Για να μπορέσετε να σχολιάσετε
δείτε ανάρτηση εδώ -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ.
Οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα κόβονται
Γάτες και χαρτορίχτρες του afo καλημεραααααα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΑΡΧΗ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.κ Ι. Παπακυριακού για ακόμη μια φορά είστε μέσα στα πράγματα και πάντα ενημερωμένος για τις πληρωμές. Σας ευχαριστούμε για την πρόσφατη ενημέρωσή σας . Καλή επιτυχία στην υποψηφιότητά σας με τον συνδυασμό του κ. Μίχαλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρεται, ψάχνω για αγορά φ/β 20kw κατά προτίμηση σταθερό, αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται ή γνωρίζει να πωλείται ας στείλει μαιλ στο grigoryjay@gmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Παπακυριακού μήπως θα μπορουσατε να μου δώσετε το τηλέφωνο σας χρειάζομαι καποια διευκρίνιση
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλησπέρα σας. 6939513778
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ????ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ????
ΑπάντησηΔιαγραφήθα παρακαλούσα να μου γράψει όποιος γνωρίζει το email του ΛΑΓΗΕ για να στείλω την φορολογική ενημερότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα σας. Αυτό είναι το mail
ΑπάντησηΔιαγραφήinfoape@lagie.gr
Ευχαριστώ Dimstreetcar Desire να είσαι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπον Συναδελφοι !!!,, να δεχτουμε πως με οσα περασα απ' το 2008, εγω ειμαι προκατειλημμενος με την ΓΕΝΟΠ,,, Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ !!!! και αυτος ειναι προκατειλημμενος !!!!!! που προτεινει την ΚΑΤΑΔΙΚΗ στους 56 απ΄τους 59 της ΓΕΝΟΠ !!!!!!!!! ακουσον - ακουσον,, 56 απ΄τους 59 !!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦταιμε εμεις λοιπον που σαν Συλλογος, εδω και χρονια, καταγγελουμε την ΓΕΝΟΠΙΤΙΚΗ πελατειακη σχεση της, με τους εκαστοτε Κυβερνωντες, ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ !!!
Φταιμε εμεις `που καταγγελουμε, εδω και χρονια, πως δεν ¨βγαινει¨ η ΔΕΗ , αν δεν περιορισει τα λειτουργικα της εξοδα, αφου χανει μεριδιο αγορας παραγωγης και εμποριας !!!
Σαν τωρα ειναι που ακουω τον Προεδρο της ΓΕΝΟΠ στα ΜΜΕ, να μας καταγγελει, πως ΕΜΕΙΣ,,, τα Φωτοβολταικα, φταιμε για την ΑΣΧΗΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ !!!!!! ΝΤΡΟΠΗ !!!!
Να δω τι θα πειτε τωρα στον Εισαγγελεα Γιωργο Βουλγαρη!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΙΧΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 580 ΕΥΡΩ Τ0 2016 ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 117 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πέρνετε πίσω όλο το ποσό της παρακράτησης αλλα οτι δεν απορροφήθηκε μοιράζεται
ΔιαγραφήΔεν μπορώ αυτή την στιγμή να σας απαντήσω, καθώς δεν γνωρίζω το συνολικό-ακριβές ποσό (όχι αυτό που αναγράφει ο ΛΑΓΗΕ ως επιστροφή) που πρέπει να επιστραφεί.
ΔιαγραφήΩς ποσοστό επιστροφής προς κρατήσεις το ποσοστό ταιριάζει με των υπολοίπων. παραγωγών, 20,17%
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, Κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγινε σημερα πληρωμη ιουλιου???πληρωθηκε κανενας???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΗΜΕΡΑ???ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΛΑΓΗΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΨΗΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΠΥΛΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΗΜΕΡΑ........ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΑΥΡΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα πλήρωσε η Εθνική 14:47 τον Ιούνιο, σε μας που αργήσαμε με την Ενημερότητα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τι έχουμε πάθει περιμένουμε όλη μέρα για μία ανακοίνωση από τον ΛΑΓΗΕ και ακόμα επίσημα δεν έχουμε μάθει τι έχει γίνει... Και πότε θα βγει αυτή η ανακοίνωση για έναρξη πληρωμής παραγωγής Ιουλίου;;;; Κάνεις δεν ξέρει κανείς δεν μιλάει
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως πολύ σωστά γράφει ο antony έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στην μηχανογράφηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα μάλλον έως αύριο θα έχει λυθεί.
ΕΑΝ δεν λυθεί τότε την επιστροφή από το Μ.Τ.Α.Ε. θα την λάβουν οι παραγωγοί με τα τιμολόγια Αυγούστου. Περισσότερα θα γνωρίζουμε αύριο.
Ευχαριστούμε Κ.Παπακυριακου για την ενημέρωση αν μπορείς και έχεις χρόνο αύριο και έχεις κάποιο νέο ενημέρωσε μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Σήμερα ο λογιστής μου είπε ότι έκοψε τιμολόγιο για την επιστροφή, καθώς μέχρι τώρα έμπαινε στα έξοδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα gsis σε ανακοίνωση του ΛΑΓΗΕ στης 17/11 λέει ότι δεν απαιτείται έκδοση παραστατικο
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Ac Ab σε ευχαριστώ, δεν το είχα δει. Παρόλα αυτά, δεν με πείθει καθώς ο κώδικας φορολογίας είναι συγκεκριμένος. Πως δικαιολογείται εισόδημα χωρίς έκδοση παραστατικού; Εκτός και αν είχε προβλεφθεί στο αρχικό ΦΕΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήgsis δεν είναι εισόδημα η επιστροφή της παρακράτησης. Η παρακράτηση έγινε επί εισοδήματος που τιμολογήθηκε, δεν μπορεί να ξανακοπεί τιμολόγιο. Είχαμε κόψει 100.000€ μας παρακράτησαν για να δώσουν σε 3ους 3.600€ και τελικά δώσανε τα 3.000€ οπότε τώρα μας επιστρέφουν τα 600€. Απλά ο λογιστής σου θα αφαιρέσει το ποσό από την παρακράτηση με αποδεικτικό το σχετικό ενημερωτικό σημείωμα.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω σίγουρα να σου απαντήσω αλλά υποθέτω όταν γίνει η τελική εκκαθάριση και πάρουμε το υπόλοιπο ίσως τότε να κόψουμε τιμολόγιο για όλα
ΑπάντησηΔιαγραφήO λογιστής καλά θα κάνει να ρωτάει και να μην πράττει μόνος του
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Παπακυριακου έχεις νεότερα με το πρόβλημα της μηχανογραφηση του ΛΑΓΗΕ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pospief.gr/category/pliromes-laghe/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μου επιτρεπεται κυριοι, σε σχεση με την επιστροφη... ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. Ειναι ποσα για τα οποια ηδη εχει κοπει παραστατατικο, εχει πληρωθει ο ΦΠΑ και με λογιστικη εγγραφη, αφαιρεθηκαν απο τα εσοδα στο τελος του ετους. Φετος λοιπον, με αναλογη λογιστικη εγγραφη στο τελος του ετους, θα αφαιρεθουν λιγοτερα απο τα εσοδα. Τοσο απλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΠΠΟΥ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ Η ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/filippoy-i-hreosi-promitheyton-den-mporei-na-einai-monimi-lysi-diexodos-oi-perivallontikes
Test
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κάποιος τι απέγιναν τα χρήματα των τιμολογιων που δεν πληρωθηκαν επειδή είχε αργήσει να συμπληρώθη η αίτηση αγρότη την πρώτη φορά που είχε βγει ο νόμος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθυστερημενη ερώτηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε αξιόπιστη πληροφορία
Γιατι κε διαχειριστα διαγραψατε το σχολιο περι ΕΒΕΑ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποπτο, την ωρα που κανετε το κοροιδο για χρονια σε χυδαιες υβρεις πεζοδρομιου.
Γιατι σας ενοχλησε η αληθεια ?
Αγαπητε Ιdv, όταν μπορώ, σβήνω οσα σχολια είναι υβριστικά. Δεν λογοκρίνω ποτε και δεν ¨"κοβω¨" απόψεις εστω και αν καθετα διαφωνώ, γιατι πιστευω στην πολυφωνία και στην ανταλλαγή απόψεων και τη συμμετοχή. Αν δεν ήταν προσβλητικό το σχόλιο, θα σβήστηκε εκ παραδρομής, και ζητώ συγνώμη, Παρακαλω να το ξαναγράψετε.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον δεν καταλάβατε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρόκειται να σχολιάσω τις "ανακρίβειες" που είδα να αναγράφονται στο energypress επί του θέματος( Η απάντηση της επιτροπής του ΕΒΕΑ αρκεί) αλλά ούτε και να σχολιάσω την "αξιοκρατία" (όπως εσείς την αντιλαμβάνεστε) με τα γνωστά αποτελέσματα της, τον 7/2014 με το γνωστό new deal.
Στο ερώτημα αν κρίθηκα άξιος ή όχι, έδωσε την απάντηση του ο ίδιος ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, πρόεδρος της ΚΕΕΕ και αναπληρωτής πρόεδρος των Ευρωεπιμελητηρίων, ο οποίος μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο.
