρητικά θα πρέπει σήμερα αλλά αν δεν επικοινώνησει κανείς με τα γραφεία δεν θα μάθουμε..
Tην θυμάστε την ΔΕΗ που υποτίθεται θα πτώχευε και εξαιτίας της πληρώσαμε έκτακτη εισφορά 6%;
Η ΔΕΗ εξαγοράζει την ENEL Ρουμανίας η οποία κατέχει :
Στις 31/12/2021 η ENEL διέθετε στη Ρουμανία μέσω της 100% θυγατρικής ENEL Green Power Romania, πάρκα εγκατεστημένης ισχύος 534 MW (498 ΜW αιολικά και 36 MW φωτοβολταϊκά) και είχε υπό κατασκευή άλλα 170 MW. Το pipeline δεν είναι ευδιάκριτο, ούτε το εγκριτικό καθεστώς στη Ρουμανία. Κατέχει επίσης τρεις από τις οκτώ εταιρείες διανομής που λειτουργούν στη Ρουμανία. Στις δύο εξ αυτών η ENEL κατέχει το 51% και στην τρίτη το 78%. Οι μειοψηφίες ελέγχονται από το ρουμανικό Δημόσιο. Τέλος, ο ιταλικός όμιλος δραστηριοποιείται με δύο εταιρείες προμήθειας στη Ρουμανία, οι οποίες ελέγχονται κατά 100% και κατέχουν ηγετικά μερίδια αγοράς.
Στην εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας κατέχει περίπου το ένα τρίτο της τοπικής αγοράς. Πέρυσι, πώλησε στους πελάτες της ηλεκτρική ενέργεια 9,1 TW, ενώ παρήγαγε 1,3TW. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την εκτίναξη των τιμών χονδρικής, οδήγησαν σε τεράστιες ανάγκες κεφαλαίου κίνησης.
Τους καλύπτει όλο το σύστημα. Κάνουν ότι γουστάρουν και μας έχουν γραμμένους. Δεν μας θέλουν στο χώρο και προσπαθούν με κάθε ευκαιρία και διάφορες προφάσεις να μας κόψουν. Το κακό είναι ότι πολιτικά κάνουν πάρτι αφου δεν υπάρχει αντιπολίτευση και παίζουν μπάλα μόνοι τους. Ξεφτίλισαν όλο το πολιτικό σύστημα και οι Έλληνες απλά δεν ψηφίζουν αλλά και τι να πάνε να ψηφίσουν με όλο αυτό το συρφετό.
Να υπενθυμισουμε τα υπερκερδη στην διαρκεια του κορονοιου. Το δικο μας 6% και τα δικαιωματα απο τους ρυπους που αντι να πανε στον δαπεεπ και προς οφελος του λογαριασμου , πανε σε αλλες "υποχρεωσεις". Η πλεον τα δικαιωματα ρυπων απο τα παλια παρκα πλεον δεν τα παιρνεις!!! Μονο απο τα παρκα απο το 2021 και μετα!!!!
Επίσης η ΔΕΗ με τη θυγατρική της των ΑΠΕ θα ανακοινώσει στο επόμενο διάστημα εξαγορές μεγάλων μονάδων ΑΠΕ ακόμα και αιολικών στο εξωτερικό και κυρίως στα Βαλκάνια. Η ΔΕΗ δικαιούται το νόμπελ επιχειρηματικότητας. Τη μία δεν έχει στον ήλιο μοίρα και αρπάζει ληστρικά ξένα ταμεία με διάφορες προφάσεις για να μη βαρέσει κανόνι όπως μας έλεγε ο Χατζηδάκης και τώρα παρουσιάζεται ως κολοσσιαίος επενδυτής των Βαλκανίων. Πέφτει το δούλεμα της αρκούδας με θύματα εμάς.
Καλησπέρα σας, Δεδομένου ότι στο εν λόγω blog η πλειοψηφία των γραφόντων είμαστε μικροεπενδυτές (κάτοχοι φωτοβολταϊκών σταθμών ισχύος 20KWp-100KWp, οι παλαιότετροι απο το 2007) των οποίων οι συμβάσεις λήγουν την επόμενη πενταετία-επταετία, γνωρίζετε αν έχει συζητηθεί ή διεκδικηθεί η δυνατότητα αύξησης τουλάχιστον της ισχύος των υφιστάμενων σταθμών, προκειμένου αυτές να καταστούν βιώσιμες, δεδομένου ότι με την παράταση για επτά χρόνια των υφιστάμενων συμβάσεων με τιμή KWh 0,09 δεν καθιστούν την λειτουργία των έργων μας βιώσιμα?
Μα αυτός είναι ο στόχος να μην είμαστε βιώσιμοι και να ξεκουμπιστούμε απο το χώρο. Στην επόμενη 8ετία αδειάζει ο χώρος να δώσουν ακόμα λίγες άδειες στους σπόνσορες τους.
Σε αυτό υτό το blog φίλε μου ακόμα δεν έχουμε λύσει τα απλά θέματα...(αποστολή ενημερότητας,αυτοτιμολογηση,κτλ κτλ)..αυτά που λες ,αν και σωστά,θα τα συζητήσουμε το 2035-37 που θα λήξουν οι πολλές συμβάσεις ...ως τότε θα λέμε σε ποιο mail στέλνουμε ενημερότητες ... Αν και το κόβω να μιλάμε μέχρι τότε για το new deal...
Ας αρχίσει λοιπόν η συζήτηση για το τί θα γίνει μετά τη λήξη των συμβάσεών μας για τα πάρκα που κουρεύτηκαν αλλά και γι αυτά που δεν κουρεύτηκαν. Τί μέλλει γενέσθαι λοιπόν? Τα +7 χρόνια παράταση της σύμβασης με 9 λεπτά/KWh ισχύει για ποιούς?
Νο.4254 τ 2014.. Η παράταση ισχύει για όποιον κουρεύτηκε.(ισχύει και για οικιακά). Το θέμα είναι τι μπορεί να διεκδικήσουμε με τα νέα δεδομένα πχ αποθήκευση ή διμερή συμβόλαια ή αύξηση ισχύος παραμένοντας στο δίκτυο ΧΤ...
Για όλους τους σταθμούς ΑΠΕ, που εμπίπτουν στις διατάξεις της υποπαραγράφου ΙΓ.1. , με την επιφύλαξη των διατάξεων της περίπτωσης 3 της ίδιας υποπα− ραγράφου ΙΓ.1., και λειτουργούν για λιγότερο από 12 χρόνια, με σημείο αναφοράς την 1η Ιανουαρίου 2014, επεκτείνεται αυτοδίκαια η σύμβαση πώλησης και η σύμβαση συμψηφισμού του «Ειδικού Προγράμματος Ανάπτυξης Φωτοβολταϊκών Συστημάτων σε κτιριακές εγκαταστάσεις και ιδίως σε δώματα και στέγες κτιρίων» (Β΄1079/2009), κατά επτά (7) χρόνια και για ίσο χρόνο οι απαιτούμενες άδειες παραγωγής και λειτουργίας και για εγκατεστημένη ισχύ ίση με την ισχύ κατά την 1η Ιανουαρίου 2014. Στους παραγωγούς των σταθμών του προηγούμενου εδαφίου κατά το διάστημα επέκτασης της σύμβασης πώλησης δίδονται οι δυνατότητες επιλο− γής αποζημίωσης της παραγόμενης ενέργειας σύμφωνα με τις ακόλουθες περιπτώσεις: α) Βάσει μεθοδολογίας που καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που εκδίδεται μετά από πρόταση του ΛΑΓΗΕ και γνώμη της ΡΑΕ, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηρι− στικά των τεχνολογιών ως προς τη συμβολή τους στη σταθερότητα του ηλεκτρικού συστήματος και τις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας όπως αυτές διαμορφώνονται από τη λειτουργία της αγοράς. β) Με τιμή 90 €/MWh για μέγιστη ετήσια ποσότητα ενέργειας που υπολογίζεται από τη μαθηματική σχέση: Ενέργεια (kWh) = Εγκατεστημένη Ισχύς (kW) X Συντε− λεστής Απόδοσης (kWh/kW). Ο Συντελεστής Απόδοσης στα φωτοβολταϊκά είναι 1500kwh/kw. Η υποπαραγραφος ΙΓ.1 αφορά όσους κουρεύτηκαν.
Γνωριζει καποιος φιλος τροπο να μπορω να προσαρμοσω καποιον ανταπτορα(κατι σαν αυτους με wifi) στη χαμηλη ταση του υποσταθμου εκει που υπαρχει το router και το καταγραφικο των καμερων ωστε να μπορω απομακρυσμενα να κανω επανεκκινηση αν ποτε χανεται η συνδεση?
Εγω έχω pos από τότε που είχα δάνειο κ συνεχίζω ν τ έχω πληρώνω με πάγια εντολή 3.90 κάθε μήνα μήπως πρέπει ν το κόψω? Με είχαν πει ότι χρειάζεται ν έχω αλλά δεν έχω καταλάβει το λόγο ξέρεις κάποιος να μου πει?
Για το συγκεκριμένο ζήτημα είχε γίνει ολόκληρη ιστορία. Αρχικά ο νόμος μας έχει (ως ΚΑΔ) συμπεριλάβει στις επιχειρήσεις που οφείλουν να έχουν POS. Είχαμε γράψει επιστολές σχετικά με το ζήτημα αυτό και στην Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων και στο υπ. οικονομικών. Τελικά εξαιρούμαστε από την υποχρέωση εφόσον δεν εξυπηρετούμε ΛΙΑΝΙΚΗ (αυτή ήταν και η διατύπωση). Επειδή όμως τα χρόνια έχουν περάσει και το θέμα πάλι είναι επίκαιρο θέλει προσοχή μη τυχόν και βγει κάποια διάταξη, η οποία θα μας υποχρεώνει.
Το χρησιμοποιήσεις κάπου?? το pos ?? τζάμπα τα 3.90. Η τράπεζα γνωρίζε αυτο που λέει ο Γιάννης παραπάνω ότι υπήρχε σαν ΚΑΔ στην αρχή και μετά εξαιρεθηκε...αλλα έκανε την κορόιδα ο διευθυντής της τράπεζας να παίρνει τα 3.90 να κάνεις θέμα να στα δώσουν πίσω έτσι για γαμωτο...
Δεν το χρησιμοποιώ απλά το έχω στην άκρη άρα τι ν τους πω ν πάρω χρήματα πίσω δύσκολα δεν το πιστεύω αυτό.πρεπει ν πάω τράπεζα μ σταματήσω την χρήση του κ ν το επιστρέψω στην τράπεζα σωστά?
Ρώτησα το λογιστή μου είπε ότι χρειάζεται ν το έχω το pos .από την στιγμή που απο την αρχή της επιχείρησης χρειάστηκε να το πάρω μου λέει το κρατάς κ πληρώνεις κανονικά 3.90 το μήνα αν αλλάξει κάτι επάνω σε αυτό θ με ενημερώσει
Ο καθορισμός των υπόχρεων γίνεται βάσει του τετραψήφιου Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητας (ΚΑΔ), όπως προκύπτει από την Εθνική Ονοματολογία Οικονομικών Δραστηριοτήτων, και δεν σχετίζεται με τη δηλούμενη στις φορολογικές αρχές κύρια δραστηριότητα της επιχείρησης. Επομένως, κάθε δικαιούχος πληρωμής που διαθέτει ΚΑΔ, ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στη λίστα της εν λόγω κυα και τον έχει δηλώσει είτε ως κύρια είτε ως δευτερεύουσα δραστηριότητα, κρίνεται υπόχρεος και οφείλει να προβεί στην απόκτηση POS εφόσον συναλλάσσεται με πληρωτές οι οποίοι δρουν για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Συνεπώς, η υποχρέωση απόκτησης τερματικού POS δεν αφορά δικαιούχους πληρωμής (ελεύθερους επαγγελματίες, ατομικές επιχειρήσεις και εταιρίες) που πωλούν αγαθά ή παρέχουν υπηρεσίες αποκλειστικά σε άλλες επιχειρήσεις (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) που δρουν στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας (Β2Β συναλλαγές), ακόμη και αν οι εν λόγω δικαιούχοι πληρωμής διαθέτουν ΚΑΔ που περιλαμβάνεται στη λίστα της με αριθ. 45231/20.4.2017 κυα.
Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/36205/h-nea-egkyklios-gia-ta-pos-ypoxrewsh-kai-gia-th-deytereyoysa-drasthriothta
Ο ΚΑΔ 35.11.1009 (Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά) εξαιρείται από την υποχρέωση pos. Εκτός αν έχεις ανοίξει κάποιο άλλο ΚΑΔ που να το επιβάλλει. Δείξε στο λογιστή σου τη σχετική διευκρίνιση
ΜΙΧΑΛΗΣ 4.......ΚΑΝΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΉ ΠΩΛΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ;;;;; ΑΝ "ΝΑΙ"...... ΤΌΤΕ ΠΡΈΠΕΙ ΝΕ ΕΧΕΙΣ POS........ ΑΝ "ΌΧΙ" ΤΌΤΕ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ....... ΈΧΩ ΚΙ' ΕΓΩ ΚΑΛΛΙΈΡΓΕΙΑ ΕΛΙΏΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΑ Φ/Β, ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΩ POS..... Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΣΩΣΤΆ ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟΣ....... ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ
Στην αρχή της επιχείρησης του 12 που ξεκίνησε η δικιά μου μας υποχρεωναν για pos κ αναγκαστικά το νοίκιασα απο τράπεζα κ πληρώνω ακόμα και σήμερα 3.90 το μήνα από τότε δεν είχα ενημερωση σχετικά με αυτό σχετικά με τα pos δ έχετε κανένα στην κατοχή σάς όσοι εδώ μέσα έχετε φωτοβολταικα?
ια άλλη μια φορά έχουμε σημαντική υπερθέρμανση της αγοράς, η οποία θα οδηγήσει σε αδιέξοδα και "άσχημες λύσεις" για τους επενδυτές. Το χειρότερο όλο είναι ότι το ΥΠΕΝ είτε δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει είτε αγνοεί επιδεικτικά το πρόβλημα. Άμεσα πρέπει να γίνει τουλάχιστον παύση των νέων αιτήσεων. Έχουμε ήδη υπερπλεόνασμα παραγωγής που δεν θα έχουμε που να το διοχετεύσουμε. Η ζήτηση όχι μόνο δεν αυξάνεται αλλά μειώνεται. Οι διασυνδέσεις μας έχουν μικρή χωρητικότητα.
Καλό θα ήταν το ΥΠΕΝ να διοργανώσει μια ημερίδα και να ενημερώσει τους επενδυτές για το μακροπρόθεσμο πλάνο καθώς και πως θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα που θα ανακύψουν βραχυπρόθεσμα. Εκτός αν η λύση είναι "ρίχτε τους αποκοπές στο κεφάλι μέχρι να πούνε ήμαρτον!"
Καλό απόγευμα , προσπαθείστε μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ , με αίτημα την έκδοση φορολογικής ενημερότητας . θα σας ζητηθεί το ΑΦΜ του ΔΑΠΕΕΠ και τα στοιχεία του τιμολογίου πληρωμής για το οποίο ζητάτε την ενημερότητα . Εγώ συμπλήρωσα τα στοιχεία του τελευταίου τιμολογίου Σεπτεμβρίου ενώ άφησα κενά τα στοιχεία MYDATA , τα οποία δεν γνωρίζω και παρόλα αυτά η φορ. ενημερότητα εκδόθηκε αμέσως .
Ευχαριστώ για την απάντηση έχω πάρει ενημερότητα κάνοντας αίτημα αυτό που μου λέτε το βρήκα αλλά και εγώ δεν ήξερα τα στοιχεία MYDATA όμως έως τώρα ο τρόπος ήταν διαφορετικός και πολύ εύκολος.
Παιδιά θέλω να ρωτήσω πάω να βγάλω ασφαλιστική ενημερότητα κ μου λέει ότι χρωστάω στον εφκα παίζει ρόλο πότε πληρώνετε η δόση τής εφορίας?γιατί η δόση όκτωμβριου θα πληρωθεί μέσα Νοεμβρίου κ 15 Νοεμβρίου λήγει η ασφαλιστική μού
Μάλλον δεν έχει ενημερωθεί ακόμη το σύστημα για την πληρωμή που έκανες 31/10.Θελει λίγες μέρες να φανεί.Θα σου πρότεινα να βγάζεις ενημερότητα μια μέρα πριν.
Η επανεπένδυση και ο σωστός σχεδιασμός ενός μακροπρόθεσμου επενδυτικού πλάνου είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την διατήρηση των οικονομικών μεγεθών και την οικονομική ευημερία τέτοιων ομίλων. Δυστυχώς οι παθογένειες περασμένων δεκαετιών οδήγησαν σε χρεοκοπιες οργανισμών όπως η ΕΥΔΑΠ,ο ΟΣΕ,τα ασφαλιστικά ταμεία κτλ κτλ... Και στην τελική απορώ με κάποιον που θέλει την αποεπενδυση και το μποϊκοτάζ στον εργοδότη του...
Συμφωνώ 100% Είναι άλλο πράγμα όμως να διεκδικείς αυτό που έχεις αδικηθεί και άλλο πράγμα να θες να καταστρέφει ένας όμιλος που σε πληρώνει. Ας μην ξεχνάμε και την αβεβαιότητα των ετών 2011-new deal και ας μην ξεχνάμε και τις μηνες καθυστερήσεις... Εδώ τώρα γκρινιάζουμε για τις 20 ήμερες πληρωμές... Είναι πολλά που μπορούν να διεκδικηθουν από έναν εργοδότη σε ευημερία... (Επεκτάσεις συμβάσεων,πράσινα πιστοποιητικά, χρήση του δικού μας δικτύου κτλ κτλ) Υπάρχουν πολλά θέματα με ζουμί
Μόλις κάποιος γράψει για παλιές διεκδικήσεις ή κατά του ΔΑΠΕΕΠ ή της ΔΕΗ η πουτα....ιτσα νάτη πετιέται. Όταν δείχνεις υποτακτικός σε όλα και δεν διεκδικείς τις αδικίες που έχουν συμβεί ήδη τότε για ποιο λόγο να σε σεβαστούν και να σε δικαιώσουν στα μελλοντικά. Εντάξει μωρέ θα πούνε άστους ότι τους βάζουμε το κάνουνε γαργάρα ρίχτους κι άλλα. Εκτός και αν είσαι δικός τους οπότε λες άστα ότι έχει συμβεί ας δούμε το μέλλον με νέες υποσχέσεις που φυσικά δεν θα εκπληρωθούν ποτέ γιατί τους έχεις συνηθίσει να δέχεσαι τα πάντα που μόλις συμβούν κάποιοι τα χαρακτηρίζουν παλιά και παροτρύνουν να βλέπουμε τα νέα και πάει λέγοντας μέχρι να είμαστε παρελθόν απο το χώρο. Μα πόσο καριόλης μπορεί να είναι ένας άνθρωπος.
O Σακις γραφει απο τον προηγουμενο μηνα, για κατι λεφτα που πηρε. Αλλα δε μας εξηγει πως τα πηρε. Κατι δικαστηρια εκανε, λεει. . . . πως το εκανε δε λεει, ποσα πηρε ουτε αυτο λεει . Ή ο Σακις θα ξερασει το μυστικό ή θα τον κανουμε πουτανιτσα εμεις οι λοιποί που δεν πηραμε λεφτα. Σακις παιζεις με την υπομονη μας, ξεφουρνατο . . .
Προφανώς είσαι πανίβλακας και δεν ήξερες πως να τα διεκδικήσεις και σου τα έφαγαν οι δικηγόροι. Φυσικά και πρέπει να πληροίς κάποιες προυποθέσεις για να μπορείς να διεκδικήσεις που προφανώς ως πανίβλακας δεν τις πληρούσες. Δεν μπορούν όλοι να τα διεκδικήσουν.
δεν βριζεις μονο εμενα, τους περισσοτερους εδω μεσα, που δεν μας ειπες πως να παρουμε λεφτα, και τα μασισες μονος σου. και ετσι οταν σε πιασουμε, θα γινεις πουτανιτσα πολλαπλως, απο ολες τις τρυπες, και θα σου γαζωσουμε και μερικες ακομη. Θα τρως τα χισια σουπιτσα και θα λες ειναι μουρλια.
Δεν βρίζω αποκαλύπτω. Είχα μόνο τον έναν τον πανίβλακα (όχι τους περισσότερους μην δημιουργείς κλίμα) και τώρα και σένα. Απο τις βρισιές των δυο σας να κρίνω ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο.
Καλημερα σε ολους, Διαβαζα τα σχολια σας εδω στο μπλογκ για την εξαγορα του Κοτσοβολου απο τη ΔΕΗ και θα πω και εγω αυτα που καταλαβαινω πισω απο τις λεξεις .Τωρα σωστα η λαθος ο χρονοσ θα δειξει οπως με τον καιρο φαινονται ολα .
Καταρχας δεν ειμαι αρνητικος σε εξαγορες και επενδυσεις,απο υγιεις σε υγιεις επιχειρησεις ομως.
Η δεη το παει σαν το φιασκο του οτε με την εξαγορα του γερμανου μαλλον ,δεν εχει σχεση με τον χωρο του λιανεμποριου και μεταξυ μας ουτε θελει μην ακουτε μπουρδες .Την εξυγιαναμε ολοι μας, βρηκε κρατικο χρημα και το μοιραζει απο εδω και απο εκει σε φιλους και γνωστους για να ξεφορτωθουν το βαριδι .
Η ντιξονς ταχαμου αποεπενδυει γιατι εχει ελλειματα στην μαμα εταιρια ,μπουρδες ,η γνωμη μου ειναι οτι ερχεται συρρυκνωση της οικονομιας και του κλαδου τα επομενα χρονια με σφιχτες πολιτικες απο ολα τα κρατη της Ε.Ε .
Αρων Αρων την ξεφορτωθηκε την εταιρια ,και να ετοιμαστουμε να πληρωσουμε ακομη πιο χρυσες της κιλοβατορες στην δεη που θα περιλαμβανουν την χασουρα του κοτσου .
Επειδή πάλι νομίζω ότι έχουμε κοντή μνήμη και χωρίς να θέλω να κάνω κυβερνητική πολιτική (καθώς μας έχει πετάξει εκτός ενέργειας από το 2019 και μετά) θυμίζω ότι τα τελευταία 4-5 χρόνια
Μειώθηκε ο ΕΝΦΙΑ πάνω από 30% Μειώθηκε ο Φόρος Επιχειρήσεων από 29% στο 22% Μειώθηκε ο εισαγωγικός συντελεστής έως 10.000 από 22% στο 9% Μειώθηκαν οι ασφαλιστικές εισφορές κατά 3 μονάδες Μειώθηκε η προκαταβολή φόρου από το 100% στο 55% Καταργήθηκε η εισφορά αλληλεγγύης Μειώθηκε ο φόρος στα μερίσματα από 15% στο 5% Αυξήθηκε το αφορολόγητο για γονικές παροχές εως 800.000 Μείωθηκε ο φόρος συγκέντρωσης κεφαλαίου κατά 50% Καταργήθηκε η ποσοστιαία 26,95% ασφαλιστική εισφορά Και άλλα πιο ειδικά μέτρα που μάλλον οδηγούν σε χαλάρωση φορολογικής πολιτικής (για τους συνεπείς πάντα)..
Μιλάς εσύ πουτανας γιε για προπαγάνδα που κανείς σχόλια για την παγκόσμια αποεπενδυση και την χρεώνεις στην ελληνική πολιτική απε. Μιλας εσύ πουτανας γιε για βρισιές ,που ενώ συζητάω με κάποιον συνάδελφο μπαίνεις και με αποκαλείς καριόλη χωρίς καν να σου δώσει κανένας το λόγο. Μιλάς εσύ πουτανας γιε που μπήκες εδώ δήθεν να κάνεις σύλλογο για το κοινό καλό με μοναδικό σκοπό να πάρεις χαρτζιλίκι από το δικηγόρο που σε γάμησε. Μας ξεφουρνισες και την παπατζα ότι δεσμεύσες το λογαριασμό του δαπεεπ και έχεις στηθεί σα μπακουρας με το παραμικρό μπας και αρπάξεις κανένα αφελή και τον μπλέξεις σε δεκαετή ατέρμονα δικαστήρια ίσα ίσα να πάρεις χαρτζιλίκι. Μάλλον εσένα γαμαει ο Κασσελακης όχι τον Τάιλερ... Όσον για το αν είμαι ο ίδιος με οποιοδήποτε άλλο εδώ μέσα θα το καταλάβεις όταν θα σε γαμησω. Έχεις δώσει τα στοιχεία σου εδώ σε κάποιους που σε έχουν πάρει πρέφα τι λαμόγιο κλέφτης εισαι
Η φορολογικης ενημερότητας μου μόλις έληξε. Με το νέο σύστημα ζητά το ποσό πληρωμής. Επομένως από εδώ και πέρα πρέπει να περιμένουμε να εκδοθεί το τιμολόγιο ή κάνουμε εκτίμηση;
Τις φορολογικές τις τραβάει από μόνο σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ...τουλάχιστον αυτό συμβαίνει..με την αυτοτιμολογηση...τώρα εσείς γιατί τις στέλνετε χου νοουζζζ
HLIOS σοβαρά τώτα, αφήνεις και γίνεται το μπλόκ ένα χάλι μαύρο...Δεν υπάρχει τρόπος να φιλτράρονται τα σχόλια πρωτού αναρτηθούν; Και αναφαίρομαι στο να φιλτράρονται μόνο αυτά που περιέχουν βρισιές...Μη κατηγορηθώ και για λογοκρισία από πάνω....
