Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.
Για να μπορέσετε να σχολιάσετε -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
Καλημέρα ...Δεν έχω με κανέναν από σας να χωρίσω αλλά ρέεεε κύριοι είστε πολλοί βλαμμένοι με αυτά που γράφετε!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά ο τρελαμένος είναι αθυρόστομος και αγενής, το ξέρουμε αυτό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, "τρελάθηκε" γιατί η αλλαγή του ΦΠΑ δεν φέρει κάποια αλλαγή στο εισόδημα κανενός. ΦΠΑ εισέπραξες, ΦΠΑ πλήρωσες, θα αποδώσεις τη διαφορά. Αν το ένα ειναι 6 ή 13 ή 23 δεν παίζει κανενα ρόλο....
Vasileios13 Μαΐου 2019 - 4:37 μ.μ.
Σε ενα τιμολογιο των 5,000 ευρω το αγροτικο φπα ειανι 13% δηλαδη 650 ευρω, οταν ομως υα παει στο 6% το φπα θα ειναι 300 ευρω, κερδος 350 ευρω απο πριν, αλλο λοιπον να δινεις 650 ευρω αλλο να δινεις 300 ευρω, απλα κι ωραια!!!
Sanas13 Μαΐου 2019 - 4:55 μ.μ.
Καλησπέρα συναδελφοι. Vasileios για ποια χρηματα που δινεις για ΦΠΑ μιλας σε παρακαλώ??? Αυτά που λες οτι δίνεις, τα έχεις παρει ήδη στο πληρωτέο ποσό του τιμολογίου σου...οπότε δεν δίνεις τίποτα απο την τσεπη σου. Αυτό ειναι απλό και ξεκαθαρο νομιζω.
gsis13 Μαΐου 2019 - 5:44 μ.μ.
Vasileios αν αυτό που εννοείς, έχει να κάνει με τη ρευστότητα καλώς. "Κερδός" όμως ή "χάσιμο" δεν έχεις σε καμία περίπτωση.
George14 Μαΐου 2019 - 1:33 π.μ.
Είναι πραγματικά εκπληκτικό το πόσοι αγράμματοι
βρέθηκαν με επιχείρηση στα χέρια τους και μάλιστα
καλή σε δύσκολες εποχές στον κλάδο των ΑΠΕ δεν
ξέρουν ούτε τι είναι το ΦΠΑ και τον θεωρούν εισόδημά τους
Αυτος ο "τρελαμενος" ξεφευγει συνηθως αλλα απο την αλλη
συνηθως εχει δικιο.
THEMIS MANTZANAS14 Μαΐου 2019 - 9:23 π.μ.
Ρε παιδια ειναι ευκολονοητο οτι ΦΠΑ εισπρατεις τον αποδιδεις ητε ειναι 13% η 6% η 24% οτι νουμερο ειναι δεν μπαινει τιποτα στην τσεπη και εαν εχεις πληρωσει εξοδα με φπα το αφαιρεις..!!
πολλοί ή πολύ;
ΔιαγραφήΔεν καταλαβα τι εννοεις οσο με αφορα ..????
ΔιαγραφήΠΕΡΙ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ...και για σένα που μόνο αυτό σε ενδιαφέρει Λίτσα!!!!!Ο Θεός είναι μεγάλος και ενδέχεται να μπορέσουν να πληρώσουν από πέμπτη γιατί πρώτα πρέπει να περάσουν τιμολόγια ,φορολογικές ενημερότητες, και μόνο ένα άτομο ασχολείται στο λαγηε για αυτή την εργασία να τυπώσει τα μαιλ και να τα περάσει, είμαστε 13000 παραγωγοί εάν δούμε ότι δεν περάστηκε σε 3 μέρες ξαναστέλνουμε γίνονται 26000 κ.ο.κ . Δεν αποκλείεται όμως να μην προλάβουν να είναι έτοιμοι και να μην ξεκινήσουν μέσα στην εβδομάδα οι πληρωμές...Τ Ρ Ε Λ Α Μ Ε Ν Ο Σ ..
ΑπάντησηΔιαγραφήThanks. Ξέρω ότι ασχολείται αποκλειστικά με το θέμα αυτό ένα άτομο μόνο. Ρωτάω εδώ για το θέμα αυτό γιατί δεν θέλω να ενοχλώ με τα τηλέφωνα στην ΛΑΓΗΕ. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... τρελαμενε μας!!!
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήgsis14 Μαΐου 2019 - 11:23 π.μ.
πολλοί ή πολύ; AΚΡΙΒΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!!!!
μεγαλεν τρελε ουτε ασχετος ειμαι ουτε τιποτα εχω στην αγορα και στην πιατσα απο το 1978.. αλλου τα εξυπνα σου οχι σε μενα τουλαχιστων οχι στο ονομα μου ετσι..???
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου στο ΦΠΑ αναφέρομαι, ότι παίρνεις δίνεις.
THEMIS MANTZANAS14 Μαΐου 2019 - 11:23 π.μ.
Δεν καταλαβα τι εννοεις οσο με αφορα ..????
Ψαχνεις να βγάλεις άκρη με τον trelameno;;;; Καλή τύχη!
Διαγραφήααααα οκευ σε ευχαριστω γιατι ανοιγω σε πολλους τα ματακια τους
ΔιαγραφήΤελικά ποιος έλεγε ότι το μήνα που μας πέρασε θα πληρωνόμασταν 2 μήνες λόγω χαμηλών τιμολογίων..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω σε τί αναφέρεσαι αλλα εγώ πληρώθηκα 22/03 και μετά 23/04. Για τον Φεβρουάριο δεν έχουμε ακόμη πληρωθεί, οπότε κράτα μικρό καλάθι. Αν τυχόν ξεκινήσει την άλλη εβδομάδα, (Δευτέρα είναι 20/05) θα είναι πάλι σχεδόν ένας μήνας απο την τελευταία φορά...
ΔιαγραφήΤο γνωρίζω απλά κάποιος το προηγούμενο μήνα διαφήμιζε διπλές πληρωμές και ειρωνευόταν κάποιους που πέσαν τελικά μέσα στις πληρωμές.