Όσον αφορά τον λόγο που αποδέχθηκα, (καθώς εσείς σίγουρα θα θεωρείτε πως είναι η προσωπική μου προβολή) είναι ο εξής : ο κ. Μίχαλος έμπρακτα μας έχει στηρίξει όποτε ως κλάδος παρουσιάστηκε ανάγκη. Είναι νομίζω πλέον αντιληπτό σε όλους μας, ότι προβλήματα θα αντιμετωπίζουμε συχνά. Συνεπώς τέτοιους ανθρώπους σε αυτές τις θέσεις τους στηρίζεις (αν υποθέσουμε ότι θέλεις το καλό του κλάδου). Αντιθέτως για άλλη μια φορά δείξατε μικροπρέπεια γράφοντας για εξώδικα, δικηγόρους κ.τ.λ.. Τα ίδια και ίσως χειρότερα και ο ίδιος ο ΠΣΑΦ με τα σχόλια του περί του ότι στο ΕΒΕΑ κατέρχονται στις εκλογές οι μέτριοι και άλλες γελοιότητες.
Απ΄ όσο γνωρίζω τα πάνελ μου έχουν ίδια τεχνολογία και με τα δικά σας και με των αγροτών. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και θα αντιμετωπίσουμε επίσης κοινά. Για πρώτη φορά κατέρχεται εκπρόσωπος φωτοβολταϊκών στο ΕΒΕΑ, και για άλλη μια φορά φροντίσατε αντί να βοηθήσετε να διαβάλετε. Τα συγχαρητήρια μου.
Υ.Γ. Ακόμα όμως και να ενστερνιστώ μέρος από τα γραφόμενα σας (περί βύσματος), ο κλάδος μας θέλει στηρίγματα όσα περισσότερα μπορεί να βρει, οπότε μάλλον καλά κάνω ότι κάνω. Αν εσείς τα έχετε χάσει, προφανώς και δεν σας φταίω εγώ, αλλά οι δικοί σας χειρισμοί.
κ. Παπακυριακου, ποιος ο λογος να δινεις εξηγησεις? Οποιος καταλαβε-καταλαβε, οποιος θελει θα ψηφισει, οποιος εχει μυαλο θα κρινει μονος του το συμφερον του... Σε καθε περιπτωση, η ιστορια ΕΧΕΙ δειξει το τι ειναι ο καθενας. Και το "αστειο" ειναι οτι αυτη η ατιμη (Η ΙΣΤΟΡΙΑ) δεν το βαζει κατω και ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ... Συγκεντρωσου λοιπον σε αυτο που ξερεις να κανεις καλα, συνεχισε την πορεια σου, συνεχισε να ΣΩΖΕΙΣ ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΜΑΣ και μην χαλας τη ζαχαρενια σου.
ΔιαγραφήΕγω νομιζω σε προτιμουν απ τον Λουμακη, επειδη με σενα θα περνανε οτι θελουν. Ειναι γνωστη η αντιπαθεια της ΝΔ για τα ΦΒ. Εξαλλου ο Μιχαλος ανθρωπος των μηχανισμων ειναι. Ποιον εκπροσωπει πραγματικα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης καταλαβα οτι το blog ειναι δικο σου (αυτο δεν το ξερα). Δεν θα ξαναγραψω, ουτε θα το ξαναδιαβασω, επειδη, περαν των αλλων, ακομα και ως διαχειριστης εισαι δολιος. Εδω σκυλοβριζονται χρονια ολα τα σουργελα και δεν σου καιγεται καρφι. Το δικο μου το σχολιο βρηκες να διαγραψεις, επειδη λεει την αληθεια ? Ανανδρεια τουλαχιστον και ιταμοτητα. Τωρα μου λυθηκε καθε απορια για το τι ανθρωπος εισαι. Θα τα ξαναπουμε.
Καλη καριερα στο ΕΒΕΑ.
ΖΗΤΕΊΤΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΌ ΠΑΡΚΟ 100KW KATA ΠΡΟΤΊΜΗΣΗ ΠΕΡΙΟΧΉ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά πληρώθηκε κανεις; Και αν ναι μέχρι ποιόποσό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΣΑΜΠΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΑΙ???ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ???ΥΓ.Κ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα δεν έχει οριστικά λυθεί. Θα ανακοινωθεί σήμερα εντολή πληρωμής αλλά για μικρότερα ποσά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπόμενη εντολή την Δευτέρα η οποία θα ξεπεράσει τις 10.000 ευρώ.
Μεθεπόμενη εντολή πληρωμής την Τετάρτη η οποία θα ξεπεράσει τις 32.000
ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5400
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πληρωθεί και η επιστροφή από το Μ. Τ. Α. Ε. ή μόνο η παραγωγή Ιουλίου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουνίου-Ιουλίου 2017
ΑπάντησηΔιαγραφή24.11.2017
Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, ο ΛΑΓΗΕ ολοκλήρωσε την εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων παραγωγής Η/Ε από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2017. Παράλληλα άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2017. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 4.120 πάρκα με πληρωτέο ποσό τιμολογίου έως 5.299,18€ (32% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Σημειώνεται ότι μαζί με την εξόφληση του τιμολογίου του Ιουλίου θα καταβληθεί και το ποσό που αναλογεί στην επιστροφή του Μεταβατικού Τέλους Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΜΤΑΕ).
ΠΛΗΡΩΜΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ 100 Kw ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 5250€
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΑΝ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΑΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ Ή ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ?. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
ΔιαγραφήΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ.
ΔιαγραφήΚαλημερα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεποντας το σαιτ του ΑΦΟ σχετικα με τις πληρωμες, παρατηρησα οτι συμφωνα με τον προγραμματισμος τους τον Φεβρουαριο 2018 θα γινει εξοφληση ΤΡΙΩΝ (3) μηνων, Σεπτεμβριου-Οκτωβριου-Νοεμβριου.
Γνωριζει καποιος απο τους ειδήμονες μεσα σε αυτο το μπλογκ κατι επ'αυτου.
Ευχαριστω και καλο σας Σαβ/κο.
ΑπάντησηΔιαγραφήSanas ΤΟ ΑΦΟ ΓΡΑΦΕΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ 5 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ!!!!ΖΩΑ
Σεπτεμβριου-Οκτωβριου-Νοεμβριου- dekembrioy kai ianoyarioy sanas
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήTrelamene θα αποφυγω να ανταπωδώσω τον χαρακτηρισμό. Απλά θα σε καλούσα να αναρωτηθείς πώς αυτό το post σου είναι χρήσιμο είτε σε μένα είτε στον οποιοδήποτε.
ΔιαγραφήΚΑΛΟ ΚΥΡΙΕ gsis ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΕΙΣ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ (...ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ) ΠΟΥ ΑΡΑΔΕΙΑΖΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΟΚ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΡΜΟΣΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΣΟΥ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εγραψα κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ο λογιστής μου καλώς ή κακώς, έκοψε τιμολόγιο, αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν παρότρυνα κανέναν να κόψει τιμολόγιο. Ο λόγος για τοπν οποίο το έγραψα είναι για να τσεκάρω για ποιο λόγο δεν κόβεται τιμολόγιο.
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Από Πειραιώς έχει πληρωθεί κανείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας, έχω στείλει ηλεκτρονική φορολογική ενημερότητα από την προηγούμενη Τετάρτη και δεν έχει περάσει στο σηστημα μέχρι σήμερα... Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην αγχώνεσαι μπορεί να μην φαίνεται αλλά είναι οκ .μου το έχουν κάνει πολλές φορές αλλά πληρώνομαι κανονικά. 2 με 3 ΜΈΡΕΣ να υπολογίζεις ότι την παίρνουν.μπορει να μην την παίρνανε στο σύστημα αλλά είναι τυπικό.πληρωνεσαι κανονικά
ΔιαγραφήΕυχαριστώ Γιώργος Μπατζιος για την απάντηση σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκομα τιποτα απο Πειραιως
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι διάολο παίζει με την Πειραιώς; ποτέ δεν έχει αργήσει τόσο να βάλει τα λεφτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήουτε και η ATTICA BANK (ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά θα έπρεπε τα χρήματα να είναι στον λογαριασμό από το πρωί, αφού η εντολή έχει δοθεί από την Παρασκευή. (Έχει συμβεί φέτος το καλοκαίρι, βγήκε εντολή Παρασκευή και Δευτέρα 9 το πρωί τα χρήματα ήταν μέσα). Οπότε κάποιο πρόβλημα έχει προκύψει. Αν γνωρίζει κάποιος ας ενημερώσει παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε EUROBANK μέχρι στιγμής...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚολ.τράπεζα Πειραιώς γιατί δεν μας βάζετε τα λεφτά ,μας έχετε πιεί το αίμα καραγκιόζηδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπήκαν σε κανέναν χρήματα στην πειραιώς???
ΑπάντησηΔιαγραφήτα τιμολογια που πληρωνουν λογικα ειναι ποσο εως 5229 μαζι με το τιμολογιο (ΜΤΑΕ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠειραιώς οκ πριν λιγο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν πληρώσει αθροιστικα και την επιστροφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι από εμένα Πειραιώς οκ πριν από λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2017
ΑπάντησηΔιαγραφή27.11.2017
Με νέες εντολές προς τις τράπεζες, ο ΛΑΓΗΕ συνέχισε την εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2017. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 5.190 πάρκα με πληρωτέο ποσό τιμολογίου έως 10.061,08€ (71% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Σημειώνεται ότι μαζί με την εξόφληση του τιμολογίου του Ιουλίου θα καταβληθεί και το ποσό που αναλογεί στην επιστροφή του Μεταβατικού Τέλους Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΜΤΑΕ).