Η ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΈΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ........ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΤΙΚΗ........ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ........ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΉ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ 'Η ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΈΧΟΝΤΑΙ...........
Η κατάσταση του μπλόκ έχει ξεπεράσει κάθε όριο απορώ πώς τους ανέχεται ο ΗΛΙΟΣ και αν είναι αυτί οι άνθρωποι επενδυτές, αν είναι όντος ήμαστε άξιοι της μοίρας μας
Σε συνέχεια ερωτήσεων σας για τις νέου τύπου φορολογικές ενημερότητες που εκδίδει εδώ και μερικές ημέρες η ΑΑΔΕ, παρακαλούμε σημειώστε τα ακόλουθα:
Πριν μερικές ημέρες η ΑΑΔΕ έθεσε σε λειτουργία νέα εφαρμογή για φορολογικές ενημερότητες. Επίμαχο σημείο, που δύναται να δημιουργήσει σύγχυση στις πληρωμές των παραγωγών, είναι πως η ενημερότητα που εκδίδει πλέον το σύστημα της ΑΑΔΕ εμφανίζει όλες τις εκκρεμούσες δόσεις φόρου του παραγωγού ακόμη και αν αυτές δεν είναι ληξιπρόθεσμες αλλά μελλοντικές (π.χ. στο πλαίσιο των 8 δόσεων του φόρου εισοδήματος). Μάλιστα το σύνολο του ποσού το εμφανίζει ως ποσό παρακράτησης σε ειδικό πλαίσιο και με κωδικό πληρωμής, ακόμη και αν ο παραγωγός κατά την συμπλήρωση της αίτησης στην εφαρμογή της ΑΑΔΕ δεν έχει κλικάρει το κουτάκι που αναγράφει "Δηλώνω υπεύθυνα ότι επιθυμώ την παρακράτηση όλου του ποσού είσπραξης (και μέχρι του ύψους των συνολικών βεβαιωμένων οφειλών μου)". Επισυνάπτουμε screenshot της οθόνης:
Επικοινωνώντας με τον ΔΑΠΕΕΠ το θέμα, κάναμε σήμερα τεστ με ΑΦΜ εταιρείας μας και επειδή εκείνοι τραβούν απευθείας αυτόματα ενημερότητες από την ΑΑΔΕ, δεν τους προκύπτει μήνυμα παρακράτησης καν. Δηλαδή στο σημερινό τεστ που κάναμε, αυτόματα έβγαλε ενήμερη στο σύστημα τους την εταιρεία της δοκιμής μας για ένα μήνα από σήμερα (ο μήνας ισχύει όπως γνωρίζετε για όσους δεν έχουν ληξιπρόθεσμες δόσεις στην εφορία και το 2μηνο για όσους δεν έχουν ούτε μελλοντικές), ήτοι μέχρι 8/12/23.
Δηλαδή με την εικόνα που αποκομίσαμε και εφόσον οι παραγωγοί δεν αποστείλουν φορολογική ενημερότητα νέου τύπου στον ΔΑΠΕΕΠ, ώστε να μπερδευτούν και αυτοί, αλλά αυτός μόνος του τραβήξει ενημερότητα από το σύστημα όπως το κάνει συνήθως (η ενημερότητα που τραβάει ο ΔΑΠΕΕΠ από την ΑΑΔΕ είναι πρακτικά ημερομηνία ή μη ανανέωσης της και δεν αφορά δόσεις, ποσά, κλπ), δεν φαίνεται πως θα υπάρξει πρόβλημα πληρωμών, δηλαδή να κρατηθούν μελλοντικές δόσεις φόρου εκτός ρύθμισης αδίκως και ασύμμετρα προς ότι ισχύει σε όλους τους υπόλοιπους φορείς και πολίτες στην οικονομία.
Γιαα όσους επιλέξουν παρόλα αυτά να στείλουν ενημερότητα στον ΔΑΠΕΕΠ για την εταιρεία τους, δεν χρειάζεται να στείλουν για κάθε τιμολόγιο χωριστά επειδή η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ το ζητάει. Αρκεί να στείλουν για ένα μόνο τιμολόγιο και για να μην καθυστερούν περιμένοντας την εκδοση του καινούργιου, θα μπορούσαν να βάλουν τα στοιχεία του πλέον πρόσφατου παρότι έχει εισπραχθεί, μας είπαν από ΔΑΠΕΕΠ.
Με εκείνον τον διαγωνισμό για τα κορεσμένα Πελοπόννησο τι γίνεται ρε παιδιά?? Ξέρει κανεις τι θα γίνει? Μαλώνουν Δεδδηε με ΡΑΕ... το υπουργείο δεν παίρνει απόφαση ... και εμείς οι επενδυτές έχουμε καταθέσει εγγυητικές και δεσμεύσει λεφτά για πάνω απο 1 χρόνο!!!!
Εχει κανείς ιδέα αν όντως ο Δεδδηε θα γράψει το ριπαπα την ΡΑΕ και θα προχωρήσει σε έκδοση όρων σύνδεσης όπως και είπε?
Καλημερα. Προχωραω σε αναχρηματοδοτηση δανειου και ο ΔΑΠΕΕΠ πρεπει να συναινεσει εγγραφως σε αυτο. Ενω γενικα στην επικοινωνια μαζι τους δεν εχω θεμα, αυτη τη φορα δεν απαντουν στα μειλ ουτε στα τηλεφωνα! Ουτε η τραπεζα τους βρισκει. Γνωριζει καποιος που να απευθυνθω, να προσπαθησω τουλαχιστον...;
Μπαίνεις με τους κωδικούς ταξις στο λογαριασμό σου στην ΑΑΔΕ και πάνω αριστερά θα δεις μηνύματα πατάς προβολή και σου δείχνει ότι κίνηση έχει γίνει και την ημερομηνία .
ΣΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ......... ΣΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΏΝΕΣΑΙ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΊ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ....... ΠΡΆΓΜΑΤΙ ΒΡΉΚΑ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΊ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ ΣΤΙΣ 16 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ
Στο ΔΑΠΠΕΠ η φορ ενημερότητα ειναι μέχρι 16/11. Αυτοί πληρώνουν μετά της 22/11.Τι θα γίνει θα πληρωθούμε; ΠΡΙΝ ΤΗΝ βγάζαμε εμείς και την στέλναμε, είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο , τώρα;;;
Ευχαριστώ. Θα στείλω αλλά πήγα στο λογιστή και μου είπε τώρα άλλαξε για να στείλουμε ενημερότητα πρέπει να έχουμε το τιμολόγιο που θα πληρωθούμε. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα.
ΌΧΙ.... ΌΧΙ...... ΔΕΝ ΈΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΟΦΕΙΛΗ.......ΞΕΚΚΝΗΣΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΆ ΜΟΥ ΖΗΤΆΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΆ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΩ.......
ΒΡΈΘΗΚΕ ΟΦΕΙΛΗ....... ΦΟΡΟΣ ΑΠΌ ΕΙΣΌΔΗΜΑ ΕΡΓΟΛΗΠΤΩΝ, ΆΡΘΡΟ 64, 10,46 ΕΥΡΩ!!!!!! ΜΗΝ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ, ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΙ ΕΊΝΑΙ...... ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΣΩ ΣΉΜΕΡΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ
Ο ΔΑΠΕΕΠ έχει τραβήξει φορολογικές ενημερότητες από χθες (14/11) και ήδη έχουν καταχωρηθεί στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ Α.Π.Ε. & ΣΗΘΥΑ, όπως μπορείτε να μπείτε και να δείτε με τους κωδικούς σας (ενημερότητα έως 14/12/2023).
Καλησπέρα σας, επειδή άργησα να ενημερωθώ-επιληφθώ του θέματος με τα ΠΟΛΥΓΩΝΑ, είχα μεήλ από την ΡΑΕ στις 3/11 με το οποίο με πληροφόρησαν ότι "η αίτηση μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς". Από τότε δεν υπήρξε άλλη ενημέρωση! Τι κάνω? Περιμένω πότε θα εκδώσουν την απόφαση, για να την στείλω στον ΔΑΠΕΕΠ??
Έχει εκδοθεί η απόφαση αφού σου ήρθε μαιλ. Θα την κατεβάσεις από την πλατφόρμα της ραε και θα την αναρτήσεις στο αντίστοιχο πεδίο που έχει το σιτε του ΔΑΠΕΕΠ. Μετά θα σου έρθει ενημέρωση από δαπεεπ ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Καλημέρα . Για την έκδοση φορολογικής ενημερότητας από την ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. συμπληρώστε τα στοιχεία του τελευταίου τιμολογίου με το ποσό του και αγνοήστε το ζητούμενο από την εφ. ΜυΔΑΤΑ . Θα σας εκδοθεί αμέσως η ανημερότητα . Τα τιμολόγια του ΔΑΠΕΕΠ αναρτώνται στην εφ. ΜυΔΑΤΑ σε μεταγενέστερο χρόνο οπότε δεν φαίνεται ο κωδικός MARK στα τιμολόγια που αναρτώνται για εμάς .
Μου ζητήσανε την Βεβαίωση σύνδεσης του ΦΒ πάρκου στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ αλλα δεν την εχω μαζι μου, μήπως ξέρετε αν μπορώ να την κατεβάσω κάπως ηλεκτρονικά?
Στη σελίδα ΔΕΔΔΗΕ, θέματα σταθμών ΑΠΕ, Ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για σταθμό ΑΠΕ, συνδεθείτε με κωδικούς ΤΑΧΙΣ, επιλέγετε διαχείριση αιτήσεων σύνδεσης, σας βγάζει την σύνδεση, πατάτε πάνω στον αριθμό και εκτυπώνετε .
Καλησπέρα, εχει παρατηρησει κανεις οτι στα διορθωτικα ενημερωτικα Μαιου 2023 σε παρκα με ΣΕΔΠ εχουν μειωσει την παραγωγη; Γιατι; Παντα βγαινουν διορθωτικα ενημερωτικα με την τελικη ΤΑ. Αλλα όλοι έχουμε μειωσεις στην παραγωγη kWh. Γιατι;
Ο Μάιος φέτος ήταν ο χειρότερος από το 2011 . Δεν ξέρω αν εννοείς κάτι άλλο. Αν τσεκαρεις το ιστορικό είχαμε 15 μέρες βροχές... https://freemeteo.gr/mobile/kairos/nisos-zakunthos/istoriko/miniaio-istoriko/?gid=251279&station=5268&month=5&year=2023&language=greek&country=greece
Ευχαριστω για την απαντηση. Εννοω οτι για συμβασεις ΣΕΔΠ σχεδον παντα βγαινει διορθωτικο με την τελικη ειδικη τιμη αγορας (συνηθως αλλαζει το 4ο δεκαδικο). Τον Μαιο του 23 ομως εχει αλλαγη και στην τιμολογητεα παραγομενη ηλεκτρικη ενεργεια. Το ειδα σε διαφορετικα παρκα διαφορετικων εταιρειων. Αν εχεις ΣΕΔΠ μπορεις να το τσεκαρεις; Ευχαριστω και παλι!
Το τσεκαρα αυτό που λες.. Όχι δεν έχω διάφορα.Το εκκαθαριστικό ΔΑΠΕΕΠ συμφωνεί με αυτό του για ΦΟΣΕ...και τα δύο συμφωνούν παρά λίγο με το ιστορικό της παραγωγής βάσει τηλεμετρίας..
Καλησπέρα σας, στην αίτηση για έκδοση Ασφαλιστικής Ενημερότητας ποια αιτία επιλέγουμε?? Την τελευταία που λέει "Κάθε νόμιμη χρήση, προβλεπόμενη από ειδικές διατάξεις, πέραν αυτών του Ν. 4611/2019"??
Καλημέρα, ενημερωτικά δεν φάνηκαν ακόμη..... Έστειλα ασφαλιστική, την πέρασαν άμεσα. Άρα το σύστημα λειτουργεί, προσωπικό έχουνε, να πληρώσουν στην ώρα τους δεν θέλουν.... γιατί άραγε? μαγειρεύουν κάτι?