ΔιαγραφήΠιστεύω λόγω εκλογών θα εξοφληθεί ο Φεβρουάριος!Αφου οι άνθρωποι θα πουλάγανε και τη μάνα τους για να μη χάσουν τη καρέκλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπομονή μέχρι τον Οκτώβριο. Ελπίζω η ΔΕΗ μόνο να αντέξει γιατί με την τωρινή διαχείρηση σε λίγο δε θα πληρώνει ούτε τους εργαζόμενους. Αν φουντάρει θα μας πάρει όλους η μπάλα...
ΔιαγραφήΕπειδή θα έχουμε ΦΠΑ εφορία εφκα δόση δανείου πρέπει να ξοφληθεί ο Φεβρουάριος πριν τη λήξη αυτού του μήνα ώστε αρχές του άλλου να αρχίσει ο Μάρτιος αλλιώς ζήτω που καήκαμε.
ΔιαγραφήΑπό τον Οκτώβριο και μετά τι;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι πολύ θρήσκος
Λογικά θα πουληθεί η ΔΕΗ όσο-όσο. Το θέμα είναι να μην φουντάρει.
ΔιαγραφήΚαλησπερα,βγηκαν τα νεα Ενημερωτικά Σημειώματα Εκκαθάρισης
ΑπάντησηΔιαγραφήκαμοια πληρωμη θα εχουμε????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα ντε ποιος να ξέρει αν θα γίνει πληρωμή μέχρι αύριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πληρωμές τίποτα; κανένα νέο έχει κανείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο βδομαδα συναδελφοι να το εχουμε φρεσκο για της εκλογές
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν καταχωρηθουν τα τιμολόγια Φεβρουαρίου.... Θα ξεκινήσουν οι πληρωμές
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή φάση να περιμένουμε την καταχώρηση των τιμολογίων Ελλας το μεγαλείο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝΕ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.ΑΠΟ ΣΚΑΣΙΜΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑα!!! βρε άνθρωπε,πόσο δίκιο έχεις!
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Ξέρει κανείς κάποιον καλό και αξιόπιστο τεχνικό (που να μην γδερνει οικονομικά), στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονικης με εμπειρία σε συστήματα της sma;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή6931947033 alejandros
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ. Συνεργαζεσαι καιρό μαζί του; είσαι ευχαριστημένος; μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις email και το επίθετο του, και το δικό σου ονοματεπώνυμο για να του πω από που βρήκα το τηλέφωνο του. Στείλε στο sakellariouf@gmai.com. Ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΔιόρθωση: sakellariouf@gmail.com
Διαγραφή...no money... no honey..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πάνε με τέτοιους ρυθμούς οι πληρωμές στα χαμηλά τιμολόγια του χειμώνα όταν αρχίσουν τα καλοκαιρινά προβλέπεται σφαγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι μια ερώτηση για όποιον μπορει να βοηθήσει με την απάντησή του. Έχω Φ/β σε εταιρεία Ο.Ε. Με ποιους θα πρέπει να επικοινωνήσω για να το μεταβιβάσω σε άλλον ιδιοκτήτη? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική Κατερίνης Πληρωμή Φεβρουαρίου σήμερα στις 14:20
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ.Α.Π.Ε.Ε.Π. 2700€ από 100στάρι
Περισσότερες Ανακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Φεβρουαρίου 2019
20.05.2019
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες ξεκίνησε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Φεβρουαρίου 2019. Με τις εντολές αυτές θα εξοφληθούν 5.665 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 4.251,51 € (43% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Φεβρουάριο).
ΕΘΝΙΚΗ πληρωσε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕθνική δεν πλήρωσε...ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερος. Κανένας άλλος; Ειτε δεν περασαν το τιμολόγιο, είτε χάθηκε. Κανένας σίγουρος τρόπος να διευθετηθεί το θέμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε εγώ από εθνική. Ελπίζω όχι στο να χάθηκε. Προφανώς δεν μπήκαν στην εθνική ακόμα.
ΔιαγραφήΗ Κατερίνη πήρε όμως λέει ο Κακουλίδης.
ΔιαγραφήΕγώ δεν πληρώθηκα για δύο 20αράκια. Αφού και η Λίτσα δεν πληρώθηκε, μάλλον φαίνεται ότι ο ΔΑΠΕΕΠ αρχισε να πληρώνει όποιον θέλει...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚι εγώ δεν πληρώθηκα με τη χθεσινή εντολή και μίλησα σήμερα με ΔΑΠΕΕΠ. Μου είπαν ότι δεν περάστηκε το τιμολόγιο παρ'όλο που το έστειλα από τις 23/3, οπότε το σκάναρα και το έστειλα ηλεκτρονικά. Θα γίνει κι άλλη πληρωμή μέσα στην εβδομάδα.
ΔιαγραφήΜΟΛΙΣ ΔΩΘΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΔΑΠΕΕΠ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΓΩ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΕΣΩ Ι.ΒΑΝΚΙΝΚ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο Κ.ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ.ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΣΤΕΣ .ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΤΟΛΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν πληρώθηκε με την προηγούμενη εντολή πληρωμής ενώ είναι φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμερος ας μου στείλει το τιμολόγιο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν πληρώθηκε με την προηγούμενη εντολή πληρωμής επειδή δεν περάστηκε η φορολογική/ ασφαλιστική ενημερότητα μου στέλνει την ενημερότητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ : ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΈΝΑ ΣΕ PDF ΜΟΡΦΗ (εκτός αν είναι ηλεκτρονικά).
Υ.Γ.1. Είναι η τελευταία φορά που θα κάνώ κάτι τέτοιο για παραγωγούς που δεν ανήκουν σε συλλόγους
Μail : i.papakyriacou@hotmail.com
Προτού αποστείλετε οτιδήποτε από τα παραπάνω φροντίστε να ελέγξετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, όπως και το Portal του ΔΑΠΕΕΠ.
Διαγραφή,,,,,
ΔιαγραφήΠειραιώς ??? Τίποτα ακόμη ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς ακόμα τίποτα.
ΔιαγραφήΚαλημέρα, χρόνια πολλά στους εορτάζοντες,
ΑπάντησηΔιαγραφήη Τράπεζα Αττικής πλήρωσε το πρωί
Όποιος δεν πληρώθηκε με την τελευταία εντολή πληρωμής ενώ είναι φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμερος ας μου στείλει το τιμολόγιο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν πληρώθηκε με την προηγούμενη εντολή πληρωμής επειδή δεν περάστηκε η φορολογική/ ασφαλιστική ενημερότητα μου στέλνει την ενημερότητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ : ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΈΝΑ ΣΕ PDF ΜΟΡΦΗ (εκτός αν είναι ηλεκτρονικά).