Kαλή εβδομάδα κυρίες και κύριοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητήται Ινβέρτερ 7000 watt, κατα προτήμηση SMA TL μονοφασικός, άμεσα.
Αν υπάρχει και τριφασικός, δεκτός. Αν πάλι δεν είναι SMA , παλι δεκτός.
Παρακαλώ αν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος, ενδιαφέρομαι για άμεση αγορά του.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκριση σας συνάδελφοι.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα εχω ενα Inverter AROS Sirio σε ενα φωτοβολταικο στεγης 10 κw ,το προβλημα που παρουσιαζει ειναι οτι καποιες φορες το πεταει εκτος και πρεπι να βγαλω ασφαλιες για να ξαναμπει στο συστημα μπορει να δουλευει μερες συνεχεια μπορει ομως να παρουσιαζει το προβλημα και σχεδον καθημερινα ,εαν μπορει να βοηθησει κανεις τον ευχαριστω εκ των προτερων
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες ώρες το κάνει (αν το κάνει συγκεκριμένες)?
ΔιαγραφήΒγάζει κάποιο μήνυμα λάθους (error) ?
Σημερα δε ξεκινα καθολου βγαζει error dc sector
ΔιαγραφήΠροφανώς είναι σφάλμα στο DC.
ΔιαγραφήΆρα χρειάζεται έλεγχος - μέτρηση αντίστασης μόνωσης - σε πάνελ και καλωδιώσεις DC.
Αν είναι εντός ορίων (το πρόβλημα εμφανίζεται, συνήθως, έως τις 09:00), τότε είναι πρόβλημα στον ινβέρτερ.
Καλησπέρα Sanas. Σε ποια περιοχή είσαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Sanas το τηλέφωνο μου είναι 6976568337
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΞΩ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://energypress.gr/news/egkrithike-apo-tin-komision-i-diakopsimotita-dyo-ena-hronia-anasa-gia-ti-viomihania
Δηλαδή συνάδελφοι θα συνεχίσει η διακοψιμότητα να υφίσταται ως έχει;Δηλαδή πάλι εμείς (οι ΑΠΕ)θα πληρώνουν πάλι τη νύφη;Ο κύριος Σταθάκης-Πινόκιο δεν είχε πει ότι θα παύσει να υπάρχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει κανείς εμπειρία απο μετατροπή ΟΕ σε ΙΚΕ και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα μετα με τον ΛΑΓΗΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΔιαγραφήΣΕ ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΟΕ ΣΕ ΙΚΕ ;;;;;
H IKE ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ THΡΕΙ ΒΙΒΛΙΑ Γ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ;;;;;
Στην δική μου περίπτωση έχει να κάνει με τις ασφαλιστικές εισφορές. Στην ΙΚΕ υπόχρεως είναι μόνο ο διαχειριστής. Για τα βιβλία δεν ξέρω. Η ερώτηση έχει να κάνει αν κάποιος έχει κάνει κάτι ανάλογο και αν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το ΛΑΓΗΕ.
ΔιαγραφήΑπο ΕΠΕ σε ΙΚΕ , χωρις προβλημα. Απλα εποικοινωνεις με ΛΑΓΗΕ και στελνεις καποια χαρτια που σου ζητανε (νωμιζω νεο καταστατικο ή τις αλλαγες ). Κανενα προβλημα με πληρωμες ή ενημερωτητες . Φτανει να μην αλλαζει το ΑΦΜ της ετερειας.
ΔιαγραφήΌτι και να κάνεις gsis δεν προλαβαίνεις πριν το τέλος του έτους να την κάνεις ούτε ΙΚΕ ούτε ΕΠΕ.
ΔιαγραφήΥποχρεωτικά έχεις Γ βιβλία κατηγορίας σε οποιαδήποτε μη προσωπική εταιρεία.
Πρόβλημα με τον ΛΑΓΗΕ δεν έχεις κανένα απλά πρέπει να τον ενημερώσεις για την τροποποίηση για να αλλάξει επωνυμία κλπ (όπως πρέπει να ενημερώσεις και τράπεζες αν έχεις δάνεια).
Αν το κάνεις για τις ασφαλιστικές εισφορές όντως τώρα συμφέρει να κάνεις ΙΚΕ αντί ΕΠΕ,αλλά έχε υπόψη σου ότι ήδη υπάρχουν συζητήσεις να αλλάξει το καθεστώς και να είναι όπως στις ΕΠΕ.
Stergios σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν ειναι άμεση ανάγκη να γίνει ΙΚΕ. Δουλευω στο εξωτερικό και δεν πληρώνω εισφορές προς το παρόν έτσι κι αλλιώς. Απλα υπάρχει περίπτωση απο το 2019 να χρειαστεί να πληρωσω και σκεφτομαι να ξεκινήσω τις διαδικασίες νωρίς. Σκέφτομαι μάλιστα να την κάνω μονοπρόσωπη ωστε να μην υπάρχει θέμα ακόμη και με την αλλαγή καθεστώτος. Ηθελα να δω αν με το ΛΑΓΗΕ υπάρχει θέμα. Θα το συζητήσω με τον λογιστή να δω κι αυτός τί θα πει.
ΔιαγραφήDimitris ευχαριστώ πολύ κι εσένα για την απάντηση. Παράλειψή μου στο προηγούμενο post.
Διαγραφήgsis καλησπερα. Τι εννοεις δουλευεις στο εξωτερικό και ΔΕΝ πληρώνεις εισφορές?
ΔιαγραφήΕφόσον διατηρεις εταιρια με τα φ/β στην Ελλαδα, δεν πρέπει να πληρώνεις και ασφαλιστικές εισφορές? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απαντηση.
Εδώ και μερικά χρόνια μενω και δουλευω ως μισθωτός στο εξωτερικό. Σύμφωνα με την Ευρωπαική νομοθεσία αν έχεις δραστηριότητες σε περισσότερα απο ένα κράτη μέλη και πληρώνεις ασφαλιστικές εισφορές στο ένα, δικαιούσαι απαλλαγή απο τα υπόλοιπα. Επειδή πληρώνω για υγεία και σύνταξη στο εξωτερικό, δικαιούμαι απαλλαγή στην Ελλάδα. Αυτό γίνεται με το φορητό έγγραφο Α1.
ΔιαγραφήΚαλησπερα gsis, σχετικα με τις εισφορες που αναφερεις και την Ευρωπαικη νομοθεσια, να φανταστώ δουλευεις στο εξωτερικο αλλα σε χωρα μελος της Ε.Ε.? Αν μπορεις σε παρακαλω στειλε μου ενα email να σου κανω καποιες ερωτησεις σχετικα. Ευχαριστω
ΔιαγραφήΝαι, δουλευω σε άλλη χώρα μέλος της ΕΕ. Σχετικά με το mail, γράψε μου κάποιο e-mail να σου στείλω.
Διαγραφήsanas1977@gmail.com. Ευχαριστω
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΙΝ 3 -4 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ..........ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ Γ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΟΕ ΣΕ ΕΠΕ.
Καλημέρα, Έχει πληρωθεί κάνεις από Pireaus με την χτεσινή εντολή;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις τώρα η Πειραιώς!!! Και Μταε μεσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο Αλφα κάποιος με χτεσινή εντολή ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Και γω με άλφα δεν πληρώθηκα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ.
ΔιαγραφήΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΠΡΩΙ ΤΙΜ + ΜΤΔ ΟΛΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ
Διαγραφήhttps://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27550
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα! με την τελευταία εντολή πληρωμής του lagie, το έμβασμα πληρωμής πήγε στην attica bank αλλά λόγω λάθους της τράπεζας (φαινόταν ο λογαριασμός μπλοκαρισμενος) επέστρεψε στο lagie. Γνωρίζει κάποιος αν θα γίνει νέα προσπάθεια πληρωμής με τις επόμενες εντολές που θα δωθουν ή πρέπει να επικοινωνήσω με κάποιον στο lagie??? .. Αν γνωρίζει κάποιος.. ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα, εχει πληρωθει κανενας απο eurobank,ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι,, γρηγορειτε !!!!!!,,,, ενταξει, να βλεπουμε το δενδρο ( πληρωμες) ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ !!! αυτη ειναι η κατασταση σημερα, και ο κινδυνος ειναι πια ορατος,, ¨..την πιθανότητα κατάργησης της Χρέωσης Προμηθευτή¨ (αυξηση του ελλειμματος ΕΛΑΠΕ, παυση πληρωμων) ,,, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ - ΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ,,,https://energypress.gr/news/oi-theseis-toy-spef-gia-tin-anagkaiotita-tis-hreosis-promitheyti
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΣΗΜΕΡΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας που το αναφέρεις....και τα παρακάτω είναι πριν καν δημοσιεύσετε κοινή επιστολή με τους κατασκευαστές του κλάδου.. Με την διαφορά ότι εκτός από τα δελτία τύπου, υπήρξαν και συναντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.https://energypress.gr/news/gia-ti-hreosi-promitheyti-kai-ta-themata-ton-fotovoltaikon-milise-me-ton-skreka-i-pospief
2.https://energypress.gr/news/synantiseis-tis-pospief-me-hatzidaki-kai-verroiopoylo
Και επίσης αυτές είναι οι συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε χθες.Με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ, τον Πρόεδρο του ΛΑΓΗΕ και τον Πρόεδρο της ΡΑΕ.
https://energypress.gr/news/me-panagiotaki-mpoylaxi-filippoy-synantithike-i-pospief
Περισσότερες Ανακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2017
29.11.2017
Συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2017, με νέες εντολές προς τις τράπεζες, οπότε και θα εξοφληθούν 1.700 πάρκα με πληρωτέο ποσό τιμολογίου έως 38.031,36€ (84% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Σημειώνεται ότι μαζί με την εξόφληση του τιμολογίου του Ιουλίου θα καταβληθεί και το ποσό που αναλογεί στην επιστροφή του Μεταβατικού Τέλους Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΜΤΑΕ).
