ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ....... ΠΡΟΣΟΧΉ..... ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ...... ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΌΛΟΙ ΤΗΝ. ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΆΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ...... ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΣΕ ΘΈΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΈΓΧΕΤΕ...... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΟΝΟΣ......
MANTHOS..... O UNKNOWN ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΕ ΈΝΑ ΣΎΣΤΗΜΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΠΟΥ ΈΧΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΉΣΕΙ ΣΤΟ Φ/Β ΜΟΥ ΣΤΑΘΜΌ, ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ, ΣΩΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΡΕΣ ΝΕΡΟΎ....... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΉ.
Οκ καταλαβα φιλε!!! Γιατι εγω αγορασα συστημα απιωνισμου νερου και βουρτσες και τα πλενω,μενει να αποφασισω αν τελικα το κανω και σε αλλα παρκα, να το δω πιο επαγγελματικα....
MANTHOS... ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΣΤΟΊΧΙΣΕ 3.500 ΕΥΡΏ..... ΑΛΛΆ ΑΛΛΟΎ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΤΟΙΧΊΣΕΙ ΠΟΛΎ ΛΙΓΩΤΕΡΟ..... ΕΞΑΡΤΆΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΊΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΎ ΤΟΥ ΔΙΚΤΎΟΥ...... ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΣΎΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΕΙΤΑΙ, ΑΠΌ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ, ΜΕ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΡΟΗ...... ΟΠΌΤΕ ΈΒΑΛΑ 65 ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΡΕΣ........ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΈΝΑ ΠΑΡΚΟ 80 ΚW 'H 100 KW;;;;;;
Το πλύσιμο είναι σαφέστατα καλύτερο από το τίποτα, αλλά ΔΕΝ είναι η λύση. Όπως γνωρίζετε πολύ καλά, όλα τα γυαλιά έχουν πόρους, που οι επικαθίσεις του περιβάλλοντος εγκλωβίζονται μέσα σ αυτούς. Η νανο-τεχνολογία μπορεί να εγγυηθεί όχι μόνο για τον απόλυτο καθαρισμό των πόρων του γυαλιού σε ποσοστό μεγαλύτερο του 98% αλλά και στην συνέχεια την προστασία και τον αυτό-καθαρισμό των φ/β πλαισίων
Καλο μεσημερι,γνωριζει κανεις αν εχουν ξεκινησει και δεχονται αιτησεις για 10kW ,σε στεγη Οικιακο-διασυνδεδεμένο με feed in tarrif 0.087euro/ΚWh ; ή εχουν μεινει στα εως 6kw ;
ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ, ΤΟ ΈΧΩ ΑΝΕΒΆΣΕΙ ΣΤΟ ΤΙΚ ΤΟΚ - @papadakisnikolaos - ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΑΥΤΌ ΤΟ ΈΚΑΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΌ ΜΟΥ....... ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΏ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΎΤΕ ΚΆΝΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙΣ.
Αγαπητοί συνάδελφοι, ελέγξτε τον Πίνακα Ενημεροτήτων σας στο "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ Α.Π.Ε. & ΣΗΘΥΑ". Μπήκα σήμερα να ελέγξω αν καταχωρήθηκε η Φορολογική Ενημερότητα που απέστειλα την Δευτέρα 7/6, και αντ' αυτού βρήκα την Ημερομηνία Λήξης της Ασφαλιστικής Ενημερότητας, που καταχωρήθηκε από τον Μάρτιο, αλλαγμένη (κατά λάθος;) κατά ένα μήνα πριν! Έχει ξανασυμβεί αυτό σε κάποιον άλλο;
Ακριβώς το ίδιο διαπίστωσα πριν λίγο. Αντί να παρατείνουν δύο μήνες τη φορολογική μείωσαν τη λήξη της ασφαλιστικής. Προφανώς έγινε αντίστροφη καταχώριση. Έστειλα email
Δεν ξέρω τι παίζει με τις ασφαλιστικές αλλά ενώ παίρναμε απο το ΕΦΚΑ μια ασφαλιστική για κάποιο διάστημα στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν φαινόταν έτσι αλλά μικρότερο διάστημα.
Πριν απο μήνες πήρα στο χερι ασφαλιστική τη πήγα στο υποκατάστημα της τράπεζας που έχω το δάνειο και μου ζήτησαν μετά απο 2 εβδομάδες νέα για να μου αποδώσουν τα χρήματα απο πληρωμή που είχε γίνει. Τους λέω δέστε την ασφαλιστική δεν έχει λήξει ακόμα και μου απαντάνε μπορεί εσείς να μας φέρατε ασφαλιστική αλλά την επιβεβαιώνουμε και ηλεκτρονικά και βλέπουμε ότι δεν έχετε στο σύστημα πρέπει να βγάλετε καινούργια. Τους λέω πως γίνετε αυτό αφου μου την έβγαλε ο ΕΦΚΑ και σας την έφερα. Μου απάντησαν δεν πληρώνουμε στο σύστημα που βλέπουμε έχει λήξει..... Πως γίνετε τράπεζα και εφκα να βλέπουν διαφορετικές ημερομηνίες και δεύτερον αφού μπορούν και τη βλέπουνε ηλεκτρονικά γιατί τη ζητάνε να τους τη πάω.
Για τόκους υπερημερίας πήρε κανείς χρήματα?εγώ είμαι στο δικηγορικό γραφείο του μεταξά το τρέχω το θέμα εδώ κ 5 χρόνια απλά μου κανε εφεση ο δαπεεπ κ τώρα περιμένω να ξαναγίνει το δικαστήριο
Εχω ένα πρόβλημα στο χωράφι με τα χορτα. Μεγαλώνουν πολύ γρηγορα και μου σκιάζουν τα κάτω πανελα. θελω να βρω ένα τρόπο να μην βγαίνουν τόσο γρηγορα για να μην χρειάζομαι χορτοκοπτικο κάθε 3 μήνες. Βρήκε κάποιος λύση σε αυτό το θέμα? Ευχαριστώ οποιος απαντήσει.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΨΕΚΑΖΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΓΕΟΠΟΝΟ ΠΑΙΡΝΩ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΚΑΖΩ 2ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΕ 2 ΩΡΕΣ 4 ΣΤΡΈΜΜΑΤΑ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛ..
Ψιχαρισμα είναι η καθαρεύουσα του χωριού χαχαχα ψεκάζω με φαρμακο που θα σου πει ο γεωπόνος,Παπαδάκη αστο ένα χρόνο χωρίς να το ψεκάζεις κ θα φτάσουν τα χορταρια πάλι στο Θεό,κ εγω τα έκοβα αλλά σε περίπτωση φωτιάς είναι επικίνδυνο εκτός αν τσ μαζέψεις κιολας,εγω πρώτη χρονιά το έκανα κ σώθηκα παντως
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ, ΈΓΡΑΨΑ ΌΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΌΒΩ;;;;;; ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΎΩ ΤΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΌ...... ΌΤΑΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ.... ΚΑΙ ΔΎΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ....... ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ...... ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΚΟΜΜΈΝΑ ΧΟΡΤΑ..... ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΌΒΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΌΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΜΆΖΕΜΑ...... 11 ΧΡΌΝΙΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ...... ΒΈΒΑΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΧΌΡΤΩΝ ΈΧΩ ΤΡΟΧΛΗΛΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΗΤΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΟΧΗΛΑΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΉ ΑΝΤΛΊΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΆΛΟΓΟ ΔΊΚΤΥΟ ΝΕΡΟΎ 2'' ΜΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥΣ ΚΡΟΥΝΟΥΣ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕ ΈΝΑ ΙΣΧΥΡΌ ΔΗΛΗΤΉΡΙΟ...... ΑΠ' ΌΤΙ ΛΈΝΕ, ΜΕΤΆ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΨΕΚΑΣΑ, ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΦΥΤΡΏΝΕΙ ΧΌΡΤΟ....... ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ....... ΕΓΩ ΕΦΑΡΜΌΖΩ ΤΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟ
Πιθανολογώ ότι θα περάσει όπως ακριβώς ισχύει και με το πλαφόν στα 2 έργα, δηλάδή να υπολογίζουν τις συνδεδεμένες, συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, όπως επίσης και τον διαχειριστή.
ΓΙΑΝΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΕΧΩ ΔΙΚΙΜΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΥΠΕΔΕΙΞΕ Ο ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΘΕΡΙΕΥΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΤΟ ΜΑΙL ilionenergy@gmail.com
Καλημερα .κυριοι roundup flex. 2 με 3 φορες το χρονο.250 ml στην ψεκαστηρα την 16λιτρη και απο τον 3ο ψεκασμο θα ελλατωνονται συνεχεια.παλαιοτερα ειχε καποια φαρμακα που δεν φύτρωνε τιποτα για 3 χρονια αλλα καταργήθηκαν.το αρσεναλ για παραδειγμα.
ΣΥΝΑΔΦΟΙ, ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΑΛΛΆ ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΆΖΕΙ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΛΎΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ, ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΌΝΙΑ. ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΌΝΟ ΠΡΟΒΟΤΑ, ΌΧΙ ΚΑΤΣΊΚΙΑ. ΒΈΒΑΙΑ ΤΟ ΓΉΠΕΔΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΥΡΙΣΜΈΝΟ, ΠΟΛΎ ΣΚΌΝΗ........ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΈΒΑΛΕ ΚΟΤΕΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ, ΑΝΈΒΑΙΝΑΝ ΠΆΝΩ ΣΤΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΣ.
ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ (ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ) ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ. ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΓΡΙΑΣ ΧΛΩΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑΣ (ΦΙΔΙΑ, ΠΟΝΤΙΚΙΑ, ΚΤΛ). ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ Η ΟΥΣΙΑ ΓΛΥΦΟΣΑΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΡΑΟΥΝΤΑΠ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΚΙ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΓΡΙΟΧΟΡΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΡΑ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΦΥΤΡΩΤΙΚΟΥ ΖΙΖΑΝΙΟΚΤΟΝΟΥ ΝΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡΟ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΦΟΣΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΓΕΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ. ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΧΟΡΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΨΕΚΑΣΜΟ, ΞΕΡΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΞΦΕΝΔΟΝΙΖΟΝΤΑΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΤΟΦΑΓΩΝ (ΠΡΟΒΑΤΑ, ΚΟΥΝΕΛΙΑ, ΚΑΤΣΙΚΙΑ) ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΝΟΙΩΘΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ (ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ).
ΓΙΑ ΤΑ ΧΟΡΤΑ.... ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΊΧΑΝ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΌ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙΑ..... Ο ΧΕΙΡΙΣΥΞΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΤΟΠΟΘΕΤΕΊΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟ ΕΞΆΡΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΡΆΒΔΟ ΤΟΥ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΉΣΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ....... ΌΧΙ ΣΤΑ ΔΗΛΗΤΉΡΙΑ, ΚΑΤΑΛΉΓΟΥΝ Σ'ΕΜΑΣ...... ΆΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΈΝΑ ΓΉΠΕΔΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΟΡΤΑ, ΣΚΌΝΗ, ΠΟΛΎ ΣΚΌΝΗ, ΆΡΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΠΛΥΣΊΜΑΤΑ....... ΛΑΣΠΩΜΕΝΟ ΓΉΠΕΔΟ.....
Χαίρετε όσον αφορά τα χόρτα στ παρκο.. Είχα αναφερθεί κ παλαιότερα, ένα τρακτερακι χορτοκοπτικό 102 εκ ν κοβη 12+ιπποδυναμη, μεταχειρισμένο... Από Γερμανία είναι οικονομικότερο... 2χ 1 ώρα. κοψιμο τ χρόνο 3.5 στρέμματα κ όταν τ χόρτα είναι στ ύψος 40..50 εκ. Τα φάρμακα όλοι τ ξέρουμε είναι δηλητήρια. Όπως θέλει κάνει ο καθένας μας.
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΆΟΥ.... ΚΑΛΗ Η ΛΎΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡΑΚΙ.... ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ..... ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΌ ΓΉΠΕΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΛΎΣΗ, ΓΙΑΤΊ ΈΧΕΙ ΔΎΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΈΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΤΡΕΣ
Παιδιά λίγο πράσινο χορτάρι χρειάζεται μέσα στο πάρκο! Συμβάλλει στη χαμηλή θερμοκρασία! Ωστόσο για να μην αναπτύσσεται πολύ χρησιμοποιώ τα πρόβατα του γείτονα ή τα κατσίκια ελεγχόμενα! Τα ινβερτερ τα έχω προστατευμένα με συρματόπλεγμα!
καλή φαίνεται η τιμή εαν κανει πάνω από 155000 kwh τον χρόνο σε παραγωγή πας για 540000 τζίρο στα 12 χρονιά συν 7 χρονια απο το κουρεμα ειναι καλα... αλλα σε καινουργιο 500αρη που θες 'κανα 250αρη και να το φτιάξεις και με τιμη πολυ κατω τωρα στα χωρις διαγωνισμους 68ευρωMWH Η 0.068kwh αλλα θα εχεις 20ετια κκαι αν κρατησουν τον λογο τους οι κυριοι του υπουργειου...
συμφωνω με τον κυνηγο. αν μαλιστα η συμφωνια για τα χρηματα ειναι black τοτε υπολογιζε φορο απο το πρωτο ευρω, που στην περιπτωση καινουργιου τα πρωτα 10 χρονια ειναι μειωμενος λογω αποσβεσεων
Νεος ΕΛΑΠΕ απο το 2022 αλλα τι θελει να πει ο ποιητης παρακατω ?? Οι εγγυήσεις Προέλευσης θα περιλαμβάνουν:
Σύστημα εμπορίας εγγυήσεων προέλευσης έκτακτου «τέλους Covid-19» για τους παραγωγούς και προμηθευτές ΑΠΕ, καθώς και μόνιμου «φόρου άνθρακα» για το πετρέλαιο κίνησης. Τα μέτρα διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα της υπάρχουσας εγκατεστημένης χωρητικότητας ΑΠΕ και διευκολύνουν τη χρηματοδότηση νέων έργων, καθώς τυχόν απροσδόκητες εισροές / εκροές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αρνητικό αντίκτυπο στους λογαριασμούς ΑΠΕ, που μέσω των ρυθμιστικών τελών θα μεταφέρονταν στους πελάτες...
Είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί να έχουν ένα προυπολογισμό (μειούμενο κάθε χρόνο) και να πουν εγώ δίνω τόσα και αν δε βγαίνουν να πληρωθούμε είναι κούρεμα... Δεν έχω διαβάσει το κείμενο που εγκρίθηκε αλλά είναι επικίνδυνο αφού διαχωρίζει παλιά και νέα έργα an αν υπάρξει ΕΛΑΠΕ 2.0 με προοπτική την επιβίωση των νέων έργων εις βαρος των παλιών...