Πωλούνται 8 πάρκα, 500Kwp έκαστο. Βρίσκονται όλα σε ακτίνα 4 χιλιομέτρων και είναι συνδεδεμένα σε υποσταθμό του ΔΕΔΔΗΕ (όχι ΑΔΜΗΕ). Δεν έχουν περιορισμό στην έκχυση και η τιμή πώλησης ηλ. ενέργειας είναι 0,06574 ευρώ/kwh. Eξοπλισμός : Υ/Σ : ELFA Μ/Σ : ελαίου Πάνελ : Longi 540 bifacial Bάσεις : Elvan bifacial Mετατροπείς : 5Χ110 sungrow
Περιοχή εγκατάστασης : Β. Ελλάδα Όλοι οι σταθμοί έχουν ηλεκτρίσει 7/2023. Πρόκειται για 4 μονοπρόσωπες Ι.Κ.Ε., η κάθε μια εταιρεία κατέχει 2 σταθμούς. Τα χωράφια είναι μισθωμένα για 22 έτη με δικαίωμα του μισθωτή μονομερής παράτασης για έως και 7 έτη. Το συνολικό μίσθωμα ανέρχεται σε 18.268 ευρώ. Δεν υπάρχει τιμαριθμική αναπροσαρμογή.
Τιμή πώλησης : 460.000 ευρώ έκαστο. Πληροφορίες : Παπακυριακού Γιάννης : 6939513778 mail : i.papakyriacou@hotmail.com
Καλησπέρα σε όλους. Έχει κανείς να προτείνει κάποια ασφάλεια που να έχει τις καλύψεις και μικρό απαλλασσόμενο? Με ενδιαφέρει για 500άρι πάρκο. Ευχαριστώ γιά τις όποιες απαντήσεις σας.
ΚΑΛΗΜΈΡΑ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαινούρια φωτοβολταϊκά, με μετρητά, τιμές ανά WATT:
Διαγραφή100kw 0.265€/W, 250kw 0.26€/W, 400kw+ 0,255€/W
Άμεσα ετοιμοπαράδοτα, εκτελωνισμένα με είδη πληρωμένο ΦΠΑ. Ευκαιρία για Repowering projects. Δωρεάν ξήλωμα και τοποθέτηση των καινούριων πάνελ, αν πάρω τα παλιά σας πάνελς.
Ποιοτικά και βαριά bifacial, double glass type, half cut cell μοντέλα, Tier 2 μάρκας!
Προσεγμένο προφίλ αλουμινίου, πάχους 3cm με δύο διπλά νευρά!
Έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά και συνοδεύονται με EL test report κατασκευαστή!
Εγγύηση κατασκευαστή 12 χρόνια με εγγύηση απόδοσης 30 χρόνια!
Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε email: nickfromathens1999@gmail.com
Διαθέσιμα και αχρησιμοποίητα honeybee optimizer 1600W στα 65€ (για 100kw πάρκο διαθέσιμα)
Εκδόθηκαν τα ενημερωτικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιο νέο για πληρωμή Σεπτεμβρίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήανεβηκαν τα ΤΑΥ Σεπτεμβρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε κανένα νέο για την πληρωμή Σεπτεμβρίου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίστε τίποτα?
Αύριο
ΔιαγραφήΓνωρίζεις ότι θα γίνουν πληρωμές σήμερα ή απλά το είπες?
ΔιαγραφήΜε την πληρωμή Σεπτεμβρίου τι γίνεται? Πολύ ησυχία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει η πληρωμή από χθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικα με τον Δαπεεπ δεν υπαρχουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Αύγουστο εμφανίστηκαν καθυστερήσεις σε ενημερωτικά και πληρωμές....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πληροφόρηση από το ΑΦΟ είναι για
ΑπάντησηΔιαγραφήαύριο…..ιδωμεν ….
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλλειματικος παλι ο λογαριασμος!!! Πακι εμεις θα το τραβηξουμε το κουπι (μαλλον). Βεβαια θα δουμε και την διαβουλευση για την αυξηση απο τα εσοδα των ρυπων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά θα υπάρχει πάλι τεχνικό πρόβλημα 🤔. Όπως και στον προηγούμενο μήνα 🙃
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν δεν φτανουν τα λεφτα ανακαλυπτουν τεχνικο προβλημα .Εμεις ομως πρεπει να βρουμε χρηματα (κοψε το λαιμο σου) για να πληρωσουμε το φορο εισοδηματος και το ΦΠΑ μεχρι το τελος του μηνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ακούγεται για Παρασκευή. Γίνεται ένα μπάχαλο στο κράτος και δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα. Είναι εκτεθειμένοι οικονομικά βουλώνοντας τρύπες απο εδω και απο εκεί. Ο Ένας παίρνει του αλλουνού. Είναι σε πανικό και δε νομίζω να περάσουμε καλές μέρες στο μέλλον. Προπάντως στις ΑΠΕ τα έχουν μαμήσει και κύριος υπεύθυνος είναι ο Σκρεκας ο γλύφτης που δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της Α κατηγορίας δηλ. τα της οικογένειας. Μάλιστα ο άχρηστος έδινε αφειδώς άδειες σε αυτή τη κατηγορία και τώρα δεν μπορεί το σύστημα να δεχτεί ούτε αυτές που έδωσε. Αν πήρε και προμήθεια απο τις άδειες που έδινε στο τέλος θα φάει πολύ ξύλο απο αυτούς που εξυπηρέτησε φωτογραφικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως γίνεται όταν επικρατεί μπάχαλο στη χώρα όπως λέτε κύριε Σάκη να επηρεάζει μόνο το δικό μας κλαδο ενώ όλοι οι άλλοι να πληρώνονται κανονικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα ο ένας παίρνει του αλλουνού. Δηλαδή σε όλα τα υπουργεία γίνεται μάχη και πραγματικό μπάχαλο. Σε λίγο καιρό θα τα βλέπουμε μπροστά μας. Ζούμε καθαρά με δανεικά απο τα οποία τα περισσότερα πάνε στην υψηλή τάξη. Εμείς όμως θα τα ξεχρεώνουμε τα επόμενα χρόνια. Αμερική και ΕΕ στηρίζουν Μητσοτάκη και κάποια στιγμή θα έρθει ο λογαριασμός. Φυσικά στο κλάδο μας ο γλύφτης την έχει κάνει τη ζημιά και δεν ξέρω πλεον αν μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι. Μακάρι να δούμε φως αλλά μας την έχουν στημένη.
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Κάποτε πρέπει να συμπεριφέρονται στον κλάδο με επαγγελματικότητα. Όπως οι ίδιοι γνωρίζουν ως μισθωτοί και Πρόεδροι ποτέ πληρώνονται και προγραμματίζουν τις υποχρεώσεις τους ποσό μάλλον οι παραγωγοί που δημιουργούν τον όπιο πλούτο στη Χώρα. Εκτός και αν εξακολουθούμε να
ΑπάντησηΔιαγραφήείμαστε μπανανία παρά τα παρά του αντιθέτου λεχθέντα πρόσφατα από το κ.Πρωθυπουργό. Εξάλλου το ποτέ πληρώνεσαι και όχι το κρυφτούλι και η κοροϊδία είναι το σημαντικότερο στοιχείο το επιτελικού κράτους που δεν έχουμε αλλά ελπίζουμε κάποτε να αποκτήσουμε.
Συμφωνώ απόλυτα δεν γίνεται όλοι να ξέρουν ποτε θα πληρωθούν και εμείς να ζούμε στην αβεβαιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάραυτα δεν έχουμε εικόνα τι θα γίνει .Και άντε ξανά μανά περίμενε .Ωραίοι είναι . Θεωρητικά θα πρέπει σήμερα αλλά αν δεν επικοινώνησει κανείς με τα γραφεία δεν θα μάθουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν λίγο μίλησα με ΔΑΠΕΕΠ μου είπαν ότι σήμερα θα ξεκινήσουν τις πληρωμές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι!!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε Σοφία για την ενημέρωση.
ΔιαγραφήΕ μέχρι το απόγευμα λογικά θα αρχίσουν να φαίνονται εθνική..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις έγινε πληρωμή
ΑπάντησηΔιαγραφήMολις πληρώθηκε ο Σεπτέμβριος Εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώθηκε ο Σεπτέμβρης!!! Σήμερα!!! Όχι Παρασκευή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις έγινε πληρωμή στην Εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική πληρωσε
ΑπάντησηΔιαγραφήTην θυμάστε την ΔΕΗ που υποτίθεται θα πτώχευε και εξαιτίας της πληρώσαμε έκτακτη εισφορά 6%;
ΔιαγραφήΗ ΔΕΗ εξαγοράζει την ENEL Ρουμανίας η οποία κατέχει :
Στις 31/12/2021 η ENEL διέθετε στη Ρουμανία μέσω της 100% θυγατρικής ENEL Green Power Romania, πάρκα εγκατεστημένης ισχύος 534 MW (498 ΜW αιολικά και 36 MW φωτοβολταϊκά) και είχε υπό κατασκευή άλλα 170 MW. Το pipeline δεν είναι ευδιάκριτο, ούτε το εγκριτικό καθεστώς στη Ρουμανία.
Κατέχει επίσης τρεις από τις οκτώ εταιρείες διανομής που λειτουργούν στη Ρουμανία. Στις δύο εξ αυτών η ENEL κατέχει το 51% και στην τρίτη το 78%. Οι μειοψηφίες ελέγχονται από το ρουμανικό Δημόσιο. Τέλος, ο ιταλικός όμιλος δραστηριοποιείται με δύο εταιρείες προμήθειας στη Ρουμανία, οι οποίες ελέγχονται κατά 100% και κατέχουν ηγετικά μερίδια αγοράς.
Στην εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας κατέχει περίπου το ένα τρίτο της τοπικής αγοράς. Πέρυσι, πώλησε στους πελάτες της ηλεκτρική ενέργεια 9,1 TW, ενώ παρήγαγε 1,3TW. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την εκτίναξη των τιμών χονδρικής, οδήγησαν σε τεράστιες ανάγκες κεφαλαίου κίνησης.
Τους καλύπτει όλο το σύστημα. Κάνουν ότι γουστάρουν και μας έχουν γραμμένους. Δεν μας θέλουν στο χώρο και προσπαθούν με κάθε ευκαιρία και διάφορες προφάσεις να μας κόψουν. Το κακό είναι ότι πολιτικά κάνουν πάρτι αφου δεν υπάρχει αντιπολίτευση και παίζουν μπάλα μόνοι τους. Ξεφτίλισαν όλο το πολιτικό σύστημα και οι Έλληνες απλά δεν ψηφίζουν αλλά και τι να πάνε να ψηφίσουν με όλο αυτό το συρφετό.
ΔιαγραφήΝα υπενθυμισουμε τα υπερκερδη στην διαρκεια του κορονοιου. Το δικο μας 6% και τα δικαιωματα απο τους ρυπους που αντι να πανε στον δαπεεπ και προς οφελος του λογαριασμου , πανε σε αλλες "υποχρεωσεις". Η πλεον τα δικαιωματα ρυπων απο τα παλια παρκα πλεον δεν τα παιρνεις!!! Μονο απο τα παρκα απο το 2021 και μετα!!!!
ΔιαγραφήΕπίσης η ΔΕΗ με τη θυγατρική της των ΑΠΕ θα ανακοινώσει στο επόμενο διάστημα εξαγορές μεγάλων μονάδων ΑΠΕ ακόμα και αιολικών στο εξωτερικό και κυρίως στα Βαλκάνια.
ΔιαγραφήΗ ΔΕΗ δικαιούται το νόμπελ επιχειρηματικότητας. Τη μία δεν έχει στον ήλιο μοίρα και αρπάζει ληστρικά ξένα ταμεία με διάφορες προφάσεις για να μη βαρέσει κανόνι όπως μας έλεγε ο Χατζηδάκης και τώρα παρουσιάζεται ως κολοσσιαίος επενδυτής των Βαλκανίων.
Πέφτει το δούλεμα της αρκούδας με θύματα εμάς.