, μιας και το αναφερεις,, θελεις εδω να ανεβασω δελτια τυπου του ΣΠΕΦ απο 1/10 για την ¨χρεωση προμηθευτη¨!!!! ,,, σε παρακαλω,, ας αφησουμε τους λαικισμους στους πολιτευταδες,, ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ !!!!! ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΕΛΑΠΕ, και οχι για επικοινωνιακα πυροτεχνηματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή,,, με λιγα λογια και παστρικα,,, εμεις λεμε https://energypress.gr/news/oi-theseis-toy-spef-gia-tin-anagkaiotita-tis-hreosis-promitheyti ,,, εσεις τι λετε !!! ποια ειναι η δικη σας προταση !!!!
ΔιαγραφήΠωωωωωωω ρε παιδια , παλι " εσεις και εμεις" ρε γαμωτο????? Εχετε γινει, και δεν εννοω μονο εσενα Αιας, εμετικοι ρε....
ΔιαγραφήΥποτιθεται " ο κλαδος πανω απο ολα και ολους"....
Μια ζωη φαγωμαρα ρε????Παντα φαγωμαρα????
,, οχι Φιλε μου, βλεπεις πως εδω και καιρο δεν μιλω, οταν ομως απειλειται ο κλαδος, και αυτο το γραφω απο το 2012, ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ. Εδω θα αποδιδουμε τα του καισαρος τω καισαρι και τα θεου τω θεο,, δεν γινεται αυτος (ΣΠΕΦ) που εισηγαγε τον ορο ¨εικονικη ΟΤΣ¨, στην συλλογιστικη του οποιου στηριχτηκε ολος ο ν 4414, ΑΡΑ ¨Η ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ¨,, Ο ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΠΕ,, ΑΡΑ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ,, ΝΑ ΕΓΚΑΛΕΙΤΑΙ απο τριτους με ¨δελτια τυπου¨ και φωτογραφιες !!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήKοιτα, δεν εχω ουτε την απαιτηση ουτε και την ελπιδα να σε κανω να αλλαξεις Αιας. Και πραγματικα δεν ειναι αυτος ο σκοπος του σχολιου μου. Θελω απλα να δεις και εσυ αλλα και οι ομοιοι σου οτι υπαρχουμε και εμεις. Αυτοι που θελουμε απλα να πανε τα πραγματα μπροστα, προς οφελος του κλαδου.Τωρα αν αυτο θα χρεωθει στον ΣΠΕΦ, ΠΟΣΠΕΗΦ,ΣΠΕΦ κτλ κτλ κτλ, πιστεψε με ολοι εχουν μυαλο και μπορουν να κρινουν...Δεν χρειαζεται να υπαρχει ΑΥΤΟ, αυτο που κανετε εσυ , ο Παπακυριακου και λοιποι. Αυτα τα ολιγα και παλι τονιζω οτι η επεμβαση μου ειναι καθαρα λογω αγανακτησης, δεν εχει καμια "κρυφη" σκοπιμοτητα και δεν θελω σε καμια περιπτωση να συγκρουστω μαζι σου Αιας ή με οποιονδηποτε αλλον. Ειναι απλα η απογοητευση που νιωθει κανεις οταν βλεπει αυτα...
Διαγραφή,, σεβομαι την αποψη σου, και την επικροτω, ειπες την μαγικη λεξη ¨προς οφελος του κλαδου¨ , αυτον τον σκοπο προσπαθω να υπερετησω, τα τελευταια δεκα χρονια.
ΔιαγραφήΜπράβο ρε φίλε Sanas!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεψε με Chaos, δεν θελω μπαβο και παπαριες, χωρις παρεξηγηση, αλλα εχω βαρεθει ρε συ. Ειχαμε τους αλλους που βριζονται απο το πρωι μεχρι το βραδυ (ευτυχως τωρα τελευταια εχουν μουγκαθει) , τωρα εχουμε αυτο.... ε οχι ρε συ, ΕΛΕΟΣ!!! Αυτη ειναι η πραγματικη μας ιστορια που επαναλαμβανεται ακομη και μεσα σε μια μικρη κοινωνια σαν αυτη του μπλοκ...η ιστορια της Ελλαδαρας μας, μια ζωη γκρινια και φαγωμαρα...δηλαδη εμεις δεν εχουμε δικαιωμα να πιστευουμε οτι ισως μπορει να υπαρξει μια αχτιδα ελπιδας σε αυτη την ερμη χωρα?? Ξερω οτι το τερματισα και μπορει να ακουγομαι υπερβολικος αλλα δεν μπορω να ηρεμησω με αυτα που διαβαζω...συγνωμη ζητω απο ολους τους συναδελφους για το υφος μου.
ΔιαγραφήΛυπάμαι αν από κάποιους δεν γίνετε κατανοητό, ίσως φταίει ο μέσος παραγωγός που δεν καταλαβαίνει ότι κάποιες λύσεις είναι ΜΗ εφαρμόσιμες. Δεν τίθεται θέμα ποιός το κάνει καλύτερα και ποιός όχι. Τίθεται θέμα όταν κάποιος προτείνει κάτι που δεν μπορεί να εφαρμοσθεί και βγαίνει και ισχυρίζεται ότι έχει την λύση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑία επειδή τελευταία έχεις αρχίσει την προπαγάνδα που έκαναν άλλοι με αναγκάζεις να σου απαντήσω. Τις εξυπνάδες περί επικοινωνιακών τεχνασμάτων και φωτογραφιών να τις αφήσεις κατά μέρος. Εκτός αν εστιάζεις ΜΟΝΟ στην φωτογραφία και όχι στα δελτία τύπου που την συνοδεύουν. Κάνε τον κόπο να τα ξαναδιαβάσεις!
Στην μελέτη που στείλατε τότε γράφατε για το αποφευχθέν κόστος των προμηθευτών Χ την παραγωγή των ΑΠΕ που έδινε λιγότερο από 60 εκατομμύρια (μάλιστα τότε γράψατε ότι μπορεί να γίνει και μείωση του ΕΤΜΕΑΡ με την εφαρμογή της παραπάνω λύσης)και ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ αποδεκτή από το ΥΠΕΝ.
Όσον αφορά του τί θα συμβεί αν καταργηθεί η Χρέωση Προμηθευτών γράφετε : Αν μάλιστα οι αυξήσεις αυτές δεν δίνονται, θα προκύπτουν άμεσα πολύ μεγάλα νέα ελλείμματα 100άδων εκατ. ευρώ στον ΕΛΑΠΕ
Δεν μπορείτε να υπολογίσετε πόσα εκατομμύρια θα είναι το έλλειμμα το 2018 και το 2019; (Για το αν εμείς μπορούμε θα το δεις αύριο στο δελτίο τύπου)
Όσον αφορά την δεύτερη λύση που προτείνετε αντιλαμβάνεσαι ποιά προβλήματα δημιουργεί; Αν μπορούσες να τα αντιληφθείς θα καταλάβαινες ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ.
,,, φιλε μου,, εγω και η προπαγανδα μαλωσαμε το 1943, οχι σε μενα τετοιες ετικετες, και μιας και μου κανεις την τιμη να μου μιλας, οπως ειπες,,πες μου, ποιος καθοριζει, ποιες ειναι οι εφαρμοσιμες λυσεις και ποιες οχι !!!! γιατι αν το αποφασιζουν μονο οι αλλοι, τοτε τι ρολο βαρανε οι Συλλογοι !!!! πχ η λυση του ν 4414 ηταν τι !!!!!!!!!! γιατι δεν λες στους Συναδελφους, ποιος ειναι ο Αρχιτεκτονας αυτης της λυσης που ξελασπωσε τον ΕΛΑΠΕ !!!! γιατι δεν λες στους Συναδελφους ποιος δουλεψε στον κωδικα της ΠΧΕΦΕΛ !!!
ΔιαγραφήΟλα αντεχουν στον χρονο, εκτος της υποκρισιας, παντα ειχε κοντα ποδαρια.
Και τελος, ΕΣΥ αληθεια ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ !!!! που μαλιστα θα ειναι και εφαρμοσιμο !!!!!
,,, καταλαβες φιλε μου Sanas , γιατι εξανισταμαι και ανεβαινω στα καγκελα !!!! σωζεις αυτον που πνιγεται και σου την λενε γιατι εβρεξες τα παπουτσια σου !!!!!
