Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Αυγουστος/Σεπτέμβριος - Πληρωμή Μάιος 2017

Kαλό Μήνα!
Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής και μην ξεχνατε το ποσο.




Για να μπορέσετε να σχολιάσετε 

δείτε ανάρτηση εδώ  -εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

Απο εδώ και στο εξής, οσα σχόλια έχουν ανάρμοστη γλώσσα θα κόβονται, παρόλο που μπορεί να περιέχουν και μία τοποθέτηση επί του θέματος.  

345 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Με την ελπίδα να αρχίσει.....

      Διαγραφή
    2. .....ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ......ΠΕΡΑΣΕ Ο ΑΠΡΙΛΙΟΣ......ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ.......48 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ.....

      Διαγραφή

  2. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΔΔΗΕ
    ================

    ΜΗΝΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
    ------------------


    ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 48 ΜΕΡΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .....ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΥΨΟΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ.....ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ......ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟ ΜΔΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ 80 KW.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι προβλέπει το νέο μνημόνιο για την ενέργεια







    Με βάση τις πρώτες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αυτά που συμφωνήθηκαν στον χώρο της ενεργείας είναι τα εξής:




    1)Εκκαθάριση όλων των οφειλών του δημοσίου μέχρι το τέλος του 2017.




    2)Ανά 3 μήνες αναπροσαρμογή ΕΤΜΕΑΡ ώστε ο ΕΛΑΠΕ να μην ξαναγίνει ελλειματικός




    3)Μηνιαία έκδοση λογαριασμών ρεύματος




    4)Πώληση του 40% των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ




    5)Πώληση του 17% της ΔΕΗ από το ΤΑΙΠΕΔ




    6)Πλάνο για την επίλυση του προβλήματος των ρευματοκλοπών




    7)Σχέδιο για την εκκαθάριση των οφειλών των ΥΚΩ




    8)Λήψη μέτρων κατά των στρατηγικών κακοπληρωτών,με προστασία των ευάλωτων πελατών




    9)Υλοποίηση του προγράμματος εγκατάστασης των έξυπνων και πιθανόν προπληρωμένων μετρητών




    Από την στιγμή που θα περαστούν τα μετρά αυτά γραπτά στο τέταρτο μνημόνιο,αργά ή

    γρήγορα θα γίνουν και πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ......ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ.....ΝΑΙ.......ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ....'Η ΝΕΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ...........

      Διαγραφή
  6. Καλημερα σε ολους υπαρχει ενημερωση το ποτε θα ξεκινησει ο Σεπτεμβριος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το afo.gr λέει για Παρασκευή 5/5... Αναμονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού το λέει το afo...Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα αρχίσει την άλλη βδομάδα με μικρά ποσά!Μακαρι να είμαι λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα κ.κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ, γνωρίζετε πότε θα αρχίσει ο Σεπτέμβριος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κ. Παπακυριακού γνωρίζετε αν πάρεις τον αναπτυξιακό πρέπει να κάνεις Υπεύθυνη δήλωση στο ΛΑΓΗΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΠΙΔΌΤΗΣΗ το Πάρκο και σε πόσο χρόνο μπορείς να το δηλώσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε προθεσμία περίπου 60 ημερών να το δηλώσετε. Γνωρίζω για παραγωγούς που είτε έχουν κάνει λάθος την δήλωση είτε αμέλησαν να την κάνουν. Μην το αμελήσετε. Τον ίδιο μήνα με την εκταμίευση, κάντε και την υπεύθυνη δήλωση.
      Ακόμα και αν σας λέμε όλοι το ίδιο πράγμα στο blog, κατεβάστε τον νόμο και διαβάστε τον ο ίδιος.

      Θα μπείτε στο παρακάτω :
      http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13

      θα επιλέξετε "Νόμοι και διατάγματα"

      Με αριθμό νόμου ή διατάγματος -συμπληρώνετε 4254

      και επιλέγετε αυτόν του 2014 (υπάρχει αντίστοιχος του 1929).

      Αφού κατεβάσετε το pdf θα πάτε στην σελίδα 1442, ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΙΓ.2

      Υ.Γ. Για κάποιους εξυπνάκηδες που σκόπιμα έχουν κάνει ανακριβή δήλωση, να γνωρίζουν ότι κάποια στιγμή θα βρεθούν και πλέον θα πουλάνε με 3 και εξήντα. Επίσης θα υποχρεωθούν να γυρίσουν πίσω όσα χρήματα εισέπραξαν παράνομα...και δεν εννοώ την διαφορά μεταξύ της κατηγορίας ΜΕ και ΧΕ, αλλά με όσο πουλάνε νεοεισερχόμενοι σταθμοί.

      Διαγραφή
  11. TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ POS ΘΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το θέμα με τα POS πρώτα ο ΣΠΕΦ απέστειλε επιστολή. Ύστερα από λίγες ημέρες το έκανε η ΠΟΣΠΗΕΦ και στο ίδια επιστολή απέστειλε και ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ και πρόεδρος των επιμελητηρίων της χώρας.
      Δυστυχώς καθώς τα αντανακλαστικά κάποιων και δεν εννοώ αυτά των συλλόγων είναι πολύ αργά, η γελοιότητα με τα POS πήρε και ΦΕΚ.
      Έχουμε ζητήσει συνάντηση με τα υπουργεία οικονομικών και οικονομίας για το συγκεκριμένο ζήτημα.

      Διαγραφή
  12. ...ΜΟΛΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟ 50 % + 1 ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ, ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΑΜΕΣΑ.........ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ KWH.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Αυγούστου 2016
    03.05.2017
    Ολοκληρώθηκε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Αυγούστου 2016 με νέες εντολές σήμερα προς τις τράπεζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΦΤΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ.........ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΥΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΕΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ......ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΤΩ ΚΑΙΣΑΡΙ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλο μηνα σε όλους !
    Πόσες φορές εχει κοπεί το ρεύμα στο πάρκο σας ? Γιατι έμενα εχει αρχλισει και γλινετε συχνο φενόμενο! Μπορω να κερδίσω κάτι αμα κάνω φασαρία ή τσάμπα το σάλιο μου ? Σημερα απο τις 9-12 ήμουν εκτός ρεύματος ! ΕΛΕΟΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου πάρκο τον χειμώνα είχε μείνει εκτός λειτουργίας 10 μέρες λόγω βλάβης του δικτύου της ΔΕΗ. Έκαναν 10 μέρες να επισκευασουν μια βλάβη στον μετασχηματιστή που έριχνε τη μια φάση με αποτέλεσμα να βγαίνει το πάρκο εκτος. Το να τους κάνεις φασαρία πρακτικά δεν έχει νόημα γιατί πάντα έχουν καποια δικαιολογία οπως π.χ. έχουμε έλλειψη προσωπικού, οτι φταίει ο εργολαβος κτλ. (που σε κάποιο βαθμό μπορεί να ισχύουν). Παρόλα αυτά καλό είναι πάντα να διαμαρτυρομαστε γιατί όλα αυτά πανε και πιο πανω. Εξάλλου εμείς σαν παραγωγοί έχουμε παντα προτεραιότητα για τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ.

      Διαγραφή
    2. 10 ΜΗΝΕΣ ????? Βραβείο υπομονής πρέπει να πάρεις φίλε μου ! Όποτε πάντως μιλάω με τις βλάβες μου λένε πάντα οτι έχουν στείλει συνεργείο για την βλάβη ! Οταν ρωτάω βέβαια το τηλέφωνο του υπεύθυνου ποτε μα ποτε δεν το απαντάνε !

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς δεν πάνε πιο πάνω αυτές οι διαμαρτυρίες. Αν όμως ξέρεις τον πιο πάνω (π.χ. τομεάρχη ) χτυπάνε καμπάνες σε κάποιους.

      Διαγραφή
    4. Μια χρονια ολο το καλοκαιρι καθε κυριακη το κοβανε το πρωι και το φερναν γυρω στις 3-4 το μεσημερι. Οταν εκανα παραπονα μου ειπαν οτι κανουν αναβαθμιση δικτυου... Ευτυχως ηταν μονο για εκεινη τη χρονια.

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ Α' ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4254 / 07 - 04 - 2014 ......ΣΤΟ ΜΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ, ΚΑΤΩ ΤΩΝ 100 KW, Β' ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2010....Μ.Ε......0,3800 ΕΥΡΩ / KWH.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάστε το παραπάνω και διασταυρώστε αν αυτά που σας λένε είναι αληθή. Έχετε επενδύσει ένα σκασμό λεφτά και σε περίπτωση λάθους θα τιμολογείτε κάτω από 10 σεντ!!

      ΣΕΛΙΔΑ 1438 του νόμου θα βρείτε την περίπτωση σας.

      Διαγραφή
    2. Ο παναγιωτακης μας την εκανε κ παπακυριακου

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .....ΣΤΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ....ΝΑΙ.........ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΜΗ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗ.......ΑΠΟ ΣΥΝΗΘΕΙΑ....

      Διαγραφή
  23. ....ΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ....ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ + 10 %.....ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ.....ΕΓΩ ΕΧΩ 80 KW............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ..ΝΟΜΟΣ 4254 / 07 - 04 - 2010 - ΦΕΚ 85 / ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ / 07 - 04 - 2010.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. .......ΔΕΝ ΠΑΩ ΚΑΛΑ....ΣΗΜΕΡΑ........ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ.......ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑ........2010....ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΓΡΟΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΩ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα κ.κ. Ι. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ, σας ευχαριστώ για τις παραπάνω διευκρινήσεις σχετικά με την επιδότηση και τον χρόνο δήλωσης στον ΛΑΓΗΕ. Επίσης πείτε μας αν γνωρίζετε πότε θα αρχίσει ο Σεπτέμβριος? Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΔΕΗ ΤΩΡΑ;ΕΝΑ ΣΟΡΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ, ΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΜΑΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ.. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κύριε Ν.Παπαδακη αυτό που αναφέρατε οτι η μετα την συμφωνία με τους Θεσμούς η ΔΕΗ επιβάλλεται να ξοφλήσει τις οφειλές της που το διαβάσατε. Κοιτουσα χθες στο άρθρο του energypress όπου αναφέρονταν σε ολα αυτα που γραψατε και εσείς πλην αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όσον αφορά τις πληρωμές ανησυχώ ιδιαίτερα διότι παρόλο που στα ταμεία της ΔΕΗ μπήκαν χρήματα η ίδια δεν ενδιαφερθηκε να προβεί σε μείωση των υπερημεριων οπως ειχε υποσχεθει ο Κ.Παναγιωτακης, αλλα αυξήθηκαν κιόλας. Που ειναι τα γενναία ποσά που θα δίνονταν για την άμεση εξόφληση πάρκων μέχρι 150kw οέο; Άρχισε μηπως η ΔΕΗ να μαζεύει χρήματα για τα 2δις που ειναι να αποπληρώσει το 2019; Ποιος ξέρει; Θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο εβδομάδα με πολυ μικρη πιθανοτητα την Παρασκευη με μικρα ποσα.