Καλημέρα σε όλη την παρέα. Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει με το κλείδωμα ταρίφας με την δήλωση ετοιμότητας? Δηλαδή μέχρι πότε πρέπει κάποιος να καταθέσει δήλωση ετοιμότητας ώστε να κλειδώσει ταρίφα και ποια είναι αυτή η ταρίφα (0.063? 0.065?). Έχουν δώσει κάποια παράταση μέχρι τέλους χρόνου λόγω Covid νομίζω?
Καλημέρα σε ολους, θέλω να κανω στην cosmote καινούργια σύνδεση για ενα πάρκο 400kw. Πιστευτέ θα φτανει μέχρι 20GB ογκο δεδομένων και περίπου τι τιμές παίζουν το μηνα? Ευχαριστώ σε οποιον απαντήσει.
Παντως εγω ειχα cosmote αλλα την αφησα διοτι ειχε ολο διακοπές στην σύνδεση δεν είχαν καλο σημα στην ΑΧΑΙΑ και εβαλο δορυλοφικο ινετρνετ DATAFAST με πολυ λιγοτερο χρηματα εδωνα cosmote σε παλια συνδεση 38 ευρω τον μηνα για 10γιγα νομιζω και τωρα δινω 99 ευρω με φπα το 4τραμηνο συμφερει
20GB ακούγονται πάρα πολλά για τηλεμετρία συναγερμό και live view κάμερες. Εγώ σε 400αρι έχω βάλει wind 5GB, 7€ το μήνα με ΦΠΑ και είναι υπεραρκετά. Βασικό να πάρεις ένα καλό μόντεμ (πχ Teltonika RUT240)
Φίλε μην ακούς για αυτό το θέμα τους 100αρηδες. Τα πάρκα με υποσταθμό έχουν διαφορετική τηλεμετρία. Συνδέονται στα dc και δεν έχουν καθόλου ογκοχρεωση. Συνολικά αν υπολογίζω ότι έχεις 6 (??) Ινβερτερ θέλεις λιγότερο από 60mb. Αν βάλεις τις κάμερες μέσω της εφαρμογής των inverter (εξαρτάται και την ανάλυση) το πολύ να πας στα 500 mb. Επίσης αν έχεις Fusion solar Huawei πρέπει να ρυθμίσεις το logger ανάλογα την εταιρεία που θα καταλήξεις. Δεν έχει καμία σχέση η τηλεμετρία των 100κβ
Να ρωτήσω κάτι από περιέργεια σύλλογοι υπάρχουν??? Βλέπω αποσύνθεση παντού και θα πρέπει να υπάρχουν εκπρόσωποί μας. Μάλιστα σύμφωνα με πληρ. του τριημέρου που μας πέρασε μεγάλος πανελλήνιος σύλλογος είναι υπό διάλυση. Η αλαζονεία του ευτραφή κυριούλη και οι βρωμοδουλειές του λες και είναι μαγαζάκι του ο σύλλογος έχει εξαγριώσει τους πάντες και στις επόμενες εκλογές τον περιμένουνε στη γωνία αλλιώς κανόνι! Μάλιστα ως ξελιγωμένος έχει πέσει στις ενεργειακές και αρχίζουν και τα μέλη των ενεργειακών να τον παίρνουν χαμπάρι ότι κόβει χρήμα. Κάποιοι σκέφτονται και να τον καταγγείλουν αφού πριν λίγα χρόνια ήταν μαυρισμένος παντού και δεν είχε δικαίωμα να συμμετέχει σε σύλλογο πόσο μάλλον να διαχειρίζεται χρήματα. Το alter ego του και αυτός βουτηγμένος στην ηδονή των ενεργειακών κάνει την παλαβή αλλά ξέρει ότι θα πέσει και αυτός μαζί γιατί στο σύλλογο υπάρχουν ηθικά μέλη που ψηφίζουν. Οψόμεθα.
Κάποιος συνάδελφος είχε μια ανάρτηση παλαιότερα και πουλούσε inverter KACO POWADOR 33000. Επειδή ενδιαφέρομαι, αν είναι ακόμη διαθέσιμα,ας επικοινωνήσει μαζί μου στο 6946873942.
@ "Ατιτανας μελαχρινος" το έχεις ακούσει η διαβάσει και κάπου αλλού εκτός απο Energypress αυτο? 10 χρόνια για Πελοπόννησο τα ίδια λένε... Θα τα ανοίξουνε λέει όπως και το Εξοικονομώ... εγώ διαβάζω οτι παιδιά 240 πάρκα, 400κw, θα τα δώσω σε δικούς μου που έχουν έτοιμους φακέλους και μετά θα κλειδώσει το online σύστημα και αντε βρές άκρη εσύ... Θα σου βάλει και ένα τεχνικό στοιχείο που κανένας δεν θα προλάβει να βγάλει ΑΜΕΣΑ... όποτε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
Όλα αυτά που λες είναι στο παιχνίδι...αλλά αν δεν μπεις στο χορό δεν είναι δυνατόν να χορέψεις.. Εγώ το ακουσα σε γραφείο δικηγορικό που ασχολείται με αυτά. Τώρα αν αυτοί το διάβασαν στο έντυπο που λες δεν ξέρω...η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχε προσφύγει το μοναστήρι η Πελοπόννησος θα είχε άνοιξει ήδη.
Πονεμένη ιστορία.... γελάνε και τα πληκτρολόγια με τις καλόγριες.... κάθε φορά που κατεβαίνω κάτω βλέπω τις κολόνες έτοιμες... Έχουν σταματήσει έργο εκατομμυρίων 3 καλόγριες... μας περνάνε για μ....ς
Μην τα μπερδεύεις. Είναι 2 διαφορετικά πράγματα. 1 χρειάζεσαι να περνάει γραμμή μέσης τάσης απο το πάρκο ή θα την πας εσύ οπότε θα είναι η τελευταία κολώνα. 2 Πρέπει να βάλεις μετασχηματιστή μέσα στο πάρκο σου που θα συνδεθεί στο 1
καλησπερα εχει καποιος πληροφορια για το αν θα μπορεις να φτιαξεις ενα παρκο 400 κιλοβατ και να εισαι και σε κοινοτητα??? σας ευχαρισστω εκ των προτερων
Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για αγορά φωτοβολταϊκού πάρκου στους νομούς Αχαϊας και Ηλείας από 100kw έως 300kw. Aν γνωρίζει κάποιος κάτι, ας επικοινωνήσει μαζί μου στο email evagsavvopoulos@hotmail.gr. Σας ευχαριστώ.
Καλημέρα , χωρις να θελω να κανω διαφημιση, αποφασισα περαν των φωτοβολταικων να ασχοληθω και με το πλυσιμο των πανελ επαγγελματικα. Οποιος επιθυμει του εξηγω τι χρησιμοποιω και τι δουλεια γινεται... Καλες παραγωγες!
ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ....... ΠΡΟΣΟΧΉ..... ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ...... ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΌΛΟΙ ΤΗΝ. ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΆΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ...... ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΣΕ ΘΈΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΈΓΧΕΤΕ...... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΟΝΟΣ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Παπαδάκη, μπορείτε να μου στείλετε στο taniepitas68@yahoo.com να δω για τι πλυστικό μιλάτε?
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
UNKNOWN..... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 25 ΜΒ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΈΠΕΙ...... ΜΟΝΟ ΜΕ VIBER..... ΓΡΆΨΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΎ ΣΟΥ
ΔιαγραφήΤι εννοεις πλυστικο?
ΔιαγραφήMANTHOS..... O UNKNOWN ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΕ ΈΝΑ ΣΎΣΤΗΜΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΠΟΥ ΈΧΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΉΣΕΙ ΣΤΟ Φ/Β ΜΟΥ ΣΤΑΘΜΌ, ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ, ΣΩΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΡΕΣ ΝΕΡΟΎ....... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΉ.
ΔιαγραφήΟκ καταλαβα φιλε!!! Γιατι εγω αγορασα συστημα απιωνισμου νερου και βουρτσες και τα πλενω,μενει να αποφασισω αν τελικα το κανω και σε αλλα παρκα, να το δω πιο επαγγελματικα....
ΔιαγραφήΤο κινητό για το Viber είναι 6977403484.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
Νέα για πληρωμες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλούνται μεταχειρισμένοι SMA Tripower 17000TL-10 με Bluetooth!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο 6977064438
MANTHOS.... ΠΌΣΟ ΣΟΥ ΚΌΣΤΙΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΊΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΎ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΣΧΈΔΙΟΥ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοντα στα 7000 συν την κλουβα που αγορασα για να τα βαλω!
ΑπάντησηΔιαγραφήMANTHOS... ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΣΤΟΊΧΙΣΕ 3.500 ΕΥΡΏ..... ΑΛΛΆ ΑΛΛΟΎ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΤΟΙΧΊΣΕΙ ΠΟΛΎ ΛΙΓΩΤΕΡΟ..... ΕΞΑΡΤΆΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΊΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΎ ΤΟΥ ΔΙΚΤΎΟΥ...... ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΣΎΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΕΙΤΑΙ, ΑΠΌ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ, ΜΕ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΡΟΗ...... ΟΠΌΤΕ ΈΒΑΛΑ 65 ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΡΕΣ........ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΈΝΑ ΠΑΡΚΟ 80 ΚW 'H 100 KW;;;;;;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΤο πλύσιμο είναι σαφέστατα καλύτερο από το τίποτα, αλλά ΔΕΝ είναι η λύση.
ΔιαγραφήΌπως γνωρίζετε πολύ καλά, όλα τα γυαλιά έχουν πόρους, που οι επικαθίσεις του περιβάλλοντος εγκλωβίζονται μέσα σ αυτούς.
Η νανο-τεχνολογία μπορεί να εγγυηθεί όχι μόνο για τον απόλυτο καθαρισμό των πόρων του γυαλιού σε ποσοστό μεγαλύτερο του 98% αλλά και στην συνέχεια την προστασία και τον αυτό-καθαρισμό των φ/β πλαισίων
https://www.irishellas.com/solarskin-nanotechnology-intro.html
Καλο μεσημερι,γνωριζει κανεις αν εχουν ξεκινησει και δεχονται αιτησεις για 10kW ,σε στεγη Οικιακο-διασυνδεδεμένο με feed in tarrif 0.087euro/ΚWh ; ή εχουν μεινει στα εως 6kw ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,ο κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ,μήπως γνωρίζει για το ερωτημα με τα οικιακά διασυνδεδεμένα;
ΔιαγραφήΕυχαριστώ προκαταβολικά
ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ, ΤΟ ΈΧΩ ΑΝΕΒΆΣΕΙ ΣΤΟ ΤΙΚ ΤΟΚ - @papadakisnikolaos - ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΑΥΤΌ ΤΟ ΈΚΑΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΌ ΜΟΥ....... ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΏ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΎΤΕ ΚΆΝΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Παπαδακη στειλτε κ'εμενα στο 6974332495-Βαιπερ.
ΔιαγραφήΣ'ευχαριστω.
Καμιά εθνική ή τίποτα και σήμερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί συνάδελφοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήελέγξτε τον Πίνακα Ενημεροτήτων σας στο "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ
ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ Α.Π.Ε. & ΣΗΘΥΑ". Μπήκα σήμερα να ελέγξω αν καταχωρήθηκε η Φορολογική Ενημερότητα που απέστειλα την Δευτέρα 7/6, και αντ' αυτού βρήκα την Ημερομηνία Λήξης της Ασφαλιστικής Ενημερότητας, που καταχωρήθηκε από τον Μάρτιο, αλλαγμένη (κατά λάθος;) κατά ένα μήνα πριν! Έχει ξανασυμβεί αυτό σε κάποιον άλλο;
Ακριβώς το ίδιο διαπίστωσα πριν λίγο. Αντί να παρατείνουν δύο μήνες τη φορολογική μείωσαν τη λήξη της ασφαλιστικής. Προφανώς έγινε αντίστροφη καταχώριση. Έστειλα email
ΔιαγραφήΔεν ξέρω τι παίζει με τις ασφαλιστικές αλλά ενώ παίρναμε απο το ΕΦΚΑ μια ασφαλιστική για κάποιο διάστημα στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν φαινόταν έτσι αλλά μικρότερο διάστημα.
ΔιαγραφήΠριν απο μήνες πήρα στο χερι ασφαλιστική τη πήγα στο υποκατάστημα της τράπεζας που έχω το δάνειο και μου ζήτησαν μετά απο 2 εβδομάδες νέα για να μου αποδώσουν τα χρήματα απο πληρωμή που είχε γίνει. Τους λέω δέστε την ασφαλιστική δεν έχει λήξει ακόμα και μου απαντάνε μπορεί εσείς να μας φέρατε ασφαλιστική αλλά την επιβεβαιώνουμε και ηλεκτρονικά και βλέπουμε ότι δεν έχετε στο σύστημα πρέπει να βγάλετε καινούργια. Τους λέω πως γίνετε αυτό αφου μου την έβγαλε ο ΕΦΚΑ και σας την έφερα. Μου απάντησαν δεν πληρώνουμε στο σύστημα που βλέπουμε έχει λήξει..... Πως γίνετε τράπεζα και εφκα να βλέπουν διαφορετικές ημερομηνίες και δεύτερον αφού μπορούν και τη βλέπουνε ηλεκτρονικά γιατί τη ζητάνε να τους τη πάω.
Πληρωμές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σταθερο 500kw τι τιμες παιζουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΠPOΣΩΠOΠOIHMENH ΠΛHPOΦOPHΣH ΠAPAΓΩΓOY: EXEI ΠIΣTΩΘEI ΣTON TPAΠEZIKO ΛOΓAPIAΣMO ΣAΣ H ΠAPAΓΩΓH MHNOΣ AΠPIΛIOY 2021 ΓIA TOYΣ ΣTAΘMOYΣ AΠE ME KΩΔ. EΔPEΘ:
ΑπάντησηΔιαγραφή3500 εθνική με συτοτιμολογηση και sms
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινησαν οι πληρωμες ηρθε μηνυμα πο δαπεεπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πληρωμή αφορά 20ακια πάρκα για ποσά περίπου 1200 ευρώ το καθένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις έλαβα μήνυμα απο ΔΑΠΠΕΠ για πληρωμή Απριλίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσό 1286.