Υ.Γ.1. Είναι η τελευταία φορά που θα κάνώ κάτι τέτοιο για παραγωγούς που δεν ανήκουν σε συλλόγους.
Υ.Γ.2. Προτού αποστείλετε οτιδήποτε από τα παραπάνω φροντίστε να ελέγξετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, όπως και το Portal του ΔΑΠΕΕΠ.
Μail : i.papakyriacou@hotmail.com
Καλησπέρα στο info@dapeep.gr στέλνουμε τα μη καταχωρημένα?
ΔιαγραφήΠειραιώς μόλις πλήρωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρωμή άλφα οκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως πληρωθηκε κανεις αλλος; Σε εμενα δεν μπηκε ακομη τιποτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε σε εμένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυτε σε εμενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βάλουν στην μερίδα του καθενός (όπως φορολ ή ασφαλ ) κάτι αντίστοιχο για τα τιμολόγια. Τόσο δύσκολο είναι ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα γιατί; για να σου κάνουν τη ζωή ευκολή;;;;;
ΔιαγραφήΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ. ΕΙΔΟΜΕΝ
Διαγραφήκαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο eurobank έχει πληρωθεί κάποιος
ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως τιποτα ακομα και φορολογικα και ασφαλιστικα ειμαι ενταξει τι περιμενουν, ειναι και αλλος που περιμενει?
ΑπάντησηΔιαγραφήJim μπορεί να μην έχει περαστεί το τιμολόγιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς περιμενω μεχρι αυριο και βλεπουμε..
ΔιαγραφήΠειραιως ακομα τιποτα Περιμενουμε και αυριο Περιμενα 28 ημερες για φορ ενη ποσο θα περιμενω για τιμολογιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ21 Μαΐου 2019 - 11:51 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν πληρώθηκε με την τελευταία εντολή πληρωμής ενώ είναι φορολογικά και ασφαλιστικά ενήμερος ας μου στείλει το τιμολόγιο του.
Όποιος δεν πληρώθηκε με την προηγούμενη εντολή πληρωμής επειδή δεν περάστηκε η φορολογική/ ασφαλιστική ενημερότητα μου στέλνει την ενημερότητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ : ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΈΝΑ ΣΕ PDF ΜΟΡΦΗ (εκτός αν είναι ηλεκτρονικά).
Υ.Γ.1. Είναι η τελευταία φορά που θα κάνώ κάτι τέτοιο για παραγωγούς που δεν ανήκουν σε συλλόγους.
Υ.Γ.2. Προτού αποστείλετε οτιδήποτε από τα παραπάνω φροντίστε να ελέγξετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, όπως και το Portal του ΔΑΠΕΕΠ.
Μail : i.papakyriacou@hotmail.com
Από 14/05/ σας ενημέρωσα ότι έχουν πρόβλημα στο να περάσουν τα τιμολόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήtrelamenos14 Μαΐου 2019 - 11:24 π.μ.
ΠΕΡΙ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ...και για σένα που μόνο αυτό σε ενδιαφέρει Λίτσα!!!!!Ο Θεός είναι μεγάλος και ενδέχεται να μπορέσουν να πληρώσουν από πέμπτη γιατί πρώτα πρέπει να περάσουν τιμολόγια ,φορολογικές ενημερότητες, και μόνο ένα άτομο ασχολείται στο λαγηε για αυτή την εργασία να τυπώσει τα μαιλ και να τα περάσει, είμαστε 13000 παραγωγοί εάν δούμε ότι δεν περάστηκε σε 3 μέρες ξαναστέλνουμε γίνονται 26000 κ.ο.κ . Δεν αποκλείεται όμως να μην προλάβουν να είναι έτοιμοι και να μην ξεκινήσουν μέσα στην εβδομάδα οι πληρωμές...Τ Ρ Ε Λ Α Μ Ε Ν Ο Σ .. ΟΠΟΙΟΙ δεν έχουν πληρωθεί πρέπει με κάποιο τρόπο να στείλουν ξανά τα τιμολόγια για να πληρωθούν με την πρώτη εντολή που θα δώσουν σε μια δυό μέρες. ....
Λίτσα17 Μαΐου 2019 - 4:51 μ.μ.
Αα!!! βρε άνθρωπε,πόσο δίκιο έχεις!(συμφωνώ) Εσείς κυρία Λίτσα μας πληρωθήκατε γιατί εμείς όχι !!!!
Εάν κάποιος αδυνατεί ΜΕ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ είμαι σε θέση να τον εξυπηρετήσω χωρίς να γίνει μέλος σε κανένα σωματείο ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΙΑΝΝΗ!!!!
Λίτσα17 Μαΐου 2019 - 4:51 μ.μ.
Αα!!! βρε άνθρωπε,πόσο δίκιο έχεις
Τρελέ τρελαμενε!!! Έχω πολλά ενδιαφέροντα. Αλλά όσοι κάναμε πάρκα, τουλάχιστον σε μεγάλο ποσοστό,τα κάναμε με σκοπό να βελτιώσουμε τα οικονομικά μας. Οπότε καταλαβαίνεις γιατί μιλάω για αυτό το θέμα εδώ. Γνωρίζουμε την διαδικασία της καταχώρησης των τιμολογίων και σε ποιες συνθήκες δουλεύουν οι υπάλληλοι της λαγηε. Θα μπορούσα να ενοχλώ με τηλέφωνο ή emails τους υπαλλήλους, αλλά είναι κρίμα. Τους καταλαβαίνω αλλά πιο πολύ καταλαβαίνω τους παραγωγούς που περιμένουν την εκταμίευση των τιμολογίων.
ΔιαγραφήΔεν κατάλαβα το νόημα της απάντησής σας κ Λίτσα….ΕΔΩ κυρία μου εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου και κανέναν άλλο και ούτε έχω δόλιους σκοπούς σαν μερικούς αγύρτες...δεν κατάλαβες καλά ότι συμφωνούσα με το
ΔιαγραφήΑα!!! βρε άνθρωπε, πόσο δίκιο έχεις!(συμφωνώ).Τα πολλά ενδιαφέροντά σου θα με ενδιέφεραν...αλλά έτσι γενικά δεν μου λένε τίποτα!!!