      Διαγραφή
  33. o Σεπτέμβριος θα ξεκινήσει την Τετάρτη με εντολή πληρωμής ύψους 4000-5000 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. δηλαδη οτι θα εξοφλουνταν τα 150αρια μες στην βδομαδα παει μαλλον για περιπατο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αύξηση της υπερημερίας δηλαδή κατά 10 ημέρες τουλάχιστον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα συνάδελφοι, τον Δεκέμβρη πήρα την επιδότηση του αναπτυξιακού και δυστυχώς είχα παντελή άγνοια ως προς το ότι έπρεπε να το δηλώσω στο ΛΑΓΙΕ μέχρι προχθές που είδα το αναρτημένο σχόλιο του κ. Παπακυριακού. Υπάρχουν άλλοι που έχουν κάνει το ίδιο σφάλμα και βρίσκονται στην ίδια δυσμενή συνθήκη; Επίσης, πισεύετε ότι αναλογεί κάποια ευθύνη στην εταιρία που έχει αναλάβει όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες για την επιδότηση; Θα έπρεπε να με έχει ενημερώσει για αυτή την υποχρέωση; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δυστυχώς υπάρχουν και άλλοι. Σήμερα με κάλεσε μέλος μας για τον ίδιο λόγο.
    Μια σωστά καταρτισμένη εταιρεία όφειλε να σας έχει ενημερώσει αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα είναι ελάχιστες. Ελπίζω να είστε από τους τυχερούς που η διαφορά στην τιμή δεν είναι μεγάλη. Σας μειώνουν την τιμή από τον Απρίλιο του 2014, σωστά;
    Το κύριο βάρος της ευθύνης όμως το έχετε εσείς ο ίδιος και είναι κρίμα γιατί είναι πεταμένα χρήματα. Μην το εκλάβετε αρνητικά, δεν θέλω να σας κακολογήσω. Κάθε φορά όμως που βγαίνει ένας νόμος που μας αφορά θα πρέπει να αφιερώνετε χρόνο να τον διαβάζετε και αν κάτι δεν καταλαβαίνετε να έρχεστε σε επαφή με ανθρώπους που έχουν την δυνατότητα να σας ενημερώσουν ορθά.

    Υ.Γ. Έχω κατηγορήσει επανειλημμένα λογιστές για λάθη που έχουν κάνει στο παρελθόν ειδικότερα στον χειρισμό των αποσβέσεων ενός φ/β σταθμού. Εδώ όμως δεν έχουν καμία ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. KuTuRu ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ,ΕΓΩ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΗΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ.Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕΣ
    KuTuRu ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ(ΧΕ) ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ (50%)ΣΥΝ ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ( ΜΕ)??ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ Η ΤΙΜΗ ΘΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ!!!!ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΕΛΛΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα κ.κ. Ι. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ, σας ευχαριστώ για την ενημέρωση πληρωμών, και για όλα τα θέματα που αφορούν τα φωτοβολταικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4254 Αρ. Φύλλου 85 7 Απριλίου 2014 ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΙΓ.2: ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ – ΚΡΙΤΗ− ΡΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΙΓ.1 4. Σε περίπτωση διαπίστωσης ένταξης σταθμού στην κατηγορία ΧΕ (χωρίς τη χρήση ενίσχυσης) βάσει ανακρι− βούς δήλωσης του παραγωγού, πέραν των λοιπών κυ− ρώσεων, ο παραγωγός αποζημιώνεται εφεξής (από την επόμενη περίοδο τιμολόγησης) βάσει του καθεστώτος τιμολόγησης που θα ισχύει για νεοεισερχόμενους σταθ− μούς και ανεξάρτητα των όρων της οικείας σύμβασης πώλησης. Επιπλέον, η αποζημίωση της ενέργειας που εγχύθηκε το διάστημα από την πρώτη ημερολογιακή ημέρα του μήνα υποβολής της δήλωσης και μέχρι το μήνα διαπίστωσης της υποβολής ανακριβούς δήλωσης θα επαναϋπολογιστεί με την τιμή που αποζημιώνεται αντίστοιχος νεοεισερχόμενος σταθμός κατά την ημε− ρομηνία υποβολής της ανακριβούς δήλωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σχετικα με την επιδοτηση του Α.Ν. Εσεις που την εχετε ήδη πάρει...σας ειδοποιησαν να προσκομισετε καινουργια δικαιολογητικα , εφοσον έληξαν ή φροντισατε και μονιμως προσκομιζατε καινουργια καθε τριμηνο και εισασταν πάντα ενημεροι; Παρακαλω ας μου απαντησει καποιος για να ξερω τι να κάνω. ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ........Σ' ΕΜΕΝΑ ....ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ.......ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ....ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ......" ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣ "......Σ' ΑΛΛΟΥΣ " ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ " !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πάντα ενήμερος να είσαι και εάν χρειαστούν κάποιο άλλο χαρτί θα σε ενημερώσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. φορολογική ενημερότητα και πρωτοδικείο πάντα ενήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ευχαριστούμε τον ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ

    https://energypress.gr/news/paremvasi-spef-kai-psaf-stin-agogi-toy-lagie-kata-admie-gia-ta-lixiprothesma-ton-ape

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μελη του Σπεφ ευχαριστουν το Σπεφ.... χαχαχα ποιο βλακας πεθαινεις!!!

      Και εγω ο Ilias ευχαριστω τον Ilias... χαχαχα

      Τι εγινε οι μυνησεις γιναν παρεμβασεις...? Και πρεπει και να χαρουμε δηλαδη!!!!

      Διαγραφή
  46. k.Papakiriakou tin Ypevthini dilosei pou akribos tin kanoume.gia ton anaptixiako enooki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο portal του ΛΑΓΗE. Θυμάστε μετά την ψήφιση του ν.4254 που είχαμε κάνει την δήλωση κόστους και το αν έχουμε λάβει τον αναπτυξιακό;
      Αν όχι μπείτε στο παρακάτω :

      https://ape.desmie.gr/

      Αφού συμπληρώσετε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης σας εμφανίζονται κάποιες επιλογές.
      Επιλέγετε την δεύτερη.
      Προσοχή : δεν είναι υποχρέωση του λογιστή σας. Ιδιαίτερη προσοχή στο τί συμπληρώνετε

      Διαγραφή
  47. stournoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!στούρνος < στουρνάρι
    Ουσιαστικό[επεξεργασία]
    στούρνος αρσενικό
    μεγάλη πέτρα σκληρή και αιχμηρή
    (μεταφορικά) κακός μαθητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μα το θεο, αδυνατω πια να καταλαβω τι συμβαινει !!!!!!! ποιο ζωα απο μας,, ουτε τα σφαζουν !!!!
    Φαγαμε στην μαπα το ελλειμμα του ΕΛΑΠΕ απο στρεβλωμενη ΟΤΣ,, φαγαμε στην μαπα την Διακοψιμοτητα (παγκοσμια πρωτοτυπια),,, φαγαμε στην μαπα τα ληξιπροθεσμα των ΥΚΩ και του Δημοσιου,, φαγαμε στην μαπα τα ληξιπροθεσμα της ΔΕΗ,, και τωρα ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ, ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ,, ΑΥΤΑ δηλ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ !!!!!!! Ε!!! Ε!!! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΜΑΚΑΚΕΣ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ,, ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ !!!!!!!!
    ΕΛΕΟΣ !!!!,,, ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!! ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ρε σεις, εχετε καταλαβει τι συμβαινει !!!!!!!! εχετε καταλαβει το μεγεθος της απατης !!!! ,, της αλητειας της ΔΕΗ !!!!!!,,, να το εξηγησω λοιπον,,, δινεις ΤΑ ΛΕΦΤΑ που οφειλεις στον εισπρακτορα Θαναση, με την σχετικη αποδειξη, να τα δωσει στον Γιωργο που του χρωστας,, ο εισπρακτορας Θανασης δεν πληρωνει τον Γιωργο που χρωστας, αλλα με ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ, πληρωνει δικες του υποχρεωσεις ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΩΣ ΚΑΚΟΣ ΕΣΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ !!!!! φτανει μαλιστα να πει, ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕΣ !!!! και σαν να μην εφτανε αυτο,, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ, σου κανει και εξωση !!!!,, ΛΟΙΠΟΝ !!!!,, ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ !!!!! ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ !!!! ΤΟ ΘΕΟ ΜΑΛΛΟΝ, ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ Ε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,,, κατι μου λεει, πως θα περιμενετε πολυ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αια δικαιολογημενος ο θυμος σου αλλα κανε υπομονη.. ο Σπεφ εχει ετοιμες μηνυσεις για κακουργημα οπως λες και εσυ απλα τις εχασε και ψαχνει να τις βρει!!! Αλλα μολις τις βρει εκει να δεις τι εχει να γινει.... κατι μου λεει πως θα περιμενεις πολυ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ρε αι σιχτιρ και συ χαιβανι !!!,, με την μακακια σου μας εχεις πρηξει !!!!!!! σου το ειπα,, εισαι ο μεγαλυτερος σπονσορας του ΣΠΕΦ,,, 518 ειμαστε ρε ψωνιο, και παραγουμε το εργο που ξερουν και βλεπουν ολοι,,,μη ξαναπω τα γνωστα,, τα διαβαζεις στο energypress,, αν ειμασταν 15.000 , θα μπορουσαμε περισσοτερα, αυτοι ειμαστε και με αυτη τη δυναμη παλευουμε.

      Διαγραφή
  50. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.......ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις??? Μας δουλεύουν ψιλό γαζί

      Διαγραφή

  51. κ.κ. ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ
    Ισχύει ότι o Σεπτέμβριος θα ξεκινήσει την Τετάρτη με εντολή πληρωμής ύψους 4000-5000 ευρώ?Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φιλε γράψου επιτέλους γραψου στηη ΕΠΗΕ και την λατρεία σου τον Παπακυριακού να τρως σανό με την άνεςη σου και σταμάτα να προβάλεις αρνητικά μηνύματα εδώ μεσα. Δεν καταλαβαινεις πως αν μονοι μας προεξοφλούμε πληρωμή 4-5000 τότε δεν προκειται να δούμε παραπάνω;;;;; Δηλαδή ´ελεος πια με την βλακεια εδώ μεσα να προβάλουμε μόνοι μας όσα δήθεν εμπιστευτικα διαρέουν οι γαλονάδες δεητζίδες σφαγείς μας!!!

      Διαγραφή
    2. Ποιό βλαξ πεθαίνεις.
      Οπότε σύμφωνα με την λογική σου να κοροϊδέψουμε τον κόσμο και να γράψουμε για πληρωμές μέχρι 50.000 ευρώ γιατί με αυτόν τον τρόπο θα πληρωθούμε περίπου για τιμολόγια μέχρι 20.000.
      Όσο για τα εμπιστευτικά που αναφέρεις προφανώς και υπάρχουν σε δικές σας συναντήσεις όπως τότε με τον Παπαγεωργίου. Στις δικές μας ανακοινώνουμε στους παραγωγούς το τί ακριβώς συζητήθηκε.
      https://energypress.gr/news/se-amesi-apodosi-toy-cash-flow-toy-elape-sto-lagie-symfonisan-ekprosopoi-ton-fv-me-ton

      Ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. δεν θα έχει εισπράξει άλλα χρήματα από την ΔΕΗ μέχρι την Τετάρτη, συνεπώς θα ανακοινώσει εντολή πληρωμής με τα χρήματα από τον ΗΕΠ, δημοπρασίες κ.τ.λ. (περίπου 12 εκ. ευρώ) ύψους περίπου 5.000 ευρώ την Τετάρτη.
      Η ΔΕΗ θα κάνει cash flow 10/05/2017 και τα ποσά που θα προκύψουν θα έχουν αποδοθεί εντός 2 ημερών και όχι μετά από 7 ή 15 ημέρες , όπως συνήθιζαν να κάνουν τους τελευταίους μήνες.
      Το ποσό που θα προκύψει για τον ΛΑΓΗΕ από το cash flow δεν το γνωρίζουμε ακόμα, συνεπώς δεν μπορούμε να ανακοινώσουμε σε ποιό ύψος θα φτάσουν οι εντολές πληρωμής της Παρασκευής.