Sms πήραμε ,παράδες γιοκ
ΑπάντησηΔιαγραφή.... Πειραιώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μένα μου ήρθε μηνυμα για 20αράκι από ΔΑΠΕΕΠ. Πειραιώς. Μάλλον από Δευτέρα η κατάθεση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή πάνω απο 4.000
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα για πληρωμή 4000 από Δαπεεπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις τώρα 2980€ Εθνική για τιμολόγιο Απριλίου από 100στάρι σταθερό με αυτοτιμολόγιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ , ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΣΟ 3700 Ε ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτοτιμολογηση, πιστώθηκαν 3524€ για παραγωγή μηνός Απριλίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι τι ποσο φτάσανε οι πληρωμές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς αυτοτιμολόγηση, πόσο γύρω στις 4.000, μου ήρθε μήνυμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα πληρώθηκε κάνεις από Τράπεζας Πειραιώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι για την ώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήχωρις προμηθεια...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Πειραιώς πλήρωσε με προμήθεια εμβάσματος 4€.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πληρωμες άνω των 5000 ποτε θα δώσουν εντολή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό άλφα πληρώθηκε κανείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρασκευή μήνυμα ότι πληρώθηκα αλλά ακόμη τίποτα από άλφα.
ΔιαγραφήΓια τόκους υπερημερίας πήρε κανείς χρήματα?εγώ είμαι στο δικηγορικό γραφείο του μεταξά το τρέχω το θέμα εδώ κ 5 χρόνια απλά μου κανε εφεση ο δαπεεπ κ τώρα περιμένω να ξαναγίνει το δικαστήριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έχει κοστίσει το μαλλί??
Διαγραφή(Αν επιτρέπεται βέβαια)..
Λάθος 3 χρόνια από το 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα πληρώθηκε κάποιος πάνω από 4000€?
ΑπάντησηΔιαγραφήΊδια κατάσταση και γω.Πρέπει να περιμένουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή Απριλίου χωρίς αυτοτιμολόγηση 3.900 Άλφα Τράπεζα, μπήκαν σήμερα μετά τις 17.00
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μήνυμα ήρθε την Παρασκευή 11/6
Εχω ένα πρόβλημα στο χωράφι με τα χορτα. Μεγαλώνουν πολύ γρηγορα και μου σκιάζουν τα κάτω πανελα. θελω να βρω ένα τρόπο να μην βγαίνουν τόσο γρηγορα για να μην χρειάζομαι χορτοκοπτικο κάθε 3 μήνες. Βρήκε κάποιος λύση σε αυτό το θέμα? Ευχαριστώ οποιος απαντήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨιχαρισμα,εγω το κσνω δύο φορές το χρόνο κ δεν υπάρχει χορτάρι ούτε για δείγμα,
ΔιαγραφήΓΙΑΝΝΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΙΧΑΡΙΣΜΑ ? ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΑΡΜΑΚΟ?
ΔιαγραφήΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΨΕΚΑΖΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΓΕΟΠΟΝΟ ΠΑΙΡΝΩ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΚΑΖΩ 2ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΕ 2 ΩΡΕΣ 4 ΣΤΡΈΜΜΑΤΑ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛ..
ΔιαγραφήΨιχαρισμα είναι η καθαρεύουσα του χωριού χαχαχα ψεκάζω με φαρμακο που θα σου πει ο γεωπόνος,Παπαδάκη αστο ένα χρόνο χωρίς να το ψεκάζεις κ θα φτάσουν τα χορταρια πάλι στο Θεό,κ εγω τα έκοβα αλλά σε περίπτωση φωτιάς είναι επικίνδυνο εκτός αν τσ μαζέψεις κιολας,εγω πρώτη χρονιά το έκανα κ σώθηκα παντως
ΔιαγραφήΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ, ΈΓΡΑΨΑ ΌΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΌΒΩ;;;;;; ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΎΩ ΤΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΌ...... ΌΤΑΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ.... ΚΑΙ ΔΎΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ....... ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ...... ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΚΟΜΜΈΝΑ ΧΟΡΤΑ..... ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΌΒΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΌΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΜΆΖΕΜΑ...... 11 ΧΡΌΝΙΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ...... ΒΈΒΑΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΧΌΡΤΩΝ ΈΧΩ ΤΡΟΧΛΗΛΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΗΤΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΟΧΗΛΑΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΉ ΑΝΤΛΊΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΆΛΟΓΟ ΔΊΚΤΥΟ ΝΕΡΟΎ 2'' ΜΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥΣ ΚΡΟΥΝΟΥΣ
ΔιαγραφήΚΑΠΟΙΟΙ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕ ΈΝΑ ΙΣΧΥΡΌ ΔΗΛΗΤΉΡΙΟ...... ΑΠ' ΌΤΙ ΛΈΝΕ, ΜΕΤΆ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΨΕΚΑΣΑ, ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΦΥΤΡΏΝΕΙ ΧΌΡΤΟ....... ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή....... ΕΓΩ ΕΦΑΡΜΌΖΩ ΤΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟ
Σου απάντησα στο ότι αν τα αφήσεις ένα χρόνο χωρίς ψεκασμό τοτε βγαίνουν πσλι τα χορταρια
ΔιαγραφήΚανά νέο για πληρωμες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχονται 500 άρια εκτός διαγωνισμού...to be continued..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλα μονο για οσους δεν εχουν κανενα εργο ΑΠΕ στο αφμ τους.
ΔιαγραφήΚάτσε να δούμε πως θα βγει το ΦΕΚ....
ΔιαγραφήΑπό ΑΦΜ τίποτα άλλο κάνεις μονοπροσωπες ΕΠΕ η ΙΚΕ...
Να δούμε τι εννοεί με το ένα ανά ΑΦΜ..
Πιθανολογώ ότι θα περάσει όπως ακριβώς ισχύει και με το πλαφόν στα 2 έργα, δηλάδή να υπολογίζουν τις συνδεδεμένες, συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, όπως επίσης και τον διαχειριστή.
ΔιαγραφήΤι ακριβως εννοεις ιωαννη ?
ΔιαγραφήΕγω που εχω παρκο 100kw θα μπορω να.κανω αίτηση για ενα νεο 500αρι ?? Η θα πρεπει να κανω ικε ??
ΓΙΑΝΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΕΧΩ ΔΙΚΙΜΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΥΠΕΔΕΙΞΕ Ο ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΘΕΡΙΕΥΟΥΝ ΠΑΛΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΤΟ ΜΑΙL ilionenergy@gmail.com
Από Δευτέρα που θα ανέβω χωριο θα σου στείλω για να δω το κουτί να σου πω ονομα
ΔιαγραφήΤο ραουνταπ είναι το φαρμακο
ΔιαγραφήΠείτε το φανερά και σε μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα θα βγαίνουν! Κάποια απλώς έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ! Τα επιλεκτικά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα .κυριοι roundup flex. 2 με 3 φορες το χρονο.250 ml στην ψεκαστηρα την 16λιτρη και απο τον 3ο ψεκασμο θα ελλατωνονται συνεχεια.παλαιοτερα ειχε καποια φαρμακα που δεν φύτρωνε τιποτα για 3 χρονια αλλα καταργήθηκαν.το αρσεναλ για παραδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει το garlon
ΔιαγραφήΣυναδελφοι εγω χρησιμοποιω καταστροφεα και μετα οργωμα ελαφρο οπου δεν εχει καλωδια. Π
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΑΔΦΟΙ, ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΑΛΛΆ ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΆΖΕΙ ΥΠΆΡΧΕΙ Η ΛΎΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ, ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΌΝΙΑ. ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΌΝΟ ΠΡΟΒΟΤΑ, ΌΧΙ ΚΑΤΣΊΚΙΑ. ΒΈΒΑΙΑ ΤΟ ΓΉΠΕΔΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΥΡΙΣΜΈΝΟ, ΠΟΛΎ ΣΚΌΝΗ........ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΈΒΑΛΕ ΚΟΤΕΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ, ΑΝΈΒΑΙΝΑΝ ΠΆΝΩ ΣΤΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΣ.
ΔιαγραφήΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ (ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ) ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ.
ΔιαγραφήΤΑ ΠΑΡΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΓΡΙΑΣ ΧΛΩΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑΣ (ΦΙΔΙΑ, ΠΟΝΤΙΚΙΑ, ΚΤΛ).
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ Η ΟΥΣΙΑ ΓΛΥΦΟΣΑΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΡΑΟΥΝΤΑΠ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΩΝ ΖΙΖΑΝΙΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΚΙ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΓΡΙΟΧΟΡΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΡΑ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ.
Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΦΥΤΡΩΤΙΚΟΥ ΖΙΖΑΝΙΟΚΤΟΝΟΥ ΝΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΣΠΟΡΟ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΦΟΣΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΓΕΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ.
ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΧΟΡΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΨΕΚΑΣΜΟ, ΞΕΡΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΞΦΕΝΔΟΝΙΖΟΝΤΑΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΤΟΦΑΓΩΝ (ΠΡΟΒΑΤΑ, ΚΟΥΝΕΛΙΑ, ΚΑΤΣΙΚΙΑ) ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΝΟΙΩΘΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ (ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ).
ΓΙΑ ΤΑ ΧΟΡΤΑ.... ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΊΧΑΝ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΌ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙΑ..... Ο ΧΕΙΡΙΣΥΞΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΤΟΠΟΘΕΤΕΊΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟ ΕΞΆΡΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΡΆΒΔΟ ΤΟΥ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΉΣΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ....... ΌΧΙ ΣΤΑ ΔΗΛΗΤΉΡΙΑ, ΚΑΤΑΛΉΓΟΥΝ Σ'ΕΜΑΣ...... ΆΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΈΝΑ ΓΉΠΕΔΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΟΡΤΑ, ΣΚΌΝΗ, ΠΟΛΎ ΣΚΌΝΗ, ΆΡΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΠΛΥΣΊΜΑΤΑ....... ΛΑΣΠΩΜΕΝΟ ΓΉΠΕΔΟ.....
Διαγραφήεχουμε κανενα νεο για καινουργια εντολη πληρωμης ???
ΑπάντησηΔιαγραφή4978 εθνικη Απρίλιο μόλις τώρα πληρωθηκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου έστειλε μήνυμα το δαπεεδ;
ΔιαγραφήΣας ήρθε μήνυμα??????
ΔιαγραφήΟχι μήνυμα δεν μου ήρθε
ΔιαγραφήΣου στείλανε μυνημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην σελιδα του δαπεδ λέει ότι έγινα οι πληρωμές και μάλιστα αναφέρουν και το αριθμός ερδεθ αλλά μήνυμα δεν έχουν στείλει ακομη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν λιγο πληρωμη 4500 e με αυτοτιμολογιση εθνικη κατερινης .Χωρις μηνυμα απο δαπεεπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρετε όσον αφορά τα χόρτα στ παρκο.. Είχα αναφερθεί κ παλαιότερα, ένα τρακτερακι χορτοκοπτικό 102 εκ ν κοβη 12+ιπποδυναμη, μεταχειρισμένο... Από Γερμανία είναι οικονομικότερο... 2χ 1 ώρα. κοψιμο τ χρόνο 3.5 στρέμματα κ όταν τ χόρτα είναι στ ύψος 40..50 εκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα φάρμακα όλοι τ ξέρουμε είναι δηλητήρια. Όπως θέλει κάνει ο καθένας μας.
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΆΟΥ.... ΚΑΛΗ Η ΛΎΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡΑΚΙ.... ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ..... ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΌ ΓΉΠΕΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΛΎΣΗ, ΓΙΑΤΊ ΈΧΕΙ ΔΎΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΈΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΤΡΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά λίγο πράσινο χορτάρι χρειάζεται μέσα στο πάρκο! Συμβάλλει στη χαμηλή θερμοκρασία! Ωστόσο για να μην αναπτύσσεται πολύ χρησιμοποιώ τα πρόβατα του γείτονα ή τα κατσίκια ελεγχόμενα! Τα ινβερτερ τα έχω προστατευμένα με συρματόπλεγμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήπληρωμη χωρις αυτοτιμολογηση χωρις μνμ περιπου 4500 εθνικη θεσσαλονικης
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα ... μου ζητανε για αγορα 100αρι παρκου του 13 με inverter SMA, 170 χιλιαδες... εχει κανεις ιδέα πως κοιμαινονται οι τιμες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίζει ρόλο τι τιμή έχει στην kWh και πόσα χρόνια έχει ακόμη μέχρι την ληξη της 20ετια...
ΔιαγραφήΕυχαριστω Θεμη,
Διαγραφή12 χρονια για την 20ετια κ τιμη 28,5 λεπτα
καλή φαίνεται η τιμή εαν κανει πάνω από 155000 kwh τον χρόνο σε παραγωγή πας για 540000 τζίρο στα 12 χρονιά συν 7 χρονια απο το κουρεμα ειναι καλα... αλλα σε καινουργιο 500αρη που θες 'κανα 250αρη και να το φτιάξεις και με τιμη πολυ κατω τωρα στα χωρις διαγωνισμους 68ευρωMWH Η 0.068kwh αλλα θα εχεις 20ετια κκαι αν κρατησουν τον λογο τους οι κυριοι του υπουργειου...
ΔιαγραφήΕγώ 500αρι θα έκανα πάντως...
Διαγραφή100ΑΡΙ 8ΕΤΙΑΣ ΜΕ 155.000KWH ΤΟ ΧΡΟΝΟ:
ΔιαγραφήΕΣΟΔΑ= 155000 Χ0,285 Χ12 + 155000 Χ0,09 Χ7 = 627750
627750 /170000 = 3,69
500ΑΡΙ ΝΕΟ ΜΕ 800.000KWH ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΤ ΑΝΑΛΟΓΙΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΜΕ ΛΟΓΩ ΦΡΕΣΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ - ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ)
ΕΣΟΔΑ= 800000 Χ0,068 Χ20 = 1088000, ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ 88000 (ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ)
1000000 /250000 = 4
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ 100ΑΡΙ;;
συμφωνω με τον κυνηγο. αν μαλιστα η συμφωνια για τα χρηματα ειναι black τοτε υπολογιζε φορο απο το πρωτο ευρω, που στην περιπτωση καινουργιου τα πρωτα 10 χρονια ειναι μειωμενος λογω αποσβεσεων
ΔιαγραφήΚαι να συμπληρώσω εγώ ότι το 500αρι στέκει στην αγορά μετά τη λήξη της 20ετιας..
ΔιαγραφήΜη πω ότι θα είναι πιο συμφέρον μετά την 20ετια...