Πειραιώς πληρωθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πληρωθηκα. Πειραιώς. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες (Αγ. Δημητρίου)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή Πειραιώς μόλις τώρα γιά παραγωγή Σεπτεμβρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεδομένου ότι στο εν λόγω blog η πλειοψηφία των γραφόντων είμαστε μικροεπενδυτές (κάτοχοι φωτοβολταϊκών σταθμών ισχύος 20KWp-100KWp, οι παλαιότετροι απο το 2007) των οποίων οι συμβάσεις λήγουν την επόμενη πενταετία-επταετία, γνωρίζετε αν έχει συζητηθεί ή διεκδικηθεί η δυνατότητα αύξησης τουλάχιστον της ισχύος των υφιστάμενων σταθμών, προκειμένου αυτές να καταστούν βιώσιμες, δεδομένου ότι με την παράταση για επτά χρόνια των υφιστάμενων συμβάσεων με τιμή KWh 0,09 δεν καθιστούν την λειτουργία των έργων μας βιώσιμα?
Μα αυτός είναι ο στόχος να μην είμαστε βιώσιμοι και να ξεκουμπιστούμε απο το χώρο.
ΔιαγραφήΣτην επόμενη 8ετία αδειάζει ο χώρος να δώσουν ακόμα λίγες άδειες στους σπόνσορες τους.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή@tzanenik
ΔιαγραφήΣε αυτό υτό το blog φίλε μου ακόμα δεν έχουμε λύσει τα απλά θέματα...(αποστολή ενημερότητας,αυτοτιμολογηση,κτλ κτλ)..αυτά που λες ,αν και σωστά,θα τα συζητήσουμε το 2035-37 που θα λήξουν οι πολλές συμβάσεις ...ως τότε θα λέμε σε ποιο mail στέλνουμε ενημερότητες ...
Αν και το κόβω να μιλάμε μέχρι τότε για το new deal...
Ας αρχίσει λοιπόν η συζήτηση για το τί θα γίνει μετά τη λήξη των συμβάσεών μας για τα πάρκα που κουρεύτηκαν αλλά και γι αυτά που δεν κουρεύτηκαν. Τί μέλλει γενέσθαι λοιπόν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα +7 χρόνια παράταση της σύμβασης με 9 λεπτά/KWh ισχύει για ποιούς?
Νο.4254 τ 2014..
ΔιαγραφήΗ παράταση ισχύει για όποιον κουρεύτηκε.(ισχύει και για οικιακά).
Το θέμα είναι τι μπορεί να διεκδικήσουμε με τα νέα δεδομένα πχ αποθήκευση ή διμερή συμβόλαια ή αύξηση ισχύος παραμένοντας στο δίκτυο ΧΤ...
Για όποιον πλήρωσε πιστωτικό τιμολόγιο αλλά δεν κουρεύτηκε γνωρίζετε τι ισχύει?
ΔιαγραφήΓια όλους τους σταθμούς ΑΠΕ, που εμπίπτουν στις
Διαγραφήδιατάξεις της υποπαραγράφου ΙΓ.1. , με την επιφύλαξη
των διατάξεων της περίπτωσης 3 της ίδιας υποπα−
ραγράφου ΙΓ.1., και λειτουργούν για λιγότερο από 12
χρόνια, με σημείο αναφοράς την 1η Ιανουαρίου 2014,
επεκτείνεται αυτοδίκαια η σύμβαση πώλησης και η
σύμβαση συμψηφισμού του «Ειδικού Προγράμματος
Ανάπτυξης Φωτοβολταϊκών Συστημάτων σε κτιριακές
εγκαταστάσεις και ιδίως σε δώματα και στέγες κτιρίων»
(Β΄1079/2009), κατά επτά (7) χρόνια και για ίσο χρόνο οι απαιτούμενες άδειες παραγωγής και λειτουργίας και
για εγκατεστημένη ισχύ ίση με την ισχύ κατά την 1η
Ιανουαρίου 2014. Στους παραγωγούς των σταθμών του
προηγούμενου εδαφίου κατά το διάστημα επέκτασης
της σύμβασης πώλησης δίδονται οι δυνατότητες επιλο−
γής αποζημίωσης της παραγόμενης ενέργειας σύμφωνα
με τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Βάσει μεθοδολογίας που καθορίζεται με απόφαση
του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
Αλλαγής, που εκδίδεται μετά από πρόταση του ΛΑΓΗΕ
και γνώμη της ΡΑΕ, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηρι−
στικά των τεχνολογιών ως προς τη συμβολή τους στη
σταθερότητα του ηλεκτρικού συστήματος και τις τιμές
ηλεκτρικής ενέργειας όπως αυτές διαμορφώνονται από
τη λειτουργία της αγοράς.
β) Με τιμή 90 €/MWh για μέγιστη ετήσια ποσότητα
ενέργειας που υπολογίζεται από τη μαθηματική σχέση:
Ενέργεια (kWh) = Εγκατεστημένη Ισχύς (kW) X Συντε−
λεστής Απόδοσης (kWh/kW).
Ο Συντελεστής Απόδοσης στα φωτοβολταϊκά είναι 1500kwh/kw.
Η υποπαραγραφος ΙΓ.1 αφορά όσους κουρεύτηκαν.
Αυτό αναφέρεται στο new deal, άρα λογικά αφορά τους κουρεμένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως γνωρίζετε για την πληρωμή των πάρκων που καταστράφηκαν οι μετρητές από τις πλημμύρες με τι τρόπο θα γίνει και αν γίνει ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωριζει καποιος φιλος τροπο να μπορω να προσαρμοσω καποιον ανταπτορα(κατι σαν αυτους με wifi) στη χαμηλη ταση του υποσταθμου εκει που υπαρχει το router και το καταγραφικο των καμερων ωστε να μπορω απομακρυσμενα να κανω επανεκκινηση αν ποτε χανεται η συνδεση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε έναν χρονοδιακόπτη να κάνει μια δύο φορές την ημέρα επανεκκίνηση του router άσχετα εάν κολλάει ή όχι.
ΔιαγραφήΚαλημέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς αν χρειάζεται να εχουμε POS για την εταιρεία (πσραγωγης ηλ/κης ενεργ. απο Φ/Σ)?
οχι καμια σχεση... γιατι πουλας λιανικη σε πελατες ???
ΔιαγραφήΣτη φορ. ενημερότητα ζητάει αρ. τιμολογίου;;;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕγω έχω pos από τότε που είχα δάνειο κ συνεχίζω ν τ έχω πληρώνω με πάγια εντολή 3.90 κάθε μήνα μήπως πρέπει ν το κόψω? Με είχαν πει ότι χρειάζεται ν έχω αλλά δεν έχω καταλάβει το λόγο ξέρεις κάποιος να μου πει?
ΔιαγραφήΓια το συγκεκριμένο ζήτημα είχε γίνει ολόκληρη ιστορία. Αρχικά ο νόμος μας έχει (ως ΚΑΔ) συμπεριλάβει στις επιχειρήσεις που οφείλουν να έχουν POS. Είχαμε γράψει επιστολές σχετικά με το ζήτημα αυτό και στην Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων και στο υπ. οικονομικών. Τελικά εξαιρούμαστε από την υποχρέωση εφόσον δεν εξυπηρετούμε ΛΙΑΝΙΚΗ (αυτή ήταν και η διατύπωση).
ΔιαγραφήΕπειδή όμως τα χρόνια έχουν περάσει και το θέμα πάλι είναι επίκαιρο θέλει προσοχή μη τυχόν και βγει κάποια διάταξη, η οποία θα μας υποχρεώνει.
Δλδ πρέπει να μην το διακόψω το pos;πρέπει κάπου να ρωτήσουμε γιαυτό?
ΔιαγραφήΤο χρησιμοποιήσεις κάπου?? το pos ?? τζάμπα τα 3.90. Η τράπεζα γνωρίζε αυτο που λέει ο Γιάννης παραπάνω ότι υπήρχε σαν ΚΑΔ στην αρχή και μετά εξαιρεθηκε...αλλα έκανε την κορόιδα ο διευθυντής της τράπεζας να παίρνει τα 3.90 να κάνεις θέμα να στα δώσουν πίσω έτσι για γαμωτο...
ΔιαγραφήΔεν το χρησιμοποιώ απλά το έχω στην άκρη άρα τι ν τους πω ν πάρω χρήματα πίσω δύσκολα δεν το πιστεύω αυτό.πρεπει ν πάω τράπεζα μ σταματήσω την χρήση του κ ν το επιστρέψω στην τράπεζα σωστά?
Διαγραφήναι ετσι... και αν θες απο κατω το POS εχει τηλεφωνα της εταιρείας διαχείρισης παρτους τηλ
ΔιαγραφήΡώτησα το λογιστή μου είπε ότι χρειάζεται ν το έχω το pos .από την στιγμή που απο την αρχή της επιχείρησης χρειάστηκε να το πάρω μου λέει το κρατάς κ πληρώνεις κανονικά 3.90 το μήνα αν αλλάξει κάτι επάνω σε αυτό θ με ενημερώσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καθορισμός των υπόχρεων γίνεται βάσει του τετραψήφιου Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητας (ΚΑΔ), όπως προκύπτει από την Εθνική Ονοματολογία Οικονομικών Δραστηριοτήτων, και δεν σχετίζεται με τη δηλούμενη στις φορολογικές αρχές κύρια δραστηριότητα της επιχείρησης. Επομένως, κάθε δικαιούχος πληρωμής που διαθέτει ΚΑΔ, ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στη λίστα της εν λόγω κυα και τον έχει δηλώσει είτε ως κύρια είτε ως δευτερεύουσα δραστηριότητα, κρίνεται υπόχρεος και οφείλει να προβεί στην απόκτηση POS εφόσον συναλλάσσεται με πληρωτές οι οποίοι δρουν για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα.
ΔιαγραφήΣυνεπώς, η υποχρέωση απόκτησης τερματικού POS δεν αφορά δικαιούχους πληρωμής (ελεύθερους επαγγελματίες, ατομικές επιχειρήσεις και εταιρίες) που πωλούν αγαθά ή παρέχουν υπηρεσίες αποκλειστικά σε άλλες επιχειρήσεις (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) που δρουν στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας (Β2Β συναλλαγές), ακόμη και αν οι εν λόγω δικαιούχοι πληρωμής διαθέτουν ΚΑΔ που περιλαμβάνεται στη λίστα της με αριθ. 45231/20.4.2017 κυα.
Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/36205/h-nea-egkyklios-gia-ta-pos-ypoxrewsh-kai-gia-th-deytereyoysa-drasthriothta
Ο ΚΑΔ 35.11.1009 (Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά) εξαιρείται από την υποχρέωση pos.
ΔιαγραφήΕκτός αν έχεις ανοίξει κάποιο άλλο ΚΑΔ που να το επιβάλλει.
Δείξε στο λογιστή σου τη σχετική διευκρίνιση
https://www.taxheaven.gr/circulars/26366/ar-prwt-64759-2017
Μου είπε ότι πρέπει ν έχω pos για το δικό μού τον ΚΑΔ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχω κάτι άλλο επάνω μού που να πληρώνομαι απο εκεί
ΔιαγραφήΟι ΚΑΔ της επιχείρησης μού είναι στους υποχρεους μου είπε
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΔευτερευουσα δουλειά είναι η καλλιέργεια ελιών παίζει ρόλο αυτό για το pos στον ΚΑΔ?
ΔιαγραφήΜΙΧΑΛΗΣ 4.......ΚΑΝΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΉ ΠΩΛΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ;;;;; ΑΝ "ΝΑΙ"...... ΤΌΤΕ ΠΡΈΠΕΙ ΝΕ ΕΧΕΙΣ POS........ ΑΝ "ΌΧΙ" ΤΌΤΕ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ....... ΈΧΩ ΚΙ' ΕΓΩ ΚΑΛΛΙΈΡΓΕΙΑ ΕΛΙΏΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΑ Φ/Β, ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΩ POS..... Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΣΩΣΤΆ ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟΣ....... ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ
ΔιαγραφήΌχι δεν κάνω καμιά πώληση ελαιολαδου αρα πρέπει να το σταματήσω σωστά?
ΔιαγραφήΣτην αρχή της επιχείρησης του 12 που ξεκίνησε η δικιά μου μας υποχρεωναν για pos κ αναγκαστικά το νοίκιασα απο τράπεζα κ πληρώνω ακόμα και σήμερα 3.90 το μήνα από τότε δεν είχα ενημερωση σχετικά με αυτό σχετικά με τα pos δ έχετε κανένα στην κατοχή σάς όσοι εδώ μέσα έχετε φωτοβολταικα?
ΔιαγραφήEγω εχω, αλλα εχω βαλει και ηλεκτρικες εργασιες. αν ειχα μονο το φ/β δεν θα χρειαζόταν..
ΔιαγραφήΜιχαλη πες τον λογιστη σου να ανοιξει καν φεκ ...δεν εχουμε POS οσοι εχουμε μονο ΚΑΔ για φωτοβολταικα.....
Διαγραφή«Χωρίς φρένα» η επενδυτική στροφή σε μονάδες ΑΠΕ με μπαταρίες – Αιτήσεις για 81 νέα έργα 2,44 Γιγαβάτ στον Κύκλο Οκτωβρίου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/horis-frena-i-ependytiki-strofi-se-monades-ape-me-mpataries-aitiseis-gia-81-nea-erga-244
Παρακάτω το σχόλιο μου :
ια άλλη μια φορά έχουμε σημαντική υπερθέρμανση της αγοράς, η οποία θα οδηγήσει σε αδιέξοδα και "άσχημες λύσεις" για τους επενδυτές. Το χειρότερο όλο είναι ότι το ΥΠΕΝ είτε δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει είτε αγνοεί επιδεικτικά το πρόβλημα.
Άμεσα πρέπει να γίνει τουλάχιστον παύση των νέων αιτήσεων. Έχουμε ήδη υπερπλεόνασμα παραγωγής που δεν θα έχουμε που να το διοχετεύσουμε. Η ζήτηση όχι μόνο δεν αυξάνεται αλλά μειώνεται. Οι διασυνδέσεις μας έχουν μικρή χωρητικότητα.
Καλό θα ήταν το ΥΠΕΝ να διοργανώσει μια ημερίδα και να ενημερώσει τους επενδυτές για το μακροπρόθεσμο πλάνο καθώς και πως θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα που θα ανακύψουν βραχυπρόθεσμα. Εκτός αν η λύση είναι "ρίχτε τους αποκοπές στο κεφάλι μέχρι να πούνε ήμαρτον!"
Τι θες να πεις ? Ποιος ειναι ο συλλογισμός σου ? αν κανουνε πολλες μπαταριες, τι πειραζει τα παρκα δλδ ?
ΔιαγραφήΚαλημέρα.Εδω και πέντε μέρες προσπαθώ να βγάλω ενημερότητα και δεν λειτουργεί η εφαρμογή έχει αντιμετώπιση κάποιος συνάδελφος το ίδιο?
ΑπάντησηΔιαγραφήτην τραβανε μονοι τους απο τον ΔΑΠΕΕΠ την φορολογική ενημεροτητα
ΔιαγραφήΝαι το γνωρίζω αλλά μαζί με την ασφαλιστική στέλνω και μια φορολογική για να είμαι σίγουρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα , προσπαθείστε μέσω της ιστοσελίδας
Διαγραφήτης ΑΑΔΕ , με αίτημα την έκδοση φορολογικής ενημερότητας . θα σας ζητηθεί το ΑΦΜ του ΔΑΠΕΕΠ
και τα στοιχεία του τιμολογίου πληρωμής για το οποίο ζητάτε την ενημερότητα . Εγώ συμπλήρωσα τα στοιχεία του τελευταίου τιμολογίου Σεπτεμβρίου ενώ άφησα κενά τα στοιχεία MYDATA , τα οποία δεν γνωρίζω και παρόλα αυτά η φορ. ενημερότητα εκδόθηκε αμέσως .
Ευχαριστώ για την απάντηση έχω πάρει ενημερότητα κάνοντας αίτημα αυτό που μου λέτε το βρήκα αλλά και εγώ δεν ήξερα τα στοιχεία MYDATA όμως έως τώρα ο τρόπος ήταν διαφορετικός και πολύ εύκολος.
ΔιαγραφήΜετά την Ρουμανική εταιρεία ενέργειας η ΔΕΗ εξαγοράζει και τον Κωτσόβολο με 200 εκατομμύρια.Ζητω τα κορόιδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράλληλα εμείς θα φορολογηθουμε δίπλα και τριπλά χωρίς μάλλον να έχουμε την δυνατότητα να βάλουμε τα έξοδα.Ξανα ζήτω τα κορόιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΤΟΥ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΛΊΤΗ........ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΊΑ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΠΟΛΙΤΏΝ ΕΠΙΚΡΟΤΕΊ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ...... ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ......
ΔιαγραφήΧατζηδάκης κάτι σαν εξολοθρευτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΕΗ που θα χρεοκοπούσε και μας πήραν τα λεφτα να την σώσουν θα μας δώσει τώρα καμία μετοχή από τον Κωτσόβολο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά θέλω να ρωτήσω πάω να βγάλω ασφαλιστική ενημερότητα κ μου λέει ότι χρωστάω στον εφκα παίζει ρόλο πότε πληρώνετε η δόση τής εφορίας?γιατί η δόση όκτωμβριου θα πληρωθεί μέσα Νοεμβρίου κ 15 Νοεμβρίου λήγει η ασφαλιστική μού
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ έχω πληρώσει εφκα 31/10 Με πάγια εντολή γιατί να μην μπορώ ν βγάλω ασφαλιστική?
ΔιαγραφήΜάλλον δεν έχει ενημερωθεί ακόμη το σύστημα για την πληρωμή που έκανες 31/10.Θελει λίγες μέρες να φανεί.Θα σου πρότεινα να βγάζεις ενημερότητα μια μέρα πριν.
ΔιαγραφήΌσο για την δόση της εφορίας δεν παίζει κανένα ρόλο με την ασφαλιστική ενημερότητα.
ΔιαγραφήΜποϊκοτάζ στα καταστήματα Κωτσόβολος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην παραξενεύτη κανένας μας εάν η ΔΕΗ εξαγοράσει και την Manchester United.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρόπος τίνα.Ξανα ζήτω τα κορόιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επανεπένδυση και ο σωστός σχεδιασμός ενός μακροπρόθεσμου επενδυτικού πλάνου είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την διατήρηση των οικονομικών μεγεθών και την οικονομική ευημερία τέτοιων ομίλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς οι παθογένειες περασμένων δεκαετιών οδήγησαν σε χρεοκοπιες οργανισμών όπως η ΕΥΔΑΠ,ο ΟΣΕ,τα ασφαλιστικά ταμεία κτλ κτλ...
Και στην τελική απορώ με κάποιον που θέλει την αποεπενδυση και το μποϊκοτάζ στον εργοδότη του...
Μαζί σου αλλά το 6 της εκατό που βάλαμε ως χαράτσι; Έως πότε θα δίνουμε και πόσες φορές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ 100%
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι άλλο πράγμα όμως να διεκδικείς αυτό που έχεις αδικηθεί και άλλο πράγμα να θες να καταστρέφει ένας όμιλος που σε πληρώνει.
Ας μην ξεχνάμε και την αβεβαιότητα των ετών 2011-new deal και ας μην ξεχνάμε και τις μηνες καθυστερήσεις...
Εδώ τώρα γκρινιάζουμε για τις 20 ήμερες πληρωμές...
Είναι πολλά που μπορούν να διεκδικηθουν από έναν εργοδότη σε ευημερία...
(Επεκτάσεις συμβάσεων,πράσινα πιστοποιητικά, χρήση του δικού μας δικτύου κτλ κτλ)
Υπάρχουν πολλά θέματα με ζουμί
Μόλις κάποιος γράψει για παλιές διεκδικήσεις ή κατά του ΔΑΠΕΕΠ ή της ΔΕΗ η πουτα....ιτσα νάτη πετιέται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν δείχνεις υποτακτικός σε όλα και δεν διεκδικείς τις αδικίες που έχουν συμβεί ήδη τότε για ποιο λόγο να σε σεβαστούν και να σε δικαιώσουν στα μελλοντικά. Εντάξει μωρέ θα πούνε άστους ότι τους βάζουμε το κάνουνε γαργάρα ρίχτους κι άλλα.
Εκτός και αν είσαι δικός τους οπότε λες άστα ότι έχει συμβεί ας δούμε το μέλλον με νέες υποσχέσεις που φυσικά δεν θα εκπληρωθούν ποτέ γιατί τους έχεις συνηθίσει να δέχεσαι τα πάντα που μόλις συμβούν κάποιοι τα χαρακτηρίζουν παλιά και παροτρύνουν να βλέπουμε τα νέα και πάει λέγοντας μέχρι να είμαστε παρελθόν απο το χώρο.
Μα πόσο καριόλης μπορεί να είναι ένας άνθρωπος.
Άντε γαμησου ρε πουτανας γιε
ΔιαγραφήO Σακις γραφει απο τον προηγουμενο μηνα, για κατι λεφτα που πηρε. Αλλα δε μας εξηγει πως τα πηρε. Κατι δικαστηρια εκανε, λεει. . . . πως το εκανε δε λεει, ποσα πηρε ουτε αυτο λεει . Ή ο Σακις θα ξερασει το μυστικό ή θα τον κανουμε πουτανιτσα εμεις οι λοιποί που δεν πηραμε λεφτα. Σακις παιζεις με την υπομονη μας, ξεφουρνατο . . .
ΔιαγραφήΠροφανώς είσαι πανίβλακας και δεν ήξερες πως να τα διεκδικήσεις και σου τα έφαγαν οι δικηγόροι. Φυσικά και πρέπει να πληροίς κάποιες προυποθέσεις για να μπορείς να διεκδικήσεις που προφανώς ως πανίβλακας δεν τις πληρούσες. Δεν μπορούν όλοι να τα διεκδικήσουν.
ΔιαγραφήΘα σου πρότεινα απο γκας το nickname σου να το αλλάξεις σε Γκάου.
Διαγραφήδεν βριζεις μονο εμενα, τους περισσοτερους εδω μεσα, που δεν μας ειπες πως να παρουμε λεφτα, και τα μασισες μονος σου. και ετσι οταν σε πιασουμε, θα γινεις πουτανιτσα πολλαπλως, απο ολες τις τρυπες, και θα σου γαζωσουμε και μερικες ακομη. Θα τρως τα χισια σουπιτσα και θα λες ειναι μουρλια.
ΔιαγραφήΔεν βρίζω αποκαλύπτω. Είχα μόνο τον έναν τον πανίβλακα (όχι τους περισσότερους μην δημιουργείς κλίμα) και τώρα και σένα. Απο τις βρισιές των δυο σας να κρίνω ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο.
ΔιαγραφήΚαλημερα σε ολους,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαζα τα σχολια σας εδω στο μπλογκ για την εξαγορα του Κοτσοβολου απο τη ΔΕΗ και θα πω και εγω αυτα που καταλαβαινω πισω απο τις λεξεις .Τωρα σωστα η λαθος ο χρονοσ θα δειξει οπως με τον καιρο φαινονται ολα .
Καταρχας δεν ειμαι αρνητικος σε εξαγορες και επενδυσεις,απο υγιεις σε υγιεις επιχειρησεις ομως.
Η δεη το παει σαν το φιασκο του οτε με την εξαγορα του γερμανου μαλλον ,δεν εχει σχεση με τον χωρο του λιανεμποριου και μεταξυ μας ουτε θελει μην ακουτε μπουρδες .Την εξυγιαναμε ολοι μας, βρηκε κρατικο χρημα και το μοιραζει απο εδω και απο εκει σε φιλους και γνωστους για να ξεφορτωθουν το βαριδι .
Η ντιξονς ταχαμου αποεπενδυει γιατι εχει ελλειματα στην μαμα εταιρια ,μπουρδες ,η γνωμη μου ειναι οτι ερχεται συρρυκνωση της οικονομιας και του κλαδου τα επομενα χρονια με σφιχτες πολιτικες απο ολα τα κρατη της Ε.Ε .
Αρων Αρων την ξεφορτωθηκε την εταιρια ,και να ετοιμαστουμε να πληρωσουμε ακομη πιο χρυσες της κιλοβατορες στην δεη που θα περιλαμβανουν την χασουρα του κοτσου .
Και παλι καλημερες σε ολους !
Σωστος σε όλα εξού και η άγρια και αδικαιολόγητη υπερφορολογηση σε ατομικές και ελεύθερους επαγγελματίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή πάλι νομίζω ότι έχουμε κοντή μνήμη και χωρίς να θέλω να κάνω κυβερνητική πολιτική (καθώς μας έχει πετάξει εκτός ενέργειας από το 2019 και μετά)
ΑπάντησηΔιαγραφήθυμίζω ότι τα τελευταία 4-5 χρόνια
Μειώθηκε ο ΕΝΦΙΑ πάνω από 30%
Μειώθηκε ο Φόρος Επιχειρήσεων από 29% στο 22%
Μειώθηκε ο εισαγωγικός συντελεστής έως 10.000 από 22% στο 9%
Μειώθηκαν οι ασφαλιστικές εισφορές κατά 3 μονάδες
Μειώθηκε η προκαταβολή φόρου από το 100% στο 55%
Καταργήθηκε η εισφορά αλληλεγγύης
Μειώθηκε ο φόρος στα μερίσματα από 15% στο 5%
Αυξήθηκε το αφορολόγητο για γονικές παροχές εως 800.000
Μείωθηκε ο φόρος συγκέντρωσης κεφαλαίου κατά 50%
Καταργήθηκε η ποσοστιαία 26,95% ασφαλιστική εισφορά
Και άλλα πιο ειδικά μέτρα που μάλλον οδηγούν σε χαλάρωση φορολογικής πολιτικής (για τους συνεπείς πάντα)..