      Διαγραφή
    3. Ρε δεν πας στα τσακίδια ψεύτη παπαγάλε της συμφοράς που έφαγες την φλόμπα των υποσχέσεων ότι δήθεν τον Απριλιο θα πληρωνόμασταν τον Σεπτέμβριο μέχρι 150 kw επειδή στο υποσχέθηκαν λεει οι αγαπητικοί σου βλάκα και σου πήρε 10 μερες να χωνέψεις και νασου πάλι ξετσούμισες άσχετε!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  52. Πήραμε μια υπόσχεση που δεν υλοποιήθηκε. Πήραμε 87 εκατομμύρια εκτός cash flow, ενώ για να πληρωθούν τα πάρκα έως 150 kw/h για τον Σεπτέμβριο θέλαμε 130 εκατομμύρια.
    Η διαφορά μας είναι ότι εμείς το παραδεχτήκαμε. Δεν κοροϊδέψαμε τους παραγωγούς σκόπιμα όπως κάνατε εσείς .Δεν βγήκαμε από μια συνάντηση και είπαμε αύριο μέχρι 12.000 ευρώ και κάναμε να τα δούμε 25 ημέρες.

    Γνωρίζεις ότι δεν μπορώ να σου απαντήσω με αυτόν τον τρόπο και εξακολουθείς να με προκαλείς. Δεν θα τα καταφέρεις. Από κοντά σίγουρα θα τα κατάφερνες αλλά δεν έχεις το θάρρος. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεις την " επιστημονικότητα" σου και το επίπεδο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Και κάτι ακόμη ανάπηρε Παπακυριακού: γράφεις πως αν αντί για 87 εκατομμύρια περνάμε 130 θα πληρωνόταν ο Σεπτέμβριος μέχρι τα 150νταριά... καλά πόσο άσχετος είσαι να μην έχεις δει στο δελτίο του ΛΑΓΗΕ ότι για να πληρωθεί ο μισός Σεπτέμβριος και βάλε, που ειναι μέχρι τα 150αρια ήθελε με το ΦΠΑ 115+/ 2 = 58+ εκατομμύρια παραπάνω από όσα πηραμε και ίσα έκλεισε ο Αύγουστος. Τωρα πως εσυ πανασχετε τα 60 εκατ. τα βγαζεις 43, μόνο οι μπουκλες μαθηματικά σου ξέρουν...

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  53. Παπακυριακού πολύ νωρίς τον έβγαλες τον ilias και φαίνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό με εσένα είναι ότι είσαι και άσχετος και μιλάς. Για να μαθαίνεις λοιπόν :
      Ο μισός Σεπτέμβριος δεν είναι τα 150ρια!!!!!
      3/5 έκλεισε ο Αύγουστος. Ο Αύγουστος έκλεισε ως εξής :
      28/4 ο ΛΑΓΗΕ πήρε 22 εκατομμύρια.
      Μέχρι τις 2 Μαίου ο ΛΑΓΗΕ πήρε από την ΔΕΗ άλλα 65 εκατομμύρια.
      Στις 3/5 ο ΛΑΓΗΕ πήρε επίσης περίπου 10 εκ. από τον ΔΕΔΗΕΕ. Επίσης από ρύπους,σκιώδη και ΗΕΠ άλλα 12-13 εκατομμύρια.
      ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ.
      Για να πληρωθούν τα πάρκα έως 150 kw.p χρειάζονται περίπου 42 εκατομμύρια.
      12 περίπου θα πάρει στις 10/05/2017
      Χρειαζόμαστε άλλα (42-12) =30 εκατομμύρια για να πληρωθούν τα παραπάνω πάρκα.

      Στο δικό μου το χωριό 130-87 κάνει 43.
      Δεν θα σου αφιερώσω άλλο χρόνο. Αν εξακολουθείς να διαφωνείς επικοινώνησε με τον Λ.ΑΓ.Η.Ε. εκτός αν ισχυρίζεσαι ότι τα νούμερα τα ξέρεις καλύτερα από τον διευθυντή του λογιστηρίου και τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας.

      Διαγραφή
    2. Και μετά ξυπνισες.... προσθέτοντας νούμερα πολύ μετά τις 26/4/17 που έταξες παπαγάλε της συμφορας πως θα πληρωνόταν ο μισός Σεπτέμβριος... Πιο βλάκας πραγματικά παθαίνεις.... Πηγαινε ρε κοπρε να κανεις καμια δουλειά καλύτερα λέω εγώ....

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Εγώ λοιπον ζωντόβολο Παπακυριακού για να καλύψεις τη φλόμπα σου προτείνω να προσθέσεις και τις ειςπράξεις του Μαΐου, του Ιουνίου, του Ιουλίου..... Δεν υπάρχουν βεβαια τόσο ψεκασμένοι εδώ να ακούσουνε τις σαχλαμάρες σου αυτές αλλά εγώ θα στα χώσω όπως τοτε με τη χρέωση προμηθευτή που σε έκανα ρόμπα ξεκούμπωτη όταν πήγες να το παίξεις βαρύγδουπος τεχνοκρατης..... Το θυμάσαι έτσι;; σου πήρε ένα μήνα να χωνέψεις.... που την κομπογιαννιτικη ακριβεια +/-3% που προπαγανδιζες στην ξεφτυλισα σε +/-50%....
      Αληθεια νομίζω πρέπει να ξαναποστάρουμε και την λαδοκολλα που υποβάλατε στη ΡΑΕ στη 2η διαβουλευση της ΠΧΕΦΕΛ για να γελάσει το πανελληνιο από τα κολυβογράμματα...

      Διαγραφή
  54. Μπράβο στον ΣΠΕΦ που κατάφερε στην υπουργική απόφαση για το net metering να μην αλλάξει η βάση υπολογισμού του ΕΤΜΕΑΡ

    https://energypress.gr/news/dimosieytike-se-fek-i-ypoyrgiki-apofasi-gia-net-metering-sta-tria-hronia-o-sympsifismos-kamia

    https://energypress.gr/news/spef-oi-hreoseis-etmear-sto-net-metering-na-ishyoyn-epi-tis-aporrofoymenis-ilektrikis-energeias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Και για να μην παρεξηγηθώ, το "κατάφερε" έχει την έννοια πως ο ΣΠΕΦ ήταν ο μόνος που κατάλαβε και τους εξήγησε τι λένε οι αποφάσεις του ΣτΕ και η κοινή λογική...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπέρα!
    γνωρίζει κάποιος τι ισχύει για την αύξηση ισχύος υφισταμένου σταθμού; ισχύει ότι μπορείς να αυξήσεις την ισχύ έως 10% και αν ναι ποια διαδικασία χρειάζεται να ακολουθήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. νικο κανακη εισαι πολύ μακακας και να πασ στο διάολο παλιοα...δι.και αν δεν βρίσκεις το στον δείχνω εγω από κοντα δρόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αγαπητοι Συναδελφοι,, παρακολουθω εδω και μια ωρα στο καναλι ΣΚΑΙ την σοβαρη εκπομπη ΙΣΤΟΡΙΕΣ,, ενα απο τα Θεματα ¨η ηλεκτροπαραγωγη της Χωρας σημερα¨,,, περασαν και ακουστηκαν οι παντες,, τι η ΔΕΗ,, τι οι εργολαβοι,, τι οι Διαχειριστες,, τι οι Συνδικαλιστες,, οι Ενδιαμεσοι,,οι οφειλετες,, ακουστηκαν τα μυρια για τα προβληματα της ΔΕΗ,, ΤΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ,, ΤΗΣ ΔΕΗ,, ρευματοκλοπες κλπ δηλ μιλησαν για ολα ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ,,,,,
    ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,,, ΤΙΠΟΤΕ !!!!! ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ!!!!!!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ !!!!!!!!
    ΜΑΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ !!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδη εισαι λιγο καθυστερημενος εχεις σκεφτει οτι μπορει και να πληρωσαν για να ακουστουν..?
      Ξερεις ποσο ειναι η ταριφα στο ΣΚΑΙ για να πας καλεσμενος..?
      Αλλα τι λεω εχουμε εμεις αναγκη..? Εχουμε βαψομαλλια τι να λεμε τωρα σιγα τον ΣΚΑΙ!!!

      Διαγραφή
    2. Ωπα, εχουμε γνωσεις και στα τηλεοπτικα !!!!!!, τι σαι συ ρε !!! το δεξι χερι του Αλαφουζου ή της ΓΕΝΟΠ, προφανως το δευτερο ε !!! κανω και εγω κατι ρητορικες ερωτησεις !!!!
      Παρολαυτα αυτα, απορω πως πρωτος και λαχανιασμενος, τρεχεις να απαντησεις παντα στις αναρτησεις ενος ¨καθυστερημενου¨!!!!,,, γιατι αραγε !!! μηπως σε τσουζουν !! ξερεις εσυ που.

      Διαγραφή
  59. ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ (ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ αυτός που έχει γελοιοποιηθεί, έχει ρεζιλευτεί
    Εκφράσεις[επεξεργασία]
    γίνομαι ρεντίκολο: γελοιοποιούμαι, ρεζιλεύομαι, γίνομαι ρεζίλι ΤΥΠΟΥ (ΚΑΝΑΚΗ) ΝΑ ΛΕΝΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ,ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ.ΕΥΓΕΕΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Να χαρώ εγώ μέλη επηε ποσπηεφ...., όλα τα κατακάθια..., και πουσαι JOHN Black όταν λες Παπακυριακού, να βάλεις 3Κ μπροστά..... κ.κ.κ Παπακυριακού και όχι μονο 2 που βάζεις.... χαχαχα

      Μετά θα τονε περιλάβω εγώ τον ήρωα ποντικό σου κομμωτή στο ποντικοφάρμακο και στο ασβέστες χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Έτσι με πολλά κκκκ του ταιριάζει παλιοχαλβά!!!μην σε πειράξει όμως το ποντικοφάρμακο και ο ασβέστης τα δύο μαζί .................και σκίσεις το καλσόν!!!!!

      Διαγραφή
  60. Τελικά θα ξεκινήσει ο Σεπτέμβρης σήμερα ή......;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Και ποιο το ποσο που θα φτασει αν ξεκινησει σημερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΦΆΝΗΚΑΝ ΛΕΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ ΆΠΩ ΤΟΝ ΣΕΜΤΕΥΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΟΤ ΦΆΝΚΑΝ ΛΕΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ ΆΠΩ ΤΟΝ ΣΕΜΤΕΥΡΙΟ ΠΑΣΑ Μ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. τα είχες ξεχάσει εκεί από τον Σεπτέμβριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ 100ΣΤΑΡΙ 3600 ΕΥΡΩ 12.30 ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Έναρξη εξόφλησης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Σεπτεμβρίου 2016
    10.05.2017
    Με διαδοχικές εντολές προς τις τράπεζες, άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Σεπτεμβρίου 2016. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 6.128 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 4.988,73€ (47% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Σεπτέμβριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μπήκε και ένα μόριο σκόνης απο τον Σεπτέμβρη ! Μαρέσει που έλεγαν μέχρι 150kw.... ουτε καν τα 100 αρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ετσι ή αλλιως Συναδελφοι, και με την σημερινη ανακοινωση πληρωμων του ΛΑΓΗΕ ,,η συμπεροφορα της ΔΕΗ στον κλαδο ειναι το απαυγασμα του εμπαιγμου !!!!! δεν ξερω τι θα γινει την Παρασκευη, αλλα Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ !!!!,,, ή υπαρχει Εκτελεστικη εξουσια ( Κυβερνηση) - Δικαστικη εξουσια που ΟΛΟΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ Ή ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΕΙ Η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ.
    Ας μας το πουν καθαρα, για να το μαθουμε ολοι!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ,, ΠΩΣ ΚΑΤΑΧΡΑΤΑΙ Η ΔΕΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 600 ΕΚΑΤΟΜ ΤΟΥ ΕΛΑΠΕ !!!!!! ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ 600 ΕΚΑΤΟΜ ΕΤΜΕΑΡ,, ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΕ !!!!!!!
    ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτο και ακριβως το λογο υπαρχουν οι μηνυσεις για κακουργημα του βαψομαλλια!!