ΔιαγραφήΑλήθεια πως σώνει κάποιος τους πάντες με λύση 60εκατ ευρώ όταν το έλλειμμα τρέχει με -340 εκ. ευρώ είναι άξιο απορίας και θέλει πολύ ψάξιμο. Κανείς δεν κατάλαβε ότι μετά την ψήφιση του 4414 και ενώ τον Σεπτέμβριο του 2016 οι περισσότεροι έθεταν ζητήματα περί πλαφόν 6-8ευρώ στην ΠΧΕΦΕΛ και μείωση των εσόδων απο την Χρέωση Προμηθευτών, η ΡΑΕ όχι μόνο δεν το έκανε αποδεκτό αλλά ο κ. Σκουρλέτης στις αρχές Οκτωβρίου έδωσε αναδρομικά για το 2016 +12% απο τους ρύπους και αύξησε από 75% για το 2017 την Χρέωση Προμηθευτών σε 100%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήρε κανένας άλλος είδηση ότι ο ΕΛΑΠΕ δεν θα ισοσκελίζονταν στο τέλος του 2017 ή μόνο ένας φορέας ο οποίος κατάφερε να μην μπουν πάνω και κάτω πλαφόν στην ΠΧΕΦΕΛ και να καταντήσει ρυθμιζόμενη χρέωση και να έχουμε άλλα προβλήματα . Για να το πω πιο απλά "τσακώνονταν στο πόσο θα μειωθεί η Χρέωση των Προμηθευτών ενώ η συζήτηση ήταν ότι έπρεπε να βρεθούν και άλλα χρήματα για να κλείσει το έλλειμμα του ΕΛΑΠΕ μέχρι το τέλος του 2017 που ήταν μνημονιακή υποχρέωση".
Θα σταματήσω εδώ την όποια κουβέντα για τα εσωτερικά των φ/β καθώς υπάρχουν πολύ σοβαρές εξελίξεις οπότε ο κάθε ένας που έχει την δυνατότητα ας κάνει ότι καλύτερο μπορεί για τον κλάδο μας.
Εχεις δικαιο Συναδελφε,, εδω ¨υπάρχουν πολύ σοβαρές εξελίξεις¨ και πρεπει ΟΛΟΙ να προβαλουν και να τεκμηριωσουν τις θεσεις τους,, αρκει ΝΑ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ !!!!! το γραφω και αναμενω τις δικες σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα, οσον αφορα την θεση σου,,, ¨Πήρε κανένας άλλος είδηση ότι ο ΕΛΑΠΕ δεν θα ισοσκελίζονταν στο τέλος του 2017 ή μόνο ένας φορέας ο οποίος κατάφερε να μην μπουν πάνω και κάτω πλαφόν στην ΠΧΕΦΕΛ και να καταντήσει ρυθμιζόμενη χρέωση και να έχουμε άλλα προβλήματα¨,,δηλ για να καταλαβω, κανεις ρητορικη ερωτηση ή περιμενεις απαντηση !!!!!!!! γιατι η απαντηση δεν θα σου αρεσει !!!
Και ξαρωτω λοιπον αυτα που εγραψα παραπανω και απαντηση δεν πηρα,,,
¨ γιατι δεν λες στους Συναδελφους, ποιος ειναι ο Αρχιτεκτονας αυτης της λυσης που ξελασπωσε τον ΕΛΑΠΕ (ν 4414) !!!! γιατι δεν λες στους Συναδελφους ποιος δουλεψε στον κωδικα της ΠΧΕΦΕΛ !!!¨
και η τελευταια ερωτηση Συναδελφε, συμπεριλαμβανει και τα πανω και κατω ορια της ΠΧΕΦΕΛ.
Το ρωτω απο χθες,, περιμενω,,,
http://www.pospief.gr/deltio-typoy-pospief-30-11-2017/
ΑπάντησηΔιαγραφήAξιότιμοι συνάδελφοι φωτοβολταϊκοί,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το Σάββατο 2/12/2017, έχει ξεκινήσει η διεξαγωγή των εκλογών στα Επιμελητήρια της χώρας.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον κλάδο μας, να εκλέξουμε φωτοβολταϊκούς εκπροσώπους στα Διοικητικά Συμβούλια των Επιμελητηρίων .
Είναι βέβαιο πως ο κλάδος μας θα αντιμετωπίσει μεγάλα εμπόδια και δυσκολίες. Οι επερχόμενες αλλαγές στην ενεργειακή αγορά όπως η σύζευξη αγορών (target model), αλλά και η διαφοροποίηση του ενεργειακού μείγματος καυσίμου, είναι οι τεράστιες προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Κανείς από τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά δεν μπορεί να ξεχάσει την ψήφιση του ν.4093 και ν.4152 (έκτακτη εισφορά επί του τζίρου) και του ν.4254 (γνωστού και ως new deal, όπως και την ενεργοποίηση του μεταβατικού τέλους ασφάλειας εφοδιασμού (ευρέως γνωστή ως διακοψιμότητα).
Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι ο αγώνας της Ομοσπονδίας, είναι διαρκής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το μέτρο της Χρέωσης Προμηθευτών (2016). Επιτέλους μετά από τόσα χρόνια, απεικονίστηκε το πραγματικό όφελος που έχει η Προμήθεια από την παραγωγή μας. Επιτέλους ο λογαριασμός από όπου πληρωνόμαστε (Ε.Λ.Α.Π.Ε.) ισοσκέλισε, με αποτέλεσμα την σημαντική μείωση των υπερημεριών. Επιτέλους, πλέον δεν χρειάζεται να γίνονται αυξήσεις στο ΕΤΜΕΑΡ, το οποίο πληρώνουν οι καταναλωτές, Μια διακριτή χρέωση που διαρκώς μας στοχοποιεί στα μάτια του καταναλωτή.
Για όσους παρακολουθούν τα τεκταινόμενα, γνωρίζουν πως έχουν γίνει επανειλημμένες προσπάθειες (ακόμα και πριν 4 ημέρες) το εν λόγω μέτρο να καταργηθεί.
Είναι αυτονόητο πως πρέπει να παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα στην ενεργειακή αγορά , να συλλέγουμε και να επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα, έτσι ώστε όταν χρειάζεται να επεμβαίνουμε και να μπορούμε να επιχειρηματολογούμε με ακρίβεια και σοβαρότητα .
Στον διαρκή αυτό αγώνα, είναι αυτονόητο πως πρέπει να δημιουργούμε συμμαχίες. Τα Επιμελητήρια και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων ήταν στο παρελθόν - και πρέπει να παραμείνει και στο μέλλον Σύμμαχος μας .
Για τους παραπάνω λόγους, η φωνή μας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και στα Επιμελητήρια της χώρας. Σας καλούμε να συνδράμετε και να στηρίξετε τον κλάδο με την συμμετοχή σας
Η Ομοσπονδία στηρίζει :
Στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών : Παπακυριακού Ιωάννης
Στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης Τσικούρας Πέτρος
Πασχαλάκη Αθανασία
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης Μωραϊτίδης Γιάννης
Μωραϊτίδης Κώστας
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης τον συνδυασμό του κ. Ζορμπίδη και τον
Μήττα Ηλία (συνδυασμός Νικολόπουλου)
Επιμελητήριο Ημαθίας (από τον συνδυασμό Μπίκου) Κάτσιας
Οικονομίδης
Κώστογλου
Επιμελητήριο Πέλλας Γκλαβάκης
Επιμελητήριο Κιλκίς Τσέτος Σωτήρης
Επιμελητήριο Αργολίδας Ραζής Σταύρος
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είδα ότι το μεταφατικο τελος ασφαλειας εφοδιασμού έπεσε στο ενημερωτικο Οκτωβριου απο 3,6% σε 1,8%. Αυτό είναι οριστικό; Πότε θεσμοθετήθηκε (με ποιο Νόμο/Εγκυκλιο αν ξερετε);
ΑπάντησηΔιαγραφήTo μεταβατικό τέλος εφοδιασμού έτσι όπως το γνωρίζαμε είχε πάρει την έγκριση της Κομισιόν στις 15/10/2014 με μέγιστη διάρκεια 3 έτη. Το μέτρο συνεπώς έληξε στις 15/10/2017.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρακτικά έχετε τιμολογηθεί 3,6% για 15 ημέρες. Όμως επειδή στον ΛΑΓΗΕ τιμολογούνε παραγωγή μηνός και όχι μικρότερη, στα τιμολόγια έβαλαν 1,8% για 30 ημέρες (συνεπώς είναι ακριβώς το ίδιο).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ....ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ CASH FLOW ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαπακυριακού βγήκαν τα αποτελέσματα των εκλογών στο ΕΒΕΑ και πάτωσες. Δεν εκλέχτηκες τίποτα και πουθενά!! Παραμένεις δηλαδή το απόλυτο μηδέν, αυτό που ήσουν πάντα. Και να σκεφτείς ότι ο τελευταίος που εκλέχτηκε στο ΔΣ του μεταποιητικού τμήματος πήρε μόλις 113 σταυρούς!! Ούτε αυτό δεν μπόρεσες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να σκεφτεί κανεις οτι ήταν 8,000 υποχρεωτικά εγγεγραμμένες και υποχρεωτικά ταμειακά ενήμερες λόγω ΓΕΜΗ επιχειρήσεις που μπορούσαν να ψηφίσουν!!!
