Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Παραγωγή Φωτοβολταϊκών Μάρτιος - Πληρωμή Ιούλιος-Αύγουστος 2015

Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.
Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 



Για να μπορέσετε να σχολιάσετε 
δείτε ανάρτηση εδώ - εν συντομία ενας λογαριασμός απο το gmail χρειάζεται. Καντε αναζήτηση στο google "gmail account"

 Ενημερώστε όταν έχετε πληρωθεί  τράπεζα, περιοχή φ/β, ημ/νια πληρωμής, και μην ξεχνατε το ποσο.

Για πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους μήνες πληρωμής δείτε Πληρωμές Παραγωγής αλλη ανάρτηση εδώ. 

255 σχόλια:

  1. Για 12 Αυγουστου λεει το afo.gr . Μας φτασαν στο 5μηνο και ξεκινανε και οι 'μεγαλοι' μηνες τωρα. Με την ασφυξια που επικρατει μας βλεπω να γινοντε περισοτεροι οι μηνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς να υποστηρίζω το ΛΑΓΗΕ, αλλα για να ξέρουμε τι λέμε και πάνω απο όλα να μετράμε σωστά την υπερημερία, αν μας πληρώσει τον ΜΑΡΤΙΟ στις 12/8 οπως λες θα ειναι με υπερημερία 90 ημερών περίπου και όχι πέντε μηνών που γράφεις. Και εξηγώ: τα τιμολόγια Μαρτίου τα κόψαμε και τα καταθέσαμε στο ΛΑΓΗΕ περίπου στις 20 Απριλίου. Συν 20 ημέρες συμβατικός χρόνος, ο Μάρτιος θα έπρεπε κανονικά να πληρωθει 10/5. Από εκει η 12/8 απέχει περίπου 90 ημέρες και όχι 150.

      Διαγραφή
    2. Εγώ βέβαια εκτιμώ οτι η πληρωμή του Μαρτίου θα αρχίσει νωρίτερα, ίσως την ερχόμενη εβδομάδα.

      Διαγραφή
    3. Οταν παω και αγοραζω κατι και μου κοβουν τιμολογιο την ημερα αγορας. Το ποτε θα το πληρωσω μετραει απο αυτη την ημερα. Το ιδιο και με τον ΛΑΓΗΕ. Το να βγαλω τιμολογιο Ιουλιου (περιπου 10-15 Αυγουστου ) και να μου χρωστανε ακομη τον Μαρτιο (εαν δεν πληρωθω με την πρωτη πληρωμη ) , σημαινει πως θα εχω 5 τιμολογια ΑΠΛΗΡΩΤΑ. Για μενα αυτο ειναι 5 μηνες.

      Διαγραφή
    4. Καλά, διάβασε και καμιά σύμβαση πρώτα...

      Διαγραφή
    5. Δεν χρειαζετε να διαβασω την συμβαση για να ξερω ποσα τιμολογια μου εχουν απληρωτα. Προφανως ομως και θα εχεις δικιο και 'επισημα' οι υπεριμεριες θα ειναι λιγοτερες. Εγω μιλαω με βαση το πρακτικο του θεματος. Δεν χρειαζετε να εχουμε αντιπαραθεση για αυτο.

      Διαγραφή
    6. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.....ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ..................ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ.....ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.......................ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.................

      Διαγραφή
  2. Δημητρη ενημερωτικα λεω για να καταλαβετε τι γινετε,οτι στα ΜΔΝ δεν εχει πληρωθει ο Φλεβαρης ακομα.και μιλαμε για ενα ποσο το πολυ 4 εκατομμυρια..πιστευω ερχονται μαυρες μερες.μακαρι να βγω ψευτης,αλλα
    οταν δεν μπορουν να πληρωσουν τον Φλεβρη που τα τιμολογια ειναι απο τα πιο μικρα τοτε τι θα γινει παρακατω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λόγος που δεν πληρώθηκε ο Φλεβάρης στα ΜΔΝ ειναι μάλλον λόγω του νέου κώδικα ΜΔΝ, που κάποιοι κουζουλοί πρόστρεξαν να πανυγηρίσουν την δήθεν οικονομική ανεξαρτησία του ΜΔΝ... Δεν είδαν στη γωνία όμως τα τεράστια υπόλοιπα ανεισπραξιμότητας λογαριασμών στα ΜΔΝ. Ετσι για παράδειγμα οι υψηλότερες οφειλές προς ΔΕΗ στην Ελλλαδα εαπό καταναλωτές ειναι στην Ρόδο και την ΚΡΗΤΗ, ποσοστά ρεκόρ ανεισπραξιμότητας ως ποσοστό του εκεί πελατολογίου. Βλέπεις από τη μια η "λεβεντιά" κάποιων εκεί να μην πληρώνουν, αφού θα μπαλωθιάσουν όποιον τους κόψει το ρεύμα, από την αλλη ο εποχιακός χαρακτήρας πολλών μαγαζιών που βλέπουν τα πάντα ως αρπαχτή, βάλανε την ΔΕΗ και την πληρωμή των λογαριασμών τους στο φτύσιμο. Και επειδή στη ζωή όλα εδώ πληρώνονται, η "λεβεντιά" πέφτει πίσω στους "λεβέντες" και το περιβάλλον τους. Βλέπεις δεν γίνεται στα καλά να θες να είσαι αυτόνομος και στα κακά να τα πέρνεις απο το διασυνδεδεμένο!! Φιλε μου οχι 4 εκατ αλλα και 4 ευρώ να χρώσταγε, αν δεν τα έχει δεν θα σας τα δίνει. Από εμάς πάντως δεν θα τα πάρει...

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε Helios που μας ειδοποιήσεις για νεα ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνα με το afo, Την Παρασκευή 31/7, θα πληρωθούν Τιμολόγια της παραγωγής Μαρτίου, για ποσά περίπου μέχρι 5.000 €υρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τούς afo καλά τα νέα συνάδελφοι
    Άντε γιατί τόν Αύγουστο έχουν να πληρωθούν πολλές υποχρεώσεις.
    Μακάρι μέσα στον Αύγουστο να γίνει και άλλη μία πληρωμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΣΠΕΦ ενημέρωσε σήμερα τα μέλη του ότι μετά από επικοινωνία με ΛΑΓΗΕ, την Πέμπτη κλείνει ο Φεβρουάριος και γίνονται πληρωμές Μαρτίου 7.000-10.000€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όντως θα γίνουν πληρωμές για πάρκα μέχρι 150 kw/p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περίπου 4 αυγούστου έπρεπε να έχουμε πληρωθεί τον Ιούνιο. Υπολογίζοντας την πληρωμή Μαρτίου οι υπερημερίες με βάση τη σύμβαση μας είναι 90 ημερών για ένα πάρκο 100kw.p που αύριο θα έχει πληρωθεί τον μάρτιο. (απρίλιος-μάιος-- ιούνιος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα! Φιλε Χρηστο μαλλον οι πληροφοριες σου,για τους συμπολιτες μας Κρητικους και Ροδιτες,ειναι λανθασμενες..τελικα πρεπει να πληρωνουν τους λογαριασμους στη ΔΕΗ,καθως χθες πληρωθηκε ο Φλεβαρης και καπακι σημερα ο Μαρτης..αλλη φορα που θα βαζεις στο στομα σου πολιτες οποιαδηποτε νομου της Ελλαδας να εισαι σιγουρος τη λες..αν δεν εισαι σιγουρος μην κατακρινεις ανθρωπους
    που αυτη την εποχη ματωνουν για να ειναι ενταξει στις υποχρεωσεις τους..φιλικα στο λεω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ........................ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ Δ.Ο.Λ.........................................ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.

      Διαγραφή
    2. Πάρε λοιπόν να διαβάσεις το ακολουθο δημοσίευμα και ειδικά την παράγραφο για τους απλήρωτους λογαριασμούς ρεύματος στο Ρέθυμνο και στην Περιφέρεια Κρήτη. Οι απλήρωτοι φθάνουν το 50% σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ στο νησί σου. Και μη μου λες εμένα όλοι ματώνετε, γιατί το ίδιο ματώνουν και οι υπόλοιποι Έλληνες να πληρώσουν τους φόρους τους. Οι υπόλοιποι όμως έχουμε μια διαφορά απο εσάς. Δεν αυτοπερνιώμαστε για μάγκες και έτσι δεν γινόμαστε τσαμπα μάγκες!

      http://www.rethnea.gr/article.aspx?id=12710

      Διαγραφή
    3. Η παραπάνω απαντηση μου πάει στον Κostas Kriti.

      Διαγραφή
  10. ΕΠΙΣΗΣ........ΣΤΙΣ 09 / 08 / 2015..............ΠΡΕΠΕΙ..............ΕΠΡΕΠΕ.......ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ............................ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ.....ΣΤΙΣ 25 / 06 / 2015....................ΑΡΑ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ 120 ΗΜΕΡΩΝ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 85 μέρες είναι η υπερημερία σου!

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ......................85 ΜΕΡΕΣ...................ΑΝ ΠΛΗΡΩΘΩ ΣΗΜΕΡΑ - ΑΥΡΙΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.......................Ο ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ..................ΑΡΑ 120 ΜΕΡΕΣ...........................

      Διαγραφή
    3. Το 85 μέρες που σου είπα πήγαινε στο χρόνο πληρωμής του Φεβρουαρίου σου (25/6 όπως είπες).

      Διαγραφή
  11. Και κάτι γενικό για να συνεννοούμαστε: Άλλο πράγμα η υπερημερία που ειναι το πόσες μέρες έχουν περάσει από τότε που έπρεπε με βάση τη σύμβαση να μας πληρώσουν κάποιο μήνα και άλλο το πόσους μήνες έχουμε υπερήμερους σε κάποια δεδομένη ημερομηνία. Τα δυο αυτά στοιχεία εκφράζουν διαφορετικά πράγματα και δεν ταυτίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ...........................Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΠΛΗΡΩΜΗ......20 ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΤΙΛΟΛΟΓΙΟΥ ;;;;;;;;;;;;;;;;; ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΕ.....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τιμολόγιο του Φλεβάρη εγώ το κατέθεσα 20 Μαρτίου. Συν 20 μέρες για πληρωμή βάση σύμβασης φθάνουμε στις 10 Απρίλη. Η 25/6 από τις 10/4 απέχει 85 μέρες.

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.............ΠΡΑΚΤΙΚΑ.....................ΣΤΙΣ 09 / 08 / 2015...............ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΕΞΟΦΛΗΜΕΝΑ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ.....................ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ : ΜΑΡΤΙΟΥ - ΑΠΡΙΛΙΟΥ - ΜΑΙΟΥ - ΙΟΥΝΙΟΥ................4 ΜΗΝΩΝ.......................ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ...............

      Διαγραφή
    3. Η ουσία είναι υποκειμενική. Όταν πας για παράδειγμα να ζητήσεις τόκους υπερημερίας, αυτό που περιγράφεις εσύ είναι άχρηστο. Αυτό που χρειάζεται να ξέρεις για να υπολογίσεις ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΕς ΜΕΡΕΣ ΣΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙς ΤΟΝ ΤΟΚΟ!!

      Διαγραφή
    4. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΟΥ............." ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ " : EKTAKTH EIΣΦΟΡΑ : 28.600 ΕΥΡΩ - ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ : 12.000 EΥΡΩ - ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ : 28.000 ΕΥΡΩ - ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ : 136.000 ΕΥΡΩ - ΣΥΝΟΛΟ : 204.600 ΕΥΡΩ......................ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ.............ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΛΣΤΑΤ........

      Διαγραφή
    5. Τουρλού, τουρλού όλα στο μυαλό σου...

      Διαγραφή
    6. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.........ΑΝΩΝΥΜΕ............Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ......................ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ....................ΚΙ' ΕΥΓΕΝΙΚΟ........................Μ' ΕΠΕΙΣΕΣ...........................

      Διαγραφή
    7. Επώνυμε τουρλού, όταν σε ρωτάνε πόσες μέρες υπερημερία έχεις μην ξεχάσεις να τους λες και το όνομα του παππού σου... ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, που νομίζεις πως δήθεν ακούγονται καλύτερα....

      Διαγραφή
    8. Παρόλα αυτά νομίζω πως έμαθες όταν σε ρωτάνε πόσες ημέρες υπερημερία έχει ένα τιμολόγιο σου να τις μετράς και να μην τις μπλέκεις με το πόσους μήνες ληξιπρόθεσμους σου οφείλουν.

      Διαγραφή
  13. Με τις πληρωμές τι έγινε; Υποτίθεται ότι θα έβγαινε ανακοίνωση χθες και σήμερα θα άρχιζαν να πληρώνονται μικρά τιμολόγια για τον Μάρτιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ........ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ......ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ.......... ΜΕ ΤΗΝ Δ.Ο.Λ............ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ....ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ...........ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έβγαλα πρώτη φορά φορολογική με παρακράτηση. Θα πληρωθώ κανονικά με τις πληρωμές όπως πάντα ή υπάρχει άλλη διαδικασία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξεκίνησαν οι πληρωμές στο ΛΑΓΗΕ, μόλις πληροφορήθηκα από το λογιστήριο. Οπότε μέσα στο μεσημέρι θα βγει και σχετική ανακοίνωση που θα αναφέρει το ανώτερο ποσό πληρωμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχει συμβεί σε άλλον να κρατηθούν δύο δόσεις μπροστά απο το δάνειο , μου το είπαν πρίν λίγο στην Εθνική Τράπεζα ότι έχει έρθει τέτοια εντολή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΙΠΠΟΣ..εμενα.η Εθνική κρατάει δύο δόσεις σαν αποθεματικό από την αρχή του δανείου από το 2011 αυτές που λες είναι έξτρα. ??? Τώρα το βγάλανε. ???

      Διαγραφή
    2. Θέμη εμένα εξ αρχής δεν μου κρατούσαν , σημερα μου το είπαν προφορικά και ζήτησα χαρτί επίσημο , θα πάω παλι αυριο να δω τι θα μου δώσουν

      Διαγραφή
    3. Εμένα παντως ....και ειναι θέμα διευθυντή του καταστήματος όταν αργεί ο Λαγηε να πληρώσει και καθυστερεί η δόση την βάζει από το αποθεματικό. .για μην τρέχουν τόκοι .αυτό είνα μία εξυπηρέτηση....δεν ξέρω αν το κάνουν και σε άλλους. .είναι θέμα διευθυντή. ...

      Διαγραφή
    4. Η Εθνικη κραταει παντα αποθεματικο. Σε παλια δανεια δεν υπηρχε αυτος ο ορος αλλα οταν αρχισε να βρομαει το πραγμα στις πληρωμες η Εθνικη με διαφορα τερτιπια αναγκαζε τους δανιοληπτες οπως εγω που δεν ειχαν υπογραψει αυτον τον ορο να υπογραφουν σε ξεχωριστο χαρτι εκ των υστερων. Στο Φιλιππο προφανως απο αμελεια του καταστηματος δε τον φωναξαν φαινεται να το υπογραψει και δε τα κρατουσαν μεχρι που φαινεται καποιος απο κεντρικα το ειδε και εδωσε την εντολη. Μπορει να αλλαξε και ο διευθυντης του καταστηματος και να εδωσε εντολη να ελεχθουν ολα τα δανεια.. πολλα μπορει να εχουν συμβει τωρα το ειδαν τωρα του τα κρατανε. Το θεμα ειναι τον ορο αυτον τον εχει υπογραψει η οχι..? Εγω δεν ειχα υπογραψει και το γαμισαν μεχρι να με αναγκασουν να παω να το υπογραψω.

      Διαγραφή
    5. Ηλία δεν έχω υπογράψει τέτοιον όρο , θα πάω παλι αυριο να δω τι θα μου πουν ...

      Διαγραφή
    6. Γαμα τους και μη ασχολεισαι γιατι θα χαλαστεις αδικα. Ουτε εγω ειχα υπογραψει και μολις ειχα φτιαξει το παρκο και χρωστουσα τους παντες καθως και τον κατασκευαστη του παρκου. Τους λεω μετα απο επισκεψη εκει οτι δεν εχω υπογραψει και να τα ελευθερωσουν να ξεχρεωσω τον κατασκευαστη που ηδη ειμασταν στα μαχαιρια και με το δικαιο του. Δεν τα ελευθερωναν και στελνω το δικηγορο μου... τους απειλει με εξωδικα και για υπαιξερεση λογαριασμου αυτοι τιποτα συνεχιζαν... στελνει εξωδικο τελικα και ζηταει να ελευθερωθουν αλλιως παει στον εισαγγελεα για υπεξαιρεση που ειναι αυτοφωρο σε αυτο που εβαλε υπογραφη να κρατανε και να μη ελευθερωνουν το ποσο... τιποτα συνεχιζουν να τα κρατανε και με φωναζουν στα κεντρικα για το θεμα με το δικηγορο μου. Παμε και αφου τους ενημερωνει οτι θα κινηθει στον εισαγγελεα για υπεξαιρεση λογαριασμου ο διευθυντης απο τα κεντρικα μας λεει: Σιγουρα μπορειται να μας πατε για υπεξαιρεση αλλα σε περιπτωση που συληφθει σε αυτοφωρο (ειναι κακουργημα) ο διευθηντης του καταστηματος που πηρα το δανειο εχετε υπογραψει ορο οτι σε περιπτωση που συντρεχουν σοβαροι λογοι για την τραπεζα (ειναι σοβαρος λογος η συληψη διευθυντη υποκαταστηματος) τοτε μπορει η τραπεζα να κανει αμεσα απαιτητο ολο το δανειο και θα το κανει αφου εχουμε πολυ δυνατους νομικους συνεργατες.Εκει ο δικηγορος μου τους λεει δεν ειναι αυτος λογος και ετσι και παμε στον εισαγγελεα θα γελαει αν ακουσει οτι κρατατε τα λεφτα και εκβιαζετε απο πανω. Εκει μου λεει εμεις οτι και να κανετε θα το τραβειξουμε στα ακρα λεφτα δεν ελευθερωνουμε και ας τρεχουμε στα δικαστηρια για χρονια εχουμε τους νομικους να το κανουμε αλλα αν εχετε αναγκη πρωτα θα υπογραψετε το χαρτι να κρατιουνται οι δοσεις και εμεις θα σας ελευθερωσουμε τις δοσεις γαι το διαστημα που μας υποδειξετε. Οποτε η πηγαινα εισαγγελεα με μικρη περιπτωση να γινει αμεσα απαιτητο το δανειο αλλα οχι αδυνατο ποτε δε ξερεις θα ειχα στελει καποιον που δε φταιει (εντολες παιρνει και αυτος) αυτοφορο για κακουργημα και εμπλεκα δικαστικα εχοντας στη πλατη πολλα χρεη και καιγομουν για ρευστο η υπογραφα το χαρτι και μου ελευθερωναν τα λεφτα (1 χρονο ζητησα) ξεχρεωνα τους παντες και η τραπεζα μετα εναν χρονο θα αρχιζε να κραταει τις δοσεις τις αποθεματικες. Μακαρι να ειχα μπολικο ρευστο στην ακρη να μη τους ειχα αναγκη και θα τους εσκιζα αλλα τελικα με εσκισαν αυτοι και εχασα την ηρεμια μου και χρονο για κανενα μηνα. Γι αυτο σου λεω αστους να εισαι ηρεμος εκτος και αν εχεις ρευστο στην ακρη να τους κανεις πλακα εσυ.

      Διαγραφή
    7. Ηλία αφού μπλέξαμε με τράπεζες καλά να πάθουμε ,οτι θέλουν κάνουνε , θα σε ενημερώσω αυριο για τα δικά μου αποτελέσματα ....

      Διαγραφή
    8. Ηλία τελικά τα χρήματα μου τα έδωσαν χωρίς να μου κρατήσουν δυο δόσεις μπροστά , τους είπα οτι αυτο δεν υπάρχει στην δανειακή σύμβαση που έχουμε υπογράψει και οτι δεν δέχομαι να μου κρατήσει χρήματα η τράπεζα με το ετσι θέλω και μάλιστα άτοκα , όταν τους είπα οτι ειναι καταχρηστικό και μονομερές και οτι εκμεταλλεύονται εμάς τους επενδυτές των φωτοβολταϊκών επειδή είμαστε κύριοι στις υποχρεώσεις μας με παρέπεμψαν στον διευθυντή ο οποίος αφού μίλησε με τα κεντρικά μου ελευθέρωσε τα χρήματα και μου τα μετέφερε στον εταιρικό μου όψεως .

      Διαγραφή
    9. Αντε μπραβο εισαι απο τους τυχερους και επεσες σε καλο καταστημα. Εγω το πηρα απο ενα απο τα μεγαλυτερα καταστηματα της Εθνικης και το τραβουσαν οσο δε παιρνει και προκειμενου να χαλασω την ψυχικη μου υγεια υποχωρησα. Φυσικα αν δεν ειχα αμεση αναγκη απο μετρητα πιστευω και εγω θα ειχα καλη καταληξη μετα απο καιρο αλλα με πατησαν στον κάλο.

      Διαγραφή
    10. δεν πρέπει να κάνουμε πίσω γιατί θα ζητήσουν κι άλλα στην πορεία......

      Διαγραφή
    11. Πάντως ilias και Φίλιππε ρώτησα την διεύθυντρία στο κατάστημά της Εθνικής. Και μου είπε ότι δεν είνα γραμμή της τράπεζας οι δύο δόσεις αλλά θέμα του κάθε διευθυντή..και κατάστημα. ..δηλαδή μου είπαν ψέμα στη αρχή ότι πρέπει αναγκαστικά να μπει σαν όρος. ..αλλιώς δάνειο δεν εχει....είναι κουφαλιτσες γ@@@τα..

      Διαγραφή
  18. Πληρώνουν Φλεβαρη και Μαρτη 9400 πάρκα μέχρι 7893.55 Λαγηε ανακοίνωσε τώρα. ..ευτυχώς. ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2015
    30.07.2015

    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε νέες εντολές στις Τράπεζες για εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Φεβρουαρίου 2015.

    Παράλληλα άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Μαρτίου 2015. Με τις σημερινές εντολές θα εξοφληθούν 9.400 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 7.893,55€ (73% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάρτιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλησπέρα πληρωθηκε ο μαρτιος αλλα η δικη μου φορολογικη ενημεροτητα δεν ειχε περαστει οποτε εγω δεν πληρωθηκα.....ξερει κανενας τι γινεται????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν η φορολογικη σου ειναι οκ και περαστει στο συστημα , θα πληρωθεις με την επομενη πληρωμη

      Διαγραφή
  22. μαρτιος πληρωμη 3085 συνεταιριστικη καρδιτσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πληρωμή μέσο Πειραιώς Θεσ/νίκη οκ για 20kw 559€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΑΜΑΤΑ Τράπεζα Πειραιως 100kW, ΟΚ! Μακάρι να μην αργήσει να έρθει και ο Απρίλιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα, η Τράπεζα Αττικής νομού Εύβοιας πλήρωσε σήμερα δύο πάρκα 100 kW έκαστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Μαρτίου 2015
    31.07.2015

    Με τις σημερινές εντολές που έδωσε ο ΛΑΓΗΕ στις Τράπεζες για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Μαρτίου 2015 θα εξοφληθούν επιπλέον 1.200 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 243.662,64€ (82% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάρτιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημερα και καλο μηνα . Το afo.gr γραφει πως πληρωμες Απριλιου μεχρι το 15αυγουστο! Μακαρι να επαληθευτουν και σε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεύτερη πληρωμη σε 15 ημερες?? εκλογές μου μυρίζουν ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπορει να γινονται καθε χρονο εκλογες και να πληρωνομαστε καλα θα ειναι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kala mas plironoun mipos gnorizete giati h trapeza den mas meteferi ta xrimata stous logariasmous eno einai ola pliromena kai den uparxi xreos pouthena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κακός δεν στα μεταφέρουν , θα πας στον διευθυντή και θα του πεις ότι είναι καταχρηστικό και μονομερές, να του πεις να επικοινωνήσει με τα κεντρικά , και σε εμένα τα ίδια έλεγαν αλλά μόλις έβαλα τις φωνές και πήγα στον διευθυντή όλα άλλαξαν.

      Διαγραφή
    2. efxaristo aurio tha pao k an de gini kati skeftome na paro thl sti trapeza ths ellados th proedro

      Διαγραφή
  31. καλημέρα! Γνωρίζει κάποιος γιατί ενώ τον τελευταίο καιρό γίνονταν οι μεταφορές χρηματών απο τον ΛΑΓΗΕ τουλάχιστον για Τράπεζα Πειραιώς στην τελευταία πληρωμή είναι εμβασμα απο ΔΕΣΜΗΕ; Απ' όσό είδα στις δικές μου πληρωμές αυτό έχει να συμβεί πάνω απο έναν χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ Η ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΚΟ
      ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΦΠΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ

      ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΡΕΥΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ
      ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?




      Διαγραφή
    2. Όπως τα λες είναι. Και Αθήνα τα ίδια κάνουν... αποδέσμευση μόνο για πληρωμή φόρων και ΦΠΑ. . έχουν stress test από Σεπτέμβρη και ψάχνονται για λεφτά για να χρειαστούν λιγότερα για ανακεφαλαιοποίηση άρα οι μέτοχοι να χάσουν όσοα γίνεται λιγότερα...

      Διαγραφή
  32. ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟ 60%ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ, ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kai s osus den exun danio k xrei giati ta kratane

      Διαγραφή
    2. Ο ΛΑΓΗΕ πληρώνει απευθείας από το λογαριασμό του στο λογαριασμό σου αν δεν έχεις παρει δάνειο; Πως γίνεται να σου κρατάει η τράπεζα τα χρήματα; Σε τι λογαριασμό τα έχουν βάλει και δε στα δίνουν;

      Διαγραφή
  33. φτιάξε internet banking να τα μεταφέρεις εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με το internet banking αν δεν ειναι δεσμευμένος ο λογ/σμος-Αν δεν εχεις παρει δάνειο δηλ.-μπορεις να τα μετα φέρεις!Ασε εγω τωρα ειμαι στη φάση που εχω κάνει αίτημα για αποδέσμευση χρημάτων από Παρασκευή από Πειραιώς και θα παρω αυριο να πιέσω και ακόμα τίποτα!Τα εχω ανάγκη με τους παλιό κέρατο ποιους.Αφου η δόση που ειναι 12 Αυγούστου 9154 καλύπτεται και ειναι μεσα 14000.Αυριο θα σας πω.Αν μου το παίζουνε δύσκολοι τι να τους πω;Αν παρακαλω έχετε καμία ιδεών πείτε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΚΥΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ
    ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    ΑΠΛΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΜΑ Η ΤΟΠΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΟΚ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ
    ΠΑΛΙΑ ΔΙΝΑΝΕ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΠΕΝΤΑΕΥΡΟ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΣΑΛΑΚΩΣΕΙ
    ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΜΑ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟ ΠΡΩΙ
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΦΙΛΟ ΣΤΟ ΤΟΚΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΕΥΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα δεν έδωσαν έγκριση τα κεντρικά όπως μου είχαν πει από το υποκατάστημα και υποτίθεται ότι μου έχουν κάνει και μείωση 1% στο επιτόκιο γιατί πάντα ήμουν συνεπής στις εξοφλήσεις του δανείου εδώ και 4 έτη... Σε λίγες μέρες πρέπει να πληρωθεί η δόση οπότε θα πρέπει να τσακιστούν να μου τα αποδεσμέυσουν γιατί υποτίθεται ότι τα κρατούν για να πληρωθεί το δάνειο γιατί αλλιώς κοκκινίζει το δάνειο με υπαιτιότητά τους.

      Διαγραφή
  36. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Μαρτίου 2015
    05.08.2015
    Με τις σημερινές εντολές που έδωσε ο ΛΑΓΗΕ στις Τράπεζες για εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή Μαρτίου 2015 θα εξοφληθούν επιπλέον 540 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 297.159,04€ (86% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Μάρτιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα συνάδελφοι μετά από επίμονη επικοινωνία με την τράπεζα. με πήραν από την Πειραιώς και με είπαν ότι πρέπει να πάω από εκεί να υπογράψω το αίτημα εγώ και ο εγκιειτης για να σταλεί το αίτημα. Και όταν τους είπα ότι δεν πάω μου είπαν ότι θα ρωτήσουν και θα με απαντήσουν για δάνειο 35000 εεεεεεεεεεεεεε αυτοί είναι κλέφτες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. στο energypress λεει πως οι προβλεψη για το ταμειο λαγηε ειναι για το τελος του 2015 ελλειμα 15 εκ. και για το τελος του 2016 ελλειμα 42 εκ. γνωριζει καποιος για ποιο λογο αυξανεται παλι το ελλειμα αφου μετα απο τις μειωσεις που μας κανανε ειχε αρχισει να μειωνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχας ειναι προβλεψη. και καθε μηνα αλλαζει η προβλεψη απο τον προηγουμενο κατα 10-20 εκατ. Οποτε δεν μπορουμε να ξερουμε που θα φτασουμε.
      Πολλες οι αιτιες που σταματαει να ειναι πλεονασματικος: Καταρχας σταματησαν καποια εσοδα που υπηρχαν παλια και πιστονωντουσαν στο λογαριασμο. Επισης μπαινουν στο συστημα νεες μοναδες και στην προβλεψη υπολογιζετε πως θα μπουν κιαλλες. Παιζει ρολο η καταναλωση , η οποια καθοριζει και την τιμη οπου αγοραζετε απο τους προμηθευτες ( ΔΕΗ κτλ ) . Υπαρχουν πολλα ακομη που καποιοι πιο καλα διαβασμενοι μπορουν να πουν...

      Διαγραφή
    2. Να πω χαριτολογώντας οτι ο κλαδος μας ειναι ευνοημένος με τα Capital controls γιατι ηταν στα σκαρια πολλα εργα με βιομαζα και ανεμογενητριες τα οποια εγκαταληφθηκαν...!! Αν ειχαν γινει το 2016 θα κλαιγαμε με μαυρο δακρυ για καινουργιο έλλειμμα.

      Διαγραφή
  39. καλημερα σε ολους κοιταζω τις ανακοινωσεις του Λαγηε και δεν μπορω να βγαλω ακρη ισως καποιος απο εσας θα μπορουσε να με κανουν να καταλαβω τα νουμερα οπως ανακοινωνονται στις 31-7 πληρωθηκαν τιμολογια εως 243.662,64€ μετα στις 5-8 εξοφληθούν επιπλέον 540 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 297.159,04€ εστω οτι καποια απο αυτα τα 540 ηταν που εχαν στειλει αργα τις ενημεροτητες τους να πουμε το 30% (θεωρω υπερβολικο αυτο το νουμερο)τοτε σημαινει οτι πληρωθηκαν 378 παρκα με τιμολογια ανω 244.000€ με μεσο ορο 270000 € αναλογει πληρωμη 270000χ378= 102060000 δηλ 102 εκατομ.με απληρωτο το 16% ακομα και 1 πληρωμη 9400 χ μεσο ορο 4000 =38εκ + πληρωμη 1200 ανω των 8000 εως 243.000 αν αθποιστουν ολα αυτα καιμε αυτα που θα πληρωθουν κατα την αποψη μου ξεπερναει τα 200εκ ενω ο Μαρτης συνολικα ειναι 130εκ μηπως λοιπον τα ΦΒ παρκα με τα αιολικα και τη βιομαζα κτλ δεν εχουν την ιδια υπερημερια και καποιοι μαγκες πληρωνονται τον Απριλη γιατι τα νουμερα δεν βγαινουν και καλο θα ηταν οι συλλογοι να απευθυνθουν στο Λαγιε για να μαθουμε αλλα και να αναγραφετε στο δελτιο το χρματικο ποσο συνολικα που δινει ο Λαγηε σε καθε πληρωμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σπυρο, η δικη μου ερωτηση εδω και καιρο ειναι αν στα ποσα αυτα περιλαμβανονται ολα τα απε που πληρωνει ο λαγηε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. γιαννη το δελτιο γραφει οτι για ολες τις απε ο λογαριασμος ειναι 130 εκ για μαρτιο και αυτο περιλαμβανει φβ αιολικα βιομαζα υδροηλεκτρικα και συθυα οι πιο πανω πληρωμες ξεπερνουν κατα πολυ πιστευω αυτο το ποσο αρα καποιοι πληρωνονται νωριτερα δηλ υπαρχει διαφορετικη υπερημερια (πχ τα αιολικα πληρωνονται απριλη υπηρχε αυτη η εικασια )αλλιως δεν δικαιολογουνται αυτα τα νουμερα πληρωμων ποσων και παρκων μπορει να κανω λαθος αλλα στα νουμερα ειμαι πολυ καλος (μαθηματικος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. θα πληρωθεί Απρίλιος τελικά πριν τις 15 Αυγούστου ; ξέρει κανείς σίγουρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είναι μέσα και έργα με μικρότερα ποσά τα οποία δεν είχαν φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα ώστε να πληρωθούν στις προηγούμενες πληρωμές. Ποσό 3.500 ευρώ το πληρώθηκα στις 5/8 και όχι 30/7...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. costa βαζω ενα 30 % που εστω ανηκουν σε αυτη την κατηγορια και παλι δεν βγαινουν τα νουμερα σιγουρα κατι γινεται και θα επρεπε σε καθε ανακοινωση να αναφερουν και το χρηματικο ποσο που πληρωνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι γινεται κανεις δεν εχει καμια πληροφορια για πληρωμες?ο καθενας για παρτυ του μου φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. υπαρχει νεωτερο για πληρωμες θα γινει τιποτα μεχρι παρασκευη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 12.08.2015

    Ο ΛΑΓΗΕ με νέες εντολές προς στις Τράπεζες ολοκλήρωσε σήμερα την εξόφληση και των υπολοίπων τιμολογίων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Μαρτίου 2015.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. οποτε δεν βλεπω να ξεκιναει ο Απριλης αυτη τη βδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κανα νεο παιδια για απριλη;; επικοινωνησε κανεις με λαγηε;; εγω προσπαθω αλλα τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το πλαίσιο που προωθείται για τις Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ)
    Ακόμη γνωστοποιείται με το σχέδιο νόμου ότι τον Οκτώβριο, θα επανεξεταστεί η φορολόγηση της ενέργειας, θα ενισχυθεί η οικονομική και επιχειρησιακή ανεξαρτησία της ρυθμιστικής αρχής ενέργειας, θα μεταφερθεί στο εσωτερικό δίκαιο η οδηγία 27/2012 για την ενεργειακή απόδοση, ενώ ως τον Δεκέμβριο του 2015, οι αρχές θα εγκρίνουν νέο πλαίσιο για τη στήριξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αξιοποιώντας με βέλτιστο τρόπο τα κονδύλια της ΕΕ, την επίσημη διεθνή χρηματοδότηση και ιδιωτική χρηματοδότηση. Επιπλέον, θα θεσπιστεί νέο σχέδιο για την αναβάθμιση των δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας, προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση, να ενισχυθεί η διαλειτουργικότητα και να μειωθεί το κόστος για τους καταναλωτές.
    Όπως αναφέρεται: «οι αρχές θα κάνουν χρήση της τεχνικής βοήθειας για τον σχεδιασμό του νέου πλαισίου για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την ενεργειακή απόδοση».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Επισης πως θα μας επειρεασει :
    Σταδιακό άνοιγμα της αγοράς ενέργειας - Στόχος από το 2020 κανένας προμηθευτής με ποσοστό λιανικής πάνω από 50%.
    Λετε να ειναι καλυτερα τα πραγματα με τις πληρωμες λαγηε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πόσος είναι ο συντελεστής φορολόγησης στα αγροτικά Φ/Β 13% ή 26%!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. katse nte.. ayto den einai oute kan sto pros psifisi mnimonio. Sta metra pros sizitisi tou Octovriou einai ...Pros to paron einai sto 13%

      Διαγραφή
  53. ρε παιδια για απριλιο κανα νεο αν δεν πληρωσουν και σημερα μαυρο 15γουστο θα κανουμε. καμια ενημερωση κανεις ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ρε παιδια για απριλιο κανα νεο αν δεν πληρωσουν και σημερα μαυρο 15γουστο θα κανουμε. καμια ενημερωση κανεις ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι πληρωμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. βγηκαν τα Ενημερωτικα Ιουλιου στον ΛΑΓΗΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Άρχισε η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Απριλίου 2015. Με τις σημερινές εντολές προς τις Τράπεζες θα εξοφληθούν 3.520 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 3.932€ (27% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Απρίλιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Dimitris K.Επιβεβαιωνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εδω και μερες και ενω περιμεναμε αυτους τους μηνες για να ρεφαρουμε απο το χειμωνα το παρκο μου βγαινει εκτος τις καλυτερες ωρες με συνεπεια αντι να γραφω 600+ κιλοβατωρες να γραφω γυρω στις 300 καθε μερα. Μετα απο επικοινωνια με την ΣΜΑ μου ειπαν οτι απο την ενδειξη των ινβερτερ υπαρχει προβλημα απο απωλεια τασης η καποιας φασης με συνεπεια να βγαινουν εκτος και να γραφουν 0 watt. Μου ειπαν οτι υπαρχει προβλημα η απο τη Δεη η απο συσφιξεις. Συσφιξεις παντου και ελεγχος εγινε πριν κατι μηνες οποτε δυσκολα να ειναι αυτο και μαλλον ειναι απο Δεη.
    Παω στη Δεη και τα λεω και μου λεν τα εξης.. Εχουμε προβλημα στο δικτυο με τους αγροτες μας δημιουργουν πολλα προβληματα με τα ποτισματα που κανουν μεχρι και τους αγωγους μας χτυπανε (δεν καταλαβα τι εννοουσε με το νερο απο τα καρουλια..?) και τελος παντων δεν φταιμε εμεις... Εγω τι κανω το παρκο μου κλεινει καθε μερα οι ειδικοι μου λενε φταιει το δυκτιο της ΔΕΗ και η ΔΕΗ η αγροτες..!!!!! Εγω τι κανω εχει τυχει σε κανενα..? Δηλαδη να το κλεισουμε το παρκο επειδη ποτιζουν οι αγροτες..? Μπορω να προστατευτω απο τις απωλειες που εχω μερες τωρα και συνεχιζετε..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ώρες που σε βγάζει εκτός έλεγξε την τάση δικτύου. Αν είναι πάνω από 260 V αυτός είναι ο λόγος. Οπότε θα ζητήσεις από την ΔΕΗ να ανοίξει τα tamper στον υποσταθμό (μετασχηματιστή της) ώστε να δουλεύει σε χαμηλότερο voltage και έτσι να μην φθάνεις πάνω από π.χ. 250V.
      Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις ειναι ένα μικρό παράδειγμα του τι θα συμβεί αν η ο ΔΕΔΔΗΕ μοιράσει ανεξέλεγκτα άδειες net metering σε αγρότες ή μη. Δυστυχώς αυτό ούτε οι αγρότες το έχουν καταλάβει ότι το δίκτυο και η ζήτηςη ρεύματος έχει συγκεκριμένα όρια τα οποία σε βγάζουν εκτός αν τα πλησίαζεις είτε σαν απλός φ/β παραγωγός είτε σαν net metering παραγωγός.

      Διαγραφή
    2. Εννοείται οτι η ρύθμιση από τα tamper εχει και αυτή περιορισμένα όρια και γενικά αποτελεί μικρορυθμιση. Αν το δίκτυο χορεύει λόγω πολλών φ/β και ακανονιστων καταναλώσεων το πρόβλημα θα συνεχίσει.

      Αν ωστόσο σε βγάζουν οι inverter εκτός ενώ το δίκτυο είναι κάτω από 260v, τότε το πρόβλημα είναι στα string σου. Δηλαδή χρείαζεται αναδίαταξη με αύξηση των εν σειρά πανέλων ωστε το dc voltage να ενισχυθεί και να μπορεί μετατρεπόμενο σε AC στους inverter να εγχυθεί το δίκτυο. Οι TL inverter της SMA δεν κάνουν ανύψωση τάσης όπως οι καινούργιοι Tripower.

      Διαγραφή
    3. Χρηστο ευχαριστω για την απαντηση. Ναι τους TL 17000 εχω 6 τον αριθμο σε 100Kw. Η δεη ομως γιατι δε μου ειπε τιποτα για τα tamper και απλα τα εριξε στους αγροτες δεν την ενδιεφερε να λυθει το προβλημα..? Δηλαδη πρεπει να μαθαινουμε απο καποιους στο σαιτ αυτο και μετα να προτεινουμε στη ΔΕΗ..!! Χρηστο γαι τα string που λες 3 χρονια δεν εχω προβλημα γιατι να δημιουργηθει τωρα..? Εχω 800 πανελ thin film. Στο παρκο ο καθε ινβερτερ εχει 2 string και το καθενα απο αυτα εχει χωριστει με ειδικα φις της εταιριας των πανελ σε υποομαδες των 6 πανελων ωστε να εχω μεγαλυτερη μελλοντικη προστασια σε καποια χαλια πανελ που θα ριχναν την αποδοση σε ολο το string. Λες να φταιει και αυτο ?

      Διαγραφή
    4. Επισης ξεχασα να πω οτι η ΣΜΑ μου ειπε το Grid Connection 1302 ειναι προβλημα μετα τους ινβερτερ και οχι πριν στα πανελ.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα LLIAS αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο ακριβώς θέμα. Πανω απο 350 κιλοβατώρες δεν ανεβαίνω ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ.Δεν ειναι θεμα συσφίξεων ουτε σε μενα ειχα κανει πριν απο 2 μηνες συντήρηση.Ειναι θεμα ΔΕΗ μου ειπαν δικτυου για αγροτες δεν μου ειπαν. Μονο για φόρτο μου μίλησαν.Περιοχη Σπαρτης.4 μερες εχω πολυ χαμηλη παραγωγη για καλοκαίρι..

      Διαγραφή
    6. Και εγω εκει κατεληξα απλα σκεφτομαι γιατι τα προηγουμενα χρονια δεν ειχαμε προβλημα και τωρα υπαρχει φορτο στο δυκτιο.. παλια τον Αυγουστο δεν υπηρχε φορτο στο δυκτιο..? Και εμεις τι κανουμε πως θα προστατευτουμε απο τις απωλειες? Ειμαι βορεια Ελλαδα και το εχω σε καμπο με παρα πολλες γεωτρησεις αλλα οι γεωτρησεις ηταν και τα προηγουμενα χρονια...

      Διαγραφή
    7. Ελα μου ντε..Και γω που το εχω σε βουνό μόνο ελιές και στάνες?3 χρόνια το έχω και γω και πρώτη φορά συμβαίνει αυτο. Με λίγα λόγια και να μπορούμε να παραξουμε παραπάνω η ΔΕΗ μπορεί να επικαλεστεί ότι θέλει και να μας χάνεται η παράγωγη...Αμάν κάναμε τον χειμώνα τώρα έχουμε και τον Αύγουστο..Δεν γίνεται να παίρνουμε ΕΜΕΙΣ την ΔΕΗ και να δίνουμε πιθανότητες η λύσεις.. Που ακούστηκε!

      Διαγραφή
  60. Ilias αφού εχεις τους Tripower 17000 TL, αυτοί ´εχουν dc booster μεσα οπότε το πρόβλημα δεν ειναι στην τάση dc των string.

    Οπότε ειναι το πρόβλημα δικτύου δεη, που ανέφερα παραπάνω δηλαδή αλλόκοτη κατανάλωση και ίσως πολλά φ/β στην ίδια γραμμή. Έλεγξε λοιπόν όταν είσαι εκτός την τάςη δικτύου μήπως βρεις την λύση με τα tamper που σου είπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. To πρόβλημα είναι ξεκάθαρα από την πλευρά της ΔΕΗ. Η λύση που προτείνει ο Χρήστος με τα tamp changer είναι η σωστή σε περίπτωση που έχετε υπέρταση. (περίπου 1 στροφή 3Volt) αν δεν κάνω λάθος. Ειδικά αν το παθαίνετε μέσα στο μεσημέρι, λογικά είναι υπέρταση. Υπάρχει όμως και περίπτωση (μου συνέβηκε πρόσφατα) να μην έχετε τη 1 από τις 3 φάσεις. (έφταιγε η ΔΕΗ) ή ακόμα και υπόταση (πάλι ΔΕΗ).
    Όταν είχα πρόβλημα η ΔΕΗ ανταποκρίθηκε μια φορά εντός ημέρας και σε άλλη περίπτωση εντός 2. Αλλά ξέρω περιπτώσεις που πέρασε και μήνας. Οπότε πιέστε τους άμεσα εφόσων έχετε σιγουρευτεί οτι το πρόβλημα είναι από την πλευρά σας.
    ΣΦΑΛΜΑ 1302 στον 17TL είναι πρόβλημα δικτύου (ΔΕΗ) και όχι του πάρκου. Ειδικά στον SMA από το sunny portal μπορείς είτε εσύ, είτε ο συντηρητής σου να δει την τάση δικτύου. (αν στο έχει βάλει ο εγκαταστάτης ή συντηρητής σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ειχα το ιδιο προβλημα το 2011 , με sma tripower 10 tl. H μια φαση του δικτυου πηγαινε 255+, και εβγαζε εκτος το παρκο. Με ρυθμιση τοτε 254 ν οι ινβερτερ.
    Η ωρα που εβγαινε εκτος ηταν συνολικα κανα μισαωρο την μερα.
    Στο portal εβλεπα την ac ταση, και στην μια φαση φαινοταν οι υπερβασεις τα μεσημερια.
    Μετα απο κανα δυο οχλησεις στην δεη πηγαν και ρυθμισαν τον υ/π.
    Μου ειχαν πει τοτε οτι αν μια γραμμη εχει αρκετα παρκα επανω της κανει υπερτασεις το μεσημερι με ηλιοφανεια.
    Το θεμα ειναι οτι τεχνικα ρυθμιζεται αυτο οι τεχνικοι του δεδδηε ειναι πολυ εμπειροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω και καμια 10αρια μερες που εχω το προβλημα μια απο αυτες δεν ειχε ρευμα η μια φαση και επειδη πιο κατω ειδα οχημα του ΔΕΔΗΕ να επισκευαζει τη μια φαση απο τι μου ειπαν δεν εδωσα σημασια και ειπα αλλου εχω το προβλημα. Μιλησα με τον ηλεκτρολογο και επειδη παντα γυρω στις 1.30 εχω τη διακοπη μου ειπε να δω αν εχω προβλημα παλι στη μια φαση η αν ειναι απο υπερταση οποτε αυριο θα παω να δω και μετα στη ΔΕΗ.
      Γιαννη Παππα στο πορταλ βλεπω τη ταση στο καθε ινβερτερ τη ταση στη μια φαση που τη βλεπεις..?

      Διαγραφή
    2. Επισης στο πορταλ στους 6 ινβερτερ οι 5 εχουν σχεδον ιδια συμπεριφορα στην αποδοση και στην ισχη ο 4ος ομως εχει μεγαλυτερες διακοπες και απωλειες απο τους αλλους λες και αυτος αντιδραει ποιο γρηγορα κανενα μισαωρο και καταρεει και μετα οι υπολοιποι.

      Διαγραφή
  63. Στο πορταλ ρυθμιζεται να βλεπεις την ταση δικτυου ac. Και μενα γιαυτο τον λογο μου το εβαλαν. Πες το στο κατασκευαστη ή τον συντηρητη σου.

    Το θεμα αυτο θελει ελεγχο και απο μεριας σου για τα ορια λειτουργιας των ινβερτερ και απο την δεη για τις ρυθμισεις του υ/σ.

    Η ασυμετρια στην παραγωγη των ινβερτερ συνηθως ειναι απο σκιασεις των πανελ απο τις μπραστινες σειρες, το πρωι και το απογευμα.

    Στις 1-2 εχει την μεγιστη ισχυ, οποτε τοτε κανει υπερτασεις το δικτυο με τα γνωστα επακολουθα.

    Αν τελικα βλεπεις την ac ταση στο πορταλ , εκτυπωσε το διαγραμμα και πηγενε με αυτο στην δεη, τους βοηθαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ηλια, ξεχασα , στο portal βλεπεις και τις 3 φασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ηλία καλησπέρα. Η βλάβη 1302 αφορά είτε βλάβη στη σύνδεση AC είτε διακοπή της ΔΕΗ. Εμένα μου έβγαζε μια φορά τέτοιο σφάλμα γιατί είχε πέσει μια ασφάλεια και αποσυνδέθηκε το AC κύκλωμα και τις περισσότερες φορές λόγω διακοπής ρεύματος (συχνό φαινόμενο στην περιοχή που είναι το πάρκο μου.) Στην περίπτωση της αποσύνδεσης λόγω υπέρτασης που σου λέει ο Χρήστος θα έπρεπε να σου βγάζει μήνυμα σφάλματος 101 έως 103 (βλέπε http://files.sma.de/dl/8552/STP10-17TL-IA-el-32W.pdf - κεφάλαιο 11.2 Μηνύματα σφάλματος). Μου έχει τύχει και αυτό και έπρεπε όντως να έρθει η ΔΕΗ και να αλλάξει το tamper όπως είπε ο Χρήστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κιλκισιωτη ευχαριστω για την απαντηση σου αυριο θα παω και απο τη ΔΕΗ να δω τι θα μου πουνε. Το θεμα ειναι οτι σε μενα καθε μερα γυρω στις 1.00 πεφτει το συστημα και επανερχεται μετα απο 3-4 ωρες αναλογα τη μερα. Οποτε ασφαλεια σιγουρα δεν ειναι μου το ειχε πει και ο ηλεκτρολογος να το δω τις πρωτες μερες και απο την αλλη διακοπες απο τη ΔΕΗ καθε μερα ιδια ωρα εδω και 15 μερες συνεχεια ειναι δυσκολο. Δεν θελω να ειμαι απολυτος αλλα το μυαλο μου παει στην υπερταση γιατι γινεται καθε μερα ιδιες ωρες και οταν πιανω τα μεγιστα στο παρκο. Τι να πω αυριο θα δω τι θα πουν και στη δεη. Ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον.

      Διαγραφή
    2. καλημέρα καλα που εχεις σμα φιλε από την υπερταση μπορεις να εχεις προστασια από την υποταση όχι σε ποια περιοχη εισαι?

      Διαγραφή
    3. Τελικα η βλαβη 1302 δεν ειναι υπερταση η υποταση δυκτιου αλλα οι λογοι ειναι οι εξεις: Καποια ασφαλεια, συσφιξη καλωδιων ειτε απο τη πλευρα του παρκου ειτε απο τη πλευρα της Δεη, διαφορα σε ουδετερο γειωση παλι απο μια απο τις δυο πλευρες (πινακα παρκου η πινακα Δεη), καθως και διαφορα στις φασεις η απωλεια της μια φασης απο πλευρα της Δεη.

      Διαγραφή
    4. Δηλαδη μπορει να μη εχεις ουτε υπερταση ουτε υποταση στις τρεις φασεις αλλα μεγαλη αποκλιση μεταξυ τους.

      Διαγραφή
  66. Τιμολόγιο Απριλίου πληρώθηκε μέσω Πειραιώς Θεσσαλονίκη για πάρκο 20 kw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΝΑΟΥΣΑ ΗΜΑΘΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ 2 ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΠΑΡΚΑ 100kw Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ κος ΓΙΩΡΓΟΣ 6944120472 ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τιμολόγιο Απριλίου πληρώθηκε μέσω ΕΤΕ Πάτρα για πάρκα 20 kWp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. καλημερα.στο δεσμευμενο λογαριασμο μου εχω περισσοτερα χρηματα απο αυτα που χρειαζονται για την πληρη αποπληρωμη του δανειου.μου λενε οτι δε γινεται να πληρωσω το δανειο και να αποδεσμευτει ο λογαριασμος μου.πρεπει να φερω χρηματα μετρητα και μετα ΙΣΩΣ αποδεσμευτει ο λογαριασμος μου.πειραιως.μπορει κανεις να βοηθησει?ισχυει κατι τετοιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ισχύει τώρα μόνο με χρήματα από έξω με μετρητά κατάθεση η με εβασμα και αυτό από το εξωτερικό. .

      Διαγραφή
  70. Ψηφιστηκε μια τροπολογια για την αποπληρωμη δανειων, την παρασκευη. Δες το, το λεω με επιφυλαξη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κατάθεση μετρητών η από έξω μόνο όχι από λογαριασμό σε λογαριασμό για εξόφληση δάνειο ολόκληρο. ..

      Διαγραφή
    2. Αυτη ειναι η νεα αποφαση:


      - Επιτρέπεται η εντολή μεταφοράς κεφαλαίων προς το εξωτερικό μέχρι τα 500 ευρώ ανά συναλλασσόμενο φυσικό πρόσωπο ανά μήνα.

      - Η μεταφορά μέγιστου ποσού 5.000 ευρώ ανά ημερολογιακό τρίμηνο (ή του ισόποσού του σε ξένο νόμισμα) για έξοδα διαμονής και διαβίωσης φοιτητών στο εξωτερικό ή σε προγράμματα ανταλλαγής φοιτητών. Η πληρωμή συντελείται, υποχρεωτικά, ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικού ιδρύματος, σε λογαριασμό που τηρείται στο εξωτερικό με δικαιούχο τον φοιτητή.

      - Στις περιπτώσεις όμως που τα ανωτέρω ποσά πιστώνονται απευθείας σε λογαριασμούς φοιτητικής εστίας ή εκμισθωτή κατοικίας φοιτητή στο εξωτερικό, με την προσκόμιση μισθωτήριου συμβολαίου ή άλλων σχετικών δικαιολογητικών, τότε επιτρέπεται η μεταφορά μέγιστου ποσού 8.000 ευρώ ανά ημερολογιακό τρίμηνο (ή του ισόποσού του σε ξένο νόμισμα).

      - Το άνοιγμα λογαριασμού ειδικού σκοπού, χωρίς δικαίωμα ανάληψης, από φυσικό πρόσωπο για την εξυπηρέτηση ρυθμίσεων οφειλών σε φορείς κοινωνικής ασφάλισης και στο Ελληνικό Δημόσιο, καθώς και το άνοιγμα λογαριασμού από φορείς κοινωνικής ασφάλισης αποκλειστικά για την είσπραξη ασφαλιστικών εισφορών και λοιπών οφειλών.

      - Επιτρέπεται το άνοιγμα αποκλειστικά και μόνον ενός λογαριασμού, χωρίς δικαίωμα ανάληψης, για την εξυπηρέτηση δανείου που έχει ληφθεί πριν την έναρξη ισχύος της παρούσας από το πιστωτικό ίδρυμα στο οποίο ανοίγεται ο λογαριασμός, ακόμη και σε περίπτωση ύπαρξης τραπεζικού λογαριασμού σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα.

      - Απαγορεύεται η πρόωρη, μερική ή ολική, εξόφληση δανείου σε πιστωτικό ίδρυμα με εξαίρεση α) την αποπληρωμή με μετρητά ή έμβασμα από το εξωτερικό και β) την αποπληρωμή μέσω χορήγησης νέου δανείου, με σκοπό την αναδιάρθρωση, υπό την προϋπόθεση ότι το ποσό του νέου δανείου είναι ίσο τουλάχιστον με το ποσό του ανεξόφλητου κεφαλαίου του αρχικού δανείου.

      Διαγραφή
  71. κανα νεο για πληρωμες Απριλίου; εχει κανεις καμια πληροφορία; ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. κανα νεο για πληρωμες Απριλίου; εχει κανεις καμια πληροφορία; ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ..Καλησπέρα μίλησε κανένας με Λαγηε?? έχουμε κανένα για πληρωμές???θα γίνουν αύριο που γράφει το afo..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλημερα, ημουν χθες στον ΛΑΓΗΕ και μιλησα με τον κο Αντωνιου. Θα γίνει πληρωμή σήμερα αλλα δεν γνωριζε ακριβες το ποσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Βγηκε ανακοίνωση μεχρι 5300 περίπου πληρωμές αντε στι επόμενες να δούμε. .?με το σταγόνομέτρο πλάκα κάνουν. .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Βγηκε ανακοίνωση μεχρι 5300 περίπου πληρωμές αντε στι επόμενες να δούμε. .?με το σταγόνομέτρο πλάκα κάνουν. .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Απριλίου 2015
    19.08.2015

    Συνεχίζεται η εξόφληση, από το ΛΑΓΗΕ, τιμολογίων ΑΠΕ για παραγωγή Απριλίου 2015. Με τις νέες εντολές που δόθηκαν σήμερα στις Τράπεζες θα εξοφληθούν επί πλέον 1.280 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 5.344€ (θα έχει δηλαδή εξοφληθεί το 37% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Απρίλιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλημερα! Ο ΔΕΔΔΗΕ πληρωσε χθες 2 παρκα 80 kw (Κρητη) ποσα πανω απο 8000 ευρω και τα δυο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλημέρα ΕΤΕ Κέρκυρα 100αρι πληρώθηκε 19/8/15 4061 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλημέρα,
    τράπεζα Αττικής, νομού Εύβοιας πλήρωσε τιμ Απρλίου περίπου 4.800€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλησπέρα , 100kW , KALAMATA, ΠΕΙΡΑΙΩΣ , ΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΝΕΑ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΑΠΡΙΛΙΟ΄?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΜΗΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΓΙΑ ΤΟ 2015 ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ 15.000€ ΙΑΝ-ΦΕΒ-ΜΑΡ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΦΠΑ 4.000€ ΕΦΟΡΙΑ ΘΕΛΕΙ 9.000€ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΑΒΕ 25.000€ ΤΗΛ-ΔΕΗ-ΛΟΓΙΣΤΗ-ΣΥΝΤ-ΑΣΦ. 5.000€ ??? ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ..ΚΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ...Ο ΛΑΓΗΕ ΜΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 2015 ΟΤΙ ΕΧΩ ΞΟΔΕΨΕΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΩΡΑ Η ΕΦΟΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε πρεπει να γινει απο τον τομεα μας το ΘΕΜΑ (συμψηφισμός) που μονο δεν εχει καμια σχεση με την με αυτη την έννοια . Καποτε εγραψα Τα δικα τους...δικα τους και τα δικα μας......ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ

      Διαγραφή
  86. Είχα πάρει δάνειο για φ/β από την Πανελλήνια τράπεζα που αγοράστηκε από την Πειραιώς .Αλλάζοντας ο αριθμός λογαριασμού ο Λαγηε δεν με πληρώνει ζητώντας από την τράπεζα επιστολή με διάφορα στοιχεία τα ποια η τράπεζα θα καθυστερήσει πολύ να τα στέλλει και με δικαστικό επιμελητή και αρκετά έξοδα. Μήπως έχει κάποιος συνάδελφος παρόμοιο περίπτωση να με ενημερώσει, ευχαριστώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. καλημέρα για ποσά πάνω από 5300κανενα νέο έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Απριλίου 2015
    24.08.2015
    Ο ΛΑΓΗΕ έδωσε σήμερα νέες εντολές στις Τράπεζες για εξόφληση τιμολογίων παραγωγής Απριλίου 2015. Με τις νέες εντολές θα εξοφληθούν επί πλέον 5.058 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 12.579€, αυξάνοντας το ποσοστό των εγκαταστάσεων που έχουν εξοφληθεί, σε 76% του συνόλου των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Πάλι καλά. .έρχονται και εκλογές μπας και θέλουν ψήφους και πληρώσουν κάνα μήνα και παραπάνω. .!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει? Πριν κανένα μήνα έβγαλα για πρώτη φορά φορολογική με παρακράτηση. Εκτοτε δεν έχω πληρωθεί δύο τιμολόγια τα οποία θα έπρεπε κανονικά να έχω πληρωθεί. Το δάνειο και ο λογαριασμός πληρωμής μου είναι σε συναιτεριστική τράπεζα. (την φορολογική την έχει καταχωρ'ισει κανονικά το λογιστήριο καθώς και το παρακρατούμενο ποσό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει να πας στην εφορία για να συμψηφίσεις την οφειλή που έχεις με τα χρήματα που έστειλε ο Λαγηε στην δου σου για την παρακράτηση.
      Αφού κάνεις τον συμψηφισμό θα βγάλεις μια καθαρή ενημερότητα και θα την στήλης στον Λαγηε όπου αφου καταχωρήσουν την ενημερότητα σου, στην επόμενη εντολή που θα δώσουν θα πληρωθείς.

      Διαγραφή
  91. επανερχομε μετα απο πολυ καιρο αναφεροντας οτι μετα απο ετηση που εκανα στη δεη και μου ελεγξαν τον καινουριο μετρητη τελικα αποφανθηκε οτι εχω καθε μηνα αποκληση 2% η οποια αντιστηχει σε 500 κw καθε μηνα περιπου οποτε απετησα να μου επιστρεψουν τον παλιο μετρητη αφηνοντας μονο το μοντεμ για την μεταδοση των δεδομενων καθως και τα εγραφα του μετρητη που να δικαιολογει αυτην την αποκληση...παρακαλω ολους σας στην παρακολουθηση των παρκων τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. να επισημανω οτι πριν δεν υπηρχε αυτη η αποκληση ουτε εναν μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με 2% πτωση και σου τον αλαξαν..? Για να μη ανοιγω τωρα συμβολαια σαν να θυμαμαι οτι απο -4% εως +4% θεωρουν αποδεκτες αποκλισεις και δεν τον αλαζουν..!!

      Διαγραφή
    2. εκανα αιτηση να τον αλλαξουν...ακι ζητησα να μου δωσουν τα συνοδευτηκα εγραφα του μετρητη για να δω αν οντος υπαρχει αυτο το -2% της αποκλησης..παντως παντα ειναι μειον,,ποτε δεν ειδα θετηκο προσημο στο 2%
      //εγω παντως τετειο συμβολαιο δεν εχω και ουτε ειδα ποτε μου συναδερφε

      Διαγραφή
    3. Δεν θυμαμαι ακριβως που το εχω δει (συμβολαιο η ψιλα γραμματα της ΔΕΗ) αλλα η ΔΕΗ θεωρει φυσιολογικες αποκλισεις (+-) στον μετρητη ως καποιο βαθμο και αν ειναι περα απο αυτα τα ορια τον αλλαζει.
      Στο δευτερο που λες οτι δεν ειδες ποτε +2 ειναι λογικο με τις φυσιολογικες απωλειες του παρκου αν ο μετρητης ειναι στο +1 η +2 να εκμηδενιζονται και να μη φαινονται σε θετικη παραγωγη εκτος και αν εννοεις σε καθαρη μετρηση του μετρητη κατοπιν ελεγχου οπου και εγω εκτος απο μια περιπτωση δεν εχω δει αλλα και ποιος θα το διατυμπανιζε αν ο μετρητης του εγραφε παραπανω..
      Σε μια περιπτωση γνωστος μου σε ταρατσα σε 10αρακι το εχω δει με τα ματια μου να γραφει ο μετρητης της ΔΕΗ κατι παραπανω απο τον ινβερτερ σε καθημερινη βαση. Αλλα και εκει ισως ο ινβερτερ να μετραει αρνητικα...

      Διαγραφή
  93. Καλημέρα,
    τράπεζα Αττικης νομού Εύβοιας οk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Γνωρίζει κάποιος αν πουλήσω το φωτοβολταικο μου σε έναν αγρότη, θα πληρώνεται με ταρίφα αγρότη ??
    (κατασκ 1 τρίμηνο 2013). Αυτή τη στιγμή με έχω ταρίφα 285 (είχα υπογράψει σύμβαση 480…) και εφορία 26% ενώ ένας αγρότης με εφορία 13% και ταρίφα 380, νομίζω θα μπορούσε να έχει με το ίδιο πάρκο μια πιο βιώσιμη επιχείρηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν θα πληρώνεται σαν αγρότης .Πρεπει να εχεις κανει και λάθος στην τιμη αποκλείεται να εχεις υπογράψει με 0,48 μπορει με 0,38 Ξεχασες επισεις κατι τέλη επιτηδεύματος για τις έδρες κατι ασφάλιστρα ΟΑΕΕ προτεραιότητα στις συμβάσεις με γρήγορους χρόνους έγκρισης που συνεπάγεται καλύτερες τιμες κτλ κτλ.Δεν εχω τίποτα με τους ανθρώπους μπράβο τους που τα πέτυχαν με την πολιτεία τα εχω που εφάρμοσε αυτές τις διακρίσεις .

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ευχαριστώ Ευάγγελε, έχεις δίκιο 0,42 ήταν η αρχική ταρίφα....

      Διαγραφή
  95. Συνάδελφοι παρακαλώ την βοήθεια σας όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό. Πέρυσι κάνοντας την φορολογική δήλωση φορολογώντας σαν εμπορική δραστηριότητα με 26% είχα ζημιά 3000 ευρώ . φέτος φορολογούμενος σαν αγρότης έχω κέρδη 8000 ευρώ. Δεν πρέπει αυτά να συμψηφιστούν με τα περσινά ; Ο λογιστής μου ισχυρίζεται ότι με τον νέο νόμο είναι σε άλλη δραστηριότητα και δεν συμψηφίζονται και πρέπει να φορολογηθώ για όλο το ποσό μήπως δεν είναι έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα αν εισαι αγροτης παρε τηλεφωνο 6945533397

      Διαγραφή
    2. Μήπως χρειάζεστε ένα δάνειο για οποιοδήποτε σκοπό σε όλα ?, Προσφέρουμε τα δάνεια στις καλύτερες προσιτές επιτόκια Αν ναι, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: Markjesseloanfirm1@yahoo.com

      Περιμένουμε τα μηνύματά σας.

      Χαιρετισμοί

      Διαγραφή
  96. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΚΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ 100KW ΕΩΣ 500KW ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΚΑΛΩΝ.
    ΤΗΛ. 6944601440

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. καλησπερα.ξερεις καποιος αν εχουν ανοιξει οι αδειες για επεκταση της μοναδας?και αν ναι για ποσο?ισχυει το 10% που ακουγονταν καποτε?παραπανω δεν γινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αυτο που ξερω ειναι οτι κανεις αιτημα νεο οπως παλια, στον δεδδηε, και περνεις ορους κανονικα , πληρωνεις βαζουν νεο μετρητη στο νεο εργο κτλ με fit που ισχυει σημερα.
    Αν ειστε σε κορεσμενο θα αργησει λιγο.
    Επεκτασεις με υφισταμενα fit δεν παιζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδη μπορω στο ιδιο χωραφι να κανω καινουρια αδεια?κ οχι επεκταση της παλιας μοναδας?απο 100 στα 150 kw ας πουμε?περα απο την τιμη που θα παρω

      Διαγραφή
    2. Nαι γίνεται. Αιτηση για 50kw κατα τα γνωστα, δεν ξερω αν τωρα θέλει εγγυητική για να παρεις Ο.Σ. κατα τα λοιπα τα γνωστα. Αν πεσεις σε κορεσμενη γραμμή τον ηπιες. Αν εχεις μ/σ για το 100, θα σου βγαλουν νεα αναχωρηση για την παροχη. Νεο pillar για το μετρητη κτλ.
      Θα σου πω κατι ομως, δες αν σε συμφέρει οικονομοτεχνικα πρώτα.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστω για την πληροφορηση.ναι θα το ψαξω πρωτα εννοειται κ μετα θα πραξω αναλογα

      Διαγραφή
  99. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΚΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΞΑΝΘΗΣ ΚΑΙ ΡΟΔΟΠΗΣ.
    ΤΗΛ. 6947-808508

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Eξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ Απριλίου 2015
    28.08.2015
    Συνεχίζεται η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή Απριλίου 2015. Με τις σημερινές εντολές προς τις Τράπεζες θα εξοφληθούν 894 πάρκα πληρωτέου ποσού έως 115.943€ (33% των εγκαταστάσεων με παραγωγή το μήνα Απρίλιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Andonis 33% h 83% h 93% poio pososto einai sosto gia ton mhna aprilio poy exoyn kanei lathos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. στο λαγηε δεν εχουν πραγματικα ιδεα τι γραφουν και οτι υπαρχουν καποιοι ανθρωποι οι οποιοι περιμενουν τις ανακοινωσεις τους με μεγαλη αγωνια και αυτοι γραφουν οτι τους καπνησει γιατι ειναι απλως αναισθητοι και αχρηστοι στις 24 αυγ ειχαν πληρωθει το 76% μεχρι 12579 και τωρα το 33%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Μήπως χρειάζεστε ένα δάνειο για οποιοδήποτε σκοπό σε όλα ?, Προσφέρουμε τα δάνεια στις καλύτερες προσιτές επιτόκια Αν ναι, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: Markjesseloanfirm1@yahoo.com

    Περιμένουμε τα μηνύματά σας.

    Χαιρετισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. πιο 33% μάλλον 93% θέλαν να γράψουν... δεν πειράζει όμως ας μας πληρώσουν τον Μαιο μέχρι 10 Σεπτεμβρίου και τους συγχωρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Κυριε Παπακυριακου πως μπορω να επικοινωνησω μαζι σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. εχω κατασκευασει παρκο με ορο συμβολαιου με τον κατασκευαστη να αποπληρωθει πληρως το δανειο πριν αρχισω να παιρνω χρηματα (ο λογος ηταν οτι ο κατασκευαστης μπηκε εγγυητης του δανειου). προς ευχαριστη εκπληξη μου, η τραπεζα με ενημερωσε πως λογω των capital controls δε γινεται να αποπληρωθει μερος του δανειου παρα μονο οι δοσεις, οποτε δεν ειχε νοημα να τα κρατουν δεσμευμενα και τα αποδεσμευσαν. αν καποιος ειναι σε παρομοια κατασταση ας επικοινωνησει με την τραπεζα μηπως του κανουν την ιδια ενεργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ξερει κανεις αν μπορω να βρω καπου τις ταριφες που ισχυουν σημερα για τα παρκα?πριν απευθυνθω στη ΔΕΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...

Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