      Κανε μονο λιγο υπομονη... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  69. To cash flow ολοκληρώθηκε πριν λίγο. ο Λ.ΑΓ.Η.Ε. λαμβάνει 25 εκατομμύρια.Για να εξοφληθούν όλα τα πάρκα έως 150kw.p χρειαζόμασταν περίπου άλλα 5-6 εκατομμύρια.
    Δεν μπορώ αυτήν την στιγμή να δώσω πληροφόρηση για ύψος τιμολογίων με ακρίβεια.
    Προφανώς και θα πληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών έως 100kw.p

    Με ακρίβεια το ποσό θα το γνωρίζω αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόρθωση : με ακρίβεια το ύψος πληρωμής τιμολογίων Σεπτεμβρίου θα το γνωρίζω πιθανότατα αύριο.

      Διαγραφή
  70. Κε Παπακυριακού,
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, πάντα επίκαιρος και σωστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τελικά μόνο ο ΚΥΡΙΟΣ Παπακυριακού ενδιαφέρεται για τον κλάδο και για τις πληρωμές μας!Οι υπόλοιποι που βρίζετε έχετε κόμπλεξ κατωτερότητας και το εκδηλώνετε με επιθετικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο CHAOS-7.......EΓΩ NA ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  73. Δημήτρης Γ.10 Μαΐου 2017 - 11:53 π.μ.
    Να χαρώ εγώ μέλη επηε ποσπηεφ...., όλα τα κατακάθια..., και πουσαι JOHN Black όταν λες Παπακυριακού, να βάλεις 3Κ μπροστά..... κ.κ.κ Παπακυριακού και όχι μονο 2 που βάζεις.... χαχαχα

    Μετά θα τονε περιλάβω εγώ τον ήρωα ποντικό σου κομμωτή στο ποντικοφάρμακο και στο ασβέστες χαχαχα



    John Black10 Μαΐου 2017 - 1:51 μ.μ.
    Έτσι με πολλά κκκκ του ταιριάζειτου κ.κ.κ. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ παλιοχαλβά!!!μην σε πειράξει όμως το ποντικοφάρμακο και ο ασβέστης τα δύο μαζί .................και σκίσεις το καλσόν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 15 μέρες μετά την προβοκατόρικη μούφα του κομμωτή μας κ.κ.κ.κ Παπακυριακού πως θα εξοφληθούν ταχαμου τον Σεπτέμβρη στις 26 Απριλίου τα 150άρια...., ακόμα δεν πέφτει μέσα.... αφού τα 100άρια σήμερα 10/5 είναι απλήρωτα.
    Όποιος το θεωρεί βοήθεια αυτό, μάλλον το μυαλό του χρειάζεται βοήθεια... Με την συμπεριφορά αυτή, το γλείψιμο, την προβοκάτσια την κουτοπονηριά και το νάνι νάνι των παραγωγών, μόνο ζημιά μας κάνει και μόνο τη ΓΕΝΟΠ εξυπηρετεί η οποία παρακαλάει να χει τέτοιους χαζούς αντιπάλους...
    Ο Παναγιωτάκης είδε προχθές τον κομμωτή μας όπως διαβάσαμε, για να περάσει τη γραμμή του..., ότι δηλαδή από τα 600 εκατομμύρια που θα πάρει σε ένα μήνα για την πώληση του ΑΔΜΗΕ, τα 300 θα τα κρατήσει λεει για να τα δώσει του χρόνου για φόρο. Δηλαδή εμείς θάμαστε απλήρωτοι 7 μηνεσ και ο Παναγιωτάκης θα κρατάει καβάτζα 300 εκατομμύρια για να τα δώσει του χρόνου στο κράτος (το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;) ... και ο ηλίθιος ο κ.κ.κ. Παπακυριακού σαν καλό μεγάφωνο της ΓΕΝΟΠ το αναμεταδίδει και τα γλείφει αυτά και νομίζετε ότι μας είναι χρήσιμος..... Λοιπόν τα 300 θα τα φάνε μέχρι του χρόνου σε εθελουσιεσ εξοδους κυφήνων από τη ΔΕΗ και ο κωλογλύφτης μας δεν έχει στείλει ούτε μισό εξώδικο..... αλλά μόνο ρουφάει και γλείφει και κάποια φυτά εδώ τον καμαρώνουν...!!!!
    Ευτυχώς το δικαστικό θέμα από ΣΠΕΦ ΠΣΑΦ με ΛΑΓΗΕ τρέχει καλά και ο φάκελος κατά Παναγιωτάκη χτίζεται μια χαρούλα. Αρκεί να ξέρει κανείς να διαβάζει λιγουλάκι...

    https://energypress.gr/news/osa-eispratto-dino-nea-apologia-tis-dei-gia-ta-hrei-pros-admie-kai-deddie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα του πούνε λέει του ανόητου του Παπακυριακού, να συμπληρώσω εγώ στα σωστά που γράφεις, αύριο ποσα 100άρια λέει δεν θα πληρωθούνε!!! Και ο ανόητος με τους ψευτολογαριασμους του καμαρωνει και μαζί και κανα δυό ψεκασμένοι σαν τα σκεπάρνια!
      Φοβερή βοήθεια στον κλάδο! Ένα ρουφιανοτηλέφωνο κάθε μερα και η αναμετάδωση της πολιτικής της γενοπ όπως σωστά επισημαινεις Δημητρης Γ.

      Διαγραφή
  75. Δημητρη Γ. Και Νικο Κανακη δεν καταλαβαινετε οτι με την εμπαθεια σας στο πρόσωπο του Παπακυριακου το μονο που κανετε ειναι να φαινεστε τουλάχιστον γελοιοι? Και το ακομη πιο αστειο ειναι οτι , οτι εχει πει εως τωρα, σε οτι αφορα τις πληρωμες, εχει βγει με απολυτη ακρίβεια και μην βιαστητε να με πείτε οτι ειμαι γιουσουφακι του Παπακυριακου, απλα ανατρεχω σε ολα τα προηγουμενα σχολια και βλεπω οτι εχει πεσει μεσα στις βραχυπροθεσμες προβλεψεις του. Για τις μακροπροθεσμες δεν ειναι και τοσο ακριβής, ομως πάντα καλύπτεται πριν κλεισει το σχόλιο του....αυτα και καληνυχτα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν έχεις μάθει να μετράς φίλε μου..., ο τύπος πεντέξι μέρες πριν την 26η Απριλίου ανακοίνωσε εξόφληση στις 26 Απριλίου μέχρι τα 150άρια..., και σήμερα έχουμε 10 Μαΐου και ακόμα το κατοστάρι δεν πληρωθήκαμε...!!Μεγάλη ακρίβεια, για τον χαίρεσαι, αρκεί να μην ξερεις να μετράς!!! Τώρα ψάξε εσύ και πες μας ποιος είναι γελοίος!!

      Διαγραφή
    3. Σήμερα μάλιστα που το cash flow παρά το σκασμό λεφτά που πήρε η ΔΕΗ είναι από τα μικρότερα που έχουν υπάρξει με 25 μόνο εκατομμύρια, βγήκε το σκουπίδι να περάσει γραμμή Παναγιωτάκη πρακτικά για αύξηση υπερημερίας και μερικά ζωντόβολα εδώ, τα πιο πολλά ψεύτολογάριασμοί, το ρίξανε στα ευχαριστήρια!!!

      Διαγραφή
    4. Και εσεις ανακοινωσατε εξωφληση μηνα μεσα στην εβδομαδα και μηνυσεις και τελικα τιποτα απο τα δυο δεν εγινε... και ευχαριστουσατε τον ευατο σας χαχαχα ποιο γελοιος πεθαινεις!!

      Στη μουφα στη ρουφιανια και στη λαμογια ειστε Ολυμπιονικες πως να το κανουμε δηλαδη!!!

      Αντε τωρα στο βαψομαλλια να σας πει καμια αλλη μουφα η ρουφιανια αφου μονο για τετοια ειναι ικανος!!!

      Διαγραφή
  76. Αν σήμερα πληρωνόμαστε είναι επειδή οι ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ με τις κινητοποιηςεις και τις νομικές κινήςεις τους πέτυχαν ο ΛΑΓΗΕ να κάνει αγωγές και να διεκδικεί τα λεφτά μας.
    Την ίδια ώρα κάποια σούργελα έχουν καταντήσει χαλί της ΓΕΝΟΠ και έχουν στρατευτεί εναντίον των παραγωγών, στηρίζοντας τον Παναγιωτάκη και τον καφέ δεητζή κοπρίτη που κσθεται πανω στα χρήματα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Όσο για τις μηνύσεις επειδή κάποια σουργελα ανησυχούν, τίποτα δεν έχει τελειώσει. Ο φάκελος χτίζεται και όταν θα κατατεθεί οι υπεύθυνοι της κατάστασης αυτής θα χάσουν τον ύπνο τους. Ένα-ένα όμως τα πράγματα. Πρώτα να πάρουμε τα λεφτά μας με τις αγωγές και μετά τους βάζουμε και φυλακή. Ήσυχη σύνταξη πάντως τα λαμόγια που μας πίνουν το αίμα ΔΕΝ πρόκειται να έχουν. Τώρα οσο για τα ξωανα τύπου κομμωτή, ουδείς ασχολείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Λείπουν λεφτά από το ΕΤΜΕΑΡ που εισπραχθηκε απο τους καταναλωτές και δεν αποδόθηκε σε ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ και μετά ΛΑΓΗΕ και η ΔΕΗ δεν καραφέρνει να αποδείξει οτι δεν τα καταχραστηκε!!!