Και να σκεφτεί κανείς ότι η κάθε μία εταιρεία είχε 2 ή 3 ψήφους ανάλογα τον αριθμό των εταίρων!!
Και να σκεφτεί κανείς οτι υπήρχαν 2,500 επιχειρήσεις ΑΠΕ εκεί λόγω ΓΕΜΗ.
Πάτωσες παλικάρι μου, αλλά τουλάχιστον πήρες ένα μάθημα εκλογών, γιατί μέχρι σήμερα κανείς και ποτέ δεν σε εξέλεξε!! Μας τα ζάλισες μόνο μπλογκάροντας και ρουφιανεύοντας.
Πήγαινε τώρα να χωθείς στο λαγούμι της ψευτομοσπονδίας, για να αλληλοκλέγεστε τα 5 μόλις μέλη αναμεταξύ σας και να κοροϊδεύετε τους εαυτους σας. Και όπου ξανακούσεις για εκλογές, μακριά αγόρι μου!! Μόνο για φυτευτός στα μπλογκς είσαι και για προπαγάνδα. Ούτε ταξί δεν γεμίζεις!!!!
Όσο για τον πρώτο σε ψήφους, πήρε μόλις 538 και είναι ο γιος του Μίχαλου... Τέτοια ξεφτίλα. Και ξέρεις ποια είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα;;; Ότι μας έχουν κατσικωθεί και τους πληρώνουμε υποχρεωτικά συνδρομή με το ΓΕΜΗ!! Γιατί αλλιώς ούτε 50 ψήφους δεν θα έπερνε, αφού δεν θα υπήρχαν καν ταμειακά εντάξη μέλη!!
Κύριε Κανάκη ευχαριστούμε για το χρήσιμο σχόλιό σας. Φαντάζομαι ενδιαφέρει πολλούς συναδελφους.
ΔιαγραφήΠαπακυριακού πάτωσε και ο άλλος της ψεύτοποσπηεφ, ο Τσικούρας!! Πουθενά στο ΒΕΘ και αυτός!! Μην ξαναεκτεθείτε παιδιά σε κόσμο και εκλογές, δεν κάνετε!!!! Μέχρι γενική συνέλευση των πέντε σας καλά είστε...!! Και αν δεν σας βγαίνει ούτε και αυτό, φτιάξτε τριτοβάθμια ψεύτοσυνομοσπονδία να ψηφίζει μόνο ο Παναγής...
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγαλο ζορι τραβας βρε κανακη
ΔιαγραφήΟ καθενας μας εδω μεσα έχει τα προβλήματα του...αλλοι μικρα και αλλοι μεγαλα. Το πως οριοθετουνται αυτα σε μικρα και μεγαλα ειναι παντως αξιο θαυμασμου. Kαλο βραδυ συναδελφοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαπακυριακού βγήκαν τα αποτελέσματα των εκλογών στο ΕΒΕΑ και πάτωσες. Δεν εκλέχτηκες τίποτα και πουθενά!! Παραμένεις δηλαδή το απόλυτο μηδέν, αυτό που ήσουν πάντα. Και να σκεφτείς ότι ο τελευταίος που εκλέχτηκε στο ΔΣ του μεταποιητικού τμήματος πήρε μόλις 113 σταυρούς!! Ούτε αυτό δεν μπόρεσες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να σκεφτεί κανεις οτι ήταν 8,000 υποχρεωτικά εγγεγραμμένες και υποχρεωτικά ταμειακά ενήμερες λόγω ΓΕΜΗ επιχειρήσεις που μπορούσαν να ψηφίσουν!!!
Και να σκεφτεί κανείς ότι η κάθε μία εταιρεία είχε 2 ή 3 ψήφους ανάλογα τον αριθμό των εταίρων!!
Και να σκεφτεί κανείς οτι υπήρχαν 2,500 επιχειρήσεις ΑΠΕ εκεί λόγω ΓΕΜΗ.
Πάτωσες παλικάρι μου, αλλά τουλάχιστον πήρες ένα μάθημα εκλογών, γιατί μέχρι σήμερα κανείς και ποτέ δεν σε εξέλεξε!! Μας τα ζάλισες μόνο μπλογκάροντας και ρουφιανεύοντας.
Πήγαινε τώρα να χωθείς στο λαγούμι της ψευτομοσπονδίας, για να αλληλοκλέγεστε τα 5 μόλις μέλη αναμεταξύ σας και να κοροϊδεύετε τους εαυτους σας. Και όπου ξανακούσεις για εκλογές, μακριά αγόρι μου!! Μόνο για φυτευτός στα μπλογκς είσαι και για προπαγάνδα. Ούτε ταξί δεν γεμίζεις!!!!
Όσο για τον πρώτο σε ψήφους, πήρε μόλις 538 και είναι ο γιος του Μίχαλου... Τέτοια ξεφτίλα. Και ξέρεις ποια είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα;;; Ότι μας έχουν κατσικωθεί και τους πληρώνουμε υποχρεωτικά συνδρομή με το ΓΕΜΗ!! Γιατί αλλιώς ούτε 50 ψήφους δεν θα έπερνε, αφού δεν θα υπήρχαν καν ταμειακά εντάξη μέλη!!
Απλά ο Παπακυριακού τράκαρε μετωπικά με την πραγματικότητα. Και τράκαρε πολύ άσχημα. Μέχρι σήμερα ζούσε μόνο στην εικονική πραγματικότητα του μπλογκ, των ψευτολογαριασμων του και της ψευτοεπηε-ψευτοποσπηεφ χωρίς ποτέ εκλογές, νομίζοντας ότι με τις ασυναρτησιες του θα κέρδιζε κόσμο και πως θα κατάφερνε καποια στιγμή να μαζέψει ψηφους και να εκλεγεί κάπου. Αμ δε...
Διαγραφή.......ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ψυχολογικά που έχουν ορισμένοι εδώ μέσα
ΑπάντησηΔιαγραφή......ΓΙ' ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ.......ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΜΕΡΟΣ ΗΡΘΑΝ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨεύτο ....άκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποδέχτηκα την πρόταση του κ. Μίχαλου, προκειμένου ως φωτοβολταϊκοί να έχουμε φωνή στο μεγαλύτερο επιμελητήριο της χώρας, αλλά και να στηρίξω τον άνθρωπο που αποδεδειγμένα και στο παρελθόν και στο παρόν, έχει στηρίξει τις θέσεις και τα συμφέροντα του κλάδου μας (ενδεικτικά : για τις υπερημερίες, τις πρακτικές των τραπεζών, αλλά και παλαιότερα με τις επιστολές προς τον Παπαγεωργίου Ασημάκη σχετικά με το κούρεμα τιμών και τις επιπτώσεις του).
Στην δική σας περίπτωση, ο κ. Μίχαλος ουδέποτε επικοινώνησε μαζί σας τηλεφωνικά, όπως αφήσατε να διαρρεύσει στο energypress. Ο πρόεδρος του ΣΠΕΦ προτάθηκε από μέλος του Δ.Σ. του ΕΒΕΑ και η αίτηση του ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ. Η ξεφτίλα όπως γράφεις είναι όλη δική σας και σίγουρα όχι στον κ. Χρήστο Μίχαλο, ο οποίος έλαβε περισσότερους ψήφους από οποιονδήποτε άλλον στην μεταποίηση, αλλά ακόμα και από οποιονδήποτε άλλον στο εμπορικό τμήμα.
Βιαστήκατε να ανακοινώσετε υποψηφιότητα και γίνατε ρεζίλι. Σαν να μην έφτανε αυτό, κατηγορήσατε το Δ.Σ. του ΕΒΕΑ πως αποτελείται από παλαιά τζάκια που....σας φοβήθηκαν. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ποιοί ήταν υποψήφιοι και ποιοί αποτελούν το Δ.Σ. του ΕΒΕΑ. Αλήθεια τι έγινε με το εξώδικο που στείλατε στον πρόεδρο του ΕΒΕΑ; Τι απέγινε εκείνη η στρατιά δικηγόρων που στείλατε στο ΕΒΕΑ; Ως συνήθως ρίξατε άλλη μια φωτοβολίδα προκειμένου να καλύψετε τα τραγικά λάθη σας.
Όσον αφορά τα νούμερα που παρουσιάζεις : Στο μεταποιητικό τμήμα υπάρχουν και ατομικές με δικαίωμα 1 ψήφου. Επίσης αρκετοί έχουν περισσότερες από 1 εταιρείες με την ίδια μετοχική σύνθεση. Γνωρίζεις ότι μπορούν να ψηφίσουν μόνο 1 φορά και όχι περισσότερες. Συνεπώς, σαφώς υπάρχουν 8000 εταιρείες στην μεταποίηση, αλλά :
- Παραβλέπεις ότι στο ΕΒΕΑ ψηφίζουν κατά 95% μόνο όσοι έχουν παρακινηθεί από τους υποψηφίους. Δεν είναι βουλευτικές εκλογές και η ψήφος δεν είναι υποχρεωτική.
- Παραβλέπεις ότι μεγάλος αριθμός εταιρειών από Α.Π.Ε., είναι ΑΙΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΟ και όχι φωτοβολταϊκές.