🙊🙉👍👍
Διαγραφή🙊🙉👍👍🙊🙉👍👍🙊🙉👍👍
Διαγραφή...Τ Ρ Ε Λ Α Μ Ε Ν Ο Σ .. ΟΠΟΙΟΙ δεν έχουν πληρωθεί πρέπει με κάποιο τρόπο να στείλουν ξανά τα τιμολόγια για να πληρωθούν με την πρώτη εντολή που θα δώσουν σε μια δυό μέρες. ....Εάν κάποιος αδυνατεί ΜΕ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ είμαι σε θέση να τον εξυπηρετήσω χωρίς να γίνει μέλος σε κανένα σωματείο ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΙΑΝΝΗ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ζήτησα να γραφτεί κανείς και πουθενά. Είπα ότι είναι η τελευταία φορά που το κάνω για μη μέλη συλλόγων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τώρα εσύ πιστεύεις ότι επειδή θα ξαναστείλουν το τιμολόγιο θα πληρωθούν, άποψη σου και όποιος ενστερνιστεί την άποψη σου είναι επιλογή και δικαίωμα του.
Υ.Γ. αφού είσαι σε θέση να εξυπηρετήσεις, να γράψεις και το mail σου, όχι μόνο λόγια.
Αξιότιμοι συνάδελφοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ενημερώνουμε ότι την ερχόμενη Παρασκευή (24/05/2019), ο ΔΑΠΕΕΠ θα ανακοινώσει εντολή πληρωμής τιμολογίων παραγωγής μηνός Φεβρουαρίου, ύψους 12.000 - 16.000 ευρώ.
Όσον αφορά τα mail που έλαβα και αφορούσαν :
1. Φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες
2. Φορολογικές με παρακράτηση/βεβαίωση οφειλής
3. Τιμολόγια
Έχουν όλα καταχωρηθεί στον ΔΑΠΕΕΠ. Το portal δεν έχει ακόμα ανανεωθεί, ενδεχομένως να γίνει κάποια στιγμή σήμερα. Ακόμα και να μην δείτε την ενημερότητα σας περασμένη, μην ανησυχήσετε, θα εμφανιστεί με την επόμενη ανανέωση του portal.
Για όσους παραγωγούς δεν πληρώθηκαν με την εντολή της Δευτέρας (έως 4.251,51 ευρώ), θα πληρωθούν το αργότερο μέχρι την Παρασκευή. Αν κάποιοι από εσάς που μου στείλατε ενημερότητες και τιμολόγια δεν πληρωθείτε το αργότερο έως την επόμενη Δευτέρα, ενημερώστε με άμεσα έτσι ώστε να το τακτοποιήσω.
Με εκτίμηση
Παπακυριακού Γιάννης
Κιν. 6939513778
ευχαριστω για την ενημερωση (3500 ευρω δεν πληρωθηκα)
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ21 Μαΐου 2019 - 8:53 μ.μ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ21 Μαΐου 2019 - 11:51 π..
Υ.Γ.1. Είναι η τελευταία φορά που θα κάνώ κάτι τέτοιο για παραγωγούς που δεν ανήκουν σε συλλόγους. ΕΔΩ ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗ???
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΙΛ ΤΟΥ Η ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΞΥΠΝΕ!!!!ΙΩΑΝΝΗ!!!
1. εννοώ ότι ακριβώς γράφω. Ότι δεν θα το ξανακάνω για μη μέλη συλλόγων.
Διαγραφή2. Ούτε ελληνικό δημόσιο να ήσουν : θα σου γράψουν στο blog, για να τους απαντήσεις σε mail, για να σου στείλουν το τιμολόγιο/ενημερότητα
Δεν είναι πολύ πιο εύκολο να γράψεις εσύ το mail σου και όποιος θέλει να σου στείλει το τιμολόγιο/ενημερότητα;
εσυ τρελαμενε δε μας λες ποτε θα εφαρμοστει το νεο συστημα οπου θα σταματησουμε να στελνουμε τιμολογια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω να ξαναρωτησω αν μου επιτρεπετε...Η Πειραιως πληρωσε τελικα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι και η πειραιώς πλήρωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Παπακυριακού παλαιότερα είχατε γράψει για τα χωράφια που προορίζονται για νέα έργα ,ότι δεν πρέπει να είναι από διαμοιρασμό.Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι σημαίνει αυτό? Ευχαριστώ
ΔιαγραφήΕχω στειλει φορολογικη κ ασφαλιστική την προηγουμρνη βδομαδα δεν τις εχουν περασει....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈστειλα παλι τη δευτερα που μας περασε παλι δε τις περασαν. Και δειχνει οτι ενημερωθηκε το portal.
Τις στελνω με τον σωστο τροπο.
Παλια τις περναγαν αμεσως.
Τι ακριβως γινεται ??
Εννοειται οτι δεν εχω πληρωθεί εξ αιτιας αυτου.....παρ ολο π εχω στειλει ενημεροτητα.....
Καλημέρα μόλις επικοινώνησα με το λογιστήριο Δαπεεπ διοτι δεν πληρώθηκα με την εντολή και σκέφτηκα οπως πριν μερικούς μηνες που συνέβει πάλι το ιδιο είχαν χάσει το τιμολόγιο και τοτε το έστειλα σκαναρισμένο στο info@dapeep.gr και οχι στο infoape@dapeep.gr τελικά μετά απο πολλαπλά τηλέφωνα απάντησαν και μου είπαν οτι το τιμολόγιο δεν χάθηκε αλλα απλως ακομα δεν εχει περαστεί και να κάνω υπομονή μια εβδομαδα .Καλα πανε καλα εκει πληρώνουν οτι θέλουν και όποιον θέλουν και δεν βγάζουν μια ανακοίνωση στον πίνακα να ξέρουμε και εμεις τι γίνεται οτι δεν εχουν καταχωρηθεί ολα τα τιμολόγια,και η πλακα ειναι οτι αν δεν πληρωθώ μεχρι την αλλη εβδομαδα τοτε να στείλω το τιμολόγιο διοτι θα εχει χαθεί δηλαδη θα περιμένω 10 ημέρες να δω αν θα το εχουν καταχωρήσει και μετά θα το στείλω και ποτε θα πληρωθώ στην επόμενη εντολή .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαββας ρωμανιδης22 Μαΐου 2019 - 2:08 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ τρελαμενε δε μας λες ποτε θα εφαρμοστει το νεο συστημα οπου θα σταματησουμε να στελνουμε τιμολογια?
ΡΩΜΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ το ποιο πιθανό(εκτός απροόπτου) είναι να αρχίσει από παραγωγή Μαίου η ανάρτηση τιμολογίων από ΔΑΠΕΕΠ και όχι ανάρτηση εκκαθαριστικών όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
na se kala
ΔιαγραφήΠΕΡΙ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. Σήμερα θα πληρώσουν( Έχει δοθεί εντολή) ότι τιμολόγιο έχει σταλεί με οποιοδήποτε τρόπο στο λαγηε από αυτά που δεν είχαν περαστεί και είχαν φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ Τ ΑΚΟΥΣ!!!!!ΕΤΣΙ ΕΝΗΜΕΡΏΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ.
Αποκλείετε κ. Παπακυριακού να μην το γνωρίζεις ότι θα γίνουν πληρωμές σήμερα αλλά κάνεις τον κινέζο μάστορα!!!!Ενημερώνεις μόνο όταν έχεις συμφέροντα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗ!!!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ22 Μαΐου 2019 - 5:53 μ.μ.
1. εννοώ ότι ακριβώς γράφω. Ότι δεν θα το ξανακάνω για μη μέλη συλλόγων.
2. Ούτε ελληνικό δημόσιο να ήσουν : θα σου γράψουν στο blog, για να τους απαντήσεις σε mail, για να σου στείλουν το τιμολόγιο/ενημερότητα
Δεν είναι πολύ πιο εύκολο να γράψεις εσύ το mail σου και όποιος θέλει να σου στείλει το τιμολόγιο/ενημερότητα;
Δεν ξέρω τί λόξα τραβάς μαζί μου και δεν θέλω και να την μάθω.Προσφέρθηκα να βοηθήσω παραγωγούς και εκτός συλλόγων, κάτι που δεν έκανε κανένας, ούτε και εσύ και αντί να πεις και μπράβο βρίσκεις αφορμές να έρθεις σε αντιπαράθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΑΠΕΕΠ έχει λάβει από εμένα πάνω από 100 αρχεία (ενημερότητες, τιμολόγια κ.τ.λ.) όλα έχουν καταχωρηθεί και οι άνθρωποι θα πληρωθούν είτε σήμερα, είτε μέχρι αύριο.
Χθες έγραψα : Για όσους παραγωγούς δεν πληρώθηκαν με την εντολή της Δευτέρας (έως 4.251,51 ευρώ), θα πληρωθούν το αργότερο μέχρι την Παρασκευή. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να πληρωθούν και σήμερα; ή εγώ δεν γράφω καλά ελληνικά;
Υ.Γ. Διαρκώς λες για τους συλλόγους, επίσης δεν ξέρω τι πρόβλημα έχεις μαζί τους. Τώρα που φεύγει από την μέση ο ΑΔΜΗΕ και ο ΔΑΠΕΕΠ δεν έχει τρόπο να πιέσει τους προμηθευτές προκειμένου να εισπράξει το ΕΤΜΕΑΡ (βλέπε την διαβούλευση), άρα το 40+% των εσόδων μας ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, πήγαινε εσύ από το πληκτρολόγιο να διασφαλίσεις τα έσοδα μας. ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ Ε;
Να μαντέψω, θα πας στο ΥΠΕΝ και στη ΡΑΕ, θα συμμετάσχεις στην δημόσια διαβούλευση και θα λες εγώ είμαι ένας παραγωγός με κάτι 20ρια πάρκα και ότι πω εγώ θα γίνει!
οχι...θα παει και θα τους πει ,ΕΙΜΑΙ o trelamenos ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΔΕ BLOG και αυτοι θα μαραθουν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Παπακυριακού ευχαριστούμε για όλες σας τις πρωτοβουλίες.......
ΑπάντησηΔιαγραφή.Παλαιότερα είχατε γράψει για τα χωράφια που προορίζονται για νέα έργα ,ότι δεν πρέπει να είναι από διαμοιρασμό.Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι σημαίνει αυτό? Ευχαριστώ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω να έχω γράψει ποτέ κάτι τέτοιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Δεν πρέπει να είναι δασική έκταση
2. Περιοχή αρχαιολογικού ενδιαφέροντος
3. Γη υψηλής γεωργικής παραγωγικότητας
Σας ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ[ΜΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ] ΜΕ email Η ΝΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟΥΣ SECURITI ΑΣ Μ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήη παρακράτηση πρέπει να παραδοθεί πρωτότυπη, με Mail δεν είναι αποδεκτή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεπώς είτε με κούριερ, είτε στο σεκιούριτη.
Επάνω στον φάκελο θα αναφράφετε ότι πρόκειται για φορολογική ενημερότητα
Την Κυριακή έχει εκλογές, οπότε σίγουρα σήμερα θα έχει πληρωμές.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ23 Μαΐου 2019 - 11:52 π.μ.
Δεν ξέρω τί λόξα τραβάς μαζί μου και δεν θέλω και να την μάθω.Να σου πώ να μην τραβάς ζόρι ,ερωτεύτηκα το κοφτερό σου μυαλό και την τόση καλοσύνη που έχεις κούκλε μου και τραβάω λοξά αγύρτη!!!!=πρόσωπο που εξαπατά τους άλλους
Πειραιώς πλήρωσε πριν λίγο (τιμολόγια που δεν είχαν περαστεί στην προηγούμενη πληρωμή)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι το ίδιο ποσό??ή παραπάνω? ?
ΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Φεβρουαρίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή24.05.2019
Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες συνεχίστηκε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Φεβρουαρίου 2019, οπότε και εξοφλήθηκαν 3.584 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 40.446,18 € (70% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Φεβρουάριο).
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήyiannis24 Μαΐου 2019 - 8:33 μ.μ.
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ γιατί τον ευχαριστείς έχω αυτή την απορία?
Y.Σ αγύρτης =πρόσωπο που εξαπατά τους άλλους
Γιατί ο άνθρωπος έκανε μια ερώτηση στην οποία του απάντησα και είχε την ευγένεια να μου πει ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και αδυνατείς να το καταλάβεις ως άνθρωπος χωρίς παιδεία.
Πειραιώς καμιά πληρωμή με την εντολή της Παρασκευής?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τίποτα ακόμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τίποτα ακόμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΩΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω πληρωθεί ακόμη από την Πειραιώς ποσό περίπου τριών χιλιάδων για τον Φεβρουάριο, παρόλο που είμαι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερος. Γνωρίζει κάποιος αν έχουν καταχωρηθεί όλα τα τιμολόγια? Κάποιο email που να μπορώ να βγάλω άκρη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως τιποτα ακομα ενω ειμαι ενταξει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΛΗΡΩΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλτε τα τιμολόγια στο infoape@dapeep.gr ή/και στο φαξ 211-8806841. Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα μετά την πρώτη πληρωμή του Φεβρουαρίου, τα έστειλα και πληρώθηκα στην επαναληπτική πληρωμή 2 ημέρες μετά
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ Στέργιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς Λουτράκι πλήρωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ? ΄Η ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΧΘΕΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήμίλησα εχτές και μου είπαν οτι τα λεφτά θα φανούν σήμερα . είχα τιμ 4100 και έπρεπε να έχω πληρωθεί από τετάρτη. λογικα η εντολή της παρασκευής μπήκε δευτέρα στη εθνική και τρίτη σε εμας σε άλλες τράπεζες (τα λεφτα μπήκαν σημερα στις 1230 πειραιως)
ΔιαγραφήΘεωρώ της Παρασκευής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ της Παρασκευής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιως πληρωσε σημερα εικοσαρακι για τιμολογιο που δεν ειχε περαστει. Το τιμολογιο το ξαναστειλα σκαναρισμενο την περασμενη Πεμπτη, την Παρασκευη μου απαντησαν οτι θα το καταχωρησουν και σημερα πληρωθηκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήβάση πλωρωμων είμαστε 4 ημέρες μπροστά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Δεδομένου του ότι ο Μάρτιος ήταν εξαιρετικός σε απόδοση η πληρωμη Μαρτιου θα είναι ένα πρώτο crash-test κατά πόσο θα ανοίξουν οι υπερημεριες. αν τον πληρωθουμε μεσα στον Ιουνιο παμε καλα Ειδωμεν
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα καλυτερα ερχονται αλλα μαλλον πολυ δυσκολα θα ξαναφαμε κουβα !!!
Διαγραφήhttps://energypress.gr/news/orologiaki-vomva-stis-pliromes-ton-paragogon-ape-adynaton-na-leitoyrgisei-tin-1i-ioylioy-neo
Ποια ειναι τα καλυτερα που έρχονται μπορείς να μας το εξηγήσεις?
Διαγραφήτα καλυτερα χαριν αστειου ..μπες στο energy press να διαβασεις το αθρο !!!
ΔιαγραφήΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΤΖΑΝΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήμπες στο energy press να διαβασεις το αθρο !!!
ΔιαγραφήΘέμη δες όμως και το σχόλιο του Σπύρου
ΔιαγραφήΕικόνα προφίλ
Σπυρος Μπογδανης • 6 ώρες πριν
Το αρ 14 του Κώδικα ΔΑΠΕΕΠ αναφέρει ότι ο ΑΔΜΗΕ διενεργεί τις προβλέψεις παραγωγής των φ/β στεγών και των ΑΠΕ - ΣΗΘΥΑ με feed in tariff και ΣΕΣΤ και τις αποστέλλει στον ΔΑΠΕΕΠ. Το πρόβλημα στο οποίο αναφέρεται στο άρθρο, είναι σοβαρό και υπαρκτό ΜΟΝΟ για τις μονάδες με συμβάσεις ΣΕΣΤ που οφείλει να εκπροσωπεί ο ΦΟΣΕΤΕΚ από 1/7/2019.
ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
ΔιαγραφήΑντίστοιχη υποχρέωση (μέσω ΔΑΠΕΕΠ) θα έχουν και οι περίπου 13.000 «παλιοί» παραγωγοί ΑΠΕ (κυρίως φωτοβολταϊκοί και αιολικοί) που πληρώνονται με σταθερές ταρίφες.
Καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω στείλει δυο φορές την φορολογική ενημερότητα στο γνωστό email
και δεν την έχουν περάσει ακόμη.
έχει αλλάξει κάτι?
Και τις δικές μου αυτόν τον μήνα άργησαν πολύ να τις περάσουν, αν περιμένεις άμεση πληρωμή ξαναστείλε, αν όχι, κάνει λιγάκι υπομονή που λέει και το άσμα.
ΔιαγραφήΌσο εξακολουθείς να στέλνεις κάθε δυο μέρες χωρίς να έχουν περάσει την προηγούμενη, δεν θα σου τις περάσουν ποτέ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε διαφορά 10 ημερών έχω στείλει τις ενημερώτητες
ΔιαγραφήΝα περιμένω τι μου προτείνετε?
ΔιαγραφήAν άμεσα δεν χρειάζεται η φορολογική ενημερότητα κάνε υπομονή δυο τρεις μέρες ακόμα.
Kαι μετά ξαναστείλε.
Για Μαρτιο τιποτα κανενα νεο .?..
ΑπάντησηΔιαγραφήAν άμεσα δεν χρειάζεται η φορολογική ενημερότητα κάνε υπομονή δυο τρεις μέρες ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Φεβρουαρίου 2019
ΑπάντησηΔιαγραφή31.05.2019
Συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Φεβρουαρίου 2019 με νέες εντολές προς τις τράπεζες. Με τις εντολές αυτές θα εξοφληθούν 2.566 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 316.303,67 € (89% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Φεβρουάριο).
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα συνάδελφοι! Γνωρίζει κάποιος τα tracker μονού άξονα της εταιρίας metalloumin;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακρυά....
ΔιαγραφήΣυνάδελφε Γιώργο καλημέρα. Υπάρχει δυνατότητα να επικοινωνήσουμε να σε ρωτήσω σχετικά; Αν μπορείς κάνε μου αναπάντητη στο 697 44 96 002, για να σε καλέσω. Σ' ευχαριστώ πολύ. Θοδωρής.
ΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους !!!Υπάρχει συνάδελφος που ενδιαφέρεται να αγοράσει μοτέρ περιστροφής για tracker Pairan???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο αλλα κυρίως με ενδιαφέρει ο controler (εαν υπάρχουν οι ανεξάρτητοι όμως αυτόνομοι για καθε τρακερ ) ,ανεμόμετρο κλπ ανταλλακτικά
ΔιαγραφήΕπικοινωνία 6948043113 και ilionenergy@gmail.com
Μαρτιου πληρωμες μηπως γνωρηζει κανεις παιδια ?...ευχαρηστω..!
ΑπάντησηΔιαγραφήKYΡΙΕ ΜΟΥ Πλεσκας πετρος30 Μαΐου 2019 - 4:15 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια Μαρτιο τιποτα κανενα νεο .?..ΣΤΙΣ 20.05.2019 Αρχίσανε να πληρώνουνε το Φεβρουάριο και στις 30 ρωτάς για τον ΜΑΡΤΙΟ????Έλεος Αδελφέ!!!
Είναι παράλογο όταν η εξόφληση του Φεβρουαρίου έχει φτάσει στο 89% να ρωτά κάποιος για το Μάρτιο??? Δε νομίζω....
ΔιαγραφήΑθηνα είναι το 89% των πάρκων οχι του ποσού που πρέπει να ξοφλήσουν . Σαν χρήματα μπορεί να είμαστε και κάτω απο το 50% των πληρωμων. Στις 3/5 ήμασταν στο 87% των πλωρωμων ιανουαριου και ο μηνας ξεκινησε στις 20. Ρίξτε μια ματιά στο site του λαγηε πριν να αρχίσετε να ανησυχείτε!!!! παντως και στις 21 να ξεκινήσουμε θα είναι καλά δεδομενου οτι αρχισε και η επιστροφη χρηματων στους προμηθευτες.
ΔιαγραφήΤρελαμενε..ξερω ποτε αρχισσν του φλεβαρη...ρωταω για μαρτη..οποτε φιλε.η απαντηση σου..περιτη αυυη τη στιγμη..δεν ξερεις..απλα..δε λες..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλεσκας πετρος30 Μαΐου 2019 - 4:15 μ.μ.
Για Μαρτιο τιποτα κανενα νεο .?..ΕΣΥ ΡΕ ΓΙΔΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΕΔΩ???
Κάνας Μάρτης παίζει πουθενά??????????? ¿???????????¿??????????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή🙊🙊😱😱🙄🙈🙈 ΧΑ ΧΑ τρελαμενε 💥💣💥
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή🙊🙊😱😱🙄🙈🙈 ΧΑ ΧΑ litsa 💥💣💥
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο χιούμορ λύνει τα πάντα! Προσπάθησε, εάν δεν μπορείς να τον αγνοήσεις, να το διασκεδάσεις. Κάνε πλάκα μαζί του, γιατί, η βλακεία είναι ακαταμάχητη, οπότε τουλάχιστον πέρα καλά! «Η διαφορά μεταξύ βλακείας και ευφυίας είναι ότι η ευφυΐα έχει όρια!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρελαμενε...ειπες εσυ τωρα εδω μεσα ε..?..και χαρηκαν οι ομοιοι σου..ε..?..λοιπον..επειδη ο κρετινησμος δεν ειναι χαρισμα...καλα ειναι ν το προσεξετε κανα δυο εδω μεσα...και απ οτι βλεπω..ονομα καπουτ ε τρελαμενε.?..μπορουσες καληστα ν το γραφεις...ο ζαβος...τλπ..περι ορεξεως..
ΑπάντησηΔιαγραφή🐂🐃🐄
ΑπάντησηΔιαγραφή🐏🐑
🐐
🐖
🤪🤪🤪🤪🤪
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος >> Trelamenos «Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως οι άνθρωποι θεωρούν μια συμπεριφορά ηλίθια σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Όταν παρατηρούν 1) παραβίαση της διατήρησης της ισορροπίας μεταξύ εμπιστοσύνης και ικανότητας, 2) αδυναμία στο να δώσεις προσοχή και 3) έλλειψη ελέγχου»
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιτσα μην ασχολεισαι καθολου, καλη σου μερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήKAI H ΣΥΜΒΟΥΛΗ....ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ!!!!https://www.huffingtonpost.gr/2015/11/29/life-oi-treis-pio-ilithies-symperifores-twn-anthropwn_n_8675166.html
Διαγραφήο Aczél το λέει!!!Τίποτα δικό σου περί ηλιθίων Έχεις
ΑπάντησηΔιαγραφήVasileios7 Ιουνίου 2019 - 9:27 π.μ.
Προς >> Trelamenos .
«Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως οι άνθρωποι θεωρούν μια συμπεριφορά ηλίθια σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Όταν παρατηρούν 1) παραβίαση της διατήρησης της ισορροπίας μεταξύ εμπιστοσύνης και ικανότητας, 2) αδυναμία στο να δώσεις προσοχή και 3) έλλειψη ελέγχου», λέει ο Aczél.
Ακολουθούν τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτών των κατηγοριών.
1. Υπερβολική αυτοπεποίθηση
Ο Aczél το περιγράφει ως «πεπεισμένη άγνοια» ή όταν κάποιος έχει υπερβολική αυτοπεποίθηση σχετικά με τις ικανότητές του σε κάτι. Όταν, για παράδειγμα, ένας οδηγός αρνείται να ζητήσει οδηγίες και καταλήγει να χάνεται.
«Αυτό που μαθαίνουμε από αυτή την κατηγορία, είναι πως δεν χρειάζεται να έχεις χαμηλό IQ για να σε θεωρήσει κάποιος ηλίθιο. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μην αντιλαμβάνεσαι σωστά τις ικανότητές σου», λέει ο Aczél.
2. Έλλειψη ελέγχου
Η έλλειψη θέλησης ή ελέγχου παρατηρείται όταν, για παράδειγμα, ένας φίλος σου που προσπαθεί να κάνει δίαιτα αγοράζει ένα πακέτο μπισκότα σοκολάτας στο σούπερ μάρκετ «σε περίπτωση που χρειαστούν».
3. Αφηρημάδα
Ένα παράδειγμα αφηρημένης συμπεριφοράς είναι όταν κάποιος αγοράζει ένα αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρει πώς κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξει τα λάδια, με αποτέλεσμα το αμάξι να «τον αφήσει» στη μέση του δρόμου.
https://www.huffingtonpost.gr/2015/11/29/life-oi-treis-pio-ilithies-symperifores-twn-anthropwn_n_8675166.html
TEO 3 Ιουνίου 2019 - 9:46 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα συνάδελφοι! Γνωρίζει κάποιος τα tracker μονού άξονα της εταιρίας metalloumin;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή
Απαντήσεις
Γιώργος Κ. 4 Ιουνίου 2019 - 3:44 μ.μ.
Μακρυά....
TEO 7 Ιουνίου 2019 - 10:50 π.μ.
Συνάδελφε Γιώργο καλημέρα. Υπάρχει δυνατότητα να επικοινωνήσουμε να σε ρωτήσω σχετικά; Αν μπορείς κάνε μου αναπάντητη στο 697 44 96 002, για να σε καλέσω. Σ' ευχαριστώ πολύ. Θοδωρής.
ΜΉΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΟΥΝΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΕΣ?? ΤΙ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΓΜΕ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 03/06/19 το βράδυ έστειλα στις 06/06/19 το πρωί ήταν περασμένες!!!!Τί γίνετε με σας δεν καταλαβαίνω!!!!Πως τις στέλνετε και δεν τις περνάνε δεν μπορώ να ξέρω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήEmail Received from InfoAPE.
ΔιαγραφήΕλήφθη μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την InfoAPE. ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ.ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΟΥ ΣΕ PDF AΝΟΙΓΕΙ???
ΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
ΔιαγραφήΔΕΝ Α Ρ Γ Ο Υ Ν Ε Κ Α Θ Ο Λ Ο Υ ………..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή την εβδομάδα δεν θα βγει εντολή πληρωμής; ξέρει κανείς κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω σήμερα πληρώθηκα για ένα τιμολόγιο του προηγούμενου έτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου προηγούμενου έτους;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι. Είχε χαθεί και το έστειλα ξανά.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Γιαννη Παπακυριακου γνωριζετε κατι για πληρωμες ποτε θσ γινουν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εβδομάδα που έρχεται θα πληρώσουν Φεβρουάριο...και
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι trelamenos δώσε πόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωτήστε Παπακυριακού να σας πει εγω ...γνωρίζω να σας πω!!!!!!χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Γιαννη Παπακυριακου γνωριζετε κατι για πληρωμες ποτε θσ γινουν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήVasileios xaxaxa Δεν θα σου πεί εις τον αιώνα τον άπαντα χαχαχα ,εκτός και εάν έχει όφελος αυτός ο τύπος!!!!!!χεχεχεχε
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους! Σας παρακαλώ μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει πόση είναι η εισφορά του ΕΦΚΑ (πρώην ΟΓΑ), στην τελευταία κλίμακα;Είμαι φυσικό πρόσωπο και έχω ένα Φ/Β κάτω των 20 kW οπότε δεν δικαιούμαι ασφάλιση στον πρώην ΟΑΕΕ αλλά παράλληλα έχω εγγραφεί στον ΟΓΑ και αντί να πληρώνω εισφορά μόνο για τον ΟΓΑ,στο ειδοποιητήριο μου υπολογίζουν εισφορά και από επιχειρηματική και από αγροτική δραστηριότητα και βγαίνει να πληρώνω, σήμερα, 116,62€.Είναι σωστό ή όχι; Επίσης, να σας πω ότι σύμφωνα με την νέα υπ΄ αριθμόν 7 εγκύκλιο του ΕΦΚΑ (Αθήνα, 19/02/ 2019-Αρ. Πρωτ.: ΔΙΕIΣΦΜΜ/128/210959 με ΘΕΜΑ: «Μείωση ασφαλιστικών Εισφορών Κλάδου Σύνταξης Ελευθέρων Επαγγελματιών, Αυτοαπασχολούμενων και Αγροτών.») φαίνεται ότι θα πρέπει να πληρώνω 73,85 ευρώ και όχι 116,62 ευρώ(Μάϊος 2019).Σας παραθέτω απόσπασμα της εγκυκλίου 7:
ΑπάντησηΔιαγραφή[Α. Μοναδική Ασφάλιση
1. Η ελάχιστη μηνιαία εισφορά Κλάδου Σύνταξης Ελ. Επαγγελματιών και Αυτοαπασχολούμενων, δεν μπορεί να υπολείπεται του ποσού που αντιστοιχεί σε ποσοστό 20% επί του κατώτατου βασικού μισθού άγαμου μισθωτού άνω των 25 ετών, και διαμορφώνεται, έως 31/1/2019, σε 117,22€ (586,08*20%).
2. Η ελάχιστη μηνιαία εισφορά Κλάδου Σύνταξης Αγροτών, ασφαλισμένων π. ΟΓΑ, δεν μπορεί να υπολείπεται - για το έτος 2019 - του ποσού που αντιστοιχεί σε ποσοστό 18% επί του 70% του εκάστοτε βασικού μισθού άγαμου μισθωτού άνω των 25 ετών, και διαμορφώνεται, έως 31/01/2019, σε 73,85€ (410,26*18%).]
Τον 1/2019 πλήρωσα 108,57€,τον 2/2019,τον 3/2019 και τον4/2019 από 116,62€.Τι από όλα αυτά ισχύει δεν ξέρω! Εάν ξέρει κάποιος, παρακαλώ, ας απαντήσει! (Έχω στείλει πολλά e-mail στον ΕΦΚΑ αλλά απάντηση δεν πήρα).Σας ευχαριστώ!
ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ. https://www.capital.gr/oikonomia/3344667/pos-diamorfonontai-oi-eisfores-efka-gia-epaggelmaties-kai-agrotes-to-2019
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την απάντηση αλλά δεν ξεκαθαρίζει πόση είναι τελικά η ελάχιστη εισφορά του αγρότη 73,85 € ή 116,62 € ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό 114,62-116,62 ευρώ από 2/19, (τον 1/19 ηταν 108, 48)αυτή είναι η κατώτατη εισφορά και αυτή πληρώνουν οι αγρότες χωρις ειδόδημα δηλωθέν….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!βλέπεις οι αγροτιά έχει προνόμια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας , Νέα ανάρτηση για Μάρτιο http://fotoboltaika.blogspot.com/2019/06/m-2019.html#more
ΑπάντησηΔιαγραφή....
ΑπάντησηΔιαγραφή