    https://energypress.gr/news/allo-ena-mina-prothesmia-pire-i-dei-gia-na-ferei-stoiheia-shetika-me-ta-hrei-se-admie-kai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Με πρόστιμα απειλούνται ΔΕΗ, ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ για τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος

    http://www.worldenergynews.gr/index.php/ενέργεια/item/7917-me-prostima-apeiloyntai-deh,-admhe-kai-deddhe-gia-tis-rythmizomenes-chrewseis-stoys-logariasmoys-reymatos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Επιτελους να πεσει απλετο φως σ΄αυτο το ριμαδοσκοταδι, σ΄αυτη την λαμογια της δεη !!!!
    Αληθεια,, υπαρχει Συναδελφος μας, που ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΧΡΑΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΕΤΜΕΑΡ !!!!!,, αν υπαρχει τετοιος Συναδελφος,, θα παρακαλουσα εδω μεσα να μας το πει !!!!!! ή να μας πει αν δεχεται ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΑ ΔΙΑΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ,,ΠΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΤΑΙ ,,,,,ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ,,, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ πχ Πτολεμαιδα 5,, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ Η ΔΕΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και ειναι ακομα εξω,, και κυκλοφορει αναμεσα μας !!!!,,, Ανελαστικες δαπανες, οι επενδυσεις μιας εισηγμενης εταιριας !!!!!!!,,, Ρε σεις, ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ !!!!!!,,
    Απο την μια λεει πως πληρωνει Ανελαστικες δαπανες και απο την αλλη πως δεν χρωστα ΕΤΜΕΑΡ !!!! και εμεις ΕΙΜΑΣΤΕ, ΜΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΤΑ 90 ΕΚΑΤΟΜ,, 7,5 ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ !!!!! ΞΕΦΤΥΛΕΣ,, θα δουμε τι θα πουν σε ενα μηνα στην ΡΑΕ ,,, ΡΕΖΙΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ !!!! εφτασε η ωρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Πειραιώς Θεσ/νίκη μπήκαν τα χρήματα από το τιμολόγιο του Σεπτεμβρίου για 20άρι πάρκο πριν από λίγο. Οι υπερημερίες αυξάνονται συνεχώς με τον ρυθμό που πάμε. Άμεση καταβολή των ωφειλομένων από την ΔΕΗ για να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ,,, εχουν περασει Συναδελφοι τοσες ωρες και δεν μπορω να ηρεμησω με το Θρασος τους !!!!!! απο που να αρχισω και τι να πρωτο πω !!!!,,, τι ειπε ο Παναγιωτακης στην ΡΑΕ !!!!! πως Νομικο Προσωπο Ιδιωτικου Δικαιου ΔΕΗ ΑΕ, εισπραττει Ρυθμιζομενες Χρεωσεις ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, που πρεπει να εισπραξει ενα αλλο Νομικο Προσωπο Ιδιωτικου Δικαιου (ΑΠΕ),,και δεν τις αποδιδει ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ !!!!!!!!! δηλαδη και η τρελα εχει τα ορια της !!!!
    Να παμε λοιπον και μεις αυριο στις Τραπεζες μας, να επικαλεστουμε ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΕΣ μας δαπανες και να πουμε πως θα παρουν τα λεφτα τους σε επτα μηνες !!!! ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΩΡΕ !!!!!!!

    Και το ειπε αυτο Συναδελφοι, γιατι το αλλο σεναριο (ΨΕΜΑ),, ¨πληρωνω οσο ΕΤΜΕΑΡ εισπραττω¨ δεν του βγαινει !!!!!!!!!,, και αυτο γιατι, βαση του Μηνιαιου Δελτιου ΕΛΑΠΕ ΜΑΡΤΙΟΥ,, οι 7,5 μηνες Υπερημεριας μας,, αφερουμενου του Ελλειμματος,, σημαινουν 5 ΔΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΔΕΗ !!!!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ !!!!! ΜΟΝΟ ΜΕ 5 ΔΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ,, 7,5 ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΑΠΕ !!!!!!! Αιντε να δω που θα τα βρει και τι θα πει σε ενα μηνα στην ΡΑΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Απο όσο διάβασα πουθενά στα προαπαιτούμενα δεν αναφέρεται η υποχρέωση της ΔΕΗ να μας εξοφλήσει. Εαν κατάλαβα καλά επιβάλλετε να εξοφλήσουν το χρέος τους προς αυτήν οι Δήμοι-Κοινότητες-Περιφέρειες και γενικότερα το Κράτος.
    Έχει διαβάσει κάποιος σε κάποιο άρθρο κάτι το διαφορετικό;
    Ένα άλλο ζήτημα ειναι εαν Ο Παναγιωτάκης προτίθεται να μας δώσει χρήματα απο την πώληση του ΑΔΜΗΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναδελφε, προαπαιτουμενο απο τον 8/2015 ειναι ο μηδενισμος του Ελλειμματος του ΕΛΑΠΕ,, προαπαιτουμενο τωρα ειναι τα εργαλεια μειωσης των ληξιπροθεσμων της ΔΕΗ,, τα υπολοιπα ειναι δουλεια της ΡΑΕ και οχι μονο, και απο οτι διαβασες, καλλιο αργα παρα ποτε, κινειται προς αυτη την κατευθυνση.

      Διαγραφή
  85. ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ 24 % ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ


    https://energypress.gr/news/prasino-fos-apo-tin-komision-stin-polisi-toy-24-toy-admie-sti-state-grid

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΔΕΗ,ΑΔΜΗΕ ΚΑΙ ΔΕΔΔΗΕ

    http://www.worldenergynews.gr/index.php/ενέργεια/item/7917-me-prostima-apeiloyntai-deh,-admhe-kai-deddhe-gia-tis-rythmizomenes-chrewseis-stoys-logariasmoys-reymatos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Πληρωμή από EUROBANG για 100/στάρι περιοχή Ασπροπύργου - Ελευσίνας 4000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Δεν αναφερομουνα στον μηδενισμο του Ελλειματος του ΕΛΑΠΕ. Το ελλειμα του λογαριασμου απο τον οποιο πληρωνομαστε λογιστικα διαρκως μειωνεται αλλα οι δικες μας υπερημεριες αυξανονται. Το θεμα ειναι εαν στα προαπαιτουμενα δεν ειναι ο μηδενισμος του ελλειματος του λογαριασμου αλλα ο μηδενισμος των απαιτησεων που εχουμε απο τη ΔΕΗ. Ηδη ανακοινωνηθηκε οτι θα συρρικνωθει και αλλο το ελλειμα απο τα 90εκατομμυρια στα 60 αλλα εμενα αυτο δεν μου λεει τιποτα.Οι υπηρημεριες αυξηθηκαν πανω απο 10μερες.
    Απο τα χρηματα που θα παρει η ΔΕΗ απο την πωληση του ΑΔΜΗΕ ειπε εαν θα δοσει καθυστερουμενα χρημτα στους παραγωγους ή θα τα παρει η ΤΕΡΝΑ για την Πτολεμαιδα παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Το μόνο θετικο ειναι οτι η ΡΑΕ δεν εχαψε τις ψευτιες του ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ. Δεν ειδα να πηρε και καμια γενναια αποφαση υπερ μας. Απλως ψαχνεται δίνοντας χρονο στον ΔΕΗ για το πως πρεπει να παρουσιασει τα στοιχεια για να φάει μικροτερη καμπανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Τι δεν καταλαβαινεις Συναδελφε !!!!! ο Παναγιωτακης ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ στην ΡΑΕ,, τα κουκια δεν βγαινουν,, ή εισεπραξε ΕΤΜΕΑΡ και με αυτο πληρωσε υποχρεωσεις της ΔΕΗ (ΠΑΡΑΝΟΜΟ),, ή εισεπραξε ΕΤΜΕΑΡ το οποιο απεδωσε σε ΑΔΜΗΕ - ΔΕΔΔΗΕ,, οι οποιοι δεν το απεδωσαν (ΠΑΡΑΝΟΜΟ),,δηλ μπρος γκρεμος και πισω ρεμα !!!!!!
    Οσο για την εισπραξη και αποδοση των Ρυθμιζομενων Χρεωσεων ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ απο την ΔΕΗ,, πχ (ΕΤΜΕΑΡ),, Θεσμικη αρχη για τον ελεγχο της ειναι η ΡΑΕ, ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,,μετα απο αυτα που εγραψα, υποθετω πως η ερωτηση ¨αν τα χρηματα της πωλησης του ΑΔΜΗΕ πανε στην ΤΕΡΝΑ ή στον ΕΛΑΠΕ ¨ ειναι τουλαχιστον ρητορικη ετσι !!!!!

      Διαγραφή
  91. Η ΡΑΕ γνωριζει καλα τι συμβαινει αλλα θεωρω απιθανο να πει ολη την αληθεια. Αλλωστε θα δεχθει κυβερνητικες πιεσεις κτλ. Ανεκαθεν η μονη μου Ελπιδα ηταν οι ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ και τα προαπαιτουμενα. Γιαυτο και ανεφερα οτι δεν διαβασα κατι σχετικο. Ο μηδενισμος του Ελλειματος δεν μεταφραζεται τοσο καιρο σε μειωση των υπερημεριων οποτε δεν με ενθουσιαζει. Η ΔΕΗ σαφως και εχει παρακρατησει παρανομα το ΕΤΜΕΑΡ. Αλλα εαν ελπιζω σε λυση μεσω ΡΑΕ τοτε καλυτερα να κανω οικονομια για να εχω να φαω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναδελφε,, ΘΑ ΠΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ,,, αλλιως θα πρεπει ΑΥΤΗ να πεισει τους αλλους ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,,, εχουσιν γνωσιν οι φυλακες.

      Διαγραφή
  92. Ο αρχιψευτης υπουργός !!

    https://energypress.gr/news/meiosi-toy-etmear-gia-tis-energovores-viomihanies-kai-paratasi-tis-diakopsimotitas-proaniggeile

    παρατείνει την διακοψιμοτητα!!! Μετά απο αυτό οσοι σύλλογοι σέβονται τον εαυτό τους δεν πρέπει ναχουν ούτε καλημέρα μαζί του. Μόνο δικαστήρια πλέον και ευτυχώς που τα ξεκινησαν αμέσως με το που μας τη φόρεσε τη διακοψιμοτητα ο Σκορλέτης, οπότε θα γίνει όπου ναναι το δικαστήριο. Αλίμονο στους γλύφτεσ που έμειναν στο γλείψιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Πρόκειται για επαγγελματία υπουργό ψεύτη. Έτσι για να βλέπουν μερικοί, που έσπευσαν να κατηγορήσουν τον ΣΠΕΦ και τον ΠΣΑΦ ότι δήθεν απ' την κοιλιά τους βγάλανε τις πληρωμές που τους έταξε ο ψεύτης υπουργός στην διαδήλωση Φεβρουαρίου.
    Μιλάμε συνάδελφοι ο Σταθάκης δεν έχει οσιο και όριο στο ψέμα. Ευτυχώς υπάρχει το μνημόνιο και η Ευρώπη και τον περιορίζει ώστε να μαζευτεί η καταστσση, διαφορετικά θα τα διελυε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου ειναι ψευτης τοτε γιατι μετα τη συναντηση σας βγηκατε και κανατε αναγγελια πληρωμων..?

      Το να ξερεις οτι καποιος ειναι ψευτης και να μεταδιδεις και εσυ τα ψεμματα και να μετεχεις στη πλανη των παραγωγων γινεσαι και εσυ ψευτης!!!!

      Ποσο καθυστερημενοι μπορει να ειστε..? Ξυνεται συνεχεια τις πληγες σας!!!!

      Διαγραφή
  94. Ο χαμογελαστός Αρχιψεύταρος Καραγκιόζης υπουργός πολύ απλά δεν υπάρχει!Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ανήκει σε ένα κόμμα που τα ψέματα τα έχουν τερματίσει!Ο Θεός πάντως να βάλει το χεράκι του γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι άκρως επικίνδυνοι!Αυτά..............No comments...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Μείωση ΕΤΜΕΑΡ & παράταση διακοψιμότητας προανήγγειλε ο Γ. Σταθάκης

    https://www.b2green.gr/el/post/46096/


    Το ειπα και παλιοτερα οπως καποιοι μας ξεσκισαν με προτασεις τους στο υπουργο (New Deal) και μας κατεστρεψαν ετσι τωρα το υπουργειο αντι να τα παιρνει απο εμας που δεν εχουμε πρεπει να εφαρμοσει ενα νεο New Deal σε αυτους που εχουν υπεραποδοσεις και γελαν στις πλατες μας!!!

    Υπαρχουν πολλα παρκα σε ενα ΑΦΜ που τα συμπεριφερθηκαν σαν 100αρια οπως επισης καποιοι καναν με επιδοτησεις παρκα πριν το 2011 με κοστος 2013 και λιγοτερο και εχουν τρελες ταριφες!!!