- Παραβλέπεις ότι το εκλογικό αποτέλεσμα το επηρεάζουν κατά 80% οι Α.Ε. οι οποίες έχουν 3 ψήφους. Οι περισσότερες φ/β δεν είναι Α.Ε.
Όσον αφορά τους λόγους που δεν εκλέχθηκα και έλαβα μόνο 70 σταυρούς :
1. Έπρεπε να έχω ενημερώσει τον κάθε παραγωγό προσωπικά και όχι να περιμένω πως οι παραγωγοί θα ψηφίσουν χωρίς να τους παρακινήσω.
2. Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τις εκλογές του ΕΒΕΑ μετά τις 13 Νοεμβρίου. Ως επιβεβαίωση η ημερομηνία που ανακοίνωσα την υποψηφιότητα μου. Όταν το έμαθε φίλος μου ο οποίος εκλέχθηκε με περισσότερους από 400 σταυρούς, μου είπε ότι ήταν αυτοκτονία, και πως οι περισσότεροι το κυνηγάνε από Σεπτέμβριο.
Το χειρότερο όλων :
Χαίρεστε που δεν κατάφερα να εκλεγώ. Προφανώς προτιμάτε να προωθούνται οι θέσεις τις βιομηχανίας, αλλά όχι οι δικές μας.
Οι παραγωγοί από φωτοβολταϊκά ακόμα και τώρα δεν έχουν καταλάβει πως τα συμφέροντα μας διαρκώς διακυβεύονται. Για άλλη μια φορά έχουν στραμμένα τα μάτια τους μόνο στην επόμενη πληρωμή.
Τα συμφέροντα των φωτοβολταϊκών είναι με το να εξαφανιστεις από προσώπου γης και να μην τους ξανάζαλίζεις. Όπως κατάλαβες Παπακυριακού σε έχουνε γραμμένο κανονικά. Όχι μόνο δεν σου έδιναν ούτε μια συνδρομή 3 € το χρόνο για να τους κάνεις το γραμματέα..., αλλά ούτε ένα σταυρό μεταξύ 8000 επιχειρήσεων δεν σου χαλάλισαν.
ΔιαγραφήΆντε τώρα, πες στους τσαμπατζήδες σου πότε θα γίνει Cash flow για να σκοτώνεις την ώρα σου.... αργόσχολε!!
Κύριε Παπακυριακού συγχαρητήρια. Με 70 ψήφους και προτελευταίος στη λίστα υποψηφίων να ανοίξεις σαμπάνιες. Ούτε που θα ξαναδείς στη ζωή σου 70 ψήφους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού δε πολεμάει το σύστημα γιατί δε τα παρατάς να ασχοληθείς με το τάβλι;
.....ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.....ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ !!!!!!! ΚΑΙ ΕΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ !!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή.......ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΕΣ....ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΟΙ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΣ........ΤΥΦΛΩΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ψυχολογικά που έχουν ορισμένοι εδώ μέσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αναρωτιομαστε μετα ολοι πως εχει βγει κυβερνηση ο ΣΥΡΙΖΑ...εθελοτυφλουμε στην παιδεια που εχουμε σαν ελληνες ακομα κ στην ψηφο μας.να πεθανει μεχρι κ η γιδα του γειτονα.αηδιαζετε τον κοσμο με τις ανευ ουσιας αντιδικιες σας.ολα τα νουμερα εχουν μαζευτει εδω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κατάλαβα καλά ,κύριοι κύριοι ,χαιρόσαστε που ο κλάδος δεν έχει αντιπροσώπευση .Μάθετε λοιπόν πως οι υπόλοιποι δεν χαιρόμαστε καθόλου και στην συνέχεια καταλαβαίνουμε τον ρόλο σας για ακόμα μία φορά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ξέρεται όλοι σας, επειδή δεν ψηφίσατε το Παπακυριακού στο Επιμελητήριο και τον ξεφτιλίσατε, δεν πρόκειται άλλο να έχετε ενημέρωση για πληρωμές. Να σας δω γατάκια τι θα κάνετε. Θα παρακαλάτε Παπακυριακού σώσε μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαζακο, Κανακη, Δημητρη μας ζαλισατε! Δεν γνετε να ειστε τοσο καφροι οποτε μαλλον στημενοι ειστε και μαλλον ειστε ο ιδιος ψυχοπαθης. Μπορει η καθε προσωπικοτητα βεβαια να μην αντιλαμβανετε την υπαρξη των αλλων δυο οποτε παω πασο. Ενδιαφερον θα ειχε και μια τεταρτη γυναικια προσωπικοτητα για να αυτοικανοποιηστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ εσύ ποιος είσαι; Είσαι ο ψυχοπαθής που έφαγε το φούμο και βγαίνεις να με κατηγορήσεις ως ψυχοπαθή με το όνομα Χρήστος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τύφλωσε το φούμο αδερφέ. Πολύ κάρβουνο....
Άρχισαν τα όργανα πάλη τα ίδια και τα ίδια ορισμένοι εδώ μέσα άρχισαν πάλη τα καραγκιοζιλίκια έλεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παρακαλάτε Παπακυριακού σώσε μας. Να σας δω γατάκια τι θα κάνετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι καθε μερα το βλεπεις. Ποση αρρωστια μπορει να υπαρχει σε αυτην την χωρα ρε Θεε?? Κάνε κάτι σε παρακαλω... Βλεπεις Καζακο, τον Θεο πρεπει σαν γατακια που ειμαστε ΟΛΟΙ, να παρακαλαμε μπας και σωσει και απαλλαγουμε απο αυτην την κατασταση και οχι τον Παπακυριακου. Ειστε για κλαματα ρε παιδια. Καλη σας μερα κυριοι....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχει κάποιος άλλη ευκαιρία με οτιδήποτε ν γελαση. ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα του πούμε όλοι μας ν διάβαση τ εδώ γραφόμενα.
Καταλαβα για πια στιγμη μιλας Παπανικολαου, για εκεινη την στιγμη που απο τα νευρα σου και την αηδια σου θελεις να κλαψεις αλλα τελικα σου βγαινει σε σχιζοφρενικο γελιο ε?? Γιατι αλλιως φιλε μου εδω μεσα μονο για κλαματα ειναι , τιποτα αλλο, μονο κλαμα....και με μαυρο δακρυ.
ΔιαγραφήΠολλα ψυχολογικα ρε παιδια... πολυ παντοφλα στο σπιτι πεφτει και φαίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚομμωτή τον ανεβάζεται κομμωτή τον κατεβάζεται αλλα είναι πιο σοβαρός από εσάς που το παίζεται επιστήμονες και ξερόλες. Εχει συγκροτημένο λόγο και σκέψη και κρατάει και ένα επίπεδο που δείχνει τουλάχιστον ουσιαστική παιδεία. Δεν σας αρέσουν οι θέσεις του... ε και... και εμένα δεν μου αρέσουν οι θέσεις πολλών τι να κανω; να βρίζω όλη μέρα? Βάλτε την επόμενη εσείς και μακάρι να βγείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επίπεδο σας απλά εμετικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι τους ανθρώπους που ζούνε δίπλα σας.
Απλά υπομένουν.
Μηδέν επίπεδο χωρίς λόγο.
Πρώτα είστε ντροπή για τον εαυτό σας, την οικογένεια σας, τον σύνδεσμο και την ανθρωπότητα.
Με afo κοιμάστε και με afo ξυπνάτε όπως έχει πει ένας πριν λίγο καιρό.
Παπακυριακού απλά μην ασχολείστε άλλο. Δεν αξίζουν ούτε ιδρώτα από κώλο.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ6 Δεκεμβρίου 2017 - 2:47 μ.μ.Θα παρακαλάτε Παπακυριακού σώσε μας. Να σας δω γατάκια τι θα κάνετε
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΑΚΙΑ ΑΝΩΜΑΛΕ!!!ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΦΟΥΜΑΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ¨??? ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ???
Καλα τι γινεται ρε παιδια , ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Πρεπει να διαβασει καποιος ασχετος τα σχολια των τελευταιων 2 ημερων και θα παθει κοκομπλοκο!!! Και οπως θα ελεγε και ενας κλασσικος ελληναρας : ΡΕ ΜΑΚΑΚΕΣ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩΠΕΡΑ??? ΤΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ???
ΑπάντησηΔιαγραφήJohn Black
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια εσάς το λέω που μπορούσατε να ψηφίσετε το Παπακυρικού και δεν πήγατε να τον ψηφίσετε. Τον ξεφτιλίσατε και τώρα τον παρακαλάτε να σας ενημερώσει για πληρωμές. Εάν δεν είσαι από αυτούς μη θίγεσαι.
ενημερωσε μας εσυ βρε μεγαλε ,ρε τι ζορι τραβας αργοσχολε!
ΔιαγραφήΓΕΜΙΣΕ ΤΟ BLOG ΜΕ ΤΡΑΧΑΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ.......ΡΕ ΑΝΤΕ ΠΗΓΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΗΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΓ....ΜΗΤΟΙ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ....ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΥΓΚΑ ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερισσότερες Ανακοινώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
Εξόφληση παραγωγής η/ε από ΑΠΕ Ιουλίου 2017
07.12.2017
Συνεχίζεται, με νέες εντολές προς τις τράπεζες, η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Ιουλίου 2017, οπότε και θα εξοφληθούν 335 πάρκα με πληρωτέο ποσό τιμολογίου έως 97.537,46€ (90% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Ιούλιο). Σημειώνεται ότι μαζί με την εξόφληση του τιμολογίου του Ιουλίου θα καταβληθεί και το ποσό που αναλογεί στην επιστροφή του Μεταβατικού Τέλους Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΜΤΑΕ).