Μετά εγω φταίω που λέω ότι είσαι πανίβλακας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε και ένα pass για σένα να πας να γλύψεις κανένα κωλαράκι καραγκιόζη που μπήκες να κάνεις και προπαγάνδα. Καθυστερημένε.
Μιλάς εσύ πουτανας γιε για προπαγάνδα που κανείς σχόλια για την παγκόσμια αποεπενδυση και την χρεώνεις στην ελληνική πολιτική απε.
ΔιαγραφήΜιλας εσύ πουτανας γιε για βρισιές ,που ενώ συζητάω με κάποιον συνάδελφο μπαίνεις και με αποκαλείς καριόλη χωρίς καν να σου δώσει κανένας το λόγο.
Μιλάς εσύ πουτανας γιε που μπήκες εδώ δήθεν να κάνεις σύλλογο για το κοινό καλό με μοναδικό σκοπό να πάρεις χαρτζιλίκι από το δικηγόρο που σε γάμησε.
Μας ξεφουρνισες και την παπατζα ότι δεσμεύσες το λογαριασμό του δαπεεπ και έχεις στηθεί σα μπακουρας με το παραμικρό μπας και αρπάξεις κανένα αφελή και τον μπλέξεις σε δεκαετή ατέρμονα δικαστήρια ίσα ίσα να πάρεις χαρτζιλίκι.
Μάλλον εσένα γαμαει ο Κασσελακης όχι τον Τάιλερ...
Όσον για το αν είμαι ο ίδιος με οποιοδήποτε άλλο εδώ μέσα θα το καταλάβεις όταν θα σε γαμησω.
Έχεις δώσει τα στοιχεία σου εδώ σε κάποιους που σε έχουν πάρει πρέφα τι λαμόγιο κλέφτης εισαι
Η ηλιθιότητά σου είναι απο φυσικού ή την καλλιεργείς;
Διαγραφήhttps://energypress.gr/news/ypohreotiki-pleon-i-dentrofyteysi-perimetrika-gia-ola-ta-fotoboltaika-me-nomo-toy-ypen-poy
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ να βάλεις λεύκες για να κρατάς δροσερά τα πάνελ και να μην τα βλέπει ο ήλιος. Ξέρεις εσύ ανεβαίνει η απόδοση όπως με τα χαλίκια πανίβλακα.
ΔιαγραφήΕγώ θα βάλω το μουνι της μάνας σου σε αφίσες γύρω γύρω παλιοπουσταριο
ΔιαγραφήΗ φορολογικης ενημερότητας μου μόλις έληξε. Με το νέο σύστημα ζητά το ποσό πληρωμής. Επομένως από εδώ και πέρα πρέπει να περιμένουμε να εκδοθεί το τιμολόγιο ή κάνουμε εκτίμηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις φορολογικές τις τραβάει από μόνο σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ...τουλάχιστον αυτό συμβαίνει..με την αυτοτιμολογηση...τώρα εσείς γιατί τις στέλνετε χου νοουζζζ
ΔιαγραφήΌπως nose ?
ΔιαγραφήHLIOS σοβαρά τώτα, αφήνεις και γίνεται το μπλόκ ένα χάλι μαύρο...Δεν υπάρχει τρόπος να φιλτράρονται τα σχόλια πρωτού αναρτηθούν; Και αναφαίρομαι στο να φιλτράρονται μόνο αυτά που περιέχουν βρισιές...Μη κατηγορηθώ και για λογοκρισία από πάνω....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΈΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ........ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΤΙΚΗ........ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ........ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΉ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ 'Η ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΈΧΟΝΤΑΙ...........
ΔιαγραφήΗ κατάσταση του μπλόκ έχει ξεπεράσει κάθε όριο απορώ πώς τους ανέχεται ο ΗΛΙΟΣ και αν είναι αυτί οι άνθρωποι επενδυτές, αν είναι όντος ήμαστε άξιοι της μοίρας μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ΣΠΕΦ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιότιμα μέλη,
Σε συνέχεια ερωτήσεων σας για τις νέου τύπου φορολογικές ενημερότητες που εκδίδει εδώ και μερικές ημέρες η ΑΑΔΕ, παρακαλούμε σημειώστε τα ακόλουθα:
Πριν μερικές ημέρες η ΑΑΔΕ έθεσε σε λειτουργία νέα εφαρμογή για φορολογικές ενημερότητες. Επίμαχο σημείο, που δύναται να δημιουργήσει σύγχυση στις πληρωμές των παραγωγών, είναι πως η ενημερότητα που εκδίδει πλέον το σύστημα της ΑΑΔΕ εμφανίζει όλες τις εκκρεμούσες δόσεις φόρου του παραγωγού ακόμη και αν αυτές δεν είναι ληξιπρόθεσμες αλλά μελλοντικές (π.χ. στο πλαίσιο των 8 δόσεων του φόρου εισοδήματος). Μάλιστα το σύνολο του ποσού το εμφανίζει ως ποσό παρακράτησης σε ειδικό πλαίσιο και με κωδικό πληρωμής, ακόμη και αν ο παραγωγός κατά την συμπλήρωση της αίτησης στην εφαρμογή της ΑΑΔΕ δεν έχει κλικάρει το κουτάκι που αναγράφει "Δηλώνω υπεύθυνα ότι επιθυμώ την παρακράτηση όλου του ποσού είσπραξης (και μέχρι του ύψους των συνολικών βεβαιωμένων οφειλών μου)". Επισυνάπτουμε screenshot της οθόνης:
Επικοινωνώντας με τον ΔΑΠΕΕΠ το θέμα, κάναμε σήμερα τεστ με ΑΦΜ εταιρείας μας και επειδή εκείνοι τραβούν απευθείας αυτόματα ενημερότητες από την ΑΑΔΕ, δεν τους προκύπτει μήνυμα παρακράτησης καν. Δηλαδή στο σημερινό τεστ που κάναμε, αυτόματα έβγαλε ενήμερη στο σύστημα τους την εταιρεία της δοκιμής μας για ένα μήνα από σήμερα (ο μήνας ισχύει όπως γνωρίζετε για όσους δεν έχουν ληξιπρόθεσμες δόσεις στην εφορία και το 2μηνο για όσους δεν έχουν ούτε μελλοντικές), ήτοι μέχρι 8/12/23.
Δηλαδή με την εικόνα που αποκομίσαμε και εφόσον οι παραγωγοί δεν αποστείλουν φορολογική ενημερότητα νέου τύπου στον ΔΑΠΕΕΠ, ώστε να μπερδευτούν και αυτοί, αλλά αυτός μόνος του τραβήξει ενημερότητα από το σύστημα όπως το κάνει συνήθως (η ενημερότητα που τραβάει ο ΔΑΠΕΕΠ από την ΑΑΔΕ είναι πρακτικά ημερομηνία ή μη ανανέωσης της και δεν αφορά δόσεις, ποσά, κλπ), δεν φαίνεται πως θα υπάρξει πρόβλημα πληρωμών, δηλαδή να κρατηθούν μελλοντικές δόσεις φόρου εκτός ρύθμισης αδίκως και ασύμμετρα προς ότι ισχύει σε όλους τους υπόλοιπους φορείς και πολίτες στην οικονομία.
Γιαα όσους επιλέξουν παρόλα αυτά να στείλουν ενημερότητα στον ΔΑΠΕΕΠ για την εταιρεία τους, δεν χρειάζεται να στείλουν για κάθε τιμολόγιο χωριστά επειδή η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ το ζητάει. Αρκεί να στείλουν για ένα μόνο τιμολόγιο και για να μην καθυστερούν περιμένοντας την εκδοση του καινούργιου, θα μπορούσαν να βάλουν τα στοιχεία του πλέον πρόσφατου παρότι έχει εισπραχθεί, μας είπαν από ΔΑΠΕΕΠ.
Αυτό με την δεντροφύτευση στα φωτοβολταικά αφορά όλα τα πάρκα; Καινούρια και παλιά έργα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σ'όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εκείνον τον διαγωνισμό για τα κορεσμένα Πελοπόννησο τι γίνεται ρε παιδιά?? Ξέρει κανεις τι θα γίνει? Μαλώνουν Δεδδηε με ΡΑΕ... το υπουργείο δεν παίρνει απόφαση ... και εμείς οι επενδυτές έχουμε καταθέσει εγγυητικές και δεσμεύσει λεφτά για πάνω απο 1 χρόνο!!!!
Εχει κανείς ιδέα αν όντως ο Δεδδηε θα γράψει το ριπαπα την ΡΑΕ και θα προχωρήσει σε έκδοση όρων σύνδεσης όπως και είπε?
Ξέρει κανείς?
Ευχαριστώ
Ελα καλημερα τυχερος εισαι θα κανεις επενδυση..... https://energypress.gr/news/synehizei-kanonika-o-deddie-diagonismo-gia-ta-400aria-se-peloponniso-kai-kriti-prohoraei-amesa
ΔιαγραφήΚαλημερα. Προχωραω σε αναχρηματοδοτηση δανειου και ο ΔΑΠΕΕΠ πρεπει να συναινεσει εγγραφως σε αυτο. Ενω γενικα στην επικοινωνια μαζι τους δεν εχω θεμα, αυτη τη φορα δεν απαντουν στα μειλ ουτε στα τηλεφωνα! Ουτε η τραπεζα τους βρισκει. Γνωριζει καποιος που να απευθυνθω, να προσπαθησω τουλαχιστον...;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρε
Διαγραφή+30 21 1880 6965
Κα Ορκοπουλου
Κ. Ατιτανας θα ήθελα το τηλέφωνο του Υπουργού παρακαλώ. Κοπρόσκυλο θέλει η π...α να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.
ΔιαγραφήΞεχάστε ρε τα επιτόκια ξεχάστε τις έκτακτες εισφορές ξεχάστε το new deal ο Τιτάνας της μαλ....ας καθαρίζει για εμάς χωρίς εμάς.
Καλησπέρα , σήμερα ελήφθησαν φορολογικές ενημερότητες από τον ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σίγουρος; Εννοεις στη σελίδα που βλέπουμε και τα εκκαθαριστικα; Γιατί αν είναι έτσι εμένα δεν την ανανέωσαν.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ναι εκεί αλλά πας στα μηνύματα Επιβεβαιώνω και εγώ ότι ελήφθησαν ενημερότητα.
ΔιαγραφήΜπορείς να πεις πιο συγκεκριμένα που πάμε; Εγώ βλέπω στον πίνακα ενημεροτητων και είναι 16/11.
ΔιαγραφήΜπαίνεις με τους κωδικούς ταξις στο λογαριασμό σου στην ΑΑΔΕ και πάνω αριστερά θα δεις μηνύματα πατάς προβολή και σου δείχνει ότι κίνηση έχει γίνει και την ημερομηνία .
ΔιαγραφήΣΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ......... ΣΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΏΝΕΣΑΙ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΊ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ....... ΠΡΆΓΜΑΤΙ ΒΡΉΚΑ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΊ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ ΣΤΙΣ 16 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ
ΔιαγραφήΝαι αυτό λέω ότι μπορείς να δεις αν έχει εκδοθει
ΔιαγραφήΣτο ΔΑΠΠΕΠ η φορ ενημερότητα ειναι μέχρι 16/11. Αυτοί πληρώνουν μετά της 22/11.Τι θα γίνει θα πληρωθούμε; ΠΡΙΝ ΤΗΝ βγάζαμε εμείς και την στέλναμε, είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο , τώρα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό βλέπω και γω 16/11. Πού βλέπουν οι άλλοι; Πια μηνύματα;
ΔιαγραφήΣτα μηνύματα στον λογαριασμό σου στην ΔΟΥ αν θέλει όμως μπορείς να στείλεις και εσύ .
ΔιαγραφήΕυχαριστώ. Θα στείλω αλλά πήγα στο λογιστή και μου είπε τώρα άλλαξε για να στείλουμε ενημερότητα πρέπει να έχουμε το τιμολόγιο που θα πληρωθούμε. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα.
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΈΡΑ..... ΠΩΣ ΓΊΝΕΤΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΤΟΥ;;;;
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΈΡΑ..... ΠΩΣ ΓΊΝΕΤΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΊΟΥ ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΛΗΞΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ, ΕΝΏ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΉΤΑΝ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ......... ΤΙ ΚΡΎΒΕΤΑΙ; ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως έχεις καμία δόση που λήγει στις 17?
ΔιαγραφήΌΧΙ.... ΌΧΙ...... ΔΕΝ ΈΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΟΦΕΙΛΗ.......ΞΕΚΚΝΗΣΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΆ ΜΟΥ ΖΗΤΆΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΆ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΩ.......
ΔιαγραφήΘα βάλετε την ημερομηνία έκδοσης και το ποσο του προηγούμενου τιμολογίου και ας έχει πληρωθει
ΔιαγραφήΒΡΈΘΗΚΕ ΟΦΕΙΛΗ....... ΦΟΡΟΣ ΑΠΌ ΕΙΣΌΔΗΜΑ ΕΡΓΟΛΗΠΤΩΝ, ΆΡΘΡΟ 64, 10,46 ΕΥΡΩ!!!!!! ΜΗΝ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ, ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΙ ΕΊΝΑΙ...... ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΣΩ ΣΉΜΕΡΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ
ΔιαγραφήΖητάει αυτό ΜΑΡΚ εφαρμογής myDATA Πως το βρίσκουμε αυτό;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΑΠΕΕΠ έχει τραβήξει φορολογικές ενημερότητες από χθες (14/11) και ήδη έχουν καταχωρηθεί στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ Α.Π.Ε. & ΣΗΘΥΑ, όπως μπορείτε να μπείτε και να δείτε με τους κωδικούς σας (ενημερότητα έως 14/12/2023).
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως σήμερα ανανεώθηκε και εμένα μέχρι 14/12. Εκεί που λέει πίνακας ενημεροτήτων.
ΔιαγραφήΚαλημέρα ανέβηκαν οι ενημερότητες στον ΔΑΠΕΕΠ ΑΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήεπειδή άργησα να ενημερωθώ-επιληφθώ του θέματος με τα ΠΟΛΥΓΩΝΑ, είχα μεήλ από την ΡΑΕ στις 3/11 με το οποίο με πληροφόρησαν ότι "η αίτηση μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς". Από τότε δεν υπήρξε άλλη ενημέρωση! Τι κάνω? Περιμένω πότε θα εκδώσουν την απόφαση, για να την στείλω στον ΔΑΠΕΕΠ??
Έχει εκδοθεί η απόφαση αφού σου ήρθε μαιλ. Θα την κατεβάσεις από την πλατφόρμα της ραε και θα την αναρτήσεις στο αντίστοιχο πεδίο που έχει το σιτε του ΔΑΠΕΕΠ. Μετά θα σου έρθει ενημέρωση από δαπεεπ ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση και ενημέρωση.
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΈΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο.....
ΑπάντησηΔιαγραφή15 ΨΗΦΟΣ ΜΑΡΚ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ MYDATA;;;;;;
ΚΑΛΗΜΈΡΑ..... ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο 15ΨΗΦΙΟΣ ΜΑΡΚ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ MYDATA;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα .
ΔιαγραφήΓια την έκδοση φορολογικής ενημερότητας
από την ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. συμπληρώστε τα
στοιχεία του τελευταίου τιμολογίου με το ποσό του και αγνοήστε το ζητούμενο από την εφ. ΜυΔΑΤΑ .
Θα σας εκδοθεί αμέσως η ανημερότητα . Τα
τιμολόγια του ΔΑΠΕΕΠ αναρτώνται στην εφ. ΜυΔΑΤΑ
σε μεταγενέστερο χρόνο οπότε δεν φαίνεται ο κωδικός MARK στα τιμολόγια που αναρτώνται για εμάς .
Εννοώ MyDATA .
ΔιαγραφήΕΝ ΤΆΞΕΙ..... ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ...... ΜΕΤΆ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΑ 10,96 ΕΥΡΏ........ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ......... ΑΥΤΌΜΑΤΑ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΊΔΑ ΤΟΥ ΔΑΠΕΕΠ.
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ POS ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΥ ΛΕΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΩ POS ?ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ 2017
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΉ ΠΩΛΗΣΗ;;;;;;; ΕΧΕΙΣ ΆΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ;;;;
ΔιαγραφήΌχι δεν έχω και μου λέει είναι όλοι μέσα με το καινούργιο νομοσχέδιο και εμείς που έχουμε μόνο παραγωγη
ΔιαγραφήΆΛΛΑΞΕ ΛΟΓΙΣΤΗ !!!!!
ΔιαγραφήΜου ζητήσανε την Βεβαίωση σύνδεσης του ΦΒ πάρκου στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ αλλα δεν την εχω μαζι μου, μήπως ξέρετε αν μπορώ να την κατεβάσω κάπως ηλεκτρονικά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη σελίδα ΔΕΔΔΗΕ, θέματα σταθμών ΑΠΕ, Ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για σταθμό ΑΠΕ, συνδεθείτε με κωδικούς ΤΑΧΙΣ, επιλέγετε διαχείριση αιτήσεων σύνδεσης, σας βγάζει την σύνδεση, πατάτε πάνω στον αριθμό και εκτυπώνετε .
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τις οδηγίες με βοήθησαν..
ΔιαγραφήΟύτε ενημερωτικά δεν έβγαλαν ακόμη.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι απ' τα ίδια?
Μόλις το ίδιο θα έλεγα και εγω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, τελευταιους μήνες τα δημοσιεύουν 20-21 καθε μηνα. Απογευματινές ώρες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, εχει παρατηρησει κανεις οτι στα διορθωτικα ενημερωτικα Μαιου 2023 σε παρκα με ΣΕΔΠ εχουν μειωσει την παραγωγη; Γιατι; Παντα βγαινουν διορθωτικα ενημερωτικα με την τελικη ΤΑ. Αλλα όλοι έχουμε μειωσεις στην παραγωγη kWh. Γιατι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάιος φέτος ήταν ο χειρότερος από το 2011 .
ΔιαγραφήΔεν ξέρω αν εννοείς κάτι άλλο.
Αν τσεκαρεις το ιστορικό είχαμε 15 μέρες βροχές...
https://freemeteo.gr/mobile/kairos/nisos-zakunthos/istoriko/miniaio-istoriko/?gid=251279&station=5268&month=5&year=2023&language=greek&country=greece
Ευχαριστω για την απαντηση. Εννοω οτι για συμβασεις ΣΕΔΠ σχεδον παντα βγαινει διορθωτικο με την τελικη ειδικη τιμη αγορας (συνηθως αλλαζει το 4ο δεκαδικο). Τον Μαιο του 23 ομως εχει αλλαγη και στην τιμολογητεα παραγομενη ηλεκτρικη ενεργεια. Το ειδα σε διαφορετικα παρκα διαφορετικων εταιρειων. Αν εχεις ΣΕΔΠ μπορεις να το τσεκαρεις; Ευχαριστω και παλι!
ΔιαγραφήΤο τσεκαρα αυτό που λες..
ΔιαγραφήΌχι δεν έχω διάφορα.Το εκκαθαριστικό ΔΑΠΕΕΠ συμφωνεί με αυτό του για
ΦΟΣΕ...και τα δύο συμφωνούν παρά λίγο με το ιστορικό της παραγωγής βάσει τηλεμετρίας..
Σε 12 πάρκα που έχω την διαχείριση, το ενημερωτικό του ΔΑΠΕΕΠ αναγράφει διαφορετικές kwh από τον ΦΟΣΕ.
ΔιαγραφήΑν μιλάμε για τον Μάη του 2023 εμένα είναι ακριβώς τα ίδια ΦΟΣΕ και ΔΑΠΕΕΠ
ΔιαγραφήΚαι ο ιουνιος ειναι -20% στην Ν Πελοπόννησο πολλή βροχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήστην αίτηση για έκδοση Ασφαλιστικής Ενημερότητας ποια αιτία επιλέγουμε?? Την τελευταία που λέει "Κάθε νόμιμη χρήση, προβλεπόμενη από ειδικές διατάξεις, πέραν αυτών του Ν. 4611/2019"??
ΕΊΣΠΡΑΞΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΑΙΤΉΣΕΩΝ ΠΟΣΟΥ ΆΝΩ ΤΩΝ 3.000 ΕΥΡΏ ΑΝΆ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΑΊΤΗΣΗ
ΔιαγραφήΌμως ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ συνήθως το κατοστάρι βγάζει κάτω από 3.000..
ΔιαγραφήΌΤΑΝ ΤΟ ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ ΕΊΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3.000 ΕΥΡΏ, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΉ ΕΝΗΜΕΡΌΤΗΤΑ........ ΈΤΣΙ ΞΈΡΩ...... ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΈΧΕΙ ΑΛΛΆΞΕΙ ΚΆΤΙ, ΤΏΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ
ΔιαγραφήΚαλημέρα, ενημερωτικά δεν φάνηκαν ακόμη..... Έστειλα ασφαλιστική, την πέρασαν άμεσα. Άρα το σύστημα λειτουργεί, προσωπικό έχουνε, να πληρώσουν στην ώρα τους δεν θέλουν.... γιατί άραγε? μαγειρεύουν κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφή21 του μηνος και τιποτα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάθηκαν και οι ενήμεροι και λαλίστατοι εκπρόσωποι συλλόγων....να μας ενημερώσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Όπως μου είπαν αρμοδίως σήμερα τα εκκαθαριστικά θα εκδοθούν μέχρι 23 τρέχοντος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εκδόθουν 23 ποτε θα εκδοθούν τα τιμολόγια και ποτε θα πληρώσουν?Το κόβω για την άλλη εβδομάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκδόθηκαν τα τιμολόγια Οκτωβρίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείς τα εκκαθασριστικά...
ΔιαγραφήΝαι όντως εκδόθηκαν τα τιμολόγια Οκτωβρίου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου τα είδες τα τιμολογια?Εννοείς μάλλον τα ενημερωτικά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γω μονο ενημερωτικα βλεπω
ΑπάντησηΔιαγραφήμόνο ενημερωτικά βγήκαν τιμολόγια όχι ακοή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανόν δεν κουνιέται φύλλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλούνται 8 πάρκα, 500Kwp έκαστο. Βρίσκονται όλα σε ακτίνα 4 χιλιομέτρων και είναι συνδεδεμένα σε υποσταθμό του ΔΕΔΔΗΕ (όχι ΑΔΜΗΕ). Δεν έχουν περιορισμό στην έκχυση και η τιμή πώλησης ηλ. ενέργειας είναι 0,06574 ευρώ/kwh.
ΑπάντησηΔιαγραφήEξοπλισμός :
Υ/Σ : ELFA Μ/Σ : ελαίου
Πάνελ : Longi 540 bifacial
Bάσεις : Elvan bifacial
Mετατροπείς : 5Χ110 sungrow
Περιοχή εγκατάστασης : Β. Ελλάδα
Όλοι οι σταθμοί έχουν ηλεκτρίσει 7/2023. Πρόκειται για 4 μονοπρόσωπες Ι.Κ.Ε., η κάθε μια εταιρεία κατέχει 2 σταθμούς.
Τα χωράφια είναι μισθωμένα για 22 έτη με δικαίωμα του μισθωτή μονομερής παράτασης για έως και 7 έτη. Το συνολικό μίσθωμα ανέρχεται σε 18.268 ευρώ. Δεν υπάρχει τιμαριθμική αναπροσαρμογή.
Τιμή πώλησης : 460.000 ευρώ έκαστο.
Πληροφορίες :
Παπακυριακού Γιάννης : 6939513778 mail : i.papakyriacou@hotmail.com
Καλημέρα ξέρει κανείς αν θα πληρώσουν ως αύριο Παρασκευή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα κάποιο νέο για πληρωμή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤιμολογια ποτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει κανείς να προτείνει κάποια ασφάλεια που να έχει τις καλύψεις και μικρό απαλλασσόμενο?
Με ενδιαφέρει για 500άρι πάρκο.
Ευχαριστώ γιά τις όποιες απαντήσεις σας.
INTERAMERIKAN ΣΙΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 6944134906
ΔιαγραφήΟ καλυτερος μεχρι στιγμης, Σιατος Κωστας!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα εγώ θα σου συστήσω τη GENERALI είμαι πολύ ευχαριστημένη με την ασφαλιστρια μου.Νατασα 6976228095 από κει και πέρα εσύ αποφάσιζε
Διαγραφήαποφασιζεις
ΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ??????
ΑπάντησηΔιαγραφή