Πληρωμή Πειραιώς 4900 περίπου χωρίς μήνυμα
ΑπάντησηΔιαγραφήπληρωμη πειραιως 5039 αυτοτιμολογηση χωρις μνμ
ΑπάντησηΔιαγραφή5404 εθνική με συτοτιμολογηση και sms μόλις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι 5200 επίσης
Νεος ΕΛΑΠΕ απο το 2022 αλλα τι θελει να πει ο ποιητης παρακατω ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εγγυήσεις Προέλευσης θα περιλαμβάνουν:
Σύστημα εμπορίας εγγυήσεων προέλευσης έκτακτου «τέλους Covid-19» για τους παραγωγούς και προμηθευτές ΑΠΕ, καθώς και μόνιμου «φόρου άνθρακα» για το πετρέλαιο κίνησης. Τα μέτρα διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα της υπάρχουσας εγκατεστημένης χωρητικότητας ΑΠΕ και διευκολύνουν τη χρηματοδότηση νέων έργων, καθώς τυχόν απροσδόκητες εισροές / εκροές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αρνητικό αντίκτυπο στους λογαριασμούς ΑΠΕ, που μέσω των ρυθμιστικών τελών θα μεταφέρονταν στους πελάτες...
Είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί να έχουν ένα προυπολογισμό (μειούμενο κάθε χρόνο) και να πουν εγώ δίνω τόσα και αν δε βγαίνουν να πληρωθούμε είναι κούρεμα... Δεν έχω διαβάσει το κείμενο που εγκρίθηκε αλλά είναι επικίνδυνο αφού διαχωρίζει παλιά και νέα έργα an αν υπάρξει ΕΛΑΠΕ 2.0 με προοπτική την επιβίωση των νέων έργων εις βαρος των παλιών...
Διαγραφήεδω θα μπει τελους covid-19 σε παραγωγη και προμηθεια ΑΠΕ ....... Βρηκαν παππα και θα μας θαψουν
ΔιαγραφήΝομίζω ότι είναι αυτά που ψήφισε ο Χατζιδάκης και ήδη ισχύουν απλά πρέπει να περιγράφονται στον προϋπολογισμό κάθε έτους.
ΔιαγραφήΜακαρι να μην εχουν στο μυαλο τους τίποτα για μόνιμο. ..μακάρι
ΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλη την παρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κάποιος τι ισχύει με το κλείδωμα ταρίφας με την δήλωση ετοιμότητας?
Δηλαδή μέχρι πότε πρέπει κάποιος να καταθέσει δήλωση ετοιμότητας ώστε να κλειδώσει ταρίφα και ποια είναι αυτή η ταρίφα (0.063? 0.065?). Έχουν δώσει κάποια παράταση μέχρι τέλους χρόνου λόγω Covid νομίζω?
Σας ευχαριστώ πολύ
https://covid19.gov.gr/paratasi-prothesmion-dynamei-tou-n-4796-2021-ypo-ton-titlo-aploustefsi-tou-plaisiou-askisis-oikonomikon-drastiriotiton-armodiotitas-ypourgeion-anaptyxis-kai-ependyseon-ergasias-kai-koinonikon/
ΔιαγραφήΔες σε ποια περίπτωση ανήκεις
Ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα εκκαθαριστικά του Μαϊου
ΑπάντησηΔιαγραφήη χθεσινη εντολη τι ποσο ηταν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ EUROBANK ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμη Εθνικης ΑΠΡΙΛΙΟΣ χωρις sms ποσο 6015 με αυτοτιμολογηση πριν λιγο
ΑπάντησηΔιαγραφή18 Ιουνίου 2021 - 7:15 μ.μ.
ok Εθνική Απρίλιος 6440 με αυτοτιμολόγηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς αυτοτιμολογηση μέχρι τη πόσο πλήρωσαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κάποιος να μας ενημερώσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΧΡΙ 6100 Ε ΕΘΝΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει πληρωθεί κανένας χωρίς αυτοτιμολόγηση κοντά στις 5.000 Πειραιώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρομαι για αγορά πάρκου από 100Kwh-500Kwh με ταρίφα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς με αυτοτιμολόγηση 6680 πριν λίγο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μηνυμα?
ΔιαγραφήΑναρτήθηκαν τα τιμολόγια Μαΐου 2021 (αυτοτιμολόγηση)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ALPHA BANK 7.000€ σήμερα για Απρίλιο με αυτοτιμολόγηση και μήνυμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς μήνυμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς αυτοτιμολογηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε ολους, θέλω να κανω στην cosmote καινούργια σύνδεση για ενα πάρκο 400kw. Πιστευτέ θα φτανει μέχρι 20GB ογκο δεδομένων και περίπου τι τιμές παίζουν το μηνα? Ευχαριστώ σε οποιον απαντήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως εγω ειχα cosmote αλλα την αφησα διοτι ειχε ολο διακοπές στην σύνδεση δεν είχαν καλο σημα στην ΑΧΑΙΑ και εβαλο δορυλοφικο ινετρνετ DATAFAST με πολυ λιγοτερο χρηματα εδωνα cosmote σε παλια συνδεση 38 ευρω τον μηνα για 10γιγα νομιζω και τωρα δινω 99 ευρω με φπα το 4τραμηνο συμφερει
ΔιαγραφήΑν στην περιοχή σου είναι καλή η wind, δές το SIMPLEFI ON THE GO 30GB. Εγώ πληρώνω 15,18 το μηνα.
Διαγραφή20GB ακούγονται πάρα πολλά για τηλεμετρία συναγερμό και live view κάμερες.
ΔιαγραφήΕγώ σε 400αρι έχω βάλει wind 5GB, 7€ το μήνα με ΦΠΑ και είναι υπεραρκετά.
Βασικό να πάρεις ένα καλό μόντεμ (πχ Teltonika RUT240)
Πάνω από 1g άντε 1.5 όταν παθαίνει ζημιά άντε το πολύ 2g δεν χρειάζεται κ για επίβλεψη κ για σεκιούριτι
ΔιαγραφήΕγω δινω 10 ευρω στην cosmote για 20Gb και εχω κανει διαμοιρασμο και στο κινητο, και δεν καταναλωνω πανω απο 6Gb το μηνα
ΔιαγραφήΦίλε μην ακούς για αυτό το θέμα τους 100αρηδες.
ΔιαγραφήΤα πάρκα με υποσταθμό έχουν διαφορετική τηλεμετρία.
Συνδέονται στα dc και δεν έχουν καθόλου ογκοχρεωση.
Συνολικά αν υπολογίζω ότι έχεις 6 (??) Ινβερτερ θέλεις λιγότερο από 60mb.
Αν βάλεις τις κάμερες μέσω της εφαρμογής των inverter (εξαρτάται και την ανάλυση) το πολύ να πας στα 500 mb.
Επίσης αν έχεις Fusion solar Huawei πρέπει να ρυθμίσεις το logger ανάλογα την εταιρεία που θα καταλήξεις.