ζητω μεταχειρισμενο Inverter μεταχειρισμενο κατα προτιμηση sma 10 kw γ φυσικα να ειναι σε πληρη λειτουργια
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω
Παπακυριακού κανένα νέο για το πότε θα αρχίσουν οι πληρωμές Αυγούστου. Αν βέβαια θέλεις να μας πείς, γιατί εσείς πάντα γνωρίζετε κάτι παραπάνω από μας !
ΑπάντησηΔιαγραφή.....τα γατάκια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γνωρίζω μετά τις 18/12, καθώς το χθεσινό cash flow δεν απέδωσε χρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη γιατί δεν απέδωσε χρήματα το χθεσινό Cash Flow;;;; Τι έγινε;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήKiriakos. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου. 6976568337 ΣΤΕΛΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ Σε ευχαριστούμε.
Γνωρίζει κάποιος τον λόγο για τον οποίο δεν περνάνε στο σύστημα ενημερότητες ;;; Έχω στείλει δυο φορές mail και δεν φαίνομαι ενήμερος στο ape.desmie
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εμένα άργησαν δύο βδομάδες για να την περάσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μεγάλο μπράβο στην PV-LOG για την συνεργασία τους με την Κιβωτό του Κόσμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές Γιορτές σε όλους μας .
https://energypress.gr/news/pv-log-kai-i-kivotos-toy-kosmoy-mazi-gia-paidi-kai-tin-mitera
Πραγματικά αυτές οι πρωτοβουλίες είναι αξιέπαινες ειδικά τέτοιες γιορτινές ημέρες.
ΔιαγραφήΕγώ έχω δύο φωτοβολταϊκούς σταθμούς στο PV-LOG ένα χρόνο τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
https://energypress.gr/news/ritra-aytomatis-anaprosarmogis-ton-yko-kai-nees-rythmiseis-gia-ti-reystotita-tis-dei
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΏ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΌΤΙ ΧΆΡΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΌΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΧΩΡΊΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΉΡΧΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΟ ΌΤΙ ΧΩΡΊΣ ΤΟΥΣ ΣΠΑΝΟΥΛΟΓΙΩΤΑΚΟΥΣ Η ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 200 ΜΈΡΕΣ.
ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΛΗΘΙΟΣ Η ΟΣΟΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΑΛΑ ΚΑΙ ΓΚΑΜΠΕΛΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΗΛΗΘΙΑ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΤΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...
(ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΓΝΏΜΕΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΕΒΑΣΤΕΣ)
https://energypress.gr/news/ritra-aytomatis-anaprosarmogis-ton-yko-kai-nees-rythmiseis-gia-ti-reystotita-tis-dei
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΏ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΌΤΙ ΧΆΡΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΌΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΧΩΡΊΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΉΡΧΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΟ ΌΤΙ ΧΩΡΊΣ ΤΟΥΣ ΣΠΑΝΟΥΛΟΓΙΩΤΑΚΟΥΣ Η ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 200 ΜΈΡΕΣ. ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΛΗΘΙΟΣ Η ΟΣΟΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΑΛΑ ΚΑΙ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΗΛΗΘΙΑ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΤΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...
(ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΕΒΑΣΤΕΣ)
Έχεις απόλυτο δίκιο. Ένα από τα δύο ισχύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληροφοριακά, η λέξη "ηλίθιος" γράφεται με ΗΤΑ, ΓΙΩΤΑ, ΓΙΩΤΑ.
Αλλά και έτσι που την έγραψες όλοι καταλάβαμε ποιον εννοούσες.
Προχώρα.
Διαφωνώ με Dημήτρη. Ο καθένας μπορεί να αυτοπροσδιορίζεται και να αυτοχαρακτηρίζεται όπως θέλει και να το γράφει όπως θέλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαρουφάκης με ένα Ν ο ηλήθηος με Η και πάει λέγοντας.
Σωστά αλλά παραβλέπεις ένα βασικό στοιχείο: Κάποιος που δημιουργεί λογαριασμό google στις 6 Ιουνίου 2015 και γράφει το πρώτο μήνυμα στις 11 Δεκεμβρίου 2017, δεν μας έχει δώσει δείγμα για τον αυτοπροσδιορισμό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανόν να μας περνάει όλους για ΗΛΗΘΗΟΥΣ.
Πως να ξέρουμε ότι θέλει να αυτοπροσδιορίζεται με Η;
Μη χαλιέστε κι αφήστε τον να πιστεύει ότι όταν το γράφει με "η" αποκλείεται να είναι ο ίδιος ηλίθιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε χαλιέται κανένας. Παρατηρούμε απλώς ότι κάποιος που έκανε λογαριασμό το 2015 βγήκε 2,5 χρόνια μετά να γράψει το πρώτο μήνυμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΙΠΡΟΣΩΠΕ ΔΗΜΉΤΡΗ /GREESKY /MAVRIKIE Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΊΑ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ. ΤΟ ΕΡΏΤΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ (ΜΕ ΓΙΩΤΑ) ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΤΩΝ ΆΛΛΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΤΕΙ ΤΑ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΡΌΙΚΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΆΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΜΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΤΑΜΠΑΚΙΈΡΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΟ ΑΝ ΕΧΩ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΆΘΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΌΣΑ ΣΧΌΛΙΑ ΈΚΑΝΑ ΑΠΌ ΤΟ 2015. ΑΝ ΈΧΕΙΣ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΌ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ
ΔιαγραφήΚαλημερα σας συναδελφοι. Μηπως γνωριζει καποιος να με ενημερωσει σχετικα με την πληρωμη παλαιοτερων χρεων στον παλαιο , πλεον, ΟΑΕΕ? Σε περιπτωση που θελω να πληρωσω ολο το ποσο εφ'απαξ , έχω κάποια διαγραφη των προσθαυξήσεων? Η εταιρια μου ειναι Ο.Ε. και ειναι ενεργή. Ευχαριστω προκαταβολικα όλους όσους γνωριζουν και μπορουν να με βοηθησουν σε αυτο. Καλή εβδομαδα να εχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας αν κοψω το τιμολόγιο του Νοεμβρίου και του Δεκέμβριου με ημερομηνία Ιαμνουάριος 2018 θα έχω πρόβλημα ,γνωρίζετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιόν λόγο να κάνετε κάτι τέτοιο;
ΔιαγραφήΑν το σκέπτεστε για να εμφανίσετε μικρότερο τζίρο για το 2017, είναι λάθος το σκεπτικό σας μην το κάνετε.
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ12 Δεκεμβρίου 2017 - 10:40 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας αν κοψω το τιμολόγιο του Νοεμβρίου και του Δεκέμβριου με ημερομηνία Ιαμνουάριος 2018 θα έχω πρόβλημα ,γνωρίζετε;
ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ,ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΥΦΟΣ ΠΟΝΗΡΕ ΒΛΑΧΕ????ΤΟΤΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ-ΦΛΕΒΑΡΗ ΘΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΗΣΗ ΚΑΡΑΒΛΑΧΕ ΠΟΝΗΡΕ, ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΟ ΓΙΔΙ!!!!!!!!
κ..Παπακυριακού κανένα νέο για πληρωμές ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ ??Λέγετε ότι ξεκινάνε από την επομένη τρίτη,γνωρίζεις εσυ κάτι η είναι μπαρούφα?
ΑπάντησηΔιαγραφήAπό ποιόν λέγετε κάτι τέτοιο; Στον κόπο μπήκε να δει πόσα ακόμα χρειάζονται για να κλείσουν οι πληρωμές Ιουλίου; (χρειάζονται 90 εκατομμύρια).
ΔιαγραφήΣτον κόπο μπήκε να δει πόσα χρειάζονται για να πληρωθούν οι σταθμοί 100kw.p για Αύγουστο;
Πετάει ο κάθε ένας ότι κατεβάσει το άδειο του κεφάλι και μιλάει.
Το cash flow της ΔΕΗ είναι στις 18. Και 100 εκατομμύρια να αποδόσει (αποκλείεται), ο ΛΑΓΗΕ δεν θα τα είχε εισπράξει την επόμενη μέρα αλλά στην καλύτερη τον περιπτώσεων την μεθεπόμενη.
Αν το cash flow είναι αρκετά μεγάλο (λογικά θα πρέπει να είναι γιατί το προηγούμενο δεν έδωσε χρήματα) μαζί με τα χρήματα της χρέωσης προμηθευτών τέλος του μήνα, ίσως προλάβουν τέλος του μήνα (δεν είναι πιθανό).
Για να μην λέω περισσότερα ας περιμένουμε το cf στις 18
Με Ιαμνουάριο να τα κόβεις όλα πανίβλακα και ....περίμενε να πληρωθείς τον επομενο Ιαμνουάριο. Καλά που είμαι τρελλαμένος αλλιώς θα ήμουνα για ...ΔΑΦΝΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή