Έχω διαφορά στο τιμολόγιο που έκοψε ο ΔΑΠΕΕΠ και σε αυτά που πληρώθηκα 259 ευρώ. Γνωρίζει κάποιος απο που μπορεί να προκύπτει; Μιλάω για πληρωτέο ποσό σύμφωνα με το ενημερωτικό.
Απο το πληρωτέο του τιμολογίου αφαιρούν το ποσό του ΤΠΥ της αμοιβής του ΔΑΠΕΕΠ. Βέβαια τα δικά μου τιμολόγια είναι της τάξης του 1,1 ευρώ οπότε τα 259 ευρώ δεν μπορώ να φανταστώ απο που μπορεί να είναι!
Καλησπέρα, έχετε παρτηρήσει πολύ μεγάλες αυξήσεις στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις "ΔΕΔΔΗΕ Δικτύου Διανομής" στους τελευταίους λογαριασμούς κατανάλωσης ρεύματος; Όχι απλά max. 77% που ανακοινώθηκε απο ΡΑΕ, αλλά σε μένα σε 2 πάρκα απο 1,46€/KVA τον προηγ.μήνα , τώρα σε 14,037€/KVA , δηλ. 10 πλάσια περίπου. Πήρα στην ΡΑΕ και δεν μου έδωσαν σαφή απάντηση. ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ 'αγνοια.
https://www.ot.gr/2023/04/05/energeia/ilektrismos/logariasmoi-reymatos-fotia-sta-noikokyria-apo-kryfi-ayksisi-stis-rythmizomenes-xreoseis/ Καλημέρα, Βάσει του άρθρου στο ΟΤ φαίνεται ως τετελεσμένο. Πιστεύεις, ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι?
Καλησπέρα. Το είδα και εγώ και άλλοι συνάδελφοι. Δεν νομίζω να μπορούμε να κάνουμε κάτι είναι θέμα ΡΑΕ. Ίσως μέσω των συνδέσμων διότι είναι παράλογη η χρέωση της ισχύος 20 ευρώ το μήνα με κατανάλωση 10 ευρώ.(περίπου τα νούμερα)
Σε πάρκο 500KW που πρωτολειτούργησε Ιούλιο του 22, μου ήρθε πιστωτικό τιμολόγιο (αυτοτιμολόγηση- δηλαδή στην ουσία τιμολόγιο που εκδόθηκε από εμένα) το ποσό των 2.600 ευρώ περίπου (συν Φπα 2770) με αιτιολογία ''Παραγωγή Η/Ε -05/23-7/22 - v015 KWH'' και κατόπιν το ποσό συμπεριλήφθηκε στη μηνιαία ειδοποιήση επιστροφής χρημάτων στον ΔΑΠΕΕΠ του άρθρου β με αιτιολογία ''ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΗΣ'' Επειδή είναι σεβαστό το ποσό και επειδή έμαθα ότι το λάβανε και κάποιοι άλλοι, γνωρίζει κανείς τίποτε ή έχει κανένα τηλέφωνο που να τον σηκώνουν στο λογιστήριο να τους καλέσω?
Καλημέρα συνάδελφοι. Σήμερα μου τηλεφώνησαν απο τον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν οτι την ερχόμενη Πεμπτη και Παράσκευή θα υπάρχει διακοπή ρέυματος στα πάρκα μου, Οταν ρώτησα τον λόγο, η απάντηση ήταν "υπέρταση του δικτίου". Μπορούν τώρα να προλέψουν και πότε θα υπερφορτωθει το δίκτιο!! Ειναι η τρίτη φορά φέτος που συμβαίνει αυτο και παρά το γεγονός οτι υπάρχει σχετικός νόμος που προβλέπει οτι οσα πάρκα έχουν συνδεθεί πριν το 2019 και είναι κάτω απο 400KW δεν πρέπει να τα κόβουν, Αναρωτιέμαι αν αυτό συμβαίνει και αλλού η μόνον εδώ. Περιοχή Καστοριάς.
Απο τα γραφόμενά σου αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν μιλούν για διακοπή λόγω υπερτασης του δικτύου τη μερα της διακοπής (δεν έχει νόημα αυτό), αλλά για προγραμματισμένη διακοπή ωστε να γίνουν εργασίες αποκατάστασης του όποιου προβλήματος του δικτύου στην περιοχή το οποίο προφανώς εμφανίζει συχνές υπερτάσεις.
Πώς μπορώ να αλλάξω λογαριασμό τράπεζας μια και έχω εξοφλήσει το δάνειο μου ώστε να μου βάζουν εκεί τα χρήματα από το πάρκο μου συνάδελφοι; Τι θα χρειαστεί να κάνω;
η τραπεζα ενημερωνει με δικαστικο κλητήρα την αρση της ενεχυρίασης στον ΔΑΠΕΕΠ η με επιστολή και εσυ ενημερώνεις στο email dgioulis@dapeep.gr με το ΑΦΜ τον κωδικο ΕΔΡΕΘ του σταθμου η με σκαναρισμενο το λογαριασμο σε αρχειο η το εξτρε του νεου λογαριασμου ως κατοχος τηλ 2118806832
Παλαιότερα έβγαζαν ανακοίνωση όταν πλήρωναν όπου έλεγαν και μέχρι πιο ποσό. Αυτό μας βοηθούσε να δούμε αν έπρεπε να έχουμε πληρωθεί, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή μας. Γιατί το σταματησαν; τόσο δύσκολο ήταν.
Καλημερα! Απο ο,τι εχω καταλαβει αρκετοι εδω αν οχι οι περισσοτεροι εχουν παρκα με αποπληρωμενα τα δανεια τους. Θα ηθελα την γνωμη οσων εχουν δανειο με κυμαινομενο επιτοκιο, σχετικα νεοι παραγωγοι. Πως αντιμετωπιζετε την αυξηση των επιτοκιων? Εγω ξεκινησα με 3,75 στην εθνικη και τωρα εχει φτασει στο 7,20. Μονο την ενδεχομενη παραταση του δανειου συζητουν, οχι μειωση επιτοκιου. Αν δεν επιδοτηθουν τα επιτοκια στα δικα μας δανεια οπως στα στεγαστικα δε βλεπω μελλον. Τα νουμερα δε βγαινουν..
Το σκεφτηκα κι αυτο, αλλα αν αρχισουν τα επιτοκια να πεφτουν εγω θα μεινω με το σταθερο. Ειναι κατι σαν μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Δεν μπορεις να προβλεψεις.
Kαλημέρα σας. Απ΄όσο γνωρίζω η Πειραιώς και η Εθνική, εάν κάνεις αίτημα, μειώνουν το επιτόκιο κατά 0,5% για 1 έτος. Επίσης, για όποιον έχει την δυνατότητα (το δεχτεί δηλαδή η τράπεζα) μπορείς να γυρίσεις το δάνειο από 3μηνες πληρωμές (δηλαδή δάνειο συνδεδεμένο με euribor 3μηνου) σε πληρωμές ανά μήνα (άρα θα υπολογιστεί με euribor μηνός) που είναι και χαμηλότερο. Η μόνη εύκολη λύση είναι δυστυχώς η παράταση του δανείου.
Επίσης γνωρίζω ότι η FED αναμένεται να κάνει άλλες 2 αυξήσεις (0,25% + 0,25%), η μια τον Ιούλιο και η επόμενη τον Σεπτέμβριο. Λογικά θα ακολουθήσει και η ΕΚΤ, εκτός αν αλλάξει πτωτικά ο πληθωρισμός. Πρακτικά δηλαδή το σενάριο που υπολογίζαμε ότι οι αυξήσεις τελείωσαν και από το τέλος του έτους θα υπάρχει πτωτική πορεία στα επιτόκια δείχνει να απομακρύνεται και να μετατίθεται στο επόμενο έτος.
Για όσο τα επιτόκια έχουν φτάσει και ξεπεράσει το 7% θεωρώ μονόδρομο ο επενδυτής να έχει ως στόχο να μειώσει το δάνειο, παρά να παίρνει τα κέρδη από τον νέο του σταθμό (εφόσον έχει αυτήν την οικονομική δυνατότητα)
Εγώ που έκανα το πάρκο το 2013 υψηλό επιτόκιο είχα 8% νομίζω leasing και το κατεβασαν μόνοι τους μετά από δύο τρία χρόνια. Βέβαια εμείς είχαμε υψηλές τιμες ανά κιλοβατώρα. Η αληθεια είναι ότι άμα θέλουν το κατεβάζουν. Τώρα δεν μου φαίνεται πιθανόν να επέμβει το κράτος εκτός κι αν ανέβουν τόσο τα επιτόκια που γίνει θέμα και αρχίσουν οι αγρότες να διαμαρτυρονται. Οι αγρότες ειναι συνδικαλιστικά δυνατοί και από εκεί αν γίνει κάτι.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ...... ΑΛΛΆ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΊΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΟΥ, ΚΑΤΆ 30 %. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΊΩΣΗ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΣΟΥ ΣΕ ΙΚΕ, ΟΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΆΛΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉ ΤΗΣ ΙΚΕ ΚΑΙ ΕΣΎ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΜΕΤΟΧΟΣ - ΜΕΛΟΣ.