Δεν έχει καμία σχέση η τηλεμετρία των 100κβ
Αυτό που λεει ο Iperhxos μου φαίνεται η καλύτερη λύση μόνο που πρέπει να ρυθμίσεις τα πρωτόκολλα της τηλεμετρίας
ΔιαγραφήΜε του άλλο έχετε να ασχοληθείτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφή6300 χωρίς αυτοτιμολόγιση πληρώθηκε μόλις τώρα στην Εθνική τράπεζα, εντός 5 λεπτών από το μύνημα στου ΔΑΠΕΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉρθε μνμ 5750 χωρίς αυτοτιμολογηση
ΑπάντησηΔιαγραφήSMS για Απρίλιο, ποσό 13.500€ χωρίς αυτοτιμολόγηση. Δεν φάνηκαν ακόμη αλλά δεν είναι Εθνική ο λγμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο ρε παιδιά στείλτε και όσοι έχετε μεγαλύτερα ποσά να ξέρουμε που βρισκόμαστε
ΑπάντησηΔιαγραφή64000 για Απρίλιο με αυτοτιμολόγηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμές Μαϊου έχουμε κάποιο πλάνο??? γνωρίζει κάποιος να απαντήσει???γτ βλέπω έχει εξοφληθεί σχεδόν όλος ο Απρίλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ρωτήσω κάτι από περιέργεια σύλλογοι υπάρχουν???
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω αποσύνθεση παντού και θα πρέπει να υπάρχουν εκπρόσωποί μας.
Μάλιστα σύμφωνα με πληρ. του τριημέρου που μας πέρασε μεγάλος πανελλήνιος σύλλογος είναι υπό διάλυση.
Η αλαζονεία του ευτραφή κυριούλη και οι βρωμοδουλειές του λες και είναι μαγαζάκι του ο σύλλογος έχει εξαγριώσει τους πάντες και στις επόμενες εκλογές τον περιμένουνε στη γωνία αλλιώς κανόνι!
Μάλιστα ως ξελιγωμένος έχει πέσει στις ενεργειακές και αρχίζουν και τα μέλη των ενεργειακών να τον παίρνουν χαμπάρι ότι κόβει χρήμα.
Κάποιοι σκέφτονται και να τον καταγγείλουν αφού πριν λίγα χρόνια ήταν μαυρισμένος παντού και δεν είχε δικαίωμα να συμμετέχει σε σύλλογο πόσο μάλλον να διαχειρίζεται χρήματα.
Το alter ego του και αυτός βουτηγμένος στην ηδονή των ενεργειακών κάνει την παλαβή αλλά ξέρει ότι θα πέσει και αυτός μαζί γιατί στο σύλλογο υπάρχουν ηθικά μέλη που ψηφίζουν.
Οψόμεθα.
Κάποιος συνάδελφος είχε μια ανάρτηση παλαιότερα και πουλούσε inverter KACO POWADOR 33000.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή ενδιαφέρομαι, αν είναι ακόμη διαθέσιμα,ας επικοινωνήσει μαζί μου
στο 6946873942.
Πληρωμή χωρίς αυτοτιμολόγηση μήνα Απριλίου τράπεζα Πειραιώς. Πόσο 5000€
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο αφορα την εκδοση μιας και μονο αδειας εως 500 kw σε αφμ που δεν εχει αλλο παρκο στο ονομα του μηπως κανενα νεοτερο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε η μία άδεια είναι σίγουρη ούτε τα 500kw είναι σίγουρα...
ΔιαγραφήΣτην Πελοπόννησο πχ θα ανοίξουν μόνο τα 400κβ για εύκολη ισχύ περίπου 86μβ..
@ "Ατιτανας μελαχρινος" το έχεις ακούσει η διαβάσει και κάπου αλλού εκτός απο Energypress αυτο? 10 χρόνια για Πελοπόννησο τα ίδια λένε... Θα τα ανοίξουνε λέει όπως και το Εξοικονομώ... εγώ διαβάζω οτι παιδιά 240 πάρκα, 400κw, θα τα δώσω σε δικούς μου που έχουν έτοιμους φακέλους και μετά θα κλειδώσει το online σύστημα και αντε βρές άκρη εσύ... Θα σου βάλει και ένα τεχνικό στοιχείο που κανένας δεν θα προλάβει να βγάλει ΑΜΕΣΑ... όποτε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
ΔιαγραφήΌλα αυτά που λες είναι στο παιχνίδι...αλλά αν δεν μπεις στο χορό δεν είναι δυνατόν να χορέψεις..
ΔιαγραφήΕγώ το ακουσα σε γραφείο δικηγορικό που ασχολείται με αυτά.
Τώρα αν αυτοί το διάβασαν στο έντυπο που λες δεν ξέρω...η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχε προσφύγει το μοναστήρι η Πελοπόννησος θα είχε άνοιξει ήδη.
Πονεμένη ιστορία.... γελάνε και τα πληκτρολόγια με τις καλόγριες.... κάθε φορά που κατεβαίνω κάτω βλέπω τις κολόνες έτοιμες... Έχουν σταματήσει έργο εκατομμυρίων 3 καλόγριες... μας περνάνε για μ....ς
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Μήπως κάποιος από τους συναδέλφους γνωρίζει που συνδέει ο ΔΕΔΗΕ 400αρι πάρκο? Σε τερματική κολώνα μέσης τάσης η σε κολώνα με μετασχηματιστή?
ΑπάντησηΔιαγραφήδιστυλο και μετ/στη
ΔιαγραφήΕίσαι σίγουρος για αυτό argyris?
ΔιαγραφήΣε κολόνα, Μ/Σ έχεις ιδιόκτητό μέσα στο πάρκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημέρωση για Μάϊο κανείς????
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίστυλο με μετασχηματιστή έχουν οι σταθμοί στην χαμηλή τάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 400Kwp είναι μέση τάση, ο μετασχηματιστής είναι μέσα στον υποσταθμό του πάρκου.
o οποίος υποσταθμός είναι εντός του πάρκου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρα το 400αρι συνδεεται στην τελευταια κολωνα μεσης τασης?
ΔιαγραφήΜην τα μπερδεύεις. Είναι 2 διαφορετικά πράγματα. 1 χρειάζεσαι να περνάει γραμμή μέσης τάσης απο το πάρκο ή θα την πας εσύ οπότε θα είναι η τελευταία κολώνα. 2 Πρέπει να βάλεις μετασχηματιστή μέσα στο πάρκο σου που θα συνδεθεί στο 1
ΔιαγραφήΟκ καταλαβα. Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Διαγραφήκαλησπερα εχει καποιος πληροφορια για το αν θα μπορεις να φτιαξεις ενα παρκο 400 κιλοβατ και να εισαι και σε κοινοτητα??? σας ευχαρισστω εκ των προτερων
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για αγορά φωτοβολταϊκού πάρκου στους νομούς Αχαϊας και Ηλείας από 100kw έως 300kw. Aν γνωρίζει κάποιος κάτι, ας επικοινωνήσει μαζί μου στο email evagsavvopoulos@hotmail.gr. Σας ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμές Μαϊου????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο η κ VOULA εάν έχει πληροφορίες για την πληρωμή Μαΐου..... Αυτή πέφτει μέσα πάντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα , χωρις να θελω να κανω διαφημιση, αποφασισα περαν των φωτοβολταικων να ασχοληθω και με το πλυσιμο των πανελ επαγγελματικα. Οποιος επιθυμει του εξηγω τι χρησιμοποιω και τι δουλεια γινεται... Καλες παραγωγες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποιες περιοχές θα δραστηριοποιηθεις?
ΔιαγραφήΛαμια, Θηβα , Λιβαδεια
Διαγραφή¨Εχω έδρα Λιβανατες Φθιώτιδας
ΔιαγραφήΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ..... Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΑΣ ΕΙΣΈΠΡΑΞΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και καλό μήνα. Αναρτηση για Μάϊο. http://fotoboltaika.blogspot.com/2021/07/2021.html#more
ΑπάντησηΔιαγραφή