    Δεν μπορει καποιος να καταστρεφεται και ο αλλος να πλουτιζει σε βαρος του μετα απο προτασεις του!!!

    Ιδου ενα παραδειγμα http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%99%CE%A6%CE%96%CE%A6-1

    Κοστος 126.151 ευρω το 2010 και τρελη ταριφα...

    Και πλερω εσυ μακακα παραγωγε και παρε και ενα new deal στη μαπα ετσι για να βγαζει καποιος στην πλατη σου χρημα!!!

    Και αυτος ο αλητης αντι να τον παρουν με τις λεμονοκουπες καθονται και τον παινευουν καποιοι εδω!! Γιατι αραγε..?
    Μηπως και αυτοι βγαζουν στις πλατες μας λεφτα με μικρα κεφαλαια κατασκευης και τρελες ταριφες!!!!

    Αντε να φανε ενα κουρεματακι μπας και δουμε καμια πληρωμη!!!

    New Deal στους αλητες του χωρου που με κολητους υπουργους κατεστρεψαν οικογενειες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Συμφωνα με ασφαλεις πληροφωριες θα μας βαλουν κι αλλο χαρατσι για να επιδοτησουν τις μπογιες του βαψομαλλια!!!! Ξερει αυτος πως να τα φορτωνει στους αλλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ιlias κάποιες φορές σε αυτά που γράφεις συμφωνώ μαζί σου σε κάποια άλλα όχι.
    Προσωπικά θεωρώ λάθος να στοχοποιείς με αυτόν τον τρόπο πρόεδρο συλλόγου. Αν οι υποστηρικτές του σε αυτό το blog οργιάζουν, δεν σημαίνει πως πρέπει να κάνεις το ίδιο.
    Τα παραπάνω προσωπική μου άποψη.

    Αναφέρεις όμως το ποσό που έβαλε ο Χ επενδυτής από την τσέπη του, γιατί σε αυτό δεν αθροίζεις τον δανεισμό του; Το σύνολο είναι 300+ χιλιάριακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα τωρα μας δουλευεις... ειναι δυνατον ο αλλος να πηρε επιδοτηση να μη του κοψαν ουτε ενα σεντς και να μου λες του στοιχησε 300+ Που απευθυνεσε..? Εβαλε 126 χιλιαρικα συμετοχη τα αλλα αν τα εδωσε η επιδοτηση τι μας τσαμπουνας μας δουλευεις!!
      Εγω εχωσα λιγο πανω απο 100.000 χιλιαρικα και ολα τα αλλα δανειο δηλαδη η επενδυση μας εχει ιδιο αντικτυπο στη τσεπη και εχω ταριφα στο πατο σε σχεση με αυτον!!!
      Για εξηγησε μου πως με ιδια συμετοχη και κοστος αυτος δεν κουρευτηκε και εμενα με ξεσκισανε!!!
      Δηλαδη αν σου χαρισουν ενα παρκο θα κλαιγεσε εδω και θα λες οτι μου στοιχησε τοσο ενω δεν θα εχεις βαλει ουτε ενα ευρω!!!

      Διαγραφή
  99. Τώρα Παπακυριακού στ' αλήθεια κάνεις διάλογο με το ντουβάρι ;;; Ο Ilias ούτε πάρκο έχει, ούτε ενδιαφέρεται για τίποτα από τα πολλά προβλήματα των παραγωγών. Το μόνο που κάνει είναι να στοχοποιεί τον ΣΠΕΦ και τον πρόεδρο του επειδή πάρα πολύ απλά αυτός είναι ο μόνος που τους χαλάει τη σούπα στο να κάνουν οτι γουστάρουν στην αγορά μας. Και βέβαια σε κάθε ευκαιρία επαναφέρει το θέμα του κουρέματος για να προβάλλει τις ορέξεις του συστήματος αλλά και για άμυνα στον υπουργό ψεύτη που θα παρατείνει την διακόψιμότητα, ενώ πριν δυο μήνες έλεγε αλλά... Η καλύτερη άμυνα είναι η επικοινωνιακή επίθεση που λένε!! Τον πονάει μάλιστα τόσο πολύ η παραμετροποίηση του ΣΠΕΦ, γιατί αυτή ακριβώς είναι που δεν τον αφήνει σήμερα να κάνει ότι γουστάρει στις τιμές μας αφού όλες οι Απέ ασχέτως του πότε έγιναν καθεμία έχουν το ίδιο ιρρ. Έτσι δεν μπορεί ο κύριος να μπαίνει και να τσαλαβουτάει και να κουρεύει κάθε λίγο και λιγάκι οπως του γουστάρει. Οπότε τι του είχε απομείνει;;; μόνο τα ψεματά και η εμπάθεια όπως για παράδειγμα να κρύβει το δανεισμό κάποιου (αυτό που σωστά του απάντησες) για να βγάλει ψεύτικα συμπεράσματα. Και βέβαια δεν λέει τίποτα στο οτι από το κοστος κάποιου αφαιρέθηκε η επιδότηση για να παραμετροποιηθεί η τιμή του γιαυτό και τα πάρκα με επιδότηση στα 20 χρόνια μέσω της μειωσης της τιμής, την επιστρέφουν πίσω τρεις και τεσσερισ φορές. Μονο λοιπόν αρλούμπες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες πάρκα με επιδότηση στα 20 χρόνια μέσω της μειωσης της τιμής...
      Ποια μειωση ρε καθυστερημενε!! Τα αλλα παρκα οχι αυτο!!

      Το παραδειγμα που εβαλα τι ταριφα εχει..? Για πανε ρωτα το σουλτανο σου να σου πει μπας και ξεστραβωθεις!!!

      Εβαλε ο αλητης 126 χιλιαρικα οσο και εγω απο τη τσεπη και εχει τρελη ταριφα και εγω στο πατο!!!

      Διαγραφή
    2. Παρομοιο κοστος παρομοιο δανειο ο ενας επιδοτηση και ταριφα στον ουρανο και ο αλλος χωρις επιδοτηση στο πατο!!!

      Ποια μειωση δεχτηκε το συγκεκριμενο παρκο και τι ταριφα εχει πες μας!!!

      Διαγραφή
    3. Καλά εσύ ilias χρειάζεσαι 50 χρόνια για να καταλάβεις τα στοιχειώδη... δεν σου φτάνει ο χρόνος της σύμβασης αλλά ουτε και της ζωης σου. Στ' αλήθεια δεν έχεις καταλάβει ότι όλοι οι αναπτυξιακοι αφαιρέθηκαν από τα κόστη των πάρκων και αυτό που έμεινε ως κόστος πήρε την ταρίφα που του έπρεπε, ποτέ προς τα πάνω, ώστε να έχει το πάρκο Project IRR 20ετίας στο 13%?
      Και γράφω το "ποτέ πρις τα πάνω στην προσαρμογή της ταρίφας" διότι όσοι έπρέπε να πάρουν αύξηση, όπως για παράδειγμα ο Αίας αλλά κι άλλα πάρκα με ή χωρίς επιδότηση ωστε να πιάσουν το IRR 20ετίας 13%, δεν πήραν, αλλά έμειναν στο IRR 10% ή 11% κλπ αναλόγως που ήταν. Αυτό ωστόσο που το σύστημα οφείλει στα πάρκα αυτά, που για δύο χρόνια πλήρωσαν άδικα την οριζοντια εισφορά 25% ενώ δεν είχαν ούτως ή άλλως IRR 20ετίας 13%, όπως σωστά γράφει ο Αίας, είναι να τους επιστρέψει πίσω τα δύο χρονια ειςφοράς αυτά. Αυτά τα χρήματα μάλιστα πρέπει να παρθούν από όσα πάρκα σαν και το δικό σου είχαν τα χρόνια της οριζόντιας εισφοράς μικροτερο κούρεμα απ' αυτό που τελικα. τους αντιστοιχησε στον new deal. Δεν είναι δυνατόν στην εικοσαετία μου εγώ να έχω πληρώσει δύο χρόνια εισφορά 25% χωρίς να όφειλα να πληρώσω καθόλου ηλ τελος παντων να οφειλα λιγοτερο και εσύ που κανονικά σου αντιστοιχισε κούρεμα 50%, να την έβγαλες την περίοδο της εισφοράς μονο με 30%. Ωφειλεις χρηματα πίσω φίλε μου.

      Διαγραφή
    4. Μπλα μπλα μπλα αερολογιες..... μια ερωτηση σου εκανα: Τι ταριφα εχει το παρκο αυτο?

      Τη μπαλα στη κερκιδα οχι σε μενα που μιλας γενικα για το κλαδο!!!

      Συγκεκριμενα πραγματα και οχι αερολογιες. Παμε ξανα και τελευταια φορρα

      ΤΙ ΤΑΡΙΦΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΑΥΤΟ ??? ?? ?? ?

      ΥΓ Μην αρχισεις να μιλας για το παρκο του μπετοβλακα ξανα. 800.000 χαχαχαχαχα

      ΥΓ Δε νομιζω ως κοπριες που ειστε να μου πεις ταριφα του σουλτανου σας!!!

      ΥΓ Θελεις 100 χρονια ως καθυστερημενος που εισαι για να καταλαβεις ποσο μαφιοζικα φερθηκε ο βαψομαλλιας στο κλαδο!! Δε σου φθανουν ουτε 10 συμβασεις παρκων για τα βασικα και μετα τα 200 χρονια παλι τα ιδια θα λες κοπρια και θα μιλας για IRR!!!!!

      Διαγραφή
    5. Ο Παναγιωτάκης θα μπει φυλακή!!! μην πετάς την μπάλα στην εξέδρα.... η έρευνα έχει ξεκινήσει και δεν γυρίζει πίσω!! Ή θα πληρωςει τους παραγωγούς άμεσα τρεις μήνες να κατέβει η υπερημερίας στις 120 μέρες ή τον βλέπω 120 χρόνια φυλακή!!

      Διαγραφή
    6. Νομίζω έχει δίκιο Δημήτρης Γ . Ειναι αδύνατο να μην μπορείς να καταλάβεις τις πράξεις που σου ανέφερα και ότι οι αναπτυξιακοί αφαιρούνται από τα κόστη των πάρκων και αυτό που μένει παίρνει το κούρεμα που του αντιςτοιχεί ώστε να έχει project irr 20ετίας 13%.
      Αυτά που γράφει λοιπόν ο Δημήτρης Γ είναι σωστά, ο στόχος σου είναι άλλος δηλαδή να θολώνεις τα νερά και να μην ασχολούμαστε με τις καθυστερήσεις / παρανομίες πληρωμών της ΔΕΗ, αλλά να τρωγόμαστε μεταξύ μας για πράγματα λυμένα ήδη από υο 2014. Σου λέω λοιπόν και εγώ ότι οι αγωγές και έρευνες κατά της ΔΕΗ από παντού προχωρούν σε βάθος και ο Παναγιωτάκης την έχει πάρα πολύ άσχημα.

      Διαγραφή
  100. Ενημέρωση σχετικά με τις πληρωμές :

    http://ephe.gr/%cf%80%ce%bb%ce%b7%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b5%cf%83-%ce%bb%ce%b1%ce%b3%ce%b7%ce%b5/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Καλα ρε ΞΕΦΤΥΛΑ,,ζωο ορθιο Ilias12 Μαΐου 2017 - 8:54 π.μ.,,δεν εχεις ιχνος ντροπης !!!! μιλας ετσι γι΄αυτους που οδηγησαν την υποθεση της Διακοψιμοτητας στον ΣτΕ !!!!και θα την κερδισουμε,,, μιλας ετσι γι΄αυτους που πρωτη κατηγγειλαν την ¨βιασυνη¨του ΑΔΜΗΕ για την καταβολη των ποσων που τους αναλογουσαν !!! μιλας και βριζεις τον Προεδρο μας και ολα τα μελη του ΣΠΕΦ για την παραμετροποιηση του 2014,, αυτη που εδωσε ΣΕ ΣΕΝΑ IRR 13 ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ 9,5 !!!!! αν καποιος θα πρεπει να βριζει Χαιβανι για την παραμετροποιηση του 2014, ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ βλαμενε !!! γιατι εγω πληρωσα το μειον 25% για δυο χρονια και το πιστωτικο στο τελος !!! καταλαβες γελοιε που μας εχεις πρηξει τα φρυδια τρια χρονια,,,, και φτανεις και στο εσχατο σημειο της ξεφτιλας, να μεταφερεις και παραποιημενα στοιχεια επενδυτων !!!!! θαρρεις και μιλας σε μαμελουκους ,,επενδυση του 2010 ,, 100 αρι με 126.000,,, καλα ρε συ,, ποσο βλακες θεωρεις τους Συναδελφους σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που μετα το παρκο των 800.000 ευρω δεχεσαι και επισημα οτι εισαι μπετοβλακας γιατι το να λες εγω θα επρεπε να μιλαω για εκεινο για το αλλο και το παρα αλλο και τελικα να παινευεις αυτο που θα επρεπε να κατηγορεις τοτε ολοι καταλαβαινουμε ποσο ανοητος εισαι!!

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη το να υποστηριζω καποιον που μου προξενησε κακο και οικονομικη ζημια δεν εξηγειτε αλλιως παρα μονο με μειωμενη αντιληψη και ελλειψη νοημοσυνης!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό που σου ξέσκισανε εσένα κοπρίτη Ilias είναι το μισθουλάκο για την προπαγάνδα που κάνεις, γιατί άμα έχεις πάρκο εσύ η άμα είσαι τόσο βλάκας όσο δείχνεις, εγώ δεν είμαι σοβατζής άλλο ο Πάππας της Ρώμης.... Προβλέπω μάλιστα να σου κόβουν κιάλλο το επίδομα προπαγάνδας, γιατί όχι μόνο δεν παράγει αποτέλεσμα ο μισθός σου, αλλά αυτοί του 2013 που δήθεν υποστηρίζεις, θα φάνε κι άλλο ξύλο ώστε να επιστραφούν τα δύο χρόνια σε όσους άδικα πλήρωναν εισφορά έχοντας ιρρ κάτω από 13.

      Διαγραφή
    4. Κοπρια αντε να ασβεστωσεις κανενα σταβλο ως σοβατσης που εισαι γιατι μονο για τετοια εισαι!!

      Τα αλλα δεν ειναι για σενα μακρυα γινεσαι ρεζιλι!!

      Ακου σου κανει τηλεφωνικο μαθημα ο βαψομαλλιας... χαχαχαχα

      Δε μου λες μηπως σου λεει και για τη μιξη των χρωματων στα μαλλια!!! χαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    5. Πάντως τα 'φαγες τα αμελέτητα σου πρωί πρωί Ilias και το ρίξεις παλι στο χάχανο!!! Θα έλεγα μάλιστα ότι φοβήθηκες οτι θα πληρώσεις πάλι εσύ με τις μακακίες που κες, αλλά επειδή ξέρω ότι δεν έχεις πάρκο, σου ξαναλέω ότι εκθέτεις όσους σε πληρωνουν να κάνεις προπαγάνδα.
      Σε αυτό που σε καίει τώρα, για να έρθουμε στο θέμα μας και να αφήσουμε το προπέτασμα καπνού, ο Παναγιωτάκης δεν θα την γλυτώσει την φυλακή!! Ο ΣΠΕΦ θα τον κλείσει μέσα για την υπεξαίρεση του ΕΤΜΕΑΡ και γράψε την ώρα που στο λέω. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, τα λεφτά που λείπουνε είναι πάρα πολλά και επειδή δεν έχει να τα καλύψει ο Παναγιωτάκης, ούτε μπορεί να γυρίςει το χρόνο πίσω για τα 600 που έδωσε στην Πτολεμαίδα 5, ερχεται το σκαμνί!!!

      Διαγραφή
    6. Κανενας απο τις δυο κοπριες Δημητρη και Κανακης δεν απανταει στην ερωτηση μου...!!!

      Λοιπον χεστηδες που δεν απαντατε Τι Ταριφα Εχει Το Παρκο στο Παραδειγμα που Εθεσα Ποιο Πανω!!!

      Μην απαντησετε παλι με τις μηνυσεις στη Δεη που μπορει να γινουν αγωγες!!

      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΤΑΡΙΦΑ..... Τι περικοπη εγινε και τι ταριφα εχει..? Το πινακα τον εχετε στον υπολογιστη να δειτε!!!

      Ξερω οτι ουτε σε 2 χρονια δε προκειται να απαντησετε κοπριες!!! Βολεμενοι του βαψομαλλια εις βαρος ολου του κλαδου!!!!
      Ενταξει υπαρχουν και καποιο καθυστερημενοι που δεν ειναι οπως λενε ευνοημενοι αλλα συνεχιζουν να υποστηριζουν τις βαφες!!!

      150 ειστε συνεχιστε το πατε καλα σε λιγο 15 θα μεινετε να κανετε αερα τα αχαμνα του βαψομαλλια!!!

      ΥΓ Γρηγορα τηλεφωνο στο σουλτανο σας να σας πει πως να ξαναπεταξετε τη μπαλα στην εξεδρα!! ΤΑΡΙΦΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  102. Δεν μας φτανουν Συναδελφοι οι λαμογιες της ΔΕΗ,, η απληρωσια μας,,εχουμε και τα παρασιτα του Ilias,,, ας εστιαστουμε ομως στις πληρωμες μας,, πρεπει Συναδελφοι, η υπερημερια να πεσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ και ΑΜΕΣΑ στις 120 ημερες δηλ μειον τρεις μηνες απο σημερα,, σε ενα μηνα η ΔΕΗ θα φαει τα μουτρα της, στην συναντηση του Προεδρου της με την ΡΑΕ,, ηθικα μας ικανοποιει, πρακτικα μας αφηνει παγερα αδιαφορους, το μονο που εμεις επιδιωκουμε ειναι η συμμορφωση της στους κανονες της αγορας και η αποδοση του ΕΤΜΕΑΡ που παρακρατει ΠΑΡΑΝΟΜΑ,, τιποτε περισσοτερο ή λιγοτερο. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να παρεις καμια μπογια για τον σουλτανο σου και ασε τη Δικαιοσυνη κατα μερος γιατι ειστε μαλωμενοι με αυτην εκει στο λαμογιοσυλογο σας!!!

      Διαγραφή
  103. Περισσότερες Ανακοινώσεις
    Είστε εδώ: Αρχική Περισσότερες Ανακοινώσεις Ανακοίνωση
    Εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Σεπτεμβρίου 2016
    12.05.2017
    Συνεχίζεται, με νέες εντολές προς τις τράπεζες, η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Σεπτεμβρίου 2016, οπότε θα εξοφληθούν 3.845 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 6.960,23€. Με τις σημερινές εντολές έχει πλέον εξοφληθεί το 77% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Σεπτέμβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. O mr. Πινόκιο

    Τον Φεβρουαριο ειχε πραγματοποιηθει η πολυσηζητημενη συναντηση του ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ με τον υπουργο ενεργειας,ο οποιος ειχε ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ στους παραγωγους τα εξης:

    1. Μειωση υπερημερηριας ΑΜΕΣΑ απο 170 σε 120
    ημερες.
    Αυτο επιτυχανεται με πληρωμη Ιουλιου-
    Αυγουστου εντος Φεβρουαριου και Σεπτεμβριου-
    Οκτωβριου εντος Μαρτιου[ή το πολυ εως το
    πρωτο 15θημερο του Απριλιου].
    Για το θεμα αυτο θα ξαναγινει συναντηση στο
    τελος του μηνα.

    2. Πληρωμη 100 εκατομμυριων αυριο απο ΔΕΗ,ωστε
    να ολοκληρωθει ο Ιουνιος και να πληρωθει ο
    μισος Ιουλιος

    3. Αποφαση για την χρεωση προμηθευτη την Πεμπτη
    απο την ΡΑΕ και πληρωμη κανονικα απο ΔΕΗ
    αυτων που χρωσταει και σε αυτο το κομματι.

    4. Οριστικο τελος η διακοψιμοτητα το 2107,ουτε
    ανανεωση ουτε παραταση

    Σημερα 12 Μαιου εφτασε η ωρα να κανουμε μια αποτιμηση αυτων των δεσμευσεων και να διαπιστωσουμε οτι ο κυριος (λεμε τωρα) Σταθακης ειχε ΜΗΔΕΝ στα ΤΕΣΣΕΡΑ,αφου καμια απο τις δεσμευσεις τους δεν τηρηθηκαν!!!

    Παμε να τις δουμε μια-μια

    1. Εχουμε ΑΥΞΗΣΗ της υπερημεριας απο τις 170
    στις 187 ημερες

    2. Δεν πληρωθηκε ουτε σεντς απο εκεινα τα 100
    εκατομμυρια

    3. Η ΔΕΗ ακομα και σημερα πληρωνει οσα και οποτε
    γουσταρει απο την χρεωση προμηθευτων

    4. Η διακοψιμοτητα θα παραταθει για ακομα μια
    3τια.
    Το μονο που μενει να δουμε ειναι το μειγμα
    της επιβαρυνσης της καθε τεχνολογιας.

    Βεβαια να μην ξεχναμε οτι τον Οκτωβρη υπαρχει το δικαστηριο για την διακοψιμοτητα οπου ελπιζουμε να μην παρει νεα αναβολη και οι διακαστες να τιμησουν τον ορκο τους δινοντας μια απαντηση στον ψευτη υπουργο.

    Τα photoboltaika εξαρχης ειχαν μια ιδιαιτερα επιφυλακτικη σταση απεναντι στις "δεσμευσεις" του υπουργου.

    Χαρακτηριστικοι οι τιτλοι αλλεπαλληλων αρθρων εκεινη την περιοδο.


    ΤΕΤΆΡΤΗ, 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2017
    Οι δεσμεύσεις δόθηκαν,όμως μέχρι να υλοποιηθούν το καλάθι παραμένει μικρό

    ΠΈΜΠΤΗ, 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2017
    Εδώ ο παπάς εκεί ο παπάς που είναι ο παπάς?


    ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ, 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2017
    Με ένα σμπάρο 3 τριγώνια ο κ.Σταθάκης

    ΔΕΥΤΈΡΑ, 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2017
    Ελάχιστες οι πιθανότητες να υπάρξει πλάνο πληρωμών απο τον υπουργό το οποίο θα τηρηθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Διαβαζω και δεν σχολιαζω Συναδελφοι τις παπαριες που γραφει ο παπαγαλος Ilias,, γιατι πια ολοι ξερουμε που αποσκοπουν !!! ,, τι κανει Συναδελφοι η σουπια οταν την πλησιαζεις !!! πετα μελανη μπας και ξεφυγει,, το που καταληγει το βλεπετε στο πιατο σας !!!! αυτο και κανει ο φουκαρας,, προσπαθει με οσα μεσα του απεμειναν να ξεφυγει,, αμ δε !!!! με τετοια φτωχια επιχειρηματων,, απλα συντομευει το γεγονος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ,,, και αιντε πες πως με κολησε τρελα το χαιβανι και θελω να τον βοηθησω,,, να υπερασπισω τι !!!!,, πως υπηρξε επενδυση του 2010,, 100 kwp που χτιστηκε με 126.000 !!!! εδω κρεμανε κουδουνια, οχι λογια !!!!

      Διαγραφή
    2. Αρε μπαγασα το ξερεις οτι χτιστηκε επενδυση με δανειο και κεφαλαια του 13 το ετος 2010 και παρ ολα ταυτα εχεις ή το θρασος ή τη νοητικη καθυστερηση να μιλας γι αυτο!!!

      Παρε παραδειγμα απο τα φιλαρακια σου τα δυο που οταν ρωτησα για τη ταριφα του συγκεκριμενου παρκου σφιριζουν αδιαφορα και απαντανε με τη ΔΕΗ!!!!!!

      Φυσικα απο το εγγραφο που εβαλα για το δανειο και το κεφαλαιο που ειναι του 2013 σε παρκο του 10 και τα αλλα επιδοτηση ειναι αναμφισβήτητα και απλα περιμενω απο εσας να μου πειτε τη ταριφα του για να δουνε ολοι το μεγεθος της απατη σας σε βαρος ολων των παρκων!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Και για ακομη μια φορρα περιμενω τη ταριφα αυτου του παρκου που κοστισε σε ιδια κεφαλαια και δανειο το 2010 τα ιδια με παρκο του 2012-13 !!!!!!

      http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%99%CE%A6%CE%96%CE%A6-1

      Διαγραφή
    4. Κατ΄αρχας,, ποιος σου ειπε πως ειναι φιλαρακια μου !!!! απο ποτε ρε ψωνιο οταν συμφωνουν δυο ανθρωποι πως ενα και ενα κανει δυο ειναι φιλαρακια !!!! ΑΥΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ,, αλλα που μυαλο να καταλαβεις !!! μας εχεις πρηξει τρια χρονια με τις παπαριες σου,, δεν ξερεις να διαβαζεις νουμερα, δεν ξερεις τα στραβα σου,, πληρωσα για παρτι σου 50.000 ευρω , με το 25% συν το πιστωτικο,, τρεχεις ΣΗΜΕΡΑ με 4% πανω απο την αποδοση των δικων μου κεφαλαιων,, ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΒΡΩΜΙΑΡΗ να μου την λες απο πανω !!!!! Αιντε ρε στον καιαδα,,, και αφου ρε ξερολα,, ηθελες IRR 50 ,, γιατι ρε χαιβανι δεν εκανες ενα ωραιο μπορδελο, και επενδυσες στα Φωτοβολταικα !!! τουλαχιστον θα μιλουσες με τους ομοιους σου.

      Διαγραφή
    5. Πες του Παναγιωτάκη πως αν δεν πληρώσει τρεις μήνες θα μπει φυλακή!!! Τα υπόλοιπα τα καθόρισε το μηχανογραφικό του ΛΑΓΗΕ και καθένας με το κόστος κατασκευής πλην αναπτυξιακό πήρε την ταρίφα του. Παλιά κουλούρια αυτά.

      Μαθένω λοιπόν πως τα πράγματα είναι πολύ σκούρα και ο Παναγιωτάκης πίνει χάπια. Επειδή μάλιστα τα 600 εκατόμ στην Πτολεμαίδα πήγανε χαμένα και το εργοστασίο, αν ολοκληρωθεί, θα πουλάει ρεύμα στά 70-80 ευρώ τη μεγαβατώρα, δεν πρόκειται καν να μπορεί να ανταγωνιστεί του φυσικού αερίου και έτσι θα μένει μόνιμα εκτός. Οπότε ο Παναγιωτάκης πέρα από υπεξαίρεση ξένων χρημάτων (ΕΤΜΕΑΡ) για χάρη του εργοστασίου αυτού, τουρχεται να αντιμετωπιπσει και την καταστροφή απο τις επιλογές του. Βλέπεις ήταν μεγάλες οι μίζες που έφαγε απο τα 600 εκατομ και θόλωσε, ώστε να μην θέλει να βλέπει τις ζημιές που προκάλεσε η πράξη του αυτή και σε βάρος της ΔΕΗ. Έχουμε λοιπόν και υπεξαίρεση και διασπάθιση χρήματος και απιστία προς την ίδια τη ΔΕΗ. Για να καλύψει οπωσ όπως τα δύο τελευταία, πρότεινε πλάνο ανάπτυξης της επιχείρησης λέει με 2 νέες ακόμα λιγνιτικές μονάδες. Προσπαθεί δηλαδή να αραιώσει τη λάθος επιλογή αλλά και τη μάσα που έγινε με δύο ακόμη λάθος επιλογές... Σου λέει αν εγώ πίσω τον κόσμο και κάνουμε δύο ακόμα τέτοιες λάθος μονάδες, ποιος θα με κατηγορήσει για απιστία και κακοδιαχείριση και την πρώτη λάθος επιλογή... Έλα όμως που από την κυβέρνηση τον έχουν βγάλει από την πρίζα και τώρα προσπαθεί να πουλήσει άρον άρον την Πτολεμαΐδα να γλιτώσει...!!!
      Πες του να πληρώσει τρεις μήνες μέχρι το Μάιο γιατί τον βλέπω φυλακή !!!!

      Διαγραφή
    6. Η καταστροφή για τη ΔΕΗ από την Πτολεμαιδα 5 δεν είναι μόνο οι πολύ υψηλες τιμες που θα πουλάει το ρεύμα της λόγω πολύ υψηλού και μιζας.... κόστους, αλλά και ο αποκλεισμός της από τους μηχανισμούς ισχύος (ΑΔΙ ή οπως αλλιως θα τα λένε στο μέλλον) λόγω ρύπων που έχει ο λιγνίτης πάνω από το οριο που βαζει η ΕΕ στα 0,5 τονους CO2 /mwh . Εξαιτίας των λάθος επιλογών αυτων έχει ο Παναγιωτάκης ξαμοληθεί σε όλη τη γη... να ψάχνει συνέταιρο στην ζημιά να πουλήσει λιγνιτικά αλλά δεν φαίνεται να αγοράζει κανεις, αφου στην ΕΕ τον εχουν για αποσυρση το λιγνιτη.

      Διαγραφή
  106. Επειδη Συναδελφοι θα βγει ο γελοιος σε λιγο να πει πως δεν απαντω γιατι κρυβομαι !!!!
    Διαβαστε τι μας ειπε (συμπτωματικα αφορα επενδυση του Προεδρου του ΣΠΕΦ)

    Ilias13 Μαΐου 2017 - 1:01 μ.μ.
    Αρε μπαγασα το ξερεις οτι χτιστηκε επενδυση με δανειο και κεφαλαια του 13 το ετος 2010 και παρ ολα ταυτα εχεις ή το θρασος ή τη νοητικη καθυστερηση να μιλας γι αυτο!!!

    Α ρε χαιβανι, το ξερεις οτι χτιστηκε επενδυση με δανειο και κεφαλαια (χωρις αναπτυξιακο,, με συνολικο 505.000 ) το πρωτο τριμηνο του 2010,, με 340.000 ( ιδια κεφαλαια + δανειο + εξοδα φακελου + χρηματοοικονομικα) με ταριφα 40,,, ενω το πρωτο τριμηνο του 2013 (χωρις αναπτυξιακο) με ταριφα 24 ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ !!!!!!!!
    Αιντε περιμενω να μου το πεις εσυ !!!!!! Εμεις ξερουμε, εσυ !!!!,,, περιμενω το αναλογο pdf.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην του χαρίζεσαι του Ilias φίλε μου, 28,5 θα ήταν η ταρίφα του το πρώτο τρίμηνο του 2013, ΑΝ είχε πάρκο και όχι 24 που το δίνεις.

      Αλλά μην πέφτεις στην παγίδα του, αφού αλλού είναι το πρόβλημα του.... και έχει και ονοματεπώνυμο: Εμμανουήλ Παναγιωτάκης - υπεξαίρεση ΕΤΜΕΑΡ!!!! και τι θα κάνει με την έρευνα που διεξάγεται σε βάρος του από παντού (ΡΑΕ, αγωγές ΛΑΓΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ)!!!

      Διαγραφή
    2. Οπως το περιμενα κουβεντα για το παρκο και τη ταριφα του βαψομαλλια!!!

      Και ακομη μια φορρα η μπαλα στη κερκιδα... ΔΕΗ και αλλα αλλα αυτο που ρωτησα κουβεντα!!!

      Οχι οτι περιμενα να απαντησετε και να ξεφτιλισετε το σουλτανο σας αλλα ηθελα να σας δω ποσο απιδια πιανει ο σακος σας!!!

      Δεν ειναι φιλοι απλα ειναι μελη του ιδιου λαμογιοσυλλογου και υπηρετες του βαψομαλλια!!

      Μουγκα στη στρουγκα κοπριες!!!!!!!!!!!!!!

      Εγω μιλαω και καταθετω ντοκουμεντα και εγραφα και εσεις απλα κατηγοριες υποθετικες για αντιπερισπασμο στην ερωτηση που εκανα!!!

      Αντε γεια ρε ξεφτιλες μια ερωτηση δε μπορειται να απαντησετε που εχετε και αποψη!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αίας13 Μαΐου 2017 - 2:35 μ.μ.
      Επειδη Συναδελφοι θα βγει ο γελοιος σε λιγο να πει πως δεν απαντω γιατι κρυβομαι !!!!
      Διαβαστε τι μας ειπε (συμπτωματικα αφορα επενδυση του Προεδρου του ΣΠΕΦ)

      Ilias13 Μαΐου 2017 - 1:01 μ.μ.
      Αρε μπαγασα το ξερεις οτι χτιστηκε επενδυση με δανειο και κεφαλαια του 13 το ετος 2010 και παρ ολα ταυτα εχεις ή το θρασος ή τη νοητικη καθυστερηση να μιλας γι αυτο!!!

      Α ρε χαιβανι, το ξερεις οτι χτιστηκε επενδυση με δανειο και κεφαλαια (χωρις αναπτυξιακο,, με συνολικο 505.000 ) το πρωτο τριμηνο του 2010,, με 340.000 ( ιδια κεφαλαια + δανειο + εξοδα φακελου + χρηματοοικονομικα) με ταριφα 40,,, ενω το πρωτο τριμηνο του 2013 (χωρις αναπτυξιακο) με ταριφα 24 ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ !!!!!!!!
      Αιντε περιμενω να μου το πεις εσυ !!!!!! Εμεις ξερουμε, εσυ !!!!,,, περιμενω το αναλογο pdf.

      Διαγραφή
    4. Πες του Παναγιωτάκη να ετοιμάζει τσάντα με ζεστά ρούχα για την φυλακή!!!

      Διαγραφή
    5. Και είσαι Ilias και τόσο βλάκας που δεν ξέρεις ούτε το νόμο 4254 να πας στον πίνακα Καραγκιόζη να διαβάσεις τις ταρίφες.!! Για να δεις πόσο άσχετος με τα φωτοβολταϊκά είσαι και πως δεν έχεις καν πάρκο, αλλά μόνο είσαι φτηνός πληρωμένος ΔΕΗτζής προπαγανδιστής του Παναγιωτάκη του υπόδικου!!!
      Πες του να μείνει στη Κίνα αν δεν πληρώσει το ΕΤΜΕΑΡ που υπεξαίρεσε!!! Άστο κρατήσουν εκεί να μαζεύει κάρβουνα!!!!!

      Διαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