ΣΩΣΤΆ...... ΕΚΕΊ ΈΓΚΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ....... Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ..... ΑΝ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΡΓΆΖΕΤΑΙ ΤΌΤΕ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ....... ΟΠΌΤΕ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΑΠΆΝΗ ΠΑΡΑΠΆΝΩ...... ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΆ...... ΣΤΗΝ ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ, ΟΡΙΣΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΤΗΝ ΝΥΦΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ
Παντος κυριε Παπαδακη μπραβο σας για την συνεισφορα σας στα ερωτηματα συναδελφων. Παρακολουθω αυτο το blog απο το 2010 και ειλικρινα εχω μαθει παρα πολλα απο τα ερωτηματα αλλων παραγωγων που αρκετα με αφορουσαν. Μιας και ημουν 32 χρονων οταν πρωτο ξεκινησα να βρω αγροτεμαχιο και να ετοιμασω ολα τα χαρτια για ΛΑΓΗΕ ΚΛΠ και αυτο το blog συνεχως ηταν η ενημερωση μου και παραμενει με ολους τους τσακωμους που εχουν γινει εδω μεσα :) σε ολα αυτα τα χρονια. Για τον HELLIOS τον δημιουργο του blog ηδη πιο παλια του ειχα εκφρασει τις ευχαριστιες μου. Καλο καλοκαιρι ευχομαι σε ολους τους συναδελφους.
Βασικά το σενάριο με τα 9 λεπτα την κιλοβατώρα ειναι κατι που μπορεί κανείς να επιλέξει αλλα δεν θα είναι το μοναδικό. Όπως λέει ο νόμος, 6 μηνες νωρίτερα ο παραγωγός θα πρέπει να επιλέξει μεθοδολογία αποζημίωσης. Η πρώτη επιλογή δεν είναι ακόμη προφανώς γνωστή. Θεωρώ ότι όταν φτάσει η ώρα ανανέωσης των συμβάσεων θα έχουμε νέες αποφάσεις και νομοθεσία.
Προς ενημερωση παντος για την διαδικασια οταν τελειωνει το δανειο για αλλαγη λογαριασμου για να αποφυγετε το κοστος των επιδοσεων δικαστικων επιμελητων περι της αρσης ενεχυρου της συμβασης απο τον ΔΑΠΕΕΠ εγω με το που τελειωσε το δανειο ζητησα μονο με μια απλη αιτηση στο καταστημα της Εθνικης που συνεργαζομουνα να μου δωσουν μια βεβαιωση οτι εχει αποπληρωθει το δανειο και εγινε η αρση του ενεχυρου απο την τραπεζα ( αιτηση που δεν κοστιζει στην Τραπεζα) και μετα Μπορειτε την 1)βεβαιωση αυτη να την ταχυδρομησετε μαζι με 2)ενα εκτυπωμενο χαρτι απο την τραπεζα με το νεο ΙΒΑΝ που θελετε να πιστωνονται τα χρηματα 3)μια λευκη κολα που θα την υπογραψετε που να αναγραφετε οτι θελετε να πιστωνονται πλεον στον δικο σας λογαριασμο μαζι με τον κωδικο ΕΔΡΕΘ και φυσικα το ΑΦΜ σας και να το στειλετε ταχυδρομικα στον ΔΑΠΕΕΠ Διεύθυνση: Κάστορος 72, Πειραιάς 185 45 υπόψη κου Γκιούλη Δαυίδ για να λαβουν την βεβαιωση απο την τραπεζα με την υπογραφη του καταστηματος δηλαδη το πρωτοτυπο εγγραφο. Μεσω email που τα εστειλα στην αρχη δεν τα δεχτηκαν και μου ειπαν ταχυδρομικα για αυτο σας ενημερωνω μιας που προσφατα τον προηγουμενο μηνα ολοκληρωσα την διαδικασια. Απλα λογω του οτι πρεπει να παρει εγκριση απο τον Διευθυντη και εχει πολλλα να υπογραψει με ειχε ενημερωσει ο κυριος Δαυιδ οτι θα παρει χρονο και οντος μια πληρωμη την εχασα και στη δευτερη μου μπηκαν για δυο μηνες τα χρηματα. Σας ενημερωνω για να εχετε στην ακρη χρηματα για ΕΦΚΑ ΑΑΔΕ ΚΛΠ. Ολα αυτα απλα χωρις τα 50αρια 80αρια για επιμελητες κλπ. Αυτα.
Ζήτησα τη συγκεκριμένη βεβαίωση που λέτε από την Πειραιώς και δε μου την έδωσαν. Μου είπαν ότι έπρεπε να ξεκινήσουν διαδικασία άρσης της ενεχυριασης και φυσικά πλήρωσα 44 ευρώ αυτή έξοδα δικαστικού. Δεν υπήρχε διαφορετικός τρόπος όπως με ενημέρωσαν και πήγαν βάση πρωτοκόλλου τους. Ότι θα βρουν τρόπο να πάρουν τα έξοδα δικαστικού είναι το μόνο σίγουρο.
Η Πειραιως γενικα χρεωνει τα παντα απο οτι εχω καταλαβει και εγινε και μεσω της συγχωνευσης απο την Αγροτικη που ειχε φθηνα τραπεζικα προιοντα. Τελος παντων τουλαχιστον αφου παρετε την βεβαιωση μετα δεν χρειαζετε να την επιδοσετε μεσω δικαστικου επιμελητη στον Δαπεεπ απλα να την ταχυδρομισετε την πρωτοτυπη για αυτο μπορειτε να ζητησετε αντιγραφα. Εγω ζήτησα 3 αντιγραφα για να στειλω ΔΑΠΕΕΠ και να εχω και εγω και μου εδωσαν επισης χωρις καμια χρεωση μιας και ειναι μια Α4 με υπογραφη απλά απο τον Διευθυντη του υποκαταστηματος. Ολα αυτα βεβαια απο την εμπειρια μου με την Εθνικη που συνεργαζομαι.
Επειδή δεν μου είχαν περάσει την ασφαλιστική ενημερότητα δεν πληρώθηκα για τον μήνα Απρίλιο την έστειλα ξανά και μου την έχουν περάσει όποιος γνωρίζει πότε θα γίνει η επόμενη πληρωμή παρακαλώ να με ενημερώσει .Ευχαριστώ. εκ τον προτέρων.
ΝΑΙ...... ΑΦΟΎ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΣΕ ΙΚΕ....... ΔΟΥ ΚΑΙ ΓΕΜΗ...... ΘΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΌΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΆ ΈΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΔΑΠΕΕΠ..... ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΌ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗ.....
Καλησπέρα. Προς ενημέρωση σας η διαδικασία θα πάρει τουλάχιστον 2,5-3 μήνες από τη στιγμή της αίτησης. Έχει πάρα πολλές περιπτώσεις και καλό είναι να γίνει γνωστό ώστε Ο ΔΑΠΕΕΠ να ασχοληθεί με το θέμα.
Ναι τοσο ισως κ περισσοτερο μου ειπαν απο τον Δαπεεπ.. οπως κ ναχει η εφορια κυριως για τα παλια φωτοβολταικα που εχουν ληξει οι αποσβεσεις κ οι τοκοι για τα νεα λογο αυξησης επιτοκιων, ειναι θεματα που πρεπει να ασχοληθουμε..
Αν γνωριζει καποιος, δεν μου ανανέωσαν την ενημερότητα στη σελίδα του δαππεπ που μπήκα γιατί είχα ένα μικρό ανεξοφλητο ποσό. Σήμερα το πλήρωσα θα ανανεωθεί γρήγορα η ενημερότητα; Αύριο θα είναι εντάξει ή παίρνει μερες;
Καλό απόγευμα . Το καλύτερο είναι να παρακολουθείτε ο ίδιος καθημερινά το taxisnet και μόλις δείτε ότι η βεβαιωμένη οφειλή μηδενίστηκε , να κατεβάσετε φορολογική ενημερότητα και να τη στείλετε στον ΔΑΠΕΕΠ . Συνήθως αυτό παίρνει 2 με 3 ημέρες μετά την εξόφληση .
Οτσν μας είχαν κσνει τις κρατήσεις είχαν πει ότι θα μας δώσουν παράταση σλλσ 5 χρονια με την ίδια τιμή,δηλαδή αντί 20 θα παει 25 χρονια η σύμβαση,γιατί λέτε για ο,09 λεπτά
Τα χρόνια θα περάσουν και αν δεν διαβάσετε τον ν.4254 ενδεχομένως να καταλήξετε να πουλάτε χαμηλότερα από 9 σεντς.
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος : 6 μήνες ΠΡΟΤΟΥ λήξει η αρχική σύμβαση θα πρέπει να ενημερώσετε τον ΔΑΠΕΕΠ αν επιθυμείτε : α) να αποζημιώνεστε με την τιμή του χρηματιστηρίου ενέργειας χωρίς πλαφόν στην παραγωγή σας β) να αποζημιώνεστε με 0,09 ευρώ αλλά με πλαφόν τις 150.000kwh ανά 100kwp. Eάν δεν ενημερώσετε τον ΔΑΠΕΕΠ θα αποζημιωθείτε με την χαμηλότερη ταρίφα από τις 2 επιλογές.
ΚΎΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ...... ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΩ....... ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΣΉΜΕΡΑ Η ΤΙΜΉ ΧΡΗΜΣΤΙΣΤΗΡΙΟΥ...... ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 20ΕΤΙΑΣ, ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΤΟ 2030.
Κυριε Παπακυριακού, αυτό με την τιμή του χρηματιστηρίου πού το λέει; Εγώ διαβάζω "Στους παραγωγούς των σταθμών του προηγούμενου εδαφίου κατά το διάστημα επέκτασης της σύμβασης πώλησης δίδονται οι δυνατότητες επιλογής αποζημίωσης της παραγόμενης ενέργειας σύμφωνα με τις ακόλουθες περιπτώσεις: α) Βάσει μεθοδολογίας που καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που εκδίδεται μετά από πρόταση του ΛΑΓΗΕ και γνώμη της ΡΑΕ, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των τεχνολογιών ως προς τη συμβολή τους στη σταθερότητα του ηλεκτρικού συστήματος και τις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας όπως αυτές διαμορφώνονται από τη λειτουργία της αγοράς. β) Με τιμή 90 €/MWh για μέγιστη ετήσια ποσότητα ενέργειας που υπολογίζεται από τη μαθηματική σχέση: Ενέργεια (kWh) = Εγκατεστημένη Ισχύς (kW) X Συντελεστής Απόδοσης (kWh/kW)."
Κυριε Παπακυριακου για τους σταθμους που πληρωσαν πιστωτικο τιμολογιο αλλα δεν μειωθηκε η τιμη τους(γ τριμηνο του 2010.)Τι ισχυει?Υπαρχει επεκταση των συμβασεων ή οχι?
Δεν είχα φορολογική ενημερότητα, πλήρωσα το ανεξοφλητο ποσο και σήμερα φαινεται στο taxis ότι δεν χρωστάω. Κάθε βράδυ ανανεώνεται η φορολογική στη σελίδα του δαππεπ. Αύριο λογικά δεν πρέπει να φαίνεται ότι έχω ενημερότητα στη σελίδα του δαππεπ;
Καλημέρα . Απ'όσο γνωρίζω ο ΔΑΠΕΕΠ παίρνει ενημερότητα μία φορά το μήνα , την παραμονή των πληρωμών . Εφόσον αυτό έχει ήδη συμβεί για τις πληρωμές Ιουνίου , πρέπει εσείς να εκδόσετε άμεσα φορολογική ενημερότητα και να τη στείλετε στο infoape@dapeep.gr για να πληρωθείτε στον πρώτο γύρο πληρωμών . Δεν ανανεώνεται αυτομάτως η φορολογική ενημερότητα , ο κάθε ενδιαφερόμενος στέλνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα επικαιροποιημένη .
Καλημερα! Ποδαρικο με πρωτο τιμολογιο για 500αρι παρκο. Συνδεθηκα 6/6. Ο ΦΟΣΕ ξεκινησε να με πληρωνει απο 10/6. Συνεπως το διαστημα των 4 ημερων θα μου καταβληθει καποια στιγμη απο τον Δαπεεπ. Το θεμα ειναι οτι η διαφορα μας στις κιλοβατορες για εκεινες τις ημερες δεν συμφωνει. Εχουμε διαφορα σχεδον 3500kwh. Με ποιον πρεπει να μιλησω? Δαπεεπ, δεδδηε ή καποιον αλλον?
ΑΠΌ ΤΟ 2009.......ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΧΡΌΝΙΑ................ 2 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΈΜΒΑΣΜΑ ΚΑΙ 2 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΉΝΑ ΓΙΑ ΈΞΟΔΑ ΕΚΔ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ......... ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΌΝΙΑ...... 4 ΕΥΡΏ ΓΙΑ ΤΟ ΈΜΒΑΣΜΑ ΚΑΙ 2 ΕΥΡΩ ΤΟΝ. ΜΉΝΑ ΓΙΑ ΈΞΟΔΑ ΕΚΔ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ .....2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΧΡΈΩΣΗ 60 ΕΥΡΏ.
Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα ..από τα δύο τιμολόγια πιστώθηκε μόνο το ένα . Πήρα τηλέφωνο στο λογιστήριο και δεν το σηκώνουν. Υπάρχει κάποιο email η τηλέφωνο για να επικοινωνήσω και να το σηκώνουν!!!
Καλημερα, προχθες που ειχα μπει στο σαιτ της δεη ειχε βγει το ποσο αλλα ο λογαριασμος δεν ηταν διαθεσιμος για να το κατεβασω σε pdf .Σημερα στο mydei βγαζει σφαλμα εισοδου.Καποιο ζορι τραβαει η δεη απο οτι συμπεραινω .Το εχω κανει μονο ηλεκτρονικα να μου ερχεται εγω και ουτε ενημερωση στο μαιλ η στο σμς μου εχουν στειλει για αυτον τον μηνα .
Πωλούνται πάνελ ισχύος 230 Wp το καθένα , της Γερμανικής Εταιρείας Solarwatt τοποθετημένα το 2011. Υπάρχουν συνολικά 6.500 τεμάχια τα οποία λειτουργούν στην Βόρεια Ελλάδα με απόδοση για το 2022, 1540 kWh/kWp. Πληροφορίες στο photovoltaicgre@gmail.com
Αν εχει καποιος μεταχειρισμενα πανελ διάστασης 1Χ2 ή 1Χ1.67 μετρα κ ισχυος Απο 330watt και πανω για πωληση ας μου στειλει εδω ή στο sc0rpion@freemail.gr.
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗς ΣΤΟΝ ΔΑΠΠΕΠ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗς ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ.ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗς ΣΤΟΝ ΔΑΠΠΕΠ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗς ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
Καλησπέρα σας...προσπαθώ να κάνω αίτηση στην ραε για το πολυγωνο και εφόσον έχει δεχθεί το pdf αρχείο του τοπογραφικόυ η πρώτη σελίδα...δεν με αφήνει να αναιβασω στην επόμενη σελίδα το αρχείο του shapfile....μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί? Είναι ατομική επιχείρηση
Μετά την κατάθεση των εγγυητικών τον προηγούμενο Νοέμβριο για τα παλιά μας αιτήματα που βρίσκονται σε φάση αδυναμίας σύνδεσης ,παρατηρούμε στα excel αρχεία που ανεβάζει ο ΔΕΔΔΗΕ,οτι παρα πολλές αιτήσεις δεν κατέθεσαν εγγυητική ή αν πηραν πιο παλία όρους σύνδεσης,για διάφορους λόγους δεν προχώρησαν.
Επίσης παρατηρεί κάποιος οτι κατατίθονται από πέρισυ αιτήσεις net metering και virtual net metering για μεγάλα κατά κανόνα έργα 100 έως και 1000 KW από μεγάλες εταιρείες !
Εδω που ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει. Τα έργα αυτά ημερομηνία προτεραιότητας έχουν την ημερομηνία κατάθεσης του φακέλου. Που ασφαλώς είναι μεταγενέστερη των παλαιότερων δικών μας. Επίσης δεν φαίνεται να έχουν πάρει όρους σύνδεσης ούτε αυτά.
Τι ακριβώς θα κάνει ο ΔΕΔΔΗE ; Είχαν πει οτι επειδη η μεγιστη ονομαστικη ισχύς των έργων δεν πιάνεται ουσιαστικά ποτέ, γι αυτό ουσιαστικά δίνουν χώρο για περισσότερα έργα,αλλά όχι στα δικά μας.Στα νετ μετερινγκ.
Αν όμως εδιναν προτεραιοτητα στα νετ μετερινγκ δεν έπρεπε στη στηλη με την ημερομηνια προτεραιότητας να βάζει προγενέστερη των δικών μας,κατά αντίστοιχο τρόπο όπως με τις ενεργειακές;
Θα δωσουν ισχύ σε μας ή θα την πάρουν τα νετ μετερινγκ; Και πότε θα αρχίσουν εν πασει περιπτώσει προσφορές ΟΣ ;
Δεν είναι άδικο ,δεδομένης της χωρητικότητας του δικτύου να δίνουν τα έργα σε άλλους που θυμήθηκαν να κάνουν τώρα αίτηση; Μήπως δεν μπορούσαν όταν κάναμε κι εμείς τις αιτήσεις μας ,οι μεγάλες επιχειρήσεις αυτές να κάνουν μια νεα ΚΑΔ και να καταθέσουν μια κανονικη αίτηση στην ώρα τους. Μήπως μπορεί να προσφληθει νομικά αυτή η διάκριση;
Τέλος τι ισχύει με την ταριφα και μεχρι πότε αν δώσουν όρους σύνδεσης και σε μας ,κάποια στιγμή;
Οι προτεραιότητες άλλαξαν πέρυσι το καλοκαίρι. Τα net metering είναι κατα κανόνα πρώτα στη λίστα, μετά ενεργειακές (υπο προϋποθέσεις) κλπ και μετά τα αιτήματα σε εκκρεμότητα από τα απλά 500ρια. Εσύ πχ είσαι στην ομάδα Ε (κοίτα στήλη ομάδα προτεραιότητας). Η ημερομηνία που κατέθεσες την αίτηση "μετράει" μόνο εντός της ομάδας προτεραιότητας. Ακόμη λοιπόν και αν εσύ είσαι στην Ε από 1/1/2020, αν καταθέσει ένας 100KW αυτοπαραγωγή σήμερα, 11/08/2023, θα πάρει πρώτα αυτός όρους και μετά εσύ. Άδικο, δίκαιο είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά αυτό ισχύει βάσει νόμου.
Όσο για την τιμή, νομίζω ότι ισχύει η 0,065 για όσους δηλώσουν ετοιμότητα μέχρι 31/12/24. Οι όροι σύνδεσης βγαίνουν όσο αναβαθμίζεται η εκάστοτε περιοχή. Τα πράγματα κυλούν πολύ αργά...
Κανονικά θα έπρεπε να συνεχίζονται κανονικά αλλά δες μήπως μπλοκάρουν τις πληρωμές μετά την άρση ενεχυριασης. Εγώ ζήτησα αλλαγή λογαριασμού και περιμένω την επόμενη για να πληρωθω.αν θέλεις σου λέω τι χρειάζεται για να αλλάξεις λογαριασμό.
Στέλνεις email στο info@dapeep.gr υπόψιν κ. Γκιούλη με τα εξής: Όνοματεπωνυμο Κωδικός εδρεθ Αφμ Τηλέφωνο επικοινωνίας Και επισυνάπτεις Αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού + υπεύθυνη δήλωση με γνήσιο υπογραφής σκαναρισμενη που θα αναφέρει ότι επιθυμείς στο εξής τα χρήματα να μπαίνουν στο τάδε iban.
Για κάθε κωδικό εδρεθ που έχεις θέλει και τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.
Να προσθεσω σε αυτα που σωστα σου αναφερε ο κυ Γιαννης οτι αν εχεις παρει μετα απο αιτηση σου στην τραπεζα την βεβαιωση για αρση της ενεχυριασης της συμβασης με τον ΔΑΠΕΕΠ (αν την ειχες ενεχυριαση στη τραπεζα) οτι πρεπει να την στειλεις και αυτην πρωτοτυπη μεσω ταχυδρομειου στα γραφεια του ΔΑΠΕΕΠ υπ οψιν κυριου Γκιουλη Δαυιδ ) και οχι με email. Με email μπορεις τα αναφερωμενα παραπανω ως αναφορα 1)το ΙΒΑΝ(screen shot μεα τα στοιχεια σου η απο την τραπεζα εκτυπωμενη σε Α4 ) 2)την υπευθηνη δηλωση και 3)τους κωδικους ΕΔΡΕΘ. Αφου τα λαβουν , κατα πασα πιθανοτητα μια πληρωμη θα σου την καθυστερησουν και στην δευτερη θα σου βαλουν τα χρηματα στον νεο λογαριασμο και αυτο γιατι πρεπει να παρει εγκριση(υπογραφη) απο τον Διευθυντη για την αλλαγη λογαριασμου.
ΟΧΙ ....δεν θα γίνουν πληρωμές σήμερα.....και με εντολή του προέδρου του δαπεεπ δεν θα γίνουν πληρωμές ολόκληρη την εβδομάδα.....όποιος έχει μπάρμπα στην κωρονη .....ας του κάνει ένα τηλέφωνο μπας και τον κάνει να αλλάξει την απόφαση του για το θεμα των πληρωμών της παραγωγής του ιουλιου
Καλησπέρα. Μέχρι πριν μισή ώρα το ΑΦΟ (σε όποιο βαθμό αυτό θεωρείται αξιόπιστο, είναι άλλωστε ένα θέμα αυτό) έδινε πληρωμές για σήμερα γύρω στις 6. Τώρα δεν αναφέρει τίποτα.
Def
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήκαν τα εκκαθαριστικά Μαϊου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΈΡΑ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛήφθηκαν φορολογικές ενημερότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκδοθηκαν τα τιμολογια
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, να πέσει και το μπαγιόκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Θά γίνουν πληρωμές μέσα στην εβδομάδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα εκδόθηκε το τιμολόγιο πώλησης υπηρεσιών με ημερομηνία 20-6-2023.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Υπάρχει πρόβλημα εισόδου στην σελίδα του ΔΑΠΕΕΠ. Δεν αποστέλεται sms.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις άνοιξα το λογαριασμό μου στον ΔΑΠΕΕΠ κανονικά με sms.
ΔιαγραφήΜήπως να δοκιμάσετε τώρα?
Καλημέρα το διαπίστωσα και εγώ ιδωμεν....
ΑπάντησηΔιαγραφήκανουν αναβαθμίσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πρέπει να πλήρωσαν....τον Μάιο....όποιος δει χρήματα στο e banking της εθνικής ας μας ενημερωσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα !!!Έχει γίνει πληρωμή
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωτάς η πληρώθηκες?και αν ναι σε ποια τράπεζα κ τι ποσό?
ΔιαγραφήΦθιωτιδα που Γιαννη?
ΔιαγραφήΜπα...Εθνική δεν πληρωσαν...τουλάχιστον σε μενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια τράπεζα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εμένα Εθνική όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον η κ.Τινα ρωτάει ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, πόση μαλ...κια σας δέρνει,που δεν ξέρετε αν σας πληρώσανε η όχι!!!!!! και είστε υποτίθεται... αετοί!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικοι αν δεν μπορείτε να προφέρετε τον λόγο σας μην γράφετε. Ο τρελαμενος έχει δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ, ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΦΑΝΟΎΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΠΈΜΠΤΗ 'Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ, ΣΤΗΝ ΕΤΕ........ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΈΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Εθνική φαίνονται αμέσως καθώς πληρώνουν απο Εθνική. Στις υπόλοιπες φαινεται με 1-2 μέρες καθυστερηση.
ΔιαγραφήΠληρωμή Πειραιώς για μήνα Μάιο, πριν λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς πλήρωσε το Μαιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω εξ αμφισι . Ευχαριστη εκπληξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πληρώθηκε ο Μάιος Εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρουμε μέχρι τι ποσό πληρώθηκε?
ΔιαγραφήΜόλις φανηκαν χρήματα στην Εθνική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ Εθνική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα σας έστειλαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους. Από Πάτρα εθνική τίποτα ακόμα έχετε κάποιο νέο ευχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφή/Εθνική οκ 5000
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι από Πειραιώς οκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω διαφορά στο τιμολόγιο που έκοψε ο ΔΑΠΕΕΠ και σε αυτά που πληρώθηκα 259 ευρώ. Γνωρίζει κάποιος απο που μπορεί να προκύπτει; Μιλάω για πληρωτέο ποσό σύμφωνα με το ενημερωτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο το πληρωτέο του τιμολογίου αφαιρούν το ποσό του ΤΠΥ της αμοιβής του ΔΑΠΕΕΠ. Βέβαια τα δικά μου τιμολόγια είναι της τάξης του 1,1 ευρώ οπότε τα 259 ευρώ δεν μπορώ να φανταστώ απο που μπορεί να είναι!
ΔιαγραφήΚαι σε μένα 1 με 2 ευρω είναι. Το θέμα είναι τα άλλα απο που είναι;
ΔιαγραφήΕγραψες για το ποσό του ενημερωτικού. Το πληρωτέο του τιμολογίου λέει το ίδιο ποσό; Αν όχι, τηλέφωνο στο λογιστήριο για διευκρίνηση...
ΔιαγραφήΜήνυμα στείλανε; Ρωτάω γιατί σε εμένα μπαίνουν τα λεφτα μια εβδομάδα μετά και μία στέλνουν μήνυμα μία όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 100 KW PANEL ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ ΛΟΓΩ REPOWERING,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ MAIL stefanosmpamp@gmail.com
Καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήέχετε παρτηρήσει πολύ μεγάλες αυξήσεις στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις "ΔΕΔΔΗΕ Δικτύου Διανομής" στους τελευταίους λογαριασμούς κατανάλωσης ρεύματος; Όχι απλά max. 77% που ανακοινώθηκε απο ΡΑΕ, αλλά σε μένα σε 2 πάρκα απο 1,46€/KVA τον προηγ.μήνα , τώρα σε 14,037€/KVA , δηλ. 10 πλάσια περίπου. Πήρα στην ΡΑΕ και δεν μου έδωσαν σαφή απάντηση. ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ 'αγνοια.
https://www.ot.gr/2023/04/05/energeia/ilektrismos/logariasmoi-reymatos-fotia-sta-noikokyria-apo-kryfi-ayksisi-stis-rythmizomenes-xreoseis/
ΔιαγραφήΚαλημέρα,
Βάσει του άρθρου στο ΟΤ φαίνεται ως τετελεσμένο. Πιστεύεις, ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι?
Καλησπέρα. Το είδα και εγώ και άλλοι συνάδελφοι. Δεν νομίζω να μπορούμε να κάνουμε κάτι είναι θέμα ΡΑΕ. Ίσως μέσω των συνδέσμων διότι είναι παράλογη η χρέωση της ισχύος 20 ευρώ το μήνα με κατανάλωση 10 ευρώ.(περίπου τα νούμερα)
ΔιαγραφήΞέρουμε μέχρι τι ποσό πληρώθηκε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς δεν πλήρωσε ακομη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε πάρκο 500KW που πρωτολειτούργησε Ιούλιο του 22, μου ήρθε πιστωτικό τιμολόγιο (αυτοτιμολόγηση- δηλαδή στην ουσία τιμολόγιο που εκδόθηκε από εμένα) το ποσό των 2.600 ευρώ περίπου (συν Φπα 2770) με αιτιολογία ''Παραγωγή Η/Ε -05/23-7/22 - v015 KWH'' και κατόπιν το ποσό συμπεριλήφθηκε στη μηνιαία ειδοποιήση επιστροφής χρημάτων στον ΔΑΠΕΕΠ του άρθρου β με αιτιολογία ''ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΗΣ''
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή είναι σεβαστό το ποσό και επειδή έμαθα ότι το λάβανε και κάποιοι άλλοι, γνωρίζει κανείς τίποτε ή έχει κανένα τηλέφωνο που να τον σηκώνουν στο λογιστήριο να τους καλέσω?
Καλημέρα συνάδελφοι. Σήμερα μου τηλεφώνησαν απο τον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν οτι την ερχόμενη Πεμπτη και Παράσκευή θα υπάρχει διακοπή ρέυματος στα πάρκα μου, Οταν ρώτησα τον λόγο, η απάντηση ήταν "υπέρταση του δικτίου". Μπορούν τώρα να προλέψουν και πότε θα υπερφορτωθει το δίκτιο!! Ειναι η τρίτη φορά φέτος που συμβαίνει αυτο και παρά το γεγονός οτι υπάρχει σχετικός νόμος που προβλέπει οτι οσα πάρκα έχουν συνδεθεί πριν το 2019 και είναι κάτω απο 400KW δεν πρέπει να τα κόβουν, Αναρωτιέμαι αν αυτό συμβαίνει και αλλού η μόνον εδώ. Περιοχή Καστοριάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τα γραφόμενά σου αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν μιλούν για διακοπή λόγω υπερτασης του δικτύου τη μερα της διακοπής (δεν έχει νόημα αυτό), αλλά για προγραμματισμένη διακοπή ωστε να γίνουν εργασίες αποκατάστασης του όποιου προβλήματος του δικτύου στην περιοχή το οποίο προφανώς εμφανίζει συχνές υπερτάσεις.
ΔιαγραφήΟχι, πρόκειται για εντολή απο τον ΑΔΜΗΕ, είναι η τρίτη φορά που συμβαίνει και αφορά και αλλες γραμμές στην περιοχή, οχι μόνον την δική μας.
ΔιαγραφήΚαμμία εργασία αποκατάστασης, απλώς κατεβάζουν τους διακόπτες για 6-7 ώρες και μόνον οταν έχει έντονη ηλιοφάνεια.
ΔιαγραφήΑν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο, μάλλον χρειάζεσαι δικηγόρο....
ΔιαγραφήΈχεις δίκιο, αυτό σκεφτόμουν κι εγώ.
ΔιαγραφήΠρόκειται μάλλον για έναν έμμεσο τρόπο μείωσης της τιμής κατά την γνώμη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς μπορώ να αλλάξω λογαριασμό τράπεζας μια και έχω εξοφλήσει το δάνειο μου ώστε να μου βάζουν εκεί τα χρήματα από το πάρκο μου συνάδελφοι; Τι θα χρειαστεί να κάνω;
ΑπάντησηΔιαγραφήη τραπεζα ενημερωνει με δικαστικο κλητήρα την αρση της ενεχυρίασης στον ΔΑΠΕΕΠ η με επιστολή και εσυ ενημερώνεις στο email dgioulis@dapeep.gr με το ΑΦΜ τον κωδικο ΕΔΡΕΘ του σταθμου η με σκαναρισμενο το λογαριασμο σε αρχειο η το εξτρε του νεου λογαριασμου ως κατοχος τηλ 2118806832
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιότερα έβγαζαν ανακοίνωση όταν πλήρωναν όπου έλεγαν και μέχρι πιο ποσό. Αυτό μας βοηθούσε να δούμε αν έπρεπε να έχουμε πληρωθεί, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή μας. Γιατί το σταματησαν; τόσο δύσκολο ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλούνται μεταχειρισμένα panel Suntech 255w μονοκρυσταλικα και 280w πολυκρυσταλικά σε αριστη κατάσταση και απόδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφήτηλ 6977082702
Η αιτηση μου στη ραε για το πολυγωνο ειναι ακομα"παραδεκτη υπο αξιολογηση"ξερει κανεις τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση?
ΑπάντησηΔιαγραφήπαλιότερα θέλανε γύρω στον ενάμιση με δυο μηνες να τις δουν ... υπομονη
ΔιαγραφήΤι υπομονη αφου σημερα πρεπει να τη στειλω στο δαπεεπ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ιδιο θεμα εχω και εγω. Και εχω στειλει 2 ερωτήματα στο helpdesk και στo μαιλ της ραε που γράφει στην πλατφορμα. Καμια απαντηση.
ΔιαγραφήΜήπως γνωρίζει κάποιος τι γίνεται μετά από την αποπληρωμή δανείου ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από ποσό καιρό πληρώνομαι ;
Καλημερα! Απο ο,τι εχω καταλαβει αρκετοι εδω αν οχι οι περισσοτεροι εχουν παρκα με αποπληρωμενα τα δανεια τους. Θα ηθελα την γνωμη οσων εχουν δανειο με κυμαινομενο επιτοκιο, σχετικα νεοι παραγωγοι. Πως αντιμετωπιζετε την αυξηση των επιτοκιων? Εγω ξεκινησα με 3,75 στην εθνικη και τωρα εχει φτασει στο 7,20. Μονο την ενδεχομενη παραταση του δανειου συζητουν, οχι μειωση επιτοκιου. Αν δεν επιδοτηθουν τα επιτοκια στα δικα μας δανεια οπως στα στεγαστικα δε βλεπω μελλον. Τα νουμερα δε βγαινουν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου πρότεινα να ζητήσεις αλλαγή επιτοκίου από κυμαινόμενο σε σταθερό για 3 χρόνια (λογικά πρέπει να σου δώσουν μικρότερο επιτόκιο)
ΔιαγραφήΤο σκεφτηκα κι αυτο, αλλα αν αρχισουν τα επιτοκια να πεφτουν εγω θα μεινω με το σταθερο. Ειναι κατι σαν μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Δεν μπορεις να προβλεψεις.
ΔιαγραφήΤο πρόγραμμα σταθερό για 3 χρόνια , μετά τα τρία χρόνια γυρνάει αυτόματα σε κυμαινόμενο επιτόκιο...
ΔιαγραφήKαλημέρα σας. Απ΄όσο γνωρίζω η Πειραιώς και η Εθνική, εάν κάνεις αίτημα, μειώνουν το επιτόκιο κατά 0,5% για 1 έτος.
ΔιαγραφήΕπίσης, για όποιον έχει την δυνατότητα (το δεχτεί δηλαδή η τράπεζα) μπορείς να γυρίσεις το δάνειο από 3μηνες πληρωμές (δηλαδή δάνειο συνδεδεμένο με euribor 3μηνου) σε πληρωμές ανά μήνα (άρα θα υπολογιστεί με euribor μηνός) που είναι και χαμηλότερο.
Η μόνη εύκολη λύση είναι δυστυχώς η παράταση του δανείου.
Επίσης γνωρίζω ότι η FED αναμένεται να κάνει άλλες 2 αυξήσεις (0,25% + 0,25%), η μια τον Ιούλιο και η επόμενη τον Σεπτέμβριο. Λογικά θα ακολουθήσει και η ΕΚΤ, εκτός αν αλλάξει πτωτικά ο πληθωρισμός. Πρακτικά δηλαδή το σενάριο που υπολογίζαμε ότι οι αυξήσεις τελείωσαν και από το τέλος του έτους θα υπάρχει πτωτική πορεία στα επιτόκια δείχνει να απομακρύνεται και να μετατίθεται στο επόμενο έτος.
Για όσο τα επιτόκια έχουν φτάσει και ξεπεράσει το 7% θεωρώ μονόδρομο ο επενδυτής να έχει ως στόχο να μειώσει το δάνειο, παρά να παίρνει τα κέρδη από τον νέο του σταθμό (εφόσον έχει αυτήν την οικονομική δυνατότητα)
Εγώ που έκανα το πάρκο το 2013 υψηλό επιτόκιο είχα 8% νομίζω leasing και το κατεβασαν μόνοι τους μετά από δύο τρία χρόνια. Βέβαια εμείς είχαμε υψηλές τιμες ανά κιλοβατώρα. Η αληθεια είναι ότι άμα θέλουν το κατεβάζουν. Τώρα δεν μου φαίνεται πιθανόν να επέμβει το κράτος εκτός κι αν ανέβουν τόσο τα επιτόκια που γίνει θέμα και αρχίσουν οι αγρότες να διαμαρτυρονται. Οι αγρότες ειναι συνδικαλιστικά δυνατοί και από εκεί αν γίνει κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσο ακομα να ανεβουν? Εδω μιλαμε για διπλασιασμο..
ΔιαγραφήΓνωρίζει κάποιος αν μπορείς να είσαι συνταξιούχος δημοσίου και κάτοχος Φωτ. Πάρκου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ...... ΑΛΛΆ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΊΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΟΥ, ΚΑΤΆ 30 %. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΊΩΣΗ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΣΟΥ ΣΕ ΙΚΕ, ΟΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΆΛΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉ ΤΗΣ ΙΚΕ ΚΑΙ ΕΣΎ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΜΕΤΟΧΟΣ - ΜΕΛΟΣ.
ΔιαγραφήΕπίσης νομίζω ότι ο διαχειριστής θα πρέπει να δουλεύει, διαφορετικά θα πρέπει να πληρώνει και αυτός εφκα.
ΔιαγραφήΝα είναι δηλαδή ήδη ασφαλισμένος.
ΔιαγραφήΣΩΣΤΆ...... ΕΚΕΊ ΈΓΚΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ....... Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ..... ΑΝ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΡΓΆΖΕΤΑΙ ΤΌΤΕ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ....... ΟΠΌΤΕ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΑΠΆΝΗ ΠΑΡΑΠΆΝΩ...... ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΆ...... ΣΤΗΝ ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ, ΟΡΙΣΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΤΗΝ ΝΥΦΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την ενημέρωση.
ΔιαγραφήΠαντος κυριε Παπαδακη μπραβο σας για την συνεισφορα σας στα ερωτηματα συναδελφων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθω αυτο το blog απο το 2010 και ειλικρινα εχω μαθει παρα πολλα απο τα ερωτηματα αλλων παραγωγων που αρκετα με αφορουσαν. Μιας και ημουν 32 χρονων οταν πρωτο ξεκινησα να βρω αγροτεμαχιο και να ετοιμασω ολα τα χαρτια για ΛΑΓΗΕ ΚΛΠ και αυτο το blog συνεχως ηταν η ενημερωση μου και παραμενει με ολους τους τσακωμους που εχουν γινει εδω μεσα :) σε ολα αυτα τα χρονια.
Για τον HELLIOS τον δημιουργο του blog ηδη πιο παλια του ειχα εκφρασει τις ευχαριστιες μου.
Καλο καλοκαιρι ευχομαι σε ολους τους συναδελφους.
ΕΧΕΙΣ ΔΊΚΙΟ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑ ΈΧΕΙ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΆΛΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΉ ΠΛΗΡΟΦΌΡΗΣΗ ΌΛΩΝ ΜΑΣ.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα για φβ 500 kw ποιο τιμολογιο δεη θα προτεινατε για τη συνδεση συναδελφοι.ΒΓ ΒΧήΒΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το new deal μας είχαν δώσει 7 χρόνια παράταση με 0,09€ η κιλοβατώρα. Έτσι δεν είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΑ
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
ΔιαγραφήΝομιζω με new deal ειχαν δωσει παραταση ιδια τιμη 5 χρονια παραπανω, αντι να ληγει στην 20ετια ληγει στα 25. Κανω λάθος?
ΔιαγραφήΣτην αρχή είχαν πει για 5 και μετά το έκαναν τελικά 7.
ΔιαγραφήΚαι όχι ίδια τιμή που έχουμε τωρα άλλα 0,09€ η κιλοβατώρα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Μπορούμε να βρούμε κάπου αυτή την απόφαση?
ΔιαγραφήΝόμος 4254-07.04.2014 New deal
ΔιαγραφήΥποπαράγραφος ΙΓ.4: Επέκταση -Τροποποίηση Συμβάσεων
Βασικά το σενάριο με τα 9 λεπτα την κιλοβατώρα ειναι κατι που μπορεί κανείς να επιλέξει αλλα δεν θα είναι το μοναδικό. Όπως λέει ο νόμος, 6 μηνες νωρίτερα ο παραγωγός θα πρέπει να επιλέξει μεθοδολογία αποζημίωσης. Η πρώτη επιλογή δεν είναι ακόμη προφανώς γνωστή. Θεωρώ ότι όταν φτάσει η ώρα ανανέωσης των συμβάσεων θα έχουμε νέες αποφάσεις και νομοθεσία.
ΔιαγραφήΠρος ενημερωση παντος για την διαδικασια οταν τελειωνει το δανειο για αλλαγη λογαριασμου
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να αποφυγετε το κοστος των επιδοσεων δικαστικων επιμελητων περι της αρσης ενεχυρου της συμβασης απο τον ΔΑΠΕΕΠ εγω με το που τελειωσε το δανειο ζητησα μονο με μια απλη αιτηση στο καταστημα της Εθνικης που συνεργαζομουνα να μου δωσουν μια βεβαιωση οτι εχει αποπληρωθει το δανειο και εγινε η αρση του ενεχυρου απο την τραπεζα ( αιτηση που δεν κοστιζει στην Τραπεζα) και μετα
Μπορειτε την
1)βεβαιωση αυτη να την ταχυδρομησετε μαζι με
2)ενα εκτυπωμενο χαρτι απο την τραπεζα με το νεο ΙΒΑΝ που θελετε να πιστωνονται τα χρηματα
3)μια λευκη κολα που θα την υπογραψετε που να αναγραφετε οτι θελετε να πιστωνονται πλεον στον δικο σας λογαριασμο μαζι με τον κωδικο ΕΔΡΕΘ και φυσικα το ΑΦΜ σας
και να το στειλετε ταχυδρομικα στον
ΔΑΠΕΕΠ Διεύθυνση: Κάστορος 72, Πειραιάς 185 45 υπόψη κου Γκιούλη Δαυίδ
για να λαβουν την βεβαιωση απο την τραπεζα με την υπογραφη του καταστηματος δηλαδη το πρωτοτυπο εγγραφο.
Μεσω email που τα εστειλα στην αρχη δεν τα δεχτηκαν και μου ειπαν ταχυδρομικα για αυτο σας ενημερωνω μιας που προσφατα τον προηγουμενο μηνα ολοκληρωσα την διαδικασια.
Απλα λογω του οτι πρεπει να παρει εγκριση απο τον Διευθυντη και εχει πολλλα να υπογραψει με ειχε ενημερωσει ο κυριος Δαυιδ οτι θα παρει χρονο και οντος μια πληρωμη την εχασα και στη δευτερη μου μπηκαν για δυο μηνες τα χρηματα. Σας ενημερωνω για να εχετε στην ακρη χρηματα για ΕΦΚΑ ΑΑΔΕ ΚΛΠ.
Ολα αυτα απλα χωρις τα 50αρια 80αρια για επιμελητες κλπ.
Αυτα.
Ζήτησα τη συγκεκριμένη βεβαίωση που λέτε από την Πειραιώς και δε μου την έδωσαν. Μου είπαν ότι έπρεπε να ξεκινήσουν διαδικασία άρσης της ενεχυριασης και φυσικά πλήρωσα 44 ευρώ αυτή έξοδα δικαστικού. Δεν υπήρχε διαφορετικός τρόπος όπως με ενημέρωσαν και πήγαν βάση πρωτοκόλλου τους. Ότι θα βρουν τρόπο να πάρουν τα έξοδα δικαστικού είναι το μόνο σίγουρο.
ΔιαγραφήΗ Πειραιως γενικα χρεωνει τα παντα απο οτι εχω καταλαβει και εγινε και μεσω της συγχωνευσης απο την Αγροτικη που ειχε φθηνα τραπεζικα προιοντα. Τελος παντων τουλαχιστον αφου παρετε την βεβαιωση μετα δεν χρειαζετε να την επιδοσετε μεσω δικαστικου επιμελητη στον Δαπεεπ απλα να την ταχυδρομισετε την πρωτοτυπη για αυτο μπορειτε να ζητησετε αντιγραφα. Εγω ζήτησα 3 αντιγραφα για να στειλω ΔΑΠΕΕΠ και να εχω και εγω και μου εδωσαν επισης χωρις καμια χρεωση μιας και ειναι μια Α4 με υπογραφη απλά απο τον Διευθυντη του υποκαταστηματος. Ολα αυτα βεβαια απο την εμπειρια μου με την Εθνικη που συνεργαζομαι.
ΔιαγραφήΠωλούνται 3 καλώδια χαλκού 4χ25 mm2 περίπου 90 μέτρα το κάθε ένα, και 2 καλώδια χαλκού 4χ16 mm2 περίπου 50 μέτρα, τηλ.6976721983
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε παραστατικά αγοράς:
ΔιαγραφήΕκδίδετε παραστατικό για την πώληση:
Καλησπέρα κανένα νέο σχετικά με τα εκκαθαριστικά μηνός Ιουνίου? Θα αναρτηθούν τέλος της εβδομάδας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή δεν μου είχαν περάσει την ασφαλιστική ενημερότητα δεν πληρώθηκα για τον μήνα Απρίλιο την έστειλα ξανά και μου την έχουν περάσει όποιος γνωρίζει πότε θα γίνει η επόμενη πληρωμή παρακαλώ να με ενημερώσει .Ευχαριστώ. εκ τον προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πληρωμές γίνονται μετά τις 22 23 του μηνός περίπου
ΔιαγραφήΕυχαριστώ να είσαι καλά.
ΔιαγραφήΜε ημερομηνία 13-7-2023 ελήφθησαν ενημερότητες από το ΤΑΧΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει κανει καποιος αλλαγη απο ατομικη σε ομορυρθμη ή ΙΚΕ ? Γνωριζει τι χρειαζετε απο πλευρας ΔΑΠΕΕΠ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ...... ΑΦΟΎ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΣΕ ΙΚΕ....... ΔΟΥ ΚΑΙ ΓΕΜΗ...... ΘΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΌΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΆ ΈΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΔΑΠΕΕΠ..... ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΌ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗ.....
ΔιαγραφήΕυχαριστω πολυ κε Παπαδακη..
Διαγραφήμιλησα κ με τη κα Παπαδοπουλου στον Δαπεεπ , πολυ εξυπηρετικη...
Καλησπέρα. Προς ενημέρωση σας η διαδικασία θα πάρει τουλάχιστον 2,5-3 μήνες από τη στιγμή της αίτησης. Έχει πάρα πολλές περιπτώσεις και καλό είναι να γίνει γνωστό ώστε Ο ΔΑΠΕΕΠ να ασχοληθεί με το θέμα.
ΔιαγραφήΝαι τοσο ισως κ περισσοτερο μου ειπαν απο τον Δαπεεπ..
Διαγραφήοπως κ ναχει η εφορια κυριως για τα παλια φωτοβολταικα που εχουν ληξει οι αποσβεσεις
κ οι τοκοι για τα νεα λογο αυξησης επιτοκιων, ειναι θεματα που πρεπει να ασχοληθουμε..
Χαλαράαααα
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήκαν τα εκκαθαριστικά Ιουνίου με 17/7
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν γνωριζει καποιος, δεν μου ανανέωσαν την ενημερότητα στη σελίδα του δαππεπ που μπήκα γιατί είχα ένα μικρό ανεξοφλητο ποσό. Σήμερα το πλήρωσα θα ανανεωθεί γρήγορα η ενημερότητα; Αύριο θα είναι εντάξει ή παίρνει μερες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα . Το καλύτερο είναι να παρακολουθείτε
Διαγραφήο ίδιος καθημερινά το taxisnet και μόλις δείτε ότι η βεβαιωμένη οφειλή μηδενίστηκε , να κατεβάσετε φορολογική ενημερότητα και να τη στείλετε στον
ΔΑΠΕΕΠ . Συνήθως αυτό παίρνει 2 με 3 ημέρες μετά
την εξόφληση .
Αν πληρώνεις το ποσό κατευθείαν από τι ταξις με την κάρτα σου φαίνεται άμεσα.
ΔιαγραφήΟκ, ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφή18/7 κι ακόμη δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός ΔΕΗ (ηλεκτρονικός). Συμβαίνει και σε άλλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο δικός μου δεν έχει εκδοθεί.
ΔιαγραφήΕχετε δικιο ουτε ο δικος μου θα μας ερθει ενας λογαριασμος.................
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτσν μας είχαν κσνει τις κρατήσεις είχαν πει ότι θα μας δώσουν παράταση σλλσ 5 χρονια με την ίδια τιμή,δηλαδή αντί 20 θα παει 25 χρονια η σύμβαση,γιατί λέτε για ο,09 λεπτά
ΑπάντησηΔιαγραφή20 ΧΡΟΝΙΑ.... ΠΑΡΑΤΑΣΗ 7 ΧΡΌΝΙΑ ΜΕ 0,09.
ΔιαγραφήΔεν ισχύει αυτο που λες, ούτε τέθηκε ποτε λάθος το είχες καταλάβει.
ΔιαγραφήΆμα το googleάρεις θα το βρεις 20 χρόνια + 7 χρόνια παράταση με 0,09.
ΔιαγραφήΈχει δίκιο ο κύριος Παπαδάκης
ΔιαγραφήΕντωμεταξυ στο afo λέει γισ πληρωμές Παρασκευή άρα λογικά αύριο Πέμπτη θα πληρωθουμε τον ιουνιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι έλλειμμα 222εκ.βγάζουν στον λογαριασμό των παλαιών πάρκων στον ΔΑΠΠΕΠ.Αντε να δούμε.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα χρόνια θα περάσουν και αν δεν διαβάσετε τον ν.4254 ενδεχομένως να καταλήξετε να πουλάτε χαμηλότερα από 9 σεντς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νόμος είναι ξεκάθαρος : 6 μήνες ΠΡΟΤΟΥ λήξει η αρχική σύμβαση θα πρέπει να ενημερώσετε τον ΔΑΠΕΕΠ αν επιθυμείτε : α) να αποζημιώνεστε με την τιμή του χρηματιστηρίου ενέργειας χωρίς πλαφόν στην παραγωγή σας β) να αποζημιώνεστε με 0,09 ευρώ αλλά με πλαφόν τις 150.000kwh ανά 100kwp.
Eάν δεν ενημερώσετε τον ΔΑΠΕΕΠ θα αποζημιωθείτε με την χαμηλότερη ταρίφα από τις 2 επιλογές.
ΚΎΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ...... ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΩ....... ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΣΉΜΕΡΑ Η ΤΙΜΉ ΧΡΗΜΣΤΙΣΤΗΡΙΟΥ...... ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 20ΕΤΙΑΣ, ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΤΟ 2030.
ΔιαγραφήΚυριε Παπακυριακού, αυτό με την τιμή του χρηματιστηρίου πού το λέει; Εγώ διαβάζω "Στους παραγωγούς των σταθμών του προηγούμενου εδαφίου κατά το διάστημα επέκτασης της σύμβασης πώλησης δίδονται οι δυνατότητες επιλογής αποζημίωσης της παραγόμενης ενέργειας σύμφωνα με τις ακόλουθες περιπτώσεις:
Διαγραφήα) Βάσει μεθοδολογίας που καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που εκδίδεται μετά από πρόταση του ΛΑΓΗΕ και γνώμη της ΡΑΕ, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των τεχνολογιών ως προς τη συμβολή τους στη σταθερότητα του ηλεκτρικού συστήματος και τις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας όπως αυτές διαμορφώνονται από τη λειτουργία της αγοράς.
β) Με τιμή 90 €/MWh για μέγιστη ετήσια ποσότητα ενέργειας που υπολογίζεται από τη μαθηματική σχέση: Ενέργεια (kWh) = Εγκατεστημένη Ισχύς (kW) X Συντελεστής Απόδοσης (kWh/kW)."
Κυριε Παπακυριακου για τους σταθμους που πληρωσαν πιστωτικο τιμολογιο αλλα δεν μειωθηκε η τιμη τους(γ τριμηνο του 2010.)Τι ισχυει?Υπαρχει επεκταση των συμβασεων ή οχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρις επιδοτηση 20kw
ΔιαγραφήΣυγνώμη αλλά τι εννοείς ? Η επέκταση ισχύει για όλα τα πάρκα νομίζω
ΔιαγραφήΜακαρι.Δεν ειμαι σιγουρος οτι ισχυει για τους πολυ παλιους....
ΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα τιμολόγια Ιουνίου 2023.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είχα φορολογική ενημερότητα, πλήρωσα το ανεξοφλητο ποσο και σήμερα φαινεται στο taxis ότι δεν χρωστάω. Κάθε βράδυ ανανεώνεται η φορολογική στη σελίδα του δαππεπ. Αύριο λογικά δεν πρέπει να φαίνεται ότι έχω ενημερότητα στη σελίδα του δαππεπ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα . Απ'όσο γνωρίζω ο ΔΑΠΕΕΠ παίρνει ενημερότητα
ΑπάντησηΔιαγραφήμία φορά το μήνα , την παραμονή των πληρωμών . Εφόσον αυτό έχει ήδη συμβεί για τις πληρωμές Ιουνίου , πρέπει εσείς να εκδόσετε άμεσα φορολογική ενημερότητα και να τη στείλετε στο infoape@dapeep.gr για να πληρωθείτε στον πρώτο γύρο
πληρωμών . Δεν ανανεώνεται αυτομάτως η φορολογική ενημερότητα , ο κάθε ενδιαφερόμενος στέλνει ανά τακτά
χρονικά διαστήματα επικαιροποιημένη .
Οκ ,ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα! Ποδαρικο με πρωτο τιμολογιο για 500αρι παρκο. Συνδεθηκα 6/6. Ο ΦΟΣΕ ξεκινησε να με πληρωνει απο 10/6. Συνεπως το διαστημα των 4 ημερων θα μου καταβληθει καποια στιγμη απο τον Δαπεεπ. Το θεμα ειναι οτι η διαφορα μας στις κιλοβατορες για εκεινες τις ημερες δεν συμφωνει. Εχουμε διαφορα σχεδον 3500kwh. Με ποιον πρεπει να μιλησω? Δαπεεπ, δεδδηε ή καποιον αλλον?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα κανένας που πληρώθηκε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί άρχισαν οι πληρωμές?
ΔιαγραφήΣήμερα η Δευτέρα πληρωμες μετά τις 21 του μηνός συνήθως
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πλήρωσαν εθνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνικη μόλις πλήρωσαν κ εμενα
ΑπάντησηΔιαγραφή15:48 ΕΘΝΙΚΗ ΠΛΗΡΩΣΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πλατφόρμα της ραε μπορεί να οριστει διαχειρηστης ο ιδιοκτήτης? η θα πρεπει να είναι διαφορετικό πρόσωπο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌΤΙ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΌ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΔιαγραφήΑτομική επιχείρηση είναι....και σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση κ Παπαδάκη
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑΦΟΎ ΕΊΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΉ, Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ
ΔιαγραφήΚαλησπέρα από alfa πληρώθηκε κανείς.....η θα φανούν την Δευτέρα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πληρωθηκα από Πειραιώς! Καλό καλοκαίρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις πλήρωσε η Πειραιώς για Ιούνιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Επιβεβαιώνω επίσης για πληρωμή Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφή4 ευρω προμηθεια παλι η πειραιως.Γινεται σε ολους ή ειναι αναλογως του πελατη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ Η ΠΕΙΡΑΙΩΣ Σ' ΟΛΟΥΣ...... ΠΡΙΝ ΚΆΠΟΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΉΤΑΝ Η ΠΡΟΜΉΘΕΙΑ 2 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ 4 ΕΥΡΩ
ΔιαγραφήΟκ παμε εθνικη τοτε.το 4 ηθελα να ξερα απο που βγαινει...1.40 γραφουν στις χρεωσεις τους...
ΔιαγραφήΔιάβασα οτι κράτησε 4 ευρώ η Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μένα δεν κράτησε, μήπως έχετε κάνει κάτι άλλο?
ΑΠΌ ΤΟ 2009.......ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΧΡΌΝΙΑ................ 2 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΈΜΒΑΣΜΑ ΚΑΙ 2 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΉΝΑ ΓΙΑ ΈΞΟΔΑ ΕΚΔ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ......... ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΌΝΙΑ...... 4 ΕΥΡΏ ΓΙΑ ΤΟ ΈΜΒΑΣΜΑ ΚΑΙ 2 ΕΥΡΩ ΤΟΝ. ΜΉΝΑ ΓΙΑ ΈΞΟΔΑ ΕΚΔ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ .....2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΧΡΈΩΣΗ 60 ΕΥΡΏ.
ΔιαγραφήΔΗΛΑΔΉ ΜΕ ΧΡΕΏΝΕΙ 192 ΕΥΡΏ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΔιαγραφήΧωρις να χω κανει τιποτα εδω και 2 μηνες ξαναρχισαν τις κρατησεις.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα έχω ένα πρόβλημα ..από τα δύο τιμολόγια πιστώθηκε μόνο το ένα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήρα τηλέφωνο στο λογιστήριο και δεν το σηκώνουν.
Υπάρχει κάποιο email η τηλέφωνο για να επικοινωνήσω και να το σηκώνουν!!!
Διατίθενται inverters Sungrow SG40CX | 4 MPP στα 400Volt προς πώληση. πληροφορίες 6944555183 Γιώργος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα σας Ακομα δεν εχει εκδοθει ο λογαριασμος ΔΕΗ για το παρκο Εχουν αργησει τρεις εβδομαδες Εχει κανενας αλλος το ιδιο προβλημα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα, προχθες που ειχα μπει στο σαιτ της δεη ειχε βγει το ποσο αλλα ο λογαριασμος δεν ηταν διαθεσιμος για να το κατεβασω σε pdf .Σημερα στο mydei βγαζει σφαλμα εισοδου.Καποιο ζορι τραβαει η δεη απο οτι συμπεραινω .Το εχω κανει μονο ηλεκτρονικα να μου ερχεται εγω και ουτε ενημερωση στο μαιλ η στο σμς μου εχουν στειλει για αυτον τον μηνα .
ΔιαγραφήΚατα φωνη ,μολις ηρθε σμς με την εκδοση του λογαριασμου 23ευρω ληξη 10/08
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την ενημερωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλούνται πάνελ ισχύος 230 Wp το καθένα , της Γερμανικής Εταιρείας Solarwatt τοποθετημένα το 2011. Υπάρχουν συνολικά 6.500 τεμάχια τα οποία λειτουργούν στην Βόρεια Ελλάδα με απόδοση για το 2022, 1540 kWh/kWp. Πληροφορίες στο photovoltaicgre@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εχει καποιος μεταχειρισμενα πανελ διάστασης 1Χ2 ή 1Χ1.67 μετρα κ ισχυος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο 330watt και πανω για πωληση ας μου στειλει εδω ή στο sc0rpion@freemail.gr.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιατίθεται ινβερτερ της κονερζυ μαζί με μετρητή της ίδιας εταιρίας. 6979202365.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗς ΣΤΟΝ ΔΑΠΠΕΠ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗς ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ.ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω πληρωθεί ακόμα Πειραιώς για Ιούνιο με αυτοτιμολογηση.Γνωρίζει κανείς κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως έχει λήξει η ασφαλιστική ενημερότητα εμένα είχε λήξει και δεν πληρώθηκα έστειλα καινουργια και περιμένω με τις επόμενες πληρωμές!!
ΔιαγραφήΌχι είμαι εντάξει με όλα αυτά και δε χρωσταω πουθενά. Για αυτό μου φαίνεται περίεργο.
ΔιαγραφήΣτείλε στον Αντωνίου e-mail, mantoniou@dapeep.gr Αυτός απαντάει αμέσως εκτός αν είναι σε άδεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ πολύ φιλε
ΔιαγραφήΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΗς ΣΤΟΝ ΔΑΠΠΕΠ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗς ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας...προσπαθώ να κάνω αίτηση στην ραε για το πολυγωνο και εφόσον έχει δεχθεί το pdf αρχείο του τοπογραφικόυ η πρώτη σελίδα...δεν με αφήνει να αναιβασω στην επόμενη σελίδα το αρχείο του shapfile....μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί? Είναι ατομική επιχείρηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλε ως απάντηση, εκεί που σου λέει οτι δεν είναι σωστό το αρχείο.
ΔιαγραφήΥπάρχει η δυνατότητα, ακόμη και να μιλάς μαζί τους.
Ειπαρχει κάποιο τηλέφωνο στην ραε που να δεινει πληροφορίες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα εκκαθαριστικά Ιουλίου πριν της Παναγίας? Έχουμε κάποια πληροφόρηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιες ερωτήσεις σε όσους γνωρίζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την κατάθεση των εγγυητικών τον προηγούμενο Νοέμβριο για τα παλιά μας αιτήματα που βρίσκονται σε φάση αδυναμίας σύνδεσης ,παρατηρούμε στα excel αρχεία που ανεβάζει ο ΔΕΔΔΗΕ,οτι παρα πολλές αιτήσεις δεν κατέθεσαν εγγυητική ή αν πηραν πιο παλία όρους σύνδεσης,για διάφορους λόγους δεν προχώρησαν.
Επίσης παρατηρεί κάποιος οτι κατατίθονται από πέρισυ αιτήσεις net metering και virtual net metering για μεγάλα κατά κανόνα έργα 100 έως και 1000 KW από μεγάλες εταιρείες !
Εδω που ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει.
Τα έργα αυτά ημερομηνία προτεραιότητας έχουν την ημερομηνία κατάθεσης του φακέλου.
Που ασφαλώς είναι μεταγενέστερη των παλαιότερων δικών μας.
Επίσης δεν φαίνεται να έχουν πάρει όρους σύνδεσης ούτε αυτά.
Τι ακριβώς θα κάνει ο ΔΕΔΔΗE ;
Είχαν πει οτι επειδη η μεγιστη ονομαστικη ισχύς των έργων δεν πιάνεται ουσιαστικά ποτέ, γι αυτό ουσιαστικά δίνουν χώρο για περισσότερα έργα,αλλά όχι στα δικά μας.Στα νετ μετερινγκ.
Αν όμως εδιναν προτεραιοτητα στα νετ μετερινγκ δεν έπρεπε στη στηλη με την ημερομηνια προτεραιότητας να βάζει προγενέστερη των δικών μας,κατά αντίστοιχο τρόπο όπως με τις ενεργειακές;
Θα δωσουν ισχύ σε μας ή θα την πάρουν τα νετ μετερινγκ;
Και πότε θα αρχίσουν εν πασει περιπτώσει προσφορές ΟΣ ;
Δεν είναι άδικο ,δεδομένης της χωρητικότητας του δικτύου να δίνουν τα έργα σε άλλους που θυμήθηκαν να κάνουν τώρα αίτηση; Μήπως δεν μπορούσαν όταν κάναμε κι εμείς τις αιτήσεις μας ,οι μεγάλες επιχειρήσεις αυτές να κάνουν μια νεα ΚΑΔ και να καταθέσουν μια κανονικη αίτηση στην ώρα τους.
Μήπως μπορεί να προσφληθει νομικά αυτή η διάκριση;
Τέλος τι ισχύει με την ταριφα και μεχρι πότε αν δώσουν όρους σύνδεσης και σε μας ,κάποια στιγμή;
Οι προτεραιότητες άλλαξαν πέρυσι το καλοκαίρι. Τα net metering είναι κατα κανόνα πρώτα στη λίστα, μετά ενεργειακές (υπο προϋποθέσεις) κλπ και μετά τα αιτήματα σε εκκρεμότητα από τα απλά 500ρια.
ΔιαγραφήΕσύ πχ είσαι στην ομάδα Ε (κοίτα στήλη ομάδα προτεραιότητας). Η ημερομηνία που κατέθεσες την αίτηση "μετράει" μόνο εντός της ομάδας προτεραιότητας.
Ακόμη λοιπόν και αν εσύ είσαι στην Ε από 1/1/2020, αν καταθέσει ένας 100KW αυτοπαραγωγή σήμερα, 11/08/2023, θα πάρει πρώτα αυτός όρους και μετά εσύ.
Άδικο, δίκαιο είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά αυτό ισχύει βάσει νόμου.
Όσο για την τιμή, νομίζω ότι ισχύει η 0,065 για όσους δηλώσουν ετοιμότητα μέχρι 31/12/24.
Οι όροι σύνδεσης βγαίνουν όσο αναβαθμίζεται η εκάστοτε περιοχή. Τα πράγματα κυλούν πολύ αργά...
Καλημέρα χρόνια πολλά ελήφθησαν φορολογικές ενημερότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα ενημερωτικά Ιουλίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την εξόφληση του δανείου γνωρίζετε σε πόσο χρονικό διάστημα περίπου γίνεται η επόμενη πληρωμή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ εκ των προτέρων
Κανονικά θα έπρεπε να συνεχίζονται κανονικά αλλά δες μήπως μπλοκάρουν τις πληρωμές μετά την άρση ενεχυριασης. Εγώ ζήτησα αλλαγή λογαριασμού και περιμένω την επόμενη για να πληρωθω.αν θέλεις σου λέω τι χρειάζεται για να αλλάξεις λογαριασμό.
ΔιαγραφήΕαν γίνετε;
ΔιαγραφήΣτέλνεις email στο info@dapeep.gr υπόψιν κ. Γκιούλη με τα εξής:
ΔιαγραφήΌνοματεπωνυμο
Κωδικός εδρεθ
Αφμ
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Και επισυνάπτεις
Αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού
+ υπεύθυνη δήλωση με γνήσιο υπογραφής σκαναρισμενη που θα αναφέρει ότι επιθυμείς στο εξής τα χρήματα να μπαίνουν στο τάδε iban.
Για κάθε κωδικό εδρεθ που έχεις θέλει και τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.
Να προσθεσω σε αυτα που σωστα σου αναφερε ο κυ Γιαννης οτι αν εχεις παρει μετα απο αιτηση σου στην τραπεζα την βεβαιωση για αρση της ενεχυριασης της συμβασης με τον ΔΑΠΕΕΠ (αν την ειχες ενεχυριαση στη τραπεζα) οτι πρεπει να την στειλεις και αυτην πρωτοτυπη μεσω ταχυδρομειου στα γραφεια του ΔΑΠΕΕΠ υπ οψιν κυριου Γκιουλη Δαυιδ ) και οχι με email.
ΔιαγραφήΜε email μπορεις τα αναφερωμενα παραπανω ως αναφορα
1)το ΙΒΑΝ(screen shot μεα τα στοιχεια σου η απο την τραπεζα εκτυπωμενη σε Α4 )
2)την υπευθηνη δηλωση και
3)τους κωδικους ΕΔΡΕΘ.
Αφου τα λαβουν , κατα πασα πιθανοτητα μια πληρωμη θα σου την καθυστερησουν και στην δευτερη θα σου βαλουν τα χρηματα στον νεο λογαριασμο και αυτο γιατι πρεπει να παρει εγκριση(υπογραφη) απο τον Διευθυντη για την αλλαγη λογαριασμου.
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα εκδόθηκαν τα τιμολόγια παραγωγής Ιουλίου 2023.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα γνωρίζει κάποιος πότε ξεκινάει η εξόφληση Ιουλίου ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο afo γράφει για αύριο
ΔιαγραφήΠληρωμή???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα γνωρίζει κανείς αν θα γινουν πληρωμές σήμερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ....δεν θα γίνουν πληρωμές σήμερα.....και με εντολή του προέδρου του δαπεεπ δεν θα γίνουν πληρωμές ολόκληρη την εβδομάδα.....όποιος έχει μπάρμπα στην κωρονη .....ας του κάνει ένα τηλέφωνο μπας και τον κάνει να αλλάξει την απόφαση του για το θεμα των πληρωμών της παραγωγής του ιουλιου
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις κάποια ενημέρωση περί αυτού???
ΔιαγραφήΣΤΑΝΤΑΡΑΚΙ ....ΠΑΙΞΤΟ 1 .....ΤΟ ΣΤΟΙΧΙΜΑ ΤΟ ΔΕΙΝΕΙ 1.01
ΔιαγραφήΠως το ξέρεις αυτό που μας λες?
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Μέχρι πριν μισή ώρα το ΑΦΟ (σε όποιο βαθμό αυτό θεωρείται αξιόπιστο, είναι άλλωστε ένα θέμα αυτό) έδινε πληρωμές για σήμερα γύρω στις 6. Τώρα δεν αναφέρει τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφή